بررسی ایمن‌ترین خودروهای اندازه متوسط

خودروهایی برای «وسواس‌های ایمنی»

عصر خودرو: ایمنی همواره باید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید خودرو موردتوجه قرار گیرد. در این بین خودروهایی وجود دارند که با توجه به گذراندن استانداردهای روز با درنظر گرفتن آپشن‌های اضافی ایمنی در کنار ارزان بودن، موردتوجه مصرف‌کنندگان «وسواس ایمنی» قرار می‌گیرند.

Monday 20 July 2015 - 12:01:00

خودروهایی برای «وسواس‌های ایمنی»

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صمت، بنا به گزارش‌های موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها، در آزمون‌های این موسسه، 6 اتومبیل اندازه متوسط موفق به اخذ رتبه«انتخاب برتر ایمنی» (Top Safety Pick +) شده‌اند و 9 اتومبیل اندازه متوسط دیگر این رتبه را کسب کرده‌اند. ایمنی خودروهای حاضر در این فهرست را نباید از روی رتبه‌بندی آنها قضاوت کرد بلکه ممکن است بعضی از اتومبیل‌ها در تعدادی از آزمون‌ها برتر از دیگری باشند، با این مقدمه به معرفی ایمن‌ترین اتومبیل‌های مقرون‌به‌صرفه اندازه متوسط می‌پردازیم که در آزمون‌های IIHS امتیاز بالا کسب کرده‌اند.

هوندا آکورد کوپه
نام هوندا در 2 دهه اخیر مترادف با امنیت بوده است و مدل‌های 2015 این خودروساز هم از این قاعده مستثنا نیستند. هوندا آکورد کوپه با کسب رتبه خوب در آزمون‌های 5گانه موسسه IIHS در مجموع موفق به اخذ رده «انتخاب برتر ایمنی» شد. مدل پایه آکورد کوپه به یک موتور 2/4 لیتری 4 سیلندر مجهز است که 185 اسب بخار قدرت دارد. قیمت این مدل نیز 24هزار و 595 دلار است. مدل قدرتمندتر آکورد کوپه به یک موتور 3/5 لیتری V6 مجهز است و 278 اسب بخار قدرت و 342 نیوتن متر گشتاور دارد و قیمت آن نیز 31 هزار و 595 دلار است.

شورولت مالیبو
قیمت مدل 2015 شورولت مالیبو 23هزار و 290 دلار است و به‌طور استاندارد از یک موتور 2/5 لیتری 4 سیلندر 196 اسب بخاری اکوتک بهره می‌برد اما می‌توان برای آن یک موتور 4 سیلندر توربو 259 اسب‌بخاری هم سفارش داد. شورولت مالیبو به 10 ایربگ و سیستم کنترل پایداری مجهز است که از قرار معلوم کمپانی شورولت به سختی مشغول کار کردن روی نسل بعدی مالیبو است و انتظار می‌رود، تغییرات بسیاری روی آن انجام شود و رقابت تنگاتنگی با دیگر رقیبان داشته باشد.

مزدا 6
در حالی که مزدا 6 مدل 2015 در ایمنی کلی در رده «انتخاب برتر ایمنی» قرار گرفت اما تنها اتومبیلی بود که در آزمون « همپوشانی کوچک» رتبه قابل‌قبول را کسب کرد. در حقیقت مزدا 6 تنها خودرو در این فهرست است که در هر 5 آزمون انجام شده روی آن از جانب موسسه IIHS رتبه خوب را کسب نکرد. البته مزدا 6 در صورت استفاده از تجهیزات سفارشی ایمنی که در حالت پایه روی آن نصب نیستند، در آزمون پیشگیری از تصادف از قسمت جلو نتیجه خوبی می‌گیرد. به همین دلیل به کسب رده ایمنی Top Safety Pick+ نائل آمد. قیمت پایه مزدا 21 هزار و 985 دلار است که شامل هزینه تحویل در مقصد هم می‌شود. موتور مزدا 6 یک نمونه 2/5 لیتری 4 سیلندر است که قادر به تولید 184 اسب بخار قدرت است. مصرف سوخت اعلام شده برای مزدا 6 از جانب EPA به ترتیب برای شهر و جاده 9/4 و 6/4 لیتر است.

هوندا آکورد سدان
با توجه به اینکه هوندا آکورد کوپه در فهرست ما حضور دارد، تعجب‌آور نیست که گونه سدان هم در فهرست حاضر باشد. مانند مدل کوپه، گونه سدان هم در رده‌بندی Top Safety Pick+ قرار می‌گیرد و در 5 آزمون تصادف که از جانب موسسه IIHS روی آن انجام شده رتبه کیفی خوب را کسب کرد. از نظر قوای محرکه مدل‌های کوپه و سدان هوندا آکورد با هم وجه مشترک دارند. قیمت مدل پایه نوع LX (4 سیلندر) هوندا آکورد 22 هزار و 925 دلار و قیمت 6 سیلندر آن 31 هزار و 315 دلار است.

فولکس واگن جتا
دلایل محبوبیت فولکس واگن جتا قیمت پایه 17 هزار و 35 دلاری برای مدل پایه، موتور گونه 2 لیتری جتا دارای 115 اسب بخار قدرت و 169 نیوتن متر گشتاور بوده و میزان مصرف سوخت هم برای شهر و جاده به ترتیب 9/4 و 6/9 لیتر است. برای جتا همچنین یک موتور 1/8 لیتری توربوشارژر 170 اسب بخاری قابل سفارش است. دوستداران انجین‌های دیزلی هم از خرید جتا بی‌نصیب نیستند و برای آنها یک گزینه 2 لیتری 150 اسب بخاری تدارک دیده شده است. روی مدل GLI فولکس واگن جتا یک انجین 2 لیتری نصب شده که قادر به ارائه توان 210 اسب بخار و 281 نیوتن متر گشتاور است و قیمت آن از 27 هزار و740 دلار شروع می‌شود.

کرایسلر 200 سدان
مدل 2015 کرایسلر 200 که مربوط به نسل دوم این اتومبیل است، در همین مدت کوتاهی که از معرفی‌اش می‌گذرد، تبدیل به یک رقیب قدرتمند در میان رقبای خود شده است. کرایسلر 200 در صورت استفاده از ابزارهای سفارشی در آزمون پیشگیری تصادف از قسمت جلو، در رده کیفی عالی قرار می‌گیرد که این رتبه خوب در آزمون پیشگیری تصادف از قسمت جلو برای کسب نشان Top Safety Pick + کافی است.

قیمت پایه مدل 2015 کرایسلر 200 از 22 هزار و 795 دلار شروع می‌شود. برای کرایسلر 200 می‌توان 2 نوع انجین متفاوت 4 و 6 سیلندر را برگزید. قدرتگونه 4 سیلندر 2/4 لیتری این اتومبیل که از انوع Tigershark MultiAir II است، 184 اسب بخار بوده و مصرف نوع 4 سیلندر در بزرگراه 6/53 لیتر در هر 100 کیلومتر است. قدرت و گشتاور تولیدی موتور 6 سیلندر Pentastar کرایسلر هم به ترتیب 295 اسب بخار و 355 نیوتن‌متر است. در نهایت باید اشاره کنیم که کرایسلر 200 تنها گزینه در سگمنت خودش است که امکان سفارش گیربکس 9 سرعته اتوماتیک را دارد.

تویوتا پریوس V
بنا به گزارش‌های موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) تویوتا پریوس V با کسب رده کلی Top Safety Pick+ و کسب عنوان پیشرفته در آزمون پیشگیری از تصادف از قسمت جلو، هم‌اکنون ایمن‌ترین اتومبیل هیبریدی موجود در بازار است. قیمت گونه استیشن تویوتا پریوس که با نام پریوس V شناخته می‌شود، از 27 هزار و 500 دلار شروع می‌شود. این مدل از یک انجین 1/8 لیتری سود می‌برد که قادر به ارائه توان 134 اسب بخار است و میزان مصرف سوخت هم به ترتیب برای شهر و جاده 5/3 و 5/9 لیتر است. این مدل به‌طور استاندارد از 7 ایربگ و سیستم کاهش صدمات ناشی از تصادف در صندلی‌های جلو و سیستم ایمنی Star بهره می‌برد.

تویوتا کمری
برای سال 2015میلادی، کمپانی تویوتا چند تغییر مشخص در طراحی پرفرو  ش‌ترین سدان خود انجام داد که شاید زیبایی آن کمی بحث‌برانگیز باشد ولی نباید هیچ تردیدی در ایمنی بالای این خودرو داشت و تویوتا کمری همچنان یکی از ایمن‌ترین سدان‌هایی است که در بازار موجودند. مدل‌هایی از تویوتا کمری که مجهز به تجهیزات سفارشی ایمنی هستند، مانند پریوس V، در آزمون پیشگیری از تصادف از قسمت جلو رده کیفی پیشرفته را کسب کرد. قیمت پایه مدل 4سیلندر تویوتا کمری 2015 از 25هزار و 285 دلار شروع می‌شود. لازم به یادآوری است قدرت و گشتاور گونه 4 سیلندر 2/5 لیتری تویوتا کمری به ترتیب 178 اسب‌بخار و 230 نیوتن‌متر است و برای کسانی که انتظار عملکرد بهتری را دارند، یک انجین V6 تدارک دیده شده که قادر به ارائه توان 268 اسب بخار و گشتاور 336 نیوتن متر است.

سوبارو لگاسی
کسب رده top safety pick+ (مانند outback) تنها افتخار سوبارو لگاسی نیست. بلکه لگاسی به لطف تجهیزات سفارشی خودش بالاترین امتیاز ایمنی در آزمون تصادف از قسمت جلو را در طول آزمون‌های موسسه IIHS کسب کرد. قیمت سوبارو لگاسی از 22 هزار و 490 دلار شروع می‌شود. همچنین برای این خودرو می‌توان 2 نوع پیشرانه اعم از یک نوع 4 سیلندر 2/5 لیتری و یک گونه 6 سیلندر 3/6 لیتری را برگزید. در این بین سیستم جدید کمک راننده EyeSight، دلیلی اصلی ایمنی بالای محصولات سوبارو در تصادف از قسمت جلو است. سیستم EyeSight در واقع تشکیل شده از یک جفت دوربین که در قسمت پشتی آینه دید عقب قرار گرفته و به کنترل ترافیک می‌پردازند و باعث تسریع سرعت عکس‌العمل راننده شده و حتی در صورت نیاز به‌طور خودکار اقدام به ترمزگیری می‌کند.

سوبارو اوت بک
قیمت مدل 2015 سوبارو Outback از 25هزار و 745 دلار شروع می‌شود و این مدل یکی از ایمن‌ترین اتومبیل‌های سگمنت شاسی بلندهای اندازه متوسط موجود در بازار است. سوبارو out back به صورت استاندارد از یک انجین باکسر (تخت) 2/5 لیتری 4سیلندر سود می‌برد که قادر به تولید 175 اسب بخار قدرت و 236 نیوتن متر گشتاور است. امکان انتخاب موتور به همین یک مورد خلاصه نمی‌شود و یک موتور 6 سیلندر 3/6 لیتری هم درنظر گرفته شده است. قدرت و گشتاور این موتور به ترتیب 256 اسب بخار و 335 نیوتن‌متر است و با قیمت پایه 33 هزار و 845 دلار در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. مصرف سوخت مدل 2/5 لیتری این اتومبیل در شهر و جاده به ترتیب 9/5 و 7/2 لیتر و مصرف سوخت گونه 6سیلندر در شهر و جاده به ترتیب 11/7 و 8/7 لیتر است.

برچسب ها

ایمنی خودرودنیای اتومبیلمزدا
مطالب مرتبط بیشتر
برنامه مزدا برای رشد تولیدات برقی معاون وزیر راه: خودروسازان کیفیت محصولات را افزایش دهند خودروهای قابل اطمینان کدامند؟ روسیه با مزدا خداحافظی کرد مزدا تولید شاسی بلند سی اکس-80 را تایید کرد +عکس بررسی و انتخاب بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت اتومبیل بی‌وای‌دی، 5 ستاره ایمنی اروپا را گرفت اما و اگر‌های افزایش ایمنی و عملکرد خودرو‌های داخلی تولید خودرو با کیفیت در گرو آزمون قطعات و تصادف روسیه با مزدا خداحافظی می‌کند؟ لزوم ایمن بودن خودرو‌های اقتصادی وارداتی ایمنی خودرو تایید نشود، شماره‌گذاری نمی‌کنیم خودروهای بدون راننده چقدر باید ایمن باشند؟ مزدا وابستگی به منابع چینی را کاهش می‌دهد؟ نانو عایق‌هایی برای ارتقای ایمنی خودروها در برابر تنش‌های محیطی ورود قوه قضاییه به جلوگیری از تولید خودروهای ناایمن ضروری است کلاف سردرگم تایید اعتبار ایمنی خودرو افزایش مرگ و میر در تصادفات با وجود خودروهای ایمن‌تر هیوندای کونا 2022 در مقابل مزدا CX-30 2022 عدم شماره گذاری خودروهای نا ایمن از سوی پلیس راهور مطالبه عمومی است مزداMX-30؛ کراس اوور کوچک ژاپنی که جذابیت های بالایی دارد+ عکس مزدا MX-30 PHEV معرفی می شود مزدا MX-30 2022 در مقابل مزدا 2022 CX-30 + عکس مزدا 6 دیفرانسیل عقب رسما از خط تولید خارج شد اثرگذاری 91 درصدی مراکز معاینه فنی در بهبود عملکرد خودروها کراس اوور جدید مزدا ضرورت بررسی ایمنی خودرو پیش از سفرهای نوروزی مزدا MX-30 سال 2022 به روز شد + تصاویر آیا سانروف پانورامیک در تصادف ها ایمنی لازم را فراهم می کنند؟ مزدا CX-60 رونمایی می‌شود وزارت صمت برای ارتقا کیفیت و کاهش قیمت خودرو ضرب‌الاجل تعیین کند لندکروزر آمریکایی؛ محصول تویوتا برای بازارهای خاص! +عکس بومی سازی قطعه جمع آوری بخارات بنزین خودرو از سوی دانش‌بنیان‌ها به جای فرافکنی خودروی ایمن تولید کنید نگاهی تازه به ستاره بازار خودرو ایران ایزدخواه: نیازمند سازوکار بیمه کیفیت خودروی ایرانی هستیم امنیت تسلا زیر سوال رفت ارزان‌ترین کراس‌اوور برقی دنیا شناخت دسته موتور مزدا با اتوکلاب خودروهای استلانتیس ایمن‌تر می‌شوند کرول 2022؛ کوچکترین عضو خانواده مزدا زیر 9 هزار دلار! +عکس مزدا 2 جدید معرفی شد+ عکس مزدا MX-30 در مقابل مینی کوپر S E؛ کدام عملکرد بهتری دارد؟ تشخیص اتمام لنت ترمز خودرو با چند راه ساده یک آفرودر جمع و جور، زیبا و تا حدودی سرسخت! فناوری جدید مزدا در تشخیص سلامت راننده هر 83 ثانیه خروج یک خودرو از خط تولید مشترک مزدا-تویوتا ساخت مکانیزم یک قطعه فوق ایمنی خودرو در شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا مزدا در صدد تغییر ساختار و ایجاد جوینت ونچر جدید با چانگان 12 وسیله نقلیه که در تست تصادف IIHS امتیاز پایینی دریافت کرده‌اند استحکام و ایمنی تارا با بهره‌مندی از تکنولوژی‌هاى روز دنیا در بدنه‌سازى امکانات ایمنی خودرو مهمتر است از امکانات راحتی مردودی 30 درصد از خودروها در معاینه فنی طی 3 ماه اخیر نسل بعدی مزدا میاتا الکتریکی شد اسپرت ترین خودرو مزدا به بازار می آید تارا از نظر ایمنی و امنیت درسطح بالایی قراردارد مزدا CX-3 مدل 2021 به پایان خط تولید نزدیک می‌شود تاثیر کمبود جهانی تراشه بر تولید 100 هزار خودروی مزدا در سال 2021 ده خودروی اول از لحاظ بهترین رانندگی و کمترین خلافی جزئیات فناوری‌های جدیدِ ایمنی "سیویک 2022" هوندا راهنمای خرید ردیاب خودرو (6 نکته طلایی) 2 ستاره ایمنی برای محصولات جدید داچیا +عکس پولستار2؛ ایمن‌ترین خودرو سال دارای امکانات بیشتر شد شاهین صدری: «تارا» ایمن‌ترین خودرو ایرانی است پیرمردان سختکوش ! افزایش خودروهای امن در دنیا ایمنی برجسته محصولات آریزو وارثان ناموفق تاج و تخت کیا سورنتوی جدید پنج ستاره شد مزدا 3 توربو 2021؛ سدان زیبا و قدرتمند ژاپنی روانه بازار جهانی می شود +عکس مزدا قابل اطمینان ترین برند خودروسازی 2020 هدف‌گذاری بی‌سابقه مزدا برای پساکرونا ضرر 73 میلیون دلاری مزدا به علت ادامه بحران کرونا ابرخودروی شرکت هلندی دانکروورت معرفی شد همکاری عظیم مزدا و تویوتا ایمنی فوق پیشرفته در بنز کلاس اس هشدار برخورد از جلو (Fcw) خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟ تجربه رانندگی با اولین مزدا الکترونیکی + تصاویر یک محصول متفاوت از خانواده مزدا! +تصاویر مزدا 3 اسپرت جی تی 2020؛ زیبای ژاپنی با برچسب 27 هزار دلاری! +تصاویر تحول تست ایمنی خودرو در اروپا آپشنهای ایمنی خودرو- سیستم ضد لغزش در خودرو چیست؟ تغییرات مفصل مزدا CX-3 مدل 2019 اروپایی + فیلم سیستم‌های جلوگیری از تصادف چیست؟ درخواست وام 2.8 میلیارد دلاری مزدا موتور برای بیرون رفتن از بحران کرونا مزدایی که تبدیل به پراید شد! تصاویر مزدا 6 مدل 2023 منتشر شد 5 فناوری که تا 3 سال آینده در خودرو‌ها به‌کار گرفته می‌شود ایمن‌ترین خودروهای سال 2020 پلیس در انتظار تشکیل جلسه با مسئولان برای ارتقای ایمنی خودروها سقوط آزاد سود مزدا بررسی فنی مزدا RX-9 + مشخصات نگاهی به مزدا 3 مدل 2020 ​به دست آوردن جوایز ایمنی سخت تر شد خودروهای ناایمن و بدون استاندارد پلاک نمی‌شوند برای بهبود ایمنی خودرو چه کنیم؟ به استقبال سرما برویم افت 30 درصدی سود مزدا لاستیک‌های خودرو را پیش از حرکت بررسی کنید رونمایی مزدا از نخستین خودروی برقی خود اولین خودروی الکتریکی مزدا، آش دهان‌سوزی نیست! انقلاب خودروهای دیزلی در راه است رنگین‌کمان‌های چهارچرخ مزدا برترین خودروساز سال 2019 از نگاه مجله Car Dealer شد قیمت خودروهای مزدا در بازار (9 مهر 98) + جدول شگفتی‌سازی تسلا 3 در تست ایمنی IIHS اولین خودروی برقی مزدا ماه آینده رونمایی می شود اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند بهترین خودروهای روباز 2019 + تصاویر و قیمت به پول ایران ناایمنی خودروها در چند سال‌آینده افزایش می یابد مزدا هم به خودروهای برقی روی آورد خودروسازان برتر دنیا به فکر ایمنی بیشتر خودروها افتادند 10 خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید ساخت ایمن‌ترین وانت جهان توسط هوندا 15 نکته ایمنی مهم برای پیشگیری از سرقت خودرو در نوروز بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال2019 کدامند؟ اهمیت لوازم یدکی خودروهای ژاپنی ٩ خودروی ارزان‌تر از پراید را بشناسید 20 خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل 2019 مزدا با چه خودروهایی به نمایشگاه توکیو می آید (+عکس) معرفی ایمن‌ترین خودروهای 2019 موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها ایمن‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ فقط چند ثانیه 72 درصد سرنشینان عقب کمربند ایمنی نمی‌بندند ایمن‌ترین خودروهای 2018 اعلام شدند 10 خودروی قابل اعتماد 2018 +تصاویر مزدا 3 صفر در بازار چند؟ ایمن ترین خودروها کدامند؟ خودروها باید از ایمنی و استاندارد لازم برخوردار شوند مدل‌های مزدا در بازار چند؟ ورزشکارانی از دوران جهش! ایمنی خودرو به زبان ساده؛ چرا نمی‌توان ایمنی خودروهای مختلف را با هم مقایسه کرد؟ مزدا 3 تیپ 4 با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟ مدل‌های مزدا در بازار چند؟ خراسان جنوبی از نظر تصادفات و ایمنی راه‌ها وضعیت خوبی ندارد ستاره‌های ناجی ایمنی خودرو به زبان ساده؛ با مفهوم ایمنی آشنا شویم پیامد بی احتیاطی بزرگترها به خطر افتادن جان کودکان است مزدا CX-9، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس) برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟ ایمن‌ترین خودروهای سال 2018 معرفی شدند مزدا 270 هزار دستگاه از خودروهایش را جمع آوری می کند بی توجهی به ایمنی در خودرو سازی خودروی ایمن با یارانه دولت در اختیار مردم قرار گیرد همکاری بهمن موتور و‌مزدا همچنان ادامه دارد پیشرانه های درونسوز نمی میرند ضعف ایمنی بررسی پرکاربردترین سیستم‌های ایمنی فعال در خودرو‌های امروزی 11 ویژگی ایمنی جدید در خودروهای 2021 اروپا ایمنی خودرو و گسترش بزرگراه‌ها در جهت کاهش سوانح رانندگی مورد توجه متولیان قرار گیرد هیولا‌های واقعی دنیای خودرو شرایط جدید فروش وانت مزدا 2000 اعلام شد معاینه‌های بـهاری خودرو بررسی بازار انواع دزدگیر خودرو + جدیدترین فهرست قیمت پیگیری ایمنی خودروها و جاده‌ها در اولویت پلیس است نمی‌توانیم نسبت به ایمنی خودروها بی تفاوت باشیم مزدا در ژنو 2018؛ زیبارویان شرقی تایید ایمنی MVM 315 از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و موسسه Applus+ IDIADA اسپانیا واردات 714 میلیون دلاری قطعات خودرو به کشور نسل به نسل با سدان کامپکت دوست‌داشتنی مزدا؛ روایت «3» در سه نسل! آغاز تولید سمند میکروهیبرید برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول برندگان جوایز «زیباترین خودروهای سال 2017» بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال 2018 کدامند؟ (+عکس) ادغام مزدا و تویوتا از شایعه تا واقعیت! ایمن‌ترین خودروهای سال 2017 از نگاه یورو انکپ (+عکس) با 120میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ لزوم افزایش کیسه‌ هوای خودروها به 4 کیسه "مزدا 6" 2019؛ کمی جذابیت بیشتر برای سدان خانوادگی مزدا نوآوری مزدا در حفاظت از رانندگان برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها ایمنی خودروهای داخلی مناسب نیست ایمن‌ترین خودروهای جهان برای سال 2018 را بشناسید جایگذاری و شمارش کیسه‌های هوا به چه صورت است؟؛ آرایش کیسه‌های نجات در خودرو مزدا خودران نمی‌شود تمهیدات سازمان راهداری برای حفظ ایمنی جاده‌‌ها در فصل سرما سیستم‌ ایمنی جدید تویوتا خودروهای ممنوعه ولی دوست‌داشتنی نزد ایرانیان گردشی در موزه افتخارات مزدا بررسی پروسه طراحی و ساخت نسل اول مزدا MX-5 میاتا؛ به نام ژاپن، با طعم انگلیسی‌ به کام جهان! اشتباهات رایجی که هنگام شستشوی خودرو مرتکب می‌شویم مروری بر تاثیر آئودی امروز، در فرآیند شکل‌گیری تست‌های تصادف؛ ایمنی به سبک آئودی بازگشت ب ام و به Le Mans بررسی تاریخچه و نحوه عملکرد سیستم دید در شب؛ چشمان مادون قرمز نوآوری‌های شفابخش انفجار حیات‌بخش معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس) ابداع فناوری جدید برای کاهش مصرف سوخت در موتورهای گازوئیلی نقش چشمگیر ایمنی خودرو در کاهش تلفات جاده ای خرید یکی از محصولات MAZDA در بازارهای جهانی چند دلار آب می خورد؟ بالشی زیر درب موتور دستیاران سودمند! ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید قیمت جدید محصولات گروه بهمن اعلام شد بررسی عوامل اصلی تصادفات جاده ای مزدا یک کانسپت موتور دورانی به نمایشگاه توکیو می‌برد مزدا نسخه الکتریکی تمام خودروهایش را عرضه می‌کند افزایش تجهیزات و قیمت مزدا CX-9 برای سال 2018 خودرو مزدا در بازار چقدر آب می‌خورد؟ با 20 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ فناوری جدید مزدا در تولید موتور خودرو مزدا موتورهای جدید فاقد جرقه را معرفی می‌کند همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد آمریکایی‌ها در بستن کمربند ایمنی صندلی های عقب سهل‌انگارند تویوتا 5 درصد سهام مزدا را می‌خرد مظنه خودرو مزدا دست دوم در بازار + جدول قیمت مینی کانتریمن 2017 بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد نمایش جدیدترین کراس‌اوور مزدا در ژاپن (+عکس) خرید Mazda MX-5 در دبی چند درهم آب می خورد؟ مزدا 19 هزار دستگاه خودرو را فرا می‌خواند مزدا CX-5، جایزه TSP plus را از آن خود کرد بسترن B30 محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه خودرو 10 میلیون دلاری به طول 15 متر و ظرقیت 23 نفر تزریق هیجان به فصل گرما مزدا3، مدل 5 درب خود را وارد بازار کرد +تصویر در بازارهای خودروهای دست‌دوم، زانتیا بخریم یا مزدا323؟ مزدا 323 یا سیتروئن زانتیا؟ +مشخصات فنی 10 خودروی خوب با قیمت کمتر از 18 هزار دلار در جهان برترین خودروهای کروک در بازار جهانی (+عکس) زیباترین خودرو تاریخ را ببینید! پارس خودرو به عنوان گروه برتر ایمنی در استان تهران معرفی شد مزدا میاتا 250 اسب بخاری شد به احترام ارتش سرخ مزدا؛ خبردار B50 F چتر نجات مشتری گروه بهمن هزینه 295 میلیون دلاری فورد برای فراخوانهای ایمنی مزدا CX-5 مدل 2017 را ببینید +تصاویر ایمنی خودرو؛ از شلوغی تا معاینه صوری برترین و بدترین خودروهای سال2017 (+عکس) فاصله ایمن در رانندگی را رعایت کنیم تفاوت قیمت محصولات گروه بهمن در بازار و کارخانه +جدول بهشت برین ماشین دوستان ژاپنی میانسال جایزه بهترین عملکرد هفت ساله در شاخص های اصلی بهره وری به مزدا یدک رسید از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های 2016 در آلمان پیشروترین خودروهای 2017 +تصاویر وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند از توسان هیدروژنی تا سرنوشت مبهم مازراتی در یک هفته خودرویی (+عکس) ایمنـــی چیست؟ چگونه عاشق یک خودرو می‌شوید؟ ماشین‌های جادویی تاکید بر ارتقای ایمنی خودروها در برنامه ششم توسعه برای کاهش تصادفات جاده ای ایمن ترین خودروهای سال 2017+تصاویر داغ ترین خودروهایی که در 2017 می بینید (+عکس) 10 خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال 2016 معرفی عجیب ترین خودروهای سال اتفاقات جذاب دنیای خودرو در سال 2016 (به روایت تصویر) از نمایش مینی‌ون‌های هوندا تا تخریب لامبورگینی قاچاق خودروهایی که در 2016 تولیدشان متوقف شد (+عکس) این غایبان دوست‌داشتنـــی ! تویوتا و مزدا در چین و آمریکا برای خودروهای معیوبشان فراخوان می‌دهند نسخه تیونینگ کراس اور مزدا CX-5 2017+تصاویر کنترل پاسپورت و بار مسافر با مینی ون آشنایان ما در غرب 13 خودروی اعجاب‌آور تا 2020 + تصاویر انتخاب طبقه متوسط 10 شاسی‌بلند و پیک‌آپ برتر سال 2016 (+عکس) خودرویی با امکانات یک هتل (+عکس) همکاری شرکت توف سود آلمان با یکی ازخودروسازان ایران برای ارتقای ایمنی وسایلی که نباید در خودرو رها شوند خودروهایی که به تازگی ستاره ایمنی اخذ کردند +عکس قیمت قطعات خودرو مزدا 3 تیپ 3 در بازار+جدول معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا (+عکس) 10خودرویی که قدرتمندترین مردان جهان راندند (+عکس) لوتوس با قلب فراری تونل ماشین‌های قدیمی در عمق 30 متری زمین! +تصاویر لایحه شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور در کمیسیون عمران مجلس تصویب شد اراده لازم برای مباره با عرضه قطعات تقبلی وجود ندارد قهرمان بادی کلاسیک جهان خودرو مزدا را انتخاب کرد 7 خودروی لگویی شگفت انگیز! + تصاویر این خودرو همه خلافکاران را گیر می‌اندازد +تصاویر محصول جدید و دونفره مزدا +عکس خاص ترین ماشین دنیا به حراج گذاشته شد + تصاویر موتورهای چرخشی در مدل‌های جدید مزدا مزدا 6 مدل 2017 با تمام قدرت وارد می‌شود لیست جالب قابل اعتمادترین خودروهای جهان منتشر شد مفهوم لوگو خودروسازان جهان 5 خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) جدیدهای آلفارومئو، مزدا و بنز در نمایشگاه خودرویی (+عکس) آینده مزدا روی موتورهای دورانی استوار خواهد بود تصاویر جالب از خلاقیت‌ در تزئین خودرو جوان جویای نام در میان بازی بزرگان سقف‌های جدید تاشو مزدا (+عکس) مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال 2016 ازبدترین و بهترین‌‌ خودروهای پلیس تا بهترین خودروهای سال نمادین بودن خطاطی و هنری نبودن آن روی خودروها نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران شهرنشین‌های آسیایــی جریمه 5 میلیون تومانی برای استفاده از موبایل حین رانندگی با زشت‌ترین خودروهای جهان آشنا شوید+تصاویر فراخوان ایمنی برای میلیون‌ها خودرو ایمن ترین ماشین های دنیا در سال 2016 +تصاویر تغییرات جالب خودروها از یک قرن پیش تاکنون+ تصاویر مزدا 2.3 میلیون دستگاه خودرو را فراخواند آغاز فروش مزدا6 جدید تبدیل فلزات اوراقی به ابر خودروهایی با اندازه واقعی (+عکس) خودروهایی از طلا و نقره +تصاویر مزدا برای 190 هزار شاسی بلند فراخوان داد ایمنی خودرو و راه باید خطای انسانی را به حداقل برساند کلیات تشکیل شورای عالی ایمنی تصویب شد تاریکی جاده های سیستان و بلوچستان و خطرات ناشی از آن خاص‌ترین خودروهای کوچک جهان اتومبیل! +تصاویر پرفروش‌ترین خودرو جهان کدام است؟ مزدا تولید 1 میلیون میاتا MX-5 را جشن گرفت گران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکس 10 برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک خودروهایی که رستوران شده‌اند نسل‌های جدید و قدیم خودروها لیست کامل خودروهای آتی کمپانی‌های مختلف +عکس حراج خودروهای رویایی + تصاویر کم مصرف ترین خودرو جهان ساخته شد خودروهایی که با قهوه، آب نمک و جلبک کار می‌کنند+تصاویر مزداهای آینده سبک‌تر می‌شود مزدا به دنبال ارتقای برند خود در جهان تصاویر سریعترین خودرو دنیا را ببینید مزدا3 برای مدل 2017 چه تغییراتی کرده؟ ایسوزو وانت بعدی مزدا را می سازد جذاب‌ترین خبرهای دنیای خودرو در هفته‌ای که گذشت (+عکس) راننده یا خودرو نا ایمن؛ مشکل آمار بالای تصادفات جاده‌ای کدام است؟ بهترین خودروهای کلاس خانواده در آخرین آزمایش کیا در فکر رقابت با مزدا CX-3 است سیب ایتالیایی زیر درخت ژاپنی تسلا ادعای یکی از مشتریانش را رد کرد «500»؛ نام یک خودرو متعلق به آینده خودروهای پرفروش سال 2016 را ببینید قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2016 نظاره‌گر مزدا CX9سال 2016 باشید +تصاویر سِیر و سفر در جهان با ماشینک های کنجکاو سانتافه 2017 بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد ماشین شهرداری تهران در دهه 20 مزدا هم کراس‌اوور کوپه می‌سازد ... مجلل ترین اتاق خودرو جهان طراحی شد ماشین عروس در افغانستان فروش نقدی و اقساطی محصولات گروه بهمن آغاز شد مزدا CX-4 در پکن رونمایی شد بهترین مینی ون های 2016 +عکس آرزوی این 13 خودرو بر جوانان عیب نیست مزدا اذعان کرد برنامه ای برای تولید کانسپت RX ویژن ندارد جنرال موتورز بیش از 1 میلیون دستگاه وانت را فراخواند کیا اسپورتیج 2017 بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد ارزانترین خودروهای مدرن دنیا+ تصویر مزدا تصاویر تازه ای از CX-4 را منتشر کرد مزدا 3 با اتاق جدید در ایران +عکس پیش فروش مزدا 3 FL آغاز شد شاسی بلند مزدا در ایران روداستر محبوب مزدا، خودرو سال 2016 شد نسل جدید اتوبوس های دو طبقه از راه می رسد روداستر محبوب مزدا با سقف فلزی کلاسیک تارگا سریع‌ترین ابر خودروهای جهان +تصاویر رونمایی از بزرگ‌ ترین ماشین چوبی ایران در گچساران تردیدی از جنس متریال! ماشین عروس دهه 70 میلادی حضور مزدا CX-4 در نمایشگاه پکن خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا توجه به شرایط جوی و سالم بودن خودرو قبل از آغاز سفر خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا ماشینی مخصوص تحویل پیتزا خودروهای آینده را ببینید پیش فروش مزدا 3 FL آغاز شد واکنش ها به خودرو میلیونی یک گدا چطور با خودرو شخصی، ایمن سفر کنیم بهترین خودرو‌های سال 2016 بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند تصاویری از زشت‌ترین خودروهای دنیا کارناوال عجیب و غریب‌ترین ماشین‌ها 10 خودرو پرسرعت جهان گران‌ترین خودروهایی که سال 2015 فروخته شدند بهترین خودروهای خانوادگی برای سال 2016 را ببینید گران‌ترین اتومبیل‌های فروخته شده در مهم‌ترین مزایده آمریکا را ببینید پرفروش ترین خودرو های سال 2015 خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند این خودرو همه جا می‌تواند برود کوچکترین خودرو دوزیست ساخته شد 7 خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان خودرویی ویژه حرکت در برف سوار بر سریع ترین الوار دنیا+عکس بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015 موتور دورانی جدید مزدا توربوشارژ است ساخت فولکس با چوب بلوط گران‎قیمت ترین خودرو تاریخ 10 خودرویی که بیشترین وفادار را دارند+تصاویر مزدا 264 هزار دستگاه کراس اور CX-5 را فرامی خواند همکاری گروه بهمن با ایسوزو و مزدا افزایش می‌یابد ماشین روحانی در ایتالیا را ببینید 10 مدل دنده برگزیده خودرو های خارجی اولین خودرو ضد مرگ در راه است تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران بهترین خودرو‌های شاسی بلند کامپکت سال 2015 استفاده همزمان اطلاعات و سرگرمی در خودرو نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ ماشین های عجیب و غریب + تصاویر رویایی ترین ماشین عروس جهان شرکت مزدا یدک پیشتاز در بهره وری محبوب‌ترین خودروهای اروپا خودروهای عجیب سفارشی در نمایشگاه ژاپن تصادف خودرو به خاطره می‌پیوندد؟ گسترش فراخوان ایربگ به 374 هزار خودرو رونمایی از خودرو الکتریکی 1000 اسب بخاری ماشین هایی که دانشجوها با آنها به دانشگاه می آیند اورلیو؛ ابرخودرویی به سبک فیلیپینی! شاید این خودرو ساخته شود مزدا 5 در ایران بهترین تکنولوژی‌های خودرویی در سال 2015 بهترین خودروهای سایز کوچک در سال 2015 خودرو محبوب هیتلر 70 ساله شد نگاهی به CX-5، جدیدترین نسخه مزدا آشنایی با همه محصولات فناورانه که در نمایشگاه CES 2016 خواهید دید 2 پیکان متفاوت هنرنمایی روی شیشه کثیف ماشینها 13 خودرویی که خیلی گران‌تر از قیمتشان به نظر می‌رسند عجیب‌ترین فراخوانی‌های خودرو در سال 2015 عجیب‌ترین خودروها را کدام بازیکن‌ها دارند؟ مهمترین اخبار دنیای خودرو در سال 2015 شاسی پر قدرت خودروهای چرخ باز ساخته شد ایمن‌ترین خودروهای جهان برای سال 2016 برگزیده ترین خودروهای سال 2016 ماشین‌های سیمی! خودروهایی که در سال 2015 بیشترین بار در گوگل جستجو شدند این ماشین‌های جمع‌وجور شگفت‌انگیز خودرو هایی با حجم موتور بالا را ببینید نامزدهای زیباترین خودروهای سال دفن مادر در ماشین هامر به همراه 10000دلار وجه نقد بهترین خودروهای لاکچری سال را ببینید نمایشگاهی شگفت‌انگیز از خودروهای نایاب مزدا کم مصرف ترین خودرو آمریکا شد اغوا‌کننده‌ترین خودروهای سال 2015 کدامند؟ بهترین خودرو های اندازه متوسط 2016 تمام جذابیت بصری مزدا، در یک قالب پُر هیبت اسپرت کردن خودرو با مقوا حمل و نقل زمینی با سرعت صوت خودروهای با سواری لذت‌بخش 25 هزار دلاری تبلیغ یک خودرو ساخت مراکش در ایران خلاقیت انسانها در نشان دادن علاقه به خودرو بهترین خودرو سال ژاپن انتخاب شد برترین خودروهای اسپرت سال 2015 15 میلیون تومان خرج «سرخاب و سفیداب» یک پیکان ابرخودرو اینفرنو دوزخ مکزیکی گاوصندوقی برای نگهداری از اتومبیل! این خودرو احتمالا به مریخ می رود خودروهایی که با هیزم حرکت می‌کنند! رژیم قدرت برای روداستر محبوب مزدا خودرویی از جنس چوب با قدرت حیرت آور 10 ویژگی سوال‌برانگیز در خودروها محبوب‌ترین خودروهای تولیدی از نگاه مالکان آن‌ها در خارج با ماشین های قدیمی چه می کنند؟ افسون روداستر های آنتیک در میاتای مدرن مزدا خودرو استریم‌لاینر با سرعت بالای 482 کیلومتر بر ساعت خودرو جدید مزدا را ببینید 2خودرو نوستالژیک در ایران را ببینید 10 خودرو قدرتمند بازارجهانی را ببینید ماشینی که تبدیل به مقبره شد خودروسازان به دنبال استعدادهای طراحی خودروهای برگزیده موتورترند برای 2016 سفر به جذاب ترین گورستان خودرو های کلاسیک ، بلژیک مزدا میاتای MX5 را ببینید من بیماری «جمع‌کردن ماشین» دارم! مزدا نسل جدید CX-9 را معرفی کرد خرید خودرو به سادگی خرید یک بطری نوشابه! اسکیت پدالی؛ یک قرن قبل 10 پیشرانه برتر 2015 از نگاه وب سایت واردز اتو نسل جدید مزدا CX-9 فردا رونمایی می شود اروپایی ها با وام 25 میلیونی چه خودرویی می خرند؟ مزدا 3 جدید در ایران را ببینید حضور دو خودرو متفاوت و عجیب در تهران اوباما اتومبیلش را هم به ترکیه برد نسخه ممتاز مزدا MX-5 رونمایی شد خودرو دوزیست وارد بندر دبی شد! برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت «مزدا 3» جایگزین بنزهای پلیس می‌شود تصاویر سریع‌ترین خودرو اسپرت جهان خودرو پی جی او Echo را ببینید مزدا هم ایربگ های "تاکاتا" را کنار گذاشت رستورانی برای عشق ماشین ها تولید اتومبیل 53 هزار دلاری با استفاده از چاپگر سه بعدی عنکبوت نقره ای مزدا مزدا RX-Vision روی پلتفرم ارتقا یافته میاتا تولید می شود واردات خودرو با تعرفه صفر درصد! بنیان‌های ماندگار در صنعت جهانی خودرو مجموعه ای از ماشین های اسباب بازی مزدا مکتب کودو را در مفهومی RX-Vision دنبال کرد خودرو خاص یک آمریکایی با آپشن قلیان خودرویی که هفت سال زیر آب بود بدترین رانندهای جهان در کدام کشورها حضور دارند؟ مزدا CX-3 را به تایلند برد رونمایی از قیمت خودرو پرسرعت هندی معرفی 10 موتور خودرو برترسال 2015 تصاویری از یک خودرو انگلیسی را ببینید خودرویی از جنس آیینه، بدون چرخ و موتور! 10 شرکت خودروسازی معتبر دنیا 4 خودرویی که جهان قدرشان را ندانست انواع و اقسام پهپادها را ببینید بستن کمربند در چند کشور اجباری است؟ با متفاوت ترین خودرو اسپرت جهان آشنا شوید 10 اشتباه رایج در نگهداری خودرو 10 نشان لوکس فراموش‌شده 8نکته خواندنی درباره ثبت رکورد سریعترین خودرو جهان رکوردشکنی در پرش با کامیون این خودرو باند فرود پهپاد دارد 4خودرو اسپرت محبوب دنیا این خودروهای جمع و جور را ببینید قدبلندهای کوچک یا لوکس سلاطین اور آسیایی میاتایی اسپرتی تر برای ژاپنی های اهل هیجان از "بنتلی" پاریس هیلتون تا "آئودی" جاستین سواری‌هایی که در جاده‌های 12 کشور جهان می‌تازند این خودروها در 10 سال اخیر پیشرفت کرده اند برترین خودروهای جمع و جور 10 خودرو ارزان با قدرت بیش از 400 اسب بخار رشد 13/5 درصدی تولید وانت در شهریور ماه با نوابغ طراحی خودرو آشنا شوید بهترین خودروهای خانوادگی برای سفر 10+1 شاهکار مرسدس بنز در طول تاریخ خودروهای خاص و سریع ژرمن ها بازگشت به صحنه ساخت خودرو شیشه ای در آلمان ساخت غول آساترین درشکه خورشیدی جهان زیباترین خودروهای قرن 21 ورود 2 مدل خودرو جدید اروپایی به ایران گران قیمت ترین خودرو های فروش رفته در مزایده 2015 10 ماشینی که بیشتر دزدیده می‌شوند! چگونه از کروز کنترل استفاده کنیم؟ همکاری 10 خودروساز برای تدوین استاندارد ترمز اضطراری جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت موفق‌ترین خودروسازان چینی پرفروش‌ترین خودروهای 2015 در 12 کشور جهان ماشین های تیونینگ شده را ببینید خودروهای جدید به ترمز اتوماتیک مجهز می‌شوند مدل‌های لوکس، ویترین غول‌های خودروساز چگونه اتومبیلی که سیزده سال بی رقیب بود کنار رفت؟ این ماشین عروس با چوب ساخته شده خودروهای پرفروش امریکایی قدرتمندترین سوپرماشین بدون گیربکس راه‌هایی برای ایمنی کودکان در خودرو فروش خودرو انگلیسی عجیب در تهران به مبلغ 240میلیون تومان سواری با چشمان الماس، نخستین ابرخودرو اسپورت عربـی پرفروش‌ترین وسایل نقلیه ماه آگوست 2015 در آمریکا نگاهی به 9 دستگاه از بهترین خودرو‌های 10 سیلندر مدل های عجیب و غریب و خاص خودروها برترین خودروهای 2016 را ببینید تبدیل تخیل به واقعیت با ماشین کنترلی در اندازه واقعی اتومبیل های طراحی شده سال 2056 10 خودرو برتر گردهمایی وودوارد دریم کروز 2015 ده نمونه از عجیب‌ترین موتورهای دنیای خودرو 144 خودرو لوکس در انباری مخوف! ایمنی و سلامت کودکان در خودرو وقتی خودرو صدای فضاپیما تولید می‌کند حراج خودورهای ستاره هالیوود ماشین غول پیکر آمریکایی به قیمت یک میلیون دلار تجهیزات گران‌قیمت برای خودروهای گران‌قیمت ماشین مزدا MX-5 را ببینید تصویری از پدربزرگ پراید وقتی مترو ماشین عروس شد این خودرو اسپرت تنها 695 کیلوگرم وزن دارد گران‌ترین ماشین عروس ایران خودرو استثنایی دست ساز در ایران بهترین ماشین هایی که ژاپن تولید کرده است 10خودرو خاطره‌انگیز را ببینید با 10 خودرو اسپرت قدرتمند آشنا شوید! ده خودرو گران‌قیمت‌جهان را ببینید خودرویی که واژگون نمی شود کترر کانتیننتال؛ خانه‌ای که حرکت می کند! سیستم امنیتی کدام خودروهای خارجی به راحتی هک می‌شود علی واکسیما و ماشین عجیب‌اش 5 نکته کلیدی برای خرید خودرو 0 کیلومتر مقایسه مزدا 3، هیوندای الانترا GT و فولکس‌واگن گلف مزدا... با احترام به اهورامزدا... پرفروش ترین خودروهای تابستان 2015 نمایشگاه اتومبیل های لوکس داعش با لوکس ترین خودروهای جهان آشنا شوید حراج گران ترین خودروهای کلاسیک در نیویورک پایان تولید مزدا 5 بدون مدل جایگزین ابرخودرو 2.2 میلیون دلاری با 2 هزار اسب بخار قدرت Skyranger، خودرو همه فن حریف! مزدا سنت‌شکنی می‌کند محبوب‌ترین خودروها در بین خانم‌ها خودروهای افسانه ای که رکورد جهانی فروش زدند ماشین نانوفلچل کونت را ببینید خودرو عنکبوتی با قدرت عبور از شیب‌های تند خودرو اسپرت مفهومی مزدا در فرانکفورت رونمایی می شود ایمنی خودروهای شخصی باید دو سطح ارتقاء یابد 10 خودرو قدیمی مرد پسند پرفروش‌ترین خودروهای جهانی اسکار و تمشک طلایی برای این کانسپت‌ها اولین اتومبیل در ایران را ببینید «ایران کبیر» باعث وحشت پلیس انگلیس شد معرفی پرمصرف‌ترین خودروها مروری بر انتخاب نام برخی خودروهای محبوب 4 تن سکه برای خرید یک خودرو با کدام اتومبیل تصادف کنیم! ؟ وقتی توربوشارژها نفس می‌کشند لطفا مرا نشویید واکنش لندنی‌ ها به خودرو عرب‌ها ممنوعیت تردد "توک-توک"‌ها در قاهره وقتی قلب هیولاها می‌تپد خودرو درون‌تان چه رنگی است؟ هشدار آمریکا در مورد خطر هک شدن خودروها تصاویر نسل جدید مزدا میاتا را ببینید جوانان 4 دهه گذشته با چه خودرویی روزگار گذراندند حرکت اتومبیل‌های «کاروان» در مسیر تاریخ مزدا میاتای 2016 را ببینید این 5 خودرو ،آینده را تسخیر‌خواهند کرد افسانه‌های امریکایی خودرو پاشنه بلند در خیابان‌های تهران اینها سکه‌های بازار خودرو جهان هستند پکیج تیونینگ اتو اکس برای مزدا میاتا عجیب ترین وسایل نقلیه سبز در دنیا گزارش تصویری از 15 خودرو هیجان‌انگیز در دنیای فانتزی اروپایی‌ها هنوز عاشق این خودروها هستند 10 موتور برتر در خودروهای امروزی مردم اینجا از خودروهای خود تقدیر می‌کنند! 7 پل خیره کننده‌ جهان رستورانی برای عشق ماشین ها وقتی ماشین‌بازها عاشق خودرو داخلی می‌شوند اتومبیل پرنده 900 میلیون تومانی سمفونی اسپرت‌ها جدال قاره‌ای خودروها تصاویر ماشین مزدا 6 طراحی شهر اختصاصی برای خودروهای بدون راننده عوامل کاهش‌دهنده قدرت خودرو رقابت مزدا 6 تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات ماشینک‌ها؛ رویاهای کودکانه رانندگی صف‌آرایی شاسی‌بلندهای لوکس در مقابل هم ماشین های میلیونی برای یک شب شاسی‌بلند جدید مزدا چند قیمت خورد؟ عجیب ترین و جالب ترین ماشین ها 15 مدل خودرو با باله‌های عقب دیوانه‌وار عزیز میلیون دلاری آثار برتر استودیوی «برتونه» اپلیکیشن مزدا برای گوشی‌های هوشمند دوردور با روبازها چقدر آب می‌خورد؟ خودروهای امروز در برابر پدر بزرگانشان نخستین ابرخودرو چاپی سه‌بعدی جهان عضلات آهنیـن نبرد ژرمن‌های قدکشیده کلاسیک‌های آینده بوفوری، کلاسیکی مدرن از سرزمین کانگوروها خودروهایی که به آینده چشم دوخته‌اند! نامزد‌های خودرو سال اروپا سئات Alhambra مدل 2016 را ببینید روش عجیب برای جلوگیری از سرقت خودرو خودروهایی که به‌ندرت آن‌ها را در خیابان‌ها دیده‌اید 10خودرو برتر آمریکایی در طول تاریخ خودروهای پلیس در دهه 30 و 50 را ببینید هویت متناقض 10خودرو برتر اسپرت اروپایی دهه 80 رونمایی از یک خودرو خورشیدی خانوادگی شگفت‌انگیزترین خودروهای طراحی شده در جهان ماراتن بیش‌فعال‌ها روی پیست خیس عشق «مینی‌ماینر»، ... عشق مستر بین ماشین های دستکاری شده غیر قابل باور این خودروها بالاترین آمار مرگ‌ومیر جاده‌ای را داشته‌اند وقتی خودروها بوم نقاشی می‌شوند تولید و عرضه موتور بتمن در لهستان با سوپراسپرتهای ابرقهرمان آشنا شوید 10 فناوری نوآورانه در جدیدترین خودروها رد پای خودرو بر تاریخ ایران ویژگی‌های فراموش شده خودروهای قدیمی رونمایی از زیباترین خودرو مینی کلاب‌من ماشین دست‌ساز یک بچه تهرانی این خودرو رکورد شتاب جهانی را شکست ایمنی هر خودرو با نصب یک کپسول آتش نشانی تامین می شود خودرویی که آسفالت شد! پرشتاب‌ترین خودروهای مجاز در جاده ها از طوقه دوچرخه... تا «رینگ» های اسپرت ورود خودرو به این شهرها ممنوع است بهترین خودروها برای افراد بسیار ثروتمند بازگشت افسانه خودرو TVR طراحی خودرویی از جنس طلا نبرد ژرمن‌های قدکشیده کمک‌فنرهای سومریان و کالسکه‌های جنگی خودروهای عالی که کسی آنها را نمی‌خرد رضوانی بیست؛ ابرخودرویی بر پایه آریل اتم این خودروها را نمی‌توان خرید گزینه‌های مناسب خرید خودرو دست دوم دست کاری های عجیب طراحی خودرو غول‌های ارزان‌قیمت روانشناسی شخصیت با رنگ و نوع خودرو! خودروهای روز دنیا با قیمت 33 تا 40 میلیون تومان امن‌ترین «لی‌لی‌پوتی»ها محصولی قدرتمند از خودروسازی جدید دوئل اروپایی‌ها و امریکایی‌ها خودروهایی که شکست خوردند گزارش CBS از خودروهای کلاسیک آمریکایی در ایران بازگشت خودروساز لوکس پس از 54 سال نگاهی به ادبیات رایج بر بدنه اتومبیل‌ها کوانتوم GP700، سریع‌ترین خودرو کیت جهان خودروها برای سواری دادن صف نمی‌کشند 10 خودرو اروپایی محبوب در آمریکا هیوندای سانتافه، خودرو جدید پاپ سیت ایبیزا مدل 2016 را ببینید خرید خودرو با 4 هزار کیلو سکه! فروش خودرو پاپ ژان پل دوم ماشین عروس فولکس در ایران مردم تصور می‌کنند ماشین‌های آخرین مدل با رانت خریداری شده این خودرو ساخته نمی شود درشت‌هیکل‌های صنعت خودرو تاریخچه‌ای مختصر از ماهیندرا 10 تکنولوژی قدیمی که از دنیای اتومبیل حذف شدند بدشانس ترین رانندگان زمین! خودروهای نحس تاریخ را بشناسید! این خودرو تا 100 سال نیاز به سوخت ندارد ژاپنی‌ها صدرنشین،آمریکایی‌ها قعرنشین! ممنوعیت رانندگی زنان در انگلیس خودروهای کلاسیک در پاکستان و 10 هزار علاقه‌مند زاگاتو موسترو؛ هیولایی با قلب تپنده مازراتی فرمان خودرو آلوده تر از توالت قوی ترین خودرو الکتریکی جهان را ببینید خودروهای پرنده به روایت تاریخ تصویر نخستین اتومبیل وارد شده به ایران ،114سال قبل بهترین خودروهای مسافرتی در دنیا را ببینید ساتن ویو مدل 2008 را ببینید ماشین‌هایی که دنده هوایی دارند! جذاب‌ترین کوپه‌های 4 سیلندر دیفرانسیل عقب خودروهای زیبا در رویداد خودرو و قهوه ایتالیا سریع‌ترین خودروهای 80 سال گذشته ارزان ترین خودرو جهان معرفی شد تانکی که با یک دکمه به پرواز درمی‌آید خودرو ساین iM را ببینید نقاشی روی قطار مترو جلوه‌گری رنگ‌ها در خودروهای پاکستانی بررسی ارزان‌ترین خودروها با موتور V8 اتومبیل بازیگر بریتانیایی 1.5 میلیون پوند فروخته شد ارزان‌ترین خودروهای سال 2015 را ببینید عجیب‌ترین خودروهای جهان راببینید هواپیمایی که خود را تا می‌زند با سریع ترین خودروهای دنیا آشنا شوید مرتفع ترین پل خاورمیانه را ببینید موتورسیکلت‌هایی با طراحی عجیب گران‌ترین تور رانندگی جهان با اسپرت‌های میلیون دلاری! راننده‌ای که با مسافران سلفی می‌گیرد 50 سال «خودرو سال» ده غول شتاب 7خودرو لوکس با دنده‌ غیراتوماتیک تصاویر یک خودرو کلاسیک این تانک را سوئدی‌ها با الهام از خودروهای مسابقات فرمول 1 ساخته‌اند تصویر اولین ماشین پلیس در ایران ماجراجویی بانوی ایرانی موتورسوار پرشتاب‌ترین اتومبیل‌های سدان بهترین خودروهای سال 2016 را ببینید همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری)
Back to top