بهترین خودرو‌های شاسی بلند کامپکت سال 2015

عصر خودرو- خودرو‌های شاسی بلند کامپکت، با ارائه‌ی قابلیت‌های اندکی در زمینه‌ی آفرود، امکانات رفاهی مناسب و قیمت پایین‌تر نسبت به سایر محصولات موجود در این کلاس، علاقه‌مندان زیادی دارند و همواره تعدادی از آن‌ها را در لیست پرفروش‌ترین‌های سال مشاهده می‌کنیم.

Friday 22 January 2016 - 15:32:00

بهترین خودرو‌های شاسی بلند کامپکت سال 2015

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از صبحانه آنلاین، خودروهای شاسی بلند‌ کامپکت چند سالی است که به واسطه‌ی ظاهری جذاب و پیشرانه‌های قدرتمند، فروش بالایی را تجربه می‌کنند. به همین دلیل تولید کنندگان سرمایه‌گذاری زیادی در این کلاس خودرویی انجام داده‌اند و همه‌روزه شاهد افزایش تنوع محصولات هستیم. شاسی‌بلند‌های سایز کوچک یا کراس‌اوور‌ها، از تلفیق خودرو‌های سدان و SUV ایجاد شده‌اند. این خودرو‌های میزانی از قابلیت‌های آفرود برادران بزرگ‌تر خود را در کنار امکانات و مصرف سوخت اندک سدان‌ها، به همراه دارند. با وجود این که از این دسته از خودروها به عنوان شاسی بلند یاد می‌کنند، اما به یاد داشته باشید قابلیت‌ها‌ی آفرود (حرکت در مسیر‌های نامسطح طبیعت) که هدف اصلی ایجاد این محصولات است، را به صورت کامل در اختیار نخواهید داشت. با وجود تعبیه‌ی سیستم‌های کمکی فراوان، کراس‌اوور‌ها توانایی پیمایش مسیر‌های سخت را به دلیل سیستم تعلیق نامناسب و پیشرانه‌ی ضعیف‌ ندارند. با این حال، ارائه‌ی بسته‌‌ای از قابلیت‌های چند کلاس مختلف خودرویی در کنار قیمت پایین، این محصولات را بسیار محبوب کرده است. در ادامه به معرفی بهترین کراس‌اوور‌های سال 2015 خواهیم پرداخت.

 

15- میتسوبیشی ASX (اوت‌لندر اسپرت)

 

  

ASX را می‌توان خودرویی جذاب در میان رقبای خود دانست. میتسوبیشی از پیشرانه‌ی 2 لیتری به توان 148 اسب بخار به صورت استاندارد و نمونه‌ی 2.4 لیتری 168 اسب بخاری به صورت سفارشی بهره برده است. جعبه‌دنده‌ی 5 سرعته‌ی دستی در کنار نمونه‌ی سفارشی خودکار با ضرایب متغیر نیز وظیفه‌ی انتقال قدرت را بر عهده دارد. خریداران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی افزوده از سیستم چهارچرخ محرک در ASX بهره ببرند.میتسوبیشی کراس‌اوور خود را با گارانتی 10 ساله‌ی سیستم انتقال قدرت به فروش می‌رساند. با این حال ASX به دلیل عقب بودن از رقبای خود در زمینه‌ی سیستم‌های پیشرفته‌ی به کار رفته و ظاهر تا حدودی پا به سن گذاشته در کنار پیشرانه‌ی ضعیف، در انتهای لیست ما قرار گرفته است.

14- جی‌ام‌سی ترِین

 

همانطور که از جی‌ام‌سی انتظار می‌رفت، تِرِین (Terrain) از کابین راحت و جاداری بهره می‌برد. و همانطور مجددا که از جی‌ام‌سی انتظار می‌رود، کراس‌اوور تِرین از مصرف سوخت بالا، ترمز‌‌های ضعیف و فرمان‌پذیری نامناسب رنج می‌برد. می‌توانید این خودرو را با پیشرانه‌های 2.4 و 3.6 لیتری به توان 182 و 301 اسب بخار، تهیه کنید و هم‌چنین با پرداخت هزینه‌ی بیشتر از سیستم چهارچرخ محرک نیز بهره ببرید. با وجود این که بدهنه‌ی جعبه‌ای و عضلانی ترین، تشریفات طراحی رقبای آسیایی و به ویژه‌ کره‌ای خود را ندارد، اما به این خودرو ظاهری همانند شاسی‌بلند‌های فول سایز را داده است. مشکل اصلی تِرین، وزن سنگین و پیشرانه‌های پرمصرف آن است. بد نیست بدانید که فروش مدل بهبود یافته‌ی این خودرو نیز به زودی آغاز خواهد شد.

13- شورولت ایکوناکس

 

 

ایکوناکس نیز همانند عموزاده‌های خود در سایز تولید‌کننده‌های آمریکایی، از فضای جادار و امکانات رفاهی زیادی بهره می‌برد. اما ظاهر نه چندان جذاب این خودرو حرفی در برابر رقبای خود ندارد. پیشرانه‌های به کار رفته در ایکوناکس همان نمونه‌های 182 و 301 اسب بخاری جی‌ام‌سی تِرین است که مصرف سوخت بالایی را به مالک تحمیل می‌کنند. جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته‌ی خودکار در این خودرو وظیفه‌ی انتقال قدرت به چهار چرخ را بر عهده دارد. سیستم‌ ایمنی هشدار موانع روبروی خودرو، سیستم کمکی پارک و قابلیت اتصال به شبکه‌ی 4G‌ تعبیه شده در ایکوناکس بسیار کاربردی هستند. اما فقدان سایر نمونه‌های به کار رفته در رقبای این خودرو، باعث قرارگیری ایکوناکس در رده‌های انتهایی جدول شده است. قیمت پایین‌تر ایکوناکس نسبت به تِرین، دلیل قرارگیری این‌ خودرو بالاتر از پسرعموی خود است.

12- نیسان رُگ

 

 

ظاهر رُگ شما را به تجربه ی رانندگی جذاب با این خودرو، فریب خواهد داد. اما کیفیت و لذت سواری رُگ برتری خاصی نسبت به رقبای خود ندارد. نیسان در کراس‌اوور خود از پیشرانه‌ی 2.5 لیتری و جعبه‌دنده‌ی خودکار ضرایب متغیر استفاده کرده است. این خودرو نیز همانند سایر رقبای خود قابلیت رانش توسط هر دومحور را دارد. رُگ به واسطه‌ی سیستم تعلیق بهینه‌، سواری راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد؛ اما سیستم فرمان این خودرو بازخورد خوبی از جاده را منتقل نمی‌کند. مکان کافی برای 7 سرنشنین، نقطه‌ی قوت کابین رُگ به حساب می‌آید. با وجود بهینه‌سازی‌های صورت گرفته روی این خودرو در سال 2014، نیسان رُگ توانایی حرکتی در حد و اندازه‌ی رقبای صدر این لیست را ندارد. 

11- هیوندای توسان

 

 

توسان به واسطه‌ی فضای جادار برای سرنشینان عقب، امکانات مناسب کابین و سیستم تعلیق مناسب، سواری راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. اما فضای اندک بار و نقاط کور زیاد، مانع از قرارگیری این خودرو در رده های بالایی این لیست شده است. هیوندای پیشرانه‌ی 2 لیتری 164 اسب بخاری و نمونه‌ی قابل سفارش 2.4 لیتری 182 اسب بخاری (پیشرانه‌ی به کار رفته در توسان‌های داخل ایران) را در کراس‌اوور خود تعبیه کرده است. جعبه‌دنده‌ی خودکار 6 سرعته‌ نیز وظیفه‌ی انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا در نمونه‌های گران‌تر، به چهار چرخ را بر عهده دارد. فروش نسل جدید توسان به زودی آغاز خواهد شد. هیوندای قول افزایش توانایی‌های حرکتی را در این خودرو را به علاقه‌مندان داده است. اگر صحت این گفته تایید شود، نسل جدید این خودرو با ظاهر زیبای خود توانایی حضور در رده‌های بالای لیست برترین‌ها را دارد. 

10- کیا اسپورتیج

 

اسپورتیج با ترکیب پیشرانه‌ی توانمند قصد در ارائه‌ی تجربه‌ی رانندگی متناسب با نامش را دارد. کیا در این خودرو دو پیشرانه‌ی 2.4 لیتری 182 اسب بخاری برای حالت استاندارد و 2 لیتری توربو به توان 260 اسب بخار برای نمونه‌‌ی اسپرت، تعبیه کرده است. جعبه‌ دنده‌ی 6 سرعته‌ی خودکار نیز وظیفه‌ی انتقال قدرت را بر عهده دارد. با پرداخت هزینه‌ی افزوده می‌توانید از سیستم چهارچرخ محرک در اسپورتیج بهره ببرید تا توانایی بیشتری در عبور از ناهمواری‌ها و مسیر‌های صعب‌العبور داشته باشید. یکی از ضعف‌های اصلی اسپورتیج، از بین رفتن بخشی از توانایی سیستم تعلیق این خودرو پس از استفاده‌ی میان مدت است. کابین اسپورتیج نیز از کیفیت پایین‌تری نسبت به رقبای موجود در این رده بهره می‌برد. لازم به ذکر است نسل جدید این خودرو نیز معرفی شده و به زودی به فروش خواهد رسید.

9- سوبارو اوت‌بَک

 

 

 

سوبارو اوت‌بک در نسل جدید خود از کابین جادارترین بهره می‌برد. سوبارو در کراس‌اوور خود از پیشرانه‌ی 2.5 یا 3.6 لیتری بهره گرفته است که هر دو پیشرانه‌ی مذکور با چینش تخت سیلندرها مجهز است. جعبه‌دنده‌ی خودکار با ضرایب متغیز نیز وظیفه‌ی انتقال قدرت را بر عهده دارد. نقطه‌ی قوت اوت‌بک نسبت به رقبای خود، بهره گرفتن از سیستم چهارچرخ محرک به صورت استاندارد در تمامی انواع این خودرو است. نسل قبلی اوت‌بک بیشتر به خودرو‌های استیشن شباهت داشت تا نمونه‌های شاسی بلند. به همین دلیل سوبارو در سال 2014 هنگام تغییر طراحی بدنه‌ی این خودرو، ارتفاع کف خودرو از زمین را نیز افزایش داد. با وجود تلاش‌های زیاد سوبارو، اوت بک هنوز جذابیت‌های لازم را برای کسب رده‌ی بهتری در این لیست ندارد. اما مطمئنا اوت بک خودرویی است که نیاز‌های شما را به خوبی تامین خواهد کرد.

8- سوبارو فورستر

 

 

 

فورستر خودروی شاسی بلند بسیار خوبی است که فضای جادار و پیشرانه‌های قدرتمند آن را به گزینه‌ی مناسبی تبدیل کرده است. پیشرانه‌های تعبیه شده در این خودرو، حجمی برابر با 2.5 و 2 لیتر دارند که نمونه‌ی کوچک‌تر به توربوشارژر مجهز شده است. توان خروجی پیشرانه‌های مذکور به ترتیب برابر با 170 و 250 اسب بخار است و جعبه‌دنده‌ی خودکار با ضرایب متغیر وظیفه‌ی انتقال توان به هر چهارچرخ را دارد. سیستم تعلیق بهینه و سیستم انتقال توان به هر چهارچرخ، فورستر را به گزینه‌ای ایده‌آل برای سفر‌های کوهستانی تبدیل کرده است. نقطه ضعف این خودرو همانند برادر کوچک‌تر خود، جعبه‌ دنده‌ی ضریب متغیر آن است که هنوز به خوبی نمونه‌های مجهز به تورک کانورتور و دو‌کلاچه، قادر به انتقال سریع و مناسب توان نیستند. فورستر خودرویی با سواری راحت است. با این حال کمبود امکانات رفاهی افزوده، باعث قرارگیری این خودرو در مکانی پایین‌تر از رقبای هم‌وطن خود شده است.

7- تویوتا RAV4

 

 

 

 

اگر خودرویی آرام، کم‌مصرف با سواری راحت نیاز دارید، RAV4 را در اولویت در نظر بگیرید. البته در نظر داشته باشید در این خودرو لذت رانندگی کمتری نسبت به صدرنشینان این لیست خواهید داشت. تویوتا در کراس‌اوور محبوب خود از پیشرانه‌ی 2.5 لیتری به توان 176 اسب بخار بهره برده است که جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته‌ی خودکار نیز وظیفه‌ی انتقال توان را بر عهده دارد. نسل جدید RAV4 با وعده‌ی توان بیشتر در کنار مصرف سوخت کمتر عرضه شده است. توان این خودرو به صورت پیش‌فرض به محور جلو منتقل می‌شود؛ البته نمونه‌ی سفارشی چهارچرخ محرک نیز در دسترس است. امکانات متعدد، مصرف سوخت اندک، کیفیت بالا، کابین جادار و استهلاک پایین مشخصه‌های اصلی محصولات تویوتا است که در RAV4 نیز شاهد آن هستیم. متاسفانه تولید پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری این خودرو از سال 2013 متوقف شد و نمونه‌ی جایگزینی برای آن معرفی نشد تا دیگر شاهد مدلی قدرتمند از RAV4 نباشیم.

6- فولکس واگن تیگواین

 

 

تیگواین تنها شرکت‌کننده‌ی آلمانی در میان انبوهی از محصولات آسیایی و آمریکایی این کلاس از خودرو‌ها است و سایر کراس‌اوور‌ها تولید کننده‌های آلمانی در رده‌ی محصولات لوکس قرار می‌گیرند و قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های موجود دارند. تیگواین از پلتفرم گلف بهره می‌برد و تنها پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو، همراه این خودرو عرضه می‌شود. جعبه دنده‌های 6 سرعته‌ی دستی یا خودکار نیز وظیفه‌ی انتقال توان در تیگواین را به چرخ‌های جلو بر عهده دارند. نمونه‌ی چهارچرخ محرک این خودرو نیز در صورت پرداخت مبلغ بیشتر، در دسترس خریداران است. فرمان‌، ترمز و مانورپذیری تیگواین ایده‌آل است و عملکرد مطمئنی از خود به نمایش می‌گذارد. بدنه‌ی زیبا و دوست‌داشتنی تیگواین، در برابر کابین خسته‌کننده‌‌ی آن قرار می‌گیرد. قیمت بالا و عملکرد متوسط پیشرانه، از دیگر دلایل قرارگیری تیگواین در رده‌های میانی لیست است. فولکس واگن تصمیم بر تولید مدل 2017 تیگواین در مکزیک گرفته است. پس اگر برچسب ساخته شده در آلمان اولویت شما است، هرچه سریع‌تر اقدام به خریداری نمونه‌ی فعلی این خودرو کنید.

5- جیپ رانگلر

 

 

شاید بسیاری بر حضور رانگلر در این لیست ایراد بگیرند؛ اما با کمی ارفاق می‌‌توان این خودرو را با نمونه‌های بررسی شده مقایسه کرد. اگر قابلیت‌های آفرود اولویت شما است، با بهترین گزینه‌ی موجود آشنا شوید. خودروی افسانه‌ای رانگلر تمامی قابلیت‌های لازم برای عبور از سخت‌ترین مسیر‌ها را به همراه دارد. سیستم چهارچرخ محرک، فاصله‌ی کافی کف خودرو از زمین و سیستم تعلیق پیشرفته، رانگلر را برای ورود به مسیر‌های ناهموار آماده کرده است. پیشرانه‌‌ی 6 سیلندر 285 اسب بخاری به همراه جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته‌ی دستی، حجت را تمام خواهد کرد. در طرف مقابل رانگلر راحتی و استهلاک پایین نمونه‌های ژاپنی لیست را به هیچ وجه ندارد. اما کسی که سراغ رانگلر می‌رود، به خوبی با کاربری این خودرو آشنا است.

4- جیپ چروکی

 

 

چروکی با ظاهر زیبا و خاص خود، سواری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. پیشرانه‌های 2.4 و 3.2 لیتری به همراه جعبه دنده‌ی پیشرفته‌ی 9 سرعته، به چروکی قابلیت ارائه‌ی سواری رضایت‌بخشی را در اکثر شرایط می‌دهد. امکانات داخل کابین و کیفیت بالای آن، از گرند چروکی به عاریت گرفته شده است. با این حال فضای بار در چروکی در بهترین حالت در رده‌ی میانی رقبای موجود قرار می‌گیرد. چروکی همان گونه که از یک جیپ انتظار می‌رود، توانایی‌ها بالایی در مسیر‌های آفرود دارد.

3- فورد اسکیپ

 

 

اسکیپ در نسل جدید خود از ظاهر جذاب‌ و اسپرتی بهره می‌برد و کابین این خودرو نیز همانند سایر محصولات غول خودروسازی ایالات متحده، جزء بهترین‌های این کلاس خودرویی است. فورد برای رقابتی سخت با بهترین‌ کراس‌اوور‌ها، قابلیت‌های افزوده‌ و امکانات رفاهی زیادی را در کنار امکان انتخاب میان سه پیشرانه‌ی توانمند چهار سیلندر که دو نمونه‌ به توربوشارژر مجهز شده‌اند، ارائه می‌دهد. جعبه دنده‌ی 6 سرعته‌ی خودکار نیز به صورت استاندارد در انواع مختلف اسکیپ به کار رفته است. شاسی بهینه در اسکیپ منجر به ارائه‌ی تجربه‌ی دلنشینی از رانندگی می‌شود. این خودرو در سال 2013 تحت بهینه‌سازی‌های اساسی قرار گرفته است که ارتقای قابلیت‌های حرکتی در اسکیپ باعث صعود آن به رده‌های بالایی جدول بهترین کراس‌اوور‌ها شده و تنها دلیل قرار گرفتن اسکیپ در رده‌ی سوم، عملکرد فوق‌العاده‌ی صدرنشینان است.

2- هوندا CR-V

 

هوندا به طور مداوم در حال بهینه‌سازی CR-V‌ است که باعث شده این کراس‌اوور همواره جزء بهترین‌ گزینه‌های موجود باشد. بدنه‌ی زیبای CR-V که جزء بهترین‌های این کلاس خودرویی است، در کنار کابین بسیار با کیفیت رضایت هر سلیقه‌ای را بدست خواهد آورد. ترمز‌های پیشرفته و سیستم تعلیق بهینه شده منجر به به افزایش محسوس کیفیت سواری در CR-V شده‌اند. هوندا در کراس‌اوور بسیار محبوب خود از پیشرانه‌‌ی 2.4 لیتری به توان 184 اسب بخار بهره برده است. جعبه دنده‌ی خودکار با ضرایب متغیر، وظیفه‌ی انتقال توان به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. امکان سفارش نمونه‌ی چهارچرخ محرک نیز در دسترس است. اگر به نسل قبلی CR-V علاقه داشتید، مطمئنا عاشق نمونه‌ی بروز شده‌ی آن خواهید شد. در حالی که از زمان معرفی CR-V‌ در سال 1997 این خودرو همواره جزء بهترین‌های این کلاس بوده، اما بهینه‌سازی‌های اخیر هوندا، CR-V را به استانداردی برای سایر تولیدکننده‌ها تبدیل کرده است. سواری اسپرت و در عین حال دل‌نشین، صندلی‌های راحت و فرمان برقی عالی، هوندا CR-V را به خودرویی تبدیل کرده است که به سختی می‌توان از آن ناراضی بود.

1- مزدا CX-5

 

 

خودروی فوق‌العاده زیبای CX-5 در کنار ظاهر جذاب خود، سواری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که برای درک این موضوع تنها باید آن را شخصا تجربه کنید. توان پیشرانه‌ی 2 لیتری و 155 اسب بخاری CX-5 به وسیله‌ی جعبه دنده‌ی 6 سرعته‌ی دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. برای علاقه‌مندان به قدرت بیشتر، پیشرانه‌ی 2.5 لیتری 184 اسب بخاری در نظر گرفته شده که در حالت استاندارد از محور جلو محرک بهره می‌برد و در صورت پرداخت مبلغ افزوده می‌توانید از نمونه‌ی چهارچرخ محرک لذت ببرید. جعبه دنده‌ی 6 سرعته‌ی خودکار نیز برای هر دو پیشرانه در دسترس است. با این که کابین راحت CX-5 فضای جاداری را ارائه می‌دهد، اما نقطه‌ی قوت اصلی این خودرو کیفیت سواری آن است. انتخاب نکردن CX-5 به عنوان بهترین کراس‌اوور موجود امری سخت است. بدنه‌‌ای جذاب، کابین زیبا و راحت، سواری عالی، پیشرانه‌ی توانمند و کیفیت ایده‌آل همگی باعث شده‌اند تا CX-5 بهترین گزینه‌ی موجود در کلاس‌خودرو‌های شاسی بلند سایز کوچک باشد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

شاسی بلندصنعت خودرو جهاندنیای اتومبیل
مطالب مرتبط بیشتر
لیپ سی10 ؛ شاسی بلند چینی با پشتوانه اروپایی و برچسب قیمت ارزنده +تصاویر فنگیون تی6 ؛ شاسی بلند جدید چری+عکس شانهای ال9 ؛ شاسی بلند جدید چری +عکس نتا اکس ؛ شاسی بلند 17 هزار دلاری چینی+عکس ونوسیا وی اکس6 ؛ شاسی بلند جدید و خوش قیمت دانگ فنگ+ عکس گاک ترامپچی ES9 ؛ شاسی بلند خوش قیمت چینی با امکانات روز +عکس مرسدس جی ال سی63 اس ئی پرفورمنس ؛ این 4 سیلندر بیشتر از 8 سیلندر ارزش دارد! +عکس شاسی بلند جدید تویوتا در راه است هونگچی اچ اس3 ؛ شاسی بلند لوکس و اقتصادی بازار چین +عکس جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد +تصاویر رونمایی ب ام و از شاسی بلند جدید اکس5 برای بازار چین + تصاویر خط تولید 14 هزار تنی کویر تایر افتتاح شد دیسکاوری 06 ؛ شاسی بلند جدید چری رونمایی شد +عکس اکس پنگ جی6 ؛ شاسی بلند با کیفیت چینی +عکس شاسی بلند جدید کیا در راه است ایران‌خودرو برنامه‌ای برای شاسی‌بلند سمند و وانت تارا ندارد قوی ترین شاسی بلند ام جی با قیمت کاملا رقابتی معرفی شد +عکس شاسی‌‌‌بلند لوکس رنو تا بهار آینده می‌‌‌آید لئو روی خط تولید رفت شورولت سابربن؛ خودرویی که تمام نمی شود! +عکس رووی آر اکس9؛ شاسی بلند لوکس چینی با قیمتی رقابتی! + عکس وین فست وی اف8 سیتی ادیشن پلاس؛ شاسی بلند ویتنامی 58 هزار دلاری+ عکس رونمایی فنگون از کراس اوور لندیان ئی5 +عکس هیوندای اکستر؛ شاسی بلند 7 هزار دلاری هندی+ عکس منهارت پرفورمنس و معرفی یک ب ام و بسیار دیدنی با رنگ خاص+عکس لی اوتو آیدیل L7؛ شاسی بلند چینی با صندلی مخصوص ملکه! +عکس ناتیلوس؛ هر آنچه که از خودرو انتظار دارید! +عکس موفاسا شاسی بلند جدید هیوندای+ عکس اکس ام لیبل رد: قوی ترین خودروی ب ام و یک شاسی بلند است! (+عکس) بزرگ ترین شاسی بلند چینی پکن بی جی60+ عکس شاسی بلند لوکس و ارزان چری از راه می رسد! +عکس گاک شدو کول؛ شاسی بلند چینی با طراحی متفاوت کابین+عکس وی جی وی U70 Pro؛ شاسی بلند 13 هزار دلاری چینی +عکس مرسدس بنز EQS 450؛ بالاترین امتیاز برای یک کابین راحت! +عکس چشم‌انداز صنعت خودرو تا پایان 2023 اولین شاسی بلند مک لارن؛ تداوم یک فرمول لوکس در ابعادی متفاوت +عکس جدیدترین شاسی‌بلند دو دیفرانسیل بازار 25ام بهمن در تبریز رونمایی می‌شود رونمایی از جدیدترین شاسی‌بلند کشور در نمایشگاه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری ارس ورود دوباره ایران به باشگاه تولیدکنندگان میلیونی خودرو+ جزئیات آی ام LS7؛ شاسی بلند 75 هزار دلاری چینی با حس استون مارتین! +عکس ایران بیشتر از آلمان، ژاپن، فرانسه و کره تولیدکننده خودروی سواری دارد کدام کشورها بزرگ‌ترین صادر کنندگان خودروی جهان هستند؟ فریگیت 07؛ شاسی بلند جدید BYD با مصرف کمتر از 2 لیتر! +عکس اسپورتیج اکس-پرو پرستیژ؛ جدیدترین تریم شاسی بلند آشنای بازار ایران +عکس یانگ وانگ U8؛ خاص ترین شاسی بلند چینی این روزها که دور خود می چرخد! +عکس رونمایی از مدل جدید جگوار پوروسانگ DMC؛ لباسی برای اولین شاسی بلند فراری+عکس نقطه روشن در بازار خاکستری خودرو پراویگ دیفای: شاسی بلند جدید هندی +عکس خودروهای قابل اطمینان کدامند؟ دراکو دراگون؛ سریع ترین شاسی بلند تولید انبوه جهان +عکس صنعت خودروسازی، اقتصاد جهان را از رکود خارج می کند سلتوس 2024؛ فیس لیفت شاسی بلند متفاوت کیا +عکس این شاسی بلند جذاب انگلیسی را در ایران می‌بینیم؟ عرضه رایانه بر روی چرخ ولوو BYD تانگ الکتریکی: نمونه یک شاسی بلند باکیفیت چینی+عکس ایران خودرو خراسان در تولید خودروهای شاسی‌بلند رکورد زد مزدا تولید شاسی بلند سی اکس-80 را تایید کرد +عکس خودروسازان جهان به حمایت از تولید خودرو برقی شتافتند بولیگر؛ شاسی بلند زشت چینی! اینفینیتی کیو اکس80؛ ملاقات با یکی از بهترین های کلاس شاسی بلند در جهان+عکس اکس ام 2023؛ جدیدترین و سنگین ترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس ایران خودرو خراسان امسال 40 هزار دستگاه خودرو شاسی‌بلند تولید می‌کند میپل لیفت اکس3 پرو؛ شاسی بلند جدید جیلی حدود 230 میلیون تومان! +عکس بازار جهانی خودروهای کلاسیک داغ می‌شود شاسی بلند 400 هزار دلاری فراری به بازار آمد شاسی بلند جدید هاوال کول داگ از 18 هزار دلار +عکس ماهیندرا اکس یو وی400 الکتریکی؛ شاسی بلند 22 هزار دلاری هندی +عکس معاون فروش کرمان موتور در گفت‌وگو با «عصرخودرو» خبر داد: شاسی‌بلند جدید کرمان موتور به بازار می‌آید سی هاو اکس6؛ شاسی بلند جدید چینی با برچسب قیمت اقتصادی+عکس خودروهای شاسی بلند وارد نمی‌شود منتظر نسل جدید خودروهای هفت نفره در بازار ایران باشید تصاویر کابین شاسی بلند مرموز مرسدس بنز منتشر شد! قویترین شاسی بلند جهان به خط تولید بازگشت! +عکس ماهیندرا اسکورپیو کلاسیک؛ شاسی بلند جعبه ای هندی! +عکس بر اساس آخرین یافته ها شاسی بلندها جاده ها را برای دیگران خطرناکتر می کنند فیات فست بک؛ شاسی بلند جدید در رقابت با فولکس واگن +عکس کاهش سفارش خودروهای لوکس شاسی‌بلند الکتریکی مینی خودروهای جدید در انبارهای جهان ماندگار می‌شوند؟ لوسید ایر گرند تورینگ؛ نمونه ای از پیوند موفق طراحی و فناوری در صنعت خودرو+عکس خودروسازی جهان در مسیر تسلایی شدن اسکالید-V مدل 2023؛ غول زیبای کادیلاک با قلب آتشین! +عکس شاسی بلند جدید چانگان از راه رسید کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس بحران سوم در خودروسازی سهم ایران‌خودرو در بازار خودروهای شاسی‌بلند به 60 درصد می‌رسد سریع ترین خودروهای شاسی بلند مدل 2022+عکس پیش نمایش نمونه کانسپت لینکلن استار دومین شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز در راه است شاسی‌بلند برقی کیا در راه آمریکا مرسدس بنز یک شاسی بلند متفاوت 50 هزار دلاری را معرفی کرد+عکس رنجروور 2022؛ شاخصی از طراحی یک خودرو در نهایت سادگی و زیبایی+عکس هایما 8S امسال به تولید می‌رسد هوندا از شاسی بلند جدید ویژه برای آمریکای شمالی رونمایی کرد +عکس سی هاو اکس6 چگونه خودرویی است؟ +عکس تبدیل یک شاسی بلند به سدانی که ظاهری متفاوت و قلبی آتشین دارد! +عکس شاسی بلند جدید رنو رونمایی شد نمایی از طرح اولیه شاسی بلند لوتوس الکتریکی Type 132 جدیدترین شاسی بلند آمریکایی بر پایه یک وانت +عکس واکنش خودروسازی جهان به جنگ اوکراین مجموعه ای از جدیدترین امکانات روز با 40 هزار دلار! +عکس افزایش 109 درصدی فروش جهانی خودروهای الکتریکی چالش‌های بزرگ تولید خودرو الکتریکی در ایران شاسی بلند جدید هیوندای؛ یک بسته جمع و جور و کامل! +عکس آیون ال اکس چگونه خودرویی است؟ +عکس خودرو شاسی مستقل بخریم؟ کوچکترین شاسی بلند هیوندای زیر 12 هزار دلار +عکس بدبینی استلانتیس به برقی‌سازی خودروها اوج‌گیری خرید شاسی‌بلندها خودروی خاص تویوتا خیال بازنشستگی ندارد+ عکس لکسوس ال اکس 600 مدل 2022؛ شاسی بلند واقعی ژاپنی!+ عکس وضع تولید ریزتراشه‌ها در 2021 جنسیس GV 60؛ خودرویی 55 هزار دلاری برای سال 2023 با 429 اسب بخار قدرت+ عکس مقایسه قیمت خودروهای SUV در چین و ایران هوندا HR-V جدید؛ شیک از هر جهت تخت گاز تراشه ساز تایوانی در سال 2022 نگاهی به یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند چینی + عکس تداوم کمبود تراشه و پردازشگرهای نیمه هادی در سال 2022 برندگان اصلی بازار خودرو در سال 2021 صنعت خودرو در سال 2022 با چه وضعی رو به رو است؟ نگاهی به خط تولید شاسی بلند متفاوت و مشهور به رولز-رویس چینی! +‌عکس خاص ترین شاسی بلند ایتالیا چگونه تولید می شود؟ + عکس شاسی بلند جدید کیا موتورز معرفی شد +عکس جیلی توگلا چگونه خودرویی است؟ +عکس شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت 2022 چگونه خودرویی است؟ چری اومودا 5 پرچمدار تغییرات مهم در معماری محصولات+عکس عربی ترین شاسی بلند "ب ام و" روانه امارات می شود! +عکس ارزشمندترین خودروسازان جهان مقایسه بی ام و M5 Competition با پورشه پانامرا GTS راز فشار تقاضا در جهان خودرو خودرو جدید فردا موتورز به کارخانه رسید روگ 2022؛ پیشرانه 3 سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد+عکس متفاوت ترین شاسی بلند هیوندای وارد آمریکا شد!+عکس عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد رتبه خودروسازان بزرگ در کاهش آلایندگی رشد 160 درصدی میزان فروش در شش‌ماهه اول 2021 بسیاری از خودروسازان جهان تعهدات معوق داشتند چگونه با سرمایه گذاری در صنعت خودرو سود کنیم؟ لی شانگ وان شاسی بلند "ایده ال" چینی؛ ناشناخته اما باکیفیت! +عکس شاسی بلند لوکس متروپولیتن 2023؛ قدرتمند با پیشرانه 355 اسب بخاری +عکس گزارش تصویری و معرفی شاسی بلند 890 میلیونی جدید بازار نسل جدید شاسی بلند "ب ام و" چه ویژگی هایی دارد؟+ عکس مشخصات بی ام و ix کاهش فروش خودرو در جهان به دلیل کمبود شدید نیمه‌رساناها لوکس ترین شاسی بلند چری با صفحه نمایش خاص به ایران می‌ آید +عکس مقایسه بیوک Encore با Encore GX شاسی بلند جنسیس GV70 پرفورمنس 2021 با امکانات خاص به بازار آمد+ عکس دوج Journey 2022 رسماً بعنوان شاسی بلند چینی معرفی شد مهم ترین شاسی بلند "ّب ام و"؛ چهره ای متفاوت در خانواده X +عکس مهم ترین شاسی بلند مرسدس بنز معرفی شد+ عکس شاسی بلند "روسی" بازار اروپا؛ گران تر از مزدا، تویوتا و هیوندای! +عکس پیش‌بینی ضرر 210 میلیارد دلاری خودروسازان جهان در سال 2021 معرفی بهترین خودروهای برقی 2021 نمایش یک خودرو شاسی بلند لوکس در مجتمع ایران‌مال شاسی بلندی شگفت انگیز از لکسوس با 301 اسب بخار قدرت غیبت شرکت های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه دیجیتال خدمات جانبی صنعت خودرو جهان اینفینیتی QX60؛ معیاری برای کیفیت در کلاس شاسی بلند+عکس توجه به آیرودینامیک، به عمر خودروهای شاسی‌بلند پایان می‌دهد؟ طراحی آلمانی و تولید چینی در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس مایباخ EQS؛ لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس رنجروور اسپرت SVR آلتیمیت؛ قویترین نسخه استاندارد شاسی بلند محبوب انگلیسی +عکس افزایش 50 درصدی ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند در ایران خودرو خراسان تعدیل بی‌سابقه نیروی کار در خودروسازی اوشان X7؛ شاسی بلند اقتصادی "چانگان" با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس شاسی بلند محبوب مدیران خودرو به روز می شود کامندر 2022 شاسی بلندی غول پیکر از خانواده جیپ مرسدس G کلاس هم برقی شد؛ شاسی بلندی کلاسیک، اما کاملا مدرن! گرند واگنیر 2022؛ شاسی بلند درشت اندام جیپ با حدود 5.5 متر طول +عکس رکود بازار جهانی خودرو به خاطر کمبود ریز تراشه و گسترش کرونا بازار جهانی خودرو در حال کوچک‌تر شدن است مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس لوکس‌ترین خودرو‌های برقی دنیا با قیمت مناسب را بشناسید ولار 2021؛ شاسی بلندی لوکس از رنجروور هامبل وان؛ یک نخستین در صنعت خودرو از کراس اوور کوچک هیوندای تا درشت اندام لوکس آلمانی! کسب و کار جدید خودروسازان لاکچری گسترش برقی‌ها و تاثیر آن بر خانه‌سازی رونمایی از اولین شاسی بلند الکتریکی فیسکر اوشن در نمایشگاه اتومبیل LA اعلام رسمی مشخصات شاسی بلند مرسدس میباخ EQS طراحی غیررسمی مرسدس GLE فیس لیفت با چراغ‌های کلاس S پرتولید ترین خودروهای جهان رنجروو ایووک L؛ شاسی بلندی که فقط ویژه چینی ها تولید می شود! +عکس فراخوان فورد آمریکا برای 775 هزار خودروی شاسی بلند به دلیل نقص فنی شاسی بلند کاملا برقی iX از بی ام و با سرعتی باور نکردنی XC60؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با 400 اسب بخار قدرت قدرتمندترین خودروهای کراس اوور سال 2021 آیا کشورها با تغییرات بازار خودرو همراه می‌شوند؟ پورشه کاین توربو GT؛ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! +عکس کدام خودروها در صف رونمایی هستند؟ سوزوکی جیمنی لایت؛ شاسی بلند کوچک و اقتصادی ژاپنی روانه بازار می شود +عکس بهترین شاسی بلند‌های هیبریدی برتر 2021 را بشناسید + تصاویر جیلی ویژن استاربرست؛ نمایی از پیشرفت صنعت خودرو در چین +عکس فناوری‌های آینده در صنعت خودرو خودروهای برقی آماده ورود به بازار اولین شاسی بلند تاریخ فراری پا به جاده می گذارد 2022 Q4 e-tron؛ شاسی بلند برقی از آئودی با 295 اسب بخار قدرت کدام کشور بیشترین اَبَرخودروها را دارد؟ استارت‌آپی که برای پاپ خودرو می‌سازد گران‌ترین خودرو‌های پیکاپ در جهان + تصاویر تائوس 2022؛ شاسی بلندی ارزان برای بازارهای جهانی سخت گیری قوانین ذخیره و اشتراک گذاری داده های خودرویی در چین اولین شاسی‌بلند استون مارتین، DBX 2021 تولید شد جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی با سبک طراحی متفاوت پاجرو فاینال ادیشن 2022؛ نسخه ای برای پایان نسل چهارم شاسی بلند محبوب ژاپنی +عکس شاسی بلندی لوکس با 228 اسب بخار قدرت رونق خط تولید لاستیک برای خودرو‌های شاسی بلند خودرو Voyah Free؛ شاسی بلند 684 اسب بخاری دانگ فنگ! +عکس اعلام فهرست ارزان ترین خودروهای امسال قول تایوانی‌ها برای حل مشکل کمبود قطعات الکترونیکی خودرو در جهان تا ماه ژوئن آی دی.4 جی تی اکس؛ نسخه قدرتمند شاسی بلند جدید فولکس واگن+ عکس تالاگون 2021؛ شاسی بلند درشت اندام فولکس واگن توسعه یافته در چین +عکس خودروهای شاسی‌بلند برقی 2022 کدام شاسی بلند‌های برقی در سال 2021 به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر تیگو5 شاسی بلند محبوب بازار ایران تویوتا کراون شاسی بلند با مدل 2022؛ تاج ژاپنی در چین رونمایی می شود! عکس سیتروئن سی5 اکس جدید: ترکیبی از سدان، واگن و کمی هم شاسی بلند! +عکس رونمایی تویوتا از شاسی‌بلند الکتریکی به‌زودی آلکازار 2021؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس بازخوانی وعده مقام ارشد SAIC چین برای بازار ایران بعد از 4 سال تیگوان SEL آر-لاین 2021؛ پرفروش ترین شاسی بلند فولکس واگن با برچسب قیمت 40 هزار دلاری +عکس لوکس‌ترین مدل ام‌جی در اروپا عرضه خواهد شد تلاش ایران برای جبران سقوط 2 سال پیش نخستین ملاقات با محصول جدید سیف خودرو+تصاویر و اطلاعات اولیه گاک GS8s؛ شاسی بلند چینی با ایده هایی از محصولات روز دنیا! +عکس اقبال بلند وانت‌ها و شاسی‌بلند‌ها تیگو 7 ، سمبل ارتقاء برند مدیران خودرو گذر از انحصار با رقیب خارجی کیفی‌ترین برندهای خودروسازی از نگاه مصرف‌کننده بزرگ ترین خودروسازان دنیا آغاز تغییر بنیادین در صنعت خودرو یوکان AT4 مدل 2021؛ درباره زیبایی های یک شاسی بلند واقعی +عکس مینی ون لوکس کادیلاک با امکاناتی جدید به بازار می آید اکورا MDX مدل 2022؛ کراس اوور زیبای 57 هزاردلاری با پیشرانه پرمصرف! +عکس شاسی بلند پرمصرف فولکس واگن! عرضه باتری‌های جدید خودرو در 2025 نیسان خودروهای تولیدی سال‌های 2013 تا 2015 را فرا می‌خواند تغییر جدید در ظاهر خودرو رام TRX 2021 ارزشمندترین خودروسازان جهان تا پایان 2020 2 شاسی بلند برقی جدید فولکس واگن برای سال 2021 خودروها چگونه زره پوش می‌شوند؟ کراس اوور ارزان قیمت چینی مدل 2020 تصاویر جاسوسی خودروی جدید شرکت Skoda منتشر شدند دوران نمایشگاه های بین المللی خودرو هم به سر آمده آغاز گسترش خودروهای برقی، پایانی برای خودروهای دنده دستی بررسی شاسی بلندهای نوظهور تویوتا بستیون X40؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس چه خودروهایی قرار است 2021 عرضه شوند؟ شاسی بلند جدید و کوچک کمپانی چینی JAC (+عکس) آرک فاکس α-T؛ شاسی بلند جدید چینی با نگاهی به تسلا! +عکس این خودروها به آخر خط رسیدند! لادا نیوا تراول 2021؛ شاسی بلند روسی با شباهت به یک تویوتای محبوب! +عکس افتتاح رسمی خط تولید شاسی بلند جدید بازار ایران +عکس لوکسژن URX ؛ کراس اوور تایوانی جدید با ردپایی از یک کمپانی مطرح چینی! +عکس شاسی بلند درشت اندام "دانگ فنگ" با یک برچسب قیمت اقتصادی! +عکس شاسی بلند 2021 دانگ فنگ با نمایشگر 15 اینچی+ عکس جیلی ازکارا؛ شاسی بلند هوشمند چینی با امکانات پیشرفته و پیشرانه 3 سیلندر! +عکس اسنورکل (لوله تنفس) چیست و چه کاربردی در خودروهای شاسی بلند دارد ؟ تولید خودروهای شاسی بلند در ارس کلید خورد آینده مبهم صنعت خودروسازی جهان در سایه کرونا بازگشت بی دردسر اورست بیس کمپ؛ شاسی بلند آفرودی و تولید محدود فورد +عکس SWM؛ شاسی بلند اسپرت چینی با کیت بدنه و مجموعه ای از امکانات روز +عکس بهترین خودروهای شاسی بلند اروپایی معرفی شدند ابرخودروی شرکت هلندی دانکروورت معرفی شد از یک جان سخت ضدگلوله تا کابین لوکس تشریفاتی!+عکس جی وی70؛ دومین شاسی بلند "جنسیس" وارد بازار خواهد شد+عکس ارزان ترین شاسی بلند برقی در بازار اروپا جتور اکس95؛ شاسی بلند میان سایز کمپانی "چری" با نگاهی به محصولات آئودی +عکس ام جی لینگ هانگ 2021؛ طراحی جدید شاسی بلند چینی موریس گاراژ +عکس پرفروش ترین خودروهای برقی در جهان روی نقشه داخلی سازی و معرفی خودروهای کلاس های جدید در اولویت نارنجی پوشان گروه بهمن با معرفی دیگنیتی، پویایی و بهره‌وری را در مجموعه اثبات کرد شاسی بلند جدید با درصد بالایی از بومی‌سازی تولید و به بازار عرضه خواهد شد سیف خودرو در آستانه تولید هزارمین شاسی بلند SWM اولین تصاویر از شاسی بلند سایپا منتشر شد آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در گروه سایپا غول‌های خودروسازی جهان از دولت آمریکا شکایت کردند شاسی بلند برقی فولکس واگن ام‌جی گلاستر به زودی عرضه می شود معرفی نسخه "پرزیدنت" از شاسی بلند ویتنامی "وین فست"+عکس تولید لاستیک برای خودروهای شاسی بلند اینفینیتی کیو اکس80؛ شاسی بلند لوکس 2021 با طراحی متفاوت+تصاویر لامبورگینی اوروس مدل 2021 با رنگی جدید به بازار می آید ویژگی‌های شاسی‌بلند جدید فولکس رونمایی از SUV جدید کمپانی جیپ در آمریکا سیتی K-ZE؛ شاسی بلند ارزان قیمت رنو+ تصاویر برنامه تولید 500 هزار حلقه لاستیک کامیون و لاستیک خودرو شاسی بلند آیکان؛ شاسی بلند مینیمال جیلی+تصاویر بهترین خودروهای شاسی بلند 2020 فولکس واگن تولید انبوه اولین خودروی شاسی بلند تمام برقی خود را آغاز کرد معرفی سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان+ تصاویر کورس ایر 2020؛ استانداردهای لینکلن در مجموعه ای کوچک! +تصاویر کورس شاسی بلندهای فولکس با هم هونگ گوانگ X؛ پرچمدار نسل جدید شاسی بلندهای چینی از وولینگ +تصاویر دارک شَدو؛ خاص ترین شاسی بلند 2021 کمپانی ب ام و +تصاویر لیموزین شاسی بلند بنتلی در ارائه جدیدی از بنتایگا+تصاویر معرفی شاسی بلندی که 300 مایل برد دارد معرفی موستانگ شاسی‌بلند تولید اولین آستون مارتین DBX اولین اطلاعات از "اسکای ول" شاسی بلند جدید چینی منتشر شد+ تصاویر قوی‌ترین شاسی‌بلند جهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ دورانگو SRT هلکت 2021 چه ویژگی هایی دارد؟ (+تصاویر) دست رد بازار ایران به شاسی بلند برلیانس! ام وی ام ایکس 33 ، شاسی بلندی اقتصادی و مطمئن خودروی هفت‌ سرنشین تسلا شاسی بلند جدید جَک(JAC) معرفی می شود+ تصاویر بزرگترین تولیدکنندگان خودرو کدامند؟ رشد 36 درصدی فروش خودروهای برقی در سال آینده تاثیر کرونا بر صنعت خودروی جهان نخستین شاسی‌بلند مینی گاک ترامپچی GS6 کوپه؛ شاسی بلند 19هزار دلاری چینی با طراحی جدید+تصاویر بهترین شاسی‌بلندهای 2020 را بشناسید + تصاویر تبدیل تویوتا 4رانر به یک تانک شاسی بلند! (+تصاویر) زمان عرضه ​شاسی بلند برقی داچیا اعلام شد شاسی بلند 18 هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر ساخت شاسی‌بلند برقی کیا تاوارز مدیر سال خودروسازی VV7 شاسی بلند لوکس WEY با امضای برابوس+ تصاویر یک مرحله بالاتر برای سریع ترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر مقایسه‌ غول‌های مجلل شاسی بلند+ تصاویر بزرگترین محصول جیلی چه ویژگی هایی دارد؟ +تصاویر هوانسو سی60؛ لامبورگینی 14 هزار دلاری از چین! +تصاویر زیان غول‌های خودروسازی در ایام کرونا ویروس کرونا چه بلایی بر سر «خودروسازان» آورده است؟ لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X7 از ب ام و +تصاویر فروش خودرو در جهان چقدر کاهش یافت؟ 10 شاسی بلند خبرساز؛ از استون مارتین تا لوتوس +تصاویر فورس ایی؛ تایید رسمی آفرودر لوکس الکتریکی +تصاویر 10 خودرو پرفروش دنیا در سال 2019 معرفی شدند تویوتا هریر 2021 معرفی شد +تصاویر جی ال اس580؛ شاسی بلند درشت اندام 2020 مرسدس با پیشرانه 8 سیلندر+تصاویر نگاهی به میزان فروش شاسی‌بلندها در آمریکا رشد فروش شاسی‌بلند فورد در اوج بحران کرونا! ارزان‌ترین خودروهای سال 2020 را بشناسید سایه کرونا بر زنجیره خودروسازی تاثیر ویروس کرونا بر صنعت خودروسازی خودروسازان دست به کار شدند کارلِکس دیزاین؛ از شاسی بلند G تا قایق لوکس مرسدس بنز! +تصاویر قلدرترین شاسی‌بلندهای 2020 را بشناسید بررسی نسل جدید لینکلن نویگیتور مدل 2020 + تصاویر خودروی پهن پیکر لکسوس LX570 2020 وارد بازار شد کرونا صنعت خودرو جهان را تهدید می‌کند تسلا دومین خودروساز ارزشمند جهان قرار گرفت 10 شاسی بلند لاکچری سال 2019 را بشناسید برترین شاسی بلندهای 2020 معرفی شدند +تصاویر رونمایی از شاسی‌بلند جدید آمریکایی قیمت خودروهای شاسی‌بلند در بازار تهران + جدول شکوفایی خودروهای الکتریکی در سال 2019 ادامه رکود خودروسازی جهان در 2020 بزرگترین خودروسازان جهان در سال 2019 معرفی شدند+جدول فروش خودروهای برقی و تعدیل هزاران کارگر پیش بینی افت 4 درصدی فروش خودرو در جهان طی امسال پیش‌بینی فیچ از رکود خودروسازی قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول چهارمین خودروساز بزرگ جهان متولد می‌شود اعتصاب کارگران 3 میلیارد دلار روی دست جنرال‌موتورز گذاشت پرفروش‌ترین خودروهای شاسی بلند در آمریکا شاسی‌ بلندهای پر فروش پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید 10 تجربه‌ی تلخ در تاریخ خودروسازی + تصاویر خطر حذف 12000 شغل مرتبط با صنعت خودرو شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) سلطان باواریا از کجا آمده؟! میراث دتوماســو قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول کاهش 5 درصدی تولید جهانی خودرو تا پایان سال جاری قیمت خودرو شاسی‌بلند در بازار تهران + جدول فرصت‌ها و چالش‌های خودروسازی در 2019 پنج تحول بزرگ صنعت خودرو در جهان همکاری فورد و ماهیندرا در تولید شاسی‌بلندها قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول نگاهی به قیمت شاسی‌ بلندهای داخلی آئودی را برق گرفت قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های سال 2019 کدامند؟ + تصاویر همزاد راست‌ دست e-tron برای بریتانیا خودرو 2020 BMW X1 با موتور قدرتمند الکتریکی +تصاویر بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ تداوم کاهش تولید خودرو در بریتانیا محصول جدید شورولت رونمایی شد آسمان تیره صنعت خودرو فولکس‌واگن با شاسی‌بلند جدید خود، بازار چین را هدف گرفته است فولکس واگن شاسی بلند برقی می سازد سال بد اقبالی خودروسازان جهان قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول مروری بر پرفروش‌ترین خودروهای سال 2018 برترین و بدترین برندهای خودرویی 2019 رکورد فروش 400 هزار دستگاه به کدام خودروی برقی رسید؟ تحلیلی بر صنعت خودرو و حمل‌ونقل جهان گران‌ترین خودروهای‌شاسی‌بلند جهان کدامند؟ فورد؛ مردی که خودرو را مردمی کرد 5 روند مهم در نمایشگاه خودروی ژنو ارزان‌ترین خودروهای جهان در کجا تولید می‌شوند؟ قیمت انواع شاسی بلند دست دوم تولید داخل +جدول قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل در بازار زشت‌ترین خودروهای جهان کدامند؟! +تصاویر سوپرکار جدید مک‌لارن رونمایی شد +تصاویر جنسیس اولین خودروی شاسی بلندش را روانه بازار می کند انواع شاسی بلند تولید داخل + قیمت قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل این‌ها پرفروش‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در سال 2018 هستند قیمت انواع شاسی بلند در بازار تهران +جدول 20 خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل 2019 قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول شاسی بلند جدید سوبارو در راه بازار بهترین خودروهای سال 2019 از نگاه موتورترند شاسی بلندهای تولید داخل چقدر گران شد+جدول اولین تصاویر از غول جدید فولکس‌واگن در جاده‌های دوبی قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل+ جدول ایمن‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی ایمن‌ترین خودروهای 2018 اعلام شدند 2000 سی‌سی حجم موتور در شاسی‌بلند ام وی ام خرید لوکس ترین شاسی بلند ب ام و برای مالکش چقدر هزینه دارد؟ خودرو BISU مشمول ممنوعیت واردات می شود؟ خودروهای برقی شاسی‌بلند هم به بازار می‌آیند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول تیگو 7 جدید رونمایی شد قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول افزایش متوسط سن شاسی‌بلندها و خودروهای خانواده های آمریکایی توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! فوتون ساوانا، قدرتمندترین خودرو ساخت داخل، روانه بازار می شود خودروهای شاسی بلند، نیاز روز بازارهای خودرویی جدیدترین شاسی بلند ب‌ام‌و بفروش می‌رسد +تصاویر قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول هند؛ مقصد صادراتی جدید خودروسازان تاراکو، بزرگترین سئات شاسی‌بلند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول "اسنت" سوبارو، داغ‌ترین شاسی‌بلند این روزهای جهان قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول احتمال ساخت یک شاسی بلند در خط تولید بوگاتی قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول تولید شاسی بلند تازه کیا با همکاری طراح مد مشهور تردد شاسی‌بلند ناشناس در پایتخت قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول مدیرعامل ایران خودرو خراسان تاکید کرد: کسب بیشترین سهم تولید از محصولات شاسی بلند کشور توسط ایران خودرو رسوایی‌های بزرگ صنعت خودروسازی در جهان خودروسازان جهان به چه قوانین محیط‌زیستی پایبندند؟ معروف‌ترین مهندسان خودرو را بشناسید اطلاعات 100 شرکت خودروسازی افشا شد ایمن‌ترین خودروهای سال 2018 معرفی شدند خودرو در قلب جنگ تجاری مداخله دولت آمریکا در صنعت خودرو قدرت جنگی، تجمل و تکنولوژی در خودروی شاسی بلند "تانک" رضوانی کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ شاسی‌بلندها عامل مرگ عابران پیاده قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول 5 تغییر اساسی که باعث شده در دهه جاری، بازار خودرو شبیه به هیچ زمانی نباشد! خودروسازی در بیراهه جنگ تجاری اولین رولزرویس شاسی‌بلند بررسی خودروهایی که در نسل‌های اخیر، مشتریان متفاوتی را جلب کرده‌اند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول ماهاتیر محمد و رویای تولید خودروی ملی جدید معرفی خودروهایی که طراحی بیرونی آنها در ابتدا برای برند دیگری انجام شده بود‌ 12 باور نادرست از خودروها تولید شاسی‌بلندهای پژوسیتروئن در فرانسه افتتاح سه کارخانه جدید فولکس‌واگن برای تولید خودروهای شاسی‌بلند و برقی در چین گزارش تصویری تحویل نخستین سری خودروهای بورگوارد تحویل طوفانی بورگوارد ستارگان 4 چرخ ایمن‌ترین کیا معرفی خودروهایی که قرار بود برای همیشه بروند، اما ماندنی شدند خودرو، یعنی فولاد متحرک گرانترین شاسی بلندهای تاریخ جهان شورولت اتومبیل سابربن RST را معرفی کرد +تصاویر ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد معرفی فولکس تیگوان 7 صندلی (+عکس) پیش‌نمایش شاسی‌بلند جذاب MG یک برداشت جذاب از لندکروزر بزرگترین شاسی‌بلند جیپ استقبال از شاسی‌بلند جدید لادا در روسیه نگاهی به جدیدترین خودروی ولوو XC40 T5 همیشه در اوج مانند جی کلاس آفرود بی دردسر، چند؟ جنگجوی برزیلی گزینه‌های بلندقامت روی میز! پیش فروش محصولات شاسی بلند ایران خودرو اولین نمایشگاه مرکزی خودروسازان بم و جیلی در تهران افتتاح شد معرفی و مشخصات کامل خودروی هاوال H6 محصولی از گروه بهمن معرفی نسل جدید نیسان ایکس تریل2018 به بازار هیولا‌های واقعی دنیای خودرو حملات سایبری صنعت خودرو را تهدید می‌کند شرایط فروش BYD S6 ویژه مبعث اعلام شد پروازی لوکس همراه با تکنولوژی خودروسازان، قربانی جنگ تجاری سریع ترین شاسی بلندهای جهان در 2018 +تصاویر ب‌ام‌و X5 2019 ، خوش‌تیپ‌تر از همیشه +عکس 5 خودرو شاسی بلند 2019 که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر +عکس با تسهیلات 120میلیونی شاسی بلند بخرید فراموش‌شدگان بازار لوکس تاریخچه کمپانی ژاک ساوتشیک؛ آمیزه هنر و صنعت معرفی 3 خودرو قوی‌تر از 500 اسب بخار و ارزان‌تر از 100 هزار دلار رنج‌روور کوپه؛ شاسی‌بلند 240 هزار پوندی بالاخره شاسی‌بلند کوچک لکسوس هم آمد تعرفه‌های تازه لرزه بر اندام خودروسازان انداخت نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا چینی ساختار شکن در بازار با شرایط ایده ال برای مشتری الزام صنعت خودرو به سمت افزایش تحقیق و توسعه معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال 2018 با 3 ردیف صندلی متفاوت ترین شاسی بلند بازار ایران رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش 6خودروی شاسی‌بلند محبوب زیر 100 میلیون در ایران پیشرانه‌های امروزی چه تفاوت‌هایی با پیشرانه‌های قدیمی دارند؟ عرضه موفق سه نسل ایکس33، نتیجه تحقیق و توسعه مدون شاسی بلند اسپرت 4008 پژو کِی عرضه می‌شود؟ «درخت فامیلی» خودروسازان جهان آشنایی با برند فارادی فیوچر؛ تولید‌کننده خودروهای الکتریکی 5 سوپراسپرت ناموفق در تاریخ؛ لشکر شکست‌‌خورده 10 خودروی برتر شاسی بلند زیر 100 میلیون از منظر رضایت مشتریان از کیفیت بهترین خودروهای شاسی بلند بزرگ جهان در سال 2017 (+عکس) چشم‌انداز صنعت خودرو در سال 2018 قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول کرایسلر هم شاسی‌بلند می‌سازد "فراری" به رغم سوگند خود، ابرخودروی برقی می‌سازد! رنو رکورد فروش جهانی خود را شکست برداشت 5 سرنشین از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند لکسوس سرگذشت تنها داج چارجر R/T مدل 1968 ایران؛ درباره هیولای بَدخو! قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول ژست یک هیولای مخوف برای X6M تویوتا سومین خودروساز جهان شد لامبورگینی 2019 Urus؛ لامبورگینیِ شاسی‌بلند‌ها! پورشه 911 Carrera T ؛هیجان کم‌هزینه با 911 آپولو Intensa Emozione؛ ابرخودرو 2.6 میلیون دلاری آپولو مروری بر اینترنشنال‌ترن استار؛ اصالت ماندگار استون مارتین DB11 Volante 2018؛ بُعد تازه‌ای از زیبایی تویوتا سنچری 2018؛ یک تویوتا در کلاس رولزرویس و بنتلی! قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول بهترین‌های صنعت خودرو در لباس پلیس! ایمن‌ترین خودروهای جهان برای سال 2018 را بشناسید تصور جذاب سوزوکی از آینده جیمنی ابرخودرویی 920 اسبی از کانادا! معرفی جدیدترین SUV لامبورگینی(+عکس) اوروس؛ ستاره‌فروش لامبورگینی فیسکر اوربیت، شاسی‌بلند هوشمند شاسی بلند 2019 سوبارو +تصاویر قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول شاسی بلندهایی که سریع تر از یک فراری شتاب دارند صنعت خودروی جهان در سراشیبی مقایسه هزینه تحقیق و توسعه صنعت خودرو در ایران و جهان پایگاه خبری «عصرخودرو» 8 ساله شد نماد‌های خودرویی چگونه خلق می‌شوند؟ لکسوس جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس نگاهی به نخستین شاسی‌‌‌بلند تولید انبوه ایتالیایی: LAFORZA؛ رنج‌‌‌روور ایتالیایی بازگشت ب ام و به Le Mans رونمایی از سریع‌ترین خودرو دنیا پدیده‌های خودرویی 2018 جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن که در 2018 می آید (+عکس) کاهش تولید آلفا رومئو و مازراتی انجمن‌ها، پل نمایشگاه‌های بین‌المللی ثبت نام تست شاسی بلند BYD تکمیل شد+ وضعیت ثبت‌نام جدید قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول مروری بر «فوتون ساوانا» و حضور آن در بازار خودرو ایران 2017 BMW 540i vs 2017 Genesis G80 Sport؛ شاخ و شانه یک کُره ای برای ب‌ام‌و نگاهی به خودروهای اسپرت ناموفق تاریخ؛ جواهرات ناکام! مروری بر تاثیر سیر تکامل بال عقب در خودرو و چگونگی عملکرد آن؛ آیرودینامیک خودرو به زبان ساده شاسی بلند لوکس و 7 نفره بیوک +تصاویر آمریکایی‌ها بیشتر شاسی بلند و پیکاپ می‌خرند مدل روسی عبور خودروسازی از تحریم‌ها اطمینان از کیفیت، نقطه اتکاء ایکس33اس قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول نیازی برای بیراهه‌ها حیات وحش روی چهار چرخ «دو چالش و سه راهکار» خودروسازی جهان قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول آینده اشتغال در صنعت خودروی جهان و ایران شاسی‌بلند هیبریدی آلمانی در راه ایران پای ایران به بازارهای جهانی خودرو باز می‌شود نمایشگاه بین المللی خودرو دبی (Motor Show) در یک نگاه DBX، اولین شاسی بلند استون مارتین+تصاویر و مشخصات پیشرانه شاسی‌ بلند غول‌ پیکر آمریکایی در تهران پژو 3008، خودرویی که به زودی به ایران می‌آید فراری شاسی‌بلند می‌سازد "کج‌دار و مریز" فراری برای ورود به بازار شاسی بلندها آغاز فروش ویژه شاسی بلند BYD S6همزمان با نمایشگاه خودرو مشهد ب ام و نسخه M شاسی بلند X4 را عرضه می‌کند مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول کیا موتورز از فروش جهانی 232.370 دستگاه خودرو در ماه ژوئن خبر داد جگوار E-Pace را ببینید + ویدئو جگوار E-Pace معرفی شد استراتژی همسو شدن با تحولات جهانی خودرو چشم‌انداز خودروی جهان تا 2040 شرایط فروش تابستانی خودروهای MG با مزایای فوق العاده لندروور با بنتلی سرشاخ می‌شود مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول دستمزد مدیران خودروسازی جهان شاسی‌بلند کوچک فولکس‌واگن به ایران می آید مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول مینی شاسی بلند کیا رونمایی شد تبلیغات رضوانی برای "محکم ترین شاسی بلند جهان" +تصاویر خودرو 10 میلیون دلاری به طول 15 متر و ظرقیت 23 نفر ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان معرفی شاسی‌بلندهایی که ایرانیان پسندیدند کیا موتورز شاسی بلند جدید معرفی می کند نخستین تجربه رانندگی با پژو 2008 بازگشت سلطان شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران تزریق سرعت در قامت جیپ مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول راز قد کشیدن چهارچرخه‌ها مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قدرتمندترین خودروهای شاسی بلند جهان +تصاویر سرنوشت مدیران خودرویی در گرو تغییرپذیری غزل تلخ خداحافظی واکنش صنعت خودرو به انتخابات فرانسه سوناتای پاک با قیمت رقابتی آمد بازار داغ شاسی بلندهای فورد در چین وعده انتخاباتی با چاشنی خودرو زیباترین خودرو تاریخ را ببینید! بچه شیر سرانجام به دام افتاد! شاسی‌بلند جدید اُپل را ببینید +تصاویر خودروهای آینده به چراغ جلو نیاز نخواهند داشت رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک این جیپ سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان است سریع‌ترین ماشین پلیس جهان اسپرتی ترین اسپرت های بازار نادرترین مک‌لارن F1 را ببینید +تصاویر دماغ بریده ها عجیب ترین سبک انتقال بازارهای نوظهور عامل رشد خودرو در 2017 سکوی جهانی خودروسازی ایران پورشه شاسی‌بلند برقی می‌سازد برترین و بدترین خودروهای سال2017 (+عکس) قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول یک مینیِ نه‌چندان مینی برای خرید خودروهای خاص باما همراه شوید + مشخصات و قیمت نکاتی برای انتخاب بهتر در بازار خودرو وقتی قد بلند رنو، رقبا را تهدید می کند برای خرید یک خودرو شاسی بلند مدل 2010 چقدر باید پول داشت؟ رشد فروش شاسی‌بلندهای تویوتا کشتی کج شاهزاده‌ ها شاسی بلند‌های فوق لوکس2017 + تصاویر معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران بهشت برین ماشین دوستان شاسی بلند هایی که می توان با کمتر از 100 میلیون خرید (+جدول) قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول آغاز فروش استِلویو کارآمدی بیشتر شاسی بلندها در ناوگان پلیس پیام ترامپ واضح است، تولید در آمریکا باید در اولویت باشد از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های 2016 در آلمان رقابت شاسی‌بلندسازهای تازه‌کار +عکس پیشروترین خودروهای 2017 +تصاویر وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند دونالد ترامپ یک لیموزین زرهی جدید خواهد داشت+تصاویر مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول فناورانه‌های خودروهایی که منتظرشان هستیم جعبه جادویی وستفیلد از توسان هیدروژنی تا سرنوشت مبهم مازراتی در یک هفته خودرویی (+عکس) آغاز کابوس فناوری خودروسازان سنتی خودروسازان در دوراهی فنی – فناوری توفان تغییر آغاز شد چگونه عاشق یک خودرو می‌شوید؟ چالش‌های صنعت خودرو در 2017 ماشین‌های جادویی مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول نوآوری‌های متحول‌کننده صنعت خودرو خرید خودروهای شاسی بلند در بازار ایران چقدر آب می خورد (+جدول) داغ ترین خودروهایی که در 2017 می بینید (+عکس) 10 خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال 2016 معرفی عجیب ترین خودروهای سال اتفاقات جذاب دنیای خودرو در سال 2016 (به روایت تصویر) از نمایش مینی‌ون‌های هوندا تا تخریب لامبورگینی قاچاق آیا آینده خودروها به این شکل است؟ مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول خودروهایی که در 2016 تولیدشان متوقف شد (+عکس) انقلابی دیگر در صنعت خودرو کنترل پاسپورت و بار مسافر با مینی ون خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند تردد خودروهای خودران رسما در میشیگان مجاز شد سمت‌وسوی صنعت خودرو در 2017 قدبلندهای بی‌نظیر صنعت خودرو +عکس 10 شاسی‌بلند و پیک‌آپ برتر سال 2016 (+عکس) قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول صنعت خودرو جهان در 2017 خودرویی با امکانات یک هتل (+عکس) ساخت شاسی بلند جدید جگوار لندروور اعجوبه الکتریکی شاسی‌بلندها شاسی‌بلند جدید مازراتی 2017 با پلاک سیاسی در تهران نور آفتاب چطور به خودرو آسیب می‌زند؟ بلندقامتـــانِ کفِ بازار! پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت شکوه کـــره‌ای‌های بلندقامت معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا (+عکس) 10خودرویی که قدرتمندترین مردان جهان راندند (+عکس) بهترین شاسی بلندها برای برف نوردی (+عکس) آغاز به کار نمایشگاه خودرویی لس آنجلس+تصاویر زوایایی که ترامپ در خودروسازی نمی‌بیند تونل ماشین‌های قدیمی در عمق 30 متری زمین! +تصاویر گلف جدید، شانسی برای احیای فولکس 7 خودروی لگویی شگفت انگیز! + تصاویر این خودرو همه خلافکاران را گیر می‌اندازد +تصاویر جدیدترین شاسی‌بلند مرسدس بنز رونمایی شد مضحک ترین خودروها در نمایشگاه SEMA 2016+تصاویر خاص ترین ماشین دنیا به حراج گذاشته شد + تصاویر خودرویی که تنها یک بار تولید شد! +عکس اولین پورشه ساخت آمریکا به‌فروش می‌رسد اسمارت و فلسفه خودروهای کوچک وقتی چلنجر دو دف می‌شود چشم‌هایی به سبک اشکودا آغاز فروش نیسان بی‌رحم اولین اسب مارانلو لیست جالب قابل اعتمادترین خودروهای جهان منتشر شد آینده مزدا روی موتورهای دورانی استوار خواهد بود شاسی بلند جدید آلمانی قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول تصاویر جالب از خلاقیت‌ در تزئین خودرو شاسی بلند جدید و زیبای جیلی +تصاویر رشد 10 درصدی بازار خودرو در روسیه قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول پروتون هم شاسی بلند ساخت (+عکس) مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال 2016 غرامت خودروساز آلمانی به وکلای آمریکایی ازبدترین و بهترین‌‌ خودروهای پلیس تا بهترین خودروهای سال نمادین بودن خطاطی و هنری نبودن آن روی خودروها قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول 5 خودرو برتر نمایشگاه پاریس+تصاویر شاسی بلند جدید 7 نفره فولکس واگن "اطلس" نام گرفت احیای دایتونا با اهدای اعضا ! قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول رکورد فروش خودرو در بریتانیا شاسی‌بلند مینیاتوری سوزوکی چشم‌انداز 5 سال آینده صنعت خودرو این خودرو خندان خودران را ببینید+تصاویر با زشت‌ترین خودروهای جهان آشنا شوید+تصاویر قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول ایمن ترین ماشین های دنیا در سال 2016 +تصاویر تغییرات جالب خودروها از یک قرن پیش تاکنون+ تصاویر بازاری در چنـــــگال اژدهـا پیش‌بینی فروش خودرو در جهان تبدیل فلزات اوراقی به ابر خودروهایی با اندازه واقعی (+عکس) خودروهایی از طلا و نقره +تصاویر قیمت انواع خودرو شاسی بلند + جدول قیمت انواع خودرو وارداتی شاسی بلند + جدول ساخت سریع‌ترین خودروی تولید انبوه گزارش تصویری از گران‌ترین نمایشگاه خودرو جهان تبی که دنیای خودرو را تکان داد سوپراسپورت جدیدی ازطراح فراری و مازراتی +عکس ستاره کراس‌اوور‌های اروپایی در ایران خودروهای هوشمند و خودران چگونه هدایت می‌شوند؟ 10 خودرو درجه یک برای سفر کدامند؟ تزئین خودرو با گل در هلند + عکس نمای خارجی رنجروور 2016 را ببینید تصاویر جدیدترین خودرو سوپر اسپورت برنامه جهانی برای کاهش تولید خودرو استثنایی‌ترین خودروهای کلاسیک جهان در یک گزارش تصویری قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول خاص‌ترین خودروهای کوچک جهان اتومبیل! +تصاویر پرفروش‌ترین خودرو جهان کدام است؟ گران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکس قیمت انواع خودروی وارداتی شاسی بلند + جدول محبوب ترین بی ام و کدام مدل است؟ 2 جواهر گرانقیمت بوگاتی به شاهزاده میلیاردر سعودی رسیدند قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول خودروهایی که رستوران شده‌اند نسل‌های جدید و قدیم خودروها لیست کامل خودروهای آتی کمپانی‌های مختلف +عکس حراج خودروهای رویایی + تصاویر کم مصرف ترین خودرو جهان ساخته شد خودروهایی که با قهوه، آب نمک و جلبک کار می‌کنند+تصاویر خودرو لوکسی که ماهیگیری می کند کشف خودرو جدید MVM X33 S در حاشیه نمایشگاه شیراز تصاویر سریعترین خودرو دنیا را ببینید هر آنچه از یک شاسی بلند انتظار دارید بهترین کلاس خودرو چیست؟ جذاب‌ترین خبرهای دنیای خودرو در هفته‌ای که گذشت (+عکس) چند دقیقه داخل مدل جدید شاسی بلند MVM قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول ضرر 9 میلیارد دلاری خودروسازان جهان از خروج بریتانیا شاسی بلند جدید MVM رویت شد واکنش خودروسازان جهانی به جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا ساخت استادیوم با الهام از خودروهای کروک قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول آیا "آتیوا" رقیب تسلا می شود؟ فروش اسپورتیج رکورد زد جذب معمار معروف خودروسازان آلمانی در اپل تراک‌های برتر 2016 نفت ارزان به بازارخودروهای شاسی بلند رونق داد لهستان در صنعت خودرو ایران سرمایه گذاری می کند «500»؛ نام یک خودرو متعلق به آینده خودروهای پرفروش سال 2016 را ببینید لندرور بهترین شاسی بلندش را معرفی کرد تفاوت کراس‌اور و شاسی‌بلند در چیست؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول شاسی بلند جدید مرسدس بنز را ببینید اتفاقات شرکت خودروسازی فولکس مصداق توجه به کیفیت است سِیر و سفر در جهان با ماشینک های کنجکاو FNR، شبح جدید جنرال موتورز قتل مشکوک همسر در خودروی شاسی بلند اسپرت‌های خوش‌ قیافه +تصاویر خودرو لوکس جدید BMW 2018 لوکس ترین شاسی بلند فورد چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ کفش‌های این کودک خودرو گران قیمت را به آتش کشید+تصاویر فروش 20 میلیون دستگاه خودرو تا 2018 روز حسابرسی تحلیل اکونومیست از جنجال تقلب خودروسازان ماشین شهرداری تهران در دهه 20 سیاهچاله‌ای به نام «نیروی کار مازاد» نگاهی به جگوار F-Face سال 2017 +تصاویر گران ترین خودروهای موجود بازار جهان جدال شاسی بلند های های لوکس قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول مجلل ترین اتاق خودرو جهان طراحی شد معرفی شاسی بلند "ولوو" که در تصادف هیچ آسیبی به سرنشین وارد نمی کند ماشین عروس در افغانستان بهترین مینی ون های 2016 +عکس شاسی مازراتی آلفی یری از آلومینیوم است آرزوی این 13 خودرو بر جوانان عیب نیست نمایشگاه خودرویی پکن میزبان کدام خودروها است؟ خودروسازی جک با شاسی بلند SC5 به پکن 2017 می‌رود ارزانترین خودروهای مدرن دنیا+ تصویر در انتخاب بین دو خودرو مانده اید؟ بازگشت پژو سیتروئن به آمریکا الزامی شدن یک فناوری جدید در خودروهای اتحادیه اروپا ارزان شدن خودروهای برقی باعث سقوط بازار نفت می‌شود آیا تاپ گی یر بدون کلارکسون موفق می شود؟ درخواست خودروسازان برای ایجاد خط سریع برای خودروهای خودران بازگشت لینکن با شگفتی تازه نسل جدید اتوبوس های دو طبقه از راه می رسد نقاب تازه برای نیمچه شاسی‌بلند آمریکایی آیا این می تواند آینده باشد؟ خودروهای پارسال،آینده سازان امسال به روایت تصویر سریع‌ترین ابر خودروهای جهان +تصاویر رونمایی از بزرگ‌ ترین ماشین چوبی ایران در گچساران تردیدی از جنس متریال! کلاسیک‌های مدرن ماشین عروس دهه 70 میلادی صنعت خودرو در قرن آینده با چه تغییراتی رو به رو خواهد بود؟ رقص رولزرویس روی یخ شاسی بلند جدید کادیلاک +تصاویر خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا فن آوری خودران برای جنرال موتورز 1 میلیارد دلار آب خورد خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا ماشینی مخصوص تحویل پیتزا آسیب خطوط تولید خودروسازان درپی تشدید بحران پناهجویان خودروهای آینده را ببینید 10 شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی ب ام و 100 سال آینده صنعت خودرو را پیش بینی کرد استفاده عجیب از شاسی بلند لوکس در کیش واکنش ها به خودرو میلیونی یک گدا یک فراری برای چهار نفر+تصاویر افت 9.9 درصدی تولید خودرو ایران اروپایی ها کدام کراس‌اوورها را می پسندند؟ رونق بازار خودرو به لطف بنزین ارزان لامبورگینی به روایت تصویر ملاقات سران خودروسازی زیر ابری از دود مذاکرات ادغام فیات کرایسلر و پژو سیتروئن تکذیب شد نمایشگاهی برای عاشقان سرعت و تکنولوژی در ژنو بهترین خودرو‌های سال 2016 بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند تصاویری از زشت‌ترین خودروهای دنیا کارناوال عجیب و غریب‌ترین ماشین‌ها 10 خودرو پرسرعت جهان گران‌ترین خودروهایی که سال 2015 فروخته شدند فیات، اولین وانت خود را روانه بازار کرد بهترین خودروهای خانوادگی برای سال 2016 را ببینید گران‌ترین اتومبیل‌های فروخته شده در مهم‌ترین مزایده آمریکا را ببینید پرفروش ترین خودرو های سال 2015 همه فن‌حریف خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند این خودرو همه جا می‌تواند برود کوچکترین خودرو دوزیست ساخته شد 7 خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان خودرویی ویژه حرکت در برف سوار بر سریع ترین الوار دنیا+عکس بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015 خبرسازترین رویدادهای صنعت خودرو در 2016 ساخت فولکس با چوب بلوط گران‎قیمت ترین خودرو تاریخ صنعت خودرو در جهان بهترین پارک دو شاسی بلند در تهران برای نخستین بار خودروهای «SUV» ، محبوب‌ترین در اروپا شدند حراج مرسدس 540K با قیمتی باور نکردنی اخراج صدها کارمند اروپایی فورد آمریکا تویوتا و لکسس شاسی بلندهای خود را فراخواندند معرفی برابوس مرسدس بنز C 450 AMG اسپرت حمایت انگلستان از خودروهای سبز 10 خودرویی که بیشترین وفادار را دارند+تصاویر چشم‌انداز منفی بازار جهانی فروش خودرو ساز و برگ جنگی شاسی کوتاه‌ترین خودرو جهان را ببینید ماشین روحانی در ایتالیا را ببینید 10 مدل دنده برگزیده خودرو های خارجی بهترین خودرو‌های شاسی بلند سایز بزرگ سال 2015 اولین خودرو ضد مرگ در راه است گران‌ترین مینی‌ماشین‌های جهان کدام‌اند؟ خداحافظی با آینه خودروها تولید آئودی کیو3 در مجارستان گرانترین آپشن‌های خودروهای لوکس+تصاویر ملاقات با پرچم‌دار تازه لیفان در ایران کدام خودروسازان معتبر جهان به ایران می‌آیند؟ استفاده همزمان اطلاعات و سرگرمی در خودرو معرفی خودرو همه جا رو راینو XT فراری برندگان مسابقه طراحی خود را اعلام کرد ماشین های عجیب و غریب + تصاویر رویایی ترین ماشین عروس جهان محبوب‌ترین خودروهای اروپا خودروهای عجیب سفارشی در نمایشگاه ژاپن فناوری جدید برای جلوگیری از جاماندن کودک در خودرو! تصادف شدید خودرو شاسی بلند با کامیون تحقیق و توسعه، حلقه مفقوده خودروسازی ایران 10 خودرویی که در دیترویت نگاهها را خیره خواهند کرد خودروهایی با قلب کوچک اما قدرتی فوق العاده رونمایی از خودرو الکتریکی 1000 اسب بخاری ماشین هایی که دانشجوها با آنها به دانشگاه می آیند اورلیو؛ ابرخودرویی به سبک فیلیپینی! شاید این خودرو ساخته شود بهترین تکنولوژی‌های خودرویی در سال 2015 بهترین خودروهای سایز کوچک در سال 2015 خودروهایی که از 2016 توقف تولید می‌شوند خودرو محبوب هیتلر 70 ساله شد ایران کجای صنعت خودروسازی جهان ایستاده است؟ آشنایی با همه محصولات فناورانه که در نمایشگاه CES 2016 خواهید دید 2 پیکان متفاوت هنرنمایی روی شیشه کثیف ماشینها 13 خودرویی که خیلی گران‌تر از قیمتشان به نظر می‌رسند عجیب‌ترین فراخوانی‌های خودرو در سال 2015 عجیب‌ترین خودروها را کدام بازیکن‌ها دارند؟ مهمترین اخبار دنیای خودرو در سال 2015 شاسی پر قدرت خودروهای چرخ باز ساخته شد اتومبیلی جدید به شکل میز پیک‌نیک هیولای تیـزپا! 13 خودرویی که خیلی گران‌تر از قیمتشان به نظر می‌رسند جاه‌طلبان کم‌مصرف مشتریان، تعیین‌کننده برنده رقابت خودروهای برخط یک سوپروانت با موتور کوروت برگزیده ترین خودروهای سال 2016 ماشین‌های سیمی! خودروهایی که در سال 2015 بیشترین بار در گوگل جستجو شدند این ماشین‌های جمع‌وجور شگفت‌انگیز ایمن ترین خودروهای 2016 خودرو هایی با حجم موتور بالا را ببینید نامزدهای زیباترین خودروهای سال دفن مادر در ماشین هامر به همراه 10000دلار وجه نقد بهترین خودروهای لاکچری سال را ببینید نمایشگاهی شگفت‌انگیز از خودروهای نایاب امتحان پنج گزینه‌ای! اغوا‌کننده‌ترین خودروهای سال 2015 کدامند؟ بهترین خودرو های اندازه متوسط 2016 این خودرو از دوزخ آمده! غول های خودرو را ببینید و بشناسید اسپرت کردن خودرو با مقوا حمل و نقل زمینی با سرعت صوت سهمیه ثابت برزیل در میان 10 خودروساز برتر جهان صنعت خودرو جهان در سال 2016 خودروهای با سواری لذت‌بخش 25 هزار دلاری تبلیغ یک خودرو ساخت مراکش در ایران خلاقیت انسانها در نشان دادن علاقه به خودرو بهترین و بدترین برندهای خودرویی سال برترین خودروهای اسپرت سال 2015 15 میلیون تومان خرج «سرخاب و سفیداب» یک پیکان ابرخودرو اینفرنو دوزخ مکزیکی گاوصندوقی برای نگهداری از اتومبیل! این خودرو احتمالا به مریخ می رود خودروهایی که با هیزم حرکت می‌کنند! خودرویی از جنس چوب با قدرت حیرت آور 10 ویژگی سوال‌برانگیز در خودروها قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم محبوب‌ترین خودروهای تولیدی از نگاه مالکان آن‌ها در خارج با ماشین های قدیمی چه می کنند؟ کلارکسون و یارانش سوار بر ماشین‌هایی خاص دوست داشتنی ترین خودروهای نمایشگاه خودرو گوانجو کم‌هزینه آفرود کنید 54 اشتباه تاریخی خودروسازی دنیا را ببینید ناتالیا؛ گران‌ترین خودرو تولیدی جهان خودرو استریم‌لاینر با سرعت بالای 482 کیلومتر بر ساعت 2خودرو نوستالژیک در ایران را ببینید 10 خودرو قدرتمند بازارجهانی را ببینید خودرو، محور مذاکرات آمریکا و اتحادیه اروپا 10خودرویی که مردان بیشتر می پسندند قزاقستان هم برای خروج صنعت خودروسازی این کشور از رکود به سراغ وام خودرو رفت ماشینی که تبدیل به مقبره شد خودروسازان به دنبال استعدادهای طراحی خودروهای برگزیده موتورترند برای 2016 سفر به جذاب ترین گورستان خودرو های کلاسیک ، بلژیک من بیماری «جمع‌کردن ماشین» دارم! خرید خودرو به سادگی خرید یک بطری نوشابه! اسکیت پدالی؛ یک قرن قبل خودروسازی فرانسه در سـوگ 10 پیشرانه برتر 2015 از نگاه وب سایت واردز اتو اروپایی ها با وام 25 میلیونی چه خودرویی می خرند؟ بزرگ‌ترین پیمان جهانی حذف تعرفه خودرو حضور دو خودرو متفاوت و عجیب در تهران اوباما اتومبیلش را هم به ترکیه برد خودرو دوزیست وارد بندر دبی شد! نمایش خودروهای خاص در دبی تصاویر سریع‌ترین خودرو اسپرت جهان تمام خودروهای مامور 007 خودرو پی جی او Echo را ببینید رستورانی برای عشق ماشین ها تولید اتومبیل 53 هزار دلاری با استفاده از چاپگر سه بعدی مطمئن‌ترین برند‌های خودروسازی جهان واردات خودرو با تعرفه صفر درصد! بنیان‌های ماندگار در صنعت جهانی خودرو مجموعه ای از ماشین های اسباب بازی خودرو خاص یک آمریکایی با آپشن قلیان خودرویی که هفت سال زیر آب بود بدترین رانندهای جهان در کدام کشورها حضور دارند؟ رونمایی از قیمت خودرو پرسرعت هندی معرفی 10 موتور خودرو برترسال 2015 تصاویری از یک خودرو انگلیسی را ببینید خودرویی از جنس آیینه، بدون چرخ و موتور! قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم 10 شرکت خودروسازی معتبر دنیا ایمنی خودرو قربانی ارزانی 4 خودرویی که جهان قدرشان را ندانست انواع و اقسام پهپادها را ببینید با متفاوت ترین خودرو اسپرت جهان آشنا شوید 10 اشتباه رایج در نگهداری خودرو عجیب وغریب ترین ماشین های دنیا 10 نشان لوکس فراموش‌شده تصویر یک ماشین قدیمی که قایق می شد 8نکته خواندنی درباره ثبت رکورد سریعترین خودرو جهان ماشین سواری سرخ‌پوست‌ها؛ 110 سال قبل ده خودرویی که فقط سریع به نظر می‌رسند کاش این 7 خودرو هرگز تولید نمی‌شد! رکوردشکنی در پرش با کامیون این خودرو باند فرود پهپاد دارد 4خودرو اسپرت محبوب دنیا این خودروهای جمع و جور را ببینید قیمت شاسی بلند کارکرده چند؟ قدبلندهای کوچک یا لوکس سلاطین اور آسیایی از "بنتلی" پاریس هیلتون تا "آئودی" جاستین سواری‌هایی که در جاده‌های 12 کشور جهان می‌تازند این خودروها در 10 سال اخیر پیشرفت کرده اند برترین خودروهای جمع و جور 10 خودرو ارزان با قدرت بیش از 400 اسب بخار با نوابغ طراحی خودرو آشنا شوید رسوایی کیفیت پیشرفته‌ترین خودروهای جهان بهترین خودروهای خانوادگی برای سفر 10+1 شاهکار مرسدس بنز در طول تاریخ خودروهای خاص و سریع ژرمن ها بازگشت به صحنه ساخت خودرو شیشه ای در آلمان ساخت غول آساترین درشکه خورشیدی جهان زیباترین خودروهای قرن 21 رشد 13.9 درصدی تولید خودرو در ایران زیباترین خودرو های قرن 21 را ببینید ورود 2 مدل خودرو جدید اروپایی به ایران گران قیمت ترین خودرو های فروش رفته در مزایده 2015 10 ماشینی که بیشتر دزدیده می‌شوند! چگونه از کروز کنترل استفاده کنیم؟ کدام کشورها دنبال خودروسازی رفتند؟ همکاری 10 خودروساز برای تدوین استاندارد ترمز اضطراری جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت موفق‌ترین خودروسازان چینی پرفروش‌ترین خودروهای 2015 در 12 کشور جهان ماشین های تیونینگ شده را ببینید خودروهای جدید به ترمز اتوماتیک مجهز می‌شوند مدل‌های لوکس، ویترین غول‌های خودروساز چگونه اتومبیلی که سیزده سال بی رقیب بود کنار رفت؟ صنعت خودرو برزیل در بحران این ماشین عروس با چوب ساخته شده خودروهای پرفروش امریکایی قدرتمندترین سوپرماشین بدون گیربکس فروش خودرو انگلیسی عجیب در تهران به مبلغ 240میلیون تومان سواری با چشمان الماس، نخستین ابرخودرو اسپورت عربـی رشد 9 درصدی تولید خودرو در جهان پرفروش‌ترین وسایل نقلیه ماه آگوست 2015 در آمریکا نگاهی به 9 دستگاه از بهترین خودرو‌های 10 سیلندر مدل های عجیب و غریب و خاص خودروها گرانقیمت‌ترین خودروهای جهان را ببینید برترین خودروهای 2016 را ببینید تبدیل تخیل به واقعیت با ماشین کنترلی در اندازه واقعی اتومبیل های طراحی شده سال 2056 10 خودرو برتر گردهمایی وودوارد دریم کروز 2015 ده نمونه از عجیب‌ترین موتورهای دنیای خودرو 144 خودرو لوکس در انباری مخوف! وقتی خودرو صدای فضاپیما تولید می‌کند حراج خودورهای ستاره هالیوود ماشین غول پیکر آمریکایی به قیمت یک میلیون دلار تجهیزات گران‌قیمت برای خودروهای گران‌قیمت تصویری از پدربزرگ پراید وقتی مترو ماشین عروس شد این خودرو اسپرت تنها 695 کیلوگرم وزن دارد گران‌ترین ماشین عروس ایران خودرو استثنایی دست ساز در ایران بهترین ماشین هایی که ژاپن تولید کرده است 10خودرو خاطره‌انگیز را ببینید با 10 خودرو اسپرت قدرتمند آشنا شوید! ده خودرو گران‌قیمت‌جهان را ببینید خودرویی که واژگون نمی شود کترر کانتیننتال؛ خانه‌ای که حرکت می کند! سیستم امنیتی کدام خودروهای خارجی به راحتی هک می‌شود علی واکسیما و ماشین عجیب‌اش 5 نکته کلیدی برای خرید خودرو 0 کیلومتر مقایسه مزدا 3، هیوندای الانترا GT و فولکس‌واگن گلف پرفروش ترین خودروهای تابستان 2015 نمایشگاه اتومبیل های لوکس داعش با لوکس ترین خودروهای جهان آشنا شوید حراج گران ترین خودروهای کلاسیک در نیویورک ابرخودرو 2.2 میلیون دلاری با 2 هزار اسب بخار قدرت اعتصاب کارگران خودروسازی در برزیل Skyranger، خودرو همه فن حریف! محبوب‌ترین خودروها در بین خانم‌ها خودروهای افسانه ای که رکورد جهانی فروش زدند ماشین نانوفلچل کونت را ببینید خودرو عنکبوتی با قدرت عبور از شیب‌های تند خودروهایی که پس از طراحی مجدد، زشت‌تر شدند 7 خودرویی که از جاذبه سریع‌ترند استیو جابز دنیای خودرو آژیر خطر برای بزرگان خودرو به صدا درآمد تقاطع خطرناک در صنعت خودرو 10 خودرو قدیمی مرد پسند پرفروش‌ترین خودروهای جهانی اسکار و تمشک طلایی برای این کانسپت‌ها اولین اتومبیل در ایران را ببینید «ایران کبیر» باعث وحشت پلیس انگلیس شد معرفی پرمصرف‌ترین خودروها مروری بر انتخاب نام برخی خودروهای محبوب 4 تن سکه برای خرید یک خودرو وقتی توربوشارژها نفس می‌کشند لطفا مرا نشویید واکنش لندنی‌ ها به خودرو عرب‌ها ممنوعیت تردد "توک-توک"‌ها در قاهره وقتی قلب هیولاها می‌تپد خودرو درون‌تان چه رنگی است؟ جوانان 4 دهه گذشته با چه خودرویی روزگار گذراندند حرکت اتومبیل‌های «کاروان» در مسیر تاریخ این 5 خودرو ،آینده را تسخیر‌خواهند کرد افسانه‌های امریکایی روند تحولات مناسب برای آینده خودروهای ارتباطی خودرو پاشنه بلند در خیابان‌های تهران اینها سکه‌های بازار خودرو جهان هستند عجیب ترین وسایل نقلیه سبز در دنیا گزارش تصویری از 15 خودرو هیجان‌انگیز در دنیای فانتزی اروپایی‌ها هنوز عاشق این خودروها هستند 10 موتور برتر در خودروهای امروزی مردم اینجا از خودروهای خود تقدیر می‌کنند! 7 پل خیره کننده‌ جهان رستورانی برای عشق ماشین ها وقتی ماشین‌بازها عاشق خودرو داخلی می‌شوند اتومبیل پرنده 900 میلیون تومانی سمفونی اسپرت‌ها جدال قاره‌ای خودروها ضمیمه تخصصی شاسی بلند 3 به همراه هفته‌نامه خودرو امروز شماره 254 منتشر شد طراحی شهر اختصاصی برای خودروهای بدون راننده عوامل کاهش‌دهنده قدرت خودرو ماشینک‌ها؛ رویاهای کودکانه رانندگی صف‌آرایی شاسی‌بلندهای لوکس در مقابل هم ماشین های میلیونی برای یک شب خودروهایی برای «وسواس‌های ایمنی» قدبلند‌های کوچک یا لوکس سلاطین اورآسیایی تدابیر دولت اندونزی برای مقابله با افت فروش خودرو عجیب ترین و جالب ترین ماشین ها 15 مدل خودرو با باله‌های عقب دیوانه‌وار عزیز میلیون دلاری آثار برتر استودیوی «برتونه» دوردور با روبازها چقدر آب می‌خورد؟ خودروهای امروز در برابر پدر بزرگانشان جادوگران طراح تاریخ صنعت خودرو نخستین ابرخودرو چاپی سه‌بعدی جهان عضلات آهنیـن نبرد ژرمن‌های قدکشیده کلاسیک‌های آینده بوفوری، کلاسیکی مدرن از سرزمین کانگوروها خودروهایی که به آینده چشم دوخته‌اند! نامزد‌های خودرو سال اروپا سئات Alhambra مدل 2016 را ببینید روش عجیب برای جلوگیری از سرقت خودرو خودروهایی که به‌ندرت آن‌ها را در خیابان‌ها دیده‌اید 10خودرو برتر آمریکایی در طول تاریخ خودروهای پلیس در دهه 30 و 50 را ببینید هویت متناقض 10خودرو برتر اسپرت اروپایی دهه 80 رونمایی از یک خودرو خورشیدی خانوادگی شاسی بلندها پیشران رشد صنعت خودرو تجهیز خودروها به دوربین دید در شب! شگفت‌انگیزترین خودروهای طراحی شده در جهان ماراتن بیش‌فعال‌ها روی پیست خیس عشق «مینی‌ماینر»، ... عشق مستر بین ماشین های دستکاری شده غیر قابل باور کمک خودروسازان ژاپنی به ساخت جایگاه‌های سوخت فیلیپین می‌خواهد‌هاب خودرو شود برترین برندهای صنعت خودرو 2015 این خودروها بالاترین آمار مرگ‌ومیر جاده‌ای را داشته‌اند وقتی خودروها بوم نقاشی می‌شوند تولید و عرضه موتور بتمن در لهستان با سوپراسپرتهای ابرقهرمان آشنا شوید 10 فناوری نوآورانه در جدیدترین خودروها رد پای خودرو بر تاریخ ایران ویژگی‌های فراموش شده خودروهای قدیمی رونمایی از زیباترین خودرو مینی کلاب‌من ماشین دست‌ساز یک بچه تهرانی این خودرو رکورد شتاب جهانی را شکست قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم خودرویی که آسفالت شد! پرشتاب‌ترین خودروهای مجاز در جاده ها از طوقه دوچرخه... تا «رینگ» های اسپرت ورود خودرو به این شهرها ممنوع است بهترین خودروها برای افراد بسیار ثروتمند بازگشت افسانه خودرو TVR طراحی خودرویی از جنس طلا نبرد ژرمن‌های قدکشیده کمک‌فنرهای سومریان و کالسکه‌های جنگی خودروهای عالی که کسی آنها را نمی‌خرد رضوانی بیست؛ ابرخودرویی بر پایه آریل اتم این خودروها را نمی‌توان خرید گزینه‌های مناسب خرید خودرو دست دوم دست کاری های عجیب طراحی خودرو غول‌های ارزان‌قیمت روانشناسی شخصیت با رنگ و نوع خودرو! خودروهای روز دنیا با قیمت 33 تا 40 میلیون تومان امن‌ترین «لی‌لی‌پوتی»ها محصولی قدرتمند از خودروسازی جدید دوئل اروپایی‌ها و امریکایی‌ها خودروهایی که شکست خوردند گزارش CBS از خودروهای کلاسیک آمریکایی در ایران بازگشت خودروساز لوکس پس از 54 سال نگاهی به ادبیات رایج بر بدنه اتومبیل‌ها کوانتوم GP700، سریع‌ترین خودرو کیت جهان خودروها برای سواری دادن صف نمی‌کشند 10 خودرو اروپایی محبوب در آمریکا هیوندای سانتافه، خودرو جدید پاپ سیت ایبیزا مدل 2016 را ببینید خرید خودرو با 4 هزار کیلو سکه! فروش خودرو پاپ ژان پل دوم ماشین عروس فولکس در ایران مردم تصور می‌کنند ماشین‌های آخرین مدل با رانت خریداری شده این خودرو ساخته نمی شود درشت‌هیکل‌های صنعت خودرو تاریخچه‌ای مختصر از ماهیندرا 10 تکنولوژی قدیمی که از دنیای اتومبیل حذف شدند بدشانس ترین رانندگان زمین! خودروهای نحس تاریخ را بشناسید! این خودرو تا 100 سال نیاز به سوخت ندارد ژاپنی‌ها صدرنشین،آمریکایی‌ها قعرنشین! ممنوعیت رانندگی زنان در انگلیس خودروهای کلاسیک در پاکستان و 10 هزار علاقه‌مند زاگاتو موسترو؛ هیولایی با قلب تپنده مازراتی فرمان خودرو آلوده تر از توالت قوی ترین خودرو الکتریکی جهان را ببینید خودروهای پرنده به روایت تاریخ تصویر نخستین اتومبیل وارد شده به ایران ،114سال قبل بهترین خودروهای مسافرتی در دنیا را ببینید ساتن ویو مدل 2008 را ببینید ماشین‌هایی که دنده هوایی دارند! جذاب‌ترین کوپه‌های 4 سیلندر دیفرانسیل عقب خودروهای زیبا در رویداد خودرو و قهوه ایتالیا سریع‌ترین خودروهای 80 سال گذشته ارزان ترین خودرو جهان معرفی شد تانکی که با یک دکمه به پرواز درمی‌آید خودرو ساین iM را ببینید نقاشی روی قطار مترو جلوه‌گری رنگ‌ها در خودروهای پاکستانی بررسی ارزان‌ترین خودروها با موتور V8 اتومبیل بازیگر بریتانیایی 1.5 میلیون پوند فروخته شد ارزان‌ترین خودروهای سال 2015 را ببینید عجیب‌ترین خودروهای جهان راببینید هواپیمایی که خود را تا می‌زند با سریع ترین خودروهای دنیا آشنا شوید مرتفع ترین پل خاورمیانه را ببینید موتورسیکلت‌هایی با طراحی عجیب گران‌ترین تور رانندگی جهان با اسپرت‌های میلیون دلاری! راننده‌ای که با مسافران سلفی می‌گیرد اقتدار شاسی‌بلندها و پیکاپ‌ها 50 سال «خودرو سال» ده غول شتاب 7خودرو لوکس با دنده‌ غیراتوماتیک تصاویر یک خودرو کلاسیک این تانک را سوئدی‌ها با الهام از خودروهای مسابقات فرمول 1 ساخته‌اند تصویر اولین ماشین پلیس در ایران ماجراجویی بانوی ایرانی موتورسوار بهترین سدان‌های متوسط سال 2015 را ببینید پرشتاب‌ترین اتومبیل‌های سدان تاثیر رونمایی از مدل‌های جدید بر قیمت مدل‌های قدیمی بهترین خودروهای سال 2016 را ببینید خودروسازان در روابط خود با تونس تجدیدنظر می‌کنند
Back to top