برای نخستین بار در نشریات ایرانی، ملاقات با پژو 2008

بچه شیر سرانجام به دام افتاد!

عصر خودرو - از زمان امضا قرارداد جدید میان ایران‌خودرو و پژو و تاسیس شرکت ایکاپ و از روزی که زمزمه‌های عرضه پژو 2008 به بازار ایران آغاز شد مطمئن بودیم به‌زودی ملاقاتی با 2008 خواهیم داشت اما فکر می‌کردیم این ملاقات در تهران باشد. هرچند عرضه 2008 بیش از زمانی که انتظار داشتیم به درازا کشید اما دست سرنوشت ملاقات ما با 2008 را نه در تهران و ایران، که در ژنو و سوئیس رقم زد تا به این ترتیب نخستین تجربه رانندگی با پژو 2008 در نشریات ایرانی توسط پایگاه خبری "عصر خودرو" و هفته‌نامه "خودرو امروز" انجام شود و به این ترتیب پژو 2008 قبل از ورود به ایران شکار شد.

Wednesday 26 April 2017 - 17:55:00

بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!بچه شیر سرانجام به دام افتاد!

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، فراهم شدن شرایط این ملاقات هم کاملا اتفاقی بود؛ در جریان روز اول نمایشگاه خودرو ژنو با یکی از خبرنگاران فرانسوی آشنا شدیم که با خودروی شخصی خود مسیر حدود 6 ساعته پاریس تا ژنو را پیموده بود. وی وقتی مصاحبه ما با مدیرعامل پژو را دید و از علاقه‌ ایرانی‌ها به 2008 شنید، در سالن خبرنگاران خود را به ما رساند و عنوان کرد به‌تازگی یک پژو 2008 از سری GT Line خریداری کرده است و اگر مایل باشیم می‌تواند آن را برای تست‌های شهری و جاده‌ای در اختیار ما قرار دهد و این‌گونه بود که در صبح دومین روز از نمایشگاه خودرو ژنو فرصت ملاقات با 2008 نصیبمان شد و آنچه می‌خوانید ماحصل این ملاقات در کشور زیبای سوئیس و شهر ژنو است.
***
بازار خودرو در سال‌های اخیر تغییرات زیادی داشته و شرکت‌های خودروساز هم برای عقب نماندن از قافله ناچار به همراهی با این تغییرات هستند. یکی از اصلی‌ترین تغییرات بازار، علاقه عمومی در بازارهای جهانی و به‌ویژه بازارهای خارج از آمریکا (که به‌طور سنتی وانت‌ها و شاسی‌بلندهای بزرگ را می‌پسندند) به خودروهای کراس‌اوور و شاسی‌بلند است، علاقه‌ای که موجب شده شرکت‌های بسیاری در اروپا برای نخستین بار وارد این کلاس از خودروها شوند. پژو هم از حدود یک دهه پیش با آگاهی از این موضوع طرح تولید کلاس کراس‌اوور ها را کلید زد و به این ترتیب خانواده کراس‌اوور ها و شاسی بلند با کدهای چهاررقمی و دو صفر در میان کد و با مدل 3008 در سال 2008 آغاز شد و پس از آن 5008 به بازار آمد. با وجود بی‌تجربه بودن پژو در این بازار، روند عرضه این خودروها موفق بود و به همین دلیل و برای پاسخ به نیاز بازار در کلاس کراس‌اوور های کوچک، در سال 2013، این شرکت محصول جدید خود 2008 را به بازار عرضه کرد، خودرویی که بر روی پلتفرم پژو 208 بنا شده بود و بسیاری از خصوصیات فنی آن را هم به ارث برده بود. این خودرو توانست موفقیت‌های زیادی در اروپا کسب کند و در سال 2016 نمونه‌های فیس‌لیفت شده آن با تغییراتی در طرح چراغ‌ها، جلو پنجره، سپرها و ... روانه بازار شد.
موتور و گیربکس
پژو تمرکز زیادی بر بازارهای اروپایی دارد و به همین دلیل و برای پاسخ به نیاز خریداران در این بازار، توسعه فناوری‌های جدید موتور را در یک دهه اخیر در دستور کار خود قرار داده است. اروپایی‌ها موتوری می‌خواهند که کم‌مصرف باشد و آلایندگی پایینی داشته باشد. همه این‌ها کافی نیست چراکه در کنار این‌ها موتور باید دوام بالایی داشته باشد و قدرت مناسبی هم ارائه دهد. با چنین نیازهایی پژو به سمت توسعه موتورهای کوچک و بهره‌گیری از توربوشارژر برای افزایش توان موتورها رفت ضمن آنکه در یک دهه اخیر همکاری گسترده‌ای با BMW آلمان داشت و این دو شرکت مشترکا توانستند طیفی از موتورها را توسعه دهند که هم‌اکنون نیز بر روی محصولات پژو، سیتروئن، DS و مینی و ب ام و استفاده می‌شود.
به 2008 بازگردیم، جایی که خودروی مورد آزمایش با برچسب GT Line از بالاترین موتور قابل عرضه در بازارهای اروپایی بهره می‌برد. پژو برای این خودرو از موتور 1.2 لیتری سه سیلندر جدید خود بهره گرفته است که البته همزمان بر روی مدل‌های مختلفی از محصولات پژو، سیتروئن و DS نصب می‌شود. شاید در نگاه اول وقتی عبارت "سه سیلندر" را بشنویم به یاد یک موتور اقتصادی، کم‌مصرف و در عین حال کم‌توان بیافتم اما 2008 ما اصلا کم‌توان نیست چراکه برای تقویت این موتور و هماهنگ شدنش با نیازهای خودرویی در کلاس 2008، با بهره‌گیری از توربوشارژر توان این موتور به 130 اسب بخار رسیده است. این عدد وقتی در کنار عبارت SUV، آنچه که پژو برای 2008 به کار برده قرار می‌گیرد شاید کم به نظر برسد اما واقعیت آن است که 2008 نه یک SUV که یک کراس‌اوور کامپکت است و بر مبنای یک هاچ‌بک شهری بنا شده و به این ترتیب چنین عددی می‌توان راضی کننده باشد. شاید وضعیت برای 2008 با شنیدن این جملات کمی بهتر شود اما خبر خوب زمانی است که گشتاور 230نیوتون متری این خودرو را می‌شنوید. بهره‌گیری از توربوشارژر باعث شده موتور این خودرو بتواند گشتاور بالایی را در دور موتور پایین تولید کند به‌گونه‌ای که حداکثر گشتاور در دور موتور 1750 به دست می‌آید و از آن پس تا دورهای موتور بالا به شکل تقریبا خطی باقی می‌ماند. همه این‌ها یعنی این خودرو می‌تواند شتاب گیری‌های میانی خوبی داشته باشد و از کشش مناسبی برخوردار است. اگر هنوز هم به توانایی‌های این موتور شک دارید بهتر است بدانید این موتور توانسته در سال‌های 2015 و 2016، عنوان موتور برتر سال جهان را در کلاس موتورهای 1 تا 1.4 لیتری از آن خود کند و بالاتر از موتورهای ب ام و، فولکس‌واگن و فیات بنشیند و مهم‌تر اینکه به سلطنت طولانی مدت موتورهای فولکس‌واگن در این کلاس خاتمه داده. به این ترتیب شاید دلایل زیادی برای اعتماد به این موتور وجود داشته باشد و همان‌گونه که در ادامه و در بخش آزمون عملی پژو 2008 خواهید خواهند، این موتور با وجود حجم کم و سه سیلندر بودنش عملکرد مناسبی هم داشته است.
برای انتقال توان موتور 2008، پژو گزینه‌های مختلفی را پیشنهاد می‌کند که البته انتخاب آن‌ها بیشتر بر مبنای حجم موتور خودرو است تا بتواند به بهترین شکل گشتاور و قدرت را به چرخ‌ها منتقل کند. در حال حاضر 2008 را می‌توان با طیفی از گیربکس‌های 5 و 6 سرعته دستی و 4 و 6 سرعته اتوماتیک خریداری کرد که بر روی موتور 1.2 لیتری توربو، بالاترین گیربکس که نمونه 6 دنده اتوماتیک است نصب می‌شود. این گیربکس با همکاری شرکت آیسین ژاپن به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گیربکس‌های اتوماتیک در جهان ساخته شده و برای انتقال قدرت از مبدل گشتاور بهره می‌برد. پژو این گیربکس را بر روی طیف گستره‌ای از محصولات خانواده PSA از مدل‌های هاچ‌بک تا شاسی‌بلند‌های بزرگ خود نصب می‌کند و در تمامی این کلاس‌ها شاهد عملکرد مناسب این گیربکس هستیم.
گزینه‌های ایرانی قوای محرکه
از زمان اعلام خبر عرضه پژو 2008 در ایران، غیر از اختلاف نظرهایی که میان علاقه‌مندان این خودرو در زمینه آپشن ها وجود داشت، موتور و گیربکس هم یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که ذهن خریداران را مشغول می‌کرد. در نگاه اول شاید موتور 1.2 لیتری توربو، مشابه آنچه ما تست کردیم، می‌توانست گزینه خوبی باشد. این موتور فناوری بالایی دارد و همان‌گونه که بعدا خواهید خواند از عملکرد کاملا راضی‌کننده‌ای هم برخوردار است اما بازار ایران اصلا میانه خوبی با موتورهای کم‌حجم و بدتر از آن سه سیلندر ندارد و این مسئله احتمالا به گوش پژویی‌ها هم رسیده است چون در تمامی گفتگویی‌هایی که در این زمینه با آن‌ها داشتیم تاکید می‌کردند 2008 با موتوری قویتر و بزرگ‌تر ازآنچه در اروپا عرضه می‌شود به ایران خواهد آمد. در این زمینه در هفته‌نامه "خودرو امروز" و پایگاه خبری "عصر خودرو" دو مصاحبه، یکی در تهران و دیگری در ژنو با مدیرعامل پژو داشتیم و وی در هر دو مصاحبه تاکید کرد موتور 1.2 لیتری قرار نیست به ایران بیاید و ایرانی‌ها موتوری بزرگ‌تر و قویتر را در اختیار خواهند داشت و این یعنی گزینه نهایی پژو برای بازار ایران موتور محبوب و موفق 1.6 لیتری خواهد بود. ایکاپ هم به‌عنوان شرکت مشترک پژو و ایران‌خودرو در کاتالوگ این خودرو از موتور 1.6 لیتری توربوشارژر دار نام برده و به این ترتیب می‌توان با اطمینان گفت موتوری که در ایران عرضه خواهد شد نمونه 1.6 لیتری است هرچند با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای 2008 در بازار ایران شاید نمونه‌های تنفس طبیعی این موتور هم در بازار ایران عرضه شود.
موتور 1.6 لیتری توربوشارژر دار پژو را می‌توان یکی از موفق‌ترین موتورهای این شرکت در تاریخ فعالیت‌های پژو حداقل در دو دهه اخیر دانست. این موتور در همکاری مشترک با ب ام و طراحی و تولید شده و غیر از محصولات متنوع در خانواده PSA، از سوی ب ام و برای مدل‌های مختلف مینی نیز از آن استفاده می‌شود. فناوری و توانایی‌های این موتور بسیار بالا است و کسب 8 عنوان موتور سال جهان از سوی این موتور را هم می‌توان نشانه‌ای آشکار از توانایی‌های بالای آن دانست به‌ویژه که نباید فراموش کنیم این موتور در کلاس 1.4 تا 1.8 لیتری رقابت می‌کند که کلاس بسیار شلوغی است و به‌عنوان مثال تمامی موتورهای 1.8 لیتری فولکس‌واگن یا موتورهای 1.6 لیتری مرسدس بنز در همین کلاس قرار دارند. این موتور بسته به تنظیمات ECU و میزان بوست توربو می‌تواند قدرت‌های مختلفی را تولید کند اما بالاترین قدرت آن 163 اسب بخار است و گشتاور 240 نیوتون متری را در دور موتور 1400 در اختیار راننده می‌گذارد تا به این ترتیب یکی از قوی‌ترین موتورها در کلاس خود باشد. این موتور هرچند در ایران با پژو 2008 شناخته شد اما هم‌اکنون هم در بازار ایران حضور دارد چراکه محصولات DS نیز از همین موتور بهره می‌گیرند و توانایی‌های آن را پیش از این در DS5 دیده‌ایم. این موتور در بازارهای اروپایی بر روی 2008 نصب نمی‌شود و در این کلاس، پژو آن را بر روی 3008 و مدل‌های بالاتر ارائه می‌کند اما در برزیل شاهد نصب این موتور بر روی 2008 هستیم و از این نظر نصب آن بر روی خودروهای عرضه شده در ایران پدیده چندان عجیبی نخواهد بود هرچند شاید با توجه به قیمت بالای آن، مدل‌های پایه 2008 با موتورهای تنفس طبیعی عرضه شوند.
طراحی داخلی
اگر با دنیای محصولات پژو آشنا باشید در داخل کابین 2008 فضای آشنایی را خواهید یافت چراکه 2008 از فلسفه کلی طراحی محصولات پژو در داخل کابین پیروی می‌کند که از سوی پژو با نام i-Cockpit معرفی شده است. فلسفه طراحی در این کابین بر مبنای ارگونومی و دید بهتر راننده و در دسترس بودن حداکثر سطح اطلاعات مورد نیاز وی بدون نیاز به تغییر مسیر نگاه از جاده استوار است و سه خصوصیت اصلی در طراحی آن در نظر گرفته می‌شود؛ فرمان کوچک‌تر از خودروهای رقیب با ارتفاع نصب پایین‌تر، نشان‌دهنده‌های بالاتر از فرمان و در دید افقی راننده و یک صفحه نمایش میانی پیشرفته که بخش عمده‌ای از سیستم‌های کنترلی خودرو بر روی آن نصب شده است.
به این ترتیب از یک‌سو به دلیل موقعیت قرارگیری و ابعاد فرمان، دیدن نشان‌دهنده بسیار آسان خواهد بود و هیچ بخشی از نشان‌دهنده‌ها پشت فرمان پنهان نمی‌شود. به‌علاوه برای دیدن نشان‌دهنده‌ها نیازی نیست چشم خود را به میزان زیاد پایین بیاورید و عملا دیدتان چندان از مسیر روبرو منحرف نمی‌شود تا جایی که این نشان‌دهنده‌ها از سوی پژو با عنوان HUD معرفی می‌شوند. درنهایت با در اختیار داشتن صفحه نمایش بزرگ میانی، تعداد زیادی از دگمه‌ها حذف می‌شود و به‌راحتی می‌توانید تنظیمانت مختلف خودرو را از این طریق اعمال کنید.
ابعاد خودرو و فضای کابین
2008 هرچند از سوی پژو به‌عنوان یک SUV معرفی شده ولی یک کراس‌اوور کامپکت است، کلاسی بسیار پرطرفدار در اروپا که البته رقبای زیادی هم دارد. با این دیدگاه و در نظر گرفتن این نکته که 2008 بر روی پلتفرمی مشترک با 208 طراحی شده و بسیاری از خصوصیات آن را به ارث برده است، شاید امید زیادی به کابین آن نباشد اما 2008 می‌تواند در این بخش به‌خوبی پیش‌فرض‌های ذهنیتان را باطل کند. از نظر طول این خودرو حدود 20 سانتی‌متر کشیده‌تر از 208 است هرچند این افزایش طول بیش از هر چیز موجب بزرگ‌تر شدن صندوق عقب آن شده و فاصله دو محور آن با 208 یکسان است. البته در مقابل، 2008 از مزیت ارتفاع بلندتر سقف نسبت به 208 بهره می‌برد که باعث می‌شود نشستن داخل این خودرو به‌ویژه برای سرنشینان عقب راحت‌تر باشد. از نظر فضای داخلی نمی‌توان 2008 را خودرویی بزرگ دانست اما فضای کافی برای چهار و یا 5 سرنشین دارد و در بخش عقب هم جای پای قابل‌قبولی را ارائه می‌کنند ضمن آنکه سرنشینان بلندقامت در عقب خودرو مشکلی با برخورد سر و سقف نخواهند داشت.
ایمنی
پژو معمولا در زمینه ایمنی خودروهایش به‌ویژه در سال‌های اخیر عملکرد مثبتی داشته و در 2008 هم می‌توان این مسئله را دید به‌گونه‌ای که پژو 2008 در آزمون ایمنی EuroNCAP توانسته 5ستاره ایمنی کامل را از آن خود کند و این مسئله تاییدی است بر ایمنی بالای این خودرو. 2008 در زمینه ایمنی سرنشینان بزرگ‌سال 88درصد امتیازات را به دست آورد و در زمینه ایمنی کودکان ‌هم موفق به کسب 70درصد امتیازات شد ضمن آنکه با امتیاز 72درصد برای ایمنی عابرین پیاده، در این زمینه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت. در زمینه تجهیزات ایمنی هم این خودرو موفق به کسب 70درصد از امتیازات شد تا به این ترتیب از سوی این نهاد معتبر اروپایی به‌عنوان یک خودرو با ایمنی بالا شناخته شود. این خودرو ایربگ های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای را ارائه می‌کند ضمن آنکه کمربندهای آن به سیستم پیش‌کشنده و محدودکننده نیرو مجهز هستند تا در زمان تصادف احتمالی فشار کنترل شده و محدودتری را به قفسه سینه سرنشینان وارد کنند. یکی از فناوری‌های قابل‌توجه و البته مفید این خودرو، سیستمی است که از سوی پژو با عنوان سیستم ترمز فعال شهری نامیده می‌شود و به‌طور عمومی خودروسازان آن را با نام سیستم ترمز اضطراری خودکار یا AEB می‌نامند. این سیستم در سرعت‌های پایین‌تر از 20 مایل در ساعت (32 کیلومتر در ساعت) که عملا زمان رانندگی در شهر است، به‌طور خودکار وارد مدار می‌شود و محیط جلوی خودرو را از طریق سنسور ویژه‌ای که پشت آیینه تعبیه شده رصد می‌کند. وظیفه اصلی این سیستم اخطار و کمک به راننده در شرایطی است که به دلیل عدم توجه راننده خودرو در حال برخورد با مانعی (یک خودروی دیگر، عابر پیاده و یا هر مانع دیگر) در جلوی خودرو است. این سیستم ابتدا از طریق یک اخطار صوتی راننده را از خطر مطلع می‌کند و در صورت بی‌توجهی راننده، به‌طور خودکار اقدام به فعال کردن ترمزها خواهد کرد. به این ترتیب به‌طور عمومی خودرو قبل از برخورد به مانع متوقف می‌شود و یا در بدترین شرایط به دلیل کاهش قابل‌توجه سرعت خودرو، شدت برخورد بسیار پایین می‌آید.
در زمینه سایر سیستم‌های ایمنی این خودرو بد نیست بدانید 2008 به‌طور استاندارد به ESP، سیستم کنترل کشش (ASR)، سیستم کنترل پایداری (CDS)، سیستم کمکی ترمز اضطراری (EBA) و درنهایت ABS و EBD مجهز است.
مجموع این عوامل به همراه ساختار فولادی مقاوم 2008 باعث می‌شود این خودرو بتواند تا حد زیادی از وقوع تصادف جلوگیری کند و در صورت وقوع تصادف نیز علاوه بر حفاظت از سرنشینان خودرو، نیروی تصادف را به‌خوبی در بدنه جذب کرده و مانع از تغییر شکل اتاق خودرو می‌شود.
در کنار این‌ها، 2008 به سیستم SOS اختصاصی این شرکت هم مجهز است. نصب این سیستم البته بسته به سطح آپشن خودرو و کشوری که خودرو در آن فروخته می‌شود دارد اما به‌طور کلی یک خط ارتباطی اختصاصی بین شرکت پژو و مالک خودرو است. این سیستم در صورت باز شدن ایربگ ها یا فعال شدن سیستم پیش کشنده کمربندها (که فرمان خود را از سنسور شتاب می‌گیرند و نشان از تصادف خودرو دارد) به‌طور خودکار با مرکز پژو تماس می‌گیرد و وضعیت را اعلام می‌کند. در این لحظه یک خط تماس بین پژو و راننده فعال است تا وضعیت را بررسی کند ضمن آنکه در صورت عدم پاسخ‌گویی راننده یا درخواست وی برای امداد، پژو اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد. به‌علاوه این سیستم از طریق یک دگمه به‌صورت دستی هم فعال می‌شود و راننده می‌تواند وقوع تصادف برای دیگر خودروها یا مواردی از این دست را گزارش کند.
زمان راندن در طبیعت زیبای سوئیس
در روز ملاقات، مطابق قراری که با مالک خودرو گذاشته بودیم در کنار هتلی در اطراف دریاچه ژنو حاضر شدیم، دریاچه‌ای زیبا در شمال شرق ژنو که آب‌نمای Jet d'Eau به‌عنوان یکی از مشهورترین جاذبه‌های ژنو در آن قرار دارد. دوست روزنامه‌نگار ما مطابق هماهنگی‌ها راس ساعت مقرر حاضر شد و خودرو را به‌راحتی و حتی بدون آنکه در مورد گواهینامه‌های ما سؤال کند در اختیارمان قرار داد (هرچند ازآنجایی‌که پلیس سوئیس مانند این دوست و همکار سهل گیر نیست، گواهینامه‌های بین‌المللی را به همراه داشتیم) و جالب‌تر آنکه تصمیم داشت برای استراحت به هتل بازگردد که البته درنهایت به خواست ما همراهیمان را پذیرفت. البته شخصا ترجیح می‌دهم در زمان آزمون خودرو مالک آن حضور نداشته باشد اما این بار موضوع فرق می‌کرد چراکه ناآشنایی با مسیر و البته تردیدهایی در مورد قوانین رانندگی باعث می‌شد حضور مالک بتواند کمک بزرگی باشد و این‌گونه بود که وی پذیرفت با ما همراهی کند هرچند درنهایت برنامه استراحتش در هتل را به خودرو منتقل کرد و در تمام مسیر در صندلی عقب خوابید!
بررسی را با نمای ظاهری 2008 آغاز کردیم، خودرویی که هرچند پیشتر در نمایشگاه خودرو پاریس، تهران و البته ژنو دیده بودیم اما این بار با نگاهی متفاوت به بررسی آن پرداختیم. 2008 را نباید با دیدگاه یک خودروی شاسی‌بلند و یا حتی یک کراس‌اوور بزرگ بررسی کرد چراکه در این شرایط خودروی بیش از حد کوچک به نظر می‌رسد اما اگر آن را در کلاسی که واقعا هست (کراس‌اوور کامپکت) ببینیم می‌توان گفت ابعاد منطقی دارد. در نمای ظاهری به‌ویژه در مدل‌های 2016 که نمونه‌های فیس‌لیفت شده هستند، جسارت در طراحی کراس‌اوور ها و شاسی‌بلندهای پژو بیش از مدل‌های پیشین به چشم می‌آید. طراحی چراغ‌های جلو این خودرو مسیری را طی کرده که سایر کراس‌اوور ها و شاسی‌بلندهای پژو رفته‌اند و از این نظر می‌توان آن را نمونه کوچک‌تر 3008 دانست. طرح چراغ‌های جلو البته در آغاز عرضه کمی نامانوس بود اما به‌مرور با گسترش نصب بر روی محصولات پژو طراحی آن‌ها عادی‌تر شد و اکنون می‌توان گفت طرح مناسبی دارد به‌ویژه که کشیدگی آن‌ها روی گلگیر باعث می‌شود 2008 بزرگ‌تر ازآنچه هست به نظر برسد. از نظر ابعاد این خودرو در حد هاچ‌بک های شهری پژو است که اندکی کشیده و البته مرتفع‌تر شده است و این مسئله به‌ویژه وقتی در خیابان از کنار 208 یا 308 می‌گذرید بیشتر به چشم می‌آید. این روندی است که البته تولیدکنندگان خودروهای کراس‌اوور کوچک در پیش گرفته‌اند و نمی‌توان از این نظر به پژو انتقادی کرد. در نگاه اول ظاهر 2008 هماهنگ است و ابعاد آن حداقل از نمای بیرونی قابل‌قبول به نظر می‌رسد. طول این خودرو 4.2 متر است که حدود 20 سانتی‌متر از مدل‌های هاچ‌بک 208 بیشتر است اما فاصله محوری آن برابر با 208 است و افزایش طول به‌طور کامل به صندوق رسیده تا به این ترتیب این خودرو فضایی معادل 410 لیتر در صندوق عقب در اختیار راننده بگذارد (که با خواباندن صندلی‌ها به 1400 لیتر می‌رسد)، فضایی که البته به کار ما هم آمد و توانستیم تجهیزاتمان را به‌راحتی در آن جای دهیم. در نمای عقب طرح چراغ‌ها مشابه آن چیزی است که بر روی بسیاری دیگر از مدل‌های پژو می‌بینیم و به‌وضوح طرحی متفاوت و خاص است و باز هم کشیدگی آن‌ها در کناره‌های بدنه عرض 1.7 متری 2008 را بیشتر نشان می‌دهد.
پس از بررسی خودرو نوبت به راندن آن می‌رسد. قطعا یافتن دوستی آن‌هم در خارج از ایران که مالک پژو 2008 باشد و بپذیرد که خودرویش را برای آزمایش در اختیار ما بگذارد خوش‌شانسی بزرگی بود و از آن بهتر اینکه خودروی موردنظر ما از سری GT Line با بالاترین سطح تجهیزات بود. همه این‌ها را می‌توان به‌حساب خوش‌شانسی گذاشت اما اینکه این ملاقات باید در کشور سوئیس انجام شود شاید کمی بدشانسی ما بود! اروپایی‌ها و به‌ویژه کشورهای اروپای غربی قوانین سختی در زمینه رانندگی دارند اما با این وجود اروپایی‌ها هم سوئیس را به‌عنوان کشوری کابوس‌وار برای رانندگی می‌نامند که البته بی‌دلیل هم نیست؛ سوئیس یکی از سخت‌ترین قوانین را در زمینه رانندگی در اروپا و جهان دارد و پلیس این کشور به‌هیچ‌عنوان در این زمینه مسامحه نمی‌کند. تقریبا در تمام خیابان‌ها و جاده‌ها دوربین‌های کنترل سرعت نصب شده و این مسئله شامل خیابان‌های شهری هم می‌شود. به‌علاوه تغییرات مکرر سقف سرعت در طول یک مسیر کار را برای رانندگی دشوارتر هم می‌کند و درنهایت لزوم رعایت دقیق حق تقدم‌ها راندن را برای ما دشوارتر هم می‌کرد. این آخری البته نیازی به حضور و نظارت پلیس ندارد چراکه دیگر راننده‌ها اصلا در این زمینه کوتاه نمی‌آیند و زمانی که حق تقدیم عبور با آن‌ها باشد حتی نیم‌نگاهی هم به پدال ترمز ندارند و با سرعت و بدون توجه به احتمال خطا از سوی راننده دیگر از تقاطع یا میدان عبور می‌کنند. همه این‌ها باعث شد قبل از راندن خودرو ناچار شویم یک‌بار دیگر تمام قوانین مربوط به حق تقدم در زمان رانندگی را مرور کنیم!
وقتی به‌عنوان راننده در فضای داخلی 2008 قرار بگیرید مفهوم و فلسفه i-Cockpit را به‌خوبی درک می‌کنید. بدون توجه به وضعیت تنظیم صندلی‌ها، نشان‌دهنده‌ها دقیقا در راستای دیدتان است و فرمان کوچک خودرو هیچ‌گاه مانع از دیدن آن‌ها نمی‌شود هرچند عادت کردن به فرمان کوچک خودرو به‌ویژه در چند دقیقه اول رانندگی اندکی دشوار است. قبل از این ایده‌های متعددی در زمینه نصب نشان‌دهنده در محلی که فرمان مانع از دید آن‌ها نشود وجود داشته که ایده نصب آن‌ها در وسط و بالای داشبورد هم در میان آن‌ها است هرچند درنهایت خیلی پرطرفدار نشد اما با سبک طراحی داخلی پژو مشکلی از این نظر وجود ندارد. به‌علاوه شکل داشبورد خودرو به‌گونه‌ای است که فضای پای کافی برای راننده وجود دارد و حتی با تنظیم صندلی در وضعیت جلوتر از حد معمول هم مشکلی برای راندن 2008 نخواهید داشت. مدل در اختیار ما از سری GT Line با سقف شیشه‌ای بود. این سقف هرچند فاقد سانروف است (که بر خلاف ایران در بازارهای اروپایی مشتری چندانی ندارد) اما به دلیل آنکه نور بیرون را به داخل خودرو می‌رساند باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضای داخلی می‌شود. البته فضای داخلی 2008 را بدون در نظر گرفتن این موضوع هم نمی‌توان چندان کوچک دانست. با وجود اشتراک با شاسی با 208 و البته فاصله محوری یکسان، به دلیل ارتفاع بلندتر سقف، فضای داخلی خودرو برای سرنشیان و به‌ویژه سرنشینان عقب قابل‌قبول است و در عقب خودرو دو فرد با قدی حتی در حدود 1.8 متر هم می‌توانند بنشینند. البته فضای پا به‌ویژه اگر سرنشینان جلو بخواهند راحتی بیش از حدی داشته باشند محدود خواهد شد اما اگر بخواهید فضا را منطقی تقسیم کنید می‌توان این خودرو را به‌عنوان یک گزینه منطقی در کلاس خودروهای کراس‌اوور جمع‌وجور دانست.
حرکت را آغاز می‌کنیم و البته با کمک سیستم نویگیشن این خودرو می‌توان تا حد زیادی اطمینان داشت حداکثر سرعت هم به‌درستی رعایت می‌شود چراکه این سیستم مانند تمامی نویگیشن‌های امروزی حداکثر سرعت مجاز در منطقه را به راننده اعلام می‌کند. از طریق همین صفحه نمایش می‌توان تنظیمات مختلفی ازجمله سیستم صوتی خودرو، تنظیمات خودرو ازجمله فعال یا غیرفعال کردن سنسورهای اطراف و سیستم ترمز اضطراری و ... را انجام داد ضمن آنکه با اتصال به تلفن همراه، علاوه بر پخش آهنگ و ارتباط تلفنی می‌توان از بخشی از برنامه‌های تلفن همراه بر روی این سیستم نیز استفاده کرد.
2008 در رانندگی شهری خودروی آرام و بی‌صدایی است و هرچند سطح صاف خیابان‌های ژنو تفاوت زیادی با خیابان‌های پر دست‌انداز ایران دارد اما در چند نوبت که به عمد خودرو را در سرعت‌گیرها یا اندک دست‌اندازهای مسیر به چالش کشیدیم شاهد آرامش کابین 2008 بودیم چراکه سیستم تعلیق تا حد زیادی ضربات را جذب می‌کند و مانع انتقال آن به داخل اتاق می‌شود و از این نظر از کپچر بهتر بود هرچند در این زمینه و در بازار ایران می‌توان نیسان جوک را موفق‌تر دانست.
خودروی مورد آزمون ما به موتور 1.2 لیتری توربو با 130 اسب بخار قدرت و گیربکس 6 سرعته خودکار مجهز بود و مجموع این‌ها توانست عملکرد مناسبی در رانندگی شهری داشته باشد. تعویض دنده‌ها بسیار نرم است و عملا متوجه آن نمی‌شوید ضمن آنکه ورود توربوشارژر این خودرو به مدار در رانندگی شهری بسیار آرام روی می‌دهد و خودرو خشونت مشخصی ندارد.
دید اطراف خودرو مناسب است و راننده به‌خوبی می‌تواند گوشه‌های خودرو در جلو را ببیند ضمن آنکه بهره‌گیری از سنسورها در گوشه‌ها و البته دوربین عقب باعث می‌شود تردد و پارک کردن در شهر آسان باشد. راندن در خیابان‌های ژنو شاید یکی از خسته‌کننده‌ترین کارها باشد چراکه غیر از استرس قوانین رانندگی و حق تقدم‌ها، در فواصل بسیار کوتاه تقاطع‌هایی با چراغ راهنمایی نصب شده و مدام باید توقف کنید و در این صورت اگر سیستم start-stop روشن باشد خودرو مدام با هر توقف خاموش و روشن می‌شود، امری که هرچند مصرف سوخت را کاهش می‌دهد اما به‌ویژه برای ما ایرانی‌ها با بنزین 1000 تومانی بی‌فایده و آزاردهنده است تا جایی که در دومین تقاطع آن را خاموش کردیم. به دلیل کسل‌کننده بودن راندن در شهر، با کمک نویگیشن، مسیر یک جاده کوهستانی را در پیش گرفتیم و اینجا بود که توانستیم کمی 2008 را جدی‌تر بررسی کنیم هرچند در این جاده نسبتا فرعی هم دوربین‌های کنترل سرعت حضور پررنگ و آزاردهنده‌ای داشتند! در شیب‌های مسیر فرصتی شد تا توانایی موتور 2008 را به چالش بکشیم. همان‌طور که اشاره کردیم این خودرو از بالاترین موتور قابل عرضه در اروپا یعنی نمونه 1.2 لیتری توربو با قدرت 130 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون متری بهر می‌برد و این گشتاور مناسب که دورهای موتور پایین به دست می‌آید در این جاده کوهستانی به‌خوبی خود را نشان داد و در شیب‌های تند مسیر به‌هیچ‌عنوان حسی از واماندگی در موتور خودرو حس نمی‌شود. هر بار با فشردن پدال گاز، خودرو به‌خوبی خود را بالا می‌کشید ضمن آنکه گیربکس هم در این میان ‌همراهی خوبی با موتور دارد. آزمون توانایی‌های این خودرو در زمینه هندلینگ با توجه به ریسک حضور پلیس در صورت رانندگی سریع اندکی دشوار بود اما حضور در جاده کوهستانی فرصتی به ما داد تا حداقل در پیچ‌های تند مسیر توانایی 2008 را به چالش بکشیم. در این زمینه 2008 عملکرد خوبی داشت و در پیچ‌های تند به‌خوبی در مسیر باقی می‌ماند هرچند سرنشینان تا حدی حرکت عرضی بدن را تجربه می‌کنند و راننده اندکی بی‌تعادلی را به‌ویژه در بخش عقب خودرو حس می‌کند ولی در مجموع بر اساس آزمون انجام گرفته 2008 نمره قبولی گرفت. در یکی از پیچ‌ها سرعت را تا حد امکان بالا بردیم تا جایی که ESP وارد مدارد شد و کنترل دریچه گاز را تا حد زیادی در دست گرفت (و البته به خاطر پیچ تند سرانجام همراهمان ‌هم بیدار شد!) اما با وجود سرعت غیرمتعارف ما، 2008 به‌خوبی در پیچ خود را حفظ کرد. خودروی مورد بررسی ما به سیستم Grip Control مجهز است که سیستم مدیریت پایداری و کشش پژو است و مشابه آن را معمولا در خودروهای شاسی بلند 4WD دیده‌ایم و البته احتمالا در نمونه‌های عرضه شده در ایران نصب نخواهد شد. با کمک این سیستم که از طریق یک ولوم در کنسل میانی تنظیم می‌شود می‌توان نوع سطح مسیر را به خودرو اطلاع داد تا خودرو بتواند متناسب با آن میزان گشتاور را تنظیم کند. به این ترتیب در سطوح گلی، برفی و لغزنده و شنزارها، خودرو به‌خوبی می‌تواند خود را حفظ کند ضمن آنکه از طریق همین سیستم می‌توان ESP و ASR را خاموش کرد هرچند در سرعت بالای 50 کیلومتر در ساعت به‌طور خودکار این دو سیستم وارد مدار می‌شوند. در روز آزمایش فرصتی برای آزمون توانایی این سیستم در سطوح مختلف پیش نیامد اما بررسی نشریات خارج از ایران تایید می‌کند این سیستم هرچند نمی‌تواند عملکردی مانند آنچه در خودروهای شاسی بلند می‌بینیم داشته باشد اما تا حدی می‌تواند به کارکرد بهتر خودرو در سطوح مختلف کمک کند.
در انتهای مسیر و برای آزمون توانایی دیگر 2008، مسیرمان را به اتوبان تغییر دادیم، اتفاقی که مانند باز شدن درب‌های بهشت بود چراکه این بار می‌توانستیم تا 120 کیلومتر در ساعت سرعت بگیریم (هرچند برای کاهش ریسک بالاتر رفتن سرعت، لیمیتر خودرو را فعال کرده بودیم). گشتاور بالای این موتور باعث می‌شود در حالت کروز در سرعت 120 کیلومتر در ساعت، گیربکس بر روی دنده 6 قرار داشته باشد تا با دور موتوری در محدوده 2500، مصرف سوخت کاهش پیدا کند. صدای داخل کابین در این سرعت اندک است و عملا می‌توان گفت کابین در این شرایط صدای ایده‌آلی داشت. در همین مسیر با کاهش سرعت به حدود 60 کیلومتر بر ساعت و تخت کردن دوباره گاز، به دنبال واکنش موتور خودرو بودیم و اینجا بود که توربو شارژر با قدرت وارد مدار شد و همزمان گیربکس با کاهش پیوسته سه دنده ما را همراهی کرد تا طی چند ثانیه بار دیگر به سرعت 120 کیلومتر در ساعت برسیم هرچند همراهمان تذکر داد تکرار این کار در بزرگراه می‌تواند باعث تماس سایر راننده‌ها با پلیس به دلیل رانندگی خطرناک شود و ناچارا از ادامه این آزمون در سرعت‌های دیگر منصرف شدیم.
جمع‌بندی
پس از تستی چندساعته، نوبت به خداحافظی با 2008 بود و برای ما هم زمان جمع‌بندی. اگر بخواهیم خودروی مورد بررسی را قضاوت کنیم می‌توان نمره مناسبی به آن داد. در بازار اروپا قیمت این خودرو اندکی بالاتر از هاچ‌بک‌ها است و این برای خریدارانی که به دنبال خودرویی با ظاهر شاسی بلند هستند بسیار خوب است. فضای داخلی هرچند بزرگ نیست ولی مناسب است و طراحی داخلی هم به‌گونه‌ای است که قطعا به‌زودی از آن سیر نمی‌شوید چراکه نوآوری‌های مناسبی در طراحی آن دیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به شکل نشان‌دهنده‌ها، ترمز دستی و .. اشاره کرد. راندن خودرو لذت‌بخش است و به‌ویژه اگر در ایران با موتور 1.6 لیتری توربو وارد بازار شود قطعا حریفی بسیار قدرتمند خواهد بود چراکه توانایی آن را در DS5 با وزن بیشتر دیده‌ایم هرچند احتمالا نمونه‌های تنفس طبیعی آن به‌عنوان مدل پایه در ایران عرضه خواهد شد. از نظر هندلینگ در استفاده‌های روزمره مشکلی ندارد و اگر بخواهید کمی شیطنت کنید هم همراتیان می‌کند هرچند همیشه با ESP مراقب شما است ضمن آنکه نباید انتظار یک خودروی اسپرت را از آن داشته باشید. در نظر راحتی کابین خودروی مناسبی است و فضای داخلی قابل‌قبولی دارد که در مجموع آن را به گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌ها و جوانان تبدیل می‌کند.
اما برای بازار ایران وضعیت کمی مبهم است. در زمان نگارش این مطلب هنوز قیمت خودرو و حتی آپشن‌ها و امکانات آن نهایی نشده و به این ترتیب قضاوت سخت خواهد بود اما با توجه به آنکه برچسب "تولید داخل" بر روی آن است می‌توان انتظار داشت قیمتی پایین‌تر از رقبای هم‌سطحش (کپچر، جوک، C-HR، تیوولی و ...) داشته باشد و البته با صف مشتریانی که برای خریدش لحظه‌شماری می‌کنند قطعا در فروش اولیه موفق خواهد بود هرچند قضاوت نهایی را باید به زمان ارائه اطلاعات بیشتر در زمینه 2008 ویژه بازار ایران محول کنیم.

 

* نویسندگان: بابک وفایی-مهدی اسدی

برچسب ها

شاسی بلندکراس اوورتست خودروپژوپژو 2008تست 2008تست پژو 2008بررسی خودروبررسی پژو 2008
مطالب مرتبط بیشتر
لیپ سی10 ؛ شاسی بلند چینی با پشتوانه اروپایی و برچسب قیمت ارزنده +تصاویر نخستین شرایط فروش کراس اوور جدید کرمان موتور+جدول فنگیون تی6 ؛ شاسی بلند جدید چری+عکس کراس اوور جدید KMC X5 کرمان موتور آماده ورود به بازار شد + قیمت شهر بی کران و آفرود نا محدود با کراس اوور JAECOO شانهای ال9 ؛ شاسی بلند جدید چری +عکس آزمایش JAECOO توسط رسانه های بزرگ بین المللی نخستین نمایش عمومی دو محصول برند اکستریم نتا اکس ؛ شاسی بلند 17 هزار دلاری چینی+عکس ونوسیا وی اکس6 ؛ شاسی بلند جدید و خوش قیمت دانگ فنگ+ عکس گاک ترامپچی ES9 ؛ شاسی بلند خوش قیمت چینی با امکانات روز +عکس مرسدس جی ال سی63 اس ئی پرفورمنس ؛ این 4 سیلندر بیشتر از 8 سیلندر ارزش دارد! +عکس شاسی بلند جدید تویوتا در راه است هونگچی اچ اس3 ؛ شاسی بلند لوکس و اقتصادی بازار چین +عکس پژو ئی-3008 جدید رونمایی شد+ عکس جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد +تصاویر کراس‌اوور 220 اسب بخاری جدید بازار ایران شرکت نبکا کراس اوور برقی ET5 را به نمایش گذاشت+ تصاویر رونمایی ب ام و از شاسی بلند جدید اکس5 برای بازار چین + تصاویر خط تولید 14 هزار تنی کویر تایر افتتاح شد دیسکاوری 06 ؛ شاسی بلند جدید چری رونمایی شد +عکس اکس پنگ جی6 ؛ شاسی بلند با کیفیت چینی +عکس گلکسی ال7 ؛ نسل جدید کراس اوور باکیفیت جیلی وارد بازار می شود +عکس پژو 3008 جدید معرفی می شود + عکس شاسی بلند جدید کیا در راه است آرکانا فیس لیفت ؛ جدیدترین کراس اوور رنو راهی بازار می شود +عکس ایران‌خودرو برنامه‌ای برای شاسی‌بلند سمند و وانت تارا ندارد قوی ترین شاسی بلند ام جی با قیمت کاملا رقابتی معرفی شد +عکس خودروسازی ایلیا برند جدید VGV را به بازار عرضه می کند بازگشت فیات سیچنتو بعد از 13 سال+عکس کراس اوور جدید کرمان موتور آمد شاسی‌‌‌بلند لوکس رنو تا بهار آینده می‌‌‌آید کراس اور جدید پارس خودرو در آستانه رونمایی رونمایی تویوتا از کراس اوور سی-اچ آر جدید+ عکس اولین محصول برند VGV در خیابان های تهران رویت شد لئو روی خط تولید رفت آیا پرچمدار ام‌وی‌ام محبوب ترین کراس اور بازار ایران است؟ رونمایی از جدیدترین کراس اوور هوندا در هند+ عکس کراس اوور پرشتاب VGV به ایران رسید شورولت سابربن؛ خودرویی که تمام نمی شود! +عکس رووی آر اکس9؛ شاسی بلند لوکس چینی با قیمتی رقابتی! + عکس وین فست وی اف8 سیتی ادیشن پلاس؛ شاسی بلند ویتنامی 58 هزار دلاری+ عکس رونمایی فنگون از کراس اوور لندیان ئی5 +عکس کراس اوور جدید 8 ثانیه ای وارداتی برای بازار ایران هیوندای اکستر؛ شاسی بلند 7 هزار دلاری هندی+ عکس منهارت پرفورمنس و معرفی یک ب ام و بسیار دیدنی با رنگ خاص+عکس لی اوتو آیدیل L7؛ شاسی بلند چینی با صندلی مخصوص ملکه! +عکس بازگشت ام‌وی‌ام X33 با هویتی تازه ناتیلوس؛ هر آنچه که از خودرو انتظار دارید! +عکس پولستار 4 با قیمت 60 هزار دلار معرفی شد +عکس موفاسا شاسی بلند جدید هیوندای+ عکس زیکر اکس؛ جیلی خوش قیمت در اندیشه فتح بازار اروپا +عکس اکس ام لیبل رد: قوی ترین خودروی ب ام و یک شاسی بلند است! (+عکس) بیگ داگ هاوال: این پلاگین هیبرید یک خودرو چینی جذاب است! +عکس کرولا کراس هیبرید XSE؛ 35 هزار دلار برای خودرو جدید تویوتا +عکس بزرگ ترین شاسی بلند چینی پکن بی جی60+ عکس سی هاو آیپاو؛ خودرویی که رانندگی با آن لایک دارد! +عکس شاسی بلند لوکس و ارزان چری از راه می رسد! +عکس گاک شدو کول؛ شاسی بلند چینی با طراحی متفاوت کابین+عکس وی جی وی U70 Pro؛ شاسی بلند 13 هزار دلاری چینی +عکس مرسدس بنز EQS 450؛ بالاترین امتیاز برای یک کابین راحت! +عکس اولین شاسی بلند مک لارن؛ تداوم یک فرمول لوکس در ابعادی متفاوت +عکس پژو 508 فیس لیفت؛ جذاب تر و همچنان فناورانه در راه بازار (+عکس) کراس اوور 37 هزار دلاری کادیلاک رونمایی شد+ عکس جدیدترین شاسی‌بلند دو دیفرانسیل بازار 25ام بهمن در تبریز رونمایی می‌شود رونمایی از جدیدترین شاسی‌بلند کشور در نمایشگاه توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری ارس پژو 2008 جدید از راه می رسد +عکس آی ام LS7؛ شاسی بلند 75 هزار دلاری چینی با حس استون مارتین! +عکس فریگیت 07؛ شاسی بلند جدید BYD با مصرف کمتر از 2 لیتر! +عکس کنا 2024؛ کراس اوور نسل جدید هیوندای +عکس تنها کراس اوور AWD صفرکیلومتر بازار ایران با برند فونیکس جیلی امگرند اس؛ کراس اوور کوچک، ارزان و باکیفیت+عکس اسپورتیج اکس-پرو پرستیژ؛ جدیدترین تریم شاسی بلند آشنای بازار ایران +عکس یانگ وانگ U8؛ خاص ترین شاسی بلند چینی این روزها که دور خود می چرخد! +عکس کراس‌اوور جدید «خودروسازان بم» اردیبهشت ماه وارد بازار می‌شود پژو اینسپشن؛ خودرو جدید فرانسوی با ویژگی های تجهیزات فضانوردی ناسا! +عکس رونمایی از مدل جدید جگوار نخستین ملاقات از نزدیک با چانگان UNI-T کدام خودرو پرفروش‌ترین خودروی بازار ایران است؟ پوروسانگ DMC؛ لباسی برای اولین شاسی بلند فراری+عکس اوپل استرا و پژو ئی-308؛ دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست! +عکس آیا جایگزینی پیکاپ با کراس‌اوور ممکن است؟ پراویگ دیفای: شاسی بلند جدید هندی +عکس نمایش کراس اووری که به زودی فروشش آغاز می شود تیارا چقدر قیمت می‌خورد؟ ویزای مشروط به خودروی فرانسوی میزان فروش رنو و پژو در بازار ایران چقدر بود؟ دراکو دراگون؛ سریع ترین شاسی بلند تولید انبوه جهان +عکس فیلترینگ واردات خودرو سلتوس 2024؛ فیس لیفت شاسی بلند متفاوت کیا +عکس این شاسی بلند جذاب انگلیسی را در ایران می‌بینیم؟ رقابت هفت‌نفره‌های بازار عرضه رایانه بر روی چرخ ولوو هنر متحرک فونیکس بررسی ویدیویی جدیدترین کراس اوور 7 نفره بازار ایران BYD تانگ الکتریکی: نمونه یک شاسی بلند باکیفیت چینی+عکس تیارا؛ بازیگر جدید بازار کراس‌اوورها ایران خودرو خراسان در تولید خودروهای شاسی‌بلند رکورد زد لوتوس الترا چه ویژگی های دارد؟ +عکس اوپل گرندلند؛ فرمولی جالب برای یک شاسی بلند ساده، زیبا و قدرتمند +عکس مزدا تولید شاسی بلند سی اکس-80 را تایید کرد +عکس اشکودای کراس اوور برقی می‌آید سی آر-وی؛ کراس اوور زیبای هوندا در تریم جدید معرفی شد+عکس پژو 207 استاندارد ایمنی عابر پیاده گرفت پولستار 3؛ یک خودروی جدید به باکیفیت ترین های کلاس شاسی بلند در جهان اضافه شد! +عکس بولیگر؛ شاسی بلند زشت چینی! کیا نیرو هیبرید 2023؛ کراس اوور نسل دوم کره ای با کروز کنترل هوشمند+عکس اینفینیتی کیو اکس80؛ ملاقات با یکی از بهترین های کلاس شاسی بلند در جهان+عکس اکس ام 2023؛ جدیدترین و سنگین ترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس ایران خودرو خراسان امسال 40 هزار دستگاه خودرو شاسی‌بلند تولید می‌کند میپل لیفت اکس3 پرو؛ شاسی بلند جدید جیلی حدود 230 میلیون تومان! +عکس شاسی بلند 400 هزار دلاری فراری به بازار آمد شاسی بلند جدید هاوال کول داگ از 18 هزار دلار +عکس ماهیندرا اکس یو وی400 الکتریکی؛ شاسی بلند 22 هزار دلاری هندی +عکس پکن روبیک؛ اولین خودروی فسیلی مبتنی بر هارمونی هواوی! +عکس معاون فروش کرمان موتور در گفت‌وگو با «عصرخودرو» خبر داد: شاسی‌بلند جدید کرمان موتور به بازار می‌آید سی هاو اکس6؛ شاسی بلند جدید چینی با برچسب قیمت اقتصادی+عکس خودروهای شاسی بلند وارد نمی‌شود ایران‌خودرو سال آینده دو کراس اوور جدید وارد بازار می کند خودروسازان فرانسوی برمی‌گردند؟ منتظر نسل جدید خودروهای هفت نفره در بازار ایران باشید ماکت ایمنی بدنه کراس اوور ایران خودرو رویت شد تصاویر کابین شاسی بلند مرموز مرسدس بنز منتشر شد! قویترین شاسی بلند جهان به خط تولید بازگشت! +عکس توقف در راه اندازی مرکز تست خودرو بدلیل نبود سرمایه گذار ماهیندرا اسکورپیو کلاسیک؛ شاسی بلند جعبه ای هندی! +عکس رنو و پژو برای بازگشت به بازار خودرو کشور باید ضررها را جبران کنند اکسپندر کراس؛ خودروی جدید میتسوبیشی فقط ویژه خانواده! +عکس بر اساس آخرین یافته ها شاسی بلندها جاده ها را برای دیگران خطرناکتر می کنند فیات فست بک؛ شاسی بلند جدید در رقابت با فولکس واگن +عکس شاسی‌بلند الکتریکی مینی ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین +عکس مشخصات فنی و تیپ‌بندی «ری‌را» جدیدترین خودروی پژو معرفی شد+عکس آغاز اقدامات موثر برای افزایش کیفیت صنعت خودرو کراس اوور ملی ایران‌خودرو معرفی شد اسکالید-V مدل 2023؛ غول زیبای کادیلاک با قلب آتشین! +عکس شاسی بلند جدید چانگان از راه رسید کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس نِتا U؛ تلاشی برای فاصله گرفتن از مفهوم "ماشین چینی" +عکس یو6؛ شاسی بلند جدید و متفاوت چینی از یک برند 5 ساله! +عکس مکث موتور از کراس اوور تیارا رونمایی کرد+گزارش تصویری همکاری‌های چندجانبه برای توسعه مرکز آزمون تست خودرو سهم ایران‌خودرو در بازار خودروهای شاسی‌بلند به 60 درصد می‌رسد سریع ترین خودروهای شاسی بلند مدل 2022+عکس مزداMX-30؛ کراس اوور کوچک ژاپنی که جذابیت های بالایی دارد+ عکس پیش نمایش نمونه کانسپت لینکلن استار فصل تازه کراس‌اوور آرام مدیران خودرو تصویری از لامبورگینی جدید به نمایش در آمد مزدا MX-30 PHEV معرفی می شود دومین شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز در راه است شاسی‌بلند برقی کیا در راه آمریکا آیتو ام5 چگونه خودرویی است؟ +عکس مرسدس بنز یک شاسی بلند متفاوت 50 هزار دلاری را معرفی کرد+عکس رنجروور 2022؛ شاخصی از طراحی یک خودرو در نهایت سادگی و زیبایی+عکس ام جی 1؛ کراس اوور جدید چینی با طراحی کاملا اسپرت +عکس هایما 8S امسال به تولید می‌رسد جدیدترین خودرو اسمارت، به عنوان کراس اوور الکتریکی معرفی شد جدیدترین کراس اوور اروپا و خودرویی که متفاوت طراحی شده است +عکس منوی جایگزین برای حذف سمند، پژو 405 و تیبا هوندا از شاسی بلند جدید ویژه برای آمریکای شمالی رونمایی کرد +عکس ماکان T: یک پورشه آرام با مدل 2023 معرفی شد! +عکس گریکاله تروفئو چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس سی هاو اکس6 چگونه خودرویی است؟ +عکس گرند کرتا؛ شاسی بلند معمولی از هیوندای! +عکس برندی با حضور جک و شرکای آلمانی، اسپانیایی +عکس فورد به زودی از دو کراس اوور الکتریکی رونمایی می‌کند تبدیل یک شاسی بلند به سدانی که ظاهری متفاوت و قلبی آتشین دارد! +عکس کراس اوور جدید مزدا کراس اوور مدرن کرمان موتور با طراحی ایتالیایی شاسی بلند جدید رنو رونمایی شد نمایی از طرح اولیه شاسی بلند لوتوس الکتریکی Type 132 چری و معرفی یک کراس اوور جدید از برند کووین+ عکس جدیدترین شاسی بلند آمریکایی بر پایه یک وانت +عکس بی70اس چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس مجموعه ای از جدیدترین امکانات روز با 40 هزار دلار! +عکس کراس اوور جدید آلفارومئو را بشناسید+ عکس شاسی بلند جدید هیوندای؛ یک بسته جمع و جور و کامل! +عکس آیون ال اکس چگونه خودرویی است؟ +عکس خودرو شاسی مستقل بخریم؟ تعریف متفاوت استانداردها در یک ساختار باکیفیت +عکس کوچکترین شاسی بلند هیوندای زیر 12 هزار دلار +عکس لاماری ایما رونمایی شد+کاتالوگ و زمان عرضه انیاک؛ معرفی یکی از مدرن ترین و زیباترین کراس اوورهای اروپایی+عکس شاسی بلند جدید "ب ام و" با کیفیت رانندگی یک سدان اسپرت! +عکس اوج‌گیری خرید شاسی‌بلندها خودروی خاص تویوتا خیال بازنشستگی ندارد+ عکس آلفارومئو، عکسی جدید از توناله منتشر کرد دانگ فنگ E3؛ فناورانه، ساده در یک مجموعه جمع و جور! +عکس شرایط فروش اقساطی FMC SX5 تمدید شد مجموعه کاملی از آپشن های روز در یک قیمت رقابتی+عکس لکسوس ال اکس 600 مدل 2022؛ شاسی بلند واقعی ژاپنی!+ عکس جنسیس GV 60؛ خودرویی 55 هزار دلاری برای سال 2023 با 429 اسب بخار قدرت+ عکس مقایسه قیمت خودروهای SUV در چین و ایران هوندا HR-V جدید؛ شیک از هر جهت کراس اوور جدید سیتروئن معرفی شد آکورا RDX در مقابل MDX: این 2 کراس اوور چه تفاوتی با هم دارند؟ نگاهی به یکی از زیباترین خودروهای شاسی بلند چینی + عکس تویوتا راو 4 در مقابل سوبارو فارستر: کدام کراس اوور مناسب است؟ کراس اوور باکیفیت چانگان چگونه تولید می شود؟ برگ های برنده هایما S5 در بازار کراس اوورهای ایران نگاهی به خط تولید شاسی بلند متفاوت و مشهور به رولز-رویس چینی! +‌عکس خاص ترین شاسی بلند ایتالیا چگونه تولید می شود؟ + عکس هایما S5 چالاک‌تر از گذشته آمد شاسی بلند جدید کیا موتورز معرفی شد +عکس شاسی بلند جدید ژاپنی معرفی شد جیلی توگلا چگونه خودرویی است؟ +عکس شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت 2022 چگونه خودرویی است؟ چری اومودا 5 پرچمدار تغییرات مهم در معماری محصولات+عکس زیر و ‌بم نخستین کراس‌اوور ایرانی کیا موتورز یک مفهوم را به واقعیت نزدیک کرد! +عکس عربی ترین شاسی بلند "ب ام و" روانه امارات می شود! +عکس پیش فروش کراس اوور جدید کادیلاک با 165 یورو در چین حمله چینی ها با کراس اوور الکتریکی جدید به اروپا کراس اوور جدید سوزوکی معرفی شد+عکس مقایسه بی ام و M5 Competition با پورشه پانامرا GTS خودرو جدید فردا موتورز به کارخانه رسید روگ 2022؛ پیشرانه 3 سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد+عکس متفاوت ترین شاسی بلند هیوندای وارد آمریکا شد!+عکس عجیب ترین شاسی بلند کیا موتورز معرفی شد یک آفرودر جمع و جور، زیبا و تا حدودی سرسخت! سوبارو اولین کراس اوور تمام برقی خود را معرفی کرد+عکس آیگو اکس 2022؛ کوچک اما کاربردی و کم مصرف! +عکس کراس اوور جدید از دانگ فنگ و انتخاب پیشرانه سنتی چینی برای آن! +عکس تکنولوژی در لباس مد روز معرفی تیگو 7 پرو، کراس اووری جذاب و موفق معرفی دو کراس اوور، یک ون و سدان جدید بهمن موتور طی 6ماه آینده کراس اوور جدید تویوتا؛ حذف سیستم سنتی فرمان و یک باتری شگفت انگیز! +عکس برقی سازی کراس اوور ایران خودرو در دستور کار هر آنچه در مورد تیگو8 پرو باید بدانید زیر و بم تغییرات X22 جدید معرفی اولین کرولای کراس اور در جشن عبور از رقم تولید پنجاه میلیون کرولا لی شانگ وان شاسی بلند "ایده ال" چینی؛ ناشناخته اما باکیفیت! +عکس شاسی بلند لوکس متروپولیتن 2023؛ قدرتمند با پیشرانه 355 اسب بخاری +عکس گزارش تصویری و معرفی شاسی بلند 890 میلیونی جدید بازار نسل جدید شاسی بلند "ب ام و" چه ویژگی هایی دارد؟+ عکس ماکیاتو؛ نگاهی به یکی از زیباترین و خوش قیمت ترین کراس اوورهای چینی +عکس مشخصات بی ام و ix لوکس ترین شاسی بلند چری با صفحه نمایش خاص به ایران می‌ آید +عکس مقایسه بیوک Encore با Encore GX شاسی بلند جنسیس GV70 پرفورمنس 2021 با امکانات خاص به بازار آمد+ عکس دوج Journey 2022 رسماً بعنوان شاسی بلند چینی معرفی شد مهم ترین شاسی بلند "ّب ام و"؛ چهره ای متفاوت در خانواده X +عکس کراس اوور ایران‌خودرو برای تحول می‌آید مقایسه هوندا 2021 HR-V با 2021 CR-V+ عکس مهم ترین شاسی بلند مرسدس بنز معرفی شد+ عکس شاسی بلند "روسی" بازار اروپا؛ گران تر از مزدا، تویوتا و هیوندای! +عکس نمایش یک خودرو شاسی بلند لوکس در مجتمع ایران‌مال شاسی بلندی شگفت انگیز از لکسوس با 301 اسب بخار قدرت کرولا کراس 2022؛ محصول عجیب تویوتا وارد بازار جهانی می شود! +عکس اینفینیتی QX60؛ معیاری برای کیفیت در کلاس شاسی بلند+عکس توجه به آیرودینامیک، به عمر خودروهای شاسی‌بلند پایان می‌دهد؟ طراحی آلمانی و تولید چینی در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس مایباخ EQS؛ لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس سهم 53 درصدی ایران خودرو در بازار خودروهای سواری سیمینگ XN-V؛ کراس اوور چینی بر پایه یکی از محصولات کمپانی هوندا +عکس تولید کراس‌اوور ایران خودرو با سطح بالای داخلی‌سازی سیمینگ M-NV؛ کراس اوور جدید چینی با ردپایی از دانگ فنگ +عکس قیمت پژو 2008 در بازار به 1 میلیارد تومان رسید رنجروور اسپرت SVR آلتیمیت؛ قویترین نسخه استاندارد شاسی بلند محبوب انگلیسی +عکس افزایش 50 درصدی ظرفیت تولید خودروهای شاسی بلند در ایران خودرو خراسان اوشان X7؛ شاسی بلند اقتصادی "چانگان" با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس شاسی بلند محبوب مدیران خودرو به روز می شود جنسیس GV60؛ کراس اوور جدید کره ای با طراحی متفاوت و لوکس +عکس کامندر 2022 شاسی بلندی غول پیکر از خانواده جیپ مرسدس G کلاس هم برقی شد؛ شاسی بلندی کلاسیک، اما کاملا مدرن! گرند واگنیر 2022؛ شاسی بلند درشت اندام جیپ با حدود 5.5 متر طول +عکس مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس لوکس‌ترین خودرو‌های برقی دنیا با قیمت مناسب را بشناسید ولار 2021؛ شاسی بلندی لوکس از رنجروور هامبل وان؛ یک نخستین در صنعت خودرو از کراس اوور کوچک هیوندای تا درشت اندام لوکس آلمانی! تایگو 2022؛ فولکس واگن کراس اوور کوچک برزیلی خود را به اسپانیا می آورد +عکس دورخیز پژو و رنو برای بازگشت به بازار ایران گاک GS3؛ کراس اوور کوچک چینی توربو از خانواده ترامپچی +عکس رونمایی از اولین شاسی بلند الکتریکی فیسکر اوشن در نمایشگاه اتومبیل LA اعلام رسمی مشخصات شاسی بلند مرسدس میباخ EQS طراحی غیررسمی مرسدس GLE فیس لیفت با چراغ‌های کلاس S رنجروو ایووک L؛ شاسی بلندی که فقط ویژه چینی ها تولید می شود! +عکس فراخوان فورد آمریکا برای 775 هزار خودروی شاسی بلند به دلیل نقص فنی شاسی بلند کاملا برقی iX از بی ام و با سرعتی باور نکردنی XC60؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با 400 اسب بخار قدرت مشخصات فنی و امکانات کراس اوور جدید کرمان موتور منتشر شد + کاتالوگ هاوال جولیون؛ کراس اوور خوش سیمای چینی اما با یک پیشرانه تکراری! قدرتمندترین خودروهای کراس اوور سال 2021 بررسی پژو 508، ناکامی دیگری از پژو در ایران پورشه کاین توربو GT؛ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! +عکس کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) اسکای ول ایی تی5؛ اولین کراس اوور الکتریکی چینی در بازار آمریکا+ عکس مرسدس AMG GLB 35 چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس شرایط فروش جدید دو محصول فرداموتور اعلام شد ایوروسVE-1؛ کراس اوور الکتریکی جوان چینی با ردپایی از هوندا +عکس هایما 6پی(6P)؛ کراس اوور هیبریدی چینی با طراحی اسپرت و برچسب 25 هزار دلاری+عکس سوزوکی جیمنی لایت؛ شاسی بلند کوچک و اقتصادی ژاپنی روانه بازار می شود +عکس جیلی امگرند GSe؛ کراس اوور الکتریکی خالص و یک گزینه اقتصادی با امکانات روز +عکس بهترین شاسی بلند‌های هیبریدی برتر 2021 را بشناسید + تصاویر جیلی ویژن استاربرست؛ نمایی از پیشرفت صنعت خودرو در چین +عکس اولین شاسی بلند تاریخ فراری پا به جاده می گذارد 2022 Q4 e-tron؛ شاسی بلند برقی از آئودی با 295 اسب بخار قدرت استارت‌آپی که برای پاپ خودرو می‌سازد گران‌ترین خودرو‌های پیکاپ در جهان + تصاویر تائوس 2022؛ شاسی بلندی ارزان برای بازارهای جهانی اولین شاسی‌بلند استون مارتین، DBX 2021 تولید شد جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی با سبک طراحی متفاوت نخستین ملاقات با سوئیست DX3؛ محصول جدید دیارخودرو کاتالوگ "اسکیلاس" ؛ کراس اوور جدید بازار ایران یودو Pi 3؛ کراس اوور کوچک با چمدانی بزرگ از آپشن و پیشرانه الکتریکی +عکس یودو Pi1؛ کراس اوور الکتریکی کوچک از کمپانی جوان چینی +عکس رووی RX5 پلاس؛ کراس اوور لوکس چینی 15 هزار دلاری! +عکس نِتا V؛ کراس اوور کوچک چینی ارزان قیمت با برد حرکتی 400 کیلومتر+عکس پاجرو فاینال ادیشن 2022؛ نسخه ای برای پایان نسل چهارم شاسی بلند محبوب ژاپنی +عکس آغاز تولید تارا اتوماتیک از تیرماه امسال بنتایگا منصوری؛ سطح بالاتری از یک کراس اوور اشرافی! +عکس شاسی بلندی لوکس با 228 اسب بخار قدرت جدیدترین کراس اوور ایران در راه است رونق خط تولید لاستیک برای خودرو‌های شاسی بلند ولتمایستر EX5-Z؛ کراس اوور فناورانه با کابین جذاب و مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس گزارش تصویری آغاز تولید کراس اوور جدید دیار خودرو عصر جدید دیار خودرو آغاز شد وِیچای U70؛ کراس اوور چینی از یک کمپانی قدیمی+ عکس هان تنگ X5؛ کراس اوور چینی با کابین طرح چوب +عکس لی شانگ ONE؛ کراس اوور فناورانه چینی با قیمت پایه 50 هزار دلار +عکس خودرو Voyah Free؛ شاسی بلند 684 اسب بخاری دانگ فنگ! +عکس آریا برای تحول می‌آید اصلاحات قیمتی در نیسان دورسن G60S؛ کراس اوور چینی با نمایشگرهای دیجیتال یکپارچه و پیشرانه توربو+عکس آی دی.4 جی تی اکس؛ نسخه قدرتمند شاسی بلند جدید فولکس واگن+ عکس پای رنو و پژو دوباره به ایران باز می شود؟ دورسن G70S؛ شاسی بلند چینی با پیشرانه توربو و امکانات کامل کابین +عکس آیا کراس اوور جدیدی در راه بازار ایران است؟+مشخصات فنی و امکانات احتمالی رنو و پژو با جبران زیان های گذشته به ایران برگردند لئوپارد ماتو؛ شاسی بلند لوکس 17 هزار دلاری و نشانه هایی از پورشه و بنز! +عکس تالاگون 2021؛ شاسی بلند درشت اندام فولکس واگن توسعه یافته در چین +عکس کراس اوور X6 جیلی با طراحی متفاوت چراغ های عقب و پیشرانه 4 سیلندر +عکس خودروهای شاسی‌بلند برقی 2022 bZ4X؛ کراس اوور جدید تویوتا و یک طراحی خلاقانه در کابین+عکس کدام شاسی بلند‌های برقی در سال 2021 به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر تیگو5 شاسی بلند محبوب بازار ایران تویوتا کراون شاسی بلند با مدل 2022؛ تاج ژاپنی در چین رونمایی می شود! عکس سیتروئن سی5 اکس جدید: ترکیبی از سدان، واگن و کمی هم شاسی بلند! +عکس ونوشا E30؛ کراس اوور بسیار کوچک و ارزان الکتریکی چینی+عکس رونمایی تویوتا از شاسی‌بلند الکتریکی به‌زودی والیس کار و معرفی یک کراس اوور 13 هزار دلاری تونسی به نام آیرس +عکس آلکازار 2021؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس جک S5 جدید کم مصرفتر و پاکتر از گذشته آمد تولید 130 هزار دستگاه خودرو بیشتر از سال گذشته میتسوبیشی با قیمت گذاری "اوتلندر 2022" پاسخ منتقدان کراس اوور جدیدش را داد! +عکس DX5؛ عضویی دیگر از کراس اوورهای کمپانی ساوایست چین+عکس ساوایست DX3؛ کراس اوور کوچک چینی و یادآوری ون سبز رنگ دلیکا+عکس بازخوانی وعده مقام ارشد SAIC چین برای بازار ایران بعد از 4 سال تیگوان SEL آر-لاین 2021؛ پرفروش ترین شاسی بلند فولکس واگن با برچسب قیمت 40 هزار دلاری +عکس جیلی SX11؛ کراس اور کوچک چینی با 3 گزینه متفاوت در بخش پیشرانه! +عکس لوکس‌ترین مدل ام‌جی در اروپا عرضه خواهد شد اکس80؛ کاملترین شاسی بلند 7نفره لیفان با پیشرانه توربو +عکس آیون ویی؛ کراس اوور چینی با کروز کنترل تطبیقی و نمایشگرهای دیجیتال در کابین +عکس پژو به آمریکا نمی‌رود نخستین ملاقات با محصول جدید سیف خودرو+تصاویر و اطلاعات اولیه گاک GS8s؛ شاسی بلند چینی با ایده هایی از محصولات روز دنیا! +عکس وقتی پژو ده هزار تومان ارزانتر شد! اقبال بلند وانت‌ها و شاسی‌بلند‌ها تیگو 7 ، سمبل ارتقاء برند مدیران خودرو بایون 2021 جدیدترین کراس اوور هیوندای معرفی شد+ عکس رونمایی رسمی از اولین مدل ولوو 2022 لوگوی جدید پژو رونمایی شد کوپرا VZ5؛ ترکیبی از زیبایی و قدرت در یک کراس اوور با ریشه های آلمانی! +عکس " اچ آر-وی" مدل 2022 و معرفی جدیدترین محصول در نسل سوم کراس هوندا +عکس جتور X70S؛ کراس اوور چینی با احتمال حضور در بازار ایران +عکس یوکان AT4 مدل 2021؛ درباره زیبایی های یک شاسی بلند واقعی +عکس مینی ون لوکس کادیلاک با امکاناتی جدید به بازار می آید درآمد خودروسازان از فروش پژو و پراید کوروس 7؛ کراس اوور باکیفیت و فناورانه چینی با برچسب قیمت رقابتی و ردپایی از کمپانی چری! +عکس اکورا MDX مدل 2022؛ کراس اوور زیبای 57 هزاردلاری با پیشرانه پرمصرف! +عکس جک اس4؛ کراس اوور اقتصادی با پیشرانه توربو و مجموعه ای از امکانات ایمنی+عکس شاسی بلند پرمصرف فولکس واگن! نیسان خودروهای تولیدی سال‌های 2013 تا 2015 را فرا می‌خواند تغییر جدید در ظاهر خودرو رام TRX 2021 2 شاسی بلند برقی جدید فولکس واگن برای سال 2021 خودروها چگونه زره پوش می‌شوند؟ کراس اوور ارزان قیمت چینی مدل 2020 کراس اوور ارزان قیمت دانگ فنگ با طراحی و امکانات روز آغاز فروش جدیدترین کراس اوور کرمان موتور+شرایط صدور دعوتنامه 207 پانوراما اتوماتیک آغاز شد انویژن 2021؛ کراس اوور متحول شده بیوک با پیشرانه 4 سیلندر +عکس تصاویر جاسوسی خودروی جدید شرکت Skoda منتشر شدند بی جی30؛ کراس اوور چینی "بایک" و مجموعه ای از محبوب ترین آپشن های روز+عکس بررسی شاسی بلندهای نوظهور تویوتا بستیون X40؛ شاسی بلند اقتصادی فاو با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس دانگ فنگ AX4؛ کراس اوور کوچک چینی با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس یکی از بهترین کراس اوورهای اقتصادی در بازار جهانی (+عکس) جک iEV7S؛ کراس اوور الکتریکی چینی با برد حرکتی 402 کیلومتر +عکس چانگان CS15؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس «استلانتیس» چهارمین گروه بزرگ خودروسازی جهان شاسی بلند جدید و کوچک کمپانی چینی JAC (+عکس) آرک فاکس α-T؛ شاسی بلند جدید چینی با نگاهی به تسلا! +عکس لوکسژن U6؛ کراس اووری با امکانات روز و پیشرانه توربو+عکس Yema با برند مادر به ایران آمد لادا نیوا تراول 2021؛ شاسی بلند روسی با شباهت به یک تویوتای محبوب! +عکس اگر به دنبال خرید کراس اوور جک هستید این مطلب را از دست ندهید لئوپارد سی اس10؛ کراس اوور چینی از برند ناشناخته چانگ فنگ+عکس افتتاح رسمی خط تولید شاسی بلند جدید بازار ایران +عکس لوکسژن URX ؛ کراس اوور تایوانی جدید با ردپایی از یک کمپانی مطرح چینی! +عکس ادغام فیات و پژو نهایی شد کاهش 25 تا 43 میلیونی پژو 207 در یک ماه معرفی کامل فردا SX5؛ کراس‌اوور جدید بازار ایران سالانه 20 هزار پژو در شیراز تولید می‌شود شاسی بلند درشت اندام "دانگ فنگ" با یک برچسب قیمت اقتصادی! +عکس اولین ایست به پژو معرفی متفاوتی از کراس اوور کوچک مینی! +عکس شاسی بلند 2021 دانگ فنگ با نمایشگر 15 اینچی+ عکس تست خودروی برقی شاسی بلند ب ام و در شرایط قطبی جیلی ازکارا؛ شاسی بلند هوشمند چینی با امکانات پیشرفته و پیشرانه 3 سیلندر! +عکس اسنورکل (لوله تنفس) چیست و چه کاربردی در خودروهای شاسی بلند دارد ؟ فرزندی غریبه از خاندانی آشنا کراس اوور الکتریکی و اقتصادی فولکس واگن وارد بازار می شود +عکس رونمایی از پژو 308 جدید تولید خودروهای شاسی بلند در ارس کلید خورد رتبه نخست تیگو 7 از نظر میزان ارزش نگهداری بازگشت بی دردسر اورست بیس کمپ؛ شاسی بلند آفرودی و تولید محدود فورد +عکس گلوری 580؛ مهمان آینده بازار ایران آریا با دست پُر می‌آید هیوندای کرتا؛ کراس اوور جدید کره ای با مجموعه ای از امکانات روز و برچسب قیمت کاملا رقابتی! +عکس SWM؛ شاسی بلند اسپرت چینی با کیت بدنه و مجموعه ای از امکانات روز +عکس فورد اکواسپرت اکتیو 2021؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی از کرواسی!+عکس بهترین خودروهای شاسی بلند اروپایی معرفی شدند مواظب کراس اوورهای کوچک چینی باشید! از یک جان سخت ضدگلوله تا کابین لوکس تشریفاتی!+عکس جی وی70؛ دومین شاسی بلند "جنسیس" وارد بازار خواهد شد+عکس جتور اکس90؛ شاسی بلند 15 هزار دلاری کمپانی چری +عکس ارزان ترین شاسی بلند برقی در بازار اروپا تائوس؛ معرفی یکی از کوچکترین کراس اوورهای فولکس واگن برای برزیل! +عکس چانگان CS95 جدید؛ کراس اوور 2020 چینی با طراحی و امکانات روز +عکس اینفینیتی کیو اکس50 مدل 2021؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس جتور اکس95؛ شاسی بلند میان سایز کمپانی "چری" با نگاهی به محصولات آئودی +عکس ام جی لینگ هانگ 2021؛ طراحی جدید شاسی بلند چینی موریس گاراژ +عکس داخلی سازی و معرفی خودروهای کلاس های جدید در اولویت نارنجی پوشان تست‌ خودرو بومی سازی می‌شود گروه بهمن با معرفی دیگنیتی، پویایی و بهره‌وری را در مجموعه اثبات کرد شاسی بلند جدید با درصد بالایی از بومی‌سازی تولید و به بازار عرضه خواهد شد سیف خودرو در آستانه تولید هزارمین شاسی بلند SWM اولین تصاویر از شاسی بلند سایپا منتشر شد آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی‌بلند آفرودی در گروه سایپا اینویت ME7؛ کراس اوور چینی جدید با طراحی متفاوت کابین و 5 نمایشگر دیجیتال+عکس پوما ST مدل 2021؛ کراس اوور کوچک با طراحی موفق و پیشرانه قدرتمند+عکس آرکانا؛ اولین کراس اوور کوپه رنو با پیشرانه هیبریدی و 150 سند ثبت اختراع! +عکس 508 پی اس ائی؛ قویترین خودروی خیابانی پژو معرفی می شود+عکس رونمایی از خودرو جدید و لوکس شرکت چری شاسی بلند برقی فولکس واگن رنو آرکانا/ اولین کراس اور کوپه اروپا ام‌جی گلاستر به زودی عرضه می شود معرفی نسخه "پرزیدنت" از شاسی بلند ویتنامی "وین فست"+عکس ابر خودروی پژو در راه است مارول اکس؛ کراس اوور لوکس چینی با آخرین فناوری های صنعت خودرو +عکس پژو 2008 تنها خودرو 5 ستاره اف-پیس 2021؛ شاسی بلند جدید جگوار با کابین فوق لوکس +تصاویر تولید لاستیک برای خودروهای شاسی بلند اینفینیتی کیو اکس80؛ شاسی بلند لوکس 2021 با طراحی متفاوت+تصاویر لامبورگینی اوروس مدل 2021 با رنگی جدید به بازار می آید ویژگی‌های شاسی‌بلند جدید فولکس کراس اوور کوچک و قدرتمند هیوندای رونمایی شد+تصاویر 3008 مدل 2021 چه تغییراتی را همراه دارد (+تصاویر) رونمایی از SUV جدید کمپانی جیپ در آمریکا یاریس کراس GR؛ شاسی بلند جدید تویوتا با جزئیات گازو ریسینگ +تصاویر سیتی K-ZE؛ شاسی بلند ارزان قیمت رنو+ تصاویر تی5؛ کراس اوور جدید دانگ فنگ +تصاویر برنامه تولید 500 هزار حلقه لاستیک کامیون و لاستیک خودرو شاسی بلند آیکان؛ شاسی بلند مینیمال جیلی+تصاویر بهترین خودروهای شاسی بلند 2020 فولکس واگن تولید انبوه اولین خودروی شاسی بلند تمام برقی خود را آغاز کرد معرفی سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان+ تصاویر کورس ایر 2020؛ استانداردهای لینکلن در مجموعه ای کوچک! +تصاویر کراس اوور جدید سایپا رونمایی شد+تصاویر کورس شاسی بلندهای فولکس با هم مدیر طراحی پژو به رنو رفت هونگ گوانگ X؛ پرچمدار نسل جدید شاسی بلندهای چینی از وولینگ +تصاویر دارک شَدو؛ خاص ترین شاسی بلند 2021 کمپانی ب ام و +تصاویر لیموزین شاسی بلند بنتلی در ارائه جدیدی از بنتایگا+تصاویر اعلام نام فرزند فیات و پژو معرفی شاسی بلندی که 300 مایل برد دارد کراس اوور کوچک شورولت با برچسب 19 هزار دلاری +تصاویر معرفی موستانگ شاسی‌بلند میپل 30اکس و جزئیات جدید درباره آن +تصاویر تولید اولین آستون مارتین DBX اولین اطلاعات از "اسکای ول" شاسی بلند جدید چینی منتشر شد+ تصاویر قوی‌ترین شاسی‌بلند جهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ دورانگو SRT هلکت 2021 چه ویژگی هایی دارد؟ (+تصاویر) دست رد بازار ایران به شاسی بلند برلیانس! شرکت خودروسازی فیات با پژو ادغام می‌شود پیشرانه تمام الکتریکی و طراحی آینده نگر از یک خودروساز 6 ساله! تجربه رانندگی با اولین مزدا الکترونیکی + تصاویر ام وی ام ایکس 33 ، شاسی بلندی اقتصادی و مطمئن اوپل موکا-ایی 2021؛ کراس اوور جدید با ویژگی هایی نزدیک به پژو 2008 +تصاویر خودروی هفت‌ سرنشین تسلا شاسی بلند جدید جَک(JAC) معرفی می شود+ تصاویر نخستین شاسی‌بلند مینی پژو 308 مدل 2021 معرفی شد+ تصاویر عرضه کراس‌اوور پلاگین‌ هیبریدی فورد در تابستان اجرای کامل تعهدات تحویل محصول پژو 2008 به مشتریان نیووس؛ کراس اوور 14 هزار دلاری جدید فولکس واگن معرفی شد +تصاویر گاک ترامپچی GS6 کوپه؛ شاسی بلند 19هزار دلاری چینی با طراحی جدید+تصاویر بهترین شاسی‌بلندهای 2020 را بشناسید + تصاویر تبدیل تویوتا 4رانر به یک تانک شاسی بلند! (+تصاویر) زمان عرضه ​شاسی بلند برقی داچیا اعلام شد تعطیلی کارخانه مشترک تویوتا و پژو تمدید شد شاسی بلند 18 هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر ساخت شاسی‌بلند برقی کیا VV7 شاسی بلند لوکس WEY با امضای برابوس+ تصاویر یک مرحله بالاتر برای سریع ترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر مقایسه‌ غول‌های مجلل شاسی بلند+ تصاویر نسل جدید پژو 308 به‌زودی رونمایی می‌شود بزرگترین محصول جیلی چه ویژگی هایی دارد؟ +تصاویر هوانسو سی60؛ لامبورگینی 14 هزار دلاری از چین! +تصاویر لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X7 از ب ام و +تصاویر واژگونی پژو پارس با 2 کشته و 2 مجروح در حوالی "خوشاب" دشتستان صفر تا صد H30 کراس 10 شاسی بلند خبرساز؛ از استون مارتین تا لوتوس +تصاویر فورس ایی؛ تایید رسمی آفرودر لوکس الکتریکی +تصاویر تنزل رتبه اعتباری پژو و رنو تویوتا هریر 2021 معرفی شد +تصاویر جی ال اس580؛ شاسی بلند درشت اندام 2020 مرسدس با پیشرانه 8 سیلندر+تصاویر همه چیز درباره خودروی جدید بازار ایران در سال 99 نگاهی به میزان فروش شاسی‌بلندها در آمریکا رشد فروش شاسی‌بلند فورد در اوج بحران کرونا! کارلِکس دیزاین؛ از شاسی بلند G تا قایق لوکس مرسدس بنز! +تصاویر قلدرترین شاسی‌بلندهای 2020 را بشناسید کاهش سهام دانگ فنگ در پژو بررسی فنی کیت‌های لارته دیزاین برای کراس اوورهای X ب‌ام‌و+فیلم جدیدترین تصاویر نخستین کراس اوور بومی ایران خودرو صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات پژو 2008 قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان صفر تا صد تجهیزات و مشخصات فنی پژو 508 دولت فرانسه به کمک خودروسازان می‌شتابد پژو هم کارخانه‌های اروپایی‌ خود را تعطیل کرد معرفی وَن مسافرتی باکسر از پژو نقشه پژو برای چین بررسی نسل جدید لینکلن نویگیتور مدل 2020 + تصاویر خودروهای برقی باید «همه پسند» باشند تمدید تعطیلی رنو و پژو در چین کراس اووری به نام اقوام شمال آفریقا+تصاویر وانت سایز متوسط پژو لندترک 2021 معرفی شد پژو از خانواده "لندتِرِک" رونمایی کرد خودروی پهن پیکر لکسوس LX570 2020 وارد بازار شد مقایسه خودرو پژو 508 و پژو 301 اصلاحیه بخش نامه 4281-طرح مشارکت در تولید خودرو 207 دستی پانوراما -بهمن 98 طرح جدید مشارکت در تولید پژو 207 دستی پانوراما اعلام شد +جدول مینی کراس جذاب ام‌وی‌ام با 3 سال گارانتی پژو 2008 جدید الکتریکی شد این بازیگران بزرگ! 10 شاسی بلند لاکچری سال 2019 را بشناسید بررسی فنی کراس‌اوور جنسیس GV80 +مشخصات جزئیات ارتقاء‌خودروها به استاندارد یورو 5 قیمت انواع خودرو پژو دست دوم چقدر است؟ مظنه پژو دست‌دوم در بازار + جدول برترین شاسی بلندهای 2020 معرفی شدند +تصاویر انواع خودرو پژو کار کرده را در بازار آزاد چند بخریم؟ رونمایی از شاسی‌بلند جدید آمریکایی طلوع امپراطوری جدید در جهان خودرو چهارمین غول خودروسازی جهان به صحنه آمد قیمت خودروهای شاسی‌بلند در بازار تهران + جدول سهم‌خواهی پژو از ادغام با فیات پژو فراخوان داد کراس اوور جدید ام وی ام را بشناسید (+تصاویر ) فروش سهام دانگ‌فنگ در پژو بررسی فنی خودرو کراس‌اوور جنسیس GV80 +مشخصات قیمت خودرو پژو در بازار تهران +جدول پژو 2008، با کیفیت ترین خودرو تولیدی سال 97 دفاع تاوارز از ادغام پژو و فیات پایان همکاری پژو و چانگ‌آن قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول فیات و پژو ادغام می‌شوند توافق ادغام پژو و فیات در دسامبر لنگر چین برای ادغام فیات و پژو سرنوشت برندهای پژو و فیات پس از ادغام خطرات ادغام فیات و پژو بی‌قراری فیات برای ادغام با پژو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در جهان چه کسانی پشت‌پرده ادغام پژو و فیات بودند!؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول توافق ادغام پژو و فیات در دسامبر پشت‌پرده ادغام پژو و فیات نتیجه ادغام دو خودروساز بزرگ چیست؟ ادغام فیات و پژو زیر ذره‌بین ترامپ چهارمین خودروساز بزرگ جهان متولد می‌شود شمارش معکوس ادغام پژو و فیات پژو و فیات کرایسلر تایید کردند که با هم ادغام خواهند شد رقابت نفس‌گیر کراس‌اوورهای بازار حذف پرتیراژها همزمان با داخلی‌سازی قطعات افزایش درآمدزایی پژو قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول بازار پژو 2008 در اختیار دلالان است مشکل خودروسازان فرانسوی در چین پرفروش‌ترین خودروهای شاسی بلند در آمریکا شاسی‌ بلندهای پر فروش پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید رنو و پژو با چشم گریان از ایران رفتند پژو 2008 پنج ستاره کیفی گرفت حرکت پرشتاب پژو به سوی برقی‌سازی کراس اوور هیبریدی 33 هزار دلاری از تویوتا (+تصاویر) احیای همکاری پژو و دانگ‌فنگ کاهش حدود 3 میلیونی پژو 2008 + جدول شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر 2019 پژو 2008 و سیتروئن C3 پنج ستاره ای کیفی گرفتند بررسی فنی پژو 2008 + مشخصات تعدیل 50 درصدی کارکنان پژو در چین ضرر هنگفت پژو در چین قیمت خودرو شاسی بلند تولید داخل +جدول بدون حضور پژو خودرو 301 را تولید می‌کنیم پژو در قرارداد دوم خود با ایران خودرو متضرر شد احتمال داخلی‌سازی پژو 2008 پرفروش‌ترین خودروهای پژو کدامند؟ قلب 301 ایرانی را بشناسیم داخلی سازی 301 و 2008 در پاسخ به بدعهدی پژو سقوط 68 درصدی فروش پژو در آسیای غربی پس از خروج از ایران تحریم های اعمال شده علیه ایران، پژو سیتروئن را متضرر کرد کاهش فروش پژو در نیمه نخست 2019 تصادف پژو و پراید 6 قربانی گرفت شرط تولید خودروی جدید از زبان معاون رییس جمهور شرایط فروش 207 دستی و اتومات اعلام شد قرارداد خودروسازی رنو و پژو با دانشگاه امیرکبیر به علت تحریم‌ها منتفی شد قیمت خودرو شاسی‌بلند در بازار تهران + جدول پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه آخرین قیمت خودروها در بازار خودروی برقی پر فروش در آلمان در مورد پژو 2008 بیشتر بدانید پرفروش‌ترین خودروها در اروپا همه چیز درباره پژو 2008 بزرگ‌ترین کراس‌اوور هیوندای را ببینید پژو به تازگی از نسل جدید 2008 رونمایی کرده است. همکاری فورد و ماهیندرا در تولید شاسی‌بلندها تغییرات نسل جدید پژو 2008 + تصاویر اولین تصاویر منتشر شده از مدل جدید پژو 2008 قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول تولید باتری‌های برقی پژو در اسلواکی و اسپانیا نگاهی به قیمت شاسی‌ بلندهای داخلی آئودی را برق گرفت قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های سال 2019 کدامند؟ + تصاویر همزاد راست‌ دست e-tron برای بریتانیا مرسدس بنز EQC نمادی از ایده‌های جدید بررسی فنی خودرو پژو 508 خودرو 2020 BMW X1 با موتور قدرتمند الکتریکی +تصاویر بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد بررسی کراس اوورهای جدید فورد در دو سال آینده؛ آینده بلندبالای فورد بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ برگزاری نخستین نشست مشترک ساپکو و سازندگان پروژه خودرو301 نخستین کراس اوور برقی مرسدس بنز را بشناسید رندر کراس اوور جدید کیا پیش از رونمایی بچه شیر فرانسوی رد خبر پیوستن جگوارلندروور به پژو خودروهای 300 تا 400میلیونی بازار تهران +جدول کاهش ارزش سهام پژو در پی خروج از بازار ایران محصول جدید شورولت رونمایی شد فولکس‌واگن با شاسی‌بلند جدید خود، بازار چین را هدف گرفته است فروش فوری پژو 206 و پارس آغاز شد همه تجهیزات پژو در داخل کشور است روزهای بد خودروسازان فرانسوی معرفی نخستین خودرو 5 ستاره کیفی تولید داخل کشور سقوط 1/1 درصدی درآمد پژو پس از خروج از ایران "پژو" در صدر آمار تولید و فروش "خودرو" قرار گرفت شاسی بلند توانمند چری، جذاب و مدرن پژو 2008 نخستین و تنها محصول 5 ستاره تولید داخل کشورشد فولکس واگن شاسی بلند برقی می سازد قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول مدیری که پژو را از ورشکستگی نجات داد قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول بررسی کراس‌اوور برقی جدید پورشه قیمت انواع پژو پارس در بازار + جدول جدیدترین هیوندای توسان را ببینید ویراژ «رنو» و «پژو» در بورس های کالایی گران‌ترین خودروهای‌شاسی‌بلند جهان کدامند؟ آیا "ب ام‌ و" ایکس5 مدل 2019 بهترین خودروی کراس ‏اوور جهان است؟ پژو 2008 های جدید بزرگ و سرسخت‌تر از همیشه قیمت انواع شاسی بلند دست دوم تولید داخل +جدول قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل در بازار تست و بررسی نقاط ضعف و قدرت چانگانCS35 استاندارد خودروسازان در سال 98 متحول می‌شود؟ 5 خودروی کراس‌اوور کمتر از 45 هزار دلار 2019 جنسیس اولین خودروی شاسی بلندش را روانه بازار می کند محصول جدید ایران خودرو در NAST چین تست می شود بستن سگ به خودرو در جاده اشتهارد انواع شاسی بلند تولید داخل + قیمت قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل دلایلی برای خرید جک S3 میتسوبیشی ASX 2017 را بشناسید این‌ها پرفروش‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در سال 2018 هستند قیمت انواع شاسی بلند در بازار تهران +جدول 20 خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل 2019 قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول شاسی بلند جدید سوبارو در راه بازار بهترین خودروهای سال 2019 از نگاه موتورترند مقصر مشکلات صنعت خودرو کیست؟ شاسی بلندهای تولید داخل چقدر گران شد+جدول اولین تصاویر از غول جدید فولکس‌واگن در جاده‌های دوبی قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل+ جدول شاسی بلند جدید فولکس واگن به بازار می آید + تصاویر معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی افت 8 تا 20 میلیون تومانی قیمت پژوهای پسابرجامی بررسی رایگان سلامت خودرو در گردهمایی 315 سواران شرکت مدیران خودرو 2000 سی‌سی حجم موتور در شاسی‌بلند ام وی ام قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول خرید لوکس ترین شاسی بلند ب ام و برای مالکش چقدر هزینه دارد؟ خودرو BISU مشمول ممنوعیت واردات می شود؟ خودروهای برقی شاسی‌بلند هم به بازار می‌آیند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول برخورد خودروی سمند با پژو، 4 کشته برجا گذاشت تیگو 7 جدید رونمایی شد قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول تایر ایرانی وارد چرخه تولید رنو و پژو شد افزایش متوسط سن شاسی‌بلندها و خودروهای خانواده های آمریکایی افزایش 5 میلیون تومانی پژو 2008 توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! فوتون ساوانا، قدرتمندترین خودرو ساخت داخل، روانه بازار می شود خودروهای شاسی بلند، نیاز روز بازارهای خودرویی فولکس‌واگن رقیب پژو 2008 و رنو کپچر را روانه بازار کرد 405SLX ارزان شد روند کاهشی قیمت پژو 405 اس ال ایکس خبر خوش برای خریداران محصولات پژو سقوط قیمت پژوهای برجامی تعداد نمایندگی های پایلوت ایکاپ به شصت و پنج رسید پژو 2008، ده میلیون تومان ارزان شد جدیدترین شاسی بلند ب‌ام‌و بفروش می‌رسد +تصاویر قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول افزایش 7 میلیون تومانی بچه شیر فرانسوی سئات با آرونای دوگانه‌سوز به فرانسه می‌رود! خبر خوش برای خریداران خودروهای 2008 و C3 پژو های برقی-بنزینی در راه پاریس کراس‌اوور برقی کیاموتورز 480 کیلومتر را می‌پیماید تمرکز پژو بر تولید خودروهای هیبریدی تسلا مدل3 در تست های امنیتی 5 ستاره گرفت تاج و تخت پادشاه شکست‌خورده! جنتلمن چینی فناوری ایرانی در دل یک کانسپت فرانسوی تاراکو، بزرگترین سئات شاسی‌بلند قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول با 200 تا 300 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ شروع گرم برای آریزو6 در اهواز "اسنت" سوبارو، داغ‌ترین شاسی‌بلند این روزهای جهان قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول پژو در شرایط سختی قرار دارد کراس‌اوور‌های ارزان قیمت بازار کدامند؟ احتمال ساخت یک شاسی بلند در خط تولید بوگاتی قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول تولید شاسی بلند تازه کیا با همکاری طراح مد مشهور جک S1 کوچکترین کراس‌اوور جهان ریشه‌یابی کاهش عرضه خودرو چرا پژو فرانسه به ایران قطعه نمی فروشد؟ پژو ورشکست می‌شود؟ پژو 2008 های جدید سال آینده به بازار می آید تردد شاسی‌بلند ناشناس در پایتخت اطلاعیه شرکت ایران خودرو پیرامون تحویل خودروهای پژو 2008 قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول مدیرعامل ایران خودرو خراسان تاکید کرد: کسب بیشترین سهم تولید از محصولات شاسی بلند کشور توسط ایران خودرو یک کراس‌اوور کوپه با برند BISU 1500 دستگاه پژو پارس ناقص تکمیل می شود پژو 301 در آستانه تولید نرخ تعرفه واردات خودرو کاهش می یابد جبران کاهش تولید خودرو با وام 2 هزار میلیاردتومانی معرفی خودرو پژو 207 دنده‌ای کراس اوور جذاب ، این روزها در بازار خود نمایی میکند قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 مرداد 97 تحریم ایران، پژو را فلج کرد پژو و رنو تحریم ایران را دور می زنند شمارش معکوس برای ورود کراس‌اوور جدید سایپا در شیراز خانواده پژو گران شد مخالفت آمریکا با ماندن خودروسازان فرانسوی در ایران قدرت جنگی، تجمل و تکنولوژی در خودروی شاسی بلند "تانک" رضوانی پژو تصمیمی برای خروج از ایران ندارد شاسی‌بلندها عامل مرگ عابران پیاده قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول پژو می‌خواهد در ایران بماند 5 تغییر اساسی که باعث شده در دهه جاری، بازار خودرو شبیه به هیچ زمانی نباشد! پژو خواستار حضور در ایران است فیات مذاکره جدیدی باایران نداشت برنامه پژو برای اوپل و واکسهال اولین رولزرویس شاسی‌بلند هزینه-فایده خودروسازان فرانسوی برای ماندن در ایران بازار ایران برای پژو مهم است قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول رنو داستر؛ این یک 4*4 واقعی است گرانی 1 تا 3 میلیون تومانی خانواده پژو بازتاب جهانی تعلیق پژو و ماندن رنو در ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 خرداد 97 استقبال خبرنگاران از هموطن ایرانی که با خودروی شخصی به مسکو رفته است!+تصاویر چهره جذاب تر برای کراس اوور پرفروش رنو راهکاری برای جبران تحمیل هزینه های فنی به خودروهای پسابرجامی نگاهی به 10 کراس‌اوور و کراس چینی محبوب و پرفروش در بازار ایران پژو مدل1008 را روانه بازار می‌کند +عکس قیمت انواع محصولات پژو در نمایندگی و بازار خروج پژو از ایران قیمت 2008 را 25 میلیون تومان افزایش داد قرار بود پژو 22 میلیون یورو سرمایه گذاری کند خیز دوباره، برداشت اول 12 باور نادرست از خودروها پژو چطور می‌تواند تحریم را دور بزند؟ تولید شاسی‌بلندهای پژوسیتروئن در فرانسه تصادف پژو با خودرو پلیس پنج کراس اوور گران قیمت برای ثروتمندان! افتتاح سه کارخانه جدید فولکس‌واگن برای تولید خودروهای شاسی‌بلند و برقی در چین گزارش تصویری تحویل نخستین سری خودروهای بورگوارد تحویل طوفانی بورگوارد قیمت جدید پژو 2008 اعلام شد ایمن‌ترین کیا خودروسازان اروپایی 5 تضمین عملی بدهند تا بدعهدی پژو تکرار نشود پژو بر تعهدات خود پایبند می‌ماند مرکز آزمایش اختصاصی رنو و تویوتا در تهران افتتاح شد تجربه رانندگی با پژو 301؛ 10 سوال از شیر نوپا 7 دهه، 7‌خودرو عرضه محصول 2008 صرفا در چارچوب بخش نامه های فروش ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 اردیبهشت 97 ثبت نام تست درایو محصولات تویوتا آغاز شد خودرو، یعنی فولاد متحرک استقبال فرانسه از توسعه روابط ایران خودرو و پژو گرانترین شاسی بلندهای تاریخ جهان پژو 2008 جدید، زیباتر و بزرگ‌تر از قبل بازیگران 600 میلیونی بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 اردیبهشت 97 آسیب خودروسازان فرانسوی از بازگشت تحریم‌ها شورولت اتومبیل سابربن RST را معرفی کرد +تصاویر ارزش سهام پژو در بورس فرانسه به شدت ریخت معرفی بهترین خودروهای تولید داخل ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد نگاهی به ویژگی های فولکس واگن پاسات و تیگوان و بررسی وضعیت آنها در بازار داخلی جزئیاتی در مورد شاسی بلند 2019 جگوار افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو فروش نقد و اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار +جدول معرفی فولکس تیگوان 7 صندلی (+عکس) پژو به دنبال داخلی سازی محصولات خود است؛ نه رفتن شرایط جدید فروش نقد و اقساطی پژو 508 مدل 2017 اعلام شد حمل‌بار از انگلیس تا فرانسه پیش‌نمایش شاسی‌بلند جذاب MG هیجان تازه در بازار کراس اوورها خسارت ماهانه 10 میلیون یورویی پژو به دلیل تحریم ایران یک برداشت جذاب از لندکروزر پیش‌نمایش کراس‌اوور برقی بیوک بزرگترین شاسی‌بلند جیپ استقبال از شاسی‌بلند جدید لادا در روسیه لغو احتمالی برجام در قرارداد خودرویی ایران با پژو فرانسه دیده شد؟ نگاهی به جدیدترین خودروی ولوو XC40 T5 7 سال با بلندقامت چینی همیشه در اوج مانند جی کلاس آفرود بی دردسر، چند؟ جنگجوی برزیلی گزینه‌های بلندقامت روی میز! پیش فروش محصولات شاسی بلند ایران خودرو اولین نمایشگاه مرکزی خودروسازان بم و جیلی در تهران افتتاح شد هشدار مرکل به پژو معرفی و مشخصات کامل خودروی هاوال H6 محصولی از گروه بهمن پژو، درصدد حذف 208 سه در (+عکس) معرفی نسل جدید نیسان ایکس تریل2018 به بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 فروردین 97 شرایط جدید فروش نقد و اقساطی پژو 508 اعلام شد فلفل تیز و قد کشیده کیا بازگشت پرچم‌دار هیوندای قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 فروردین 97 شرایط فروش BYD S6 ویژه مبعث اعلام شد پروازی لوکس همراه با تکنولوژی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 فروردین 97 پژو جریمه نمی‌شود کسب‌و‌کار جدید پژو سیتروئن سریع ترین شاسی بلندهای جهان در 2018 +تصاویر ب‌ام‌و X5 2019 ، خوش‌تیپ‌تر از همیشه +عکس نجم الدین به سمت مدیرعاملی ایران خودرو ابقا شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 فروردین 97 SF موتورز چین در آمریکا از دو خودروی برقی رونمایی کرد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 فروردین 97 ورود نخستین خودرو پسابرجامی به بازار در سال 1396 5 خودرو شاسی بلند 2019 که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر +عکس تویوتا آریون بهتر است یا هوندا آکورد؟ شبیه سازی یک سفرنامه نوروزی کوچولوهای بلندقامت با تسهیلات 120میلیونی شاسی بلند بخرید شمشیر دولبه ژاپنی یک ون کوچک خانوادگی برای ماجراجویی! برداشت متفاوت پژو از ون های کوچک خانوادگی 8 مدل کراس اور هیوندای در راه است پژو 2008 بالاخره به تولید رسید رنج‌روور کوپه؛ شاسی‌بلند 240 هزار پوندی پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در شهر رؤیت شد ملاقات با تایوانی های هوشمند لوکس های ژاپنی غرفه لکسوس گزارش تصویری از حضور پژو در نمایشگاه خودرو ژنو بالاخره شاسی‌بلند کوچک لکسوس هم آمد تولیدخودروسفارشی 2008 با نصب قطعات آپشن نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا تا اطلاع ثانوی تعرفه ها بر اساس مصوبه دولت اجرا خواهد شد ایران محرک فروش جهانی فرانسوی‌ها ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار فروش نقدی پژو 508 اتوماتیک با 20 میلیون تومان تخفیف انتشار تصاویر خودروی جدید پژو 508 اسپرت؛ قبل از رونمایی چینی ساختار شکن در بازار با شرایط ایده ال برای مشتری قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 اسفند 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 بهمن 96 معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال 2018 با 3 ردیف صندلی پژو 2008 از آمار تولید 10 ماهه خودروسازان حذف شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 بهمن 96 متفاوت ترین شاسی بلند بازار ایران رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش 6خودروی شاسی‌بلند محبوب زیر 100 میلیون در ایران شاسی بلند جدید پژو در ایران عرضه می‌شود پژو 508 جدید به ژنو می‌رود قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 بهمن 96 مشتریان در خرید محصولات ایران خودرو به مراجع رسمی مراجعه کنند پیش فروش ویژه پژو 206 با 6 میلیون تومان پیش پرداخت تک‌ستاره‌ها در آستانه حذف زمان، مانع کراس‌اوورها روی مدار 100 تامین 30 درصد قطعات تولید پژو در الجزایر توسط ایران عرضه موفق سه نسل ایکس33، نتیجه تحقیق و توسعه مدون با 14 میلیون تومان پژو پارس بخرید ماشین هوادار خوش‌ذوق آبادانی در حمایت از صنعت نفت+عکس آگهی فروش اقساطی پژو 2008 منتشر شد شاسی بلند اسپرت 4008 پژو کِی عرضه می‌شود؟ انتشار تصویر پژو 405 به عنوان یک خودرو به یادماندنی در صفحه رسمی پژو در اینستاگرام کیفیت بالا و قیمت تمام شده ارزان دلیل دعوت پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای حضور در الجزایر بود پژو 2008، چهارستاره کیفی دریافت کرد 10 خودروی برتر شاسی بلند زیر 100 میلیون از منظر رضایت مشتریان از کیفیت قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 بهمن 96 دعوت پژو فرانسه از ایران خودرو برای مشارکت در پروژه الجزایر قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 بهمن 96 تولید 26 هزار دستگاه پژو 2008 در سال 97 بهترین خودروهای شاسی بلند بزرگ جهان در سال 2017 (+عکس) هیوندای نکسو 2019؛ کراس‌اوور هیدروژنی هیوندای قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 بهمن 96 افزایش تولید پژو 2008 به روزانه 130 دستگاه در نیمه دوم بهمن‌ماه قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 بهمن 96 کرایسلر هم شاسی‌بلند می‌سازد پژو 308 2018 TCR؛ یک شیر وحشی برای پیست قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 دی 96 همه خودروهای پژو تا سال 2025 برقی خواهند شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 دی 96 "فراری" به رغم سوگند خود، ابرخودروی برقی می‌سازد! ایران سال 2017 به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد تور بین المللی چری، از تهران تا باکو تور خودرویی چری تیگو7 در آستانه ورود به کشور آذربایجان ایمن‌ترین خودروهای سال 2017 از نگاه یورو انکپ (+عکس) پژو و کاماز فاتح مرحله هشتم رالی داکار شدند قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 دی 96 با 120میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ برداشت 5 سرنشین از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند لکسوس نیسان 2018 Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 دی 96 10 خودروی پرفروش اروپا در سال2017 +عکس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 دی 96 ایران 3 دستگاه پژو 2008 به فرانسه صادر کرد ژست یک هیولای مخوف برای X6M نقاب و نام تازه برای کراس‌اوور لوکس آمریکایی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 دی 96 برنامه پژو برای بازار هند قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 دی 96 لامبورگینی 2019 Urus؛ لامبورگینیِ شاسی‌بلند‌ها! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 11 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 دی 96 شیر پژو چه حرف هایی برای گفتن دارد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 دی 96 کمی تجمل بیشتر برای پرچمدار کراس‌اوور‌های مرسدس به‌روز‌رسانی جزئی برای کراس‌اوور کوچک فیات قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 آذر 96 برنامه جبرانی برای تاخیر در ساخت خودروهای فرانسوی وجود دارد کراس اوور جذاب کره‌ای را به صورت نقدی خریداری کنید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آذر 96 طرح ویژه فروش رامک خودرو برای کراس اوور محبوب سانگ یانگ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 آذر 96 تحلیل بازار خودروهای کراس‌اوور شهری 100 تا 150 میلیون تومان؛ بلندقامتان از دیار شرق و غرب طرح ویژه فروش اقساطی پژو پارس بنزینی و دوگانه‌سوز قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آذر 96 قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 آذر 96 پژو 2008 در آبان هم به تولید نرسید طراحی قایق توسط پژو +عکس قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 آذر 96 دوئل کراس‌اوور‌های کوچک اروپایی تصور جذاب سوزوکی از آینده جیمنی معرفی جدیدترین SUV لامبورگینی(+عکس) اوروس؛ ستاره‌فروش لامبورگینی فیسکر اوربیت، شاسی‌بلند هوشمند قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آذر 96 شاسی بلند 2019 سوبارو +تصاویر معرفی کراس‌اوور مفهومی لکسوس در لس‌آنجلس (+عکس) قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آذر 96 بررسی S7، کراس‌اوور جدید کارمانیا؛ کاپیتان BYD خودرو Peugeot Exalt Concept؛ شیر در لباس کوسه! قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آذر 96 شاسی بلندهایی که سریع تر از یک فراری شتاب دارند پژو چه قولی به ایران‌خودرو داد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 آذر 96 گرانی 2 میلیون تومانی پژو 2008+ جدول قیمت قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آبان 96 شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو اعلام شد لکسوس جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس آزمایش رانندگی استون مارتین رپید در شیراز؛ تک شاخ بریتانیایی نگاهی به نخستین شاسی‌‌‌بلند تولید انبوه ایتالیایی: LAFORZA؛ رنج‌‌‌روور ایتالیایی زمان پیش فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آبان 96 بررسی کراس‌اوور کامپکت جدید ایران‌خودرو؛ معجون قدرت و آپشن قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آبان 96 آینده پاک و هوشمند کراس‌اوور‌ها جَنگ امکانات در بازار کراس‌اوورهای خانوادگی شرکت مشترک ایران خودرو و پژو وارداتی بودن پژو 2008 را رد کرد (+سند) بالا گرفتن اختلافات قطعه‌سازان با ایکاپ مروری بر آنچه از آزمون‌های ایمنی خودرو باید بدانید ایران خودرو کدام پژو 2008 را تحویل داد؟ + جدول مهلت 3 ماهه برای تست خودروهای دوگانه سوز حضور 2 شرکت بزرگ فرانسوی برای سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی قیمت انواع محصولات ایران خودرو10 آبان 96 تولید پژو 2008 سرعت می‌گیرد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 آبان 96 می خواهم سایت کرمانشاه را از ایران خودرو بخرم قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 آبان 96 مالیات نقل و انتقال پژو 2008 معادل 915 هزار تومان تعیین شد پژو 2008 تغییر شکل می دهد توافق با پژو و رنو برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 آبان 96 بررسی نیسان جوک 1600 توربو توسط نشریه YourFleet قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 آبان 96 جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن که در 2018 می آید (+عکس) جلسه ویژه مدیران "پژو" و "توتال" با مسئولان فرانسه درباره تهدیدات برجامی ترامپ قیمت جدید انواع خودروهای ارزان قیمت در بازار تهران +جدول افزایش سهم شرکت ایران‌خودرو از کراس‌اوورهای بازار کاهش تولید آلفا رومئو و مازراتی شرایط پیش فروش پژو 207i اتوماتیک اعلام شد اختلاف 20 میلیونی قیمت پژو 2008 از کارخانه تا بازار آغاز تحویل خودرو 2008 با موعد مهرماه ثبت نام تست شاسی بلند BYD تکمیل شد+ وضعیت ثبت‌نام جدید قیمت روز پژو 2008 در بازار تهران حواله پژو2008 همچنان غیرقابل فروش است گزارش تصویری تست درایو خودروهای DS آن روی خشن‌تر کوچک‌ترین کراس‌اوور فورد قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول مروری بر «فوتون ساوانا» و حضور آن در بازار خودرو ایران برنامه پژو برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای کار و شاسی بلندهای پریمیوم تشریح شد معرفی بهترین شاسی‌بلندهای کوچک در بازار ایران 2003 Subaru B9 Scrambler؛ فانتزی و متفاوت شاسی بلند لوکس و 7 نفره بیوک +تصاویر آمریکایی‌ها بیشتر شاسی بلند و پیکاپ می‌خرند اطمینان از کیفیت، نقطه اتکاء ایکس33اس قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول الگوی جهانی پژو در ایران قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید رزمایش الماس های ژاپنی در پیست اتومبیلرانی آزادی پژو 207 یا پژو 208؛ کدام برتر است؟ + عکس صدور دعوت نامه خریداران پژو2008 برای شهریورماه حمله پژو برای استقلال قیمت جدید پژو 2008 اعلام شد قدم نورسیده خاندان چینی‌های محبوب شیر فرانسوی، پنجه در پنجه چشم‌بادامی‌ها پژو کوچکترین نمایندگی خودرو جهان را در یک باجه تلفن افتتاح کرد قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول برگزاری تور Trans Eurasia با هدف تست رکستون G4 کلید خورد کپسول قدرت در قلب آریزو5 پژو 2008 با پلاک ملی وارد بازار شد این شیر، غرّان نیست! یک هیکل ورزشکارانه! پروژه 1000 اسب بخاری مرسدس-بنز با حضور همیلتون شاسی‌بلند هیبریدی آلمانی در راه ایران کارنامه جهانی میهمانان فرانسوی در ایران خرید لاستیک پژو 206 چقدر آب می خورد؟ با 40 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت هاوال به دنبال خرید جیپ تولد دوباره سوناتا استقبال از چری تیگو ٧ در پیست اتومبیل رانی آزادی پاشنه‌بلنـــد‌پوشان غول فوتون در راه ایران شیر یا خط 50 میلیونی کوچک‌شهری ایده‌آل با 25 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ رونمایی از یک نسخه ارتقا یافته رنو کوئید+تصاویر فورد زیر وانت جدیدش را هم استتار کرد! DBX، اولین شاسی بلند استون مارتین+تصاویر و مشخصات پیشرانه پیست آزادی میزبان مشتریان تیگو7 با 20 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ حوادث رانندگی در استان سمنان 13 مجروح برجای گذاشت مظنه خودرو پژو در بازار شرکت خودروسازی اوپل به Group PSA پیوست ثبات در بازار خودروهای داخلی آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه حواله‌های پژو 2008 به هیچ وجه قابل خرید و فروش نیست افزایش 9. 20 درصدی تولید خودروی سواری درچهارماهه امسال همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد شاسی‌ بلند غول‌ پیکر آمریکایی در تهران با 5 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ 400 کیلومتر با نواده SAIC Motor پژو 3008، خودرویی که به زودی به ایران می‌آید انتخابی از جنس رضایت فراری شاسی‌بلند می‌سازد واژگونی خونین پژو در روستای ارزیل ورزقان پیکاپ چینی پژو، برای آفریقایی‌ها "کج‌دار و مریز" فراری برای ورود به بازار شاسی بلندها آغاز فروش ویژه شاسی بلند BYD S6همزمان با نمایشگاه خودرو مشهد ب ام و نسخه M شاسی بلند X4 را عرضه می‌کند شرایط یکسان برای رقابت در بازار خودرو خودرو جدید پژو 2008 در انتظار ورود به جاده‌های ایران ایران، سکوی جهش پژو شد نمایش جدیدترین کراس‌اوور مزدا در ژاپن (+عکس) گزارش تست و بررسی فنی چری تیگو7 در آستانه رونمایی مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قیمت پژو صفر کیلومتر در بازار + جدول پیش‌فروش اخیر خودرو مغایرتی با قانون ندارد روی خوش بازار به خودروهای کراس اوور کوپه‌های لوکس خوش‌قیمت جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو اعلام شد هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد رفتار متفاوت رنو و پژو در ایران رونمایی از مدل‌های جدید در نمایشگاه خودروی شیراز کیا موتورز از فروش جهانی 232.370 دستگاه خودرو در ماه ژوئن خبر داد جگوار E-Pace را ببینید + ویدئو جگوار E-Pace معرفی شد وقتی قرار بود قشم مرکز خودروسازی ایران شود توقف فروش رنو کولئوس 2018 توسط نگین خودرو داخلی سازی پژو 2008 نیمه دوم سال آینده به 40 درصد می رسد استقبال جگوار از تولید خودروهای کوچک تر بازپرداخت اضافه پرداخت پژو2008 ممکن نیست خرید لاستیک خارجی پژو چقدر تمام می‌شود؟ +جدول کاهش 45درصدی فروش پژو در چین و اروپا بازگشت به ایران پژو را احیا کرد رژه پژو‌های 2008 در صبح بارانی تهران +عکس پژو 207i دستی را با اقساط 24 ماهه بخرید شرایط فروش تابستانی خودروهای MG با مزایای فوق العاده استرداد اضافه پرداختی به ثبت‎نام کنندگان 2008 یک حواله پژو 2008 را می‌توان به چند نفر فروخت؟ اس3 در شیراز رونمایی و پیش فروش می شود لندروور با بنتلی سرشاخ می‌شود پژو 2008 مشمول الزام پیش‌پرداخت 50 درصدی قانون حمایت مصرف‌کنندگان خودرو نمی‌شود برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 تیر 96 فروش خودروی جدید پژو 508 آغاز شد مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول گزارش تصویری از حضور ایران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 تیر96 آغاز تحویل پژو2008 با 98میلیون و 900هزار تومان خواهد بود شاسی‌بلند کوچک فولکس‌واگن به ایران می آید پژو 2008 از قیمت گذاری شورای رقابت خارج شد نسخه کامل ویدئو نخستین ملاقات نشریات ایرانی با پژو 2008 پر فروش ترین خودروهای جهان در ایران قیمت انواع پژو دست دوم در بازار+جدول درسی از حواشی یک پیش‌فروش ام‌وی‌ام درگذر زمان کراس اوور 7 نفره لکسوس در راه است دردسرهای خرید حواله پژو 2008 مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول مبلغ دریافتی 50 درصد قیمت پژو 2008 نیست پژو 2008 مشمول ضوابط قیمت‌گذاری شورای رقابت نیست موسسه کوثر، دیار خودرو را می فروشد مینی شاسی بلند کیا رونمایی شد تبلیغات رضوانی برای "محکم ترین شاسی بلند جهان" +تصاویر پژو 2008؛ خودرویی که به بازار نیامده اسیر حاشیه شد ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان معرفی شاسی‌بلندهایی که ایرانیان پسندیدند وانت جدید پژو؛ شیر چشم‌بادامی! +عکس توضیح وزارت صنعت درخصوص قیمت پژو 2008 حواله پژو 2008 قابل خرید و فروش نیست تکذیب قیمت 120 میلیون تومانی پژو 2008 ثبت نام پژو 2008 تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهند داشت یک سوم از ظرفیت تولید پژو 2008 فروش رفت قیمت پژو 2008 هنوز بطور رسمی اعلام نشده است داخلی سازی 40درصدی پژو 2008 درسال نخست تولیداجرایی می شود شیب کند استقبال از پژو 2008 ثبت نام محصول 2008 همچنان ادامه دارد مظنه قیمت محصولات Peugeot در بازار دبی بررسی فنی و ملاقات با پژو 2008 در سوییس + ویدئو جزییات بیشتر از ثبت‌نام پژو 2008 در فروش 2008 هیچ تخلفی انجام نشده است نقدی بر پیش‌فروش اولین خودرو پسابرجامی کیا موتورز شاسی بلند جدید معرفی می کند نخستین تجربه رانندگی با پژو 2008 متولد چین بزرگ شده ایــــران سه محصول مدرن ایران خودرو را بیشتر بشناسید بازگشت سلطان شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران شرایط پیش فروش پژو 2008 اعلام شد آغاز پیش فروش پژو 2008 توقف تولید خودروهای اسپرت در پژو پژو 2008 به خیابان های تهران رسید تزریق سرعت در قامت جیپ مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول یک تیـــر و چند نشــان رقبای پژو 2008 در بازار سرباز کوچک کره‌ای ایران خودرو تنها مرجع رسمی فروش پژو2008 است فروش کراس اوور پرمیوم فرانسوی با اقساط 18 ماهه بدون بهره بخت و اقبال در منطقه آزاد معرفی و مشخصات کامل پژو 2008 محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد تحول در بیراهه زیباروی غربی در برابر جان‌سخت شرقی ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) ابهام در قیمت‌گذاری پژو جدید انتشار اولین تیزر از کراس اوور تسلا مدل Y جزئیات فروش اولین خودرو پسابرجامی راز قد کشیدن چهارچرخه‌ها فرانسویِ پرطرفدار در گذر از کیلومترها بهترین پژو پارس کدام است؟ معرفی رسمی پژ 308 مدل 2018 +عکس مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قدرتمندترین خودروهای شاسی بلند جهان +تصاویر قیمت پژو 2008 مشخص شد روش تست خودروهای خودران تغییر می‌کند اولین آزمایش فنی کاپرا 2 پژو و توتال حضور خود را در ایران محکم‌تر می‌کنند رنو و پژو ناجی قطعه ساز ورشکسته فرانسوی می‌شوند پاسخ پژو به محرمانه بودن قرارداد با ایران خودرو احتمال پیش‌فروش خودروی جدید پژو 2008 از سوم خردادماه حضور مدیرعامل پژو در ایران خودرو جدید پژو 2020 رونمایی شد +تصاویر تغییر معادله فرانسوی‌ها در ایران تست خودروهای جدید چری و ام وی ام در شرایط مختلف آب و هوایی کشور پژو 2008 نخستین محصول قرارداد پسابرجامی خودروهای جدید چه قیمتی دارند؟ حرکت ایران‌خودرو در مسیر بی‌پایان کیفیت سرمایه‌گذاری پژو در ایران دستاورد برجام است چری به دنبال استانداردهای جهانی آقای خاص پاریسی در برابر شاهزاده باواریایی ارتباط فرانسوی به سبک ایرانی! پژو 2008 میوه برجام است هدفگذاری داخلی سازی 40 درصدی تولید پژو 2008 در سال نخست تولید بازار داغ شاسی بلندهای فورد در چین پژو به دنبال فن‌آوری خودروهای خودران است تولید کورسا با تکنولوژی پژو خودروهای جدید با چه قیمتی وارد بازار می‌شوند؟ تعهد پژو، تولید خودرو با فناوری های روز تدبیردولت یازدهم در امید بخشیدن به 20 هزار کارگر صنعت خودرو تفاهم نامه تولید 23 محصول جدید هفته آینده امضا می شود خوداتکایی و خودکفایی کشور در سایه توسعه تولید ملی است برای اولین بار در صنعت خودرو وارد رقابت جهانی شده‌ایم آغاز تولید انبوه دناپِلاس و پژو2008 با حضور رئیس جمهوری اوکراین از پژو به دادگاه‌های بین‌المللی شکایت کرد 1200 کیلومتر با شیک‌پوشان فرانسوی و سامورایی‌های ژاپنی شاسی‌بلند جدید اُپل را ببینید +تصاویر قیمت پژو 2008 اعلام شد جیپ یونتو؛ یک کراس اور هیبریدی تند و تیز انتشار اولین تصویر رسمی از سئات آرونا خودروهای آینده به چراغ جلو نیاز نخواهند داشت پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر پژو2008 با چه مشخصاتی در ایران به فروش خواهد رسید معرفی و مشخصات پژو 2008 محصولی از شرکت ایران خودرو رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک این جیپ سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان است عدم حضور فیات، نیسان و پژو در نمایشگاه فرانکفورت جزئیاتی ازقراردادهای محرمانه خودروسازان ایرانی با پژو پیش فروش پژو 2008 در اواخر اردیبهشت برای خرید خودرو صفر کیلومتر چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت پژو 508 گرانترین محصول ایران‌خودرو در مقابل رقبا + جدول روز داوری برای جان سخت بلندقامت رنو بر مدار 85 درجه پشت فرمان آقای ستاره خودروسازان فرانسوی منتفعان اصلی سیاست حمایت از تولید داخلی خودرو پژو 2008 ایران‌خودرو در چند رنگ تولید می‌شود؟ به زودی پژو خبرهای خوشی برای بازار ایران دارد مشخصات فنی پ‍ژو 2008 که ایران خودرو تولید آن را آغاز کرد 2008 روی خط تولید سوبارو XV؛ نسخه شاسی بلند ایمپرزا هاچ بک یک کراس اوور خاص سهم داخلی‌سازی در خط تولید پژو 2008 چقدر است؟ زمانی برای انتخاب; پژو 405 SLX بخریم یا پارس LX؟ پورشه شاسی‌بلند برقی می‌سازد افتتاح خط تولید قطعات پژو در تبریز درخواست برای استفاده مشترک از پلتفرم‌های اوپل و پژو همکاری انگلیس با پژو برای ساخت آینده واکسهال پژو، اوپل را 2.3 میلیارد دلار خرید خاک بازی با کولئوس رستگاری در 8ثانیه رویترز: پژو، اوپل را خرید پژو تا دوشنبه مالک اوپل می شود یورش یک شیر دیگر به ایران کدام تیپ از 206 بهتر است ؟ Eclipse Cross کراس اوور متفاوت میتسوبیشی پس از پوست‌اندازی اولین پژو 2008 در کارخانه ایران خودرو تولید شد +عکس 20 خودرو عجیب و مفهومی تاریخ پژو (+عکس) کانسپت آینده‌نگرانه پژو را ببینید+تصاویر و مشخصات رونمایی از کانسپت "instinct" توسط پژو معاینه فنی برتر غیررسمی اجرا شد تسهیل شروط پژو عکس لو رفته خودرو مفهومی پژو را ببینید سوهانک زیر پای کولئوس قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول یک مینیِ نه‌چندان مینی قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول بازدید هیات فنی پژو فرانسه از شرکت های قطعه ساز ایرانی وزیر بازرگانی انگلیس: پژو حفظ کارخانه‌های اوپل را افتخار می‌داند پژو پارس TU5 بخریم یا سورن EF7 توربو؟ توقیف پژو پارس با 64میلیون ریال خلافی وقتی قد بلند رنو، رقبا را تهدید می کند درآمد خودروسازان از پراید و پژو 405 برای خرید یک خودرو شاسی بلند مدل 2010 چقدر باید پول داشت؟ پژو 2008 نیوفیس در نمایشگاه تهران رونمایی شد امسال 1.35 میلیون خودرو در ایران تولید می‌شود سیاست ترامپ علیه ایران به نفع ماست جزییات عرضه 2008 از زبان مدیرعامل ایکاپ رشد فروش شاسی‌بلندهای تویوتا مانکن‌های تست خودرو به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند +تصاویر پژوهای فرانسه ایرانی می‌شود؟ راز بقای خودروهای قدیمی قیمت نهایی خودرو پژو 2008 بزودی اعلام می شود پژو2008، بهمن ماه در اروپا، اسفند ماه در ایران سه محصول مشترک پژو و ایران خودرو در راه است پژو در کنیا خودرو می‌سازد کشتی کج شاهزاده‌ ها بانک تجارت میزبان هیات بزرگ تجاری فرانسه کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر جدیدترین کراس اوور کیا احتمالا نسخه تمام الکتریکی خواهد داشت راه‌اندازی خط تولید پژو 2008 تا چند روز آینده تولیدات رنو و پژو از اسفند ماه به بازار می‌آیند شاسی بلند‌های فوق لوکس2017 + تصاویر معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران شاسی بلند هایی که می توان با کمتر از 100 میلیون خرید (+جدول) قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول آغاز فروش استِلویو کارآمدی بیشتر شاسی بلندها در ناوگان پلیس فروش ویژه پژو 207 دستی به مناسبت دهه فجر کیا "نیرو" هیبریدی 23 هزار دلار قیمت خورد کراس‌اوور، عامل کاهش فروش پژو سیتروئن رقابت شاسی‌بلندسازهای تازه‌کار +عکس وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند ایران خودرو و پژو خودرو جدید می‌سازند + جزئیات قهرمانی پژو در رقابت‌های رالی داکار 2017 سهم 7 درصدی ایران از کل تولید پژو سیتروئن فرانسه در سال 2016 مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول تاثیر بازار ایران برافزایش فروش پژو رونمایی از نسخه اسپرت "اطلس" فولکس واگن شورش در شهر با آرامش امضای پیش قرارداد با قطعه سازان در قرارداد پژو تست درایو محصولات هیوندای خودروهای کراس اوور با SUV چه تفاوت‌هایی دارند؟ اینفینیتی یک کراس اور مفهومی لوکس رو می کند مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول خرید خودروهای شاسی بلند در بازار ایران چقدر آب می خورد (+جدول) تویوتا کراس‌اوور تازه واردش را با لباس TRD عرضه خواهد کرد خط‌و‌نشان خروس‌ها برای لشکر اژدها ترجمه‌ای از کیفیت به زبان چینی بـــرادران پاریسی در مسابقات مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول این غایبان دوست‌داشتنـــی ! اولین خودرو مشترک ایران و فرانسه اسفندماه به نمایش درمی‌آید خودروهای فرانسوی در صدر کم آلاینده‌ترین خودروهای اروپا کراس‌اوور یعنی این! آشنایان ما در غرب قرارداد با پژو بهترین توافق تاریخ خودروسازی کشور بود قدبلندهای بی‌نظیر صنعت خودرو +عکس قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول رقابت پژو با پورشه و تویوتا نگران وضعیت قرارداد جدید پژو با تمدید 10ساله تحریم هستیم مانور قدرت فرمانده پژو در قلمرو کره ای‌ها ساخت شاسی بلند جدید جگوار لندروور اعجوبه الکتریکی شاسی‌بلندها محصول جدید پژو +تصاویر همه چیز درباره شیرهای مشهور پژو! +تصاویر شاسی‌بلند جدید مازراتی 2017 با پلاک سیاسی در تهران خرید پژو پارس تنها با 10 میلیون تومان پیش پرداخت سهم‌و‌نقش قطعه‌سازان در قرارداد پژو تندر90 در بازار کمیاب و گران شد بلندقامتـــانِ کفِ بازار! پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت شکوه کـــره‌ای‌های بلندقامت اجرای نخستین قرارداد پسابرجامی در ایران‌خودرو ژنرال بلندقامت رنو معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا (+عکس) استعلام پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای داخلی‌سازی قطعات معمولی بهترین شاسی بلندها برای برف نوردی (+عکس) استقبال نمایشگاه‌داران از جایگزینی خودروهای جدید با پراید و 405 هیوندای خانواده کراس اور های خود را گسترش می‌دهد عملکرد پژو و رنو در دوران تحریم معیار نیست قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول 10 قرارداد همکاری مشترک تامین قطعه بین ایران خودرو و پژو نهایی شده است شروط صریح قطعه‌سازان ایرانی برای پژو و رنو گلف جدید، شانسی برای احیای فولکس پیروزی ترامپ روی حضور خودروسازان فرانسوی در ایران تاثیری ندارد خروج پراید و پژو نباید به جایگزینی خودرو چینی بی کیفیت بینجامد نگرانی‌‌های پژو و رنو از سرمایه‌گذاری در ایران بعد از پیروزی ترامپ جدیدترین شاسی‌بلند مرسدس بنز رونمایی شد توضیحات مفصل ایران خودرو از قرارداد با پژو تا ابهامات بودجه برنامه ایران‌خودرو برای دو محصول جدید پژو اعلام زمان تحویل پژو 207 جدیدترین اخبار از قرارداد پژو شاسی بلند جدید آلمانی قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول رقابت فرانسوی ها در سرزمین پارس پژو با بازگشت به ایران زنده شد شاسی بلند جدید و زیبای جیلی +تصاویر قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول پروتون هم شاسی بلند ساخت (+عکس) 907، زیباترین مدل کوپه پژو نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است قراردادهای خودرویی را شفاف کنید غرامت صنعت خودرو ایران حلقه مفقوده قرارداد جدید با پژو قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول "پژو" دست دوم در بازار چند؟ +جدول شاسی بلند جدید 7 نفره فولکس واگن "اطلس" نام گرفت جزئیات قرارداد جدید سایپا با پژو سوپر اسپرت پژو برای رالی داکار +عکس کیا نسخه الکتریکی کراس اور "نیرو" را تولید می کند قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول گزارش تصویری از غرفه برند پژو در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 گزارش تصویری رونمایی از محصول جدید ایران خودرو و پژو دوئل فرانسوی‌ها در بازار خودرو ایران هیات بلندپایه پژو به ایران می آید شاسی‌بلند مینیاتوری سوزوکی پژو بادست‌پر به ایران بازمی‌گردد برنامه فروش 150 هزار پژو به ایران تاریخ مصرف خودروهای جدید پژو در ایران همکاری ایران خود‌رو و پژو؛ قرارد‌اد‌ی برای تمام صنایع تولید خودروهای جدید در دستور کار «ایکاپ» با محصول جدید ایران خودرو آشنا شوید +تصاویر قیمت 5 محصول جدید ایران‌خودرو حدودا چقدر است؟ خروس های رام در مقابل آدم فضایی ژاپنی وانت احتمالی پژو قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول 5 محصول جدید پژو به ایران می‌آیند رقابت سامورایـــی‌های کوچک قیمت روز انواع پژو مدل 95‏ +جدول قوی‌ترین و گران‌ترین دوچرخه در تاریخ شرکت پژو رونمایی شد خودروهای پژو-سیتروئن به آمریکا بازمی‌گردند اما نه برای فروش انتظار برای چراغ سبز پژو قیمت خودروهای پژو؛ از مرداد تا شهریور ماه +جدول احیای همکاری های خودرویی با کشورهای اروپایی معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: پژو 3008 قد می کشد امضاء تفاهم‌نامه همکاری در زمینه بازرسی و تست خودروهای داخلی با کشور فرانسه فروش 30 درصدی خودروهای تولیدی ایران و پژو در بازارهای صادراتی پیگیری داخلی‌سازی 20 درصدی محصولات پژو در مجلس تولید پژو 2008 از اسفند آغاز می‌شود امضای نخستین قرارداد ایکاپ با قطعه سازان ایرانی رونمایی از برنامه پژو در ایران قیمت 50 تا 80 میلیون تومانی خودروهای جدید پژو در ایران در نشست مشترک قطعه سازان ایران خودرو و پژو چه گذشت؟ گزارش تصىویری از نشست مشترک قطعه سازان ایران خودرو و پژو ورود قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین محصولات پژو قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول معرفی 5008 پژو با ظاهری عجیب (+عکس) آغاز داخلی‌سازی 20 درصدی خودروهای پژو 3 نامه مجلس برای پیگیری قراردادهای خودرویی چرا فرانسوی ها در ایران بی رقیب ماندند بازاری در چنـــــگال اژدهـا قیمت انواع خودرو شاسی بلند + جدول شروع تولید محصولات پژو با داخلی‌سازی 20 درصدی خلاف قانون نیست مکان‌یابی کارخانه ایران‌خودرو و پژو آغاز شد قیمت انواع خودرو وارداتی شاسی بلند + جدول پژو 301 سال‌ آینده عرضه می‌شود قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول رانندگی آزمایشی خودرو از طریق سفارش به سایت آمازون رنو ساندرو استپ‌وی در خیابان‌های تهران ستاره کراس‌اوور‌های اروپایی در ایران قیمت نسل جدید خودورهای پژو داستر، پرفروش‌ترین کراس‌اوور اقتصادی در اروپا تولید خودروهای مشترک ایران و پژو با کمتر از 40 درصد ساخت داخل قانونی نیست آغاز تولید پژو 2008 با 20درصد ساخت داخل نمای خارجی رنجروور 2016 را ببینید آغاز پرداخت غرامت پژو به ایران قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول با استفاده از سیستم فروش پژو مشکلی برای انتقال پول نداریم خودروهایی که بازنشسته نمی شوند مرکز تست، معاینه و آزمایش خودرو به بهره‌برداری می‌رسد قیمت انواع خودروی وارداتی شاسی بلند + جدول قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول اولین تجربه رانندگی با پژو 508 محصول جدید ایران خودرو محبوب ترین بی ام و کدام مدل است؟ هفت خان آئودی برای تست خودروهایش +عکس از سوی معاون فروش ایران خودرو صورت گرفت؛ اعلام قیمت جدید محصولات پژو و رنو قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول کاهش فروش خودروهای جدید پژو در مسیر ایرانی‌شدن قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول سود پژو دو برابر شد رنو بازی را به پژو می‌بازد؟ پژو 207i اتوماتیک و سدان در راه بازار خودرو لوکسی که ماهیگیری می کند کشف خودرو جدید MVM X33 S در حاشیه نمایشگاه شیراز هر آنچه از یک شاسی بلند انتظار دارید قرارداد پژو، نماد موفقیت برجام کاهش فروش خودروهای پژو شاسی‌بلندها عامل رشد فروش در چین بهترین کلاس خودرو چیست؟ چند دقیقه داخل مدل جدید شاسی بلند MVM استدلال‌های مخالفان و موافقان رنو و پژو در ایران نخستین محصول مشارکت جدید ایران خودرو و پژو اسفندماه وارد بازار می شود کاربردی‌ترین صندلی‌های عقب متعلق به کدام خودروست؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول شاسی بلند جدید MVM رویت شد چرا طرف همه قراردادهای کلان صنعت خودرو فرانسوی هستند؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول راننده های تاکسی متقاضی خودرو آریو در دوره ای آموزشی و تست خودرو شرکت کردند قیمت انواع محصولات پژو در نمایندگی و بازار بررسی و آزمایش محصولات هوندا در پیست آزادی کیا در فکر رقابت با مزدا CX-3 است سفر به قلب تپنده خودروسازی اروپا تجسم ابرخودرویی از آینده، با نگاه به گذشته فروش اسپورتیج رکورد زد جانشین کوتوله یک SUV بلندقد چشم‌غره پژو به نیسان قشقایی پیش‌نمایش کوچک‌ترین سری ساخته های ولوو فراموش نشدنی! تراک‌های برتر 2016 پژو یک هیولای 770 اسب بخاری هدیه داد نفت ارزان به بازارخودروهای شاسی بلند رونق داد کیا اسپورتیج 2017 را ببینید +تصاویر «500»؛ نام یک خودرو متعلق به آینده لندرور بهترین شاسی بلندش را معرفی کرد QX30، کراس اوور جدید اینفینیتی تسلا مدل X و بنتلی بنتایگا رو در روی هم قرار گرفتند+تصاویر پژو 3008 رقیب سرسخت نیسان قشقایی و رنو قاچار+تصاویر تفاوت کراس‌اور و شاسی‌بلند در چیست؟ لکسوس هاچبک CT را با یک کراس اور عوض می کند قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول شاسی بلند جدید مرسدس بنز را ببینید پژو با پلت فرم جدید در راه است قتل مشکوک همسر در خودروی شاسی بلند اسپرت‌های خوش‌ قیافه +تصاویر بزرگـمرد کوچک شیر شکست‌خورده بچه اژدها یا شیـر‌خسته؟ خودرو لوکس جدید BMW 2018 لوکس ترین شاسی بلند فورد آغاز به کار شرکت مشترک ایران خودرو و پژو از خرداد ثبت نام تست درایو خودرو Rav4 آغاز شد قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو کفش‌های این کودک خودرو گران قیمت را به آتش کشید+تصاویر انتشار تصویر مبهمی از کراس اور جدید ولوو+عکس سیاست‌های ویژه برای فروش محصولات پژو با 30 میلیون‌ تومان چه ماشینی بخریم؟ +جدول پرفروش ترین خودروهای کامپکت و ارزان قیمت سقوط و صعود یکساله خودرو‌ها در بـازار مزدا هم کراس‌اوور کوپه می‌سازد ... نگاهی به جگوار F-Face سال 2017 +تصاویر در کارخانه پژو چه می‌گذرد؟ در کارخانه پژو چه می‌گذرد؟ فولکس‌واگن جتا برای تست‌های جاده‌ای به ایران آمد رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین 2017 خودرو محافظت از شخصیت ها اینگونه تست می شود جدال شاسی بلند های های لوکس قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران معرفی شاسی بلند "ولوو" که در تصادف هیچ آسیبی به سرنشین وارد نمی کند کراس اور کانسپت اینفینیتی رخ نشان داد گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن سهم فرانسوی‌ها از صنعت خودرو ایران چقدر است؟ 5 کراس اور با توانایی های آفرود فراتر از انتظار+تصاویر پیش فروش ارزانترین خودرو اتومات از امروز آغاز شد! شاسی مازراتی آلفی یری از آلومینیوم است بازرسی از پژو سیتروئن در فرانسه آغاز شد جگوار دیگر استیشن نمی سازد پژو در اندیشه بازگشت به آمریکا از طریق برنامه مشارکتی بازگشت رسمی پژو از تیر ماه قرارداد پژو از ال90 کامل‌تر است کوچکترین شاسی‌بلند آئودی مسابقات موتور کوهستان قهرمانی در قزوین برگزار می‌شود خودروسازی جک با شاسی بلند SC5 به پکن 2017 می‌رود قیمت انواع محصولات پژو در نمایندگی و بازار آغاز فعالیت رسمی شرکت مشترک ایران و پژو از اردیبهشت کراس اور چینی آکورا فروش جهانی خواهد داشت تشکیل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با مدیرعامل ایرانی است در انتخاب بین دو خودرو مانده اید؟ پژو مجوز رسمی سرمایه گذاری در ایران را گرفت جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات پژو از سوی ایران خودرو اعلام شد بازگشت پژو سیتروئن به آمریکا برنامه پژو برای افزایش فروش جزئیات تکمیلی از همکاری پژو و ایران خودرو آغاز کار رسمی پژو از اواخر اردیبهشت کراس اور تمام الکتریکی جگوار تا 2018 روانه بازار می شود نقاب تازه برای نیمچه شاسی‌بلند آمریکایی کراس‌اوور کوچک 50 میلیون تومانی بهمن‌موتور در راه است تصادف مرگبار 2 سواری پژو جان مسافران را گرفت رقص رولزرویس روی یخ شاسی بلند جدید کادیلاک +تصاویر تولیدات مشترک با پژو برای بازار ایران گران است؟ قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو ون‌های تراولر و i-Lab پژو را ببینید نحوه آموزش قطعه سازان هنوز تعیین نشده است 10 شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی «قرارداد پژو» یک بار مصرف نیست استفاده عجیب از شاسی بلند لوکس در کیش زمان‌فروش محصولات جدید پژو در ایران جزئیات جدید از قرارداد پژو پژو پیش‌شرط مذاکرات هسته‌ای نبود پژو از ایران خودرو «باردار» است از پدربزرگ تا نوه اروپایی ها کدام کراس‌اوورها را می پسندند؟ آینده ایران خودرو و پژو به همدیگر گره خورده است زمان عرضه محصولات جدید پژو در ایران اعلام شد سه پژوی جدید ایران خودرو بالاخره در ایران رونمایی شد 6 ماه با کوچک‌ترین کراس‌اوور رنو در ایران وقتی پژوهای فرانسوی به زبان فارسی سخن بگویند پژو به سودآوری رسید کراس اور کانسپت فولکس واگن در ژنو رونمایی خواهد شد آیا ایران نیز چهره جدید کراس اوور پژو را می بیند؟ ضرر چند صد میلیونی فرانسه از نفروختن سهم پژو آغاز جوینت‌ونچر ایران‌خودرو و پژو از اردیبهشت 95 تولید پژو‌ جدید در یک شهرستان مزدا تولید کراس اوور CX-9 2016 را شروع کرد پژو 301 چه نسخه‌ هایی دارد؟ همه فن‌حریف واکنش مدیر عامل رنو به توافقنامه پژو با ایران قُلدُری در قلمرو کوچکتر ها! اشتباه پـژو موجب ورود رنـو به ایران شد بازار خودرو کشش پژوهای جدید را دارد؟ بهترین پارک دو شاسی بلند در تهران تویوتا و لکسس شاسی بلندهای خود را فراخواندند تکرار ماجرای رنو برای پژو؟ رکود به‌دنبال حضور پژو عمیق‌تر شد پژوهای جدید در خارج از ایران چند فروخته می‌شوند؟ پیش‌بینی وضعیت صنعت قطعه‌سازی پس از قرارداد با پژو جزئیاتی جدید از قرارداد ایران‌خودرو و پژو ساز و برگ جنگی گمانه‌زنی از جزئیات قرارداد پژو این 3 مدل پژو در راه ایران آغاز عصر جدید «ایران‌خودرو- پژو» پژو با تمام قوا به ایران می آید قرارداد800 میلیون یورویی ایران خودرو - پژو امضا شد مقام فرانسوی: قرارداد بازگشت پژو به ایران پنجشنبه امضا می شود قیمت خودروهای کراس اوور در بازار پژو و رنو در لیست خرید روحانی در سفر به اروپا بهترین خودرو‌های شاسی بلند سایز بزرگ سال 2015 پنج پژو آینده ایران‌خودرو را بشناسید قطعی شدن قرارداد ایران خودرو و پژو با سفر روحانی قیمت پژو 207 مشخص شد بهترین خودرو‌های شاسی بلند کامپکت سال 2015 ملاقات با پرچم‌دار تازه لیفان در ایران معرفی خودرو همه جا رو راینو XT توقیف خودرو پژو با بیش از 37 میلیون جریمه پرداخت نشده در لاهیجان خودروهای پروفروش پژو در بازار اروپا عرضه اولین خودرو پساتحریمی ایران خودرو در مرداد 95 لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان فناوری جدید برای جلوگیری از جاماندن کودک در خودرو! تصادف شدید خودرو شاسی بلند با کامیون پژو کلاسیک خاص در ایران+عکس اعتماد دوباره به پژو توقیف خودرو پژو پارس با 25 میلیون ریالی خلافی در اراک نسل جدید کراس‌اوور کامپکت جیلی KUV100، شاسی بلند کوچک هندی گوشه‌گیران بازار 100 میلیونی پژو شاسی بلند 4007 را ببینید اولین محصول پژو که به ایران می آید خودرو پژو 508 را ببینید هیولای تیـزپا! جاه‌طلبان کم‌مصرف ساز و کار دور جدید همکاری ایران‌خودرو و پژو هر‌چه قدیمی‌تر با‌کیفیت‌تر‌! خیز دوباره پژو برای حکمرانی در داکار امتحان پنج گزینه‌ای! 405 جـوان نخرید حضور جدی پژو در ایران شیرهای غران پژو به روایتی متفاوت قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم آشنایی با 5 پژو جدید ایران خودرو +عکس کم‌هزینه آفرود کنید اینفینیتی کراس اور لوکس QX30 را رونمایی کرد ماموریت مدیر عامل ایران خودرو در پاریس قیمت انوع خودرو پژو در تهران عنوان خودرو سال اروپا در 1987 میلادی برای پژو 405 عموزاده‌های جدید «206»و«405» در اروپا توافق با پژو برای تشکیل مرکز تحقیقات مشترک چرا پژو ایران خودرو را تهدید می کند؟ پژو دست و دل‌بازتر از رنو است پژو تمام شروط ایران خودرو را پذیرفت افزایش درآمد پژو در فصل سوم مطبوعات اجازه دهند پژو و ایران خودرو کار خودشان را کنند چرا پژو در ایران بلاتکلیف است؟ پژو ریالی در ایران سرمایه گذاری نکرده است قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم 3 پژو و 2 رنو در راه ایران قیمت شاسی بلند کارکرده چند؟ قدبلندهای کوچک یا لوکس سلاطین اور آسیایی عدم تمایل پژو برای بازگشت به بازار قدیمی پژو رقبای سرسختی پیش رو دارد پژو 208 در راه بازار ایران ایران خودرو رسما از پژو غرامت خواست تلاش پژو برای حضور دوباره در ایران سه محصول جدید پژو در راه ایران مردم ایران از پژو ناراضی‌اند نگرانی فرانسه از بازنده شدن در رقابت برای تصاحب بازار ایران خیز فرانسه برای تصاحب بازار ایران و درسی که باید از گذشته گرفت ورود یک پژو خاص به ایران ماشین پژو فراکتال را ببینید قیمت پژوی جدید ایران خودرو 206 در مقـابل 206 سهم 40 درصدی پژو در بازار خودرو ایران پژو 307 در راه ایران تصاویرپژو 208 مدل 2015 جاده تست سرعت خودرو راه‌اندازی می‌شود ساخت آزمایشگاه اجباری تست خودرو برای نخستین بار در کشور مشاور مرسدس بنز و پورشه در ایران ایران از پژو غرامت می‌گیرد عراقی‌ها بزرگترین مشتری خارجی پژو پارس تجربه ایرانی پژو در بازار روسیه پژو با سرمایه گذاری مشترک به ایران باز می‌گردد بررسی دور جدید همکاری با خودروسازان خارجی در نشست با وزیر صنعت بازگشت پژو به بازار ایران سخت‌‌تر است اما رنو وضعش بهتر است پژو با 14 سال زیاندهی آماده برگشت دوباره به ایران قرارداد نهایی شده پژو روی میز مدیران خودروساز و بلاتکلیفی زیان سنگین ایران ایران‌خودرو از پژو خسارت بگیرد؛ باید انحصار فرانسه را بشکنیم جرم رنو و پژوی فرانسه محرز شد؛ پرونده قضایی به دادگاه رفت آمادگی پژو و رنو برای تولید خودرو در ایران ضمیمه تخصصی شاسی بلند 3 به همراه هفته‌نامه خودرو امروز شماره 254 منتشر شد مسابقه "پژو" و "رنو" برای رسیدن به بازار ایران قدبلند‌های کوچک یا لوکس سلاطین اورآسیایی امیدواری تلویحی فابیوس به حضور پژو و رنو در ایران دانستنی‌های چهارصد‌و‌پنجی شاسی بلندها پیشران رشد صنعت خودرو تاج پیروزی بر سر کراس‌اوور اشتوتگارتی قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم کراس‌اُورهای ارزان‌قیمت برگزیده را ببینید اقتدار شاسی‌بلندها و پیکاپ‌ها مرکز آزمون جاده‌ای در کشور راه‌اندازی می‌شود رقابت خودرو سازان آلمانی در شانگهای ایران پس از فرانسه دومین بازار خودرو پژو محسوب می شود آغاز تولید پژو 206 و 207 در آذربایجان شرقی از سال 90 ارتقا کیفی پژو 405 به رده خیلی خوب تا ماه آینده آغاز تولید پژو 508 جدید اعلام جدیدترین نرخ فروش برخی خودروهای داخلی و وارداتی (16 آذر)
Back to top