نگاهی کوتاه به سرگذشت پررنگ‌ترین برندهای بازار ایران

این بازیگران بزرگ!

عصر خودرو- سال‌هاست صنعت خودرو کشورمان به عنوان دومین صنعت بزرگ ایران، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. این مشکلات عدیده را با محدودیت‌ها و تمامی فراز و نشیب‌هایی که گریبانگیر بازار خودرو شده ترکیب کنید تا ریشه علل تمام معضلات عرصه خودرو در ایران برای شما روشن شود.

Thursday 30 January 2020 - 13:15:00

این بازیگران بزرگ!این بازیگران بزرگ!این بازیگران بزرگ!این بازیگران بزرگ!این بازیگران بزرگ!این بازیگران بزرگ!این بازیگران بزرگ!این بازیگران بزرگ!این بازیگران بزرگ!این بازیگران بزرگ!این بازیگران بزرگ!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، با این حال هنوز هم بسیاری از برندهای مطرح و شناخته شده در این آشفته بازار خودرو ایران در حال رقابت و سهم خواهی هستند. برخی از این برندها همانند اسامی چینی، حداثر یک دهه است که در ایران قد علم کرده‌اند و برخی دیگر قدمتی بیشتر از صد سال دارند! در این مطلب قصد داریم تا سرگذشت پررنگ‌ترین برندهای کهنه کار کشورمان را بررسی کنیم.

پژو
این برند فرانسوی که کارش در ایران را به طور جدی از دهه سی و به لطف اخذ نمایندگی توسط شرکت‌هایی نظیر اتوشرق و شبدیز آغاز کرده بود، در دهه پنجاه با مدل 504 به اوج محبوبیت رسید. در آن زمان اما کمتر کسی می‌دانست محصولات پژو زمانی قرار است ستون فقرات خودروهای ملی ایران باشند. در پایان دهه شصت، ایران خودرو که از دهه پنجاه همکاری گسترده‌ای با پژو داشت، اقدام به واردات و سپس مونتاژ مدل 405 کرد. از آن زمان تا کنون، سهم پژو از بازار ایران همواره در حال افزایش بوده، هر چند تنوع و مدرن بودن محصولات و البته اقشار هدف تغییر کرده است. پژو که زمانی خودرو نیمه لوکس اقشار متوسط رو به بالا بود، این روزها بیشتر در دسترس اقشار پایین‌تر است. هرچند مونتاژ 508 و 2008 می‌توانست ورق را برگرداند.

کیا
کیا شاید به اندازه سایر خودروسازان این لیست کهنه کار نباشد، اما در طول سه دهه حضورش در بازار ایران، پیشرفتی اعجاب آور داشته است! در ابتدای دهه هفتاد، سایپا که مدت‌ها شریک خودروسازان فرانسوی بود، اقدام به واردات محصول محبوب کیا یعنی پراید کرد. مونتاژ این خودرو به سایپا جانی تازه بخشید و این خودروساز را به دومین سازنده خودرو ایران بدل کرد. پراید به عنوان خودرو اقشار متوسط به ایران آمد، اما به تدریج از پرستیژش کاسته شد. برای همین بود که ریو در دهه هشتاد معرفی شد تا اقشار بالاتر را با کیا آشتی دهد. در هر صورت موفقیت کیاهای وارداتی نظیر سراتو، اسپورتیج و موهاوی از اواخر دهه هشتاد شمسی، اعتبار کیا را به شدت بالا برده.

مرسدس بنز
کمتر برندی در ایران آوازه مرسدس بنز را دارد. این خودروساز آلمانی از ابتدای ورودش به ایران توانسته به عنوان نماد کیفیت، اصالت، استحکام و ارزشمندی باشد. شرکت سهامی مریخ برای مدت چندین دهه، واردات مرسدس بنز را برعهده داشت. پس از انقلاب اما شرکت ستاره تاسیس شد و واردات و برای مدتی مونتاژ محصولات مرسدس بنز، توسط این شرکت پیگیری می‌شد. تقریبا در طول بیش از هفت دهه حضور جدی و رسمی مرسدس بنز در ایران، این برند با اقشار بالاتر جامعه در ارتباط بوده است. با این حال مواردی همانند خدمت رسانی بنزهای پونتون، فین تیل و 170 در ناوگان تاکسیرانی، چهره مردمی بنز را بازیابی کرده است.

هیوندای
قدیمی‌ترین خودروساز کره که این روزها در سطح جهانی یکی از موفق‌ترین خودروسازان است، در ایران نیز برندی پرآوازه شده و جایگاه مناسبی دارد. هیوندای همزمان با گشایش مرزها به روی خودروهای وارداتی در ابتدای دهه هفتاد به طور رسمی به ایران آمد و از همان زمان محصولاتی نظیر اکسنت، سوناتا و الانترا مورد توجه بودند. کرمان خودرو در دهه هشتاد نیز همکاری مقطعی با این برند را آغاز کرد که حاصل آن مونتاژ دو مدل بود. با این حال بالا رفتن پرستیژ هیوندای در ایران، بیش از همه مدیون واردات آن از اواخر دهه هشتاد و موفقیت محصولاتی نظیر سانتافه و توسان است. جالب این که هیوندای از یک برند ساده اقشار متوسط به برندی محبوب اقشار بالاتر بدل شده است.

تویوتا
این برند ژاپنی در سراسر جهان نماد رشد و موفقیت است و ایران نیز از این امر مستثنی نیست. با آن که تویوتا هرگز به طور رسمی و جدی وارد عرصه خودروسازی ایران نشده، اما همواره توانسته با محصولات وارداتی، بر بخش‌هایی از بازار داخلی حکمرانی کند. شرکت ایرتویا فعالیتش را از دهه پنجاه شمسی آغاز کرد و محصولات کوچک نیمه اقتصادی و کم مصرف تویوتا، به لطف دوام و استهلاک کمی که داشتند، توانستند به سرعت در ایران محبوبیت یابند. در دهه‌های شصت و هفتاد، رفته رفته تویوتا از یک برند اقتصادی توانست فاصله بگیرد. اما این دهه هشتاد بود که تویوتا را توانست به یک برند نیمه لوکس بدل کند. این روزها تویوتا به نحوی بخشی از بازار لوکس ایران را تغذیه می‌کند.

نیسان
نیسان و جد دوست داشتنی آن یعنی داتسون، با آن که از دهه چهل به ایران آمدند، اما شکوفایی‌شان از اواسط دهه پنجاه آغاز شد. شرکت زامیاد از همان دهه چهل به مونتاژ و ساخت وانت‌های نیسان مشغول بوده و شرکت دیران نیز برای مدتی نماینده رسمی داتسون در ایران بود و محصولات این برند به نحوی با تویوتا و مزدا در حال رقابت بودند. نیسان پس از انقلاب اسلامی، از طریق شرکت پارس خودرو به عرصه خودروسازی در ایران پیوست و از آن زمان تا اوایل دهه نود، همواره بخشی از تیراژ خودرو بازار ایران را در اختیار داشت. با این حال در دو دوره اوایل دهه هفتاد و اواسط دهه جاری، سهم واردات نیز قابل توجه بوده. نیسان پاترول و ماکسیما برای مدتی نماد اشرافیت در بازار ایران بودند، اما این روزها پرستیژ برند نیسان از تویوتا پایین‌تر است.

رنو
اولین برندی که به ایران آمد، رنو بود و از آن زمان تا کنون، این برند تقریبا بی‌وقفه در ایران حضور داشته است. آغاز اوج گیری رنو در ایران در دهه سی و چهل با محصولاتی نظیر دوفین بود که شرکت ایران شرق به ایران آورد و حتی به ناوگان تاکسیرانی نیز رسید. سایپا در دهه پنجاه مدل 5 را به ایران آورد تا کماکان چهره مردمی رنو حفظ شود. این خودروساز ایرانی سعی کرد در دهه هفتاد با مونتاژ مدل 21، از رنو چهره‌ای لوکس‌تر بسازد که با شکست مواجه شد. بعد از آن و از دهه هشتاد رنو در دو جبهه در ایران جنگیده است. جبهه اول خودروهای مردمی اقشار متوسط نظیر لوگان و ساندرو است و جبهه دوم بازار محصولات نیمه لوکس است که به لطف امثال تلیسمان تامین شده.

ب‌ام‌و
شرکت واصاتو یا همان وهابزادگان، از دهه چهل به طور جدی واردات ب ام و به ایران را برعهده داشت. این برند آلمانی با آن که هرگز نتوانست در حد و اندازه‌های مرسدس بنز در ایران مطرح شود، ولی به تدریج به یکی از ارکان اصلی بازار خودرو کشورمان بدل شد و به لطف طبع اسپرت و جوانپسند محصولاتش، محبوبیت زیادی کسب کرد. به تدریج و از دهه هفتاد، شرکت نوریانی واردات این برند را برعهده گرفت و با وجود قطع واردات، زمزمه مونتاژ احتمالی محصولات این برند شنیده می‌شد. جالب این که در نهایت مجددا کار به واردات کشید و شرکت‌های نوریانی و سپس پرشیاخودرو، ب ام و را به ایران وارد کردند. این روزها ب ام و یکی از لوکس‌ترین برندهای بازار ایران است.

سیتروئن
پایه و اساس شرکت سایپا در اواسط دهه چهل برای ساخت محصولات سیتروئن بنا شد. با این حال دو شرکت سیرمات و شبدیز در دهه‌های قبل از آن اقدام به واردات و فروش محصولات دیگری نظیر DS کرده بودند. سیتروئن در ایران از همان دهه چهل هویتی دوگانه داشت. برخی آن را با محصولاتی نظیر 2CV و بعدها ژیان یکسان می‌دانستند و برخی نیز محصولاتی مثل SM و DS را نمایده واقعی سیتروئن تلقی می‌کردند. در هر صورت سیتروئن از اواخر دهه پنجاه بیش از پیش با ژیان شناخته شد که به پرستیژ این برند در ایران ضربه زد. امری که با عرضه زانتیا و سپس C5 در دهه هشتاد احیا شد. حضور سیتروئن قرار بود با مدل C3 مجددا پررنگ شود که متاسفانه این قضیه نیمه کاره ماند.

مزدا
مزدا به نحوی دومین برند پرسابقه ژاپنی در ایران است که به لطف سه چرخه‌های بادوامش در دهه چهل در سراسر ایران دیده می‌شد. شرکت‌های کویو و ایران کالا در دهه پنجاه سواری‌های این برند را به طور عمده به ایران وارد کردند و ایران وانت هم، وانت بار دوست داشتنی مزدا را تولید کرد. تا اواخر دهه شصت، مزدا برندی اقتصادی محسوب می‌شد تا آن که در دهه هفتاد محصولات جدید آن به کشور وارد شدند و با وجود محدود بودن تیرژا، چهره مزدا را به ب ام و ژاپنی تبدیل کردند! گروه بهمن با واردات و مونتاژ محصولات متنوع این برند، نقش بسزایی در بالا رفتن پرستیژ مزدا در دو دهه اخیر داشته است.

برچسب ها

نیسانهونداپژو
مطالب مرتبط بیشتر
هوندا با معین خودرو به ایران می‌آید هوندای آینده نگر در راه است بزرگترین سرمایه‌گذاری‌ هوندا کلید خورد شرکت رنو پارت با برند و سازماندهی جدید فراخوان هوندا برای 4.5 میلیون خودرو به دلیل نقص فنی نیسان خودروهای الکتریکی ساخت چین را به بازارهای جهانی صادر می‌کند معرفی دو محصول جدید BMCARS چرا ونوسیا D60 EV Plus بخریم؟ سرمایه گذاری 1.4 میلیارد دلاری نیسان در بریتانیا نمایش سه مدل وارداتی نیسان هوندا دستمزدها را افزایش داد سود سه ماهه هوندا افزایش یافت 4 خودرو انرژی نو نیسان در راه است 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد فروش فوری اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال تاکسی‌های بدون راننده در راه ژاپن 19 مدل نیسان برقی جدید در راه است نیسان پث فایندر 2024 ویژه چین + عکس نسل جدید نیسان مورانو رونمایی می شود+ عکس پژو ئی-3008 جدید رونمایی شد+ عکس رونمایی از کانسپت لوکس اینفینیتی عرضه 19 نیسان جدید تا 2030 هوندا تک چرخ زد پژو 3008 جدید معرفی می شود + عکس نیسان از ضعف ین سود برد ردپای میلیونی نیسان در خودروهای برقی‌ رنو نیسان آبی به آفریقا رسید! فراخوان 1.3 میلیون خودروی هوندا در سراسر دنیا به دلیل نقص فنی رونمایی از جدیدترین کراس اوور هوندا در هند+ عکس جهش بزرگ از آن نیسان شد افزایش 19 درصدی سود سالانه هوندا رونمایی از خودروی الکتریکی جدید نیسان وعده جدید نیسان محقق می‌شود؟ خداحافظی با موتورهای احتراقی در کمتر از دو دهه آینده نیسان رکوردار می‌شود؟ از نیسان ترا تا Leo MX8 پژو 508 فیس لیفت؛ جذاب تر و همچنان فناورانه در راه بازار (+عکس) شرایط پیش فروش نیسان دوگانه و تک سوز شرکت زامیاد ویژه اسفند 1401 سرمایه‌گذاری میلیونی نیسان و رنو در هند فروش خودروی هوندا نزولی شد نیسان پیروز شد هشدار هوندا برای مشتریان آمریکایی؛ «رانندگی نکنید» پژو 2008 جدید از راه می رسد +عکس هوندا هیدروژنی آمد خطر برای خودروسازان ژاپنی هوندا هم باتری‌ساز شد افیلا؛ نخستین خودرو سونی به عنوان یک فضای سرگرمی متحرک عمل می کند+ عکس پژو اینسپشن؛ خودرو جدید فرانسوی با ویژگی های تجهیزات فضانوردی ناسا! +عکس کار هوندا در دنیای مجازی کدام خودرو پرفروش‌ترین خودروی بازار ایران است؟ اوپل استرا و پژو ئی-308؛ دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست! +عکس ویزای مشروط به خودروی فرانسوی میزان فروش رنو و پژو در بازار ایران چقدر بود؟ فیلترینگ واردات خودرو هوندا تک چرخ زد هوندا مدل جدید خودروی برقی خود را در چین عرضه می‌کند عرضه مدل جدید خودروهای برقی هوندا در چین نیسان صاحب 15 درصد از سهام رنو می‌شود سی آر-وی؛ کراس اوور زیبای هوندا در تریم جدید معرفی شد+عکس پژو 207 استاندارد ایمنی عابر پیاده گرفت خودروی برقی مشترک سونی و هوندا در راه است تسلا شکست می‌خورد؟ سهام رنو در نیسان سقوط می‌کند؟ هوندا پرولوگ؛ شاسی بلند ژاپنی با اساس آمریکایی! +عکس تولید هوندا نزولی شد وقتی کمپانی ژاپنی 52 سال پیش می دانست برای امروز چه می کند! +عکس سقوط دوباره تولید هوندا در ژاپن تعلیق نیسان در روسیه ادامه‌دار شد 10 مدل موتور هوندا برقی وارد بازار خواهد شد سقوط تولید هوندای ژاپن! شراکت هوندا برای تامین پایدار فلزات باتری در خودرو‌های برقی هوندا برای تولید 2 میلیون خودروی برقی در سال هدفگذاری کرد هوندا 30 مدل خودروی برقی عرضه می‌کند خودروی کوچک، باکیفیت و ارزان ژاپنی یعنی ان-وان! +عکس قرنطینه‌های کووید چین کار دستش داد! خودروسازان فرانسوی برمی‌گردند؟ رنو و پژو برای بازگشت به بازار خودرو کشور باید ضررها را جبران کنند هوندا سربلند شد نیسان امیدوار به رفع محدودیت نیمه‌هادی‌ها همه چیز درباره یکی از جذاب ترین وسایل نقلیه ژاپن! + عکس هوندا تولید خود را در کارخانه‌های ژاپن تا 30 درصد کاهش می‌دهد ملاقات با نیسان جامانده از بازار ایران در آمریکا دانگ فنگ اس50: نسخه چینی نیسان سیلفی با قلب الکتریکی +عکس «نیسان» تولید خودرو در روسیه را متوقف کرد جدیدترین خودروی پژو معرفی شد+عکس همکاری هوندا و ال جی برای ساخت باتری استقلال جوینت ونچر سونی و هوندا در ساخت خودروی برقی خودروی کوچک و مشترک نیسان و میتسوبیشی ساکورا؛ نیسان یک خودروی جدید 14 هزار دلاری معرفی کرد +عکس خودروهای برقی نیسان و میتسوبیشی در راه ژاپن مدل 2023 نیسان زی 51 هزار دلار نیسانِ ژاپن فعالیت خود را در روسیه و اوکراین متوقف کرد پیش‌بینی کاهش درآمد سالانه برای هوندا خودروی جدید نیسان؛ از عمل به وعده 9 ماه پیش در قیمت گذاری تا فرمول زیبای ژاپنی +عکس نیسان به تولید خودروهای برند داتسون پایان داد افت 4 درصدی ارزش سهام نیسان با انتشار خبر تصمیم رنو کاهش 50 درصدی تولید هوندا در یک کارخانه هوندا آکورد، سیویک و CR-V هیبریدی جدید در راه است هوندا پا به عرصه تولید خودروهای برقی می‌گذارد هوندا می‌تواند تسلا را شکست دهد؟ منوی جایگزین برای حذف سمند، پژو 405 و تیبا هوندا از شاسی بلند جدید ویژه برای آمریکای شمالی رونمایی کرد +عکس همکاری جنرال موتورز و هوندا برای عرضه خودروی برقی ارزان تویوتا و هوندا در صدر خودروسازان مواجه با کمبود قطعه شاسی بلند جدید هوندا در اندونزی معرفی شد+ عکس نیسان مورانو 2022 در مقابل هوندا پاسپورت 2022 + عکس کاهش 10 درصدی تولید هوندا در دو کارخانه توقف فعالیت کارخانه نیسان در روسیه شاسی بلند جدید نیسان قشقایی e-Power هیبریدی می‌شود تعلیق صادرات هوندا به روسیه هوندا CR-V 2023 به طور غیررسمی رونمایی شد نیسان لیف 2022 با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد جدیدترین و جذاب ترین تریم "فرانتیر" چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس هوندا تک‌چرخ می‌زند؟ هوندا CR-V؛ خودرویی کم مصرف با فضای داخلی بزرگ برای سال 2022 مقایسه هوندا فیت در مقابل هوندا HR-V برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی هوندا HR-V جدید؛ شیک از هر جهت نیسان روگ اسپرت، خودرویی به روز شده با 141 اسب بخار قدرت هوندای برقی؛ خودرویی سخت خواستنی همکاری هوندا و جنرال موتور شرایط فروش فوق العاده محصولات زامیاد اعلام شد شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت 2022 چگونه خودرویی است؟ خاص‌ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد اینسایت 2022 سدانی تکامل یافته از هوندا با 151 اسب بخار قدرت روگ 2022؛ پیشرانه 3 سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس نیسان آریا چقدر قیمت دارد؟ هوندا چشم انداز سود سالانه خود را برای دومین بار کاهش داد اتفاقی عجیب در نسخه به روز نیسان لیف؛ مدل سال 2022 ارزان تر از 2021 شد! معرفی جدیدترین نسل از آکورا TLX؛ رقیبی سرسخت برای کادیلاک+ عکس با نیسان آبی بنز لاکچری را دزدیدند! کارخانه هوشمند "نیسان" به دست ربات‌ها می‌چرخد مذاکره مقامات اسپانیا برای تصاحب کارخانه‌های نیسان ژاپن توسعه برند در هوندا برنامه ویژه اینتگرا برای حضور در سرزمین اژدهای زرد +عکس مقایسه هوندا 2021 HR-V با 2021 CR-V+ عکس کرولا کراس 2022؛ کراس اووری 169 اسب بخاری رقیبی برای نیسان روگ کمپ یک نفره با هوندا برای کسانی که تنها سفر می کنند تولید هوندا به 40 درصد ظرفیت سقوط کرد اصیل ژاپنی؛ افتخار کمپانی نیسان و یک تریم اختصاصی محدود به 100 دستگاه + عکس اعلام قیمت نیسان آریا کیکس؛ خودرویی کاملا متفاوت از نیسان با 122 اسب بخار قدرت+ عکس نیسان 370Z مدل 2023؛ غافلگیری طرفداران خانواده Z با یک تحفه اقتصادی! +عکس درگ کویری بین 3 شاسی بلند آفرودی غول پیکر دورخیز پژو و رنو برای بازگشت به بازار ایران توقف تولید نیسان آبی بعد از نیم قرن نیسان تیتان 2021، پیکاپی قدرتمند برای کسانی که می‌خواهند هیجان را تجربه کنند! بررسی پژو 508، ناکامی دیگری از پژو در ایران محبوب‌ترین نیسان مورانو در بازار ایران ادای احترام نیسان جوک Rally Tribute به برنده رالی 240Z نگاهی به تریم پلاتینوم از محصول جدید نیسان آلتیما 2021؛ جذاب‌ترین سدان خانوادگی نیسان سرمایه‌گذاری 1.8 میلیارد دلاری شرکت نیسان در تولید باتری‌های الکتریکی دومین نیسان با نام ایرانی سهام خودروسازی نیسان 12 درصد سقوط کرد تحقیقات درباره ایمنی 1.1 میلیون خودروی هوندا آکورد در آمریکا آغاز شد نیسان تمام سهم خود در دایملر را می فروشد مقایسه کیا اپیروس با نیسان تینا + مشخصات فنی اصلاحات قیمتی در نیسان پای رنو و پژو دوباره به ایران باز می شود؟ جزئیات فناوری‌های جدیدِ ایمنی "سیویک 2022" هوندا رنو و پژو با جبران زیان های گذشته به ایران برگردند نیسان روگ 2021: ساده و فناورانه با قیمت رقابتی! +عکس هوندا تا سال 2040 کل فروش خود را به خودروهای برقی اختصاص می‌دهد اولین نمونه از هوندا Debuting EV آماده عرضه به بازار افزایش 70 درصدی فروش نیسان در ژاپن فراخوان هوندا برای بیش از 628 هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی نسخه خاص پاترول نیسمو 2022 رونمایی شد+ عکس هوندا کارخانه خودروسازی خود را در انگلیس تعطیل و واگذار کرد خودرو نیسان 400Z برای سال 2022 تولید می شود حضور هوندا در بازار خودرو‌های برقی آمریکا تا سال 2024 نیسان روگ 2021 مجهز به موتور توربو 1.5لیتری سه سیلندر می‌شود پژو به آمریکا نمی‌رود وقتی پژو ده هزار تومان ارزانتر شد! نماینده برتر خدمات پس از فروش نیسان پیکاپ هوندا ریجلاین 2021 را بیشتر بشناسید کمپین نوروزی نیسان در ایران آغاز شد لوگوی جدید پژو رونمایی شد " اچ آر-وی" مدل 2022 و معرفی جدیدترین محصول در نسل سوم کراس هوندا +عکس قشقایی 2021؛ رویکرد جدید نیسان در طراحی و فناورانه های یک محصول باسابقه +عکس ساخت خودروی مناسب کار توسط نیسان هوندا چشم‌انداز فروش را کاهش داد درآمد خودروسازان از فروش پژو و پراید اعلام قیمت محصول جدید هوندا پث فایندر 2022؛ نماینده قدرتمند و جدی نیسان در بازار شاسی بلندها +عکس نیسان خودروهای تولیدی سال‌های 2013 تا 2015 را فرا می‌خواند صدور دعوتنامه 207 پانوراما اتوماتیک آغاز شد هوندا 2022 HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید «استلانتیس» چهارمین گروه بزرگ خودروسازی جهان کمرنگ شدن حضور نیسان در اروپا خداحافظی هوندا با روسیه فراخوان برای نیسان جوک 2020 نیسان لیف ده‌ساله شد هاچ بک آتشین هوندا در نسخه تولید محدود 2021+ عکس ادغام فیات و پژو نهایی شد مورانو 2021؛ شاسی بلند نیسان با امکانات ایمنی بیشتر در مدل پایه +عکس کاهش 25 تا 43 میلیونی پژو 207 در یک ماه سالانه 20 هزار پژو در شیراز تولید می‌شود اولین ایست به پژو هوندا از 2022 عرضه خودرو بنزینی را متوقف می کند خودروسازان پشت ترامپ را خالی کردند شمارش معکوس برای خداحافظی با نیسان آبی وام دولت ژاپن به نیسان نوت 2021؛ خودروی اقتصادی نیسان با طراحی جدید با پیشرانه هیبریدی+عکس رونمایی از پژو 308 جدید اکس-ترا ویژه خاورمیانه با جذابیت هایی به سبک پاترول! +عکس معرفی 10 خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی رونمایی از هوندای جدید نیسان سهام خود در میتسوبیشی را واگذار می‌کند نیسان میکرا؛ یکی از ارزانترین های بازار جهانی با امکانات روز +عکس تولید انبوه خودران هوندا نوآوری نیسان در فروش اودیسه 2021 نسخه بازار ژاپن؛ مینی ون لوکس و فناورانه از هوندا +عکس روزهای روشن هوندا نیسان ناوارا 2021؛ فیس لیفتی از آفرودر جان سخت ژاپنی+عکس نیسان جوک نیسمو را بیشتر بشناسیم اینفینیتی کیو اکس50 مدل 2021؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس آلتیما 2021؛ سدان اقتصادی نیسان و 6 نسل حضور در بازار جهانی +عکس سدان اقتصادی نیسان و 6 نسل حضور در بازار جهانی هوندا سیویک تایپ آر 2021؛ هیولای کوچک ژاپنی در خیابان! +عکس هوندا آکورد 2021؛ فرمول ژاپنی در معرفی یک سدان جذاب با قیمت رقابتی! +عکس هوندا مدل جدید محصول موفق خود را معرفی کرد +عکس درخواست خودروسازان ژاپنی از بریتانیا پاترول نیسمو؛ خودرویی 4 ساله که همچنان رقبا را به چالش می کشاند! +عکس فراخوان هوندا در استرالیا عرضه 9 محصول جدید در 5 سال آینده 508 پی اس ائی؛ قویترین خودروی خیابانی پژو معرفی می شود+عکس ماکسیما 2021 و معرفی یک نسخه ویژه+عکس ابر خودروی پژو در راه است آخرین سنگر نیسان در چین صدور اوراق بدهی نیسان رکوردی تازه برای نیسان لیف تولید نیسان قشقایی به تعویق افتاد ابتکار انقلابی در نیسان 3008 مدل 2021 چه تغییراتی را همراه دارد (+تصاویر) اس660؛ کوپه اختصاصی هوندا برای بازار ژاپن+تصاویر دردسرهای تاکاتا برای هوندا نیسان و هوندا ادغام می شوند افت 68 درصدی سود هوندا پیش بینی کاهش 68 درصدی سود سالانه شرکت هوندا مدیر طراحی پژو به رنو رفت بزرگ‌ترین زیان نیسان از 1977 بهبود عملکرد مالی نیسان سنترا 2020؛ سدان اقتصادی با ویژگی های برتر از نیسان +تصاویر کاهش تولید در نیسان برنامه هوندا برای بازار آمریکا لوگو جدید نیسان را ببینید اعلام نام فرزند فیات و پژو معرفی شاسی بلندی که 300 مایل برد دارد خودروی الکتریکی نیسان با نام «آریا» رونمایی شد رشد فروش نیسان در چین شرکت خودروسازی فیات با پژو ادغام می‌شود ژاپن دست‌ از سر مدیرعامل سابق نیسان برنمی‌دارد امید نیسان به بازار استرالیا امید نیسان به بازار خودروی ژاپن یک رسوایی دیگر برای خودروهای رنو و نیسان! کاهش تولید نیسان انفجار در کارخانه هوندای ژاپن عبور هوندا از حمله هکرها پژو 308 مدل 2021 معرفی شد+ تصاویر بازگشایی نیسان در بریتانیا شرکت هوندا پس از حمله سایبری تولید در آمریکا را از سر می‌گیرد هوندا قربانی حملات سایبری شد فراخوان میلیونی نیسان به علت نقص صندوق عقب هوندا آکورا فراخوانده شد! 8 پیشرانه برتر نیسان؛ از مهندسی ژاپنی تا انتخابی برتر برای حرفه ای ها +تصاویر هوندا پرلود و تیونینگ یک نسل سومی در تایلند!+تصاویر فراخوان 774 هزار هوندا کرونا 6.2 میلیارد دلار به شرکت نیسان ژاپن ضرر زد نیسان از اسپانیا می‌رود! ادغام مجدد رنو و نیسان برای فرار از بحران کرونا شرکت ژاپنی نیسان 20 هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند نیسان کیکس ایی-پاور 2021 معرفی شد+تصاویر نیسان 2.8 میلیارد دلار هزینه های خود را کاهش می دهد تعطیلی کارخانه مشترک تویوتا و پژو تمدید شد سوددهی شرکت هوندا به پایین‌ترین حد طی 4 سال گذشته رسید شاسی بلند 18 هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر ثبت یک افت 13 درصدی در سوددهی هوندا نسل جدید پژو 308 به‌زودی رونمایی می‌شود برنامه نیسان برای خروج از اروپا و تمرکز بر آمریکا، چین و ژاپن صفر تا صد تجهیزات و مشخصات فنی هوندا آکورد فیس لیفت هوندا جاز در راه بازار هند خودروسازی نیسان دفاتر مرکزی خود در سراسر جهان را تعطیل می‌کند واژگونی پژو پارس با 2 کشته و 2 مجروح در حوالی "خوشاب" دشتستان آغاز به‌کار محدود کارخانه‌های نیسان‌موتورز در ژاپن تمدید تعطیلی کارخانه هوندای ژاپن در مکزیک تا 30 آوریل تعویق عرضه فیس‌لیفت نیسان Kicks هوندا به‌دنبال تولید مدل هاچ‌بک CITY تنزل رتبه اعتباری پژو و رنو چالش‌های بی‌پایان نیسان ازسرگیری فعالیت هوندا در چین موج بیکاری کارگران در صنعت خودروسازی هوندا کارخانه خود در ووهان چین را بازگشایی کرد سقوط 45 درصدی فروش نیسان ژاپن در چین ادامه تعطیلی نیسان در بریتانیا همکاری هوندا و جنرال موتورز برای تولید خودروی برقی نگاهی به هوندا CR-V +تصاویر کاهش سهام دانگ فنگ در پژو قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان صفر تا صد تجهیزات و مشخصات فنی پژو 508 دولت فرانسه به کمک خودروسازان می‌شتابد پژو هم کارخانه‌های اروپایی‌ خود را تعطیل کرد معرفی وَن مسافرتی باکسر از پژو آسیب نیسان از شیوع کرونا نقشه پژو برای چین خودروهای برقی باید «همه پسند» باشند کاهش تولید هوندا به دلیل کرونا تغییر ارزش بازار برترین خودروسازی‌های جهان تمدید تعطیلی رنو و پژو در چین وانت سایز متوسط پژو لندترک 2021 معرفی شد تعطیلی کارخانه هوندا در فیلیپین پژو از خانواده "لندتِرِک" رونمایی کرد ادامه تعلیق فعالیت نیسان و هوندا ماموریت غیر ممکن در نیسان حراج یک نمونه کلکسیونی از نیسان از سرگیری فعالیت هوندا در چین سقوط بی‌سابقه سهام نیسان مقایسه خودرو پژو 508 و پژو 301 لالایی مخصوص پخش در خودروهای برقی ساخته شد هوندا تولید خودرو در چین را از سر می‌گیرد اصلاحیه بخش نامه 4281-طرح مشارکت در تولید خودرو 207 دستی پانوراما -بهمن 98 طرح جدید مشارکت در تولید پژو 207 دستی پانوراما اعلام شد +جدول سایه شوم کرونا بر فعالیت هوندا پژو 2008 جدید الکتریکی شد معرفی 10 خودروی پرفروش در کانادا+عکس فراخوان هوندا برای 2.7 میلیون دستگاه از خودروهایش به دلیل نقص فنی جزئیات ارتقاء‌خودروها به استاندارد یورو 5 مظنه پژو دست‌دوم در بازار + جدول "ریجلاین" ایمن ترین وانت هوندا بررسی فنی هوندا S660 +مشخصات "هوندا" فرمان خودرو را دوباره اختراع کرد! بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی 2019 سال خوبی برای نیسان در آمریکا نبود آیا ژاپنی‌ها خودشان کارلوس گون را فراری داده‌اند؟ رئیس سابق نیسان از ژاپن به لبنان گریخت جشنواره فروش زمستانه 4مدل نیسان در خوزستان+جدول انواع خودرو پژو کار کرده را در بازار آزاد چند بخریم؟ طلوع امپراطوری جدید در جهان خودرو برگ برنده نیسان در اروپا چهارمین غول خودروسازی جهان به صحنه آمد تمام «خودران» هوندا از راه می‌رسد سهم‌خواهی پژو از ادغام با فیات پژو فراخوان داد رندرهای ابرخودرو نیسان GT-R منتشر شد وعده جانسون در حمایت از نیسان فروش سهام دانگ‌فنگ در پژو قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول نگاهی به محصول جدید نیسان " آریا " قیمت خودرو پژو در بازار تهران +جدول برگ برنده نیسان در اروپا دفاع تاوارز از ادغام پژو و فیات پایان همکاری پژو و چانگ‌آن توافق نیسان، رنو و میتسوبیشی ژاپن برای تشکیل یک واحد تحقیق و توسعه مشترک بررسی فنی نیسان سنترا + مشخصات بررسی فنی نسل جدید هوندا سیتی مدل 2020 + مشخصات فیات و پژو ادغام می‌شوند توافق ادغام پژو و فیات در دسامبر خودروی 2020 Sentra، اتومبیل زیبا و پیشرفته نیسان نیسان به عرضه خودروهای پیکاپ برقی می‌اندیشد فراخوان نیسان برای 394 هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی لنگر چین برای ادغام فیات و پژو افزایش مشروط 100 هزار تومانی قیمت لاستیک نیسان و وانت‌بار سرنوشت برندهای پژو و فیات پس از ادغام توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! خطرات ادغام فیات و پژو بی‌قراری فیات برای ادغام با پژو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در جهان چه کسانی پشت‌پرده ادغام پژو و فیات بودند!؟ سامورایی آمریکایی توافق ادغام پژو و فیات در دسامبر بازگشت از مرگ در کمتر از 30 سال! پشت‌پرده ادغام پژو و فیات نتیجه ادغام دو خودروساز بزرگ چیست؟ چشم امید رنو به نیسان ادغام فیات و پژو زیر ذره‌بین ترامپ بررسی خودرو نیسان پاترول 2020 با تغییرات ظاهری گسترده + مشخصات چهارمین خودروساز بزرگ جهان متولد می‌شود شمارش معکوس ادغام پژو و فیات پژو و فیات کرایسلر تایید کردند که با هم ادغام خواهند شد حذف پرتیراژها همزمان با داخلی‌سازی قطعات قیمت خودروهای نیسان در بازار (3 آبان 98) + جدول مدل 2020 خودروی نیسان Titan XD قدرتمند از گذشته + تصاویر افزایش درآمدزایی پژو پرونده خودروهای کوچک در آمریکا بسته می‌شود؟ قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول مشکل خودروسازان فرانسوی در چین فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا آغاز شد کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال 2019 است؟ + لیست 50تایی رونمایی از نیسان پاترول 2020 کذیب خروج نیسان از کره‌جنوبی فروش خودروهای دیزلی تا 2021 ممنوع! 100 خودروی برتر 2019 در بازار چین برخورد کامیون با نیسان در جاده نهاوند دو کشته داشت خداحافظی هوندا با دیزلی‌ها شرکت هوندا تا 2021 فروش خودروهای دیزل را در اروپا متوقف می‌کند رنو و پژو با چشم گریان از ایران رفتند شرایط فروش جدید اقساطی خودروهای سایپا اعلام شد خودروی شاسی‌بلند برقی جدید در راه است! معرفی کراس‌اوور الکتریکی نیسان با شتاب صفر تا صد کمتر از 5 ثانیه طرح اولیه نیسان از صندلی خودرو مخصوص بازی های رایانه ای حرکت پرشتاب پژو به سوی برقی‌سازی قربانی جدید فساد در نیسان معاون نیسان استعفا می‌کند احیای همکاری پژو و دانگ‌فنگ خروج نیسان از کره سربازآن‌کهنه‌کار مروری بر بهترین مدل خودروهای نیسان موتورز نیسان توپ گلف خودران ساخت قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر 2019 توقف خودروسازی هوندا در آرژانتین آقای سامورایی، بعد از باشگاه! فروش فوری کامیونت نیسان آغاز می شود تعدیل 50 درصدی کارکنان پژو در چین برند آسیایی در اروپا اول شد ضرر هنگفت پژو در چین تداوم معضل تاکاتا برای هوندا داشبورد تمام دیجیتال هوندا برای خودروهای برقی ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019 حرکت نیسان در جاده بحران نیسان 12500 کارگر خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند بدون حضور پژو خودرو 301 را تولید می‌کنیم نیسان ژاپن 10 هزار نیروی کار خود را اخراج می‌کند پژو در قرارداد دوم خود با ایران خودرو متضرر شد 10 خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر پرفروش‌ترین خودروهای پژو کدامند؟ قلب 301 ایرانی را بشناسیم سقوط 68 درصدی فروش پژو در آسیای غربی پس از خروج از ایران تحریم های اعمال شده علیه ایران، پژو سیتروئن را متضرر کرد کاهش فروش پژو در نیمه نخست 2019 خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند تصادف پژو و پراید 6 قربانی گرفت شرط تولید خودروی جدید از زبان معاون رییس جمهور شرایط فروش 207 دستی و اتومات اعلام شد قرارداد خودروسازی رنو و پژو با دانشگاه امیرکبیر به علت تحریم‌ها منتفی شد پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه همه چیز درباره خودروی الکتریکی جدید هوندا که به زودی به بازارمی آمد خودروی برقی پر فروش در آلمان پرفروش‌ترین خودروها در اروپا هوندا استفاده از دوربین را جایگزین آینه‌ کناری خودرو می‌کند تاکید مکرون بر تقویت اتحاد رنو-نیسان معرفی نیسان مورانو جدید 2019 معرفی خودروی برقی توسط هوندا تولید باتری‌های برقی پژو در اسلواکی و اسپانیا فناوری جدید نیسان رانندگی را بهتر می کند فرانسه آماده کاهش سهام دولتی برای افزایش همکاری رنو با نیسان است بررسی فنی خودرو پژو 508 10 خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید 50سال با گودزیلا بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ دوربین جایگزین آینه بغل خودروی هوندا می شود برگزاری نخستین نشست مشترک ساپکو و سازندگان پروژه خودرو301 نسل کاملاً جدید نیسان وِرسا معرفی شد ادغام رنو فرانسه با دو شرکت ژاپنی خودروهای الکتریکی از 200 سال پیش وجود داشتند! فراخوان هوندا برای 137 هزار خودرو به دلیل نقص فنی بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو فناوری خودران نیسان آپدیت می شود پنجاه سال با فرزند آفتاب بچه شیر فرانسوی هوندا روی پلت‌فرمی جدید کار می‌کند تداوم بحران در نیسان رد خبر پیوستن جگوارلندروور به پژو کاهش ارزش سهام پژو در پی خروج از بازار ایران فروش فوری پژو 206 و پارس آغاز شد همه تجهیزات پژو در داخل کشور است روزهای بد خودروسازان فرانسوی سقوط 1/1 درصدی درآمد پژو پس از خروج از ایران کاهش پیش‌بینی سوددهی نیسان کاهش تولید هوندا در آمریکا "پژو" در صدر آمار تولید و فروش "خودرو" قرار گرفت همکاری دایملر و رنو-نیسان در پایان راه هوندا هم سبز می‌شود! کاهش فروش فورد و نیسان در اروپا نقص فنی سیستم ترمز خودکار نیسان برطرف می‌شود مدیری که پژو را از ورشکستگی نجات داد رای سهامداران نیسان به اخراج گون هوندا تولید خودرو در ترکیه را پس از سال 2021 متوقف می‌کند کدام خودروها بیشترین تکنولوژی نسبت به قیمت را دارند؟ + تصاویر شاسی‌بلند محافظه‌کار +عکس طرحی جدید برای کاهش وزن چرخ خودرو قیمت انواع پژو پارس در بازار + جدول رکورد فروش 400 هزار دستگاه به کدام خودروی برقی رسید؟ 12 مصدوم حاصل واژگونی نیسان در هندیجان ساخت ایمن‌ترین وانت جهان توسط هوندا ویراژ «رنو» و «پژو» در بورس های کالایی فراخوان هوندا برای 1 میلیون خودرو به دلیل نقص فنی تمام خودروهای هوندا در اروپا برقی می‌شود "آی ام کیو" خودروی جدید نیسان برقی‌سازی خودروهای هوندا در اروپا کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر نیسان لیف E پلاس در CES 2019 به نمایش گذاشته شد فراخوان 86 هزار نیسان مورانو هوندا تا سال 2022 کارخانه انگلستان خود را تعطیل می‌کند احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان هوندا هم از انگلستان می‌رود نیسان تخمین سود سالانه فروش محصولاتش را کاهش داد توموی هوندا یک الکتریکی عجیب پث‌فایندر 2019 مدل سفارشی نیسان +عکس بریگزیت بر تولید خودروهای نیسان موتورز هم تاثیر گذاشت خودروساز ژاپنی طرح جدید تولید در انگلیس را لغو کرد گون مدیران نیسان را به توطئه متهم کرد تداوم صدرنشینی فولکس در فروش بستن سگ به خودرو در جاده اشتهارد هوندا اوربن در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود خودروی مرموز IMs نیسان زندگی خالق هوندا موتور از تولد تا مرگ بحران مدیریتی نیسان وارد فاز جدید شد خط‌ و نشان نیسان در بازار برقی‌ها رئیس سابق نیسان در اولین جلسه دادگاه خود را بیگناه دانست کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ خودروسازانی از قاره‌ کهن تولید جهانی خودرو در سراشیبی سقوط پای عربستان به پرونده موسوم به نیسان باز شد تست دوام رنگ در محفظه خورشیدی نیسان مقصر مشکلات صنعت خودرو کیست؟ دیدار روسای نیسان و رنو در بحران موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها خودران کاری هوندا، از آتش‌نشانی تا برف‌روبی نیسان به‌دنبال جایگزین گون معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی طرح اولیه نمایش سیستم ترافیک هوشمند رونمایی می شود افت 8 تا 20 میلیون تومانی قیمت پژوهای پسابرجامی نیسان خودرویی با ارزش 1.1 میلیون دلار تولید می‌کند +تصاویر بازار وام 7 میلیونی خرید خودرو راکد شد همکاری نیسان و رنو در پرونده گون رییس پیشین شرکت نیسان دوباره بازداشت شد 24مجروح در واژگونی نیسان فراخوان هزاران خودروی نیسان در ژاپن نیسان با رسوایی تازه‌ای روبرو شد درس عبرت ژاپن از مدیریت نیسان خودروی کراس اوور جدید هوندا رونمایی شد درگیری ژاپن و فرانسه بر سر شرکت خودروسازی رنو_نیسان نیسان صفر چند؟ عکس های لو رفته از نیسان مورانو 2019 برخورد خودروی سمند با پژو، 4 کشته برجا گذاشت تصادف نیسان با اتوبوس در محور کرج-قزوین قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول رییس نیسان برکنار شد افول ابرقهرمان صنعت خودرو نیسان صفر چند؟ رنو نیسان در آستانه فروپاشی! کارلوس گون اخراج و دستگیر شد قیمت مدل‌های مختلف هوندا در بازار + جدول تایر ایرانی وارد چرخه تولید رنو و پژو شد پژو 3008 بهتر از رقبای اروپایی شناخته شد نیسان صفر چند؟ این‌بار نوبت به هوندا رسید کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد ساخت خودروهای برقی هوندا در چین خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ همکاری هوندا با دانشگاه‌های آمریکایی برای توسعه هوش مصنوعی نیسان صفر چند؟ جدیدترین پاترول‌های نیسان به غرب آسیا می آید 405SLX ارزان شد خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی روند کاهشی قیمت پژو 405 اس ال ایکس نیسان صفر چند؟ ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ خودروی الکتریکی هوندا به بازار می آید تعداد نمایندگی های پایلوت ایکاپ به شصت و پنج رسید قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول نیسان صفر چند؟ خودروی جدید نیسان عابران را می بیند و ترمز می کند نیسان صفر چند؟ جدیدترین محصول نیسان فراخوان شرکت ژاپنی «هوندا» برای جمع‌آوری ده‌ها هزار دستگاه خودرو پژو های برقی-بنزینی در راه پاریس نیسان در آمریکا فراخوان داد نیسان صفر چند؟ اندرویدی شدن خودروهای نیسان و رنو تمرکز پژو بر تولید خودروهای هیبریدی ورزشکارانی از دوران جهش! فناوری ایرانی در دل یک کانسپت فرانسوی رصدخانه سیار طراحی شد تجهیز خودروهای گروه رنو- نیسان به سیستم‌عامل اندروید قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ پژو در شرایط سختی قرار دارد نیسان صفر چند؟ نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان ریشه‌یابی کاهش عرضه خودرو چرا پژو فرانسه به ایران قطعه نمی فروشد؟ اعتراض 8 شرکت خودروسازی به تعرفه‌های وارداتی ترامپ پژو ورشکست می‌شود؟ تمام خودروهای "هوندا" دارای "دستیار راننده" می‌شوند معرفی 3 خودرو‌ دهه نودی که برای دریفت مناسب هستند 1500 دستگاه پژو پارس ناقص تکمیل می شود پیش‌بینی افزایش سود هوندا نیسان ایکس-تریل 2018 را بشناسید پژو 301 در آستانه تولید نرخ تعرفه واردات خودرو کاهش می یابد جبران کاهش تولید خودرو با وام 2 هزار میلیاردتومانی استقبال تایلند از خودروهای برقی معرفی خودرو پژو 207 دنده‌ای مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین تحریم ایران، پژو را فلج کرد نگاهی به هوندا آکورد 2018 +تصاویر ورود نیسان جوک به باشگاه میلیونی‌ها پژو و رنو تحریم ایران را دور می زنند خانواده پژو گران شد "هوندا" خودروی الکتریکی می‌سازد مخالفت آمریکا با ماندن خودروسازان فرانسوی در ایران خودرو نیسان مخصوص مسافرت ملاقات با هوندا S800 1970؛کوچک و چابک از سرزمین آفتاب تابان پژو تصمیمی برای خروج از ایران ندارد پژو می‌خواهد در ایران بماند شاهکار جدید نیسان در طراحی خودرو پژو خواستار حضور در ایران است فیات مذاکره جدیدی باایران نداشت برنامه پژو برای اوپل و واکسهال هزینه-فایده خودروسازان فرانسوی برای ماندن در ایران بازار ایران برای پژو مهم است گرانی 1 تا 3 میلیون تومانی خانواده پژو تکذیب فروش نیسان به رنو بازتاب جهانی تعلیق پژو و ماندن رنو در ایران شعبه جدید نیسان در سعادت آباد افتتاح شد استقبال خبرنگاران از هموطن ایرانی که با خودروی شخصی به مسکو رفته است!+تصاویر پژو مدل1008 را روانه بازار می‌کند +عکس قیمت انواع محصولات پژو در نمایندگی و بازار مسیر سبز هوندا قرار بود پژو 22 میلیون یورو سرمایه گذاری کند رنو ، نیسان و میتسوبیشی باهم ادغام نمی‌شوند پژو چطور می‌تواند تحریم را دور بزند؟ تصادف پژو با خودرو پلیس کاهش میزان تولیدات شرکت خودروسازی نیسان در آمریکا جابجایی‌های غول آسا خودروسازان اروپایی 5 تضمین عملی بدهند تا بدعهدی پژو تکرار نشود نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران،رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد پژو بر تعهدات خود پایبند می‌ماند قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول تجربه رانندگی با پژو 301؛ 10 سوال از شیر نوپا 7 دهه، 7‌خودرو استقبال فرانسه از توسعه روابط ایران خودرو و پژو آسیب خودروسازان فرانسوی از بازگشت تحریم‌ها شرایط فروش نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 با قیمت قطعی اعلام شد پارس خودرو نماینده انحصاری محصولات نیسان در ایران است ارزش سهام پژو در بورس فرانسه به شدت ریخت گزارش تصویری مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل نیو فیس 2018 شرایط فروش اقساطی تسهیل شده برای خودروهای نیسان در راه است ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد به دنبال تولید خودروهای نیسان با همکاری پارس خودرو هستیم نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 رونمایی شد + امکانات و مشخصات فنی با نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 هوشمند برانید فروش نقد و اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار +جدول پژو به دنبال داخلی سازی محصولات خود است؛ نه رفتن شرایط جدید فروش نقد و اقساطی پژو 508 مدل 2017 اعلام شد حمل‌بار از انگلیس تا فرانسه سود سه‌ ماهه هوندا افزایش یافت نیسان ایکس تریل فیس لیفت را با تسهیلات 144 میلیون تومانی بخرید خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان خسارت ماهانه 10 میلیون یورویی پژو به دلیل تحریم ایران یک نیسان الکتریکی برای چینی ها قیمت رسمی نیسان ایکس تریل 2018 در ایران اعلام شد بررسی تفاوت های شاسی بلند نیسان، ایکس-تریل فیس لیفت و مدل قبلی آن در آستانه ورود این مدل به بازار لغو احتمالی برجام در قرارداد خودرویی ایران با پژو فرانسه دیده شد؟ هشدار مرکل به پژو پژو، درصدد حذف 208 سه در (+عکس) قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 فروردین 97 هوندا با 2 خودرو جدید به چین می‌رود شرایط جدید فروش نقد و اقساطی پژو 508 اعلام شد پیرمردهایی برای جوانان! فروش بهاری خودروهای نیسان آغاز شد ویترین برقی نیسان در پکن پژو جریمه نمی‌شود قیمت جدید نیسان ایکس تریل در ایران اعلام شد قیمت جدید نیسان جوک در ایران اعلام شد کسب‌و‌کار جدید پژو سیتروئن کم‌مصرف‌ترین خودروهای سال 2018 نجم الدین به سمت مدیرعاملی ایران خودرو ابقا شد همکاری وایمو و هوندا برای تولید خودروی خودران باربری هشدار برای کمری و آکورد خط‌ونشان تازه هوندا برای تویوتا پریوس خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر +عکس ارائه خدمات نوروزی شرکت جهان نوین آریا تولید خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر یک ون کوچک خانوادگی برای ماجراجویی! برداشت متفاوت پژو از ون های کوچک خانوادگی کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود نیسان در بین 3 برند اول واردات به کشور هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است پژو 207 صندوقدار اتوماتیک در شهر رؤیت شد ملاقات با تایوانی های هوشمند بررسی تفاوت های پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان، ایکس-تریل 2018 و مدل قبلی آن گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو گزارش تصویری از حضور پژو در نمایشگاه خودرو ژنو تکامل پرفروش ترین EV دنیا کسب گواهینامه و تندیس پنجمین دوره رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران توسط نماینده رسمی نیسان در ایران بعنوان تنها شرکت در صنعت خودرو کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش خودرو توسط نماینده رسمی نیسان در ایران برای دومین بار متوالی نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا معرفی 6 خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت تا اطلاع ثانوی تعرفه ها بر اساس مصوبه دولت اجرا خواهد شد ایران محرک فروش جهانی فرانسوی‌ها ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار فروش نقدی پژو 508 اتوماتیک با 20 میلیون تومان تخفیف انتشار تصاویر خودروی جدید پژو 508 اسپرت؛ قبل از رونمایی عرضه مدل فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل 2018 به‌زودی در ایران + قیمت معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال 2018 با 3 ردیف صندلی نیسان ایکس‌تریل، رتبه نخست کیفیت را از آن خود کرد جهان نوین آریا، به استقبال طرح کاهش تعرفه خودرو رفت شاسی بلند جدید پژو در ایران عرضه می‌شود پژو 508 جدید به ژنو می‌رود هشدار خودروسازان ژاپنی‌ در باره برگزیت پیش فروش ویژه پژو 206 با 6 میلیون تومان پیش پرداخت روی مدار 100 تامین 30 درصد قطعات تولید پژو در الجزایر توسط ایران با 14 میلیون تومان پژو پارس بخرید ماشین هوادار خوش‌ذوق آبادانی در حمایت از صنعت نفت+عکس چهار نیسان برقی در راه انتشار تصویر پژو 405 به عنوان یک خودرو به یادماندنی در صفحه رسمی پژو در اینستاگرام کسب رتبه اول رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان در ایران کیفیت بالا و قیمت تمام شده ارزان دلیل دعوت پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای حضور در الجزایر بود «درخت فامیلی» خودروسازان جهان سامورایی‌های قد بلند به گلستان رسیدند رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد رنو- نیسان؛ رکورددار فروش دعوت پژو فرانسه از ایران خودرو برای مشارکت در پروژه الجزایر بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال 2018 کدامند؟ (+عکس) 15 سال طراحی نیسان در اروپا سبقت فروش اتحاد فرانسوی- ژاپنی از آلمانی کهنه‌کار پژو 308 2018 TCR؛ یک شیر وحشی برای پیست رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس) خودروی آینده اینفینیتی را ببینید همه خودروهای پژو تا سال 2025 برقی خواهند شد ایران سال 2017 به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد تولید انبوه نیسان‌های خودران تا 2021 پژو و کاماز فاتح مرحله هشتم رالی داکار شدند آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان با 120میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ نیسان لیف؛ پر فروش ترین خودروی تمام برقی در جهان نیسان 2018 Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان ملاقات با هوندا سیویک Type R B18c؛ جنگجوی ژاپنی شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش اعلام شد سرمایه‌گذاری رنو-نیسان-میتسوبیشی در استارت‌آپ‌ها داستان طراحی مبتکرانه نیسان جوک 10 خودروی پرفروش اروپا در سال2017 +عکس خودروها در آینده ذهن راننده را می‌خوانند برنامه پژو برای بازار هند جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری برترین مدل‌های مفهومی 2017 تولید خودرو برقی هوندا در هند پرفروش‌ترین خودروهای 2017 باتری‌های جامد هوندا ارزان‌قیمت‌ترین پیکاپ آمریکا، در ایستگاه 2018 هیبرید جدید هوندا برنامه جبرانی برای تاخیر در ساخت خودروهای فرانسوی وجود دارد اولین تاکسی رباتی نیسان در راه است با 60 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول طرح ویژه فروش اقساطی پژو پارس بنزینی و دوگانه‌سوز بهمن قیمتی خودرو طراحی قایق توسط پژو +عکس ربات‌های هوندا در نمایشگاه 2018 محصولات الکترونیکی لاس وگاس لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان لیست قیمت محصولات فول آپشن هوندا در بازارهای جهانی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آذر 96 اینفینیتی از مدل مفهومی Prototype 9 رونمایی کرد +تصاویر واگذاری 26 دستگاه خودروی حمل بار به مددجویان کمیته امداد تصادف مینی بوس با خودرو نیسان 23 مصدوم در پی داشت برداشتی دلفریب از یک گذشته خیالی! برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال 2017 شغل رویایی خود را آغاز می‌کنند نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد خودرو Peugeot Exalt Concept؛ شیر در لباس کوسه! فناوری شارژ سریع هوندا چراغ‌سبز نیسان به بنزین‌سوزها پژو چه قولی به ایران‌خودرو داد؟ هوندا برای 900 هزار خودروی ون فراخوان رفع عیب صادر کرد شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو اعلام شد نیسان مورانوهای جدید 2018 پرآپشن می‌شوند (+عکس) معرفی 7 خودروی جان‌سخت در ایران سرمایه‌گذاری تازه نیسان در چین زمان پیش فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 اعلام شد نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال 2020 معرفی می شود رنو برنده رویکرد برقی بازار بازگشت هوندا از تقاطع برگزیت امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد موتور سیکلت های آینده هوندا (+عکس) کمی تازگی برای Z سالخورده نیسان برای تست درایو نیسان ایکس تریل ثبت نام کنید ژاپنی‌ها برنده رشد بازار فرانسه خودروهای ارزان‌ کارکرده و بی‌دردسر بازار ایران چشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیر سقوط سود فصلی هوندا حضور 2 شرکت بزرگ فرانسوی برای سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی با تسهیلات 120 میلیونی نیسان ایکس تریل سوار شوید برای خرید خودروی هوندا چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول خوش‌بینی «نیسان» به بازارهای اروپا نصب فناوری پروپایلوت بر روی نیسان روگ 2018 تولید پژو 2008 سرعت می‌گیرد تست خودروی خودران نیسان موفقیت‌آمیز بود حل مشکل بی‌صدایی برقی‌ها می خواهم سایت کرمانشاه را از ایران خودرو بخرم تلفیق آینده و گذشته در اسپرت الکتریکی توافق با پژو و رنو برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران خودروی مفهومی IMX +تصاویر تلاش هوندا برای عرضه خودروهای کامپکت برقی بررسی نیسان جوک 1600 توربو توسط نشریه YourFleet برای خرید نیسان قشقایی چقدر باید هزینه کرد؟ جلسه ویژه مدیران "پژو" و "توتال" با مسئولان فرانسه درباره تهدیدات برجامی ترامپ قیمت جدید انواع خودروهای ارزان قیمت در بازار تهران +جدول شرایط پیش فروش پژو 207i اتوماتیک اعلام شد بازی گرن توریسمو با نیسان GT-R در دنیای واقعی +ویدئو 2018 Nissan Leaf؛ تکامل پرفروش‌ترین EV دنیا قیمت جدید محصولات نیسان در ایران اعلام شد رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی برنامه پژو برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای کار و شاسی بلندهای پریمیوم تشریح شد نیسان خودرو برقی اسپرت ساخت کنفرانس خبری مدیرعامل هوندا امروز برگزار می‌شود الگوی جهانی پژو در ایران خودرویی که زمان نوشیدن آب را به راننده هشدار می دهد ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید 10 خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر پژو 207 یا پژو 208؛ کدام برتر است؟ + عکس آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در جاده مخصوص کرج محصول متفاوت هوندا چه ویژگی هایی دارد+تصاویر حمله پژو برای استقلال صرفه جویی 10 میلیارد یورویی رنو نیسان ‌3خودروساز بزرگ جهان متحد شدند جذاب ترین خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت صف‌شکنان انتقال به جلو هوندا و مک‌لارن جدا می‌شوند اعتراف هوندا به رقابت بیش از حد با تویوتا ایران خودرو در پی تولیدات ارزان قیمت با همکاری نیسان پژو کوچکترین نمایندگی خودرو جهان را در یک باجه تلفن افتتاح کرد "نیسمو"، نسل دوم لیف را تیونینگ می‌کند؟ نیسان از "لیف" جدید رونمایی کرد+تصاویر لیف به عضو مهمی در خانواده نیسان تبدیل خواهد شد گزارش تصویری از حضور نیسان در نمایشگاه خودرو تبریز شرکت نیسان از رقابتی‌ترین خودروی برقی خود رونمایی کرد بازگشت اسطوره‌ها جهان نوین آریا با شرایط فروش ویژه محصولات نیسان به تبریز می رود پروژه 1000 اسب بخاری مرسدس-بنز با حضور همیلتون نیسان جزئیات آینه عقب دوربین دار آرمادا 2018 را اعلام کرد خودرویی که مانع سیلی خوردن رانندگان می‌شود رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم کارنامه جهانی میهمانان فرانسوی در ایران مروری بر 6 خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر جهان نیسان در مجله آنلاین «نیسان نوین» معرفی نسخه ویژه نیسان تایتان خرید لاستیک پژو 206 چقدر آب می خورد؟ با 40 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت بهترین موتورهای اسپرت 2017 راننده نیسان به علت اختلاف حساب،یک نفر را در بوانات زیرگرفت و کشت با 25 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ درآمدزایی مالکان خودروهای الکتریکی نیسان در ساعات اوج مصرف با 20 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ گروه بهمن مذاکره با شرکت نیسان را تکذیب کرد حوادث رانندگی در استان سمنان 13 مجروح برجای گذاشت سامانه‌ای برای ممانعت از جاگذاشتن کودکان در خودرو ترافیک سنگین در جاده های زنجان آیا هوندا در حال توسعه یک پیشرانه هیبریدی برای بازار آمریکا است؟ شرکت های بزرگ خودروسازی در نمایشگاه مشهد رقابت دارند انتشار جزئیات نیسان لیف 2018 در آستانه رونمایی رسمی مظنه خودرو پژو در بازار شرکت خودروسازی اوپل به Group PSA پیوست ثبات در بازار خودروهای داخلی آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه افزایش 9. 20 درصدی تولید خودروی سواری درچهارماهه امسال با 5 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ پژو 3008، خودرویی که به زودی به ایران می‌آید واژگونی خونین پژو در روستای ارزیل ورزقان افتتاح شوروم مرکزی رامک خودرو در اندرزگو کوچ‌نشین شهری Honda سواری در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ پیکاپ چینی پژو، برای آفریقایی‌ها آکورد در ایستگاه دهُم برخورد 2 خودرو در جاده رضی ، اردبیل سه کشته برجای گذاشت نسل جدید نیسان "لیف" بدون استتار دیده شد جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) شرایط یکسان برای رقابت در بازار خودرو ایران، سکوی جهش پژو شد نیسان نتایج مالی اولین دوره سه ماهه سال مالی 2017 را اعلام کرد اتحاد رنو-نیسان، بزرگترین خودروساز جهان شد رنو در فروش و سوددهی رکورد زد قیمت پژو صفر کیلومتر در بازار + جدول هوندا فیت تقویت شده به بازار ایالات متحده رسید طرح تحویل ناب نیسان در نمایشگاه خودرو شیراز برگزار شد جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو اعلام شد استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان هیولای ژاپنی نمایشگاه خودرو شیراز را بشناسید رفتار متفاوت رنو و پژو در ایران شیک ترین و زیباترین دفتر کاری که تا بحال دیده اید! +تصاویر وقتی قرار بود قشم مرکز خودروسازی ایران شود تویوتا محبوب ترین است 10نسل با هوندا آکورد (+عکس) رونمایی از هوندا آکورد 2018 +تصاویر برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! خرید لاستیک خارجی پژو چقدر تمام می‌شود؟ +جدول کاهش 45درصدی فروش پژو در چین و اروپا بازگشت به ایران پژو را احیا کرد فراخوان سه خودروساز در آمریکا جولان اژدها های ژاپنی در تهران + عکس پژو 207i دستی را با اقساط 24 ماهه بخرید 20 درصد خودروهای ما تا 2020 فاقد آلایندگی خواهند شد جشنواره فروش تابستانی نیسان، با بهترین تسهیلات و پیشنهادهای ویژه آغاز شد برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 تیر 96 فروش خودروی جدید پژو 508 آغاز شد گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز گزارش تصویری از حضور ایران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز جراحی موتور به چه قیمتی؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 تیر96 عرضه شاسی‌بلند‌های نیسان با تخفیف ویژه قیمت انواع پژو دست دوم در بازار+جدول شرایط فروش ویژه نیسان در نمایشگاه خودرو البرز نیسان تصویر جدیدی از نسل بعدی لیف منتشر کرد دردسرهای خرید حواله پژو 2008 مبلغ دریافتی 50 درصد قیمت پژو 2008 نیست ضربه سنگین ورشکستگی تاکاتا به خودروسازان ژاپنی پیرمردهای محبوب بازار وانت جدید پژو؛ شیر چشم‌بادامی! +عکس تکذیب قیمت 120 میلیون تومانی پژو 2008 زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست هوندا تا سال 2025 خودروی خودران سطح 4 عرضه می کند نسل بعدی نیسان لیف دستیار ویژه رانندگی خودران دارد شیب کند استقبال از پژو 2008 مظنه قیمت محصولات Peugeot در بازار دبی بررسی فنی و ملاقات با پژو 2008 در سوییس + ویدئو جزییات بیشتر از ثبت‌نام پژو 2008 محصول جدید هوندا مجوز ورود به ایران گرفت + تصاویر نقدی بر پیش‌فروش اولین خودرو پسابرجامی کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط گلرنگ موتور نخستین تجربه رانندگی با پژو 2008 پیمان کارگر این‌بار به عنوان نماینده نیسان وارد ایران شد متولد چین بزرگ شده ایــــران توقف تولید خودروهای اسپرت در پژو هوندا نیروهایش را در چین افزایش می‌دهد ایران خودرو تنها مرجع رسمی فروش پژو2008 است دلایلی برای خرید نیسان ایکس‌تریل، شاسی‌بلند قدرتمند نیسان ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 (+عکس) پوست اندازی باربر چینی رونمایی از جدیدترین پیکاپ نیسان (+عکس) خودروهای جالب موزه هوندا+تصاویر هوندا روی خودروهای خودران و رباتیک متمرکز خواهد بود نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد فرانسویِ پرطرفدار در گذر از کیلومترها طرح فروش نقد و اقساط محصولات هوندا در ایران بهترین پژو پارس کدام است؟ معرفی رسمی پژ 308 مدل 2018 +عکس 10 خودروی خوب با قیمت کمتر از 18 هزار دلار در جهان ب ام و X4 و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری پژو و توتال حضور خود را در ایران محکم‌تر می‌کنند فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه و به تعداد محدود رنو و پژو ناجی قطعه ساز ورشکسته فرانسوی می‌شوند پاسخ پژو به محرمانه بودن قرارداد با ایران خودرو انتشار اولین تصویر از نیسان لیف جدید حضور مدیرعامل پژو در ایران خودرو جدید پژو 2020 رونمایی شد +تصاویر تغییر معادله فرانسوی‌ها در ایران فروش و تولید جهانی شرکت نیسان از ماه آوریل 2016 تا مارس 2017 رکورد ثبت کرد برای نیسان سواری چقدر باید هزینه کرد + جدول قیمت بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر ارتباط فرانسوی به سبک ایرانی! راه حل جالب نیسان برای کنار گذاشتن گوشی در حین رانندگی پژو به دنبال فن‌آوری خودروهای خودران است تولید کورسا با تکنولوژی پژو اوکراین از پژو به دادگاه‌های بین‌المللی شکایت کرد نیسان پا جای پای رنو می گذارد افزایش سود هوندا در پی کاهش هزینه‌های فراخوان خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! بچه شیر سرانجام به دام افتاد! خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای 2017 جهان هوندا CR-V هیبریدی؛ سواری راحت و مصرف سوخت پایین سرمایه گذاری 124 میلیون دلاری هوندا برای ارتقای ایرودینامیک خودروهایش نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر خودرو هیبریدی کم مصرف رونمایی شد خودرویی با تایرهای عجیب برای شن نوردی خودروهای الکتریکی و بهره گیری از میتسوبیشی حضور نیسان با یک "روگ" شبه نظامی در نمایشگاه نیویورک+تصاویر عدم حضور فیات، نیسان و پژو در نمایشگاه فرانکفورت ایران یازدهمین سواری‌ ساز بزرگ دنیا شد جزئیاتی ازقراردادهای محرمانه خودروسازان ایرانی با پژو بازی برای خودروسازان تمام شد خودرو پلیس تحسین برانگیز ساخت نیسان+تصاویر فروش برند لوکس نیسان 18 درصد رشد کرد انتشار تصویری از SUV مرموز اینفینیتی برای خرید خودرو صفر کیلومتر چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت پژو 508 گرانترین محصول ایران‌خودرو در مقابل رقبا + جدول جوک جدی آشنای ژاپنی خودروسازان فرانسوی منتفعان اصلی سیاست حمایت از تولید داخلی به زودی پژو خبرهای خوشی برای بازار ایران دارد پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند تشکیل واحد ال‌سی‌وی از سوی رنو-نیسان پیمان کارگر از رنو پارس رفت / جانشینان کارگر را بشناسید انتخاب مدیر سابق ب ام و برای هدایت تیم‌های طراحی نیسان استفاده از واحد "شتر بخار" به جای اسب بخار! یک کراس اوور خاص سهم داخلی‌سازی در خط تولید پژو 2008 چقدر است؟ زمانی برای انتخاب; پژو 405 SLX بخریم یا پارس LX؟ افتتاح خط تولید قطعات پژو در تبریز میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران درخواست برای استفاده مشترک از پلتفرم‌های اوپل و پژو همکاری انگلیس با پژو برای ساخت آینده واکسهال پژو، اوپل را 2.3 میلیارد دلار خرید رستگاری در 8ثانیه رونمایی دیجیتالی از رقیب کره ای نیسان جوک+عکس رویترز: پژو، اوپل را خرید پژو تا دوشنبه مالک اوپل می شود یورش یک شیر دیگر به ایران کدام تیپ از 206 بهتر است ؟ اولین پژو 2008 در کارخانه ایران خودرو تولید شد +عکس 20 خودرو عجیب و مفهومی تاریخ پژو (+عکس) کانسپت آینده‌نگرانه پژو را ببینید+تصاویر و مشخصات تست اولین خودروی خودران نیسان در اروپا رونمایی از کانسپت "instinct" توسط پژو تسهیل شروط پژو عکس لو رفته خودرو مفهومی پژو را ببینید کارلوس گون از مدیرعاملی نیسان کناره گیری کرد قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول بازدید هیات فنی پژو فرانسه از شرکت های قطعه ساز ایرانی وزیر بازرگانی انگلیس: پژو حفظ کارخانه‌های اوپل را افتخار می‌داند پژو پارس TU5 بخریم یا سورن EF7 توربو؟ شماره گذاری هوندا آغاز شد توقیف پژو پارس با 64میلیون ریال خلافی هوندا با الهام از آکورا NSX موتور قایق ساخت درآمد خودروسازان از پراید و پژو 405 فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ امسال 1.35 میلیون خودرو در ایران تولید می‌شود سیاست ترامپ علیه ایران به نفع ماست پژوهای فرانسه ایرانی می‌شود؟ راز بقای خودروهای قدیمی عملکرد خوب رنو-نیسان در 2016 همکاری هوندا و هیتاچی برای تولید موتور خودروهای برقی برندگان خودرویی اروپا در 2016 بازبینی همکاری دایملر با نیسان در مکزیک تجدیدنظر هوندا برای فعالیت در مکزیک سه محصول مشترک پژو و ایران خودرو در راه است هیوندای النترا GT 2018 هفته آینده رونمایی می‌شود پژو در کنیا خودرو می‌سازد بانک تجارت میزبان هیات بزرگ تجاری فرانسه تولیدات رنو و پژو از اسفند ماه به بازار می‌آیند شمشیر بازی سامورایی‌ها معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران همکاری جنرال موتورز و هوندا در زمینه فناوری پیل سوختی الکتریکی دیگری از نیسان: جوک! گسترش همکاری جنرال موتورز و هوندا در عرصه فناوری پیل سوختی کدام برند سریعترین رشد در بازار اروپا در سال 2016 را داشته است؟ نیسان روگ هیبریدی ارزان تر از RAV4 هیبریدی قیمت خورد نیسان Z در نمایشگاه توکیو رونمایی می شود فروش ویژه پژو 207 دستی به مناسبت دهه فجر بهترین پیک‌آپ‌‌های آفرودی (+عکس) میتسوبیشی رقیبی برای نیسان قشقایی رو کرد از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های 2016 در آلمان ایران خودرو و پژو خودرو جدید می‌سازند + جزئیات قهرمانی پژو در رقابت‌های رالی داکار 2017 جدیدترین قیمت و شرایط فروش 3 مدل وارداتی نیسان در ایران تست خودروهای خودران نیسان در خیابانهای لندن سهم 7 درصدی ایران از کل تولید پژو سیتروئن فرانسه در سال 2016 قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول مغز چرخ‌دار هوندا رونمایی شد تاثیر بازار ایران برافزایش فروش پژو داستان هوندا مــرگ زاپاتا همه این پیرمردان! آغاز طرح فروش استثنایی وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه توقف پروژه طراحی مشترک خودروهای لوکس نیسان و دایملر ترامپ تویوتا را تهدید کرد اما نیسان با خطر بیشتری مواجه است "قشقایی و مایکرا دو محصول آینده نزدیک نیسان در ایران" ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017 فروش 230 هزار دستگاه برند لوکس نیسان نیسان اکس-تریل با قیمت 248میلیون تومان رونمایی شد رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران نبرد فیل و فنجان! امضای پیش قرارداد با قطعه سازان در قرارداد پژو 6 خودرویی که مشتریان از خرید آن پشیمان هستند ایمن ترین خودروهای سال 2017+تصاویر چرخش 180 درجه‌ای نیسان در زمینه خودروهای هیبریدی آیرودینامیک‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ (+عکس) حراج اینترنتی سامورایی 950 اسب‌بخاری قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول تولید جهانی هوندا رکورد زد بازگشت گوزیلای نیسان به ایران+عکس ایکس‌تریل؛ معنای جدیدی از سواری ایمن و خانوادگی هوندا دومین مشتری وایمو شد خط‌و‌نشان خروس‌ها برای لشکر اژدها بـــرادران پاریسی در مسابقات پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر انتشار تصویر هوندا اودیسه 2018 قبل از رونمایی رسمی چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند اولین خودرو مشترک ایران و فرانسه اسفندماه به نمایش درمی‌آید خودروهای فرانسوی در صدر کم آلاینده‌ترین خودروهای اروپا پلتفرم خودروهای الکتریکی رنو، میتسوبیشی و نیسان یکی خواهد شد سرانجام میکرا نیسمو کارلوس گون رییس هیات مدیره میتسوبیشی شد آشنایان ما در غرب سرمایه گذاری هوندا در سرویس تاکسی آنلاین قرارداد با پژو بهترین توافق تاریخ خودروسازی کشور بود هوندا و دانگ فنگ در چین کارخانه جدید می‌زنند 10 شاسی‌بلند و پیک‌آپ برتر سال 2016 (+عکس) سرمایه گذاری جدید هوندا در یک کارخانه جدید چینی قدرت هوش مصنوعی و فناوری انتقال دیتای بزرگ در خودرو احساسی هوندا عبور فروش جهانی برند لوکس نیسان از رکورد 2015 رقابت پژو با پورشه و تویوتا باتری خودروهای الکتریکی نیسان به خانه‌ها می‌رود نگران وضعیت قرارداد جدید پژو با تمدید 10ساله تحریم هستیم دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی مانور قدرت فرمانده پژو در قلمرو کره ای‌ها محصول جدید پژو +تصاویر ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه همه چیز درباره شیرهای مشهور پژو! +تصاویر خرید پژو پارس تنها با 10 میلیون تومان پیش پرداخت نیسان اواخر امسال یا ابتدای سال آینده تعیین تکلیف می شود سهم‌و‌نقش قطعه‌سازان در قرارداد پژو تندر90 در بازار کمیاب و گران شد اجرای نخستین قرارداد پسابرجامی در ایران‌خودرو استعلام پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای داخلی‌سازی قطعات معمولی عدم نگرانی اتحادیه اروپا نسبت به امتیازهای انگلیس به نیسان نیسان 41 درصد سهامش در قطعه‌سازی "کالسونیک" را می‌فروشد استقبال نمایشگاه‌داران از جایگزینی خودروهای جدید با پراید و 405 خودروهای موجود در ایران بی‌کیفیت است هوندا به تولید در آمریکای شمالی ادامه می‌دهد عملکرد پژو و رنو در دوران تحریم معیار نیست پایلوت 2017 با اندروید و iOS نیسان سنترا نیسمو 2017 به بازار می آید فقط 1000 دستگاه قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول مونا سپهری مدیر ایرانی موفق در نیسان 10 قرارداد همکاری مشترک تامین قطعه بین ایران خودرو و پژو نهایی شده است نیسان سرویس کرایه خودرو راه اندازی می‌کند هوندای ژاپن حضور خود در صنعت هواپیماسازی را گسترش می‌دهد شروط صریح قطعه‌سازان ایرانی برای پژو و رنو پیروزی ترامپ روی حضور خودروسازان فرانسوی در ایران تاثیری ندارد هوندا به دنبال افزایش تولید اس.یو.وی در آمریکا است خروج پراید و پژو نباید به جایگزینی خودرو چینی بی کیفیت بینجامد نگرانی‌‌های پژو و رنو از سرمایه‌گذاری در ایران بعد از پیروزی ترامپ شیشه خودروهای هوندا با لمس دودی خواهند شد از آینده خودروهای خودران هیجان زده هستم پیش‌بینی نیسان از کاهش رشد فروش خود اتحادیه اروپا از انگلیس درباره تضمین به نیسان توضیح خواست نیسان اولین دفتر کار سیار جهان را ساخت+تصاویر کیفیت پراید و وانت نیسان افزایش یافته است توضیحات مفصل ایران خودرو از قرارداد با پژو تا ابهامات بودجه برنامه ایران‌خودرو برای دو محصول جدید پژو اعلام زمان تحویل پژو 207 آغاز فروش نیسان بی‌رحم مذاکرات خصوصی با خودروسازان بزرگ نیسان و هوندا به ماندن در انگلیس متعهد شدند هوندا پیش بینی ها درباره سود سال 2016 را بالا برد نیسان NISMO در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود جدیدترین اخبار از قرارداد پژو امتیاز دولت انگلیس به نیسان به زعم اسکاتلندی‌ها بالاتر از 1000 در ایران موافقت شرکت خودروسازی نیسان با سرمایه گذاری جدید در انگلیس به رغم برگزیت نیسان گاوشیرده خود را سر می‌بُرد رقابت فرانسوی ها در سرزمین پارس پژو با بازگشت به ایران زنده شد به اخبار ادغام دیگر خودروسازان کاری نداریم سرنوشت پیک آپ مشترک نیسان- میتسوبیشی چه می‌شود؟ نبرد لوکس و اقتصادی سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی نیسان روگ 2017 از 24 هزار دلار قیمت خورد 907، زیباترین مدل کوپه پژو نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است 10 خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال 2016 قراردادهای خودرویی را شفاف کنید غرامت صنعت خودرو ایران حلقه مفقوده قرارداد جدید با پژو هوندا نسل جدید سیویک Si را معرفی می‌کند نیسان از دولت انگلیس تضمین گرفت "پژو" دست دوم در بازار چند؟ +جدول تولید 8 نیسان جدید در هند تا 2021 موافقت کمیسیون اروپا با خرید سهام میتسوبیشی توسط نیسان گزارش تصویری از غرفه برند نیسان در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 جزئیات قرارداد جدید سایپا با پژو سوپر اسپرت پژو برای رالی داکار +عکس هوندا و یاماها متحد شدند قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول گزارش تصویری از غرفه برند پژو در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 گزارش تصویری رونمایی از محصول جدید ایران خودرو و پژو دوئل فرانسوی‌ها در بازار خودرو ایران نیسان مورانو 2017 از 30 هزار و 640 دلار قیمت خورد هیات بلندپایه پژو به ایران می آید نیسان سرمایه گذاری های جدیدش را در انگلیس به دلیل برگزیت تعلیق کرد پژو بادست‌پر به ایران بازمی‌گردد برنامه فروش 150 هزار پژو به ایران هوندایی که با موتور سه سیلندر 660 سی‌سی سریع‌تر از بوگاتی ویرون است! با این صندلی خودران از ایستادن در صف لذت ببرید تاریخ مصرف خودروهای جدید پژو در ایران همکاری ایران خود‌رو و پژو؛ قرارد‌اد‌ی برای تمام صنایع تولید خودروهای جدید در دستور کار «ایکاپ» با محصول جدید ایران خودرو آشنا شوید +تصاویر قیمت 5 محصول جدید ایران‌خودرو حدودا چقدر است؟ اعلام حضور هیوندای در دنیای ریس با RN30 خروس های رام در مقابل آدم فضایی ژاپنی خودروی پیشرفته امداد و نجات نیسان +عکس وانت احتمالی پژو قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول 5 محصول جدید پژو به ایران می‌آیند رقابت سامورایـــی‌های کوچک قیمت روز انواع پژو مدل 95‏ +جدول قوی‌ترین و گران‌ترین دوچرخه در تاریخ شرکت پژو رونمایی شد خودروهای پژو-سیتروئن به آمریکا بازمی‌گردند اما نه برای فروش انتظار برای چراغ سبز پژو قیمت خودروهای پژو؛ از مرداد تا شهریور ماه +جدول احیای همکاری های خودرویی با کشورهای اروپایی معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: پژو 3008 قد می کشد معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: مفهومی نیسان Sway، تجلی نسل بعدی نیسان میکرا امضاء تفاهم‌نامه همکاری در زمینه بازرسی و تست خودروهای داخلی با کشور فرانسه فروش 30 درصدی خودروهای تولیدی ایران و پژو در بازارهای صادراتی پیگیری داخلی‌سازی 20 درصدی محصولات پژو در مجلس تولید پژو 2008 از اسفند آغاز می‌شود امضای نخستین قرارداد ایکاپ با قطعه سازان ایرانی رونمایی از برنامه پژو در ایران قیمت 50 تا 80 میلیون تومانی خودروهای جدید پژو در ایران در نشست مشترک قطعه سازان ایران خودرو و پژو چه گذشت؟ نیسان روگ 2017 رونمایی شد گزارش تصىویری از نشست مشترک قطعه سازان ایران خودرو و پژو ورود قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین محصولات پژو قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول معرفی 5008 پژو با ظاهری عجیب (+عکس) توضیحات هوندا در خصوص قیمت بالای NSX آغاز داخلی‌سازی 20 درصدی خودروهای پژو جریمه شش میلیون یورویی نیسان و فروشندگانش در اسپانیا 3 نامه مجلس برای پیگیری قراردادهای خودرویی چرا فرانسوی ها در ایران بی رقیب ماندند ماکت نیسان قشقایی با 14 کیلومتر نخ ساخته شد+تصاویر شروع تولید محصولات پژو با داخلی‌سازی 20 درصدی خلاف قانون نیست مکان‌یابی کارخانه ایران‌خودرو و پژو آغاز شد پژو 301 سال‌ آینده عرضه می‌شود قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول رونمایی «هوندا» از «سیویک هاچبک 2017» +عکس قیمت نسل جدید خودورهای پژو تولید خودروهای مشترک ایران و پژو با کمتر از 40 درصد ساخت داخل قانونی نیست آغاز تولید پژو 2008 با 20درصد ساخت داخل آغاز پرداخت غرامت پژو به ایران افزایش تولید شاسی بلند پرفروش نیسان موتور جدید رنو-نیسان، دیزل را از رده خارج می‌کند با استفاده از سیستم فروش پژو مشکلی برای انتقال پول نداریم خودروهایی که بازنشسته نمی شوند پرکارترین خودروها کدامها هستند؟ موشک برقی نیسان در المپیک ریو +تصاویر قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول اولین تجربه رانندگی با پژو 508 محصول جدید ایران خودرو نیسان پسفایندر 2017 پنج ستاره گرفت نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) از سوی معاون فروش ایران خودرو صورت گرفت؛ اعلام قیمت جدید محصولات پژو و رنو نیسان بدنبال فروش سهام شرکت باتری سازی خود است چگونه هوندا با شرایط ویژه خریداری کنیم؟ کاهش فعالیت نیسان در تولید باتری خودروی برقی نسل بعدی هوندا سیویک تیپ R به زودی معرفی می‌شود+تصاویر خودرو عجیب و پیشرفته نیسان (+عکس) کاهش فروش خودروهای جدید پژو در محدوده 100 میلیون تومان نیسان تینا یا هیوندای آزرا ؟ در مسیر ایرانی‌شدن قیمت روز انواع مدل‌های پژو 405 و ‌206‏ +جدول پرفروش ترین خودروها در نیمه اول 2016+تصاویر سود پژو دو برابر شد نیسان به قهرمانان المپیکی لیف طلایی اهدا می‌کند+تصاویر هوندا از موتورسیکلت 250 جدید خود رونمایی کرد ​ هوندا و سافت‌بانک بدنبال تولید خودروهای احساسی هستند رنو بازی را به پژو می‌بازد؟ تولید خودرو هایی که قادرند احساسات راننده را بخوانند پژو 207i اتوماتیک و سدان در راه بازار هوندا NSX مدل 2017 را ببینید قرارداد پژو، نماد موفقیت برجام کاهش فروش خودروهای پژو نیسان اولین خودروی خودران ژاپنی شد طراحی موتورهای هیبریدی جدید برای دور زدن چین تخفیف و هدیه ویژه محصولات هوندا برای نمایشگاه خودرو شیراز پت‌فایندر جوان آماده رقابت با هوندا پایلوت نیسان مورانو هیبریدی 2016 را ببینید+تصاویر استدلال‌های مخالفان و موافقان رنو و پژو در ایران نخستین محصول مشارکت جدید ایران خودرو و پژو اسفندماه وارد بازار می شود هوندا 40 سالگی آکورد را جشن گرفت چرا طرف همه قراردادهای کلان صنعت خودرو فرانسوی هستند؟ جمشید حسینی سوار نیسان می شود نیسان علیه کمپین برکسیت شکایت می‌کند قیمت انواع محصولات پژو در نمایندگی و بازار 60 هزار اینفینیتی Q50 فراخوان می‌شوند نیسان خودروی هیدروژنی اتانول سوز می‌سازد تبلیغ وانت هوندا با رها کردن پاره آجر! سفر به قلب تپنده خودروسازی اروپا تجدید قوای خشمگین‌ترین گودزیلا تجسم ابرخودرویی از آینده، با نگاه به گذشته جانشین کوتوله یک SUV بلندقد رونمایی اقدامات هوندا و تویوتا در فناوریهای خودرو چشم‌غره پژو به نیسان قشقایی فراموش نشدنی! اگر می‌خواهید خاص باشید! تراک‌های برتر 2016 پژو یک هیولای 770 اسب بخاری هدیه داد «500»؛ نام یک خودرو متعلق به آینده نیسان از GT-R جدید خود رونمایی کرد +تصاویر پژو 3008 رقیب سرسخت نیسان قشقایی و رنو قاچار+تصاویر قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2016 وعده نیسان برای دو برابر کردن عمر باتری خودروهای برقی مدیر سابق نیسان در میتسوبیشی جانشین هوندا S2000 در سال 2018 می آید پژو با پلت فرم جدید در راه است نیسان؛ خودرو پلیس ژاپن آکورا فن آوری خودران ارائه می کند شیر شکست‌خورده بچه اژدها یا شیـر‌خسته؟ کره جنوبی نیسان را به دستکاری آلایندگی متهم کرد + تکذیبیه نیسان نیسان سر کلاس شیمی برای ارتقای خودروهای برقی! آغاز به کار شرکت مشترک ایران خودرو و پژو از خرداد نیسان برای آلایندگی قشقایی جریمه می‌شود چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو فروش 20 میلیون دستگاه خودرو تا 2018 ژاپن تنها 3 خودروساز خواهد داشت نیسان، میتسوبیشی را خرید گران ترین خودرو نیسان نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای سیاست‌های ویژه برای فروش محصولات پژو 10 خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس با 30 میلیون‌ تومان چه ماشینی بخریم؟ +جدول ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از 38 سال پاکستان برای جذب رنو و نیسان دست به کار شد سقوط و صعود یکساله خودرو‌ها در بـازار نیسان بیش از 108 هزار روگ را فراخواند برخورد وانت نیسان حامل اسید و اتوبوس داتسون و رنو بازار خودرو ارزان را می‌گیرند؟ در کارخانه پژو چه می‌گذرد؟ در کارخانه پژو چه می‌گذرد؟ نیسان برای 3.53 میلیون خودرو فراخوان ایمنی داد شرقی‌های بلند‌قامت ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن نیسان برای شکست تسلا به تخریب حریف متوسل شد سهم فرانسوی‌ها از صنعت خودرو ایران چقدر است؟ زمین زیر چرخ نیسان آبی دهن باز کرد! بازرسی از پژو سیتروئن در فرانسه آغاز شد شاسی‌بلند اقتصادی رنو یا ژاپنی فراموش‌شده؟ پژو در اندیشه بازگشت به آمریکا از طریق برنامه مشارکتی بازگشت رسمی پژو از تیر ماه قرارداد پژو از ال90 کامل‌تر است قیمت انواع محصولات پژو در نمایندگی و بازار آغاز فعالیت رسمی شرکت مشترک ایران و پژو از اردیبهشت نیسان یک کراس اور و یک اسپورت الکتریکی رو می کند تشکیل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با مدیرعامل ایرانی است نیسان اسکایلاین نمادین ترین خودروی ژاپنی تمام ادوار لقب گرفت پژو مجوز رسمی سرمایه گذاری در ایران را گرفت جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات پژو از سوی ایران خودرو اعلام شد بازگشت پژو سیتروئن به آمریکا برنامه پژو برای افزایش فروش جزئیات تکمیلی از همکاری پژو و ایران خودرو آغاز کار رسمی پژو از اواخر اردیبهشت خودروهای جدید هوندا به رانندگان مست سواری نمی دهند! اولین هنـدل سوپر اسپرت هوندا رونمایی شد نیسان GT-R 2017 بصورت رسمی معرفی شد جایگزین پژو 405 چیست؟ گشت ژاپنی بهترین سیویک 50‌ سال اخیر در راه ایران نیسان با GT-R 2016 در نمایشگاه نیویورک حضور می یابد رنو و نیسان برای خودروساز روسی رییس انتخاب کردند تصادف مرگبار 2 سواری پژو جان مسافران را گرفت نیسان 47 هزار دستگاه لیف را فراخواند تولیدات مشترک با پژو برای بازار ایران گران است؟ قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو ون‌های تراولر و i-Lab پژو را ببینید هوندا و جنرال موتورز همکار می شوند نحوه آموزش قطعه سازان هنوز تعیین نشده است «قرارداد پژو» یک بار مصرف نیست آغاز فروش ویژه نوروز محصولات هوندا زمان‌فروش محصولات جدید پژو در ایران جزئیات جدید از قرارداد پژو پژو پیش‌شرط مذاکرات هسته‌ای نبود پژو از ایران خودرو «باردار» است افزایش همکاری رنو و نیسان برای شش میلیارد دلار صرفه‌جویی از پدربزرگ تا نوه فروش خودروهای ژاپنی در آمریکا رکورد زد همکاری نیسان با دو شرکت‌ خودروساز ایرانی آینده ایران خودرو و پژو به همدیگر گره خورده است زمان عرضه محصولات جدید پژو در ایران اعلام شد نیسان باارزش‌تر می‌شود سه پژوی جدید ایران خودرو بالاخره در ایران رونمایی شد مشارکت ‌«ویزا»، «هوندا» و «پارک ویز» به درون خودروها می‌آید نیسان اپلیکیشن لیف را غیرفعال کرد توقف امکانات خودروی هوشمند نیسان برای جلوگیری از نفوذ هکرها نیسان شریک ششم ایران خودرو؟ جنگجوی شهری هوندا آمد خودروهای هیبریدی در قلب پروژه برقی سازی هوندا وقتی پژوهای فرانسوی به زبان فارسی سخن بگویند پژو به سودآوری رسید احتمال همکاری «نیسان» با ایران خودرو تویوتا یک رقیب جدی برای نیسان جوک در آستین دارد عصر ادغام خودروسازان به ژاپن رسید ضرر چند صد میلیونی فرانسه از نفروختن سهم پژو نیسان خواستار بررسی حضور گربه ها شد! نبرد «پرل‌هاربر» تکرار شد آغاز جوینت‌ونچر ایران‌خودرو و پژو از اردیبهشت 95 دو محصول جدید هوندا در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد گزارش تصویری آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی از دو برند جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان نیسان صندلی‌هایی معرفی کرد که به طور خودکار مرتب می‌شوند صندلی هوشمند اختراع تازه نیسان تولید پژو‌ جدید در یک شهرستان شناسنامه آمریکایی برای نیسان پاترول پرفروش ترین خودرو های سال 2015 پژو 301 چه نسخه‌ هایی دارد؟ میکرا کاپ ادیشن نسخه ای اسپرتی تر از سوپرمینی نیسان برای کانادا واکنش مدیر عامل رنو به توافقنامه پژو با ایران چشم‌غُره نیسان به F-150 Raptor فورد! جنگجویان زمستانی نیسان را ببینید+تصاویر هوندا نسخه اولیه ای از سیویک هاچ بک را رو می کند خودرویی ویژه حرکت در برف اشتباه پـژو موجب ورود رنـو به ایران شد بازار خودرو کشش پژوهای جدید را دارد؟ بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015 روح لاکچری در نیسان آرمادا 2017+تصویر تکرار ماجرای رنو برای پژو؟ رکود به‌دنبال حضور پژو عمیق‌تر شد هوندا تا پایان امسال یک خودروی پیل سوختی عرضه می‌کند پژوهای جدید در خارج از ایران چند فروخته می‌شوند؟ پیش‌بینی وضعیت صنعت قطعه‌سازی پس از قرارداد با پژو آکورا NSX 2017 نیامده 1.2 میلیون دلار فروش رفت جزئیاتی جدید از قرارداد ایران‌خودرو و پژو جدیدترین شرایط فروش 2 محصول هوندا در 6 تیپ اعلام شد تحول خدمات پس از فروش هوندا در ایران با طرح "سرویس پلاس" گمانه‌زنی از جزئیات قرارداد پژو فراخوان خودروهای نیسان به دلیل یک نقص عجیب این 3 مدل پژو در راه ایران ون لوکس هوندا به ایران آمد آغاز عصر جدید «ایران‌خودرو- پژو» پژو با تمام قوا به ایران می آید قرارداد800 میلیون یورویی ایران خودرو - پژو امضا شد هوندا اودیسه به ایران رسید + قیمت مقام فرانسوی: قرارداد بازگشت پژو به ایران پنجشنبه امضا می شود پژو و رنو در لیست خرید روحانی در سفر به اروپا هوندا تا پایان امسال یک خودروی پیل سوختی عرضه می‌کند پنج پژو آینده ایران‌خودرو را بشناسید قطعی شدن قرارداد ایران خودرو و پژو با سفر روحانی قیمت پژو 207 مشخص شد تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران همکاری جنرال موتورز و هوندا برای ساخت پیل سوختی نیسان تیتان XD بهترین وانت 2016 شد نیسان ماکسیمای 2016 را ببینید پیچیده‌ و چشمگیرترین نیسان GT-R کیت نیسان برای تبدیل خودرو به اسنوموبیل توقیف خودرو پژو با بیش از 37 میلیون جریمه پرداخت نشده در لاهیجان نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ این نیسان طلایی دیوانه کننده را ببینید خودروهای پروفروش پژو در بازار اروپا عرضه اولین خودرو پساتحریمی ایران خودرو در مرداد 95 وبسایت نیسان هک شد گرانی پیلهای سوختی 2 خودروساز دیگر را همکار کرد لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان پژو کلاسیک خاص در ایران+عکس نیسان کیکز؛ شاسی بلندی از جنس آمریکای لاتین اعتماد دوباره به پژو توقیف خودرو پژو پارس با 25 میلیون ریالی خلافی در اراک شاسی‌بلند کوچک هوندا با ظرفیت 7 سرنشین 10 خودرویی که کمترین افت قیمت را دارند عرضه مدل جدید نیسان به رغم رکود بازار هوندا: به تاکاتا کمک نخواهیم کرد هوندا به قطعه ساز ژاپنی وام جدید نمی‌دهد تصاویر لو رفته از نیسان GT-R مدل 2017 هوندا نهمین قربانی ایربگهای تاکاتا را تایید کرد نیسان قیمت پایه تایتان XD 2016 را اعلام کرد گوشه‌گیران بازار 100 میلیونی تزریق هیجان در سنترا با الگوی چهره ماکسیما پژو شاسی بلند 4007 را ببینید اولین محصول پژو که به ایران می آید خودرو پژو 508 را ببینید ساخت جت شخصی توسط یک شرکت خودروساز شاسی‌بلند جدید ژاپنی ساز و کار دور جدید همکاری ایران‌خودرو و پژو وانت نیسان تیتان XD 'tweener بیش از 41 هزار دلار قیمت خورد خودروهایی که در سال 2015 بیشترین بار در گوگل جستجو شدند هوندا سیویک Si توربو 230 اسب بخار قدرت دارد نسل جدیدتر سوپر خودرو هوندا نیسان بدنبال جلو زدن از هوندا و کم کردن فاصله با تویوتا است هدف جدید نیسان در بازار آمریکا هوندا "خط الراس" خود را مشخص کرد هر‌چه قدیمی‌تر با‌کیفیت‌تر‌! خیز دوباره پژو برای حکمرانی در داکار انتشار جزئیات بیشتر درباره پیشرانه هشت سیلندر جدید نیسان خودرویی که برق مصرفی خانه شما را تامین می‌کند نیسان جزئیات موتور جدید پیکاپ تیتان را منتشر کرد هوندا درصدد طراحی خودروی مخصوص برای هندی‌ها نیسان 34 هزار دستگاه Rogue را فراخواند فهرست ایمن‌ترین خودروها منتشر شد نیسان جوک برقی می شود 405 جـوان نخرید حضور جدی پژو در ایران شیرهای غران پژو به روایتی متفاوت آشنایی با 5 پژو جدید ایران خودرو +عکس هوندا پایلوت 5 ستاره گرفت در هیبت یک ماکسیمای کوچک نیسان تمام‌برقی وارد ایران می‌شود نیسان آبی که ما می شناسیم و نیسانی که در دنیا تولید می شود نسل بعدی نیسان GT-R تا 2020 نمی‌آید سوپراسپرت 9دنده هوندا را ببینید سیویک کوپه 2016 اسپورت و جادار است بررسی «نیسان تیتان XD مدل 2016» ماموریت مدیر عامل ایران خودرو در پاریس قیمت انوع خودرو پژو در تهران عنوان خودرو سال اروپا در 1987 میلادی برای پژو 405 نیسان "ورسانوت" را به استودیوی رنگ می برد عموزاده‌های جدید «206»و«405» در اروپا خودرو نیسان NP300 ناوارا را ببینید برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت تولید وانت جدید نیسان در آفریقای جنوبی توافق با پژو برای تشکیل مرکز تحقیقات مشترک هوندا سیویک کوپه 2016 را ببینید+تصاویر نیسان و تویوتا کنار گذاشتن ایربگ های تاکاتا را تایید کردند نیسان هم به جمع تحریم کنندگان تاکاتا پیوست فرار غولهای ژاپنی از ایربگ تاکاتا افزایش هزینه‌های هوندا از فراخوان ایربگ‌ها جزییات قطع همکاری هوندا با یکی از قطعه سازان همکار هوندا CR-Z 2016 را رونمایی کرد نگرانی نیسان از نفوذ بیشتر دولت فرانسه در رنو چرا پژو ایران خودرو را تهدید می کند؟ اولین خودرو بدون راننده نیسان فراخوان برای تعمیر ایربگ خطرناک شاسی بلند جدید نیسان 2020 Vision را ببینید پژو دست و دل‌بازتر از رنو است پژو تمام شروط ایران خودرو را پذیرفت هوندا کلاریتی مدل 2016 را ببینید نیسان خودروهای کاملا خودران را تا 2020 روانه خیابانها می کند نیسان گرن توریسمو جدید خود را به نمایش گذاشت خودروی برقی اتوماتیک نیسان رونمایی شد همکاری هوندا برای ساخت فناوری‌های نسل جدید 4 نشان قابل اطمینان سال 2015 نیسان از یک کانسپت نیمه خودران رونمایی کرد نیسان 47 هزار دستگاه ماکسیما و آلتیما را فراخواند افزایش درآمد پژو در فصل سوم مطبوعات اجازه دهند پژو و ایران خودرو کار خودشان را کنند چرا پژو در ایران بلاتکلیف است؟ پژو ریالی در ایران سرمایه گذاری نکرده است این گودزیلا آماده حمله است! مهندسی هوندا در گیرودار نشیب‌ و فرازهایش 3 پژو و 2 رنو در راه ایران خودرو خودران هوندا وارد بازار می‌شود جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر پیش‌نمایشی از چهره نسل آینده Cube یک قدم نزدیکتر به خودرو هیدروژن‌سوز هوندا یک خودرو ژاپنی جدید در راه ایران نسخه‌ای جدید از نیسان 2020 ویژن گرن توریسمو نیسان مدل سال 2016 یک خودرو هاچ بک جدید از نیسان ولوو و نیسان هم غرامت می دهند؟ برداشتی اسپرتی تر از نیسان پاترول برای خاورمیانه جنگ ژاپـنی جی‌تی‌آربا پوششی طلایی و کربنی نیسانی که سلفی می‌گیرد تویوتا و رقیبی فانتزی برای نیسان جوک! بلوغ هوندا سیویک در ایستگاه دهُم ... تصاویرنیسان کیوب راببینید عدم تمایل پژو برای بازگشت به بازار قدیمی ارزش سواری هوندا مدل 2016 اعلام شد پژو رقبای سرسختی پیش رو دارد پژو 208 در راه بازار ایران ایران خودرو رسما از پژو غرامت خواست معرفی نیسان آلتیمای جدید تلاش پژو برای حضور دوباره در ایران سه محصول جدید پژو در راه ایران مردم ایران از پژو ناراضی‌اند نگرانی فرانسه از بازنده شدن در رقابت برای تصاحب بازار ایران خیز فرانسه برای تصاحب بازار ایران و درسی که باید از گذشته گرفت ورود یک پژو خاص به ایران افزایش دامنه حرکت نیسان لیف در نسل جدید خودروهای هوشمند هوندا خیابان‌های کالیفرنیا را تسخیر کردند پای خودروهای خودران هوندا به جاده‌ها باز شد فراخوان 300 هزار خودروی نیسان ماشین پژو فراکتال را ببینید هدیه هوندا به فدراسیون جهانی والیبال قیمت پژوی جدید ایران خودرو ترکیب شگفت انگیز خودرو و موتورسیکلت 206 در مقـابل 206 افزایش محدوده حرکتی نیسان لیف سهم 40 درصدی پژو در بازار خودرو ایران پژو 307 در راه ایران ماشین نیسان 370Z را ببینید تصاویرپژو 208 مدل 2015 سناریویی برای ظهور دوباره نیسان در ایران خشمی جذاب بر چهره سدان محبوب هوندا هوندا CR-V مدل 2015، راه پرفراز و نشیب ایران از پژو غرامت می‌گیرد عراقی‌ها بزرگترین مشتری خارجی پژو پارس هوندا با شاسی بلند نجات یافت تجربه ایرانی پژو در بازار روسیه پژو با سرمایه گذاری مشترک به ایران باز می‌گردد محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها تصویرهوندا اودیسه تورینگ الیت را ببینید تصاویر هوندا اودیسه تورینگ الیت را ببینید بررسی دور جدید همکاری با خودروسازان خارجی در نشست با وزیر صنعت بازگشت پژو به بازار ایران سخت‌‌تر است اما رنو وضعش بهتر است پژو با 14 سال زیاندهی آماده برگشت دوباره به ایران قرارداد نهایی شده پژو روی میز مدیران خودروساز و بلاتکلیفی زیان سنگین ایران ایران‌خودرو از پژو خسارت بگیرد؛ باید انحصار فرانسه را بشکنیم جرم رنو و پژوی فرانسه محرز شد؛ پرونده قضایی به دادگاه رفت اعمال تعمیرات به سبک نیسان آبی! آمادگی پژو و رنو برای تولید خودرو در ایران تولید هوندا با سوخت هیدروژن تا 2020 اعتماد به‌نفس آلمانی در برابر شجاعت ژاپنی مسابقه "پژو" و "رنو" برای رسیدن به بازار ایران رکورد میزان مصرف سوخت برای هوندا سیویک تورر ثبت شد انگلیسی زبان رسمی شرکت هوندا می شود امیدواری تلویحی فابیوس به حضور پژو و رنو در ایران دانستنی‌های چهارصد‌و‌پنجی سامورایی‌های فراموش شده ملاقات با گودزیلا فراخوان 4.5 میلیون خودرو دیگر هوندا در سراسر دنیا پروتون و هوندا همکار شدند هوندا خودروهای بیشتری را فراخوان می‌کند ماشین هولدن ولت را ببینید بازبینی هوندا در کیفیت تولید خودرو شاخ‌به‌شاخ صدرنشینان ژاپنی در ایران رقابت در بازار کراس‌اورها «نیمه شب» در راه است برنامه های نیسان برای افزایش محبوبیت مدل لیف توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن کمک خودروسازان ژاپنی به ساخت جایگاه‌های سوخت زبان هوندا تغییر می‌کند عرضه نیسان لیف جدید در ماه آگوست کاهش شدید تولید جهانی هوندا افزایش فراخوان تویوتا و نیسان فراخوان بیش از سه میلیون خودرو تویوتا و نیسان به دلیل نقص فنی حقوق و پاداش یک میلیارد ینی برای مدیرعامل نیسان هوندا هشتمین قربانی کیسه هوا را تائید کرد توقف ساخت خودرو گازسوز هوندا فراخوان 39. 1 میلیون خودرو هوندا برنامه‌های هوندا برای یک نسخه کوچکتر از NSX برنامه جدید نیسان برای خودروهای الکتریکی تولید هوندا پایلت 2016 آغاز شد خاص‌ترین نیسان موجود در ایران را ببینید آیا نیسان داتسون گزینه مناسب برای بازار خودرو ایران است؟ افزایش فراخوان هوندا نیسان پولسار 2015 نیسان، مدل جدید عرضه می‌کند نسل جدید ماکسیما می خواهد یک خودرو اسپرت 4در باشد ... نیسان ماکسیما، سریع‌ترین در نوع خود رضایت نیسان از ادامه همکاری با رنو فراخوان خودروهای تویوتا و هوندا در آمریکا و هند نیسان به فناوری اتوماتیک مجهز می‌شود ایربگ‌های هوندا دردسرساز شد پیش‌بینی افزایش سود نیسان گودزیلای طلایی را ببینید با مدل جدید هوندا آشنا شوید هوندا HR-V مدل 2016 را ببینید سود سالانه هوندا کاهش یافت ماشین هوندا دی را ببینید تصاویر رایانه ای از نسخه R از هوندا سیویک کوپه تولید ماکسیمای جدید آغاز شد چالش دولت فرانسه برای شراکت رنو و نیسان نیسان مورانو مخصوص چین به بازار آمد هوندا مطمئن ترین برند خودرویی انگلستان شناخته شد کیسه هوای انفجاری یک مجروح برجای گذاشت استاندارد مشترک برای خودروسازان و تولیدکنندگان موبایل نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان ادامه کاهش تولید در تویوتا و نیسان تا 3ماه دیگر ایران پس از فرانسه دومین بازار خودرو پژو محسوب می شود آغاز تولید پژو 206 و 207 در آذربایجان شرقی از سال 90 همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری) ارتقا کیفی پژو 405 به رده خیلی خوب تا ماه آینده آغاز تولید پژو 508 جدید اعلام جدیدترین نرخ فروش برخی خودروهای داخلی و وارداتی (16 آذر)
Back to top