«نیسان مورانو» و «هیوندای سانتافه»، فورد «اِج» را به چالش می‌کشند

محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها

عصر خودرو : نخستین معیار برای آدم‌های خوش‌تیپ در انتخاب خودرو، ظاهری خوب و زیبا است تا با تیپ و شکل آنها همخوانی داشته باشد. در این بین با اینکه بازار خودرو را محصولات متنوعی دربر می‌گیرد اما یافتن خودرویی که هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فیزیکی با آن ارتباط برقرار کنید، کار آسانی نیست.

Saturday 01 August 2015 - 09:46:00

محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صمت؛ به عبارتی برخی خودروها شاید از لحاظ عملکرد و فیزیک توانسته باشند در میان مصرف‌کنندگان جایی برای خود باز کنند اما به لحاظ طراحی بد و ظاهری ناهمگون در تاریخ صنعت خودرو ناپدید شوند. به هر حال قرار است، در این بخش 3 خودرویی مقایسه شود که هر 3 آنها در نگاه اول با هم برابرند. به عبارت دیگر طراحی پایه دیفرانسیل جلو همراه با آپشن محبوب سیستم انتقال قدرت AWD رینگ‌های 19 و 20 اینچی آلیاژی این خودروها، چهره‌ای تنومند به آنها بخشیده است. هیوندای سانتافه اسپرت با سیستم تعلیق جدید و تنظیم الکتریکی قدرت فرمان وارد میدان شده است تا در کنار هم‌قاره‌ای خود، نیسان مورانوی پلاتینیوم آخرین نسل کراس‌اورهای با تجربه، نسل دوم فورد اج اسپرت که موتور قدرتمندی زیر کاپوت دارد را محاصره کرده و به چالش بکشد.

فورد «اج» اسپرت AWD
فورد اِج که نسل نخست آن از سال 2007م وارد بازار شده است، برخلاف مورانو بخت و اقبال خوبی نداشته و بیشتر ضرر داشته تا سود و درحال‌حاضر نیز این رویه ادامه دارد.
فورد «اِج» با 3 موتور مختلف عرضه و سواری با آن همراه با 2 موتور 6 سیلندر 3/5 لیتری و 4سیلندر 2/0 لیتری اکوبوست به سواری اسپرتی تبدیل می‌شود. هرچند فورد در این مقایسه در رتبه سوم ایستاده، اما عملکرد موتور 6 سیلندر 2/7 لیتری اکوبوست این خودرو بسیار حیرت‌انگیز است. این موتور همان عملکرد استثنایی در فورد150‌-F را تکرار کرده و باعث شده که «اج» 2تنی تنها در 5/7 ثانیه از سرعت صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو با چنین موتور قدرتمندی مصرف سوخت معقول 12/7 لیتر در شهر، 9/7 در جاده و 11/36 درحالت ترکیبی را ثبت کرده است.تغییرات به‌وجود آمده در این خودرو باعث شد تا اج، سواری اسپرتی داشته باشد، سخت‌تر شدن 10 درصدی فنرها نسبت به مدل پایه اج، سخت‌تر شدن 15درصدی میله‌های ضد چرخش و تیونینگ مناسب کمک فنرها مثال‌هایی از تغییرات سیستم تعلیق هستند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این خودرو نسبت به سانتافه اسپرت و مورانو، سواری خشک‌تری داشت اما این خودرو در جاده‌های صاف عملکرد انعطاف‌پذیری از خود نشان داده است. همچنین در دست اندازهای جاده هم کابین خودرو واقعا به لرزه می‌افتاد. با این حال نقطه قوت این خودرو موتور قدرتمند آن است و حداقل برای مشتاقان قدرت و سرعت نقطه اتکایی محسوب می‌شود. از برخی جهت‌ها این خودرو را رقیب پورشه ماکان S می‌دانند چرا که این خودرو توانست زمان 26/2 ثانیه‌ای برابر با ماکان S را در آزمون «فیگر ایت» ثبت کند.روکش‌های اسپرت از جنس چرم و جیر صندلی‌های این خودرو را پوشش داده و قابل تنظیم بودن پشتی صندلی همه‌چیز را راحت کرده است. دنده خودرو هم وجهه‌ای شیک دارد که ناخودآگاه شما را به یاد 150- F (بهترین تراک سال) می‌اندازد. البته استفاده از این دنده مشکل و جا زدن آن تا حدی مبهم است که برای انتخاب دنده عقب ممکن است چندین بار خودرو را در حالت خلاص قرار دهید. تعویض دنده بین D و S نیز می‌تواند به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای گیج‌کننده باشد، لحظاتی در رانندگی هم در شهر به‌وجود می‌آید که نسبت فرمان‌پذیری به چرخش از حالت طبیعی خارج می‌شود. بنابراین اِج 44 هزار دلاری عملکرد بسیار عجیبی دارد، چراکه از طرفی با سرعت بالا و سواری لذت بخش، خودرو مناسبی برای مشتریان کوپه‌ها و سدان‌های پر سرعت است اما از طرف دیگر از پس برخی کارهای ساده که یک خودرو انجام می‌دهد، برنمی‌آید.طراحی داخلی و کیفیت مواد به‌کار رفته در کابین این خودرو در کلاس بالایی قرار گرفته است اما استفاده از دکمه‌های کوچک در دوطرف کنسول وسط، بسیار عذاب‌آور است. صفحه نمایش وسط این خودرو هم نسبت به هیوندای و نیسان در سطح پایین‌تری قرار دارد. «کوین جرج»، مدیر بخش طراحی فورد «اِج» درباره طراحی بیرونی خودرو می‌گوید: ما نمی‌خواستیم محصول‌مان را از نو بسازیم، می‌خواستیم قطعات خوب را در کنار هم قرار دهیم.»اما از دیدگاه ما «اِج» طراحی عضلانی و مدرنی دارد که در این طراحی فورد حاضر نشده هیچ ریسکی را در قبال آن به جان بخرد. درنهایت این نسل از «اِج»، بهترین نسل تولید شده از سری این خودرو تا به حال است؛ فضای زیاد و گستره عملکرد این خودرو به‌ویژه در قسمت تعلیق و موتور 6 سیلندر قسمت‌های مورد علاقه ما بود. با این حال اگر پکیج کلی این خودرو هم مثل موتور آن منحصر به فرد بود، خودرو کاملی را پیش روی خود می‌دیدیم.

هیوندای سانتافه اسپرت آلتیمیت AWD
رانندگی با سانتافه اسپرت 2013 با کنترل درهم خودرو و فرمان‌پذیری نه‌چندان مناسب تجربه جالبی نبود؛ اما مدل 2015 این خودرو با ریزپردازنده 32 بایتی الکتریکی فرمان برای فرمان‌پذیری دقیق‌تر، طراحی دوباره جلو و عقب برای سختی جانبی بیشتر و هندسه تعلیق عقب بهبود یافته، نظر ما را به خود جلب کرد.نتیجه این تغییرات، عملکرد بهتر خودرو بود؛ اما این تغییرات باعث نشد که زمان ثبت شده در «مونت پالمر» کاهش یابد، چراکه این تغییرات بیشتر در زمینه ارتباط خودرو با راننده بود و تغییر بزرگی در اعداد و ارقام قدرت موتور حاصل نشده بود. نسل جدید این خودرو مثل مدل قبل این خودرو زمان 27/7 ثانیه را در آزمون «فیگر ایت» ثبت کرد و از لحظه تخته کردن پدال ترمز در سرعت 96 کیلومتر در ساعت تا رسیدن به توقف کامل نیز خودرو 37/19 متر روی آسفالت کشیده می‌شد که حالا در مدل 2015 تبدیل به 37/80 متر شده است. فرمان‌پذیری و رانندگی خودرو چه درگیر آن باشید یا نه، همچنان شما را به خود جذب می‌کند. موتور 4 سیلندر توربوشارژ با 265 اسب بخار نیرو برای شهر و جاده به‌نظر کافی است. این خودرو به خوبی نشان می‌دهد که هندلینگ و دینامیک عالی اولویت اصلی طراحی آن نبوده است.شاید این مسئله، ویژگی خوبی باشد اما به‌نظر ما این ویژگی ناامیدکننده است. مشتریان نسل فعلی و نسل پیشین سانتافه عملکرد رانندگی را در انتهای اولویت‌های خود قرار می‌دهند. ارزش و قیمت از اولویت‌های اصلی سانتافه است، به طوری که قیمت این خودرو نقطه قوت آن محسوب می‌شود. قیمت 38 هزار و370 دلاری این خودرو که امکانات زیادی هم دارد، 5هزار و585 دلار کمتر از مورانو و 6 هزار و490 دلار کمتر از «اج» است. مشتریان این خودرو با پرداخت کمتر از 40 هزار دلار صاحب خودرویی با فضایی بزرگ و ویژگی‌های زیادی می‌شوند؛ صندلی‌های راحت و بلند یکی از ویژگی‌های شاسی‌بلندها و کراس اورهاست که خریداران را برای خرید این خودروها تحریک می‌کند. آگاهی از قیمت خرید، دلیل اصلی خرید این خودرو است و خرید سانتافه که عملکردی مناسب و قابل قبول دارد، کاری معقول و منطقی است. با وجود موتور محدود شده خودرو، ثبت زمان 9/3 ثانیه صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت زمان بدی نیست اما بیشتر از 2 کراس‌اور دیگر است. البته سانتافه دیفرانسیل جلو در 8/5 ثانیه به 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ سانتافه کمی از حالت اسپرت خارج شده اما این خودرو می‌تواند بیشتر از یک خودرو روزمره باشد. سانتافه با مصرف 11/94 لیتر در شهر، 8/88 لیتر در جاده و 10/55 لیتر بنزین به صورت ترکیبی در 100 کیلومتر از لحاظ مصرف در کنار مورانو قرار می‌گیرد. همچنین با 4 هزار و350 دلار دیگر و با پکیج آلتیمیت تمام آیتم‌های این خودرو فراهم می‌شود. صندلی‌های جلو و عقب گرم شونده، سنسورهای پارک، حافظه صندلی راننده و نمایشگر لمسی 8 اینچی ویژگی‌های این خودرو هستند. صندلی‌های این خودرو باوجود ساختار سفت، راحت هستند. کنترل ساده کنسول وسط، فضای زیری مناسب و دید مناسب شیشه‌های جلو کاملا دلپذیر است. کابین خودرو هم از نظر عایق بودن صدا، عملکرد خوبی داشت، به طوری‌که در آزمون تخت گاز تا 96 کیلومتر بر ساعت، صدای 20/7 «دسی بلی» توسط دستگاه درون کابین ثبت شد که 18 درصد پایین‌تر از مورانو و 23 درصد پایین‌تر از اج بود.

نشریه هیوندای درباره طراحی بیرونی این خودرو اعلام کرد که طراحی بیرونی سیال‌گونه خانواده کراس‌اور سانتافه با استناد به تاثیر حرکت سرکش طراحی کانسپت جدید استورم «اج» ساخته شده است. این طرح نشانگر تصویر دینامیک و قدرت طبیعت هنگام تشکیل توفان است. طراحان هیوندای با 3 میله 6 ضلعی در جلوپنجره، چراغ‌های LED جلو قوی، کمربند بالارونده، اسپویلر سقف و چراغ عقب‌های کمانی یک حرکت ثابت را به تصویر کشیدند.اما از دید ما باوجود محافظه کاری افراطی هیوندای، سانتافه طراحی مناسبی دارد که مشابه سایر کراس‌اورها است. جلوپنجره و خطوط روی بدنه، زیبایی خودرو را دوچندان کرده و باعث شده که در نگاه نخست این خودرو نسبت به و مورانو کوچکتر به نظر برسد.
بیشتر اوقات در خرید خودرو باید منطقی‌تر از چیزی باشیم که هستیم و اسیر احساسات این تجربه نشویم. سانتافه جدید نشان داد که می‌تواند انتخابی معقول و به جا باشد.

نیسان مورانو
در گام نخست طراحی بیرونی و ظاهر نسل سوم «مورانو» نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند، عملکرد موتور خودرو درست پشت‌سر نسل پیشین آن قرار می‌گیرد اما نسل جدید با کیفیت بهتر، این قضیه را پشت‌سر می‌گذارد.این نخستین‌بار نیست که مورانو جایگاه نخست را از آن خود می‌کند، پیش‌تر «مورانو» در بررسی دیگر «موتورترند»، مورانو میتسوبیشی «اندیور» و تویوتا «هایلندر» را کنار زده و در آن بررسی هم جایگاه نخست را تصاحب کرده بود. مورانو با سواری راحت، کابین آرام و ویژگی‌های دیگر، مخلوط خوبی از همه چیز است که هم از لحاظ کاری مناسب است و هم از لحاظ تفریحی. این خودرو درست مثل نسل نخست در سال 2003م احساس خوب خودرویی اتوماتیک و هندلینگ عالی را به شما القا می‌کند و به طرز جالبی در جاده‌ها شناور می‌شود. این خودرو در پیچ‌ها کمی به مشکل برمی‌خورد و می‌لرزد اما این مشکل به هیچ عنوان کنترل خودرو را سخت نمی‌کند. جالب اینجا بود که حتی با سرعت بالا در پیچ و با ثبت زمان 27/8 ثانیه‌ای در آزمون «فیگر ایت» به مشکل بر نمی‌خوریم. بالا و پایین رفتن از جاده‌های «مونتن پالمر» در کالیفرنیای جنوبی، جایی که این 3 خودرو عملکرد خود را به نمایش گذاشتند، مکانی است که بعضی از خودروها را دچار دردسر می‌کند. با این حال مورانو مثل بیوک لاکراس 2012 یکی از بهترین خودروهای سریع سرگرم‌کننده در این جاده محسوب می‌شود. دینامیک این خودرو بسیار حیرت‌انگیز است و کنترل پایداری مناسب این خودرو گستره مانور آن را بالا می‌برد. این خودرو در مسابقات درگ «زاتا» بالانس خوبی دارد و با گیربکس CVT نیروی 260 اسب بخاری را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. مورانو با موتوری 6 سیلندر تنها در 7/4 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که البته این زمان در مورانو دیفرانسیل جلو به 7/0 ثانیه کاهش می‌یابد. فرمان هیدرولیکی این خودرو که به صورت الکتریکی کنترل می‌شود، با کمی تاخیر عمل می‌کند و باعث می‌شود فرمان سفت‌تر از آن چیزی که انتظار داشتیم، باشد.مورانو در میان رقبا، بهترین طراحی داخلی را دارد و سیستم مسیریابی آن با وجود صفحه نمایش بزرگ و گرافیک مناسب یکی از بهترین سیستم‌های مسیریابی است. صندلی‌های این خودرو بسیار راحت هستند، فضای پا هم بسیار بیشتر از دیگر خودروهاست، به‌طوری که شاید بتوان گفت، هیچ خودروسازی چنین محیطی را برای سرنشین فراهم نمی‌کند. بهترین راه برای مشتریان این خودروها، چک کردن حضوری خودروهاست. تمام این کراس‌اورها فضای بار بزرگی دارند و مورانو در مدل پلاتینیوم صندلی‌های تاشونده‌ای دارد که نسبت به دیگر کراس‌اورها چاق‌تر به نظر می‌رسد و از لحاظ فضای بار در جایگاه مقایسه، برتری نسبی دارد.«شیرو ناکامورا» مدیر خلاق و معاون مدیرعامل نیسان درباره طراحی بیرونی این خودرو اعلام کرد: «یکی از دلایل اصلی طراحی بیرونی و داخلی مورانوی جدید، بالا بردن تجربه راننده است که این امر در تضاد با سنگینی و بزرگی خودروهای سنتی اسپرت و کاربردی است. این طراحی ما را به سمت آیرودینامیک پیشرو و 3 عنصر کلیدی در طراحی‌های آینده هدایت کرد.» با طراحی جلو و عقب V شکل، چراغ‌های مختص نیسان و خطوط سقف شناور، از دید ما شجاعت نیسان و طراحی با اصالت‌اش قابل‌تحسین است اما جلو پنجره مشبک موسوم به نیش دندان، چراغ‌های عقب برجسته یا ستون C غیرضروری این خودرو چنگی به دل نمی‌زند.

جدا از مواد و قطعات عجیب به‌کار رفته در کابین، طراحی داخلی خودرو بسیار مناسب است و نیسان تلاش کرده تا ظاهر بهتر و مواد مرغوب‌تری را در کنار هم قرار دهد. در طراحی مورانو، دید خودرو با ستون A ضخیم و ستون B و ستون C عجیب، فدای طراحی خودرو شده است؛ اما با پرداخت 43 هزار و 955 دلار، مورانو با پکیج فناوری (شامل کروزکنترل تطبیقی، هشدار برخورد جلو با ترمز خودکار و سانروف پانوراما) همراه با سیستم انتقال قدرت AWD و مصرف سوخت 11/59 لیتر در شهر، 8/78 لیتر در جاده و 10/32 لیتر بنزین در حالت ترکیبی در 100 کیلومتر با تمام کاستی‌ها در صدر این مقایسه قرار گیرد. به این ترتیب خودروسازان آسیایی یعنی نیسان مورانو و هیوندای سانتافه به ترتیب برندگان این مقایسه بودند و رقیب‌شان فورد اج را در این آزمون جا گذاشتند.

 

برچسب ها

نیسانفوردهیوندای
مطالب مرتبط بیشتر
خودروهای هیبریدی به داد فورد رسید برتری پیکاپ‌های جی‌ام بر فورد و نیسان فورد تولید پیکاپ لایتنینگ F-150 خود را کاهش می دهد روش جالب فورد آمریکا برای تولید قطعات از ضایعات درخت زیتون + عکس فراخوان 100 هزار خودروی معیوب فورد تاکسی هوایی هیوندای چه زمانی روانه بازار می‌شود؟ کراس اوور وارداتی هیوندای قیمت خورد فورد بالاترین فروش خودرو در ایالات‌متحده را از سال 2020 به ثبت رساند شرکت رنو پارت با برند و سازماندهی جدید نیسان خودروهای الکتریکی ساخت چین را به بازارهای جهانی صادر می‌کند معرفی دو محصول جدید BMCARS چرا ونوسیا D60 EV Plus بخریم؟ افزایش فروش خودروهای برقی فورد سرمایه گذاری 1.4 میلیارد دلاری نیسان در بریتانیا آمازون هیوندای هم می‌فروشد خودروی برقی جدید هیوندای در راه است نمایش سه مدل وارداتی نیسان هیوندای به تویوتا و هوندا پیوست شاسی بلند جنسیس در راه است 4 خودرو انرژی نو نیسان در راه است کاهش فروش فورد در آمریکا 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد درآمد سه ماهه فورد کاهش یافت فروش فوری اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال کیا و هیوندای فراخوان دادند فورد آمریکا ساخت کارخانه 3.5 میلیارد دلاری باتری خودروهای برقی را متوقف کرد 19 مدل نیسان برقی جدید در راه است فورد کوتاه آمد!؟ رنجر پلاگین ؛ پرفروش ترین محصول فورد در اروپا با تغییرات فنی جدید +عکس نیسان پث فایندر 2024 ویژه چین + عکس نسل جدید نیسان مورانو رونمایی می شود+ عکس فورد تولید پیکاپ هیبریدی F-150 را دو برابر می‌کند هیوندای کِرِتا و اِلنترا با کرمان موتور می‌آیند سرمایه‌گذاری میلیاردی هیوندای و ال‌جی برای باتری‌سازی فراخوان جدید فورد 270 میلیون دلار آب می‌خورد رونمایی از کانسپت لوکس اینفینیتی عرضه 19 نیسان جدید تا 2030 موستانگ خودروسازان را به چالش‌ می‌کشد خودروساز آمریکایی از هند خارج شد سانتافه 2024 : جدیدترین اطلاعات و یک تریم آفرودی جذاب +عکس هیوندای و کیا فراخوان دادند فورد تولید یک کامیون برقی را 3 برابر می‌کند نیسان از ضعف ین سود برد فورد 870 هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان کرد فورد هم به جنگ تسلا رفت! ردپای میلیونی نیسان در خودروهای برقی‌ رنو نیسان آبی به آفریقا رسید! پای شرکت هیوندای به دانشگاه باز شد هیوندای دست و دلباز شد درآمد سه میلیارد دلاری تسلا از شراکت با فورد و جنرال موتورز پیشنهاد 12 هزار دلاری فورد برای مالکان پیکاپ اف-150 +عکس فراخوان فورد برای بیش از 125 هزار خودرو طرح باتری‌سازی آمریکا به ثمر نشست جنسیس جدید معرفی شد+عکس فورد متحول شد فورد در چین چه می‌کند؟ هیوندای کنا؛ این شاسی بلند زیبا، جدید و بسیار خوش قیمت! +عکس جهش بزرگ از آن نیسان شد هیوندای اکستر؛ شاسی بلند 7 هزار دلاری هندی+ عکس دومینوی ارزانی تسلا به فورد رسید اولین شلبی ماستنگ الکتریکی؛ شروعی متفاوت با مک-ئی+عکس چالش جدید خودروسازان در چین یک هیوندای قدرتمند جدید وارد میدان شد رونمایی از خودروی الکتریکی جدید نیسان وعده جدید نیسان محقق می‌شود؟ موفاسا شاسی بلند جدید هیوندای+ عکس غوغای هیوندای موتور در کره جنوبی فروش خودرو در آمریکا صعودی شد جنسیس جی وی80 کوپه؛ نمایش یک شاسی بلند ماگمایی از برند کره ای! +عکس هیوندای ورنا جدید؛ ارزان اما باکیفیت و فناورانه +عکس سوناتا فیس لیفت 2024 معرفی شد+عکس خداحافظی هیوندای با روسیه هیوندای ورنا (اکسنت) جدید وارد بازار می شود+عکس نیسان رکوردار می‌شود؟ فورد Edge L چین؛ یک باک بنزین و 1180 کیلومتر رانندگی! +عکس از نیسان ترا تا Leo MX8 شرایط پیش فروش نیسان دوگانه و تک سوز شرکت زامیاد ویژه اسفند 1401 الانترا کوپه فیس لیفت؛ چاشنی اسپرت برای جذابیت کره ای! +عکس شرکت فورد از هر 9 شغل در اروپا یک شغل را حذف می‌کند سرمایه‌گذاری میلیونی نیسان و رنو در هند نیسان پیروز شد ماستنگ دارک هورس؛ خاص ترین فورد این روزها! +عکس ریزش قیمت از تسلا به فورد رسید برنامه فورد و جی‌ام برای کاهش هزینه رشد فروش خودروهای الکتریکی هیوندای جهشی می‌شود جنرال‌موتورز و فورد به رکود می‌رسند؟ ریزش شغل در فورد کلینیک خدمات زمستانه هیوندای تا 6 بهمن تمدید شد سال 2023، سال خوش برای شرکت‌های خودروسازی است؟ نقشه برقی هیوندایی در نروژ هیوندای الانترا جدید با ظاهری متفاوت! +عکس عرضه لوکس‌ترین مدل هیوندای نسل جدید هیوندای کنا معرفی شد+عکس اخراج کارکنان کارخانه هیوندای روسیه فورد باز هم گران شد رشد فروش برقی‌ها در آمریکا هیوندای در آمریکا باتری‌سازی می‌کند فراخوان 634 هزار خودرو فورد در سراسر جهان به دلیل خطر آتش سوزی مقایسه دو خودروی اروپایی و آسیایی جذاب در آستانه واردات به ایران ارتقا شبکه نمایندگی رسمی هیوندای در ایران نیسان صاحب 15 درصد از سهام رنو می‌شود فورد آمریکا روسیه را به طور کامل ترک کرد کارخانه جدید خودروهای برقی آمریکا سالی 500 هزار خودرو می‌سازد خودروی برقی فورد و هیوندای در راه اندونزی هیوندای موتور افول کرد سانتافه 2024 کاملا متفاوت با قبلی ها! عکس 3 خودروساز مشهور آسیایی آماده ورود به بازار ایران هیوندای آزرا جدید؛ خیلی جسور، خیلی متفاوت! +عکس هیوندای برای 53 هزار خودرو دارای نقص فنی فراخوان داد سهام رنو در نیسان سقوط می‌کند؟ آیونیک 6؛ وقتی خبری از محصولات هیوندای که عادت داشتیم، نیست! (+عکس) افزایش قیمت دوباره در فورد فورد از فوران تقاضا برای خودروهای جدید خبر داد ساخت بزرگ‌ترین کارخانه فورد فراخوان هزاران خودروی هیوندای در استرالیا به دلیل احتمال آتش سوزی ماستنگ 2024 معرفی شد+عکس تعلیق نیسان در روسیه ادامه‌دار شد چالش تیک‌تاکی عامل افزایش سرقت خودرو در آمریکا 198 هزار خودروی فورد درخطر آتش‌سوزی! فراخوان فورد برای 198 هزار خودروی آمریکایی به‌خاطر خطر آتش‌سوزی یک خودروی آمریکایی دیگر ویژه بازار چین فقط! (+عکس) ازسرگیری روابط هیوندای و کرمان موتور بازگشت هیوندای به ایران با آغاز واردات 3 هزار نیروی کار اداری در فورد اخراج می شوند هیوندای عامل ترقی در تولید خودروهای برقی آمریکا خواهد شد؟ افزایش عرضه جنسیس برقی فورد F150 گران شد؟! فورد برای کاهش آلایندگی دست به کار شد جنسیس G90 2023 رقیب سر سخت مرسدس S کلاس+ عکس نیسان امیدوار به رفع محدودیت نیمه‌هادی‌ها تمجید هیوندایی از پورشه بازگشت قلب 8 سیلندر به غول فورد در بین خودروهای عضلانی، دوج چالنجر پرفروش تر از فورد موستانگ و شورولت کامارو هیوندای خودروی برقی 20 هزار دلاری عرضه می‌کند استفاده از کودکان کار در شرکت هیوندای در آلابامای آمریکا فورد آمریکا یک چهارم از نیروهای خود را اخراج می‌کند هیوندای موتور رکورد 8 ساله سود را شکست خودروی برقی فورد عامل از بین رفتن 8000 شغل می‌شود؟ استارگیزر؛ جدیدترین محصول هیوندای معرفی شد+عکس انصراف برخی خودروسازان از نمایشگاه لاس‌وگاس ملاقات با نیسان جامانده از بازار ایران در آمریکا 10 سال با 10 خودروی مهم هیوندای+عکس رقیب جدید تسلا آمد فراخوان خودروساز کره‌ای از بیم حریق راه اندازی اولین کارخانه خودروهای برقی هیوندای در کره هیوندای موتور برقی به کره‌جنوبی رسید فراخوان 100 هزار خودروی هیبریدی جدید فورد در آمریکا ارزشمندترین خودروهای کلاسیک تاریخ کدام‌اند؟ آینده به سبک هیوندای ایونیک 6: وقتی هیوندای برای "تسلا" خط و نشان می کشد! +عکس دانگ فنگ اس50: نسخه چینی نیسان سیلفی با قلب الکتریکی +عکس «نیسان» تولید خودرو در روسیه را متوقف کرد اولین فراخوان برای وانت برقی فورد افزایش قیمت خودروهای برقی تسلا، فورد و جنرال موتورز سیاستگذاری جدید فورد در جهت بازیافت بهتر باتری خودرو هیوندای توسان 2022 در تست تصادف و امتیاز 86 فراخوان نزدیک به 3 میلیون خودروی فورد برای رفع نقص تقاضای خودرو در ایالات‌متحده همچنان قوی است هیوندای و شهر 34 هزار نفری با همه امکانات؛ از کارخانه تا بیمارستان+ عکس خودروی کوچک و مشترک نیسان و میتسوبیشی خداحافظ سوناتا دیگر نیازی به ترمز کردن نیست! سرمایه‌گذاری هیوندای موتور در امریکا 5 میلیارد دلار افزایش یافت ساکورا؛ نیسان یک خودروی جدید 14 هزار دلاری معرفی کرد +عکس فورد آمریکا 39 هزار خودروی شاسی بلند خود را به علت مشکل آتش‌سوزی فراخواند خودروهای برقی نیسان و میتسوبیشی در راه ژاپن تولید سالانه 1.44 میلیون دستگاه خودروی الکتریکی در کره جنوبی خاص ترین خودروی هیوندای در کالیفرنیا پیتزا تحویل می دهد! +عکس مدل 2023 نیسان زی 51 هزار دلار نیسانِ ژاپن فعالیت خود را در روسیه و اوکراین متوقف کرد خبرهای خوب از هیوندای اکستیر و سامیا در راه است قوجاایلی ترکیه میزبان محصول جدید 2023 کمپانی "فورد" +عکس هیوندای غیرقابل توقف‌ترین وسیله نقلیه را می‌سازد+ عکس جدیدترین آی30 هیوندای محدود به 800 دستگاه! (+عکس) تولید در کارخانه فورد میشیگان متوقف می‌شود تولید در کارخانه فورد میشیگان متوقف می‌شود خودروی جدید نیسان؛ از عمل به وعده 9 ماه پیش در قیمت گذاری تا فرمول زیبای ژاپنی +عکس نیسان به تولید خودروهای برند داتسون پایان داد افت 4 درصدی ارزش سهام نیسان با انتشار خبر تصمیم رنو نرخ ارز به داد هیوندای رسید! آرایش تازه شرقی فراخوان فورد برای بیش از 650 هزار خودرو به علت نقص فنی فراخوان هیوندای برای هیدروژنی ها هیوندای آیونیک 5 رقبای خود را شکست داد تولید اولین خودروی الکتریکی هیوندای در آمریکا آغاز تولید مدل تمام الکتریک فورد اتوسان در ترکیه گرند کرتا؛ شاسی بلند معمولی از هیوندای! +عکس فورد اکنون از ربات ها برای چاپ سه بعدی قطعات استفاده می کند افتتاح اولین کارخانه تولید خودروی الکتریکی در اندونزی فورد به زودی از دو کراس اوور الکتریکی رونمایی می‌کند تولید خودرو در ترکیه به پایین ترین حد خود در 8 سال گذشته رسید فورد برای حضور بهتر در اروپا در ترکیه کارخانه باتری بنا می کند بازسازی حرفه ایی فورد 1978: ترکیبی جذاب از ریشه های کلاسیک و رویکردهای مدرن +عکس توقف فعالیت کارخانه نیسان در روسیه شاسی بلند جدید نیسان قشقایی e-Power هیبریدی می‌شود جدیدترین شاسی بلند آمریکایی بر پایه یک وانت +عکس فورد اورست 2023 با قدرت دیزلی V6 معرفی شد فورد فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد تولید فورد F-150 برای دومین بار در یک ماه متوقف می‌شود باربَر عبوس فورد توقف یک هفته‌ای تولید فورد نیسان لیف 2022 با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر هیچ برنامه ای برای جدا شدن خودروهای برقی از برند اصلی وجود ندارد فورد GT 2022 معرفی شد + تصاویر هزاران فورد برانکو زیر برف و باران منتظر ریزتراشه جدیدترین و جذاب ترین تریم "فرانتیر" چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس تولیدکننده محصولات بنز و هیوندای در چین را بشناسید فیس لیفت هیوندای پالیسید 2023 به نمایش در آمد فورد تولید خود را به علت ادامه بحران جهانی تراشه باز هم کاهش می‌دهد گیربکس دستی مدرن فورد شاسی بلند جدید هیوندای؛ یک بسته جمع و جور و کامل! +عکس برنامه فورد برای کاهش تولید خودرو در کارخانه‌های آمریکا، مکزیک و کانادا توقف و کاهش تولید در 8 کارخانه فورد به دلیل کمبود ریزتراشه کوچکترین شاسی بلند هیوندای زیر 12 هزار دلار +عکس برنامه فورد برای عقب نماندن از تسلا چیست؟ تأمین برق منزل از وانت فورد در مواقع قطع شدن برق سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری فورد برای تولید خودروهای الکتریکی تولید و فروش فورد سری اف از 40 میلیون دستگاه گذشت برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی سرویس کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای تمدید شد فورد از ون الکتریکی 266 اسب بخاری رونمایی کرد+ عکس فورد موندئو 2022 رونمایی شد+ عکس عزم جزم فورد برای برقی شدن هیوندای آیونیک 6 بالاخره رویت شد+عکس جایزه بهترین وانت و بهترین شاسی بلند سال را فورد به خانه برد ارائه 4 روانکار جدید در سال 1401 آغاز طرح سرویس کلینیک زمستانی خودروهای هیوندای نیسان روگ اسپرت، خودرویی به روز شده با 141 اسب بخار قدرت زمان ورود نسل جدید فورد موستانگ شروع تحقیقات در آمریکا به دلیل آتش گرفتن خودرو‌های هیوندای و کیا سوناتا و کی5 را هزاران تکه کنید! جشن تولد 60 سالگی فورد موستانگ شلبی شرایط فروش فوق العاده محصولات زامیاد اعلام شد تولید موستانگ برقی 2 ساله 3 برابر می‌شود هیوندای توسان در مسیر صفر ستاره ایمنی فورد تولید خودروی موستانگ برقی را تا 2023 سه برابر می‌کند پرفروش‌ترین پیکاپ در بازار آمریکا خاص‌ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد فورد رنجر جدید بزودی در بازار فورد اکویتر، کراس اوور توربو و خوش ساخت که فقط در یک بازار آسیایی عرضه می شود! +عکس روگ 2022؛ پیشرانه 3 سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس متفاوت ترین شاسی بلند هیوندای وارد آمریکا شد!+عکس نیسان آریا چقدر قیمت دارد؟ باتری هیوندای و باتری کیا را از کدام مرکز معتبری تهیه نماییم؟ اتفاقی عجیب در نسخه به روز نیسان لیف؛ مدل سال 2022 ارزان تر از 2021 شد! افزایش قیمت فورد F-150 با نیسان آبی بنز لاکچری را دزدیدند! فورد 3 سیلندر آتشین با طراحی اسپرت و نمایشگر 13 اینچی در کابین +عکس شرکت آمریکایی در انگلیس خودروهای برقی می‌سازد کارخانه هوشمند "نیسان" به دست ربات‌ها می‌چرخد حرکت سریع فورد به سمت برقی‌شدن جنگ برقی فورد و جنرال موتورز مذاکره مقامات اسپانیا برای تصاحب کارخانه‌های نیسان ژاپن خودروسازان آمریکایی به دلیل کمبود تراشه به کاهش تولید ادامه می‌دهند ناکامی فورد مک-ایی موستانگ برقی در تست گوزن هیوندای جدید 2022 و ابتکار شرکت کره ای برای شکست تویوتا +عکس کرولا کراس 2022؛ کراس اووری 169 اسب بخاری رقیبی برای نیسان روگ متفاوت ترین محصول هیوندای در استرالیا عرضه می شود + عکس اعتراض صدها کارگر خودروسازی فورد در هند به بسته شدن کارخانه فیستا 2022 با تغییرات جدید و پیشرانه کوچک!+عکس اصیل ژاپنی؛ افتخار کمپانی نیسان و یک تریم اختصاصی محدود به 100 دستگاه + عکس اعلام قیمت نیسان آریا کیکس؛ خودرویی کاملا متفاوت از نیسان با 122 اسب بخار قدرت+ عکس فورد تولید خودرو در هندوستان را متوقف می کند برنامه برقی هیوندای در اروپا پیش بینی هیوندای از کاربردهای هیدروژن تا 20 سال آینده همه مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال 2030 برقی می‌شود سقوط سنگین 33 درصدی نرخ فروش فوردموتور آمریکا سبقت موستانگ از رقبای وطنی نخستین شاسی‌بلند تمام‌برقی جنسیس به بازار می‌آید+ عکس نیسان 370Z مدل 2023؛ غافلگیری طرفداران خانواده Z با یک تحفه اقتصادی! +عکس خودروساز آمریکایی تولید را در روسیه به مدت 2 هفته متوقف می‌کند عرضه جنسیس جدید برنامه شرکت خودروسازی فورد برای اخراج 1000 نفر آغاز ساخت و تولید بر اساس سفارش اینترنتی در فورد درگ کویری بین 3 شاسی بلند آفرودی غول پیکر شرکت‌های جنرال موتورز و کروز از فورد شکایت کردند توقف تولید نیسان آبی بعد از نیم قرن نیسان تیتان 2021، پیکاپی قدرتمند برای کسانی که می‌خواهند هیجان را تجربه کنند! ویژگی‌های جدید خودروی GT فورد 8 فورد رنجر XL استریت؛ پیکاپ اسپرت با پیشرانه توربو دیزل در تایلند معرفی شد +عکس فراخوان فورد آمریکا برای 775 هزار خودروی شاسی بلند به دلیل نقص فنی الانترا N لاین 2022؛ اسپرت همراه با ویژگی های فنی اختصاصی هیوندای (+عکس) النترا 2022 جدید معرفی شد +عکس پایان بحران تراشه در فورد راه اندازی مجدد تولید سری F فورد بعد از تولید تراشه‌ها محبوب‌ترین نیسان مورانو در بازار ایران فورد برخی از کارخانه های خود را در آمریکای شمالی تعطیل می‌کند فورد به خدمات مالی خود در آرژانتین و برزیل پایان می‌دهد ادای احترام نیسان جوک Rally Tribute به برنده رالی 240Z نگاهی به تریم پلاتینوم از محصول جدید نیسان روحتان هم خبر ندارد که شما به این وانت بار نیاز دارید تصمیم جدی هیوندای و جنرال موتورز برای ساخت خودروهای پرنده آغاز طرح تابستانی "خدمات مطمئن هیوندای با "KTL فورد ماوریک 2022؛ بازگشت متفاوت یک دهه هفتادی در کلاسی جدید+عکس خودرو لوکس تمام برقی جنسیس رونمایی شد+ عکس آلتیما 2021؛ جذاب‌ترین سدان خانوادگی نیسان فورد با جنرال موتورز چه فرقی دارد؟ با سرویس کلینیک KTL آماده تابستان 1400 شوید هیوندای موتور یکی از کارخانه های خود در پکن را می‌فروشد سرمایه‌گذاری 1.8 میلیارد دلاری شرکت نیسان در تولید باتری‌های الکتریکی دومین نیسان با نام ایرانی پلیس دوبی به دنبال خودروهای لوکس دست بالای فورد موستانگ ارزش سهام 7 درصد جهش کرد بازدید بایدن از فورد پژوهش فورد درباره استفاده از هدفون حین رانندگی سهام خودروسازی نیسان 12 درصد سقوط کرد بحران جهانی در زنجیره تامین خودرو فراخوان فورد برای 661 هزار خودرو در آمریکای شمالی به علت نقص فنی نیسان تمام سهم خود در دایملر را می فروشد مقایسه کیا اپیروس با نیسان تینا + مشخصات فنی فراخوان 277 هزار خودروی هیوندای برای احتمال خطر آتش سوزی اصلاحات قیمتی در نیسان کاهش تولید شرکت خودروسازی فورد آمریکا به نصف به دلیل کمبود ریزتراشه نیسان روگ 2021: ساده و فناورانه با قیمت رقابتی! +عکس فورد پیکاپی تمام‌عیار برای آفرودسواران طراحی کرده است در سال 2022 با چه خودرو‌های برقی می‌توان رانندگی کرد؟ + تصاویر محصول جدید با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی +عکس کدام شاسی بلند‌های برقی در سال 2021 به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر سانتا کروز 2022؛ پیکاپ مطرح هیوندای و جزئیات تایید شده نمونه تولید انبوه +عکس تاج‌گذاری موستانگ در 57سالگی بازگشتی به یک محصول دهه 70 که هیوندای بدان افتخار می کند!+ عکس آلکازار 2021؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس سدان ویژه بازار چین با دو نمایشگر دیجیتال در کابین به سبک مرسدس بنز +عکس افزایش 70 درصدی فروش نیسان در ژاپن وقفه در تولید پرفروش ترین وانت آمریکا نسخه خاص پاترول نیسمو 2022 رونمایی شد+ عکس توقف تولید هیوندای در پی کمبود تراشه مشخصات هیوندای i20 جدید خودروی جدید فورد برای پلیس خودرو نیسان 400Z برای سال 2022 تولید می شود مدل کار هیبریدی/ ادامه دورکاری در فورد خودروی جدید فورد برای پلیس نیسان روگ 2021 مجهز به موتور توربو 1.5لیتری سه سیلندر می‌شود استاریا؛ اولین تصاویر از مینی ون جدید هیوندای با طراحی مینیمال +عکس فراخوان شرکت خودروسازی فورد برای 2.9 میلیون خودرو به دلیل نقص فنی فورد سوپر دیوتی 2022؛ پیکاپ درشت اندام با 1423 نیوتن متر گشتاور! +عکس هیوندای از سانتافه 2021 رونمایی کرد+ عکس نماینده برتر خدمات پس از فروش نیسان بایون 2021 جدیدترین کراس اوور هیوندای معرفی شد+ عکس "آیونیک 5"خودروی مهم هیوندای وارد بازار خواهد شد هیوندای کونا 1.6 T-GDi هیبرید 2021 با ظاهری متفاوت کمپین نوروزی نیسان در ایران آغاز شد هیوندای میسترا 2021؛ سدان ویژه بازار چین با طراحی جدید+ عکس هزینه 900 میلیون دلاری تعویض باتری خودرو برای هیوندای قشقایی 2021؛ رویکرد جدید نیسان در طراحی و فناورانه های یک محصول باسابقه +عکس ساخت خودروی مناسب کار توسط نیسان آتش گرفتن خودروهای برقی، چالش جدید "هیوندای موتور" منصوری و معرفی فورد 2.17 میلیون دلاری+ عکس قهرمانی از سرزمین‌های شرقی پایان همکاری برقی فورد با زوتی پث فایندر 2022؛ نماینده قدرتمند و جدی نیسان در بازار شاسی بلندها +عکس در ادامه ی یارگیری عرصه فناوری و صنعت خودرو/ همکاری گوگل با فورد نیسان خودروهای تولیدی سال‌های 2013 تا 2015 را فرا می‌خواند حدس و گمان ها در مورد شراکت اَپل و هیوندایی مک-ایی؛ تیونینگ خودروی شاخص فورد با موشن آر دیزان و کوانتوم44 +عکس شرکت فورد، 3 میلیون خودرو را فراخوانی می‌کند همکاری هیوندای و اپل برای تولید خودروهای الکتریکی کلید خورد مقایسه هیوندای آزرا گرنجور و هیوندای جنسیس سدان 652 هزار توسان فراخوانده شد توافق اپل و هیوندای برای ساخت خودرو وارثان ناموفق تاج و تخت خودروهای برقی هیوندایی برای 2021 کمرنگ شدن حضور نیسان در اروپا فراخوان برای نیسان جوک 2020 نیسان لیف ده‌ساله شد مورانو 2021؛ شاسی بلند نیسان با امکانات ایمنی بیشتر در مدل پایه +عکس عرضه فورد برونکو تا تابستان 2021 به تاخیر افتاد اولین کاربرد کوچکترین خودروی برقی دنیا فورد اف-150 نسخه Tremor مدل 2021؛ ماجراجوی جان سخت با موتور 6 سیلندر+عکس هیوندای خودروهای برقی مدل کونا را به خاطر مشکل ترمز فرا می‌خواند خودروسازان پشت ترامپ را خالی کردند فراخوان هیوندای برای 129 هزار خودرو به دلیل نقص فنی در موتور فورد در آلمان خودروی الکتریکی می‌سازد شمارش معکوس برای خداحافظی با نیسان آبی وام دولت ژاپن به نیسان نوت 2021؛ خودروی اقتصادی نیسان با طراحی جدید با پیشرانه هیبریدی+عکس اکس-ترا ویژه خاورمیانه با جذابیت هایی به سبک پاترول! +عکس هیوندایی-کیا 210 میلیون دلار جریمه ایمنی خودرو را پذیرفتند نمایش هیوندای جدید در چین رونمایی از هیوندای میسترا 2021 با طراحی متمایز+عکس معرفی 10 خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی تلاش فورد برای فروش دست دوم‌ها نیسان سهام خود در میتسوبیشی را واگذار می‌کند نیسان میکرا؛ یکی از ارزانترین های بازار جهانی با امکانات روز +عکس باتری‌های فورد برای خودروهای برقی نسخه آتشین یک سدان محبوب کره ای +عکس هیوندای کرتا؛ کراس اوور جدید کره ای با مجموعه ای از امکانات روز و برچسب قیمت کاملا رقابتی! +عکس نوآوری نیسان در فروش سبد محصولات سواری فورد در آمریکا را بشناسید خدمات تخصصی صافکاری و رنگ خودرو ویژه کلیه محصولات هیوندای فورد اکواسپرت اکتیو 2021؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی از کرواسی!+عکس نیسان ناوارا 2021؛ فیس لیفتی از آفرودر جان سخت ژاپنی+عکس فورد ون های تمام الکتریکی می سازد خط‌و نشان فورد برای تسلا فروش کارخانه فورد در برزیل خودران شدن اتومبیل‌های فورد با پرداخت 1595 دلار نیسان جوک نیسمو را بیشتر بشناسیم اینفینیتی کیو اکس50 مدل 2021؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس لغو تولید فورد اسکیپ آلتیما 2021؛ سدان اقتصادی نیسان و 6 نسل حضور در بازار جهانی +عکس سدان اقتصادی نیسان و 6 نسل حضور در بازار جهانی مقایسه هیوندای جنسیس با کیا کادنزا + مشخصات فنی «پاییز پاک» هیوندای از شنبه آغاز می شود درخواست خودروسازان ژاپنی از بریتانیا پاترول نیسمو؛ خودرویی 4 ساله که همچنان رقبا را به چالش می کشاند! +عکس ادامه بهبود فروش در فورد وعده رئیس جدید فورد هیوندای آی20 مدل 2021 در تریم N لاین معرفی شد+عکس هیوندای توسان 2021 چه ویژگی هایی دارد؟ هیوندای خودروی "ترانسفورماتور" تولید می‌کند! پوما ST مدل 2021؛ کراس اوور کوچک با طراحی موفق و پیشرانه قدرتمند+عکس درخواست کمک فورد از ژرمن‌ها عرضه 9 محصول جدید در 5 سال آینده برتری‌های ماندگار هیوندای آوانته هیوندای i30 جدید در تریم N لاین معرفی شد+عکس ماکسیما 2021 و معرفی یک نسخه ویژه+عکس مسدود شدن دستمزدها در هیوندای کاهش فروش هیوندای در آمریکا پرفروش ترین وانت فورد دو سال دیگر برقی می شود آخرین سنگر نیسان در چین شباهت سانتاکروز و توسان ساخت مجهزترین کارخانه فورد فراخوان مجدد کره‌ای‌ها در آمریکا توسان 2022؛ شاسی بلند محبوب هیوندای با ویژگی های جدید+تصاویر صدور اوراق بدهی نیسان عرضه هیوندای قسطی با بهره صفر رکوردی تازه برای نیسان لیف تولید 100 میلیون ماسک در فورد تولید نیسان قشقایی به تعویق افتاد ابتکار انقلابی در نیسان فراخوان هزاران هیوندای و کیا کراس اوور کوچک و قدرتمند هیوندای رونمایی شد+تصاویر تعدیل هزار نفر از کارکنان فورد رشد فروش هیوندایی در هند چگونه لوازم یدکی اصل و تقلبی هیوندای و کیا را تشخیص دهیم؟ بازگشت پرقدرت هیوندای به چین سرنوشت ونتیلاتورهای فورد و جی‌ام کارخانه جدید فورد در میشیگان فراخوان نیم میلیون فورد نیسان و هوندا ادغام می شوند هیوندای النترا N مدل 2021+ تصاویر اهدای 5/ 1 میلیون ماسک توسط فورد تولید هیوندای برقی در سنگاپور دورخیز هیوندای با خانواده آیونیک ساخت فورد موستانگ تمام الکتریکی بر پایه تسلا روح تازه در بدن فورد فورد ترانزیت XLT مدل 2020؛ ون 310 اسب بخاری با امکانات روز +تصاویر فورد جدید موستانگ چه ویژگی های جدیدی ارائه می دهد؟ بزرگ‌ترین زیان نیسان از 1977 سانتافه N؛ لباس اسپرت برای شاسی بلند محبوب کره ای! +تصاویر سگ های رباتیک در فورد مشغول به کار شدند هیوندای و معرفی نایت ادیشن از کُنا +تصاویر بهبود عملکرد مالی نیسان تمایل خریداران به هیوندای برقی سنترا 2020؛ سدان اقتصادی با ویژگی های برتر از نیسان +تصاویر همکاری فورد با اینتل برای توسعه فناور‌ی‌های جلوگیری از تصادف کاهش تولید در نیسان لوگو جدید نیسان را ببینید برترین آفرود 2021 معرفی شد+ فیلم معرفی شاسی بلندی که 300 مایل برد دارد خودروی الکتریکی نیسان با نام «آریا» رونمایی شد فورد برانکو اسپرت 2021+تصاویر معرفی موستانگ شاسی‌بلند افزایش فروش خودروهای فورد در چین تعدیل کارکنان فورد در رومانی رشد فروش نیسان در چین فورد 10 میلیون دلاری ژاپن دست‌ از سر مدیرعامل سابق نیسان برنمی‌دارد تبلیغ در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ممنوع امید نیسان به بازار استرالیا سرویس رایگان فورد برای مشتریان پرفروش‌ترین برندهای خودرو در بریتانیا امید نیسان به بازار خودروی ژاپن یک رسوایی دیگر برای خودروهای رنو و نیسان! کاهش تولید نیسان کارکنان فورد تا پایان سال می‌توانند دورکاری کنند از تغییرات ظاهری تا پیش بینی هایی برای گزینه های متنوع پیشرانه+تصاویر هیوندای از خودرو جدید خود رونمایی کرد+ تصاویر نرخ رشد فروش خودروهای برقی کیا و هیوندای مثبت شد همکاری فورد و فولکس در ساخت ون های تجاری ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی در ایران به درخواست هیوندای آغاز شده است فراخوان 1/ 2 میلیون خودروی فورد رونمایی از خانواده برقی هیوندای عرضه نخستین فیستا برقی بازگشایی نیسان در بریتانیا عرضه کراس‌اوور پلاگین‌ هیبریدی فورد در تابستان بررسی فنی ون فورد ترانزیت + فیلم نگاهی به سانتافه مدل 2021 فراخوان میلیونی نیسان به علت نقص صندوق عقب 8 پیشرانه برتر نیسان؛ از مهندسی ژاپنی تا انتخابی برتر برای حرفه ای ها +تصاویر طرح ویژه بازدید تابستانی محصولات هیوندای در سراسر کشور سقوط سنگین فروش هیوندای به خاطر کرونا خودروتان را برای تابستان گرم 99 آماده کنید ضدعفونی خودروهای پلیس فورد با گرمای خود اتومبیل اولین تصاویر انتشار یافته از سانتافه 2021 + فیلم کرونا 6.2 میلیارد دلار به شرکت نیسان ژاپن ضرر زد نیسان از اسپانیا می‌رود! ادغام مجدد رنو و نیسان برای فرار از بحران کرونا بازگشایی کارخانه فورد در مکزیک فورد اِج اس تی 2020؛ ترکیبی فعال از طراحی و پیشرانه اسپرت! +تصاویر نگاهی به سوناتای هیبریدی 2020 شرکت ژاپنی نیسان 20 هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند کرونا دوباره کارخانه‌های فورد آمریکا را به تعطیلی کشاند! معرفی خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش پرفروش‌ترین خودرو هیوندای معرفی شد+فیلم آزمایش جالب فورد با فضولات پرندگان نیسان کیکس ایی-پاور 2021 معرفی شد+تصاویر هیوندای توسان رکورد زد! احتمال آتش سوزی در هیوندای سانتافه و النترا! فراخوان سانتافه در آمریکا نیسان 2.8 میلیارد دلار هزینه های خود را کاهش می دهد شاسی بلند 18 هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر ادامه دردسر رنجر برای فورد آمادگی فورد برای بازگشایی کارخانه‌ها موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد بازگشایی کارخانه‌های فورد در اروپا بجز انگلستان ضربه مهلک کرونا به فروش خودروهای هیوندای تولید 26 دستگاه فورد در یک ماه نگاهی به آفرود جذاب فورد +تصاویر برنامه نیسان برای خروج از اروپا و تمرکز بر آمریکا، چین و ژاپن مذاکره فورد برای ازسرگیری تولید افت 39 درصدی فروش هیوندای موتورز در آمریکا رونمایی از اولین پیکاپ هیوندای 2021 + تصاویر چند دقیقه رانندگی با هیوندای سوناتا SEL پلاس جدید + فیلم پیش‌بینی زیان هنگفت فورد پیش‌بینی ضرر 5 میلیارد دلاری فورد در سه ماهه دوم سال مشخصات فنی النترا 2021+ فیلم کرونا، هیوندای موتورز را از پا انداخت هیوندای ولوستر N مدل 2020 معرفی شد +تصاویر خودروهای هیوندای در بنادر آمریکا منتظر خریدار هستند خودروسازی نیسان دفاتر مرکزی خود در سراسر جهان را تعطیل می‌کند آغاز به‌کار محدود کارخانه‌های نیسان‌موتورز در ژاپن فورد موستانگ پرفروش‌ترین خودرو اسپرت در 2019 فراخوان هیوندایی برای سوناتا 2020 استفاده کارگران از دستبندهای الکترونیک فاصله گذاری در کارخانه فورد فراخوان هیوندای در آمریکا ضرر 2 میلیارد دلاری خودروسازی فورد آمریکا به خاطر کرونا تعویق عرضه فیس‌لیفت نیسان Kicks زیان فورد از کرونا چالش‌های بی‌پایان نیسان بررسی فنی نسل جدید هیوندای i 30 + فیلم رشد فروش شاسی‌بلند فورد در اوج بحران کرونا! بررسی نسل جدید هیوندای i 10 تلاش هیوندای برای آرامش مشتریان موج بیکاری کارگران در صنعت خودروسازی سقوط 45 درصدی فروش نیسان ژاپن در چین ادامه تعطیلی نیسان در بریتانیا ادامه تعلیق تولید فورد در اروپا تلاش خودروساز آمریکایی برای مقابله با کرونا مشخصات فنی هیوندا i 20 + فیلم هیوندای النترا 2021؛ متفاوت ترین نسل یک محصول پرفروش جهانی+تصاویر کرونا، کارخانه‌های فورد و فولکس‌واگن را هم به تعطیلی کشاند تمهیدات فورد و جی‌ام برای مهار کرونا آسیب نیسان از شیوع کرونا ضربه مهلک کرونا به کیا و هیوندای نگرانی از هک گسترده خودروهای تویوتا، هیوندای و کیا طرح اولیه خودرویی که به جای فرمان با جوی استیک کنترل می شود از اپل تا هیوندای؛ کارخانه‌ها با کرونا چه می‌کنند؟ ابتلای کارکنان هیوندای به کرونا هیوندای‌موتورز؛ از نخستین قربانیان کرونا در کره جنوبی کرونا یک کارخانه هیوندای را تعطیل کرد ادامه تعلیق فعالیت نیسان و هوندا همکاری هیوندای و کیا برای ایجاد سامانه تغییر دنده! ​پایان دوره پدرسالار 80 ساله فروش هیوندای کم شد؛ خودروهای برقی کمتر! ماموریت غیر ممکن در نیسان حراج یک نمونه کلکسیونی از نیسان سقوط بی‌سابقه سهام نیسان لالایی مخصوص پخش در خودروهای برقی ساخته شد حمله کرونا به هیوندای و کیا غایبان شرقی نقشه هیوندای برای بازار اروپا استفاده از روغن گیاهی به عنوان سوخت در برخی خودروهای تولیدی فورد مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال 2020 معرفی 10 خودروی پرفروش در کانادا+عکس این بازیگران بزرگ! بررسی فنی جنسیس GV90 +مشخصات ثبت رکورد گینس برای خودروی برقی هیوندای معرفی وانت جدید هیوندای با پیشرانه توربودیزل سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید برقی‌ها فورد بالغ بر 17 میلیون خودرو فروخت تاکسی‌ پرنده هیوندای در 2028 تخت‌گاز هیوندای برای برقی‌سازی 2019 سال خوبی برای نیسان در آمریکا نبود نبرد سرسخت خودروسازان آمریکایی و ژاپنی قیمت خودرو کره‌ای در بازار تهران + جدول آیا ژاپنی‌ها خودشان کارلوس گون را فراری داده‌اند؟ برگزاری هفتمین دوره المپیاد فنی شرکت آسان موتور رئیس سابق نیسان از ژاپن به لبنان گریخت جشنواره فروش زمستانه 4مدل نیسان در خوزستان+جدول اینجا حال هیوندای ها خوب است! برگ برنده نیسان در اروپا سرویس کلینیک آغاز زمستان برای محصولات هیوندای تا 6دی ادامه دارد فراخوان فورد برای 547 هزار وانت سوپر دیوتی به دلیل نقص فنی هیوندای خود را برای فصل سرما آماده کنید رندرهای ابرخودرو نیسان GT-R منتشر شد وعده جانسون در حمایت از نیسان بررسی فنی خودرو کراس‌اوور جنسیس GV80 +مشخصات قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول نگاهی به محصول جدید نیسان " آریا " حرکت هیوندای به سوی خودران‌ها برگ برنده نیسان در اروپا توافق نیسان، رنو و میتسوبیشی ژاپن برای تشکیل یک واحد تحقیق و توسعه مشترک بررسی فنی نیسان سنترا + مشخصات خودروی 2020 Sentra، اتومبیل زیبا و پیشرفته نیسان نگاهی به فورد موستانگ الکتریکی+ تصاویر نیسان به عرضه خودروهای پیکاپ برقی می‌اندیشد فراخوان فورد به‌علت ریسک آتش‌سوزی فراخوان نیسان برای 394 هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی مظنه انواع خودروی کره‌ای در بازار + جدول افزایش مشروط 100 هزار تومانی قیمت لاستیک نیسان و وانت‌بار تخفیف فورد به مشتریان تخفیف 5000 دلاری برای مشتریان! فورد Expedition با توشه جدید بررسی فنی مینی‌ون‌های اروپایی فورد و S-Max + مشخصات سامورایی آمریکایی بازگشت از مرگ در کمتر از 30 سال! رونمایی از هیوندای توسان چینی! چشم امید رنو به نیسان بررسی خودرو نیسان پاترول 2020 با تغییرات ظاهری گسترده + مشخصات قیمت انواع خودروهای هیوندای در بازار 11 آبان 98 فورد هزاران خودرو را فراخوان داد فورد آمریکا 450 کارگر خود در کانادا را اخراج می‌کند قیمت خودروهای نیسان در بازار (3 آبان 98) + جدول مدل 2020 خودروی نیسان Titan XD قدرتمند از گذشته + تصاویر خدمات و تخفیف‌های ویژه برای مالکین هیوندای و کیا در سراسر کشور پرفروش‌ترین برندهای خودرو در جهان کدامند؟ قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا آغاز شد کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال 2019 است؟ + لیست 50تایی رونمایی از نیسان پاترول 2020 هیوندای خودروی پرنده می سازد کذیب خروج نیسان از کره‌جنوبی 100 خودروی برتر 2019 در بازار چین برخورد کامیون با نیسان در جاده نهاوند دو کشته داشت سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری برای توسعه نرم افزار تاکسی‌های رباتیک شرایط فروش جدید اقساطی خودروهای سایپا اعلام شد بررسی فنی فورد فوکوس ST 2019 + مشخصات خودروی شاسی‌بلند برقی جدید در راه است! معرفی کراس‌اوور الکتریکی نیسان با شتاب صفر تا صد کمتر از 5 ثانیه طرح اولیه نیسان از صندلی خودرو مخصوص بازی های رایانه ای هیوندای خودروی برقی مفهومی جدید تولید کرد قربانی جدید فساد در نیسان معاون نیسان استعفا می‌کند خروج نیسان از کره شکل و شمایل احتمالی نسل جدید هیوندای توسان سربازآن‌کهنه‌کار لباس جادوی جدید فورد رِنجر مروری بر بهترین مدل خودروهای نیسان موتورز نیسان توپ گلف خودران ساخت گریز هیوندای از بحران نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ انتشار تیزری از هیوندای برقی آینده قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) محبوبان آینده معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر 2019 آقای سامورایی، بعد از باشگاه! جنرال موتورز و فورد برای رکود احتمالی اقتصادی آماده می شوند فروش فوری کامیونت نیسان آغاز می شود برند آسیایی در اروپا اول شد قیمت خودروهای کره‌ای در بازار تهران + جدول صنعت خودرو، تخت‌گاز به سمت فناوری نخستین خودروی خورشیدی هیوندای معرفی شد آخرین مهلت استفاده از شرایط فروش اقساطی هیوندای آزرا نرخ خودروهای کره‌ای در بازار + جدول اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) مینی‌خودروها قربانی تحولات خودروسازی قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019 حرکت نیسان در جاده بحران نیسان 12500 کارگر خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند خودرویی که سرعتش را با شناسایی چاله‌ها و سرعت گیرها تنظیم می‌کند نیسان ژاپن 10 هزار نیروی کار خود را اخراج می‌کند 10 خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر خودروهای محبوب انگلیسی‌ها کدامند؟ فورد 200 کارگر را در کانادا از کار برکنار می‌کند آغاز تولید خودروهای برقی در اندونزی از سال 2022 رونمایی از اولین خودروی تمام برقی هیوندای رسوایی جدید فورد خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند هیوندای و بلندپروازی برای ساختن خودروی کوپه فورد و فولکس واگن خودروی خودران می‌سازند مزایای و معایب هیوندای کوپه + قیمت در سایت دیوار تبادل فناوری بین فولکس واگن و فورد برای توسعه تکنولوژی جدید فراخوان مجدد 58 هزار فورد فوکوس فورد از پلتفرم ساخت خودروی برقی آلمانی استفاده می کند شرکت خودروسازی فورد 12 هزار نیروی کار خود را در اروپا اخراج می‌کند تاکید مکرون بر تقویت اتحاد رنو-نیسان استرالیا سکوی پرش خودروهای برقی هیوندای می‌شود معرفی نیسان مورانو جدید 2019 بزرگ‌ترین کراس‌اوور هیوندای را ببینید همکاری فورد و ماهیندرا در تولید شاسی‌بلندها بطری های پلاستیکی کف پوش خودروهای «فورد» می شوند فولکس‌واگن و فورد در یک قدمی اتحاد همکاری غول‌ها برای توسعه خودروهای برقی و خودران جزئیاتی از هیوندای پالیسید، رقیب ارزان فورد اکسپلورر + تصاویر فناوری جدید نیسان رانندگی را بهتر می کند فرانسه آماده کاهش سهام دولتی برای افزایش همکاری رنو با نیسان است ارتقای خودروهای برقی هیوندای با همکاری Rimac فورد بزرگترین کارخانه خود در انگلیس را تعطیل می‌کند 10 خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید محبوبان خلاف‌کاران! 50سال با گودزیلا رونمایی هیوندای از اولین اتوبوس تمام الکتریکی و دو طبقه رونمایی هیوندای از اولین اتوبوس تمام الکتریکی و دو طبقه بررسی کراس اوورهای جدید فورد در دو سال آینده؛ آینده بلندبالای فورد لژیونر کره‌ای بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ نسل کاملاً جدید نیسان وِرسا معرفی شد ادغام رنو فرانسه با دو شرکت ژاپنی خودروهای الکتریکی از 200 سال پیش وجود داشتند! روبات دو پای فورد برای حمل و نقل پستی (+عکس) نسل نو فورد اِسکِیپ چه مشخصاتی دارد؟ بیکاری 7 هزار کارمند در صنایع خودروسازی آمریکا ! انقلاب در ساختار فورد نام جدید؛ هویت تکراری فورد آمریکا، 7 هزار کارمند خود را اخراج می‌کند معرفی فورد رنجر نسخه Wildtrakبا امکاناتی جدید بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو فناوری خودران نیسان آپدیت می شود بررسی فنی هیوندای اکسنت تعدیل کارکنان فورد در بریتانیا و آلمان پنجاه سال با فرزند آفتاب تداوم بحران در نیسان صرفه جویی در وقت کارمندان با ربات کارخانه فورد خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول پایان تنش در کارخانه فورد برزیل قیمت انواع خودرو هیوندای در بازار تهران + جدول قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول ونوی خودروی جدید هیوندای در خط تولید سری N فورد ساخته شده از طلا، نقره و الماس افتتاح پرونده کیفری علیه فورد فورد هم به سرنوشت فولکس‌واگن دچار می‌شود؟ چرخ دستی فروشگاه‌ها مجهز به ترمز هوشمند شد قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار سرمایه‌گذاری نیم میلیارد دلاری فورد در تولید خودروی برقی سودآوری هیوندای موتورز مرهونِ کدام بازار است؟ کاهش پیش‌بینی سوددهی نیسان افزایش فروش هیوندای سرمایه‌گذاری فورد در اروپا برای هیبریدی‌ها همکاری دایملر و رنو-نیسان در پایان راه نقص فنی در وانت‌های سری F فورد سبب جمع‌آوری دوباره آن‌ها شد سود فورد 1 میلیارد دلار رشد خواهد کرد شرکت فورد از پرطرفدارترین موستانگ خود رونمایی کرد +تصاویر کاهش فروش فورد و نیسان در اروپا نقص فنی سیستم ترمز خودکار نیسان برطرف می‌شود تقویت همکاری فورد و چانگان هیوندای با سانتافه جدید آمد روند پیشرفت خودروسازی هیوندای از ابتدا تا کنون رای سهامداران نیسان به اخراج گون نتیجه همکاری غول‌های خودروسازی آمریکا و اروپا چه می‌شود؟ شاسی‌بلندهای کره‌ای در آمریکا خوش درخشیدند تولید 30 مدل جدید فورد در چین جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! همکاری غول‌های خودروسازی برای تدوین استانداردهای ایمنی خودروهای خودران خودروی برقی تازه فورد با یک بار شارژ 500 کیلومتر طی می‌کند نسل هشتم هیوندای سوناتا در نمایشگاه خودروی سئول رونمایی شد رکورد فروش 400 هزار دستگاه به کدام خودروی برقی رسید؟ 12 مصدوم حاصل واژگونی نیسان در هندیجان فورد آمریکا 5 هزار نفر را تعدیل نیرو می‌کند فورد؛ مردی که خودرو را مردمی کرد بزرگترین خودروی پیکاپ جهان "آی ام کیو" خودروی جدید نیسان مردم انگلیس طرفدار چه خودروهایی هستند؟ تعطیلی دو کارخانه فورد در روسیه کارخانه هیوندای موتور در چین تعطیل می‌شود کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر نیسان لیف E پلاس در CES 2019 به نمایش گذاشته شد کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟ بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال2019 کدامند؟ فراخوان 86 هزار نیسان مورانو احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان همکاری فولکس و فورد در پروژه 4 میلیارد دلاری نیسان تخمین سود سالانه فروش محصولاتش را کاهش داد گران‌ترین فورد جهان با نرخ 2.5 میلیارد تومانی آماده‌سازی فورد برای خروج از بریتانیا شکایت مهندسان MIT از کمپانی فورد یک شرکت خودروسازی تختخواب هوشمند ساخت هیوندای سوناتا را بشناسید پث‌فایندر 2019 مدل سفارشی نیسان +عکس بریگزیت بر تولید خودروهای نیسان موتورز هم تاثیر گذاشت خودروساز ژاپنی طرح جدید تولید در انگلیس را لغو کرد شاسی بلند جدید هیوندای چند؟ +تصاویر گون مدیران نیسان را به توطئه متهم کرد طراحی خودرو با فناوری واقعیت مجازی تداوم صدرنشینی فولکس در فروش ضرر یک میلیارد دلاری فورد از بریگزیت بدون توافق بکسل 20 کاروان با وانت قدرتمند و جدید فورد هیوندای النترا 2018 را بشناسید + تصاویر خودروی مرموز IMs نیسان فناوری کمکی هیوندای برای رانندگانی بااختلالات شنوایی رونمایی از شاسی بلند جدید فورد با 7 حالت رانندگی بحران مدیریتی نیسان وارد فاز جدید شد شیشه خودرو به نمایشگر دیجیتال تبدیل می‌شود خط‌ و نشان نیسان در بازار برقی‌ها خودروهای برقی را به صورت بی‌سیم شارژ کنید فروش 2 خودروی هیوندای توسط کرمان موتور از شنبه 22 دی ماه + جزئیات این خودرو می تواند قدم بزند رئیس سابق نیسان در اولین جلسه دادگاه خود را بیگناه دانست هیوندای از خودرویی چهارپا رونمایی کرد کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ خودروی پلیس2020 فورد چشم ها را خیره کرد "هیوندای" از خودروی الکتریکی چهارپای خود رونمایی می‌کند جایگزینی سوییچ خودرو با حسگر اثر انگشت تولید جهانی خودرو در سراشیبی سقوط پای عربستان به پرونده موسوم به نیسان باز شد خودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویر تست دوام رنگ در محفظه خورشیدی نیسان احداث کارخانه در اندونزی برای توسعه خودروهای برقی هیوندای به‌دنبال استقلال از بازار چین فراخوان فورد برای 874 هزار دستگاه خودرو ساخت خود به دلیل نقص فنی دیدار روسای نیسان و رنو در بحران موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها استارت خودرو تنها با اثر انگشت! نیسان به‌دنبال جایگزین گون معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی پیشی گرفتن کنای الکتریکی 2019 از رقبا + تصاویر سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید پیل نیسان خودرویی با ارزش 1.1 میلیون دلار تولید می‌کند +تصاویر بازار وام 7 میلیونی خرید خودرو راکد شد هیوندای سوناتا LF فول بنزینی 2017 را بشناسید همکاری نیسان و رنو در پرونده گون سرمایه‌گذاری چندمیلیارد دلاری هیوندای در خودروهای پاک دو مدیر ارشد خودروسازی هیوندای استعفا می‌کنند رییس پیشین شرکت نیسان دوباره بازداشت شد 24مجروح در واژگونی نیسان فراخوان هزاران خودروی نیسان در ژاپن نیسان با رسوایی تازه‌ای روبرو شد درس عبرت ژاپن از مدیریت نیسان درگیری ژاپن و فرانسه بر سر شرکت خودروسازی رنو_نیسان هیوندای آزرا 2018 را بشناسید انقلاب جنسیس در رونمایی از G90 های 2020 نیسان صفر چند؟ عکس های لو رفته از نیسان مورانو 2019 معرفی خودروی جدید هیوندای با الهام از" آی20" هیوندای صفر چند؟ تصادف نیسان با اتوبوس در محور کرج-قزوین قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول محصولات صفر کرمان موتور چند؟ رییس نیسان برکنار شد افول ابرقهرمان صنعت خودرو نیسان صفر چند؟ چینی ها از بوی خودروی نو متنفرند رنو نیسان در آستانه فروپاشی! هیوندای صفر چند؟ کارلوس گون اخراج و دستگیر شد هیوندا توسان را بشناسید افسار صنعت خودروهای خودران در دستان فورد خودروهایی که تا پایان سال 2018 وارد بازار دنیا می شوند هیوندای سوناتا 2018 را بشناسید همکاری فولکس واگن و فورد برای خودروهای خودران و برقی هیوندای صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ هیوندای، برترین برند سال 2018 سازمان حمایت قیمت های جدید را اعلام می کند کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد هیوندای صفر چند؟ توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! پنل های خورشیدی سقفی باتری خودرو را شارژ می کنند روبات‌های پوشیدنی در خودروسازی کره خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ فورد 1.5 میلیون دستگاه خودرو را فراخوان داد نیسان صفر چند؟ کاهش قیمت 300 میلیون تومانی هیوندای آزرا 2018 در بازار تعطیلی موقت کارخانه فورد در اسپانیا جدیدترین پاترول‌های نیسان به غرب آسیا می آید شرکت لیفت آینده جهان خودرو را تغییر می دهد آزمایش خودروهای خودران فورد در واشنگتن کلید می‌خورد فورد در صدد حذف چراغ‌های راهنمایی از خیابان‌ها استقبال از نخستین خودرو برقی هیوندای احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریکایی قوت گرفت خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی هیوندای صفر چند؟ فروش فورد در چین 43 درصد کاهش یافت نیسان صفر چند؟ فراخوان گسترده سازمان ایمنی خودرو برای دو کمپانی مشهور خودروسازی ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ چهارشنبه‌های آموزشی کرمان موتور را بیشتر بشناسیم قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول بررسی کشنده هیوندای Xcient، سفیر سنگین وزن کره ای ها نیسان صفر چند؟ هیوندای محبوب ترین خودروی وارداتی بازار ایران هیوندا آزرا 2018 را بشناسید خودروی جدید نیسان عابران را می بیند و ترمز می کند نیسان صفر چند؟ جدیدترین محصول نیسان زیان یک میلیارد دلاری فورد از جنگ تجاری سومین N هیوندای هم آمد فورد تازه وارد و کامیون سال 2019 اروپا قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ نیسان در آمریکا فراخوان داد نیسان صفر چند؟ "اف ویژن" آینده‌ای برای کامیون‌های فورد اندرویدی شدن خودروهای نیسان و رنو سرچشمه موستانگ رصدخانه سیار طراحی شد تجهیز خودروهای گروه رنو- نیسان به سیستم‌عامل اندروید معرفی خودرو هیوندای النترا با چه بودجه ای هیوندای صفر بخریم؟ کِشنده هیوندای با فناوری سلول‌سوختی سال 2019 معرفی می‌شود قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ گروه خودروسازی فورد 555 خودرو را فراخواند کره جنوبی بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو به ایران شرکت فورد پیشنهاد ترامپ برای انتقال تولید به داخل آمریکا را رد کرد اسنتیا، گرانترین جنسیس جهان که در تعداد محدود ساخته می شود فراخوان 2 میلیون فورد پیکاپ هیوندای صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ خودروهای 500میلیونی تا 1میلیاردی بازار تهران +جدول خرید خودروهای هیوندای چقدر خرج دارد؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد هیوندای صفر چند؟ نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان هاچ بک کره ای وارد لیگ بزرگان می شود نقص در سیم‌های شارژ خودروهای فورد مدل 2019 هیوندای النترا در راه است +عکس وانت سانتاکروز هیوندای هم می‌آید +عکس اعتراض 8 شرکت خودروسازی به تعرفه‌های وارداتی ترامپ پرفروش‌ترین خودرو و برندهای جهان در نیمه اول 2018 فناوری جادویی جدا کننده صدا هیوندای سرعت و فناوری بیشتر در خودروهای پلیس فورد معرفی 3 خودرو‌ دهه نودی که برای دریفت مناسب هستند مردان نیمه آهنی در کارخانه خودرو سازی تزریق احساس به آینده هیوندای شرکت هیوندای،دستمزدکی‌‍روش برای سرمربیگری کره رابرعهده گرفت رسوایی‌های بزرگ صنعت خودروسازی در جهان هیوندای توسان 2017-فول را بشناسید نیسان ایکس-تریل 2018 را بشناسید معرفی خودرو هیوندای النترا 2.0 اطلاعیه " آسان موتور" در زمینه انتشار لیست ثبت سفارش ها و واردات غیر قانونی خودرو استقبال تایلند از خودروهای برقی مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین معرفی خودروهای آمریکایی که با وجود نامی نوستالژیک، سنت‌شکنی کرده‌اند کدام برندها خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ ورود نیسان جوک به باشگاه میلیونی‌ها نصب نقاشی هنرمند ایرانی در شرکت فورد امریکا لوکس کره‌ای؛ قاتل ژرمن‌ها النترا جدید با طراحی جسورانه (+عکس) خودرو نیسان مخصوص مسافرت معرفی 8 خودرو عضلانی برتر دهه 1980 میلادی شاسی بلند تیتانیومی فورد رونمایی شد +تصاویر شاسی‌بلند محبوب هیوندای آماده فروش در بازار آمریکا نگاهی به مدل 2018 خودروی فورد موستانگ هشدار هیوندای موتور درباره تاثیر تعرفه‌های آمریکا بر پیمان امنیتی سئول و واشنگتن شاهکار جدید نیسان در طراحی خودرو هیوندای موتورز درصدد تصاحب فیات کرایسلر است زهر کُشنده تر برای شاه‌مار شلبی فناوری فورد برای جاده‌های پردست‌انداز تکذیب فروش نیسان به رنو شعبه جدید نیسان در سعادت آباد افتتاح شد ماشین پلیس هیبریدی فورد کم مصرف و قدرتمندتر از همیشه خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول بدعهدی شرکت کره جنوبی مانع از عمل به تعهدات شد 530 خودروی هیوندای در جام جهانی فوتبال ترامپ خودروسازان بین‌المللی را هدف قرار داده است کانسپت HDC-2؛ جانشین خلف وراکروز ساخت خودروی دوچرخ چینی با الهام از فورد 1961 رنو ، نیسان و میتسوبیشی باهم ادغام نمی‌شوند طرح بازدید رایگان تابستانی شرکت پاکرو در راستای همراهی با مشتریان خود معرفی برخی خودروهای کارکرده با بودجه 300 میلیون تومانی در بازار+جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول راه اندازی شبکه امدادی کرمان موتور برای محصولات جک، لیفان و هیوندای کاهش میزان تولیدات شرکت خودروسازی نیسان در آمریکا 20 خودروی سال 2020 جابجایی‌های غول آسا رشد هاچ‌بک دوست‌داشتنی هیوندای سهم مشتری‌های ماه رمضان در طرح برکت مجموعه خسروانی نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران،رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد 5 ستاره ایمنی برای جنسیس 2018 قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول 7 دهه، 7‌خودرو تولید مدل محبوب خودروسازی فورد متوقف شد شرایط فروش نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 با قیمت قطعی اعلام شد پارس خودرو نماینده انحصاری محصولات نیسان در ایران است بازگشت تحریم‌ها تاثیری در حضور هیوندای نخواهد داشت گزارش تصویری مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل نیو فیس 2018 شرایط فروش اقساطی تسهیل شده برای خودروهای نیسان در راه است ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد به دنبال تولید خودروهای نیسان با همکاری پارس خودرو هستیم هیوندای 'عروسک روسی' را کنار می‌گذارد نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 رونمایی شد + امکانات و مشخصات فنی با نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 هوشمند برانید هیوندای لافستا، هجوم هیوندای به بازار سدان های چین اتومبیل بتمن در «شوالیه تاریکی» طراحی شد برترین فضاهای داخلی در خودروهای 2018 +تصاویر پنجره هوشمندی که مناظر بیرونی خودرو را به نابینایان نشان می‌دهد! خداحافظی فورد با محصولات ارزان نیسان ایکس تریل فیس لیفت را با تسهیلات 144 میلیون تومانی بخرید خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان یک نیسان الکتریکی برای چینی ها قیمت رسمی نیسان ایکس تریل 2018 در ایران اعلام شد شرایط فروش کامیونت هیوندای HD65 اعلام شد بررسی تفاوت های شاسی بلند نیسان، ایکس-تریل فیس لیفت و مدل قبلی آن در آستانه ورود این مدل به بازار مدعی کره‌ای تولید بیش از 7 هزارخودروی هیوندایی در سال گذشته در ایران (+عکس) با 50 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول آزرا/گرنجور، از ابتدا تا دیروز راه اندازی خودروهای خودران در سطح وسیعی از خیابان‌های آمریکا رسوایی‌های بزرگ شرکت‌های خودروسازی سبک طراحی هیوندای به‌زودی متحول می‌شود رونمایی 50 فورد جدید در چین تا 2025 خیال آسوده هیوندای سواران در سفرهای نوروزی فروش بهاری خودروهای نیسان آغاز شد جایزه طراحی به کیا و هیوندای رسید ویترین برقی نیسان در پکن شرایط ویژه فروش عید تا عید هیوندای توسان اعلام شد قیمت جدید نیسان ایکس تریل در ایران اعلام شد قیمت جدید نیسان جوک در ایران اعلام شد کم‌مصرف‌ترین خودروهای سال 2018 علی بابا دستگاه فروش خودرو را در چین افتتاح کرد هشدار برای کمری و آکورد فروشگاه تمام هوشمند فورد در چین افتتاح شد مذاکره برای دو قرارداد جدید سرمایه گذاری با شرکت‌های جک و هیوندای بارکش‌های محبوب خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر +عکس ارائه خدمات نوروزی شرکت جهان نوین آریا تولید خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر آغاز شرایط فروش ویژه فروردین ماه هیوندای اکسنت رونمایی از خودرو بدون سقف خاک و آبی هیوندای +عکس شرکت فورد بیش ازیک میلیون خودرو را ازبازار جمع آوری می کند 110پایگاه امداد جاده‌ای کرمان موتور در خدمت مسافران نوروزی تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود آرامش در سفر با ون هیوندای سروش دیزل مبنا 8 مدل کراس اور هیوندای در راه است نیسان در بین 3 برند اول واردات به کشور هیوندای آوانته دنده‌ای دست‌دوم بخریم یا دنا پلاس صفر کیلومتر؟ نبرد در مرز‌ 50 آرایش تازه برای ارزان‌ترین فورد سانتافه هایی با قلب پاک در راهند ... ملاقات با تایوانی های هوشمند بررسی تفاوت های پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان، ایکس-تریل 2018 و مدل قبلی آن گزارش تصویری از حضور برند هیوندای در نمایشگاه خودرو ژنو شرایط فروش نوروزی سروش دیزل اعلام شد گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو تکامل پرفروش ترین EV دنیا دیروز، امروز و فردای هیوندای کسب گواهینامه و تندیس پنجمین دوره رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران توسط نماینده رسمی نیسان در ایران بعنوان تنها شرکت در صنعت خودرو کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش خودرو توسط نماینده رسمی نیسان در ایران برای دومین بار متوالی سود جیپ و هیوندای در فرانسه در دوره 6 ساله صورت گرفت؛ تغییر ذائقه خریداران خودروهای وارداتی آزمایش خودروی خودران فورد در خیابان‌های میامی نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا معرفی 6 خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار نتایج نظرسنجی مصرف‌کنندگان خودرو اعلام شد روند شکل‌گیری کونا، کوچک‌ترین کراس‌اوور هیوندای؛ یک کُره‌ای با روح آمریکایی! عرضه مدل فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل 2018 به‌زودی در ایران + قیمت نیسان ایکس‌تریل، رتبه نخست کیفیت را از آن خود کرد فورد برای خودروهای باری‌ خود فراخوان «رانندگی ممنوع» صادر کرد جهان نوین آریا، به استقبال طرح کاهش تعرفه خودرو رفت سلاح جدید هیوندای علیه تسلا هشدار خودروسازان ژاپنی‌ در باره برگزیت با یکی از بهترین پیک‌آپ‌‌های 2018 آشنا شوید روی مدار 100 افتتاحیه نمایندگی مرکزی شماره 2 سروش دیزل مبنا سروش دیزل در حال تحویل اچ 350 چهار نیسان برقی در راه کسب رتبه اول رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان در ایران نیم میلیون خودروی فورد در بازار چین مشکل ترمز پیدا کرد «درخت فامیلی» خودروسازان جهان سامورایی‌های قد بلند به گلستان رسیدند رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد رنو- نیسان؛ رکورددار فروش تلاش خودروسازان جهان برای خلوت کردن خیابان‌ها هیوندای اولین تیزر چهارمین نسل سانتافه را منتشر کرد رونمایی ازهیوندای آزرا جدید تا پایان بهمن‌ماه خودروی خودران پلیس رانندگان خاطی را ردیابی می کند فورد زیر فشار فراخوان خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول گزارش تصویری از برپایی اولین دوره جشنواره عکس و کارتون خودرونما هیوندای نکسو 2019؛ کراس‌اوور هیدروژنی هیوندای گزارش تصویری از محصولات هیوندای در غرفه کرمان موتور گزارش تصویری از حضور کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای سانتافه+جدول 15 سال طراحی نیسان در اروپا سبقت فروش اتحاد فرانسوی- ژاپنی از آلمانی کهنه‌کار قیمت قطعی هیوندای النترا تولید داخل اعلام شد قمار برقی فورد رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس) خودروی آینده اینفینیتی را ببینید خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول آن روی اسپرتی‌تر Edge 2019 Hyundai Veloster یک خودرو رالی برای شهر! تولید انبوه نیسان‌های خودران تا 2021 افزایش سرمایه‌گذاری‌ فورد برای تولید خودروهای برقی آسان‌موتور قیمت جدید محصولات هیوندای در ایران را اعلام کرد رونمایی از فورد رنجر آمریکایی اتمامی بر شایعات افزایش قیمت های نجومی هیوندای کیسه هوای معیوب در خودروهای فورد جان 2 نفر را گرفت آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان هیوندای برادر 2 قلوی توسان از نوع الکتریکی را معرفی کرد (+عکس) با 120میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ نیسان لیف؛ پر فروش ترین خودروی تمام برقی در جهان نیسان 2018 Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان ملاقات با فورد ماستنگ شلبی GT350 مدل 1969؛ نیش کبرا شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش اعلام شد هیوندای سوناتا 2018 هیبرید نیوفیس وارد بازار ایران شد سرمایه‌گذاری رنو-نیسان-میتسوبیشی در استارت‌آپ‌ها داستان طراحی مبتکرانه نیسان جوک 10 خودروی پرفروش اروپا در سال2017 +عکس ون لوکس هیوندای را ببینید +عکس خودروها در آینده ذهن راننده را می‌خوانند جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری هدف‌گذاری فروش هیوندای در 2018 پرفروش‌ترین خودروهای 2017 کیسه هوای هیوندای برای سقف‌های پانوراما تعویض خودرو معیوب مشتری با خودرو نو از سوی اتوخسروانی خودروهای الکتریکی کیا و هیوندای در راه بازار گزارش تصویری غرفه محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو کرمان 10 برند محبوب خودرو در بازار آمریکا ارزان‌قیمت‌ترین پیکاپ آمریکا، در ایستگاه 2018 با باز شدن ثبت سفارش التهاب بازار گرفته خواهد شد افتتاح خط تولید کامیونت‌های هیوندای در ایران خودرو دیزل اولین تاکسی رباتی نیسان در راه است برنامه هیوندای برای تولید خودروهای برقی صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور سدان‌های فورد، چینی می‌شوند با 60 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول تفسیر غول‌پیکر فورد از مفهوم خودروهای تجاری و کار؛ کــرگــدن! بهمن قیمتی خودرو حباب خودروهای وارداتی بزرگتر شد! لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان پیوند «فورد» و «علی بابا» برای ساخت خودروهای هوشمند برگزاری سرویس کلینیک پاییزه آسان موتور در آذر ماه 96 اینفینیتی از مدل مفهومی Prototype 9 رونمایی کرد +تصاویر واگذاری 26 دستگاه خودروی حمل بار به مددجویان کمیته امداد چشم‌انداز تازه هیوندای آغاز فروش اقساطی 3 خودروی هیوندای در ایران (+جدول و جزئیات) رونمایی هیوندایی کنا 2018 در نمایشگاه خودروی آمریکا تصادف مینی بوس با خودرو نیسان 23 مصدوم در پی داشت برداشتی دلفریب از یک گذشته خیالی! برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال 2017 شغل رویایی خود را آغاز می‌کنند اعتصاب کارکنان کارخانه خودروسازی در کره جنوبی خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد گزارش تصویری از حضور خودروهای هیبریدی هیوندای در دومین نمایشگاه خودرو تهران چراغ‌سبز نیسان به بنزین‌سوزها فورد خودروی هیبریدی پلیس تولید کرد شاسی‌بلندهای جدید هیوندای نیسان مورانوهای جدید 2018 پرآپشن می‌شوند (+عکس) معرفی 7 خودروی جان‌سخت در ایران سرمایه‌گذاری تازه نیسان در چین خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال 2020 معرفی می شود پیکاپ شش چرخ فورد وارد جاده‌ها شد +عکس رنو برنده رویکرد برقی بازار برنامه هیوندای برای تولید شاسی‌بلند در آمریکا تجهیز تکنسین "فورد" به اسکلت خارجی امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد کمی تازگی برای Z سالخورده نیسان برای تست درایو نیسان ایکس تریل ثبت نام کنید ظهور دوباره وانت‌ها در بازار اروپا ژاپنی‌ها برنده رشد بازار فرانسه خودروهای ارزان‌ کارکرده و بی‌دردسر بازار ایران با تسهیلات 120 میلیونی نیسان ایکس تریل سوار شوید خوش‌بینی «نیسان» به بازارهای اروپا نصب فناوری پروپایلوت بر روی نیسان روگ 2018 شرایط فروش هیوندای توسان با تحویل فوری تست خودروی خودران نیسان موفقیت‌آمیز بود 10 دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش سوم: صافی بنزین حل مشکل بی‌صدایی برقی‌ها نقص فرمان‌های فورد غول شش‌چرخ جدید فورد +عکس کسب مقام سوم المپیاد فنی جهانی سال 2017 هیوندای توسط آسان‌موتور خودروی مفهومی IMX +تصاویر بررسی نیسان جوک 1600 توربو توسط نشریه YourFleet آخرین قیمت محصولات Hyundai 2017 در دبی امضای قرار داد جدید ایران خودرو و هیوندای بهترین شرایط خرید هیوندای از راه رسید+جدول فوکوس استیشن 2018 لو رفت برای خرید نیسان قشقایی چقدر باید هزینه کرد؟ هیوندای برای اولین بار در جهان در سان روف ایربگ می گذارد رونمایی هیوندایی از النترا BTR (+عکس) فرمول اینتل برای امنیت خودروهای خودران فورد در مسیر ساخت خودران‌ها هیوندای کُنا را بیشتر بشناسید هیوندای پیش نمایش سیستم هشدار وجود سرنشین در صندلی عقب را معرفی کرد بازی گرن توریسمو با نیسان GT-R در دنیای واقعی +ویدئو حرکت آهسته فورد در چین آن روی خشن‌تر کوچک‌ترین کراس‌اوور فورد 2018 Nissan Leaf؛ تکامل پرفروش‌ترین EV دنیا قیمت جدید محصولات نیسان در ایران اعلام شد فروش نقدی هیوندای توسان 2017 با تخفیف ویژه ادامه دارد رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول مغز متفکر و اعجوبه کمپانی "هیوندای - کیا" را بشناسید حفظ جایگاه هیوندای در میان برترین برندهای جهانی آشنایی با فورد ماستنگ باس429؛ رئیس بزرگ نیسان خودرو برقی اسپرت ساخت فورد 14 میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌کند خودرویی که زمان نوشیدن آب را به راننده هشدار می دهد هیوندای توسان 2017 را با تخفیف ویژه بخرید ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید همکاری فورد و مایکروسافت در طراحی خودرو 10 خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر رونمایی هیوندای از نسل بعدی پیشرانه هایش در نمایشگاه خودروی فرانکفورت آیا هیوندای، فیات-کرایسلر را می‌خرد؟ رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! برای خرید یک اتومبیل با قابلیت اتوپارک چقدر باید هزینه کرد؟ آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در جاده مخصوص کرج صرفه جویی 10 میلیارد یورویی رنو نیسان ‌3خودروساز بزرگ جهان متحد شدند توقف فعالیت هیوندای و کیا در آمریکا به دلیل طوفان "ایرما" ایران خودرو در پی تولیدات ارزان قیمت با همکاری نیسان هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید "نیسمو"، نسل دوم لیف را تیونینگ می‌کند؟ هیوندای به همکاری با بایک موتور ادامه می‌دهد نیسان از "لیف" جدید رونمایی کرد+تصاویر دست پُر پاکرو در تبریز گزارش تصویری از حضور پاکرو در نمایشگاه خودرو تبریز لیف به عضو مهمی در خانواده نیسان تبدیل خواهد شد هیوندای از توقف مجدد تولید در یکی از کارخانه هایش در چین خبر داد هلدینگ ترکیه ای سومین مدل هیوندای را تولید می‌کند گزارش تصویری از حضور نیسان در نمایشگاه خودرو تبریز شرکت نیسان از رقابتی‌ترین خودروی برقی خود رونمایی کرد بازدید نماینده مجلس و فرماندار تبریز از غرفه پاکرو سبز قشم، نماینده هیوندای هیبرید کره تحویل پیتزا با خودروی خودران+عکس هیوندای اکسنت را بیشتر بشناسید بازگشت اسطوره‌ها جهان نوین آریا با شرایط فروش ویژه محصولات نیسان به تبریز می رود رئیس هیوندای در چین تغییر کرد هویت برند؛ فراتر از یک جلوپنجره ون تجاری هیوندای H350 نیسان جزئیات آینه عقب دوربین دار آرمادا 2018 را اعلام کرد توانایی‌های نسخه‌ی فول آپشن هیوندای توسان در امریکا خودرویی که مانع سیلی خوردن رانندگان می‌شود هیوندای تولید خودرو در چین را از سر گرفت تقریبا نیمی از مردم علاقه ای به خودروهای کاملا خودران ندارند هیوندای سوناتا هیبرید آسان موتور در راه سلفچگان وانت هیوندا می آید جهان نیسان در مجله آنلاین «نیسان نوین» معرفی نسخه ویژه نیسان تایتان رویکرد تازه هیوندای در بازار آمریکا همکاری فورد با چین برای تولید خودروهای برقی تولد دوباره سوناتا فناوری خودران بیش از حد بزرگ نمایی شده است تغییر استراتژی هیوندای از خودروهای پیل سوختی به الکتریکی خودروی هیدروژنی قدرتمند به بازار می آید گزارش تصویری از ورود توسان به پارکینگ تهران کرمان موتور الانترای کرمان موتور را بیشتر بشناسید راننده نیسان به علت اختلاف حساب،یک نفر را در بوانات زیرگرفت و کشت هیوندای توسان فول 2017 را با اقساط 12 ماهه بخرید با 25 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ درآمدزایی مالکان خودروهای الکتریکی نیسان در ساعات اوج مصرف فورد زیر وانت جدیدش را هم استتار کرد! با 20 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ گروه بهمن مذاکره با شرکت نیسان را تکذیب کرد مظنه قیمت Hyundai Sonata مدل 2017 در بازار دبی چقدر است؟ سامانه‌ای برای ممانعت از جاگذاشتن کودکان در خودرو ترافیک سنگین در جاده های زنجان شرکت های بزرگ خودروسازی در نمایشگاه مشهد رقابت دارند خودرو های هیبریدی هیوندای در ایران مورد استقبال قرار گرفته اند رونمایی از تیزر تبلیغاتی ایرانی خودرو هیبریدی هیوندای در نمایشگاه خودرو مشهد انتشار جزئیات نیسان لیف 2018 در آستانه رونمایی رسمی آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه مبارز شهری هیوندای سروش دیزل مبنا بیشترین امتیاز تلفیقی رضایتمندی مشتریان را کسب کرد فورد موستانگ کانورتیبل در تهران لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش افتتاح شوروم مرکزی رامک خودرو در اندرزگو کوچ‌نشین شهری فروش خودرو برای پنجمین ماه متوالی در آمریکا کاهش یافت برخورد 2 خودرو در جاده رضی ، اردبیل سه کشته برجای گذاشت نسل جدید نیسان "لیف" بدون استتار دیده شد امضای قرارداد آغاز مجدد همکاری ایران خودرو دیزل و هیوندای یک قرن پیک آپ‌سازی فورد جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) خودرویی با شخصیتی از آینده نیسان نتایج مالی اولین دوره سه ماهه سال مالی 2017 را اعلام کرد فورد SUV‌های معیوب پلیس آمریکا را تعمیر می‌کند اتحاد رنو-نیسان، بزرگترین خودروساز جهان شد رنو در فروش و سوددهی رکورد زد با پیش پرداخت 30 میلیونی توسان بخرید طرح تحویل ناب نیسان در نمایشگاه خودرو شیراز برگزار شد جک S3 رکورد S5 را تکرار خواهد کرد استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد هیوندای پنجمین کارخانه اش را در چین راه اندازی می‌کند هیولای ژاپنی نمایشگاه خودرو شیراز را بشناسید هیوندای می تازد! این سیستم از تصادف خودروها جلوگیری می کند شیک ترین و زیباترین دفتر کاری که تا بحال دیده اید! +تصاویر سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای هیوندای فست‌بک سری N نگاهتان به هیوندای را تغییر می‌دهد (+عکس) استقبال گسترده از " بازدید رایگان تابستانه " شرکت آسان موتور تویوتا محبوب ترین است برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! فراخوان سه خودروساز در آمریکا جنسیس از نوع فیس لیفت 2018 جولان اژدها های ژاپنی در تهران + عکس با پیش پرداخت 30 میلیون تومانی سوناتا 2017 بخرید 10 دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش اول: فیلتر هوا 20 درصد خودروهای ما تا 2020 فاقد آلایندگی خواهند شد هیوندای در فکر رقیبی برای فورد فیستا و فولکس پولو است جشنواره فروش تابستانی نیسان، با بهترین تسهیلات و پیشنهادهای ویژه آغاز شد گوساله‌ گمشده «هیوندای» را با مادرش اشتباه گرفت برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید هیوندای آزرا در آمریکا بازنشسته شد گزارش تصویری از حضور آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز هیوندای i20 سری N رقیب فورد فیستا (+عکس) قطعات یدکی تمامی خودروهای وارداتی هیوندای را تامین می‌کنیم تخفیف ویژه خرید محصولات هیوندای آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز عرضه شاسی‌بلند‌های نیسان با تخفیف ویژه حضور قدرتمند آسان موتور با محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو البرز شرایط فروش ویژه نیسان در نمایشگاه خودرو البرز نیسان تصویر جدیدی از نسل بعدی لیف منتشر کرد شرایط فروش نقد و اقساط هیوندای سوناتا 2017 هیوندای توسان فول را با اقساط 36 ماهه بخرید نسل بعدی فورد فوکوس در چین تولید می شود ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست نسل بعدی نیسان لیف دستیار ویژه رانندگی خودران دارد فورد نسخه آفرود بزرگ‌‌ترین اس.‌یو‌.وی‌ اش را تولید می‌‌کند سیستمی که وجود آمبولانس را اعلام می کند! سانتافه‌های جدید شبیه کنا می‌شوند شاسی‌بلندها محبوب‌ترین ماشین‌پلیس‌های جهان (+عکس) خودروهای هیوندای وارداتی کرمان‌موتور به ایران رسید پیمان کارگر این‌بار به عنوان نماینده نیسان وارد ایران شد متولد چین بزرگ شده ایــــران اقتدار نسل جدید النترا ؛ بازگشت موفق هیوندای سرباز کوچک کره‌ای دلایلی برای خرید نیسان ایکس‌تریل، شاسی‌بلند قدرتمند نیسان هیوندای تولید "آیونیک" را 50 درصد افزایش می‌دهد بخت و اقبال در منطقه آزاد مدلی از هیوندای الانترا که ایرانی‌ها خواهند پسندید ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 (+عکس) پوست اندازی باربر چینی سال تغییر موازنه قدرت رونمایی از جدیدترین پیکاپ نیسان (+عکس) هیوندای Kona الکتریکی در راه است قیمت گذاری الانترا 11 میلیون زیر قیمت بازار نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد راهکار فورد برای مهار کاهش فروش نمایش اتوبوس‌های برقی هیوندایی +عکس تصاویر لو رفته از برادر کوچکتر هیوندای توسان +عکس رشد فروش خودروهای سبز هیوندای تولید خودروهای کره‌ای در ایران کلید خورد هیوندای خواستار جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی است تاریخی‌های موزه هنری فورد +تصاویر خودروهای توسان، سانتافه، النترا و سوناتا 2017 در راه ایران فروش نقدی و اعتباری انواع خودروهای وارداتی مدل 2017 مدیرعامل فورد اخراج شد فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه و به تعداد محدود مدیرعامل فورد تغییر می‌کند چراغ سبز هیوندای هیبریدی به تاکسی‌های فرسوده سرمایه گذاری 350 میلیون دلاری فورد روی گیربکس های جدید خودروهای فورد هوشمند شدند انتشار اولین تصویر از نیسان لیف جدید سوناتا هیبریدی 2017، رانندگی در سکوت بازگشت سدان خوش تراش هیوندای به لیست فروش آسان موتور هیوندای kona در پرتغال دیده شد ساخت بزرگ‌ترین شهرک خودرویی جهان هیوندای و کیا در صدر صادرکنندگان خودرو به ایران فورد کارکنان رسمی را تعدیل می‌کند نظاره‌گر فورد Mustang RTR مدل2017 باشید +تصاویر سانتافه 2017 را با اقساط 36 ماهه بخرید فروش و تولید جهانی شرکت نیسان از ماه آوریل 2016 تا مارس 2017 رکورد ثبت کرد برای نیسان سواری چقدر باید هزینه کرد + جدول قیمت پیش‌فروش سری نخست هیوندای الانترا جدید متوقف شد هیوندای در حال کار روی یک وانت جدید است بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر راه حل جالب نیسان برای کنار گذاشتن گوشی در حین رانندگی بازار داغ شاسی بلندهای فورد در چین محبوب‌ترین خودروهای مردم در جهان مدیرعامل فیسبوک در خط تولید فورد سدان جدید محبوب هیوندای دست پر به بازار ایران می‌آید نیسان پا جای پای رنو می گذارد خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای 2017 جهان رونمایی از جنسیس G80 اسپرت2018 +تصاویر اولین اتوبوس الکتریکی هیوندای فورد یک دوچرخه بادشدنی ساخت! قدرت نمایی هیوندای سانتافه در قطب جنوب+تصاویر آغاز ثبت‌نام نسل جدید هیوندای الانترا از هفته آینده نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر برترین‌های نمایشگاه خودرو نیویورک هدف کره‌ای‌ها در چین محقق نمی‌شود اولین عضو خانواده شاسی بلندهای جنسیس هیوندای تصاویر سوناتای 2018 را منتشر کرد خودرویی با تایرهای عجیب برای شن نوردی پرفروش‌ترین خودروهای 2017 در بازار ایران را بهتر بشناسید خودروهای الکتریکی و بهره گیری از میتسوبیشی پیش‌بینی فورد از آینده خودروهای شاسی‌بلند فورد سریع ترین خودروی هیبریدی پلیس را ساخت+تصاویر حضور نیسان با یک "روگ" شبه نظامی در نمایشگاه نیویورک+تصاویر شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری هیوندای توسان +جدول عدم حضور فیات، نیسان و پژو در نمایشگاه فرانکفورت ایران یازدهمین سواری‌ ساز بزرگ دنیا شد بازی برای خودروسازان تمام شد خودرو پلیس تحسین برانگیز ساخت نیسان+تصاویر انتشار تصاویر جاسوسی از هیوندای Kona فورد بدنبال حضور موستانگ در مسابقات لومان بود فورد دو مدل سبز به بازار چین عرضه می‌کند فروش برند لوکس نیسان 18 درصد رشد کرد هیدروژنی هیوندای سال آینده و هیدروژنی کیا 2020 می‌آیند تاثیر تنش‌های سیاسی روی فعالیت خودروسازان کره ای در چین ارزش بازار تسلا از فورد پیشی گرفت انتشار تصویری از SUV مرموز اینفینیتی هیوندای Kona با طعم سواحل هاوایی قیمت انواع‌ سواری کوپه در ایران +جدول استخدام 400 مهندس بلک بری در فورد سرمایه‌گذاری 1.2 میلیارد دلاری فورد در کارخانه‌های آمریکایی هزینه 295 میلیون دلاری فورد برای فراخوانهای ایمنی کارخانه خودروسازی هیوندای در چین تعطیل شد خودروسازان چینی جای فورد را می‌گیرند بر مدار 85 درجه فراخوان هیوندای مربوط به خودروهای بازار ایران نیست جوک جدی آشنای ژاپنی پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند تشکیل واحد ال‌سی‌وی از سوی رنو-نیسان رقابت حداقلی لوکس‌ها پیمان کارگر از رنو پارس رفت / جانشینان کارگر را بشناسید انتخاب مدیر سابق ب ام و برای هدایت تیم‌های طراحی نیسان استفاده از واحد "شتر بخار" به جای اسب بخار! قرارداد تولید خودرو النترا در کرمان امضا شد خبر خوب برای هیوندای‌بازها یک کراس اوور خاص میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران رستگاری در 8ثانیه رونمایی دیجیتالی از رقیب کره ای نیسان جوک+عکس هیوندای سوناتا 2018 را ببینید+تصاویر نگرانی انگلیسی‌ها نسبت به وضعیت کارگران کارخانه فورد محصولات Hyundai با چه قیمتی در دبی معامله می شوند؟ پیش‌نمایشی از هیوندای سوناتای جدید منتشر شد ترسیم آینده حمل و نقل بار و کالا توسط فورد+تصاویر تست اولین خودروی خودران نیسان در اروپا وزن کمتر و فیبرکربن بیشتر در فورد GT سری مسابقه+تصاویر سانتافه با یک موتور 240 اسب بخاری جدید به میدان آمد خط و نشان هیوندای النترا جدید برای تویوتا کرولا در ایران عرضه 8 مدل جدید هیوندای در هند اکسنت جدید؛ بزرگ‌تر و سریع‌تر کارلوس گون از مدیرعاملی نیسان کناره گیری کرد خودروها به یک دستیار ماهر، همراه سفر و شنونده‌ دلسوز تبدیل می‌شوند نگاهی به فورد کامیونت Raptor مدل2017 +تصاویر مهندسان فورد از عملکرد ماشین‌های بدون راننده راضی نیستند جنگ سالاران ریزاندام تفاوت در طی گذر زمان +تصاویر فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ درخواست خودروسازان از ترامپ برای تغییر قوانین آلایندگی دوران اوباما خرید خودرو صفرکیلومتر در محدوده 150 تا 180 میلیون تومان سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری فورد در یک شرکت فناوری خودران عملکرد خوب رنو-نیسان در 2016 اولین تصاویر از فورد Expedition مدل2018 +تصاویر گواهی فعالیت آسان موتور تمدید شد بازبینی همکاری دایملر با نیسان در مکزیک هیوندای در پاکستان خودرو می‌سازد انزجار خودروسازان از سیاست مهاجرتی ترامپ امسال، 3 محصول هیوندای در ایران تولید و عرضه می شود تویوتا بیشتر از هر خودروساز دیگری در گوگل جستجو شد فورد هم از ممنوعیت مهاجرتی ترامپ انتقاد کرد فورد فناوری‌های جدید را برای خودروهای قدیمی اش فراهم می‌کند جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات 95 خودرو با مقررات کنونی مصرف سوخت 1 میلیون شغل از بین می‌رود سکوت فورد و جنرال موتورز در برابر ممنوعیت مهاجرت فروش هیوندای النترا 2017 با اقساط 6 و 12 ماهه معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران الکتریکی دیگری از نیسان: جوک! هشدار فورد درباره ریسک مقررات اقتصاد سوخت نیسان روگ هیبریدی ارزان تر از RAV4 هیبریدی قیمت خورد نیسان Z در نمایشگاه توکیو رونمایی می شود مشخصات فنی سریع‌ترین خودروی فورد معلوم شد بهترین پیک‌آپ‌‌های آفرودی (+عکس) میتسوبیشی رقیبی برای نیسان قشقایی رو کرد هاچ‌بک جذاب کره‌ای با لهجه کرمانی فورد برند فروش قطعات خودرو ایجاد می‌کند بزرگ‌ترین مرکز آپشن کشور افتتاح شد از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های 2016 در آلمان جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی هیوندای کرتا پیکاپ سال 2018 به بازار می‌آید+تصاویر مقایسه G90 و G80؛ دو پرچمدار برند جدید جنسیس جدیدترین قیمت و شرایط فروش 3 مدل وارداتی نیسان در ایران تست خودروهای خودران نیسان در خیابانهای لندن گسترش فراخوان فورد برای ایربگهای تاکاتا افسانه سیمرغ به حقیقت پیوست در انتظار وانت‌ غول‌آسای فورد قیمت محصولات هوندا در مناطق آزاد+جدول سودآوری فورد در سال 2017 کمتر می‌شود ایده هایی از دیترویت مــرگ زاپاتا همه این پیرمردان! دونالد ترامپ فورد و فیات-کرایسلر را تحسین کرد ایده انقلابی هیوندای درباره خودروهای آینده آغاز طرح فروش استثنایی وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه قیمت انواع خودروی هیوندای در بازار +جدول توقف پروژه طراحی مشترک خودروهای لوکس نیسان و دایملر ترامپ تویوتا را تهدید کرد اما نیسان با خطر بیشتری مواجه است "قشقایی و مایکرا دو محصول آینده نزدیک نیسان در ایران" فروش 230 هزار دستگاه برند لوکس نیسان این کابین خودرو استرس راننده را مدیریت می‌کند(+عکس) نیسان اکس-تریل با قیمت 248میلیون تومان رونمایی شد رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران سلطان بی تاج و تخت وانت‌ها نبرد فیل و فنجان! الانتـــرا نامه فورد قراردادش بامکزیک را لغو کرد 6 خودرویی که مشتریان از خرید آن پشیمان هستند خودروسازان در نمایشگاه لاس‌وگاس چه خواهند کرد؟ هدفگذاری هیوندای برای فروش 5.08 میلیون خودرو چرخش 180 درجه‌ای نیسان در زمینه خودروهای هیبریدی تست درایو محصولات هیوندای حراج اینترنتی سامورایی 950 اسب‌بخاری سبقت هیوندای یونیک از تویوتا پریوس در میزان مصرف سوخت خودروهای خودران فورد 3 برابر می‌شود آغاز تحقیقات ایمنی از خودرو محبوب فورد هیوندای به نمایشگاه خودرو کرمان جان داد چشم انتظاری بازار برای مدل‌های جدید 10 خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال 2016 بازگشت گوزیلای نیسان به ایران+عکس هیوندای های هیبرید قیمت خورد ایکس‌تریل؛ معنای جدیدی از سواری ایمن و خانوادگی مدیر هیوندای در آمریکا استعفا کرد پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر تعلیق تولید فورد در ونزوئلا توقف یک هفته ای فعالیت فورد در آمریکا انواع خودروهای وارداتی را با اقساط 36 ماهه بخرید پلتفرم خودروهای الکتریکی رنو، میتسوبیشی و نیسان یکی خواهد شد بهترین خودروهای تولید شده در سال 2016+عکس سرانجام میکرا نیسمو کارلوس گون رییس هیات مدیره میتسوبیشی شد قیمت برخی محصولات هیوندای در بازار +جدول آشنایان ما در غرب فروش نقدی و اقساطی خودروهای هیوندای و کیا مدل 2017 ابداع جدید فورد برای دنده "پارک"+عکس نبـرد روی خط 200! انتخاب طبقه متوسط فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری قیمت انواع خودروی هیوندای طرح‌های اضطراری فورد برای سورپرایز مالیاتی چین فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد عبور فروش جهانی برند لوکس نیسان از رکورد 2015 چین مقصد جدید پیکاپ های فورد و جنرال موتورز هیوندای بیشتر از همه شاسی بلند می‌فروشد باتری خودروهای الکتریکی نیسان به خانه‌ها می‌رود هیوندای "ارزش" سری اکسنت را بیشتر کرد هیوندای دوباره مدال گرفت فورد 680 هزار دستگاه خودرو را فرامی‌خواند دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی رونمایی فورد از فیستاهای2017 +عکس عرضه نسل جدید مدل پرفروش فورد در اروپا فورد 64 میلیون دلار به برزیل غرامت می‌دهد ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه رونمایی رسمی از هیوندای آزرا 2017 استفاده پلیس آلمان از خودروی فورد موستانگ نیسان اواخر امسال یا ابتدای سال آینده تعیین تکلیف می شود هیوندای به مشارکت با خودروساز خارجی تن نداد 4 رمز کلیدی خودروسازی هیوندای هیوندای سهامش را در شرکت هواپیماسازی KAI فروخت هیوندای یونیک؛ کاراترین سدان الکتریکی موجود در بازار عدم نگرانی اتحادیه اروپا نسبت به امتیازهای انگلیس به نیسان نیسان 41 درصد سهامش در قطعه‌سازی "کالسونیک" را می‌فروشد هیوندای به دنبال فروش 100 هزار آزرا در کره جنوبی است هیوندای خانواده کراس اور های خود را گسترش می‌دهد قدرت‌نمایی هیوندای با کانسپت خودران "یونیک" نیسان سنترا نیسمو 2017 به بازار می آید هیوندای و حضور پر رنگ خودرو های هیبریدی رونمایی فورد از یک کراس اور اسپرت اقتصادی+تصاویر فورد شما را می‌پاید! فورد غول‌آسای برزیلی فقط 1000 دستگاه مونا سپهری مدیر ایرانی موفق در نیسان هیوندای 14 مدل خودروی سبز تولید خواهد کرد فورد اکواسپورت جدید خود را رو کرد+تصاویر هیوندای "یونیک" بازیگر بی سر و صدای دنیای الکتریکی‌ها هیوندای از دومین وانت کانسپت خود رونمایی کرد نیسان سرویس کرایه خودرو راه اندازی می‌کند بازجویی از رییس هیوندای در پرونده رسوایی فساد پیش‌بینی فورد از فروش شاسی‌بلندها هیوندای، توسان و کرتا را در برزیل تولید می‌کند از آینده خودروهای خودران هیجان زده هستم سرمایه‌گذاری 195 میلیون دلاری فورد در هند پیش‌بینی نیسان از کاهش رشد فروش خود اتحادیه اروپا از انگلیس درباره تضمین به نیسان توضیح خواست آیا رکورد سرعت هیوندایی بیشتر می‌شود؟ قیمت جهانی فروش هیوندای الانترا اسپرت 2017 نیسان اولین دفتر کار سیار جهان را ساخت+تصاویر کیفیت پراید و وانت نیسان افزایش یافته است خودرو غول‌پیکر پلیس" فورد "در نمایشگاه سما (+عکس) آغاز فروش نیسان بی‌رحم شاسی‌بلند جدید فورد +تصاویر مذاکرات خصوصی با خودروسازان بزرگ فروش بی‌سابقه هیوندای در ماه اکتبر بلک بری مهمان خودروهای فورد می‌شود نیسان NISMO در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود بهترین مفهومی‌های تاریخ فورد (+عکس) هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی 1040 اسب بخار امتیاز دولت انگلیس به نیسان به زعم اسکاتلندی‌ها مینی‌بوس‌های هیوندای بر صدر بازار 5 خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه موافقت شرکت خودروسازی نیسان با سرمایه گذاری جدید در انگلیس به رغم برگزیت کاهش 29 درصدی سود هیوندای در پی اعتصاب کارکنان نیسان گاوشیرده خود را سر می‌بُرد احتمال عدم تولید یکی از خودروهای مطرح فورد فورد: از این به بعد فقط خودروهای بزرگ می سازیم کاهش 10 درصدی حقوق مدیران هیوندای سرنوشت پیک آپ مشترک نیسان- میتسوبیشی چه می‌شود؟ خودروی جدید هیوندای معرفی شد (+عکس) این خودرو چراغ قرمز را رد نمی‌کند! +عکس تست خودروهای متصل توسط جگوار-لندروو و فورد جوان جویای نام در میان بازی بزرگان سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی افزایش تولید خودروهای چینی هیوندای نیسان روگ 2017 از 24 هزار دلار قیمت خورد نگاهی به ون جدید فورد Transit مدل ٢ ١٦ +تصاویر توقف فعالیت چهار کارخانه فورد در پی فروش راکد نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است 10 خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر فروش اقساطی محصولات هیوندای؛ 12 ماهه بدون کارمزد نیسان از دولت انگلیس تضمین گرفت هیوندای نسخه تیونینگ ولوستر را رو کرد نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران پایان 91 سال فعالیت فورد در استرالیا تولید 8 نیسان جدید در هند تا 2021 موافقت کمیسیون اروپا با خرید سهام میتسوبیشی توسط نیسان گزارش تصویری از غرفه برند نیسان در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 آغاز تحقیقات آمریکا از 642 هزار شاسی بلند و سواری نیسان مورانو 2017 از 30 هزار و 640 دلار قیمت خورد برگ برنده هیوندای در دنیای ریس رو شد رُخ فانتزی‌تر i کوچولوی هیوندای نسل جدید هیوندای i30 رونمایی شد نیسان سرمایه گذاری های جدیدش را در انگلیس به دلیل برگزیت تعلیق کرد عرضه سوناتا هیبرید با قیمت 175 تا 190 میلیون تومان رازهای آقای تی ! 15هزار هیوندای سوناتا هیبرید را به کشور وارد خواهیم کرد با این صندلی خودران از ایستادن در صف لذت ببرید معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر فراخوان هیوندای برای آزرا 2007-2008 خروس های رام در مقابل آدم فضایی ژاپنی خودروی پیشرفته امداد و نجات نیسان +عکس رقابت سامورایـــی‌های کوچک فورد طرح یک خودروی تا شونده را ارائه داد+تصاویر انتقاد شدید مدیرعامل فورد از دونالد ترامپ تولید خودروهای هیوندای در کرمان تولید آب آشامیدنی توسط کولر خودروهای فورد+تصاویر فورد خودروهای خودرانش را از سال 2025 می فروشد I10 به زودی رونمایی می شود معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: مفهومی نیسان Sway، تجلی نسل بعدی نیسان میکرا نیسان روگ 2017 رونمایی شد قیمت خودروهای هیوندای در بازار+جدول چشم‌غُره i30 به گُلف و فوکوس و آسترا طرح فورد برای جایگزین کردن سانروف‌ها با نمایشگر فورد یک سقف مجازی طراحی کرد قیمت خودروهای شرکت هیوندای در بازار + جدول جریمه شش میلیون یورویی نیسان و فروشندگانش در اسپانیا معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: هیوندای i30 انصراف فورد از تولید خودروهای کامپکت جدید فورد Focus RS مدل 2016 +تصاویر اسپانسرینگ خودروسازی شرکت آمریکایی برای چین فروش اقساطی توسان با شرایط 6 و 12 ماهه فروش خودرو در آمریکا سال آینده کاهش می یابد فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط 6 و 12 ماهه ماکت نیسان قشقایی با 14 کیلومتر نخ ساخته شد+تصاویر برتری لکسوس در بازار خودروهای لوکس فورد Shelby GT350 مدل 2016 +تصاویر لینکلن در صدر شاخص رضایت مشتری رانندگی آزمایشی خودرو از طریق سفارش به سایت آمازون ورود فورد به رقابت با تسلا موتورز هیوندای و گوگل همکار می‌شوند 10 فرمانروای آفرود 2016 را بشناسید فورد خودروی خودران اشتراکی طراحی می‌کند افزایش تولید شاسی بلند پرفروش نیسان ساخت خودرویی بدون فرمان و ترمز! موتور جدید رنو-نیسان، دیزل را از رده خارج می‌کند آغاز فروش فورد ژاپنی در بازارهای جهانی نمایش رسمی هیوندایی i30 جدید (+عکس) موشک برقی نیسان در المپیک ریو +تصاویر نیسان پسفایندر 2017 پنج ستاره گرفت 10 برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک هیوندای اندروید اتو و اپل کارپلی را برای خودروهای بیشتری بروزرسانی کرد نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) هیوندای سانتافه بالاترین نمره ایمنی تصادفات را دریافت کرد جدیدترین قیمت انواع هیوندای در ایران +جدول نیسان بدنبال فروش سهام شرکت باتری سازی خود است کاهش فعالیت نیسان در تولید باتری خودروی برقی خودرو عجیب و پیشرفته نیسان (+عکس) هیوندای توقف فروش جنسیس کوپه را تایید کرد یک وانت‌بار ویرانگر برای جاده و خارج از آن G80 در اصل جانشین هیوندای جنسیس است هجوم شاسی‌بلندهای جدیدکیا و هیوندای در2017 (+عکس) فروش نقدی انواع محصولات هیوندای فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط 6 و 12 ماهه خودروهای جدید هیوندای مجهز به کارپلی احتمال تعطیلی کارخانه‌های فورد در انگلیس و اروپا در محدوده 100 میلیون تومان نیسان تینا یا هیوندای آزرا ؟ پرفروش ترین خودروها در نیمه اول 2016+تصاویر سود هیوندای کاهش یافت نیسان به قهرمانان المپیکی لیف طلایی اهدا می‌کند+تصاویر رونمایی نسل جدید خودرو هیدروژنی هیوندای هیوندای به دنبال رسیدن به برد 400 کیلومتری است شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای فورد 40 سالگی فیستا را جشن گرفت قیمت خودروهای هیوندایی در بازار وانتی که 14 تن بار را جابجا می کند تصاویر هیوندای اکسنت 2018 لو رفت سرمایه‌گذاری جدید فورد در فناوری خودروهای خودران کاهش فروش فورد در بریتانیا فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد نیسان اولین خودروی خودران ژاپنی شد قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول پت‌فایندر جوان آماده رقابت با هوندا پایلوت معرفی خودرو هیبریدی هیوندای رقیب اصلی تویوتا (+عکس) نوسازی ناوگان اروند با 2000 تاکسی تویوتا و هیوندای + عکس نیسان مورانو هیبریدی 2016 را ببینید+تصاویر همکاری جنرال موتورز و فورد در پروژه مشترک تحقیقات آمریکا از نشت دود اگزوز فورد اکسپلورر قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار جدیدترین قیمت انواع هیوندای در ایران +جدول دومین فراخوان شرکت هیوندایی نگاهی به فورد اج سال 2017 +تصاویر 50 سال با فورد، در مسابقات 24ساعته «لمانز» جمشید حسینی سوار نیسان می شود نیسان علیه کمپین برکسیت شکایت می‌کند 60 هزار اینفینیتی Q50 فراخوان می‌شوند نیسان خودروی هیدروژنی اتانول سوز می‌سازد فورد از صداهای مصنوعی استفاده می‌کند فورد کا‌پلاس جدید رونمایی شد داستان لوگو 12 خودرو مشهور جهان +عکس تجدید قوای خشمگین‌ترین گودزیلا آغاز به کار دو شرکت خودروساز کره ای در منطقه آزاد اروند نام خانواده خودروهای مسابقه ای جنسیس "N" نیست قیمت چند خودرو وارداتی کاهش یافت هیوندای به دنبال ساخت جنسیس الکتریکی است تراک‌های برتر 2016 اولین مدل برند N هیوندای در 2017 می آید توقیف خودرو هیوندا با 66 میلیون ریال خلافی درالبرز فروش اقساطی سانتافه با شرایط 6 و 12 ماهه نیسان از GT-R جدید خود رونمایی کرد +تصاویر پژو 3008 رقیب سرسخت نیسان قشقایی و رنو قاچار+تصاویر این سدان خانوادگی فورد، صدی زیر 6 لیتر بنزین می سوزاند جهش سهم کره‌ای‌ها در بازار چین هیوندای عرضه دو الکتریکی تا 2020 را تایید کرد وعده نیسان برای دو برابر کردن عمر باتری خودروهای برقی ثبات در بازار خودروهای وارداتی مدیر سابق نیسان در میتسوبیشی برنامه های جنسیس لو رفت نیسان؛ خودرو پلیس ژاپن نگاهی به فورد Fusion سال 2017 +تصاویر انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران چرخ فیبر کربنی برای ابرخودروها 10 نکته که باید در مورد میتسوبیشی اوتلندر 2016 بدانید پاتک از نوعی کره ای! کره جنوبی نیسان را به دستکاری آلایندگی متهم کرد + تکذیبیه نیسان نیسان سر کلاس شیمی برای ارتقای خودروهای برقی! ورود 400 دستگاه تاکسی هیوندا و تویوتا هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تهران لوکس ترین شاسی بلند فورد طراح بنتایگا به هیوندای پیوست نیسان برای آلایندگی قشقایی جریمه می‌شود کره ای ها سانتافه اسپورت را ساختند چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ "شوالیه"، خودرو لوکس و خشن کانادایی جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار خواستگاران فراوان سوپراسپورت دلربای آمریکایی! قیمت انواع خودروهای وارداتی 100 تا 200 میلیون تومان + جدول هیوندای یک ربات پوشیدنی ساخت+تصاویر ثبت‌نام 6.506 نفر برای نسل جدید فورد GT فروش 20 میلیون دستگاه خودرو تا 2018 ژاپن تنها 3 خودروساز خواهد داشت دوراهی‌های خرید نیسان، میتسوبیشی را خرید هیوندای و کیا هم SUV های ارزان می سازند گران ترین خودرو نیسان همه چیـز تمام! تلاش فورد برای کاهش مصرف سوخت موتورهایش با ایجاد سروصدا! نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای فورد Escape را ببینید 10 خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس قیمت انواع خودروهای وارداتی 100 تا 200 میلیون تومان ام جی GS رقیبی برای کیا اسپورتیج و هیوندای توسان مدل کوپه هیوندای النترا به ایران آمد هیوندای النترا 2017 از 21 هزار و 485 دلار قیمت خورد ایران و کره؛ پیکان و هیوندای ساخت خودرویی که خودش را لوس می کند ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از 38 سال پاکستان برای جذب رنو و نیسان دست به کار شد نیسان بیش از 108 هزار روگ را فراخواند برخورد وانت نیسان حامل اسید و اتوبوس قرارداد 260 میلیون دلاری هیوندای با ایران برای تولید واگن قطار تخلف زیست محیطی فورد یک میلیون دلار آب خورد داتسون و رنو بازار خودرو ارزان را می‌گیرند؟ هیوندای و کیا باید وارد حوزه مشارکت در تولید شوند نیسان برای 3.53 میلیون خودرو فراخوان ایمنی داد هیوندای یک النترا 200 اسب بخاری رو کرد فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد شرقی‌های بلند‌قامت مجهزترین خودروهای ارزان قیمت +تصاویر آوانته 201 اسبی با شتاب 8 ثانیه فورد F-150 سوپرکرو در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد نیسان برای شکست تسلا به تخریب حریف متوسل شد علاقه ای به ادغام با فیات-کرایسلر نداریم زمین زیر چرخ نیسان آبی دهن باز کرد! باور می کنید این اتومبیل ها روزگاری، پرفروش ترین های دوران خود بوده اند؟ نسل جدید هیوندای توسان از نگاه رسانه های غربی فورد موستانگ پرفروش ترین خودرو اسپورت کوپه در جهان شد جدیدترین شرایط فروش سانتافه اعلام شد شاسی‌بلند اقتصادی رنو یا ژاپنی فراموش‌شده؟ جدیدترین شرایط فروش محصولات هیوندای اعلام شد فورد بیش از 37 هزار دستگاه ون را فراخواند آزمایش موفق اتومبیل خودران چینی در مسیر 1900 کیلومتری شاسی‌بلند جدید آمریکایی را ببینید ساختمان‌های مرکزی فورد موتور مدرنیزه می‌شوند وانت فورد F-150 بالاترین امتیاز ایمنی را گرفت فروش 100 میلیون خودرو کیا و هیوندای فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای فورد موستانگ؛ محبوب‌ترین خودرو اسپرت آلمان هیوندای به دنبال خودروهایی است که خود را تعمیر می کنند! آژیر نامحسوس فورد برای خودروهای پلیس+تصاویر نیسان یک کراس اور و یک اسپورت الکتریکی رو می کند کراس اور چینی آکورا فروش جهانی خواهد داشت هیوندای و دووی کره جنوبی در شیراز بیمارستان می‌سازند نیسان اسکایلاین نمادین ترین خودروی ژاپنی تمام ادوار لقب گرفت هیوندای و کیا 26 مدل خودرو برقی و هیبریدی خواهند ساخت سوناتا 2016 به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شد تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد هیوندای سانتافه ماشین پلیس ایران می‌شود؟ تولید خودرو «فورد جی‌تی» در کانادا مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان! کدام کانسپت جنسیس جذاب تر است؟ لشکر شهری کره‌ای‌ها! نیسان GT-R 2017 بصورت رسمی معرفی شد سرمایه گذاری 224 میلیون دلاری فورد در رومانی برای تولید اس یو وی جایگزین پژو 405 چیست؟ سفر به دور دنیا با فورد 100 ساله+تصاویر حقوق مدیرعامل فورد جهش کرد گشت ژاپنی هیوندای I20 جدید را ببینید نیسان با GT-R 2016 در نمایشگاه نیویورک حضور می یابد رنو و نیسان برای خودروساز روسی رییس انتخاب کردند معرفی خودرو جدید فورد امضای قرارداد مونتاژ خودروهای جدید کره در ایران طی ماه‌های آینده نیسان 47 هزار دستگاه لیف را فراخواند ساخت نسل جدیدی از خودروهای ضدگلوله طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی نوآوری جدید فورد برای پلیس ابداع فناوری جدید برای تبدیل خودروها به سالن نمایش فیلم سینمایی کاهش فروش جی‌ام و فورد در چین جنسیس اولین خودرو تست فن آوری خودران هیوندای شد فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل 2016 هیوندای توسان با موتور 1.7 لیتری نیز می آید افزایش همکاری رنو و نیسان برای شش میلیارد دلار صرفه‌جویی هیوندای برای تویوتا پریوس رقیب آورد فروش خودروهای ژاپنی در آمریکا رکورد زد همکاری نیسان با دو شرکت‌ خودروساز ایرانی پرستیژ از منظر «برند» یا «مدرنیته»؟ هیوندای خودرو برقی کوچک طراحی می‌کند طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی بهترین خودرو‌های سال 2016 نیسان باارزش‌تر می‌شود نیسان اپلیکیشن لیف را غیرفعال کرد توقف امکانات خودروی هوشمند نیسان برای جلوگیری از نفوذ هکرها فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد نیسان شریک ششم ایران خودرو؟ احتمال همکاری «نیسان» با ایران خودرو تویوتا یک رقیب جدی برای نیسان جوک در آستین دارد عصر ادغام خودروسازان به ژاپن رسید نیسان خواستار بررسی حضور گربه ها شد! نبرد «پرل‌هاربر» تکرار شد نیسان صندلی‌هایی معرفی کرد که به طور خودکار مرتب می‌شوند صندلی هوشمند اختراع تازه نیسان شناسنامه آمریکایی برای نیسان پاترول پرفروش ترین خودرو های سال 2015 فروش ویژه کامیونت و مینی بوس های هیوندای فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل 2016 سانتافه 2017 چه مشخصاتی دارد+تصاویر سیستم استاپ/استارت فورد بای کاهش مصرف سوخت فورد در اندیشه تبدیل شدن به یک شرکت موبیلیتی فورد پیشرانه B-MAX را به Colour Edition اضافه کرد میکرا کاپ ادیشن نسخه ای اسپرتی تر از سوپرمینی نیسان برای کانادا هیوندای سانتافه 2017 هم آمد افزایش 2.5 برابری صادرات خودروهای کره‌ای به ایران در سال 2016 دو خودروساز بزرگ کره ای برای بازار ایران چه خواب هایی که ندیده اند کابینی جادار تر برای هیولای آفرود فورد چشم‌غُره نیسان به F-150 Raptor فورد! 7 خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان جنگجویان زمستانی نیسان را ببینید+تصاویر درخواست هیوندای از ایران خودرو دیزل خودرویی ویژه حرکت در برف هیوندای، معجزه نظم و تفکر کره ای فروش اعتباری انواع خودروهای وارداتی مدل 2016 فورد در نمایشگاه خودرویی پاریس شرکت نمی‌کند بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015 فروش هیوندای توسان جدید برای اولین بار در ایران کارخانه عجیب هیوندای در کره جنوبی روح لاکچری در نیسان آرمادا 2017+تصویر لزوم انجام پارادایم شیفت در صنعت خودرو و قطعه‌سازی الانترای 2017، ارزان‌تر از نسل قبل! خودروی هیوندا با بیش از 56 میلیون ریال خلافی توقیف شد فراخوان خودروهای نیسان به دلیل یک نقص عجیب هیوندای و کیا مشترکا یک وانت می سازند وانت‌سازی به سبک پراید‌! تلاش هیوندای و کیا برای بازگشت به ایران تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران نیسان تیتان XD بهترین وانت 2016 شد وانت فورد رپتور محبوب ترین خودرو بین کاربران توئیتر شد فورد برای موستانگ صندلی کودک عرضه کرد نیسان ماکسیمای 2016 را ببینید فرانسه فورد و مرسدس را هم زیر میکروسکوپ گذاشت پیچیده‌ و چشمگیرترین نیسان GT-R شاسی‌بلند دیزلی فورد در هند آیا G70 کوپه حریف M4 می‌شود؟ کیت نیسان برای تبدیل خودرو به اسنوموبیل فورد اف 150 راپتور سوپرکرو 2017 معرفی شد نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ این نیسان طلایی دیوانه کننده را ببینید گشتی در شهر هیوندای با توسان وبسایت نیسان هک شد هیوندای الانترای 2017، ارزان‌تر از نسل قبل! جنسیس G90، سوپرلوکس جدید هیوندای النترا 2017 اندروید و آی اُ اس دارد کارخانه جدید فورد در مکزیک لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان کوچ مدل کوچک هیوندای به مکزیک فروش اعتباری محصولات هیوندای و کیا آغاز شد بهترین سدان‌های خانوادگی در سال 2015 هیوندای تولید سوناتا را کاهش و تولید سانتافه را افزایش می‌دهد هیوندای 11 هزار دستگاه جنسیس را فراخواند شکوه و تجمل محض در جنسیس G90 نیسان کیکز؛ شاسی بلندی از جنس آمریکای لاتین افزایش قیمت رسمی محصولات هیوندای در ایران+جدول هیوندای تصاویر و جزئیات بیشتری از یونیک را منتشر کرد پیش‌ بینی هیوندای و کیا برای کمترین میزان رشد فروش در 10 سال‌ آینده نقشه جدید فورد برای ادغام خانه هوشمند و خودرو هوشمند شما در CES 2016 عرضه مدل جدید نیسان به رغم رکود بازار افزایش خودروهای خودران آزمایشی فورد هیوندای: یونیک از تویوتا پریوس بهتر است فروش کمتر هیوندای و کیا در سال 2016 هیوندای مدیر اجرایی سابق لامبورگینی را استخدام کرد هیوندای و کیا از دستیابی به برنامه فروش بازماندند تصاویر لو رفته از نیسان GT-R مدل 2017 رونمایی از خودرو پاک هیوندای نیسان قیمت پایه تایتان XD 2016 را اعلام کرد تزریق هیجان در سنترا با الگوی چهره ماکسیما فورد موستانگ پلیس را ببینید فورد RS را هدیه می‌دهد فراخوان خودروهای فراری و فورد برای نشت سوخت فورد 312 هزار دستگاه کراون و مرکوری را فراخواند فورد رنجر، پرفروش‌ترین وانت اروپا چراغ جلو، فورد را وادار به فراخوان کرد وانت نیسان تیتان XD 'tweener بیش از 41 هزار دلار قیمت خورد خودروهایی که در سال 2015 بیشترین بار در گوگل جستجو شدند تصاویر هیبریدی جدید هیوندای و رقیب تویوتا پریوس لو رفت هدف فروش هیوندای محقق نمی‏شود نیسان بدنبال جلو زدن از هوندا و کم کردن فاصله با تویوتا است ورود بچه غول آمریکایی به ایران هدف جدید نیسان در بازار آمریکا این خودرو متعلق به آینده است کاشف فورد که چاشنی انفجاری از آب درآمد! انتشار جزئیات بیشتر درباره پیشرانه هشت سیلندر جدید نیسان خودرویی که برق مصرفی خانه شما را تامین می‌کند ورود خودروهای خودران فورد به جاده‌های کالیفرنیا نیسان جزئیات موتور جدید پیکاپ تیتان را منتشر کرد استفاده از پرهای شترمرغ در کارخانه فوق‌مدرن فورد اعتصاب چهار ساعته کارگران هیوندای چشم انداز بازار خودرو در سال آینده روشن نیست فراخوان جنسیس کوپه هیوندای اسب‌وحشی فورد در لباس دی‌تی‌اِم دعوای هیوندای بر سر موتورهای هیبریدی خاتمه یافت نیسان 34 هزار دستگاه Rogue را فراخواند هیوندای بیش از 10 هزار جنسیس کوپه را فراخواند بهترین خودرو های اندازه متوسط 2016 فورد 4.5 میلیارد دلار صرف هیبریدی‌ها می‌کند انتشار تصویری از محصول جدید خودروساز کره ای فی‌یستا با قدرت موتور ارتقاء داده شده فرارِ بزرگِ فورد به جلو! اولین محصول از برند لوکس هیوندای جنرال الکتریک سهام 43 درصدی خود در هیوندای را می فروشد نیسان جوک برقی می شود فورد به دنبال کاهش زیان در روسیه هیوندای حسگر و تراشه خودروهای خودران می سازد‎ خودرو هیوندای رکورد زد! فراخوان فورد برای تعمیر 452 هزار خودرو فورد موستانگ 2016 در استرالیا نایاب شد فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد آن روی اسپرتی تر فوکوس برای ژرمن ها مدل جدید فورد F سوپر فورد آمریکا در ایران نماینده فروش نگرفته است تصاویرفیس لیفت جدید فورد اسکیپ 2017 در هیبت یک ماکسیمای کوچک احتمال نشت سوخت از باک خودروهای فورد نیسان تمام‌برقی وارد ایران می‌شود فورد 450 هزار خودرو را فراخواند دردسر اروپایی خودروسازان کره‌ای نیسان آبی که ما می شناسیم و نیسانی که در دنیا تولید می شود فورد هم ایربگ‌های تاکاتا را تحریم کرد نسل بعدی نیسان GT-R تا 2020 نمی‌آید خودروسازی آمریکایی «فورد» هم رسما و چراغ خاموش وارد ایران شد +سند فراخوان 305 هزار خودرو هیوندای هیوندای 305 هزار خودروی سوناتا را از بازار جمع می کند هیوندای النترا 2017 رونمایی شد بررسی «نیسان تیتان XD مدل 2016» فورد خانواده اس یو وی خود را گسترش می‌دهد جنسیس G90 ماه آینده رونمایی می شود نیمی از بازار خودرو در قبضه شاسی بلندها این خودرو با دفترچه‌های واقعیت مجازی عرضه می‌شود نیسان "ورسانوت" را به استودیوی رنگ می برد فورد سیستم ناوبری خودکار خودروهای هوشمند را در شهرک های شبیه سازی شده می آزماید خودرو نیسان NP300 ناوارا را ببینید سوناتای بنزینی-برقی، چند؟! برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت چشم بادامی محافظه کار تولید وانت جدید نیسان در آفریقای جنوبی G90 اولین مدل برند لوکس هیوندای+تصاویر شاهکار جدید طراحان اتومبیل فورد نیسان و تویوتا کنار گذاشتن ایربگ های تاکاتا را تایید کردند مشت‌های محکم بوکسورهای آمریکایی بر صورت سامورایی ژاپنی طراحی کدام مفهومی هیوندای بهتر است؟ فرار غولهای ژاپنی از ایربگ تاکاتا نوجوان کُره ای در برابر ژرمن میانسال! هیوندای برند "جنسیس" را تایید کرد میخی که خوب کوبیده شد! بررسی فنی و تخصصی هیوندای توسان جدید "جنسیس" برند لوکس هیوندای می شود هیوندای 65 هزار سوناتا 2015 و 2016 را فرا می خواند نگرانی نیسان از نفوذ بیشتر دولت فرانسه در رنو اولین خودرو بدون راننده نیسان نیسان 2020 Vision را ببینید نیسان خودروهای کاملا خودران را تا 2020 روانه خیابانها می کند نیسان گرن توریسمو جدید خود را به نمایش گذاشت فورد 131 هزار خودرو را فراخوان می کند خودروی برقی اتوماتیک نیسان رونمایی شد 4 نشان قابل اطمینان سال 2015 زیبای فراموش شدنی! نیسان از یک کانسپت نیمه خودران رونمایی کرد نیسان 47 هزار دستگاه ماکسیما و آلتیما را فراخواند این گودزیلا آماده حمله است! دختر‌بچه عجیب و غریب کره‌ای جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر ولوستر توربویی ویرانگر برای نمایش در سِماشو 2015 پیش‌نمایشی از چهره نسل آینده Cube جنسیس جدید با امکانات بیشتر می آید فراخوان هیوندای سوناتا و النترا فراخوان فورد برای 220 هزار شاسی بلند کوگا تصاویر خودرو فورد جی تی را ببینید نسخه‌ای جدید از نیسان 2020 ویژن گرن توریسمو فورد اکسپلورر لیمیتد با موتور اکوبوست را ببینید سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری فورد برای تحقیقات و توسعه نیسان مدل سال 2016 یک خودرو هاچ بک جدید از نیسان ولوو و نیسان هم غرامت می دهند؟ سواری‌هایی که در جاده‌های 12 کشور جهان می‌تازند انتشار جزئیات جدید از نسل نو هیوندای جنسیس کوپه برداشتی اسپرتی تر از نیسان پاترول برای خاورمیانه خودروهای تولید هیوندای روسیه به خاورمیانه می‌آیند جی‌تی‌آربا پوششی طلایی و کربنی نیسانی که سلفی می‌گیرد تویوتا و رقیبی فانتزی برای نیسان جوک! نسل جدید وانت‌بار‌های سنگین فورد، سبک‌تر از گذشته! تصاویرنیسان کیوب راببینید ضرر 29 میلیون دلاری هیوندای و کیا فراخوان بیش از 350 هزار دستگاه فورد بهترین وانت‌های فول سایز جهان فورد به اعتصاب تهدید شد فورد سری‌-اف هیولای خوش خط‌ و خال آمریکایی معرفی نیسان آلتیمای جدید کارکنان کره ای هیوندای اعتصاب می‌کنند بزرگ‌ترین فراخوان هند رقم خورد افزایش دامنه حرکت نیسان لیف در نسل جدید شرط هیوندایی برای مونتاژ خودرو در ایران النترای 2016 در کره رونمایی شد این آینده جنسیس کوپه نیست! «هیوندای سانتافه» به روز شد فراخوان 300 هزار خودروی نیسان بررسی و رونمایی از هیوندا توسان ساخت نسل جدید خودروهای مفهومی توسط خودروساز کره ای نخستین تصاویر از نسل بعدی هیوندای النترا طـلا و مس تصویری از پدربزرگ پراید ایربگ‌های جدید فورد را ببینید راش فورد F-150 مدل 2015 را ببینید مدیران هیوندای در چین برکنار شدند برنامه تست منحصر به فرد فورد برای آب‌وهوای سرد تحقیقات آمریکا و آلمان از رشوه‌های فورد ماشین فورد کوگا را ببینید تحقیق درمود نقص چراغ فورد افزایش محدوده حرکتی نیسان لیف ماشین هیوندای ix20 را ببینید خودروسازان امریکایی بازار وانت جهان را قبضه کردند ماشین نیسان 370Z را ببینید درهای خودکاری که به روی سرنشینان باز می شوند کاهش فروش در بزرگترین بازار خودرو جهان سناریویی برای ظهور دوباره نیسان در ایران چلنجر نخرید، از فورد تخفیف بگیرید فورد خودرو ارزان قیمت عرضه می‌کند آماده‌سازی فورد GT مسابقه‌ای برای مسابقات نبـرد وسوسه و اعتبار فرزند گوشه‌گیر هیـوندای سیستم حقوق جدید برای کارمندان هیوندای رکورد خودرو پیل سوختی هیوندای پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین F-150 تاریخ فورد! تست تصادف فورد F-150 با نتایج دوگانه چاره‌اندیشی برای فروش بیشتر اف 150 تصاویر خودروی مفهومی هیوندای PassoCorto را ببینید بررسی فورد ترانزیت 350 XLT مدل 2015 تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت فیستا پرفروش‌ترین سوپرمینی اروپا راهکارهای فورد برای رانندگی در گرم‌ترین روزهای سال ایمنی خودرو فورد F150 برحسب نوع اتاق آن متغیر است چراغ‌های خودرو که خاطرات جاده را به یاد می‌آورند! اعمال تعمیرات به سبک نیسان آبی! تریم لوکس فورد F-150 کاهش سود هیوندای در فصل دوم مقایسه هیوندای النترا جی‌تی و سوبارو ایمپرزا ماشین فورد F-150 را ببینید هیوندای روی رقیب فورد اکواسپرت کار می کند جوان کُـره ای یا نـوزاد چینی؟ دیتوماسو منگوستا یک ابرخودرو اگزاتیک ایتالیایی فورد جدیدترین وانت سری F150 را رونمایی کرد ماشین اف پی وی GT را ببینید اعتماد به‌نفس آلمانی در برابر شجاعت ژاپنی رونمایی از وانت لوکس فورد رقابت مزدا 6 تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات اسرار خودروسازی کره به چین درز کرد تازه‌ترین فناوری هشدار برای چراغ‌های جلو اتومبیل عرضه شد مینی ون S-MAX وارد بازار شد انقلاب فورد در سیستم روشنایی تست بیابان گردی فورد F-150 رپتور 2017 تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید را ببینید. تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید را ببینید ورود فیس لیفت اکو اسپرت به بازار بریتانیا چشم امید فورد به برون‌سپاری فورد F-150 رپتور مدل 2017 و تست بیابان‌گردی خلاقیت جالب و عجیب در چسباندن لوگو فورد بر روی خودرو فوتون رونمایی از غول جدید خودروهای اسپرت یک پیش بینی از فروش جهانی خودرو کارخانه‌های خودروسازی به اشتراک گذاری اطلاعات با گوگل و اپل را محدود کردند سامورایی‌های فراموش شده تولید نخستین رینگ‌های فیبر کربنی تولید انبوه توسط فورد ملاقات با گودزیلا تبعید خودروهای کوچک فورد فورد تغییر مسیر می دهد فورد رینگ‌های فیبر کربن عرضه می کند ماشین هولدن ولت را ببینید این ماستنگ از لامبورگینی اونتادور قوی‌تر است ! تخفیف‌های هیوندای برای الانترای 2016 رقابت در بازار کراس‌اورها «نیمه شب» در راه است برنامه های نیسان برای افزایش محبوبیت مدل لیف توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن آرامش زیر نقاب خشم‌آلود بد‌اقبالان بـازار کمک خودروسازان ژاپنی به ساخت جایگاه‌های سوخت عرضه نیسان لیف جدید در ماه آگوست نسخه های بنزینی هیوندای i20 محبوب تر هستند کرتا، کوچک‌ترین کراس‌اوور هیوندای تحقیق درباره نقص ترمز فورد اف‌150 دوچرخه محشری از فورد را ببینید دوربین جدید برای دیدن زوایا و گوشه‌های خیابان افزایش فراخوان تویوتا و نیسان فراخوان بیش از سه میلیون خودرو تویوتا و نیسان به دلیل نقص فنی طراحی خودروهای خودران فورد سرعت گرفت آغاز ساخت کارخانه هیوندای در چین 20 تایی‌های «فورد» حقوق و پاداش یک میلیارد ینی برای مدیرعامل نیسان کاراکتر لوکس‌تر بزرگ‌ترین سدان فورد هیولای یک میلیون دلاری مدل جدید فورد رنجر از راه رسید کاهش تولید هیوندای و کیا عاشق این خودرو خواهید شد کاهش تولید هیوندایی هیوندای کمربندش را محکم می‌کند احتمال ورود خودروهای ساخت هند به آمریکا افسار تازه برای اسب وحشی فورد باتری به باتری پیکان و فورد شاسی بلند ماشین هیوندای HB20 هیوندای شاسی بلند لوکس بزرگ می‌سازد برنامه جدید نیسان برای خودروهای الکتریکی فورد به دزدی متهم شد ارائه جزئیات جدید از قدرتمندترین پیشرانه فورد نقاشی عجیب هیوندای در ایران تعطیلات تابستانی فورد کوتاه شد خاص‌ترین نیسان موجود در ایران را ببینید نگرانی هیوندای از موج دستگیری‌ها در فیفا آیا نیسان داتسون گزینه مناسب برای بازار خودرو ایران است؟ نیسان پولسار 2015 تولید فورد در ترکیه متوقف شد افزایش فعالیت فورد در شمال آفریقا نیسان، مدل جدید عرضه می‌کند سوناتا 2015 اولین خودرو اندرویدی جهان هیوندای در انتظار چراغ سبز پیکاپ کوچک افزایش تولید توسان هیوندای فورد کوگا فیس لیفت شد هیوندای توسان با مزدا CX-5 رقابت می کند کاهش تولید چینی فورد نسل جدید ماکسیما می خواهد یک خودرو اسپرت 4در باشد ... نیسان ماکسیما، سریع‌ترین در نوع خود برنامه ریزی هیوندای برای ساخت کارخانه جدید رضایت نیسان از ادامه همکاری با رنو نیسان به فناوری اتوماتیک مجهز می‌شود پیش‌بینی افزایش سود نیسان فراخوان هزاران خودرو با فرمان معیوب سفری به مایورکا با فورد C-MAX فروش خودروهای فورد به دلار گودزیلای طلایی را ببینید هیوندای آی ایکس 20 مدل 2016 را ببینید افت فروش جهانی خودروسازان کره‌جنوبی تقاضای خودروهای گازسوز در آمریکا بیشتر شد فراخوان 591 هزار خودرو فورد ادامه همکاری پژو با فورد در زمینه موتور دیزلی کاهش مجدد سود خودروساز بزرگ کره کارگران فورد قربانی پایین آمدن قیمت بنزین شدند فورد جی تی 40 (GT40) تولید ماکسیمای جدید آغاز شد چالش دولت فرانسه برای شراکت رنو و نیسان فورد هم وارد بازی شد نیسان مورانو مخصوص چین به بازار آمد هیوندای جنسیس به توربوشارژر مجهز شد، اما به چه قیمت؟ هیوندای به گینسی ها پیوست سرمایه‌گذاری 2.5 میلیارد دلاری فورد در مکزیک استاندارد مشترک برای خودروسازان و تولیدکنندگان موبایل رقابت برای به دست آوردن بازار چین نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان ادامه کاهش تولید در تویوتا و نیسان تا 3ماه دیگر Azera بزرگ می شود همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری) کاهش سود خالص فورد Falcon GT-H باز طراحی شده قیمت سوناتای هیبریدی اعلام شد عرضه اولین هیوندای 2کلاجه در آمریکا آغاز بازدید زمستانه خودروهای کیا و هیوندای استخدام 1800 کارگر در فورد برای ساخت خودرو جدید اعلام جدیدترین نرخ فروش برخی خودروهای داخلی و وارداتی (16 آذر)
Back to top