جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین!

عصر خودرو- نوجوانان علاقه‌ای ندارند که والدینشان در هنگام رانندگی کنارشان به عنوان یک مربی بنشینند و مراقبشان باشند بنابراین والدین مجبور هستند خودرویشان را در اختیار فرزندانشان قرار دهند اما همیشه در مورد نحوه رانندگی فرزندشان نگران هستند. خودروسازان مختلف راه‌حلی برای اطلاع‌رسانی کامل به والدین پیدا کرده‌اند.

Saturday 06 April 2019 - 19:22:00

جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین!

برخی از خودروسازان با نصب سیستم خاصی بر روی محصولاتشان این امکان را به والدین می‌دهند تا از طریق تلفن همراه یا بر روی کامپیوتر نحوه رانندگی، محل خودرو بر روی نقشه، سرعت خودرو و بسیاری از موارد دیگر را کنترل کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین برند‌های مجهز به این سیستم جاسوسی برای والدین بپردازیم.

هیوندای:HYUNDAI BLUE LINK REMOTE

این برند کره‌ای اهمیت زیادی به مشتریان و خریداران خودروهایش می‌دهد به همین واسطه سیستمی را برای آسودگی خاطر والدین با نام BLUE LINK REMOTE SERVICE طراحی کرده است و اطلاعات مختلفی را به تلفن همراه والدین ارسال می-کند. با استفاده از این سیستم می‌توان حداکثر سرعت مجاز را برای خودرو تعیین کرد و اگر فرزندان از سرعت مجاز بالاتر بروند علاوه بر به صدا در آمدن نوعی هشدار صوتی در خودرو، پیغامی برای تلفن همراه والدین به صورت پیام کوتاه یا از طریق ایمیل فرستاده می‌شود. علاوه بر این موارد این امکان وجود دارد که والدین بتوانند یک محدوده جغرافیایی تعریف نمایند و در صورت خروج از این محدوده نیز به آنها اطلاع-رسانی می‌شود. از طریق این سیستم نیز والدین و فرزندان می‌توانند با استفاده از ساعت مچی هوشمند مخصوص، خودرو را قفل، روشن یا خاموش کنند و همچنین در صورت گم شدن خودرو می‌توانند آن را پیدا کنند. درحال‌حاضر هیوندای مدل‌های اپتیما، توسان و سانتافه را به این سیستم تجهیز کرده است. استفاده از این سیستم برای سه سال اول رایگان است اما پس از گذشت مدت زمان تعیین شده باید برای استفاده از این سیستم، خریداران مبلغ 99 دلار بپردازند.

فورد: MYKEY

طریقه عملکرد فورد در این سیستم به گونه‌ای است که ابتدا فرزندان را به انجام عملی مشخص و از پیش تعیین شده وادار می‌کند تا عملکرد دیگری در دسترس قرار بگیرد و می‌توان گفت تمامی این اعمال برای حفظ جان فرزندانی است که حواس‌پرتی دارند. به عنوان مثال در برخی مدل‌های فورد، کلید ورود به خودرو برای والدین و فرزندان متفاوت است؛ هنگامی که فرزندان با استفاده از کلید مخصوص خود وارد خودرو می‌شوند ابتدا باید کمربند ایمنی خود را ببندند تا سیستم صوتی خودرو روشن شود. عموما نوجوانان علاقه زیادی به گوش دادن به موسیقی با صدای بلند دارند و فورد نیز این امکان را با استفاده از سیستم اختصاصی خود برای والدین فراهم کرده است تا حداکثر میزان صدا را برای رادیوضبط خودرو تعیین نمایند. با استفاده از سیستم MYKEY در فورد امکان تعیین سرعت مجاز ( 70، 88 و 104 کیلومتر بر ساعت) فراهم شده است. یکی دیگر از مواردی که نوجوانان به آن علاقه زیادی دارند انجام حرکات نمایشی با استفاده از خودرو است اما فورد در این سیستم امکان خاموش نمودن سیستم کنترل پایداری، ترمز اضطراری را به فرزندان نمی‌دهد و سنسورهای پارک نیز همیشه در حالت فعال قرار دارد.

جنرال موتورز: GENERAL MOTORS TEEN DRIVE

هر کدام از برند‌ها به نحوی والدین را از نحوه رانندگی فرزندانش مطلع می‌سازند؛ برخی از طریق نمایش بر روی نقشه اما جنرال موتورز از حرکت هوشمندانه‌ای استفاده کرده است. در مدل‌هایی که مجهز به سیستم کنترل پایداری، جلوگیری از تصادف با خودرو روبه‌رو و ترمز اضطراری است این سیستم تعداد دفعات استفاده و فعال شدن هر یک از آنها را به والدین گزارش می‌دهد و با استفاده از این سیستم والدین می‌توانند به محتاط بودن یا بی‌احتیاطی فرزندانشان پی ببرند. در سیستم طراحی شده توسط این برند امکان هشدار دادن به فرزندان به صورت صوتی از طریق خودرو وجود دارد تا از حداکثر سرعت مجاز تخطی نکنند همچنین والدین می‌توانند هنگامی که از خودرو استفاده می‌کنند نحوه رانندگی فرزندشان، میزان مسافت طی شده و حداکثر سرعت پیموده شده را به صورت یک گزارش بر روی مانیتور خودرو مشاهده کنند. سیستم اختصاصی جنرال موتورز همانند سایر برندها مجهز به کلید یا ریموت جداگانه نیست بلکه والدین باید در داخل خودرو به بخش تنظیمات بروند و گزینه TEEN MODE را فعال کنند. این سیستم درحال‌حاضر بر روی مدل‌های شورلت MALIBU و EQUINOX، جی‌ام‌سی TERRAIN و ACADIA و بیوئیک LACROSSE نصب شده است.

کرایسلر: CHRYSLER KEYSENSE

همانند سیستم‌های مورد استفاده توسط فورد و جنرال‌موتورز، سیستم keysense کرایسلر نیز زمانی که نوجوانان از ریموت کنترل هوشمند خود استفاده می‌کنند برخی از عملکردها را غیرفعال می‌کند. این سیستم عملکرد کمتری نسبت به سایر سیستم‌ها در اختیار والدین قرار می‌دهد و امکان ارسال اطلاعات و گزارش به والدین از طریق پیامک یا ایمل را ندارد اما همانند برخی از سیستم‌های ذکر شده این امکان را فراهم می‌کند تا حداکثر سرعت مجاز و میزان ولوم رادیو ضبط توسط والدین تنظیم می‌شود. علاوه بر این موارد رادیوضبط نیز پیش از بستن کمربند فعال نمی‌شود و همچنین سیستم‌های اضطراری نظیر سیستم کنترل پایداری و جلوگیری از برخورد با خودرو مقابل قابلیت غیر فعال نمودن را از دست خواهند داد. تا کنون تنها این سیستم بر روی مینی‌ون PACIFICA نصب شده است اما بسیار محتمل است که این سیستم در آینده بر روی مدل‌های دیگر کرایسلر نیز نصب شود. سیستم دیگری نیز وجود دارد که به صورت جداگانه قابل نصب است و تمامی امکانات سایر برندها نظیر تعیین محدوده جغرافیایی و نمایش خودرو بر روی نقشه را در خود جای داده است. نصب این سیستم 459 دلار هزینه دارد و در دو نسخه نقره‌ای و طلایی به ترتیب با قیمت‌های 149 و 249 دلار برای یک سال به فروش می-رسد.

مرسدس بنز: MERCEDES-BENZ MBRACE

از طریق اتصال نرم‌افزار MERCEDES ME APP به خودروهای مرسدس بنز مدل 2016 به بالا، والدین می‌توانند استفاده از خودرویشان توسط فرزندان یا راننده شخصی را مطلع شوند. این سیستم استفاده از خودرو در زمان مشخصی از روز، سرعت طی شده توسط خودرو و محدوده جغرافیایی که در آن از خودرو استفاده شده است را به مالک اطلاع می‌دهد. با استفاده از برنامه طراحی شده توسط مرسدس‌بنز مالک می‌تواند خودرویش را بر روی نقشه پیدا کند و اعمالی نظیر به صدا در آوردن بوق یا روشن نمودن چراغ‌ها را انجام دهد؛ از این طریق به راحتی می‌توان خودرو را در پارکینگی که مملو از خودروهای دیگر است پیدا نمود. در این سیستم حالتی نیز برای استفاده راننده شخصی یا خدمتکار نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان سرعت حرکت خودرو را محدود کرد و همچنین این امکان نیز فراهم شده است تا بتوان فضای بار و محفظه داشبورد را نیز قفل نمود. با استفاده از این سیستم گزارشی از نحوه رانندگی نیز به صورت کامل در برنامه تعیین شده به مالکان ارائه داده می‌شود. تمامی این موارد بر روی نسخه 2 سیستم MBRACE بر روی خودروهای مدل 2012 به بالا همراه 5 سال خدمات ارائه می‌شود.

لکسوس: LEXUS ENFORM APP CONNECT

لکسس سیستم اختصاصی خود را برای والدین و فرزندان به صورت جداگانه به فروش نمی‌رساند بلکه نرم افزار LEXUS ENFORM دارای قابلیت نمایش نحوه رانندگی فرد مهمان است. با استفاده از این نرم‌افزار هرگاه فرزند یا فرد مهمان خودرو را روشن نماید، از سرعت مجاز تخطی کند یا بعد از ازمان تعیین شده از خودرو استفاده نماید پیغامی برای مالک فرستاده می‌شود. یکی از عادت‌های نوجوانان استفاده از خودرو بعد از غروب تا نیمه‌های شب است بنابراین با استفاده از این سیستم والدین می‌توانند هنگامی که فرزندشان بعد از به خواب رفتن آنها از خودرو استفاده می‌کند را از طریق پیام متوجه شوند. این سیستم میزان مسافت پیموده شده و مدت زمان روشن بودن پیشرانه را نیز نمایش می‌دهد. این سیستم همانطور که اشاره شد به صورت جداگانه به فروش نمی-رسد بلکه بر روی تمامی محصولات جدید لکسس به صورت رایگان نصب شده است اما این سرویس تنها برای مدت یک سال به صورت رایگان است و پس از آن برای هر یک سال استفاده باید مبلغ 249 دلار توسط مالک پرداخت شود. علاوه بر این مورد، سرویس مجهز به سیستم نویگشن نیز هزینه 349 دلار را به صورت سالیانه برای مالک به دنبال دارد.

تویوتا: TOYOTA ENTUNE 3

تویوتا نیز به عنوان خودروسازی که سهم بزرگی از فروش محصولاتش در جهان دارد برای جا نماندن از سایر برندها، قصد دارد سیستم اختصاصی خود را بر روی محصولات خود نصب کند. نخستین محصولی که سیستم اختصاصی تویوتا بر روی آن نصب خواهد شد مدل کمری 2018 است. با توجه به این که لکسس زیر مجموعه برند تویوتا است، سیستم ENTUNE3 نیز دارای تمامی امکانات سیستم ENFORM APP در لکسس است. این سیستم به صورت اختصاصی بر روی تمامی نسخه‌های کمری نصب خواهد شد و تنها نسخه پایه LE فاقد این سیستم خواهد بود و تویوتا قصد دارد در آینده نزدیک این سیستم را بر روی تمامی محصولاتش نصب کند. یکی از نکاتی که مشتریان را از خرید این سیستم‌ها یا تمدید آنها منصرف می‌کند میزان بهای پرداختی برای آن-ها است اما تویوتا برای رفاه حال مشتریان، این سیستم را تا مدت 6 سال به صورت رایگان برای خریداران کمری در دسترس قرار می‌دهد و پس از آن نیز تنها ماهیانه 8 دلار یا سالیانه 80 دلار باید توسط مالک برای تمدید این سیستم پرداخت شود که مبلغ بسیار کمتری نسبت به سایر برندها است.

سایر برندها چطور؟

بسیاری از برندهای اشاره شده دارای سیستم اختصاصی برای محصولات خود هستند بنابراین خریداران آنها به راحتی می‌توانند از امکانات اینگونه سیستم‌ها استفاده کنند. در مقابل بسیاری از برند‌ها نیز در این لیست قرار ندارند اما شرکت‌های VERZION و AT&T سیستمی را طراحی کرده‌اند که به پورت مشخصی در خودرو متصل می‌شود و توانایی به‌روزرسانی اطلاعات و نمایش آن را به والدین و مالکان می‌دهد. با توجه به این که این نوع سیستم‌ها به صورت وایرلس فعال می‌شود امکان ارسال پیام هنگامی که سرعت خودرو از حد مجاز فراتر می‌رود یا از محدوده جغرافیایی تعیین شده خارج می-شود وجود دارد. از معایب این سیستم نسبت به سیستم‌های اختصاصی برندها می‌توان به عدم توانایی برای تعیین حداکثر سرعت خودرو، نحوه شتاب‌گیری و میزان ولوم رادیوضبط اشاره کرد اما در هنگامی که خودرو تصادف کرده است یا خراب شده است این سیستم‌ها دارای قابلیت تماس گرفتن با والدین است. سیستم VERZION HUM مبلغ 99 دلار برای دو سال یا 6.25 دلار برای یک ماه را به عنوان هزینه دریافت می‌کند اما سیستم AT&T CARCONNECTION 2.0 به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهد.

برچسب ها

تویوتالکسوسفوردمرسدس بنزکرایسلرخودروسازان خارجیخودروسازانخودرو خارجی
مطالب مرتبط بیشتر
الکتریکی یا هیبریدی؛ کدام خودرو خواهان بیشتری دارد؟ فراخوان تویوتا برای 50 هزار خودرو تویوتا خودروساز شماره یک جهان شد برتری پیکاپ‌های جی‌ام بر فورد و نیسان فورد تولید پیکاپ لایتنینگ F-150 خود را کاهش می دهد سهم تولید تویوتا در سال 2024 اعلام شد روش جالب فورد آمریکا برای تولید قطعات از ضایعات درخت زیتون + عکس آسیب بنز در فصل آخر سال فراخوان 100 هزار خودروی معیوب فورد تویوتا پریوس؛ بهترین خودروی سال آمریکای شمالی سرمایه گذاری جدید بنز در بازار خودروی هند فورد بالاترین فروش خودرو در ایالات‌متحده را از سال 2020 به ثبت رساند تحویل زودتر از موعد دومین سری تویوتا کرولا وارداتی مرسدس بنز شاسی بلند نصفه که 1.3 میلیون دلار ارزش دارد! +عکس بوچی 4اکس : تویوتا 25 هزار دلاری وارد بازار چین شد+تصاویر ایربگ کار دست تویوتا داد دایهاتسو تویوتا تولید داخلی خود را تا پایان ژانویه متوقف می‌کند سقوط سهام تویوتا به خاطر رسوایی در دایهاتسو آغاز شماره گذاری و تحویل تویوتا کرولا معرفی خوشنام ترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس در تهران 15 مدل تویوتا با آلایندگی صفر در راه است افزایش فروش خودروهای برقی فورد تویوتای جدید در راه است تولید جهانی تویوتا رکورد زد تویوتا در اقتصاد ژاپن دست برد تویوتا کمری جدید در راه است خودرو آلمانی 13 میلیون دلاری +عکس کشف خودوری 100 میلیاردی قاچاق در تهران آزمایش نخستین وانت برقی تویوتا در تایلند نبرد تویوتا و تسلا برای تصاحب آینده خودروسازی کاهش فروش فورد در آمریکا رشد سرمایه‌گذاری برقی تویوتا اف جی بروزر ؛ تویوتا جذاب ترین آفرودر جهان را معرفی کرد+عکس خودرویی که افغان‌ها به جای پراید سوار می‌شوند دو مدل تویوتای برقی جدید در راه بازارهای جهانی تولید تویوتا افزایش یافت ادعای طرح خطر ورشکستگی خودروسازان در 2 جلسه شورای امنیت درآمد سه ماهه فورد کاهش یافت سود مرسدس بنز کاهش یافت پیری و کاهش جمعیت ژاپن دامن خودروسازی را گرفت درخواست تویوتا از دولت هند برای کاهش مالیات خودروهای هیبریدی خودروهای الکتریکی تویوتا از استاندارد شارژ تسلا استفاده خواهند کرد هایلوکس جی آر اسپرت2 ؛ پیکاپ جدید تویوتا از انگلیس طلوع می کند! +عکس انفجار در دو کارخانه تویوتای ژاپن مرسدس جی ال سی63 اس ئی پرفورمنس ؛ این 4 سیلندر بیشتر از 8 سیلندر ارزش دارد! +عکس تویوتا خودروهای برقی را دگرگون می‌کند همکاری تویوتا و ایدمیتسو در زمینه ی فناوری باتری EV فروش مرسدس بنز کاهش یافت مرسدس GT63 S E Performance ؛ این یک سدان خانوادگی است یا یک درنده وحشی؟! +عکس شاسی بلند جدید تویوتا در راه است فروش جهانی تویوتا افزایش یافت فورد آمریکا ساخت کارخانه 3.5 میلیارد دلاری باتری خودروهای برقی را متوقف کرد فورد کوتاه آمد!؟ هدف گذاری تویوتا برای افزایش تولید خودرو برقی لکسوس هم می‌خواهد پیکاپ بسازد اعتصاب به مرسدس بنز رسید رنجر پلاگین ؛ پرفروش ترین محصول فورد در اروپا با تغییرات فنی جدید +عکس فنگیون A9 ؛ چری اولین محصول خود را دوباره زنده می کند! (+عکس) تویوتا در هند رکورد می‌زند؟ فورد تولید پیکاپ هیبریدی F-150 را دو برابر می‌کند سی ال ای مفهومی : معرفی خاص ترین بنز سال های اخیر +عکس هزینه خودروهای برقی همچنان بالا می‌ماند فراخوان جدید فورد 270 میلیون دلار آب می‌خورد پرفروش‌ترین خودروساز جهان دوباره استارت زد نامه مهم معاون وزیر صمت به شورای رقابت درباره خودروسازان زیان انباشته خودروسازان به 130 هزار میلیارد تومان رسید موستانگ خودروسازان را به چالش‌ می‌کشد تولید کارخانه تویوتا در چک متوقف شد جدیدترین مرسدس بنز 2024 معرفی شد +عکس کارخانه سابق مرسدس در نزدیکی مسکو تولید را از سر می‌گیرد افزایش 200 درصدی فروش بنز در مالزی بحران تحویل خودروهای صفر در استرالیا فورد تولید یک کامیون برقی را 3 برابر می‌کند ضعف ین عامل شتاب تویوتا شد تقویت توسعه فناوری خودروهای برقی تویوتا در چین مرسدس‌بنز برنده شد لندکروزر جدید معرفی می شود+عکس فورد 870 هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان کرد تویوتا بازار را به دست گرفت اخراج کارگران تویوتا به دلیل افت فروش چین مرکز فروش خودروهای الکتریکی مرسدس بنز می شود فورد هم به جنگ تسلا رفت! کامیون‌های خودران دایملر وارد فاز تجاری می‌شوند افزایش فروش خودروهای برقی مرسدس بنز اس ام ان600؛ تیونینگ مرسدس اس کلاس نسل جدید با پیشرانه قدرتمند+ عکس بنز از فناوری شارژ تسلا استفاده خواهد کرد فروش تویوتا در آمریکا افزایش یافت قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز توسط مرسدس بنز معرفی شد +عکس فروش جهانی تویوتا افزایش یافت رونمایی تویوتا از کراس اوور سی-اچ آر جدید+ عکس خودروسازان در بهار امسال چند دستگاه اتومبیل تولید کردند؟ مرسدس بنز و فرمولی برای جذب همه مشتریان+عکس ویژن 11-1؛ بازگشت مرسدس به دهه 70 و تولد آینده ای نارنجی! +عکس رونمایی تویوتا از نسل جدید فناوری باتری خودروهای برقی درآمد سه میلیارد دلاری تسلا از شراکت با فورد و جنرال موتورز پیشنهاد 12 هزار دلاری فورد برای مالکان پیکاپ اف-150 +عکس فراخوان فورد برای بیش از 125 هزار خودرو 7 استاندارد تعلیقی قابل اجرا نیست! فروش جهانی تویوتا افزایش یافت قدیمی‌ترین و جدیدترین تویوتا لندکروز انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خودروسازان بیشترین دلایل نارضایتی از خودروسازان فورد متحول شد تویوتا تاکوما تریل هانتر؛ آفرودر درجه یک ژاپنی! +عکس فورد در چین چه می‌کند؟ تویوتا تاج‌وتخت را حفظ می‌کند؟ خودروهای خارجی بالای 2500 سی سی به زودی تعیین تکلیف می شوند تویوتا در صدر فروش خودرو در عراق دومینوی ارزانی تسلا به فورد رسید اولین شلبی ماستنگ الکتریکی؛ شروعی متفاوت با مک-ئی+عکس مرسدس بنز منصوری پی900؛ شاهزاده صحرا با قلب آتشین! +عکس تویوتا رکورد زد هشدار مرسدس بنز در مورد قطع روابط اقتصادی با چین مرسدس بنز در سربالایی سخنگوی بیمه مرکزی برکنار شد توضیحات رئیس کل بیمه مرکزی پیرامون مطالبات صنعت بیمه از خودروسازان چالش جدید خودروسازان در چین تویوتا در چین چه کرد؟ مرسدس بنز خیز برداشت عرضه خودروی هیبریدی تویوتا با سوخت انعطاف‌پذیر مرسدس بنز سرعت گرفت کرولا کراس هیبرید XSE؛ 35 هزار دلار برای خودرو جدید تویوتا +عکس ارائه 10 مدل تویوتا برقی به بازار فروش خودرو در آمریکا صعودی شد فروش تویوتا کاهش یافت تویوتا در روسیه ترمز برید تویوتا رکورددار شد مرسدس بنز سنگ تمام گذاشت تویوتا از آن روس‌ها خواهد شد؟ مرسدس بنز جی ال سی کوپه 2024؛ این شاسی بلند دیدنی! +عکس مرسدس بنز جی تی63 اس ئی پرفورمنس با چاشنی منصوری! +عکس مرسدس بنز EQS 450؛ بالاترین امتیاز برای یک کابین راحت! +عکس خیال تویوتاسواران راحت شد فورد Edge L چین؛ یک باک بنزین و 1180 کیلومتر رانندگی! +عکس درخواست فولکس‌واگن و مرسدس‌بنز از آلمان شرایط نامطمئن اقتصادی سودآوری بنز را تحت تاثیر قرار داد شرکت فورد از هر 9 شغل در اروپا یک شغل را حذف می‌کند لکسوس آر اکس 350 اچ؛ معرفی یک شاسی بلند کاردرست! +عکس ماستنگ دارک هورس؛ خاص ترین فورد این روزها! +عکس لوکس ترین مرسدس بنز وی-کلاس را اینجا با کلاسن ببینید! + عکس کاهش ین عامل جهش تویوتا شد در خط تولید برمن مرسدس بنز چه خبر است؟! + عکس تویوتا دست پر آمد مرسدس GLE و معرفی جدیدترین های این کلاس +عکس ریزش قیمت از تسلا به فورد رسید پرفروش‌ترین خودروساز جهان معرفی شد برنامه فورد و جی‌ام برای کاهش هزینه وصول 1300 میلیارد تومان مالیات‌ معوق یک شرکت تجاری با فروش 835 دستگاه خودروی خارجی جنرال‌موتورز و فورد به رکود می‌رسند؟ تویوتا از جا برخاست ریزش شغل در فورد روزگار بر وفق مراد تویوتا شد تویوتا شتاب گرفت فروش 2.05 میلیون خودروی مرسدس بنز در سال 2022 کاهش فروش تویوتا در آمریکا 2023 سالی سبز برای مرسدس بنز در هند فروش برتر جنرال موتورز نسبت به تویوتا در آمریکا شارژ سریع کامیون‌ها در لس‌آنجلس اطلاعات مشتریان تویوتا یک بار دیگر لو رفت خودروساز شماره یک جهان، اول شد خودروی خارجی برنده شدند اما تحویل نگرفتند! فورد باز هم گران شد مرسدس بنز سی63 اس ئی-پرفورمنس؛ 100 هزار دلار برای نهایت لذت از یک 4 سیلندر! +عکس پیروزی تویوتا در رقابت با تسلا خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در تایلند رشد فروش برقی‌ها در آمریکا عرضه در بورس بهترین راهکار برای جبران خسارت خودروسازان صدور دستور ترخیص 220 دستگاه خودرو خارجی متعلق به شرکت خصوصی از گمرک رکورد بی‌سابقه سود خودروسازان آلمان افزایش تولید جهانی تویوتا جهش خودروسازان در آبان ماه 1401 فراخوان 634 هزار خودرو فورد در سراسر جهان به دلیل خطر آتش سوزی ماشین خاص بی‌ام‌و با قابلیتی که فقط در فیلم‌ها دیده‌ایم پریوس مدلیستا؛ امضا تیونر خانگی تویوتا بر نسل پنجمی تازه وارد! +عکس کاهش قیمت بنز در چین مرسدس بنز رکورد زد؛ ابرخودروی 100 میلیارد تومانی چه شکلی است؟ سقوط آنی تسلا انقلاب خودرویی در خاورمیانه خودرو پرچمدار برقی چین در اروپا ولوو با کمک خودروهای برقی صعود کرد بزرگترین خودروساز جهان سوئیچ‌های هوشمند را حذف کرد تویوتا دنده معکوس می‌رود تویوتا رکورد زد افزایش 30 درصدی تولید تویوتا علی‌رغم ادامه کمبود قطعات فورد آمریکا روسیه را به طور کامل ترک کرد خداحافظی مرسدس بنز با روسیه فولکس‌واگن فقط برقی! تردید مدیران در رالی تولید خودروی برقی مرسدس بنز سرعت گرفت خودروی برقی فورد و هیوندای در راه اندونزی عرضه خودروی الکتریکی تویوتا با باتری بی‌وای‌دی کرولا هیبرید 2023؛ نمونه یک خرید خوب! +عکس تویوتا تولید را کاهش خواهد داد؟ سرمایه‌گذاری 1.7 میلیارد دلاری بی‌ام‌و در آمریکا مرسدس‌بنز بدون توجه به اوضاع اقتصاد می‌تازد گواهینامه هوایی تحت حمایت تویوتا صادر می‌شود قرعه شانس به نام خودروهای هیبریدی درخشش فروش خودروی مرسدس بنز در دنیای تیره اقتصاد گام بزرگ ایران‌خودرو و سایپا در راستای اتحاد استراتژیک تصاویر خیره کننده از شاهکارهای 2023 مرسدس بنز ! ای کیو اس 580؛ ماهی لغزان مرسدس بنز و کیفیت مثال زدنی در صنعت خودرو+عکس ثبت نام 23 هزار و 180 نفر برای خرید هزار و 40 خودرو خارجی جنرال موتورز از تویوتا جلو زد! تویوتا فروش خودرو الکتریکی را از سر گرفت افزایش قیمت دوباره در فورد فورد از فوران تقاضا برای خودروهای جدید خبر داد ساخت بزرگ‌ترین کارخانه فورد عرضه خودرو توسط شرکت‌های خودروساز یا بورس کالا در نیمه دوم امسال تویوتا موتور هدف تولید را کاهش داد! تولید جهانی تویوتا رکورد زد 1062 خودرو خارجی در مزایده امروز سالم است؟ + فهرست خودروها از این مرسدس بنز خاص، فقط 10 دستگاه تولید می شود +عکس شروع تولید کامیون‌های مرسدس بنز در چین تویوتا موتور کارخانه خود را در روسیه تعطیل می‌کند؟ کرولا و یکی از بهترین های تویوتا در تمام دوران+ عکس هر ماه یک دستاورد، ضرب‌الاجل خطیبی برای جهش ایران‌خودرو سرنوشت خودروهای خارجی چه می‌شود؟ ماستنگ 2024 معرفی شد+عکس پایانی بر یک خودروی باشکوه! +عکس جی آر86؛ کوپه محبوب تویوتا سرانجام توربو شد! +عکس مرسدس بنز 3600 کارگر را در برزیل اخراج می‌کند سقوط تولید هوندای ژاپن! مرسدس کلاس G گران شد دردسر تازه برای تویوتا 198 هزار خودروی فورد درخطر آتش‌سوزی! فراخوان فورد برای 198 هزار خودروی آمریکایی به‌خاطر خطر آتش‌سوزی سرمایه‌گذاری 5.3 میلیارد دلاری تویوتا موتور در ژاپن و آمریکا تویوتا هدف سالانه‌اش را زیر سوال برد یک خودروی آمریکایی دیگر ویژه بازار چین فقط! (+عکس) چرا صنعت خودروسازی ایران برای روس‌ها جذاب شد؟ واردات خودرو تلنگری به خودروسازان داخلی می‌زند قرنطینه‌های کووید چین کار دستش داد! مرسدس بنز در هند از تسلا جلو می‌زند آیین نامه واردات خودرو نهایی شد شرط بندی تویوتا روی محصولات هیبریدی در بازار هندوستان 3 هزار نیروی کار اداری در فورد اخراج می شوند تصاویر کابین شاسی بلند مرموز مرسدس بنز منتشر شد! تعلیق کارخانه تویوتا به علت کمبود برق! همکاری ب ام‌ و و تویوتا در تولید خودروهای هیدروژنی فورد F150 گران شد؟! فورد برای کاهش آلایندگی دست به کار شد برترین خودروساز جهان همچنان پایبند به هدف کرونا بازهم بزرگترین خودروساز جهان را تعلیق کرد برترین خودروساز جهان از هدف جا ماند؟ کافه بازی بوگاتی تویوتا پرادو جدید در ژاپن معرفی شد+عکس خط تولید شاسی بلند باکیفیت ژاپنی در کانادا + عکس بازگشت قلب 8 سیلندر به غول فورد بارندگی شدید به تولید بیشتر تویوتا امان نداد سرمایه‌گذاری میلیاردی تویوتا در اندونزی برای تولید خودروهای الکتریکی در بین خودروهای عضلانی، دوج چالنجر پرفروش تر از فورد موستانگ و شورولت کامارو بازار خودروهای خارجی همچنان در رکود مرسدس بنز 1955گران‌ترین خودروی تاریخ فورد آمریکا یک چهارم از نیروهای خود را اخراج می‌کند هیوندای موتور رکورد 8 ساله سود را شکست خودروی برقی فورد عامل از بین رفتن 8000 شغل می‌شود؟ تولید مرسدس بنز صعودی می‌شود انصراف برخی خودروسازان از نمایشگاه لاس‌وگاس کیا کارناوال 2022 در مقابل کرایسلر پاسیفیکا 2021 تعلیق کارخانه تویوتا تمدید شد چرخ فروش مرسدس در چین کم باد شد فراخوان 100 هزار خودروی هیبریدی جدید فورد در آمریکا ارزشمندترین خودروهای کلاسیک تاریخ کدام‌اند؟ مذاکره خودروسازان با سازمان استاندارد برای ادامه پلاک گذاری تیبا و سمند نسل بعدی کرایسلر 300 در سال 2026 عرضه می‌شود بی وای دی در فروش جهانی از تسلا سبقت گرفت تست تصادف ارزانترین سدان لوکس مرسدس بنز! +فیلم آتش گرفتن «بنز» در بزرگراه + عکس خودروهای برقی لوکس مرسدس بنز در راه است اولین فراخوان برای وانت برقی فورد محصول "خوب" 2022 تویوتا در تست تصادف! +فیلم افزایش قیمت خودروهای برقی تسلا، فورد و جنرال موتورز سیاستگذاری جدید فورد در جهت بازیافت بهتر باتری خودرو شراکت تویوتا در استارت آپ بازیافت باتری خودرو فروش خودروهای الکتریکی از مرز 50 درصد گذشت جدیدترین غول صنعت خودرو برای بازیافت باتری خودروی با کیفیت وارد شود نه 6000 دلاری هندی اعلام دوباره برنامه‌های کاهش تولید بزرگ‌ترین خودروساز جهان فراخوان نزدیک به 3 میلیون خودروی فورد برای رفع نقص تویوتا دوباره مجبور به توقف خط تولید شد آمادگی روسیه برای همکاری مشترک در صنعت خودروسازی با ایران تقاضای خودرو در ایالات‌متحده همچنان قوی است گروه های فشار نمی گذراند تصمیمات درست برای صنعت خودرو اتخاذ شود خودرو‌سازان و قطعه سازان، باید افق مشخصی را برای رسالت خدمتگزاری تدوین کنند سقوط سهام تویوتا افزایش 212 درصدی تولید تسلا در چین فناوری جدید خودروساز ژاپنی فقط به احترام دوچرخه سواران! + عکس تویوتا bZ4X 2023 در مقابل فولکس واگن 2022 ID.4 حقوق مدیرعامل مرسدس بنز دو برابر شد فراخوانی یک میلیون دستگاه بنز در جهان کاهش 18 درصدی قیمت محصول برقی جنرال موتورز بحران سوم در خودروسازی مرسدس بنز و خداحافظی با پدال کلاچ برای همیشه! تویوتا هدف تولید جهانی را از دست داد برنده رقابت جهانی فروش خودرو کیست؟ جزئیات موتور مرسدس AMG C63 2023 اعلام شد تویوتا تولید را دوباره کاهش داد؟ دیگر نیازی به ترمز کردن نیست! آکورا MDX 2022 در مقابل لکسوس RX 2021 عرضه اولین مدل الکتریکی AMG به بازار حرکت تسلا برای تولید روزانه 2600 خودرو تویوتا برنامه تولید جهانی خود را 100 هزار دستگاه کاهش می‌دهد تویوتا کمری بسیار کم مصرف به مناسب 40 سالگی! +عکس فورد آمریکا 39 هزار خودروی شاسی بلند خود را به علت مشکل آتش‌سوزی فراخواند خودروی "اپل" احتمالا بدون پنجره است! ترخیص قطعات خودرو در گرو تعلل تصمیمات وزارت صمت شاسی بلند جدید تویوتا با معرفی هایلندر کم مصرف و جذاب تر +عکس کاهش 20 درصدی سود سالانه تویوتا گرانترین خودروی جهان؛ یک مرسدس بنز خاص با قیمتی باورنکردنی! +عکس تولید بنز در ایران دوباره آغاز خواهد شد تویوتا هایلندر 2023 با موتور توربو چهار سیلندر جدید 265 اسب بخاری معرفی شد قوجاایلی ترکیه میزبان محصول جدید 2023 کمپانی "فورد" +عکس تویوتا bZ3 EV به عنوان رقیب VW ID.3 ژاپن ارائه شد افزایش سالانه تولید و فروش جهانی تویوتا چند درصد خودروهای هند الکتریکی است؟ مرسدس بنز و یک محصول لوکس 7800 دلاری! +عکس مرسدس 2022 AMG CLA-Class در مقابل بی ام و سری 8 مقایسه مرسدس S450 با لکسوس LS 500 2022 + فیلم مقایسه مشخصات مرسدس بنز GLA و بی ام و X1 2021 + عکس راهکار تایلند برای کمک به ارزان‌تر شدن خودروهای الکتریکی اولین عضو AMG مرسدس بنز Cکلاس جدید+ عکس تولید در کارخانه فورد میشیگان متوقف می‌شود تولید در کارخانه فورد میشیگان متوقف می‌شود تویوتا سوپرا 2023 با گیربکس دستی و نسخه A91-MT رونمایی شد خط تولید فوق پیشرفته مرسدس بنز در آمریکا بی ام و سری 7 2023 در مقابل مرسدس بنز کلاسS تقاضا بر افزایش قیمت وولو پیروز شد! تویوتا دوباره رکورد زد آسیب جنگ گازی به مرسدس بنز نرسید کاهش 10 درصدی تحویل خودرو و افزایش درآمد مرسدس بنز! افزایش تولید جهانی تویوتا رکورد شکست اولین مجوز رباتاکسی صادر شد فراخوان فورد برای بیش از 650 هزار خودرو به علت نقص فنی بهانه‌های خودروسازان در توجیه ایمنی پایین خودروها مردم را بیشتر عصبانی می‌کند خودروسازان اروپا باید تا 2040 سوخت‌های فسیلی را کنار بگذارند آئودی 2022 A3 در مقابل مرسدس بنز A-Class دومین شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز در راه است لکسوس RZ جدید معرفی خواهد شد مرسدس بنز و سدانی که حرکت آن پایانی ندارد!+عکس شاسی بلند تویوتا Crown به زودی معرفی می‌شود مرسدس بنز یک شاسی بلند متفاوت 50 هزار دلاری را معرفی کرد+عکس بی ام و 4 سری 2022 در مقابل مرسدس بنز C-Class 2022 پیروز میدان خودروهای الکتریکی کم‌مصرف کیست؟ راهکار مرسدس بنز برای افزایش فروش خودروهای لوکس مرسدس بنز انتشار دی‌اکسیدکربن را به نصف کاهش می‌دهد؟ مرسدس بنز SL جدید؛ یک رودستر 4 سیلندر بسیار سریع! +عکس آغاز تولید مدل تمام الکتریک فورد اتوسان در ترکیه مرسدس AMG SL43 با یک موتور توربو چهار سیلندر رونمایی شد کاهش تولید خودرو در چهارمین خودروساز بزرگ جهان تکانی شدید در توییتر/ خودروسازی که سهام شبکه اجتماعی خرید تولید خودرو در ایالات‌متحده در سال 2022 کمتر از تقاضا خواهد بود جدیدترین مایباخ اس680 مرسدس بنز با همکاری یک طراح مد! +عکس تعطیلی کارخانه 60 ساله تویوتا در برزیل کمبود تراشه کارکنان مرسدس بنز را به تعطیلات می‌فرستد! مرسدس GLC 2023 به زودی معرفی می‌شود + مشخصات فنی تویوتا و هوندا در صدر خودروسازان مواجه با کمبود قطعه مرسدس AMG G63 Edition 55 معرفی شد چرا مرسدس بنز ساعات کار در کارخانه را کاهش داد؟ تویوتا بالاخره تولید جهانی خود را چند درصد کاهش می‌دهد؟ پیش نمایش اولیه از نسل جدید بی ام و سری 7 دیده شد توقف تولید تویوتا در ژاپن به خاطر زلزله تویوتا برنامه تولید را کاهش می‌دهد!؟ فورد اکنون از ربات ها برای چاپ سه بعدی قطعات استفاده می کند خودروسازان برقی چینی نیو و شپنگ رقبای بسیار جدی به حساب می آیند فورد به زودی از دو کراس اوور الکتریکی رونمایی می‌کند تولید خودرو در ترکیه به پایین ترین حد خود در 8 سال گذشته رسید فورد برای حضور بهتر در اروپا در ترکیه کارخانه باتری بنا می کند شاسی بلند مرسدس 2023 EQE بدون استتار جاسوسی شد آئودی S 3، 2020 در مقابل 2021 مرسدس AMG A 35 + عکس تهدید روسیه به ملی کردن دارایی های کمپانی های خارجی برای بنز 2.2 میلیارد زیان به بار می آورد کاهش 20 درصدی تولید تویوتا بخاطر بحران‌های تراشه و اوکراین لکسوس CT200h در ژاپن از خط تولید خارج می‌شود بازسازی حرفه ایی فورد 1978: ترکیبی جذاب از ریشه های کلاسیک و رویکردهای مدرن +عکس احیای برجام خودروسازان با شرطی مهم! جدیدترین شاسی بلند آمریکایی بر پایه یک وانت +عکس مرسدس بنز G-Class Edition 550 معرفی شد فورد اورست 2023 با قدرت دیزلی V6 معرفی شد فورد فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد ازسرگیری تولید تویوتا پس از یک حمله سایبری تولید فورد F-150 برای دومین بار در یک ماه متوقف می‌شود نسل جدید لکسوس RC در کنار خودروی مسابقه‌ای GT 3 توسعه خواهد یافت باربَر عبوس فورد توقف یک هفته‌ای تولید فورد فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر هیچ برنامه ای برای جدا شدن خودروهای برقی از برند اصلی وجود ندارد برنامه مرسدس بنز برای راه‌اندازی خطوط تولید خودروی برقی فورد GT 2022 معرفی شد + تصاویر هزاران فورد برانکو زیر برف و باران منتظر ریزتراشه خیز بلند الکتریکی بنز با دو محصول جدید تولیدکننده محصولات بنز و هیوندای در چین را بشناسید مقایسه تویوتا سوپرا و بی ام و Z4: دو خودروی اسپرت بسیار متفاوت + تصاویر ثبت یک شاهکار دیگر از خودروساز آلمانی که روانه خیابان ها می شود +عکس مرسدس AMG EQE 2023 ارتقا یافت اولین لکسوس الکتریکی فورد تولید خود را به علت ادامه بحران جهانی تراشه باز هم کاهش می‌دهد SL 800 R؛ این مرسدس متفاوت و غیر قابل کنترل! +عکس اختراع تویوتا برای خودروهای برقی گیربکس دستی مدرن فورد تویوتا در تولید سالانه شکست خواهد خورد؟ کاهش تولید نیم میلیون خودروی دیگر تویوتا با ادامه بحران کمبود تراشه رقابت دایملر با تسلا کره جنوبی مرسدس بنز را 17 میلیون دلار جریمه کرد برنامه فورد برای کاهش تولید خودرو در کارخانه‌های آمریکا، مکزیک و کانادا توقف و کاهش تولید در 8 کارخانه فورد به دلیل کمبود ریزتراشه مرسدس بنز می گوید در محصولات برقی جدید از قارچ استفاده می کند تویوتا سکویا 437 اسب بخاری، برای سال 2023 به روز شد+ عکس برنامه فورد برای عقب نماندن از تسلا چیست؟ تأمین برق منزل از وانت فورد در مواقع قطع شدن برق سرمایه‌گذاری 283 میلیون دلاری ولوو در برزیل تا سال 2025 سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری فورد برای تولید خودروهای الکتریکی دایملر ای.جی آلمان به طور رسمی به مرسدس بنز تغییر نام داد تویوتا، «میرای» را به‌روز کرد سومین درخت ژاپنی خودروی خاص تویوتا خیال بازنشستگی ندارد+ عکس مرسدس E-class، خودرویی به روزشده برای سال 2022 با 255 اسب بخار قدرت پای خودرو‌های تویوتا به ماه باز می‌شود! +عکس تولید و فروش فورد سری اف از 40 میلیون دستگاه گذشت تویوتا بزرگترین خودروساز جهان در سال 2021 شد لندکروزر آمریکایی؛ محصول تویوتا برای بازارهای خاص! +عکس همکاری دو هم وطن و خلق یک هیولای سیاه پوش! +عکس تویوتا امسال چند میلیون خودرو تولید می‌کند؟ قطعه سازان توانایی لازم برای تولید محصولات فعلی خودروسازان را دارند معرفی و بررسی فاکتور های مهم بهترین تعمیرگاه های تویوتا در دنده معکوس لکسوس ال اکس 600 مدل 2022؛ شاسی بلند واقعی ژاپنی!+ عکس کرونا تویوتا را زمین گیر کرد با گسترش اومیکرون در ژاپن، تویوتا تولید خود را بازهم کاهش داد فورد از ون الکتریکی 266 اسب بخاری رونمایی کرد+ عکس فورد موندئو 2022 رونمایی شد+ عکس توقف عرضه محصولات استیشن بنز عزم جزم فورد برای برقی شدن معجون گران قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس! +عکس یاریس GRMN؛ هیولای کوچک ژاپنی! +عکس خودروسازان محصولاتشان را برای آزمون جاده‌ای نمی‌برند بی‌ام‌و یا تسلا، کدام پیشتاز بازار خواهد بود؟ کرایسلر تا سال 2028 سه خودروی الکتریکی تولید می‌کند جایزه بهترین وانت و بهترین شاسی بلند سال را فورد به خانه برد تویوتا هفته آینده "یاریس GR و GT3 مسابقه‌ای" جدید را معرفی می‌کند مرسدس EQS 53؛ اولین خودروی تمام الکتریکی AMG با قدرت 649 اسب بخار تویوتا تاج پرفروش ترین خودروساز را از چنگ GM در آورد 210 میلیارد دلار زیان خودروسازان جهان در سال 2021 خودروهای خارجی به بورس می‌آیند؟ وقتی همه چیز شایسته نام و شهرت یک برند باشد! +عکس بی‌ام‌و بعد از 7 سال از بنز سبقت گرفت! تویوتا راو 4 در مقابل سوبارو فارستر: کدام کراس اوور مناسب است؟ مجلس به خودروسازان فرصت داده تا بازار خودرو را سامان دهند ورود خودروهای خارجی به بورس رونمایی از خودرو جدید لکسوس LQ با 416 اسب بخار قدرت زمان ورود نسل جدید فورد موستانگ سرمایه در گردش قطعه سازان به خاطر خودروسازان از بین رفته است سوپرا؛ آشنایی با خودرو متفاوت تویوتا با 255 اسب بخار قدرت پرداخت حق اشتراک تویوتا دردسرساز شد پروباکس؛ محصولی جدید که با عنوان ساده ترین تویوتا مدل 2022 معرفی می شود! +عکس بررسی جزئیات مرسدس AMG C43 سال 2022 با 385 اسب بخار قدرت سونامی الکتریکی تویوتا جشن تولد 60 سالگی فورد موستانگ شلبی شاسی بلند جدید ژاپنی معرفی شد رونمایی از اولین وانت برقی تویوتا/ لکسوس فقط خودروی برقی تولید می‌کند؟ تویوتا 70 میلیارد دلار در خودروهای برقی سرمایه گذاری می کند خودروی جدید کره ای، حریفی جدی برای اس-کلاس مرسدس بنز! +عکس تویوتا در رویای عرضه چند مدل خودروی برقی است تولید موستانگ برقی 2 ساله 3 برابر می‌شود سامانه نیمه‌خودران بنز مجوز گرفت تجربه ای ژاپنی از کیفیت و قدرت +عکس چشم‌انداز سودآوری مرسدس بنز فورد تولید خودروی موستانگ برقی را تا 2023 سه برابر می‌کند کانسپت شرکت مایباخ "مرسدس" از "تسلا" سبقت گرفت! بزرگترین خودروساز جهان تولید خود را به علت کمبود قطعات متوقف کرد چین و ژاپن خودروی برقی 30 هزار دلاری می سازند کوچولوی بلندقامت تویوتا+ عکس پرفروش‌ترین پیکاپ در بازار آمریکا رونمایی مرسدس بنز از کارآمدترین محصولش فورد رنجر جدید بزودی در بازار فورد اکویتر، کراس اوور توربو و خوش ساخت که فقط در یک بازار آسیایی عرضه می شود! +عکس قطعه سازان ایرانی به بنز و بی ام و صادرات دارند به‌روزرسانی رنگ‌های تویوتا کمری هیبریدی 2022 مرسدس AMG E53 2022 خودرویی متفاوت با 429 اسب بخار+ عکس خودداری تویوتا از امضای برنامه تطبیق با شرایط اقلیمی سکویا شاسی بلندی از تویوتا با ویژگی‌هایی جدید برای سال 2022 سوبارو اولین کراس اوور تمام برقی خود را معرفی کرد+عکس آیگو اکس 2022؛ کوچک اما کاربردی و کم مصرف! +عکس هر آنچه نیاز است از مرسدس بنز 2021 E-Class واگن بدانید لوگوی معروف بنز از کجا آمده است؟ قیمت خودروی خارجی در ایران 8 برابر قیمت واقعی است کاهش ارزش ین به نفع تویوتا نیسان تیتان در مقابل تویوتا توندرا؛ کدام پیکاپ ژاپنی بهتر است؟ با مرسدس 2022 AMG CLA-Class بیشتر آشنا شوید افزایش قیمت فورد F-150 کراس اوور جدید تویوتا؛ حذف سیستم سنتی فرمان و یک باتری شگفت انگیز! +عکس اس ال(SL) جدید؛ حریفی سخت برای بزرگان صنعت خودرو+عکس تعمیر تویوتا جدیدترین محصول شرکت مرسدس بنز با 268 اسب بخار قدرت به بازار می آید مقایسه آکورا MDX با لکسوس RX: کدام کراس اوور لوکس ژاپنی مناسب است؟ آپشن هایی که بیش از حد و قواره بزرگنمایی شده اند تحویل کالا به همراه پاکسازی هوا با ون الکتریکی "مرسدس" کاهش تولید خودروسازان اروپایی و افزایش قیمت خودرو سرقت بنز با استفاده از جرثقیل نیسان خودروی برقی برای همه نیست مرسدس به تراشه‌های گران‌تر مهاجرت می‌کند شکایت فولادساز ژاپنی از تویوتا معرفی اولین کرولای کراس اور در جشن عبور از رقم تولید پنجاه میلیون کرولا فورد 3 سیلندر آتشین با طراحی اسپرت و نمایشگر 13 اینچی در کابین +عکس شرکت آمریکایی در انگلیس خودروهای برقی می‌سازد کرایسلر 300 شیک‌ترین خودرویی که در سال 2022 به بازار می‌آید لکسوس 2022 LX 600 به عنوان نسخه لوکس لندکروز جدید معرفی شد بازار خارجی‌ها در خواب عمیق هر آنچه نیاز است از EQS 2022، جدیدترین و سریع‌ترین خودرو مرسدس بنز بدانید! شاسی بلند ژاپنی 40 هزار دلاری؛ ترکیبی فعال از زیبایی، کیفیت و ایمنی با مدل 2022 +عکس ثبت رکورد طولانی‌ترین مسافت طی شده با نخستین خودروی هیدروژنی جهان التیس نوربورگ از تایلند می آید! +عکس حرکت سریع فورد به سمت برقی‌شدن تلاش تویوتا برای جبران عقب‌ماندگی در تولید برقی‌ها چرا خودروهای مانده کف پارکینگ خودروسازان به بازار عرضه نمی شوند؟ جنگ برقی فورد و جنرال موتورز نکاتی پیرامون طرح واردات خودرو مرسدس مایباخ GLS ادیشن 100 معرفی شد+ عکس میزان تورم پرتقاضاهای خودروسازان در نیمه نخست امسال هر 83 ثانیه خروج یک خودرو از خط تولید مشترک مزدا-تویوتا جدیدترین خودرو لکسوس با تحول در فضای داخلی معرفی شد+ عکس کدام برنده بازار آمریکا شد؟ خودروسازان آمریکایی به دلیل کمبود تراشه به کاهش تولید ادامه می‌دهند مهم ترین شاسی بلند مرسدس بنز معرفی شد+ عکس ناکامی فورد مک-ایی موستانگ برقی در تست گوزن تست تصادف تویوتا راو4 مدل 2021 و نمرات اختصاصی این کراس اوور پرطرفدار تویوتا و یک مدل کمیاب با امضای زاگاتو +عکس انتظار طولانی مشتریان مرسدس بنز اعتراض صدها کارگر خودروسازی فورد در هند به بسته شدن کارخانه مخالف خودروی خارجی خودش "مگان" سوار می شود توندرا 2022؛ ژاپنی جان سخت که هرگز مغلوب نمی شود+ عکس گسترش خودروهای تمام برقی به قیمت 5.5 میلیون شغل آغاز هفته با کاهش قیمت خودروهای خارجی فیستا 2022 با تغییرات جدید و پیشرانه کوچک!+عکس شاسی بلندی شگفت انگیز از لکسوس با 301 اسب بخار قدرت مقایسه تویوتا کمری سولارا با لکسوس GS250 + مشخصات فنی خانه‌تکانی خودرویی پس از کرونا سامورایی برگزیده 2022؛ بهانه ای برای ملاقات با سدان خاص ژاپنی+عکس مگلوب تاییدیه بنز آلمان را گرفت خشم تسلا، تویوتا و هوندا از لایحه جدید دموکرات ها در خصوص خودروهای برقی ویژگی های تویوتا راو فور جدید فورد تولید خودرو در هندوستان را متوقف می کند صف عجیب و غریب لندکروز! مرسدس بنز دست ساز و برچسب قیمت 75 هزار دلاری!+عکس قیمت خودروهای وارداتی شکسته می‌شود؟ حرکت تویوتا به سمت خودروهای برقی فوررانر TRD مدل 2022؛ آفرودر 40 هزار دلاری تویوتا با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس پیش‌بینی دایملر از ضربه سخت بحران جهانی تراشه به فروش خودروهای مرسدس مرسدس بنز و رونمایی از یک قویترین: " آ ام گ جی تی 63 اس ایی پرفورمنس" +عکس سقوط سنگین 33 درصدی نرخ فروش فوردموتور آمریکا هایلوکس ریوو GR مدل 2022؛ وانت جدید تویوتا در تایلند معرفی می شود +عکس سبقت موستانگ از رقبای وطنی تصادف خودروی بدون سرنشین تویوتا در دهکده المپیک توکیو تویوتا 50 میلیون دستگاه کرولا فروخت عبور فروش تویوتا کرولا از رقم 50 میلیون دستگاه ظرف 55 سال مانع زدایی خودرو از هفت مسیر دولت هند خواستار کاهش وابستگی خودروسازان به چین شد تویوتا؛ آخرین قربانی کمبود تراشه تویوتا هایلندر 2022؛ شاسی بلندی ژاپنی با پیشرانه هیبریدی+ عکس ضرورت اصلاح ساختار خودرو سازان خودروساز ژاپنی تولید خود را در آمریکای شمالی به شدت کاهش می‌دهد کمبود نیمه‌رساناها بزرگترین خودروسازان دنیا را تهدید می‌کند مرسدس G کلاس هم برقی شد؛ شاسی بلندی کلاسیک، اما کاملا مدرن! خودروساز آمریکایی تولید را در روسیه به مدت 2 هفته متوقف می‌کند مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس فرمول قیمت گذاری خودروهای خارجی مشخص شد لکسوس GX بلک لاین 2022؛ بروزرسانی مهم برای کابین قدیمی این ژاپنی! +عکس مرسدس بنز S680 گارد مدل 2022؛ فرمول لوکس و فناناپذیر آلمانی برای مشتریان خاص+عکس برنامه شرکت خودروسازی فورد برای اخراج 1000 نفر عرضه تویوتای جدید در 2023 EQB 2023؛ خودرویی فوق لوکس از مرسدس بنز لوکس‌ترین خودرو‌های برقی دنیا با قیمت مناسب را بشناسید سود عملکردی تویوتا در سه ماهه اول جهش کرد قدرتمندترین سدان کامپکت اسپرت 2022 آمریکا چالش های جدید بی‌ام‌و برای تولید خودرو ولار 2021؛ شاسی بلندی لوکس از رنجروور سورنتو 2021؛ بهترین نمونه‌ای که کیا تاکنون تولید کرده است 37 سال تداوم محصول محبوب و پرطرفدار تویوتا(+عکس) قطع برق، خودرو را گران‌تر کرد! هامبل وان؛ یک نخستین در صنعت خودرو سه شرط نجات بازار خودرو از کراس اوور کوچک هیوندای تا درشت اندام لوکس آلمانی! کاهش تولید در 3 خودرو‌ساز بزرگ کشور وضعیت بازار خودروهای خارجی پس از نوسانات نرخ ارز آغاز ساخت و تولید بر اساس سفارش اینترنتی در فورد درخواست دولت آمریکا از خودروسازان برای برقی کردن 40 درصد خودروها تا 2030 درگ کویری بین 3 شاسی بلند آفرودی غول پیکر تاکید کمیسیون صنایع بر پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان امکانات بیشتر در سوپر اسپورت برقی خودروی Ferrari SF 90 Stradale کرونا چند خط تولید تویوتا را در جنوب شرق آسیا متوقف کرد شرکت‌های جنرال موتورز و کروز از فورد شکایت کردند سرمایه گذاری 40 میلیارد یورویی بنز برای رقابت با تسلا برترین خودروهای 2021 EQS جدید؛ امضای اختصاصی مرسدس بنز برای نسل آینده خودروها+ عکس فروختن لندکروز 2022 ممنوع شد! نیسان تیتان 2021، پیکاپی قدرتمند برای کسانی که می‌خواهند هیجان را تجربه کنند! اعلام رسمی مشخصات شاسی بلند مرسدس میباخ EQS اولین اتومبیل الکتریکی ترکیه در آستانه تولید قرار گرفت ویژگی‌های جدید خودروی GT فورد 8 شرکت آئودی دست به ساخت موتوری جدید زد تویوتا تولید خودرو در تایلند را به دلیل کمبود قطعات متوقف کرد مرسدس بنز تمام برقی می شود! آخرین وضعیت خودروهای میلیاردی در بازار طراحی غیررسمی مرسدس GLE فیس لیفت با چراغ‌های کلاس S بهبود ویژگی های جدید خودروهای شرکت استون مارتین سال 2035 پایان فروش خودرو‌های موتور احتراقی در اروپا روسیه خودروهای پژو، سیتروئن و اوپل صادر می‌کند رونمایی از نسل جدید اسپورتیج تویوتا آوالون 2021 سدانی مدرن با تکنولوژی جدید+ عکس تویوتا آکوا 2022؛ خودروی جدید و ارزان قیمت ژاپنی با 2 رکورد اولین! +عکس پرتولید ترین خودروهای جهان فورد رنجر XL استریت؛ پیکاپ اسپرت با پیشرانه توربو دیزل در تایلند معرفی شد +عکس مایباخ پولمان 600؛ پیشنهاد 2.75 میلیون دلاری برای این مرسدس 46 ساله! +عکس فراخوان فورد آمریکا برای 775 هزار خودروی شاسی بلند به دلیل نقص فنی مقایسه هوندا سیویک با تویوتا پریوس+ مشخصات فنی خودروهای خارجی ارزان می شوند؟ XC60؛ شاسی بلندی جمع و جور از ولوو با 400 اسب بخار قدرت توقف تولید هیوندای ولستر استاندارد برای سال 2022 خودروی جدید لامبورگینی در دو مدل معرفی شد + عکس کمبود تراشه تولیدات شرکت BMW را با مشکل رو به رو کرد فراخوانی 43 هزار خودروی برقی پورشه به دلیل نقص در باتری کیت بدنه ایتالیا روی تویوتای ژاپنی! C3 2021؛ خودرویی کوچک اما همه کاره از سیتروئن! هاوال جولیون؛ کراس اوور خوش سیمای چینی اما با یک پیشرانه تکراری! هیولای کوچک 8 سیلندر در گودوود جدیدترین خودرو الکتریکی لکسوس رونمایی شد پایان بحران تراشه در فورد قدرتمندترین خودروهای کراس اوور سال 2021 چرا بهترین خودروهای الکتریکی از ایتالیا می آیند؟ کیفیت و امنیت خودرو‌های جگوار لندرور افزایش می‌یابد راه اندازی مجدد تولید سری F فورد بعد از تولید تراشه‌ها خداحافظی با آخرین لامبورگینی آونتادور 769 اسب بخاری واکنش دوم خودرو به تغییر انتظارات رقابت تنگاتنگ برای تولید برقی‌ها 10 اتومبیل افسانه‌ای با طولانی‌ترین تولید در جهان معرفی و بررسی نسخه تقویت شده بی ام و M8 2022 جنسیس 2022 جی 80 اسپرت بروزرسانی شد دخل‌و‌خرج خودروسازان در برجام و تحریم کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) پرداخت بدهی خودروسازان به قطعه سازان در 120 روز پورشه خودروهای لوکس برقی خود را به دلیل مشکل نرم افزاری فراخواند همه آنچه پیش از خرید درباره لکسوس RX200T باید بدانید کامیون برقی بنز به بازار آمد مرسدس AMG GLB 35 چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس فورد برخی از کارخانه های خود را در آمریکای شمالی تعطیل می‌کند توقف تولید لندروور به دلیل کمبود تراشه هزینه نقل و انتقال خودروهای خارجی در نیمه دوم امسال افزایش می‌یابد شارژ خودرو با اصلاح قیمت فورد به خدمات مالی خود در آرژانتین و برزیل پایان می‌دهد خروج مشتریان از بازار کساد خودروهای خارجی لکسوس UC مجهز به نسخه هیبریدی Toyota GR86 شد قیمت مواد اولیه در صنعت خودرو رو به افزایش گذاشت جدیدترین پیکاپ تویوتا تاکوما مدل سال 2022 تولید شد منصوری G63؛ رونوشت 850 اسب بخاری تیونر برجسته از شاسی بلند اشرافی مرسدس بنز +عکس آیا خودروسازان خارجی «فرمول تولید خودرو» را به ایران می‌فروشند؟ برابوس راکت 900؛ فرمول آتشین تیونر آلمانی برای مرسدس بنزی که غیر قابل کنترل است! +عکس اولین تصویر رسمی از تویوتا توندرا 2022 منتشر شد 70سالگی پرادو ویرایش ژاپنی از اسب سیاه ایتالیایی محدود به 10 دستگاه! نگاهی به تریم پلاتینوم از محصول جدید نیسان روحتان هم خبر ندارد که شما به این وانت بار نیاز دارید هزینه انتقال سند خودرو وارداتی از خودروهای داخلی کمتر شد بازگشت به موقع! تویوتا آلایندگی کارخانه‌های خود را تا سال 2035 به صفر می‌رساند رونمایی از محصول جدید لکسوس پیشرانه و گیربکس تازه نسل جدید لندکروزر را بشناسید فورد ماوریک 2022؛ بازگشت متفاوت یک دهه هفتادی در کلاسی جدید+عکس محصول شاخص تویوتا با چهره ای متفاوت از گذشته و یک پیشرانه کم حجم تر اما بهینه و قوی تر +عکس فراری با مدیر عامل جدید خود پا به دنیای فناوری‌های نوین می‌گذارد ویرایش تولید محدود از یک شاسی بلند محبوب جهانی+عکس مرسدس بنز نمایشگاه های خود را در اروپا می فروشد لکسوس 2022 NX به زودی رونمایی خواهد شد مرسدس AMG E63 S با قدرت 940 اسب بخار رونمایی شد جگوارF-type 2021؛ خودرویی اسپرت با عملکرد بالا فورد با جنرال موتورز چه فرقی دارد؟ تولید بومی و محلی کرولا آلتیس هیبریدی تویوتا در فیلیپین تویوتا هایلندر 2022 نسخه برنز؛ بلند قامت ژاپنی با پیشرانه هیبریدی +عکس گران‌ترین خودرو‌های پیکاپ در جهان + تصاویر تائوس 2022؛ شاسی بلندی ارزان برای بازارهای جهانی اف40؛ جذاب ترین سرخ پوش دهه 90 ایتالیا و تحفه ای که با فراری ماندگار شد تویوتا پریوس و رونمایی ازنسخه ویژه "Nighshade" با مدل 2022 +عکس پیشنهاد خودروسازان درباره قیمت سدان جدید دانگ فنگ و 400 کیلومتر رانندگی پاک! سفارشی‌ترین نسخه کیا سلتوس 2022 را بشناسید غول سیاه با قلب آتشین! دست بالای فورد موستانگ راز نرمش خودروسازان در برابر واردات ارزش سهام 7 درصد جهش کرد عبور از رقم بزرگ و دهان پُرکن 2 میلیون دستگاه مسیر خودروسازی جهان تا سال 2028 بازدید بایدن از فورد مروری بر عملکرد ده ساله صنعت خودرو جدیدترین ون مرسدس با فناوری جدید+ عکس پژوهش فورد درباره استفاده از هدفون حین رانندگی دو راهه مشارکت‌های خارجی خودرو هزینه محضر خودروهای خارجی 40 درصد کاهش یافت شاسی بلندی لوکس با 228 اسب بخار قدرت انتشار عکس های جدید از مرسدس مایباخ S-V80 -6 S680 هنر کره ای در طراحی و برش دقیق! شرط و شروط «صمت» برای خودروسازان خارجی گمرک ایران خودروهای گذرموقت قاچاق را معرفی کرد خودروی 5 هزار دلاری چینی و طراحی مشابه مینی های محبوب جهان! فراخوان میتسوبیشی برای بیش از 3000 خودرو در روسیه به علت نقص فنی دستگیری راننده تسلایی که روی صندلی عقب نشسته بود ضرر 110 میلیارد دلاری خودروسازان از کمبود تراشه تماسی از سوی خودروسازان خارجی برای حضور در ایران گرفته نشده است انتقاد سرمایه‌گذاران از مدیرعامل تویوتا ورود خودروسازان خارجی به ایران چقدر جدی است؟ تحقیقات درباره ایمنی 1.1 میلیون خودروی هوندا آکورد در آمریکا آغاز شد بحران جهانی در زنجیره تامین خودرو پیلموت باراکودا با برچسب 6.5 میلیون دلاری وارد حراج می شود! فراخوان فورد برای 661 هزار خودرو در آمریکای شمالی به علت نقص فنی جریمه 750 هزار دلاری تسلا به دلیل نقض قوانین کیفیت هوا استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بازار خودرو را از انحصار خودروسازان خارج می‌کند دلیل زیان خودروسازان درخواست کمک خودروسازان آمریکایی از کنگره برای خرید تراشه به دنبال محاکمه خودروسازان خارجی هستیم لکسوسی که فروخته نمی‌شود افت 15درصدی نرخ خودروهای خارجی حراج خودروی 86 ساله متخصص حرکت در برف ضرورت خروج دولت از صنعت خودرو تویوتا تاکوما TRD آفرود 2021؛ جدیدترین ویرایش از "پرفروش ترین وانت میان سایز" در آمریکا +عکس تویوتا راوفور پرفروش ترین خودروی هیبریدی ماه مارس هشدار مدعی‌العموم به خودروسازان خارجی کاهش تولید شرکت خودروسازی فورد آمریکا به نصف به دلیل کمبود ریزتراشه خودروی فیات تورو 2022 با رم 1000 رونمایی شد تویوتا سینا 2022 یک ون تمام عیار برای رفتن به سفر‌های طولانی گام بلند تویوتا در تولید خودران‌ها کشف خودروهای سرقتی با کمک اپل؟ هونگ چی کانسپت L و ادعای رقابت با لوکس ترین های صنعت اتومبیل هیچ اختلالی در تأمین ورق فولادی خودروسازان ایجاد نمی‌شود پروژه خودران لیفت به تویوتا فروخته شد خودروسازان سال 1400 را با رشد 117 درصدی تولید آغاز کردند رولزرویس Wraith با قدرت 700 اسب بخار رونمایی شد+ تصاویر ایجاد تفاهم‌نامه بلندمدت با خودروسازان جهت ساخت اتوبوس آمادگی 100 درصدی برای همکاری با خودروسازان خارجی‌ وجود دارد کراون 2022؛ مینی ون لوکس ژاپنی برای بازار چین! +عکس معرفی پرکاربردترین خودرو‌های تولیدی در دنیا+ تصاویر تمایل آمریکا به لغو تحریم خودروسازی ایران چری در یک قدمی بازار آمریکا فورد پیکاپی تمام‌عیار برای آفرودسواران طراحی کرده است معدوم‌سازی احتمالی هزار خودروی خارجی هر توافقی با خودروسازان خارجی باید به تصویب مجلس برسد امسال داخلی‌سازی 35 قطعه را در دستور کار داریم خودروسازان 5هزار میلیاردتومان به کروز بدهکارند نحوه همکاری با خودروسازان خارجی باید تغییر کند خودروسازان خارجی با برنامه بلندمدت به ایران باز نمی‌گردند داستان دو خودروساز: دو مسیر متفاوت جنرال موتورز و تویوتا در چین وزارت صمت بازگشت خودروسازان خارجی را با دقت بیشتری بررسی کند دگردیسی از بنزینی به برقی و جایگاه مرسدس بنز جزئیاتی جدید از بنتلی کانتیننتال 2022 GT فاش شد جدیدترین نما و اطلاعات از بی ام و 2022 X1 تغییر نام کیا فورته 2022 به K3 پر سرعت ترین‌ خودرو‌ها برای ماشین باز‌های حرفه‌ای تویوتا کراون شاسی بلند با مدل 2022؛ تاج ژاپنی در چین رونمایی می شود!+ عکس رویای خودروسازی بدون همکاری خارجی! رونمایی از پرچمدار جدید بنز نسل بعدی مرسدس کلاس E کارآمدتر و پیشرفته‌تر از قبل تاج‌گذاری موستانگ در 57سالگی تویوتا کراون شاسی بلند با مدل 2022؛ تاج ژاپنی در چین رونمایی می شود! عکس رونمایی تویوتا از شاسی‌بلند الکتریکی به‌زودی رنو استحقاق بازگشت به ایران را ندارد باتری مرسدس بنز ای ام جی هیبریدی، با نیروی حاصل از دریفت دوباره شارژ می شود شرایط برای همکاری رنو نامشخص است جزئیاتی جدید از خودرو لوکس کرایسلر 2021 سدان ویژه بازار چین با دو نمایشگر دیجیتال در کابین به سبک مرسدس بنز +عکس توان تولید سالیانه 2 میلیون دستگاه خودرو وجود دارد اولین مرسدس بنز 2022 CLS با ظاهر و فرمان جدید+ عکس تویوتا جی آر 86 و سوبارو بی آر زد با مدل 2022 معرفی شدند+عکس مقایسه مالکیت تسلا مدل3 و تویوتا کمری وقفه در تولید پرفروش ترین وانت آمریکا 15 خودرو پرفروش در سال 2021 خودرو مشترک تویوتا و تسلا دیگنیتی به تولید انبوه رسید انتشار تصاویر رسمی از داخل کابین مرسدس بنز ای کیو اس 2022 خودروی جدید فورد برای پلیس وولف: ماشین جدید مرسدس مشکل دارد مدل کار هیبریدی/ ادامه دورکاری در فورد 10 اتومبیل پرفروش تمام دوران + تصاویر خودروی جدید فورد برای پلیس حضور هوندا در بازار خودرو‌های برقی آمریکا تا سال 2024 مک لارن Speedtail با خصوصیات و ظاهری اسپرت‌تر معرفی شد کانسپت BMW Nazca C 2 با طراحی جدید به بازار می آید نیسان روگ 2021 مجهز به موتور توربو 1.5لیتری سه سیلندر می‌شود کیا EV 6، 2022 با طراحی فوق خاص رونمایی شد تمام خودروهای مینی تا سال 2030 برقی می‌شوند نگاهی به کیفیت سواری‌های داخلی فراخوان شرکت خودروسازی فورد برای 2.9 میلیون خودرو به دلیل نقص فنی فورد سوپر دیوتی 2022؛ پیکاپ درشت اندام با 1423 نیوتن متر گشتاور! +عکس ترکیب شرکای خارجی خودروسازان خصوصی تویوتا در استارت آپ های هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند پیکاپ هوندا ریجلاین 2021 را بیشتر بشناسید مدل به روز شده خودرو سری 8 شرکت BMW مشاهده شد سقوط محبوبیت 5 برند خودرویی در یک دهه مرسدس AMG GT چهار درب هیبریدی تأیید می‌شود خودروی سال اروپا مشخص شد کمبود قطعه سراغ لاکچری سوارها هم رفت! آمریکا در مورد آتش‌سوزی موتور 1.9میلیون خودرو تویوتا تحقیق می‌کند خودروی سال اروپا معرفی شد هیوندای کونا 1.6 T-GDi هیبرید 2021 با ظاهری متفاوت خدمات ویژه ایران‌خودرو به دارندگان مرسدس بنز شرط ایران برای همکاری با خودروسازان خارجی کیا K8 یک سدان بزرگ با ظاهری زیبا 10 خودروی برتر لوکس سال 2020 خطر خاص خودروهای برقی بی‌میلی پورشه به ساخت کارخانه در چین ساخت خودروی مناسب کار توسط نیسان دو مدل جدید از یک محصول باسابقه منصوری و معرفی فورد 2.17 میلیون دلاری+ عکس مینی ون لوکس کادیلاک با امکاناتی جدید به بازار می آید شرکت خودروسازی دایملر-بنز 1.29 میلیون خودرو را فرا می‌خواند توربوی آتشین اروپایی با همکاری آ ب ت معرفی پرهزینه‌ترین خودرو‌های جهان برای نگهداری خودرو DS 4 چه امکاناتی دارد؟ بنزی که 25 سال پیش قیمتش طی یک سال 4برابر شد اعتراف ایلان ماسک به وجود ایراد در خودرو‌های تسلا از هیولای 4 سیلندر ویژه پیست تا الهام بخشی برای محصولات استاندارد شهری پایان همکاری برقی فورد با زوتی پرتقاضا‌ترین خودرو‌ها در خاورمیانه را بشناسید تحریم چین کار دست خودروسازهای آمریکایی داد تعطیلی سه کارخانه جنرال موتورز در پی کمبود تراشه راز‌هایی از 10 خودرو که در صورت ساخت دنیای اتومبیل‌ها را متحول می‌کردند منتفعان واردات خودرو از مناطق آزاد خودروهای باد کرده در آمریکا پاسخ خودروساز آلمانی به انتقاد مشتریان قطعه سازان و خودروسازان تحریم را مدیریت کردند رئیس طراحی در ب ام و می گوید راضی کردن همه غیرممکن است در ادامه ی یارگیری عرصه فناوری و صنعت خودرو/ همکاری گوگل با فورد تیونینگ منصوری برای مرسدس- آ ام گ جی63 مدل 2021+عکس نیسان خودروهای تولیدی سال‌های 2013 تا 2015 را فرا می‌خواند تغییر جدید در ظاهر خودرو رام TRX 2021 طراحی متفاوت و اسپرت باواریایی ها طراحی ناموفق دهه 90 میلادی و تحفه کمیاب دوران حاضر! سامانه ی تویوتا برای رقابت در عرصه خودران ها تسلا مدل S با نمایی فضایی به روز شد مایباخ Xenatec؛ حراج نسخه اختصاصی قذافی از یک محصول فوق کمیاب+عکس تصاویر جاسوسی مرسدس EQE در خیابان‌ها منتشر شد ماجرای استاندارد نبودن خودروهای بنز، بی.ام.و و پورشه در ایران تویوتا بزرگترین فروشنده خودرو در 2020 شد پایان تولید کیا K 900 و کادنزا برای سال 2021 خودروسازان سرد شدند ترکیبی از همه ویژگی های برتر مرسدس بنز در یک استیشن زیان انباشته خودروسازان بزرگ کشور به 43 هزار میلیارد تومان رسید خودروسازان جدید در راه بازار؟ شرکای خودرویی در راه ایران تصاویر جدید از کیا نیرو مدل 2022 رونمایی از خودروی کلاسیک مزدا MX-5 Hurtan ثبت سریع‌ترین رکورد سدان توسط جدیدترین محصول پورشه با ارزش ترین خودروسازان جهان کدام اند؟ ارزانترین کراس اوور هیوندای در اروپا معرفی خواهد شد مسیر راهیابی قطعات بی‌کیفیت به خطوط تولید سونی خودروساز می‌شود؟ جزئیاتی جدید از سوبارو اوت بک 2022 ترانزیت خودروهای آمریکایی در مناطق آزاد تبعات دارد و با آن مخالفیم محصول کمیاب آلمانی با ریشه های ایتالیایی روند معکوس دخل و خرج خودروسازان محبوب‌ترین‌خودرو در کشورها مک-ایی؛ تیونینگ خودروی شاخص فورد با موشن آر دیزان و کوانتوم44 +عکس هر آنچه نیاز است از مدل پایه پورشه تایکان 2021 بدانید تصاویر جاسوسی خودروی جدید شرکت Skoda منتشر شدند شرکت فورد، 3 میلیون خودرو را فراخوانی می‌کند بررسی شاسی بلندهای نوظهور تویوتا جریمه 180 میلیون دلاری تویوتا در آمریکا به دلیل انتشار گازهای گلخانه ای استفاده از پلتفرم پیشرفته T1X در کراس اوور تیگو7 گوگل چینی‌ها، خودروساز می‌شود خودروی کوپه چینی با ظاهری کاملا متفاوت و مجموعه ای از امکانات روز(+عکس) خودروی برقی لوکس «نیو» با برد هزار کیلومتر کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان در هفته جاری تعیین می‌شود وارثان ناموفق تاج و تخت سدان محبوب ژاپنی زیباتر از همیشه! +عکس شاسی بلند جدید و کوچک کمپانی چینی JAC (+عکس) خودروی تیوولی 2020 با چهره جدید به بازار ایران آمد (+عکس) سوبارو اتومبیل مسابقه‌ای جدید خود را معرفی کرد خداحافظی هوندا با روسیه خودروی 690 کیلوگرمی تویوتا روانه بازار شد+عکس Yema با برند مادر به ایران آمد پایان شاسی بلند افسانه‌ای تویوتا توقف تولید تویوتا در انگلیس و فرانسه ایزدرا کومندتوره 112 آی؛ یکی از کمیاب ترین خودروهای جهان با قلب مرسدس بنز! +عکس تویوتا میرای 2021؛ نسل دوم از یک خانواده هیدروژنی با سطح آلایندگی صفر+عکس بی‌ام و 936 خودروی خود را در چین به علت نقص فنی فرا می‌خواند خودروساز چینی Xpeng قصد ورود به بازار اروپا را دارد عرضه فورد برونکو تا تابستان 2021 به تاخیر افتاد تغییرات چشمگیر در طراحی آئودی A4 2021 شریک خودرویی در راه ایران؟ فورد اف-150 نسخه Tremor مدل 2021؛ ماجراجوی جان سخت با موتور 6 سیلندر+عکس "تویوتا" در فکر سبقت گرفتن از "تسلا" هوفله دیزاین و تغییراتی برای شاسی بلند لوکس مرسدس بنز+عکس تیونینگ آلمانی برای اسپرت ترین خودروی تویوتا+عکس پاداش کرونایی دایملر به کارکنان آلمانی اسنورکل (لوله تنفس) چیست و چه کاربردی در خودروهای شاسی بلند دارد ؟ شاهد دپوی خودروها در پارکنیگ‌های شخصی هستیم نه در پارکینگ‌های خودروسازان فورد در آلمان خودروی الکتریکی می‌سازد هتل لوکس سری 7 "ب ام و" در آفریقای جنوبی! +عکس فراخوان ولوو برای 5 هزار خودروی وارداتی از چین به علت نقص فنی تداوم ریزش‌های میلیاردی در بازار خودروهای خارجی یک کابین فوق لوکس و چالشی اساسی برای رولز-رویس و بنتلی +عکس کمری 2021 نسخه فیس لیفت اروپا معرفی شد+عکس نگاه مثبت رزم‌حسینی به آزادسازی واردات خودرو معرفی 10 خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی تلاش فورد برای فروش دست دوم‌ها شاسی بلند الکتریکی فولکس واگن به بازار می آید خداحافظی ب‌ام‌و M8 کوپه و کانورتیبل با بازار آمریکا مرسدس سیتان جدید در راه است رونمایی از هوندای جدید تویوتا طرح یک سیستم سوخت‌گیری خودکار را ثبت کرد باتری‌های فورد برای خودروهای برقی رونمایی از بنز کلاس s جدید بیم و امید اتحاد نیکولا و جی‌ام جذب 3 هزار نفر در جنرال‌موتورز فراخوان مرسدس بنز E سبد محصولات سواری فورد در آمریکا را بشناسید آشنایی با تویوتا C-HRجدید پیش‌بینی رشد سود تویوتا فورد اکواسپرت اکتیو 2021؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی از کرواسی!+عکس اظهار نظر صریح تویوتا در مورد تسلا فورد ون های تمام الکتریکی می سازد جدیدترین مدل تمام الکتریکی بی ام و سری 3 دیده شد دزد هارد دیسک سازمان کنترل ترافیک تهران دستگیر شد خط‌و نشان فورد برای تسلا سدان لوکس تویوتا در بازار ژاپن +عکس امید آستون‌مارتین به مرسدس فروش کارخانه فورد در برزیل سریعترین خودرو کادیلاک چه امکاناتی دارد؟ اولین تصاویر واضح Porsche 911 GT3 منتشر شد شرایط فروش منعطف جدید پرشیا خودرو برای خودروهای ب ام‌ و و مینی و برندهای وارداتی خودران شدن اتومبیل‌های فورد با پرداخت 1595 دلار همکاری دو غول بزرگ در صنعت 800 میلیارد دلاری بنز بزرگترین سهامدار برند انگلیسی آستون مارتین می شود سی ینا 2021؛ فرمول موفق تویوتا در ارائه مینی ون زیبا و پرقدرت+عکس راکت 900؛ مرسدس بنز 515 هزار دلاری فقط 10 دستگاه! + عکس پیش‌بینی ریزش 40 درصدی قیمت خودروهای خارجی کسب درآمد 330 میلیون دلاری تسلا طی سه ماه اخیر سوپرشارژ با 670 اسب بخار به مسابقات اتومبیل رانی راه پیدا می کند پرسرعت‌ترین خودروهای جهان را بشناسید رکوردشکنی داغ ابرخودروی گمنام صدرنشینی تویوتا در نظرسنجی ژاپنی لغو تولید فورد اسکیپ سانتافه 2021 هیبریدی با ظاهری کشیده به بازار می آید منتخب "پیکاپ های هوشمند چین" وارد ایران می شود (+عکس) تسلا خودروی برقی با ظرفیت 7 سرنشین می‌سازد سدان اقتصادی نیسان و 6 نسل حضور در بازار جهانی تبدیل خودروی قدیمی به گل فروشی متحرک! همکاری آئودی و فاو کاهش پاداش کارکنان میتسوبیشی تخفیفات طرح «پاییز پاک» شامل تمام خودروهای هیوندای در ایران می شود هدف ازسومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو چیست؟ از مامور007 تا فناورانه ترین اتاق مرسدس بنز! مرسدس 6خودروی برقی جدید تولید می‌کند خسارت شورای رقابت به خودروسازان؛ سه برابر یارانه نقدی درخواست خودروسازان ژاپنی از بریتانیا خداحافظی بنز با خودروهای دنده ای تولید کامیون‌های هیدروژنی تویوتا در آمریکای شمالی پیرمردها مُچ می‌اندازند! نفوذ در دل کودکان به روش مرسدس بنز ادامه بهبود فروش در فورد خودرویی که از 1988 تا کنون 936 کیلومتر حرکت کرده است! کرولا Apex ادیشن؛ سدان اسپرت و کم مصرف تویوتا با مدل 2021 +عکس وعده رئیس جدید فورد گرانقیمت‌ترین ماشین کلاسیک جهان چه و کجاست؟ مقایسه تویوتا یاریس هاچ بک با هیوندای i20 + مشخصات فنی تویوتا کمری 2021 کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌ شود ربات چهارپای هیوندایی هر مسیری را طی می کند درخواست خودروسازان آفریقا از دولت اسپرت مشکی پوش با توربو دوقلوی 8 سیلندر پوما ST مدل 2021؛ کراس اوور کوچک با طراحی موفق و پیشرانه قدرتمند+عکس درخواست کمک فورد از ژرمن‌ها پونتیاک Trans Am و نسخه ای که فقط 8 دستگاه از آن وجود دارد! از "سیلور شدو" تا "مانتا" پرفروش ترین وانت فورد دو سال دیگر برقی می شود حضور ابرخودروی جدید تویوتا در مسابقات استقامت لومان ایمن‌ترین هاچ‌بک استرالیا ساخت مجهزترین کارخانه فورد بنیانگذار لکسوس را بشناسید سد مالیاتی هند برای تویوتا لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟ جریمه 2.2 میلیارد دلاری به خاطر کلاهبرداری در آلایندگی خودروها جایگاه ویژه خودروی سدان در برنامه مرسدس بنز تبدیل مرسدس بنز اسپرینتر به خانه متحرک! +تصاویر تولید 100 میلیون ماسک در فورد لامبورگینی اوروس مدل 2021 با رنگی جدید به بازار می آید صفر تا صد ساخت مرسدس بنز کلاس A کرایسلر پاسیفیکا فیس لیفت 2021؛ یک ون خانوادگی با موتور 287 اسب بخاری +تصاویر جدید ترین خودرو تویوتا با برترین سیستم صوتی به بازار آمد 3008 مدل 2021 چه تغییراتی را همراه دارد (+تصاویر) محبوب‌ترین خودروها در آمریکا رونمایی از SUV جدید کمپانی جیپ در آمریکا رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز فروش تویوتا در آمریکا برای پنجمین ماه متوالی کاهش یافت یاریس کراس GR؛ شاسی بلند جدید تویوتا با جزئیات گازو ریسینگ +تصاویر تعدیل هزار نفر از کارکنان فورد خط تولید مرسدس بنز را ببینید + فیلم ماهنورد تویوتا نامگذاری شد فروش تویوتا در مسیر بهبود اولین آزمایش عمومی «خودرو پرنده تویوتا» انجام شد کارات دوشاتله و معرفی یک دستگاه رولز-رویس خاص! سونی از اولین خودرو خود رونمایی کرد ورود 1800 مرسدس بنز برقی به ناوگان آمازون بهترین خودرو مرسدس بنز چه قابلیت هایی دارد؟ مقایسه تویوتا یاریس هاچ بک و تویوتا کمری GL سرنوشت ونتیلاتورهای فورد و جی‌ام کارخانه جدید فورد در میشیگان شکست رکورد سرعت شارژ خودروهای برقی همکاری آمازون و تویوتا فراخوان نیم میلیون فورد ابتلای کارکنان تویوتا به کرونا فروش مرسدس بنز 12 سیلندر مایکل جردن+ تصاویر اهدای 5/ 1 میلیون ماسک توسط فورد فراخوان 30 هزار مرسدس‌بنز مرسدس بنز و انتشار جزئیات کابین جدید S کلاس+ تصاویر معرفی سه محصول جدید تویوتا تعهد تویوتا به تولید سدان‌ها همکاری عظیم مزدا و تویوتا آینده تعرفه‌ خودرویی ژاپن و بریتانیا ساخت فورد موستانگ تمام الکتریکی بر پایه تسلا پیشتازی راو4 در استرالیا کمترین سوددهی تویوتا در 9 سال ارزش بازار برترین خودروسازان جهان 666 میلیون یورو زیان در ب ام و روح تازه در بدن فورد افت 68 درصدی سود هوندا فورد ترانزیت XLT مدل 2020؛ ون 310 اسب بخاری با امکانات روز +تصاویر LC 500؛ زیباترین کانورتیبل ژاپنی 2021+تصاویر فورد جدید موستانگ چه ویژگی های جدیدی ارائه می دهد؟ خودرو فوق لاکچری رونالدو + تصاویر اطمینان بالای کانادایی‌ها به تویوتا خط تولید تویوتا راو 4 را ببینید سگ های رباتیک در فورد مشغول به کار شدند ایمنی فوق پیشرفته در بنز کلاس اس فراخوان 183 هزار تویوتا توندرا مدل جدید لکسوس NX برای اولین بار دیده شد بهترین خودروهای هیبریدی معرفی شدند لطفا نیکل بیشتری استخراج کنید! کدام خودروسازان وفادارترین مشتریان را دارند؟ تولید خودروی تویوتا در ماه آگوست بهبود می یابد همکاری فورد با اینتل برای توسعه فناور‌ی‌های جلوگیری از تصادف موج‌سواری بازار خودرو بر نوسان نرخ ارز پاسکاری گرانی میان خودروساز و دلال خودرو محصول جدید تویوتا را بشناسید+تصاویر کرولا 2021 در یک نسخه ویژه+ تصاویر سدان محبوب ژاپنی ایمن تر از همیشه! +تصاویر برترین آفرود 2021 معرفی شد+ فیلم رونمایی از تصاویر مرسدس بنز کلاس اس 2021 قابل اعتمادترین خودروها در 2020 هیولای قدرتمند و یک رکورد در کمپانی آلمانی! فورد برانکو اسپرت 2021+تصاویر معرفی موستانگ شاسی‌بلند خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟ جزئیات پیشنهاد وزارت اقتصاد برای اخذ مالیات سنگین از دلالی خودرو صفر افزایش فروش خودروهای فورد در چین تعدیل کارکنان فورد در رومانی فورد 10 میلیون دلاری بزرگترین فراخوانی خودرو در تاریخ ولوو افزایش تولید و فروش، کاهش رضایت‌مندی تبلیغ در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ممنوع سرویس رایگان فورد برای مشتریان ​مردم در سال98 از کدام خودروسازان رضایت بیشتری داشتند؟ پرفروش‌ترین برندهای خودرو در بریتانیا اس سی ال گلوبال و معرفی دو کیت بدنه گوئمون و کوتارو+ تصاویر مرسدس و انویدیا سیستم خودران خودرو می سازند تویوتا RAV4 مدل 2020 چند؟ کلاس سالون و استیت با تپنده پرقدرت 8 سیلندر+تصاویر بازگشت کرونا به تویوتا خداحافظی بنز و بی‌ام‌و از هم! کارکنان فورد تا پایان سال می‌توانند دورکاری کنند توقیف بنز 100 میلیاردی در پایتخت انتشار گزارش تخلف خودروسازان رنگی خاص برای فراری 812 سوپرفست DMC همکاری فورد و فولکس در ساخت ون های تجاری سرمایه‌گذاری مرسدس در هوش مصنوعی فراخوان 1/ 2 میلیون خودروی فورد عرضه نخستین فیستا برقی معرفی خودرو پریوس عرضه کراس‌اوور پلاگین‌ هیبریدی فورد در تابستان تجربیات تحقیقاتی‌مان را به خودروسازان منتقل خواهیم کرد بررسی فنی ون فورد ترانزیت + فیلم معرفی تویوتا فورچونر 2021+ تصاویر تویوتا هایلوکس 2021 معرفی شد +تصاویر همکاری تویوتا با 5 شرکت چینی برای توسعه صنعت خودروهای هیدروژنی معرفی خودرو تویوتا کمری تویوتا قایقی با سوخت هیدروژنی می سازد راو4 پرایم 2021 معرفی شد+ تصاویر ضدعفونی خودروهای پلیس فورد با گرمای خود اتومبیل انگلیس در یک ماه 197 دستگاه خودرو تولید کرد بررسی کشتی لوکس آئودی، A 8 پلاگین هیبرید 2020 10 پرچمدار صنعت خودرو در آینده را بشناسید + تصاویر فروش "ون برقی مرسدس بنز" آغاز شد! اولین خودرو مینی‌ون لکسوس + تصاویر بازگشایی کارخانه فورد در مکزیک با فناوری انحصاری رنگ بدنه و تولید محدود 12 دستگاه! سرمایه‌گذاری 480 میلیون دلاری بنز در شرکت باطری‌سازی چینی فورد اِج اس تی 2020؛ ترکیبی فعال از طراحی و پیشرانه اسپرت! +تصاویر معرفی خودرو c200 بنز کارات دوشاتله و معرفی لیموزین لندکروزر!+ تصاویر آیا تویوتا RAV4، فروش کمری و کرولا را خواهد شکست؟ کرونا دوباره کارخانه‌های فورد آمریکا را به تعطیلی کشاند! تویوتا از نسل جدید خودروی هیبریدی خود رونمایی کرد+ فیلم فراخوان تویوتا راو4 بعلت نقص ایمنی مرسدس بنز آ ام گ C63 S مدل 2020 معرفی شد+ تصاویر آزمایش جالب فورد با فضولات پرندگان تبدیل تویوتا 4رانر به یک تانک شاسی بلند! (+تصاویر) خاص ترین مرسدس بنز اس-کلاس فقط 130 دستگاه! +تصاویر مشخصات محصول جدید خودروسازان بم اعلام شد لکسس آتش به مالش زد تداوم تعطیلی کارخانه مرسدس بنز در آمریکا حریق در تویوتا لندکروز 70 خداحافظی همیشگی با ب‌ام‌و M760Li مودیز پیش‌بینی فروش جهانی خودروسازان را دوباره کاهش داد بازگشایی خودروسازان به تعویق افتاد تعطیلی کارخانه مشترک تویوتا و پژو تمدید شد مرسدس- بنز چگونه برای چهارمین سال متوالی" بزرگترین سازنده خودروهای لوکس در جهان" لقب گرفت؟ مقایسه تویوتا یاریس هاچ‌بک با یاریس کراس + تصاویر تویوتا تولید در آمریکای شمالی را 29 درصد کاهش می دهد سقوط 80 درصدی سوددهی تویوتا در بحران کرونا فراخوان 2/ 3 میلیون تویوتا و لکسوس ادامه دردسر رنجر برای فورد نسخه جدیدی از مرسدس بنز CLS 260 + فیلم دستور اکید رحمانی برای افزایش تیراژ خودرو تا یک میلیون و 200 هزار دستگاه آمادگی فورد برای بازگشایی کارخانه‌ها نگاهی به خودرو آفرود RAV4 شرکت تویوتا طراحی خودرو بعد از کرونا متحول می شود بازگشایی کارخانه‌های فورد در اروپا بجز انگلستان آلبرمو؛ شاسی بلند ژاپنی با استایل ایتالیایی! تصاویر تولید 26 دستگاه فورد در یک ماه از هیولای مینیمال تا کلاسیک 1 میلیون دلاری! (+تصاویر) مرسدس اوراقی با یک میلیون دلار حراج شد! نگاهی به آفرود جذاب فورد +تصاویر پرفروش ترین خودرو جهان را بشناسید+ فیلم جهش تولید نیاز به تصمیمات بزرگ و منطقی دارد با شروع فعالیت خودروسازان در سال جدید، شرکت سیف خودرو تولید SWM را شروع کرد مقاومت تویوتا در برابر کرونا رکوردهای جدید پریوس افسانه‌ای مذاکره فورد برای ازسرگیری تولید خودروهای تسلا می‌توانند علائم و چراغ‌های راهنمایی رانندگی را ببینند افت 88 درصدی فروش خودروسازان فرانسوی! قیمت خودرو آزاد نشود، روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت 758 هزار دستگاه خودروی سواری در سال 98 تولید شد تغییرات عظیم در لکسس LS فیس لیفت +تصاویر ​عبور از رقم خیره کننده 15 میلیون افت 85 درصدی سود خودروساز چینی پیش‌بینی زیان هنگفت فورد فراخوان ابرخودروی مک‌لارن نگاهی به وضعیت تولید خودروسازان بزرگ در سال 98 پیش‌بینی ضرر 5 میلیارد دلاری فورد در سه ماهه دوم سال ‌بازار چین در حال جان گرفتن است تندباد سهمگین کرونا؛ بحرانی غیر قابل پیش بینی یاریس کراس 2021 هیبرید معرفی شد+ تصاویر تویوتا به دنبال از سرگیری تولید خودرو در آمریکا از ماه می اتاق شیشه ای نقطه عطف تعامل ایران خودرو و قطعه سازان مذاکره خودروسازان آمریکا با اتحادیه‌ کارگران برای بازگشایی خطوط تولید فورد موستانگ پرفروش‌ترین خودرو اسپرت در 2019 استفاده کارگران از دستبندهای الکترونیک فاصله گذاری در کارخانه فورد فروش تویوتا RAV4 به 10 میلیون دستگاه رسید ضرر 2 میلیارد دلاری خودروسازی فورد آمریکا به خاطر کرونا فراخوان مازراتی به دلیل سرعت گرفتن بی موقع خودرو فراخوان خودروی جدید تویوتا کرولا مدل 2020 ! تمدید تعطیلی کارخانه سوبارو در آمریکا فراخوان فیات‌-کرایسلر در آمریکا مسئولیت اجتماعی آمیکو در روزهای شروع کرونا ژاپنی‌ها تاکسی هوایی ساختند انتشار تصاویر و جزئیات رسمی تویوتا هریر 2021 جدید زیان فورد از کرونا تویوتا هریر 2021 معرفی شد +تصاویر جی ال اس580؛ شاسی بلند درشت اندام 2020 مرسدس با پیشرانه 8 سیلندر+تصاویر رشد فروش شاسی‌بلند فورد در اوج بحران کرونا! معرفی لکسوس LC کوپه 2021 + فیلم فراخوان لکسوس در استرالیا بازگشایی کارخانه‌های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا! خلاقیت ایتالیایی و یکی از جذاب ترین پلتفرم های خودرویی آلمان!+تصاویر ماجرای ورود خودرو کرونا به ایران! + تصاویر خروج دو مدل تویوتا از هند تویوتا و محصولاتی که فقط برای اماراتی ها تولید می کند! +تصاویر کارلِکس دیزاین؛ از شاسی بلند G تا قایق لوکس مرسدس بنز! +تصاویر ادامه تعلیق تولید فورد در اروپا قیمت خودروهای خارجی در سال 99 ارزان می‌شود؟ بازار خودرو در سال 99 به کدام سمت می‌رود؟ تلاش خودروساز آمریکایی برای مقابله با کرونا بررسی سریع ترین خودرو های 2019 فناوری خودران تسلا به زودی چراغ‌های راهنمایی را تشخیص می‌دهد قیمت تویوتا کمری 2020 دو دیفرانسیل اعلام شد تعطیلی خودروسازان آمریکا تا ماه آوریل ادامه خواهد داشت تمدید تعطیلی خودروسازان آمریکایی تا یک ماه دیگر! قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان تیونینگ برای یک محصول ناموفق! + تصاویر مقایسه خودرو رنو کپچر با تویوتا کرولا بررسی فنی مرسدس بنز اسپرینتر مدل 2020 + فیلم فراخوان مرسدس بنز در استرالیا کرونا، کارخانه‌های فورد و فولکس‌واگن را هم به تعطیلی کشاند تمهیدات فورد و جی‌ام برای مهار کرونا مقایسه خودرو لکسوس NX 300 و 350 RX نگاهی به مرسدس بنز A220 +تصاویر ازسرگیری فعالیت تویوتا در چین اولین تجربه رانندگی با مرسدس-ای ام جی GLS 63+ فیلم معرفی اسپرینتر 2020؛ خودروی همه کاره مرسدس بنز وقتی ایی-کلاس مرسدس بنز تبدیل به وانت می شود! نگرانی از هک گسترده خودروهای تویوتا، هیوندای و کیا دانستنی‌هایی درباره خالق مرسدس بنز قیمت خودروهای خارجی را به نصف می‌رسانیم مدیرعامل تسلا وحشت از کرونا را بی معنی خواند سقوط 70 درصدی فروش تویوتا در چین! لطمه کرونا به خودروسازان ژاپن کیا کادنزا فیس لیفت 2020 معرفی شد معرفی سه مرسدس هیبریدی ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران‌خودرو، زمینه‌ساز توسعه دولت الکترونیک تولید خودروهای برقی تویوتا با همکاری FAW چین سرمایه‌گذاری تویوتا در خودران‌ها مشخصات فنی آئودی RS 6، ب‌ام‌و M 5، مرسدس E 63 و پانامرا توربو S تغییر ارزش بازار برترین خودروسازی‌های جهان سرمایه‌گذاری تویوتا در یک استارت‌آپ خودروی پهن پیکر لکسوس LX570 2020 وارد بازار شد فروش تویوتا 41 درصد کم شد! تویوتا دست دوم چند؟ + جدول نگاهی به سدان جذاب تویوتا +تصاویر آغاز تولید 3 کارخانه تویوتا در چین از فردا تویوتا دست دوم چند +جدول چرا مدیرعامل تسلا خواستار حذف اکانت های فیس بوک است؟ باتری‌های جادویی تویوتا سقوط آزاد سود مزدا تولید پیکاپ مرسدس‌بنز متوقف می‌شود استفاده از روغن گیاهی به عنوان سوخت در برخی خودروهای تولیدی فورد تویوتای لوکس مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال 2020 معرفی 10 خودروی پرفروش در کانادا+عکس بررسی فنی طراحی فیس‌لیفت مرسدس E کلاس به همراه تصاویر پایان عمر خودروسازی برای استرالیا کارخانه‌های تویوتا در چین تعطیل شد ساخت تایلند تویوتا 3 میلیون خودرو را از آمریکا فراخواند 10 شاسی بلند لاکچری سال 2019 را بشناسید فراخوان تویوتا برای 3.4 میلیون خودرو به دلیل نقص کیسه هوا کف قیمت خودروهای تویوتا در بازار چند است؟ + جدول همه آنچه از لکسوس؛ شرکت خودروسازی ژاپنی و علل موفقیت‌هایش نمی‌دانید! لوکس‌ترین برند خودرو در سال 2019 کراس‌اوور اروپایی تویوتا تایید شد فراخوان 700 هزار خودروی تویوتا به علت نقص پمپ سوخت بررسی فنی خودرو یورش آئودی "شهر تمام هوشمند تویوتا" ساخته می‌شود + تصاویر و مشخصات کاهش تاثیر وام خودروسازان با تاخیر در پرداخت خودروسازان در پیچ واگذاری فورد بالغ بر 17 میلیون خودرو فروخت بررسی فنی تویوتا GR یاریس + مشخصات تویوتا قویترین "موتور 3 سیلندر خیابانی" جهان را معرفی کرد بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی مقایسه لکسوس LS با تویوتا کرولا تویوتا شهر هوشمند می سازد معرفی 20 خودروی برتری که در سال 2020 به بازار می‌آیند آفتاب‌گیر خودکار خودرو خودروی جدید مرسدس با الهام از فیلم آواتار پاوربانکی برای شارژ باتری خودرو فراخوان برای 744 هزار خودروی بنز در آمریکا اعلام شد نبرد سرسخت خودروسازان آمریکایی و ژاپنی برادر کوچکتر داستر نامگذاری شد خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروسازان تا پایان سال 99 واگذار می شوند ارتقای جایگاه و صیانت از خودروهای کلاسیک ب.ام.و تویوتا به علت تقلب در قیمت‌گذاری لکسوس جریمه شد نگاهی به تویوتا CH-R هیبریدی مدل 2020 معرفی رسمی مرسدس بنز اسپرینتر الکتریکی + مشخصات 10هزار میلیارد تسهیلات برای خودروسازان در نظر گرفته شد شکستن رکورد در ایران خودرو با تولید 2300 دستگاه خودرو ستارگانی از سرزمین آفتاب تابان محکومیت مرسدس به پرداخت غرامت "تویوتا" از نسخه جدید ربات انسان‌نمای خود رونمایی کرد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول وزارت دفاع ایران در ساخت قطعات به خودروسازان کمک خواهد کرد خدمات متمایز پرشیا خودرو برای مالکان خودروهای کلاسیک ب.ام.و و مینی امضای تفاهمنامه 6500 میلیارد تومانی بین وزارت نفت و خودروسازان تامین نقدینگی موردنیاز قطعه سازان ظرف دو هفته آینده لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال 98 + تصاویر مرسدس بنز جی‌ال‌ای 2020 آلمان بزرگترین بازار خودروهای برقی اروپا فراخوان فورد برای 547 هزار وانت سوپر دیوتی به دلیل نقص فنی رونمایی از مرسدس بنز GLA مدل 2021 آغاز آزمایش فناوری خودران مرسدس بنز و بوش مرسدس بنز 2020 چند؟ +تصاویر تولید مشترک خودروهای روسی در ایران جدی شد خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول با بزرگترین خودروسازان دنیا آشنا شوید قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول چانه‌زنی خودروسازان برای تغییر استاندارد آلایندگی چری تیگو7 ، انتخابی مناسب برای لوکس پسندان فراخوان تویوتا در استرالیا بررسی فنی خودروی لوکس مرسدس بنز+ مشخصات رشد فروش مرسدس‌بنز در بازارهای جهانی دورخیز بنز برای اخراج 10 هزار نفر از کارکنان قیمت جدید بنزین بازار کدام خودروها را داغ کرد؟ قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول ســــی سال قبل! یک اتاق رؤیایی قهر نخستین خودروی الکتریکی لکسوس با آمریکا صد و پنجاه هزار سفارش خرید در 2 روز برای وانت تمام برقی تسلا ثبت شد هجوم خریداران برای وانت زره پوش تسلا جریمه بنز و فولکس و ب ام و در آلمان به خاطر تبانی در قیمت‌گذاری فولاد مرسدس بنز پلاگین هیبریدی + تصاویر لکسوس نسخه کروکی مدل جذاب LC 500 را معرفی کرد خودروی 2020 Sentra، اتومبیل زیبا و پیشرفته نیسان قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول نگاهی به فورد موستانگ الکتریکی+ تصاویر فراخوان فورد به‌علت ریسک آتش‌سوزی تویوتا کمری و آوالن 2020 با پلتفرمی جدید تولید می‌شوند رونمایی از نخستین خودروی برقی لکسوس تخفیف فورد به مشتریان خودروسازی تسلا در حومه برلین کارخانه‌ای بزرگ احداث می‌کند تخفیف 5000 دلاری برای مشتریان! احتمال سرمایه‌گذاری کلان خودروسازان آلمانی در آمریکا قیمت خودرو مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! فورد Expedition با توشه جدید بزرگترین سازنده چینی خودروهای برقی با تویوتا همکاری می‌کند مرسدس‌بنز ساخته شده از طلای سفید + عکس نسخه برقی خودروی مرسدس بنز ساخته می شود لکسوس رشد کرد؛ تویوتا ضعیف شد بررسی فنی مینی‌ون‌های اروپایی فورد و S-Max + مشخصات رشد 1.2 درصدی فروش مرسدس بنز در آمریکا قیمت انواع خودروهای هیوندای در بازار 11 آبان 98 آسیب صنعت قطعه در پی مشکلات خودروسازان فورد هزاران خودرو را فراخوان داد فورد آمریکا 450 کارگر خود در کانادا را اخراج می‌کند رونمایی مزدا از نخستین خودروی برقی خود لکسوس هم به جمع خودروسازان الکتریکی می‌پیوندد سوناتا هیبرید GLS پنج میلیون تومان ارزان شد آیین‌نامه‌های مورد نیاز FATF در دولت تصویب شده است قیمت روز خودروهای تویوتا + جدول خودروهای EQ نقلی قیمت انواع مرسدس بنز در بازار + جدول تویوتا برای سالمندان خودروی برقی می سازد اپلیکیشن مرسدس بنز اطلاعات کاربرانش را فاش کرد مرسدس تولید این خودرو را متوقف می‌کند؟ بررسی فنی از نسل جدید تویوتا یاریس + مشخصات قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول رونمایی BMW از سری 2 گرن 2020 + تصاویر سراتوی در سال 95 و بر اساس طرح مجلس واگذار شده است خیالتان از باتری خودرو راحت باشد! نگاهی به مرسدس کوپه 2020 +تصاویر صدها هزار خودروی بنز برای کنترل فراخوانده شدند ستارهای پرفروغ، جواهری بی‌بدیل پرفروش‌ترین برندهای خودرو در جهان کدامند؟ بررسی فنی مرسدس بنز G کلاس + مشخصات ارزان‌ترین لکسوس در بازار چند است؟ (16 مهر 98) + جدول رنسانس بلندپروازانه مازراتی با ده مدل جدید معنای نام بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان چیست؟ / قسمت اول قیمت خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال 2019 است؟ + لیست 50تایی بررسی فنی تویوتا کرولا 2020 + مشخصات بررسی فنی لکسوس مدل 2020 + مشخصات خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول اعلام آمادگی خودروسازان تبریزی برای تولید اتوبوس فولکس واگن در ترکیه خط تولید خودرو تاسیس می‌کند مرسدس GLB زیر تیغ AMG 100 خودروی برتر 2019 در بازار چین همکاری تویوتا و سوبارو برای توسعه خودروهای هیبریدی قرص‌های نیروزای خودرو چند؟ نمایی از قایق 3/5 میلیون دلاری لکسوس + تصاویر وانت بنز زیر تیغ جراحی + عکس بی ام دبلیو وریا واقعا 3 میلیارد است؟! جدیدترین قیمت خودروهای ژاپنی کارکرده در بازار (1 مهر 98) + جدول تویوتا سنچوری سفارشی امپراطور ژاپن + تصاویر قیمت خودرو کره‌ای در بازار تهران + جدول بررسی فنی فورد فوکوس ST 2019 + مشخصات نبرد غول‌های خودروسازی در فرانکفورت پورشه 911 سودآورترین خودرو 2019 حمل بار با خودروی مسابقه‌ای بنز + عکس خودروی خورشیدی جدید تویوتا می تواند تا ابد حرکت کند خودروی تولید 1901 مرسدس با فناوریهای جدید احیا شد آمار فروش بنز و ب‌ام‌و تا نیمه 2019 رونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز 2020 در نمایشگاه فرانکفورت پژو فرانسه از "مرسدس بنز" و "بی ام و" سبقت گرفت قیمت خودرو کره‌ای در بازار تهران + جدول داخل نسل جدید کیا موهاوی چه می‌گذرد؟ خودروسازان انگلیسی خواهان تاخیر در برگزیت شدند بزرگداشت 110 به سبک بوگاتی با چِنتودیِچی گاوِ بی‌سر شکل و شمایل احتمالی نسل جدید هیوندای توسان قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول قیمت روز انواع خودروی «تویوتا» + جدول توقف تولید تویوتا پس از برگزیت ترامپ برنامه داشت سه اتوبان منتهی به تهران را ببندد لباس جادوی جدید فورد رِنجر تولد اتحاد تویوتا و سوزوکی برنامه کاهش ارزبری 40 میلیون یورو با افزایش عمق ساخت داخل قطعات عرضه سه محصول جدید توسط ایران خودرو تا پایان سال جاری جولان برقی‌ها در المپیک توکیو همه مردان ایران خودرو نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ اقدامات تاثیرگذار وزارت صمت برای اصلاح صنعت خودرو قیمت خودرو مرسدس بنز در بازار +جدول هزاران خودروی برقی تویوتا در صف انتظار بازی‌های المپیک توکیو جی تی-اس؛ موشک خیابانی مرسدس بنز! (+تصاویر) بنز اس600 زیر پای سفیر آلمان در تهران! قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) ون 300 هزار دلاری برقی، محیط زیست را آلوده نمی‌کند گزارش پرونده های خودروسازان در مجلس قرائت می شود بنز، آئودی و بی.ام.و متحد شدند بررسی فنی تویوتا کمری هیبرید + مشخصات مرسدس بنز هیبریدی در راه است کاهش التهاب بازار با افزایش عرضه خودروسازان ترامپ بنز و ب ام‌ و را هم تهدید کرد! فروش موفقیت‌آمیز بنز در چین لامبورگینی اونتادور SVJ 63 رودستر از راه رسید محبوبان آینده قیمت انواع خودرو کوپه در بازار + جدول سبقت مرسدس از ب ام‌ و و آئودی به چین معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر 2019 نظاره‌گر جدیدترین ساخته بوگاتی باشید خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول جنرال موتورز و فورد برای رکود احتمالی اقتصادی آماده می شوند قیمت جدید انواع فولکس واگن در بازار تهران +جدول مرسدس خودروی 1932 خود را بازسازی کرد جریمه هنگفت برای مرسدس‌‌بنز استثنائی برای تردد ماشین‌های خارجی‌ به داخل کشور نیست مرسدس بنز 7 رنگ در تهران! + عکس انتشار عکس‌های جاسوسی از خودروی قدرتمند مرسدس بنز در جلسه انتقادی سازمان بازرسی با خودروسازان چه گذشت؟ تاثیر آزادشدن ورود خودروهای خارجی به کشور در کاهش تصادفات آلمانی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول) تمسخر بنز و بی‌ام‌و توسط ترامپ انتشار اطلاعات رسمی از نسل آینده بی ام و M3 حراج خاص ترین پورشه تاریخ فراخوان مرسدس‌‌بنز به‌دلیل قفل فرمان تولید این خودروها در سال 2019 متوقف شد! اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) وضعیت بحرانی قطعه سازان و خودروسازان توقیف "تویوتا رافور" 9 میلیاردی در ایلام تصاویر لو رفته از جدیدترین مینی‌ون تویوتا (+ عکس) ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! پرواز ستاره اقتصادی دهه 40 ممنوعیت خرید خودروی خارجی توسط نهادهای دولتی قزاقستان مینی‌خودروها قربانی تحولات خودروسازی قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019 کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ کاهش شدید سود شرکت رنو در 6 ماهه اول 2019 بررسی لکسوس NX300 H هفت کلید 2017 + مشخصات خودرویی که سرعتش را با شناسایی چاله‌ها و سرعت گیرها تنظیم می‌کند لِه کردن یک "فراری" 304 هزار دلاری روش جدید تویوتا برای المپیک 2020 10 خودروی پلاگین هیبریدی برتر 2019 دلسرد از خودروسازان داخلی در پی فروش اختراع به مرسدس بنز 10 خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر تویوتا و BYD خودروی‌ برقی مخصوص چین می‌سازند GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس) خودروهای محبوب انگلیسی‌ها کدامند؟ فورد 200 کارگر را در کانادا از کار برکنار می‌کند آغاز تولید خودروهای برقی در اندونزی از سال 2022 وسیله نقلیه مخصوص المپیک توکیو رونمایی شد خبر ساختگی فاکتورشدن 3 هزار برلیانس توسط سایپا کذب محض است خداحافظی با پدر ماستنگ و ناجی کرایسلر ماجرای انتقال دو بنز لوکس به پیونگ‌یانگ (+عکس) رسوایی جدید فورد خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند شرط تولید خودروی جدید از زبان معاون رییس جمهور تویوتا به جای کرولا یک SUV می سازد فورد و فولکس واگن خودروی خودران می‌سازند یک شاسی‌بلند جایگزین تویوتا کرولا می‌شود جدیدترین هاچ‌بک مرسدس‌بنز را ببینید تبادل فناوری بین فولکس واگن و فورد برای توسعه تکنولوژی جدید فراخوان مجدد 58 هزار فورد فوکوس خودروسازان بازار را تشنه نگه‌ داشته‌اند پایان جنگ بنز و ب‌ام‌و فورد از پلتفرم ساخت خودروی برقی آلمانی استفاده می کند خودروهای خودران 2024 راهی بزرگراه ها می شوند سبقت فروش ب ام‌ و از دایملر کلاسِ G در ابعاد کوچک‌تر نرخ محصولات کیاموتورز کاهشی شد فروش بنز بیشتر است یا ب‌ام‌و؟ "تویوتا" سرویس اتوبوس‌های خودران راه‌اندازی می‌کند جریمه سنگین در کمین خودروسازان بزرگ جهان شرکت خودروسازی فورد 12 هزار نیروی کار خود را در اروپا اخراج می‌کند سقوط سهام بنز پس از رسوایی آلایندگی همکاری فورد و ماهیندرا در تولید شاسی‌بلندها بطری های پلاستیکی کف پوش خودروهای «فورد» می شوند وضعیت بازار خودروهای وارداتی در اولین روز تیرماه بنز با ارزش‌تر است یا ب ام‌ و؟ جدیدترین شاسی‌بلند لکسوس مقاومت تویوتا برای ساخت کارخانه خودروسازی در عربستان جلوی پیش‌فروش بدون تاریخ خودرو گرفته شود رقابت خانه به خانه شرکت رنو دیگر شریک راهبردی خودروسازان ایرانی نخواهد بود سیستم پارک خودکار روی همه مدل‌های تویوتا فولکس‌واگن و فورد در یک قدمی اتحاد مرسدس AMG GT R با تیونر G-Power، جذاب‌تر و قدرتمندتر از گذشته می‌شود آئودی را برق گرفت محدویت‌های واردات خودرو با ابلاغ قانون جدید باید اجرا شود همکاری غول‌ها برای توسعه خودروهای برقی و خودران مرسدس AMG GT63S؛ محصول جدید برابوس بهترین خودروهای روباز 2019 + قیمت به پول ایران ضرورت تدوین دستورالعمل محاسبه قیمت خودرو در شرایط خاص شاسی بلند جدید مرسدس بنز از راه رسید داستان ستاره اشتوتگارت تقویت همکاری تویوتا و سوبارو پراید چقدر ریخت؟ قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار تصمیم تویوتا بر توسعه خودروهای برقی هدف جدید تویوتا برای فروش خودروهای برقی همزاد راست‌ دست e-tron برای بریتانیا خودروی پلاگین هیبریدی بنز در راه است نصف درآمد تویوتا از فروش خودروهای برقی خواهد بود‍! فورد بزرگترین کارخانه خود در انگلیس را تعطیل می‌کند مرسدس بنز آروکس جدید معرفی شد تویوتا هایلوکس نسخه Special محصولی متمایز مرسدس بنز EQC نمادی از ایده‌های جدید موضوع دپوی خودرو در انبار خودروسازان صحت ندارد 10 خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید محبوبان خلاف‌کاران! حمال‌های خودروساز را بشناسید فراخوان مرسدس‌بنز در استرالیا بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد بررسی کراس اوورهای جدید فورد در دو سال آینده؛ آینده بلندبالای فورد بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ سواری «فیات» در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم تولید می‌شود اِشکودا اِسکالا را بشناسید نسل کاملاً جدید نیسان وِرسا معرفی شد هویتی ویژه و طراحی قوی در نسل جدید کیا اپتیما مرسدس-آاِم‌گ CLA35 را بشناسید خودروهای الکتریکی از 200 سال پیش وجود داشتند! به‌زودی بیش از 100 هزار خودرو عرضه می‌شود روبات دو پای فورد برای حمل و نقل پستی (+عکس) نسل نو فورد اِسکِیپ چه مشخصاتی دارد؟ بیکاری 7 هزار کارمند در صنایع خودروسازی آمریکا ! انقلاب در ساختار فورد قدیمی‌ترین پورشه باقیمانده خودروی الکتریکی بولت و شروین فورد آمریکا، 7 هزار کارمند خود را اخراج می‌کند دولت نقدینگی خودروسازان را تامین کند معرفی فورد رنجر نسخه Wildtrakبا امکاناتی جدید انتقاد شدید تویوتا از ترامپ پیشنهاد واردات خودروهای خارجی دست‌دوم با هدف کاهش قیمت خودرو تویوتا Special یک هایلوکس متفاوت نخستین کراس اوور برقی مرسدس بنز را بشناسید تعرفه‌های واردات خودرو به آمریکا 6 ماه دیگر اجرا می‌شود سواری لکسوس 24 میلیاردی به مقصد نرسید لوگوشناسی تعدیل کارکنان فورد در بریتانیا و آلمان احتمال توقف فروش مرسدس سی در آمریکا آشنایی با سیستم تعلیق جادویی بنز بررسی تویوتا راو4 مدل 2020 صرفه جویی در وقت کارمندان با ربات کارخانه فورد کنترل مصرف بنزین وظیفه مردم است یا خودروسازان؟ بهترین خودروهای هاچ‌بک‌ با قابلیت حرکت 4 چرخ (آ‌ویل‌درایو ) 2019 در بازار مازراتی به تولید موتورهای درون سوز ادامه می دهد تولید40 هزاردستگاه محصولات ایران خودرو از ابتدای سال 98 تاکنون قیمت خودروهای‌ خارجی دست‌دوم در بازار + جدول پایان تنش در کارخانه فورد برزیل راهکارهایی برای تحقق شعار رونق تولید در صنعت خودرو توقف تولید مرسدس هوشمند در آمریکا آپشن‌های خاص زیرپای لوکس‌سواران ایرانی تاسیس پیست جدید تویوتا فولکس‌واگن با شاسی‌بلند جدید خود، بازار چین را هدف گرفته است تویوتا از خودروی Proace City رونمایی کرد فورد ساخته شده از طلا، نقره و الماس افتتاح پرونده کیفری علیه فورد انتقاد از تصمیم شرکت بنز برای قطع کمک مالی به احزاب فورد هم به سرنوشت فولکس‌واگن دچار می‌شود؟ چرخ دستی فروشگاه‌ها مجهز به ترمز هوشمند شد رونمایی از شاهکار تازه مرسدس بنز +عکس سرمایه‌گذاری نیم میلیارد دلاری فورد در تولید خودروی برقی اهدای «مرسدس بنز» یک عربستانی به سیل زدگان ایرانی طراحی لوکس لکسوس مدل RC F +تصاویر تولید نخستین لکسوس برقی برای چین تولید کامیون هیدروژن سوز تویوتا با آلودگی صفر سرمایه‌گذاری فورد در اروپا برای هیبریدی‌ها ایجاد موسسه تحقیقاتی تویوتا در چین عرضه کم خودروسازان و افزایش قیمت خودرو در بازار سال نو هوندا هم سبز می‌شود! کاهش تولید خودروهای برقی آئودی تسلا در مورد انفجار خودرویش در چین تحقیق می‌کند سرمایه‌گذاری 333 میلیون دلاری «سافت بانک» ژاپن در پروژه خودران بررسی خودرو اسمارت فور 2 تغییرات ژاپنی‌ها در خودروی مجلل انگلیسی نقص فنی در وانت‌های سری F فورد سبب جمع‌آوری دوباره آن‌ها شد آغاز فروش خودروهای تسلا کارنامه تولید خودروسازان در سال97 سود فورد 1 میلیارد دلار رشد خواهد کرد برنامه دایملر برای کاهش هزینه‌ها بررسی خودرو تویوتا کمری هیبرید شرکت فورد از پرطرفدارترین موستانگ خود رونمایی کرد +تصاویر کاهش فروش فورد و نیسان در اروپا فرمان واگذاری اموال خودروسازان صادر شد افزایش قیمت در بازار بی‌مشتری تولید دو خودروی برقی توسط تویوتا برای بازار چین معرفی شاسی‌ بلند مفهومی مرسدس بنز تقویت همکاری فورد و چانگان لکسوس با ون لوکس به شانگهای آمد کاهش جهانی تولید خودرو نقشه راه تولید 2/ 1 میلیون خودرو دوپینگ خودروسازان با فروش نقدی اعلام آمادگی بسیاری از شرکت‌های خودروسازی خارجی برای فروش قطعات به ایران دو فرمان اقتصادی به زنجیره خودروسازی قیمت جدید انواع خودرو تویوتا + جدول جدیدترین سدان اسپرت بنز را ببینید سهم دولت از خودرو حرکت خودرو در جاده سنگلاخ تولید اعمال تعرفه بر واردات خودرو در آمریکا به ژاپن، کره و آلمان آسیب می‌زند کمتر از یک درصد منابع ایران خودرو و سایپا سهم تحقیقات است احتمال جریمه سنگین برای خودروسازان آلمانی نتیجه همکاری غول‌های خودروسازی آمریکا و اروپا چه می‌شود؟ این خودروها در بازار تهران حداقل یک میلیارد تومان قیمت خورده اند تولید 30 مدل جدید فورد در چین تویوتا دست سازندگان خودروهای هیبریدی را می‌گیرد تکرار تجربه موسسات مالی در خودروسازی کاهش 3/7 درصدی فروش خودروسازان غربی در ماه مارس کدام خودروسازان خارجی بیشترین فروش را در سال گذشته میلادی داشتند؟ خودروسازان آلمان به کارشکنی در توسعه انرژی پاک متهم شدند مقایسه "پروسید کیا" و "شوتینگ‌بریک" CLA بنز + تصاویر پوتین کارخانه مرسدس بنز در روسیه را افتتاح کرد لکسوس LC با تغییراتی عظیم در راه است همکاری غول‌های خودروسازی برای تدوین استانداردهای ایمنی خودروهای خودران خودروی برقی تازه فورد با یک بار شارژ 500 کیلومتر طی می‌کند نگاهی به مرسدس AMG S63 «منصوری» لیموزین جنسیس G90 در تقابل با مرسدس می‌باخ تویوتا gt86 کوپه‌ای با ظاهر خاص و توانایی فنی بالا بزرگترین خودروساز آمریکا به چه می‌اندیشد؟ پرطرفدارترین خودروها در اینستاگرام را بشناسید + تصاویر جدیدترین هیوندای توسان را ببینید این کامیون 900 اسب بخار توان دارد ساخت ایمن‌ترین وانت جهان توسط هوندا خودروهای جذاب آینده را ببینید شکایت یکی از مشتریان مرسدس‌بنز به دریافت غرامت ختم شد کشف تویوتا قاچاق در کرج فولکس قورباغه‌ای با موتور تقویت شده آماده مسابقه! تویوتا کمری 2019 + امکانات فنی و تصویر افت نوروزی تولید خودرو دردسرهای پرداخت تسهیلات ارزی به خودرو قوی‌ترین فورد موستانگ ساخته‌شده جهان فورد آمریکا 5 هزار نفر را تعدیل نیرو می‌کند بنز و ب ام‌ و ارزان شدند کشتی لوکس مرسدس‌بنز را ببینید فورد؛ مردی که خودرو را مردمی کرد رسیدگی قضایی به 300 پرونده شکایت از خودروسازان تعدیل هفت هزار نفری کارکنان فولکس‌واگن 5 روند مهم در نمایشگاه خودروی ژنو تویوتا به ماه می‌رود اولین خودرو تویوتا چگونه تولید شد؟ بزرگترین خودروی پیکاپ جهان روند قیمت‌گذاری خودرو در سال آینده ابرخودروی جدید استون‌مارتین معرفی شد جریمه 7 میلیاردی قاچاقچی خودروی بنز نفس دوگانه‌سوزها به شمارش افتاد کانسپت وَن الکتریکی مرسدس بنز رونمایی شد +تصاویر نقشه راه برای گذر از چالش‌های صنعت خودرو قوی‌ترین لامبورگینی دنیا تویوتا راوفور(rav4) شاسی بلند جسور و جذاب تویوتا توندرا 2019 چه تغییراتی نسبت به اولین نسخه آن داشت؟ مردم انگلیس طرفدار چه خودروهایی هستند؟ تعطیلی دو کارخانه فورد در روسیه روسیه راه چین را در بازار خودروی ایران می‌رود؟ رونمایی از خودروهای پرسرعت الکتریکی سازمان امنیت بزرگراه‌های آمریکا اطلاعات غلط ارائه کرد مرسدس بنز ون برقی تولید کرد ماجرای ورود بنز لاکچری به کشور چیست+تصویر کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر مرسدس بنزی که فقط 750 دستگاه از آن ساخته می شود خودروی روس‌ها در راه ایران فرصت 3 روزه به خودروسازان برای ایفای تعهدات سرمایه‌گذاری 58 میلیارد یورویی خودروسازان آلمانی در تولید خودروهای خودران و الکتریکی مسابقات خودرو الکتریک ژنو میزبان غول خودروسازی آلمان می شود؟ آفرودبازها کدام خودرو را ترجیح می‌دهند؟ + تصاویر آغاز فروش فوری پژوپارس و 206 رقابت کره و ژاپن بر سر خودروهای هیبریدی کاهش دنباله دار قیمت خودرو در بازار شرط ورود لادای روسیه به ایران چیست؟ فِراری اف 8 تریبوتو نسخه مسابقه‌ای تویوتا سوپرا معرفی شد نقشه‌برداری تویوتا با دوربین برای خودروهای خودران کور سوی امید در خطوط تولید خودروسازان یک روز با اولین خودروی برقی مرسدس بنز پژو مزد رفتن از ایران را گرفت پاتک به عملیات آزادسازی قیمت خودرو مردانه‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟ مرسدس بنز ای‌ام‌جی جی‌تی 4 در طلایی دیده بودید؟ هجوم متقاضیان در سایه رشد قیمت‌ها نشست کمیسیون اصل 90 با وزیر صمت و نمایندگان خودروسازان بنز با ب‌ام‌و شریک شد بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال2019 کدامند؟ پاشویه تب بازار خودروسازان آلمانی به حمل‌ونقل هوشمند روی می‌آورند بلاتکلیفی جدید ثبت‌نام‌کنندگان خودرو مذاکره برای ترخیص 10 هزار کانتینر لوازم یدکی جهت حل مشکلات خودروسازان قربانیان تعرفه‌های خودرویی ترامپ در اروپا بیگ‌بنگ بازار خودرو استقبال مشتریان از قیمت‌های داغ صعود قیمت‌ها با تورم انتظاری جاده ناهموار تولید دوگانه‌سوزها زمان استرداد ودیعه خودروهای انصرافی خودروسازان به جای تحویل خودروهای پیش فروش شده آنها را در بازار آزاد می‎‌فروشند همکاری فولکس و فورد در پروژه 4 میلیارد دلاری حرکت در جاده یک‌طرفه داخلی‌سازی شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید گران‌ترین فورد جهان با نرخ 2.5 میلیارد تومانی آماده‌سازی فورد برای خروج از بریتانیا سبقت مرسدس‌بنز از آئودی در چین خودروسازان حق گران کردن خودروهای پیش فروش را ندارند تویوتا دست دوم چند؟ +جدول شکایت مهندسان MIT از کمپانی فورد یک شرکت خودروسازی تختخواب هوشمند ساخت جایزه طراحی سال خودروی آلمان به "توارگ فولکس واگن" رسید پیش‌بینی مرسدس بنز از رشد بیشتر خودروهای متفاوت در دهه آینده اهمیت لوازم یدکی خودروهای ژاپنی بنیان‌گذار گروه صنعتی آمیکو درگذشت بنز E200 مدل 2016 را بشناسید رشد سودآوری تویوتاموتورز مرهون بازار چین است مجهز شدن خودروهای تویوتا به اندروید کاهش سود‌آوری مرسدس‌بنز خودروهای ویژه" لکسوس" به ژنو می‌روند سه راهکار سازمان حمایت برای تعهدات معوق خودروسازان خودروسازان مکلف به تحویل خودرو با ‌قیمت قبل به خریداران شدند آغاز بازپرداخت طلب قطعه‌سازان تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار وعده‌های پرریسک پیش‌فروش‌های بی‌پشتوانه لکسوس 2020 چند؟ +تصاویر تصویب بسته حمایتی خودروسازان تصادف با این بنز محال است فروش تویوتا و فیات در آمریکا کاهش یافت خودزنی خودروسازان ادعای خودروسازان در تولید برقی‌ها واکنش مشاور روحانی به لکسوس‌سواری رفیق‌دوست قیمت روز انواع خودروهای ژاپنی در بازار افزایش قیمتی که لغو شد؛ ستادی که حاشیه ساخت ظاهر سرد و عملکرد گرم بنز GBL 2020 طراحی خودرو با فناوری واقعیت مجازی شکایت از نمایندگی‌های خودروسازان در صدر افزایش 30 درصدی قیمت خودرو لغو شد رشد تیراژ محصولات رنو در ایران مدیرعامل بنز آلمان سالانه 1.56 میلیون یورو مستمری بازنشستگی می‌گیرد تولید در دی‌ماه افزایش یافت ضرر یک میلیارد دلاری فورد از بریگزیت بدون توافق بکسل 20 کاروان با وانت قدرتمند و جدید فورد فروش خودروهای تویوتا جان می‌گیرد مشتری عزیز، خودرو نداریم واگذاری سهام خودروسازان، زهر یا پادزهر پروژه خودروی خودران اپل در هاله‌ای از ابهام احتمال همکاری دو رقیب دیرینه آلمانی تلاش مرسدس‌بنز برای تولید خودرو در مصر لهستان، میزبان تولید باتری‌ مرسدس بنزهای برقی تلاش مجلس برای اصلاح امور خودروسازان پل عبور قطعه‌سازی از بحران تویوتا و پاناسونیک برای خودروهای برقی باتری می‌سازند امکان‌سنجی کاهش قیمت خودرو از مسیر تیراژ خودروسازان متعهد به رعایت حقوق مردم هستند شرکت مرسدس بنز در مصر کارخانه مونتاژ احداث می‌کند خودروهای یک میلیاردی بازار را بشناسید بنز یا ب‌ام‌و؟ فراگیری رکود همزمان با اعلام قیمت‌ها سود 2 هزار و 272 میلیارد ریالی متخلفان از فروش خودروهای لوکس درخواست خودروسازان از ترامپ عارضه هفت‌گانه در فرآیند تولید قطعه کشف 11 بی‌ام‌و صفر مدل سال 1994 در بلغارستان +تصاویر تنظیم بازار خودرو تا اردیبهشت 98 عملکرد درخشان BMW در سال 2018 رونمایی از شاسی بلند جدید فورد با 7 حالت رانندگی ون منحصر به فرد مرسدس بنز به نمایش درآمد +تصاویر همکاری مرسدس و انویدیا برای توسعه نسل بعدی خودروهای هوشمند تویوتا کمری رتبه نخست پرفروش‌ترین خودروی میان‌سایز جهان طرح مفهومی جدیدترین خودرو الکتریکی خودران مرسدس بنز رونمایی شد تویوتا دست دوم چند؟ +جدول وعده 12هزار میلیارد تومانی دولت به خودروسازان افزایش 70 درصدی قیمت خودرو‌های زیر 45 میلیون تومان تویوتا خودروهای خودران را ایمن می‌کند جای خالی شورای سیاست‌گذاری خودرو در ماجرای قیمت‌گذاری کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ خودروی پلیس2020 فورد چشم ها را خیره کرد احتیاط در قیمت‌گذاری خودروهای پر تقاضا مرسدس بنز می‌باخ "لاکچری ویژن"، خودروی مفهومی درهم و برهم سال 2018 درخواست قطعه سازان برای افزایش 50 تا 70درصدی قیمت ها سال خودروهای الکتریکی در سال میلادی جدید +عکس جذابیت به سبک مرسدس E کلاس مکلارن F1 در طراحی و ساخت کدام خودروها نقش بسزایی داشته است؟ روی زرد تولید خودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویر قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول کارشناسی قیمت خودرو تمام نشد؟ بی‌تحرکی در قیمت‌گذاری محصولات کم‌تیراژ طراحی فضای لوکس یک ون مرسدس بنز فراخوان فورد برای 874 هزار دستگاه خودرو ساخت خود به دلیل نقص فنی پیشنهاد عرضه «خودرو یارانه‌ای» نسخه شفابخش برای آشفته بازار خودرو موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها خودروسازان حق ندارند بهانه بیاورند تحقیق و تفحص از خودروسازان کلید خورد ایمن‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ هیولای عجیب و دو کابین بنز + تصاویر فراخوان 143 هزار خودروی تویوتا بازار خودروهای خارجی هم از سکه افتاد وامانده در تردید قیمت جدید انواع مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول دورخیز 23 میلیارد دلاری بنز برای گسترش خط تولید خودروهای الکتریکی معرفی 14 خودروی تاتا‌موتور تا 2022 خرید لوکس ترین شاسی بلند ب ام و برای مالکش چقدر هزینه دارد؟ مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول واکنش به قیمت‌های جدید فراخوان هزاران خودروی نیسان در ژاپن مرسدس بنز، از جدیدترین شاسی بلند سری G رونمایی کرد +تصاویر نتیجه اعتماد به دولت تحریم بهانه حذف قطعات نشود معرفی نامزد‌های برترین خودروی اروپا قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار رمزگشایی از جعبه سیاه «افزایش معقولانه قیمت» پشت پرده التهاب بازار خودرو ام‌جی صفر چند؟ فروش ویژه اقساطی جیلی GC6 خودروسازان دوباره سراغ بازار سرمایه رفتند 10 خودروی قابل اعتماد 2018 +تصاویر نیسان صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ هزینه سنگین بازگشت نیروهای تعدیل شده در حوزه واردات خودرو مرسدس بنز صفر چند؟ تویوتا صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ هیوندای صفر چند؟ کیا صفر چند؟ آشنایی با نحوه طراحی و شکل گیری لوگوی مرسدس بنز چینی ها از بوی خودروی نو متنفرند هوش مصنوعی برای یک کمپانی خودروسازی آگهی تلویزیونی ساخت مرسدس بنز مدرن‌ترین سالن تولید خودرو در جهان را راه اندازی می کند پورشه صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ مرسدس بنز صفر چند؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ افسار صنعت خودروهای خودران در دستان فورد خودروهایی که تا پایان سال 2018 وارد بازار دنیا می شوند تویوتا صفر چند؟ هیوندای صفر چند؟ کیا صفر چند؟ همکاری فولکس واگن و فورد برای خودروهای خودران و برقی کیا صفر چند؟ پورشه صفر چند؟ طرح «ساماندهی صنعت خودرو» جایگزین «ساماندهی بازار» شد سانگ‌یانگ صفر چند؟ ولوو صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول تویوتا صفر چند؟ مرسدس بنز صفر چند؟ رنو صفر چند؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ سازمان حمایت قیمت های جدید را اعلام می کند رنو صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ کدام کشورها به کدام برندها علاقه بیشتری دارند؟ (+ اینفوگرافی) کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد ریز سود و زیان خودروسازان در فروش هیوندای صفر چند؟ تویوتا صفر چند؟ توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! عرضه یک خودروی پلاگین هیبریدی دیگر توسط بی‌ام‌و با 200 تا 250 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول با 300 الی 400 میلیون تومان چی بخریم؟ کیا صفر چند؟ چه دستگاهی حرف آخر را برای قیمت خودرو می‌زند؟ مدل 5 سال قبل این خودروی ژاپنی در ایران،3 میلیارد تومان خودرو‌های آلمانی در بازار چند؟ خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ تویوتا پریوس 2017 تیپ C را بشناسید لکسوس مطمئن‌ترین خودرو شد رونمایی از جدید ترین محصول چری در شانگهای ارزان‌ترین خودرو های سدان و شاسی‌ بلند لوکس 2018 (+عکس) لکسوس صفر چند؟ رنو صفر چند؟ فورد 1.5 میلیون دستگاه خودرو را فراخوان داد تعطیلی موقت کارخانه فورد در اسپانیا مرسدس بنز اس ال 64 ساله زمان نمی‌شناسد اعلام قیمت جدید خودروها در کما تویوتا صفر چند؟ هیوندای صفر چند؟ رقم دقیق جریمه خودروسازان اعلام می شود تحول تویوتا کرولا 2020 شرکت لیفت آینده جهان خودرو را تغییر می دهد آزمایش خودروهای خودران فورد در واشنگتن کلید می‌خورد سود 339 دلاری مرسدس بنز در هر ثانیه فورد در صدد حذف چراغ‌های راهنمایی از خیابان‌ها مرسدس بنز صفر چند؟ نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار مدیرعامل تویوتا خواستار توافق انگلیس با اتحادیه اروپا «به هر قیمتی» شد هشدار درباره افت شدید سودآوری مرسدس بنز ارزشمندترین خودروسازان جهان معرفی شدند پورشه صفر چند؟ مرسدس دوست داشتنی تویوتا صفر چند؟ احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریکایی قوت گرفت لکسوس صفر چند؟ DS صفر چند؟ خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ تویوتا CH-R تیپ Lounge را بشناسید هیوندای صفر چند؟ اثر مثبت FATF بر صنعت خودرو فروش فورد در چین 43 درصد کاهش یافت تفاوت کلاس های مختلف بنز در چیست؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول سرانجام خودروهای پیش‌فروش شده خودرو‌های فرانسوی در بازار چند؟ ارز، قیمت خودرو را پایین کشید جزئیاتی از جدیدترین خودروی مرسدس بنز به مناسبت رونمایی در نمایشگاه پاریس 2018 مرسدس بنز صفر چند؟ نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار طرح اولیه خودروی آینده نگرانه مرسدس بنز با ارزش‌ترین برند خودروسازی جهان کدام است؟ خودروی پسر آجری! خودروهای 500 میلیونی تا 1 میلیاردی بازار تهران +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول DS صفر چند؟ پورشه صفر چند؟ «یگانه» چه سوار می شود؟! قیمت جدید انواع خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول شادترین خواننده ایران سوار چه خودرویی می شود؟ نیسان صفر چند؟ خروج انگلیس از اتحادیه اروپا روی سرمایه‌گذاری تویوتا تاثیر منفی می‌گذارد هیوندای محبوب ترین خودروی وارداتی بازار ایران سانگ‌یانگ صفر چند؟ فولکس‌واگن صفر چند؟ جدیدترین محصول نیسان زیان یک میلیارد دلاری فورد از جنگ تجاری «برگزیت» باعث توقف تولید تویوتا در انگلیس می‌شود خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول مرسدس بنز صفر چند؟ سفر در زمان با تاریخچه صنعت خودروسازی جهان قیمت DS صفر در بازار آکتروس جدید در IAA2018 لکسوس صفر را چند بخریم؟ فورد تازه وارد و کامیون سال 2019 اروپا هند؛ مقصد صادراتی جدید خودروسازان تویوتا صفر را چند بخریم؟ نیسان در آمریکا فراخوان داد قیمت جدید ب ام و سری 5 مدل 2018 در ایران / مهر 97 تویوتا پریوس 2017 را بشناسید نیسان صفر چند؟ نگاهی به قیمت مینی های موجود در بازار "اف ویژن" آینده‌ای برای کامیون‌های فورد تویوتا کمری 2017 را بشناسید ورزشکارانی از دوران جهش! سرچشمه موستانگ طعم تلخ نوستالژی! Mercedes-AMG A35 4MATIC؛ هیولایی در مقیاس کوچک! خودروی فضایی کرایسلر وارد خط تولید می‌شود با چه بودجه ای مرسدس بنز صفر سوار شویم؟ هندلینگ سریع و ظاهری تهاجمی در جدیدترین یاریس‌های تویوتا پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند جدیدترین مدل مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه پاریس پتروشیمی‌ها و خودروسازان وارد میدان حمایت از دولت شوند با چه بودجه ای تویوتا صفر کیلومتر بخریم؟ نگاهی به خودروی لوکس مرسدس بنز 2020 +تصاویر بنز E200 نیوفیس 2017 را بشناسید گروه خودروسازی فورد 555 خودرو را فراخواند نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند با 750 تا 800 میلیون تومان چی بخریم؟ با 650 تا 700 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ لکسوس صفر چند؟ گل به خودی ترامپ در خودروسازی بنز آینده حمل و نقل شهری را به نمایش گذاشت خودروهای 400 تا 500 میلیونی بازار را بشناسید شرکت فورد پیشنهاد ترامپ برای انتقال تولید به داخل آمریکا را رد کرد مرسدس بنز صفر چند؟ تویوتا صفر چند؟ ادامه صعود پرفروش‌ترین خودروی تویوتا فراخوان 2 میلیون فورد پیکاپ جزئیات تامین مالی خودروسازان از بازار سرمایه خودروهای خارجی جدید در راهند قیمت های جالب بنز در ایران! لکسوس صفر چند؟ همکاری هیبریدی تویوتا و جیلی کیا سراتوی 2019، مجهز و زیباتر از قبل (+عکس) شرایط آزادسازی قیمت خودرو هنوز فراهم نیست نگاهی به امپراطوری عظیم فولکس واگن قیمت انواع خودروهای تویوتا در بازار بنز صفر چند؟ خودروی "ولوو" به اتاق خواب تبدیل می‌شود! ولوو محبوب‌ترین خودروی رانندگان آمریکایی بلاتکلیفی نرخ ارز، مهمترین مشکل خودروسازان خودروهای الکتریکی میدان رقابت مرسدس و تسلا نقطه عطف سنگین‌ها آتش‌سوزی خودروهای تویوتا دردسرساز شد کراس‌اوور تمام برقی مرسدس بنز معرفی شد خودروسازان موظف به رعایت استانداردهای 85 گانه هستند مرسدس کلاس A، قیمت و ویژگی‌های اساسی تویوتا صفر چند؟ با 70 میلیون تومان بنز بخرید فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد هیوندای صفر چند؟ خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید غول خودروسازی آلمان به کمک فرمول یک آمد بنز E200 با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ تولید خودروهای تویوتا در چین 3 برابر می‌شود تغییر بازار خودروی عربستان ریشه‌یابی کاهش عرضه خودرو اوبر و تویوتا همکاری می کنند "سیلور ارو"، پیکان نقره‌ای مرسدس بنز مرسدس بنز خودروی تمام برقی مسابقه ای عرضه کرد نقص در سیم‌های شارژ خودروهای فورد بنز E200 با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول اعتراض 8 شرکت خودروسازی به تعرفه‌های وارداتی ترامپ برای خرید تویوتا چقدر باید هزینه کرد؟ لکسوس RX200T با چه قیمتی در بازار تهران معامله می‌شود؟ پرفروش‌ترین خودرو و برندهای جهان در نیمه اول 2018 چراغ‌های جدید مرسدس بنز که به جای راننده صحبت می‌کنند تردد شاسی‌بلند ناشناس در پایتخت آیا چهار چرخ ایرانی از انحصار خارج شده است؟ قیمت محصولات بورگوارد و ولوو در بازار خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول سرعت و فناوری بیشتر در خودروهای پلیس فورد راهکاری برای جبران نقص قطعات کشف 1900 خودروی خارجی قاچاق در بنادر بوشهر و گناوه خودروی مسافری بنز معرفی 3 خودرو‌ دهه نودی که برای دریفت مناسب هستند مردان نیمه آهنی در کارخانه خودرو سازی خودرو شخصی پوتین در لیست 4 خودرو برتر مقامات سیاسی قرار گرفت توریست انگلیسی با لامبورگینی کرایه‌ای 175.000 درهم جریمه شد رقیب ژاپنی E-کلاس، چند؟ این بنز لیموزین ضدگلوله 1.16 میلیون دلار قیمت دارد صادرات دو خودروی بنز قاچاق بنز CLA45 فول 2017 را بشناسید سرنوشت 16 هزار و 700 نفر ثبت نام کننده خودرو چه می شود؟ رسوایی‌های بزرگ صنعت خودروسازی در جهان کلاس تازه مرسدس ... فراخوان کلاس G بنز به دلیل سرعت بالا در حرکات رو به عقب بزرگتر، مجهز تر و تنومندتر از قبل مرسدس کلاس A 2019: ترفند بنز برای جذب جوانان کدام خودروی لوکس "راحت‌ترین رانندگی" ارائه می دهند؟ تویوتا هایلوکس 2016 مصداق بارز کیفیت و اطمینان نرخ تعرفه واردات خودرو کاهش می یابد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین معرفی خودروهای آمریکایی که با وجود نامی نوستالژیک، سنت‌شکنی کرده‌اند پیش‌بینی استقبال بی‌نظیر از اتوبوس برقی مرسدس بنز این گردهم‌آیی عاشقان مرسدس بنز است دورهمی ستاره‌های اشتوتگارت در تهران در صورت افزایش تعرفه واردات برخی از مدل‌ ها به آمریکا را متوقف می کنیم کدام برندها خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ اطلاعات 100 شرکت خودروسازی افشا شد گردهمایی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز در تهران خوش‌بینی ژاپنی‌ها به بازار اروپا تحریم شرکت های خارجی در صنعت خودرو امکانپذیر نیست نصب نقاشی هنرمند ایرانی در شرکت فورد امریکا درخواست ترامپ از خودروسازان برای ارائه اسرار کاری خود به وزارت بازرگانی نخستین ایستگاه سوخت هیدروژنی سیار در هاوایی افتتاح شد دنیای تاریخی مرسدس بنز بازگشت خودروساز‌های خارجی به زودی امکان پذیر نخواهد بود خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ئی‌سیتارو، اتوبوس الکتریکی بنز معرفی 8 خودرو عضلانی برتر دهه 1980 میلادی کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ راهنمای خرید تویوتا پرادو در بازار ایران تویوتا کشتی ساخت مکاتبه ایرتویا با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شاسی بلند تیتانیومی فورد رونمایی شد +تصاویر لکسوس آرایکس 450 اچ ال؛ خودروی 7 سرنشینِ فوق لوکس نگاهی به مدل 2018 خودروی فورد موستانگ نمایش نسل جدید کراون تویوتا سبقت 206 و 207 از گرانی خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول احداث کارخانه بنز در لهستان پرشتاب‌ترین خودروهای هاچ‌بک‌ دنیا زهر کُشنده تر برای شاه‌مار شلبی بررسی خودروهایی که در نسل‌های اخیر، مشتریان متفاوتی را جلب کرده‌اند معرفی برترین برابوس های 4 دهه اخیر پیشنهاد ویژه تویوتا به جوانان فناوری فورد برای جاده‌های پردست‌انداز سرمایه‌گذاری تویوتا در فناوری هیبریدی تویوتا سنچری قیمت گذاری شد مردم در خرید خودروی خارجی صبوری کنند تویوتا از یک خودروی کودکان با موتورالکتریکی رونمایی کرد افزایش قیمت خودرو توجیه ندارد روی خوش بازار به عرضه محصولات خودروسازان برگزاری پنجمین دوره از مسابقات مهارتی در ایرتویا دلایل کاهش شدید تولید خودرو تشریح شد ماشین پلیس هیبریدی فورد کم مصرف و قدرتمندتر از همیشه خودروسازی رولز رویس بیش از 4 هزار نفر را اخراج می‌کند! ورود خودروهای خارجی از گمرک آستارا با انجام رویه ورود موقت پژو مدل1008 را روانه بازار می‌کند +عکس خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول برخی دلایل خودروسازان برای افزایش قیمت‌ ها منطقی بود معرفی 8 اتومبیل لوکس حاضر در بازار تهران افشای تخلف دایملر ترامپ خودروسازان بین‌المللی را هدف قرار داده است هوای پاک برای قصرهای متحرک! مسیر سبز هوندا باند قاچاق خودرو خارجی در آستارا منهدم شد تویوتا GT86، با نسخه جدید عرضه می شود ساخت خودروی دوچرخ چینی با الهام از فورد 1961 عجیب‌ ترین رنگ در بنز کلاس S قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول ارزشمندترین برندهای خودرویی جهان در سال 2018 9 حقیقتی که احتمالا از تویوتا GT86 نمی‌دانستید مرسدس 6 چرخ در تقابل با شامان روسی رویارویی لوکس ها معرفی خودروی جدید مرسدس بنز در آمریکا آخرین قیمت محصولات بنز در بازار اعلام شد+ جدول هاچ‌بکِ پرفروش‌ترین خودروی دنیا تا 2 ماه آینده می آید (+عکس) برنامه تویوتا برای توسعه خودروهای پاک هیدروژنی گران‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر تویوتا به سوزوکی کمک می کند کارخانه خودروسازان به همدان منتقل شود 20 خودروی سال 2020 Audi A6 2019 به روایت تصویر خودروسازان خواستار افزایش قیمت خودرو در سال 97 شدند تعیین تکلیف قیمت خودرو به هفته آینده موکول شد سازمان حمایت و خودروسازان ملزم به ارائه آنالیز قیمت محصولات شدند مجلس تا حدودی همراه شد موانع پیش‌رو برای حضور در ایران مرکز آزمایش اختصاصی رنو و تویوتا در تهران افتتاح شد استفاده ژاپن از اتوبوس های هیدروژنی تویوتا در المپیک 2020 بازیگران 600 میلیونی بازار 40 سال افسون قدرت تولید مدل محبوب خودروسازی فورد متوقف شد خودروی4 درب ادیشن وان مرسدس +عکس تست درایو خودروهای تویوتا در پیست اختصاصی ایرتویا و با استانداردهای جهانی آستون مارتین زیردریایی لوکس طراحی کرد اتومبیل بتمن در «شوالیه تاریکی» طراحی شد فرزندان پاک تویوتا! برترین فضاهای داخلی در خودروهای 2018 +تصاویر تویوتا از کرولای هاچ‌بک 2019 رونمایی کرد (+عکس) پنجره هوشمندی که مناظر بیرونی خودرو را به نابینایان نشان می‌دهد! آچار فرانسه ژرمن‌ها نسل جدید لکسوس ES معرفی شد خداحافظی فورد با محصولات ارزان کُپی چینی بنز شش‌پا! دوقلو های بنزینی-برقی کرولا در چین خودروسازان موظف به کاهش قیمت شدند سدان شاسی‌بلند مرسدس-مایباخ! تویوتا هایلوکس تولید محدود برای بازار انگلستان نخستین کارخانه طراحی و تولید قالب های ریخته گری تحت فشار به بهره برداری رسید مهلت یکساله به خودروسازان برای اجرای استانداردهای جدید بکارگیری فناوری جدید ارتباطی تویوتا ایجاد انحصار برای خودروسازان با استفاده از تعرفه سنگین واردات همیشه در اوج مانند جی کلاس سیستم KDSS، یاوری برای رهایی از مهلکه حرکت با چنگ و دندان آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه خودرویی قاره آسیا در روزهای آینده همه چیز درباره خودروی لوکس مرسدس بنز پریوس، ورسا و آیگو به عنوان بهترین خودروها معرفی شدند واردات و صادرات خودرو کاهش یافت معرفی نسل جدید نیسان ایکس تریل2018 به بازار اتحادیه اروپا حامی مصرف‌کنندگان محصولات شرکت‌های خودروسازی در قبال شرکت‌های متقلب لکسوس 2019 ES ، نگرش شما به لوکس‌های آلمانی را تغییر می‌دهد شش پرچم‌دار روی دور قدرت راه اندازی خودروهای خودران در سطح وسیعی از خیابان‌های آمریکا دمیدن جان تازه به روح پیرمرد مرسدس! سرگذشت یک سامورایی قهرمان رسوایی‌های بزرگ شرکت‌های خودروسازی پیرمردهایی برای جوانان! رقابت شورلت با تویوتا در کلاس پیک آپ‌های آفرودی (+عکس) رونمایی 50 فورد جدید در چین تا 2025 جوایز موسسه Vincentric به تویوتا و لکسوس رسید اختصاص 60 درصد سهم درآمدی خودروسازان به اشتغال تویوتا راوفور، 5 نفره یا 7 نفره؟ سریع ترین شاسی بلندهای جهان در 2018 +تصاویر ب ام و x1 را بیشتر بشناسید آیا تویوتا برای سوپرا جعبه دنده دستی درنظر گرفته است؟ علی بابا دستگاه فروش خودرو را در چین افتتاح کرد روبات بسکتبالیست تویوتا، موفق‌تر از تمام بازیکنان جهان/ عکس کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس قدرتمندترین C های 2019 مرسدس یک مزدای کوچک با نقاب تویوتا تویوتا RAV4 2019، جسورتر و پیشرفته‌تر از قبل آسودگی خیال تویوتا سواران در سفرهای نوروزی کانسپت‌های فراموش‌شده فروشگاه تمام هوشمند فورد در چین افتتاح شد 5 خودرو شاسی بلند 2019 که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر تویوتا RAV4 نسخه 2019 به بازار می آید + تصاویر نخستین خودروی برقی تولید انبوه با چاپ سه‌بعدی به قیمت 10هزار دلار انواع خودروهای مسافرتی را بشناسید! شناسنامه آمریکایی برای آئوریس 2019 پاک‌ترین خودرو جهان را بشناسید +عکس توقف تست خودران های تویوتا لکسوس NX بارکش‌های محبوب تویوتا آریون بهتر است یا هوندا آکورد؟ خاص‌ترین‌های آلمانی‌خاص نیمکت ذخیره‌های مرسدس‌بنز کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / شهریور 1396 شرکت فورد بیش ازیک میلیون خودرو را ازبازار جمع آوری می کند بازار خودرو «شب عید» نداشت خودروسازان برای نوسازی ناوگان دیزلی آستین بالا بزنند شرط فعالیت خودروسازان خارجی در ایران بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان 15 حقیقتی که احتمالا در مورد لکسوس نمی‌دانستید؛ لکسوس‌شناسی پیشرفته! تنها چند روز به پایان جشنواره خرید طلایی ایرتویا باقی مانده رُخ وحشی تر برای یک تویوتای فانتزی لباس تازه پرچم‌دار ... آرایش تازه برای ارزان‌ترین فورد پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده اسلحه تازه پورشه برای پیست پوست اندازی هاچبک محبوب اشکودا هیولای جعبه ای ژرمن ها استفاده از فناوری کوانتومی برای ارتقای امنیت خودروهای خودران Cکلاس 2019؛ برداشت دوم از یک Sکلاس فشرده قیمت خودرو لکسوس در بازار+ جدول آغاز عرضه نسل جدید مرسدس-بنز A کلاس چالش جدید خودروسازان و سازمان استاندارد! بازدید نمایندگان اداره کل بازرسی و ارزیابی در شرکت ایرتویا مرسدس بنز چراغ جلو با یک میلیون پیکسل ساخت! بار مصوبات خودرویی بر دوش مشتری فرصت استثنایی برای اسقاط خودروهای فرسوده تویوتاهای شهری ژنو؛ از فیس‌‌لیفت آیگو تا نسل جدید یاریس لوکس های ژاپنی غرفه لکسوس گزارش تصویری از حضور مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو ژنو تویوتا امسال فروش خودروهای گازوئیلی در اروپا را متوقف می‌کند گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو بالاخره شاسی‌بلند کوچک لکسوس هم آمد برای خرید تویوتا دست دوم چقدر سرمایه نیاز است؟ رونمایی از نسخه خاص لکسوس RC در ژنو سرمایه گذاری 2.8 میلیارد دلاری تویوتا برای تولید خودروهای خودران تعرفه‌های جدید ترامپ، باعث افزایش قیمت خودرو در آمریکا می‌شود اَبَرخودروهای فراموش شده سرمایه‌گذاری تویوتا در فناوری‌ خودران مناظره تلویزیونی بر سر استانداردهای خودرو آزمایش خودروی خودران فورد در خیابان‌های میامی کوچولوی پاک تویوتا معرفی 6 خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت استانداردهای 85 گانه بازنگری نخواهد شد همکاری تویوتا و اوبر برای خودروهای خودران تویوتا آیگو فیس لیفت، خودرویی کمتر از 40 هزار دلار انتشار تصاویر خودروی جدید پژو 508 اسپرت؛ قبل از رونمایی تسلا به رکورد تولید 300هزار خودرو در سال رسید لباس تازه پرچم‌دار ... S-کلاس فشرده، برداشت دوم! افتتاح شعب جدید ایرتویا در کشور امضای قرارداد ایران‌خودرو و بنز در نیمه اسفند تویوتا تولیدکننده موتورهای برقی ارزان استفاده از «تخصص خارجی» در خودروسازی فریب اطلاعاتی دولت آمریکا از سوی یک خودروساز مورد اعتمادترین برند خودرویی معرفی شد درخواست افزایش دستمزد اتحادیه‌ها در ژاپن رونمایی از مدل AMG G63 مرسدس بنز +تصاویر ارائه فیس لیفت جدید مرسدس کلاس c با فناوری های بنز S +عکس فورد برای خودروهای باری‌ خود فراخوان «رانندگی ممنوع» صادر کرد هشدار خودروسازان ژاپنی‌ در باره برگزیت پاداش 5400 یورویی مرسدس بنز به کارمندان خود در آلمان با یکی از بهترین پیک‌آپ‌‌های 2018 آشنا شوید برنامه تویوتا برای خودروهای باری خودرویی که بالاترین سرعت را به خود اختصاص داد + تصاویر روی مدار 100 نیمی از اتوبوس‌های دنیا برقی می‌شوند عرضه نسخه سفارشی لکسوس به مناسبت 10 سالگی سری F هدف‌گذاری تویوتا برای بازار چین فروش ویژه نقدی و اقساطی تویوتا پریوس نیم میلیون خودروی فورد در بازار چین مشکل ترمز پیدا کرد A کلاس 2019؛ یک CLS کلاس در ابعادی جمع‌وجور تر فروش بیش از 1.5 میلیون خودروی الکتریکی توسط تویوتا در سال 2017 «درخت فامیلی» خودروسازان جهان پیرمردهای دوست داشتنی در بازار خودرو ایران شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا RAV4 با تخفیف ویژه و اقساط بدون بهره نگاهی به پرفروش‌ترین خودروی سال 2017 جهان بالاخره مرسدس بنز هم به جمع خودروهای برقی پیوست! شراکت استراتژیک قطعه‌ساز- خودروساز تویوتا راوفور پرفروش ترین شاسی بلند دنیا شد تلاش خودروسازان جهان برای خلوت کردن خیابان‌ها پریوس، هیبرید محبوب تویوتا صدرنشین کیفیت شد بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال 2018 کدامند؟ (+عکس) ادغام مزدا و تویوتا از شایعه تا واقعیت! خودروی خودران پلیس رانندگان خاطی را ردیابی می کند فورد زیر فشار فراخوان آشنایی صنعت خودروسازی با شرکتهای دانش بنیان و فناوران بهترین خودروهای شاسی بلند بزرگ جهان در سال 2017 (+عکس) جنرال موتورز 10 میلیارد دلار زیان کرد سریع‌ترین استیشن‌های موجود در بازارهای جهانی (+عکس) نگاهی به خودروی کوپه لکسوس LC500 +تصاویر چگونه بنز اجاره کنیم بنز S به سطح برتر خودرانی انتقال می‌یابد کارمندان و کارگران کمپانی مرسدس بنز در سال1897 +عکس کرایسلر هم شاسی‌بلند می‌سازد درخشش هایلوکس در سالگرد 50 سالگی +عکس عرضه تویوتا میرای در کانادا فیس‌لیفت جدیدترین نسخه لندکروز 2018 (+عکس) افزایش صادرات خودروسازان در دستور کار لکسوس LS قیمت گذاری شد قمار برقی فورد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول نگاهی به نقاط قوت تویوتا پرادو 2018؛ برداشت سوم از فصل چهارم! تولید بنز در ایران از اوایل سال 97 2019 Mercedes-AMG E53/CLS53 ؛ یک مرز جدید بین روزمرگی و هیجان آن روی اسپرتی‌تر Edge Lexus LF-1 Limitless Concept ؛پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده اعتصابات آلمانی‌ها به شرکت دایملر رسید تویوتا اولون 2019؛ برادر بزرگتر کمری 2019 Mercedes-Benz G-Class؛ ژنرال، 40 سال بعد ... تکذیب شایعه جدایی فیات کرایسلر تازه‌ترین محصول مشترک مرسدس‌ بنز و «AMG» +عکس آغاز فروش راوفور 2018 افزایش سرمایه‌گذاری‌ فورد برای تولید خودروهای برقی رونمایی از فورد رنجر آمریکایی سوپر اسپرت جدید تویوتا رونمایی شد با این خودرو کلاس A مرسدس دوستانه صحبت کنید فرق بین خودروهای بنزینی و هیبریدی کیسه هوای معیوب در خودروهای فورد جان 2 نفر را گرفت نسل جدید تویوتا کرولا برای سال 2020 برداشت 5 سرنشین از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند لکسوس افزوده شدن دستیار صوتی هوشمند آمازون به تولیدات تویوتا قیمت جدید تویوتا C-HR در ایران اعلام شد رونمایی از خودرو جدید تویوتا در نمایشگاه CES بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز خودروهای تویوتا و لکسوس به الکسای آمازون مجهز می‌شوند ملاقات با فورد ماستنگ شلبی GT350 مدل 1969؛ نیش کبرا هاچ‌بک اروپایی تویوتا در مسیر ایران؛ کرولا در لباس جدید گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (18 دی 96) حباب قیمتی RAV4 در بازار ترکید معرفی نسل جدید خودروهای خودران تویوتا ایرلندی‌ها به خودروهای پاک روی می‌آورند 10 خودروی پرفروش اروپا در سال2017 +عکس تولید 100 هزار خودرو تجاری کشنده 425 اسب بخار در تبریز لیست قیمت محصولات Mercedes Benz موجود در بازار 10 خودروی الکتریکی هیجان انگیز دنیا در سال 2018 (+عکس) گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها تویوتا سومین خودروساز جهان شد مرسدس بنز 2018CLS Class ؛ CLS کلاس، برداشت سوم نسخه جدید مرسدس؛ خط زرد روی سیاهی شب پرفروش ترین خودروهای قاره آمریکا کدامند (+عکس) تصویر مرسدس بنز هیبریدی لو رفت قدرتمندترین خودروهای جهان در 2017 +عکس جیلی سهامدار جدید کامیون سازی ولوو خواهد بود بازگشایی سایت ثبت سفارش برای تویوتا؛ از تأیید تا تکذیب مهمترین افتخارات تویوتا در سال 2017 جزئیات دستورالعمل واردات خودرو مصوبه سازمان استاندارد برای خودروهایی که تولیدشان متوقف بود 5 خودروی سوپر لوکس برای آفرود (+عکس) نگاهی به غرفه ستاره ایران و خانواده مرسدس بنزهای Eکلاس با حضور نسل جدید این خودرو جایگاه ویژه قطعه‌سازی در وزارت صنعت گزارش تصویری از حضور ستاره ایران در نمایشگاه خودرو ساری تغییر الگوی خرید خودرو؟ 10 برند محبوب خودرو در بازار آمریکا هیبت یک جنگنده برای GT86 کمی تجمل بیشتر برای پرچمدار کراس‌اوور‌های مرسدس نمایی از لکسوس جدید شتاب برقی تویوتا تولید نسخه کلاس A مرسدس بنز تائید شد (+عکس) 10 خودروی تمام برقی تویوتا تا دو سال دیگر عرضه می‌شود موزه میراث تویوتا +عکس جیلی سهامدار بنز خواهد شد پارک عجیب راننده مست مرسدس زیر یک خانه+تصاویر مرسدس‌بنز با CLS جدید جاده‌ها را در نوردید +عکس توافق تویوتا و پاناسونیک در تولید نسل جدید باتری‌ خودروی الکتریکی میرای دارای بهترین تکنولوژی سال سبزترین خودروسازان جهان سدان‌های فورد، چینی می‌شوند تولید بنز کلاس E در مراحل نهایی است شرکت خودروسازی قایق تفریحی می سازد ارتقای خودروی برقی رنو فلوئنس معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس 2018 تفسیر غول‌پیکر فورد از مفهوم خودروهای تجاری و کار؛ کــرگــدن! تویوتا سنچری 2018؛ یک تویوتا در کلاس رولزرویس و بنتلی! گران‌ترین اتومبیل‌های جهان در سال2017 /تصاویر فراری تولید سوپر اسپورت‌ها را افزایش می‌دهد رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل 2019 (+عکس) پیشرانه‌ مشترک رنو و مرسدس بنز رونمایی شد تویوتا به عنوان بهترین شرکت خودرویی جهت اشتغال معرفی شد ایمنی کلاس S و حال و هوای اسپورت کلاس E در جدیدترین CLS بنز (+عکس) شاسی بلند جدید لکسوس در راه است اتوبوس تمام الکتریکی مرسدس‌بنز سیتارو +عکس لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان رونمایی از نسل جدید تویوتا آوالون پیوند «فورد» و «علی بابا» برای ساخت خودروهای هوشمند آشنایی با شرکت خودرو سازی تسلا موتورز مرسدس هیبریدی جدید 10 واقعیت جالب و عجیب پیرامون کمپانی مرسدس بنز که از آن بی اطلاعید بلاتکلیفی خودروهای مدل بالای آلمانی و فرانسوی در گمرک کشور نسل جدید مرسدس بنز CLS در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رونمایی شد تویوتا از خودروی مفهومی FT-AC رونمایی کرد (+عکس) ارزان‌ترین خودروهای خارجی در بازار روسیه + عکس لکسوس با LX570 به نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس آمد 52هزار خودروی خارجی در 8 ماه وارد کشور شد + جدول مدل های متنوع بنز در مسیر بازار ایران لکسوس RX با اتاق بزرگتر به بازار می آید قیمت خودرو بنز در بازار+ جدول پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، اکنون نوبت به نسل جدید RX رسیده است؛ برگ برنده بلندقامت لکسوس خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول معرفی کراس‌اوور مفهومی لکسوس در لس‌آنجلس (+عکس) مدل جدید جیپ رنگلر سیستم‌ ایمنی جدید تویوتا خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) آغاز تولید اتوبوس های درون شهری برقی بنز بررسی مشخصات و ویژگی های نسل فعلی مرسدس بنز E200 سدان ؛ بازار در انتظار سدان لوکس پر طرفدار گزارش تصویری از حضور ستاره ایران با محصولات مرسدس بنز معرفی دو محصول جدید تویوتا در نمایشگاه خودرو تهران گزارش تصویری از حضور محصولات تویوتا و لکسوس در نمایشگاه خودرو تهران گزارش ویدئویی از غرفه ایرتویا در دومین نمایشگاه خودرو تهران شاسی بلندهایی که سریع تر از یک فراری شتاب دارند ساخت روبات انسان نما توسط تویوتا (+عکس) رونمایی بنز از کابین جدید کلاس A فورد خودروی هیبریدی پلیس تولید کرد تسلا پاور بانک ساخته است! سرعت تسلای جدید در 1.9 ثانیه به 100 کیلومتر می رسد لکسوس جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس قیمت فروش محصولات 2017 Toyota در بازار دبی سایه برگزیت بر خودروسازی انگلستان کٌری‌خوانی جنرال‌ موتورز با تسلا ساخت فضای داخلی لوکس‌ترین هواپیمایی جهان با الهام از کلاس S بنز (+عکس) یکی از مدیران ارشد Dorken MKS در گفت‌وگو با «عصرخودرو»؛ ایران اهمیت ویژه‌ای برای شرکت‌های خارجی دارد رُخ وحشی تر وانت‌بار محبوب تویوتا پیکاپ شش چرخ فورد وارد جاده‌ها شد +عکس ضیافتی برای E-Class ها سریع ترین خودروهای ادوار تاریخ پس از جنگ جهانی اول حکم استرداد بنز S500 و یک میلیارد هدیه عروسی برای همدستان بابک زنجانی افزایش فروش تویوتا در شش ماه امسال تجهیز تکنسین "فورد" به اسکلت خارجی این کراس‌اوور مرسدس، هیدروژن‌سوز است خودروهای «تویوتا» و «لکسوس» هم به نمایشگاه خودرو تهران می آید تایرهای بدون هوا در خودروهای آینده پیش‌بینی افزایش سود تویوتا قهرمانی تویوتا در مسابقات جهانی استقامت شانگهای ظهور دوباره وانت‌ها در بازار اروپا این S صدی 2.1 لیتر بنزین می‌سوزاند! Mercedes-AMG Project One؛ فرزند سرعت کمری وحشی تغییر بازی به کمک باطری های نسل آینده توسط تویوتا این تویوتا، سریع‌تر از لامبورگینی و فراری است! ژاپنی‌ها برنده رشد بازار فرانسه خودروهای خاص‌ و رویایی‌2020 +عکس حمایت گسترده دولت،خودروسازان را بد عادت کرده است جای خالی خودروهای برقی در خیابان های شهر صنعت خودروسازی در بروزسانی موفق نبوده است چشم‌غره جنسیس به سری 3 و C کلاس حراج اولین خودروی تولید شده توسط آلفا رومئو (+عکس) سقوط سود فصلی هوندا تویوتا به دنبال خودران شدن آئودی «ای 7» به دیترویت می‌رود چرا در بعضی خودروها فقط یک چراغ دنده عقب بکار رفته است؟ برترین ویژگی‌هایی که در خودروهای مدرن 2017 می‌ توان دید (+عکس) ستاره ایران با مدل های جدید بنز در شهر آفتاب فهیمی به اروپا مامور شد، خاکی بر صندلی مدیرعاملی ایرتویا نشست نقص فرمان‌های فورد توقف تولید خودروهای دیزل تویوتا شرایط فروش متنوع تویوتا راوفور اعلام شد برترین خودرو تویوتا در نمایشگاه توکیو غول شش‌چرخ جدید فورد +عکس لیست قیمت جدیدترین Mercedes Benzهای موجود در بازار کشور تمرکز تویوتا بر خودروهای هیدروژنی تاکسی‌های جدید ژاپن ماجرای عذرخواهی تویوتا چیست؟ فوکوس استیشن 2018 لو رفت تویوتا فعالیت تمام کارخانه‌های خود در ژاپن را تعلیق کرد خودروهای مورد اعتماد‌ مشتریان قهرمانی تویوتا در مسابقات رالی پرسکوت تحمیل هزینه‌ قرارداد‌های خودرو به مشتری عکس خودروی خودران اپل منتشر شد استرالیا با صنعت خودروسازی خداحافظی کرد معرفی سریع‌ترین خودروی " مک‌لارن " تا چند ماه آینده استانداردسازی خودروها از حرف تا عمل! پریوس, بیست ساله شد هیوندای برای اولین بار در جهان در سان روف ایربگ می گذارد تولید اتوبوس‌های هیدروژنی تویوتا برای بازی‌های المپیک ژاپن (+عکس) کاهش تولید آلفا رومئو و مازراتی دیملر آلمان برای 1 میلیون خودرو به دلیل نقض فنی فراخوان داد فاین‌کامفورت تویوتا مدلی برای نمایش اطلاعات روی شیشه‌های جانبی فرمول اینتل برای امنیت خودروهای خودران تویوتا پیشتاز فناوری‌های آینده فورد در مسیر ساخت خودران‌ها خاطرات خودرو محبوب دهه 90 مرسدس‌بنز پیشتاز رقابت خودروسازان لوکس در جهان نوآوری تویوتا طراحی صندلی‌های فوق‌العاده برای مرسدس‌بنز خرید یک خودروی محبوب ژاپنی چند صد میلیون آب می خورد؟ مرسدس بنز 350 هزار خودرو در چین را فراخوان می‌کند لیست قیمت برخی از محصولات Toyota در مناطق آزاد حرکت آهسته فورد در چین 10خودرویی که شرکت‌های بیمه از آن‌ها فراری هستند 2018 Toyota Prado؛ پرادو؛ برداشت سوم از نسل چهارم 2018 Mercedes-Benz S-Class Coupe /Cabriolet؛ ژست تازه S‌های آدرنالین‌ساز آن روی خشن‌تر کوچک‌ترین کراس‌اوور فورد تویوتا به دنبال حفظ بازار مکزیک است رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی اطلاعاتی از تویوتا RAV4 مدل 2018 تویوتا هایلوکس با تیونینگ کارلکس، معرفی شد میتسوبیشی جدیدی که به راننده مشاوره می‌‎دهد +عکس نگاهی به سدان لوکس 2019 آئودی +تصاویر جنرال موتورز به یاری ارتش امریکا آمد +عکس رونمایی از اتوبوس رویایی تیم ملی آلمان خودروی منحصربفرد تویوتا در توکیو معرفی می شود رونمایی تویوتا از تی‌جی کروزر، شاسی‌بلندی بزرگ یا ونی سخت؟ خودروهای برقی تقاضای جهانی نفت را به اندازه تولید ایران کاهش می‌دهند با این تانک در شهر رانندگی کنید +عکس پرفروش‌ترین خودروی برقی جهان +تصاویر قدرتمندترین مدل سانتافه +عکس آشنایی با فورد ماستنگ باس429؛ رئیس بزرگ شاسی بلند لوکس و 7 نفره بیوک +تصاویر نیسان خودرو برقی اسپرت ساخت فورد 14 میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌کند "دویود ادجای" به عنوان یکی از داوران مسابقه طراحی لکسوس معرفی شد تویوتا کمری به عنوان کم نقص ترین خودرو در بین خودروهای سواری شناخته شد سرمایه گذاری های جدید تویوتا در آمریکا سرمایه گذاری های جدید تویوتا در آمریکا لکسوس دنباله‌رو آلمانی‌ها نخواهد بود خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ + جدول تویوتا متعهد به بازطراحی 4Runner، سکویا و توندرا شد سرمایه گذاری 373.8 میلیون دلاری تویوتا در آمریکا این تویوتا محافظه‌کار نیست! چشم‌غُره ژرمن‌ها به کپچر و تویوتا C-H R خودروی هیبریدی با موتور 416 اسب بخاری ساخته شد مرسدس‌بنز برای عرضه‌ی نسل جدید اسپرینتر آماده می‌شود ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است کراس اوور الکتریکی مرسدس EQ در آلاباما آمریکا تولید خواهد شد همکاری فورد و مایکروسافت در طراحی خودرو خرید یکی از محصولات فول آپشن Lexus در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ لکسوس RC F کمی افزایش قدرت خواهد داشت+تصاویر 10 خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر آیا لکسوس از نسخه جدید LS رونمایی خواهد کرد؟ پیش‌بینی کیا مبنی بر رشد بازار خودرو روسیه سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری غول اینترنتی چین روی خودروهای خودران کارخانه تویوتا در ایندیانا به تولید 5 میلیون دستگاه خودرو رسید سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بنز در آمریکا بوش کامیون برقی می‌سازد! آمدن مرسدس بنز دستاورد برجامی دولت است حضور بنز در راستای خودروساز شدن ایران است بنز صنعت خودروی ایران را متحول می‌کند فراخوان بنز برای 8 هزار خودرو در روسیه به دلیل نقص فنی دنباله رو دایملر نخواهیم بود شرایط فروش متنوع تویوتا راوفور جذاب ترین خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خودروی مزدا3 در جمع شش خودروی مطمئن از دیدگاه موسسه JD Power کانسپت الکتریکی مرسدس-بنز با توان پیمایش 400 کیلومتر صاحبان این خودروها نگران خراب شدن قطعات نیستند +تصویر امضای قرارداد ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک مرسدس-بنز معادل الکتریکی تمام سواری‌های خود را عرضه می‌کند بررسی مرسدس‌بنز C200 +تصاویر تویوتا میرای؛ راه‌حل نجات دنیا+تصاویر اعتراف هوندا به رقابت بیش از حد با تویوتا 10 خودروی مدرن نیمه خودران نسخه جهانی رنو برای بازار ایران پژو-سیتروئن در تست های آلایندگی تقلب کرده است تولید خودروهای برقی و هیبریدی به زودی از خودروهای بنزینی پیشی می‌گیرد ولوو سرویس های دیجیتال خود را توسعه می دهد پژو کوچکترین نمایندگی خودرو جهان را در یک باجه تلفن افتتاح کرد جذاب‌ترین مرسدس بنز دنیا+تصاویر سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان +عکس ناقوس مرگ نمایشگاههای خودرویی به صدا درآمده است کیا تصاویری از کانسپت "پروسید" را منتشر کرد+عکس هیوندای به همکاری با بایک موتور ادامه می‌دهد آیا مرسدس بنز بهترین ورزشگاه جهان را ساخته؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول غایبان بزرگ نمایشگاه خودروی فرانکفورت افزایش تجهیزات و قیمت مزدا CX-9 برای سال 2018 مرسدس بنز خودروی برقی- هیدروژنی تولید می کند تحویل پیتزا با خودروی خودران+عکس امضای جدید مرسدس-بنز در زمینه چراغ خودرو+تصاویر شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی بازگشت اسطوره‌ها سه تفنگدار مرسدس‌بنز+تصاویر رشد 13.2 درصد فروش تویوتا در چین انتشار تصویری از کانسپت جدید مرسدس-بنز فراخوان شاسی بلندهای مرسدس-بنز به دلیل خاموش شدن ناگهانی پروژه 1000 اسب بخاری مرسدس-بنز با حضور همیلتون پروژه 1 مرسدس AMG در اواخر ماه جاری معرفی می‌‌شود رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم امروز آخرین فرصت خرید طلایی از ایرتویا قیمت برخی از خودروهای مرسدس بنز در مناطق آزاد بنز کلاسیک 64 ساله در ایران (عکس) لکسوس RX مدل 2018؛ پر از زیبایی و قدرت تویوتا برای خودروهای پرفورمنس و اسپرت یک زیربرند معرفی می‌کند مروری بر 6 خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر معرفی اسپرت‌ترین نسل‌های تویوتا در ماه آینده (+عکس) ویدئوی تبلیغاتی مرسدس-بنز از کوپه و کانورتیبل کلاس S 2018 فولکس واگن T-Roc در آمریکا عرضه نمی‌شود مظنه خودرو بنز در بازار+ جدول تقریبا نیمی از مردم علاقه ای به خودروهای کاملا خودران ندارند افزایش قیمت 1500 دلاری آلفارومئو جولیا 2018 انتشار تصاویر پورشه کاین 2018 در آستانه رونمایی رسمی اپل در حال کار روی فناوری خودران و چرخهای کروی است لکسوس NX را با شرایط استثنایی بخرید استراتژی همسو شدن با خودروسازان جهانی دیده‌بانی دیرهنگام از قراردادهای خودروسازی مرسدس بنز S کلاس جدید به ایران می‌آید؟ همکاری فورد با چین برای تولید خودروهای برقی ایرتویا، کرولاها را برای رفع نقص ایربگ فراخواند فناوری خودران بیش از حد بزرگ نمایی شده است از این رولزرویس خاص فقط یک دستگاه ساخته شده+تصاویر 9 خودروساز در نمایشگاه فرانکفورت حضور نخواهند داشت فیات- کرایسلر و ب ام و همکار شدند محبوب‌ترین بنز اسپرت کدام است؟ (+عکس) شیراز دومین بازار تویوتا در ایران است مرسدس-بنز شایعه تولید یک شاسی بلند کانورتیبل را رد کرد خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول اختراع تویوتا برای دید 360 درجه رانندگان خواص «بنز» که تا بحال نشنیده‌اید یک اختراع جدید در خودرو نقاط کور راننده را کم می کند سخت‌تر از فولاد! استفاده از خودران‌ها در فناورانه‌ترین المپیک تابستانی جهان تویوتا به دنبال رونمایی از خودروهای نیمه خودران در المپیک 2020 خودروهایی که حرکت آنها روی جاده‌های جهان شوک انگیز است (+عکس) جزییات جدیدی از دستورالعمل و ضوابط واردات خودرو و نحوه همکاری با شرکت های خودروساز خارجی فورد زیر وانت جدیدش را هم استتار کرد! تویوتا تولید خودرو در مکزیک را به تاخیر انداخت ایرتویا رتبه نخست خدمات پس از فروش در میان واردکنندگان را از آن خود کرد «پورشه» و «بنز» قاچاقچیان موادمخدر به مزایده گذاشته شد تویوتا، اینتل و اریکسون در حال کار روی زیرساخت خودروهای خودران چهره‌های اول دنیا چه خودرویی سوار می‌شوند؟+ تصاویر مرسدس-بنز نیز در حال کار روی ایربگ عابرپیاده است افزایش قیمتی در خودروهای وارداتی نخواهیم داشت مرسدس-بنز تصویری از "سورپرایز" خود را منتشر کرد همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد گزارش تصویری از خط تولید بنز در ایران تویوتا تولید کرولا را به آمریکا منتقل کرد 400 کیلومتر با نواده SAIC Motor شاهکار بنز به زودی معرفی می شود (+عکس) فورد موستانگ کانورتیبل در تهران لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش آغاز حذف تدریجی خودروهای قدیمی پرفروش‌ ترین خودروهای هیبریدی، در نیمه اول سال 2017 دایملر هم به جمع توسعه دهندگان خودروی هوایی پیوست تویوتا 5 درصد سهام مزدا را می‌خرد آکورد در ایستگاه دهُم فروش خودرو برای پنجمین ماه متوالی در آمریکا کاهش یافت مهندسان مرسدس-بنز از یک کلاس E یک غول آفرود ساختند+تصاویر فروش ویژه لکسوس NX300 با تحویل 90 روزه تویوتا 30 سالگی کرولا GT را جشن گرفت تولید مرسدس-بنز الکتریکی کلاس B متوقف می‌شود یک قرن پیک آپ‌سازی فورد خودروهای محبوب بازیکنان لیگ برتر انگلستان نیسان نتایج مالی اولین دوره سه ماهه سال مالی 2017 را اعلام کرد تسلا 30 دستگاه اول مدل 3 را به مشتریان تحویل داد انتشار تصویر تبلیغاتی عضو جدید خانواده Z ب ام و فورد SUV‌های معیوب پلیس آمریکا را تعمیر می‌کند ایران هجدهمین خودروساز جهان شد وقتی خودرو بدون راننده پارک می‌کند مرسدس بنز به مسابقات فرمول E می‌پیوندد در این خودرو دست‌اندازها احساس نمی‌شود تویوتا در فکر تولید خودروی الکتریکی با قابلیت شارژ چند دقیقه ای نمایش پارکینگ خودران بنز در آلمان گروه مهندسی مرسدس بنز، تولید واگن های غول پیکر را آغاز کرد لکسوس دست از تولید ساب کامپکت ES برنمی دارد مرسدس سواری در دبی چقدر تمام می شود؟ تویوتا در چین خودرو الکتریکی تولید می‌کند با جدیدترین شاسی‌بلند آفرودی مرسدس بنز آشنا شوید +عکس با مرسدس بنز کلاس X آشنا شوید +تصاویر کوپه‌های لوکس خوش‌قیمت مرسدس بنز E200 نیوفیس در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد سرمایه گذاری 255 میلیون دلاری مرسدس-بنز برای احیای خودروهای دیزلی خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) تویوتا کمری 2018؛ همچنان با اقتدار به پیش اثر کمرنگ داخلی‌سازی بر قیمت خودروها بررسی مشکلات مالی صنعت خودرو کشور تمدید قرارداد پتروناس و تیم فرمول 1 مرسدس-بنز استقبال جگوار از تولید خودروهای کوچک تر تویوتا محبوب ترین است خودروهای مرسدس-بنز با تست های آلایندگی بیشتری روبرو می‌شوند شرایط جدید فروش تویوتا و لکسوس برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! شورای رقابت در مقابل کلینیک ارزش‌گذاری خودرو فولکس واگن تولید "توارگ" را در آمریکا متوقف می‌کند آیا قیمت خودروها باید افزایش پیدا می‌کرد؟ سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری تویوتا در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک دریافت پنجمین نشان سبز رنو توسط پارس خودرو بنز پرفروش‌ترین برند لوکس خودرو در جهان معرفی شد امید تویوتا به بازار با "هیولای زیبا" ارزش دو محصول جدید تویوتا 2017 در گمرک ایران اعلام شد سرمایه گذاری 5میلیارد دلاری تویوتا در آمریکا تولید انبوه تویوتا کمری 2018 آغاز شد امید خودروسازان بین‌المللی به بازار ایران مرسدس بنز رکورد زد روزی که از «بنز» رونمایی شد +عکس ربات تویوتا کمک حال کهنه‌ سرباز آمریکایی شد+تصاویر تجربه سواری لذت‌بخش با 5 سوپرسدان خاص برتر در جهان فروش نقدی و اقساطی لکسوس NX با تحویل فوری مرسدس اوراقی که اثر هنری است مرسدس اهدایی هیتلر به رضاشاه/ عکس برای خرید انواع بنز دست دوم چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت ارائه نسخه 7 صندلی از لکسوس RX بهترین خودروهایی که در 2018 خواهید دید (+عکس) نسل بعدی کامپکت‌های مرسدس-AMG 400 اسب بخار قدرت دارد مرسدس- می باخ S650 موتور V12 ساخت AMG دارد استقبال شرکت های معتبر دنیا برای انتقال دانش فنی به ایران کراس اوور 7 نفره لکسوس در راه است لکسوس 1760 سدان ES350 را فرامی‌خواند قیمت انواع خودروی خارجی در بازار +جدول ارتقای چشم‌انداز اعتباری خودروساز آلمانی مشکل امتیازات و انحصارات خودروسازان کرایسلر تولید پاسفیکا را از سر گرفت خودرو DB11 اولین استون مارتین با قلب تپنده مرسدس-AMG + تصاویر تزریق هیجان به فصل گرما برترین ساخته‌های تاریخ مرسدس بنز ضربه سنگین ورشکستگی تاکاتا به خودروسازان ژاپنی نسل بعدی فورد فوکوس در چین تولید می شود ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان پیرمردهای محبوب بازار سایپا 40 هزار دستگاه خودرو به عراق صادر می کند فورد نسخه آفرود بزرگ‌‌ترین اس.‌یو‌.وی‌ اش را تولید می‌‌کند سیستمی که وجود آمبولانس را اعلام می کند! وزارت خارجه فقط 51 بنز تشریفاتی خریده است شاسی‌بلندها محبوب‌ترین ماشین‌پلیس‌های جهان (+عکس) مرسدس-بنز کلاس A سال آینده در آمریکا رونمایی از لکسوس RX200t و تویوتا C-HR در شعبه مرکزی تویوتا استان فارس 7خودروی مردم ‌پسند دنیا همکاران باواریایی مأمور 007! افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو به نفع چه کسانی تمام شد؟ یک تیـــر و چند نشــان صنعت خودروسازی در ایران، تشنه بازنگری است تویوتا برای بازارهای نوظهور خودرو جدید می‌سازد باید بیشتر به فناوری‌های آینده فکر کنیم بهترین خودرو 4*4 برای آفرود کدام است؟ یکی از شرکت‌های ایران‌خودرو نماینده بنز در ایران شد بخت و اقبال در منطقه آزاد تصاویر لو رفته از بنز کلاس A جدید با فناوری خودران (+عکس) تحول در بیراهه زیباروی غربی در برابر جان‌سخت شرقی قیمت انواع محصولات مرسدس بنز در بازار ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 (+عکس) پشت فرمان ژاپنی کم اشتها سال تغییر موازنه قدرت محصول جدید گروه تیونینگ ثباتی رونمایی شد نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس تجهیز خودروهای تویوتا به سیستم نظارت بر قلب با خودروهای صفرکیلومتر میلیاردی ایران آشنا شوید تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد راهکار فورد برای مهار کاهش فروش معرفی ارزشمندترین برندهای خودرویی پیرمــردهای ســـر‌به‌راه تویوتا 80 هزار دستگاه C-HR را پیش فروش کرد مقایسه ب ام‌و کوپه سری 8 با مرسدس کوپه کلاسS (+عکس) پیشکش‌های چهارچرخه! تویوتا لذت رانندگی را در اختیار کودکان می گذارد محبوب‌ترین خودروها در کشورهای اروپایی درسال 2017 ساخت نخستین تراموای خودران دنیا در چین تویوتا به فعالیت مشترک با تسلا در توسعه خودروهای برقی پایان داد قدرتمندترین خودروهای شاسی بلند جهان +تصاویر مرسدس بنز به دنبال سرمایه‌گذار آمریکایی تجملاتی‌ترین خودرو مرسدس بنز +تصاویر از سرویس رایگان تویوتا پریوس تا برآورد قیمت تویوتا CH-R تبریک کنایه‌آمیز ب ام و به مرسدس-بنز این خودرو 1020 اسب بخار قدرت دارد مظنه قیمت مرسدس بنز در مناطق آزاد مرسدس 50 سالگی AMG را جشن گرفت فروش تویوتا با تخفیف‌های ویژه و شرایط فروش اعتباری حمله تیونر ژاپنی به مرسدس آلمانی+تصاویر رونمایی از یک اتوبوس الکتریکی زیرزمینی+تصویر رونمایی از موتور سیکلت آینده نگرانه ب ام و+تصاویر EQ A دومین عضو خانواده الکتریکی EQ تاریخی‌های موزه هنری فورد +تصاویر شیاطین سرعت طراحی ویژه‌ای از بنز کلاس G (+عکس) مرسدس-بنز مظنون بعدی آلایندگی خودروهای دیزلی یکی از قدرتمندترین هاچبک‌های موجود در بازار+تصاویر فروش نقدی و اعتباری انواع خودروهای وارداتی مدل 2017 جان‌سختی بنام تویوتا فورچونر در ایران مدیرعامل فورد اخراج شد 10 قصر متحرک +تصاویر خانه‌ای مجلل درون بنز (+عکس) مدیرعامل فورد تغییر می‌کند احتمال عرضه کرایسلر 300 SRT در بازارهای خاورمیانه+تصاویر مدیرعامل تویوتا یک راننده مسابقات اتومبیلرانی است بازار در قُرُق یک ژاپنی! مذاکرات اخیر مدیران ارشد تویوتا موتورز و شرکت ایرتویا در ژاپن تولید دوگانه‌سوزها در سراشیبی سرمایه گذاری 350 میلیون دلاری فورد روی گیربکس های جدید خودروهای فورد هوشمند شدند ساخت سریع‌ترین خودرو جهان برای پلیس +عکس رنو خودروی "ترافیک اسپیس کلاس" را روانه بازار کرد (+عکس) خودروی الکتریکی سوئیسی با شتاب 2.3 ثانیه+تصاویر لکسوس RX200t به‌زودی در خیابان‌های ایران فورد کارکنان رسمی را تعدیل می‌کند سرمایه‌گذاری تویوتا در ساخت خودروی پرنده نظاره‌گر فورد Mustang RTR مدل2017 باشید +تصاویر بهترین خودروهای دنیا +تصاویر فروش نقدی و اقساطی لکسس NX با تحویل فوری و مدل 2017+جدول سدان‌های پرقدرت +تصاویر تقاضای نفت جهان تحت تاثیر حرکت هند و چین به سمت خودروهای الکتریکی کاهش سهم دولت فرانسه در خودروسازی تویوتا CH-R جدید با آپشن اضافه همکاری تویوتا و nvidia برای توسعه فناوری خودران تجدید نظر تویوتا در سرمایه گذاری‌های خود قیمت محصولات تویوتا در بازار هیوندای در حال کار روی یک وانت جدید است بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر منشور نام‌ها بازار داغ شاسی بلندهای فورد در چین تویوتا لندکروزر سریع‌ترین SUV جهان شد فراری: قادر به تولید 10 هزار خودرو در سال هستیم تویوتا یک سیستم توربوشارژر و سوپرشارژر همزمان اختراع کرد تولید 2 مدل ویژه از کلاس G مرسدس بنز (+عکس) هند پنجمین خریدار بزرگ خودرو دنیا W15 460 اسب بخاری به اندازه پراید می‌سوزاند چرا فناوری خودران مرسدس بهتر از تسلا است؟ وقتی ون بنز لوکس می‌شود خرید مرسدس بنز در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ محبوب‌ترین خودروهای مردم در جهان لکسوس: خودروهای سدان احتمالا دوام نخواهند آورد مدیرعامل فیسبوک در خط تولید فورد تغییر الگوی مشارکت خارجی خودروسازان چهل سال تحول در یک طرح بنز هاچ‌بک‌ 400 اسب‌بخاری مرسدس بنز خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای 2017 جهان پک باتری مرسدس-بنز با مصرف خانگی چالش چهارضلعی خودروسازان خارجی در ایران تفاوت فیس‌لیفت بنز S 2018 در برابر مدل های 2017 فورد یک دوچرخه بادشدنی ساخت! گفت‌وگوی راننده با خودروی بنز ممکن شد مدل D90 جدیدترین محصول مکسوس در راه ایران فیس لیفت لکسوس 2018 NX معرفی شد +عکس مرسدس سدان A؛ آغازگر دوره جدیدی از طراحی خودرو آخرین مانع حضور خارجی‌ها در خودروسازی ایران؟ تولید 600 هزار دستگاه خودرو در گروه سایپا برترین‌های نمایشگاه خودرو نیویورک لکسوس LS 500 F؛ اسپرت تر از همیشه خودرو مجهز ویژه ورزشکاران از راه رسید تردید مرسدس بنز برای فروش خودروهای دیزلی در آمریکا شاسی بلند جدید تویوتا رونمایی شد مرسدس بنز AMG GLA45فورماتیک چند؟ +تصاویر تویوتا برای سالمندان ربات حرکتی می‌سازد+تصاویر دنیای مخوف فناوری در کلاس S بنز 2017 سرمایه‌گذاری 1.33 میلیارد دلاری تویوتا در کارخانه کنتاکی پیش‌بینی فورد از آینده خودروهای شاسی‌بلند فورد سریع ترین خودروی هیبریدی پلیس را ساخت+تصاویر ورود اولین مرسدس AMG GT به ایران +عکس سرمایه گذاری 1.33 میلیارد دلاری تویوتا در آمریکا زیباترین بنز کلاسیک جهان مرسدس بنز در مناطق آزاد با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟ شرایط فروش اقساطی بدون بهره تویوتا پریوس با تحویل فوری+جدول رنج‌روور اسپورت انگلیسی یا لکسوس GX 460 ژاپنی؟ مرسدس کلاس S یک گام به فناوری خودران نزدیک تر شد فورد بدنبال حضور موستانگ در مسابقات لومان بود مرسدس بنز قیمت خودروهای سری GT را اعلام کرد فورد دو مدل سبز به بازار چین عرضه می‌کند فروش برند لوکس نیسان 18 درصد رشد کرد استخدام کارشناس بازاریابی از سوی ایرتویا مرسدس-بنز و بوش به طور مشترک خودروی خودران می سازند فرمان آینده خودروسازی در دست کیست؟ رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز هیبریدی! +تصاویر ارزش بازار تسلا از فورد پیشی گرفت هایلوکس تونکا؛ افسانه ای از دنیای اسباب بازی‌ها تصاویر جاسوسی از نسل جدید مرسدس بنز S کلاس 2018 قیمت انواع‌ سواری کوپه در ایران +جدول استفاده از هوش مصنوعی برای تولید باتری خودرو آس‌های هفت‌گانه جیپ استخدام 400 مهندس بلک بری در فورد بهره گیری تویوتا از هوش مصنوعی برای طراحی خودروهای پاک سرمایه‌گذاری 1.2 میلیارد دلاری فورد در کارخانه‌های آمریکایی نوبرانه‌های پرآپشن هزینه 295 میلیون دلاری فورد برای فراخوانهای ایمنی فراخوان جهانی 2.9 میلیون خودروی تویوتا شجره‌نامه بزرگ خاندان باواریا معرفی و مشخصات کامل تویوتا C-HR مدل 2017 در ایران خودروسازان چینی جای فورد را می‌گیرند لکسوس CT 200H را بیشتر بشناسید پشت فرمان آقای ستاره قیمت انواع محصولات تویوتا در نمایندگی و بازار خودروسازان به وعده خود عمل کنند راهب کوهستان خودروسازان محصولات جدید و با کیفیت عرضه کنند سود پورشه از فروش هر خودرو چقدر است؟ خودروهای کنترلی یک وانت تویوتا را بکسل کردند! ون مجهز به تلویزیون 40 اینچی را ببینید سرمایه‌گذاری 240 میلیون پوندی تویوتا در انگلیس رقابتی که بازنده ندارد! لکسوس GS احتمالا توقف تولید می‌شود رقابت حداقلی لوکس‌ها خرید مرسدس بنز C350 چقدر آب می خورد؟ احتمال تولید خودروهای تویوتا در عربستان آغاز پیش ثبت نام تویوتا C-HR؛ همزمان با سایر بازارهای دنیا در ایران حمله به مسابقات جی‌تی حمام آفتاب به سبک بنز بازگشت باشکوه آلپاین اتوبوس‌های هیدروژن‌سوز به راه افتادند پیش‌بینی رشد سوددهی فولکس تاکسی‌های خودران پرنده در دبی +تصاویر میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران مطمئن ترین خودروهای جهان در تسخیر برندهای تویوتا و لکسوس خودرو خودران لکسوس با گذشت زمان هوشمند تر می‌شود انتشار تصویری از عضو جدید خانواده GT مرسدس رونمایی دیجیتالی از رقیب کره ای نیسان جوک+عکس 1 میلیون دستگاه مرسدس-بنز فراخوان می شوند نگرانی انگلیسی‌ها نسبت به وضعیت کارگران کارخانه فورد کاهش موقعیت‌های مدیریتی تویوتا برای تصمیم گیری سریع‌تر قیمت مرسدس بنز های آلمانی در کشور لکسوس در تدارک ساخت LC F 600 اسب بخاری بازگشت لکسوس محبوب به ایران اگر بنز، لامبورگینی یا مک‌لارن ابرپیکاپ بسازند (+عکس) خرید LX 5.7 در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ ترسیم آینده حمل و نقل بار و کالا توسط فورد+تصاویر وزن کمتر و فیبرکربن بیشتر در فورد GT سری مسابقه+تصاویر مرسدس-بنز از بررسی احتمالا تولید وانت کلاس X خبر داد معرفی نسخه کروک کلاس E توسط مرسدس بنز(+عکس) مرسدس-بنز با کروکی کلاس E در ژنو اولین سری از اتوبوس‌های پیل سوختی تویوتا از مارس در توکیو سواری‌های مرسدس-بنز در روسیه تولید می‌شود کارخانه تویوتا در آلاباما به رکورد تولید 5 میلیون موتور خودرو رسید خسارت سالانه 3 میلیارد دلاری به خودروها در آمریکا به دلیل برف‌زدایی جاده‌ها عرضه نسخه مخصوص تویوتا هایلوکس در کشور مالزی غیبت غیـرموجه! آشنایی طراحان صنعتی کشور با فرآیند طراحی استایل محصولات مرسدس بنز مرسدس بنز دریاها بازگشت لکسوس به بازی پیاده نظام آینده حمل‌و‌نقل کلاس جی‌تی به همراه خانواده! خودروی پرنده یا هواپیمای جاده‌رو! مرسدس-AMG رقیب پورشه پانامرا را رو می‌کند خودروها به یک دستیار ماهر، همراه سفر و شنونده‌ دلسوز تبدیل می‌شوند رونمایی از سه گانه بنز در تولد AMG بنز (+عکس) نگاهی به فورد کامیونت Raptor مدل2017 +تصاویر اطمینان خاطر در سفر با امداد جاده ای ایرتویا آغاز تولید خودروهای مرسدس بنز در روسیه جشنواره فروش نوروزی ایرتویا آغاز شد شکار ب ام و Z5 و تویوتا سوپرا حین تست 5 خودرو جدید تویوتا به ایران وارد می‌شود مهندسان فورد از عملکرد ماشین‌های بدون راننده راضی نیستند سیر تحول تویوتا یاریس از ابتدا تا به امروز! +تصاویر کرایسلری با طعم اسپانیایی رویای شیـــرین سوخت جایگزین قایق 3100 اسب‌بخاری و فیبرکربنی مرسدس بنز (+عکس) جنگ سالاران ریزاندام مرسدس بنز هم در مسکو کارخانه می‌سازد تفاوت در طی گذر زمان +تصاویر پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، پرفروش‌ترین لکسوس به ایران آمد همکاری تویوتا با استنفورد و ام آی تی در زمینه خودروهای خودران با چند میلیون می توان یکی از محصولات لکسوس را خرید؟ درخواست خودروسازان از ترامپ برای تغییر قوانین آلایندگی دوران اوباما سریع‌ترین خودروهای هاچ‌بک جهان کدامند؟ +عکس آشنایی با این بنز نفس را بند می‌آورد +تصاویر رشد فروش شاسی‌بلندهای تویوتا سنگین وزنان کروک را بیشتر بشناسید قدرت‌نمایی تویوتا با 3 فیس‌لیفت ویژه سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری فورد در یک شرکت فناوری خودران تویوتا با این مدل پنجاهمین سالگرد تولدش را جشن گرفت (+عکس) فروش رنو-نیسان به مرز 10 میلیون خودرو رسید حمایت ایتالیا از فیات کرایسلر درباره اتهامات آلایندگی ایجاد محدوده تست خودروهای خودران پیش بینی چین برای فروش 800 هزار خودروی سبز درگسترهای مادرزاد! کارکنان آمریکایی جنرال موتورز 12 هزار دلار پاداش می‌گیرند پول‌سازی بی‌وقفه ماشین‌های مسابقه هارلی دیویدسون دوباره شتاب می‌گیرد یک ماشین و دو تیون! تویوتا توندرا فیس لیفت 2018 شکار دوربین عکاسها شد+تصاویر اولین تصاویر از فورد Expedition مدل2018 +تصاویر افزایش سودآوری تویوتا در پی ضعیف شدن ین ژاپن فروش بیش از 250 دستگاه بنز کارکرده به نام «صفر» طراحی جدید این دو بنز چشمانتان را خواهد گرفت (+عکس) تویوتا به دنبال بازار هند است ابرسدان‌های آلمانی در مصاف یکدیگر +عکس جذاب‌ترین خودرو لکسوس زیباتر خواهد شد+تصاویر زیباترین سامورایی در دنیای ماشین بازها را بشناسید! سهم 75 درصدی ایرتویا از بازار تویوتا و لکسوس در ایران کیا نسل دوم سدان لوکس K900 را عرضه خواهد کرد تویوتا و سوزوکی همکار می‌شوند جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها مرسدس بنز CLS 550 یا پورشه پانامرا 4S بنز سریع‌ترین استیشن 2017 خود را معرفی کرد (+عکس) واکنش تویوتا و سامسونگ به فشارهای دونالد ترامپ انزجار خودروسازان از سیاست مهاجرتی ترامپ تویوتا بیشتر از هر خودروساز دیگری در گوگل جستجو شد توقف فعالیت تولیدی تویوتا در استرالیا فورد هم از ممنوعیت مهاجرتی ترامپ انتقاد کرد مرسدس AMG سراغ پیشرانه های هیبریدی و الکتریکی می‌رود فورد فناوری‌های جدید را برای خودروهای قدیمی اش فراهم می‌کند جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات 95 خودرو با مقررات کنونی مصرف سوخت 1 میلیون شغل از بین می‌رود تویوتا با 3 کانسپت در نمایشگاه توکیو به دنبال حریف است گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با نخست‌وزیر ژاپن با محور واردات خودرو دیدار نخست وزیر ژاپن با رئیس تویوتا قبل از سفر به آمریکا تکذیب شد معرفی 10 برند برتر سال 2016 در صنعت خودروسازی جهان سکوت فورد و جنرال موتورز در برابر ممنوعیت مهاجرت برداشت هشتم از یک حکمران وقتی چکش حراج روی مرسدس بنز ترامپ فرود می آید+عکس معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران تویوتا سوپرا پاییز آینده در نمایشگاه توکیو انتشار تصاویر مک لارن P14 قبل از نمایشگاه ژنو ماکت‌های مرسدس-بنز دست این شرکت را رو می‌کنند؟+تصاویر هشدار فورد درباره ریسک مقررات اقتصاد سوخت فیس‌لیفت به سبک باواریایی‌ها بازگشت باشکوه از پارکینگ فراموشی پایان باشکوه یک افسانه ایرباس در یک قدمی انقلاب حمل‌و‌نقل جادوی پلت‌فرم مشترک! برقی‌ساز چینی و بلند پروازی هایش سربازان خط‌مقدم آینده حمل‌و‌نقل شهری برقی‌های چالاک از راه می‌رسند چالش و فرصت خودروهای فوق کوچک کابوس اتم و کاترهام حراج شماره یک از یک آغاز فروش استِلویو آرنولد از مرسدس-بنز الکتریکی خود رونمایی کرد کیفی‌ترین خودروهای 2016 از نگاه مردم مشخصات فنی سریع‌ترین خودروی فورد معلوم شد بهترین پیک‌آپ‌‌های آفرودی (+عکس) تویوتا 400 شغل جدید در آمریکا ایجاد می‌کند "گازو" از لکسوس RC F GT3 رونمایی کرد جنگ ستـــــارگان فورد برند فروش قطعات خودرو ایجاد می‌کند شاسی‌بلند مرسدس-می‌باخ 2019 می آید(+عکس) همکاری بنز و ب ام و در زمینه تامین قطعه لامبورگینی در سال 2016 رکورد فروش زد کیا استینگر با پیشرانه های مختلف عرضه می‌شود+تصاویر تویوتا بیش از 2 میلیون خودرو در آمریکا تولید کرد قیمت محصولات لکسوس در بازار+ جدول طراح ایرانی معروفترین خودرو مرسدس بنز کیست؟ +تصاویر بهینه‌سازی حساب بانکی با حذف 2 سیلندر! زمزمه قرارداد جدید ایران با "بنز" یک سال پس از برجام قیمت لکسوس LC500 و LC500h اعلام شد لکسوس در تدارک حمله به بازار شاسی‌بلند ها و کراس اوورها فروش خودرو در چین رکورد زد ابرخودرو 1000 اسب بخاری مرسدس 4.5 میلیون دلار قیمت دارد گسترش فراخوان فورد برای ایربگهای تاکاتا اگر جای ترامپ بودم با تویوتا محترمانه تر رفتار می‌کردم 210 اسب بخار در یک خودرو هاچبک خودروهای فیات متهم به آلایندگی، هنوز تست و فروخته نشده اند ارتباط ایرتویا و تویوتا در زمینه خدمات پس از فروش همیشه برقرار بوده است خودروهای لوکس با فناوری سریع تر و سبک تر می شوند مبارزه موشک‌های میکروسکوپی! افسانه سیمرغ به حقیقت پیوست خبرهای خوب برای اشکودا داروی تقویتی برای 911 جمع اضداد زیر یک سقف یک ام‌پاور استادانه جعبه جادویی وستفیلد بلوغ زودرس تراورس شاید مک‌لارن جدید این‌شکلی باشد رینگ‌های سفارشی برای آقای خشمگین چالش عقب افتادن باتری سازها از خودروسازها! جادوی 1250 اسب‌بخاری در انتظار وانت‌ غول‌آسای فورد فشار ترامپ بر خودروسازی مکزیک برای خرید یکی از محصولات تویوتا باید چقدر هزینه کنیم؟ +جدول سودآوری فورد در سال 2017 کمتر می‌شود رونمایی تویوتا از یک خودروی مفهومی خاص +تصاویر تویوتا کمری؛ همچنان محبوب پس از هشت نسل لکسوس LS2018؛ اسب رام نشدنی ژاپنی قیمت انواع مرسدس بنز در بازار +جدول ترکیبی از گذشته و آینده ایده هایی از دیترویت همه این پیرمردان! دونالد ترامپ فورد و فیات-کرایسلر را تحسین کرد تویوتا 10 میلیارد دلار در آمریکا سرمایه گذاری می کند مرسدس-بنز بزرگترین لوکس ساز جهان شد تست خودروهای خودران کرایسلر و وایمو در کالیفرنیا و آریزونا سفــــر زمان به مقـــــصد اروپا! اسب چمــوش در بــرابــر کودک باهــوش مکزیک تهدیدها علیه سرمایه گذاری در این کشور را رد کرد رونمایی آئودی از 2 کروکی A5 و S5+تصاویر این کابین بنز تناسب بدنی شما را حفظ می‌کند ترامپ تویوتا را تهدید کرد اما نیسان با خطر بیشتری مواجه است پاسخ تویوتا به تهدیدهای ترامپ کج دار و مریز خودرویی ژاپن برابر ترامپ! تحقق پیش بینی زتچه در مورد جایگاه مرسدس بنز در بازار پیام تهدید ترامپ برای تویوتا سریع‌ترین خودروهای استاندارد جهان سلطان بی تاج و تخت وانت‌ها شورش در شهر با آرامش فورد قراردادش بامکزیک را لغو کرد بوتاس جانشین احتمالی رُزبرگ است خودروهای محبوب و منفور آمریکایی‌ها در سال 2016 +عکس خودروسازان در نمایشگاه لاس‌وگاس چه خواهند کرد؟ ایمن ترین خودروهای سال 2017+تصاویر خودروهای ولوو مجهز به اسکایپ می‌شوند مرسدس-بنز مجوز تست خودروهای خودران را در جاده‌های عمومی گرفت خودرو احتمالی سال 2040 بنز نرخ ارز، محرک قیمتی تولیدات آتی خودروسازان جان سخت‌های «تاپ‌گیر» رویای فوق سریع چینی‌ها ! آیا « نسخه‌های ویژه » واقعا ویژه هستند؟ خبرهای خوب برای آیگو جراحی پلاستیک برای اوکتاویا مزیت نسبی دیزل‌ها رنگ می‌بازد خودروسازی اختصاصی برای سینما با چرخ‌های 23 اینچی نوآوری‌های متحول‌کننده صنعت خودرو تویوتا با سیستم "سونار" به دنبال کاهش تصادفات است سبقت هیوندای یونیک از تویوتا پریوس در میزان مصرف سوخت واردات اتوبوس روسی با وجود تولید داخل بازدید رایگان زمستانه ایرتویا خودروهای خودران فورد 3 برابر می‌شود تصویری از خودرو جدید رونالدو مرسدس-بنز یک سدان کوچک جدید را در آستین دارد آغاز تحقیقات ایمنی از خودرو محبوب فورد ایرتویا؛ رتبه 1 رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش بررسی سیستم صوتی پیشرفته مارک لوینسون در لکسوس LX تویوتا کراس‌اوور تازه واردش را با لباس TRD عرضه خواهد کرد تویوتا سی‌ینتا بهترین خودرو اندونزی شد+تصاویر چشم انتظاری بازار برای مدل‌های جدید رئیس تویوتا در برزیل تغییر می‌کند 10 خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال 2016 کامیون های عجیب بنز در آینده (+عکس) تویوتا و مرسدس بنز در میان ارزشمندترین برند های جهان در سال 2016 +اینفوگرافی سومین ویدئوی کیا GT منتشر شد ناهار با مرسدس بنز! نیم‌نگاهی به نسل دوم لکسوس RX350 در بازار دست دوم خودرو متفاوت بنز +عکس تعلیق تولید فورد در ونزوئلا بازیکن فیکس تیم مرسدس بنز +عکس صندلی‌های UX لکسوس، از ابتکارات برتر سال 2016 (+عکس) توقف یک هفته ای فعالیت فورد در آمریکا ارزش پایه خودروهای وارداتی تویوتا اعلام شد+جدول تویوتا و مزدا در چین و آمریکا برای خودروهای معیوبشان فراخوان می‌دهند AMG رودستر لوکس مرسدس بنز را تیونینگ می‌کنند چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند انواع خودروهای وارداتی را با اقساط 36 ماهه بخرید فضای درونی خودران‌های آینده بنز اولین تصاویر از مرسدس بنز AMG GT R مدل2018 ! راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران بهترین خودروهای تولید شده در سال 2016+عکس پیش‌بینی تویوتا برای 2017 مرسدس-بنز "نسخه شب" کوپه کلاس S را رو کرد+تصاویر تصاویری از طولانی ترین خودروی جهان فراخوان بیش از 66 هزار دستگاه لکسوس در چین مطمئنم سیاست تجاری آمریکا در دوره ترامپ تغییر نخواهد کرد جریمه تسلا برای مالکانی که در ایستگاه شارژ معطل کنند ظاهر خشن، باطن نسبتا آرام! اتومبیل‌های جدید تابلوهای راهنمایی-رانندگی را می‌خوانند ساخت خودروی لوکس برقی با 1000 اسب بخار قدرت و برد 640 کیلومتر خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند قیمت برخی محصولات تویوتا در بازار +جدول چالش سنتی تولید محصول کامل آلمانی‌ها چگونه به بازی بر می‌گردند؟ ساخت مجدد آستون مارتین 60 سال پیش ایده بنز برای مسابقات لمان ترس از خودران‌ها کی تمام می‌شود؟ ابرخازن‌ها، آینده خودروهای برقی را تغییر می‌دهند پرتقال 620 اسب‌بخاری به رنگ نعناع اولین عضلانی دو محور تاریخ پدیده‌ای خیره‌کننده از هلند غافلگیری اوپل با نسل جدید اینزیگنیا دومین فراری توربوشارژ فیات طلایی؛ ‌فقط یک دستگاه کراس‌اوور یعنی این! سرانجام میکرا نیسمو گران‌ترین محصول آکورا بازگشت لئون بازی رقابت پیرمردهای اسپرت پوش ! تازه‌وارد مک‌لارن قاتل سوپراسپرت‌ها نکاتی برای انتخاب راحت‌تر خودرو بودجه کلان آلمان برای خودروهای هیدروژنی بی‌اشتهایی برای خرید خودروهای برقی مدیر ارتباطات سایپایدک، معاون مدیرعامل شد رقابت تنگاتنگ آلمانی ها برای تصاحب عنوان بزرگترین لوکس ساز افزایش 20 درصدی حقوق کارگران مرسدس-بنز در مجارستان تاج لوکس‌ساز 2016، بر سر مرسدس قرار گرفت شاهکار جدید خودروساز ژاپنی +تصاویر اطلاعات مرسدس کلاس E کوپه به بیرون درز کرد ابداع جدید فورد برای دنده "پارک"+عکس سواری دلپذیر یا لذت رانندگی؟ مرسدس برند لوکس 2016 می‌شود انتخاب طبقه متوسط کرایسلر نمایشگاه CES را به دیترویت ترجیح داد طرح‌های اضطراری فورد برای سورپرایز مالیاتی چین تویوتا جزئیات پیشرانه های جدید خود را فاش کرد بدنه تمام ال.ای.دی خودروی جدید لکسوس+تصاویر این مدل، کمپانی بنز را نجات داد (+عکس) شتاب طراحی سیستمهای هیبریدی در تویوتا خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) قمار بزرگ تویوتا بر سر کمری مدل 2018 رقابت پژو با پورشه و تویوتا چین مقصد جدید پیکاپ های فورد و جنرال موتورز مرسدس بنز از برنامه گسترده خود برای تولید خودروهای الکتریکی خبر داد بنزهایی که تاکنون ندیده اید (عکس) فورد 680 هزار دستگاه خودرو را فرامی‌خواند نظاره گر شاسی بلند لکسوس GX460 مدل٢016 باشید +تصاویر مرسدس-بنز یک سیستم چراغ جلو مفهومی رونمایی کرد فرصت طلایی خودروسازان بنز 12 سیلندر S65 + تصاویر آپشنها دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی مرد هـزار‌چهره! محصول جدید پژو +تصاویر رونمایی فورد از فیستاهای2017 +عکس اتحاد غولهای خودروساز برای ساخت جایگاه‌های شارژ برقی آزمایش نخستین خودروهای خودران کانادا در اونتاریو عرضه نسل جدید مدل پرفروش فورد در اروپا مرسدس-بنز در حال کار روی 2 جانشین CLS فورد 64 میلیون دلار به برزیل غرامت می‌دهد سرمایه‌گذاری تویوتا در کارخانه موتور برزیلی تسخیر بازار خودرو توسط چشم بادامی ها+جزییات جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و +جدول دایلمر توقف فروش خودروهای دیزلی در آمریکا را رد کرد استفاده پلیس آلمان از خودروی فورد موستانگ 10 خودرو برتر سال 2017 + تصاویر مدل جدید خودروی برقی بی ام و در راه است کمپر جدید بنز (+عکس) تویوتا 2018 مدل CH-R طرحی جذاب و پیشرو دستاورد جدید برای ساخت باتری خودروی برقی 4 رمز کلیدی خودروسازی هیوندای آزمایش ترمز سریع ترین سیستم حمل و نقل جهان+تصاویر اجرای "حالت رانندگی" در گوشی‌های هوشمند افزایش فروش تویوتای هیبریدی در هند قلـدر ژرمـــن‌ها پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت رونمایی از کرایسلر هیبریدی Pacificaمدل2017 +تصاویر طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی بنز می‌باخ (+عکس) تویوتا 838 هزار دستگاه ون سیه‌نا را فرا می‌خواند پیشتازی مرسدس بنز در حمل‌ونقل کالا هایپر اسپرت مرسدس-ای ام جی با قدرت 1000 اسب بخار +تصاویر تویوتا C-HR 2018 بهار آینده می آید+تصاویر بازار سرمایه راه جدید تأمین مالی خودروسازان مرز میان روزمرگی و هیجان گزارش تصویری از حضور مرسدس بنز در نمایشگاه گوانگجو کروکی 630 اسب بخاری مرسدس- می باخ+تصاویر مقایسه دو خودرو تویوتا لندکروزر GXR و لکسوس RX350 + جدول رونمایی فورد از یک کراس اور اسپرت اقتصادی+تصاویر رونمایی از نسخه اسپرت 3.3 لیتری جنسیس G80 فولکس به دنبال شراکت با بزرگترین سرویس کرایه خودرو چین تیم جدید تویوتا برای ساخت خودروهای الکتریکی اتوبوس برقی چند تکه+ عکس چرا فراری با موتورهای حجیم خداحافظی می‌کند؟ لکسوس به فضا می‌رود! فورد شما را می‌پاید! برنامه ترامپ برای پیمان نفتا و اثر آن روی جهانی‌سازی صنعت خودرو تسلا به دنبال فتح اروپا خاموشی ابدی موتورهای تنفس طبیعی موستانگ افسارگسیخته لوتوس با قلب فراری معجون جوانی برای پیرمرد جادوی تمام‌نشدنی مد روز ایتالیا اسپشیال، به سبک‌ ب‌ام‌و پاور واگن 2017 آمد پورشه ماجون را دیده‌اید؟ مخصوص‌کویر فورد غول‌آسای برزیلی این گلف جدید است فقط 1000 دستگاه ترامپ و کارخانه خودروسازی کاماروهایی که تمام نمی‌شوند آبی شگفت‌انگیز کاندیدای جایزه بهترین خودروی سال +عکس قیمت محصولات شرکت تویوتا در بازار+جدول فورد اکواسپورت جدید خود را رو کرد+تصاویر حضور مرسدس-می‌باخ در نمایشگاه لس‌آنجلس با یک کروکی بسیار لوکس آلایندگی صفر با تویوتا پریوس!! کراس اوور محبوب لکسوس را اقساطی بخرید پیشرفته ترین خودروهای سال 2017 +عکس موافقت تویوتا با پرداخت 3.4 میلیارد دلار خسارت در آمریکا بازار خودرو آمریکا از تصورات خودروسازان ژاپنی عقب تر است شیراز و تبریز، میزبان برنامه تست درایو ایرتویا پیش‌بینی فورد از فروش شاسی‌بلندها لکسوس فضاپیما ساخت بنز 12 سیلندر، «S600 مای‌باخ» + تصاویر تویوتا هایلندر 2017 را ببینید نسل قدیم وانت بنز جایگاه مرسدس بنز چگونه در بازار خودروهای لوکس ارتقا یافت تویوتا کراس اور C-HR را از ترکیه به دنیا صادر می‌کند خودرو عجیب مرسدس بنز F700 (+عکس) رقابت تویوتا با فولکس واگن برای ساخت خودروهای برقی سرمایه‌گذاری 195 میلیون دلاری فورد در هند ترکیه بنز می‌سازد نیم قرن سابقه درخشان با تویوتا کرولا حضور مرسدس-بنز در ذخیره‌سازی انرژی معرفی پرفروش‌ترین خودروها در ایالات متحده تویوتا در اندیشه تولید انبوه خودروهای برقی تویوتا تا 2020 تولیدکننده انبوه خودروهای الکتریکی باتری دار می‌شود پیکاپ‌های رنو و بنز، در مصاف یکدیگر +عکس معرفی محصولات جدید مرسدس بنز و اسمارت در ایران ساخت سریع‌ترین سوپراستیشن‌های جهان توسط بنز (+عکس) مرسدس برای خودروهای سری E 2017 فراخوان داد جدیدترین شاسی‌بلند مرسدس بنز رونمایی شد خودروهای رکورددار بیشترین جریمه سرعت غیرمجاز در آمریکا فروش اقساطی لکسوس 300h با 110 میلیون تومان تسهیلات نیسان اولین دفتر کار سیار جهان را ساخت+تصاویر مضحک ترین خودروها در نمایشگاه SEMA 2016+تصاویر تصویر مخفیانه از نسل جدید تویوتا کمری در مدل 2018 خودرو غول‌پیکر پلیس" فورد "در نمایشگاه سما (+عکس) خودرویی که تنها یک بار تولید شد! +عکس تولید مشترک با خودروسازان آمریکایی با شرایطی امکان‌پذیر است تویوتا با لند اسپیدکروزر، بنتلی بنتایگا را گرفت اسمارت و فلسفه خودروهای کوچک اوبر و اقتصاد اشتراکی رقیب خانگی پانامرا مرثیه‌ای برای یک رویا! وقتی چلنجر دو دف می‌شود اونتادور با طعم میورایی اطلسی از فولکس‌واگن دی.اس مات شد موشک ایتالیایی-آلمانی جی‌تی‌اس جدید باواریایی‌ها شورش 750 اسب‌بخاری موستانگ تاکومای جنگلی چشم‌هایی به سبک اشکودا اولین اسب مارانلو ازلندکروزی با سرعت 354 کیلومتر تا خودروی حمل و نقل لوکس (+عکس) 10 خودرویی که شباهتی به نسخه مفهومیشان ندارند(+عکس) شاسی‌بلند جدید فورد +تصاویر تاوان فیات به خاطر کرایسلر درب تویوتا و لکسوس با گوشی موبایل باز می‌شود بلک بری مهمان خودروهای فورد می‌شود راه‌حل جدید تویوتا برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی تویوتا به فناوری یون-لیتیوم دست پیدا کرد بهترین مفهومی‌های تاریخ فورد (+عکس) پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس) مرسدس، ایمن‌ترین خودروی اروپا برمن، خانه خودروهای الکتریکی مرسدس-بنز می‌شود ارائه خدمات به اشتراک گذاری خودرو توسط دو شرکت بزرگ خودروسازی 5 خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) جدیدهای آلفارومئو، مزدا و بنز در نمایشگاه خودرویی (+عکس) جیلی، لوتوس را می‌خرد سرمایه‌گذاری تویوتا در خدمات اشتراک گذاری خودرو طرح مرسدس بنز برای عرضه سریع ون خارق‌العاده سپر صورتی مرسدس-بنز برای حفاظت از گوش رانندگان ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند سهم پرفروش‌ترین خودروهای جهان از بازار ایران چقدر است ؟ تویوتا و لکسوس در صدر قابل اعتمادترین برندهای خودرویی فراخوان بزرگ خودروساز ژاپنی به دلیل ایربگ تاکاتا وانت جنجالی مرسدس-بنز رونمایی شد+تصاویر احتمال عدم تولید یکی از خودروهای مطرح فورد مطمئن‌ترین برندهای خودرو معرفی شدند فورد: از این به بعد فقط خودروهای بزرگ می سازیم خودرویی برای مقابله با تویوتاهای عربستانی داعش قیمت برخی از خودروهای دست دوم شرکت تویوتا + جدول انتشار 1 ویدئو جدید از وانت مرسدس-بنز کشورهای عربی 60000 خودرو برای داعش خریده‌اند مرسدس بنز 5 میلیاردی در تهران /عکس مسوولان بنز و ب ام‌و به ایران می‌آیند اتوبوس هیدروژنی تویوتا با آلایندگی صفر این خودرو چراغ قرمز را رد نمی‌کند! +عکس تست خودروهای متصل توسط جگوار-لندروو و فورد مرسدس بنز 8.2 میلیون یورویی!+عکس فروش اقساطی خودرو لکسوس NX200 با شرایط 6 و 12 ماهه وانت مشترک مرسدس-بنز و نیسان هفته آینده رونمایی می شود نگاهی به ون جدید فورد Transit مدل ٢ ١٦ +تصاویر توقف فعالیت چهار کارخانه فورد در پی فروش راکد 10 خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال 2016 مقایسه‌ سه خودرو بی‌نظیر آلمانی +عکس مرسدس بنز سایت اجاره خودرو راه اندازی می‌کند تسلا مدل S پرفروش ترین سدان لوکس در آمریکا شد تویوتا 1000 نیروی جدید استخدام می‌کند مقایسه جدیدترین ب ام‌و سری 5 و بنز E کلاس (+عکس) لوکس‌ترین مینی بوس مرسدس بنز! +عکس آخرین نماینده SLK در ایران مذاکرات تویوتا و سوزوکی برای طراحی مشترک خودروهای خودران احتمال ادغام سوزوکی با تویوتا نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران آلمانـی‌های کم‌دردسـر قیمت برخی خودروهای شرکت مرسدس بنز در بازار + جدول پرفروش‌ترین خودرو جهان گزارش تصویری غرفه مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 تویوتا و ب ام و شریک شدند مرسدس بنز C300 4MATIC کوپه2017 +تصاویر پایان 91 سال فعالیت فورد در استرالیا چه تعداد خودروی تویوتا کرولا وارد کشور شد؟ فروش اقساطی ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﮐﻤﺮی ﻫیبریدی با شرایط 6 و 12 ماهه رقیب ارزان قیمت مرسدس بنز 6X6 معرفی شد +عکس سرمایه‌گذاری مشترک ب ام و و تویوتا برای تولید خودروهای خودران مرسدس-AMG در تدارک ساخت خودروهای الکتریکی است خودروهایی از آینده گزارش تصویری از غرفه برند تویوتا در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 مرسدس-بنز کلاس C 2016 بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد هوندا و یاماها متحد شدند کم هزینه و پرهزینه‌ترین خودرو‌های جهان +جدول ساخت لامبورگینی شخصی در اوکراین! +عکس رونمایی از تویوتا پریوس 2017 +تصاویر آغاز تحقیقات آمریکا از 642 هزار شاسی بلند و سواری با مرسدس بنز AMG GLS63 مدل 2017 آشنا شوید! +تصاویر تویوتا و دایهاتسو شرکت جدید تاسیس می‌کنند تویوتا ربات همدم سالمندان ساخت+تصاویر آتش‌گرفتن خودروی راننده مرسدس بنز در مسابقات فرمول یک مردگان تویوتا سوار می شوند رنو Zoe ارزانترین الکتریکی با توان طی مسافت 400 کیلومتر ورود شاهکار مرسدس بنز به ایران +تصاویر حذف موتور دیزلی از مدل‌های تویوتا مرسدس E کلاس استیشن، با ژست یک شاسی‌بلند سورپرایز آشنای مرسدس برای پاریس مرسدس- بنز از یک کانسپت الکتریکی رونمایی کرد عهد خودروسازان 10 ساله شد یوایکس، شاسی‌بلندی کوچکتر از اِن‌ایکس رازهای آقای تی ! مثلث برمودا با اضلاع کوچک! بازار لوکس‌سازی در جاده رشد تویوتا در میان ثروتمندترین برندهای جهان رونمایی از مرسدس بنز E300 4Matic +تصاویر اتحاد بی‌ام‌و،مرسدس و آئودی در مقابل گوگل بنز، آئودی و ب ام و جای پارک خالی را پیدا می‌کنند معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر تویوتا پنجاهمین سال تولید کرولا را جشن گرفت انتشار تصویر جدیدی از کانسپت آینده نگرانه لکسوس سوزوکی اگنس جدید سال آینده می‌آید واردات لکسوس‌ به کشور چقدر آب خورد؟ کدام خودرو بیشترین فروش را در جهان دارد؟ شکایت تسلا از ممنوعیت فروش خودرو در میشیگان شهرنشین‌های آسیایــی چند نفر چرخ‌های خودروسازی دنیا را می‌چرخانند؟ مرسدس با 4 رودستر در نمایشگاه پاریس حاضر می‌شود فورد طرح یک خودروی تا شونده را ارائه داد+تصاویر انتقاد شدید مدیرعامل فورد از دونالد ترامپ موقعیت خودرو در مذاکرات خارجی قیمت انواع خودروهای لکسوس در بازار + جدول تویوتا تولید وانت تاکوما را افزایش می‌دهد فروش اعتباری خودرو لکسوس NX200 با شرایط 6 و 12 ماهه تولید آب آشامیدنی توسط کولر خودروهای فورد+تصاویر فورد خودروهای خودرانش را از سال 2025 می فروشد مرسدس بنز E43 MATIC را ببینید حفظ اشتغال خودروسازی با یارانه مردم بزرگترین فراخوان‌های خودرویی در جهان آیا شیشه های بنز و ب ام و جلوی ابتلا به سرطان را می گیرند؟ شک معقول آیا این چهره نسل آینده کمری است؟ استادیوم مرسدس-بنز را ببینید+تصاویر شکار ابرخودرو جدید مک‌لارن مرسدس-بنز از یک ون مفهومی آینده نگرانه رونمایی کرد قیمت انواع خودروهای مرسدس بنز در بازار + جدول طرح فورد برای جایگزین کردن سانروف‌ها با نمایشگر آگوست رویایی مرسدس فورد یک سقف مجازی طراحی کرد مرسدس بنز 5 میلیاردی در تهران +عکس همکاری مرسدس و مایکروسافت در زمینه دفتر کار خودرویی خودرو 119 ساله ای که مانند بنز لوکس قیمت دارد (+عکس) انصراف فورد از تولید خودروهای کامپکت جدید خودروهای مرسدس بنز پارک یاب سیار می‌شوند فورد Focus RS مدل 2016 +تصاویر اسپانسرینگ خودروسازی شرکت آمریکایی برای چین مسابقه هیبریدی ایرتویا کوچک دوست داشتنی فروش خودرو در آمریکا سال آینده کاهش می یابد جدیدترین مینی‌های تویوتا رونمایی شد (+عکس) مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR +عکس برای دیدن این بنز تا مرداد 96 صبر کنید برتری لکسوس در بازار خودروهای لوکس برنامه آموزشی خودروساز ژاپنی برای دانش آموزان پروژه خودروسازی تویوتا برای دانش آموزان LC500 خوش رخ ترین خودروی مسابقه ای لکسوس+تصاویر راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران فورد Shelby GT350 مدل 2016 +تصاویر از خودروهای بدون بیمه تا رانندگان فاقد گواهینامه 10 خودرو شخصی کریس رونالدو (+عکس) در انتظار یک سدان رویایی فخرفروشی فدرر با مرسدس احتمال کاهش فروش مرسدس در چین لینکلن در صدر شاخص رضایت مشتری اعداد جادویی خودروهای هیبرید تویوتا سیکل معیوب جذب نقدینگی نقش خودروسازان و قطعه‌سازان در ضعف خدمات پس از فروش ورود فورد به رقابت با تسلا موتورز مقایسه جدیدترین عضو خانواده بنز و پورشه +عکس یک تکه جواهر ناب+تصاویر مرسدس بنز کوپه GLC مدل 2017 +تصاویر ازسرگیری فعالیت تویوتا در ونزوئلا پس از وقفه شش ماهه وزارت صنعت محدودیتی برای مذاکره خودروسازان داخلی با شرکای خارجی ایجاد نکرده است آستون مارتین DB 11 و هفت رقیب سرسخت‌اش کوپه 6 متری مُجلل مرسدس-مایباخ 10 فرمانروای آفرود 2016 را بشناسید مقایسه دو خودرو ب ام و بنز لوکس + جدول فورد خودروی خودران اشتراکی طراحی می‌کند ساخت خودرویی بدون فرمان و ترمز! تصویر مبهمی از کانسپت مرسدس،می باخ منتشر شد ایرتویا و شرایط فروش جدید محصولات تویوتا و لکسوس سرانجام قرارداد با خودروسازان خارجی چه خواهد شد؟ ورود بنز E کلاس جدید در منطقه آزاد انزلی +عکس 15 خودرو داغ حراجی کالیفرنیا +تصاویر تویوتا 337 هزار دستگاه RAV4 و لکسوس را برای سومین بار فرامی‌خواند گران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکس پرکارترین خودروها کدامها هستند؟ ایمن‌ترین خودروهای خارجی در بازار ایران خودروسازان خصوصی در سراشیبی تولید واردات 54 میلیون دلاری لکسوس آغاز فروش فورد ژاپنی در بازارهای جهانی نهایت تجملات در بنز 6 متری (+عکس) 10 برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک قیمت انواع خودرو وارداتی تا سقف 300 میلیون تومان + جدول جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ . ام‌ . و +جدول شراکت با خودروسازان خارجی؛ خیلی دور، خیلی نزدیک تویوتا آماده عرضه تاکوما TRD 2017 است خاص‌ترین درهای خودرو در جهان (+عکس) خودرو فوق پیشرفته مسابقه‌ای بنز (+عکس) توضیح ایرتویا درباره"عدم فراخوان خودروهای وارداتی در ایران" تویوتا نسل بعدی تاکسی های ژاپن را می‌سازد تبدیل سرمایه غیرمولد به مولد مردم دنیا چقدر از خودروسازها راضی‌اند؟ یک وانت‌بار ویرانگر برای جاده و خارج از آن عرضه جهانی پریوس تویوتا به تاخیر افتاد بُرد مرسدس بنز با یک راهبرد غیرمعمول از آرم بنز 450 هزار تومانی تا کمک فنر 9 میلیونی! + جدول دو شرکت خودرو ساز جهانی رقابت می کنند از رنو تا مرسدس بنز مرسدس-بنز تبلیغات کلاس E را متوقف کرد 10 خودروی برگزیده سال را بشناسید همکاری کلاسیک پورشه و بنز! شتاب زیر 4 ثانیه برای نسل آینده هاچبک داغ مرسدس احتمال تعطیلی کارخانه‌های فورد در انگلیس و اروپا پرفروش ترین خودروها در نیمه اول 2016+تصاویر تویوتا هیجان‌انگیزترین مدل یاریس را به بازار می فرستد پیشرانه تویوتا سوپرا مشخص شد مرسدس-AMG GT کروکی در شرف تولید است قدرتمندترین روباز 4سرنشین جهان ترکیب محصولات رنو در ایران چند ضلعی مشارکت با خودروسازان خارجی ابرخودرو بنز با 1300 اسب بخار قدرت (+عکس) لکسوس LC 500 خودروی نسل جوان (+عکس) ارتش آمریکا تویوتا هایلوکس و لندکروزر می خرد تویوتای 2017 ویژه آفرود (+عکس) فورد 40 سالگی فیستا را جشن گرفت قابل اعتماد‌ترین خودروهای آلمانی (+عکس) این خودرو باید ساخته شود! +عکس وانتی که 14 تن بار را جابجا می کند بنز از کروک زیبای خودش رونمایی کرد +عکس ب ام و سری 1 سدان، ویژه بازار چین معرفی شد رونمایی از اولین اتوبوس خودران مرسدس-بنز+تصاویر قیمت برخی خودروهای صفر کیلومتر بنز در بازار معرفی مرسدس بنز نسخه پایانی CLS توقف تولید تویوتا درپی‌کودتای نافرجام 10 خودرویی که با ظاهر سریع شما را فریب می‌دهند سوپر اسپرت 2018 تویوتا با همکاری BMW ساخته می شود سرمایه‌گذاری جدید فورد در فناوری خودروهای خودران بنز جنجالی در ایران پلاک شد +عکس کاهش فروش فورد در بریتانیا نسخه جدید بنز CLS وارد بازار می‌شود (+عکس) فروش خودرو در اروپا رشد کرد فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد رکوردزنی درآمد از فروش مرسدس بنز «بنز» در ایران سواری می‌سازد پیشرفته ترین خودرو زمین گلف ساخته شد خودرو سفارشی شاهزاده خانم فروش اعتباری خودرو لکسوس NX200 مرسدس بنز مفهومی - برقی از راه می‌رسد آغاز تولید انبوه خودرو CS35 چانگان در سایپا کاشان تویوتا اول شد؛ کیا و ب.ام.و در رده‌های بعد یک سوم تولید خودروسازان کشور در افق 1404 صادر خواهد شد نوسازی ناوگان اروند با 2000 تاکسی تویوتا و هیوندای + عکس خاموشی آسانسورها در تویوتا برای صرفه جویی! واردات خودروهای ژاپنی سر به فلک کشید + جدول همکاری جنرال موتورز و فورد در پروژه مشترک تویوتا 800 تن از نیروهایش را اخراج می کند تحقیقات آمریکا از نشت دود اگزوز فورد اکسپلورر خودروهای روسای جمهور آمریکا از گذشته تاکنون+تصاویر رودستر 1.6 میلیون دلاری پاگانی با قلب تپنده مرسدس-AMG کرولا X در ایران هفت خودرویی که برای تسلا خطرناک هستند کلید مجازی روی تلفن همراه قیمت خودروهای آلمانی در بازار ایران+جدول احتیاط خودروسازان در افزایش قیمت رِنِتک کیت ارتقاء قدرتی را برای Mercedes-AMG S63 Coupe ارائه کرد مقایسه جدیترین پیک آپ رنو و هایلوکس تویوتا تویوتا پتنت خودرو پرنده را به ثبت رساند بهبود راندمان مصرف سوخت با آپشن سقف پانل خورشیدی یریوس پرایم 2017 بهترین خودروهای روباز سال 2016 E63 با شتاب 2.8 ثانیه؛ قدرتمندترین مرسدس تاریخ؟ گرانترین خودروی تاریخ را ببینید+تصاویر لاستیک‌هایی که به هر جهت می‌چرخد تویوتا مخترع ترین خودروساز جهان شد رونمایی از خودرو جدید سوبارو +تصاویر ضرر سوزوکی از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا چالش سیاسی صادرات خودرو تویوتا کمری اول شد لوئیز همیلتون و مرسدس-بنز با هم یک ابرخودرو می سازند اتاق‌شناسی با تویوتا سری 70 زیباترین شاسی بلند دنیا +تصاویر نگاهی به فورد اج سال 2017 +تصاویر خودروسازان ملزم به جبران خسارت شدند بنزهای موجود در بازار چند قیمت خورده‌اند؟ سریع‌ترین خودرو روباز جهان +عکس واکنش خودروسازان جهانی به جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا جنرال موتورز دست به جیب شد مرسدس-بنز در جستجوی یک اسم است مرسدس-بنز از پرقدرت ترین AMG رونمایی کرد 50 سال با فورد، در مسابقات 24ساعته «لمانز» بهترین خودروهای کلاس خانواده در آخرین آزمایش مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟ جدیدترین عکس ها از مرسدس میباخ مرسدس- می باخ S650 در نمایشگاه پاریس رونمایی می شود قطعه‌سازان تابع استانداردهای خودروسازان عرضه اوراق سلف خودرو مشروط به ارائه برنامه خودروسازان شد افزایش قیمت خودروهای خارجی در بازار پیشنهاد خودروسازان برای صفر شدن تعرفه واردات در سال 95 نیسان علیه کمپین برکسیت شکایت می‌کند جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و ضرورت ایجاد مراکز تحقیق و توسعه خودرو برابوس قوی ترین کروکی جهان را عرضه کرد+ تصاویر تویوتا به دنبال بهره‌گیری از هوش مصنوعی در خودروها 10 خودروی زشت جهان از نگاه کارشناسان این حوزه قیمت تمام شده خودرو در ایران 40 درصد بیشتر از دنیا مرسدس بنز از سال 2018وارد روسیه می شود نفع خودروسازان از کاهش سود سپرده‌های بانکی؟ راننده آلمانی قهرمان رقابت‌های فرمول یک باکو شد+عکس حضور کرولا 50 ساله در یک رقابت خودرویی 2500 مایلی ورود سازمان بازرسی به قراردادهای شرکتهای خودروساز با مردم دلالان کدام خودرو را بیشترمی‌خرند؟ بند نانوشته در قراردادهای صنعت خودرو خودروسازان قراردادهای جدید را برد برد تنظیم کنند اضافه شدن پنلهای خورشیدی به خودروی سبز تویوتا تفاوت قیمت خودرو در ابتدا و انتهای بهار مرکز تست جاده ای خودرو به بهره برداری می‌رسد وقتی سدان لوکس اپل در ایران تنها 46 هزار تومان قیمت داشت! 70 سال مرسدس E‌ کلاس نسخه ویژه کادیلاک ATS برای ژاپن +عکس نیسان خودروی هیدروژنی اتانول سوز می‌سازد زیبای خفته 570 اسب بخاری! توقف فعالیت 50درصد واحدهای قطعه‌سازی فورد از صداهای مصنوعی استفاده می‌کند مرسدس الکتریکی با برد 500 کیلومتر معرفی می‌شود تویوتا 35 سال حضور کمری را در آمریکا جشن گرفت رکوردشکنی BMW و مرسدس‌بنز در فروش خودرو جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی یک آفرود تمام عیار قیمت انواع مرسدس بنز در نمایندگی و بازار رونمایی از محصول الکتریکی غول خودروسازی آلمان فورد کا‌پلاس جدید رونمایی شد داستان لوگو 12 خودرو مشهور جهان +عکس شکایت تویوتا علیه استفاده از لوگو در کمپین برکسیت تویوتا ارزشمند ترین برند خودرویی درجهان چه تعداد لکسوس وارد کشور شد؟ رکود و سکوت در بازار خودرو نسل آتی اس یو وی الکتریکی مرسدس به زودی معرفی می‌شود ساخت آرم بنز با خودروی بنز در جشن تولد 20 سالگی تویوتا به دنبال خودروسازی در ترکیه است نسخه‌های خاص «BMW سری 7» 10 ابر خودرو جهان در کجا ساخته می شوند غولی به نام ناوارا مرسدس‌بنز فنلاندی رونمایی اقدامات هوندا و تویوتا در فناوریهای خودرو فروش خودرو در آمریکا کاهش یافت تویوتا سوپرا بازمی‌گردد حالا حق با مشتری خودرو می‌شود؟ قیمت چند خودرو وارداتی کاهش یافت تکراری ها تویوتا 2 شرکت رباتیک از گوگل می‌خرد تراک‌های برتر 2016 تولید خودروهای برقی و هیبریدی ازسرگیری خطوط تولید تویوتا پس از انفجار کارخانه برندهای لوکس به داد فولکس واگن رسیدند هفتاد سال با مرسدس E کلاس اهدای مرسدس بنز به یک معلم اولین خودرو کاملا خودران ولوو تا 4 سال دیگر می‌آید خودروهای بزرگ با قلب های تپنده کوچک! اخذ نمایندگی از دفاتر منطقه‌ای خودروسازان خارجی بلامانع شد بنز میلیاردی در خیابان های تهران اولین تویوتا راوفور هیبردی 2016 در ایران حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران گوگل شرکت رباتیک خود را به تویوتا می‌فروشد برای ورود تویوتا به ایران در حال زمینه‌سازی هستیم از گارانتی جعلی تا تولید تویوتا در ایران فعلا در مورد قرارداد با رنو صحبت نمی کنم استراتژی همکاری با خودروسازان خارجی ضیافت به سبک اشتوتگارتی این سدان خانوادگی فورد، صدی زیر 6 لیتر بنزین می سوزاند افزایش سرمایه‌گذاری تویوتا و فولکس واگن در دنیای فناوری سرمایه‌گذاری 450 میلیون دلاری تویوتا برای کارخانه جدید لکسوس هاچبک CT را با یک کراس اور عوض می کند شاسی بلند جدید مرسدس بنز را ببینید شتاب زیر 5‌ثانیه با مرسدس GLC کلاس بیشترین خودروهای وارداتی به ایران کدامند؟ قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2016 بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور تویوتا، ب ام و و مرسدس بنز در میان با ارزش ترین برندهای سال 2016 زیباترین استادیوم جهان را مرسدس بنز می‌سازد تویوتا چگونه به چنین جایگاهی رسید؟ الزام به پذیرش فوری خودرو در تعمیرگاه‌ها قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول ثبات در بازار خودروهای وارداتی رفتار متفاوت خودروسازان چینی در ایران مرسدس-بنز خانواده الکتریکی های خود را گسترش می‌دهد غول تویوتا در ایران +تصاویر شاسی‌بلند دوست‌داشتنی تویوتا از نمای نزدیک تویوتا 9 میلیون هیبریدی فروخت نگاهی به فورد Fusion سال 2017 +تصاویر انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران بهترین آئودی‌ های تاریخ چرا مذاکره با خودروسازان خارجی محرمانه شد؟ چرخ فیبر کربنی برای ابرخودروها اشتغال 300 هزار نفری در صنعت قطعه سازی طوفان تولید تویوتا را متوقف کرد احتمال دستکاری سوزوکی در تست اقتصاد سوخت ورود 6 میلیون دلار لکسوس در فروردین ماه گارانتی کیسه هوای خودرو 10 ساله شد تلاش مرسدس-بنز برای رقابت با خانواده i ب ام و 10 خودرو آلوده سال 2016 قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول ورود 400 دستگاه تاکسی هیوندا و تویوتا هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تهران لوکس ترین شاسی بلند فورد خودروسازان خارجی با اخذ امتیاز آمدند، وگرنه با قیمت دستوری نمی‌آمدند تفاوت برخورد با تخلف خودروسازان در ایران و جهان حاضریم سهام خودروسازان را پس دهیم طرح فروش عید تا عید ایرتویا آغاز شد لوکس‌ترین لکسوس سال آینده می آید "شوالیه"، خودرو لوکس و خشن کانادایی خواستگاران فراوان سوپراسپورت دلربای آمریکایی! ثبت‌نام 6.506 نفر برای نسل جدید فورد GT تغییر مسیر خودروسازان در جذب نقدینگی فروش 20 میلیون دستگاه خودرو تا 2018 ژاپن تنها 3 خودروساز خواهد داشت فروش خودرو Rav4 با تحویل 60 روزه تلاش فورد برای کاهش مصرف سوخت موتورهایش با ایجاد سروصدا! ارزانترین و گرانترین بنز در سال گذشته + جدول کوچولوی جوان‌پسند تویوتا، با قیمت 52 میلیون تومان! ایرتویا در آستانه 44 سالگی فعالیت خود در بازار ایران فورد Escape را ببینید قیمت خودرو وارداتی 200 تا 300 میلییون تومان +جدول 10 میلیون خودرو خودران در جهان تا سال 2020 در جاده‌ها جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و +جدول فروش ویژه عید تا عید محصولات تویوتا آغاز شد 10 رقیب سرسخت تویوتا پریوس کدامند؟+تصاویر تویوتا اولین باتری منیزیمی را ساخت قیمت انواع خودروهای وارداتی 100 تا 200 میلیون تومان معرفی نسخه ویژه نوبل M600 شگرد کره‌ای‌ها برای حضور در بازار خودرو ایران لکسوس LX570 2016 چند؟ +تصاویر خاص‌ترین رنگ مرسدس در تهران رکود بازار دست خودروسازان را بست تلاش ژاپنی ها برای استفاده از سهم بازار امارات در اتومکانیکای دوبی فرمول قیمت‌گذاری شورای رقابت نادرست است رونمایی پروژه‌های جدید خودروسازان بزرگ ساخت خودرویی که خودش را لوس می کند تویوتا GT86 منحصربفرد، با اتاق شوتینگ‌بریک ستاره‌های بنز با لباس MEC در راه ایران تزریق خشونت بیشتر در چهره IS تخلف زیست محیطی فورد یک میلیون دلار آب خورد سازوکار عرضه اوراق خرید خودرو در بورس قیمت‌های جدیدی به نمایندگی‌ها ابلاغ نشده است در کارخانه پژو چه می‌گذرد؟ شگفتی مدیران مرسدس بنز از کیفیت استانداردهای نمایندگی کرمان بالگرد ایرباس H145 مرسدس بنز استایل حضور ایران در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی دبی لکسوس RX 350 اف اسپورت را ببینید حبس ابد برای هک خودرو 10 کانسپت خیره کننده که در نمایشگاه پکن معرفی شدند+تصاویر آلفابت الفبای فن آوری خودران را به فیات می آموزد مجهزترین خودروهای ارزان قیمت +تصاویر مرسدس بنز به تقلب متهم شد به‌ کارگیری گیاهان داخل اجزای اتومبیل توسط تویوتا فورد F-150 سوپرکرو در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن شناخته شدند پایان انجماد قیمت خودرو لکسوس با IS جدید در پکن حاضر شد دعوای برندها به سبک بنز در نمایشگاه + عکس واژگونی وانت تویوتا درجاده روستایی قصرقند 2 کشته و 5 مجروح برجای گذاشت رقابت تنگاتنگ خودروهای خودران در دو سوی دنیا جاده لغزنده سهامداری خارجی در خودروسازی ایران بیشتر خودروهای دیزلی تست های آلایندگی در شرایط واقعی را پاس نمی کنند چین نمیخواهد فروش ما افزایش یابد علاقه ای به ادغام با فیات-کرایسلر نداریم فروش خودروهای هیبریدی تویوتا در چین انتشار اوراق سلف در بورس کالا، بهترین روش برای تامین مالی خودروسازان عجیب ترین تویوتا شرکت نفتی شل خودروساز شد فروش نقدی و اقساطی انواع لکسوس با تخفیف ویژه کاهش 32 درصدی سود خالص بنز باور می کنید این اتومبیل ها روزگاری، پرفروش ترین های دوران خود بوده اند؟ تویوتا در تدارک از سرگیری تولید در مناطق زلزله زده است فورد موستانگ پرفروش ترین خودرو اسپورت کوپه در جهان شد قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول 50 درصد قطعات خودرو در کشور قابل تولید است نامه خودرویی نعمت‌زاده به شورای رقابت فورد بیش از 37 هزار دستگاه ون را فراخواند تغییر چهره سایت‌های استراتژیک خودروسازان آزمایش موفق اتومبیل خودران چینی در مسیر 1900 کیلومتری توقف تولید تویوتا در پی خسارات زلزله اخیر ژاپن پای خودروهای آمریکایی به ایران باز شد خودرو‌هایی که بیش از حد نیاز قدرتمند هستند فلسفه آرم تویوتا+عکس شاسی‌بلند جدید آمریکایی را ببینید حضور خودروسازان خارجی در قالب سرمایه‌گذاری مشترک ساختمان‌های مرکزی فورد موتور مدرنیزه می‌شوند تویوتا بزرگترین مرکز تست خودروهای متصل را می سازد تویوتا بیش از 58 هزار دستگاه کمری و آوالون را فرامی خواند افزایش قیمت غیرقانونی به بهانه بیمه شخص ثالث همکاری تویوتا و دانشگاه میشیگان برای پیشبرد فناوری خودروهای هوشمند ابداع خودروهایی با قابلیت تغییر کامل طراحی و پیکربندی لکسوس فروش یک میلیون هیبریدی را جشن گرفت وانت فورد F-150 بالاترین امتیاز ایمنی را گرفت طلسم فروش سهام به خودروسازان خارجی شکست 15 خودرو جدید که بی‌ صبرانه باید منتظر ورودشان باشیم ماشینهای خودران به «فرشته محافظ» مجهز می‌شوند فورد موستانگ؛ محبوب‌ترین خودرو اسپرت آلمان گورستان مرسدس بنز اجاره 500 خودرو مرسدس بنز در ترکیه برای شاه سعودی باشکوه‌ترین بازگشت خودروها آژیر نامحسوس فورد برای خودروهای پلیس+تصاویر لکسوس پیشتاز بازار SUV های لوکس آمریکا فروش انواع محصولات تویوتا با تخفیف ویژه مجلس با هرگونه افزایش قیمت خودرو مخالف است بنز «کلاس وی» وارد ناوگان تاکسیرانی ایران می شود خانواده NX لکسوس صاحب یک عضو پرقدرت می شود نیسان اسکایلاین نمادین ترین خودروی ژاپنی تمام ادوار لقب گرفت 325 هزار دستگاه تسلا مدل 3 پیش فروش شدند لکسس پیشتاز بازار لوکس آمریکا تویوتا بیش از 16 هزار دستگاه RAV4 و لکسوس را فراخواند فیات- کرایسلر 1300 نیرو را تعدیل می کند سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری فیات کرایسلر در آرژانتین استقبال از ممنوعیت انعقاد قرارداد بیمه شخص ثالث با خودروسازان تویوتا با کانسپت چوبی خود به هفته طراحی میلان می رود+تصاویر این مرسدس های دلربا را ببینید دو هزار مرسدس بنز امسال وارد کشور می شود تویوتا و مایکروسافت شریک شدند اعمال هزینه‌های دولتی بر قیمت خودرو مشخصاتی برای جدیدترین خودرو لکسوس تولید خودرو «فورد جی‌تی» در کانادا تویوتا پریوس 2016 ایمن ترین خودرو شناخته شد فقط تویوتا پریوس از تست عملکرد چراغ جلو سربلند بیرون آمد نمایندگی‌‌های خودروسازان در انتظار ابلاغ قیمت‌های جدید مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان! مرسدسAMG ده مدل جدید عرضه می کند تویوتایی که تازه وارد بازار ایران شد مرسدس- بنز موتورسیکلت ساز می شود! ظرافت جوان‌پسند کپی در برابر اصـل! مرسدس-بنز رقیب ب ام و X4 را رو کرد تویوتا هایلندر جدید 2017 را ببینید+تصاویر تویوتا 50 سالگی کرولا را جشن گرفت اتومبیل دنده اتوماتیک بخریم یا دستی؟! دومین شاسی‌بلند کوپه مرسدس، این بار کابوس BMW X4 سرمایه گذاری 224 میلیون دلاری فورد در رومانی برای تولید اس یو وی با بمب افکنهای خودرویی سال آشنا شوید سفر به دور دنیا با فورد 100 ساله+تصاویر یک تیـر و چنـد نشان 7 گانه های ســری70 قدرتمندترین و سریع‌ترین E-کلاس نسل پنج حقوق مدیرعامل فورد جهش کرد نقابی خشمگین‌تر برای کوپه مهیج تویوتا "فعلا" بزرگ خانواده کراس‌اوور های کامپکت مرسدس مرسدس-بنز CLA 45 را برای 2017 نونوار کرد خدمات رسانی نمایندگی های منتخب ایرتویا در ایام نوروزی معرفی خودرو جدید فورد تصویر اولیه ای از تویوتا پریوس جدید منتشر شد شوروم لکسس در استانبول تویوتا هایلندر 2017 رخ نشان داد تویوتا پریوس به اصفهان رسید + تصاویر ساخت نسل جدیدی از خودروهای ضدگلوله رجزخوانی جالب «بنز» و «ب .ام.و» معرفی مرسدس ای‌ام‌جی E43 مرسدس E43 در نمایشگاه نیویورک رونمایی می شود قرارداد تجاری و سواری با بنز ‌نیمه نخست سال95 امضا می شود اولین ملاقات با تویوتا پریوس 2016 نوآوری جدید فورد برای پلیس تویوتا رافور سافایر هیبریدی را ببینید تازه‌ترین مرسدس بنز اس‌ال را ببینید ابداع فناوری جدید برای تبدیل خودروها به سالن نمایش فیلم سینمایی کاهش فروش جی‌ام و فورد در چین اجاره روزانه S500، یک‌میلیون و 200 هزار تومان! تویوتا پوشیدنی جدیدی برای جابجایی نابینایان می سازد ایرتویا شرایط فروش پریوس را اعلام کرد فروش خودرو در انگلستان رکورد زد امن‌ترین خودرو جهان 10 شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی هیولای شاسی بلند تویوتا تویوتا ایرانی‌ها را غافلگیر خواهد کرد فروش اقساطی خودروهای تویوتا آغاز شد چشم‌انداز قیمت خودرو در سال آینده با خودرو چوبی تویوتا آشنا شوید خودرو «لکسوس» نسخه‌ی هیبریدی تویوتا C-HR وارد نبردی سخت می شود ارزان‌ترین مرسدس‌بنز صفرکیلومتر در بازار داخلی گسترش فراخوان تویوتا برای ایربگهای معیوب نگرانی خودروسازان آلمانی از تاثیر کنترل شدید مرزها بر صنعت خودرو LC500 هیبریدی لکسوس خیره کننده است حکمران جدید ابرخودروها آمد ایدم موتورهای جدید مرسدس بنز را به نمایش گذاشت افزایش استاندارد خودرو‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌خواهیم برای همیشه در ایران بمانیم همکاری تویوتا و ب ام و برای تولید خودرو اسپورت بهترین خودرو‌های سال 2016 خودروساز آلمانی-چینی مدعی ساخت سریع‌ترین خودرو جهان شد تویوتا از موزه kaikan رونمایی می کند اولین مرسدس کلاس E 2017 از خط تولید بیرون آمد 10 خودرویی که بیشترین هزینه بیمه سالانه را دارند همچون یک سفینه! تعیین مسیرسرمایه‌گذاری خارجی پرفروش ترین خودرو هیبرید دنیا در راه ایران مرسدس-بنز روباتهای خط تولید خود را به نیروی انسانی بازگرداند بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند استرلینگ؛ آمریکایی ناشناخته‌ جهش 10‌ساله مرسدس بنز کلاسیک مرسدس-AMG کوپه C43 2017 رسما به خانواده بنز اضافه شد تویوتا پریوس سفیر تکنولوژی کمپانی تویوتا خودروسازان در نمایشگاه فناوری بارسلون چه می‌کنند؟ تویوتا یک رقیب جدی برای نیسان جوک در آستین دارد تصویر جدیدی از مرسدس کابریولت 2017 منتشر شد تجمل روی چهار چرخ! عصر ادغام خودروسازان به ژاپن رسید ساخت لکسوس با 1700 قطعه مقوا اعلام آمادگی خودروسازی "مان" آلمان برای شراکت بلندمدت با ایران تویوتا بیش از 1 میلیون RAV4 را فراخواند ورود 50 تویوتا کمری هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی چهره صنعت خودرو ایران تغییر می‌کند مرسدس نسل جدید موتورهای دیزلی آلومینیومی خود را معرفی کرد+تصاویر کانسپت ون تویوتا U² را ببینید شرایط فروش تویوتا کرولا جذابتر شد! RAV4 رالی به بازار می‌آید+تصاویر لکسوس نسخه هیبریدی LC 2017 را به ژنو می‌برد تصاویر جدیدی از کراس اور جدید تویوتا منتشر شد تولید خودروهای تویوتا ازسرگرفته شد یک شروع دوباره برای ون های آمریکایی گران‌ترین اتومبیل‌های فروخته شده در مهم‌ترین مزایده آمریکا را ببینید پرفروش ترین خودرو های سال 2015 GS F پاسخ کوبنده لکسوس به آلمانی ها لکسوس شاسی بلند "کادوی ولنتاین" در تهران دایملر 3 میلیارد دلار روی موتورهای دیزلی پاک سرمایه گذاری می کند ون 84 هزار یورویی مرسدس بنز را ببینید+تصاویر تویوتا تولید انبوه کراس اور کوچک CH-R را تایید کرد طرح اولیه مرسدس کابریولت 2016 منتشر شد خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند حضور قدرتمند تویوتا در نمایشگاه خودروی تورنتو سیستم استاپ/استارت فورد بای کاهش مصرف سوخت فورد در اندیشه تبدیل شدن به یک شرکت موبیلیتی فورد پیشرانه B-MAX را به Colour Edition اضافه کرد یک کامیون کمپرسی جدید رونمایی شد تاکوما خودرویی برای عبور از برف کابینی جادار تر برای هیولای آفرود فورد چشم‌غُره نیسان به F-150 Raptor فورد! مرسدس بنز دانشجوی 40 ساله شد 7 خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان سندروم تاکاتا مرسدس- بنز را هم گرفتار کرد لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ آئودی و ب ام و از مرسدس-بنز عقب ماندند تویوتا بار دیگر عنوان بزرگترین خودروساز جهان را از آن خود کرد شروع طوفانی «مرسدس» در 2016 +تصاویر تویوتا هایلوکس جذابتر شد! سه واکنش به سرمایه خارجی وضعیت پرفروش ترین خودروساز جهان آخرین شرایط فروش تویوتا کرولا فورد در نمایشگاه خودرویی پاریس شرکت نمی‌کند اعلام طرح مسابقات تویوتا GAZOO در سال 2016 افزایش سود تویوتا به‌رغم کندی اقتصاد جهان مقایسه تصویری بین دو کراس‌اور اسپرت؛ مرسدس بنز GLC و ب‌ام‌و X3 فروش ویژه مرسدس بنز E200 به مناسبت دهه مبارک فجر افزایش سود خالص 6.5 درصدی تویوتا + جزئیات حراج مرسدس 540K با قیمتی باور نکردنی تویوتا و لکسس شاسی بلندهای خود را فراخواندند مرسدس-AMG بر جاذبه غلبه می کند تویوتا سیون را تعطیل می‌کند معرفی برابوس مرسدس بنز C 450 AMG اسپرت مروری بر عملکرد فروش سال 2015 لکسس تویوتا لندکروزر 2F را بهتر بشناسیم جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ام‌و لزوم انجام پارادایم شیفت در صنعت خودرو و قطعه‌سازی امیدواریم کیفیت خودروهای داخلی افزایش یابد ردیابی انتقال فناوری در قراردادهای خودرویی لزوم شناسایی مسیر توسعه صنعت خودرو «انفجار» تولید تویوتا را متوقف کرد فروش اقساطی خودروهای تویوتا آغاز شد تویوتا کل دایهاتسو را می خرد تولید تویوتا در ژاپن به دلیل کمبود فولاد متوقف می‌شود اتحاد تویوتا و دایهاتسو برای تولید خودروهای کوچک طرح ستاره‌دار کردن خودروها باعث ایجاد رقابت بین خودروسازان می‌شود تویوتا بزرگترین خودروساز جهان شد لکسوس 5 هزار دستگاه RX350 و RX450h 2016 را فراخواند حذف طرح ترافیک برای خودروهای هیبرید تویوتا و لکسس وانت‌سازی به سبک پراید‌! تویوتا ، خودروساز برتر جهان تکذیب شایعه شراکت میان تویوتا و سوزوکی قیمت انواع مرسدس بنز لوکس در مناطق آزاد قیمت جدید انواع لکسوس در بازار اولین مدل بنز از یک کلاس لوکس در ایران رکوردشکنی تویوتا در فروش خودرو‌های هیبریدی اینجاکارخانه مرسدس بنز است بهترین‌ها و بدترین‌های نمایشگاه بین‌المللی دیترویت مرسدس بنز همیشه دل تان را می برد! خودروی زرهی مرسدس بنز را ببینید+تصاویر سایپا بزودی مذاکرات خود را با برندهای معتبر نهایی می کند در حسرت استراتژی اجرایی اقداماتی که موجب افزایش رضایت مشتری شوند را حمایت می‌کنیم خداحافظی مرسدس با نشان AMG تویوتا سیستم مخابرتی هوشمند ارائه می کند تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران وانت فورد رپتور محبوب ترین خودرو بین کاربران توئیتر شد فورد برای موستانگ صندلی کودک عرضه کرد الزام شرکای خودروساز خارجی به صادرات محصولات تولیدی فرانسه فورد و مرسدس را هم زیر میکروسکوپ گذاشت تویوتا بیش از دو میلیون خودرو در آمریکای شمالی تولید کرد شاسی‌بلند دیزلی فورد در هند سطح کیفی تولیدات تویوتا را افزایش می دهیم مرسدس-بنز GLC هیدروژنی سال آینده می آید مرسدس- بنز یک واگن-کراس اور را به جنگ آئودی Allroad می‌فرستد فورد اف 150 راپتور سوپرکرو 2017 معرفی شد مرسدس بنز خودرو هیدروژنی خود را سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد تویوتا Rav4 2016 به بخشنامه جدید ایرتویا اضافه شد بنز جدید هاشمی رفسنجانی+تصویر تویوتا هیبریدی انتخاب اول اروپائیان پایان انتظار خودروسازان خارجی تویوتا Rav4 مدل 2016 بزودی وارد بازار ایران می شود لوکس بودن به سبک چینی ها لکسوس LC 500 که در نمایشگاه خودرو دیترویت 2016 رونمایی شد امکانات رویایی در مرسدس کلاس E محبوب‌ترین خودروهای اروپا لوکس بی‌حاشیه! کارخانه جدید فورد در مکزیک شیر پاریسی یا جنتلمن آلمانی بهترین سدان‌های خانوادگی در سال 2015 لکسس LC 500؛ مدعی جدید در بازار خودروهای لوکس شرایط خرید تویوتا و لکسس آسان شد فروش اقساطی محصولات تویوتا آغاز شد مرسدس-AMG ویرایش 130 اس 63 را عرضه کرد لکسس LC 500 رونمایی شد رودستر کوچک مرسدس وارد می شود دلبری مینی‌ون جدید کرایسلر با ظاهر جدید و فناوری روز دنیا بنز E کلاس 2017 را ببینید تویوتا S-FR را ببینید تویوتا پریوس، آسمان آبی، زمین پاک تویوتا با تلفیق RAV4 و یاریس، ViRa را خلق کرد رکورد جدید فروش کارخانه بنز در سال 2015 مدل جدید بنز در سرعت بالا تغییر شکل می‌دهد تویوتا به رکورد تولید 2 میلیون خودرو در آمریکا رسید رشد قابل‌ توجه فروش مرسدس بنز در سال 2015 خودرو مفهومی آینده‌دار تویوتا GT86 تقویت شده با تیراژی محدود به 100 دستگاه 10 خودرویی که در دیترویت نگاهها را خیره خواهند کرد نقشه جدید فورد برای ادغام خانه هوشمند و خودرو هوشمند شما در CES 2016 افزایش خودروهای خودران آزمایشی فورد تویوتا توندرا 2016 را ببینید اطلاعات جدید از لکسس LF-LC ژست بیشتر به خشم‌آمده پریوس 2016 مدل 2016 مینی‌ون وِرسو عرضه می شود استیشن مرسدس-آاِم‌گ با سرعت با 343 کیلومتر در ساعت طوفان تویوتا در پیست کارتینگ آزادی فورد موستانگ پلیس را ببینید مرسدس GLE63 S کوپه 2016؛ هرآنچه که از AMGانتظار دارید لکسوس؛ کیفیت تمام عیار در ساخت فورد RS را هدیه می‌دهد تویوتا؛ سیون C-HR کراس اوری کوچکتر از RAV4 را در آستین دارد‎ تویوتا روح پریوس را در کالبد نسل دوم لکسوس CT می دمد تسری بحران آلاینده‌ها به مرسدس و ب ام‌و «بنز» به آب‌وآتش نمی‌زند! تویوتا پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد فراخوان خودروهای فراری و فورد برای نشت سوخت زره‌پوش مجلل پوتین! هیولای تیـزپا! فورد 312 هزار دستگاه کراون و مرکوری را فراخواند فورد رنجر، پرفروش‌ترین وانت اروپا این کوپه کمیاب مرسدس، حداقل 200 هزار دلار می ارزد چراغ جلو، فورد را وادار به فراخوان کرد مرسدس-بنز هیبریدی‌های S550 و E350 را فراخواند تکنیسین‌های فنی ایرتویا در آزمونی با معیارهای جهانی تویوتا نقشه های جدید خودروهای خودران را در آستین دارد لکسوس NX200t، خشن باکلاس ژاپنی تویوتا با یخ رینگ و لاستیک ساخت! یک تیـر و چنـد نشان شرایط جذاب ایرتویا برای خرید محصولات لکسس ورود بچه غول آمریکایی به ایران GLA 2017؛ بدنه و موتور قبلی با طراحی داخلی جدید لکسس 100 میلیون تومانی در 20 سال پیش 5 ایرانی مشهور که خودروسازان از آنها غافلند قیمت باورنکردنی 1.9 میلیون دلار برای یک مرسدس 1954 انتخابی برای بانـوان! راکت جیبی تویوتا طراحی خودروهای خودران تویوتا شتاب می‌گیرد «لکسوس CT200H» کم صداترین لکسوس دنیا کاشف فورد که چاشنی انفجاری از آب درآمد! ورود خودروهای خودران فورد به جاده‌های کالیفرنیا پوست انداختن روداستر کوچک مرسدس تویوتا سال آینده فروش خود را به بیش از 10 میلیون دستگاه می‌رساند استفاده از پرهای شترمرغ در کارخانه فوق‌مدرن فورد آخرین شاهکار333000دلاری مرسدس بنز کوچک، دوست‌داشتنی، مقاوم، یاریس! اسب‌وحشی فورد در لباس دی‌تی‌اِم موزه مرسدس بنز در آلمان اتومبیل‌های ژاپنی، برترین‌های جهان در تامین امنیت سرنشین فهرست ایمن‌ترین خودروها منتشر شد بهترین خودرو های اندازه متوسط 2016 تویوتا جوایز ایمنی را درو کرد فورد 4.5 میلیارد دلار صرف هیبریدی‌ها می‌کند تیون زشت‌چهره لورینسر فی‌یستا با قدرت موتور ارتقاء داده شده فرارِ بزرگِ فورد به جلو! شاید لکسس LC 500 به دیترویت بیاید اتحادیه اروپا بنز را به دادگاه کشاند خودرو مرسدس بنز IAA را ببینید اولین تصاویر رسمی از کابین نسل جدید E کلاس رژیم قدرت برای سوپرسدان سالخورده آ اِم گ کفِ S کلاس های کوپه مرسدس شاهکار طراحی داخلی در مرسدس E کلاس 2017 رکورد تویوتا در فروش خودروهای پاک آشنایی با مدرن‌ترین خودرو بنز تویوتا و حمایت از محیط‌زیست فورد به دنبال کاهش زیان در روسیه لکسس در صدر بهترین‌ها تویوتا به ارتقاء خودروهای سبز هندی می پیوندد RAV4 از کمری سبقت می گیرد مرسدس رکورد فروش ماهانه ثبت کرد کنجکاوی کارشناسانه در «لکسوس ES» گامی جدید در همکاری تویوتا و پژو سیتروئن گزینه‌های تامین مالی خودروسازان در دوران رکود لکسس هم می خواهد پیکاپ بسازد پویایی و زیبایی در لکسس ES مدل 2016 فراخوان فورد برای تعمیر 452 هزار خودرو فورد موستانگ 2016 در استرالیا نایاب شد آن روی اسپرتی تر فوکوس برای ژرمن ها طوفانی از جنس آرامش! داستان مرسدس‌های گران‌قیمت کورسی در ایران مدل جدید فورد F سوپر تویوتا مدل C-HR را ببینید فورد آمریکا در ایران نماینده فروش نگرفته است معرفی تویوتا هایلوکس شش چرخ توسط وروموس شرایط فروش انواع محصولات تویوتا و لکسس توسط ایرتویا مرسدس SLR یک میلیون یورویی چراغ سبز گرفت تصاویرفیس لیفت جدید فورد اسکیپ 2017 گران نخرید به زودی کمری هیبرید ارزان خواهد شد تویوتا پرفروش ترین خودروساز جهان شد تویوتا محصولی که یک رده پایین تر از GT86 تولید خواهد کرد لورینسر تیون جدیدی برپایه G500 معرفی کرد پرفروش‌ترین خودروساز جهان را بشناسید محصولی خاص به مناسبت دَبِل مرسدس در فورمولاوان 2015 تویوتا پرفروش‌ترین خودرو جهان شد بلغارها هایلوکس را 6×6 دوست دارند خودرو جدید لکسوس را ببینید احتمال نشت سوخت از باک خودروهای فورد شرکت تویوتا بیش از یک میلیون خودرو را به دلیل نقص فنی فرا خواند فورد 450 هزار خودرو را فراخواند فورد هم ایربگ‌های تاکاتا را تحریم کرد مرسدس پیل سوختی هیدروژنی را به کلاس GLC می دهد مرسدس بنز مدل بیومه‎ را ببینید خودروسازی آمریکایی «فورد» هم رسما و چراغ خاموش وارد ایران شد +سند خودرو نویسان با ساختار فنی خودروهای هیبرید تویوتا آشنا شدند تویوتا فورچونر با نام SW4 به آمریکای جنوبی می‌رود مرسدس به هیبت و قیمت تانک استقبال آمریکایی‌ها از خودرو هیدروژنی تویوتا فورد خانواده اس یو وی خود را گسترش می‌دهد «فلوید می‌ودر» برای پسرش بنز 182 هزار پوندی خرید کرولا آلتیس می آید پنج «چرا»ی تویوتا برای تولید بهتر نیمی از بازار خودرو در قبضه شاسی بلندها MPV کوچک تویوتا با نمایی جدید نمایندگی ایرتویا در استان گیلان افتتاح شد فورد سیستم ناوبری خودکار خودروهای هوشمند را در شهرک های شبیه سازی شده می آزماید تصاویر رسمی مرسدس اس ال 2017 منتشر شد لکسوس NX، خودرویی که رکود بازار را می شکند پوست انداختن روداستر لوکس مرسدس برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت خودرو جدید مرسدس بنز سی کلاس کوپه را ببینید تصویر لو رفته از مرسدس اس ال 2017 قبل از نمایشگاه لس آنجلس تویوتا "زرد قناری" خود را با موتور 1.2 لیتری به تولید انبوه می‌رساند استقبال مشتریان از طرح پس‌خرید تویوتا شاهکار جدید طراحان اتومبیل فورد تویوتا فورچونر 2016 را بهتر بشناسیم مرسدس کلاس جی ال اس را با گیربکس 9 سرعته جانشین GL می کند نیسان و تویوتا کنار گذاشتن ایربگ های تاکاتا را تایید کردند با تویوتا یاریس آشنا شوید مشت‌های محکم بوکسورهای آمریکایی بر صورت سامورایی ژاپنی "تویوبارو" دیگری در راه است! تویوتا کرولا خودرویی جاویدان تویوتا RAV4 2016 را ببینید+تصاویر مرسدس SLCبا موتور 3 لیتری V6 بهار امسال روانه بازار می شود تویوتا رانندگی را برای همه ممکن می کند وانتی که لیموزین شد پاگُنده بی‌رحم تویوتا رقیب M4 متولد می شود اولین خودرو نباتی را ببینید سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری تویوتا در فناوری‌های هوش مصنوعی شوفر رباتی هم به بازار آمد کوچک‌مردان مرسدس‌بنز موشک های لوکس خیابانی ایران وقتی تویوتا وانت لیموزین می سازد! مرسدس GLS جدید خود را رسما رونمایی کرد تویوتا 31 هزار دستگاه آولون و لکسوس ES را فراخواند سوپرا، موشک زمین به زمین تویوتا کمپین هوای سرد ایرتویا دوئل شوالیه ها؛ ب‌ ام‌ و، بنز و کادیلاک مرسدس جای پایش را در بازار سوپر اسپورت ها محکم تر می کند فروش اقساطی خودروهای تویوتا آغاز شد راه برای شاسی‌بلند کوچک‌تر لکسوس باز شد حراج مرسدس بیست و نیم میلیاردی معرفی دو مدل جدید تویوتا برای مردم ژاپن شیک ترین برداشت از همزاد آمریکایی تویوتا GT86 تصاویر GLS جدید مرسدس قبل از نمایشگاه لس آنجلس لو رفت امروز ، تویوتا وارد بازار آمریکا شد تویوتا هایلوکس 2016 به ایران رسید فورد 131 هزار خودرو را فراخوان می کند لکسوس با یک هیولای مفهومی وارد میدان شد تاکسی به سبک تویوتا خودرو شخصی حاکم دبی افشای نام تاجر فروش تویوتا به داعش لکسس NX وارد بازار کشور شد 4 نشان قابل اطمینان سال 2015 تاکسی لوکس تویوتا به نمایشگاه توکیو می‌رود مرسدس با یک ون مفهومی به نمایشگاه توکیو می رود تویوتا i-Road به جنگ ترافیک می‌رود لکسوس هیدروژنی در راه است تویوتا پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد عرضه اولین خودرو مجهز به سیستم تهویه دی اکسید کربن تویوتا در صدر جدول رضایت مشتری در بازار آمریکا قرار گرفت رونمایی تویوتا از پریوس C 2016 فراخوان بیش از 6 میلیون خودرو تویوتا به دلیل نقص فنی پوست اندازی E Class ارزش گمرکی خودروهای تویوتا مدل 2016 اعلام شد زندگی مرسدس بنز در «فریزر» برداشت ژاپنی از هاتراد های آمریکایی فراخوان جهانی 6.5 میلیون خودرو تویوتا تب تند «خودران‌ها» در بازارهای جهانی جدیدترین تصاویرلکسوس GS F مدل 2016 تویوتا متفاوت‌ترین خودرو خود را رونمایی کرد تصاویرخودرو لکسوس IS را ببینید فراخوان فورد برای 220 هزار شاسی بلند کوگا شاسی‌بلند زیر شش ثانیه مرسدس؛ مرز بین روزمرگی و هیجان جزئیات بیش‌تر از مرسدس بنز C-کلاس کوپه 2017 کاهش 90 درصدی آلایندگی خودروهای تویوتا تصاویر خودرو فورد جی تی را ببینید فورد اکسپلورر لیمیتد با موتور اکوبوست را ببینید برترین برند خودرو لوکس جهان مشخص شد سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری فورد برای تحقیقات و توسعه جانشین لکسس LFA سواری‌هایی که در جاده‌های 12 کشور جهان می‌تازند ماشین هیدروژنی،اختراع جدید تویوتا نماینده مرکزی ایرتویا لوح تقدیر دومین کنفرانس کارآفرینی کشور را کسب کرد ارزشمندترین برند خودرو معرفی شد یک تویوتای کوپه، کوچکتر از جی‌تی86 تویوتا و رقیبی فانتزی برای نیسان جوک! رونمایی از خودرو مقوایی لکسوس نسل جدید وانت‌بار‌های سنگین فورد، سبک‌تر از گذشته! ورود خودروهای نیمه اتوماتیک تویوتا به بازار آیا تویوتا اف‌جی کروزر خودرویی کم هزینه است؟ لکسوس اسپرت کوپه را ببینید طرح پس خرید محصولات تویوتا آغاز شد فراخوان بیش از 350 هزار دستگاه فورد بهترین وانت‌های فول سایز جهان فروش اقساطی خودروهای تویوتا آغاز شد رونمایی از مرسدس بنز جدید کلاسc اژدهـای ژرمـن‌ها خودروهای مونتاژ تایلند به تهران می‌آیند ورود بزرگترین غول تویوتا به ایران تویوتا با این مدل خودرو، همه را شگفت‌زده می‌کند فورد به اعتصاب تهدید شد فروش بنز 2.9 میلیارد تومانی فورد سری‌-اف هیولای خوش خط‌ و خال آمریکایی آخرین شاهکار لکسوس وارد بازار شد تردد تویوتا و فولکس واگن در بانک مرکزی مرسدس‌بنز SL400 را ببینید ورود تویوتا هایلوکس جدید به بازار مرسدس بنز کلاس جی را ببینید سرمایه‌گذاری مرسدس بنز برای توسعه تولید شاسی بلند پرسش سناتورهای آمریکایی از 18 خودروساز جهان گسترش همکاری میان تویوتا و ب ام و آیا مرسدس بنز اس 500، دو میلیارد تومان تکنولوژی در خود دارد؟ بیست‌وچهارمین ماه رشد فروش در اروپا رقم خورد نسل چهارم تویوتا پریوس معرفی شد توقف تولید کارخانه‌های تویوتا در ژاپن چشم‌غُره دوباره لکسوس به سری 5 و E کلاس ... دیـوِ دِلـبر! تویوتا RAV4، پرچم‌دار کراس‌اوور های جهان تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی قیمت جدید انواع لکسوس در بازار تویوتا تولید وانت را افزایش می‌دهد ماشین تویوتا ماتریکس را ببینید رشد فروش مرسدس در چین همکاری تویوتا با مراکز تحقیقاتی استنفورد و MIT مرسدس بنز از جنس شمشیر شاسی بلند زیبای بنز در جاده ها چهره نهایی تویوتا پریوس جدید را ببینید 10+1 شاهکار برتر مرسدس بنز در طول تاریخ شکایت آمریکایی‌ها از 10 خودروساز رزم‌جامه‌ای نو بر تن فرمانده! نسل جدید C کلاس کوپه الهام شده از کوپه دلفریب S کلاس ... با مدل تویوتایی که بیش از 8 میلیون فروخت آشنا شوید بنز مدل 2017 را ببینید آغاز تولید آزمایشی کارخانه‌های چینی تویوتا خودرو الماس نشان شاهزاده عربستانی تصویری از پدربزرگ پراید سهام تویوتا سقوط کرد ایربگ‌های جدید فورد را ببینید 5 ویژگی برجسته لکسس LX 570 مدل 2016 راش فورد F-150 مدل 2015 را ببینید خرید میلیونی تویوتا از رقیب تاکاتا خودرو جدید بنز در راه است تولد خروس‌جنگی مرسدس AMG C63 کوپه اسپرت ترین مدل بنز 2017 رونمایی شد فراخوان سه خودرو کرایسلر 200 اعلام قیمت نهایی تویوتا تاکوما پریوس جدید تویوتا رونمایی می‌شود تعطیلی تولید تویوتا در چین طولانی‌تر شد برنامه تست منحصر به فرد فورد برای آب‌وهوای سرد کمیاب‌ترین بنز جهان در معرض فروش تحقیقات آمریکا و آلمان از رشوه‌های فورد ماشین فورد کوگا را ببینید تحقیق درمود نقص چراغ فورد یکی از کمیاب‌ترین مرسدس‌های جهان در معرض فروش تویوتا چطور تویوتا شد؟ فیس لیفت جدید لکسس LX570 مقایسه مرسدس C63 AMG در برابر ب‌ام‌و M3 معرفی نسل جدید مرسدس بنز C کلاس کوپه پیش به سوی تویوتا پریوس بررسی مرسدس مایباخ S600 با تیونینگ برابوس 30 روزه جهانی شوید خودروسازان امریکایی بازار وانت جهان را قبضه کردند C کلاس خاص مرسدس برای ژاپنی‌ها کاهش فروش در بزرگترین بازار خودرو جهان چلنجر نخرید، از فورد تخفیف بگیرید ملاقات با ملکه S فورد خودرو ارزان قیمت عرضه می‌کند آماده‌سازی فورد GT مسابقه‌ای برای مسابقات سودده‌ترین خودروساز جهان بی‌اعتمادی ایران به همکاری با ژاپن در صنعت خودرو پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین F-150 تاریخ فورد! یک جُفت موتور جدید برای رقیب بداخم سری 3 محبوب جهانی، پیشنهاد جهانی مرسدس بنز G کلاس مدل 2016 را ببینید تست تصادف فورد F-150 با نتایج دوگانه چاره‌اندیشی برای فروش بیشتر اف 150 مرسدس بنز G کلاس 2016 را ببینید لکسوس خودرو جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند ورود یک بنز منحصربفرد به ایران مرسدس، سومین لوکس‌ساز جهان بدبینی تویوتا به سودآوری بازار چین بررسی فورد ترانزیت 350 XLT مدل 2015 ورود یک لکسوس استثنایی به تهران رکورد سود تویوتا در فصل اول فراخوان 322 هزار خودرو به دلیل مشکل کیسه هوا اولین بنز «ترون لاین» در ایران تغییرات مختصر در لکسس CT 200h مدل 2016 مرسدس‌بنز GLC مدل 2016 را ببینید فیستا پرفروش‌ترین سوپرمینی اروپا لکسوس RC200t رونمایی شد مجوز واردات 75 تویوتا هایلوکس 2700 سی.سی آ ام گ اولین و مشهورترین تیونر رسمی محصولات مرسدس بنز از غول جدید کلاس C پرده برداشت راهکارهای فورد برای رانندگی در گرم‌ترین روزهای سال محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها کمبود مدلهای جدید گروه کرایسلر تصویر کرایسلر 300S را ببینید تصاویر کرایسلر 300S را ببینید ایمنی خودرو فورد F150 برحسب نوع اتاق آن متغیر است باراباس 800 کوبه 2012 را ببینید چراغ‌های خودرو که خاطرات جاده را به یاد می‌آورند! فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد تویوتا فورچیونر مدل 2016 تویوتا برای چهارمین بار برنده جایزه vincentric شد تریم لوکس فورد F-150 مرسدس بنز آماده بازگشت به بازار ایران است لکسس این بار با مدل IS دلربایی می کند تویوتا و میتسوبیشی در راه تهران نارضایتی مالکین خودرو های پیل سوختی تویوتا لکسوسی که با ضربان قلب می‌درخشد همکاری«تویوتا» و «ب ام و» در ساخت خودروهای جدید ماشین فورد F-150 را ببینید کَل‌کَل بچه‌های بالا! جزئیات نسخه های ویژه کمری و کرولا تبلیغ جدید تویوتا را ببینید تصاویر محصول متفاوت خودروساز آلمانی بنز کریستالی 250هزار دلاری! تولید لکسوس در چین به تعویق افتاد دیتوماسو منگوستا یک ابرخودرو اگزاتیک ایتالیایی مرسدس بنز 280SL ملقب به پاگودا مدل 1970 در مزایده اوایل سال جاری RM به فروش رفت فورچونر مدل 2016 کمپانی تویوتا پا به بازار می گذارد فورد جدیدترین وانت سری F150 را رونمایی کرد احتمال سرمایه‌گذاری فیات و بنز در منطقه آزاد ماکو افتتاح شعبه تویوتا در مشهد ماشین اف پی وی GT را ببینید رونمایی از وانت لوکس فورد خودتحریمی، مشکل اصلی نمایندگی تویوتا در ایران است رقابت مزدا 6 تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات تازه‌ترین فناوری هشدار برای چراغ‌های جلو اتومبیل عرضه شد تصاویر مخفیانه مرسدس AMG S63 کابریولت 2017 مینی ون S-MAX وارد بازار شد ماشین مرسدس بنز GLC را ببینید نمایندگان مرسدس بنز و فولگس واگن به ایران آمدند آغاز پیش فروش کمری 2016 به مناسبت عید فطر دفتر مرسدس بنز دوباره در ایران بازگشایی می‌شود؟ انقلاب فورد در سیستم روشنایی تست بیابان گردی فورد F-150 رپتور 2017 مرسدس GLS شکار عکاسان شد ورود فیس لیفت اکو اسپرت به بازار بریتانیا چشم امید فورد به برون‌سپاری فراخوان تویوتا هیبریدی فورد F-150 رپتور مدل 2017 و تست بیابان‌گردی تویوتا نسخه جدید از خودرو اسپرت GT86 بارنگ زرد بدنه را عرضه کرد خلاقیت جالب و عجیب در چسباندن لوگو فورد بر روی خودرو فوتون رونمایی از مدل Legacy Edition مرسدس C63 AMG Coupe اولین تصاویر غیررسمی از تویوتا فورچونر رونمایی از غول جدید خودروهای اسپرت کارخانه‌های خودروسازی به اشتراک گذاری اطلاعات با گوگل و اپل را محدود کردند رقیب مستقیم ب‌ام‌و X3 می‌خواهد حکمران باشد ... سامورایی‌های فراموش شده تولید نخستین رینگ‌های فیبر کربنی تولید انبوه توسط فورد یک کوپه سوپر‌لوکس برای سلیقه‌های خیلی خاص! تبعید خودروهای کوچک فورد بازی تاج و تخت لوکس‌ها رونمایی از مرسدس بنز GLE کوپه فورد تغییر مسیر می دهد فورد رینگ‌های فیبر کربن عرضه می کند علاقمندی تویوتا در ترکیه برای فروش خودرو به ایران مدیر سابق تویوتا آزاد می‌شود این ماستنگ از لامبورگینی اونتادور قوی‌تر است ! مرسدس در تدارک سدان AMG GT4 رقابت 184 اسب بخاری ژرمن‌ها در ایران رقیبی بَد اَخم برای 500 دوست‌‌داشتنی فیات! چهار نوآوری در خودرو بدون راننده ی F 015 مرسدس بنز آخرین خودرو کلاس S مرسدس نسل جدید تویوتا پرویس شکار عکاسان شد خودرو xB از خط تولید کنار گذاشته می شود 10مرسدس بنز پرسرعت تاریخ شاخ‌به‌شاخ صدرنشینان ژاپنی در ایران افزایش اشتیاق چینی ها به مرسدس بنز، فولکس‌واگن را پشت‌سر گذاشت شکار تصویر تویوتا لندکروز مرسدس بنز AMG GT مارشال را ببینید گفتگو با راننده کامیونی که 6 لکسوس را از بین برد! نبوغ تویوتا برای مرگبارترین جاده‌های جهان توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن آرامش زیر نقاب خشم‌آلود پیش‌بینی بیشترین فروش خودرو در آمریکا سیر تحول بنز از ابتدا تا به امروز را ببینید ورود لکسوس‌های هیبریدی به بازار خودرو قطارهای خصوصی هوشمند؛ تولید جدید غول ماشین سازی نورسیده‌های ‌هایبرید ایران عشق «مرسدس» یک‌مدیر ارشد تویوتا استعفا کرد کمک خودروسازان ژاپنی به ساخت جایگاه‌های سوخت تصویر جدیدی از تویوتا فورچونر مدل 2016 درز کرد جزئیات جدید از نسخه ویژه تویوتا آیگو X-Pure شاهکار مرسدسAMG مدل 2016 تحقیق درباره نقص ترمز فورد اف‌150 دوچرخه محشری از فورد را ببینید رونمایی‌از وحشی‌ترین مینی ون تویوتا دوربین جدید برای دیدن زوایا و گوشه‌های خیابان خوردورهایی مخصوص کودکان درآمد 84/ 2 میلیونی مدیرعامل تویوتا افزایش فراخوان تویوتا و نیسان لکسوس، هاوربورد ساخت متفاوت ترین لکسوس ایران بنز ML350، شاسی بلند زیبا فراخوان بیش از سه میلیون خودرو تویوتا و نیسان به دلیل نقص فنی طراحی خودروهای خودران فورد سرعت گرفت پلیس ژاپن به مقر تویوتا یورش برد افزایش تقاضا برای کمری هیبریدی با GLE کوپه مرسدس به جنگ ب ام و می‌رود 20 تایی‌های «فورد» فراخوان تویوتا رکورد زد پرچمدار عضلانی‌های لوکس رقابت سخت مرسدس بنز در چین C کلاس و نِصفی! کاراکتر لوکس‌تر بزرگ‌ترین سدان فورد کرولای هایبرید هم آمد هیولای یک میلیون دلاری مدل جدید فورد رنجر از راه رسید سرمایه گذاری شرکت مرسدس در هند سرمایه‌گذاری تویوتا در میشیگان عاشق این خودرو خواهید شد رونمایی نسل چهارم پریوس هیبریدی نزدیک شد تلاش مرسدس برای رشدفروش در هند زیر و بم بنـز دلربا دیفندر 6×6 خان، رقیب G63 AMG 6x6 مرسدس! مرسدس بنز هم باتری‌های خانگی تولید می‌کند تصاویر ماشین تویوتا های لوکس 2016 بنز خاص در ایران که فروشی‌ نیست مرسدس بنز هم باتری‌های خانگی تولید می‌کند احتمال ورود خودروهای ساخت هند به آمریکا افسار تازه برای اسب وحشی فورد باتری به باتری پیکان و فورد شاسی بلند افزایش صادرات تویوتا از ژاپن فورد به دزدی متهم شد ارائه جزئیات جدید از قدرتمندترین پیشرانه فورد تست و بررسی مرسدس GLA250 فورماتیک تعطیلات تابستانی فورد کوتاه شد همکاری تویوتا و فورد برای طراحی داشبوردهای جدید شکارگران‌ترین بنز موجود در ایران زنانی که باعث موفقیت بنز شدند بنز با رنگ خاص و پلاک خاص لکسوس با روکش مخمل در تهران 50 سال بنز در 50 سانت ارزش‌ گمرکی بنز‌های وارداتی طراحی داخلی لوکس مرسدس بنز برای جت لوفت‌هانزا تولید فورد در ترکیه متوقف شد افزایش فعالیت فورد در شمال آفریقا بازدید هیات سرمایه گذاری شرکت تویوتا از بندر تجاری لنگه بنز منحصربفرد یک اصفهانی را ببینید مرسدس بــــنز،جت می سازد تویوتا داوطلب کشف مشکل کیسه‌های هوای معیوب فورد کوگا فیس لیفت شد تویوتا مدلی کوچک تر از سایون FR-S تولید می کند ارتقا C63AMG توسط شرکتی گمنام کاهش تولید چینی فورد ترکیب کیفیت و راحتی RX با خشم افسارگسیخته لکسوس‌های مدرن اپل به کمک مرسدس بنز می‌آید فراخوان خودروهای تویوتا و هوندا در آمریکا و هند نسخه جدید کمری در راه است خودروسازان خارجی پشت مانع تحریم‌ها تویوتا خودرو الکتریکی خود را تست می‌کند نسل جدید مرسدس کلاس E در راه است فراخوان هزاران خودرو با فرمان معیوب RAV4 جدید با اخمی مدرن‌تر و پیشرانه‌ای‌ هایبرید مذاکره برای تولید محصولات بنز در ایران ورود خودروهای هیدروژنی به جاده ها تویوتا 18 میلیارد دلار سود کرد سفری به مایورکا با فورد C-MAX گسترش همکاری‌های تویوتا و مزدا فروش خودروهای فورد به دلار طراحی خودرو هوشمند با قدرت تغییر ابعاد برای پیدا کردن جای پارک مناسب رشد فروش مرسدس و آئودی افزایش پیش‌بینی سود تویوتا چشمه‌ای دیگر از دریای هنر "منصوری" اعلام زمان پیش بینی فروش فیس لیفت مرسدس SL شاهکار جدید مرسدس در راه بازار محبوب ترین خودروساز انگلستان SLS وحشی در انتظار جاده محصول جدید و عجیب تویوتا بررسی مرسدس‌بنز C350e پلاگین هیبرید تقاضای خودروهای گازسوز در آمریکا بیشتر شد تیونینگ 200 میلیون تومانی یک بچه پولدار رزم‌جامه تازه M کلاس مرسدس برای پیکار با X5 و کاین فراخوان 591 هزار خودرو فورد انتشار اوراق با نام نخستین خودرو تویوتا تویوتا سهام می‌فروشد ادامه همکاری پژو با فورد در زمینه موتور دیزلی تصاویر ون تبدیل شده مرسدس به جت شخصی فوق مدرن کارگران فورد قربانی پایین آمدن قیمت بنزین شدند هیدورژنی تویوتا غرش یک خودروی بی صدا جنگجوی تازه‌نفس مرسدس ... جریمه سنگین مرسدس بنز بابت دستکاری در قیمت‌ خودروها حفظ برتری تویوتا در فروش جهانی خودرو فورد جی تی 40 (GT40) مرسدس GLC کانسپت و رقابت با حریفان مرسدس بنز وانت می سازد فورد هم وارد بازی شد تویوتا به‌دنبال افزایش ایمنی سرمایه‌گذاری 2.5 میلیارد دلاری فورد در مکزیک استاندارد مشترک برای خودروسازان و تولیدکنندگان موبایل رقابت برای به دست آوردن بازار چین رقابت خودرو سازان آلمانی در شانگهای نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان ادامه کاهش تولید در تویوتا و نیسان تا 3ماه دیگر کرایسلر یک مدل جدید یعنی Sebring را که با نام 200 شناخته می شود به محصولات خود اضافه می کند. تخریب خودروهای تویوتا در نمایشگاه شیکاگو سوبارو BOXER Sport شکل می گیرد جیپ Grand Cherokee به دنبال بازار ژاپن ورود لکسوس 460 GX به بازار SUV مرسدس جذاب تر از قبل تازه ترین تویوتا اسپرت در ژنو لکسوس اختصاصی ساخته می شود کاهش سود خالص فورد دوج و کرایسلر ایمن ترین خودروهای دنیا Falcon GT-H باز طراحی شده ورود «کمری» به تاکسیرانی پایتخت نخستین عکس ها از کرایسلر کروکی 200 استخدام 1800 کارگر در فورد برای ساخت خودرو جدید اعلام جدیدترین نرخ فروش برخی خودروهای داخلی و وارداتی (16 آذر)
Back to top