جهان خودرو؛

رنسانس بلندپروازانه مازراتی با ده مدل جدید

عصر خودرو- این هفته در جهان خودرو: برنامه مازراتی برای معرفی ده مدل جدید در چهار سال آینده، انتقاد رانندگان از فن‌آوری خودران جدید تسلا، تولید نسل جدید ماشین هیدروژنی تویوتا و ادامه اعتصاب در کارخانه‌های جنرال موتورز.

Sunday 06 October 2019 - 19:44:00

رنسانس بلندپروازانه مازراتی با ده مدل جدید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رنسانس ایتالیایی

مازراتی قصد دارد با اجرای برنامه‌ای بلندپروازانه در چهار سال آینده، ده مدل جدید به بازار عرضه کند. کارخانه ایتالیایی در این برنامه همه مدل‌هایش را به موتور الکتریکی مجهز کرده و یک ماشین اسپرت الکتریکی و یک شاسی‌بلند جدید هم تولید خواهد کرد.

مازراتی بخشی از گروه خودروسازی فیات-کرایسلر است که با وجود اعتبار و سابقه زیاد در صنعت خودرو، نتوانسته در چند سال گذشته سودی کسب کند. این شرکت سال گذشته کمتر از 40 هزار دستگاه ماشین فروخت.

فیات-کرایسلر می‌خواهد با پنج میلیارد یورو (حدود پنج میلیارد و 500 میلیون دلار) سرمایه‌گذاری در ایتالیا، مازراتی را دوباره به دوران اوج خود برگرداند.

برنامه تازه از سال آینده با عرضه مدل‌های کاملا به‌روز شده از محصولات کنونی مازراتی آغاز می‌شود. همه مدل‌ها قرار است به قوای محرکه هیبرید-الکتریکی مجهز شوند و قابلیت رانندگی خودران هم به آنها اضافه خواهد شد.

نسل بعدی مازراتی لوانته را می‌توان با موتور الکتریکی سفارش داد

مازراتی سپس اولین مدل جدید خود در پنج سال گذشته را به بازار عرضه خواهد کرد. این ماشین اسپرت که نامش آلفیه‌ری (Alfieri) است، ابتدا با موتور بنزینی و سپس با قوای محرکه الکتریکی ساخته خواهد شد.

مازراتی پنج سال پیش کانسپتی به نام آلفیه‌ری را در نمایشگاه خودروی ژنو نشان داد. اما مدیران کارخانه می‌گویند مدل جدید از این کانسپت فاصله گرفته و یک سوپراسپرت در سطح لامبورگینی و فراری خواهد بود.

کارخانه ایتالیایی سپس در سال 2021، دومین مدل شاسی‌بلند خود را تولید خواهد کرد. این ماشین از شاسی‌بلند کنونی مازراتی به نام لوانته کوچک‌تر است و با مدل‌هایی مشابه در پورشه، ب‌ام‌و و آئودی رقابت خواهد کرد.

برنامه تازه مازراتی از سال آینده با عرضه مدل به‌روز شده گیبلی آغاز می‌شود

مازراتی می‌خواهد با نزدیک‌شدن به پایان دهه آینده میلادی، همه مدل‌‌هایش الکتریکی باشد.

درباره موفقیت مازراتی در اجرای این برنامه تردید‌هایی وجود دارد و دست‌یابی به این اهداف در چهار سال برای کارخانه‌ای با امکانات مازراتی ساده نخواهد بود.

به علاوه گروه فیات-کرایسلر در سال 2015 برنامه مشابهی برای احیای مارک آلفارومئو آغاز کرد که تاکنون آن طور که پیش‌بینی می‌شد پیش نرفته است.

فراخوان نه چندان هوشمند

ماشین‌های تسلا با امکان تازه می‌تواند به صورت خودران در پارکینگ حرکت کند

اشکال در فن‌آوری خودران جدید تسلا، باعث انتقاد‌هایی از این شرکت شده است.

خودروساز آمریکایی هفته گذشته امکان تازه‌ای به محصولاتش اضافه کرد که با آن ماشین به صورت خودران از پارک خارج شده و به مکانی که راننده قرار دارد می‌رود.

این سیستم که نامش 'فراخوان هوشمند' است از طریق تلفن همراه فعال می‌شود و تنها زمانی کار می‌کند که راننده در محدوده شصت متری ماشین ایستاده و دید کامل داشته باشد.

اندکی پس از معرفی این سیستم، تعداد زیادی ویدیو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ماشین‌هایی را سرگردان در پارکینگ یا در موقعیتی خطرناک نشان می‌داد.

فن‌آوری تازه تسلا هنوز در مرحله آزمایشی است و این کارخانه به رانندگان هشدار داده با اینکه خارج از ماشین هستند،‌ همچنان نسبت به حوادث احتمالی مسئول‌ هستند و از آنها خواسته هنگام استفاده از این سیستم، نسبت به محیط اطراف هشیار باشند.

تسلا مدل 3 پرفروش‌ترین مدل شرکت است

انتقاد از محصولات تسلا تنها خبر بد برای این کارخانه نبود. خودروساز آمریکایی هفته گذشته با وجود رکوردشکنی در فروش نتوانست بازار بورس را نسبت به سلامت مالی شرکت قانع کند و ارزش سهامش سقوط کرد.

تسلا هفته گذشته اعلام کرد در سه ماه سوم سال جاری میلادی با دو درصد افزایش نسبت به دوره قبل، 97 هزار دستگاه ماشین فروخته و در قبول سفارش‌های جدید هم رکوردی تازه‌ ثبت کرده است.

با این حال، این آمار کمتر از پیش‌بینی‌ها بود و این تردید را به وجود آورد که تسلا نتواند تا پایان سال به اهدافی که تعیین کرده دست یابد.

تسلا ابتدای سال اعلام کرده بود که در سال 2019 بین 360 تا 400 هزار دستگاه ماشین تولید کند و حالا برای رسیدن به این رقم باید تا پایان سال بیش از صد هزار دستگاه ماشین بفروشد.

تسلا که با عرضه مدل‌های لوکس الکتریکی، به موجی از تغییرات بنیادی در صنعت خودرو دامن زد و با جذب سرمایه در بورس به یکی از ثروتمندترین خودروسازان جهان تبدیل شد، هنوز نتوانسته به سوددهی برسد.

خودروسازان دیگر که با آمدن تسلا غافلگیر شده بودند رفته‌رفته محصولات الکتریکی خود را به بازار عرضه می‌کنند و همین باعث کاهش فروش مدل‌های لوکس و پرسود کارخانه شده است.

تویوتای هیدروژنی

نسل اول تویوتا میرای در سال 2014 به بازار عرضه شد

تویوتا نسل جدیدی از مدل هیدروژنی خود به نام میرای را سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت هم‌زمان اعلام کرده است که برای ساخت ماشین‌های هیدروژنی دیگر با شرکایش در چین همکاری خواهد کرد.

تقریبا همه خودروسازان بزرگ جهان ماشین‌های هیدروژنی ساخته و نمایش داده‌اند اما تویوتا میرای اولین ماشین هیدروژنی جهان است که به صورت انبوه تولید و به بازار عرضه شده است.

ماشین‌های هیدروژنی با الکتریسیته‌ای حرکت می‌کند که از ترکیب هیدروژن و اکسیژن تولید می‌شود. این ماشین‌ها مسافت بیشتری از ماشین‌های الکتریکی حرکت می‌کند و تنها پسماند آنها آب است.

تویوتا نسل اول میرای، که در زبان ژاپنی به معنی آینده است، را در سال 2014 به بازار عرضه کرد. این ماشین با یک باک پر از هیدورژن می‌تواند تا 500 کیلومتر حرکت کند.

هوندا مدل هیدروژنی خود به نام کلریتی را در سال 2017 به بازار عرضه کرد

پس از میرای، هوندا و هیوندای هم ماشین‌های هیدروژنی خود را به بازار عرضه کرده‌اند. چین، ژاپن و کره جنوبی پول زیادی برای ساخت ماشین‌های هیدروژنی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

چین می‌خواهد تا سال 2030 تعداد ماشین هیدروژنی در این کشور از یک میلیون دستگاه بیشتر شود. این در حالی است که تعداد ماشین‌های هیدروژنی موجود در بازار چین در حال حاضر از 1500 دستگاه کمتر است.

ژاپن و کره جنوبی هم می‌خواهند تعداد ماشین‌های هیدروژنی تا سال 2030 از 800 هزار دستگاه بیشتر شود.

برای این کشورها که همیشه برای تامین انرژی به خارج وابسته بودند، استفاده از هیدروژن که بسیار ارزان و در دسترس است، راه حلی منطقی به نظر می‌رسد. اما نبود ایستگاه‌های سوخت‌رسانی و گران‌بودن فن‌آوری باعث شده این ماشین‌ها در بازار جا نیفتد.

با این حال مدیران تویوتا پیش‌بینی کرده‌اند قیمت ماشین‌های هیدروژنی تا ده سال آینده با ماشین‌های هیبرید برابر باشد و با حمایت دولت‌‌ها، تعداد ایستگاه‌های سوخت هیدروژنی در این کشورها افزایش یابد.

اعتصاب یک میلیارد دلاری

در آستانه سومین هفته اعتصاب کارگران جنرال موتورز، اتحادیه کارگران اعلام کرد مذاکرات با مدیران کارخانه پیشرفت کرده‌ است اما هنوز درباره مسائلی نظیر دستمزد و امنیت شغلی کارگران اختلاف‌هایی وجود دارد.

حدود پنجاه هزار کارگر از روز 16 سپتامبر (25 شهریور) در اعتراض به شرایط کار و دستمزد‌ها اعتصاب کرده‌اند. این بزرگ‌ترین اعتصاب کارگران جنرال موتورز در بیش از ده سال گذشته است و گفته می‌شود تاکنون بیش از یک میلیارد دلار به کارخانه ضرر زده است.

جنرال موتورز مانند دیگر خودروسازان ناگزیر به سرمایه‌گذاری زیاد در ساخت ماشین‌های الکتریکی است و برای تامین این سرمایه لازم است تا هزینه‌هایش را کاهش دهد.

بزرگ‌ترین خودروساز آمریکا همچنین به خاطر کاهش تقاضا در آمریکا و نبرد تجاری این کشور با چین تحت فشار است.

بخش عمده‌ای از کارخانه‌های جنرال موتورز به تولید موتور درون‌سوز و سیستم تعلیق اختصاص دارد که با افزایش تولید ماشین‌های الکتریکی به آنها نیازی نخواهد بود.

از سوی دیگر تولید ماشین‌های الکتریکی نیاز به کارگر کمتری از ماشین‌های معمولی دارد و تعداد زیادی از قطعات از خارج از آمریکا یا از کارخانه‌هایی تامین می‌شود که عضو اتحادیه کارگری نیستند.

در حال حاضر ماشین‌های الکتریکی سهم اندکی از تولید جنرال موتورز دارد. اما این شرکت برای تغییر آماده می‌شود.

اتحادیه کارگران صنعت خودرو نگران است که با این تغییر در جنرال موتورز منافع کارگران در نظر گرفته نشود.

برچسب ها

جنرال موتورزتسلامازراتيخودروسازان
مطالب مرتبط بیشتر
سرعت رشد خودروهای الکتریکی کند شده است سرمایه‌گذاری جنرال موتورز در راه برزیل تسلا باز هم خودروهایش را فرا خواند چین دست تسلا را می‌گیرد راهکاری برای پذیرش بیشتر خودروهای تسلا قیمت تسلا مدل Y در آلمان کاهش یافت قیمت دو مدل تسلا در چین کاهش یافت دست رد چین به جنرال موتورز فراخوان میلیونی تسلا تسلا برگ برنده را رو کرد خبرهای خوب تسلا در راه است؟ تسلا ؛ در رویای شارژ بی‌سیم خودرو تسلا دوباره قیمت‌ها کاهش می‌دهد فروش خودروهای برقی ساخت چین تسلا کاهش یافت چین تسلا را زمین‌گیر می‌کند؟ تحویل اولین خودروی «سایبرتراک» ضدگلوله افزایش قیمت تسلا مدل Y در چین چراغ سبز چین به تسلا توقف فعالیت خودروی خودران جنرال موتورز تسلا در آلمان خودروهای 25 هزار یورویی می سازد تسلا کولاک کرد خودروساز چینی به تسلا رسید ادعای طرح خطر ورشکستگی خودروسازان در 2 جلسه شورای امنیت ظاهر عجیب ترمزهای عقب خودروی جدید تسلا+ عکس خط تولید ام سی 20 در کارخانه ای که بیشتر شبیه یک بوتیک لوکس است! + عکس مدل‌های جدید تسلا در راه است تسلا قیمت X Plaid را افزایش داد سود سه ماهه تسلا کاهش یافت کامیون های برقی دیرتر به بازار می آیند! تسلا فراخوان داد تسلا سهم بازار آمریکا را از دست داد کاهش قیمت با تسلا چه کرد؟ فروش خودروهای برقی چینی تسلا کاهش یافت بازگشت جنرال موتورز به بازارهای اروپایی با کادیلاک برقی کمک بانکی استرالیا به خودروهای برقی فنگیون A9 ؛ چری اولین محصول خود را دوباره زنده می کند! (+عکس) تسلا به ترکیه می‌رسد؟ تسلا مشتری هند شد تسلا دیرتر به دست مشتری می‌رسد عرضه سدان 3 تسلا در پکن ورود «معکوس» تسلا به ایران تسلا را آورده ایم باز کردیم؛ الهام می‌گیریم، کپی نمی‌کنیم نامه مهم معاون وزیر صمت به شورای رقابت درباره خودروسازان زیان انباشته خودروسازان به 130 هزار میلیارد تومان رسید خودروساز آمریکایی از هند خارج شد تسلا خودروهای جدید و ارزان‌تر مدل S و X را عرضه می‌کند قیمت خودروهای تسلا در چین کاهش یافت جنرال موتورز سال آینده اشتغال را افزایش می‌دهد تسلا باز هم کاهش قیمت داد خودروی ارزان تسلا در راه بازارهای جهانی اندونزی میزبان تسلا و بی وای دی می شود دومینوی کاهش قیمت تسلا سهام تسلا سقوط کرد فورد هم به جنگ تسلا رفت! اولین پیکاپ الکتریکی تسلا آمد هند، قطب صادراتی تسلا خواهد شد؟ نصب دومین ایستگاه سوپرشارژ تسلا در اروپا ریزش قیمت دوباره در تسلا تسلا برای مدل‌های برتر در چین تخفیف نقدی ارائه می‌کند بنز از فناوری شارژ تسلا استفاده خواهد کرد تسلا با ثبت رکورد جواب گرفت افزایش تحویل خودروهای تسلا تسلا رکورد زد ولوو اولین خودروساز اروپایی برای پذیرش شارژ تسلا خودروسازان در بهار امسال چند دستگاه اتومبیل تولید کردند؟ جنرال موتورز میلیاردرتر می‌شود؟ تسلا دوباره گران شد سرمایه گذاری جنرال موتورز بر روی نسل جدید خودروهایش اسپانیا مقصد بعدی تسلا خواهد بود؟ درآمد سه میلیارد دلاری تسلا از شراکت با فورد و جنرال موتورز ورود پرقدرت جنرال‌موتورز به 2023 جهش فروش خودروهای چینی تسلا 7 استاندارد تعلیقی قابل اجرا نیست! رشد 24 درصدی ارزش سهام تسلا تسلا دست پر آمد خودروی برقی تسلا پرفروش‌ترین خودروی جهان شد تسلای چینی در کانادا ترمز می‌گیرد انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خودروسازان بیشترین دلایل نارضایتی از خودروسازان مقصد بعدی تسلا کجاست؟ فراخوان تسلا برای بیش‌ از 1.1 میلیون خودرو برقی در چین به دلیل نقص فنی تسلا بی‌خیال مشتری شد تسلا در چین هم گران شد دومینوی ارزانی تسلا به فورد رسید تسلا بازنده شد پایان دومینوی ارزانی تسلا اخراج کارکنان جنرال موتورز تسلا کمیاب شد سخنگوی بیمه مرکزی برکنار شد توضیحات رئیس کل بیمه مرکزی پیرامون مطالبات صنعت بیمه از خودروسازان تسلا در بازارهای جهانی کولاک می‌کند سهام تسلا سقوط کرد سهم تسلا در بازار کالیفرنیا کاهش یافت دومینوی ارزانی تسلا ادامه دار شد موج تخفیف تسلا جهانی شد تسلا عامل جهش شد تسلا باز هم قیمت‌ها را پایین آورد تسلا رکورد جهانی را از آن خود کرد ثبت رکوردی دیگر برای تسلا تسلا درگیر یک پرونده تبعیض نژادی شد خودروهایی که در کشور سازنده مصرف نمی‌شوند! بزرگ‌ترین خودروساز ایالات‌متحده همچنان متوقف تسلا به قولش وفا کرد غافلگیری دوباره تسلا تغییرات تسلا عامل سقوط شد تسلا در چین اوج گرفت تسلا میلیاردی به مکزیک می‌آید جنرال موتورز صدها شغل را برای کاهش هزینه‌ها حذف می‌کند تسلا شتاب گرفت چینی‌ها جای تسلا را می‌گیرند؟ جنرال موتورز به دام کرونا می‌افتد؟ تسلا فراخوان 362 هزار خودروی آمریکایی را صادر می کند توقف تولید تسلا در چین تسلا جنگ را باخت فلفل خوش‌فروش ایتالیایی پایان تخفیف‌های گرم تسلا در زمستان تسلا در کالیفرنیا اول شد غافلگیری تسلا در آمریکا تسلا در کره جنوبی ارزان شد تولید تسلا در چین بالا رفت جنرال موتورز در انتظار رکوردهای جدید جنرال‌موتورز و فورد به رکود می‌رسند؟ فروش تسلا غوغا کرد سودآوری سلاح تسلا شد عمر خودروهای بنزینی در آمریکا کوتاه شد صف انتظار تسلا کوتاه می‌شود تسلا بدقول شد فروش تسلا در چین افزایش یافت خودروسازان چینی راه تسلا را در پیش گرفتند تخفیفات زمستانی تسلا همچنان داغ است «تسلا» قیمت خودرو‌های خود را در آمریکا کاهش داد فروش تسلا در چین به نصف نزدیک شد دومین بازار بزرگ تسلا شلوغ شد تسلا ارزان‌تر شد فروش برتر جنرال موتورز نسبت به تویوتا در آمریکا کارت قرمز کره جنوبی به تسلا شکایت از تسلا تسلا تولید خود را در چین کاهش می‌دهد بیوک الکترا ئی5؛ دو رگه الکتریکی در راه بازار+عکس تسلا تولید را متوقف کرد؟ سهام تسلا تا دو سال دیگر فروخته نمی‌شود تخفیفات زمستانی تسلا آغاز شد ماسک بخشی از سهام تسلا را فروخت ماسک بخش دیگری از سهام تسلای خود را فروخت جنرال‌موتورز بی‌خیال اقتصاد شد آغاز رقابت تسلا با خودروسازان چینی تسلا و تخفیفات پایان سال جنرال موتورز با اهداف جدید آمد تسلا رکورددار شد عرضه در بورس بهترین راهکار برای جبران خسارت خودروسازان تسلا این بار به شکل نرم افزاری فراخوان داد برنامه برقی جنرال موتورز جهش خودروسازان در آبان ماه 1401 فراخوان تسلا برای هزاران خودرو در چین تسلا برای سرمایه‌گذاری دست روی کدام کشور گذاشت؟ جنرال موتورز از هدف خود عقب‌نشینی کرد تسلا بازهم فراخوان داد مردم آمریکا از کدام خودروی برقی بیشترین رضایت را دارند؟ مشوق بیمه‌ای تسلا در چین سقوط آنی تسلا فراخوان برای 40 هزار خودروی آمریکایی ماسک سهام تسلا را به ارزش حدود 4 میلیارد دلار فروخت تسلا عقب‌نشینی کرد سایبرتراک تسلا بالاخره آمد خودروی تسلا صدرنشین انتخاب خودروهای جدید اروپا فراخوان تسلا برای 24 هزار خودروی آمریکایی جنرال موتورز پیروز شد افزایش تولید کارخانه جدید جنرال موتورز به نیم میلیون خودرو خانواده جنرال موتورز بزرگ‌تر شد دلار مانع صعود تسلا شد! بزرگترین تولیدکننده آیفون می‌خواهد تسلا بسازد تسلا، فولکس‌واگن را شکست داد! تسلا رکورد زد! جنرال موتورز از تویوتا جلو زد! جابجایی پپسی با تسلا توقف فروش اولین خودروی برقی کادیلاک تولید خودروهای الکتریکی جنرال‌موتورز صعودی می‌شود؟ تسلا دست‌انداز را رد خواهد کرد؟ عرضه خودرو توسط شرکت‌های خودروساز یا بورس کالا در نیمه دوم امسال هدف گذاری تسلا برای فروش 80 هزار دستگاه خودرو در آلمان تسلا باز هم گل کاشت! چرا صنعت خودروسازی ایران برای روس‌ها جذاب شد؟ واردات خودرو تلنگری به خودروسازان داخلی می‌زند توقف یک هفته‌ای تولید جنرال موتورز در مکزیک مرسدس بنز در هند از تسلا جلو می‌زند تسلا زمان انتظار تحویل را کاهش داد ماسک دلیل فروش 7 میلیارد دلار از سهام خود در تسلا را توضیح داد وولینگ ژنگتو؛ وانت 9 هزار دلاری چینی با ردپای جنرال موتورز+عکس خودروهای چینی تسلا بر مدار صعود در بین خودروهای عضلانی، دوج چالنجر پرفروش تر از فورد موستانگ و شورولت کامارو کاهش 40 درصدی درآمد جنرال موتورز تسلا در جهنم زنجیره تامین کناره‌گیری مدیر هوش مصنوعی و سامانه خودران تسلا قیمت تسلا کاهش می‌یابد؟ رقیب جدید تسلا آمد کناره گیری مدیر هوش مصنوعی و سامانه خودران تسلا مذاکره خودروسازان با سازمان استاندارد برای ادامه پلاک گذاری تیبا و سمند رونمایی از ام جی 4، هاچ‌بک برقی چینی-بریتانیایی بی وای دی در فروش جهانی از تسلا سبقت گرفت تابستان داغ تسلا ادامه دارد ایونیک 6: وقتی هیوندای برای "تسلا" خط و نشان می کشد! +عکس رقیب کره‌ای تسلا را بشناسید! افزایش قیمت خودروهای برقی تسلا، فورد و جنرال موتورز احتمال افزایش دستمزد در تسلا ایلان ماسک: کارخانه‌های تسلا، کوره پول سوزی هستند تسلا رکورد جدید ثبت می‌کند؟ شکایت کارگران تسلا به دلیل اخراج بدون اطلاع رسانی شکایت سرمایه گذار تسلا از ایلان ماسک به علت تبعیض در محل کار افزایش قیمت خودروی الکتریکی هامر جنرال‌موتورز تسلا فرصت‌های شغلی را کاهش داد آمادگی روسیه برای همکاری مشترک در صنعت خودروسازی با ایران تسلا قیمت‌های خودروهای آمریکایی را افزایش می‌دهد!؟ تقاضای خودرو در ایالات‌متحده همچنان قوی است خودرو‌سازان و قطعه سازان، باید افق مشخصی را برای رسالت خدمتگزاری تدوین کنند افزایش 212 درصدی تولید تسلا در چین صعود سهام BYD چین در پی اعلام خبر تامین باتری‌های تسلا تسلای محبوب 10ساله شد برنامه ایلان ماسک برای تعدیل کارمندان تسلا 17 میلیارد دلار برایش آب خورد سهام تسلا پس از ایمیل ماسک سقوط کرد ایلان ماسک: 40 ساعت طاقت ندارید؛ از اینجا اخراج می شوید! کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی گران‌ترین مازراتی رونمایی شد کاهش 18 درصدی قیمت محصول برقی جنرال موتورز تسلا در مورد حادثه آتش سوزی در کانادا بازخواست شد حرکت تسلا برای تولید روزانه 2600 خودرو سنگینی کاهش تولید عامل سقوط تسلا خواهد شد!؟ دستبرد هکرها به حساب‌های مشتریان جنرال موتورز ترخیص قطعات خودرو در گرو تعلل تصمیمات وزارت صمت رشد فعالیت تسلا در چین کارخانه چین تسلا متوقف نشده است! صادرات اولین محموله تسلا از چین توقف تولید تسلا در کارخانه چین انقلاب در بیمه خودرو فروش 8.5 میلیارد دلار سهام تسلا پیش از تصاحب توییتر زیان 126 میلیارد دلاری تسلا حین خرید توییتر توسط ماسک مدل‌های گران ناجی جنرال‌موتورز می‌شوند؟ عرضه خودروی الکتریکی "کوروت" تا سال آینده دونده‌ای که خودروی تسلا را شکست داد! بهانه‌های خودروسازان در توجیه ایمنی پایین خودروها مردم را بیشتر عصبانی می‌کند خودروسازان اروپا باید تا 2040 سوخت‌های فسیلی را کنار بگذارند فروش تسلا 81 درصد افزایش یافت ایلان ماسک به فریب‌کاری درباره‌ خصوصی‌سازی تسلا متهم شد توقف تولید تسلا به پایان رسید قرارداد مهم جنرال موتورز برای خودروهای الکتریکی راهکار جنرال موتورز برای کاهش ابهامات پیش روی صنعت خودرو تکانی شدید در توییتر/ خودروسازی که سهام شبکه اجتماعی خرید همکاری جنرال موتورز و هوندا برای عرضه خودروی برقی ارزان سرمایه‌گذاری 518 میلیون دلاری کانادا در دو کارخانه جنرال موتورز رکورد بی‌سابقه تحویل خودروهای الکتریکی تسلا راهکار جنرال موتورز برای تقویت رشد تجاری آغاز عرضه خودروی برقی جنرال موتورز مازراتی Grecale 2023 معرفی شد تعلیق دو روزه کارخانه تسلا در شانگهای افزایش قیمت تسلا برای دومین بار در یک هفته! تسلا و اسپیس ایکس با خطرهای تورمی قابل‌توجه مواجهند تاثیر جنگ اوکراین در رویای ایلان ماسک استارت آپی که حقوقدان سابق تسلا را با 30 میلیون دلار جبران خدمت جذب کرد اولین بررسی رانندگی تسلا مدل Y Long Range 2022 انجام شد خودروسازان برتر در بازاری که یک ساله 109 درصد رشد داشته است! +عکس نصب موتور تسلا روی یکی از محبوب ترین مدل های هوندا! +عکس جنرال موتورز نمی‌خواهد از رقابت عقب بماند دور جدیدی از تحقیقات درباره نقص فنی 416 هزار خودروی تسلا شروع شد خودروی فوق سریع تسلا می‌تواند پرواز کند تسلا خودروهای برقی خود را به دلیل ایجاد خطر برای عابران فرا ‌خواند رقابت دایملر با تسلا جنرال موتورز تا سال 2025، یک میلیون خودروی برقی می‌سازد برنامه فورد برای عقب نماندن از تسلا چیست؟ ایراد در سامانه ترمز خودکار اضطراری فراخوان 54 هزار تسلا برای به روزرسانی سیستم خودران راه اندازی خط تولید 4 مدل تسلا در ترکیه در 2022 راضی ترین صاحبان خودروهای برقی در نظرسنجی جی.دی.پاور تسلا شبکه شارژ خودروهای برقی را ارتقا می‌دهد جنرال موتورز به دنبال پیشی گرفتن از تسلا در تولید خودروهای برقی قطعه سازان توانایی لازم برای تولید محصولات فعلی خودروسازان را دارند سرمایه‌گذاری سنگین جنرال موتور برای تولید برقی‌ها سرمایه گذاران تسلا خواستار میلیاردها دلار خسارت از ایلان ماسک شدند کدام کشور خودروهای الکتریکی تسلا را تولید خواهد کرد؟ امنیت تسلا زیر سوال رفت بازی تسلا با رمزارزها روش جدید استخراج رمزارز از خودروی تسلا خودروسازان محصولاتشان را برای آزمون جاده‌ای نمی‌برند بی‌ام‌و یا تسلا، کدام پیشتاز بازار خواهد بود؟ چرا ارزش سهام تسلا صعودی است؟ تورم آمریکا به قیمت نرم افزار رانندگی خودکار تسلا هم سرایت کرد 144 میلیارد دلار به ارزش بازار تسلا افزوده شد مجلس به خودروسازان فرصت داده تا بازار خودرو را سامان دهند همکاری هوندا و جنرال موتور شتاب قیمت خودروهای تسلا سرمایه در گردش قطعه سازان به خاطر خودروسازان از بین رفته است نقص فنی در نیم‌ میلیون خودرو برقی شرکت تسلا تسلای بعدی کدام است؟ آتش زدن خودروی تسلا به خاطر هزینه 22 هزار دلاری باطری تحویل پیکاپ برقی جنرال موتورز تحقیقات درباره عدم ایمنی 580 هزار خودروی برقی تسلا آغاز شد تردد تاکسی‌های تسلا متوقف می‌شود؟ شرکت تاکسی‌رانی پاریس استفاده از خودرو "تسلا"‌ را ممنوع کرد "مرسدس" از "تسلا" سبقت گرفت! ماسک 1 میلیارد دلار دیگر از سهام تسلا را برای پرداخت مالیات فروخت "کابوسِ" ماسک از مشکلات زنجیره تامین خودرو راه‌اندازی نخستین سوپرشارژ تسلا در آلاسکا بازنشدن درب صدها خودروی برقی تسلا به‌علت خرابی اپلیکیشن ارزش ریویان از جنرال موتورز بیشتر شد بدترین عملکرد هفتگی تسلا با تصمیم جنجالی ایلان ماسک مقایسه فورد موستانگ Mach-E با تسلا مدل Y کاهش ارزش سهام تسلا پس از پیشنهاد ماسک برای فروش سهم خود جنرال موتورز آمریکا تعطیلی کارخانه خود را سه هفته دیگر تمدید کرد سرمایه شرکت تسلا برای اولین بار از 1 تریلیون دلار عبور کرد ایلان ماسک ‌میهمان نشست فولکس خودروهای آلمانی تسلا در راه هستند چرا خودروهای مانده کف پارکینگ خودروسازان به بازار عرضه نمی شوند؟ رکورد 90 ساله غول خودروسازی جهان از دست می‌رود؟ جنگ برقی فورد و جنرال موتورز نکاتی پیرامون طرح واردات خودرو جنرال موتورز دیگر پرفروش ترین نمی ماند ترا 360؛ محصولی که استفاده کاربردی از خودروهای الکتریکی را به واقعیت نزدیک تر می کند میزان تورم پرتقاضاهای خودروسازان در نیمه نخست امسال کدام برنده بازار آمریکا شد؟ خودروسازان آمریکایی به دلیل کمبود تراشه به کاهش تولید ادامه می‌دهند توقف تولید قطعات اپل و تسلا در چین تسلا S سریع‌ترین خودروی برقی جهان هشدار جنرال موتورز آمریکا درباره مشکل آتش‌سوزی خودروهای برقی خود تمدید تعطیلی جنرال موتورز خشم تسلا، تویوتا و هوندا از لایحه جدید دموکرات ها در خصوص خودروهای برقی تسلا سیستم رانندگی در بزرگراه‌های خودروهای خود را ارتقا می‌دهد جنرال موتورز به دلیل کمبود تراشه، تولید خود را در آمریکای شمالی کاهش می‌دهد تصادف خودروی خودران تسلا با خودروهای پارک شده ادامه دارد لوسید ایر؛ مهمترین رقیب تسلا وارد خیابان می شود مانع زدایی خودرو از هفت مسیر ایده خودران‌ها به‌این زودی محقق نمی‌شود تعمیر خودروهای برقی 1 میلیارد دلار هزینه روی دست جنرال موتورز گذاشت عرضه سیستم رانندگی خودران جدید تسلا در سال 2022 ضرورت اصلاح ساختار خودرو سازان فراخوان جنرال موتورز برای 73 هزار خودروی برقی به دلیل خطر آتش گرفتن باطری تصادف خودروهای تسلا با آمبولانس بررسی می شود اولین خودروهای تسلا در کارخانه برلین در ماه اکتبر تولید می شوند غیبت تسلا در همایش خودرویی کاخ سفید قطع برق، خودرو را گران‌تر کرد! سه شرط نجات بازار خودرو کاهش تولید در 3 خودرو‌ساز بزرگ کشور تاکید کمیسیون صنایع بر پرداخت مطالبات خودروسازان به قطعه‌سازان شرکت‌های جنرال موتورز و کروز از فورد شکایت کردند سرمایه گذاری 40 میلیارد یورویی بنز برای رقابت با تسلا ویژگی های کم نظیر یا بی نظیر در محصولات تسلا خرید ماشین های تسلا با بیت کوین به زودی! تسلا ایستگاه‌های شارژ خود را در اختیار سایر خودروهای برقی قرار می‌دهد چرا هزینه بیمه محصولات تسلا این قدر بالا است افزایش سهم برقی‌ها در سبد جنرال‌موتور سهامداران از مدیر عامل خودروسازی تسلا طلبکار شدند فروش جنرال موتورز در چین طی سه ماهه دوم 5.2 درصد افزایش یافت چه کسی تسلا را کنترل می‌کند؟ تسلا نسخه ارزانتری از مدل Y در چین عرضه می‌کند آلمان شرکت آمریکایی تسلا را به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی جریمه می‌کند واکنش دوم خودرو به تغییر انتظارات رقابت تنگاتنگ برای تولید برقی‌ها دخل‌و‌خرج خودروسازان در برجام و تحریم پرداخت بدهی خودروسازان به قطعه سازان در 120 روز شارژ خودرو با اصلاح قیمت فراخوانی بیش از 285 هزار دستگاه تسلا در چین حفظ وفاداری مشتری مهمتر است یا بهره مندی از مشوق های دولتی تصمیم جدی هیوندای و جنرال موتورز برای ساخت خودروهای پرنده خودروی جدید تسلا با حداکثر سرعت 200 مایل بر ساعت فورد با جنرال موتورز چه فرقی دارد؟ جایگزینی دوربین به جای رادار در تسلا پیشنهاد خودروسازان درباره قیمت راز نرمش خودروسازان در برابر واردات تسلا سرمایه‌های بیت‌کوین خود را می‌فروشد دستگیری راننده تسلایی که روی صندلی عقب نشسته بود توقف فروش خودروهای تسلا از طریق ارز دیجیتال بحران جهانی در زنجیره تامین خودرو جریمه 750 هزار دلاری تسلا به دلیل نقض قوانین کیفیت هوا استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بازار خودرو را از انحصار خودروسازان خارج می‌کند دلیل زیان خودروسازان جنگ برقی در اروپای غربی تسلا چقدر بیت کوین دارد؟ هیچ اختلالی در تأمین ورق فولادی خودروسازان ایجاد نمی‌شود خودروسازان سال 1400 را با رشد 117 درصدی تولید آغاز کردند ایجاد تفاهم‌نامه بلندمدت با خودروسازان جهت ساخت اتوبوس سود خالص تسلا رکورد زد چین علیه تسلا سامانه خودران تسلا فریب می‌خورد اعتراض به تسلا در نمایشگاه بین المللی خودروی شانگهای 2021 مناسب کار کنید امسال داخلی‌سازی 35 قطعه را در دستور کار داریم خودروسازان 5هزار میلیاردتومان به کروز بدهکارند داستان دو خودروساز: دو مسیر متفاوت جنرال موتورز و تویوتا در چین تصادف تسلای بدون راننده و مرگ دو سرنشین کدام شاسی بلند‌های برقی در سال 2021 به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر تاکسی های دبی، خودران می شوند "هوآوی" رقیب "تسلا" در صنعت خودروهای هوشمند می‌شود! توان تولید سالیانه 2 میلیون دستگاه خودرو وجود دارد ابهام درباره حضور اپل در عرصه خودران‌ها فرجام خواهی تسلا در مورد توئیت جنجالی ایلان ماسک شاسی‌بلند برقی هامر سال 2023 به بازار می‌آید خودرو مشترک تویوتا و تسلا دیگنیتی به تولید انبوه رسید یک بیت کوین، لامبورگینی یا بوگاتی؟ تحقیق دولت فدرال روی تصادفات جدید راننده خودکار شرکت تسلا ورود خودرو‌های تسلا به چین محدود شد رقابت تسلا و فولکس‌واگن نگاهی به کیفیت سواری‌های داخلی شکایت از ایلان ماسک به خاطر توییت هایش! کارخانه تسلا آتش گرفت ایلان ماسک 27 میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد! درآمد تسلا از خرید بیت کوین بیشتر از فروش خودرو شد توقف تولید جنرال موتورز و فولکس واگن در پی کمبود گاز مکزیک همکاری فولکس واگن و مایکروسافت برای شکست تسلا یوکان AT4 مدل 2021؛ درباره زیبایی های یک شاسی بلند واقعی +عکس تسلا در هند خودرو می‌سازد اعتراف ایلان ماسک به وجود ایراد در خودرو‌های تسلا دولت چین به دلیل شکایت مشتریان، نمایندگان تسلا را فراخواند برترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در جهان ایلان ماسک مدیر عامل تسلا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خرید تسلا 36 هزار خودروی خود را به علت نقص فنی فراخوان می‌کند تعطیلی سه کارخانه جنرال موتورز در پی کمبود تراشه قطعه سازان و خودروسازان تحریم را مدیریت کردند تغییر بزرگ در جنرال‌موتورز تسلا مدل S با نمایی فضایی به روز شد خودروسازان سرد شدند زیان انباشته خودروسازان بزرگ کشور به 43 هزار میلیارد تومان رسید خودروسازان جدید در راه بازار؟ شرکای خودرویی در راه ایران مسیر راهیابی قطعات بی‌کیفیت به خطوط تولید سونی خودروساز می‌شود؟ مهندس تسلا به سرقت نرم افزار این شرکت متهم شد روند معکوس دخل و خرج خودروسازان استفاده از پلتفرم پیشرفته T1X در کراس اوور تیگو7 گوگل چینی‌ها، خودروساز می‌شود کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان در هفته جاری تعیین می‌شود رکورد تازه تسلا در عرضه خودرو آرک فاکس α-T؛ شاسی بلند جدید چینی با نگاهی به تسلا! +عکس تسلا خودروهای برقی شاسی بلند ساخت چین را تحویل می‌دهد وقفه در تولید خودروهای گرانقیمت تسلا "تویوتا" در فکر سبقت گرفتن از "تسلا" تسلا به جمع 5شرکت ارزشمند آمریکا پیوست 6 برابر شدن سهام تسلا در سال جاری! تأثیر ورود خودروهای تمام برقی روی شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شاهد دپوی خودروها در پارکنیگ‌های شخصی هستیم نه در پارکینگ‌های خودروسازان تحقیق در مورد امنیت خودروهای تسلا در آمریکا اولین محموله خودروهای برقی ساخت تسلا در چین به اروپا رسید فراخوان جنرال موتورز برای کیسه هوا محصولات مازراتی برقی می‌شود فراخوان خودروهای تسلا به علت شل بودن پیچ و مهره‌های سقف جنرال موتورز با بایدن متحد می‌شود ارزش تسلا به نیم تریلیون دلار رسید! غول تمام الکتریک بحران کووید-19 در جنرال موتورز افزایش سرمایه‌گذاری برقی جی‌ام جنرال موتورز آمریکا مجبور به ترک کره شد بیوک GL6 مدل 2021؛ مینی ون جنرال موتورز در بازار چین +عکس فراخوان جنرال موتورز فراخوان جنرال موتورز برای 69 هزار خودروی برقی بخاطر خطر آتش‌سوزی جذب 3 هزار نفر در جنرال‌موتورز نرم‌افزار جدید تسلا قادر است مداخلات راننده را تا یک‌سوم کاهش دهد تغییر مسیر جی‌ام در چین اظهار نظر صریح تویوتا در مورد تسلا خط‌و نشان فورد برای تسلا به روزرسانی مرکز طراحی جی‌ام تحقق رویای خودروهای خودران در مراحل پایانی کسب درآمد 330 میلیون دلاری تسلا طی سه ماه اخیر جنرال موتورز قصد سرمایه‌گذاری جهت توسعه تولید خودروهای برقی را دارد تسلا خودروهای ساخت چین را به اروپا صادر می‌کند افزایش برد خودروی تسلا با به‌روزرسانی نرم افزاری ادامه درگیری جی‌ام و فیات‌-کرایسلر کاهش قیمت تسلا اس تسلا خودروی برقی با ظرفیت 7 سرنشین می‌سازد هدف ازسومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو چیست؟ ادامه رکوردهای فروش تسلا خسارت شورای رقابت به خودروسازان؛ سه برابر یارانه نقدی تسلا در پی خرید باتری‌ساز آلمانی برترین سازنده خودروهای برقی جهان به زودی وارد بازار هند می‌شود ادامه مذاکرات جی‌ام و نیکولا شاسی بلند برقی فولکس واگن پیروزی حقوقی تسلا علیه کارمند سابق ابهام در فروش کارخانه جی‌ام تمرکز جی‌ام بر ناوگان برقی تسلا برای خودروهای برقی ایستگاه شارژ سریع در برلین راه‌اندازی کرد خودروی الکتریکی نیکولا و جنرال موتورز تسلا را به چالش می‌کشد تکذیب توافق تسلا و فولکس سقوط 21 درصدی سهام تسلا تسلا «خطرناک‌ترین سهم» در بورس وال استریت است حادثه‌آفرینی سامانه خودران تسلا خودروهای تسلا تابلوهای محدودیت سرعت را درک می‌کنند کارمند روسی شرکت تسلا را نجات داد قدرت باطری اتومبیل‌های تسلا 50 درصد افزایش می‌یابد سرنوشت ونتیلاتورهای فورد و جی‌ام سبقت ارزش تسلا از والمارت قمار جنرال‌موتورز در چین فروش خودروهای تسلای ساخت چین 24 درصد کاهش یافت سیستم تأیید هویت دو مرحله‌ای به خودروهای تسلا اضافه شد رد شکایت جنرال‌موتورز علیه فیات سود باورنکردنی تسلا به رغم فروش کمتر کشمکش ادامه‌دار فیات و جی‌ام ساخت فورد موستانگ تمام الکتریکی بر پایه تسلا وانت برقی جنرال موتورز با توان هزار اسب بخار در راه است فروش آخرین رودستر اصل تسلا تحقیقات کره‌جنوبی از تسلا روزهای خوش تسلا در شانگهای تمجید فولکس از تسلا لطفا نیکل بیشتری استخراج کنید! موج‌سواری بازار خودرو بر نوسان نرخ ارز پاسکاری گرانی میان خودروساز و دلال خودرو میزبان بعدی تسلا در آسیا دردسر جدید تسلا درباره گزارش بیش از 130 مورد ابتلا به کرونا جزئیات پیشنهاد وزارت اقتصاد برای اخذ مالیات سنگین از دلالی خودرو صفر افت فروش جی‌ام در چین تکذیب اخراج کارکنان تسلا تسلا از تویوتا سبقت گرفت و گران‌ترین خودروساز جهان شد افزایش تولید و فروش، کاهش رضایت‌مندی اصرار جی‌ام بر شکایت از فیات ​مردم در سال98 از کدام خودروسازان رضایت بیشتری داشتند؟ خودروی هفت‌ سرنشین تسلا باارزش‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان کدامند؟ نخستین خودروی برقی جهان با توان پیمایش 400 مایل! انتشار گزارش تخلف خودروسازان امیدواری جنرال موتورز به سودآوری خودروهای پاک رشد ارزش تسلا باتری عجیبی که 16 سال بی وقفه کار خواهد کرد تسلا مدل 3 در چین رکورد زد تجربیات تحقیقاتی‌مان را به خودروسازان منتقل خواهیم کرد افزایش تولید در جی‌ام قیمت خودرو کاهش می‌یابد تسلا بازار خودروهای برقی را قبضه کرد! جنرال موتورز در مکزیک دوباره شروع به کار می‌کند معرفی خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش تسلا به‌دنبال کاهش قیمت دستگیری سارق با خودروی تسلا افت 64 درصدی فروش تسلا در چین اطلاعاتی شوک آور درباره کار در کارخانه تسلا تمرکز تسلا بر تولید سایبرتراک مشخصات محصول جدید خودروسازان بم اعلام شد محل احداث کارخانه بعدی تسلا مشخص شد تعدیل در جنرال‌موتورز مناقشه تسلا با مقامات کالیفرنیا بازگشایی کارخانه تولید خودرو تسلا در آمریکا تعطیلی تسلا در چین شکایت تسلا از مقامات محلی آمریکا به علت جلوگیری از بازگشایی کارخانه بازگشایی کارخانه تسلا؛ شاید وقتی دیگر دستور اکید رحمانی برای افزایش تیراژ خودرو تا یک میلیون و 200 هزار دستگاه یکه‌تازی تسلا در بریتانیا تولید جهانی خودروهای تسلا به صفر رسید کندی ساخت کارخانه تسلا در آلمان سوددهی 16 میلیون دلاری تسلا در اوج بحران کرونا! دیفندر الکتریکی با قلب تسلا؛ محصولی از E.C.D اتوموتیو دیزاین +تصاویر بهبود فروش جی‌ام در چین جهش تولید نیاز به تصمیمات بزرگ و منطقی دارد با شروع فعالیت خودروسازان در سال جدید، شرکت سیف خودرو تولید SWM را شروع کرد شتاب 2.3 ثانیه‌ای تسلا مدل S با حالت جدید یوزپلنگ + فیلم خودروهای تسلا می‌توانند علائم و چراغ‌های راهنمایی رانندگی را ببینند افت 88 درصدی فروش خودروسازان فرانسوی! قیمت خودرو آزاد نشود، روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت تسلا مرخصی اجباری کارکنان خود را یک هفته تمدید کرد 758 هزار دستگاه خودروی سواری در سال 98 تولید شد ویژگی "کاملا خودران" تسلا به شکل حق اشتراک ماهانه عرضه می‌شود نگاهی به وضعیت تولید خودروسازان بزرگ در سال 98 تسلا از بازگرداندن کارمندانش به سر کار پشیمان شد کارگران تسلا به سر کار خود بر می گردند به‌روزرسانی سامانه‌های محصولات تسلا تندباد سهمگین کرونا؛ بحرانی غیر قابل پیش بینی خودروهای خودران تسلا چراغ‌های راهنمایی و تابلوهای ایست را تشخیص می‌دهند اتاق شیشه ای نقطه عطف تعامل ایران خودرو و قطعه سازان سامانه دفاع بیولوژیکی تسلا به ویروس‌ها خوش‌آمد می‌گوید! مذاکره خودروسازان آمریکا با اتحادیه‌ کارگران برای بازگشایی خطوط تولید فراخوان جنرال‌موتورز فراخوان مازراتی به دلیل سرعت گرفتن بی موقع خودرو مسئولیت اجتماعی آمیکو در روزهای شروع کرونا خودروسازی جنرال موتورز 1.5 میلیون ماسک در ماه در مکزیک تولید می کند ایلان ماسک از فعالسازی تاکسی خودران تسلا خبر داد ایلان ماسک از موتورهای جدید "استارشیپ"پرده‌برداری کرد افت فروش جنرال‌موتورز در چین بازار خودرو در سال 99 به کدام سمت می‌رود؟ همکاری هوندا و جنرال موتورز برای تولید خودروی برقی طرفداران وانت پیکاپ تمام برقی تسلا اهل کدام کشورند؟ فناوری خودران تسلا به زودی چراغ‌های راهنمایی را تشخیص می‌دهد تعطیلی خودروسازان آمریکا تا ماه آوریل ادامه خواهد داشت تمهیدات فورد و جی‌ام برای مهار کرونا احتمال مرگ در تصادف رانندگی بیشتر از مرگ بر اثر ابتلا به کرونا است مدیرعامل تسلا وحشت از کرونا را بی معنی خواند "جنرال موتورز" روی دست "تسلا" زد ارائه غیرحضوری خدمات فروش ایران‌خودرو، زمینه‌ساز توسعه دولت الکترونیک چرا مدیرعامل تسلا خواستار حذف اکانت های فیس بوک است؟ رشد 168 درصدی محبوبیت تسلا در آلمان! عربستان سهام تسلا را فروخت رقابت «اوبر» و «تسلا» در سال 2020 تشدید می شود؟ پایان عمر خودروسازی برای استرالیا تسلا دومین خودروساز ارزشمند جهان قرار گرفت تسلا ادعای سرعت گرفتن ناگهانی خودروهایش را رد کرد کاهش تاثیر وام خودروسازان با تاخیر در پرداخت خودروسازان در پیچ واگذاری خودروسازان تا پایان سال 99 واگذار می شوند نخستین خودروهای تسلا ساخت چین عرضه می شوند "سایبرتراک" تسلا در دسترس نخواهد بود هدیه کریسمس تسلا به صاحبان خودروهای برقی 10هزار میلیارد تسهیلات برای خودروسازان در نظر گرفته شد شکستن رکورد در ایران خودرو با تولید 2300 دستگاه خودرو آمریکا در انتظار خودران‌ها "تسلا" تصاویر خودروی مفهومی جدید خود را منتشر کرد وزارت دفاع ایران در ساخت قطعات به خودروسازان کمک خواهد کرد نفوذ روزافزون تسلا در آلمان امضای تفاهمنامه 6500 میلیارد تومانی بین وزارت نفت و خودروسازان تامین نقدینگی موردنیاز قطعه سازان ظرف دو هفته آینده بررسی فنی خودرو الکتریکی بائوجون + مشخصات سرمایه‌گذاری جنرال‌موتورز در تولید باتری تسلا مشتریان خودروهای پورشه را به خود جذب کرد تولید مشترک خودروهای روسی در ایران جدی شد چانه‌زنی خودروسازان برای تغییر استاندارد آلایندگی قیمت جدید بنزین بازار کدام خودروها را داغ کرد؟ پلیس دبی در صف خریداران وانت الکتریکی تسلا صد و پنجاه هزار سفارش خرید در 2 روز برای وانت تمام برقی تسلا ثبت شد هجوم خریداران برای وانت زره پوش تسلا میزبانی ژرمن‌ها از کارخانه تسلا تسلا؛ پرفروش‌ترین خودرو برقی در آمریکا خودروسازی تسلا در حومه برلین کارخانه‌ای بزرگ احداث می‌کند وانت تسلا به زودی رونمایی می شود خودروی تسلا مخروط های ترافیکی را شناسایی می کند فراخوان جنرال موتورز برای 638 هزار خودرو به دلیل نقص فنی آسیب صنعت قطعه در پی مشکلات خودروسازان جنرال موتورز چه خوابی برای خودروهای برقی دیده است؟ اعتصاب کارگران 3 میلیارد دلار روی دست جنرال‌موتورز گذاشت کاهش 39 درصدی فروش تسلا در آمریکا سبقت تسلا از جی ام توافق کارگران و جنرال‌موتورز اعتصاب کارگران جنرال موتورز به رشد اشتغال آمریکا آسیب می زند آیین‌نامه‌های مورد نیاز FATF در دولت تصویب شده است چراغ سبز چین برای تولید خودروهای برقی تسلا تهدیدی به نام تسلا ! پیکاپ برقی تسلا؛ مسافری غول‌پیکر از آینده فروش جنرال موتورز آمریکا در چین کاهش یافت توقف تولید جنرال موتورز آمریکا به دلیل اعتصاب کارگران پورشه تایکان؛ بزرگترین رقیب اروپایی تسلا مدل اس اعلام آمادگی خودروسازان تبریزی برای تولید اتوبوس حراج 25 خودروی اشرافی یک آقازاده گینه‌ای فراخوان خودروهای تسلا از پارکینگ ممکن شد تداوم اعتصابات کارگری در جنرال‌موتورز الزام ایجاد صدای هشدار دهنده در خودروهای الکتریکی سیاست های ترامپ جنرال موتورز را بحرانی کرد رقابت پورشه و تسلا بالا گرفت زمان رونمایی از وانت الکتریکی تسلا اعلام شد توئیت جدید ایلان ماسک در مورد پورشه جنجال آفرید! نقص فنی موجب قفل شدن خودروهای تسلا شد انتقاد ترامپ از کارخانجات جنرال موتورز در چین ترامپ برنامه داشت سه اتوبان منتهی به تهران را ببندد جنرال موتورز 350 شغل را در تایلند حذف کرد برنامه کاهش ارزبری 40 میلیون یورو با افزایش عمق ساخت داخل قطعات عرضه سه محصول جدید توسط ایران خودرو تا پایان سال جاری میزبانی آلمان از کارخانه تسلا همه مردان ایران خودرو اقدامات تاثیرگذار وزارت صمت برای اصلاح صنعت خودرو مالیات بر واردات چین به تسلا خسارت می زند گزارش پرونده های خودروسازان در مجلس قرائت می شود کاهش التهاب بازار با افزایش عرضه خودروسازان خودروی تسلا دور خورشید مدار زد جنرال موتورز و فورد برای رکود احتمالی اقتصادی آماده می شوند خودروی "تسلا" پس از تصادف منفجر شد! برند آسیایی در اروپا اول شد تسلا مشتریان خود را فریب داد در جلسه انتقادی سازمان بازرسی با خودروسازان چه گذشت؟ تسلا؛ سردمدار سرچ‌های اینترنتی برای خودروهای برقی وضعیت بحرانی قطعه سازان و خودروسازان پرواز ستاره اقتصادی دهه 40 سرویس های یوتیوب و نتفلیکس در خودروهای تسلا عرضه می شود کاهش شدید سود شرکت رنو در 6 ماهه اول 2019 خبر ساختگی فاکتورشدن 3 هزار برلیانس توسط سایپا کذب محض است تسلا تمام خودران خود را گران کرد خداحافظی با پدر ماستنگ و ناجی کرایسلر شرط تولید خودروی جدید از زبان معاون رییس جمهور فرانسوی‌ها از کدام خودروهای برقی بیشتر استقبال می‌کنند؟ تسلا به‌دنبال افزایش تولید خودروسازان بازار را تشنه نگه‌ داشته‌اند اقدام جدید جنرال موتورز برای تولید خودروهای خودران پرفروش‌ترین خودروهای برقی در آمریکا نسل جدید سیستم ترمز اضطراری خودکار در خودروهای تسلا جریمه سنگین در کمین خودروسازان بزرگ جهان با فرمان و پدال‌های تسلا بازی کنید جلوی پیش‌فروش بدون تاریخ خودرو گرفته شود شرکت رنو دیگر شریک راهبردی خودروسازان ایرانی نخواهد بود ضرورت تدوین دستورالعمل محاسبه قیمت خودرو در شرایط خاص پراید چقدر ریخت؟ موضوع دپوی خودرو در انبار خودروسازان صحت ندارد حمال‌های خودروساز را بشناسید برنامه جی‌ام برای توسعه ایستگاه‌های شارژ در آمریکا بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ سواری «فیات» در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم تولید می‌شود به‌زودی بیش از 100 هزار خودرو عرضه می‌شود بیکاری 7 هزار کارمند در صنایع خودروسازی آمریکا ! نرم افزار خودروهای جنرال موتورز آپدیت می شوند دولت نقدینگی خودروسازان را تامین کند تولید کامیونی که تصادف نمی‌کند کنترل مصرف بنزین وظیفه مردم است یا خودروسازان؟ مازراتی به تولید موتورهای درون سوز ادامه می دهد تولید40 هزاردستگاه محصولات ایران خودرو از ابتدای سال 98 تاکنون تسلا مو را از ماست می‌کشد تسلا، سازنده بهترین سیستم مالتی‌مدیا خودرو شد فراخوان جنرال موتورز برای 368 هزار کامیون به دلیل نقص فنی راهکارهایی برای تحقق شعار رونق تولید در صنعت خودرو رقابت ایلان ماسک با همه مدعیان برای ساخت خودروهای خودران تراشه تسلا، بهترین تراشه جهان برای خودروهای خودران است! عرضه کم خودروسازان و افزایش قیمت خودرو در بازار سال نو هوندا هم سبز می‌شود! تسلا در مورد انفجار خودرویش در چین تحقیق می‌کند آغاز فروش خودروهای تسلا کارنامه تولید خودروسازان در سال97 فرمان واگذاری اموال خودروسازان صادر شد افزایش قیمت در بازار بی‌مشتری تقویت همکاری فورد و چانگان قمار جی‌ام در بازارهای نوظهور «تسلا» به استقلال کامل می‌رسد کاهش جهانی تولید خودرو نقشه راه تولید 2/ 1 میلیون خودرو دوپینگ خودروسازان با فروش نقدی تسلا توقف تولید باتری خودروهای برقی را تکذیب کرد دو فرمان اقتصادی به زنجیره خودروسازی سهم دولت از خودرو حرکت خودرو در جاده سنگلاخ تولید کمتر از یک درصد منابع ایران خودرو و سایپا سهم تحقیقات است احتمال جریمه سنگین برای خودروسازان آلمانی خودروهای قدیمی تسلا به موتورهای جدید مجهز می شوند اتحاد آمریکایی‌ها برای کاهش واردات لیتیوم از چین خودروهای تسلا از پارکینگ به پیشواز راننده می آیند تکرار تجربه موسسات مالی در خودروسازی جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! خودروسازان آلمان به کارشکنی در توسعه انرژی پاک متهم شدند همکاری غول‌های خودروسازی برای تدوین استانداردهای ایمنی خودروهای خودران بزرگترین خودروساز آمریکا به چه می‌اندیشد؟ خودروهای جذاب آینده را ببینید ترامپ خواستار بازگشایی کارخانه جنرال موتورز در اوهایو شد تقاضای جدید ترامپ از جنرال موتورز افت نوروزی تولید خودرو دردسرهای پرداخت تسهیلات ارزی به خودرو رسیدگی قضایی به 300 پرونده شکایت از خودروسازان تعدیل هفت هزار نفری کارکنان فولکس‌واگن 5 روند مهم در نمایشگاه خودروی ژنو روند قیمت‌گذاری خودرو در سال آینده نفس دوگانه‌سوزها به شمارش افتاد نقشه راه برای گذر از چالش‌های صنعت خودرو روسیه راه چین را در بازار خودروی ایران می‌رود؟ سازمان امنیت بزرگراه‌های آمریکا اطلاعات غلط ارائه کرد خودروی روس‌ها در راه ایران فرصت 3 روزه به خودروسازان برای ایفای تعهدات معرفی شرکت خودروسازی بیوک بال قدرتمند جنرال موتورز رونمایی تسلا از خودروی برقی شاسی بلند آغاز فروش فوری پژوپارس و 206 کاهش دنباله دار قیمت خودرو در بازار شرط ورود لادای روسیه به ایران چیست؟ کور سوی امید در خطوط تولید خودروسازان سرمایه گذاری خیره کننده تسلا در چین پژو مزد رفتن از ایران را گرفت پاتک به عملیات آزادسازی قیمت خودرو کمیسیون بورس آمریکا علیه مدیرعامل تسلا شکایت کرد هجوم متقاضیان در سایه رشد قیمت‌ها نشست کمیسیون اصل 90 با وزیر صمت و نمایندگان خودروسازان پاشویه تب بازار تسلا 3؛ پرفروش‌ترین خودروی برقی سال 2018 بلاتکلیفی جدید ثبت‌نام‌کنندگان خودرو مذاکره برای ترخیص 10 هزار کانتینر لوازم یدکی جهت حل مشکلات خودروسازان بزرگترین خودروساز آمریکا "داخلی‌سازی" را بالا می‌برد بیگ‌بنگ بازار خودرو استقبال مشتریان از قیمت‌های داغ صعود قیمت‌ها با تورم انتظاری بزرگترین خودروساز آمریکایی دوچرخه برقی تولید می‌کند! جاده ناهموار تولید دوگانه‌سوزها زمان استرداد ودیعه خودروهای انصرافی خودروسازان به جای تحویل خودروهای پیش فروش شده آنها را در بازار آزاد می‎‌فروشند حرکت در جاده یک‌طرفه داخلی‌سازی خودروسازان حق گران کردن خودروهای پیش فروش را ندارند قیمت خودروهای برقی کاهش می‌یابد؟ جنرال موتورز به استخدام بیشتر روی می‌آورد سه راهکار سازمان حمایت برای تعهدات معوق خودروسازان خودروسازان مکلف به تحویل خودرو با ‌قیمت قبل به خریداران شدند آغاز بازپرداخت طلب قطعه‌سازان درب خودروهای تسلا در یخبندان قفل می شود! وعده‌های پرریسک پیش‌فروش‌های بی‌پشتوانه جنرال موتورز برای سرمایه‌گذاری 2.7 میلیاردلاری با برزیل وارد مذاکره شد تصویب بسته حمایتی خودروسازان خودزنی خودروسازان ادعای خودروسازان در تولید برقی‌ها افزایش قیمتی که لغو شد؛ ستادی که حاشیه ساخت شکایت از نمایندگی‌های خودروسازان در صدر افزایش 30 درصدی قیمت خودرو لغو شد رشد تیراژ محصولات رنو در ایران تولید در دی‌ماه افزایش یافت کانادا جنرال موتورز را لای منگنه گذاشت! مشتری عزیز، خودرو نداریم واگذاری سهام خودروسازان، زهر یا پادزهر تعدیل نیروی سه‌هزار نفری تسلاموتورز تلاش مجلس برای اصلاح امور خودروسازان پل عبور قطعه‌سازی از بحران امکان‌سنجی کاهش قیمت خودرو از مسیر تیراژ خودروسازان متعهد به رعایت حقوق مردم هستند فراگیری رکود همزمان با اعلام قیمت‌ها سود 2 هزار و 272 میلیارد ریالی متخلفان از فروش خودروهای لوکس چیرگی تسلا بر بازار خودروهای الکتریکی آمریکا درخواست خودروسازان از ترامپ عارضه هفت‌گانه در فرآیند تولید قطعه غول‌های خودروسازی خواستار پایان آشفتگی تجاری دولت ترامپ شدند تنظیم بازار خودرو تا اردیبهشت 98 خودروهایی که راننده را تعقیب می کنند وعده 12هزار میلیارد تومانی دولت به خودروسازان افزایش 70 درصدی قیمت خودرو‌های زیر 45 میلیون تومان خودروی خودران تسلا، یک ربات را به قتل رساند! جای خالی شورای سیاست‌گذاری خودرو در ماجرای قیمت‌گذاری احتیاط در قیمت‌گذاری خودروهای پر تقاضا کشورهای اروپایی از سال آینده زیر چرخ‌های تسلا قرار می‌گیرند درخواست قطعه سازان برای افزایش 50 تا 70درصدی قیمت ها تخفیف ویژه "تسلا" به کارمندانش برای خرید خودروی "مدل 3" کاهش قیمت محصولات تسلا در چین روی زرد تولید صندلی‌های تسلا با کنترل از راه دور گرم می‌شوند کارشناسی قیمت خودرو تمام نشد؟ بی‌تحرکی در قیمت‌گذاری محصولات کم‌تیراژ پیشنهاد عرضه «خودرو یارانه‌ای» نسخه شفابخش برای آشفته بازار خودرو از تصادف خودران ها تا افشای اطلاعات خودروسازان حق ندارند بهانه بیاورند تحقیق و تفحص از خودروسازان کلید خورد ایی اس 6 نیو ، تسلای جدید چینی‌ها تسلا واحد ذخیره برق با ظرفیت 2 هزار کیلووات ساعت می سازد تسلا در پی دریافت غرامت 167 میلیون دلاری از کارمند سابق استعفای مدیران تحقیق و توسعه هیوندای موتورز وامانده در تردید آزمایش مسیریابی خودروهای تسلا پشت چراغ و میدان‌ واکنش به قیمت‌های جدید فراخوان هزاران خودروی نیسان در ژاپن نتیجه اعتماد به دولت تحریم بهانه حذف قطعات نشود خودروهای برقی شاسی‌بلند هم به بازار می‌آیند سیستم خودران تسلا وارد خودروهای امدادی می شود تسلا علیه نژادپرستی بیانیه داد جنرال موتورز باید به دولت آمریکا پاسخ دهد خودروساز جاه طلب به هدف خود رسید! رمزگشایی از جعبه سیاه «افزایش معقولانه قیمت» تعطیلی کارخانه‌های جنرال موتورز، هزاران کانادایی را از کار بیکار کرد پشت پرده التهاب بازار خودرو فروش ویژه اقساطی جیلی GC6 خودروسازان دوباره سراغ بازار سرمایه رفتند هزینه سنگین بازگشت نیروهای تعدیل شده در حوزه واردات خودرو تولید خودرو در چین را متوقف کنید! سقوط فروش خودروهای برقی تسلا در چین تعطیلی کارخانه‌های جنرال موتورز برای تولید خودروهای پاک تعطیلی کارخانه یک خودروساز آمریکایی در کانادا «ایلان ماسک» به مریخ نقل مکان می کند خودروهای تسلا ارزان می‌شود اتفاقی عجیب در سایت تسلا رقم خورد استارت خودروهای چینی تسلا زده شد آغاز ثبت نام با سپرده‌ای معادل 1153 دلار نیمی از مشتریان وسائل نقلیه برقی، طرفدار خودروهای تسلا هستند طرح «ساماندهی صنعت خودرو» جایگزین «ساماندهی بازار» شد رابین دنهلم جایگزین ایلان ماسک می شود سازمان حمایت قیمت های جدید را اعلام می کند نگاهی به خودروی 50هزار دلاری شرکت تسلا +تصاویر شرکت خودروسازی تسلا همکاری با عربستان را قطع می کند ریز سود و زیان خودروسازان در فروش چه دستگاهی حرف آخر را برای قیمت خودرو می‌زند؟ افزایش فروش خودروهای برقی تسلا روی خوش اسکاتلندی ها به ایلان ماسک لکسوس مطمئن‌ترین خودرو شد پای FBI به تخلفات احتمالی تسلا در بالابردن مصنوعی ارزش سهام در وال استریت باز شد فروش خودروهای برقی فولکس واگن نصف قیمت تسلا و با همان کیفیت! اعلام قیمت جدید خودروها در کما رقم دقیق جریمه خودروسازان اعلام می شود "وضعیت سگی" خودروی تسلا رونمایی شد «پول و زمان تسلا در حال سوختن است» اثر مثبت FATF بر صنعت خودرو سرانجام خودروهای پیش‌فروش شده افزایش طرفداران خودروهای برقی تسلا در چین ارز، قیمت خودرو را پایین کشید سایه حاشیه‌های رفتاری «ماسک» بر تسلا «الون ماسک» از ریاست شرکت خودروسازی تسلای آمریکا کنار می‌رود خودروسازی تسلا و رئیس هیات مدیره آن 40 میلیون دلار جریمه شدند جنرال موتورز آمریکا 3.3 میلیون خودرو را در چین به نمایندگی‌ها فرا می‌خواند سفر در زمان با تاریخچه صنعت خودروسازی جهان تسلا مدل3 در تست های امنیتی 5 ستاره گرفت کارخانه تسلا دچار حریق شد پتروشیمی‌ها و خودروسازان وارد میدان حمایت از دولت شوند مدیر مالی تسلا استعفا داد جنرال موتورز خودروهایش را جمع آوری می کند گل به خودی ترامپ در خودروسازی خودروی تسلا در 1.6 ثانیه هک می شود جزئیات تامین مالی خودروسازان از بازار سرمایه مصرف ماری جوانا توسط ایلان ماسک جنجال به پا کرد بلاتکلیفی نرخ ارز، مهمترین مشکل خودروسازان خودروهای الکتریکی میدان رقابت مرسدس و تسلا خودروسازان موظف به رعایت استانداردهای 85 گانه هستند رقابت جنرال موتورز و تسلا تشدید شد نقص فنی در 44 هزار دستگاه از خودروهای جنرال‌موتورز ریشه‌یابی کاهش عرضه خودرو کارکنان جنرال موتورز از استفاده از موبایل منع شدند اعتراض 8 شرکت خودروسازی به تعرفه‌های وارداتی ترامپ تولید خودروی برقی 25 هزار دلاری توسط تسلا تردد شاسی‌بلند ناشناس در پایتخت آیا چهار چرخ ایرانی از انحصار خارج شده است؟ راهکاری برای جبران نقص قطعات جنرال‌موتورز دست‌به‌دامن سازمان تجارت آمریکا شد بازی های محبوب رایانه ای به خودروهای تسلا اضافه می شوند خودروی الکتریکی بهتر از تسلا رودستر ساخته می شود جنگ تجاری ایالات متحده و چین به کارخانه تسلا رسید تسلاموتورز به آلمان می‌رود اعتراض شرکت جنرال موتورز آمریکا به اقدامات «ترامپ» معرفی برترین برابوس های 4 دهه اخیر نرم‌افزار موبایل برای کنترل سرعت خودرو دید خودروی خودران تسلا چگونه است؟ یک کارمند ناراضی در تسلا اختلال ایجاد کرد روی خوش بازار به عرضه محصولات خودروسازان کامیون‌های دایملر آلمان، تسلای آمریکایی را به چالش کشید برخی دلایل خودروسازان برای افزایش قیمت‌ ها منطقی بود تسلا کارمندان خود را اخراج می کند راه‌اندازی سیستم تمام خودران تسلا تا ماه اوت ترامپ خودروسازان بین‌المللی را هدف قرار داده است تعداد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی تسلا از 10هزار گذشت سوپرکروز جنرال موتورز فراگیر می‌شود خودروی جدید تسلا با 10 پیشرانه موشک ساخته می شود یک بار شارژ، 1000 کیلومتر برد تصادف خودروی نیمه‌خودران تسلا با ماشین پلیس در کالیفرنیا قهرمان طبقه متوسط! کارخانه خودروسازان به همدان منتقل شود Audi A6 2019 به روایت تصویر خودروسازان خواستار افزایش قیمت خودرو در سال 97 شدند تعیین تکلیف قیمت خودرو به هفته آینده موکول شد سازمان حمایت و خودروسازان ملزم به ارائه آنالیز قیمت محصولات شدند مجلس تا حدودی همراه شد 10 موتور خودروی برتر جهان در سال 2018 خودروی برقی تسلا 3 باز هم رکوردشکنی کرد کشیدن بوئینگ 130 تنی توسط خودروی برقی تسلا 40 سال افسون قدرت تصادف و حریق خودروی تسلا، خودروهای برقی را به چالش می کشاند؟ جنرال موتورز در کره ماندنی شد کامیون برقی تسلا 1000 کیلومتر را طی می‌کند! آستون مارتین زیردریایی لوکس طراحی کرد تسلا خودروهای خودران را اشتراکی می کند تصادف خودروی خودران «تسلا ایکس» در فلوریدا مدیر بخش اتوپایلوت تسلاموتورز به اینتل پیوست خودروسازان موظف به کاهش قیمت شدند نخستین کارخانه طراحی و تولید قالب های ریخته گری تحت فشار به بهره برداری رسید خودانتقادی بنیانگذار تسلا از نقش فزاینده ربات‌ها در صنعت خودرو مهلت یکساله به خودروسازان برای اجرای استانداردهای جدید ایجاد انحصار برای خودروسازان با استفاده از تعرفه سنگین واردات تحقیقات در مورد امنیت کارکنان شرکت تسلا در کالیفرنیا هشدار مرکل به پژو اتحادیه اروپا حامی مصرف‌کنندگان محصولات شرکت‌های خودروسازی در قبال شرکت‌های متقلب جنرال موتورز آمریکا 1500 نفر از کارکنانش را اخراج کرد ابرخودروی تایوانی رقیب تسلا شد افزایش فروش جنرال موتورز در چین تسلا 9 هزار خودروی برقی معیوب را از بازار چین فرا می‌خواند حمله به دفتر مدیر عامل جنرال موتورز کره جنوبی پس اعلام خبر قطع پاداش کارکنان ایلان ماسک از هایپرلوپ آزمون سرعت می گیرد تسلا خودروی برقی قدرتمند می سازد رشد قیمت سهام جنرال موتورز در اوج نوسان بورس آمریکا اختصاص 60 درصد سهم درآمدی خودروسازان به اشتغال سریع ترین شاسی بلندهای جهان در 2018 +تصاویر سقوط 12 درصدی سهام تسلا بعد از مرگ راننده خودروی نیمه خودران مدل ایکس تصادف مرگ‌بار، بازار خودروهای برقی را آشفته کرد عزم جنرال موتورز برای تجاری‌سازی مدل‌های خودران‌ بازار خودرو «شب عید» نداشت خودروسازان برای نوسازی ناوگان دیزلی آستین بالا بزنند شرط فعالیت خودروسازان خارجی در ایران آزمایش عملی کامیون‌های برقی تسلا در آمریکا جنرال موتورز آمریکا در کره در آستانه تعطیلی قرار گرفت چالش جدید خودروسازان و سازمان استاندارد! فرصت استثنایی برای اسقاط خودروهای فرسوده تسلا رودستر تهدیدی برای زندگی در مریخ! مناظره تلویزیونی بر سر استانداردهای خودرو تسلا متقلب است ؟! تسلاموتورز هم برای استخراج ارزهای دیجیتالی هک شد استانداردهای 85 گانه بازنگری نخواهد شد تسلا برای توسعه خودروهای برقی ایستگاه شارژ رایگان می‌سازد تسلا به رکورد تولید 300هزار خودرو در سال رسید موفقیت تسلا در اروپا تعطیلی کارخانه جنرال موتورز در کره سلاح جدید هیوندای علیه تسلا خودروی تسلا در آسمان رصد شد موشک فالکون هوی همراه با خودروی تسلا راهی فضا می شود آشنایی با برند فارادی فیوچر؛ تولید‌کننده خودروهای الکتریکی شراکت استراتژیک قطعه‌ساز- خودروساز کامیون خودران سرعتی تسلا 2019 می آید سود یک میلیون دلاری باتری تسلا در دو روز جنرال موتورز 10 میلیارد دلار زیان کرد تسلا رودستر 2020؛ رعدِ برقِ تسلا خودروی خودران تسلا زودتر از تصور عرضه می‌شود؟! افزایش صادرات خودروسازان در دستور کار شکایت نروژی‌ها از خودروساز آمریکایی جنرال موتورز خودرو تمام خودران بدون فرمان و پدال می‌سازد جنرال موتورز از سودآوری صنعت خودروهای برقی می‌گوید فروش خودروهای دارای موتور احتراقی در کالیفرنیا ممنوع می شود 10 خودروی الکتریکی هیجان انگیز دنیا در سال 2018 (+عکس) محبوب‌ترین برقی‌های سال بهترین خودروهایی که در سال 2017 معرفی شدند (+عکس) 10 اتومبیل ممتاز از نگاه خریداران امریکایی (عکس) رونمایی از خودرو برقی چینی +تصاویر پیکاپ الکتریکی تسلا احتمالا تا سال آینده معرفی خواهد شد مصوبه سازمان استاندارد برای خودروهایی که تولیدشان متوقف بود جایگاه ویژه قطعه‌سازی در وزارت صنعت تغییر الگوی خرید خودرو؟ خودنمایی مازراتی با روکش طلا در خیابان‌های تهران+ عکس کامیون برقی ثور، رقیب تسلا سمی معرفی شد +عکس بازگشت جنرال موتورز به اروپا تراشه هوش مصنوعی تسلا برای خودروهای خودران در راه است بمب الکتریکی تسلا آشنایی با شرکت خودرو سازی تسلا موتورز درخواست غرامت پژو به اشتراک گذاری خودروهای خودران عملیاتی می شود جنرال موتورز، بازنده نوامبر خودروی جدید تسلا به مریخ می رود فراخوان جنرال‌موتورز در چین چشم‌انداز بازار آمریکا در 2018 اعلام قیمت کامیون الکتریکی تسلا استقبال از کامیون‌های برقی تسلا تسلا پاور بانک ساخته است! سرعت تسلای جدید در 1.9 ثانیه به 100 کیلومتر می رسد کامیون الکتریکی تسلا معرفی شد چشم‌انداز سودآوری برقی‌ها در جنرال موتورز کٌری‌خوانی جنرال‌ موتورز با تسلا تولید خودروی برقی که در یک دقیقه شارژ می‌شود تولید خودروی برقی در ترکیه افزایش مسافت طی شده تسلا با سوخت هیدروژنی همکاری شرکت تسلا با شرکت های ترکیه هلندی‌ها تسلا را هک کردند خودروسازی تسلا زیان کرد حمایت گسترده دولت،خودروسازان را بد عادت کرده است صنعت خودروسازی در بروزسانی موفق نبوده است چرا در بعضی خودروها فقط یک چراغ دنده عقب بکار رفته است؟ تسلا در چین خط تولید می‌زند طعنه فولکس‌واگن به تسلا تسلا در چین خودروی برقی تولید می‌کند 10 خودروی غیرقابل اعتماد جهان (+عکس) استانداردسازی خودروها از حرف تا عمل! کاهش تولید آلفا رومئو و مازراتی اخراج صدها کارمند تسلا در هفته گذشته تسلا 11 هزار خودروی برقی را برای رفع عیب فرا خواند رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی برنامه پژو برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای کار و شاسی بلندهای پریمیوم تشریح شد جنرال موتورز به یاری ارتش امریکا آمد +عکس ادعاهای رئیس تسلا درباره خودروهای خودران بی‌اساس است رونمایی از کامیون برقی نیمه خودکار تسلا تسلا از برنامه تولید مدل 3 به شدت عقب است خیز جنرال موتورز برای تصاحب بازار خودروهای برقی ساخت بزرگترین باتری جهان در 100 روز ارزان‌قیمت‌ترین EV جنرال‌موتورز تعداد خودروهای تسلا 10 برابر خواهد شد "اینتل" مغز متفکر تسلا شد خودروهای لوکس تسلا تاکسی می‌شوند شارژ خودرو در 15 دقیقه با ربات جدید تسلا +عکس رونمایی از کامیون الکتریکی تسلا یه ماه به تعویق افتاد کیسه هوای 2.5 میلیون خودروی جنرال موتور در چین معیوب از کار درآمد قیمت جدید انواع خودروهای گران قیمت بازار تهران + جدول تسلا توان طی مسیر خودروهای خود را افزایش داد ناقوس مرگ نمایشگاههای خودرویی به صدا درآمده است تسلا برای بزرگترین تولیدکننده توربین‌های بادی باتری می‌سازد تسلا از کامیون برقی خود رونمایی می‌کند تردید در ایمنی خودروهای خودران تاکسی‌های خودران تسلا در دبی مختصری از ویژگی‌های خودروی برقی تسلا3 سخت‌تر از فولاد! رونمایی تسلا از "خانه کوچک" در تور استرالیا+تصاویر رشد خودروهای برقی؛ چالشی پیش روی تقاضای نفت تولید ملکه باتریها برای خودروهای برقی اطلاعات بیشتر از کامیونت برقی و رکورد شکنی تازه مدل S با 1078 کیلومتر پیمایش کامیونت جدید تسلا بدون راننده هم حرکت می کند فناوری جدید مزدا در تولید موتور خودرو شرکت خودروسازی اوپل به Group PSA پیوست تسلا ظرف چند ساعت 600 میلیون دلار جذب کرد تسلا 1.5 میلیارد دلار اوراق قرضه صادر می‌کند "سایک جنرال موتورز" بیش از 6 هزار دستگاه خودرو را فراخواند علی بابا دستگاه فروش خودکار اتومبیل راه‌اندازی می‌کند عرضه خودروی الکتریکی 5 هزار دلاری در چین رکوردشکنی خودروی برقی تسلا و طی هزارکیلومتر با یک بار شارژ جنرال موتورز 800 هزار دستگاه خودرو را فرامی‌خواند فراخوان جنرال موتورز برای 800 هزار خودرو به دلیل نقص در فرمان آغاز حذف تدریجی خودروهای قدیمی 63 هزار سفارش خرید "مدل 3" لغو شده است فروش خودرو برای پنجمین ماه متوالی در آمریکا کاهش یافت داخل کابین تسلا مدل 3 را ببینید+تصاویر الون ماسک از تولید اولین کشتی خودران جهان خبر داد تصاویری از یک خودروی بدون داشبورد و کلید "جهنم" دردسرساز! نسخه پرفورمنس تسلا مدل 3 تا سال آینده می‌آید تسلا 30 دستگاه اول مدل 3 را به مشتریان تحویل داد ایران هجدهمین خودروساز جهان شد انتشار تصاویر جدیدی از تسلا مدل 3 پس از شروع تولید اثر کمرنگ داخلی‌سازی بر قیمت خودروها بررسی مشکلات مالی صنعت خودرو کشور در مورد هوش مصنوعی قانون گذاری کنید، قبل از آنکه دیر شود قیمت تسلا مدل ٣ را ٧ هزار دلار کاهش می دهیم شورای رقابت در مقابل کلینیک ارزش‌گذاری خودرو آیا قیمت خودروها باید افزایش پیدا می‌کرد؟ بسترن B30 محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه اولین تسلا مدل 3 از خط تولید خارج شد+تصاویر نخستین نمونه خودروی جدید تسلا ساخته شد مدیرعامل تسلا هشتمین مدیر عامل برتر در آمریکا معرفی شد تولید تسلا مدل 3 از جمعه شروع می‌شود حمل و نقل زیرزمینی با سرعت 200 کیلومتر در ساعت+تصاویر مشکل امتیازات و انحصارات خودروسازان واگذاری اوپل به پژو برای جنرال موتور 5.5 میلیارد دلار هزینه دارد تصاویر لو رفته از تسلا مدل 3 را ببینید ماجراجویی زوج سوئیسی ـ آلمانی در ایران + تصاویر راننده جان باخته در تصادف تسلا مدل S به هشدار توجه نکرده است الون ماسک ترافیک لس آنجلس را با تونل های زیرزمینی حل می‌کند؟ اشتغال‌زایی جنرال موتورز در آمریکا افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو به نفع چه کسانی تمام شد؟ جنرال موتورز آمریکا همچنان تعطیل جنرال موتور 130 دستگاه "بولت" خودران تولید کرد هیوندای Kona رقیب شورولت بولت و تسلا مدل 3 می‌شود ایستگاه‌های شارژ خودروهای "تسلا" خورشیدی می‌شوند خودروی جدید تسلا بدون آیینه های بغل تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد انتشار اولین تیزر از کراس اوور تسلا مدل Y معرفی ارزشمندترین برندهای خودرویی تویوتا به فعالیت مشترک با تسلا در توسعه خودروهای برقی پایان داد جنرال موتورز به تقلب متهم شد ورود اولین تسلای تمام برقی به کشور +تصاویر تولید دوگانه‌سوزها در سراشیبی سفارشات مدل 3 هفتگی افزایش می‌یابد فیلمبرداری تسلا از جاده‌ها برای بهبود فن‌آوری خودران بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر ممکن است اپل، تسلا را بخرد جمع آوری اطلاعات عادات رانندگی افراد توسط تسلا تسلا مدل Y در راه است تجدیدنظر تسلا روی عرضه اتوبوس الکتریکی اختراع سیستم جدید ترمز خودکار برای خودروهای برقی خودروهای خودران ما زودتر از انتظارات خواهند آمد دیدار مدیرعامل تسلا با بلندپایه ترین مقام اقتصادی چین استخدام مهندسان مکزیکی در کارخانه تسلا در کالیفرنیا خودرو تسلا از رتبه برتر ایمنی سقوط کرد اخراج 2700 کارگر جنرال موتورز در ونزوئلا دولت ونزوئلا کارخانه جنرال موتورز را مصادره کرد تسلا 53 هزار دستگاه خودرو را فراخواند ونزوئلا کارخانه جنرال موتورز را توقیف کرد این مازراتی 30 سال بعد می آید +تصاویر کامیون و وانت الکتریکی تسلا در راه است تولید 600 هزار دستگاه خودرو در گروه سایپا با ارزش‌ترین خودروساز آمریکایی برای خودروهای کارکنانش جای پارک ندارد!+تصاویر تسلا با ارزش‌ترین خودروساز آمریکا شد یک زن مدیر موفق جنرال موتورز شد تسلا مدل 3 بهتر از مدل S نخواهد بود فرمان آینده خودروسازی در دست کیست؟ تسلا خودروساز اول آمریکا شد ارزش بازار تسلا از فورد پیشی گرفت تحویل سه ماهه خودروهای تسلا رکورد زد خودروسازان به وعده خود عمل کنند خودروسازان محصولات جدید و با کیفیت عرضه کنند سود پورشه از فروش هر خودرو چقدر است؟ پژو، اوپل را 2.3 میلیارد دلار خرید کنفرانس خبری مهم جنرال موتورز و پژو دوشنبه برگزار می‌شود رویترز: پژو، اوپل را خرید پژو تا دوشنبه مالک اوپل می شود ایسوزو سهام جنرال موتورز را می‌خرد ریزش سهام تسلا در پی احتمال تاخیر در عرضه مدل جدید جدیدترین شاسی بلند جنرال موتور Acadia چند؟ +تصاویر جنرال موتور هزاران خودروی خودران را آزمایش می‌کند صعود 35 درصدی سهام جنرال موتورز در صورت فروش اوپل ساخت و آزمایش هزاران بولت برقی خودران جنرال موتورز اوپل مستقل خواهد ماند تلاش جنرال موتورز و پژو-سیتروئن برای آرام کردن نگرانی‌ها تویوتا و جنرال موتورز تغییر مقررات راهنمایی را خواستار شدند آغاز فروش خودروهای برقی آمریکایی در خاورمیانه درخواست خودروسازان از ترامپ برای تغییر قوانین آلایندگی دوران اوباما تولید آزمایشی تسلا مدل 3 از دوم اسفند شروع می‌شود کارکنان آمریکایی جنرال موتورز 12 هزار دلار پاداش می‌گیرند حدود 50 هزار دستگاه مازراتی فراخوان می‌شوند جنرال موتورز 47 میلیون دلار در 2 کارخانه سرمایه گذاری می‌کند لغو سفارشات تسلا به دلیل سیاست های ترامپ سکوت فورد و جنرال موتورز در برابر ممنوعیت مهاجرت تیلرسون می‌تواند وزیر خارجه بزرگی برای آمریکا باشد همکاری جنرال موتورز و هوندا در زمینه فناوری پیل سوختی گسترش همکاری جنرال موتورز و هوندا در عرصه فناوری پیل سوختی انتقال بیش از 600 شغل جنرال موتورز از کانادا به مکزیک بازگشت باشکوه از پارکینگ فراموشی دیدار ترامپ با مدیران شرکتهای خودروسازی آمریکایی افزوده شدن قابلیت رانندگی خودکار به تمامی خودروهای «تسلا» پاناسونیک به دنبال گسترش شراکت با تسلا و خودروسازی است پیشروترین خودروهای 2017 +تصاویر جنرال موتورز در شرف اعلام سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری در آمریکا مهم‌ترین کارخانه‌های خودروسازی در سال 2017 مهندس سابق اپل به تسلا پیوست جنرال موتورز علاقه سایک موتور به کارخانه هند را تایید کرد کاهش تحویل سه ماهه خودروهای برقی تسلا جنرال موتورز هدف حمله توئیتری ترامپ قرار گرفت یک شکایت دیگر از تسلا به دلیل شتاب‌گیری ناگهانی و غیرمنتظره خودروساز آمریکایی به دنبال حضور در بازار روسیه نرخ ارز، محرک قیمتی تولیدات آتی خودروسازان عرضه شارژرهای قدرتمند 350 کیلوواتی برای خودروهای برقی همکاری تسلا و پاناسونیک برای ساخت سلول های خورشیدی هدایای غافلگیرکننده تسلا به مناسبت سال نو قیمت محصولات تسلا در بریتانیا افزایش می‌یابد قدرتمندترین زن صنعت اتومبیل‌سازی در سال 2016 کیست؟ رونمایی و آغاز تست شورولت بولت خودران در میشیگان+تصاویر آغازگر خودرو مفهومی جریمه تسلا برای مالکانی که در ایستگاه شارژ معطل کنند مازراتی گیبلی با پوشش مخمل +عکس کابوس نئونازی‌ها دامن گیر جنرال موتورز شد فراخوان خودرهای پلیس جنرال موتورز دردسر کیسه هوا برای تسلا و مک لارن بزرگ‌ترین کادیلاک این روزها +عکس فرصت طلایی خودروسازان اعجوبه الکتریکی شاسی‌بلندها بازار سرمایه راه جدید تأمین مالی خودروسازان گزارش تصویری از حضور جنرال موتورز در نمایشگاه گوانگجو تسلا به دنبال فتح اروپا تسلا مدل S محبوب ترین خودرو در آمریکا شد پیشرفته ترین خودروهای سال 2017 +عکس همکاری جنرال موتورز با اوبر در زمینه اجاره خودرو خودرو برقی تسلا گران تر شد کانیون جنرال موتور 4WDSLTمدل201٦ +تصاویر فروش خوب جی‌ام در چین شرکت مشهور خودروسازی به جمع سازندگان اتومبیل برقی پیوست شیشه‌های خورشیدی در سدان تسلا (+عکس) سود تسلا بالا رفت خودروهای تسلا واقعا پرواز می‌کنند! ارائه خدمات به اشتراک گذاری خودرو توسط دو شرکت بزرگ خودروسازی استقبال از خودروی برقی تسلا تمامی خودروهای برقی مجهز به سیستم خودران می شوند جنرال موتورز خط تولید یک اس.یو.وی را به چین می‌برد کانسپت جدید رقیب چینی تسلا رونمایی شد+تصاویر فروش یک میلیونی برند لوکس بیوک تسلا مدل S پرفروش ترین سدان لوکس در آمریکا شد غول هیدروژنی جنرال موتورز (+عکس) برخورد خودرو تسلا با یک دستگاه اتوبوس در آلمان تحول در صنعت خودرو با رهبری نوآورانه تسلا عهد خودروسازان 10 ساله شد نعش‌کش‌های خودران تسلا +عکس تسلا در فکر شارژ خودروهایش با انرژی خورشیدی است شکایت تسلا از ممنوعیت فروش خودرو در میشیگان چینی‌ها تسلا مدل اس را هک کردند 100 درصد انرژی مصرفی جنرال موتورز تجدید پذیر می‌شود چرا تسلا برای «سولارسیتی» 6/ 2 میلیارد دلار پرداخت؟ حفظ اشتغال خودروسازی با یارانه مردم سیستم خودران جدید تسلا تصادف منجر به فوت نخواهد داشت امنیت سیستم رانندگی اتوماتیک تسلا ارتقا یافت فراخوان ایمنی برای میلیون‌ها خودرو تسلا S60D مدل 2016 را ببینید +تصاویر وانت کلرادو هیدروژنی حاصل همکاری جنرال موتورز و ارتش است خودرو اسپرت الکتریکی چینی‌ها در راه آمریکا از نمایشگاه پاریس اصرار از تسلا انکار خودروی خودران تسلا در چین دچار سانحه شد انفجار موشک برنامه‌های تسلا را به تاخیر انداخت پیروزی حقوقی جنرال موتورز در پرونده سوییچ معیوب راز شتاب حیرت آور سدان جدید تسلا چیست؟ در انتظار یک سدان رویایی ساخت سریع‌ترین خودروی تولید انبوه سیکل معیوب جذب نقدینگی نقش خودروسازان و قطعه‌سازان در ضعف خدمات پس از فروش تلاش جنرال موتورز برای خرید شرکت "لیفت" جنرال موتورز به جای پیچ و مهره از چسب استفاده کرد خودروسازان خصوصی در سراشیبی تولید نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) محصولات متفرقه و عجیب خودروسازان مشهور جهان تبدیل سرمایه غیرمولد به مولد مردم دنیا چقدر از خودروسازها راضی‌اند؟ ترکیب محصولات رنو در ایران تردید جنرال موتورز برای سرمایه‌گذاری در هند فراخوان 4.3 میلیون خودرو تولیدی جنرال موتورز به دلیل نقص در کیسه هوا احتمال تغییر نام غول خودروسازی برقی آمریکا خودرو خریدن برای رئیس ب ام و سری 1 سدان، ویژه بازار چین معرفی شد تخفیف جی‌ام برای وانت‌های بزرگ جنرال موتورز تبرئه شد پرده برداری ماسک از طرح بزرگ تسلا اتوپایلوت تسلا مدل X شاکی دیگری پیدا کرد آغاز تولید انبوه خودرو CS35 چانگان در سایپا کاشان یک سوم تولید خودروسازان کشور در افق 1404 صادر خواهد شد همکاری جنرال موتورز و فورد در پروژه مشترک هفت خودرویی که برای تسلا خطرناک هستند احتیاط خودروسازان در افزایش قیمت تماشای هری پاتر عامل مرگ راننده تسلا مدل S اتومبیل خودران تسلا فاجعه آفرید خودروسازان ملزم به جبران خسارت شدند جنرال موتورز دست به جیب شد قطعه‌سازان تابع استانداردهای خودروسازان عرضه اوراق سلف خودرو مشروط به ارائه برنامه خودروسازان شد پیشنهاد خودروسازان برای صفر شدن تعرفه واردات در سال 95 نیسان علیه کمپین برکسیت شکایت می‌کند ضرورت ایجاد مراکز تحقیق و توسعه خودرو برند و ابزار ساخت خودروهای الکتریکی را داریم قیمت تمام شده خودرو در ایران 40 درصد بیشتر از دنیا نفع خودروسازان از کاهش سود سپرده‌های بانکی؟ ورود سازمان بازرسی به قراردادهای شرکتهای خودروساز با مردم دلالان کدام خودرو را بیشترمی‌خرند؟ خودروسازان قراردادهای جدید را برد برد تنظیم کنند تفاوت قیمت خودرو در ابتدا و انتهای بهار مرکز تست جاده ای خودرو به بهره برداری می‌رسد وقتی سدان لوکس اپل در ایران تنها 46 هزار تومان قیمت داشت! آیا "آتیوا" رقیب تسلا می شود؟ توقف فعالیت 50درصد واحدهای قطعه‌سازی تسلا مدل S هیچ مشکلی ندارد جنرال موتورز کانادا را ذوق‌زده کرد پلیس آمریکا ب ام و i3 را به تسلا مدل S ترجیح داد درخواست جنرال موتورز برای حفظ فرمان و پدال در خودروهای خودران رکود و سکوت در بازار خودرو فقط از پاناسونیک باتری می‌خریم تسلا ادعای یکی از مشتریانش را رد کرد 10 ابر خودرو جهان در کجا ساخته می شوند فروش خودرو در آمریکا کاهش یافت حالا حق با مشتری خودرو می‌شود؟ دانشمند کهنه کار "سیلیکون ولی" سیستم اتوپایلوت تسلا را غیرایمن خواند انتشار یک فیلم خارق العاده از تسلا مدل X اولین خودرو کاملا خودران ولوو تا 4 سال دیگر می‌آید فارادی تا 2018 یک سوپراسپرت برقی می سازد تسلا مدل X و بنتلی بنتایگا رو در روی هم قرار گرفتند+تصاویر قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2016 الزام به پذیرش فوری خودرو در تعمیرگاه‌ها رفتار متفاوت خودروسازان چینی در ایران اغراق در اقتصاد سوخت 100 میلیون دلار آب خورد FNR، شبح جدید جنرال موتورز اشتغال 300 هزار نفری در صنعت قطعه سازی بیش از 12 هزار سفارش برای تسلا مدل 3 لغو شد تسلا بعدی بزرکتر و سریع تر است گارانتی کیسه هوای خودرو 10 ساله شد تفاوت برخورد با تخلف خودروسازان در ایران و جهان حاضریم سهام خودروسازان را پس دهیم اشتباه سهوی جنرال موتورز تغییر مسیر خودروسازان در جذب نقدینگی فروش 20 میلیون دستگاه خودرو تا 2018 تسلا: طراحی مدل 3 هنوز نهایی نشده است شاسی‌بلندها موجب رشد فروش جی‌ام هک کردن خودروی تسلا با بلندگوی اکوی آمازون رکود بازار دست خودروسازان را بست فرمول قیمت‌گذاری شورای رقابت نادرست است تحقق برنامه تولید خودروهای تسلا دو سال زودتر از موعد تسلا به ضرر و زیان ادامه داد تصفیه هوا هدف بعدی خودروسازی تسلا سازوکار عرضه اوراق خرید خودرو در بورس قیمت‌های جدیدی به نمایندگی‌ها ابلاغ نشده است در کارخانه پژو چه می‌گذرد؟ به دنبال ساخت خودرویی حتی ارزانتر از مدل 3 هستیم پایان انجماد قیمت خودرو نیسان برای شکست تسلا به تخریب حریف متوسل شد جاده لغزنده سهامداری خارجی در خودروسازی ایران تسلا مدل S بیشتر از ب ام و بنزینی آلاینده است! بیشتر خودروهای دیزلی تست های آلایندگی در شرایط واقعی را پاس نمی کنند انتشار اوراق سلف در بورس کالا، بهترین روش برای تامین مالی خودروسازان تسلا می خواهد اتوبوسهای شهری را خودران شوند نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید مازراتی لوانت قدرتمند تر می شود 50 درصد قطعات خودرو در کشور قابل تولید است نامه خودرویی نعمت‌زاده به شورای رقابت خودرو‌هایی که بیش از حد نیاز قدرتمند هستند جنرال موتورز بیش از 1 میلیون دستگاه وانت را فراخواند باور نمی کنم تسلا مدل 3 سودآور باشد افزایش قیمت غیرقانونی به بهانه بیمه شخص ثالث تسلا مدل S را بروز کرد طلسم فروش سهام به خودروسازان خارجی شکست تسلا برای مدل X فراخوان داد مجلس با هرگونه افزایش قیمت خودرو مخالف است 325 هزار دستگاه تسلا مدل 3 پیش فروش شدند استقبال از ممنوعیت انعقاد قرارداد بیمه شخص ثالث با خودروسازان سفارش تسلا مدل 3 به 253 هزار دستگاه رسید اعمال هزینه‌های دولتی بر قیمت خودرو تسلا مدل 3 با قیمت باورنکردنی 35 هزار دلار رونمایی شد تصاویر مراسم معرفی تسلا مدل 3 آلترناتیوی تمام‌الکتریکی برای سری 3 و C کلاس نمایندگی‌‌های خودروسازان در انتظار ابلاغ قیمت‌های جدید چنگال تیز مزراتی مازراتی لوانته قیمت‌گذاری شد مازراتی، لوانت را نیمه خودران می‌کند فن آوری خودران برای جنرال موتورز 1 میلیارد دلار آب خورد جنرال موتورز 1750 دستگاه کلورادو، کانیون و مالیبو را فراخواند هوندا و جنرال موتورز همکار می شوند کاهش فروش جی‌ام و فورد در چین چشم‌انداز قیمت خودرو در سال آینده سهم 15 درصدی وسایل نقلیه سنگین در تردد نگرانی خودروسازان آلمانی از تاثیر کنترل شدید مرزها بر صنعت خودرو افزایش استاندارد خودرو‌ها در آینده‌ای نزدیک خودروسازان در نمایشگاه فناوری بارسلون چه می‌کنند؟ پدال ترمز 473 هزار دستگاه جنرال موتورز نقص فنی دارد نشانه‌های هشدار کاهش سودآوری صنعت خودرو امریکا نمایان شده است؟ فعالیت‌های جنرال موتورز در مصر متوقف شد جنرال موتورز تیم طراحی خودروهای خودران تشکیل داد طرح ستاره‌دار کردن خودروها باعث ایجاد رقابت بین خودروسازان می‌شود خودرو هوشمند جدید تسلا در راه است سایپا بزودی مذاکرات خود را با برندهای معتبر نهایی می کند در حسرت استراتژی اجرایی اقداماتی که موجب افزایش رضایت مشتری شوند را حمایت می‌کنیم همکاری جنرال موتورز و هوندا برای ساخت پیل سوختی جنرال موتورز خودرو اجاره می دهد لوکس بودن به سبک چینی ها گرانی پیلهای سوختی 2 خودروساز دیگر را همکار کرد فناوری جدید برای جلوگیری از جاماندن کودک در خودرو! مهمترین رویدادهای خودرویی سال 2015 آغاز محاکمه جنرال موتورز در آمریکا خوش‌بینی جنرال موتورز و دایملر به چین رونمایی بوییک چینی جنرال موتورز ادامه زیاندهی جنرال موتورز با از دست دادن بازار روسیه ولارئال، لوتز و فیسکر در ترکیب اصلی VLF مازراتی 33 دستگاه گرن توریسمو را فراخواند ماری بارا اولین رئیس زن در بزرگترین خودروساز آمریکا شد لیفت و جنرال موتورز هم همکار شدند همکاری جنرال موتورز و لیفت برای ایجاد تاکسی های خودران محبوب‌ترین خودروها معرفی شدند جی‌ام ملزم به نصب کیسه‌هوا می‌شود "به داد هوا برسید نه اصلاح خودروهای فولکس" 5 ایرانی مشهور که خودروسازان از آنها غافلند فیات و جنرال موتورز جریمه دادند؛ بنز به دادگاه رفت جنرال موتورز به قربانیان سوئیچ معیوب 600 میلیون دلار خسارت می‌دهد استفاده از باد برای تولید خودرو! خودرو یوکان XL از خودروساز بزرگ آمریکایی«جنرال موتورز» را ببینید فروش خودروهای چینی جنرال موتورز در آمریکا گزینه‌های تامین مالی خودروسازان در دوران رکود رکورد فروش جی‌ام در چین افزایش هزینه‌های کارگری غول‌های خودروسازی آمریکا تسلا 90 هزار سدان S را فراخواند مازراتی دوچرخه ساز شد+تصاویر جنرال موتورز دستی به سر و روی GMC کانیون کشید جنرال موتورز خودرو چینی وارد می کند! اعتراف مدیر یک شرکت خودروساز به خطرناک بودن خودروهای خودران فراخوان تعمیر 220 هزار خودرو جنرال موتورز فراخوان جنرال موتورز برای یک میلیون و 400 هزار خودرو معیوب خود جنرال‌موتورز آمریکا در آستانه اعتصاب خودرو شاسی بلند آمریکایی را ببینید تب تند «خودران‌ها» در بازارهای جهانی آزادراه هایی برای تولیدخودرو و مصرف بنزین کشف مشکل جدید سوییچ در خودروها کاهش فروش جهانی غول خودروسازی آمریکا اخراجی‌ها در راه اپل نیروی روغن برای بالا بردن خودرو برنامه تلفن همراه جنرال موتورز برای کرایه وسایل نقلیه عرضه شد جنرال موتورز وارد عرصه خودروهای خودران می‌شود خودرو لارت تسلا مدل 2015 را ببینید جنرال موتورز به پرداخت جریمه 900 میلیون دلاری محکوم شد سقوط فروش جی‌ام در چین تسلا ایکس کراس اوور عرضه می‌شود توقف تولید جنرال موتورز در آرژانتین توقف تولید جنرال موتورز در آرژانتین سود کلان ادغام فیات و جی‌ام لابی تسلا برای تغییر مقررات صنعت خودرو چین مخالفت با 91 درصد از ادعاهای خسارت سوییچ معیوب اعتصاب کارکنان جنرال موتورز ختم به خیر شد فولکس‌واگن و تسلا فراخوان نکردند صادرات بوئیک چینی به آمریکا نیرودهی خودروهای برقی تسلا با یک مار رباتیک سرمایه‌گذاری جنرال موتورز در کارخانه فلینت صادرات یک میلیارد دلاری جنرال موتورز از هند سود سرشار برای فورد و جنرال‌موتورز افزایش فروش جنرال موتورز در چین افتتاح تاسیسات ایمنی 14 میلیون دلاری جنرال موتورز مدل‌های جدید تسلا با شتاب دیوانه‌وار موتورسیکلت تسلا مدل M را ببینید برنامه تولید خودروهای کوچک تغییر نمی‌کند کارخانه‌های خودروسازی به اشتراک گذاری اطلاعات با گوگل و اپل را محدود کردند فراخوان جنرال‌موتورز برای 200 هزار هامر نصب خنک کننده گوشی در خودروهای جنرال موتورز شکایت علیه جنرال موتورز رد شد جی‌ام و هزینه کاهش ارزش بولیوار شورولت کروز جدید بزرگ‌تر و سبک‌تر می‌شود طراحی دانلود بی‌سیم قابلیتهای جدید درخودرو رونمایی از نسل جدید شورولت کروز ماشینی که بعد از دزدیده شدن به مالکش پیامک می‌زند برنامه خودرو جدید جنرال موتورز زمزمه ادغام فیات کرایسلر با جنرال موتورز غول خودرو روسیه به‌دنبال جانشین جنرال موتورز افزایش رتبه جنرال موتورز توسط فیچ تلفات سوئیچ معیوب به 114 نفر رسید بازگشت جنرال موتورز به بازار کامیون کاهش تولید خودروهای کم‌فروش اخراج کارکنان جنرال موتورز عرضه شاسی‌بلند تسلا در سه ماه آینده تاخیر در عرضه ایمپالای گازسوز شورولت جنرال موتورز در مظان اتهامات کیفری قرار گرفت اعتراف آژانس ایمنی آمریکا به اشتباه ده فرمان جنرال‌موتورز برای یدک‌کشی فراخوان کیسه هوا به وانت‌های سنگین رسید سرمایه‌گذاری جنرال موتورز در کارخانه وانت تاکنون 107 نفر در اثر نقص فنی سیستم سوئیچ خودروهای جنرال موتورز کشته شده اند اسکورت مازراتی با پورشه در تهران افزایش تولید پیکاپ‌ با حذف وقت ناهار دعوت فیات از جنرال موتورز برای ادغام جنرال موتورز مقصر شناخته شد رونمایی از خودرو جدید جنرال موتورز فراخوان بیش از نیم میلیون خودرو توقف تولید جنرال موتورز خودروساز برقی آمریکا به ساز چین می‌رقصد تسلا و تحولی در حوزه انرژی هدف تولید خودروهای برقی جنرال موتورز محقق نمی‌شود ناکامی جنرال موتورز در فروش خودروهای برقی تلاش جنرال موتورز برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران با این محصول جدید تسلا، برق خانه‌تان را توسط خورشید تامین کنید سرمایه‌گذاری میلیاردی برای بهبود کیفیت خودرو حساب‌های توییتر و سایت شرکت تسلا هک شد جنرال موتورز آب پاکی را ریخت سود کمتر از انتظار جنرال موتورز مدیر عامل جنرال موتورز چقدر حقوق گرفت درآمدزایی جنرال موتورز از اینترنت تسلا ساعتی 25 دلار حقوق می‌دهد کشته‌های سوئیچ معیوب به 84 نفر رسید استاندارد مشترک برای خودروسازان و تولیدکنندگان موبایل رقابت برای به دست آوردن بازار چین عرضه جهانی Granite GMC تصاویری از موج بعدی خودروهای سبز
Back to top