مازراتی، لوانت را نیمه خودران می‌کند

عصر خودرو- مازراتی برند لوکس گروه فیات- کرایسلر در حال توسعه یک سیستم رانندگی نیمه خودکار برای اس یو وی جدید "لوانت" است.

Wednesday 23 March 2016 - 17:56:00

مازراتی، لوانت را نیمه خودران می‌کند

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از رویتز، هرالد وستر مدیرعامل مازراتی در مصاحبه ای گفت: انتظار می رود این سیستم در دو سال آینده به دیگر خودروهای مازراتی از جمله دو سدان گیبلی و کواتروپورته نیز راه پیدا کند.

این خودرو همچنین از سیستم‌های پیشرفته دستیار راننده همچون کروزکنترل تطبیقی و هشدار تغییر لاین حرکت بهره می‌برد.

وستر درباره سیستم جدید "راننده بزرگراه" که برای مدلهای لوانت و دیگر مدلهای آتی مازراتی در دست توسعه است گفت: این راهی برای خودکار کردن قسمت کسل کننده رانندگی است.                   

لوانت که تولید آن به عنوان اولین اس یو وی مازراتی از اواخر فوریه در ایتالیا آغاز شده تا پاییز به بازار آمریکا نخواهد رسید.

این در حالیست که براساس پیش بینی سرجیو مارچیونه مدیرعامل گروه فیات- کرایسلر این خودرو باید سه سال زودتر به بازار آمریکا می‌رسید.

این خودرو که مدل پایه آن 72 هزار دلار قیمت‌گذاری شده برابر رقبای لوکسی همچون پورشه کاین و جگوار F-Pace قرار خواهد گرفت. لوانت اصول کلی طراحی خود را از گیبلی و کواتروپورته وام گرفته است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

مازراتي
Back to top