احتمال عرضه کرایسلر 300 SRT در بازارهای خاورمیانه+تصاویر

عصر خودرو:کرایسلر از زمان عرضه فیس لیفت میان دوره ای مدل 300 در سال 2015 یک نسخه SRT از این خودرو را در آمریکا عرضه نکرده است اما قرار است نسخه ای از این سدان تند و سریع در سال 2018 در خاورمیانه ارائه شود.

Sunday 21 May 2017 - 16:40:00

احتمال عرضه کرایسلر 300 SRT در بازارهای خاورمیانه+تصاویر1111111احتمال عرضه کرایسلر 300 SRT در بازارهای خاورمیانه+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، تصاویر جاسوسی یک کرایسلر 300  SRT را حین تست در محوطه کارخانه این شرکت نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر مشخص است، این نسخه اولیه یک بدنه پهن و تایرهای بزرگی همچون تایرهای دوج چلنجر دمون دارد.
اگرچه این مطلب هنوز تایید نشده، اما گمان می‌رود که این خودروی تست از یک موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ V8 که روی دیگر مدل‌های هلکت فیات-کرایسلر نیز سوار است، بهره ببرد.
گزارشهای اولیه حاکی از اینست که کرایسلر در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییراتی روی 300 SRT برای خاورمیانه در سال 2018 است.
اگرچه این خودرو در سالهای اخیر از ویترین کرایسلر برای بازار آمریکا کنار گذاشته شده، اما ممکن است این خودروساز با گذاشتن یک موتور هلکت روی این خودرو آن را در بازارهای خاورمیانه عرضه کند تا به فروش این سدان در سالهای آینده کمک کرده باشد. جزئیات بیشتر در این باره در ماههای آتی منتشر خواهد شد.

برچسب ها

کرایسلر
مطالب مرتبط بیشتر
رسوایی‌های بزرگ شرکت‌های خودروسازی کرایسلر هم شاسی‌بلند می‌سازد تکذیب شایعه جدایی فیات کرایسلر خاطرات خودرو محبوب دهه 90 لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش کرایسلر تولید پاسفیکا را از سر گرفت پیشکش‌های چهارچرخه! شیاطین سرعت فرمان آینده خودروسازی در دست کیست؟ کرایسلری با طعم اسپانیایی رویای شیـــرین سوخت جایگزین درخواست خودروسازان از ترامپ برای تغییر قوانین آلایندگی دوران اوباما حمایت ایتالیا از فیات کرایسلر درباره اتهامات آلایندگی ترکیبی از گذشته و آینده تست خودروهای خودران کرایسلر و وایمو در کالیفرنیا و آریزونا ایمن ترین خودروهای سال 2017+تصاویر کرایسلر نمایشگاه CES را به دیترویت ترجیح داد رونمایی از کرایسلر هیبریدی Pacificaمدل2017 +تصاویر تاوان فیات به خاطر کرایسلر این خودرو باید ساخته شود! +عکس خودروهای روسای جمهور آمریکا از گذشته تاکنون+تصاویر آلفابت الفبای فن آوری خودران را به فیات می آموزد اتومبیل دنده اتوماتیک بخریم یا دستی؟! یک شروع دوباره برای ون های آمریکایی بهترین سدان‌های خانوادگی در سال 2015 دلبری مینی‌ون جدید کرایسلر با ظاهر جدید و فناوری روز دنیا 10 خودرویی که در دیترویت نگاهها را خیره خواهند کرد فهرست ایمن‌ترین خودروها منتشر شد فراخوان سه خودرو کرایسلر 200 فراخوان 322 هزار خودرو به دلیل مشکل کیسه هوا کمبود مدلهای جدید گروه کرایسلر تصویر کرایسلر 300S را ببینید تصاویر کرایسلر 300S را ببینید پرچمدار عضلانی‌های لوکس کرایسلر یک مدل جدید یعنی Sebring را که با نام 200 شناخته می شود به محصولات خود اضافه می کند. جیپ Grand Cherokee به دنبال بازار ژاپن دوج و کرایسلر ایمن ترین خودروهای دنیا نخستین عکس ها از کرایسلر کروکی 200
Back to top