معرفی 20 خودروی برتری که در سال 2020 به بازار می‌آیند

عصر خودرو- در این گزارش به معرفی 20 خودرو برتر و مورد انتظار در سال 2020 پرداخته‌ایم.

Wednesday 08 January 2020 - 11:33:00

معرفی 20 خودروی برتری که در سال 2020 به بازار می‌آیند

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای ابتدایی سال نو میلادی قرار داریم و بهتر است نگاهی به دنیای فناوری در سال پیش رو داشته باشیم، یکی از اصلی‌ترین صنایع زیرمجموعه بخش فناوری در جهان، صنعت خودروسازی است که پیشرفت‌های چشمگیر آن در دو دهه اخیر، تا حدود زیادی سبک زندگی انسان‌ها را تغییر داده است. اتومبیل‌های نوین، ایمن‌تر، جذاب‌تر و راحت‌تر از گذشته هستند، وجود ویژگی‌های متعدد ارتباطی، ناوبری و امنیتی در خودروهای جدید، کارهای روزانه انسان‌ها را بسیار آسان‌تر کرده است و این تنها بخشی از تاثیرگزاری خودروها در زندگی انسان‌ها خواهد بود.

همین موارد موجب شده تا بازار خودرو همواره پرجنب و جوش باشد و شرکت‌های مختلف برای جذب مشتریان بیشتر، دست به هر کاری بزنند، یکی از روش‌های جذب مشتریان، ارائه مدل‌های متنوع با فناوری‌ها، امکانات و بازه قیمتی مختلف است تا تمام نیاز‌های بازار برآورده شود. از این رو شرکت‌ها هر ساله خودرو‌های زیادی تولید و روانه بازار می‌کنند. به همین جهت در ادامه نگاهی خواهیم داشت به خودرو‌های جدیدی که در سال 2020 عرضه خواهند شد، 10 خودرو در گزارش قبلی و 10 خودرو دیگر در این گزاش معرفی می‌شوند:

خودروی فراری روما

شرکت فراری به دنبال آن است تا با تولید خودرو کوپه روما، مشتریان جدیدی را در بازار پررقابت اروپا، جذب کند. روما یکی از مورد انتظارترین خودرو‌های سال 2020 است، خودرویی که به طور مشخص، بر دو شاخصه زیبایی و بازدهی تاکید دارد. فراری روما با پیشرانه 615 اسب‌بخاری، ظاهری ظریف‌تر از اکثر خودرو‌های این شرکت ایتالیایی دارد، به طور کلی خودرو‌های فراری به طراحی اسپرت و تحاجمی شناخته می‌شوند، اما اصل ظرافت در روما، بش از هرچیز به چشم می‌آید. البته این موارد تاثیری در قیمت‌گزاری خودرو ندارد و روما نیز مانند دیگر سوپراسپرت‌های فراری، گران قیمت است.

خودرو لندروور Defender

طی سال‌های اخیر لندروور Defender همواره یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودرو‌ها از این شرکت انگلیسی بوده است. خودرویی که قدرت بالایی دارد و در طبیعت اروپا به خصوص جاده‌های فرعی و صعب‌العبور، بدون هیچ مشکلی به راه خود ادامه می‌دهد. لندروور، مدل جدید دیفندر را در سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد کرد. این مدل در دو نسخه معمولی و نسخه لوکس با قیمت بالا، معرفی خواهد شد. کراس‌اور دیفندر جدید با تغییراتی نسبت به مدل‌های قبلی تولید می‌شود، به عنوان مثال برای اولین بار نسخه سه در دیفندر با 6 صندلی در دو ردیف طراحی شده و هر دو ردیف سه صندلی خواهد داشت، به این ترتیب، در ردیف اول به جز راننده، دو صندلی دیگر قرار دارد. اما نسخه‌های لوکس فضای بازتر و قیمتی در حد مرسدس بنز کلاس G خواهند داشت.

خودروی لکسوس LC 500 کروکی

لکسوس برنامه دارد تا برای رقابت در بازار خودرو‌های کروکی، در تابستان آینده، مدل کروکی خودروی LC 500 را عرضه کند. این شرکت ژاپنی به ویژه برای مقابله با بی‌ام‌و سری 8 و مرسدس کلاس S مدلی جدید در دسته خودرو‌های کروکی تولید می‌کند. این خودرو گران‌قیمت دارای پیشرانه 5 لیتری V8 با حدود 450 اسب‌بخار قدرت است، لکسوس اعلام کرده که پیشرانه هیبریدی مدل کوپه، برای نسخه کروکی عرضه نمی‌شود. ساخت مدل‌های کروکی به دلیل ایجاد موتور محرک سقف همواره وزن خودرو را افزایش می‌دهد، اما لکسوس با طراحی دوباره سیستم تعلیق عقب، تلاش کرده تا حدودی این افزایش وزن مهار شود. به گفته این شرکت، نسخه کروکی LC 500 حدود 90 کیلوگرم از نسخه کوپه سنگین‌تر است.

خودروی مک‌لارن Elva

مدل‌های قدرتمند و نسخه محدود مک‌لارن معمولا با تقاضا خرید بسیاری همراه می‌شود، به همین جهت این شرکت انگلیسی با تولید مدل‌های نسخه محدود مختلف، نیاز بازار خود را برطرف می‌سازد. البته این مدل‌ها از نظر پایه و طراحی تا حدودی به یکدیگر شباهت دارند، اما در جزئیات، تفاوت‌هایی بین آن‌ها دیده می‌شود. یکی از سوپراسپرت‌های جدید مک‌لارن که در تعداد نسخه‌های محدود وارد بازار خواهد شد، Elva نام دارد. تنها 399 نسخه از این خودرو تولید می‌شود. نام Elva به افتخار یکی از تولیدکنندگان انگلیسی که در دهه 1960 با مک‌لارن همکاری می‌کرد، انتخاب شده است. این خودرو دارای دیفرانسیل چرخ‌های عقب است و پیشرانه توربوشارژ V8 آن، نزدیک به 800 اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. مهم‌ترین نکته در طراحی Elva عدوم وجود سقف و حتی شیشه جلو خودرو است.

خودروی مرسدس‌بنز GLA

پس از اشاره به شاسی‌بلند مرسدس GLB در گزارش قبلی، جا دارد به مرسدس GLA نیز اشاره داشته باشیم. GLA یکی از چندین مدل شاسی‌بلندی است که مرسدس طی سال 2020 وارد بازار خواهد کرد. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، GLA جدید تغییرات خیلی گسترده‌ای نسبت به مدل پیشین خود ندارد، ظاهر تقریبا همان است، اما فضای داخل اتاق کمی افزایش پیدا کرده، خودرو بر اساس همان پلتفرم مرسدس کلاس A تولید شده و ترکیبی از GLB نسخه 7 صندلی و نسل دوم CLA است.

خودروی فراری SF90 Stradale

فراری برای سال 2020 ، برنامه‌های گسترده‌ای دارد. علاوه بر عرضه مدل روما کوپه، اولین خودرو پلاگین هیبریدی این شرکت با نام SF90 Stradale وارد بازار خواهد شد. البته سوپراسپرت جدید فراری یک لقب دیگر خواهد داشت، این مدل سریع‌ترین خودرو جاده‌ای این شرکت است. SF90 Stradale با پیشرانه مشهور خودرو F154 تولید ‌می‌شود، پیشرانه 3.9 لیتری V8 توربوشارژ دوگانه که با طراحی جدید قدرت آن نیز افزایش پیدا کرده است.

خودروی پولستار 2

پس از معرفی پرحاشه و پرسر و صدای خودرو الکتریکی پولستار 1 در سال 2018، پولستار می‌خواهد دومین خودروی الکتریکی خود را در سال میلادی جاری، وارد بازار کند. پولستار که تحت نظر شرکت ولوو فعالیت می‌کند با معرفی شاسی‌بلند پولستار 2 رقیبی را برای تسلا مدل 3 روانه بازار خواهد کرد. شرکت چینی پولستار خودرو جدید خود را بر پایه ولوو S60 Cross Country طراحی کرده، این خودرو به عنوان یک شاسی‌بلند زیبا، جادار، خانوادگی و همگام با محیط زیست شناخته می‌شود. خودرو قبلی پولستار با بازه حرکتی 275 مایل و 400 اسب‌بخار قدرت معرفی شد، اطلاعاتی از قدرت و بازه حرکتی پولستار جدید در دسترس نیست.

خودروی مرسدس AMG وان

می‌توان گفت یکی از جذاب‌ترین و مورد انتظارترین خودرو‌های سال آینده، ابرخودرو پرقدرت، زیبا، الکتریکی و مسابقه‌ای شرکت مرسدس AMG است. ستاره نمایشگاه خودرو فرانکفورت در سال 2017 هنوز به مرحله تولید نرسیده و باید از طرح یک خودروی مسابقه‌ای، به یک خودرو قانونی جاده‌ای تبدیل شود. البته مرسدس AMG وان با همان ظاهر اتومبیل‌های مسابقه‌ای فرمول یک تولید می‌شود، بر اساس اطلاعات اولیه، پیشرانه 1.6 لیتری V6 در کنار موتور‌های الکتریکی، قدرت حدود هزار اسب‌بخار را برای ابرخودرو مرسدس تولید می‌کنند. این ابر خودرو 2.4 میلیون یورو قیمت دارد و تا کنون بیش از هزار درخواست پیش خرید برای 275 نسخه در حال ساخت آن ارسال شده است.

خودروی استون مارتین DBX

در سال‌هایی که تمامی شرکت‌های تولید کننده خودروی اسپرت، به سمت ساخت اولین شاسی‌بلند خود روی آورده‌اند، استون مارتین انگلیسی نیز اولین شاسی‌بلند خود را تولید کرده و به زودی روانه بازار خواهد کرد. البته هنوز هم بسیاری به ورود شرکت‌هایی مانند لامبورگینی، بنتلی، فراری و استون مارتین به بازار مدل‌های شاسی‌بلند انتقاد دارند اما واقعیت آن است در عصر جدید، خودروهای شاسی‌بلند بسیار پرطرفدار هستند و تولید آن‌ها سود کلانی برای شرکت‌ها به همراه دارد. البته ساخت اولین شاسی‌بلند برای شرکت‌های بزرگ کار سختی است زیرا در صورت مایوس کردن مشتریان خود، ضرر مالی هنگفتی را به همراه خواهد داشت. اما به نظر می‌رسد شاسی بلند DBX با پیشرانه V8 شرکت AMG که قادر به تولید بیش از 540 اسب‌بخار نیرو است، خریداران را راضی کند.

خودروی آئودی E-Tron اسپورت‌بک

آئودی مدل‌های فراوانی را در سال میلادی جاری عرضه می‌کند، در گزارش قبلی به چند مورد آن‌ها اشاره کردیم و حال به عنوان آخرین خودرو این گزارش، به سراغ شاسی‌بلند الکتریکی E-Tron اسپورت‌بک می‌رویم. نسخه اسپورت‌بک، برای تمامی مدل‌های آئودی عرضه می‌شود و این بار خودرو محبوب الکتریکی آئودی با بسته باتری لیتیوم یونی 95 کیلو‌وات‌ساعت و موتور الکتریکی چندگانه وارد خط تولید اسپورت‌بک می‌شود. این مدل برای رقابت با بی‌ام‌و X6 و مرسدس GLE کوپه تولید شده و بازه حرکتی آن 220 مایل با یک بار شارژ است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

لکسوساستون مارتینمک لارنلندرور دیفندرفراری روما
مطالب مرتبط بیشتر
پادشاه آفرود برگ برنده‌اش را رو کرد+ عکس جیلی سهام استون مارتین را می‌خرد فناوری جدید خودروساز ژاپنی فقط به احترام دوچرخه سواران! + عکس آکورا MDX 2022 در مقابل لکسوس RX 2021 مقایسه مرسدس S450 با لکسوس LS 500 2022 + فیلم لکسوس RZ جدید معرفی خواهد شد لکسوس CT200h در ژاپن از خط تولید خارج می‌شود عرضه اولین خودروی تمام الکتریکی استون مارتین در سال 2025 خودرو رنگارنگ مک لارن به نمایش در آمد نسل جدید لکسوس RC در کنار خودروی مسابقه‌ای GT 3 توسعه خواهد یافت اولین لکسوس الکتریکی نگاهی به امکانات و به روزرسانی‌های استون مارتین DB11 سال 2022 + تصاویر تعریف متفاوت استانداردها در یک ساختار باکیفیت +عکس معرفی و بررسی فاکتور های مهم بهترین تعمیرگاه های تویوتا در دنده معکوس لکسوس ال اکس 600 مدل 2022؛ شاسی بلند واقعی ژاپنی!+ عکس رونمایی از خودرو جدید لکسوس LQ با 416 اسب بخار قدرت لندرور دیفندر برای سال 2022 معرفی شد+ عکس ونتیج F1؛ شاخصی از زیبایی، فنی و کیفیت در صنعت خودرو +عکس مرموزترین خودروی انگلیس؛ طوفان فناوری و کیفیت در 45 سال قبل مقایسه آکورا MDX با لکسوس RX: کدام کراس اوور لوکس ژاپنی مناسب است؟ لکسوس 2022 LX 600 به عنوان نسخه لوکس لندکروز جدید معرفی شد شاسی بلند ژاپنی 40 هزار دلاری؛ ترکیبی فعال از زیبایی، کیفیت و ایمنی با مدل 2022 +عکس جدیدترین خودرو لکسوس با تحول در فضای داخلی معرفی شد+ عکس مقایسه تویوتا کمری سولارا با لکسوس GS250 + مشخصات فنی سامورایی برگزیده 2022؛ بهانه ای برای ملاقات با سدان خاص ژاپنی+عکس لکسوس GX بلک لاین 2022؛ بروزرسانی مهم برای کابین قدیمی این ژاپنی! +عکس جانشینان استون مارتین ونتیج و DB11 بهبود ویژگی های جدید خودروهای شرکت استون مارتین جدیدترین خودرو الکتریکی لکسوس رونمایی شد همه آنچه پیش از خرید درباره لکسوس RX200T باید بدانید لکسوس UC مجهز به نسخه هیبریدی Toyota GR86 شد رونمایی از محصول جدید لکسوس لکسوس 2022 NX به زودی رونمایی خواهد شد آتورا 2022؛ ابرخودروی مک لارن با بیش از 600 اسب بخار قدرت+عکس اولین شاسی‌بلند استون مارتین، DBX 2021 تولید شد عبور از رقم بزرگ و دهان پُرکن 2 میلیون دستگاه لکسوسی که فروخته نمی‌شود مک لارن Speedtail با خصوصیات و ظاهری اسپرت‌تر معرفی شد استون مارتین از سال 2025 در انگلستان خودرو برقی می‌سازد مک لارن 765 ال تی نسخه هنسی؛ خودرویی با موتور 1000 اسب بخاری +عکس اف1 و میزبانی یکی از بهترین موتورهای درون سوز تمام دوران +عکس مشخصات جدید هنسی مک لارن 765LT لندروور دیفندر آرس دیزاین؛ معرفی یک آفرودر کلاسیک با چهره ای متفاوت از همیشه! +عکس عرضه لندرور هیبریدی در هند ابرخودروی مک لارن با موتور 824 اسب بخاری از راه رسید ایزو ریولتا از زاگاتو؛ خودرویی محدود به 19 دستگاه! +عکس امید آستون‌مارتین به مرسدس بنز بزرگترین سهامدار برند انگلیسی آستون مارتین می شود سیگنت؛ متفاوت ترین استون مارتین تمام دوران! +عکس جدیدترین خودرو استون مارتین چه ویژگی هایی دارد؟ بنیانگذار لکسوس را بشناسید معرفی و بررسی سبد محصولات استون مارتین ویکتور؛ خاص ترین مدل استون مارتین معرفی شد+ تصاویر عرضه مک لارن جدید در 2021 LC 500؛ زیباترین کانورتیبل ژاپنی 2021+تصاویر مک لارن "جی تی" 2020؛ نسخه اهلی شده یک هیولای انگلیسی! +تصاویر مدل جدید لکسوس NX برای اولین بار دیده شد تولید اولین آستون مارتین DBX وام بحرین به مک‌لارن عرضه جدید سهام استون‌مارتین اس سی ال گلوبال و معرفی دو کیت بدنه گوئمون و کوتارو+ تصاویر مک لارن هم 1200 کارمند خود را اخراج می‌کند اولین خودرو مینی‌ون لکسوس + تصاویر با فناوری انحصاری رنگ بدنه و تولید محدود 12 دستگاه! لکسس آتش به مالش زد استون مارتین 119 میلیارد پوند ضرر کرد فراخوان 2/ 3 میلیون تویوتا و لکسوس دیفندر الکتریکی با قلب تسلا؛ محصولی از E.C.D اتوموتیو دیزاین +تصاویر اسپیدتِیل؛ یکی از کمیاب ترین محصولات جدید صنعت خودرو! +تصاویر تغییرات عظیم در لکسس LS فیس لیفت +تصاویر فراخوان ابرخودروی مک‌لارن مک لارن لنزانته؛ وقتی یک تولید محدود "خاص تر" از همیشه باشد! +تصاویر ازسرگیری فعالیت آستون‌مارتین میلیاردر سوئیسی در آستون‌مارتین معرفی لکسوس LC کوپه 2021 + فیلم نگاهی به استون مارتین DBX +تصاویر فراخوان لکسوس در استرالیا ادامه بحران مالی در آستون مارتین لندرور دیفندر، آفرودی بی همتا +تصاویر مقایسه خودرو لکسوس NX 300 و 350 RX نگاهی به مک لارن GT +تصاویر خودروی پهن پیکر لکسوس LX570 2020 وارد بازار شد خودروی جدید استون مارتین با 300 کیلومتر در ساعت سرعت نگاهی به استون مارتین ونتیج +تصاویر شرکت بریتانیایی خودروی جدید خود را رونمایی کرد تویوتای لوکس مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال 2020 همه آنچه از لکسوس؛ شرکت خودروسازی ژاپنی و علل موفقیت‌هایش نمی‌دانید! مقایسه لکسوس LS با تویوتا کرولا دومین خودرو فرمان وسط تاریخ مکلارن یک آفرودر سنتی در مدل 2020 معرفی شد لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال 98 + تصاویر قهر نخستین خودروی الکتریکی لکسوس با آمریکا بررسی فنی اولین شاسی‌بلند تاریخ استون مارتین + مشخصات نگاهی به نخستین شاسی‌بلند 190 هزار دلاری استون مارتین! لکسوس نسخه کروکی مدل جذاب LC 500 را معرفی کرد تصاویری از خودرو جدید فراری «روما» رونمایی از نخستین خودروی برقی لکسوس توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! لکسوس رشد کرد؛ تویوتا ضعیف شد از دوچرخه تا آستون مارتین بررسی فنی استون مارتین ونتیج AMR + مشخصات لکسوس هم به جمع خودروسازان الکتریکی می‌پیوندد شخصی‌سازی به سبک استون‌مارتین انتشار تصاویری از پیش‌نمایش خودروی Vantage Roadster استون مارتین + تصاویر ارزان‌ترین لکسوس در بازار چند است؟ (16 مهر 98) + جدول قیمت خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول بررسی فنی لکسوس مدل 2020 + مشخصات رونمایی استون مارتین از خودروی قدرتمند شاسی بلند نمایی از قایق 3/5 میلیون دلاری لکسوس + تصاویر بازسازی بی‌نظیر مک لارن F1 توسط کمپانی MSO بررسی فنی استون مارتین AM-RB 003 + مشخصات خودروی جدید دیفندر، همراهی مطمئن برای مسیرهای برون شهری بررسی فنی مک‌لارن GT + مشخصات قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند گران‌ترین خودروهای جهان را بشناسید قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019 بررسی لکسوس NX300 H هفت کلید 2017 + مشخصات GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس) خواب ناقص دهه هشتادی! همکاری مکلارن و ب‌ام‌و در پروژه آزمایشی وضعیت بازار خودروهای وارداتی در اولین روز تیرماه جدیدترین شاسی‌بلند لکسوس تولید خودروی مسابقه ای قدرتمند استون مارتین آستون مارتین DBS نسخه 59 یادآور خاطرات شیرین استون مارتین از سوپرلگرا مخصوص جیمز باند رونمایی کرد +تصاویر مک لارن 720S هیبریدی در راه است؛ قدرتمندتر از مدل استاندارد مک‌ لارن GT با موتور 620 اسب بخاری از راه رسید سواری لکسوس 24 میلیاردی به مقصد نرسید طراحی لوکس لکسوس مدل RC F +تصاویر تولید نخستین لکسوس برقی برای چین رونمایی استون مارتین از اولین خودروی الکتریکی لکسوس با ون لوکس به شانگهای آمد رونمایی از جدید ترین خودروی مسابقات فرمول یک +عکس جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! لکسوس LC با تغییراتی عظیم در راه است خودروی لگویی «مک لارن» ساخته شد مک‌لارن سنا جی‌تی‌آر 1.44 میلیون دلاری با 814 اسب بخار ابرخودروی جدید استون‌مارتین معرفی شد رونمایی از خودروی هایپرلاکچری استون مارتین لاگوندا در نمایشگاه ژنو معرفی 3 خودروی مفهومی استون مارتین کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟ بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال2019 کدامند؟ استون مارتین هیبریدی جدید در راه است شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید سوپرکار جدید مک‌لارن رونمایی شد +تصاویر خودروهای ویژه" لکسوس" به ژنو می‌روند تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار لکسوس 2020 چند؟ +تصاویر واکنش مشاور روحانی به لکسوس‌سواری رفیق‌دوست خودروهای یک میلیاردی بازار را بشناسید مکلارن F1 در طراحی و ساخت کدام خودروها نقش بسزایی داشته است؟ قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول موتور 1000 اسب بخاری استون مارتین (+عکس) مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول نگاهی به مک‌لارن 720S مدل2019 +تصاویر قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار اتومبیل سوپراسپورت شرکت مک‌لارن را ببینید +تصاویر 10 خودروی قابل اعتماد 2018 +تصاویر لکسوس صفر چند؟ هوش مصنوعی برای یک کمپانی خودروسازی آگهی تلویزیونی ساخت لکسوس صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول لکسوس صفر چند؟ کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد مدل 5 سال قبل این خودروی ژاپنی در ایران،3 میلیارد تومان لکسوس مطمئن‌ترین خودرو شد لکسوس صفر چند؟ ابرخودرو دُم‌بُلند! مروری بر ویژگی های خودرو الکتریکی جدید خانواده مک لارن+تصاویر لکسوس صفر چند؟ تصاویر خودروی مسابقه ای که با امواج مغز کنترل می شود خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ سبک‌ترین سوپر ماشین مک لارن رونمایی شد +تصاویر خودروی پسر آجری! لکسوس صفر را چند بخریم؟ ورزشکارانی از دوران جهش! اعلام کاندیداهای «خودروی سال» 2019 نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند با 750 تا 800 میلیون تومان چی بخریم؟ با 650 تا 700 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ لکسوس صفر چند؟ خودروهای 400 تا 500 میلیونی بازار را بشناسید لکسوس صفر چند؟ شرایط آزادسازی قیمت خودرو هنوز فراهم نیست خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید هراس در بلژیک؛ حادثه برای خودروی آلونسو قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول لکسوس RX200T با چه قیمتی در بازار تهران معامله می‌شود؟ رقیب ژاپنی E-کلاس، چند؟ نابودی سریع ترین خودروی دنیا یک روز پس از خرید کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ لکسوس آرایکس 450 اچ ال؛ خودروی 7 سرنشینِ فوق لوکس خودروی لوکس استون مارتین با الهام از فیلمهای جیمزباند رنگ این خودرو برابر با قیمت هوندا سویک است هوای پاک برای قصرهای متحرک! خودروی جان‌سخت لندروور دیفندر دوباره زنده می‌شود قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول رویارویی لوکس ها معرفی خودروهایی که توسط یک کمپانی طراحی اما تحت برندی دیگر معرفی شدند تعداد خودروهای ساخته شده توسط مک‌لارن را حدس بزنید یک ایرانی سهامدار مک لارن شد گرانترین خودروهای جهان در 2018 چند میلیون دلار می‌ارزند جهنم سبز رانندگان نابودی کامل مک‌لارن 720 در تصادفی اسرارآمیز نصب پوشش ضدخش بر روی خودروی مک لارن در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی برترین فضاهای داخلی در خودروهای 2018 +تصاویر نسل جدید لکسوس ES معرفی شد لکسوس 2019 ES ، نگرش شما به لوکس‌های آلمانی را تغییر می‌دهد جوایز موسسه Vincentric به تویوتا و لکسوس رسید کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس 5 خودرو شاسی بلند 2019 که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر اسباب‌بازی ثروتمندان لکسوس NX 15 حقیقتی که احتمالا در مورد لکسوس نمی‌دانستید؛ لکسوس‌شناسی پیشرفته! مک لارن خودروی هیبریدی 1.6 میلیون پوندی می سازد یادبود مک لارن برای یک راننده افسانه ای پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده قیمت خودرو لکسوس در بازار+ جدول لوکس های ژاپنی غرفه لکسوس بالاخره شاسی‌بلند کوچک لکسوس هم آمد رونمایی از نسخه خاص لکسوس RC در ژنو اَبَرخودروهای فراموش شده آنچه که احتمالا در مورد نسل جدید استون‌مارتین ونتیج نمی دانید؛ 10 نکته از همزاد انگلیسی AMG GT افتتاح ایران خودرو آذربایجان با حضور احمدی نژاد با 730 میلیون تومان در تهران مک لارن سواری کنید عرضه نسخه سفارشی لکسوس به مناسبت 10 سالگی سری F برندگان جوایز «زیباترین خودروهای سال 2017» استون مارتین 2019 Vantage؛ نقطه آشنایی با استون‌مارتین نگاهی به خودروی کوپه لکسوس LC500 +تصاویر لکسوس LS قیمت گذاری شد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول Lexus LF-1 Limitless Concept ؛پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده فرق بین خودروهای بنزینی و هیبریدی برداشت 5 سرنشین از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند لکسوس بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز خودروهای تویوتا و لکسوس به الکسای آمازون مجهز می‌شوند معرفی نسل جدید خودروهای خودران تویوتا یادبود مک‌لارن برای یک راننده افسانه ای 10 برند محبوب خودرو در بازار آمریکا نمایی از لکسوس جدید استون مارتین DB11 Volante 2018؛ بُعد تازه‌ای از زیبایی خودرو الکتریکی استون‌مارتین +عکس بازگشت سنا به جاده شاسی بلند جدید لکسوس در راه است مک لارن Ultimate Vision GT؛ ابرخودرویی که از 2030 آمده لکسوس با LX570 به نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس آمد لکسوس RX با اتاق بزرگتر به بازار می آید پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، اکنون نوبت به نسل جدید RX رسیده است؛ برگ برنده بلندقامت لکسوس معرفی کراس‌اوور مفهومی لکسوس در لس‌آنجلس (+عکس) گزارش تصویری از حضور محصولات تویوتا و لکسوس در نمایشگاه خودرو تهران نگاهی به وضعیت قطعات یدکی مک‌لارن F1 ؛ لباس نو برای پیرمرد 25 ساله! لکسوس جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس آزمایش رانندگی استون مارتین رپید در شیراز؛ تک شاخ بریتانیایی خودروهای «تویوتا» و «لکسوس» هم به نمایشگاه خودرو تهران می آید استودیو طراحی خالق مک‌لارن F1 +عکس سخت‌جان‌ترین لندروور خودرویی که تنها 99 دستگاه از آن ساخته می شود (+عکس) عکس خودروی خودران اپل منتشر شد معرفی سریع‌ترین خودروی " مک‌لارن " تا چند ماه آینده خرید یک خودروی محبوب ژاپنی چند صد میلیون آب می خورد؟ "دویود ادجای" به عنوان یکی از داوران مسابقه طراحی لکسوس معرفی شد لکسوس دنباله‌رو آلمانی‌ها نخواهد بود ماجرای الاغی که ماشین را با هویج اشتباه گرفت +عکس خودروی هیبریدی با موتور 416 اسب بخاری ساخته شد خرید یکی از محصولات فول آپشن Lexus در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ لکسوس RC F کمی افزایش قدرت خواهد داشت+تصاویر آیا لکسوس از نسخه جدید LS رونمایی خواهد کرد؟ خودروی مزدا3 در جمع شش خودروی مطمئن از دیدگاه موسسه JD Power هوندا و مک‌لارن جدا می‌شوند 10 خودروی مدرن نیمه خودران قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول دوچرخه 43میلیونی مک‌لارن +عکس لکسوس RX مدل 2018؛ پر از زیبایی و قدرت "اسب‌ بخار" برابر "سگ‌ بخار"! لکسوس NX را با شرایط استثنایی بخرید مک‌لارن 570GT کوپه را ببینید +تصاویر خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروهایی که فقط تعداد محدودی از آن ساخته شد تمام خودروهای مک‌لارن 720S فروش رفتند استفاده از خودران‌ها در فناورانه‌ترین المپیک تابستانی جهان تصاویری از قایق لوکس «استون مارتین» خودروهایی که حرکت آنها روی جاده‌های جهان شوک انگیز است (+عکس) DBX، اولین شاسی بلند استون مارتین+تصاویر و مشخصات پیشرانه « والکری» فوق آیرودینامیک؛ 15 میلیارد تومان! فروش ویژه لکسوس NX300 با تحویل 90 روزه خودروهای محبوب بازیکنان لیگ برتر انگلستان لکسوس دست از تولید ساب کامپکت ES برنمی دارد شرایط جدید فروش تویوتا و لکسوس مک لارن به دنبال ساخت شاسی های فیبرکربن برای دیگر خودروسازان است بررسی 10خودرو‌ لوکس جهان فروش نقدی و اقساطی لکسوس NX با تحویل فوری ارائه نسخه 7 صندلی از لکسوس RX بهترین خودروهایی که در 2018 خواهید دید (+عکس) فروش مک لارن رکورد زد کراس اوور 7 نفره لکسوس در راه است پوست اندازی در خودرویی که تنها 24 دستگاه از آن ساخته شده لکسوس 1760 سدان ES350 را فرامی‌خواند خودرو DB11 اولین استون مارتین با قلب تپنده مرسدس-AMG + تصاویر ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان اولین استون مارتین برقی +عکس 7خودروی مردم ‌پسند دنیا معرفی اسپایدر جدید مک‌لارن +عکس همکاران باواریایی مأمور 007! استون مارتین کتانی تولید کرد!+تصاویر سال تغییر موازنه قدرت ســرعت برای سه‌ نفــــر! 10 خودروی گران جهان کدامند؟ (+عکس) رکوردشکنی انگلیسی مغرور در جهنم سبز! برترین خودروهای کروک در بازار جهانی (+عکس) بازار در قُرُق یک ژاپنی! لکسوس RX200t به‌زودی در خیابان‌های ایران قدرتمندترین خودروهای تولیدی جهان (+عکس) فروش نقدی و اقساطی لکسس NX با تحویل فوری و مدل 2017+جدول لکسوس: خودروهای سدان احتمالا دوام نخواهند آورد مدل D90 جدیدترین محصول مکسوس در راه ایران فیس لیفت لکسوس 2018 NX معرفی شد +عکس لکسوس LS 500 F؛ اسپرت تر از همیشه رنج‌روور اسپورت انگلیسی یا لکسوس GX 460 ژاپنی؟ SUV استون مارتین DBX در شرف تولید تیونینگ خودروی مک لارن با پر! چرا خودروهای مک لارن همیشه نارنجی هستند؟ نادرترین مک‌لارن F1 را ببینید +تصاویر لکسوس CT 200H را بیشتر بشناسید لکسوس GS احتمالا توقف تولید می‌شود رقابت حداقلی لوکس‌ها حمله به مسابقات جی‌تی میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران مطمئن ترین خودروهای جهان در تسخیر برندهای تویوتا و لکسوس خودرو خودران لکسوس با گذشت زمان هوشمند تر می‌شود لکسوس در تدارک ساخت LC F 600 اسب بخاری بازگشت لکسوس محبوب به ایران اگر بنز، لامبورگینی یا مک‌لارن ابرپیکاپ بسازند (+عکس) خرید LX 5.7 در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ تصاویر و مشخصات فنی خودروهای فراری و مک‌لارن برای فصل 2017 فرمول یک غیبت غیـرموجه! بازگشت لکسوس به بازی جشنواره فروش نوروزی ایرتویا آغاز شد مک لارن 570GT مدل 2017 +تصاویر یکی از برترین خودروهای نمایشگاه تورنتو (+عکس) پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، پرفروش‌ترین لکسوس به ایران آمد با چند میلیون می توان یکی از محصولات لکسوس را خرید؟ جذاب‌ترین خودرو لکسوس زیباتر خواهد شد+تصاویر سهم 75 درصدی ایرتویا از بازار تویوتا و لکسوس در ایران جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها همکاری مک لارن و ب ام و در زمینه توسعه نسل آینده موتورها معرفی 10 برند برتر سال 2016 در صنعت خودروسازی جهان انتشار تصاویر مک لارن P14 قبل از نمایشگاه ژنو استون مارتین ونکوئیش S ولانته رونمایی شد "گازو" از لکسوس RC F GT3 رونمایی کرد قیمت محصولات لکسوس در بازار+ جدول قیمت لکسوس LC500 و LC500h اعلام شد لکسوس در تدارک حمله به بازار شاسی‌بلند ها و کراس اوورها گرانترین مک لارن جهان با چرخ‌هایی از طلا (+عکس) شاید مک‌لارن جدید این‌شکلی باشد لکسوس LS2018؛ اسب رام نشدنی ژاپنی شورش در شهر با آرامش بررسی سیستم صوتی پیشرفته مارک لوینسون در لکسوس LX 10 خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال 2016 طرح احتمالی ویژن 8 استون مارتین (+عکس) ابر خودروهای 2016 را ببینید (+عکس) نیم‌نگاهی به نسل دوم لکسوس RX350 در بازار دست دوم پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر صندلی‌های UX لکسوس، از ابتکارات برتر سال 2016 (+عکس) فراخوان بیش از 66 هزار دستگاه لکسوس در چین ظاهر خشن، باطن نسبتا آرام! تازه‌وارد مک‌لارن قاتل سوپراسپرت‌ها مدیر ارتباطات سایپایدک، معاون مدیرعامل شد خودرویی که فقط 25 عدد از آن ساخته می شود(+عکس) شاهکار جدید خودروساز ژاپنی +تصاویر سواری دلپذیر یا لذت رانندگی؟ دردسر کیسه هوا برای تسلا و مک لارن مک لارن یک خودروی 720 اسب بخاری در آستین دارد بدنه تمام ال.ای.دی خودروی جدید لکسوس+تصاویر نظاره گر شاسی بلند لکسوس GX460 مدل٢016 باشید +تصاویر مدافع کهنه کار تسخیر بازار خودرو توسط چشم بادامی ها+جزییات پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت به یک حامی مالی مطرح احتیاج داریم مک لارن گفت و گو با اَپل را تایید کرد مقایسه دو خودرو تویوتا لندکروزر GXR و لکسوس RX350 + جدول لکسوس به فضا می‌رود! با این خودرو مک‌لارن ‌P1 را فراموش خواهید کرد (+عکس) کراس اوور محبوب لکسوس را اقساطی بخرید لکسوس فضاپیما ساخت خودروهای رکورددار بیشترین جریمه سرعت غیرمجاز در آمریکا فروش اقساطی لکسوس 300h با 110 میلیون تومان تسهیلات درب تویوتا و لکسوس با گوشی موبایل باز می‌شود آفرودی‌ترین خودرو جهان (+عکس) تویوتا و لکسوس در صدر قابل اعتمادترین برندهای خودرویی نظاره‌گر مک‌لارن 570Sمدل 2016 باشید +تصاویر فروش اقساطی خودرو لکسوس NX200 با شرایط 6 و 12 ماهه گهواره ای هم قیمت استون مارتین اسپورت روانه بازار شد یوایکس، شاسی‌بلندی کوچکتر از اِن‌ایکس انتشار تصویر جدیدی از کانسپت آینده نگرانه لکسوس واردات لکسوس‌ به کشور چقدر آب خورد؟ مک‌لارن پیشنهاد 1.5 میلیارد پوندی را نپذیرفت اپل به دنبال خرید مک لارن است انتشار اولین تصاویر از رودستر جدید استون مارتین قیمت انواع خودروهای لکسوس در بازار + جدول فروش اعتباری خودرو لکسوس NX200 با شرایط 6 و 12 ماهه شکار ابرخودرو جدید مک‌لارن برتری لکسوس در بازار خودروهای لوکس LC500 خوش رخ ترین خودروی مسابقه ای لکسوس+تصاویر راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران آستون مارتین Vanquish 2017 را ببینید +تصاویر آستون مارتین DB 11 و هفت رقیب سرسخت‌اش وقتی مک لارن وانت می‌سازد! +عکس ایرتویا و شرایط فروش جدید محصولات تویوتا و لکسوس تویوتا 337 هزار دستگاه RAV4 و لکسوس را برای سومین بار فرامی‌خواند واردات 54 میلیون دلاری لکسوس قیمت انواع خودرو وارداتی تا سقف 300 میلیون تومان + جدول خاص‌ترین درهای خودرو در جهان (+عکس) قدرت نمایی آستون مارتین با یک سوپر اسپرت +عکس پرواز روی جاده‌های شهر 10 خودروی برگزیده سال را بشناسید آخرین استون مارتین در خط تولید (+عکس) لکسوس LC 500 خودروی نسل جوان (+عکس) جانشین مک لارن F1 در راه است فروش اعتباری خودرو لکسوس NX200 واردات خودروهای ژاپنی سر به فلک کشید + جدول استون مارتینی فقط برای 99 نفر رودستر جدید استون مارتین 600 اسب بخار نیرو دارد+تصاویر آغاز تولید موتور دبل توربو V12 استون مارتین DB11 ضرر استون مارتین افزایش یافت رودستر کروک جدید استون مارتین را ببینید+تصاویر جنگنده ی لندروور، 2018 وارد می شود ساخت موتورهای 12 سیلندر جدید «استون مارتین» در 8 ساعت جلوگیری از واردات فراری و استون‌مارتین به ایران+ تصویر برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018 رونمایی مک لارن از نسخه فیبر کربنی 675LT اسپایدر چه تعداد لکسوس وارد کشور شد؟ حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران لکسوس هاچبک CT را با یک کراس اور عوض می کند قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2016 مک لارن 570GT سال2017 را ببینید +تصاویر قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول استون‌مارتین دلفریب زاگاتو ورود 6 میلیون دلار لکسوس در فروردین ماه داستان یکی از برترین سرمایه‌گذاری‌های خودرویی جهان قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول لوکس‌ترین لکسوس سال آینده می آید قیمت خودرو وارداتی 200 تا 300 میلییون تومان +جدول قیمت انواع خودروهای وارداتی 100 تا 200 میلیون تومان لکسوس LX570 2016 چند؟ +تصاویر تزریق خشونت بیشتر در چهره IS خودرو فوق لوکس با موتور طلا لکسوس RX 350 اف اسپورت را ببینید لکسوس با IS جدید در پکن حاضر شد فروش نقدی و اقساطی انواع لکسوس با تخفیف ویژه نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول معرفی استون مارتین ونتیج GTS لکسوس فروش یک میلیون هیبریدی را جشن گرفت در جستجوی جذاب‌ترین خودرو تاریخ لکسوس پیشتاز بازار SUV های لوکس آمریکا فروش انواع محصولات تویوتا با تخفیف ویژه خانواده NX لکسوس صاحب یک عضو پرقدرت می شود لکسس پیشتاز بازار لوکس آمریکا تویوتا بیش از 16 هزار دستگاه RAV4 و لکسوس را فراخواند مشخصاتی برای جدیدترین خودرو لکسوس شوروم لکسس در استانبول استون مارتین قصد رقابت با فراری و پورشه دارد 10 شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی خودرو «لکسوس» نسخه‌ی هیبریدی LC500 هیبریدی لکسوس خیره کننده است بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند استون مارتین خودرو برقی طراحی می‌کند 10 خودرو پرسرعت جهان گران‌ترین خودروهایی که سال 2015 فروخته شدند ساخت لکسوس با 1700 قطعه مقوا جدیدترین استون مارتین جیمزباند 3.48 میلیون دلار فروخته شد لکسوس نسخه هیبریدی LC 2017 را به ژنو می‌برد GS F پاسخ کوبنده لکسوس به آلمانی ها لکسوس شاسی بلند "کادوی ولنتاین" در تهران مک‌لارن 650S GT3 مدل 2016 خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند یک استون مارتین، به عشق نمایش هوایی! آخرِ رفاقتِ خان با دیفندر! لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ مروری بر عملکرد فروش سال 2015 لکسس خودرو'لندرور دیفندر' هم به خاطره ها پیوست لکسوس 5 هزار دستگاه RX350 و RX450h 2016 را فراخواند حذف طرح ترافیک برای خودروهای هیبرید تویوتا و لکسس قیمت جدید انواع لکسوس در بازار بهترین‌ها و بدترین‌های نمایشگاه بین‌المللی دیترویت استون مارتین خودرو جیمز باند را به فروش می‌گذارد استون مارتین جیمز باند چوب حراج می‌خورد استون مارتین در مقدونیه کارخانه می‌زند لکسوس LC 500 که در نمایشگاه خودرو دیترویت 2016 رونمایی شد لکسس LC 500؛ مدعی جدید در بازار خودروهای لوکس شرایط خرید تویوتا و لکسس آسان شد لکسس LC 500 رونمایی شد طراح معروف 100 میلیون دلار از استون مارتین طلب کرد اطلاعات جدید از لکسس LF-LC لکسوس؛ کیفیت تمام عیار در ساخت تویوتا روح پریوس را در کالبد نسل دوم لکسوس CT می دمد خودرو مک لارن 675LT را ببینید مک لارن 675LT اسپایدر سولد آوت شد لکسوس NX200t، خشن باکلاس ژاپنی شرایط جذاب ایرتویا برای خرید محصولات لکسس لکسس 100 میلیون تومانی در 20 سال پیش «لکسوس CT200H» کم صداترین لکسوس دنیا اغوا‌کننده‌ترین خودروهای سال 2015 کدامند؟ اولین و آخرین پی‌وان تولیدی مک‌لارن در یک قاب خاورمیانه در میان گزینه‌های اصلی برای کارخانه جدید استون مارتین لکسس در صدر بهترین‌ها کنجکاوی کارشناسانه در «لکسوس ES» لکسس هم می خواهد پیکاپ بسازد پویایی و زیبایی در لکسس ES مدل 2016 مهد تولید متنوع‌ترین خودروهای تجملی این خودرو فرمولاوان مک‌لارن با فرامین مغز راننده کنترل می شود مک‌لارن دُم‌بُلند روباز با قدرتی اهریمنی! خودرو لوکس ستاره لالیگا بعد از تصادف سخت خودرو جدید لکسوس را ببینید ابرخودرو بریتانیایی با سرعتی فوق العاده خودرو سوپر اسپرتی که فقط 375 نمونه از آن در دنیا ساخته می شود لکسوس NX، خودرویی که رکود بازار را می شکند مک‌لارنی تزئین شده با طلای 24 عیار! راه برای شاسی‌بلند کوچک‌تر لکسوس باز شد تور جالب خودروی عتیقه در چین لکسوس با یک هیولای مفهومی وارد میدان شد لکسس NX وارد بازار کشور شد لکسوس هیدروژنی در راه است معرفی استون مارتین رپید ای کانسپت معرفی خورو جدید مکلارن: 570S Coupe برنامه‌های مک لارن برای اسپایدر 675LT جدیدترین تصاویرلکسوس GS F مدل 2016 ضرر استون مارتین سه برابر شد تصاویرخودرو لکسوس IS را ببینید خودرو جدید جیمز باند را ببینید جانشین لکسس LFA مک‌لارن مدل 2016 یادی از میراث روز های دور مک‌لارن یادی از میراث روز های دور مک‌لارن تصاویری از خودرو مک لارن 650S را ببینید رونمایی از خودرو مقوایی لکسوس استون‌مارتین از شاهکار جدید خود رونمایی کرد لکسوس اسپرت کوپه را ببینید تولد یک سوپراسپرت در همکاری مک‌لارن و ب‌ام‌و آخرین شاهکار لکسوس وارد بازار شد فروش مک‌لارن سوپر اسپرت در ایران چشم‌غُره دوباره لکسوس به سری 5 و E کلاس ... قیمت جدید انواع لکسوس در بازار داج وایپر در مصاف با مک‌لارن رزم‌جامه‌ای نو بر تن فرمانده! 5 ویژگی برجسته لکسس LX 570 مدل 2016 انتشار فهرست قیمت گذاری استون مارتین لاگوندا فیس لیفت جدید لکسس LX570 تصاویر محصول جدید «مک لارن» حضور مدل‌های تازه مک‌لارن در پبل‌بیچ یک جُفت موتور جدید برای رقیب بداخم سری 3 لکسوس خودرو جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند ورود یک لکسوس استثنایی به تهران تغییرات مختصر در لکسس CT 200h مدل 2016 لکسوس RC200t رونمایی شد مکلارن اعلام کرد که تنها قصد تولید تعداد بسیار محدود 500 دستگاه از مدل منحصر به فرد675LT دارد تصاویری از مک‌لارن 675LT مدل 2016 لکسس این بار با مدل IS دلربایی می کند لکسوسی که با ضربان قلب می‌درخشد تولید لکسوس در چین به تعویق افتاد آخرین و جدیدترین محصول کمپانی پرآوازه استن مارتین با نام DB9 GT به تولید رسید جنسن باتن راننده تیم مک لارن به آینده بسیار طولانی مدت فکر نمی کند مک لارن 675LT مدل 2016را ببینید رقیبی بَد اَخم برای 500 دوست‌‌داشتنی فیات! گفتگو با راننده کامیونی که 6 لکسوس را از بین برد! تیپ اسپرت مک‌لارن 2016 به بازار می‌آید ورود لکسوس‌های هیبریدی به بازار خودرو قیمت 7.5 میلیارد تومانی خودرو استون مارتین لکسوس، هاوربورد ساخت معرفی استون مارتین ونتیج GT12 متفاوت ترین لکسوس ایران مک‌لارن بخر یا در آن کار کن کوچکترین نژاد ابرخودروهای مک‌لارن قدرت اهریمنی مک‌لارن دُم بُلند! تصاویر مک لارن 12 میلیون دلاری را ببینید لکسوس با روکش مخمل در تهران ترکیب کیفیت و راحتی RX با خشم افسارگسیخته لکسوس‌های مدرن مک‌لارن مدل 540سی به آمریکا نمی‌رود تولید شاسی بلند جدید استون مارتین «انتقام» به بازار می آید محبوب ترین خودروساز انگلستان تصاویر ماشین استون مارتین رپید اس لوئیس همیلتون با اتومبیل جدیدش استون مارتین رپید اس مدل 2015 تخریب خودروهای تویوتا در نمایشگاه شیکاگو ورود لکسوس 460 GX به بازار SUV مک لارن جدید در راه است لکسوس اختصاصی ساخته می شود
Back to top