برندگان جوایز «زیباترین خودروهای سال 2017»

عصر خودرو:سی‌وسومین «جشنواره بین‌المللی خودرو» هفته گذشته در پاریس برگزار و برندگان جوایز زیباترین خودرو، زیباترین ابرخودرو، زیباترین خودرو کانسپت، زیباترین تبلیغ خودرو و جایزه بزرگ خودرو‌های داخل‌شهری آینده‌نگر در سال 2017 مشخص شد.

Saturday 03 February 2018 - 10:02:00

برندگان جوایز «زیباترین خودروهای سال 2017»111111111برندگان جوایز «زیباترین خودروهای سال 2017»1

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، جشنواره بین‌المللی خودرو (Festival Automobile International) را می‌توان ترکیبی از «اسکار خودروها» و «هفته طراحی خودرو‌ها» دانست. نقطه اوج این جشنواره، جایزه زیباترین خودرو سال، زیباترین ابرخودرو سال، زیباترین خودرو کانسپت سال، جایزه بزرگ خودروهای داخل‌شهری آینده‌نگر سال و زیباترین تبلیغ خودرو در سال 2017 بود.

در این جشنواره همچنین جایزه «طراح خودرو برتر سال» (Le Grand Prix Du Design) برای طراحی لندروور «گری مک‌گاورن» (Gerry McGovern) به دو طراح آن اهدا شد و جایزه‌ی نخل طلایی هم به مدیرعامل رنو، «کارلوس غصن» (Carlos Ghosn) رسید.

زیباترین خودرو سال: رنو Alpine A110

خودرو سبک‌وزن «آلپاین آ-110» با دو صندلی که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو 2017 به نمایش گذاشته شده بود، توانست با رأی مردم به‌عنوان زیباترین خودرو سال 2017 انتخاب شود.

کارلوس غصن، مدیرعامل شرکت رنو هنگام دریافت این جایزه گفت: «احیای خودرو اسپرتی مانند آلپاین آ-110 چالشی الهام‌بخش بود. هدف از این ساخت این خودرو، به کار گرفتن تکنولوژی و تخصص‌های مدرن در حین توجه به میراث خاص این خودرو بوده است... ما به شوق و هیجانی که «آ-110» را نه‌تنها در کارخانه «دیپه» (Dieppe) واقع در «نورماندی» (فرانسه) بلکه در تمامیت گروه شرکت‌های رنو ایجاد کرده است، بسیار افتخار می‌کنیم. این جایزه، پاداشی بزرگ برای تمام کسانی است که در طول پنج سال گذشته، انرژی عظیمی را صرف زنده‌سازی نماد عظمت و ظرافت سبک فرانسوی کرده‌اند.»

«آلپاین آ-110» جدید در فرانسه طراحی و ساخته شده است. خودرو از آلومینیوم سبک ساخته شده و موتوری چهار سیلندر و مجهز به توربوشارژر با حجم 1٫8 لیتر و قدرت 185 کیلووات دارد که بین وسط و پشت خودرو نصب شده است.

«ب‌ام‌و X2» و «دی‌اس 7 کراس‌بک» به ترتیب در مقام‌های بعدی این رده‌بندی قرار گرفتند. دیگر فینالیست‌های این رده عبارتند از: ولوو XC60، جگوار E-Pace و مزدا MX-5 RF.

 

زیباترین ابرخودرو سال 2017: مک‌لارن 720S

زیباترین ابرخودرو سال را برخلاف زیباترین خودرو، مردم انتخاب نمی‌کنند؛ بلکه برای انتخاب آن، هیئت‌داوری متشکل از 17 عضو تشکیل می‌شود. این جایزه امسال برای مدل‌های جدیدی در نظر گرفته شد که قیمتی بالاتر از 60هزار یورو دارند و در رقابت زیباترین خودرو سال شرکت نکرده بودند. مک‌لارن 720 اس با سه فینالیست دیگر یعنی آستون‌مارتین V8 Vantage، فراری Portofino و پورشه Panamera رقابت داشت و توانست این جایزه را از آن خود کند.

«دیوید گیلبرت» (David Gilbert) مدیرعامل خودروسازی مک‌لارن در اروپا با پذیرفتن این جایزه گفت: «تعلق گرفتن جایزه زیباترین ابرخودرو سال به 720 اس، موفقیت عظیم و مایه آبرومندی تمام کسانی است که در خودروسازی مک‌لارن فعالیت دارند. از زمانی که این خودرو در نمایشگاه بین‌المللی ژنو رونمایی شد، بارها مورد تحسین قرار گرفته است. این جایزه مایه ترقی همه در مک‌لارن بوده و منعکس‌کننده کار گروهی فوق‌العاده تیم طراحی در خلق و ساخت خطوط و نسبت‌های زیبای 720 اس است که توانست توجه داوران را به شعار همیشگی ما یعنی «نخست کارکرد و بعد، فرم» جلب کند.»

 

زیباترین خودرو کانسپت: مزدا Concept Vision Coupe

در این حیطه از رقابت‌ها، 10 خودرو شرکت داشتند: آئودی Aicon، ب‌ام‌و i Vision Dynamics، کیا Proceed Concept، لامبورگینی Terzo Millennio، مزدا Concept Vision Coupe، مرسدس‌بنز آ.ام.گ AMG GT Concept، مرسدس آ.ام.گ Project One، Vision Mercedes Maybach 6 Cabriolet، نیسان Vmotion و پژو Instinct.

هیئت‌منصفه پس از ریزش اولیه، 4 خودرو را به دور نهایی رساند: کیا پراسید کانسپ، لامبورگینی ترزو میلنیو، مزدا کانسپت ویژن کوپه و مرسدس آ.ام.گ پراجکت وان. مزدا سال 2016 نیز این جایزه را با خودروی «RX-Vision» از آن خود کرده بود. حال با این جایزه، مزدا می‌تواند نسل بعدی خودروهای خود را با اطمینان بیشتری طراحی کند.

مدیرکل اجرایی مزدا، آقای «ایکوئو مایدا» (Ikuo Maeda) که مسئول طراحی و برندسازی در این شرکت است، با دریافت این جایزه گفت: «ویژن کوپه از انعکاس‌ها برای ابراز نوعی حس سرزندگی سود می‌برد. قدم بعدی در این راه، طراحی کودو است... این خودرو جلوه‌ای ظریف از زیبایی‌شناسی ژاپنی است و انتخاب آن بعد از انتخاب آر.ایکس ویژن در اینجا یعنی «شهر هنر»، بسیار موجب خشنودی ماست. ما می‌خواهیم هویت خودمان را به‌عنوان یک برند ژاپنی حفظ کنیم و برای تمام جهان خودرو بسازیم.»

 

برترین طراح خودرو سال: گری مک‌گاورن از لندروور

جایزه طراح برتر سال که امسال به مدیر طراحی لندروور رسید، نشان‌دهنده میزان تأثیرگذاری او در تمام صنعت خودروسازی است. این جایزه را 15 داور سخت‌گیر از صنایع و رشته‌های مختلف مانند خودروسازی، ورزش، معماری، مد، طراحی، فرهنگ و رسانه انتخاب می‌کنند. در میان این داوران، چهره‌هایی مانند معمار مشهور «ژان میشل ویلموت» (Jean Michel Wilmotte)، متخصص مد «شانتال توماس» (Chantal Thomas)، طراح «آن آسنسیو» (Anne Asensio) و مدیرمسئول مجله «لو پوئن» (Le Point) یعنی «اتیین گرنل» (Etienne Gernelle) حضور داشتند.

مدیر این جشنواره آقای «رمی دوپوا» (Rémi Depoix) اعلام کرد: «هیئت‌منصفه سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی خودرو پاریس، گری مک‌گاورن را برای طراحی شاهکار شگفت‌انگیزی به نام رنج‌روور Velar و همین‌طور تمام تلاش‌هایش در حرفه خود، به‌عنوان بهترین طراح سال شناخته است... یکی از چشمگیرترین دستاوردهای او، کار روی دی‌ان‌ای رنج‌روور بود. کار او با رنج‌روور Evoque آغاز شد. صنعت خودروسازی انگلستان با دیدگاه‌های گری متحول شده و لندروور، داستان شگفت‌انگیز یک موفقیت است. به او و تیمش تبریک می‌گویم.»

گری مک‌گاورن هم در هنگام دریافت این جایزه گفت: «اکنون در زمانه بسیار مثمرثمری در رشته طراحی صنعتی خودرو به سر می‌بریم و انتخاب شدن برای این جایزه از سوی هیئت‌منصفه‌ای از رشته‌های مختلف طراحی، نشان از اهمیت طراحی در زندگی‌مان دارد... تیم من به شکلی خستگی‌ناپذیر برای طراحی و خلق لذت‌بخش‌ترین وسیله‌های نقلیه کار کرده‌اند که مشتری‌هایمان برای یک عمر به آن‌ها دل می‌بندند؛ خودروهایی که با مشتری‌هایمان از نظر احساسی همخوانی دارند.»

 

زیباترین خودروهای داخل‌شهری آینده‌نگر: Italdesign Airbus Pop.Up

پاپ‌آپ که ثمره همکاری شرکت هوا‌فضای ایرباس و طراحان ایتالدیزاین است، درواقع، مرز بین خودروهای خودران و خودروی پرنده ویتول (عمود پرواز/نشین) را برداشته است.

بخش زمینی، خودرویی الکتریکی است و فضای سرنشینان که جداشدنی است، می‌تواند روی بخش زمینی قرار بگیرد یا از آن جدا شود و با کمک ملخ‌هایش، به‌صورت خودکار و بدون نیاز به خلبان پرواز کند. پاپ‌آپ خودروی دووضعیتی زمینی-هوایی است که برای مقابله با ترافیک شهرها طراحی شده است.

نامزدهای دیگر برای دریافت این جایزه عبارت بودند از: هوندا Urban EV ، ایتالدیزاین ایرباس پاپ‌آپ، اسمارت Vision EQ ForTwo Concept و فولکس‌واگن Sedric Concept.

 

جایزه تجربه خلاقانه: رنو Symbioz

سیمبیوز، گل سرسبد خودروهای رنو در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 بود و توانست گامی شجاعانه و فراتر از دیگر خودروهای کانسپت بردارد. این گام، ارائه خودرو به همراه یک خانه به‌عنوان سیستمی کامل بود.

نامزدهای دیگر برای دریافت این جایزه عبارتند از: هوندا Neuv Concept ، اینفینیتی Prototype 9 ، رنو سیمبیوز، رنو RS 2027 Vision Concept.

 

زیباترین طراحی داخلی: DS 7 Crossback

نامزدهای دیگر در این رشته عبارتند از: آلپاین آ-110، ب‌ام‌و X2، دی‌اس 7 کراس‌بک، ولوو XC60

 

نخل طلایی: کارلوس غصن، مدیرعامل رنو،نیسان،میتسوبیشی

توجه: برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ، می‌توانید آن‌ها را در پنجره‌ای دیگر باز کنید یا روی رایانه خود ذخیره کنید.

برچسب ها

مک لارنمزدارنو آلپاینزیباترین خودروهای سال 2017
مطالب مرتبط بیشتر
روسیه با مزدا خداحافظی کرد مزدا تولید شاسی بلند سی اکس-80 را تایید کرد +عکس روسیه با مزدا خداحافظی می‌کند؟ مزدا وابستگی به منابع چینی را کاهش می‌دهد؟ هیوندای کونا 2022 در مقابل مزدا CX-30 2022 مزداMX-30؛ کراس اوور کوچک ژاپنی که جذابیت های بالایی دارد+ عکس مزدا MX-30 PHEV معرفی می شود مزدا MX-30 2022 در مقابل مزدا 2022 CX-30 + عکس مزدا 6 دیفرانسیل عقب رسما از خط تولید خارج شد کراس اوور جدید مزدا خودرو رنگارنگ مک لارن به نمایش در آمد مزدا MX-30 سال 2022 به روز شد + تصاویر مزدا CX-60 رونمایی می‌شود ارزان‌ترین کراس‌اوور برقی دنیا شناخت دسته موتور مزدا با اتوکلاب کرول 2022؛ کوچکترین عضو خانواده مزدا زیر 9 هزار دلار! +عکس مزدا 2 جدید معرفی شد+ عکس مزدا MX-30 در مقابل مینی کوپر S E؛ کدام عملکرد بهتری دارد؟ یک آفرودر جمع و جور، زیبا و تا حدودی سرسخت! فناوری جدید مزدا در تشخیص سلامت راننده هر 83 ثانیه خروج یک خودرو از خط تولید مشترک مزدا-تویوتا مزدا در صدد تغییر ساختار و ایجاد جوینت ونچر جدید با چانگان نسل بعدی مزدا میاتا الکتریکی شد اسپرت ترین خودرو مزدا به بازار می آید آتورا 2022؛ ابرخودروی مک لارن با بیش از 600 اسب بخار قدرت+عکس آلپاین A110S فیلیپه پنتون؛ خودرویی که روح طراحی خود را از سال 1955 تا کنون حفظ کرده است! +عکس مزدا CX-3 مدل 2021 به پایان خط تولید نزدیک می‌شود تاثیر کمبود جهانی تراشه بر تولید 100 هزار خودروی مزدا در سال 2021 مک لارن Speedtail با خصوصیات و ظاهری اسپرت‌تر معرفی شد مک لارن 765 ال تی نسخه هنسی؛ خودرویی با موتور 1000 اسب بخاری +عکس پیرمردان سختکوش ! اف1 و میزبانی یکی از بهترین موتورهای درون سوز تمام دوران +عکس مشخصات جدید هنسی مک لارن 765LT وارثان ناموفق تاج و تخت ابرخودروی مک لارن با موتور 824 اسب بخاری از راه رسید مزدا 3 توربو 2021؛ سدان زیبا و قدرتمند ژاپنی روانه بازار جهانی می شود +عکس مزدا قابل اطمینان ترین برند خودروسازی 2020 هدف‌گذاری بی‌سابقه مزدا برای پساکرونا ضرر 73 میلیون دلاری مزدا به علت ادامه بحران کرونا عرضه مک لارن جدید در 2021 همکاری عظیم مزدا و تویوتا مک لارن "جی تی" 2020؛ نسخه اهلی شده یک هیولای انگلیسی! +تصاویر خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟ وام بحرین به مک‌لارن تجربه رانندگی با اولین مزدا الکترونیکی + تصاویر یک محصول متفاوت از خانواده مزدا! +تصاویر مزدا 3 اسپرت جی تی 2020؛ زیبای ژاپنی با برچسب 27 هزار دلاری! +تصاویر برنامه رنو برای آلپاین مک لارن هم 1200 کارمند خود را اخراج می‌کند با فناوری انحصاری رنگ بدنه و تولید محدود 12 دستگاه! تغییرات مفصل مزدا CX-3 مدل 2019 اروپایی + فیلم درخواست وام 2.8 میلیارد دلاری مزدا موتور برای بیرون رفتن از بحران کرونا اسپیدتِیل؛ یکی از کمیاب ترین محصولات جدید صنعت خودرو! +تصاویر فراخوان ابرخودروی مک‌لارن مک لارن لنزانته؛ وقتی یک تولید محدود "خاص تر" از همیشه باشد! +تصاویر مزدایی که تبدیل به پراید شد! تصاویر مزدا 6 مدل 2023 منتشر شد نگاهی به مک لارن GT +تصاویر سقوط آزاد سود مزدا بررسی فنی مزدا RX-9 + مشخصات معرفی 20 خودروی برتری که در سال 2020 به بازار می‌آیند دومین خودرو فرمان وسط تاریخ مکلارن نگاهی به مزدا 3 مدل 2020 تجربه رانندگی با آلپاین A 110 S جدید + مشخصات افت 30 درصدی سود مزدا رونمایی مزدا از نخستین خودروی برقی خود اولین خودروی الکتریکی مزدا، آش دهان‌سوزی نیست! انقلاب خودروهای دیزلی در راه است رنگین‌کمان‌های چهارچرخ مزدا برترین خودروساز سال 2019 از نگاه مجله Car Dealer شد قیمت خودروهای مزدا در بازار (9 مهر 98) + جدول بازسازی بی‌نظیر مک لارن F1 توسط کمپانی MSO اولین خودروی برقی مزدا ماه آینده رونمایی می شود بررسی فنی مک‌لارن GT + مشخصات اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند همکاری مکلارن و ب‌ام‌و در پروژه آزمایشی بهترین خودروهای روباز 2019 + تصاویر و قیمت به پول ایران مزدا هم به خودروهای برقی روی آورد 10 خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید مک لارن 720S هیبریدی در راه است؛ قدرتمندتر از مدل استاندارد مک‌ لارن GT با موتور 620 اسب بخاری از راه رسید رونمایی از جدید ترین خودروی مسابقات فرمول یک +عکس خودروی لگویی «مک لارن» ساخته شد مک‌لارن سنا جی‌تی‌آر 1.44 میلیون دلاری با 814 اسب بخار کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟ بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال2019 کدامند؟ اهمیت لوازم یدکی خودروهای ژاپنی سوپرکار جدید مک‌لارن رونمایی شد +تصاویر ٩ خودروی ارزان‌تر از پراید را بشناسید مزدا با چه خودروهایی به نمایشگاه توکیو می آید (+عکس) مکلارن F1 در طراحی و ساخت کدام خودروها نقش بسزایی داشته است؟ موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها نگاهی به مک‌لارن 720S مدل2019 +تصاویر اتومبیل سوپراسپورت شرکت مک‌لارن را ببینید +تصاویر 10 خودروی قابل اعتماد 2018 +تصاویر مزدا 3 صفر در بازار چند؟ ابرخودرو دُم‌بُلند! مروری بر ویژگی های خودرو الکتریکی جدید خانواده مک لارن+تصاویر تصاویر خودروی مسابقه ای که با امواج مغز کنترل می شود سبک‌ترین سوپر ماشین مک لارن رونمایی شد +تصاویر مدل‌های مزدا در بازار چند؟ ورزشکارانی از دوران جهش! اعلام کاندیداهای «خودروی سال» 2019 مزدا 3 تیپ 4 با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟ مدل‌های مزدا در بازار چند؟ هراس در بلژیک؛ حادثه برای خودروی آلونسو مزدا CX-9، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس) برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟ نابودی سریع ترین خودروی دنیا یک روز پس از خرید مزدا 270 هزار دستگاه از خودروهایش را جمع آوری می کند رنگ این خودرو برابر با قیمت هوندا سویک است همکاری بهمن موتور و‌مزدا همچنان ادامه دارد پیشرانه های درونسوز نمی میرند تعداد خودروهای ساخته شده توسط مک‌لارن را حدس بزنید یک ایرانی سهامدار مک لارن شد گرانترین خودروهای جهان در 2018 چند میلیون دلار می‌ارزند جهنم سبز رانندگان نابودی کامل مک‌لارن 720 در تصادفی اسرارآمیز نصب پوشش ضدخش بر روی خودروی مک لارن در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی شرایط جدید فروش وانت مزدا 2000 اعلام شد اسباب‌بازی ثروتمندان مک لارن خودروی هیبریدی 1.6 میلیون پوندی می سازد یادبود مک لارن برای یک راننده افسانه ای مزدا در ژنو 2018؛ زیبارویان شرقی اَبَرخودروهای فراموش شده واردات 714 میلیون دلاری قطعات خودرو به کشور نسل به نسل با سدان کامپکت دوست‌داشتنی مزدا؛ روایت «3» در سه نسل! افتتاح ایران خودرو آذربایجان با حضور احمدی نژاد با 730 میلیون تومان در تهران مک لارن سواری کنید آغاز تولید سمند میکروهیبرید برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال 2018 کدامند؟ (+عکس) ادغام مزدا و تویوتا از شایعه تا واقعیت! با 120میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ "مزدا 6" 2019؛ کمی جذابیت بیشتر برای سدان خانوادگی مزدا نوآوری مزدا در حفاظت از رانندگان یادبود مک‌لارن برای یک راننده افسانه ای برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها بازگشت سنا به جاده مک لارن Ultimate Vision GT؛ ابرخودرویی که از 2030 آمده مزدا خودران نمی‌شود نگاهی به وضعیت قطعات یدکی مک‌لارن F1 ؛ لباس نو برای پیرمرد 25 ساله! خودروهای ممنوعه ولی دوست‌داشتنی نزد ایرانیان گردشی در موزه افتخارات مزدا بررسی پروسه طراحی و ساخت نسل اول مزدا MX-5 میاتا؛ به نام ژاپن، با طعم انگلیسی‌ به کام جهان! گُرگی در لباس یک ‌هاچ‌بک! استودیو طراحی خالق مک‌لارن F1 +عکس معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس) ابداع فناوری جدید برای کاهش مصرف سوخت در موتورهای گازوئیلی معرفی سریع‌ترین خودروی " مک‌لارن " تا چند ماه آینده خرید یکی از محصولات MAZDA در بازارهای جهانی چند دلار آب می خورد؟ ماجرای الاغی که ماشین را با هویج اشتباه گرفت +عکس ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید قیمت جدید محصولات گروه بهمن اعلام شد مزدا یک کانسپت موتور دورانی به نمایشگاه توکیو می‌برد مزدا نسخه الکتریکی تمام خودروهایش را عرضه می‌کند هوندا و مک‌لارن جدا می‌شوند افزایش تجهیزات و قیمت مزدا CX-9 برای سال 2018 دوچرخه 43میلیونی مک‌لارن +عکس خودرو مزدا در بازار چقدر آب می‌خورد؟ مک‌لارن 570GT کوپه را ببینید +تصاویر تمام خودروهای مک‌لارن 720S فروش رفتند با 20 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ فناوری جدید مزدا در تولید موتور خودرو مزدا موتورهای جدید فاقد جرقه را معرفی می‌کند همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد تویوتا 5 درصد سهام مزدا را می‌خرد مظنه خودرو مزدا دست دوم در بازار + جدول قیمت خودروهای محبوب بازیکنان لیگ برتر انگلستان نمایش جدیدترین کراس‌اوور مزدا در ژاپن (+عکس) خرید Mazda MX-5 در دبی چند درهم آب می خورد؟ مزدا 19 هزار دستگاه خودرو را فرا می‌خواند مزدا CX-5، جایزه TSP plus را از آن خود کرد مک لارن به دنبال ساخت شاسی های فیبرکربن برای دیگر خودروسازان است بسترن B30 محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه بررسی 10خودرو‌ لوکس جهان فروش مک لارن رکورد زد تزریق هیجان به فصل گرما معرفی اسپایدر جدید مک‌لارن +عکس ســرعت برای سه‌ نفــــر! 10 خودروی گران جهان کدامند؟ (+عکس) مزدا3، مدل 5 درب خود را وارد بازار کرد +تصویر در بازارهای خودروهای دست‌دوم، زانتیا بخریم یا مزدا323؟ مزدا 323 یا سیتروئن زانتیا؟ +مشخصات فنی 10 خودروی خوب با قیمت کمتر از 18 هزار دلار در جهان رکوردشکنی انگلیسی مغرور در جهنم سبز! برترین خودروهای کروک در بازار جهانی (+عکس) قدرتمندترین خودروهای تولیدی جهان (+عکس) مزدا میاتا 250 اسب بخاری شد به احترام ارتش سرخ مزدا؛ خبردار تیونینگ خودروی مک لارن با پر! چرا خودروهای مک لارن همیشه نارنجی هستند؟ نادرترین مک‌لارن F1 را ببینید +تصاویر مزدا CX-5 مدل 2017 را ببینید +تصاویر بازگشت باشکوه آلپاین انتشار تصاویر آلپاین A110 رقیب پورشه 718 کیمن اگر بنز، لامبورگینی یا مک‌لارن ابرپیکاپ بسازند (+عکس) تصاویر و مشخصات فنی خودروهای فراری و مک‌لارن برای فصل 2017 فرمول یک مک لارن 570GT مدل 2017 +تصاویر تفاوت قیمت محصولات گروه بهمن در بازار و کارخانه +جدول همکاری مک لارن و ب ام و در زمینه توسعه نسل آینده موتورها ژاپنی میانسال انتشار تصاویر مک لارن P14 قبل از نمایشگاه ژنو جایزه بهترین عملکرد هفت ساله در شاخص های اصلی بهره وری به مزدا یدک رسید آلپاین؛ برگ برنده رنو برای رقابت با پورشه وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند گرانترین مک لارن جهان با چرخ‌هایی از طلا (+عکس) شاید مک‌لارن جدید این‌شکلی باشد ابر خودروهای 2016 را ببینید (+عکس) پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر این غایبان دوست‌داشتنـــی ! تویوتا و مزدا در چین و آمریکا برای خودروهای معیوبشان فراخوان می‌دهند نسخه تیونینگ کراس اور مزدا CX-5 2017+تصاویر تازه‌وارد مک‌لارن قاتل سوپراسپرت‌ها آشنایان ما در غرب خودرویی که فقط 25 عدد از آن ساخته می شود(+عکس) 13 خودروی اعجاب‌آور تا 2020 + تصاویر دردسر کیسه هوا برای تسلا و مک لارن انتخاب طبقه متوسط مک لارن یک خودروی 720 اسب بخاری در آستین دارد رنو آلپاین؛ خودرویی با موتور 1.8 لیتری و شتاب 4.5 ثانیه قیمت قطعات خودرو مزدا 3 تیپ 3 در بازار+جدول به یک حامی مالی مطرح احتیاج داریم معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا (+عکس) مک لارن گفت و گو با اَپل را تایید کرد لوتوس با قلب فراری با این خودرو مک‌لارن ‌P1 را فراموش خواهید کرد (+عکس) اراده لازم برای مباره با عرضه قطعات تقبلی وجود ندارد قهرمان بادی کلاسیک جهان خودرو مزدا را انتخاب کرد محصول جدید و دونفره مزدا +عکس موتورهای چرخشی در مدل‌های جدید مزدا مزدا 6 مدل 2017 با تمام قدرت وارد می‌شود مفهوم لوگو خودروسازان جهان 5 خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) جدیدهای آلفارومئو، مزدا و بنز در نمایشگاه خودرویی (+عکس) آینده مزدا روی موتورهای دورانی استوار خواهد بود نظاره‌گر مک‌لارن 570Sمدل 2016 باشید +تصاویر جوان جویای نام در میان بازی بزرگان سقف‌های جدید تاشو مزدا (+عکس) نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران مک‌لارن پیشنهاد 1.5 میلیارد پوندی را نپذیرفت اپل به دنبال خرید مک لارن است شهرنشین‌های آسیایــی شکار ابرخودرو جدید مک‌لارن مزدا 2.3 میلیون دستگاه خودرو را فراخواند آغاز فروش مزدا6 جدید مزدا برای 190 هزار شاسی بلند فراخوان داد وقتی مک لارن وانت می‌سازد! +عکس مزدا تولید 1 میلیون میاتا MX-5 را جشن گرفت 10 برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک خاص‌ترین درهای خودرو در جهان (+عکس) پرواز روی جاده‌های شهر مزداهای آینده سبک‌تر می‌شود مزدا به دنبال ارتقای برند خود در جهان جانشین مک لارن F1 در راه است مزدا3 برای مدل 2017 چه تغییراتی کرده؟ ایسوزو وانت بعدی مزدا را می سازد بهترین خودروهای کلاس خانواده در آخرین آزمایش کیا در فکر رقابت با مزدا CX-3 است سیب ایتالیایی زیر درخت ژاپنی رونمایی مک لارن از نسخه فیبر کربنی 675LT اسپایدر قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2016 مک لارن 570GT سال2017 را ببینید +تصاویر نظاره‌گر مزدا CX9سال 2016 باشید +تصاویر داستان یکی از برترین سرمایه‌گذاری‌های خودرویی جهان مزدا هم کراس‌اوور کوپه می‌سازد ... خودرو فوق لوکس با موتور طلا فروش نقدی و اقساطی محصولات گروه بهمن آغاز شد مزدا CX-4 در پکن رونمایی شد مزدا اذعان کرد برنامه ای برای تولید کانسپت RX ویژن ندارد مزدا تصاویر تازه ای از CX-4 را منتشر کرد مزدا 3 با اتاق جدید در ایران +عکس پیش فروش مزدا 3 FL آغاز شد شاسی بلند مزدا در ایران روداستر محبوب مزدا، خودرو سال 2016 شد روداستر محبوب مزدا با سقف فلزی کلاسیک تارگا حضور مزدا CX-4 در نمایشگاه پکن پیش فروش مزدا 3 FL آغاز شد 10 خودرو پرسرعت جهان گران‌ترین خودروهایی که سال 2015 فروخته شدند مک‌لارن 650S GT3 مدل 2016 لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015 موتور دورانی جدید مزدا توربوشارژ است مزدا 264 هزار دستگاه کراس اور CX-5 را فرامی خواند همکاری گروه بهمن با ایسوزو و مزدا افزایش می‌یابد تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ شرکت مزدا یدک پیشتاز در بهره وری گسترش فراخوان ایربگ به 374 هزار خودرو مزدا 5 در ایران نگاهی به CX-5، جدیدترین نسخه مزدا خودرو مک لارن 675LT را ببینید مک لارن 675LT اسپایدر سولد آوت شد مزدا کم مصرف ترین خودرو آمریکا شد اغوا‌کننده‌ترین خودروهای سال 2015 کدامند؟ تمام جذابیت بصری مزدا، در یک قالب پُر هیبت اولین و آخرین پی‌وان تولیدی مک‌لارن در یک قاب بهترین خودرو سال ژاپن انتخاب شد رژیم قدرت برای روداستر محبوب مزدا این خودرو فرمولاوان مک‌لارن با فرامین مغز راننده کنترل می شود مک‌لارن دُم‌بُلند روباز با قدرتی اهریمنی! افسون روداستر های آنتیک در میاتای مدرن مزدا خودرو جدید مزدا را ببینید مزدا میاتای MX5 را ببینید مزدا نسل جدید CX-9 را معرفی کرد خودرو سوپر اسپرتی که فقط 375 نمونه از آن در دنیا ساخته می شود نسل جدید مزدا CX-9 فردا رونمایی می شود مزدا 3 جدید در ایران را ببینید نسخه ممتاز مزدا MX-5 رونمایی شد برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت مک‌لارنی تزئین شده با طلای 24 عیار! «مزدا 3» جایگزین بنزهای پلیس می‌شود مزدا هم ایربگ های "تاکاتا" را کنار گذاشت عنکبوت نقره ای مزدا مزدا RX-Vision روی پلتفرم ارتقا یافته میاتا تولید می شود مزدا مکتب کودو را در مفهومی RX-Vision دنبال کرد مزدا CX-3 را به تایلند برد معرفی خورو جدید مکلارن: 570S Coupe برنامه‌های مک لارن برای اسپایدر 675LT مک‌لارن مدل 2016 میاتایی اسپرتی تر برای ژاپنی های اهل هیجان یادی از میراث روز های دور مک‌لارن یادی از میراث روز های دور مک‌لارن تصاویری از خودرو مک لارن 650S را ببینید رشد 13/5 درصدی تولید وانت در شهریور ماه تولد یک سوپراسپرت در همکاری مک‌لارن و ب‌ام‌و فروش مک‌لارن سوپر اسپرت در ایران داج وایپر در مصاف با مک‌لارن ماشین مزدا MX-5 را ببینید تصاویر محصول جدید «مک لارن» مزدا... با احترام به اهورامزدا... پایان تولید مزدا 5 بدون مدل جایگزین حضور مدل‌های تازه مک‌لارن در پبل‌بیچ مزدا سنت‌شکنی می‌کند خودرو اسپرت مفهومی مزدا در فرانکفورت رونمایی می شود تصاویر نسل جدید مزدا میاتا را ببینید مزدا میاتای 2016 را ببینید مکلارن اعلام کرد که تنها قصد تولید تعداد بسیار محدود 500 دستگاه از مدل منحصر به فرد675LT دارد تصاویری از مک‌لارن 675LT مدل 2016 پکیج تیونینگ اتو اکس برای مزدا میاتا تصاویر ماشین مزدا 6 رقابت مزدا 6 تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات خودروهایی برای «وسواس‌های ایمنی» شاسی‌بلند جدید مزدا چند قیمت خورد؟ اپلیکیشن مزدا برای گوشی‌های هوشمند جنسن باتن راننده تیم مک لارن به آینده بسیار طولانی مدت فکر نمی کند مک لارن 675LT مدل 2016را ببینید تیپ اسپرت مک‌لارن 2016 به بازار می‌آید مک‌لارن بخر یا در آن کار کن کوچکترین نژاد ابرخودروهای مک‌لارن قدرت اهریمنی مک‌لارن دُم بُلند! تصاویر مک لارن 12 میلیون دلاری را ببینید مک‌لارن مدل 540سی به آمریکا نمی‌رود لوئیس همیلتون با اتومبیل جدیدش مک لارن جدید در راه است همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری)
Back to top