بهترین خودروهای کانورتیبل برای تابستان 2017

تزریق هیجان به فصل گرما

عصر خودرو - رانندگی با خودرو در هر فصلی لذت‌های خاص خود را دارد ؛ برخی آب و هوای برفی را برای یک رانندگی آفرود ترجیح می‌دهند اما برخی افراد با نزدیک‌شدن به فصل تابستان و گرما ترجیح می‌دهند یک خودرو کانورتیبل خریداری کنند و از مسافرت و رانندگی با این خودروها و استفاده از هوای آزاد لذت ببرند.

Wednesday 28 June 2017 - 16:00:00

تزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرماتزریق هیجان به فصل گرما

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این مقاله قصد داریم نگاهی به 13 خودرو کانورتیبل برتر در بازار بریتانیا در سال 2017 بیندازیم.

Opel Cascada 
قیمت پایه: 30.798 یورو
یکی از گزینه‌های مناسب برای علاقه‌مندان این کلاس از خودرو‌ها می‌تواند همین مدل از اوپل باشد هر چند که این گزینه یک انتخاب قطعی و صد در صد نیست زیرا رقابت سنگینی در این کلاس وجود دارد. انتخاب کسکِدا به واسطه ارزش خرید بالا و کاربردی‌بودن آن، در حقیقت انتخابی براساس عقل است و اگر بخواهید بر اساس قلبتان و زیبایی‌های یک خودرو تصمیم‌گیری کنید، گزینه‌های بسیار زیباتر اما با قیمت‌هایی بالاتر وجود دارد. می‌توان گفت در نگاه اول این خودرو توانایی رقابت با سایر محصولات آلمانی را ندارد اما با نشستن در کابین آن متوجه می‌شوید که به مقدار قابل ملاحظه‌ای فضا برای 4 سرنشین وجود دارد و ‌می‌تواند یک کانورتیبل مناسب برای خانواده باشد.

Audi A5 Cabriolet 
قیمت پایه: 43.445 یورو
دوست نداشتن و عشق نورزیدن به اتاق کابریوله A5 بسیار سخت است. این محصول آئودی به واسطه بهره‌بردن از کابینی جادار و نرم که فضای کافی برای 4 سرنشین را در اختیار قرار می‌دهد، در کنار رانندگی لذت‌بخش، توانسته در این لیست قرار بگیرد. این خودرو اشتراکات بسیاری با A5 کوپه دارد اما با سفارش سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر، تجربه سواری بسیار نرم‌تر از نسخه کوپه را ارائه خواهد داد.

Jeep Wrangler 
قیمت پایه: 21.449 یورو
هرچند که رنگلر حس یک خودرو کانورتیبل را به صورت متعارف نمی‌دهد اما این آفرودر آمریکایی به عنوان یک خودرو کانورتیبل در این لیست قرار می‌گیرد و نسخه با قابلیت جداشدن سقف آن به صورت 5 سرنشین هم اکنون در حال عرضه است. علاوه بر نسخه‌های با سقف فلزی ثابت، رنگلر به‌صورت سقف فلزی با قابلیت برداشتن پانل‌های دو‌تکه سقف و نمونه‌های دارای سقف پارچه‌ای جمع‌شونده نیز عرضه شده اگرچه جدا کردن در آنها ممکن است حتی تا 15دقیقه نیز زمان ببرد اما با کنار رفتن سقف، حس بسیار خوبی به سرنشینان می‌دهد.

Mercedes-Benz SL
قیمت پایه:  77.727 یورو
به جرأت می‌توان گفت هیچ خودرویی در هیچ رده قیمتی نتوانسته است به خوبی مرسدس بنز از یک نسخه کوپه لوکس، بی‌صدا و نرم به یک کانورتیبل زیبا تبدیل شود. خودروهای اندکی در کلاس کانورتیبل طراحی جذاب و چشم‌نوازی همانند مدل SL دارند. این ساخته مرسدس بنز در این کلاس می‌تواند یکی از گزینه‌های خاص و زیبا برای افراد سختگیر باشد. سقف آن نیز در حالت بسته به صورت شیشه‌ای پانورامیک است و در این حالت نیز می‌توانید از نور کافی و مناسب در داخل کابین بهره ببرید. یک قابلیت جالب به نام MAGIC SKY CONTROL نیز در این خودرو وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید شفافیت سقف شیشه‌ای را به صورت الکترونیکی تنظیم کنید.

Fiat 124 Spider 
قیمت پایه: 22.343 یورو
بزرگ‌ترین مشکل فیات 124 را می‌توان مزدا MX-5 دانست؛ خودرویی که فیات این مدل را بر پایه آن ساخته است. در واقع مزدا MX-5 با چهره‌ای جذاب‌تر و مطمئن‌تر‌ و در کنار رانندگی لذت‌بخش‌تر، می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای خریداران باشد و آنها را از خرید فیات 124 منصرف کند. با این حال ساخته فیات نیز یک خودرو مناسب است و در کنار رانندگی هیجان‌انگیز و بهره‌بردن از کابینی با طراحی جذاب و منحصر‌به‌فرد، حس یک خودرو ایتالیایی را برای افراد القا می‌کند.

Ferrari 488 Spider
قیمت پایه: 243.819 یورو
معمولا انتخاب نسخه کالیفرنیا می‌تواند معقول‌تر باشد چرا که از مدل 488 ارزان‌‌قیمت‌تر بوده، دارای اتاق کاربردی‌تر کانورتیبل است اما برای خاص‌طلب‌ها، فراری 488 گزینه مناسب‌تری است زیرا از سبک بازشو سقف خاص‌تری نزدیک به یک تارگا بهره می‌برد. افرادی که به دنبال هندلینگ عالی و توان عملکردی بالا هستند‌ و به این نکته پی‌ برده‌اند که فراری‌ها برای نهایت لذت در رانندگی طراحی شده‌اند، خریداری یک فراری، به خصوص مدل 488 اسپایدر را مدنظر خواهند داشت.

Audi R8 Spyder 
قیمت پایه: 156.555 یورو
همانند اتاق کوپه R8، نسخه اسپایدر را می‌توان هیجان‌انگیز‌ترین ساخته آئودی دانست و می‌توان آن را یک خودرو تمام‌اسپرت از هر جهت وصف کرد. در نقطه مقابل نیز مصرف سوخت آن به مقدار قابل توجهی بالاست و از جذابیت و دلفریبی بصری خودروهایی مانند لامبورگینی و فراری در این کلاس برخوردار نیست اما در کل ارائه‌دهنده هندلینگ و قدرت بسیار مناسبی است.

Audi TT Roadster
قیمت پایه: 42.018 یورو
یکی دیگر از محصولات جذاب آئودی در این بخش، اتاق رودستر TT است که در تمامی قسمت‌هایش، همانند همزاد کوپه خود، هیجان‌انگیز و قابل‌تحسین است. در زیر این چهره زیبا یک کابین جذاب و با کیفیت قرار دارد. همچنین ارائه سیستم چهارچرخ محرک QUATTRO در کنار گزینه‌های مختلفی برای انتخاب پیشرانه، رانندگی لذت‌بخشی را در این ساخته آئودی برای راننده فراهم می‌آورد.

Porsche 911 Cabriolet
قیمت پایه: 90.921 یورو
با اضافه‌شدن پیشرانه‌های توربوشارژر، تازه‌ترین مدل 911 کابریوله در مدل پایه نیز سریع‌تر و در عین حال، کم‌مصرف‌تر از گذشته شده و همچنان رانندگی با آن آرزوی هر خریداری بوده، طراحی آن مدبرانه‌تر از بسیاری از خودروهای ‌هم‌رده است. همچنین نرم‌بودن سیستم تعلیق آن نیز در حدی است که می‌توانید هر روز با این خودرو به سمت محل کار خود بروید و برای کاربری روزانه نیز از این ساخته پورشه استفاده کنید. جدیدترین نسخه پورشه 911 کبریوله همانند اتاق کوپه 911 بسیار زیبا و اسپرت طراحی شده که البته به زیبایی و اصالت اتاق تارگای 911 نمی‌رسد.

Porsche 718 Boxster
قیمت پایه: 50.064 یورو
نسخه جدید باکستر، این رودستر اشتوتگارتی در حالی با پیشوند 718 عرضه شد که پیشرانه توربو 4 سیلندر جدید واحد مدل 6 سیلندر تخت قدیمی شد. به جرات می‌توان گفت این خودرو از لحاظ توانمندی‌های فنی به واسطه بهره‌گیری از شاسی بازبینی شده و هندلینگ مناسب، یکی از برترین خودروهای این کلاس محسوب می‌شود. علاوه بر تغییرات پورشه در پیشرانه این خودرو که به گفته سازنده، باعث کارآمدتر‌شدن آن شده است، اصلاحاتی در چهره و کابین خودرو اعمال شده ‌که به دلنشین‌تر‌شدن این ساخته پورشه کمک بسزایی کرده است.

Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
قیمت پایه: 117.484 یورو
با قاطعیت می‌توان این محصول مرسدس بنز را یک خودرو مجلل و تمام‌عیار در کلاس خود دانست؛ خودرویی که چهره و امکاناتش حس سوار بودن بر یک خودرو یک میلیون دلاری و بسیار گران‌قیمت را القا می‌کند. هرچند که به اندازه کافی قیمت این خودرو نسبت به سایر رقبا بالاست اما در مقابل خودرویی خاص با چهره‌ای جذاب، در کنار انبوهی از امکانات و تجهیزات است. یکی از امکانات جالب این خودرو سیستم AIRSCARF در دل پشت سری صندلی‌هاست که گرمایش گردن و پشت سر را در هوای سرد، تامین می‌کند.

Mazda MX-5
قیمت پایه: 22.276 یورو
بعد از گذشت چندین سال از تولید MX-5، نسل جدیدی از آن رونمایی شد که از وزن بسیار پایین برخوردار است و همچنان روح نسل‌های قبل را در خود دارد. MX-5 خودرویی است که در این کلاس بهترین لذت و تجربه رانندگی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و به واسطه تجربه خوب مزدا در ساخت خودرو‌های با هندلینگ بالا، این خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌توان گفت یکی از بهترین هندلینگ‌ها را در بین خودروهای معرفی شده دارد. تمامی این موارد در یک خودرو کانورتیبل می‌تواند آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در این کلاس تبدیل کند.

Rolls-Royce Dawn
قیمت پایه: 304.997 یورو
این مدل در حقیقت نسخه روباز رولزرویس رِیث است و  به یاد مدل SILVERDAWN که در میانه‌های قرن بیستم تولید می‌شد، نامگذاری شده است. مهم نیست که خریدار یک خودرو راحت، مجلل، لوکس و بسیار کم‌صدا می‌خواهد یا یک خودرو روباز؛ رولزرویس داون می‌تواند هر دو نیاز را برآورده کند. کم‌صدا‌بودن این خودرو به این معناست که هنگام باز و بسته‌شدن سقف آن، به واسطه استفاده از نوعی دوخت خاص، هیچ‌گونه صدایی از سقف ایجاد نمی‌شود. همچنین رولزرویس ادعا کرده ‌سکوت داخل کابین در حالتی که سقف خودرو بسته است، همانند کوپه مجلل رِیث خواهد بود.

برچسب ها

پورشهاوپلآئودیفیاتمرسدس بنزجیپرولزرویسفراریمزداکانورتیبل
مطالب مرتبط بیشتر
مرسدس بنز شاسی بلند نصفه که 1.3 میلیون دلار ارزش دارد! +عکس فیات برقی سال 2024 آمد پورشه پانامرا 2024 معرفی شد + تصاویر خودرو آلمانی 13 میلیون دلاری +عکس فراری 1962 به حراج گذاشته شد کشف خودوری 100 میلیاردی قاچاق در تهران سود مرسدس بنز کاهش یافت نسل جدید پورشه در راه است ‎فیات 500 وارد سامانه یکپارچه شد رولز رویس 2500 نفر از کارمندانش را اخراج می کند مرسدس جی ال سی63 اس ئی پرفورمنس ؛ این 4 سیلندر بیشتر از 8 سیلندر ارزش دارد! +عکس فروش خودروهای فراری ایتالیا با ارز مجازی کلید خورد افزایش تحویل خودروهای پورشه فروش مرسدس بنز کاهش یافت مرسدس GT63 S E Performance ؛ این یک سدان خانوادگی است یا یک درنده وحشی؟! +عکس اعتصاب به مرسدس بنز رسید جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد +تصاویر سی ال ای مفهومی : معرفی خاص ترین بنز سال های اخیر +عکس فیات 500 به‌زودی در خیابان های کشور هزینه خودروهای برقی همچنان بالا می‌ماند پورشه کاین توربو ئی-هیبرید 2024 ؛ یک خودرو تمام عیار+ عکس رولز-رویس آمیتیست دراپ تیل ؛ فاصله این خودروساز را از جهان ببینید! +عکس جدیدترین مرسدس بنز 2024 معرفی شد +عکس کارخانه سابق مرسدس در نزدیکی مسکو تولید را از سر می‌گیرد افزایش 200 درصدی فروش بنز در مالزی مشکلات ادامه دار صنعت خودرو آلمان با کمبود تراشه مرسدس‌بنز برنده شد چین مرکز فروش خودروهای الکتریکی مرسدس بنز می شود کامیون‌های خودران دایملر وارد فاز تجاری می‌شوند افزایش فروش خودروهای برقی مرسدس بنز اس ام ان600؛ تیونینگ مرسدس اس کلاس نسل جدید با پیشرانه قدرتمند+ عکس بنز از فناوری شارژ تسلا استفاده خواهد کرد بازگشت فیات سیچنتو بعد از 13 سال+عکس فراری جدید آمد قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز توسط مرسدس بنز معرفی شد +عکس جزئیات تازه از خودروهای لوکس وارداتی مرسدس بنز و فرمولی برای جذب همه مشتریان+عکس فیات پاندا کراس؛ ایتالیایی کوچک با چهار چرخ متحرک! +عکس ویژن 11-1؛ بازگشت مرسدس به دهه 70 و تولد آینده ای نارنجی! +عکس پورشه از طرح «میشن‌ایکس» سریع‌ترین ابر خودروی تمام برقی رونمایی کرد+ عکس پورشه کاین اس کوپه؛ شاید آخرین عضو خانواده با مدل 2024+عکس آخرین پورشه 718 با غرش تپنده بنزینی؛ زیبایی وداع با یک هیولا! +عکس آئودی آر اس ئی-ترون جی تی؛ یک خودرو سطح بالای آلمانی +عکس پورشه گران شد مرسدس بنز منصوری پی900؛ شاهزاده صحرا با قلب آتشین! +عکس هشدار مرسدس بنز در مورد قطع روابط اقتصادی با چین مرسدس بنز در سربالایی فراری رکورددار می‌شود؟ مرسدس بنز خیز برداشت چین برگ برنده پورشه شد مرسدس بنز سرعت گرفت "فیات" همیشه یک‌راه جدید دارد پورشه کاین برقی در براتیسلاوا مرسدس بنز سنگ تمام گذاشت آئودی با مدل‌های ارزان، خطر را از سر گذراند مرسدس بنز جی ال سی کوپه 2024؛ این شاسی بلند دیدنی! +عکس مرسدس بنز جی تی63 اس ئی پرفورمنس با چاشنی منصوری! +عکس بازار پورشه گرم شد تفاوت محصولات فیات در دو سوی اقیانوس اطلس مرسدس بنز EQS 450؛ بالاترین امتیاز برای یک کابین راحت! +عکس منتظر آئودی ارزان نباشید فیات پرچم‌دار فروش در بازار ایتالیا درخواست فولکس‌واگن و مرسدس‌بنز از آلمان شرایط نامطمئن اقتصادی سودآوری بنز را تحت تاثیر قرار داد لوکس ترین مرسدس بنز وی-کلاس را اینجا با کلاسن ببینید! + عکس در خط تولید برمن مرسدس بنز چه خبر است؟! + عکس فراری‌های جدید راهی بازار شد کوچولو دوست‌داشتنی ایتالیایی تصادف آئودی و پرتاب یک موشک به خیابان! مرسدس GLE و معرفی جدیدترین های این کلاس +عکس تیپو؛ ایتالیایی مدرن و اقتصادی صدسال با ایتالیایی پرافتخار حضور محصولات غول خودروسازی ایتالیا در ایران با پارسیان موتور سال خوب پورشه فناوری جالب و مفید ژاپنی برای رانندگی با خیال راحت! +عکس فروش عجیب رولز-رویس در سال 2022 فروش 2.05 میلیون خودروی مرسدس بنز در سال 2022 نخستین اروپایی بازار خودرو معرفی شد 2023 سالی سبز برای مرسدس بنز در هند شارژ سریع کامیون‌ها در لس‌آنجلس رونمایی از اولین خودرو برقی مزدا مرسدس بنز سی63 اس ئی-پرفورمنس؛ 100 هزار دلار برای نهایت لذت از یک 4 سیلندر! +عکس مزدا6 نسخه بیستمین سالگرد 2023؛ محصول جدید از یک نسل سومی باسابقه! +عکس پوروسانگ DMC؛ لباسی برای اولین شاسی بلند فراری+عکس خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در تایلند بل001 تیون دیزاین؛ پورشه با لهجه انگلیسی! +عکس فراری متوقف شد فراری هیبریدی آمد رکورد بی‌سابقه سود خودروسازان آلمان واگنیر اس 2024؛ آینده برند جیپ را همین الان ببینید! +عکس برنامه مزدا برای رشد تولیدات برقی رانندگی با پورشه در جاده‌های ناهموار کاهش قیمت بنز در چین حاشیه جدید پورشه‌های مزایده‌ای روسیه با مزدا خداحافظی کرد مرسدس بنز رکورد زد؛ ابرخودروی 100 میلیارد تومانی چه شکلی است؟ آئودی کیو8 ئی-ترون؛ یک شاسی بلند پرچمدار معرفی شد+عکس حراج 9.6 میلیون دلاری ماشین قهرمانی شوماخر توسط فراری فیات سوانیا؛ خودرو یا فرمول پیچیده ایتالیایی از برتونه؟! +عکس ورشکستگی قدیمی‌ترین خودروساز خارجی در چین که جیپ تولید می‌کرد اوپل گرندلند؛ فرمولی جالب برای یک شاسی بلند ساده، زیبا و قدرتمند +عکس پورشه پرواز کرد خداحافظی مرسدس بنز با روسیه سریع ترین خودروی استاندارد قانونی آئودی +عکس مزدا تولید شاسی بلند سی اکس-80 را تایید کرد +عکس مرسدس بنز سرعت گرفت چرا قیمت خودروهای پورشه با وجود تغییر اطلاعات سیلندر تغییر نکرد؟ اسپکتر؛ اولین رولز-رویس الکتریکی یا ترکیب عجیبی از پول با الکتریسیته! +عکس مرسدس‌بنز بدون توجه به اوضاع اقتصاد می‌تازد فناوری جالب خودروهای آلمانی برای کاهش آلودگی هوا +عکس تولید آئودی در آمریکا خودروهای خارجی خارج شده از مزایده در دور دوم تعیین تکلیف می‌شود پورشه‌های 4 سیلندر، 6 سیلندر اعلام شده بود درخشش فروش خودروی مرسدس بنز در دنیای تیره اقتصاد سؤالات تازه درباره خروج عجیب پورشه‌های لوکس از مزایده تصاویر خیره کننده از شاهکارهای 2023 مرسدس بنز ! ای کیو اس 580؛ ماهی لغزان مرسدس بنز و کیفیت مثال زدنی در صنعت خودرو+عکس آئودی کیو4 ای-ترون؛ از زیباترین محصولات روز صنعت خودروی اروپا در کلاس SUV+عکس چرا عرضه اولیه پورشه خیلی زود شکست خورد؟ روسیه با مزدا خداحافظی می‌کند؟ از این مرسدس بنز خاص، فقط 10 دستگاه تولید می شود +عکس شروع تولید کامیون‌های مرسدس بنز در چین عرضه آئودی برقی جدید در 2025 عرضه پورشه در بورس آلمان شاسی بلند 400 هزار دلاری فراری به بازار آمد آئودی آر اس6 اونت و یک پروژه 1200 اسب بخاری! +عکس مرسدس بنز 3600 کارگر را در برزیل اخراج می‌کند مرسدس کلاس G گران شد مرسدس بنز در هند از تسلا جلو می‌زند پورشه‌های برقی به اندازه خودروهای احتراقی می‌شوند تصاویر کابین شاسی بلند مرموز مرسدس بنز منتشر شد! مزدا وابستگی به منابع چینی را کاهش می‌دهد؟ خانواده های پورشه و پییش به دنبال صندلی راننده در گروه فولکس واگن فیات فست بک؛ شاسی بلند جدید در رقابت با فولکس واگن +عکس فراری پورتوفینو ام با جزئیات نوویتک؛ فرمول سریع و زیبای ایتالیایی! +عکس تمجید هیوندایی از پورشه کیو6؛ درشت ترین شاسی بلند آئودی فقط برای چینی ها! +عکس حراج خودروی فراری شوماخر ماکان برقی جدید در راه است مرسدس بنز 1955گران‌ترین خودروی تاریخ تولید مرسدس بنز صعودی می‌شود پورشه رونق گرفت آر اس3 هالک کوچک ABT؛ خودرویی که مهار آن دشوار است! +عکس چرخ فروش مرسدس در چین کم باد شد آئودی RS7 اکسکلوسیو؛ زیبای آلمانی فقط 23 دستگاه! +عکس ب ام و M4 کامپتیشن کانورتیبل؛ بازهم یک محصول فوق العاده از باواریا +عکس ارزشمندترین خودروهای کلاسیک تاریخ کدام‌اند؟ پورشه‌ها متعلق به چه کسانی است؟ تست تصادف ارزانترین سدان لوکس مرسدس بنز! +فیلم آتش گرفتن «بنز» در بزرگراه + عکس خودروهای برقی لوکس مرسدس بنز در راه است فراری هم الکتریکی می‌شود سرمایه‌گذاری آئودی برای افزایش تولید موتور الکتریکی در مجارستان فراری علاقه‌‌ای به تولید خودران‌ها ندارد باتری‌های آئودی در موتور سه‌چرخه‌های هندی سدان مرسدس بنز به روز شد فراخوانی یک میلیون دستگاه بنز در جهان داغ ترین سدان آئودی در سال 2022؛ آتشین، بدون دود! +عکس مرسدس بنز و خداحافظی با پدال کلاچ برای همیشه! جزئیات موتور مرسدس AMG C63 2023 اعلام شد عرضه اولین مدل الکتریکی AMG به بازار نسخه آلمانی برای جنتلمن انگلیسی؛ یک «رولز رویس» خیلی خاص +عکس هیوندای کونا 2022 در مقابل مزدا CX-30 2022 گرانترین خودروی جهان؛ یک مرسدس بنز خاص با قیمتی باورنکردنی! +عکس تولید بنز در ایران دوباره آغاز خواهد شد روح تاریخ در محصول جدید پورشه+ عکس مرسدس بنز و یک محصول لوکس 7800 دلاری! +عکس مرسدس 2022 AMG CLA-Class در مقابل بی ام و سری 8 مقایسه مرسدس S450 با لکسوس LS 500 2022 + فیلم موتور شاسی بلند فراری چند سیلندر است؟ مقایسه مشخصات مرسدس بنز GLA و بی ام و X1 2021 + عکس اولین عضو AMG مرسدس بنز Cکلاس جدید+ عکس خط تولید فوق پیشرفته مرسدس بنز در آمریکا بی ام و سری 7 2023 در مقابل مرسدس بنز کلاسS آسیب جنگ گازی به مرسدس بنز نرسید کاهش 10 درصدی تحویل خودرو و افزایش درآمد مرسدس بنز! مزداMX-30؛ کراس اوور کوچک ژاپنی که جذابیت های بالایی دارد+ عکس توقف سفر ب‌ام‌و و آئودی با قطار از آلمان به چین مزدا MX-30 PHEV معرفی می شود آئودی 2022 A3 در مقابل مرسدس بنز A-Class تجربه جدید فراری هیبریدی با سرعت بیش از 330 کیلومتر! دومین شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز در راه است مرسدس بنز و سدانی که حرکت آن پایانی ندارد!+عکس مرسدس بنز یک شاسی بلند متفاوت 50 هزار دلاری را معرفی کرد+عکس بی ام و 4 سری 2022 در مقابل مرسدس بنز C-Class 2022 پیروز میدان خودروهای الکتریکی کم‌مصرف کیست؟ خودرویی بسیار ارزشمند در میدان رقابت پرچمدارها+عکس راهکار مرسدس بنز برای افزایش فروش خودروهای لوکس مرسدس بنز انتشار دی‌اکسیدکربن را به نصف کاهش می‌دهد؟ مرسدس بنز SL جدید؛ یک رودستر 4 سیلندر بسیار سریع! +عکس شتاب صفر تا صد 2 ثانیه ای جیپ رانگلر برقی مرسدس AMG SL43 با یک موتور توربو چهار سیلندر رونمایی شد سرمایه گذاری پورشه روی سوخت پاک جدیدترین مایباخ اس680 مرسدس بنز با همکاری یک طراح مد! +عکس ماکان T: یک پورشه آرام با مدل 2023 معرفی شد! +عکس کمبود تراشه کارکنان مرسدس بنز را به تعطیلات می‌فرستد! جیپ واگنیر 500 اسب بخاری می‌شود مرسدس GLC 2023 به زودی معرفی می‌شود + مشخصات فنی تعویق عرضه پورشه به علت درگیری در اوکراین تولید رولزرویس Wraith و Dawn در سال 2023 به پایان می‌رسد لکسوس LC در مقابل پورشه 911 شاسی بلند فراری پوروسانگوئه در اولین تیزر رسمی رونمایی شد مزدا MX-30 2022 در مقابل مزدا 2022 CX-30 + عکس مزدا 6 دیفرانسیل عقب رسما از خط تولید خارج شد مرسدس AMG G63 Edition 55 معرفی شد چرا مرسدس بنز ساعات کار در کارخانه را کاهش داد؟ آینده پورشه، خودروهای تمام الکتریکی خواهد بود ناشناخته ترین شاسی بلند آلمانی در چین رونمایی می شود! +عکس خاص ترین پورشه کاررا جی تی جهان که 18 سال فقط 43 کیلومتر حرکت داشته است! +عکس شاسی بلند مرسدس 2023 EQE بدون استتار جاسوسی شد آئودی S 3، 2020 در مقابل 2021 مرسدس AMG A 35 + عکس کراس اوور جدید مزدا تهدید روسیه به ملی کردن دارایی های کمپانی های خارجی برای بنز 2.2 میلیارد زیان به بار می آورد تعلیق تولید فراری برای بازار روسیه فراری یک 6 سیلندر شگفت انگیز را معرفی می کند! +عکس تولید پورشه به دلیل جنگ در اوکراین موقتا تعطیل شد جیپ چروکی جدید؛ ماجراجوی آمریکایی با موتور 4 سیلندر! +عکس پورشه هم از روسیه رفت ون چندمنظوره جدید فیات؛ گزینه ای شاخص برای شهرهای آلوده! +عکس مرسدس بنز G-Class Edition 550 معرفی شد جیپ برقی هم در سال 2023 وارد بازار می شود خط تولید یکی از نمادهای صنعت خودروی آمریکا مزدا MX-30 سال 2022 به روز شد + تصاویر فِراری تقلبی 1.8 میلیون دلاری! +عکس هر آنچه نیاز است از فیات 500 X سال 2022 بدانید + تصاویر برنامه مرسدس بنز برای راه‌اندازی خطوط تولید خودروی برقی معرفی و بررسی آئودی 637 اسب بخاری + تصاویر خیز بلند الکتریکی بنز با دو محصول جدید تولیدکننده محصولات بنز و هیوندای در چین را بشناسید معرفی اینفینیتی QX 50 سال 2022 با تکنولوژی بیشتر از نسل قبل + تصاویر ثبت یک شاهکار دیگر از خودروساز آلمانی که روانه خیابان ها می شود +عکس مرسدس AMG EQE 2023 ارتقا یافت چراغ سبز چین به جوینت ونچر 3.3 میلیارد دلاری SL 800 R؛ این مرسدس متفاوت و غیر قابل کنترل! +عکس مزدا CX-60 رونمایی می‌شود رقابت دایملر با تسلا کره جنوبی مرسدس بنز را 17 میلیون دلار جریمه کرد تولید شاسی بلند فراری Purosangue برای سال 2022 تایید شد مرسدس بنز می گوید در محصولات برقی جدید از قارچ استفاده می کند کارنامه فراری، خودروساز لوکس ایتالیایی در سال 2021 دایملر ای.جی آلمان به طور رسمی به مرسدس بنز تغییر نام داد رنگید؛ خودرویی از جیپ برای سال 2022 با 185 اسب بخار قدرت مرسدس E-class، خودرویی به روزشده برای سال 2022 با 255 اسب بخار قدرت همکاری دو هم وطن و خلق یک هیولای سیاه پوش! +عکس جشن پورشه طراحی برجسته ایتالیایی یا کپی کامل ژاپنی! + عکس توقف عرضه محصولات استیشن بنز نسخه پلاتینیوم کاین 2022 بروزرسانی می شود+ عکس معجون گران قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس! +عکس فیات 500 برقی برای سال 2022 معرفی شد+ عکس ارزان‌ترین کراس‌اوور برقی دنیا ترکیب استالونه و منصوری؛ زیباتر، قویتر و کمیاب! +عکس مرسدس EQS 53؛ اولین خودروی تمام الکتریکی AMG با قدرت 649 اسب بخار فروش دوبرابری پورشه تایکان در سال 2021 شناخت دسته موتور مزدا با اتوکلاب وقتی همه چیز شایسته نام و شهرت یک برند باشد! +عکس بی‌ام‌و بعد از 7 سال از بنز سبقت گرفت! نسخه ویژه منصوری برای اماراتی ها کرول 2022؛ کوچکترین عضو خانواده مزدا زیر 9 هزار دلار! +عکس خلاقیت جالب پورشه در تولید یک خودروی جذاب که ناکام ماند! +عکس تحفه ایی کمیاب برای طرفداران ب ام و +عکس بررسی جزئیات مرسدس AMG C43 سال 2022 با 385 اسب بخار قدرت خودروی خاص نخست وزیر کویت وارد حراج می شود؛ فقط 888888 دلار! +عکس لکسوس IS 2022 معرفی شد خودروی جدید کره ای، حریفی جدی برای اس-کلاس مرسدس بنز! +عکس مزدا 2 جدید معرفی شد+ عکس سامانه نیمه‌خودران بنز مجوز گرفت چشم‌انداز سودآوری مرسدس بنز کانسپت شرکت مایباخ "مرسدس" از "تسلا" سبقت گرفت! مزدا MX-30 در مقابل مینی کوپر S E؛ کدام عملکرد بهتری دارد؟ آئودی A6 آلرود 2022، خودرویی با عملکرد بالا حتی برای آفرود! شورِ GTS برای پورشه تایکان رنگ‌های جدید برای پورشه رونمایی مرسدس بنز از کارآمدترین محصولش فراری دیتونا SP3 با 828 اسب بخار رونمایی شد یک فراری خاص برای یک مشتری خاص+عکس کت و شلوار جدید برای سدان لوکس آئودی +عکس قطعه سازان ایرانی به بنز و بی ام و صادرات دارند RS6 E-Tron خودرویی کاملا الکتریکی از آئودی برای سال 2023 مرسدس AMG E53 2022 خودرویی متفاوت با 429 اسب بخار+ عکس یک آفرودر جمع و جور، زیبا و تا حدودی سرسخت! ماهیندرا روکسور 18 هزار دلاری با طراحی 1940 میلادی! +عکس پورشه 60 ساله زاگاتو با برچسب قیمت 600 هزار دلاری! +عکس فناوری جدید مزدا در تشخیص سلامت راننده هر آنچه نیاز است از مرسدس بنز 2021 E-Class واگن بدانید لوگوی معروف بنز از کجا آمده است؟ با مرسدس 2022 AMG CLA-Class بیشتر آشنا شوید پیش‌بینی مدیرعامل آئودی درباره ادامه بحران جهانی تراشه تا تابستان 2022 هورش A8، اس کلاس مرسدس بنز را به چالش دعوت می کند! +عکس اس ال(SL) جدید؛ حریفی سخت برای بزرگان صنعت خودرو+عکس جدیدترین محصول شرکت مرسدس بنز با 268 اسب بخار قدرت به بازار می آید تحویل کالا به همراه پاکسازی هوا با ون الکتریکی "مرسدس" سرقت بنز با استفاده از جرثقیل نیسان تایکان 2022 خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه+ عکس کادوی تولد 500 هزار یورویی زلاتان برای تولد 40 سالگی‌اش! مرسدس به تراشه‌های گران‌تر مهاجرت می‌کند نتیجه تلاش آئودی برای یک محصول «میان رده» تایکان تمام برقی بیشتر از 911 پرچمدار پورشه می فروشد مقایسه آئودی Q5 با ولوو XC60 دفاع آئودی از خودروهای برقی هر آنچه نیاز است از EQS 2022، جدیدترین و سریع‌ترین خودرو مرسدس بنز بدانید! پورشه ماکان 2022 با طراحی متفاوت و پیشرانه جدید معرفی شد+ عکس نگاهی کوتاه به رولزرویس داون 2021 با 563 اسب بخار قدرت! مرسدس مایباخ GLS ادیشن 100 معرفی شد+ عکس هر 83 ثانیه خروج یک خودرو از خط تولید مشترک مزدا-تویوتا مهم ترین شاسی بلند مرسدس بنز معرفی شد+ عکس اولین خودروی تمام برقی "رولزرویس" در سال 2023 وارد جاده می‌شود انتظار طولانی مشتریان مرسدس بنز خانه‌تکانی خودرویی پس از کرونا مگلوب تاییدیه بنز آلمان را گرفت مدل لوکس آئودی مرسدس بنز دست ساز و برچسب قیمت 75 هزار دلاری!+عکس گرند اسفیر؛ آینده "آئودی" را امروز ببینید! +عکس پیش‌بینی دایملر از ضربه سخت بحران جهانی تراشه به فروش خودروهای مرسدس در خودروهای آینده گرای آئودی بعضی از دکمه ها فیزیکی می مانند مرسدس بنز و رونمایی از یک قویترین: " آ ام گ جی تی 63 اس ایی پرفورمنس" +عکس اوپل راکس-ایی؛ بدون نیاز به گواهینامه و یک گزینه جذاب برای شهرهای شلوغ! +عکس مزدا در صدد تغییر ساختار و ایجاد جوینت ونچر جدید با چانگان کامندر 2022 شاسی بلندی غول پیکر از خانواده جیپ مرسدس G کلاس هم برقی شد؛ شاسی بلندی کلاسیک، اما کاملا مدرن! گرند واگنیر 2022؛ شاسی بلند درشت اندام جیپ با حدود 5.5 متر طول +عکس رولز-رویس گوست نسخه منصوری؛ از پرتغال ماندارین تا 1020 نیوتن متر گشتاور! +عکس اسکای اسفیر؛ تفسیر خودروساز آلمانی از آینده با نگاهی به دهه 30 میلادی! +عکس مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس مرسدس بنز S680 گارد مدل 2022؛ فرمول لوکس و فناناپذیر آلمانی برای مشتریان خاص+عکس محصول جدید فراری با سقف متحرک می‌آید ماجرای پورشه‌های وارداتی در نوشهر به کجا رسید؟ فِراری اف 12 برلینتا مبدّل به هیولای قرمز! +تصاویر EQB 2023؛ خودرویی فوق لوکس از مرسدس بنز سدان زیبای آلمانی با پیشرانه سبز +عکس فراری "اف 12 برلینتا" تبدیل به هیولای قرمز می شود! +عکس "پورشه" رقیب جدید ایلان ماسک و جف بزوس! امکانات بیشتر در سوپر اسپورت برقی خودروی Ferrari SF 90 Stradale سرمایه گذاری 40 میلیارد یورویی بنز برای رقابت با تسلا برترین خودروهای 2021 تام کروز و حراج پورشه 928 کوپه که همبازی او بوده است! +عکس EQS جدید؛ امضای اختصاصی مرسدس بنز برای نسل آینده خودروها+ عکس آئودی 2022 RS Q E-Tron کاملا الکتریکی برای آفرود رونمایی شد شرکت آئودی دست به ساخت موتوری جدید زد مرسدس بنز تمام برقی می شود! پورشه ماکان 2022؛ معرفی یک پرچمدار و حذف تریم توربو+عکس طراحی غیررسمی مرسدس GLE فیس لیفت با چراغ‌های کلاس S مایباخ پولمان 600؛ پیشنهاد 2.75 میلیون دلاری برای این مرسدس 46 ساله! +عکس رونمایی رسمی از پورشه کاین توربو جی‌تی 2022 اوپل استرا 2022؛ یکی از زیباترین های کلاس هاچ بک در بازار جهانی +عکس فراخوانی 43 هزار خودروی برقی پورشه به دلیل نقص در باتری شرکت جدید بوگاتی ریمک تاسیس شد پورشه کاین توربو GT؛ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! +عکس کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) پورشه خودروهای لوکس برقی خود را به دلیل مشکل نرم افزاری فراخواند کامیون برقی بنز به بازار آمد الگند EL1؛ رونوشتی مدرن از یک خودروی آلمانی پس از 37 سال! +عکس مرسدس AMG GLB 35 چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس جیپ در صدر لیست وطن‌پرستانه‌ترین برند‌ها در آمریکا فراری از خودروی هیبریدی 320 هزار دلاری خود رونمایی کرد نسل بعدی مزدا میاتا الکتریکی شد آئودی زمان توقف تولید موتورهای بنزین سوز را مشخص کرد منصوری G63؛ رونوشت 850 اسب بخاری تیونر برجسته از شاسی بلند اشرافی مرسدس بنز +عکس پورشه به زودی در مورد آینده بوگاتی تصمیم می‌گیرد سرمایه‌گذاری مشترک پورشه و شرکت آلمانی برای ساخت باتری خودروهای برقی برابوس راکت 900؛ فرمول آتشین تیونر آلمانی برای مرسدس بنزی که غیر قابل کنترل است! +عکس جیپ گرند چروکی L مدل 2022؛ یکی از بهترینهای کلاس شاسی بلند با 3 ردیف صندلی +عکس پورشه 911 جی تی3 تورینگ مدل 2022 رونمایی شد+ عکس اسپرت ترین خودرو مزدا به بازار می آید ویرایش ژاپنی از اسب سیاه ایتالیایی محدود به 10 دستگاه! سرقت اطلاعات 3.3 میلیون مشتری آئودی و فولکس واگن در آمریکا فراری با مدیر عامل جدید خود پا به دنیای فناوری‌های نوین می‌گذارد مرسدس بنز نمایشگاه های خود را در اروپا می فروشد اولین شاسی بلند تاریخ فراری پا به جاده می گذارد پورشه 2022 911 GT3 PDK یکی از قدرتمندترین خودروهای دنیا مرسدس AMG E63 S با قدرت 940 اسب بخار رونمایی شد آروس سنات؛ معجون "NAMI" از انگلیس تا آلمان! +عکس 2022 Q4 e-tron؛ شاسی بلند برقی از آئودی با 295 اسب بخار قدرت میلیاردر ژاپنی و یک نسخه سفارشی از رولرز-رویس فانتوم با چاشنی ارمس! + عکس اف40؛ جذاب ترین سرخ پوش دهه 90 ایتالیا و تحفه ای که با فراری ماندگار شد خاطره انگیزترین خودرو اروپایی پرقدرت تر شد ب ام و ام4 کامپتیشن کانورتیبل اکس درایو 2022؛ عنوان طولانی باواریایی ها برای معرفی یک اولین +عکس بوت تیل؛ گران‌ترین خودرو رولزرویس از ابتدا تاکنون+عکس آغاز تحقیقات درباره افت برق پورشه سفری در زمان با BYD F8؛ اولین کوپه کانورتیبل بازار چین+عکس مزدا CX-3 مدل 2021 به پایان خط تولید نزدیک می‌شود جدیدترین ون مرسدس با فناوری جدید+ عکس تاثیر کمبود جهانی تراشه بر تولید 100 هزار خودروی مزدا در سال 2021 انتشار عکس های جدید از مرسدس مایباخ S-V80 -6 S680 خودروی 5 هزار دلاری چینی و طراحی مشابه مینی های محبوب جهان! رای گیری برای نامگذاری شاسی بلند "بی نام" فیات در برزیل! +عکس پورشه تمام‌برقی در راه است خودروی فیات تورو 2022 با رم 1000 رونمایی شد رولزرویس Wraith با قدرت 700 اسب بخار رونمایی شد+ تصاویر در سال 2022 با چه خودرو‌های برقی می‌توان رانندگی کرد؟ + تصاویر Xingyue L؛ کراس اوور جدید جیلی با نگاهی به آئودی و سطح 2 رانندگی خودران +عکس هاچبک اروپایی صفر فقط 3 میلیون تومان! خودروی برقی فراری در راه است کدام شاسی بلند‌های برقی در سال 2021 به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر دگردیسی از بنزینی به برقی و جایگاه مرسدس بنز اسب در حال شیهه ای که هنوز بدون سوارکار مانده رونمایی از پرچمدار جدید بنز نسل بعدی مرسدس کلاس E کارآمدتر و پیشرفته‌تر از قبل باتری مرسدس بنز ای ام جی هیبریدی، با نیروی حاصل از دریفت دوباره شارژ می شود پورشه 718 برای خسارت احتمالی موتور فراخوانده شد اولین مرسدس بنز 2022 CLS با ظاهر و فرمان جدید+ عکس انتشار تصاویر رسمی از داخل کابین مرسدس بنز ای کیو اس 2022 فراخوان فولکس واگن برای خودروهای آئودی در آمریکا به علت نقص کیسه هوا تصمیم انقلابی آئودی؛ نقطه عطف در صنعت خودروسازی آلمان وولف: ماشین جدید مرسدس مشکل دارد پیرمردان سختکوش ! ایی-ترون جی تی کواترو مدل 2022؛ طراحی فوق العاده آلمانی برای یک سدان اسپرت +عکس فراری 812 استالونه؛ ویرایش منصوری از هیولای خیابانی ایتالیایی! +عکس سقوط محبوبیت 5 برند خودرویی در یک دهه مرسدس AMG GT چهار درب هیبریدی تأیید می‌شود عرضه جیپ گراند چروکی 2022 به بازار با پنج صندلی خدمات ویژه ایران‌خودرو به دارندگان مرسدس بنز اعتراض قبیله چروکی به جیپ رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022 بی‌میلی پورشه به ساخت کارخانه در چین فراری 812 جی تی اس؛ 51 اسب بخار بیشتر با تیونینگ نوویتک +عکس ماجرای پورشه مارادونا از ایتالیا تا حراج در پاریس+ عکس شرکت خودروسازی دایملر-بنز 1.29 میلیون خودرو را فرا می‌خواند بنزی که 25 سال پیش قیمتش طی یک سال 4برابر شد از هیولای 4 سیلندر ویژه پیست تا الهام بخشی برای محصولات استاندارد شهری آشنایی با انواع خودرو های پورشه موجود در ایران تیونینگ منصوری برای مرسدس- آ ام گ جی63 مدل 2021+عکس مایباخ Xenatec؛ حراج نسخه اختصاصی قذافی از یک محصول فوق کمیاب+عکس تصاویر جاسوسی مرسدس EQE در خیابان‌ها منتشر شد ماجرای استاندارد نبودن خودروهای بنز، بی.ام.و و پورشه در ایران ترکیبی از همه ویژگی های برتر مرسدس بنز در یک استیشن ثبت سریع‌ترین رکورد سدان توسط جدیدترین محصول پورشه آغاز فروش فوری فیات دوکاتو+قیمت و شرایط هر آنچه نیاز است از مدل پایه پورشه تایکان 2021 بدانید F8 Tributo نوویتک؛ اسب بخار بیشتر برای هیولای ایتالیایی! +عکس وارثان ناموفق تاج و تخت فراری اف355 اسپایدر "آقای سوپرمن" برای فروش عرضه می شود! +عکس آئودی A4 فیس‌لیفت در هند عرضه می‌شود ایزدرا کومندتوره 112 آی؛ یکی از کمیاب ترین خودروهای جهان با قلب مرسدس بنز! +عکس خودروی جدید فیات و ابارث ادغام فیات و پژو نهایی شد تغییرات چشمگیر در طراحی آئودی A4 2021 احتمال زیاد انتخاب مدیر فعلی فیات برای تصدی ریاست فراری مدیرعامل فراری کناره گیری کرد A3 اسپرت بک 45 TFSI؛ جدیدترین هاچ بک آئودی رونمایی شد+عکس هوفله دیزاین و تغییراتی برای شاسی بلند لوکس مرسدس بنز+عکس رولز-رویس گوست 2021؛ سدان لوکس انگلیسی با سابقه ای از 1906 میلادی +عکس خودروی 180 هزار دلاری که نمایشگر سیستم سرگرمی روی داشبورد ندارد! +عکس پاداش کرونایی دایملر به کارکنان آلمانی هتل لوکس سری 7 "ب ام و" در آفریقای جنوبی! +عکس آئودی خود را برای داکار 2022 آماده می کند یک کابین فوق لوکس و چالشی اساسی برای رولز-رویس و بنتلی +عکس لباسی از فیبرکربن و یک نسخه آتشین برای پیشرانه +عکس مزدا 3 توربو 2021؛ سدان زیبا و قدرتمند ژاپنی روانه بازار جهانی می شود +عکس مزدا قابل اطمینان ترین برند خودروسازی 2020 مرسدس سیتان جدید در راه است هدف‌گذاری بی‌سابقه مزدا برای پساکرونا معرفی آئودی اس کیو5 مدل 2021+عکس رونمایی از بنز کلاس s جدید افزایش قیمت محصولات آئودی در هند فراخوان مرسدس بنز E ضرر 73 میلیون دلاری مزدا به علت ادامه بحران کرونا چشم‌انداز فراری‌های برقی امید آستون‌مارتین به مرسدس گلادیاتور ویلیز 2021؛ ویرایشی جدید از یک بیراهه نورد باسابقه +عکس شرایط فروش منعطف جدید پرشیا خودرو برای خودروهای ب ام‌ و و مینی و برندهای وارداتی رولز-رویس ریث نسخه "زمین"؛ سفارشی خاص از خاورمیانه! +عکس همکاری دو غول بزرگ در صنعت 800 میلیارد دلاری بنز بزرگترین سهامدار برند انگلیسی آستون مارتین می شود راکت 900؛ مرسدس بنز 515 هزار دلاری فقط 10 دستگاه! + عکس فیات 500e نسخه 1+3؛ طراحی جدید برای نوستالژی ایتالیایی! +عکس پورشه پانامرا توربو اس ایی-هیبرید 2021؛ سدان لوکس آلمانی قدرتمندتر از همیشه +عکس جدیدترین محصول اوپل را بشناسید+تصاویر ادامه درگیری جی‌ام و فیات‌-کرایسلر همکاری آئودی و فاو گمرک ترخیص 1048 دستگاه سواری پورشه را تکذیب کرد مرسدس 6خودروی برقی جدید تولید می‌کند خداحافظی بنز با خودروهای دنده ای پیرمردها مُچ می‌اندازند! آبونمانی شدن خدمات در خودروهای لاکچری نفوذ در دل کودکان به روش مرسدس بنز گرانقیمت‌ترین ماشین کلاسیک جهان چه و کجاست؟ اسپرت مشکی پوش با توربو دوقلوی 8 سیلندر واردات 700 پورشه توسط پیرزن به دلیل نقص دولت بود سوءاستفاده از کارت بازرگانی یک پیرزن برای واردات 700 پورشه لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟ جریمه 2.2 میلیارد دلاری به خاطر کلاهبرداری در آلایندگی خودروها ماجرای ورود خودرو فراری به گمرک آستارا جایگاه ویژه خودروی سدان در برنامه مرسدس بنز تبدیل مرسدس بنز اسپرینتر به خانه متحرک! +تصاویر منهارت پرفورمنس و رونمایی از یک پورشه با 1090 نیوتن متر گشتاور!+ تصاویر صفر تا صد ساخت مرسدس بنز کلاس A رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز خط تولید مرسدس بنز را ببینید + فیلم ورود 1800 مرسدس بنز برقی به ناوگان آمازون بهترین خودرو مرسدس بنز چه قابلیت هایی دارد؟ برنامه‌های برقی جیپ آغاز تحقیقات داخلی در پورشه فروش مرسدس بنز 12 سیلندر مایکل جردن+ تصاویر رکورد حراجی آنلاین خودرو شکست فراخوان 30 هزار مرسدس‌بنز رد شکایت جنرال‌موتورز علیه فیات مرسدس بنز و انتشار جزئیات کابین جدید S کلاس+ تصاویر اعلام قیمت آئودی‌های جدید همکاری عظیم مزدا و تویوتا راه اندازی کارخانه جدید پورشه در اسلواکی تحقیقات از حریق در محصولات فیات پیگرد قانونی مدیران آئودی پورشه 911 تارگا 4؛ خودرویی که باتوجه به مکانیسم سقف نامگذاری شده است! +تصاویر کرونا عرضه محصول جدید فراری را به تاخیر انداخت آئودی آر اس7 با طراحی خاص بدنه و تیونینگ 962 اسب بخاری+تصاویر کورس شاسی بلندهای فولکس با هم گلادیاتور 6X6؛ آفرودر آخرالزمانی 150 هزار دلاری! + تصاویر ماکان توربو 2020؛کراس اوور خوش ساخت آلمانی در لباس قرمز کارمین! +تصاویر ابتکار آئودی در برق‌رسانی به منازل ایمنی فوق پیشرفته در بنز کلاس اس معرفی و بررسی جیپ رانگلر روبیکن 2021 اثر درازمدت کرونا در آئودی برنامه پورشه برای دوران قرنطینه خط تولید هوشمند کارخانه پورشه 911 را ببینید + فیلم ابر شاسی‌بلند برقی آئودی اعلام نام فرزند فیات و پژو رونمایی از تصاویر مرسدس بنز کلاس اس 2021 هیولای قدرتمند و یک رکورد در کمپانی آلمانی! آئودی R8 V10 RWD با ویژگی های جدید وارد بازار می شود فراخوان آئودی در استرالیا پورشه قیمت محصولاتش را کاهش داد مشهور ترین خودرو دنیا را بشناسید+ تصاویر خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟ کاهش قیمت محصولات پورشه تولید آئودی کیو 5 هیبریدی شرکت خودروسازی فیات با پژو ادغام می‌شود گران ترین خودروی لوکس دنیا را بشناسید لوما دیزاین و یک بسته 38 هزار یورویی برای قویترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر تجربه رانندگی با اولین مزدا الکترونیکی + تصاویر اصرار جی‌ام بر شکایت از فیات اوپل موکا-ایی 2021؛ کراس اوور جدید با ویژگی هایی نزدیک به پژو 2008 +تصاویر اعطای وام بی‌سابقه به فیات نسخه گرانترین آئودی RS 7 معرفی شد مرسدس و انویدیا سیستم خودران خودرو می سازند آزمایش نخستین فراری هیبریدی فراخوان آئودی استرالیا فراخوان جیپ چروکی در آمریکا کلاس سالون و استیت با تپنده پرقدرت 8 سیلندر+تصاویر خداحافظی بنز و بی‌ام‌و از هم! یک محصول متفاوت از خانواده مزدا! +تصاویر توقیف بنز 100 میلیاردی در پایتخت رنگی خاص برای فراری 812 سوپرفست DMC پورشه کاین جی تی اس 2021؛ کراس اوور لوکس آلمانی قیمت خورد! +تصاویر تست پورشه 911 در اتوبان + فیلم فولکس‌واگن و آئودی؛ همچنان پشت درهای بسته مکزیک سرمایه‌گذاری مرسدس در هوش مصنوعی انزو؛ رکورد حراج آنلاین فِراری را شکست!+تصاویر مزدا 3 اسپرت جی تی 2020؛ زیبای ژاپنی با برچسب 27 هزار دلاری! +تصاویر رونمایی از خودروی برقی جدید آئودی بررسی کشتی لوکس آئودی، A 8 پلاگین هیبرید 2020 فروش "ون برقی مرسدس بنز" آغاز شد! سرمایه‌گذاری 480 میلیون دلاری بنز در شرکت باطری‌سازی چینی پرفروش ترین خودروی الکتریکی در نروژ کدام است؟ معرفی خودرو c200 بنز تغییرات مفصل مزدا CX-3 مدل 2019 اروپایی + فیلم معرفی خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش اخراج 9000 نفر از کارکنان رولز رویس مرسدس بنز آ ام گ C63 S مدل 2020 معرفی شد+ تصاویر خاص ترین مرسدس بنز اس-کلاس فقط 130 دستگاه! +تصاویر درخواست فیات برای کمک دولتی تداوم تعطیلی کارخانه مرسدس بنز در آمریکا مرسدس- بنز چگونه برای چهارمین سال متوالی" بزرگترین سازنده خودروهای لوکس در جهان" لقب گرفت؟ نسخه جدیدی از مرسدس بنز CLS 260 + فیلم درخواست وام 2.8 میلیارد دلاری مزدا موتور برای بیرون رفتن از بحران کرونا فراخوان آئودی در استرالیا یک مرحله بالاتر برای سریع ترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر طراحی خودرو بعد از کرونا متحول می شود فراری پسر صدام در معرض فروش قرار گرفت مرسدس اوراقی با یک میلیون دلار حراج شد! بازار خودروهای پورشه هم کساد شد! نگاهی به جیپ گلادیاتور +تصاویر رولز رویس 15 درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند ​عقب نشینی آئودی از سیستم «ترافیک جم پایلوت» ​خروج آئودی از مسابقات تورینگ آلمان ‌بازار چین در حال جان گرفتن است معرفی آئودی A3 سدان 2021 + تصاویر فراری دو محصول جدید عرضه می‌کند اقدام آئودی در فاصله‌گذاری اجتماعی جدال نفس‌گیر جگوار اف تایپ و پورشه 911 +فیلم مزدایی که تبدیل به پراید شد! فراری از کارمندانش تست کرونا می گیرد تصاویر مزدا 6 مدل 2023 منتشر شد افت فروش پورشه در بازارهای جهانی خدمت‌رسانی پورشه به کادر درمانی کانادا تجربه رانندگی با آئودی 2020 + فیلم بررسی فنی پورشه 911 توربو S کوپه 2021 فراخوان مازراتی به دلیل سرعت گرفتن بی موقع خودرو افزایش سهام شرکت فراری به رغم شرایط بحرانی کرونا دو جایزه برای پورشه تایکان نگاهی به آئودی RS6 +تصاویر جی ال اس580؛ شاسی بلند درشت اندام 2020 مرسدس با پیشرانه 8 سیلندر+تصاویر ادامه توقف فعالیت‌های فراری استرادا؛ وانت 13 هزار دلاری فیات+تصاویر نگاهی به کوپه آئودی R8+تصاویر بازگشایی کارخانه‌های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا! خلاقیت ایتالیایی و یکی از جذاب ترین پلتفرم های خودرویی آلمان!+تصاویر نگاهی به فراری F8 توربو 2020 معرفی یک نسخه ویژه از "پورشه 911 توربو اس" پیش از ارائه به بازار! +تصاویر بازار خودروهای پورشه در کدام کشورها داغ‌تر است؟ کارلِکس دیزاین؛ از شاسی بلند G تا قایق لوکس مرسدس بنز! +تصاویر نگاهی به آئودیQ7 +تصاویر تجربه رانندگی با آئودی A3 جدید مدل 2020+ فیلم معرفی جیپ کامپس های آلتیتیود 2020 قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان تیونینگ برای یک محصول ناموفق! + تصاویر بررسی فنی مرسدس بنز اسپرینتر مدل 2020 + فیلم فراخوان مرسدس بنز در استرالیا بررسی اوپل واکسهال کورسا جدید + فیلم بررسی خودرو‌های درگ آئودی S 3، مرسدس CLA 35 AMG و مینی کلابمن JCW + فیلم چرخ‌های تولید کارخانه خودروسازی فراری متوقف شدند نگاهی به مرسدس بنز A220 +تصاویر اولین تجربه رانندگی با مرسدس-ای ام جی GLS 63+ فیلم معرفی اسپرینتر 2020؛ خودروی همه کاره مرسدس بنز مدل جذاب و دیدنی پورشه +تصاویر وقتی ایی-کلاس مرسدس بنز تبدیل به وانت می شود! دانستنی‌هایی درباره خالق مرسدس بنز بررسی جدید پورشه تایکان توربو S+ مشخصات معرفی سه مرسدس هیبریدی ب ام‌ و و پورشه خودروهای جدید خود را آنلاین معرفی کردند مشخصات فنی آئودی RS 6، ب‌ام‌و M 5، مرسدس E 63 و پانامرا توربو S آخرین مقاومت فیات پورشه و یک اثر انگشت 8 هزار دلاری!+تصاویر خط تولید خودروی برقی آئودی متوقف شد! آئودی به فکر یک خودروی برقی جدید است مشخصات پورشه حراج شده ساموئل اتوئو معرفی و بررسی سوپراسپرتی سفارشی به نام فراری P80-C سقوط آزاد سود مزدا بررسی فنی مزدا RX-9 + مشخصات جیپ دوچرخه بیراهه نوردی می‌سازد ساخت کارخانه اوپل در آلمان تولید پیکاپ مرسدس‌بنز متوقف می‌شود مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال 2020 بررسی فنی طراحی فیس‌لیفت مرسدس E کلاس به همراه تصاویر بررسی فنی جیپ گلادیاتور آفرود به همراه مشخصات فراری قدرتمندترین برند جهان شد عدم حضور پژو، سیتروئن و اوپل در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو نگاهی کوتاه به پورشه 911 GT3 لوکس‌ترین برند خودرو در سال 2019 بررسی فنی خودرو یورش آئودی آئودی چقدر فروخت؟ رونمایی از جدیدترین شاسی بلند تمام الکتریکی جیپ بررسی فنی آئودی S 4 TDI + مشخصات خودروی جدید مرسدس با الهام از فیلم آواتار فراخوان برای 744 هزار خودروی بنز در آمریکا اعلام شد مدل‌های پرفروش پورشه در آمریکا ارزش 24میلیارد دلاری صنعت خودروی کلاسیک خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول نگاهی به مزدا 3 مدل 2020 معرفی رسمی مرسدس بنز اسپرینتر الکتریکی + مشخصات محکومیت مرسدس به پرداخت غرامت طلوع امپراطوری جدید در جهان خودرو چهارمین غول خودروسازی جهان به صحنه آمد آئودی هاچ‌بک 2020 چند +تصاویر لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال 98 + تصاویر سهم‌خواهی پژو از ادغام با فیات مرسدس بنز جی‌ال‌ای 2020 آئودی برای راحتی کار کارگرانش اگزواسکلتون ساخت ناامیدی علاقمندان از عرضه دیرهنگام خودروی برقی فراری! رونمایی از مرسدس بنز GLA مدل 2021 ​سبزترین برند شاسی بلند آغاز آزمایش فناوری خودران مرسدس بنز و بوش مرسدس بنز 2020 چند؟ +تصاویر شاسی بلند 4 موتوره برقی پورشه از راه می رسد جهش فروش خودرو در آلمان تسلا مشتریان خودروهای پورشه را به خود جذب کرد خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروسازان بزرگ 80 هزار نفر را اخراج می‌کنند! با بزرگترین خودروسازان دنیا آشنا شوید بررسی فنی خودروی لوکس مرسدس بنز+ مشخصات رشد فروش مرسدس‌بنز در بازارهای جهانی دورخیز بنز برای اخراج 10 هزار نفر از کارکنان فراری های evo تازه نفس اخراج 9500 نفر از کارکنان آئودی تا 2025 ســــی سال قبل! یک اتاق رؤیایی فیات و پژو ادغام می‌شوند نشان 4S بر تن تایکان کوپه الکتریکی آئودی سال 2020 عرضه می‌شود+ تصاویر جریمه بنز و فولکس و ب ام و در آلمان به خاطر تبانی در قیمت‌گذاری فولاد مرسدس بنز پلاگین هیبریدی + تصاویر تصاویری از خودرو جدید فراری «روما» قیمت خودرو مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول مرسدس‌بنز ساخته شده از طلای سفید + عکس بی‌قراری فیات برای ادغام با پژو نسخه برقی خودروی مرسدس بنز ساخته می شود چه کسانی پشت‌پرده ادغام پژو و فیات بودند!؟ بررسی فنی نسل جدید پورشه 2020 + مشخصات مروری بر ون الکتریکی جدید اوپل توافق ادغام پژو و فیات در دسامبر بازگشت از مرگ در کمتر از 30 سال! پشت‌پرده ادغام پژو و فیات نتیجه ادغام دو خودروساز بزرگ چیست؟ تزریق آدرنالین در رگ‌های 500X هیاهوی برقی پورشه ادغام فیات و پژو زیر ذره‌بین ترامپ رشد 1.2 درصدی فروش مرسدس بنز در آمریکا چهارمین خودروساز بزرگ جهان متولد می‌شود افت 30 درصدی سود مزدا شمارش معکوس ادغام پژو و فیات بررسی فنی آئودی A6 آوانت + مشخصات اوپل درصدد عرضه 8 خودروی برقی آئودی خودروی جایگزین مدل TT را اعلام کرد کارخانه جدید فیات در قلب ایتالیا رونمایی مزدا از نخستین خودروی برقی خود اولین خودروی الکتریکی مزدا، آش دهان‌سوزی نیست! انقلاب خودروهای دیزلی در راه است رنگین‌کمان‌های چهارچرخ اسب‌های بی‌سَر خودروهای EQ نقلی قیمت انواع مرسدس بنز در بازار + جدول اپلیکیشن مرسدس بنز اطلاعات کاربرانش را فاش کرد مرسدس تولید این خودرو را متوقف می‌کند؟ بررسی فنی فیات تلنتو 2020 + مشخصات رونمایی از خودروی برقی جدید پورشه نگاهی به مرسدس کوپه 2020 +تصاویر همکاری خودرویی بوئینگ و پورشه صدها هزار خودروی بنز برای کنترل فراخوانده شدند ستارهای پرفروغ، جواهری بی‌بدیل بررسی فنی مرسدس بنز G کلاس + مشخصات پورشه تایکان؛ بزرگترین رقیب اروپایی تسلا مدل اس مزدا برترین خودروساز سال 2019 از نگاه مجله Car Dealer شد قیمت خودروهای مزدا در بازار (9 مهر 98) + جدول مرسدس GLB زیر تیغ AMG 100 خودروی برتر 2019 در بازار چین سریع‌ترین خودروهای جهان تولید 30 آئودی برقی تا 2025 وانت بنز زیر تیغ جراحی + عکس فراخوانی 227 هزار پورشه و فولکس واگن به علت نقص ایربگ و کمربند نبرد غول‌های خودروسازی در فرانکفورت ارباب حلقه ها و کوپه 4 درب 2019 اولین خودروی برقی مزدا ماه آینده رونمایی می شود پورشه 911 سودآورترین خودرو 2019 حمل بار با خودروی مسابقه‌ای بنز + عکس خودروی تولید 1901 مرسدس با فناوریهای جدید احیا شد آمار فروش بنز و ب‌ام‌و تا نیمه 2019 رد مذاکرات ادغام رنو و فیات آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد رونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز 2020 در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی از فراری F8 اسپایدر + تصاویر رقابت پورشه و تسلا بالا گرفت پورشه رکورد زد پژو فرانسه از "مرسدس بنز" و "بی ام و" سبقت گرفت توئیت جدید ایلان ماسک در مورد پورشه جنجال آفرید! تولد ارباب حلقه‌ها سربازآن‌کهنه‌کار مذاکره آئودی با BYD چین برای تامین قطعات صــــاعقه بلیتز ایتالیایی‌ها خودروهای وطنی را ترجیح می‌دهند نوه پورشه درگذشت نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ قیمت خودرو مرسدس بنز در بازار +جدول جی تی-اس؛ موشک خیابانی مرسدس بنز! (+تصاویر) بنز اس600 زیر پای سفیر آلمان در تهران! بررسی فنی اوپل اینسیگنیا + مشخصات شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) ون 300 هزار دلاری برقی، محیط زیست را آلوده نمی‌کند بنز، آئودی و بی.ام.و متحد شدند مرسدس بنز هیبریدی در راه است جدیدترین شاسی‌بلند آئودی شکار عکاسان شد + تصاویر ترامپ بنز و ب ام‌ و را هم تهدید کرد! فروش موفقیت‌آمیز بنز در چین نشانی از قرن نوزدهم خودرو جدید فراری روانه بازار می‌شود محبوبان آینده قیمت انواع خودرو کوپه در بازار + جدول سبقت مرسدس از ب ام‌ و و آئودی به چین خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول پهن‌ترین خودروهای جهان را بشناسید + تصاویر مرسدس خودروی 1932 خود را بازسازی کرد جریمه هنگفت برای مرسدس‌‌بنز از برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدید مرسدس بنز 7 رنگ در تهران! + عکس انتشار عکس‌های جاسوسی از خودروی قدرتمند مرسدس بنز بررسی فنی آئودی TT کروک + مشخصات راهکار پورشه برای کاهش آلایندگی خودروها و حفظ محیط زیست آئودی به خریداران خود چه اشانتیونی می‌دهد؟ آلمانی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول) تمسخر بنز و بی‌ام‌و توسط ترامپ شاسی‌بلند آئودی برای رانندگانی که شاسی‌بلند نمی‌خواهند! +عکس حراج خاص ترین پورشه تاریخ فراخوان مرسدس‌‌بنز به‌دلیل قفل فرمان انصراف آئودی و ب ام‌ و از نمایشگاه توکیو تولید این خودروها در سال 2019 متوقف شد! اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) گلادیاتور با لباس اروپایی ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! رونمایی از خودروهای جدید پورشه کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ از پرورش اسب تا تولد پورشه لِه کردن یک "فراری" 304 هزار دلاری 10 خودروی پلاگین هیبریدی برتر 2019 ضرب‌الاجل آئودی به بازیکنان بارسلونا برای پس دادن خودروهای تبلیغاتی دلسرد از خودروسازان داخلی در پی فروش اختراع به مرسدس بنز معرفی جدیدترین مدل شورولت کوروت با نصف قیمت پورشه 911 10 خودروی جذاب جیمز می ماجرای انتقال دو بنز لوکس به پیونگ‌یانگ (+عکس) کشف کارگاه تولید لامبورگینی و فراری تقلبی! (+عکس) جایگزینی سیستم کنترل‌گر صدا با نمایشگرهای موجود در خودروهای آئودی خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند خواب ناقص دهه هشتادی! جدیدترین هاچ‌بک مرسدس‌بنز را ببینید پورشه در کدام کشورها بیشترین طرفدار را دارد؟ دردسرهای غایب بزرگ! بهترین خودروهای روباز 2019 + تصاویر و قیمت به پول ایران پایان جنگ بنز و ب‌ام‌و خودروهای خودران 2024 راهی بزرگراه ها می شوند سبقت فروش ب ام‌ و از دایملر محبوب ترین ون فیات برقی شد کلاسِ G در ابعاد کوچک‌تر فروش بنز بیشتر است یا ب‌ام‌و؟ فراخوان 340 هزار کاین و پانامرا چالش جدید فولکس‌واگن و فیات سقوط سهام بنز پس از رسوایی آلایندگی شاسی بلند جدید رولزرویس را ببینید +عکس تلفیق لوکس و اسپرت در شاسی‌بلند جدید آئودی بنز با ارزش‌تر است یا ب ام‌ و؟ ٧ ابهام برای حضور فیات در ایران از گوشی خود به عنوان سوییچ خودرو استفاده کنید تصویر پورشه از آینده خودروسازی رقابت خانه به خانه مرسدس AMG GT R با تیونر G-Power، جذاب‌تر و قدرتمندتر از گذشته می‌شود آئودی را برق گرفت مرسدس AMG GT63S؛ محصول جدید برابوس به پورشه بزنید به پـرایـد هرگز!‏ بهترین خودروهای روباز 2019 + قیمت به پول ایران شاسی بلند جدید مرسدس بنز از راه رسید داستان ستاره اشتوتگارت قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های سال 2019 کدامند؟ + تصاویر مزدا هم به خودروهای برقی روی آورد همزاد راست‌ دست e-tron برای بریتانیا خودروی پلاگین هیبریدی بنز در راه است عتیقه ترین خودروی فیات برقی شد مرسدس بنز آروکس جدید معرفی شد مرسدس بنز EQC نمادی از ایده‌های جدید متهم پورشه سوار به اتهام قتل غیر عمد بازداشت است 10 خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید فراخوان مرسدس‌بنز در استرالیا سواری «فیات» در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم تولید می‌شود مرسدس-آاِم‌گ CLA35 را بشناسید ون Opel Zafira خودرویی بزرگ و جوان پسند +تصاویر انتشار تصاویر سوپراسپرت هیبریدی فراری خودروهای الکتریکی از 200 سال پیش وجود داشتند! خودروی تمام برقی اوپل از راه می رسد محل عبور پورشه‌سواران! قدیمی‌ترین پورشه باقیمانده آخرین جزئیات از تصادف خبرساز خودروی «پورشه» واکنش المیرا شریفی مقدم به قربانی گرفتن تصادف دختر پورشه‌سوار دستگیری پورشه سوار فراری در اصفهان نخستین کراس اوور برقی مرسدس بنز را بشناسید یکه‌تازی فراری در بازار خودروهای لوکس احتمال توقف فروش مرسدس سی در آمریکا آشنایی با سیستم تعلیق جادویی بنز آئودی خود را بسازید جذابیت به سبک کراس‌اوور آئودی پورشه 600 میلیون دلار جریمه شد بهترین خودروهای هاچ‌بک‌ با قابلیت حرکت 4 چرخ (آ‌ویل‌درایو ) 2019 در بازار توقف تولید مرسدس هوشمند در آمریکا آپشن‌های خاص زیرپای لوکس‌سواران ایرانی انتقاد از تصمیم شرکت بنز برای قطع کمک مالی به احزاب رونمایی از شاهکار تازه مرسدس بنز +عکس اهدای «مرسدس بنز» یک عربستانی به سیل زدگان ایرانی کاهش تولید خودروهای برقی آئودی پورشه چطور به جایگاه فعلی‌اش رسید؟ بررسی خودرو پورشه باکستر + قیمت معرفی شاسی‌ بلند مفهومی مرسدس بنز حضور ‌آئودی با تمرکز‌ بر روی خودروهای برقی آئودی جذاب ترین خودرو الکتریکی سال 2019 را معرفی کرد آئودی 2020 اس7: خودروی فشن و پرقدرت رونمایی از جدیدترین مدل آئودی +عکس جدیدترین سدان اسپرت بنز را ببینید این خودروها در بازار تهران حداقل یک میلیارد تومان قیمت خورده اند جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! کدام خودروها بیشترین تکنولوژی نسبت به قیمت را دارند؟ + تصاویر مقایسه "پروسید کیا" و "شوتینگ‌بریک" CLA بنز + تصاویر پوتین کارخانه مرسدس بنز در روسیه را افتتاح کرد بررسی کراس‌اوور برقی جدید پورشه نگاهی به مرسدس AMG S63 «منصوری» لیموزین جنسیس G90 در تقابل با مرسدس می‌باخ شکایت یکی از مشتریان مرسدس‌بنز به دریافت غرامت ختم شد آئودی کیو3 اسپرت‌بک کوپه جدید از یک نیم‌شاسی بنز و ب ام‌ و ارزان شدند کشتی لوکس مرسدس‌بنز را ببینید پورشه از افزایش تولید نخستین خودروی الکتریکی خود خبر داد جریمه 7 میلیاردی قاچاقچی خودروی بنز کانسپت وَن الکتریکی مرسدس بنز رونمایی شد +تصاویر استقبال 20هزار خریدار از خودرو الکتریکی "پورشه" رونمایی از خودروهای پرسرعت الکتریکی جیپ از 2 خودرو با موتورهای هیبریدی رونمایی کرد مرسدس بنز ون برقی تولید کرد ماجرای ورود بنز لاکچری به کشور چیست+تصویر مرسدس بنزی که فقط 750 دستگاه از آن ساخته می شود سرمایه‌گذاری 58 میلیارد یورویی خودروسازان آلمانی در تولید خودروهای خودران و الکتریکی مسابقات خودرو الکتریک ژنو میزبان غول خودروسازی آلمان می شود؟ پورشه کیمن؛ سوسماری کوچک در لباس باکستر فِراری اف 8 تریبوتو یک روز با اولین خودروی برقی مرسدس بنز گشتی در بازار خودروهای‌ خارجی دست‌دوم؛ جدول نجومی نرخ‌ها مردانه‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر مرسدس بنز ای‌ام‌جی جی‌تی 4 در طلایی دیده بودید؟ بنز با ب‌ام‌و شریک شد بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال2019 کدامند؟ رونالدو خودروی 400 هزار یورویی خرید + عکس خودروسازان آلمانی به حمل‌ونقل هوشمند روی می‌آورند موزه و کارخانه پورشه به روایت تصویر خودروی جدید آئودی با فناوری هیبرید ملایم برندهای معروف خودرو در اروپا کارشان کساد است سبقت مرسدس‌بنز از آئودی در چین پیش‌بینی مرسدس بنز از رشد بیشتر خودروهای متفاوت در دهه آینده اهمیت لوازم یدکی خودروهای ژاپنی بنیان‌گذار گروه صنعتی آمیکو درگذشت بنز E200 مدل 2016 را بشناسید کاهش سود‌آوری مرسدس‌بنز فراخوان فیات برای 882 هزار کامیون پیکاپ به دلیل نقص فنی آلایندگی خودروهای لوکس پورشه زیر ذره بین آلمان تصادف با این بنز محال است فروش تویوتا و فیات در آمریکا کاهش یافت ظاهر سرد و عملکرد گرم بنز GBL 2020 مدیرعامل بنز آلمان سالانه 1.56 میلیون یورو مستمری بازنشستگی می‌گیرد آئودی کوچک می‌شود! احتمال همکاری دو رقیب دیرینه آلمانی تلاش مرسدس‌بنز برای تولید خودرو در مصر لهستان، میزبان تولید باتری‌ مرسدس بنزهای برقی آئودی هم گرفتار رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن شد اعتصاب کارگران لهستانی کارخانه آئودی برای افزایش حقوق شرکت مرسدس بنز در مصر کارخانه مونتاژ احداث می‌کند بنز یا ب‌ام‌و؟ آمریکا شرکت خودروساز فیات را 800 میلیون دلار جریمه کرد ون منحصر به فرد مرسدس بنز به نمایش درآمد +تصاویر همکاری مرسدس و انویدیا برای توسعه نسل بعدی خودروهای هوشمند طرح مفهومی جدیدترین خودرو الکتریکی خودران مرسدس بنز رونمایی شد فیات 2019 چند؟ +تصاویر مرسدس بنز می‌باخ "لاکچری ویژن"، خودروی مفهومی درهم و برهم سال 2018 ٩ خودروی ارزان‌تر از پراید را بشناسید سال خودروهای الکتریکی در سال میلادی جدید +عکس جذابیت به سبک مرسدس E کلاس مزدا با چه خودروهایی به نمایشگاه توکیو می آید (+عکس) مکلارن F1 در طراحی و ساخت کدام خودروها نقش بسزایی داشته است؟ رینگ های خاص برای رولز‌رویس های سفارشی طراحی فضای لوکس یک ون مرسدس بنز آماده‌سازی آئودی برای برگزیت سخت موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها هیولای عجیب و دو کابین بنز + تصاویر شارژ 100 کیلومتری خودروهای برقی در 3 دقیقه قیمت جدید انواع مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول هاچ‌بک تمام الکتریکی آئودی رونمایی شد +تصاویر دورخیز 23 میلیارد دلاری بنز برای گسترش خط تولید خودروهای الکتریکی مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول مرسدس بنز، از جدیدترین شاسی بلند سری G رونمایی کرد +تصاویر سرمایه‌گذاری چندمیلیاردی خودروساز آلمانی در وسایل نقلیه خودران و برقی 10 خودروی قابل اعتماد 2018 +تصاویر مرسدس بنز صفر چند؟ آشنایی با نحوه طراحی و شکل گیری لوگوی مرسدس بنز مرسدس بنز مدرن‌ترین سالن تولید خودرو در جهان را راه اندازی می کند پورشه صفر چند؟ مرسدس بنز صفر چند؟ خودروهایی که تا پایان سال 2018 وارد بازار دنیا می شوند پورشه صفر چند؟ خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ مرسدس بنز صفر چند؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول مزدا 3 صفر در بازار چند؟ خودرو‌های آلمانی در بازار چند؟ ارزان‌ترین خودرو های سدان و شاسی‌ بلند لوکس 2018 (+عکس) فوتبالیست سابق به جرم پورشه‌دزدی دستگیر شد! مرسدس بنز اس ال 64 ساله زمان نمی‌شناسد گران ترین تخم مرغ دنیا خودروهای رولزرویس را زیبا می کند سود 339 دلاری مرسدس بنز در هر ثانیه مرسدس بنز صفر چند؟ هشدار درباره افت شدید سودآوری مرسدس بنز ارزشمندترین خودروسازان جهان معرفی شدند پورشه صفر چند؟ ماجرای تایید و تکذیب عرضه اولیه سهام پورشه مرسدس دوست داشتنی معرفی نسل جدید پورشه " پانامرای جی تی اس" با قدرت 450 اسب بخار (+عکس) فصلی جدید در پرونده دیزل‌گیت آئودی 800 میلیون یورو جریمه شد تلاش برای تولید کشتی‌های باری خودران بالا گرفت خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ یکی دیگر از خودروسازان آلمانی زیر ذره‌بین بازرسان آلمانی رفت! طرح ضربتی گروه خودروسازی پورشه برای تولید خودرو الکتریکی رونمایی هواوی و آئودی از نوآوری‌های مشترک در زمینه خودروهای خودران سطح 4 هوآوی و آئودی برای توسعه خودروهای خودران همکاری می کنند تفاوت کلاس های مختلف بنز در چیست؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول فراری سواری محمدرضا گلزار معرفی خودرو‌های بالای یک میلیارد تومان در بازار جزئیاتی از جدیدترین خودروی مرسدس بنز به مناسبت رونمایی در نمایشگاه پاریس 2018 مرسدس بنز صفر چند؟ طرح اولیه خودروی آینده نگرانه مرسدس بنز با ارزش‌ترین برند خودروسازی جهان کدام است؟ خودروی پسر آجری! پورشه صفر چند؟ «یگانه» چه سوار می شود؟! شادترین خواننده ایران سوار چه خودرویی می شود؟ مدل‌های مزدا در بازار چند؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول مرسدس بنز صفر چند؟ آکتروس جدید در IAA2018 پورشه صفر چند؟ هند؛ مقصد صادراتی جدید خودروسازان خودرویی لوکس با قیمت 195 میلیارد تومان پورشه تولید خودروی بنزینی را متوقف می کند رونمایی از اولین خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی آئودی ورزشکارانی از دوران جهش! رانندگی در فضای باز چقدر آب میخورد؟ پورشه صفر چند؟ طعم تلخ نوستالژی! Mercedes-AMG A35 4MATIC؛ هیولایی در مقیاس کوچک! آئودی رسماً از شاسی بلند خود رونمایی کرد +تصاویر با چه بودجه ای مرسدس بنز صفر سوار شویم؟ پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند جدیدترین مدل مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه پاریس اعلام کاندیداهای «خودروی سال» 2019 نگاهی به خودروی لوکس مرسدس بنز 2020 +تصاویر بنز E200 نیوفیس 2017 را بشناسید مزدا 3 تیپ 4 با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟ خاموشی موتور واحدهای تجاری لوکس فروشی خودرو خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ با 750 تا 800 میلیون تومان چی بخریم؟ با 650 تا 700 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ بنز آینده حمل و نقل شهری را به نمایش گذاشت مرسدس بنز صفر چند؟ مدل‌های مزدا در بازار چند؟ کاروان چند میلیون دلاری بخرید، پورشه هدیه بگیرید قیمت های جالب بنز در ایران! پورشه صفر چند؟ بنز صفر چند؟ خودروهای الکتریکی میدان رقابت مرسدس و تسلا نقطه عطف سنگین‌ها کراس‌اوور تمام برقی مرسدس بنز معرفی شد مرسدس کلاس A، قیمت و ویژگی‌های اساسی با 70 میلیون تومان بنز بخرید خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید غول خودروسازی آلمان به کمک فرمول یک آمد بنز E200 با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ نمایش مدل روباز پیستا 448 فراری "سیلور ارو"، پیکان نقره‌ای مرسدس بنز مرسدس بنز خودروی تمام برقی مسابقه ای عرضه کرد عرضه خودروی برقی سه موتوره با فرمان قابل جابجایی بنز E200 با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ چراغ‌های جدید مرسدس بنز که به جای راننده صحبت می‌کنند خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروی نقره اندود رولز رویس، لوکس، زیبا و راحت خودرو C8 آلفا رومئو در تفکر رقابت با فراری خودروی مسافری بنز مزدا CX-9، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس) آئودی و اریکسون خودروهای مجهز به 5 جی می‌سازند سرنوشت نامعلوم 10 دستگاه پورشه قاچاق بعد از 5 سال شباهت خودروی هندی به جیپ دردسرساز شد این بنز لیموزین ضدگلوله 1.16 میلیون دلار قیمت دارد تغییر تکنولوژی در ساخت رنگ‌های فراری صادرات دو خودروی بنز قاچاق بنز CLA45 فول 2017 را بشناسید آغاز فصل جدید همکاری استراتژیک هواوی و آئودی برای گسترش خودروهای هوشمند کلاس تازه مرسدس ... فراخوان کلاس G بنز به دلیل سرعت بالا در حرکات رو به عقب بزرگتر، مجهز تر و تنومندتر از قبل مرسدس کلاس A 2019: ترفند بنز برای جذب جوانان کدام خودروی لوکس "راحت‌ترین رانندگی" ارائه می دهند؟ مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین سهام پژو سیتروئن جهش کرد پیش‌بینی استقبال بی‌نظیر از اتوبوس برقی مرسدس بنز این گردهم‌آیی عاشقان مرسدس بنز است دورهمی ستاره‌های اشتوتگارت در تهران برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟ کدام برندها خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ گردهمایی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز در تهران بنز در فکر رقابت بیشتر با پورشه تاکسی هوایی رولزرویس با سرعت 400 کیلومتر در ساعت دنیای تاریخی مرسدس بنز شارژر بسیار سریع برای خودروهای برقی ساخته شد ئی‌سیتارو، اتوبوس الکتریکی بنز معرفی ماکان2.0 دومین اس یو وی پورشه نمایشگر دیجیتال جای سرعت‌سنج را در خودروهای برقی می‌گیرد مزدا 270 هزار دستگاه از خودروهایش را جمع آوری می کند کابین پر از صفحه نمایش خودروهای آینده آئودی فیات مذاکره جدیدی باایران نداشت رقیب ب ام‌و X6 تا 2019 به بازار می آید برنامه پژو برای اوپل و واکسهال احداث کارخانه بنز در لهستان پرشتاب‌ترین خودروهای هاچ‌بک‌ دنیا اولین رولزرویس شاسی‌بلند معرفی برترین برابوس های 4 دهه اخیر جریمه 30 میلیون یورویی فیات به دلیل فرار مالیاتی تبدیل تلفن همراه به کلید خودرو آلمان در پی آزمایش تاکسی پرنده آئودی نسل دوم هاچ‌بک آئودی A1 را ببینید با اکسسوری ای از خانواده پورشه آشنا شوید رئیس شرکت آئودی دستگیر شد دلایل کاهش شدید تولید خودرو تشریح شد اولین تست جاده‌ای پورشه تیکان +عکس معرفی 8 اتومبیل لوکس حاضر در بازار تهران همکاری بهمن موتور و‌مزدا همچنان ادامه دارد هوای پاک برای قصرهای متحرک! پیشرانه های درونسوز نمی میرند پورشه در هفتادمین سالگرد تاسیس علاقمندان را شوکه کرد لیست خودروهای پورشه موجود در بازار + قیمت آئودی رقیب جدی BMW X6 را روانه بازار می‌کند قرار بود پژو 22 میلیون یورو سرمایه گذاری کند عجیب‌ ترین رنگ در بنز کلاس S ایران خودرو آذربایجان نیمه اول تیرماه به بهره برداری می رسد قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول فروش محصولات پورشه در اروپا تعلیق شد معرفی برخی خودروهای کارکرده با بودجه 300 میلیون تومانی در بازار+جدول پنج کراس اوور گران قیمت برای ثروتمندان! ارزشمندترین برندهای خودرویی جهان در سال 2018 مرسدس 6 چرخ در تقابل با شامان روسی معرفی خودروهایی که توسط یک کمپانی طراحی اما تحت برندی دیگر معرفی شدند معرفی خودروی جدید مرسدس بنز در آمریکا آخرین قیمت محصولات بنز در بازار اعلام شد+ جدول گران‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر اِنــزو تخت‌های دوازده سیلندر! 20 خودروی سال 2020 جابجایی‌های غول آسا Audi A6 2019 به روایت تصویر یک کاین پاک، با شتاب 5 ثانیه کوچولوی تندوتیز آلمانی گرانترین خودروهای جهان در 2018 چند میلیون دلار می‌ارزند معرفی خودروهایی که قرار بود برای همیشه بروند، اما ماندنی شدند جهنم سبز رانندگان پورشه خودروی هیبریدی شاسی بلند عرضه کرد 40 سال افسون قدرت خودروی4 درب ادیشن وان مرسدس +عکس آچار فرانسه ژرمن‌ها کُپی چینی بنز شش‌پا! بزرگترین شاسی‌بلند جیپ سدان شاسی‌بلند مرسدس-مایباخ! بازداشت یکی از مدیران ارشد خودروسازی پورشه همیشه در اوج مانند جی کلاس آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه خودرویی قاره آسیا در روزهای آینده همه چیز درباره خودروی لوکس مرسدس بنز اوپل 4000 نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند هشدار مرکل به پژو پورشه شبکه ایستگاه های شارژ سریع می سازد شش پرچم‌دار روی دور قدرت مهمترین ابداع صنعت خودروسازی پس از کمربند ایمنی خودروی فِراری در اتریش دو نیم شد دمیدن جان تازه به روح پیرمرد مرسدس! 911 این گونه متولد شد! افسانه ای ماندگار به نام جیپ شرایط جدید فروش وانت مزدا 2000 اعلام شد سریع ترین شاسی بلندهای جهان در 2018 +تصاویر کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس قدرتمندترین C های 2019 مرسدس کانسپت‌های فراموش‌شده لوکس‌های پرحاشیه الماس‌های سرخ خاص‌ترین‌های آلمانی‌خاص نیمکت ذخیره‌های مرسدس‌بنز مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / شهریور 1396 ملاقات با جیپ سیمرغ 1365 در لباس «هانکو» شرکت فراری درصدد تولید خودروی برقی سوپرلوکس پورشه برقی با 15 دقیقه شارژ 400 کیلومتر راه می‌رود بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان نبرد قدرت، شدت می‌گیرد لباس تازه پرچم‌دار ... تداوم سنت V8 های وحشی فراری اسلحه تازه پورشه برای پیست هیولای جعبه ای ژرمن ها داشبورد تمام الکتریکی پورشه Mission E +عکس Cکلاس 2019؛ برداشت دوم از یک Sکلاس فشرده آغاز عرضه نسل جدید مرسدس-بنز A کلاس طرح اولیه از خودروی خودرانی که پهپاد می شود گزارش تصویری از حضور پورشه در موتورشو ژنو مرسدس بنز چراغ جلو با یک میلیون پیکسل ساخت! گزارش تصویری از حضور مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو ژنو گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو مزدا در ژنو 2018؛ زیبارویان شرقی مشخصات فنی فیات 124 اسپایدر اس-دیزاین پورشه هم تاکسی پرنده می سازد هواوی راننده پورشه شد اَبَرخودروهای فراموش شده زشت‌ترین خودروی جهان در تهران کراس کانورتیبل می‌سازیم لباس تازه پرچم‌دار ... S-کلاس فشرده، برداشت دوم! محبوبیت از دست رفته ... امضای قرارداد ایران‌خودرو و بنز در نیمه اسفند تصاویر لورفته از سری‌ترین ابرخودروی فراری: «488 وی8 پیستا» بهترین خودروهای برقی و الکتریکی جهان را بشناسید مدیرعامل رنو پارس پیشنهاد افزایش قیمت داد کورسای تمام برقی در راه است رونمایی از مدل AMG G63 مرسدس بنز +تصاویر ارائه فیس لیفت جدید مرسدس کلاس c با فناوری های بنز S +عکس ورود موقت پورشه، مازاراتی، بوگاتی و هامر ممنوع شد پاداش 5400 یورویی مرسدس بنز به کارمندان خود در آلمان واردات 714 میلیون دلاری قطعات خودرو به کشور همکاری دو غول خودروسازی روی یک خودروی برقی نسل به نسل با سدان کامپکت دوست‌داشتنی مزدا؛ روایت «3» در سه نسل! بررسی تعدادی از خودروها که با نام خودرو دیگری در ایران عرضه شدند‌؛ نام جدید، خودرو تکراری! سرمایه‌گذاری‌های پورشه در خودروهای برقی دوبرابر می‌شود آغاز تولید سمند میکروهیبرید سرمایه‌گذاری برقی پورشه دوبرابر شد برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول A کلاس 2019؛ یک CLS کلاس در ابعادی جمع‌وجور تر «درخت فامیلی» خودروسازان جهان برندگان جوایز «زیباترین خودروهای سال 2017» پیرمردهای دوست داشتنی در بازار خودرو ایران بالاخره مرسدس بنز هم به جمع خودروهای برقی پیوست! بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال 2018 کدامند؟ (+عکس) ادغام مزدا و تویوتا از شایعه تا واقعیت! سریع‌ترین استیشن‌های موجود در بازارهای جهانی (+عکس) چگونه بنز اجاره کنیم بنز S به سطح برتر خودرانی انتقال می‌یابد بهترین فضای داخلی برندهای خودرویی در سال 2017 (+عکس) کارمندان و کارگران کمپانی مرسدس بنز در سال1897 +عکس تولید باتری هایی که با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند فیات کرونوس 2018؛ نبرد تایتان ها، نسخه آمریکای لاتین پوگبا و خودرو جدیدش در کمپ تمرینی یونایتد تولید بنز در ایران از اوایل سال 97 2019 Mercedes-AMG E53/CLS53 ؛ یک مرز جدید بین روزمرگی و هیجان اعتصابات آلمانی‌ها به شرکت دایملر رسید 2019 Mercedes-Benz G-Class؛ ژنرال، 40 سال بعد ... "فراری" به رغم سوگند خود، ابرخودروی برقی می‌سازد! تکذیب شایعه جدایی فیات کرایسلر تازه‌ترین محصول مشترک مرسدس‌ بنز و «AMG» +عکس 8 شاسی‌بلند آئودی در صف انتظار با این خودرو کلاس A مرسدس دوستانه صحبت کنید کابوس فیات در آمریکا با 120میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ "مزدا 6" 2019؛ کمی جذابیت بیشتر برای سدان خانوادگی مزدا ورود "فِراری" به باغچه یک خانه در انگلیس+تصاویر قیمت پورشه دست دوم در بازار+ جدول قیمت تمایز در طراحی آئودی نوآوری مزدا در حفاظت از رانندگان 10 خودروی پرفروش اروپا در سال2017 +عکس لیست قیمت محصولات Mercedes Benz موجود در بازار درباره 125 S، نخستین محصول برند Ferrari؛ اولین اسب تاریخ! 10 خودروی الکتریکی هیجان انگیز دنیا در سال 2018 (+عکس) برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها مرسدس بنز 2018CLS Class ؛ CLS کلاس، برداشت سوم نسخه جدید مرسدس؛ خط زرد روی سیاهی شب پورشه از گذشته خود الهام گرفت (عکس) پرفروش ترین خودروهای قاره آمریکا کدامند (+عکس) پورشه 911 Carrera T ؛هیجان کم‌هزینه با 911 آئودی A7 2018؛ نقطه تلاقی استایل و کاربردپذیری تصویر مرسدس بنز هیبریدی لو رفت جزئیات دستورالعمل واردات خودرو پورشه و جگوار هم به تولید خودروهای برقی پیوستند 5 خودروی سوپر لوکس برای آفرود (+عکس) نگاهی به غرفه ستاره ایران و خانواده مرسدس بنزهای Eکلاس با حضور نسل جدید این خودرو بهترین و قدرتمندترین خودروهای جهان درسال2017 گزارش تصویری از حضور ستاره ایران در نمایشگاه خودرو ساری کمی تجمل بیشتر برای پرچمدار کراس‌اوور‌های مرسدس به‌روز‌رسانی جزئی برای کراس‌اوور کوچک فیات پورشه باکستر GTS مدل 2018 را ببینید +تصاویر تولید نسخه کلاس A مرسدس بنز تائید شد (+عکس) خودروی الکتریکی آئودی که در سال 2022 می آید (+عکس) قصر متحرک به نمایشگاه خودروی دیترویت می‌رود +عکس این فراری به قیمت باورنکردنی فروش رفت +عکس جیلی سهامدار بنز خواهد شد پارک عجیب راننده مست مرسدس زیر یک خانه+تصاویر مرسدس‌بنز با CLS جدید جاده‌ها را در نوردید +عکس با تازه ترین مدل خودروی جیپ از هر مانعی بگذرید تولید بنز کلاس E در مراحل نهایی است معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس 2018 احیای قدیمی‌ترین پورشه 911 جهان (+عکس) فراری تولید سوپر اسپورت‌ها را افزایش می‌دهد رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل 2019 (+عکس) نگاهی به جدیدترین خودروی کوهستان جیپ Wrangler Rubicon +تصاویر نگاهی به موزه شرکت خودروسازی پورشه +عکس پیشرانه‌ مشترک رنو و مرسدس بنز رونمایی شد ایمنی کلاس S و حال و هوای اسپورت کلاس E در جدیدترین CLS بنز (+عکس) اتوبوس تمام الکتریکی مرسدس‌بنز سیتارو +عکس مرسدس هیبریدی جدید 10 واقعیت جالب و عجیب پیرامون کمپانی مرسدس بنز که از آن بی اطلاعید نسل جدید مرسدس بنز CLS در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رونمایی شد درخواست غرامت پژو پورشه از قدرتمندترین خودرو سواری لوکس جهان رونمایی کرد مزدا خودران نمی‌شود مدل های متنوع بنز در مسیر بازار ایران نگاهی عمیق تر به جیپ رانگلر 2018؛ شمایلی از یک جیپ قرن بیست و یکم خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول قیمت خودرو بنز در بازار+ جدول مدل جدید جیپ رنگلر پورشه پانامرا توربو S هیبرید؛ یک استیشن 680 اسب‌بخاری! خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) آغاز تولید اتوبوس های درون شهری برقی بنز بررسی مشخصات و ویژگی های نسل فعلی مرسدس بنز E200 سدان ؛ بازار در انتظار سدان لوکس پر طرفدار گزارش تصویری از حضور ستاره ایران با محصولات مرسدس بنز شاسی بلندهایی که سریع تر از یک فراری شتاب دارند رونمایی بنز از کابین جدید کلاس A آینده‌نگری به سبک پورشه خودروهای ممنوعه ولی دوست‌داشتنی نزد ایرانیان تصاویر جاسوسی پورشه باکستر 2019 لو رفت گردشی در موزه افتخارات مزدا لیست قیمت Porsche های موجود در تهران بررسی پروسه طراحی و ساخت نسل اول مزدا MX-5 میاتا؛ به نام ژاپن، با طعم انگلیسی‌ به کام جهان! مروری بر زندگینامه حرفه ای کریس بنگل؛ خالق طرح‌های ماندگار ساخت فضای داخلی لوکس‌ترین هواپیمایی جهان با الهام از کلاس S بنز (+عکس) قیمت خودرو فیات در بازار+ جدول ضیافتی برای E-Class ها مروری بر تاثیر آئودی امروز، در فرآیند شکل‌گیری تست‌های تصادف؛ ایمنی به سبک آئودی سریع ترین خودروهای ادوار تاریخ پس از جنگ جهانی اول حکم استرداد بنز S500 و یک میلیارد هدیه عروسی برای همدستان بابک زنجانی این کراس‌اوور مرسدس، هیدروژن‌سوز است ATS GT؛ همزاد ایتالیایی یک ابرخودرو انگلیسی؟! بررسی آپشن‌های داخل پنل میانی پورشه پانامرا؛ تکنولوژی به زبان پورشه رمز موفقیت آئودی در آمریکا ظهور دوباره وانت‌ها در بازار اروپا این S صدی 2.1 لیتر بنزین می‌سوزاند! Mercedes-AMG Project One؛ فرزند سرعت حراج تراکتور پورشه (+عکس) چالش برقی‌سازی پورشه احتمال خروج فراری از فرمول یک زیر 4 ثانیه، صفر تا 100 چشم‌غره جنسیس به سری 3 و C کلاس آئودی «ای 7» به دیترویت می‌رود برترین ویژگی‌هایی که در خودروهای مدرن 2017 می‌ توان دید (+عکس) ستاره ایران با مدل های جدید بنز در شهر آفتاب معرفی جدیدترین خودروی فراری (+عکس) افزایش سهم آئودی در آمریکا آخرین قیمت Porsche Mackan 2017 در بازار ایران لیست قیمت جدیدترین Mercedes Benzهای موجود در بازار کشور معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس) ابداع فناوری جدید برای کاهش مصرف سوخت در موتورهای گازوئیلی فیات در مظان اتهام کاهش هزینه‌ها در اوپل آشنایی با 4 خودروی کانورتیبل+تصاویر آنتیک‌های فراری در حراجی نیویورک به نمایش درآمدند +عکس لیست قیمت Porsche های موجود در بازار دیملر آلمان برای 1 میلیون خودرو به دلیل نقض فنی فراخوان داد راکفلر این‌بار با فراری خبرساز شد +عکس راه‌ حل جدید فراری برای کاهش وزن خودرو فراری شگفتی های نسل جدید خودرو پورشه هیبریدی مرسدس‌بنز پیشتاز رقابت خودروسازان لوکس در جهان فراری شاسی‌بلند می‌سازد طراحی صندلی‌های فوق‌العاده برای مرسدس‌بنز مرسدس بنز 350 هزار خودرو در چین را فراخوان می‌کند 10خودرویی که شرکت‌های بیمه از آن‌ها فراری هستند Audi سواری در مناطق آزاد چند صد میلیون آب می خورد؟ 2018 Mercedes-Benz S-Class Coupe /Cabriolet؛ ژست تازه S‌های آدرنالین‌ساز نگاهی به سدان لوکس 2019 آئودی +تصاویر تاریخچه ورود رولزرویس گوست به ایران + تصاویر رونمایی از اتوبوس رویایی تیم ملی آلمان پورشه از آئودی طلب غرامت کرد آئودی فناورانه ترین خودروی جهان را می سازد قیمت فروش یک پورشه فول آپشن در خارج از کشور چقدر است؟ 1991 Audi Avus Quattro؛ 15 سال قبل از R8 خرید یکی از محصولات MAZDA در بازارهای جهانی چند دلار آب می خورد؟ پیشرانه خودروهای فرمول 1 فراری تغییر می‌کند اکستریون: رولزرویسی برای سال 2035 (+عکس) خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ + جدول خداحافظی رسمی فراری با کلیفرنیا تحول وزنی در خودروهای آئودی رونوشت سوم از مُنجی پورشه آئودی RS7 با قدرتی بیش از 700 اسب‌بخار پورشه پانامرای جدید چقدر قدرتمند است؟ مرسدس‌بنز برای عرضه‌ی نسل جدید اسپرینتر آماده می‌شود ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است پورشه کشتی طراحی کرد+تصاویر کراس اوور الکتریکی مرسدس EQ در آلاباما آمریکا تولید خواهد شد محصول 60 میلیارد تومانی «پورشه» + عکس سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بنز در آمریکا قیمت جدید محصولات گروه بهمن اعلام شد آمدن مرسدس بنز دستاورد برجامی دولت است مزدا یک کانسپت موتور دورانی به نمایشگاه توکیو می‌برد عدم تمایل فراری و لامبورگینی به تولید خودروهای تمام الکتریکی حضور بنز در راستای خودروساز شدن ایران است پورشه خودروی برقی 85 هزار دلاری می‌سازد بنز صنعت خودروی ایران را متحول می‌کند فراخوان بنز برای 8 هزار خودرو در روسیه به دلیل نقص فنی مزدا نسخه الکتریکی تمام خودروهایش را عرضه می‌کند وحشی‌ترین خودروی جهان زیر پای رونالدو +عکس جذاب ترین خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت کانسپت الکتریکی مرسدس-بنز با توان پیمایش 400 کیلومتر صاحبان این خودروها نگران خراب شدن قطعات نیستند +تصویر فولکس واگن 80 مدل الکتریکی تولید خواهد کرد امضای قرارداد ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک مرسدس-بنز معادل الکتریکی تمام سواری‌های خود را عرضه می‌کند اوپل خودروساز برقی می‌شود بررسی مرسدس‌بنز C200 +تصاویر آئودی با سطح 4 و 5 فناوری خودران در فرانکفورت حاضر می‌شود خرید یک پورشه فول آپشن در بازارهای خارجی چند دلار تمام می شود؟ 10 خودروی مدرن نیمه خودران جذاب‌ترین مرسدس بنز دنیا+تصاویر ناقوس مرگ نمایشگاههای خودرویی به صدا درآمده است آیا مرسدس بنز بهترین ورزشگاه جهان را ساخته؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول افزایش تجهیزات و قیمت مزدا CX-9 برای سال 2018 مرسدس بنز خودروی برقی- هیدروژنی تولید می کند پورشه در حال بازگشت به مسابقات فرمول 1 امضای جدید مرسدس-بنز در زمینه چراغ خودرو+تصاویر شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی بازگشت اسطوره‌ها سه تفنگدار مرسدس‌بنز+تصاویر آشنایی با اوپل کورسا 2017 +تصاویر برلینتا باکسر در ایران! فراری سنت شکن! انتشار تصویری از کانسپت جدید مرسدس-بنز هیچ پیشنهادی برای خرید فیات-کرایسلر وجود ندارد تغییرات دو نسل از پورشه کاین به روایت تصویر فراخوان شاسی بلندهای مرسدس-بنز به دلیل خاموش شدن ناگهانی رئیس آئودی اسپرت، رئیس بوگاتی می‌شود پروژه 1000 اسب بخاری مرسدس-بنز با حضور همیلتون پروژه 1 مرسدس AMG در اواخر ماه جاری معرفی می‌‌شود نگاهی به مدل هاچ‌بک آئودی quattro مدل 2017 +تصاویر رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم قیمت برخی از خودروهای مرسدس بنز در مناطق آزاد بنز کلاسیک 64 ساله در ایران (عکس) خودرو مزدا در بازار چقدر آب می‌خورد؟ آئودی یک خودرو پرفورمنس فوق العاده در برنامه دارد پورشه کاین 2018 فردا رسما معرفی خواهد شد ویدئوی تبلیغاتی مرسدس-بنز از کوپه و کانورتیبل کلاس S 2018 مظنه خودرو بنز در بازار+ جدول لو رفتن سوپرایز بزرگ پورشه با انتشار تصاویر کاین 2018 (+عکس) آلمان‌ها با این محصولات در نمایشگاه خودرو فرانکفورت فخر می‌فروشند انتشار تصاویر پورشه کاین 2018 در آستانه رونمایی رسمی خلاقیت آئودی برای افزایش مسافت خودروهای برقی هیئت ناظر آئودی برای تغییر هیئت مدیره تشکیل جلسه می دهد مرسدس بنز S کلاس جدید به ایران می‌آید؟ سقف‌های خورشیدی برای آئودی تولد یک فراری اصیل +تصاویر «پورشه» اپلیکیشن ردیابی خودرو می سازد هاوال به دنبال خرید جیپ رقیب لامبورگینی و فراری رونمایی شد روبوتاکسی به بازار می آید +عکس از این رولزرویس خاص فقط یک دستگاه ساخته شده+تصاویر 9 خودروساز در نمایشگاه فرانکفورت حضور نخواهند داشت فیات- کرایسلر و ب ام و همکار شدند محبوب‌ترین بنز اسپرت کدام است؟ (+عکس) مرسدس-بنز شایعه تولید یک شاسی بلند کانورتیبل را رد کرد پورشه سواری در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ حراج پورشه 1.8 میلیون دلاری + عکس خودروی عجیب آئودی خواص «بنز» که تا بحال نشنیده‌اید رنگ این پورشه به اندازه یک پورشه قیمت دارد! پژو-سیتروئن جلوی تولید SUV پرچمدار اوپل را می‌گیرد خودروهایی که حرکت آنها روی جاده‌های جهان شوک انگیز است (+عکس) فراری تمایلی به تولید مدل ارزان قیمت "دینو" ندارد فیات 3 هزار جیپ رنه‌گید را فراخواند با 20 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ «پورشه» و «بنز» قاچاقچیان موادمخدر به مزایده گذاشته شد حراج مدل کمیاب فراری چهره‌های اول دنیا چه خودرویی سوار می‌شوند؟+ تصاویر فناوری جدید مزدا در تولید موتور خودرو مرسدس-بنز نیز در حال کار روی ایربگ عابرپیاده است شرکت خودروسازی اوپل به Group PSA پیوست مزدا موتورهای جدید فاقد جرقه را معرفی می‌کند علی بابا دستگاه فروش خودکار اتومبیل راه‌اندازی می‌کند مرسدس-بنز تصویری از "سورپرایز" خود را منتشر کرد همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد گزارش تصویری از خط تولید بنز در ایران لوکس‌ترین خودروهای جهان در سال 2017 400 کیلومتر با نواده SAIC Motor شاهکار بنز به زودی معرفی می شود (+عکس) فراری شاسی‌بلند می‌سازد دایملر هم به جمع توسعه دهندگان خودروی هوایی پیوست تویوتا 5 درصد سهام مزدا را می‌خرد مظنه خودرو مزدا دست دوم در بازار + جدول قیمت بازنویسی قاعده بازی تحول فرهنگی در کارخانه در حال بالابردن کیفیت است "کج‌دار و مریز" فراری برای ورود به بازار شاسی بلندها فروش خودرو برای پنجمین ماه متوالی در آمریکا کاهش یافت پژو-سیتروئن قرارداد خرید اوپل را نهایی کرد مهندسان مرسدس-بنز از یک کلاس E یک غول آفرود ساختند+تصاویر روآ یکی از با کیفیت ترین خودرو های ایرانی زیر 100میلیون ریال تولید مرسدس-بنز الکتریکی کلاس B متوقف می‌شود کمک بولگاری به برگزاری جشن 60 سالگی فیات 500 جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) خودروهای محبوب بازیکنان لیگ برتر انگلستان نمایش جدیدترین کراس‌اوور مزدا در ژاپن (+عکس) شمارش معکوس برای آغاز فروش محصولات اوپل پورشه مسابقات لومان را ترک و در فرمول E شرکت می‌کند انهدام خودروی فراری یک ساعت بعد از خرید+عکس وقتی خودرو بدون راننده پارک می‌کند مرسدس بنز به مسابقات فرمول E می‌پیوندد در این خودرو دست‌اندازها احساس نمی‌شود خرید Mazda MX-5 در دبی چند درهم آب می خورد؟ نرخ خرید و فروش محصولات Porsche در مناطق آزاد چقدر است؟ فیات-کرایسلر نگران فروش پایین جیپ نیست جزئیات محدودترین نسخه پورشه 911 اعلام شد نمایش پارکینگ خودران بنز در آلمان گروه مهندسی مرسدس بنز، تولید واگن های غول پیکر را آغاز کرد اوپل از گنجاندن خودروهای مصرفی کارکنان به آمار فروش خود دفاع کرد مرسدس سواری در دبی چقدر تمام می شود؟ در پایان دهه جاری درباره موتورهای دیزلی تصمیم می‌گیریم با جدیدترین شاسی‌بلند آفرودی مرسدس بنز آشنا شوید +عکس با مرسدس بنز کلاس X آشنا شوید +تصاویر کوپه‌های لوکس خوش‌قیمت مرسدس بنز E200 نیوفیس در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد سرمایه گذاری 255 میلیون دلاری مرسدس-بنز برای احیای خودروهای دیزلی رولزرویس در ناوگان پلیس+تصاویر خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) آئودی سواری در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ مزدا 19 هزار دستگاه خودرو را فرا می‌خواند آئودی A8؛ قصر متحرک آلمانی +تصاویر تام هنکس به فیات رویایی اش می‌رسد+تصاویر مزدا CX-5، جایزه TSP plus را از آن خود کرد تمدید قرارداد پتروناس و تیم فرمول 1 مرسدس-بنز خودروهای مرسدس-بنز با تست های آلایندگی بیشتری روبرو می‌شوند فیات کرایسلر 1.33 میلیون خودرو را فرامی‌خواند برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! نسل جدید آئودی S8 موتور پورشه پانامرا دارد سرمایه‌گذاری رنا سهام ایران خودرو را می فروشد پیشرفته ترین خودروی خودران رونمایی شد نصف خودروهای پورشه تا 2023 الکتریکی می‌شوند دریافت پنجمین نشان سبز رنو توسط پارس خودرو بنز پرفروش‌ترین برند لوکس خودرو در جهان معرفی شد بسترن B30 محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه 60 سالگی فیات 500 کوچولوی محبوب+تصاویر زمانی که خودروسازان وسایل عجیب می سازندد احتمال ورود فراری به سگمنت SUV ها مرسدس بنز رکورد زد فرای یک شاسی‌بلند می‌سازد (+عکس) پژو-سیتروئن موافقت اتحادیه اروپا را گرفت اولین تصاویر پورشه کاین 2018 لو رفت +عکس روزی که از «بنز» رونمایی شد +عکس قیمت انواع آئودی دست دوم در بازار+ جدول تجربه سواری لذت‌بخش با 5 سوپرسدان خاص برتر در جهان مرسدس اوراقی که اثر هنری است مرسدس اهدایی هیتلر به رضاشاه/ عکس برای خرید انواع بنز دست دوم چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت آئودی RS5 مدل2018 چند؟ +تصاویر نسل بعدی کامپکت‌های مرسدس-AMG 400 اسب بخار قدرت دارد مرسدس- می باخ S650 موتور V12 ساخت AMG دارد آئودی از فناوری "توقف و استارت" والئو استفاده می‌کند گردهمایی هوادران فراری در ایتالیا +تصاویر واگذاری اوپل به پژو برای جنرال موتور 5.5 میلیارد دلار هزینه دارد خودرو DB11 اولین استون مارتین با قلب تپنده مرسدس-AMG + تصاویر کوچولوی نوستالژیک برترین ساخته‌های تاریخ مرسدس بنز انتقاد شدید از هیئت مدیره شرکت آئودی سایپا 40 هزار دستگاه خودرو به عراق صادر می کند فرجام داستان غم‌انگیز آقای فراری +تصاویر آئودی از تولید یک ابرخودرو RS الکتریکی خبر داد "فراری" جایزه برترین موتور سال 2017 را به خانه برد آئودی در فکر یک ابرخودرو تمام الکتریکی است آئودی S6 شکار دوربین ها شد+تصاویر مرسدس-بنز کلاس A سال آینده در آمریکا نظاره‌گر آئودی S5 مدل 2018 باشید +تصاویر آقای معمولی فوتبال سفیر کمپانی اوپل تزریق سرعت در قامت جیپ یک تیـــر و چند نشــان دومینوی آلایندگی به فیات کرایسلر رسید کوچــک و چــابک بهترین خودرو 4*4 برای آفرود کدام است؟ پورشه دیزلی دادگاهی می‌شود یکی از شرکت‌های ایران‌خودرو نماینده بنز در ایران شد مدیرعامل اوپل استعفا داد تصاویر لو رفته از بنز کلاس A جدید با فناوری خودران (+عکس) فولکس واگن به دنبال استخدام مدیرعامل اوپل است قیمت انواع محصولات مرسدس بنز در بازار اشپیگل: آلایندگی خودروهای پورشه بیشتر از حد مجاز است مدیرعامل اوپل استعفا می‌دهد پورشه 911 توربو S Exclusive؛ خاص بودن به معنای واقعی کلمه نسل هشتم رولزرویس فانتوم ماه آینده رونمایی می‌شود آئودی S3 مدل 2017 را ببینید +تصاویر محصول جدید گروه تیونینگ ثباتی رونمایی شد انتقال اوپل به پژو-سیتروئن تا 9 مرداد نهایی می شود فروش آئودی کاهش یافت نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس با خودروهای صفرکیلومتر میلیاردی ایران آشنا شوید تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد معرفی ارزشمندترین برندهای خودرویی استون مارتین رقیب فراری 488 را در آستین دارد پیرمــردهای ســـر‌به‌راه مقایسه ب ام‌و کوپه سری 8 با مرسدس کوپه کلاسS (+عکس) رولزرویس Sweptail لوکس‌ترین خودروی قرن 21! +تصاویر مزدا3، مدل 5 درب خود را وارد بازار کرد +تصویر در بازارهای خودروهای دست‌دوم، زانتیا بخریم یا مزدا323؟ مرسدس بنز به دنبال سرمایه‌گذار آمریکایی انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول مزدا 323 یا سیتروئن زانتیا؟ +مشخصات فنی تاخیر در تحویل اوپل به پژو-سیتروئن 10 خودروی خوب با قیمت کمتر از 18 هزار دلار در جهان تجملاتی‌ترین خودرو مرسدس بنز +تصاویر با دلالانی که خودروهای ما را برای کسب سود می خرند مقابله می‌کنیم تبریک کنایه‌آمیز ب ام و به مرسدس-بنز این خودرو 1020 اسب بخار قدرت دارد پورشه 24 ساله 2.25 میلیون دلار فروش رفت+تصاویر آشنایی با شرکت خودروسازی رولز رویس مظنه قیمت مرسدس بنز در مناطق آزاد مرسدس 50 سالگی AMG را جشن گرفت حمله تیونر ژاپنی به مرسدس آلمانی+تصاویر گرانترین خودروی لوکس جهان ساخته شد +عکس EQ A دومین عضو خانواده الکتریکی EQ خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس طراحی ویژه‌ای از بنز کلاس G (+عکس) لذت راندن اصولی یک 911 افزایش تولید «قشقایی» در دستور کار پارس خودرو رونمایی فیات از یک محصول متفاوت +تصاویر مرسدس-بنز مظنون بعدی آلایندگی خودروهای دیزلی یکی از قدرتمندترین هاچبک‌های موجود در بازار+تصاویر برترین خودروهای کروک در بازار جهانی (+عکس) 10 قصر متحرک +تصاویر آئودی اختلافاتش را با واسطه های چینی حل کرد خانه‌ای مجلل درون بنز (+عکس) وقتی اسب‌های مینیاتوری سرکش می‌شوند! میراث انزو قدرتمندترین خودروهای تولیدی جهان (+عکس) بهترین خودروهای دنیا +تصاویر قیمت جهانی محصولات Porsche سدان‌های پرقدرت +تصاویر بهترین ساخته تاریخ آئودی پورشه تولید SUV های GT را رد کرد ماجراجویی پورشه در"سیلیکون ولی" پورشه بیش از 51 هزار دستگاه خودرو را فراخواند تولید 2 مدل ویژه از کلاس G مرسدس بنز (+عکس) چرا فناوری خودران مرسدس بهتر از تسلا است؟ وقتی ون بنز لوکس می‌شود خرید مرسدس بنز در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ فراری به دنبال رقیبی برای پورشه 911 GT2 تنش در کارخانه آئودی در روز جهانی کارگر قیمت پورشه قبل از ترخیص گمرک +جدول چهل سال تحول در یک طرح بنز مدل های جدید رنو ، فولکس ، سیتروئن و فیات وارد ایران شد پیک‌آپ تراک جیپ به واقعیت نزدیک می‌شود هاچ‌بک‌ 400 اسب‌بخاری مرسدس بنز نظاره‌گر آئودی A4 Allroad سال2017 باشید +تصاویر پورشه‌های قاچاق خاک می‌خورند مزدا میاتا 250 اسب بخاری شد پک باتری مرسدس-بنز با مصرف خانگی تفاوت فیس‌لیفت بنز S 2018 در برابر مدل های 2017 تولید فیات در سایپا قطعی می شود روند صعودی تولید در خودروسازان ایران ادامه می یابد گفت‌وگوی راننده با خودروی بنز ممکن شد قیمت خودرو های وارداتی در بازار جهانی جیپ یونتو؛ یک کراس اور هیبریدی تند و تیز آئودی E-tron؛ کراس اور تمام الکتریکی با شتاب 4.5 ثانیه به احترام ارتش سرخ مزدا؛ خبردار مرسدس سدان A؛ آغازگر دوره جدیدی از طراحی خودرو انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول انتشار تصاویر آئودی E-tron قبل از نمایشگاه شانگهای جیپ "یونتو" در شانگهای رونمایی می‌شود استفاده از فلزات سبک و محکم در آئودی A8 جدید برای خرید یک پورشه ماکان چقدر باید پول داشت؟ معرفی و مشخصات فنی آئودی Q4 + تصاویر تردید مرسدس بنز برای فروش خودروهای دیزلی در آمریکا مرسدس بنز AMG GLA45فورماتیک چند؟ +تصاویر تولید مدل‌های جدید شاسی‌بلند آئودی در اروپای شرقی دنیای مخوف فناوری در کلاس S بنز 2017 نظاره‌گر آئودی S5 کوپه باشید +تصاویر ورود اولین مرسدس AMG GT به ایران +عکس زیباترین بنز کلاسیک جهان این جیپ سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان است عدم حضور فیات، نیسان و پژو در نمایشگاه فرانکفورت شاسی‌بلند اوپل توسط PSA در فرانسه تولید می‌شود مرسدس بنز در مناطق آزاد با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟ مرسدس کلاس S یک گام به فناوری خودران نزدیک تر شد مرسدس بنز قیمت خودروهای سری GT را اعلام کرد مرسدس-بنز و بوش به طور مشترک خودروی خودران می سازند پورشه و آئودی همکار می شوند آئودی A7 قیمت خورد فراری مافیا، خودروی پلیس میلان شد آئودی 2 مدل جدید را در مالزی معرفی کرد رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز هیبریدی! +تصاویر گرانترین خودروهای 2017 کدامند؟ فراری دونالد ترامپ 270 هزار دلار فروش رفت شکار پورشه 911 GT2 RS حین تست رونمایی از سوپر پورشه Missoin اسپرت! +تصاویر تصاویر جاسوسی از نسل جدید مرسدس بنز S کلاس 2018 قیمت انواع‌ سواری کوپه در ایران +جدول آس‌های هفت‌گانه جیپ فراری سابق ترامپ به حراج گذاشته می شود روح پانامرا در آئودی RS4 استیشن خودروی فراری 360 دیوید بکهام +عکس پشت فرمان آقای ستاره سود پورشه از فروش هر خودرو چقدر است؟ جزئیات یا دقت؟ ون مجهز به تلویزیون 40 اینچی را ببینید آیا پایان دوره فردیناند پیچ در فولکس واگن فرا رسیده است؟ ادغام فیات و فولکس؛ شاید در آینده پورشه در خدمات فناوری سرمایه‌گذاری می‌کند هدیه به سبک خودرو رقابتی که بازنده ندارد! همکاری مدیرعامل اوپل با پژوسیتروئن افرادی که دست‌شان به فراری نمی‌رسد، لامبورگینی می‌خرند وانت فیات در تابستان وارد بازار می شوند (+عکس) مزدا CX-5 مدل 2017 را ببینید +تصاویر خرید مرسدس بنز C350 چقدر آب می خورد؟ رولزرویس کوچک برای اهداف خیریه سرخ‌ترین فراری تاریخ پورشه شاسی‌بلند برقی می‌سازد رولزرویس از چوپان اماراتی شکایت کرد! +عکس قول پژوسیتروئن برای حفظ کارکنان اسپانیایی اوپل میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران فولکس واگن، ادغام اوپل و پژو را کم اهمیت جلوه داد درخواست برای استفاده مشترک از پلتفرم‌های اوپل و پژو تاکید آلمان بر اطلاع کارکنان اوپل از تغییرات و تحولات این شرکت پژو، اوپل را 2.3 میلیارد دلار خرید رولزرویس SRH در بیمارستان مستقر شد انتشار تصویری از عضو جدید خانواده GT مرسدس آئودی بهترین برند خودرویی جهان شد آئودی 681 هزار دستگاه خودرو را فراخواند کنفرانس خبری مهم جنرال موتورز و پژو دوشنبه برگزار می‌شود رویترز: پژو، اوپل را خرید 1 میلیون دستگاه مرسدس-بنز فراخوان می شوند پژو تا دوشنبه مالک اوپل می شود نوآوران روباز آئودی در چین اینگونه تولید می شود قیمت مرسدس بنز های آلمانی در کشور گزارش ویدوئی از خط تولید آئودی در کارخانه FAW چین این رولزرویس کودکان بیمار را شاد می‌کند (+عکس) کراس بک DS 7 رقابت با آئودی Q3 و Q5 را نشانه گرفته است +تصاویر اگر بنز، لامبورگینی یا مک‌لارن ابرپیکاپ بسازند (+عکس) آنچه که در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید (+عکس) فیات در روسیه تراکتور تولید می‌کند مرسدس-بنز از بررسی احتمالا تولید وانت کلاس X خبر داد معرفی نسخه کروک کلاس E توسط مرسدس بنز(+عکس) مرسدس-بنز با کروکی کلاس E در ژنو سواری‌های مرسدس-بنز در روسیه تولید می‌شود پورشه و آئودی؛ عامل رشد سود فولکس رونمایی از خودرو 1.6 میلیون دلاری ایتال دیزاین رونمایی از جیپ compass سال2017 +تصاویر دومین پورشه پانامرا هیبریدی هم رسید بازارهایی داریم که نگاه خوبی به پژو ندارند آئودی هیچ برنامه ای برای برکناری مدیرعاملش ندارد تصاویر و مشخصات فنی خودروهای فراری و مک‌لارن برای فصل 2017 فرمول یک اولین فراری پلاک شده بعد از انقلاب +عکس غیبت غیـرموجه! آشنایی طراحان صنعتی کشور با فرآیند طراحی استایل محصولات مرسدس بنز مرسدس بنز دریاها جادوی جدید فراری آغاز فروش اینزیگنیا استیشن کلاس جی‌تی به همراه خانواده! مرسدس-AMG رقیب پورشه پانامرا را رو می‌کند رونمایی از سه گانه بنز در تولد AMG بنز (+عکس) آغاز تولید خودروهای مرسدس بنز در روسیه تضمین مدیرعامل پژو-سیتروئن به صدراعظم آلمان چه بود؟ خرید اوپل توسط پژو یک موقعیت برد-برد برای آلمان و فرانسه است خرید اوپل برای پژو 2 میلیارد دلار آب می‌خورد سوپراسپرت جدید فِراری +عکس مرد خوش‌شانس، ماشین جرج هریسون را مفت خرید پژو کارخانه‌های اوپل را در آلمان تعطیل نخواهد کرد قرارداد فروش اوپل به پژو 19 اسفند امضا می‌شود صعود 35 درصدی سهام جنرال موتورز در صورت فروش اوپل از قدیمی ترین تا جدیدترین خودروهای پورشه (+عکس) فراری، پورشه و فولکس‌واگن برترین برندهای خودرویی جهان شدند قایق 3100 اسب‌بخاری و فیبرکربنی مرسدس بنز (+عکس) هرکاری که بتوانیم برای حفظ مشاغل و کارخانه‌های اوپل انجام خواهیم داد سریع‌ترین خودرو جهان چند؟ +تصاویر موضوع فروش اوپل په پژو را روزانه با آلمان و انگلیس بررسی می‌کنیم آماده گفتگوهای سازنده با پژو هستیم اوپل مستقل خواهد ماند ادغام با پژو-سیتروئن بسیار منطقی است رونمایی فراری از سریع‌ترین خودروی جهان مرسدس بنز هم در مسکو کارخانه می‌سازد ابراز نگرانی انگلیس از فروش احتمالی واکسهال به پژو- سیتروئن نگرانی آلمانی‌ها درباره احتمال فروش اوپل به پژو را درک می‌کنیم دولت آلمان: با مذاکرات درباره فروش اوپل همکاری می‌کنیم تلاش جنرال موتورز و پژو-سیتروئن برای آرام کردن نگرانی‌ها مذاکرات برای ادغام اوپل با پژو- سیتروئن پورشه کاررای S و S4سال2017 +تصاویر دستگیری باند سازنده "ِفراریِ" تقلبی در اسپانیا سریع‌ترین خودروهای هاچ‌بک جهان کدامند؟ +عکس آشنایی با این بنز نفس را بند می‌آورد +تصاویر سنگین وزنان کروک را بیشتر بشناسید ب ام و طراح خودروهای آئودی و اشکودا را استخدام کرد نظاره‌گر آئودی A7 3.0Tمدل 2017 باشید +تصاویر قویترین خودرو هاچ بک‌ جهان (+عکس) یک ماشین و دو تیون! این خودرو تاریخ ایرودینامیک فراری را تغییر داد (+عکس) استیشن منحصر به فرد اوپل +عکس داخل کارخانه پورشه پانامرا چه خبر است +تصاویر تفاوت قیمت محصولات گروه بهمن در بازار و کارخانه +جدول فروش بیش از 250 دستگاه بنز کارکرده به نام «صفر» طراحی جدید این دو بنز چشمانتان را خواهد گرفت (+عکس) ابرسدان‌های آلمانی در مصاف یکدیگر +عکس فروش بیش از 8000 خودرو لوکس فراری در سال 2016 جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها فانتوم افسانه ای به آخر خط رسید مرسدس بنز CLS 550 یا پورشه پانامرا 4S بنز سریع‌ترین استیشن 2017 خود را معرفی کرد (+عکس) مرسدس AMG سراغ پیشرانه های هیبریدی و الکتریکی می‌رود آغاز تولید 3مدل خودرو فیات از اوایل اسفند ماه جاری پورشه تعدادی از خودروهایش را فراخواند آئودی‌های جدید تغییر چهره می دهند (+عکس) شاسی بلند‌های فوق لوکس2017 + تصاویر وقتی چکش حراج روی مرسدس بنز ترامپ فرود می آید+عکس ژاپنی میانسال پورشه برای رفع نقص 16 هزار خودرو فراخوان داد داماد اهوازی برای مراسم عروسی خود، یکی از گران‌ترین خودروهای جهان را به ایران آورد + عکس ماکت‌های مرسدس-بنز دست این شرکت را رو می‌کنند؟+تصاویر آرنولد از مرسدس-بنز الکتریکی خود رونمایی کرد بدهی های فیات-کرایسلر نصف می شود جنگ ستـــــارگان شاسی‌بلند مرسدس-می‌باخ 2019 می آید(+عکس) رولز رویس های میلیون دلاری جایزه بهترین عملکرد هفت ساله در شاخص های اصلی بهره وری به مزدا یدک رسید همکاری بنز و ب ام و در زمینه تامین قطعه خودروهای برتر تولیدی در سال 2017 شاهکار رولزرویس برای 2017 +عکس رقابت شاسی‌بلندسازهای تازه‌کار +عکس پیشروترین خودروهای 2017 +تصاویر استفاده از پردازنده‌ اگزینوس سامسونگ در خودروهای آئودی جریمه چند صد میلیون رولزرویس برای پرداخت رشوه رونمایی از برنامه همکاری آئودی با سایک چینی وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند طراح ایرانی معروفترین خودرو مرسدس بنز کیست؟ +تصاویر «فراری» 6 میلیارد تومانی وارد کشور شد بهینه‌سازی حساب بانکی با حذف 2 سیلندر! زمزمه قرارداد جدید ایران با "بنز" یک سال پس از برجام خودروی احتمالی پورشه برای آفرود (+عکس) هزینه خرید یکی از محصولات اوپل چقدر است؟ +جدول این آئودی بوگاتی ویرون را شرمنده خواهد کرد تولید محصولات جدید سوزوکی در ایران خودرو ابرخودرو 1000 اسب بخاری مرسدس 4.5 میلیون دلار قیمت دارد فیات آلایندگی خودروهای خود را مخفی می‌کند؟ خودروهای فیات متهم به آلایندگی، هنوز تست و فروخته نشده اند آنهایی که ما را به آلایندگی متهم می کنند حتما مواد مصرف کرده اند! داروی تقویتی برای 911 جادوی 1250 اسب‌بخاری پرژیران، نماینده رسمی آئودی آلمان در ایران حمایت وزارت صنایع از کاهش قیمت محصولات ایران خودرو قیمت انواع مرسدس بنز در بازار +جدول در شرف فروش 1.9 میلیون خودرو در سال 2018 هستیم شکسته شدن رکورد فروش شرکت خودروسازی رولزرویس در سال گذشته میلادی مرسدس-بنز بزرگترین لوکس ساز جهان شد خاندان اشتوتگارتی برای خرید پورشه چقدر باید هزینه کرد؟ +جدول سفــــر زمان به مقـــــصد اروپا! اسب چمــوش در بــرابــر کودک باهــوش رونمایی آئودی از 2 کروکی A5 و S5+تصاویر این کابین بنز تناسب بدنی شما را حفظ می‌کند رکوردزنی فروش سالانه خودروهای آئودی تحقق پیش بینی زتچه در مورد جایگاه مرسدس بنز در بازار شش دلیل بهتر بودن مازراتی نسبت به فراری سریع‌ترین خودروهای استاندارد جهان خیال‌پردازی دوست‌داشتنی با کمودور شورش در شهر با آرامش رونمایی خودرو مفهومی جوان پسند فیات بوتاس جانشین احتمالی رُزبرگ است 6 خودرویی که مشتریان از خرید آن پشیمان هستند خودروهای محبوب و منفور آمریکایی‌ها در سال 2016 +عکس آیا کامیون‌های الکتریکی آئودی ساخته می‌شوند؟ (+عکس) ابرخودرو آینده اوپل +عکس ایمن ترین خودروهای سال 2017+تصاویر مرسدس-بنز مجوز تست خودروهای خودران را در جاده‌های عمومی گرفت فروش فیات 500e به قیمت 4 هزار دلار+تصاویر خودرو احتمالی سال 2040 بنز پورشه اوراقی، 1 میلیارد تومان +تصاویر خداحافظی R18 افسانه‌ای از لمان با چرخ‌های 23 اینچی تصویری از خودرو جدید رونالدو مرسدس-بنز یک سدان کوچک جدید را در آستین دارد روح ام جی B در اوپل GT دمیده می‌شود رنگ مشکی، قیمت این فراری را به 14 میلیارد تومان رساند (+عکس) همه چیز درباره پورشه باکستر کامیون های عجیب بنز در آینده (+عکس) ناهار با مرسدس بنز! صعود به دسته نیم میلیاردی‌ها خودرو متفاوت بنز +عکس بازیکن فیکس تیم مرسدس بنز +عکس خودروهایی که در 2016 تولیدشان متوقف شد (+عکس) مروری بر شرکت Marmon و فعالیت‌آن رولزرویس کامیون‌ها فراری J50 مدل2018 +تصاویر هیولای پست‌مدرن این غایبان دوست‌داشتنـــی ! قیمت یک جذاب آلمانی چقدر است + جدول قیمت کپی پورشه گران قیمت در چین +عکس راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران تویوتا و مزدا در چین و آمریکا برای خودروهای معیوبشان فراخوان می‌دهند AMG رودستر لوکس مرسدس بنز را تیونینگ می‌کنند فضای درونی خودران‌های آینده بنز نسخه تیونینگ کراس اور مزدا CX-5 2017+تصاویر اولین تصاویر از مرسدس بنز AMG GT R مدل2018 ! راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران بهترین خودروهای تولید شده در سال 2016+عکس مرسدس-بنز "نسخه شب" کوپه کلاس S را رو کرد+تصاویر جان‌سخت رومی آخرین دستگاه از اولین فراری هیبرید غافلگیری اوپل با نسل جدید اینزیگنیا دومین فراری توربوشارژ فیات طلایی؛ ‌فقط یک دستگاه وقتی پورشه بازی را به هم زد! فراری 7 دستگاه J50 را برای بازار ژاپن در نظر گرفت+تصاویر مدیر ارتباطات سایپایدک، معاون مدیرعامل شد آشنایان ما در غرب رقابت تنگاتنگ آلمانی ها برای تصاحب عنوان بزرگترین لوکس ساز رونمایی از خودرو زیبای آلمانی +تصاویر شاهکار مدل مفهومی آئودی با موتور چوبی (+عکس) همکاری رولزرویس با کیت وینسلت برای بازخوانی تاریخچه اش افزایش 20 درصدی حقوق کارگران مرسدس-بنز در مجارستان تاج لوکس‌ساز 2016، بر سر مرسدس قرار گرفت 13 خودروی اعجاب‌آور تا 2020 + تصاویر اطلاعات مرسدس کلاس E کوپه به بیرون درز کرد پورشه صحیح است نه پورش! شجره‌نامه خودروسازها و برندهایشان مرسدس برند لوکس 2016 می‌شود تحقیقات نهادهای آلمانی روی پورشه 15 ماه پس از رسوایی فولکس انتخاب طبقه متوسط پانامــرا سواری با هزینه کمتــر! این مدل، کمپانی بنز را نجات داد (+عکس) خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) رقابت پژو با پورشه و تویوتا آئودی قرارداد 61 هزار تن از نیروهایش را تا 2020 تمدید کرد مرسدس بنز از برنامه گسترده خود برای تولید خودروهای الکتریکی خبر داد بنزهایی که تاکنون ندیده اید (عکس) پورشه های مدل 2017 قیمت‌گذاری شدند +سند فراری نسل جدید "چلنج" را رو کرد مرسدس-بنز یک سیستم چراغ جلو مفهومی رونمایی کرد بنز 12 سیلندر S65 + تصاویر آپشنها نبـــرد گربه‌ســان‌ها! مرد هـزار‌چهره! مرسدس-بنز در حال کار روی 2 جانشین CLS ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و +جدول فیات-کرایسلر در لهستان 2 موتور جدید تولید می کند قیمت قطعات خودرو مزدا 3 تیپ 3 در بازار+جدول هدفگذاری پورشه برای فروش سالانه 20 هزار خودروی الکتریکی کمپر جدید بنز (+عکس) تندر90 در بازار کمیاب و گران شد 8 زخمی در تصادف یک دستگاه فیات 500 در نمایشگاه لس‌آنجلس مدیر ارشد ولوو به آئودی رفت قلـدر ژرمـــن‌ها Q5؛ تنها آئودی صفرکیلومتر در بازار داخلی معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا (+عکس) طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی بنز می‌باخ (+عکس) فیات قیمت خودروهایش را کاهش می‌دهد پیشتازی مرسدس بنز در حمل‌ونقل کالا فراخوان فیات‌ به‌دلیل نشت سوخت هایپر اسپرت مرسدس-ای ام جی با قدرت 1000 اسب بخار +تصاویر خودروهای پرشتاب‌ جهان را بشناسید! +تصاویر همکاری فیات و آمازون برای فروش آنلاین خودرو مرز میان روزمرگی و هیجان گزارش تصویری از حضور مرسدس بنز در نمایشگاه گوانگجو کروکی 630 اسب بخاری مرسدس- می باخ+تصاویر چرا فراری با موتورهای حجیم خداحافظی می‌کند؟ رکورد قیمت خودرو در آستانه شکسته شدن لوتوس با قلب فراری مد روز ایتالیا قاتل 720 اسب‌بخاری پورشه ماجون را دیده‌اید؟ مخصوص‌کویر دیپلماسی نه‌چندان صلح‌آمیز اسپرت سازها آبی شگفت‌انگیز افتتاح مرکز تست خودروهای پورشه در لس آنجلس+تصاویر حضور مرسدس-می‌باخ در نمایشگاه لس‌آنجلس با یک کروکی بسیار لوکس پیشرفته ترین خودروهای سال 2017 +عکس درگیری بین دو خودروساز جهانی طوفان 12 سیلندر «فراری 2017» با قدرت 950 اسب + عکس ابرخودرو جدید پورشه +عکس شاسی‌بلند 2017 آئودی، با «چهار چرخ هوشمند» می‌پیچد + تصاویر A8 پرچمدار آئودی 2018 می‌آید اراده لازم برای مباره با عرضه قطعات تقبلی وجود ندارد آئودی و سایک موتور شریک شدند قهرمان بادی کلاسیک جهان خودرو مزدا را انتخاب کرد بنز 12 سیلندر، «S600 مای‌باخ» + تصاویر نسل قدیم وانت بنز جایگاه مرسدس بنز چگونه در بازار خودروهای لوکس ارتقا یافت خودرو عجیب مرسدس بنز F700 (+عکس) فراری‌های هیبریدی در راه بازار ترکیه بنز می‌سازد حضور مرسدس-بنز در ذخیره‌سازی انرژی وضعیت شوماخر امیدبخش است تقلب دوباره آئودی در تست‌های آلایندگی از تقلب دوباره آئودی هیچ اطلاعی نداریم پیکاپ‌های رنو و بنز، در مصاف یکدیگر +عکس معرفی محصولات جدید مرسدس بنز و اسمارت در ایران ساخت سریع‌ترین سوپراستیشن‌های جهان توسط بنز (+عکس) رونمایی از دو کروکی جدید آئودی وزن کمتر همراه با 40 درصد استحکام بیشتر مرسدس برای خودروهای سری E 2017 فراخوان داد آمریکایی‌ها نرم افزار تقلب دیگری را در ماشین‌های آئودی یافته‌اند فولکس‌واگن پرچم‌دار بیشترین و پورشه در صدر کمترین‌ فراخوان قرار گرفت محصول جدید و دونفره مزدا +عکس جدیدترین شاسی‌بلند مرسدس بنز رونمایی شد خاص ترین ماشین دنیا به حراج گذاشته شد + تصاویر شاهکارهای خودروسازی جهان در سال 2016 + 21 تصویر موتورهای چرخشی در مدل‌های جدید مزدا مزدا 6 مدل 2017 با تمام قدرت وارد می‌شود اولین پورشه ساخت آمریکا به‌فروش می‌رسد مرثیه‌ای برای یک رویا! آیا این پورشه پانامرای استیشن است؟ رزم‌ناو یانکی‌ها مقابل پهپاد ژرمن‌ها اولین اسب مارانلو مذاکره با فیات متوقف نشده است مفهوم لوگو خودروسازان جهان تاوان فیات به خاطر کرایسلر پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال2016 (+عکس) مرسدس، ایمن‌ترین خودروی اروپا برمن، خانه خودروهای الکتریکی مرسدس-بنز می‌شود 5 خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) جدیدهای آلفارومئو، مزدا و بنز در نمایشگاه خودرویی (+عکس) آینده مزدا روی موتورهای دورانی استوار خواهد بود مسی Q7 برداشت، نیمار 7RS طرح مرسدس بنز برای عرضه سریع ون خارق‌العاده سپر صورتی مرسدس-بنز برای حفاظت از گوش رانندگان ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند آئودی فرمول E را به "لومان" ترجیح داد وانت جنجالی مرسدس-بنز رونمایی شد+تصاویر بازی با رنگ رولزرویس برای سقف کروکی جدیدش+تصاویر انتشار 1 ویدئو جدید از وانت مرسدس-بنز مرسدس بنز 5 میلیاردی در تهران /عکس مسوولان بنز و ب ام‌و به ایران می‌آیند جوان جویای نام در میان بازی بزرگان مرسدس بنز 8.2 میلیون یورویی!+عکس پروژه‌های فناوری در آئودی قربانی رسوایی آلایندگی «فیات» ایتالیا در ایران پتروشیمی‌ساز می‌شود وانت مشترک مرسدس-بنز و نیسان هفته آینده رونمایی می شود سقف‌های جدید تاشو مزدا (+عکس) 10 خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال 2016 مقایسه‌ سه خودرو بی‌نظیر آلمانی +عکس مرسدس بنز سایت اجاره خودرو راه اندازی می‌کند تسلا مدل S پرفروش ترین سدان لوکس در آمریکا شد مقایسه جدیدترین ب ام‌و سری 5 و بنز E کلاس (+عکس) آئودی A4 خودرویی برای تمام جاده‌ها! +تصاویر لوکس‌ترین مینی بوس مرسدس بنز! +عکس مکثی بر عجایب آخرین نماینده SLK در ایران توقف مذاکرات سامسونگ با فیات در پی بحران نوت 7 جولان پورشه 2017 در خیابان های شهر+ جدول آئودی تولید R8 e-tron را متوقف کرد لامبورگینی روی پلتفرم پورشه خودرو می سازد نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران آلمانـی‌های کم‌دردسـر قیمت برخی خودروهای شرکت مرسدس بنز در بازار + جدول گزارش تصویری غرفه فیات در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 گزارش تصویری غرفه مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 مرسدس بنز C300 4MATIC کوپه2017 +تصاویر سریع‌ترین خودرو جهان با سقف تاشو+عکس گزارش تصویری از غرفه جیپ در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 رقیب ارزان قیمت مرسدس بنز 6X6 معرفی شد +عکس مرسدس-AMG در تدارک ساخت خودروهای الکتریکی است گزارش تصویری از غرفه فراری در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 نشت سوخت در 334 هزار آئودی و فولکس واگن شکایت سهامداران از فیات فراری‌کُش چینی لافراری را گرفت! گزارش تصویری از غرفه برند آئودی در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 گزارش تصویری از غرفه برند پورشه در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 مرسدس-بنز کلاس C 2016 بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد آئودی در مکزیک کارخانه احداث کرد با مرسدس بنز AMG GLS63 مدل 2017 آشنا شوید! +تصاویر آتش‌گرفتن خودروی راننده مرسدس بنز در مسابقات فرمول یک پاگشای نسل جدید ابرخودرو روباز آئودی خط و نشان آئودی برای سری 4 گرن‌کوپه ب‌ام‌و پانامرایی که صدی فقط 2.5 لیتر بنزین می سوزاند موتور 6 سیلندر روی یک خودروی 1200 کیلویی و سرانجام، یک پانامرای خوش‌چهره ورود شاهکار مرسدس بنز به ایران +تصاویر افتتاح کارخانه جدید آئودی در مکزیک کوچولوی قدکشیده اُپِل مرسدس E کلاس استیشن، با ژست یک شاسی‌بلند فراری نسخه کروکی لافراری افسانه ای را رو کرد سورپرایز آشنای مرسدس برای پاریس اولین فراری چهارسرنشین با موتور V8 توربو مرسدس- بنز از یک کانسپت الکتریکی رونمایی کرد سوپرسدان مسابقه ای آئودی مثلث برمودا با اضلاع کوچک! بازار لوکس‌سازی در جاده رشد رونمایی از مرسدس بنز E300 4Matic +تصاویر اتحاد بی‌ام‌و،مرسدس و آئودی در مقابل گوگل ساقط شدن دومین مدیر آئودی در ادامه تحقیقات رسوایی دیزلی بنز، آئودی و ب ام و جای پارک خالی را پیدا می‌کنند رونمایی رسمی جیپ از کامپس 2017 (+عکس) معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر فراری نسخه توربو GTC4Lusso را معرفی می‌کند فولکس واگن علیه مدیر آئودی مدرکی نیافت معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: آئودی A5 و S5 Sportback هیچ مدرکی علیه رئیس آئودی پیدا نشد شهرنشین‌های آسیایــی مرسدس با 4 رودستر در نمایشگاه پاریس حاضر می‌شود معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس:آبارث 124 اسپایدر معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: قدرتمندترین TT تاریخ تعلیق مدیر تحقیق و توسعه آئودی جانشین فراری F12 با موتور 12 سیلندر تنفس طبیعی پورشه ساخت یک اس یو وی کوچک را در سر دارد دلیل محرمانه بودن مذاکره با فیات رونمایی از نخستین مدل استیشن پورشه در سال آینده مرسدس بنز E43 MATIC را ببینید قدرت باتری اوپل Ampera-e بازار خودروهای برقی را متحول می کند مراحل ساخت رولزرویس ژاپنی به‌روایت تصویر آیا شیشه های بنز و ب ام و جلوی ابتلا به سرطان را می گیرند؟ اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین نظاره‌گر فراری کالیفرنیایTسال٢ ١٦ باشید +تصاویر استادیوم مرسدس-بنز را ببینید+تصاویر سه پیامد خودرویی برجام این پانامرای نسل دو، صدی 2.5 لیتر می سوزاند مرسدس-بنز از یک ون مفهومی آینده نگرانه رونمایی کرد قیمت انواع خودروهای مرسدس بنز در بازار + جدول قیمت خودروهای شرکت پورشه در بازار + جدول معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: فراری لافراری پورشه باکسترهای جدید با چه قیمتی وارد کشور شده‌اند؟ آگوست رویایی مرسدس فیات در راه هلند رندری از کراس اوور کوپه پورشه (+عکس) مرسدس بنز 5 میلیاردی در تهران +عکس همکاری مرسدس و مایکروسافت در زمینه دفتر کار خودرویی نگاهی به تاریخچه کارخانه پورشه خودرو 119 ساله ای که مانند بنز لوکس قیمت دارد (+عکس) آئودی در فکر گسترش حضور در مسابقات فرمول E است خودروهای مرسدس بنز پارک یاب سیار می‌شوند 10 نکته جدید درباره پورشه پانامرا 2017 +عکس شکایت آلمان از خودروهای فیات-کرایسلر جیپ بالاخره چراغ جلو خودروهایش را به روز کرد پلت‌فرم مشترک و ویژگی‌های متفاوت در آئودی و پورشه برقی اختصاص یک دستگاه فراری برای قربانیان زلزله ایتالیا مزدا 2.3 میلیون دستگاه خودرو را فراخواند کوچک دوست داشتنی آغاز فروش مزدا6 جدید فیات در آلمان به فریبکاری متهم شد مرسدس بنز CLA 45 AMG با تیونینگ SR +عکس مقایسه دو خودرو BMW X4 و آئودی Q5 +جدول برای دیدن این بنز تا مرداد 96 صبر کنید پیشرفت مذاکرات آئودی برای تعمیر خودروهای آلاینده آمریکایی ضبط 700 دستگاه پورشه، بنز و آزارا Ampera-e هاچ بک برقی قدرتمند اُپل نظاره‌گر آئودی TTS مدل 2016 باشید +تصاویر پدری که آئودی دخترش را له کرد + عکس پورشه پانارامای جدید را ببینید +تصاویر مزدا برای 190 هزار شاسی بلند فراخوان داد گران‌ترین خودروهای جهان + عکس 10 خودرو شخصی کریس رونالدو (+عکس) فخرفروشی فدرر با مرسدس احتمال کاهش فروش مرسدس در چین نظاره‌گر آئودی SQ٧مدل 2017 باشید +تصاویر قیمت خودروهای صفر کیلومتر آئودی در بازار + جدول مقایسه جدیدترین عضو خانواده بنز و پورشه +عکس نسخه‌ای خاص از آئودی R8 +عکس یک تکه جواهر ناب+تصاویر فیات-کرایسلر 26 هزار دستگاه خودرو را فراخواند مرسدس بنز کوپه GLC مدل 2017 +تصاویر ساعت کار کارکنان اوپل کم می‌شود آستون مارتین DB 11 و هفت رقیب سرسخت‌اش حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران کوپه 6 متری مُجلل مرسدس-مایباخ مقایسه دو خودرو ب ام و بنز لوکس + جدول تصویری از پورشه‌های قاچاق در انبار سازمان اموال تملیکی تصویر مبهمی از کانسپت مرسدس،می باخ منتشر شد زنانه‌ترین رولزرویس جهان! +تصاویر آئودی Q7 و A4 با سیستم اتصال به چراغ راهنمایی به بازار می‌آیند دومین الکتریکی پورشه یک اس. یو.وی است ورود بنز E کلاس جدید در منطقه آزاد انزلی +عکس 15 خودرو داغ حراجی کالیفرنیا +تصاویر خودرو سفارشی رولزرویس (+عکس) مزدا تولید 1 میلیون میاتا MX-5 را جشن گرفت پورشه نسخه ویژه 911 تارگا 4S را عرضه می‌کند گران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکس ایمن‌ترین خودروهای خارجی در بازار ایران رولزرویس ناقابل یک میلیون دلاری +تصاویر نهایت تجملات در بنز 6 متری (+عکس) 10 برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک هفت خان آئودی برای تست خودروهایش +عکس جدیدترین خودرو الکتریکی لوکس جهان جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ . ام‌ . و +جدول خاص‌ترین درهای خودرو در جهان (+عکس) رونمایی از خودرو زیبای آلمانی +عکس خودرو فوق پیشرفته مسابقه‌ای بنز (+عکس) پورشه کاین کوپه هم با بازار می‌آید+تصاویر جدال سه SUV مختلف، ب‌ام‌و در برابر ولوو و آئودی 7 خودرو اسپورت سرکش! باکستر جدید به ایران می‌آید با 718 Cayman آشنا شوید بُرد مرسدس بنز با یک راهبرد غیرمعمول از آرم بنز 450 هزار تومانی تا کمک فنر 9 میلیونی! + جدول دو شرکت خودرو ساز جهانی رقابت می کنند از رنو تا مرسدس بنز ولخرجی رییس آئودی از جیب شرکت جنجال آفرید موتورهای دیزلی اوپل پاک شناخته شد مرسدس-بنز تبلیغات کلاس E را متوقف کرد همکاری کلاسیک پورشه و بنز! خودروهای فراری تغییر می کنند (+عکس) شتاب زیر 4 ثانیه برای نسل آینده هاچبک داغ مرسدس آمار فروش فیات کرایسلر بازبینی می‌شود پورشه در نمایشگاه خودرویی دیترویت شرکت نمی‌کند پورشه 1750 نیرو استخدام می‌کند لیست کامل خودروهای آتی کمپانی‌های مختلف +عکس فیات- کرایسلر بیش از 323 هزار دستگاه خودرو را فراخواند مرسدس-AMG GT کروکی در شرف تولید است سقفی از جنس آسمان قدرتمندترین روباز 4سرنشین جهان ابرخودرو بنز با 1300 اسب بخار قدرت (+عکس) آئودی 3 خودروی الکتریکی می سازد مزداهای آینده سبک‌تر می‌شود رونمایی سه مدل خودروی برقی آئودی تا چهار سال آینده مزدا به دنبال ارتقای برند خود در جهان یوزانس یک میلیارد دلاری برای سایپا، غیبت فیات قابل اعتماد‌ترین خودروهای آلمانی (+عکس) آئودی R8 LMS دویستم را تولید کرد خودروهای برقی در قلب راهبرد آئودی تصاویر آئودی A5 کروکی 2018 لو رفت بنز از کروک زیبای خودش رونمایی کرد +عکس اولین نمونه SUV سوپر لوکس آئودی Q8 +عکس رونمایی از اولین اتوبوس خودران مرسدس-بنز+تصاویر قیمت برخی خودروهای صفر کیلومتر بنز در بازار معرفی مرسدس بنز نسخه پایانی CLS رقابت جگوار با لوکس سریع آلمان‌ها بنز جنجالی در ایران پلاک شد +عکس نسخه جدید بنز CLS وارد بازار می‌شود (+عکس) فیات کرایسلر به هکرها جایزه می‌دهد موتور جدید هشت سیلندر پورشه پانامرا برای آئودی و بنتلی استفاده خواهد شد مزدا3 برای مدل 2017 چه تغییراتی کرده؟ آئودی S4 آوانت سال 2016 رکوردزنی درآمد از فروش مرسدس بنز «بنز» در ایران سواری می‌سازد پیشرفته ترین خودرو زمین گلف ساخته شد گران‌ترین خودرو تاریخ + تصاویر ایسوزو وانت بعدی مزدا را می سازد واکنش بهبهانی به جنجال پورشه + جوابیه مرسدس بنز مفهومی - برقی از راه می‌رسد هر آنچه باید از رانگلر 2018 بدانیم با شرکت‌های خودرویی خانوادگی آلمان آشنا شوید آئودی موتورهای V8 را کنار می گذارد شاسی بلند جدید رولزرویس به این شکل است+تصاویر رودستر 1.6 میلیون دلاری پاگانی با قلب تپنده مرسدس-AMG کلید مجازی روی تلفن همراه قیمت خودروهای آلمانی در بازار ایران+جدول رِنِتک کیت ارتقاء قدرتی را برای Mercedes-AMG S63 Coupe ارائه کرد ساخت موتور دیزلی در ابعاد یک ساختمان 4 طبقه+تصاویر بهترین خودروهای روباز سال 2016 E63 با شتاب 2.8 ثانیه؛ قدرتمندترین مرسدس تاریخ؟ گرانترین خودروی تاریخ را ببینید+تصاویر فراری 350 خودروی تک و منحصربفرد طراحی می‌کند افزایش فروش پورشه با عرضه پانامرای جدید تکامل پانامرا در ایستگاه 2017 لوئیز همیلتون و مرسدس-بنز با هم یک ابرخودرو می سازند بال عقب متحرک پانامرا 2017 را ببینید+تصاویر بنزهای موجود در بازار چند قیمت خورده‌اند؟ سریع‌ترین خودرو روباز جهان +عکس فیس لیفت فیات 500 سال 2016 +تصاویر تصاویر پانامرا 2017 لو رفت مرسدس-بنز در جستجوی یک اسم است مرسدس-بنز از پرقدرت ترین AMG رونمایی کرد بهترین خودروهای کلاس خانواده در آخرین آزمایش مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟ فراری کربنی 3.5 میلیون دلاری جدیدترین عکس ها از مرسدس میباخ قلب فیات مرسدس- می باخ S650 در نمایشگاه پاریس رونمایی می شود جلوگیری از واردات فراری و استون‌مارتین به ایران+ تصویر آیا آئودی جایگزین پورشه در بین لوکس سواران می شود؟ جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و برابوس قوی ترین کروکی جهان را عرضه کرد+ تصاویر مرسدس بنز از سال 2018وارد روسیه می شود راننده آلمانی قهرمان رقابت‌های فرمول یک باکو شد+عکس این رولزرویس مفهومی را ببینید+تصاویر برج پورشه میامی امسال افتتاح می شود 70 سال مرسدس E‌ کلاس 9 جواهر سفارشی ساخت فراری آئودی SQ2 رخ نشان داد+ تصاویر کیا در فکر رقابت با مزدا CX-3 است زیبای خفته 570 اسب بخاری! مرسدس الکتریکی با برد 500 کیلومتر معرفی می‌شود سیب ایتالیایی زیر درخت ژاپنی رکوردشکنی BMW و مرسدس‌بنز در فروش خودرو جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی خودروهای الکتریکی هرگز به سوددهی نخواهند رسید یک آفرود تمام عیار دهه هفتادی‌ترین پورشه تاریخ قیمت انواع مرسدس بنز در نمایندگی و بازار رونمایی از محصول الکتریکی غول خودروسازی آلمان پورشه 68 ساله شد (عکس) داستان لوگو 12 خودرو مشهور جهان +عکس اوپل با چاشنی کوروت پورشه پانامرا توربو 2017 در آلمان نسل آتی اس یو وی الکتریکی مرسدس به زودی معرفی می‌شود ساخت آرم بنز با خودروی بنز در جشن تولد 20 سالگی راس سوم هرم تجمل آلمانی افزایش فروش شرکت خودروسازی اُپل فراری F12 برلینتا زیر تیغ جراحی نوویتک روسو مرسدس‌بنز فنلاندی رونمایی از آئودی A5 سال 2018 +تصاویر فراری MM Speciale 458 رونمایی شد وداع باشکوه با فَنتوم‌های دو‌درب ... 4 تفنـگدارِ ژرمن شتاب 3.3 ثانیه برای سوپرهاچبک آئودی تکراری ها آئودی S3 2017 برندهای لوکس به داد فولکس واگن رسیدند هفتاد سال با مرسدس E کلاس آیا این تصویر پانامرا 2017 است؟ پورشه خودروهای 50 سال پیش خود را به نویگیشن مجهز می‌کند رونمایی از جدیدتری مدل فراری اهدای مرسدس بنز به یک معلم بنز میلیاردی در خیابان های تهران آئودی Q3، کراس‌ اوور مجلل اروپایی ضیافت به سبک اشتوتگارتی افراد پولدار چه خودرویی می توانند بخرند؟ شاسی بلند رولزرویس در 2018 شاسی بلند جدید مرسدس بنز را ببینید شتاب زیر 5‌ثانیه با مرسدس GLC کلاس قدرتمند ترین سوپرماشین بدون گیربکس قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2016 بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور تویوتا، ب ام و و مرسدس بنز در میان با ارزش ترین برندهای سال 2016 زیباترین استادیوم جهان را مرسدس بنز می‌سازد نظاره‌گر مزدا CX9سال 2016 باشید +تصاویر خودروهای اسرار آمیز سلطان برونئی +تصاویر مرسدس-بنز خانواده الکتریکی های خود را گسترش می‌دهد حق انتخاب لوکس سوارها متنوع تر شد انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران بهترین آئودی‌ های تاریخ GAC خودروسازی از چین انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول تصاویر جاسوسی از پورشه 911 تارگا GTS تلاش مرسدس-بنز برای رقابت با خانواده i ب ام و خودرو لوکس جدید BMW 2018 فیات بیش از 37 هزار دستگاه جیپ گرند چروکی 2017 را فراخواند تسلا یکی از مدیران کهنه کار آئودی را به خدمت گرفت رانندگی فن آوری خودران ما از برخی رانندگان "مودبانه تر" است! کیفیت نامرغوب خودرو روسی کار دست پوتین داد اولین خودرو دوگانه‌سوز تاریخ چه شکلی بود؟ آئودی A8 خودران 2017 معرفی می‌شود ارزانترین و گرانترین بنز در سال گذشته + جدول انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول روداستر جدید فیات، چند؟! 10 خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس قیمت خودرو وارداتی 200 تا 300 میلییون تومان +جدول 10 میلیون خودرو خودران در جهان تا سال 2020 در جاده‌ها جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و +جدول «سایپا کاشان» به سیتروئن رسید آئودی A6 را ببینید خاص‌ترین رنگ مرسدس در تهران هنوز درباره جزئیات توافق با گوگل صحبت نکرده ایم رونمایی پروژه‌های جدید خودروسازان بزرگ ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از 38 سال ستاره‌های بنز با لباس MEC در راه ایران مزدا هم کراس‌اوور کوپه می‌سازد ... رُخ تازه‌ و یک جُفت موتور 4‌سیلندر برای کایمن 10 ابرخودرو ارزان قیمت را ببینید+تصاویر آئودی Performance RS7 چند؟ مدیرعامل فراری تولید لافراری اسپایدر را تایید کرد ریاست فراری به مدیرعامل فیات رسید رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین 2017 هزینه تصادف با پورشه چقدر تمام می شود؟ مذاکرات چراغ خاموش با فیات هیولای 838 اسبی از سرزمین ژرمن ها! شگفتی مدیران مرسدس بنز از کیفیت استانداردهای نمایندگی کرمان بالگرد ایرباس H145 مرسدس بنز استایل عجیب‌ترین فراری جهان را ببینید پورشه‌ای که بیش از اندازه خوب است! آلفابت الفبای فن آوری خودران را به فیات می آموزد مجهزترین خودروهای ارزان قیمت +تصاویر همه فن‌حریف قیمت انواع خودروهای خارجی بیش از یک میلیارد تومان رژه خودروهای لوکس در تهران +تصاویر مرسدس بنز به تقلب متهم شد برنامه منصوری برای تیونینگ رولزرویس داون شانس موفقیت کدام خودروساز خارجی در بازار ایران بیشتر است؟ آئودی با کوپه و رودستر TT RS به پکن رفت ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن شناخته شدند TT های زیر 4 ثانیه آئودی! 2 وسیله نقلیه روی 4 چرخ فروش نقدی و اقساطی محصولات گروه بهمن آغاز شد پورشه برادر مسقف 718 باکستر را معرفی کرد مزدا CX-4 در پکن رونمایی شد حضور پرقدرت آئودی در نمایشگاه پکن + عکس دعوای برندها به سبک بنز در نمایشگاه + عکس فراخوان نقص فنی آئودی و پورشه کاهش 32 درصدی سود خالص بنز پورشه کیلویی چند تمام می شود؟ نرم افزار تقلب فولکس واگن را آئودی ساخته است فراری به دنبال ساخت پارک در آمریکا است نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید لِه شدن فِراری اجاره ای توسط داماد خودرو 8 میلیاردی در خرمشهر رولزرویس جدید منصوری را ببینید+تصاویر آئودی در فکر برادر کوچک R8 است شاسی بلند پرشتاب آئودی را ببینید تولید جیپ رنه گید در چین شروع شد نسل پنجم اپل آسترا را ببینید +تصاویر مزدا اذعان کرد برنامه ای برای تولید کانسپت RX ویژن ندارد اوپل آدام و کورسا در راه ایران دلیل غیبت نمایندگان فیات در سفر نخست وزیر ایتالیا باور نمی کنم تسلا مدل 3 سودآور باشد گره کور فیات در ایران زیباترین رینگ‌های استاندارد برای عاشقان خودرو پیکاپ‌کوچولویِ خواستنیِ جیپ! رولزرویس پلاک ملی در تهران +عکس قرارداد پژو از ال90 کامل‌تر است آئودی بالاترین فروش تاریخ خود را در 3 ماهه نخست 2016 تجربه کرد مذاکره برای ورود انواع خودروهای ایتالیا کوچکترین شاسی‌بلند آئودی خودرو 6 متری آئودی رونمایی شد تحویل پورشه ماکان به تاخیر افتاد 10.1 میلیون دلار از دارایی های راننده پورشه به دختر پل واکر رسید 6 فراری برای یک نفر گورستان مرسدس بنز اجاره 500 خودرو مرسدس بنز در ترکیه برای شاه سعودی قرارداد اولیه ایران با فیات نهایی می‌شود معرفی ساتین بلک فراری 458 ایتالیا توسط میشا دیزاینز خرید سهام ایران خودرو توسط فیات کذب است تأیید سرمایه گذاری فیات، پژو و سیتروئن در خودروسازهای بورس بنز «کلاس وی» وارد ناوگان تاکسیرانی ایران می شود فیات- کرایسلر 1300 نیرو را تعدیل می کند مزدا تصاویر تازه ای از CX-4 را منتشر کرد سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری فیات کرایسلر در آرژانتین شاسی بلندی از پورشه که تفکرات‌تان را دگرگون می‌کند پورشه مسئولیتی در قبال مرگ همراه پل واکر ندارد حکم دادگاه به نفع پورشه در تصادف منجر به مرگ ستاره هالیوود تشکیل شرکت مشترک بین فیات و ایران‌خودرو این مرسدس های دلربا را ببینید توافق ایران‌خودرو با فیات مزدا 3 با اتاق جدید در ایران +عکس دو هزار مرسدس بنز امسال وارد کشور می شود فیات- کرایسلر 15 هزار جیپ و دوج را فرامی خواند اوپل GT، یک کانسپت فوق العاده و فضایی پیش فروش مزدا 3 FL آغاز شد تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد شاسی بلند مزدا در ایران شایعه فروش سهام سایپا و ایران خودرو به سیتروئن و فیات تصادف آئودی شاسی بلند با یک کانکس در جاده چالوس مرسدسAMG ده مدل جدید عرضه می کند پورشه پشت صحنه طراحی میژن E را رو کرد رزم سوپرSUV‌های لوکس فیات 60 هزار اس یو وی را در چین فرامی خواند مرسدس- بنز موتورسیکلت ساز می شود! راننده آئودی پس از سقوط از طبقه چهارم جان سالم به در برد روداستر محبوب مزدا، خودرو سال 2016 شد تدارک آئودی برای عرضه 12 مدل خودرو جدید واردات یک میلیون دلار پورشه به کشور آئودی R8 اسپایدر 2017 +تصاویر قیمت خودرو از اروپا تا ایران ظرافت جوان‌پسند مرسدس-بنز رقیب ب ام و X4 را رو کرد تصویری از پورشه خاص جواد نکونام پاگشای نسل جدید ابرخودرو روباز آئودی دومین شاسی‌بلند کوپه مرسدس، این بار کابوس BMW X4 فیات 419 دستگاه خودرو را در روسیه فرامی‌خواند روداستر محبوب مزدا با سقف فلزی کلاسیک تارگا اسب سـر سرخ دهه 80 قدرتمندترین و سریع‌ترین E-کلاس نسل پنج از «رولز رویس» پهلوی تا جشنواره‌ی «تهران زیبا» خودرو ویژه کریس رونالدو راببینید خط شکن آئودی در ایران "فعلا" بزرگ خانواده کراس‌اوور های کامپکت مرسدس مرسدس-بنز CLA 45 را برای 2017 نونوار کرد آئودی A5 اسپورت بک را هم عرضه می کند حضور مزدا CX-4 در نمایشگاه پکن رجزخوانی جالب «بنز» و «ب .ام.و» معرفی مرسدس ای‌ام‌جی E43 رقص رولزرویس روی یخ مرسدس E43 در نمایشگاه نیویورک رونمایی می شود قرارداد تجاری و سواری با بنز ‌نیمه نخست سال95 امضا می شود پورشه 911 هم هیبریدی خواهد شد! آئودی بیش از 126 هزار دستگاه خودرو فروخت سود پورشه رکورد زد آئودی میزبان مسابقات خودروهای خودران ماکت تازه‌ترین مرسدس بنز اس‌ال را ببینید استون مارتین قصد رقابت با فراری و پورشه دارد رولزرویس کانسپت می‌سازد فرمان پورشه اتوماتیک معرفی مدل جدید خودرو «پورشه 911R» نسخه اسپرت از خودرو فیات 500 رونمایی فیات از مدل Abarth 124 Spider داستان موفقیت شرکت «پورشه» سریع‌ترین فراری بدون سقف جهان رونمایی شد اجاره روزانه S500، یک‌میلیون و 200 هزار تومان! پورشه با شاراپوا قطع همکاری کرد امن‌ترین خودرو جهان پیش فروش مزدا 3 FL آغاز شد فیات با تیپو به ایران می آید برای ساخت فراری الکتریکی باید از روی جسد من رد شوید عرضه 20 مدل جدید آئودی در 2016 پیشرفته ترین موتور جهان در قلب خودروی دوستدار محیط زیست خودرو 8 میلیاردتومانی در گمرک خرمشهر ارزان‌ترین مرسدس‌بنز صفرکیلومتر در بازار داخلی صـرفا جهت تنـوع! گران ترین اجناسی که در مزایده ها فروخته شد لامبورگینی و دوکاتی فروشی نیستند حکمران جدید ابرخودروها آمد ایدم موتورهای جدید مرسدس بنز را به نمایش گذاشت می‌خواهیم برای همیشه در ایران بمانیم اولین مرسدس کلاس E 2017 از خط تولید بیرون آمد 10 خودرویی که بیشترین هزینه بیمه سالانه را دارند اشتیاق فیات برای حضور در بازار ایران درون کارخانه لوکس "فراری" چه می‌گذرد؟ مرسدس-بنز روباتهای خط تولید خود را به نیروی انسانی بازگرداند بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند استرلینگ؛ آمریکایی ناشناخته‌ جهش 10‌ساله مرسدس بنز کلاسیک داستان نهنگ پورشه ارزان ترین گزینه های فیات برای ایران توافق کلی فیات و ایران‌خودرو مرسدس-AMG کوپه C43 2017 رسما به خانواده بنز اضافه شد بازدید هیأت 12 نفره فیات از ایران‌ خودرو روند طولانی مذاکره با فیات تصویر جدیدی از مرسدس کابریولت 2017 منتشر شد تجمل روی چهار چرخ! گران‌ترین خودروهایی که سال 2015 فروخته شدند پورشه آلبالویی با پلاک رند فیات، اولین وانت خود را روانه بازار کرد کپی کردن مدل برقی پورشه توسط بنتلی مرسدس نسل جدید موتورهای دیزلی آلومینیومی خود را معرفی کرد+تصاویر حال در فکر حکمرانی است ... گران‌ترین اتومبیل‌های فروخته شده در مهم‌ترین مزایده آمریکا را ببینید دایملر 3 میلیارد دلار روی موتورهای دیزلی پاک سرمایه گذاری می کند ون 84 هزار یورویی مرسدس بنز را ببینید+تصاویر طرح اولیه مرسدس کابریولت 2016 منتشر شد حراج پورشه‌های کلکسیونی کمدین معروف آمریکایی همه فن‌حریف واکنش لیونل مسی به خرید فراری 34 میلیون دلاری قیمت پایه 162.900 دلاری برای آئودی R8 V10 خریداران خودرو در انتظار مدل‌های جدید! یک کامیون کمپرسی جدید رونمایی شد چندهزار دلار صرف واردات پورشه شد؟ اوپل خودرو تمام برقی می‌سازد تمرینی برای بازگشت به قلمرو آفرودر های ویرانگر آمریکایی مرسدس بنز دانشجوی 40 ساله شد 7 خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان فراری GTC4 لوسو؛ ابرخودرویی برای خانواده! سندروم تاکاتا مرسدس- بنز را هم گرفتار کرد لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ آئودی و ب ام و از مرسدس-بنز عقب ماندند ارزان ترین گزینه های فیات برای ایران شروع طوفانی «مرسدس» در 2016 +تصاویر پورشه به کم قانع شد فیات و همه زیر مجموعه هایش فراری جانشین FF را در ژنو معرفی می کند+تصاویر اسطوره فراری، ارزش 127 میلیارد تومان را دارد؟ 16 حقیقت جالب درباره شرکت جیپ داستان زنی که 700 سواری پورشه وارد کرد بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015 جزئیات جدید از تولید فیات در ایران مقایسه تصویری بین دو کراس‌اور اسپرت؛ مرسدس بنز GLC و ب‌ام‌و X3 موتور دورانی جدید مزدا توربوشارژ است فیات- کرایسلر مشکل در تست تصادف آلفارومئو جولیا را رد کرد فروش ویژه مرسدس بنز E200 به مناسبت دهه مبارک فجر رکوردشکنی فراری قدیمی گران‎قیمت ترین خودرو تاریخ حراج مرسدس 540K با قیمتی باور نکردنی وقتی هابلوت و فراری ساعت می سازند مرسدس-AMG بر جاذبه غلبه می کند معرفی برابوس مرسدس بنز C 450 AMG اسپرت انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ مزدا 264 هزار دستگاه کراس اور CX-5 را فرامی خواند فیات 500X در کنار ستارگان سینما و دنیای مد جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ام‌و لزوم انجام پارادایم شیفت در صنعت خودرو و قطعه‌سازی برنامه ای برای ساخت خودروی خودران نداریم همکاری گروه بهمن با ایسوزو و مزدا افزایش می‌یابد فیات 500 پاپ فرانسیس تنها 82 هزار دلار فروش رفت تمام آنچه که یک لکسس می‌تواند باشد ... آئودی؛ رقیبی برای تسلا قفـل گره‌گشـا پورشه 718 باکستر را ببینید فراری در سال 2040! رزم سوپرSUV‌های لوکس رقیب تازه‌نفس X1 از راه رسید حاشیه‌های ورود خودرو سلطنتی با تکذیب مسئولان به پایان رسید فراری 370 هزار تومانی! تاثیر مشهود نمای عقب پورشه 911 روی نسل آتی پانامرا پورشه باکستر 2017 با موتور 4 سیلندر قوی تر از قبل شد فراری اولین کروکی F60 را تحویل داد اعتراف مدیرعامل کرایسلر به کپی برداری از هیوندای قیمت انواع مرسدس بنز لوکس در مناطق آزاد فیات به دنبال همکاری با ایران است اولین مدل بنز از یک کلاس لوکس در ایران آئودی نخستین شاسی بلند تمام برقی در بلژیک تولید کرد اینجاکارخانه مرسدس بنز است پورشه 480 اسب بخاری را ببینید مرسدس بنز همیشه دل تان را می برد! خودروی زرهی مرسدس بنز را ببینید+تصاویر بازگشت آشنایان فیاتی که قذافی عاشقش بود خداحافظی مرسدس با نشان AMG فراری 30 میلیون دلاری گرانترین خودروی سال 2016 می‌شود تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران قهوه داغ آلمانی انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ «فِراری» 25 سال بعد فیات پاپ به حراج گذاشته می شود فرانسه فورد و مرسدس را هم زیر میکروسکوپ گذاشت آئودی قیمت R8 2017 را اعلام کرد تولید آئودی کیو3 در مجارستان کریستین بیل بازی در نقش اِنزو فِراری را رد کرد معرفی خودرو همه جا رو راینو XT اولین عکس منتشر شده از خودرو دوگانه سوز پورشه مرسدس-بنز GLC هیدروژنی سال آینده می آید مرسدس- بنز یک واگن-کراس اور را به جنگ آئودی Allroad می‌فرستد ایرباس، آئودی، دایملر، بیمه زوریخ، ترکسل و چند شرکت دیگر در راه بازگشت به ایران نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ مرسدس بنز خودرو هیدروژنی خود را سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد بنز جدید هاشمی رفسنجانی+تصویر پورشه کیمن با تیونینگ تک‌آرت طلاکاری «رولزرویس» توسط یک ایرانی امکانات رویایی در مرسدس کلاس E شرکت مزدا یدک پیشتاز در بهره وری محبوب‌ترین خودروهای اروپا پورشه با ظاهری متفاوت در ایران لوکس بی‌حاشیه! پورشه 911 توربو و توربو اس 2017 معرفی شد شیر پاریسی یا جنتلمن آلمانی فراری F80، سریع‌ترین خودرو جهان جیپ 6 سبز ویژه عرضه کرد مرسدس-AMG ویرایش 130 اس 63 را عرضه کرد آشنایی با شاسی بلند اوپل موکا رودستر کوچک مرسدس وارد می شود فروش اوپل موکا از سوی توان خودروی جی آغاز شد+ جدول قیمت و مشخصات شتاب 0 تا 100 کانسپت برقی آئودی فقط 7 ثانیه است بنز E کلاس 2017 را ببینید جریمه 11 میلیارد تومانی قاچاقچی ب ام و قیمت محصولات آئودی در ایران اعلام شد+جدول رکورد جدید فروش کارخانه بنز در سال 2015 مدل جدید بنز در سرعت بالا تغییر شکل می‌دهد رشد قابل‌ توجه فروش مرسدس بنز در سال 2015 گسترش فراخوان ایربگ به 374 هزار خودرو 10 فراری کلاسیک ولی ارزان! الماس سرخ خاندان آل‌سعود! پلتفرم رولزرویس آلومینیومی می شود مزدا 5 در ایران نمایشگاه مرکزی آئودی افتتاح شد توضیحات رامک‌ خودرو درباره واردات محصولات آئودی آئودی 21 هزار دستگاه A6 و A7 را فراخواند نگاهی به CX-5، جدیدترین نسخه مزدا آخرین مدل پورشه باکسترهدیه تولد ویژه رونالدو به مادرش استیشن مرسدس-آاِم‌گ با سرعت با 343 کیلومتر در ساعت رقص نور آفتاب بر پیکر رولزرویس ... معرفی یک نسخه تولید محدود دیگر از رولزرویس ریث سدان ارزان‌قیمت ایتالیایی، ساخت ترکیه! آئودی با دست پر به ایران آمد تعدیل هزینه‌های آئودی در 2016 مرسدس GLE63 S کوپه 2016؛ هرآنچه که از AMGانتظار دارید مدیرعامل لامبورگینی به آئودی می پیوندد رونمایی از خودروهای آئودی با مجوز قانونی فراری 154 هزار پوندی نشتی بنزین دارد فراری به 2 خانواده می رسد تسری بحران آلاینده‌ها به مرسدس و ب ام‌و خودرو های 231 هزار دلاری که چکه می کند خودرو فراری F2005 را ببینید «بنز» به آب‌وآتش نمی‌زند! «آئودی» باطری جدید می‌سازد بلک‌بری طلاکاری شده پورشه دیزان، تقریبا 9 میلیون تومان! فراخوان خودروهای فراری و فورد برای نشت سوخت زره‌پوش مجلل پوتین! هیولای تیـزپا! این کوپه کمیاب مرسدس، حداقل 200 هزار دلار می ارزد کارگران تولید پورشه جدید را تضمین کردند مرسدس-بنز هیبریدی‌های S550 و E350 را فراخواند قیمت روز انواع "پورشه" در پایتخت خودروهایی که در سال 2015 بیشترین بار در گوگل جستجو شدند رونمایی از خودرو هیدروژنی آئودی کانسپت هیدروژنی آئودی در راه دیترویت است GLA 2017؛ بدنه و موتور قبلی با طراحی داخلی جدید سایه کره‌ای جیـپ قیمت باورنکردنی 1.9 میلیون دلار برای یک مرسدس 1954 اُپِل آدام 2016 با تغییراتی به بازار عرضه شد ایربگ؛ بلای جان رولزرویس! مزدا کم مصرف ترین خودرو آمریکا شد رُخ مدرن تر و قدرت بیشتر برای 911 های توربو اغوا‌کننده‌ترین خودروهای سال 2015 کدامند؟ پوست انداختن روداستر کوچک مرسدس آخرین شاهکار333000دلاری مرسدس بنز فراری در سال 2040 طراح خودروهای فراری فروخته شد دستور نعمت‌زاده برای تعلیق نماینده رسمی «پورشه» در ایران +سند فراری سال 1956 به قیمت 28 میلیون دلار فروش رفت موزه مرسدس بنز در آلمان فیات و جنرال موتورز جریمه دادند؛ بنز به دادگاه رفت تیون زشت‌چهره لورینسر ایتالیایی ها این خودرو را اسب وحشی می نامند اتحادیه اروپا بنز را به دادگاه کشاند تمام جذابیت بصری مزدا، در یک قالب پُر هیبت نام پورشه باکستر و کیمن تغییر می کند فیات 70 میلیون دلار جریمه شد خودرو مرسدس بنز IAA را ببینید اولین تصاویر رسمی از کابین نسل جدید E کلاس رژیم قدرت برای سوپرسدان سالخورده آ اِم گ کفِ S کلاس های کوپه مرسدس آئودی همچنان به فروش 2 میلیون خودرو امیدوار است‎ شاهکار طراحی داخلی در مرسدس E کلاس 2017 راه‌حل ساده آئودی برای اصلاح خودروهای آلاینده ایده‌هایی از سوپرخودرو فراری در سال 2040 آشنایی با مدرن‌ترین خودرو بنز روشهای ساده ای برای اصلاح خودروهای معیوب یافته ایم مرسدس رکورد فروش ماهانه ثبت کرد بهترین خودرو سال ژاپن انتخاب شد آیا فیات به ایران می‌آید؟ ماتیاس مولر مدیرعامل جدید آئودی شد خودرو جدید الکتریکی پورشه را ببینید درخواست لوکزامبورگ برای تجدیدنظر در جریمه فیات پورشه خودرو برقی یک میلیارد یورویی می‌سازد رژیم قدرت برای روداستر محبوب مزدا داستان مرسدس‌های گران‌قیمت کورسی در ایران خودرو جدید مسابقات آئودی محبوب‌ترین خودروهای تولیدی از نگاه مالکان آن‌ها پورشه های بازار چه قیمتی دارند؟ جدیدترین خودرو ایتالیایی را ببینید فیات وارد جاده رقابت در ایران می شود بزرگنمایی حضور فیات در ایران؟ فراری 3 میلیون دلاری برای بازیگر هالیوودی جا ندارد مرسدس SLR یک میلیون یورویی چراغ سبز گرفت نعمت زاده از آغاز مذاکره با «فیات» برای ساخت خودرو در کشور خبر داد تلاش فیات برای حیات در ایران پدر پل واکر از پورشه شکایت کرد آئودی2 مهندس را به دلیل رسوایی اخیر اخراج کرد لورینسر تیون جدیدی برپایه G500 معرفی کرد تازه ترین ساخته فیات آئودی RS3 Sportback محصولی خاص به مناسبت دَبِل مرسدس در فورمولاوان 2015 نخستین رندر از «پورشه کاین 2017» پدر پل واکر از پورشه شکایت کرد Q7 کواترو، شاسی بلند جدید آئودی افسون روداستر های آنتیک در میاتای مدرن مزدا فیات فرزندان پرسنل خود را بورسیه تحصیلی می‌کند خودرو جدید مزدا را ببینید رونمایی فراری 488 اسپایدر مدل 2016 خودرو جدید آئودی در راه بازار هزینه 50 میلیون یورویی آئودی برای تعمیر خودروهای دیزلی مرسدس پیل سوختی هیدروژنی را به کلاس GLC می دهد مرسدس بنز مدل بیومه‎ را ببینید «جیپ» آماده ثبت رکورد فروش پورشه نقش داشتن در مرگ پل واکر را رد کرد خودروسازی ایتالیا 2 رتبه پایین‌تر از ایران مزدا میاتای MX5 را ببینید بررسی پورشه 911 کاررا و کاررا اس 2017 مرسدس به هیبت و قیمت تانک مزدا نسل جدید CX-9 را معرفی کرد رژیم قدرت تازه برای هرکول جیبی آئودی «فلوید می‌ودر» برای پسرش بنز 182 هزار پوندی خرید «پل واکر» مسئول مرگ خودش بود نسل جدید مزدا CX-9 فردا رونمایی می شود این رولز رویس با طلا تزئین شده! رولزرویس در دوبی چه رو کرد مزدا 3 جدید در ایران را ببینید پورشه 22 هزار ماکان S و ماکان توربو را فراخواند رولز رویسی فوق لوکس از جنس طلا! «آئودی» کمتر از رقبایش فروخت تراکتوری با لباس فراری نسخه ممتاز مزدا MX-5 رونمایی شد تصاویر رسمی مرسدس اس ال 2017 منتشر شد پوست انداختن روداستر لوکس مرسدس برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت نقابی خشمگین تر بر چهره کوپه دلفریب رولزرویس پیشکش های تازه رولزرویس برای شیخ‌نشین های عشق تجمل نسخه ای خاص از شاسی‌بلند پر هیبت جیپ آئودی Q7 را گران کرد سهام رولز رویس انگلیس 18 درصد سقوط کرد دستفروشی با پورشه خودرو جدید مرسدس بنز سی کلاس کوپه را ببینید تصویر لو رفته از مرسدس اس ال 2017 قبل از نمایشگاه لس آنجلس باربر ژاپنی با آرایش ایتالیایی! آئودی اسب رام نشدنی خود را در نمایشگاه لس آنجلس رو می کند‎ «مزدا 3» جایگزین بنزهای پلیس می‌شود مرسدس کلاس جی ال اس را با گیربکس 9 سرعته جانشین GL می کند تعداد پورشه هایی که در نیمه اول سال وارد شد مرسدس SLCبا موتور 3 لیتری V6 بهار امسال روانه بازار می شود رقیب M4 متولد می شود اولین خودرو نباتی را ببینید ملاقات با کوچک‌ترین شاسی‌بلند آئودی مزدا هم ایربگ های "تاکاتا" را کنار گذاشت آئودی R8 پنج سیلندر توربوشارژ می آید کوچک‌مردان مرسدس‌بنز موشک های لوکس خیابانی ایران مرسدس GLS جدید خود را رسما رونمایی کرد زیباترین مدل پورشه در ماه مارس ارائه می شود دوئل شوالیه ها؛ ب‌ ام‌ و، بنز و کادیلاک مرسدس جای پایش را در بازار سوپر اسپورت ها محکم تر می کند عنکبوت نقره ای مزدا مذ اکرات آئودی با خودروسازان ایرانی به تفاهماتی منجر شده است مزدا RX-Vision روی پلتفرم ارتقا یافته میاتا تولید می شود حراج مرسدس بیست و نیم میلیاردی خودرو فِراری مدل 54 سال پیش تصاویر GLS جدید مرسدس قبل از نمایشگاه لس آنجلس لو رفت مزدا مکتب کودو را در مفهومی RX-Vision دنبال کرد ماکان جی تی سی؛ شاهکار پورشه 2017 می آید خودرو شخصی حاکم دبی آئودی A8 مدل 2016 عرضه شد مزدا CX-3 را به تایلند برد مرسدس با یک ون مفهومی به نمایشگاه توکیو می رود عرضه اولین خودرو مجهز به سیستم تهویه دی اکسید کربن آئودی به استخدام ادامه می‌دهد درخواست اروپا از فیات برای پس دادن میلیون‌ها یورو تخفیف مالیاتی اتومبیل فراری 9 میلیون دلاری بزرگ مرد کوچک پوست اندازی E Class زندگی مرسدس بنز در «فریزر» پانامرای خشن 671 اسبی منصوری تب تند «خودران‌ها» در بازارهای جهانی شرایط واردات خودرو سواری Audi مدل Q5 اعلام شد فراری تولید سالانه را افزایش می‌دهد تصویری جالب از پارکینگ اتومبیل های جدید و آماده فروش آئودی مبارزی تازه‌نفس با نشان اُپِل شاسی‌بلند زیر شش ثانیه مرسدس؛ مرز بین روزمرگی و هیجان ظاهر متفاوت یک پورشه در تهران جزئیات بیش‌تر از مرسدس بنز C-کلاس کوپه 2017 ابر ماشین افسانه‌ای جدید فراری برترین برند خودرو لوکس جهان مشخص شد مذاکره خودرویی ایران با فیات و فولکس‌واگن آئودیA3 میاتایی اسپرتی تر برای ژاپنی های اهل هیجان سواری‌هایی که در جاده‌های 12 کشور جهان می‌تازند برچسب 10 میلیارد دلاری برای یک برند لوکس اسپورت پورشه 911 های چهارچرخ متحرک جدید با موتور توربو آمدند ریــــس فراری در بورس نیویورک خودرو فراری FF را ببینید پورشه 911 کاررا جی‌تی‌اس با چاشنی تولید محدود آئودی A8 L؛ امن‌ترین خودرو آئودی رشد 13/5 درصدی تولید وانت در شهریور ماه تصویر کارخانه تولید پورشه،45سال پیش رونمایی از مرسدس بنز جدید کلاسc اژدهـای ژرمـن‌ها واکنش کمپانی پورشه به شکایت دختر پل واکر فروش بنز 2.9 میلیارد تومانی پورشه و نسخه911 کاررا GTS رن‌اسپورت ریونیون شکایت دختر بازیگر «سریع و خشمگین» از کمپانی پورشه تصاویر مقایسه ای دو خودرو آئودی و ب ام و مدل 2015 رییس جدید پورشه انتخاب شد مرسدس‌بنز SL400 را ببینید ژوهانسبورگ مهد تصادفات فراری لقب گرفت! ست شدن عجیب خانه و پورشه آئودی S4 2017 را ببینید اوپل ویوارو را ببینید مرسدس بنز کلاس جی را ببینید سرمایه‌گذاری مرسدس بنز برای توسعه تولید شاسی بلند نخستین ماشین ساخته شده توسط پورشه آیا مرسدس بنز اس 500، دو میلیارد تومان تکنولوژی در خود دارد؟ بیست‌وچهارمین ماه رشد فروش در اروپا رقم خورد خودرو الکتریکی پورشه با قابلیت شارژ در 15 دقیقه‌ را ببینید پورشه و آئودی خودروهای برقی را رونمایی کردند هدیه‌ای طلایی که «رولزرویس» برای شهریار فرستاد رشد فروش آئودی در اوت داون؛ کروکی 300 هزار یورویی رولزرویس برای پولدارها آئودی A8 L گارد را مقاوم‌سازی کرد دوقلوهای خاص پورشه در تهران دیـوِ دِلـبر! نسل جدید A4 به فروش می رسد اولین تصویر 488 اسپایدر در دنیای واقعی حراج خودرو فراری با امضا مایکل شوماخر فراری دیتونای شوتینگ‌بریک ماشین پورشه 911 کاررا را ببینید تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی مدیرعامل فراری ماندنی شد رشد فروش مرسدس در چین پورشه کاین فیبرکربنی را ببینید پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی مرسدس بنز از جنس شمشیر شاسی بلند زیبای بنز در جاده ها 10+1 شاهکار برتر مرسدس بنز در طول تاریخ فیات و ایران خودرو شاید وقتی دیگر شغل جدید برای هکرهای جیپ محصول مشترک آئودی و ایران‌خودرو نسل جدید C کلاس کوپه الهام شده از کوپه دلفریب S کلاس ... بنز مدل 2017 را ببینید خودرو عجیب آئودی را ببینید سریع، با‌کیفیت و یک لوکس خوش‌قیمت ماشین مزدا MX-5 را ببینید تولید پیشرانه‌های جدید طی همکاری پورشه و آئودی اولین فراری اسپایدر در ایران خودرو الماس نشان شاهزاده عربستانی پدر و پسر پورشه در تهران خودرو جدید بنز در راه است تولد خروس‌جنگی مرسدس AMG C63 کوپه بکارگیری دانش ساخت باتری تلفن همراه در طراحی خودرو مفهومی اسپرت ترین مدل بنز 2017 رونمایی شد آغاز فروش RS3 Sport Back در استرالیا آئودی شاسی بلند 100 درصد برقی معرفی می‌کند کمیاب‌ترین بنز جهان در معرض فروش یکی از کمیاب‌ترین مرسدس‌های جهان در معرض فروش قصـه «اَپل» و «اُپل» مقایسه مرسدس C63 AMG در برابر ب‌ام‌و M3 ماشین رولز رویس فانتوم را ببینید معرفی نسل جدید مرسدس بنز C کلاس کوپه بررسی مرسدس مایباخ S600 با تیونینگ برابوس مزدا... با احترام به اهورامزدا... C کلاس خاص مرسدس برای ژاپنی‌ها نسل جدید ابرخودرو‌های روباز فراری ملاقات با ملکه S مقایسه کوتاه فِراری 488 اسپایدر با برادر بزرگ‌تر پایان تولید مزدا 5 بدون مدل جایگزین فراری F40 از جنس لگو R8هم توربودار شد ارزان‌ترین خودرو‌های فیات برای بازار ایران کدامند؟ هدیه 21 سالگی پرچمدار آئودی مزدا سنت‌شکنی می‌کند مرسدس بنز G کلاس مدل 2016 را ببینید ماشین آئودی اس 8 پلاس را ببینید قبرستان پورشه‌های باکستر راببینید مذاکره ایران خودرو با فیات برای تولید خودرو ارزان تصاویر خودرویی که طراحی آن دو سال طول کشید وقتی فراری برلینتا چرخ جدید به پا می کند! پیش بینی ظاهر آینده 488 اسپشیاله مرسدس بنز G کلاس 2016 را ببینید خودرو اسپرت مفهومی مزدا در فرانکفورت رونمایی می شود ورود یک بنز منحصربفرد به ایران مشاهده نسخه ویژه ای از آئودی R8 مرسدس، سومین لوکس‌ساز جهان توافق خودروسازان آلمانی برای خرید نقشه نوکیا اولین بنز «ترون لاین» در ایران مرسدس‌بنز GLC مدل 2016 را ببینید فروش یک پیشرانه V8 آزمایشی ساخت کمپانی فراری آ ام گ اولین و مشهورترین تیونر رسمی محصولات مرسدس بنز از غول جدید کلاس C پرده برداشت خودرو جدید «آئودی» در راه است اولین "پورشه" تاریخ حضور فراری با 488 اسپایدر در اتو شو فرانکفورت ترافیک 1ساعته ‎به‎خاطر شستن‎ پورشه تصاویر نسل جدید مزدا میاتا را ببینید آئودی پیش‌بینی فروش در 2015 را کاهش داد تصاویری از محصول جدید «فراری» مزدا میاتای 2016 را ببینید ماشین جیپ پاتریوت EV را ببینید فراری یک محصول نیرومند معرفی کرد باراباس 800 کوبه 2012 را ببینید اخراج از پورشه به دلیل آرزوی مرگ برای پناهجویان پکیج تیونینگ اتو اکس برای مزدا میاتا فیات 124 اسپایدر نسخه آبارث مرسدس بنز آماده بازگشت به بازار ایران است تیون جدید کالیفورنیا فراری نام آن را «آهو» گذاشتند کَل‌کَل بچه‌های بالا! هفـت خـط روزگــار وصله نرم افزاری فیات برای مقابله با هک کردن خودروها تصاویر محصول متفاوت خودروساز آلمانی هکرها جیپ را تصرف کردند بنز کریستالی 250هزار دلاری! تصاویر ماشین مزدا 6 مرسدس بنز 280SL ملقب به پاگودا مدل 1970 در مزایده اوایل سال جاری RM به فروش رفت فروش 288GTO یکی از زیباترین ساخته‌های فراری در مزایده معروف RM احتمال سرمایه‌گذاری فیات و بنز در منطقه آزاد ماکو اعتماد به‌نفس آلمانی در برابر شجاعت ژاپنی رولزرویس ریث 2015؛ کوپه اشرافی دو رگه رقابت مزدا 6 تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات تصاویر مخفیانه مرسدس AMG S63 کابریولت 2017 بازدید از کارخانه مونتاژ مدلهای مختلف پورشه ماشین مرسدس بنز GLC را ببینید نمایندگان مرسدس بنز و فولگس واگن به ایران آمدند خودروهایی برای «وسواس‌های ایمنی» دفتر مرسدس بنز دوباره در ایران بازگشایی می‌شود؟ شکار «فراری کالیفرنیا» در ایران تصویر برداری از پورشه 911 مدل 2016 شاسی‌بلند جدید مزدا چند قیمت خورد؟ ورود نسخه های جدید TT به بازار استرالیا آئودی A8 بعدی خودران می شود مرسدس GLS شکار عکاسان شد جزئیات اولیه آئودی RS7 جدید منتشر شد Q5 با چه مشخصاتی به ایـران می‌آید آئودیR8 مجهز به موتور توربوشارژر می شود تصاویر زیبا از آئودی R8 2017 به قیمت 570 میلیون تومان رونمایی از مدل Legacy Edition مرسدس C63 AMG Coupe اپلیکیشن مزدا برای گوشی‌های هوشمند ماشین مسابقه فراری مخصوص رانندگی در شهر! فراری هایی فوق العاده برای تمام دوران‌ها رقیب مستقیم ب‌ام‌و X3 می‌خواهد حکمران باشد ... یک کوپه سوپر‌لوکس برای سلیقه‌های خیلی خاص! آئودی در نیمه اول سال رکورد زد بازی تاج و تخت لوکس‌ها پورشه در ایران ٤/٥ برابر گران‌تر از امارات رونمایی از مرسدس بنز GLE کوپه آئودی رکورد فروش تاریخ خودرا شکست گران‌ترین خودرو جهان آتش تازه پورشه در جان پیست مرسدس در تدارک سدان AMG GT4 مهندس آلمانی در برابر ژنرال آمریکایی! رقابت 184 اسب بخاری ژرمن‌ها در ایران سریع‌ترین 911 پورشه در جهنم سبز‌... پرچمدار ابرخودروهای مارانلو از جاده، تا پیست... چهار نوآوری در خودرو بدون راننده ی F 015 مرسدس بنز آخرین خودرو کلاس S مرسدس 10مرسدس بنز پرسرعت تاریخ معاوضه اسب با رولز رویس افزایش اشتیاق چینی ها به مرسدس تصاویر آئودی Q5 جدید وارداتی که تازه مجوز گرفت بنز، فولکس‌واگن را پشت‌سر گذاشت جیوجیارتو مدیریت آئودی را ترک کرد رولزرویس نمونه St. James را معرفی کرد توربوشارژر الکتریکی و جایگزینی توربوهای مکانیکی مرسدس بنز AMG GT مارشال را ببینید جیپ ساخته شده از 4500 کنسرو سیر تحول بنز از ابتدا تا به امروز را ببینید نیزه ایتالیایی از «آلفا» تا فیات قطارهای خصوصی هوشمند؛ تولید جدید غول ماشین سازی کاراکتر اسپرت شهری برای شیک‌کوچولوی آئودی عشق «مرسدس» فیات 8V مدل 1952 راببینید شاهکار مرسدسAMG مدل 2016 ماشین آئودی A4 راببینید صفحه کیلومترشمار و داشبورد شاسی‌بلند Q7 و آئودی تی تی 2016 راببینید کلکسیون رنگ های پورشه در یک پارکینگ آئودی به فتح کره ماه می اندیشد! سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان مروری‌گذرا بر تاریخچه شرکت پورشه بنز ML350، شاسی بلند زیبا تیونینگ آئودی RS6 Avant پورشه کاین توربو را ببینید با GLE کوپه مرسدس به جنگ ب ام و می‌رود خاطرات تلخ و شیرین فیات! خودروهایی از جنس کربن هزینه یک خط روی بنز و پورشه چقدر است؟ خرید جدید پورشه برای بالا بردن تولید رقابت سخت مرسدس بنز در چین آئودی S1 مدل 2015 را ببینید این سوپراستیشن آفرودی، صدی 2.4 لیتر می سوزاند! C کلاس و نِصفی! سرگذشت «جیپ» در جهان و ایران سرمایه گذاری شرکت مرسدس در هند خودرویی که نصفش پورشه است! چند پورشه و مازاراتی در خیابان های تهران راه می روند؟ تلاش مرسدس برای رشدفروش در هند زیر و بم بنـز دلربا رولزرویس ابریشمی با طرح شکوفه های درخت! دیفندر 6×6 خان، رقیب G63 AMG 6x6 مرسدس! مرسدس بنز هم باتری‌های خانگی تولید می‌کند بنز خاص در ایران که فروشی‌ نیست مرسدس بنز هم باتری‌های خانگی تولید می‌کند IT رانگلر شش چرخ، غول جدید جیپ بُمب 600 اسب‌بخاری آئودی! تبدیل جیپ به یک هیولای آفرود واقعی تست و بررسی مرسدس GLA250 فورماتیک شکارگران‌ترین بنز موجود در ایران زنانی که باعث موفقیت بنز شدند بنز با رنگ خاص و پلاک خاص کشوری که به بازار شماره یک پورشه تبدیل شد ماشین فیات 500eرا ببینید 50 سال بنز در 50 سانت معرفی نسخه جدید جیپ گرند چروکی ارزش‌ گمرکی بنز‌های وارداتی اعلام جزئیات قیمت گذاری آئودی A1 و Q3 طراحی داخلی لوکس مرسدس بنز برای جت لوفت‌هانزا آئودی «آر8» برقی هم رسید جیپ به توکیو بازگشت بدنه جیپ رنگلر فولادی می‌ماند بنز منحصربفرد یک اصفهانی را ببینید مرسدس بــــنز،جت می سازد عرضه مدلهای جدید شاسی بلند آئودی ساخت پورشه برروی پایه دوچرخه تولید بنزین مصنوعی بی نیاز از نفت توسط آئودی فراخوان پورشه برای یک خودرو اسپورت پورشه نامی جدید را ثبت کرد ارتقا C63AMG توسط شرکتی گمنام بیشترین پورشه های خاورمیانه در ایران موتورهای جدید برای باکستر و کیمن آئودی به فرمول یک فکر نمی‌کند اپل به کمک مرسدس بنز می‌آید تغییرات قیمت و مدل‌های 2016 آئودی پورشه 911 پلاگین هیبرید تولید می‌شود؟ آئودی و اصرار بر جعبه دنده دستی آئودی R8 تمام الکتریکی با صفر تا صد زیر 4 ثانیه بزرگترین سرمایه‌گذاری پورشه در خارج از آلمان را ببینید تولید رنو و فیات در ترکیه خوابید جیپ، شاسی‌بلند لوکس می‌سازد پرفروش‌ترین خودروساز لوکس جهان نسل جدید مرسدس کلاس E در راه است تصاویر ماشین جیپ کامپوز تصاویر اوپل مریوا را ببینید مذاکره برای تولید محصولات بنز در ایران موتور گازوئیلی کم مصرف آئودی تولید شد رکورد واردات پورشه در سال 90 طراحی خودرو هوشمند با قدرت تغییر ابعاد برای پیدا کردن جای پارک مناسب رشد فروش مرسدس و آئودی پاجون، اسب تمام‌الکتریکی پورشه چشمه‌ای دیگر از دریای هنر "منصوری" اعلام زمان پیش بینی فروش فیس لیفت مرسدس SL تایید تولید نسل دوم فیات لینیا شاهکار جدید مرسدس در راه بازار SLS وحشی در انتظار جاده کروز کنترل پیشرفته پورشه افزایش سود آئودی بررسی مرسدس‌بنز C350e پلاگین هیبرید آئودی پرولوگ آل‌رود را ببینید تیونینگ 200 میلیون تومانی یک بچه پولدار رزم‌جامه تازه M کلاس مرسدس برای پیکار با X5 و کاین آب در باک خودرو جدید آئودی! اجداد آئودی در ایران رولزرویس فانتوم لایم‌لایت کالکشن تصاویر ون تبدیل شده مرسدس به جت شخصی فوق مدرن پورشه 700 اسب بخاری، پورشه خاص شاسی بلند تمام برقی آئودی قوی‌ترین و سریع‌ترین پورشه باکستر به قیمت پایه 83000 دلار جنگجوی تازه‌نفس مرسدس ... سبک‌تر، قدرتمندتر و سریع‌تر از گذشته ... جریمه سنگین مرسدس بنز بابت دستکاری در قیمت‌ خودروها آئودی به جمع خودروهای هیبریدی پیوست قیمت مدل های 2016 آئودی از همین حالا مرسدس GLC کانسپت و رقابت با حریفان مرسدس بنز وانت می سازد ادامه دردسر خودروهای تعمیرنشده رقابت خودرو سازان آلمانی در شانگهای نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان رونمایی از نخستین خودرو برقی رولزرویس جیپ Grand Cherokee به دنبال بازار ژاپن مرسدس جذاب تر از قبل همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری) ماروسیای روس، رقیب تازه پورشه و فراری همکاری مشترک بیژن و رولزرویس (با عکس)
Back to top