حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران

عصر خودرو- انتخاب یک خودرو از میان گزینه‌های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا‌که اغلب باید بانگاهی بلند‌مدت به ماجرا نگریست. در این میان برخی هم هستند که با سرعت بیشتری خودرو خود را عوض می‌کنند. آنها نیز همیشه دوست دارند بدانند که خودروهای جدید کدام هستند و تفاوت‌ها و شباهت‌های آنها با خودرو کنونی‌شان چیست.

Thursday 18 August 2016 - 14:51:00

حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ،  در بازار رو‌به رشد خودرو ایران چه از نظر تنوع مدل و چه از نظر افزایش خریدار مساله انتخاب خودرو، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این صفحه سعی شده خودروهای مختلفی که از نظر قیمت یا قابلیت‌های فنی در یک کلاس قرار دارند با زبانی ساده با یکدیگر مقایسه شوند.‌

لیفان 620 یا ایران خودرو دنا

یکی از این دو خودرو این روزها با اقبال فراوانی همراه است و دیگری با بی اقبالی. شاید بتوان گفت که لیفان 620 کم کم رو به فراموشی می‌رود. هر چند که هنوز طرفداران خود را دارد، اما کرمان موتور سعی در به‌روز‌رسانی محصولات خود داشته و تولید 620 را به حداقل رسانده است. با این حال ماشین قابل اطمینانی است. در سوی دیگر دنا گل سر سبد ایران خودرو است که این روزها خوب می‌فروشد. امکانات زیاد و البته موتوری پر قدرت و ظاهری زیبا همه و همه این خودرو را موفق کرده‌است. لیفان 620 از موتوری پر‌حجم‌تر والبته قوی‌تر از دنا برخوردار است و در شتاب‌گیری نیز به راحتی از پس دنا بر می‌آید. از نظر امکانات نیز در سطح خوبی قرار دارد. این در حالی است که دنا نیز انبوهی از امکانات را در خود می‌بیند. منظور از انبوه امکانات، درمقایسه با تولیدات داخلی دیگر است و مقیاس خودروهای کره‌ای نیستند. هر دو خودرو برای خانواده‌ها فضای زیادی دارند و بسیار مناسبند؛ به خصوص اینکه صندوق بار هر دو خودرو نیز فضای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. دنا خودرویی موفق در عبور از پیچ‌ها است و 620 نیز خودرویی موفق در مسیرهای سربالایی است. هر دو خودرو را می‌توان انتخاب خوبی دانست؛ اما اگر بازار دست دوم ملاک باشد دنا گزینه‌ای بهتر است و شتاب سرعت را نیز می‌توان در 620 یافت.


سایپا ساینا یا سمند SE

دو خودرویی که در یک کلاس نیستند؛ اما از نظر قیمتی تقریبا در یک رده قرار دارند. این دو خودرو در دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور تولید می‌شوند. این یعنی از نظر تامین قطعه مشکلی نخواهند داشت. سمند SE نمونه به حداقل رسیده سمند از نظر آپشن است و ساینا نیز در حقیقت نسل جدید تیباست که ظاهر آن کمی تغییر کرده است. ولی موتور و گیربکس همان است. موتور سمند پر حجم‌تر و البته قدرت بیشتری تولید می‌کند. از این‌رو در مسیرهای سربالایی عملکرد خوبی دارد. اما ساینا نیز با موتوری کم مصرف و البته قدرتمند عملکرد قابل قبولی ارائه می‌کند. هر دو خودرو با حداکثر سرنشین ضعیف نیستند؛ اما سمند به واسطه بزرگ‌تر بودن اتاق فضای بیشتری برای سرنشینان در خود جای داده است. سمند خودرویی برای خانواده‌ها بوده اما کمی استهلاکش بالاتر از ساینا است. اگرچه هر دو خودرو از خدمات پس از فروش گسترده‌ای بهره می‌برند، اما این خدمات پس از فروش نیز دردسر‌های خودش را دارد که یکی از آنها در نوبت ماندن در نمایندگی‌های مجاز است. کیفیت مواد به کار رفته درون سمند بالاتر از ساینا است اما ساینا امکانات بیشتری را در خود جای داده است. همچنین ساینا از طراحی به‌روزتر و البته زیبا‌تری نسبت به سمند برخوردار است. به‌طور کلی هر دو خودرو را می‌توان انتخاب‌های خوبی دانست؛ اما اگر فضای زیاد می‌خواهید سمند و اگر امکانات می‌خواهید ساینا بخرید.

پورشه کاین یا بنز ML350

خودروهای لوکس بازار ایران، که با قیمت‌های بالایی به فروش می‌رسند، به‌دلیل ممنوعیت ورود خودروهای با حجم موتور بالا نمونه‌های این دو خودرو در بازار به سال 2014 باز می‌گردند. پورشه با موتوری پر حجم‌تر والبته قوی‌تر از بنز در بازار حضور داشته و اما اقبال بیشتری نیز از بنز دارد. این در حالی است که این بنز است که استهلاک پایین خود را به رخ حریف می‌کشد. پورشه یکی از پر‌استهلاک‌ترین و پر هزینه ترین خودروهای موجود در ایران است که در این زمینه در مقابل بنز هیچ حرفی برای گفتن ندارد. در سوی دیگر کاین خودرویی با کیفیت بالا و البته امکاناتی مثال زدنی در انتظار شماست که در بازار نیز موفق‌تر است. هیچ یک از دو خودرو برای آفرود ساخته نشده‌اند؛ ولی در این زمینه می‌توان ML را بهتر از کاین دانست. این در حالی است که کاین بیشتر برای خیابان‌ها ساخته شده است تا مسیرهای خاکی اما با ML می‌توان کمی بیشتر مانور داد. هر دو خودرو در بازار گران قیمت و البته لوکس به شمار می‌روند و هزینه‌های زیادی دارند که در این میان خدمات پس از فروش بنز گسترده‌تر از پورشه است. به‌طور کلی می‌توان شتاب و سرعت را در کاین و هزینه کمتر را در MLدانست.


چری آریزو 5 یا برلیانسH330

دو خودروی چینی بازار ایران که این روزها سرو صدای زیادی به پا کرده‌اند. آریزو را هنوز در خیابان‌ها نمی‌بینیم؛ اما برلیانس نیامده موفق شد و توانست در مدتی کوتاه بازار را به دست گیرد. هر دو خودرو سدان و برای خانواده‌های پر جمعیت مناسب است. موتور برلیانس پر حجم‌تر است؛ اما موتور آریزو قدرت بیشتری تولید می‌کند. برلیانس از گیربکس اتوماتیک 5 سرعته بهره می‌برد؛ اما آریزو از گیربکس CVT از این‌رو می‌توان آریزو را کم مصرف‌تر دانست. اما یکی از مباحث مهم قیمت است که آریزو بسیار گران‌تر از برلیانس بوده و تفاوت قیمت فاحشی دارند. هر دو خودرو زیبا هستند و درون کابین نیز طراحی خوبی دارند؛ اما هنگامی که درون کابین آریزو می‌نشینید اگر لوگوی روی فرمان را بپوشانند تصور می‌کنید درون یک هیوندای الانترا نشسته‌اید. کاملا کابین این خودرو از هیوندای کپی شده است. به همین دلیل از طراحی بهتری نسبت به برلیانس برخوردار است. همچنین از نظر امکانات نیز در سطح بالاتری از برلیانس قرار دارد. به‌طور کلی می‌توان آریزو را خودرویی برتر در این رقابت دانست. اما این نکته را فراموش نکنید که اختلاف قیمت این خودرو بسیار زیاد است و برلیانس در بازار تا‌کنون موفق عمل کرده است. اما آریزو هنوز راهی بازار نشده تا عملکردش دیده شود. از این‌رو می‌توان با توجه به خدمات پس از فروش گسترده‌تر پارس خودرو برلیانس را با خیال راحت‌تری خریداری کرد؛ اما آریزو نیز موتوری پر‌قدرت و البته امکاناتی مثال زدنی را در خود جای داده است.


تویوتا کرولا یا ام‌جی 6

موتور کرولا پر‌حجم‌تر است، اما MG6 مجهز به توربو شارژ بوده و توان بیشتری تولید می‌کند. اما این توان بیشتر سبب نشده تا بتواند این ژاپنی پر آوازه را کنار بزند و در بازار موفق باشد. MG6به واسطه داشتن موتوری قوی‌تر والبته سیستم توربوشارژ از شتاب‌گیری بهتری نسبت به کرولا برخوردار است. هر دو خودرو زیبا هستند و درون کابین نیز طراحی جذابی دارند؛ اما کیفیت مواد به کار رفته درون کابین MG6 بهتر از کرولا است.هر دو خودرو امکانات مناسبی دارند؛ اما در این زمینه MG6 خودرویی برتر است؛ چراکه تعدادآپشن‌هایش به مراتب بیشتر از کرولا است. اگرچه هر دو خودرو کم استهلاک هستند اما کرولا کم‌مصرف‌تر و البته کم دردسر‌تر از MG6 است. شاید بتوان کرولا را در این بخش بی دردسر هم نامید. این خودرو یکی از کم‌استهلاک‌ترین‌های دنیا هم به حساب می‌آید. این در حالی است که فراوانی قطعات و البته خدمات پس از فروش کرولا نیز قابل مقایسه با MG6 نیست.کرولا همچون پول نقد بوده و به راحتی خرید و فروش می‌شود اما MG6 با افت قیمتی بیشتر و البته در زمان زیاد‌تر به فروش می‌رسد. به‌طور کلی می‌توان هر دو خودرو را انتخاب‌های مناسبی دانست؛ اما اگر خدمات پس از فروش و دردسر کمتر مد نظر شما نیست و به دنبال خودرویی خاص‌تر با کیفیت سواری اسپرت‌تر هستید MG6 بخرید.


رنو اسکالا یا  هیوندای اکسنت

 

خودروی اسکالا در کلاسی بالاتر از اکسنت قرار دارد؛ اما از نظر قیمت در بازار ایران تقریبا هم قیمت هستند. اسکالا از موتوری قوی‌تر و پر حجم‌تر برخوردار است و در شتاب‌گیری نیز به راحتی اکسنت را جا می‌گذارد؛ اما اکسنت آپشن‌های فراوانی داشته و البته در بازار نیز موفق‌تر از اسکالا عمل کرده است. اگر بخواهیم واقع‌بینانه به موضوع نگاه کنیم هیوندای اکسنت هیچ شانسی در مقابل کیفیت کابین و البته کیفیت سواری اسکالا ندارد، اما در دراز‌مدت این کره‌ای‌ها هستند که خود را نشان داده و کمتر خرج روی دست شما می‌گذارند. شاید همین امر سبب شده تا فرانسوی‌ها در بازار ایران در بخش خودروهای وارداتی کمتر موفق باشند. به‌طور کلی می‌توان هر دو خودرو را انتخاب‌هایی مناسب دانست؛ اما هزینه‌های تعمیر و نگهداری اکسنت به مراتب کمتر از اسکالا است و البته خدمات پس از فروش هیوندای نیز در سطح بالاتری از رنو قرار دارد. حال اگر به دنبال کیفیت سواری و موتوری پرقدرت‌تر هستید اسکالا گزینه‌ای مناسب است؛ اما بازار دست دوم و امکانات بیشتر را می‌توانید در اکسنت داشته باشید.

 

برچسب ها

پورشهام جیبرلیانسکرولااکسنتچری آریزو5
مطالب مرتبط بیشتر
پورشه از طرح «میشن‌ایکس» سریع‌ترین ابر خودروی تمام برقی رونمایی کرد+ عکس پورشه کاین اس کوپه؛ شاید آخرین عضو خانواده با مدل 2024+عکس آخرین پورشه 718 با غرش تپنده بنزینی؛ زیبایی وداع با یک هیولا! +عکس پورشه گران شد چین برگ برنده پورشه شد پورشه کاین برقی در براتیسلاوا هیوندای ورنا جدید؛ ارزان اما باکیفیت و فناورانه +عکس بازار پورشه گرم شد ام جی7؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان جدید چینی! +عکس سال خوب پورشه ام جی هکتور پلاس فیس لیفت 2023؛ چینی خوش قیمت و پرامکانات در هند! +عکس بل001 تیون دیزاین؛ پورشه با لهجه انگلیسی! +عکس ام جی ZS الکتریکی فیس لیفت؛ زیباروی چینی در تایلند و هند! +عکس رانندگی با پورشه در جاده‌های ناهموار این شاسی بلند جذاب انگلیسی را در ایران می‌بینیم؟ حاشیه جدید پورشه‌های مزایده‌ای پورشه پرواز کرد چرا قیمت خودروهای پورشه با وجود تغییر اطلاعات سیلندر تغییر نکرد؟ خاص‌ترین خودرو برای سخت‌ترین کاربردها خودروهای خارجی خارج شده از مزایده در دور دوم تعیین تکلیف می‌شود پورشه‌های 4 سیلندر، 6 سیلندر اعلام شده بود سؤالات تازه درباره خروج عجیب پورشه‌های لوکس از مزایده چرا عرضه اولیه پورشه خیلی زود شکست خورد؟ کرولا و یکی از بهترین های تویوتا در تمام دوران+ عکس عرضه پورشه در بورس آلمان پورشه‌های برقی به اندازه خودروهای احتراقی می‌شوند خانواده های پورشه و پییش به دنبال صندلی راننده در گروه فولکس واگن تمجید هیوندایی از پورشه ماکان برقی جدید در راه است پورشه رونق گرفت رونمایی از ام جی 4، هاچ‌بک برقی چینی-بریتانیایی پورشه‌ها متعلق به چه کسانی است؟ روح تاریخ در محصول جدید پورشه+ عکس ام جی 1؛ کراس اوور جدید چینی با طراحی کاملا اسپرت +عکس سرمایه گذاری پورشه روی سوخت پاک ماکان T: یک پورشه آرام با مدل 2023 معرفی شد! +عکس تعویق عرضه پورشه به علت درگیری در اوکراین آینده پورشه، خودروهای تمام الکتریکی خواهد بود خاص ترین پورشه کاررا جی تی جهان که 18 سال فقط 43 کیلومتر حرکت داشته است! +عکس نکات کاربردی برای خرید لوازم یدکی برلیانس تولید پورشه به دلیل جنگ در اوکراین موقتا تعطیل شد پورشه هم از روسیه رفت برلیانس جدید: کوچک، زیبا و مناسب استفاده در شهرهای بزرگ +عکس جشن پورشه نسخه پلاتینیوم کاین 2022 بروزرسانی می شود+ عکس فروش دوبرابری پورشه تایکان در سال 2021 خلاقیت جالب پورشه در تولید یک خودروی جذاب که ناکام ماند! +عکس خودروی خاص نخست وزیر کویت وارد حراج می شود؛ فقط 888888 دلار! +عکس شورِ GTS برای پورشه تایکان رنگ‌های جدید برای پورشه پورشه 60 ساله زاگاتو با برچسب قیمت 600 هزار دلاری! +عکس تایکان 2022 خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه+ عکس معرفی اولین کرولای کراس اور در جشن عبور از رقم تولید پنجاه میلیون کرولا تایکان تمام برقی بیشتر از 911 پرچمدار پورشه می فروشد پورشه ماکان 2022 با طراحی متفاوت و پیشرانه جدید معرفی شد+ عکس کرولا کراس 2022؛ کراس اووری 169 اسب بخاری رقیبی برای نیسان روگ ام جی5 مدل 2021 زیباتر از همیشه وارد بازار می شود +عکس بی‌میلی رنو برای ادامه همکاری با برلیانس کرولا کراس 2022؛ محصول عجیب تویوتا وارد بازار جهانی می شود! +عکس تویوتا 50 میلیون دستگاه کرولا فروخت ماجرای پورشه‌های وارداتی در نوشهر به کجا رسید؟ "پورشه" رقیب جدید ایلان ماسک و جف بزوس! تام کروز و حراج پورشه 928 کوپه که همبازی او بوده است! +عکس پورشه ماکان 2022؛ معرفی یک پرچمدار و حذف تریم توربو+عکس رونمایی رسمی از پورشه کاین توربو جی‌تی 2022 فراخوانی 43 هزار خودروی برقی پورشه به دلیل نقص در باتری شرکت جدید بوگاتی ریمک تاسیس شد پورشه کاین توربو GT؛ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! +عکس کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) پورشه خودروهای لوکس برقی خود را به دلیل مشکل نرم افزاری فراخواند پورشه به زودی در مورد آینده بوگاتی تصمیم می‌گیرد سرمایه‌گذاری مشترک پورشه و شرکت آلمانی برای ساخت باتری خودروهای برقی پورشه 911 جی تی3 تورینگ مدل 2022 رونمایی شد+ عکس ام جی6 پرو(MG6 Pro) مدل 2022؛ زیبا، اسپرت و کمی هم شباهت به هیوندای! +عکس پورشه 2022 911 GT3 PDK یکی از قدرتمندترین خودروهای دنیا آغاز تحقیقات درباره افت برق پورشه پورشه تمام‌برقی در راه است پورشه 718 برای خسارت احتمالی موتور فراخوانده شد پیش نمایش مفهومی از یک اتومبیل ورزشی لوکس‌ترین مدل ام‌جی در اروپا عرضه خواهد شد رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo 2022 بی‌میلی پورشه به ساخت کارخانه در چین ماجرای پورشه مارادونا از ایتالیا تا حراج در پاریس+ عکس آشنایی با انواع خودرو های پورشه موجود در ایران کراس اوور ارزان قیمت چینی مدل 2020 ثبت سریع‌ترین رکورد سدان توسط جدیدترین محصول پورشه هر آنچه نیاز است از مدل پایه پورشه تایکان 2021 بدانید وارثان ناموفق تاج و تخت ارزان‌ترین خودروی الکتریکی بازار استرالیا پورشه پانامرا توربو اس ایی-هیبرید 2021؛ سدان لوکس آلمانی قدرتمندتر از همیشه +عکس گمرک ترخیص 1048 دستگاه سواری پورشه را تکذیب کرد ام جی لینگ هانگ 2021؛ طراحی جدید شاسی بلند چینی موریس گاراژ +عکس برلیانس V7؛ شاسی بلند لوکس با ویژگی های اسپرت و مجموعه ای کامل از امکانات ایمنی +عکس کرولا Apex ادیشن؛ سدان اسپرت و کم مصرف تویوتا با مدل 2021 +عکس واردات 700 پورشه توسط پیرزن به دلیل نقص دولت بود ام‌جی گلاستر به زودی عرضه می شود سوءاستفاده از کارت بازرگانی یک پیرزن برای واردات 700 پورشه منهارت پرفورمنس و رونمایی از یک پورشه با 1090 نیوتن متر گشتاور!+ تصاویر آغاز تحقیقات داخلی در پورشه راهنمای نگهداری و خرید قطعات برلیانس راه اندازی کارخانه جدید پورشه در اسلواکی پورشه 911 تارگا 4؛ خودرویی که باتوجه به مکانیسم سقف نامگذاری شده است! +تصاویر کورس شاسی بلندهای فولکس با هم ماکان توربو 2020؛کراس اوور خوش ساخت آلمانی در لباس قرمز کارمین! +تصاویر تعهدات عقب افتاده برلیانس عملی می شود برنامه پورشه برای دوران قرنطینه خط تولید هوشمند کارخانه پورشه 911 را ببینید + فیلم محصول جدید تویوتا را بشناسید+تصاویر پورشه قیمت محصولاتش را کاهش داد کاهش قیمت محصولات پورشه دست رد بازار ایران به شاسی بلند برلیانس! پورشه کاین جی تی اس 2021؛ کراس اوور لوکس آلمانی قیمت خورد! +تصاویر تست پورشه 911 در اتوبان + فیلم ام جی6 مدل 2021 و معرفی یک فیس لیفت جدید+تصاویر معرفی خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش دو پیشنهاد جدید سایپا به خریداران رنو و برلیانس با 670 درصد سود پرفروش ترین خودرو جهان را بشناسید+ فیلم بازار خودروهای پورشه هم کساد شد! جدال نفس‌گیر جگوار اف تایپ و پورشه 911 +فیلم افت فروش پورشه در بازارهای جهانی خدمت‌رسانی پورشه به کادر درمانی کانادا بررسی فنی پورشه 911 توربو S کوپه 2021 دو جایزه برای پورشه تایکان معرفی یک نسخه ویژه از "پورشه 911 توربو اس" پیش از ارائه به بازار! +تصاویر بازار خودروهای پورشه در کدام کشورها داغ‌تر است؟ مقایسه خودرو ام وی ام X 55 با برلیانس H 330 صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات تویوتا کرولا مدل جذاب و دیدنی پورشه +تصاویر بررسی جدید پورشه تایکان توربو S+ مشخصات ب ام‌ و و پورشه خودروهای جدید خود را آنلاین معرفی کردند پورشه و یک اثر انگشت 8 هزار دلاری!+تصاویر مشخصات پورشه حراج شده ساموئل اتوئو مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال 2020 خودروساز‌ها پس از خروج رنو و برلیانس چه کردند؟ کرولا 2020 معرفی شد/ بررسی یکی از محبوب ترین خودروهای جهان نگاهی کوتاه به پورشه 911 GT3 مدل‌های پرفروش پورشه در آمریکا فروش نقدی محصولات چری با تحویل فوری (جدول قیمت) لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال 98 + تصاویر شاسی بلند 4 موتوره برقی پورشه از راه می رسد جهش فروش خودرو در آلمان تسلا مشتریان خودروهای پورشه را به خود جذب کرد ســــی سال قبل! نشان 4S بر تن تایکان فروش این خودروها به 10 هزار دستگاه در ماه می‌رسد بررسی فنی نسل جدید پورشه 2020 + مشخصات بازگشت از مرگ در کمتر از 30 سال! کاهش 99 درصدی تولید برلیانس در کشور هیاهوی برقی پورشه تفاوت 50 میلیونی رنو پارس تندر در بازار و کارخانه + جدول قیمت رقابت نفس‌گیر کراس‌اوورهای بازار آخرین آمار تولیدات پارس‌خودرو نیسان لیف در برابر ام‌جی زد اس رونمایی از خودروی برقی جدید پورشه همکاری خودرویی بوئینگ و پورشه تحویل خودروهای چری آریزو5 توربو به مشتریان آغاز طرح فروش خودروهای چری با اقساط بلند مدت بررسی فنی تویوتا کرولا 2020 + مشخصات پورشه تایکان؛ بزرگترین رقیب اروپایی تسلا مدل اس تولید خودروهای پاک MG در چین برای صادرات به اروپا سومین فراخوان جایگزینی خودروهای سایپا صادر شد خودروسازان در نیمه راه جنگ اقتصادی فراخوانی 227 هزار پورشه و فولکس واگن به علت نقص ایربگ و کمربند پورشه 911 سودآورترین خودرو 2019 طرح فروش اقساطی محصولات چری طرح فروش اقساطی محصولات چری رقابت پورشه و تسلا بالا گرفت پورشه رکورد زد توئیت جدید ایلان ماسک در مورد پورشه جنجال آفرید! خریداران آذویکو به خودرو‌های خود نرسیدند فرمول جدید شرکت صنعت خودرو آذربایجان برای برون رفت از تحریم نوه پورشه درگذشت نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ طرح فروش عید تا عید محصولات چری تمدید شد تمدید محدود شرایط فروش عید تا عید محصولات مدیران خودرو آخرین فرصت برای استفاده از طرح فروش اقساطی و بدون بهره مدیران خودرو سایپا محصولات رنو، برلیانس و آریو را تحویل نخواهد داد فروش اقساطی و بدون بهره محصولات مدیران خودرو تحویل فوری ، شرایط متنوع اقساطی ، مزیت های اصلی شرایط فروش شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی بدون بهره محصولات مدیران خودرو اعلام شد از برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدید شرایط جدید فروش سازمانی محصولات مدیران خودرو اعلام شد راهکار پورشه برای کاهش آلایندگی خودروها و حفظ محیط زیست طرح جدید فروش عید تا عید شرکت مدیران خودرو کلید خورد حراج خاص ترین پورشه تاریخ فروش اقساطی محصولات ام وی ام تنها با 40 درصد پیش‌پرداخت اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) رونمایی از خودروهای جدید پورشه رنو پارس تندر 127 میلیون تومان شد نارضایتی مشتریان از تاخیر در تحویل خودروهای MG کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ از پرورش اسب تا تولد پورشه قیمت روز محصولات پارس خودرو در بازار معرفی جدیدترین مدل شورولت کوروت با نصف قیمت پورشه 911 10 خودروی جذاب جیمز می خبر ساختگی فاکتورشدن 3 هزار برلیانس توسط سایپا کذب محض است محصولات پارس خودرو چند قیمت است؟ + جدول خواب ناقص دهه هشتادی! پورشه در کدام کشورها بیشترین طرفدار را دارد؟ طرح جایگزین محصولات برلیانس + جدول بررسی فنی برلیانس کراس + مشخصات فراخوان 340 هزار کاین و پانامرا تصویر پورشه از آینده خودروسازی به پورشه بزنید به پـرایـد هرگز!‏ ثبت نام کنندگان خودروهای رنو و برلیانس بخوانند + بخشنامه فروش اقساطی خودروهای "چری" و "ام وی ام " با تحویل فوری متهم پورشه سوار به اتهام قتل غیر عمد بازداشت است چرا برلیانس گران شد؟ محل عبور پورشه‌سواران! قدیمی‌ترین پورشه باقیمانده آخرین جزئیات از تصادف خبرساز خودروی «پورشه» واکنش المیرا شریفی مقدم به قربانی گرفتن تصادف دختر پورشه‌سوار دستگیری پورشه سوار فراری در اصفهان بررسی فنی هیوندای اکسنت خریداران برلیانس خودروی جایگزین می‌گیرند پورشه 600 میلیون دلار جریمه شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو در بازار ام جی کارز خودروی برقی کنترل از راه دور تولید می کند خودرویی معقول و البته خودمانی‌تر از قبل شرایط فروش اعتباری مدیران خودرو اعلام شد پورشه چطور به جایگاه فعلی‌اش رسید؟ بررسی خودرو پورشه باکستر + قیمت محبوب‌ترین خودروها در استرالیا کدامند؟ آغاز شرایط ویژه فروش فوری محصولات مدیران خودرو ویژه بهار 98 شرایط ویژه فروش بهاره محصولات مدیران خودرو تمدید شد بررسی کراس‌اوور برقی جدید پورشه پیش پرداخت مناسب ، قیمت قطعی پورشه از افزایش تولید نخستین خودروی الکتریکی خود خبر داد استقبال 20هزار خریدار از خودرو الکتریکی "پورشه" قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار فروش نقدی مدل 98 محصولات مدیران خودرو با سود مشارکت آغاز شد ثبات قیمت در بازار خودروهای داخلی پورشه کیمن؛ سوسماری کوچک در لباس باکستر جدال بین کرولا، النترا و کمری استادان دانشگاه خودرو دریافت می کنند گشتی در بازار خودروهای‌ خارجی دست‌دوم؛ جدول نجومی نرخ‌ها بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال2019 کدامند؟ موزه و کارخانه پورشه به روایت تصویر طرح جدید فروش محصولات چری کلید خورد برندهای معروف خودرو در اروپا کارشان کساد است دعوتنامه خودروهای برلیانس صادر شد - بهمن 97 شرایط فروش محصولات چری ویژه فرهنگیان اعلام شد جزئیات تحویل تعهدات صنعت خودروی آذربایجان اعلام شد+ جدول آلایندگی خودروهای لوکس پورشه زیر ذره بین آلمان خودروساز خصوصی پیشقدم در ایفای تعهدات و تعیین تکلیف مشتریان مشکلات مشتریان برلیانس بررسی شد بررسی برترین خودروهای کپی برداری شده چینی برلیانس آتو؛ کمپانی چینی با اهداف بزرگ قیمت محصولات ام وی ام و چری در بازار شرایط فروش زمستانه محصولات چری اعلام شد آغاز فروش محصولات چری از فردا شارژ 100 کیلومتری خودروهای برقی در 3 دقیقه مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول خودروهای 150 تا 200میلیونی بازار تهران +جدول ام‌جی صفر چند؟ ام‌جی صفر چند؟ پورشه صفر چند؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 26 آبان 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 22 آبان 97 پورشه صفر چند؟ خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ شرایط جدید فروش محصولات چری اعلام شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 14 آبان 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 12 آبان 97 برلیانس H220 اتوماتیک را بشناسید محصولات صفر چری چند؟ فوتبالیست سابق به جرم پورشه‌دزدی دستگیر شد! تحول تویوتا کرولا 2020 پورشه صفر چند؟ ماجرای تایید و تکذیب عرضه اولیه سهام پورشه معرفی نسل جدید پورشه " پانامرای جی تی اس" با قدرت 450 اسب بخار (+عکس) چری آریزو 5 (Turbo) را بشناسید طرح ضربتی گروه خودروسازی پورشه برای تولید خودرو الکتریکی اعزام کارشناسان فنی مدیران خودرو به رقابت های بین‌المللی چری معرفی خودرو‌های بالای یک میلیارد تومان در بازار قیمت انواع محصولات پارس خودرو 17 مهر 97 برلیانس H220 اتوماتیک را بشناسید رویارویی بسترن B30 و چری آریزو5 پورشه صفر چند؟ تحویل بیش از 27 هزار دستگاه خودرو از خانواده برلیانس قیمت انواع محصولات پارس خودرو 10 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 9 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 8 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو7 مهر 97 پورشه صفر چند؟ شرایط پیش فروش نقدی چری اعلام شد پورشه تولید خودروی بنزینی را متوقف می کند ام‌جی صفر چند؟ پورشه صفر چند؟ نوسان H330 در بازار چقدر است؟ مرحله دوم پیش فروش محصولات چری آغاز شد برلیانس در بازار چند؟ خاموشی موتور واحدهای تجاری لوکس فروشی خودرو خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 22 شهریور 97 کاروان چند میلیون دلاری بخرید، پورشه هدیه بگیرید پورشه صفر چند؟ با 90 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ سدان چینی کارکرده چند؟ پیش فروش نقدی محصولات چری آغاز شد پیش فروش نقدی آریزو5 توربو آغاز شد گزارش تصویری از بازدید وزیر صنعت از خط تولید محصولات MG در سمنان گزارش تصویری از رونمایی خودرو MG RX5 در صنایع اتومبیل سازی فردا با حضور وزیر صمت گزارش تصویری بازدید وزیر صمت از توانمندی های شرکت صنایع اتومبیل سازی فردا بررسی مشخصات و ویژگی های MG 550 و JAC J5 اتوماتیک در بازار کارکرده آغاز مرحله جدید پیش‌فروش محصولات چری در ایران تقابل عددی لیفان 820 در برابر چری آریزو5 توربو برای خرید برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟ سرنوشت نامعلوم 10 دستگاه پورشه قاچاق بعد از 5 سال فروش ویژه چری آریزو 5 توربو سوغات جدید مدیران خودرو ، فراتر از انتظار افتتاح تعمیرگاه مرکزی ام جی در شرق تهران آغاز طرح جدید فروش اقساطی محصولات سایپا ویژه مرداد ماه معرفی برلیانس H230 اتوماتیک برای خرید برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟ ژست مدرن و پیشرفته یک ام‌جی بنز در فکر رقابت بیشتر با پورشه شارژر بسیار سریع برای خودروهای برقی ساخته شد یک انتخاب با ارزش و مدرن معرفی ماکان2.0 دومین اس یو وی پورشه شرایط فروش تابستانه انواع خودروهای برلیانس اعلام شد محصول جدید ام جی تا پایان سال معرفی می شود تولید و تحویل خودرو MG به مشتریان به موقع انجام می‌شود رقیب ب ام‌و X6 تا 2019 به بازار می آید خودروهای چری و ام وی ام بازار مناسب دست دوم میابند شرایط جدید فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد با اکسسوری ای از خانواده پورشه آشنا شوید خودروی برلیانس تاکسی در کمتر از دوهفته تحویل مشتریان شد اولین تست جاده‌ای پورشه تیکان +عکس هوای پاک برای قصرهای متحرک! فروش ویژه برلیانس به مناسبت عید فطر پورشه در هفتادمین سالگرد تاسیس علاقمندان را شوکه کرد لیست خودروهای پورشه موجود در بازار + قیمت سریع‌ترین خودروهای داخلی کمتر از 100 میلیون تومان را بشناسید! فروش محصولات پورشه در اروپا تعلیق شد معرفی خودروهایی که توسط یک کمپانی طراحی اما تحت برندی دیگر معرفی شدند گران‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر مقایسه 3 خودروی چینی محبوب بازار ایران سدان موفق این روزهای بازار ایران 20 خودروی سال 2020 جابجایی‌های غول آسا یک کاین پاک، با شتاب 5 ثانیه شرایط جدید پیش فروش انواع برلیانس اعلام شد جهنم سبز رانندگان پورشه خودروی هیبریدی شاسی بلند عرضه کرد آغاز ثبت‌نام "تاکسی برلیانس" از امروز آریزو 5 توربو را با تسهیلات 55 درصدی خریداری کنید خودروی جدید چری را بیشتر بشناسید تویوتا از کرولای هاچ‌بک 2019 رونمایی کرد (+عکس) قیمت انواع محصولات سایپا 11 اردیبهشت 97 دلیل افزایش قیمت شدید محصولات سایپا چه بود؟ سدان اسپرت چری، با فناوری آینده شرایط فروش عید تا عید خودرو MG360 بازداشت یکی از مدیران ارشد خودروسازی پورشه بازگشت شوالیه با دست پر به ایران برلیانس در خودروهای خود از تکنولوژی ب ام و استفاده می کند برلیانس را با بیمه بدنه رایگان خریداری کنید گسترش همکاری های سایپا و برلیانس اعلام قیمت جدید محصولات چری در ایران با دلار 4200 تومانی برلیانس H200 را با تسهیلات 15 و 20 میلیون تومانی خریداری کنید پورشه شبکه ایستگاه های شارژ سریع می سازد قیمت خودرو برلیانس در بازار+جدول 911 این گونه متولد شد! سریع ترین شاسی بلندهای جهان در 2018 +تصاویر کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس لوکس‌های پرحاشیه شناسنامه آمریکایی برای آئوریس 2019 فرش قرمز برای ارتش پاک شیک‌پوشان اقتصادی یا گران‌قیمت‌های بازار پورشه برقی با 15 دقیقه شارژ 400 کیلومتر راه می‌رود اسلحه تازه پورشه برای پیست داشبورد تمام الکتریکی پورشه Mission E +عکس گزارش تصویری از حضور پورشه در موتورشو ژنو ارتقای کیفیت و افزایش ساخت داخل پورشه هم تاکسی پرنده می سازد هواوی راننده پورشه شد با تسهیلات 50 درصدی چری آریزو 5 بخرید مدیرعامل رنو پارس پیشنهاد افزایش قیمت داد فروش ویژه خودروهای چری آغاز شد شرایط فروش برلیانس H330 مدل 97 اعلام شد ورود موقت پورشه، مازاراتی، بوگاتی و هامر ممنوع شد برلیانس H200 سه ستاره شد همکاری دو غول خودروسازی روی یک خودروی برقی سرمایه‌گذاری‌های پورشه در خودروهای برقی دوبرابر می‌شود سرمایه‌گذاری برقی پورشه دوبرابر شد فروش برلیانس کراس با 20 میلیون تومان پیش پرداخت برلیانس H220 را با وام 20 میلیون تومانی بخرید اعلام شرایط فروش فوری و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید نگاهی به پرفروش‌ترین خودروی سال 2017 جهان قیمت انواع محصولات سایپا 11 بهمن 96 آغاز فروش فوری برلیانس با موتور 1650 سی سی عرضه برلیانس با موتور و گیربکس جدید آغاز فروش محصولات پارس خودرو با مدل 97 بهترین فضای داخلی برندهای خودرویی در سال 2017 (+عکس) هرگونه تغییر در برجام تاثیری بر حضور این شرکت در ایران ندارد حضور آریزو5 خودران در نمایشگاه خودرو CES هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید برلیانس H330 بخریم یا دنا ؟ شرایط جدید فروش چری آریزو 5 و تیگو 5 با مدل 97 و تحویل فوری قیمت پورشه دست دوم در بازار+ جدول قیمت حذف پراید تاکسی تا سال 98 برلیانس خودرویی مناسب جهت ناوگان تاکسیرانی کشور از برلیانس به عنوان تاکسی فرودگاه کرمان استفاده خواهیم کرد پورشه از گذشته خود الهام گرفت (عکس) پورشه 911 Carrera T ؛هیجان کم‌هزینه با 911 پورشه و جگوار هم به تولید خودروهای برقی پیوستند پورشه باکستر GTS مدل 2018 را ببینید +تصاویر پیش فروش MG360 با پیش پرداخت 27 میلیون تومانی احیای قدیمی‌ترین پورشه 911 جهان (+عکس) ورود 10 هزار دستگاه خودرو آریو و برلیانس به ناوگان تاکسیرانی شهری نگاهی به موزه شرکت خودروسازی پورشه +عکس سایپا تکلیف "برلیانس" و "آریو" را مشخص کند تخفیف‌های ویژه برای مالکان برلیانس سری H در طرح پاییزی گروه سایپا پورشه از قدرتمندترین خودرو سواری لوکس جهان رونمایی کرد خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول پورشه پانامرا توربو S هیبرید؛ یک استیشن 680 اسب‌بخاری! نمایش چری آریزو٥ الکترونیکی در نمایشگاه تهران : چری به دنبال انرژی پاک آینده‌نگری به سبک پورشه فروش محصولات مدیران خودرو با تسهیلات ویژه آغاز شد قیمت خودرو ام جی در بازار+جدول تصاویر جاسوسی پورشه باکستر 2019 لو رفت مقایسه 5 خودروی اتوماتیک ارزان در ایران شرایط جدید فروش فوری و پیش فروش محصولات پارس خودرو اعلام شد لیست قیمت Porsche های موجود در تهران آزمایش بلندمدت MG6 در بازار دست‌دوم؛ انگلیسی- چینی چابک و بی‌ادعا با پیش پرداخت 14 میلیون تومانی صاحب برلیانس H230 شوید بررسی آپشن‌های داخل پنل میانی پورشه پانامرا؛ تکنولوژی به زبان پورشه حراج تراکتور پورشه (+عکس) چالش برقی‌سازی پورشه برای خرید خودرو برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟+جدول با پیش پرداخت 14 میلیون تومان صاحب برلیانس H220 شوید زیر 4 ثانیه، صفر تا 100 قیمت خودرو برلیانس در بازار با 18 میلیون تومان برلیانس بخرید آشنایی با جدیدترین محصول شرکت پارس‌خودرو آخرین قیمت Porsche Mackan 2017 در بازار ایران کپسول قدرت چری در قلب آریزو5 برلیانسH330 را با اقساط 36 ماهه بخرید لیست قیمت Porsche های موجود در بازار شگفتی های نسل جدید خودرو پورشه هیبریدی آریزو توربو ، آماده ورود به بازار کشور 10خودرویی که شرکت‌های بیمه از آن‌ها فراری هستند آریزو5 توربو در نخستین شوروم اختصاصی چری در تهران؛ قدرت‌نمایی در 9.5 ثانیه قیمت انواع محصولات سایپا17 مهر96 اقتصادی‌ترین خودروهای خانوادگی جهان پورشه از آئودی طلب غرامت کرد قیمت فروش یک پورشه فول آپشن در خارج از کشور چقدر است؟ قیمت انواع محصولات سایپا 12 مهر96 قیمت انواع محصولات سایپا 11 مهر96 خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ + جدول رونوشت سوم از مُنجی پورشه پورشه پانامرای جدید چقدر قدرتمند است؟ پورشه کشتی طراحی کرد+تصاویر برای خرید خودروی برلیانس اتوماتیک چقدر باید هزینه کرد؟ +جدول قیمت 10 خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر محصول 60 میلیارد تومانی «پورشه» + عکس پورشه خودروی برقی 85 هزار دلاری می‌سازد آنچه که باید در خصوص فراخوان ایرتویا بدانید فروش اینترنتی محصولات پارس‌خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات سایپا 22 شهریور96 چری به بازار اروپا رسید خرید یک پورشه فول آپشن در بازارهای خارجی چند دلار تمام می شود؟ چری آریزو5 توربو رونمایی شد قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول کپسول قدرت در قلب آریزو5 پورشه در حال بازگشت به مسابقات فرمول 1 هیوندای اکسنت را بیشتر بشناسید مدیران خودرو مسافران چین را راهی کرد قیمت انواع محصولات سایپا 13 شهریور96 تغییرات دو نسل از پورشه کاین به روایت تصویر شرایط ویژه فروش خودروهای چری آریزو 5 و تیگو5 قیمت انواع محصولات سایپا 11 شهریور96 آغاز طرح عید تا عید فروش محصولات پارس خودرو قیمت انواع محصولات سایپا 6 شهریور96 پورشه کاین 2018 فردا رسما معرفی خواهد شد لو رفتن سوپرایز بزرگ پورشه با انتشار تصاویر کاین 2018 (+عکس) آلمان‌ها با این محصولات در نمایشگاه خودرو فرانکفورت فخر می‌فروشند انتشار تصاویر پورشه کاین 2018 در آستانه رونمایی رسمی تحویل نخستین سری خودرهای ام جی 360 «پورشه» اپلیکیشن ردیابی خودرو می سازد با 40 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت پورشه سواری در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ فروش نقدی MG360 با تحویل 30 روزه 21 محصول پارس‌خودرو گران شد حراج پورشه 1.8 میلیون دلاری + عکس تحویل اولین خودروهای MG 360به خریداران کوچک‌شهری ایده‌آل رنگ این پورشه به اندازه یک پورشه قیمت دارد! تویوتا تولید خودرو در مکزیک را به تاخیر انداخت موتورسوار 15 ساله در زنجان بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت «پورشه» و «بنز» قاچاقچیان موادمخدر به مزایده گذاشته شد قیمت انواع محصولات سایپا 18 مرداد 96 گزارش تصویری از حضور مدیاموتورز در نمایشگاه خودرو مشهد قیمت انواع محصولات سایپا 17 مرداد 96 علی بابا دستگاه فروش خودکار اتومبیل راه‌اندازی می‌کند افزایش 9. 20 درصدی تولید خودروی سواری درچهارماهه امسال تویوتا تولید کرولا را به آمریکا منتقل کرد چری آریزو 5 را با اقساط 24 ماهه بخرید روآ یکی از با کیفیت ترین خودرو های ایرانی زیر 100میلیون ریال سهم قطعات ایرانی در برلیانس کراس تا پایان سال 97 به 40 درصد می رسد پیش‌فروش نقدی و اقساطی برلیانس H200 آغاز شد پیش فروش اینترنتی محصولات پارس خودرو آغاز شد پورشه مسابقات لومان را ترک و در فرمول E شرکت می‌کند نرخ خرید و فروش محصولات Porsche در مناطق آزاد چقدر است؟ جزئیات محدودترین نسخه پورشه 911 اعلام شد در پایان دهه جاری درباره موتورهای دیزلی تصمیم می‌گیریم فروش لیزینگی خودروهای MG با اقساط بلند مدت محصولات جدید شرکت سایپا در نمایشگاه خودرو شیراز را ببینید خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) گروه خودروسازی سایپا در شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز حضور می یابد نسل جدید آئودی S8 موتور پورشه پانامرا دارد نصف خودروهای پورشه تا 2023 الکتریکی می‌شوند شرایط فروش تابستانی خودروهای MG با مزایای فوق العاده داغ شدن موتور تولید خودرو در پسابرجام گزارش تصویری از حضور مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز گزارش تصویری از حضور پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز گزارش ویدئویی از غرفه پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز گزارش تصویری از همایش سالیانه عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش مدیاموتورز مدیاموتورز قدرتمندتر از 10 سال گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد اولین تصاویر پورشه کاین 2018 لو رفت +عکس ارزش سهام رنو افزایش یافت رنو و برلیانس شریک شدند با پیش پرداخت 15 میلیونی برلیانس H200 بخرید جشنواره نقدی فروش محصولات سایپا آغاز شد تزریق هیجان به فصل گرما آیا کار "MG پارس موتور" در ایران تمام است؟ اهدای هدایای مدیا موتورز به هواداران استرالیایی ام جی یک تیـــر و چند نشــان پورشه دیزلی دادگاهی می‌شود نخستین خودروهای برلیانس H200 شرکت پارس خودرو تحویل مشتریان شد اشپیگل: آلایندگی خودروهای پورشه بیشتر از حد مجاز است شرایط فروش استثنایی خودروهای MG با اقساط بدون کارمزد پورشه 911 توربو S Exclusive؛ خاص بودن به معنای واقعی کلمه قیمت خودرو برلیانس در بازار چند+ جدول با خودروهای صفرکیلومتر میلیاردی ایران آشنا شوید برای خرید خودرو ام‌جی چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول 10 خودروی خوب با قیمت کمتر از 18 هزار دلار در جهان با دلالانی که خودروهای ما را برای کسب سود می خرند مقابله می‌کنیم پورشه 24 ساله 2.25 میلیون دلار فروش رفت+تصاویر آغاز طرح ویژه خرید و جایگزینی خودروهای کارکرده MG با 15 میلیون تومان برلیانس H320 بخرید لذت راندن اصولی یک 911 شرایط فروش متنوع و جذاب خودروهای MG به مناسبت ماه مبارک رمضان فصل گرما را با کمپین بازدید تابستانه خودروهای MG آغاز کنید حضور مشاور اقتصادی و بازرگانی سفارت چین در شرکت مدیا موتورز پیش‌فروش محصولات پارس‌خودرو آغاز شد با 15 میلیون تومان برلیانس H320 بخرید قیمت جهانی محصولات Porsche سدان‌های پرقدرت +تصاویر خرید برلیانس H230 اتوماتیک چقدر تمام می شود؟ پورشه تولید SUV های GT را رد کرد ماجراجویی پورشه در"سیلیکون ولی" پورشه بیش از 51 هزار دستگاه خودرو را فراخواند محبوب‌ترین خودروهای مردم در جهان قیمت پورشه قبل از ترخیص گمرک +جدول خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! برلیانس را با اقساط 48 ماهه بخرید پورشه‌های قاچاق خاک می‌خورند فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد گزارش تصویری از مرکز تست محصولات ام جی جشنواره "عید باران بهاری" مدیا موتورز آغاز شد قیمت خودرو های وارداتی در بازار جهانی انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول ابرخودرو الکتریکی ام جی رونمایی شد برای خرید یک پورشه ماکان چقدر باید پول داشت؟ کمپین امنیت راه چری روز به روز در حال رشد است تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو تدارک گسترده مدیا موتورز برای فصل بهار پورشه و آئودی همکار می شوند قیمت جدید محصولات پارس خودرو برای سال 96 شکار پورشه 911 GT2 RS حین تست رونمایی از سوپر پورشه Missoin اسپرت! +تصاویر سود پورشه از فروش هر خودرو چقدر است؟ جزئیات یا دقت؟ آیا پایان دوره فردیناند پیچ در فولکس واگن فرا رسیده است؟ پورشه در خدمات فناوری سرمایه‌گذاری می‌کند هدیه به سبک خودرو رقابتی که بازنده ندارد! برلیانس H220 را با پیش پرداخت 15 میلیون تومانی بخرید فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس‌خودرو پورشه شاسی‌بلند برقی می‌سازد برلیانس H330 را با تسهیلات 20 و 25 میلیون تومانی بخرید آنچه که در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید (+عکس) فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو ویژه نوروز تفاوت قیمت رنو پارس تندر در بازار و کارخانه پورشه و آئودی؛ عامل رشد سود فولکس دومین پورشه پانامرا هیبریدی هم رسید MG GS مدل 2017 را اقساطی و بدون کارمزد بخرید کلاس جی‌تی به همراه خانواده! فروش نقدی و اقساطی محصولات ام جی ویژه نوروز 96 مرد خوش‌شانس، ماشین جرج هریسون را مفت خرید از قدیمی ترین تا جدیدترین خودروهای پورشه (+عکس) مروری بر غرفه سایک موتور(محصولات MG) در نمایشگاه خودرو تهران فراری، پورشه و فولکس‌واگن برترین برندهای خودرویی جهان شدند کیا سراتو بخریم یا تویوتا کرولا؟ پورشه کاررای S و S4سال2017 +تصاویر فروش نقدی و اقساطی محصولات ام جی در طرح ویژه نوروز خرید خودرو صفرکیلومتر در محدوده 150 تا 180 میلیون تومان کدام خودرو 45 میلیونی ارزش خرید بالاتری دارد؟ داخل کارخانه پورشه پانامرا چه خبر است +تصاویر رنو ساندرو، برلیانس یا پژو 207؟ گزارش تصویری بازدید خبرنگاران از خط تولید برلیانس فروش فوری خودروهای MG با تحویل فوری و تخفیف ویژه برلیانس H320 را به چه شرایطی بخریم جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها برلیانس H300 سه ستاره شد فروش MG6 با شرایط ویژه و تحویل فوری جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات 95 خودرو کوچ برلیانس‌های تولیدی در سایپا به شرکت پارس خودرو برلیانس H220 را با تسهیلات 20 میلیون تومانی بخرید فروش ویژه MG GT به مناسبت دهه فجر پورشه تعدادی از خودروهایش را فراخواند شاسی بلند‌های فوق لوکس2017 + تصاویر تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو در بازار و کارخانه +جدول پورشه برای رفع نقص 16 هزار خودرو فراخوان داد چری آریزو 5 یک سدان زیبا با طراحی متفاوت برلیانس H330 را با تسهیلات 25 میلیون تومانی بخرید آغاز فروش محصولات ام جی ویژه دهه فجر همزمان با نمایشگاه خودرو اصفهان پژو پارس بخریم یا برلیانس H230 ؟ رقابت شاسی‌بلندسازهای تازه‌کار +عکس خودروی احتمالی پورشه برای آفرود (+عکس) چری آریزو5 و کسب 5 ستاره ایمنی داروی تقویتی برای 911 رنو ساندور در بازار آزاد چند؟ +جدول خاندان اشتوتگارتی برای خرید پورشه چقدر باید هزینه کرد؟ +جدول هدایای بازار بـرای برلیانس‌ســواران فروش اقساطی انواع خودروهای MG با تسهیلات 12 ماهه برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول افزایش رضایت مشتریان مهمترین برنامه مدیاموتورز است استقبال گسترده مشتریان MG از بسته زمستانی پورشه اوراقی، 1 میلیارد تومان +تصاویر قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول همه چیز درباره پورشه باکستر تویوتا کرولا با موتور ب ام و به بازار می‌آید؟! برلیانس H230 خودرویی زیبا، ایمن و توانمند صعود به دسته نیم میلیاردی‌ها فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد هیولای پست‌مدرن قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول کپی پورشه گران قیمت در چین +عکس راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران روح RX5 در کراس اور جدید ام جی+تصاویر جادوی سایک موتور با کراس اور 3 سیلندر! شمارش معکوس برای رونمایی MG GS فیس لیفت راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران آغاز طرح زمستانه محصولات ام جی از یکشنبه افتتاح عاملیت جدید خدمات پس از فروش شرکت مدیاموتورز در کرج وقتی پورشه بازی را به هم زد! مدیر ارتباطات سایپایدک، معاون مدیرعامل شد ZS، نورسیده ام‌جی پورشه صحیح است نه پورش! شجره‌نامه خودروسازها و برندهایشان تحقیقات نهادهای آلمانی روی پورشه 15 ماه پس از رسوایی فولکس پانامــرا سواری با هزینه کمتــر! مقایسه دو خودرو تویوتا کرولا GLI و کیا سراتو 2000+جدول رقابت پژو با پورشه و تویوتا در برآورده کردن انتظارات مشتریان مسئولیم با مدیا موتورز وارد زمستان شوید پورشه های مدل 2017 قیمت‌گذاری شدند +سند فروش ویژه پاییزه محصولات ام جی نبـــرد گربه‌ســان‌ها! ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه هدفگذاری پورشه برای فروش سالانه 20 هزار خودروی الکتریکی مدیرعامل شرکت برلیانس از مگاموتور بازدید کرد سبدی کامل از آپشن با چاشنی کیفیت برلیانس H330 را با تسهیلات 25 میلیون تومانی بخرید توجه به محیط زیست از اولویت های سایپا است راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران قاتل 720 اسب‌بخاری پورشه ماجون را دیده‌اید؟ دیپلماسی نه‌چندان صلح‌آمیز اسپرت سازها ساندرو و برلیانس بر اساس برنامه تحویل داده می شود گزارش تصویری از آزمایش فنی محصولات ام جی در شیراز فروش ویژه محصولات برلیانس تنها با 15 میلیون تومان پیش پرداخت افتتاح مرکز تست خودروهای پورشه در لس آنجلس+تصاویر شاسی بلند اینترنتی MG ZS به نمایش در خواهد آمد عرضه برلیانس جدید توسط پارس خودرو ابرخودرو جدید پورشه +عکس برلیانس را با وام 20 میلیون تومانی بخرید نیم قرن سابقه درخشان با تویوتا کرولا خودرو برلیانس H320 پارس‌خودرو را بیش‌تر بشناسید فولکس‌واگن پرچم‌دار بیشترین و پورشه در صدر کمترین‌ فراخوان قرار گرفت با 15 میلیون تومان برلیانس H330 بخرید تویوتا کورولا 50 ساله شد اولین پورشه ساخت آمریکا به‌فروش می‌رسد آیا این پورشه پانامرای استیشن است؟ رزم‌ناو یانکی‌ها مقابل پهپاد ژرمن‌ها فروش اقساطی MG 6 با 60 میلیون وام بدون بهره پیش‌فروش محصولات شرکت پارس‌خودرو آغاز شد کراس اور جدید ام.جی 28 آبان رونمایی می شود فروش اقساطی MG GS با 80 میلیون تومان وام سهم پرفروش‌ترین خودروهای جهان از بازار ایران چقدر است ؟ اهدای جوایز طرح زوج های خوشبخت MG گزارش تصویری از آزمایش فنی MG GT توسط اصحاب رسانه جوان جویای نام در میان بازی بزرگان فروش اقساطی جدیدترین محصول MG آغاز شد 10 خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر فروش اقساطی خودرو چری آریزو 5 با تحویل فوری جولان پورشه 2017 در خیابان های شهر+ جدول لامبورگینی روی پلتفرم پورشه خودرو می سازد نبـــرد مدعیان سومین هفته از تست درایو ویژه مشتریان خودرو چری آریزو5 بررسی MG GS شاسی‌بلند 160 میلیونی بازار ایران چه تعداد خودروی تویوتا کرولا وارد کشور شد؟ گزارش تصویری از غرفه برند پورشه در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 پانامرایی که صدی فقط 2.5 لیتر بنزین می سوزاند موتور 6 سیلندر روی یک خودروی 1200 کیلویی و سرانجام، یک پانامرای خوش‌چهره مقایسه دو خودرو کیا ریو صندوق دار و هیوندا اکسنت + جدول کلیدهای انتخاب در بازار خودرو معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر تویوتا پنجاهمین سال تولید کرولا را جشن گرفت قیمت جدیدترین شوالیه ام جی در ایران اعلام شد کدام خودرو بیشترین فروش را در جهان دارد؟ مقایسه دو خودرو کیا اسپورتیج و ام جی GS + جدول شوالیه شورشگر رونمایی شد مراسم رونمایی ام جی GT فروش اقساطی چری آریزو 5 با شرایط 12 تا 24 ماهه برگزاری تست ویژه خودرو چری آریزو5 در پیست آزادی پورشه ساخت یک اس یو وی کوچک را در سر دارد رونمایی از نخستین مدل استیشن پورشه در سال آینده پیش‌فروش محصولات شرکت پارس‌خودرو آغاز شد این پانامرای نسل دو، صدی 2.5 لیتر می سوزاند قیمت خودروهای شرکت پورشه در بازار + جدول پورشه باکسترهای جدید با چه قیمتی وارد کشور شده‌اند؟ پیش فروش تندر90 و برلیانس H320 آغاز شد رندری از کراس اوور کوپه پورشه (+عکس) برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول نگاهی به تاریخچه کارخانه پورشه 10 نکته جدید درباره پورشه پانامرا 2017 +عکس پلت‌فرم مشترک و ویژگی‌های متفاوت در آئودی و پورشه برقی ماجرای قیمت 800 هزار تومانی هیوندای اکسنت فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط 6 و 12 ماهه ضبط 700 دستگاه پورشه، بنز و آزارا رونمایی از خودرو جدید MG در ایران تا پایان شهریور + قیمت طرح زوجهای خوشبخت ام جی آغاز شد راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران از خودروهای بدون بیمه تا رانندگان فاقد گواهینامه پورشه پانارامای جدید را ببینید +تصاویر 10 خودرو شخصی کریس رونالدو (+عکس) قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول مقایسه جدیدترین عضو خانواده بنز و پورشه +عکس طرح فروش نقدی و اقساطی خودروهای ام جی ویژه شهریور 95 تست رانندگی چری آریزو5 برای مشتریان تصویری از پورشه‌های قاچاق در انبار سازمان اموال تملیکی پرفروش‌ترین خودرو جهان کدام است؟ دومین الکتریکی پورشه یک اس. یو.وی است 15 خودرو داغ حراجی کالیفرنیا +تصاویر پورشه نسخه ویژه 911 تارگا 4S را عرضه می‌کند شرایط جدید فروش خودرو چری آریزو 5 اعلام شد برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول جدیدترین خودرو الکتریکی لوکس جهان رونمایی چری آریزو 5 در شهر نصف جهان پورشه کاین کوپه هم با بازار می‌آید+تصاویر 7 خودرو اسپورت سرکش! باکستر جدید به ایران می‌آید با 718 Cayman آشنا شوید فروش اقساطی محصولات ام جی ویژه مردادماه چه طور با 20 میلیون تومان چری آریزو5 بخریم؟ فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط 6 و 12 ماهه چری آریزو5 نماد حرکت چینی ها همکاری کلاسیک پورشه و بنز! فروش اعتباری برلیانس H220و H230 پورشه در نمایشگاه خودرویی دیترویت شرکت نمی‌کند پورشه 1750 نیرو استخدام می‌کند برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول مقایسه دو خودرو دنا و برلیانس قابل اعتماد‌ترین خودروهای آلمانی (+عکس) شرایط فروش نقدی تویوتا کرولا GLI اعلام شد تصاویر هیوندای اکسنت 2018 لو رفت رقابت جگوار با لوکس سریع آلمان‌ها معرفی چری آریزو5 ادامه یک حرکت بین المللی است پیش فروش خودرو جدید آریزو 5 با قیمت قطعی موتور جدید هشت سیلندر پورشه پانامرا برای آئودی و بنتلی استفاده خواهد شد واکنش بهبهانی به جنجال پورشه + جوابیه رونمایی چری آریزو5 در نمایشگاه شیراز ارزان ترین خودروهای خارجی در ایران چقدر قیمت گذاری می شود؟ کرولا X در ایران قیمت خودروهای آلمانی در بازار ایران+جدول افزایش فروش پورشه با عرضه پانامرای جدید تکامل پانامرا در ایستگاه 2017 بال عقب متحرک پانامرا 2017 را ببینید+تصاویر قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد تصاویر پانامرا 2017 لو رفت آیا آئودی جایگزین پورشه در بین لوکس سواران می شود؟ افتتاح خط تولید چری آریزو5 در کارخانه مدیران خودرو حضور کرولا 50 ساله در یک رقابت خودرویی 2500 مایلی برج پورشه میامی امسال افتتاح می شود دومین برنده خودروی MG3 در جشنواره پات 95مشخص شد قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول جک j5 صدرنشین خودروهای بین 50 تا 75 میلیون تومان دهه هفتادی‌ترین پورشه تاریخ دو‌راهی‌های خرید در بازار خودرو پورشه 68 ساله شد (عکس) پورشه پانامرا توربو 2017 در آلمان برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول 4 راه در مـرز 100 برندهای لوکس به داد فولکس واگن رسیدند آیا این تصویر پانامرا 2017 است؟ پورشه خودروهای 50 سال پیش خود را به نویگیشن مجهز می‌کند قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول فروش نقدی و اقساطی کرولا با تحویل فوری حجره‌دار کرجی برنده یک خودرو ام جی‌ 3 شد شتاب زیر 5‌ثانیه با مرسدس GLC کلاس بیشترین خودروهای وارداتی به ایران کدامند؟ قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول فروش اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد جدیدترین شرایط فروش ایرتویا اعلام شد در تولید رنگ برلیانس به خودکفایی رسیدیم آغاز فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد فروش فوری اعتباری ویژه برلیانس H230,H220 آغاز شد فروش ویژه انواع محصولات پارس خودرو بی ام دبلیو برلیانس باید برای ادامه همکاری در ایران سرمایه گذاری کند انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول تصاویر جاسوسی از پورشه 911 تارگا GTS بچه اژدها یا شیـر‌خسته؟ فروش اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد معرفی می‌کنیم! تویوتا کرولا 2017+تصاویر طرح فروش عید تا عید ایرتویا آغاز شد اولین خودرو دوگانه‌سوز تاریخ چه شکلی بود؟ دوراهی‌های خرید انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول 10 خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس شاسی بلند کامپکت MG را ببینید رُخ تازه‌ و یک جُفت موتور 4‌سیلندر برای کایمن 10 ابرخودرو ارزان قیمت را ببینید+تصاویر قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو جشنواره فروش ویژه محصولت ام جی با تخفیف ویژه رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین 2017 فروش اقساطی خودروهای ولسترو اکسنت آغاز شد هزینه تصادف با پورشه چقدر تمام می شود؟ پورشه‌ای که بیش از اندازه خوب است! چاشنی‌های متنوع برای خانواده برلیانس همه فن‌حریف قیمت انواع خودروهای خارجی بیش از یک میلیارد تومان قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن شناخته شدند پورشه برادر مسقف 718 باکستر را معرفی کرد طرح جدید فروش محصولات پارس خودرو فراخوان نقص فنی آئودی و پورشه پورشه کیلویی چند تمام می شود؟ فروش لیزینگی تویوتا کرولا آغاز شد زیباترین رینگ‌های استاندارد برای عاشقان خودرو تولید 10 هزار خودرو بومی با برند اروپائی در آذربایجان شرقی تحویل پورشه ماکان به تاخیر افتاد 10.1 میلیون دلار از دارایی های راننده پورشه به دختر پل واکر رسید برلیانس H220 محصول جدید گروه خودروسازی سایپا + قیمت فروش نقدی و اقساطی خودروهای ام جی ویژه بهار ادامه دارد شاسی بلندی از پورشه که تفکرات‌تان را دگرگون می‌کند پورشه مسئولیتی در قبال مرگ همراه پل واکر ندارد حکم دادگاه به نفع پورشه در تصادف منجر به مرگ ستاره هالیوود مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان! پورشه پشت صحنه طراحی میژن E را رو کرد رزم سوپرSUV‌های لوکس واردات یک میلیون دلار پورشه به کشور قیمت خودرو از اروپا تا ایران تویوتا 50 سالگی کرولا را جشن گرفت کرولا با این چهره جدید به ایران می آید تصویری از پورشه خاص جواد نکونام خودرو ویژه کریس رونالدو راببینید پورشه 911 هم هیبریدی خواهد شد! سود پورشه رکورد زد فرمان پورشه اتوماتیک معرفی مدل جدید خودرو «پورشه 911R» داستان موفقیت شرکت «پورشه» پورشه با شاراپوا قطع همکاری کرد فروش اقساطی خودروهای تویوتا آغاز شد آغاز فروش اقساطی برلیانس H 330 10 خودرویی که بیشترین هزینه بیمه سالانه را دارند بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند داستان نهنگ پورشه پورشه آلبالویی با پلاک رند کپی کردن مدل برقی پورشه توسط بنتلی شرایط فروش تویوتا کرولا جذابتر شد! پرفروش ترین خودرو های سال 2015 حراج پورشه‌های کلکسیونی کمدین معروف آمریکایی همه فن‌حریف فروش اقساطی محصولات سایپا آغاز شد فروش نقدی و اقساطی محصولات MG آغاز شد چندهزار دلار صرف واردات پورشه شد؟ 7 خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ پورشه به کم قانع شد آخرین شرایط فروش تویوتا کرولا داستان زنی که 700 سواری پورشه وارد کرد برلیانس H330 رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ لزوم انجام پارادایم شیفت در صنعت خودرو و قطعه‌سازی برنامه ای برای ساخت خودروی خودران نداریم تمام آنچه که یک لکسس می‌تواند باشد ... پورشه 718 باکستر را ببینید رزم سوپرSUV‌های لوکس طرح فروش محصولات MG ویژه نوروز 95 آغاز شد تاثیر مشهود نمای عقب پورشه 911 روی نسل آتی پانامرا پورشه باکستر 2017 با موتور 4 سیلندر قوی تر از قبل شد پورشه 480 اسب بخاری را ببینید انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ اولین عکس منتشر شده از خودرو دوگانه سوز پورشه پورشه کیمن با تیونینگ تک‌آرت طرح خرید خودروهای کارکرده "ام جی" توسط شرکت مدیاموتورز پورشه با ظاهری متفاوت در ایران فروش اقساطی محصولات MG آغاز شد پورشه 911 توربو و توربو اس 2017 معرفی شد جریمه 11 میلیارد تومانی قاچاقچی ب ام و فروش زمستانه برلیانس با شرایط استثنایی آغاز شد آخرین مدل پورشه باکسترهدیه تولد ویژه رونالدو به مادرش بلک‌بری طلاکاری شده پورشه دیزان، تقریبا 9 میلیون تومان! طرح فروش زمستانه محصولات MG آغاز شد هیولای تیـزپا! کارگران تولید پورشه جدید را تضمین کردند قیمت روز انواع "پورشه" در پایتخت زندگینامه «شوالیه‌های انگلیسی» در ایران رُخ مدرن تر و قدرت بیشتر برای 911 های توربو حضور ام جی در نمایشگاه خودرو لندن دستور نعمت‌زاده برای تعلیق نماینده رسمی «پورشه» در ایران +سند نام پورشه باکستر و کیمن تغییر می کند طرح بازدید رایگان زمستانی خودروهای ام جی آغاز می شود خودرو جدید الکتریکی پورشه را ببینید پورشه خودرو برقی یک میلیارد یورویی می‌سازد محبوب‌ترین خودروهای تولیدی از نگاه مالکان آن‌ها پورشه های بازار چه قیمتی دارند؟ شباهتی از جنس تفاوت! پدر پل واکر از پورشه شکایت کرد MG3 2016 با موتور 1.6 یورو نخستین رندر از «پورشه کاین 2017» پدر پل واکر از پورشه شکایت کرد پورشه نقش داشتن در مرگ پل واکر را رد کرد رونمایی از کانسپت رووی در نمایشگاه بین المللی اتومبیل گانجو چین بررسی پورشه 911 کاررا و کاررا اس 2017 اولین همایش خدمات پس از فروش عاملیت‌های شرکت مدیا موتور برگزار شد «پل واکر» مسئول مرگ خودش بود فروش ام‌جی GS مدل 2016 آغاز شد پورشه 22 هزار ماکان S و ماکان توربو را فراخواند برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت آیا غول چینی بازمی گردد؟ دستفروشی با پورشه تعداد پورشه هایی که در نیمه اول سال وارد شد موشک های لوکس خیابانی ایران زیباترین مدل پورشه در ماه مارس ارائه می شود ماکان جی تی سی؛ شاهکار پورشه 2017 می آید پانامرای خشن 671 اسبی منصوری مشتریان برلیانس H330 از کیفیت این خودرو ابراز رضایت کردند ظاهر متفاوت یک پورشه در تهران ارزش گمرکی خودروهای چینی وارداتی اعلام شد پورشه 911 های چهارچرخ متحرک جدید با موتور توربو آمدند پورشه 911 کاررا جی‌تی‌اس با چاشنی تولید محدود تصویر کارخانه تولید پورشه،45سال پیش پشت فرمان شوالیه بلند‌قامت واکنش کمپانی پورشه به شکایت دختر پل واکر پورشه و نسخه911 کاررا GTS رن‌اسپورت ریونیون شکایت دختر بازیگر «سریع و خشمگین» از کمپانی پورشه رییس جدید پورشه انتخاب شد ست شدن عجیب خانه و پورشه نخستین ماشین ساخته شده توسط پورشه خودرو الکتریکی پورشه با قابلیت شارژ در 15 دقیقه‌ را ببینید پورشه و آئودی خودروهای برقی را رونمایی کردند دوقلوهای خاص پورشه در تهران ام جی جی اس، قدرتمندترین در شاسی بلندهای سایز متوسط ماشین پورشه 911 کاررا را ببینید پورشه کاین فیبرکربنی را ببینید پورشه 918 اسپایدر سبز اسیدی سریع، با‌کیفیت و یک لوکس خوش‌قیمت تولید پیشرانه‌های جدید طی همکاری پورشه و آئودی پدر و پسر پورشه در تهران جانشین MG 350 با رابط کاربری گوشی‌های اَپِل قبرستان پورشه‌های باکستر راببینید اولین "پورشه" تاریخ ترافیک 1ساعته ‎به‎خاطر شستن‎ پورشه اخراج از پورشه به دلیل آرزوی مرگ برای پناهجویان بازدید از کارخانه مونتاژ مدلهای مختلف پورشه تصویر برداری از پورشه 911 مدل 2016 برلیانس، جای ماکسیما را پر می کند؟ پورشه در ایران ٤/٥ برابر گران‌تر از امارات آتش تازه پورشه در جان پیست سریع‌ترین 911 پورشه در جهنم سبز‌... سفیر صلح چینی‌ها کلکسیون رنگ های پورشه در یک پارکینگ مروری‌گذرا بر تاریخچه شرکت پورشه پورشه کاین توربو را ببینید خودروهایی از جنس کربن هزینه یک خط روی بنز و پورشه چقدر است؟ خرید جدید پورشه برای بالا بردن تولید خودرویی که نصفش پورشه است! چند پورشه و مازاراتی در خیابان های تهران راه می روند؟ کشوری که به بازار شماره یک پورشه تبدیل شد ساخت پورشه برروی پایه دوچرخه فراخوان پورشه برای یک خودرو اسپورت پورشه نامی جدید را ثبت کرد بیشترین پورشه های خاورمیانه در ایران موتورهای جدید برای باکستر و کیمن پورشه 911 پلاگین هیبرید تولید می‌شود؟ بزرگترین سرمایه‌گذاری پورشه در خارج از آلمان را ببینید فروش ویژه ام جی 3 با اقساط 15 ماهه بدون کارمزد آغاز شد رکورد واردات پورشه در سال 90 پاجون، اسب تمام‌الکتریکی پورشه کروز کنترل پیشرفته پورشه پورشه 700 اسب بخاری، پورشه خاص قوی‌ترین و سریع‌ترین پورشه باکستر به قیمت پایه 83000 دلار آیا ام جی در اروپا به فروش خواهد رفت؟ ماروسیای روس، رقیب تازه پورشه و فراری
Back to top