کرولا با این چهره جدید به ایران می آید

به گزارش عصر خودرو: تویوتا به فاصله 3 سال از عرضه نسل جدید (یازدهم) کرولا، فیس‌لیفت میان‌چرخه مدل اروپایی این سدان محبوب و پرفروش را بصورت رسمی معرفی کرد.

Thursday 24 March 2016 - 22:07:00

کرولا با این چهره جدید به ایران می آیدکرولا با این چهره جدید به ایران می آیدکرولا با این چهره جدید به ایران می آیدکرولا با این چهره جدید به ایران می آیدکرولا با این چهره جدید به ایران می آید

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در مدل جدید با تغییراتی که در فرم سپر، جلوپنجره و چراغ های جلو اعمال شده، شاهد خشمی به مراتب مدرن تر بر چهره کرولا هستیم. در نمای جانبی، طرح جدید چرخ های قابل سفارش در ابعاد 16 و 17 اینچی خودنمایی می کنند. در نمای عقب نیز در کنار قاب شفاف چراغ های LED عقب، از باریکه کرومی باریک تری برای اتصال آنها بهره گرفته شده. همچنین باید به رنگ های جدیدی که به پالت نه‌گانه رنگ های بدنه کرولا در مدل جدید اضافه شده اند نیز اشاره کرد.

تویوتا عرضه کرولای جدید در بازار های اروپایی را به تابستان امسال موکول کرده. با توجه به اینکه کرولا های عرضه شده در کشورمان نیز از همین نوع هستند، انتظار می رود تا پایان سال جاری شاهد ورود اولین سری از کرولا های جدید تویوتا به کشور باشیم.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

 

برچسب ها

کرولا
مطالب مرتبط بیشتر
بررسی فنی تویوتا کرولا 2020 + مشخصات خودرویی معقول و البته خودمانی‌تر از قبل محبوب‌ترین خودروها در استرالیا کدامند؟ جدال بین کرولا، النترا و کمری تحول تویوتا کرولا 2020 تویوتا از کرولای هاچ‌بک 2019 رونمایی کرد (+عکس) شناسنامه آمریکایی برای آئوریس 2019 نگاهی به پرفروش‌ترین خودروی سال 2017 جهان اقتصادی‌ترین خودروهای خانوادگی جهان 10 خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر آنچه که باید در خصوص فراخوان ایرتویا بدانید تویوتا تولید خودرو در مکزیک را به تاخیر انداخت تویوتا تولید کرولا را به آمریکا منتقل کرد 10 خودروی خوب با قیمت کمتر از 18 هزار دلار در جهان محبوب‌ترین خودروهای مردم در جهان خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! کیا سراتو بخریم یا تویوتا کرولا؟ خرید خودرو صفرکیلومتر در محدوده 150 تا 180 میلیون تومان تویوتا کرولا با موتور ب ام و به بازار می‌آید؟! مقایسه دو خودرو تویوتا کرولا GLI و کیا سراتو 2000+جدول نیم قرن سابقه درخشان با تویوتا کرولا تویوتا کورولا 50 ساله شد سهم پرفروش‌ترین خودروهای جهان از بازار ایران چقدر است ؟ چه تعداد خودروی تویوتا کرولا وارد کشور شد؟ تویوتا پنجاهمین سال تولید کرولا را جشن گرفت کدام خودرو بیشترین فروش را در جهان دارد؟ از خودروهای بدون بیمه تا رانندگان فاقد گواهینامه حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران پرفروش‌ترین خودرو جهان کدام است؟ شرایط فروش نقدی تویوتا کرولا GLI اعلام شد کرولا X در ایران حضور کرولا 50 ساله در یک رقابت خودرویی 2500 مایلی فروش نقدی و اقساطی کرولا با تحویل فوری جدیدترین شرایط فروش ایرتویا اعلام شد معرفی می‌کنیم! تویوتا کرولا 2017+تصاویر طرح فروش عید تا عید ایرتویا آغاز شد فروش لیزینگی تویوتا کرولا آغاز شد تویوتا 50 سالگی کرولا را جشن گرفت فروش اقساطی خودروهای تویوتا آغاز شد شرایط فروش تویوتا کرولا جذابتر شد! پرفروش ترین خودرو های سال 2015 آخرین شرایط فروش تویوتا کرولا
Back to top