مقایسه ابرخودروهای نیسان و شورولت

نبرد «پرل‌هاربر» تکرار شد

عصر خودرو- در بامداد روز یکشنبه هفتم دسامبر سال 1941 میلادی، حمله ناگهانی هواپیماهای جنگنده ژاپن به پایگاه دریایی آمریکا در بندر «پرل‌هاربر» باعث اعلان جنگ رسمی یانکی‌ها مقابل چشم‌بادامی‌ها شد. این اتفاق آمریکا را عملا وارد کارزار جنگ جهانی دوم کرد.

Thursday 18 February 2016 - 12:56:00

نبرد «پرل‌هاربر» تکرار شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، طی این حمله برق‌آسا بخش اعظمی از نیروی دریایی ایالات متحده از کار افتاد. حالا بعد از گذشت 75 سال، باز هم ارتش سرزمین آفتاب تابان در حمله‌ای غافلگیرانه، چشم‌آبی‌ها را تهدید کرد. در حالی‌که شورولت کوروت در جبهه خودی درگیر مبارزه با دوج وایپر و در جبهه خارجی سرگرم زد و خورد با پورشه 911 آلمانی و فراری 458 ایتالیایی بود، حضور این ژاپنی را نمی‌توانست تحمل کند. نیسان جی‌تی‌آر هم که خود هنوز از شر رقبایی مانند مرسدس‌بنز ای.ام.جی جی‌تی، لامبورگینی هوراکان و آئودی R8 خلاص نشده بود، با این تصور که می‌تواند شِوی پرمشغله را یک‌باره به زمین بزند حمله را آغاز کرد. حالا باید دید در این جدال نفسگیر پیروز میدان کدام است؟ آمریکایی پرتوانِ کهنه‌کارِ خسته یا ژاپنی تازه‌نفسِ مهندسِ نوپا؟


کوروتZ06 ؛ فراری آمریکایی

نزدیک به 60 سال پیش بزرگ‌ترین اتفاق تاریخ کمپانی شورولت رقم خورد. این شرکت در اقدامی ساختارشکنانه و غیرعادی، اولین خودروی اسپرت عضلانی صنعت خودروسازی آمریکا را تولید کرد. در ابتدای دهه 50 میلادی، واژه اسپرت برای تولیدات این شرکت مفهوم خاصی نداشت. آنچه آمریکایی‌ها می‌ساختند اغلب سدان‌ها و شاسی‌بلندهای غول‌آسایی بود که با موتورهای حجیم فقط ظاهری مهیب و ترسناک داشتند. اساسا اسپرت‌گرایی در آن ایام در انحصار ایتالیایی‌ها بود. کوروت چنان تاثیر عمیقی بر خودروسازان این کشور گذاشت که بعد از آن فورد و کرایسلر و تقریبا تمام زیرمجموعه‌های جنرال‌موتورز سراغ چنین سبکی رفتند. خود شورولت بعدها کامارو را با هدف جوان‌گرایی ساخت. پونتیاک هم فایربرد را با چنین خصوصیاتی روی کار آورد. فورد،
موستانگ جادویی را برای قرُق کردن بازار ساخت. کرایسلر هم وایپر را برای قلع و قمع کردن رقبا آماده کرد. تمام اینها، اثرات جانبی حضور کوروت بود. جذابیت ظاهری این خودرو از یک طرف و مشخصات فنی منحصر به فردی که برایش در نظر گرفته شده بود از سوی دیگر کاری کرد که در همان سال اول فروش بیش از 10 هزار متقاضی داشت. سیاست شورولت یا بهتر آنکه بگوییم سیاست جنرال‌موتورز به‌عنوان شرکت مادر، کوروت را مدام به جلو می‌راند. طوری که کمتر از یک دهه بعد از نسل اول، فرزند دوم آماده شد. پنج سال بعد سومی آمد. شش سال بعد کوروت چهارم. اواخر دهه 90 میلادی نسل پنجم این خودرو وارد بازی شد. در 2005 شاهد حضور ششمین فرزند از خانواده کوروت‌ها بودیم تا اینکه همین یکی، دو سال پیش هفتمین نسل از کوروت رونمایی شد. یک محصول تحسین‌برانگیز با طراحی فوق‌زیبا و مشخصات فنی بی‌نظیر. خودرویی که برای طراحی‌اش 7 سال زمان صرف شد.

آنچه امروز داریم درباره‌اش صحبت می‌کنیم، ویرایش جدیدZ06‌ همین نسل است. با پکیج تقویتی که شورولت آن را از سال 2015 روی کوروت نصب کرد. این پکیج شامل همان بلوک 2/ 6 لیتری هشت سیلندر V شکل نسخه استاندارد می‌شد. با این تفاوت که حالا روی آن یک سوپرشارژر سایز بزرگ از برند «ایتون» تعبیه شده است. نصب این پرخوران، دمای داخلی موتور را به طرز عجیبی بالا می‌برد. به‌گونه‌ای که اگر برایش اینترکولر در نظر گرفته نمی‌شد، قطعا دیواره موتور ذوب می‌شد. اقدام دیگر شورولت، تغییر سرسیلندر بود. روی کوروت زد 06 یک سرسیلندر آلومینیومی از نوع «روتوکست» نصب شده است. با توجه به بهینه‌سازی قابل توجه پیشرانه،‌ دیگر جعبه‌دنده قدیمی کشش این نیروی افزون‌شده را ندارد. شرکت برای این کار مجبور شد یک بار دیگر کل ساختار گیربکس را تغییر بدهد و از مدل هیدراماتیک 7 سرعته دستی با قابلیت کنترل گشتاور بهره بگیرد. البته برای علاقه‌مندان به مدل اتوماتیک هم یک نمونه 8 سرعته دوکلاچه تدارک دیده شده است. در ادامه تغییرات به سیستم تعلیق می‌رسیم. خروجی بی حد و حصری که پیشرانه در اختیار راننده می‌گذارد اگر با فنربندی قدیم بود، قطعا خودرو آنقدر ناپایدار می‌شد که در همان دور اول از مسیر خارج می‌شد. سیستم جدید با اضافه شدن دو بازوی دوجناقی، ضمن حفظ رفاه سرنشینان، پایداری بیشتری را نیز به ارمغان آورده است. حالا این مکانیزم اگر با دیفرانسیل هماهنگ نباشد، اساسا به کار نمی‌آید. کوروت در این قسمت از مکانیزم کنترل مغناطیسی با قفل هوشمند الکترونیکی بهره برده است. کنترل کشش هم یک بار دیگر برنامه‌نویسی شد. شورولت اکیدا توصیه می‌کند که از تایرهایی که خودش برای این خودرو انتخاب کرده، استفاده شود. همان تایرهای میشلن مدل پایلوت اسپرتی که در چرخ‌های جلو 285 در 30 میلی‌متری 19 اینچی و در چرخ‌های عقب 335 در 25 میلی‌متری 20 اینچی هستند.

شورولت تا جایی که می‌توانسته از وزن کوروت ویژه خود کاسته است. هرجایی که می‌شده از فیبر کربن و اگر نمی‌شده از آلومینیوم استفاده کرده است. حتی رینگ‌های آن را نیز به منظور کاهش بیشتر وزن به‌صورت ریخته‌گری سنتی ساخته است. چند فلاپ برآمده در قسمت رکاب و زیر سپر عقب و جلو هم زیبایی خودرو را بیشتر کرده‌اند و هم قابلیت آیرودینامیک آن را. اگرچه خودروهای آمریکایی اغلب به دلیل ابعاد و نوع انتقال قدرتی که دارند، از نظر هندلینگ با اسپرت‌های روز دنیا قابل مقایسه نیستند ولی این نسخه از کوروت آنقدر گوش به فرمان است که کارشناسان به آن لقب فراری آمریکایی داده‌اند!

جی‌تی‌آر؛ پاندای کونگ‌فوکار از سال 1989 تا 2007 نیسان محصولی را روی خط تولید خود برده بود که به دور از اغراق یکی از ناب‌ترین سوپراسپرت‌های تمام تاریخ بود. کوپه صندوقداری به نام اسکای‌لاین. خودرویی که به تنهایی توانسته بود سطح مسابقات خیابانی، درگ و دریفت را خود یک‌تنه بالا بیاورد. اسکای‌لاین برای نیسان حکم یک جی‌تی تمام عیار را داشت؛ یعنی یک روی آن خودرویی بود که می‌شد یک مسافرت مطمئن و راحت را تجربه کرد و روی دیگرش می‌شد اسلحه‌ای خطرناک که گویی صرفا برای جدال و کل‌کل تولید شده است. با رشد فناوری و اوج‌گیری دیگر رقبا، کم‌کم تولید این خودرو دیگر برای نیسان به‌صرفه نبود. اسپرت‌های جدید با ظاهری مدرن‌تر و قابلیت‌هایی بهتر می‌آمدند و خوب می‌فروختند و می‌رفتند. شرکت به چالشی بزرگ برخورده بود. از یک طرف چیزی بهتر از اسکای‌لاین برای عرضه نداشت و از طرفی دیگر این خودرو یارای مقابله با دیگران را در خودش نمی‌دید. سرانجام با اختصاص یک بودجه سنگین، خداحافظی تلخ با این خودرو صد درصدی شد. پروژه جدید بدون اطلاع‌رسانی و پشت در‌های بسته استارت خورد. ماه‌ها آزمون‌های میدانی روی خودرویی که کسی نمی‌دانست چیست، انجام شد. تنها چیزی که نیسان درباره خودرو جدیدش گفت این بود که تنها برای ساخت این مدل یک دفتر مهندسی و تحقیقات در آمریکا تاسیس می‌کند. سال 2005 زمانی که دیگر خروج اسکای‌لاین مسجل شده بود، اشاراتی ریز به این پروژه شد و نمونه کانسپت آن را در نمایشگاه توکیو رونمایی کردند. دست آخر بعد از ترس و لرز بسیار، نیسان خودروی جدید خود جی‌تی‌آر با لقب گودزیلا را در سال 2007 رونمایی کرد. حالا در آستانه جشن تولد 10 سالگی این خودرو، ویرایش تمام اسپرت آن با نام Nismo وارد گود شده است.

خودرویی که همین اول کاری قیمتش که 50 درصد اضافه شده، جلب توجه می‌کند؛ اما این گران‌تر شدن برای نیسانی که روی ریز به ریز دلارها حساس است، چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ نیسمو اشاره به یک خودروی اسپرت ندارد. حتی این خودرو یک سوپراسپرت هم نیست. جی‌تی‌آر فوق یک ابرخودروی تمام عیار است. معمولا مشهور بوده که جی‌تی‌آر به‌عنوان یکی از رام‌ترین اسپرت‌های دنیا است. خودرویی که در عین توانمندی‌های بالای فنی‌اش، کاربری راحتی دارد؛ اما داستان ویرایش نیسمو چیز دیگری است. تنها کسانی می‌توانند پشت فرمان این خودرو قرار بگیرند که می‌توانند از پس سواری گرفتن اسب‌های چموش بربیایند. روی نسخه استاندارد آپشن‌های کنترلی و ایمنی به‌صورت پیش‌فرض روی حالت فعال تنظیم شده‌اند؛ اما جالب این است که روی نیسمو این آپشن‌ها به‌صورت پیش‌فرض فعال هستند. جعبه‌دنده عالی جی‌تی‌آر حالا تغییر کرده و با ضرایبی کوتاه‌تر، باعث شتاب بهتر شده است. سیستم تعلیق کاملا مسابقه‌ای خواهد بود؛ یعنی سفت و خشک با پایداری بسیار بالا. از آنجا که پیش‌بینی می‌شد با این خودرو در سرعت‌های بالا مدام ترمزگیری شود، چهار خنک‌کننده انحصاری برای دیسک‌های ترمز در نظر گرفته شده است. درب‌ها، کاپوت جلو و عقب و اغلب قسمت‌های داخلی کابین به منظور کاهش وزن از جنس فیبر مستحکم‌شده کربن ساخته شده‌اند. پکیج تقویتی نیسمو تنها شامل افزایش بی‌محابای پیشرانه نمی‌شود. در حقیقت وظیفه اصلی این پکیج افزایش ضریب آیرودینامیک و کاهش اصطکاک است وگرنه حتی جی‌تی‌آر استاندارد هم خودش اسطوره‌ای است.


پرل‌هاربر تکرار شد

اتفاق تلخ سال 1941 بازآفرینی می‌شود. نیسان ژاپن با حمله برق‌آسا پیروز می‌شود یا شورولت آمریکایی با بمب اتمی‌اش؟ آنچه از دور می‌بینیم، شورولت کارآزموده و چیره‌دستی است که بعد از حدود 6 دهه فعالیت بهتر از هر کس دیگر راه و رسم اسپرت‌سازی و مسابقه‌ای شدن را بلد است. در سویی دیگر یک جوان ژاپنی مهندس و بسیار حرفه‌ای را می‌بینیم که فناوری سطح بالایش تجربه پایینش را جبران کرده است. این مقابله دو خودروی اسپرت تقویت‌شده است. یکی با سوپرشارژ و آن یکی با دو توربوشارژ. بنا بر این روی کاغذ نفری برنده است که آیرودینامیک‌تر و سبک‌تر باشد. شاید خروجی نیسمو کمتر از Z06 باشد ولی می‌توان این کمبود را با برتری سیستم انتقال قدرتش جبران کند. طرف ژاپنی از سیستم AWD (همه چرخ‌های متحرک) دو دیفرانسیل بهره می‌گیرد و طرف آمریکایی از نمونه سنتی RWD‌ (چرخ‌های متحرک عقب) تک دیفرانسیل. به وضوح معلوم است که نیسمو با تجربه غنی که از اسکای‌لاین فراگرفته، پیچ‌ها را با دقت و مهارت بیشتری طی می‌کند؛ اما کوروت هرچند مدرن و امروزی ولی مثل همه دیگر آمریکایی‌ها هنوز هم علاقه دارد که توانایی‌اش را در مسیر صاف نشان دهد. هرگز تا قبل از آزمون فکرش را هم نمی‌کردیم که محصول نیسان سنگین‌تر از شورولت از آب دربیاید. همین چند کیلوگرم سنگین‌تر بودن کار دستش داده است. به‌طوری‌که در شتاب صفر تا صد اگرچه فقط یک‌دهم ثانیه ولی باز هم عقب‌تر است. این عدد در قسمت یک‌چهارم مایل یا 400 متر به همین نزدیکی است. شورولت این مسیر را 1/ 11 ثانیه و با سرعت 213 کیلومتر در ساعت می‌پیماید و نیسان 2/ 11 ثانیه‌ و با سرعت 202 کیلومتر در ساعت.

اگر نیسمو به سیستم دو دیفرانسیل مجهز نبود،‌ عاقبت کار می‌توانست بدتر از اینها بشود. البته در این میان کوروت یک برتری ذاتی نیز دارد و آن برمی‌گردد به جعبه‌دنده دستی‌اش. در واقع اتومات‌ها هرچقدر هم که مدرن و با سرعت تعویض دنده میلی ثانیه‌ای باشند باز هم نمی‌توانند به ضریب عکس‌العمل دستی‌ها برسند. اگر راننده حرفه‌ای باشید ترجیح می‌دهید که با یک خودروی دنده دستی رقابت بدهید تا با نمونه اتوماتیک آن. وقتی از جدال در مسیر مستقیم فارغ می‌شویم، نوبت سرکشی ژاپنی‌ها می‌رسد. در یک پیست حرفه‌ای با 10 پیچ ترکیبی تند و کند،‌ کوروت تنها یکی از پیچ‌ها را جلو می‌افتد. باید اعتراف کرد که دقیقا هر 9 پیچ دیگر را با فاصله‌ای دردناک عقب می‌افتد. علاوه بر AWD بودن، ترمزهای بزرگ‌تر نیسمو ناجی او در رقابت روی پیست است. طبیعی است که هرچه عمل ترمزگیری دیرتر صورت بگیرد، خودرو مسیر بیشتر را با سرعت بالاتر عبور می‌کند. در نتیجه‌ای که به‌صورت دیجیتال بعد از یک دور رقابت در پیست به دست آمد،‌ می‌بینیم که به طرزی عجیب در همه پیچ‌ها نیروی گرانش G تاثیر بیشتری روی کوروت داشته است. این تنها جایی است که سبک بودن به ضررش شده است. آنچه نیسمو از خود به نمایش گذاشت، چیزی در حد و اندازه‌های پورشه 911 جی‌تی 3 بوده است. آنچه مسلم است، اصرار این خودروها درباره اصالتشان است؛ یعنی به طرزی فاحش کوروت مایل است که یک خودروی عضلانی آمریکایی با خواص اسپرت باشد و جی‌تی آر مصرانه قصد دارد یک اسپرت ژاپنی با ویژگی‌های قلدرمآبانه.


برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

نیسانشورولت
مطالب مرتبط بیشتر
4 خودرو انرژی نو نیسان در راه است 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد فروش فوری اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال شورولت بلیزر الکتریکی 2024 و اطلاعاتی که به روز شد +عکس کوروت ئی-ری ؛ فرمول ارزان شورولت برای یک شروع آتشین! +عکس ادامه تولید شورولت در کانادا 19 مدل نیسان برقی جدید در راه است نیسان پث فایندر 2024 ویژه چین + عکس نسل جدید نیسان مورانو رونمایی می شود+ عکس رونمایی از کانسپت لوکس اینفینیتی عرضه 19 نیسان جدید تا 2030 نیسان از ضعف ین سود برد ردپای میلیونی نیسان در خودروهای برقی‌ رنو نیسان آبی به آفریقا رسید! شورولت کلرادو بایسن؛ داغ ترین بیراهه نورد آمریکایی+عکس شورولت سابربن؛ خودرویی که تمام نمی شود! +عکس جهش بزرگ از آن نیسان شد رونمایی از خودروی الکتریکی جدید نیسان وعده جدید نیسان محقق می‌شود؟ نیسان رکوردار می‌شود؟ از نیسان ترا تا Leo MX8 شرایط پیش فروش نیسان دوگانه و تک سوز شرکت زامیاد ویژه اسفند 1401 سرمایه‌گذاری میلیونی نیسان و رنو در هند نیسان پیروز شد شورولت آویو 2024؛ محصول فوق العاده اقتصادی جنرال موتورز معرفی شد+عکس شورولت مونتانا؛ وانت 3 سیلندر برزیلی! +عکس نیسان صاحب 15 درصد از سهام رنو می‌شود شورولت سیلورادو: وقتی وانت زیبا و قدرتمند باشد! +عکس سهام رنو در نیسان سقوط می‌کند؟ شورولت ایکوناکس 2024؛ کراس اوور جدید آمریکایی با پیشرانه پاک+عکس تعلیق نیسان در روسیه ادامه‌دار شد شورلت بولت جدید؛ ترکیبی باکیفیت برای رانندگی پاک+عکس سیکر؛ شورلت کاملا چینی 4 سیلندر +عکس نیسان امیدوار به رفع محدودیت نیمه‌هادی‌ها در بین خودروهای عضلانی، دوج چالنجر پرفروش تر از فورد موستانگ و شورولت کامارو ملاقات با نیسان جامانده از بازار ایران در آمریکا دانگ فنگ اس50: نسخه چینی نیسان سیلفی با قلب الکتریکی +عکس «نیسان» تولید خودرو در روسیه را متوقف کرد کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی خودروی کوچک و مشترک نیسان و میتسوبیشی ساکورا؛ نیسان یک خودروی جدید 14 هزار دلاری معرفی کرد +عکس خودروهای برقی نیسان و میتسوبیشی در راه ژاپن شورولت تاهو و سابربن 2023 مجهز به فناوری بدون راننده شدند رام 1500 در مقابل شورلت سیلورادو 2022 مدل 2023 نیسان زی 51 هزار دلار نیسانِ ژاپن فعالیت خود را در روسیه و اوکراین متوقف کرد خودروی جدید نیسان؛ از عمل به وعده 9 ماه پیش در قیمت گذاری تا فرمول زیبای ژاپنی +عکس نیسان به تولید خودروهای برند داتسون پایان داد افت 4 درصدی ارزش سهام نیسان با انتشار خبر تصمیم رنو توقف فعالیت کارخانه نیسان در روسیه شاسی بلند جدید نیسان قشقایی e-Power هیبریدی می‌شود اولین اطلاعیه از شورولت کوروت Z0 اعلام شد پایان دوران لاستیک خودرو نزدیک است؟ نیسان لیف 2022 با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد جدیدترین و جذاب ترین تریم "فرانتیر" چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس شاسی بلند جدید شورولت: زیبا و فناورانه اما دور از سابقه کلاسیک خود! +عکس برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی مشخصات کوروت Z06 سال 2023 توسط شورلت فاش شد+ عکس باربر برقی شورولت+ عکس جدیدترین محصول شورولت مخاطبان را غافلگیر کرد+ عکس نیسان روگ اسپرت، خودرویی به روز شده با 141 اسب بخار قدرت مقایسه خودرو؛ مقایسه شورولت تراورس با جی ام سی آکادیا شرایط فروش فوق العاده محصولات زامیاد اعلام شد خاص‌ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد روگ 2022؛ پیشرانه 3 سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس نیسان آریا چقدر قیمت دارد؟ اتفاقی عجیب در نسخه به روز نیسان لیف؛ مدل سال 2022 ارزان تر از 2021 شد! با نیسان آبی بنز لاکچری را دزدیدند! شورولت کوروت Z06 با 670 اسب بخار قدرت رونمایی شد کارخانه هوشمند "نیسان" به دست ربات‌ها می‌چرخد مذاکره مقامات اسپانیا برای تصاحب کارخانه‌های نیسان ژاپن کرولا کراس 2022؛ کراس اووری 169 اسب بخاری رقیبی برای نیسان روگ باز هم یک شورولت بولت پارک شده در فضای بسته آتش گرفت اصیل ژاپنی؛ افتخار کمپانی نیسان و یک تریم اختصاصی محدود به 100 دستگاه + عکس اعلام قیمت نیسان آریا کیکس؛ خودرویی کاملا متفاوت از نیسان با 122 اسب بخار قدرت+ عکس بولت EV مدل 2022؛ گزینه برتر شورولت برای رانندگی پاک در شهر +عکس نیسان 370Z مدل 2023؛ غافلگیری طرفداران خانواده Z با یک تحفه اقتصادی! +عکس درگ کویری بین 3 شاسی بلند آفرودی غول پیکر توقف تولید نیسان آبی بعد از نیم قرن نیسان تیتان 2021، پیکاپی قدرتمند برای کسانی که می‌خواهند هیجان را تجربه کنند! محبوب‌ترین نیسان مورانو در بازار ایران ادای احترام نیسان جوک Rally Tribute به برنده رالی 240Z نگاهی به تریم پلاتینوم از محصول جدید نیسان آلتیما 2021؛ جذاب‌ترین سدان خانوادگی نیسان سرمایه‌گذاری 1.8 میلیارد دلاری شرکت نیسان در تولید باتری‌های الکتریکی دومین نیسان با نام ایرانی سهام خودروسازی نیسان 12 درصد سقوط کرد ده خودروی اول از لحاظ بهترین رانندگی و کمترین خلافی نیسان تمام سهم خود در دایملر را می فروشد مقایسه کیا اپیروس با نیسان تینا + مشخصات فنی اصلاحات قیمتی در نیسان نیسان روگ 2021: ساده و فناورانه با قیمت رقابتی! +عکس عرضه شورولت برقی جدید افزایش 70 درصدی فروش نیسان در ژاپن نسخه خاص پاترول نیسمو 2022 رونمایی شد+ عکس خودرو نیسان 400Z برای سال 2022 تولید می شود نیسان روگ 2021 مجهز به موتور توربو 1.5لیتری سه سیلندر می‌شود نماینده برتر خدمات پس از فروش نیسان کمپین نوروزی نیسان در ایران آغاز شد قشقایی 2021؛ رویکرد جدید نیسان در طراحی و فناورانه های یک محصول باسابقه +عکس ساخت خودروی مناسب کار توسط نیسان دو مدل جدید از یک محصول باسابقه پث فایندر 2022؛ نماینده قدرتمند و جدی نیسان در بازار شاسی بلندها +عکس نیسان خودروهای تولیدی سال‌های 2013 تا 2015 را فرا می‌خواند کمرنگ شدن حضور نیسان در اروپا تولید کامارو تا دو سال دیگر تمدید شد فراخوان برای نیسان جوک 2020 ارزان‌ترین خودرو در ایالات‌متحده نیسان لیف ده‌ساله شد مورانو 2021؛ شاسی بلند نیسان با امکانات ایمنی بیشتر در مدل پایه +عکس خودروسازان پشت ترامپ را خالی کردند شمارش معکوس برای خداحافظی با نیسان آبی وام دولت ژاپن به نیسان نوت 2021؛ خودروی اقتصادی نیسان با طراحی جدید با پیشرانه هیبریدی+عکس شورولت ترکس 2021؛ شاسی بلند ریز نقش 21 هزار دلاری! +عکس اکس-ترا ویژه خاورمیانه با جذابیت هایی به سبک پاترول! +عکس معرفی 10 خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی نیسان سهام خود در میتسوبیشی را واگذار می‌کند نیسان میکرا؛ یکی از ارزانترین های بازار جهانی با امکانات روز +عکس فراخوان جنرال موتورز نوآوری نیسان در فروش نیسان ناوارا 2021؛ فیس لیفتی از آفرودر جان سخت ژاپنی+عکس نیسان جوک نیسمو را بیشتر بشناسیم از سرگیری تولید کوروت اینفینیتی کیو اکس50 مدل 2021؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس آلتیما 2021؛ سدان اقتصادی نیسان و 6 نسل حضور در بازار جهانی +عکس سدان اقتصادی نیسان و 6 نسل حضور در بازار جهانی درخواست خودروسازان ژاپنی از بریتانیا پاترول نیسمو؛ خودرویی 4 ساله که همچنان رقبا را به چالش می کشاند! +عکس عرضه 9 محصول جدید در 5 سال آینده ماکسیما 2021 و معرفی یک نسخه ویژه+عکس آخرین سنگر نیسان در چین صدور اوراق بدهی نیسان داستان شورولت 54 هزار تومانی رکوردی تازه برای نیسان لیف تولید نیسان قشقایی به تعویق افتاد ابتکار انقلابی در نیسان نیسان و هوندا ادغام می شوند بزرگ‌ترین زیان نیسان از 1977 بهبود عملکرد مالی نیسان سنترا 2020؛ سدان اقتصادی با ویژگی های برتر از نیسان +تصاویر معرفی نسخه 800 اسب بخاری از شورولت سیلورادو +تصاویر کاهش تولید در نیسان تولید پیکاپ تراک الکتریکی تولید وانت تمام برقی شورولت با شارژ 640 کیلومتر لوگو جدید نیسان را ببینید معرفی شاسی بلندی که 300 مایل برد دارد خودروی الکتریکی نیسان با نام «آریا» رونمایی شد کراس اوور کوچک شورولت با برچسب 19 هزار دلاری +تصاویر سبقت شورولت از رم رشد فروش نیسان در چین ژاپن دست‌ از سر مدیرعامل سابق نیسان برنمی‌دارد امید نیسان به بازار استرالیا امید نیسان به بازار خودروی ژاپن یک رسوایی دیگر برای خودروهای رنو و نیسان! کاهش تولید نیسان بازگشایی نیسان در بریتانیا فراخوان میلیونی نیسان به علت نقص صندوق عقب 8 پیشرانه برتر نیسان؛ از مهندسی ژاپنی تا انتخابی برتر برای حرفه ای ها +تصاویر رونمایی شورلت از نسل جدید اس‌یووی‌های فول سایز تاهو و سابربن + فیلم کرونا 6.2 میلیارد دلار به شرکت نیسان ژاپن ضرر زد نیسان از اسپانیا می‌رود! ادغام مجدد رنو و نیسان برای فرار از بحران کرونا شرکت ژاپنی نیسان 20 هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند شورولت بولت الکتریکی 2020 +تصاویر نیسان کیکس ایی-پاور 2021 معرفی شد+تصاویر نیسان 2.8 میلیارد دلار هزینه های خود را کاهش می دهد شاسی بلند 18 هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر ملاقات دو نسل از محبوب ترین های شورولت! +تصاویر برنامه نیسان برای خروج از اروپا و تمرکز بر آمریکا، چین و ژاپن کوروت سی6 در سفر معکوس زمان+ تصاویر خودروسازی نیسان دفاتر مرکزی خود در سراسر جهان را تعطیل می‌کند آغاز به‌کار محدود کارخانه‌های نیسان‌موتورز در ژاپن تعویق عرضه فیس‌لیفت نیسان Kicks چالش‌های بی‌پایان نیسان موج بیکاری کارگران در صنعت خودروسازی سقوط 45 درصدی فروش نیسان ژاپن در چین قیمت و مشخصات شورولت سابربن 2021 مشخص شد ادامه تعطیلی نیسان در بریتانیا آسیب نیسان از شیوع کرونا نخستین خودروی برقی شورولت در راه بازار چین ادامه تعلیق فعالیت نیسان و هوندا ماموریت غیر ممکن در نیسان حراج یک نمونه کلکسیونی از نیسان سقوط بی‌سابقه سهام نیسان نگاهی به شورولت کامارو 2020 + تصاویر لالایی مخصوص پخش در خودروهای برقی ساخته شد معرفی 10 خودروی پرفروش در کانادا+عکس این بازیگران بزرگ! مشخصات شورولت برای تاهو 2020 2019 سال خوبی برای نیسان در آمریکا نبود نبرد سرسخت خودروسازان آمریکایی و ژاپنی آیا ژاپنی‌ها خودشان کارلوس گون را فراری داده‌اند؟ رئیس سابق نیسان از ژاپن به لبنان گریخت جشنواره فروش زمستانه 4مدل نیسان در خوزستان+جدول برگ برنده نیسان در اروپا گُنده، به سبک آمریکایی بررسی فنی خودرو غول‌های شورلت تاهو و سابربن +مشخصات رندرهای ابرخودرو نیسان GT-R منتشر شد وعده جانسون در حمایت از نیسان معرفی و بررسی فنی شورولت تریل بلیزر مدل 2021 + مشخصات قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول نگاهی به محصول جدید نیسان " آریا " برگ برنده نیسان در اروپا توافق نیسان، رنو و میتسوبیشی ژاپن برای تشکیل یک واحد تحقیق و توسعه مشترک بررسی فنی نیسان سنترا + مشخصات پاپیونِ اهلِ فلینت خودروی 2020 Sentra، اتومبیل زیبا و پیشرفته نیسان نیسان به عرضه خودروهای پیکاپ برقی می‌اندیشد فراخوان نیسان برای 394 هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی افزایش مشروط 100 هزار تومانی قیمت لاستیک نیسان و وانت‌بار بررسی فنی خودرو کراس اوور‌های جدید شورولت+ مشخصات رونمایی از وانت برقی قدرتمند چوبی نخستین شورولت برقی در چین سامورایی آمریکایی بازگشت از مرگ در کمتر از 30 سال! چشم امید رنو به نیسان بررسی خودرو نیسان پاترول 2020 با تغییرات ظاهری گسترده + مشخصات قیمت خودروهای نیسان در بازار (3 آبان 98) + جدول مدل 2020 خودروی نیسان Titan XD قدرتمند از گذشته + تصاویر قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا آغاز شد کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال 2019 است؟ + لیست 50تایی رونمایی از نیسان پاترول 2020 کذیب خروج نیسان از کره‌جنوبی 100 خودروی برتر 2019 در بازار چین برخورد کامیون با نیسان در جاده نهاوند دو کشته داشت شرایط فروش جدید اقساطی خودروهای سایپا اعلام شد خودروی شاسی‌بلند برقی جدید در راه است! معرفی کراس‌اوور الکتریکی نیسان با شتاب صفر تا صد کمتر از 5 ثانیه طرح اولیه نیسان از صندلی خودرو مخصوص بازی های رایانه ای قربانی جدید فساد در نیسان معاون نیسان استعفا می‌کند خروج نیسان از کره سربازآن‌کهنه‌کار مروری بر بهترین مدل خودروهای نیسان موتورز نیسان توپ گلف خودران ساخت قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر 2019 آقای سامورایی، بعد از باشگاه! فروش فوری کامیونت نیسان آغاز می شود برند آسیایی در اروپا اول شد تولید این خودروها در سال 2019 متوقف شد! قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019 حرکت نیسان در جاده بحران نیسان 12500 کارگر خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند نیسان ژاپن 10 هزار نیروی کار خود را اخراج می‌کند خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند پرفروش‌ترین خودروهای برقی در آمریکا تاکید مکرون بر تقویت اتحاد رنو-نیسان آفتاب لب بام! پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا در سال 2019 معرفی نیسان مورانو جدید 2019 فناوری جدید نیسان رانندگی را بهتر می کند فرانسه آماده کاهش سهام دولتی برای افزایش همکاری رنو با نیسان است 10 خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید 50سال با گودزیلا نسل کاملاً جدید نیسان وِرسا معرفی شد ادغام رنو فرانسه با دو شرکت ژاپنی خودروهای الکتریکی از 200 سال پیش وجود داشتند! بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو فناوری خودران نیسان آپدیت می شود پنجاه سال با فرزند آفتاب تداوم بحران در نیسان محصول جدید شورولت رونمایی شد کاهش پیش‌بینی سوددهی نیسان همکاری دایملر و رنو-نیسان در پایان راه کاهش فروش فورد و نیسان در اروپا نقص فنی سیستم ترمز خودکار نیسان برطرف می‌شود رای سهامداران نیسان به اخراج گون رکورد فروش 400 هزار دستگاه به کدام خودروی برقی رسید؟ 12 مصدوم حاصل واژگونی نیسان در هندیجان قدرت کوروت جدید 2020 بیش از حد زیاد است! "آی ام کیو" خودروی جدید نیسان کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر نیسان لیف E پلاس در CES 2019 به نمایش گذاشته شد فراخوان 86 هزار نیسان مورانو احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان نیسان تخمین سود سالانه فروش محصولاتش را کاهش داد شورولتی که 15.8 تن بار حمل می‌کند +عکس پث‌فایندر 2019 مدل سفارشی نیسان +عکس بریگزیت بر تولید خودروهای نیسان موتورز هم تاثیر گذاشت خودروساز ژاپنی طرح جدید تولید در انگلیس را لغو کرد گون مدیران نیسان را به توطئه متهم کرد تداوم صدرنشینی فولکس در فروش خودروی لگویی شورلت رونمایی شد خودروی مرموز IMs نیسان بحران مدیریتی نیسان وارد فاز جدید شد خط‌ و نشان نیسان در بازار برقی‌ها رئیس سابق نیسان در اولین جلسه دادگاه خود را بیگناه دانست کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ تولید جهانی خودرو در سراشیبی سقوط پای عربستان به پرونده موسوم به نیسان باز شد خودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویر تست دوام رنگ در محفظه خورشیدی نیسان دیدار روسای نیسان و رنو در بحران موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها نگاهی به وانت ZR2 شورلت +تصاویر نیسان به‌دنبال جایگزین گون معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی نیسان خودرویی با ارزش 1.1 میلیون دلار تولید می‌کند +تصاویر بازار وام 7 میلیونی خرید خودرو راکد شد همکاری نیسان و رنو در پرونده گون رییس پیشین شرکت نیسان دوباره بازداشت شد 24مجروح در واژگونی نیسان فراخوان هزاران خودروی نیسان در ژاپن نیسان با رسوایی تازه‌ای روبرو شد درس عبرت ژاپن از مدیریت نیسان درگیری ژاپن و فرانسه بر سر شرکت خودروسازی رنو_نیسان نیسان صفر چند؟ عکس های لو رفته از نیسان مورانو 2019 تصادف نیسان با اتوبوس در محور کرج-قزوین قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول رییس نیسان برکنار شد افول ابرقهرمان صنعت خودرو نیسان صفر چند؟ رنو نیسان در آستانه فروپاشی! کارلوس گون اخراج و دستگیر شد نیسان صفر چند؟ با 10 مدل از بهترین نمونه های شورولت کوروت آشنا شوید خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ نیسان صفر چند؟ جدیدترین پاترول‌های نیسان به غرب آسیا می آید خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی نیسان صفر چند؟ ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول نیسان صفر چند؟ خودروی جدید نیسان عابران را می بیند و ترمز می کند نیسان صفر چند؟ جدیدترین محصول نیسان نیسان در آمریکا فراخوان داد نیسان صفر چند؟ اندرویدی شدن خودروهای نیسان و رنو طعم تلخ نوستالژی! رصدخانه سیار طراحی شد تجهیز خودروهای گروه رنو- نیسان به سیستم‌عامل اندروید قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ نیسان صفر چند؟ عرضه خودروی آفرودی جان سخت شورولت نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان معرفی 3 خودرو‌ دهه نودی که برای دریفت مناسب هستند نیسان ایکس-تریل 2018 را بشناسید استقبال تایلند از خودروهای برقی مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین معرفی خودروهای آمریکایی که با وجود نامی نوستالژیک، سنت‌شکنی کرده‌اند ورود نیسان جوک به باشگاه میلیونی‌ها خودرو نیسان مخصوص مسافرت شاهکار جدید نیسان در طراحی خودرو بررسی خودروهایی که در نسل‌های اخیر، مشتریان متفاوتی را جلب کرده‌اند تکذیب فروش نیسان به رنو شعبه جدید نیسان در سعادت آباد افتتاح شد رنو ، نیسان و میتسوبیشی باهم ادغام نمی‌شوند کاهش میزان تولیدات شرکت خودروسازی نیسان در آمریکا قهرمان طبقه متوسط! تحولی در تاریخ پیکاپ‌ها جابجایی‌های غول آسا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران،رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد معرفی خودروهایی که قرار بود برای همیشه بروند، اما ماندنی شدند قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول عضلات خسته دهه نودی! شرایط فروش نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 با قیمت قطعی اعلام شد شورولت اتومبیل سابربن RST را معرفی کرد +تصاویر پارس خودرو نماینده انحصاری محصولات نیسان در ایران است گزارش تصویری مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل نیو فیس 2018 شرایط فروش اقساطی تسهیل شده برای خودروهای نیسان در راه است ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد به دنبال تولید خودروهای نیسان با همکاری پارس خودرو هستیم نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 رونمایی شد + امکانات و مشخصات فنی با نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 هوشمند برانید برترین فضاهای داخلی در خودروهای 2018 +تصاویر پاگنده زرد پیکاپ با چاشنی هیجان نیسان ایکس تریل فیس لیفت را با تسهیلات 144 میلیون تومانی بخرید خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان یک نیسان الکتریکی برای چینی ها قیمت رسمی نیسان ایکس تریل 2018 در ایران اعلام شد بررسی تفاوت های شاسی بلند نیسان، ایکس-تریل فیس لیفت و مدل قبلی آن در آستانه ورود این مدل به بازار 5 عدد مهم هفته آخر فروردین در جهان خودرو فصلی تازه برای یک نبرد ابدی! رقابت شورلت با تویوتا در کلاس پیک آپ‌های آفرودی (+عکس) فروش بهاری خودروهای نیسان آغاز شد رُخ وحشی تر کامارو ویترین برقی نیسان در پکن قیمت جدید نیسان ایکس تریل در ایران اعلام شد قیمت جدید نیسان جوک در ایران اعلام شد هشدار برای کمری و آکورد خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر +عکس ارائه خدمات نوروزی شرکت جهان نوین آریا تولید خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود نیسان در بین 3 برند اول واردات به کشور معرفی 3 خودرو قوی‌تر از 500 اسب بخار و ارزان‌تر از 100 هزار دلار ملاقات با تایوانی های هوشمند بررسی تفاوت های پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان، ایکس-تریل 2018 و مدل قبلی آن گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو تکامل پرفروش ترین EV دنیا کسب گواهینامه و تندیس پنجمین دوره رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران توسط نماینده رسمی نیسان در ایران بعنوان تنها شرکت در صنعت خودرو کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش خودرو توسط نماینده رسمی نیسان در ایران برای دومین بار متوالی تجربه رانندگی با شورولت کامارو Z28 1978؛ شکارچی آمریکایی! نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار بهترین خودروهای برقی و الکتریکی جهان را بشناسید عرضه مدل فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل 2018 به‌زودی در ایران + قیمت معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال 2018 با 3 ردیف صندلی نیسان ایکس‌تریل، رتبه نخست کیفیت را از آن خود کرد جهان نوین آریا، به استقبال طرح کاهش تعرفه خودرو رفت هشدار خودروسازان ژاپنی‌ در باره برگزیت خودرویی که بالاترین سرعت را به خود اختصاص داد + تصاویر چهار نیسان برقی در راه کسب رتبه اول رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان در ایران سامورایی‌های قد بلند به گلستان رسیدند رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد رنو- نیسان؛ رکورددار فروش 15 سال طراحی نیسان در اروپا سبقت فروش اتحاد فرانسوی- ژاپنی از آلمانی کهنه‌کار رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس) خودروی آینده اینفینیتی را ببینید تولید انبوه نیسان‌های خودران تا 2021 آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان نیسان لیف؛ پر فروش ترین خودروی تمام برقی در جهان نیسان 2018 Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان شورلت Traverse، شاسی بلند جدید جاده‌ها! +تصاویر شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش اعلام شد سرمایه‌گذاری رنو-نیسان-میتسوبیشی در استارت‌آپ‌ها داستان طراحی مبتکرانه نیسان جوک 10 خودروی پرفروش اروپا در سال2017 +عکس خودروها در آینده ذهن راننده را می‌خوانند جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری 6 خودروی عضلانی و جذاب تاریخ امریکا +عکس پرفروش‌ترین خودروهای 2017 ارزان‌قیمت‌ترین پیکاپ آمریکا، در ایستگاه 2018 اولین تاکسی رباتی نیسان در راه است با 60 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول بهمن قیمتی خودرو لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان اینفینیتی از مدل مفهومی Prototype 9 رونمایی کرد +تصاویر واگذاری 26 دستگاه خودروی حمل بار به مددجویان کمیته امداد تصادف مینی بوس با خودرو نیسان 23 مصدوم در پی داشت ابر کروکی شورولت معرفی شد (+عکس) کامارو 290 هزار دلاری! برداشتی دلفریب از یک گذشته خیالی! برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال 2017 شغل رویایی خود را آغاز می‌کنند نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد چراغ‌سبز نیسان به بنزین‌سوزها نیسان مورانوهای جدید 2018 پرآپشن می‌شوند (+عکس) معرفی 7 خودروی جان‌سخت در ایران سرمایه‌گذاری تازه نیسان در چین نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال 2020 معرفی می شود رنو برنده رویکرد برقی بازار امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد کمی تازگی برای Z سالخورده نیسان برای تست درایو نیسان ایکس تریل ثبت نام کنید ژاپنی‌ها برنده رشد بازار فرانسه با تسهیلات 120 میلیونی نیسان ایکس تریل سوار شوید خوش‌بینی «نیسان» به بازارهای اروپا نصب فناوری پروپایلوت بر روی نیسان روگ 2018 تست خودروی خودران نیسان موفقیت‌آمیز بود حل مشکل بی‌صدایی برقی‌ها خودروی مفهومی IMX +تصاویر بررسی نیسان جوک 1600 توربو توسط نشریه YourFleet برای خرید نیسان قشقایی چقدر باید هزینه کرد؟ 10 خودروی غیرقابل اعتماد جهان (+عکس) بازی گرن توریسمو با نیسان GT-R در دنیای واقعی +ویدئو 2018 Nissan Leaf؛ تکامل پرفروش‌ترین EV دنیا قیمت جدید محصولات نیسان در ایران اعلام شد رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی نیسان خودرو برقی اسپرت ساخت معرفی 25 مدل از بهترین شورلت‌های تاریخ + تصاویر خودرویی که زمان نوشیدن آب را به راننده هشدار می دهد ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید 10 خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در جاده مخصوص کرج صرفه جویی 10 میلیارد یورویی رنو نیسان ‌3خودروساز بزرگ جهان متحد شدند ایران خودرو در پی تولیدات ارزان قیمت با همکاری نیسان "نیسمو"، نسل دوم لیف را تیونینگ می‌کند؟ نیسان از "لیف" جدید رونمایی کرد+تصاویر لیف به عضو مهمی در خانواده نیسان تبدیل خواهد شد گزارش تصویری از حضور نیسان در نمایشگاه خودرو تبریز شرکت نیسان از رقابتی‌ترین خودروی برقی خود رونمایی کرد بازگشت اسطوره‌ها جهان نوین آریا با شرایط فروش ویژه محصولات نیسان به تبریز می رود نیسان جزئیات آینه عقب دوربین دار آرمادا 2018 را اعلام کرد خودرویی که مانع سیلی خوردن رانندگان می‌شود جهان نیسان در مجله آنلاین «نیسان نوین» معرفی نسخه ویژه نیسان تایتان 6 دهه بلوغ و تغییر مظنه قیمت Chevrolet در بازار مناطق آزاد چقدر است؟ راننده نیسان به علت اختلاف حساب،یک نفر را در بوانات زیرگرفت و کشت با 25 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ درآمدزایی مالکان خودروهای الکتریکی نیسان در ساعات اوج مصرف با 20 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ گروه بهمن مذاکره با شرکت نیسان را تکذیب کرد سامانه‌ای برای ممانعت از جاگذاشتن کودکان در خودرو ترافیک سنگین در جاده های زنجان شرکت های بزرگ خودروسازی در نمایشگاه مشهد رقابت دارند انتشار جزئیات نیسان لیف 2018 در آستانه رونمایی رسمی آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه جنرال موتورز 800 هزار دستگاه خودرو را فرامی‌خواند افتتاح شوروم مرکزی رامک خودرو در اندرزگو کوچ‌نشین شهری برخورد 2 خودرو در جاده رضی ، اردبیل سه کشته برجای گذاشت نسل جدید نیسان "لیف" بدون استتار دیده شد جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) نیسان نتایج مالی اولین دوره سه ماهه سال مالی 2017 را اعلام کرد اتحاد رنو-نیسان، بزرگترین خودروساز جهان شد رنو در فروش و سوددهی رکورد زد نظاره‌گر شورلت SS سدان باشید +تصاویر طرح تحویل ناب نیسان در نمایشگاه خودرو شیراز برگزار شد استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان هیولای ژاپنی نمایشگاه خودرو شیراز را بشناسید شیک ترین و زیباترین دفتر کاری که تا بحال دیده اید! +تصاویر تویوتا محبوب ترین است برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! فراخوان سه خودروساز در آمریکا جولان اژدها های ژاپنی در تهران + عکس 20 درصد خودروهای ما تا 2020 فاقد آلایندگی خواهند شد جشنواره فروش تابستانی نیسان، با بهترین تسهیلات و پیشنهادهای ویژه آغاز شد نظاره‌گر شورلت Equinox مدل 2018 باشید +تصاویر برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز عرضه شاسی‌بلند‌های نیسان با تخفیف ویژه شرایط فروش ویژه نیسان در نمایشگاه خودرو البرز نیسان تصویر جدیدی از نسل بعدی لیف منتشر کرد نگاهی به شورلت کامارو ZL1 1LE مدل 2018 +تصاویر زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست نسل بعدی نیسان لیف دستیار ویژه رانندگی خودران دارد پیمان کارگر این‌بار به عنوان نماینده نیسان وارد ایران شد متولد چین بزرگ شده ایــــران قیمت خودروهای شورولت در مناطق آزاد +جدول دلایلی برای خرید نیسان ایکس‌تریل، شاسی‌بلند قدرتمند نیسان ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) پوست اندازی باربر چینی رونمایی از جدیدترین پیکاپ نیسان (+عکس) نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس پیرمــردهای ســـر‌به‌راه شورولت SS رسما توقف تولید شد+تصاویر شاسی بلند جدید شورولت +تصاویر فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه و به تعداد محدود انتشار اولین تصویر از نیسان لیف جدید فروش و تولید جهانی شرکت نیسان از ماه آوریل 2016 تا مارس 2017 رکورد ثبت کرد برای نیسان سواری چقدر باید هزینه کرد + جدول قیمت بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر راه حل جالب نیسان برای کنار گذاشتن گوشی در حین رانندگی Chevrolet با چه قیمتی در مناطق آزاد بفروش می رسد؟ نیسان پا جای پای رنو می گذارد خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! شورولت FNR-X عازم بازار چین است بیوک Velite 5؛ نسخه چینی شورولت بولت جدیدترین اسپرت شورلت چند؟+تصاویر حضور برند شورولت در نمایشگاه خودرو شانگهای 2017 نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر خودرویی با تایرهای عجیب برای شن نوردی خودروهای الکتریکی و بهره گیری از میتسوبیشی حضور نیسان با یک "روگ" شبه نظامی در نمایشگاه نیویورک+تصاویر عدم حضور فیات، نیسان و پژو در نمایشگاه فرانکفورت شاسی بلند جدید شورولت +عکس ایران یازدهمین سواری‌ ساز بزرگ دنیا شد بازی برای خودروسازان تمام شد خودرو پلیس تحسین برانگیز ساخت نیسان+تصاویر فروش برند لوکس نیسان 18 درصد رشد کرد انتشار تصویری از SUV مرموز اینفینیتی جوک جدی آشنای ژاپنی پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند تشکیل واحد ال‌سی‌وی از سوی رنو-نیسان پیمان کارگر از رنو پارس رفت / جانشینان کارگر را بشناسید انتخاب مدیر سابق ب ام و برای هدایت تیم‌های طراحی نیسان استفاده از واحد "شتر بخار" به جای اسب بخار! یک کراس اوور خاص میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران رستگاری در 8ثانیه رونمایی دیجیتالی از رقیب کره ای نیسان جوک+عکس تست اولین خودروی خودران نیسان در اروپا کارلوس گون از مدیرعاملی نیسان کناره گیری کرد ZL1؛ سریع‌ترین کامارو ساخته شده تا به امروز شناخته شد فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ عملکرد خوب رنو-نیسان در 2016 بازبینی همکاری دایملر با نیسان در مکزیک CERVE I؛ روح جاودان کوروت معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران رونمایی از خودرو تمام الکتریکی شورلت Bolt EV +تصاویر الکتریکی دیگری از نیسان: جوک! نیسان روگ هیبریدی ارزان تر از RAV4 هیبریدی قیمت خورد نیسان Z در نمایشگاه توکیو رونمایی می شود بهترین پیک‌آپ‌‌های آفرودی (+عکس) میتسوبیشی رقیبی برای نیسان قشقایی رو کرد از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های 2016 در آلمان جدیدترین قیمت و شرایط فروش 3 مدل وارداتی نیسان در ایران تست خودروهای خودران نیسان در خیابانهای لندن بلوغ زودرس تراورس مــرگ زاپاتا همه این پیرمردان! شکوه کلاسیک آغاز طرح فروش استثنایی وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه ارواح ســـرگردان دیتـــرویت توقف پروژه طراحی مشترک خودروهای لوکس نیسان و دایملر ترامپ تویوتا را تهدید کرد اما نیسان با خطر بیشتری مواجه است "قشقایی و مایکرا دو محصول آینده نزدیک نیسان در ایران" فروش 230 هزار دستگاه برند لوکس نیسان نیسان اکس-تریل با قیمت 248میلیون تومان رونمایی شد رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران نبرد فیل و فنجان! 6 خودرویی که مشتریان از خرید آن پشیمان هستند چرخش 180 درجه‌ای نیسان در زمینه خودروهای هیبریدی فرزند توفان، ساخت میشیگان حراج اینترنتی سامورایی 950 اسب‌بخاری بازگشت گوزیلای نیسان به ایران+عکس ایکس‌تریل؛ معنای جدیدی از سواری ایمن و خانوادگی پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر رونمایی و آغاز تست شورولت بولت خودران در میشیگان+تصاویر پلتفرم خودروهای الکتریکی رنو، میتسوبیشی و نیسان یکی خواهد شد سرانجام میکرا نیسمو کارلوس گون رییس هیات مدیره میتسوبیشی شد آشنایان ما در غرب عبور فروش جهانی برند لوکس نیسان از رکورد 2015 باتری خودروهای الکتریکی نیسان به خانه‌ها می‌رود رونمایی از غول جدید شورولت +تصاویر دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه نیسان اواخر امسال یا ابتدای سال آینده تعیین تکلیف می شود «کامارو»؛ از نوستالژی دهه 60 تا ساخت قدرتمندترین کاماروی تاریخ +عکس عدم نگرانی اتحادیه اروپا نسبت به امتیازهای انگلیس به نیسان نیسان 41 درصد سهامش در قطعه‌سازی "کالسونیک" را می‌فروشد برنده رقابت‌های خودرو سبز اعلام شد گزارش تصویری از حضور جنرال موتورز در نمایشگاه گوانگجو نیسان سنترا نیسمو 2017 به بازار می آید فقط 1000 دستگاه کاماروهایی که تمام نمی‌شوند مونا سپهری مدیر ایرانی موفق در نیسان نیسان سرویس کرایه خودرو راه اندازی می‌کند از آینده خودروهای خودران هیجان زده هستم پیش‌بینی نیسان از کاهش رشد فروش خود اتحادیه اروپا از انگلیس درباره تضمین به نیسان توضیح خواست بررسی خودرو تنومند شورلت کامارو مدل 2017 نیسان اولین دفتر کار سیار جهان را ساخت+تصاویر کیفیت پراید و وانت نیسان افزایش یافته است آغاز فروش نیسان بی‌رحم رزم‌ناو یانکی‌ها مقابل پهپاد ژرمن‌ها مذاکرات خصوصی با خودروسازان بزرگ شورولت 2 کامارو جدید را در نمایشگاه SEMA رو کرد+تصاویر نیسان NISMO در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود امتیاز دولت انگلیس به نیسان به زعم اسکاتلندی‌ها 5 خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) موافقت شرکت خودروسازی نیسان با سرمایه گذاری جدید در انگلیس به رغم برگزیت ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند نیسان گاوشیرده خود را سر می‌بُرد سرنوشت پیک آپ مشترک نیسان- میتسوبیشی چه می‌شود؟ شورلت Camaro V-6 مدل2016 را ببینید +تصاویر سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی نیسان روگ 2017 از 24 هزار دلار قیمت خورد نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است 10 خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر نیسان از دولت انگلیس تضمین گرفت نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران تولید 8 نیسان جدید در هند تا 2021 موافقت کمیسیون اروپا با خرید سهام میتسوبیشی توسط نیسان گزارش تصویری از غرفه برند نیسان در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 وانت شورولت سیلورادو رکورددار گینس شد نیسان مورانو 2017 از 30 هزار و 640 دلار قیمت خورد نیسان سرمایه گذاری های جدیدش را در انگلیس به دلیل برگزیت تعلیق کرد با این صندلی خودران از ایستادن در صف لذت ببرید خروس های رام در مقابل آدم فضایی ژاپنی خودروی پیشرفته امداد و نجات نیسان +عکس رقابت سامورایـــی‌های کوچک معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: مفهومی نیسان Sway، تجلی نسل بعدی نیسان میکرا فیس لیفت هولدن تریل بلیزر 2017 را ببینید نیسان روگ 2017 رونمایی شد جریمه شش میلیون یورویی نیسان و فروشندگانش در اسپانیا ماکت نیسان قشقایی با 14 کیلومتر نخ ساخته شد+تصاویر شاسی‌بلند جدید شورولت را ببینید سرقت رینگ و تایر 48 دستگاه شورولت از نمایندگی افزایش تولید شاسی بلند پرفروش نیسان موتور جدید رنو-نیسان، دیزل را از رده خارج می‌کند شورولت به جنگ تسلا می‌رود پرکارترین خودروها کدامها هستند؟ موشک برقی نیسان در المپیک ریو +تصاویر نیسان پسفایندر 2017 پنج ستاره گرفت خودرو آمریکایی گذر موقت در خیابان‌های تهران نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) نیسان بدنبال فروش سهام شرکت باتری سازی خود است کاهش فعالیت نیسان در تولید باتری خودروی برقی خودرو عجیب و پیشرفته نیسان (+عکس) مشخصات شورولت کامارو 2017 اعلام شد+تصاویر 10 خودروی برگزیده سال را بشناسید در محدوده 100 میلیون تومان نیسان تینا یا هیوندای آزرا ؟ پرفروش ترین خودروها در نیمه اول 2016+تصاویر نیسان به قهرمانان المپیکی لیف طلایی اهدا می‌کند+تصاویر رقابت با نیمی از اصالت! شورولت کامارو 2016 کروکی را ببینید+تصاویر قیمت‌ خودروهای کارکرده آمریکایی در بازار ایران قیمت خودروهای شورولت موجود در بازار+جدول نیسان اولین خودروی خودران ژاپنی شد پت‌فایندر جوان آماده رقابت با هوندا پایلوت نیسان مورانو هیبریدی 2016 را ببینید+تصاویر همه‌چیز درباره نسل جدید شورلت کوروت +عکس شورولت Commodor SSسال2016را ببینید +تصاویر جمشید حسینی سوار نیسان می شود نیسان علیه کمپین برکسیت شکایت می‌کند 60 هزار اینفینیتی Q50 فراخوان می‌شوند وقتی سدان لوکس اپل در ایران تنها 46 هزار تومان قیمت داشت! نیسان خودروی هیدروژنی اتانول سوز می‌سازد داستان لوگو 12 خودرو مشهور جهان +عکس تولیدخودروی سازگار با محیط زیست +عکس تجدید قوای خشمگین‌ترین گودزیلا تراک‌های برتر 2016 نیسان از GT-R جدید خود رونمایی کرد +تصاویر پژو 3008 رقیب سرسخت نیسان قشقایی و رنو قاچار+تصاویر تصاویر شورولت اسپارک 2016 را ببینید وعده نیسان برای دو برابر کردن عمر باتری خودروهای برقی مدیر سابق نیسان در میتسوبیشی نیسان؛ خودرو پلیس ژاپن FNR، شبح جدید جنرال موتورز ماجرای شورولت 52 هزار تومانی! کره جنوبی نیسان را به دستکاری آلایندگی متهم کرد + تکذیبیه نیسان نیسان سر کلاس شیمی برای ارتقای خودروهای برقی! نیسان برای آلایندگی قشقایی جریمه می‌شود چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ ژاپن تنها 3 خودروساز خواهد داشت شورلت از فیس لیفت تریل بلیزر 2016 رونمایی کرد نیسان، میتسوبیشی را خرید گران ترین خودرو نیسان 10 خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس پاکستان برای جذب رنو و نیسان دست به کار شد نیسان بیش از 108 هزار روگ را فراخواند برخورد وانت نیسان حامل اسید و اتوبوس داتسون و رنو بازار خودرو ارزان را می‌گیرند؟ مجوز واردات خودروهای آمریکایی لغو شد نیسان برای 3.53 میلیون خودرو فراخوان ایمنی داد تلفیق تخیل و واقعیت در شورولت کروز 2016+تصاویر شرقی‌های بلند‌قامت نیسان برای شکست تسلا به تخریب حریف متوسل شد زمین زیر چرخ نیسان آبی دهن باز کرد! شاسی‌بلند اقتصادی رنو یا ژاپنی فراموش‌شده؟ نیسان یک کراس اور و یک اسپورت الکتریکی رو می کند نیسان اسکایلاین نمادین ترین خودروی ژاپنی تمام ادوار لقب گرفت شورولت کامارو ZL1 در برابر دوج چلنجر SRT هلکت نقاب تازه برای نیمچه شاسی‌بلند آمریکایی نیسان GT-R 2017 بصورت رسمی معرفی شد جایگزین پژو 405 چیست؟ رُخ تازه برای شورولت پنجاه میلیون تومانی گشت ژاپنی نیسان با GT-R 2016 در نمایشگاه نیویورک حضور می یابد رنو و نیسان برای خودروساز روسی رییس انتخاب کردند نیسان 47 هزار دستگاه لیف را فراخواند ماشینی مخصوص تحویل پیتزا شورولت برای تولید 50 سالگی کامارو هدیه داد افزایش همکاری رنو و نیسان برای شش میلیارد دلار صرفه‌جویی فروش خودروهای ژاپنی در آمریکا رکورد زد همکاری نیسان با دو شرکت‌ خودروساز ایرانی نیسان باارزش‌تر می‌شود نیسان اپلیکیشن لیف را غیرفعال کرد توقف امکانات خودروی هوشمند نیسان برای جلوگیری از نفوذ هکرها نیسان شریک ششم ایران خودرو؟ احتمال همکاری «نیسان» با ایران خودرو تویوتا یک رقیب جدی برای نیسان جوک در آستین دارد عصر ادغام خودروسازان به ژاپن رسید نیسان خواستار بررسی حضور گربه ها شد! نیسان صندلی‌هایی معرفی کرد که به طور خودکار مرتب می‌شوند صندلی هوشمند اختراع تازه نیسان شناسنامه آمریکایی برای نیسان پاترول پرفروش ترین خودرو های سال 2015 میکرا کاپ ادیشن نسخه ای اسپرتی تر از سوپرمینی نیسان برای کانادا چشم‌غُره نیسان به F-150 Raptor فورد! جنگجویان زمستانی نیسان را ببینید+تصاویر خودرویی ویژه حرکت در برف روح لاکچری در نیسان آرمادا 2017+تصویر فراخوان خودروهای نیسان به دلیل یک نقص عجیب قیمت خودروهای گذرموقت از لامبورگینی تا شورولت شورولت کلاسیک خاص در شیراز را ببینید تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران نیسان تیتان XD بهترین وانت 2016 شد نیسان ماکسیمای 2016 را ببینید پیچیده‌ و چشمگیرترین نیسان GT-R کیت نیسان برای تبدیل خودرو به اسنوموبیل نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ این نیسان طلایی دیوانه کننده را ببینید وبسایت نیسان هک شد ارزان‌قیمت ترین خودرو کانادا، فقط 25 میلیون تومان! آیا اولین محصول شورولت در گرد ‌و‌خاک رنو می‌تواند نفس بکشد‌؟ لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان شورولت کروز هاچ بک رونمایی شد نیسان کیکز؛ شاسی بلندی از جنس آمریکای لاتین خودرو شورولت کروز را ببینید چراغ سبز ورود شورلت به کشور + سند آرایش تازه سدان برزیلی شورولت عرضه مدل جدید نیسان به رغم رکود بازار تصاویر لو رفته از نیسان GT-R مدل 2017 شمارش معکوس برای معرفی نسل جدید شورولت نیوا نیسان قیمت پایه تایتان XD 2016 را اعلام کرد پیکاپ تنومند شورولت در هیبت یک نظامی! تزریق هیجان در سنترا با الگوی چهره ماکسیما بازگشت شورولت به ایران غول بچه خواستنی شورولت در راه است وانت نیسان تیتان XD 'tweener بیش از 41 هزار دلار قیمت خورد برگزیده ترین خودروهای سال 2016 خودروهایی که در سال 2015 بیشترین بار در گوگل جستجو شدند نیسان بدنبال جلو زدن از هوندا و کم کردن فاصله با تویوتا است هدف جدید نیسان در بازار آمریکا انتشار جزئیات بیشتر درباره پیشرانه هشت سیلندر جدید نیسان خودرویی که برق مصرفی خانه شما را تامین می‌کند نیسان جزئیات موتور جدید پیکاپ تیتان را منتشر کرد نیسان 34 هزار دستگاه Rogue را فراخواند بهترین خودرو های اندازه متوسط 2016 این سدان آمریکایی صدی زیر 5 لیتر می‌سوزاند نسل جدید سوپرکامارو های مخصوص درگ نیسان جوک برقی می شود در هیبت یک ماکسیمای کوچک نیسان تمام‌برقی وارد ایران می‌شود نیسان آبی که ما می شناسیم و نیسانی که در دنیا تولید می شود نسل بعدی نیسان GT-R تا 2020 نمی‌آید «ولت» خودرو سبز سال شد بررسی «نیسان تیتان XD مدل 2016» نیسان "ورسانوت" را به استودیوی رنگ می برد خودرو نیسان NP300 ناوارا را ببینید برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت تولید وانت جدید نیسان در آفریقای جنوبی نیسان و تویوتا کنار گذاشتن ایربگ های تاکاتا را تایید کردند مشت‌های محکم بوکسورهای آمریکایی بر صورت سامورایی ژاپنی فرار غولهای ژاپنی از ایربگ تاکاتا یورِش کامارو های نسل شش به شهر گُناه نگرانی نیسان از نفوذ بیشتر دولت فرانسه در رنو اولین خودرو بدون راننده نیسان نیسان 2020 Vision را ببینید نیسان خودروهای کاملا خودران را تا 2020 روانه خیابانها می کند نیسان گرن توریسمو جدید خود را به نمایش گذاشت خودروی برقی اتوماتیک نیسان رونمایی شد نیسان از یک کانسپت نیمه خودران رونمایی کرد نیسان 47 هزار دستگاه ماکسیما و آلتیما را فراخواند این گودزیلا آماده حمله است! کمی هیجان بصری بیشتر برای مَلیبوی جدید شورولت این گرگ محجوب ... جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر پیش‌نمایشی از چهره نسل آینده Cube شورولت کامارو 2016 رونمایی شد نسخه‌ای جدید از نیسان 2020 ویژن گرن توریسمو نیسان مدل سال 2016 یک خودرو هاچ بک جدید از نیسان ولوو و نیسان هم غرامت می دهند؟ برداشتی اسپرتی تر از نیسان پاترول برای خاورمیانه تبدیل کوروت به پتک مخوف کالاوی جی‌تی‌آربا پوششی طلایی و کربنی نیسانی که سلفی می‌گیرد تویوتا و رقیبی فانتزی برای نیسان جوک! تصاویرنیسان کیوب راببینید بهترین وانت‌های فول سایز جهان تصاویری از شورلت سیلورادو مدل 2016 معرفی نیسان آلتیمای جدید افزایش دامنه حرکت نیسان لیف در نسل جدید فراخوان 300 هزار خودروی نیسان شورلت کوروت خاص و کلاسیک در ایران افزایش محدوده حرکتی نیسان لیف ماشین نیسان 370Z را ببینید با لباسی به رنگ تاریکی نیمه شب‌... سناریویی برای ظهور دوباره نیسان در ایران معرفی دو نسخه جدید از خودروهای کلورادو و سیلورادو اسطوره جاودان محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها اعمال تعمیرات به سبک نیسان آبی! اعتماد به‌نفس آلمانی در برابر شجاعت ژاپنی شورولت مونتی‌کارلو سامورایی‌های فراموش شده ملاقات با گودزیلا ماشین هولدن ولت را ببینید هفت‌تیر پُر کابوی زخم‌خورده ! تشنه به خونِ ماستنگ ... مهندس آلمانی در برابر ژنرال آمریکایی! پنجـاه سال با کپـریس رقابت در بازار کراس‌اورها کامارو از بازیگر خسته تا تانک مسابقه «نیمه شب» در راه است برنامه های نیسان برای افزایش محبوبیت مدل لیف توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن کمک خودروسازان ژاپنی به ساخت جایگاه‌های سوخت عرضه نیسان لیف جدید در ماه آگوست شورولت کروز جدید بزرگ‌تر و سبک‌تر می‌شود افزایش فراخوان تویوتا و نیسان شورولت کامارو 2016 مجهز به سقف هوشمند را ببینید فراخوان بیش از سه میلیون خودرو تویوتا و نیسان به دلیل نقص فنی ترکیب دو خودرو میلیاردی در تهران حقوق و پاداش یک میلیارد ینی برای مدیرعامل نیسان تجدید میثاق با ژنرال میراث طراحی کامارو برنامه جدید نیسان برای خودروهای الکتریکی خاص‌ترین نیسان موجود در ایران را ببینید آیا نیسان داتسون گزینه مناسب برای بازار خودرو ایران است؟ شورولت‌های اندرویدی و آی.اُ.اس 2016 وارد بازار می‌شوند تخفیف قابل توجه مدل های قدیمی شورولت کامارو نیسان پولسار 2015 نیسان، مدل جدید عرضه می‌کند نسل جدید ماکسیما می خواهد یک خودرو اسپرت 4در باشد ... نیسان ماکسیما، سریع‌ترین در نوع خود رضایت نیسان از ادامه همکاری با رنو نیسان به فناوری اتوماتیک مجهز می‌شود نسل ششم شورولت کامارو از راه رسید خداحافظی کوبا با شورولت های قدیمی پیش‌بینی افزایش سود نیسان گودزیلای طلایی را ببینید مجوزی برای واردات خودروهای شورلت صادر نشده است بررسی شورولت Trax مدل 2015 هیولای شاسی‌بلند، ماشین پلیس اتوبان تولید ماکسیمای جدید آغاز شد چالش دولت فرانسه برای شراکت رنو و نیسان تصاویر کانسپت فضایی شورولت FNR نیسان مورانو مخصوص چین به بازار آمد کاهش قیمت خودرو الکتریکی شورولت اسپارک نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان ادامه کاهش تولید در تویوتا و نیسان تا 3ماه دیگر رونمایی شورولت مالیبو 2013 در شانگهای آغاز فروش شورولت Camaro کروکی فصل تازه Camaro کروکی 2011 تصاویری از موج بعدی خودروهای سبز همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری)
Back to top