در گفتگو اختصاصی "عصر خودرو" با مدیرعامل رنو پارس عنوان شد

جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر

عصر خودرو: پیمان کارگر، مدیرعامل رنوپارس در گفتگو اختصاصی با عصر خودرو، از برنامه‌های رنو در بازار ایران گفت، برنامه‌هایی که با تغییراتی در مدل همکاری با شرکای ایرانی همراه خواهد بود و البته سرمایه‌گذاری‌های بیشتری از جانب رنو را به دنبال خواهد داشت.

Sunday 25 October 2015 - 09:12:00

جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داسترپیمان کارگرپیمان کارگرپیمان کارگرپیمان کارگرپیمان کارگرجزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، پیمان کارگر، مدیرعامل رنو پارس این روزها قاطع‌تر از همیشه سخن می‌گوید، قاطعیتی که نشان از برنامه‌های گسترده رنو در ایران دارد و به نظر می‌رسد کارگر از سرعت عمل شرکایش در ایران ناراضی است. شیوه مدیریتی کارگر بسیار نزدیک به شیوه‌ای است که پیش از این از کارلوس گون دیده‌ایم؛ یک هدف مشخص می‌شود و همه‌چیز در مسیر دستیابی به آن قرار می‌گیرد. پیمان کارگر برنامه‌های زیادی برای گسترش حضور رنو در ایران دارد و در این مسیر از سرمایه‌گذاری جدید در ایران هم ابایی ندارد و مشخص است در این مسیر حمایت مدیران ارشد رنو را نیز در پس تصمیمات خود می‌بیند.

با پیمان کارگر در دفتر رنوپارس به گفتگو نشستیم تا از برنامه‌های رنو برای ادامه همکاری با ایران آگاه شویم، گفتگویی که به‌وضوح مسیر آینده رنو در ایران و بیش از آن شکل همکاری با شرکای پارس خودرو در کشور را نشان می‌داد.
******
* اجازه بدهید بحث را از سرمایه‌گذاری رنو در ایران آغاز کنیم. این موضوع مدت‌ها است مورد بحث قرار می‌گیرد و در چند نوبت منتقدان عنوان کردند رنو در ایران سرمایه‌گذاری نکرده است. البته پیش از این پاسخ این موضوع را در کنفرانس مطبوعاتی داده‌اید اما اشاره اصلی شما در آنجا به سرمایه‌گذاری‌های غیر مالی بود. به‌عنوان ‌مثال از انتقال دانش فنی و در اختیار قرار دادن پلتفرم یاد کردید. همه این‌ها به عنوان سرمایه‌گذاری، بسیار ارزشمند است و در صنعت خودرو ما سابقه هم نداشته اما آنچه بیشتر مورد توجه است سرمایه‌گذاری مالی است. در این زمینه رنو چه اقدامی کرده است؟ به‌طور مشخص سرمایه‌گذاری مالی رنو چگونه بوده و برنامه برای آینده چگونه است؟
صورت مسئله ساده است. رنو در ایران برنامه بلندمدت دارد. ما تنها به فکر ایجاد یک کسب‌وکار در زمینه فروش قطعات CKD نیستیم که پس از فروش قطعه کارمان با شرکا در ایران تمام شود. همان‌گونه که قبلا گفتم ایران باید پایگاه رنو در خاورمیانه باشد. این مسئله یعنی باید کل زنجیره ارزش را در ایران پیاده کنیم. یک بخش از این زنجیره ارزش قطعه سازان هستند. ما قبلا در این زمینه ارزش زیادی گذاشته‌ایم و این روند ادامه خواهد داشت و در آینده این مسئله پررنگ‌تر هم خواهد شد. در مرتبه بعدی خودروسازان هستند. در بحث کار با خودروسازان چند مسئله مطرح است. یکی از این بحث‌ها تولید خودرو است که البته در ایران بیشتر روی این مسئله توجه می‌شود اما مسئله اصلی فقط تولید خودرو نیست. اصل این مسئله مهندسی و فناوری خودرو است که وارد کشور می‌شود و پلتفرمی است که در اختیار خودروسازان ایرانی قرار گرفته است. شما نمی‌توانید همزمان بر روی پلتفرم‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید. در جهان هم این کار را انجام نمی‌دهند و حتی می‌بینیم رقباهم پلتفرم خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند تا هزینه‌های تولید کاهش پیدا کند. این زنجیره ارزش را نمی‌توان به‌تنهایی پیش برد. رنو هم با توجه به آنکه قصد دارد فعالیت‌هایش را در ایران گسترش دهد باید بتواند با دیگران همکاری کند. به همین نسبت در بخش سرمایه‌گذاری باید بخشی از این مسئله توسط رنو انجام شود و بخشی دیگر توسط شرکای ما.
* به‌طور مشخص چه سرمایه‌گذاری‌هایی توسط رنو انجام شده یا در آینده انجام می‌شود؟
یکی از سرمایه‌گذاری‌هایی که تابه‌حال انجام شده و در مورد آن هم صحبت نکرده‌ایم بحث تامین نقدینگی صنعت خودرو ایران است. در حال حاضر حدود 300 میلیون یورو از سوی رنو در اختیار خودروسازان قرار گرفته و این پول سرمایه در گردش خودروسازان است.
* این مبلغ که رقم بالایی هم هست به چه صورت در اختیار خودروسازان قرار گرفته؟
رنو پارس قطعات را از داخل و خارج از ایران تامین می‌کند و آن‌ها را در اختیار خودروسازان قرار می‌دهد و به آن‌ها وقت می‌دهد تا خودرو را تولید کنند و بفروشند. پول حاصل از فروش خودروها مدتی در اختیار خودروسازان است و حجم این پول تقریبا 300 میلیون یورو است. این پول از سوی رنو تامین شده است و عملا با سود صفر در اختیار خودروسازان قرار گرفته است. این امتیازی است که از سوی رنو به صنعت خودرو ایران داده شده است. دیگر شرکت‌ها چنین همکاری با ایران نکرده‌اند. در قراردادهایی که شرکت‌های دیگر دارند اول باید L/C باز شود تا شرکت قطعات را ارسال کند و بعد از آن برایشان مهم نیست خودرو تولید شد یا نشد. این سرمایه در گردش برای تولید فعلی است که حدود 300 دستگاه است. اگر تولید بالا برود این سرمایه در گردش هم بالا می‌رود.
* در بخش‌های دیگر چطور؟
ما در بخش قطعه‌سازی هم سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و قصد داریم این سرمایه‌گذاری را افزایش بدهیم. الان یک جویت‌ونچر در بخش قطعه‌سازی داریم که شاسی محصولات رنو را تولید می‌کند. در بخش پلتفرم هم میلیون‌ها یورو هزینه شده است تا پلتفرم به مرزهای ایران برسد. درست است که این سرمایه‌گذاری به‌طور مستقیم در پارس خودرو انجام نشده است اما بر روی پلتفرم سرمایه‌گذاری شده. در بخش موتور هم همان‌گونه که قبلا گفتیم قصد سرمایه‌گذاری داریم. این سرمایه‌گذاری فقط روی موتور K4M نیست بلکه در حال کار روی موتورهای دیگر هستیم. برای این منظور نیاز به سرمایه‌گذاری در سایت تولیدی و خطوط تولید است.
* پیش از این هم تاکید زیادی روی موتور داشتید و حتی در جایی گفتید که اگر مگاموتور همکاری نکند به سراغ تاسیس یک خط تولید مستقل می‌روید. اگر درنهایت این تصمیم گرفته شود مبلغ سرمایه‌گذاری تقریبا چقدر خواهد بود؟
برای خرید زمین و احداث سالن و خطوط تولیدی و داخلی سازی و سایر مسایل سرمایه‌ای در حدود 100 میلیون یورو صرف خواهد شد.
* در آخرین کنفرانس مطبوعاتی که برای آغاز تولید ساندرو داشتید خیلی صریح و قاطع صحبت کردید و پیغامتان را در زمینه همکاری به شرکا رساندید. آیا این صحبت‌ها بازخوردی هم در شرکا داشته است؟ به نظرتان مسئله را جدی گرفته‌اند؟
بازخورد را باید از شرکا جویا شوید اما من فکر می‌کنم مسئله را کاملا جدی گرفته‌اند. ما حرفی نمی‌زنیم که پشتوانه‌ای نداشته باشد. ما قصد همکاری با شرکایمان را داریم ولی اگر آن‌ها در این همکاری سست باشند ناچاریم تصمیم دیگری بگیریم. توجه کنید اگر دوستان برای کار جلو نیایند درنهایت ضرر آن به صنعت خودرو ایران می‌رسد. به عنوان نمونه چرا نباید یک موتور خوب و با کیفیت را در داخل کشور تولید کنیم؟ هم‌اکنون در حال کار بر روی این موضوع هستیم.
* شکل سرمایه‌گذاری در بخش خودرو چگونه خواهد بود؟
یکی از برنامه‌های ما در صورت نیاز سرمایه‌گذاری در بخش خودرو است. همین الان تصمیم گرفته‌ایم رنو داستر را در داخل کشور تولید کنیم. کار در این زمینه با پارس خودرو خوب جلو نمی‌رود چون این شرکت توان مالی ندارد که برای این منظور سرمایه‌گذاری کند و بخشی از این مسئله به این دلیل است که روی خودروهای چینی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و الان پولی برای سرمایه‌گذاری روی داستر ندارند درحالی‌که تولید این خودرو از قبل برنامه‌ریزی شده بود. من البته بابت کمبود سرمایه به این شرکت حق می‌دهم اما رنو می‌خواهد تولید این خودرو هرچه زودتر در ایران راه بیافتد. به همین خاطر می‌خواهیم خودمان در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم. کمترین سرمایه‌گذاری در این زمینه آن است که خط تولید داستر را در پارس خودرو بخریم، چه مالک پارس خودرو سایپا باشد و چه هر مجموعه دیگر. برای تولید این خودرو باید مهندسین از رنو بیاید و خود رنو وارد کار شود و داخلی سازی بکنیم. همین مسئله برای کلیو و کپچر هم هست.
* برای هر خودرو اگر با این دیدگاه بخواهید پیش بروید چه میزان سرمایه‌گذاری نیاز خواهد بود؟
این مسئله بستگی به نوع خودرو دارد و بین 30 تا 80 میلیون یورو هزینه می‌شود. به عنوان نمونه این سرمایه‌گذاری برای داستر با توجه به اشتراک پلتفرم آن با تندر90 کمتر خواهد بود و برای کلیو یا کپچر بیشتر است.
* همکاریتان با ایران خودرو چگونه پیش می‌رود؟
شرایط با ایران خودرو خوب جلو می‌رود و در حال نهایی کردن کادر و شکل همکاری میان دو طرف هستیم. صحبت‌هایمان روی کپچر و کلیو و فیس‌لیفت تندر90 و خودروهای دیگر است.
* در کنار تولید خودرو، بحث مهم دیگری که مدتی است مورد توجه وزارت صنعت هم قرار گرفته بحث خدمات پس از فروش است. شما هم پیش از این نارضایتی شدید خود را از شیوه ارائه خدمات پس از فروش به محصولات رنو در ایران ابراز کردید. آیا رنو در این زمینه هم قصد ورود مستقیم و سرمایه‌گذاری دارد؟
خدمات پس از فروش نیاز به سرمایه‌گذاری مالی زیادی ندارد. البته ایجاد شبکه خدمات نیاز به سرمایه‌گذاری دارد اما نمایندگی‌های موجود اکثرا خصوصی هستند و با شرکت‌ها قرارداد دارند و می‌توان از توان آن‌ها استفاده کرد. اصل مطلب در خدمات پس از فروش سرمایه‌گذاری نیست؛ بیشتر دانش، استانداردها، رفتار و اطلاعات است که با کمک آن بتوانید مشکل مشتری را تشخیص دهید و درنهایت باید مشکل را به خودروساز منتقل کرد تا مشخص شود مشکل از قطعه است یا در فرایند تولید اشکالی وجود دارد. خدمات پس از فروش یک زنجیره است. متاسفانه در بخش خدمات پس از فروش در ایران عقب هستیم. من این را بر اساس تجربه در کشورهای مختلف می‌گویم. خود من پیش از این مدیر خدمات پس از فروش گروه رنو بودم که برندهای رنو، داچیا و رنوسامسونگ را شامل می‌شد و به همین دلیل به‌طور کامل فرآیند خدمات پس از فروش را می‌دانم. در کشورهای دیگر و برندهای دیگر هم مشکلات خدمات پس از فروش وجود دارد. در ایران در این بخش عقب هستیم ولی همه‌چیز می‌تواند بهتر از این باشد. خیلی‌ها در این زمینه شعار می‌دهند اما در زمینه مشتری کاری انجام نمی‌شود.
* راهکار اجرایی رنو برای این موضوع چیست؟
اولین مسئله این است که بعد از آغاز تولید یک خودرو قطعات یدکی آن موجود باشد تا اگر مشتری روز بعد به هر دلیل نیاز به تعویض قطعه داشت معطل نشود. در نمایندگی‌ها باید دستگاه عیب‌یاب ویژه هر خودرو وجود داشته باشد. اگر این دستگاه وجود نداشته باشد ممکن است شما عیب خودرو را به‌طور موقت رفع کنید ولی پس از آن بار دیگر مشکل بروز می‌کند. کیفیت تعمیر خودرو ارتباط مستقیمی با کیفیت ابزار عیب‌یابی مورد استفاده دارد. در کنار همه این‌ها باید اطلاعات خودروساز در اختیار نماینده گذاشته شود تا نمایندگی بتواند مشکل خودرو را شناسایی و برطرف کند. بعد از این‌ها آموزش افراد است. در رنو ما برای این موضوع درجه‌بندی‌هایی داریم. در نمایندگی‌ها فردی به نام کوتک وجود دارد که یک سال آموزش مخصوص برای محصولات رنو دیده است تا ایرادها را تشخیص دهد و راه‌حل‌ها را بداند. این فرد تقریبا می‌تواند 95درصد مشکلات را تشخیص دهد و برای 5درصد مشکلات باقی مانده سیستمی به نام تکلاین وجود دارد که مستقیم به خودروساز وصل است و کوتک می‌تواند در این زمینه از خودروساز راهنمایی بگیرد. علاوه بر این‌ها نیاز به ابزار مخصوص خودرو نیز هست. درنهایت هم روی همه این‌ها پوشش قرار می‌گیرد که اگر خودرو برای مدتی نیاز به توقف در تعمیرگاه داشت به مشتری خودروی جایگزین داده شود. به همین دلیل است که عنوان می‌کنم برای این کار نیاز به سرمایه‌گذاری مالی سنگینی نیست ولی نیاز به صرف زمان، آموزش، حضور نفرات، ابزار و قطعات است. رنو این سیستم را در کل دنیا دارد و می‌خواهد در ایران هم این را پیاده کند. رنو در همه جای جهان تلاش می‌کند در زمینه خدمات پس از فروش بین سه شرکت اول باشد. ما در آلمان و فرانسه و بسیاری دیگر از کشورها این جایگاه را داریم و در ایران هم هدفمان همین است. این سیستم باید در ایران هم پیاده شود.
* در حال حاضر مشکل اصلی در کدام بخش است؟
ساده‌ترین چیز آن است که قطعه یدکی وجود داشته باشد. البته وضعیت رنو بهتر از رقبا است و در قطعات یدکی تا سه برابر رقبا قطعات یدکی اصلی موجود است. رنو در زمینه آموزش و دانش هم در حال تلاش است.
* با شرکا در این زمینه صحبت شده است؟
این مسئله را دقیقا در صحبت‌هایمان با ایران خودرو و سایپا دیده‌ایم. ما از این به بعد نمی‌خواهیم با این روش کار کنیم. باید بپذیریم دانش را پیاده کنیم و شرایط مناسبی ایجاد کنیم تا مشتری بتواند به سرویس‌های درست دسترسی داشته باشد. اگر شرکای ما این را بپذیرند باهم روی آن کار می‌کنیم اما اگر نپذیرند باید تصمیم دیگری بگیریم. فعلا دوستان ما در سایپا، ایران خودرو و نگین خودرو این را خواسته‌اند. به همین دلیل هم هست که در این زمینه فرصت داده‌ایم تا بتوانیم موضوع را تعریف کنیم و ببینیم از کجا باید آغاز کنیم. مطمئن هستم در ماه‌های آینده تفاوت را می‌بینید. این مسئله تا پایان سال میلادی نهایی می‌شود. البته رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به زمان دارد اما قطعا از سال آینده میلادی تغییرات دیده خواهد شد.
* با این شرایط ممکن است سازمان مستقلی برای خدمات پس از فروش از سوی رنوپارس تاسیس شود که در آن شرکایی از ایران خودرو و سایپا حضور داشته باشند و یا حتی امور به‌طور کامل از طریق رنوپارس مدیریت شود؟
صادقانه بگویم این هم یکی از راه‌حل‌های ما است ولی بهترین راه‌حل نیست. در بخش خدمات پس از فروش نمی‌خواهیم وقت تلف شود. اگر به نتیجه نرسیم این یکی از راه‌حل‌های ما است ولی بهترین راه‌حل این نیست که همه کارها را تنها انجام دهیم. باید از امکانات موجود استفاده کنیم. در حال حاضر صدها نمایندگی هستند که باید از توان آن‌ها استفاده کنیم. بعضی از نمایندگی‌ها خیلی خوب فعالیت می‌کنند و حاضرند برای خرید قطعات و ابزار و آموزش حتی سرمایه‌گذاری هم بکنند. باید از این دوستان استفاده کرد. باز هم تاکید می‌کنم ما در این مسیر قصد نداریم تنها به پیش برویم. علت اینکه به عنوان مثال در زمینه موتور اگر لازم باشد تنها حرکت می‌کنیم آن است که برای موتور باید دانش روزانه منتقل شود. نمی‌توانیم این موضوع را با شریکمان مطرح کنیم درحالی‌که شریک ما در این پروژه ممکن است گاهی اولویت را با برندهای دیگر بگذارد و سطح تولید را پایین بیاورد یا ضعیف عمل کند.
* پس در این زمینه اولتیماتومی تا آخر سال میلادی داده‌اید؟
من نام آن را اولتیماتوم نمی‌گذارم. ما با شرکایمان تا آخر سال میلادی وقت خواهیم گذاشت تا طرح همکاری مشترک آماده شود. البته در این مدت بی‌کار نخواهیم بود و همزمان درخواست کرده‌ایم به کارهای روزانه نظم بدهند و کم‌کم هم تغییراتی به وجود آمده است. درنهایت این برنامه زمان می‌برد اما از ابتدای سال بعد تغییراتی به وجود خواهد آمد. این مسئله جزو اولویت‌های ما است.
* یک سری از این اقدامات پیش از این انجام شده است. به‌ویژه در زمینه آموزش پرسنل تعمیرگاهی پیش از این شاهد بودیم دوره‌های آموزشی از سوی رنوپارس برگزار می‌شود. به این ترتیب می‌توان امیدوار بود فرایند کار زودتر پیش برود؟
اینکه ما می‌گوییم در دوران تحریم‌ها از ایران نرفتیم هدفمان اصلا شعار دادن نیست. یک سری از کارها را قبلا انجام داده‌ایم و الان باید در فاز بعدی برویم. وزارت صنایع می‌گوید هر خودروساز خارجی که می‌خواهد با ایران کار کند باید سرمایه‌گذاری کند و اطلاعات فنی به ایران بدهد و مسایلی از این دست. هر کس بخواهد جوینت‌ونچری با ایران داشته باشد برای خروج اولین خودرو از خط تولید حداقل به دو سال زمان نیاز دارد. ما در این مدت از ایران نرفتیم و هرچند شعار نمی‌دادیم اما در حال کار بودیم. فاز یک را ما انجام دادیم و الان باید فاز دو را اجرایی کنیم. یکی از این بخش‌ها در فاز دو فروش و خدمات پس از فروش است. مرکز مهندسی باید تاسیس شود و روی این موضوع کار کند. اگر ما از ایران رفته بویم الان باید با فاز یک آغاز می‌کردیم.
* کمی به گذشته بازگردیم. زمانی که شما به عنوان مدیرعامل رنوپارس وارد ایران شدید وضعیت فعالیت‌های رنو در ایران به شکل کندی پیش می‌رفت. غیر از مسایلی که از بیرون برای رنوپارس ایجاد می‌شد، یکی از مسایلی که در آن زمان مطرح بود ناهماهنگی درمجموعه هیات مدیره شرکت بود و به نظر می‌رسید انگیزه لازم در هیات مدیره از سوی شرکای ایرانی برای پیشبرد کارها وجود ندارد. خیلی‌ها معتقد بودند پیمان کارگر به این دلیل به ایران اعزام شده که وضعیت را سامان دهد و در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کند. آیا این اتفاق رخ داد؟ ترکیب هیات مدیره برای پیشبرد برنامه‌های رنو مناسب است؟
از ابتدا ما برنامه‌هایمان فقط یکپارچه شدن هیات مدیره نبود. در ابتدا شش ماه فرصت گذاشتیم تا ببینیم بازار ایران از جنبه مشتریان چگونه است. دوما اینکه چه خودروهایی از محصولات رنو برای بازار ایران مناسب است و اینکه با کدام یک از شرکا قصد داریم تولید هر خودرو را انجام دهیم و نحوه کارمان چگونه است. در آن زمان در هیات مدیره چهار سهامدار داشتیم که شامل رنو، سایپا، ایران خودرو و سازمان گسترش بود. ما از همان ابتدا مسایل را خیلی صریح در هیات مدیره مطرح کردیم و درمجموع جو هیات مدیره عوض شد و بیشتر همکاری کردند. بعد با هر یک از شرکا صحبت کردیم که چگونه باید کار کنیم. در آن مقطع سازمان گسترش ترجیح داد از هیات مدیره کنار برود. از ما در این زمینه سوال کردند و ما هم گفتیم اگر خودتان این تصمیم را گرفته‌اید ما مشکلی با آن نداریم. سایپا سهم سازمان گسترش را خرید. البته ایران خودرو هم می‌توانست این سهام را بخرد اما این تصمیم سایپا بود و ما در این زمینه دخالتی نداشتیم. این تغییر در هیات مدیره هم جنبه مثبت داشت و هم جنبه منفی. با این تغییر هیات مدیره یکپارچه‌تر شد و تصمیم‌گیری‌ها راحت‌تر انجام می‌گرفت. از طرف دیگر ایران خودرو و رنو برنامه‌های مشترکی داشتند. شما اگر سایپا را در نظر بگیرید می‌بینید چندین شریک دارد و در استراتژی محصولش در بخش‌های مختلف محصولاتی دارد. ما مطالعه کردیم و دیدیم 11 یا 12 مدل از رنو هست که قابلیت عرضه در ایران را دارد. سایپا در بعضی از سگمنت ها محصول داشت و این محصولات را نمی‌خواست اما ایران خودرو می‌خواست. با ترکیب جدید هیات مدیره وقتی عرضه این خودروها در بازار ایران مطرح می‌شد عملا دو یا سه مدل از هیات مدیره بیرون می‌آمد. بنابراین تصمیم گرفتیم با ایران خودرو کار کنیم. باید یک کادر همکاری با ایران خودرو و رنو تعریف شود که شاید رنوپارس هم در آن نباشد. البته ممکن است از رنوپارس هم کمک گرفته شود که این بستگی به تصمیم هیات مدیره دارد. اگر هیات مدیره این مسئله را نپذیرد ممکن است ایران خودرو و رنو مستقیم کار کنند. الان در فازی هستیم که می‌خواهیم این مسئله را تعریف کنیم. قرارداد قطعا خارج از رنوپارس خواهد بود. فقط باید تصمیم بگیریم بخش مهندسی این پروژه‌ها در رنوپارس باشد یا نه. این تصمیم را باید هیات مدیره رنوپارس بگیرد.
* به‌هرحال رنو 51درصد سهام را در اختیار دارد و تصمیم نهایی تصمیمی است که رنو می‌گیرد.
این تصمیمات برای ما مهم است و قطعا نظر هیات مدیره در این مورد در نظر گرفته می‌شود.
* قرارداد اصلی رنو با سازمان گسترش قراردادی 10 ساله بود که اکنون پایان یافته است. قبلا در حال کار برای تمدید آن بودید. این قرارداد به کجا رسیده است؟
این قرارداد اصلی با سازمان گسترش یک سری قراردادهای زیرمجموعه و یک سری لیسانس ها و مسایل دیگر را شامل می‌شد. ما روی این قرارداد کار کردیم ولی با دوستان به نتیجه نرسیدیم. این قرارداد تمدید نشد و تمدید هم نخواهد شد. به همین دلیل می‌خواهیم چارچوب همکاری جدیدی را با ایران خودرو و سایپا برقرار کنیم. در هفته‌های آینده کادر این همکاری مشخص می‌شود.
* وضعیت بدهی شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به رنو در چه مرحله‌ای است؟ زمانی حجم این بدهی بسیار بالا بود. آیا تغییری در آن به وجود آمده است؟
این شرکت‌ها هنوز به رنوپارس بدهکار هستند و حجم این بدهی‌ها هم بالا است. البته برای مدتی حجم بدهی‌ها کم شد ولی دوباره بالا رفت. ما از سه ماه پیش به این‌سو اولویت خود را بر روی تولید قراردادیم. در این مدت انتقاداتی از رنو مطرح می‌شد که مانع از افزایش تولید می‌شود. ما پذیرفتیم به مدت دو ماه قطعات را در اختیار آن‌ها بگذاریم. رنوپارس الان توانایی تامین قطعات لازم برای تولید 400 خودرو در روز را دارد اما تولید در حدود 300 دستگاه است. علت این اختلاف آن است که شرکت‌ها مشکلات مالی دارند و در فروش دیگر محصولاتشان دچار مشکل هستند. محصولات رنو مشتری دارد ولی دوستان نمی‌توانند به‌اندازه لازم تولید کنند. ما دو ماه این شرایط را پذیرفتیم اما بعد از آن اعلام کردیم دیگر امکان ادامه این روش وجود ندارد. ما اعلام کرده‌ایم یا پول فروش خودرو باید به زنجیره بازگردد یا ناچار می‌شویم تولید را پایین بیاوریم. ما در کادر جدید این مسئله را دیده‌ایم. ادامه این وضعیت به ضرر همه است و هم ما و هم آن‌ها و هم مشتری زیان می‌بینند. وقتی تولید نیست هیچ‌کس سود نمی‌کند. ما اعلام کرده‌ایم برای بدهی زمان می‌دهیم اما درآمد تولید روزانه باید پرداخت شود. الان توانایی تولید خودرو وجود دارد و مشتری هم برای خرید خودروها هست ولی شرکای ما نقدینگی لازم را ندارند. در حال حاضر شرکای ما امکان پرداخت بدهی‌هایشان به رنوپارس را ندارند اما در حال کار روی این موضوع هستیم. ما برای تسویه بدهی‌ها به شرکایمان فرصت داده‌ایم اما تاکید کرده‌ایم هزینه تولید روزانه خودروها باید پرداخت شود. حرف‌های من اصلا تهدید نیست. اگر این اتفاق نیافتد همه ضرر می‌کنیم. یک‌زمان شما نیاز دارید تصمیمات جدید بگیرید و در حال حاضر هم این تصمیمات در حال گرفته شدن است.
* مدتی قبل به حضور نیسان هم اشاره کردید. با توجه به ارتباطات میان رنو و نیسان، برنامه برای حضور نیسان در ایران چیست؟
نیسان می‌خواهد به بازار ایران بازگردد و ولی مدل همکاری آن‌ها مثل گذشته نخواهد بود. نیسان یک سال با پارس خودرو قرارداد دارد ولی در مدل جدید همکاری می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند و مدل‌های مناسب بازار ایران را عرضه کند. نیسان قبلا سیاست جداگانه‌ای با پارس خودرو داشت اما در دور جدید همکاری، استراتژی نیسان تقریبا مشابه استراتژی رنو خواهد بود. نیسان می‌خواهد پلتفرم را به ایران بیاورد و در این زمینه با ما مشورت می‌کند. من در جریان گفتگوهای دو طرف هستم. نیسان هم تولید داخل خواهد داشت و هم به‌صورت CBU وارد می‌شود و اصل همکاری در این زمینه با پارس خودرو است. نیسان و رنو در سطح جهانی سیاست‌های مشترک زیادی دارند و از پلتفرم‌های مشترک استفاده می‌کنند. اگر پلتفرم رنو و نیسان در ایران نزدیک به هم باشد این به نفع صنعت خودرو ایران است چون داخلی سازی آن در تیراژ بالاتری انجام می‌شود و هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند. مسئله در حال حاضر طراحی کادر جدید همکاری و سرعت دادن به انجام کارها است تا درگیر مشکلات دیگر برندها نشویم.
* دیگر مدل‌های خانواده رنو نیسان مثل لادا و داتسون هم ممکن است به بازار ایران بیایند؟
در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه محصولات لادا و داتسون در ایران وجود ندارد. البته در این زمینه بررسی خواهد شد اما فعلا برنامه‌ای برای عرضه این برندها به ایران نیست.
* رنوپارس هیچ‌گاه به‌طور مستقیم در زمینه قیمت فروش محصولات به مشتریان اعمال نظر نمی‌کند اما به نظر می‌رسد اختلاف‌نظرهایی میان رنو پارس و شرکا در زمینه قیمت‌گذاری محصولات وجود دارد. نمونه این مسئله را در مراسم رونمایی ساندرو دیدیم. طبیعی است خودروسازان هم به دنبال سودآوری محصولات رنو هستند اما به نظر می‌رسد به دلیل کثرت برندهای زیرمجموعه هر شرکت، گاهی قیمت‌گذاری محصولات رنو بر اساس دیگر محصولات سبد خودروسازان انجام می‌شود. این مسئله به فروش محصولات رنو آسیب نمی‌زند؟ در این زمینه مباحثی با خودروسازان داشته‌اید؟
در این زمینه صحبت‌های زیادی با شرکایمان داشته‌ایم. به عنوان نمونه در ساندرو ما حاضر شدیم رنوپارس در زمینه فروش ساندرو سود نکند تا این خودرو با قیمت مناسب به دست مشتریان برسد. دوستان اگر خودرو را ارزان‌تر از پیش‌بینی‌های ما بفروشند این خودرو عملا زیان‌ده خواهد بود و بعدا نمی‌توانند هزینه‌های تولید را جبران کنند. اگر هم گران‌تر از پیش‌بینی‌ها بفروشند فروش کاهش پیدا می‌کند. ما برای هر خودرو بررسی‌های زیادی در بازار انجام می‌دهیم و مشخص می‌کنیم خودرو در چه بخشی از بازار جای می‌گیرد و چه قیمتی می‌تواند داشته باشد تا هم سودآور باشد و هم فروش را از دست ندهد. در زمینه ساندرو با رقمی که ما پیشنهاد داده بویم هم خودرو سودآور بود و هم مشتریان توان خرید آن را داشتند. البته به‌طورکلی ما قیمت فروش خودروها را برای شرکت‌ها مشخص نمی‌کنیم. یک بخش از قیمت خودرو دست شورای رقابت است و یک بخش هم دست خودروسازان اما از جنبه بازار و اینکه خودرو در چه جایی بنشیند صحبت داریم. اگر دوستان بخواهند قیمت محصولات رنو را زیاد کنند تا خودروهای چینی‌شان فروش برود ما موافق نیستیم. از طرف دیگر امکان این نیست که با افزایش قیمت یک خودرو بخواهند ضرر دیگر بخش‌های شرکت را جبران کنند چون این مسئله هم به فروش خودرو ضربه می‌زند. ما روی این مسایل صحبت می‌کنیم. این صحبت‌ها طبیعی است چون اگر می‌خواهیم استانداردهای فروش و خدمات پس از فروش را پیاده کنیم باید در این زمینه‌ها صحبت کنیم.

برچسب ها

نیسانرنو پارسساندرورنوخدمات پس از فروشپیمان کارگرداسترلاداخدمات پس از فروش نیسان لادا داتسونداتسون
مطالب مرتبط بیشتر
مدیرعامل ایران خودرو: شبکه خدمات پس از فروش آماده ارایه خدمات به تاکسی‌های برقی است ماموت خودرو میزبان وارداتی‌های «رنو» در ایران نیسان خودروهای الکتریکی ساخت چین را به بازارهای جهانی صادر می‌کند معرفی دو محصول جدید BMCARS صفر تا صد خدمات و قطعات خودروتان را به اصالت بسپارید رنو سهام نیسان را فروخت چرا ونوسیا D60 EV Plus بخریم؟ چهار مدل لادا توسط نیکا موتور رونمایی شد سرمایه گذاری 1.4 میلیارد دلاری نیسان در بریتانیا نمایش سه مدل وارداتی نیسان 4 خودرو انرژی نو نیسان در راه است 4 محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد کاهش 46 درصدی شکایت مشتریان در شش ماهه نخست سال جاری مدل‌های جدید رنو در راه است فروش فوری اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال 19 مدل نیسان برقی جدید در راه است دستاوردهای سایپا در حوزه خدمات پس از فروش به رشد تولید داخلی کمک می کند خودروسازان وضعیت خوبی در خدمات پس از فروش ندارند نیسان پث فایندر 2024 ویژه چین + عکس نسل جدید نیسان مورانو رونمایی می شود+ عکس خدمات پس از فروش خودرو قابل دفاع نیستند رونمایی از کانسپت لوکس اینفینیتی عرضه 19 نیسان جدید تا 2030 خط تولید خودروی لادای روسی در آمل کاهش پذیرش خودروهای گارانتی در شبکه خدمات پس از فروش سایپا انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو چالش های واردات خودروهای کارکرده را تشریح کرد هدف‌گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات نیسان از ضعف ین سود برد میزان رضایت از خدمات پس از فروش 16 شرکت‌ خودرویی کدام شرکت بهترین خدمات پس از فروش خودرو را ارائه می کند؟ کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط پیلسان ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد ردپای میلیونی نیسان در خودروهای برقی‌ رنو کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک چرا برای دریافت خدمات بهتر است به نمایندگی های مجاز مراجعه کنیم؟ نیسان آبی به آفریقا رسید! ماموت خودرو؛ میزبان جدید خودروهای وارداتی رنو مشکلات ارائه خدمات به خودروهای وارداتی دست دوم شاسی‌‌‌بلند لوکس رنو تا بهار آینده می‌‌‌آید کمپین تابستانه سراسری خدمات پس از فروش همراه با تخفیف جهش بزرگ از آن نیسان شد رونمایی از خودروی الکتریکی جدید نیسان وعده جدید نیسان محقق می‌شود؟ وزیر صنعت: در تولید خودرو از اهداف عقب هستیم عرضه ساندروی ایرانی تا دی ماه پیمان کارگر از مدیرعاملی اینفینیتی کنار رفت نیسان رکوردار می‌شود؟ از نیسان ترا تا Leo MX8 شرایط پیش فروش نیسان دوگانه و تک سوز شرکت زامیاد ویژه اسفند 1401 سرمایه‌گذاری میلیونی نیسان و رنو در هند نیسان پیروز شد سفران لانگ کورس؛ از عجیب ترین های کمپانی رنو! +عکس هشدار ایساکو درباره خرید قطعات از فروشگاه‌های اینترنتی کمپین ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو؛ یلدای امسال میزبان شما هستیم وعده سازمان راهداری برای جبران خسارت کامیون‌داران افزایش نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دیزل اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن خداحافظی رنو با برقی‌های کوچک نیسان صاحب 15 درصد از سهام رنو می‌شود پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت جهش سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو سهام رنو در نیسان سقوط می‌کند؟ رنو5؛ خودرویی که تمام نمی شود! ایساکو رشته خدمات پس از فروش برای مقطع هنرستان دایر کرد آمادگی خدمات پس از فروش ایران خودرو در موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا کلید خورد ادغام شبکه خدمات پس از فروش سایپا و ایران‌خودرو کلید خورد تعلیق نیسان در روسیه ادامه‌دار شد خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با کاروان اربعین حسینی همراه می‌شود گام مشترک سایپا و ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش برنامه ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا کاهش حضور خودروها در نمایندگی ها با افزایش کیفیت محصولات شرط ایجاد نمایندگی خدمات پس از فروش، به ازای واردات هر هزار دستگاه خودرو داستر جدید با یک تغییر عجیب و کاربردی معرفی شد+عکس نیسان امیدوار به رفع محدودیت نیمه‌هادی‌ها پایان مگان بنزینی رنو بعد از 27 سال و 4 نسل ملاقات با نیسان جامانده از بازار ایران در آمریکا حضور فعال پلاسکوکارسایپا در بازار قطعات و خدمات پس از فروش سقوط فروش جهانی رنو محصولات متنوع سایپا به خوبی پاسخگوی نیاز و سلیقه مردم منطقه کردستان است دانگ فنگ اس50: نسخه چینی نیسان سیلفی با قلب الکتریکی +عکس «نیسان» تولید خودرو در روسیه را متوقف کرد چالش نمایندگی های خدمات پس از فروش خودرو در دوران گذار از بنزینی به برقی خدمات پس از فروش سایپا کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است خودروی کوچک و مشترک نیسان و میتسوبیشی مدیرعامل رنو پارس تغییر کرد ساکورا؛ نیسان یک خودروی جدید 14 هزار دلاری معرفی کرد +عکس خودروهای برقی نیسان و میتسوبیشی در راه ژاپن «طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود مدل 2023 نیسان زی 51 هزار دلار مسکو دارایی شرکت رنو را تصاحب کرد نیسانِ ژاپن فعالیت خود را در روسیه و اوکراین متوقف کرد استاندارد خدمات پس از فروش اجباری شد کاهش 55 درصدی خودروهای متوقف در شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو «طرح امداد و خدمات» ویژه تعطیلات عید سعید فطر را اجرا می‌کند خودروی جدید نیسان؛ از عمل به وعده 9 ماه پیش در قیمت گذاری تا فرمول زیبای ژاپنی +عکس نیسان به تولید خودروهای برند داتسون پایان داد افت 4 درصدی ارزش سهام نیسان با انتشار خبر تصمیم رنو رنو کارخانه مسکو را تعلیق کرد شاسی بلند جدید رنو رونمایی شد توقف فعالیت کارخانه نیسان در روسیه شاسی بلند جدید نیسان قشقایی e-Power هیبریدی می‌شود شرکت بهمن دیزل باعث افتخار استان است آغاز اجرای طرح بازدید قبل از نوروز محصولات ایران‌خودرو از امروز نیسان لیف 2022 با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد جدیدترین و جذاب ترین تریم "فرانتیر" چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس شکایت دائمی مردم از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو اجرای طرح استقبال از بهار خدمات پس از فروش بهمن موتور خدمت ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مشتریان برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی ساندرو 670 میلیون تومان شد سهام رنو صعودی است؟ رنو ساندرو 680 میلیون تومان شد آتین پارت و ضمانت اصالت کالا نیسان روگ اسپرت، خودرویی به روز شده با 141 اسب بخار قدرت شرایط فروش فوق العاده محصولات زامیاد اعلام شد کارگاه‌های‌ آموزشی مشترک دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به 8 واحد رسید اقدام سایپایدک یک نوآوری در خدمات پس از فروش است خاص‌ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد کسب رتبه برترین نمایندگی رنو توسط نمایندگی شاه پری روگ 2022؛ پیشرانه 3 سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس نیسان آریا چقدر قیمت دارد؟ طرح ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای حمایت از رانندگان تاکسی در سراسر کشور حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو اتفاقی عجیب در نسخه به روز نیسان لیف؛ مدل سال 2022 ارزان تر از 2021 شد! با نیسان آبی بنز لاکچری را دزدیدند! کمبود تراشه به تولید رنو ضرر زد علت نرخ پایین مراجعه خودروها بعد از دوره گارانتی به نمایندگی های مجاز چیست؟ کارخانه هوشمند "نیسان" به دست ربات‌ها می‌چرخد هر آن چیزی که نیاز است از جمع و جورترین خودروی رنو TWIZY بدانید + تصاویر مذاکره مقامات اسپانیا برای تصاحب کارخانه‌های نیسان ژاپن تجربه گارانتی‌فروشی در واردات خودرو نباید تکرار شود هزینه‌تراشی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو برای مردم رتبه دوم خدمات پس از فروش به ایران خودرو دیزل رسید شرکت گواه دارای بیشترین رشد در ارزیابی شرکت های خدمات پس از فروش در سال 99 پایان گران‌فروشی خدمات پس از فروش برای کامیون‌های وارداتی کرولا کراس 2022؛ کراس اووری 169 اسب بخاری رقیبی برای نیسان روگ کسب همزمان 2 رتبه نخست در آخرین ارزیابی ISQI توسط پرشیا خودرو اصیل ژاپنی؛ افتخار کمپانی نیسان و یک تریم اختصاصی محدود به 100 دستگاه + عکس اعلام قیمت نیسان آریا حفظ جایگاه نخست خدمات پس از فروش توسط ماموت خودرو گزارش وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال 1399 آغاز به‌کار مجموعه نمایشگاه های اتومکانیکا بعد از وقفه دوساله کیکس؛ خودرویی کاملا متفاوت از نیسان با 122 اسب بخار قدرت+ عکس سایپایدک به عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش در کل کشور معرفی شد طرح سایپا برای مشتریان معوق رنو 1700 درصد سود دارد «رتبه یک» خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به ایران‌خودرو رسید مقایسه رنو لاگونا کوپه با رنو لتیتیود + مشخصات فنی همکاری امداد خودرو ایران با دانشگاه فنی و حرفه‌ای خدمتی جدید به مالکان خودروهای مدیران خودرو نیسان 370Z مدل 2023؛ غافلگیری طرفداران خانواده Z با یک تحفه اقتصادی! +عکس تدریس رشته «خدمات پس از فروش خودروهای سبک» در مقطع متوسطه راه اندازی انبار قطعات پرمصرف آمیکو برای تامین سریع نیاز مشتریان از ارائه خدمات فروش و پس از فروش سیبا موتور رضایت داریم درگ کویری بین 3 شاسی بلند آفرودی غول پیکر توقف تولید نیسان آبی بعد از نیم قرن نیسان تیتان 2021، پیکاپی قدرتمند برای کسانی که می‌خواهند هیجان را تجربه کنند! برگزاری دومین همایش سراسری صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو اجرای طرح خدمات پس از فروش محصولات بهمن موتور در قالب عید تا عید رضایتمندی مشتریان، اصل بنیادین در ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو محبوب‌ترین نیسان مورانو در بازار ایران دلایل افزایش هزینه پارکینگ ادای احترام نیسان جوک Rally Tribute به برنده رالی 240Z هت‌تریک اتوخسروانی در کسب رتبه‌های برتر فروش چری، MVM و خدمات پس از فروش مدیران خودرو موبیلایز نام و نشانی جدید در سبد محصولات آینده گرای رنو نگاهی به تریم پلاتینوم از محصول جدید نیسان آلتیما 2021؛ جذاب‌ترین سدان خانوادگی نیسان طرح تبدیل حواله های رنو شرکت سایپا به خودرو کوییک R سرمایه‌گذاری 1.8 میلیارد دلاری شرکت نیسان در تولید باتری‌های الکتریکی دومین نیسان با نام ایرانی نصب لوازم جانبی در نمایندگی‌های مجاز، امنیت خودرو را تضمین می‌کند سهام خودروسازی نیسان 12 درصد سقوط کرد نیسان تمام سهم خود در دایملر را می فروشد مقایسه کیا اپیروس با نیسان تینا + مشخصات فنی اصلاحات قیمتی در نیسان گزارش وضعیت ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو در سال 1399 نیسان روگ 2021: ساده و فناورانه با قیمت رقابتی! +عکس دستکاری سیستم الکتریکی خودروها خطرساز است خدمات ایران خودرو به مشتریان پنج ستاره می‌شود استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک مشتریان دیگنیتی در شبکه خدمات پس از فروش بدون نوبت خدمات دریافت می کنند افزایش 70 درصدی فروش نیسان در ژاپن رکورد ایران خودرو در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش نسخه خاص پاترول نیسمو 2022 رونمایی شد+ عکس شرکت های گروه بهمن در جایگاه اول خدمات فروش و پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش ارس خودرو دیزل (آمیکو) باز است خودرو نیسان 400Z برای سال 2022 تولید می شود کلیه مراکز خدمات فروش و پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروز فعال می باشند ارائه خدمات پس از فروش در ایام نوروز توسط نمایندگان منتخب ارس خودرو دیزل (آمیکو) نیسان روگ 2021 مجهز به موتور توربو 1.5لیتری سه سیلندر می‌شود تاریخ قرعه کشی کمپین خدمات پس از فروش مدیران خودرو مشخص شد رنو بخشی از سهم خود در بنز را می فروشد لادا 2101؛ بازسازی حرفه ایی کابین خودروی محبوب روس ها +عکس رنو هم سراغ خودروهای برقی می رود با اتمام فاز دوم مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن، ظرفیت پذیرش دو برابری محقق می شود نماینده برتر خدمات پس از فروش نیسان لوگوی رنو تغییر کرد رنو تالیسمان؛ مقایسه و معرفی قطعات مهم تلیسمان کمپین نوروزی نیسان در ایران آغاز شد بحران 8 میلیارد دلاری رنو استقبال مناسب از کمپین زمستانی خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو سود 10 برابری برای مشتریان طرح جدید تبدیل محصولات رنو قشقایی 2021؛ رویکرد جدید نیسان در طراحی و فناورانه های یک محصول باسابقه +عکس ساخت خودروی مناسب کار توسط نیسان آشنایی با نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی) نمایندگی های ایران خودرو رتبه «ممتاز» کشور را کسب کردند پث فایندر 2022؛ نماینده قدرتمند و جدی نیسان در بازار شاسی بلندها +عکس کمپین ویژه زمستانی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیسان خودروهای تولیدی سال‌های 2013 تا 2015 را فرا می‌خواند طرح های جدید برای تبدیل محصولات رنو داچیا بیگستر پرچمدار شاسی بلندهای اقتصادی رنو رویکردهای مدرن در بازسازی یک نوستالژی! +عکس خدمات پس‌از فروش در صدر شکایات خودرویی رنو5 دوباره زنده می‌شود آمادگی ایران خودرو برای خدمات پس از فروش پیشرفته «تارا» کمرنگ شدن حضور نیسان در اروپا لادا نیوا تراول 2021؛ شاسی بلند روسی با شباهت به یک تویوتای محبوب! +عکس فراخوان برای نیسان جوک 2020 روغن نامناسب، بلای جان موتورهای مدرن توسعه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو بر اساس دستورالعملهای ISQI نیسان لیف ده‌ساله شد مورانو 2021؛ شاسی بلند نیسان با امکانات ایمنی بیشتر در مدل پایه +عکس شبکه نمایندگی های گسترده و با کیفیت، مزیت رقابتی گروه سایپا است رضایت مشتری، اولویت نخست مدیران خودرو شماره گذاری خودرو‌های ساندرو معوق از فردا خودروسازان پشت ترامپ را خالی کردند شمارش معکوس برای خداحافظی با نیسان آبی وام دولت ژاپن به نیسان نوت 2021؛ خودروی اقتصادی نیسان با طراحی جدید با پیشرانه هیبریدی+عکس اکس-ترا ویژه خاورمیانه با جذابیت هایی به سبک پاترول! +عکس تغییر کارخانه مونتاژ به کارخانه بازیافت نیسان سهام خود در میتسوبیشی را واگذار می‌کند نیسان میکرا؛ یکی از ارزانترین های بازار جهانی با امکانات روز +عکس موافقت سازمان محیط زیست با شماره‌گذاری رنوها به شرط عرضه با مدل 98 روش‌های جدید اخاذی امدادخودروهای متفرقه از هموطنان ارتقاء9 پله‌ای خدمات پس از فروش مدیران خودرو نوآوری نیسان در فروش خدمات غیرحضوری ایساکو ادامه دارد مزایای خدمات پس از فروش؛ دلیلی برای انتخاب محصولات MVM نیسان ناوارا 2021؛ فیس لیفتی از آفرودر جان سخت ژاپنی+عکس نیسان جوک نیسمو را بیشتر بشناسیم معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود اینفینیتی کیو اکس50 مدل 2021؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس آلتیما 2021؛ سدان اقتصادی نیسان و 6 نسل حضور در بازار جهانی +عکس سدان اقتصادی نیسان و 6 نسل حضور در بازار جهانی درخواست خودروسازان ژاپنی از بریتانیا ارائه خدمات به مشتریان سایپا در طرح "جمعه‌های پاییز" پاترول نیسمو؛ خودرویی 4 ساله که همچنان رقبا را به چالش می کشاند! +عکس ایساکو همچنان در حال مقابله با ورود قطعات تقلبی به بازار است شماره گذاری خودروهای رنو بلامانع است + سند ساندرو، ساندرو استپ وی و ال90 جدید رونمایی شد+ عکس خدمات پس از فروش گروه بهمن تخفیفات ویژه در طرح پاییزه ارائه می کند عرضه 9 محصول جدید در 5 سال آینده گروه بهمن جایگاه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد یازده سال در صدر خدمات پس از فروش خودرو کشور کسب رتبه 2 و مقام پنجم برای شرکت خدمات پس از فروش ام وی ام رنو آرکانا/ اولین کراس اور کوپه اروپا ماکسیما 2021 و معرفی یک نسخه ویژه+عکس برترشدن خدمات بهمن برای ما اول راه است آخرین سنگر نیسان در چین اختتامیه ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو مدیران خودرو برای سومین بار متوالی رتبه نخست رضایت مشتریات از خدمات فروش را کسب کرد صدور اوراق بدهی نیسان صدرنشینی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو یازده ساله شد رکوردی تازه برای نیسان لیف رونمایی از نسل جدید ساندرو تولید نیسان قشقایی به تعویق افتاد ابتکار انقلابی در نیسان مسیر پردست‌انداز خدمات پس از فروش وارداتی‌ها داستر با قلب جدید از رقبا پیشی گرفت نیسان و هوندا ادغام می شوند بزرگ‌ترین زیان نیسان از 1977 بهبود عملکرد مالی نیسان کوتاهی نمایندگی‌های خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش خوردو سنترا 2020؛ سدان اقتصادی با ویژگی های برتر از نیسان +تصاویر کاهش تولید در نیسان لوگو جدید نیسان را ببینید معرفی شاسی بلندی که 300 مایل برد دارد خودروی الکتریکی نیسان با نام «آریا» رونمایی شد تلاش مضاعف ایساکو در راستای حفظ سلامت مشتریان و کارکنان رشد فروش نیسان در چین ژاپن دست‌ از سر مدیرعامل سابق نیسان برنمی‌دارد امید نیسان به بازار استرالیا امید نیسان به بازار خودروی ژاپن یک رسوایی دیگر برای خودروهای رنو و نیسان! کاهش تولید نیسان بازگشایی نیسان در بریتانیا رنو بسته نجات 5 میلیارد یورویی دریافت می‌کند فراخوان میلیونی نیسان به علت نقص صندوق عقب 8 پیشرانه برتر نیسان؛ از مهندسی ژاپنی تا انتخابی برتر برای حرفه ای ها +تصاویر رنو 15 هزار نفر از کارکنان خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند کرونا 6.2 میلیارد دلار به شرکت نیسان ژاپن ضرر زد نیسان از اسپانیا می‌رود! ادغام مجدد رنو و نیسان برای فرار از بحران کرونا شرکت خودروسازی رنو ممکن است نابود شود شرکت ژاپنی نیسان 20 هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند ایساکو در تعطیلات عید سعید فطر، همچنان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل 2004 نیسان کیکس ایی-پاور 2021 معرفی شد+تصاویر نیسان 2.8 میلیارد دلار هزینه های خود را کاهش می دهد شاسی بلند 18 هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر طرح جدید تبدیل محصولات رنو از سوی پارس خودرو اعلام شد دو پیشنهاد جدید سایپا به خریداران رنو و برلیانس با 670 درصد سود گروه بهمن در خدمات فروش خودروهای سنگین برتر شد بهمن موتور مقام اول خدمات فروش سال 98 شد طرح تبدیل تعهدات معوق خانواده رنو شرکت سایپا به کوییک R برنامه نیسان برای خروج از اروپا و تمرکز بر آمریکا، چین و ژاپن ایساکو مهلت بازپرداخت مطالبات خود را به تعویق انداخت خودروسازی نیسان دفاتر مرکزی خود در سراسر جهان را تعطیل می‌کند آغاز به‌کار محدود کارخانه‌های نیسان‌موتورز در ژاپن ارائه خدمات نوآورانه ، افزایش سهم بازار قطعات وجلب رضایت مشتریان افزایش پاسخ‌گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا تعویق عرضه فیس‌لیفت نیسان Kicks چالش‌های بی‌پایان نیسان موج بیکاری کارگران در صنعت خودروسازی سقوط 45 درصدی فروش نیسان ژاپن در چین گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد اولویت شرکت ایساکو همچنان ارائه خدمات در محل مشتریان است ادامه تعطیلی نیسان در بریتانیا نگاهی به رنو کولیوس مدل 2020 مقایسه خودرو رنو کپچر با تویوتا کرولا تعطیلی کارخانه‌های رنو در فرانسه خدمات پس از فروش ایران خودرو درب منازل انجام می‌شود آسیب نیسان از شیوع کرونا تمهیدات گروه صنعتی آمیکو برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت کارکنان ایران خودرو خدمات پس از فروش را به در منازل مشتریان برد "مورفوز " عجیب ترین ماجراجویی کمپانی رنو خودروی برقی شاسی بلند رنو با برد 700 کیلومتر خدمات فروش ایران خودرو از فردا غیرحضوری ارایه می‌شود چوب حراج رنو بر نمایندگی‌ها هوای "بهمن" با حداکثر رضایت مشتریان بهاری شد تمدید تعطیلی رنو و پژو در چین ادامه تعلیق فعالیت نیسان و هوندا ماموریت غیر ممکن در نیسان حراج یک نمونه کلکسیونی از نیسان سقوط بی‌سابقه سهام نیسان خروج از ایران برای رنو فرانسه گران تمام شد! خروج از بازار ایران اولین کاهش سود رنو در 10 سال گذشته را رقم زد لالایی مخصوص پخش در خودروهای برقی ساخته شد کرونا تولید خودروهای رنو را مختل کرد! لوکا دِ مئو مدیرعامل رنو شد این بازیگران بزرگ! خودروساز‌ها پس از خروج رنو و برلیانس چه کردند؟ تولید محدود رنو برای پاسخ به تعهدات معوق آغاز شد آمار فعالیت‌های پارس‌خودرو در دی 98 احتمال فروپاشی رنو-نیسان رد شد قیمت انواع خودروهای داخلی کارکرده مدل رنو در بازار آزاد 2019 سال خوبی برای نیسان در آمریکا نبود برادر کوچکتر داستر نامگذاری شد چالش مشتریان با خدمات پس از فروش خودرو آیا ژاپنی‌ها خودشان کارلوس گون را فراری داده‌اند؟ تامین قطعات محصولات مدیران خودرو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد رئیس سابق نیسان از ژاپن به لبنان گریخت جشنواره فروش زمستانه 4مدل نیسان در خوزستان+جدول برگ برنده نیسان در اروپا رندرهای ابرخودرو نیسان GT-R منتشر شد وعده جانسون در حمایت از نیسان رشد 6درصدی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول نگاهی به محصول جدید نیسان " آریا " برگ برنده نیسان در اروپا توافق نیسان، رنو و میتسوبیشی ژاپن برای تشکیل یک واحد تحقیق و توسعه مشترک بررسی فنی نیسان سنترا + مشخصات یک اتاق رؤیایی خودکفایی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تولید ابزار مخصوص خودروی 2020 Sentra، اتومبیل زیبا و پیشرفته نیسان نیسان به عرضه خودروهای پیکاپ برقی می‌اندیشد فراخوان نیسان برای 394 هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی افزایش مشروط 100 هزار تومانی قیمت لاستیک نیسان و وانت‌بار تولیدات «رنو» 57درصد کاهش یافت! طرح تبدیل ساندرو اتوماتیک به سراتو ویژه آبان 98 سامورایی آمریکایی بازگشت از مرگ در کمتر از 30 سال! چشم امید رنو به نیسان بررسی خودرو نیسان پاترول 2020 با تغییرات ظاهری گسترده + مشخصات گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد تفاوت 50 میلیونی رنو پارس تندر در بازار و کارخانه + جدول قیمت فروش «رنو» کاهش یافت! قیمت خودروهای نیسان در بازار (3 آبان 98) + جدول مدل 2020 خودروی نیسان Titan XD قدرتمند از گذشته + تصاویر رنو در سراشیبی کاهش سود رنو مدیرعامل خود را برکنار کرد قیمت خودرو رنو وارداتی در بازار تهران +جدول رنو مدیر ارشد اجرایی خود را برکنار کرد قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول رتبه اول خدمات پس از فروش خودروهای سنگین به ماموت دیزل رسید فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا آغاز شد رونمایی از نیسان پاترول 2020 کذیب خروج نیسان از کره‌جنوبی 10 خودروی پرفروش فرانسه 100 خودروی برتر 2019 در بازار چین برخورد کامیون با نیسان در جاده نهاوند دو کشته داشت سومین فراخوان جایگزینی خودروهای سایپا صادر شد قیمت پرفروش‌ترین خودروهای روسی به پول ایران چقدر است؟ رنو و پژو با چشم گریان از ایران رفتند شرایط فروش جدید اقساطی خودروهای سایپا اعلام شد بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش ایران خودرو خودروی شاسی‌بلند برقی جدید در راه است! معرفی کراس‌اوور الکتریکی نیسان با شتاب صفر تا صد کمتر از 5 ثانیه طرح اولیه نیسان از صندلی خودرو مخصوص بازی های رایانه ای قیمت محصولات پارس خودرو در بازار 22 شهریور رد مذاکرات ادغام رنو و فیات رازهای رنو در ایران قربانی جدید فساد در نیسان «رنوی ایرانی» به روسیه رفت خودروهای روسی به ایران می‌آیند معاون نیسان استعفا می‌کند خروج نیسان از کره یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران برگزار شد سربازآن‌کهنه‌کار نمایندگی‌های منتخب ایران‌خودرو جمعه‌ها باز است قیمت خودرو رنو تولید داخل در بازار + جدول مروری بر بهترین مدل خودروهای نیسان موتورز نیسان توپ گلف خودران ساخت بررسی فنی رنو ساندرو + مشخصات قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو سایپا محصولات رنو، برلیانس و آریو را تحویل نخواهد داد پسرک بی‌آلایش رنو بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر 2019 آقای سامورایی، بعد از باشگاه! فروش فوری کامیونت نیسان آغاز می شود کاهش 11درصدی تأمین قطعات خودرو در شبکه خدمات پس از فروش برند آسیایی در اروپا اول شد لادا بعد از نیم‌قرن به ایران بازگشت مقام نخست در بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان از آن شرکت مدیران خودرو گردید احتمال از‌سرگیری مذاکرات رنو و فیات چرا رتبه اول خدمات پس از فروش سال 97 به ایساکو رسید؟ قیمت خودرو رنو تولید داخل در بازار جدیدترین قیمت محصولات پارس خودرو + جدول فهرست خودروهای پرفروش روسیه منتشر شد بهبود یک و نیم درصدی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو شفاف‌سازی ISQI در مورد حاشیه‌های ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو رنو پارس تندر 127 میلیون تومان شد آغاز جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال 2019 حرکت نیسان در جاده بحران کاهش شدید سود شرکت رنو در 6 ماهه اول 2019 نیسان 12500 کارگر خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند کدام شرکت واقعا مقام اول خدمات پس از فروش را به دست آورد؟ نیسان ژاپن 10 هزار نیروی کار خود را اخراج می‌کند سایپایدک، برترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو کشور رتبه‌بندی بازیگران خدمات پس‌از فروش خودرو تبدیل محصولات رنو و برلیانس با سراتو به تعداد محدود کابوسی که به سراغ خودروسازان فرانسوی آمد رنو با خروج از ایران، زیان مالی بسیاری متحمل شد خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند تقدیر رنو فرانسه از پارس خودرو برنامه های جدید رایان سایپا در حوزه های صادراتی و خدمات پس از فروش قرارداد خودروسازی رنو و پژو با دانشگاه امیرکبیر به علت تحریم‌ها منتفی شد پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه شکل و شمایل رنو کپچر 2020 خودروی برقی پر فروش در آلمان تولید خودروهای رنو در ایران با موتور داخلی EF7 ؟ تاکید مکرون بر تقویت اتحاد رنو-نیسان مقایسه پنج کشنده اروپایی مناسب برای کاربری کمپرسی معرفی نیسان مورانو جدید 2019 لادای روسیه در راه ایران است؟ رقابت خانه به خانه شرکت رنو دیگر شریک راهبردی خودروسازان ایرانی نخواهد بود فناوری جدید نیسان رانندگی را بهتر می کند فرانسه آماده کاهش سهام دولتی برای افزایش همکاری رنو با نیسان است 10 خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید چالش‌ها و فرصت‌های ادغام احتمالی رنو و فیات‌کرایسلر 50سال با گودزیلا خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرد بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ مدیران خودرو ، رتبه نخست در خدمات فروش شروط فرانسه برای ادغام رنو و فیات‌کرایسلر نسل کاملاً جدید نیسان وِرسا معرفی شد ادغام رنو فرانسه با دو شرکت ژاپنی فیات کرایسلر درحال مذاکره برای ادغام با رنو است خودروهای الکتریکی از 200 سال پیش وجود داشتند! بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو فناوری خودران نیسان آپدیت می شود پنجاه سال با فرزند آفتاب طرح احتمالی رنو ساندرو استپ‌وی 2025 بررسی فنی رنو پارس تندر+ قیمت تداوم بحران در نیسان خداحافظی تدریجی با رنو بی‌میلی لادا برای حضور در ایران خروج اجباری از ایران یکی از دلایل کاهش فروش شرکت رنو اعلام شد کاهش پیش‌بینی سوددهی نیسان همکاری دایملر و رنو-نیسان در پایان راه فراخوان پارس خودرو برای مشتریان خودروهای رنو پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان نخستین خودروی برقی رنو برای چین کاهش فروش فورد و نیسان در اروپا نقص فنی سیستم ترمز خودکار نیسان برطرف می‌شود سقوط 40درصدی تولید خودرو در ایران سیبا موتور مقام اول و بهمن دیزل مقام دوم خدمات فروش در سال 97 را کسب کردند بهمن موتور مقام دوم خدمات فروش در سال 97 را از آن خود کرد رای سهامداران نیسان به اخراج گون مدیرعامل پیشین رنو-نیسان دوباره دستگیر شد بررسی خودرو رنو ساندرو رکورد فروش 400 هزار دستگاه به کدام خودروی برقی رسید؟ 12 مصدوم حاصل واژگونی نیسان در هندیجان ویراژ «رنو» و «پژو» در بورس های کالایی جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو از فردا آغاز می شود جزئیات طرح ارائه خدمات پس از فروش به خودروها در ایام نوروز برای دومین بار متوالی ، بیشترین رضایت مشتری برای مدیران خودرو بدست آمد تولید رنو دوباره در ایران آغاز می‌شود وعده 9 ماهه سایپا به مشتریان ساندرو خریداران ساندرو و ال 90 بخوانند+ بخشنامه "آی ام کیو" خودروی جدید نیسان قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار خودروسازی روس‌ها در ایران عملیاتی می‌شود؟ کدام خودروساز ایرانی با روس‌ها مذاکره کرد؟ کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر دادگاه ژاپن با ضمانت 8.9 میلیون دلاری برای آزادی مدیر عامل سابق رنو موافقت کرد وضعیت خدمات پس از فروش عرضه کنندگان خودرو پس از تحریم طرح جدید تبدیل محصولات رنو اجرا می‌شود نیسان لیف E پلاس در CES 2019 به نمایش گذاشته شد ایران‌خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد گزارش تصویری از تحویل خودروهای نگین خودرو نخستین سری از تعهدات نگین خودرو این هفته تحویل می شود احتمال تولید لادا در ایران «لادا»های جدید روسی مترصد ورود به ایران فراخوان 86 هزار نیسان مورانو سبد محصولات مدیران خودرو، پاسخگوی مشتریان 4 پیشنهاد سایپا برای خریداران محصولات رنو احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان خدمات ‌پس ‌از‌ فروش مطمئن، نقطه اتکا مشتریان قیمت انواع رنو دست دوم تولید داخل در بازار +جدول نیسان تخمین سود سالانه فروش محصولاتش را کاهش داد رنو تلیسمان در بازار چند؟ بار مسئولیت‌های معوق رنو برگردن کیست؟ لیست قیمت حاشیه بازار خودروهای سایپا و پارس خودرو پث‌فایندر 2019 مدل سفارشی نیسان +عکس خودرو‌های 100 میلیون تومانی در بازار + جدول بریگزیت بر تولید خودروهای نیسان موتورز هم تاثیر گذاشت خودروساز ژاپنی طرح جدید تولید در انگلیس را لغو کرد گون مدیران نیسان را به توطئه متهم کرد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 9 بهمن 97 رشد تیراژ محصولات رنو در ایران تداوم صدرنشینی فولکس در فروش به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم سومین مرکز تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک آغاز به کار کرد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 6 بهمن 97 رنو پارس تندر را بشناسید هدف گروه سایپا جلب رضایت مشتریان و پاسخ به تعهدات خود است ارائه خدمات پس از فروش به سازمان ها قیمت انواع محصولات پارس خودرو 30 دی 97 فروش 101 دستگاه خودرو رنو به ایران در سال 2018 خودروی مرموز IMs نیسان قیمت انواع محصولات پارس خودرو 24 دی 97 وفاداری مشتریان به نمایندگی های خدمات پس از فروش در ایران بحران مدیریتی نیسان وارد فاز جدید شد قیمت جدید محصولات رنو و برلیانس اعلام شد خط‌ و نشان نیسان در بازار برقی‌ها جمعه‌های طلایی پرشیا خودرو برای رفاه علاقه‌مندان و خریداران BMW و MINI رئیس سابق نیسان در اولین جلسه دادگاه خود را بیگناه دانست کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ پاسخ خودروسازی سایپا به یک گزارش تولید جهانی خودرو در سراشیبی سقوط پای عربستان به پرونده موسوم به نیسان باز شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 5 دی 97 تست دوام رنگ در محفظه خورشیدی نیسان قیمت انواع محصولات پارس خودرو 2 دی 97 مقصر مشکلات صنعت خودرو کیست؟ رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت نسخه شفابخش برای آشفته بازار خودرو خودروهای 500میلیونی تا 1میلیاردی بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو 29 آذر 97 دیدار روسای نیسان و رنو در بحران موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها قیمت انواع محصولات پارس خودرو 28 آذر 97 شرکت مدیران خودرو ( ام وی ام-چری ) رتبه نخست SSI را بدست آورد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 26 آذر 97 نیسان به‌دنبال جایگزین گون معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی پذیرش خودرو در شیفت عصر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو نیسان خودرویی با ارزش 1.1 میلیون دلار تولید می‌کند +تصاویر بازار وام 7 میلیونی خرید خودرو راکد شد همکاری نیسان و رنو در پرونده گون قیمت انواع محصولات پارس خودرو 21 آذر 97 تخفیف های ویژه در جشن خدمات یلدایی پرشیاخودرو رییس پیشین شرکت نیسان دوباره بازداشت شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 19 آذر 97 24مجروح در واژگونی نیسان فراخوان هزاران خودروی نیسان در ژاپن نیسان با رسوایی تازه‌ای روبرو شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 14 آذر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 13 آذر 97 مشکلات خدمات پس از فروش در جلسه مشترک با معاون وزیر صنعت بررسی می شود درس عبرت ژاپن از مدیریت نیسان قیمت انواع محصولات پارس خودرو 10 آذر 97 درگیری ژاپن و فرانسه بر سر شرکت خودروسازی رنو_نیسان نیسان صفر چند؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 6 آذر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 5 آذر 97 نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو در دسترس قرار گرفت خرید خودرو فرانسوی چقدر هزینه دارد؟ عکس های لو رفته از نیسان مورانو 2019 تصادف نیسان با اتوبوس در محور کرج-قزوین قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول رییس نیسان برکنار شد افول ابرقهرمان صنعت خودرو نیسان صفر چند؟ رنو نیسان در آستانه فروپاشی! دریافت پراید به جای خودروی ثبت نامی از سایپا اختیاری است کارلوس گون اخراج و دستگیر شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 28 آبان 97 رنو صفر چند؟ تایر ایرانی وارد چرخه تولید رنو و پژو شد جایگزینی خودروهای خانواده رنو با گروه ایکس 100 و ایکس 200 کاملا اختیاری است نمره مشتریان به کیفیت خودروها تعیین تکلیف ساندروهای پیش فروش شده از زبان مدیرعامل سایپا نیسان صفر چند؟ رنو صفر چند؟ شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مسیر آموزش های تخصصی فنی کاهش قیمت ساندرو اتوماتیک ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا رنو صفر چند؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 12 آبان 97 نحوه رسیدگی به شکایات خدمات پس از فروش خودرو‌های وارداتی قیمت انواع محصولات پارس خودرو 9 آبان 97 حفظ میراث رنو از مسیر داخلی‌سازی تولید محصولات رنو متوقف نمی شود خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ رنو صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 4 آبان 97 جدیدترین پاترول‌های نیسان به غرب آسیا می آید قیمت انواع محصولات پارس خودرو 2 آبان 97 خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی رنو صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ روند ادامه دار کاهش قیمت ساندرو قیمت انواع محصولات پارس خودرو 21 مهر 97 ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ آخرین قیمت بازار انواع تندر90 و ساندرو قیمت انواع محصولات پارس خودرو 18 مهر 97 مرحله دوم بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور، از فردا برگزار می‌شود دفتر منطقه ای آذربایجان، رتبه نخست مشتری مداری را کسب کرد قیمت انواع محصولات پارس خودرو 16 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 15 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 14 مهر 97 قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول ساخت رنو در ساوه با برداشته شدن تحریم‌ها تامین قطعات رنو امکان‌پذیر نیست آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو رنو داستر 2018 را بشناسید نیسان صفر چند؟ طرح مفهومی خودرو جدید رنو رونمایی شد پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودرو‌های دهه 70 در ایران جدیدترین قیمت خودروهای رنو در بازار قیمت انواع محصولات پارس خودرو 9 مهر 97 رمزگشایی تغییر رفتار رنو در ایران قیمت انواع محصولات پارس خودرو 8 مهر 97 تحویل بیش از 27 هزار دستگاه خودرو از خانواده رنو خودروی جدید نیسان عابران را می بیند و ترمز می کند نیسان صفر چند؟ جدیدترین محصول نیسان تحویل خودروهای خریداری شده با ارز دولتی به مشتریان توسط نگین خودرو راز متفاوت بودن «رنو» در بازار خودرو قیمت انواع محصولات پارس خودرو5 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 4 مهر 97 قیمت انواع محصولات پارس خودرو 3 مهر 97 نیسان در آمریکا فراخوان داد نیسان صفر چند؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو31 شهریور 97 اندرویدی شدن خودروهای نیسان و رنو فروش رنو در ایران نصف شد مظنه خودرو‌های دو در چقدر است؟ اتاق رویاها رصدخانه سیار طراحی شد تجهیز خودروهای گروه رنو- نیسان به سیستم‌عامل اندروید قیمت انواع محصولات پارس خودرو 26 شهریور 97 خودروهای 70 تا 100 میلیون تومانی بازار کدامند؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو 25 شهریور 97 ارزانترین و گرانترین خودروهای رنو در بازار ایران را چند بخریم؟ قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ نقاب تازه هم‌آوای قاجاری رنو! قیمت انواع محصولات پارس خودرو 21 شهریور 97 رنو صفر چند؟ با 50 تا 100 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟ رنو صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد رنو صفر چند؟ با 90 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ خودروساز روس طرح اولیه خودروی جوان پسند را رونمایی کرد نظارت بر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو با هدف افزایش رضایت مشتریان سیاست ممنوعیت واردات خودرو اشتباه است؛ واردات خودرو باید مدیریت شود نه ممنوع ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، دغدغه شرکت ایساکو نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان اردبیل، ایستگاه آخر بازدید تابستانی مدیران ارشد خدمات پس از فروش ایران خودرو روند توسعه محصول مدیران خودرو، رمز وفادارسازی مشتریان دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو بازنگری می‌شود اولین اخبار منتشر شده از جدیدترین محصول رنو؛ راز رنو فاش شد طرح ویژه خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا رضایتمندی مشتریان در سراشیبی تحریم تولید تندر-90 در کما تحویل خودروهای رنو در هفته‌های آتی ارز مورد نیاز تولید خودرو تأمین می‌شود نقاط اثر تحریم در صنعت خودرو معرفی 3 خودرو‌ دهه نودی که برای دریفت مناسب هستند داستر بزرگتر نخواهد شد فروش رنو فرانسه به ایران نصف شد مخالفان «قرارداد رنو» چه پاسخی دارند؟ "تاخیر در تحویل" داد مشتریان خودرو را درآورد! شوک بزرگ به فرمول 1 دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش برگزار شد ارتقای سطح خدمات غیرحضوری ایران خودرو به مشتریان ساندرو اتوماتیک 5 میلیون تومان ارزان شد عبدل مدیر عامل رنو پارس شد نیسان ایکس-تریل 2018 را بشناسید پیغام مهم رنو به خودروسازان ایرانی مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو با پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود استقبال تایلند از خودروهای برقی مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین مهدکودک سیار رنو برای کودکان زلزله زده کرمانشاه کارشناسی فنی خودروهای کار کرده در تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو محبوبیت خودروهای روسی در کشورهای اروپایی دلایل نارضایتی مشتریان از خدمات خودرویی اعلام شد ورود نیسان جوک به باشگاه میلیونی‌ها دستورالعمل فعالیت امدادخودروها به وزارت صنعت ارسال شد فروش رنو در ایران 10 درصد کاهش یافت مکاتبه نگین خودرو با سازمان حمایت+ تصویر نامه تلفن‌های جدید تعمیرگاه مرکزی غرب نگین خودرو اعلام شد خودرو نیسان مخصوص مسافرت اینجا هوای ب ام و شما را دارند ساده، زیبا، کاربردی؛ نگاهی به طراحی داخلی رنو تلیسمان تکذیب توقف تولید محصولات رنو در ایران خودرو خدمات پس از فروش سایپا دیزل 2 ستاره شد ساندرو اتوماتیک 2.5 میلیون تومان ارزان شد خدمات پس از فروش ایران خودرو اول شد ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال 1396 تولید داستر و ساندرو در ایران قطعی شد نتایج ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی منتشر شد خدمات رسانی به مالکین خودروهای جیلی رشد شاخص های کیفیت، رضایت از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست ها شاهکار جدید نیسان در طراحی خودرو تولید محصولات رنو در ایران ادامه دارد خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی تا 10 سال آینده ارائه می‌شود در تاخیر واگذاری بن رو به ایدرو دستی در کار نیست فروش رنو فرانسه به ایران 2 درصد کاهش یافت خودروسازان فرانسوی در تهران چهره اسپرت کراس‌اوور‌های رنو در راه روسیه سایپا شبکه فروش محصولات خود را متحول می‌کند گفت و گوی نماینده و مشتریان ایران خودرو با مدیران خدمات پس از فروش رنو داستر؛ این یک 4*4 واقعی است تکذیب فروش نیسان به رنو مگان "بعنوان سومین لژیونر رنو" برای رقابت در ایران آماده می شود همکاری تولیدکنندگان تایر با رنو ادامه می یابد شعبه جدید نیسان در سعادت آباد افتتاح شد تصمیم رنو اثرات مثبتی دارد تصمیم شجاعانه سهامداران رنو در مقابل تحریم های آمریکا چهره جذاب تر برای کراس اوور پرفروش رنو رونمایی نگین خودرو از شرایط فروش مشارکتی محصولات رنو شرایط فروش مشارکتی نقدی و اعتباری محصولات رنو سایپا تحویل تندر 90 به جای ساندرو را تکذیب کرد نمایندگی‌های رتبه 4 از شبکه خدمات پس از فروش خودرو حذف شدند ارائه خدمات آنلاین در ارتقای رضایت مشتریان موثر است جلسه اضطراری کمیسیون صنایع برای بررسی قرار داد «رنو و پژو » کاهش حجم بازار خودروهای وارداتی در سال 1397 شعب و عاملیت های نگین خودرو، در جمع 100 نماینده برتر رنو 2017 رنو ، نیسان و میتسوبیشی باهم ادغام نمی‌شوند اولین خودروهای ساخت رنو (+عکس) آغاز «طرح قدر» شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد نگاهی به محصولات تولید محدود روز‌های اخیر کاهش میزان تولیدات شرکت خودروسازی نیسان در آمریکا رامتین اسماعیلی رفت ، داوود منصوری جانشینش شد جابجایی‌های غول آسا شعار "اول مشتری" راه دستیابی به برتری در رقابت است نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران،رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد مرکز آزمایش اختصاصی رنو و تویوتا در تهران افتتاح شد خودروسازان فرانسوی در ایران ماندنی شدند قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول رُخ تازه شاسی‌بلند محبوب رنو 7 دهه، 7‌خودرو خدمات در محل مشتری، حلقه طلایی زنجیره ارزش نگین خودرو توان تامین کنندگان رنو برای داخلی سازی صد درصدی قراردادهای جدید شرکت‌های فرانسوی با رعایت منافع مشترک منعقد شده است فرانسه تحریم‌های آمریکا علیه ایران را پس می‌زند شرایط فروش نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 با قیمت قطعی اعلام شد پارس خودرو نماینده انحصاری محصولات نیسان در ایران است تلاش فرانسه برای حفظ منافع خود در ایران فروش رنو تلیسمان با شرایط فروش اقساطی، هدیه خرید نقدی و سود مشارکت گزارش تصویری مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل نیو فیس 2018 شرایط فروش اقساطی تسهیل شده برای خودروهای نیسان در راه است ایکس‌تریل نیوفیس 2018 هوشمندتر از قبل آمد به دنبال تولید خودروهای نیسان با همکاری پارس خودرو هستیم دُم‌بُریده‌های بازار نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 رونمایی شد + امکانات و مشخصات فنی با نیسان ایکس تریل نیوفیس 2018 هوشمند برانید افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو ارتباط مستقیم مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با مشتریان و نمایندگی‌ها ایران هشتمین بازار بزرگ رنو فرانسه در جهان شناخته شد + جدول رنو کپچر؛ محصول اروپا برای بازارهای جهانی بازدید مدیرعامل شرکت گلرنگ ترابر از نمایشگاه رنو نیسان ایکس تریل فیس لیفت را با تسهیلات 144 میلیون تومانی بخرید خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان رنو کلیو 2019 یک سوپر مینی پیشرفته با سطح 2 رانندگی خودکار خواهد بود یک نیسان الکتریکی برای چینی ها قیمت رسمی نیسان ایکس تریل 2018 در ایران اعلام شد استقبال از شاسی‌بلند جدید لادا در روسیه شرایط فروش جدید نگین خودرو با قیمت قطعی و تخفیف ویژه امضاهای طلایی دستاورد قیمت گذاری دستوری بررسی تفاوت های شاسی بلند نیسان، ایکس-تریل فیس لیفت و مدل قبلی آن در آستانه ورود این مدل به بازار ساندرو 4 میلیون و 700 هزار تومان گران شد ارتقاء کیفی خدمات باید برای تمام مشتریان ملموس باشد "ساندرو اتوماتیک" یک میلیون تومان گران شد+ جدول پژو، درصدد حذف 208 سه در (+عکس) افتتاح نمایندگی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در چابهار معرفی 5 هاچ‌بک 50 میلیون تومانی در بازار ایران سوزوکی 12میلیون و ساندرو 2.5 میلیون تومان گران شد+جدول قیمت خودرو در پی التهابات بازار ارز ، خودروی ساندرو کمیاب شد! افزایش رضایتمندی مشتریان از امداد نوروزی ایران خودرو فروش بهاری خودروهای نیسان آغاز شد ویترین برقی نیسان در پکن قیمت جدید نیسان ایکس تریل در ایران اعلام شد فروش با قیمت قطعی رنو کولئوس و تلیسمان متوقف شد راه‌اندازی "شرکت رنو " از برنامه‌های اولویت‌دار شهرستان ساوه است راه اندازی واحد های سیار ارائه خدمات فنی و آپشن توسط رامک یدک قیمت جدید نیسان جوک در ایران اعلام شد وقایع نگاری صنعت و بازار خودرو 96 هشدار برای کمری و آکورد نخستین محصول پسابرجامی رنو تابستان امسال در ساوه تولید می شود مظلومان بازار خدمات پس از فروش ایران خودرو به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر +عکس سال نو خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در کرمانشاه تحویل شد ارائه خدمات نوروزی شرکت جهان نوین آریا خدمات نگین خودرو در ایام عید تعطیل نیست تولید خودروی برقی شاسی بلند با برد 600 کیلومتر تصویر بازار خودرو در سال 97 هیچ اجباری برای دریافت کارت امدادخودروها وجود ندارد مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / آذر 1396 مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / تیر 1396 تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود صادرات قطعه به رنو فرانسه نیسان در بین 3 برند اول واردات به کشور ایران خودرو نشان درخشان سبز رنو را دریافت کرد خرید رنو کولئوس با 120 میلیون تومان پیش پرداخت پایان جشنواره تحویل فوری نگین خودرو جدیدترین نمایندگی نگین خودرو در غرب تهران افتتاح شد پرفروش ترین EV اروپا، سریع‌تر می‌شود ملاقات با تایوانی های هوشمند بررسی تفاوت های پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان، ایکس-تریل 2018 و مدل قبلی آن قرارداد با رنو بر اساس منافع دو طرف منعقد شده است گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو تکامل پرفروش ترین EV دنیا کسب گواهینامه و تندیس پنجمین دوره رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران توسط نماینده رسمی نیسان در ایران بعنوان تنها شرکت در صنعت خودرو رنو حامی نمایشگاه لوور در تهران تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش خودرو توسط نماینده رسمی نیسان در ایران برای دومین بار متوالی رنو مگان جدید نیمه اول 97 روانه بازار می شود رشد 18 درصدی فروش رنو فرانسه به ایران در نخستین ماه 2018 استقبال بالای اهوازی‌ها از خودروهای نگین خودرو در منطقه آزاد اروند نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا سایپایدک تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرد آیا کپچر جدید به بازار ایران می آید؟ پیش‌فروش نوروزی محصولات پارس خودرو آغاز شد ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار با موتورهای رنو نتایج بهتری می‌گیریم رکورد فروش اینترنتی خودرو در ایران شکسته شد جشن فارغ التحصیلی اولین دوره R-SCHOOL رنو در ایران برگزار شد انتقال رنو به استان مرکزی قطعی شد آغاز پیش فروش ساندرو استپ وی از فردا قراردادهای جدید خودرویی به کجا رسید؟ عرضه مدل فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل 2018 به‌زودی در ایران + قیمت جشنواره فرصت بهاری رنو آغاز شد «بن‌رو» به رنو واگذار شد مدیرعامل رنو پارس پیشنهاد افزایش قیمت داد نیسان ایکس‌تریل، رتبه نخست کیفیت را از آن خود کرد ارزان‌فروش‌های موفق در صنعت خودرو مدیرعامل رنوپارس: کلید موفقیت صنعت خودرو، رقابت پذیری قطعه سازان است جهان نوین آریا، به استقبال طرح کاهش تعرفه خودرو رفت هشدار خودروسازان ژاپنی‌ در باره برگزیت کاندیدای جانشینی کارلوس گون در رنو مشخص شد مشتریان نگین خودرو از تغییر در تعرفه واردات متضرر نخواهند شد افتتاح مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز 322 گودرزی مدیران خودرو تمام تعهدات نگین خودرو سر وقت به مشتریان تحویل خواهد شد دور دنیا در 10 ماه با خودرو لادای روسی+عکس چهار نیسان برقی در راه کسب رتبه اول رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان در ایران «بن‌رو» در آستانه واگذاری به رنو کارلوس گون مدیرعامل باقی می‌ماند مدیرعامل رنو پارس: با قدرت در ایران می‌مانیم اولین خودروی ساخته شده توسط رنو (+عکس) تداوم روند صعودی رضایت مشتریان ایران خودرو از خدمات پس از فروش قرارداد رنو و ایدرو به کجا رسید؟ سامورایی‌های قد بلند به گلستان رسیدند رونمایی از سدان محبوب رنو در نمایشگاه گلستان ؛گرگانی‌ها به مگان خوش‌آمد گفتند نماینده نگین خودرو در استان گلستان: تاثیر ویژه نمایشگاه در حوزه برندینگ خودرو گلستان رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد هشدار نگین خودرو به خریداران محصولات رنو رنو- نیسان؛ رکورددار فروش سرپرست مارکتینگ نگین خودرو:نمایشگاه خودرو گرگان یکی از نمایشگاه های خوب پایان سال کشور نگین های رنو در اصفهان درخشیدند گزارش تصویری از برپایی اولین دوره جشنواره عکس و کارتون خودرونما کاهش ادامه‌دار رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو حضور قدرتمند نگین خودرو در نصف جهان گزارش تصویری از حضور نگین خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان گزارش تصویری از رونمایی نسل جدید رنو مگان آغاز فروش محصولات پارس خودرو با مدل 97 15 سال طراحی نیسان در اروپا آغاز به کار جدیدترین و مجهزترین مرکز آموزش نگین خودرو سبقت فروش اتحاد فرانسوی- ژاپنی از آلمانی کهنه‌کار رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس) خودروی آینده اینفینیتی را ببینید ارتقای کیفی صنعت قطعه سازی کشور با حضور رنو محقق شد رشد صادرات قطعات خودرو دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه: رابطه رنو و قطعه سازان ایرانی برد- برد است از قدرت‌نمایی رنو تا بازگشت سانتافه به صدر جدول راه اندازی مجهزترین انبار قطعات یدکی خودرو توسط نگین خودرو تغییر ماموریت رنوپارس پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش رنو در ایران موفق ترین سال حضور خود را گذراند ایران هشتیمن بازار رنو شد تولید انبوه نیسان‌های خودران تا 2021 اصرار رنو بر «بن‌رو» رنو رکورد فروش جهانی خود را شکست نگین سرویس، همان امداد نیست! تمام تلاش ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو در غرب تهران افتتاح شد آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان با 120میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ نیسان لیف؛ پر فروش ترین خودروی تمام برقی در جهان نیسان 2018 Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان «مجهز و پیشرفته ترین تعمیرگاه ایران برای مشتریان رنو افتتاح می شود» شرایط جدید پیش فروش ساندرو اعلام شد شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش اعلام شد تاکید نماینده مردم ساوه و زرندیه بر سرمایه گذاری رنوی فرانسه در استان مرکزی شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور باید توسعه یابد مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو به زودی افتتاح می شود سرمایه‌گذاری رنو-نیسان-میتسوبیشی در استارت‌آپ‌ها رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو بهبود یافت آزمایش زویی در هند داستان طراحی مبتکرانه نیسان جوک 10 خودروی پرفروش اروپا در سال2017 +عکس خودروها در آینده ذهن راننده را می‌خوانند جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری پرفروش‌ترین خودروهای 2017 خدمات پس از فروش با کیفیت و مصرف سوخت پایین برگ برنده فوسو نگاهی به دلایل نارضایتی‌ها از عرضه‌کنندگان خودرو واردات خودرو به کشور در دست محصولات رنو دورنمای خودروهای ارزان رنو بیش از 90نمایندگی ایساکو برای ارائه خدمات به «اچ30 کراس» تخصصی شدند ارزان‌قیمت‌ترین پیکاپ آمریکا، در ایستگاه 2018 برنامه جبرانی برای تاخیر در ساخت خودروهای فرانسوی وجود دارد تشریح برنامه های رنو پارس در ایران اولین تاکسی رباتی نیسان در راه است مسیر موفقیت کارمانیا در حوزه خدمات پس از فروش مخالفت با قرارداد منتشر نشده رنو قرارداد ایدرو با شرکت رنو طبق برنامه در مرحله ثبت شرکت است تست درایو نگین خودرو به شهرهای جدید رسید موتور مشترک رنو-دایملر «سیمبیوز 2» خودروی 5 سال آینده رنو صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور رنو فرانسه 144 هزار دستگاه خودرو به ایران فروخت ارتقای خودروی برقی رنو فلوئنس با 60 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول بهمن قیمتی خودرو هزینه بالای تعمیر دلیل اصلی نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودرو "سیمبیوز 2 " خودروی 5 سال آینده رنو (+عکس) واگذاری بن رو به رنو منتفی شد پیشرانه‌ مشترک رنو و مرسدس بنز رونمایی شد لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ صنعت خودرو ایران همچنان در پیچ و خم تدبیر آغاز دور جدید پیش فروش اینترنتی ساندرو استپ وی اینفینیتی از مدل مفهومی Prototype 9 رونمایی کرد +تصاویر واگذاری 26 دستگاه خودروی حمل بار به مددجویان کمیته امداد فروش اینترنتی ساندرو استپ وی بدون مشکل در حال انجام است تصادف مینی بوس با خودرو نیسان 23 مصدوم در پی داشت برداشتی دلفریب از یک گذشته خیالی! شرایط پیش فروش ساندرو استپ وی اعلام شد جنگجویان زردپوش برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال 2017 شغل رویایی خود را آغاز می‌کنند در کنفرانس خبری مدیرعامل نگین خودرو عنوان شد؛ مگان جدید با بالاترین سطح آپشن به ایران می‌آید نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد از سوی نگین خودرو و در ادامه عرضه محصولات جدید رنو در بازار کشور: نسل جدید رنو مگان به ایران رسید رییس ایدرو: قرارداد رنو طبق برنامه پیش می‌رود چراغ‌سبز نیسان به بنزین‌سوزها احتمال واگذاری بن‌رو به رنو قوت گرفت مردم ساوه طومار حمایت از قرارداد رنو را امضا کردند گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا تحقق سرمایه‌گذاری رنو در ساوه قوت گرفت نیسان مورانوهای جدید 2018 پرآپشن می‌شوند (+عکس) معرفی 7 خودروی جان‌سخت در ایران سرمایه‌گذاری تازه نیسان در چین قرارداد رنو به آخر خط نرسید؟ آخرین قیمت محصولات Renault نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال 2020 معرفی می شود روی آوردن رنو به بازارهای آسیایی رنو برنده رویکرد برقی بازار سورپرایز بزرگ رنو برای نمایشگاه خودرو تهران؛ خودرو فرمول یک فصل 2017 رنو به تهران می آید کنترل قیمت قطعات و اجرت خدمات از طریق وب سایت شرکت ایساکو شراکت رنو در روسیه مکان یابی سرمایه گذاری در ایران را تغییر می دهد امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد همگرایی فروش و خدمات با هدف افزایش کیفیت خدمت به مشتریان کمی تازگی برای Z سالخورده نیسان برای تست درایو نیسان ایکس تریل ثبت نام کنید گُرگی در لباس یک ‌هاچ‌بک! ژاپنی‌ها برنده رشد بازار فرانسه گزارش تصویری از آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو حضور 2 شرکت بزرگ فرانسوی برای سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی با تسهیلات 120 میلیونی نیسان ایکس تریل سوار شوید درپرفروش ترین خودروهای شش ماهه امسال 5 محصول از رنو خودنمایی می کند خوش‌بینی «نیسان» به بازارهای اروپا نصب فناوری پروپایلوت بر روی نیسان روگ 2018 تست خودروی خودران نیسان موفقیت‌آمیز بود آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو برگزار می‌شود طرح ویژه نگین خودرو برای زائرین اربعین حسینی اعلام شد با پیش پرداخت 20 میلیونی ساندرو معمولی و اتوماتیک بخرید حل مشکل بی‌صدایی برقی‌ها به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم کپچر سواری در خیابان های دبی چند درهم آب می خورد؟ توافق با پژو و رنو برای داخلی‌سازی محصولاتشان در ایران خودروی مفهومی IMX +تصاویر بررسی نیسان جوک 1600 توربو توسط نشریه YourFleet جزئیاتی در مورد جایگزین احتمالی پژو 405 +عکس برای خرید نیسان قشقایی چقدر باید هزینه کرد؟ استان مرکزی از سرمایه گذاری رنو فرانسه در ساوه حمایت تمام قد دارد دور جدید فروش محصولات شرکت پارس خودرو آغاز شد معرفی اعضای جدید خانواده کوئید بازی گرن توریسمو با نیسان GT-R در دنیای واقعی +ویدئو موقعیت‌سنجی رنو در ایران تمامی خودروهای ولوو توسط داتیس خودرو گارانتی می‌شوند حضور پررنگ نگین خودرو در نمایشگاه خودرو یزد 2018 Nissan Leaf؛ تکامل پرفروش‌ترین EV دنیا قیمت جدید محصولات نیسان در ایران اعلام شد نقش پررنگ ایران در برنامه میان مدت رنو اجازه نمی دهم قرارداد رنو در ساوه دچار مشکل شود نرم‌افزار جست‌وجوی تعمیرگاه‌های پروانه‌دار خودرو هم آمد رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی شرایط فروش ساندرو با گیربکس جدید اعلام شد برنامه پژو برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای کار و شاسی بلندهای پریمیوم تشریح شد شرکت رنو به رانندگان زن سعودی رنو کپچر هدیه می‌دهد برنامه رنو برای افزایش تولید خودروهای برقی از ایران نمی‌رویم رکورد ایساکو در کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات سودآفرینی فناوری‌ها برای رنو قیمت و مشخصات فنی ساندرو استپ وی+تصاویر نیسان خودرو برقی اسپرت ساخت رنو بهترین عملکرد را به ثبت رساند مظنه خودروی ساندرو اتومات در بازار+ جدول الگوی جهانی پژو در ایران خودرویی که زمان نوشیدن آب را به راننده هشدار می دهد داستر در چالش جنگل‌های مازندران تحویل اولین سری خودرو های وارداتی رنو کدام خودرو بازیگر اصلی صنعت خودروسازی ایران می شود؟ فروش رنو فرانسه در ایران به مرز 100 هزار دستگاه رسید تلاش برای رضایتمندی مشتریان از خدمات خودرویی ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید پارس خودرو محصولات رنو را با گیربکس جدید عرضه می کند 10 خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر کاهش رضایت‌ مشتریان از عرضه‌کنندگان خودرو حضور پررنگ نگین خودرو در نمایشگاه خودرو گیلان آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در جاده مخصوص کرج گسترش فعالیت‌های «نگین سرویس» در 6 شهر جدید پیش فروش ساندرو استپ وی آغاز می شود صرفه جویی 10 میلیارد یورویی رنو نیسان ‌3خودروساز بزرگ جهان متحد شدند یک خودرو شبیه یکی از اتاق های خانه رونمایی شد هوندا و مک‌لارن جدا می‌شوند چهار سوی رنو در ایران ایران خودرو در پی تولیدات ارزان قیمت با همکاری نیسان نسخه جهانی رنو برای بازار ایران "نیسمو"، نسل دوم لیف را تیونینگ می‌کند؟ نیسان از "لیف" جدید رونمایی کرد+تصاویر لیف به عضو مهمی در خانواده نیسان تبدیل خواهد شد گزارش تصویری از حضور نیسان در نمایشگاه خودرو تبریز شرکت نیسان از رقابتی‌ترین خودروی برقی خود رونمایی کرد دفاع وزیر صنعت از قرارداد رنو رؤیای «رنو» از سال 2030 را ببینید بازگشت اسطوره‌ها ایران در جمع بازارهای برتر رنو نسخه ویژه رنو برای خانواده توینگو +تصاویر جهان نوین آریا با شرایط فروش ویژه محصولات نیسان به تبریز می رود همه چیز درباره نسل دوم داستر نیسان جزئیات آینه عقب دوربین دار آرمادا 2018 را اعلام کرد خودرویی که مانع سیلی خوردن رانندگان می‌شود خودروهای داتسون به ایران می‌آیند قرارداد شرکت رنو برای تولید خودرو در کشور اجرایی شده است رنو ساندرو؛ 10 نقطه قوت و ضعف که باید بدانید آغاز طرح عید تا عید فروش محصولات پارس خودرو کارنامه جهانی میهمانان فرانسوی در ایران قیمت انواع محصولات سایپا 6 شهریور96 قیمت محصولات 2018 رنو در ایران اعلام شد لیست جدید شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ مانع بزرگ استقلال رنو در ایران جهان نیسان در مجله آنلاین «نیسان نوین» معرفی نسخه ویژه نیسان تایتان مظنه قیمت برخی از محصولات رنو در بازار دبی نقص فنی در صدر شکایت از خودروسازان است با 40 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت معرفی خودروی جدید از سوی لادای روسیه + عکس آینده قیمتی رنو در ایران بخش خودروهای کارکرده رنو در وبسایت نگین خودرو آغاز به کار کرد 21 محصول پارس‌خودرو گران شد قرارداد جدید با رنو مغایرتی با اصل 44قانون اساسی ندارد راننده نیسان به علت اختلاف حساب،یک نفر را در بوانات زیرگرفت و کشت با 25 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ قرارداد رنو قانونی است درآمدزایی مالکان خودروهای الکتریکی نیسان در ساعات اوج مصرف رونمایی از یک نسخه ارتقا یافته رنو کوئید+تصاویر نگین خودرو، رتبه نخست و بالاترین رشد رضایت خدمات پس از فروش سال 1395 را کسب کرد رنو رتبه نخست بازار خودروهای وارداتی ایران را از آن خود کرد با 20 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ گروه بهمن مذاکره با شرکت نیسان را تکذیب کرد سامانه‌ای برای ممانعت از جاگذاشتن کودکان در خودرو ترافیک سنگین در جاده های زنجان قرارداد رنو ورود دانش فنی قطعه سازی به کشور را تسهیل می‌کند رنو برای «بازار ایران» به جنگ تحریم‌های آمریکا رفت جلسه‌ای برای رفع ابهام‌ خودروسازان در شورای رقابت نداشتیم شرکت های بزرگ خودروسازی در نمایشگاه مشهد رقابت دارند بررسی وجه تمایز مدل‌های رنو ال90 در ایران + شرایط فروش انتشار جزئیات نیسان لیف 2018 در آستانه رونمایی رسمی رنو پاداش ماندن در ایران را گرفت بزرگترین سرمایه‌گذاری تاریخ صنعت خودرو +اینفوگرافیک آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه رنو در ساوه استارت زد در بحبوحه تنش تجاری با آمریکا، رنو سهم شراکت با ایران را افزایش داد نگین خودرو به سلطنت کره ای ها در بازار خودرو ایران پایان داد توقف خودرو، هزینه خواب و تأمین قطعات 3 دغدغه اصلی مردم در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد خدمات پس‌از فروش کدام خودروها بهتر است؟ شورای رقابت به قیمت ساندرو ورود نمی‌کند افتتاح شوروم مرکزی رامک خودرو در اندرزگو کوچ‌نشین شهری رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟ با57 میلیون تومان، شاسی‌بلند اروپایی برانید هیولایی در هیبت یک مگان نسل 4 وضعیت قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار برخورد 2 خودرو در جاده رضی ، اردبیل سه کشته برجای گذاشت نسل جدید نیسان "لیف" بدون استتار دیده شد افزایش 58درصدی تولید محصولات رنو در پارس خودرو عدم تمدید قرارداد توسط رنو تولید تندر90 را متوقف نمی‌ کند تمرکز رنو بر افزایش تولید و داخلی سازی در پروژه تندر90 جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) شرایط یکسان برای رقابت در بازار خودرو توقف فروش رنو تلیسمان نیسان نتایج مالی اولین دوره سه ماهه سال مالی 2017 را اعلام کرد پیش فروش اینترنتی محصولات پارس خودرو آغاز شد پیشرفته ترین خط تولید ترمز ABS در ایران راه اندازی می شود اتحاد رنو-نیسان، بزرگترین خودروساز جهان شد رنو در فروش و سوددهی رکورد زد به یک رقابت جذاب خودرویی بپیوندید و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوید رابرت کوبیکا خودروی فرمول یک رنو را تست می‌کند مظنه خودرو رنو دست دوم در بازار قرارداد همکاری با رنو در مراحل نهایی کار است برنامه‌های نگین خودرو برای گسترش خدمات پس از فروش در استان فارس کولئوس معادلات بازار را تغییر داده است طرح تحویل ناب نیسان در نمایشگاه خودرو شیراز برگزار شد استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان هیولای ژاپنی نمایشگاه خودرو شیراز را بشناسید شرایط فروش جدید رنو داستر گزارش تصویری از حضور نگین خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز رفتار متفاوت رنو و پژو در ایران بهار نگین خودرو در گرمای شیراز شیک ترین و زیباترین دفتر کاری که تا بحال دیده اید! +تصاویر فروش رنو در ایران بیش از 100 درصد افزایش یافت مگان‌های 2018 با این مشخصات ارائه می‌شوند وقتی قرار بود قشم مرکز خودروسازی ایران شود سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای تویوتا محبوب ترین است رویای ایرانی در قرارداد رنو اعلام حجم سرمایه‌گذاری رنو در ایران برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! فراخوان سه خودروساز در آمریکا سرنوشت خانواده تندر-90 پس از امضای قرارداد رنو جولان اژدها های ژاپنی در تهران + عکس خرید اعتباری رنو سیمبل 2017 با پیش‌پرداخت 19 میلیون تومانی دریافت پنجمین نشان سبز رنو توسط پارس خودرو مسابقه سراسری مهارت‌سنجی ایساکو برگزار می‌شود 20 درصد خودروهای ما تا 2020 فاقد آلایندگی خواهند شد همکاری رنو با یک سازمان دولتی در زمینه خودروهای خودران قوری زرد برای چهل سالگی! پر‌فروش‌ترین خودرو رنو در جهان کدام است؟+ تصاویر بهمن موتور خیال مشتریان خود را راحت کرد داتیس خودرو طلسم خدمات استاندارد سواری های "ولوو" را شکست جشنواره فروش تابستانی نیسان، با بهترین تسهیلات و پیشنهادهای ویژه آغاز شد رشد و بهبود شاخص های مختلف خدمات پس از فروش شرکت مدیا موتورز نصب آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک عاملیت های برتر در حوزه فروش و خدمات پس از فروش مورد تقدیر قرار گرفتند برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید داغ شدن موتور تولید خودرو در پسابرجام گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز نگین خودرو با تخفیف و شرایط فروش ویژه به نمایشگاه خودرو ارومیه آمد گزارش ویدئویی از غرفه پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 تیر96 ارزش سهام رنو افزایش یافت رنو و برلیانس شریک شدند عرضه شاسی‌بلند‌های نیسان با تخفیف ویژه برنامه های گسترده نگین خودرو در خدمات پس از فروش رنو/ تاسیس 9 مرکز خدمات پس از فروش جدید طی ماه مبارک رمضان شرایط فروش ویژه نیسان در نمایشگاه خودرو البرز نیسان تصویر جدیدی از نسل بعدی لیف منتشر کرد کمپین سرویس تابستانه نگین خودرو آغاز شد افزایش سرعت و کیفیت خدمات مهمترین برنامه سال 96 است برنامه‌های گسترده رنو برای بازار ایران اشعه‌ایکس؛ خودروی جدید روسیه +تصاویر رضایت از خدمات خودرویی باید افزایش یابد پیش فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست نسل بعدی نیسان لیف دستیار ویژه رانندگی خودران دارد دو عامل اصلی افزایش رضایت از خدمات پیمان کارگر این‌بار به عنوان نماینده نیسان وارد ایران شد متولد چین بزرگ شده ایــــران سختگیری متقابل ایدرو و رنو افزایش رضایتمندی از خدمات پس‌از فروش محصول جدید رنو با قیمت زیر 150 میلیون تومان در راه ایران تقابل ارزش «برند» رنو و «بازار» ایران دلایلی برای خرید نیسان ایکس‌تریل، شاسی‌بلند قدرتمند نیسان سرویس کمپین تابستانه خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو منابع آگاه: نسل دوم رنو داستر اول تیر رونمایی می‌شود ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) دیدار کارکنان قطعه ساز ورشکسته فرانسوی با مقامات این کشور پوست اندازی باربر چینی سال تغییر موازنه قدرت رونمایی از جدیدترین پیکاپ نیسان (+عکس) نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس کودک پیر و خندان باتری‌ خودروهای الکتریکی رنو برای مصارف خانگی بازیافت می‌شود پیشتازی رنو در واردات فروردین‌ماه تصاویر لو رفته از داستر 2018 (+عکس) نمایشگاه مرکزی محصولات وارداتی رنو افتتاح شد محصولات رنو را آسان بخرید فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه و به تعداد محدود رنو و پژو ناجی قطعه ساز ورشکسته فرانسوی می‌شوند شارژ حین حرکت! انتشار اولین تصویر از نیسان لیف جدید رنو خودروی "ترافیک اسپیس کلاس" را روانه بازار کرد (+عکس) پیش‌فروش محصولات پارس‌خودرو آغاز شد تغییر معادله فرانسوی‌ها در ایران مزایای گیربکس جدید محصولات تولیدی رنو در ایران با 17 میلیون ساندرو بخرید قرارداد رنو چهارشنبه امضا می‌شود فینال «مذاکرات رنو» شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ آخرین وضعیت قرارداد رنو مصاف رنو مگان و پژو 308 فروش و تولید جهانی شرکت نیسان از ماه آوریل 2016 تا مارس 2017 رکورد ثبت کرد برای نیسان سواری چقدر باید هزینه کرد + جدول قیمت نشان درخشان سبز برای محصولات تولیدی رنو در ایران خودرو مدیر عامل ایساکو این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرد ارتباط فرانسوی به سبک ایرانی! رنو مگان RS 2018 لو رفت+عکس راه حل جالب نیسان برای کنار گذاشتن گوشی در حین رانندگی با 20 میلیون تومان ساندرو اتوماتیک سوار شوید قیمت جهانی خودرویی که قرار است به ایران بیاید پارس خودرو مجددا ارزش یاب محصولات رنو در ایران شد ایران ششمین بازار بزرگ رنو فرانسه شد مرکز آموزش انحصاری رنو در ایران تا آخر سال جاری راه اندازی می‌شود نیسان پا جای پای رنو می گذارد مدل های جدید رنو ، فولکس ، سیتروئن و فیات وارد ایران شد خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! با 20 میلیون تومان ساندرو اتوماتیک سوار شوید افزایش درآمد رنو فرانسه با فروش خودرو به ایران نسل آینده اتومبیل‌های فرمول‌ یک در سال 2027 +تصاویر فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو آغاز شد شرایط متنوع نقدی و اقساطی خرید رنو داستر+جدول قرارداد رنو نهایی شد حمل خودروهای در راه مانده در دوره گارانتی رایگان است نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم فروش نوبرانه های رنو در بهار توسط نگین خودرو خسارت خواب خودرو را دریافت کنید! پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر قیمت برخی از محصولات رنو در سال96 خودرویی با تایرهای عجیب برای شن نوردی تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو خودروهای الکتریکی و بهره گیری از میتسوبیشی حضور نیسان با یک "روگ" شبه نظامی در نمایشگاه نیویورک+تصاویر عدم حضور فیات، نیسان و پژو در نمایشگاه فرانکفورت ایران یازدهمین سواری‌ ساز بزرگ دنیا شد جزئیاتی ازقراردادهای محرمانه خودروسازان ایرانی با پژو بازی برای خودروسازان تمام شد خودرو پلیس تحسین برانگیز ساخت نیسان+تصاویر فروش برند لوکس نیسان 18 درصد رشد کرد پیش فروش ساندرو دنده ای از سوی پارس خودرو قیمت جدید محصولات پارس خودرو برای سال 96 انتشار تصویری از SUV مرموز اینفینیتی قرارداد پر از نقطه چین رنو و ایدرو 2 هفته دیگر امضاء می‌شود؟ قرارداد رنو تا دوهفته دیگر امضا می شود فروش ماهانه رنو فرانسه به ایران از 15 هزار دستگاه گذشت جوک جدی آشنای ژاپنی خودروسازان فرانسوی منتفعان اصلی سیاست حمایت از تولید داخلی پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند تشکیل واحد ال‌سی‌وی از سوی رنو-نیسان پیمان کارگر از رنو پارس رفت / جانشینان کارگر را بشناسید انتخاب مدیر سابق ب ام و برای هدایت تیم‌های طراحی نیسان استفاده از واحد "شتر بخار" به جای اسب بخار! ابهام در امضای قرارداد رنو خدمات پس از فروش خودرو، تولید مستمر را تضمین می کند یک کراس اوور خاص میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران فروش 13449 دستگاه خودرو رنو در ایران طی نخستین ماه 2017 فعلاً 4 شرکت امتیاز گرفتند خاک بازی با کولئوس رستگاری در 8ثانیه فروش با قیمت قطعی رنو کولئوس 2017 آغاز شد رونمایی دیجیتالی از رقیب کره ای نیسان جوک+عکس استفاده از ربات در نمایندگی های رنو+تصاویر رویترز: پژو، اوپل را خرید فروش نوروزی تندر90 و ساندرو همراه با هدیه مولتی مدیا انتشار تصاویر آلپاین A110 رقیب پورشه 718 کیمن فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو ویژه نوروز تست اولین خودروی خودران نیسان در اروپا تجربه رانندگی آفرود کولئوس جدید مردی با امضاء خاص تفاوت قیمت رنو پارس تندر در بازار و کارخانه برنامه‌ریزی رنو برای تولید مستقل خودروهای ارزان‌ قیمت در ایران برنامه سایپا برای مقابله با دلالی در بازار برف‌بازی با کولئوس کارلوس گون از مدیرعاملی نیسان کناره گیری کرد آغاز فروش مرحله سوم خودرو ساندرو استپ وی وقتی قد بلند رنو، رقبا را تهدید می کند آغاز مدیریت سرمایه های انسانی خدمات پس از فروش صنعت خودرو رشد تصاعدی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ امسال 1.35 میلیون خودرو در ایران تولید می‌شود خالق ترزور در تهران خدمات پس ازفروش امروز با ده سال قبل قابل مقایسه نیست افزایش 38 درصدی سوددهی رنو در سال 2016 کدام خودرو 45 میلیونی ارزش خرید بالاتری دارد؟ هدف‌گذاری جدید رنو عملکرد خوب رنو-نیسان در 2016 افزایش فروش خودروی روسی لادا +عکس فروش قطعات «اسلی» در «چراغ‌برق»ها رنو ساندرو، برلیانس یا پژو 207؟ دلیل نقش‌اولی فرانسوی‌ها در بازار خودرو ایران خدمات پس از فروش خودرو سرکلاس بین المللی می رود ایجاد مرکز تحقیق و توسعه رنو در ایران بازبینی همکاری دایملر با نیسان در مکزیک 10 دلیل برای خریدن داستر جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات 95 خودرو تولیدات رنو و پژو از اسفند ماه به بازار می‌آیند اعلام زمان ورود خودرو مشترک سایپا و رنو معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران سرنوشت سهام ایدرو در جوینت‌ونچر رنو الکتریکی دیگری از نیسان: جوک! ساندرو را با پیش پرداخت 20 و 25 میلیون تومانی بخریم پیش‌بینی 5 تا 6 درصدی نرخ رشد صنعت فروش اقساطی رنو سیمبل با وام 50 میلیون تومانی نیسان روگ هیبریدی ارزان تر از RAV4 هیبریدی قیمت خورد نیسان Z در نمایشگاه توکیو رونمایی می شود ایران دهمین مونتاژکار رنو در جهان شناخته شد بهترین پیک‌آپ‌‌های آفرودی (+عکس) میتسوبیشی رقیبی برای نیسان قشقایی رو کرد پیام ترامپ واضح است، تولید در آمریکا باید در اولویت باشد از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های 2016 در آلمان بازگشت قدرتمند رنو به بازار ایران با سه محصول جدید درسال آینده آرایش غلیظ تیبا درباره آلایندگی تمام خودروسازان تحقیق خواهد شد درخشش ساندرو در صدر جدول کیفی خودروهای داخلی جدیدترین قیمت و شرایط فروش 3 مدل وارداتی نیسان در ایران تست خودروهای خودران نیسان در خیابانهای لندن رنو ساندور در بازار آزاد چند؟ +جدول مــرگ زاپاتا همه این پیرمردان! آغاز طرح فروش استثنایی وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه با 10 میلیون پیش پرداخت عید امسال با رنو سیمبل، اروپایی برانید امضای قرارداد رنو؛ یک ماه دیگر توقف پروژه طراحی مشترک خودروهای لوکس نیسان و دایملر خدمات پس از فروش جهانی خودرو در ایران ترامپ تویوتا را تهدید کرد اما نیسان با خطر بیشتری مواجه است "قشقایی و مایکرا دو محصول آینده نزدیک نیسان در ایران" فروش 230 هزار دستگاه برند لوکس نیسان نیسان اکس-تریل با قیمت 248میلیون تومان رونمایی شد رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران نبرد فیل و فنجان! خیز بلند رنو برای تسخیر بازار زیر 100 میلیون تومان 6 خودرویی که مشتریان از خرید آن پشیمان هستند الماس رنو در ارگ تهران چرخش 180 درجه‌ای نیسان در زمینه خودروهای هیبریدی استقبال گسترده مشتریان MG از بسته زمستانی مشتریان، رنو داستر را پسندیدند حراج اینترنتی سامورایی 950 اسب‌بخاری سرویس زمستانه خودروهای رنو قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول ایرتویا؛ رتبه 1 رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش چشم انتظاری بازار برای مدل‌های جدید بازگشت گوزیلای نیسان به ایران+عکس شوروم شانزلیزه «رنو» در تهران خودروسازان ایرانی باید رفتار با مشتری را یاد بگیرند رئیس رنو تراک: 15 درصد سهم بازار ایران را می‌خواهیم ایرتویا در صدر جدول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش قرار گرفت ایکس‌تریل؛ معنای جدیدی از سواری ایمن و خانوادگی بـــرادران پاریسی در مسابقات فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر پیاده‌سازی مدل جهانی رنو در ایران ارتقای 9 پله ای سایپاپرس در آخرین رتبه بندی کیفی شرکت رنو پارس پارس خودرو عنوان سبز کیفیت از رنو مرکزی شد چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو ارائه خدمات ویژه به مشتریان ایران خودرو + جدول نرخ خدمات رنو داستر 2017، کراس‌اوور اقتصادی رنو با امکانات جدید مقایسه قیمت قطعات مصرفی داستر و رقبا پلتفرم خودروهای الکتریکی رنو، میتسوبیشی و نیسان یکی خواهد شد فروش رنو فرانسه به ایران از 93 هزار دستگاه گذشت خدمات تعمیرگاهی به اتوبوس‌های اسکانیا با 25 درصد تخفیف ارائه می‌شود سرانجام میکرا نیسمو کارلوس گون رییس هیات مدیره میتسوبیشی شد استمرار صدرنشینی رنو ساندرو آشنایان ما در غرب تفاهم نامه رنو به زودی قرارداد می‌شود داستر را با شرایط متنوع بخرید ارزش گمرکی خودروهای رنو 2017 اعلام شد رنو ساندرو در بازار آزاد چند؟ +جدول رنو آلپاین؛ خودرویی با موتور 1.8 لیتری و شتاب 4.5 ثانیه 7 تغییر اساسی در ارزیابی خدمات پس از فروش عبور فروش جهانی برند لوکس نیسان از رکورد 2015 حضور در بازارهای صادراتی با خدمات پس از فروش استاندارد ضرورت بازنگری در الزامات تولید و خدمات پس از فروش باتری خودروهای الکتریکی نیسان به خانه‌ها می‌رود تدوین استانداردهای سختگیرانه خدمات پس از فروش دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی جزئیات الزام خدمات پس از فروش انواع خودرو اعلام شد ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه رنو داستر را بیشتر بشناسید + تصاویر نیسان اواخر امسال یا ابتدای سال آینده تعیین تکلیف می شود قرارداد رنو در آستانه امضا ژنرال بلندقامت رنو عدم نگرانی اتحادیه اروپا نسبت به امتیازهای انگلیس به نیسان نیسان 41 درصد سهامش در قطعه‌سازی "کالسونیک" را می‌فروشد ادامه همکاری با رنو و پژو سیتروئن عملکرد پژو و رنو در دوران تحریم معیار نیست بازدید قائم مقام ارشد کیفیت و رضایت مشتریان شرکت رنو فرانسه از پارس خودرو مخالفت دولت فرانسه با دستمزد مدیرعامل رنو فروش رنو فرانسه به ایران از 80 هزار دستگاه گذشت نیسان سنترا نیسمو 2017 به بازار می آید فقط 1000 دستگاه مونا سپهری مدیر ایرانی موفق در نیسان ساندرو و برلیانس بر اساس برنامه تحویل داده می شود خودروی مفهومی اسپایدر رنو (+عکس) طرح ملی تولید خودرو رنو در ساوه آغاز می شود نیسان سرویس کرایه خودرو راه اندازی می‌کند ساندرو و داستر اسپرت شده توسط رنو+تصاویر برنامه شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای مراسم اربعین امسال رنو یک کپچر متفاوت را به برزیل برد+تصاویر شروط صریح قطعه‌سازان ایرانی برای پژو و رنو پیروزی ترامپ روی حضور خودروسازان فرانسوی در ایران تاثیری ندارد پرونده آلایندگی دیزلی رنو به دادستانی رسید هنوز قراردادی با رنو امضا نشده است نگرانی‌‌های پژو و رنو از سرمایه‌گذاری در ایران بعد از پیروزی ترامپ از آینده خودروهای خودران هیجان زده هستم رنو کپچر، کوئید و کولئوس در برزیل عرضه خواهد شد سیمبل، رقبای هم قیمتش را پشت سر گذاشت تنها خودرو 4 ستاره کشور چرا ایدرو «بن‌رو» را به رنو داد؟ پیش‌بینی نیسان از کاهش رشد فروش خود اتحادیه اروپا از انگلیس درباره تضمین به نیسان توضیح خواست پیکاپ‌های رنو و بنز، در مصاف یکدیگر +عکس نیسان اولین دفتر کار سیار جهان را ساخت+تصاویر کیفیت پراید و وانت نیسان افزایش یافته است داخلی سازی در ایران تا انتقال کامل تکنولوژی ادامه خواهد داشت رنو در پاکستان سرمایه گذاری می کند آغاز فروش نیسان بی‌رحم مذاکرات خصوصی با خودروسازان بزرگ رنو ZOE 2017 رونمایی شد+تصاویر رنو گام نخست داخلی سازی را برداشت موافقت سایپا با واگذاری بن‌رو به رنو نیسان NISMO در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود جزئیات کاهش سطح کیفی خدمات پس از فروش خودرو امتیاز دولت انگلیس به نیسان به زعم اسکاتلندی‌ها خدمات پس از فروش ارزان در اختیار مشتریان داستر اقساطی را با وام 50 میلیون تومانی بخرید ساخت خودرو جدید سواری در روسیه مقایسه دو خودرو رنو ساندرو و تندر 90 اتوماتیک موافقت شرکت خودروسازی نیسان با سرمایه گذاری جدید در انگلیس به رغم برگزیت نیسان گاوشیرده خود را سر می‌بُرد رقابت فرانسوی ها در سرزمین پارس دو عامل اصلی ضعف در خدمات پس از فروش سرنوشت پیک آپ مشترک نیسان- میتسوبیشی چه می‌شود؟ 5 ویژگی در مگان‌های جدید رنو رشد 127 درصدی فروش رنو فرانسه به ایران در شهریور امسال پیشنهاد سایپایی‌ها به رنو «سایپا خمین» می تواند سایت تولیدی محصولات جدید رنو در ایران باشد آمبولانس‌های متفاوت رنو! +عکس سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی تحویل فوری محصولات وارداتی رنو فرانسه مدلهای 2017 آغاز شد نیسان روگ 2017 از 24 هزار دلار قیمت خورد نعمت زاده امروز در مورد قرارداد رنو به مجلس پاسخ می دهد کوئید هم حریف پراید نشد ایدرو، رنو را گارانتی کرد نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است گزارش تصویری از نشست خبری مدیرعامل رنو پارس نظر رنو تولید کوئید با ایران خودرویی هاست ایدرو برای سیاست‌گذاری واحد در خصوص سرمایه‌گذاری با رنو قرارداد بست بررسی زیرساخت‌های سرمایه‎گذاری شرکت رنوی فرانسه در استان‌مرکزی ابهام بزرگ در واگذاری "بن رو" به رنو حاشیه‌های خودرو ارزان رنو نیسان از دولت انگلیس تضمین گرفت عجیب‌ترین خودروهای رنو +عکس تشریح ابعاد تازه‌ای از توافق‌نامه رنو نبود بخش خصوصی، دلیل ورود ایدرو به قرارداد رنو تولید 8 نیسان جدید در هند تا 2021 انقلاب در رنو مگان 2017 +تصاویر اجرایی شدن قرارداد تولید مجدد کامیون های رنو در ایران جزئیات واگذاری سهام ایدرو در همکاری مشترک با رنو رنو40‌0 میلیون دلار سرمایه‌گذاری مستقیم انجام می‌دهد ایدرو: رنو "سیمبل" و "داستر"ی که تاکنون تولید نشده را در ایران تولید خواهد کرد بررسی قرارداد ایدرو و رنو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت انتقال دانش‌فنی، نقطه قوت قرارداد رنو موافقت کمیسیون اروپا با خرید سهام میتسوبیشی توسط نیسان گزارش تصویری از غرفه برند نیسان در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 گزارش تصویری غرفه رنو در نمایشگاه پاریس 2016 قرارداد جدید رنو دو سر برد است مجلس از قرارداد جدید رنو حمایت می کند قرارداد ایدرو و رنو در چارچوب قانون اساسی است قرارداد رنو در جلسه امروز کمیسیون صنایع مجلس بررسی می‌شود سهم ایدرو در قرارداد رنو کاهش خواهد یافت رنو بهترین قرارداد تاریخ خودرو کشور است سکوت خودروسازان در برابر «تفاهم‌نامه رنو» گزارش قرارداد با رنو را هنوز به مجلس نداده‌اند انعقاد قرارداد با رنو اتفاق مبارکی است آغاز فروش مدل 2017 رنو تلیسمان صاحب «بن رو» کیست؟ نیسان مورانو 2017 از 30 هزار و 640 دلار قیمت خورد فلفل‌ریزه فرانسوی چهره تازه کلیو کوک‌شده برای هیجان جذابیت بیشتر برای پرفروش ترین ساخته رنو چرا مدیران ایران‌خودرو و سایپا در مراسم عقد تفاهم‌نامه رنو حاضر نبودند؟ بازگشت رنو مگان سدان رنو Zoe ارزانترین الکتریکی با توان طی مسافت 400 کیلومتر استقبال رسانه های فرانسوی از توافق شرکت رنو با ایران نیسان سرمایه گذاری های جدیدش را در انگلیس به دلیل برگزیت تعلیق کرد فصل جدید همکاری رنو با صنایع خودرو سازی ایران گزارش تصویری امضای قرارداد همکاری رنو-نیسان و ایران جزئیات نهایی قرارداد رنو-نیسان با ایران شراکت رنو و ایدرو ، کویید تعیین تلکیف شد برنامه رنو برای تولید 3 خودرو جدید در ایران دیدار نعمت زاده با مقامات ارشد رنو در پاریس ابرخودرو تمام الکتریکی رنو همکاری جدید رنو در ایران قطعی شد رنو 5، کوچک دوست داشتنی با این صندلی خودران از ایستادن در صف لذت ببرید "بن‌رو" سایپا به "رنو" می‌رسد ساندرو خودرویی که رقیب ندارد! قیمت ساندرو استپ وی در بازار به 58 میلیون تومان رسید خروس های رام در مقابل آدم فضایی ژاپنی خودروی پیشرفته امداد و نجات نیسان +عکس برترین سدان رنو به ایران آمد+ مشخصات فنی+ تصاویر کاربراتوری‌ها 8 سال حق تردد دارند رقابت سامورایـــی‌های کوچک ساندرو بلندقامت سرمایه‌گذاری جدید رنو و نیسان در خودروهای اتوماتیک داچیا با ساندرو و لوگان جدید در پاریس حاضر خواهد شد رنوهای دوست‌داشتنی محرمانه‌های رنو در ایران ظهور بهره‌وری با قراردادهای خودرویی 3 برابر شدن فروش رنو فرانسه به ایران در 8 ماهه پس از برجام افتتاح شعبه فروش رنو در سرزمین شهـریار شرایط فروش نقدی رنو داستر با تخفیف ویژه و سرویس دوره‌ای رایگان سفر مقامات ارشد رنو به ایران برای تعامل با قطعه سازان بازی رنو با کارت "کوئید" در ایران احیای همکاری های خودرویی با کشورهای اروپایی معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: مفهومی نیسان Sway، تجلی نسل بعدی نیسان میکرا بومی سازی رنو در ایران 80 درصد افزایش می یابد نیسان روگ 2017 رونمایی شد همایش یک روزه انجمن قطعه سازان فرانسه در رنو پارس اولین ملاقات با ساندرو بلندقامت در ایران جزییات تولید خودرو جدید رنو در ایران رنو عجله‌ای برای بستن قرارداد با ایران ندارد رنو خودروهای دیزلی را کنار می گذارد رنو کوئید در ایران تولید می‌شود جریمه شش میلیون یورویی نیسان و فروشندگانش در اسپانیا نسخه جدید داستر به زودی عرضه می‌شود در هر کلاس خودرویی چی بخریم؟ ماکت نیسان قشقایی با 14 کیلومتر نخ ساخته شد+تصاویر فروش تابستانی رنو با آغاز فروش قطعى مدل‌های 2017 بهترین های رنو مگان (+عکس) چالش خدمات پس‌از فروش خودروهای داخلی رنو ساندرو استپ‌وی در خیابان‌های تهران ستاره کراس‌اوور‌های اروپایی در ایران اجرای دستورالعمل‌های سختگیرانه در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش همچنان سر در گم قیمت نسل جدید خودورهای پژو نقش خودروسازان و قطعه‌سازان در ضعف خدمات پس از فروش داستر، پرفروش‌ترین کراس‌اوور اقتصادی در اروپا ارائه خدمات ویژه سایپایدک به مشتریان به مناسبت هفته دولت نمره متوسط برای خدمات پس از فروش خودروسازان افزایش تولید شاسی بلند پرفروش نیسان موتور جدید رنو-نیسان، دیزل را از رده خارج می‌کند ایساکو باز هم در خدمات پس از فروش برتر شد خرید رنو سیمبل 2016 آسان شد موشک برقی نیسان در المپیک ریو +تصاویر لادا به جنگ رکود در بازار روسیه می رود نیسان پسفایندر 2017 پنج ستاره گرفت نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) آغاز تحویل 15 روزه خودروهای رنو داستر اتوماتیک 4WD از سوی معاون فروش ایران خودرو صورت گرفت؛ اعلام قیمت جدید محصولات پژو و رنو نیسان بدنبال فروش سهام شرکت باتری سازی خود است کاهش فعالیت نیسان در تولید باتری خودروی برقی خودرو عجیب و پیشرفته نیسان (+عکس) دنده اتومات‌های اقتصادی در بازار ایران الماس اروپا در نقطه عطف رنو دو مدل جدید در برزیل تولید می‌کند نظاره‌گر رنو Clio RS مدل 2017 باشید +تصاویر فستیوال تابستانی رنو با آغاز فروش مدلهای 2017 شوالیه تالیسمان در محدوده 100 میلیون تومان نیسان تینا یا هیوندای آزرا ؟ سودآوری رنو رکورد زد تک ستاره رنو زیر ذره‌بین تکنو سنتر؛ حساس تر از لوور شیک‌پوش پاریس در انحصار اشتوتگارت! پاریس زیر پای موسیو ممتاز! نیسان به قهرمانان المپیکی لیف طلایی اهدا می‌کند+تصاویر Kalina NFR سریع ترین لادا ترکیب محصولات رنو در ایران اولویت رنو، توسعه صادرات قطعه و خودرو از ایران به سایر کشورهاست گام بلند رنو برای داخلی سازی در ایران تعمیر خودرو و تعویض قطعات رایگان شد رنو بازی را به پژو می‌بازد؟ حمله خروس‌ها طرح تابستانه محصولات کرمان موتور اجرا می شود فروش رنو به ایران 3.5 برابر شد نسل جدید رنو مگان سدان نیسان اولین خودروی خودران ژاپنی شد پت‌فایندر جوان آماده رقابت با هوندا پایلوت نیسان مورانو هیبریدی 2016 را ببینید+تصاویر کوئید ناجی رنو شد رنو از بازار اروپا پیش افتاد ثبت یک رکورد تاریخی برای رنو تلخ‌ترین وداع صرفه جویی در رنو - نیسان دشوار می‌شود استدلال‌های مخالفان و موافقان رنو و پژو در ایران رنو با پنج خودرو جدید به ایران می آید وانت جدید رنو قبل از رونمایی لو رفت هدیه 40 سالگی رنو اسپرت و بازگشت رنو به فرمولاوان نهایی شدن قرارداد با بنز و رنو در تابستان امسال خطوط تولید پارس خودرو به لحاظ استاندارهای تولید پیشرفته و تحسین برانگیز است « رنو» کیفیت بالای محصولات پارس خودرو را تایید کرد جمشید حسینی سوار نیسان می شود نیسان علیه کمپین برکسیت شکایت می‌کند هرم جادویی رنو کوئید تنها در یک کارخانه ایران تولید می‌شود 60 هزار اینفینیتی Q50 فراخوان می‌شوند صدور کارت اعتباری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای فرهنگیان سرانجام مذاکره قطعه‌سازان با رنو؟ رشد 3 برابری فروش رنو فرانسه به ایران در اردیبهشت 95 مشتری‌مداری مهمترین رویکرد عقاب‌افشان است تولید موازی کوئید؟ نیسان خودروی هیدروژنی اتانول سوز می‌سازد خدمات پس از فروش چرخه‌ای برای بهبود مستمر طراحی تجربه تلخ و شیرین رنو در ایران سفر به قلب تپنده خودروسازی اروپا تایید 90 درصدی قطعه‌سازان ایرانی برنامه 20 ساله رنو برای قطعه‌سازان ایرانی خیز رنو برای حضور دو چندان در ایران افزایش تولیدات رنو در ایران فیس لیفت ساندرو و لوگان 2017 تجدید قوای خشمگین‌ترین گودزیلا نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه آغاز فروش آنلاین محصولات رنو رنو توئینگو GT معرفی شد رنو کوئید در سال اول حداقل 100هزار تقاضا در بازار ایران دارد تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان جزئیات مذاکره جدید ایران و پژو از رد درخواست تولید کوئید از سوی سایپا تا نظارت مستقیم رنو بر قیمت گذاری خودروهایش تراک‌های برتر 2016 گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه 3 گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه 2 گزارش تصویری نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه 1 آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای صنعت قطعه سازی ایران در فرانسه مچ اندازی دنده اتومات های 50 میلیونی استقبال گسترده بازار از شرایط فروش رنو رنو به دنبال بازارهای جدید برای کوئید حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران فقط 4 درصد مشتریان ناراضی شکایت می‌کنند نیسان از GT-R جدید خود رونمایی کرد +تصاویر پژو 3008 رقیب سرسخت نیسان قشقایی و رنو قاچار+تصاویر تولید خودرو کوئید را نه تائید می‌کنم نه تکذیب وقتی عملکرد تابع فُرم می‌شود قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرو همایش قطعه سازان ایرانی در مرکز فنی– مهندسی شرکت رنو فرانسه رنو گرند سینیک رونمایی شد+تصاویر وعده نیسان برای دو برابر کردن عمر باتری خودروهای برقی خدمات خودرو مشمول گارانتی شد مدیر سابق نیسان در میتسوبیشی تصاویر رنو کولیو 250 اسب بخاری لو رفت نیسان؛ خودرو پلیس ژاپن رشد 3.5 برابری فروش رنو فرانسه به ایران در فروردین 95 فروش ویژه انواع محصولات پارس خودرو گارانتی کیسه هوای خودرو 10 ساله شد کره جنوبی نیسان را به دستکاری آلایندگی متهم کرد + تکذیبیه نیسان نیسان سر کلاس شیمی برای ارتقای خودروهای برقی! نیسان برای آلایندگی قشقایی جریمه می‌شود چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ انواع رنو مدل 95 در بازار چند؟ +جدول ژاپن تنها 3 خودروساز خواهد داشت نیسان، میتسوبیشی را خرید گران ترین خودرو نیسان 10 خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس «سایپا کاشان» به سیتروئن رسید پاکستان برای جذب رنو و نیسان دست به کار شد سقوط و صعود یکساله خودرو‌ها در بـازار نیسان بیش از 108 هزار روگ را فراخواند برخورد وانت نیسان حامل اسید و اتوبوس قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو داتسون و رنو بازار خودرو ارزان را می‌گیرند؟ آغاز فعالیت دوباره کمیته بررسی خدمات پس از فروش تازه وارد رنو چگونه است؟ شکست قیام دولت فرانسه علیه مدیر عامل رنو نیسان برای 3.53 میلیون خودرو فراخوان ایمنی داد شرقی‌های بلند‌قامت قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول شانس موفقیت کدام خودروساز خارجی در بازار ایران بیشتر است؟ رنو، کولئوس را با ظاهری جدید روانه بازار می‌کند گزارش تصویری از دومین روز برپایی نمایشگاه خودرو پکن این «رنو» اولین خودرویی است که وارد ایران شد واردات خودرو دارای نظم و کنترل منطقی شده است گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن رنو از شاسی بلند جدیدش رونمایی کرد طرح جدید فروش محصولات پارس خودرو نیسان برای شکست تسلا به تخریب حریف متوسل شد رنو داستر در طرح خرید هیجان انگیز رنو زمین زیر چرخ نیسان آبی دهن باز کرد! رنو، موتور‌های دیزلی خود را تعمیر می‌کند رشد 7 برابری مونتاژ محصولات رنو در ایران پس از برجام شمارش معکوس برای رونمایی از رنو کولیوس 2017 شاسی‌بلند اقتصادی رنو یا ژاپنی فراموش‌شده؟ پیشنهاد خرید بخشی از سهام 2 شرکت سایپا توسط رنو خرید هیجان انگیز رنو با شرایط پرداخت متنوع رنو قاجار، جدید ترین کراس اوور رنو را پیش از ورود به بازار ایران ببینید سرمایه‌گذاری میلیاردی رنو در مراکش نیسان یک کراس اور و یک اسپورت الکتریکی رو می کند نیسان اسکایلاین نمادین ترین خودروی ژاپنی تمام ادوار لقب گرفت شرایط فروش نقدی و اقساطی مدل‌های 2016 رنو با تحویل فوری توافق ایران‌خودرو با فیات رونمایی از شاسی‌بلند جدید رنو چهارمین نسل از خودرو مگان تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد آغاز کار رسمی پژو از اواخر اردیبهشت پارس خودرو منطبق ترین خودرو ساز کیفی رنو آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در موج دوم سفرهای نوروزی رنو برگ برنده خود را در ایران رو می‌کند افزایش 4برابری فروش رنوی فرانسه به ایران پس از لغو تحریم‌ها نیسان GT-R 2017 بصورت رسمی معرفی شد جایگزین پژو 405 چیست؟ آشنایی با مهمان آینده رنو سهم شراکتمان با رنو مشخص نیست گشت ژاپنی نهایی شدن مذاکرات سایپا با رنو نیسان با GT-R 2016 در نمایشگاه نیویورک حضور می یابد رنو و نیسان برای خودروساز روسی رییس انتخاب کردند پرورش بازار خودرو خاورمیانه نیسان 47 هزار دستگاه لیف را فراخواند احتمال انعقاد قراردادی مشابه تولید تندر90 وجود ندارد شماره گذاری محصولات رنو تا 72 ساعت پس از تحویل همه پتانسیل‌های خودروسازی برای یک شریک محصولات زیر 50 میلیون تومان رنو در راه ایران فروش نوروزی متفاوت رنو انصراف رنو از خرید پارس‌خودرو افزایش همکاری رنو و نیسان برای شش میلیارد دلار صرفه‌جویی مذاکره خودروسازان با سامورایی ها فروش خودروهای ژاپنی در آمریکا رکورد زد همکاری نیسان با دو شرکت‌ خودروساز ایرانی حکمران جدید ابرخودروها آمد پس از تفاهم قرارداد با رنو امضا می‌شود احتمال خرید ملک در ایران برای راه‌اندازی کارخانه مونتاژ و موتور در قرارداد جدید روی فروش و پس از فروش نیز نظارت داریم نیسان باارزش‌تر می‌شود چارچوب قرارداد جدید رنو و سایپا فردا نهایی می‌شود نیسان اپلیکیشن لیف را غیرفعال کرد توقف امکانات خودروی هوشمند نیسان برای جلوگیری از نفوذ هکرها نیسان شریک ششم ایران خودرو؟ 6 ماه با کوچک‌ترین کراس‌اوور رنو در ایران طرح بازدید بهاره رایگان محصولات رنو رنو نسل چهارم "سنیک" هاچ بک را رو کرد+تصاویر احتمال همکاری «نیسان» با ایران خودرو تحویل و شماره گذاری محصولات رنو در موعد تحویل اعلامی رنو، آلپاین را زنده می‌کند فروش ویژه رنو سفران در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو تویوتا یک رقیب جدی برای نیسان جوک در آستین دارد رنو مگان استیشن در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود+تصاویر مذاکره فولکس واگن با 5 شرکت ایرانی جدیدترین خودرو ارزان اروپا به ایران می‌آید قرارداد جوینت ونچر سایپا و رنو بعد از همایش صنعت خودرو امضا می شود عصر ادغام خودروسازان به ژاپن رسید شرط ایران خودرو برای رنو قرارداد تولید 2 محصول جدید رنو به زودی امضا می‌شود رنو تالیسمان سال آینده به ایران می آید نیسان خواستار بررسی حضور گربه ها شد! نبرد «پرل‌هاربر» تکرار شد نیسان صندلی‌هایی معرفی کرد که به طور خودکار مرتب می‌شوند صندلی هوشمند اختراع تازه نیسان گسترش فعالیت «رنو» در بازار ایران راه متفاوت رنو در ایران فروش نوروزی محصولات رنو آغاز شد شناسنامه آمریکایی برای نیسان پاترول داتسون redi-Go را ببینید سایپا فروش محصولات گروه رنو به تعداد محدود را آغاز کرد میکرا کاپ ادیشن نسخه ای اسپرتی تر از سوپرمینی نیسان برای کانادا کیا نسل آینده ریو را در مدل GT نیز عرضه خواهد کرد چشم‌غُره نیسان به F-150 Raptor فورد! 7 خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان جنگجویان زمستانی نیسان را ببینید+تصاویر خودروهای روس در راه ایران خودرویی ویژه حرکت در برف شرایط استثنایی خرید رنو فلوئنس در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو اشتباه پـژو موجب ورود رنـو به ایران شد محصولات رنو، جایزه ویژه جشنواره کارت‌خوان جادویی رنو، نگینی در Formula 1 خودرو تازه ارزان‌ قیمت به بازار می‌آید؟ مهم‌ترین نکاتی که برای خرید رنو مگان دست‌دوم باید بدانید روح لاکچری در نیسان آرمادا 2017+تصویر تکرار ماجرای رنو برای پژو؟ رنو: ایران یک بازار بسیار مهم است خودروساز فرانسوی هیبریدی می سازد رنو کوید هاچ بک به ایران خواهد آمد+تصاویر گشایش نخستین کارخانه رنو در چین سه خودرو فرانسوی زیبا در راه ایران +عکس فراخوان خودروهای نیسان به دلیل یک نقص عجیب فروش ویژه رنو داستر از سوی نگین خودرو آغاز شد رقابت شانه به شانه رنو و چانگان برای خرید بن رو وانت‌سازی به سبک پراید‌! بزرگترین جشنواره سال رنو آغاز شد وزارت صنعت بر تعرفه خدمات خودرو نظارت می‌کند پژو و رنو در لیست خرید روحانی در سفر به اروپا بازگشت آشنایان رنو با اعتماد به نفس بیشتر به ایران بازمی‌گردد تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران نیسان تیتان XD بهترین وانت 2016 شد نیسان ماکسیمای 2016 را ببینید پیچیده‌ و چشمگیرترین نیسان GT-R کیت نیسان برای تبدیل خودرو به اسنوموبیل افتتاح نخستین شعبه نگین خودرو در غرب تهران نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ این نیسان طلایی دیوانه کننده را ببینید وبسایت نیسان هک شد کولاک داستر در جشنواره زمستانی نگین خودرو کشف آلایندگی بالای خودروهای رنو آیا اولین محصول شورولت در گرد ‌و‌خاک رنو می‌تواند نفس بکشد‌؟ لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان رشد 20درصدی پاسخگویی به شکایات خودرویی پیش فروش خودرو ساندرو با شرایط ویژه نیسان کیکز؛ شاسی بلندی از جنس آمریکای لاتین پارس خودرو در کارتابل فروش توانایی‌های رنو داستر را در آفرود ببینید عرضه مدل جدید نیسان به رغم رکود بازار نسخه جدید آلپاین افسانه ای رنو فوریه می آید قیمت انواع خودروهای L90 و ساندرو در بازار قانون جدید درباره خدمات پس از فروش خودرو تصاویر لو رفته از نیسان GT-R مدل 2017 نیسان قیمت پایه تایتان XD 2016 را اعلام کرد گوشه‌گیران بازار 100 میلیونی تزریق هیجان در سنترا با الگوی چهره ماکسیما نگین دیگری از رنو در خیابان دکترشریعتی افتتاح شد خودروسازان جریمه می‌شوند الزامات جدید در خدمات پس از فروش خودرو چرا ساندرو دوساعته تمام شد؟! وانت نیسان تیتان XD 'tweener بیش از 41 هزار دلار قیمت خورد نیسان بدنبال جلو زدن از هوندا و کم کردن فاصله با تویوتا است بهترین فرصت سرمایه گزاری در "یلدای رنو" هدف جدید نیسان در بازار آمریکا فروش رنو به ایران 10 برابر شد انتشار جزئیات بیشتر درباره پیشرانه هشت سیلندر جدید نیسان خودرویی که برق مصرفی خانه شما را تامین می‌کند نیسان جزئیات موتور جدید پیکاپ تیتان را منتشر کرد نیسان 34 هزار دستگاه Rogue را فراخواند رنو به مرز 50 میلیون تومان رسید فروش 2000 دستگاه ساندرو در کمتر از1.5 ساعت رنو کلیو RS 220 Trophy، سریع‌ترین هاچ بک جهان ساندرو، ارزانترین خودرو اتوماتیک ایران یک رنو ترافیک خاص با طعم رنو اسپرت فروش اینترنتی رنو ساندرو از ساعت 10 امروز آغاز خواهد شد اولتیماتوم خدماتی به عرضه‌کنندگان خودرو نسل چهارم مگان را ببینید نیسان جوک برقی می شود اختلاف رنو با دولت فرانسه بر سر نیسان آغاز به کار شعبه امیرکبیر نگین خودرو جهت عرضه قطعات یدکی خودروهای جدیدی که سایپا وارد بازار می کند آغاز فروش محصول جدید سایپا از هفته آینده جزئیات بیشتر درباره رنو مگان چالش‌های «ساندرو» در پارس‌خودرو فرصت استثنایی خرید محصولات رنو کسب رتبه برتر ایران خودرو در ارزشیابی شرکت رنو رقابت شرکت‌های کامیون‌ساز برای ورود به بازار ایران گزارش تصویری از آزمایش رانندگی خودرو ساندرو توسط خودرو نویسان آغاز اولین آزمایش فنی رنو ساندرو پیش از عرضه به بازار در هیبت یک ماکسیمای کوچک نیسان تمام‌برقی وارد ایران می‌شود الزام عرضه‌کنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان نیسان آبی که ما می شناسیم و نیسانی که در دنیا تولید می شود رنو داستر، ستاره محصولات رنو در ایران نسل بعدی نیسان GT-R تا 2020 نمی‌آید بررسی «نیسان تیتان XD مدل 2016» گران‌ترین و ارزان‌ترین رنوهای 2016 سوگواری رنو برای قربانیان حملات تروریستی پاریس محصولاتی که امسال«رنو»به رُخ حریفانش کشید نیسان "ورسانوت" را به استودیوی رنگ می برد خرید دلچسب رنو با سود مشارکت 32 درصدی خودرو نیسان NP300 ناوارا را ببینید برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت تولید وانت جدید نیسان در آفریقای جنوبی کاهش سهم دولت فرانسه در رنو نیسان و تویوتا کنار گذاشتن ایربگ های تاکاتا را تایید کردند "اشعه ایکس" روسی فوریه به بازار می‌آید فروش ویژه با قیمت قطعی و تحویل 30 روزه محصولات 2016 رنو فرار غولهای ژاپنی از ایربگ تاکاتا تنها یک هفته تا پایان شرایط ویژه خرید اینترنتی محصولات رنو نگرانی نیسان از نفوذ بیشتر دولت فرانسه در رنو بهبود فروش رنو و کاهش فروش پژوسیتروئن کاهش 29 میلیون تومانی کولئوس به نسبت بازار اولین خودرو بدون راننده نیسان نیسان 2020 Vision را ببینید پژو دست و دل‌بازتر از رنو است استقبال عجیب هندی ها از "کوئید" نیسان خودروهای کاملا خودران را تا 2020 روانه خیابانها می کند نیسان گرن توریسمو جدید خود را به نمایش گذاشت رنو توان تامین تقاضای بالای "کوید" را ندارد خودروی برقی اتوماتیک نیسان رونمایی شد آغاز فروش آنلاین محصولات رنو با تخفیف ویژه خرید اینترنتی شرکت لادا، «وستا» را روی خط تولید برد نیسان از یک کانسپت نیمه خودران رونمایی کرد نیسان 47 هزار دستگاه ماکسیما و آلتیما را فراخواند رنو از یک مفهومی جدید رونمایی کرد این گودزیلا آماده حمله است! 3 پژو و 2 رنو در راه ایران پیش‌نمایشی از چهره نسل آینده Cube نگین خودرو شرایط متفاوت فروش محصولات خود را اعلام کرد تمدید 2 روزه پاییز طلایی رنو نسخه‌ای جدید از نیسان 2020 ویژن گرن توریسمو فردا، آخرین روز از پاییز طلایی رنو Duster Steel نسخه تولید محدودی برپایه تریم Lauréate داستر است نیسان مدل سال 2016 یک خودرو هاچ بک جدید از نیسان ولوو و نیسان هم غرامت می دهند؟ برداشتی اسپرتی تر از نیسان پاترول برای خاورمیانه جی‌تی‌آربا پوششی طلایی و کربنی نیسانی که سلفی می‌گیرد تنها یک هفته تا پایان فروش ویژه پاییز طلایی رنو تویوتا و رقیبی فانتزی برای نیسان جوک! تصاویرنیسان کیوب راببینید خودروسازان ملزم به شفاف‌سازی خدمات می‌شوند قدم در راه "همگام" چند توصیه به نمایندگی ها و تعمیرگاهداران برای اخذ نمایندگی ها در بازار پساتحریم محصولات رنو به تاکسیرانی می‌پیوندند کولئوس با قیمتی استثنایی به نگین خودرو بازگشت رضایت مدیران ارشد رنو از فعالیت‌های نگین خودرو رنوی 13 میلیون تومانی در هند نسخه های نمادین، هدیه سه سالگی کلیو های نسل چهار نسخه های نمادین، هدیه سه سالگی کلیو های نسل چهار معرفی نیسان آلتیمای جدید استقلال رنو از خودروسازان ایران؟ خودروهایی که رنو می خواهد در ایران تولید کند تولید خودرو داستر در ایران خودروسازان نحوه شراکت با طرفهای خارجی را مشخص خواهند کرد تشکیل کارگروه ارتقای کیفیت خودرو با دستور نعمت‌زاده 3 شرط ایران برای همکاری با خودروسازان خارجی پارس خودرو ظرفیت تولید ٣ هزار دستگاه خودرو در سال را دارد سه شنبه ساندرو تولید داخل رونمایی می شود اعلام قیمت محصولات جدید رنو در ایران هدف رنو تولید خودرو ارزان در ایران است کاهش 18 درصدی فروش رنو فرانسه به ایران در ماه گذشته افزایش دامنه حرکت نیسان لیف در نسل جدید خوش‌بینی خودروساز فرانسوی به بازار چشم بادامی‌ها رنو 500 میلیون یورو در ایران سرمایه‌گذاری می کند رونمایی از پیکاپ جهانی رنو فراخوان 300 هزار خودروی نیسان ایران سیزدهمین مرکز تولید رنو در جهان شناخته شد آرزوهای«رنو» در ایران چهره رنو تالیزمان استیشن نهایی شد چهره رنو تالیزمان استیشن نهایی شد رونمایی از مدل‌های جدید رنو و داچیا استراتژی رنو برای بازار خودرو ایران استقبال بی نظیر بازار از سیمبل ادامه دارد افزایش محدوده حرکتی نیسان لیف عیدی خاص نگین خودرو برای دختران ماشین نیسان 370Z را ببینید سناریویی برای ظهور دوباره نیسان در ایران پیش‌فروش رنو سیمبُل طی روزهای آتی آغاز خواهد شد محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها پارس خودرو را می خواهیم اما نه به هر قیمتی آغاز فعالیت کارخانه دایملر و رنو جرم رنو و پژوی فرانسه محرز شد؛ پرونده قضایی به دادگاه رفت اعمال تعمیرات به سبک نیسان آبی! خودروهایی که ریشه در ایران دارند رنو پشت چراغ زرد سایپا کاهش فروش رنو به ایران رنو دُم بریده! آمادگی پژو و رنو برای تولید خودرو در ایران اعتماد به‌نفس آلمانی در برابر شجاعت ژاپنی کاهش زمان شماره گذاری خودرو‌های رنو داستر در برابر ارتش اژدهای سرخ سامورایی‌های فراموش شده ملاقات با گودزیلا ماشین هولدن ولت را ببینید رقابت در بازار کراس‌اورها «نیمه شب» در راه است برنامه های نیسان برای افزایش محبوبیت مدل لیف توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن کمک خودروسازان ژاپنی به ساخت جایگاه‌های سوخت عرضه نیسان لیف جدید در ماه آگوست افزایش فراخوان تویوتا و نیسان فراخوان بیش از سه میلیون خودرو تویوتا و نیسان به دلیل نقص فنی حقوق و پاداش یک میلیارد ینی برای مدیرعامل نیسان تأمین کنندگان رنو در ایران گرد هم می آیند اما و اگرهای رقیب پژو 206 که تابستان وارد بازار می‌شود برنامه جدید نیسان برای خودروهای الکتریکی خاص‌ترین نیسان موجود در ایران را ببینید آیا نیسان داتسون گزینه مناسب برای بازار خودرو ایران است؟ نیسان پولسار 2015 نیسان، مدل جدید عرضه می‌کند نسل جدید ماکسیما می خواهد یک خودرو اسپرت 4در باشد ... نیسان ماکسیما، سریع‌ترین در نوع خود رضایت نیسان از ادامه همکاری با رنو نیسان به فناوری اتوماتیک مجهز می‌شود پیش‌بینی افزایش سود نیسان گودزیلای طلایی را ببینید تولید ماکسیمای جدید آغاز شد چالش دولت فرانسه برای شراکت رنو و نیسان نیسان مورانو مخصوص چین به بازار آمد نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان ادامه کاهش تولید در تویوتا و نیسان تا 3ماه دیگر احتمال استعفای مدیر اجرایی رنو نمایش طراحی جدید رنو، 3 مدل در یک خودرو همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری) انتصاب اعضای هیات مدیره شرکت رنو پارس مگان آر.اس خودرو پلیس می شود تاکنون این قدر عصبانی نشده بودم کاهش مدل های رنو برای سال 2011 افزایش کیفیت خدمات پس از فروش
Back to top