کدام خودرو بازیگر اصلی صنعت خودروسازی ایران می شود؟

عصر خودرو- لادا وستا امید روس ها برای جایگزینی با ال 90 یا تندر در ایران است که از سال 86 تولید می شود.

Wednesday 27 September 2017 - 17:26:00

کدام خودرو بازیگر اصلی صنعت خودروسازی ایران می شود؟

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، خبرگزاری اسپوتنیک با طرح این پرسش که «کدام خودرو بازیگر اصلی در صنعت خودروسازی ایران خواهد بود؟» نوشت: با استناد به اخبار منتشره در رسانه ها، سال آینده می تواند در برگیرنده تحولات اساسی مرتبط با حوزه خودرو در ایران باشد.

در گزارش روز چهارشنبه رسانه روسی آمده است: خودروهایی مانند خانواده پراید، پژو 405 و حتی تندر 90امکان خروج از بازار را دارند، زیرا ممکن است نتوانند از عهده استانداردها برآیند و بدین علت موضوع جایگزینی آنها مطرح می شود.
اسپوتنیک ادامه داده است: گمانه زنی های زیادی برای جایگزینی تندر 90 وجود دارد، اما تاکنون شرکت فرانسوی رنو در باره جایگزین این خودرو اطلاعات دقیقی منتشر نکرده است.
به نوشته رسانه روسی، نگاهی به فهرست محصولات برند روسیه مشخص می کند که یکی از پرفروش ترین تولیدات مدل وستا است که در ردیف 10 هزار دلاری ها قرار می‌گیرد و درست همانند قیمت تندر 90 ایرانی است و این برند می تواند بازیگر اصلی آینده صنعت خودرو در ایران بشود.

برچسب ها

لاداال 90وستا
مطالب مرتبط بیشتر
ال 90 ایرانی تا 18 ماه آینده وارد بازار می شود ال 90 با بیش از 85 درصد ساخت داخل به تولید انبوه می‌رسد ساندرو، ساندرو استپ وی و ال90 جدید رونمایی شد+ عکس افت فروش ‌ایران‌خودرو در مهر ماه تولید ال 90 و دانگ فنگ متوقف شد قیمت پرفروش‌ترین خودروهای روسی به پول ایران چقدر است؟ خودروهای روسی به ایران می‌آیند لادا بعد از نیم‌قرن به ایران بازگشت فهرست خودروهای پرفروش روسیه منتشر شد لادای روسیه در راه ایران است؟ ال 90 با موتور جدید تولید می‌شود بی‌میلی لادا برای حضور در ایران توقیف خودرو اِل 90 به دلیل حرکات مخاطره‌آمیز در بزرگراه حکیم خریداران ساندرو و ال 90 بخوانند+ بخشنامه خودروسازی روس‌ها در ایران عملیاتی می‌شود؟ کدام خودروساز ایرانی با روس‌ها مذاکره کرد؟ احتمال تولید لادا در ایران «لادا»های جدید روسی مترصد ورود به ایران خودروساز روس طرح اولیه خودروی جوان پسند را رونمایی کرد محبوبیت خودروهای روسی در کشورهای اروپایی سایپا تحویل تندر 90 به جای ساندرو را تکذیب کرد استقبال از شاسی‌بلند جدید لادا در روسیه دور دنیا در 10 ماه با خودرو لادای روسی+عکس خودروهای محبوب اما رفتنی بازار ایران را بهتر بشناسیم ال 90 اتومات 2 میلیون تومان ارزان شد+جدول قیمت معرفی خودروی جدید از سوی لادای روسیه + عکس بررسی وجه تمایز مدل‌های رنو ال90 در ایران + شرایط فروش واژگونی خودرو در محور گرگان به کردکوی 3 کشته بر جای گذاشت سوانح رانندگی در قزوین یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! اشعه‌ایکس؛ خودروی جدید روسیه +تصاویر افزایش فروش خودروی روسی لادا +عکس همه این پیرمردان! راه اندازی خط تولید گیربکس خودروی ال90 در تبریز قیمت انواع قطعات خودرو ال 90+ جدول ال90 های جدید شرکت ایران خودرو لادا به جنگ رکود در بازار روسیه می رود Kalina NFR سریع ترین لادا قطعات خودرو ال 90 از کدام کشور وارد می شود؟ خودروهای روس در راه ایران "اشعه ایکس" روسی فوریه به بازار می‌آید شرکت لادا، «وستا» را روی خط تولید برد جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر
Back to top