تصاویر لو رفته از داستر 2018 (+عکس)

عصر خودرو: داچیا در حال کار روی نسل جدیدی از شاسی بلندهای کامپکت داستر است و تصاویر جدیدی در این عملیات توسط عکاسان از این خودرو گرفته شده است.

Wednesday 31 May 2017 - 15:07:00

تصاویر لو رفته از داستر 2018 (+عکس)111تصاویر لو رفته از داستر 2018 (+عکس)1

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، در این تصاویر لو رفته که برای اولین بار منتشر شده داچیا داسترهای جدید رویکرد تکاملی‌تر را پذیرفته و تحولات بیشتری را نسبت به قبلی‌ها نشان می‌دهد.

اگرچه با وجود پوشش‌های استتاری سنگین و پلاستیک‌های موجود به سختی می‌توان حدس زد نسل جدید به شکلی درآمده است اما آنچه مسلم است، داسترهای جدید نیز شکل جعبه‌ای خود را حفظ خواهند کرد. به نظر می‌رسد این خودروها بیشتر به سمت کاربردی شدن و سودمندی پیش رود. این افزایش کیفیت و ارتقاء می‌تواند ارزش برند رومانیایی و صاحب فرانسوی‌اش را افزایش دهد.

براساس گزارش‌ها نسل جدید احتمالا روی پلت فرم جدید CMF نیسان رنو قرار می‌گیرد که اینک روی نمونه‌هایی مانند رنو کجار و نیسان قشقایی شاهد آن هستیم. با این وجود باید منتظر چگونگی استفاده داچیا از این پلت‌فرم و نحوه کاربرد و هماهنگی آن با بدنه باشیم.

از طرفی شنیده شده که داسترهای جدید به صورت 7 صندلی ارائه می‌شوند. البته در این تصاویر نمی‌توان چیزی از این موضوع را دریافت و برای کسب واقعیت به زمان بیشتری نیاز است.

گزارش‌ها همچنین از ارتقاهای ویژه و مفید در فضای داخلی حکایت دارند. بخش‌های ارگونومیک و فناوری در این رده قرار می گیرند. با این وجود فضای داخلی داستر همچنان ساده، ابتدایی و نه چندان لذت‌بخش باقی خواهد ماند.

داچیا قصد دارد از نسخه جدیدش در نمایشگاه آتی فرانکفورت رونمایی کند. احتمالا فروش این نسخه‌ها به سال 2018 موکول خواهد شد.

برچسب ها

داستر
مطالب مرتبط بیشتر
گزارش تصویری از حضور نگین خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز منابع آگاه: نسل دوم رنو داستر اول تیر رونمایی می‌شود محصولات رنو را آسان بخرید نیسان پا جای پای رنو می گذارد شرایط متنوع نقدی و اقساطی خرید رنو داستر+جدول 10 دلیل برای خریدن داستر مشتریان، رنو داستر را پسندیدند رنو داستر 2017، کراس‌اوور اقتصادی رنو با امکانات جدید مقایسه قیمت قطعات مصرفی داستر و رقبا داستر را با شرایط متنوع بخرید رنو داستر را بیشتر بشناسید + تصاویر ساندرو و داستر اسپرت شده توسط رنو+تصاویر داستر اقساطی را با وام 50 میلیون تومانی بخرید شرایط فروش نقدی رنو داستر با تخفیف ویژه و سرویس دوره‌ای رایگان نسخه جدید داستر به زودی عرضه می‌شود ستاره کراس‌اوور‌های اروپایی در ایران داستر، پرفروش‌ترین کراس‌اوور اقتصادی در اروپا آغاز تحویل 15 روزه خودروهای رنو داستر اتوماتیک 4WD حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران شاسی‌بلند اقتصادی رنو یا ژاپنی فراموش‌شده؟ فروش ویژه رنو داستر از سوی نگین خودرو آغاز شد کولاک داستر در جشنواره زمستانی نگین خودرو آیا اولین محصول شورولت در گرد ‌و‌خاک رنو می‌تواند نفس بکشد‌؟ رنو داستر، ستاره محصولات رنو در ایران جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر
Back to top