از سوی حسین سرمد، مدیر خدمات پس از فروش تشریح شد:

مسیر موفقیت کارمانیا در حوزه خدمات پس از فروش

عصر خودرو- امروزه با توجه به گسترش رقابت در بازار جهان و تأثیر آن در اقتصاد کشور و همچنین توجه شرکت‌های تولیدی و خدماتی به اهمیت ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحی و تولید سیستم‌های مکانیزه یکپارچه در رابطه با مدیریت خدمات پس از فروش دوچندان شده است.

Monday 18 December 2017 - 17:45:00

مسیر موفقیت کارمانیا در حوزه خدمات پس از فروش

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت‌هایی که تا دیروز در فکر جذب مشتریان جدید بودند، امروزه به دنبال افزایش سطح رضایت مشتریان هستند، بااین‌وجود در شرایطی که خدمات پس از فروش به‌عنوان یکی از عوامل موفقیت شرکت‌ها شناخته می‌شود.در کشور ما هنوز توجه زیادی به این مقوله نشده است.اما در این میان برخی شرکت‌ها سعی کرده‌اند تا با ارائه خدمات پس از فروش مناسب در جلب رضایت مشتریان خود خوب عمل کنند و در رتبه‌بندی‌های صورت گرفته در این زمینه از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط در بالاترین رتبه قرار گیرند. یکی از این شرکت‌های شرکت خودروسازی کارمانیا است که توانسته است در چند سال اخیر با ارائه خدمات مناسب در زمره شرکت‌های برتر در این زمینه قرار گیرد.درزمینهٔ چگونگی رسیدن به این رتبه با حسین سرمد- مدیر خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا گفت‌وگو کرده‌ایم که حاصل آن را می‌خوانید:

- شرکت خودروسازی کارمانیا چند مدتی است که در بحث خدمات پس از فروش از رشد خوبی در بازه زمانی کوتاه‌مدت برخوردار بوده، چه اقداماتی در شرکت باعث این موضوع شده است؟

باید در  ابتدا تأکید کنم از فرمول جادویی برای رسیدن به رشد در ارائه خدمات پس از فروش در شرکت خودروسازی کارمانیا استفاده‌نشده است بلکه باید توجه داشت هر شرکت تولیدکننده یک اصولی تحت عنوان مدیریت خدمات پس از فروش دارد، در این شرکت نیز نیروهای باتجربه و کارآمد مشغول به فعالیت هستند که با کمک تجربیات آن‌ها در کنار استانداردهای تعریف‌شده توانسته‌ایم با ارائه خدمات مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.از سوی دیگر آنچه به‌عنوان نتیجه می‌بینید حاصل پیاده‌سازی تمام استاندارها است. اما  باید به این نکته توجه داشت نقطه عطف کاراین شرکت  ارتباط مستقیم با مشتریان است، چراکه مشتریان شرکت خودروسازی کارمانیا می‌توانند با بالاترین سطح مدیریت ارتباط مستقیم داشته باشند و مشکلات و  شکایت‌های خود را دوستانه مطرح و  پیشنهادهای  سازنده‌ای را ارائه دهند.

- شاید بتوان یکی از نقاط قوت شرکت خودروسازی کارمانیا را جلوگیری از رشد بی‌رویه شبکه نمایندگی‌ها است. نظرتان در این مورد چیست؟

نکته‌ای که به آن توجه ویژه‌ای داشته‌ایم، جلوگیری از رشد بیش‌ازحد شبکه نمایندگی‌های بود به‌طوری‌که سعی کرده‌ایم این نمایندگی‌ها بر اساس میزان تولید به این شبکه بی افزاییم. از سوی دیگر برای متقاضیان دریافت نمایندگی گزینش‌های خاصی صورت می‌گیرد و نتیجه آن در یک کمیته خاص در شرکت مطرح و پس از آن مجوز ورود به شبکه نمایندگی صادر  می‌شود. باید توجه داشت نمایندگی‌های شرکت خودروسازی کارمانیا مورد بازرسی‌های ادواری قرار می‌گیرند و استاندارهای عملکرد هرکدام از نمایندگی‌ها بر اساس ISQI و استانداردهایی که در خود شرکت تدوین‌شده مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.  این مسئله باعث می‌شود حتی در شهرهای دور که نمایندگی وجود ندارد هم مردم به این اطمینان دست پیدا کنند که شبکه خدمات پس از فروش ما همیشه در خدمت آن‌ها خواهد بود.

- در ارتباط با طرح Home-Service توضیحاتی بفرمایید که این طرح در چه مرحله قرار دارد؟

طرح BYD Home-Service را در چند منطقه خاص تهران به‌صورت آزمایشی پیاده‌سازی کردیم  و اکنون در کل مناطق تهران قابل ارائه برای مشتریان محترم خودروسازی کارمانیا می باشد. از ویژگی‌های این طرح این‌گونه است که سرویسهای ادواری و عمومی خودرو به درخواست مشتری ، در محل کار یا زندگی آنها انجام می پذیرد و نیازی به مراجعه مستمر به محل تعمیگاه مرکزی نیست.
همچنین طرح ویزه سرویس از راه دور  BYD Remote PM Service  را برای اولین بار در ایران برای مشتریانی که در شهر دور افتاده محل سکونتشان نمایندگی مجاز خودروسازی کارمانیا وجود ندارد اجرایی نموده ایم که به مشتری این اختیار را می‌دهد که علیرغم نبود شبکه نمایندگی در شهر یا مناطق تهران، مشکل گارانتی پیدا نکند و فقط برای تعمیرات مهم و سرویس‌های اصلی به نزدیک‌ترین نمایندگی مراجعه کند.

سطح بندی نمایندگی‌ها مسئله‌ای است که شاید اندکی برای مشتریان خودروسازی کارمانیا غریبه باشد. اما یک مسئله رایج در استانداردسازی شبکه خدمات پس از فروش در جهان به‌حساب می‌آید. نمایندگی‌های سطح Aو B وC باهم یکسان نیستند و تفاوت‌های زیادی با یکدیگر ازنظر سطح تجهیزات ،زیرساختها، مهارت پرسنل فنی و کیفیت نهایی انجام سرویس دارند.

- استاندارهای خود شرکت BYD چقدر به این رشد کیفیت در طبقه‌بندی سازمان بازرسی کشور کمک کرد؟ و اینکه آیا BYD در مقایسه با شرکت‌های چینی دیگر درزمینهٔ استانداردهایش سخت‌گیرتر است؟
در بررسی‌های صورت گرفته از نمایندگان برندهای چینی رقیب به این نتیجه رسیده‌ایم که درزمینهٔ استاندارد کیفیت و خدمات پس از فروش به‌اندازه BYD سختگیری ندارند- این باعث می‌شود ما خود را با برندهای معتبر مقایسه کنیم .با توجه به اینکه تعداد محصولات این شرکت  در ایران خیلی زیاد نیست بنابراین وارد بازار ایران نشده‌ایم تا  استاندارهای پایین را برای نمایندگی‌ها اعمال کنیم، هر نمایندگی با حداقل استاندارهای شرکت مادر و بعضاً با 2 جایگاه تعمیر فعالیت می‌کند. به بیان بهتر باید بگویم کیفیت را فدای کمیت نکردیم.با توجه به اینکه در آینده محصولات برقی و هایبرید را هم وارد بازار خواهیم کرد باید استاندارها بر این اساس هم‌تغییر کند. بر این اساس به نسبت میزان درآمد کیفیت را در نمایندگی‌ها ارتقا می‌دهیم.

- با توجه به اینکه شما امسال در طبقه‌بندی شرکت‌ها با کمتر از 10 نمایندگی مورد ارزیابی قرار گرفتید و با توجه به اینکه  قرار است تعداد نمایندگی‌ها تا آخر سال افزایش یابد، به‌طور یقین سال آینده با استانداردهای جدید سنجیده خواهید شد و به‌تبع علاوه بر هزینه‌های زیادی که در بردارد، رقبا قدرتمندی هم با شما در یک طبقه‌بندی قرار خواهند گرفت. برنامه شرکت برای اینکه در آن طبقه‌بندی هم‌رتبه‌های بالا را از آن خود کنید، چیست؟

در بحث استانداردسازی در هر برند ما 3 سطح مختلف داریم، سطح اول فراهم کردن حداقل تجهیزات و امکانات،  سطح دوم عملکرد مناسب،سطح سوم رضایتمندی مشتری است.به‌طور یقین برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر از تجربیات دیگر آن در این زمینه استفاده خواهیم کرد و بامطالعه میدانی صحیح از شرکت‌های قدیمی‌تر راه درست را به ما نشان می‌دهد تا با خطای کمتر و در حداقل زمان ممکن بتوانیم به اهداف ترسیم‌شده شرکت دست‌یابیم. اما نباید انتظار معجزه داشت.

- با این اوصاف یعنی معتقدید که با همین روند می‌توانید موفقیت حال حاضر را در استاندارهای بالاتر هم به دست آورد؟

بله؛ اما در این روند باید ظرفیت‌های متناسب با نیاز مشتری افزایش پیدا کند. این روند به دلیل اینکه بنیان درستی برای نهاده شده است انتظار می‌رود بتواند به موفقیت‌های بزرگ‌تر هم دست‌یابیم.هرچند به‌طور یقین رقبای قوی بازار کار را برای ما سخت می‌کند اما این مسئله که مشتریان به برند BYD به‌عنوان یک برند با کیفیت اعتماد دارند به ما در این کار کمک می‌کند.

- بزرگ‌ترین انتقاد مردم از شرکت‌های چینی بحث تأمین قطعه است. این مسئله فقط به قیمت  قطعه منتهی نمی‌شود بلکه تفاوت هزینه تعمیر و تعویض بین دو نمایندگی بزرگ و کوچک هم برای مردم تا حد زیادی قابل‌درک نیست زیرا در بازار ایران سیستم ایران‌خودرو و سایپا به‌صورت جامع و با یک تعرفه ثابت کار می‌کند و به همین دلیل مردم تفاوت بین نمایندگی‌های بزرگ و کوچک را در مبلغ دریافتی نمی‌دانند. در این راستا چه برنامه‌ای دارید؟

مشکل تأمین قطعه در بازار بیشتر از خود شرکت تأمین‌کننده چینی و قوانین و محدودیت‌های قانونی ما سرچشمه می‌گیرد. در سایر برند مجوزهای متفاوتی برای واردات قطعه خودروهای چینی وجود دارد که برای دیگر برندها وجود ندارد، یکی از اصلی‌ترین مشکلات همین است.
ما هم با این مشکل دست‌وپنجه نرم کرده‌ایم اما به دلیل اینکه مدیریت شرکت بر تسریع کار تعمیر در نمایندگی‌ها تأکید فراوان دارد. ما معتقدیم که مشتری نباید معطل مسائل گمرکی و یا سایر مشکلات شود.
مشکل دیگر این است که سفارش قطعات در اکثر شرکت‌ها به‌صورت غیرعلمی صورت می‌گیرد به همین دلیل خواب سرمایه و هدر رفت وقت زیاد می‌شود. اما ما برای حل این مشکل از تعداد زیادی کارشناسان حرفه‌ای کمک گرفتیم و لیست تهیه‌شده توسط آن‌ها را با لیست پیشنهادی شرکت مادر تطبیق و سفارش گذاری‌های خود را بر اساس منطق و علم انجام دادیم. قطعات به 3 دسته کلی کم‌مصرف،میان مصرف، پرمصرف تقسیم می‌شوند .اما هیچ‌وقت این پکیج را به‌صورت کامل به نمایندگی‌ها تحمیل نمی‌دهیم. معمولاً یک پکیج قطعات پرمصرف را به نمایندگی‌ها توصیه می‌کنیم زیرا انبار بزرگی در کرمان داریم که نمایندگی‌ها می‌توانند در صورت نیاز به هر قطعه آن را به‌سرعت تهیه کنند. این باعث می‌شود که نمایندگی‌ها فقط هزینه حمل قطعه را پرداخت کنند اما در عوض خواب سرمایه نداشته باشند.
سطح بندی نمایندگی‌ها مسئله‌ای است که شاید در بازار کارمانیا برای مشتریان غریبه باشد اما یک مسئله رایج در جهان به‌حساب می‌آید. نمایندگی‌های سطح Aو B وC ازنظر کیفیت کار باهم یکسان هستند و تفاوت‌های آن‌ها به موارد کوچکی محدود می‌شود. اگر هرکدام از این نمایندگی‌ها به هر دلیلی نتوانند استاندارهای سطح خود را رعایت کنند به‌سرعت کاهش درجه پیدا خواهند کرد و به‌تبع از تخفیف‌ها و مزایایی که برای نمایندگی‌های با سطح  بالاتر در نظر گرفته می‌شود هم محروم می‌شوند.باید توجه داشت داشتن خدمات پس از فروش برای هر شرکتی هزینه‌بر است اما برای داشتن یک فروش مستمر باید خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه شود. خیلی شرکت‌ها دقیقاً به دلیل اهمیت ندادن به همین قسمت بازار فروش خود را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند.

- در حوزه شما، جدا از امکانات بحث نیروی انسانی مطرح است. در شرکت‌های بزرگ خودروسازی این مسئله بسیار فراگیر است که شرکت نیروی انسانی تازه کار را جذب می‌کند و پرورش می‌دهد ولی به علت ناتوانی در پرداخت مبالغ کافی به این افراد، عموماً بعد از کسب کردن تجربه کافی شرکت را رها می‌کنند و به سراغ کارهای شخصی می‌روند. آیا در شرکت شما با توجه به محدود بودن تعداد افراد، برای این مسئله فکری شده است؟

ما در حال حاضر شرکت جوانی هستیم و فعلاً با این مشکلات به‌صورت مستقیم برخورد نکرده‌ایم. اما اکثر این مشکلات از مسائل فرهنگی سرچشمه می‌گیرد. مسئله اصلی مشکل امنیت شغلی است که نه‌تنها در ایران بلکه در تمام جهان مشکل‌ساز است. مسئله دوم بحث ارتقا شغلی است. در تمامی شرکت‌ها ازآن‌جهت که افراد باید افزایش درآمد داشته باشند، شرکت‌ها دائماً اقدام به ارتقا موقعیت شغلی آن‌ها می‌کنند. این مسئله باعث رسیدن به اصل بی‌کفایتی می‌شود به این معنی که افراد در پست‌های قرار می‌گیرند که توانایی انجام آن را ندارند و فقط به‌منظور افزایش درآمد در این مسند قرارگرفته‌اند. راه درست برای رفع این مشکل این است که به‌جای ارتقا دان موقعیت شغلی، درآمد افراد را به نسبت تجربه و کیفیت کار آن‌ها بالا ببرند، به‌این‌ترتیب که به‌عنوان‌مثال یک فرد می‌تواند در مجموعه تعمیرگاهی به مدت 30 سال یک کارشناس فنی باشد ولی میزان درآمدش در همان سمت رشد کند تا آن فرد انگیزه بیشتری برای ارتقاء تجربیات خود و ارائه خدمات بهتر پیدا کند. من به‌شخصه به مسئله وفاداری کارکنان به‌عنوان یک معضل اصلی در هر سازمان و مجموعه نگاه می‌کنم.مدیریت می‌تواند به‌شدت در رفع این معضل مؤثر باشد. در شرکت خودروسازی کارمانیا استراتژی‌های مدیریت بسیار خوب و منظم تدوین‌شده است و این مسئله باعث می‌شود که تمامی مدیران و کارمندان رشد کافی داشته باشند. در این چند سال در شرکت  ریزش نیروها کم بوده و این مسئله از مدیریت درست سررشته می‌گیرد. افرادی که در هر قسمتی از سازمان احساس موفقیت و درخشش کنند به‌شدت به کارشان متعهد خواهند بود و در راستای بهبود کیفیت کارشان نیز خواهند کوشید.

برچسب ها

خدمات پس از فروشکارمانیاخودروسازی کارمانیا
مطالب مرتبط بیشتر
کاهش پذیرش خودروهای گارانتی در شبکه خدمات پس از فروش سایپا انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو چالش های واردات خودروهای کارکرده را تشریح کرد هدف‌گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات میزان رضایت از خدمات پس از فروش 16 شرکت‌ خودرویی کدام شرکت بهترین خدمات پس از فروش خودرو را ارائه می کند؟ کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط پیلسان ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک چرا برای دریافت خدمات بهتر است به نمایندگی های مجاز مراجعه کنیم؟ مشکلات ارائه خدمات به خودروهای وارداتی دست دوم کمپین تابستانه سراسری خدمات پس از فروش همراه با تخفیف سعید لیلاز مدیرعامل کارمانیا شد هشدار ایساکو درباره خرید قطعات از فروشگاه‌های اینترنتی کمپین ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو؛ یلدای امسال میزبان شما هستیم وعده سازمان راهداری برای جبران خسارت کامیون‌داران افزایش نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دیزل اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت جهش سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو ایساکو رشته خدمات پس از فروش برای مقطع هنرستان دایر کرد آمادگی خدمات پس از فروش ایران خودرو در موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا کلید خورد ادغام شبکه خدمات پس از فروش سایپا و ایران‌خودرو کلید خورد خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با کاروان اربعین حسینی همراه می‌شود گام مشترک سایپا و ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش برنامه ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا کاهش حضور خودروها در نمایندگی ها با افزایش کیفیت محصولات شرط ایجاد نمایندگی خدمات پس از فروش، به ازای واردات هر هزار دستگاه خودرو حضور فعال پلاسکوکارسایپا در بازار قطعات و خدمات پس از فروش محصولات متنوع سایپا به خوبی پاسخگوی نیاز و سلیقه مردم منطقه کردستان است چالش نمایندگی های خدمات پس از فروش خودرو در دوران گذار از بنزینی به برقی خدمات پس از فروش سایپا کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است «طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود استاندارد خدمات پس از فروش اجباری شد کاهش 55 درصدی خودروهای متوقف در شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو «طرح امداد و خدمات» ویژه تعطیلات عید سعید فطر را اجرا می‌کند شرکت بهمن دیزل باعث افتخار استان است آغاز اجرای طرح بازدید قبل از نوروز محصولات ایران‌خودرو از امروز شکایت دائمی مردم از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو اجرای طرح استقبال از بهار خدمات پس از فروش بهمن موتور خدمت ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مشتریان آتین پارت و ضمانت اصالت کالا کارگاه‌های‌ آموزشی مشترک دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به 8 واحد رسید اقدام سایپایدک یک نوآوری در خدمات پس از فروش است طرح ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای حمایت از رانندگان تاکسی در سراسر کشور حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو علت نرخ پایین مراجعه خودروها بعد از دوره گارانتی به نمایندگی های مجاز چیست؟ تجربه گارانتی‌فروشی در واردات خودرو نباید تکرار شود هزینه‌تراشی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو برای مردم رتبه دوم خدمات پس از فروش به ایران خودرو دیزل رسید شرکت گواه دارای بیشترین رشد در ارزیابی شرکت های خدمات پس از فروش در سال 99 پایان گران‌فروشی خدمات پس از فروش برای کامیون‌های وارداتی کسب همزمان 2 رتبه نخست در آخرین ارزیابی ISQI توسط پرشیا خودرو حفظ جایگاه نخست خدمات پس از فروش توسط ماموت خودرو گزارش وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال 1399 آغاز به‌کار مجموعه نمایشگاه های اتومکانیکا بعد از وقفه دوساله سایپایدک به عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش در کل کشور معرفی شد «رتبه یک» خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به ایران‌خودرو رسید همکاری امداد خودرو ایران با دانشگاه فنی و حرفه‌ای خدمتی جدید به مالکان خودروهای مدیران خودرو تدریس رشته «خدمات پس از فروش خودروهای سبک» در مقطع متوسطه قیمت قطعی دو خودرو BYD تانگ و F3 در ایران مشخص شد راه اندازی انبار قطعات پرمصرف آمیکو برای تامین سریع نیاز مشتریان از ارائه خدمات فروش و پس از فروش سیبا موتور رضایت داریم بدهی مشتریان خود را براساس نرخ روز دلار پس خواهیم داد برگزاری دومین همایش سراسری صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو اجرای طرح خدمات پس از فروش محصولات بهمن موتور در قالب عید تا عید رضایتمندی مشتریان، اصل بنیادین در ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو دلایل افزایش هزینه پارکینگ جدیدترین توضیحات کارمانیا در زمینه تولید محصولات کیتون در ایران+اسناد توضیحات کارمانیا در زمینه تولید محصولات کیتون در ایران هت‌تریک اتوخسروانی در کسب رتبه‌های برتر فروش چری، MVM و خدمات پس از فروش مدیران خودرو نخستین تانگ به کارمانیا رسید نصب لوازم جانبی در نمایندگی‌های مجاز، امنیت خودرو را تضمین می‌کند گزارش وضعیت ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو در سال 1399 دستکاری سیستم الکتریکی خودروها خطرساز است خدمات ایران خودرو به مشتریان پنج ستاره می‌شود استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک مشتریان دیگنیتی در شبکه خدمات پس از فروش بدون نوبت خدمات دریافت می کنند رکورد ایران خودرو در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش دستپخت «پینین فارینا» در راه ایران شرکت های گروه بهمن در جایگاه اول خدمات فروش و پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش ارس خودرو دیزل (آمیکو) باز است کلیه مراکز خدمات فروش و پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروز فعال می باشند ارائه خدمات پس از فروش در ایام نوروز توسط نمایندگان منتخب ارس خودرو دیزل (آمیکو) تاریخ قرعه کشی کمپین خدمات پس از فروش مدیران خودرو مشخص شد با اتمام فاز دوم مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن، ظرفیت پذیرش دو برابری محقق می شود استقبال مناسب از کمپین زمستانی خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو آشنایی با نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی) نمایندگی های ایران خودرو رتبه «ممتاز» کشور را کسب کردند کمپین ویژه زمستانی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو 400 کیلومتر پیمایش با یک‌بار شارژ کامل تعهدات معوق در اولویت دریافت خودرو برقی جدید خدمات پس‌از فروش در صدر شکایات خودرویی آمادگی ایران خودرو برای خدمات پس از فروش پیشرفته «تارا» روغن نامناسب، بلای جان موتورهای مدرن توسعه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو بر اساس دستورالعملهای ISQI شبکه نمایندگی های گسترده و با کیفیت، مزیت رقابتی گروه سایپا است رضایت مشتری، اولویت نخست مدیران خودرو روش‌های جدید اخاذی امدادخودروهای متفرقه از هموطنان ارتقاء9 پله‌ای خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات غیرحضوری ایساکو ادامه دارد مزایای خدمات پس از فروش؛ دلیلی برای انتخاب محصولات MVM معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود ارائه خدمات به مشتریان سایپا در طرح "جمعه‌های پاییز" ایساکو همچنان در حال مقابله با ورود قطعات تقلبی به بازار است خدمات پس از فروش گروه بهمن تخفیفات ویژه در طرح پاییزه ارائه می کند گروه بهمن جایگاه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد یازده سال در صدر خدمات پس از فروش خودرو کشور کسب رتبه 2 و مقام پنجم برای شرکت خدمات پس از فروش ام وی ام برترشدن خدمات بهمن برای ما اول راه است اختتامیه ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو مدیران خودرو برای سومین بار متوالی رتبه نخست رضایت مشتریات از خدمات فروش را کسب کرد صدرنشینی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو یازده ساله شد مسیر پردست‌انداز خدمات پس از فروش وارداتی‌ها اولین خودرو تمام برقی ایران معرفی شد+مشخصات آیا خبری از «کارمانیا» در راه است؟ کوتاهی نمایندگی‌های خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش خوردو تلاش مضاعف ایساکو در راستای حفظ سلامت مشتریان و کارکنان ایساکو در تعطیلات عید سعید فطر، همچنان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل 2004 گروه بهمن در خدمات فروش خودروهای سنگین برتر شد بهمن موتور مقام اول خدمات فروش سال 98 شد کارمانیا در خانه جدید چه برنامه هایی دارد ؟ ایساکو مهلت بازپرداخت مطالبات خود را به تعویق انداخت ارائه خدمات نوآورانه ، افزایش سهم بازار قطعات وجلب رضایت مشتریان افزایش پاسخ‌گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد اولویت شرکت ایساکو همچنان ارائه خدمات در محل مشتریان است خدمات پس از فروش ایران خودرو درب منازل انجام می‌شود تمهیدات گروه صنعتی آمیکو برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت کارکنان ایران خودرو خدمات پس از فروش را به در منازل مشتریان برد خدمات فروش ایران خودرو از فردا غیرحضوری ارایه می‌شود هوای "بهمن" با حداکثر رضایت مشتریان بهاری شد چالش مشتریان با خدمات پس از فروش خودرو تامین قطعات محصولات مدیران خودرو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد رشد 6درصدی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران خودکفایی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تولید ابزار مخصوص گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد رتبه اول خدمات پس از فروش خودروهای سنگین به ماموت دیزل رسید بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش ایران خودرو یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران برگزار شد نمایندگی‌های منتخب ایران‌خودرو جمعه‌ها باز است کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل کاهش 11درصدی تأمین قطعات خودرو در شبکه خدمات پس از فروش مقام نخست در بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان از آن شرکت مدیران خودرو گردید چرا رتبه اول خدمات پس از فروش سال 97 به ایساکو رسید؟ بهبود یک و نیم درصدی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو شفاف‌سازی ISQI در مورد حاشیه‌های ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو آغاز جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو کدام شرکت واقعا مقام اول خدمات پس از فروش را به دست آورد؟ سایپایدک، برترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو کشور رتبه‌بندی بازیگران خدمات پس‌از فروش خودرو برنامه های جدید رایان سایپا در حوزه های صادراتی و خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرد مدیران خودرو ، رتبه نخست در خدمات فروش محصولات خودروسازی کارمانیا چگونه تولید می شود پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان سیبا موتور مقام اول و بهمن دیزل مقام دوم خدمات فروش در سال 97 را کسب کردند بهمن موتور مقام دوم خدمات فروش در سال 97 را از آن خود کرد مسابقه برترین ویژگی داستانی خودروسازی کارمانیا ویژه نوروز 1398 جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو از فردا آغاز می شود جزئیات طرح ارائه خدمات پس از فروش به خودروها در ایام نوروز برای دومین بار متوالی ، بیشترین رضایت مشتری برای مدیران خودرو بدست آمد وضعیت خدمات پس از فروش عرضه کنندگان خودرو پس از تحریم ایران‌خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد سبد محصولات مدیران خودرو، پاسخگوی مشتریان نشان «تولید ملی، افتخار ملی» در دستان خودروسازی کارمانیا خدمات ‌پس ‌از‌ فروش مطمئن، نقطه اتکا مشتریان انجام همه تعهدات BYDS7 ظرف مدت 3 ماه به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم سومین مرکز تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک آغاز به کار کرد هدف گروه سایپا جلب رضایت مشتریان و پاسخ به تعهدات خود است اطلاعیه کارمانیا با هدف شفاف سازی خودروهای معوقه ارائه خدمات پس از فروش به سازمان ها پیش بینی شرایط ویژه برای خریداران خودروهای اقساطی BYD S6 وفاداری مشتریان به نمایندگی های خدمات پس از فروش در ایران جمعه‌های طلایی پرشیا خودرو برای رفاه علاقه‌مندان و خریداران BMW و MINI عبور کارمانیا از گردنه روزهای پرتلاطم بازار خودرو کارمانیا مجهز‌تر از همیشه رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت نسخه شفابخش برای آشفته بازار خودرو شرکت مدیران خودرو ( ام وی ام-چری ) رتبه نخست SSI را بدست آورد رتبه دوم کارمانیا در ارزیابی رضایتمندی مشتریان از فروش پذیرش خودرو در شیفت عصر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو دوره تخصصی امداد خودروهای BYD در مرکز آموزش کارمانیا برگزار شد + جزئیات تخفیف های ویژه در جشن خدمات یلدایی پرشیاخودرو مشکلات خدمات پس از فروش در جلسه مشترک با معاون وزیر صنعت بررسی می شود بی‌وای‌دی صفر چند؟ نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو در دسترس قرار گرفت نمره مشتریان به کیفیت خودروها شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مسیر آموزش های تخصصی فنی بی‌وای‌دی صفر چند؟ ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا نحوه رسیدگی به شکایات خدمات پس از فروش خودرو‌های وارداتی شرایط فروش BYD F3 اعلام شد فروش ویژه شاسی بلند محبوب BYD بازدید مدیران استاندارد از نماد استاندارد خودروسازان خصوصی تاثیر منفی خودتحریمی و تصمیمات خلق الساعه بیشتر از تحریم های خارجی است بی وای دی اس 7 رؤیت شد مرحله دوم بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور، از فردا برگزار می‌شود دفتر منطقه ای آذربایجان، رتبه نخست مشتری مداری را کسب کرد آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو افزایش فروش بی وای دی به لطف فناوری‌های نوین با حضور جناب اس7 در خیابان‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ برگزاری دومین دوره آموزش تکنیک‌های فروش، بازاریابی و مذاکره در کارمانیا نظارت بر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو با هدف افزایش رضایت مشتریان ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، دغدغه شرکت ایساکو برگزاری دوره آموزشی برای مدیران نمایندگان فروش کارمانیا اردبیل، ایستگاه آخر بازدید تابستانی مدیران ارشد خدمات پس از فروش ایران خودرو هشدار کارمانیا نسبت به سو استفاده شرکت های مشکوک از طرح امداد سراسری روند توسعه محصول مدیران خودرو، رمز وفادارسازی مشتریان دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو بازنگری می‌شود تجربه رانندگی با BYD S7 ؛ فرش قرمز برای جناب S7 طرح ویژه خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا ارائه خدمات به مشتریان کارمانیا در محل رضایتمندی مشتریان در سراشیبی تحریم "تاخیر در تحویل" داد مشتریان خودرو را درآورد! دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش برگزار شد ارتقای سطح خدمات غیرحضوری ایران خودرو به مشتریان مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو با پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود کارشناسی فنی خودروهای کار کرده در تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو دلایل نارضایتی مشتریان از خدمات خودرویی اعلام شد BYD اس6، سربلند در میان مشتریان حضور پر قدرت خودروسازی کارمانیا در هفدهمین نمایشگاه شیراز گزارش تصویری از حضور کارمانیا در هفدهمین نمایشگاه خودرو شیراز دستورالعمل فعالیت امدادخودروها به وزارت صنعت ارسال شد شرایط فروش خودروی BYD S7 با شرایط مشارکت حضور پر قدرت خودروسازی کارمانیا در هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز BYD S6 را با تخفیف 2 میلیون تومانی خرید کنید اینجا هوای ب ام و شما را دارند بی وای دی با طعم کرولا 100 هزار راه رفته لوکس واقعی در قامت جناب اس 7 راز ماندگاری بی وای دی اس 6 خدمات پس از فروش سایپا دیزل 2 ستاره شد گیربکس دوکلاچه تر بهتر است یا خشک؟ خدمات پس از فروش ایران خودرو اول شد شرایط جدید فروش BYD S7 اعلام شد پیست اختصاصی کارمانیا افتتاح شد شاسی‌بلند 7نفره کارمانیا را بیشتر بشناسید ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال 1396 نتایج ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی منتشر شد خدمات رسانی به مالکین خودروهای جیلی رشد شاخص های کیفیت، رضایت از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست ها خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی تا 10 سال آینده ارائه می‌شود فروش ویژه بی وای دی اس 7 سایپا شبکه فروش محصولات خود را متحول می‌کند گفت و گوی نماینده و مشتریان ایران خودرو با مدیران خدمات پس از فروش شرایط فروش خودروی BYD S7 با شرایط مشارکت رشد 14.5 درصدی تولید کارمانیا در اردیبهشت امسال شرایط فروش ویژه BYD S7 اعلام شد برندگان کمپین نوروزی کارمانیا مشخص شدند تکمیل ظرفیت فروش BYD S6 ویژه عید فطر شرایط فروش ویژه کارمانیا ویژه عید فطر "بی‌وای‌دی" در ایران می ماند نمایندگی‌های رتبه 4 از شبکه خدمات پس از فروش خودرو حذف شدند ارائه خدمات آنلاین در ارتقای رضایت مشتریان موثر است اعلام جزئیات طرح امدادی کارمانیا در تعطیلات نیمه خرداد آغاز «طرح قدر» شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد داخلی سازی F3 تا پایان سال به 30 درصد می رسد تحویل نخستین سری خودروهای BYD F3 دومین دوره حضور کارمانیا در پنجمین نمایشگاه خودرو و قطعات البرز جنابِ اس 7 در ورودی B سرزمین بام منتظر شماست شعار "اول مشتری" راه دستیابی به برتری در رقابت است فروش اقساطی BYD S6 و BYD S7 آغاز شد خدمات در محل مشتری، حلقه طلایی زنجیره ارزش نگین خودرو با 30 میلیون تومان صاحب BYD S6 شوید ارتباط مستقیم مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با مشتریان و نمایندگی‌ها فروش نقدی و اقساطی BYD S6 آغاز شد ارتقاء کیفی خدمات باید برای تمام مشتریان ملموس باشد امکان بازدید از بی وای دی S7 در نمایندگی‌های کارمانیا افتتاح نمایندگی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در چابهار دلار 4200 تومانی تاثیری بر قیمت خودروی داخلی ندارد شرایط فروش BYD S6 ویژه مبعث اعلام شد افزایش رضایتمندی مشتریان از امداد نوروزی ایران خودرو راه اندازی واحد های سیار ارائه خدمات فنی و آپشن توسط رامک یدک خدمات پس از فروش ایران خودرو به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست سال نو خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در کرمانشاه تحویل شد خدمات نگین خودرو در ایام عید تعطیل نیست هیچ اجباری برای دریافت کارت امدادخودروها وجود ندارد توضیحات خودروسازی کارمانیا در خصوص عدم انتشار آمار تولید این شرکت + سند عزم جدی ورود به حمل و نقل پاک در دولت وجود ندارد بگرد، ببین، بمان و یک دستگاه خودروی شاسی بلند BYD S6 جایزه بگیر شرایط فروش ویژه نوروزی BYD S6 بازدید رایگان خودروهای کارمانیا ویژه نوروز تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو سایپایدک تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرد میزبانی شرکت خودروسازی کارمانیا از ششمین نشست مدیران امور مشتریان شرکت های خودرویی شگفت انگیز به سبک BYD افتتاح مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز 322 گودرزی مدیران خودرو فروش اقساطی BYD S6 ویژه بهمن 96 آغاز شد تداوم روند صعودی رضایت مشتریان ایران خودرو از خدمات پس از فروش کارمانیا دست پر به گلستان آمد مسولین اجازه هدر رفت سرمایه داخلی و ورود تکنولوژی ناکارآمد را ندهند آغاز نمایشگاه خودرو گرگان از 10 بهمن مدیر روابط عمومی و تبلیغات کارمانیا خبرداد: استقبال بی سابقه از فروش اقساطی بی وای دی اس ٦ کاهش ادامه‌دار رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو گزارش تصویری از حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو اصفهان نصف جهان میزبان فعالان صنعت خودرو فروش اقساطی محصولات BYD ویژه نمایشگاه خودرو اصفهان آغاز به کار جدیدترین و مجهزترین مرکز آموزش نگین خودرو پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش فروش اقساطی BYD S6 با تحویل فوری آغاز شد نگین سرویس، همان امداد نیست! تمام تلاش ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است دوره پیشرفته ترمیم بدنه خودرو برگزار خواهد شد شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور باید توسعه یابد مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو به زودی افتتاح می شود رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو بهبود یافت تنها یک روز تا پایان طرح فروش ویژه محصولات بی وای دی در نمایشگاه خودرو کرمان وقت باقی است مدیر روابط عمومی کارمانیا : BYD S7 از مرداد 97 وارد خیابان ها می شود گزارش تصویری غرفه شرکت کارمانیا در نمایشگاه خودرو کرمان خدمات پس از فروش با کیفیت و مصرف سوخت پایین برگ برنده فوسو شرایط فروش اقساطی خودروهای BYD از سوی کارمانیا اعلام شد نگاهی به دلایل نارضایتی‌ها از عرضه‌کنندگان خودرو بیش از 90نمایندگی ایساکو برای ارائه خدمات به «اچ30 کراس» تخصصی شدند ملاقات با خودرو پاک BYD در آلوده ترین روز سال صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور گزارش تصویری از حضور خودروسازی کارمانیا در نمایشگاه خودروی بندر عباس هزینه بالای تعمیر دلیل اصلی نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودرو سود مشارکت 25 درصدی کارمانیا به خریداران شرایط فروش خودروهای BYD ویژه آذرماه اعلام شد مصاحبه با مدیر بازاریابی شرکت کارمانیا؛ جای خالی بسیاری از برندهای خوب در این نمایشگاه حس می‌شد جزییات فروش شاسی‌بلند کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران ملاقات با BYD F3 در حاشیه دومین نمایشگاه خودرو تهران؛ شهرنشین ساده‌پوش بررسی S7، کراس‌اوور جدید کارمانیا؛ کاپیتان BYD کارمانیا شرایط فروش محصولات BYD ویژه نمایشگاه خودرو تهران را اعلام کرد گزارش تصویری از حضور کارمانیا در دومین نمایشگاه خودرو تهران گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا کنترل قیمت قطعات و اجرت خدمات از طریق وب سایت شرکت ایساکو همگرایی فروش و خدمات با هدف افزایش کیفیت خدمت به مشتریان BYDS6 را با اقساط 36 ماهه بخرید گزارش تصویری از آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو برگزار می‌شود به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم دیدار عمومی با چینی خوش استایل ثبت نام تست شاسی بلند BYD تکمیل شد+ وضعیت ثبت‌نام جدید تمامی خودروهای ولوو توسط داتیس خودرو گارانتی می‌شوند BYD S6 را در پیست اتومبیلرانی تست کنید +جزییات نرم‌افزار جست‌وجوی تعمیرگاه‌های پروانه‌دار خودرو هم آمد جوابیه خودروسازی کارمانیا در خصوص خبر توقف شماره گذاری خودروی BYD S6 رکورد ایساکو در کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات خودرو BYD S6 را با اقساط 36 ماهه بخرید کارمانیا در نمایشگاه خودرو گلستان حضور فعال خواهد داشت تلاش برای رضایتمندی مشتریان از خدمات خودرویی کاهش رضایت‌ مشتریان از عرضه‌کنندگان خودرو گزارش تصویر ی از حضور بی وای دی در نمایشگاه خودرو تبریز اف 3 دی و بهمن تحویل می شود تازه‌ وارد بازار خودرو را پیش‌خرید کنید لیست جدید شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ BYD S6 را با شرایط ویژه بخرید نقص فنی در صدر شکایت از خودروسازان است با 98میلیون شاسی بلند BYD بخرید معاونت فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا خبر داد: عرضه دو محصول دیگر تا پایان سال جاری گزارش تصویری از حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو مشهد فروش اقساطی BYD S6 و پیش فروش BYD F3 توقف خودرو، هزینه خواب و تأمین قطعات 3 دغدغه اصلی مردم در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد خدمات پس‌از فروش کدام خودروها بهتر است؟ رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟ آغاز فروش ویژه شاسی بلند BYD S6همزمان با نمایشگاه خودرو مشهد پیش فروش BYD F3 به زودی آغاز می شود+ قیمت و مشخصات فروش شاسی‌بلند 100 میلیونی با تخفیف ویژه در نمایشگاه شیراز سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای مسابقه سراسری مهارت‌سنجی ایساکو برگزار می‌شود بهمن موتور خیال مشتریان خود را راحت کرد داتیس خودرو طلسم خدمات استاندارد سواری های "ولوو" را شکست رشد و بهبود شاخص های مختلف خدمات پس از فروش شرکت مدیا موتورز نصب آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک عاملیت های برتر در حوزه فروش و خدمات پس از فروش مورد تقدیر قرار گرفتند گزارش تصویری از حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو البرز اجرای طرح آزمایشی سرویس در محل خودرو"کارمانیا" مرداد ماه ثبت نام F3 دنده ای کارمانیا آغاز خواهد شد با کمتر از 100میلیون تومان شاسی بلند بخرید +جزییات برنامه های گسترده نگین خودرو در خدمات پس از فروش رنو/ تاسیس 9 مرکز خدمات پس از فروش جدید طی ماه مبارک رمضان فروش BYD s6 ویژه تیرماه آغاز شد افزایش سرعت و کیفیت خدمات مهمترین برنامه سال 96 است رضایت از خدمات خودرویی باید افزایش یابد فروش BYD S6 ویژه تیرماه آغاز شد طرح بازدید تابستانی رایگان محصولات بی وای دی آغاز شد خودرو جدید با قیمت 50 تا 60 میلیون تومان عرضه خواهد شد دو عامل اصلی افزایش رضایت از خدمات افزایش رضایتمندی از خدمات پس‌از فروش سرویس کمپین تابستانه خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو گزارش تصویری از تحویل اولین اتوبوس تمام برقی BYD به شیرازی ها گزارش تصویری از نخستین گردهمایی بی وای دی سواران تهران حضور پررنگ BYD در نمایشگاه خودرو البرز شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ کارمانیا رکورد زد خودرو BYD S6 را با شرایط ویژه بخرید مدیر عامل ایساکو این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرد فروش BYD S6 ویژه اعیاد شعبانیه آغاز شد خودروی های کارمانیا با چه قیمتی عرضه می شود؟ حمل خودروهای در راه مانده در دوره گارانتی رایگان است خسارت خواب خودرو را دریافت کنید! فروش BYD S6 ویژه ولادت حضرت علی(ع) طرح ویژه امداد خودروی نوروز شرکت خودروسازی کارمانیا خدمات پس از فروش خودرو، تولید مستمر را تضمین می کند BYD S6 را با تخفیف ویژه نوروز بخرید فعلاً 4 شرکت امتیاز گرفتند فروش نوروزی محصولات کارمانیا آغاز شد F3 اردیبهشت ماه پیش فروش می شود آنلاین و بدون واسطه BYD بخرید آغاز مدیریت سرمایه های انسانی خدمات پس از فروش صنعت خودرو رشد تصاعدی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو فروش ویژه محصولات کارمانیا به مناسبت نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد خدمات پس ازفروش امروز با ده سال قبل قابل مقایسه نیست فروش قطعات «اسلی» در «چراغ‌برق»ها خدمات پس از فروش خودرو سرکلاس بین المللی می رود خط تولید کارمانیا طی 7 ماه و 13 روز استارت خورد خط تولید شرکت کارمانیا به صورت رسمی افتتاح شد فروش خودروهای BYD با قیمت قطعی ویژه نمایشگاه خودرو اصفهان تحویل اولین خودرو BYD S6 خدمات پس از فروش جهانی خودرو در ایران استقبال گسترده مشتریان MG از بسته زمستانی ایرتویا؛ رتبه 1 رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش فروش BYD S6 و BYD e6 آغاز شد خودروسازان ایرانی باید رفتار با مشتری را یاد بگیرند ایرتویا در صدر جدول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش قرار گرفت چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو ارائه خدمات ویژه به مشتریان ایران خودرو + جدول نرخ خدمات تولید خودروی هیبریدی از خرداد ماه سال آینده خدمات تعمیرگاهی به اتوبوس‌های اسکانیا با 25 درصد تخفیف ارائه می‌شود 7 تغییر اساسی در ارزیابی خدمات پس از فروش حضور در بازارهای صادراتی با خدمات پس از فروش استاندارد ضرورت بازنگری در الزامات تولید و خدمات پس از فروش تدوین استانداردهای سختگیرانه خدمات پس از فروش جزئیات الزام خدمات پس از فروش انواع خودرو اعلام شد ایران پایگاه صادراتی BYD شد حضور byd با f3 در بازار سدان های اقتصادی برنامه شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای مراسم اربعین امسال جزئیات کاهش سطح کیفی خدمات پس از فروش خودرو خدمات پس از فروش ارزان در اختیار مشتریان دو عامل اصلی ضعف در خدمات پس از فروش نخستین byd s6 از خط تولید کارمانیا بیرون آمد نگاهی بر پرفروش ترین خودرو تمام برقی سال 2015 و عرضه آن توسط کارمانیا شرکت خودروسازی کارمانیا استخدام می کند اولین خودرو تمام برقی ایران را بشناسید فروش ویژه BYD S6 به مناسبت نمایشگاه تبریز کاربراتوری‌ها 8 سال حق تردد دارند گزارش تصویری از نخستین خودرو برقی ایران یک هفته تا رونمایی از نخستین خودرو تمام برقی در ایران مجید هاشمی پورمشاور ارشد مدیرعامل در راه اندازی واحد تحقیق و توسعه کارمانیا شد چالش خدمات پس‌از فروش خودروهای داخلی اجرای دستورالعمل‌های سختگیرانه در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش همچنان سر در گم نقش خودروسازان و قطعه‌سازان در ضعف خدمات پس از فروش ارائه خدمات ویژه سایپایدک به مشتریان به مناسبت هفته دولت نمره متوسط برای خدمات پس از فروش خودروسازان ایساکو باز هم در خدمات پس از فروش برتر شد به دنبال مونتاژ خودرو نیستیم تعمیر خودرو و تعویض قطعات رایگان شد طرح تابستانه محصولات کرمان موتور اجرا می شود افتتاح نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا در شیراز فروش ویژه BYD S6 آغاز شد فروش BYD S6 با تخفیف 10 میلیون ریالی صدور کارت اعتباری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای فرهنگیان مشتری‌مداری مهمترین رویکرد عقاب‌افشان است خدمات پس از فروش چرخه‌ای برای بهبود مستمر طراحی فروش ویژه ماه رمضان کارمانیا آغاز شد تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان فقط 4 درصد مشتریان ناراضی شکایت می‌کنند کارمانیا حامی گروه موسیقی چارتار خدمات خودرو مشمول گارانتی شد گارانتی کیسه هوای خودرو 10 ساله شد شرایط جدید فروش BYD S6 به زودی اعلام خواهد شد آغاز فعالیت دوباره کمیته بررسی خدمات پس از فروش واردات خودرو دارای نظم و کنترل منطقی شده است شرکت خودروسـازی کارمانیا دعوت به همکاری می کند آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در موج دوم سفرهای نوروزی Byd e6 در راه ایران شنبه آخرین روز فروش BYD S6 با شرایط ویژه گزارش تصویری از حضور BYD در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران تضمین قیمت برگ برنده کارمانیا برای بازار شب عید گزارش تصویری آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان کارمانیا فروش ویژه نمایشگاه خودرو اصفهان را آغاز کرد فروش خودرو BYD S6 ویژه بهمن ماه آغاز شد عرض اندام خودروسازان چینی در کویر وزارت صنعت بر تعرفه خدمات خودرو نظارت می‌کند شاسی‌بلند جدید BYD S6 در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی می‌شود رشد 20درصدی پاسخگویی به شکایات خودرویی قانون جدید درباره خدمات پس از فروش خودرو خودروسازان جریمه می‌شوند الزامات جدید در خدمات پس از فروش خودرو اولتیماتوم خدماتی به عرضه‌کنندگان خودرو الزام عرضه‌کنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر خودروسازان ملزم به شفاف‌سازی خدمات می‌شوند قدم در راه "همگام" چند توصیه به نمایندگی ها و تعمیرگاهداران برای اخذ نمایندگی ها در بازار پساتحریم افزایش کیفیت خدمات پس از فروش
Back to top