مدیرعامل هلدینگ تجارت فراسو و نماینده انحصاری اتومکانیکا در ایران در گفت و گو با «عصرخودرو» خبر داد:

آغاز به‌کار مجموعه نمایشگاه های اتومکانیکا بعد از وقفه دوساله

عصر خودرو- اتومکانیکا به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد حوزه خدمات پس از فروش خودرو و خدمات جانبی صنعت خودرو در جهان شناخته می شود که توسط messe Frankfurt در سراسر جهان برگزار می شود. این نمایشگاه رویداد و فرصتی مهم و استراتژیک برای گردهمایی فعالان حوزه قطعات و خدمات پس از فروش صنعت خودرو و به طور کلی هر فعالیت جانبی صنعت خودرو به حساب می آید که در سال های زوج میلادی در مرکز نمایشگاهی فرانفورت آلمان برگزار می شود و ده ها نسخه بین المللی آن نیز در سراسر جهان در حال برگزاری است.

Monday 13 September 2021 - 12:14:00

آغاز به‌کار مجموعه نمایشگاه های اتومکانیکا بعد از وقفه دوساله

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پاندمی کرونا در سال 2020 مانع از برگزاری این نمایشگاه شد اما در سال 2021 با ایده ای نوین، مسئولان اتومکانیکا تصمیم گرفتند نسخه دیجیتال پلاس این نمایشگاه که در حقیقت یک نمایشگاه فیزیکی-دیجیتال یا هیبرید است را برگزار کنند. نمایشگاهی که با غرفه های واقعی در فضای مرکز نمایشگاهی فرانکفورت برگزار می شود و بازدید‌کنندگان می توانند به صورت دیجیتال از آن بازدید کنند. به همین بهانه و برای کسب اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه و رویداد های حاشیه آن به سراغ هرمز مهبد، مدیرعامل هلدینگ دروازه تجارت فراسو و نماینده انحصاری اتومکانیکا در ایران رفتیم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.

نمایشگاه اتومکانیکا با چه هویت و هدفی آغاز شده و تا کنون با چه تحولاتی همراه بوده است؟

نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین آلمان با عنوان IAA از سال 1897 آغاز به کار کرده است. در سال 1971 به علت رکود اقتصادی که در کل اروپا حاکم شد، نمایشگاه IAA به دلیل کاهش خرید خودرو برگزار نشد و تعدادی از صاحبان تعمیرگاه ها و مراکز خدمات پس از فروش و برخی تولید کنندگان قطعات یدکی، استدلال آوردند که در شرایطی که امکان خرید خودرو وجود ندارد یا کم است، سالم نگه داشت خودرو می‌تواند مساله مهمی باشد و در نتیجه باید نمایشگاهی برای تعمیر و نگهداری خودرو به جای آن برگزار شود. استارت اتومکانیکا با این استدلال از سال 1971 خورد و اولین دوره آن برگزار شد و میزان استقبال از این نمایشگاه باعث شد تا اتومکانیکا جایگاهش را پیدا کند. در زمینه تحولات باید گفت که به مرور با توجه به این که ذائقه و سلیقه مصرف کنندگان در کشورها و قاره ها و خودروهایشان متفاوت بود، در نتیجه به‌مرور نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت که جهانی بود، تیم برگزار کننده به این نتیجه رسید که در کنار آن باید نمایشگاه های منطقه‌ای را نیز فعال کند لذا از آمریکای شمالی، جنوبی و بعد اروپای شرقی و غربی این توسعه آغاز شد و به آفریقا، شبه قاره هند، آسیای جنوب شرقی، منطقه خاورمیانه و کشورهایCIS رسید تا در نتیجه یک سیاست موفق تلقی شود چرا که این نمایشگاه جایگاهش را در مناطق مختلف پیدا کرده و امروز این نمایشگاه در همه مناطق در حال برگزاری است و به عنوان معتبرترین رویداد در حوزه لوازم یدکی و خدمات پس از فروش جهان به حساب می آید. تیم برگزاری این نمایشگاه بعد از اتومکانیکا به سراغ ایده نمایشگاه «هایپرموشن»رفتند که تحولات صنعت خودرو با محوریت خودروهای آینده را دنبال می کند و امروز در کنار اتومکانیکا در حال برگزاری است.

برنامه برگزاری اتومکانیکا ها در منطقه به چه صورت است؟

استارت اتومکانیکای ما از مسکو خورد که از دو هفته قبل برگزار شد و از ایران غرفه گذار داشتیم و سایپا با تعدادی از تامین کنندگان در این نمایشگاه حضور داشتند که برایشان موفق‌آمیز بوده است. نمایشگاه بعد، اتومکانیکای استانبول است که از 27 تا 30 آبان ماه در استانبول برگزار می شود که تا این لحظه 7 غرفه گذار ایرانی داریم. بعد آن اتومکانیکای شانگهای را داریم که از 3 تا 6 آذرماه برگزار می شود که یک غرفه گذار ایرانی را برای دومین بار خواهیم داشت زیرا چین بیشتر مرکز واردات برای ایران است تا صادرات. بعد از آن 23 تا 25 آذرماه اتومکانیکای دوبی را داریم که دو غرفه گذار ایرانی در آن حاضر خواهند بود. برای همه این نمایشگاه ها، امکان بازدید دیجیتال نیز تعبیه شده است و بازدید فیزیکی نیز امکان پذیر است و در عین حال محدودیتی برای این سه شهر برای ایرانی ها اعلام نشده و واکسن سینوفارم و اسپوتنیک هم مورد تایید است و بازدیدکنندگان و شرکت هایی که می خواهند غرفه داشته باشند باید پیگیری کنند چرا که محدودیت زیاد و نمایشگاه تقریبا پر است. متقاضیان هر چه سریعتر با دروازه تجارت فراسو با شماره 88062338-021 (خانم ابوالقاسم) تماس بگیرند. بازدیدکنندگان نیز برای بازدید از این نمایشگاه ها فرصت دارند اما باید توجه داشته باشند که باید استارت کارها برای بازدید و اخذ ویزا برای دوبی و شانگهای را بزنند چرا که نیاز به دعوتنامه از شرکت برگزار کننده وجود دارد و برخی امور دیگر مربوط به وزارت بهداشت و مبادی ورودی کشورها است که از حدود 45 روز قبل نمایشگاه می توانند تماس بگیرند برای کارهای ثبت و اخذ دعوتنامه نمایشگاهی اقدام کنند.

اتومکانیکا 2021 با چه تغییراتی نسبت به دوره های گذشته و در چه تاریخی برگزار خواهد شد؟

پیش از هر چیز باید به این موضوع اشاره کنم که نمایشگاه اتومانیکای فرانکفورت هر دو سال یکبار در سال های زوج میلادی برگزار می شود و با توجه به اینکه در سال 2020 به دلیل وضعیت پاندمی کرونا هیچ نمایشگاهی برگزار نشد، به تبع آن اتومکانیکا هم با وجود ثبت نام و آماده سازی برگزار نشد. در ابتدا هم مقرر بود این نمایشگاه برگزار شود اما وزارت اقتصاد و بهداشت آلمان مجوز برگزاری در آن تاریخ را نداد. برای درک اهمیت این موضوع باید در نظر داشته باشید که اتومکانیکای فرانکفورت در حدود 5100 غرفه گذار دارد و با میانگین 3 نفر در هر غرفه(که در بعضی غرفه ها به حدود 25نفر می‌رسد) و حدود 400 هزار بازدید کننده منطقی بود اجازه برگزاری ندهند. توجه به این نکته ضوری است که برگزاری نمایشگاه ها هنوز هم به شکل گذشته و تمام فیزیکی امکان پذیر نیست چرا که هنوز بسیاری از کشورها درگیر پاندمی کرونا هستند و این مساله به صورت سراسری به نقطه اطمینان نرسیده است. تغییر و تحولات بین المللی موجب تحول در صنعت نمایشگاه و برگزاری نمایشگاه های دیجیتالی و هیبریدی شد. بر همین اساس نسخه دیجیتال پلاس اتومکانیکا به صورت یک نمایشگاه هیبریدی در سال 2021 برگزار می شود و بر اساس تصمیم که تا این لحظه اخذ شده، نمایشگاه 2022 به صورت فیزیکی و با تدابیر جدید برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هیبریدی به چه معناست؟

نمایشگاه هیبرید یعنی غرفه فیزیکی وجود دارد اما غرفه فیزیکی به صورت لایو در می آید و بازدیدکنندگان می توانند محصولات را به صورت واقعی و آنلاین ببینند. در نمایشگاه دیجیتال غرفه گذار یک پروفایل دارد که با امکانات دیجیتال موجود مانند فیلم و اطلاعات و تصاویر آن را در اختیار بازدیدکنندگان انلاین قرار می دهد اما در نمایشگاه هیبرید مانند اتومکانیکا دیجیتال پلاس، یک نمایشگه فیزیکی واقعی است که فقط به صورت زنده و آنلاین برای شما در دسترس خواهد بود. برای برگزاری این نمایشگاه تصمیم مسئولان بر این شد که برای غرفه گذاری که تمایل دارند (که عمدتا اروپایی هستند) غرفه فیزیکی برقرار می شود و این غرفه به صورت لایو در پلتفرم های وب سایت رسمی «مسه فرانکفورت» به نمایش در می آید و بازدید کنندگان می توانند آنلاین با غرفه گذاران در ارتباط باشند. همچنین غرفه گذارانی که نمی توانند به صورت حضوری غرفه را برپا کنند موظف هستند از ساعت 10 صبح الی 16 که ساعات برگزاری نمایشگاه است با عکس، ویدیو و اطلاعات محصولات و خدماتشان آنلاین باشند و با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنند. این نمایشگاه همچنین تعداد محدودی بازدیدکننده فیزیکی خواهد داشت که عمدتا اروپایی هستند که در اتحادیه اروپا ممنوعیت تردد وجود ندارد اما دیگر بازدیدکنندگان تنها می توانند به صورت آنلاین از این نمایشگاه بازدید کنند.

اتومکانیکا دیجیتال پلاس از چه تاریخی آغاز می شود ؟

نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت 2021 که با عنوان دیجیتال پلاس معرفی شده در تاریخ 14 تا 16 سپتامبر برابر با 23 تا 25 شهریور ماه برگزار خواهد شد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دفتر مسه فرانکفورت در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88062338-021 (خانم ابوالقاسم) در تماس باشند. همچنین امکان مراجعه به سایت رسمی نمایشگاه دیجیتال پلاس به آدرس automechanika-digital-plus.messefrankfurt.com نیز وجود دارد.

چگونه می توان از این نمایشگاه بازدید کرد؟

علاقمندان برای بازدید مجازی باید کارت ورود را تهیه کنند.برای این موضوه ابتدا باید پروفایلی را در سایت اتومکانیکا ایجاد کنند و کلیه اطلاعات به صورت واقعی ثبت شود تا بعد از راستی آزمایی، نام کاربری و رمز عبور برایشان صادر شود و این اطلاعات در پورتال مجازی نمایشگاه ثبت می شود و بعد از آن بازدید کننده می توانند از نمایشگاه بازدید کند. هزنیه بازدید یک روزه نمایشگاه 16یورو است که می توانند از طریق شماره 88062338-021 و مجموعه دروازه تجارت فراسو آن را پرداخت کنند و یا این امکان وجود تا متقاضیان تمامی امور ثبت نام و تهیه بلیط را به دروازه تجارت فراسو بسپارند تا با کارمزد مراحل آن انجام شود.

برنامه های جانبی این نمایشگاه چیست؟

در حاشیه این نمایشگاه مطابق سنت هر ساله، سمینارهایی در زمینه آخرین تکنولوژی و دستاوردها در بستر مجازی برگزار می شد و علاوه بر آن ورک شاپ های تولید و تامین قطعات، تجهیزات کارگاهی و تعمیرگاهی و تیونینگ و موارد مختلف بسیاری برگزار می‌شود که بازدید کنندگان با همان نام کاربری و رمز عبور می توانند از این کارگاه های تخصصی بازدید و استفاده کنند.

عموما چه شرکت هایی در اتومکانیکا به عنوان غرفه گذار حضور دارند؟

غرفه گذارهای نمایشگاه تمامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان در زمینه صنایع جانبی خودروسازی هستند. خود خودروسازان معمولا در اتومکانیکا حضور و جایگاهی ندارند و سازندگان قطعات یدکی و ارائه دهندگان خدمات پس از فروش، تجهیزات کارگاهی و تیونینگ، تجهیزات جانبی و کلیه صنایع وابسته به صنعت خودروسازی در این نمایشگاه حاضر می شوند.هر گونه خدماتی که در کنار صنعت خودروسازی در حال ارائه است چه در رابطه با خودروهای تولید شده به شیوه سنتی، چه برقی و چه هیبریدی همگی در سبد غرفه گذاران اتومکانیکا قرار می‌گیرند.

هدف اصلی غرفه گذاران از حضور در اتومکانیکا چیست؟

هدف اصلی غرفه گذاران هر نمایشگاه ارتباط با خریداران است. با توجه به اینکه این یک نمایشگاه جهانی است و ما از سراسر دنیا خریداران و مشتریانی داریم لذا تمام کسانی که تمایل به حضور در بازار خاصی دارند و یا به دنبال تثبیت حضور در آن بازار خاص و ادامه ارتباط هستند می توانند غرفه گذاران اتومکانیکا باشند. علاوه بر این، ارتباط با متخصصین هدف اصلی حضور در اتومکانیکا و هر نمایشگاهی است. به دلیل اینکه همه متخصصین آن صنعت مربوطه از نمایشگاه های معتبر بازدید می کنند و بهترین موقعیت برای ایجاد ارتباط با آن ها یا ایجاد ارتباطات موجود است. علاوه بر آن، ارتباط با سازمان ها، اتحادیه ها و .. جزو هدف های جانبی حضور در هر نمایشگاه قرار می گیرد.

طیف بازدیدکنندگان اتومکانیکا شامل چه افرادی می شود؟

هدف اول بازدید کنندگان، شناسایی تامین کننده ها وبازیگردانان صنعت در ابعاد جهانی است تا یا با آن ها ارتباط جدیدی ایجاد کنند و یا ارتباط قبلی‌شان را تقویت و حفظ کنند. متخصصین و شرکت های نیازمند ارتباط با دیگر متخصصی و یا سازمان ها، سندیکاها و انجمن ها با هدف گسترش فعالیت ها و همچنین رسانه ها در زمره دیگر بازدیدکنندگان اتومکانیکا قرار دارند.

سابقه حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه اتومکانیکا به چه زمانی باز می گردد؟

از سال 1976، تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه حضور داشتند. ما در دوره های مختلف شاهد حضور تولیدکنندگان به عنوان غرفه گذار مستقل بودیم، شاهد پاویون ایران ،غرفه های گروهی توسط انجمن ها بودیم وغرفه گروهی ایران خودرو و سایپا در برخی دوره ها با تامین کنندگان قطعات بوده ایم. ایران با توجه به قدرت و قدمت صنعت خودروسازی و قطعه سازی جزو کشورهای با سابقه در این نمایشگاه است. برخی سال ها حضور ایران قدرتمند بوده و برخی سال ها به دلیل برخی مشکلات این حضور کمرنگ شده  اما تا کنون در همه دوره ها، پرچم ایران جزو پرچم کشورهای حاضر در این نمایشگاه قرار داشته است.غرفه گذاران ما از تامین کنندگان قطعات ریخته گری، موتوری، پلاستیکی ، تولیدکنندگان تجهیزات تعمیرگاهی و کارگاهی، تقریبا در تمامی گروه کالایی اتومکانیکا غرفه گذار ایرانی داشته ایم.

هدف اصلی غرفه گذاران ایرانی در اتومکانیکا چیست؟

هدف اصلی غرفه گذاران ایران در درجه اول ارتباط با خریداران است. تمامی خریداران مطرح دنیا و وارد کنندگان مطرح کشورهای مختلف این نمایشگاه را از دست نمی دهند چرا که ویترین آخرین تحولات و تکنولوژی ها است و هدف اصلی، پیدا کردن مشتریان بیشتر و حفظ ارتباط با مشتریان قبلی است. این هدف مشترکی برای همه غرفه گذاران و نمایشگاه های دنیا است. هدف دوم با توجه به اینکه تمامی متخصصین مرتبط با این صنعت در این نمایشگاه هستند، متخصصین بین المللی و منطقه کمک به تبادل اطلاعات تخصصی در رابطه با زمینه کاری غرفه گذارها می کنند و می تواند به بالا رفتن کیفیت محصولات کمک کند.

حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه بین المللی چه مزیتی می تواند داشته باشد؟

تعریف کلمه نمایشگاه از نظر زبان فارسی به معنی محل برگزاری نمایش است. در محل برگزاری نمایش یک نمایش دهنده و یک بیننده نمایش داریم. غرفه گذار و بازدیدکننده دو رکن اصلی نمایشگاه هستند. اگر اتومکانیکای فرانکفورت را بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه این صنعت در دنیا بدانید، غرفه گذاران و تولید کنندگان ایرانی خود را در ویترین بزرگترین نمایش دنیا قرار می دهند که وجهه بین المللی دارد و به عنوان کسی که در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن دارد معرفی می شود. این مساله موجب افزایش اعتماد به نفس می شود و بینندگان نیز نمایش شما را می بینند و باعث ایجاد ارتباطات و افزایش امار فروش و صادرات خواهد شد.غرفه گذاران وبازدیدکنندگان همچنین ضمن ایجاد ارتباط با متخصصین میتوانند کیفیت و دانش را افزایش دهند و به آخرین متدهای تولید دست پیدا کنند.

آیا شرکت های ایرانی در اتومکانیکا دیجیتال پلاس حضور دارند؟

در نمایشگاه دیجیتال پلاس امسال هیچ شرکتی از ایران حضور ندارد که دلیل اصلی آن دور بودن از تحولات تکنولوژیک و دیجیتالی دنیا است. از نظر اکثر شرکت های ایرانی، سرمایه گذاری در یک رویداد دیجیتال، وقت تلف کردن است در حالی که رویداد های دیجیتال، آینده نزدیک هستند بنابراین در همین جا از تمامی شرکت های ایرانی درخواست داریم که به رویداد های دیجیتال به عنوان سرمایه گذاری در آینده نگاه کنند چرا که وضعیت این پاندمی دیر یا زود تمام می شود اما چیزی که رویداد های دیجیتال به ما یاد داد این است که می توانیم در بازارهای جهانی حضور داشته باشیم در حالی که هزینه ها را پایین می آوریم. این رویداد ها مثل شبکه های اجتماعی هستند و کسی فکر نمی کرد بتوانند جای نشریات سنتی را بگیرند و بعد از مدتی نگاه ها به آن عوض شد. وقتی در یک رویداد دیجیتال شرکت می کنیم در هزینه های سفر، اعزام پرسنل شرکت، ارسال کالا، چاپ کاتالوگ و ... صرفه جویی می شود در حالی که مجدد در ویترین اتومکانیکا قرار می گیریم. از نظر من کسانی که در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند برندگان این صنعت در سراسر دنیا هستند. با غرفه گذاری در نمایشگاه به خریداران و تصمیم گیرندگان نشان می دهند ک همگام با تحولات صنعت و رویداد های روز حرکت می کنند. شرکت هایی که حضور ندارند نشان می دهند که کماکان به شیوه سنتی پایبند هستند. عدم حضور شرکت ها همچنین پالس منفی به خریداران و بازار است که شرایط شرکت ما شرایط مناسبی نیست و تحت تاثیر پاندمی کرونا قرار گرفته ایم و این هم یکی از ضررهای عدم حضور در رویداد های دیجیتال در همه ابعاد است.

با توجه به سطح واکسیناسیون آیا احتمال برگزاری اتومکانیکای 2022 به صورت فیزیکی وجود دارد ؟

در رابطه با بحث کرونا تا این لحظه برای آینده دور نمی توان برنامه ریزی کرد اما با توجه به تحولات جهانی و کشوری، تا به این لحظه صد درصد نمایشگاه 2022 فیزیکی برگزار خواهد شد و البته بازدیدکنندگان و شرکت ها شرایط خاصی باید داشته باشند که تزریق واکسن مورد تایید آلمان درصدر آن است و واکسن های روسی ،چینی و ایرانی مورد تایید نیست. واکسن آسترازنکا در این زمینه باعث می شود احتمال بروز مشکل برای بازدید از این نمایشگاه یا حضور در آن به حداقل برسد. تمامی بازدیدکنندگان و غرفه گذاران در زمان ورود به نمایشگاه صرف نظر از سخت گیری های در زمان ورود به اتحادیه اروپا، باید تاییدیه واکسن و پاسپورت واکسن را در ورودی ارائه کنند و در غیر این صورت اجازه ورود نخواهند داشت. نمایشگاه های فرانکفورت از سال 2022 به صورت رسمی و فیزیکی آغاز خواهد شد که بر اساس سنت همیشگی نخستین نمایشگاه آن نساجی خواهد بود و سپس لوازم التحریر و لوازم خانگی و ... لذا این سیاست از ابتدای سال 2022 برای تمامی نمایشگاه های فیزیکی فرانکفورت اعمال خواهد شد.

شرکت های ایرانی از چه زمانی برای ثبت نام در نمایشگاه اتومکانیکا 2022 اقدام کنند؟

هم اکنون ثبت نام دوره 2022 اتومکانیکا آغاز شده و غرفه گذاران قدیمی از آن مطلع هستند و ثبت نام هایشان را انجام داده اند اما اگر شرکت جدیدی قصد حضور در نمایشگاه 2022 را دارد باید سریعتر اقدام کند چرا که به دلیل محدودیت ها، تعداد غرفه های حاضر برای حفظ فاصله امن فیزیکی در سالن ها کاهش پید کرده بنابراین هر چه سریعتر ثبت نام کنند تا بتوانند در نمایشگاه 2022 حاضر باشند. بازدید کنندگان هم بهتر است از اردیبهشت سال آینده اقدام کنند چرا که گرفتن ویزا زمان‌بر است.

جایگاه صنعت قطعه سازی ایران در جهان هم اکنون به چه صورت است؟

متاسفانه به دلیل تحریم ها ارتباط تولیدکنندگان ما با صنایع در سطح بین المللی بسیار کاهش پیدا کرده و این کاهش ارتباط عواقب متعددی مانند پایین آمدن اعتماد به نفس تولید کنندگان ایرانی، دور افتادن از بازارهای جهانی، عدم آشنایی نسبت به آخرین دستاورد ها و تحولات صنعت  را به همراه داشته است. از نظر من نه تنها برای ایران بلکه برای همه شرکت های درگیر مشکلات اقتصادی تنها یک راه می تواند چاره باشد و آن حضور در بازار های جهانی است که محدود به یک یا دو کشور نیست. با ورود به بازارهای جهانی و آشنایی با اصول بین المللی تمامی شرکت های دنیا با در نظر گرفتن شرایط می توانند بازارهای هدف ما باشند. شرکت های ایرانی مجددا باید به بازارهای بین المللی برگردند. صنعت خودرو ایران به عنوان قدیمی‌ترین صنعت در خاورمیانه اسم و رسمی دارد و همه مسئولان اتومکانیکا از کمرنگ شدن حضور ایرانی ها ابراز تاسف می‌کنند اما فعالان صنایع جانبی خودرو ایران باید در نظر داشته باشند که پلتفرم های دیجیتال هرچند جای فیزیکی را نمی‌گیرد اما جایگاه خودش را در کنار نمایشگاه های فیزیکال حفظ می کند و در آینده این دو بخش مکمل یکدیگر خواهند بود لذا ضروری است که فعالان این صنایع نگاهشان را نسبت به حضور دیجیتال به روز کنند.

برچسب ها

اتومکانیکاخدمات پس از فروششرکت دروازه تجارت فراسو
مطالب مرتبط بیشتر
کاهش پذیرش خودروهای گارانتی در شبکه خدمات پس از فروش سایپا انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو چالش های واردات خودروهای کارکرده را تشریح کرد هدف‌گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات میزان رضایت از خدمات پس از فروش 16 شرکت‌ خودرویی کدام شرکت بهترین خدمات پس از فروش خودرو را ارائه می کند؟ کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط پیلسان ایساکو با صدرنشینی، رتبه یک خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور شد کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط سایپایدک چرا برای دریافت خدمات بهتر است به نمایندگی های مجاز مراجعه کنیم؟ مشکلات ارائه خدمات به خودروهای وارداتی دست دوم کمپین تابستانه سراسری خدمات پس از فروش همراه با تخفیف هشدار ایساکو درباره خرید قطعات از فروشگاه‌های اینترنتی کمپین ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو؛ یلدای امسال میزبان شما هستیم وعده سازمان راهداری برای جبران خسارت کامیون‌داران افزایش نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو دیزل اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش برای محصولات تجاری بهمن پذیرش رشته خدمات پس از فروش در هنرستان‌های منتخب کرج و رشت جهش سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو ایساکو رشته خدمات پس از فروش برای مقطع هنرستان دایر کرد آمادگی خدمات پس از فروش ایران خودرو در موج بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا کلید خورد ادغام شبکه خدمات پس از فروش سایپا و ایران‌خودرو کلید خورد خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با کاروان اربعین حسینی همراه می‌شود گام مشترک سایپا و ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش برنامه ادغام شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا کاهش حضور خودروها در نمایندگی ها با افزایش کیفیت محصولات شرط ایجاد نمایندگی خدمات پس از فروش، به ازای واردات هر هزار دستگاه خودرو حضور فعال پلاسکوکارسایپا در بازار قطعات و خدمات پس از فروش محصولات متنوع سایپا به خوبی پاسخگوی نیاز و سلیقه مردم منطقه کردستان است چالش نمایندگی های خدمات پس از فروش خودرو در دوران گذار از بنزینی به برقی خدمات پس از فروش سایپا کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است «طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود استاندارد خدمات پس از فروش اجباری شد کاهش 55 درصدی خودروهای متوقف در شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو «طرح امداد و خدمات» ویژه تعطیلات عید سعید فطر را اجرا می‌کند شرکت بهمن دیزل باعث افتخار استان است آغاز اجرای طرح بازدید قبل از نوروز محصولات ایران‌خودرو از امروز شکایت دائمی مردم از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو اجرای طرح استقبال از بهار خدمات پس از فروش بهمن موتور خدمت ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مشتریان آتین پارت و ضمانت اصالت کالا کارگاه‌های‌ آموزشی مشترک دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به 8 واحد رسید اقدام سایپایدک یک نوآوری در خدمات پس از فروش است طرح ویژه شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برای حمایت از رانندگان تاکسی در سراسر کشور حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو علت نرخ پایین مراجعه خودروها بعد از دوره گارانتی به نمایندگی های مجاز چیست؟ تجربه گارانتی‌فروشی در واردات خودرو نباید تکرار شود هزینه‌تراشی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودرو برای مردم رتبه دوم خدمات پس از فروش به ایران خودرو دیزل رسید شرکت گواه دارای بیشترین رشد در ارزیابی شرکت های خدمات پس از فروش در سال 99 پایان گران‌فروشی خدمات پس از فروش برای کامیون‌های وارداتی کسب همزمان 2 رتبه نخست در آخرین ارزیابی ISQI توسط پرشیا خودرو غیبت شرکت های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه دیجیتال خدمات جانبی صنعت خودرو جهان حفظ جایگاه نخست خدمات پس از فروش توسط ماموت خودرو گزارش وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در سال 1399 سایپایدک به عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش در کل کشور معرفی شد «رتبه یک» خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به ایران‌خودرو رسید همکاری امداد خودرو ایران با دانشگاه فنی و حرفه‌ای خدمتی جدید به مالکان خودروهای مدیران خودرو تدریس رشته «خدمات پس از فروش خودروهای سبک» در مقطع متوسطه راه اندازی انبار قطعات پرمصرف آمیکو برای تامین سریع نیاز مشتریان از ارائه خدمات فروش و پس از فروش سیبا موتور رضایت داریم برگزاری دومین همایش سراسری صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو اجرای طرح خدمات پس از فروش محصولات بهمن موتور در قالب عید تا عید رضایتمندی مشتریان، اصل بنیادین در ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو دلایل افزایش هزینه پارکینگ هت‌تریک اتوخسروانی در کسب رتبه‌های برتر فروش چری، MVM و خدمات پس از فروش مدیران خودرو نصب لوازم جانبی در نمایندگی‌های مجاز، امنیت خودرو را تضمین می‌کند گزارش وضعیت ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو در سال 1399 دستکاری سیستم الکتریکی خودروها خطرساز است خدمات ایران خودرو به مشتریان پنج ستاره می‌شود استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک مشتریان دیگنیتی در شبکه خدمات پس از فروش بدون نوبت خدمات دریافت می کنند رکورد ایران خودرو در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت های گروه بهمن در جایگاه اول خدمات فروش و پس از فروش فروش و خدمات پس از فروش ارس خودرو دیزل (آمیکو) باز است کلیه مراکز خدمات فروش و پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروز فعال می باشند ارائه خدمات پس از فروش در ایام نوروز توسط نمایندگان منتخب ارس خودرو دیزل (آمیکو) تاریخ قرعه کشی کمپین خدمات پس از فروش مدیران خودرو مشخص شد با اتمام فاز دوم مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن، ظرفیت پذیرش دو برابری محقق می شود استقبال مناسب از کمپین زمستانی خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو آشنایی با نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی) نمایندگی های ایران خودرو رتبه «ممتاز» کشور را کسب کردند کمپین ویژه زمستانی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات پس‌از فروش در صدر شکایات خودرویی آمادگی ایران خودرو برای خدمات پس از فروش پیشرفته «تارا» روغن نامناسب، بلای جان موتورهای مدرن توسعه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو بر اساس دستورالعملهای ISQI شبکه نمایندگی های گسترده و با کیفیت، مزیت رقابتی گروه سایپا است رضایت مشتری، اولویت نخست مدیران خودرو روش‌های جدید اخاذی امدادخودروهای متفرقه از هموطنان ارتقاء9 پله‌ای خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات غیرحضوری ایساکو ادامه دارد مزایای خدمات پس از فروش؛ دلیلی برای انتخاب محصولات MVM معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود ارائه خدمات به مشتریان سایپا در طرح "جمعه‌های پاییز" ایساکو همچنان در حال مقابله با ورود قطعات تقلبی به بازار است خدمات پس از فروش گروه بهمن تخفیفات ویژه در طرح پاییزه ارائه می کند گروه بهمن جایگاه برتر خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد یازده سال در صدر خدمات پس از فروش خودرو کشور کسب رتبه 2 و مقام پنجم برای شرکت خدمات پس از فروش ام وی ام برترشدن خدمات بهمن برای ما اول راه است اختتامیه ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو مدیران خودرو برای سومین بار متوالی رتبه نخست رضایت مشتریات از خدمات فروش را کسب کرد صدرنشینی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو یازده ساله شد مسیر پردست‌انداز خدمات پس از فروش وارداتی‌ها کوتاهی نمایندگی‌های خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش خوردو تلاش مضاعف ایساکو در راستای حفظ سلامت مشتریان و کارکنان ایساکو در تعطیلات عید سعید فطر، همچنان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل 2004 گروه بهمن در خدمات فروش خودروهای سنگین برتر شد بهمن موتور مقام اول خدمات فروش سال 98 شد ایساکو مهلت بازپرداخت مطالبات خود را به تعویق انداخت ارائه خدمات نوآورانه ، افزایش سهم بازار قطعات وجلب رضایت مشتریان افزایش پاسخ‌گویی تلفنی و اینترنتی به مشتریان سایپا گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد اولویت شرکت ایساکو همچنان ارائه خدمات در محل مشتریان است خدمات پس از فروش ایران خودرو درب منازل انجام می‌شود تمهیدات گروه صنعتی آمیکو برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت کارکنان ایران خودرو خدمات پس از فروش را به در منازل مشتریان برد خدمات فروش ایران خودرو از فردا غیرحضوری ارایه می‌شود هوای "بهمن" با حداکثر رضایت مشتریان بهاری شد چالش مشتریان با خدمات پس از فروش خودرو تامین قطعات محصولات مدیران خودرو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد رشد 6درصدی کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران خودکفایی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تولید ابزار مخصوص گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ایساکو برای پنجمین سال متوالی تمدید شد رتبه اول خدمات پس از فروش خودروهای سنگین به ماموت دیزل رسید بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش ایران خودرو یازدهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران برگزار شد نمایندگی‌های منتخب ایران‌خودرو جمعه‌ها باز است کمپین تابستانی شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بازدید مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل کاهش 11درصدی تأمین قطعات خودرو در شبکه خدمات پس از فروش مقام نخست در بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان از آن شرکت مدیران خودرو گردید چرا رتبه اول خدمات پس از فروش سال 97 به ایساکو رسید؟ بهبود یک و نیم درصدی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو شفاف‌سازی ISQI در مورد حاشیه‌های ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو آغاز جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو کدام شرکت واقعا مقام اول خدمات پس از فروش را به دست آورد؟ سایپایدک، برترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو کشور رتبه‌بندی بازیگران خدمات پس‌از فروش خودرو برنامه های جدید رایان سایپا در حوزه های صادراتی و خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بالاترین امتیاز رضایت مشتریان را کسب کرد مدیران خودرو ، رتبه نخست در خدمات فروش پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان اتومکانیکا؛ فرصت مناسب تقویت روابط تجاری در صنعت خودرو سرمایه گذاری در صنعت خودرو یک ضرورت برای کشور ترکیه است بیش از 45 هزار بازدیدکننده متخصص اتومکانیکای استانبول را همراهی کردند در اتومکانیکا شاهد پیشرفته ترین تکنولوژی ها هستیم رکوردشکنی استانبول 2019 سیبا موتور مقام اول و بهمن دیزل مقام دوم خدمات فروش در سال 97 را کسب کردند بهمن موتور مقام دوم خدمات فروش در سال 97 را از آن خود کرد مدیر فنی شرکت دهکده جهانی: فناوری مالتی مدیا را در ایران بومی سازی کرده‌ایم مروری کوتاه بر بخش تجهیزات جانبی در استانبول 2019 نگاهی کوتاه به طیف محصولات کابل‌وران در استانبول 2019 سیستم مالتی مدیا با فناوری ایرانی و قابلیت صادرات به بازار های جهانی ترکیه در حال فتح بازار قطعات خودرو در منطقه نقاشی و بازسازی کامل بدنه خودروهای کلاسیک آزمون دیجیتال برای نقاشی بدنه خودرو گزارش تصویری از آخرین روز سیزدهمین اتومکانیکای استانبول مروری بر فعالیت اتومکانیکای استانبول در روز سوم نخستین حضور خودروهای برقی در اتومکانیکای استانبول گزارش تصویری از دومین روز برگزاری اتومکانیکای استانبول مدیرعامل صنایع چدن اصفهان: در تلاش برای حفظ بازارهای صادراتی هستیم مدیر بازرگانی کابل وران: دولت با اصلاح قوانین از تولید کنندگان حمایت کند مدیرعامل نشت بن: با همه مشکلات به تولید محصولات لیکومولی ادامه خواهیم داد خودروهای جذاب اتومکانیکای استانبول اتومکانیکای استانبول 2019 افتتاح شد گزارش تصویری از آماده‌سازی غرفه‌های ایرانی اتومکانیکای استانبول بازدید خود از اتومکانیکای استانبول را مدیریت کنید معرفی گروه‌های کالا و خدمات در اتومکانیکای استانبول 2019 معرفی شرکت‌های ایرانی حاضر در اتومکانیکای استانبول 2019 نگاهی کوتاه به آمار و ارقام دوره گذشته اتومکانیکای استانبول جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو از فردا آغاز می شود جزئیات طرح ارائه خدمات پس از فروش به خودروها در ایام نوروز برای دومین بار متوالی ، بیشترین رضایت مشتری برای مدیران خودرو بدست آمد وضعیت خدمات پس از فروش عرضه کنندگان خودرو پس از تحریم ایران‌خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد سبد محصولات مدیران خودرو، پاسخگوی مشتریان خدمات ‌پس ‌از‌ فروش مطمئن، نقطه اتکا مشتریان به دنبال حل مشکل و کسب رضایت مشتریان هستیم سومین مرکز تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک آغاز به کار کرد هدف گروه سایپا جلب رضایت مشتریان و پاسخ به تعهدات خود است ارائه خدمات پس از فروش به سازمان ها وفاداری مشتریان به نمایندگی های خدمات پس از فروش در ایران جمعه‌های طلایی پرشیا خودرو برای رفاه علاقه‌مندان و خریداران BMW و MINI رضایت مشتریان از خدمات ایساکو افزایش یافت نسخه شفابخش برای آشفته بازار خودرو شرکت مدیران خودرو ( ام وی ام-چری ) رتبه نخست SSI را بدست آورد پذیرش خودرو در شیفت عصر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو تخفیف های ویژه در جشن خدمات یلدایی پرشیاخودرو مشکلات خدمات پس از فروش در جلسه مشترک با معاون وزیر صنعت بررسی می شود نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو در دسترس قرار گرفت نمره مشتریان به کیفیت خودروها شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مسیر آموزش های تخصصی فنی ارتقا شبکه فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار سایپا نحوه رسیدگی به شکایات خدمات پس از فروش خودرو‌های وارداتی مرحله دوم بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور، از فردا برگزار می‌شود دفتر منطقه ای آذربایجان، رتبه نخست مشتری مداری را کسب کرد آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو نظارت بر نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو با هدف افزایش رضایت مشتریان ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، دغدغه شرکت ایساکو اردبیل، ایستگاه آخر بازدید تابستانی مدیران ارشد خدمات پس از فروش ایران خودرو روند توسعه محصول مدیران خودرو، رمز وفادارسازی مشتریان دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو بازنگری می‌شود طرح ویژه خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا رضایتمندی مشتریان در سراشیبی تحریم "تاخیر در تحویل" داد مشتریان خودرو را درآورد! دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش برگزار شد ارتقای سطح خدمات غیرحضوری ایران خودرو به مشتریان مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو با پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود کارشناسی فنی خودروهای کار کرده در تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو دلایل نارضایتی مشتریان از خدمات خودرویی اعلام شد دستورالعمل فعالیت امدادخودروها به وزارت صنعت ارسال شد اینجا هوای ب ام و شما را دارند خدمات پس از فروش سایپا دیزل 2 ستاره شد خدمات پس از فروش ایران خودرو اول شد ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای سنگین در سال 1396 نتایج ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی منتشر شد خدمات رسانی به مالکین خودروهای جیلی رشد شاخص های کیفیت، رضایت از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست ها خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی تا 10 سال آینده ارائه می‌شود سایپا شبکه فروش محصولات خود را متحول می‌کند گفت و گوی نماینده و مشتریان ایران خودرو با مدیران خدمات پس از فروش نمایندگی‌های رتبه 4 از شبکه خدمات پس از فروش خودرو حذف شدند ارائه خدمات آنلاین در ارتقای رضایت مشتریان موثر است آغاز «طرح قدر» شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد شعار "اول مشتری" راه دستیابی به برتری در رقابت است خدمات در محل مشتری، حلقه طلایی زنجیره ارزش نگین خودرو مدیرعامل هلدینگ تجارت فراسو تأکید کرد: نقش کمرنگ سازمان توسعه تجارت در سال حمایت از تولید داخل ارتباط مستقیم مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با مشتریان و نمایندگی‌ها آخرین مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه اتومکانیکای مسکو ارتقاء کیفی خدمات باید برای تمام مشتریان ملموس باشد افتتاح نمایندگی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در چابهار افزایش رضایتمندی مشتریان از امداد نوروزی ایران خودرو راه اندازی واحد های سیار ارائه خدمات فنی و آپشن توسط رامک یدک گزارش تصویری دومین روز اتومکانیکای استانبول 2018 حضور پررنگ ایرانی‌ها در اتومکانیکا استانبول 2017 مروری بر اتومکانیکای استانبول 2017 (بخش نخست) خدمات پس از فروش ایران خودرو به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست سال نو خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در کرمانشاه تحویل شد خدمات نگین خودرو در ایام عید تعطیل نیست هیچ اجباری برای دریافت کارت امدادخودروها وجود ندارد تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو سایپایدک تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرد افتتاح مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی مجاز 322 گودرزی مدیران خودرو تداوم روند صعودی رضایت مشتریان ایران خودرو از خدمات پس از فروش کاهش ادامه‌دار رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو آغاز به کار جدیدترین و مجهزترین مرکز آموزش نگین خودرو پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش نگین سرویس، همان امداد نیست! تمام تلاش ما عرضه خدمات پس از فروش باکیفیت تر است شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور باید توسعه یابد مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو به زودی افتتاح می شود رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو بهبود یافت خدمات پس از فروش با کیفیت و مصرف سوخت پایین برگ برنده فوسو نگاهی به دلایل نارضایتی‌ها از عرضه‌کنندگان خودرو بیش از 90نمایندگی ایساکو برای ارائه خدمات به «اچ30 کراس» تخصصی شدند مسیر موفقیت کارمانیا در حوزه خدمات پس از فروش صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور همایش معرفی اتومکانیکای دوبی در مشهد هزینه بالای تعمیر دلیل اصلی نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودرو همایش معرفی اتومکانیکای دوبی در مشهد برگزار خواهد شد گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا کنترل قیمت قطعات و اجرت خدمات از طریق وب سایت شرکت ایساکو همگرایی فروش و خدمات با هدف افزایش کیفیت خدمت به مشتریان گزارش تصویری از آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو آزمون سراسری سنجش مهارت پرسنل نمایندگی‌های ایران‌خودرو برگزار می‌شود به دنبال افراد ماهر و نخبه در خدمات هستیم انجمن‌ها، پل نمایشگاه‌های بین‌المللی تمامی خودروهای ولوو توسط داتیس خودرو گارانتی می‌شوند همایش بررسی اهداف نمایشگاه اتومکانیکای استانبول در تهران برگزار شد نرم‌افزار جست‌وجوی تعمیرگاه‌های پروانه‌دار خودرو هم آمد رکورد ایساکو در کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات تلاش برای رضایتمندی مشتریان از خدمات خودرویی کاهش رضایت‌ مشتریان از عرضه‌کنندگان خودرو لیست جدید شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ نقص فنی در صدر شکایت از خودروسازان است توقف خودرو، هزینه خواب و تأمین قطعات 3 دغدغه اصلی مردم در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای هشتمین سال متوالی اول شد خدمات پس‌از فروش کدام خودروها بهتر است؟ رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو افزایش می‌یابد!؟ سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای مسابقه سراسری مهارت‌سنجی ایساکو برگزار می‌شود بهمن موتور خیال مشتریان خود را راحت کرد داتیس خودرو طلسم خدمات استاندارد سواری های "ولوو" را شکست رشد و بهبود شاخص های مختلف خدمات پس از فروش شرکت مدیا موتورز نصب آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک عاملیت های برتر در حوزه فروش و خدمات پس از فروش مورد تقدیر قرار گرفتند برنامه های گسترده نگین خودرو در خدمات پس از فروش رنو/ تاسیس 9 مرکز خدمات پس از فروش جدید طی ماه مبارک رمضان افزایش سرعت و کیفیت خدمات مهمترین برنامه سال 96 است رضایت از خدمات خودرویی باید افزایش یابد دو عامل اصلی افزایش رضایت از خدمات افزایش رضایتمندی از خدمات پس‌از فروش سرویس کمپین تابستانه خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایکاپ مدیر عامل ایساکو این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرد یک هفته تا بزرگ‌ترین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودرو خاورمیانه حمل خودروهای در راه مانده در دوره گارانتی رایگان است خسارت خواب خودرو را دریافت کنید! نگاهی به غرفه ZF آلمان در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول اتومکانیکای استانبول فرصت مطالعه بازارهای مجاور را فراهم می کند حضور در اتومکانیکای استانبول برای اتصال به زنجیره جهانی نیاز به خودرو در روسیه افزایش یافته است گزارش تصویری حضور شرکت های ایرانی در اتومکانیکای استانبول 2017 اتومکانیکای 2017 استانبول آغاز به کار کرد اتومکانیکای بیرمنگام خرداد ماه برگزار می شود خدمات پس از فروش خودرو، تولید مستمر را تضمین می کند فعلاً 4 شرکت امتیاز گرفتند آغاز مدیریت سرمایه های انسانی خدمات پس از فروش صنعت خودرو رشد تصاعدی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو خدمات پس ازفروش امروز با ده سال قبل قابل مقایسه نیست فروش قطعات «اسلی» در «چراغ‌برق»ها خدمات پس از فروش خودرو سرکلاس بین المللی می رود خدمات پس از فروش جهانی خودرو در ایران استقبال گسترده مشتریان MG از بسته زمستانی ایرتویا؛ رتبه 1 رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروسازان ایرانی باید رفتار با مشتری را یاد بگیرند ایرتویا در صدر جدول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش قرار گرفت چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو ارائه خدمات ویژه به مشتریان ایران خودرو + جدول نرخ خدمات خدمات تعمیرگاهی به اتوبوس‌های اسکانیا با 25 درصد تخفیف ارائه می‌شود 7 تغییر اساسی در ارزیابی خدمات پس از فروش حضور در بازارهای صادراتی با خدمات پس از فروش استاندارد ضرورت بازنگری در الزامات تولید و خدمات پس از فروش تدوین استانداردهای سختگیرانه خدمات پس از فروش جزئیات الزام خدمات پس از فروش انواع خودرو اعلام شد برنامه شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو برای مراسم اربعین امسال جزئیات کاهش سطح کیفی خدمات پس از فروش خودرو خدمات پس از فروش ارزان در اختیار مشتریان دو عامل اصلی ضعف در خدمات پس از فروش کاربراتوری‌ها 8 سال حق تردد دارند چالش خدمات پس‌از فروش خودروهای داخلی اجرای دستورالعمل‌های سختگیرانه در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش همچنان سر در گم نقش خودروسازان و قطعه‌سازان در ضعف خدمات پس از فروش ارائه خدمات ویژه سایپایدک به مشتریان به مناسبت هفته دولت نمره متوسط برای خدمات پس از فروش خودروسازان ایساکو باز هم در خدمات پس از فروش برتر شد تعمیر خودرو و تعویض قطعات رایگان شد طرح تابستانه محصولات کرمان موتور اجرا می شود صدور کارت اعتباری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای فرهنگیان مشتری‌مداری مهمترین رویکرد عقاب‌افشان است خدمات پس از فروش چرخه‌ای برای بهبود مستمر طراحی تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان فقط 4 درصد مشتریان ناراضی شکایت می‌کنند خدمات خودرو مشمول گارانتی شد گارانتی کیسه هوای خودرو 10 ساله شد آغاز فعالیت دوباره کمیته بررسی خدمات پس از فروش واردات خودرو دارای نظم و کنترل منطقی شده است پیشرو پلیمر طبرستان و ارزیابی برای ورود به عرصه صادرات اتومکانیکا با طعم تند و خشمگین برترین نمایشگاه تجاری صنعت خودروسازی منطقه در ایستگاه دهم آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در موج دوم سفرهای نوروزی وزارت صنعت بر تعرفه خدمات خودرو نظارت می‌کند رشد 20درصدی پاسخگویی به شکایات خودرویی قانون جدید درباره خدمات پس از فروش خودرو خودروسازان جریمه می‌شوند الزامات جدید در خدمات پس از فروش خودرو اولتیماتوم خدماتی به عرضه‌کنندگان خودرو الزام عرضه‌کنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر خودروسازان ملزم به شفاف‌سازی خدمات می‌شوند همایش معرفی اتومکانیکای دوبی در تبریز برگزار شد قدم در راه "همگام" چند توصیه به نمایندگی ها و تعمیرگاهداران برای اخذ نمایندگی ها در بازار پساتحریم اتومکانیکای تهران چندان دور نیست افزایش کیفیت خدمات پس از فروش
Back to top