از سوی دروازه تجارت فراسو برگزار شد

همایش معرفی اتومکانیکای دوبی در مشهد

عصر خودرو - دروازه تجارت فراسو به‌عنوان نماینده انحصاری اتومکانیکا در ایران، همایش معرفی اتومکانیکای دوبی را در مشهد برگزار کرد.

Wednesday 20 December 2017 - 17:30:00

همایش معرفی اتومکانیکای دوبی در مشهد111111111111همایش معرفی اتومکانیکای دوبی در مشهد1

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، دروازه تجارت فراسو، نماینده انحصاری مسه فرانکفورت به‌عنوان برگزارکننده مجموعه نمایشگاه‌های اتومکانیکا در سرتاسر جهان، چهارشنبه بیست و دوم آذرماه، همایش معرفی اتومکانیکای دوبی را در مشهد برگزار کرد.
شرکت دروازه تجارت فراسو، سمینارهای معرفی نمایشگاه های اتومکانیکا را در شهرهای بزرگ مانند تهران و مشهد و تبریز که درواقع قطبهای قطعه سازی کشور هستند برگزار می کند تا با معرفی این نمایشگاه به قطعه سازان ایرانی و تشریح اهمیت شرکت در این گردهمایی بین المللی، بازار را به مشارکت در غرفه گذاری این نمایشگاه ترغیب کند. در همین راستا و در ادامه توسعه فعالیت‌های این شرکت در ایران، سمینار معرفی نمایشگاه اتومکانیکا برای قطعه سازان مشهدی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور هرمز مهبد، مدیرعامل شرکت دروازه تجارت فراسو و محمود بیلیکوزن، مدیر اجرایی نمایشگاه اتومکانیکای دوبی برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های اتومکانیکای دوبی و جایگاه این نمایشگاه در منطقه، به سؤالات شرکت کنندگان در مورد نحوه غرفه گذاری، قیمت ها، اهداف و مواردی از این دست پاسخ داده شد.
اتومکانیکای دوبی که در سالهای گذشته به‌عنوان یک نمایشگاه منطقه ای شناخته می شد در حال حاضر به یک نمایشگاه بین المللی تبدیل شده است به‌طوری که در سال گذشته بیش از 52 درصد از بازدیدکنندگان این نمایشگاه از 136 کشور خارجی بودند که در میان آنها نام آمریکا، کانادا، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی به چشم می خورد.
ایران که در ادوار گذشته یکی از شرکت کننده های ثابت این نمایشگاه بوده است با حضور گسترده بسیاری از قطعه سازان سهم مهمی از این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است. مدیرعامل شرکت دروازه تجارت فراسو که کار خود را به‌صورت رسمی از سال 2011 آغاز کرده است، به‌عنوان برگزارکننده این نمایشگاه در جلسه توجیهی برای قطعه سازان مشهد خبر از تخفیف 5 درصدی اجاره غرفه برای غرفه گذارانی که تا قبل از اتمام سال میلادی جاری اقدام به اجاره غرفه کنند، داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های شرکت دروازه تجارت فراسو، آگاهی از فعالیت‌های نمایشگاه اتومکانیکای دوبی و ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت دروازه تجارت فراسو به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه نمایید.

*نوشته و عکس: روزبه نوروزیان

برچسب ها

اتومکانیکای دوبی 2017شرکت دروازه تجارت فراسو
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top