تست فنی و بررسی موتورسیکلت‌های هوندا CR-F250 و یاماها YZ250

شمشیر بازی سامورایی‌ها

عصر خودرو: در این مطلب 2 موتورسیکلت ساخته کشور نامدار و مشهور در زمینه ساخت موتورسیکلت یعنی ژاپن را به مهمانی دعوت کرده‌ایم؛ موتورسیکلت‌هایی که برای رقابت و فروش بیشتر در بازارهای جهانی پا به پای یکدیگر تلاش خود را می‌کنند تا بهترین عملکرد را درون پیست به نمایش بگذارند. موتورسیکلت‌های انتخابی ما در کلاس کراس قرار دارند و به قولی شمشیرها را برای نبرد از رو بسته‌اند.

Monday 30 January 2017 - 12:25:00

شمشیر بازی سامورایی‌هاشمشیر بازی سامورایی‌هاشمشیر بازی سامورایی‌هاشمشیر بازی سامورایی‌هاشمشیر بازی سامورایی‌هاشمشیر بازی سامورایی‌هاشمشیر بازی سامورایی‌ها

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، برای آشنایی بیشتر با این کلاس کافی است بدانید، از نصب هر‌گونه چراغ، جک و ... ‌ روی موتورسیکلت‌ها دریغ شده تا با وزن کمتر چابکی بیشتری را در اختیار راننده قرار بدهند. ضیافت ما با 2 مدل بسیار پرطرفدار یاماها و هوندا بر‌پا شده است و میزبان مدل‌هایی چون YZ و CRF در حجم 250 سی‌سی هستیم. موتورکراس‌های انتخابی ما گر چه در حجم 250 سی‌سی قرار دارند و با قیمت‌هایی بسیار نزدیک به هم در بازار خرید و فروش می‌شوند، اما تفاوت‌های بسیار اساسی این دو موتورسیکلت را از هم متمایز کرده که در ادامه به تفصیل به معرفی این دو خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

کوتاه از تاریخچه این دو موتورسیکلت
از پیشینه هوندا آغاز می‌کنیم. سری CRF برای اولین‌بار در سال 2000 میلادی و به عنوان جانشین بر‌حق سری XR معرفی شد. با تغییر رویکرد هوندا برای جانشینی موتوکراس فول‌سایز خود، نسل جدید موتورسیکلت‌های کراس چهار‌زمانه در آن موقع به پیست‌های جهان وارد شد. این مدل بعدها آنقدر معروف شد که نمونه‌های مختلفی از حجم 149 سی‌سی تا 449 سی‌سی در بازار قابل خریداری بودند و نمونه‌های خیابانی آنها نیز بسیار زود در دسترس مشتری‌ها قرار گرفت.
اما در آن سوی میدان رقیب کهنه‌کار CRF به نام YZ حضور دارد. این موتورسیکلت دو‌زمانه از سال 1974 تا به امروز تولید می‌شود و تغییرات ظاهری آن از 30 سال پیش تا به امروز آنقدر کم است که از روی نمای ظاهری بسیار بعید است که مدل آن را بتوانید حدس بزنید. بر‌‌خلاف تغییر رویکرد هوندا این‌بار یاماهاست که تا همین چند سال پیش بر تولید موتورکراس‌های دو‌زمانه تاکید می‌کرد که حقیقتا باعث شد جوایز جهانی بی‌شماری را هم با همین نگرش تولید نصیب خود کند.

تفاوت‌های ظاهری
همانطور که پیش‌تر گفتیم هر دو موتورسیکلت در کلاس کراس قرار داشته و برای چابکی هر چه بیشتر، وزن کمتر ملاک اصلی ساخت سازه هر دو موتورسیکلت قرار گرفته است. این موتورسیکلت‌ها هیچ گونه چراغ و جک نگهدارنده ندارند و در ساخت شاسی آنها از آلیاژ آلومینیوم فوق پیشرفته و بسیار سبک استفاده شده است. تا سال 2005 یاماها از استیل برای ساخت شاسی موتورکراس‌های خود بهره می‌برد اما از این سال به بعد با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آلومینیوم فوق سبک توانسته وزن این موتورکراس را به 96 کیلوگرم برساند. به طور کلی موتورکراس‌های یاماها با رنگ آبی تیره شناخته می‌شود و این موتورسیکلت نیز از این قضیه مستثنی نیست. اما در آن طرف پیست CR-F با بهره‌گیری از آلیاژی از آلومینیوم و فولاد قرار دارد که همین امر باعث شده تا وزن خالص آن در حدود 106 کیلوگرم باشد. وزن خالص نماینده هوندا که با فلاپ‌های قرمز و سفید در سرتاسر دنیا قابل تشخیص است در حدود 10 کیلوگرم از نماینده یاماها بیشتر است. نکته دیگری که از نظر ظاهری مهمانان ما را از یکدیگر متمایز می‌کند، وجود خروجی اگزوز قطور در یاماها و اگزوزهای دوقلوی هونداست که به خوبی در نمای کناری و خصوصا از پشت این خصوصیت قابل تشخیص است.

زورآزمایی درون پیست
برای مشخص‌کردن برنده این نبرد، دو شمشیرباز را به درون پیست فرا خواندیم تا قابلیت‌های آنان هر چه بیشتر لمس شود. در ابتدای امر باید گفت YZ ساخته سال 2007 میلادی است و CR-F در سال 2008 تولید شده است. هر دو موتورسیکلت شاسی و فنربندی مستقلی داشته و با قیمتی در حدود 9 تا 15 میلیون تومان در بازار قابل خریداری هستند. اما نکته حائز اهمیت این است که YZ به علت دوزمانه بودن و گشتاور زیاد در کلاس موتورهای 450 سی‌سی  باید مسابقه دهد و CR-F نیز در کلاس 250 سی‌سی‌های چهار‌زمانه که همین نکته قبل از آغاز مسابقه روی کاغذ تفاوت‌ها را آشکار می‌کند.
قبل از شروع مسابقه به علت سرد‌بودن هوا هر دو موتورکراس و به خصوص هوندا بسیار سخت روشن شدند و چون دارای جک و تکیه‌گاه نیستند، هندل‌زدن آنها برای افراد مبتدی و آماتور بسیار امر دشواری است. CR-F مجهز به استارت الکتریکی نیز بود اما سردی هوا ایجاب می‌کرد تا با هندل‌های پی‌در‌پی پیشرانه استارت بخورد. به هر روی هر دو موتورکراس ما روشن شدند و مهمانی به پیست کشیده شد. صدای پر‌طنین پیشرانه‌های هر دو موتورسیکلت بسیار طنین‌انداز بود و حتی در فاصله‌های نزدیک نیز باعث تپش قلب شدید می‌شد.
صدای YZ یک زوزه بسیار کلاسیک و به نوعی نوستالژیک بود و برای هوندا بسیار خط و نشان می‌کشید. اما در عمل قضیه برعکس آنچه که‌ روی کاغذ دیده می‌شد، رقم خورد. در شتاب اولیه 250 متر ‌روی مسیر خاکی دو موتورسیکلت تنها 0.5 ثانیه با هم اختلاف داشتند که گر‌چه YZ برنده مسابقه بود اما پیش‌بینی می‌شد این فاصله بسیار بیشتر از اینها باشد. گشتاور بیشتر YZ نشان داد در استارت اولیه و اصطلاحا لانچ شدن هرزگردی زیاد اجازه ثبت تایم کم را به نماینده YZ نمی‌دهد و در عوض CR-F با کمترین هرزگردی به سمت خط پایان شلیک شد.
پس از گرم‌شدن پیشرانه‌ها و تست مسیر مستقیمی کوتاه، هر دو موتورسیکلت به پیست اصلی دعوت شدند. در قسمتی که پیست پستی‌بلندهای پی در پی داشت و اصطلاحا قسمت شتری پیست نامیده می‌شد، هر دو موتورسیکلت شانه به شانه یکدیگر حرکت می‌کردند و بازی فنرها و جمع‌شدن هر دو موتورسیکلت هنگام عبور از این مسیر تماشایی بود. شاسی هر دو موتورسیکلت انعطاف‌پذیری قابل توجهی داشت اما YZ در این مقوله برتر از هوندا بود و به خوبی در فشارهای زیاد و قبل از پرش جمع می‌شد. در اینگونه پیست‌ها شتاب‌های اولیه برای موتورهای کراس در اولویت قرار دارند که در این زمینه نیز YZ به لطف وزن کمتر و تولید گشتاور بیشتر بسیار چابک‌تر بود، اما در شتاب‌های ثانویه YZ در برابر نماینده هوندا حرفی برای گفتن نداشت. گرچه این موتورسیکلت‌ها درون پیست هیچ‌گاه به نهایت سرعت خود نمی‌رسند اما جالب است بدانید حداکثر سرعت YZ در حدود 95 کیلومتر بر ساعت و CR-F بیش از 110 کیلومتر بر ساعت است.
در پرش‌های درون پیست YZ به لطف شتاب بیشتر ارتفاع بیشتری می‌گرفت و برای حرکات نمایشی در هوا گزینه بسیار عالی به نظر می‌رسید. CR-F نیز با آنکه از گشتاور بسیار کمتری بهره می‌برد اما چسبندگی و تعادل آن به علت وزن بیشتر در سر پیچ‌ها مثال‌زدنی بود و می‌توان هندلینگ بسیار خوب آن را نکته بارز این موتورکراس عنوان کرد.
کمک‌های هر دو موتورسیکلت و خصوصا کمک وسط در جذب چالش‌های درون پیست و همچنین دست‌اندازها به خوبی جمع می‌شدند و قادر بودند تا 40 سانتی‌متر جمع شده و دو‌باره به شکل اولیه خود باز‌گردند.

مشخصات فنی
حجم پیشرانه تک‌سیلندر چهار‌زمانه و آب‌خنک CR-F  به صورت دقیق 249 سی‌سی است و 42 اسب بخار و 30نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم سوخت‌رسانی آن کاربراتوری بوده و یک گیربکس 5سرعته با پیشرانه سازگار شده است. سیستم کلاچ آن غوطه‌ور در روغن است و از سیستم Multiple disc بهره می‌برد که از طریق کابل و فشردن دسته کلاچ وارد عمل می‌شود. تایر جلوی آن سایز 21 اینچ است و از لاستیک‌های 19 اینچی در عقب بهره می‌برد. سیستم تعلیق آن از نوع مونوشوک با قابلیت چرخشی است و برای ترمزگیری از دو دیسک 230 میلی‌متری استفاده می‌کند.
YZ نیز مجهز به پیشرانه تک‌سیلندر دو‌زمانه آب‌خنک است که حجم دقیق آن 249 سی‌سی بوده و توانایی تولید 48 اسب بخار و 42 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. سیستم تعلیق جلو مجهز به سیستم تقسیم فشار‌ روی دوشاخه است و فنر عقب نیز از نوع آنتی‌شوک بوده که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. قطر دیسک‌های ترمز عقب و جلو هر کدام به 250 میلی‌متر می‌رسد، ضمن اینکه یک گیربکس 5 سرعته نیز برای انتقال سرعت و نیرو از پیشرانه در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی
به عنوان کلام آخر باید گفت امروزه موتورهای کراس یاماها YZ که حکمران پیست‌های کشور هستند، دو‌زمانه بوده در حالی که عصر چهارزمانه‌های کاربراتوری به پایان رسیده و نمونه‌های انژکتوری در مسابقات روز دنیا حرف اول را می‌زنند. این موتورسیکلت گرچه از استانداردهای آلایندگی به هیچ عنوان پیروی نمی‌کند، اما گشتاور بسیار بالای آن گویی راکب و موتورسیکلت را از زمین کنده و به پرواز در‌می‌آورد. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم در مسیرهای مستقیم این گشتاور فوق‌العاده YZ باعث هرزگردی می‌شود اما در حرکات نمایشی و شتاب‌گیری‌های اولیه عملکرد بالایی دارد. استهلاک قطعات آن به علت دو‌زمانه‌بودن بسیار کم است به طوری که پیشرانه موتورسیکلت دعوت شده ما به گفته مالک حتی یک  بار هم تعمیر اساسی نشده و هزینه کمتر قطعات آن نسبت به هوندا قابل ستایش است.
در سوی دیگر میدان اما هوندا با استهلاک بالا و همچنین قطعات گران‌قیمت حضور دارد. از لحاظ آلایندگی موتورکراسِ به‌روزتری است و هوا را کمتر آلوده می‌کند ضمن آنکه با خرید آن می‌توانید در کلاس 250‌سی‌سی‌ها مسابقه داده و نگران قدرت بیشتر رقیب‌های دوزمانه نباشید. گر‌چه قیمت هر دو موتورسیکلت در بازار در یک محدوده است اما کلاس مسابقات، هزینه سرویس و در نهایت عشق و علاقه به یک برند است که در تصمیم نهایی بسیار اثرگذار است.
در آخر نیز از آقایان منصور و ایمان عزیز مالک دو موتورسیکلت جهت انجام این نبرد هیجان‌انگیز بسیار تشکر می‌کنیم و دستان آقای نقابی و مهندس علیداقی را هم جهت هماهنگی این مقایسه به گرمی می‌فشاریم.

برچسب ها

هونداموتورسیکلتیاماها
مطالب مرتبط بیشتر
مشوق دولت برای ترغیب موتورسواران به خرید بیمه شخص ثالث تخفیف ویژه برای بیمه موتورسیکلت‌ها موتورسوارها 50 درصد کشته شدگان تصادفات تهران سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه شخص ثالث قطع می‌شود صنعت موتورسیکلت در مسیر برقی سازی انتقال 800 موتورسیکلت به پارکینگ هوندا با معین خودرو به ایران می‌آید هوندای آینده نگر در راه است صدور بیمه‌نامه کمتر از یک‌ سال برای موتورسیکلت ممنوع شد رونمایی از تریل 230 به عنوان محصول جدید ایران دوچرخ آغاز طرح 10 پلیس راهور از امروز در پایتخت بزرگترین سرمایه‌گذاری‌ هوندا کلید خورد قالیباف: 81 درصد مشکل آلودگی هوا ناشی از خودروها و موتورسیکلت‌ها است ‌‌جزئیات فرسودگی ‌خودروهای در حال تردد کشور؛ موتورسیکلت‌ در رأس فرسوده‌ها پیک‌های موتوری ملزم به دریافت معاینه فنی شدند فراخوان هوندا برای 4.5 میلیون خودرو به دلیل نقص فنی بیش از 9 هزار متقاضی از تهران در انتظار نوبت‌ گواهینامه موتور پیش بینی ورود حدود 200 هزار موتور سیکلت برقی بررسی روند تولید موتورسیکلت‌ طی یک دهه گذشته طرح‌های پلیس برای ساماندهی موتورسیکلت‌ها بازدارنده نیست 6 میلیون و 800 هزار موتورسوار فاقد گواهینامه هستند موتورسیکلت عامل اصلی آلودگی هوای تهران است سه هزار دستگاه موتورسیکلت گروه بهمن به شبکه پست ملحق خواهد شد 90 درصد موتورسواران فاقد بیمه هستند چگونه خسارت وارد شده به موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ را بگیریم؟ ابطال معاینه فنی 6000 خودروی آلاینده در تهران رفع مخدوشی پلاک 1000 دستگاه موتورسیکلت‌ طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسیکلت دائمی نیست آغاز طرح رفع اثر از پلاک موتورسیکلت‌های شهر تهران جزییات جدید از اجرای طرح گواهینامه یک روزه موتورسواران تردد کودک با موتورسیکلت مورد تایید پلیس نیست پراید را که از صحنه می بریم مردم را موتور سوار می کنیم احیای واحد تولیدی موتورسیکلت پس از 11 سال پیشنهاد بخشودگی مشروط جرایم شخص ثالث موتورسیکلت از 13 آذر هوندا دستمزدها را افزایش داد سود سه ماهه هوندا افزایش یافت کاهش تصادفات موتورسواران به زیر 50 درصد در شهریور امسال در تهران فرسودگی 90 درصد موتورسیکلت‌ها وجود سه میلیون خودروی فرسوده در تهران تاکسی‌های بدون راننده در راه ژاپن تأمین منابع خرید آمبولانس و موتورلانس از یک درصد پول فروش هر خودرو و موتورسیکلت تردد موتورسیکلت هنگام بارندگی در معابر شهری تهران ممنوع است ترخیص ویژه وسایل نقلیه توقیفی به‌مناسبت هفته فراجا معاینه فنی موتورسیکلت‌ها اجباری شد برنامه‌ریزی برای استقرار رویکرد برقی‌سازی در صنعت موتور سیکلت کشور 90 درصد موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری‌شده، فرسوده و فاقد معاینه فنی 90 درصد موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده فرسوده و فاقد معاینه فنی هستند هیچ‌گونه محدودیتی برای صدور کارت سوخت موتورسیکلت‌ها وجود ندارد جریمه موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه بخشیده شد هوندا تک چرخ زد کشف بیش از 500 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در کشور تردد موتورسواران از تونل‌های شهری ممنوع است افزایش 10 درصدی تصادفات فوتی موتورسواران شماره گذاری و صدور پلاک موتور سیکلت های صفر منوط به صدور بیمه نامه شخص ثالث سهم 35 درصدی موتورسواران در تصادفات منجر به فوت فراخوان 1.3 میلیون خودروی هوندا در سراسر دنیا به دلیل نقص فنی همه چیز درباره دریافت یک روزه گواهینامه موتورسیکلت رونمایی از جدیدترین کراس اوور هوندا در هند+ عکس ‎آیا تردد "موتورسیکلت‌های پاکشتی" قانونی است و نیاز به گواهینامه و پلاک دارند؟ صدور "گواهینامه آسان موتورسیکلت" طرح جدید پلیس برای موتورسواران یا بازگشت به رویه سابق صدور گواهینامه؟! فقط 13 درصد موتورسواران کشور بیمه‌نامه دارند اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات موتور سیکلت‌سواران پایتخت افزایش 19 درصدی سود سالانه هوندا افزایش 80 درصدی تولید محصولات تجاری کاهش 6 درصدی تصادف موتورسیکلت‌ها در سال جاری خداحافظی با موتورهای احتراقی در کمتر از دو دهه آینده کمبود مواد اولیه؛ چالش تولید کنندگان قطعات موتورسیکلت اصلی‌ترین علل تصادفات در تونل‌ها چیست؟ تولید موتورسیکلت در کشور 89 درصد افزایش یافت فروش خودروی هوندا نزولی شد هشدار هوندا برای مشتریان آمریکایی؛ «رانندگی نکنید» هوندا هیدروژنی آمد صنعت موتورسیکلت؛ حوزه‌ای با ظرفیت‌های بالقوه رشد 88 درصدی تولید موتورسیکلت در کشور خطر برای خودروسازان ژاپنی انجام معاینه فنی برای موتورسیکلت‌ها الزامی است تولید «موتور ملی» شدنی، اما نیازمند توجیه اقتصادی است هوندا هم باتری‌ساز شد افزایش 80 درصدی تولید موتورسیکلت در مقایسه با 9 ماهه 1400 پلاک خودروهایتان را مخدوش نکنید؛ 6 ماه تا یک‌سال حبس در انتظار متخلفان افیلا؛ نخستین خودرو سونی به عنوان یک فضای سرگرمی متحرک عمل می کند+ عکس 500 هزار موتوربرقی جایگزین موتورسیکلت‌های آلاینده پایتخت باراموندا؛ یک خودروی عجیب با پیشرانه موتورسیکلت ب ام و+عکس کار هوندا در دنیای مجازی کیک ماکا پولستار ادیشن؛ وقتی خودرو مفهومی الهام بخش موتورسیکلت الکتریکی می شود+ عکس توپ ایجاد "خط ویژه موتورسیکلت‌ها" در زمین پلیس تردد موتورسیکلت‌ها در روزهای بارانی ممنوع است افزایش 10 تا 15 درصدی نرخ موتورسیکلت تخفیف اختصاصی و مستمر برای بیمه موتورسیکلت‌ها کاهش آلایندگی خودروها و موتورسیکلت‌ها با کاتالیست‌های 3 منظوره موتورسیکلت هم کالای لوکس شد رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است موتورسیکلت‌های تهران جای پارک ویژه می‌گیرند هوندا تک چرخ زد شرط بخشودگی جرایم موتورسیکلت‌های فاقد بیمه هوندا مدل جدید خودروی برقی خود را در چین عرضه می‌کند عرضه مدل جدید خودروهای برقی هوندا در چین جایگزینی موتورسیکلت‌های فرسوده؛ اولویت وزارت صمت سی آر-وی؛ کراس اوور زیبای هوندا در تریم جدید معرفی شد+عکس توسعه "موتورسیکلت‌های برقی" کارویژه شهرداری تهران خط تولید موتور موتورسیکلت برای اولین بار در کشور راه اندازی می‌شود خودروی برقی مشترک سونی و هوندا در راه است تسلا شکست می‌خورد؟ هوندا پرولوگ؛ شاسی بلند ژاپنی با اساس آمریکایی! +عکس تولید هوندا نزولی شد واردات گسترده قطعات موتورسیکلت، مانعی بر سر راه داخلی‌سازی این صنعت وقتی کمپانی ژاپنی 52 سال پیش می دانست برای امروز چه می کند! +عکس سقوط دوباره تولید هوندا در ژاپن 10 مدل موتور هوندا برقی وارد بازار خواهد شد خط تولید موتور ملی به‌زودی به بهره برداری می‌رسد سقوط تولید هوندای ژاپن! شماره گذاری بیش از 500 هزار موتورسیکلت کاربراتوری با دور زدن قانون شراکت هوندا برای تامین پایدار فلزات باتری در خودرو‌های برقی ابلاغ مصوبه‌ای جدید برای صدور گواهی اسقاط تولیدکنندگان موتورسیکلت و خودروهای دیزلی هوندا برای تولید 2 میلیون خودروی برقی در سال هدفگذاری کرد هوندا 30 مدل خودروی برقی عرضه می‌کند خودروی کوچک، باکیفیت و ارزان ژاپنی یعنی ان-وان! +عکس تلاش برای احیای صنعت موتور سیکلت در کشور قرنطینه‌های کووید چین کار دستش داد! ساخت موتورسیکلت برقی با سرعت 400 کیلومتر در ساعت موتورسیکلت‌‌ها در بن‌بست تخلف "پوشاندن پلاک" منجر به توقیف موتورسیکلت و معرفی به مراجع قضایی هوندا سربلند شد تخلفات پلاک موتور شوخی‌بردار نیست اوضاع تجارت موتور سیکلت در ایران همه چیز درباره یکی از جذاب ترین وسایل نقلیه ژاپن! + عکس هوندا تولید خود را در کارخانه‌های ژاپن تا 30 درصد کاهش می‌دهد مجوز واردات موتورسیکلت را به افراد غیرمرتبط دادند 7 درصد تولید موتورسیکلت، برقی است اولین مرکز خرید و فروش موتورسیکلت و دوچرخه فردا افتتاح می‌شود قیمت موتورسیکلت در بازار آزاد 5 تیر 1401 همکاری هوندا و ال جی برای ساخت باتری پیشنهاد اسقاط موتورسیکلت‌های متخلف ایجاد "خط ویژه " موتورسیکلت‌ها در پایتخت استقلال جوینت ونچر سونی و هوندا در ساخت خودروی برقی توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت ادامه دارد پیش‌بینی کاهش درآمد سالانه برای هوندا پلیس مخالف مسافرکشی با موتورسیکلت نیست کاهش 50 درصدی تولید هوندا در یک کارخانه هوندا آکورد، سیویک و CR-V هیبریدی جدید در راه است ممنوعیت تردد کاربراتوری‌ها دوباره بررسی می‌شود تسهیلات رایگان برای تعویض موتور سیکلت‌های فرسوده هوندا پا به عرصه تولید خودروهای برقی می‌گذارد هوندا می‌تواند تسلا را شکست دهد؟ هوندا از شاسی بلند جدید ویژه برای آمریکای شمالی رونمایی کرد +عکس همکاری جنرال موتورز و هوندا برای عرضه خودروی برقی ارزان سال 1401 ، سال کیفیت برای محصولات ایران دو چرخ تویوتا و هوندا در صدر خودروسازان مواجه با کمبود قطعه شاسی بلند جدید هوندا در اندونزی معرفی شد+ عکس نیسان مورانو 2022 در مقابل هوندا پاسپورت 2022 + عکس کاهش 10 درصدی تولید هوندا در دو کارخانه توقیف موتورسیکلت ها به حداقل برسد تعلیق صادرات هوندا به روسیه ساماندهی موتورسیکلت سواران در سراسر کشور اجرایی می‌شود هوندا CR-V 2023 به طور غیررسمی رونمایی شد طرح کنترل موتورهای سنگین از جمعه توقیف روزانه 1000 موتورسیلکت در طرح انضباط‌بخشی موتورسواران تهرانی کاهش تخلفات پلاک از آغاز طرح انضباط بخشی موتورسواران 12ساعت توقیف جریمه موتورسواران بی‌انضباط آغاز طرح انضباط بخشی موتورسواران در پایتخت قیمت موتورسیکلت چقدر گران شد؟ + جدول اجرای مسیر ویژه تردد موتورسواران در تونل امیرکبیر "اوریگامی صنعتی" به زودی وارد خیابان ها می شوند+ عکس موتورسواران متخلف از 30 بهمن توقیف می‌شوند موتورسیکلت سرقتی کشف شد هوندا تک‌چرخ می‌زند؟ هوندا CR-V؛ خودرویی کم مصرف با فضای داخلی بزرگ برای سال 2022 حدود مجاز صدا در موتورسیکلت‌ها به زودی تعیین و ابلاغ می‌شود مقایسه هوندا فیت در مقابل هوندا HR-V مأخذ قیمت خودروهای داخلی و خارجی جهت تعیین مالیات و حق الثبت اعلام شد کاتالیست بر روی موتورسیکلت‌های انژکتوری نصب می‌شود هوندا HR-V جدید؛ شیک از هر جهت خودروهای وارداتی تولید 2018 مشمول معاینه فنی شدند چرا نصب "کاتالیست" روی موتورسیکلت‌ها اجباری نیست؟! هوندای برقی؛ خودرویی سخت خواستنی همکاری هوندا و جنرال موتور احتمال اجرای طرح مشابه موتوریار برای خودروهای سواری موتور سیکلت KPT200 (کی پی تی200) محصول جدید ایران‌دوچرخ رونمایی شد شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت 2022 چگونه خودرویی است؟ تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در پایتخت مسیر سخت موتورسیکلت‌های سبز برای رسیدن به بازار اینسایت 2022 سدانی تکامل یافته از هوندا با 151 اسب بخار قدرت وجود 4 میلیون دستگاه موتورسیکلت آلاینده در شهر تهران قیمت انواع موتورسیکلت در 21 آبان 1400 هوندا چشم انداز سود سالانه خود را برای دومین بار کاهش داد قیمت انواع موتورسیکلت در 15 آبان 1400 افزایش تردد موتورسیکلت‌ها چالشی اساسی برای پایتخت قیمت انواع موتورسیکلت در 11 آبان 1400 توقیف موتورسیکلت‌ متخلفان در دستور کار معرفی جدیدترین نسل از آکورا TLX؛ رقیبی سرسخت برای کادیلاک+ عکس قیمت انواع موتورسیکلت در 8 آبان 1400 قیمت انواع موتورسیکلت در پنجم آبان 1400 قیمت انواع موتورسیکلت در چهارم آبان 1400 قیمت انواع موتورسیکلت در سوم آبان 1400 قیمت انواع موتورسیکلت در دوم آبان 1400 50 درصد موتورسواران در کشور فاقد گواهینامه هستند دو شرط لازم برای تعیین فرسودگی خودروها موتورسواری بانوان خلاف قانون است کشف 880 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در کشور شرط صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان قیمت انواع موتورسیکلت در 24 مهر 1400 چرا تردد موتورهای سنگین ممنوع است؟ امکان اصلاح قانون موتورسواری بانوان با انجام بررسی‌های کارشناسی قیمت انواع موتورسیکلت در 17 مهر 1400 تنوع موتورسیکلت ها با مونتاژکاری افزایش یافت توسعه برند در هوندا قیمت انواع موتورسیکلت در 10 مهر 1400 برنامه ویژه اینتگرا برای حضور در سرزمین اژدهای زرد +عکس مقایسه هوندا 2021 HR-V با 2021 CR-V+ عکس افزایش سرعت تولید و ارائه خدمات با کیفیت تعهد ایران دوچرخ به مشتریان از دوچرخه 80 میلیونی تا موتورسیکلت 150 میلیونی قیمت انواع موتورسیکلت در 6 مهر 1400 قیمت انواع موتورسیکلت در پنجم مهر 1400 قیمت انواع موتورسیکلت در چهارم مهر 1400 کمپ یک نفره با هوندا برای کسانی که تنها سفر می کنند زیلرز آر 18؛ "ب ام و" آینده را چگونه می بیند؟ +عکس اجاره روزانه موتور برای کار؛ اجاره ماهانه 1.5، ودیعه 2 میلیون بررسی صدور «گواهینامه موتورسیکلت» برای زنان تولید هوندا به 40 درصد ظرفیت سقوط کرد تردد موتورسیکلت های سنگین تا چند سی سی مجاز است؟ ترخیص 339 هزار موتورسیکلت در سراسر کشور موتور‌های سوپر اسپرت BMW چگونه ساخته شده اند؟ پایان شهریور آخرین فرصت بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌های موجود در کشور، ساخت کجاست؟ ب‌ام‌و R1250 R ری‌ایمجیند؛ غوغای معرفی یک محصول سفارشی!+عکس توقیف 31 دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون مجوز در پایتخت برای خرید موتورسیکلت چقدر هرینه کنیم؟ قیمت انواع موتورسیکلت در 26 مرداد 1400 قیمت انواع موتورسیکلت در 25 مرداد 1400 بخشودگی جرایم بیمه‌ای وسایل نقلیه موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی قیمت انواع موتورسیکلت در 23 مرداد 1400 جریمه 2 میلیاردی فرجام قاچاق موتورسیکلت در فارس قیمت انواع موتورسیکلت در 20 مرداد 1400 قیمت انواع موتورسیکلت در 19 مرداد 1400 قیمت گذار موتورسیکلت کیست؟ قیمت موتورسیکلت در بازار آزاد 11 مرداد 1400 تردد بدون مجوز موتورسیکلت‌‌های سنگین در معابر تهران ممنوع است توقیف 3 دستگاه موتور سنگین بانوان مجاز به گرفتن گواهینامه موتورسیکلت نیستند نظر پلیس راهور درباره موتورسواری بانوان کاهش 2درصدی تخلفات و حوادث موتورسیکلت‌ها کاهش 2 درصدی جانباختگان حوادث موتوری با «موتوریار» جدیدترین موتورسیکلت های موجود در بازار چند؟ فروش نقدی و اعتباری محصولات ایران دوچرخ آغاز شد کمپانی انگلیسی به دنبال ثبت رکورد سریع ترین موتورسیکلت الکتریکی در جهان+ عکس برنده جایزه بهترین طراحی اسکوتر 2021 در راه ایران افزایش 100 درصدی قیمت دوچرخه طی یک سال گذشته اولین شوروم و فروشگاه دایمی ایران دوچرخ افتتاح شد پلیس به سرعت بالا و لایی کشی موتور 600 سی سی پایان داد قیمت انواع موتور سیکلت صفرکیلومتر در بازار امضای قرارداد خرید 1200 دستگاه موتور سیکلت برای تجهیز محیط بانان توقیف 20 موتورسیکلت سنگین و فاقدمجوز توقیف نوزدهمین و بیستمین موتورسیکلت سنگین در بزرگراه بسیج و باکری هیچ موتورسیکلتی بدون پلاک حق تردد ندارد توسعه ایران دو چرخ با عرضه محصولات جدید به بازار موتور‌سیکلت‌های بدون پلاک را خریداری نکنید راکبان متخلف کارت زرد و قرمز می گیرند پولی بابت تبلیغات روی کاور موتوریاران دریافت نمی کنیم قیمت انواع موتورسیکلت در یکم خرداد 1400 تحقیقات درباره ایمنی 1.1 میلیون خودروی هوندا آکورد در آمریکا آغاز شد آغاز فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران دوچرخ توقیف 3 دستگاه موتورسنگین 1000سی‌سی در بزرگراه شهید همت+ تصاویر قیمت انواع موتورسیکلت در 15 اردیبهشت 1400 جزئیات فناوری‌های جدیدِ ایمنی "سیویک 2022" هوندا ادامه توقیف موتور سنگین های بی مجوز در تهران قیمت موتور سیکلت های پرفروش در بازار چقدر است؟ قیمت انواع موتورسیکلت در 7 اردیبهشت 1400 مذاکره با شرکت های بزرگ تولیدکننده موتورسیکلت موفق بوده است فروش اینترنتی محصولات به زودی آغاز می شود آغاز مانور«موتورسواران خوب» در معابر پایتخت از امروز 35 درصد نیاز بازار موتور سیکلت توسط واردات تامین می‌شود گسترش طرح موتوریار در پایتخت هوندا تا سال 2040 کل فروش خود را به خودروهای برقی اختصاص می‌دهد نمونه اولیه موتور برقی یاماها با 469 اسب بخار معرفی شد اولین نمونه از هوندا Debuting EV آماده عرضه به بازار جلوگیری از پارکینگ رفتن 23 هزار موتورسیکلت در طرح موتوریار فراخوان هوندا برای بیش از 628 هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی طرح "موتوریار" صرفا برای برخورد با تخلفات رانندگی راکبان موتورسیکلت است هوندا کارخانه خودروسازی خود را در انگلیس تعطیل و واگذار کرد ضریب نفوذ پایین بیمه شخص ثالث درمیان مالکان موتورسیکلت حضور هوندا در بازار خودرو‌های برقی آمریکا تا سال 2024 جزئیات ثبت سفارش موتورسیکلت های بالاتر از 250 سی سی ترخیص موتورهای توقیفی و رسوبی فقط در مرکز«خلیج فارس» تحول در صنعت موتورسیکلت سازی ایران در حال شکل‌گیری است پیکاپ هوندا ریجلاین 2021 را بیشتر بشناسید «موتوریار» مانع از توقیف 22 هزار موتورسیکلت شد " اچ آر-وی" مدل 2022 و معرفی جدیدترین محصول در نسل سوم کراس هوندا +عکس موتورسیکلت ها اسقاط نمی شوند؟ تعداد موتورسیکلت‌هایی که امسال به معاینه فنی رفتند به 100 دستگاه نمی‌رسد مهلت ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی تمدید شد موتورسواران بدون کلاه هزینه‌های سنگینی به نظام سلامت تحمیل می‌کنند هوندا چشم‌انداز فروش را کاهش داد با آلایندگی موتورها چه باید کرد؟ اعلام قیمت محصول جدید هوندا قیمت هنگفت باتری "موتورهای برقی" مانع بزرگ توسعه این دسته از موتورسیکلت‌ها حدود 20درصد از موتور سیکلت‌های کشور بیمه هستند ساخت نسخه‌ای خاص از موتورسیکلت ب‌ام‌و R18 +فیلم ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی، درست یا نادرست؟ موفقیت ایران در تولید نخستین موتورسیکلت برقی بومی معاینه فنی موتورسیکلتهای کاربراتوری دردی را دوا نمی‌کند پیشنهاد صادرات موتورهای بنزینی به افغانستان محکومیت یک میلیاردی قاچاقچی موتورسیکلت جریمه 2 میلیاردی قاچاقچی موتور سیکلت در قزوین جلوگیری از انتقال 10000 موتورسیکلت متخلف به پارکینگ در تهران با اجرای طرح "موتوریار" هوندا 2022 HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید «30 بهمن» آخرین مهلت ترخیص موتورهای رسوبی گلایه پلیس از بی توجهی به معاینه فنی موتورسیکلت ها توسعه موتورهای برقی با ایجاد مرکز نوآوری حمل و نقل قیمت انواع موتورسیکلت در 23 دی آلایندگی موتورسیکلت‌ها در تهران از خودروها بیشتر است قیمت انواع موتورسیکلت در 17 دی تولید موتورسیکلت افزایش یافت قیمت انواع موتورسیکلت در 16 دی برای ترخیص موتورسیکلت های رسوبی به ستاد ترخیص مراجعه نکنید قیمت انواع موتورسیکلت در 15 دی ساماندهی 118610 موتورسیکلت رسوبی قیمت انواع موتورسیکلت در 14 دی قاچاق و واردات انحصاری خودرو نداریم جریمه موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی هزینه خرید موتورسیکلت چقدر است؟ قیمت انواع موتورسیکلت در 11 دی خداحافظی هوندا با روسیه طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی تا 18 دی‌ماه ادامه دارد قیمت انواع موتورسیکلت در نهم دی 70درصد موتورسواران بیمه ندارند عدم توقیف موتورسیکلت‌های متخلف در تهران تردد موتورسیکلت‌های دودزا و خودروهای سنگین در تهران ممنوع شد زیرساخت‌های لازم برای تولید موتورسیکلت‌های برقی وجود ندارد قیمت انواع موتورسیکلت در ششم دی خرید انواع موتورسیکلت صفر کیلومتر چقدر خرج دارد؟ 46 درصد موتورسیکلت های رسوبی جرائم راهنمایی و رانندگی دارند قیمت انواع موتورسیکلت در دوم دی خاص به سبک زونتس هاچ بک آتشین هوندا در نسخه تولید محدود 2021+ عکس قیمت انواع موتورسیکلت در 30 آذر معاینه فنی موتورسیکلت ها اجباری می شود؟ قیمت جدیدترین موتورسیکلت های بازار چقدر است؟ ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی متضاد با تامین سلامت مردم سهم 50 درصدی موتورسواران در تصادفات فوتی و جرحی قیمت انواع موتورسیکلت در 25 آذر قیمت انواع موتورسیکلت در 24 آذر رفع توقیف 62 هزار موتورسیکلت رسوبی با تسهیلات ویژه تولید موفقیت آمیز موتورسیکلت برقی در ایران قیمت جدید انواع موتورسیکلت های موجود در بازار قیمت انواع موتورسیکلت در 20 آذر 10 خط معاینه فنی موتورسیکلت در تهران خاک می‌خورد هوندا از 2022 عرضه خودرو بنزینی را متوقف می کند رسوب موتورسیکلت‌های فرسوده در ریه‌های شهر قیمت انواع موتورسیکلت در 12 آذر قیمت انواع موتورسیکلت در نهم آذر چرا میزان فروش "موتورهای برقی" در ایران به شدت پایین است؟ قیمت انواع موتورسیکلت در هشتم آذر سه سناریو برای مشکل آلایندگی موتورسیکلت ها شرط معاینه فنی برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی لحاظ شود قیمت انواع موتورسیکلت در پنجم آذر قیمت انواع موتورسیکلت در چهارم آذر معرفی 10 خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی قیمت انواع موتورسیکلت در دوم آذر+ جدول ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در تعطیلات کرونایی ادامه دارد رونمایی از هوندای جدید حواشی ترخیص 830 هزار موتورسیکلت فرسوده از پارکینگ‌های کشور مهلت بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت تا پایان سال قیمت انواع موتورسیکلت در 27 آبان قیمت انواع موتورسیکلت در 25 آبان آغاز طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها قیمت انواع موتورسیکلت در 24 آبان تولید انبوه خودران هوندا اودیسه 2021 نسخه بازار ژاپن؛ مینی ون لوکس و فناورانه از هوندا +عکس راکب و سرنشین موتورسیکلت ها باید کلاه ایمنی داشته باشند قیمت انواع موتورسیکلت در 20 آبان مدارک لازم برای ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پلیس+10 روزهای روشن هوندا 67 درصد موتورسیکلت های رسوبی متعلق به 10 استان است آغاز ترخیص 837 هزار موتورسیکلت رسوبی از فردا به مدت دوماه قیمت انواع موتورسیکلت در 14 آبان برگزاری جلسه‌ای با تشکل‌های موتورسیکلت تقاضای موتورسیکلت 50 تا 60 درصد کاهش یافت ترمز ترکیبی موتورسیکلت چیست ؟ هوندا سیویک تایپ آر 2021؛ هیولای کوچک ژاپنی در خیابان! +عکس هوندا آکورد 2021؛ فرمول ژاپنی در معرفی یک سدان جذاب با قیمت رقابتی! +عکس هوندا مدل جدید محصول موفق خود را معرفی کرد +عکس بیشترین آمار مرگ در تصادفات تهران مربوط به موتورسواران است قیمت جدید انواع موتورسیکلت صفر کیلومتر در بازار چقدر است؟ موتور سیکلت‌های چینی در راه ایران فراخوان هوندا در استرالیا عامل حادثه پمپ بنزین تاکستان حریق باک موتورسیکلت بود تعیین تکلیف موتورسیکلت های مکشوفه به ظن قاچاق+سند بزرگترین صادرکنندگان موتورسیکلت در جهان موتورسیکلتی که با آن می توان به مسافرت رفت+فیلم هرکدام از 3 میلیون موتورسیکلت تهران 7 برابر خودرو آلودگی تولید می‌کند تردد موتورسیکلت درون پارک ها ایمنی مردم را به خطر می اندازد چرا متخلفین برای ترخیص وسیله نقلیه اقدام نمی‌کنند؟ برنامه تولید 50 هزار دستگاه موتورسیکلت در سال 99 آقای خاص برقی‌های ایران نسخه جدید راهور تهران برای ساماندهی موتورسیکلت سواران خط تولید موتورسیکلت و اسکوترهای الکتریکی در پرندک افتتاح شد اس660؛ کوپه اختصاصی هوندا برای بازار ژاپن+تصاویر آشنایی با برترین موتورسازان جهان دردسرهای تاکاتا برای هوندا تکلیف موتورسیکلت‌ها در پارکینگ‌های پایتخت چیست؟ نیسان و هوندا ادغام می شوند اگر به دنبال هیجان هستید این موتورسیکلت را بیشتر بشناسید افت 68 درصدی سود هوندا پیش بینی کاهش 68 درصدی سود سالانه شرکت هوندا موتورسیکلتی که با صدای غول آسایش معروف شد موتور سیکلت هم گرفتار گرانفروشی! کشف 33 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق 56 درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر بزرگراهی رخ می‌دهد برنامه هوندا برای بازار آمریکا استفاده از بادگیر در جلوی موتور سیکلت برای موتور سیکلت سوارن آیا ساماندهی موتورسیکلت‌ها شدنی است؟ پارکینگ رایگان برای موتورسیکلت‌های «لاله‌زار» تهران موتورسیکلت‌ها به کولر و بخاری مجهز شدند بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌ها تا آخر شهریور ارائه طرح جدید ساماندهی موتورسیکلت‌سواران به وزیر کشور اولتیماتوم پلیس به زنانی که ترک موتور می‌نشینند انفجار در کارخانه هوندای ژاپن عبور هوندا از حمله هکرها ضرورت ساماندهی 9 میلیون دستگاه موتورسیکلت فاقد بیمه‌نامه شرکت هوندا پس از حمله سایبری تولید در آمریکا را از سر می‌گیرد هوندا قربانی حملات سایبری شد نقش موثر استفاده از "موتورسیکلت برقی" بر کاهش آلودگی صوتی تهران احتکار از خودرو به موتورسیکلت رسید هوندا آکورا فراخوانده شد! هوندا پرلود و تیونینگ یک نسل سومی در تایلند!+تصاویر شرایط اخذ گواهینامه موتورسیکلت فراخوان 774 هزار هوندا ارائه طرح دریافت گواهینامه آسان برای موتورسیکلت سواران شرایط و مدارک لازم برای اخذ گواهینامه موتور سوددهی شرکت هوندا به پایین‌ترین حد طی 4 سال گذشته رسید ثبت یک افت 13 درصدی در سوددهی هوندا موتورسیکلت برقی محققان‌ کشور وارد فاز پلاک‌گذاری شد انتقال 4500 موتورسیکلت توقیفی 10 سال گذشته به راهور صفر تا صد تجهیزات و مشخصات فنی هوندا آکورد فیس لیفت هوندا جاز در راه بازار هند میزان آلودگی موتورسیکلت 18 برابر خودرو برنامه‌ریزی برای تولید 50 هزار موتورسیکلت برقی تمدید تعطیلی کارخانه هوندای ژاپن در مکزیک تا 30 آوریل هوندا به‌دنبال تولید مدل هاچ‌بک CITY مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در تولید موتورسیکلت‌های برقی ازسرگیری فعالیت هوندا در چین ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در پلیس + 10 زیلر و ارائه یک نمونه استثنایی از R nineT ب ام و! +تصاویر موج بیکاری کارگران در صنعت خودروسازی اعلام نحوه فعالیت ستاد ترخیص موتورسیکلت از روز شنبه هوندا کارخانه خود در ووهان چین را بازگشایی کرد مهلت موتورسیکلت‌سواران برای خرید بیمه شخص ثالث تا پایان فروردین همکاری هوندا و جنرال موتورز برای تولید خودروی برقی نگاهی به هوندا CR-V +تصاویر قیمت موتور سیکلت در سال 99 کاهش تولید هوندا به دلیل کرونا تصادف خودرو با موتورسیکلت در مشهد پنج مجروح داشت تغییر ارزش بازار برترین خودروسازی‌های جهان واردات موتور سیکلت از هند تعطیلی کارخانه هوندا در فیلیپین ادامه تعلیق فعالیت نیسان و هوندا کاهش 1.5میلیون تنی آلایندگی با روی کار آمدن موتورهای برقی از سرگیری فعالیت هوندا در چین هوندا تولید خودرو در چین را از سر می‌گیرد سایه شوم کرونا بر فعالیت هوندا معرفی 10 خودروی پرفروش در کانادا+عکس این بازیگران بزرگ! فراخوان هوندا برای 2.7 میلیون دستگاه از خودروهایش به دلیل نقص فنی موتورسیکلت‌های برقی به بازار می‌آید "ریجلاین" ایمن ترین وانت هوندا بررسی فنی هوندا S660 +مشخصات "هوندا" فرمان خودرو را دوباره اختراع کرد! بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی بازگشت موتورسیکلت‌سازان به قانون هوای پاک تمام «خودران» هوندا از راه می‌رسد آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان برنامه شهرداری تهران برای 1.5 میلیون موتورسوار تهرانی تعداد خودروها و موتور سکلیت های ایران چقدر است؟ موتورسیکلت‌های فرسوده؛ بزرگترین آلاینده هوای تهران! فروش موتورسیکلت‌های فرسوده پارکینگی، تهدیدی جدی برای سلامت مردم تهران از ورود مجدد موتورسیکلت‌های از رده خارج به سطح شهر جلوگیری شود ویراژ ناتمام موتورسیکلت سواران در اصفهان بررسی فنی نسل جدید هوندا سیتی مدل 2020 + مشخصات لوازم یدکی موتور سیکلت در بازار چند؟ + قیمت اُفت 80 درصدی تولید موتورسیکلت در کشور شهرداری برای خرید موتورسیکلت‌ برقی وام می‌دهد 10 میلیون خودرو و موتورسیلکت فاقد بیمه‌نامه هستند توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! موتورسیکلت‌‌های توقیفی به کدام پارکینگ منتقل می‌شوند؟ اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران از سه‌شنبه در پایتخت ساماندهی 28 محل پارک موتورسیکلت در مرکز تهران سایه سنگین موتورسیکلت‌های چند صد میلیونی در خیابان‌ها پرونده خودروهای کوچک در آمریکا بسته می‌شود؟ کف قیمت بیمه موتورسیکلت چقدر است؟ مسکوت ماندن تکلیف "حمل ونقل بار و موتورسیکلت اینترنتی" در دستورالعمل وزارت کشور با 7 میلیون موتورسیکلت فرسوده در خیابان‌ها چه کنیم؟ آمار بالای مرگ و میر راکبان موتورسیکلت موتورسیکلت‌‌های برتر با پیشرانه 300 سی‌سی کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال 2019 است؟ + لیست 50تایی تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های اسقاطی به کجا رسید؟ ساماندهی موتورسیکلت‌های حمل بار و کالا در پایتخت فروش خودروهای دیزلی تا 2021 ممنوع! 100 خودروی برتر 2019 در بازار چین خداحافظی هوندا با دیزلی‌ها شرکت هوندا تا 2021 فروش خودروهای دیزل را در اروپا متوقف می‌کند ترخیص بیش از 2 هزار موتورسیکلت توقیفی تا هفته آینده با 5 میلیون تومان چه موتور سیکلتی می‌توان خرید؟ همکاری سونی و یاماها برای ساخت خودروی بدون راننده برای شهربازی‌ها طرح پارکینگ مکانیزه موتورسیکلت‌ها در پایتخت آغاز شد موتورسیکلت‌های فرسوده از پارکینگ‌ها به خیابان‌ها برمی‌گردند! واکنش ابتکار به صدور «گواهینامه موتورسیکلت برای زنان» آیا پلیس موتورسیکلت‌های کاربراتوری را شماره گذاری می‌کند؟ شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) سونی وسیله نقلیه خودران می سازد نقطه قوت موتورسیکلت انژکتوری چیست؟ تکنولوژی موتورسیکلت انژکتوری واقعی نیست توقف خودروسازی هوندا در آرژانتین پوتین در نمایشگاه موتورسیکلت کریمه +عکس زنان، مهم‌ترین مشتری موتورسیکلت برقی + قیمت منعی برای صدورگواهینامه رانندگی موتور سیکلت برای بانوان وجود ندارد قابل توجه مالکان موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده/ اطلاعیه جدید کارت سوخت در راه است ماجرای صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان چه بود؟ آثار مفید فرهنگ‌سازی موتورسواری زنان موتور سیکلت قانونگریز پرخط موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها تخلیه می‌شوند موتورسیکلت‌های ایرانی به عراق و افغانستان صادر می‌شود تداوم معضل تاکاتا برای هوندا داشبورد تمام دیجیتال هوندا برای خودروهای برقی ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! دولت در مقابل درخواست شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری عقب‌نشینی نکند غول‌ آلودگی برمی‌گردد؟ 21 درصد موتورسیکلت های کشور در تهران تردد دارند 10 خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر تردد 9 میلیون راکب موتورسیکلت فاقد بیمه نامه خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند طرحی بی‌سامان برای سامان بخشی موتوسیکلت‌ها در تهران پلیس هیچ دخالتی برای دریافت هزینه در پارکینگ‌های موتورسیکلت ندارد سرنوشت طرح اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده در میان آلودگی "ازنی" چه می‌شود!؟ همه چیز درباره خودروی الکتریکی جدید هوندا که به زودی به بازارمی آمد موتورسیکلتها عامل10 درصد آلودگی هوا قیمت لوازم یدکی موتورسیکلت افزایش یافت هوندا استفاده از دوربین را جایگزین آینه‌ کناری خودرو می‌کند اعلام آمار موتورسیکلت سواران بدون گواهینامه معرفی خودروی برقی توسط هوندا 10 خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ دوربین جایگزین آینه بغل خودروی هوندا می شود فراخوان هوندا برای 137 هزار خودرو به دلیل نقص فنی افزایش مرگ و میر با موتور سیکلت هوندا روی پلت‌فرمی جدید کار می‌کند تردد موتورسیکلت‌ها طی دو سال آینده در بازار تهران ممنوع شود 10 موتورسیکلت زشت تاریخ معاصر (+عکس) قیمت موتورسیکلت مثل خودرو چند برابر نشد انتقاد از افزایش شدید قیمت موتورسیکلت طی یک سال کاهش تولید هوندا در آمریکا هوندا هم سبز می‌شود! اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تولید باتری موتورسیکلت‌های برقی کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق با شکل و شمایل پلیسی + تصاویر مرگ ترک‌نشین موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن فاصله عرضی شایعه بازار سیاه قیمت موتورسیکلت صحت ندارد چه تعداد موتور در ایران دور می‌زنند؟ هوندا تولید خودرو در ترکیه را پس از سال 2021 متوقف می‌کند کدام خودروها بیشترین تکنولوژی نسبت به قیمت را دارند؟ + تصاویر شاسی‌بلند محافظه‌کار +عکس کمبودی در بازار موتورسیکلت نداریم طرحی جدید برای کاهش وزن چرخ خودرو موتورهای 250 سی سی اورژانس پلاک‌گذاری می شود ساخت ایمن‌ترین وانت جهان توسط هوندا انتظار داشتیم موتورسیکلت‌های ایرانی به بازار عرضه شود فرانسوی‌ها موتورسیکلت پرنده ساختند اعلام تعداد خودرو و موتورسیکلت ها در تهران فراخوان هوندا برای 1 میلیون خودرو به دلیل نقص فنی تمام خودروهای هوندا در اروپا برقی می‌شود هر 15 روز به تهران می آمدم و با دوستم یک موتورسیکلت سرقت می کردیم برقی‌سازی خودروهای هوندا در اروپا طرح ترافیک به موتورسیکلت‌ها می‌رسد؟ یک چهارم فوتی‌های تصادف موتورسوارند تحریم‌ها، بهانه موتورسازان برای سود بیشتر تولید موتورسیکلت برقی با سرعت 200 کیلومتر در ساعت فشار موتورسازان یا نبود زیرساخت؟ بلاتکلیفی موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها وضعیت موتورسیکلت‌های رسوبی شفاف‌سازی شود موانع اجرای "اسقاط 25هزار موتورسیکلت رسوبی" در کشور 18هزار موتورسیکلت اسقاطی در پارکینگ‌های ستاد فرمان امام خاک می‌خورد هوندا تا سال 2022 کارخانه انگلستان خود را تعطیل می‌کند هوندا هم از انگلستان می‌رود 70 درصد موتورسیکلت‌های تولیدی کشور غیراستاندارد و دودزا است توموی هوندا یک الکتریکی عجیب کشته شدن زوجی در تصادف موتور سیکلت با کامیون سرنوشت «اسقاط موتورسیکلت‌های فرسوده» در هاله ابهام واکنش رئیس سازمان محیط زیست به خواسته جدید موتورسیکلت‌سازان طریقه استعلام و پرداخت تخلفات موتورسواران قصور وزارت صنعت در قبال حمایت از توسعه "موتورسیکلت‌های برقی" نحوه اجرای طرح تحویل 900 "موتورسیکلت برقی رایگان" در هر روز! موتورساز مشهور ایتالیایی موتورسیکلت برقی می‌سازد هوندا اوربن در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود زندگی خالق هوندا موتور از تولد تا مرگ کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ رونمایی از موتورسیکلتی که تمام اجزای آن با چاپگر سه‌بعدی ساخته‌شده برابری آلودگی 10 موتورسیکلت کاربراتوری با یک اتوبوس دیزلی قدیمی ملغمه‌ای از مدیریت‌ناپذیری موتورها فروش موتورسیکلت 14 میلیونی به قیمت 20 میلیون تومان! خودروسازانی از قاره‌ کهن موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها چگونه عمر موتورسیکلت‌مان را زیاد کنیم؟ خودران کاری هوندا، از آتش‌نشانی تا برف‌روبی چه تعداد از خانوارهای ایرانی خودرو و موتورسیکلت دارند؟ طرح اولیه نمایش سیستم ترافیک هوشمند رونمایی می شود آیا به خریداران "موتورسیکلت‌های برقی" تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود؟ خودروی کراس اوور جدید هوندا رونمایی شد کشف 60 خودرو و موتورسیکلت مسروقه در عملیات پلیس آگاهی پایتخت معرفی موتورسیکلت الکتریکی انگلیسی با صفر تا صد 3.1 ثانیه موتورسیکلت را بدون قفل گردن و چرخ رها نکنید قیمت مدل‌های مختلف هوندا در بازار + جدول حذف مزاحمت باد در کلاه کاسکت های جدید موتورسواری موتورهای 70ساله دوکابینه برقی شدند تاکید وزارت صنعت بر اجرای ضوابط واردات موتورهای بالای 250 سی سی+سند پورسانت و منافع برخی کارشناسان در واردات است پژو 3008 بهتر از رقبای اروپایی شناخته شد تحریم‌ها تاثیر چندانی بر بازار موتورسیکلت ندارد این‌بار نوبت به هوندا رسید کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد افزایش قیمت 75 درصدی موتورسیکلت‌های هندی ساخت خودروهای برقی هوندا در چین افزایش 40 درصدی قیمت موتورسیکلت همکاری هوندا با دانشگاه‌های آمریکایی برای توسعه هوش مصنوعی سن فرسودگی انواع خودرو و موتورسیکلت تعیین شد خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ خودروی الکتریکی هوندا به بازار می آید آغاز فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران دوچرخ حراج موتورسیکلت‌های احتکاری در فضای مجازی به‌دنبال سقوط نرخ ارز ساخت دستگاه حذف آلاینده‌های گازی از اگزوز موتورسیکلت قیمت لوازم جانبی موتور سیکلت + جدول فراخوان شرکت ژاپنی «هوندا» برای جمع‌آوری ده‌ها هزار دستگاه خودرو برای خرید موتورسیکلت صفر کیلومتر چقدر باید هزینه کرد؟ تصادف شدید موتورسواران حین نمایش بر روی دیوار مرگ! ورزشکارانی از دوران جهش! فعالیت 60 دستگاه موتورسیکلت پلیس افتخاری در عاشورای حسینی آزمایش موتورسیکلت خودران BMW برای خرید موتور سیکلت صفر کیلومتر چقدر باید هزینه کرد؟+جدول برقی کردن موتورسیکلت ها از برنامه های دولت است مدرنیته در دنیای موتورسیکلت اسامی 42 موتورسیکلت غیراستاندارد شتر گاو پلنگی به اسم «موتور» توقیف موتورهای 200 میلیونی در شمال تهران قیمت انواع موتور سیکلت در بازار + جدول اعتراض 8 شرکت خودروسازی به تعرفه‌های وارداتی ترامپ تاخت و تاز راکبان مرگ تمام خودروهای "هوندا" دارای "دستیار راننده" می‌شوند موتورسیکلت کمیاب در تهران دستگیری موتورسوار مزاحم نوامیس با مشارکت مردم هیچ دستاوردی در کمیته موتورسیکلت برقی نداشتیم پیش‌بینی افزایش سود هوندا پلاک گذاری موتورسیکلت یورو 3 تنها تا پایان امسال پذیرفته شده است برخورد با خودرو راکبان موتورسیکلت را به کام مرگ کشید برای خرید موتورسیکلت چهارچرخ چقدر باید هزینه کرد؟ استقبال تایلند از خودروهای برقی نگاهی به هوندا آکورد 2018 +تصاویر قیمت انواع موتورسیکلت با کارکرد 30 تا 50 هزار کیلومتر دوچرخ های مزاحم و دلخوری ساوجی ها "هوندا" خودروی الکتریکی می‌سازد ملاقات با هوندا S800 1970؛کوچک و چابک از سرزمین آفتاب تابان فقط مونتاژکاری می‌کنند! هشدار در خصوص تخلفات موتورسیکلت سواران فناوری ایمنی تشخیص 360 درجه برای موتورها توضیح جالب وزارت صنعت درباره شماره‌گذاری 10 هزار موتورسیکلت کاربراتوری! آسیب کمتر موتورسیکلت برقی در مقایسه با موتورسیکلت‌ کابراتوری سیاست یک بام و دو هوای دولت در شماره‌گذاری موتورهای کاربراتوری ورود موتورسیکلت‌ها به تونل‌ های تهران ممنوع شد ببر سالخورده دود موتورسیکلت ها در چشم مردم و صنعت! تیک آف، روی خاک و گِل جهان سیکلت تولید مجدد موتورسیکلت‌های کاربراتوری به کام واردکنندگان و به ضرر مردم عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران بیشترین افراد درگیر با تصادفات زمزمه تولید مجدد موتورسیکلت‌های کاربراتوری در وقت اضافه مرکب‌های الکتریکی مسیر سبز هوندا ستاد ترخیص خودرو و موتور سیکلت تهران در روزهای تعطیل فعال است یک کشته و 4 مصدوم در برخورد دو دستگاه موتورسیکلت قیمت دوچرخه و موتورسیکت 10 تا 15 درصد افزایش یافت موتورسیکلت خودران ساخته می شود توان تولید قطعات موتورسیکلت با استاندارد یورو 4 وجود ندارد راکبان موتورسیکلت سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند فراخوان تولیدکنندگان موتورسیکلت برقی دست رد بازار بر سینه موتورهای برقی تولید موتورسیکلت با چاپگر سه بعدی سود سه‌ ماهه هوندا افزایش یافت نبود آزمایشگاه مرجع عامل اختصاص مهلت 10 ماهه به موتورسازان امکان تعویق تولید موتورهای یورو 4 و دادن مهلت 10 ماهه به موتورسازان موتورسیکلت در سراشیبی تولید هوندا با 2 خودرو جدید به چین می‌رود فراخوان تولیدکنندگان موتورسیکلت برقی اعلام شد موتورسیکلت ها با پلاک مخدوش در قم توقیف می شود پیرمردهایی برای جوانان! کم‌مصرف‌ترین خودروهای سال 2018 همکاری وایمو و هوندا برای تولید خودروی خودران باربری خط‌ونشان تازه هوندا برای تویوتا پریوس گزارش تصویری جشنواره موتورسیکلت، اتومبیل‌های خاص و کلاسیک نوروز 1397 سارق موتورسیکلت در ایست و بازرسی پلیس گرفتار شد کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ بررسی مشخصات فنی موتورسیکلت‌های بازسازی‌شده و ماندگار در تاریخ آشنایی با موتورسیکلت‌های الکتریکی؛ تکنولوژی روی دوچرخ هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است دو تصمیم مهم درباره موتورسیکلت ها موتورسیکلت‌های سنگین همچنان در محدوده غیرمجاز معرفی 6 خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت موتورسیکلت خارق العاده هوش مصنوعی "ب‌ام‌و" معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال 2018 با 3 ردیف صندلی کتی که روکش موتورسیکلت می شود تجربه رانندگی و بررسی موتورسیکلت آپاچی 180 RTR؛ سفر با ققنوس هندی بررسی مشخصات فنی موتورسیکلت کروزر بون‌ویل بابِر Black؛ گُــربــه دو پــا! برخورد با موتور سواران متخلف مطالبه شهروندان است «درخت فامیلی» خودروسازان جهان بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال 2018 کدامند؟ (+عکس) تولید موتور برقی بی صدا برای عبور از سخت ترین موانع ماجراجوی کوچک کره ای 58 درصد جان باختگان تصادفات اصفهان راکبان موتورسیکلت هستند تولید موتور سیکلت 80 درصد کم شد! گشت و گذار تصویری در اولین روز از ایران رایدکس چهارم گزارش تصویری از آغاز به کار چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس گشایش یافت استاندارد موتورسیکلت‌ها ٢٥ گانه شد چهارمین نمایشگاه ایران رایدکس فردا افتتاح می شود ملاقات با هوندا سیویک Type R B18c؛ جنگجوی ژاپنی آزمایش رانندگی دوکاتی مانستر 1200R در استانبول؛ هیولای ایتالیایی برترین مدل‌های مفهومی 2017 تولید خودرو برقی هوندا در هند پرفروش‌ترین خودروهای 2017 برخورد مرگبار دو موتورسیکلت در ساوه باتری‌های جامد هوندا هیبرید جدید هوندا سهم انواع خودرو در آلودگی هوا کاهش تلفات جانی موتورسواران نیازمند قوانین سخت گیرانه است ربات‌های هوندا در نمایشگاه 2018 محصولات الکترونیکی لاس وگاس لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان لیست قیمت محصولات فول آپشن هوندا در بازارهای جهانی فناوری شارژ سریع هوندا موتورسیکلت‌های کاربراتوری بلای‌جان پایتخت مراجعه کمتر از یک سوم خودروهای پلاک تهران به مراکز معاینه فنی هوندا برای 900 هزار خودروی ون فراخوان رفع عیب صادر کرد بازگشت هوندا از تقاطع برگزیت موتور سیکلت های آینده هوندا (+عکس) تصادفات جرحی در گناوه 16 درصد کاهش یافت خودروهای ارزان‌ کارکرده و بی‌دردسر بازار ایران چشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیر سقوط سود فصلی هوندا مقایسه موتورسیکلت‌های 180 DTSi Pulse و RTR 180 ABS Apache در بازار دست‌دوم؛ جدال برادران هندی با حجم 180 آشنایی با کلوپ کافه‌‌ریسر ایران و مجموعه آرتوس‌‌گاراژ؛ شخصی‌‌سـازی از ایده تا عمل! با نخستین موتورسیکلت الکتریکی ساخت ایران آشنا شوید؛ E-RUN برای ایران موتورسیکلت جدید ب ام‌ و +عکس برای خرید خودروی هوندا چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت انواع موتورسیکلت طرح هوندا CG در بازار تلفیق آینده و گذشته در اسپرت الکتریکی تلاش هوندا برای عرضه خودروهای کامپکت برقی 27 درصد تلفات رانندگی مازندران مربوط به راکبان موتورسیکلت است موتورسواران بی‌جریمه یاماها به دنبال حضوری قدرتمند در توکیو +عکس تبادل نظر موتورسیلکت «ب ام و» با بقیه موتورها کنفرانس خبری مدیرعامل هوندا امروز برگزار می‌شود بازار اشباع شده موتورسیکلت ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید 10 خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر محصول متفاوت هوندا چه ویژگی هایی دارد+تصاویر یاماها وارد بازار دوچرخه‌های برقی آمریکا می‌شود جذاب ترین خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت صف‌شکنان انتقال به جلو هوندا و مک‌لارن جدا می‌شوند اعتراف هوندا به رقابت بیش از حد با تویوتا رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم مروری بر 6 خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر مظنه قیمت موتورسیکلت در بازار امکان دستکاری موتور انژکتوری کمتر است بهترین موتورهای اسپرت 2017 راندن 200 اسب بخار روی دو چرخ آیا هوندا در حال توسعه یک پیشرانه هیبریدی برای بازار آمریکا است؟ Honda سواری در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ آکورد در ایستگاه دهُم طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها نیازمند «فاز آزمایشی» است ثبت نام طرح ترافیک موتورسیکلت ها آغاز شد هوندا فیت تقویت شده به بازار ایالات متحده رسید موتورسیکلت‌سازی هارلی دیویدسون درگیر بحران مشتری موتورسیکلت مخوف اروپایی در دنیای دوچرخ‌ها 10نسل با هوندا آکورد (+عکس) رونمایی از هوندا آکورد 2018 +تصاویر یاماها به زودی 2 موتورسیکلت الکتریکی رونمایی می‌کند جراحی موتور به چه قیمتی؟ قطع عضو راکب موتورسیکلت پس از تصادف با پژو 405 کاهش شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری در سال 96 ضربه سنگین ورشکستگی تاکاتا به خودروسازان ژاپنی پیرمردهای محبوب بازار آخرین قسمت از رویاپردازی‌های یاماها در قلمرو چهارچرخ‌ها سفینه فضایی یاماها هوندا تا سال 2025 خودروی خودران سطح 4 عرضه می کند فرصتی مناسب برای موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه محصول جدید هوندا مجوز ورود به ایران گرفت + تصاویر کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط گلرنگ موتور واردات 30 هزار دلاری باک بنزین موتورسیکلت از چین دورگه آلمانی سوئدی ولوو به ایران می آید هوندا نیروهایش را در چین افزایش می‌دهد ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال 2017 (+عکس) خودروهای جالب موزه هوندا+تصاویر هوندا روی خودروهای خودران و رباتیک متمرکز خواهد بود تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد طرح فروش نقد و اقساط محصولات هوندا در ایران 10 خودروی خوب با قیمت کمتر از 18 هزار دلار در جهان ب ام و X4 و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری نبرد غول‌کُش‌ها بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر افزایش سود هوندا در پی کاهش هزینه‌های فراخوان خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای 2017 جهان هوندا CR-V هیبریدی؛ سواری راحت و مصرف سوخت پایین سرمایه گذاری 124 میلیون دلاری هوندا برای ارتقای ایرودینامیک خودروهایش خودرو هیبریدی کم مصرف رونمایی شد زنی که سوار بر موتور گرد جهان می‌چرخد + عکس مراسم اسکار برای بهترین موتورها مجوز تولید موتورسیکلت‌های برقی صادر شده است استقبال راکبان موتورسیکلت از طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت های فاقد بیمه در صورت توقیف، ترخیص نمی شوند رونمایی از اولین موتورسیکلت جهان که پرواز می‌‌کند آمادگی شرکت‌های بیمه‌ برای ثالث موتورسیکلت شماره گذاری هوندا آغاز شد هوندا با الهام از آکورا NSX موتور قایق ساخت شرایط بخشودگی جریمه موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث همکاری هوندا و هیتاچی برای تولید موتور خودروهای برقی برندگان خودرویی اروپا در 2016 تجدیدنظر هوندا برای فعالیت در مکزیک هیوندای النترا GT 2018 هفته آینده رونمایی می‌شود خطر بیکاری 142هزار نفر در صنعت موتورسیکلت همکاری جنرال موتورز و هوندا در زمینه فناوری پیل سوختی گسترش همکاری جنرال موتورز و هوندا در عرصه فناوری پیل سوختی کدام برند سریعترین رشد در بازار اروپا در سال 2016 را داشته است؟ طرح ترافیک برای موتور سیکلت‌ها منعی برای استفاده خانم‌ها از موتورسیکلت با پوشش مناسب وجود ندارد مغز چرخ‌دار هوندا رونمایی شد داستان هوندا راهکار مشترک راهور و شهرداری تهران برای ساماندهی موتورسیکلت‌های پایتخت توقیف 600 هزار موتورسیکلت حادثه ساز طی 9 ماهه امسال ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES 2017 ایمن ترین خودروهای سال 2017+تصاویر 115 هزار موتورسیکلت و خودروی جدید وارد اصفهان شد آیرودینامیک‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ (+عکس) تولید جهانی هوندا رکورد زد هوندا دومین مشتری وایمو شد انتشار تصویر هوندا اودیسه 2018 قبل از رونمایی رسمی چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند سرمایه گذاری هوندا در سرویس تاکسی آنلاین هوندا و دانگ فنگ در چین کارخانه جدید می‌زنند 10 شاسی‌بلند و پیک‌آپ برتر سال 2016 (+عکس) سرمایه گذاری جدید هوندا در یک کارخانه جدید چینی قدرت هوش مصنوعی و فناوری انتقال دیتای بزرگ در خودرو احساسی هوندا پلیس موافق شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری نیست اخذ مصوبه دولت لازمه تولید مجدد موتورهای کاربراتوری گلایه شهرداری تهران از تولید نیم میلیون موتورسیکلت کاربراتوری با مجوز وزارت صنعت صنعت موتورسیکلت نقشه راه می‌خواهد خودروهای موجود در ایران بی‌کیفیت است هوندا به تولید در آمریکای شمالی ادامه می‌دهد پایلوت 2017 با اندروید و iOS شماره‌گذاری کاربراتوری‌ها متوقف شد هوندای ژاپن حضور خود در صنعت هواپیماسازی را گسترش می‌دهد هوندا به دنبال افزایش تولید اس.یو.وی در آمریکا است طراحی موتورسیکلت برای نخستین بار در کشور شیشه خودروهای هوندا با لمس دودی خواهند شد قیمت برخی از موتور سیکلت‌ها در بازار + جدول تکلیف لشکر میلیونی موتور سیکلت در پایتخت مشخص شود نیسان و هوندا به ماندن در انگلیس متعهد شدند هوندا پیش بینی ها درباره سود سال 2016 را بالا برد کلید طلایی جلب رضایت مشتری چیست؟ بالاتر از 1000 در ایران اتریشی خوش‌پوش و گران‌قیمت به اخبار ادغام دیگر خودروسازان کاری نداریم توقف شماره‌گذاری موتورهای کاربراتوری نبرد لوکس و اقتصادی 10 خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال 2016 هوندا نسل جدید سیویک Si را معرفی می‌کند هوندا و یاماها متحد شدند 27 استاندارد اجباری در صنعت موتورسیکلت هوندایی که با موتور سه سیلندر 660 سی‌سی سریع‌تر از بوگاتی ویرون است! اعلام حضور هیوندای در دنیای ریس با RN30 یاماها YZF-R6 معرفی شد نبود فرهنگ‌سازی و تخلفات موتورسواران عزم جزم پلیس یزد برای برخورد با موتورسواران قانون‌گریز توضیحات هوندا در خصوص قیمت بالای NSX قرارداد با ژاپنی‌ها به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره خورده است مخلوق منحصربفرد ام‌وی‌آگوستا و زاگاتو رونمایی «هوندا» از «سیویک هاچبک 2017» +عکس تصادف عمدی با خودروهای مدل‌ بالا برای دزدی فرار از ترافیک خیابان‌ها چقدر هزینه دارد + جدول قیمت قیمت موتور سیکلت 125سی سی در بازار +جدول معرفی موتورسواران بدون گواهینامه به دادسرا فروشگاه مرکزی پیشتاز موتور در شهر توریستی طرقبه افتتاح شد فروش ویژه موتورسیکلت های ارژنگ خودرو کاسپین آغاز شد پرکارترین خودروها کدامها هستند؟ جولان 3 میلیون موتورسیکلت در کلان شهر تهران چگونه هوندا با شرایط ویژه خریداری کنیم؟ نسل بعدی هوندا سیویک تیپ R به زودی معرفی می‌شود+تصاویر پرفروش ترین خودروها در نیمه اول 2016+تصاویر هوندا از موتورسیکلت 250 جدید خود رونمایی کرد تعمیرکاران ایرانی برای طرح جایگزینی موتورسیکلت‌ها آماده‌اند؟ ​ هوندا و سافت‌بانک بدنبال تولید خودروهای احساسی هستند آغاز خزان موتورسیکلت‌های بنزینی از 2 ماه دیگر تولید خودرو هایی که قادرند احساسات راننده را بخوانند هوندا NSX مدل 2017 را ببینید طراحی موتورهای هیبریدی جدید برای دور زدن چین تخفیف و هدیه ویژه محصولات هوندا برای نمایشگاه خودرو شیراز پت‌فایندر جوان آماده رقابت با هوندا پایلوت 54 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان ورزقان توقیف شد مینــی کراس ایـرانی پلاک گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری متوقف می‌شود؟ انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی حرام است 2‌ماه دیگر موتورسیکلت‌های کاربراتوری خاموش می‌شوند هوندا 40 سالگی آکورد را جشن گرفت تولید و شماره گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری از مهرماه ممنوع است 3 علت اصلی تصادفات در تهران برخاستن از تاریکی فرمانـروایان بازار داخلی 25 درصد عامل حوادث رانندگی در مازندران موتورسیکلت سواران هستند وقتی عتیقــــــه‌ها به جاده می‌زنند! تردد 350 هزار موتورسیکلت در قم «دامپینگ» در صنعت موتورسیکلت ورود بیش از یکصد هزار موتورسیکلت سوار جدید به چرخه ترافیکی فولکس واگن: دوکاتی فروشی نیست کاهش تولید و افزایش قیمت موتورسیکلت در مهر ماه تبلیغ وانت هوندا با رها کردن پاره آجر! 70 درصد از تردد موتورسیکلت ها در تهران برای امرار معاش است ناپرهیزی از نوع انگلیسی نگاهی به سیر واردات موتورسیکلت رونمایی اقدامات هوندا و تویوتا در فناوریهای خودرو اگر می‌خواهید خاص باشید! هفتاد سال با مرسدس E کلاس معرفی دیابلو روسو بروتاله پیش فروش موتورسیکلت JS150 آغاز شد موتورسیکلت هارلی دیویدسون 2016 +عکس اولین موتور سیکلت کاملا بیصدا ساخته شد قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال 2016 تردد روزانه 370 هزار موتور سیکلت در منطقه 12 ایرباس با چاپ سه بعدی موتورسیکلت ساخت+تصاویر موتورهای مسابقه‌ای در سطح شهرها ساماندهی می‌شوند جانشین هوندا S2000 در سال 2018 می آید آکورا فن آوری خودران ارائه می کند سارق سابقه دار موتورسیکلت بازداشت شد تشدید برخورد با موتورسواران + نرخ جریمه‌ها فروش 20 میلیون دستگاه خودرو تا 2018 ژاپن تنها 3 خودروساز خواهد داشت نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای پارکینگ ایستگاه 49 موتورسیکلت متخلف ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از 38 سال پایتخت به پارکینگ بزرگ خودرو تبدیل شد محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اعمال می شود گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد هزینه «معاینه فنی» خودروهای سبک و موتورسیکلت 2 برابر شد نمایشگاه موتورسیکلت‌های دست‌ساز در آمریکا به روایت تصویری بلومبرگ موتورسیکلت های خاص در تورنتو کانادا کلاه ایمنی پیشرفته بر سر موتورسیکلت سواران اروپایی لایه‎های پنهان تخلفات موتورسیکلت‌سواران در زنجان پیشتازی پاکستان در صنعت موتورسیکلت افزایش تعرفه واردات قطعات موتورسیکلت و تعدادی از خودروها خودروهای جدید هوندا به رانندگان مست سواری نمی دهند! اولین هنـدل سوپر اسپرت هوندا رونمایی شد معرفی یاماها YXZ ؛ اولین باگی سوپراسپرت جهان دیروز، امروز و فردای صنعت موتورسیکلت ایران K9 هنوز هم می تواند گرد و خاک به پا کند بهترین سیویک 50‌ سال اخیر در راه ایران مجوز خرید 200 دستگاه موتورسیکلت برای ناوگان اورژانس موتوری صادر شد موتورسیکلتی با قلب تپینده مازراتی! موتورسیکلت های برقی به صورت پایلوت در اصفهان عرضه می شود هوندا و جنرال موتورز همکار می شوند بچه سر راهی صنعت، رشد می‌کند آغاز فروش ویژه نوروز محصولات هوندا لازارت وازوما V12؛ موتورسیکلت 12 سیلندر! مشارکت ‌«ویزا»، «هوندا» و «پارک ویز» به درون خودروها می‌آید مدرن‌ترین 150سی‌سی ایران جنگجوی شهری هوندا آمد خودروهای هیبریدی در قلب پروژه برقی سازی هوندا حرکت کند کارگروه تخصصی صنعت موتورسیکلت پس از حضور موفق در آمریکا ، کانادا و اروپا موتورسیکلت‌هایCF در ایران 50 درصد موتورسیکلت های کاربراتوری فرسوده است رونمایی از یک موتورسیکلت جذاب معرفی موتورسیکلت ویکتوری اُکتان 2017 دو محصول جدید هوندا در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد گزارش تصویری آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی از دو برند جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان پرفروش ترین خودرو های سال 2015 راهنمای خرید موتورسیکلت صفر هوندا نسخه اولیه ای از سیویک هاچ بک را رو می کند ارزان ترین گزینه های فیات برای ایران بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015 هوندا تا پایان امسال یک خودروی پیل سوختی عرضه می‌کند آکورا NSX 2017 نیامده 1.2 میلیون دلار فروش رفت برخورد پلیس تهران با یک میلیون موتورسوار متخلف جدیدترین شرایط فروش 2 محصول هوندا در 6 تیپ اعلام شد تحول خدمات پس از فروش هوندا در ایران با طرح "سرویس پلاس" ون لوکس هوندا به ایران آمد نگاه دوکاتی به مسابقات درگ با «درکستر» G 310R عصر جدید TVS با BMW هوندا اودیسه به ایران رسید + قیمت محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد هوندا تا پایان امسال یک خودروی پیل سوختی عرضه می‌کند همکاری جنرال موتورز و هوندا برای ساخت پیل سوختی محصولات موتورسیکلت شرکت کبیرموتور رونمایی شد حرکت موتورسیکلت های کاربراتوری به سمت تکنولوژی انژکتوری ملاقات با پرچم‌دار تازه لیفان در ایران چرا موتور سیکلت های کاربراتوری نباید دیگر تولید شود؟ ممنوعیت شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری از سال 95 موتورسیکلت‌ها متهم ردیف اول تصادفات شهری 2.5 میلیون موتورسیکلت مزاحم در تهران تردد می‌کند دستگیری باند سارقان نمایشگاه موتورسیکلت در بم گرانی پیلهای سوختی 2 خودروساز دیگر را همکار کرد آلودگی موتورسیکلت‌ها، 8 برابر خودروها اقدامات پلیس در برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف به روز نیست توقف تولید موتور سیکلت‌های کاربراتوری از نیمه دوم سال 95 اروپاگردی خانوادگی با موتورسیکلت باطری‌های یک‌ساله 6 میلیون تومانی چالش جدی موتورسیکلت‌های برقی قیمت انواع موتور سیکلت در بازار معرفی موتورسیکلت واگابوند ب‌ام‌و R100R اجرای هوشمندانه طرح جایگزینی کاربراتوری‌ها بهترین موتورسیکلت های جهان در سال 2015 شاسی‌بلند کوچک هوندا با ظرفیت 7 سرنشین 10 خودرویی که کمترین افت قیمت را دارند هوندا: به تاکاتا کمک نخواهیم کرد هوندا به قطعه ساز ژاپنی وام جدید نمی‌دهد ادعای مطرح‌شده درباره میزان آلایندگی موتورسیکلت‌ها غیرمنطقی است هوندا نهمین قربانی ایربگهای تاکاتا را تایید کرد ساخت جت شخصی توسط یک شرکت خودروساز اعلام آمادگی برای نوسازی موتورسیکلت‌های فرسوده موتورسیکلت کاوازاکی ولکانS شاسی‌بلند جدید ژاپنی خودروهایی که در سال 2015 بیشترین بار در گوگل جستجو شدند هوندا سیویک Si توربو 230 اسب بخار قدرت دارد نسل جدیدتر سوپر خودرو هوندا ضرورت جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌های بنزینی هوندا "خط الراس" خود را مشخص کرد فقط 128 موتورسیکلت در تهران برگه معاینه فنی دارند هوندا درصدد طراحی خودروی مخصوص برای هندی‌ها واژگونی موتورسیکلت جان راکب را گرفت تصویب یک‌فوریت لایحه اصلاحیه عوارض موتورسیکلت‌ها معرفی موتورسیکلت الکتریکی انرجیکا ایوا استاندارد یورو 3 برای تولید موتورسیکلت‌ها اجباری شد فهرست ایمن‌ترین خودروها منتشر شد آمادگی ژاپن برای همکاری با تولیدکنندگان موتورسیکلت موتورسیکلت پرنده مهدی پاکدل موتور سیکلت فضایی در تهران مفهومی جدید در دنیای موتورسیکلت‌ها هوندا پایلوت 5 ستاره گرفت موتورسیکلت جُفت‌چرخ‌متحرک ب‌ام‌و، ایده‌آل برای آفرود سوپراسپرت 9دنده هوندا را ببینید سیویک کوپه 2016 اسپورت و جادار است تصاویرموتورسیکلت تک‌سیلندر جدید ب‌ام‌و موتوراد توقیف موتورسیکلت در قم 100 درصد افزایش یافت موتورسیکلت عجیب آلمانی سوپربایک ب‌ام‌و با آلایندگی صفر سریال ادامه‌دار جولان موتورسواران هوندا سیویک کوپه 2016 را ببینید+تصاویر نیسان هم به جمع تحریم کنندگان تاکاتا پیوست افزایش هزینه‌های هوندا از فراخوان ایربگ‌ها جزییات قطع همکاری هوندا با یکی از قطعه سازان همکار هوندا CR-Z 2016 را رونمایی کرد با کمتـرین بودجه‌ موتـورسوار شوید فراخوان برای تعمیر ایربگ خطرناک شاسی بلند جدید هوندا کلاریتی مدل 2016 را ببینید یاماها خودروساز شد همکاری هوندا برای ساخت فناوری‌های نسل جدید 4 نشان قابل اطمینان سال 2015 مهندسی هوندا در گیرودار نشیب‌ و فرازهایش خودرو خودران هوندا وارد بازار می‌شود یک قدم نزدیکتر به خودرو هیدروژن‌سوز هوندا خاطره‌نگاری زن موتورسوار از سفر به ایران رواج فروش موتورسیکلت های فاقد سند در فروشگاه های غیررسمی آیا یاماها به دنیای خودروسازان می پیوندد؟ یک خودرو ژاپنی جدید در راه ایران ایجاد 6 فضای پارک حاشیه‌ای ویژه موتورسیکلت بررسی موتورسیکلت‌های بازار ایران جنگ ژاپـنی بلوغ هوندا سیویک در ایستگاه دهُم ... موتورسیکلت‌های برقی در راه تهران هستند IT دوکاتی دیاول کربن ادیشن 2016 خروج تمامی موتورسیکلت‌های بنزینی از شهر تهران ارزش سواری هوندا مدل 2016 اعلام شد همایش موتورسیکلت‌سواران قانونمند در زنجان برگزار می‌شود موتورسیکلت های توقیف شده ترخیص می شوند دوکاتی مانستر 1200R خودروهای هوشمند هوندا خیابان‌های کالیفرنیا را تسخیر کردند معرفی گریلا فور XJR 1300 توسط راف کرفتس پای خودروهای خودران هوندا به جاده‌ها باز شد هدیه هوندا به فدراسیون جهانی والیبال ترکیب شگفت انگیز خودرو و موتورسیکلت موتورسیکلت کانفدریت P51 G2 کامبت فایتررا ببینید آوازه‌های «کاوازاکی»! نگاهی به سرنوشت و چگونگی شکل‌گیری موتورسیکلت‌ها تنوع موتورسیکلت زیاد شد،قطعه‌سازان عقب‌نشینی کردند تولید موتورسیکلت‌های انژکتوری در اولویت قرار گیرد پایان غیبت غول ژاپنی در ایران خشمی جذاب بر چهره سدان محبوب هوندا هوندا CR-V مدل 2015، راه پرفراز و نشیب صادرات غیر رسمی قطعات موتورسیکلت به 2 کشور هوندا با شاسی بلند نجات یافت تصویرهوندا اودیسه تورینگ الیت را ببینید تصاویر هوندا اودیسه تورینگ الیت را ببینید تولید هوندا با سوخت هیدروژن تا 2020 رکورد میزان مصرف سوخت برای هوندا سیویک تورر ثبت شد انگلیسی زبان رسمی شرکت هوندا می شود تلاش برای بازگشت رکورد سرعت زمینی موتورسیکلت به انگلستان ویز ویز زنبوری به نام «وسپا» در جهان سردرگمی مردم برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی از پارکینگ خلیج فراخوان 4.5 میلیون خودرو دیگر هوندا در سراسر دنیا پروتون و هوندا همکار شدند ابداع فناوری پیشرفته ترمز دینامیک موتورسیکلت هوندا خودروهای بیشتری را فراخوان می‌کند بازبینی هوندا در کیفیت تولید خودرو شاخ‌به‌شاخ صدرنشینان ژاپنی در ایران توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن زبان هوندا تغییر می‌کند کاهش شدید تولید جهانی هوندا هوندا هشتمین قربانی کیسه هوا را تائید کرد توقف ساخت خودرو گازسوز هوندا فراخوان 39. 1 میلیون خودرو هوندا برنامه‌های هوندا برای یک نسخه کوچکتر از NSX تولید هوندا پایلت 2016 آغاز شد افزایش فراخوان هوندا فراخوان خودروهای تویوتا و هوندا در آمریکا و هند ایربگ‌های هوندا دردسرساز شد با مدل جدید هوندا آشنا شوید هوندا HR-V مدل 2016 را ببینید سود سالانه هوندا کاهش یافت ماشین هوندا دی را ببینید تصاویر رایانه ای از نسخه R از هوندا سیویک کوپه هوندا مطمئن ترین برند خودرویی انگلستان شناخته شد کیسه هوای انفجاری یک مجروح برجای گذاشت استاندارد مشترک برای خودروسازان و تولیدکنندگان موبایل Ducati Monster یک موتور سیکلت خارق العاده (گزارش تصویری)
Back to top