آزمایش فنی و بررسی سانگ‌یانگ تیوولی

بزرگـمرد کوچک

عصر خودرو: با وجود گذشت 9 ماه از رونمایی تیوولی در نمایشگاه خودرو مشهد 1394 و حدود 3 ماه از تحویل اولین سری این مینی‌کراس‌اوور کره‌ای به مشتریان در بازار ایران، تیوولی به سرعت توانسته موفقیت جهانی‌اش را در ایران نیز تکرار کند و استقبال مشتریان از طرح‌های فروش بلندمدت رامک‌خودرو، نماینده سانگ‌یانگ در ایران برای خرید این خودرو همچنان ادامه دارد.

Friday 20 May 2016 - 12:27:00

بزرگـمرد کوچکبزرگـمرد کوچکبزرگـمرد کوچکبزرگـمرد کوچکبزرگـمرد کوچکبزرگـمرد کوچکبزرگـمرد کوچک

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کاندیدای برترین خودرو جهان در سال 2016، کاندیدای خودرو برتر اروپا و همچنین خودرو برتر خانوادگی بلژیک در سال 2016 تنها طی یک سال عرضه جهانی این خودرو روی پیشانی تیوولی نشسته‌اند. کراس‌اوور 4.2 متری سانگ‌یانگ علی‌رغم ظاهر کوچکش کابینی جادار و امکاناتی فراتر از محدوده قیمتی زیر 100 میلیون‌تومانی‌اش دارد و بر‌خلاف حجم 1.6 لیتری پیشرانه‌، آپشن‌های دینامیکی اسپرتی را به راننده پیشنهاد می‌کند و با مصرف ترکیبی حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر و شتاب حدود 12.5 ثانیه در زمره به‌روز‌ترین خودرو‌های بازار ایران قرار دارد. همین یک هفته قبل بود که خبر رشد 103 درصدی فروش تیوولی در مقایسه با سال گذشته امیدها را برای دوره‌ای جدی در سانگ‌یانگ زنده کرد و تیوولی کوچک‌، اتفاقی بزرگ را برای یکی از قدیمی‌ترین برند‌های خودرویی کره‌جنوبی رقم زد. مشتریان سری نخست تیوولی بدون آگاهی از جزئیات‌، مزایا و معایب دقیق تیوولی این خودرو را انتخاب کردند و این روز‌ها با ورود ماجراجوی کوچک سانگ‌یانگ به خیابان‌ها و رخ‌نمایی به مردم‌، عده بیشتری مشتاق آشنایی دقیق با این خودرو هستند تا از پرداخت حدود 95 میلیون‌تومان برای خرید تیوولی مطمئن شوند. به همین بهانه هفته گذشته در آزمایش فنی و بررسی این خودرو‌، تیوولی را مورد بررسی قرار دادیم.

آیا تیوولی به اندازه کافی قدرتمند است؟
برای بازار سنتی ایران که به واسطه تحریم سال‌ها از خودروهای روز جهان محروم بوده، طبیعی است که مشتریان هنوز هم حجم‌موتور را به عنوان معیار قدرت در نظر می‌گیرند در حالی که هم‌اکنون در اروپا حجم پیشرانه‌ها تا زیر 1.5 لیتر و مجهز به توربو در حال کاهش است تا هم در ارائه مصرف سوخت ایده‌آل موثر باشد و هم در عین حال قدرتی مشابه یک پیشرانه حجیم ارائه کند. پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی تیوولی که در بازار ایران عرضه می‌شود، توانایی تولید حداکثر قدرت 128 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 160 نیوتن‌متر را داراست.تیوولی بنزینی تنها در مدل تک‌دیفرانسیل به بازارهای جهانی و ایران عرضه می‌شود و برای انتقال قدرت به محور جلو این خودرو گیربکس 6 سرعته (با ضرایب نزدیک) طراحی شده توسط AISIN ژاپن کلید موفقیت مجموعه فنی این کراس‌اوور کوچک است به گونه‌ای که وزن 1.3 تن تیوولی را در 12.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند و تیوولی توانایی کشش تا یک تن بار را نیز داراست. تیوولی به یکی از پیشرفته‌ترین گیربکس‌ها در بین رقبایش مجهز است اما در عین حال سانگ‌یانگ آپشن‌های فنی دیگری را نیز برای افزایش لذت رانندگی با این خودرو در نظر گرفته است. خلق‌و‌خوی فنی خودرو در 3 حالت WINTER‌‌،‌Power و معمولی قابل تنظیم است و فرمان برقی تیوولی نیز تنها با فشردن یک کلید می‌تواند به حالت اسپرت‌، کامفورت یا نرمال تغییر حالت دهد. ظرفیت باک ماجراجوی کوچک سانگ‌یانگ 47 لیتر حجم‌دارد و با توجه به مصرف ترکیبی حدود 7 لیتر در 100کیلومتر‌، تیوولی با یک باک پر می‌تواند 600 تا 700 کیلومتر را بپیماید. سانگ‌یانگ معتقد است گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نصب شده روی تیوولی به سرعت یک گیربکس دو‌کلاچه عمل می‌کند و در کاهش مصرف سوخت تاثیر بسزایی دارد.

رنگ رخساره
پیش از سوار شدن به این کراس‌اوور 4.2 متری با بلندای قامت حدود 1.6 متر بد نیست اطراف آن دوری بزنیم. جلوپنجره با طرح و رنگ به اصطلاح «پیانو مشکی» که بیشتر در کابین خودرو‌های لوکس به چشم می‌خورد، شاید در نگاه اول این تصور را به وجود بیاورد که چرا با یک ورودی هوا جایگزین نشده در حالی که این قسمت با طراحی نرم و مخصوص برای حفظ امنیت عابرین پیاده اینگونه طراحی شده است. چراغ‌های تیوولی در جلو به DAYlight مجهز است و چراغ‌های عقب نیز از نوع LED هستند. تیوولی بدون‌شک در نمای جلو و عقب جذاب و متفاوت جلوه می‌کند و به خصوص برای برندی مانند سانگ‌یانگ که خودرو‌های عجیبی مانند ون رودیوس و کایرون را در کارنامه دارد، اوج زیبایی را به نمایش می‌گذارد. آینه‌های جانبی به صورت اتوماتیک ‌یا از داخل درب‌راننده باز و بسته می‌شود و به گرم‌کن و راهنما نیز مجهز است. برف پاک‌کن تیوولی به سنسور باران و یخ‌زدا تجهیز شده و در کنار چراغ‌های جلو به صورت اتوماتیک قابل تنظیم است. پرژکتور‌های  جلو و مه‌شکن‌های عقب نیز مکمل آپشن‌های ظاهری تیوولی هستند. رینگ‌های 18 اینچی دایمندکات (دو رنگ برش‌خورده نقره‌ای و مشکی) نیز مکمل جذابیت‌های بصری تیوولی هستند.

در چند تیپ عرضه می‌شود؟
کراس‌اوور کوچک سانگ‌یانگ در 2 تیپ اسپرت(Sport) و الیت(Elite) در ایران عرضه می‌شود. مهم‌ترین تفاوت ظاهری این دو تیپ در بهره‌گیری تیپ الیت از سانروف، رینگ‌های دورنگ (نقره‌ای و مشکی) و ریل‌های سقی در مقابل سقف رنگی و رینگ‌های یکدست نقره‌ای در تیپ اسپرت به علاوه بال عقب و شیشه‌های دودی  دو درب عقب و درب صندوق‌بار است. با این حساب و در نظر گرفتن علاقه شدید مشتریان ایرانی به سانروف در خودروشان الیت تاکنون فروش به مراتب بیشتری از مدل اسپرت را رقم زده است.

چه امکاناتی دارد؟
در محدودیت آپشن‌های داستر به عنوان یک کراس‌اوور غیرچینی، تیوولی مجموعه جامع و کاملی از امکانات رفاهی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. مجموعه آپشن‌های تیوولی با سیستم ورود و استارت بدون کلید (Keyless) آغاز می‌شود و سپس به صندلی‌های چرم این خودرو می‌رسید که به گرم‌کن مجهز هستند و به صورت دستی تنظیم می‌شوند. سیستم تهویه مطبوع دیجیتال این خودرو به صورت دستی عمل می‌کند و با 4چراغ قرمز و 4 چراغ آبی میزان گرمایش و یا سرمایش را نشان می‌دهد. نمایشگر 7 اینچ در بخش میانی داشبورد به صورت لمسی عمل می‌کند، با بلوتوث به تلفن همراه متصل می‌شود، به ورودی USB و HDMI مجهز است و ادوات Apple را نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین دید عقب نیز از طریق این نمایشگر در کنار سنسور‌های هشدار موانع عقب کنترل این خودرو را آسان می‌کند. کلید‌های ‌کروز‌کنترل و تنظیمات سیستم صوتی و نمایشگر روی فرمان این خودرو قرار دارد و در پشت آن نمایشگر‌های LED به همراه یک نمایشگر بزرگ کامپیوتر سفری قرار گرفته که اطلاعات زیادی را در مورد وضعیت خودرو به راننده می‌دهد. جالب‌ترین اطلاعات این نمایشگر در حالت سکون نشان‌دادن جهت فرمان است که در شروع حرکت و یا در مسیر‌های آفرودی راننده را از جهت‌گیری خودرو و فرمان آگاه می‌کند. کنترل فشار باد تایر‌ها‌، دمای بیرون‌، میزان مصرف سوخت لحظه‌ای و متوسط‌، میزان پیمایش و ... نیز دیگر مواردی هستند که در این نمایشگر به راننده آگاهی لازم از وضعیت خودرو را ارائه می‌کنند. تنظیم ارتفاع فرمان به صورت دستی‌، آینه وسط حساس به نور‌، سانروف و شیشه راننده به سیستم ایمنی وجود مانع مجهز شده‌اند. فرمان برقی با قابلیت تنظیم عملکرد در 3‌حالت به همراه تنظیمات عملکرد فنی خودرو در 3 حالت نیز از طریق کلید‌های روی کنسول و کنار فرمان توسط راننده قابل تنظیم است.

تیوولی چقدر ایمن است‌؟
تیوولی علاوه بر کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه معتبر KNCAP (موسسه ایمنی NCAP کره‌جنوبی) به مجموعه جامع و کاملی از امکانات و تکنولوژی‌های ایمنی نیز مجهز شده است که مجموعه این امکانات در خودرو‌های بالای 170 میلیون‌تومان به چشم می‌خورد.اگر بخواهید با حروف بازی کنید و تکنولوژی‌های ایمنی را مرور کنید تمام آنها را در تیوولی نیز خواهید یافت. ترمز ضدقفل ABS‌، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD‌، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری خودرو ESP‌، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی HBA‌، سیستم کنترل لغزش خودرو هنگام شتاب‌گیری ASR‌، چراغ‌های هشدار‌دهنده در هنگام ترمز‌های ناگهانی ESS‌، سیستم فعال ضد‌واژگونی ARP‌، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی HSA و سیستم ضد‌هرزگردی چرخ‌ها TCS مجموعه تکنولوژی‌های ایمنی تیوولی به همراه ترمز‌های دیسکی در جلو و عقب را تشکیل می‌دهند. این ماجراجوی کوچک علاوه بر تکنولوژی‌هایی که گفته شد به 6 کیسه‌هوا در 10 نقطه‌، سنسور عقب‌، قفل شدن اتوماتیک در‌ها از سرعت 40 کیلومتر در ساعت‌، میله محافظ در‌ها و ... نیز مجهز شده است.

5 نکته جالب در مورد تیوولی
1- تیوولی با 7 رنگ(مشکی‌، آبی‌، قهوه‌ای‌، قرمز‌، خاکستری‌، نقره‌ای و سفید) به صورت رسمی به بازار عرضه می‌شود. در مدل اسپرت سقف با برچسب رنگ سفید یا مشکی مکمل ترکیب رنگ بدنه این خودرو هستند و برای شماره‌گذاری خودرو بدون برچسب رنگی سقف به مرکز شماره‌گذاری باید برود و بعد از دریافت پلاک در رامک‌خودرو برچسب رنگی سقف آن نصب می‌شود.
2- صندلی تیوولی جایزه بهترین ارگونومی خودرو در کره‌جنوبی را از آن خود کرده است. صندلی‌های تیوولی با طراحی Semi-Bucket طراحی مشابه صندلی خودرو‌های مسابقه‌ای از نظر دربرگیرندگی سرنشین را دارند.
3- در بخش ایمنی خودرو، در ساخت و تولید خودرو تیوولی از 71.4درصد فریم فولادی با لایه‌هایی با انبساط بالا و کم حجم ساخته شده است که بیشترین ایمنی را در تصادفات به همراه خواهد داشت.
4- فضای بار تیوولی علی‌رغم ابعاد به مراتب کوچک‌تر از اسپورتیج  423 لیتر حجم‌دارد. این فضا تنها حدود 80 لیتر کمتر از فضای بار کیا اسپورتیج است.
5- تیوولی در حالت Power برای رانندگی اتوماتیک و در حالت تعویض تیپ‌ترونیک دنده تا پیش از دور موتور 6500 بدون کات‌آف موتور امکان شتاب‌گیری تا حد نهایی را برای راننده مهیا می‌کند. این در حالی است که عمده خودرو‌های اقتصادی برای کنترل فشار روی موتور تا پیش از دور موتور 6‌هزار کات آف موتور را تعریف می‌کنند که موجب از دست رفتن بخش مهمی از لذت رانندگی اسپرت می‌شود.

پشت فرمان تیوولی از شهر تا کوهستان
برای آزمایش تیوولی مسیری متشکل از بزرگراه‌های داخل شهر و مسیری کوهستانی با شیب‌ها و پیچ‌های متوسط و تند را انتخاب کردیم. نخستین تجربه سواری با تیوولی در لذت نشستن روی صندلی ارگونومیک این خودرو و بهره‌گیری از امکانات رفاهی و آپشن‌های متنوع رانندگی خلاصه می‌شود. پیش از شروع حرکت‌، نشان دادن جهت چرخ‌ها ما را برای خروج ایمن از مسیر پارک راهنمایی کرد.پس از ورود به بزرگراه، حالت رانندگی را روی Power که بیانگر حالت اسپرت است، قرار دادیم و در حالت اتوماتیک با فشار کامل پا ‌روی پدال آغاز کردیم. از فشردن پدال تا شتاب‌گیری خودرو تاخیر محسوسی وجود دارد که به لطف گیربکس هوشمند 6 سرعته طراحی شده توسط AISIN ژاپن تا حد زیادی جبران می‌شود. در حالت Power تعویض دنده‌ها تا بالاترین دور موتور به تاخیر می‌افتد و همین وضوع موجب غرش پیشرانه 1.6 لیتری می‌شود. شتاب‌گیری خودرو در مسیر بزرگراهی و معمولی در این حالت کاملا قابل قبول است و در سبقت‌گیری ‌یا مانور‌ها کمبودی حس نمی‌شود. برای ادامه آزمایش در حالت Power فرمان را به حالت Sport تغییر دادیم. نتیجه این تغییر سفت‌شدن فرمان و در نتیجه دقت بیشتر در سرعت‌های بالا بود. فضای داخل کابین تیوولی از حالت سکون تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت میزان 44 تا 65 دسی‌بل صدا را به سرنشینان منتقل می‌کند که تقریبا با خودرویی مانند کیا اسپورتیج مشابه است.سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون در جلو و چند‌اتصالی در عقب عملکرد نرمی را در مواجهه با موانع برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد و کمی نرم‌تر از ‌هاچ‌بک‌های هم‌سایز تیوولی عمل می‌کند که بخش مهمی از این نرمی نیز مدیون تایر‌های بزرگ تیوولی است اما سفتی نسبی عملکرد سیستم تعلیق در پیچ‌ها موجب تمایل خودرو به کم‌فرمانی یا بیش‌فرمانی می‌شود اما سیستم‌های ایمنی نظیر کنترل الکترونیکی پایداری اجازه بروز چنین اتفاقی را نمی‌دهند. کشش خودرو در شیب‌های تند افت محسوسی پیدا می‌کند و حتی با قرار دادن در حالت تیپ‌ترونیک نیز این ضعف بهبود چشمگیری نمی‌یابد اما با خاموش‌کردن سیستم‌های کنترل کشش و پایداری و درگیر‌شدن بیشتر تایر‌ها با سطح زمین می‌توان به شتاب حرکت در سربالایی‌ها افزود. برای حرکت در مسیر‌های صعب‌العبور و عملکرد بهتر خودرو فرمان را در حالت کامفورت قرار دادیم تا نرمی برای سهولت در چرخش خودرو افزایش پیدا کند.سیستم تهویه مطبوع خودرو عملکرد قابل قبولی دارد و دریچه‌های بزرگ آن به خوبی اتاق تیوولی را پوشش می‌دهند. تیوولی به طور کلی علی‌رغم حجم کم 1.6 لیتری پیشرانه و یدک کشیدن کلاس شاسی‌بلند‌، خودرویی اسپرت و در عین حال مناسب برای 4 سرنشین بالغ است و به خصوص از نظر فضا مشکلی برای سرنشینان حتی با قد حدود 190 سانتی‌متر نیز به وجود نمی‌آورد. دید کلی به اطراف خودرو کاملا قابل قبول است اما ستون‌های جلو کمی در پیچ‌ها دید راننده را با مشکل مواجه می‌کنند.
تیوولی به طور کلی با ایمنی تحت کنترل تکنولوژی‌، آپشن‌هایی فراتر از بازه قیمتی‌، طراحی عامه‌پسند و به‌روز‌، پیشرانه کم‌مصرف و در عین حال مناسب برای اتاق 1.3 تنی‌، گیربکس هوشمند و به‌روز 6 سرعته AISIN و ده‌ها مشخصه دیگر هیچ راهی جز انتخاب این کراس‌اوور با قیمت نهایی حدود 95 میلیون‌تومان را پیش روی مشتریان قرار نمی‌دهد.

برچسب ها

رامک خودروکراس اوورآپشن خودرونمایشگاه خودرو مشهد 94سانگ یانگتیوولی
مطالب مرتبط بیشتر
شهر بی کران و آفرود نا محدود با کراس اوور JAECOO نخستین نمایش عمومی دو محصول برند اکستریم کراس‌اوور 220 اسب بخاری جدید بازار ایران شرکت نبکا کراس اوور برقی ET5 را به نمایش گذاشت+ تصاویر گلکسی ال7 ؛ نسل جدید کراس اوور باکیفیت جیلی وارد بازار می شود +عکس آرکانا فیس لیفت ؛ جدیدترین کراس اوور رنو راهی بازار می شود +عکس خودروسازی ایلیا برند جدید VGV را به بازار عرضه می کند بازگشت فیات سیچنتو بعد از 13 سال+عکس کراس اوور جدید کرمان موتور آمد کراس اور جدید پارس خودرو در آستانه رونمایی رونمایی تویوتا از کراس اوور سی-اچ آر جدید+ عکس اولین محصول برند VGV در خیابان های تهران رویت شد آیا پرچمدار ام‌وی‌ام محبوب ترین کراس اور بازار ایران است؟ رونمایی از جدیدترین کراس اوور هوندا در هند+ عکس کراس اوور پرشتاب VGV به ایران رسید کراس اوور جدید 8 ثانیه ای وارداتی برای بازار ایران نورا موتور عرضه سانگ یانگ تورس(Torres) را آغاز می کند بازگشت ام‌وی‌ام X33 با هویتی تازه کارگاه آموزشی 2 روزه معرفی آپشن‌های خودرو BMW در نمایندگی 134 دادمان پرشیا خودرو پولستار 4 با قیمت 60 هزار دلار معرفی شد +عکس زیکر اکس؛ جیلی خوش قیمت در اندیشه فتح بازار اروپا +عکس بیگ داگ هاوال: این پلاگین هیبرید یک خودرو چینی جذاب است! +عکس کرولا کراس هیبرید XSE؛ 35 هزار دلار برای خودرو جدید تویوتا +عکس سی هاو آیپاو؛ خودرویی که رانندگی با آن لایک دارد! +عکس سانگ یانگ تورس ئی وی اکس؛ دوران جدید خودروساز پرچالش کره ای! +عکس کراس اوور 37 هزار دلاری کادیلاک رونمایی شد+ عکس گره‌گشایی از پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو کنا 2024؛ کراس اوور نسل جدید هیوندای +عکس تنها کراس اوور AWD صفرکیلومتر بازار ایران با برند فونیکس جیلی امگرند اس؛ کراس اوور کوچک، ارزان و باکیفیت+عکس سانگ یانگ تورس؛ شاسی بلند جدید بین کوراندو و رکستون ظاهر شد! + عکس کراس‌اوور جدید «خودروسازان بم» اردیبهشت ماه وارد بازار می‌شود عرضه قطعات آپشن محصولات ایران‌خودرو در جمعه‌های آپکویی نخستین ملاقات از نزدیک با چانگان UNI-T توضیحات سایپا در خصوص تجهیزات و آپشن های خودروی کوییک پلاس اتوماتیک آیا جایگزینی پیکاپ با کراس‌اوور ممکن است؟ نمایش کراس اووری که به زودی فروشش آغاز می شود تیارا چقدر قیمت می‌خورد؟ رقابت هفت‌نفره‌های بازار هنر متحرک فونیکس بررسی ویدیویی جدیدترین کراس اوور 7 نفره بازار ایران تیارا؛ بازیگر جدید بازار کراس‌اوورها لوتوس الترا چه ویژگی های دارد؟ +عکس اوپل گرندلند؛ فرمولی جالب برای یک شاسی بلند ساده، زیبا و قدرتمند +عکس اشکودای کراس اوور برقی می‌آید سی آر-وی؛ کراس اوور زیبای هوندا در تریم جدید معرفی شد+عکس پولستار 3؛ یک خودروی جدید به باکیفیت ترین های کلاس شاسی بلند در جهان اضافه شد! +عکس کیا نیرو هیبرید 2023؛ کراس اوور نسل دوم کره ای با کروز کنترل هوشمند+عکس شاسی بلند جدید هاوال کول داگ از 18 هزار دلار +عکس پکن روبیک؛ اولین خودروی فسیلی مبتنی بر هارمونی هواوی! +عکس سانگ یانگ کوراندو جدید با نام ای-موشن در بازار +عکس ایران‌خودرو سال آینده دو کراس اوور جدید وارد بازار می کند منتظر نسل جدید خودروهای هفت نفره در بازار ایران باشید ماکت ایمنی بدنه کراس اوور ایران خودرو رویت شد اکسپندر کراس؛ خودروی جدید میتسوبیشی فقط ویژه خانواده! +عکس خودروی جذاب BMW و آپشن های آن ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین +عکس مشخصات فنی و تیپ‌بندی «ری‌را» جشنواره تابستانی بادی کلینیک برای خودروهای سانگ یانگ آغاز اقدامات موثر برای افزایش کیفیت صنعت خودرو کراس اوور ملی ایران‌خودرو معرفی شد آغاز طرح بازدید تابستانی محصولات سانگ یانگ کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس نِتا U؛ تلاشی برای فاصله گرفتن از مفهوم "ماشین چینی" +عکس یو6؛ شاسی بلند جدید و متفاوت چینی از یک برند 5 ساله! +عکس مکث موتور از کراس اوور تیارا رونمایی کرد+گزارش تصویری مزداMX-30؛ کراس اوور کوچک ژاپنی که جذابیت های بالایی دارد+ عکس فصل تازه کراس‌اوور آرام مدیران خودرو تصویری از لامبورگینی جدید به نمایش در آمد مزدا MX-30 PHEV معرفی می شود آیتو ام5 چگونه خودرویی است؟ +عکس ام جی 1؛ کراس اوور جدید چینی با طراحی کاملا اسپرت +عکس جدیدترین خودرو اسمارت، به عنوان کراس اوور الکتریکی معرفی شد جدیدترین کراس اوور اروپا و خودرویی که متفاوت طراحی شده است +عکس ماکان T: یک پورشه آرام با مدل 2023 معرفی شد! +عکس گریکاله تروفئو چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس گرند کرتا؛ شاسی بلند معمولی از هیوندای! +عکس برندی با حضور جک و شرکای آلمانی، اسپانیایی +عکس فورد به زودی از دو کراس اوور الکتریکی رونمایی می‌کند کراس اوور جدید مزدا کراس اوور مدرن کرمان موتور با طراحی ایتالیایی چری و معرفی یک کراس اوور جدید از برند کووین+ عکس بی70اس چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس کراس اوور جدید آلفارومئو را بشناسید+ عکس تعریف متفاوت استانداردها در یک ساختار باکیفیت +عکس لاماری ایما رونمایی شد+کاتالوگ و زمان عرضه انیاک؛ معرفی یکی از مدرن ترین و زیباترین کراس اوورهای اروپایی+عکس شاسی بلند جدید "ب ام و" با کیفیت رانندگی یک سدان اسپرت! +عکس آلفارومئو، عکسی جدید از توناله منتشر کرد دانگ فنگ E3؛ فناورانه، ساده در یک مجموعه جمع و جور! +عکس شرایط فروش اقساطی FMC SX5 تمدید شد مجموعه کاملی از آپشن های روز در یک قیمت رقابتی+عکس کراس اوور جدید سیتروئن معرفی شد آکورا RDX در مقابل MDX: این 2 کراس اوور چه تفاوتی با هم دارند؟ تویوتا راو 4 در مقابل سوبارو فارستر: کدام کراس اوور مناسب است؟ کراس اوور باکیفیت چانگان چگونه تولید می شود؟ سودجویی دلالان از افزایش امکانات دیگنیتی با عنوان دیگنیتی پلاس و پرو! برگ های برنده هایما S5 در بازار کراس اوورهای ایران هایما S5 چالاک‌تر از گذشته آمد شاسی بلند جدید ژاپنی معرفی شد زیر و ‌بم نخستین کراس‌اوور ایرانی کیا موتورز یک مفهوم را به واقعیت نزدیک کرد! +عکس پیش فروش کراس اوور جدید کادیلاک با 165 یورو در چین حمله چینی ها با کراس اوور الکتریکی جدید به اروپا کراس اوور جدید سوزوکی معرفی شد+عکس یک آفرودر جمع و جور، زیبا و تا حدودی سرسخت! سوبارو اولین کراس اوور تمام برقی خود را معرفی کرد+عکس آیگو اکس 2022؛ کوچک اما کاربردی و کم مصرف! +عکس کراس اوور جدید از دانگ فنگ و انتخاب پیشرانه سنتی چینی برای آن! +عکس تکنولوژی در لباس مد روز معرفی تیگو 7 پرو، کراس اووری جذاب و موفق معرفی دو کراس اوور، یک ون و سدان جدید بهمن موتور طی 6ماه آینده کراس اوور جدید تویوتا؛ حذف سیستم سنتی فرمان و یک باتری شگفت انگیز! +عکس آپشن‌های خودرویی که چندان به کار نمی‌آیند برقی سازی کراس اوور ایران خودرو در دستور کار آپشن هایی که بیش از حد و قواره بزرگنمایی شده اند هر آنچه در مورد تیگو8 پرو باید بدانید زیر و بم تغییرات X22 جدید معرفی اولین کرولای کراس اور در جشن عبور از رقم تولید پنجاه میلیون کرولا ماکیاتو؛ نگاهی به یکی از زیباترین و خوش قیمت ترین کراس اوورهای چینی +عکس کراس اوور ایران‌خودرو برای تحول می‌آید مقایسه هوندا 2021 HR-V با 2021 CR-V+ عکس کرولا کراس 2022؛ محصول عجیب تویوتا وارد بازار جهانی می شود! +عکس سهم 53 درصدی ایران خودرو در بازار خودروهای سواری سیمینگ XN-V؛ کراس اوور چینی بر پایه یکی از محصولات کمپانی هوندا +عکس تولید کراس‌اوور ایران خودرو با سطح بالای داخلی‌سازی سیمینگ M-NV؛ کراس اوور جدید چینی با ردپایی از دانگ فنگ +عکس جنسیس GV60؛ کراس اوور جدید کره ای با طراحی متفاوت و لوکس +عکس ماهیندرا XUV700؛ شاسی بلند هندی با برچسب قیمت اقتصادی و مجموعه ای از آخرین امکانات روز +عکس تایگو 2022؛ فولکس واگن کراس اوور کوچک برزیلی خود را به اسپانیا می آورد +عکس گاک GS3؛ کراس اوور کوچک چینی توربو از خانواده ترامپچی +عکس مشخصات فنی و امکانات کراس اوور جدید کرمان موتور منتشر شد + کاتالوگ هاوال جولیون؛ کراس اوور خوش سیمای چینی اما با یک پیشرانه تکراری! قدرتمندترین خودروهای کراس اوور سال 2021 کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) اسکای ول ایی تی5؛ اولین کراس اوور الکتریکی چینی در بازار آمریکا+ عکس مرسدس AMG GLB 35 چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس شرایط فروش جدید دو محصول فرداموتور اعلام شد ایوروسVE-1؛ کراس اوور الکتریکی جوان چینی با ردپایی از هوندا +عکس هایما 6پی(6P)؛ کراس اوور هیبریدی چینی با طراحی اسپرت و برچسب 25 هزار دلاری+عکس جیلی امگرند GSe؛ کراس اوور الکتریکی خالص و یک گزینه اقتصادی با امکانات روز +عکس تائوس 2022؛ شاسی بلندی ارزان برای بازارهای جهانی نخستین ملاقات با سوئیست DX3؛ محصول جدید دیارخودرو فروش ماهانه 3 میلیارد تومان قطعه آپشن خودرو از ابتدای سال اختصاص یک درصد تولید ماهانه ایران خودرو به خودروهای سفارشی کاتالوگ "اسکیلاس" ؛ کراس اوور جدید بازار ایران یودو Pi 3؛ کراس اوور کوچک با چمدانی بزرگ از آپشن و پیشرانه الکتریکی +عکس یودو Pi1؛ کراس اوور الکتریکی کوچک از کمپانی جوان چینی +عکس رووی RX5 پلاس؛ کراس اوور لوکس چینی 15 هزار دلاری! +عکس نِتا V؛ کراس اوور کوچک چینی ارزان قیمت با برد حرکتی 400 کیلومتر+عکس آغاز تولید تارا اتوماتیک از تیرماه امسال بنتایگا منصوری؛ سطح بالاتری از یک کراس اوور اشرافی! +عکس جدیدترین کراس اوور ایران در راه است ولتمایستر EX5-Z؛ کراس اوور فناورانه با کابین جذاب و مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس گزارش تصویری آغاز تولید کراس اوور جدید دیار خودرو عصر جدید دیار خودرو آغاز شد وِیچای U70؛ کراس اوور چینی از یک کمپانی قدیمی+ عکس هان تنگ X5؛ کراس اوور چینی با کابین طرح چوب +عکس لی شانگ ONE؛ کراس اوور فناورانه چینی با قیمت پایه 50 هزار دلار +عکس آریا برای تحول می‌آید اصلاحات قیمتی در نیسان دورسن G60S؛ کراس اوور چینی با نمایشگرهای دیجیتال یکپارچه و پیشرانه توربو+عکس دورسن G70S؛ شاسی بلند چینی با پیشرانه توربو و امکانات کامل کابین +عکس آیا کراس اوور جدیدی در راه بازار ایران است؟+مشخصات فنی و امکانات احتمالی لئوپارد ماتو؛ شاسی بلند لوکس 17 هزار دلاری و نشانه هایی از پورشه و بنز! +عکس کراس اوور X6 جیلی با طراحی متفاوت چراغ های عقب و پیشرانه 4 سیلندر +عکس bZ4X؛ کراس اوور جدید تویوتا و یک طراحی خلاقانه در کابین+عکس فراخوان شناسایی تأمین کنندگان قطعات آپشن ونوشا E30؛ کراس اوور بسیار کوچک و ارزان الکتریکی چینی+عکس والیس کار و معرفی یک کراس اوور 13 هزار دلاری تونسی به نام آیرس +عکس جک S5 جدید کم مصرفتر و پاکتر از گذشته آمد تولید 130 هزار دستگاه خودرو بیشتر از سال گذشته میتسوبیشی با قیمت گذاری "اوتلندر 2022" پاسخ منتقدان کراس اوور جدیدش را داد! +عکس DX5؛ عضویی دیگر از کراس اوورهای کمپانی ساوایست چین+عکس ساوایست DX3؛ کراس اوور کوچک چینی و یادآوری ون سبز رنگ دلیکا+عکس جیلی SX11؛ کراس اور کوچک چینی با 3 گزینه متفاوت در بخش پیشرانه! +عکس بازیگران خصوصی صنعت خودرو ایران در آستانه قرن جدید اکس80؛ کاملترین شاسی بلند 7نفره لیفان با پیشرانه توربو +عکس آیون ویی؛ کراس اوور چینی با کروز کنترل تطبیقی و نمایشگرهای دیجیتال در کابین +عکس بایون 2021 جدیدترین کراس اوور هیوندای معرفی شد+ عکس رونمایی رسمی از اولین مدل ولوو 2022 کوپرا VZ5؛ ترکیبی از زیبایی و قدرت در یک کراس اوور با ریشه های آلمانی! +عکس " اچ آر-وی" مدل 2022 و معرفی جدیدترین محصول در نسل سوم کراس هوندا +عکس جتور X70S؛ کراس اوور چینی با احتمال حضور در بازار ایران +عکس کوروس 7؛ کراس اوور باکیفیت و فناورانه چینی با برچسب قیمت رقابتی و ردپایی از کمپانی چری! +عکس جک اس4؛ کراس اوور اقتصادی با پیشرانه توربو و مجموعه ای از امکانات ایمنی+عکس کراس اوور ارزان قیمت چینی مدل 2020 کراس اوور ارزان قیمت دانگ فنگ با طراحی و امکانات روز آغاز فروش جدیدترین کراس اوور کرمان موتور+شرایط انویژن 2021؛ کراس اوور متحول شده بیوک با پیشرانه 4 سیلندر +عکس بی جی30؛ کراس اوور چینی "بایک" و مجموعه ای از محبوب ترین آپشن های روز+عکس بررسی شاسی بلندهای نوظهور تویوتا دانگ فنگ AX4؛ کراس اوور کوچک چینی با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس یکی از بهترین کراس اوورهای اقتصادی در بازار جهانی (+عکس) جک iEV7S؛ کراس اوور الکتریکی چینی با برد حرکتی 402 کیلومتر +عکس چانگان CS15؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس تیوولی 2020 رخ نمایی کرد خودروی تیوولی 2020 با چهره جدید به بازار ایران آمد (+عکس) لوکسژن U6؛ کراس اووری با امکانات روز و پیشرانه توربو+عکس Yema با برند مادر به ایران آمد اگر به دنبال خرید کراس اوور جک هستید این مطلب را از دست ندهید لئوپارد سی اس10؛ کراس اوور چینی از برند ناشناخته چانگ فنگ+عکس خودروساز کره ای سانگ یانگ دوباره اعلام ورشکستگی کرد معرفی کامل فردا SX5؛ کراس‌اوور جدید بازار ایران معرفی متفاوتی از کراس اوور کوچک مینی! +عکس سنسور دنده عقب خودرو چیست و چه کاربردی دارد ؟ سیستم درب کیلس خودرو چگونه عمل می‌کند و چه کاربردی دارد؟ فرزندی غریبه از خاندانی آشنا کراس اوور الکتریکی و اقتصادی فولکس واگن وارد بازار می شود +عکس رکستون 2021؛ فیس لیفت جدید از شاسی بلند آشنای سانگ یانگ در بازار ایران +عکس کاربرد هواکش روی کاپوت خودرو چیست ؟ رتبه نخست تیگو 7 از نظر میزان ارزش نگهداری گلوری 580؛ مهمان آینده بازار ایران آریا با دست پُر می‌آید هیوندای کرتا؛ کراس اوور جدید کره ای با مجموعه ای از امکانات روز و برچسب قیمت کاملا رقابتی! +عکس بال عقب (Spoiler) چیست و چه کاربردی دارد؟ فورد اکواسپرت اکتیو 2021؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی از کرواسی!+عکس مواظب کراس اوورهای کوچک چینی باشید! جتور اکس90؛ شاسی بلند 15 هزار دلاری کمپانی چری +عکس تائوس؛ معرفی یکی از کوچکترین کراس اوورهای فولکس واگن برای برزیل! +عکس چانگان CS95 جدید؛ کراس اوور 2020 چینی با طراحی و امکانات روز +عکس اینفینیتی کیو اکس50 مدل 2021؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس اینویت ME7؛ کراس اوور چینی جدید با طراحی متفاوت کابین و 5 نمایشگر دیجیتال+عکس پوما ST مدل 2021؛ کراس اوور کوچک با طراحی موفق و پیشرانه قدرتمند+عکس آرکانا؛ اولین کراس اوور کوپه رنو با پیشرانه هیبریدی و 150 سند ثبت اختراع! +عکس رونمایی از خودرو جدید و لوکس شرکت چری رنو آرکانا/ اولین کراس اور کوپه اروپا تمام خودروهای رامک خودرو ترخیص شد سرگردانی مشتریان رامک‌خودرو پشت درهای دادگاه و گمرک مارول اکس؛ کراس اوور لوکس چینی با آخرین فناوری های صنعت خودرو +عکس اف-پیس 2021؛ شاسی بلند جدید جگوار با کابین فوق لوکس +تصاویر کراس اوور کوچک و قدرتمند هیوندای رونمایی شد+تصاویر یاریس کراس GR؛ شاسی بلند جدید تویوتا با جزئیات گازو ریسینگ +تصاویر انواع سیستم های مولتی مدیا خودرو تی5؛ کراس اوور جدید دانگ فنگ +تصاویر تفاوت خودروهای هیبرید با پلاگین هیبرید و تمام برقی در چیست؟ سیستم هشدار خواب آلودگی راننده کراس اوور جدید سایپا رونمایی شد+تصاویر دنده پشت فرمان چیست؟ سیستم تشخیص ترافیک در بخش عقبی خودرو جمع‌آوری یک محصول سانگ‌یانگ هشدار برخورد از جلو (Fcw) کراس اوور کوچک شورولت با برچسب 19 هزار دلاری +تصاویر همه چیز در مورد کیلومتر شمار دیجیتال و آنالوگ خودرو میپل 30اکس و جزئیات جدید درباره آن +تصاویر آپشن‌های ماهانه بی‌ام‌و خداحافظی تیوولی با استرالیا پیشرانه تمام الکتریکی و طراحی آینده نگر از یک خودروساز 6 ساله! تجربه رانندگی با اولین مزدا الکترونیکی + تصاویر نوربالای خودکار(AHB) چگونه عمل می‌کند؟ اوپل موکا-ایی 2021؛ کراس اوور جدید با ویژگی هایی نزدیک به پژو 2008 +تصاویر سیستم هشدار دهنده‌ انحراف از مسیر و نقطه‌ی کور چیست؟ حسگر باران چگونه عمل می‌کند ؟ تفاوت‌های سقف پانوراما با سانروف و مونروف در چیست؟ عرضه کراس‌اوور پلاگین‌ هیبریدی فورد در تابستان دکمه حالات مختلف رانندگی در خودرو چیست؟ نمایش اطلاعات صفحه کیلومتر خودرو روی شیشه جلو خودرو نیووس؛ کراس اوور 14 هزار دلاری جدید فولکس واگن معرفی شد +تصاویر چراغ‌های تطبیق شونده با مسیر چیست؟ قابلیت شخصی‌سازی از راه دور اتومبیل Evija برای خریداران صفر تا صد H30 کراس همه چیز درباره خودروی جدید بازار ایران در سال 99 بررسی فنی کیت‌های لارته دیزاین برای کراس اوورهای X ب‌ام‌و+فیلم توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو در سال 99 جدیدترین تصاویر نخستین کراس اوور بومی ایران خودرو مقایسه خودرو سانگ یانگ تیوولی و تیگو 7 کراس اووری به نام اقوام شمال آفریقا+تصاویر مینی کراس جذاب ام‌وی‌ام با 3 سال گارانتی بررسی فنی کراس‌اوور جنسیس GV80 +مشخصات دوربین 360 درجه در خودرو چه کاربردی دارد؟ قیمت جدید خودروهای سانگ‌یانگ (11 دی 98) کراس اوور جدید ام وی ام را بشناسید (+تصاویر ) بررسی فنی خودرو کراس‌اوور جنسیس GV80 +مشخصات آپشن «کروز کنترل» چیست؟ رقابت نفس‌گیر کراس‌اوورهای بازار حذف آپشن چقدر روی قیمت خودروها تاثیر دارد؟ رکستون G4 پلاک شد شاسی‌ بلندهای پر فروش پرطرفدار در بازار ایران را بشناسید کراس اوور هیبریدی 33 هزار دلاری از تویوتا (+تصاویر) پیگیری ترخیص خودروهای باقی مانده در گمرک رامک خودرو معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر 2019 این آپشن خودرویی کشته می‌دهد! تولید وعرضه شش محصول جدید توسط ایران خودرو هجوم از شرق و غرب! حذف تعمدی یا خودسرانه آپشن وارداتی‌ها دریافت ما به تفاوت نرخ ارز به دستور مراجع قانونی بوده است اگر مبلغ اضافه ای از خریداران تیوولی گرفته شده باشد، عودت داده می‌شود قیمت 380 میلیونی تیوولی علی‌الحساب است بزرگ‌ترین کراس‌اوور هیوندای را ببینید جنگ نابرابر! مرسدس بنز EQC نمادی از ایده‌های جدید بررسی کراس اوورهای جدید فورد در دو سال آینده؛ آینده بلندبالای فورد تیوولی جدید سانگ‌یانگ معرفی شد نخستین کراس اوور برقی مرسدس بنز را بشناسید رندر کراس اوور جدید کیا پیش از رونمایی شاسی بلند توانمند چری، جذاب و مدرن قیمت انواع تیوولی در بازار + جدول بررسی کراس‌اوور برقی جدید پورشه جدیدترین هیوندای توسان را ببینید آیا "ب ام‌ و" ایکس5 مدل 2019 بهترین خودروی کراس ‏اوور جهان است؟ عجیب‌ترین آپشن‌ها در خودرو‌ها 5 خودروی کراس‌اوور کمتر از 45 هزار دلار 2019 دلایلی برای خرید جک S3 میتسوبیشی ASX 2017 را بشناسید تیوولی جدید تغییر چهره می دهد خودروسازانی از قاره‌ کهن شاسی بلند جدید فولکس واگن به بازار می آید + تصاویر "آغاز طرح سرویس کلینیک زمستانه 97 شرکت رامک یدک " بازار آپشن های جدید خودروهای تولید داخل + فهرست قیمت سانگ‌یانگ صفر چند؟ کاهش قیمت محصولات سانگ یانگ در بازار توضیحات رامک‌خودرو درباره مشکلات واردات و تحویل خودرو به مشتریان تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی سانگ‌یانگ صفر چند؟ آخرین تصاویر لو رفته از کوراندوهای متحول شده سانگ‌یانگ سئات با آرونای دوگانه‌سوز به فرانسه می‌رود! کراس‌اوور برقی کیاموتورز 480 کیلومتر را می‌پیماید معمای بازار لوکس فروشان سانگ یانگ صفر را چند بخریم؟ تاراکو، بزرگترین سئات شاسی‌بلند با 200 تا 300 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ کراس‌اوور‌های ارزان قیمت بازار کدامند؟ سانگ‌یانگ صفر چند؟ جک S1 کوچکترین کراس‌اوور جهان برپایی 40 غرفه در نمایشگاه خودروی کرمانشاه ملاقات با نسل جدید رکستون، بزرگ‌ترین شاسی‌بلند سانگ‌یانگ چرا خودروهای ملی آپشن‌های ضروری ندارند؟ یک کراس‌اوور کوپه با برند BISU یک باربر پاک کُره‌ای در راه است... شبکه های مجاز و تخصصی محصولات سانگ یانگ در تهران اعلام شد کراس اوور جذاب ، این روزها در بازار خود نمایی میکند تیوولی داخلی سازی شده از اسفندماه وارد بازار می شود شمارش معکوس برای ورود کراس‌اوور جدید سایپا در شیراز اجرای طرح سرویس تابستانه خودروهای اکتیون ، رودیوس ، کایرون ، رکستون توسط شرکت رامک یدک واردکنندگانی که به سرعت تولید کننده می شوند حمایت رامک خودرو از تیم پرشین پاکدشت در رده سنی نونهالان و نوجوانان طرح های فروش رامک خودرو از 11 خردادماه متوقف است اطلاعیه رامک خودرو درباره انتشار لیست شرکت های دریافت کننده ارز دولتی 5 تغییر اساسی که باعث شده در دهه جاری، بازار خودرو شبیه به هیچ زمانی نباشد! چهره جذاب تر برای کراس اوور پرفروش رنو کوراندوهای جدید سانگ‌یانگ تغییر قیافه می‌دهند نگاهی به 10 کراس‌اوور و کراس چینی محبوب و پرفروش در بازار ایران محصولات جدید رامک خودرو در راه است پژو مدل1008 را روانه بازار می‌کند +عکس پنج کراس اوور گران قیمت برای ثروتمندان! کوراندو 2020 سانگ‌یانگ، یک آفرودر الکتریکی می شود شرایط فروش سانگ یانگ کوراندو نوبل 2018 سهم مشتری‌های ماه رمضان در طرح برکت مجموعه خسروانی برگزاری دوره آموزش رکستون جی4 برای نمایندگان رامک خودرو کوراندو جدید به بازار می آید جزئیاتی در مورد شاسی بلند 2019 جگوار قیمت جدید دو خودروی سانگ‌یانگ رکستون و کوراندرو اعلام شد فروش نقدی و اقساطی تیوولی آغاز شد هیجان تازه در بازار کراس اوورها یک برداشت جذاب از لندکروزر پیش‌نمایش کراس‌اوور برقی بیوک اپلیکیشن رامک یدک را بیشتر بشناسید 7 سال با بلندقامت چینی گزینه‌های بلندقامت روی میز! فلفل تیز و قد کشیده کیا حضور قدیمی‌ترین خودروساز کره در بازار ایران تیوولی در سایز XL این خودروی سانگ یانگ را دوست خواهید داشت راه اندازی واحد های سیار ارائه خدمات فنی و آپشن توسط رامک یدک صدور مجوز پیش فروش 2مدل خودروی TIVOLI برای شرکت رامک خودرو SF موتورز چین در آمریکا از دو خودروی برقی رونمایی کرد اسباب‌بازی ثروتمندان کوچولوهای بلندقامت هفت سین سانگ یانگ خاص‌ترین‌های آلمانی‌خاص مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / مهر 1396 8 مدل کراس اور هیوندای در راه است ارائه خودروی جایگزین در طرح امداد نوروزی رامک یدک (+جزئیات) نسل جدید موسو، توانمندتر و بزرگتر از قبل کابوس کوراندو برای رقبا با تکیه بر ژن برتر قرعه کشی تیوولی اتو خسروانی در روز زن ملاقات با تایوانی های هوشمند لوکس های ژاپنی غرفه لکسوس سورپرایز سانگ‌یانگ سرویس نوروزی رایگان خودروهای سانگ یانگ از سوی رامک خودرو آغاز می شود امپراطور سانگ یانگ رقبای بزرگ را به چالش می‌کشد سانگ‌یانگ تیوولی 2018 وارد بازار ایران شد + قیمت ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار برای خرید سانگ یانگ چقدر باید هزینه کرد؟ اعلام عودت وجه مازاد از سوی واردکنندگان، ریسک خریداران را کاهش داد رنو تلیسمان و کولئوس، پرفروش ترین خودروهای سال 96 بررسی آپشن خودروهای خاص و گران‌قیمت سانگ‌یانگ کوراندو نیوفیس 2018 در ایران تعیین قیمت شد متفاوت ترین شاسی بلند بازار ایران رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش زمان، مانع کراس‌اوورها روی مدار 100 نصب اقلام آپشن خارج از شبکه نمایندگی‌ها موجب باطل شدن گارانتی خودرو می‌شود امپراطور سانگ یانگ در شمال ایران هیوندای نکسو 2019؛ کراس‌اوور هیدروژنی هیوندای بازگشت باشکوه کاپیتان سانگ‌یانگ به ایران تور بین المللی چری، از تهران تا باکو تور خودرویی چری تیگو7 در آستانه ورود به کشور آذربایجان توافق ایران و هند برای ساخت پلتفرم مشترک خودرو قیمت‌گذاری دستوری مانع افزودن «آپشن» نیسان 2018 Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز از پیدایش تا تکامل سیستم تهویه مطبوع خودرو نقاب و نام تازه برای کراس‌اوور لوکس آمریکایی پیک‌آپ‌های جدید سانگ یانگ به بازار می آیند (+عکس) تبریک رامک خودرو به مشتریان مسیحی سانگ یانگ کمی تجمل بیشتر برای پرچمدار کراس‌اوور‌های مرسدس به‌روز‌رسانی جزئی برای کراس‌اوور کوچک فیات کراس اوور جذاب کره‌ای را به صورت نقدی خریداری کنید طرح ویژه فروش رامک خودرو برای کراس اوور محبوب سانگ یانگ تحلیل بازار خودروهای کراس‌اوور شهری 100 تا 150 میلیون تومان؛ بلندقامتان از دیار شرق و غرب دوئل کراس‌اوور‌های کوچک اروپایی جایزه ویژه اتوخسروانی برای خریداران سانگ یانگ معرفی کراس‌اوور مفهومی لکسوس در لس‌آنجلس (+عکس) بررسی S7، کراس‌اوور جدید کارمانیا؛ کاپیتان BYD گزارش تصویری گردهمایی خودروهای سفارشی شرکت آپکو فروش دست دوم کدام خودروها به صرفه هست ؟ نیسان مورانوهای جدید 2018 پرآپشن می‌شوند (+عکس) آفرود سواران ایرانی با همکاری رامک خودرو به یاری زلزله‌زدگان شتافتند بررسی کراس‌اوور کامپکت جدید ایران‌خودرو؛ معجون قدرت و آپشن آینده پاک و هوشمند کراس‌اوور‌ها جَنگ امکانات در بازار کراس‌اوورهای خانوادگی شرایط متنوع خرید تیوولی اعلام شد تیوولی را با پیش پرداخت 50 میلیون تومانی خریداری کنید خرید یک کراس اوور کره ای چقدر آب می خورد؟ افزایش سهم شرکت ایران‌خودرو از کراس‌اوورهای بازار جایزه سانگ‌یانگ به "رامک خودرو" رسید آن روی خشن‌تر کوچک‌ترین کراس‌اوور فورد معرفی بهترین شاسی‌بلندهای کوچک در بازار ایران 2003 Subaru B9 Scrambler؛ فانتزی و متفاوت 10 مورد از محبوب‌ترین آپشن‌های خودرو‍ بهترین انتخاب با بودجه 150 میلیونی کدام است؟ فروش نقدی و اقساطی خودروهای تیوولی آغاز شد مشروط کردن ارائه آپشن در خودروهای فروخته شده تخلف است برگزاری تور Trans Eurasia با هدف تست رکستون G4 کلید خورد گزارش تصویری از حضور سانگ یانگ در نمایشگاه خودرو تبریز جعبه‌های تکنولوژی بازار یک هیکل ورزشکارانه! اردوی خوب برای بچه‌های خوب؛ رامک خودرو حامی زیارت اولی‌ها رامک خودرو مزد زحماتش را گرفت گزارش تصویری از افتتاحیه سومین نمایشگاه مرکزی رامک‌خودرو گرد همایی مالکان سانگ یانگ تیوولی در آبشار تهران هاوال به دنبال خرید جیپ رکستون جی٤ پاییز امسال به ایران می آید(+عکس) پاشنه‌بلنـــد‌پوشان بعد از نیوکوراندو؛ رکستون جدید هم می آید گزارش تصویری از نمایشگاه نیرو محرکه و صنایع وابسته زنجان حضور رامک خودرو در نمایشگاه نیرو محرکه و صنایع وابسته زنجان کوچک‌شهری ایده‌آل رونمایی از یک نسخه ارتقا یافته رنو کوئید+تصاویر گزارش تصویری از حضور رامک خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد غرفه رامک خودرو یک روز مانده به افتتاح نمایشگاه مشهد افتتاح شوروم مرکزی رامک خودرو در اندرزگو شاسی بلند جدید سانگ یانگ را با اقساط 36 ماهه بخرید نمایش جدیدترین کراس‌اوور مزدا در ژاپن (+عکس) سانگ‌یانگ رکستون G4 جدید در انتظار ورود به ایران روی خوش بازار به خودروهای کراس اوور اندکـــی هزینه برای رفاه بیشتر هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد جگوار E-Pace را ببینید + ویدئو جگوار E-Pace معرفی شد توقف فروش رنو کولئوس 2018 توسط نگین خودرو استقبال جگوار از تولید خودروهای کوچک تر آپشنولوژی ب ام و سری 5 خدمت جدید دیگری از رامک خودرو اس3 در شیراز رونمایی و پیش فروش می شود نصب آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید اجرای طرح سرویس تابستانه خودروهای سانگ یانگ پر فروش ترین خودروهای جهان در ایران کراس اوور 7 نفره لکسوس در راه است فروش اقساطی تیوولی و نیوکوراندو 2017 به صورت محدود جراحی زیبایی خودرو موسسه کوثر، دیار خودرو را می فروشد ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان متولد چین بزرگ شده ایــــران جلب توجه به روش آپشن! فروش نسل جدید کوراندوی محبوب آغاز شد تقدیر انجمن واردکنندگان خودرو از رامک خودرو فروش کراس اوور پرمیوم فرانسوی با اقساط 18 ماهه بدون بهره بخت و اقبال در منطقه آزاد ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) سال تغییر موازنه قدرت انتشار اولین تیزر از کراس اوور تسلا مدل Y راز قد کشیدن چهارچرخه‌ها امکاناتی برای خاص بودن! شاسی بلند جدید سانگ یانگ +تصاویر سانگ یانگ بیشترین درصد رشد در بین واردکننده های خودرو آقای خاص پاریسی در برابر شاهزاده باواریایی تیوولی 2017، تغییر کرد (+جزئیات) قیمت انواع خودروی سانگ یانگ قبل از ترخیص بچه شیر سرانجام به دام افتاد! جیپ یونتو؛ یک کراس اور هیبریدی تند و تیز انتشار اولین تصویر رسمی از سئات آرونا پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر آیا سانگ یانگ می‌تواند؟ نوبرانه‌های پرآپشن سوبارو XV؛ نسخه شاسی بلند ایمپرزا هاچ بک یک کراس اوور خاص میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران Eclipse Cross کراس اوور متفاوت میتسوبیشی پس از پوست‌اندازی رکورد فروش جهانی سانگ‌یانگ کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر جدیدترین کراس اوور کیا احتمالا نسخه تمام الکتریکی خواهد داشت کیا "نیرو" هیبریدی 23 هزار دلار قیمت خورد کراس‌اوور، عامل کاهش فروش پژو سیتروئن سوزوکی ویتارا بخریم یا سانگ یانگ وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند رونمایی از نسخه اسپرت "اطلس" فولکس واگن شورش در شهر با آرامش هدایای بازار بـرای برلیانس‌ســواران خودروهای کراس اوور با SUV چه تفاوت‌هایی دارند؟ اینفینیتی یک کراس اور مفهومی لوکس رو می کند تویوتا کراس‌اوور تازه واردش را با لباس TRD عرضه خواهد کرد ترجمه‌ای از کیفیت به زبان چینی این غایبان دوست‌داشتنـــی ! کراس‌اوور یعنی این! صادرات قدیمی ترین خودروساز کره به ایران 7 برابر شد از عرش تا فرش فروش ویژه نقدی و اقساطی محصولات سانگ یانگ سربازان کوچک شکوه کـــره‌ای‌های بلندقامت ژنرال بلندقامت رنو هیوندای خانواده کراس اور های خود را گسترش می‌دهد دومین کنفرانس خدمات جهانی با هدف بهبود کیفیت خدمات در بازار های جهانی برگزار شد فروش ویژه نیوکوراندو 2017 با هدیه ویژه فروش اعتباری محبوب ترین خودرو سانگ یانگ فروش اقساطی کوراندو 2017 آغاز شد نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است فروش و پیش فروش محصولات سانگ یانگ با شرایط ویژه نقدی و اقساطی سانگ یانگ در فکر حضور در بازار خودروهای الکتریکی است مقایسه دو خودرو رنو کپچر و سانگ یانگ تیوولی+ جدول خودرویی با امکانات خانه! +تصاویر سانگ یانگ به دنبال حضور در بازار آمریکا است گزارش تصویری غرفه سانگ یانگ در نمایشگاه خودرو پاریس 2016 شاسی‌های سانگ‌یانگ در مصاف با دیسکاوری لندروور (+عکس) کیا نسخه الکتریکی کراس اور "نیرو" را تولید می کند تیوولی ایکس‌لارج هم آمد نسل آینده سانگ‌یانگ رکستون را امروز ببینید نسل بعدی سانگ یانگ رکستون را ببینید+تصاویر رقابت سامورایـــی‌های کوچک آغاز پیش فروش سانگ یانگ کوراندو2017 آپشن‌های لذت‌بخش 10 SUV کوچک برتر دنیا رای اعتماد مردم به سانگ یانگ کره جنوبی رامک خودرو هم به نمایشگاه خودرو ارومیه می آید رنو ساندرو استپ‌وی در خیابان‌های تهران ستاره کراس‌اوور‌های اروپایی در ایران داستر، پرفروش‌ترین کراس‌اوور اقتصادی در اروپا رامک خودرو این بار سراغ آتش نشان ها رفت رامک خودرو در دو گروه اخلاق حرفه ای و جاذبه نمایشگاهی غرفه برتر نمایشگاه مشهد شد تجلیل از خانواده سه شهید محیط بان در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز آپشن‌های غیرضروری و افراطی خودروهای لوکس آغاز فروش کوراندو 2017 طی 2هفته آینده شاسی‌بلندها عامل رشد فروش در چین فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی ادامه دارد بهترین کلاس خودرو چیست؟ از برندگان مسابقه " ایران گردی با محصولات سانگ یانگ "تقدیر شد کاربردی‌ترین صندلی‌های عقب متعلق به کدام خودروست؟ پله‌های پـارکابی انتخابی کوچک‌، بردی بزرگ کیا در فکر رقابت با مزدا CX-3 است مدیریت توسعه پایدار کارکنان سانگ یانگ، رکستون 2017 را در پاریس رو می کند آپشن جدید و جالب بنز برای کلاس سری E جانشین کوتوله یک SUV بلندقد چشم‌غره پژو به نیسان قشقایی پیش‌نمایش کوچک‌ترین سری ساخته های ولوو کیا اسپورتیج 2017 را ببینید +تصاویر QX30، کراس اوور جدید اینفینیتی تسلا مدل X و بنتلی بنتایگا رو در روی هم قرار گرفتند+تصاویر تفاوت کراس‌اور و شاسی‌بلند در چیست؟ لکسوس هاچبک CT را با یک کراس اور عوض می کند لوکس خوش‌شانس پیش فروش محصولات سانگ یانگ با شرایط ویژه آغاز شد انتشار تصویر مبهمی از کراس اور جدید ولوو+عکس پرفروش ترین خودروهای کامپکت و ارزان قیمت مزدا هم کراس‌اوور کوپه می‌سازد ... رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین 2017 چاشنی‌های متنوع برای خانواده برلیانس ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران کراس اور کانسپت اینفینیتی رخ نشان داد گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن نسخه بزرگ شده تیوولی به پکن آمد 5 کراس اور با توانایی های آفرود فراتر از انتظار+تصاویر پیش فروش ارزانترین خودرو اتومات از امروز آغاز شد! جگوار دیگر استیشن نمی سازد کوچکترین شاسی‌بلند آئودی مسابقات موتور کوهستان قهرمانی در قزوین برگزار می‌شود جشنواره بهاره فروش اقساطی محصولات سانگ یانگ آغاز شد کراس اور چینی آکورا فروش جهانی خواهد داشت کراس اور تمام الکتریکی جگوار تا 2018 روانه بازار می شود کراس‌اوور کوچک 50 میلیون تومانی بهمن‌موتور در راه است سانگ یانگ در حال بررسی عرضه یا آنسخه کروکی تیوولی است خوش قولی عیدی رامک خودرو به خریداران تیوولی ورود سانگ‌یانگ به آمریکا گران ترین و عجیب ترین آپشن های خودرو خاص اروپایی ها کدام کراس‌اوورها را می پسندند؟ آلبوم فاخر" سمت دور سوی آه" رونمایی می شود حمایت رامک‌خودرو از "نزدیک‌تر" 6 ماه با کوچک‌ترین کراس‌اوور رنو در ایران کراس اور کانسپت فولکس واگن در ژنو رونمایی خواهد شد طرح بازدید تخصصی رایگاه خودرو های سانگ یانگ ویژه عید نوروز آیا ایران نیز چهره جدید کراس اوور پژو را می بیند؟ الزام‌هایی که به نام «آپشن» حذف می‌شوند سانگ یانگ تیوولی XLV را در نمایشگاه ژنو معرفی می‌کند مزدا تولید کراس اوور CX-9 2016 را شروع کرد قُلدُری در قلمرو کوچکتر ها! تندر سفارشی با ارزان‌ترین قیمت! تخفیف ویژه نصب قطعات آپشن برای محصولات سایپا قیمت خودروهای کراس اوور در بازار لوکس‌سواری با پژو 206 گرانترین آپشن‌های خودروهای لوکس+تصاویر نواری از فیبرکربن بر پیکر ساحره های افسونگر داج! نگهبانی گرانبها برای خودرو لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان قیمت محصولات آئودی در ایران اعلام شد+جدول نسل جدید کراس‌اوور کامپکت جیلی KUV100، شاسی بلند کوچک هندی نمایشگاه مرکزی آئودی افتتاح شد توضیحات رامک‌ خودرو درباره واردات محصولات آئودی آئودی با دست پر به ایران آمد رونمایی از خودروهای آئودی با مجوز قانونی آخرین کشش! دریچه‌ای رو به آسمان فروش اعتباری خودروهای سانگ یانگ آغاز شد سانگ یانگ "رکستون" 2016 در راه است طراحی سیستم هوشمند مختص به خودروهای پژو 405 و پرشیا افزودن آپشن جدید AWD (چهار چرخ متحرک) به شاسی بلند سانگ یانگ تیوولی! نگاهی به خودرو «سانگ‌یانگ توریسمو» پیش فروش تیوولی با شرایط نقدی و اقساطی آغاز شد اینفینیتی کراس اور لوکس QX30 را رونمایی کرد برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت کدام آپشن‌ها از نظر خریداران ایرانی، کاربرد کمتری دارند؟ تصاویری ازخودرو سانگ یانگ کوراندو جذابیت‌ها و دشواری‌های بازار تبریز برای فروش خودرو یعقوب ولی پور مدیرعامل رامک یدک شد تیوولی در بابل رونمایی شد سانگ یانگ تیوولی در پالادیوم جشن رونمایی از تیولی در مرکز خرید پالادیوم شرکت رامک یدک استخدام می کند سانگ یانگ تیوولی کاندید خودرو سال جهان شد پیش فروش محصولات سانگ یانگ با شرایط ویژه نقدی و اقساطی چشم و چـراغ راننده فروش ویژه تیوولی در نمایندگی 4006 و 3061 رامک خودرو رونمایی از ماجراجوی جوان برای شیرازی ها پشت فرمان ماجراجوی جوان موفقیت خیره‌کننده سانگ یانگ تیوولی در آزمون تصادف عنوان برترین غرفه تخصصی به کرمان موتور رسید پیشتاز موتور با تخفیف ویژه به نمایشگاه مشهد آمد فروش تیوولی محصول جدید سانگ یانگ با قیمت باورنکردنی آغاز شد تازه های بزرگترین گردهمایی خودرویی ها در سال 94 مرور تصویری بزرگ‌ترین گردهمایی خودرویی‌ها در مشهد MG GS؛ تازه وارد قدبلند انگلیسی در مشهد اسب صنعت در بینالود شمارش معکوس برای عرضه لیفان 820 شمارش معکوس برای عرضه لیفان 820 رویایی که به واقعیت پیوست آذهایتکس با تخفیف ویژه به مشهد آمد گزارش تصویری سومین روز از پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد تست ویژه خودرو تیوولی از سوی برخی خریداران در حاشیه نمایشگاه مشهد حضور پر قدرت بهمن موتور در پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد نخستین خودرو لوکس چری در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد داتیس فرا دیزل آریا با شرایط ویژه فروش DAF به مشهد آمد از رقابتی شدن بازار ایران استقبال خواهیم کرد روایت تصویری دومین روز نمایشگاه خودرو مشهد آماده سرویس‌دهی به تیگو5 هستیم سرباز جدید جک در مشهد رونمایی شد رقابت خودروسازان چینی در نمایشگاه خودرو مشهد بهره گیری از نرم افزار واقعیت افزوده در نمایشگاه خودرو مشهد هایما زیر ذره بین خبرنگاران فروش تعداد محدودی وانت تک و دو کابین یاشا استقبال مشتریان از خدمات نوین سایپایدک در نمایشگاه خودرو مشهد گزارش تصویری از اولین روز برگزاری نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته مشهد بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه گروه خودرو سازی سایپا نمایشگاه خودرو مشهد توسط رییس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش آذهایتکس افزایش خواهد یافت ماجراجوی کوچک کره‌ای در مشهد رونمایی شد ارائه خدمات تخصصی مزیت رقابتی ما در صنعت خودروسازی است ساینا و تیبا تا پایان سال جایگزین پراید می شوند چری تیگو5 امروز در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی می‌شود شرایط ویژه سیبا موتور برای خریداران محصولات FAW در مشهد رونمایی از کاراترین و اقتصادی‌ترین کامیونت 5.6 تن در مشهد فروش EADO و CS35 با تسهیلات ویژه در نمایشگاه خودرو مشهد گزارش تصویری از افتتاح پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد حضور بزرگترین خودروسازان و قطعه سازان ایران در نمایشگاه خودرو مشهد نمی توان مردم را به خرید خودرو بی کیفیت مجبور کرد رییس مجلس شورای اسلامی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد را افتتاح کرد رونمایی از هایمای در ایران خودرو خراسان شرکت‌های حاضر در پانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته مشهد را بشناسید آخرین فرصت ثبت نام در طرح تابستان رنگارنگ جیلی حضور خودرو ام جی GS برای اولین بار در مشهد حضور در نمایشگاه‌های تخصصی، توجه‌به ظرفیت‌های توسعه‌ای کشور است ریاست مجلس شورای اسلامی نمایشگاه خودرو مشهد را افتتاح خواهد کرد حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد حضور بزرگ‌ترین خودروسازان و قطعه سازان ایران در نمایشگاه خودرو مشهد بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو ایران هفته آینده آغاز به کار می‌کند رامک خودرو با شعار حفاظت از جان کودکان در اکو رالی خانواده شرکت می کند آپشن‌شناسی به سبک ایـرانی محافظین نامرئی! فروش نیواکتیون اسپرت استارت خورد تاج پیروزی بر سر کراس‌اوور اشتوتگارتی رونمایی از کوهنورد لوکس رامک خودرو کراس‌اُورهای ارزان‌قیمت برگزیده را ببینید چادر خودرو، نسل جدید محافظ خودروها شد جشنواره فروش بهاره رامک خودرو آغاز شد رقابت خودرو سازان آلمانی در شانگهای
Back to top