بررسی بازار انواع قطعات اسپرت خودروهای ایرانی + فهرست قیمت

جراحی زیبایی خودرو

عصر خودرو- در این مطلب سراغ بازار بسیار پر‌طرفدار قطعات لوکس خودروهای ایرانی رفته‌ایم؛ بازاری که امروزه جوانان از مشتریان اصلی این فروشگاه‌ها محسوب شده و باعث می‌شوند تا گردش مالی زیادی در راسته لوکس‌فروشان دیده شود.

Saturday 01 July 2017 - 00:14:00

جراحی زیبایی خودرو

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هدف ما از ارائه این مطلب ضمن بررسی و تحلیل این بازار ذکر نکاتی است که با رعایت آنها می‌توان انتخاب بهتری در بازار داشت؛ انتخابی به‌صرفه از لحاظ مالی و در عین حال با‌کیفیت که لازمه آن آشنایی کامل با این بازار است. در ضمن فهرست آخرین قیمت‌های انواع قطعات این بازار را در انتها برای شما تدارک دیده‌ایم که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم. با بررسی بازار جراحی زیبایی خودرو همراه ما باشید.

در این بازار چه می‌گذرد؟
فروشندگان قطعات لوکس خودرو و به قولی اسپرت‌کارهای بازار قطعات اتومبیل، نرخ قطعات اسپرت خودروهای ایرانی و چینی را مانند طلا در لحظه محاسبه کرده و به قول خودشان چون این قطعات به کشور وارد شده و با دلار خریداری می‌شوند، پس باید نرخ آنها هم مانند نرخ لحظه‌ای دلار محاسبه شود!
مبدا اصلی همه این قطعات که موجب زیبایی و اسپرت شدن خودرو خواهند شد کشور چین است و نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که کمتر قطعه‌ای در این بازار دیده می‌شود که بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده باشد زیرا اولین عامل برای ساخت این محصولات، قیمت نهایی بسیار پایین قطعه تولیدی است که جای کیفیت و کارایی لازم را می‌گیرد. این کیفیت را می‌توان در اغلب قطعات بدنه اسپرت ساخته شده برای خودروهای ایرانی مشاهده کرد. این قطعات که با عنوان کیت بدنه شناخته می‌شوند، در تصادفات کارایی لازم را نداشته و موجب وارد شدن صدمه بیشتری به سرنشینان خواهد شد. ضمن آنکه باید خاطر نشان کرد رینگ‌های چینی نیز از این قضیه مستثنی نیستند و در اغلب موارد و در سرعت‌های بالا بسیار زود شکسته و خطرآفرین هستند. در تابستان اولین چیزی که در این مبحث مورد توجه قرار می‌گیرد استفاده از برچسب‌های دودی است که می‌توان به جای شیشه‌های دودی گران‌قیمت مورد استفاده قرار بگیرد. اما نکته حائز اهمیت این است که باید به جنس برچسب و تجربه فردی که آن را روی شیشه می‌چسباند توجه داشته باشید تا بعد از مدتی با حباب و برآمدگی برچسب‌ها مواجه نشوید.
گفتنی‌ها در این بازار بسیار است اما آنچه که از دور هم می‌توان در این بازار مشاهده کرد، تنوع بسیار زیاد لوازم درون ویترین لوکس‌فروش‌هاست که بعضا کیفیت بسیار پایین آنها موجب نارضایتی مشتری می‌شود. به گفته بازاری‌ها اگر در راسته فروشندگان لوازم یدکی اجناس تقلبی فراوان باشد در راسته لوکس‌فروش‌ها این فراوانی دو‌چندان است. بنابراین توصیه اکید داریم تا‌ هنگام مراجعه به این بازار با در نظر گرفتن تمامی جوانب مانند قیمت، کیفیت و مهم‌تر از همه نزدیک‌بودن به استانداردهای روز دنیا اقدام به خرید کنید تا با مشکلاتی نظیر سوختن سیم‌کشی اتومبیل، صدمه جلوبندی و .... دچار نشوید.

برچسب ها

آپشن خودرواسپرت‌کردن خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
فراخوان شناسایی تأمین کنندگان قطعات آپشن سنسور دنده عقب خودرو چیست و چه کاربردی دارد ؟ سیستم درب کیلس خودرو چگونه عمل می‌کند و چه کاربردی دارد؟ کاربرد هواکش روی کاپوت خودرو چیست ؟ بال عقب (Spoiler) چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع سیستم های مولتی مدیا خودرو تفاوت خودروهای هیبرید با پلاگین هیبرید و تمام برقی در چیست؟ سیستم هشدار خواب آلودگی راننده دنده پشت فرمان چیست؟ سیستم تشخیص ترافیک در بخش عقبی خودرو هشدار برخورد از جلو (Fcw) همه چیز در مورد کیلومتر شمار دیجیتال و آنالوگ خودرو آپشن‌های ماهانه بی‌ام‌و نوربالای خودکار(AHB) چگونه عمل می‌کند؟ سیستم هشدار دهنده‌ انحراف از مسیر و نقطه‌ی کور چیست؟ حسگر باران چگونه عمل می‌کند ؟ تفاوت‌های سقف پانوراما با سانروف و مونروف در چیست؟ دکمه حالات مختلف رانندگی در خودرو چیست؟ نمایش اطلاعات صفحه کیلومتر خودرو روی شیشه جلو خودرو چراغ‌های تطبیق شونده با مسیر چیست؟ قابلیت شخصی‌سازی از راه دور اتومبیل Evija برای خریداران توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو در سال 99 دوربین 360 درجه در خودرو چه کاربردی دارد؟ آپشن «کروز کنترل» چیست؟ حذف آپشن چقدر روی قیمت خودروها تاثیر دارد؟ این آپشن خودرویی کشته می‌دهد! حذف تعمدی یا خودسرانه آپشن وارداتی‌ها عجیب‌ترین آپشن‌ها در خودرو‌ها بازار آپشن های جدید خودروهای تولید داخل + فهرست قیمت معمای بازار لوکس فروشان چرا خودروهای ملی آپشن‌های ضروری ندارند؟ اسباب‌بازی ثروتمندان خاص‌ترین‌های آلمانی‌خاص بررسی آپشن خودروهای خاص و گران‌قیمت نصب اقلام آپشن خارج از شبکه نمایندگی‌ها موجب باطل شدن گارانتی خودرو می‌شود قیمت‌گذاری دستوری مانع افزودن «آپشن» بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز از پیدایش تا تکامل سیستم تهویه مطبوع خودرو گزارش تصویری گردهمایی خودروهای سفارشی شرکت آپکو نیسان مورانوهای جدید 2018 پرآپشن می‌شوند (+عکس) 10 مورد از محبوب‌ترین آپشن‌های خودرو‍ مشروط کردن ارائه آپشن در خودروهای فروخته شده تخلف است جعبه‌های تکنولوژی بازار اندکـــی هزینه برای رفاه بیشتر آپشنولوژی ب ام و سری 5 نصب آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک جلب توجه به روش آپشن! امکاناتی برای خاص بودن! نوبرانه‌های پرآپشن هدایای بازار بـرای برلیانس‌ســواران از عرش تا فرش آپشن‌های لذت‌بخش آپشن‌های غیرضروری و افراطی خودروهای لوکس پله‌های پـارکابی آپشن جدید و جالب بنز برای کلاس سری E بزرگـمرد کوچک لوکس خوش‌شانس نبض بازار اسپرت‌کارها گران می‌تپد! چاشنی‌های متنوع برای خانواده برلیانس ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران گران ترین و عجیب ترین آپشن های خودرو خاص الزام‌هایی که به نام «آپشن» حذف می‌شوند تندر سفارشی با ارزان‌ترین قیمت! تخفیف ویژه نصب قطعات آپشن برای محصولات سایپا لوکس‌سواری با پژو 206 گرانترین آپشن‌های خودروهای لوکس+تصاویر نواری از فیبرکربن بر پیکر ساحره های افسونگر داج! نگهبانی گرانبها برای خودرو آخرین کشش! دریچه‌ای رو به آسمان طراحی سیستم هوشمند مختص به خودروهای پژو 405 و پرشیا کدام آپشن‌ها از نظر خریداران ایرانی، کاربرد کمتری دارند؟ چشم و چـراغ راننده آپشن‌شناسی به سبک ایـرانی محافظین نامرئی! چادر خودرو، نسل جدید محافظ خودروها شد
Back to top