نگاهی به بازار لوازم رفاهی مسافرتی مختص خودرو + فهرست قیمت

آپشن‌های لذت‌بخش

عصر خودرو- بازاری که در این مطلب به سراغ آن رفتیم، لوازمی هستند که رانندگی طولانی‌مدت را لذت‌بخش کرده و موجب آسایش راننده و سرنشینان آن می‌شوند. گفتنی است اینگونه لوازم بازار بسیار پررونقی داشته و از طرفی می‌توان گفت تنوع در این بازار بسیار زیاد بوده و همین امر باعث شده تا قدرت انتخاب مشتری نیز بالا رود.

Saturday 03 September 2016 - 12:58:00

آپشن‌های لذت‌بخش

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بازار آپشن‌های هیجان‌انگیز را در این مطلب زیر ذره‌بین گذاشتیم تا هم لوازم جدیدی را به شما معرفی کنیم و هم از کارایی و کیفیت آنها برای شما بگوییم. ضمنا در انتها نیز با فهرستی از آخرین قیمت‌های این وسایل در خدمت شما عزیزان خواهیم بود، با ما همراه باشید.

  آپشن‌های پارچه‌ای
پکیج‌های لوازم دوختنی که نقش مرتب‌کردن وسایل داخل خودرو را بر عهده دارند، امروزه بازار بسیار خوبی داشته و البته قیمت‌های گزافی هم دارند. این آپشن‌ها به تمامی لوازم داخلی صندوق شما نظم می‌بخشند و حتی برای نگهداری وسایل مختلف داخلی خودرو هم انجام وظیفه می‌کنند. این پکیج‌ها به صورت کامل قابل خریداری هستند که قیمت کمتری نسبت به خرید آنها به صورت جدا داشته ولی  باید قبول کرد که تمامی وسایل این پکیج‌ها کاربردی نیستند و قدری پول شما به هدر می‌رود.  فارغ از روکش‌های مختلف مختص صندلی خودرو، در فصل تابستان روکش‌های حصیری مخصوص صندلی‌های جلو هم فروش قابل توجهی دارند که چون تولید صنایع داخلی بوده و بعضا دست‌دوز هستند، هنوز نفس بازار تولیدات داخلی را در تولید ملزومات اتاق خودرو را زنده نگه‌ می‌دارند.

آپشن‌های خنک
بزرگ‌ترین چیزی که همواره وجود آن در خودرو، مخصوصا در فصل تابستان احساس می‌شود، مخازن خنک‌کننده مختص مواد خوراکی است. این مخازن به 2دسته یخچال‌ها و کول‌باکس تقسیم می‌شوند. یخچال‌ها عمدتا قیمت بیشتری داشته و نیروی آنها نیز از برق خودرو تأمین می‌شود. کول‌باکس‌ها نیز می‌توانند انواع نوشیدنی‌ها را خنک کنند و همچنین قابلیت گرم‌کردن خوراکی‌ها را هم دارند.
سردکن‌های صندلی نیز که چندسالی به عنوان آپشن‌های اصلی خودروهای ساخت کره شناخته می‌شوند، برای اتومبیل‌های ساخت داخل نیز قابل خریداری بوده و به راحتی در داخل صندلی جاسازی می‌شوند. البته ناگفته نماند که قیمت زیادی داشته و اکثرا خریداران خودروهای داخلی توان پرداخت آن را ندارند.
کولرهای درجا و پنکه‌های مختلف نیز برای خودروهای ایرانی در بازار قابل خریداری هستند که به صورت مستقل از باتری خودرو عمل کرده و با سوخت و یا باتری شارژی به خنک‌کردن کل کابین می‌پردازند.

آپشن‌های بارکش
قرار دادن وسایل مختلف یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر مسافری برای سفرهای طولانی است. باربندهای  استاندارد مختص هر خودرو در بازار قابل خریداری هستند و حتی می‌توان انواع باربندهای مخصوص اسکی، ویلچر و دوچرخه را نیز در بازار به راحتی پیدا کرد. این باربندها حتی در پشت خودرو نیز قابل نصب‌ هستند که می‌توان به کمک آنها انواع موتورسیکلت را یدک کشید. گفتنی است باربندهای آیرودینامیک با درب بازشو، با قیمت‌های زیادی در بازار معامله می‌شوند و باربندهای پلاستیکی و البته بی‌کیفیت کف بازار را تشکیل می‌دهند.

آپشن‌های ضروری
از جمله ضروری‌ترین وسایلی که باید همراه هر خودرویی باشد، کپسول آتش‌نشانی است. این کپسول‌ها در پایگاه‌های آتش‌نشانی پر شده و در سایزی که برای خودروی سدان مناسب باشد با قیمتی در حدود 40 تا 80 هزار تومان به فروش می‌رسند.
کیف‌های کمک‌های اولیه نیز در بازار با توجه به تجهیزات درون آنها و البته کیفیت لوازم آنها از 35 تا 180 هزار تومان در بازار فروخته می‌شوند. گفتنی است پکیج‌های کمک‌های اولیه، مانند کپسول آتش‌نشانی دارای تاریخ تولید و انقضا بوده و هنگام خرید حتما باید به این نکته دقت کنید.

برچسب ها

آپشن خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
فراخوان شناسایی تأمین کنندگان قطعات آپشن سنسور دنده عقب خودرو چیست و چه کاربردی دارد ؟ سیستم درب کیلس خودرو چگونه عمل می‌کند و چه کاربردی دارد؟ کاربرد هواکش روی کاپوت خودرو چیست ؟ بال عقب (Spoiler) چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع سیستم های مولتی مدیا خودرو تفاوت خودروهای هیبرید با پلاگین هیبرید و تمام برقی در چیست؟ سیستم هشدار خواب آلودگی راننده دنده پشت فرمان چیست؟ سیستم تشخیص ترافیک در بخش عقبی خودرو هشدار برخورد از جلو (Fcw) همه چیز در مورد کیلومتر شمار دیجیتال و آنالوگ خودرو آپشن‌های ماهانه بی‌ام‌و نوربالای خودکار(AHB) چگونه عمل می‌کند؟ سیستم هشدار دهنده‌ انحراف از مسیر و نقطه‌ی کور چیست؟ حسگر باران چگونه عمل می‌کند ؟ تفاوت‌های سقف پانوراما با سانروف و مونروف در چیست؟ دکمه حالات مختلف رانندگی در خودرو چیست؟ نمایش اطلاعات صفحه کیلومتر خودرو روی شیشه جلو خودرو چراغ‌های تطبیق شونده با مسیر چیست؟ قابلیت شخصی‌سازی از راه دور اتومبیل Evija برای خریداران توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو در سال 99 دوربین 360 درجه در خودرو چه کاربردی دارد؟ آپشن «کروز کنترل» چیست؟ حذف آپشن چقدر روی قیمت خودروها تاثیر دارد؟ این آپشن خودرویی کشته می‌دهد! حذف تعمدی یا خودسرانه آپشن وارداتی‌ها عجیب‌ترین آپشن‌ها در خودرو‌ها بازار آپشن های جدید خودروهای تولید داخل + فهرست قیمت معمای بازار لوکس فروشان چرا خودروهای ملی آپشن‌های ضروری ندارند؟ اسباب‌بازی ثروتمندان خاص‌ترین‌های آلمانی‌خاص بررسی آپشن خودروهای خاص و گران‌قیمت نصب اقلام آپشن خارج از شبکه نمایندگی‌ها موجب باطل شدن گارانتی خودرو می‌شود قیمت‌گذاری دستوری مانع افزودن «آپشن» بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز از پیدایش تا تکامل سیستم تهویه مطبوع خودرو گزارش تصویری گردهمایی خودروهای سفارشی شرکت آپکو نیسان مورانوهای جدید 2018 پرآپشن می‌شوند (+عکس) 10 مورد از محبوب‌ترین آپشن‌های خودرو‍ مشروط کردن ارائه آپشن در خودروهای فروخته شده تخلف است جعبه‌های تکنولوژی بازار اندکـــی هزینه برای رفاه بیشتر آپشنولوژی ب ام و سری 5 نصب آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک جراحی زیبایی خودرو جلب توجه به روش آپشن! امکاناتی برای خاص بودن! نوبرانه‌های پرآپشن هدایای بازار بـرای برلیانس‌ســواران از عرش تا فرش آپشن‌های غیرضروری و افراطی خودروهای لوکس پله‌های پـارکابی آپشن جدید و جالب بنز برای کلاس سری E بزرگـمرد کوچک لوکس خوش‌شانس چاشنی‌های متنوع برای خانواده برلیانس ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران گران ترین و عجیب ترین آپشن های خودرو خاص الزام‌هایی که به نام «آپشن» حذف می‌شوند تندر سفارشی با ارزان‌ترین قیمت! تخفیف ویژه نصب قطعات آپشن برای محصولات سایپا لوکس‌سواری با پژو 206 گرانترین آپشن‌های خودروهای لوکس+تصاویر نواری از فیبرکربن بر پیکر ساحره های افسونگر داج! نگهبانی گرانبها برای خودرو آخرین کشش! دریچه‌ای رو به آسمان طراحی سیستم هوشمند مختص به خودروهای پژو 405 و پرشیا کدام آپشن‌ها از نظر خریداران ایرانی، کاربرد کمتری دارند؟ چشم و چـراغ راننده آپشن‌شناسی به سبک ایـرانی محافظین نامرئی! چادر خودرو، نسل جدید محافظ خودروها شد
Back to top