گران ترین و عجیب ترین آپشن های خودرو خاص

عصر خودرو: شاید در نظرتان پراخت 2.3 میلیون تومان بابت ارتقا سیستم ناوبری یک اشکودا معمولی یا هزینه کردن بیش از 10 میلیون تومان برای سفارش رینگ هایی با نشان AMG عجیب باشد، اما دنیای آپشن ها و تجهیزات سفارشی به چنین اعداد ناچیزی ختم نمی شوند .

Saturday 05 March 2016 - 09:28:00

گران ترین و عجیب ترین آپشن های خودرو خاصگران ترین و عجیب ترین آپشن های خودروهای خاصگران ترین و عجیب ترین آپشن های خودروهای خاصگران ترین و عجیب ترین آپشن های خودروهای خاصگران ترین و عجیب ترین آپشن های خودروهای خاصگران ترین و عجیب ترین آپشن های خودروهای خاصگران ترین و عجیب ترین آپشن های خودروهای خاصگران ترین و عجیب ترین آپشن های خودروهای خاصگران ترین و عجیب ترین آپشن های خودروهای خاصگران ترین و عجیب ترین آپشن های خودروهای خاصگران ترین و عجیب ترین آپشن های خودرو خاص

به گزارش پایگاه خبری« عصر خودرو» به نقل از برترین ها، شاید در نظرتان پراخت 2.3 میلیون تومان بابت ارتقا سیستم ناوبری یک اشکودا معمولی یا هزینه کردن بیش از 10 میلیون تومان برای سفارش رینگ هایی با نشان AMG عجیب باشد، اما دنیای آپشن ها و تجهیزات سفارشی به چنین اعداد ناچیزی ختم نمی شوند و وسعتی به اندازه کهکشان راه شیری دارد.

در هر صورت آپشن‌های اضافی همیشه گران قیمت به نظر می‌رسند و گاهی اوقات ممکن است که هزینه سفارش یک آپشن خشک خالی، آنقدر سرسام آور و عجیب باشد که چشمانتان از حدقه بیرون بزند. در ادامه به 10 آپشن یا امکانات اضافی خودرو‌‌های مطرح بازار می‌پردازیم.

10- اتصال دهنده IPOD فراری 458 ایتالیا

اتصالات الکترونیکی در اتومبیل های مدرن امروزی، قالبا پیچیده به نظر می‌رسند و قیمت نسبتا بالایی دارند. با پرداخت 2.7 میلیون تومان بابت اتصال آیفون‌تان به فراری چندان کار عاقلانه ای به نظر نمی‌رسد.
برای مثال در یک هیوندایی i10 شما برای گوش دادن موسیقی این سیستم را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. شاید فراری این استدلال را دارد که گوش دادن به صدای موتور تنفس طبیعی بسیار لذت بخش تر از انواع و اقسام موسیقی است.فراری در مدل جدیدتر خود یعنی 488GTB استفاده از سیستم بلوتوث و USB را به صورت استاندارد در نظر گرفته است.


9 – دریچه تهویه مطبوع رنگ شده پورشه

به صورت عادی هیچ کسی به دریچه‌های تهویه مطبوع حتی فکر هم نمی‌کند. اما پورشه با ارائه یک آپشن عجیب، سعی در متمایز کردن داخل اتاق نسبت به بقیه رقبا دارد.
در واقع شما با پرداخت میانگین قیمتی 3.2 میلیون تومان، می‌توانید رنگ بالچه عقبی پورشه خود را با رنگ دریچه‌های هوا ست کنید.


8- جالیوانی فیبرکربنی فراری F12

فیبرکربن در صنایع هوایی و خودروسازی از چندین دهه پیش به عنوان یک ماده با ارزش و گران استفاده می‌شود، اما فراری با مقاومت در برابر استفاده از فیبرکربن، برای مدل های تولید انبوه خود، از شاسی تمام آلومینیومی استفاده می کند.
هرچند این دلیل نمی شود که قید استفاده از این مورد را حداقل در آپشن‌ها و تریم داخل اتاق خود بزند. به همین دلیل جالیوانی 9.7 میلیون تومانی ساخته شده از فیبر کربن که بسیار سبک و مقاوم است را برای شما در نظر گرفته است!


7- کیف گلف فراری F12

جای تعجب نیست که فراری F12 در این لیست بیش از یک عنوان را به خود اختصاص داده است. شاید برایتان عجیب باشد که چرا در حین خرید چنین خودرویی قیمت پایه با قیمت نهایی، اختلافی به اندازه یک اقیانوس دارد.
راز این امر را برایتان آشکار خواهیم کرد. آپشن 28.8 میلیون تومانی کیف های تمام چرم گلف،آپشنی که اندازه خرید یک اتومبیل دیگر قیمت دارد!


6- سیستم صوتی 3D Burmester مرسدس S کلاس

سیستم صوتی Bang & Olufsen مرسدس S کلاس از قیمت معقولی برای این اتومبیل برخوردار است و با دارا بودن 18 بلندگو در فضای درونی کابین، حتی از سیستم صوتی خانگی شما هم پیشی میگیرد و صدایی کاملا سه بعدی را برایتان به ارمغان می آورد.
این پایان کار نیست و شما می‌توانید با سفارش این آپشن به قیمت 29.6 میلیون تومان، سیستم مرسدس بنز خود را حتی بیش از این هم ارتقا دهید.


5 – سقف ستاره‌ای رولزرویس Wraith
این آپشن عجیب و گران قیمت، سقف اتومبیل شما را به 1340 فیبر نوری مزین می‌کند که نقش آسمان شب را در سقف رولزرویس رویایی شما بازی می‌کنند.

حتی با پرداخت مبلغ بیشتر، مشتریان می توانند طرح کیهانی مخصوص به خود را داشته باشند. این آپشن توانایی مشخص کردن صور فلکی را دارد و محل یکایک ستارگان را برای شما به صورت مجازی نمایش می دهد.


آن هم به فاصله سی سانتی متری در بالای سرتان. این آپشن در حدود 59 میلیون تومان ارزش گذاری شده است و در صورت سفارشی سازی ستارگان با الماس های اتمی قیمت آن چند برابر می شود، جالب است بدانید که به لطف سیستم فیبرنوری، امکان خاموش و روشن کردن آسمان شب هم برای سرنشینان خوشبخت این رولزرویس فوق العاده وجود دارد.

4- ترمزهای سرامیک-کربنی بنتلی کانتیننتال GT Speed

در حال حاضر چندین تولید کننده خودرو، ترمزهای سرامیک کربنی را چه به صورت استاندارد و چه به صورت آپشن عرضه می‌کنند.


قیمت میانگین این ترمزها در خودروهای مختلف در حدود 20 میلیون تومان است، اما برای خرید این ترمزها در بنتلی کانتیننتال GT Speed باید 46.8 میلیون تومان کنار بگذارید.

3 – رنگ Solarbeam مرسدس AMG GT

رنگ آمیزی های گران قیمت در دنیای خودروسازی بسیار رایج است. پورشه مبلغ 187 میلیون تومان برای برخی از رنگ‌های مدل 918 از شما طلب می‌کند، اما برای رنگ آمیزی اتومبیلی چون AMG GT که به مراتب قیمت کمتری از پورشه دارد.


پرداخت رقمی در حدود 49 میلیون تومان، بسیار عجیب است. البته اولین بار نیست که چنین رقم‌هایی را می بینیم، اما در هر صورت بخش AMG مرسدس برای رنگ زرد مشهور مدل AMG GT ، چنین رقم بالایی را طلب می کند. برای مقایسه بد نیست بدانید که قیمت پایه‌ این خودرو 289 میلیون تومان است.

2 – لاستیک‌های مخصوص بوگاتی ویرون سوپراسپرت.

ارزش 2 میلیون دلاری بوگاتی ویرون نشان دهنده تمام شکوه آن نیست. زیرا برای انتقال قدرتی در حدود 1200 اسب بخار به سطح مسیر، نیازمند لاستیک‌هایی هستید که زیر فشار هزار و دویست اسب بخار دوام بیاورد.


شرکت میشلین برای اطمینان حاصل کردن از اینکه لاستیک‌ها دقیقا و بدون هر گونه خطایی در چرخ‌ها جای گرفته اند، بعد از هر 3 بار تعویض‌ لاستیک‌ها. رینگ های چرخ  قدیمی را هم عوض می کند.
مجموعه این تعویض‌ها در حدود 131 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت. خوب در واقع این یک آپشن به حساب نمی آید. چرا که شما مجبور به پرداخت چنین رقمی هستید. این هم یکی از قواعد مضحک نگهداری از چنین ابرخودرو بی نظیری به حساب می آید.


1 – بدنه تمام کربنی پاگانی هوآیرا

پول بیشتر، دریافتی کمتر. در واقع شما با پرداخت مبلغ بسیار بیشتری نه تنها بر روی پاگانی خود یک رنگ آمیزی خشک‌خالی مشاهده نخواهید کرد. بلکه یک بدنه بدون رنگ از نوعی پلاستیک دریافت می‌کنید.


به گزارش برترین ها، گرچه وقتی محصول نهایی را مشاهده کنید، شاید ارزش پرداخت چنین رقمی برایتان مشخص شود. 240 میلیون تومان، رقمی است که برای بدنه تمام کربنی هوآیرا پرداخت می‌کنید. البته در بازار رقم های بیشتر از این هم وجود داشته است، برای مثال در زمان تولید ویرون، سفارش چنین بدنه‌ای برای مدل سوپراسپرت در حدود 640 میلیون تومان بر قیمت نهایی خودرو اضافه می‌کند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

آپشن خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
فراخوان شناسایی تأمین کنندگان قطعات آپشن سنسور دنده عقب خودرو چیست و چه کاربردی دارد ؟ سیستم درب کیلس خودرو چگونه عمل می‌کند و چه کاربردی دارد؟ کاربرد هواکش روی کاپوت خودرو چیست ؟ بال عقب (Spoiler) چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع سیستم های مولتی مدیا خودرو تفاوت خودروهای هیبرید با پلاگین هیبرید و تمام برقی در چیست؟ سیستم هشدار خواب آلودگی راننده دنده پشت فرمان چیست؟ سیستم تشخیص ترافیک در بخش عقبی خودرو هشدار برخورد از جلو (Fcw) همه چیز در مورد کیلومتر شمار دیجیتال و آنالوگ خودرو آپشن‌های ماهانه بی‌ام‌و نوربالای خودکار(AHB) چگونه عمل می‌کند؟ سیستم هشدار دهنده‌ انحراف از مسیر و نقطه‌ی کور چیست؟ حسگر باران چگونه عمل می‌کند ؟ تفاوت‌های سقف پانوراما با سانروف و مونروف در چیست؟ دکمه حالات مختلف رانندگی در خودرو چیست؟ نمایش اطلاعات صفحه کیلومتر خودرو روی شیشه جلو خودرو چراغ‌های تطبیق شونده با مسیر چیست؟ قابلیت شخصی‌سازی از راه دور اتومبیل Evija برای خریداران توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو در سال 99 دوربین 360 درجه در خودرو چه کاربردی دارد؟ آپشن «کروز کنترل» چیست؟ حذف آپشن چقدر روی قیمت خودروها تاثیر دارد؟ این آپشن خودرویی کشته می‌دهد! حذف تعمدی یا خودسرانه آپشن وارداتی‌ها عجیب‌ترین آپشن‌ها در خودرو‌ها بازار آپشن های جدید خودروهای تولید داخل + فهرست قیمت معمای بازار لوکس فروشان چرا خودروهای ملی آپشن‌های ضروری ندارند؟ اسباب‌بازی ثروتمندان خاص‌ترین‌های آلمانی‌خاص بررسی آپشن خودروهای خاص و گران‌قیمت نصب اقلام آپشن خارج از شبکه نمایندگی‌ها موجب باطل شدن گارانتی خودرو می‌شود قیمت‌گذاری دستوری مانع افزودن «آپشن» بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز از پیدایش تا تکامل سیستم تهویه مطبوع خودرو گزارش تصویری گردهمایی خودروهای سفارشی شرکت آپکو نیسان مورانوهای جدید 2018 پرآپشن می‌شوند (+عکس) 10 مورد از محبوب‌ترین آپشن‌های خودرو‍ مشروط کردن ارائه آپشن در خودروهای فروخته شده تخلف است جعبه‌های تکنولوژی بازار اندکـــی هزینه برای رفاه بیشتر آپشنولوژی ب ام و سری 5 نصب آپشن‌ خودروهای سواری با گارانتی سایپایدک جراحی زیبایی خودرو جلب توجه به روش آپشن! امکاناتی برای خاص بودن! نوبرانه‌های پرآپشن هدایای بازار بـرای برلیانس‌ســواران از عرش تا فرش آپشن‌های لذت‌بخش آپشن‌های غیرضروری و افراطی خودروهای لوکس پله‌های پـارکابی آپشن جدید و جالب بنز برای کلاس سری E بزرگـمرد کوچک لوکس خوش‌شانس چاشنی‌های متنوع برای خانواده برلیانس ستاره های بنز با لباس MEC در راه ایران الزام‌هایی که به نام «آپشن» حذف می‌شوند تندر سفارشی با ارزان‌ترین قیمت! تخفیف ویژه نصب قطعات آپشن برای محصولات سایپا لوکس‌سواری با پژو 206 گرانترین آپشن‌های خودروهای لوکس+تصاویر نواری از فیبرکربن بر پیکر ساحره های افسونگر داج! نگهبانی گرانبها برای خودرو آخرین کشش! دریچه‌ای رو به آسمان طراحی سیستم هوشمند مختص به خودروهای پژو 405 و پرشیا کدام آپشن‌ها از نظر خریداران ایرانی، کاربرد کمتری دارند؟ چشم و چـراغ راننده آپشن‌شناسی به سبک ایـرانی محافظین نامرئی! چادر خودرو، نسل جدید محافظ خودروها شد
Back to top