تیوولی 2017، تغییر کرد (+جزئیات)

عصر خودرو: سانگ‌یانگ 3 سال است که در یک ماراتن ویژه خود را برای رقابت گسترده‌تر با جامعه جهانی آماده می‌کند. سانگ‌یانگ در حال تولید طیف وسیعی از خودروهای جدید است و قصد دارد آینده‌ای را برای خودروهای خود شکل دهد که اعتبارش را از نسخه تیوولی می‌گیرد.

Monday 08 May 2017 - 11:19:00

تیوولی 2017، تغییر کرد (+جزئیات)111تیوولی 2017، تغییر کرد (+جزئیات)

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، تیوولی یکی از SUV های دوست‌داشتنی و مقرون به صرفه در بازار محسوب می‌شود.
تیوولی 2017، تغییر می‌کند

حالا برای در دست نگه‌داشتن قدرت رقابتی بازارو عقب نماندن از سیل کراس‌هایی که هر روز به بازار اضافه می‌شود، سانگ‌یانگ احیاء سبکی را برای مدل‌های 2017 خود در نظر گرفته است. سطح تجهیزات و مجموعه‌های امنیتی در مدل‌های جدید افزایش یافته است . در واقع این فناوری‌ها هستند ارزش تیوولی را ارتقاء داده‌اند.

اگر سوار مدلی از تیوولی‌های سال 2017 شوید و احتمال برخورد شما با مانعی در حین رانندگی وجود داشته باشد، سامانه ترمز اضطراری خودکار ریسک این خطر را برایتان کاهش می‌دهد. از طرفی راندن بین  خطوط با سیستم هشدار دهنده مربوطه آسان خواهد شد. سامانه‌ای نیز برای شناسایی علائم ترافیکی در خودرو تعبیه شده تا تمرکز راننده را در این خصوص افزایش دهد.

اما قطعا این گزینه‌ها از تنها تغییرات تیوولی 2017 نیست. سامانه تهویه هوا در این خودرو کاملا تقویت شده است. سرنشینان عقب نیز می‌توانند در حالت صندلی خود تغییر به وجود آورده و آن را خم کنند.

در حال حاضر تیولی دارای سه ستاره ایمنی از "انکاپ" NCAP است و سانگ‌یانگی‌ها امیدوارند به زودی با نسخه 2017، ستاره چهارم خود را نیز کسب کنند.

با وجود اینکه مجموعه‌های ایمنی در این خودرو به خوبی رشد کرده‌اند، موتور 1.6 لیتری بنزینی این وسیله فرصتی برای تغییر نیافته است. این مسئله ملال‌آور است و احتمالا تا سال آینده حرف و سخنی در این خصوص نخواهیم شنید. با این وجود یک نسخه دیزلی با موتور 1.6 لیتری نیز در میان تولیدی‌های جدید دیده می‌‌شود.

فرمان به شکل تنظیم شوند ارائه شده اما پلاستیک ارزان در داخل کابین به وفور دیده می‌شود که نشان از صرفه‌جویی خودروساز دارد.

با وجود تفاوت در تریم‌های گوناگون، مدل ELX پرگزینه‌ترین مدل این خودرو است. حسگرهای پارک همه جانبه، برف پاکن و چراغ‌های خودرو در این مدل وجود دارند.

برچسب ها

تیوولی
مطالب مرتبط بیشتر
تیوولی جدید سانگ‌یانگ معرفی شد قیمت انواع تیوولی در بازار + جدول تیوولی جدید تغییر چهره می دهد تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی با 200 تا 300 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ تیوولی داخلی سازی شده از اسفندماه وارد بازار می شود طرح های فروش رامک خودرو از 11 خردادماه متوقف است فروش نقدی و اقساطی تیوولی آغاز شد تیوولی در سایز XL صدور مجوز پیش فروش 2مدل خودروی TIVOLI برای شرکت رامک خودرو کوچولوهای بلندقامت قرعه کشی تیوولی اتو خسروانی در روز زن امپراطور سانگ یانگ رقبای بزرگ را به چالش می‌کشد سانگ‌یانگ تیوولی 2018 وارد بازار ایران شد + قیمت رنو تلیسمان و کولئوس، پرفروش ترین خودروهای سال 96 روی مدار 100 کراس اوور جذاب کره‌ای را به صورت نقدی خریداری کنید طرح ویژه فروش رامک خودرو برای کراس اوور محبوب سانگ یانگ فروش دست دوم کدام خودروها به صرفه هست ؟ شرایط متنوع خرید تیوولی اعلام شد تیوولی را با پیش پرداخت 50 میلیون تومانی خریداری کنید خرید یک کراس اوور کره ای چقدر آب می خورد؟ معرفی بهترین شاسی‌بلندهای کوچک در بازار ایران بهترین انتخاب با بودجه 150 میلیونی کدام است؟ فروش نقدی و اقساطی خودروهای تیوولی آغاز شد گزارش تصویری از حضور سانگ یانگ در نمایشگاه خودرو تبریز گزارش تصویری از افتتاحیه سومین نمایشگاه مرکزی رامک‌خودرو گرد همایی مالکان سانگ یانگ تیوولی در آبشار تهران حضور رامک خودرو در نمایشگاه نیرو محرکه و صنایع وابسته زنجان افتتاح شوروم مرکزی رامک خودرو در اندرزگو فروش اقساطی تیوولی و نیوکوراندو 2017 به صورت محدود ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان فروش ویژه نقدی و اقساطی محصولات سانگ یانگ فروش اعتباری محبوب ترین خودرو سانگ یانگ فروش و پیش فروش محصولات سانگ یانگ با شرایط ویژه نقدی و اقساطی مقایسه دو خودرو رنو کپچر و سانگ یانگ تیوولی+ جدول تیوولی ایکس‌لارج هم آمد 10 SUV کوچک برتر دنیا رای اعتماد مردم به سانگ یانگ کره جنوبی فروش اقساطی سانگ یانگ تیوولی ادامه دارد انتخابی کوچک‌، بردی بزرگ بزرگـمرد کوچک پیش فروش محصولات سانگ یانگ با شرایط ویژه آغاز شد نسخه بزرگ شده تیوولی به پکن آمد جشنواره بهاره فروش اقساطی محصولات سانگ یانگ آغاز شد سانگ یانگ در حال بررسی عرضه یا آنسخه کروکی تیوولی است خوش قولی عیدی رامک خودرو به خریداران تیوولی سانگ یانگ تیوولی XLV را در نمایشگاه ژنو معرفی می‌کند افزودن آپشن جدید AWD (چهار چرخ متحرک) به شاسی بلند سانگ یانگ تیوولی! جذابیت‌ها و دشواری‌های بازار تبریز برای فروش خودرو تیوولی در بابل رونمایی شد سانگ یانگ تیوولی در پالادیوم
Back to top