آزمایش JAECOO توسط رسانه های بزرگ بین المللی

عصر خودرو- رسانه های بزرگ در سرتاسر جهان تست درایو را برای احساس قدرت فناوری سبز JAECOO انجام دادند.

Saturday 11 November 2023 - 16:35:00

آزمایش JAECOO توسط رسانه های بزرگ بین المللیآزمایش JAECOO توسط رسانه های بزرگ بین المللیآزمایش JAECOO توسط رسانه های بزرگ بین المللیآزمایش JAECOO توسط رسانه های بزرگ بین المللیآزمایش JAECOO توسط رسانه های بزرگ بین المللیآزمایش JAECOO توسط رسانه های بزرگ بین المللیآزمایش JAECOO توسط رسانه های بزرگ بین المللی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در 18 اکتبر، "روز فناوری 2023" JAECOO با موفقیت به پایان رسید. در طول این رویداد، علاوه بر پرده برداری از آخرین دستاوردها در پیشرفت های فناوری، JAECOO همچنین قدرت محکم محصولات خود را که با فناوری عمیق خود تکمیل شده است، از طریق یک سری فعالیت های تست درایو نشان داد. در این میان، مدل‌های محبوب J7 و J8 به مدل‌هایی تبدیل شدند که همه می‌خواستند اول رانندگی کنند، و در بیش از ده برنامه شبیه‌سازی افراطی، مورد تمجید کارشناسان معتبر، رسانه‌های بزرگ جهانی و KOLهای صنعتی قرار گرفتند و نتیجه رضایت‌بخشی به دست آوردند. در همین حال، مدل پلاگین هیبریدی JAECOO - J7 PHEV نیز به صورت ایستا در محل برگزاری تست درایو نمایش داده شد و به یک شی محبوب قدردانی تبدیل شد.

JAECOO به‌عنوان یک برند جدید آفرود، به مفهوم برند «از کلاسیک‌ها، فراتر از کلاسیک‌ها» پایبند است، مأموریت جسورانه کاوش را بر عهده می‌گیرد و هرگز تسلیم نمی‌شود، و یک حالت سفر کامل، کارآمد و با کارایی بالا ایجاد می‌کند. برای کاربران با "فناوری خارج از جاده + سبز". در مرحله بعد، فناوری نوآورانه و جذابیت فوق العاده JAECOO را با هم تجربه خواهیم کرد.

سایت تست درایو به دو منطقه بزرگ تقسیم می شود: سایت تست درایو Fantawild و کمپ TO JOURNEY. شایان ذکر است که کمپ TO JOURNEY یک منطقه تجربه خارج از جاده است که به طور ویژه برای J7 ساخته شده است که شامل یک سری برنامه های شبیه سازی جاده مانند مقاطع هلالی پر سرعت، منحنی های U شکل، منحنی های S شکل، کوهان- منحنی های شکل، مقاطع با شیب های پیوسته و مقاطع با سرعت فوق العاده بالا. در این تست درایو با شرایط جاده ای پیچیده و متنوع، رانندگان یک سفر غوطه ور از سرعت و اشتیاق را تجربه کردند و هر از چند گاهی صدای هلهله در منطقه تست درایو به گوش می رسید و بسیاری از رانندگان نمی توانستند از تعریف و تمجید از J7 دست بردارند.

J7 مجهز به سیستم هوشمند رانندگی تمام جاده ای (ARDIS) اصلی برند JAECOO است که دارای هفت حالت جاده است که به صورت پویا وضعیت خودرو را در زمان واقعی تنظیم می کند و وضعیت را در هر دو بخش شهری و گل آلود به خوبی مدیریت می کند. همچنین به چهار فناوری کابین هوشمند مجهز شده است - تراشه کوالکام اسنپدراگون 8155، نمایشگر هدآپ W-HUD، صفحه نمایش بزرگ 14.8 اینچی و شاسی شفاف 540 درجه که استانداردهای شاسی بلندهای آفرود شهری را ارتقا می دهد.

چندی پیش، J8 پس از اولین حضور خود در قطر در مرکز توجه صنعت قرار گرفت و طبیعتاً تبدیل به خودروی ستاره ای شد که همه برای اولین بار در این تست رانندگی رقابت کردند. J8 مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک تمام سناریوی هوشمند و موتور 2.0T است که به راحتی می تواند خود را با 7 سناریوی اصلی رانندگی تطبیق دهد. در مواجهه با آزمایش‌های سخت، J8 به عملکرد تعلیق مغناطیسی CDC خود کاملاً بازی کرد، بدنه را تحت بارهای مختلف و شرایط جاده تنظیم کرد، ویژگی‌های پایداری، راحتی و کنترل رانندگی عالی را ارائه داد و لذت را برای رانندگان در محل به ارمغان آورد. رانندگی آرام در خارج از جاده، و نشان دادن سبک یک SUV لوکس.

علاوه بر J7 و J8، J7 PHEV به عنوان یک خودروی هیبریدی پلاگین با نمایش استاتیک مورد توجه قرار گرفت. J7 PHEV مجهز به باتری با ظرفیت 18.3 کیلووات ساعت و مخزن سوخت با ظرفیت 60 لیتر، با برد الکتریکی خالص 88 کیلومتر، مصرف سوخت تنها 5.2 لیتر در 100 کیلومتر در شرایط WLTP و برد ترکیبی بیش از 1200 کیلومتر است. . به منظور رفع نگرانی کاربران در مورد مسافت پیموده شده مدل های انرژی جدید، J7 PHEV به عملکرد شارژ فوق سریع مجهز شده است که باتری آن از 30٪ تا 80٪ در کمتر از 20 دقیقه شارژ می شود. رسانه های حاضر در محل اعلام کردند که J7 PHEV از نظر ظاهر، فضای داخلی و قدرت بسیار چشمگیر است و علاوه بر پاسخگویی به رفت و آمدهای روزانه شهری، دارای عملکرد تخلیه خارجی 220 ولتی برای رفع نیازهای مختلف برق در شرایط کمپینگ در فضای باز است. آن را به یک انتخاب عالی برای کمپینگ در فضای باز تبدیل می کند.

تست رانندگی تجربه رانندگی تکان دهنده و لذت بخشی را برای همه فراهم کرد. در همان زمان، JAECOO همچنین اکوسیستم جدیدی از کاربران برند را راه اندازی کرد تا با کاربران جهانی برای کشف توسعه سبز و پایدار JAECOO همکاری کند. در آینده، JAECOO همچنان خود را وقف ارائه وسایل نقلیه با کیفیت و عملکرد بالا به مصرف کنندگان خواهد کرد و به توسعه صنعت خودرو کمک بیشتری خواهد کرد.

برچسب ها

تست خودروJAECOO
مطالب مرتبط بیشتر
تست و بررسی نقاط ضعف و قدرت چانگانCS35 استاندارد خودروسازان در سال 98 متحول می‌شود؟ محصول جدید ایران خودرو در NAST چین تست می شود بررسی رایگان سلامت خودرو در گردهمایی 315 سواران شرکت مدیران خودرو تسلا مدل3 در تست های امنیتی 5 ستاره گرفت تاج و تخت پادشاه شکست‌خورده! شروع گرم برای آریزو6 در اهواز رنو داستر؛ این یک 4*4 واقعی است خیز دوباره، برداشت اول مرکز آزمایش اختصاصی رنو و تویوتا در تهران افتتاح شد ثبت نام تست درایو محصولات تویوتا آغاز شد افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو هیجان تازه در بازار کراس اوورها بازگشت پرچم‌دار هیوندای شبیه سازی یک سفرنامه نوروزی شمشیر دولبه ژاپنی ملاقات با تایوانی های هوشمند ایمن‌ترین خودروهای سال 2017 از نگاه یورو انکپ (+عکس) آزمایش رانندگی استون مارتین رپید در شیراز؛ تک شاخ بریتانیایی مروری بر آنچه از آزمون‌های ایمنی خودرو باید بدانید مهلت 3 ماهه برای تست خودروهای دوگانه سوز بررسی نیسان جوک 1600 توربو توسط نشریه YourFleet گزارش تصویری تست درایو خودروهای DS رزمایش الماس های ژاپنی در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزاری تور Trans Eurasia با هدف تست رکستون G4 کلید خورد کپسول قدرت در قلب آریزو5 این شیر، غرّان نیست! تولد دوباره سوناتا استقبال از چری تیگو ٧ در پیست اتومبیل رانی آزادی غول فوتون در راه ایران کوچک‌شهری ایده‌آل فورد زیر وانت جدیدش را هم استتار کرد! پیست آزادی میزبان مشتریان تیگو7 400 کیلومتر با نواده SAIC Motor انتخابی از جنس رضایت گزارش تست و بررسی فنی چری تیگو7 در آستانه رونمایی رژه پژو‌های 2008 در صبح بارانی تهران +عکس برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید ام‌وی‌ام درگذر زمان نخستین تجربه رانندگی با پژو 2008 یک تیـــر و چند نشــان سرباز کوچک کره‌ای تحول در بیراهه زیباروی غربی در برابر جان‌سخت شرقی روش تست خودروهای خودران تغییر می‌کند اولین آزمایش فنی کاپرا 2 تست خودروهای جدید چری و ام وی ام در شرایط مختلف آب و هوایی کشور چری به دنبال استانداردهای جهانی 1200 کیلومتر با شیک‌پوشان فرانسوی و سامورایی‌های ژاپنی بچه شیر سرانجام به دام افتاد! روز داوری برای جان سخت بلندقامت رنو بر مدار 85 درجه پشت فرمان آقای ستاره خاک بازی با کولئوس رستگاری در 8ثانیه معاینه فنی برتر غیررسمی اجرا شد سوهانک زیر پای کولئوس مانکن‌های تست خودرو به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند +تصاویر تست درایو محصولات هیوندای رانندگی آزمایشی خودرو از طریق سفارش به سایت آمازون مرکز تست، معاینه و آزمایش خودرو به بهره‌برداری می‌رسد هفت خان آئودی برای تست خودروهایش +عکس راننده های تاکسی متقاضی خودرو آریو در دوره ای آموزشی و تست خودرو شرکت کردند بررسی و آزمایش محصولات هوندا در پیست آزادی ثبت نام تست درایو خودرو Rav4 آغاز شد فولکس‌واگن جتا برای تست‌های جاده‌ای به ایران آمد خودرو محافظت از شخصیت ها اینگونه تست می شود جاده تست سرعت خودرو راه‌اندازی می‌شود ساخت آزمایشگاه اجباری تست خودرو برای نخستین بار در کشور مشاور مرسدس بنز و پورشه در ایران مرکز آزمون جاده‌ای در کشور راه‌اندازی می‌شود
Back to top