تجربه رانندگی با میتسوبیشی اوتلندر PHEV

شمشیر دولبه ژاپنی

عصر خودرو - شرکت آرین موتور پویا، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات میتسوبیشی در ایران، به فاصله کمتر از یک ماه از رونمایی رسمی اوتلندر PHEV یا همان پلاگین- هیبرید، خبرنگاران حوزه خودرو را در پیست آزادی تهران گرد هم آورد تا از نزدیک با کم‌مصرف‌ترین شاسی‌بلند بازار ملاقات کرده، به بررسی اولیه آن بپردازند.

Sunday 25 March 2018 - 11:08:00

شمشیر دولبه ژاپنیشمشیر دولبه ژاپنیشمشیر دولبه ژاپنیشمشیر دولبه ژاپنیشمشیر دولبه ژاپنیشمشیر دولبه ژاپنیشمشیر دولبه ژاپنیشمشیر دولبه ژاپنیشمشیر دولبه ژاپنیشمشیر دولبه ژاپنیشمشیر دولبه ژاپنی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این قدبلند بنزینی-برقی نخستین بار حدود 2هفته پیش توسط آرین موتور برای بازار ایران رونمایی و فروش ویژه و محدود آن از همان موقع آغاز شد. اوتلندر PHEV نخستین کراس‌اوور پلاگین- هیبرید ایران و جهان بوده و جدای از نام و نشان، تفاوت‌های بسیاری با برادر بنزینی خود دارد. این خودرو نه‌تنها با اختلافات جزئی بیرونی و چینش و متریال تغییریافته داخل اتاق از مدل بنزینی متمایز می‌شود، بلکه به‌واسطه بهره‌گیری از قوای محرکه به‌روز و آینده‌نگرانه پلاگین- هیبرید در بحث مصرف سوخت، آلایندگی و به‌طورکلی مقرون‌به‌صرفه‌بودن نیز چند پله بالاتر از آن می‌ایستد و همان‌طور که در بازارهای مختلف دنیا مدلی موفق به حساب می‌آید، در بازار کشور نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

اولین کراس‌اوور PHEV ایران
میتسوبیشی اوتلندر PHEV اولین شاسی‌بلند بازار ایران و البته جهان با این فناوری بوده و نخستین‌بار سال 2012 میلادی با هدف ترکیب قابلیت‌های یک کراس‌اوور با مزایای زیست‌محیطی و اقتصادی فناوری الکتریسیته در موتورشو پاریس به نمایش عموم درآمد. زیر کاپوت موتور بنزینی 4 سیلندر تنفس طبیعی با توان 117 اسب بخار در 4500 دور بر دقیقه و گشتاور 140 نیوتن‌متر در 4500 دور بر دقیقه قرار گرفته که از مخزن سوخت کوچک 45 لیتری تغذیه می‌کند. جدای از این، دو موتور الکتریکی هریک با خروجی 80 اسب بخار و گشتاور 137 و 197 نیوتن‌متر به ترتیب در محور جلو و عقب قرار گرفته که انرژی مورد نیاز خود را از مجموعه باتری 12 کیلووات‌ساعت لیتیوم-یون تعبیه شده در کف خودرو می‌گیرند. با این پیکربندی، توان مجموع خودرو به 203 اسب بخار و گشتاور نهایی آن به 332 نیوتن‌متر می‌رسد. اوتلندر با تکیه بر این پیشرانه، 3 حالت رانندگی مختلف دارد که عبارتند از تمام برقی یا EV (فقط باتری و موتورهای الکتریکی فعال بوده و علاوه بر مصرف سوخت و آلایندگی صفر امکان دستیابی به بیشینه سرعت 120 کیلومتر بر ساعت نیز وجود دارد)، هیبرید سری (هنگام کاهش شارژ باتری‌ها فعال شده و پیشرانه بنزینی را صرفا برای شارژ باتری‌ها از خواب بیدار می‌کند) و هیبرید موازی که حالت آخر، در مواقع نیاز به قدرت آنی و زیاد مثل سبقت‌های سریع، سرعت‌های بالای 120 کیلومتر بر ساعت و شتاب‌گیری‌های ناگهانی روی کار آمده و نیروی مورد نیاز چرخ‌ها را به‌طور همزمان از پیشرانه بنزینی و موتورهای برقی تأمین می‌کند. مسافت قابل پیمایش خودرو در وضعیت تمام برقی بین 50 تا 60 کیلومتر بوده و برای شارژ عادی مجموعه باتری به حدود 6.5 ساعت زمان نیاز است که البته با شارژر سریع به 25دقیقه کاهش می‌یابد. در بحث مصرف سوخت (ترکیبی) هم باید گفت در حالت هیبرید سری برابر با 1.7 لیتر و در وضعیت هیبرید موازی برابر با 5.5 لیتر است که هردو رقم قابل‌توجهی بوده و از کمترین‌های بازار خودرو کشورمان به شمار می‌روند.

داشته‌های ایمنی و رفاهی
از نظر امکانات رفاهی با وجود فهرستی شامل رینگ‌های 18اینچی جدید، چراغ روشنایی در روز LED، چراغ‌های LED جلو و عقب و مه‌شکن، چراغ‌شوی جلو، ورود بدون کلید + دکمه استارت، تودوزی چرم با طرح نو، تهویه مطبوع خودکار دو‌منطقه‌ای، کلید انتخاب حالت رانندگی اقتصادی (ECO)، امکان ذخیره (حفظ) انرژی باتری در حد دلخواه راننده، ترمز پارک برقی، در برقی صندوق عقب، گرمکن غربیلک فرمان و صندلی‌های جلو، سانروف سه‌حالته، خروجی برق 12 و 220 ولتی، کنترل سیستم صوتی و مکالمه از روی فرمان، نمایشگر لمسی 6.4 اینچی داشبورد، دوربین عقب، آینه‌های جانبی تمام برقی با گرمکن، حسگر نور و باران، نمایش 360 درجه اطراف خودرو، ارائه تمامی اطلاعات فنی اصلی مورد نیاز راننده در نمایشگر عمودی پشت فرمان، سیستم احیای انرژی حاصل از ترمزگیری (برای تبدیل نیروی ترمز به الکتریسیته و ذخیره آن در باتری‌ها) و ... کمبود خاصی به چشم نمی‌خورد.
علاوه بر این، اوتلندر پلاگین-هیبرید در بحث ایمنی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. سامانه S-AWC (کوتاه‌شده Super All-Wheel Control) از طریق حسگرهای موجود در چرخ‌ها همواره شرایط حرکت را سنجیده و در مسیرهای پر پیچ‌وخم یا هنگام وارد آمدن فشار جانبی به بدنه، با کاهش گشتاور چرخ‌های داخل پیچ و افزایش گشتاور چرخ‌های بیرونی، از در رفتن کنترل خودرو از دست راننده و انحراف آن جلوگیری می‌کند و پایداری بسیار خوبی را به ارمغان می‌آورد. علی‌رغم فقدان سامانه 4WD و قفل دیفرانسیل موجود در اوتلندر بنزینی، یک سامانه الکترونیکی در دل این نسخه تعبیه شده که در صورت نیاز به قفل دیفرانسیل، با فشردن یک دکمه در کنسول میانی، گشتاور را به‌صورت برابر بین چهار چرخ تقسیم کرده و به‌عنوان مثال از گیر‌کردن خودرو در مسیرهای گل‌آلود، شنی یا یخ‌زده جلوگیری می‌کند. سامانه کنترل شتاب اولتراسونیک (UMS) طی حرکت‌های آرام در صورت وجود مانع در جلو یا عقب، بوق هشدار می‌زند و اگر خودرو شتاب ناگهانی بگیرد یا بیش از حد به مانع نزدیک شود، سرعت را کاهش می‌دهد. در کنار اینها مواردی همچون 7 کیسه هوا (راننده و سرنشین، جانبی جلو، پرده‌ای دو طرف، زانویی راننده)، ABS، EBD، کنترل فعال پایداری (ASC)، کنترل هرزگردی (TC)، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی (HSA)، ترمز کمکی (BA) و سامانه AutoHold نیز در لیست امکانات ایمنی این خودرو به چشم می‌خورند.

تجربه سواری
پس از قرارگیری پشت فرمان و تنظیم 8 جهته صندلی (راننده)، تمامی ادوات موردنیاز راننده به‌‌راحتی در دسترس قرار داشته و ارگونومی مجموعه کنسول میانی و داشبورد نمره بالایی می‌گیرد. فضای اتاق فراخ و دلباز است و دید مناسبی به اطراف وجود دارد. شروع حرکت در حالت برقی با سکوت و آرامش همراه بوده و تقریبا تنها چیزی که تمرکزتان را برهم می‌زند، شتاب اولیه قابل‌توجه این کراس‌اوور 1860 کیلوگرمی است. مجموعه پدال‌ها و فرمان عملکرد نرمی دارد و سر پیچ‌ها به کمک سامانه هوشمند S-AWC کم‌فرمانی یا ناپایداری آزاردهنده‌ای مشاهده نمی‌شود. از آنجایی که گشتاور 332 نیوتن‌متری همواره در دسترس چرخ‌ها قرار دارد، سرعت عمل خودرو در شرایط مختلف چشمگیر بوده و هر زمان که نیاز به شتاب‌گیری یا سبقت داشتید، کافی است پدال گاز را محکم‌تر بفشارید. جعبه‌دنده از نوع تک‌سرعته خودکار است و راننده هیچ دخالتی در تعویض‌ها ندارد. این مورد تأثیر زیادی بر راحتی و آرامش سواری گذاشته و مخصوصا به درد رفت‌وآمدهای روزمره در شهرهای پرجمعیت و پرترافیکی مثل تهران می‌خورد. هنگام نیاز به شارژ باتری‌ها نمایشگر عمودی پشت فرمان فرآیند انتقال انرژی به باتری را به تصویر کشیده و مثل همیشه راننده را از وضعیت مجموعه فنی آگاه می‌سازد.
با روشن‌شدن پیشرانه بنزینی، اوتلندر PHEV زبان باز کرده و طنینی خفیف سر می‌دهد که صدای آن اندکی به داخل اتاق هم نفود می‌کند. علی‌رغم پوشش پلاستیکی قسمت بالای داشبورد و درها، کیفیت کُلی تریم داخلی در مقایسه با مدل بنزینی بهبود پیدا کرده و حین حرکت حس دلپذیرتری به راننده و سرنشینان منتقل می‌کند. به لطف ترمزهای ضدقفل با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و البته دیگر سامانه‌های کمکی، توقف از سرعت‌های بالای 120 کیلومتر بر ساعت نیز با قدرت و حس اطمینان صورت گرفته و خودرو تا آخرین لحظه در کنترل راننده باقی می‌ماند. غربیلک فرمان از دقت کافی برخوردار بوده و خصوصا سر پیچ‌های تند عملکرد بسیار راضی‌کننده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد. به‌عنوان آخرین نکته هم بد نیست اشاره کنیم که عملکرد فنی خودرو در وضعیت تمام برقی و هیبرید سری تفاوت خاصی نداشته و اصلا اینطور نیست که رانندگی در حالت EV کُند و کسل‌کننده باشد.

کلام پایانی
به‌طورکلی باید گفت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید یک کراس‌اوور برقی-بنزینی زیبا، ایمن، اقتصادی و البته مجهز برای رفت‌وآمدهای روزمره داخل و خارج شهر بوده و درواقع ترکیبی است از کاربردپذیری، پویایی و یک رانندگی پاک و دوستدار محیط زیست. اگر به یک خودرو جادار نیاز دارید و غالب رفت‌وآمدهایتان در داخل و حومه شهر بوده و مهم‌تر از همه، برای مسائل حیاتی همچون محیط‌زیست و مصرف سوخت و آلایندگی ناچیز اهمیت قائل هستید، قطعا بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. در حال حاضر شرکت آرین موتور اوتلندر PHEV را با بهای 317 میلیون تومان و به‌صورت محدود عرضه می‌کند. همچنین گفتنی است همراه تمامی خودروها، یک شارژر دیواری برای شارژ باتری در محل‌هایی مثل منزل یا محل کار نیز به‌صورت رایگان در اختیار مالک قرار خواهد گرفت.

*نوشته: امین قوام | عکس: نوید حمیدی

برچسب ها

میتسوبیشیمیتسوبیشی اوت لندرپیشرانه هیبریدیتست خودروآزمایش فنیآزمایش فنی خودرومیتسوبیشی اوتلندر PHEV
مطالب مرتبط بیشتر
میتسوبیشی هم از روسیه رفت میتسوبیشی کلت برای سال 2023 با قدرت هیبریدی عرضه می‌شود برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی شاسی بلند جدید ژاپنی فقط برای مصرف کننده چینی! +عکس میتسوبیشی میراژ اقتصادی ترین خودرویی که می توان خرید! اکلیپس کراس 2022؛ کراس اووری از میتسوبیشی با 152 اسب بخار قدرت اولین طراحی از میتسوبیشی اوتلندر 2023 PHEV فاش شد پشت فرمان ستاره میتسوبیشی الکتریک و معرفی نمایشگر 2 حالته برای سیستم سرگرمی خودرو + عکس فراخوان میتسوبیشی در روسیه فراخوان میتسوبیشی برای بیش از 3000 خودرو در روسیه به علت نقص فنی میتسوبیشی با قیمت گذاری "اوتلندر 2022" پاسخ منتقدان کراس اوور جدیدش را داد! +عکس میتسوبیشی اوتلندر 2022 سرانجام رسما معرفی شد میتسوبیشی پاییز 2021 به فروش خودروهای خود در انگلیس پایان می‌دهد اوتلندر 2021 پلاگین هیبرید؛ نسخه جدیدتر، قویتر اما با قیمت ثابت! +عکس تولید میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید در تایلند تست خودروی برقی شاسی بلند ب ام و در شرایط قطبی نیسان سهام خود در میتسوبیشی را واگذار می‌کند ادامه زیان مالی میتسوبیشی کاهش پاداش کارکنان میتسوبیشی تست‌ خودرو بومی سازی می‌شود برنامه میتسوبیشی برای تعدیل 500 تا 600 نفر به علت بحران مالی کرونا استعفای رئیس میتسوبیشی سقوط 12 درصدی سهام میتسوبیشی ژاپن در معاملات امروز میراژ 2021؛ ژاپنی کوچک 15 هزار دلاری با امکانات ایمنی جدید! +تصاویر پیش بینی میتسوبیشی ژاپن از ضرر 1.3 میلیارد دلاری به علت بحران کرونا دو محصول میتسوبیشی در 2021 دستمزد 500 هزار دلاری پسر مدیرعامل نیسان در قالب ارز مجازی برای فرار پدر فراخوان میتسوبیشی اوتلندر سقوط 89 درصدی درآمد سالانه میتسوبیشی ژاپن هیچ روانکاری دایمی نیست! صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات میتسوبیشی لنسر تسلا و میتسوبیشی موفق‌ترین برندهای جهان پلیس آلمان برای پاره‌ای از تحقیقات به شرکت میتسوبیشی می‌رود محبوب‌ترین خودروی پلاگین هیبریدی انگلستان بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی آغاز طرح بازدید رایگان زمستانه خودروهای میتسوبیشی خداحافظی میتسوبیشی از دیزلی‌ها توافق نیسان، رنو و میتسوبیشی ژاپن برای تشکیل یک واحد تحقیق و توسعه مشترک توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! بیش از 40 کشته و زخمی در تصادف شمال فیلیپین طرح ویژه بازدید پاییزی خودروهای میتسوبیشی تا 26 مهرماه ادامه دارد قیمت خودروهای میتسوبیشی در بازار امروز 21 مهر 98 طرح بازدید پاییزی خودروهای میتسوبیشی با جایزه 7 سکه طلا فرصت محدود مشتریان میتسوبیشی برای شماره گذاری ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ بررسی فنی میتسوبیشی میراژ 2018 + مشخصات 10 خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند پرفروش‌ترین خودروها در اروپا بررسی فنی بایک سابرینا هاچ بک ژاپن می‌تواند در تولید خودرو به ما کمک کند ادغام رنو فرانسه با دو شرکت ژاپنی توقف تولید میتسوبیشی پاژروی افسانه‌ای قیمت میتسوبیشی لنسر در بازار + جدول نمایش انگل‌برگ میتسوبیشی در ژنو تست و بررسی نقاط ضعف و قدرت چانگانCS35 استاندارد خودروسازان در سال 98 متحول می‌شود؟ میتسوبیشی ASX فول 2018 را بشناسید میتسوبیشی اوتلندر 2017 را بشناسید قیمت روز انواع خودروهای ژاپنی در بازار محصول جدید ایران خودرو در NAST چین تست می شود خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول میتسوبیشی دست دوم چند؟ +جدول میتسوبیشی اوتلندر 2017 را بشناسید میتسوبیشی ASX 2017 را بشناسید موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها بررسی رایگان سلامت خودرو در گردهمایی 315 سواران شرکت مدیران خودرو میتسوبیشی صفر چند؟ ترکیب مینی‌ون و شاسی بلند در دلیکای میتسوبیشی +عکس عزل گون از ریاست میتسوبیشی میتسوبیشی و داستان پر چالش تولید پاژروهای جدید میتسوبیشی صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو میتسوبیشی در بازار تهران +جدول میتسوبیشی از وانت پیکاپ تریتون 2019 رونمایی کرد میتسوبیشی صفر چند؟ خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ تسلا مدل3 در تست های امنیتی 5 ستاره گرفت تاج و تخت پادشاه شکست‌خورده! جنتلمن چینی شروع گرم برای آریزو6 در اهواز میتسوبیشی لنسر 1.8 مدل 2018 را بشناسید قیمت میتسوبیشی صفر چند؟ نرخ فروش میتسوبیشی اوتلندر 2018 در بازار چقدر است؟ میتسوبیشی صفر چند؟ رشد 36 درصدی سود میتسوبیشی گزارش تصویری افتتاح تعمیرگاه مدرن و مجهز جدید آرین موتور اپلیکیشنی که در ازای دریافت اطلاعات به رانندگان جایزه می دهد 5 تغییر اساسی که باعث شده در دهه جاری، بازار خودرو شبیه به هیچ زمانی نباشد! نگاهی به مشخصات میتسوبیشی میراژ + امکانات و ویژگی ها رنو داستر؛ این یک 4*4 واقعی است تکذیب فروش نیسان به رنو شرایط جدید فروش محصولات میتسوبیشی اعلام شد حرکت آهسته در آشفتگی قیمت‌ها رنو ، نیسان و میتسوبیشی باهم ادغام نمی‌شوند با تسهیلات 44 تا 125 میلیونی خودرو ژاپنی بخرید خیز دوباره، برداشت اول حضور میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو البرز ساموراییِ آغازگر فروش ویژه میتسوبیشی در ماه مبارک رمضان رونمایی از جدیدترین محصول میتسوبیشی موتورز مرکز آزمایش اختصاصی رنو و تویوتا در تهران افتتاح شد با تسهیلات 125 میلیونی میتسوبیشی بخرید قیمت جدید محصولات میتسوبیشی در ایران اعلام شد ثبت نام تست درایو محصولات تویوتا آغاز شد با تسهیلات 40 تا 120میلیونی خودرو ژاپنی سوار شوید افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو فروش ویژه شعبانیه پرفروش ترین شاسی بلند PHEV هیجان تازه در بازار کراس اوورها فروش ویژه شعبانیه پرفروش ترین شاسی بلند PHEV با 20 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ غریبه‌های مرز 300 بازگشت پرچم‌دار هیوندای فروش بهاره ی محصولات 2018 میتسوبیشی قیمت جدید محصولات میتسوبیشی با توجه به افزایش نرخ ارز شبیه سازی یک سفرنامه نوروزی با تسهیلات 120میلیونی شاسی بلند بخرید پاک‌های ایرانی از سمند تا دناپلاس سرمایه‌گذاری 6/ 5 میلیارد دلاری میتسوبیشی موتورز مجوز پیش فروش 5 نوع خودرو برای شرکت آرین موتور پویا صادر شد آشنایی با موتورسیکلت‌های الکتریکی؛ تکنولوژی روی دوچرخ ملاقات با تایوانی های هوشمند گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو گزارش تصویری از غرفه میتسوبیشی در موتورشو ژنو 2018 شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر برقی در ایران اعلام شد با اقساط 24 ماهه بدون سود و قیمت قطعی، ژاپنی سوار شوید در دوره 6 ساله صورت گرفت؛ تغییر ذائقه خریداران خودروهای وارداتی به دنبال کسب رتبه نخست عاملیت‌های آرین موتور در کشور هستیم تحویل فوری و اقساط 24 ماهه بدون سود محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اهواز فروش ویژه نوروزی محصولات 2018 میتسوبیشی مدیرعامل رنو پارس پیشنهاد افزایش قیمت داد اوتلندر PHEV موفق ترین خودروی پلاگین هایبرید بازار اروپا در سال 2017 بوده است به دنبال کسب رتبه نخست جدول رضایتمندی مشتریان هستیم متفاوت ترین شاسی بلند بازار ایران رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش شاسی بلند PHEV جدید میتسوبیشی در ایران چه مشخصاتی دارد ؟ رو نمایی از اولین شاسی بلند PHEV جهان در تهران آرین موتور خیال مشتریان را راحت کرد واردات 714 میلیون دلاری قطعات خودرو به کشور افزایش سود میتسوبیشی ژاپن 96 دستگاه خودروی الکتریکی و هیبریدی به پلیس گرجستان تحویل داد میتسوبیشی با سبد کامل محصولات 2018 در گرگان رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد گزارش تصویری از برپایی اولین دوره جشنواره عکس و کارتون خودرونما نبود ارتباط بین صنعت و هنر حلقه مفقوده صنعت خودرو مدیر بازاریابی گروه آرین سرمایه : تحویل فوری مدل 2018 محصولات میتسوبیشی گزارش تصویری از حضور محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اصفهان ماجرای مـا و هیبـریـدی‌ها پشت صحنه هیاهوی هیبریدی‌ها واقعیت‌هایی در زمینه مصرف سوخت خودروهای هیبریدی ضرورت حرکت قطعه‌سازان به سمت موتورهای هیبریدی ایمن‌ترین خودروهای سال 2017 از نگاه یورو انکپ (+عکس) فروش ویژه خودروهای 2018 میتسوبیشی موتورز بررسی و نگاهی به میتسوبیشی L200 و ویژگی‌های آن؛ غریب آشنا آزمایش رانندگی دوکاتی مانستر 1200R در استانبول؛ هیولای ایتالیایی سرمایه‌گذاری رنو-نیسان-میتسوبیشی در استارت‌آپ‌ها 8 خودرویی که در سال 2018 تولید نخواهد شد (+عکس) با اقساط 24 ماهه خودرو ژاپنی سوار شوید خدمات پس از فروش با کیفیت و مصرف سوخت پایین برگ برنده فوسو معرفی خودروهای جدید; میتسوبیشی اکلیپس کراس 2018 برای تست درایو محصولات میتسوبیشی ثبت نام کنید طرح پیشواز فصل سرد برای خودروهای میتسوبیشی با تسهیلات 95 میلیونی، شاسی بلند ژاپنی بخرید معرفی 7 خودروی جان‌سخت در ایران آزمایش رانندگی استون مارتین رپید در شیراز؛ تک شاخ بریتانیایی شرایط جدید فروش محصولات میتسوبیشی ژاپن در ایران جَنگ امکانات در بازار کراس‌اوورهای خانوادگی بازگشت میتسوبیشی به چرخه سود میراژ را با پیش پرداخت 33 میلیون تومانی خریداری کنید مروری بر آنچه از آزمون‌های ایمنی خودرو باید بدانید خودروهای ارزان‌ کارکرده و بی‌دردسر بازار ایران مهلت 3 ماهه برای تست خودروهای دوگانه سوز با تسهیلات 95 میلیونی شاسی بلند ژاپنی بخرید بررسی نیسان جوک 1600 توربو توسط نشریه YourFleet فروش اقساطی بدون بهره محصولات میتسوبیشی همچنان ادامه دارد با وام 57 میلیونی خودرو ژاپنی سوار شوید +جزییات خودروی عجیب میتسوبیشی به نمایشگاه توکیو می‌رود (+عکس) گزارش تصویری تست درایو خودروهای DS میتسوبیشی جدیدی که به راننده مشاوره می‌‎دهد +عکس مدل هوشمند میتسوبیشی امداد خودرو میتسوبیشی، در تمام کشور همراه شما لکسوس دنباله‌رو آلمانی‌ها نخواهد بود طبیعت‌گردِ طبیعت دوست قیمت خرید و فروش محصولات Mitsubishi در بازار دبی آتش زیر خاکستر میتسوبیشی تصویری از کانسپت آتی خود را منتشر کرد لندروور از دیسکاوری اسپرت خود رونمایی کرد رزمایش الماس های ژاپنی در پیست اتومبیلرانی آزادی میتسوبیشی اوتلندر بخریم یا رنو کولئوس؟! آغاز به کار نماینده رسمی بریجستون از فردا در ایران ‌3خودروساز بزرگ جهان متحد شدند با تسهیلات 30 تا 95 میلیونی میتسوبیشی بخرید کسوف میتسوبیشی با 80 میلیون تومان، تویوتا کمری گرند، میتسوبیشی پاجرو یا نیسان ماکسیما؟! برگزاری تور Trans Eurasia با هدف تست رکستون G4 کلید خورد کپسول قدرت در قلب آریزو5 گزارش تصویری از حضور میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو تبریز آغاز عرضه خودروهای پرمیوم DS با شرایط فروش ویژه در تبریز میتسوبیشی در تبریز، پر قدرت تر از همیشه این شیر، غرّان نیست! با میتسوبیشی مسافر ژاپن شوید افزایش 20 درصدی فروش شاسی‌بلند های میتسوبیشی در آمریکا محصولات میتسوبیشی را با تسهیلات 33 تا 95 میلیون تومانی بدون بهره بخرید این خودروهای ژاپنی را با اقساط 18 ماهه بدون بهره بخرید تولد دوباره سوناتا استقبال از چری تیگو ٧ در پیست اتومبیل رانی آزادی خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول غول فوتون در راه ایران با تسهیلات بدون بهره و چهار روزه میتسوبیشی بخرید کوچک‌شهری ایده‌آل خودروهایی که حرکت آنها روی جاده‌های جهان شوک انگیز است (+عکس) میتسوبیشی لنسر را با تسهیلات بدون بهره بخرید فورد زیر وانت جدیدش را هم استتار کرد! DBX، اولین شاسی بلند استون مارتین+تصاویر و مشخصات پیشرانه پیست آزادی میزبان مشتریان تیگو7 میتسوبیشی از نسل جدید باتری خودروهای الکتریکی خبر داد کامیونت پر قدرت میتسوبیشی پیشرو در جاده های ایران تخفیف یک درصدی برای خریدران میتسوبیشی در مشهد میتسوبیشی خودروی برقی به بازار ایران عرضه می‌کند شرایط فروش ویژه ی میتسوبیشی در نمایشگاه مشهد گزارش تصویری مراحل ساخت غرفه آرین موتور حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو مشهد 400 کیلومتر با نواده SAIC Motor انتخابی از جنس رضایت استراتژی تهاجمی فیات-کرایسلر در زمینه خودروهای الکتریکی عرضه سه مدل جدید میتسوبیشی و DS تا پایان سال با تسهیلات 30 تا 95 میلیونی میتسوبیشی بخرید گزارش تست و بررسی فنی چری تیگو7 در آستانه رونمایی MIVEC ،تکنولوژی اختصاصی خودروهای میتسوبیشی گزارش تصویری از حضور آرین موتور در نمایشگاه خودرو شیراز شرایط ویژه ی فروش میتسوبیشی در نمایشگاه شیراز رونمایی از مدل‌های جدید در نمایشگاه خودروی شیراز میتسوبیشی در نمایشگاه شیراز، پر قدرت تر از همیشه رشد 130 درصدی تولید محصولات میتسوبیشی به روزرسانی میتسوبیشی پاجیرو اسپرت در اندونزی رژه پژو‌های 2008 در صبح بارانی تهران +عکس میتسوبیشی در جشن بزرگ خودرویی برج میلاد تحویل 4 روزه ی هاچ بک ژاپنی هاچ بک ژاپنی را با تسهیلات بدون بهره بخرید+جزییات افتتاحیه نمایشگاه مرکزی میتسوبیشی در آیت الله کاشانی برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید ایران به «مسیر سبز» خودروسازی می‌پیوندد؟ گزارش تصویری از حضور آرین موتور در نمایشگاه خودرو البرز با تسهیلات بدون بهره و تخفیف ویژه میتسوبیشی‌ سوار شوید ام‌وی‌ام درگذر زمان ضربه سنگین ورشکستگی تاکاتا به خودروسازان ژاپنی ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان پیرمردهای محبوب بازار زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست چگونه محصولات میتسوبیشی را اقساطی بخریم؟ بررسی فنی و ملاقات با پژو 2008 در سوییس + ویدئو نخستین تجربه رانندگی با پژو 2008 آرین موتور استخدام می کند با اقساط 18 ماهه بدون بهره شاسی بلند ژاپنی بخرید یک تیـــر و چند نشــان آزمایش خودروی ما فوق صوت SSC در پاییز 96 سرباز کوچک کره‌ای بخت و اقبال در منطقه آزاد تحول در بیراهه زیباروی غربی در برابر جان‌سخت شرقی سال تغییر موازنه قدرت الماس خــاص 635 دستگاه میتسوبیشی هیبریدی در ناوگان پلیس اوکراین چند روش ساده برای آزمایش فنی خودرو دست دوم روش تست خودروهای خودران تغییر می‌کند فروش شاسی بلند میتسوبیشی با شرایط ویژه اولین آزمایش فنی کاپرا 2 تست خودروهای جدید چری و ام وی ام در شرایط مختلف آب و هوایی کشور میتسوبیشی 100 ساله شد چری به دنبال استانداردهای جهانی 1200 کیلومتر با شیک‌پوشان فرانسوی و سامورایی‌های ژاپنی احیای "پیرمرد" در جشن تولد 100 سالگی اش بچه شیر سرانجام به دام افتاد! با تسهیلات بیش‌تر و بدون بهره میتسوبیشی بخرید میتسوبیشی را اقساطی و بدون بهره بخرید روز داوری برای جان سخت بلندقامت رنو بر مدار 85 درجه پشت فرمان آقای ستاره تولید نسل بعدی میتسوبیشی اوتلندر به تاخیر می‌افتد پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند طرح ویژه امداد نوروزی آرین موتور برای خودروهای میتسوبیشی میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران شرایط فروش محصولات میتسوبیشی اعلام شد خاک بازی با کولئوس رستگاری در 8ثانیه Eclipse Cross کراس اوور متفاوت میتسوبیشی پس از پوست‌اندازی آنچه که در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید (+عکس) معاینه فنی برتر غیررسمی اجرا شد شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر تیپ 3 سوهانک زیر پای کولئوس برای خرید میتسوبیشی با شرایط استثنایی تا جمعه فرصت دارید برند میتسوبیشی بالاترین میزان رضایتمندی از دید مشتریان سخت گیر آلمانی را بدست آورد تمدید شرایط فروش ویژه نمایشگاه میتسوبیشی و DS تا 6اسفند میتسوبیشی مدلEclipse را احیا می‌کند فوسو، تکنولوژی ژاپنی با مهندسی آلمانی مانکن‌های تست خودرو به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند +تصاویر تفاوت آرایش خطی و خورجینی سیلندر در خودروها ایده آل ترین شرایط خرید برای یک کراس اوور ژاپنی پسرکِ چابکِ شرقی! جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات 95 خودرو میتسوبیشی رقیبی برای نیسان قشقایی رو کرد دومین حضور آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در نمایشگاه خودرو اصفهان Mitsubishi Outlander جدید از راه رسید جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی میتسوبیشی اوتلندر تیپ 5 جدید را ارزان‌تر از رقبا بخرید میتسوبیشی ASXهای فیس لیفت در آستانه تحویل به مشتریان میتسوبیشی رقیب قشقایی را در آستین دارد چرخش 180 درجه‌ای نیسان در زمینه خودروهای هیبریدی تست درایو محصولات هیوندای پلتفرم خودروهای الکتریکی رنو، میتسوبیشی و نیسان یکی خواهد شد رویارویی با رویـــا جان‌سخت رومی کارلوس گون رییس هیات مدیره میتسوبیشی شد میتسوبیشی ASX نیوفیس با قیمت 171.9میلیون تومان رونمایی شد میتسوبیشی ASX جدید فردا رونمایی می‌شود انتخاب طبقه متوسط پشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایــران آغاز فروش محصولات میتسوبیشی با اقساط 12 ماهه بدون بهره فروش پاییزی مدل های 2017 میتسوبیشی با شرایط فروش استثنایی مفهوم لوگو خودروسازان جهان میراژ 2017 جدید قیمت خورد + شرایط فروش سرنوشت پیک آپ مشترک نیسان- میتسوبیشی چه می‌شود؟ سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی میتسوبیشی سریع‌ترین آسانسور جهان را ساخت موافقت کمیسیون اروپا با خرید سهام میتسوبیشی توسط نیسان آغاز به کار دومین عاملیت فروش و خدمات پس از فروش آرین موتور در مشهد مقدس شاسی‌بلند چهار چرخ متحرک میتسوبیشی، با چهار موتور! فروش محصولات میتسوبیشی با اقساط بدون بهره و تخفیف نقدی بزرگترین نمایشگاه محصولات میتسوبیشی در ایران افتتاح شد رقابت سامورایـــی‌های کوچک معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: میتسوبیشی با یک اس یو وی کانسپت در پاریس حضور دارد لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو ارومیه رانندگی آزمایشی خودرو از طریق سفارش به سایت آمازون تنها 2 روز تا پایان فروش تابستانه میتسوبیشی تنها یک هفته تا پایان فروش تابستانه میتسوبیشی مرکز تست، معاینه و آزمایش خودرو به بهره‌برداری می‌رسد هفت خان آئودی برای تست خودروهایش +عکس تخفیف ویژه "یک درصدی" محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو مشهد شرایط فروش ویژه تابستانه خودروهای Mitsubishi سامورایی ها در نمایشگاه خودرو شیراز با میتسوبیشی سفر سنگاپور را تجربه کنید افتتاح چهارمین نمایشگاه آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ، در شرق تهران کامیونهای دایملر در ایران تولید خواهدشد میتسوبیشی با "گراند تورر" به پاریس می رود سامورایی الماس‌نشان راننده های تاکسی متقاضی خودرو آریو در دوره ای آموزشی و تست خودرو شرکت کردند بررسی و آزمایش محصولات هوندا در پیست آزادی غرامت نیم میلیارد دلاری میتسوبیشی به صاحبان خودرو داستان لوگو 12 خودرو مشهور جهان +عکس مدیر سابق نیسان در میتسوبیشی 10 نکته که باید در مورد میتسوبیشی اوتلندر 2016 بدانید چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ ثبت نام تست درایو خودرو Rav4 آغاز شد نیسان، میتسوبیشی را خرید قیمت و شرایط فروش استثنایی اوتلندر 2016 اوتلندر 2016 را با تخفیف ویژه بخرید فولکس‌واگن جتا برای تست‌های جاده‌ای به ایران آمد فروش بدون کارمزد خودروهای میتسوبیشی با اقساط بلند مدت 24 ماهه خودرو محافظت از شخصیت ها اینگونه تست می شود فروش فوری میتسوبیشی میراژ با تخفیف ویژه فروش فوری اوتلندر با تخفیف ویژه مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا 150 میلیون تومان! جدیدترین قیمت انواع محصولات میتسوبیشی خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015 با 100 میلیون اوت‌لندر بخرید اعلام شرایط فروش اقساطی خودروهای میتسوبیشی + قیمت با «میتسوبیشی اوتلندر» 2016 آشنا شوید تمرکز «میتسوبیشی» بر تولید خودروهای پاک کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش توسط آرین موتور رُخ تازه کوچولوی شهری میتسوبیشی نقابی خشمگین بر چهره شاسی‌بلند کوچک میتسوبیشی ورود خودروساز ژاپنی به صنعت هواپیماسازی جهان آقای خاص پوست انداخت میتسوبیشی یک کراس اور جدید را روانه بازار آمریکا می کند هوش مصنوعی به خودروها نفوذ می‌کند پیش‌نمایشی اغراق شده از شاسی‌بلند کوچک میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2016 رونمایی شد اطلاعات‌جدیدترین‌خودرو الکتریکی میتسوبیشی‌ شرایط فروش اوتلندر 2016 اعلام شد قیمت اوتلندر جدید در بازار ایران مشخص شد ارزش گمرکی میتسوبیشی‌های مدل 2016 اعلام شد جنگ ژاپـنی میتسوبیشی فیس لیفت لنسر معرفی شد ماشین میتسوبیشی لنسر راببینید همه مردان «میتسوبیشی» جانشینی برای پاجِرویی که ما نمی‌شناسیم! جاده تست سرعت خودرو راه‌اندازی می‌شود میتسوبیشی پاجیرو اسپرت به بازار اروپا راه می یابد ساخت آزمایشگاه اجباری تست خودرو برای نخستین بار در کشور مشاور مرسدس بنز و پورشه در ایران تاریخچهٔ میتسوبیشی لنسر اِوولوشن پاجرو 2016 رونمایی شد بازگشت میتسوبیشی به ژاپن تویوتا و میتسوبیشی در راه تهران میتسوبیشی به تولید در آمریکا خاتمه می‌دهد سامورایی‌های فراموش شده خوشدست و اقتصادی بررسی میتسوبیشی لنسر اولوشن 2015 برترین پیشرانه‌های سال 2015 میتسوبیشی اوت‌لندر فیس‌لیفت 2016 ماشین میتسوبیشی شوگان را ببینید مذاکره با شرکت میتسوبیشی برای تولید در چابهار فراخوان 130 هزار میتسوبیشی میتسوبیشی ASX اِوو برپایه مدل کانسپت مرکز آزمون جاده‌ای در کشور راه‌اندازی می‌شود خودرو برقی میتسوبیشی در راه است
Back to top