آزمایش فنی دانگ فنگ H30 Cross

پشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایــران

عصر خودرو: مینی‌کراس جدید ایران‌خودرو که محصولی از دانگ‌فنگ چین است به عنوان دومین خودرو کلاس مینی-کراس از ابتدای سال جاری در نمایشگاه‌های مختلف پیش روی مشتریان قرار گرفت و پس از آغاز ثبت‌نام در اردیبهشت ماه سال جاری با 2 ماه تاخیر به جای شهریور ماه طی روز‌های نخست ماه آبان به خیابان‌ها وارد شد.

Thursday 08 December 2016 - 12:41:00

پشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایــرانپشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایــرانپشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایــرانپشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایــرانپشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایــرانپشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایــرانپشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایــرانپشت فرمان ارزان ترین خودرو اتوماتیک ایــران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، H30کراس با قیمت شرکتی 45.3 میلیون‌تومان که برای مشتریانش با سود مشارکت 21 درصدی حدود 41.5 میلیون‌تومان تمام شده جلوتر از تندر90 اتوماتیک 47.3 میلیون‌تومانی‌، ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک بازار ایران است که از امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نسبت به عمده رقبایش حتی تا مرز قیمتی 70 میلیون‌تومان بهره می‌برد.4 کیسه‌هوا‌، بهره‌گیری از گیربکس Aisin ژاپن‌، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و ده‌ها آپشن دیگر این خودرو را به یکی از باارزش‌ترین خودرو‌های بازار با توجه به قیمت پرداختی تبدیل کرده است  و اتمام ظرفیت ثبت‌نام این محصول تا پایان سال 95 نیز موجب شده تا تب بازار سیاه این خودرو تا قیمت 55 میلیون‌تومان و حاشیه سود بیش از 10‌میلیون‌تومانی برای نخستین خریدارانش داغ شود.H30 Cross با این حساب پرحاشیه‌ترین و پرسود‌ترین خودرو این روزهای بازار است که از نظر استقبال مشتریان در بازار یک قدم جلوتر از رقیب تازه‌واردش رنو ساندرو استپ‌وی ایستاده است. دانگ‌فنگ H30 Cross محصول جدید ایران‌خودرو سرانجام بعد از حدود 2 ماه تاخیر قدم به خیابان‌ها گذاشت.مینی‌کراس جدید ایران‌خودرو محصولی از دانگ‌فنگ چین است که 5 سال از ورودش به بازار‌های جهانی می‌گذرد. H30Cross در حقیقت خودرویی بر پایه سیتروئن الیزه است که در سال 2002 در همکاری مشترک بین دانگ‌فنگ و پژو-سیتروئن برای بازار چین طراحی و ساخته شد. دانگ‌فنگ پیش‌تر سابقه حضور در بازار خودرو‌های تجاری ایران را داشته است و بخش عمده‌ای از نیسان‌های تولیدی پارس‌خودرو نیز توسط دانگ‌فنگ-نیسان طراحی و ساخته شده‌اند.ایران‌خودرو همچنین در طول دوران تحریم برای تولید محصولات پژو اتکای زیادی به قطعات و تکنولوژی‌های شرکت مشترک دانگ‌فنگ و پژو-سیتروئن داشت.حال پس از سال‌های حضور پشت پرده این هولدینگ خودرو که در زمره 4 خودروساز بزرگ چین قرار دارد زمان آن رسیده تا نام دانگ‌فنگ به تنهایی در صنعت خودرو ایران بدرخشد و H30 Cross نخستین سفیر این ماموریت در ایران است.
داغ شدن بازار فروش این خودرو با حاشیه قیمت 10 میلیون‌تومان فراتر از قیمت شرکتی موجب شده تا بسیاری از مشتریان به دنبال شناخت این خودرو باشند و بسیاری از ثبت‌نام‌کنندگان نیز تصمیم بگیرند که این خودرو را برای فروش بگذارند یا آن را نگه دارند. به همین بهانه در نخستین هفته حضور این محصول در خیابان‌ها به سراغ آن رفتیم تا این دانگ‌فنگ تازه‌وارد را مورد بررسی قرار دهیم. آنچه در ادامه خواهید خواند مشروح این ملاقات است.

  مشخصات فنی
در قلب H30کراس همان پیشرانه‌ای می‌تپد که خانواده پژو‌206‌، 405 SLX‌، پارس و رانا نیز به آن مجهز شده‌اند ؛ پیشرانه آشنای TU5 با حداکثر توان 105 اسب بخار در دور موتور 5750 و حداکثر گشتاور 142 نیوتن‌متر در دور موتور 4000. گیربکس این خودرو از نوع 4سرعته اتوماتیک طراحی شده توسط
AISIN ژاپن و از سری Step Gate است. برند AISIN و گیربکس‌های طراحی شده توسط این برند معتبر پیش‌تر روی محصولی مانند آسا بسترن B50F امتحان خود را پس داده‌اند و مورد توجه مشتریان از نظر دوام و قابلیت‌های فنی قرار گرفته‌اند.گیربکس H30کراس از نوع 4 سرعته اتوماتیک با قابلیت فعال‌سازی حالت Snow و Sport است و برای عملکرد اقتصادی دنده4 آن کلیدی با عنوان O/D یا OverDrive تعبیه شده است که با روشن‌کردن این آپشن دنده 4 نیز وارد مدار می‌شود. همچنین این خودرو قابلیت تعویض به صورت تیپ‌ترونیک را ندارد و حالت سنگین آن با حرف L که بیانگر Low است، مشخص شده و دنده 2 نیز به صورت دستی قابل انتخاب است که چندان ترکیب مدرنی نیست. بر اساس اعلام ایران‌خودرو این مینی‌کراس در سیکل ترکیبی 7 لیتر سوخت مصرف می‌کند و شتابش حدود 12.5 ثانیه است.H30 Cross با وزن خالص 1230 کیلوگرمی حدود 200 کیلوگرم از نزدیک‌ترین محصول پژو در ایران یعنی پژو 206 تیپ 6 سنگین‌تر است. مهم‌ترین تفاوت این دو مدل علاوه بر اختلاف وزن گیربکس جدید‌ AISIN به جای گیربکس اتوماتیک AL4 پژو 206 است و با این حال شتاب هر دو خودرو 12.5 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی H30 Cross نیز کمتر از 206 تیپ 6 ذکر شده است.
سیستم تعلیق H30 Cross در جلو از نوع مستقل مک‌فرسون و در عقب از نوع دوبل میل‌پیچشی (Tosion bar) مستقل است.ترمز‌ها‌ در جلو از نوع دیسکی خنک‌شونده و عقب نیز دیسکی است.

  مشخصات ظاهری و امکانات رفاهی
H30 کراس با بیلبورد‌هایی تبلیغ می‌شد که مهم‌ترین مشخصه در آن امکانات رفاهی این خودرو بود.در نمایش ظاهری چراغ‌های LED جلو و چراغ‌های LED عقب این مینی‌کراس جدید را جلوتر از بسیاری رقبای همرده‌اش نظیر ساندرو قرار می‌دهد. آینه‌های جانبی ضمن بهره‌گیری از راهنما امکان تنظیم برقی توسط راننده و همچنین سیستم گرم‌کن را به همراه دارند. رینگ‌های این خودرو از نوع آلومینیومی 16 اینچی است که روی تایر‌های 205 قرار گرفته‌اند. این در حالی است که ایران‌خودرو روی محصولات همکلاس H30Cross از تایرهای 185 استفاده می‌کند و تایر‌های 205 یکی از مهم‌ترین بخش‌ها‌ برای کنترل پایداری قابل توجه در این خودرو است. وقتی به داخل خودرو قدم بگذارید با امکانات قابل توجه و فراتر از قیمت این خودرو مواجه می‌شوید. صندلی راننده قابلیت تنظیم در 6 جهت را البته به صورت دستی امکان‌پذیر می‌کند و صندلی‌های عقب به صورت 60/40 قابل خواباندن هستند.این خودرو همچنین از سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به صورت استاندارد بهره می‌برد. صندلی‌ها روکش پارچه‌ای مشبک با ترکیب رنگی آجری و خاکستری دارند. در بخش مولتی‌مدیا یک نمایشگر 6.5 اینچ لمسی مشابه دنا روی این خودرو وظیفه فرماندهی را برعهده دارد و با ورودی‌های AUX و USB‌، قابلیت پخش فایل‌های تصویری و ناوبری با سیستم GPS را ارائه می‌کند و به 4‌بلندگو و 2‌تیوتر مجهز است.ضمن اینکه تصویر دوربین عقب نیز در این نمایشگر نشان داده می‌شود.
در بالای نمایشگر لمسی 6.5 اینچی‌، نمایشگر ساعت قرار دارد که با فشردن کلید D در کنار آن اطلاعات کامپیوتر سفری نظیر مصرف سوخت متوسط‌، مصرف سوخت لحظه‌ای‌، دمای محیط بیرون‌، مسافت طی‌شده و فاصله خودرو از موانع عقب را بر اساس گزارش سنسور نمایش می‌دهد.از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به جاعینکی بالای درب راننده‌، سانروف برقی‌، اسپویلر و دیفیوزر تزئینی عقب‌، روکش چرمی فرمان‌، کنترل سیستم صوتی و بلوتوث هندزفری از روی فرمان در کنار و تزئینات کرومی در اتاق و بدنه خودرو اشاره کرد.
فضای بار در این خودرو اصطلاحا مینی‌کراس 417 لیتر است که حدود 80لیتر فضای کمتر از بسیاری از سدان‌های این کلاس دارد اما با خواباندن صندلی‌های عقب این فضا به 1137 لیتر افزایش پیدا می‌کند.فاصله بین دو محور 2610 میلی‌متری این خودرو تنها 22 میلی‌متر بیشتر از رقیبش رنو ساندرو استپ‌وی است در حالی که حدود 32 سانتی‌متر از رقیبش طول بیشتری دارد. H30 Cross از نظر ارتفاع هر چند پسوند Cross را یدک می‌کشد و حدود 17 سانتی‌متر در حالت بدون بار از سطح زمین ارتفاع دارد اما با 6 میلی‌متر ارتفاع کمتر حتی از نسخه‌ هاچ‌بک ساندرو هم کوتاه‌تر است چه برسد به ساندرو استپ‌وی که 56میلی‌متر یعنی نزدیک به 6 سانتی‌متر بالاتر از این خودرو می‌ایستد. البته ذکراین نکته خالی از لطف نیست که ارتفاع این مینی‌کراس ایران‌خودرو از سطح زمین نسبتا مشابه شاسی بلندهای کامپکتی نظیر اسپورتیج و توسان و حتی بیش از آنهاست.
  آیا H30 Cross ایمن است؟
در حالی که بیش از 90 درصد خودرو‌های زیر 100 میلیون‌تومان تنها از 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلو بهره می‌برند‌، H30 Cross به عنوان ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک بازار 4 کیسه هوا را به مشتریان ارائه می‌دهد که شامل کیسه‌های هوای جلو و جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود.تکنولوژی‌های ایمنی ترمز ضد‌قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD نیز به صورت استاندارد روی H30 Cross نصب شده است. در زمینه آزمایش‌های تصادف اطلاعات موثقی از تست این خودرو حتی در موسسه C NCAP چین در دست نیست و نمی‌توان در این زمینه قضاوتی کرد اما با توجه به استاندارد‌های تولید خودرو در ایران مطمئنا ایران‌خودرو شواهد و مستنداتی از تست‌های ایمنی مورد تایید استاندارد کشور ارائه کرده است.

  پشت فرمان H30Cross
دانگ فنگ H30 Cross در ظاهر شاید یک شاسی‌بلند به نظر نرسد اما بر اساس تعاریف بین‌المللی افزایش ارتفاع خودرو تا حدود 17 سانتی‌متر از سطح زمین‌، افزایش ارتفاع H Point یا ارتفاع نشیمن سرنشینان‌، افزودن پایه‌های باربند به سقف و زیر بندی تخت و محافظت‌شده در کنار محافظ‌های پلاستیکی مشکی رنگ برای بخش‌های پایین اتاق برای تبدیل یک‌ هاچ‌بک به یک کراس‌اوور مینی کافی است. صندلی‌ها با روکش پارچه‌ای به خوبی بدن را به خصوص برای گذر از پیچ‌های تند دربرمی‌گیرند و فضای سر‌، پا‌، شانه و نشیمن برای همه سرنشینان عقب و جلو کافی و ایده‌آل است. زیر درب‌موتور و همچنین روی فایروال این خودرو عایق‌های صوتی و حرارتی قرار داده شده است لذا در نخستین مواجهه با این مینی‌کراس چینی انتظار فضایی مملو از آرامش در کابین بدون صدای اضافی موتور را داشتیم اما با روشن شدن پیشرانه TU5 این تصور از بین رفت. فرمان در ابتدای حرکت صدایی اضافی و آزاردهنده داشت که به مرور در حرکت این صدا از بین رفت.همچنین صداهای اضافه‌ای از بخش‌های مختلف خودرو به گوش می‌رسید که یافتن علت آنها کار ساده‌ای نبود.با قراردادن گیربکس 4 سرعته اتوماتیک این خودرو در حالت D حرکت را آغاز کردیم. شتاب‌گیری اولیه خودرو علی‌رغم وزن حدود 1.3 تنی قابل توجه بود و بر خلاف شنیده‌ها H30 Cross تا دنده3 به شتابگیری ایده‌آل و خوب ادامه می‌داد. برای وارد شدن دنده 4 به مدار گیربکس باید کلید O/D را روشن می‌کردیم لذا با این کار دنده 4 را وارد مدار کردیم و شتابگیری با آهنگی کندتر از دنده 1 و 2 در دنده 4 ادامه یافت. فرمان خودرو آنگونه که باید نرم نیست اما در واکنش‌های ناگهانی دقیق عمل می‌کند و سیستم تعلیق نیز عملکرد قابل قبولی برای حفظ تعادل خودرو در پیچ‌ها را دارد و در برخورد با موانع نیز به خوبی برای سرنشنیان عقب و جلو ضربات را دفع می‌کند اما در مانور‌های ناگهانی کمی حالت گهواره‌ای در بدنه خودرو حس می‌شود که البته تاثیری روی مسیر حرکتی یا انحراف خودرو ندارد.برای سنجش عملکرد خودرو در مسیر‌های سخت با رسیدن به مسیر سربالایی گیربکس را در حالت L قرار دادیم. شتاب‌گیری خودرو حتی پس از توقف در این حالت قابل توجه و قدرتمند بود و پس از مدتی دنده 2 را وارد مدار کردیم که در این دنده نیز روند شتابگیری قابل قبول بود.با روشن کردن کلید S در کنار گیربکس و وارد مدار کردن حالت اسپرت پا را تا انتها روی پدال گاز فشردیم و پدال بدون تاخیر و با واکنش سریع‌، شتابگیری قابل توجهی را چاشنی این مینی‌کراس خانوادگی کرد و دور موتور تا 6000 ادامه یافت تا به دنده 2 و سپس 3 برود در حالی که بدون حالت اسپرت تعویض دنده با توجه به میزان فشار پا روی پدال در دور موتور کمتر از 5000 انجام می‌شود.حالت Snow برای مسیرهای لغزنده نیز روی گیربکس این خودرو تعبیه شده است.در طول آزمایش سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک پوشش خوبی در سراسر اتاق داشت اما کمبود دریچه‌ای برای سرنشینان عقب کاملا حس می‌شد.جانمایی مانیتور نیز چندان ارگونومی مناسبی ندارد و در محلی کمی پایین‌تر از انتظار قرار دارد ولی با این حال مانیتور ساعت و کامپیوتر سفری در بالای داشبورد کاملا در دید و قابل بررسی است.مصرف سوخت در طول چند کیلومتر اولیه رانندگی با این خودرو عددی حدود 12 لیتر در 100 کیلومتر را نشان می‌داد در حالی که هنوز مالکان در انتظار گذر کارکرد خودروها از کارکرد حدود 2000 کیلومتر هستند تا مشخص شود که آیا مصرف 12 لیتر در 100 کیلومتر برای مصرف شهری این خودرو طبیعی است یا خیر ضمن آنکه در کامپیوتر سفری این خودرو مصرف سوخت لحظه‌ای نیز نشان داده می‌شود و به گفته مالکان در جاده مصرفی حدود 6تا 8 لیتر دارد.

  قیمت‌، جایگاه در بازار و ارزش خرید
H30 Cross تاکنون به بخشی از مشتریانی که قرار بود در شهریور ماه خودروشان را تحویل بگیرند با 2 ماه تاخیر تحویل داده شده است. قیمت تمام شده این خودرو برای نخستین مشتریان با احتساب سود مشارکت 21درصد حدود 41.5 میلیون‌تومان است و قیمت تعیین‌شده از سوی ایران‌خودرو برای این خودرو نیز 45.3 میلیون‌تومان را نشان می‌دهد. حواله‌ها و خودرو‌های تحویل شده تا کنون در بازار تا 53میلیون‌تومان نیز افزایش قیمت داشته‌اند در حالی که آگهی‌ها عدد 55 میلیون‌تومان را نیز نشان می‌دهند.H30 Crossبه‌عنوان ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک بازار در حالی با قیمت 52 تا 54 میلیون‌تومان خرید و فروش می‌شود که نزدیک‌ترین رقبایش یعنی رنو ساندرو استپ‌وی و لیفان X50 اتوماتیک به ترتیب در بازار 62 و 57 میلیون‌تومان قیمت دارند.H30 Cross به عنوان یک خودرو اتوماتیک با توجه به قیمت برای کسانی که این خودرو را با قیمت حدود 42 میلیون‌تومان ثبت‌نام کرده‌اند خودرو با ارزشی است اما سوال اینجاست که آیا اختلاف قیمت این خودرو با ساندرو استپ‌وی و لیفان X50 توجیه دارد ؟ بر اساس بررسی ما در این آزمایش این اختلاف قیمت برای انتخاب ساندرو استپ‌وی توجیه‌پذیرتر از H30 Cross است اما اگر امکانات H30Cross شما را مجذوب خود کرده به جای فروش این خودرو آن را نگه دارید.

برچسب ها

دانگ فنگدانگ فنگ h30 کراسآزمایش فنی
مطالب مرتبط بیشتر
توسعه همکاری بهمن موتور و دانگ فنگ سوکون کوچک ترین خودروی دانگ فنگ؛ ارزان تر از 5 هزار دلار! +عکس نمایش قدرت به سبک سایپادیزل دانگ فنگ با منگشی ام-ترین همه را غافلگیر کرد! دانگ فنگ هائوجی؛ شاسی بلند لوکس ارزان قیمت چینی! +عکس دانگ فنگ اس50: نسخه چینی نیسان سیلفی با قلب الکتریکی +عکس دانگ فنگ E3؛ فناورانه، ساده در یک مجموعه جمع و جور! +عکس مجموعه کاملی از آپشن های روز در یک قیمت رقابتی+عکس جدایی دانگ فنگ از کیا دانگ فنگ سریع ترین "مینی ون" جهان را معرفی کرد +عکس خودروی سطح متوسط دانگ فنگ مناسب برای شهرهای آلوده! +عکس کراس اوور جدید از دانگ فنگ و انتخاب پیشرانه سنتی چینی برای آن! +عکس خودرو Voyah Free؛ شاسی بلند 684 اسب بخاری دانگ فنگ! +عکس نگاهی به سدان آئولوس، خودرو جدید تولیدی در کشور دانگ فنگ S50؛ سدان چینی بر پایه نیسان سیلفی +عکس E70؛ سدان خانوادگی جدید "دانگ فنگ" با مجموعه ای از امکانات روز+عکس کراس اوور ارزان قیمت دانگ فنگ با طراحی و امکانات روز دانگ فنگ AX4؛ کراس اوور کوچک چینی با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس دانگ فنگ ال60؛ سدان جمع و جور با مجموعه ای از امکانات سرگرمی و ایمنی+عکس شاسی بلند درشت اندام "دانگ فنگ" با یک برچسب قیمت اقتصادی! +عکس شاسی بلند 2021 دانگ فنگ با نمایشگر 15 اینچی+ عکس گلوری 580؛ مهمان آینده بازار ایران آخرین سنگر نیسان در چین دانگ فنگ ایولوس؛ سدان 10 هزار دلاری چینی با تجهیزات روز +تصاویر تی5؛ کراس اوور جدید دانگ فنگ +تصاویر ونوشا شینگ؛ شاسی بلند 15 هزار دلاری گروه دانگ فنگ+ تصاویر گروه بهمن عقد قرارداد همکاری با دانگ فنگ موتور را تکذیب کرد پایان همکاری رنو و دانگ فنگ کاهش سهام دانگ فنگ در پژو هیچ روانکاری دایمی نیست! مقایسه خودرو H30 کراس و پژو 207i اتوماتیک فروش سهام دانگ‌فنگ در پژو تولید ال 90 و دانگ فنگ متوقف شد احیای همکاری پژو و دانگ‌فنگ گروه خودروسازی PSA و دانگ‌فنگ 4 هزار کارگر خود را اخراج می‌کنند تقابل عددی دانگ فنگ H30 کراس در برابر رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک دو محصول جدید دانگ فنگ به ایران خودرو رسیدند اچ سی 155 میلیون تومان شد قیمت خودرو H30 کراس‏ در بازار + جدول کدام محصولات ایران خودرو با مدل 98 وارد بازار شدند قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل در بازار خودروهای 100 تا 150میلیونی بازار تهران +جدول دانگ فنگ H30 بخریم یا نه؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 بهمن97 انواع شاسی بلند تولید داخل + قیمت قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 بهمن97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 24 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 10 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 دی97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 ی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 ی 97 قیمت جدید محصولات ایران خودرو منتشر شد H30 کراس 3 میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 ی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 ی 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آذر 97 H30 کراس 5 میلیون تومان ارزان شد با 35 میلیون تومان دانگ فنگ بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آذر 97 دانگ فنگ، 100 میلیون تومانی شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 5 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 آذر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آبان 97 کسب سومین ستاره کیفیت برای محصول اچ30کراس ایران خودرو کاهش قیمت H30 Cros قیمت خودروی دانگ فنگ در بازار+ جدول دانگ فنگ 3 میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 مهر 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 مهر 97 H30 کراس 6 میلیون تومان گران شد خودرو H30 کراس ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 شهریور 97 جنتلمن چینی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 شهریور 97 قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 25 شهریور 97 کراس‌اوور‌های ارزان قیمت بازار کدامند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 7 شهریور 97 دانگ فنگ H30 کراس را بشناسید فصل جدید چینی ها آغاز شده است شرایط پیش فروش H30 کراس اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 شهریور 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 30 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 13 مرداد 97 با 30 میلیون تومان H30 Cross بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 9 مرداد 97 اچ سی کراس را با سود مشارکت 16 درصدی بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو7 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 6 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 1 مرداد 97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 31 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 تیر97 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 12 تیر97 رقابت 2 چینی 60 تا 70 میلیونی ایران خودرو و سایپا در بازار H 30cross اتوماتیک را بیشتر بشناسید اچ سی کراس 2.5 میلیون تومان گران شد آغاز فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 خرداد 97 بررسی و مقایسه سایپا کوئیک با دانگ‌فنگ H30 Cross شرایط جدید فروش H30 کراس ویژه خرداد ماه اعلام شد آینده جذاب دانگ‌فنگ با 50 میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 فروردین 97 شمشیر دولبه ژاپنی قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 بهمن 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 4 بهمن 96 شرایط فروش نقدی و اقساطی H30 کراس با مدل 97 اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 26 دی 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 دی 96 آزمایش رانندگی دوکاتی مانستر 1200R در استانبول؛ هیولای ایتالیایی فروش نقدی و اقساطی H30 کراس با مدل 97 آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 دی 96 بیش از 90نمایندگی ایساکو برای ارائه خدمات به «اچ30 کراس» تخصصی شدند شرایط جدید فروش اقساطی خودروی H30 کراس اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو 29 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 28 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 27 آذر 96 گزارش تصویری از گردهمایی خودروهای H30 Cross شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو(آپکو) قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آذر 96 گردهمایی اچ30 کراس سواران در شرکت آپکو قیمت انواع محصولات ایران خودرو 20 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 19 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 14 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 8 آذر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 2 آذر 96 مقایسه 5 خودروی اتوماتیک ارزان در ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 22 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 21 آبان 96 فروش نقدی و اقساطی H30 کراس آغاز شد خودرو H30 کراس را برای اولین بار با اقساط 24 ماهه بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو 3 آبان 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 16 مهر 96 فروش فوری خودروی دانگ‌فنگ H30 کراس فروش فوری خودروی دانگ‌فنگ H30 کراس دلیل اُفت بازار دانگ‌فِنگ H30 کراس در چند ماه اخیر چیست؟! جعبه‌های تکنولوژی بازار شراکت رنو-نیسان و دانگ فنگ برای تولید خودروهای الکتریکی برنامه ای برای خرید فیات-کرایسلر نداریم پاشنه‌بلنـــد‌پوشان غول فوتون در راه ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو 23 مرداد 96 با پیش پرداخت 22 میلیونی H30 CROSS بخرید دور جدید پیش فروش دانگ‌فنگ اچ‌سی کراس آغاز شد دانگ‌فنگ بیش از 250 هزار دستگاه خودرو فروخت قیمت انواع محصولات ایران خودرو 18 تیر 96 قیمت انواع محصولات ایران خودرو 17 تیر 96 گزارش تصویری از حضور ایران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز قیمت انواع محصولات ایران خودرو 15 تیر96 دانگ فنگ بیش از 245 هزار دستگاه خودرو فروخت چند روش ساده برای آزمایش فنی خودرو دست دوم عرضه مجدد H30 کراس اتوماتیک به صورت محدود عرضه مجدد اچ30 کراس اتوماتیک به صورت محدود آیا DF و FAW ادغام می‌شوند؟ تفاوت آرایش خطی و خورجینی سیلندر در خودروها هوندا و دانگ فنگ در چین کارخانه جدید می‌زنند اختلاف بیش از 11 میلیون تومانی بازار و کارخانه دانگ فنگ h30 کراس می‌خواهم شاسی‌بلند باشم پژو سیتروئن و دانگ فنگ خودروهای برقی می‌سازند سلام ووهو ثبت‌نام خودرو جدید H30 Cross بزودی از سوی ایران‌خودرو ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار در راه است «دانگ فنگ»، محصول بعدی ایران خودرو بازدید رایگان موتور کامیون‌های دانگ فنگ T/D375 و البرز
Back to top