سرچشمه JAECOO از آفرودهای کلاسیک

عصر خودرو- "نوع جدید" JAECOO از آفرودهای کلاسیک سرچشمه می گیرد، از کلاسیک ها باهوش تر است و داستان جدیدی از آفرود شهری را روایت می کند.

Monday 11 December 2023 - 16:21:00

سرچشمه JAECOO از آفرودهای کلاسیک

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در نمایشگاه بین‌المللی خودرو شانگهای 2023، JAECOO به عنوان یک برند نوظهور آفرود، در اولین حضور خود توجه جهانی را به خود جلب کرد. اولین مدل آفرود شهری آن، J7، با تکیه بر مفهوم "برگرفته از کلاسیک ها و بالاتر از کلاسیک ها" برای عبور از موانع برند شاسی بلندهای آفرود، به بازار جهانی اجازه می دهد تا جذابیت منحصر به فرد آفرود را دوباره بررسی کند. SUV های جاده ای در عصر جدید.

در گذشته، برندهای لوکس کلاسیک آفرود بر بخش بازار تسلط داشتند و قانون‌گذاران بازار آفرود بودند، اما با ظهور هوشمندی و برق‌سازی در بازار جهانی خودرو، ساختار بازار در حال تغییر است.

بنابراین، JAECOO چگونه داستان جدیدی «برگرفته از کلاسیک ها اما بالاتر از کلاسیک ها» را در چنین انتقالی در بازار تعریف می کند؟  

 

عملکرد آفرود ، هماهنگ با کلاسیک ها
ماهیت " آفرود " ابتدا در تحقیق و توسعه فناوری، سیستم زنجیره تامین و سیستم تولید است. JAECOO بر پایه صنعت و انباشت فناوری کافی استوار است، عملکرد سخت افزاری خودروهای کلاسیک آفرود را به ارث می برد، مرزهای فناوری هوشمند را می شکند و در کارایی محصول و شهرت برند به شکافت دست می یابد.

از این منظر، JAECOO بسیار جوان به نظر می رسد، اما مهارت های اصلی آن بسیار عمیق است. شرکت مادر JAECOO بیش از ده سال سابقه سرمایه گذاری مشترک برند لوکس و چندین دهه تجربه تولید و ساخت خودرو دارد. تجربه بالغ و غنی در تحقیق و توسعه، تولید و بهره برداری، مبنایی است برای برند JAECOO که ادعا کند "از کلاسیک ها می آید."

از نظر عملکرد آفرود ، که بیشترین مهارت‌های فنی را آزمایش می‌کند، JAECOO یک راه‌ حل جدید فناوری آفرود ، سیستم هوشمند تمام جاده‌ای ARDIS، ایجاد کرده است تا به طور کامل فناوری کلاسیک آفرود را محک بزند. سیستم کنترل چهار چرخ متحرک وکتور منحصر به فرد JAECOO در کلاس خود می تواند گشتاور چرخ عقب را در زمان واقعی و با توجه به شرایط جاده تنظیم کند، ثبات عملکرد خودرو، ایمنی رانندگی و راحتی رانندگی را بهبود بخشد و همچنین قابلیت های آفرود را افزایش دهد.

علاوه بر این، مدل های چهار چرخ متحرک JAECOO همچنین به هفت حالت رانندگی به صورت استاندارد مجهز خواهند شد.از طریق تنظیم عمیق پیوند با سیستم چهار چرخ محرک، سیستم ترمز با سیم هوشمند، سیستم فرمان کنترل الکترونیکی، موتور، گیربکس و سایر ماژول‌ها، خودرو را می‌توان کاملا سفارشی‌سازی کرد. این خودرو توانایی کنار آمدن آسان با رانندگی در رفت‌وآمدهای شهری و همچنین عبور از شرایط جاده‌ای خاص مانند شن، گل و برف را دارد و تجربه رانندگی نهایی را در تمام جاده‌ها برای کاربران فراهم می‌کند.

البته باید به آفرود احترام گذاشت و ایمنی یک موضوع ابدی است. از نظر ایمنی، تمام مدل های JAECOO "برگرفته از کلاسیک" مطابق با استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی ساخته شده اند. طراحی نوآورانه بدنه قفس جاذب انرژی، کاربرد فولاد با استحکام بالا در مساحت وسیع و مجموعه ای از سیستم ها مانند ADAS پیشرو در کلاس، به طور مشترک یک سیستم حفاظت ایمنی تمام بعدی را برای تضمین ایمنی رانندگی رانندگان و سرنشینان ایجاد می کنند. از نظر زاویه نزدیک شدن، زاویه خروج، فاصله از زمین، عمق موج و بسیاری دیگر از شاخص‌های عبورپذیری، JAECOO با مدل‌های کلاسیک آفرود قابل مقایسه است و به همه مدل‌ها قابلیت‌های فرار قوی و عملکرد عبوری می‌دهد.
علاوه بر این، در سطح طراحی، اولین مدل J7 JAECOO نیز زبان زیبایی شناسی «برگرفته از کلاسیک و بالاتر از کلاسیک» را تفسیر می کند. سبک ساده صنعتی همه جا وجود دارد.هر جزئیات نشان دهنده تسلط درطراحی است. علاوه بر کلاسیک‌ها، J7 نوآوری‌های زیادی با حکاکی‌های دقیق‌تر، طراحی پرطرفدار چراغ‌های جلو و استفاده هوشمندانه از عناصری مانند سقف‌های معلق و دستگیره‌های درهای مخفی انجام داده است که همگی معیار جدیدی برای زیبایی شناسی SUV آفرود ایجاد می کند.

 

فناوری هوشمند : پیشی گرفتن از کلاسیک
پیروی از یک نقشه قدیمی هرگز به سرزمین های جدید منتهی نمی شود. برای JAECOO، داشتن ژن‌های آفرود «از کلاسیک» و طراحی استادانه کافی نیست .نحوه ترویج نوآوری هوشمند محصول، برآورده کردن خواسته های مصرف کنندگان در عصر جدید و ورود به بخش های جدید بازار موضوع مهمی است که JAECOO باید با آن روبرو شود و به آن فکر کند و همچنین نقطه شروعی برای JAECOO است که "بالاتر از کلاسیک ها" باشد.

JAECOO از بازار چین متولد شد، جایی که هوش خودرو و برق‌سازی به سرعت در حال توسعه است. در مقایسه با مارک‌های سنتی کلاسیک آفرود، JAECOO طبیعتاً از نظر هوشمندی تفکر آینده‌نگرتری دارد. JAECOO همیشه امیدوار است که از طریق . پیشرفت هوشمند آفرود را راحت‌تر کند برای این منظور، JAECOO تلاش های زیادی در زمینه هوشمندی انجام داده و به نوآوری و پیشرفت در کابین های هوشمند، رانندگی هوشمند و سایر ابعاد دست یافته است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی در تمامی مدل‌ها، تراشه 8155 پیشرو در صنعت است که از فناوری فرآیند 7 نانومتری استفاده می‌کند که قادر به انجام حداکثر 8 تریلیون عملیات در ثانیه است. این امکان بوت‌آپ سریع 2 ثانیه‌ای و مدیریت کارآمد بیش از 20 فرمان را در 30 ثانیه فراهم می‌کند و کابین هوشمند JAECOO را با سرعت پاسخگویی، نرمی و قابلیت‌های تصمیم‌گیری برتر اعطا می‌کند.

علاوه بر این، سیستم کمکی هوشمند رانندگی همه جانبه پیشرفته JAECOO ، نزدیک به 20 عملکرد هوشمند رانندگی در حوزه آفرود، پیشگام بوده و به نهایت هوش از نظر ایمنی فعال و غیرفعال دست یافته است و همه چیز را از "هوشمند" در اختیار کاربران قرار می دهد. "لذت هوشمندانه" تا تجربه ای نوآورانه از "رانندگی هوشمند".

JAECOO همچنین دارای امکاناتی استاندارد با امکاناتی است که به ندرت در مدل‌های آفرود سنتی یافت می‌شود، مانند صفحه نمایش پانوراما گسترده، داشبورد LCD کامل، و نمایشگر جدید HUD. سیستم عامل راحت و روان، همراه با روش های تعاملی چند صفحه ای، بدون شک یک تجربه هوشمند برتر را ارائه می دهد. علاوه بر این، تصویربرداری پانوراما 540 درجه، دسترسی آسان به شرایط جاده های اطراف و زیر خودرو را امکان پذیر می کند و به کاربران این امکان را می دهد که "هرطور که می خواهند و بدون نگرانی در آفرود رانندگی کنند."

منصفانه است که بگوییم چشم انداز آفرود، که قبلاً تحت سلطه وفاداری به برند و مهارت مکانیکی بود، از طریق کاوش چند بعدی JAECOO در هوشمندی "فراتر از کلاسیک" در حال بازسازی است.

پیشگام در سبک زندگی بی حد و حصر در آفرود
در پاسخ به افزایش نخبگان شهری در بازار آفرود، JAECOO دائماً می پرسد: "این گروه دقیقاً به چه چیزی در یک محصول نیاز دارد؟" پاسخ در نفوذ به بازارهای خاص با موضع «از کلاسیک، فراتر از کلاسیک» نهفته است، که فرصت‌های بازار بیشتری را با محصولاتی که عملکرد آفرود و تجربه هوشمند را ترکیب می‌کنند، به دست آورید.

در مقایسه با اشراف قدیم، نخبگان جدید جوان تر هستند و به دنبال کیفیت زندگی هستند و امیدوارند ذائقه خود را از طریق محصولات منحصر به فرد نشان دهند. آفرود برای آنها دیگر محدود به آفرود نیست، بلکه تبدیل به یک سبک زندگی شده است. به همین دلیل، JAECOO برای نخبگان جدید بسیار جذاب تر از کلاسیک ها است.

از یک سو، JAECOO می‌داند که برای ایجاد سبک زندگی آفرود، صرف داشتن یک ماشین کافی نیست. فرهنگ و اکوسیستم نام تجاری حول محور وسیله نقلیه لازم است تا حس عمیق‌تری از ارزش و تخیل گسترده‌تر را در اختیار کاربران قرار دهد.

بنابراین، JAECOO عمیقاً روی اکوسیستم برند خود سرمایه گذاری کرده است. JAECOO در خلال کنفرانس هم‌آفرینی محیط زیست کاربر جهانی اخیر خود، با همسویی با فلسفه زندگی نخبگان جدید، مرزهای زندگی آفرود را شکست. این مجموعه انواع محصولات اکوسیستمی مانند چادر، کاپشن و کیف گلف را به نمایش گذاشت و با موفقیت یک اکوسیستم نام تجاری را ایجاد کرد که "فراتر از خودرو" است.

از آنجایی که دامنه دسترسی برند به طور مداوم گسترش می یابد و از مرزها فراتر می رود، JAECOO قرار است طیف گسترده تری از نیازهای کاربر و سناریوهای استفاده از خودرو را پوشش دهد. هدف این برند برقراری ارتباط قوی با امواج متوالی مشتریان است و در نتیجه تصویر برند خود را به طور مداوم تیزتر می کند.

از آنجایی که دامنه دسترسی برند به طور مداوم گسترش می یابد و از مرزها فراتر می رود، JAECOO قرار است طیف وسیع تری از نیازهای کاربر و سناریوهای استفاده از خودرو را پوشش دهد. هدف این برند برقراری ارتباط قوی با امواج متوالی مشتریان است و در نتیجه تصویر برند خود را به طور مداوم تند تر می کند.

از طرف دیگر، JAECOO به عنوان یک برند آفرود نوظهور که برای نخبگان جدید طراحی شده است، بدون شک مظهر SUV های آفرود شهری است. از نظر تکرار محصول، نوآوری فناوری، تجربه کاربر، استراتژی برق‌رسانی و اکوسیستم کاربر، به‌ویژه در فناوری‌های انرژی جدید مانند معماری پلتفرم و اکوسیستم‌های هوشمند، بسیار از کلاسیک‌ها پیشی می‌گیرد. JAECOO در برآوردن نیازهای در حال تحول عصر مهارت بیشتری نسبت به وسایل نقلیه آفرود سنتی دارد.

به طور خلاصه، شجره نامه آفرود «از کلاسیک»، بیش از دو دهه فرآیند تولید شرکت مادرش، و سفر متقابل با کاربرانش، به JAECOO انعطاف پذیری برای توسعه پایدار «فراتر از کلاسیک» و قابلیت تکامل بخشیده است.

با زمان مصرف کنندگان که در نقطه اتصال قدیم و جدید قرار دارند، دیگر کورکورانه به اسطوره های برند وفادار نیستند. تازه واردانی مانند JAECOO که هم عملکرد کلاسیک و هم قدرت نوآورانه را تجسم می‌کنند، تجسم روح و روح شاسی‌بلندهای آفرود هستند. اعتقاد بر این است که در حالی که JAECOO برای برتری در بازار آفرود جهانی رقابت می کند، این برند " از کلاسیک " از قدرت خود برای ادامه نوشتن روایت "فراتر از کلاسیک" خود استفاده خواهد کرد.

درباره JAECOO
به عنوان یک نام تجاری جدید آفرود، نام JAECOO از تلفیقی از کلمه آلمانی "Jäger" و کلمه انگلیسی "Cool" الهام گرفته شده است. این ادغام هم آفرود و هم شهرنشینی را به تصویر می‌کشد و در عین حال سبک و کیفیتی را به نمایش می‌گذارد که مأموریت کاوش شجاعانه و استقامت تزلزل ناپذیر را به شما منتقل می‌کند. این گروه با بیش از یک دهه تجربه سرمایه گذاری مشترک، به فلسفه برند "از کلاسیک، فراتر از کلاسیک" پایبند است. JAECOO خستگی ناپذیر به نوآوری و پیشرفت‌ها اختصاص دارد و با عملکرد استثنایی چهار چرخ محرک، ویژگی‌های ایمنی قابل توجه و فناوری‌های هوشمند آینده‌نگر، روند جدید آفرود شهری را رهبری می‌کند. با به ارث بردن ژن‌های تجملات دقیق، خرد و مهارت تیم‌های طراحی ارشد از بریتانیا، آلمان و سایر کشورها را در هم می‌آمیزد و استاندارد جدیدی برای شاسی‌بلندهای آفرود شهری ایجاد می‌کند. در آینده، JAECOO به طور فعال مفهوم توسعه پایدار را ترویج خواهد کرد، ترکیبی از قابلیت‌های همه جاده‌ای با راه‌حل‌های انرژی جدید، ایجاد عملکرد آفرود کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست برای ارائه تجربه سفر راحت‌تر و سبزتر برای نخبگان شهری.

برچسب ها

آفرودJAECOO
مطالب مرتبط بیشتر
برند جدید خودروسازی چین در راه آسیای مرکزی برند جدید خودروسازی JAECOO در راه ایران نمایش سه محصول پرطرفدار توسط بزرگ‌ترین تجاری ساز کشور آموزش رانندگی آفرود با خودرو کلوت مزایا و قیمت دمپینگ ماشین های آفرود پادشاه آفرود برگ برنده‌اش را رو کرد+ عکس شرایط فروش ویژه مکث موتور برای آفرودسواران همایش خودروهای کلاسیک و آفرود زنده‌رود مسیر «دایون» از خودرو تجاری تا آفرود تاندرتراک؛ وقتی خفاش ایده ای برای طراحی یک خودرو می شود! +عکس شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت 2022 چگونه خودرویی است؟ آئودی A6 آلرود 2022، خودرویی با عملکرد بالا حتی برای آفرود! خودرو آفرودی جدید بازار ایران را بشناسید فوررانر TRD مدل 2022؛ آفرودر 40 هزار دلاری تویوتا با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس شلبی سوپر اسنیک 2021 و تجربه ای متفاوت از وانت تا آفرود ممنوع! +عکس آماروک 580X؛ اولین نسخه آفرودی از فولکس واگن مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس درگ کویری بین 3 شاسی بلند آفرودی غول پیکر آفرود در نسل پورشه 911 توربو اس+ عکس اینیوس گرنادیر؛ کپی جنجالی لندروور دیفندر اما با یک کابین بسیار متفاوت! +عکس وندرهال براولی GTS؛ آفرودر الکتریکی با لاستیک های 35 اینچی +عکس جولان خودروهای آفرود در پارک سوهانک اتوبوسی قدرتمند برای آفرود Torsus اتوبوسی قدرتمند برای آفرود تویوتا تاکوما TRD آفرود 2021؛ جدیدترین ویرایش از "پرفروش ترین وانت میان سایز" در آمریکا +عکس 10 خودروی برتر کلاسیک آفرود در طول تاریخ آفرودرهای زیبای کره ای معرفی شدند +عکس هنگام رانندگی آفرود در مسیر‌های آبی، به چه نکاتی باید توجه کرد؟ افزایش رضایت مندی مشتریان اولویت آمیکو کیت پنچرگیری در آفرود چه کاربردی دارد؟ قدرتمندترین خودرو آفرودی چه ویژگی خاصی دارد؟ برترین آفرود 2021 معرفی شد+ فیلم بهترین خودروهای آفرود سال 2020 را بشناسید پائو؛ پیکاپ آفرودی گریت وال با برچسب قیمت 23 هزار دلاری معرفی شد+تصاویر نگاهی به آفرود جذاب فورد +تصاویر ملاقات با یکی از گرانترین آفرودرهای جهان! +تصاویر زندگی در جاده‌های ناهموار برخورد با آفرود سواری در جنگل‌ها برگزاری جشنواره خودروهای آفرود و کلاسیک مسابقات آفرود قهرمانی کشور در قزوین آغاز شد نگاهی به خودرو 6*6 شرکت Ravon در نمایشگاه اتومکانیکای دوبی مسابقات اتومبیل رانی آفرود در فرخ شهر برگزار شد 10 دستگاه خودرو آفرود از استان مرکزی به لرستان اعزام شد 70 آفرودباز کرمانشاهی پای کار مقابله با سیل آمدند آفرودبازها کدام خودرو را ترجیح می‌دهند؟ + تصاویر کم سن‌ترین راننده آفرود جهان در انتظار ثبت گینس نخستین مسابقات آفرود بانه با معرفی برترین ها پایان یافت ببر سالخورده جگوار در پی آفرود خودران آفرود بی دردسر، چند؟ جنگجوی برزیلی حرکت با چنگ و دندان طوفان صحرا 68 خودرو آفرود در بوستان جنگلی سوهانک تهران توقیف شد اگر توپوگرافی منطقه اجازه دهد خودروهای آفرود آماده اعزام به منطقه حادثه هواپیما هستند تست و بررسی فنی نیسان پاترول با موتور Z24 هشت‌شمع؛ تقویت قلب کهنه‌کار خودروهای «آفرود»، عامل تخریب بوستان جنگلی سوهانک ملاقات با آسِنا، وانت آفرود آمیکو در نمایشگاه خودرو ساری مروری بر 3 پیشرانه تنومند خودرو‌های آفرودی دهه 90؛ 3 قلب پر‌تپش آفرود سواران ایرانی با همکاری رامک خودرو به یاری زلزله‌زدگان شتافتند آفرودسواران همدان به کمک زلزله زدگان شتافتند ورود آفرودسوارها به مرنجاب ممنوع شد سخت‌جان‌ترین لندروور فیس‌لیفت D-MAX ایسوزو آماده برای سخت‌ترین مسیر‌ها نخستین دوره مسابقات همگانی «آفرود» در تهران برگزار شد خودروهای آفرود آینده امداد و نجات (+عکس) متولد چین بزرگ شده ایــــران بهترین خودرو 4*4 برای آفرود کدام است؟ سفرهای رویایی قهرمانان آفرودی (+عکس) نمایشگاه خودروهای کلاسیک، آفرود و اسپرت در سنندج برگزار شد تجربه رانندگی آفرود کولئوس جدید بهترین صحرانوردهای آفرود +تصاویر کشتی کج شاهزاده‌ ها خودروی احتمالی پورشه برای آفرود (+عکس) آفرودر حرفه‌ای جعبه دنـده کمک‌رسان آفرودی‌ترین خودرو جهان (+عکس) دامنه«الوند» توان تحمل ورود خودروهای آفرود و موتورسواران را ندارد یک روز خاطره‌انگیز برای دانش‌آموزان مناطق محروم؛ آفرودسواری 10 فرمانروای آفرود 2016 را بشناسید تویوتای 2017 ویژه آفرود (+عکس) نگاهی به مفهوم زوایای حمله و فرار یک آفرود تمام عیار ناپرهیزی از نوع انگلیسی وقتی خودروهای آفرود هیجان می‌آفرینند کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور توسط اتومبیلران کرمانشاهی 5 کراس اور با توانایی های آفرود فراتر از انتظار+تصاویر مسابقات انتخابی تیم آفرود البرز ساز و بـرگ جنگی نفرات برتر مسابقات آفرود در همدان مشخص شدند همه چیز درباره آفرود؛ یک ورزش عجیب و غریب کابینی جادار تر برای هیولای آفرود فورد ساز و برگ جنگی پرچمدار باشید! رکورددار فاصله از زمین در سال 2015 سوپر آفرودِر عربی هم آمد کم‌هزینه آفرود کنید ترکیب آفرود و آنرود ممنوعیت برگزاری تورهای آفرود در مناطق تحت مدیریت محیط زیست
Back to top