پر فروش ترین ها؛

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال ۲۰۱۵

عصر خودرو- خودروهای کامپکت پرفروش‌ترین رده‌ در بازار خودروها هستند و همواره رقابت بسیار شدیدی بین شرکت‌های مختلف در این رده است.

يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴:۰۰

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال ۲۰۱۵

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از بازارخبر، خودروهای کامپکت پرفروش‌ترین رده‌ در بازار خودروها هستند و همواره رقابت بسیار شدیدی بین شرکت‌های مختلف در این رده است.

 خودروهای کامپکت با ویژگی‌های اعم از قیمت مناسب، فضای کافی و هزینه‌ی نگهداری اندک، طرفداران زیادی دارند. با توجه به رقابت فشرده در این کلاس، خودروهای سدان کامپکت انعطاف زیادی پیدا کرده‌اند و از ظاهر، امکانات و قابلیت‌های متنوعی برخوردار شده‌اند. هر نیازی هم که داشته باشید، خودرویی در این سبک خواهید یافت که نیاز‌های شما را پوشش بدهد.در ادامه توجه شما را به لیست بهترین خودرو‌های کامپکت جهان در سال 2015 جلب می‌کنیم.

20- میتسوبیشی لنسر
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

با این که طراحی بدنه و کابین لنسر دیگر جذابیت گذشته را ندارد، اما هنوز هم تا حدودی قادر به رقابت با رقبای خود است. لنسر در حال حاضر در چهار مدل SE، SEL، GT و ES به فروش می‌رسد. پیشرانه‌ی 2 لیتری چهار سیلندر به همراه جعبه دنده‌ی پنج سرعته‌ی دستی برای ES و GT و پیشرانه‌ی 2.4 لیتری چهار سیلندر به همراه جعبه دنده‌ی ضریب متغیر برای SE و SEL در نظر گرفته شده است. نمونه‌ی SE شامل امکانات افزوده‌ای مانند گرمکن صندلی‌ها و دوربین دید عقب است؛ در حالی که SEL از صندلی‌ها با پوشش چرم و سنسور باران نیز بهره می‌برد. 


19- دوج دارت
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

دارت در اصل یک شخصیت ایتالیایی است که لباس‌های آمریکایی به تن کرده است. المان‌های طراحی دوج اعم از چراغ‌های عقب کشیده‌ی مسابقه‌ای و جلو‌ پنجره‌ی عظیم، در هر نقطه ای این خودرو به چشم می‌خورد. چندین گزینه‌ی مختلف از پیشرانه و سیستم انتقال قدرت برای خریداران این خودرو د دسترس است. کابین دارت مملو از امکانات مختلف است و مصرف سوخت این خودرو در بعضی از مدل‌ها جزء بهترین‌ها در کلاس خود است. اگر به خودرویی با ظاهر و صفات اسپرت علاقه دارید، دوج دارت می‌تواند یکی از گزینه‌های ایده‌آل باشد.


18- ساین xB
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

xB جزء اولین تولید کننده‌های این شرکت زیرمجموعه‌ی تویوتا است. فضای داخلی زیاد بزرگترین مشخصه‌ی این خودرو است. اما بر خلاف جادار بودن و راحتی این خودرو، xB با پیشرانه‌ی چهار سیلندر 158 اسب بخاری به همراه جعبه دنده‌های 5 سرعته‌ی دستی و نمونه‌ی منقرض شده‌ی 4 سرعته‌ی خودکار، رانندگی جذابی را به ارمغان نخواهد آورد. اگر ظاهر خودرو برای شما از اولویت بالایی برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم از این خودرو فاصله بگیرید.


17- ساین tC
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

اگر جزء آن دسته‌ی معدود از خریداران هستید که به دنبال خودرویی با ظاهر اسپرت اما نه عضلانی هستید، tC‌ می‌تواند گزینه ی مناسبی باشد. این خودرو از پیشرانه ی چهار سیلندر 2.5 لیتری با توان خروجی 179 اسب بخار بهره می‌برد که جعبه‌ی دنده‌ی 6 سرعته‌ی دستی یا خودکار، وظیفه‌ی انتقال آن به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. فرمان پذیری tC مطمئن و خوب است، اما اگر سرعت بالا اولویت شما است، این خودرو شما را راضی نخواهد کرد و سایر خودروهای این رده به راحتی آن را پشت سر خواهند گذاشت. با این حال کیفیت بالای قطعات و قابلیت اعتماد بالا، نقاط قوت ساین است که البته آن‌ها را به تویوتا مدیون است.


16- کیا سراتو کوپ
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

نمونه‌ی دو درب کیا سراتو که در بازار‌های آمریکا و اروپا با نام فُرته عرضه می‌شود، از جذاب‌ترین خودروهای موجود در این کلاس است. پیشرانه‌ی این خودرو نمونه‌ی چهار سیلندر 2 لیتری با توان 173 اسب بخار است که این میزان از توان در نمونه‌ی چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ به کار رفته در مدل SX به، 210 اسب بخار می‌رسد. جعبه دنده‌های 6 سرعته‌ی دستی و خودکار نیز مسئولیت انتقال توان را بر عهده دارند. فرمان پذیری و هندلینگ سراتو کوپ رضایت‌بخش است و پیشرانه‌ی توانمند آن نیز توانایی ایجاد لبخند بر لبان اکثر خریداران را دارد.


15- هیوندای ولوستر
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

طراحی منحصر به فرد ولوستر می‌تواند نگاه‌ها را به خود جلب کند. با این حال نباید گول این طراحی اسپرت را بخورید؛ زیرا پیشرانه‌ی 1.6 لیتری ولوستر تنها قابلیت تولید 132 اسب بخار را دارد. البته باید بدانید که پیشرانه ی توربو 201 اسب بخاری نیز برای این خودرو در دسترس است تا بدین‌ وسیله قابلیت‌های حرکتی را خودرو را افزایش دهید. برای استفاده از حداکثر قابلیت‌های پیشرانه، قویا توصیه می‌کنیم جعبه دنده‌ی 7 سرعته‌ی دوکلاچه را برای خودروی خود سفارش دهید تا لذت تعویض دنده همانند سوپراسپرت‌ها را در خودرویی به مراتب ارزان‌تر تجربه کنید. با این حال فرمان‌پذیری ولوستر کمی نامفهوم است و توانایی انتقال اطلاعات خوبی از جاده را ندارد. اگر به دنبال خودروی هاچ بک و سریع، با ظاهری متفاوت هستید، ولوستر گزینه‌ی مناسب شما است.


14- فولکس واگن بیتل
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

فولکس واگن بیتل با ظاهر منحصر به فرد خود، رانندگی جذابی را نیز به ارمغان می‌آورد. پیشرانه‌ی 1.8 لیتری توربوشارژ آن نیز توانایی تولید 170 اسب بخار را دارد و جعبه‌ دنده‌ی پنج سرعته‌ی دستی و 6 سرعته‌ی خودکار وظیفه‌ی انتقال قدرت را بر عهده دارد. پیشرانه‌ی 210 اسب بخاری 2 لیتری نیز برای عاشقان سرعت در دسترس است.


13- سوبارو ایمپرزا
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

جادار، مقرون به صرفه و مطمئن مهم‌ترین ویژگی‌های ایمپرزا است که آن را تبدیل به گزینه‌‌ای خوب در این کلاس از خودروها تبدیل کرده است. سوبارو در این خودرو از پیشرانه‌ی 2 لیتری 148 اسب بخاری به همراه جعبه دنده‌ی 5 سرعته‌ی دستی استفاده کرده است. با این حال امکان سفارش جعبه دنده‌ی خودکار با ضرایب متغیر نیز در دسترس است. البته در نظر داشته باشید که این جعبه دنده‌ تمامی لذت رانندگی را سلب خواهد کرد. این خودرو در نمونه‌های سدان و هاچ‌بک عرضه می‌شود. ایمپرزا به صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک بهره می‌برد که باعث تمایز آن با سایر خودروهای این رده می‌شود.


12- نیسان سنترا
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

نیسان با سنترا سعی بر ارائه‌ی محصولی با خصوصیات خودروهای لوکس سایز کوچک در کنار لذت رانندگی نمونه‌های اسپرت، دارد؛ اما در نهایت سنترا در هیچ کدام از این موارد موفق ظاهر نشده است. با این که پیشرانه‌ی چهار سیلندر 1.8 لیتری و 130 اسب بخاری آن به همراه جعبه دنده‌ی خودکار ضریب متغیر مصرف سوخت پایینی دارد، اما این مساله به قیمت شتاب پایین آن بدست آمده است. در سنترا لیست بلند بالایی از آپشن‌ها اعم از قابلیت اتصال با بلوتوث، چراغ‌های ال‌ای‌دی و سیستم ناوبری وجود دارد و هم‌چنین از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد. 


11- هیوندای الانترا
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

با طراحی بدنه‌ و کابین زیبا در کنار لیست بلند بالایی از امکانات، الانترا یکی از گزینه‌های وسوسه کننده‌ی این کلاس از خودرها است. هیوندای در الانترا از پیشرانه‌‌های چهار سیلندر 145 و 173 اسب بخاری استفاده کرده است و جعبه دنده‌های 6 سرعته‌ی دستی و خودکار نیز وظیفه‌ی انتقال توان پیشرانه‌ها را بر عهده دارند. اگر امکانات و آپشن‌های خودرو اولویت اصلی شما است، الانترا می‌تواند بهترین گزینه باشد. البته لازم به ذکر است که در این خودرو از هیجان رانندگی خبری نخواهد بود.


10- مینی کوپر
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

با شاسی تقویت شده، نمونه‌ی جدید مینی کوپر هندلینگ فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. کابین بزرگ‌تر و راحت‌تر آن از بزرگترین نقاط قوت مینی کوپر نسبت به نسل‌ قبلی خود به شمار می‌رود. بی‌ام‌و در این خودرو از پیشرانه‌ی 3 سیلندر توربو با قدرت 134 اسب بخار بهره برده است که در کنار جعبه‌ دنده‌ی 6 سرعته‌ی دستی خیال شما را از بابت رانندگی جذاب، راحت خواهد کرد. جعبه دنده‌ی 6 سرعته‌ی خودکار به همراه شیفتر‌های پشت فرمان نیز قابل سفارش است. مینی کوپر قابلیت سفارش‌سازی بالایی دارد و در کنار بدنه‌ای زیبا و جادار، از توانایی‌های حرکتی بالایی نیز بهره می‌برد. اگر به دنبال لذت رانندگی هستید، به طور حتم این خودرو را نیز بررسی کنید.


9- تویوتا کرولا
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

اگر خرید خودرو را همانند نرم‌افزار کامپیوتری تشبیه کنیم، خرید تویوتا کرولا گزینه‌ی پیش‌فرض آن خواهد بود. در وصف این محصول همین بس که پرفروش‌ترین خودروی تاریخ است. کرولا تعادل ایده‌آلی از توان، هزینه‌ی اندک نگهداری و قابلیت‌های کاربری برای خریداران فراهم کرده است. با خرید کرولا خیال شما از بابت کیفیت و خدمات پس از فروش نیز راحت خواهد بود. اگر به دنبال خودرویی آرام، راحت، بی‌دردسر و با کیفیت هستید، بدون شک کرولا بهترین گزینه خواهد بود.


8- ساین iM
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

شرکت کم‌تر شناخته شده‌ی ساین به کمک تویوتا خودروهای بسیار خوبی تولید می‌کند. iM با قیمت اندک و امکانات بالای خود، گزینه‌ای مناسبی است. پیشرانه‌ی آن نیز نمونه‌ی چهار سیلندر 1.8 لیتری با قدرت 137 اسب بخار است که در کنار خود جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته‌ی دستی یا خودکار ضریب متغیر را می‌بیند. ساین تمرکز خود را در iM بر هزینه نگهداری اندک و مصرف سوخت پایین گذاشته است. در کابین این خودرو نیز 6 اسپیکر پایونیر و سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر 7 اینچی لمسی، تجربه‌ی بالایی از را ارائه می‌دهد.


7- کیا سراتو
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

قیمت مناسب و گارانتی 10 ساله‌ی سیستم انتقال قدرت، از نقاط قوت سراتو است. در کنار این موارد، سراتو کابین جادار و با کیفیتی را به سرنشینان ارائه می‌دهد. پیشرانه‌های 148، 173 و 201 اسب بخاری سراتو، نیازهای اقشار مختلف را پوشش خواهد داد. هم‌چنین کیا امکان انتخاب میان جعبه دنده‌های 6 سرعته‌ی دستی و خودکار را نیز برای خریداران محیا کرده است.


6- کیا سول
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

در کنار ظاهر منحصر به فرد، کیفیت بالا و کابین هوشمند مهم‌ترین نقاط قوت سول به شمار می‌روند. نمونه‌ی پایه‌ی این خودرو از پیشرانه‌ی چهار سیلندر 1.6 لیتری به توان 130 اسب بخار بهره می برد؛ در حالی که قابلیت سفارش پیشرانه‌ی 2 لیتری 164 اسب بخاری نیز در دسترس است. علی رغم ضعف‌هایی در قسمت فرمان، کنترل سول با تشکر از سیستم تعلیق بهینه‌ی آن راحت خواهد بود.


5- فورد فوکوس
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

فوکوس به واسطه‌ی شاسی پیشرفته خود، قابلیت‌های دینامیکی بالایی را نسبت به سایر رقبای خود ارائه می‌دهد. پیشرانه‌های 2 لیتری 160 اسب بخاری و 1 لیتری توربوی 123 اسب بخاری به همراه سیستم خودکار استارت-استاپ، علی رغم شتاب بالا، مصرف سوخت پایین را تامین می‌کند. با این که جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته‌ی دو کلاچه قابل سفارش است، اما نمونه‌ی 5 سرعته‌ی دستی لذت بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. طراحی جذاب بدنه و کابین فوکوس در کنار لیست بلند بالای امکانات، قطعا شما را راضی خواهد کرد.

4- فولکس واگن جتا
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

جتا بدنه‌ای جادار و راحت به همراه تنوع بالایی از انواع سیستم انتقال قدرت را با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌دهد. بدنه‌ی این خودرو به تازگی تحت عمل زیبایی قرار گرفته تا چهره‌ای به روزتر داشته باشد. پیشرانه‌های 1.4 و 1.8 لیتری توربو به توان‌ 150 و 170 اسب بخار در کنار نمونه‌ی هیبریدی، نیاز‌های اقشار مختلف را به خوبی پوشش خواهد داد. البته نمونه‌های دیزل این خودرو در حال حاضر به دلیل رسوایی اخیر فولکس واگن، مجوز فروش را ندارند.

3- هوندا سیویک
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

هندلینگ ایده‌آل و لذت بالای رانندگی باعث شده است تا سیویک به یکی از گزینه‌های مناسب برای عاشقان سرعت تبدیل شود. هوندا در سیویک از پیشرانه‌های 2 لیتری 158 اسب بخاری و 1.5 لیتری توربوی 174 اسب بخاری بهره برده است. خبر خوب جعبه دنده‌ی 6 سرعته‌ی دستی برای نمونه‌ی 2 لیتری در دسترس است و خبر بد جعبه دنده‌ی خودکار ضریب متغیر برای نمونه‌ی توربو است که هیچ نشانی از روحیه‌ی سیویک را به همراه ندارد. امکاناتی همانند استارت بدون کلید، کار پلی اپل و اندروید اتو نیز قابل سفارش هستند.

2- فولکس واگن گلف
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015

 گلف یکی از محبوب‌ترین خودروهای جهان است که همواره حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شاسی عالی، پیشرانه‌ی توانمند و سیستم تعلیق هوشمند باعث شده‌اند تا گلف همواره لذت بالای رانندگی را ارائه دهد. پیشنهاد ما پیشرانه‌ی 1.8 لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار در کنار جعبه دنده‌ی 5 سرعته‌ی دستی است. البته جعبه دنده‌ی 6 سرعته‌ی خودکار نیز قابل سفارش است.

1- مزدا 3
 

بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال 2015


مزدا 3 نماد خودروهای جذاب، بهینه و زیبا است. پیشرانه‌های 155 و 184 اسب بخاری مزدا در کنار جعبه دنده‌های 6 سرعته‌ی خودکار و دستی قابل سفارش هستند. در کنار مشخصات فنی، بدنه‌ی زیبا و کابین مزدا جزء بهترین‌های این کلاس از خودروها است.

برچسب ها

میتسوبیشیهونداهیوندایدوجدنیای اتومبیلمزدا
مطالب مرتبط بیشتر
کراس اوور وارداتی هیوندای قیمت خورد بزرگترین سرمایه‌گذاری‌ هوندا کلید خورد فراخوان هوندا برای ۴.۵ میلیون خودرو به دلیل نقص فنی رشد فروش میتسوبیشی در آمریکا آمازون هیوندای هم می‌فروشد خودروی برقی جدید هیوندای در راه است هیوندای به تویوتا و هوندا پیوست شاسی بلند جنسیس در راه است هوندا دستمزدها را افزایش داد سود سه ماهه هوندا افزایش یافت اقدام میتسوبیشی برای افزایش تولید خودروهای برقی تاکسی‌های بدون راننده در راه ژاپن کیا و هیوندای فراخوان دادند هیوندای کِرِتا و اِلنترا با کرمان موتور می‌آیند سرمایه‌گذاری میلیاردی هیوندای و ال‌جی برای باتری‌سازی خودروساز آمریکایی از هند خارج شد سانتافه ۲۰۲۴ : جدیدترین اطلاعات و یک تریم آفرودی جذاب +عکس هوندا تک چرخ زد هیوندای و کیا فراخوان دادند میتسوبیشی تریتون ؛ پیکاپ جدید ژاپنی که آمریکا هم می رود +عکس پای شرکت هیوندای به دانشگاه باز شد فراخوان ۱.۳ میلیون خودروی هوندا در سراسر دنیا به دلیل نقص فنی هیوندای دست و دلباز شد رونمایی از جدیدترین کراس اوور هوندا در هند+ عکس طرح باتری‌سازی آمریکا به ثمر نشست جنسیس جدید معرفی شد+عکس هیوندای کنا؛ این شاسی بلند زیبا، جدید و بسیار خوش قیمت! +عکس افزایش ۱۹ درصدی سود سالانه هوندا هیوندای اکستر؛ شاسی بلند ۷ هزار دلاری هندی+ عکس یک هیوندای قدرتمند جدید وارد میدان شد موفاسا شاسی بلند جدید هیوندای+ عکس غوغای هیوندای موتور در کره جنوبی جنسیس جی وی۸۰ کوپه؛ نمایش یک شاسی بلند ماگمایی از برند کره ای! +عکس هیوندای ورنا جدید؛ ارزان اما باکیفیت و فناورانه +عکس سوناتا فیس لیفت ۲۰۲۴ معرفی شد+عکس خداحافظی هیوندای با روسیه خداحافظی با موتورهای احتراقی در کمتر از دو دهه آینده هیوندای ورنا (اکسنت) جدید وارد بازار می شود+عکس الانترا کوپه فیس لیفت؛ چاشنی اسپرت برای جذابیت کره ای! +عکس فروش خودروی هوندا نزولی شد هشدار هوندا برای مشتریان آمریکایی؛ «رانندگی نکنید» هوندا هیدروژنی آمد خطر برای خودروسازان ژاپنی رشد فروش خودروهای الکتریکی هیوندای جهشی می‌شود هوندا هم باتری‌ساز شد کلینیک خدمات زمستانه هیوندای تا ۶ بهمن تمدید شد فناوری جالب و مفید ژاپنی برای رانندگی با خیال راحت! +عکس افیلا؛ نخستین خودرو سونی به عنوان یک فضای سرگرمی متحرک عمل می کند+ عکس سال ۲۰۲۳، سال خوش برای شرکت‌های خودروسازی است؟ نقشه برقی هیوندایی در نروژ هیوندای الانترا جدید با ظاهری متفاوت! +عکس عرضه لوکس‌ترین مدل هیوندای کار هوندا در دنیای مجازی نسل جدید هیوندای کنا معرفی شد+عکس اخراج کارکنان کارخانه هیوندای روسیه رونمایی از اولین خودرو برقی مزدا مزدا۶ نسخه بیستمین سالگرد ۲۰۲۳؛ محصول جدید از یک نسل سومی باسابقه! +عکس برنامه مزدا برای رشد تولیدات برقی هیوندای در آمریکا باتری‌سازی می‌کند روسیه با مزدا خداحافظی کرد مقایسه دو خودروی اروپایی و آسیایی جذاب در آستانه واردات به ایران هوندا تک چرخ زد هوندا مدل جدید خودروی برقی خود را در چین عرضه می‌کند عرضه مدل جدید خودروهای برقی هوندا در چین ارتقا شبکه نمایندگی رسمی هیوندای در ایران مزدا تولید شاسی بلند سی اکس-۸۰ را تایید کرد +عکس کارخانه جدید خودروهای برقی آمریکا سالی ۵۰۰ هزار خودرو می‌سازد خودروی برقی فورد و هیوندای در راه اندونزی هیوندای موتور افول کرد سی آر-وی؛ کراس اوور زیبای هوندا در تریم جدید معرفی شد+عکس سانتافه ۲۰۲۴ کاملا متفاوت با قبلی ها! عکس میتسوبیشی XFC کراس اوور جدید ژاپنی معرفی شد+عکس ۳ خودروساز مشهور آسیایی آماده ورود به بازار ایران هیوندای آزرا جدید؛ خیلی جسور، خیلی متفاوت! +عکس هیوندای برای ۵۳ هزار خودرو دارای نقص فنی فراخوان داد خودروی برقی مشترک سونی و هوندا در راه است تسلا شکست می‌خورد؟ هوندا پرولوگ؛ شاسی بلند ژاپنی با اساس آمریکایی! +عکس آیونیک ۶؛ وقتی خبری از محصولات هیوندای که عادت داشتیم، نیست! (+عکس) تولید هوندا نزولی شد وقتی کمپانی ژاپنی ۵۲ سال پیش می دانست برای امروز چه می کند! +عکس فراخوان هزاران خودروی هیوندای در استرالیا به دلیل احتمال آتش سوزی روسیه با مزدا خداحافظی می‌کند؟ سقوط دوباره تولید هوندا در ژاپن ۱۰ مدل موتور هوندا برقی وارد بازار خواهد شد چالش تیک‌تاکی عامل افزایش سرقت خودرو در آمریکا سقوط تولید هوندای ژاپن! شراکت هوندا برای تامین پایدار فلزات باتری در خودرو‌های برقی هوندا برای تولید ۲ میلیون خودروی برقی در سال هدفگذاری کرد هوندا ۳۰ مدل خودروی برقی عرضه می‌کند خودروی کوچک، باکیفیت و ارزان ژاپنی یعنی ان-وان! +عکس ازسرگیری روابط هیوندای و کرمان موتور قرنطینه‌های کووید چین کار دستش داد! بازگشت هیوندای به ایران با آغاز واردات هیوندای عامل ترقی در تولید خودروهای برقی آمریکا خواهد شد؟ افزایش عرضه جنسیس برقی اکسپندر کراس؛ خودروی جدید میتسوبیشی فقط ویژه خانواده! +عکس مزدا وابستگی به منابع چینی را کاهش می‌دهد؟ هوندا سربلند شد جنسیس G۹۰ ۲۰۲۳ رقیب سر سخت مرسدس S کلاس+ عکس تمجید هیوندایی از پورشه سرمایه‌گذاری ۶۶۷ میلیون دلار میتسوبیشی موتورز در ۳ سال آینده هیوندای خودروی برقی ۲۰ هزار دلاری عرضه می‌کند استفاده از کودکان کار در شرکت هیوندای در آلابامای آمریکا همه چیز درباره یکی از جذاب ترین وسایل نقلیه ژاپن! + عکس هوندا تولید خود را در کارخانه‌های ژاپن تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد هیوندای موتور رکورد ۸ ساله سود را شکست استارگیزر؛ جدیدترین محصول هیوندای معرفی شد+عکس انصراف برخی خودروسازان از نمایشگاه لاس‌وگاس ۱۰ سال با ۱۰ خودروی مهم هیوندای+عکس رقیب جدید تسلا آمد فراخوان خودروساز کره‌ای از بیم حریق راه اندازی اولین کارخانه خودروهای برقی هیوندای در کره هیوندای موتور برقی به کره‌جنوبی رسید آینده به سبک هیوندای ایونیک ۶: وقتی هیوندای برای "تسلا" خط و نشان می کشد! +عکس هیوندای توسان ۲۰۲۲ در تست تصادف و امتیاز ۸۶ همکاری هوندا و ال جی برای ساخت باتری استقلال جوینت ونچر سونی و هوندا در ساخت خودروی برقی هیوندای و شهر ۳۴ هزار نفری با همه امکانات؛ از کارخانه تا بیمارستان+ عکس خودروی کوچک و مشترک نیسان و میتسوبیشی خداحافظ سوناتا سرمایه‌گذاری هیوندای موتور در امریکا ۵ میلیارد دلار افزایش یافت خودروهای برقی نیسان و میتسوبیشی در راه ژاپن تولید سالانه ۱.۴۴ میلیون دستگاه خودروی الکتریکی در کره جنوبی خاص ترین خودروی هیوندای در کالیفرنیا پیتزا تحویل می دهد! +عکس هیوندای کونا ۲۰۲۲ در مقابل مزدا CX-۳۰ ۲۰۲۲ پیش‌بینی کاهش درآمد سالانه برای هوندا خبرهای خوب از هیوندای اکستیر و سامیا در راه است هیوندای غیرقابل توقف‌ترین وسیله نقلیه را می‌سازد+ عکس جدیدترین آی۳۰ هیوندای محدود به ۸۰۰ دستگاه! (+عکس) مزداMX-۳۰؛ کراس اوور کوچک ژاپنی که جذابیت های بالایی دارد+ عکس نرخ ارز به داد هیوندای رسید! آرایش تازه شرقی مزدا MX-۳۰ PHEV معرفی می شود کاهش ۵۰ درصدی تولید هوندا در یک کارخانه فراخوان هیوندای برای هیدروژنی ها هیوندای آیونیک ۵ رقبای خود را شکست داد هوندا آکورد، سیویک و CR-V هیبریدی جدید در راه است تولید اولین خودروی الکتریکی هیوندای در آمریکا هوندا پا به عرصه تولید خودروهای برقی می‌گذارد هوندا می‌تواند تسلا را شکست دهد؟ میتسوبیشی هم از روسیه رفت هوندا از شاسی بلند جدید ویژه برای آمریکای شمالی رونمایی کرد +عکس همکاری جنرال موتورز و هوندا برای عرضه خودروی برقی ارزان میتسوبیشی کلت برای سال ۲۰۲۳ با قدرت هیبریدی عرضه می‌شود تویوتا و هوندا در صدر خودروسازان مواجه با کمبود قطعه گرند کرتا؛ شاسی بلند معمولی از هیوندای! +عکس شاسی بلند جدید هوندا در اندونزی معرفی شد+ عکس نیسان مورانو ۲۰۲۲ در مقابل هوندا پاسپورت ۲۰۲۲ + عکس مزدا MX-۳۰ ۲۰۲۲ در مقابل مزدا ۲۰۲۲ CX-۳۰ + عکس مزدا ۶ دیفرانسیل عقب رسما از خط تولید خارج شد افتتاح اولین کارخانه تولید خودروی الکتریکی در اندونزی کراس اوور جدید مزدا کاهش ۱۰ درصدی تولید هوندا در دو کارخانه تعلیق صادرات هوندا به روسیه هوندا CR-V ۲۰۲۳ به طور غیررسمی رونمایی شد مزدا MX-۳۰ سال ۲۰۲۲ به روز شد + تصاویر تولیدکننده محصولات بنز و هیوندای در چین را بشناسید فیس لیفت هیوندای پالیسید ۲۰۲۳ به نمایش در آمد مزدا CX-۶۰ رونمایی می‌شود هوندا تک‌چرخ می‌زند؟ شاسی بلند جدید هیوندای؛ یک بسته جمع و جور و کامل! +عکس هوندا CR-V؛ خودرویی کم مصرف با فضای داخلی بزرگ برای سال ۲۰۲۲ کوچکترین شاسی بلند هیوندای زیر ۱۲ هزار دلار +عکس مقایسه هوندا فیت در مقابل هوندا HR-V برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی سرویس کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای تمدید شد هوندا HR-V جدید؛ شیک از هر جهت هیوندای آیونیک ۶ بالاخره رویت شد+عکس ارزان‌ترین کراس‌اوور برقی دنیا ارائه ۴ روانکار جدید در سال ۱۴۰۱ آغاز طرح سرویس کلینیک زمستانی خودروهای هیوندای هوندای برقی؛ خودرویی سخت خواستنی شناخت دسته موتور مزدا با اتوکلاب همکاری هوندا و جنرال موتور کرول ۲۰۲۲؛ کوچکترین عضو خانواده مزدا زیر ۹ هزار دلار! +عکس شروع تحقیقات در آمریکا به دلیل آتش گرفتن خودرو‌های هیوندای و کیا سوناتا و کی۵ را هزاران تکه کنید! مزدا ۲ جدید معرفی شد+ عکس هیوندای توسان در مسیر صفر ستاره ایمنی مزدا MX-۳۰ در مقابل مینی کوپر S E؛ کدام عملکرد بهتری دارد؟ شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت ۲۰۲۲ چگونه خودرویی است؟ اینسایت ۲۰۲۲ سدانی تکامل یافته از هوندا با ۱۵۱ اسب بخار قدرت آمادگی برای خودروهای عضلانی برقی شاسی بلند جدید ژاپنی فقط برای مصرف کننده چینی! +عکس متفاوت ترین شاسی بلند هیوندای وارد آمریکا شد!+عکس میتسوبیشی میراژ اقتصادی ترین خودرویی که می توان خرید! یک آفرودر جمع و جور، زیبا و تا حدودی سرسخت! فناوری جدید مزدا در تشخیص سلامت راننده هوندا چشم انداز سود سالانه خود را برای دومین بار کاهش داد باتری هیوندای و باتری کیا را از کدام مرکز معتبری تهیه نماییم؟ معرفی جدیدترین نسل از آکورا TLX؛ رقیبی سرسخت برای کادیلاک+ عکس اکلیپس کراس ۲۰۲۲؛ کراس اووری از میتسوبیشی با ۱۵۲ اسب بخار قدرت دوج Journey ۲۰۲۲ رسماً بعنوان شاسی بلند چینی معرفی شد هر ۸۳ ثانیه خروج یک خودرو از خط تولید مشترک مزدا-تویوتا توسعه برند در هوندا برنامه ویژه اینتگرا برای حضور در سرزمین اژدهای زرد +عکس مقایسه هوندا ۲۰۲۱ HR-V با ۲۰۲۱ CR-V+ عکس هیوندای جدید ۲۰۲۲ و ابتکار شرکت کره ای برای شکست تویوتا +عکس متفاوت ترین محصول هیوندای در استرالیا عرضه می شود + عکس کمپ یک نفره با هوندا برای کسانی که تنها سفر می کنند تولید هوندا به ۴۰ درصد ظرفیت سقوط کرد برنامه برقی هیوندای در اروپا پیش بینی هیوندای از کاربردهای هیدروژن تا ۲۰ سال آینده همه مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال ۲۰۳۰ برقی می‌شود نخستین شاسی‌بلند تمام‌برقی جنسیس به بازار می‌آید+ عکس مزدا در صدد تغییر ساختار و ایجاد جوینت ونچر جدید با چانگان میتسوبیشی الکتریک و معرفی نمایشگر ۲ حالته برای سیستم سرگرمی خودرو + عکس عرضه جنسیس جدید الانترا N لاین ۲۰۲۲؛ اسپرت همراه با ویژگی های فنی اختصاصی هیوندای (+عکس) النترا ۲۰۲۲ جدید معرفی شد +عکس نسل بعدی مزدا میاتا الکتریکی شد اسپرت ترین خودرو مزدا به بازار می آید تصمیم جدی هیوندای و جنرال موتورز برای ساخت خودروهای پرنده آغاز طرح تابستانی "خدمات مطمئن هیوندای با "KTL خودرو لوکس تمام برقی جنسیس رونمایی شد+ عکس با سرویس کلینیک KTL آماده تابستان ۱۴۰۰ شوید هیوندای موتور یکی از کارخانه های خود در پکن را می‌فروشد پلیس دوبی به دنبال خودروهای لوکس مزدا CX-۳ مدل ۲۰۲۱ به پایان خط تولید نزدیک می‌شود تاثیر کمبود جهانی تراشه بر تولید ۱۰۰ هزار خودروی مزدا در سال ۲۰۲۱ فراخوان میتسوبیشی در روسیه فراخوان میتسوبیشی برای بیش از ۳۰۰۰ خودرو در روسیه به علت نقص فنی تحقیقات درباره ایمنی ۱.۱ میلیون خودروی هوندا آکورد در آمریکا آغاز شد فراخوان ۲۷۷ هزار خودروی هیوندای برای احتمال خطر آتش سوزی جزئیات فناوری‌های جدیدِ ایمنی "سیویک ۲۰۲۲" هوندا هوندا تا سال ۲۰۴۰ کل فروش خود را به خودروهای برقی اختصاص می‌دهد در سال ۲۰۲۲ با چه خودرو‌های برقی می‌توان رانندگی کرد؟ + تصاویر محصول جدید با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی +عکس کدام شاسی بلند‌های برقی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر سانتا کروز ۲۰۲۲؛ پیکاپ مطرح هیوندای و جزئیات تایید شده نمونه تولید انبوه +عکس بازگشتی به یک محصول دهه ۷۰ که هیوندای بدان افتخار می کند!+ عکس آلکازار ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس اولین نمونه از هوندا Debuting EV آماده عرضه به بازار میتسوبیشی با قیمت گذاری "اوتلندر ۲۰۲۲" پاسخ منتقدان کراس اوور جدیدش را داد! +عکس فراخوان هوندا برای بیش از ۶۲۸ هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی توقف تولید هیوندای در پی کمبود تراشه میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ سرانجام رسما معرفی شد هوندا کارخانه خودروسازی خود را در انگلیس تعطیل و واگذار کرد مشخصات هیوندای i۲۰ جدید حضور هوندا در بازار خودرو‌های برقی آمریکا تا سال ۲۰۲۴ استاریا؛ اولین تصاویر از مینی ون جدید هیوندای با طراحی مینیمال +عکس میتسوبیشی پاییز ۲۰۲۱ به فروش خودروهای خود در انگلیس پایان می‌دهد پیرمردان سختکوش ! هیوندای از سانتافه ۲۰۲۱ رونمایی کرد+ عکس پیکاپ هوندا ریجلاین ۲۰۲۱ را بیشتر بشناسید بایون ۲۰۲۱ جدیدترین کراس اوور هیوندای معرفی شد+ عکس "آیونیک ۵"خودروی مهم هیوندای وارد بازار خواهد شد هیوندای کونا ۱.۶ T-GDi هیبرید ۲۰۲۱ با ظاهری متفاوت اوتلندر ۲۰۲۱ پلاگین هیبرید؛ نسخه جدیدتر، قویتر اما با قیمت ثابت! +عکس هیوندای میسترا ۲۰۲۱؛ سدان ویژه بازار چین با طراحی جدید+ عکس هزینه ۹۰۰ میلیون دلاری تعویض باتری خودرو برای هیوندای " اچ آر-وی" مدل ۲۰۲۲ و معرفی جدیدترین محصول در نسل سوم کراس هوندا +عکس آتش گرفتن خودروهای برقی، چالش جدید "هیوندای موتور" هوندا چشم‌انداز فروش را کاهش داد اعلام قیمت محصول جدید هوندا قهرمانی از سرزمین‌های شرقی حدس و گمان ها در مورد شراکت اَپل و هیوندایی هوندا ۲۰۲۲ HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید همکاری هیوندای و اپل برای تولید خودروهای الکتریکی کلید خورد مقایسه هیوندای آزرا گرنجور و هیوندای جنسیس سدان ۶۵۲ هزار توسان فراخوانده شد توافق اپل و هیوندای برای ساخت خودرو وارثان ناموفق تاج و تخت خودروهای برقی هیوندایی برای ۲۰۲۱ خداحافظی هوندا با روسیه تولید میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید در تایلند هاچ بک آتشین هوندا در نسخه تولید محدود ۲۰۲۱+ عکس اولین کاربرد کوچکترین خودروی برقی دنیا هیوندای خودروهای برقی مدل کونا را به خاطر مشکل ترمز فرا می‌خواند هوندا از ۲۰۲۲ عرضه خودرو بنزینی را متوقف می کند فراخوان هیوندای برای ۱۲۹ هزار خودرو به دلیل نقص فنی در موتور هیوندایی-کیا ۲۱۰ میلیون دلار جریمه ایمنی خودرو را پذیرفتند نمایش هیوندای جدید در چین رونمایی از هیوندای میسترا ۲۰۲۱ با طراحی متمایز+عکس معرفی ۱۰ خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی مزدا ۳ توربو ۲۰۲۱؛ سدان زیبا و قدرتمند ژاپنی روانه بازار جهانی می شود +عکس مزدا قابل اطمینان ترین برند خودروسازی ۲۰۲۰ رونمایی از هوندای جدید نیسان سهام خود در میتسوبیشی را واگذار می‌کند هدف‌گذاری بی‌سابقه مزدا برای پساکرونا نسخه آتشین یک سدان محبوب کره ای +عکس هیوندای کرتا؛ کراس اوور جدید کره ای با مجموعه ای از امکانات روز و برچسب قیمت کاملا رقابتی! +عکس تولید انبوه خودران هوندا اودیسه ۲۰۲۱ نسخه بازار ژاپن؛ مینی ون لوکس و فناورانه از هوندا +عکس ضرر ۷۳ میلیون دلاری مزدا به علت ادامه بحران کرونا خدمات تخصصی صافکاری و رنگ خودرو ویژه کلیه محصولات هیوندای روزهای روشن هوندا ادامه زیان مالی میتسوبیشی ابرخودروی شرکت هلندی دانکروورت معرفی شد کاهش پاداش کارکنان میتسوبیشی هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۲۱؛ هیولای کوچک ژاپنی در خیابان! +عکس هوندا آکورد ۲۰۲۱؛ فرمول ژاپنی در معرفی یک سدان جذاب با قیمت رقابتی! +عکس هوندا مدل جدید محصول موفق خود را معرفی کرد +عکس مقایسه هیوندای جنسیس با کیا کادنزا + مشخصات فنی «پاییز پاک» هیوندای از شنبه آغاز می شود هیوندای آی۲۰ مدل ۲۰۲۱ در تریم N لاین معرفی شد+عکس هیوندای توسان ۲۰۲۱ چه ویژگی هایی دارد؟ فراخوان هوندا در استرالیا هیوندای خودروی "ترانسفورماتور" تولید می‌کند! برتری‌های ماندگار هیوندای آوانته برنامه میتسوبیشی برای تعدیل ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر به علت بحران مالی کرونا هیوندای i۳۰ جدید در تریم N لاین معرفی شد+عکس مسدود شدن دستمزدها در هیوندای کاهش فروش هیوندای در آمریکا شباهت سانتاکروز و توسان فراخوان مجدد کره‌ای‌ها در آمریکا توسان ۲۰۲۲؛ شاسی بلند محبوب هیوندای با ویژگی های جدید+تصاویر عرضه هیوندای قسطی با بهره صفر فراخوان هزاران هیوندای و کیا کراس اوور کوچک و قدرتمند هیوندای رونمایی شد+تصاویر رشد فروش هیوندایی در هند چگونه لوازم یدکی اصل و تقلبی هیوندای و کیا را تشخیص دهیم؟ بازگشت پرقدرت هیوندای به چین اس۶۶۰؛ کوپه اختصاصی هوندا برای بازار ژاپن+تصاویر دردسرهای تاکاتا برای هوندا نیسان و هوندا ادغام می شوند هیوندای النترا N مدل ۲۰۲۱+ تصاویر تولید هیوندای برقی در سنگاپور همکاری عظیم مزدا و تویوتا دورخیز هیوندای با خانواده آیونیک استعفای رئیس میتسوبیشی افت ۶۸ درصدی سود هوندا پیش بینی کاهش ۶۸ درصدی سود سالانه شرکت هوندا سقوط ۱۲ درصدی سهام میتسوبیشی ژاپن در معاملات امروز سانتافه N؛ لباس اسپرت برای شاسی بلند محبوب کره ای! +تصاویر میراژ ۲۰۲۱؛ ژاپنی کوچک ۱۵ هزار دلاری با امکانات ایمنی جدید! +تصاویر پیش بینی میتسوبیشی ژاپن از ضرر ۱.۳ میلیارد دلاری به علت بحران کرونا هیوندای و معرفی نایت ادیشن از کُنا +تصاویر دو محصول میتسوبیشی در ۲۰۲۱ دستمزد ۵۰۰ هزار دلاری پسر مدیرعامل نیسان در قالب ارز مجازی برای فرار پدر تمایل خریداران به هیوندای برقی فراخوان میتسوبیشی اوتلندر برنامه هوندا برای بازار آمریکا تولید پرفروش ترین خودرو خانوادگی متوقف شد خودروی محبوب ژاپنی چه ویژگی هایی دارد؟ قوی‌ترین شاسی‌بلند جهان چه ویژگی‌هایی دارد؟ تجربه رانندگی با اولین مزدا الکترونیکی + تصاویر یک محصول متفاوت از خانواده مزدا! +تصاویر از تغییرات ظاهری تا پیش بینی هایی برای گزینه های متنوع پیشرانه+تصاویر هیوندای از خودرو جدید خود رونمایی کرد+ تصاویر نرخ رشد فروش خودروهای برقی کیا و هیوندای مثبت شد ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی در ایران به درخواست هیوندای آغاز شده است انفجار در کارخانه هوندای ژاپن رونمایی از خانواده برقی هیوندای عبور هوندا از حمله هکرها شرکت هوندا پس از حمله سایبری تولید در آمریکا را از سر می‌گیرد هوندا قربانی حملات سایبری شد مزدا ۳ اسپرت جی تی ۲۰۲۰؛ زیبای ژاپنی با برچسب ۲۷ هزار دلاری! +تصاویر نگاهی به سانتافه مدل ۲۰۲۱ هوندا آکورا فراخوانده شد! طرح ویژه بازدید تابستانی محصولات هیوندای در سراسر کشور هوندا پرلود و تیونینگ یک نسل سومی در تایلند!+تصاویر فراخوان ۷۷۴ هزار هوندا سقوط سنگین فروش هیوندای به خاطر کرونا خودروتان را برای تابستان گرم ۹۹ آماده کنید اولین تصاویر انتشار یافته از سانتافه ۲۰۲۱ + فیلم نگاهی به سوناتای هیبریدی ۲۰۲۰ تغییرات مفصل مزدا CX-۳ مدل ۲۰۱۹ اروپایی + فیلم معرفی خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش پرفروش‌ترین خودرو هیوندای معرفی شد+فیلم سقوط ۸۹ درصدی درآمد سالانه میتسوبیشی ژاپن هیوندای توسان رکورد زد! احتمال آتش سوزی در هیوندای سانتافه و النترا! فراخوان سانتافه در آمریکا سوددهی شرکت هوندا به پایین‌ترین حد طی ۴ سال گذشته رسید ثبت یک افت ۱۳ درصدی در سوددهی هوندا درخواست وام ۲.۸ میلیارد دلاری مزدا موتور برای بیرون رفتن از بحران کرونا موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد ضربه مهلک کرونا به فروش خودروهای هیوندای افت ۳۹ درصدی فروش هیوندای موتورز در آمریکا رونمایی از اولین پیکاپ هیوندای ۲۰۲۱ + تصاویر چند دقیقه رانندگی با هیوندای سوناتا SEL پلاس جدید + فیلم صفر تا صد تجهیزات و مشخصات فنی هوندا آکورد فیس لیفت هوندا جاز در راه بازار هند مشخصات فنی النترا ۲۰۲۱+ فیلم کرونا، هیوندای موتورز را از پا انداخت مزدایی که تبدیل به پراید شد! هیوندای ولوستر N مدل ۲۰۲۰ معرفی شد +تصاویر خودروهای هیوندای در بنادر آمریکا منتظر خریدار هستند تصاویر مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ منتشر شد فراخوان هیوندایی برای سوناتا ۲۰۲۰ فراخوان هیوندای در آمریکا تمدید تعطیلی کارخانه هوندای ژاپن در مکزیک تا ۳۰ آوریل هوندا به‌دنبال تولید مدل هاچ‌بک CITY بررسی فنی نسل جدید هیوندای i ۳۰ + فیلم ازسرگیری فعالیت هوندا در چین بررسی نسل جدید هیوندای i ۱۰ تلاش هیوندای برای آرامش مشتریان موج بیکاری کارگران در صنعت خودروسازی هوندا کارخانه خود در ووهان چین را بازگشایی کرد همکاری هوندا و جنرال موتورز برای تولید خودروی برقی نگاهی به هوندا CR-V +تصاویر مشخصات فنی هیوندا i ۲۰ + فیلم صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات میتسوبیشی لنسر هیوندای النترا ۲۰۲۱؛ متفاوت ترین نسل یک محصول پرفروش جهانی+تصاویر ضربه مهلک کرونا به کیا و هیوندای نگرانی از هک گسترده خودروهای تویوتا، هیوندای و کیا طرح اولیه خودرویی که به جای فرمان با جوی استیک کنترل می شود از اپل تا هیوندای؛ کارخانه‌ها با کرونا چه می‌کنند؟ کاهش تولید هوندا به دلیل کرونا ابتلای کارکنان هیوندای به کرونا هیوندای‌موتورز؛ از نخستین قربانیان کرونا در کره جنوبی کرونا یک کارخانه هیوندای را تعطیل کرد تغییر ارزش بازار برترین خودروسازی‌های جهان تعطیلی کارخانه هوندا در فیلیپین ادامه تعلیق فعالیت نیسان و هوندا همکاری هیوندای و کیا برای ایجاد سامانه تغییر دنده! ​پایان دوره پدرسالار ۸۰ ساله فروش هیوندای کم شد؛ خودروهای برقی کمتر! از سرگیری فعالیت هوندا در چین هوندا تولید خودرو در چین را از سر می‌گیرد سقوط آزاد سود مزدا بررسی فنی مزدا RX-۹ + مشخصات حمله کرونا به هیوندای و کیا سایه شوم کرونا بر فعالیت هوندا تسلا و میتسوبیشی موفق‌ترین برندهای جهان غایبان شرقی نقشه هیوندای برای بازار اروپا مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۰ معرفی ۱۰ خودروی پرفروش در کانادا+عکس این بازیگران بزرگ! بررسی فنی جنسیس GV۹۰ +مشخصات پلیس آلمان برای پاره‌ای از تحقیقات به شرکت میتسوبیشی می‌رود ثبت رکورد گینس برای خودروی برقی هیوندای فراخوان هوندا برای ۲.۷ میلیون دستگاه از خودروهایش به دلیل نقص فنی محبوب‌ترین خودروی پلاگین هیبریدی انگلستان معرفی وانت جدید هیوندای با پیشرانه توربودیزل سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید برقی‌ها "ریجلاین" ایمن ترین وانت هوندا بررسی فنی هوندا S۶۶۰ +مشخصات "هوندا" فرمان خودرو را دوباره اختراع کرد! بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی تاکسی‌ پرنده هیوندای در ۲۰۲۸ تخت‌گاز هیوندای برای برقی‌سازی قیمت خودرو کره‌ای در بازار تهران + جدول برگزاری هفتمین دوره المپیاد فنی شرکت آسان موتور آغاز طرح بازدید رایگان زمستانه خودروهای میتسوبیشی خداحافظی میتسوبیشی از دیزلی‌ها نگاهی به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۰ اینجا حال هیوندای ها خوب است! تمام «خودران» هوندا از راه می‌رسد سرویس کلینیک آغاز زمستان برای محصولات هیوندای تا ۶دی ادامه دارد هیوندای خود را برای فصل سرما آماده کنید بررسی فنی خودرو کراس‌اوور جنسیس GV۸۰ +مشخصات حرکت هیوندای به سوی خودران‌ها توافق نیسان، رنو و میتسوبیشی ژاپن برای تشکیل یک واحد تحقیق و توسعه مشترک بررسی فنی نسل جدید هوندا سیتی مدل ۲۰۲۰ + مشخصات فراخوان نیم میلیون دوج و جیپ مظنه انواع خودروی کره‌ای در بازار + جدول توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! رونمایی از هیوندای توسان چینی! افت ۳۰ درصدی سود مزدا قیمت انواع خودروهای هیوندای در بازار ۱۱ آبان ۹۸ بیش از ۴۰ کشته و زخمی در تصادف شمال فیلیپین رونمایی مزدا از نخستین خودروی برقی خود اولین خودروی الکتریکی مزدا، آش دهان‌سوزی نیست! پرونده خودروهای کوچک در آمریکا بسته می‌شود؟ انقلاب خودروهای دیزلی در راه است رنگین‌کمان‌های چهارچرخ طرح ویژه بازدید پاییزی خودروهای میتسوبیشی تا ۲۶ مهرماه ادامه دارد خدمات و تخفیف‌های ویژه برای مالکین هیوندای و کیا در سراسر کشور قیمت خودروهای میتسوبیشی در بازار امروز ۲۱ مهر ۹۸ طرح بازدید پاییزی خودروهای میتسوبیشی با جایزه ۷ سکه طلا کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال ۲۰۱۹ است؟ + لیست ۵۰تایی مزدا برترین خودروساز سال ۲۰۱۹ از نگاه مجله Car Dealer شد قیمت خودروهای مزدا در بازار (۹ مهر ۹۸) + جدول هیوندای خودروی پرنده می سازد فروش خودروهای دیزلی تا ۲۰۲۱ ممنوع! ۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین خداحافظی هوندا با دیزلی‌ها سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری برای توسعه نرم افزار تاکسی‌های رباتیک شرکت هوندا تا ۲۰۲۱ فروش خودروهای دیزل را در اروپا متوقف می‌کند اولین خودروی برقی مزدا ماه آینده رونمایی می شود هیوندای خودروی برقی مفهومی جدید تولید کرد شکل و شمایل احتمالی نسل جدید هیوندای توسان گریز هیوندای از بحران نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ فرصت محدود مشتریان میتسوبیشی برای شماره گذاری انتشار تیزری از هیوندای برقی آینده شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر ۲۰۱۹ توقف خودروسازی هوندا در آرژانتین قیمت خودروهای کره‌ای در بازار تهران + جدول صنعت خودرو، تخت‌گاز به سمت فناوری نخستین خودروی خورشیدی هیوندای معرفی شد آخرین مهلت استفاده از شرایط فروش اقساطی هیوندای آزرا نرخ خودروهای کره‌ای در بازار + جدول اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) تداوم معضل تاکاتا برای هوندا داشبورد تمام دیجیتال هوندا برای خودروهای برقی ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۹ کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ بررسی فنی میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۸ + مشخصات ۱۰ خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر آغاز تولید خودروهای برقی در اندونزی از سال ۲۰۲۲ رونمایی از اولین خودروی تمام برقی هیوندای خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند هیوندای و بلندپروازی برای ساختن خودروی کوپه مزایای و معایب هیوندای کوپه + قیمت در سایت دیوار بهترین خودروهای روباز ۲۰۱۹ + تصاویر و قیمت به پول ایران همه چیز درباره خودروی الکتریکی جدید هوندا که به زودی به بازارمی آمد پرفروش‌ترین خودروها در اروپا هوندا استفاده از دوربین را جایگزین آینه‌ کناری خودرو می‌کند استرالیا سکوی پرش خودروهای برقی هیوندای می‌شود بزرگ‌ترین کراس‌اوور هیوندای را ببینید معرفی خودروی برقی توسط هوندا جزئیاتی از هیوندای پالیسید، رقیب ارزان فورد اکسپلورر + تصاویر ژاپن می‌تواند در تولید خودرو به ما کمک کند مزدا هم به خودروهای برقی روی آورد ارتقای خودروهای برقی هیوندای با همکاری Rimac ۱۰ خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید رونمایی هیوندای از اولین اتوبوس تمام الکتریکی و دو طبقه رونمایی هیوندای از اولین اتوبوس تمام الکتریکی و دو طبقه لژیونر کره‌ای بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ دوربین جایگزین آینه بغل خودروی هوندا می شود ادغام رنو فرانسه با دو شرکت ژاپنی فراخوان هوندا برای ۱۳۷ هزار خودرو به دلیل نقص فنی نام جدید؛ هویت تکراری بررسی فنی هیوندای اکسنت هوندا روی پلت‌فرمی جدید کار می‌کند خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول قیمت انواع خودرو هیوندای در بازار تهران + جدول قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول ونوی خودروی جدید هیوندای در خط تولید سری N توقف تولید میتسوبیشی پاژروی افسانه‌ای قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار سودآوری هیوندای موتورز مرهونِ کدام بازار است؟ افزایش فروش هیوندای کاهش تولید هوندا در آمریکا هوندا هم سبز می‌شود! هیوندای با سانتافه جدید آمد روند پیشرفت خودروسازی هیوندای از ابتدا تا کنون هوندا تولید خودرو در ترکیه را پس از سال ۲۰۲۱ متوقف می‌کند شاسی‌بلندهای کره‌ای در آمریکا خوش درخشیدند کدام خودروها بیشترین تکنولوژی نسبت به قیمت را دارند؟ + تصاویر شاسی‌بلند محافظه‌کار +عکس طرحی جدید برای کاهش وزن چرخ خودرو نسل هشتم هیوندای سوناتا در نمایشگاه خودروی سئول رونمایی شد ساخت ایمن‌ترین وانت جهان توسط هوندا فراخوان هوندا برای ۱ میلیون خودرو به دلیل نقص فنی تمام خودروهای هوندا در اروپا برقی می‌شود قیمت میتسوبیشی لنسر در بازار + جدول نمایش انگل‌برگ میتسوبیشی در ژنو برقی‌سازی خودروهای هوندا در اروپا کارخانه هیوندای موتور در چین تعطیل می‌شود کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ هوندا تا سال ۲۰۲۲ کارخانه انگلستان خود را تعطیل می‌کند هوندا هم از انگلستان می‌رود توموی هوندا یک الکتریکی عجیب اهمیت لوازم یدکی خودروهای ژاپنی هیوندای سوناتا را بشناسید میتسوبیشی ASX فول ۲۰۱۸ را بشناسید شاسی بلند جدید هیوندای چند؟ +تصاویر قیمت روز انواع خودروهای ژاپنی در بازار هیوندای النترا ۲۰۱۸ را بشناسید + تصاویر هوندا اوربن در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود زندگی خالق هوندا موتور از تولد تا مرگ خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول فناوری کمکی هیوندای برای رانندگانی بااختلالات شنوایی میتسوبیشی دست دوم چند؟ +جدول شیشه خودرو به نمایشگر دیجیتال تبدیل می‌شود میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ را بشناسید میتسوبیشی ASX ۲۰۱۷ را بشناسید خودروهای برقی را به صورت بی‌سیم شارژ کنید فروش ۲ خودروی هیوندای توسط کرمان موتور از شنبه ۲۲ دی ماه + جزئیات این خودرو می تواند قدم بزند هیوندای از خودرویی چهارپا رونمایی کرد کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ "هیوندای" از خودروی الکتریکی چهارپای خود رونمایی می‌کند ٩ خودروی ارزان‌تر از پراید را بشناسید جایگزینی سوییچ خودرو با حسگر اثر انگشت خودروسازانی از قاره‌ کهن مزدا با چه خودروهایی به نمایشگاه توکیو می آید (+عکس) احداث کارخانه در اندونزی برای توسعه خودروهای برقی هیوندای به‌دنبال استقلال از بازار چین موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها خودران کاری هوندا، از آتش‌نشانی تا برف‌روبی استارت خودرو تنها با اثر انگشت! طرح اولیه نمایش سیستم ترافیک هوشمند رونمایی می شود پیشی گرفتن کنای الکتریکی ۲۰۱۹ از رقبا + تصاویر سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید پیل هیوندای سوناتا LF فول بنزینی ۲۰۱۷ را بشناسید سرمایه‌گذاری چندمیلیارد دلاری هیوندای در خودروهای پاک دو مدیر ارشد خودروسازی هیوندای استعفا می‌کنند خودروی کراس اوور جدید هوندا رونمایی شد هیوندای آزرا ۲۰۱۸ را بشناسید انقلاب جنسیس در رونمایی از G۹۰ های ۲۰۲۰ ۱۰ خودروی قابل اعتماد ۲۰۱۸ +تصاویر میتسوبیشی صفر چند؟ ترکیب مینی‌ون و شاسی بلند در دلیکای میتسوبیشی +عکس عزل گون از ریاست میتسوبیشی معرفی خودروی جدید هیوندای با الهام از" آی۲۰" هیوندای صفر چند؟ میتسوبیشی و داستان پر چالش تولید پاژروهای جدید محصولات صفر کرمان موتور چند؟ هیوندای صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ قیمت مدل‌های مختلف هوندا در بازار + جدول هیوندا توسان را بشناسید قیمت جدید انواع خودرو میتسوبیشی در بازار تهران +جدول هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را بشناسید پژو ۳۰۰۸ بهتر از رقبای اروپایی شناخته شد میتسوبیشی از وانت پیکاپ تریتون ۲۰۱۹ رونمایی کرد هیوندای صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ هیوندای، برترین برند سال ۲۰۱۸ سازمان حمایت قیمت های جدید را اعلام می کند این‌بار نوبت به هوندا رسید کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد هیوندای صفر چند؟ توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! ساخت خودروهای برقی هوندا در چین پنل های خورشیدی سقفی باتری خودرو را شارژ می کنند مزدا ۳ صفر در بازار چند؟ روبات‌های پوشیدنی در خودروسازی کره خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ همکاری هوندا با دانشگاه‌های آمریکایی برای توسعه هوش مصنوعی میتسوبیشی صفر چند؟ کاهش قیمت ۳۰۰ میلیون تومانی هیوندای آزرا ۲۰۱۸ در بازار استقبال از نخستین خودرو برقی هیوندای میتسوبیشی صفر چند؟ خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ هیوندای صفر چند؟ فراخوان گسترده سازمان ایمنی خودرو برای دو کمپانی مشهور خودروسازی ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ چهارشنبه‌های آموزشی کرمان موتور را بیشتر بشناسیم خودروی الکتریکی هوندا به بازار می آید میتسوبیشی صفر چند؟ بررسی کشنده هیوندای Xcient، سفیر سنگین وزن کره ای ها هیوندای محبوب ترین خودروی وارداتی بازار ایران هیوندا آزرا ۲۰۱۸ را بشناسید مدل‌های مزدا در بازار چند؟ سومین N هیوندای هم آمد فراخوان شرکت ژاپنی «هوندا» برای جمع‌آوری ده‌ها هزار دستگاه خودرو قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ ورزشکارانی از دوران جهش! معرفی خودرو هیوندای النترا با چه بودجه ای هیوندای صفر بخریم؟ کِشنده هیوندای با فناوری سلول‌سوختی سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود میتسوبیشی لنسر ۱.۸ مدل ۲۰۱۸ را بشناسید قیمت میتسوبیشی صفر چند؟ نرخ فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۸ در بازار چقدر است؟ مزدا ۳ تیپ ۴ با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟ کره جنوبی بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو به ایران مدل‌های مزدا در بازار چند؟ اسنتیا، گرانترین جنسیس جهان که در تعداد محدود ساخته می شود هیوندای صفر چند؟ میتسوبیشی صفر چند؟ خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول خرید خودروهای هیوندای چقدر خرج دارد؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد هیوندای صفر چند؟ هاچ بک کره ای وارد لیگ بزرگان می شود مدل ۲۰۱۹ هیوندای النترا در راه است +عکس وانت سانتاکروز هیوندای هم می‌آید +عکس اعتراض ۸ شرکت خودروسازی به تعرفه‌های وارداتی ترامپ فناوری جادویی جدا کننده صدا هیوندای تمام خودروهای "هوندا" دارای "دستیار راننده" می‌شوند مزدا CX-۹، فناورانه‌ تر از همیشه (+عکس) تزریق احساس به آینده هیوندای شرکت هیوندای،دستمزدکی‌‍روش برای سرمربیگری کره رابرعهده گرفت پیش‌بینی افزایش سود هوندا هیوندای توسان ۲۰۱۷-فول را بشناسید معرفی خودرو هیوندای النترا ۲.۰ اطلاعیه " آسان موتور" در زمینه انتشار لیست ثبت سفارش ها و واردات غیر قانونی خودرو رشد ۳۶ درصدی سود میتسوبیشی استقبال تایلند از خودروهای برقی گزارش تصویری افتتاح تعمیرگاه مدرن و مجهز جدید آرین موتور برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟ نگاهی به هوندا آکورد ۲۰۱۸ +تصاویر لوکس کره‌ای؛ قاتل ژرمن‌ها "هوندا" خودروی الکتریکی می‌سازد النترا جدید با طراحی جسورانه (+عکس) ملاقات با هوندا S۸۰۰ ۱۹۷۰؛کوچک و چابک از سرزمین آفتاب تابان اپلیکیشنی که در ازای دریافت اطلاعات به رانندگان جایزه می دهد مزدا ۲۷۰ هزار دستگاه از خودروهایش را جمع آوری می کند شاسی‌بلند محبوب هیوندای آماده فروش در بازار آمریکا ۵ تغییر اساسی که باعث شده در دهه جاری، بازار خودرو شبیه به هیچ زمانی نباشد! نگاهی به مشخصات میتسوبیشی میراژ + امکانات و ویژگی ها هشدار هیوندای موتور درباره تاثیر تعرفه‌های آمریکا بر پیمان امنیتی سئول و واشنگتن هیوندای موتورز درصدد تصاحب فیات کرایسلر است تکذیب فروش نیسان به رنو شرایط جدید فروش محصولات میتسوبیشی اعلام شد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول بدعهدی شرکت کره جنوبی مانع از عمل به تعهدات شد ۵۳۰ خودروی هیوندای در جام جهانی فوتبال ترامپ خودروسازان بین‌المللی را هدف قرار داده است همکاری بهمن موتور و‌مزدا همچنان ادامه دارد مسیر سبز هوندا پیشرانه های درونسوز نمی میرند کانسپت HDC-۲؛ جانشین خلف وراکروز رنو ، نیسان و میتسوبیشی باهم ادغام نمی‌شوند طرح بازدید رایگان تابستانی شرکت پاکرو در راستای همراهی با مشتریان خود با تسهیلات ۴۴ تا ۱۲۵ میلیونی خودرو ژاپنی بخرید معرفی برخی خودروهای کارکرده با بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی در بازار+جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول راه اندازی شبکه امدادی کرمان موتور برای محصولات جک، لیفان و هیوندای حضور میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو البرز ساموراییِ آغازگر فروش ویژه میتسوبیشی در ماه مبارک رمضان ۲۰ خودروی سال ۲۰۲۰ رشد هاچ‌بک دوست‌داشتنی هیوندای سهم مشتری‌های ماه رمضان در طرح برکت مجموعه خسروانی رونمایی از جدیدترین محصول میتسوبیشی موتورز ۵ ستاره ایمنی برای جنسیس ۲۰۱۸ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ۷ دهه، ۷‌خودرو قیمت جدید محصولات میتسوبیشی در ایران اعلام شد جهنم سبز رانندگان بازگشت تحریم‌ها تاثیری در حضور هیوندای نخواهد داشت هیوندای 'عروسک روسی' را کنار می‌گذارد با تسهیلات ۴۰ تا ۱۲۰میلیونی خودرو ژاپنی سوار شوید هیوندای لافستا، هجوم هیوندای به بازار سدان های چین برترین فضاهای داخلی در خودروهای ۲۰۱۸ +تصاویر سود سه‌ ماهه هوندا افزایش یافت شرایط فروش کامیونت هیوندای HD۶۵ اعلام شد مدعی کره‌ای با ۲۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ غریبه‌های مرز ۳۰۰ تولید بیش از ۷ هزارخودروی هیوندایی در سال گذشته در ایران (+عکس) با ۵۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول هوندا با ۲ خودرو جدید به چین می‌رود آزرا/گرنجور، از ابتدا تا دیروز فروش بهاره ی محصولات ۲۰۱۸ میتسوبیشی قیمت جدید محصولات میتسوبیشی با توجه به افزایش نرخ ارز هیولا‌های واقعی دنیای خودرو سبک طراحی هیوندای به‌زودی متحول می‌شود پیرمردهایی برای جوانان! خیال آسوده هیوندای سواران در سفرهای نوروزی جایزه طراحی به کیا و هیوندای رسید شرایط ویژه فروش عید تا عید هیوندای توسان اعلام شد شرایط جدید فروش وانت مزدا ۲۰۰۰ اعلام شد کم‌مصرف‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۸ همکاری وایمو و هوندا برای تولید خودروی خودران باربری خط‌ونشان تازه هوندا برای تویوتا پریوس مذاکره برای دو قرارداد جدید سرمایه گذاری با شرکت‌های جک و هیوندای بازماندگان دوران انقراض با تسهیلات ۱۲۰میلیونی شاسی بلند بخرید شمشیر دولبه ژاپنی آغاز شرایط فروش ویژه فروردین ماه هیوندای اکسنت سرمایه‌گذاری ۶/ ۵ میلیارد دلاری میتسوبیشی موتورز رونمایی از خودرو بدون سقف خاک و آبی هیوندای +عکس کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ ۱۱۰پایگاه امداد جاده‌ای کرمان موتور در خدمت مسافران نوروزی آرامش در سفر با ون هیوندای سروش دیزل مبنا ۸ مدل کراس اور هیوندای در راه است مجوز پیش فروش ۵ نوع خودرو برای شرکت آرین موتور پویا صادر شد هیوندای آوانته دنده‌ای دست‌دوم بخریم یا دنا پلاس صفر کیلومتر؟ نبرد در مرز‌ ۵۰ هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است سانتافه هایی با قلب پاک در راهند ... گزارش تصویری از حضور برند هیوندای در نمایشگاه خودرو ژنو شرایط فروش نوروزی سروش دیزل اعلام شد گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو گزارش تصویری از غرفه میتسوبیشی در موتورشو ژنو ۲۰۱۸ مزدا در ژنو ۲۰۱۸؛ زیبارویان شرقی دیروز، امروز و فردای هیوندای با اقساط ۲۴ ماهه بدون سود و قیمت قطعی، ژاپنی سوار شوید سود جیپ و هیوندای در فرانسه در دوره ۶ ساله صورت گرفت؛ تغییر ذائقه خریداران خودروهای وارداتی به دنبال کسب رتبه نخست عاملیت‌های آرین موتور در کشور هستیم معرفی ۶ خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت تحویل فوری و اقساط ۲۴ ماهه بدون سود محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اهواز نتایج نظرسنجی مصرف‌کنندگان خودرو اعلام شد فروش ویژه نوروزی محصولات ۲۰۱۸ میتسوبیشی روند شکل‌گیری کونا، کوچک‌ترین کراس‌اوور هیوندای؛ یک کُره‌ای با روح آمریکایی! معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی مدیرعامل رنو پارس پیشنهاد افزایش قیمت داد متفاوت ترین شاسی بلند بازار ایران رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش شاسی بلند PHEV جدید میتسوبیشی در ایران چه مشخصاتی دارد ؟ رو نمایی از اولین شاسی بلند PHEV جهان در تهران سلاح جدید هیوندای علیه تسلا آرین موتور خیال مشتریان را راحت کرد واردات ۷۱۴ میلیون دلاری قطعات خودرو به کشور نسل به نسل با سدان کامپکت دوست‌داشتنی مزدا؛ روایت «۳» در سه نسل! افتتاح ایران خودرو آذربایجان با حضور احمدی نژاد روی مدار ۱۰۰ آغاز تولید سمند میکروهیبرید برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول افتتاحیه نمایندگی مرکزی شماره ۲ سروش دیزل مبنا ۱۰خودروی محبوب خانم‌ها در سال۲۰۱۷ +عکس افزایش سود میتسوبیشی سروش دیزل در حال تحویل اچ ۳۵۰ «درخت فامیلی» خودروسازان جهان برندگان جوایز «زیباترین خودروهای سال ۲۰۱۷» ژاپن ۹۶ دستگاه خودروی الکتریکی و هیبریدی به پلیس گرجستان تحویل داد میتسوبیشی با سبد کامل محصولات ۲۰۱۸ در گرگان رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال ۲۰۱۸ کدامند؟ (+عکس) هیوندای اولین تیزر چهارمین نسل سانتافه را منتشر کرد رونمایی ازهیوندای آزرا جدید تا پایان بهمن‌ماه ادغام مزدا و تویوتا از شایعه تا واقعیت! خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول گزارش تصویری از برپایی اولین دوره جشنواره عکس و کارتون خودرونما نبود ارتباط بین صنعت و هنر حلقه مفقوده صنعت خودرو مدیر بازاریابی گروه آرین سرمایه : تحویل فوری مدل ۲۰۱۸ محصولات میتسوبیشی هیوندای نکسو ۲۰۱۹؛ کراس‌اوور هیدروژنی هیوندای گزارش تصویری از محصولات هیوندای در غرفه کرمان موتور گزارش تصویری از حضور محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اصفهان گزارش تصویری از حضور کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای سانتافه+جدول حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو اصفهان قیمت قطعی هیوندای النترا تولید داخل اعلام شد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ۲۰۱۹ Hyundai Veloster یک خودرو رالی برای شهر! آسان‌موتور قیمت جدید محصولات هیوندای در ایران را اعلام کرد فروش ویژه خودروهای ۲۰۱۸ میتسوبیشی موتورز اتمامی بر شایعات افزایش قیمت های نجومی هیوندای هیوندای برادر ۲ قلوی توسان از نوع الکتریکی را معرفی کرد (+عکس) با ۱۲۰میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ "مزدا ۶" ۲۰۱۹؛ کمی جذابیت بیشتر برای سدان خانوادگی مزدا ملاقات با هوندا سیویک Type R B۱۸c؛ جنگجوی ژاپنی هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید نیوفیس وارد بازار ایران شد بررسی و نگاهی به میتسوبیشی L۲۰۰ و ویژگی‌های آن؛ غریب آشنا سرمایه‌گذاری رنو-نیسان-میتسوبیشی در استارت‌آپ‌ها نوآوری مزدا در حفاظت از رانندگان ون لوکس هیوندای را ببینید +عکس برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها هدف‌گذاری فروش هیوندای در ۲۰۱۸ ۶ خودروی عضلانی و جذاب تاریخ امریکا +عکس برترین مدل‌های مفهومی ۲۰۱۷ تولید خودرو برقی هوندا در هند ۸ خودرویی که در سال ۲۰۱۸ تولید نخواهد شد (+عکس) پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ کیسه هوای هیوندای برای سقف‌های پانوراما با اقساط ۲۴ ماهه خودرو ژاپنی سوار شوید تعویض خودرو معیوب مشتری با خودرو نو از سوی اتوخسروانی خودروهای الکتریکی کیا و هیوندای در راه بازار گزارش تصویری غرفه محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو کرمان خدمات پس از فروش با کیفیت و مصرف سوخت پایین برگ برنده فوسو معرفی خودروهای جدید; میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۱۸ ۱۰ برند محبوب خودرو در بازار آمریکا باتری‌های جامد هوندا هیبرید جدید هوندا با باز شدن ثبت سفارش التهاب بازار گرفته خواهد شد افتتاح خط تولید کامیونت‌های هیوندای در ایران خودرو دیزل برنامه هیوندای برای تولید خودروهای برقی صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور برای تست درایو محصولات میتسوبیشی ثبت نام کنید طرح پیشواز فصل سرد برای خودروهای میتسوبیشی با تسهیلات ۹۵ میلیونی، شاسی بلند ژاپنی بخرید ایمن‌ترین خودروهای جهان برای سال ۲۰۱۸ را بشناسید حباب خودروهای وارداتی بزرگتر شد! ربات‌های هوندا در نمایشگاه ۲۰۱۸ محصولات الکترونیکی لاس وگاس لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان برگزاری سرویس کلینیک پاییزه آسان موتور در آذر ماه ۹۶ لیست قیمت محصولات فول آپشن هوندا در بازارهای جهانی چشم‌انداز تازه هیوندای آغاز فروش اقساطی ۳ خودروی هیوندای در ایران (+جدول و جزئیات) مزدا خودران نمی‌شود رونمایی هیوندایی کنا ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی آمریکا اعتصاب کارکنان کارخانه خودروسازی در کره جنوبی خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) گزارش تصویری از حضور خودروهای هیبریدی هیوندای در دومین نمایشگاه خودرو تهران فناوری شارژ سریع هوندا خودروهای ممنوعه ولی دوست‌داشتنی نزد ایرانیان شاسی‌بلندهای جدید هیوندای گردشی در موزه افتخارات مزدا هوندا برای ۹۰۰ هزار خودروی ون فراخوان رفع عیب صادر کرد بررسی پروسه طراحی و ساخت نسل اول مزدا MX-۵ میاتا؛ به نام ژاپن، با طعم انگلیسی‌ به کام جهان! معرفی ۷ خودروی جان‌سخت در ایران خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول شرایط جدید فروش محصولات میتسوبیشی ژاپن در ایران برنامه هیوندای برای تولید شاسی‌بلند در آمریکا بازگشت هوندا از تقاطع برگزیت بازگشت ب ام و به Le Mans موتور سیکلت های آینده هوندا (+عکس) بازگشت میتسوبیشی به چرخه سود میراژ را با پیش پرداخت ۳۳ میلیون تومانی خریداری کنید خودروهای ارزان‌ کارکرده و بی‌دردسر بازار ایران چشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیر سقوط سود فصلی هوندا برای خرید خودروی هوندا چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول شرایط فروش هیوندای توسان با تحویل فوری آشنایی با سه پیکاپ قد بلند+تصاویر ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش سوم: صافی بنزین کسب مقام سوم المپیاد فنی جهانی سال ۲۰۱۷ هیوندای توسط آسان‌موتور تلفیق آینده و گذشته در اسپرت الکتریکی تلاش هوندا برای عرضه خودروهای کامپکت برقی معرفی مدل جدید مزدا در ژاپن (+عکس) فروش اقساطی بدون بهره محصولات میتسوبیشی همچنان ادامه دارد ابداع فناوری جدید برای کاهش مصرف سوخت در موتورهای گازوئیلی آخرین قیمت محصولات Hyundai ۲۰۱۷ در دبی امضای قرار داد جدید ایران خودرو و هیوندای بهترین شرایط خرید هیوندای از راه رسید+جدول با وام ۵۷ میلیونی خودرو ژاپنی سوار شوید +جزییات هیوندای برای اولین بار در جهان در سان روف ایربگ می گذارد رونمایی هیوندایی از النترا BTR (+عکس) خودروی عجیب میتسوبیشی به نمایشگاه توکیو می‌رود (+عکس) هیوندای کُنا را بیشتر بشناسید خاطرات خودرو محبوب دهه ۹۰ هیوندای پیش نمایش سیستم هشدار وجود سرنشین در صندلی عقب را معرفی کرد فروش نقدی هیوندای توسان ۲۰۱۷ با تخفیف ویژه ادامه دارد میتسوبیشی جدیدی که به راننده مشاوره می‌‎دهد +عکس قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول مغز متفکر و اعجوبه کمپانی "هیوندای - کیا" را بشناسید مدل هوشمند میتسوبیشی حفظ جایگاه هیوندای در میان برترین برندهای جهانی خرید یکی از محصولات MAZDA در بازارهای جهانی چند دلار آب می خورد؟ امداد خودرو میتسوبیشی، در تمام کشور همراه شما کنفرانس خبری مدیرعامل هوندا امروز برگزار می‌شود طبیعت‌گردِ طبیعت دوست قیمت خرید و فروش محصولات Mitsubishi در بازار دبی آتش زیر خاکستر هیوندای توسان ۲۰۱۷ را با تخفیف ویژه بخرید ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید میتسوبیشی تصویری از کانسپت آتی خود را منتشر کرد لندروور از دیسکاوری اسپرت خود رونمایی کرد ۱۰ خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر رونمایی هیوندای از نسل بعدی پیشرانه هایش در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رزمایش الماس های ژاپنی در پیست اتومبیلرانی آزادی آیا هیوندای، فیات-کرایسلر را می‌خرد؟ قیمت جدید محصولات گروه بهمن اعلام شد رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! برای خرید یک اتومبیل با قابلیت اتوپارک چقدر باید هزینه کرد؟ Dodge سواری در مناطق آزاد ایران چقدر تمام می شود؟ مزدا یک کانسپت موتور دورانی به نمایشگاه توکیو می‌برد محصول متفاوت هوندا چه ویژگی هایی دارد+تصاویر آغاز به کار نماینده رسمی بریجستون از فردا در ایران ‌۳خودروساز بزرگ جهان متحد شدند مزدا نسخه الکتریکی تمام خودروهایش را عرضه می‌کند جذاب ترین خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت صف‌شکنان انتقال به جلو هوندا و مک‌لارن جدا می‌شوند با تسهیلات ۳۰ تا ۹۵ میلیونی میتسوبیشی بخرید توقف فعالیت هیوندای و کیا در آمریکا به دلیل طوفان "ایرما" کسوف میتسوبیشی وداع با افعی اعتراف هوندا به رقابت بیش از حد با تویوتا هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید با ۸۰ میلیون تومان، تویوتا کمری گرند، میتسوبیشی پاجرو یا نیسان ماکسیما؟! هیوندای به همکاری با بایک موتور ادامه می‌دهد دست پُر پاکرو در تبریز افزایش تجهیزات و قیمت مزدا CX-۹ برای سال ۲۰۱۸ گزارش تصویری از حضور پاکرو در نمایشگاه خودرو تبریز هیوندای از توقف مجدد تولید در یکی از کارخانه هایش در چین خبر داد هلدینگ ترکیه ای سومین مدل هیوندای را تولید می‌کند گزارش تصویری از حضور میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو تبریز آغاز عرضه خودروهای پرمیوم DS با شرایط فروش ویژه در تبریز بازدید نماینده مجلس و فرماندار تبریز از غرفه پاکرو سبز قشم، نماینده هیوندای هیبرید کره میتسوبیشی در تبریز، پر قدرت تر از همیشه هیوندای اکسنت را بیشتر بشناسید رئیس هیوندای در چین تغییر کرد هویت برند؛ فراتر از یک جلوپنجره ون تجاری هیوندای H۳۵۰ با میتسوبیشی مسافر ژاپن شوید افزایش ۲۰ درصدی فروش شاسی‌بلند های میتسوبیشی در آمریکا توانایی‌های نسخه‌ی فول آپشن هیوندای توسان در امریکا رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم هیوندای تولید خودرو در چین را از سر گرفت محصولات میتسوبیشی را با تسهیلات ۳۳ تا ۹۵ میلیون تومانی بدون بهره بخرید خودرو مزدا در بازار چقدر آب می‌خورد؟ مروری بر ۶ خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر هیوندای سوناتا هیبرید آسان موتور در راه سلفچگان وانت هیوندا می آید خرید یکی از محصولات Dodge در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ این خودروهای ژاپنی را با اقساط ۱۸ ماهه بدون بهره بخرید رویکرد تازه هیوندای در بازار آمریکا تولد دوباره سوناتا بهترین موتورهای اسپرت ۲۰۱۷ تغییر استراتژی هیوندای از خودروهای پیل سوختی به الکتریکی خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروی هیدروژنی قدرتمند به بازار می آید با تسهیلات بدون بهره و چهار روزه میتسوبیشی بخرید گزارش تصویری از ورود توسان به پارکینگ تهران کرمان موتور الانترای کرمان موتور را بیشتر بشناسید هیوندای توسان فول ۲۰۱۷ را با اقساط ۱۲ ماهه بخرید خودروهایی که حرکت آنها روی جاده‌های جهان شوک انگیز است (+عکس) با ۲۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ میتسوبیشی لنسر را با تسهیلات بدون بهره بخرید با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ میتسوبیشی از نسل جدید باتری خودروهای الکتریکی خبر داد مظنه قیمت Hyundai Sonata مدل ۲۰۱۷ در بازار دبی چقدر است؟ آیا هوندا در حال توسعه یک پیشرانه هیبریدی برای بازار آمریکا است؟ کامیونت پر قدرت میتسوبیشی پیشرو در جاده های ایران تخفیف یک درصدی برای خریدران میتسوبیشی در مشهد خودرو های هیبریدی هیوندای در ایران مورد استقبال قرار گرفته اند فناوری جدید مزدا در تولید موتور خودرو رونمایی از تیزر تبلیغاتی ایرانی خودرو هیبریدی هیوندای در نمایشگاه خودرو مشهد میتسوبیشی خودروی برقی به بازار ایران عرضه می‌کند شرایط فروش ویژه ی میتسوبیشی در نمایشگاه مشهد مبارز شهری هیوندای مزدا موتورهای جدید فاقد جرقه را معرفی می‌کند همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد گزارش تصویری مراحل ساخت غرفه آرین موتور حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو مشهد سروش دیزل مبنا بیشترین امتیاز تلفیقی رضایتمندی مشتریان را کسب کرد لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش تویوتا ۵ درصد سهام مزدا را می‌خرد Honda سواری در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ مظنه خودرو مزدا دست دوم در بازار + جدول قیمت آکورد در ایستگاه دهُم عرضه سه مدل جدید میتسوبیشی و DS تا پایان سال با تسهیلات ۳۰ تا ۹۵ میلیونی میتسوبیشی بخرید امضای قرارداد آغاز مجدد همکاری ایران خودرو دیزل و هیوندای جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) خودرویی با شخصیتی از آینده نمایش جدیدترین کراس‌اوور مزدا در ژاپن (+عکس) خرید Mazda MX-۵ در دبی چند درهم آب می خورد؟ MIVEC ،تکنولوژی اختصاصی خودروهای میتسوبیشی با پیش پرداخت ۳۰ میلیونی توسان بخرید فروش ماشین جاسوسی FBI در اینترنت! +تصاویر هوندا فیت تقویت شده به بازار ایالات متحده رسید جک S۳ رکورد S۵ را تکرار خواهد کرد هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد هیوندای پنجمین کارخانه اش را در چین راه اندازی می‌کند هیوندای می تازد! گزارش تصویری از حضور آرین موتور در نمایشگاه خودرو شیراز شرایط ویژه ی فروش میتسوبیشی در نمایشگاه شیراز این سیستم از تصادف خودروها جلوگیری می کند سریع‌تر از همه مزدا ۱۹ هزار دستگاه خودرو را فرا می‌خواند میتسوبیشی در نمایشگاه شیراز، پر قدرت تر از همیشه سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای هیوندای فست‌بک سری N نگاهتان به هیوندای را تغییر می‌دهد (+عکس) یک قوچ و دو روح مزدا CX-۵، جایزه TSP plus را از آن خود کرد استقبال گسترده از " بازدید رایگان تابستانه " شرکت آسان موتور ۱۰نسل با هوندا آکورد (+عکس) رونمایی از هوندا آکورد ۲۰۱۸ +تصاویر رشد ۱۳۰ درصدی تولید محصولات میتسوبیشی به روزرسانی میتسوبیشی پاجیرو اسپرت در اندونزی میتسوبیشی در جشن بزرگ خودرویی برج میلاد جنسیس از نوع فیس لیفت ۲۰۱۸ با پیش پرداخت ۳۰ میلیون تومانی سوناتا ۲۰۱۷ بخرید تحویل ۴ روزه ی هاچ بک ژاپنی ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش اول: فیلتر هوا بسترن B۳۰ محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه هیوندای در فکر رقیبی برای فورد فیستا و فولکس پولو است هاچ بک ژاپنی را با تسهیلات بدون بهره بخرید+جزییات افتتاحیه نمایشگاه مرکزی میتسوبیشی در آیت الله کاشانی گوساله‌ گمشده «هیوندای» را با مادرش اشتباه گرفت گزارش تصویری از حضور آرین موتور در نمایشگاه خودرو البرز هیوندای آزرا در آمریکا بازنشسته شد گزارش تصویری از حضور آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز هیوندای i۲۰ سری N رقیب فورد فیستا (+عکس) جراحی موتور به چه قیمتی؟ قطعات یدکی تمامی خودروهای وارداتی هیوندای را تامین می‌کنیم با تسهیلات بدون بهره و تخفیف ویژه میتسوبیشی‌ سوار شوید تخفیف ویژه خرید محصولات هیوندای آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز حضور قدرتمند آسان موتور با محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو البرز شرایط فروش نقد و اقساط هیوندای سوناتا ۲۰۱۷ هیوندای توسان فول را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید خودرو ۱۰ میلیون دلاری به طول ۱۵ متر و ظرقیت ۲۳ نفر تزریق هیجان به فصل گرما ضربه سنگین ورشکستگی تاکاتا به خودروسازان ژاپنی ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان پیرمردهای محبوب بازار زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست هوندا تا سال ۲۰۲۵ خودروی خودران سطح ۴ عرضه می کند چگونه محصولات میتسوبیشی را اقساطی بخریم؟ سانتافه‌های جدید شبیه کنا می‌شوند محصول جدید هوندا مجوز ورود به ایران گرفت + تصاویر کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط گلرنگ موتور قیمت خرید و فروش محصولات دوج در مناطق آزاد خودروهای هیوندای وارداتی کرمان‌موتور به ایران رسید آرین موتور استخدام می کند شبــی با ‌هالک پیر! اقتدار نسل جدید النترا ؛ بازگشت موفق هیوندای با اقساط ۱۸ ماهه بدون بهره شاسی بلند ژاپنی بخرید هوندا نیروهایش را در چین افزایش می‌دهد سرباز کوچک کره‌ای مظنه قیمت خودرو وارداتی در بازار مناطق آزاد هیوندای تولید "آیونیک" را ۵۰ درصد افزایش می‌دهد بخت و اقبال در منطقه آزاد مدلی از هیوندای الانترا که ایرانی‌ها خواهند پسندید ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال ۲۰۱۷ (+عکس) سال تغییر موازنه قدرت خودروهای جالب موزه هوندا+تصاویر هیوندای Kona الکتریکی در راه است قیمت گذاری الانترا ۱۱ میلیون زیر قیمت بازار هوندا روی خودروهای خودران و رباتیک متمرکز خواهد بود تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد پشت فرمان قوچ خشمگین الماس خــاص طرح فروش نقد و اقساط محصولات هوندا در ایران نمایش اتوبوس‌های برقی هیوندایی +عکس مزدا۳، مدل ۵ درب خود را وارد بازار کرد +تصویر تصاویر لو رفته از برادر کوچکتر هیوندای توسان +عکس در بازارهای خودروهای دست‌دوم، زانتیا بخریم یا مزدا۳۲۳؟ مزدا ۳۲۳ یا سیتروئن زانتیا؟ +مشخصات فنی ۱۰ خودروی خوب با قیمت کمتر از ۱۸ هزار دلار در جهان رشد فروش خودروهای سبز هیوندای ۶۳۵ دستگاه میتسوبیشی هیبریدی در ناوگان پلیس اوکراین تولید خودروهای کره‌ای در ایران کلید خورد قیمت خودروهای دوج در مناطق آزاد +جدول فروش شاسی بلند میتسوبیشی با شرایط ویژه هیوندای خواستار جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی است ب ام و X۴ و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری دوج با چه قیمتی در مناطق آزاد معامله می شود؟ خودروهای توسان، سانتافه، النترا و سوناتا ۲۰۱۷ در راه ایران فروش نقدی و اعتباری انواع خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۷ برترین خودروهای کروک در بازار جهانی (+عکس) چراغ سبز هیوندای هیبریدی به تاکسی‌های فرسوده سوناتا هیبریدی ۲۰۱۷، رانندگی در سکوت بازگشت سدان خوش تراش هیوندای به لیست فروش آسان موتور هیوندای kona در پرتغال دیده شد ساخت بزرگ‌ترین شهرک خودرویی جهان هیوندای و کیا در صدر صادرکنندگان خودرو به ایران قدرتمندترین خودروهای تولیدی جهان (+عکس) میتسوبیشی ۱۰۰ ساله شد سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید پیش‌فروش سری نخست هیوندای الانترا جدید متوقف شد بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر زیباترین خودرو تاریخ را ببینید! سدان جدید محبوب هیوندای دست پر به بازار ایران می‌آید ۱۲۰۰ کیلومتر با شیک‌پوشان فرانسوی و سامورایی‌های ژاپنی احیای "پیرمرد" در جشن تولد ۱۰۰ سالگی اش افزایش سود هوندا در پی کاهش هزینه‌های فراخوان خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای ۲۰۱۷ جهان رونمایی از جنسیس G۸۰ اسپرت۲۰۱۸ +تصاویر مزدا میاتا ۲۵۰ اسب بخاری شد اولین اتوبوس الکتریکی هیوندای هوندا CR-V هیبریدی؛ سواری راحت و مصرف سوخت پایین سرمایه گذاری ۱۲۴ میلیون دلاری هوندا برای ارتقای ایرودینامیک خودروهایش قدرت نمایی هیوندای سانتافه در قطب جنوب+تصاویر آغاز ثبت‌نام نسل جدید هیوندای الانترا از هفته آینده به احترام ارتش سرخ مزدا؛ خبردار با تسهیلات بیش‌تر و بدون بهره میتسوبیشی بخرید خودرو هیبریدی کم مصرف رونمایی شد برترین‌های نمایشگاه خودرو نیویورک هدف کره‌ای‌ها در چین محقق نمی‌شود اولین عضو خانواده شاسی بلندهای جنسیس هیوندای تصاویر سوناتای ۲۰۱۸ را منتشر کرد پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ در بازار ایران را بهتر بشناسید شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری هیوندای توسان +جدول میتسوبیشی را اقساطی و بدون بهره بخرید انتشار تصاویر جاسوسی از هیوندای Kona هیدروژنی هیوندای سال آینده و هیدروژنی کیا ۲۰۲۰ می‌آیند تاثیر تنش‌های سیاسی روی فعالیت خودروسازان کره ای در چین هیوندای Kona با طعم سواحل هاوایی قیمت انواع‌ سواری کوپه در ایران +جدول کارخانه خودروسازی هیوندای در چین تعطیل شد بر مدار ۸۵ درجه فراخوان هیوندای مربوط به خودروهای بازار ایران نیست تولید نسل بعدی میتسوبیشی اوتلندر به تاخیر می‌افتد پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند رقابت حداقلی لوکس‌ها مزدا CX-۵ مدل ۲۰۱۷ را ببینید +تصاویر قرارداد تولید خودرو النترا در کرمان امضا شد طرح ویژه امداد نوروزی آرین موتور برای خودروهای میتسوبیشی خبر خوب برای هیوندای‌بازها میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران برترین و بدترین خودروهای سال۲۰۱۷ (+عکس) نرخ خرید و فروش دوج در مناطق آزاد شرایط فروش محصولات میتسوبیشی اعلام شد هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را ببینید+تصاویر محصولات Hyundai با چه قیمتی در دبی معامله می شوند؟ Eclipse Cross کراس اوور متفاوت میتسوبیشی پس از پوست‌اندازی آنچه که در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید (+عکس) پیش‌نمایشی از هیوندای سوناتای جدید منتشر شد سانتافه با یک موتور ۲۴۰ اسب بخاری جدید به میدان آمد خط و نشان هیوندای النترا جدید برای تویوتا کرولا در ایران عرضه ۸ مدل جدید هیوندای در هند اکسنت جدید؛ بزرگ‌تر و سریع‌تر برای خرید میتسوبیشی با شرایط استثنایی تا جمعه فرصت دارید برند میتسوبیشی بالاترین میزان رضایتمندی از دید مشتریان سخت گیر آلمانی را بدست آورد شماره گذاری هوندا آغاز شد تمدید شرایط فروش ویژه نمایشگاه میتسوبیشی و DS تا ۶اسفند هوندا با الهام از آکورا NSX موتور قایق ساخت میتسوبیشی مدلEclipse را احیا می‌کند فوسو، تکنولوژی ژاپنی با مهندسی آلمانی معرفی قوی‌ترین خودرو شاسی‌بلند ۷ نفره جهان خرید خودرو صفرکیلومتر در محدوده ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان همکاری هوندا و هیتاچی برای تولید موتور خودروهای برقی گواهی فعالیت آسان موتور تمدید شد تفاوت قیمت محصولات گروه بهمن در بازار و کارخانه +جدول برندگان خودرویی اروپا در ۲۰۱۶ تجدیدنظر هوندا برای فعالیت در مکزیک هیوندای النترا GT ۲۰۱۸ هفته آینده رونمایی می‌شود هیوندای در پاکستان خودرو می‌سازد پسرکِ چابکِ شرقی! قیمت مدل های مختلف دوج در مناطق آزاد +جدول امسال، ۳ محصول هیوندای در ایران تولید و عرضه می شود تویوتا بیشتر از هر خودروساز دیگری در گوگل جستجو شد جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات ۹۵ خودرو فروش هیوندای النترا ۲۰۱۷ با اقساط ۶ و ۱۲ ماهه شمشیر بازی سامورایی‌ها بهشت برین ماشین دوستان همکاری جنرال موتورز و هوندا در زمینه فناوری پیل سوختی ژاپنی میانسال گسترش همکاری جنرال موتورز و هوندا در عرصه فناوری پیل سوختی کدام برند سریعترین رشد در بازار اروپا در سال ۲۰۱۶ را داشته است؟ میتسوبیشی رقیبی برای نیسان قشقایی رو کرد هاچ‌بک جذاب کره‌ای با لهجه کرمانی دومین حضور آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در نمایشگاه خودرو اصفهان جایزه بهترین عملکرد هفت ساله در شاخص های اصلی بهره وری به مزدا یدک رسید بزرگ‌ترین مرکز آپشن کشور افتتاح شد از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های ۲۰۱۶ در آلمان پیشروترین خودروهای ۲۰۱۷ +تصاویر وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی هیوندای کرتا پیکاپ سال ۲۰۱۸ به بازار می‌آید+تصاویر مقایسه G۹۰ و G۸۰؛ دو پرچمدار برند جدید جنسیس مغز چرخ‌دار هوندا رونمایی شد قیمت محصولات هوندا در مناطق آزاد+جدول داستان هوندا ایده انقلابی هیوندای درباره خودروهای آینده میتسوبیشی ASXهای فیس لیفت در آستانه تحویل به مشتریان قیمت انواع خودروی هیوندای در بازار +جدول ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۱۷ از توسان هیدروژنی تا سرنوشت مبهم مازراتی در یک هفته خودرویی (+عکس) این کابین خودرو استرس راننده را مدیریت می‌کند(+عکس) چگونه عاشق یک خودرو می‌شوید؟ الانتـــرا نامه میتسوبیشی رقیب قشقایی را در آستین دارد ماشین‌های جادویی ۶ خودرویی که مشتریان از خرید آن پشیمان هستند خودروسازان در نمایشگاه لاس‌وگاس چه خواهند کرد؟ هدفگذاری هیوندای برای فروش ۵.۰۸ میلیون خودرو ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۱۷+تصاویر چرخش ۱۸۰ درجه‌ای نیسان در زمینه خودروهای هیبریدی آیرودینامیک‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ (+عکس) تست درایو محصولات هیوندای سبقت هیوندای یونیک از تویوتا پریوس در میزان مصرف سوخت تولید جهانی هوندا رکورد زد هیوندای به نمایشگاه خودرو کرمان جان داد داغ ترین خودروهایی که در ۲۰۱۷ می بینید (+عکس) چشم انتظاری بازار برای مدل‌های جدید ۱۰ خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ معرفی عجیب ترین خودروهای سال هیوندای های هیبرید قیمت خورد اتفاقات جذاب دنیای خودرو در سال ۲۰۱۶ (به روایت تصویر) هوندا دومین مشتری وایمو شد مدیر هیوندای در آمریکا استعفا کرد از نمایش مینی‌ون‌های هوندا تا تخریب لامبورگینی قاچاق انتشار تصویر هوندا اودیسه ۲۰۱۸ قبل از رونمایی رسمی خودروهایی که در ۲۰۱۶ تولیدشان متوقف شد (+عکس) این غایبان دوست‌داشتنـــی ! تویوتا و مزدا در چین و آمریکا برای خودروهای معیوبشان فراخوان می‌دهند چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند انواع خودروهای وارداتی را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید نسخه تیونینگ کراس اور مزدا CX-۵ ۲۰۱۷+تصاویر پلتفرم خودروهای الکتریکی رنو، میتسوبیشی و نیسان یکی خواهد شد کنترل پاسپورت و بار مسافر با مینی ون بهترین خودروهای تولید شده در سال ۲۰۱۶+عکس کارلوس گون رییس هیات مدیره میتسوبیشی شد قیمت برخی محصولات هیوندای در بازار +جدول آشنایان ما در غرب فروش نقدی و اقساطی خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۷ سرمایه گذاری هوندا در سرویس تاکسی آنلاین ۱۳ خودروی اعجاب‌آور تا ۲۰۲۰ + تصاویر میتسوبیشی ASX نیوفیس با قیمت ۱۷۱.۹میلیون تومان رونمایی شد نبـرد روی خط ۲۰۰! میتسوبیشی ASX جدید فردا رونمایی می‌شود انتخاب طبقه متوسط فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری قیمت انواع خودروی هیوندای هوندا و دانگ فنگ در چین کارخانه جدید می‌زنند ۱۰ شاسی‌بلند و پیک‌آپ برتر سال ۲۰۱۶ (+عکس) سرمایه گذاری جدید هوندا در یک کارخانه جدید چینی خودرویی با امکانات یک هتل (+عکس) فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد قدرت هوش مصنوعی و فناوری انتقال دیتای بزرگ در خودرو احساسی هوندا هیوندای بیشتر از همه شاسی بلند می‌فروشد هیوندای "ارزش" سری اکسنت را بیشتر کرد هیوندای دوباره مدال گرفت آغاز فروش محصولات میتسوبیشی با اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره رونمایی رسمی از هیوندای آزرا ۲۰۱۷ قیمت قطعات خودرو مزدا ۳ تیپ ۳ در بازار+جدول هیوندای به مشارکت با خودروساز خارجی تن نداد ۴ رمز کلیدی خودروسازی هیوندای نظاره گر دوج Charger R/T مدل۲۰۱٦ باشید+تصاویر هیوندای سهامش را در شرکت هواپیماسازی KAI فروخت هیوندای یونیک؛ کاراترین سدان الکتریکی موجود در بازار معرفی نسل دوم شاسی بلند مزدا (+عکس) ۱۰خودرویی که قدرتمندترین مردان جهان راندند (+عکس) خودروهای موجود در ایران بی‌کیفیت است هیوندای به دنبال فروش ۱۰۰ هزار آزرا در کره جنوبی است هیوندای خانواده کراس اور های خود را گسترش می‌دهد هوندا به تولید در آمریکای شمالی ادامه می‌دهد قدرت‌نمایی هیوندای با کانسپت خودران "یونیک" پایلوت ۲۰۱۷ با اندروید و iOS هیوندای و حضور پر رنگ خودرو های هیبریدی لوتوس با قلب فراری هیوندای ۱۴ مدل خودروی سبز تولید خواهد کرد تونل ماشین‌های قدیمی در عمق ۳۰ متری زمین! +تصاویر هیوندای "یونیک" بازیگر بی سر و صدای دنیای الکتریکی‌ها هیوندای از دومین وانت کانسپت خود رونمایی کرد هوندای ژاپن حضور خود در صنعت هواپیماسازی را گسترش می‌دهد بازجویی از رییس هیوندای در پرونده رسوایی فساد اراده لازم برای مباره با عرضه قطعات تقبلی وجود ندارد قهرمان بادی کلاسیک جهان خودرو مزدا را انتخاب کرد هوندا به دنبال افزایش تولید اس.یو.وی در آمریکا است شیشه خودروهای هوندا با لمس دودی خواهند شد هیوندای، توسان و کرتا را در برزیل تولید می‌کند دوج چلنجر ۳۹۲Hemi Scat Pack Shaker مدل۲۰۱۶ +تصاویر فروش پاییزی مدل های ۲۰۱۷ میتسوبیشی با شرایط فروش استثنایی آیا رکورد سرعت هیوندایی بیشتر می‌شود؟ ۷ خودروی لگویی شگفت انگیز! + تصاویر قیمت جهانی فروش هیوندای الانترا اسپرت ۲۰۱۷ این خودرو همه خلافکاران را گیر می‌اندازد +تصاویر محصول جدید و دونفره مزدا +عکس خاص ترین ماشین دنیا به حراج گذاشته شد + تصاویر موتورهای چرخشی در مدل‌های جدید مزدا مزدا ۶ مدل ۲۰۱۷ با تمام قدرت وارد می‌شود لیست جالب قابل اعتمادترین خودروهای جهان منتشر شد مفهوم لوگو خودروسازان جهان مذاکرات خصوصی با خودروسازان بزرگ فروش بی‌سابقه هیوندای در ماه اکتبر نیسان و هوندا به ماندن در انگلیس متعهد شدند هوندا پیش بینی ها درباره سود سال ۲۰۱۶ را بالا برد هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی ۱۰۴۰ اسب بخار ۵ خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) جدیدهای آلفارومئو، مزدا و بنز در نمایشگاه خودرویی (+عکس) مینی‌بوس‌های هیوندای بر صدر بازار آینده مزدا روی موتورهای دورانی استوار خواهد بود ۵ خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه بالاتر از ۱۰۰۰ در ایران کاهش ۲۹ درصدی سود هیوندای در پی اعتصاب کارکنان میراژ ۲۰۱۷ جدید قیمت خورد + شرایط فروش به اخبار ادغام دیگر خودروسازان کاری نداریم کاهش ۱۰ درصدی حقوق مدیران هیوندای سرنوشت پیک آپ مشترک نیسان- میتسوبیشی چه می‌شود؟ خودروی جدید هیوندای معرفی شد (+عکس) تصاویر جالب از خلاقیت‌ در تزئین خودرو جوان جویای نام در میان بازی بزرگان نبرد لوکس و اقتصادی سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی افزایش تولید خودروهای چینی هیوندای سقف‌های جدید تاشو مزدا (+عکس) ۱۰ خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ فروش اقساطی محصولات هیوندای؛ ۱۲ ماهه بدون کارمزد هوندا نسل جدید سیویک Si را معرفی می‌کند ازبدترین و بهترین‌‌ خودروهای پلیس تا بهترین خودروهای سال نمادین بودن خطاطی و هنری نبودن آن روی خودروها هیوندای نسخه تیونینگ ولوستر را رو کرد نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران میتسوبیشی سریع‌ترین آسانسور جهان را ساخت موافقت کمیسیون اروپا با خرید سهام میتسوبیشی توسط نیسان هوندا و یاماها متحد شدند آغاز به کار دومین عاملیت فروش و خدمات پس از فروش آرین موتور در مشهد مقدس برگ برنده هیوندای در دنیای ریس رو شد رُخ فانتزی‌تر i کوچولوی هیوندای شاسی‌بلند چهار چرخ متحرک میتسوبیشی، با چهار موتور! نسل جدید هیوندای i۳۰ رونمایی شد فروش محصولات میتسوبیشی با اقساط بدون بهره و تخفیف نقدی عرضه سوناتا هیبرید با قیمت ۱۷۵ تا ۱۹۰ میلیون تومان قتل‌عام یک‌نفره! ۱۵هزار هیوندای سوناتا هیبرید را به کشور وارد خواهیم کرد هوندایی که با موتور سه سیلندر ۶۶۰ سی‌سی سریع‌تر از بوگاتی ویرون است! بزرگترین نمایشگاه محصولات میتسوبیشی در ایران افتتاح شد معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر فراخوان هیوندای برای آزرا ۲۰۰۷-۲۰۰۸ اعلام حضور هیوندای در دنیای ریس با RN۳۰ شهرنشین‌های آسیایــی رقابت سامورایـــی‌های کوچک با زشت‌ترین خودروهای جهان آشنا شوید+تصاویر تولید خودروهای هیوندای در کرمان معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: میتسوبیشی با یک اس یو وی کانسپت در پاریس حضور دارد I۱۰ به زودی رونمایی می شود قیمت خودروهای هیوندای در بازار+جدول چشم‌غُره i۳۰ به گُلف و فوکوس و آسترا توضیحات هوندا در خصوص قیمت بالای NSX قیمت خودروهای شرکت هیوندای در بازار + جدول معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: هیوندای i۳۰ ایمن ترین ماشین های دنیا در سال ۲۰۱۶ +تصاویر فروش اقساطی توسان با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه تغییرات جالب خودروها از یک قرن پیش تاکنون+ تصاویر مزدا ۲.۳ میلیون دستگاه خودرو را فراخواند آغاز فروش مزدا۶ جدید فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه برتری لکسوس در بازار خودروهای لوکس تبدیل فلزات اوراقی به ابر خودروهایی با اندازه واقعی (+عکس) خودروهایی از طلا و نقره +تصاویر لنســـر‌های جدید با قیمت رقابتـی آمدند مزدا برای ۱۹۰ هزار شاسی بلند فراخوان داد چارجری که چارجر نیست حضور قدرتمند میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو ارومیه رانندگی آزمایشی خودرو از طریق سفارش به سایت آمازون رونمایی «هوندا» از «سیویک هاچبک ۲۰۱۷» +عکس تنها ۲ روز تا پایان فروش تابستانه میتسوبیشی هیوندای و گوگل همکار می‌شوند رونمایی از دوج چلنجر ۲۰۱۷+ عکس خاص‌ترین خودروهای کوچک جهان اتومبیل! +تصاویر پرفروش‌ترین خودرو جهان کدام است؟ ۱۵ خودرو داغ حراجی کالیفرنیا +تصاویر تنها یک هفته تا پایان فروش تابستانه میتسوبیشی مزدا تولید ۱ میلیون میاتا MX-۵ را جشن گرفت گران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکس پرکارترین خودروها کدامها هستند؟ نمایش رسمی هیوندایی i۳۰ جدید (+عکس) ۱۰ برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک هیوندای اندروید اتو و اپل کارپلی را برای خودروهای بیشتری بروزرسانی کرد تخفیف ویژه "یک درصدی" محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو مشهد هیوندای سانتافه بالاترین نمره ایمنی تصادفات را دریافت کرد جدیدترین قیمت انواع هیوندای در ایران +جدول چگونه هوندا با شرایط ویژه خریداری کنیم؟ نسل بعدی هوندا سیویک تیپ R به زودی معرفی می‌شود+تصاویر هیوندای توقف فروش جنسیس کوپه را تایید کرد ۷ خودرو اسپورت سرکش! G۸۰ در اصل جانشین هیوندای جنسیس است هجوم شاسی‌بلندهای جدیدکیا و هیوندای در۲۰۱۷ (+عکس) فروش نقدی انواع محصولات هیوندای فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه خودروهایی که رستوران شده‌اند خودروهای جدید هیوندای مجهز به کارپلی در محدوده ۱۰۰ میلیون تومان نیسان تینا یا هیوندای آزرا ؟ نسل‌های جدید و قدیم خودروها پرفروش ترین خودروها در نیمه اول ۲۰۱۶+تصاویر لیست کامل خودروهای آتی کمپانی‌های مختلف +عکس شرایط فروش ویژه تابستانه خودروهای Mitsubishi سود هیوندای کاهش یافت حراج خودروهای رویایی + تصاویر هوندا از موتورسیکلت ۲۵۰ جدید خود رونمایی کرد رونمایی نسل جدید خودرو هیدروژنی هیوندای هیوندای به دنبال رسیدن به برد ۴۰۰ کیلومتری است ​ هوندا و سافت‌بانک بدنبال تولید خودروهای احساسی هستند کم مصرف ترین خودرو جهان ساخته شد خودروهایی که با قهوه، آب نمک و جلبک کار می‌کنند+تصاویر مزداهای آینده سبک‌تر می‌شود مزدا به دنبال ارتقای برند خود در جهان شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای قیمت خودروهای هیوندایی در بازار تولید خودرو هایی که قادرند احساسات راننده را بخوانند تصاویر هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ لو رفت تصاویر سریعترین خودرو دنیا را ببینید هوندا NSX مدل ۲۰۱۷ را ببینید مزدا۳ برای مدل ۲۰۱۷ چه تغییراتی کرده؟ سامورایی ها در نمایشگاه خودرو شیراز طراحی موتورهای هیبریدی جدید برای دور زدن چین تخفیف و هدیه ویژه محصولات هوندا برای نمایشگاه خودرو شیراز قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول پت‌فایندر جوان آماده رقابت با هوندا پایلوت ایسوزو وانت بعدی مزدا را می سازد معرفی خودرو هیبریدی هیوندای رقیب اصلی تویوتا (+عکس) نوسازی ناوگان اروند با ۲۰۰۰ تاکسی تویوتا و هیوندای + عکس با میتسوبیشی سفر سنگاپور را تجربه کنید جذاب‌ترین خبرهای دنیای خودرو در هفته‌ای که گذشت (+عکس) افتتاح چهارمین نمایشگاه آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ، در شرق تهران قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار جدیدترین قیمت انواع هیوندای در ایران +جدول دومین فراخوان شرکت هیوندایی هوندا ۴۰ سالگی آکورد را جشن گرفت کامیونهای دایملر در ایران تولید خواهدشد میتسوبیشی با "گراند تورر" به پاریس می رود سامورایی الماس‌نشان بهترین خودروهای کلاس خانواده در آخرین آزمایش غرامت نیم میلیارد دلاری میتسوبیشی به صاحبان خودرو کیا در فکر رقابت با مزدا CX-۳ است تبلیغ وانت هوندا با رها کردن پاره آجر! سیب ایتالیایی زیر درخت ژاپنی داستان لوگو ۱۲ خودرو مشهور جهان +عکس آغاز به کار دو شرکت خودروساز کره ای در منطقه آزاد اروند رونمایی اقدامات هوندا و تویوتا در فناوریهای خودرو نام خانواده خودروهای مسابقه ای جنسیس "N" نیست قیمت چند خودرو وارداتی کاهش یافت اگر می‌خواهید خاص باشید! هیوندای به دنبال ساخت جنسیس الکتریکی است اولین مدل برند N هیوندای در ۲۰۱۷ می آید «۵۰۰»؛ نام یک خودرو متعلق به آینده خودروهای پرفروش سال ۲۰۱۶ را ببینید توقیف خودرو هیوندا با ۶۶ میلیون ریال خلافی درالبرز فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۶ جهش سهم کره‌ای‌ها در بازار چین هیوندای عرضه دو الکتریکی تا ۲۰۲۰ را تایید کرد نظاره‌گر مزدا CX۹سال ۲۰۱۶ باشید +تصاویر ثبات در بازار خودروهای وارداتی مدیر سابق نیسان در میتسوبیشی برنامه های جنسیس لو رفت سِیر و سفر در جهان با ماشینک های کنجکاو جانشین هوندا S۲۰۰۰ در سال ۲۰۱۸ می آید انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران ۱۰ نکته که باید در مورد میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ بدانید آکورا فن آوری خودران ارائه می کند پاتک از نوعی کره ای! ورود ۴۰۰ دستگاه تاکسی هیوندا و تویوتا هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تهران طراح بنتایگا به هیوندای پیوست کره ای ها سانتافه اسپورت را ساختند چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار قیمت انواع خودروهای وارداتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان + جدول هیوندای یک ربات پوشیدنی ساخت+تصاویر فروش ۲۰ میلیون دستگاه خودرو تا ۲۰۱۸ ژاپن تنها ۳ خودروساز خواهد داشت دوراهی‌های خرید نیسان، میتسوبیشی را خرید هیوندای و کیا هم SUV های ارزان می سازند همه چیـز تمام! نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای ماشین شهرداری تهران در دهه ۲۰ قیمت انواع خودروهای وارداتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ام جی GS رقیبی برای کیا اسپورتیج و هیوندای توسان مدل کوپه هیوندای النترا به ایران آمد هیوندای النترا ۲۰۱۷ از ۲۱ هزار و ۴۸۵ دلار قیمت خورد ایران و کره؛ پیکان و هیوندای ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال مزدا هم کراس‌اوور کوپه می‌سازد ... قرارداد ۲۶۰ میلیون دلاری هیوندای با ایران برای تولید واگن قطار هیوندای و کیا باید وارد حوزه مشارکت در تولید شوند فروش بدون کارمزد خودروهای میتسوبیشی با اقساط بلند مدت ۲۴ ماهه هیوندای یک النترا ۲۰۰ اسب بخاری رو کرد فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد شرقی‌های بلند‌قامت مجهزترین خودروهای ارزان قیمت +تصاویر آوانته ۲۰۱ اسبی با شتاب ۸ ثانیه مجلل ترین اتاق خودرو جهان طراحی شد ماشین عروس در افغانستان فروش نقدی و اقساطی محصولات گروه بهمن آغاز شد گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن مزدا CX-۴ در پکن رونمایی شد بهترین مینی ون های ۲۰۱۶ +عکس آرزوی این ۱۳ خودرو بر جوانان عیب نیست نسل جدید هیوندای توسان از نگاه رسانه های غربی جدیدترین شرایط فروش سانتافه اعلام شد جدیدترین شرایط فروش محصولات هیوندای اعلام شد مزدا اذعان کرد برنامه ای برای تولید کانسپت RX ویژن ندارد فروش فوری میتسوبیشی میراژ با تخفیف ویژه فروش ۱۰۰ میلیون خودرو کیا و هیوندای فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای هیوندای به دنبال خودروهایی است که خود را تعمیر می کنند! ارزانترین خودروهای مدرن دنیا+ تصویر کراس اور چینی آکورا فروش جهانی خواهد داشت هیوندای و دووی کره جنوبی در شیراز بیمارستان می‌سازند مزدا تصاویر تازه ای از CX-۴ را منتشر کرد مزدا ۳ با اتاق جدید در ایران +عکس هیوندای و کیا ۲۶ مدل خودرو برقی و هیبریدی خواهند ساخت پیش فروش مزدا ۳ FL آغاز شد سوناتا ۲۰۱۶ به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شد تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد هیوندای سانتافه ماشین پلیس ایران می‌شود؟ شاسی بلند مزدا در ایران شورولت کامارو ZL۱ در برابر دوج چلنجر SRT هلکت مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا ۱۵۰ میلیون تومان! خودروهای جدید هوندا به رانندگان مست سواری نمی دهند! اولین هنـدل کدام کانسپت جنسیس جذاب تر است؟ روداستر محبوب مزدا، خودرو سال ۲۰۱۶ شد سوپر اسپرت هوندا رونمایی شد لشکر شهری کره‌ای‌ها! نسل جدید اتوبوس های دو طبقه از راه می رسد روداستر محبوب مزدا با سقف فلزی کلاسیک تارگا سریع‌ترین ابر خودروهای جهان +تصاویر رونمایی از بزرگ‌ ترین ماشین چوبی ایران در گچساران تردیدی از جنس متریال! ماشین عروس دهه ۷۰ میلادی هیوندای I۲۰ جدید را ببینید بهترین سیویک ۵۰‌ سال اخیر در راه ایران امضای قرارداد مونتاژ خودروهای جدید کره در ایران طی ماه‌های آینده حضور مزدا CX-۴ در نمایشگاه پکن خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی هوندا و جنرال موتورز همکار می شوند خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا ماشینی مخصوص تحویل پیتزا خودروهای آینده را ببینید پیش فروش مزدا ۳ FL آغاز شد جنسیس اولین خودرو تست فن آوری خودران هیوندای شد آغاز فروش ویژه نوروز محصولات هوندا فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۶ هیوندای توسان با موتور ۱.۷ لیتری نیز می آید واکنش ها به خودرو میلیونی یک گدا هیوندای برای تویوتا پریوس رقیب آورد پرستیژ از منظر «برند» یا «مدرنیته»؟ هیوندای خودرو برقی کوچک طراحی می‌کند طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی بهترین خودرو‌های سال ۲۰۱۶ ۱۰ خودرویی که بیشترین هزینه بیمه سالانه را دارند مشارکت ‌«ویزا»، «هوندا» و «پارک ویز» به درون خودروها می‌آید خاص‌ترین دوج آمریکایی موجود در ایران فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد جنگجوی شهری هوندا آمد خودروهای هیبریدی در قلب پروژه برقی سازی هوندا بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند جدیدترین قیمت انواع محصولات میتسوبیشی تصاویری از زشت‌ترین خودروهای دنیا کارناوال عجیب و غریب‌ترین ماشین‌ها ۱۰ خودرو پرسرعت جهان گران‌ترین خودروهایی که سال ۲۰۱۵ فروخته شدند دو محصول جدید هوندا در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد گزارش تصویری آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی از دو برند جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان بهترین خودروهای خانوادگی برای سال ۲۰۱۶ را ببینید گران‌ترین اتومبیل‌های فروخته شده در مهم‌ترین مزایده آمریکا را ببینید پرفروش ترین خودرو های سال ۲۰۱۵ فروش ویژه کامیونت و مینی بوس های هیوندای فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۶ سانتافه ۲۰۱۷ چه مشخصاتی دارد+تصاویر خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند این خودرو همه جا می‌تواند برود هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ هم آمد افزایش ۲.۵ برابری صادرات خودروهای کره‌ای به ایران در سال ۲۰۱۶ دو خودروساز بزرگ کره ای برای بازار ایران چه خواب هایی که ندیده اند کوچکترین خودرو دوزیست ساخته شد ۷ خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان هوندا نسخه اولیه ای از سیویک هاچ بک را رو می کند درخواست هیوندای از ایران خودرو دیزل خودرویی ویژه حرکت در برف هیوندای، معجزه نظم و تفکر کره ای فروش اعتباری انواع خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۶ سوار بر سریع ترین الوار دنیا+عکس موتور دورانی جدید مزدا توربوشارژ است فروش هیوندای توسان جدید برای اولین بار در ایران کارخانه عجیب هیوندای در کره جنوبی ساخت فولکس با چوب بلوط گران‎قیمت ترین خودرو تاریخ ۱۰ خودرویی که بیشترین وفادار را دارند+تصاویر هوندا تا پایان امسال یک خودروی پیل سوختی عرضه می‌کند مزدا ۲۶۴ هزار دستگاه کراس اور CX-۵ را فرامی خواند آکورا NSX ۲۰۱۷ نیامده ۱.۲ میلیون دلار فروش رفت همکاری گروه بهمن با ایسوزو و مزدا افزایش می‌یابد جدیدترین شرایط فروش ۲ محصول هوندا در ۶ تیپ اعلام شد الانترای ۲۰۱۷، ارزان‌تر از نسل قبل! خودروی هیوندا با بیش از ۵۶ میلیون ریال خلافی توقیف شد تحول خدمات پس از فروش هوندا در ایران با طرح "سرویس پلاس" ون لوکس هوندا به ایران آمد هیوندای و کیا مشترکا یک وانت می سازند هوندا اودیسه به ایران رسید + قیمت تلاش هیوندای و کیا برای بازگشت به ایران ماشین روحانی در ایتالیا را ببینید ۱۰ مدل دنده برگزیده خودرو های خارجی هوندا تا پایان امسال یک خودروی پیل سوختی عرضه می‌کند اولین خودرو ضد مرگ در راه است تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران همکاری جنرال موتورز و هوندا برای ساخت پیل سوختی بهترین خودرو‌های شاسی بلند کامپکت سال ۲۰۱۵ آیا G۷۰ کوپه حریف M۴ می‌شود؟ استفاده همزمان اطلاعات و سرگرمی در خودرو نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ اعلام شرایط فروش اقساطی خودروهای میتسوبیشی + قیمت ماشین های عجیب و غریب + تصاویر گشتی در شهر هیوندای با توسان رویایی ترین ماشین عروس جهان هیوندای الانترای ۲۰۱۷، ارزان‌تر از نسل قبل! جنسیس G۹۰، سوپرلوکس جدید هیوندای شرکت مزدا یدک پیشتاز در بهره وری النترا ۲۰۱۷ اندروید و آی اُ اس دارد گرانی پیلهای سوختی ۲ خودروساز دیگر را همکار کرد محبوب‌ترین خودروهای اروپا خودروهای عجیب سفارشی در نمایشگاه ژاپن کوچ مدل کوچک هیوندای به مکزیک فروش اعتباری محصولات هیوندای و کیا آغاز شد بهترین سدان‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۵ هیوندای تولید سوناتا را کاهش و تولید سانتافه را افزایش می‌دهد هیوندای ۱۱ هزار دستگاه جنسیس را فراخواند شکوه و تجمل محض در جنسیس G۹۰ افزایش قیمت رسمی محصولات هیوندای در ایران+جدول هیوندای تصاویر و جزئیات بیشتری از یونیک را منتشر کرد خودرو ۶۱ ساله قباد سریال شهرزاد در معرض فروش گسترش فراخوان ایربگ به ۳۷۴ هزار خودرو شاسی‌بلند کوچک هوندا با ظرفیت ۷ سرنشین ۱۰ خودرویی که کمترین افت قیمت را دارند رونمایی از خودرو الکتریکی ۱۰۰۰ اسب بخاری ماشین هایی که دانشجوها با آنها به دانشگاه می آیند پیش‌ بینی هیوندای و کیا برای کمترین میزان رشد فروش در ۱۰ سال‌ آینده اورلیو؛ ابرخودرویی به سبک فیلیپینی! هیوندای: یونیک از تویوتا پریوس بهتر است شاید این خودرو ساخته شود فروش کمتر هیوندای و کیا در سال ۲۰۱۶ هیوندای مدیر اجرایی سابق لامبورگینی را استخدام کرد مزدا ۵ در ایران هوندا: به تاکاتا کمک نخواهیم کرد هیوندای و کیا از دستیابی به برنامه فروش بازماندند بهترین تکنولوژی‌های خودرویی در سال ۲۰۱۵ بهترین خودروهای سایز کوچک در سال ۲۰۱۵ هوندا به قطعه ساز ژاپنی وام جدید نمی‌دهد خودرو محبوب هیتلر ۷۰ ساله شد رونمایی از خودرو پاک هیوندای هوندا نهمین قربانی ایربگهای تاکاتا را تایید کرد نگاهی به CX-۵، جدیدترین نسخه مزدا آشنایی با همه محصولات فناورانه که در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ خواهید دید ۲ پیکان متفاوت هنرنمایی روی شیشه کثیف ماشینها ساخت جت شخصی توسط یک شرکت خودروساز ۱۳ خودرویی که خیلی گران‌تر از قیمتشان به نظر می‌رسند عجیب‌ترین فراخوانی‌های خودرو در سال ۲۰۱۵ عجیب‌ترین خودروها را کدام بازیکن‌ها دارند؟ مهمترین اخبار دنیای خودرو در سال ۲۰۱۵ تمرکز «میتسوبیشی» بر تولید خودروهای پاک شاسی‌بلند جدید ژاپنی شاسی پر قدرت خودروهای چرخ باز ساخته شد زنبور تند و تیز داج برگزیده ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ ماشین‌های سیمی! خودروهایی که در سال ۲۰۱۵ بیشترین بار در گوگل جستجو شدند تصاویر هیبریدی جدید هیوندای و رقیب تویوتا پریوس لو رفت هوندا سیویک Si توربو ۲۳۰ اسب بخار قدرت دارد این ماشین‌های جمع‌وجور شگفت‌انگیز هدف فروش هیوندای محقق نمی‏شود نسل جدیدتر سوپر خودرو هوندا کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش توسط آرین موتور خودرو هایی با حجم موتور بالا را ببینید نامزدهای زیباترین خودروهای سال این خودرو متعلق به آینده است هوندا "خط الراس" خود را مشخص کرد دفن مادر در ماشین هامر به همراه ۱۰۰۰۰دلار وجه نقد بهترین خودروهای لاکچری سال را ببینید نمایشگاهی شگفت‌انگیز از خودروهای نایاب مزدا کم مصرف ترین خودرو آمریکا شد اغوا‌کننده‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵ کدامند؟ اعتصاب چهار ساعته کارگران هیوندای هوندا درصدد طراحی خودروی مخصوص برای هندی‌ها چشم انداز بازار خودرو در سال آینده روشن نیست فراخوان جنسیس کوپه هیوندای دعوای هیوندای بر سر موتورهای هیبریدی خاتمه یافت هیوندای بیش از ۱۰ هزار جنسیس کوپه را فراخواند فهرست ایمن‌ترین خودروها منتشر شد بهترین خودرو های اندازه متوسط ۲۰۱۶ انتشار تصویری از محصول جدید خودروساز کره ای تمام جذابیت بصری مزدا، در یک قالب پُر هیبت اولین محصول از برند لوکس هیوندای جنرال الکتریک سهام ۴۳ درصدی خود در هیوندای را می فروشد اسپرت کردن خودرو با مقوا حمل و نقل زمینی با سرعت صوت هیوندای حسگر و تراشه خودروهای خودران می سازد‎ خودروهای با سواری لذت‌بخش ۲۵ هزار دلاری تبلیغ یک خودرو ساخت مراکش در ایران خلاقیت انسانها در نشان دادن علاقه به خودرو خودرو هیوندای رکورد زد! بهترین خودرو سال ژاپن انتخاب شد برترین خودروهای اسپرت سال ۲۰۱۵ ۱۵ میلیون تومان خرج «سرخاب و سفیداب» یک پیکان ابرخودرو اینفرنو دوزخ مکزیکی گاوصندوقی برای نگهداری از اتومبیل! کرایسلر برای دوج دارت فراخوان داد این خودرو احتمالا به مریخ می رود خودروهایی که با هیزم حرکت می‌کنند! فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد رژیم قدرت برای روداستر محبوب مزدا خودرویی از جنس چوب با قدرت حیرت آور ۱۰ ویژگی سوال‌برانگیز در خودروها محبوب‌ترین خودروهای تولیدی از نگاه مالکان آن‌ها هوندا پایلوت ۵ ستاره گرفت در خارج با ماشین های قدیمی چه می کنند؟ رُخ تازه کوچولوی شهری میتسوبیشی نقابی خشمگین بر چهره شاسی‌بلند کوچک میتسوبیشی افسون روداستر های آنتیک در میاتای مدرن مزدا خودرو استریم‌لاینر با سرعت بالای ۴۸۲ کیلومتر بر ساعت خودرو جدید مزدا را ببینید ۲خودرو نوستالژیک در ایران را ببینید ۱۰ خودرو قدرتمند بازارجهانی را ببینید دردسر اروپایی خودروسازان کره‌ای ماشینی که تبدیل به مقبره شد سوپراسپرت ۹دنده هوندا را ببینید خودروسازان به دنبال استعدادهای طراحی خودروهای برگزیده موتورترند برای ۲۰۱۶ سفر به جذاب ترین گورستان خودرو های کلاسیک ، بلژیک فراخوان ۳۰۵ هزار خودرو هیوندای مزدا میاتای MX۵ را ببینید هیوندای ۳۰۵ هزار خودروی سوناتا را از بازار جمع می کند سیویک کوپه ۲۰۱۶ اسپورت و جادار است من بیماری «جمع‌کردن ماشین» دارم! مزدا نسل جدید CX-۹ را معرفی کرد هیوندای النترا ۲۰۱۷ رونمایی شد خرید خودرو به سادگی خرید یک بطری نوشابه! اسکیت پدالی؛ یک قرن قبل ۱۰ پیشرانه برتر ۲۰۱۵ از نگاه وب سایت واردز اتو ورود خودروساز ژاپنی به صنعت هواپیماسازی جهان نسل جدید مزدا CX-۹ فردا رونمایی می شود جنسیس G۹۰ ماه آینده رونمایی می شود اروپایی ها با وام ۲۵ میلیونی چه خودرویی می خرند؟ این خودرو با دفترچه‌های واقعیت مجازی عرضه می‌شود مزدا ۳ جدید در ایران را ببینید حضور دو خودرو متفاوت و عجیب در تهران اوباما اتومبیلش را هم به ترکیه برد نسخه ممتاز مزدا MX-۵ رونمایی شد خودرو دوزیست وارد بندر دبی شد! سوناتای بنزینی-برقی، چند؟! برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت چشم بادامی محافظه کار مرگ تدریجی یک اسطوره هوندا سیویک کوپه ۲۰۱۶ را ببینید+تصاویر G۹۰ اولین مدل برند لوکس هیوندای+تصاویر «مزدا ۳» جایگزین بنزهای پلیس می‌شود تصاویر سریع‌ترین خودرو اسپرت جهان طراحی کدام مفهومی هیوندای بهتر است؟ خودرو پی جی او Echo را ببینید نیسان هم به جمع تحریم کنندگان تاکاتا پیوست نسخه ای عملکرد-محور تر از تنها ماسل‌کار چهار در دنیا سمّ آلمانی برای تیره‌مار آمریکایی! نوجوان کُره ای در برابر ژرمن میانسال! هیوندای برند "جنسیس" را تایید کرد مزدا هم ایربگ های "تاکاتا" را کنار گذاشت رستورانی برای عشق ماشین ها چلنجری برای تمام فصول! افزایش هزینه‌های هوندا از فراخوان ایربگ‌ها میخی که خوب کوبیده شد! جزییات قطع همکاری هوندا با یکی از قطعه سازان همکار آقای خاص پوست انداخت تولید اتومبیل ۵۳ هزار دلاری با استفاده از چاپگر سه بعدی بررسی فنی و تخصصی هیوندای توسان جدید "جنسیس" برند لوکس هیوندای می شود عنکبوت نقره ای مزدا هوندا CR-Z ۲۰۱۶ را رونمایی کرد میتسوبیشی یک کراس اور جدید را روانه بازار آمریکا می کند هیوندای ۶۵ هزار سوناتا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را فرا می خواند مزدا RX-Vision روی پلتفرم ارتقا یافته میاتا تولید می شود واردات خودرو با تعرفه صفر درصد! فراخوان برای تعمیر ایربگ خطرناک شاسی بلند جدید بنیان‌های ماندگار در صنعت جهانی خودرو مجموعه ای از ماشین های اسباب بازی هوندا کلاریتی مدل ۲۰۱۶ را ببینید همکاری هوندا برای ساخت فناوری‌های نسل جدید مزدا مکتب کودو را در مفهومی RX-Vision دنبال کرد هوش مصنوعی به خودروها نفوذ می‌کند ۴ نشان قابل اطمینان سال ۲۰۱۵ زیبای فراموش شدنی! خودرو خاص یک آمریکایی با آپشن قلیان خودرویی که هفت سال زیر آب بود بدترین رانندهای جهان در کدام کشورها حضور دارند؟ مزدا CX-۳ را به تایلند برد رونمایی از قیمت خودرو پرسرعت هندی معرفی ۱۰ موتور خودرو برترسال ۲۰۱۵ تصاویری از یک خودرو انگلیسی را ببینید دختر‌بچه عجیب و غریب کره‌ای خودرویی از جنس آیینه، بدون چرخ و موتور! مهندسی هوندا در گیرودار نشیب‌ و فرازهایش ۱۰ شرکت خودروسازی معتبر دنیا ۴ خودرویی که جهان قدرشان را ندانست خودرو خودران هوندا وارد بازار می‌شود انواع و اقسام پهپادها را ببینید ولوستر توربویی ویرانگر برای نمایش در سِماشو ۲۰۱۵ پیش‌نمایشی اغراق شده از شاسی‌بلند کوچک میتسوبیشی یک قدم نزدیکتر به خودرو هیدروژن‌سوز هوندا جنسیس جدید با امکانات بیشتر می آید با متفاوت ترین خودرو اسپرت جهان آشنا شوید ۱۰ اشتباه رایج در نگهداری خودرو ۱۰ نشان لوکس فراموش‌شده پاجرو اسپرت ۲۰۱۶ رونمایی شد فراخوان هیوندای سوناتا و النترا ۸نکته خواندنی درباره ثبت رکورد سریعترین خودرو جهان رکوردشکنی در پرش با کامیون یک خودرو ژاپنی جدید در راه ایران این خودرو باند فرود پهپاد دارد ۴خودرو اسپرت محبوب دنیا این خودروهای جمع و جور را ببینید اطلاعات‌جدیدترین‌خودرو الکتریکی میتسوبیشی‌ شرایط فروش اوتلندر ۲۰۱۶ اعلام شد قدبلندهای کوچک یا لوکس سلاطین اور آسیایی قیمت اوتلندر جدید در بازار ایران مشخص شد میاتایی اسپرتی تر برای ژاپنی های اهل هیجان از "بنتلی" پاریس هیلتون تا "آئودی" جاستین سواری‌هایی که در جاده‌های ۱۲ کشور جهان می‌تازند ارزش گمرکی میتسوبیشی‌های مدل ۲۰۱۶ اعلام شد انتشار جزئیات جدید از نسل نو هیوندای جنسیس کوپه این خودروها در ۱۰ سال اخیر پیشرفت کرده اند جنگ ژاپـنی خودروهای تولید هیوندای روسیه به خاورمیانه می‌آیند برترین خودروهای جمع و جور بلوغ هوندا سیویک در ایستگاه دهُم ... ۱۰ خودرو ارزان با قدرت بیش از ۴۰۰ اسب بخار رشد ۱۳/۵ درصدی تولید وانت در شهریور ماه ارزش سواری هوندا مدل ۲۰۱۶ اعلام شد ضرر ۲۹ میلیون دلاری هیوندای و کیا با نوابغ طراحی خودرو آشنا شوید میتسوبیشی فیس لیفت لنسر معرفی شد بهترین خودروهای خانوادگی برای سفر ۱۰+۱ شاهکار مرسدس بنز در طول تاریخ خودروهای خاص و سریع ژرمن ها بازگشت به صحنه ساخت خودرو شیشه ای در آلمان کارکنان کره ای هیوندای اعتصاب می‌کنند ساخت غول آساترین درشکه خورشیدی جهان بزرگ‌ترین فراخوان هند رقم خورد زیباترین خودروهای قرن ۲۱ ورود ۲ مدل خودرو جدید اروپایی به ایران گران قیمت ترین خودرو های فروش رفته در مزایده ۲۰۱۵ ۱۰ ماشینی که بیشتر دزدیده می‌شوند! چگونه از کروز کنترل استفاده کنیم؟ همکاری ۱۰ خودروساز برای تدوین استاندارد ترمز اضطراری جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت موفق‌ترین خودروسازان چینی خودروهای هوشمند هوندا خیابان‌های کالیفرنیا را تسخیر کردند پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ در ۱۲ کشور جهان شرط هیوندایی برای مونتاژ خودرو در ایران ماشین های تیونینگ شده را ببینید النترای ۲۰۱۶ در کره رونمایی شد خودروهای جدید به ترمز اتوماتیک مجهز می‌شوند مدل‌های لوکس، ویترین غول‌های خودروساز پای خودروهای خودران هوندا به جاده‌ها باز شد چگونه اتومبیلی که سیزده سال بی رقیب بود کنار رفت؟ این آینده جنسیس کوپه نیست! این ماشین عروس با چوب ساخته شده خودروهای پرفروش امریکایی قدرتمندترین سوپرماشین بدون گیربکس فروش خودرو انگلیسی عجیب در تهران به مبلغ ۲۴۰میلیون تومان سریع‌ترین سدان جهان قدرتمندتر می شود سواری با چشمان الماس، نخستین ابرخودرو اسپورت عربـی «هیوندای سانتافه» به روز شد پرفروش‌ترین وسایل نقلیه ماه آگوست ۲۰۱۵ در آمریکا هدیه هوندا به فدراسیون جهانی والیبال نگاهی به ۹ دستگاه از بهترین خودرو‌های ۱۰ سیلندر بررسی و رونمایی از هیوندا توسان مدل های عجیب و غریب و خاص خودروها داج وایپر در مصاف با مک‌لارن ماشین میتسوبیشی لنسر راببینید برترین خودروهای ۲۰۱۶ را ببینید ترکیب شگفت انگیز خودرو و موتورسیکلت تبدیل تخیل به واقعیت با ماشین کنترلی در اندازه واقعی اتومبیل های طراحی شده سال ۲۰۵۶ ۱۰ خودرو برتر گردهمایی وودوارد دریم کروز ۲۰۱۵ ده نمونه از عجیب‌ترین موتورهای دنیای خودرو ۱۴۴ خودرو لوکس در انباری مخوف! ساخت نسل جدید خودروهای مفهومی توسط خودروساز کره ای نخستین تصاویر از نسل بعدی هیوندای النترا وقتی خودرو صدای فضاپیما تولید می‌کند حراج خودورهای ستاره هالیوود طـلا و مس ماشین غول پیکر آمریکایی به قیمت یک میلیون دلار تجهیزات گران‌قیمت برای خودروهای گران‌قیمت ماشین مزدا MX-۵ را ببینید تصویری از پدربزرگ پراید وقتی مترو ماشین عروس شد این خودرو اسپرت تنها ۶۹۵ کیلوگرم وزن دارد گران‌ترین ماشین عروس ایران خودرو استثنایی دست ساز در ایران بهترین ماشین هایی که ژاپن تولید کرده است ۱۰خودرو خاطره‌انگیز را ببینید با ۱۰ خودرو اسپرت قدرتمند آشنا شوید! ده خودرو گران‌قیمت‌جهان را ببینید مدیران هیوندای در چین برکنار شدند خودرویی که واژگون نمی شود کترر کانتیننتال؛ خانه‌ای که حرکت می کند! فروش خودرو خاص ۵۵ ساله به قیمت ۹۰ میلیون در تهران سیستم امنیتی کدام خودروهای خارجی به راحتی هک می‌شود ماشین هیوندای ix۲۰ را ببینید علی واکسیما و ماشین عجیب‌اش ۵ نکته کلیدی برای خرید خودرو ۰ کیلومتر همه مردان «میتسوبیشی» مقایسه مزدا ۳، هیوندای الانترا GT و فولکس‌واگن گلف مزدا... با احترام به اهورامزدا... پرفروش ترین خودروهای تابستان ۲۰۱۵ نمایشگاه اتومبیل های لوکس داعش درهای خودکاری که به روی سرنشینان باز می شوند جانشینی برای پاجِرویی که ما نمی‌شناسیم! با لوکس ترین خودروهای جهان آشنا شوید حراج گران ترین خودروهای کلاسیک در نیویورک پایان تولید مزدا ۵ بدون مدل جایگزین ابرخودرو ۲.۲ میلیون دلاری با ۲ هزار اسب بخار قدرت میتسوبیشی پاجیرو اسپرت به بازار اروپا راه می یابد نبـرد وسوسه و اعتبار فرزند گوشه‌گیر هیـوندای سیستم حقوق جدید برای کارمندان هیوندای رکورد خودرو پیل سوختی هیوندای فروش خودرو ۶۶ ساله سریال های تلویزیون به مبلغ ۱۸۵ میلیون خشمی جذاب بر چهره سدان محبوب هوندا Skyranger، خودرو همه فن حریف! مزدا سنت‌شکنی می‌کند محبوب‌ترین خودروها در بین خانم‌ها هوندا CR-V مدل ۲۰۱۵، راه پرفراز و نشیب خودروهای افسانه ای که رکورد جهانی فروش زدند ماشین نانوفلچل کونت را ببینید خودرو عنکبوتی با قدرت عبور از شیب‌های تند تصاویر خودروی مفهومی هیوندای PassoCorto را ببینید خودرو اسپرت مفهومی مزدا در فرانکفورت رونمایی می شود تاریخچهٔ میتسوبیشی لنسر اِوولوشن ۱۰ خودرو قدیمی مرد پسند پرفروش‌ترین خودروهای جهانی اسکار و تمشک طلایی برای این کانسپت‌ها اولین اتومبیل در ایران را ببینید «ایران کبیر» باعث وحشت پلیس انگلیس شد تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت معرفی پرمصرف‌ترین خودروها مروری بر انتخاب نام برخی خودروهای محبوب ۴ تن سکه برای خرید یک خودرو پاجرو ۲۰۱۶ رونمایی شد وقتی توربوشارژها نفس می‌کشند لطفا مرا نشویید واکنش لندنی‌ ها به خودرو عرب‌ها ممنوعیت تردد "توک-توک"‌ها در قاهره وقتی قلب هیولاها می‌تپد خودرو درون‌تان چه رنگی است؟ هوندا با شاسی بلند نجات یافت تصاویر نسل جدید مزدا میاتا را ببینید جوانان ۴ دهه گذشته با چه خودرویی روزگار گذراندند حرکت اتومبیل‌های «کاروان» در مسیر تاریخ محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها تصویرهوندا اودیسه تورینگ الیت را ببینید تصاویر هوندا اودیسه تورینگ الیت را ببینید مزدا میاتای ۲۰۱۶ را ببینید این ۵ خودرو ،آینده را تسخیر‌خواهند کرد افسانه‌های امریکایی خودرو پاشنه بلند در خیابان‌های تهران اینها سکه‌های بازار خودرو جهان هستند پکیج تیونینگ اتو اکس برای مزدا میاتا عجیب ترین وسایل نقلیه سبز در دنیا گزارش تصویری از ۱۵ خودرو هیجان‌انگیز در دنیای فانتزی اروپایی‌ها هنوز عاشق این خودروها هستند ۱۰ موتور برتر در خودروهای امروزی مردم اینجا از خودروهای خود تقدیر می‌کنند! بازگشت میتسوبیشی به ژاپن ۷ پل خیره کننده‌ جهان رستورانی برای عشق ماشین ها وقتی ماشین‌بازها عاشق خودرو داخلی می‌شوند اُوجِ «دوج»...! اتومبیل پرنده ۹۰۰ میلیون تومانی تویوتا و میتسوبیشی در راه تهران سمفونی اسپرت‌ها کاهش سود هیوندای در فصل دوم مقایسه هیوندای النترا جی‌تی و سوبارو ایمپرزا میتسوبیشی به تولید در آمریکا خاتمه می‌دهد جدال قاره‌ای خودروها هیوندای روی رقیب فورد اکواسپرت کار می کند چلنجر ویژه ای برای رقابت های درگ چلنجر ویژه ای برای رقابت های درگ جوان کُـره ای یا نـوزاد چینی؟ تصاویر ماشین مزدا ۶ تولید هوندا با سوخت هیدروژن تا ۲۰۲۰ طراحی شهر اختصاصی برای خودروهای بدون راننده عوامل کاهش‌دهنده قدرت خودرو رقابت مزدا ۶ تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات اسرار خودروسازی کره به چین درز کرد ماشینک‌ها؛ رویاهای کودکانه رانندگی صف‌آرایی شاسی‌بلندهای لوکس در مقابل هم ماشین های میلیونی برای یک شب خودروهایی برای «وسواس‌های ایمنی» تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید را ببینید. تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید را ببینید شاسی‌بلند جدید مزدا چند قیمت خورد؟ رکورد میزان مصرف سوخت برای هوندا سیویک تورر ثبت شد انگلیسی زبان رسمی شرکت هوندا می شود عجیب ترین و جالب ترین ماشین ها ۱۵ مدل خودرو با باله‌های عقب دیوانه‌وار عزیز میلیون دلاری آثار برتر استودیوی «برتونه» اپلیکیشن مزدا برای گوشی‌های هوشمند دوردور با روبازها چقدر آب می‌خورد؟ یک پیش بینی از فروش جهانی خودرو خودروهای امروز در برابر پدر بزرگانشان سامورایی‌های فراموش شده فراخوان ۴.۵ میلیون خودرو دیگر هوندا در سراسر دنیا پروتون و هوندا همکار شدند نخستین ابرخودرو چاپی سه‌بعدی جهان هوندا خودروهای بیشتری را فراخوان می‌کند بازبینی هوندا در کیفیت تولید خودرو خوشدست و اقتصادی عضلات آهنیـن نبرد ژرمن‌های قدکشیده کلاسیک‌های آینده تخفیف‌های هیوندای برای الانترای ۲۰۱۶ بوفوری، کلاسیکی مدرن از سرزمین کانگوروها خودروهایی که به آینده چشم دوخته‌اند! شاخ‌به‌شاخ صدرنشینان ژاپنی در ایران نامزد‌های خودرو سال اروپا سئات Alhambra مدل ۲۰۱۶ را ببینید روش عجیب برای جلوگیری از سرقت خودرو خودروهایی که به‌ندرت آن‌ها را در خیابان‌ها دیده‌اید ۱۰خودرو برتر آمریکایی در طول تاریخ خودروهای پلیس در دهه ۳۰ و ۵۰ را ببینید توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن هویت متناقض ۱۰خودرو برتر اسپرت اروپایی دهه ۸۰ رونمایی از یک خودرو خورشیدی خانوادگی بد‌اقبالان بـازار شگفت‌انگیزترین خودروهای طراحی شده در جهان ماراتن بیش‌فعال‌ها روی پیست خیس عشق «مینی‌ماینر»، ... عشق مستر بین ماشین های دستکاری شده غیر قابل باور دوج چارجر؛ سریع و خشن زبان هوندا تغییر می‌کند این خودروها بالاترین آمار مرگ‌ومیر جاده‌ای را داشته‌اند نسخه های بنزینی هیوندای i۲۰ محبوب تر هستند کرتا، کوچک‌ترین کراس‌اوور هیوندای وقتی خودروها بوم نقاشی می‌شوند کاهش شدید تولید جهانی هوندا تولید و عرضه موتور بتمن در لهستان با سوپراسپرتهای ابرقهرمان آشنا شوید ۱۰ فناوری نوآورانه در جدیدترین خودروها رد پای خودرو بر تاریخ ایران ویژگی‌های فراموش شده خودروهای قدیمی رونمایی از زیباترین خودرو مینی کلاب‌من ماشین دست‌ساز یک بچه تهرانی این خودرو رکورد شتاب جهانی را شکست خودرویی که آسفالت شد! آغاز ساخت کارخانه هیوندای در چین پرشتاب‌ترین خودروهای مجاز در جاده ها بررسی میتسوبیشی لنسر اولوشن ۲۰۱۵ از طوقه دوچرخه... تا «رینگ» های اسپرت ورود خودرو به این شهرها ممنوع است بهترین خودروها برای افراد بسیار ثروتمند بازگشت افسانه خودرو TVR طراحی خودرویی از جنس طلا هوندا هشتمین قربانی کیسه هوا را تائید کرد نبرد ژرمن‌های قدکشیده کمک‌فنرهای سومریان و کالسکه‌های جنگی خودروهای عالی که کسی آنها را نمی‌خرد رضوانی بیست؛ ابرخودرویی بر پایه آریل اتم این خودروها را نمی‌توان خرید گزینه‌های مناسب خرید خودرو دست دوم توقف ساخت خودرو گازسوز هوندا دست کاری های عجیب طراحی خودرو فراخوان ۳۹. ۱ میلیون خودرو هوندا برنامه‌های هوندا برای یک نسخه کوچکتر از NSX غول‌های ارزان‌قیمت روانشناسی شخصیت با رنگ و نوع خودرو! کاهش تولید هیوندای و کیا خودروهای روز دنیا با قیمت ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان امن‌ترین «لی‌لی‌پوتی»ها محصولی قدرتمند از خودروسازی جدید کاهش تولید هیوندایی دوئل اروپایی‌ها و امریکایی‌ها خودروهایی که شکست خوردند هیوندای کمربندش را محکم می‌کند گزارش CBS از خودروهای کلاسیک آمریکایی در ایران بازگشت خودروساز لوکس پس از ۵۴ سال نگاهی به ادبیات رایج بر بدنه اتومبیل‌ها کوانتوم GP۷۰۰، سریع‌ترین خودرو کیت جهان ماشین هیوندای HB۲۰ هیوندای شاسی بلند لوکس بزرگ می‌سازد خودروها برای سواری دادن صف نمی‌کشند ۱۰ خودرو اروپایی محبوب در آمریکا هیوندای سانتافه، خودرو جدید پاپ سیت ایبیزا مدل ۲۰۱۶ را ببینید خرید خودرو با ۴ هزار کیلو سکه! فروش خودرو پاپ ژان پل دوم ماشین عروس فولکس در ایران مردم تصور می‌کنند ماشین‌های آخرین مدل با رانت خریداری شده این خودرو ساخته نمی شود درشت‌هیکل‌های صنعت خودرو نقاشی عجیب هیوندای در ایران ماشین میتسوبیشی شوگان را ببینید تاریخچه‌ای مختصر از ماهیندرا ۱۰ تکنولوژی قدیمی که از دنیای اتومبیل حذف شدند تولید هوندا پایلت ۲۰۱۶ آغاز شد بدشانس ترین رانندگان زمین! خودروهای نحس تاریخ را بشناسید! این خودرو تا ۱۰۰ سال نیاز به سوخت ندارد ژاپنی‌ها صدرنشین،آمریکایی‌ها قعرنشین! ممنوعیت رانندگی زنان در انگلیس نگرانی هیوندای از موج دستگیری‌ها در فیفا خودروهای کلاسیک در پاکستان و ۱۰ هزار علاقه‌مند زاگاتو موسترو؛ هیولایی با قلب تپنده مازراتی افزایش فراخوان هوندا مذاکره با شرکت میتسوبیشی برای تولید در چابهار سوناتا ۲۰۱۵ اولین خودرو اندرویدی جهان فرمان خودرو آلوده تر از توالت قوی ترین خودرو الکتریکی جهان را ببینید خودروهای پرنده به روایت تاریخ تصویر نخستین اتومبیل وارد شده به ایران ،۱۱۴سال قبل بهترین خودروهای مسافرتی در دنیا را ببینید ساتن ویو مدل ۲۰۰۸ را ببینید ماشین‌هایی که دنده هوایی دارند! هیوندای در انتظار چراغ سبز پیکاپ کوچک جذاب‌ترین کوپه‌های ۴ سیلندر دیفرانسیل عقب خودروهای زیبا در رویداد خودرو و قهوه ایتالیا سریع‌ترین خودروهای ۸۰ سال گذشته افزایش تولید توسان هیوندای ارزان ترین خودرو جهان معرفی شد تانکی که با یک دکمه به پرواز درمی‌آید هیوندای توسان با مزدا CX-۵ رقابت می کند خودرو ساین iM را ببینید نقاشی روی قطار مترو برنامه ریزی هیوندای برای ساخت کارخانه جدید فراخوان خودروهای تویوتا و هوندا در آمریکا و هند جلوه‌گری رنگ‌ها در خودروهای پاکستانی دوج وایپر، آخرین اسپورت رام نشدنی بررسی ارزان‌ترین خودروها با موتور V۸ ایربگ‌های هوندا دردسرساز شد اتومبیل بازیگر بریتانیایی ۱.۵ میلیون پوند فروخته شد فراخوان ۱۳۰ هزار میتسوبیشی ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵ را ببینید دوج وایپر ACR مدل ۲۰۱۶ را ببینید عجیب‌ترین خودروهای جهان راببینید هواپیمایی که خود را تا می‌زند با سریع ترین خودروهای دنیا آشنا شوید هیوندای آی ایکس ۲۰ مدل ۲۰۱۶ را ببینید با مدل جدید هوندا آشنا شوید هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶ را ببینید مرتفع ترین پل خاورمیانه را ببینید موتورسیکلت‌هایی با طراحی عجیب گران‌ترین تور رانندگی جهان با اسپرت‌های میلیون دلاری! راننده‌ای که با مسافران سلفی می‌گیرد افت فروش جهانی خودروسازان کره‌جنوبی میتسوبیشی ASX اِوو برپایه مدل کانسپت ۵۰ سال «خودرو سال» ده غول شتاب ۷خودرو لوکس با دنده‌ غیراتوماتیک سود سالانه هوندا کاهش یافت تصاویر یک خودرو کلاسیک این تانک را سوئدی‌ها با الهام از خودروهای مسابقات فرمول ۱ ساخته‌اند کاهش مجدد سود خودروساز بزرگ کره تصویر اولین ماشین پلیس در ایران ماشین هوندا دی را ببینید تصاویر رایانه ای از نسخه R از هوندا سیویک کوپه ماجراجویی بانوی ایرانی موتورسوار هیوندای جنسیس به توربوشارژر مجهز شد، اما به چه قیمت؟ هوندا مطمئن ترین برند خودرویی انگلستان شناخته شد هیوندای به گینسی ها پیوست پرشتاب‌ترین اتومبیل‌های سدان بهترین خودروهای سال ۲۰۱۶ را ببینید کیسه هوای انفجاری یک مجروح برجای گذاشت استاندارد مشترک برای خودروسازان و تولیدکنندگان موبایل Azera بزرگ می شود رونمایی از نسخه تازه دوج Challenger (گزارش تصویری) همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری) دوج و کرایسلر ایمن ترین خودروهای دنیا قیمت سوناتای هیبریدی اعلام شد عرضه اولین هیوندای ۲کلاجه در آمریکا آغاز بازدید زمستانه خودروهای کیا و هیوندای اعلام جدیدترین نرخ فروش برخی خودروهای داخلی و وارداتی (۱۶ آذر) خودرو برقی میتسوبیشی در راه است
برگشت به بالا