نگاهی به گزینه‌‌های کارکرده هوندا در بازار ایران

چشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیر

عصر خودرو - هوندا به عنوان یکی از برندهای اصیل و با‌سابقه ژاپنی جزء خودروسازانی است که علیرغم فروش گسترده رقبایش در ایران نتوانسته به موفقیت‌‌های بزرگی دست یابد. نمایندگی گلرنگ موتورفامیلی تا چندی پیش به واردات مدل‌‌های مختلفی از هوندا پرداخت اما به دلیل منع فروش خودروهای ساخت آمریکا در فروش محصولات هوندا با مشکلاتی مواجه شد و در نهایت امکان حضور برند هوندا آنطور که شایسته است، در کشورمان میسر نشد.

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

چشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیرچشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیرچشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیرچشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیرچشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیرچشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیرچشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیر چشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیرچشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیر

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در حال حاضر در بازار خودروهای کارکرده هوندا و در مدل‌‌های سال 2013 به بالا 3 خودرو آکورد، CR-V و سیویک را می‌‌توان یافت که در این نوشتار قصد داریم به بررسی و ارزش خرید آنها نسبت به مبلغ پرداختی بپردازیم.

هوندا آکورد
در شرایطی که بازار کشور مملو از خودروهای کره‌‌ای یا چینی شده است، شاید عده‌‌ای نیز علاقه به خرید خودرویی اصیل و با‌کیفیت ژاپنی داشته باشند و اگر جزء خانواده‌‌های پر‌جمعیت باشید، انتخاب یک سدان بزرگ یا شاسی‌‌بلند می‌‌تواند نیاز شما را برطرف کند. در حال حاضر سدان آکورد را می‌‌توان با مدل‌‌های 2013 الی 2016 و در تعداد بسیار محدود و اندک با مدل 2017 خریداری کرد و اکثرا نمونه‌‌های 2013 و 2014 به صورت کارکرده در دسترس است. همچنین به سختی می‌‌توان نمونه صفر کیلومتر از این خودرو را خریداری کرد. طراحی این خودرو از سال 2013 به طور کامل دگرگون شد و به این واسطه توانست مشتریان زیادی به خصوص در آمریکای شمالی را به سمت خود جذب کند و به فروش بالایی دست یابد. همانطور که از یک خودرو ژاپنی انتظار می‌‌رود، کیفیت کابین این خودرو بسیار قابل قبول و حتی در سطح عالی قرار دارد و این کیفیت خوب در بخش فنی نیز ادامه پیدا کرده است. علاوه بر این موارد، فضای قابل قبول و جاداری نیز در اختیار خریداران در بخش کابین خودرو قرار می‌‌گیرد که توانسته است این خودرو را در کلاس خود به یکی از جادارترین‌‌ها بدل کند. در حال حاضر قیمت این خودرو از حدود 140 میلیون تومان شروع می‌‌شود و در مدل‌‌ 2016 به قیمتی نجومی و در حدود 250 الی 260 میلیون تومان نیز می‌‌رسد؛ هر چند که می‌‌توان گفت خرید خودرویی کارکرده با قیمت بالای 200 میلیون تومان آنچنان معقول به نظر نمی‌‌رسد اما در مدل‌‌های 2013 و 2014 با قیمت ذکر شده می‌‌توان انتخاب این خودرو را در بین مدل‌‌های کارکرده انتخابی مناسب و به‌صرفه دانست. در بخش فنی آکورد در مدل 2016 از پیشرانه 2.4 لیتری بهره می‌‌برد که به خوبی با جعبه‌‌دنده CVT هماهنگ شده است و می‌‌تواند این سدان نسبتا سنگین با وزن 1580 کیلوگرم را تنها در مدت زمان 7.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100کیلومتر بر ساعت برساند. نزدیک‌‌ترین رقیب به آکورد، کیا اپتیما است که در مدل 2016 از پیشرانه 2.4 لیتری همانند آکورد بهره می‌‌برد و می‌‌تواند با بهره‌‌گیری از جعبه‌‌دنده اتوماتیک 6سرعته در مدت زمان حدود 10 ثانیه به سرعت 100کیلومتر بر ساعت برسد از این حیث می‌‌توان آکورد را سدانی موفق و قابل قبول در بخش فنی دانست. در بخش تجهیزات رفاهی نیز از مدل‌‌های 2013 تا 2016 شاهد سدانی کامل هستیم و از جمله امکانات این خودرو می‌‌توان به صندلی‌‌های چرم برقی، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، کروزکنترل، ترمزدستی برقی، سنسور پارک و دوربین دید عقب اشاره کرد. در نهایت آکورد را می‌‌توان خودرویی با‌کیفیت، پرقدرت، مجهز به امکانات قابل قبول و با سواری نرم و هندلینگ مناسب دانست که علاوه بر دارا‌بودن چهره‌‌ای زیبا در داخل و خارج خودرو، گزینه‌‌ای خاص نیز محسوب می‌‌شود و می‌‌تواند انتخابی عاقلانه در بین مدل‌‌های کارکرده این برند و سایر برند‌‌ها باشد.

هوندا  CR-V
CR-V را می‌‌توان تنها شاسی‌‌بلند و در اصل کراس‌‌اوور  هوندا در ایران دانست که در حال حاضر تنها در مدل 2016 و به تعداد بسیار اندک در مدل 2017 یافت می‌‌شود. این خودرو برای اولین‌بار در سال 1995 به تولید رسید و هم‌‌اکنون شاهد حضور چهارمین نسل این بلند‌قد چشم‌‌بادامی در کشورمان هستیم. شاسی‌‌بلند هوندا به واسطه ویژگی‌‌های مثبت در بسیاری از زمینه‌‌ها چه در بخش فنی و چه در بخش ظاهری و کیفیتی در بسیاری از موارد توانسته است عناوین مختلفی را کسب کند و از جمله آنها می‌‌توان به کسب عنوان پرفروش‌‌ترین کراس‌‌اوور‌ در سال 2014 در آمریکا اشاره کرد. همچنین مدل 2017 این کراس‌‌اوور ‌همچنان در حال یکه‌‌تازی و کسب عناوین مختلف است. طراحی CR-V را می‌‌توان کاملا خاص و مدرن دانست؛ چیزی که شاید باب میل هر فردی نباشد و این خاص‌‌گرایی در بخش جلو خودرو نمود بیشتری پیدا می‌‌کند اما بخش عقب خودرو کمی ساده‌‌تر طراحی شده است. به نظر می‌‌رسد با گذشت زمان و در صورت حضور پر‌رنگ‌‌تر این خودرو در کشورمان، چهره این خودرو ماندگاری بیشتری در طول زمان پیدا کند و نظر مشتریان را به سمت خود جلب کند. در حال حاضر هر‌چند که نمونه‌‌های صفر‌کیلومتر این خودرو به سختی یافت می‌‌شود اما در مدل‌‌های کارکرده این خودرو باید با رقبایی نظیر تویوتا RAV4، میتسوبیشی اوتلندر، هیوندای سانتافه و کیا سورنتو به رقابت بپردازد. هم‌‌اکنون مدل 2016 CR-V با برچسب قیمت در حدود 228 الی 278 میلیون تومان به فروش می‌‌رسد که از این لحاظ می‌‌توان آن را خودرویی گران‌‌قیمت‌تر از رقبایش حتی در گزینه‌‌های صفر‌کیلومتر دانست. اما انتخاب این خودرو و‌ 2 گزینه دیگر موجود هوندا در بازار ایران می‌‌تواند مناسب برای افراد خاص‌‌گرا باشد که تنها به دنبال خرید خودرویی تک و منحصر‌به‌فرد هستند چرا‌‌که تعداد خودروهای هوندا به خصوص CR-V را که در خیابان شاهد هستیم بسیار اندک است. یکی از نکات قابل توجه این مدل و 2 مدل دیگر سیویک و آکورد را می‌‌توان در استفاده از متریال کاملا مرغوب در کابین خودرو به خصوص برای چرم صندلی‌‌ها دانست که حتی در نمونه‌‌های با کارکرد بالا نیز همچنان صندلی‌‌ها شکل و ظاهر خود را حفظ کرده‌‌اند؛ موردی که کمتر برای خودروهای کره‌‌ای شاهد آن هستیم. هر چند که CR-V به عنوان یک کراس‌‌اوور شناخته می‌‌شود اما بر‌خلاف ظاهرش در کابین خودرو و به خصوص در بخش فضای بار(2 متر مکعب) شاهد کابینی کاملا جادار و گسترده هستیم از این حیث می‌‌توان گفت این کراس‌‌اوور می‌‌تواند کاملا پاسخگوی نیاز خانواده‌‌ها باشد. CR-V از پیشرانه 2.4 لیتری 185 اسب بخاری بهره می‌‌برد و در مدت زمان تنها 8.5 ثانیه به واسطه جعبه دنده CVT اتوماتیک می‌‌تواند به مرز 100کیلومتر بر ساعت برسد از این جهت می‌‌توان این شاسی‌بلند را پر‌قدرت دانست. در بخش تجهیزات رفاهی نیز CR-V از امکانات مناسبی نظیر سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، کروزکنترل، دوربین دید عقب، سنسور پارک، سیستم حرکت بین خطوط و هشدار نقطه کور بهره می‌‌برد. در نهایت می‌‌توان این کراس‌‌اوور گوشه‌‌گیر اما خاص را مناسب برای خانواده‌‌ها به خصوص پر‌جمعیت‌‌ها دانست که به دنبال یک خودرو اصیل ژاپنی و در عین حال پرآپشن و قدرتمند هستند.

هوندا سیویک
سیویک را می‌‌توان سدان کامپکت و اقتصادی هوندا دانست که آن را برای خروج از دوران رکود اقتصادی در غرب طراحی کرد و نسلی که در حال حاضر در کشور وجود دارد، نهمین نسل این خودرو است. هوندا با طراحی هر نسل از این خودرو از گذشته خود و بازخورد‌‌های خریداران درسی آموخت و از آن برای کامل‌‌تر شدن محصول اقتصادی‌‌اش استفاده کرد. در نهایت سیویکی که در کشور و در مدل‌‌ 2013 یافت می‌‌شود، حاصل تلاش‌‌های هوندا برای ساخت یک سدان شهری تمام‌عیار است که می‌‌توان طراحی خارجی این خودرو را کاملا خاص و فضایی توصیف کرد که آن را از سایر خودروها متمایز می‌‌کند و این طراحی منحصر‌به‌فرد را در داخل خودرو نیز شاهد هستیم. هرچند که این محصول توانست به یکی از موفق‌‌ترین محصولات هوندا در بازار جهانی تبدیل شود و بتواند فروش بسیار موفقی در بازار آمریکا داشته باشد اما بر‌خلاف آن در کشورمان نتوانست حضور موفقی داشته باشد و از جمله دلایل آن می‌‌توان به نداشتن نمایندگی‌‌های گسترده در کشور، مشکلات واردات و همچنین قیمت‌‌گذاری نامناسب اشاره کرد؛ تمامی این موارد باعث شد تا یک خودرو موفق در کشورمان به یک خودرو کاملا ناموفق تبدیل شود. در حال حاضر نمونه‌‌های کارکرده این خودرو با قیمتی بین 98 الی 145 میلیون تومان به فروش می‌‌رسد و اگر یک نمونه با وضعیت ظاهری نسبتا خوب و کارکرد متوسط را در نظر بگیریم، قیمتی در حدود 110 الی 115 میلون تومان خواهد داشت و از این جهت می‌‌توانیم انتخاب این خودرو را مناسب بدانیم؛ هر‌چند که رقبای صفر‌کیلومتری نیز نظیر مزدا3 نسل دوم مونتاژ شده توسط گروه بهمن و سراتو آپشنال مونتاژ شده توسط سایپا می‌‌توانند از رقبای سر‌سخت این محصول هوندا باشند. هوندا سیویک در بخش فنی از پیشرانه 1.8 لیتری 140 اسب بخاری بهره می‌‌برد که تنها 8 اسب بخار از هموطن خود یعنی مزدا 3 کمتر است و شتاب صفر تا 100 سیویک و مزدا 3 به ترتیب 10.4 و 9.2 ثانیه است بنابراین می‌‌توان گفت سیویک با توجه به پیشرانه کم‌حجم‌‌تر نسبت به مزدا 3 با پیشرانه 2 لیتری عملکرد مناسبی دارد. کابین سیویک نیز همانند سایر محصولات این برند با‌کیفیت است و طراحی زیبا و جاداری دارد. همچنین تجهیزاتی نظیر کروزکنترل، سانروف، دوربین دید عقب و سیستم تهویه اتوماتیک نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

برچسب ها

هونداهوندا سیویکخودرو دست دومهوندا آکوردهوندا سی‌آر ـ وی
مطالب مرتبط بیشتر
ابلاغ آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده به زودی وزیر صمت: واردات خودرو‌های دسته‌دوم به‌زودی انجام می‌شود «ثبت پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد» راهکار ناترازی مصرف بنزین آغاز پلاک‌گذاری ملی خودروهای مناطق آزاد هوندا با معین خودرو به ایران می‌آید هوندای آینده نگر در راه است آیین نامه واردات خودروهای دست دوم به زودی ابلاغ می‌شود بزرگترین سرمایه‌گذاری‌ هوندا کلید خورد آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تصویب شده و به زودی ابلاغ می‌شود آیین‌نامه واردات خودرو بیش از یک ماه است که ابلاغ نمی‌شود فراخوان هوندا برای ۴.۵ میلیون خودرو به دلیل نقص فنی برای واردات خودرو برنامه داریم مردم می‌توانند خودروهای کارکرده وارد کنند وزارت صمت وظایف خود را انجام داده و منتظر تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی است دو مانع ورود خودروی کارکرده مانع بزرگ واردات خودروهای کارکرده ۶ چالش واردات خودروهای دست‌دوم تکلیف خریداران خودروهای وارداتی تا پایان آذر مشخص می‌شود هوندا دستمزدها را افزایش داد سود سه ماهه هوندا افزایش یافت گمرک: ورود و تخلیه خودروی کارکرده بدون ثبت سفارش ممنوع است واردات خودروهای کارکرده به بازار ثبات می‌بخشد با شروع واردات خودروهای کارکرده، قیمت خودرو کاهش می‌یابد آیا انتخاب وارداتی های جدید «کیا» ارزش دارد؟ چالش‌های واردات خودروهای دست دوم تاکسی‌های بدون راننده در راه ژاپن کامیون کارکرده ۱۰ ساله اروپایی معادل ۳۰ سال خودرو کارکرده است فروش خودروهای دست دوم در روسیه افزایش یافت تصویب آئین نامه واردات خودروهای کارکرده بررسی احتمال سرقتی بودن خودروهای وارداتی وعده مخبر برای پیگیری سریع‌تر واردات خودروهای کارکرده در دولت هیچ خودروی دست‌دومی وارد گمرک نشده است واردات خودروهای کارکرده با نهایی شدن آیین‌نامه در دولت تسهیل می شود چاله واردات کارکرده‌ها کجاست؟ تسهیل ثبت سفارش واردات کشنده‌های دست دوم دولت بستر واردات خودروهای برقی را تسهیل کند امکان خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو BMW و MINI در سایت BMWland.ir جعبه تقسیم واردات خودرو تصمیم برای واردات خودروهای کارکرده امروز قطعی می‌شود؟ یک‌بام و دو هوا در واردات خودرو آئین نامه واردات خودروهای کارکرده هفته آتی در دولت نهایی می‌شود کدام خودروهای غیرچینی اجازه ورود به ایران را دارند؟+سند خودروهای دست دو با چه استانداردهایی اجازه ورود به ایران را دارند؟ + سند واردات خودروهای کارکرده از تایید سازمان استاندارد و محیط زیست معاف شد پیش بینی کاهش بیشتر قیمت خودرو پارادایم شیفت بازار خودرو پیش‌بینی نهایی شدن آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تا۱۰روز آینده رونمایی غیررسمی از آیین نامه کارکرده‌ها آغاز دوران سیاه خودروسازی ایران انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو چالش های واردات خودروهای کارکرده را تشریح کرد آیین‌نامه واردات کارکرده‌ها کجاست؟ بحران تحویل خودروهای صفر در استرالیا آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صمت تصویب شد هوندا تک چرخ زد واردات خودروهای کارکرده از ۲ هفته آینده تکذیب واژگونی نخستین محموله خودرو‌های کارکرده وارداتی صدور مجوز واردات اتوبوس مسافربری کارکرده با تسهیلات ویژه سرعت قانون‌ در ماراتن واردات موسسه استاندارد خودروهای صفر وارداتی را معطل واردات چه خودرویی نگه داشته است؟ اولین محموله خودروهای کارکرده و نو باید اوایل شهریور وارد کشور شود مجوز واردات خودروهای کارکرده برای اجرا ابلاغ شد قالیباف قانون واردات خودروهای کارکرده را ابلاغ کرد آیین‌نامه واردت خودروهای دست‌دوم هفته آینده مصوب می‌شود طرح مجلس قیمت خودرو در بازار را شکست واردات خودروی کارکرده قانون شد لایحه واردات خودروهای کارکرده تایید شد واردات خودروهای کارکرده ارزبری کمتری دارد واردات خودرو در چه شرایطی راه‌گشاست؟ پیش‌نقشه واردات خودروی کارکرده واردات خودروهای کارکرده انحصار بازار را می‌شکند مردم برای واردات خودروی کارکرده از ارز موجود در خانه‌های خود استفاده کنند مجمع تشخیص با واردات خودروی کارکرده موافقت کرد یک بام و دو هوا در اولویت‌بندی واردات کالا ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی از تاثیرات واردات خودرو است آخرین فرصت نجات صنعت خودرو روی میز علی آبادی فراخوان ۱.۳ میلیون خودروی هوندا در سراسر دنیا به دلیل نقص فنی مزایای واردات خودروی کارکرده احتمال ابلاغ لایحه واردات خودروهای کارکرده تا پایان تیر به دولت واردات خودروهای کارکرده مجاز می‌شود واردات خودرو کارکرده آسیبی به صنعت نمی‌زند امکان واردات خودرو ۵ هزار دلاری وجود ندارد جزئیات لایحه واردات خودرو های کارکرده کلیات لایحه مربوط به واردات خودروهای کارکرده تصویب شد رونمایی از جدیدترین کراس اوور هوندا در هند+ عکس واردات خودروهای کارکرده باعث کاهش قیمت خودرو می‌شود ورود خودروهای کارکرده از مناطق آزاد مجاز شد؟ دولت می‌تواند همین الان واردات خودرو دست دوم را آغاز کند میرسلیم: مخالف واردات خودروهای خارجی نیستم افزایش ۱۹ درصدی سود سالانه هوندا تنظیم خودرو با فرمول «دست‌دوم» شورای رقابت درباره واردات خودروهای دست دوم مخالفتی ندارد با واردات خودروهای کارکرده زمینه کاهش قیمت‌ها فراهم می‌شود لایحه واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی شد لایحه واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود واردات خودرو کارکرده سبب تعادل عرضه و تقاضا و کاهش قیمت‌ می‌شود تقاضای دوفوریت لایحه واردات خودروی کارکرده در دستور کار مجلس قرار گرفت ۴ مزیت واردات خودرو کارکرده برای ایران سرنوشت ارزی واردات خودرو وزیر صمت: لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده در دولت تصویب شد جزئیات طرح پیشنهادی برای واردات خودروهای کارکرده لایحه ۲ فوریتی واردات خودروی کارکرده به دولت رفت توضیحات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حذف مصوبه واردات خودروهای کارکرده واردات خودروهای کمتر از ۵ سال در هیئت دولت پیگیری شود واردات سواری‌های دست دوم به کشور منتفی شد با واردات خودروهای کارکرده قیمت‌ها منطقی می‌شود خداحافظی با موتورهای احتراقی در کمتر از دو دهه آینده واردات خودروهای دست دوم التهاب بازار را کاهش می‌دهد واردات خودروهای کارکرده برای جبران کسری عرضه خودرو و تثبیت بازار است فروش خودروی هوندا نزولی شد فرمول «دست دوم» تنظیم بازار خودرو هشدار هوندا برای مشتریان آمریکایی؛ «رانندگی نکنید» هوندا هیدروژنی آمد فرش قرمز برای خودروی دست‌دوم؟ واردات خودروهای کارکرده می تواند منجر به کاهش شدید قیمت خودرو شود خطر برای خودروسازان ژاپنی افزایش ۷۰ درصدی قیمت خودروهای دست‌دوم در بازار اروپا هوندا هم باتری‌ساز شد افیلا؛ نخستین خودرو سونی به عنوان یک فضای سرگرمی متحرک عمل می کند+ عکس کار هوندا در دنیای مجازی هوندا تک چرخ زد هوندا مدل جدید خودروی برقی خود را در چین عرضه می‌کند عرضه مدل جدید خودروهای برقی هوندا در چین سی آر-وی؛ کراس اوور زیبای هوندا در تریم جدید معرفی شد+عکس خودروی برقی مشترک سونی و هوندا در راه است تسلا شکست می‌خورد؟ هوندا پرولوگ؛ شاسی بلند ژاپنی با اساس آمریکایی! +عکس تولید هوندا نزولی شد وقتی کمپانی ژاپنی ۵۲ سال پیش می دانست برای امروز چه می کند! +عکس سقوط دوباره تولید هوندا در ژاپن ۱۰ مدل موتور هوندا برقی وارد بازار خواهد شد سقوط تولید هوندای ژاپن! شراکت هوندا برای تامین پایدار فلزات باتری در خودرو‌های برقی هوندا برای تولید ۲ میلیون خودروی برقی در سال هدفگذاری کرد هوندا ۳۰ مدل خودروی برقی عرضه می‌کند خودروی کوچک، باکیفیت و ارزان ژاپنی یعنی ان-وان! +عکس قرنطینه‌های کووید چین کار دستش داد! هوندا سربلند شد همه چیز درباره یکی از جذاب ترین وسایل نقلیه ژاپن! + عکس هوندا تولید خود را در کارخانه‌های ژاپن تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد احتمال از سرگیری تولید تندر ۹۰ با قطعات روسی خودرو۴۵ سریع‌ترین و امن ترین روش معامله خودرو کدام خودروهای کارکرده ارزان شدند؟ هوندا HPD سیویک Si FE۱ با قیمت ۵۵ هزار دلار معرفی شد همکاری هوندا و ال جی برای ساخت باتری استقلال جوینت ونچر سونی و هوندا در ساخت خودروی برقی پیش‌بینی کاهش درآمد سالانه برای هوندا کاهش ۵۰ درصدی تولید هوندا در یک کارخانه هوندا آکورد، سیویک و CR-V هیبریدی جدید در راه است هوندا پا به عرصه تولید خودروهای برقی می‌گذارد هوندا می‌تواند تسلا را شکست دهد؟ هوندا سیویک در مقابل هیوندای النترا + تصاویر هوندا از شاسی بلند جدید ویژه برای آمریکای شمالی رونمایی کرد +عکس همکاری جنرال موتورز و هوندا برای عرضه خودروی برقی ارزان تویوتا و هوندا در صدر خودروسازان مواجه با کمبود قطعه شاسی بلند جدید هوندا در اندونزی معرفی شد+ عکس هوندا سیویک e:HEV تا پایان ۲۰۲۲ در اروپا معرفی می‌شود نیسان مورانو ۲۰۲۲ در مقابل هوندا پاسپورت ۲۰۲۲ + عکس کاهش ۱۰ درصدی تولید هوندا در دو کارخانه تعلیق صادرات هوندا به روسیه هوندا CR-V ۲۰۲۳ به طور غیررسمی رونمایی شد مقایسه خودرو؛ مقایسه تویوتا کرولا و هوندا سیویک هاچ بک ۲۰۱۹ + تصاویر هوندا تک‌چرخ می‌زند؟ هوندا CR-V؛ خودرویی کم مصرف با فضای داخلی بزرگ برای سال ۲۰۲۲ مقایسه هوندا فیت در مقابل هوندا HR-V تویوتا کمری در مقابل هوندا آکورد: کدام سدان مناسب است؟ با بودجه ۱۸۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ هوندا HR-V جدید؛ شیک از هر جهت هوندای برقی؛ خودرویی سخت خواستنی همکاری هوندا و جنرال موتور حباب خودروهای دست دوم می‌ترکد در سال ۲۰۲۲ روند افزایش قیمت خودروهای نو و دست دوم ادامه دارد شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت ۲۰۲۲ چگونه خودرویی است؟ اینسایت ۲۰۲۲ سدانی تکامل یافته از هوندا با ۱۵۱ اسب بخار قدرت واردات خودروی دست دوم توهین به مردم است پرونده کامیون های دپو شده زیر دست پلیس امنیت اقتصادی هزینه تجهیز هوندا سیویک مدل ۲۰۲۲ هوندا چشم انداز سود سالانه خود را برای دومین بار کاهش داد معرفی جدیدترین نسل از آکورا TLX؛ رقیبی سرسخت برای کادیلاک+ عکس توسعه برند در هوندا برنامه ویژه اینتگرا برای حضور در سرزمین اژدهای زرد +عکس مقایسه هوندا ۲۰۲۱ HR-V با ۲۰۲۱ CR-V+ عکس رونق دست‌دوم‌ها در همه‌گیری کرونا کمپ یک نفره با هوندا برای کسانی که تنها سفر می کنند واردات خودروهای بالای ۴۰ هزار دلار همچنان ممنوع خواهد بود تولید هوندا به ۴۰ درصد ظرفیت سقوط کرد سایه ورود کارکرده‌ها بر بازار خودرو اهدای خودروهای دست دوم برای کمک به خیریه‌ها خودروهای اهدایی که سر از اوراقی ها در می آورند مقایسه هوندا سیویک با تویوتا پریوس+ مشخصات فنی تحقیقات درباره ایمنی ۱.۱ میلیون خودروی هوندا آکورد در آمریکا آغاز شد جزئیات فناوری‌های جدیدِ ایمنی "سیویک ۲۰۲۲" هوندا هوندا تا سال ۲۰۴۰ کل فروش خود را به خودروهای برقی اختصاص می‌دهد اولین نمونه از هوندا Debuting EV آماده عرضه به بازار فراخوان هوندا برای بیش از ۶۲۸ هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی هوندا کارخانه خودروسازی خود را در انگلیس تعطیل و واگذار کرد حضور هوندا در بازار خودرو‌های برقی آمریکا تا سال ۲۰۲۴ راهنمای خرید خودرو کارکرده در بازه ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان پیکاپ هوندا ریجلاین ۲۰۲۱ را بیشتر بشناسید " اچ آر-وی" مدل ۲۰۲۲ و معرفی جدیدترین محصول در نسل سوم کراس هوندا +عکس واردات خودروی دست دوم در کمیسیون صنایع و معادن مطرح نیست هوندا چشم‌انداز فروش را کاهش داد وزیری که به دنبال واردات اتوبوس دست دوم است، باید پاسخگوی کمیسیون صنایع باشد اعلام قیمت محصول جدید هوندا پشت‌پرده خودروهای دست دوم هوندا ۲۰۲۲ HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید طرح واردات خودرو از مناطق آزاد محکوم به شکست است ورود خودروهای مستعمل و سکوت مجلس پیش‌بینی درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت با آزادسازی واردات خودروی دست‌دوم از مناطق آزاد علل افت قیمت دست دوم‌ها در آمریکا خداحافظی هوندا با روسیه هاچ بک آتشین هوندا در نسخه تولید محدود ۲۰۲۱+ عکس فروش خودروهای برقی دست دوم در انگلیس به بالاترین رقم خود رسید هوندا از ۲۰۲۲ عرضه خودرو بنزینی را متوقف می کند معرفی ۱۰ خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی تلاش فورد برای فروش دست دوم‌ها رونمایی از هوندای جدید برای خرید خودرو دست دوم چه نکات حقوقی را باید بدانیم؟ تولید انبوه خودران هوندا اودیسه ۲۰۲۱ نسخه بازار ژاپن؛ مینی ون لوکس و فناورانه از هوندا +عکس روزهای روشن هوندا واردات ۶۷۲ دستگاه خودرو دست دوم از اروپا طی ۲ سال کامیون های سه سال کارکرده تا رفع ابهام ترخیص نخواهند شد چگونه بفهمیم کیلومتر شمار خودرو دستکاری شده است؟ بهتر است به جای واردات خودرو دست دو به فکر معیشت مردم باشیم هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۲۱؛ هیولای کوچک ژاپنی در خیابان! +عکس هوندا آکورد ۲۰۲۱؛ فرمول ژاپنی در معرفی یک سدان جذاب با قیمت رقابتی! +عکس هوندا مدل جدید محصول موفق خود را معرفی کرد +عکس واردات خودروهای دست دوم جدی نیست پیشنهاد واردات خودروی کارکرده بزرگترین بازرگان نفت جهان فروشنده خودروهای کارکرده شد فراخوان هوندا در استرالیا فروش خودروهای دست دوم در چین افزایش یافت اس۶۶۰؛ کوپه اختصاصی هوندا برای بازار ژاپن+تصاویر دردسرهای تاکاتا برای هوندا نیسان و هوندا ادغام می شوند بازار خودروی دست دوم انگلیس به نصف کاهش یافت فروش خودروی دست دوم در چین افزایش یافت افت ۶۸ درصدی سود هوندا پیش بینی کاهش ۶۸ درصدی سود سالانه شرکت هوندا برنامه هوندا برای بازار آمریکا انفجار در کارخانه هوندای ژاپن عبور هوندا از حمله هکرها شرکت هوندا پس از حمله سایبری تولید در آمریکا را از سر می‌گیرد هوندا قربانی حملات سایبری شد هوندا آکورا فراخوانده شد! هوندا پرلود و تیونینگ یک نسل سومی در تایلند!+تصاویر فراخوان ۷۷۴ هزار هوندا سوددهی شرکت هوندا به پایین‌ترین حد طی ۴ سال گذشته رسید ثبت یک افت ۱۳ درصدی در سوددهی هوندا صفر تا صد تجهیزات و مشخصات فنی هوندا آکورد فیس لیفت هوندا جاز در راه بازار هند ارزان‌ترین خودروهای کارکرده در بازار آمریکا + تصاویر تمدید تعطیلی کارخانه هوندای ژاپن در مکزیک تا ۳۰ آوریل هوندا به‌دنبال تولید مدل هاچ‌بک CITY ازسرگیری فعالیت هوندا در چین موج بیکاری کارگران در صنعت خودروسازی هوندا کارخانه خود در ووهان چین را بازگشایی کرد آگهی ثبت‌نام خرید کامیون دست‌دوم جعلی است همکاری هوندا و جنرال موتورز برای تولید خودروی برقی نگاهی به هوندا CR-V +تصاویر ۷ نکته مهم درباره خرید خودروی کارکرده کاهش تولید هوندا به دلیل کرونا تغییر ارزش بازار برترین خودروسازی‌های جهان انواع کلاهبرداری در خرید و فروش خودروی دست دوم تعطیلی کارخانه هوندا در فیلیپین ادامه تعلیق فعالیت نیسان و هوندا از سرگیری فعالیت هوندا در چین تنها راه سروسامان دادن به بازار، واردات خودروی کارکرده است تویوتا دست دوم چند +جدول هوندا تولید خودرو در چین را از سر می‌گیرد سایه شوم کرونا بر فعالیت هوندا معرفی ۱۰ خودروی پرفروش در کانادا+عکس این بازیگران بزرگ! دار و دسته اقتصادی ها فراخوان هوندا برای ۲.۷ میلیون دستگاه از خودروهایش به دلیل نقص فنی "ریجلاین" ایمن ترین وانت هوندا بررسی فنی هوندا S۶۶۰ +مشخصات "هوندا" فرمان خودرو را دوباره اختراع کرد! با ۲۰ میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟ + جدول بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی قیمت انواع خودروهای داخلی کارکرده مدل رنو در بازار آزاد انواع خودرو پژو کار کرده را در بازار آزاد چند بخریم؟ ستارگانی از سرزمین آفتاب تابان با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول تمام «خودران» هوندا از راه می‌رسد قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول بررسی فنی نسل جدید هوندا سیتی مدل ۲۰۲۰ + مشخصات قیمت خودروهای هوندا در بازار چند است؟ (۵ آذر ۹۸) + جدول آزادسازی واردات خودرو در دستور کار نیست توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ‌‌خرید خودرو صفر به‌صرفه‌تر است یا کارکرده؟ چه عواملی بر تعیین قیمت خودرو دست دوم تأثیرگذار هستند؟ روش‌های تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو کارکرده چیست؟ با ۶۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌ توان خرید؟ + جدول پرونده خودروهای کوچک در آمریکا بسته می‌شود؟ واردات خودروهای دسته دوم خواب و خیال است در کدام کشورها واردات خودروهای دست‌دوم محدودیت دارد؟ واردات خودروهای دست‌دوم و نو در عراق قیمت خودرو ام وی ام ۱۱۰ در بازار تهران +جدول کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال ۲۰۱۹ است؟ + لیست ۵۰تایی آیا می‌توان خودروی دست‌دوم باکیفیت خرید؟ قیمت ب‌ام‌و در بازار چند است؟ + جدول فروش خودروهای دیزلی تا ۲۰۲۱ ممنوع! ۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین خداحافظی هوندا با دیزلی‌ها شرکت هوندا تا ۲۰۲۱ فروش خودروهای دیزل را در اروپا متوقف می‌کند خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۲۰ میلیون چه خودرویی بخریم شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) قیمت پژو ۴۰۵ کارکرده در بازار + جدول عرضه مدل مفهومی تازه ترین مدل خودروی آکورا توقف خودروسازی هوندا در آرژانتین با ۲۰ میلیون چه خودرویی بخریم تازه‌ترین قیمت انواع خودروی خارجی کارکرده تداوم معضل تاکاتا برای هوندا داشبورد تمام دیجیتال هوندا برای خودروهای برقی ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! سرودست شکستن برای ماشین‌های تصادفی ۱۰ خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند نکات حقوقی برای خرید خودرو دست دوم همه چیز درباره خودروی الکتریکی جدید هوندا که به زودی به بازارمی آمد هوندا استفاده از دوربین را جایگزین آینه‌ کناری خودرو می‌کند بازار خودروهای دست دوم رونق بیشتری می‌گیرد معرفی خودروی برقی توسط هوندا واردات خودروهای دست دوم تجربه‌ای شکست خورده است اما و اگرهای واردات خودروی دست دوم شاید نیاز باشد خودروی دست دوم وارد کنیم ۱۰ خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ دوربین جایگزین آینه بغل خودروی هوندا می شود فراخوان هوندا برای ۱۳۷ هزار خودرو به دلیل نقص فنی واردات خودروهای دست دوم، دردی از بی‌خودرویی اقشار کم‌درآمد دوا نمی‌کند هوندا روی پلت‌فرمی جدید کار می‌کند ۱۰خودرو برتر کوپه جهان را بشناسید واردات خودروی دست دوم، قیمت چهارچرخ‌های داخلی را کاهش می‌دهد خودروهای اسقاطی با قیمت‌های بالا خرید و فروش می‌شوند قیمت انواع خودرو کیا اسپورتیج کارکرده در بازار + جدول بررسی فنی هوندا سیویک هشدار به فروشندگان خودروی کارکرده قیمت خودروهای‌ خارجی دست‌دوم در بازار + جدول قیمت انواع شاسی بلند در بازار تهران +جدول کاهش تولید هوندا در آمریکا هوندا هم سبز می‌شود! تاخت و تاز دست‌دوم‌ها در بازار خودرو هوندا تولید خودرو در ترکیه را پس از سال ۲۰۲۱ متوقف می‌کند کدام خودروها بیشترین تکنولوژی نسبت به قیمت را دارند؟ + تصاویر شاسی‌بلند محافظه‌کار +عکس طرحی جدید برای کاهش وزن چرخ خودرو معرفی خودروهای دست دوم با بودجه یک میلیاردی ساخت ایمن‌ترین وانت جهان توسط هوندا با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول بازار داغ خودرو‌های کارکرده در روز‌های پایانی سال ۹۷ فراخوان هوندا برای ۱ میلیون خودرو به دلیل نقص فنی تمام خودروهای هوندا در اروپا برقی می‌شود با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت مزدا ۲ مونتاژ در بازار + جدول قیمت رنو کپچر در بازار + جدول برقی‌سازی خودروهای هوندا در اروپا قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول قیمت انواع شاسی بلند دست دوم تولید داخل +جدول با ۱۰۰ میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول هنگام خرید خودروی دست دوم حواسمان به چه چیزهایی باشد؟ هنگام معامله خودرو دست دوم به چه نکاتی دقت کنیم؟ برای خرید خودرو دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟ هوندا تا سال ۲۰۲۲ کارخانه انگلستان خود را تعطیل می‌کند هوندا هم از انگلستان می‌رود قیمت انواع رنو دست دوم تولید داخل در بازار +جدول خودروهای ۳۰۰ تا ۴۰۰میلیونی بازار تهران +جدول توموی هوندا یک الکتریکی عجیب قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول خودرو‌های ۱۰۰ میلیون تومانی در بازار + جدول با ۲۰۰میلیون چه خودرو‌یی می‌توان خرید؟ قیمت انواع خودرو جک در بازار+ جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول خودروهای یک میلیاردی بازار را بشناسید هوندا اوربن در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود زندگی خالق هوندا موتور از تولد تا مرگ انواع سواری کیا دست دوم چند؟ + جدول با ۵۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول تویوتا دست دوم چند؟ +جدول با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ خودروهای ۲۰ میلیونی بازار کدامند رونق خرید و فروش در بازار دست دوم جدیدترین قیمت خودرو کارکرده سمند در بازار + جدول انواع خودرو‌های ۱۰۰ میلیون تومانی در بازار + جدول چگونه خودروی مناسب خود را بخریم؟ خودروسازانی از قاره‌ کهن لیزینگ خودروهای دست دوم عملیاتی شد خرید و فروش کدام یک از خودروهای لوکس وارداتی در شرایط فعلی بازار، رونق بیشتری دارد؟ خودروهای ۲۰۰ تا ۳۰۰میلیونی بازار تهران +جدول قیمت چند خودرو کارکرده خارجی در بازار موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها خودران کاری هوندا، از آتش‌نشانی تا برف‌روبی طرح اولیه نمایش سیستم ترافیک هوشمند رونمایی می شود خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول قیمت جدید انواع مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول با ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول خودروی کراس اوور جدید هوندا رونمایی شد مظنه خرید پراید کارکرده چقدر است؟ برای خرید خودروی جک چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت مدل‌های مختلف خودروی ام‌جی در بازار+ جدول قیمت مدل‌های مختلف هوندا در بازار + جدول با ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول خودرو هایی که با ۸۰ میلیون تومان می توان خرید + جدول پژو ۳۰۰۸ بهتر از رقبای اروپایی شناخته شد با ۱۰۰ تا ۱۲۰ چی بخریم؟ با ۸۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول این‌بار نوبت به هوندا رسید کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد ساخت خودروهای برقی هوندا در چین با ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ با ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ قیمت انواع زانتیا در بازار + جدول همکاری هوندا با دانشگاه‌های آمریکایی برای توسعه هوش مصنوعی خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با بودجه ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ برای خرید خودروی کیا در بازار چقدر باید هزینه کرد+ جدول خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ دلبرکان غمگین بازار خودرو ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول خودروی الکتریکی هوندا به بازار می آید برای خرید خودروی سمند چقدر باید هزینه کرد؟ ١٣ نکته برای خرید خودروی دست دوم خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با بودجه ۸۰ میلیون تومانی چه خودرویی بخریم؟ با ۹۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول فراخوان شرکت ژاپنی «هوندا» برای جمع‌آوری ده‌ها هزار دستگاه خودرو خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول برای خرید خودروی رانا چقدر باید هزینه کرد؟ با ۱۴۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول ورزشکارانی از دوران جهش! برای خرید هاچ‌بک چقدر بودجه نیاز است؟ خودروهای ۳۰۰ تا ۴۰۰میلیونی بازار تهران +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول مظنه فروش پژو کارکرده در بازار چقدر است؟ سدان‌های خانوادگی ارزان قیمت بازار کدامند؟ با ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ لکسوس صفر چند؟ خودروهای ۶۰۰ میلیون تومانی بازار کدامند؟ خودروهای ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی بازار را بشناسید قیمت خودروی دنا در بازار+ جدول با ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ با ۶۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول با ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟ با بودجه ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ خودروهای ۵۰ تا ۶۰ میلیونی بازار را بشناسید خودروهای ۱۵۰ میلیون تومانی بازار را بشناسید کراس اوور کارکرده کیا چند؟ سدان خوش ساخت کره‌ای در بازار دست دوم چند؟ آقای سوزوکی و کارخانه‌اش با ۹۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ با ۷۰ میلیون تومان بنز بخرید شاسی بلند کرمان خودرو در بازار دست دوم چه قیمتی دارد؟ سدان چینی کارکرده چند؟ با بودجه ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومانی چه خودرویی بخریم؟ کیا صفر چند؟ با ۶۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ هاچ‌بک کراس کارکرده رنو چند؟ با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول با ۸۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ رانا دست دوم در بازار چند؟ سدان جوان پسند ایران خودرو چند؟ هاچ بک پرطرفدار دست دوم ایران خودرو چند؟ سمند دست دوم چند؟ پراید کارکرده چند؟ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ بررسی مشخصات و ویژگی های MG ۵۵۰ و JAC J۵ اتوماتیک در بازار کارکرده پژو ۴۰۵ کارکرده را چند بخریم؟ با ۶۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم پژو ۲۰۷ کارکرده در بازار چند؟ تندر ۹۰ کارکرده در بازار چند معامله می شود با ۵۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول اعتراض ۸ شرکت خودروسازی به تعرفه‌های وارداتی ترامپ برای خرید برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟ خودرو کمتر از ۲۰ میلیون تومان در بازار پیدا می‌شود؟ با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید ۲۰۶ چقدر باید هزینه کرد؟ تمام خودروهای "هوندا" دارای "دستیار راننده" می‌شوند مظنه فروش خودرو دوگانه سوز در بازار چقدر است؟ برای خرید پراید چقدر باید هزینه کرد؟ مظنه فروش سوزوکی در بازار چقدر است؟ مظنه فروش خودرو جک در بازار چقدر است؟ با ۱۰۰ میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول پیش‌بینی افزایش سود هوندا برای خرید سراتو چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول استقبال تایلند از خودروهای برقی برای خرید خودروی دنا در بازار چقدر باید هزینه کرد+ جدول برای خرید پیکان چقدر باید هزینه کرد؟ نگاهی به هوندا آکورد ۲۰۱۸ +تصاویر با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰۰ میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول "هوندا" خودروی الکتریکی می‌سازد برای خرید ۲۰۶ چقدر باید هزینه کرد؟ بازار خودروهای دست‌دوم در رکود فرو رفت خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول ملاقات با هوندا S۸۰۰ ۱۹۷۰؛کوچک و چابک از سرزمین آفتاب تابان برای خرید ریو کارکرده، چقدر باید هزینه کرد؟ با ۷۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول برای خرید خودروی ۲۰۶ کارکرده چقدر باید هزینه کرد؟ انواع خودرو‌های ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در بازار + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول راه اندازی اپلیکیشن خرید و فروش خودرو دست دوم توسط شهرداری تهران مسیر سبز هوندا بنگاه های معامله خودرو نظارت بیشتری لازم دارند تونس، هدف صادراتی محصولات ایران خودرو قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول با ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ قیمت انواع خودرو کوپه در بازار تهران؟ +جدول برای خرید پژو ۲۰۷ چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول قیمت در بازار خودروهای کارکرده خارجی حبابی شد برای خرید هیوندای i۱۰ چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ آیا سیتروئن زانتیا گزینه مناسبی در بازار خودرو‌های دست‌دوم است؟ برای خرید دنا چقدر باید هزینه کرد؟ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید پژو ۲۰۶ چقدر باید هزینه کرد؟ با ۲۵ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول سود سه‌ ماهه هوندا افزایش یافت خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول هوندا با ۲ خودرو جدید به چین می‌رود برای خرید خودروی سمند چقدر باید هزینه کرد؟ پیرمردهایی برای جوانان! برای خرید خودروی چانگان چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول با ۴۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟+جدول با ۸۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول کم‌مصرف‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۸ همکاری وایمو و هوندا برای تولید خودروی خودران باربری برای خرید خودروی رانا چقدر باید هزینه کرد؟ برای خرید خودروی دنا چقدر باید هزینه کرد؟ هوندا آکورد را بشناسید خط‌ونشان تازه هوندا برای تویوتا پریوس قیمت خودرو دنا دست دوم در بازار+ جدول قیمت سامورایی کم‌هیاهو تویوتا آریون بهتر است یا هوندا آکورد؟ با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ قیمت خودرو لندرور در بازار+ جدول با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ۷ توصیه کاربردی برای خرید خودرو با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید تویوتا دست دوم چقدر سرمایه نیاز است؟ با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت جدید انواع خودرو پیکان در بازار تهران +جدول معرفی ۶ خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت راهکارها و تکنیک‌های شناسایی خودروهای تصادفی معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی قیمت خودرو تیبا در بازار+ جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول «درخت فامیلی» خودروسازان جهان پیرمردهای دوست داشتنی در بازار خودرو ایران ۵ نکته‌ای که باید قبل از خرید ماشین کارکرده به آن توجه کنید خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۶۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول راهنمای خرید خودروی پژو ۲۰۶ دست دوم در بازار بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال ۲۰۱۸ کدامند؟ (+عکس) قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول بررسی و مقایسه جامع هیوندای سوناتا YF و کیا اپتیما TF در بازار دست دوم؛ کره‌ای‌های خوش‌خط‌و‌خال خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول آکورد ۲۰۱۸، خودرو سال آمریکای شمالی قیمت سمند دست دوم در بازار + جدول با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول ملاقات با هوندا سیویک Type R B۱۸c؛ جنگجوی ژاپنی قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت پورشه دست دوم در بازار+ جدول قیمت قیمت پاترول دست دوم در بازار+ جدول قیمت بررسی بلندمدت کیا ریو LS در بازار دست دوم؛ کره‌ای کوچک و بی‌آزار خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برترین مدل‌های مفهومی ۲۰۱۷ بهترین خودروهایی که در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند (+عکس) تولید خودرو برقی هوندا در هند با ۵۰ میلیون چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول واردات خودرو دست دوم ممنوع است پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید بسترن، B۵۰F چقدر باید هزینه کرد؟ با ۳۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول باتری‌های جامد هوندا خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول هیبرید جدید هوندا با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت سراتو کارکرده در بازار قیمت خودرو دنا در بازار+ جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول با ۵۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول برای خرید ۲۰۷چقدر باید هزینه کرد؟ با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول ربات‌های هوندا در نمایشگاه ۲۰۱۸ محصولات الکترونیکی لاس وگاس لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان برای خرید جک چقدر باید هزینه کرد؟ دست‌ دوم‌های ۳۰ میلیون تومانی در بازار خودرو لیست قیمت محصولات فول آپشن هوندا در بازارهای جهانی سبزترین خودروی سال با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول معدنی‌ها به دنبال خرید ماشین‌های دست دوم خارجی خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت جدید انواع خودرو پیکان در بازار تهران +جدول قیمت خودرو کیا در بازار فناوری شارژ سریع هوندا با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول معرفی ۶ خودروی برجسته اما گمنام در بازار ایران برای خرید سورنتو چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت خودرو ام جی در بازار+جدول قیمت خودروی مزدا در بازار+جدول فروش دست دوم کدام خودروها به صرفه هست ؟ هوندا برای ۹۰۰ هزار خودروی ون فراخوان رفع عیب صادر کرد با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت خودرو ریو در بازار + جدول قیمت قیمت خودرو فیات در بازار+ جدول آزمایش بلندمدت MG۶ در بازار دست‌دوم؛ انگلیسی- چینی چابک و بی‌ادعا با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول بازگشت هوندا از تقاطع برگزیت با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول موتور سیکلت های آینده هوندا (+عکس) نکاتی که برای خرید تیبا دست دوم باید بلد باشید نرخ جدید انواع خودروهای ارزان بازار تهران+ جدول خودروهای ارزان‌ کارکرده و بی‌دردسر بازار ایران سقوط سود فصلی هوندا با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید خودروی هوندا چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت خودرو برلیانس در بازار با ۸۰میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ نکته مهم برای فروش خودروهای دست دوم تلفیق آینده و گذشته در اسپرت الکتریکی با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول تلاش هوندا برای عرضه خودروهای کامپکت برقی برای خرید پژو ۲۰۷ دنده‌ای چقدر باید هزینه کرد؟ فروش خودروهای دست دوم با گارانتی سایپا قیمت خودرو دنا در بازار قیمت خودرو سمند در بازار+ جدول با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول با ۶۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت قیمت خودرو اسپورتیج دست دوم در بازار با ۵۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول با ۳۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت تکنیک‌های مؤثر برای خرید خودروی دست دومِ مناسب با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول کنفرانس خبری مدیرعامل هوندا امروز برگزار می‌شود قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول با ۵ میلیون تومان خودرو بخرید انتخاب‌‌های روتین یا خاص! خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول خرید Honda Accord EX در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید چند نکته بسیار مهم پیرامون خرید خودروی دست دوم! ۱۰ خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر با ۱۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ هوندا آکورد ۲۰۱۸ در خط تولید قرار گرفت +تصاویر و مشخصات‌فنی محصول متفاوت هوندا چه ویژگی هایی دارد+تصاویر قیمت انواع خودرو کوپه در بازار تهران؟ +جدول مظنه پژو دست دوم در بازار+ جدول جذاب ترین خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول صف‌شکنان انتقال به جلو با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول هوندا و مک‌لارن جدا می‌شوند خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول اعتراف هوندا به رقابت بیش از حد با تویوتا برای خرید خودرو کوپه چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول مظنه خودرو سمند در بازار+ جدول با ۹۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت برای خرید انواع خودرو وانت چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت ۴ ماجراجوی دوست‌داشتنی رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم خودرو مزدا در بازار چقدر آب می‌خورد؟ مروری بر ۶ خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر با ۷۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت نظاره‌گر هوندا سیویک Si کوپه باشید! +تصاویر مظنه خودرو پاترول در بازار + جدول قیمت برای خرید خودرو ون چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت قیمت خودرو زانتیا در بازار + جدول با ۴۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت مظنه MVM دست دوم در بازار + جدول قیمت با ۳۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت بهترین موتورهای اسپرت ۲۰۱۷ تابستان فصل مناسبی برای خرید خودرو هست؟ مظنه خودرو دست دوم در بازار+ جدول با ۲۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ آیا هوندا در حال توسعه یک پیشرانه هیبریدی برای بازار آمریکا است؟ با ۱۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت مظنه خودرو پراید در بازار با ۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ کوچ‌نشین شهری Honda سواری در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ مظنه خودرو مزدا دست دوم در بازار + جدول قیمت هیولایی در هیبت یک مگان نسل ۴ آکورد در ایستگاه دهُم هشدار به خریداران خودرو در عبدل‌آباد و چیتگر مظنه قیمت خودرو دست دوم در بازار مظنه خودرو سمند در بازار+ جدول اختصاص وام به خودروهای دست دوم مدیران خودرو مظنه خودرو رنو دست دوم در بازار با ۱۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت هوندا فیت تقویت شده به بازار ایالات متحده رسید کوپه‌های لوکس خوش‌قیمت مظنه خودرو دست دوم در بازار؟ +جدول مظنه خرید خودرو پژو پارس+ جدول خودروهای دست‌دوم ۴۰میلیونی بازار کدامند؟ +جدول ۱۰نسل با هوندا آکورد (+عکس) رونمایی از هوندا آکورد ۲۰۱۸ +تصاویر خودروهای دست‌دوم ۵۰ میلیونی بازار کدامند؟ +جدول مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول پیکان دست دوم در بازار چند؟ +جدول مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول جراحی موتور به چه قیمتی؟ قیمت انواع آئودی دست دوم در بازار+ جدول هوندا آکورد را اقساطی و با تخفیف ویژه بخرید برای خرید انواع بنز دست دوم چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول با ۳۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟+ جدول قیمت ضربه سنگین ورشکستگی تاکاتا به خودروسازان ژاپنی پیرمردهای محبوب بازار هوندا تا سال ۲۰۲۵ خودروی خودران سطح ۴ عرضه می کند محصول جدید هوندا مجوز ورود به ایران گرفت + تصاویر کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط گلرنگ موتور انتشار یک تصویر تبلیغاتی از هوندا آکورد ۲۰۱۸ مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول هوندا نیروهایش را در چین افزایش می‌دهد برای خرید خودروی کروک چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال ۲۰۱۷ (+عکس) خودروهای جالب موزه هوندا+تصاویر هوندا روی خودروهای خودران و رباتیک متمرکز خواهد بود تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد خرید ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده چقدر پول می‌خواهد؟+جدول طرح فروش نقد و اقساط محصولات هوندا در ایران جدول قیمت خودروهای دست دوم ۳۳ میلیونی خودروهای کارکرده ولی بدرد بخور در بازار ایران - خرداد ۹۶ مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول ۱۰ خودروی خوب با قیمت کمتر از ۱۸ هزار دلار در جهان قیمت خودروی BMW زیر ۱۰۰ میلیون تومان + جدول چند روش ساده برای آزمایش فنی خودرو دست دوم ب ام و X۴ و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری همچنان در جمع بزرگان قیمت انواع خودرو دست دوم برای خرید خودرو دست دوم چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت غایبان سرشناس با چند میلیون می توان سمند LX دست دوم خرید؟ مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر با ۱۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ مظنه قیمت جک جی ۵ کارکرده در بازار تا سقف ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ +جدول قیمت افزایش سود هوندا در پی کاهش هزینه‌های فراخوان خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! با ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ + جدول قیمت مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای ۲۰۱۷ جهان نسخه ارزانتر هوندا سیویک تیپ R به بازار می‌آید هوندا CR-V هیبریدی؛ سواری راحت و مصرف سوخت پایین سرمایه گذاری ۱۲۴ میلیون دلاری هوندا برای ارتقای ایرودینامیک خودروهایش مظنه قیمت پژو پارس کارکرده در بازار چقدر است؟ خودرو هیبریدی کم مصرف رونمایی شد مظنه قیمت رانا کارکرده با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید خودرو دست دوم چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت دستکاری کیلومتر خودرو را چگونه می‌توان تشخیص داد؟ نکاتی برای انتخاب راحت‌تر خودرو قیمت انواع‌ خودروهای جوان پسند در ایران +جدول با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت نرخ خرید و فروش پژو پارس دست دوم چقدر است؟ برای خرید خودرو دست دوم چقدر باید پرداخت کرد؟ از هر ۵ خودرو دست دوم فروشی کیلومتر شمار ۲ خودرو دستکاری می‌شود شماره گذاری هوندا آغاز شد قیمت برخی خودروهای دست دوم هوندا سیویک تیپ R به نمایشگاه ژنو می‌رسد جدول قیمت خودرو دست دوم ۸۰ میلیون تومان هوندا با الهام از آکورا NSX موتور قایق ساخت خرید خودرو دست دوم چقدر تمام می‌شود؟+جدول قیمت چطور خودرو دست دوم بخریم؟ همکاری هوندا و هیتاچی برای تولید موتور خودروهای برقی برندگان خودرویی اروپا در ۲۰۱۶ تجدیدنظر هوندا برای فعالیت در مکزیک هیوندای النترا GT ۲۰۱۸ هفته آینده رونمایی می‌شود شمشیر بازی سامورایی‌ها همکاری جنرال موتورز و هوندا در زمینه فناوری پیل سوختی گسترش همکاری جنرال موتورز و هوندا در عرصه فناوری پیل سوختی کدام برند سریعترین رشد در بازار اروپا در سال ۲۰۱۶ را داشته است؟ مغز چرخ‌دار هوندا رونمایی شد داستان هوندا ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۱۷ نبرد فیل و فنجان! با ۱۵ میلیون تومان چه خودرویی بخریم ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۱۷+تصاویر آیرودینامیک‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ (+عکس) تولید جهانی هوندا رکورد زد شناسایی خودروهای دست دوم آسیب‌دیده پیش از خرید هوندا دومین مشتری وایمو شد مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول انتشار تصویر هوندا اودیسه ۲۰۱۸ قبل از رونمایی رسمی هنگام خرید خودرو دست دوم به این نکات حقوقی توجه کنید چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند ظاهر خشن، باطن نسبتا آرام! شناسایی آسیب خودروی دست دوم پیش از خرید سرمایه گذاری هوندا در سرویس تاکسی آنلاین انتخاب طبقه متوسط پانامــرا سواری با هزینه کمتــر! هوندا و دانگ فنگ در چین کارخانه جدید می‌زنند ۱۰ شاسی‌بلند و پیک‌آپ برتر سال ۲۰۱۶ (+عکس) قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول سرمایه گذاری جدید هوندا در یک کارخانه جدید چینی قدرت هوش مصنوعی و فناوری انتقال دیتای بزرگ در خودرو احساسی هوندا خودروهای موجود در ایران بی‌کیفیت است هوندا به تولید در آمریکای شمالی ادامه می‌دهد پایلوت ۲۰۱۷ با اندروید و iOS هوندای ژاپن حضور خود در صنعت هواپیماسازی را گسترش می‌دهد هوندا به دنبال افزایش تولید اس.یو.وی در آمریکا است شیشه خودروهای هوندا با لمس دودی خواهند شد معرفی پرفروش‌ترین خودروها در ایالات متحده قیمت خودروهای دست دوم با کار کرد ۵۰ هزار کیلومتر + جدول "ام وی ام" دست دوم در بازار چند؟ +جدول نیسان و هوندا به ماندن در انگلیس متعهد شدند هوندا پیش بینی ها درباره سود سال ۲۰۱۶ را بالا برد قیمت برخی خودروهای دست دوم با کارکرد ۳۰ هزار کیلومتر+ جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول بالاتر از ۱۰۰۰ در ایران به اخبار ادغام دیگر خودروسازان کاری نداریم نبرد لوکس و اقتصادی پیکان دست دوم در بازار چند؟ +جدول "ام وی ام" دست دوم در بازار چند؟ +جدول ۱۰ خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ هوندا نسل جدید سیویک Si را معرفی می‌کند خرید خودرو دست دوم با چه قیمتی+جدول قیمت نبـــرد مدعیان قیمت برخی خودروهای دست دوم+ جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول هوندا و یاماها متحد شدند برای خرید خودرو دست دوم چقدر باید هزینه کرد+جدول قیمت راهنمای خرید خودرو دست دوم قیمت انواع خودرو دست دوم خارجی + جدول هوندایی که با موتور سه سیلندر ۶۶۰ سی‌سی سریع‌تر از بوگاتی ویرون است! اعلام حضور هیوندای در دنیای ریس با RN۳۰ قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول جوانــی‌کردن با کمتریــن هزینه قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول سایه سنگین فروش ویژه بر بازار خودروهای دست دوم "ام وی ام" دست دوم در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول توضیحات هوندا در خصوص قیمت بالای NSX برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول قیمت خودرو دست دوم + جدول قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول از خودروهای بدون بیمه تا رانندگان فاقد گواهینامه خودروهای قاچاق عمدتا دست دوم هستند راهنمای خرید خودروی دست دوم در بازار ایران برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول رونمایی «هوندا» از «سیویک هاچبک ۲۰۱۷» +عکس قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول رونمایی از هاچ بک‌های سیویک ۲۰۱۷ هوندا (+عکس) پرکارترین خودروها کدامها هستند؟ برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول چگونه هوندا با شرایط ویژه خریداری کنیم؟ نسل بعدی هوندا سیویک تیپ R به زودی معرفی می‌شود+تصاویر نگاه فنی به خودرو کارکرده قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول پرفروش ترین خودروها در نیمه اول ۲۰۱۶+تصاویر برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول هوندا از موتورسیکلت ۲۵۰ جدید خود رونمایی کرد هوندا سونیک سیویک را خلق کرد ​ هوندا و سافت‌بانک بدنبال تولید خودروهای احساسی هستند قیمت انواع خودرو دست دوم مدل ۲۰۱۵ + جدول تولید خودرو هایی که قادرند احساسات راننده را بخوانند قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت‌ خودروهای کارکرده آمریکایی در بازار ایران هوندا NSX مدل ۲۰۱۷ را ببینید قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول طراحی موتورهای هیبریدی جدید برای دور زدن چین تخفیف و هدیه ویژه محصولات هوندا برای نمایشگاه خودرو شیراز پت‌فایندر جوان آماده رقابت با هوندا پایلوت قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول هوندا ۴۰ سالگی آکورد را جشن گرفت قیمت انواع خودرو دست دوم داخلی قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ بررسی ۵ سدان کوچک جدید +عکس قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول قیمت انواع خودرو دست دوم+ جدول رونمایی از هوندا آکورد هیبردی ۲۰۱۷ تبلیغ وانت هوندا با رها کردن پاره آجر! قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول دو‌راهی‌های خرید در بازار خودرو قیمت انواع خودرو دست دوم خارجی رکودی احساس نمی کنیم؛ بازار خودرو دست دوم رکود دارد رونمایی اقدامات هوندا و تویوتا در فناوریهای خودرو اگر می‌خواهید خاص باشید! هزینه‌ای برای خرید مطمئن قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۶ جدول قیمت انواع خودرو دست دوم در بازار قیمت انواع سمند دست دوم +جدول تندر ۹۰ دست دوم در بازار چند؟ +جدول قیمت خودروهای دست دوم خارجی + جدول جانشین هوندا S۲۰۰۰ در سال ۲۰۱۸ می آید انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران آکورا فن آوری خودران ارائه می کند برای خرید خودروی دست دوم مشاوره بگیرید تندر ۹۰ دست دوم در بازار چند؟ +جدول فروش ۲۰ میلیون دستگاه خودرو تا ۲۰۱۸ ژاپن تنها ۳ خودروساز خواهد داشت نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای قیمت انواع خودروهای دست دوم + جدول ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول تندر ۹۰ دست دوم در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع خودروهای دست دوم خارجی مدل ۲۰۱۵ قیمت انواع خودروهای دست دوم داخلی + جدول با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ شرقی‌های بلند‌قامت قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع سمند دست دوم +جدول قیمت انواع خودرو دست دوم خارجی + جدول گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن تندر ۹۰ دست دوم در بازار چند؟ قیمت انواع خودرو دست دوم قیمت انواع سمند دست دوم +جدول قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول راهنمای خرید خودرو دست دوم قیمت انواع خودرو دست دوم +جدول قیمت انواع خودرو دست دوم +جدول خودروهای جدید هوندا به رانندگان مست سواری نمی دهند! اولین هنـدل سوپر اسپرت هوندا رونمایی شد جدول قیمت انواع خودرو دست دوم در بازار بهترین سیویک ۵۰‌ سال اخیر در راه ایران قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول هوندا و جنرال موتورز همکار می شوند آغاز فروش ویژه نوروز محصولات هوندا با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ مشارکت ‌«ویزا»، «هوندا» و «پارک ویز» به درون خودروها می‌آید جنگجوی شهری هوندا آمد خودروهای هیبریدی در قلب پروژه برقی سازی هوندا قیمت انواع خودرو دست دوم افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی تندر اتوماتیک دو محصول جدید هوندا در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد گزارش تصویری آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی از دو برند جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان قیمت انواع خودرو دست دوم پرفروش ترین خودرو های سال ۲۰۱۵ طرح فروش هوندا آکورد ۲۰۱۶ با تخفیف ویژه اعلام شد هوندا نسخه اولیه ای از سیویک هاچ بک را رو می کند قیمت انواع خودرو دست دوم بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال ۲۰۱۵ مهم‌ترین نکاتی که برای خرید رنو مگان دست‌دوم باید بدانید با ۴۵ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ هوندا تا پایان امسال یک خودروی پیل سوختی عرضه می‌کند آکورا NSX ۲۰۱۷ نیامده ۱.۲ میلیون دلار فروش رفت قیمت انواع خودرو دست دوم جدیدترین شرایط فروش ۲ محصول هوندا در ۶ تیپ اعلام شد تحول خدمات پس از فروش هوندا در ایران با طرح "سرویس پلاس" ون لوکس هوندا به ایران آمد هوندا اودیسه به ایران رسید + قیمت هوندا تا پایان امسال یک خودروی پیل سوختی عرضه می‌کند همکاری جنرال موتورز و هوندا برای ساخت پیل سوختی قیمت انواع خودرو دست دوم در بازار گرانی پیلهای سوختی ۲ خودروساز دیگر را همکار کرد خودورهای دست دوم در بازار چند؟ قیمت انواع خودرو های دست دوم در بازار قیمت انواع خودروهای دست دوم شاسی‌بلند کوچک هوندا با ظرفیت ۷ سرنشین ۱۰ خودرویی که کمترین افت قیمت را دارند هوندا: به تاکاتا کمک نخواهیم کرد هوندا به قطعه ساز ژاپنی وام جدید نمی‌دهد قیمت خودروهای دست دوم در بازار تهران هوندا نهمین قربانی ایربگهای تاکاتا را تایید کرد قیمت خودروهای دست دوم قیمت خودروهای دست دوم ساخت جت شخصی توسط یک شرکت خودروساز شاسی‌بلند جدید ژاپنی نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ خودروهای دست دوم در بازار چند؟ قیمت خودروهای دست دوم + جدول قیمت انواع خودروهای وارداتی دست دوم در بازار خودروهایی که در سال ۲۰۱۵ بیشترین بار در گوگل جستجو شدند هوندا سیویک Si توربو ۲۳۰ اسب بخار قدرت دارد نسل جدیدتر سوپر خودرو هوندا قیمت خودروهای دست دوم در بازار تهران هوندا "خط الراس" خود را مشخص کرد هر‌چه قدیمی‌تر با‌کیفیت‌تر‌! هوندا درصدد طراحی خودروی مخصوص برای هندی‌ها قیمت خودروهای دست دوم در بازار تهران فهرست ایمن‌ترین خودروها منتشر شد ۴۰۵ جـوان نخرید با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم قیمت تندر ۹۰ دست دوم در بازار هوندا پایلوت ۵ ستاره گرفت سیویک ۲۰۱۶ سبک و چالاک تر از همیشه رونق در بازار خودروهای دست‌دوم سوپراسپرت ۹دنده هوندا را ببینید سیویک کوپه ۲۰۱۶ اسپورت و جادار است پراید دست دوم در بازار چند؟ +جدول بازار خودروهای دسته دوم گرم شد هوندا سیویک کوپه ۲۰۱۶ را ببینید+تصاویر نیسان هم به جمع تحریم کنندگان تاکاتا پیوست خرید دست دومی‌ها صفر شد افزایش هزینه‌های هوندا از فراخوان ایربگ‌ها با ۱۰ میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟ جزییات قطع همکاری هوندا با یکی از قطعه سازان همکار هوندا CR-Z ۲۰۱۶ را رونمایی کرد قیمت خودروهای دست دوم در بازار فراخوان برای تعمیر ایربگ خطرناک شاسی بلند جدید هوندا کلاریتی مدل ۲۰۱۶ را ببینید همکاری هوندا برای ساخت فناوری‌های نسل جدید ۴ نشان قابل اطمینان سال ۲۰۱۵ قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم تصاویرهوندا سیویک سدان را ببینید مهندسی هوندا در گیرودار نشیب‌ و فرازهایش خودرو خودران هوندا وارد بازار می‌شود یک قدم نزدیکتر به خودرو هیدروژن‌سوز هوندا یک خودرو ژاپنی جدید در راه ایران نکاتی که برای خرید خودرو دست دوم باید بدانیم ارزش گمرکی خودروهای چینی وارداتی اعلام شد قیمت خودروهای دست دوم در بازار جنگ ژاپـنی بلوغ هوندا سیویک در ایستگاه دهُم ... ارزش سواری هوندا مدل ۲۰۱۶ اعلام شد خودروهای دست دوم در بازار چند به فروش می‌رسند؟ خودروهای هوشمند هوندا خیابان‌های کالیفرنیا را تسخیر کردند پای خودروهای خودران هوندا به جاده‌ها باز شد هدیه هوندا به فدراسیون جهانی والیبال ترکیب شگفت انگیز خودرو و موتورسیکلت خشمی جذاب بر چهره سدان محبوب هوندا هوندا CR-V مدل ۲۰۱۵، راه پرفراز و نشیب قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم هوندا با شاسی بلند نجات یافت تصویرهوندا اودیسه تورینگ الیت را ببینید تصاویر هوندا اودیسه تورینگ الیت را ببینید آخرین تصاویر هوندا آکورد ۲۰۱۶ هوندا آکورد ۲۰۱۶ با تغییراتی ملایم قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم تولید هوندا با سوخت هیدروژن تا ۲۰۲۰ تندر ۹۰ دست دوم در بازار چند؟ رکورد میزان مصرف سوخت برای هوندا سیویک تورر ثبت شد انگلیسی زبان رسمی شرکت هوندا می شود فراخوان ۴.۵ میلیون خودرو دیگر هوندا در سراسر دنیا پروتون و هوندا همکار شدند هوندا خودروهای بیشتری را فراخوان می‌کند بازبینی هوندا در کیفیت تولید خودرو شاخ‌به‌شاخ صدرنشینان ژاپنی در ایران توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن زبان هوندا تغییر می‌کند کاهش شدید تولید جهانی هوندا هوندا هشتمین قربانی کیسه هوا را تائید کرد توقف ساخت خودرو گازسوز هوندا فراخوان ۳۹. ۱ میلیون خودرو هوندا برنامه‌های هوندا برای یک نسخه کوچکتر از NSX تولید هوندا پایلت ۲۰۱۶ آغاز شد افزایش فراخوان هوندا فراخوان خودروهای تویوتا و هوندا در آمریکا و هند ایربگ‌های هوندا دردسرساز شد با مدل جدید هوندا آشنا شوید هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶ را ببینید سود سالانه هوندا کاهش یافت ماشین هوندا دی را ببینید تصاویر رایانه ای از نسخه R از هوندا سیویک کوپه کانسپت نسل ۱۰، زیباترین مدل هوندا سیویک با ۲۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟ هوندا مطمئن ترین برند خودرویی انگلستان شناخته شد پیش از خرید خودرو از دو تکه نبودن بدنه آن اطمینان حاصل کنید جزییات ابلاغیه جدید گمرک در خصوص نحوه ارزش گذاری هوندا آکورد کیسه هوای انفجاری یک مجروح برجای گذاشت استاندارد مشترک برای خودروسازان و تولیدکنندگان موبایل ب ام و محبوب ترین خودرو وارداتی کره نام گرفت
برگشت به بالا