خودروهای کارکرده ولی بدرد بخور در بازار ایران - خرداد ۹۶

عصر خودرو- اگر آنقدر شیفته ماشین‌های ژاپنی هستید که می‌توانید چشم روی ال۹۰ اتوماتیک ببندید، مزدا ۳۲۳ را انتخاب کنید.

جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲:۰۰

خودروهای کارکرده ولی بدرد بخور در بازار ایران - خرداد ۹۶

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایران جیب،  323 مدل FL که در حقیقت نمونه فیس لیفت شده مدل F است، در سال 82 و در سه تیپ 1 و 3 و 5 روانه بازار شد. طراحی ظاهری 323 حتی پس از گذشت سال‌ها، هنوز هم زیبا و هماهنگ است و امکان ندارد از دیدنش خسته شوید. نمونه فول آپشن‌این خودرو از سانروف نیز برخوردار است، که به زیبایی نمای ظاهری و کابین آن کمک شایانی کرده است. تنها نکته منفی در ظاهر مزدا323 را می‌توان چرخ‌های کوچک سایز 14 و فاقد رینگ آلومینیومی‌ عنوان کرد.

طرح کلی کابین سبک و سیاق خودروهای دهه پیش را دنبال می‌کند. اما همچون طراحی بدنه، ساده و هماهنگ است و حس آرامش خوبی را منتقل می‌کند. مزدا323 تیپ 5، نسبت به دورانی که تولید می‌شده، از امکانات مناسبی همچون شیشه‌های برقی،‌اینه‌های برقی با قابلیت جمع شدن برقی از داخل، ترمز ABS،‌ایربگ راننده و چنجر 10تایی به همراه 6بلندگو بهره می‌برد. فضای کابین بسیار جادار و راحت است و در مسافرت‌های طولانی به هیچ عنوان خسته کننده نیست. تنها چند نکته منفی در کابین مزدا323 به چشم می‌خورد، که عبارتند از دکمه‌های شیشه بالابر فاقد چراغ، نبودن چراغ روشنایی در جعبه داشبورد و نبود نشان دهنده وضعیت دنده روی صفحه کیلومتر شمار در نمونه اتوماتیک.

کیفیت متریال کابین در سطح مطلوبی قرار دارد و با‌اینکه نمونه‌های دست دوم موجود در بازار حداقل 10 سالی از عمرشان می‌گذرد، قطعات کابین اما همچنان سالم هستند و خبری از سرو صداهای اضافی در کابین نیست. فضای صندوق بار 323 بسیار بزرگ است و تمام نیازهای یک خانواده را پاسخ می‌دهد. از نکات جالب در‌این بخش می‌توان به صندلی تاشو عقب اشاره کرد که هنگام جا به جا کردن بارهای حجیم بسیار مفید است.

323 از موتور 1.6 لیتری با قدرت 110 اسب بخار بهره می‌برد که سواری و کشش خوبی را برای‌این خودرو به ارمغان اورده است. سیستم تعلیق در مجموع راحت و دقیق عمل می‌کند، اما در برخی از ناهمواری‌ها و دست‌اندازها خشکی خود را نشان می‌دهد. همچنین در برخی موارد  صدای سیستم تعلیق به کابین منتقل می‌شود. فرمان 323 بسیار نرم است. فرمان در نمونه‌های فاقد‌ ایربگ 3شاخه و در نمونه‌های‌ایربگ دار 4 شاخه است.

  شش حالت S,D,N,R,P,L  برای جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک 323 تعریف شده است. با فشار دادن دکمه HOLD تعویض دنده‌ها به صورت دستی انجام می‌شود و هیجان بیشتری را منتقل می‌کند. نکته منفی در جعبه دنده نمونه اتوماتیک، تاخیر در معکوس دادن‌ها و منطبق شدن با وضعیت پیشرانه است. به طوری که  در سربالایی‌ها با برداشتن پا از روی گاز نفس خودرو کم شده و خبری از معکوس دادن جعبه دنده  نیست. اما در مجموع رانندگی با 323 بسیار نرم و راحت است و شیشه‌های بزرگ و طراحی منطقی آن، دید خوبی را در اختیار راننده قرار می‌دهند. تمیزترین نمونه‌های 323 در بازار خودروهای دست دوم، مربوط به سالهای 86، 85 هستند که به طور میانگین کارکردی حدود 200 هزار کیلومتر دارند.‌ این مدل‌ها بسته به تمیزی بدنه، قیمتی حدود 30 تا 45 تومان دارند که با‌این قیمت گزینه‌ای مثل تندر90 اتوماتیک نزدیک به صفر قابل خریداری است.

پیشنهاد نهایی

اگر آنقدر شیفته ماشین‌های ژاپنی هستید که می‌توانید چشم روی ال90 اتوماتیک ببندید، مزدا323 را انتخاب کنید. ولی با خرید مزدا 323 تا حدودی به ویژگی‌های جذاب یک خودروی ژاپنی دست پیدا خواهید کرد. البته اگر از برخی بی دقتی‌های جعبه دنده اتوماتیک فاکتور بگیرید.

 

 

زانـتیا

ایران آخرین جایی است که زانتیا در آن تولید و به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای بازار‌ تبدیل شد. خودرویی که با 3 چرخ هم حرکت می‌کند و تنها به کمک یک اهرم ارتفاع آن تا 30 سانتی‌متر نیز تغییر می‌کند. بالاترین ارتفاع مخصوص عبور از مناطق نیمه سنگلاخی و پایین ترین ارتفاع آن بیشتر برای حالت پارک است. سواری در حالت ارتفاع پایین و بالا تقریبا ناممکن است، زیرا در‌این شرایط ترمزها بدرستی کار نمی‌کنند و خودرو مثل چوب بسیار خشک می‌شود و نرمی خود را از دست میدهد.

طراحی زانتیا متعلق به حدود 20 سال قبل است ولی همچنان خودرویی نسبتا زیبا به نظر می‌رسد ولی در حین حال کسل‌کننده است.‌ این طراحی قدیمی‌ و کسل کننده در داخل کابین پررنگ تر است و چیدمان ساده و طراحی قدیمی ‌کنسول جلو بیننده را آزار می‌دهد. تهویه مطبوع نیمه خودکار است و دکمه‌های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان قرار دارند. زانتیا آپشن بخصوصی ندارد و از‌این نظر پایین تر از رقبایش قرار می‌گیرد. اما فضای سرنشینان کاملا مناسب است و به جز یک مورد که آن هم محدودیت فضای سر سرنشینان عقب است، کابین زانتیا از نظر راحتی مشکلی ندارد. دید جلو و تسلط روی ‌این قسمت‌اندکی ضعیف است که‌این مساله بیشتر به خاطر پهن بودن جلو خودرو و موقعیت گود افتاده راننده است.

زانتیا شتابگیری بسیار خوبی دارد. به طوری که با گاز دادن در دورهای میانی و بالایی، مکث قابل توجهی حس نمی‌شود. همین چالاکی و مانورپذیری مطلوب آن باعث شده که زانتیا در سال‌های گذشته خودروی پلیس بزرگراه شود.

موتور 4 سیلندر زانتیا 2 لیتر حجم دارد و 135 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. جعبه دنده زانتیا مقداری مشکل دارد، علاوه بر ضریب دنده نامناسب، تعویض دنده از یک به دو هم با تاخیر همراه است. کیفیت سواری زانتیا بسیار عالی است و حتی در خودروهای بزرگتر و گران‌تر نیز دیده نمی‌شود. زانتیا ‌این قابلیت را مدیون سیستم تعلیق پیشرفته‌اش است. تعادل و چسبندگی فوق العاده‌ای را در سرعت‌های بالا به همراه دارد. زانتیا در تصادفات بسیار ناامن است و از این حیث فقط 1 ستاره ایمنی دارد. استهلاک نسبتا بالا و گران بودن قیمت لوازم یدکی و هزینه‌های تعمیر تخصصی ، از معایب زانتیاست. جک های بالا و پایین برنده خودرو یکی از قطعاتی است که در همان سالهای اول معیوب و از کار می‌افتاد.

پیشنهاد نهایی

زانتیا هنوز هم انتخاب اول افرادی است که به دنبال لذت بردن از سواری نرم و راحت خودرو هستند. کشش و شتاب زانتیا مناسب است اما با پولی که برای خرید نمونه دست دومش می‌دهید، طراحی قدیمی‌کابین آن و فقدان برخی امکانات رایج شما را آزار می‌دهد. همچنین زانتیا در تصادفات خودرویی نا امن به​ شمار می​رود. این خودرو در مدل‌های 89 بین 48 تا 52 میلیون تومان قیمت دارد.

پروتون جنـتو

پروتون Gen2محصول کشور مالزی است که در سال 2004 روی شاسی میتسوبیشی و با همکاری شرکت لوتوس انگلستان ساخته و به بازار جهانی معرفی شد. ظاهر جنتو اسپرت و مدرن است و با سایر خودروهای موجود در خیابان تفاوت دارد ، از این رو اکثرا افرادی که به دنبال خودرویی خاص هستند را به سمت خود جذب می‌کند. همچنین طراحی زنانه و جمع و جور آن نظر خانم‌های راننده را هم به سوی خود جلب کرده است.

ردپای لوتوس در طراحی اسپرت کابین جنتو کاملا مشخص است. کنسول جلو و سایر قسمت‌های کابین اسپرت طراحی شده‌اند و همین فرم خاص باعث شده تا در نگاه اول نتوان با آن به راحتی ارتباط برقرار کرد. همچنین کیفیت پایین قطعات در کابین جنتو هم آزار دهنده است و ظاهری ارزان از کابین به نمایش می‌گذارد. کنسول جلو فاقد جعبه داشبورد است و ظاهرا طراح این خودرو شعارش سلامت جوانان بوده ، چون چیزی به اسم فندک و جاسیگاری برای جنتو در نظر نگرفته است! یکی از نکات مثبت کابین جنتو دورنگ بودن کنسول جلو و پنل‌های درب هاست. که باعث شده تا کابین زیباتر به نظر برسد. درب‌های کوچک عقب ورود و خروج به کابین را مشکل می‌سازند، اما علی‌رغم انحنای سقف، فضای سر سرنشینان عقب مناسب است. باید به مکان برخی ادوات نظیر کلید شیشه بالابرها و اهرم بازکننده درب موتور و ترمز دستی عادت کنید.

امکانات جنتو در سطح خودش مناسب است و در حد یک 206 تیپ 5 قرار دارد و سنسور فاصله سنج در عقب به پارک خودرو کمک می‌کند. سواری جنتو بسیار خشک و پرتکان است. که مهمترین دلیل این امر را می‌توان در ماهیت اسپرت آن جست و جو کرد. جنتو هنگام مواجه با دست‌اندازها و ناهمواری‌های مسیر، آنها را به خوبی دفع نمی‌کند، ضمن آن​که علاوه بر تکان‌های وارد شده، صدای ضربات نیز به داخل کابین منتقل می‌شود.

در بحث فنی اما، جنتو خودروی مناسبی به نظر می‌رسد. رد پای لوتوس در بخش هندلینگ و فرمان پذیری جنتو کاملا مشخص است و از این نظر، جنتو خودرویی با چسبندگی بالا است که به راننده جسارت مانورهای سنگین را نیز می‌دهد. بازدهی موتور 1.6 لیتری 110 اسب بخاری جنتو مناسب است، اما برای استفاده از حداکثر گشتاور، باید آن را به دورهای بالا ببرید. همچنین دنده‌های سفت جنتو دست راننده را  برای تعویض سریع دنده‌ها و شتاب گیری می‌بندند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد به خرید و فروش خودرو اقدام می‌کنید، جنتو گزینه مناسبی برای شما نیست، چون فروش نمونه‌های دست دوم آن سخت و زمان بر است.

پیشنهاد نهایی

ظاهر مدرن و اسپرت ، ابعاد جمع و جور ، استهلاک زیاد، مصرف سوخت بالا ، کمبود موجودی قطعات یدکی ، خدمات پس از فروش ضعیف، سختی فروش نمونه‌های کارکرده ، از ویژگی‌های جنتو هستند که باید قبل از خرید، آنها را در نظر گرفت. این خودرو در بهترین حالت و مدل حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد.


تویوتا آریون

آریون را می‌توان یک موفقیت بزرگ میان محصولات متنوع تویوتا به حساب آورد، که روی پلت فرم کمری و برای بازار استرالیا و خاورمیانه ساخته شده است. واردات آریون به ایران نسبت به سایر محصولات تویوتا همچون کمری، کرولا و لندکروزر محدودتر بود، اما علی‌رغم قیمت بالا در مقابل رقیبی همچون آزرا، به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد. ظاهر آریون نقاط مشترک زیادی با کمری دارد، اما به مراتب لوکس تر و پویاتر از کمری است و ردپای لکسوس در ظاهر آن به وضوح مشخص است. در کل ظاهر جا افتاده آریون نسبت به رقبای پر زرق و برق کره‌ای باعث شده تا دیرتر از آن خسته شوید.

طراحی کابین آریون نسبتا ساده است. اما همین سادگی و فاصله گرفتن از شلوغی و زرق و برق، باعث شده تا در کابین آن احساس آرامش کنید. کیفیت متریال کابین در سطح مطلوبی قرار دارد و به مراتب از کمری بالاتر است. قطعات چوبی استفاده شده در کابین به ‌اندازه است و با پوشش‌های فلزی و چرمی‌ترکیب خوبی را ایجاد کرده است. فضای جادار کابین جای هیچ گله‌ای را باقی نمی‌گذارد و صندلی‌های نرم و راحت آریون، آسایش سرنشینان را دو چندان می‌کنند. محصولات برند تویوتا، علی‌رغم اعتبار و سابقه خوبی که میان مشتریان دارند، همیشه از فهرست محدود امکانات رفاهی رنج می‌برند. که آریون هم از این قاعده مستثنی نیست و از این نظر یک سرو گردن پایین تر از رقبای کره ایش قرار می‌گیرد. اما تجهیزات آن به مراتب از کمری کامل تر است. امکانات کابین در حدی هست که سرنشینان را راضی کند، اما اگر از افراد مشکل پسند باشید، در این زمینه با آریون به مشکل می‌خورید.

مهمترین نقطه قوت آریون را می‌توان در بحث فنی و پیشرانه جست و جو کرد، که از این نظر تمام رقبایش را کنار می‌زند و باعث می‌شود تمام کم و کاستی‌های آن را فراموش کنید. برگ برنده آریون در استفاده از پیشرانه و گیربکس فوق العاده لکسوس است، که همین پیشرانه در نسل جدید هم بدون تغییر باقی مانده است. قلب تپنده 6 سیلندر 3.5 لیتری آریون، 268 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که در کنار جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک جای هیچ گله‌ای را باقی نمی‌گذارد. هنگامی‌ که پدال گاز را تا انتها فشار می‌دهد و جهش فوق العاده آن را می‌بینید، بیشتر می‌توانید قدرت بالایش  را لمس کنید.

قدرتی که حتی در شتاب گیری‌های ثانویه هم خود را به خوبی نشان می‌دهد. سواری آریون مانند سایر محصولا تویوتا بسیار نرم و آرام است، که این نرمی‌زیاد گاهی اوقات حوصله راننده را سر می‌برد. اما صدای زوزه موتور 6 سیلندر در دورهای بالا، می‌تواند چاشنی هیجان در کابین آرام آریون باشد. محصولات تویوتا همواره به دوام بالا مشهور هستند، که آریون هم از این قاعده مستثنی نیست. مدل‌های کارکرده آن هنوز هم هزینه آنچنانی ندارند و کمتر پای مالک را به تعمیرگاه باز می‌کنند. اما در صورت بروز نقص و خرابی، قیمت بالای قطعات و لوازم جانبی آن خود را نشان می‌دهد. که البته مصرف سوخت نسبتا بالای آن هم مزید بر علت است.

پیشنهاد نهایی

اگر قابلیت‌های فنی عالی نسبت به طراحی پر زرق و برق و فهرست بلند بالای امکانات کره ای‌ها برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است و حاضرید قیمت بیشتر نسبت به سایر رقبا را به جان بخرید تا لذت بیشتری در رانندگی تجربه کنید، تویوتا آریون حتما بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. آخرین مدل ذکر شده در این گزارش مربوط به سال 2011 بوده و در بهترین حالت حدود 165 میلیون تومان قیمت دارد.

کیا اپتیما 2010

این مدل از اپتیما در واقع گونه فیس لیفت نسل دوم این سدان متوسط کره‌ای است که در سال 2009 دستخوش تغییراتی شده است. اپتیما در حقیقت همزاد هیوندای سوناتا محسوب می‌شود که البته موتور 6 سیلندر 2.7 لیتری اش که 191 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، تعدادی از خریداران را در دو راهی سوناتا و اپتیما، به سمت اپتیما می‌کشاند. طراحی ظاهری اپتیما مردانه و ساده است. البته در عین سادگی از هماهنگی خوبی هم  بهره می‌برد که خروجی‌های اگزوز در عقب و رینگ‌های اسپرت آن، بر جذابیت ظاهری اش افزوده‌اند.

فضای داخل کابین هم مانند بدنه هماهنگ و چشم نواز است. البته در نگاه اول، کنسول جلو با انبوهی از دکمه‌ها و ابزارک ها، کمی‌شلوغ به نظر می‌رسد. همچنین استفاده از قطعات براق با رنگ تیره، روی فرمان و کنسول جلو و قطعات آلومینیومی‌نقره ای، بر زیبایی کابین افزوده است. صفحه کیلومتر شمار هم بسیار جذاب و همانند خودروهای اسپرت طراحی شده و در کنار نورپردازی قرمز رنگ کابین، نمای زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

فضای کابین اپتیما هم مانند سوناتا جادار و راحت است. همچنین امکانات موجود در کابین سرنشینان را راضی می‌کند. صندلی‌ها در این مدل برقی و مجهز به گرمکن هستند. سانروف برقی، تهویه اتوماتیک و پوشش چرمی‌ صندلی‌ها هم از دیگر امکانات اپتیما به شمار می‌آیند. سواری اپتیما از سوناتا نرم تر است، اما باز هم سیستم تعلیق برخی تکان‌ها را به کابین منتقل می‌کند. هندلینگ اپتیما در حد متوسطی قرار دارد و زیاد نمی‌توان روی آن حساب باز کرد. اما پیشرانه 191 اسبی با جعبه دنده 5 سرعته تیپ ترونیک اصلاح شده هماهنگی مناسبی دارد و از این نظر یک سرو گردن بالاتر از سوناتا قرار می‌گیرد. البته این پیشرانه پرقدرت خوش اشتها هم بوده و مصرف سوخت اپتیما را بالا برده است. اما می‌تواند اپتیما را پا به پای ماکسیمای 3 لیتری پیش براند.

پیشنهاد نهایی

افرادی که میان اپتیما و سوناتا شک می‌کنند، کسانی هستند که ظاهر مدرن برایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است. اما اگر فاکتور جذابیت را کنار بگذارید و فقط پیشرانه قوی تر را هدف قرار دهید، قطعا اپتیما میان این دو خودرو انتخاب می‌شود.

برچسب ها

خودرو سازیخودرو دست دوم
مطالب مرتبط بیشتر
آیین نامه واردات خودروهای دست دوم به زودی ابلاغ می‌شود آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تصویب شده و به زودی ابلاغ می‌شود آیین‌نامه واردات خودرو بیش از یک ماه است که ابلاغ نمی‌شود برای واردات خودرو برنامه داریم مردم می‌توانند خودروهای کارکرده وارد کنند وزارت صمت وظایف خود را انجام داده و منتظر تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی است دو مانع ورود خودروی کارکرده مانع بزرگ واردات خودروهای کارکرده کاهش قیمت‌ خودروها، ماحصل اصلاح قیمت‌ها خرید بهترین کفپوش برای محصولات ایران خودرو ۶ چالش واردات خودروهای دست‌دوم تکلیف خریداران خودروهای وارداتی تا پایان آذر مشخص می‌شود گمرک: ورود و تخلیه خودروی کارکرده بدون ثبت سفارش ممنوع است واردات خودروهای کارکرده به بازار ثبات می‌بخشد با شروع واردات خودروهای کارکرده، قیمت خودرو کاهش می‌یابد آیا انتخاب وارداتی های جدید «کیا» ارزش دارد؟ چالش‌های واردات خودروهای دست دوم کامیون کارکرده ۱۰ ساله اروپایی معادل ۳۰ سال خودرو کارکرده است فروش خودروهای دست دوم در روسیه افزایش یافت شورای رقابت با افزایش مجدد قیمت خودرو مخالفت کرد تصویب آئین نامه واردات خودروهای کارکرده راه‌اندازی سامانه‌ استعلام اطلاعات سوابق خودروها پیش از خریداری بررسی احتمال سرقتی بودن خودروهای وارداتی وعده مخبر برای پیگیری سریع‌تر واردات خودروهای کارکرده در دولت خودروهای موجود در پارکینگ مشکل استاندارد ندارند هیچ خودروی دست‌دومی وارد گمرک نشده است واردات خودروهای کارکرده با نهایی شدن آیین‌نامه در دولت تسهیل می شود سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حذف نخواهد شد چاله واردات کارکرده‌ها کجاست؟ تسهیل ثبت سفارش واردات کشنده‌های دست دوم دولت بستر واردات خودروهای برقی را تسهیل کند افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی ظرفیت انتقال بنزین امکان خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو BMW و MINI در سایت BMWland.ir جعبه تقسیم واردات خودرو تصمیم برای واردات خودروهای کارکرده امروز قطعی می‌شود؟ یک‌بام و دو هوا در واردات خودرو آئین نامه واردات خودروهای کارکرده هفته آتی در دولت نهایی می‌شود کدام خودروهای غیرچینی اجازه ورود به ایران را دارند؟+سند خودروهای دست دو با چه استانداردهایی اجازه ورود به ایران را دارند؟ + سند واردات خودروهای کارکرده از تایید سازمان استاندارد و محیط زیست معاف شد پیش بینی کاهش بیشتر قیمت خودرو پارادایم شیفت بازار خودرو پیش‌بینی نهایی شدن آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تا۱۰روز آینده رونمایی غیررسمی از آیین نامه کارکرده‌ها آغاز دوران سیاه خودروسازی ایران انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو چالش های واردات خودروهای کارکرده را تشریح کرد آیین‌نامه واردات کارکرده‌ها کجاست؟ بحران تحویل خودروهای صفر در استرالیا آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صمت تصویب شد استفاده از هزار و ۹۰ کیلوگرم فولاد در ساخت خودرو‌های سواری واردات خودروهای کارکرده از ۲ هفته آینده تکذیب واژگونی نخستین محموله خودرو‌های کارکرده وارداتی رشد ۳۰ درصدی تولید خودرو در ۴ ماه نخست امسال صدور مجوز واردات اتوبوس مسافربری کارکرده با تسهیلات ویژه سرعت قانون‌ در ماراتن واردات موسسه استاندارد خودروهای صفر وارداتی را معطل واردات چه خودرویی نگه داشته است؟ اولین محموله خودروهای کارکرده و نو باید اوایل شهریور وارد کشور شود مجوز واردات خودروهای کارکرده برای اجرا ابلاغ شد قیمت خودرو کاهشی شد قالیباف قانون واردات خودروهای کارکرده را ابلاغ کرد آیین‌نامه واردت خودروهای دست‌دوم هفته آینده مصوب می‌شود طرح مجلس قیمت خودرو در بازار را شکست واردات خودروی کارکرده قانون شد لایحه واردات خودروهای کارکرده تایید شد واردات خودروهای کارکرده ارزبری کمتری دارد واردات خودرو در چه شرایطی راه‌گشاست؟ پیش‌نقشه واردات خودروی کارکرده واردات خودروهای کارکرده انحصار بازار را می‌شکند مردم برای واردات خودروی کارکرده از ارز موجود در خانه‌های خود استفاده کنند مجمع تشخیص با واردات خودروی کارکرده موافقت کرد یک لیست جالب از خودروهای ۱۰ هزار دلاری در جهان +عکس یک بام و دو هوا در اولویت‌بندی واردات کالا ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی از تاثیرات واردات خودرو است آخرین فرصت نجات صنعت خودرو روی میز علی آبادی مزایای واردات خودروی کارکرده وسایل ضروری داخل خودرو کدامند؟ فرصت دوباره خرید خودرو برای ۳ درصد باقیمانده متقاضیان تایرسازان ۳۵۲ میلیون دلار ارز گرفتند احتمال ابلاغ لایحه واردات خودروهای کارکرده تا پایان تیر به دولت واردات خودروهای کارکرده مجاز می‌شود واردات خودرو کارکرده آسیبی به صنعت نمی‌زند امکان واردات خودرو ۵ هزار دلاری وجود ندارد جزئیات لایحه واردات خودرو های کارکرده کلیات لایحه مربوط به واردات خودروهای کارکرده تصویب شد واردات خودروهای کارکرده باعث کاهش قیمت خودرو می‌شود ورود خودروهای کارکرده از مناطق آزاد مجاز شد؟ دولت می‌تواند همین الان واردات خودرو دست دوم را آغاز کند میرسلیم: مخالف واردات خودروهای خارجی نیستم هجوم کاربران، علت کندی سامانه یکپارچه فروش خودرو است خودرویی برای زیر ۱۸ سال ها دریافت عوارض هوشمند بر اساس نوع خودرو آیا دولت رئیسی، یک فقره خودرو را هم مشمول مالیات می‌کند؟! مزایا و معایب سراتو را بشناسید بحران برگزاری نمایشگاه خودرو به اوج رسید تنظیم خودرو با فرمول «دست‌دوم» لیست خودروهای دومین طرح فروش یکپارچه اعلام شد شورای رقابت درباره واردات خودروهای دست دوم مخالفتی ندارد با واردات خودروهای کارکرده زمینه کاهش قیمت‌ها فراهم می‌شود لایحه واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی شد دلخوش: جلوی انتشار اسامی جعلی نمایندگان تحویل گیرنده خودرو را بگیرید لایحه واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود واردات خودرو کارکرده سبب تعادل عرضه و تقاضا و کاهش قیمت‌ می‌شود تقاضای دوفوریت لایحه واردات خودروی کارکرده در دستور کار مجلس قرار گرفت ۴ مزیت واردات خودرو کارکرده برای ایران میانگین عمر خودرو پنج سال است سرنوشت ارزی واردات خودرو وزیر صمت: لایحه دو فوریتی واردات خودروی کارکرده در دولت تصویب شد جزئیات طرح پیشنهادی برای واردات خودروهای کارکرده لایحه ۲ فوریتی واردات خودروی کارکرده به دولت رفت سیاهکلی: شاید «میرسلیم» در رد مصوبه واردات موثر باشد؛ مافیای خودرو می‌داند مردم پراید سوار نمی‌شوند توضیحات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حذف مصوبه واردات خودروهای کارکرده واردات خودروهای کمتر از ۵ سال در هیئت دولت پیگیری شود تور جی پی اس خودرو برای سارقان ماشین در تهران قانون بیمه خودروهای نامتعارف اعمال قانون ۱۳۸ هزار خودروی حادثه‌ساز از ابتدای طرح نوروزی فرصت جدید ثبت نام خودرو برای دارندگان حساب وکالتی واردات سواری‌های دست دوم به کشور منتفی شد خودروهایی که در کشور سازنده مصرف نمی‌شوند! نوبت بعدی ثبت‌نام خودرو در پایان بهار صعود ۳پله‌ای ایران در رده‌بندی تولیدکنندگان بزرگ خودرو گروه بهمن؛ صاحب مدرن‌ترین و به‌روزترین خط تولید کامیون در ایران است با واردات خودروهای کارکرده قیمت‌ها منطقی می‌شود طرح فروش یکپارچه خودرو راهکاری مناسب برای کنترل بازار است بورس کالا، جایگزینی برای مدل‌های سنتی عرضه خودرو عرضه چند صد هزار خودرو در هفته آینده واردات خودروهای دست دوم التهاب بازار را کاهش می‌دهد واردات خودروهای کارکرده برای جبران کسری عرضه خودرو و تثبیت بازار است روسیه: خودروهای ایرانی مورد تأیید نیست از هفته آینده مدل خودروها ۱۴۰۲ می‌شود فرمول «دست دوم» تنظیم بازار خودرو فرش قرمز برای خودروی دست‌دوم؟ واردات خودروهای کارکرده می تواند منجر به کاهش شدید قیمت خودرو شود آخرین تصمیم درباره عرضه خودرو در بورس افزایش ۷۰ درصدی قیمت خودروهای دست‌دوم در بازار اروپا وزیر اقتصاد: توقف عرضه خودرو در بورس منوط به تصمیم شورای رقابت است اعلام زمان ثبت نام فروش فوق العاده سایپا مخالفان عرضه خودرو در بورس کالا چه می‌گویند؟ گزارش وزارت صمت به رئیس‌جمهوری درباره واگذاری خودرو خارج از ضوابط به برخی دستگاه‌ها دستور رئیس‌جمهور برای برخورد با فروش رانتی خودرو روند قیمتی خودروهای عرضه شده در بورس منطقی است پلاک سوم روی وسایل نقلیه می‌نشیند شرط جدید برای خرید خودرو از بورس کالا اعلام شد این خودرو ۳۳۶ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار، در بورس کالا فروخته شد عرضه یک خودروی جدید در بورس کالا قرعه کشی خودرو حذف نشده است ۵۰ درصد از خانوارهای ایرانی خودرو ندارند کشنده امپاور BD۵۰۰ برای سومین بار به بورس کالا می‌رود چرایی رشد بالای قیمت خودروها در یک هفته گذشته خودروی اپل به طور کامل خودران نیست شکست ترس از آزادسازی قیمت‌ها، با عرضه خودرو در بورس هوراکان استراتو: تصاویر دقیق از متفاوت ترین گاو وحشی ایتالیایی! آشنایی با شرایط فروش اقساطی شاهین با اقساط بلند مدت در کیان خودرو سر انجام خصوصی‌سازی صنعت خودرو به کجا رسید؟ مراحل خرید خودرو در بورس کالا+جزئیات خودرو شاسی بلند داخلی سال آینده رونمایی می‌شود برنامه دولت برای افزایش عرضه خودرو تشریح شد بررسی و انتخاب بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت اتومبیل کارنامه نیمساله سیاستگذار خودرو تاخیر در تحویل خودرو به خریداران بورس کالا، جریمه خودروساز را در پی دارد تولید انواع خودروها افزایشی شد زیان خودروسازان ۳۷.۴ درصد کمتر شد خودروسازان در مسائل کیفی انتظارات سازمان ملی استاندارد را برآورده نکردند تصاویر خودروهای لاکچری در گمرک تهران؛ از فورد موستانگ تا بنز و بی ام و برنامه ریزی دولت برای واگذاری سهام خودروسازان بازار روسیه، فرصتی برای خودروسازان و قطعه سازان ایرانی کاهش ۳۵ درصدی سود خودروی چینی جیلی دو سناریوی صنعت خودرو از دید معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با و بدون برجام وضعیت کیفی خودروهای داخلی از زبان سخنگوی وزیر آمادگی‌ ایران برای صادرات فلزات، خودرو و تجهیزات پزشکی به بلاروس آیا شرکت زرماکارون سرمایه لازم برای راه‌اندازی خودروسازی را دارد؟ شرایط ورود موقت خودروهای سواری ابلاغ شد احتمال از سرگیری تولید تندر ۹۰ با قطعات روسی خودرو۴۵ سریع‌ترین و امن ترین روش معامله خودرو کدام خودروهای کارکرده ارزان شدند؟ افت ۴ درصدی تولید سواری‌ها در مقابل رشد ۱۰۱ درصدی سنگین‌های باری موتور خودرو های فعلی درونسوز اند؟ خودرو‌های ارزان در راه است؟ خودروسازی؛ تداوم نارضایتی مردم و مسئولان تولید دانش‌بنیان ۵ گروه از محصولات در پاریزان صنعت خودروسازی به صنعتی سودده و با کیفیت تبدیل می‌شود سوددهی سهام گروه خودرویی به شرط رفع قیمت گذاری دستوری و آزدسازی واردات اجرای دستورات خودرویی رئیس‌جمهور سرعت گرفت تولید بیش از ۹۰۲ هزار دستگاه خودرو تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۰ سهام درون گروهی خودروسازان واگذار می شود کیفیت خودرو به ۵۰۰ صنعت بستگی دارد تولیدات خودروسازان پاسخگوی نیاز داخل نیست تولید خودروسازان بزرگ از ۸۲۸ هزار دستگاه گذشت خودروسازان برتر در بازاری که یک ساله ۱۰۹ درصد رشد داشته است! +عکس ماموریت جدید رئیس جمهور به مخبر در حوزه صنعت صنعت خودرو سازی کشور عملکرد خوبی در کیفیت و قیمت نداشته است با بودجه ۱۸۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ وعده خصوصی‌سازی خودروسازان چه زمانی اجرایی می‌شود؟ ۲۱۰ میلیارد دلار زیان خودروسازان جهان در سال ۲۰۲۱ به خاطر کمبود تراشه الکترونیکی و چیپ‌ست هزینه تولید خودرو کاهش می‌یابد؟ چرا وعده کاهش خودروهای دپوشده در پارکینگ‌های خودروسازان محقق نشد؟ حباب خودروهای دست دوم می‌ترکد در سال ۲۰۲۲ روند افزایش قیمت خودروهای نو و دست دوم ادامه دارد نتیجه اصلاح قیمت خودرو، کاهش زیان خودروسازان و ایجاد تعادل در بازار است واردات خودروی دست دوم توهین به مردم است پرونده کامیون های دپو شده زیر دست پلیس امنیت اقتصادی مذاکره مقامات اسپانیا برای تصاحب کارخانه‌های نیسان ژاپن رشد متزلزل فروش در شهریور پیش‌بینی ضرر ۲۱۰ میلیارد دلاری خودروسازان جهان در سال ۲۰۲۱ رونق دست‌دوم‌ها در همه‌گیری کرونا واردات خودروهای بالای ۴۰ هزار دلار همچنان ممنوع خواهد بود سایه ورود کارکرده‌ها بر بازار خودرو پیشتازی ایران خودرو در تولید و تامین بازار خودرو چرا خودرو دوباره گران شد؟ اهدای خودروهای دست دوم برای کمک به خیریه‌ها خودروهای اهدایی که سر از اوراقی ها در می آورند کاهش تولید در ۳ خودرو‌ساز بزرگ کشور ایران خودرو، سربلند از کارزار تحریم از تولید خودروی جدید تا قطعه سازی داخلی قیمت مواد اولیه در صنعت خودرو رو به افزایش گذاشت افت ۶۰ درصدی صادرات خودروسازان راهکارهایی برای کاهش قیمت خودرو در بازار ساخت خودروهای ایرانی با کیفیت محقق می شود؟ نحوه مدیریت، بیشترین آسیب را به شرکت‌های خودرویی وارد کرده است آیا نظامی‌ها به خودروسازی ایران ورود می‌کنند؟ بن بست خطرناک صنعت خودرو هفته آینده؛ تصمیم گیری نهایی مجلس درباره عرضه خودرو در بورس نحوه همکاری با خودروسازان خارجی باید تغییر کند کروز در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش تولید داشته است خودروسازان خصوصی باید نگاه صادراتی داشته باشند خودروی ایرانی در عراق و آلمان! خودروسازان مکلف به عرضه خودرو در بورس کالا با قیمت مصوب شورای رقابت شدند خودروسازان خصوصی با « ادغام بزرگ» موفق می‌شوند خیال خام «خودروسازی جزیره‌ای» مسیر بازار خودرو در ۱۴۰۰ رویای خودروسازی بدون همکاری خارجی! انحراف به چپ قیمت‌گذاری خودرو مزایای پیشرانه های TGDI چیست؟ برنامه تولید خودرو در سال ۹۹ محقق نشد+جزئیات راهنمای خرید خودرو کارکرده در بازه ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان کاهش تعهدات معوق ایران خودرو به شش هزار دستگاه واردات خودروی دست دوم در کمیسیون صنایع و معادن مطرح نیست وزیری که به دنبال واردات اتوبوس دست دوم است، باید پاسخگوی کمیسیون صنایع باشد پشت‌پرده خودروهای دست دوم هر خودرو ۲۲ میلیون تومان هزینه فولاد دارد طرح واردات خودرو از مناطق آزاد محکوم به شکست است ورود خودروهای مستعمل و سکوت مجلس پیش‌بینی درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت با آزادسازی واردات خودروی دست‌دوم از مناطق آزاد علل افت قیمت دست دوم‌ها در آمریکا کاهش قیمت و افزایش کیفیت با رقابتی‌شدن صنعت خودرو تولید بیش از ۶۵۳ هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان بزرگ داخلی فروش خودروهای برقی دست دوم در انگلیس به بالاترین رقم خود رسید تلاش فورد برای فروش دست دوم‌ها تسریع در تحقیق و تفحص از خودروسازی برای خرید خودرو دست دوم چه نکات حقوقی را باید بدانیم؟ واردات ۶۷۲ دستگاه خودرو دست دوم از اروپا طی ۲ سال کامیون های سه سال کارکرده تا رفع ابهام ترخیص نخواهند شد چگونه بفهمیم کیلومتر شمار خودرو دستکاری شده است؟ بهتر است به جای واردات خودرو دست دو به فکر معیشت مردم باشیم خودکفایی و تنوع محصولات بدون توقف! واردات خودروهای دست دوم جدی نیست پیشنهاد واردات خودروی کارکرده بزرگترین بازرگان نفت جهان فروشنده خودروهای کارکرده شد بنیانگذار لکسوس را بشناسید فروش خودروهای دست دوم در چین افزایش یافت بازار خودروی دست دوم انگلیس به نصف کاهش یافت فروش خودروی دست دوم در چین افزایش یافت اخراج ۱۵ هزار نفری در شرکت زد اف آلمان رنو ۱۵ هزار نفر از کارکنان خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند پاسخگویی به مشتریان سایپا ۲۴‌ساعته شد جزییات عملکرد ۲ مفسد اقتصادی با مشارکت ۲ نماینده مجلس و مدیرعامل سایپا رونمایی از موتور کم مصرف ایران خودرو در آبان ماه امسال ۵۰ درصد تولیدات سایپا به خانواده پراید مربوط بود خودروسازی نیسان دفاتر مرکزی خود در سراسر جهان را تعطیل می‌کند ارزان‌ترین خودروهای کارکرده در بازار آمریکا + تصاویر وعده تولید ۱۵ هزار خودروی برقی و هیبریدی محقق می شود؟ وضعیت قیمت‌ خودرو در سال ۹۹ چگونه خواهد شد؟ شرکت‌های خودروسازِ گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند آگهی ثبت‌نام خرید کامیون دست‌دوم جعلی است خودروسازان در صف تولید ماسک ! کارخانه‌های خودروسازی هند هم تعطیل شد درخواست امداد دولت آلمان از خودروسازان ۷ نکته مهم درباره خرید خودروی کارکرده امیدی که هنوز به صنعت خودرو نرسیده است انواع کلاهبرداری در خرید و فروش خودروی دست دوم صندلی لرزان مدیریت در خودروسازی ایران رونمایی از سومین محصول خودروسازی سمنان +تصاویر تنها راه سروسامان دادن به بازار، واردات خودروی کارکرده است تویوتا دست دوم چند +جدول دار و دسته اقتصادی ها با ۲۰ میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟ + جدول قیمت انواع خودروهای داخلی کارکرده مدل رنو در بازار آزاد انواع خودرو پژو کار کرده را در بازار آزاد چند بخریم؟ با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول طراحی چند مدل جدید خودرو در سایپا امیدوارکننده است قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول نقش خودروسازان در تبدیل کارگاهی خودرو آزادسازی واردات خودرو در دستور کار نیست هزینه گریزناپذیر خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ‌‌خرید خودرو صفر به‌صرفه‌تر است یا کارکرده؟ گرانی «پالادیم» کار خودروسازان را سخت کرد چه عواملی بر تعیین قیمت خودرو دست دوم تأثیرگذار هستند؟ روش‌های تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو کارکرده چیست؟ با ۶۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌ توان خرید؟ + جدول آیین‌نامه‌های مورد نیاز FATF در دولت تصویب شده است واردات خودروهای دسته دوم خواب و خیال است در کدام کشورها واردات خودروهای دست‌دوم محدودیت دارد؟ واردات خودروهای دست‌دوم و نو در عراق کارخانه تولید خودرو سواری در منطقه آزاد انزلی احداث می شود شرکت‌های خودروساز را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم قیمت خودرو ام وی ام ۱۱۰ در بازار تهران +جدول آیا می‌توان خودروی دست‌دوم باکیفیت خرید؟ حمایت همه جانبه ایمیدرو از گروه صنعتی ایران خودرو با واگذاری مطلق خودروسازی‌ها به بخش خصوصی فساد در این حوزه ریشه‌کن خواهد شد قیمت ب‌ام‌و در بازار چند است؟ + جدول خودروسازی "بهمن موتور" شرایط فروش نقدی وانت کارا تک کابین و دوکابین را اعلام کرد هشدار خودروسازان اروپایی نسبت به تبعات فاجعه بار برگزیت بدون توافق سایپا تحریم را به فرصت تبدیل کرده است قالپاق دزد ملبس به لباس سربازی در شیراز دستگیر شد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول تامین کالاهای اساسی شرکت های خودروسازی از طریق بندر چابهار با ۲۰ میلیون چه خودرویی بخریم قیمت پژو ۴۰۵ کارکرده در بازار + جدول با تولیدکننده متخلف به شدت برخورد می‌کنیم با ۲۰ میلیون چه خودرویی بخریم تازه‌ترین قیمت انواع خودروی خارجی کارکرده سرودست شکستن برای ماشین‌های تصادفی نکات حقوقی برای خرید خودرو دست دوم مرگ بنیان‌گذار سیتروئن بازار خودروهای دست دوم رونق بیشتری می‌گیرد جلوی پیش‌فروش بدون تاریخ خودرو گرفته شود طراحی پلت‌فرم راه نجات خودروسازان از مونتاژکاری روند داخلی سازی خودروها قابل قبول نیست واردات خودروهای دست دوم تجربه‌ای شکست خورده است اما و اگرهای واردات خودروی دست دوم شاید نیاز باشد خودروی دست دوم وارد کنیم تولید وانت در ارومیه سواری «فیات» در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم تولید می‌شود واردات خودروهای دست دوم، دردی از بی‌خودرویی اقشار کم‌درآمد دوا نمی‌کند خودروسازان افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو را سبب شدند واردات خودروی دست دوم، قیمت چهارچرخ‌های داخلی را کاهش می‌دهد خودروهای اسقاطی با قیمت‌های بالا خرید و فروش می‌شوند قیمت انواع خودرو کیا اسپورتیج کارکرده در بازار + جدول هشدار به فروشندگان خودروی کارکرده قیمت خودروهای‌ خارجی دست‌دوم در بازار + جدول بیشتر بفروشید قیمت انواع شاسی بلند در بازار تهران +جدول خسارت‌ تحریم آمریکا برای خودروسازان اروپایی رونق تولید خودروسازان نیازمند برنامه ملی است تاخت و تاز دست‌دوم‌ها در بازار خودرو معرفی خودروهای دست دوم با بودجه یک میلیاردی با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول بازار داغ خودرو‌های کارکرده در روز‌های پایانی سال ۹۷ با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت مزدا ۲ مونتاژ در بازار + جدول قیمت رنو کپچر در بازار + جدول قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول حضورم در مباحث خودرویی برای کمک به وزیر است آسیب شناسی صنعت خودرو در نشست های دانشجویی قیمت انواع شاسی بلند دست دوم تولید داخل +جدول با ۱۰۰ میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول هنگام خرید خودروی دست دوم حواسمان به چه چیزهایی باشد؟ هنگام معامله خودرو دست دوم به چه نکاتی دقت کنیم؟ برای خرید خودرو دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟ قیمت انواع رنو دست دوم تولید داخل در بازار +جدول نیسان تخمین سود سالانه فروش محصولاتش را کاهش داد خودروهای ۳۰۰ تا ۴۰۰میلیونی بازار تهران +جدول تخفیف ویژه سایپا به مشتریان جرایم دیر کرد اقساط زلزله زدگان بخشیده می شود قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول خودرو‌های ۱۰۰ میلیون تومانی در بازار + جدول با ۲۰۰میلیون چه خودرو‌یی می‌توان خرید؟ قیمت انواع خودرو جک در بازار+ جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ساماندهی خودروسازی در گرو ثبات مدیریت و برنامه‌ریزی است تعزیرات خودروساز بزرگ داخلی را نقره داغ کرد حضور گسترده گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودروی ساری خودروهای یک میلیاردی بازار را بشناسید انواع سواری کیا دست دوم چند؟ + جدول دولت دست از سر خودروسازان بردارد با ۵۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول تویوتا دست دوم چند؟ +جدول با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول خودروهای ۲۰ میلیونی بازار کدامند رونق خرید و فروش در بازار دست دوم جدیدترین قیمت خودرو کارکرده سمند در بازار + جدول سقوط آزاد تولید خودرو انواع خودرو‌های ۱۰۰ میلیون تومانی در بازار + جدول چگونه خودروی مناسب خود را بخریم؟ لیزینگ خودروهای دست دوم عملیاتی شد خرید و فروش کدام یک از خودروهای لوکس وارداتی در شرایط فعلی بازار، رونق بیشتری دارد؟ اصلاح صنعت خودروسازی نیازمند ۲ سال زمان است خودروهای ۲۰۰ تا ۳۰۰میلیونی بازار تهران +جدول قیمت چند خودرو کارکرده خارجی در بازار خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول استعفای مدیران تحقیق و توسعه هیوندای موتورز قیمت جدید انواع مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول آریو دنده دستی چهارستاره کیفی گرفت با ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول مدیریت تکراری مانع از رشد صنعت خودرو شد مظنه خرید پراید کارکرده چقدر است؟ برای خرید خودروی جک چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت مدل‌های مختلف خودروی ام‌جی در بازار+ جدول قیمت مدل‌های مختلف هوندا در بازار + جدول با ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان چی بخریم؟ نارضایتی جامعه از اوضاع تولید و عرضه خودرو با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول خودرو هایی که با ۸۰ میلیون تومان می توان خرید + جدول با ۱۰۰ تا ۱۲۰ چی بخریم؟ با ۸۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول با ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ با ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ قیمت انواع زانتیا در بازار + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با بودجه ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ برای خرید خودروی کیا در بازار چقدر باید هزینه کرد+ جدول سایپا نیاز به اصلاح ساختار دارد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول برای خرید خودروی سمند چقدر باید هزینه کرد؟ ١٣ نکته برای خرید خودروی دست دوم خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با بودجه ۸۰ میلیون تومانی چه خودرویی بخریم؟ با ۹۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول برای خرید خودروی رانا چقدر باید هزینه کرد؟ با ۱۴۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول برای خرید هاچ‌بک چقدر بودجه نیاز است؟ خودروهای ۳۰۰ تا ۴۰۰میلیونی بازار تهران +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول مظنه فروش پژو کارکرده در بازار چقدر است؟ سدان‌های خانوادگی ارزان قیمت بازار کدامند؟ با ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ لکسوس صفر چند؟ گل به خودی ترامپ در خودروسازی خودروهای ۶۰۰ میلیون تومانی بازار کدامند؟ خودروهای ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی بازار را بشناسید قیمت خودروی دنا در بازار+ جدول با ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ با ۶۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول با ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟ با بودجه ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ خودروهای ۵۰ تا ۶۰ میلیونی بازار را بشناسید وجود تعدادی خودرو در انبار خودروسازها به منزله احتکار نیست شرکت خودروسازی دایملر آلمان ایران را ترک می‌کند خودروهای ۱۵۰ میلیون تومانی بازار را بشناسید کراس اوور کارکرده کیا چند؟ سدان خوش ساخت کره‌ای در بازار دست دوم چند؟ آقای سوزوکی و کارخانه‌اش با ۹۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ با ۷۰ میلیون تومان بنز بخرید شاسی بلند کرمان خودرو در بازار دست دوم چه قیمتی دارد؟ سدان چینی کارکرده چند؟ نام نویسی خرید خودرو با نرخ قدیم از چهارشنبه آغاز می‌شود با بودجه ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومانی چه خودرویی بخریم؟ کیا صفر چند؟ با ۶۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ هاچ‌بک کراس کارکرده رنو چند؟ دولت برای قیمتگذاری جدید خودروها تعجیل کند با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول با ۸۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ رانا دست دوم در بازار چند؟ سدان جوان پسند ایران خودرو چند؟ هاچ بک پرطرفدار دست دوم ایران خودرو چند؟ سمند دست دوم چند؟ پراید کارکرده چند؟ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ بررسی مشخصات و ویژگی های MG ۵۵۰ و JAC J۵ اتوماتیک در بازار کارکرده پژو ۴۰۵ کارکرده را چند بخریم؟ با ۶۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم پژو ۲۰۷ کارکرده در بازار چند؟ زندان برای مدیر سابق فیات کرایسلر تندر ۹۰ کارکرده در بازار چند معامله می شود هشدار کارمانیا نسبت به سو استفاده شرکت های مشکوک از طرح امداد سراسری با ۵۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول برای خرید برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟ خودرو کمتر از ۲۰ میلیون تومان در بازار پیدا می‌شود؟ با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید ۲۰۶ چقدر باید هزینه کرد؟ شرایط فروش نقدی تیبا ۲ اعلام شد مظنه فروش خودرو دوگانه سوز در بازار چقدر است؟ هشدارها جدی گرفته نشد برای خرید پراید چقدر باید هزینه کرد؟ محصولات جدید سایپا در شرایط تحریم نیز وارد بازار می شود شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو کنار رفت مظنه فروش سوزوکی در بازار چقدر است؟ مظنه فروش خودرو جک در بازار چقدر است؟ با ۱۰۰ میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول برای خرید سراتو چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول برای خرید خودروی دنا در بازار چقدر باید هزینه کرد+ جدول سرمایه‌گذاری خودروسازان در ترکیه برای خرید پیکان چقدر باید هزینه کرد؟ با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰۰ میلیون‌ چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول برای خرید ۲۰۶ چقدر باید هزینه کرد؟ بازار خودروهای دست‌دوم در رکود فرو رفت خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید ریو کارکرده، چقدر باید هزینه کرد؟ با ۷۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول کسب بالاترین انطباق با الزمات قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط سایپایدک خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول افزایش تولید ملی، ارتقای کیفیت و کرامت نیروی انسانی تاکنون ۲۳ هزار خودروی سایپا پیش فروش شده است برای خرید خودروی ۲۰۶ کارکرده چقدر باید هزینه کرد؟ انواع خودرو‌های ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در بازار + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول سایپا تحویل تندر ۹۰ به جای ساندرو را تکذیب کرد راه اندازی اپلیکیشن خرید و فروش خودرو دست دوم توسط شهرداری تهران قیمت انواع دستگاه پخش خودرو + جدول بنگاه های معامله خودرو نظارت بیشتری لازم دارند تونس، هدف صادراتی محصولات ایران خودرو قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول با ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ قیمت انواع خودرو کوپه در بازار تهران؟ +جدول برای خرید پژو ۲۰۷ چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول قیمت در بازار خودروهای کارکرده خارجی حبابی شد برای خرید هیوندای i۱۰ چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ آیا سیتروئن زانتیا گزینه مناسبی در بازار خودرو‌های دست‌دوم است؟ برای خرید دنا چقدر باید هزینه کرد؟ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید پژو ۲۰۶ چقدر باید هزینه کرد؟ با ۲۵ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول چالش قیمت‌گذاری خودرو در سال جدید برای خرید خودروی سمند چقدر باید هزینه کرد؟ بیکاری سمنان با توسعه واحدهای خودروسازی کاهش می یابد برای خرید خودروی چانگان چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول آماده‌ایم سنگال را به قطب خودروسازی در غرب آفریقا تبدیل کنیم با ۴۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟+جدول با ۸۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید خودروی رانا چقدر باید هزینه کرد؟ برای خرید خودروی دنا چقدر باید هزینه کرد؟ حمایت از کالای ایرانی یک هدف‌گیری عالمانه است قیمت خودرو دنا دست دوم در بازار+ جدول قیمت دوگانه‌سوز؟! خودرو نما، جشنواره‌ای برای آشتی هنر و صنعت خودرو ارزان است،خودروسازان با زیان می‌فروشند سایپا به هدف تولید خود رسید سایپا هدف تولید امسال خود را محقق می کند با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول بهمن خیال هاوال سواران را راحت کرد تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود قیمت خودرو لندرور در بازار+ جدول با ۲۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ۷ توصیه کاربردی برای خرید خودرو با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید تویوتا دست دوم چقدر سرمایه نیاز است؟ سال نو، چهره نو با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت جدید انواع خودرو پیکان در بازار تهران +جدول راهکارها و تکنیک‌های شناسایی خودروهای تصادفی سهام خودروسازی‌ها باید به بخش خصوصی واقعی تعلق بگیرد تولید محصول۲۰۰۸ ادامه دارد چرا خصوصی‌سازی؟ قیمت خودرو تیبا در بازار+ جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول استاندارد سازی شرکت‌های خودروساز ؛ برنامه مهم پلیس آگاهی با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو چقدر است؟ برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول وزیر اقتصاد و دارایی از واحد تولید خودرو در سمنان بازدید کرد با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول ۵ نکته‌ای که باید قبل از خرید ماشین کارکرده به آن توجه کنید خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۶۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول گزارش تصویری از افتتاحیه نمایشگاه خودرو گلستان قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول راهنمای خرید خودروی پژو ۲۰۶ دست دوم در بازار اطلاعیه شروع به کار و ساعت حرکت سرویس های شرکت سایپا موجود زنده به فضا فرستادیم اما مشکل خودروسازی را حل نکردیم رونق بازار خودرو با حمایت مردم و افزایش کیفیت محصولات قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول بررسی و مقایسه جامع هیوندای سوناتا YF و کیا اپتیما TF در بازار دست دوم؛ کره‌ای‌های خوش‌خط‌و‌خال خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول قیمت سمند دست دوم در بازار + جدول با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت پورشه دست دوم در بازار+ جدول قیمت قیمت پاترول دست دوم در بازار+ جدول قیمت شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور باید توسعه یابد خودروسازان مسیر جدیدی را انتخاب کرده اند بررسی بلندمدت کیا ریو LS در بازار دست دوم؛ کره‌ای کوچک و بی‌آزار خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول برای خرید خودرو مزدا چقدر باید هزینه کرد؟+جدول با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول با ۵۰ میلیون چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول واردات خودرو دست دوم ممنوع است با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید بسترن، B۵۰F چقدر باید هزینه کرد؟ با ۳۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول انتقال خط تولید وانت پیکاپ "ریچ" به شرکت زامیاد قیمت سراتو کارکرده در بازار شرکت خودروسازی قایق تفریحی می سازد خودرو ملی هنوز در کشور طراحی نشده است تجربه رانندگی با دومین محصول هایما برای بازار ایران قیمت خودرو دنا در بازار+ جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول با ۵۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول برای خرید ۲۰۷چقدر باید هزینه کرد؟ با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید جک چقدر باید هزینه کرد؟ دست‌ دوم‌های ۳۰ میلیون تومانی در بازار خودرو تولید ون افزایش یافت احکام جدید در گروه خودروسازی سایپا افزایش سرعت ریل در مقابل کاهش سرعت خودرو تولید خودرو رکورد می‌زند تولید ۹ خودرو سبک و ۴ خودرو سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره در آبان‌ماه امسال ۳ دلیل عمده خرابی باتری خودرو در زمستان ۱۰ واقعیت جالب و عجیب پیرامون کمپانی مرسدس بنز که از آن بی اطلاعید اینفینیتی از مدل مفهومی Prototype ۹ رونمایی کرد +تصاویر خودروهای گازسوز ۹ سال بازرسی نشدند تحقق رویای شیرین پرواز با خودرو‌های پرنده همکاری فولکس واگن با یک شرکت روسی با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول معدنی‌ها به دنبال خرید ماشین‌های دست دوم خارجی شرح آخرین وضعیت "وساپا" به روایت سازمان بورس الگوی کره یا ترکیه؟ خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول قیمت جدید انواع خودرو پیکان در بازار تهران +جدول ضرورت توجه به سهم بالای قطعه سازان کوچک دراشتغال قیمت خودرو کیا در بازار با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید سورنتو چقدر باید هزینه کرد؟ مرکز تحقیقات سایپا موفق تر از سایر مراکز تحقیقاتی خودروسازان در سایپا کار محور خواهیم بود قیمت خودرو ام جی در بازار+جدول قیمت خودروی مزدا در بازار+جدول راه‌اندازی بزرگترین کارخانه خودروسازی بلاروس + عکس فروش دست دوم کدام خودروها به صرفه هست ؟ با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت خودرو ریو در بازار + جدول قیمت قیمت خودرو فیات در بازار+ جدول آزمایش بلندمدت MG۶ در بازار دست‌دوم؛ انگلیسی- چینی چابک و بی‌ادعا با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول نکاتی که برای خرید تیبا دست دوم باید بلد باشید نرخ جدید انواع خودروهای ارزان بازار تهران+ جدول قرارداد تولید فولکس واگن در ایران ماه آینده نهایی می‌شود نظارت دقیق سازمان محیط زیست بر کیفیت خودرو و سوخت‌ آن‌ها همکاری سه‌جانبه بین ایران، چین و خودروسازان اروپایی خودروهای ارزان‌ کارکرده و بی‌دردسر بازار ایران چشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیر با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت خودرو برلیانس در بازار با ۸۰میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ نکته مهم برای فروش خودروهای دست دوم با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول برای خرید پژو ۲۰۷ دنده‌ای چقدر باید هزینه کرد؟ فروش خودروهای دست دوم با گارانتی سایپا قیمت خودرو دنا در بازار جزئیات ۸۵ استاندارد خودرویی اعلام شد+ فهرست کامل افزایش استانداردهای خودرو بدون توجه به وضعیت اقتصادی به شکست می‌انجامد قیمت خودرو سمند در بازار+ جدول با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول با ۶۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت قیمت خودرو اسپورتیج دست دوم در بازار با ۵۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی با ۳۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی و الگوهای داخلی تکنیک‌های مؤثر برای خرید خودروی دست دومِ مناسب قیمت نصب گیربکس‌های نسل جدید بر روی محصولات پارس خودرو اعلام شد با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول با ۵ میلیون تومان خودرو بخرید انتخاب‌‌های روتین یا خاص! خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول آرین موتور، رتبه اول رضایت مندی مشتریان را کسب کرد چند نکته بسیار مهم پیرامون خرید خودروی دست دوم! با ۱۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ خودروسازان باید در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کنند خودروسازان اراده‌ای برای تولید خودروهای برقی ندارند استقبال زیاد از ساندرو استپ وی و تلاش سایپا در پاسخگویی مناسب به متقاضیان قیمت انواع خودرو کوپه در بازار تهران؟ +جدول مظنه پژو دست دوم در بازار+ جدول آیا خودروسازها به سرنوشت بانک‌ها دچار مى‌شوند؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران +جدول با ۵ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول هندی ها دوکاتی را می خرند؟ رشد ۱۹.۲ درصدی فروش دانگ فنگ در ماه اوت ب ام و در فکر تولید انبوه خودروهای الکتریکی و رولزرویس الکتریکی کره جنوبی دومین خودروساز خارجی در بازار ایران برای خرید خودرو کوپه چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول مظنه خودرو سمند در بازار+ جدول با ۹۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت با فناوری «جاذبه صفر» صندلی خودروهای نیسان آشنا شوید برای خرید انواع خودرو وانت چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت خودرو مزدا در بازار چقدر آب می‌خورد؟ با ۷۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت مظنه خودرو پاترول در بازار + جدول قیمت ویدئوی تبلیغاتی مرسدس-بنز از کوپه و کانورتیبل کلاس S ۲۰۱۸ فولکس واگن T-Roc در آمریکا عرضه نمی‌شود شرکت های خودروساز اروپایی در معامله با ایران ترسی از ترامپ ندارند راهکارهای افزایش طول عمر باتری خودرو برای خرید خودرو ون چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت جریمه پرمصرفی داخلی‌ها، چگونه باید پرداخت شود؟ قیمت خودرو زانتیا در بازار + جدول با ۴۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت خودروسازان باید تمام تولیدات خود را با استانداردهای اروپایی تطبیق دهند مظنه MVM دست دوم در بازار + جدول قیمت خودرو از نگاه شریعتمداری با ۳۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت تابستان فصل مناسبی برای خرید خودرو هست؟ مظنه خودرو دست دوم در بازار+ جدول با ۲۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ فراری تمایلی به تولید مدل ارزان قیمت "دینو" ندارد با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ با ۱۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت جلسه‌ای برای رفع ابهام‌ خودروسازان در شورای رقابت نداشتیم تغییر قیمت‌ یا تصمیم برای از رده خارج کردن پراید نیازمند تدبیری مدبرانه‌ است افزایش استانداردها موجب افزایش کیفیت خودروها است فولکس واگن هم خودرو فرسوده تعویض می‌کند! مظنه خودرو پراید در بازار رنو در ساوه استارت زد با ۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ کوچ‌نشین شهری مظنه خودرو مزدا دست دوم در بازار + جدول قیمت هشدار به خریداران خودرو در عبدل‌آباد و چیتگر مهندسان مرسدس-بنز از یک کلاس E یک غول آفرود ساختند+تصاویر مظنه قیمت خودرو دست دوم در بازار نمایشگاه خودرو بندرعباس در ۶۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود تویوتا ۳۰ سالگی کرولا GT را جشن گرفت ولوو نام تجاری S۵۰ را برای چه ثبت کرد؟ مظنه خودرو سمند در بازار+ جدول اختصاص وام به خودروهای دست دوم مدیران خودرو ایران، سکوی جهش پژو شد ضرر ۶۰۰۰ میلیارد تومانی ۲ خودروساز در سال ۹۱ چالش الزام استاندارد یورو۵ در ایران تجربه جهانی داخلی‌سازی در مشارکت‌های خارجی مظنه خودرو رنو دست دوم در بازار کارخانه خودروسازی کرمانشاه با حضور جهانگیری افتتاح می شود فراز قیمت‌های کاذب را می‌شکند با ۱۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت کوپه‌های لوکس خوش‌قیمت مظنه خودرو دست دوم در بازار؟ +جدول دانگ‌فنگ بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو فروخت مظنه خرید خودرو پژو پارس+ جدول خودروهای دست‌دوم ۴۰میلیونی بازار کدامند؟ +جدول خودروهای دست‌دوم ۵۰ میلیونی بازار کدامند؟ +جدول در سواری‌سازان چه می‌گذرد مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول وضعیت مناسب بازار خودرو برای خودروسازان با ۱۰میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول خودروی ۴۵۰ هزار دلاری خودروساز اماراتی را ببینید+تصاویر پیکان دست دوم در بازار چند؟ +جدول احتمال ورود فراری به سگمنت SUV ها مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول قیمت انواع آئودی دست دوم در بازار+ جدول کارنامه تجارت صنعت خودرو در سال ۹۵ برای خرید انواع بنز دست دوم چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول با ۳۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟+ جدول قیمت ب ام و سری ۳ الکتریکی سپتامبر معرفی می‌شود اعلام رسمی ورود محصولات لینده موسسه کوثر، دیار خودرو را می فروشد طرح بازدید تابستانی رایگان محصولات بی وای دی آغاز شد مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول هیوندای برنامه ای برای خرید شرکت های خودروسازی دیگر ندارد برای خرید خودروی کروک چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت پورشه ۹۱۱ توربو S Exclusive؛ خاص بودن به معنای واقعی کلمه هیوندای Kona الکتریکی در راه است خرید ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده چقدر پول می‌خواهد؟+جدول جدول قیمت خودروهای دست دوم ۳۳ میلیونی وزیر صنعت دولت دوازدهم از تصمیمات لحظه‌ای خودداری کند خودروسازی ژاپن حیران از تعرفه‌های ترامپ! مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول پیش‌بینی آینده صنعت خودروی جهان در ۲۰۲۰ قیمت خودروی BMW زیر ۱۰۰ میلیون تومان + جدول اثرپذیری صنعت خودرو از الزام به داخلی سازی چند روش ساده برای آزمایش فنی خودرو دست دوم همچنان در جمع بزرگان قیمت انواع خودرو دست دوم برای خرید خودرو دست دوم چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت ورود به زنجیره تولید جهانی خودرو تنها راهکار نجات صنعت خودرو است در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟ هیوندای kona در پرتغال دیده شد شرکت فورد ۱۰ درصد نیروی انسانی اش را اخراج می کند ولوو تولید خودرو در هند را امسال شروع می‌کند جنرال موتور فروش خودرو در هند را متوقف می‌کند پیشینه نیم قرن صنعت خودرو در ایران +اینفوگرافیک با چند میلیون می توان سمند LX دست دوم خرید؟ ب ام و X۵ در چین تولید می‌شود اجرای ۵۳ استاندارد اجباری برای تولید خودروهای داخلی مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول ۳ خودرو جدید تا پایان سال وارد بازار می شود هزینه کار با چری کمتر از پژو است با ۱۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ مظنه قیمت جک جی ۵ کارکرده در بازار تا سقف ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ +جدول قیمت با ۵۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ + جدول قیمت بازگشت تولید خودرو به جاده رشد بسیاری از قراردادهای خودروسازی براساس رانت بسته می‌شوند مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول فاصله بین اهداف و واقعیت‌های صنعت خودرو! مظنه قیمت پژو پارس کارکرده در بازار چقدر است؟ رشد گروه خودرویی ادامه دارد مظنه قیمت رانا کارکرده بلاتکلیفی صنعت خودرویی در مونتاژکار یا خودروساز بودن ضرورت اصلاح ساختار صنعت خودرو رقابت بانک‌ها با خودروسازان بر سر نرخ سود با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول بهره برداری از نخستین کارخانه خودروسازی سمنان هدفگذاری تولید ۱.۵میلیون خودرو در سال ۹۶ ماشین‌بازی به سبک سینمای ایران از جعبه تا قوس جلوگیری از ورود قطعات خودرو ضامن اشتغال جوانان برای خرید خودرو دست دوم چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت دستکاری کیلومتر خودرو را چگونه می‌توان تشخیص داد؟ سرمایه‌گذاران خارجی جذب صنعت خودرو شوند استخوان‌بندی خودروسازی در ۲۰۵۰ خودرویی که در ایران سرنوشت تلخی داشت طرح ویژه امداد خودروی نوروز شرکت خودروسازی کارمانیا خودروساز واقعی خواهیم شد خودرو با برند ملی تولید شود رتبه نخست رشد تولید خودرو در جهان به ایران رسید تحقق صد در صدی برنامه تولید خودرو در سال ۹۵ قیمت انواع‌ خودروهای جوان پسند در ایران +جدول با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول قیمت نرخ خرید و فروش پژو پارس دست دوم چقدر است؟ برای خرید خودرو دست دوم چقدر باید پرداخت کرد؟ از هر ۵ خودرو دست دوم فروشی کیلومتر شمار ۲ خودرو دستکاری می‌شود قیمت برخی خودروهای دست دوم جدول قیمت خودرو دست دوم ۸۰ میلیون تومان خرید خودرو دست دوم چقدر تمام می‌شود؟+جدول قیمت چطور خودرو دست دوم بخریم؟ سایپا و سیتروئن توان پاسخگویی به نیاز بازارهای منطقه را دارند جلب رضایت مشتریان، مهم ترین وظیفه خودروسازان است ترسیم افق تولید ۵۰۰ هزار خودرو در صنایع خودروسازی بم دلایل افزایش ارزش سهام سایپا در روزهای گذشته نکاتی برای انتخاب راحت‌تر خودرو سرشناس‌ترین میهمانان همایش بین‌المللی خودرو سایت‌های شهرستانی خودروسازان در لیست فروش نبرد فیل و فنجان! خودروسازی تایوان هم به دنبال حضور در بازار ایران با ۱۵ میلیون تومان چه خودرویی بخریم فنر تولید خودرو پرید چرا امسال صنایع خودروسازی، افزایش تولید داشته‌اند؟ شناسایی خودروهای دست دوم آسیب‌دیده پیش از خرید مظنه خودروهای شاسی‌بلند دست‌دوم در بازار؟ +جدول هنگام خرید خودرو دست دوم به این نکات حقوقی توجه کنید ظاهر خشن، باطن نسبتا آرام! شناسایی آسیب خودروی دست دوم پیش از خرید انتخاب طبقه متوسط پانامــرا سواری با هزینه کمتــر! قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول واردات به شرط تولید، داخلی‌سازی و صادرات سهم ۸ درصدی بخش خصوصی در تولید خودرو روایت تولید از رشد فروش خودرو طرح جایگزینی پراید و پژو ۴۰۵ به تدریج اجرا می شود توسعه توانمندی های صنعت خودرو با مشارکت خارجی حق دولت در خودروسازی ضایع شد؟ نقش خودروهای جدید در رفع بحران آلودگی ساخت سپرخودرو با استفاده از فناوری نانو عمر کوتاه قراردادهای خودرویی چرا خودروسازی مزیت نسبی در تولید و صادرات ندارد؟ فیات همچنان به دنبال شریک می‌گردد قیمت خودروهای دست دوم با کار کرد ۵۰ هزار کیلومتر + جدول استقبال چشمگیر از غرفه سایپا در نمایشگاه بین المللی بغداد "ام وی ام" دست دوم در بازار چند؟ +جدول مفهوم لوگو خودروسازان جهان فروش سهام گروه خودروسازی گاک چشم‌انداز ناخوشایند برای آئودی ب ام و برای محصولاتش در بازار آمریکا و کانادا فراخوان رفع نقص داد قیمت برخی خودروهای دست دوم با کارکرد ۳۰ هزار کیلومتر+ جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول رضایت مشتریان مهر تایید کیفیت خودرو پیکان دست دوم در بازار چند؟ +جدول بزرگترین چالش خودروسازی "ام وی ام" دست دوم در بازار چند؟ +جدول سایه اروپایی بر خطوط تولید چینی‌ها ایران بیستمین خودروساز جهان شد داخلی‌سازی خودرو به چه قیمتی؟! خرید خودرو دست دوم با چه قیمتی+جدول قیمت نبـــرد مدعیان قیمت برخی خودروهای دست دوم+ جدول آمار تولید خودروسازان در ۶ ماهه نخست امسال شارژر‌های بی‌سیم در خدمت زمان ممانعت خودروسازان داخلی از تولید خودروهای ارزان خارجی قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول تصمیمی بر کاهش هزینه تولید خودرو آینده سفید خودروسازی در قاره سیاه برای خرید خودرو دست دوم چقدر باید هزینه کرد+جدول قیمت راهنمای خرید خودرو دست دوم قیمت انواع خودرو دست دوم خارجی + جدول جاده های آسیای میانه و آفریقا زیر چرخ خودروی ایرانی قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول جوانــی‌کردن با کمتریــن هزینه قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول موقعیت خودرو در مذاکرات خارجی دلیل محرمانه بودن مذاکره با فیات سایه سنگین فروش ویژه بر بازار خودروهای دست دوم "ام وی ام" دست دوم در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول ورود قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین محصولات پژو رشد فروش ۱۷۰درصدی سایپا نسبت به مدت مشابه سال قبل برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول قراردادهای فرعی سایپا – سیترون مشابه ایران خودرو - پژو است قیمت خودرو دست دوم + جدول سبقت خودرو‌سازان در جاده کاهش ارزش سهام خودروسازان آمریکایی در کانادا به اعتصاب تهدید شدند بهترین خودروهای فرانسوی جهان کدامند؟ (+عکس) ساخت خودروهای جدید با ۲۰ درصد داخلی سازی قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول خودروهای قاچاق عمدتا دست دوم هستند خاک فناوری‌های کهنه با قراردادهای نو زدوده می‌شود؟ راهنمای خرید خودروی دست دوم در بازار ایران پژو ۳۰۱ سال‌ آینده عرضه می‌شود برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول کیفیت پایین و قیمت بالا پیامد انحصاری بودن بازار خودرو در ایران برجام چه اثری روی عملکرد خودروسازان داشت؟ دور باطل خودروسازان تفاوت در مسیر مشارکت زمینه‌های همکاری ایران خودرو و سایپا الیوموتورز به دنبال عرضه خودروهای ارزان ۳ چرخ در آمریکا چرا خودروهای آلمانی پرخرج و خودروهای ژاپنی کم‌هزینه‌اند؟ قیمت خودرو در مردادماه چقدر تغییر کرد؟ پنج انتقاد مردم از خودروسازان برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول حمایت از صادرات قطعه با راه‌اندازی خط تولید ارزان تدوین ۳۰ استاندارد جدید خودرویی نگاه فنی به خودرو کارکرده نیروی مازاد در خودروسازی ایران چقدر است؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول فرصت اندک دولت در قطب سوم خودروسازی ۱۰ ماشین سفارشی غول‌های بزرگ طراحی اولین کامیون تمام برقی دنیا رونمایی شد خودروسازی، صنعت و کشاورزی محور توافق در مسکو برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول چند ضلعی مشارکت با خودروسازان خارجی قیمت انواع خودرو دست دوم مدل ۲۰۱۵ + جدول چرا تجاری‌سازان منبع زیان انباشته‌اند؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت‌ خودروهای کارکرده آمریکایی در بازار ایران سامسونگ خودروساز می‌شود تفاهم نامه همکاری بانک مهر اقتصاد و شرکت سایپا امضاء شد BMW و ۲۱ نکته‌ ای که درباره آن نمی‌ دانستید بهترین نوع استراتژی همکاری با خارجی‌ها قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول سایپا پراید را ۳۰۰ تا ۵۷۰ هزار تومان گران کرد+ تصویر بخشنامه نارضایتی نعمت‌زاده از خودروسازان افتتاح خط تولید باطری‌های پیشرفته خودرویی ۸ قرارداد ؛ ارمغان «برجام» در صنعت خودرو کاهش تولید دوگانه‌سوزها با شرکت‌های خودرویی خانوادگی آلمان آشنا شوید قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول قیمت انواع خودرو دست دوم داخلی هجوم خطرناک تقاضا به سمت خودرو سازان قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موجب کاهش فروش خودروسازان خواهد شد با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ تولید خودرو فرانسوی با دستان ظریف ایرانی حضور محصولات سایپا در خیابان های بیروت مدیریت یکپارچه در برون سپاری تولید خودرو قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول فناوری هوشمند برای جا نماندن کودکان در خودرو بنز E یا ولوو V۹۰ ،کدام بهتر است؟ کیا ۲۰۱۸ GT را ببنید قیمت انواع خودرو دست دوم+ جدول رویکرد مجلس دهم به صنعت خودرو ایجاد قطب سوم خودروسازی در دستور کار مناطق آزاد فقدان نسل جدید خودروهای مونتاژی ایران قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول تحقق بهبود کیفیت خودروهای داخلی افزایش فروش شرکت خودروسازی اُپل تویوتا به دنبال خودروسازی در ترکیه است قیمت انواع خودرو دست دوم خارجی رکودی احساس نمی کنیم؛ بازار خودرو دست دوم رکود دارد هزینه‌ای برای خرید مطمئن قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول مردم دنیا عاشق این خودروها هستند برو بیای خودروسازان اروپایی با هواپیمای اختصاصی چالش نیروی انسانی مازاد در خودروسازی ایران افزایش قیمت خودرو باید متناسب با کیفیت باشد قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول جدول قیمت انواع خودرو دست دوم در بازار قیمت انواع سمند دست دوم +جدول تندر ۹۰ دست دوم در بازار چند؟ +جدول آغاز چالش‌های اقتصادی با تاکید بر خود کفایی ۱۰۰درصدی چرخش چرخ خودرو به کام دولت می‌شود؟ قیمت خودروهای دست دوم خارجی + جدول انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران ماموریت ناتمام خودرو در رشد اقتصادی رونمایی از خودروی خودران اوبر در خیابان‌های آمریکا کامیون های روباتیکی وارد جاده ها می شوند چرخ فیبر کربنی برای ابرخودروها ورود به دریاچه یخبندان به دلیل اعتماد به نویگیشن خودرو! بازار خودرو جان نگرفت برای خرید خودروی دست دوم مشاوره بگیرید عمل زیبایی خودروها؛ از مرسدس تا کیا افزایش همکاری شرکت‌های آلمانی با قطعه‌سازان ایرانی تندر ۹۰ دست دوم در بازار چند؟ +جدول نرخ دوم بنزین ۱۵۰۰ تومان محاسبه شد رکود بازار خودرو توهم است؟ سرمایه گذار بعدی صنعت خودرو کدام شرکت است؟ تحلیل اکونومیست از جنجال تقلب خودروسازان قیمت انواع خودروهای دست دوم + جدول مرحله‌گذار خودرو از مونتاژکاری؟ میزان سود مشارکت خرید خودرو تعیین شد چرا تب خودروهای اتومات داغ شد؟ قیمت اولیه خودرو چانگان ۶۴ میلیون تعیین شد با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ +جدول تندر ۹۰ دست دوم در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع خودروهای دست دوم خارجی مدل ۲۰۱۵ قیمت انواع خودروهای دست دوم داخلی + جدول با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ شرقی‌های بلند‌قامت قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول قیمت انواع سمند دست دوم +جدول قیمت انواع خودرو دست دوم خارجی + جدول تمایل خودروسازان انگلیسی برای ورود به بازار ایران شرط جدید وزارت صنعت برای خودروسازان خارجی تندر ۹۰ دست دوم در بازار چند؟ گام‌های خودرویی برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی بیشتر خودروهای دیزلی تست های آلایندگی در شرایط واقعی را پاس نمی کنند اصلاح ساختار مالی سایپا نتیجه مدیریت اثر بخش است شرکت خودروسـازی کارمانیا دعوت به همکاری می کند قیمت انواع خودرو دست دوم رشد ۷ برابری مونتاژ محصولات رنو در ایران پس از برجام فولکس به هر قربانی رسوایی تقلب ۵ هزار دلار می پردازد تویوتا در تدارک از سرگیری تولید در مناطق زلزله زده است قیمت انواع سمند دست دوم +جدول ادامه مذاکرات برای تاسیس شرکت مشترک با ایتالیا بسته ضدرکود دیگری در راه است؟ قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول راهنمای خرید خودرو دست دوم قیمت انواع خودرو دست دوم +جدول برنامه تامین مالی امسال یک خودروساز داخلی در بورس پژو مجوز رسمی سرمایه گذاری در ایران را گرفت برنامه امسال خودرو دستیابی به ۸۴ درصد تولید سال ۹۰ خودرو از کارخانه گران شد توقف خصوصی‌سازی در ایستگاه رفتارشناسی خودرو با کیفیت با قیمت مناسب تولید شود قیمت انواع خودرو دست دوم +جدول تکمیل پازل خودرویی با سرمایه‌گذاری خارجی سناریوهای خودروسازی ۹۵ آیا تاپ گی یر بدون کلارکسون موفق می شود؟ آغاز مهندسی معکوس «خودرو سبز» در کشور دو ضرورت صنعت خودرو در سال جدید بازگشت لینکن با شگفتی تازه آغاز خواب بهاری بازار خودرو با اقتصاد مقاومتی صنعت خودرو اصلاح می‌شود راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو رونمایی از بزرگ‌ ترین ماشین چوبی ایران در گچساران جدول قیمت انواع خودرو دست دوم در بازار فقط ۱۰۰ دستگاه پاگانی هوآیرا کروکی ساخته خواهد شد قیمت انواع خودرو دست دوم + جدول قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم +جدول امکان‌سنجی چهار فرمان خودرویی رئیس‌جمهوری با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ روحانی، میهمان ویژه همایش خودرو ایران قیمت انواع خودرو دست دوم افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی تندر اتوماتیک تغییر معادلات در خودروسازی ایران کیفیت مهم‌تر است یا قیمت؟ ژاپنی ها در خودروسازی ایران سرمایه گذاری می کنند قیمت انواع خودرو دست دوم صنعت خودرو نیازمند انقلاب ساختاری است کدام خودروسازان بهترین وبسایت ها را دارند؟ قیمت انواع خودرو دست دوم الزام ساخت داخلی ۴۰ درصد برای شرکای خارجی؟ مهم‌ترین نکاتی که برای خرید رنو مگان دست‌دوم باید بدانید با ۴۵ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ رقابت سرعت و سوخت در غول های خودرو قیمت انواع خودرو دست دوم انقلاب ساختاری در صنعت خودرو مخالفان قراردادهای خودرویی پساتحریم لزوم ارزیابى خودروهاى در حال تردد قیمت انواع خودرو دست دوم در بازار رونمایی از پرفروش ترین خودروهای سال ۲۰۱۵ خودورهای دست دوم در بازار چند؟ قیمت انواع خودرو های دست دوم در بازار کنسرسیوم ایرانی- اروپایی برای راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی قیمت انواع خودروهای دست دوم قیمت خودروهای دست دوم در بازار تهران قیمت خودروهای دست دوم قیمت خودروهای دست دوم نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ خودروهای دست دوم در بازار چند؟ قیمت خودروهای دست دوم + جدول قیمت انواع خودروهای وارداتی دست دوم در بازار قیمت خودروهای دست دوم در بازار تهران هر‌چه قدیمی‌تر با‌کیفیت‌تر‌! قیمت خودروهای دست دوم در بازار تهران ۴۰۵ جـوان نخرید با ۲۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ قیمت انواع‌ شاسی‌بلند دست‌دوم قیمت تندر ۹۰ دست دوم در بازار بزرگترین خودروساز جهان به داد ونزوئلا رسید صنعت ماشین آلات کشاورزی نیازمند نگاهی متفاوت از صنعت خودروست رونق در بازار خودروهای دست‌دوم پراید دست دوم در بازار چند؟ +جدول بازار خودروهای دسته دوم گرم شد سرنوشت خودروسازان در پساتسهیلات جبران افت تولید با تسهیلات ۲۵ میلیونی؟ خرید دست دومی‌ها صفر شد با ۱۰ میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟ قیمت خودروهای دست دوم در بازار خودرویی بی نیاز از «صافکاری» قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم محل قرارگرفتن موتور خودرو چه اثری در رانندگی دارد؟ نکاتی که برای خرید خودرو دست دوم باید بدانیم قیمت خودروهای دست دوم در بازار عزم دولت در حمایت از خودروسازی خودروهای دست دوم در بازار چند به فروش می‌رسند؟ محل هزینه پول در خودروسازی قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم لغو موقت «الزام داخلی‌سازی ۴۰ درصدی» قیمت انواع‌ماشین شاسی‌بلند دست‌دوم تندر ۹۰ دست دوم در بازار چند؟ نیاز صنایع نباید در دوران پساتحریم از محل واردات تأمین شود اولین خودروی خورشیدی در افغانستان رونمایی شد خودروسازان منفور و محبوب قطعه‌سازان خودورسازان مجبور به خرید باشگاه ها می شوند؟ جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها در کشور با ۲۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟ پیش از خرید خودرو از دو تکه نبودن بدنه آن اطمینان حاصل کنید تورم در قیمت خودرو تأثیرگذار است ب ام و محبوب ترین خودرو وارداتی کره نام گرفت
برگشت به بالا