راهکارهای افزایش طول عمر باتری خودرو

عصر خودرو- یکی از قسمتهای مهم الکتریکی خودرو، باتری است و بهترین راه جهت افزایش طول عمر آن، مراقبت مستمر از باتری و موتور می باشد.

پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۰۰

راهکارهای افزایش طول عمر باتری خودرو

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از قسمتهای مهم الکتریکی خودرو، باتری آن است؛ در گذر زمان انواع مختلف باتری طراحی شده اند که هر یک دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

دو نوع از رایج ترین انواع باتری اتومبیل عبارتند از : باتریهایی که به مراقبت کم (LM =Low Maintanace) نیاز دارند یا غیر سیلد و باتریهای بدون نیاز به مراقبت (FM =Free Maintanace) یا سیلد . باتریهای با مراقبت کمتر (LM) دارای صفحه سرب آنتیموان/ کلسیم (دو آلیاژی یا هیبرید) هستند. در حالیکه باتریهای بدون نیاز به مراقبت (MF) دارای صفحه سرب – کلسیم / کلسیم هستند.

باتری های بدون نیاز به مراقبت (MF) به مراقبت های پیشگیرانه کمتری نیازمندند ، دارای عمری طولانی تر ، شارژ سریعتر ، مقاومت بیشتر در برابر شارژ بیش از حد (over charge)، کاهش خوردگی ترمینال ها و زمان مجاز جهت نگهدارى کالا (Shelf Life) به مدت طولانی تر هستند اما در برابر عیوب ناشی از دشارژ عمیق(Deep Discharge) به دلیل افزایش ریزش مواد فعال صفحات ، سریعتر از کار می افتند .

در آب و هوای گرم پیشنهاد می شود که باتری غیر سیلد خریداری شود . به دلیل این که در یک باتری سیلد هنگامی که به آب نیاز است ، نمی توان آب اضافه کرد و نمی توان غلظت ویژه آن را با هیدرومتر اندازه گرفت .

علل خرابی باتری

باتریهای اتومبیل به منظور ایجاد جریان استارت اولیه با آمپر بالا (high initial cranking amp) (معمولاً برای 5 تا 15 ثانیه) برای روشن کردن موتور به صورتی خاص طراحی شده اند . یک باتری با کیفیت خوب در صورت نگهداری مناسب حدود 1.5 سال می تواند کار کند . هدف اولیه استفاده از باتری استارت زدن ، تثبیت انرژی و تهیه نیروی کافی برای جرقه زدن ، روشنایی و دیگر مصرف کننده هایی است که به مقدار انرژی بیشتر از ظرفیت سیستم شارژ نیازمندند؛ برای مثال در موقعی که موتور کار نمی کند . در مرحله بعد باتری اتومبیل ، توان الکتریکی سیستم را در موقعی که سیستم شارژ فعال نیست ، فراهم می کند . سن یک باتری به ریزش مواد فعال صفحات آن در اثر انقباض و انبساط این صفحات که در طول فرآیند شارژ و دشارژ اتفاق می افتد بستگی دارد .

دشارژ عمیق ، گرما و لرزش مراحل تخریب آن را تسریع می کنند و عاقبت رسوب تشکیل می شود و سبب اتصال کوتاه می گردد . از دیگر عوامل اصلی تخریب باتری ها ، سولفاته شدن آنهاست . هنگامی که باتری ها به صورت دشارژ یا برای بیشتر از 6 ماه انبار شوند . سولفات سرب صفحات را سخت و چگال می کند و توانایی شارژ شدن باتری کاهش می یابد و یا به طور کلی از بین می رود و مواد فعال صفحات ، دیگر قابلیت تحمل جریان دشارژ را ندارند و باتری از کار خواهد افتاد. تحقیقات اخیر نشان داده در هوای گرم ( بدترین محیط برای کار باتری ) میانگین طول عمر یک باتری اتومبیل با کیفیت خوب به نصف کاهش می یابد .

استارت زدن بیجا (Slow Cranking ) خصوصاً در هوای سرد مشخصه خوبی است که نشان می دهد باتری در حال خراب شدن است و این باتری باید تست شود . دشارژ عمیق باتریها معمولاً در زمان های نامناسب برای مثال بعد از روشن کردن خودرو توسط اتصال باتری به باتری ( start jump )اتفاق می افتد ، متآسفانه اغلب فروشنده های باتری، چگونگی تست یا شارژ صحیح باتری را نمی دانند .

نگهداری پیشگیرانه باتری

بررسی سطح الکترولیت ، محکم بودن سر باتریها ، تمیز کردن سطوح خورده شده قطب و سر باتری و چک کردن تسمه دینام همه برای نگهداری های پیشگیرانه یک باتری لازم است. تناوب اجرای اقدامات پیشگیرانه بستگی به نوع باتری و شرایط آب و هوایی دارد اما باید حداقل یک بار قبل از شروع سرما و ماهی یک بار در گرما این مراقبت دوره ای انجام شود . اگر سطح الکترولیت در باتری های غیر سیلد پائین است ، تا سطح مشخص شده توسط سازنده باتری (2 میلیمتر بالاتر از سطح صفحات) باتری را از آب مقطر پر کنید . توجه داشته باشید که بیش از اندازه خصوصاً در گرما آن را از آب پر نکنید.


بررسی سالم بودن سیستم شارژ

سیستم شارژ اتومبیل شامل یک دینام (یا ژنراتور DC) ، یک رگولاتور ولتاژ ( آفتامات)، باتری و لامپ هشدار یا آمپر دینام است. زمانی که موتور در حال حرکت است، هدف آن مهیا کردن توان برای بار الکتریکی اتومبیل ( برای مثال جرقه زنی، روشنایی، لوازم الکتریکی و ...) و شارژ باتری اتومبیل است. زمانی که سیستم شارژ از کار می افتد، معمولاً یک لامپ هشدار روشن خواهد شد و یا آمپر دینام وضعیت خوب (good ) را نشان نمی دهد. رایج ترین عوامل خوب کار نکردن سیستم شارژ ، لق شدن ، فرسوده شدن یا پاره شدن تسمه دینام است. بنابراین ابتدا باید تسمه دینام را چک کرد . اگر تسمه دینام سالم بود با استفاده از یک باتری سالم دور موتور را برای مدت دو دقیقه به 2000RPM یا بیشتر ( با در نظر گرفتن دمای محیط و بار) برسانید . ولتاژ باتری باید بین 13 تا 15.1 ولت افزایش یابد.

در اکثر خودروها در یک روز گرم مقدار ولتاژ بین 14 تا 14.5 ولت اندازه گیری خواهد شد . اغلب رگولاتورهای ولتاژ یا آفتامات ها، دارای جبران کننده دما (temperature compensated) برای شارژ درست باتری تحت شرایط مختلف محیطی هستند. هنگامی که دمای محیط کاهش می یابد ، ولتاژ شارژ جهت غلبه بر مقاومت بالای باتری افزایش می یابد. بلعکس ، وقتی که دمای محیط افزایش می یابد، ولتاژ شارژ کاهش می یابد .

سایر مواردی که بر ولتاژ شارژ اثر گذارند عبارتند از شرایط باتری ، وضعیت شارژ ، بار الکتریکی ، سطح و خلوص الکترولیت . اگر ولتاژ بین دو قطب کمتر از 13 ولت و تست باتری بعد از شارژ مجدد خوب باشد یا اگر هنوز شارژ نگهداشتن آن با مشکل مواجه است ولتاژ و جریان خروجی سیستم شارژ و بار پارازیتیک اتومبیل با قطع بودن کلید (key off) را تست کنید . یک دینام با تسمه شل یا دیود خراب جریان خروجی دینام را کاهش خواهد داد .

اگر ولتاژ خروجی بیش از 1/15 ولت در دمای محیطی بالاتر از دمای انجماد است، سطح الکترولیت باتری پائین است یا بوی تخم مرغ فاسد شده در اطراف باتری به مشام می رسد ، بنابراین احتمالاً باتری دچار شارژ بیش از حد (over charge) شده است و سیستم شارژ باید تست شود.

چگونگی افزایش طول عمر باتری

1.بهترین راه جهت افزایش طول عمر باتری مراقبت مستمر از باتری و موتور می باشد. در آب و هوای سرد برای افزایش عمر باتری، باتری را کاملاً شارژ و موتور را گرم نگاه دارید. در آب و هوای گرم و در طول تابستان، باید سطح الکترولیت را مرتباً بررسی کرد و آب باتری را به سطح لازم برساند. این مطلب ناشی از دمای زیاد زیر کاپوت است. استفاده از محافظ گرما در باتری ها رایج تر شده و تولید کنندگان خودرو توسط آن، باتری را از دمای بالای زیر کاپوت محافظت می کنند. برخی تولید کنندگان باتری نوعی باتری مخصوص مناطق گرمسیر تولید کرده اند که مقدار الکترولیت در باتری را افزایش داده اند تا خنک سازی بهتر انجام شود و یا از فرمولاسیون خاصی برای صفحه استفاده کرده اند.

2. آب کاهش یافته را اضافه کنید. هرگز اسید یا آب آلوده اضافه نکنید و بیش از اندازه آن را از آب پر نکنید.

3. قبل از روشن کردن اتومبیل کلیه تجهیزات جانبی برقی و چراغ های خودرو را خاموش کنید به دلیل این که باعث کاهش بار باتری در هنگام استارت و خصوصاً در هوای سرد می شود.

4. روشن گذاشتن کلیه چراغ ها یا تجهیزات جانبی برقی دیگر خودرو و دشارژ کامل باتری خصوصاً در باتری بدون مراقبت و نگهداری، سبب خراب شدن باتری اتومبیل می شود. بعد از شارژ کامل باتری برای تعیین خسارات وارده احتمالی باتری را تست کنید.

5. بار پارزیتیک را به کمتر از 120 میلی آمپر کاهش دهید.

6. باتری های با شارژ کامل را در مکان های سرد قرار دهید و مرتباً هنگامی که مقدار شارژ آنها به کمتر از 80 درصد شارژ کامل می رسد یا بعد از 6 ماه (هر کدام زودتر اتفاق بیافتد) آن ها را شارژ کنید.

7. در آب و هوای سرد، افزایش قطر کابل باتری (نمره سیم کوچکتر) به افزایش توان در دسترس باتری برای موتورهای استارتر کمک می کند.

مهمترین علل ناتوانی ناگهانی باتری

کاهش الکترولیت (که عامل 50 درصد از کارافتادگی باتری هاست) به دلیل گرمای بیش از اندازه در زیر کاپوت یا شارژ بیش از حد.
2. دشارژ زیاد( روشن گذاشتن چراغ های اتومبیل)
3. استعمال بیجا یا کاربرد باتریهای با سایز نامناسب.
4. شل شدن تسمه دینام یا بدون شارژ ماندن.
5. لرزش بیش از اندازه (به دلیل لق شدن بست های نگهدارنده)
6. استفاده از آب آلوده.
7. خوردگی.
8. یخ زدگی.

برچسب ها

خودرو سازیباتریلوازم خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
استفاده از هزار و ۹۰ کیلوگرم فولاد در ساخت خودرو‌های سواری رشد ۳۰ درصدی تولید خودرو در ۴ ماه نخست امسال کمبودی در بازار لوازم یدکی نداریم قیمت خودرو کاهشی شد استفاده از قطعات لوازم یدکی استوک در خودرو صحت ندارد لوازم یدکی تقلبی با اجرای "ایران کُد" شناسایی می‌شود یک لیست جالب از خودروهای ۱۰ هزار دلاری در جهان +عکس سهم کدام قطعات در قاچاق لوازم یدکی بیشتر است؟ وسایل ضروری داخل خودرو کدامند؟ فرصت دوباره خرید خودرو برای ۳ درصد باقیمانده متقاضیان تایرسازان ۳۵۲ میلیون دلار ارز گرفتند هجوم کاربران، علت کندی سامانه یکپارچه فروش خودرو است خودرویی برای زیر ۱۸ سال ها دریافت عوارض هوشمند بر اساس نوع خودرو آیا دولت رئیسی، یک فقره خودرو را هم مشمول مالیات می‌کند؟! مزایا و معایب سراتو را بشناسید بحران برگزاری نمایشگاه خودرو به اوج رسید لیست خودروهای دومین طرح فروش یکپارچه اعلام شد دلخوش: جلوی انتشار اسامی جعلی نمایندگان تحویل گیرنده خودرو را بگیرید میانگین عمر خودرو پنج سال است سیاهکلی: شاید «میرسلیم» در رد مصوبه واردات موثر باشد؛ مافیای خودرو می‌داند مردم پراید سوار نمی‌شوند تور جی پی اس خودرو برای سارقان ماشین در تهران قانون بیمه خودروهای نامتعارف اعمال قانون ۱۳۸ هزار خودروی حادثه‌ساز از ابتدای طرح نوروزی فرصت جدید ثبت نام خودرو برای دارندگان حساب وکالتی خودروهایی که در کشور سازنده مصرف نمی‌شوند! نوبت بعدی ثبت‌نام خودرو در پایان بهار صعود ۳پله‌ای ایران در رده‌بندی تولیدکنندگان بزرگ خودرو گروه بهمن؛ صاحب مدرن‌ترین و به‌روزترین خط تولید کامیون در ایران است طرح فروش یکپارچه خودرو راهکاری مناسب برای کنترل بازار است بورس کالا، جایگزینی برای مدل‌های سنتی عرضه خودرو عرضه چند صد هزار خودرو در هفته آینده روسیه: خودروهای ایرانی مورد تأیید نیست از هفته آینده مدل خودروها ۱۴۰۲ می‌شود آخرین تصمیم درباره عرضه خودرو در بورس وزیر اقتصاد: توقف عرضه خودرو در بورس منوط به تصمیم شورای رقابت است اعلام زمان ثبت نام فروش فوق العاده سایپا مخالفان عرضه خودرو در بورس کالا چه می‌گویند؟ گزارش وزارت صمت به رئیس‌جمهوری درباره واگذاری خودرو خارج از ضوابط به برخی دستگاه‌ها دستور رئیس‌جمهور برای برخورد با فروش رانتی خودرو روند قیمتی خودروهای عرضه شده در بورس منطقی است پلاک سوم روی وسایل نقلیه می‌نشیند شرط جدید برای خرید خودرو از بورس کالا اعلام شد این خودرو ۳۳۶ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار، در بورس کالا فروخته شد عرضه یک خودروی جدید در بورس کالا قرعه کشی خودرو حذف نشده است ۵۰ درصد از خانوارهای ایرانی خودرو ندارند کشنده امپاور BD۵۰۰ برای سومین بار به بورس کالا می‌رود چرایی رشد بالای قیمت خودروها در یک هفته گذشته خودروی اپل به طور کامل خودران نیست شکست ترس از آزادسازی قیمت‌ها، با عرضه خودرو در بورس هوراکان استراتو: تصاویر دقیق از متفاوت ترین گاو وحشی ایتالیایی! آشنایی با شرایط فروش اقساطی شاهین با اقساط بلند مدت در کیان خودرو سر انجام خصوصی‌سازی صنعت خودرو به کجا رسید؟ مراحل خرید خودرو در بورس کالا+جزئیات خودرو شاسی بلند داخلی سال آینده رونمایی می‌شود برنامه دولت برای افزایش عرضه خودرو تشریح شد بررسی و انتخاب بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت اتومبیل ضرورت ساخت باتری‌های بهتر برای خودروهای برقی دردسرهای اجرای نادرست قوانین در حوزه قطعات یدکی کارنامه نیمساله سیاستگذار خودرو تاخیر در تحویل خودرو به خریداران بورس کالا، جریمه خودروساز را در پی دارد تولید انواع خودروها افزایشی شد زیان خودروسازان ۳۷.۴ درصد کمتر شد خودروسازان در مسائل کیفی انتظارات سازمان ملی استاندارد را برآورده نکردند تصاویر خودروهای لاکچری در گمرک تهران؛ از فورد موستانگ تا بنز و بی ام و برنامه ریزی دولت برای واگذاری سهام خودروسازان بازار روسیه، فرصتی برای خودروسازان و قطعه سازان ایرانی کاهش ۳۵ درصدی سود خودروی چینی جیلی دو سناریوی صنعت خودرو از دید معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت با و بدون برجام وضعیت کیفی خودروهای داخلی از زبان سخنگوی وزیر ممنوعیت عرضه کالای بدون شناسه در پنج گروه کالایی آمادگی‌ ایران برای صادرات فلزات، خودرو و تجهیزات پزشکی به بلاروس آیا شرکت زرماکارون سرمایه لازم برای راه‌اندازی خودروسازی را دارد؟ شرایط ورود موقت خودروهای سواری ابلاغ شد افت ۴ درصدی تولید سواری‌ها در مقابل رشد ۱۰۱ درصدی سنگین‌های باری موتور خودرو های فعلی درونسوز اند؟ خودرو‌های ارزان در راه است؟ خودروسازی؛ تداوم نارضایتی مردم و مسئولان تولید دانش‌بنیان ۵ گروه از محصولات در پاریزان صنعت تولید باتری‌های نسل بعدی خودروهای الکتریکی خودروسازی به صنعتی سودده و با کیفیت تبدیل می‌شود فروش ویژه لوازم یدکی خودرو به صورت نقد و اقساط ویژه تاکسیرانان پایتخت سوددهی سهام گروه خودرویی به شرط رفع قیمت گذاری دستوری و آزدسازی واردات هشدار به توزیع کنندگان باتری و کمک فنر اجرای دستورات خودرویی رئیس‌جمهور سرعت گرفت تولید بیش از ۹۰۲ هزار دستگاه خودرو تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۰ رونمایی از باتری جامد خودروهای برقی سهام درون گروهی خودروسازان واگذار می شود کیفیت خودرو به ۵۰۰ صنعت بستگی دارد تولیدات خودروسازان پاسخگوی نیاز داخل نیست تولید خودروسازان بزرگ از ۸۲۸ هزار دستگاه گذشت خودروسازان برتر در بازاری که یک ساله ۱۰۹ درصد رشد داشته است! +عکس نیسان لیف ۲۰۲۲ با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد جنسیس G۹۰ برای سال ۲۰۲۳ به روز شد + تصاویر ماموریت جدید رئیس جمهور به مخبر در حوزه صنعت صنعت خودرو سازی کشور عملکرد خوبی در کیفیت و قیمت نداشته است وعده خصوصی‌سازی خودروسازان چه زمانی اجرایی می‌شود؟ ۲۱۰ میلیارد دلار زیان خودروسازان جهان در سال ۲۰۲۱ به خاطر کمبود تراشه الکترونیکی و چیپ‌ست هزینه تولید خودرو کاهش می‌یابد؟ چرا وعده کاهش خودروهای دپوشده در پارکینگ‌های خودروسازان محقق نشد؟ آمادگی کامل ایساکو برای ارایه خدمات پس از فروش به محصولات جدید ایران‌خودرو باتری کمکی در خودرو چه کاربردی دارد؟ نتیجه اصلاح قیمت خودرو، کاهش زیان خودروسازان و ایجاد تعادل در بازار است باتری ماشین چگونه کار می‌کند؟ نکاتی در خصوص تعمیر و نگهداری باتری خودرو که نمی‌دانید مذاکره مقامات اسپانیا برای تصاحب کارخانه‌های نیسان ژاپن رشد متزلزل فروش در شهریور پیش‌بینی ضرر ۲۱۰ میلیارد دلاری خودروسازان جهان در سال ۲۰۲۱ گزارش تصویری اولین هایپرمارکت خودرویی کشور پیشتازی ایران خودرو در تولید و تامین بازار خودرو چگونه از اصل بودن لوازم یدکی لیفان خود اطمینان حاصل کنیم چرا خودرو دوباره گران شد؟ سامانه ثبت اطلاعات گارانتی نیازمند اصلاحات اساسی است کاهش تولید در ۳ خودرو‌ساز بزرگ کشور همدان پتانسیل تولید لوازم یدکی اساسی خودرو را دارد ایران خودرو، سربلند از کارزار تحریم از تولید خودروی جدید تا قطعه سازی داخلی باتری‌های فلزهوا چگونه چالش‌ها را حل می‌کنند؟ قیمت مواد اولیه در صنعت خودرو رو به افزایش گذاشت افت ۶۰ درصدی صادرات خودروسازان راهکارهایی برای کاهش قیمت خودرو در بازار ساخت خودروهای ایرانی با کیفیت محقق می شود؟ نحوه مدیریت، بیشترین آسیب را به شرکت‌های خودرویی وارد کرده است آیا نظامی‌ها به خودروسازی ایران ورود می‌کنند؟ هایپرکار قیمت قطعات را تا ۳۰درصد کاهش می دهد بن بست خطرناک صنعت خودرو راهنمای خرید کفپوش خودرو الولوکس فروشگاه مستر یدکی ارائه دهنده انواع لوازم یدکی خودرو هفته آینده؛ تصمیم گیری نهایی مجلس درباره عرضه خودرو در بورس نحوه همکاری با خودروسازان خارجی باید تغییر کند کروز در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش تولید داشته است خودروسازان خصوصی باید نگاه صادراتی داشته باشند خودروی ایرانی در عراق و آلمان! خودروسازان مکلف به عرضه خودرو در بورس کالا با قیمت مصوب شورای رقابت شدند خودروسازان خصوصی با « ادغام بزرگ» موفق می‌شوند خیال خام «خودروسازی جزیره‌ای» مسیر بازار خودرو در ۱۴۰۰ رویای خودروسازی بدون همکاری خارجی! انحراف به چپ قیمت‌گذاری خودرو مزایای پیشرانه های TGDI چیست؟ برنامه تولید خودرو در سال ۹۹ محقق نشد+جزئیات تولید خودروی برقی با بدنه‌ای که قابلیت باتری دارد نگهدارنده باتری چیست؟ کاهش تعهدات معوق ایران خودرو به شش هزار دستگاه فروش باتری ماشین ایرانی با برچسب فرانسوی! آمادگی برای اولین موج باتری های فرسوده در خودروهای برقی قیمت هنگفت باتری "موتورهای برقی" مانع بزرگ توسعه این دسته از موتورسیکلت‌ها هر خودرو ۲۲ میلیون تومان هزینه فولاد دارد لوازم یدکی؛ تقلبی یا بی‌کیفیت؟ کاهش قیمت و افزایش کیفیت با رقابتی‌شدن صنعت خودرو تولید بیش از ۶۵۳ هزار دستگاه خودرو توسط خودروسازان بزرگ داخلی چرا باتری ماشین هنگام پارک تخلیه می شود؟ رونق فروش قطعات یدکی دست دوم خودرو سونامی باتری‌های فرسوده در راه است تسریع در تحقیق و تفحص از خودروسازی باتری‌های فورد برای خودروهای برقی خودکفایی و تنوع محصولات بدون توقف! بنیانگذار لکسوس را بشناسید کمبود قطعات خودرو؛ محصول کرونا و بسته ماندن مرزها علت گرانی لوازم یدکی چیست؟ تأمین باتری از الکتریسته پاک سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری برای تولید باتری زنگ خطر افزایش قیمت و کمبود قطعات خودرو باتری عجیبی که ۱۶ سال بی وقفه کار خواهد کرد باتری‌های ما یک میلیون مایل دوام می‌آورد! علت گرانی لوازم یدکی خودرو چیست؟ از باتری تا جرقه اخراج ۱۵ هزار نفری در شرکت زد اف آلمان رنو ۱۵ هزار نفر از کارکنان خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیون دلاری بنز در شرکت باطری‌سازی چینی پاسخگویی به مشتریان سایپا ۲۴‌ساعته شد جزییات عملکرد ۲ مفسد اقتصادی با مشارکت ۲ نماینده مجلس و مدیرعامل سایپا رونمایی از موتور کم مصرف ایران خودرو در آبان ماه امسال تسلا به‌دنبال کاهش قیمت ۲۰ درصد لوازم یدکی موجود در بازار بی کیفیت هستند ۵۰ درصد تولیدات سایپا به خانواده پراید مربوط بود تا دو ماه دیگر بازار قطعه تامین است خودروسازی نیسان دفاتر مرکزی خود در سراسر جهان را تعطیل می‌کند وعده تولید ۱۵ هزار خودروی برقی و هیبریدی محقق می شود؟ وضعیت قیمت‌ خودرو در سال ۹۹ چگونه خواهد شد؟ خرید یک حلقه لاستیک چقدر تمام می شود؟ شرکت‌های خودروسازِ گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند روش تشخیص خرابی باتری خودرو خودروسازان در صف تولید ماسک ! کارخانه‌های خودروسازی هند هم تعطیل شد درخواست امداد دولت آلمان از خودروسازان امیدی که هنوز به صنعت خودرو نرسیده است عملکرد بهتر باتری خودرو با نانو ذرات محققان کشور صندلی لرزان مدیریت در خودروسازی ایران انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو در پایتخت رونمایی از سومین محصول خودروسازی سمنان +تصاویر برای خرید لاستیک خودرو چقدر هزینه کنیم ؟ نرخ انواع لاستیک ایرانی خودرو در بازار؟ +جدول خرابی باتری، دردسری بزرگ با راه‌حلی ساده! قیمت جدید لاستیک خودرو در بازار پاوربانکی برای شارژ باتری خودرو تولید باتری خودترمیم با پلیمر جدید طراحی چند مدل جدید خودرو در سایپا امیدوارکننده است جدیدترین قیمت انواع باتری خودرو در بازار دستگیری سارق لوازم خودروی محله شهدا کوئل خودرو چیست و چگونه عمل می‌کند؟ نقش خودروسازان در تبدیل کارگاهی خودرو پیش‌بینی کاهش قیمت‌ها در بازار لوازم یدکی خودرو بازگشت روزهای خوش به گران‌ترین بازار لوازم جانبی خودرو هزینه گریزناپذیر محموله ۲.۲ میلیارد ریالی باطری خودرو کشف شد حال و هوای پاییزی بازار باتری گرانی «پالادیم» کار خودروسازان را سخت کرد آیین‌نامه‌های مورد نیاز FATF در دولت تصویب شده است سرقت‌ لوازم خودرو در پارکینگ‌های مرزی خوزستان صرفاً ۱۱ مورد بود فوران چشمه قـــلابی‌ها در بازار لوازم یدکی خودرو کارخانه تولید خودرو سواری در منطقه آزاد انزلی احداث می شود شرکت‌های خودروساز را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم حمایت همه جانبه ایمیدرو از گروه صنعتی ایران خودرو با واگذاری مطلق خودروسازی‌ها به بخش خصوصی فساد در این حوزه ریشه‌کن خواهد شد قیمت باتری خودرو امروز چند بود؟ خودروسازی "بهمن موتور" شرایط فروش نقدی وانت کارا تک کابین و دوکابین را اعلام کرد هشدار خودروسازان اروپایی نسبت به تبعات فاجعه بار برگزیت بدون توافق سایپا تحریم را به فرصت تبدیل کرده است دلیل اصلی خرابی باتری خودرو ب ام و در تایلند باتری می‌سازد! بازار لوازم یدکی خودرو رها شده است قالپاق دزد ملبس به لباس سربازی در شیراز دستگیر شد تامین کالاهای اساسی شرکت های خودروسازی از طریق بندر چابهار با تولیدکننده متخلف به شدت برخورد می‌کنیم قیمت باطری خودرو کاهش یافت پرفروش‌ترین انواع روغن گیربکس خودرو چند؟ +جدول فیلترهای تقلبی، بلای جان بازار لوازم یدکی خودرو افزایش قیمت شدیدی داشته است علت خالی شدن باتری خودرو چیست؟ مرگ بنیان‌گذار سیتروئن ثبات در بازار باتری جلوی پیش‌فروش بدون تاریخ خودرو گرفته شود طراحی پلت‌فرم راه نجات خودروسازان از مونتاژکاری روند داخلی سازی خودروها قابل قبول نیست انواع روغن ترمز خودرو چند؟ +جدول خودروسازان استفاده از باتری داخلی را در خط تولید خود بیشتر کنند تولید وانت در ارومیه قیمت انواع روکش داشبورد؟ +جدول سواری «فیات» در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم تولید می‌شود مظنه فروش باتری خودرو در بازار چقدر است؟ خودروسازان افزایش سرسام‌آور قیمت خودرو را سبب شدند بیشتر بفروشید خسارت‌ تحریم آمریکا برای خودروسازان اروپایی رونق تولید خودروسازان نیازمند برنامه ملی است ۳.۵ میلیارد جریمه قاچاقچیان باطری خودرو در خوزستان اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تولید باتری موتورسیکلت‌های برقی دستگیری زوج سارق حرفه ای لوازم خودرو توصیه‌های مهم برای افزایش طول عمر خودرو تنها راه‌حل کاهش بیکاری! نشانه‌های خرابی ترمز را بشناسیم راه کار‌های مواجهه با بریدن ترمز خودرو در هنگام رانندگی تشخیص شل یا سفت بودن تسمه تایم خودرو پسر ۱۸ ساله تصادف مرگبار سعادت آباد را رقم زد و فرار کرد خرید روکش فرمان چقدر هزینه دارد؟ حضورم در مباحث خودرویی برای کمک به وزیر است آسیب شناسی صنعت خودرو در نشست های دانشجویی قیمت انواع کفپوش خودرو در بازار وضعیت خدمات پس از فروش عرضه کنندگان خودرو پس از تحریم اعتراف به بیش از ۳۵۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخلی خودرو احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان آمریکا باتری های لیتیوم یونی را بازیافت می کند نیسان تخمین سود سالانه فروش محصولاتش را کاهش داد تخفیف ویژه سایپا به مشتریان جرایم دیر کرد اقساط زلزله زدگان بخشیده می شود باتری های قدرتمند برای خودروهای الکتریکی ساخته می شود ساماندهی خودروسازی در گرو ثبات مدیریت و برنامه‌ریزی است تعزیرات خودروساز بزرگ داخلی را نقره داغ کرد حضور گسترده گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودروی ساری دولت دست از سر خودروسازان بردارد سقوط آزاد تولید خودرو بررسی بازار انواع تایر اتومبیل در ایران+ جدول قیمت اصلاح صنعت خودروسازی نیازمند ۲ سال زمان است پلمب انبار لوازم یدکی خودرو در رباط کریم استعفای مدیران تحقیق و توسعه هیوندای موتورز تامین باتری خودروهای برقی ۲۰ میلیارد یورو هزینه دارد آریو دنده دستی چهارستاره کیفی گرفت شش نکته طلایی که در هنگام خرید باطری خودرو باید به آنها توجه کنیم مدیریت تکراری مانع از رشد صنعت خودرو شد باتری‌ جدید ساخت چین می‌تواند صنعت خودروسازی را دگرگون کند سنسور خودرو در بازار چند؟ یخ نزدن رادیاتور خودرو چقدر هزینه دارد؟ خودکفایی ۹۳درصدی در تولید باطری خودرو در سمنان تعویض فیلتر هوا چقدر هزینه دارد؟ تعویض فیلتر بنزین چقدر هزینه دارد؟ برای خرید روغن گیربکس باید چقدر هزینه کنیم؟ خروج بیش از ۳.۵ میلیون دلار برای واردات بلندگوی خودرو به کشور + جدول بازار آپشن های جدید خودروهای تولید داخل + فهرست قیمت تعویض فیلتر چقدر آب می‌خورد؟ نارضایتی جامعه از اوضاع تولید و عرضه خودرو برای خرید کمک‌فنر چقدر هزینه کنیم؟ تعویض ترموستات چقدر هزینه دارد؟ سرمایه‌گذاری کلان آلمان برای توسعه باتری خودروهای برقی روغن گیربکس در بازار چند؟ روغن ترمز در بازار چند؟ تعویض واشر سر سیلندر چقدر آب می‌خورد؟ هزینه روغن موتور چقدر است؟ قیمت تایر پراید چقدر است؟ تسمه تایم در بازار چند است؟ هزینه لنت ترمز چقدر است؟ هزینه روغن موتور چقدر است؟ کیت کلاچ خودرو‌چند؟ سایپا نیاز به اصلاح ساختار دارد تعویض فیلتر بنزین چقدر هزینه دارد؟ اعلام بیشترین جرائم پایتخت در تابستان ۹۷ دیسک ترمز در بازار چند؟ بازار سیاه «باطری خودرو» و افزایش ۴ برابری قیمت سپر خودرو چند؟ محافظ فرمان چند؟ شمع خودرو چند؟ لاستیک پراید چند؟ لاستیک ۲۰۶ را چند بخریم؟ لوازم یدکی در صدر کالای قاچاق در سمنان فرش خودرو چند؟ برای روکش خودرو چقدر باید هزینه کنیم؟ برای خرید چراغ جلو چقدر هزینه کنیم؟ انهدام باند سارقان لوازم خودرو لزوم افزایش نظارت بر بازار باتری فروشان تعویض فیلتر بنزین چقدر هزینه دارد؟ گل به خودی ترامپ در خودروسازی موج کاهش قیمت لوازم یدکی با ترخیص قطعات در راه است طی ۵ ماه گذشته کالایی به بازار لوازم یدکی عرضه نشد متهم دو تابعیتی احتکار لوازم یدکی بازداشت شد وجود تعدادی خودرو در انبار خودروسازها به منزله احتکار نیست شرکت خودروسازی دایملر آلمان ایران را ترک می‌کند نام نویسی خرید خودرو با نرخ قدیم از چهارشنبه آغاز می‌شود دولت برای قیمتگذاری جدید خودروها تعجیل کند زندان برای مدیر سابق فیات کرایسلر هشدار کارمانیا نسبت به سو استفاده شرکت های مشکوک از طرح امداد سراسری ۱۱ میلیارد ریال قطعات خودروی احتکار شده در استان گلستان کشف شد آمپر قیمت باتری بالا رفت شرایط فروش نقدی تیبا ۲ اعلام شد هشدارها جدی گرفته نشد محصولات جدید سایپا در شرایط تحریم نیز وارد بازار می شود شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو کنار رفت نابسامانی بازار «کفش» خودرو بررسی بازار انواع مواد مختص ‌ترمیم و نگهداری رنگ اتومبیل + قیمت سرمایه‌گذاری خودروسازان در ترکیه قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو +جدول مظنه فروش رینگ در بازار چقدر است؟ بررسی بازار انواع روکش و کفپوش خودرو + جدیدترین فهرست قیمت کسب بالاترین انطباق با الزمات قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط سایپایدک آشنایی با دوربین مدار‌بسته خودرو موسوم به Dashcam قیمت برخی لوازم مصرفی خودرو + جدول محققان ایرانی به تازه ترین فناوری باتری های خودرو دست یافتند افزایش تولید ملی، ارتقای کیفیت و کرامت نیروی انسانی تاکنون ۲۳ هزار خودروی سایپا پیش فروش شده است قیمت انواع آمپلی فایر خودرو در بازار + جدول قیمت سایپا تحویل تندر ۹۰ به جای ساندرو را تکذیب کرد قیمت انواع دستگاه پخش خودرو + جدول استفاده از رایانه کوانتومی برای تولید باتری های بهتر جهش صادراتی سرب، صنعت باتری سازی را دچار مشکل کرد گلایه تولیدکنندگان باتری از صادرات شمش سرب تولید سالانه ۱۱ میلیون باتری خودرو در کشور چالش قیمت‌گذاری خودرو در سال جدید آفرود بی دردسر، چند؟ بیکاری سمنان با توسعه واحدهای خودروسازی کاهش می یابد آماده‌ایم سنگال را به قطب خودروسازی در غرب آفریقا تبدیل کنیم بازداشت سارق لوازم اتومبیل‌های ستارخان+ عکس آشنایی با انواع باتری اتومبیل و روش های نگهداری آن حمایت از کالای ایرانی یک هدف‌گیری عالمانه است آشنایی با چراغ Daylight علائم سوختن واشر سرسیلندر چیست؟ قطعه سازان ایرانی تمایلی برای ورود به بازارهای جهانی ندارند ترفندهایی برای تمیز نگهداشتن شیشه های خودرو چگونه باد تایر را تنظیم کنیم؟ لزوم تعویض تسمه تایم خودرو دوگانه‌سوز؟! خودرو نما، جشنواره‌ای برای آشتی هنر و صنعت خودرو ارزان است،خودروسازان با زیان می‌فروشند سایپا به هدف تولید خود رسید سایپا هدف تولید امسال خود را محقق می کند بهمن خیال هاوال سواران را راحت کرد تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود سال نو، چهره نو نرخ خرید و فروش انواع باتری اتومبیل در بازار سهام خودروسازی‌ها باید به بخش خصوصی واقعی تعلق بگیرد تولید محصول۲۰۰۸ ادامه دارد چرا خصوصی‌سازی؟ استاندارد سازی شرکت‌های خودروساز ؛ برنامه مهم پلیس آگاهی سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو چقدر است؟ وزیر اقتصاد و دارایی از واحد تولید خودرو در سمنان بازدید کرد لیست قیمت انواع لوازم جانبی خودرو گزارش تصویری از افتتاحیه نمایشگاه خودرو گلستان اطلاعیه شروع به کار و ساعت حرکت سرویس های شرکت سایپا موجود زنده به فضا فرستادیم اما مشکل خودروسازی را حل نکردیم سود یک میلیون دلاری باتری تسلا در دو روز رونق بازار خودرو با حمایت مردم و افزایش کیفیت محصولات بررسی بازار انواع فیلتر مختص خودرو در ایران + فهرست قیمت شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور باید توسعه یابد خودروسازان مسیر جدیدی را انتخاب کرده اند آشنایی با سیستم تعلیق مک فرسون و مستقل در خودرو باتری‌های جامد هوندا انتقال خط تولید وانت پیکاپ "ریچ" به شرکت زامیاد شرکت خودروسازی قایق تفریحی می سازد خودرو ملی هنوز در کشور طراحی نشده است تجربه رانندگی با دومین محصول هایما برای بازار ایران مشکل باتری موتورهای برقی حل شدنی است شراکت خارجی‌ها با ایران در صنعت باطری حساس است تولید ون افزایش یافت احکام جدید در گروه خودروسازی سایپا افزایش سرعت ریل در مقابل کاهش سرعت خودرو تولید خودرو رکورد می‌زند تولید ۹ خودرو سبک و ۴ خودرو سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره در آبان‌ماه امسال ۳ دلیل عمده خرابی باتری خودرو در زمستان ۱۰ واقعیت جالب و عجیب پیرامون کمپانی مرسدس بنز که از آن بی اطلاعید اینفینیتی از مدل مفهومی Prototype ۹ رونمایی کرد +تصاویر خودروهای گازسوز ۹ سال بازرسی نشدند تحقق رویای شیرین پرواز با خودرو‌های پرنده همکاری فولکس واگن با یک شرکت روسی شرح آخرین وضعیت "وساپا" به روایت سازمان بورس الگوی کره یا ترکیه؟ لیست قیمت انواع باتری اسیدی و اتمی در بازار ضرورت توجه به سهم بالای قطعه سازان کوچک دراشتغال سرمایه‌گذاری ب ام‌ و ‌در باتری‌سازی مرکز تحقیقات سایپا موفق تر از سایر مراکز تحقیقاتی خودروسازان در سایپا کار محور خواهیم بود راه‌اندازی بزرگترین کارخانه خودروسازی بلاروس + عکس ۹۰ درصد بازار لوازم یدکی کشور وارداتی است! لیست قیمت انواع کمپرسور هوا اتومبیل رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان باطری : ایران به بزرگترین تولید کننده باطری منطقه تبدیل خواهد شد قرارداد تولید فولکس واگن در ایران ماه آینده نهایی می‌شود نظارت دقیق سازمان محیط زیست بر کیفیت خودرو و سوخت‌ آن‌ها همکاری سه‌جانبه بین ایران، چین و خودروسازان اروپایی جزئیات ۸۵ استاندارد خودرویی اعلام شد+ فهرست کامل افزایش استانداردهای خودرو بدون توجه به وضعیت اقتصادی به شکست می‌انجامد خرید قالپاق چقدر آب می خورد؟ خرید یک باتری خودرو با ارائه باتری کهنه چقدر تمام می شود؟ رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی باتری خودرو که ۶ دقیقه ای شارژ می شود نشست شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی و الگوهای داخلی قیمت نصب گیربکس‌های نسل جدید بر روی محصولات پارس خودرو اعلام شد راهکارهای ساده‌ای برای جلوگیری از خراب‌شدن خودرو؛ امدادگر خودت باش شارژر بی سیم باتری خودرو از راه رسید آرین موتور، رتبه اول رضایت مندی مشتریان را کسب کرد خودروسازان باید در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کنند چرا باتری خودرو در هوای خیلی سرد یا گرم خراب می‌شود؟ خودروسازان اراده‌ای برای تولید خودروهای برقی ندارند استقبال زیاد از ساندرو استپ وی و تلاش سایپا در پاسخگویی مناسب به متقاضیان آیا خودروسازها به سرنوشت بانک‌ها دچار مى‌شوند؟ هندی ها دوکاتی را می خرند؟ رشد ۱۹.۲ درصدی فروش دانگ فنگ در ماه اوت ب ام و در فکر تولید انبوه خودروهای الکتریکی و رولزرویس الکتریکی کره جنوبی دومین خودروساز خارجی در بازار ایران با فناوری «جاذبه صفر» صندلی خودروهای نیسان آشنا شوید آیا تعویض باطری استاندارد با مدلی قوی‌تر و با درجه آمپر بالاتر مشکلی ایجاد خواهد کرد؟ ویدئوی تبلیغاتی مرسدس-بنز از کوپه و کانورتیبل کلاس S ۲۰۱۸ فولکس واگن T-Roc در آمریکا عرضه نمی‌شود مظنه قیمت قالپاق خودروهای داخلی در بازار شرکت های خودروساز اروپایی در معامله با ایران ترسی از ترامپ ندارند نرخ فروش انواع باتری خودرو جریمه پرمصرفی داخلی‌ها، چگونه باید پرداخت شود؟ مظنه قیمت باتری خودرو در بازار خودروسازان باید تمام تولیدات خود را با استانداردهای اروپایی تطبیق دهند خودرو از نگاه شریعتمداری استفاده از شارژر فندکی به باتری آسیب می‌رساند؟ درآمدزایی مالکان خودروهای الکتریکی نیسان در ساعات اوج مصرف فراری تمایلی به تولید مدل ارزان قیمت "دینو" ندارد تولید ملکه باتریها برای خودروهای برقی خرید باتری خودرو چقدر تمام می شود؟ جلسه‌ای برای رفع ابهام‌ خودروسازان در شورای رقابت نداشتیم تغییر قیمت‌ یا تصمیم برای از رده خارج کردن پراید نیازمند تدبیری مدبرانه‌ است افزایش استانداردها موجب افزایش کیفیت خودروها است فولکس واگن هم خودرو فرسوده تعویض می‌کند! رنو در ساوه استارت زد مهندسان مرسدس-بنز از یک کلاس E یک غول آفرود ساختند+تصاویر نمایشگاه خودرو بندرعباس در ۶۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود تویوتا ۳۰ سالگی کرولا GT را جشن گرفت ولوو نام تجاری S۵۰ را برای چه ثبت کرد؟ ایران، سکوی جهش پژو شد ضرر ۶۰۰۰ میلیارد تومانی ۲ خودروساز در سال ۹۱ چه زمانی باید باتری خودرو را تعویض کنیم؟ چالش الزام استاندارد یورو۵ در ایران تجربه جهانی داخلی‌سازی در مشارکت‌های خارجی کارخانه خودروسازی کرمانشاه با حضور جهانگیری افتتاح می شود فراز قیمت‌های کاذب را می‌شکند دانگ‌فنگ بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو فروخت در سواری‌سازان چه می‌گذرد وضعیت مناسب بازار خودرو برای خودروسازان مظنه قیمت باتری خودرو خودروی ۴۵۰ هزار دلاری خودروساز اماراتی را ببینید+تصاویر احتمال ورود فراری به سگمنت SUV ها کارنامه تجارت صنعت خودرو در سال ۹۵ نکاتی در مورد سرویس و نگهداری بهتر باتری خودرو ب ام و سری ۳ الکتریکی سپتامبر معرفی می‌شود اعلام رسمی ورود محصولات لینده موسسه کوثر، دیار خودرو را می فروشد نرخ خرید و فروش باتری ۶۰ آمپری خودرو نرخ فروش باتری ۱۵۰ آمپری خودرو مظنه قیمت باتری ۸۰ آمپر در بازار طرح بازدید تابستانی رایگان محصولات بی وای دی آغاز شد قیمت انواع باتری خودرو هیوندای برنامه ای برای خرید شرکت های خودروسازی دیگر ندارد مظنه قیمت انواع باتری خودرو در بازار پورشه ۹۱۱ توربو S Exclusive؛ خاص بودن به معنای واقعی کلمه هیوندای Kona الکتریکی در راه است وزیر صنعت دولت دوازدهم از تصمیمات لحظه‌ای خودداری کند خودروسازی ژاپن حیران از تعرفه‌های ترامپ! خودروهای کارکرده ولی بدرد بخور در بازار ایران - خرداد ۹۶ پیش‌بینی آینده صنعت خودروی جهان در ۲۰۲۰ قیمت انواع باتری خودرو در بازار اثرپذیری صنعت خودرو از الزام به داخلی سازی نرخ فروش انواع باتری در بازار بوق خودرو چقدر عمر می‌کند؟ قیمت انواع تجهیزات خودرو+جدول ورود به زنجیره تولید جهانی خودرو تنها راهکار نجات صنعت خودرو است در سواری‌سازان چه می‌گذرد؟ هیوندای kona در پرتغال دیده شد شرکت فورد ۱۰ درصد نیروی انسانی اش را اخراج می کند ولوو تولید خودرو در هند را امسال شروع می‌کند جنرال موتور فروش خودرو در هند را متوقف می‌کند پیشینه نیم قرن صنعت خودرو در ایران +اینفوگرافیک شوک بهاری به بازار باتری ب ام و X۵ در چین تولید می‌شود اجرای ۵۳ استاندارد اجباری برای تولید خودروهای داخلی ۳ خودرو جدید تا پایان سال وارد بازار می شود هزینه کار با چری کمتر از پژو است قیمت باتری خودرو اسیدی در بازار قیمت باتری خودرو +جدول قیمت باتری خودرو ۱۵۰ آمپری در بازار بازگشت تولید خودرو به جاده رشد بسیاری از قراردادهای خودروسازی براساس رانت بسته می‌شوند فاصله بین اهداف و واقعیت‌های صنعت خودرو! پک باتری مرسدس-بنز با مصرف خانگی طراحی برچسب اصالت لوازم یدکی خودرو داخلی و خارجی برای خرید لوازم جانبی خودرو چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت رشد گروه خودرویی ادامه دارد بلاتکلیفی صنعت خودرویی در مونتاژکار یا خودروساز بودن نرخ خرید و فروش باتری خودرو در بازار ضرورت اصلاح ساختار صنعت خودرو رقابت بانک‌ها با خودروسازان بر سر نرخ سود بهره برداری از نخستین کارخانه خودروسازی سمنان نرخ خرید و فروش باتری در بازار استفاده از هوش مصنوعی برای تولید باتری خودرو هدفگذاری تولید ۱.۵میلیون خودرو در سال ۹۶ ماشین‌بازی به سبک سینمای ایران از جعبه تا قوس جلوگیری از ورود قطعات خودرو ضامن اشتغال جوانان سرمایه‌گذاران خارجی جذب صنعت خودرو شوند توشه خودرو برای سفر استخوان‌بندی خودروسازی در ۲۰۵۰ خودرویی که در ایران سرنوشت تلخی داشت قیمت انواع باتری خودرو در بازار طرح ویژه امداد خودروی نوروز شرکت خودروسازی کارمانیا خودروساز واقعی خواهیم شد خودرو با برند ملی تولید شود نرخ خرید و فروش باتری خودرو در بازار رتبه نخست رشد تولید خودرو در جهان به ایران رسید تحقق صد در صدی برنامه تولید خودرو در سال ۹۵ تولید باتریهای غیرقابل احتراق برای موبایل و خودروهای برقی باتری اسیدی در بازار با چه قیمتی به فروش می رسد؟ باتری خودرو با چه قیمتی در بازار معامله می شود؟ نرخ انواع و اقسام باتری خودرو قیمت باتری اتمی در بازار چقدر است؟ بازاری داغ در اوج سرما باتری خودرو ۳۵ آمپر در بازار چند بفروش می رسد؟ قیمت انواع و اقسام باتری خودرو اقدام دانشگاه صنعتی اراک برای ساخت «باتری‌ شارژرهای سریع» سایپا و سیتروئن توان پاسخگویی به نیاز بازارهای منطقه را دارند جلب رضایت مشتریان، مهم ترین وظیفه خودروسازان است قیمت برخی باتری خودرو +جدول ترسیم افق تولید ۵۰۰ هزار خودرو در صنایع خودروسازی بم قیمت باتری خودرو +جدول دلایل افزایش ارزش سهام سایپا در روزهای گذشته نکاتی برای انتخاب راحت‌تر خودرو ایجاد تعمیرگاه و بانک لوازم یدکی خودروهای سنگین در محل پلاسکو سرشناس‌ترین میهمانان همایش بین‌المللی خودرو قیمت فروش انواع باتری خودرو در بازار +جدول سایت‌های شهرستانی خودروسازان در لیست فروش چالش عقب افتادن باتری سازها از خودروسازها! قیمت انواع باتری خودرو در بازار + جدول خودروسازی تایوان هم به دنبال حضور در بازار ایران فنر تولید خودرو پرید چرا امسال صنایع خودروسازی، افزایش تولید داشته‌اند؟ قیمت قطعات خودرو رانا در بازار +جدول دلایل خرابی باتری خودرو ها چیست ؟ واردات به شرط تولید، داخلی‌سازی و صادرات سهم ۸ درصدی بخش خصوصی در تولید خودرو تعرفه اهرمی برای دفاع از تولید داخلی باتری باتری خودروهای الکتریکی نیسان به خانه‌ها می‌رود تعرفه اهرمی برای دفاع از تولید داخلی باتری طول عمر باطری اسیدی چقدر است؟ روایت تولید از رشد فروش خودرو طرح جایگزینی پراید و پژو ۴۰۵ به تدریج اجرا می شود توسعه توانمندی های صنعت خودرو با مشارکت خارجی باتری خودروهای برقی کارآمدتر از پیل سوختی است حق دولت در خودروسازی ضایع شد؟ چه زمانی باید باتری خودرو را عوض کرد؟ نقش خودروهای جدید در رفع بحران آلودگی ساخت سپرخودرو با استفاده از فناوری نانو آب بندی موتور خودروهای صفر چقدر ضرورت دارد؟ عمر کوتاه قراردادهای خودرویی چرا خودروسازی مزیت نسبی در تولید و صادرات ندارد؟ تویوتا تا ۲۰۲۰ تولیدکننده انبوه خودروهای الکتریکی باتری دار می‌شود فیات همچنان به دنبال شریک می‌گردد استقبال چشمگیر از غرفه سایپا در نمایشگاه بین المللی بغداد رقابتی نابرابر از جنس آلومینیوم مفهوم لوگو خودروسازان جهان فروش سهام گروه خودروسازی گاک تویوتا به فناوری یون-لیتیوم دست پیدا کرد قاچاق و تعرفه بازار باتری را نفس گیرکرد چشم‌انداز ناخوشایند برای آئودی ب ام و برای محصولاتش در بازار آمریکا و کانادا فراخوان رفع نقص داد قیمت انواع قطعات خودرو آوانته + جدول رضایت مشتریان مهر تایید کیفیت خودرو بزرگترین چالش خودروسازی سایه اروپایی بر خطوط تولید چینی‌ها ایران بیستمین خودروساز جهان شد داخلی‌سازی خودرو به چه قیمتی؟! قیمت انواع قطعات مگان در بازار + جدول آمار تولید خودروسازان در ۶ ماهه نخست امسال شارژر‌های بی‌سیم در خدمت زمان ممانعت خودروسازان داخلی از تولید خودروهای ارزان خارجی تصمیمی بر کاهش هزینه تولید خودرو آینده سفید خودروسازی در قاره سیاه ساخت باتری های بادوام خودرو با استفاده از فناوری نانو جاده های آسیای میانه و آفریقا زیر چرخ خودروی ایرانی موقعیت خودرو در مذاکرات خارجی دلیل محرمانه بودن مذاکره با فیات ورود قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین محصولات پژو رشد فروش ۱۷۰درصدی سایپا نسبت به مدت مشابه سال قبل راه اندازی کارخانه تولید باطری برای خودروهای برقی قراردادهای فرعی سایپا – سیترون مشابه ایران خودرو - پژو است سامسونگ در اروپا باتری خودروهای الکتریکی تولید می کند سرمایه گذاری در بازار باتری ایران سبقت خودرو‌سازان در جاده کاهش ارزش سهام خودروسازان آمریکایی در کانادا به اعتصاب تهدید شدند بهترین خودروهای فرانسوی جهان کدامند؟ (+عکس) ساخت خودروهای جدید با ۲۰ درصد داخلی سازی خاک فناوری‌های کهنه با قراردادهای نو زدوده می‌شود؟ پژو ۳۰۱ سال‌ آینده عرضه می‌شود باتری‌سازان با ۶۰ درصد ظرفیت تولید می‌کنند باتری با قدرت شارژ دو برابر در راه است کیفیت پایین و قیمت بالا پیامد انحصاری بودن بازار خودرو در ایران برجام چه اثری روی عملکرد خودروسازان داشت؟ دور باطل خودروسازان تفاوت در مسیر مشارکت زمینه‌های همکاری ایران خودرو و سایپا الیوموتورز به دنبال عرضه خودروهای ارزان ۳ چرخ در آمریکا چرا خودروهای آلمانی پرخرج و خودروهای ژاپنی کم‌هزینه‌اند؟ قیمت خودرو در مردادماه چقدر تغییر کرد؟ پنج انتقاد مردم از خودروسازان حمایت از صادرات قطعه با راه‌اندازی خط تولید ارزان نیسان بدنبال فروش سهام شرکت باتری سازی خود است تدوین ۳۰ استاندارد جدید خودرویی نیروی مازاد در خودروسازی ایران چقدر است؟ بهترین زمان برای تعویض باتری خودرو چه زمانی است؟ فرصت اندک دولت در قطب سوم خودروسازی ۱۰ ماشین سفارشی غول‌های بزرگ طراحی اولین کامیون تمام برقی دنیا رونمایی شد خودروسازی، صنعت و کشاورزی محور توافق در مسکو چند ضلعی مشارکت با خودروسازان خارجی چرا تجاری‌سازان منبع زیان انباشته‌اند؟ محموله قاچاق قطعات و لوازم خودرو در پاکدشت کشف شد سامسونگ خودروساز می‌شود تفاهم نامه همکاری بانک مهر اقتصاد و شرکت سایپا امضاء شد BMW و ۲۱ نکته‌ ای که درباره آن نمی‌ دانستید بهترین نوع استراتژی همکاری با خارجی‌ها سایپا پراید را ۳۰۰ تا ۵۷۰ هزار تومان گران کرد+ تصویر بخشنامه نارضایتی نعمت‌زاده از خودروسازان افتتاح خط تولید باطری‌های پیشرفته خودرویی ۸ قرارداد ؛ ارمغان «برجام» در صنعت خودرو کاهش تولید دوگانه‌سوزها با شرکت‌های خودرویی خانوادگی آلمان آشنا شوید فروش ویژه پرونیکس به مناسبت عید سعید فطر هجوم خطرناک تقاضا به سمت خودرو سازان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موجب کاهش فروش خودروسازان خواهد شد هزینه تصادف با بی ام و چقدر تمام می شود؟ تولید خودرو فرانسوی با دستان ظریف ایرانی حضور محصولات سایپا در خیابان های بیروت مدیریت یکپارچه در برون سپاری تولید خودرو فناوری هوشمند برای جا نماندن کودکان در خودرو بنز E یا ولوو V۹۰ ،کدام بهتر است؟ کیا ۲۰۱۸ GT را ببنید رویکرد مجلس دهم به صنعت خودرو گشتی در بازار لنت ایران + جدیدترین فهرست قیمت ایجاد قطب سوم خودروسازی در دستور کار مناطق آزاد فقدان نسل جدید خودروهای مونتاژی ایران تحقق بهبود کیفیت خودروهای داخلی فقط از پاناسونیک باتری می‌خریم فرهنگ نگاه مشتری به بازار باتری باید تغییر کند افزایش فروش شرکت خودروسازی اُپل تویوتا به دنبال خودروسازی در ترکیه است مردم دنیا عاشق این خودروها هستند برو بیای خودروسازان اروپایی با هواپیمای اختصاصی چالش نیروی انسانی مازاد در خودروسازی ایران افزایش قیمت خودرو باید متناسب با کیفیت باشد آغاز چالش‌های اقتصادی با تاکید بر خود کفایی ۱۰۰درصدی چرخش چرخ خودرو به کام دولت می‌شود؟ بازار لوازم یدکی خودرو ایران دردست خارجی‌ها ماموریت ناتمام خودرو در رشد اقتصادی رونمایی از خودروی خودران اوبر در خیابان‌های آمریکا کامیون های روباتیکی وارد جاده ها می شوند چرخ فیبر کربنی برای ابرخودروها ورود به دریاچه یخبندان به دلیل اعتماد به نویگیشن خودرو! بازار خودرو جان نگرفت عمل زیبایی خودروها؛ از مرسدس تا کیا افزایش همکاری شرکت‌های آلمانی با قطعه‌سازان ایرانی نرخ دوم بنزین ۱۵۰۰ تومان محاسبه شد رکود بازار خودرو توهم است؟ کفش‌های این کودک خودرو گران قیمت را به آتش کشید+تصاویر سرمایه گذار بعدی صنعت خودرو کدام شرکت است؟ تحلیل اکونومیست از جنجال تقلب خودروسازان تویوتا اولین باتری منیزیمی را ساخت گشت و گذار تصویری در روز دوم اتومکانیکای دوبی با حضور صنعتگران ۵۸ کشور روبان چهاردهمین اتومکانیکای دوبی بریده شد تلاش ژاپنی ها برای استفاده از سهم بازار امارات در اتومکانیکای دوبی مرحله‌گذار خودرو از مونتاژکاری؟ میزان سود مشارکت خرید خودرو تعیین شد فروش قطعات میلیونی خودروبه قیمت ۱۲۰ هزارتومان چرا تب خودروهای اتومات داغ شد؟ لوازم جانبی که با قیمت یک خودرو برابری می کند قیمت اولیه خودرو چانگان ۶۴ میلیون تعیین شد هزینه تصادف با پورشه چقدر تمام می شود؟ تمایل خودروسازان انگلیسی برای ورود به بازار ایران شرط جدید وزارت صنعت برای خودروسازان خارجی گام‌های خودرویی برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی بیشتر خودروهای دیزلی تست های آلایندگی در شرایط واقعی را پاس نمی کنند اصلاح ساختار مالی سایپا نتیجه مدیریت اثر بخش است شرکت خودروسـازی کارمانیا دعوت به همکاری می کند رشد ۷ برابری مونتاژ محصولات رنو در ایران پس از برجام فولکس به هر قربانی رسوایی تقلب ۵ هزار دلار می پردازد تویوتا در تدارک از سرگیری تولید در مناطق زلزله زده است ادامه مذاکرات برای تاسیس شرکت مشترک با ایتالیا بسته ضدرکود دیگری در راه است؟ ایران، بازار مهمی که لیکومولی در پی تقویت جایگاه خود در آن است برنامه تامین مالی امسال یک خودروساز داخلی در بورس پژو مجوز رسمی سرمایه گذاری در ایران را گرفت برنامه امسال خودرو دستیابی به ۸۴ درصد تولید سال ۹۰ خودرو از کارخانه گران شد توقف خصوصی‌سازی در ایستگاه رفتارشناسی خودرو با کیفیت با قیمت مناسب تولید شود تکمیل پازل خودرویی با سرمایه‌گذاری خارجی تولید باتری‌های جدید سبک و کارآمد سناریوهای خودروسازی ۹۵ آیا تاپ گی یر بدون کلارکسون موفق می شود؟ آغاز مهندسی معکوس «خودرو سبز» در کشور دو ضرورت صنعت خودرو در سال جدید بازگشت لینکن با شگفتی تازه آغاز خواب بهاری بازار خودرو با اقتصاد مقاومتی صنعت خودرو اصلاح می‌شود راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو دستگیری سارق لوازم خودرو در اسلامشهر رونمایی از بزرگ‌ ترین ماشین چوبی ایران در گچساران فقط ۱۰۰ دستگاه پاگانی هوآیرا کروکی ساخته خواهد شد پاوربانکی که شما را از باتری به باتری کردن خودرو بی‌نیاز می‌کند امکان‌سنجی چهار فرمان خودرویی رئیس‌جمهوری روحانی، میهمان ویژه همایش خودرو ایران تغییر معادلات در خودروسازی ایران کیفیت مهم‌تر است یا قیمت؟ ژاپنی ها در خودروسازی ایران سرمایه گذاری می کنند صنعت خودرو نیازمند انقلاب ساختاری است کدام خودروسازان بهترین وبسایت ها را دارند؟ الزام ساخت داخلی ۴۰ درصد برای شرکای خارجی؟ رقابت سرعت و سوخت در غول های خودرو انقلاب ساختاری در صنعت خودرو ۱۰ سردنده خاص و دلربا مخالفان قراردادهای خودرویی پساتحریم عمر باتری موتور سیکلت های برقی ۴ سال است نه یکسال لزوم ارزیابى خودروهاى در حال تردد رونمایی از پرفروش ترین خودروهای سال ۲۰۱۵ کنسرسیوم ایرانی- اروپایی برای راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی قلب الکتریکی خودرو این روزها گران می‌تپد! با باتری قلمی خودرو خود را روشن کنید! بزرگترین خودروساز جهان به داد ونزوئلا رسید محدودیتی برای تازه‌واردها ایجاد نمی‌شود صنعت ماشین آلات کشاورزی نیازمند نگاهی متفاوت از صنعت خودروست سرنوشت خودروسازان در پساتسهیلات «نهایت باتری»، نسخه‌ای نهایی برای اتومبیل‌های برقی جبران افت تولید با تسهیلات ۲۵ میلیونی؟ خودرویی بی نیاز از «صافکاری» کار و کاسبی باتری‌فروشان به راه است محل قرارگرفتن موتور خودرو چه اثری در رانندگی دارد؟ عزم دولت در حمایت از خودروسازی حمایت دولتی، تسکین‌بخش بازار لوازم یدکی محل هزینه پول در خودروسازی قاچاق باتری تولیدکنندگان را تحت فشار گذاشته است لغو موقت «الزام داخلی‌سازی ۴۰ درصدی» باتری‌های عهد اشکانیان و باتری‌های امروزی محافظین نامرئی! نیاز صنایع نباید در دوران پساتحریم از محل واردات تأمین شود اولین خودروی خورشیدی در افغانستان رونمایی شد تولید سالانه ۲۰میلیون باتری خودرو خودروسازان منفور و محبوب قطعه‌سازان خودورسازان مجبور به خرید باشگاه ها می شوند؟ جدیدترین وضعیت تولید دوگانه‌سوزها در کشور برخورد جدی با احتکا‌رکنندگان لوازم یدکی اتومبیل در بویراحمد تورم در قیمت خودرو تأثیرگذار است
برگشت به بالا