نسبت خانوادگی خودروها در یک نگاه؛

خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟

عصر خودرو-بهترین و بزرگترین خودروسازان معتبر جهان در زیرمجموعه ۱۴ برند والد و اصلی قرار می‌گیرند که برخی از آنها برندهایی ویژه برای لوکس‌سازی دارند.

سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰:۰۰

خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟​​ (https://telegra.ph/file/d0c31308d93ebc18e36b9.jpg)خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟​​ (https://telegra.ph/file/d0c31308d93ebc18e36b9.jpg)خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟​​ (https://telegra.ph/file/d0c31308d93ebc18e36b9.jpg)خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟​​ (https://telegra.ph/file/d0c31308d93ebc18e36b9.jpg)خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟​​ (https://telegra.ph/file/d0c31308d93ebc18e36b9.jpg)خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟​​ (https://telegra.ph/file/d0c31308d93ebc18e36b9.jpg)خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟​​ (https://telegra.ph/file/d0c31308d93ebc18e36b9.jpg)خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟​​ (https://telegra.ph/file/d0c31308d93ebc18e36b9.jpg)خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟​​ (https://telegra.ph/file/d0c31308d93ebc18e36b9.jpg)خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟​​ (https://telegra.ph/file/d0c31308d93ebc18e36b9.jpg)خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، دنیای خودروها در قرن بیست و یکم بسیار عجیب و غریب و است و نسبت‌های فامیلی و خانوادگی زیادی بین بسیاری از آنها وجود دارد. از آن خانواده‌ها که در عین صمیمت، با یکدیگر در زیبایی، قدرت و سرعت رقابت دارند.از طرفی تناسب کمپانی‌های والد و زیرمجموعه‌های آنها کمی عجیب است. شاید کمتر کسی بداند که مازراتی با آن شکل و شمایل و جلال  و جبروتش فرزند کمپانی فیاتی باشد که ما آنرا با خودروهای کوچکِ  شهری می‌شناسیم. همین خودروی چندصد هزار دلاری در زیر مجموعه فیات- کرایسلری قرار دارد که در سال 2017 یکی از بدترین تولید کنندگان خودرو از نگاه مجله معتبر "جی دی پاور" بود.
در این مطلب نگاهی داریم به کمپانی هایی که خودروهای لوکس خود را با برندی دیگری غیر از برند خودشان عرضه می کنند. بهترین و بزرگترین خودروسازان معتبر جهان در زیرمجموعه 14 برند والد و اصلی قرار می‌گیرند که برخی از آنها برندهایی ویژه برای لوکس‌سازی دارند.

هوندا- کیورا

در سال 1948 کمپانی هوندا توسط  سوییشیرو هوندا تاسیس شد و در سال 1959 این خودروسازی به دلیل تولید طیف وسیعی از موتورسیکلت‌ها به معروفیت رسید. هوندا اولین خودروساز ژاپنی بود که خط تولید مدل‌های لوکس خود را با برندی جدید به نام "آکیورا " آغاز کرد تا الگوی خودروسازانی مانند نیسان و تویوتا شود.

نیسان = اینفینیتی

نیسان سه برند داتسون، نیسان و اینفینیتی را در زیرمجموعه خود جای داده که در این میان "اینفینیتی " وظیفه ساخت لوکس‌ترین‌ها را بر عهده دارد. اینفینیتی در سطح اتومبیل‌های نیمه لوکس و لوکس طبقه‌بندی می‌شود در حالی که محصولات عادیِ نیسان جزو طبقهٔ اسپورت و سدان‌ها هستند.

بنز= می باخ

اگر از خودروهای باری و تجاری مانند کامیون‌ها، ون‌ها، اتوبوس‌های بنز صرف نظر کنیم اصلی‌ترین زیر شاخه‌های بنز اسمارت و مرسدس محسوب می‌شوند. قضاوت در مورد حوزه لوکس این خودروها بسیار ساده است چرا که مرسدس در کلاس S و مرسدس- می‌باخ خود بارها تاج لوکس بودن را از آن خود کرده است.

تویوتا= لکسوس

ریشه‌های تأسیس شرکت خودروسازی تویوتا، به سال 1926 بازمی‌گردد، که ساکیشی تویودا، اقدام به راه‌اندازی شرکت صنایع تویوتا نمود.

بزرگترین برندهای زیرمجموعه این خودرو در این کارخانه بزرگ دایاهاتسو، لکسوس و خود تویوتا هستند.
لکسوس همانطور که از نامش پیداست، لوکس‌سازترین دست تویوتاست و به برندی بین‌المللی به‌ عنوان بزرگترین تولیدکننده اتومبیل‌های سفارشی و خاص، در کشور ژاپن تبدیل شده است. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در 70 کشور جهان عرضه می‌کند.

تاتا موتورز=

تاتا موتورز بزرگترین شرکت خودروسازی هند است و برندهای لندرور و جگوار از زیرمجموعه‌های این کمپانی به شمار می‌آیند. نمی‌توان گفت که تاتا موتورز برند  خاصی برای لوکس‌سازی خودروهایش دارد چرا که تاتای هندی با نیت ساخت خودروهای ارزان در کشورش تاسیس شد. جگوار این روزها به ساخت خودروهای پر رفاه‌تر در حوزه اسپورت‌ها و شاسی‌بلندها مشغول است و طبیعی است که خودروهای رنج‌روور شرکت لندروور در گزینه، لوکس بودن و قیمت تفاوت زیادی با برند جگوار دارند. با این وجود لوکس بودن رنج‌روور در رده اسپورت‌ها طبقه‌بندی می‌شود. با این وجود لندروور و جگوار همچنان ماهیت مستقل خود را حفظ کرده و دست لوکس‌ساز تاتا محسوب نمی‌شوند.

فولکس‌واگن/ کمپانی مادر بزرگترین برندهای جهان

هر برندی که  برای خود ماهیت و کاراکتر بزرگی دارد در زیر مجموعه خودروسازی فولکس‌واگن  آلمان‌ها قرار می‌گیرد. می‌توان این خودروسازی را  بزرگترین برند خودرویی اروپا و بزرگترین رقیب کمپانی خودروسازی تویوتا نامید. این خودروسازی در هر حوزه‌‌ای فعالیت کرده و انواع و اقسام خودروهای لوکس، شهری، اسپورت، کاری، تجاری را به دنیا ارائه می‌کند.

یک فولکس لوکس در آینده

فعالیت این شرکت از سال 1937 و با هدف ساخت خودرویی برای عموم مردم آلمان آغاز شد. بزرگترین دستاورد این شرکت بیتل یا همان فولکس قورباغه‌ای ارزان و با کیفیت محسوب می‌شود.

در میان شرکت‌های تابعه‌ای مانند آئودی، پورشه، اشکودا، بوگاتی، سئات، اسکانیا، لامبورگینی و پورشه، دوکاتی و ایتال دیزان قطعا بنتلی لوکس‌ترین برند زیرمجموعه  فولکس‌واگن آلمانی‌هاست. برندی که قطعا دست لوکس‌ساز و شخصی آلمان‌ها محسوب نمی‌شود.

بنتلی در سال 1998 تحت مدیریت گروه فولکس‌واگن قرار گرفت. اولین محصول  انگلیس‌الاصل بنتلی  در تاریخ 18 ژانویه 1919 توسط والتر اوون بنتلی تولید شد . بنتلی از همان آغاز کار، ساخت اتومبیل‌های استثنایی و خاص را در دستور کار خود قرار داد. در ماه اوت سال 1919 نیز شرکت بنتلی موتوربه‌صورت رسمی ثبت گردید و در اکتبر همان سال، در نمایشگاه اتومبیل لندن، یک شاسی با موتور ساختگی (نمایشی یا مفهومی)، در معرض نمایش قرار گرفت. در ماه دسامبر نیز، موتور اولیه ساخته شد، ولی طراحی و توسعه آن، بیشتر از چیزی که انتظار می‌رفت، زمان برد و ماشین‌های اولیه حتی تا سپتامبر 1921 به‌صورت کامل آماده نشدند. در سال 1945 تمامی محصولات این کمپانی در زیرمجموعه تجاری رولزرویس- بنتلی به بازار عرضه شد.

اکنون بنتلی نیز در لوکس‌سازی رقابتی ظاهر شده و شاهد سفارشی‌سازی‌های  ویژه در این کمپانی هستیم.

ب‌ام‌و

ب‌ام‌و کمپانی والد خودروهای رولز رویس، مینی و ب‌ام و است. قطعا در میان برندهای این شرکت‌‌، لوکس‌تر از محصولات رولزرویس نخواهیم یافت. برندی که باز هم دست لوکس‌ساز ب‌ام‌و نخواهد بود و اصالت و کاراکتر خود را به عنوان یک ساب برند حفظ کرده است. البته برند ب‌ام‌و نیز لوکس‌هایی دارد که در نوع خود برترین محصولات شرکتش محسوب می‌شوند. ب‌ام‌و سری 7 پرچم‌دار خودروسازی باوارایی  بوده و این کمپانی قرار است سری 8 را به عنوان پیشرو در رده لوکس‌ها ارائه دهد.
البته لازم به ذکر است که محصولات تجملاتی ب ام‌و در سگمنت خود و با خودروهایی مانند بنتلی یا برخی ارپز محصولات بنز و لکسوس رقابت خواهد کرد.

ریشه‌های تأسیس رولزرویس به عنوان برند زیرمجموعه ب‌ام‌و  به اواخر سال 1903 و اوایل 1904 بازمی‌گردد. این شرکت، اولین کارخانه تولید خودروی خود را، با مشارکت هنری رویس و چارلز رولز در شهر منچستر راه‌اندازی نمود.
دست لوکس‌ساز برندهای دنیای خودرو/ نسبت خانوادگی خودروها در یک نگاه

ترکیب رولز رویس- بنتلی از سال 1998 شکسته شد، اما خودروهای این دو کمپانی آنقدر لوکس هستند که همواره مورد توجه خانواده سلطنتی انگلستان قرار گرفته‌اند.
PSA (ائتلاف گروه پژو- سیتروئن) = دی اس

دست لوکس‌ساز برندهای دنیای خودرو/ نسبت خانوادگی خودروها در یک نگاه
همانطور که از نامش پیداست، گروه پژو- سیتروئن- DS در زیرمجموعه این خودروسازی قرار دارند. تمامی این گروه‌ها  به ساخت خودروهای اسپورت مشغولند و از آنجا که محبوبیت شاسی‌بلندها بسیاری از معادلات دنیای خودرو را تغییر داده‌اند، لوکس‌ترین خودروهای این برندها بیشتر در دنیای اسپورت‌ها چرخ می‌خورد.

مارک DS در اوایل سال 2009 به عنوان زیر مجموعه برتر سیتروئن به مدل‌های دیگر اضافه شد تا در کنار سایر اتومبیل‌های این کمپانی به تولید برسد. DS مخفف روح متفاوت (Different Spirit) یا سری متمایز(Distinctive Series) است.
هیوندای = جنسیس

خودروی جنسیس که این روزها به صورت جداگانه و خارج از زیر مجموعه هیوندایی ساخته می‌شود

هیوندای و کیا کره‌ای به واسطه کمپانی والد هیوندا از اقوام هم محسوب می‌شوند و تا مدت‌ها پیش به عضو لوکس و تجملاتی جنسیس در خانواده بزرگشان می‌نازیدند. در سال 2008 خودروهای کوپه جنسیس با خودروهای سایز بزرگ لکسوس و اینفینیتی رقابت می‌کردند.  اما از سال گذشته جنسیس استقلال خود به عنوان برندی جدا از هیوندایی را اعلام کرد و اینک در زیر مجموعه هیوندای کره قرار ندارد.

برچسب ها

نیسانبنتلیتویوتااینفینیتیلکسوسهوندابنزهیوندایخودرو لوکسرولزرویسفولکس واگنمیباخجنسیسآکیورا
مطالب مرتبط بیشتر
تحویل فولکس‌واگن در چین کاهش یافت آمار ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان اعلام شد / همه بنز خریدند! نیسان ترا با مانیان خودرو می آید سرمایه‌گذاری ۲.۲ میلیارد دلاری تویوتا در برزیل پیش بینی کاهش فروش فولکس واگن در سال ۲۰۲۴ تولید تویوتا افزایش یافت مزایده حواله خودروهای لوکس مدل‌های لوکس بی‌وای‌دی در راه است خودروساز آلمانی به هدف نزدیک شد چین در فروش فولکس‌واگن اول شد مجوز تعیین تکلیف خودروهای لوکس در ۱۴۰۳ تکرار نشد ۳ مدل خودروی الکتریکی در راه است سقوط باورنکردنی نیسان پیش بینی افزایش سود تویوتا در سال جدید تولد «اروین خودرو» با معرفی هوندا تمام الکتریکی هوندا اسپرت برقی در راه است الکتریکی یا هیبریدی؛ کدام خودرو خواهان بیشتری دارد؟ ۱۶ مدل جدید فولکس‌واگن در راه است از سوی معین خودرو به نمایش درآمد؛ نخستین وارداتی برقی و بنزینی هوندا به ایران فراخوان تویوتا برای ۵۰ هزار خودرو تویوتا خودروساز شماره یک جهان شد نوادگان فولکس واگن در اتواکسپو تهران برتری پیکاپ‌های جی‌ام بر فورد و نیسان صاحبان خودروهای بالاتر از ۳.۵ میلیارد تومان سال آینده باید مالیات بدهند با تصویب مجلس سازمان امور مالیاتی قیمت روز خودروهای لوکس را تعیین می‌کند سه مدل هوندای جدید در راه است مالیات خودرو در سال ۱۴۰۳ تصویب شد چرا پلیس خودروهای لوکس قاچاق را آتش نمی‌زند؟ سهم تولید تویوتا در سال ۲۰۲۴ اعلام شد تحویل‌های گروه فولکس‌واگن افزایش یافت تویوتا پریوس؛ بهترین خودروی سال آمریکای شمالی هوندا با معین خودرو به ایران می‌آید رولزرویس در سال ۲۰۲۳ رکورد فروش خود را شکست هوندای آینده نگر در راه است تاکسی هوایی هیوندای چه زمانی روانه بازار می‌شود؟ کراس اوور وارداتی هیوندای قیمت خورد پایان بهمن آخرین فرصت صاحبان خودروهای لوکس برای پرداخت مالیات بزرگترین سرمایه‌گذاری‌ هوندا کلید خورد شرکت رنو پارت با برند و سازماندهی جدید وصول هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مالیات خودرو‌های لوکس در دو سال تحویل زودتر از موعد دومین سری تویوتا کرولا وارداتی مدیران فدراسیون فوتبال هم حواله خودروی لاکچری گرفتند کدام خودروها سال آینده باید مالیات بدهند؟ بوچی ۴اکس : تویوتا ۲۵ هزار دلاری وارد بازار چین شد+تصاویر خودروهای بالای ۳ میلیارد تومان مشمول مالیات سالانه می‌شوند ایربگ کار دست تویوتا داد دایهاتسو تویوتا تولید داخلی خود را تا پایان ژانویه متوقف می‌کند سقوط سهام تویوتا به خاطر رسوایی در دایهاتسو فراخوان هوندا برای ۴.۵ میلیون خودرو به دلیل نقص فنی حضور مجدد فولکس واگن در خیابان های ایران نیسان خودروهای الکتریکی ساخت چین را به بازارهای جهانی صادر می‌کند معرفی دو محصول جدید BMCARS آغاز شماره گذاری و تحویل تویوتا کرولا معرفی خوشنام ترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس در تهران چرا ونوسیا D۶۰ EV Plus بخریم؟ ۱۵ مدل تویوتا با آلایندگی صفر در راه است تنها ۲ هزار و ۸۰۰ مالک خودرو‌های لوکس اقدام به پرداخت مالیات کرده اند تویوتای جدید در راه است تولید جهانی تویوتا رکورد زد فولکس واگن‌های جدید در راهند وعده واردات خودرو به دست دولت اشتباه بود سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری نیسان در بریتانیا تویوتا در اقتصاد ژاپن دست برد انهدام باند فروش خودرو‌های لوکس با اسناد خودرو‌های تصادفی و سوخته بازار فولکس واگن داغ شد تویوتا کمری جدید در راه است آمازون هیوندای هم می‌فروشد خودروی برقی جدید هیوندای در راه است نمایش سه مدل وارداتی نیسان هیوندای به تویوتا و هوندا پیوست شاسی بلند جنسیس در راه است هوندا دستمزدها را افزایش داد خودروی جدید فولکس‌واگن در راه آمریکا سود سه ماهه هوندا افزایش یافت ۴ خودرو انرژی نو نیسان در راه است آزمایش نخستین وانت برقی تویوتا در تایلند نبرد تویوتا و تسلا برای تصاحب آینده خودروسازی لوکس‌سواران همچنان فراری از مالیات رشد سرمایه‌گذاری برقی تویوتا جزئیات مالیات ۱۵۰ هزار خودرو لوکس اف جی بروزر ؛ تویوتا جذاب ترین آفرودر جهان را معرفی کرد+عکس خودرویی که افغان‌ها به جای پراید سوار می‌شوند دو مدل تویوتای برقی جدید در راه بازارهای جهانی ۴ محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد تولید تویوتا افزایش یافت اولتیماتوم مالیاتی به ۱۵۰ هزار مالک خودروی لوکس آخرین فرصت پرداخت مالیات خودرو‌های لوکس خط تولید ام سی ۲۰ در کارخانه ای که بیشتر شبیه یک بوتیک لوکس است! + عکس فروش فوری اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال پیری و کاهش جمعیت ژاپن دامن خودروسازی را گرفت جنسیس جی۷۰ مدل ۲۰۲۴ با پیشرانه جدید می آید +عکس درخواست تویوتا از دولت هند برای کاهش مالیات خودروهای هیبریدی تاکسی‌های بدون راننده در راه ژاپن خودروهای الکتریکی تویوتا از استاندارد شارژ تسلا استفاده خواهند کرد فولکس واگن چشم انداز سودآوری خود را کاهش داد اکس۹ ؛ مینی ون جدید از شریک چینی فولکس واگن +عکس هایلوکس جی آر اسپرت۲ ؛ پیکاپ جدید تویوتا از انگلیس طلوع می کند! +عکس رولز رویس ۲۵۰۰ نفر از کارمندانش را اخراج می کند انفجار در دو کارخانه تویوتای ژاپن تویوتا خودروهای برقی را دگرگون می‌کند کاهش فروش خودروهای برقی فولکس واگن در اروپا همکاری تویوتا و ایدمیتسو در زمینه ی فناوری باتری EV شاسی بلند جدید تویوتا در راه است فروش جهانی تویوتا افزایش یافت کیا و هیوندای فراخوان دادند فولکس‌واگن تولید خودروهای برقی را کاهش می‌دهد ۱۹ مدل نیسان برقی جدید در راه است هدف گذاری تویوتا برای افزایش تولید خودرو برقی لکسوس هم می‌خواهد پیکاپ بسازد تویوتا در هند رکورد می‌زند؟ نیسان پث فایندر ۲۰۲۴ ویژه چین + عکس نسل جدید نیسان مورانو رونمایی می شود+ عکس رونمایی فولکس واگن از یک نسخه اختصاصی برای بازار انگلیس+ عکس بحران خودروهای رها شده در دبی ! +عکس هیوندای کِرِتا و اِلنترا با کرمان موتور می‌آیند سرمایه‌گذاری میلیاردی هیوندای و ال‌جی برای باتری‌سازی رونمایی از کانسپت لوکس اینفینیتی فولکس واگن ساویرو ۲۰۲۴ معرفی شد+ عکس پرفروش‌ترین خودروساز جهان دوباره استارت زد عرضه ۱۹ نیسان جدید تا ۲۰۳۰ شناسایی ۱۷۰ هزار خودروی لوکس برای اعمال مالیات رولز-رویس آمیتیست دراپ تیل ؛ فاصله این خودروساز را از جهان ببینید! +عکس تولید کارخانه تویوتا در چک متوقف شد خودروساز آمریکایی از هند خارج شد بحران تحویل خودروهای صفر در استرالیا سانتافه ۲۰۲۴ : جدیدترین اطلاعات و یک تریم آفرودی جذاب +عکس ملاک اخذ مالیات از خودروهای لوکس چیست؟ هوندا تک چرخ زد هیوندای و کیا فراخوان دادند ضعف ین عامل شتاب تویوتا شد تقویت توسعه فناوری خودروهای برقی تویوتا در چین نیسان از ضعف ین سود برد لندکروزر جدید معرفی می شود+عکس تویوتا بازار را به دست گرفت اخراج کارگران تویوتا به دلیل افت فروش ماجرای خودروهای لوکسی که هفت سال خاک خوردند ردپای میلیونی نیسان در خودروهای برقی‌ رنو محصولات اشکودا در ایران رونمایی شد + تصاویر محصولات اشکودا رونمایی شد + تصاویر نیسان آبی به آفریقا رسید! فروش تویوتا در آمریکا افزایش یافت فولکس واگن: بیتل برنمی‌گردد طرح بازدید رایگان تابستانه شرکت ماموت خودرو فروش جهانی تویوتا افزایش یافت رونمایی تویوتا از کراس اوور سی-اچ آر جدید+ عکس رونق اولین بازار خودروهای الکتریکی آسیای جنوب‌شرقی پای شرکت هیوندای به دانشگاه باز شد سایهِ فولکس واگن بر رویِ بازار ایران فراخوان ۱.۳ میلیون خودروی هوندا در سراسر دنیا به دلیل نقص فنی هیوندای دست و دلباز شد برنامه جدید غول خودروسازی آلمانی رونمایی تویوتا از نسل جدید فناوری باتری خودروهای برقی رونمایی از جدیدترین کراس اوور هوندا در هند+ عکس خودرو‌های لوکس میلیاردی که ۱۰ سال در بندر نوشهر خاک می خورند! + تصاویر رد پای فولکس واگن در ایران آر ۳۳۳؛ فقط برای طرفداران گلف آلمانی! +عکس جزئیات مالیات پرداختی لوکس‌سواران+ جدول فروش جهانی تویوتا افزایش یافت طرح باتری‌سازی آمریکا به ثمر نشست قدیمی‌ترین و جدیدترین تویوتا لندکروز جنسیس جدید معرفی شد+عکس تویوتا تاکوما تریل هانتر؛ آفرودر درجه یک ژاپنی! +عکس فولکس‌واگن به نمایندگی‌های داخلی در روسیه فروخته شد تویوتا تاج‌وتخت را حفظ می‌کند؟ هیوندای کنا؛ این شاسی بلند زیبا، جدید و بسیار خوش قیمت! +عکس افزایش ۳۹ درصدی تحویل فولکس‌واگن جهش بزرگ از آن نیسان شد افزایش ۱۹ درصدی سود سالانه هوندا هیوندای اکستر؛ شاسی بلند ۷ هزار دلاری هندی+ عکس فولکس‌واگن در مسیر صعود فرمان گرفت اشکودا ۶ مدل خودرو برقی عرضه خواهد کرد تویوتا در صدر فروش خودرو در عراق تویوتا رکورد زد فولکس‌واگن بی‌خیال تجارت ضعیف چین شد یک هیوندای قدرتمند جدید وارد میدان شد تویوتا در چین چه کرد؟ عرضه خودروی هیبریدی تویوتا با سوخت انعطاف‌پذیر رونمایی از خودروی الکتریکی جدید نیسان وعده جدید نیسان محقق می‌شود؟ فولکس‌واگن با ۱۰ مدل جدید برقی می‌آید موفاسا شاسی بلند جدید هیوندای+ عکس غوغای هیوندای موتور در کره جنوبی رکورد صنعت خودرو در ویتنام کرولا کراس هیبرید XSE؛ ۳۵ هزار دلار برای خودرو جدید تویوتا +عکس ارائه ۱۰ مدل تویوتا برقی به بازار جنسیس جی وی۸۰ کوپه؛ نمایش یک شاسی بلند ماگمایی از برند کره ای! +عکس فروش تویوتا کاهش یافت مالیات، ترمز لوکس‌سواران را می‌کشد تویوتا در روسیه ترمز برید تویوتا رکورددار شد هیوندای ورنا جدید؛ ارزان اما باکیفیت و فناورانه +عکس سوناتا فیس لیفت ۲۰۲۴ معرفی شد+عکس جنسیس مینت؛ خودروی نقلی و لوکس کره ای برای بازارهای اروپایی+عکس ۳ هزار شغل در فولکس واگن از بین می‌رود! تویوتا از آن روس‌ها خواهد شد؟ اشکودا فولکس‌واگن در حال وداع با روسیه خودروی ارزان قیمت فولکس‌واگن عامل موفقیت خواهد شد؟ فولکس‌واگن برای خودروهای الکتریکی چه کرد؟ فولکس‌واگن بیخیال چالش شد خداحافظی هیوندای با روسیه صاحبان خودروهای لوکس ۵۰۰ میلیون هم مالیات ندادند! پیمان کارگر از مدیرعاملی اینفینیتی کنار رفت خداحافظی با موتورهای احتراقی در کمتر از دو دهه آینده فولکس‌واگن برنده می‌شود سرنوشت مالیات لوکس‌ها تغییر کرد؛ درآمد ۷۰۰۰ میلیاردی محقق می‌شود؟ هیوندای ورنا (اکسنت) جدید وارد بازار می شود+عکس خیال تویوتاسواران راحت شد نیسان رکوردار می‌شود؟ از نیسان ترا تا Leo MX۸ شرایط پیش فروش نیسان دوگانه و تک سوز شرکت زامیاد ویژه اسفند ۱۴۰۱ درخواست فولکس‌واگن و مرسدس‌بنز از آلمان الانترا کوپه فیس لیفت؛ چاشنی اسپرت برای جذابیت کره ای! +عکس لکسوس آر اکس ۳۵۰ اچ؛ معرفی یک شاسی بلند کاردرست! +عکس اطلس ۲۰۲۴؛ جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن معرفی شد +عکس سرمایه‌گذاری میلیونی نیسان و رنو در هند فروش خودروی هوندا نزولی شد نیسان پیروز شد کاهش ین عامل جهش تویوتا شد پرداخت مالیات خودروهای سه میلیارد تومانی از سال آینده اجرایی می‌شود هشدار هوندا برای مشتریان آمریکایی؛ «رانندگی نکنید» فراری‌های جدید راهی بازار شد هوندا هیدروژنی آمد لوکس ترین و قدرتمندترین سدان ها در سبد محصولات ایران خودرو تویوتا دست پر آمد ۴۵۰هزار خودروی لوکس امسال باید مالیات بدهند نرخ مالیات بر خودروهای لوکس در سال آینده مشخص شد پرفروش‌ترین خودروساز جهان معرفی شد فولکس‌واگن به اوج می‌رسد؟ خطر برای خودروسازان ژاپنی رشد فروش خودروهای الکتریکی هیوندای جهشی می‌شود طلب ۶/ ۳همتی دولت از لوکس‌سواران تویوتا از جا برخاست شناسایی اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی لوکس برای دریافت مالیات هوندا هم باتری‌ساز شد کلینیک خدمات زمستانه هیوندای تا ۶ بهمن تمدید شد گزارش تصویری شرکت خودروسازان بم روزگار بر وفق مراد تویوتا شد تویوتا شتاب گرفت رونق به بازار خودروی جهانی باز خواهد گشت؟ فروش عجیب رولز-رویس در سال ۲۰۲۲ خودروهای بالای ۱.۵ میلیارد تومان باید مالیات بدهند هشدار فولکس‌واگن در مورد بی‌ثباتی سال ۲۰۲۳ فروش بنتلی رکورد شکست کاهش فروش تویوتا در آمریکا افیلا؛ نخستین خودرو سونی به عنوان یک فضای سرگرمی متحرک عمل می کند+ عکس فروش برتر جنرال موتورز نسبت به تویوتا در آمریکا سال ۲۰۲۳، سال خوش برای شرکت‌های خودروسازی است؟ اطلاعات مشتریان تویوتا یک بار دیگر لو رفت نقشه برقی هیوندایی در نروژ هیوندای الانترا جدید با ظاهری متفاوت! +عکس خودروساز شماره یک جهان، اول شد فولکس‌واگن متوقف می‌شود؟ عرضه لوکس‌ترین مدل هیوندای کار هوندا در دنیای مجازی نسل جدید هیوندای کنا معرفی شد+عکس مالیات قطره‌چکانی لوکس‌ها! اخراج کارکنان کارخانه هیوندای روسیه فولکس واگن به‌دنبال باتری‌سازی در اروپای شرقی جنسیس جی وی۶۰؛ اولین خودروی جهان با سامانه ورود "تشخیص چهره"+عکس سرمایه‌گذاری هنگفت فولکس در خودروهای برقی پیروزی تویوتا در رقابت با تسلا خداحافظی یکی از برندهای فولکس واگن با چین فولکس‌واگن سال ۲۰۲۳ را سخت اعلام کرد آغاز تبلیغات واردات برند زیرمجموعه فولکس واگن صدور دستور ترخیص ۲۲۰ دستگاه خودرو خارجی متعلق به شرکت خصوصی از گمرک بنتلی باتور ۰؛ خودروی ۲ میلیون دلاری و ۱۰ هزار کیلومتر تست فنی پیش از تحویل! +عکس گلف هم الکتریکی می‌شود مالیات خودروهای لوکس در دست‌انداز افزایش تولید جهانی تویوتا هیوندای در آمریکا باتری‌سازی می‌کند عرضه عمده خودران‌های فولکس تا ۲۰۳۰ نحوه رسیدگی به اعتراض مالیاتی مالکان خودروهای لوکس اعلام شد فروش فولکس‌واگن در چین، صعودی یا نزولی؟ برتری فولکس واگن در اروپا پریوس مدلیستا؛ امضا تیونر خانگی تویوتا بر نسل پنجمی تازه وارد! +عکس مقایسه دو خودروی اروپایی و آسیایی جذاب در آستانه واردات به ایران هوندا تک چرخ زد هوندا مدل جدید خودروی برقی خود را در چین عرضه می‌کند عرضه مدل جدید خودروهای برقی هوندا در چین آینده نامعلوم سئات بزرگترین خودروساز جهان سوئیچ‌های هوشمند را حذف کرد تویوتا دنده معکوس می‌رود جدیدترین مدل گُل در برزیل! +عکس ارتقا شبکه نمایندگی رسمی هیوندای در ایران تویوتا رکورد زد افزایش ۳۰ درصدی تولید تویوتا علی‌رغم ادامه کمبود قطعات نیسان صاحب ۱۵ درصد از سهام رنو می‌شود شاسی بلند جدید فونیکس FX روانه بازار ایران شد فولکس‌واگن فقط برقی! کارخانه جدید خودروهای برقی آمریکا سالی ۵۰۰ هزار خودرو می‌سازد خودروی برقی فورد و هیوندای در راه اندونزی عرضه خودروی الکتریکی تویوتا با باتری بی‌وای‌دی هیوندای موتور افول کرد سی آر-وی؛ کراس اوور زیبای هوندا در تریم جدید معرفی شد+عکس سانتافه ۲۰۲۴ کاملا متفاوت با قبلی ها! عکس کرولا هیبرید ۲۰۲۳؛ نمونه یک خرید خوب! +عکس تویوتا تولید را کاهش خواهد داد؟ ۳ خودروساز مشهور آسیایی آماده ورود به بازار ایران اسپکتر؛ اولین رولز-رویس الکتریکی یا ترکیب عجیبی از پول با الکتریسیته! +عکس هیوندای آزرا جدید؛ خیلی جسور، خیلی متفاوت! +عکس شناسایی ۵۴ هزار خودرو لوکس در کشور با تعیین ۵۰۸ میلیارد تومان مالیات تسلا، فولکس‌واگن را شکست داد! گواهینامه هوایی تحت حمایت تویوتا صادر می‌شود هیوندای برای ۵۳ هزار خودرو دارای نقص فنی فراخوان داد فولکس‌واگن در مسیر موفقیت خودروی برقی مشترک سونی و هوندا در راه است پورشه‌های ۴ سیلندر، ۶ سیلندر اعلام شده بود تسلا شکست می‌خورد؟ فولکس واگن و خودکارسازی ۲۰ تا ۳۰ درصدی تولید اینفینیتی کیو اکس۸۰؛ ملاقات با یکی از بهترین های کلاس شاسی بلند در جهان+عکس سهام رنو در نیسان سقوط می‌کند؟ هوندا پرولوگ؛ شاسی بلند ژاپنی با اساس آمریکایی! +عکس جنرال موتورز از تویوتا جلو زد! تویوتا فروش خودرو الکتریکی را از سر گرفت آیونیک ۶؛ وقتی خبری از محصولات هیوندای که عادت داشتیم، نیست! (+عکس) تولید هوندا نزولی شد تویوتا موتور هدف تولید را کاهش داد! ۳۰۰ میلیارد تومان مالیات از خودروهای لوکس وصول شد تولید جهانی تویوتا رکورد زد وقتی کمپانی ژاپنی ۵۲ سال پیش می دانست برای امروز چه می کند! +عکس فراخوان هزاران خودروی هیوندای در استرالیا به دلیل احتمال آتش سوزی سقوط دوباره تولید هوندا در ژاپن تویوتا موتور کارخانه خود را در روسیه تعطیل می‌کند؟ کرولا و یکی از بهترین های تویوتا در تمام دوران+ عکس تعلیق نیسان در روسیه ادامه‌دار شد ۱۰ مدل موتور هوندا برقی وارد بازار خواهد شد جی آر۸۶؛ کوپه محبوب تویوتا سرانجام توربو شد! +عکس چالش تیک‌تاکی عامل افزایش سرقت خودرو در آمریکا سقوط تولید هوندای ژاپن! شراکت هوندا برای تامین پایدار فلزات باتری در خودرو‌های برقی واردات خودرو اثری روی بازار خودروهای لوکس و پریمیوم نخواهد گذاشت مالیات خودروهای سواری لوکس تقسیط می‌شود دردسر تازه برای تویوتا سرمایه‌گذاری ۵.۳ میلیارد دلاری تویوتا موتور در ژاپن و آمریکا هوندا برای تولید ۲ میلیون خودروی برقی در سال هدفگذاری کرد تویوتا هدف سالانه‌اش را زیر سوال برد هوندا ۳۰ مدل خودروی برقی عرضه می‌کند خودروی کوچک، باکیفیت و ارزان ژاپنی یعنی ان-وان! +عکس ازسرگیری روابط هیوندای و کرمان موتور قرنطینه‌های کووید چین کار دستش داد! بازگشت هیوندای به ایران با آغاز واردات آیین نامه واردات خودرو نهایی شد شرط بندی تویوتا روی محصولات هیبریدی در بازار هندوستان هیوندای عامل ترقی در تولید خودروهای برقی آمریکا خواهد شد؟ ۱۵۰ میلیارد تومان مالیات از خودروهای لوکس اخذ شد تعلیق کارخانه تویوتا به علت کمبود برق! افزایش عرضه جنسیس برقی همکاری ب ام‌ و و تویوتا در تولید خودروهای هیدروژنی ثبت‌نام ۶۸ هزار مالک خودرو لوکس در سامانه مالیاتی برترین خودروساز جهان همچنان پایبند به هدف کرونا بازهم بزرگترین خودروساز جهان را تعلیق کرد هوندا سربلند شد خانواده های پورشه و پییش به دنبال صندلی راننده در گروه فولکس واگن جنسیس G۹۰؛ قاتل خودروهای آلمانی از کره جنوبی! +عکس ببر پرنده شرکت فولکس‌واگن کاهش سفارش خودروهای لوکس برترین خودروساز جهان از هدف جا ماند؟ جنسیس G۹۰ ۲۰۲۳ رقیب سر سخت مرسدس S کلاس+ عکس تویوتا پرادو جدید در ژاپن معرفی شد+عکس خط تولید شاسی بلند باکیفیت ژاپنی در کانادا + عکس تعویق عرضه بنتلی الکتریکی نیسان امیدوار به رفع محدودیت نیمه‌هادی‌ها تمجید هیوندایی از پورشه بارندگی شدید به تولید بیشتر تویوتا امان نداد سرمایه‌گذاری میلیاردی تویوتا در اندونزی برای تولید خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن به دنبال خریدار برای کارخانه خودروسازی روسیه چرا فولکس مدیر عامل خود را برکنار کرد هیوندای خودروی برقی ۲۰ هزار دلاری عرضه می‌کند استفاده از کودکان کار در شرکت هیوندای در آلابامای آمریکا همه چیز درباره یکی از جذاب ترین وسایل نقلیه ژاپن! + عکس مدیرعامل فولکس‌واگن پس از مدیریت پرفراز و نشیب برکنار شد فرصت ۱ ماهه برای پرداخت مالیات خودروهای میلیاردی هوندا تولید خود را در کارخانه‌های ژاپن تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد هیوندای موتور رکورد ۸ ساله سود را شکست استارگیزر؛ جدیدترین محصول هیوندای معرفی شد+عکس انصراف برخی خودروسازان از نمایشگاه لاس‌وگاس خودروی ۳۰۰ میلیون تومانی دیگر لوکس حساب نمی‌شود ملاقات با نیسان جامانده از بازار ایران در آمریکا ۱۰ سال با ۱۰ خودروی مهم هیوندای+عکس رقیب جدید تسلا آمد اتوبوس برقی بنز در برزیل فراخوان خودروساز کره‌ای از بیم حریق ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین +عکس راه اندازی اولین کارخانه خودروهای برقی هیوندای در کره تعلیق کارخانه تویوتا تمدید شد هیوندای موتور برقی به کره‌جنوبی رسید فولکس واگن آماروک جدید معرفی شد+ عکس رقم مالیات بر خودروهای لوکس تعیین شد جنسیس GV۸۰ مدل ۲۰۲۲ در مقابل آئودی Q۷ مدل ۲۰۲۲ + تصاویر آینده به سبک هیوندای امحای فنی خودروهای لوکس قاچاق ایونیک ۶: وقتی هیوندای برای "تسلا" خط و نشان می کشد! +عکس فولکس‌واگن به تسلا نزدیک شد فروش داغ تابستانی در انتظار فولکس واگن دانگ فنگ اس۵۰: نسخه چینی نیسان سیلفی با قلب الکتریکی +عکس «نیسان» تولید خودرو در روسیه را متوقف کرد محصول "خوب" ۲۰۲۲ تویوتا در تست تصادف! +فیلم آخرین وضعیت مالیات از خودروهای گران قیمت شراکت تویوتا در استارت آپ بازیافت باتری خودرو جدیدترین غول صنعت خودرو برای بازیافت باتری هیوندای توسان ۲۰۲۲ در تست تصادف و امتیاز ۸۶ میلی ویه ۱: بازگشت فولکس واگن بیتل خیلی محدود، خیلی گران! +عکس اعلام دوباره برنامه‌های کاهش تولید بزرگ‌ترین خودروساز جهان سربازان تازه لوکس انگلیسی تویوتا دوباره مجبور به توقف خط تولید شد همکاری هوندا و ال جی برای ساخت باتری سقوط سهام تویوتا فناوری جدید خودروساز ژاپنی فقط به احترام دوچرخه سواران! + عکس استقلال جوینت ونچر سونی و هوندا در ساخت خودروی برقی تویوتا bZ۴X ۲۰۲۳ در مقابل فولکس واگن ۲۰۲۲ ID.۴ هیوندای و شهر ۳۴ هزار نفری با همه امکانات؛ از کارخانه تا بیمارستان+ عکس خودروی کوچک و مشترک نیسان و میتسوبیشی تویوتا هدف تولید جهانی را از دست داد برنده رقابت جهانی فروش خودرو کیست؟ بنتلی آر-تایپ؛ خودرویی که زمانی سریع ترین جهان بود! +عکس تابستان پررونق برای فولکس‌واگن خداحافظ سوناتا تویوتا تولید را دوباره کاهش داد؟ سوداگران پس از مصوبه خودرویی مجلس ناچار به کاهش قیمت خودرو هستند آکورا MDX ۲۰۲۲ در مقابل لکسوس RX ۲۰۲۱ بنز کلاسیک رکورد شکست تویوتا برنامه تولید جهانی خود را ۱۰۰ هزار دستگاه کاهش می‌دهد تویوتا کمری بسیار کم مصرف به مناسب ۴۰ سالگی! +عکس سرمایه‌گذاری هیوندای موتور در امریکا ۵ میلیارد دلار افزایش یافت ساکورا؛ نیسان یک خودروی جدید ۱۴ هزار دلاری معرفی کرد +عکس نسخه آلمانی برای جنتلمن انگلیسی؛ یک «رولز رویس» خیلی خاص +عکس هشتمین گردهمایی بزرگ فولکس واگن های ایران در ۶ استان کشور خودروهای برقی نیسان و میتسوبیشی در راه ژاپن تولید سالانه ۱.۴۴ میلیون دستگاه خودروی الکتریکی در کره جنوبی خاص ترین خودروی هیوندای در کالیفرنیا پیتزا تحویل می دهد! +عکس مدل ۲۰۲۳ نیسان زی ۵۱ هزار دلار شاسی بلند جدید تویوتا با معرفی هایلندر کم مصرف و جذاب تر +عکس کاهش ۲۰ درصدی سود سالانه تویوتا فولکس واگن امسال ۸۰۰ هزار خودروی تمام الکتریکی می‌سازد؟ نیسانِ ژاپن فعالیت خود را در روسیه و اوکراین متوقف کرد پیش‌بینی کاهش درآمد سالانه برای هوندا خبرهای خوب از هیوندای اکستیر و سامیا در راه است تویوتا هایلندر ۲۰۲۳ با موتور توربو چهار سیلندر جدید ۲۶۵ اسب بخاری معرفی شد تویوتا bZ۳ EV به عنوان رقیب VW ID.۳ ژاپن ارائه شد افزایش سالانه تولید و فروش جهانی تویوتا بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای الکتریکی در جهان کیست؟ چند درصد خودروهای هند الکتریکی است؟ هیوندای غیرقابل توقف‌ترین وسیله نقلیه را می‌سازد+ عکس مخالفت دولت با واردات خودروهای لوکس غول خودروسازی اروپا به استفاده از زغال سنگ ادامه می‌دهد افزایش سرمایه‌گذاری میلیاردی فولکس واگن در اسپانیا جدیدترین آی۳۰ هیوندای محدود به ۸۰۰ دستگاه! (+عکس) مقایسه مرسدس S۴۵۰ با لکسوس LS ۵۰۰ ۲۰۲۲ + فیلم خط مونتاژ جدید فولکس در آمریکا راهکار تایلند برای کمک به ارزان‌تر شدن خودروهای الکتریکی تویوتا سوپرا ۲۰۲۳ با گیربکس دستی و نسخه A۹۱-MT رونمایی شد تویوتا دوباره رکورد زد آسیب جنگ گازی به مرسدس بنز نرسید خودروی جدید نیسان؛ از عمل به وعده ۹ ماه پیش در قیمت گذاری تا فرمول زیبای ژاپنی +عکس افزایش تولید جهانی تویوتا رکورد شکست نیسان به تولید خودروهای برند داتسون پایان داد پرداخت ۶۰ میلیارد تومان مالیات خودروهای لوکس افت ۴ درصدی ارزش سهام نیسان با انتشار خبر تصمیم رنو نرخ ارز به داد هیوندای رسید! اولین مجوز رباتاکسی صادر شد آرایش تازه شرقی کاهش ۵۰ درصدی تولید هوندا در یک کارخانه لکسوس RZ جدید معرفی خواهد شد فراخوان هیوندای برای هیدروژنی ها جدیدترین محصول از پرچمدار خودروسازی کره جنوبی +عکس هیوندای آیونیک ۵ رقبای خود را شکست داد هوندا آکورد، سیویک و CR-V هیبریدی جدید در راه است شاسی بلند تویوتا Crown به زودی معرفی می‌شود خودرویی که بنتلی ۱۸ ماه برای آن وقت گذاشت +عکس تولید اولین خودروی الکتریکی هیوندای در آمریکا هوندا پا به عرصه تولید خودروهای برقی می‌گذارد راهکار مرسدس بنز برای افزایش فروش خودروهای لوکس هوندا می‌تواند تسلا را شکست دهد؟ حذف ۶۰ درصدی مدل‌های احتراقی فولکس‌واگن تولید خودرو در ایالات‌متحده در سال ۲۰۲۲ کمتر از تقاضا خواهد بود جدیدترین مایباخ اس۶۸۰ مرسدس بنز با همکاری یک طراح مد! +عکس هوندا از شاسی بلند جدید ویژه برای آمریکای شمالی رونمایی کرد +عکس تعطیلی کارخانه ۶۰ ساله تویوتا در برزیل همکاری جنرال موتورز و هوندا برای عرضه خودروی برقی ارزان گریکاله تروفئو چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس یک میلیون نفر لوکس‌سوار و لوکس‌نشین در تور مالیات تویوتا و هوندا در صدر خودروسازان مواجه با کمبود قطعه محدودیت‌های کرونایی فولکس‌واگن را تعطیل نکرد گرند کرتا؛ شاسی بلند معمولی از هیوندای! +عکس شاسی بلند جدید هوندا در اندونزی معرفی شد+ عکس تولید رولزرویس Wraith و Dawn در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد فقط ۲۰۰۰ نفر مالیات خودرو پرداخت کردند نیسان مورانو ۲۰۲۲ در مقابل هوندا پاسپورت ۲۰۲۲ + عکس صاحبان خودروهای لوکس چقدر مالیات دادند؟ تویوتا بالاخره تولید جهانی خود را چند درصد کاهش می‌دهد؟ ۲۰۰ هزار فولکس واگن اطلس به دلیل مشکل در کیسه هوا فراخوان شدند توقف تولید تویوتا در ژاپن به خاطر زلزله خاص ترین پورشه کاررا جی تی جهان که ۱۸ سال فقط ۴۳ کیلومتر حرکت داشته است! +عکس تویوتا برنامه تولید را کاهش می‌دهد!؟ خودروسازان برقی چینی نیو و شپنگ رقبای بسیار جدی به حساب می آیند افتتاح اولین کارخانه تولید خودروی الکتریکی در اندونزی جنگ اوکراین چشم‌انداز فولکس واگن را زیر سوال می‌برد بنتلی سالانه یک خودروی الکتریکی تولید می‌کند سودآوری دوباره فولکس‌واگن در آمریکا قیمت‌های نجومی و شرایط اجاره خودروهای لوکس کاهش ۲۰ درصدی تولید تویوتا بخاطر بحران‌های تراشه و اوکراین طرح مجلس برای اصلاح قانون بیمه شخص ثالث خودروهای لوکس لکسوس CT۲۰۰h در ژاپن از خط تولید خارج می‌شود کاهش ۱۰ درصدی تولید هوندا در دو کارخانه سیستم های ایمنی جنسیس GV۸۰ حذف شد مرسدس بنز اسپرینتر ۲۰۲۳ مجهز به توربو شد رونمایی از مدل تمام الکتریکی فولکس واگن ID Buzz در پاریس کابین بازیافتی خودروی مدل ۲۰۲۳ فولکس واگن! +عکس توقف فعالیت کارخانه نیسان در روسیه شاسی بلند جدید نیسان قشقایی e-Power هیبریدی می‌شود سازوکار مجلس برای محاسبه مالیات خودروهای لوکس در سال آینده امحای خودرو‌های گران‌قیمت قاچاق تا پایان ۱۴۰۰ ۲ میلیارد یورو سرمایه گذاری فولکس واگن برای عقب نماندن از تسلا ۱۷۰۰ نفر مالیات خودرو لوکس دادند تعلیق صادرات هوندا به روسیه ازسرگیری تولید تویوتا پس از یک حمله سایبری خودرو به صرفه فولکس واگن ID.۲ به زودی رونمایی می شود هوندا CR-V ۲۰۲۳ به طور غیررسمی رونمایی شد درآمد مالیاتی خودروهای لوکس محقق نشد نسل جدید لکسوس RC در کنار خودروی مسابقه‌ای GT ۳ توسعه خواهد یافت بحران اوکراین چرخ فولکس واگن را پنجر کرد نیسان لیف ۲۰۲۲ با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد مالیات خودروهای لوکس در سال آینده تعیین شد فولکس واگن پیکاپ الکتریکی می‌سازد؟ فولکس واگن یک خودروی کوچک ۳۰ هزار دلاری را به خط تولید باز می گرداند +عکس فولکس واگن در انتظار آخر سال جدیدترین و جذاب ترین تریم "فرانتیر" چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس تولیدکننده محصولات بنز و هیوندای در چین را بشناسید ۴۰۰۰ خودروی لوکس روی آب سوختند جنسیس G۹۰ برای سال ۲۰۲۳ به روز شد + تصاویر مقایسه تویوتا سوپرا و بی ام و Z۴: دو خودروی اسپرت بسیار متفاوت + تصاویر معرفی اینفینیتی QX ۵۰ سال ۲۰۲۲ با تکنولوژی بیشتر از نسل قبل + تصاویر فیس لیفت هیوندای پالیسید ۲۰۲۳ به نمایش در آمد اولین لکسوس الکتریکی اختراع تویوتا برای خودروهای برقی تویوتا در تولید سالانه شکست خواهد خورد؟ هوندا تک‌چرخ می‌زند؟ کاهش تولید نیم میلیون خودروی دیگر تویوتا با ادامه بحران کمبود تراشه شاسی بلند جدید هیوندای؛ یک بسته جمع و جور و کامل! +عکس هوندا CR-V؛ خودرویی کم مصرف با فضای داخلی بزرگ برای سال ۲۰۲۲ فولکس‌واگن انتظار ادامه کمبود ریزتراشه‌ها را در سال جاری میلادی دارد تویوتا سکویا ۴۳۷ اسب بخاری، برای سال ۲۰۲۳ به روز شد+ عکس ۵۷۰ هزار دستگاه خودروی لوکس مشمول مالیات شدند کوچکترین شاسی بلند هیوندای زیر ۱۲ هزار دلار +عکس مقایسه هوندا فیت در مقابل هوندا HR-V تویوتا، «میرای» را به‌روز کرد تردد خودرو‌های لوکس از ماه آینده، مشروط به پرداخت مالیات است مایباخ به جای لندکروزر! سومین درخت ژاپنی خودروی خاص تویوتا خیال بازنشستگی ندارد+ عکس پای خودرو‌های تویوتا به ماه باز می‌شود! +عکس تویوتا بزرگترین خودروساز جهان در سال ۲۰۲۱ شد لندکروزر آمریکایی؛ محصول تویوتا برای بازارهای خاص! +عکس صاحبان بیش از یک خودرو بخوانند فولکس، استاندارد آلایندگی اروپا را پاس کرد صاحبان خودروهای لوکس شناسایی شدند تویوتا امسال چند میلیون خودرو تولید می‌کند؟ معرفی بنتلی فلایینگ اسپور هیبرید ۲۰۲۲ با برد ۵۳۶ کیلومتری برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی معرفی و بررسی فاکتور های مهم بهترین تعمیرگاه های تویوتا در دنده معکوس غرامت ۳.۵ میلیون دلاری فولکس‌واگن در آمریکا به خاطر دستکاری رایانه خودروها آغاز ارسال پیامک به ۲۷۲ هزار نفر مشمول مالیات بر خودروی لوکس لکسوس ال اکس ۶۰۰ مدل ۲۰۲۲؛ شاسی بلند واقعی ژاپنی!+ عکس سرویس کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای تمدید شد کرونا تویوتا را زمین گیر کرد جزئیاتی جدید از مالیات خودروهای لوکس با گسترش اومیکرون در ژاپن، تویوتا تولید خود را بازهم کاهش داد ملاک نرخ گذاری مالیات خودروهای لوکس، قیمت کارخانه است نه کف بازار مالیات خودرو‏‏‌های تحت تملک اشخاص مشخص شد نرخ مالیات بر خودروهای لاکچری مشخص شد جنسیس GV ۶۰؛ خودرویی ۵۵ هزار دلاری برای سال ۲۰۲۳ با ۴۲۹ اسب بخار قدرت+ عکس معجون گران قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس! +عکس جداول منتشر شده درباره مالیات خودروهای لوکس فاقد اعتبار است مالکان ۵۵۰ هزار خودروی لوکس چگونه مالیات بدهند یاریس GRMN؛ هیولای کوچک ژاپنی! +عکس هوندا HR-V جدید؛ شیک از هر جهت هیوندای آیونیک ۶ بالاخره رویت شد+عکس تویوتا هفته آینده "یاریس GR و GT۳ مسابقه‌ای" جدید را معرفی می‌کند تداوم کمبود تراشه و پردازشگرهای نیمه هادی در سال ۲۰۲۲ ارائه ۴ روانکار جدید در سال ۱۴۰۱ روند اخذ مالیات از لوکس سواران با تاخیر آغاز شده است پیش‌بینی دریافت ۵هزار و ۶۰۰ میلیاردتومان مالیات از خودروهای گرانقیمت مالیات‌ستانی از ۵۵۰ هزار خودروی لوکس نوبت خودروهای میلیاردی بازگشت ون اسطوره‌ای فولکس ۵۵۰ هزار خودروی لوکس باید ۵۶۰۰ میلیارد مالیات دهند آغاز طرح سرویس کلینیک زمستانی خودروهای هیوندای نیسان روگ اسپرت، خودرویی به روز شده با ۱۴۱ اسب بخار قدرت هوندای برقی؛ خودرویی سخت خواستنی تویوتا تاج پرفروش ترین خودروساز را از چنگ GM در آورد تویوتا راو ۴ در مقابل سوبارو فارستر: کدام کراس اوور مناسب است؟ رونمایی از خودرو جدید لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت همکاری هوندا و جنرال موتور نسخه ویژه منصوری برای اماراتی ها سوپرا؛ آشنایی با خودرو متفاوت تویوتا با ۲۵۵ اسب بخار قدرت فولکس واگن ۲ سیلندر: سریع، لوکس و متفاوت! +عکس خودرو ۹.۵ میلیارد تومانی در بازار تهران شروع تحقیقات در آمریکا به دلیل آتش گرفتن خودرو‌های هیوندای و کیا پرداخت حق اشتراک تویوتا دردسرساز شد پروباکس؛ محصولی جدید که با عنوان ساده ترین تویوتا مدل ۲۰۲۲ معرفی می شود! +عکس آیین‌نامه اجرایی پرداخت مالیات خودروهای بالای یک میلیاردتومان ابلاغ شد سونامی الکتریکی تویوتا سوناتا و کی۵ را هزاران تکه کنید! شاسی بلند جدید ژاپنی معرفی شد شرایط فروش فوق العاده محصولات زامیاد اعلام شد رونمایی از اولین وانت برقی تویوتا/ لکسوس فقط خودروی برقی تولید می‌کند؟ تویوتا ۷۰ میلیارد دلار در خودروهای برقی سرمایه گذاری می کند تویوتا در رویای عرضه چند مدل خودروی برقی است امکان امحای خودروهای لوکس موجود در انبارهای اموال تملیکی چقدر از مالیات خودروهای لوکس به دولت می‌رسد؟ قیمت خودرو تغییر می‌کند؟ هیوندای توسان در مسیر صفر ستاره ایمنی تجربه ای ژاپنی از کیفیت و قدرت +عکس خودروهای بالای یک میلیارد تومان مشمول مالیات شدند بزرگترین خودروساز جهان تولید خود را به علت کمبود قطعات متوقف کرد شاسی بلند جدید ژاپنی؛ تریل اسپرت ۲۰۲۲ چگونه خودرویی است؟ خوش‌ آمدگویی بورس کالا به خودروهای لوکس چین و ژاپن خودروی برقی ۳۰ هزار دلاری می سازند کوچولوی بلندقامت تویوتا+ عکس خاص‌ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد اینسایت ۲۰۲۲ سدانی تکامل یافته از هوندا با ۱۵۱ اسب بخار قدرت دستور جدید خاندوزی و زمزمه ترخیص خودروهای لوکس روگ ۲۰۲۲؛ پیشرانه ۳ سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس سفارش امارات به روسیه برای تولید خودروهای لوکس و ضد گلوله متفاوت ترین شاسی بلند هیوندای وارد آمریکا شد!+عکس اجاره خودروهای لوکس برای مسافرت! نیسان آریا چقدر قیمت دارد؟ به‌روزرسانی رنگ‌های تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۲۲ خودداری تویوتا از امضای برنامه تطبیق با شرایط اقلیمی سکویا شاسی بلندی از تویوتا با ویژگی‌هایی جدید برای سال ۲۰۲۲ سوبارو اولین کراس اوور تمام برقی خود را معرفی کرد+عکس آیگو اکس ۲۰۲۲؛ کوچک اما کاربردی و کم مصرف! +عکس فولکس واگن در فکر احیای فولکس باس هوندا چشم انداز سود سالانه خود را برای دومین بار کاهش داد کاهش ارزش ین به نفع تویوتا باتری هیوندای و باتری کیا را از کدام مرکز معتبری تهیه نماییم؟ اتفاقی عجیب در نسخه به روز نیسان لیف؛ مدل سال ۲۰۲۲ ارزان تر از ۲۰۲۱ شد! نیسان تیتان در مقابل تویوتا توندرا؛ کدام پیکاپ ژاپنی بهتر است؟ هورش A۸، اس کلاس مرسدس بنز را به چالش دعوت می کند! +عکس کراس اوور جدید تویوتا؛ حذف سیستم سنتی فرمان و یک باتری شگفت انگیز! +عکس ضربه بحران ریزتراشه به فولکس معرفی جدیدترین نسل از آکورا TLX؛ رقیبی سرسخت برای کادیلاک+ عکس تعمیر تویوتا با نیسان آبی بنز لاکچری را دزدیدند! مقایسه آکورا MDX با لکسوس RX: کدام کراس اوور لوکس ژاپنی مناسب است؟ اعلام وضعیت ۲۲۴۹ خودرو به وزارت اقتصاد خودروی برقی برای همه نیست شکایت فولادساز ژاپنی از تویوتا جنسیس G۹۰ مدل ۲۰۲۱ خودرویی لوکس با شتابی فوق العاده! معرفی اولین کرولای کراس اور در جشن عبور از رقم تولید پنجاه میلیون کرولا ایلان ماسک ‌میهمان نشست فولکس لکسوس ۲۰۲۲ LX ۶۰۰ به عنوان نسخه لوکس لندکروز جدید معرفی شد شاسی بلند ژاپنی ۴۰ هزار دلاری؛ ترکیبی فعال از زیبایی، کیفیت و ایمنی با مدل ۲۰۲۲ +عکس کارخانه هوشمند "نیسان" به دست ربات‌ها می‌چرخد ثبت رکورد طولانی‌ترین مسافت طی شده با نخستین خودروی هیدروژنی جهان التیس نوربورگ از تایلند می آید! +عکس تلاش تویوتا برای جبران عقب‌ماندگی در تولید برقی‌ها شاسی بلند جنسیس GV۷۰ پرفورمنس ۲۰۲۱ با امکانات خاص به بازار آمد+ عکس نگاهی کوتاه به رولزرویس داون ۲۰۲۱ با ۵۶۳ اسب بخار قدرت! مقایسه جنسیس GV۷۰ با پورشه ماکان مذاکره مقامات اسپانیا برای تصاحب کارخانه‌های نیسان ژاپن هر ۸۳ ثانیه خروج یک خودرو از خط تولید مشترک مزدا-تویوتا توسعه برند در هوندا جدیدترین خودرو لکسوس با تحول در فضای داخلی معرفی شد+ عکس فراخوان ۲۰۰ هزار خودروی فولکس واگن در آلمان به دلیل نقص فنی کدام برنده بازار آمریکا شد؟ برنامه ویژه اینتگرا برای حضور در سرزمین اژدهای زرد +عکس مقایسه هوندا ۲۰۲۱ HR-V با ۲۰۲۱ CR-V+ عکس اولین خودروی تمام برقی "رولزرویس" در سال ۲۰۲۳ وارد جاده می‌شود تست تصادف تویوتا راو۴ مدل ۲۰۲۱ و نمرات اختصاصی این کراس اوور پرطرفدار تویوتا و یک مدل کمیاب با امضای زاگاتو +عکس هیوندای جدید ۲۰۲۲ و ابتکار شرکت کره ای برای شکست تویوتا +عکس اجرای قانون مالیات بر خانه و ماشین های لوکس چه شد؟ کرولا کراس ۲۰۲۲؛ کراس اووری ۱۶۹ اسب بخاری رقیبی برای نیسان روگ جتا؛ متفاوت‌ترین خودرو فولکس واگن با تغییراتی متفاوت برای سال ۲۰۲۲ متفاوت ترین محصول هیوندای در استرالیا عرضه می شود + عکس کمپ یک نفره با هوندا برای کسانی که تنها سفر می کنند توندرا ۲۰۲۲؛ ژاپنی جان سخت که هرگز مغلوب نمی شود+ عکس گسترش خودروهای تمام برقی به قیمت ۵.۵ میلیون شغل هیولای اشرافی با نشان "اسپید" باز می گردد! +عکس نمایش یک خودرو شاسی بلند لوکس در مجتمع ایران‌مال تولید هوندا به ۴۰ درصد ظرفیت سقوط کرد چگونگی ارزش‌گذاری خودروهای لوکس برای اخذ مالیات مقایسه تویوتا کمری سولارا با لکسوس GS۲۵۰ + مشخصات فنی اصیل ژاپنی؛ افتخار کمپانی نیسان و یک تریم اختصاصی محدود به ۱۰۰ دستگاه + عکس سامورایی برگزیده ۲۰۲۲؛ بهانه ای برای ملاقات با سدان خاص ژاپنی+عکس اعلام قیمت نیسان آریا خشم تسلا، تویوتا و هوندا از لایحه جدید دموکرات ها در خصوص خودروهای برقی کیکس؛ خودرویی کاملا متفاوت از نیسان با ۱۲۲ اسب بخار قدرت+ عکس آخرین خبرها از اخذ مالیات از لوکس‌نشینان ویژگی های تویوتا راو فور جدید اینفینیتی QX۶۰؛ معیاری برای کیفیت در کلاس شاسی بلند+عکس صف عجیب و غریب لندکروز! برنامه برقی هیوندای در اروپا مایباخ EQS؛ لوکس ترین شاسی بلند مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس حرکت تویوتا به سمت خودروهای برقی پیش بینی هیوندای از کاربردهای هیدروژن تا ۲۰ سال آینده جذب مدیر طراحی بنتلی توسط چینی‌ها فوررانر TRD مدل ۲۰۲۲؛ آفرودر ۴۰ هزار دلاری تویوتا با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس امسال کدام خودرو‌ها باید مالیات بپردازند؟ همه مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال ۲۰۳۰ برقی می‌شود بوگاتی چگونه خودرو‌های لوکس می‌سازد؟ + فیلم هایلوکس ریوو GR مدل ۲۰۲۲؛ وانت جدید تویوتا در تایلند معرفی می شود +عکس فولکس واگن تا ۲۰۳۰ گیربکس دستی را به طور کامل کنار می گذارد تصادف خودروی بدون سرنشین تویوتا در دهکده المپیک توکیو جتا ۲۰۲۲؛ ویرایش جدید سدان محبوب فولکس واگن با امکانات جذاب +عکس تویوتا ۵۰ میلیون دستگاه کرولا فروخت عبور فروش تویوتا کرولا از رقم ۵۰ میلیون دستگاه ظرف ۵۵ سال نخستین شاسی‌بلند تمام‌برقی جنسیس به بازار می‌آید+ عکس کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید+ عکس تویوتا؛ آخرین قربانی کمبود تراشه اینفینیتی QX۸۰ مدل ۲۰۲۲؛ شاسی بلند درشت اندام با یک ردیف کاپیتانی +عکس تویوتا هایلندر ۲۰۲۲؛ شاسی بلندی ژاپنی با پیشرانه هیبریدی+ عکس نیسان ۳۷۰Z مدل ۲۰۲۳؛ غافلگیری طرفداران خانواده Z با یک تحفه اقتصادی! +عکس جنسیس GV۶۰؛ کراس اوور جدید کره ای با طراحی متفاوت و لوکس +عکس خودروساز ژاپنی تولید خود را در آمریکای شمالی به شدت کاهش می‌دهد کمبود نیمه‌رساناها بزرگترین خودروسازان دنیا را تهدید می‌کند آرتئون ۲۰۲۲؛ حضور سدان پرقدرت فولکس واگن در آمریکا تایید شد+عکس رولز-رویس گوست نسخه منصوری؛ از پرتغال ماندارین تا ۱۰۲۰ نیوتن متر گشتاور! +عکس آماروک ۵۸۰X؛ اولین نسخه آفرودی از فولکس واگن اینفینیتی QX۹۰ مدل ۲۰۲۸؛ کپی جالبی از سایبرتراک کمپانی تسلا +عکس چالش فولکس در بازار چین جتا ۲۰۲۱؛ خودرویی کم مصرف از فولکس واگن با ۱۴۷ اسب بخار قدرت اعلام قیمت تیگوان جدید لکسوس GX بلک لاین ۲۰۲۲؛ بروزرسانی مهم برای کابین قدیمی این ژاپنی! +عکس عرضه جنسیس جدید عرضه تویوتای جدید در ۲۰۲۳ فِراری اف ۱۲ برلینتا مبدّل به هیولای قرمز! +تصاویر EQB ۲۰۲۳؛ خودرویی فوق لوکس از مرسدس بنز لوکس‌ترین خودرو‌های برقی دنیا با قیمت مناسب را بشناسید سود عملکردی تویوتا در سه ماهه اول جهش کرد بنتلی مولسان گرند لیموزین؛ ارائه ای لوکس از دپارتمان مولینر محدود به ۵ دستگاه برای فروش +عکس آیین‌نامه اجرایی قانون اخذ مالیات از خودروهای لوکس حتی ابلاغ هم نشد ۳۷ سال تداوم محصول محبوب و پرطرفدار تویوتا(+عکس) چرا دولت قانون اخذ مالیات از خودروهای گران قیمت را اجرا نکرد؟ هشدار فولکس درباره بحران جهانی تراشه ۳‌ اشکال مالیات‌ستانی از خودرو تایگو ۲۰۲۲؛ فولکس واگن کراس اوور کوچک برزیلی خود را به اسپانیا می آورد +عکس درگ کویری بین ۳ شاسی بلند آفرودی غول پیکر بنتلی و معرفی یک "رینگ" جدید که ۵ سال برای توسعه آن تلاش شده است! +عکس کرونا چند خط تولید تویوتا را در جنوب شرق آسیا متوقف کرد توقف تولید نیسان آبی بعد از نیم قرن فروختن لندکروز ۲۰۲۲ ممنوع شد! نیسان تیتان ۲۰۲۱، پیکاپی قدرتمند برای کسانی که می‌خواهند هیجان را تجربه کنند! تویوتا تولید خودرو در تایلند را به دلیل کمبود قطعات متوقف کرد مدیران سابق فولکس واگن به سرمایه گذاران ۳۳۹ میلیون دلار غرامت می‌دهند بهبود ویژگی های جدید خودروهای شرکت استون مارتین سال ۲۰۳۵ پایان فروش خودرو‌های موتور احتراقی در اروپا توقف تولید و فروش خودروهای پاسات فولکس واگن در آمریکا تویوتا آوالون ۲۰۲۱ سدانی مدرن با تکنولوژی جدید+ عکس تویوتا آکوا ۲۰۲۲؛ خودروی جدید و ارزان قیمت ژاپنی با ۲ رکورد اولین! +عکس پرتولید ترین خودروهای جهان پیش بینی فولکس واگن چین از بهبود مشکل کمبود ریز تراشه تا ۶ ماه آینده مقایسه هوندا سیویک با تویوتا پریوس+ مشخصات فنی الانترا N لاین ۲۰۲۲؛ اسپرت همراه با ویژگی های فنی اختصاصی هیوندای (+عکس) النترا ۲۰۲۲ جدید معرفی شد +عکس توقف تولید هیوندای ولستر استاندارد برای سال ۲۰۲۲ خودروی جدید لامبورگینی در دو مدل معرفی شد + عکس گلف R واگن ۲۰۲۱؛ ترکیبی ایده آل از یک محصول خانوادگی و اسپرت +عکس کیت بدنه ایتالیا روی تویوتای ژاپنی! رُخ متفاوت فولکس واگن پولو جدید جدیدترین خودرو الکتریکی لکسوس رونمایی شد سرنوشت خودروهای لاکچری معطل در گمرک چه شد؟ اتحادیه اروپا فولکس واگن و بی ام و را به دلیل تبانی ۱ میلیارد دلار جریمه کرد داده های ۹۰ دستگاه اجرایی در اختیار سازمان مالیاتی قرار گرفت خداحافظی با آخرین لامبورگینی آونتادور ۷۶۹ اسب بخاری جنسیس G۸۰ اسپرت ۲۰۲۲؛ سدان لوکس با پیشرانه توربودوقلو +عکس اطلاعات کامل خودروهای لوکس در اختیار سازمان مالیاتی جنسیس ۲۰۲۲ جی ۸۰ اسپرت بروزرسانی شد کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) پورشه خودروهای لوکس برقی خود را به دلیل مشکل نرم افزاری فراخواند محبوب‌ترین نیسان مورانو در بازار ایران همه آنچه پیش از خرید درباره لکسوس RX۲۰۰T باید بدانید فولکس واگن تولید خود را در مکزیک پس از کمبود تراشه از سر می‌گیرد لکسوس UC مجهز به نسخه هیبریدی Toyota GR۸۶ شد مرسدس بنز ۲۰۲۱ EQC با پیشرانه ۴۰۲ اسب بخار قدرت برنامه فولکس واگن برای خرید سهام شرکت یوروپکار ادای احترام نیسان جوک Rally Tribute به برنده رالی ۲۴۰Z نسخه کامل جنسیس G۷۰ با ظاهری جدید آشکار شد جدیدترین پیکاپ تویوتا تاکوما مدل سال ۲۰۲۲ تولید شد پورشه به زودی در مورد آینده بوگاتی تصمیم می‌گیرد رونمایی از پیکاپ فولکس واگن برای رقابت با ماوریک و سانتا کروز اولین تصویر رسمی از تویوتا توندرا ۲۰۲۲ منتشر شد ۷۰سالگی پرادو نگاهی به تریم پلاتینوم از محصول جدید نیسان تصمیم جدی هیوندای و جنرال موتورز برای ساخت خودروهای پرنده تویوتا آلایندگی کارخانه‌های خود را تا سال ۲۰۳۵ به صفر می‌رساند رونمایی از محصول جدید لکسوس سرقت اطلاعات ۳.۳ میلیون مشتری آئودی و فولکس واگن در آمریکا پیشرانه و گیربکس تازه نسل جدید لندکروزر را بشناسید آغاز طرح تابستانی "خدمات مطمئن هیوندای با "KTL محصول شاخص تویوتا با چهره ای متفاوت از گذشته و یک پیشرانه کم حجم تر اما بهینه و قوی تر +عکس فراری با مدیر عامل جدید خود پا به دنیای فناوری‌های نوین می‌گذارد خودرو لوکس تمام برقی جنسیس رونمایی شد+ عکس ویرایش تولید محدود از یک شاسی بلند محبوب جهانی+عکس با ۸۵۰ دلار دوچرخه فولکس واگن جی تی آی بخرید لکسوس ۲۰۲۲ NX به زودی رونمایی خواهد شد آلتیما ۲۰۲۱؛ جذاب‌ترین سدان خانوادگی نیسان آروس سنات؛ معجون "NAMI" از انگلیس تا آلمان! +عکس تولید بومی و محلی کرولا آلتیس هیبریدی تویوتا در فیلیپین تویوتا هایلندر ۲۰۲۲ نسخه برنز؛ بلند قامت ژاپنی با پیشرانه هیبریدی +عکس میلیاردر ژاپنی و یک نسخه سفارشی از رولرز-رویس فانتوم با چاشنی ارمس! + عکس با سرویس کلینیک KTL آماده تابستان ۱۴۰۰ شوید هیوندای موتور یکی از کارخانه های خود در پکن را می‌فروشد قایق لوکس ۲۸ میلیون دلاری در جاده! +عکس خودروهای لوکسی که قاچاقی تردد می کنند رضایت ثبت نام کنندگان مرحله دوم خودروی لوکس دیگنیتی تویوتا پریوس و رونمایی ازنسخه ویژه "Nighshade" با مدل ۲۰۲۲ +عکس سرمایه‌گذاری ۱.۸ میلیارد دلاری شرکت نیسان در تولید باتری‌های الکتریکی ترانزیت خودروهای لوکس و آمریکایی در مناطق آزاد منتفی شد دومین نیسان با نام ایرانی بوت تیل؛ گران‌ترین خودرو رولزرویس از ابتدا تاکنون+عکس سدان جدید دانگ فنگ و ۴۰۰ کیلومتر رانندگی پاک! جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی با سبک طراحی متفاوت پلیس دوبی به دنبال خودروهای لوکس جگوار F-Pace؛ خودرویی اسپرت با قدرت ۳۹۵ اسب بخار عبور از رقم بزرگ و دهان پُرکن ۲ میلیون دستگاه پلیس بندرعباس مرسدس بنز قاچاق را توقیف کرد هنر کره ای در طراحی و برش دقیق! سهام خودروسازی نیسان ۱۲ درصد سقوط کرد انتقاد سرمایه‌گذاران از مدیرعامل تویوتا تحقیقات درباره ایمنی ۱.۱ میلیون خودروی هوندا آکورد در آمریکا آغاز شد نیسان تمام سهم خود در دایملر را می فروشد مقایسه کیا اپیروس با نیسان تینا + مشخصات فنی فراخوان ۲۷۷ هزار خودروی هیوندای برای احتمال خطر آتش سوزی لکسوسی که فروخته نمی‌شود اصلاحات قیمتی در نیسان آی دی.۴ جی تی اکس؛ نسخه قدرتمند شاسی بلند جدید فولکس واگن+ عکس جزئیات فناوری‌های جدیدِ ایمنی "سیویک ۲۰۲۲" هوندا هشدار فولکس واگن درباره محدودیت تولید به دلیل کمبود تراشه تویوتا تاکوما TRD آفرود ۲۰۲۱؛ جدیدترین ویرایش از "پرفروش ترین وانت میان سایز" در آمریکا +عکس تویوتا راوفور پرفروش ترین خودروی هیبریدی ماه مارس فولکس واگن با عرضه ارزانترین شاسی بلند‌ تویوتا سینا ۲۰۲۲ یک ون تمام عیار برای رفتن به سفر‌های طولانی گام بلند تویوتا در تولید خودران‌ها پروژه خودران لیفت به تویوتا فروخته شد تائوس ۲۰۲۲ ؛ یکی از ارزانترین شاسی بلندهای فولکس واگن در بازار جهانی +عکس رولزرویس Wraith با قدرت ۷۰۰ اسب بخار رونمایی شد+ تصاویر نیسان روگ ۲۰۲۱: ساده و فناورانه با قیمت رقابتی! +عکس پیش بینی کاهش تولید فولکس واگن با کمبود جهانی تراشه کراون ۲۰۲۲؛ مینی ون لوکس ژاپنی برای بازار چین! +عکس تالاگون ۲۰۲۱؛ شاسی بلند درشت اندام فولکس واگن توسعه یافته در چین +عکس ۱۰ آپشن پرطرفدار در خودرو‌های لوکس+عکس هوندا تا سال ۲۰۴۰ کل فروش خود را به خودروهای برقی اختصاص می‌دهد در سال ۲۰۲۲ با چه خودرو‌های برقی می‌توان رانندگی کرد؟ + تصاویر جنسیس G۸۰ الکتریکی با سقف خورشیدی و سیستم کاهنده نویز هوشمند+ عکس داستان دو خودروساز: دو مسیر متفاوت جنرال موتورز و تویوتا در چین محصول جدید با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی +عکس کدام شاسی بلند‌های برقی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر جزئیاتی جدید از بنتلی کانتیننتال ۲۰۲۲ GT فاش شد سانتا کروز ۲۰۲۲؛ پیکاپ مطرح هیوندای و جزئیات تایید شده نمونه تولید انبوه +عکس تویوتا کراون شاسی بلند با مدل ۲۰۲۲؛ تاج ژاپنی در چین رونمایی می شود!+ عکس رونمایی از پرچمدار جدید بنز نسل بعدی مرسدس کلاس E کارآمدتر و پیشرفته‌تر از قبل تویوتا کراون شاسی بلند با مدل ۲۰۲۲؛ تاج ژاپنی در چین رونمایی می شود! عکس بازگشتی به یک محصول دهه ۷۰ که هیوندای بدان افتخار می کند!+ عکس اخذ مالیات از خودروهای لوکس معنایی ندارد از خرداد ماه وصول مالیات خانه و خودروی لوکس آغاز می‌شود رونمایی تویوتا از شاسی‌بلند الکتریکی به‌زودی آلکازار ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس ۱۰ هزار کیلومتر از شرق تا غرب با فولکس برقی شاسی بلند جزئیاتی جدید از خودرو لوکس کرایسلر ۲۰۲۱ اولین نمونه از هوندا Debuting EV آماده عرضه به بازار بنتلی باکالار ۲۰۲۱؛ خودروی ۱۲ سیلندر که حدود ۱۶ لیتر بنزین مصرف می کند! +عکس افزایش ۷۰ درصدی فروش نیسان در ژاپن تویوتا جی آر ۸۶ و سوبارو بی آر زد با مدل ۲۰۲۲ معرفی شدند+عکس معیار اخذ مالیات از خودروها چیست؟ مقایسه مالکیت تسلا مدل۳ و تویوتا کمری معذرت‌خواهی فولکس‌واگن فراخوان هوندا برای بیش از ۶۲۸ هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی خودرو مشترک تویوتا و تسلا نسخه خاص پاترول نیسمو ۲۰۲۲ رونمایی شد+ عکس تیگوان SEL آر-لاین ۲۰۲۱؛ پرفروش ترین شاسی بلند فولکس واگن با برچسب قیمت ۴۰ هزار دلاری +عکس توقف تولید هیوندای در پی کمبود تراشه هوندا کارخانه خودروسازی خود را در انگلیس تعطیل و واگذار کرد فراخوان فولکس واگن برای خودروهای آئودی در آمریکا به علت نقص کیسه هوا مشخصات هیوندای i۲۰ جدید خودرو نیسان ۴۰۰Z برای سال ۲۰۲۲ تولید می شود حضور هوندا در بازار خودرو‌های برقی آمریکا تا سال ۲۰۲۴ نیسان روگ ۲۰۲۱ مجهز به موتور توربو ۱.۵لیتری سه سیلندر می‌شود استاریا؛ اولین تصاویر از مینی ون جدید هیوندای با طراحی مینیمال +عکس اخذ مالیات از خودروهایی که لوکس نیستند متولی محاسبه مالیات بر خودروهای لوکس مشخص شد پیرمردان سختکوش ! تویوتا در استارت آپ های هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند راه فرعی کاهش سوداگری در بازار خودرو جنسیس G۷۰ فیس لیفت ۲۰۲۲ و نسخه تولید محدود با ۲ کد رنگ ویژه برای بازار آمریکا +عکس هیوندای از سانتافه ۲۰۲۱ رونمایی کرد+ عکس اخذ مالیات از خودروهای گران‌قیمت امکان‌پذیر است؟ فولکس واگن به برقی کردن خودروهای خود سرعت می‌دهد نماینده برتر خدمات پس از فروش نیسان پیکاپ هوندا ریجلاین ۲۰۲۱ را بیشتر بشناسید خودروی سال اروپا مشخص شد بایون ۲۰۲۱ جدیدترین کراس اوور هیوندای معرفی شد+ عکس کمبود قطعه سراغ لاکچری سوارها هم رفت! آمریکا در مورد آتش‌سوزی موتور ۱.۹میلیون خودرو تویوتا تحقیق می‌کند "آیونیک ۵"خودروی مهم هیوندای وارد بازار خواهد شد مالیات گیری از خودروهای میلیاردی بازار آنها را کساد می کند؟ خودروی سال اروپا معرفی شد هیوندای کونا ۱.۶ T-GDi هیبرید ۲۰۲۱ با ظاهری متفاوت کمپین نوروزی نیسان در ایران آغاز شد خودروهای الکتریکی باعث بیکاری کارگران خواهند شد جدیدترین آمار از تعداد خودرو‌های لاکچری در گمرکات هیوندای میسترا ۲۰۲۱؛ سدان ویژه بازار چین با طراحی جدید+ عکس نقطه کور مالیاتی در بازار خودرو ۴۵ جی تی آی؛ نسخه ویژه یکی از محبوب ترین محصولات فولکس واگن در ۴۵ سالگی! +عکس معیار تشخیص خودروهای لوکس؛ قیمت یا مصرف سوخت؟ هزینه ۹۰۰ میلیون دلاری تعویض باتری خودرو برای هیوندای " اچ آر-وی" مدل ۲۰۲۲ و معرفی جدیدترین محصول در نسل سوم کراس هوندا +عکس قشقایی ۲۰۲۱؛ رویکرد جدید نیسان در طراحی و فناورانه های یک محصول باسابقه +عکس معرفی ۱۰ خودروی برتر لوکس توقف تولید جنرال موتورز و فولکس واگن در پی کمبود گاز مکزیک ۱۰ خودروی برتر لوکس سال ۲۰۲۰ خطر خاص خودروهای برقی ساخت خودروی مناسب کار توسط نیسان همکاری فولکس واگن و مایکروسافت برای شکست تسلا آتش گرفتن خودروهای برقی، چالش جدید "هیوندای موتور" تخفیف فولکس به هندی‌ها هوندا چشم‌انداز فروش را کاهش داد خروج خودروهای لوکس از یک زیان بیمه ای! برترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در جهان اعلام قیمت محصول جدید هوندا قهرمانی از سرزمین‌های شرقی پرتقاضا‌ترین خودرو‌ها در خاورمیانه را بشناسید پث فایندر ۲۰۲۲؛ نماینده قدرتمند و جدی نیسان در بازار شاسی بلندها +عکس با محصول جدید فولکس واگن آشنا شوید شاسی بلند پرمصرف فولکس واگن! با خودروی برقی جدید بنز آشنا شوید گام بلند دولت برای اخذ مالیات از خودروهای لوکس اخذ مالیات از خانه‌ها و خودروهای لوکس کلید خورد نیسان خودروهای تولیدی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را فرا می‌خواند حدس و گمان ها در مورد شراکت اَپل و هیوندایی سامانه ی تویوتا برای رقابت در عرصه خودران ها مایباخ Xenatec؛ حراج نسخه اختصاصی قذافی از یک محصول فوق کمیاب+عکس ۲ شاسی بلند برقی جدید فولکس واگن برای سال ۲۰۲۱ ماجرای استاندارد نبودن خودروهای بنز، بی.ام.و و پورشه در ایران تویوتا بزرگترین فروشنده خودرو در ۲۰۲۰ شد چرا بنز و بی ام و استاندارد نمی‌گیرد، اما خودروهای داخلی می‌گیرند؟ هوندا ۲۰۲۲ HR-V با ظاهری متفاوت به بازار می آید همکاری هیوندای و اپل برای تولید خودروهای الکتریکی کلید خورد بررسی شاسی بلندهای نوظهور تویوتا مقایسه هیوندای آزرا گرنجور و هیوندای جنسیس سدان ترخیص بنز تا بی‌ام‌و های دپو شده در گمرک قوت گرفت ۶۵۲ هزار توسان فراخوانده شد جریمه ۱۸۰ میلیون دلاری تویوتا در آمریکا به دلیل انتشار گازهای گلخانه ای جِتا ۲۰۲۰؛ سدان اقتصادی فولکس واگن با پیشرانه توربو و کابین فناورانه +عکس کاهش ۱۵ درصدی فروش جهانی فولکس واگن در سال ۲۰۲۰ توافق اپل و هیوندای برای ساخت خودرو خودروی برقی لوکس «نیو» با برد هزار کیلومتر وارثان ناموفق تاج و تخت خودروهای برقی هیوندایی برای ۲۰۲۱ اخذ مالیات از خودروهای لوکس در سال۱۴۰۰ سدان محبوب ژاپنی زیباتر از همیشه! +عکس بازی با کارت خودرو در بودجه ۱۴۰۰ ۱۰ خودروی لوکس پلیس در دنیا کمرنگ شدن حضور نیسان در اروپا خداحافظی هوندا با روسیه خودروی ۶۹۰ کیلوگرمی تویوتا روانه بازار شد+عکس فراخوان برای نیسان جوک ۲۰۲۰ پایان شاسی بلند افسانه‌ای تویوتا آغاز تحقیق و تفحص از فولکس واگن توقف تولید تویوتا در انگلیس و فرانسه تویوتا میرای ۲۰۲۱؛ نسل دوم از یک خانواده هیدروژنی با سطح آلایندگی صفر+عکس نیسان لیف ده‌ساله شد هاچ بک آتشین هوندا در نسخه تولید محدود ۲۰۲۱+ عکس بنتلی فلایینگ اسپور نسخه کریسمس "Reindeer Eight" با نشانی از گوزن های شمالی +عکس مورانو ۲۰۲۱؛ شاسی بلند نیسان با امکانات ایمنی بیشتر در مدل پایه +عکس اولین کاربرد کوچکترین خودروی برقی دنیا فراخوان برای اینفینیتی‌‌های معیوب در چین "تویوتا" در فکر سبقت گرفتن از "تسلا" مونتاژ ون و وانت فولکس در پاکستان گزینه های پیشرانه برای "جی وی۷۰" دومین شاسی بلند "جنسیس" تایید شد+عکس هیوندای خودروهای برقی مدل کونا را به خاطر مشکل ترمز فرا می‌خواند هوندا از ۲۰۲۲ عرضه خودرو بنزینی را متوقف می کند رولز-رویس گوست ۲۰۲۱؛ سدان لوکس انگلیسی با سابقه ای از ۱۹۰۶ میلادی +عکس خودروهای بدون راننده تا سال ۲۰۳۰ جاده‌ها را فرا می‌گیرند خودروسازان پشت ترامپ را خالی کردند تیونینگ آلمانی برای اسپرت ترین خودروی تویوتا+عکس فراخوان هیوندای برای ۱۲۹ هزار خودرو به دلیل نقص فنی در موتور کراس اوور الکتریکی و اقتصادی فولکس واگن وارد بازار می شود +عکس شمارش معکوس برای خداحافظی با نیسان آبی وام دولت ژاپن به نیسان غول خودروی آلمان و بحران مدیریت نوت ۲۰۲۱؛ خودروی اقتصادی نیسان با طراحی جدید با پیشرانه هیبریدی+عکس اکس-ترا ویژه خاورمیانه با جذابیت هایی به سبک پاترول! +عکس هیوندایی-کیا ۲۱۰ میلیون دلار جریمه ایمنی خودرو را پذیرفتند نمایش هیوندای جدید در چین یک کابین فوق لوکس و چالشی اساسی برای رولز-رویس و بنتلی +عکس کمری ۲۰۲۱ نسخه فیس لیفت اروپا معرفی شد+عکس سودای برقی فولکس واگن رونمایی از هیوندای میسترا ۲۰۲۱ با طراحی متمایز+عکس معرفی ۱۰ خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی شاسی بلند الکتریکی فولکس واگن به بازار می آید استقبال فولکس از تصمیم دولت آلمان مرسدس سیتان جدید در راه است رونمایی از هوندای جدید نیسان سهام خود در میتسوبیشی را واگذار می‌کند تویوتا طرح یک سیستم سوخت‌گیری خودکار را ثبت کرد ماجرای بنز، بی ام و و پورشه های غیراستاندارد! نیسان میکرا؛ یکی از ارزانترین های بازار جهانی با امکانات روز +عکس نسخه آتشین یک سدان محبوب کره ای +عکس سقف پرداخت بیمه شخص ثالث خودور‌های لوکس نیازمند بازنگری است سقوط ۴.۹ درصدی فروش جهانی فولکس‌واگن در ماه اکتبر هیوندای کرتا؛ کراس اوور جدید کره ای با مجموعه ای از امکانات روز و برچسب قیمت کاملا رقابتی! +عکس تولید انبوه خودران هوندا نوآوری نیسان در فروش اودیسه ۲۰۲۱ نسخه بازار ژاپن؛ مینی ون لوکس و فناورانه از هوندا +عکس خیز بنتلی به‌سوی برقی‌ها آشنایی با تویوتا C-HRجدید امید فولکس‌واگن به ریاست‌جمهوری بایدن خدمات تخصصی صافکاری و رنگ خودرو ویژه کلیه محصولات هیوندای پیش‌بینی رشد سود تویوتا روزهای روشن هوندا رکوردشکنی خودروی کمپ برقی فولکس واگن اظهار نظر صریح تویوتا در مورد تسلا از پیشرانه ۵.۷ لیتری تا تبلت های سرفیس مایکروسافت! +عکس نیسان ناوارا ۲۰۲۱؛ فیس لیفتی از آفرودر جان سخت ژاپنی+عکس توافق فولکس واگن و دولت یونان برای ساخت وسایل نقلیه عمومی برقی سدان لوکس تویوتا در بازار ژاپن +عکس تخصیص هزینه سفر به خودروهای لوکس جی وی۷۰؛ دومین شاسی بلند "جنسیس" وارد بازار خواهد شد+عکس رولز-رویس ریث نسخه "زمین"؛ سفارشی خاص از خاورمیانه! +عکس نیسان جوک نیسمو را بیشتر بشناسیم افزایش سود فولکس واگن طی سه ماهه سوم ۲۰۲۰ سی ینا ۲۰۲۱؛ فرمول موفق تویوتا در ارائه مینی ون زیبا و پرقدرت+عکس گران ترین خودروی مونتاژی بازار آمریکا صدرنشینی تویوتا در نظرسنجی ژاپنی تست بنتلی در آلمان فرزند دودمان لوکس چینی تائوس؛ معرفی یکی از کوچکترین کراس اوورهای فولکس واگن برای برزیل! +عکس اینفینیتی کیو اکس۵۰ مدل ۲۰۲۱؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس آلتیما ۲۰۲۱؛ سدان اقتصادی نیسان و ۶ نسل حضور در بازار جهانی +عکس سدان اقتصادی نیسان و ۶ نسل حضور در بازار جهانی تائوس ۲۰۲۲؛ کوچکترین و ارزان ترین شاسی بلند فولکس واگن هوندا سیویک تایپ آر ۲۰۲۱؛ هیولای کوچک ژاپنی در خیابان! +عکس هوندا آکورد ۲۰۲۱؛ فرمول ژاپنی در معرفی یک سدان جذاب با قیمت رقابتی! +عکس رکوردشکنی فروش لوکس ‌هادر استرالیا هوندا مدل جدید محصول موفق خود را معرفی کرد +عکس مقایسه هیوندای جنسیس با کیا کادنزا + مشخصات فنی XF مدل ۲۰۲۱؛ سدان لوکس ۳۰۰ اسب بخاری با طراحی اختصاصی+عکس «پاییز پاک» هیوندای از شنبه آغاز می شود درخواست خودروسازان ژاپنی از بریتانیا تولید کامیون‌های هیدروژنی تویوتا در آمریکای شمالی پاترول نیسمو؛ خودرویی ۴ ساله که همچنان رقبا را به چالش می کشاند! +عکس کرولا Apex ادیشن؛ سدان اسپرت و کم مصرف تویوتا با مدل ۲۰۲۱ +عکس مقایسه تویوتا یاریس هاچ بک با هیوندای i۲۰ + مشخصات فنی هیوندای آی۲۰ مدل ۲۰۲۱ در تریم N لاین معرفی شد+عکس هیوندای توسان ۲۰۲۱ چه ویژگی هایی دارد؟ سرمایه‌گذاری ۳۳ میلیارد یورویی فولکس واگن در بازار خودروهای برقی تویوتا کمری ۲۰۲۱ کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌ شود فراخوان هوندا در استرالیا هیوندای خودروی "ترانسفورماتور" تولید می‌کند! سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد یورویی فولکس واگن و سه شرکت چینی در خودروهای الکتریکی عرضه ۹ محصول جدید در ۵ سال آینده برتری‌های ماندگار هیوندای آوانته لوکس ترین خودرو دنیا چه ویژگی هایی دارد؟ فراخوان فولکس در آمریکا هیوندای i۳۰ جدید در تریم N لاین معرفی شد+عکس تخصیص هزینه سفرها به خودروهای لوکس فروش فولکس واگن برقی با سه سال شارژ رایگان در آمریکا ماکسیما ۲۰۲۱ و معرفی یک نسخه ویژه+عکس مسدود شدن دستمزدها در هیوندای بوگاتی فروخته می‌شود کاهش فروش هیوندای در آمریکا حضور ابرخودروی جدید تویوتا در مسابقات استقامت لومان آخرین سنگر نیسان در چین شباهت سانتاکروز و توسان ایمن‌ترین هاچ‌بک استرالیا جزئیاتی از خودروی جدید فولکس کاهش آلایندگی با پول حاصل از جریمه فولکس بنیانگذار لکسوس را بشناسید فراخوان مجدد کره‌ای‌ها در آمریکا سد مالیاتی هند برای تویوتا توسان ۲۰۲۲؛ شاسی بلند محبوب هیوندای با ویژگی های جدید+تصاویر مالیاتهای جدید در راه است لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟ صدور اوراق بدهی نیسان عرضه هیوندای قسطی با بهره صفر رکوردی تازه برای نیسان لیف خروج تولید اشکودا از چک فولکس واگن برای کاهش هزینه‌های خود ۹۵۰۰ نفر را اخراج می‌کند جی۷۰ مدل ۲۰۲۲؛ نسخه فیس لیفت لوکس جنسیس با طراحی جدید+تصاویر تکذیب توافق تسلا و فولکس اینفینیتی کیو اکس۸۰؛ شاسی بلند لوکس ۲۰۲۱ با طراحی متفاوت+تصاویر تولید نیسان قشقایی به تعویق افتاد ویژگی‌های شاسی‌بلند جدید فولکس ابتکار انقلابی در نیسان فراخوان هزاران هیوندای و کیا جدید ترین خودرو تویوتا با برترین سیستم صوتی به بازار آمد کراس اوور کوچک و قدرتمند هیوندای رونمایی شد+تصاویر فروش تویوتا در آمریکا برای پنجمین ماه متوالی کاهش یافت یاریس کراس GR؛ شاسی بلند جدید تویوتا با جزئیات گازو ریسینگ +تصاویر رشد فروش هیوندایی در هند چگونه لوازم یدکی اصل و تقلبی هیوندای و کیا را تشخیص دهیم؟ بازگشت پرقدرت هیوندای به چین اس۶۶۰؛ کوپه اختصاصی هوندا برای بازار ژاپن+تصاویر ماهنورد تویوتا نامگذاری شد فروش تویوتا در مسیر بهبود اولین آزمایش عمومی «خودرو پرنده تویوتا» انجام شد مقایسه تویوتا یاریس هاچ بک و تویوتا کمری GL H۹ لوکس ترین سدان چینی از هونگ چی +تصاویر دردسرهای تاکاتا برای هوندا فولکس واگن تولید انبوه اولین خودروی شاسی بلند تمام برقی خود را آغاز کرد فراخوان فولکس در استرالیا همکاری آمازون و تویوتا معرفی سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان+ تصاویر ابتلای کارکنان تویوتا به کرونا نیسان و هوندا ادغام می شوند هیوندای النترا N مدل ۲۰۲۱+ تصاویر تولید هیوندای برقی در سنگاپور معرفی سه محصول جدید تویوتا کوپه لوکس که فقط یک دستگاه از آن وجود دارد! اینکاس و معرفی لیموزین زرهی ۲۰۲۰ +تصاویر تعهد تویوتا به تولید سدان‌ها همکاری عظیم مزدا و تویوتا دورخیز هیوندای با خانواده آیونیک آینده تعرفه‌ خودرویی ژاپن و بریتانیا پیشتازی راو۴ در استرالیا کمترین سوددهی تویوتا در ۹ سال افت ۶۸ درصدی سود هوندا پیش بینی کاهش ۶۸ درصدی سود سالانه شرکت هوندا LC ۵۰۰؛ زیباترین کانورتیبل ژاپنی ۲۰۲۱+تصاویر ضرر ۹۴۰ میلیون دلاری فولکس واگن در نیمه اول سال اطمینان بالای کانادایی‌ها به تویوتا بزرگ‌ترین زیان نیسان از ۱۹۷۷ خط تولید تویوتا راو ۴ را ببینید سانتافه N؛ لباس اسپرت برای شاسی بلند محبوب کره ای! +تصاویر عرضه ون خاص فولکس در ۲۰۲۱ هیوندای و معرفی نایت ادیشن از کُنا +تصاویر بهبود عملکرد مالی نیسان تمجید فولکس از تسلا فراخوان ۱۸۳ هزار تویوتا توندرا مدل جدید لکسوس NX برای اولین بار دیده شد تمایل خریداران به هیوندای برقی سنترا ۲۰۲۰؛ سدان اقتصادی با ویژگی های برتر از نیسان +تصاویر تولید خودروی تویوتا در ماه آگوست بهبود می یابد احداث ۱۵۰ هزار ایستگاه شارژر عمومی در اروپا توسط فولکس واگن کاهش تولید در نیسان محصول جدید تویوتا را بشناسید+تصاویر لیموزین شاسی بلند بنتلی در ارائه جدیدی از بنتایگا+تصاویر برنامه هوندا برای بازار آمریکا کاهش ۳۰ درصدی فروش جهانی خودروهای فولکس واگن کرولا ۲۰۲۱ در یک نسخه ویژه+ تصاویر لوگو جدید نیسان را ببینید سدان محبوب ژاپنی ایمن تر از همیشه! +تصاویر پیش بینی فولکس واگن برای افزایش فروش خودروهای لوکس در چین معرفی شاسی بلندی که ۳۰۰ مایل برد دارد خودروی الکتریکی نیسان با نام «آریا» رونمایی شد به‌روزرسانی پرفروش‌ترین فولکس رشد فروش نیسان در چین ژاپن دست‌ از سر مدیرعامل سابق نیسان برنمی‌دارد گران ترین خودروی لوکس دنیا را بشناسید برگی تازه از پرونده دیزل‌گیت و رسوایی فولکس‌واگن امید نیسان به بازار استرالیا امید نیسان به بازار خودروی ژاپن اس سی ال گلوبال و معرفی دو کیت بدنه گوئمون و کوتارو+ تصاویر احیای فروش فولکس‌واگن تا سال ۲۰۲۲ طول می‌کشد ۱۰۰ کارگر کارخانه فولکس واگن در مکزیک به کرونا مبتلا شدند یک رسوایی دیگر برای خودروهای رنو و نیسان! تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۲۰ چند؟ فولکس واگن ۱۲۲۰ خودروی وارد شده به چین را فراخواند عرضه بنتلی جدید در اواخر سال بازگشت کرونا به تویوتا آرتئون ۲۰۲۱ در چین رویت شد+ تصاویر کاهش تولید نیسان از تغییرات ظاهری تا پیش بینی هایی برای گزینه های متنوع پیشرانه+تصاویر هیوندای از خودرو جدید خود رونمایی کرد+ تصاویر بازگشایی کارخانه فولکس در مکزیک نرخ رشد فروش خودروهای برقی کیا و هیوندای مثبت شد ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی در ایران به درخواست هیوندای آغاز شده است انفجار در کارخانه هوندای ژاپن کاهش ۳۴ درصدی فروش خودروهای فولکس واگن در جهان فولکس‌واگن و آئودی؛ همچنان پشت درهای بسته مکزیک رونمایی از خانواده برقی هیوندای عبور هوندا از حمله هکرها بازگشایی نیسان در بریتانیا شرکت هوندا پس از حمله سایبری تولید در آمریکا را از سر می‌گیرد معرفی خودرو پریوس هوندا قربانی حملات سایبری شد معرفی تویوتا فورچونر ۲۰۲۱+ تصاویر تعدیل هزار نفر در بنتلی نگاهی به سانتافه مدل ۲۰۲۱ شرکت فولکس واگن هزینه های خود را کاهش می دهد تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ معرفی شد +تصاویر همکاری تویوتا با ۵ شرکت چینی برای توسعه صنعت خودروهای هیدروژنی معرفی خودرو تویوتا کمری تویوتا قایقی با سوخت هیدروژنی می سازد فراخوان میلیونی نیسان به علت نقص صندوق عقب هوندا آکورا فراخوانده شد! ۸ پیشرانه برتر نیسان؛ از مهندسی ژاپنی تا انتخابی برتر برای حرفه ای ها +تصاویر طرح ویژه بازدید تابستانی محصولات هیوندای در سراسر کشور هوندا پرلود و تیونینگ یک نسل سومی در تایلند!+تصاویر فولکس واگن در مکزیک کِی شروع به کار می‌کند؟ تغییرات مدیریتی در فولکس فراخوان ۷۷۴ هزار هوندا سقوط سنگین فروش هیوندای به خاطر کرونا خودروتان را برای تابستان گرم ۹۹ آماده کنید راو۴ پرایم ۲۰۲۱ معرفی شد+ تصاویر نیووس؛ کراس اوور ۱۴ هزار دلاری جدید فولکس واگن معرفی شد +تصاویر اولین تصاویر انتشار یافته از سانتافه ۲۰۲۱ + فیلم سرمایه‌گذاری فولکس در جک کرونا ۶.۲ میلیارد دلار به شرکت نیسان ژاپن ضرر زد نیسان از اسپانیا می‌رود! بررسی فنی بنتلی فلایینگ اسپور + فیلم ادغام مجدد رنو و نیسان برای فرار از بحران کرونا مخالفت با بازگشایی فولکس در مکزیک اولین خودرو مینی‌ون لکسوس + تصاویر نگاهی به سوناتای هیبریدی ۲۰۲۰ فولکس به دنبال عرضه اولین ون برقی کارات دوشاتله و معرفی لیموزین لندکروزر!+ تصاویر فراخوان بنتلی در استرالیا شرکت ژاپنی نیسان ۲۰ هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند آیا تویوتا RAV۴، فروش کمری و کرولا را خواهد شکست؟ معرفی خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش تویوتا از نسل جدید خودروی هیبریدی خود رونمایی کرد+ فیلم اخراج ۹۰۰۰ نفر از کارکنان رولز رویس فراخوان تویوتا راو۴ بعلت نقص ایمنی پرفروش‌ترین خودرو هیوندای معرفی شد+فیلم تبدیل تویوتا ۴رانر به یک تانک شاسی بلند! (+تصاویر) نیسان کیکس ایی-پاور ۲۰۲۱ معرفی شد+تصاویر هیوندای توسان رکورد زد! لکسس آتش به مالش زد احتمال آتش سوزی در هیوندای سانتافه و النترا! عرضه فولکس ID۳ طبق برنامه فراخوان سانتافه در آمریکا حریق در تویوتا لندکروز ۷۰ نیسان ۲.۸ میلیارد دلار هزینه های خود را کاهش می دهد تعطیلی کارخانه مشترک تویوتا و پژو تمدید شد سوددهی شرکت هوندا به پایین‌ترین حد طی ۴ سال گذشته رسید شاسی بلند ۱۸ هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر مرسدس- بنز چگونه برای چهارمین سال متوالی" بزرگترین سازنده خودروهای لوکس در جهان" لقب گرفت؟ مقایسه تویوتا یاریس هاچ‌بک با یاریس کراس + تصاویر ثبت یک افت ۱۳ درصدی در سوددهی هوندا تویوتا تولید در آمریکای شمالی را ۲۹ درصد کاهش می دهد سقوط ۸۰ درصدی سوددهی تویوتا در بحران کرونا فراخوان ۲/ ۳ میلیون تویوتا و لکسوس تلفیق سنت و مدرنیته در ون فولکس نوبرانه لوکس از چانگچون موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد نگاهی به خودرو آفرود RAV۴ شرکت تویوتا افزایش فروش خودروهای فولکس واگن در چین ضربه مهلک کرونا به فروش خودروهای هیوندای آلبرمو؛ شاسی بلند ژاپنی با استایل ایتالیایی! تصاویر برنامه نیسان برای خروج از اروپا و تمرکز بر آمریکا، چین و ژاپن پرفروش ترین خودرو جهان را بشناسید+ فیلم مقاومت تویوتا در برابر کرونا رکوردهای جدید پریوس افسانه‌ای افت ۳۹ درصدی فروش هیوندای موتورز در آمریکا رونمایی از اولین پیکاپ هیوندای ۲۰۲۱ + تصاویر رولز رویس ۱۵ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند چند دقیقه رانندگی با هیوندای سوناتا SEL پلاس جدید + فیلم تغییرات عظیم در لکسس LS فیس لیفت +تصاویر صفر تا صد تجهیزات و مشخصات فنی هوندا آکورد ​عبور از رقم خیره کننده ۱۵ میلیون کرونا، کمر فولکس‌واگن را خم کرد فیس لیفت هوندا جاز در راه بازار هند تمدید تعطیلی کارخانه فولکس‌واگن تا یک ماه دیگر مشخصات فنی النترا ۲۰۲۱+ فیلم یاریس کراس ۲۰۲۱ هیبرید معرفی شد+ تصاویر تویوتا به دنبال از سرگیری تولید خودرو در آمریکا از ماه می کرونا، هیوندای موتورز را از پا انداخت هیوندای ولوستر N مدل ۲۰۲۰ معرفی شد +تصاویر خودروهای هیوندای در بنادر آمریکا منتظر خریدار هستند خودروسازی نیسان دفاتر مرکزی خود در سراسر جهان را تعطیل می‌کند دیزل‌گیت؛ فولکس واگن دست‌کم ۶۲۰ میلیون یورو به مشتریان آلمانی پرداخت ‌می‌کند پرفروش‌ترین خودروی فولکس‌واگن کدام است؟ آغاز به‌کار محدود کارخانه‌های نیسان‌موتورز در ژاپن فراخوان هیوندایی برای سوناتا ۲۰۲۰ افت شدید فروش فولکس‌واگن در چین و آمریکا ادامه تعلیق فعالیت‌ بنتلی فراخوان هیوندای در آمریکا فروش تویوتا RAV۴ به ۱۰ میلیون دستگاه رسید زیان ۸۱ درصدی فولکس‌واگن فراخوان خودروی جدید تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۰ ! ژاپنی‌ها تاکسی هوایی ساختند تمدید تعطیلی کارخانه هوندای ژاپن در مکزیک تا ۳۰ آوریل انتشار تصاویر و جزئیات رسمی تویوتا هریر ۲۰۲۱ جدید تعویق عرضه فیس‌لیفت نیسان Kicks هوندا به‌دنبال تولید مدل هاچ‌بک CITY کمک‌رسانی فولکس به مردم آمریکا چالش‌های بی‌پایان نیسان بررسی فنی نسل جدید هیوندای i ۳۰ + فیلم تویوتا هریر ۲۰۲۱ معرفی شد +تصاویر ازسرگیری فعالیت هوندا در چین حذف فولکس آمئو از بازار هند معرفی لکسوس LC کوپه ۲۰۲۱ + فیلم تمدید مرخصی کارکنان فولکس بررسی نسل جدید هیوندای i ۱۰ فراخوان لکسوس در استرالیا تلاش هیوندای برای آرامش مشتریان موج بیکاری کارگران در صنعت خودروسازی هوندا کارخانه خود در ووهان چین را بازگشایی کرد سقوط ۴۵ درصدی فروش نیسان ژاپن در چین مرگ کارمند فولکس واگن درمکزیک به خاطر کرونا ماجرای ورود خودرو کرونا به ایران! + تصاویر خروج دو مدل تویوتا از هند فراخوان فولکس در استرالیا ادامه تعطیلی نیسان در بریتانیا تویوتا و محصولاتی که فقط برای اماراتی ها تولید می کند! +تصاویر همکاری هوندا و جنرال موتورز برای تولید خودروی برقی نگاهی به هوندا CR-V +تصاویر بررسی دو نسل جنسیس G ۸۰ + تصاویر مشخصات فنی هیوندا i ۲۰ + فیلم قیمت تویوتا کمری ۲۰۲۰ دو دیفرانسیل اعلام شد تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی در هاله‌ای از ابهام فولکس‌واگن هم تجهیزات بیمارستانی تولید می‌کند! کارخانه فولکس‌ واگن در مکزیک تعطیل شد مقایسه خودرو رنو کپچر با تویوتا کرولا هیوندای النترا ۲۰۲۱؛ متفاوت ترین نسل یک محصول پرفروش جهانی+تصاویر کرونا، کارخانه‌های فورد و فولکس‌واگن را هم به تعطیلی کشاند مقایسه خودرو لکسوس NX ۳۰۰ و ۳۵۰ RX ازسرگیری فعالیت تویوتا در چین بررسی واردات خودروهای لوکس بر قیمت چارچرخ‌ها آسیب نیسان از شیوع کرونا تغییرات فوق‌العاده شرکت Mansory بر روی اتومبیل بنتلی ضربه مهلک کرونا به کیا و هیوندای نگرانی از هک گسترده خودروهای تویوتا، هیوندای و کیا بررسی فولکس آپ GTI مدل ۲۰۲۰ طرح اولیه خودرویی که به جای فرمان با جوی استیک کنترل می شود سقوط ۷۰ درصدی فروش تویوتا در چین! لطمه کرونا به خودروسازان ژاپن از اپل تا هیوندای؛ کارخانه‌ها با کرونا چه می‌کنند؟ کاهش تولید هوندا به دلیل کرونا ابتلای کارکنان هیوندای به کرونا هیوندای‌موتورز؛ از نخستین قربانیان کرونا در کره جنوبی کراس خاص و جذاب فولکس+تصاویر تولید خودروهای برقی تویوتا با همکاری FAW چین سرمایه‌گذاری تویوتا در خودران‌ها فولکس واگن به ۲۶۰ هزار شاکی آلمانی غرامت می‌دهد کرونا یک کارخانه هیوندای را تعطیل کرد تغییر ارزش بازار برترین خودروسازی‌های جهان سرمایه‌گذاری تویوتا در یک استارت‌آپ جدیدترین خودروی فولکس واگن در سری‌های R قرار دارد تعطیلی کارخانه هوندا در فیلیپین ادامه تعلیق فعالیت نیسان و هوندا همکاری هیوندای و کیا برای ایجاد سامانه تغییر دنده! خودروی پهن پیکر لکسوس LX۵۷۰ ۲۰۲۰ وارد بازار شد ​پایان دوره پدرسالار ۸۰ ساله فروش تویوتا ۴۱ درصد کم شد! تویوتا دست دوم چند؟ + جدول نگاهی به سدان جذاب تویوتا +تصاویر فروش هیوندای کم شد؛ خودروهای برقی کمتر! ماموریت غیر ممکن در نیسان آغاز تولید ۳ کارخانه تویوتا در چین از فردا فولکس واگن ۸۳۰ میلیون یورو غرامت به خریداران آلمانی پرداخت می‌کند حراج یک نمونه کلکسیونی از نیسان از سرگیری فعالیت هوندا در چین سقوط بی‌سابقه سهام نیسان تویوتا دست دوم چند +جدول لالایی مخصوص پخش در خودروهای برقی ساخته شد هوندا تولید خودرو در چین را از سر می‌گیرد باتری‌های جادویی تویوتا حمله کرونا به هیوندای و کیا سایه شوم کرونا بر فعالیت هوندا غایبان شرقی نقشه هیوندای برای بازار اروپا تویوتای لوکس مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۰ معرفی ۱۰ خودروی پرفروش در کانادا+عکس این بازیگران بزرگ! خودرو بنتلی آماده برای مسابقات روی یخ سوسیس فولکس‌واگن بیشتر از خودروهایش خریدار دارد! پایان عمر خودروسازی برای استرالیا کارخانه‌های تویوتا در چین تعطیل شد بررسی فنی جنسیس GV۹۰ +مشخصات اخذ مالیات از خودرو و مساکن لوکس گامی موثر برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی ثبت رکورد گینس برای خودروی برقی هیوندای زمان معرفی شاسی‌بلند فوق لوکس جنسیس مشخص شد تویوتا ۳ میلیون خودرو را از آمریکا فراخواند بررسی فولکس‌واگن اطلس کراس اسپرت + مشخصات بررسی فنی کراس‌اوور جنسیس GV۸۰ +مشخصات فراخوان هوندا برای ۲.۷ میلیون دستگاه از خودروهایش به دلیل نقص فنی فراخوان تویوتا برای ۳.۴ میلیون خودرو به دلیل نقص کیسه هوا فروش ۲۸ میلیون خودرو برقی فولکس واگن تا ۸ سال دیگر! نگرانی فولکس از نوکیایی شدن معرفی وانت جدید هیوندای با پیشرانه توربودیزل سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید برقی‌ها معرفی اولین شاسی بلند جنسیس نمایشگاه خودرویی پاریس ۲۰۲۰ بدون حضور فولکس‌واگن! کف قیمت خودروهای تویوتا در بازار چند است؟ + جدول همه آنچه از لکسوس؛ شرکت خودروسازی ژاپنی و علل موفقیت‌هایش نمی‌دانید! لوکس‌ترین برند خودرو در سال ۲۰۱۹ کراس‌اوور اروپایی تویوتا تایید شد فراخوان ۷۰۰ هزار خودروی تویوتا به علت نقص پمپ سوخت "ریجلاین" ایمن ترین وانت هوندا بررسی فنی هوندا S۶۶۰ +مشخصات "شهر تمام هوشمند تویوتا" ساخته می‌شود + تصاویر و مشخصات فروش کم‌فروغ خودروهای بنتلی در آسیا "هوندا" فرمان خودرو را دوباره اختراع کرد! فولکس‌واگن همچنان می‌تازد بررسی فنی تویوتا GR یاریس + مشخصات تویوتا قویترین "موتور ۳ سیلندر خیابانی" جهان را معرفی کرد بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی مقایسه لکسوس LS با تویوتا کرولا تشریح مالیات بر خودروی لوکس تویوتا شهر هوشمند می سازد معرفی ۲۰ خودروی برتری که در سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آیند تاکسی‌ پرنده هیوندای در ۲۰۲۸ خانه‌ها و خودروهای گرانقیمت مشمول مالیات می‌شوند خودروی الکتریکی فولکس واگن در ۲۰۱۹ رکورد زد تخت‌گاز هیوندای برای برقی‌سازی ۲۰۱۹ سال خوبی برای نیسان در آمریکا نبود نبرد سرسخت خودروسازان آمریکایی و ژاپنی قیمت خودرو کره‌ای در بازار تهران + جدول توسعه روبات‌های شارژر توسط فولکس بررسی فنی خودرو بنتلی فلاینگ اسپار + مشخصات خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول آیا ژاپنی‌ها خودشان کارلوس گون را فراری داده‌اند؟ برگزاری هفتمین دوره المپیاد فنی شرکت آسان موتور رئیس سابق نیسان از ژاپن به لبنان گریخت ۳۴ مدل خودروی جدید در برنامه ۲۰۲۰ فولکس‌واگن جشنواره فروش زمستانه ۴مدل نیسان در خوزستان+جدول شاهد ۱.۵ میلیون خودروی الکتریکی فولکس‌واگن خواهیم بود تویوتا به علت تقلب در قیمت‌گذاری لکسوس جریمه شد ربات‌های شارژری که به دنبال خودروهای برقی می‌روند نگاهی به تویوتا CH-R هیبریدی مدل ۲۰۲۰ اینجا حال هیوندای ها خوب است! جریمه ۸۶ میلیون دلاری فولکس واگن در استرالیا "تویوتا" از نسخه جدید ربات انسان‌نمای خود رونمایی کرد برگ برنده نیسان در اروپا تمام «خودران» هوندا از راه می‌رسد سرویس کلینیک آغاز زمستان برای محصولات هیوندای تا ۶دی ادامه دارد خودروهای برقی فولکس واگن در قطر آزمایش می شوند لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال ۹۸ + تصاویر خودروی برقی و جدید فولکس‌واگن در آمریکا عرضه نمی‌شود بررسی فنی فولکس واگن گلف + مشخصات صف میزبانی از کارخانه فولکس نگاهی به جدیدترین نسخه جنسیس +تصاویر هیوندای خود را برای فصل سرما آماده کنید رونمایی از مرسدس بنز GLA مدل ۲۰۲۱ جزئیات درخواست سفر با خودرو‌های لوکس تاکسیرانی رندرهای ابرخودرو نیسان GT-R منتشر شد فولکس واگن در کانادا هم متهم شد وعده جانسون در حمایت از نیسان خودروهای برقی صاحب ۲۰ درصد از فروش فولکس‌واگن می‌شوند! بزرگترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند+جدول فروش بررسی فنی خودرو کراس‌اوور جنسیس GV۸۰ +مشخصات قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول با بزرگترین خودروسازان دنیا آشنا شوید نگاهی به محصول جدید نیسان " آریا " حرکت هیوندای به سوی خودران‌ها قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول چری تیگو۷ ، انتخابی مناسب برای لوکس پسندان فراخوان تویوتا در استرالیا برگ برنده نیسان در اروپا توافق نیسان، رنو و میتسوبیشی ژاپن برای تشکیل یک واحد تحقیق و توسعه مشترک بررسی فنی نیسان سنترا + مشخصات بررسی فنی نسل جدید هوندا سیتی مدل ۲۰۲۰ + مشخصات قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول فولکس واگن خودروی مسابقه ای برقی تولید کرد بنز ۱۵ درصد سهام کاماز روسیه را خرید قهر نخستین خودروی الکتریکی لکسوس با آمریکا پیش‌بینی فولکس از بازار خودروی چین جریمه بنز و فولکس و ب ام و در آلمان به خاطر تبانی در قیمت‌گذاری فولاد لکسوس نسخه کروکی مدل جذاب LC ۵۰۰ را معرفی کرد خودروی ۲۰۲۰ Sentra، اتومبیل زیبا و پیشرفته نیسان قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول طرح اولیه از خودروی برقی با باتری ۸۲ کیلووات ساعتی نیسان به عرضه خودروهای پیکاپ برقی می‌اندیشد فراخوان نیسان برای ۳۹۴ هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی فروش این خودروها به ۱۰ هزار دستگاه در ماه می‌رسد تویوتا کمری و آوالن ۲۰۲۰ با پلتفرمی جدید تولید می‌شوند استراتژی جاه‌طلبانه فولکس‌واگن مظنه انواع خودروی کره‌ای در بازار + جدول افزایش مشروط ۱۰۰ هزار تومانی قیمت لاستیک نیسان و وانت‌بار تعیین تکلیف دارندگان چندخودرو و خودرو‌های لوکس در اعمال سهمیه رونمایی از نخستین خودروی برقی لکسوس کارخانه اختصاصی خودروهای برقی فولکس واگن در چین احتمال سرمایه‌گذاری کلان خودروسازان آلمانی در آمریکا توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! بزرگترین سازنده چینی خودروهای برقی با تویوتا همکاری می‌کند لکسوس رشد کرد؛ تویوتا ضعیف شد بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در جهان تصاویری از شاسی‌بلند محبوب فولکس واگن بررسی فنی فولکس واگن ID.۳ + مشخصات سامورایی آمریکایی بازگشت از مرگ در کمتر از ۳۰ سال! رونمایی از هیوندای توسان چینی! چشم امید رنو به نیسان اولتیماتوم فولکس‌واگن به اردوغان بررسی خودرو نیسان پاترول ۲۰۲۰ با تغییرات ظاهری گسترده + مشخصات قیمت انواع خودروهای هیوندای در بازار ۱۱ آبان ۹۸ "اسلواکی" میزبان جدید فولکس‌واگن فولکس واگن در چین خودرو برقی تولید می‌کند قیمت خودروهای نیسان در بازار (۳ آبان ۹۸) + جدول مدل ۲۰۲۰ خودروی نیسان Titan XD قدرتمند از گذشته + تصاویر لکسوس هم به جمع خودروسازان الکتریکی می‌پیوندد تکذیب ساخت کارخانه فولکس در بالکان پرونده خودروهای کوچک در آمریکا بسته می‌شود؟ تصاویر محصول جدید فولکس‌واگن دل همه را برد! قیمت روز خودروهای تویوتا + جدول تویوتا برای سالمندان خودروی برقی می سازد فرش‌ قرمز بالکانی‌ها برای فولکس مالکان کدام خودروها باید منتظر حذف یارانه باشند؟ بررسی فنی از نسل جدید تویوتا یاریس + مشخصات قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول خودروهای لوکس توقیفی در بندر نوشهر بزودی تعیین تکلیف می‌شود قیمت انواع خودروهای فولکس‌واگن در بازار (۲۴ مهر ۹۸) + جدول تعلیق راه‌اندازی کارخانه فولکس در ترکیه فولکس واگن تصمیم‌ ساخت کارخانه در ترکیه را به تعویق انداخت خیالتان از باتری خودرو راحت باشد! خدمات و تخفیف‌های ویژه برای مالکین هیوندای و کیا در سراسر کشور پرفروش‌ترین برندهای خودرو در جهان کدامند؟ خودروی برقی که با نور با سرنشینان صحبت می کند قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول بررسی فنی فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ + مشخصات ارزان‌ترین لکسوس در بازار چند است؟ (۱۶ مهر ۹۸) + جدول قیمت خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا آغاز شد کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال ۲۰۱۹ است؟ + لیست ۵۰تایی بررسی فنی تویوتا کرولا ۲۰۲۰ + مشخصات بررسی فنی لکسوس مدل ۲۰۲۰ + مشخصات رونمایی از نیسان پاترول ۲۰۲۰ هیوندای خودروی پرنده می سازد کذیب خروج نیسان از کره‌جنوبی فولکس‌واگن رکورد زد فولکس واگن در ترکیه خط تولید خودرو تاسیس می‌کند حراج ۲۵ خودروی اشرافی یک آقازاده گینه‌ای فروش خودروهای دیزلی تا ۲۰۲۱ ممنوع! ۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین همکاری تویوتا و سوبارو برای توسعه خودروهای هیبریدی برخورد کامیون با نیسان در جاده نهاوند دو کشته داشت راز انبار سوپرلاکچری‌ها رؤسای فولکس واگن در آلمان به خاطر رسوایی آلایندگی دیزل متهم شدند خداحافظی هوندا با دیزلی‌ها هیأت مدیره فولکس واگن به دنبال اعلام جرم علیه مدیرعامل نمایی از قایق ۳/۵ میلیون دلاری لکسوس + تصاویر سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری برای توسعه نرم افزار تاکسی‌های رباتیک شرکت هوندا تا ۲۰۲۱ فروش خودروهای دیزل را در اروپا متوقف می‌کند بی ام دبلیو وریا واقعا ۳ میلیارد است؟! استفاده از ۳ دستگاه خوروی بنز لوکس برای تشییع پیکر نام‌آوران، فرهیختگان و بزرگان کشور جدیدترین قیمت خودروهای ژاپنی کارکرده در بازار (۱ مهر ۹۸) + جدول تویوتا سنچوری سفارشی امپراطور ژاپن + تصاویر شرایط فروش جدید اقساطی خودروهای سایپا اعلام شد فراخوانی ۲۲۷ هزار پورشه و فولکس واگن به علت نقص ایربگ و کمربند دستگیری اعضای باند جعل پلاک خودروهای لوکس خودروی شاسی‌بلند برقی جدید در راه است! معرفی کراس‌اوور الکتریکی نیسان با شتاب صفر تا صد کمتر از ۵ ثانیه لاکچری‌ترین خودروهای جهان در ۲۰۱۹ طرح اولیه نیسان از صندلی خودرو مخصوص بازی های رایانه ای خودروی خورشیدی جدید تویوتا می تواند تا ابد حرکت کند سیستم‌عامل اختصاصی خودروهای هوشمند می‌آید هیوندای خودروی برقی مفهومی جدید تولید کرد قربانی جدید فساد در نیسان خودروی تمام برقی فولکس واگن رونمایی شد معاون نیسان استعفا می‌کند بررسی فنی اینفینیتی + مشخصات خروج نیسان از کره شکل و شمایل احتمالی نسل جدید هیوندای توسان قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول سربازآن‌کهنه‌کار قیمت روز انواع خودروی «تویوتا» + جدول رونمایی از لوگوی جدیدفولکس با گلف توقف تولید تویوتا پس از برگزیت قدم دوم آکیورا برای بازگشت به دوران اوج مروری بر بهترین مدل خودروهای نیسان موتورز نیسان توپ گلف خودران ساخت گریز هیوندای از بحران تولد اتحاد تویوتا و سوزوکی جولان برقی‌ها در المپیک توکیو نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ اخراج ۲۰۴ کارمند خاطی فولکس‌ هزاران خودروی برقی تویوتا در صف انتظار بازی‌های المپیک توکیو فراخوان فولکس‌ به‌دلیل نقص گیربکس انتشار تیزری از هیوندای برقی آینده خودروهای لاکچری فوتبالیست‌های سرشناس ایران و جهان +عکس تغییر لوگوی فولکس‌واگن در ۲۰۲۰ قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) خودروی خیره‌کننده بنتلی در جشن ۱۰۰ سالگی + تصاویر شمشیرکشی ترامپ برای فورد بررسی فنی تویوتا کمری هیبرید + مشخصات مرسدس بنز هیبریدی در راه است فروش موفقیت‌آمیز بنز در چین حکم دادگاه آمریکایی به سود فولکس بلک اس؛ هیولای اینفینیتی به خیابان ها می آید!(+تصاویر) محبوبان آینده قیمت انواع خودرو کوپه در بازار + جدول رشد فروش فولکس در بزرگ‌ترین بازارجهان معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر ۲۰۱۹ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول توقف خودروسازی هوندا در آرژانتین رونمایی از خودروی جدید فولکس واگن آقای سامورایی، بعد از باشگاه! پهن‌ترین خودروهای جهان را بشناسید + تصاویر فروش فوری کامیونت نیسان آغاز می شود قیمت جدید انواع فولکس واگن در بازار تهران +جدول برند آسیایی در اروپا اول شد قیمت خودروهای کره‌ای در بازار تهران + جدول از برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدید صنعت خودرو، تخت‌گاز به سمت فناوری آخرین وضعیت امحای خودروهای لوکس آلمانی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول) نخستین خودروی خورشیدی هیوندای معرفی شد آخرین مهلت استفاده از شرایط فروش اقساطی هیوندای آزرا تمسخر بنز و بی‌ام‌و توسط ترامپ شکسته شدن رکورد بهره‌وری توسط خودروی مسابقه برقی فولکس‌واگن خودروهای برقی نیمی از بازار خودرو را تسخیر می‌کنند نرخ خودروهای کره‌ای در بازار + جدول اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) تداوم معضل تاکاتا برای هوندا توقیف "تویوتا رافور" ۹ میلیاردی در ایلام تصاویر لو رفته از جدیدترین مینی‌ون تویوتا (+ عکس) داشبورد تمام دیجیتال هوندا برای خودروهای برقی ژاپنی‌ها فقط خودروهای ژاپنی می‌خرند! قیمت خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۹ کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ حرکت نیسان در جاده بحران این خودرو فقط یک سال تولید می‌شود + تصاویر نیسان ۱۲۵۰۰ کارگر خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند فولکس‌ واگن رکورد زد بررسی لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید ۲۰۱۷ + مشخصات نیسان ژاپن ۱۰ هزار نیروی کار خود را اخراج می‌کند کلکسیون خودروهای میلیاردی در دبی روش جدید تویوتا برای المپیک ۲۰۲۰ ۱۰ خودروی پلاگین هیبریدی برتر ۲۰۱۹ ۱۰ خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر تویوتا و BYD خودروی‌ برقی مخصوص چین می‌سازند GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس) آغاز تولید خودروهای برقی در اندونزی از سال ۲۰۲۲ وسیله نقلیه مخصوص المپیک توکیو رونمایی شد حذف ویدئوی جنجالی اتومبیل جدید فولکس واگن از وب‌گاه رسمی این شرکت رونمایی از اولین خودروی تمام برقی هیوندای خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند هیوندای و بلندپروازی برای ساختن خودروی کوپه تویوتا به جای کرولا یک SUV می سازد فورد و فولکس واگن خودروی خودران می‌سازند یک شاسی‌بلند جایگزین تویوتا کرولا می‌شود میزبانی ترکیه از کارخانه جدید فولکس‌واگن مزایای و معایب هیوندای کوپه + قیمت در سایت دیوار کشف خودروهای لوکس خارجی از یک خانه روستایی تبادل فناوری بین فولکس واگن و فورد برای توسعه تکنولوژی جدید برق این بنتلی شما را خواهد گرفت فولکس قورباغه‌ای به آخر خط رسید +عکس خودروهای میلیاردی در انتظار جوانان ثروتمند عرب وضعیت فروش فولکس‌واگن در کشورهای مختلف جهان مکاتبه معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره خودروهای لوکس در گمرک مانده+سند فورد از پلتفرم ساخت خودروی برقی آلمانی استفاده می کند همه چیز درباره خودروی الکتریکی جدید هوندا که به زودی به بازارمی آمد فولکس واگن قورباغه ای برقی می شود خودروی برقی پر فروش در آلمان رونمایی رونالدو از خودروی یک میلیون یورویی جدیدش در لیسبون + عکس پرفروش‌ترین خودروها در اروپا هوندا استفاده از دوربین را جایگزین آینه‌ کناری خودرو می‌کند "تویوتا" سرویس اتوبوس‌های خودران راه‌اندازی می‌کند جریمه سنگین در کمین خودروسازان بزرگ جهان تاکید مکرون بر تقویت اتحاد رنو-نیسان چالش جدید فولکس‌واگن و فیات فولکس واگن در ترکیه خودرو می‌سازد شاسی بلند جدید رولزرویس را ببینید +عکس استرالیا سکوی پرش خودروهای برقی هیوندای می‌شود ظرفیت تولید خودروهای برقی میلیونی می‌شود! معرفی نیسان مورانو جدید ۲۰۱۹ بلندقامت ریزنقش فولکس بزرگ‌ترین کراس‌اوور هیوندای را ببینید وضعیت بازار خودروهای وارداتی در اولین روز تیرماه دورخیز بنتلی برای تولید خودروهای برقی جدیدترین شاسی‌بلند لکسوس مقاومت تویوتا برای ساخت کارخانه خودروسازی در عربستان معرفی خودروی برقی توسط هوندا جهش بلند فولکس‌برای برقی‌سازی بنتلی فلائینگ اسپور،سریع‌ترین خودروی سدان جهان در سال ۲۰۲۰ سیستم پارک خودکار روی همه مدل‌های تویوتا فولکس‌واگن و فورد در یک قدمی اتحاد همکاری غول‌ها برای توسعه خودروهای برقی و خودران جزئیاتی از هیوندای پالیسید، رقیب ارزان فورد اکسپلورر + تصاویر فناوری جدید نیسان رانندگی را بهتر می کند تقویت همکاری تویوتا و سوبارو تصمیم تویوتا بر توسعه خودروهای برقی هدف جدید تویوتا برای فروش خودروهای برقی فرانسه آماده کاهش سهام دولتی برای افزایش همکاری رنو با نیسان است ارتقای خودروهای برقی هیوندای با همکاری Rimac نصف درآمد تویوتا از فروش خودروهای برقی خواهد بود‍! فولکس‌واگن ۴ میلیارد یورو در تحول دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند تویوتا هایلوکس نسخه Special محصولی متمایز ۱۰ خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید محبوبان خلاف‌کاران! ۵۰سال با گودزیلا تولید تاکسی‌روبات‌های فولکس‌واگن در چین رونمایی هیوندای از اولین اتوبوس تمام الکتریکی و دو طبقه رونمایی هیوندای از اولین اتوبوس تمام الکتریکی و دو طبقه لژیونر کره‌ای بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ مزایده خودرو‌های لوکس قاچاقچیان مواد مخدر در مکزیک دوربین جایگزین آینه بغل خودروی هوندا می شود نسل کاملاً جدید نیسان وِرسا معرفی شد ادغام رنو فرانسه با دو شرکت ژاپنی خودروهای الکتریکی از ۲۰۰ سال پیش وجود داشتند! فراخوان هوندا برای ۱۳۷ هزار خودرو به دلیل نقص فنی نام جدید؛ هویت تکراری بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو انتقاد شدید تویوتا از ترامپ فناوری خودران نیسان آپدیت می شود تویوتا Special یک هایلوکس متفاوت سواری لکسوس ۲۴ میلیاردی به مقصد نرسید بررسی فنی هیوندای اکسنت ۹ شاسی بلند لوکس و ایمن ۲۰۱۹ لوگوشناسی یکه‌تازی فراری در بازار خودروهای لوکس پنجاه سال با فرزند آفتاب برنامه فولکس‌واگن برای واگذاری بنتلی هوندا روی پلت‌فرمی جدید کار می‌کند تداوم بحران در نیسان بررسی تویوتا راو۴ مدل ۲۰۲۰ کاهش فروش خودروهای لوکس در آمریکا خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول خودرو لوکس امپراتور جدید ژاپن +تصاویر آپشن‌های خاص زیرپای لوکس‌سواران ایرانی قیمت انواع خودرو هیوندای در بازار تهران + جدول تاسیس پیست جدید تویوتا فولکس‌واگن با شاسی‌بلند جدید خود، بازار چین را هدف گرفته است قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول ونوی خودروی جدید هیوندای در خط تولید سری N تویوتا از خودروی Proace City رونمایی کرد فورد هم به سرنوشت فولکس‌واگن دچار می‌شود؟ نگاهی به خودروهای برقی فوکلس واگن سری .I.D نمی‌دانیم رهبر کره شمالی خودروهای لوکس ما را از کجا آورده قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار قیمت جدید انواع این خودروی آلمانی در بازار تهران سودآوری هیوندای موتورز مرهونِ کدام بازار است؟ کاهش پیش‌بینی سوددهی نیسان افزایش فروش هیوندای کاهش تولید هوندا در آمریکا طراحی لوکس لکسوس مدل RC F +تصاویر تولید نخستین لکسوس برقی برای چین تولید کامیون هیدروژن سوز تویوتا با آلودگی صفر ایجاد موسسه تحقیقاتی تویوتا در چین همکاری دایملر و رنو-نیسان در پایان راه هوندا هم سبز می‌شود! سرمایه‌گذاری ۳۳۳ میلیون دلاری «سافت بانک» ژاپن در پروژه خودران بررسی خودرو تویوتا کمری هیبرید کاهش فروش فورد و نیسان در اروپا خودرو لوکس، ترفند جدید کلاهبرداران پیامکی رییس سابق فولکس‌واگن متهم به کلاهبرداری شد نقص فنی سیستم ترمز خودکار نیسان برطرف می‌شود رونمایی جنسیس از خودروی لوکس برقی تولید دو خودروی برقی توسط تویوتا برای بازار چین لکسوس با ون لوکس به شانگهای آمد فولکس واگن با ۳ محصول جدید در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۹ هیوندای با سانتافه جدید آمد فولکس واگن شاسی بلند برقی می سازد QS اینسپایرشن، مدل آوانگارد و اسپورت اینفینیتی سفره فولکس‌واگن در چین بزرگتر می‌شود قیمت جدید انواع خودرو تویوتا + جدول روند پیشرفت خودروسازی هیوندای از ابتدا تا کنون رای سهامداران نیسان به اخراج گون هوندا تولید خودرو در ترکیه را پس از سال ۲۰۲۱ متوقف می‌کند نتیجه همکاری غول‌های خودروسازی آمریکا و اروپا چه می‌شود؟ شاسی‌بلندهای کره‌ای در آمریکا خوش درخشیدند دست‌ به‌ یکی خودروسازان اروپایی که گران تمام می‌شود تویوتا دست سازندگان خودروهای هیبریدی را می‌گیرد جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! کدام خودروها بیشترین تکنولوژی نسبت به قیمت را دارند؟ + تصاویر شاسی‌بلند محافظه‌کار +عکس لکسوس LC با تغییراتی عظیم در راه است همکاری غول‌های خودروسازی برای تدوین استانداردهای ایمنی خودروهای خودران طرحی جدید برای کاهش وزن چرخ خودرو نسل هشتم هیوندای سوناتا در نمایشگاه خودروی سئول رونمایی شد لیموزین جنسیس G۹۰ در تقابل با مرسدس می‌باخ تویوتا gt۸۶ کوپه‌ای با ظاهر خاص و توانایی فنی بالا رکورد فروش ۴۰۰ هزار دستگاه به کدام خودروی برقی رسید؟ ۱۲ مصدوم حاصل واژگونی نیسان در هندیجان ساخت ایمن‌ترین وانت جهان توسط هوندا خودروهای جذاب آینده را ببینید کشف تویوتا قاچاق در کرج فولکس قورباغه‌ای با موتور تقویت شده آماده مسابقه! تویوتا کمری ۲۰۱۹ + امکانات فنی و تصویر بورس اوراق بهادار آمریکا از فولکس واگن شکایت کرد هشدار بنتلی در مورد برگزیت سخت تعدیل هفت هزار نفری کارکنان فولکس‌واگن تویوتا به ماه می‌رود اولین خودرو تویوتا چگونه تولید شد؟ برنامه فولکس واگن برای تولید ۲۲ میلیون دستگاه خودروی برقی تا ده سال آینده فراخوان هوندا برای ۱ میلیون خودرو به دلیل نقص فنی ابرخودروی جدید استون‌مارتین معرفی شد تمام خودروهای هوندا در اروپا برقی می‌شود "آی ام کیو" خودروی جدید نیسان هزینه ۳.۶ میلیارد یورویی رفع مشکل آلایندگی خودروهای فولکس واگن ممنوعیت اجاره یا خرید خودروی لوکس تویوتا راوفور(rav۴) شاسی بلند جسور و جذاب جریمه چند میلیاردی فولکس واگن در هند! تویوتا توندرا ۲۰۱۹ چه تغییراتی نسبت به اولین نسخه آن داشت؟ برقی‌سازی خودروهای هوندا در اروپا اسکوترهای عجیب و برقی فولکس واگن در نمایشگاه خودروی ژنو کارخانه هیوندای موتور در چین تعطیل می‌شود کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر خودروی الکتریکی ۲ نفره "فولکس‌واگن" رونمایی شد آفرودبازها کدام خودرو را ترجیح می‌دهند؟ + تصاویر رقابت کره و ژاپن بر سر خودروهای هیبریدی نیسان لیف E پلاس در CES ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد فِراری اف ۸ تریبوتو نسخه مسابقه‌ای تویوتا سوپرا معرفی شد نقشه‌برداری تویوتا با دوربین برای خودروهای خودران بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ تصاویری از لاکچری‎ترین تاکسی جهان! رونالدو خودروی ۴۰۰ هزار یورویی خرید + عکس لیموزین لوکس جنسیس را بشناسید فراخوان ۸۶ هزار نیسان مورانو هوندا تا سال ۲۰۲۲ کارخانه انگلستان خود را تعطیل می‌کند کامیون‌های گران‌قیمت بنز در ایران را بشناسید احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان هوندا هم از انگلستان می‌رود برندهای معروف خودرو در اروپا کارشان کساد است همکاری فولکس و فورد در پروژه ۴ میلیارد دلاری جزئیات حریق اتوبوس بنز با ۴۲ مسافر در استان ایلام اعلام شد نیسان تخمین سود سالانه فروش محصولاتش را کاهش داد شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید توموی هوندا یک الکتریکی عجیب تویوتا دست دوم چند؟ +جدول جایزه طراحی سال خودروی آلمان به "توارگ فولکس واگن" رسید اهمیت لوازم یدکی خودروهای ژاپنی فولکس واگن از خودروی با قدرت ۲۲۸ اسب بخار رونمایی کرد لامبورگینی رکورد زد! هیوندای سوناتا را بشناسید رشد سودآوری تویوتاموتورز مرهون بازار چین است مجهز شدن خودروهای تویوتا به اندروید پث‌فایندر ۲۰۱۹ مدل سفارشی نیسان +عکس اوروس، موتور محرکه لامبورگینی در ۲۰۱۸ خودروهای ویژه" لکسوس" به ژنو می‌روند بریگزیت بر تولید خودروهای نیسان موتورز هم تاثیر گذاشت خودروساز ژاپنی طرح جدید تولید در انگلیس را لغو کرد تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار لکسوس ۲۰۲۰ چند؟ +تصاویر فروش تویوتا و فیات در آمریکا کاهش یافت واکنش مشاور روحانی به لکسوس‌سواری رفیق‌دوست فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروساز جهان در سال ۲۰۱۸ شد شاسی بلند جدید هیوندای چند؟ +تصاویر قیمت روز انواع خودروهای ژاپنی در بازار گون مدیران نیسان را به توطئه متهم کرد جنسیس اولین خودروی شاسی بلندش را روانه بازار می کند تعدیل نیرو به فولکس‌واگن هم رسید تداوم صدرنشینی فولکس در فروش ساخت خودروهای کلاسیک بنز توسط هنرمندان اصفهانی فروش خودروهای تویوتا جان می‌گیرد تولید خودروهای برقی فولکس واگن متوقف شد هیوندای النترا ۲۰۱۸ را بشناسید + تصاویر تویوتا و پاناسونیک برای خودروهای برقی باتری می‌سازند آئودی هم گرفتار رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن شد خودروهای یک میلیاردی بازار را بشناسید هوندا اوربن در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود هند شرکت فولکس واگن را به پرداخت ۱۴ میلیون دلار جریمه محکوم کرد خودروی مرموز IMs نیسان سود ۲ هزار و ۲۷۲ میلیارد ریالی متخلفان از فروش خودروهای لوکس زندگی خالق هوندا موتور از تولد تا مرگ فناوری کمکی هیوندای برای رانندگانی بااختلالات شنوایی فولکس واگن ۸۰۰ میلیون دلار برای ساخت خودرو برقی سرمایه گذاری می‌کند کم‌فروش‌ترین خودروها در آمریکا بحران مدیریتی نیسان وارد فاز جدید شد فولکس واگن بیش از ۱۰ میلیون خودرو فروخت شیشه خودرو به نمایشگر دیجیتال تبدیل می‌شود خط‌ و نشان نیسان در بازار برقی‌ها خودروهای برقی را به صورت بی‌سیم شارژ کنید تویوتا کمری رتبه نخست پرفروش‌ترین خودروی میان‌سایز جهان فروش ۲ خودروی هیوندای توسط کرمان موتور از شنبه ۲۲ دی ماه + جزئیات این خودرو می تواند قدم بزند تویوتا دست دوم چند؟ +جدول رئیس سابق نیسان در اولین جلسه دادگاه خود را بیگناه دانست هیوندای از خودرویی چهارپا رونمایی کرد تویوتا خودروهای خودران را ایمن می‌کند شاسی بلند جدید الکتریکی اینفینیتی به زودی رونمایی می شود کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ مرسدس بنز می‌باخ "لاکچری ویژن"، خودروی مفهومی درهم و برهم سال ۲۰۱۸ "هیوندای" از خودروی الکتریکی چهارپای خود رونمایی می‌کند نخستین ایستگاه شارژ سیار در آلمان رونمایی شد جایگزینی سوییچ خودرو با حسگر اثر انگشت خودروسازانی از قاره‌ کهن در آستانه سال نو میلادی مدافع بایرن مونیخ خودروی ۶ میلیارد تومانی خرید + عکس تولید جهانی خودرو در سراشیبی سقوط پای عربستان به پرونده موسوم به نیسان باز شد خرید و فروش کدام یک از خودروهای لوکس وارداتی در شرایط فعلی بازار، رونق بیشتری دارد؟ رینگ های خاص برای رولز‌رویس های سفارشی قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول تست دوام رنگ در محفظه خورشیدی نیسان رسوایی دیزل‌گیت برای فولکس واگن میلیاردها یورو هزینه داشت احداث کارخانه در اندونزی برای توسعه خودروهای برقی هیوندای به‌دنبال استقلال از بازار چین دیدار روسای نیسان و رنو در بحران موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها اولین تصاویر از غول جدید فولکس‌واگن در جاده‌های دوبی خودران کاری هوندا، از آتش‌نشانی تا برف‌روبی استارت خودرو تنها با اثر انگشت! ایمن‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ شاسی بلند جدید فولکس واگن به بازار می آید + تصاویر فراخوان ۱۴۳ هزار خودروی تویوتا نیسان به‌دنبال جایگزین گون معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی طرح اولیه نمایش سیستم ترافیک هوشمند رونمایی می شود پیشی گرفتن کنای الکتریکی ۲۰۱۹ از رقبا + تصاویر فراخوان اینفینیتی در استرالیا سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید پیل نیسان خودرویی با ارزش ۱.۱ میلیون دلار تولید می‌کند +تصاویر بازار وام ۷ میلیونی خرید خودرو راکد شد فرانسه جهنم خودروهای لوکس خودروهای برقی جایگزین توقف تولید خودروهای کم فروش فولکس واگن می‌شوند؟ هیوندای سوناتا LF فول بنزینی ۲۰۱۷ را بشناسید تقلب فولکس واگن همکاری نیسان و رنو در پرونده گون سرمایه‌گذاری چندمیلیارد دلاری هیوندای در خودروهای پاک دو مدیر ارشد خودروسازی هیوندای استعفا می‌کنند رییس پیشین شرکت نیسان دوباره بازداشت شد خرید لوکس ترین شاسی بلند ب ام و برای مالکش چقدر هزینه دارد؟ ۲۴مجروح در واژگونی نیسان مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول فراخوان هزاران خودروی نیسان در ژاپن ظرفیت تولید ۱۵ میلیون خودرو برقی را داریم نیسان با رسوایی تازه‌ای روبرو شد قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار درس عبرت ژاپن از مدیریت نیسان خودروی کراس اوور جدید هوندا رونمایی شد فولکس‌واگن در آمریکای شمالی کارخانه تولید خودروی برقی می‌سازد درگیری ژاپن و فرانسه بر سر شرکت خودروسازی رنو_نیسان هیوندای آزرا ۲۰۱۸ را بشناسید انقلاب جنسیس در رونمایی از G۹۰ های ۲۰۲۰ ۱۰ خودروی قابل اعتماد ۲۰۱۸ +تصاویر نیسان صفر چند؟ تویوتا صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ عکس های لو رفته از نیسان مورانو ۲۰۱۹ معرفی خودروی جدید هیوندای با الهام از" آی۲۰" هیوندای صفر چند؟ تصادف نیسان با اتوبوس در محور کرج-قزوین قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول محصولات صفر کرمان موتور چند؟ رییس نیسان برکنار شد افول ابرقهرمان صنعت خودرو نیسان صفر چند؟ عکس های جنسیس ۲۰۱۹ قبل از معرفی رسمی لو رفت (+تصاویر) رنو نیسان در آستانه فروپاشی! هوش مصنوعی برای یک کمپانی خودروسازی آگهی تلویزیونی ساخت هیوندای صفر چند؟ کارلوس گون اخراج و دستگیر شد قیمت مدل‌های مختلف هوندا در بازار + جدول هیوندا توسان را بشناسید فولکس واگن بیشترین سود را از تولیدخودروهای برقی به جیب می‌زند تویوتا صفر چند؟ هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را بشناسید همکاری فولکس واگن و فورد برای خودروهای خودران و برقی کنترل خودروهای برقی با فرمان های صوتی فولکس واگن می‌تواند ۵۰ میلیون خودرو برقی بسازد پژو ۳۰۰۸ بهتر از رقبای اروپایی شناخته شد لکسوس صفر چند؟ هیوندای صفر چند؟ فولکس‌واگن صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول تویوتا صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ هیوندای، برترین برند سال ۲۰۱۸ سازمان حمایت قیمت های جدید را اعلام می کند این‌بار نوبت به هوندا رسید سیستم مدیریت ترافیک با رایانش کوانتومی افزایش تولید خودرو در آمریکا، حربه فولکس واگن در جنگ تجاری اینترنت وای‌فای فوق سریع به خودروهای بنتلی می‌آید لکسوس صفر چند؟ همکاری بایدو و فولکس واگن برای تولید انبوه خودروی خودران در چین کدام کشورها به کدام برندها علاقه بیشتری دارند؟ (+ اینفوگرافی) تصاویر لو رفته از شاسی بلند مرسدس بنز می‌باخ (+عکس) کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد هیوندای صفر چند؟ تویوتا صفر چند؟ توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! ساخت خودروهای برقی هوندا در چین پنل های خورشیدی سقفی باتری خودرو را شارژ می کنند مدل ۵ سال قبل این خودروی ژاپنی در ایران،۳ میلیارد تومان خودرو‌های آلمانی در بازار چند؟ روبات‌های پوشیدنی در خودروسازی کره خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ تویوتا پریوس ۲۰۱۷ تیپ C را بشناسید لکسوس مطمئن‌ترین خودرو شد رونمایی از جدید ترین محصول چری در شانگهای ارزان‌ترین خودرو های سدان و شاسی‌ بلند لوکس ۲۰۱۸ (+عکس) لکسوس صفر چند؟ همکاری هوندا با دانشگاه‌های آمریکایی برای توسعه هوش مصنوعی فروش خودروهای برقی فولکس واگن نصف قیمت تسلا و با همان کیفیت! نیسان صفر چند؟ کاهش قیمت ۳۰۰ میلیون تومانی هیوندای آزرا ۲۰۱۸ در بازار جدیدترین پاترول‌های نیسان به غرب آسیا می آید تویوتا صفر چند؟ تحول تویوتا کرولا ۲۰۲۰ گران ترین تخم مرغ دنیا خودروهای رولزرویس را زیبا می کند فولکس‌واگن صفر چند؟ مرسدس بنز صفر چند؟ چراغ های فولکس واگن با عابران پیاده حرف می زند مدیرعامل تویوتا خواستار توافق انگلیس با اتحادیه اروپا «به هر قیمتی» شد خودروی شگفت‌انگیز کُره‌ای ارزشمندترین خودروسازان جهان معرفی شدند استقبال از نخستین خودرو برقی هیوندای تویوتا صفر چند؟ احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریکایی قوت گرفت افزایش قیمت خودرو، شامل ثبت نامی های پیشین نمی شود لکسوس صفر چند؟ DS صفر چند؟ تلاش برای تولید کشتی‌های باری خودران بالا گرفت تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی ابراز نگرانی فولکس واگن از رشد سریع فناوری خودروهای برقی تویوتا CH-R تیپ Lounge را بشناسید هیوندای صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ فراخوان گسترده سازمان ایمنی خودرو برای دو کمپانی مشهور خودروسازی ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول گرانترین خودرو وارداتی به ایران کدام است؟ چهارشنبه‌های آموزشی کرمان موتور را بیشتر بشناسیم معرفی خودرو‌های بالای یک میلیارد تومان در بازار خودروی الکتریکی هوندا به بازار می آید مرسدس بنز صفر چند؟ با ارزش‌ترین برند خودروسازی جهان کدام است؟ خودروی پسر آجری! قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول بررسی کشنده هیوندای Xcient، سفیر سنگین وزن کره ای ها پورشه صفر چند؟ «یگانه» چه سوار می شود؟! قیمت جدید انواع خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول شادترین خواننده ایران سوار چه خودرویی می شود؟ نیسان صفر چند؟ خروج انگلیس از اتحادیه اروپا روی سرمایه‌گذاری تویوتا تاثیر منفی می‌گذارد هیوندای محبوب ترین خودروی وارداتی بازار ایران هیوندا آزرا ۲۰۱۸ را بشناسید خودروی پرشتاب «اینفینیتی» تولید شد فولکس‌واگن صفر چند؟ خودروی جدید نیسان عابران را می بیند و ترمز می کند نیسان صفر چند؟ جدیدترین محصول نیسان نسل آتی خودروها مجهز به خدمت ابر می شوند سومین N هیوندای هم آمد آلمانی‌ها به دنبال باز نگهداشتن پنجره تجاری با ایران «برگزیت» باعث توقف تولید تویوتا در انگلیس می‌شود فراخوان شرکت ژاپنی «هوندا» برای جمع‌آوری ده‌ها هزار دستگاه خودرو لکسوس صفر را چند بخریم؟ قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول تویوتا صفر را چند بخریم؟ در صورت تصادف با خودروهای لوکس چه کنیم؟ خودرویی لوکس با قیمت ۱۹۵ میلیارد تومان هیوندای صفر چند؟ نیسان در آمریکا فراخوان داد تویوتا پریوس ۲۰۱۷ را بشناسید نیسان صفر چند؟ خط بطلان فولکس واگن بر شایعه خروج از ایران اندرویدی شدن خودروهای نیسان و رنو تویوتا کمری ۲۰۱۷ را بشناسید مظنه خودرو‌های دو در چقدر است؟ ورزشکارانی از دوران جهش! فولکس‌واگن صفر چند؟ فولکس‌واگن از ایران نمی‌رود معمای بازار لوکس فروشان رصدخانه سیار طراحی شد تجهیز خودروهای گروه رنو- نیسان به سیستم‌عامل اندروید معرفی خودرو هیوندای النترا برنامه فولکس واگن برای فروش ۱۰ میلیون دستگاه خودروی برقی با چه بودجه ای مرسدس بنز صفر سوار شویم؟ خودروهای DS صفر در بازار چه قیمتی دارند؟ هندلینگ سریع و ظاهری تهاجمی در جدیدترین یاریس‌های تویوتا رونمایی کیا موتور از خودروی جدیدش با چه بودجه ای هیوندای صفر بخریم؟ کِشنده هیوندای با فناوری سلول‌سوختی سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود تلاش شرکت های خودروساز برای وضع استانداردهای جامع محصولات خودران با چه بودجه ای تویوتا صفر کیلومتر بخریم؟ فولکس واگن به‌دنبال توسعه صنعت خودروهای خودران فولکس قورباغه‌ای در ایستگاه آخر قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ تولید فولکس قورباغه‌ای متوقف می‌شود خاموشی موتور واحدهای تجاری لوکس فروشی خودرو خودروهای لوکس بازار کدامند؟+جدول نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند با ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ شاسی‌بلند جنسیس در سال ۲۰۲۰ به فروش می‌رسد با ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ لکسوس صفر چند؟ تولید قطعات فولکس‌واگن با پرینتر سه بعدی! کره جنوبی بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو به ایران خودروهای ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی بازار را بشناسید خودروی لوکس بازیکن جوان پرسپولیس (عکس) اسنتیا، گرانترین جنسیس جهان که در تعداد محدود ساخته می شود تویوتا صفر چند؟ ادامه صعود پرفروش‌ترین خودروی تویوتا هیوندای صفر چند؟ نیسان صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ همکاری هیبریدی تویوتا و جیلی شرایط آزادسازی قیمت خودرو هنوز فراهم نیست فولکس‌واگن صفر چند؟ نگاهی به امپراطوری عظیم فولکس واگن خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول خرید خودروهای هیوندای چقدر خرج دارد؟ قیمت انواع خودروهای تویوتا در بازار بنز صفر چند؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد آتش‌سوزی خودروهای تویوتا دردسرساز شد تویوتا صفر چند؟ افزایش سهم فولکس‌واگن از بازار خودروی آفریقا وقتی رفت و آمد با هلی کوپتر ارزان تر از خودرو است! هیوندای صفر چند؟ خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید دولت پاکستان، خودروهای لوکس نخست وزیری را به مزایده می گذارد نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان تولید خودروهای تویوتا در چین ۳ برابر می‌شود اوبر و تویوتا همکاری می کنند توقیف ۱۸ دستگاه خودروی لوکس نمونه اولیه خودروی تک نفره را ببینید هاچ بک کره ای وارد لیگ بزرگان می شود مدل ۲۰۱۹ هیوندای النترا در راه است +عکس وانت سانتاکروز هیوندای هم می‌آید +عکس سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری فولکس واگن در حوزه دیجیتال قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول تمام خودروهای لوکس دولت به مزایده گذاشته می‌شوند اعتراض ۸ شرکت خودروسازی به تعرفه‌های وارداتی ترامپ برای خرید تویوتا چقدر باید هزینه کرد؟ لکسوس RX۲۰۰T با چه قیمتی در بازار تهران معامله می‌شود؟ فولکس‌واگن: ون‌ها را به ترمز اضطراری هوشمند مجهز کنید گورستان فولکس‌واگن‌ها در عکس روز نشنال جئوگرافیک فناوری جادویی جدا کننده صدا هیوندای خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروی نقره اندود رولز رویس، لوکس، زیبا و راحت جعلی‌بودن اسناد ترخیص خودروهای لوکس از وزارت اقتصاد تمام خودروهای "هوندا" دارای "دستیار راننده" می‌شوند معرفی ۳ خودرو‌ دهه نودی که برای دریفت مناسب هستند تزریق احساس به آینده هیوندای رقیب ژاپنی E-کلاس، چند؟ شرکت هیوندای،دستمزدکی‌‍روش برای سرمربیگری کره رابرعهده گرفت پیش‌بینی افزایش سود هوندا خودروهایی که سال ۲۰۲۱ می آیند رسوایی‌های بزرگ صنعت خودروسازی در جهان هیوندای توسان ۲۰۱۷-فول را بشناسید در راستای مبارزه با قاچاق کالا نیسان ایکس-تریل ۲۰۱۸ را بشناسید کدام خودروی لوکس "راحت‌ترین رانندگی" ارائه می دهند؟ تویوتا هایلوکس ۲۰۱۶ مصداق بارز کیفیت و اطمینان نرخ تعرفه واردات خودرو کاهش می یابد معرفی خودرو هیوندای النترا ۲.۰ اطلاعیه " آسان موتور" در زمینه انتشار لیست ثبت سفارش ها و واردات غیر قانونی خودرو استقبال تایلند از خودروهای برقی مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین تلاش فولکس‌واگن برای احیای برند خود تی- کراس فولکس‌واگن آماده رقابت با پژو ۲۰۰۸ ، رنو کپچر و نیسان جوک در صورت افزایش تعرفه واردات برخی از مدل‌ ها به آمریکا را متوقف می کنیم فولکس واگن دو خودروی برقی آمریکایی می‌سازد خرید خودروی لوکس با جعل عابربانک نگاهی به هوندا آکورد ۲۰۱۸ +تصاویر چراغ سبز چین به فولکس‌واگن و ب ام‌و خوش‌بینی ژاپنی‌ها به بازار اروپا ورود نیسان جوک به باشگاه میلیونی‌ها دستگیری فردی که با عکس خودروهای لوکس، یک میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرد کلاهبرداری یک میلیاردی با عکس خودروهای لوکس تاکسی هوایی رولزرویس با سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت لوکس کره‌ای؛ قاتل ژرمن‌ها نخستین ایستگاه سوخت هیدروژنی سیار در هاوایی افتتاح شد "هوندا" خودروی الکتریکی می‌سازد جشن صدمین سالگرد بنتلی با یک نسخه ویژه از مولسان مولینر واردات ۶۵ دستگاه خودرو لوکس در بهار ۹۱ النترا جدید با طراحی جسورانه (+عکس) خودرو نیسان مخصوص مسافرت کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ ملاقات با هوندا S۸۰۰ ۱۹۷۰؛کوچک و چابک از سرزمین آفتاب تابان راهنمای خرید تویوتا پرادو در بازار ایران تویوتا کشتی ساخت ملاقات و تجربه رانندگی با فولکس‌واگن گلف GTI مدل ۲۰۱۸ در تهران مکاتبه ایرتویا با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسل بعدی بیتل‌های فولکس‌واگن شاسی‌بلند محبوب هیوندای آماده فروش در بازار آمریکا لکسوس آرایکس ۴۵۰ اچ ال؛ خودروی ۷ سرنشینِ فوق لوکس هشدار هیوندای موتور درباره تاثیر تعرفه‌های آمریکا بر پیمان امنیتی سئول و واشنگتن شاهکار جدید نیسان در طراحی خودرو هیوندای موتورز درصدد تصاحب فیات کرایسلر است نمایش نسل جدید کراون تویوتا سبقت ۲۰۶ و ۲۰۷ از گرانی اولین رولزرویس شاسی‌بلند بررسی خودروهایی که در نسل‌های اخیر، مشتریان متفاوتی را جلب کرده‌اند پیشنهاد ویژه تویوتا به جوانان خودرو الکتریکی فولکس واگن رکورد زد تکذیب فروش نیسان به رنو سرمایه‌گذاری تویوتا در فناوری هیبریدی تویوتا سنچری قیمت گذاری شد تویوتا از یک خودروی کودکان با موتورالکتریکی رونمایی کرد ۱۶۲۲ خودرو لوکس کجاست؟ شعبه جدید نیسان در سعادت آباد افتتاح شد مرحله جدید فروش خودروی فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۸ در ایران برگزاری پنجمین دوره از مسابقات مهارتی در ایرتویا خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول بدعهدی شرکت کره جنوبی مانع از عمل به تعهدات شد معرفی ۸ اتومبیل لوکس حاضر در بازار تهران ۵۳۰ خودروی هیوندای در جام جهانی فوتبال ترامپ خودروسازان بین‌المللی را هدف قرار داده است سبز اندیشی به سبک فولکس واگن هوای پاک برای قصرهای متحرک! مسیر سبز هوندا تویوتا GT۸۶، با نسخه جدید عرضه می شود استفاده از رایانه کوانتومی برای تولید باتری های بهتر کانسپت HDC-۲؛ جانشین خلف وراکروز قیمت انواع خودرو کوپه در بازار تهران؟ +جدول رنو ، نیسان و میتسوبیشی باهم ادغام نمی‌شوند طرح بازدید رایگان تابستانی شرکت پاکرو در راستای همراهی با مشتریان خود قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول "اسنتیا" خودروی جدید جنسیس (+عکس) ۱۲ باور نادرست از خودروها نگرانی فولکس‌واگن از تعرفه‌های آمریکایی معرفی برخی خودروهای کارکرده با بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی در بازار+جدول پنج کراس اوور گران قیمت برای ثروتمندان! افتتاح سه کارخانه جدید فولکس‌واگن برای تولید خودروهای شاسی‌بلند و برقی در چین خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول راه اندازی شبکه امدادی کرمان موتور برای محصولات جک، لیفان و هیوندای ارزشمندترین برندهای خودرویی جهان در سال ۲۰۱۸ خودروهای لوکس همچنان می‌آیند ۹ حقیقتی که احتمالا از تویوتا GT۸۶ نمی‌دانستید رویارویی لوکس ها کاهش میزان تولیدات شرکت خودروسازی نیسان در آمریکا هاچ‌بکِ پرفروش‌ترین خودروی دنیا تا ۲ ماه آینده می آید (+عکس) برنامه تویوتا برای توسعه خودروهای پاک هیدروژنی ترین ها تویوتا به سوزوکی کمک می کند فولکس واگن برای اپل خودروی خودران می سازد همکاری اپل با شرکت فولکس‌واگن برای توسعه خودروهای خودران ۲۰ خودروی سال ۲۰۲۰ جابجایی‌های غول آسا رشد هاچ‌بک دوست‌داشتنی هیوندای سهم مشتری‌های ماه رمضان در طرح برکت مجموعه خسروانی نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران،رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد ۵ ستاره ایمنی برای جنسیس ۲۰۱۸ شرایط جدید فروش فولکس واگن پاسات اعلام شد مرکز آزمایش اختصاصی رنو و تویوتا در تهران افتتاح شد خاص‌ترین موتور جهان +تصاویر قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول استفاده ژاپن از اتوبوس های هیدروژنی تویوتا در المپیک ۲۰۲۰ DS۸؛ پرچمدار DS برای سال ۲۰۲۰ معرفی شد +تصاویر خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ۷ دهه، ۷‌خودرو تمایز دو رقیب شاسی‌بلند گرانترین شاسی بلندهای تاریخ جهان بازیگران ۶۰۰ میلیونی بازار همه هزینه‌های پسرک شرور ۴۰ سال افسون قدرت گردهمایی فولکس‌واگن‌های قدیمی در شیراز شرایط فروش نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ با قیمت قطعی اعلام شد پارس خودرو نماینده انحصاری محصولات نیسان در ایران است بازگشت تحریم‌ها تاثیری در حضور هیوندای نخواهد داشت گزارش تصویری مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل نیو فیس ۲۰۱۸ شرایط فروش اقساطی تسهیل شده برای خودروهای نیسان در راه است ایکس‌تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمندتر از قبل آمد به دنبال تولید خودروهای نیسان با همکاری پارس خودرو هستیم هیوندای 'عروسک روسی' را کنار می‌گذارد نگاهی به ویژگی های فولکس واگن پاسات و تیگوان و بررسی وضعیت آنها در بازار داخلی چند ویژگی پیشرفته ایمنی جنسیس نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ رونمایی شد + امکانات و مشخصات فنی تست درایو خودروهای تویوتا در پیست اختصاصی ایرتویا و با استانداردهای جهانی با نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمند برانید پاپ لامبورگینی‌اش را می‌فروشد هیوندای لافستا، هجوم هیوندای به بازار سدان های چین فرزندان پاک تویوتا! برترین فضاهای داخلی در خودروهای ۲۰۱۸ +تصاویر تویوتا از کرولای هاچ‌بک ۲۰۱۹ رونمایی کرد (+عکس) نسل جدید لکسوس ES معرفی شد سود سه‌ ماهه هوندا افزایش یافت نیسان ایکس تریل فیس لیفت را با تسهیلات ۱۴۴ میلیون تومانی بخرید خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان پرچم‌دار فولکس‌واگن های قدکشیده یک نیسان الکتریکی برای چینی ها آرتئون با شناسنامه چینی! دوقلو های بنزینی-برقی کرولا در چین دورخیز فولکس‌واگن برای تسخیر چین سدان شاسی‌بلند مرسدس-مایباخ! تویوتا هایلوکس تولید محدود برای بازار انگلستان قیمت رسمی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در ایران اعلام شد شرایط فروش کامیونت هیوندای HD۶۵ اعلام شد فولکس واگن از خودروی الکتریکی مسابقه رونمایی کرد بررسی تفاوت های شاسی بلند نیسان، ایکس-تریل فیس لیفت و مدل قبلی آن در آستانه ورود این مدل به بازار بکارگیری فناوری جدید ارتباطی تویوتا مدعی کره‌ای سیستم KDSS، یاوری برای رهایی از مهلکه حرکت با چنگ و دندان پریوس، ورسا و آیگو به عنوان بهترین خودروها معرفی شدند واردات و صادرات خودرو کاهش یافت تولید بیش از ۷ هزارخودروی هیوندایی در سال گذشته در ایران (+عکس) معرفی نسل جدید نیسان ایکس تریل۲۰۱۸ به بازار با ۵۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول ورود ۶هزار خودروی لوکس به روش های غیرقانونی به کشور هوندا با ۲ خودرو جدید به چین می‌رود لکسوس ۲۰۱۹ ES ، نگرش شما به لوکس‌های آلمانی را تغییر می‌دهد برای ورودفولکس واگن به ایران رایزنی می کنیم حمایت آلمان از توسعه خودروهای پاک برقی و خودران کارنامه لوکس در ۹۶ از باربری تا لاکچری یکه‌تاز آینده بازار لوکس‌های ایران آزرا/گرنجور، از ابتدا تا دیروز سرگذشت یک سامورایی قهرمان سبک طراحی هیوندای به‌زودی متحول می‌شود پیرمردهایی برای جوانان! رقابت شورلت با تویوتا در کلاس پیک آپ‌های آفرودی (+عکس) پروازی لوکس همراه با تکنولوژی گرانترین SUV جهان یک خودروی چینی است! خیال آسوده هیوندای سواران در سفرهای نوروزی فروش بهاری خودروهای نیسان آغاز شد هایلوکس مجوز ورود به کشور را گرفت جایزه طراحی به کیا و هیوندای رسید ویترین برقی نیسان در پکن شرایط ویژه فروش عید تا عید هیوندای توسان اعلام شد قیمت جدید نیسان ایکس تریل در ایران اعلام شد جوایز موسسه Vincentric به تویوتا و لکسوس رسید قیمت جدید نیسان جوک در ایران اعلام شد تویوتا راوفور، ۵ نفره یا ۷ نفره؟ سریع ترین شاسی بلندهای جهان در ۲۰۱۸ +تصاویر ب‌ام‌و X۵ ۲۰۱۹ ، خوش‌تیپ‌تر از همیشه +عکس ب ام و x۱ را بیشتر بشناسید کم‌مصرف‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۸ بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک (+عکس) در ۲۰۲۱ منتظر این جنسیس ویژه باشید آیا تویوتا برای سوپرا جعبه دنده دستی درنظر گرفته است؟ همکاری وایمو و هوندا برای تولید خودروی خودران باربری روبات بسکتبالیست تویوتا، موفق‌تر از تمام بازیکنان جهان/ عکس کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس هشدار برای کمری و آکورد یک مزدای کوچک با نقاب تویوتا تویوتا RAV۴ ۲۰۱۹، جسورتر و پیشرفته‌تر از قبل آسودگی خیال تویوتا سواران در سفرهای نوروزی خط‌ونشان تازه هوندا برای تویوتا پریوس ۵ خودرو شاسی بلند ۲۰۱۹ که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر تویوتا RAV۴ نسخه ۲۰۱۹ به بازار می آید + تصاویر گرانترین خودروی اسپرت جهان ساخته می شود اسباب‌بازی ثروتمندان لوکس‌های پرحاشیه انواع خودروهای مسافرتی را بشناسید! مذاکره برای دو قرارداد جدید سرمایه گذاری با شرکت‌های جک و هیوندای شناسنامه آمریکایی برای آئوریس ۲۰۱۹ پرچم‌دار فولکس‌واگن های قدکشیده در قاره سبز توقف تست خودران های تویوتا لکسوس NX رقابت پیر و بُرنا رقابت بیشتر، رضایت بالاتر خودروی برقی شاسی بلند با برد ۶۰۰ کیلومتر +عکس تویوتا آریون بهتر است یا هوندا آکورد؟ ارائه خدمات نوروزی شرکت جهان نوین آریا تولید خودروی برقی شاسی بلند با برد ۶۰۰ کیلومتر قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول خاص‌ترین‌های آلمانی‌خاص آغاز شرایط فروش ویژه فروردین ماه هیوندای اکسنت رونمایی از خودرو بدون سقف خاک و آبی هیوندای +عکس مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / دی ۱۳۹۶ کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / تیر ۱۳۹۶ برنامه پنج‌ساله توسعه فولکس‌واگن ۱۱۰پایگاه امداد جاده‌ای کرمان موتور در خدمت مسافران نوروزی فولکس واگن سرویس مدرسه خودران می سازد تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود آرامش در سفر با ون هیوندای سروش دیزل مبنا ۸ مدل کراس اور هیوندای در راه است بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان فراموش‌شدگان بازار لوکس ۱۵ حقیقتی که احتمالا در مورد لکسوس نمی‌دانستید؛ لکسوس‌شناسی پیشرفته! ارائه خدمات امداد خودرو ایران به محصولات بنز نیسان در بین ۳ برند اول واردات به کشور تنها چند روز به پایان جشنواره خرید طلایی ایرتویا باقی مانده هیوندای آوانته دنده‌ای دست‌دوم بخریم یا دنا پلاس صفر کیلومتر؟ نبرد در مرز‌ ۵۰ رُخ وحشی تر برای یک تویوتای فانتزی هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده سانتافه هایی با قلب پاک در راهند ... قیمت خودرو لکسوس در بازار+ جدول ملاقات با تایوانی های هوشمند بررسی تفاوت های پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان، ایکس-تریل ۲۰۱۸ و مدل قبلی آن بازدید نمایندگان اداره کل بازرسی و ارزیابی در شرکت ایرتویا گزارش تصویری از حضور برند هیوندای در نمایشگاه خودرو ژنو تویوتاهای شهری ژنو؛ از فیس‌‌لیفت آیگو تا نسل جدید یاریس شرایط فروش نوروزی سروش دیزل اعلام شد لوکس های ژاپنی غرفه لکسوس تویوتا امسال فروش خودروهای گازوئیلی در اروپا را متوقف می‌کند گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو خودروی بدون فرمان و صندلی راننده طراحی شد گزارش تصویری از حضور برند فولکس واگن در موتور شو ژنو ۲۰۱۸ تکامل پرفروش ترین EV دنیا دیروز، امروز و فردای هیوندای کسب گواهینامه و تندیس پنجمین دوره رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران توسط نماینده رسمی نیسان در ایران بعنوان تنها شرکت در صنعت خودرو بالاخره شاسی‌بلند کوچک لکسوس هم آمد برای خرید تویوتا دست دوم چقدر سرمایه نیاز است؟ کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش خودرو توسط نماینده رسمی نیسان در ایران برای دومین بار متوالی رونمایی از نسخه خاص لکسوس RC در ژنو سرمایه گذاری ۲.۸ میلیارد دلاری تویوتا برای تولید خودروهای خودران سود جیپ و هیوندای در فرانسه در دوره ۶ ساله صورت گرفت؛ تغییر ذائقه خریداران خودروهای وارداتی تعرفه‌های جدید ترامپ، باعث افزایش قیمت خودرو در آمریکا می‌شود سرمایه‌گذاری تویوتا در فناوری‌ خودران استقبال خریداران از پیش فروش نوبهاری محصولات فولکس واگن کوچولوی پاک تویوتا نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا معرفی ۶ خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت پیش فروش نوبهاری تیگوان و پاسات با ۵۰ درصد پیش پرداخت کراس کانورتیبل می‌سازیم همکاری تویوتا و اوبر برای خودروهای خودران ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار نتایج نظرسنجی مصرف‌کنندگان خودرو اعلام شد تویوتا آیگو فیس لیفت، خودرویی کمتر از ۴۰ هزار دلار لباس تازه پرچم‌دار ... نسل جدید Ceed، هاچبک اروپایی کیا ؛ نیم‌نگاه کیا به جایگاه حکمرانان S-کلاس فشرده، برداشت دوم! افتتاح شعب جدید ایرتویا در کشور امضای قرارداد ایران‌خودرو و بنز در نیمه اسفند تویوتا تولیدکننده موتورهای برقی ارزان روند شکل‌گیری کونا، کوچک‌ترین کراس‌اوور هیوندای؛ یک کُره‌ای با روح آمریکایی! بهترین خودروهای برقی و الکتریکی جهان را بشناسید عرضه مدل فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل ۲۰۱۸ به‌زودی در ایران + قیمت مورد اعتمادترین برند خودرویی معرفی شد معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی نیسان ایکس‌تریل، رتبه نخست کیفیت را از آن خود کرد ارزان‌فروش‌های موفق در صنعت خودرو جهان نوین آریا، به استقبال طرح کاهش تعرفه خودرو رفت سلاح جدید هیوندای علیه تسلا هشدار خودروسازان ژاپنی‌ در باره برگزیت برنامه تویوتا برای خودروهای باری روی مدار ۱۰۰ تاکسی‌های خودران بنز در راهند! عرضه نسخه سفارشی لکسوس به مناسبت ۱۰ سالگی سری F افتتاحیه نمایندگی مرکزی شماره ۲ سروش دیزل مبنا سروش دیزل در حال تحویل اچ ۳۵۰ چهار نیسان برقی در راه هدف‌گذاری تویوتا برای بازار چین کسب رتبه اول رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان در ایران نگاهی به اینفینیتی QX۵۰ مدل ۲۰۱۹ +تصاویر فروش ویژه نقدی و اقساطی تویوتا پریوس فروش بیش از ۱.۵ میلیون خودروی الکتریکی توسط تویوتا در سال ۲۰۱۷ «درخت فامیلی» خودروسازان جهان شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا RAV۴ با تخفیف ویژه و اقساط بدون بهره نگاهی به پرفروش‌ترین خودروی سال ۲۰۱۷ جهان سامورایی‌های قد بلند به گلستان رسیدند چینی با جسارت در میان ژاپنی های پرمدعا رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد تویوتا راوفور پرفروش ترین شاسی بلند دنیا شد رنو- نیسان؛ رکورددار فروش اعتراض نسبت به استفاده از میمون و انسان در آزمایش‌های دودزایی خودرو پریوس، هیبرید محبوب تویوتا صدرنشین کیفیت شد بهترین شاسی بلندها ی بازار در سال ۲۰۱۸ کدامند؟ (+عکس) هیوندای اولین تیزر چهارمین نسل سانتافه را منتشر کرد رونمایی ازهیوندای آزرا جدید تا پایان بهمن‌ماه ادغام مزدا و تویوتا از شایعه تا واقعیت! مراحل همکاری با بنز برای تولید مشترک خودرو در حال طی شدن است خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول گزارش تصویری از برپایی اولین دوره جشنواره عکس و کارتون خودرونما هیوندای نکسو ۲۰۱۹؛ کراس‌اوور هیدروژنی هیوندای گزارش تصویری از محصولات هیوندای در غرفه کرمان موتور گزارش تصویری از حضور کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان نگاهی به خودروی کوپه لکسوس LC۵۰۰ +تصاویر شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای سانتافه+جدول ۱۵ سال طراحی نیسان در اروپا درخشش هایلوکس در سالگرد ۵۰ سالگی +عکس سبقت فروش اتحاد فرانسوی- ژاپنی از آلمانی کهنه‌کار عرضه تویوتا میرای در کانادا فیس‌لیفت جدیدترین نسخه لندکروز ۲۰۱۸ (+عکس) قیمت قطعی هیوندای النترا تولید داخل اعلام شد لکسوس LS قیمت گذاری شد پوگبا و خودرو جدیدش در کمپ تمرینی یونایتد ملاقات با فولکس‌واگن بیتل مدل ۲۰۱۳؛‌ خودرو مردم، به سبک جدید آکیورا ۲۰۱۹ Acura RDX؛ آماده‌باش آکیورا به بنز و ب‌ام‌و رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس) خودروی آینده اینفینیتی را ببینید خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول نگاهی به نقاط قوت تویوتا پرادو ۲۰۱۸؛ برداشت سوم از فصل چهارم! تولید بنز در ایران از اوایل سال ۹۷ Lexus LF-۱ Limitless Concept ؛پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده ۲۰۱۹ Hyundai Veloster یک خودرو رالی برای شهر! تویوتا اولون ۲۰۱۹؛ برادر بزرگتر کمری رکورد فروش فولکس واگن شکسته شد تولید انبوه نیسان‌های خودران تا ۲۰۲۱ آغاز فروش راوفور ۲۰۱۸ شاسی‌بلند ۱۸۶۰۰۰ دلاری بنتلی +تصاویر آسان‌موتور قیمت جدید محصولات هیوندای در ایران را اعلام کرد سوپر اسپرت جدید تویوتا رونمایی شد خودروهای آینده اینفینیتی از این طراحی بهره می‌برند (+عکس) فرق بین خودروهای بنزینی و هیبریدی اتمامی بر شایعات افزایش قیمت های نجومی هیوندای فولکس واگن گلف ۲۰۲۱ چه مشخصاتی خواهد داشت قیمت‌گذاری دستوری مانع افزودن «آپشن» نسل جدید تویوتا کرولا برای سال ۲۰۲۰ آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان ارائه لوکس‌ترین نسخه پژو ۲۰۰۸ با نام آلور هیوندای برادر ۲ قلوی توسان از نوع الکتریکی را معرفی کرد (+عکس) با ۱۲۰میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ برداشت ۵ سرنشین از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند لکسوس نیسان لیف؛ پر فروش ترین خودروی تمام برقی در جهان افزوده شدن دستیار صوتی هوشمند آمازون به تولیدات تویوتا نیسان ۲۰۱۸ Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان قیمت جدید تویوتا C-HR در ایران اعلام شد رونمایی از خودرو جدید تویوتا در نمایشگاه CES بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز خودروهای تویوتا و لکسوس به الکسای آمازون مجهز می‌شوند ملاقات با هوندا سیویک Type R B۱۸c؛ جنگجوی ژاپنی پرفروش های آلمانی به ایران رسیدند هاچ‌بک اروپایی تویوتا در مسیر ایران؛ کرولا در لباس جدید گزیده اخبار روزانه پایگاه خبری «عصر خودرو» (۱۸ دی ۹۶) شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش اعلام شد هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید نیوفیس وارد بازار ایران شد سرنوشت خودروهای لوکس توقیفی مرسدس وانت کاروان می سازد قیمت دو خودرو جدید تیگوان و پاسات در ایران اعلام شد حباب قیمتی RAV۴ در بازار ترکید فولکس واگن بزرگترین تولید کننده خودرو جهان شد فروش محصولات فولکس با تحویل ۳۰ روزه سرمایه‌گذاری رنو-نیسان-میتسوبیشی در استارت‌آپ‌ها معرفی نسل جدید خودروهای خودران تویوتا ایرلندی‌ها به خودروهای پاک روی می‌آورند داستان طراحی مبتکرانه نیسان جوک ۱۰ خودروی پرفروش اروپا در سال۲۰۱۷ +عکس تولید ۱۰۰ هزار خودرو تجاری کشنده ۴۲۵ اسب بخار در تبریز ون لوکس هیوندای را ببینید +عکس خودروها در آینده ذهن راننده را می‌خوانند پرفروش‌های فولکس واگن جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها هدف‌گذاری فروش هیوندای در ۲۰۱۸ برترین مدل‌های مفهومی ۲۰۱۷ فولکس به‌دنبال توسعه مدل‌های برقی تویوتا سومین خودروساز جهان شد بهترین خودروهایی که در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند (+عکس) تولید خودرو برقی هوندا در هند قیمت بالای ۴۰ هزار دلار دلیل لوکس بودن نیست واردات خودرو دست دوم ممنوع است ۸ خودرویی که در سال ۲۰۱۸ تولید نخواهد شد (+عکس) پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ کیسه هوای هیوندای برای سقف‌های پانوراما برنامه فولکس‌واگن برای ۲۰۱۸ خبر بد برای دارندگان خودروهای بالای ۱۴۰ میلیون تومان تصویر مرسدس بنز هیبریدی لو رفت تعویض خودرو معیوب مشتری با خودرو نو از سوی اتوخسروانی خودروهای الکتریکی کیا و هیوندای در راه بازار بازگشایی سایت ثبت سفارش برای تویوتا؛ از تأیید تا تکذیب گزارش تصویری غرفه محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو کرمان مهمترین افتخارات تویوتا در سال ۲۰۱۷ هدیه شاسی‌بلند استارتک برای کریسمس +عکس بیانیه وزارت خارجه درباره انتشار تصاویر خودروهای لوکس منتسب به این وزارتخانه پرچمدار جدید اینفینیتی ۱۰ برند محبوب خودرو در بازار آمریکا باتری‌های جامد هوندا هیبت یک جنگنده برای GT۸۶ ارزان‌قیمت‌ترین پیکاپ آمریکا، در ایستگاه ۲۰۱۸ هیبرید جدید هوندا نمایی از لکسوس جدید با باز شدن ثبت سفارش التهاب بازار گرفته خواهد شد افتتاح خط تولید کامیونت‌های هیوندای در ایران خودرو دیزل اولین تاکسی رباتی نیسان در راه است احداث ۲۸۰۰ ایستگاه شارژ خودرو برقی در آمریکا تا سال ۲۰۱۹ شتاب برقی تویوتا BMW به پرفروش‌ترین برند لوکس در چین تبدیل شد! ۱۰ خودروی تمام برقی تویوتا تا دو سال دیگر عرضه می‌شود قصر متحرک به نمایشگاه خودروی دیترویت می‌رود +عکس موزه میراث تویوتا +عکس برنامه هیوندای برای تولید خودروهای برقی قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول توافق تویوتا و پاناسونیک در تولید نسل جدید باتری‌ خودروی الکتریکی صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور میرای دارای بهترین تکنولوژی سال ابعاد تازه پرونده واردات خودروهای لوکس توسط یک پیرزن + سند سبزترین خودروسازان جهان تولید بنز کلاس E در مراحل نهایی است با ۶۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول تویوتا سنچری ۲۰۱۸؛ یک تویوتا در کلاس رولزرویس و بنتلی! بررسی بازار قطعات و هزینه‌های نگهداری خودروهای لوکس در بازار کشور؛ مصائب لوکس‌سواری در ایران! گران‌ترین اتومبیل‌های جهان در سال۲۰۱۷ /تصاویر بهمن قیمتی خودرو گمرک ادعای قاچاق خودروهای لوکس را تکذیب کرد تویوتا به عنوان بهترین شرکت خودرویی جهت اشتغال معرفی شد قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول شاسی بلند جدید لکسوس در راه است امن‌ترین خودروهای جهان معرفی شدند حباب خودروهای وارداتی بزرگتر شد! ربات‌های هوندا در نمایشگاه ۲۰۱۸ محصولات الکترونیکی لاس وگاس لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان رونمایی از نسل جدید تویوتا آوالون افزایش فروش خودروهای لاکچری در روسیه +عکس وقتی خودرو را قبل از خرید پرو می‌کنید! برگزاری سرویس کلینیک پاییزه آسان موتور در آذر ماه ۹۶ لیست قیمت محصولات فول آپشن هوندا در بازارهای جهانی ۱۰ واقعیت جالب و عجیب پیرامون کمپانی مرسدس بنز که از آن بی اطلاعید اینفینیتی از مدل مفهومی Prototype ۹ رونمایی کرد +تصاویر واگذاری ۲۶ دستگاه خودروی حمل بار به مددجویان کمیته امداد چشم‌انداز تازه هیوندای تویوتا از خودروی مفهومی FT-AC رونمایی کرد (+عکس) آغاز فروش اقساطی ۳ خودروی هیوندای در ایران (+جدول و جزئیات) لکسوس با LX۵۷۰ به نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس آمد پورشه از قدرتمندترین خودرو سواری لوکس جهان رونمایی کرد قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول برقی‌های فولکس‌واگن در آمریکا مدل های متنوع بنز در مسیر بازار ایران همکاری فولکس واگن با یک شرکت روسی رونمایی هیوندایی کنا ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی آمریکا لکسوس RX با اتاق بزرگتر به بازار می آید تصادف مینی بوس با خودرو نیسان ۲۳ مصدوم در پی داشت رونمایی از اینفینیتی QX۵۰ ۲۰۱۹ در نمایشگاه لس آنجلس خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول قیمت خودرو بنز در بازار+ جدول پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، اکنون نوبت به نسل جدید RX رسیده است؛ برگ برنده بلندقامت لکسوس معرفی کراس‌اوور مفهومی لکسوس در لس‌آنجلس (+عکس) ب‌ام‌و i۸ رودستر در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد (+عکس) سیستم‌ ایمنی جدید تویوتا برداشتی دلفریب از یک گذشته خیالی! مدیر شبکه نمایندگی ماموت خودرو؛ فاکتور اصلی برای پیشرفت در خدمات رسانی، تغییر شاخص ارزیابی از رضایتمندی به وفاداری است برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال ۲۰۱۷ شغل رویایی خود را آغاز می‌کنند اعتصاب کارکنان کارخانه خودروسازی در کره جنوبی خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد گزارش تصویری از حضور خودروهای هیبریدی هیوندای در دومین نمایشگاه خودرو تهران ماموت‌خودرو، نماینده رسمی فولکس‌واگن در ایران از تیگوان رونمایی کرد معرفی دو محصول جدید تویوتا در نمایشگاه خودرو تهران گزارش تصویری از حضور محصولات تویوتا و لکسوس در نمایشگاه خودرو تهران گزارش ویدئویی از غرفه ایرتویا در دومین نمایشگاه خودرو تهران فناوری شارژ سریع هوندا چراغ‌سبز نیسان به بنزین‌سوزها شاسی بلندهایی که سریع تر از یک فراری شتاب دارند ساخت روبات انسان نما توسط تویوتا (+عکس) بازگشت غول خودروسازی جهان به ایران شاسی‌بلندهای جدید هیوندای مدل‌های ویژه فولکس برای چین و برزیل رشد بیمه‌ بدنه در پی محدود شدن مسئولیت مردم و‌ بیمه‌ها در تصادف با خودروهای لوکس پیشتازی به سبک فولکس‌واگن هوندا برای ۹۰۰ هزار خودروی ون فراخوان رفع عیب صادر کرد نیسان مورانوهای جدید ۲۰۱۸ پرآپشن می‌شوند (+عکس) معرفی ۷ خودروی جان‌سخت در ایران سرمایه‌گذاری تازه نیسان در چین لکسوس جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس قیمت فروش محصولات ۲۰۱۷ Toyota در بازار دبی دورهمی خودروسازان معتبر در نمایشگاه دبی +تصاویر خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول لامبورگینی پاپ حراج می‌شود نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال ۲۰۲۰ معرفی می شود رُخ وحشی تر وانت‌بار محبوب تویوتا رنو برنده رویکرد برقی بازار گلف R سریع‌تر از همیشه کوچک ترین هتل جهان در فولکس قدیمی ! معرفی مونوگراف QX۸۰ اینفینیتی در آستانه نمایشگاه خودرو دبی فولکس‌ های قورباغه ایی الکتریکی می‌شوند برنامه هیوندای برای تولید شاسی‌بلند در آمریکا بازگشت هوندا از تقاطع برگزیت افزایش فروش تویوتا در شش ماه امسال امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد بهبود باتری خودروهای برقی با رایانه‌های کوانتومی خودروهای «تویوتا» و «لکسوس» هم به نمایشگاه خودرو تهران می آید موتور سیکلت های آینده هوندا (+عکس) تایرهای بدون هوا در خودروهای آینده کمی تازگی برای Z سالخورده نیسان پیش‌بینی افزایش سود تویوتا قهرمانی تویوتا در مسابقات جهانی استقامت شانگهای بررسی آپشن‌های داخل کابین بوگاتی شیرون؛ میلیونر بی‌ادعا! قرارداد تولید فولکس واگن در ایران ماه آینده نهایی می‌شود برای تست درایو نیسان ایکس تریل ثبت نام کنید دومین قربانی پسابرجامی بعد از سئات در آستانه فرار از ایران کمری وحشی تغییر بازی به کمک باطری های نسل آینده توسط تویوتا این تویوتا، سریع‌تر از لامبورگینی و فراری است! ژاپنی‌ها برنده رشد بازار فرانسه خودروهای ارزان‌ کارکرده و بی‌دردسر بازار ایران خودروهای خاص‌ و رویایی‌۲۰۲۰ +عکس با این اتوبوس برای سفر به هیچ چیز نیاز ندارید! چشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیر چشم‌غره جنسیس به سری ۳ و C کلاس سقوط سود فصلی هوندا تویوتا به دنبال خودران شدن با تسهیلات ۱۲۰ میلیونی نیسان ایکس تریل سوار شوید برای خرید خودروی هوندا چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول خوش‌بینی «نیسان» به بازارهای اروپا نصب فناوری پروپایلوت بر روی نیسان روگ ۲۰۱۸ شرایط فروش هیوندای توسان با تحویل فوری تست خودروی خودران نیسان موفقیت‌آمیز بود فهیمی به اروپا مامور شد، خاکی بر صندلی مدیرعاملی ایرتویا نشست ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش سوم: صافی بنزین حل مشکل بی‌صدایی برقی‌ها توقف تولید خودروهای دیزل تویوتا ورود خودروهای لوکس در دولت روحانی رکورد شکست شرایط فروش متنوع تویوتا راوفور اعلام شد برترین خودرو تویوتا در نمایشگاه توکیو کسب مقام سوم المپیاد فنی جهانی سال ۲۰۱۷ هیوندای توسط آسان‌موتور تلفیق آینده و گذشته در اسپرت الکتریکی خودروی مفهومی IMX +تصاویر تلاش هوندا برای عرضه خودروهای کامپکت برقی تمرکز تویوتا بر خودروهای هیدروژنی بررسی نیسان جوک ۱۶۰۰ توربو توسط نشریه YourFleet تاکسی‌های جدید ژاپن بازگشت کوبل واگن آخرین قیمت محصولات Hyundai ۲۰۱۷ در دبی امضای قرار داد جدید ایران خودرو و هیوندای ماجرای عذرخواهی تویوتا چیست؟ بهترین شرایط خرید هیوندای از راه رسید+جدول آشنایی با بنتلی کانتیننتال + تصاویر تاریخ پرافتخار فولکس‌واگن را ببینید +عکس طعنه فولکس‌واگن به تسلا تویوتا فعالیت تمام کارخانه‌های خود در ژاپن را تعلیق کرد جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن که در ۲۰۱۸ می آید (+عکس) برای خرید نیسان قشقایی چقدر باید هزینه کرد؟ خودروهای مورد اعتماد‌ مشتریان داخلی‌سازی فولکس‌واگن در ایران از شروط اصلی قرارداد است برخی از خودرو‌های میلیاردی در دبی فقط خاک می‌خورند! قهرمانی تویوتا در مسابقات رالی پرسکوت "فولکس واگن" سوپراسپرت برقی می‌سازد عکس خودروی خودران اپل منتشر شد معرفی سریع‌ترین خودروی " مک‌لارن " تا چند ماه آینده چه کسانی و چگونه سئات اسپانیا را نیامده فراری دادند؟! پریوس, بیست ساله شد هیوندای برای اولین بار در جهان در سان روف ایربگ می گذارد رونمایی هیوندایی از النترا BTR (+عکس) با ۲۴ میلیون چه خودروهایی می‌توان در خارج از ایران سوار شد! +عکس فاین‌کامفورت تویوتا مدلی برای نمایش اطلاعات روی شیشه‌های جانبی تویوتا پیشتاز فناوری‌های آینده هیوندای کُنا را بیشتر بشناسید هیوندای پیش نمایش سیستم هشدار وجود سرنشین در صندلی عقب را معرفی کرد صاحبان اتومبیل‌های لوکس باید سهم بیشتری از هزینه‌های شهری بپردازند نوآوری تویوتا وضعیت خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی به کجا رسید؟ بازی گرن توریسمو با نیسان GT-R در دنیای واقعی +ویدئو خرید یک خودروی محبوب ژاپنی چند صد میلیون آب می خورد؟ لیست قیمت برخی از محصولات Toyota در مناطق آزاد هم‌افزایی به سبک فولکس‌واگن تاکید نجفی بر افزایش عوارض خودروهای لوکس پارکینگ جالب فولکس‌واگن چگونه کار می‌کند؟ +عکس ۲۰۱۸ Toyota Prado؛ پرادو؛ برداشت سوم از نسل چهارم ۲۰۱۸ Bentley Continental GT؛ یک شکوه آشناپندارانه بازگشت دوباره TVR ۲۰۱۸ Nissan Leaf؛ تکامل پرفروش‌ترین EV دنیا قیمت جدید محصولات نیسان در ایران اعلام شد فروش نقدی هیوندای توسان ۲۰۱۷ با تخفیف ویژه ادامه دارد تویوتا به دنبال حفظ بازار مکزیک است رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی اطلاعاتی از تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۸ تویوتا هایلوکس با تیونینگ کارلکس، معرفی شد قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول مغز متفکر و اعجوبه کمپانی "هیوندای - کیا" را بشناسید تاریخچه ورود رولزرویس گوست به ایران + تصاویر خودروی منحصربفرد تویوتا در توکیو معرفی می شود قیمت فروش محصولات Volkswagen در بازار مناطق آزاد رویارویی مرسدس بنز E۲۰۰ و ب‌ام‌و ۵۳۰i مدل ۲۰۱۷؛ آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش! رونمایی تویوتا از تی‌جی کروزر، شاسی‌بلندی بزرگ یا ونی سخت؟ غرق کشتی حامل ۱۴۰۰ خودروی لوکس پیش از رسیدن به جده بنز، برگ برنده‌ای که دولت تدبیر و امید رو کرد حفظ جایگاه هیوندای در میان برترین برندهای جهانی ۲۰۱۷ BMW ۵۴۰i vs ۲۰۱۷ Genesis G۸۰ Sport؛ شاخ و شانه یک کُره ای برای ب‌ام‌و پرفروش‌ترین خودروی برقی جهان +تصاویر نیسان خودرو برقی اسپرت ساخت "دویود ادجای" به عنوان یکی از داوران مسابقه طراحی لکسوس معرفی شد کنفرانس خبری مدیرعامل هوندا امروز برگزار می‌شود اکستریون: رولزرویسی برای سال ۲۰۳۵ (+عکس) تویوتا کمری به عنوان کم نقص ترین خودرو در بین خودروهای سواری شناخته شد سرمایه گذاری های جدید تویوتا در آمریکا سرمایه گذاری های جدید تویوتا در آمریکا لکسوس دنباله‌رو آلمانی‌ها نخواهد بود سایه روشن تغییر معیار لوکس‌ها خودرویی که زمان نوشیدن آب را به راننده هشدار می دهد فولکس واگن گارانتی ۶ ساله "اطلس" را به دیگر مدل‌ها نیز می‌دهد تویوتا متعهد به بازطراحی ۴Runner، سکویا و توندرا شد سرمایه گذاری ۳۷۳.۸ میلیون دلاری تویوتا در آمریکا این تویوتا محافظه‌کار نیست! چشم‌غُره ژرمن‌ها به کپچر و تویوتا C-H R خودروی هیبریدی با موتور ۴۱۶ اسب بخاری ساخته شد هیوندای توسان ۲۰۱۷ را با تخفیف ویژه بخرید قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است خرید یکی از محصولات فول آپشن Lexus در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ بازنگری در تعریف لوکس ها تغییر معیار خودرو لوکس لکسوس RC F کمی افزایش قدرت خواهد داشت+تصاویر تشخیص خودروی لوکس باید بر مبنای قیمت آن باشد ۱۰ خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر آیا لکسوس از نسخه جدید LS رونمایی خواهد کرد؟ رونمایی هیوندای از نسل بعدی پیشرانه هایش در نمایشگاه خودروی فرانکفورت منطق ساده واردات خودرو بالای ۲۵۰۰ سی سی کارخانه تویوتا در ایندیانا به تولید ۵ میلیون دستگاه خودرو رسید فولکس واگن انتصاب مدیرعامل از بیرون مجموعه را رد نکرد آیا هیوندای، فیات-کرایسلر را می‌خرد؟ خریداران خودرو های لوکس در فضای مجازی هوشیار باشند بنز صنعت خودروی ایران را جهانی می‌کند رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! برای خرید یک اتومبیل با قابلیت اتوپارک چقدر باید هزینه کرد؟ جنسیس برنامه ای برای تولید خودروهای سری N ندارد خودروی لوکس و مسافرتی فولکس‌واگن (+عکس) ناوگان خودران فولکس‌واگن به شهرهای جهان می رود فروش خودروهای متروکه بالای ۲۵۰۰ سی‌سی ممنوع شد آمدن مرسدس بنز دستاورد برجامی دولت است آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در جاده مخصوص کرج حضور بنز در راستای خودروساز شدن ایران است محصول متفاوت هوندا چه ویژگی هایی دارد+تصاویر امکان فروش برخی خودروهای لوکس توقیفی درداخل کشور فراهم شد بنز صنعت خودروی ایران را متحول می‌کند کلکسیون بی‌نظیر کمدین آمریکایی از فولکس‌های قدیمی+تصاویر فولکس واگن جانشین الکتریکی "فائتون" را معرفی می‌کند قیمت جدید انواع خودروهای گران قیمت بازار تهران + جدول قرارداد جدید "خاور" با «بنز» به روایت مدیرعامل دنباله رو دایملر نخواهیم بود صرفه جویی ۱۰ میلیارد یورویی رنو نیسان ‌۳خودروساز بزرگ جهان متحد شدند شرایط فروش متنوع تویوتا راوفور هیوندای تولید جنسیس G۷۰ را شروع کرد جذاب ترین خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خودروی مزدا۳ در جمع شش خودروی مطمئن از دیدگاه موسسه JD Power صف‌شکنان انتقال به جلو ارتقای کیفیت خودروهای تجاری با همکاری های بین المللی هوندا و مک‌لارن جدا می‌شوند فولکس واگن ۸۰ مدل الکتریکی تولید خواهد کرد توقف فعالیت هیوندای و کیا در آمریکا به دلیل طوفان "ایرما" تویوتا میرای؛ راه‌حل نجات دنیا+تصاویر اعتراف هوندا به رقابت بیش از حد با تویوتا ایران خودرو در پی تولیدات ارزان قیمت با همکاری نیسان ۱۰ خودروی مدرن نیمه خودران هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید فولکس سواری در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ ناقوس مرگ نمایشگاههای خودرویی به صدا درآمده است "نیسمو"، نسل دوم لیف را تیونینگ می‌کند؟ هیوندای به همکاری با بایک موتور ادامه می‌دهد قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول نیسان از "لیف" جدید رونمایی کرد+تصاویر دست پُر پاکرو در تبریز گزارش تصویری از حضور پاکرو در نمایشگاه خودرو تبریز قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول لیف به عضو مهمی در خانواده نیسان تبدیل خواهد شد هیوندای از توقف مجدد تولید در یکی از کارخانه هایش در چین خبر داد هلدینگ ترکیه ای سومین مدل هیوندای را تولید می‌کند گزارش تصویری از حضور نیسان در نمایشگاه خودرو تبریز شرکت نیسان از رقابتی‌ترین خودروی برقی خود رونمایی کرد بازدید نماینده مجلس و فرماندار تبریز از غرفه پاکرو سبز قشم، نماینده هیوندای هیبرید کره هیوندای اکسنت را بیشتر بشناسید بازگشت اسطوره‌ها رشد ۱۳.۲ درصد فروش تویوتا در چین جهان نوین آریا با شرایط فروش ویژه محصولات نیسان به تبریز می رود فولکس واگن به دنبال تسخیر بازار آمریکا رئیس هیوندای در چین تغییر کرد هویت برند؛ فراتر از یک جلوپنجره ون تجاری هیوندای H۳۵۰ این، یک بحث ساختاری است نیسان جزئیات آینه عقب دوربین دار آرمادا ۲۰۱۸ را اعلام کرد توانایی‌های نسخه‌ی فول آپشن هیوندای توسان در امریکا خودرویی که مانع سیلی خوردن رانندگان می‌شود رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم فروش SUV های خود را افزایش می‌دهیم امروز آخرین فرصت خرید طلایی از ایرتویا هیوندای تولید خودرو در چین را از سر گرفت خودرویی با داشبورد متغیر به بازار می آید لکسوس RX مدل ۲۰۱۸؛ پر از زیبایی و قدرت سال ۲۰۲۰ و آغاز فصل جدیدی در تاریخ فولکس واگن تویوتا برای خودروهای پرفورمنس و اسپرت یک زیربرند معرفی می‌کند مروری بر ۶ خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر معرفی اسپرت‌ترین نسل‌های تویوتا در ماه آینده (+عکس) کارخانه تولید خودرو در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود مظنه خودرو بنز در بازار+ جدول هیوندای سوناتا هیبرید آسان موتور در راه سلفچگان برنامه‌های بلندمدت اشکودا برای حضور در ایران وانت هیوندا می آید جهان نیسان در مجله آنلاین «نیسان نوین» شایعه توقف تولید فولکس واگن شیروکو صحت ندارد معرفی نسخه ویژه نیسان تایتان لکسوس NX را با شرایط استثنایی بخرید مذاکره فولکس واگن و فیات برای تولید مشترک خودرو رویکرد تازه هیوندای در بازار آمریکا توضیح گمرک درباره ورود غیرقانونی خودروهای لوکس مخفیگاه خودروهای میلیاردی+عکس خانه یا ماشین؟ +عکس اسناد جدید از ورود ۵۱ خودروی لوکس با ترک تشریفات و بدون ثبت سفارش "رانا" با قیمت ۱۱.۵ میلیون به بازار می‌آید تولد دوباره سوناتا ایرتویا، کرولاها را برای رفع نقص ایربگ فراخواند رقیب لامبورگینی و فراری رونمایی شد بهترین موتورهای اسپرت ۲۰۱۷ از این رولزرویس خاص فقط یک دستگاه ساخته شده+تصاویر نمایش لوکس‌ترین خودروی بدون سقف جهان شیراز دومین بازار تویوتا در ایران است انتشار ویدئوی دیگری از نسخه تولیدی T-Roc تغییر استراتژی هیوندای از خودروهای پیل سوختی به الکتریکی خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروی هیدروژنی قدرتمند به بازار می آید اختراع تویوتا برای دید ۳۶۰ درجه رانندگان گزارش تصویری از ورود توسان به پارکینگ تهران کرمان موتور یک اختراع جدید در خودرو نقاط کور راننده را کم می کند الانترای کرمان موتور را بیشتر بشناسید راننده نیسان به علت اختلاف حساب،یک نفر را در بوانات زیرگرفت و کشت استفاده از خودران‌ها در فناورانه‌ترین المپیک تابستانی جهان هیوندای توسان فول ۲۰۱۷ را با اقساط ۱۲ ماهه بخرید ون لاکچری فولکس‌واگن خودروی برقی با ظاهر کلاسیک +عکس خروج خودروهای سدان از دایره کالاهای لوکس و کاهش مالیات آن در اندونزی تویوتا به دنبال رونمایی از خودروهای نیمه خودران در المپیک ۲۰۲۰ با ۲۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ رقیب انتخاباتی صدراعظم آلمان با حمله به مدیران صنعت خودرو به رقابت بازگشت درآمدزایی مالکان خودروهای الکتریکی نیسان در ساعات اوج مصرف تویوتا تولید خودرو در مکزیک را به تاخیر انداخت ایرتویا رتبه نخست خدمات پس از فروش در میان واردکنندگان را از آن خود کرد اینفینیتی کانسپت پروتوتایپ ۹ را رو کرد با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ ماشین پلیس مخصوص فولکس‌واگن برای گشت شهری (+عکس) گروه بهمن مذاکره با شرکت نیسان را تکذیب کرد مظنه قیمت Hyundai Sonata مدل ۲۰۱۷ در بازار دبی چقدر است؟ سامانه‌ای برای ممانعت از جاگذاشتن کودکان در خودرو ترافیک سنگین در جاده های زنجان آیا هوندا در حال توسعه یک پیشرانه هیبریدی برای بازار آمریکا است؟ تویوتا، اینتل و اریکسون در حال کار روی زیرساخت خودروهای خودران چهره‌های اول دنیا چه خودرویی سوار می‌شوند؟+ تصاویر شرکت های بزرگ خودروسازی در نمایشگاه مشهد رقابت دارند خودرو های هیبریدی هیوندای در ایران مورد استقبال قرار گرفته اند لوگوی BMW: افسانه یا واقعیت؟ +عکس فولکس‌واگن شریک تجاری یوفا شد فولکس واگن هم خودرو فرسوده تعویض می‌کند! فولکس واگن پاسات GT ۲۰۱۸ قبل از پایان سال عرضه می‌شود رونمایی از تیزر تبلیغاتی ایرانی خودرو هیبریدی هیوندای در نمایشگاه خودرو مشهد طبق زمانبندی، سایت رسمی فولکس واگن در ایران رونمایی شد انتشار جزئیات نیسان لیف ۲۰۱۸ در آستانه رونمایی رسمی انتشار تصاویر فولکس واگن جتا ۲۰۱۸ برای اولین بار برخورد اتوبوس مان با کامیون بنز در قزوین هیوندای در حال تسریع برنامه جداسازی برند جنسیس سایت رسمی فولکس واگن در ایران رونمایی می شود آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه مبارز شهری هیوندای استفاده مرسدس-بنز از چاپ ۳ بعدی برای قطعه سازی فولکس واگن اطلس بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد تسلا توانایی‌هایی دارد که ما در حال حاضر نداریم لوکس‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷ تویوتا تولید کرولا را به آمریکا منتقل کرد شاسی‌ بلند غول‌ پیکر آمریکایی در تهران سروش دیزل مبنا بیشترین امتیاز تلفیقی رضایتمندی مشتریان را کسب کرد شاهکار بنز به زودی معرفی می شود (+عکس) پرفروش‌ ترین خودروهای هیبریدی، در نیمه اول سال ۲۰۱۷ محموله جدید فولکس تیگوآن ۲۰۱۷ به ایران رسید + تصاویر افتتاح شوروم مرکزی رامک خودرو در اندرزگو کوچ‌نشین شهری تویوتا ۵ درصد سهام مزدا را می‌خرد Honda سواری در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ نمایش اولین تصاویر رسمی از "تی- راک" فولکس‌واگن (+عکس) آکورد در ایستگاه دهُم فروش خودرو برای پنجمین ماه متوالی در آمریکا کاهش یافت برخورد ۲ خودرو در جاده رضی ، اردبیل سه کشته برجای گذاشت نسل جدید نیسان "لیف" بدون استتار دیده شد فروش ویژه لکسوس NX۳۰۰ با تحویل ۹۰ روزه تویوتا ۳۰ سالگی کرولا GT را جشن گرفت امضای قرارداد آغاز مجدد همکاری ایران خودرو دیزل و هیوندای جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) خودروهای محبوب بازیکنان لیگ برتر انگلستان خودرویی با شخصیتی از آینده خانواده بنتون جزو خریداران اصلی دوکاتی قرار گرفت هیئت ناظر فولکس واگن با فروش دوکاتی و رِنک موافق نیست نیسان نتایج مالی اولین دوره سه ماهه سال مالی ۲۰۱۷ را اعلام کرد سواری در حد "قالیچه پرنده"! اتحاد رنو-نیسان، بزرگترین خودروساز جهان شد رنو در فروش و سوددهی رکورد زد طرح مفهومی بعدی فولکس‌ واگن یک مدل برقی است تویوتا در فکر تولید خودروی الکتریکی با قابلیت شارژ چند دقیقه ای بنتلی گالین؛ خودرویی با الهام از کشتی های لوکس با پیش پرداخت ۳۰ میلیونی توسان بخرید دوئل پورشه ۹۱۱ و مرسدس AMG-GT اینفینیتی QX۷۰ را کنار می‌گذارد لکسوس دست از تولید ساب کامپکت ES برنمی دارد تویوتا در چین خودرو الکتریکی تولید می‌کند خودرویی برای مردم؛ از اصالت تا نوگرایی در سال ۲۰۱۷ عملکرد بسیار خوبی داشتیم هوندا فیت تقویت شده به بازار ایالات متحده رسید طرح تحویل ناب نیسان در نمایشگاه خودرو شیراز برگزار شد جک S۳ رکورد S۵ را تکرار خواهد کرد استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان عینک گوگل در خط تولید فولکس واگن+تصاویر هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد هیوندای پنجمین کارخانه اش را در چین راه اندازی می‌کند هیولای ژاپنی نمایشگاه خودرو شیراز را بشناسید هیوندای می تازد! رولزرویس در ناوگان پلیس+تصاویر فولکس واگن توارگ از ۲۰۱۸ در آمریکا عرضه نمی‌شود این سیستم از تصادف خودروها جلوگیری می کند تویوتا کمری ۲۰۱۸؛ همچنان با اقتدار به پیش شیک ترین و زیباترین دفتر کاری که تا بحال دیده اید! +تصاویر فولکس واگن گیربکس سازی Renk را می‌فروشد سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای هیوندای فست‌بک سری N نگاهتان به هیوندای را تغییر می‌دهد (+عکس) استقبال گسترده از " بازدید رایگان تابستانه " شرکت آسان موتور تویوتا محبوب ترین است قیمت تسلا مدل ٣ را ٧ هزار دلار کاهش می دهیم خودروهای مرسدس-بنز با تست های آلایندگی بیشتری روبرو می‌شوند شرایط جدید فروش تویوتا و لکسوس ۱۰نسل با هوندا آکورد (+عکس) رونمایی از هوندا آکورد ۲۰۱۸ +تصاویر برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! فولکس‌واگن جای بنز را در تیم ملی آلمان گرفت فولکس واگن تولید "توارگ" را در آمریکا متوقف می‌کند فراخوان سه خودروساز در آمریکا سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری تویوتا در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک جنسیس از نوع فیس لیفت ۲۰۱۸ جولان اژدها های ژاپنی در تهران + عکس با پیش پرداخت ۳۰ میلیون تومانی سوناتا ۲۰۱۷ بخرید ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش اول: فیلتر هوا ۲۰ درصد خودروهای ما تا ۲۰۲۰ فاقد آلایندگی خواهند شد بسترن B۳۰ محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه امید تویوتا به بازار با "هیولای زیبا" فروش جهانی برند فولکس واگن افزایش یافت هیوندای در فکر رقیبی برای فورد فیستا و فولکس پولو است ارزش دو محصول جدید تویوتا ۲۰۱۷ در گمرک ایران اعلام شد سرمایه گذاری ۵میلیارد دلاری تویوتا در آمریکا جشنواره فروش تابستانی نیسان، با بهترین تسهیلات و پیشنهادهای ویژه آغاز شد نخستین نمونه خودروی جدید تسلا ساخته شد فولکسی که کافه شد + عکس تولید انبوه تویوتا کمری ۲۰۱۸ آغاز شد لندروور با بنتلی سرشاخ می‌شود مرسدس بنز رکورد زد ۱۶مرداد رونمایی از محصولات فولکس در ایران همکاری فولکس واگن با یک شرکت ربات سازی گوساله‌ گمشده «هیوندای» را با مادرش اشتباه گرفت برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید آخرین مدل های محصولات فولکس را به ایران می آوریم هیوندای آزرا در آمریکا بازنشسته شد دستور برخورد با کورس اتومبیل رانی توسط دادستانی گزارش تصویری از حضور آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز هیوندای i۲۰ سری N رقیب فورد فیستا (+عکس) جراحی موتور به چه قیمتی؟ بررسی ۱۰خودرو‌ لوکس جهان اولین تصاویر پورشه کاین ۲۰۱۸ لو رفت +عکس قطعات یدکی تمامی خودروهای وارداتی هیوندای را تامین می‌کنیم تخفیف ویژه خرید محصولات هیوندای آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز عرضه شاسی‌بلند‌های نیسان با تخفیف ویژه "ماموت" جدیدترین فناوری فولکس واگن را به ایران می‌آورد شاسی‌بلند کوچک فولکس‌واگن به ایران می آید تیگوان و پاسات در راه ایران حضور قدرتمند آسان موتور با محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو البرز ربات تویوتا کمک حال کهنه‌ سرباز آمریکایی شد+تصاویر کشف ده‌ها خودروی لوکس چندصد میلیونی قاچاق در ۲ ماه فروش نقدی و اقساطی لکسوس NX با تحویل فوری ارائه نسخه ۷ صندلی از لکسوس RX فولکس واگن به دنبال سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی است بهترین خودروهایی که در ۲۰۱۸ خواهید دید (+عکس) شرایط فروش ویژه نیسان در نمایشگاه خودرو البرز نیسان تصویر جدیدی از نسل بعدی لیف منتشر کرد استقبال شرکت های معتبر دنیا برای انتقال دانش فنی به ایران کراس اوور ۷ نفره لکسوس در راه است لکسوس ۱۷۶۰ سدان ES۳۵۰ را فرامی‌خواند شرایط فروش نقد و اقساط هیوندای سوناتا ۲۰۱۷ ارتقای چشم‌انداز اعتباری خودروساز آلمانی هیوندای توسان فول را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید تزریق هیجان به فصل گرما گرانترین تاکسی دنیا جنسیس، صدرنشین کیفیت در میان برندهای لوکس ضربه سنگین ورشکستگی تاکاتا به خودروسازان ژاپنی موافقت فولکس با پس گرفتن خودروهای دیزلی آلاینده در ۲ شهر آلمان همکاری فولکس واگن و انویدیا در زمینه هوش مصنوعی ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان پیرمردهای محبوب بازار اولین نمایش جنسیسg۸۰ اسپرت ۲۰۱۸ +تصاویر استراتژی فولکس واگن برای خودروهای الکتریکی لو رفت زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست صادرات مجدد خودرو‌های قاچاق در دستور کار است هوندا تا سال ۲۰۲۵ خودروی خودران سطح ۴ عرضه می کند نسل بعدی نیسان لیف دستیار ویژه رانندگی خودران دارد سانتافه‌های جدید شبیه کنا می‌شوند محصول جدید هوندا مجوز ورود به ایران گرفت + تصاویر وزارت خارجه فقط ۵۱ بنز تشریفاتی خریده است کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط گلرنگ موتور تلاش فولکس واگن برای جلوگیری از انقراض سگمنت میکروباس رونمایی از لکسوس RX۲۰۰t و تویوتا C-HR در شعبه مرکزی تویوتا استان فارس معرفی زیباترین خودروهای شاسی‌بلند جهان در سال ۲۰۱۷ ۷خودروی مردم ‌پسند دنیا خودروهای هیوندای وارداتی کرمان‌موتور به ایران رسید پیمان کارگر این‌بار به عنوان نماینده نیسان وارد ایران شد متولد چین بزرگ شده ایــــران "پولو" برای بازار آمریکا زیادی خوب است! سلاطین جــاده‌های ایـــران اقتدار نسل جدید النترا ؛ بازگشت موفق هیوندای همکاران باواریایی مأمور ۰۰۷! فولکس واگن پولو ۲۰۱۷ معرفی شد+تصاویر مدل های جدید برای ما افزایش فروش و سوددهی خواهند آورد تویوتا برای بازارهای نوظهور خودرو جدید می‌سازد باید بیشتر به فناوری‌های آینده فکر کنیم هوندا نیروهایش را در چین افزایش می‌دهد بهترین خودرو ۴*۴ برای آفرود کدام است؟ سرباز کوچک کره‌ای یکی از شرکت‌های ایران‌خودرو نماینده بنز در ایران شد توضیح و تکذیب دوباره روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص خرید خودروهای لوکس قاچاق دلایلی برای خرید نیسان ایکس‌تریل، شاسی‌بلند قدرتمند نیسان ال جی قرارداد ۶.۲ میلیون دلاری با فولکس واگن را رد کرد مذاکره با وزارت امور خارجه برای واگذاری خودروهای لوکس قاچاق هیوندای تولید "آیونیک" را ۵۰ درصد افزایش می‌دهد بخت و اقبال در منطقه آزاد فولکس واگن قرارداد مدیرعامل MAN را پنج سال تمدید کرد تحول در بیراهه زیباروی غربی در برابر جان‌سخت شرقی فولکس واگن به دنبال استخدام مدیرعامل اوپل است مدلی از هیوندای الانترا که ایرانی‌ها خواهند پسندید خرید خودروهای لوکس قاچاق توسط وزارت خارجه کذب است وزارت خارجه خودروهای لوکس قاچاق را خرید ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال ۲۰۱۷ (+عکس) خودروهای لوکس قاچاق صادر می‌شود پوست اندازی باربر چینی پشت فرمان ژاپنی کم اشتها سال تغییر موازنه قدرت رونمایی از جدیدترین پیکاپ نیسان (+عکس) خودروهای جالب موزه هوندا+تصاویر هیوندای Kona الکتریکی در راه است احتمال نقش داشتن بوش در رسوای آلایندگی فولکس و فیات نسل هشتم رولزرویس فانتوم ماه آینده رونمایی می‌شود در تصادف با خودروی‌هایِ لوکس بیمه‌ها تا چه مبلغی مسئول جبران خسارت‌اند؟ ماشین بازهای ازبک در راه استقلال قیمت گذاری الانترا ۱۱ میلیون زیر قیمت بازار هوندا روی خودروهای خودران و رباتیک متمرکز خواهد بود فولکس واگن یکی از مدیران سابق هیوندای را استخدام کرد نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس تجهیز خودروهای تویوتا به سیستم نظارت بر قلب تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد اتومبیل‌های لاکچری در خیابان شریعتی دهه ۳۰ ۹۳۰۰ نیرو آماده بازنشستگِی پیش از موعد هستند معرفی ارزشمندترین برندهای خودرویی تویوتا ۸۰ هزار دستگاه C-HR را پیش فروش کرد فولکس واگن از Arteon رونمایی کرد +تصاویر تویوتا لذت رانندگی را در اختیار کودکان می گذارد طرح فروش نقد و اقساط محصولات هوندا در ایران نمایش اتوبوس‌های برقی هیوندایی +عکس رولزرویس Sweptail لوکس‌ترین خودروی قرن ۲۱! +تصاویر تویوتا به فعالیت مشترک با تسلا در توسعه خودروهای برقی پایان داد تصاویر لو رفته از برادر کوچکتر هیوندای توسان +عکس مرسدس بنز به دنبال سرمایه‌گذار آمریکایی ۱۰ خودروی خوب با قیمت کمتر از ۱۸ هزار دلار در جهان رشد فروش خودروهای سبز هیوندای از سرویس رایگان تویوتا پریوس تا برآورد قیمت تویوتا CH-R آشنایی با شرکت خودروسازی رولز رویس دولت دوازدهم تعریف خودروی لوکس را تغییر دهد تولید خودروهای کره‌ای در ایران کلید خورد فروش تویوتا با تخفیف‌های ویژه و شرایط فروش اعتباری رونق فروش خودروهای ابرلوکس در جهان گرانترین خودروی لوکس جهان ساخته شد +عکس هیوندای خواستار جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی است ب ام و X۴ و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس برای تولید خودورهای تجاری بنز در حال مذاکره هستیم خودروهای توسان، سانتافه، النترا و سوناتا ۲۰۱۷ در راه ایران فروش نقدی و اعتباری انواع خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۷ جان‌سختی بنام تویوتا فورچونر در ایران ۱۰ قصر متحرک +تصاویر فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه و به تعداد محدود مدیرعامل تویوتا یک راننده مسابقات اتومبیلرانی است بازار در قُرُق یک ژاپنی! چراغ سبز هیوندای هیبریدی به تاکسی‌های فرسوده مذاکرات اخیر مدیران ارشد تویوتا موتورز و شرکت ایرتویا در ژاپن انتشار اولین تصویر از نیسان لیف جدید فولکس واگن UP GTI هفته آینده رونمایی می شود سوناتا هیبریدی ۲۰۱۷، رانندگی در سکوت بازگشت سدان خوش تراش هیوندای به لیست فروش آسان موتور هیوندای kona در پرتغال دیده شد ساخت بزرگ‌ترین شهرک خودرویی جهان لکسوس RX۲۰۰t به‌زودی در خیابان‌های ایران هیوندای و کیا در صدر صادرکنندگان خودرو به ایران نرخ اجاره خودروهای لوکس در مناطق آزاد شو روم مرکزی SEAT در تهران در حال ساخت است سرمایه‌گذاری تویوتا در ساخت خودروی پرنده تبدیل فولکس ۱۹۷۳ به یک خودروی الکتریکی مدرن فروش نقدی و اقساطی لکسس NX با تحویل فوری و مدل ۲۰۱۷+جدول تویوتا CH-R جدید با آپشن اضافه همکاری تویوتا و nvidia برای توسعه فناوری خودران سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید سرعت فروش لوکس‌ها بیشتر از جمعیت میلیاردرها تجدید نظر تویوتا در سرمایه گذاری‌های خود فروش و تولید جهانی شرکت نیسان از ماه آوریل ۲۰۱۶ تا مارس ۲۰۱۷ رکورد ثبت کرد سدان جدید فولکس واگن عدم هشیاری راننده را متوجه می‌شود برای نیسان سواری چقدر باید هزینه کرد + جدول قیمت قیمت محصولات تویوتا در بازار پیش‌فروش سری نخست هیوندای الانترا جدید متوقف شد فولکس واگن تولید گیربکس اتوماتیک ۱۰ دنده را کنار گذاشت بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر فولکس واگن پرکارتر از همیشه+عکس منشور نام‌ها راه حل جالب نیسان برای کنار گذاشتن گوشی در حین رانندگی عرضه خودروهای ارزان فولکس برای توقف زیان‌دهی تویوتا لندکروزر سریع‌ترین SUV جهان شد تویوتا یک سیستم توربوشارژر و سوپرشارژر همزمان اختراع کرد تولید ۲ مدل ویژه از کلاس G مرسدس بنز (+عکس) رشد سود فولکس با وجود کاهش فروش مذاکره فولکس واگن با اکسون موبیل و گازپروم برای توسعه خودروهای گازسوز محبوب‌ترین خودروهای مردم در جهان سرمایه‌گذاری میلیاردی فولکس‌واگن لکسوس: خودروهای سدان احتمالا دوام نخواهند آورد سدان جدید محبوب هیوندای دست پر به بازار ایران می‌آید نیسان پا جای پای رنو می گذارد مدل های جدید رنو ، فولکس ، سیتروئن و فیات وارد ایران شد سرمایه‌گذاری فولکس‌واگن برای توسعه موتورهای احتراقی و برقی خودرو افزایش سود هوندا در پی کاهش هزینه‌های فراخوان خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! رونمایی از محصولات احتمالی بازار خودرو رونمایی فولکس واگن از اولین خودروی خودران ساخت این شرکت آلمانی‌ها از گاز ایران برای ساخت خودرو نمونه‌گیری کردند فولکس واگن، دوکاتی را می فروشد؟ خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای ۲۰۱۷ جهان رونمایی از جنسیس G۸۰ اسپرت۲۰۱۸ +تصاویر جنسیس به دنبال یک امضای خاص نیست اولین اتوبوس الکتریکی هیوندای فولکس واگن تا ۳ سال زیر نظر آمریکا می‌ماند هوندا CR-V هیبریدی؛ سواری راحت و مصرف سوخت پایین لوکس‌‌ترین‌های بازار خودرو کدام است؟ خودروهای کلاسیک فولکس واگن در شیراز (عکس) سرمایه گذاری ۱۲۴ میلیون دلاری هوندا برای ارتقای ایرودینامیک خودروهایش قیمت جنسیس G۸۰ ۲۰۱۸ اعلام شد قدرت نمایی هیوندای سانتافه در قطب جنوب+تصاویر مدل D۹۰ جدیدترین محصول مکسوس در راه ایران فیس لیفت لکسوس ۲۰۱۸ NX معرفی شد +عکس آغاز ثبت‌نام نسل جدید هیوندای الانترا از هفته آینده سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری فولکس واگن در آمریکا نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم خودروهای آینده به چراغ جلو نیاز نخواهند داشت مدیرعامل فیات-کرایسلر: مذاکره ای با فولکس واگن نداریم اطلس ۲۰۱۸، شاسی‌بلند جدید فولکس واگن QX۸۰ مونوگراف؛ نویدبخش آینده درخشان SUV های اینفینیتی+تصاویر پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر خودرو هیبریدی کم مصرف رونمایی شد برترین‌های نمایشگاه خودرو نیویورک هدف کره‌ای‌ها در چین محقق نمی‌شود اولین عضو خانواده شاسی بلندهای جنسیس لکسوس LS ۵۰۰ F؛ اسپرت تر از همیشه خودرو مجهز ویژه ورزشکاران از راه رسید رونمایی جنسیس از شاسی بلند جدیدش شاسی بلند جدید تویوتا رونمایی شد هیوندای تصاویر سوناتای ۲۰۱۸ را منتشر کرد معرفی شاسی‌بلند جنسیس در نیویورک تویوتا برای سالمندان ربات حرکتی می‌سازد+تصاویر خودرویی با تایرهای عجیب برای شن نوردی پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ در بازار ایران را بهتر بشناسید گارانتی ۶ ساله SUV های فولکس واگن در بازار آمریکا خودروهای الکتریکی و بهره گیری از میتسوبیشی سرمایه‌گذاری ۱.۳۳ میلیارد دلاری تویوتا در کارخانه کنتاکی حضور نیسان با یک "روگ" شبه نظامی در نمایشگاه نیویورک+تصاویر سرمایه گذاری ۱.۳۳ میلیارد دلاری تویوتا در آمریکا شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری هیوندای توسان +جدول عدم حضور فیات، نیسان و پژو در نمایشگاه فرانکفورت مونوگراف QX۸۰ اینفینیتی، رقیب جدیدی برای رنج‌روور شرایط فروش اقساطی بدون بهره تویوتا پریوس با تحویل فوری+جدول ایران یازدهمین سواری‌ ساز بزرگ دنیا شد رنج‌روور اسپورت انگلیسی یا لکسوس GX ۴۶۰ ژاپنی؟ کلکسیونی از ماشین‌های گران‌قیمت رونالدو +تصاویر بازی برای خودروسازان تمام شد خودرو پلیس تحسین برانگیز ساخت نیسان+تصاویر شاسی‌بلند جدید فولکس واگن چند؟ +تصاویر انتشار تصاویر جاسوسی از هیوندای Kona فروش برند لوکس نیسان ۱۸ درصد رشد کرد استخدام کارشناس بازاریابی از سوی ایرتویا پورشه و آئودی همکار می شوند فرمان آینده خودروسازی در دست کیست؟ جنسیس G۸۰ مدل ۲۰۱۸ +تصاویر هیدروژنی هیوندای سال آینده و هیدروژنی کیا ۲۰۲۰ می‌آیند تاثیر تنش‌های سیاسی روی فعالیت خودروسازان کره ای در چین انتشار تصویری از SUV مرموز اینفینیتی هایلوکس تونکا؛ افسانه ای از دنیای اسباب بازی‌ها هیوندای Kona با طعم سواحل هاوایی قیمت انواع‌ سواری کوپه در ایران +جدول استفاده از هوش مصنوعی برای تولید باتری خودرو بهره گیری تویوتا از هوش مصنوعی برای طراحی خودروهای پاک فولکس واگن با آمریکایی ها توافق کرد فراخوان جهانی ۲.۹ میلیون خودروی تویوتا کارخانه خودروسازی هیوندای در چین تعطیل شد معرفی و مشخصات کامل تویوتا C-HR مدل ۲۰۱۷ در ایران لکسوس CT ۲۰۰H را بیشتر بشناسید بر مدار ۸۵ درجه فراخوان هیوندای مربوط به خودروهای بازار ایران نیست قیمت انواع محصولات تویوتا در نمایندگی و بازار راهب کوهستان جوک جدی آشنای ژاپنی آشنایی با کوپه ی لوکس بریتانیایی خودروهای کنترلی یک وانت تویوتا را بکسل کردند! مدیران فولکس واگن هدف تحقیقات دادستانی مونیخ قرار گرفتند ادغام فیات و فولکس؛ شاید در آینده سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیون پوندی تویوتا در انگلیس پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند لکسوس GS احتمالا توقف تولید می‌شود تشکیل واحد ال‌سی‌وی از سوی رنو-نیسان طراح مشهور ب ام و به اینفینیتی پیوست فولکس واگن اسپانیایی سودآور شد رقابت حداقلی لوکس‌ها پیمان کارگر از رنو پارس رفت / جانشینان کارگر را بشناسید انتخاب مدیر سابق ب ام و برای هدایت تیم‌های طراحی نیسان فولکس واگن احتمال ادغام با فیات-کرایسلر را رد نکرد استفاده از واحد "شتر بخار" به جای اسب بخار! رشد فروش جهانی اشکودا در ماه فوریه قرارداد تولید خودرو النترا در کرمان امضا شد احتمال تولید خودروهای تویوتا در عربستان امضای قرارداد ایران‌خودرو دیزل و بنز تا فروردین ماه آغاز پیش ثبت نام تویوتا C-HR؛ همزمان با سایر بازارهای دنیا در ایران فولکس واگن با تاتاموتور قرارداد همکاری امضا کرد حضور احتمالی دو برند فولکس واگن در ایران حمله به مسابقات جی‌تی خبر خوب برای هیوندای‌بازها حمام آفتاب به سبک بنز یک کراس اوور خاص علاقمندی خودروساز اسپانیایی برای ورود به بازار ایران رولزرویس کوچک برای اهداف خیریه رولزرویس از چوپان اماراتی شکایت کرد! +عکس شعبه فولکس واگن اسپانیا در رویای ورود به بازار پرسود ایران خودروهای لوکس قاچاق یا صادر می‌شوند یا منهدم میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران مطمئن ترین خودروهای جهان در تسخیر برندهای تویوتا و لکسوس خودرو خودران لکسوس با گذشت زمان هوشمند تر می‌شود رولزرویس SRH در بیمارستان مستقر شد رستگاری در ۸ثانیه رونمایی دیجیتالی از رقیب کره ای نیسان جوک+عکس هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را ببینید+تصاویر محصولات Hyundai با چه قیمتی در دبی معامله می شوند؟ کاهش موقعیت‌های مدیریتی تویوتا برای تصمیم گیری سریع‌تر گزارش ویدوئی از خط تولید آئودی در کارخانه FAW چین این رولزرویس کودکان بیمار را شاد می‌کند (+عکس) لکسوس در تدارک ساخت LC F ۶۰۰ اسب بخاری بازگشت لکسوس محبوب به ایران خرید LX ۵.۷ در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ پیش‌نمایشی از هیوندای سوناتای جدید منتشر شد رشد فروش بی‌سابقه سئات در دو ماه نخست ۲۰۱۷ تست اولین خودروی خودران نیسان در اروپا رونمایی از استراتژی جدید بنتلی سانتافه با یک موتور ۲۴۰ اسب بخاری جدید به میدان آمد اولین سری از اتوبوس‌های پیل سوختی تویوتا از مارس در توکیو تعرفه سنگین مالیاتی برخودروهای لوکس با هدف جبران کسری بودجه خط و نشان هیوندای النترا جدید برای تویوتا کرولا در ایران عرضه ۸ مدل جدید هیوندای در هند پورشه و آئودی؛ عامل رشد سود فولکس کارخانه تویوتا در آلاباما به رکورد تولید ۵ میلیون موتور خودرو رسید آئودی هیچ برنامه ای برای برکناری مدیرعاملش ندارد حقوق مدیران فولکس واگن محدود می‌شود عرضه نسخه مخصوص تویوتا هایلوکس در کشور مالزی غیبت غیـرموجه! بازگشت لکسوس به بازی اکسنت جدید؛ بزرگ‌تر و سریع‌تر کارلوس گون از مدیرعاملی نیسان کناره گیری کرد لوکس‌ترین حالت اسپـورت سواری اطمینان خاطر در سفر با امداد جاده ای ایرتویا جشنواره فروش نوروزی ایرتویا آغاز شد شکار ب ام و Z۵ و تویوتا سوپرا حین تست اصلاح ۴۷۰ هزار خودروی آلاینده فولکس واگن در انگلیس شماره گذاری هوندا آغاز شد ۵ خودرو جدید تویوتا به ایران وارد می‌شود سیر تحول تویوتا یاریس از ابتدا تا به امروز! +تصاویر اتومبیل گران قیمت در خیابان‌های تهران فراری، پورشه و فولکس‌واگن برترین برندهای خودرویی جهان شدند هوندا با الهام از آکورا NSX موتور قایق ساخت پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، پرفروش‌ترین لکسوس به ایران آمد همکاری تویوتا با استنفورد و ام آی تی در زمینه خودروهای خودران با چند میلیون می توان یکی از محصولات لکسوس را خرید؟ فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ ظرافت ایتالیایی یا مکانیک منحصر به فرد آلمانی لوکس‌ترین ماشین‌های دست‌یافتنی چند؟ رشد فروش شاسی‌بلندهای تویوتا خرید خودرو صفرکیلومتر در محدوده ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان سنگین وزنان کروک را بیشتر بشناسید قدرت‌نمایی تویوتا با ۳ فیس‌لیفت ویژه تویوتا با این مدل پنجاهمین سالگرد تولدش را جشن گرفت (+عکس) یک ماشین و دو تیون! عملکرد خوب رنو-نیسان در ۲۰۱۶ استفاده از ماشین‌های گران قیمت برای روحانیون و طلاب حرام است تویوتا توندرا فیس لیفت ۲۰۱۸ شکار دوربین عکاسها شد+تصاویر فولکس واگن با ۵ فینالیست در صدر قرار دارد همکاری هوندا و هیتاچی برای تولید موتور خودروهای برقی گواهی فعالیت آسان موتور تمدید شد افزایش سودآوری تویوتا در پی ضعیف شدن ین ژاپن خودروهای لوکس مشتری ندارد تویوتا به دنبال بازار هند است برندگان خودرویی اروپا در ۲۰۱۶ جذاب‌ترین خودرو لکسوس زیباتر خواهد شد+تصاویر بازبینی همکاری دایملر با نیسان در مکزیک تجدیدنظر هوندا برای فعالیت در مکزیک زیباترین سامورایی در دنیای ماشین بازها را بشناسید! سهم ۷۵ درصدی ایرتویا از بازار تویوتا و لکسوس در ایران هیوندای النترا GT ۲۰۱۸ هفته آینده رونمایی می‌شود شاهزاده اصیل انگلیسی تویوتا و سوزوکی همکار می‌شوند هیوندای در پاکستان خودرو می‌سازد دوئل لوکس های کلاسیک آمریکایی جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها فانتوم افسانه ای به آخر خط رسید واکنش تویوتا و سامسونگ به فشارهای دونالد ترامپ چالش‌های تولید خودرو میلیون دلاری امسال، ۳ محصول هیوندای در ایران تولید و عرضه می شود تویوتا بیشتر از هر خودروساز دیگری در گوگل جستجو شد توقف فعالیت تولیدی تویوتا در استرالیا فولکس واگن دوباره بزرگترین خودروساز جهان شد فولکس واگن در GTI بعدی توربوشارژر را کنار می‌گذارد جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات ۹۵ خودرو تویوتا با ۳ کانسپت در نمایشگاه توکیو به دنبال حریف است گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با نخست‌وزیر ژاپن با محور واردات خودرو دیدار نخست وزیر ژاپن با رئیس تویوتا قبل از سفر به آمریکا تکذیب شد معرفی ۱۰ برند برتر سال ۲۰۱۶ در صنعت خودروسازی جهان فولکس واگن بزرگترین خودروساز جهان شد فروش هیوندای النترا ۲۰۱۷ با اقساط ۶ و ۱۲ ماهه برداشت هشتم از یک حکمران شمشیر بازی سامورایی‌ها شاسی بلند‌های فوق لوکس۲۰۱۷ + تصاویر معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران همکاری جنرال موتورز و هوندا در زمینه فناوری پیل سوختی الکتریکی دیگری از نیسان: جوک! داماد اهوازی برای مراسم عروسی خود، یکی از گران‌ترین خودروهای جهان را به ایران آورد + عکس تویوتا سوپرا پاییز آینده در نمایشگاه توکیو گرما در سرما و سرما در گرما با یک لایه نقره ای جادویی! انعقاد قرارداد جدید همکاری با بنز گسترش همکاری جنرال موتورز و هوندا در عرصه فناوری پیل سوختی کدام برند سریعترین رشد در بازار اروپا در سال ۲۰۱۶ را داشته است؟ نیسان روگ هیبریدی ارزان تر از RAV۴ هیبریدی قیمت خورد نیسان Z در نمایشگاه توکیو رونمایی می شود لوکس غول‌آسای ۷۰۰ اسب‌بخاری آرنولد از مرسدس-بنز الکتریکی خود رونمایی کرد لوکس‌ترین خودروهای اسپورت ۲۰۱۷ +تصاویر بهترین پیک‌آپ‌‌های آفرودی (+عکس) کلکسیون ۱۱۵ میلیارد تومانی خودرو در گرانترین خانه آمریکا (+عکس) عرضه خودروهای لوکس در بورس کالا تویوتا ۴۰۰ شغل جدید در آمریکا ایجاد می‌کند میتسوبیشی رقیبی برای نیسان قشقایی رو کرد "گازو" از لکسوس RC F GT۳ رونمایی کرد هاچ‌بک جذاب کره‌ای با لهجه کرمانی خودروهای گران‌قیمت باید بیمه بدنه بخرند رولز رویس های میلیون دلاری تولید محصولات فولکس واگن از پایان امسال آغاز می شود چهارمین سال رشد بنتلی رقم خورد تویوتا بیش از ۲ میلیون خودرو در آمریکا تولید کرد بزرگ‌ترین مرکز آپشن کشور افتتاح شد از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های ۲۰۱۶ در آلمان قیمت محصولات لکسوس در بازار+ جدول از آلایندگی خودروها خبر نداشتم پیش بینی فولکس از رشد ۵ درصدی بازار خودرو چین خودروهای مشترک فولکس واگن و JAC تا ۲۰۱۸ می آیند شاهکار رولزرویس برای ۲۰۱۷ +عکس نهایی شدن حضور فولکس در ایران جریمه چند صد میلیون رولزرویس برای پرداخت رشوه رونمایی از برنامه همکاری آئودی با سایک چینی بهینه‌سازی حساب بانکی با حذف ۲ سیلندر! جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی هیوندای کرتا پیکاپ سال ۲۰۱۸ به بازار می‌آید+تصاویر مقایسه G۹۰ و G۸۰؛ دو پرچمدار برند جدید جنسیس قیمت لکسوس LC۵۰۰ و LC۵۰۰h اعلام شد لکسوس در تدارک حمله به بازار شاسی‌بلند ها و کراس اوورها جدیدترین قیمت و شرایط فروش ۳ مدل وارداتی نیسان در ایران اولین خودروی الکتریکی اینفینیتی در راه است تست خودروهای خودران نیسان در خیابانهای لندن اگر جای ترامپ بودم با تویوتا محترمانه تر رفتار می‌کردم ۲۱۰ اسب بخار در یک خودرو هاچبک ارتباط ایرتویا و تویوتا در زمینه خدمات پس از فروش همیشه برقرار بوده است مغز چرخ‌دار هوندا رونمایی شد جمع اضداد زیر یک سقف آغاز قیمت‌گذاری اطلس فروش فولکس واگن با وجود بحران آلایندگی رکورد زد قیمت محصولات هوندا در مناطق آزاد+جدول نسل دوم فولکس واگن تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل برای خرید یکی از محصولات تویوتا باید چقدر هزینه کنیم؟ +جدول داستان هوندا رونمایی تویوتا از یک خودروی مفهومی خاص +تصاویر تویوتا کمری؛ همچنان محبوب پس از هشت نسل لکسوس LS۲۰۱۸؛ اسب رام نشدنی ژاپنی رونمایی از نسخه اسپرت "اطلس" فولکس واگن مــرگ زاپاتا همه این پیرمردان! تویوتا ۱۰ میلیارد دلار در آمریکا سرمایه گذاری می کند فولکس درآستانه حل پرونده چهارمیلیاردی شکسته شدن رکورد فروش شرکت خودروسازی رولزرویس در سال گذشته میلادی مینی‌بوس خودران و برقی فولکس‌واگن ایده انقلابی هیوندای درباره خودروهای آینده فولکس واگن و آئودی با کمک NVIDIA خودروی خودران می‌سازند برای خرید پورشه چقدر باید هزینه کرد؟ +جدول آغاز طرح فروش استثنایی وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه فولکس واگن هم از "الکسا" استفاده خواهد کرد اسب چمــوش در بــرابــر کودک باهــوش موافقت آمریکا با تعمیر خودروهای فولکس قدرتمندترین بنتلی مکزیک تهدیدها علیه سرمایه گذاری در این کشور را رد کرد قیمت انواع خودروی هیوندای در بازار +جدول توقف پروژه طراحی مشترک خودروهای لوکس نیسان و دایملر ترامپ تویوتا را تهدید کرد اما نیسان با خطر بیشتری مواجه است "قشقایی و مایکرا دو محصول آینده نزدیک نیسان در ایران" پاسخ تویوتا به تهدیدهای ترامپ ارائه مفهوم حمل و نقل اشتراکی در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۱۷ کج دار و مریز خودرویی ژاپن برابر ترامپ! نبرد حکمرانان فروش ۲۳۰ هزار دستگاه برند لوکس نیسان این کابین خودرو استرس راننده را مدیریت می‌کند(+عکس) پیام تهدید ترامپ برای تویوتا نیسان اکس-تریل با قیمت ۲۴۸میلیون تومان رونمایی شد رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران شورش در شهر با آرامش چگونه عاشق یک خودرو می‌شوید؟ نبرد فیل و فنجان! الانتـــرا نامه بنتایاگا بنتلی با صفر تا صد ۴ ثانیه (+عکس) ۶ خودرویی که مشتریان از خرید آن پشیمان هستند خودروهای محبوب و منفور آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۶ +عکس خودروسازان در نمایشگاه لاس‌وگاس چه خواهند کرد؟ هدفگذاری هیوندای برای فروش ۵.۰۸ میلیون خودرو ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۱۷+تصاویر چرخش ۱۸۰ درجه‌ای نیسان در زمینه خودروهای هیبریدی مرسدس-بنز مجوز تست خودروهای خودران را در جاده‌های عمومی گرفت خودرو احتمالی سال ۲۰۴۰ بنز آیرودینامیک‌ترین خودروهای جهان کدامند؟ (+عکس) تست درایو محصولات هیوندای اینفینیتی یک کراس اور مفهومی لوکس رو می کند سری سیاهی که سیاه نیست حراج اینترنتی سامورایی ۹۵۰ اسب‌بخاری تویوتا با سیستم "سونار" به دنبال کاهش تصادفات است سبقت هیوندای یونیک از تویوتا پریوس در میزان مصرف سوخت بازدید رایگان زمستانه ایرتویا لوکس سواری با بوی گازوئیل +تصاویر فولکس واگن به کنیا بازگشت تولید جهانی هوندا رکورد زد خودرهای لوکس، پیشتاز فروش در اروپا ایرتویا؛ رتبه ۱ رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش هیوندای به نمایشگاه خودرو کرمان جان داد بررسی سیستم صوتی پیشرفته مارک لوینسون در لکسوس LX پوتین بنزش را می‌فروشد+تصاویر تویوتا کراس‌اوور تازه واردش را با لباس TRD عرضه خواهد کرد تویوتا سی‌ینتا بهترین خودرو اندونزی شد+تصاویر چشم انتظاری بازار برای مدل‌های جدید مزایده ۲۸ خودرو لوکس متروکه در گمرک فولکس واگن با ۸۰ هزار تن از شاکیان خود به توافق رسید رئیس تویوتا در برزیل تغییر می‌کند ۱۰ خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ نظاره گر خودرو اسپرت اینفینیتی Q۵۰باشید +تصاویر بازگشت گوزیلای نیسان به ایران+عکس هیوندای های هیبرید قیمت خورد تویوتا و مرسدس بنز در میان ارزشمندترین برند های جهان در سال ۲۰۱۶ +اینفوگرافی فولکس واگن جدیدترین کانسپت الکتریکی "میکروباس" را رو کرد+تصاویر ایکس‌تریل؛ معنای جدیدی از سواری ایمن و خانوادگی هوندا دومین مشتری وایمو شد مدیر هیوندای در آمریکا استعفا کرد نیم‌نگاهی به نسل دوم لکسوس RX۳۵۰ در بازار دست دوم با این خودروها تصادف نکنید پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر انتشار تصویر هوندا اودیسه ۲۰۱۸ قبل از رونمایی رسمی صندلی‌های UX لکسوس، از ابتکارات برتر سال ۲۰۱۶ (+عکس) مروری بر شرکت Marmon و فعالیت‌آن رولزرویس کامیون‌ها استراتژی فولکس واگن برای سال ۲۰۲۵؛عرضه ۳۰ مدل خودرو الکتریکی به بازار حل و فصل۳۰۰ میلیون دلاری شکایت مالکان فولکس واگن از بوش ارزش پایه خودروهای وارداتی تویوتا اعلام شد+جدول تویوتا و مزدا در چین و آمریکا برای خودروهای معیوبشان فراخوان می‌دهند چشم بادامی‌ها، اوج رضایت را از آن خود کردند انواع خودروهای وارداتی را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید ۱۱۴ اسب بخار برای یک خودروی ۹۰۰ کیلویی+تصاویر پلتفرم خودروهای الکتریکی رنو، میتسوبیشی و نیسان یکی خواهد شد بهترین خودروهای تولید شده در سال ۲۰۱۶+عکس پیش‌بینی تویوتا برای ۲۰۱۷ فراخوان بیش از ۶۶ هزار دستگاه لکسوس در چین هشدار نسبت به تعلل در تعیین تکلیف خودروهای لوکس قاچاق ظاهر خشن، باطن نسبتا آرام! قیمت برخی محصولات تویوتا در بازار +جدول سرانجام میکرا نیسمو کارلوس گون رییس هیات مدیره میتسوبیشی شد قیمت برخی محصولات هیوندای در بازار +جدول مدیر ارتباطات سایپایدک، معاون مدیرعامل شد خبر واگذاری خودروهای قاچاق به وزارت امور خارجه غیر واقعی است آشنایان ما در غرب در کارخانه تولیدکننده خودروهای بنتلی چه می‌گذرد؟ جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ . ام‌ . و +جدول فروش نقدی و اقساطی خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۷ هزینه سنگین فولکس واگن برای تبلیغات تلویزیونی همکاری رولزرویس با کیت وینسلت برای بازخوانی تاریخچه اش سرمایه گذاری هوندا در سرویس تاکسی آنلاین شاهکار جدید خودروساز ژاپنی +تصاویر سواری دلپذیر یا لذت رانندگی؟ از عرش تا فرش نبـرد روی خط ۲۰۰! مهلت ۴ ماهه برای صادرات خودروهای لوکس قاچاق پایان یافت تحقیقات نهادهای آلمانی روی پورشه ۱۵ ماه پس از رسوایی فولکس انتخاب طبقه متوسط فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری قیمت انواع خودروی هیوندای جنسیس رئیس بخش طراحی بوگاتی را استخدام کرد فولکس واگن بازگشت اشکودا به بازار آمریکا را نپذیرفت هوندا و دانگ فنگ در چین کارخانه جدید می‌زنند ۱۰ شاسی‌بلند و پیک‌آپ برتر سال ۲۰۱۶ (+عکس) سرمایه گذاری جدید هوندا در یک کارخانه جدید چینی تویوتا جزئیات پیشرانه های جدید خود را فاش کرد بدنه تمام ال.ای.دی خودروی جدید لکسوس+تصاویر صدور جریمه سنگین برای فولکس واگن فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد شتاب طراحی سیستمهای هیبریدی در تویوتا خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) قدرت هوش مصنوعی و فناوری انتقال دیتای بزرگ در خودرو احساسی هوندا قمار بزرگ تویوتا بر سر کمری مدل ۲۰۱۸ عبور فروش جهانی برند لوکس نیسان از رکورد ۲۰۱۵ رقابت پژو با پورشه و تویوتا هیوندای بیشتر از همه شاسی بلند می‌فروشد هیوندای Genesis G۸۰ مدل ۲۰۱۸ خود را رونمایی کرد مدیران فولکس واگن هزینه پروازهای شخصی را پس دادند خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی همچنان می‌آیند باتری خودروهای الکتریکی نیسان به خانه‌ها می‌رود بررسی قطعات گران خودروهای لوکس هیوندای "ارزش" سری اکسنت را بیشتر کرد هیوندای دوباره مدال گرفت نظاره گر شاسی بلند لکسوس GX۴۶۰ مدل٢۰۱۶ باشید +تصاویر چین مالیات خودروهای لوکس را افزایش می‌دهد ۱۰ خودرو برتر کوچک ۲۰۱۶ (+عکس) بنز ۱۲ سیلندر S۶۵ + تصاویر آپشنها دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی ۵ تــوصیه با کلاس! افتتاح مرکز تست خودروهای اینفینیتی در پکن سرنخ‌های تازه ای از "آرتئون"؛ کوپه جدید فولکس گستامپ سهامش را عرضه عمومی می‌کند خودرو جدید و گرانقیمت جاسم کرار سرمایه‌گذاری تویوتا در کارخانه موتور برزیلی ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه تسخیر بازار خودرو توسط چشم بادامی ها+جزییات رونمایی رسمی از هیوندای آزرا ۲۰۱۷ سرمایه‌گذاری فولکس واگن برای تولید خودرو در الجزایر صفر تا صد فولکس واگن ۱۰ خودرو برتر سال ۲۰۱۷ + تصاویر نیسان اواخر امسال یا ابتدای سال آینده تعیین تکلیف می شود شورای عالی مناطق آزاد خواستار لغو مصوبه خودرویی گمرک شد +سند تویوتا ۲۰۱۸ مدل CH-R طرحی جذاب و پیشرو دستاورد جدید برای ساخت باتری خودروی برقی هیوندای به مشارکت با خودروساز خارجی تن نداد ۴ رمز کلیدی خودروسازی هیوندای افزایش فروش تویوتای هیبریدی در هند هیوندای سهامش را در شرکت هواپیماسازی KAI فروخت قلـدر ژرمـــن‌ها پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت هیوندای یونیک؛ کاراترین سدان الکتریکی موجود در بازار هزینه پز دادن با خودروهای لوکس چقدر تمام می‌شود؟ فولکس واگن عرضه خودروهای دیزلی در آمریکا را متوقف کرد طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی بنز می‌باخ (+عکس) تویوتا ۸۳۸ هزار دستگاه ون سیه‌نا را فرا می‌خواند هدف‌گذاری فولکس واگن برای افزایش سودآوری عدم نگرانی اتحادیه اروپا نسبت به امتیازهای انگلیس به نیسان نیسان ۴۱ درصد سهامش در قطعه‌سازی "کالسونیک" را می‌فروشد درخواست غرامت شهردار لندن از فولکس خودروهای موجود در ایران بی‌کیفیت است هیوندای به دنبال فروش ۱۰۰ هزار آزرا در کره جنوبی است هیوندای خانواده کراس اور های خود را گسترش می‌دهد هوندا به تولید در آمریکای شمالی ادامه می‌دهد منطقی است که یک کارخانه باتری‌سازی داشته باشیم تویوتا C-HR ۲۰۱۸ بهار آینده می آید+تصاویر قدرت‌نمایی هیوندای با کانسپت خودران "یونیک" توافق فولکس واگن و اتحادیه‌های کارگری برای اخراج ۳۰ هزار نفر پایلوت ۲۰۱۷ با اندروید و iOS نیسان سنترا نیسمو ۲۰۱۷ به بازار می آید هیوندای و حضور پر رنگ خودرو های هیبریدی مقایسه دو خودرو تویوتا لندکروزر GXR و لکسوس RX۳۵۰ + جدول رونمایی از نسخه اسپرت ۳.۳ لیتری جنسیس G۸۰ فولکس به دنبال شراکت با بزرگترین سرویس کرایه خودرو چین تیم جدید تویوتا برای ساخت خودروهای الکتریکی خودروهای لوکس قاچاق به خارج کشور صادر می شوند لکسوس به فضا می‌رود! فقط ۱۰۰۰ دستگاه آبی شگفت‌انگیز کاندیدای جایزه بهترین خودروی سال +عکس قیمت محصولات شرکت تویوتا در بازار+جدول مونا سپهری مدیر ایرانی موفق در نیسان هیوندای ۱۴ مدل خودروی سبز تولید خواهد کرد فولکس کانسپت پاسات GT را معرفی می‌کند حضور مرسدس-می‌باخ در نمایشگاه لس‌آنجلس با یک کروکی بسیار لوکس آلایندگی صفر با تویوتا پریوس!! کراس اوور محبوب لکسوس را اقساطی بخرید درگیری بین دو خودروساز جهانی موافقت تویوتا با پرداخت ۳.۴ میلیارد دلار خسارت در آمریکا هیوندای "یونیک" بازیگر بی سر و صدای دنیای الکتریکی‌ها هیوندای از دومین وانت کانسپت خود رونمایی کرد نیسان سرویس کرایه خودرو راه اندازی می‌کند بازار خودرو آمریکا از تصورات خودروسازان ژاپنی عقب تر است هوندای ژاپن حضور خود در صنعت هواپیماسازی را گسترش می‌دهد شیراز و تبریز، میزبان برنامه تست درایو ایرتویا بازجویی از رییس هیوندای در پرونده رسوایی فساد احتمال جایگزینی اشکودا به جای فولکس‌واگن در بازار آمریکا لکسوس فضاپیما ساخت نشست مشترک فولکس واگنی ها با قطعه سازان ایرانی دوشنبه برگزار می شود بنز ۱۲ سیلندر، «S۶۰۰ مای‌باخ» + تصاویر تویوتا هایلندر ۲۰۱۷ را ببینید هوندا به دنبال افزایش تولید اس.یو.وی در آمریکا است فولکس از تثبیت روند فروش خود خبر داد پلت‌فرم‌های جدید برای خودروهای فولکس‌واگن لغو ممنوعیت واردات خودروهای لوکس، به زودی شیشه خودروهای هوندا با لمس دودی خواهند شد نام مدیرعامل فولکس واگن در بین مظنونان تویوتا کراس اور C-HR را از ترکیه به دنیا صادر می‌کند هیوندای، توسان و کرتا را در برزیل تولید می‌کند از آینده خودروهای خودران هیجان زده هستم رقابت تویوتا با فولکس واگن برای ساخت خودروهای برقی نیم قرن سابقه درخشان با تویوتا کرولا ایران خودروهای لوکس مصادره ای را صادر می‌کند معرفی پرفروش‌ترین خودروها در ایالات متحده تولید مدل‌های جدید فولکس‌واگن در چین تویوتا در اندیشه تولید انبوه خودروهای برقی تویوتا تا ۲۰۲۰ تولیدکننده انبوه خودروهای الکتریکی باتری دار می‌شود پیش‌بینی نیسان از کاهش رشد فروش خود اتحادیه اروپا از انگلیس درباره تضمین به نیسان توضیح خواست آیا رکورد سرعت هیوندایی بیشتر می‌شود؟ خودروهای لوکس امروز تعیین تکلیف می‌شود جنسیس G۸۰ RWD۵.۰ مدل ۲۰۱۷ +تصاویر فولکس‌واگن پرچم‌دار بیشترین و پورشه در صدر کمترین‌ فراخوان قرار گرفت قیمت جهانی فروش هیوندای الانترا اسپرت ۲۰۱۷ خودروهای رکورددار بیشترین جریمه سرعت غیرمجاز در آمریکا فروش اقساطی لکسوس ۳۰۰h با ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات نیسان اولین دفتر کار سیار جهان را ساخت+تصاویر شاهکارهای خودروسازی جهان در سال ۲۰۱۶ + ۲۱ تصویر تصویر مخفیانه از نسل جدید تویوتا کمری در مدل ۲۰۱۸ کیفیت پراید و وانت نیسان افزایش یافته است فولکس واگن برای تعمیر ۲.۶ میلیون خودرو مجوز گرفت آخرین وضعیت مزایده خودروهای لوکس تعیین تکلیف خودروهای لوکس قاچاق به کجا رسید؟ قیمت خودروهای شرکت مرسدس بنز در بازار + جدول تویوتا با لند اسپیدکروزر، بنتلی بنتایگا را گرفت رقیب خانگی پانامرا مرثیه‌ای برای یک رویا! آغاز فروش نیسان بی‌رحم جابه‌جایی به سبک فولکس واگن سهم بنز از واردات خودرو چقدر است؟ ازلندکروزی با سرعت ۳۵۴ کیلومتر تا خودروی حمل و نقل لوکس (+عکس) ۱۰ خودرویی که شباهتی به نسخه مفهومیشان ندارند(+عکس) مذاکرات خصوصی با خودروسازان بزرگ فروش بی‌سابقه هیوندای در ماه اکتبر نیسان و هوندا به ماندن در انگلیس متعهد شدند درب تویوتا و لکسوس با گوشی موبایل باز می‌شود راه‌حل جدید تویوتا برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی هوندا پیش بینی ها درباره سود سال ۲۰۱۶ را بالا برد تویوتا به فناوری یون-لیتیوم دست پیدا کرد نیسان NISMO در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود ترخیص خودروهای لوکس منتظر استاندارد ارائه خدمات به اشتراک گذاری خودرو توسط دو شرکت بزرگ خودروسازی هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی ۱۰۴۰ اسب بخار امتیاز دولت انگلیس به نیسان به زعم اسکاتلندی‌ها ۵ خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) استراتژی حفظ وضع موجود در معیار ارزش‌گذاری لوکس‌ها مینی‌بوس‌های هیوندای بر صدر بازار هر آنچه که باید درباره کراس اور جدید فولکس واگن بدانید+تصاویر ۵ خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه حذف ۱۰ هزار شغل در سوئیچ فولکس واگن به خودروهای برقی سرمایه‌گذاری تویوتا در خدمات اشتراک گذاری خودرو از مازراتی تا قایق تفریحی در شمال؛ اموال قاچاقچیان موادمخدر کجا می‌رود؟ بالاتر از ۱۰۰۰ در ایران سود فولکس واگن بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت موافقت شرکت خودروسازی نیسان با سرمایه گذاری جدید در انگلیس به رغم برگزیت ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند کاهش ۲۹ درصدی سود هیوندای در پی اعتصاب کارکنان سهم پرفروش‌ترین خودروهای جهان از بازار ایران چقدر است ؟ تویوتا و لکسوس در صدر قابل اعتمادترین برندهای خودرویی نیسان گاوشیرده خود را سر می‌بُرد فراخوان بزرگ خودروساز ژاپنی به دلیل ایربگ تاکاتا فولکس‌واگن باید در آمریکا بیش از ۱۵ میلیارد یورو خسارت بپردازد بازی با رنگ رولزرویس برای سقف کروکی جدیدش+تصاویر به اخبار ادغام دیگر خودروسازان کاری نداریم اختصاص ۸۰۰ خودروی لوکس به مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان گزارش تصویری از اصلی ترین محصول فولکس واگن برای ورود به بازار ایران مطمئن‌ترین برندهای خودرو معرفی شدند کاهش ۱۰ درصدی حقوق مدیران هیوندای سرنوشت پیک آپ مشترک نیسان- میتسوبیشی چه می‌شود؟ بازار داغ اجاره خودروهای لوکس کاهش فروش خودروهای لوکس در روسیه ورود برخی خودروهای خاص ممنوع شد خودرویی برای مقابله با تویوتاهای عربستانی داعش قیمت برخی از خودروهای دست دوم شرکت تویوتا + جدول خودروی جدید هیوندای معرفی شد (+عکس) کشورهای عربی ۶۰۰۰۰ خودرو برای داعش خریده‌اند مرسدس بنز ۵ میلیاردی در تهران /عکس پولدارها خودرو می‌خرند یا جت شخصی؟ اتوبوس هیدروژنی تویوتا با آلایندگی صفر فولکس هم آمد جوان جویای نام در میان بازی بزرگان نبرد لوکس و اقتصادی خودروهای لوکس قاچاق همچنان در دو راهی صادر شدن و امحاء سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی فروش اقساطی خودرو لکسوس NX۲۰۰ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه افزایش تولید خودروهای چینی هیوندای آخرین وضعیت پرونده خودروهای لوکس قاچاق نیسان روگ ۲۰۱۷ از ۲۴ هزار دلار قیمت خورد شکایت یک ایالت آمریکایی از تقلب دیزلی فولکس واگن آخرین وضعیت ترخیص خودروهای لوکس فناوری خودران محبوبیت SUV ها را از بین خواهد برد نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است آخرین خبر از مزایده خودروهای لوکس ۱۰ خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ افزایش صرفه جویی فولکس واگن در پی رسوایی آلایندگی فروش اقساطی محصولات هیوندای؛ ۱۲ ماهه بدون کارمزد ۵ مدل مفهومی برتر فولکس‌واگن (+عکس) غرامت خودروساز آلمانی به وکلای آمریکایی هوندا نسل جدید سیویک Si را معرفی می‌کند تویوتا ۱۰۰۰ نیروی جدید استخدام می‌کند نیسان از دولت انگلیس تضمین گرفت فولکس واگن ۱۷۵ میلیون دلار به وکلای آمریکایی پرداخت می‌کند گسترش قلمرو به سبک فولکس واگن مذاکرات تویوتا و سوزوکی برای طراحی مشترک خودروهای خودران دردانه "منصوری" در نمایشگاه خودروهای تیونینگ لاس وگاس هیوندای نسخه تیونینگ ولوستر را رو کرد حذف حداکثر ۲۵ هزار شغل در فولکس واگن احتمال ادغام سوزوکی با تویوتا نظاره‌گر اینفینیتی Q۶۰ مدل ۲۰۱۷ باشید +تصاویر گزارش تصویری از غرفه برند اینفینیتی در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران فولکس‌واگن شاسی بلند جدید معرفی می کند (+عکس) پرفروش‌ترین خودرو جهان مرسدس بنز-میباخ ۶ مفهومی در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ تویوتا و ب ام و شریک شدند تولید ۸ نیسان جدید در هند تا ۲۰۲۱ چه تعداد خودروی تویوتا کرولا وارد کشور شد؟ فروش اقساطی ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﮐﻤﺮی ﻫیبریدی با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه سرمایه‌گذاری مشترک ب ام و و تویوتا برای تولید خودروهای خودران شاسی بلند جدید ۷ نفره فولکس واگن "اطلس" نام گرفت نشت سوخت در ۳۳۴ هزار آئودی و فولکس واگن فولکس‌واگن برندهای خود را نمی‌فروشد موافقت کمیسیون اروپا با خرید سهام میتسوبیشی توسط نیسان سرسلسله اسپرت‌های لوکس گزارش تصویری از غرفه برند تویوتا در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ گزارش تصویری از غرفه برند نیسان در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ هوندا و یاماها متحد شدند رونمایی از تویوتا پریوس ۲۰۱۷ +تصاویر برنامه‌ای برای صاحبان تنبل بنتلی در بنزین زدن ایران پایگاه صادرات خودروساز آلمانی حضور نمایندگان فولکس در هیات تجاری آلمان تویوتا و دایهاتسو شرکت جدید تاسیس می‌کنند تویوتا ربات همدم سالمندان ساخت+تصاویر فولکس واگن به کجا می رود؟ فولکس واگن به دنبال فراموشی رسوایی خودروهای دیزلی است تغییرات اینفینیتی Q۵۰ ۲۰۱۷ اعلام شد نیسان مورانو ۲۰۱۷ از ۳۰ هزار و ۶۴۰ دلار قیمت خورد برگ برنده هیوندای در دنیای ریس رو شد مردگان تویوتا سوار می شوند رُخ فانتزی‌تر i کوچولوی هیوندای نسل جدید هیوندای i۳۰ رونمایی شد ورود شاهکار مرسدس بنز به ایران +تصاویر حذف موتور دیزلی از مدل‌های تویوتا نیسان سرمایه گذاری های جدیدش را در انگلیس به دلیل برگزیت تعلیق کرد گلف آینده فولکس را ببینید+تصاویر الماس ۵۶۰۰ کیلویی ضدگلوله مرسدس عرضه سوناتا هیبرید با قیمت ۱۷۵ تا ۱۹۰ میلیون تومان یوایکس، شاسی‌بلندی کوچکتر از اِن‌ایکس بازار لوکس‌سازی در جاده رشد تویوتا در میان ثروتمندترین برندهای جهان ۱۵هزار هیوندای سوناتا هیبرید را به کشور وارد خواهیم کرد اینفینیتی Q۶۰ کروکی توقف تولید شد فولکس با کانسپت "ای‌کرافتر" به هانوفر رفت هوندایی که با موتور سه سیلندر ۶۶۰ سی‌سی سریع‌تر از بوگاتی ویرون است! تولید فولکس‌واگن از سال‌ آینده در ایران سرعت رشد مصرف بنزین بعد از حذف کارت سوخت دو برابر شد+جدول با این صندلی خودران از ایستادن در صف لذت ببرید مخالفت فولکس واگن و بوش با انتشار اسناد دیزلی جاذبه توریستی برج‌های شیشه‌ای فولکس واگن معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر تویوتا پنجاهمین سال تولید کرولا را جشن گرفت انتشار تصویر جدیدی از کانسپت آینده نگرانه لکسوس فولکس واگن علیه مدیر آئودی مدرکی نیافت اخراج ۱۴۰۰ نفر از کارکنان MAN فولکس واگن واردات لکسوس‌ به کشور چقدر آب خورد؟ کدام خودرو بیشترین فروش را در جهان دارد؟ تولید جنسیس در چین ظرف ۲ الی ۳ سال آینده فراخوان هیوندای برای آزرا ۲۰۰۷-۲۰۰۸ هیچ مدرکی علیه رئیس آئودی پیدا نشد بنتلی سریع ترین اس یو وی دیزلی جهان را عرضه می کند اعلام حضور هیوندای در دنیای ریس با RN۳۰ خروس های رام در مقابل آدم فضایی ژاپنی ۵ نسخه برای سلامت خودروی لوکس شما توقف تولید گلف فولکس واگن در پی مشکلات فنی خودروی پیشرفته امداد و نجات نیسان +عکس شهرنشین‌های آسیایــی بنتلی بنتایگا؛ قوی ترین شاسی بلند دنیا +تصاویر رقابت سامورایـــی‌های کوچک احتمال عدم حضور لامبورگینی و بنتلی در نمایشگاه پاریس رونمایی بنز از کامیون‌ الکتریکی شهری جوانــی‌کردن با کمتریــن هزینه معیار خارجی‌ها برای احداث کارخانه خودرو تصاویر کانسپت الکتریکی فولکس در نمایشگاه پاریس منتشر شد قیمت انواع خودروهای لکسوس در بازار + جدول تویوتا تولید وانت تاکوما را افزایش می‌دهد فروش اعتباری خودرو لکسوس NX۲۰۰ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه تولید خودروهای هیوندای در کرمان خودروی لوکس بازتعریف می‌شود؟ سازمان اموال تملیکی ۳۲۰میلیارد ریال کالای قاچاق را در پنج ماه امحا کرد خاک خوری زیبای خفته آلمانی در انبارهای اموال تملیکی بخشنامه فروش خودروهای لوکس ابلاغ نشد فولکس واگن تولید خودروهای دو درب را کنار می گذارد جنگ تعرفه‌ای دولت و واردکنندگان خودرو مراحل ساخت رولزرویس ژاپنی به‌روایت تصویر بزرگترین فراخوان‌های خودرویی در جهان تولید، نه «انحلال»! I۱۰ به زودی رونمایی می شود معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: مفهومی نیسان Sway، تجلی نسل بعدی نیسان میکرا شک معقول زمان برگزاری مزایده فروش خودروهای لوکس هنوز معلوم نیست نیسان روگ ۲۰۱۷ رونمایی شد آیا این چهره نسل آینده کمری است؟ مزایده فروش خودروهای لوکس به زودی سه پیامد خودرویی برجام اعتراف یک مهندس فولکس واگن به تبانی در تقلب دیزلی ممنوعیت واردات خودروهای لوکس ادامه دارد معیار لوکس بودن خودروها تغییر می‌کند؟ احتمال تأخیر بیشتر در تولید فولکس واگن قیمت خودروهای هیوندای در بازار+جدول قیمت انواع خودروهای مرسدس بنز در بازار + جدول اولین سدان بنتلی با سرعتی فراتر از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت چشم‌غُره i۳۰ به گُلف و فوکوس و آسترا تعریف خودروی لوکس بر مبنای حجم موتور درست است؟ توضیحات هوندا در خصوص قیمت بالای NSX قیمت خودروهای شرکت هیوندای در بازار + جدول جریمه شش میلیون یورویی نیسان و فروشندگانش در اسپانیا قانون شکنی فولکس واگن در ۲۰ کشور اروپایی معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: هیوندای i۳۰ ۱۶۵ دستگاه پورشه، بنز، ب ام و، هامر و فورد در انتظار تعیین تکلیف دایملر ۶ مدل خودروی الکتریکی معرفی می‌کند فروش اقساطی توسان با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه مسابقه هیبریدی ایرتویا استرالیا از فولکس واگن شکایت کرد ۶ چرخ‌های بنز در برابر مدل جدید لامبورگینی جدیدترین مینی‌های تویوتا رونمایی شد (+عکس) مرسدس بنز CLA ۴۵ AMG با تیونینگ SR +عکس فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه ماکت نیسان قشقایی با ۱۴ کیلومتر نخ ساخته شد+تصاویر یک بنز قاچاق به خودروهای لوکس اموال تملیکی اضافه شد برای دیدن این بنز تا مرداد ۹۶ صبر کنید ۱۳۰ دستگاه خودروی لوکس از گمرک نوشهر وارد شد برتری لکسوس در بازار خودروهای لوکس آغاز تا پایان از موتورهای جنگی تا می‌باخ s۶۰۰ (+عکس) مهلت صادرات خودروهای لوکس قاچاق تا آذرماه انصراف فولکس واگن از شکایت علیه کره جنوبی برنامه آموزشی خودروساز ژاپنی برای دانش آموزان پروژه خودروسازی تویوتا برای دانش آموزان LC۵۰۰ خوش رخ ترین خودروی مسابقه ای لکسوس+تصاویر ضبط ۷۰۰ دستگاه پورشه، بنز و آزارا راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران مالکان بنز و اینفینیتی بیشترین علاقه را به فناوری خودران دارند از خودروهای بدون بیمه تا رانندگان فاقد گواهینامه خودروهای قاچاق عمدتا دست دوم هستند تلاش فولکس واگن برای جلوگیری از کاهش ساعت کارگران آلمانی امحاء کالاهای قاچاق سرمایه‌ای مانند خودرو مدنظر دادستانی تهران نیست گران‌ترین نمایشگاه خودرو جهان +تصاویر جدیدترین بیتل‌های ۲۰۱۷ فولکس واگن +عکس پایان خوش مشاجره فولکس واگن با تامین کنندگان قطعه اعداد جادویی خودروهای هیبرید تویوتا رانندگی آزمایشی خودرو از طریق سفارش به سایت آمازون تولید شش کارخانه فولکس واگن مختل شد سرقت برای خرید «بنز» رونمایی «هوندا» از «سیویک هاچبک ۲۰۱۷» +عکس لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین شوروم بنتلی در شهر دبی کارمندان فولکس تحت‌تاثیر مشکلات تولید خودرو ۱۲ سیلندر در ایران +عکس فولکس واگن روی پلتفرم وانت، اس یو وی می سازد قیمت خودروهای لوکس وارداتی در بازار + جدول تلاش فولکس واگن برای حل اختلاف با قطعه‌سازان یک تکه جواهر ناب+تصاویر پس از فولکس واگن، اینک بنز و BMW زیر ذره بین مقامات کره جنوبی BMW با سری ۹ به جنگ میباخ می‌رود +عکس کاهش فعالیت ۱۰ هزار کارگر فولکس واگن در پی یک مشاجره ازسرگیری فعالیت تویوتا در ونزوئلا پس از وقفه شش ماهه آستون مارتین DB ۱۱ و هفت رقیب سرسخت‌اش فولکس واگن هم "پوکمون گو" را ممنوع کرد هیوندای و گوگل همکار می‌شوند رونمایی خودروی برقی فولکس واگن در پاییز جاری کوپه ۶ متری مُجلل مرسدس-مایباخ ۱۰ فرمانروای آفرود ۲۰۱۶ را بشناسید امحای ۲۲ میلیارد تومان قاچاق؛ خودروهای لوکس کشف‌شده صادر می‌شوند قرار بر صادرات پورشه‌های قاچاق است/ تعیین تکلیف خودروها پس از تدوین آیین‌نامه بنز، پورشه و شورولت‌هایی که منتظر دستور هستند، امحا یا صادرات + تصاویر ورق امحای خودروهای قاچاق برگشت تصویری از پورشه‌های قاچاق در انبار سازمان اموال تملیکی نصب پلاک یک ۴۰۵ بر روی خودروی لوکس قاچاق احتمال صادرات خودروهای قاچاق به جای انهدام کشف ۶۴ خودروی لوکس قاچاق در کشور افزایش تولید شاسی بلند پرفروش نیسان چرا خودروهای لوکس قاچاق منهدم می‌شوند؟ احتمال برگزاری مزایده برای خودروهای لوکس به شرط صادرات چرا ورود خودروهای لوکس از گمرک امکان‌پذیر نیست؟ برترین خودروساز لوکس جهان نهایی شدن قرارداد فولکس واگن با یک خودروساز ایرانی ظرف روزهای آینده خودروهای لوکس قاچاق، آهن قراضه می شوند مذاکره فولکس با وزارت دادگستری آمریکا امحاء خودروهای لوکس شاید وقتی دیگر؟! زنانه‌ترین رولزرویس جهان! +تصاویر لغو امحای ۱۳ خودرو لوکس تکذیب شد نسل جدید"توآرگ" فولکس‌واگن (+عکس) تصاویری از خودرو ۶ متری می‌باخ را ببینید کاهش ساعت کار در کارخانه تولید پاسات فولکس واگن موتور جدید رنو-نیسان، دیزل را از رده خارج می‌کند امضای قرارداد ایران خودرو دیزل و بنز در روزهای آینده ایرتویا و شرایط فروش جدید محصولات تویوتا و لکسوس فولکس واگن برای اصلاح هزاران خودروی آلاینده مجوز گرفت خاک‌خوری خودروهای لوکس میلیاردی در پارکینگ سازمان اموال تملیکی امحای خودروهای لوکس،درس عبرتی برای قاچاقچیان می‌شود؟ قیمت خودروهای میلیاردی در بازار ایران+جدول خودروهای لوکس قاچاق در شیراز پرس می شوند فولکس واگن ۵ میلیون خودرو خود را بهسازی کرد آهن قراضه‌های میلیاردی ۱۵ خودرو داغ حراجی کالیفرنیا +تصاویر واکنش رییس انجمن واردکنندگان خودرو به معدوم کردن ۱۳ بنز و پورشه قاچاق هزینه صادرات مجدد ۱۳ خودروی لوکس قاچاق از قیمت آنها بیشتر می‌شود خودرو سفارشی رولزرویس (+عکس) تویوتا ۳۳۷ هزار دستگاه RAV۴ و لکسوس را برای سومین بار فرامی‌خواند جنسیس G۷۰ خودروی نسل آینده هیوندایی(+عکس) قفل تمام خودروهای ساخت فولکس واگن هک می شود پرکارترین خودروها کدامها هستند؟ واردات ۵۴ میلیون دلاری لکسوس رولزرویس ناقابل یک میلیون دلاری +تصاویر نمایش رسمی هیوندایی i۳۰ جدید (+عکس) نهایت تجملات در بنز ۶ متری (+عکس) موتورسیکلت‌هایی گران‌تر از ویلا +عکس موشک برقی نیسان در المپیک ریو +تصاویر محبوب ترین بی ام و کدام مدل است؟ خودروهای لوکس قاچاق امحا می شود؟ نیسان پسفایندر ۲۰۱۷ پنج ستاره گرفت خودروهای میلیاردهای عرب در لندن ۱۰ برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک شاهکار منصوری روی بنتایگا رخ نشان داد+تصاویر هیوندای اندروید اتو و اپل کارپلی را برای خودروهای بیشتری بروزرسانی کرد قیمت انواع خودرو وارداتی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان + جدول نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) فولکس واگن جریمه شد کمبود روکش صندلی در کارخانه فولکس واگن هیوندای سانتافه بالاترین نمره ایمنی تصادفات را دریافت کرد تویوتا آماده عرضه تاکوما TRD ۲۰۱۷ است جدیدترین قیمت انواع هیوندای در ایران +جدول خاص‌ترین درهای خودرو در جهان (+عکس) نیسان بدنبال فروش سهام شرکت باتری سازی خود است چگونه هوندا با شرایط ویژه خریداری کنیم؟ چپاول فولکس واگن از سوی آمریکایی‌ها کاهش فعالیت نیسان در تولید باتری خودروی برقی نسل بعدی هوندا سیویک تیپ R به زودی معرفی می‌شود+تصاویر توضیح ایرتویا درباره"عدم فراخوان خودروهای وارداتی در ایران" خودرو عجیب و پیشرفته نیسان (+عکس) تویوتا نسل بعدی تاکسی های ژاپن را می‌سازد خودرو فوق لوکس جاسم کرار(عکس) اشکودا سال آینده درباره بازگشت به آمریکا تصمیم می‌گیرد هیوندای توقف فروش جنسیس کوپه را تایید کرد کره جنوبی فروش خودروهای فولکس واگن را ممنوع کرد برنامه واقعیت افزوده بنز به کمک سانحه دیدگان رانندگی می‌آید باواریا از فولکس واگن شکایت می‌کند عرضه جهانی پریوس تویوتا به تاخیر افتاد دردسر جدید فولکس‌واگن G۸۰ در اصل جانشین هیوندای جنسیس است هجوم شاسی‌بلندهای جدیدکیا و هیوندای در۲۰۱۷ (+عکس) فروش ۸۰ مدل فولکس واگن در کره جنوبی ممنوع شد فولکس واگن پرفروش ترین خودروساز جهان شد ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید فروش نقدی انواع محصولات هیوندای فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه خودروهای جدید هیوندای مجهز به کارپلی فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد در محدوده ۱۰۰ میلیون تومان نیسان تینا یا هیوندای آزرا ؟ چه تعداد مرسدس بنز وارد کشور شده است؟ پرفروش ترین خودروها در نیمه اول ۲۰۱۶+تصاویر تویوتا هیجان‌انگیزترین مدل یاریس را به بازار می فرستد سود هیوندای کاهش یافت پیشرانه تویوتا سوپرا مشخص شد نیسان به قهرمانان المپیکی لیف طلایی اهدا می‌کند+تصاویر شوخی فولکس با بازار ایران هوندا از موتورسیکلت ۲۵۰ جدید خود رونمایی کرد رونمایی نسل جدید خودرو هیدروژنی هیوندای لکسوس LC ۵۰۰ خودروی نسل جوان (+عکس) ارتش آمریکا تویوتا هایلوکس و لندکروزر می خرد هیوندای به دنبال رسیدن به برد ۴۰۰ کیلومتری است ​ هوندا و سافت‌بانک بدنبال تولید خودروهای احساسی هستند تویوتای ۲۰۱۷ ویژه آفرود (+عکس) توقف فروش خودروهای فولکس واگن شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای قیمت خودروهای هیوندایی در بازار تولید خودرو هایی که قادرند احساسات راننده را بخوانند خودرو لوکسی که ماهیگیری می کند خودرو لوکس زوج مشهور سینمای ایران شکایت سه ایالت آمریکا علیه خودروهای آلاینده تصاویر هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ لو رفت توقف تولید تویوتا درپی‌کودتای نافرجام سوپر اسپرت ۲۰۱۸ تویوتا با همکاری BMW ساخته می شود «لوییس فن خال» با بنتلی ۳۰۰ هزار پوندی به منچستر بازگشت هوندا NSX مدل ۲۰۱۷ را ببینید رقابت جگوار با لوکس سریع آلمان‌ها طارمی با این خودرو لوکس به باشگاه رفت قیمت برخی خودروهای فولکس واگن در بازار سهم بازار فولکس واگن بدنبال رسوایی آلایندگی آب رفت آپشن‌های غیرضروری و افراطی خودروهای لوکس اژدهای ۶ چرخ مرسدس بنز +تصاویر درخواست سهامداران فولکس واگن برای پس گرفتن پاداش مدیران شرط فولکس برای ایران نیسان اولین خودروی خودران ژاپنی شد طراحی موتورهای هیبریدی جدید برای دور زدن چین احتمال ممنوعیت فروش خودروهای فولکس واگن در کره جنوبی تخفیف و هدیه ویژه محصولات هوندا برای نمایشگاه خودرو شیراز قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول پت‌فایندر جوان آماده رقابت با هوندا پایلوت کره جنوبی فروش فولکس واگن را متوقف می کند بنز برای بستن قرارداد خودرویی با شرکت های ایرانی شرط گذاشت معرفی خودرو هیبریدی هیوندای رقیب اصلی تویوتا (+عکس) فروش اعتباری خودرو لکسوس NX۲۰۰ فراتر از لاکچری تویوتا اول شد؛ کیا و ب.ام.و در رده‌های بعد نوسازی ناوگان اروند با ۲۰۰۰ تاکسی تویوتا و هیوندای + عکس با شرکت‌های خودرویی خانوادگی آلمان آشنا شوید لوکس ۲۰۰‌میلیونی یا پراید ۲۰‌میلیونی؟ فولگس واگن در ساخت باتری خودرو ماهر می‌شود نیسان مورانو هیبریدی ۲۰۱۶ را ببینید+تصاویر خاموشی آسانسورها در تویوتا برای صرفه جویی! جست و جوی مقر مرکزی فولکس واگن برای یافتن بمب لوکس سواران فوتبال ایران؛ ستاره ها چه اتومبیل هایی سوار می شوند؟ واردات خودروهای ژاپنی سر به فلک کشید + جدول فولکس؛ معمای خودروسازی ایران مستی راننده بنز، جان شهروند ۴۳ ساله تهران را گرفت تویوتا ۸۰۰ تن از نیروهایش را اخراج می کند شاسی بلند جدید رولزرویس به این شکل است+تصاویر کرولا X در ایران توسعه پولو فولکس واگن قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار معرفی ۵ خودرو لوکس مقرون‌به‌صرفه مدل ۲۰۱۶ جدیدترین قیمت انواع هیوندای در ایران +جدول مقاومت مدیر فولکس واگن در برابر فشار استعفا فولکس واگن از خسارت دادن به اروپایی‌ها سرباز زد دومین فراخوان شرکت هیوندایی دستگیری رهبر ارکستر قلابی با بنز اجاره‌ای مقایسه جدیترین پیک آپ رنو و هایلوکس تویوتا تویوتا پتنت خودرو پرنده را به ثبت رساند بهبود راندمان مصرف سوخت با آپشن سقف پانل خورشیدی یریوس پرایم ۲۰۱۷ هوندا ۴۰ سالگی آکورد را جشن گرفت کاربردی‌ترین صندلی‌های عقب متعلق به کدام خودروست؟ لاستیک‌هایی که به هر جهت می‌چرخد تویوتا مخترع ترین خودروساز جهان شد تویوتا کمری اول شد فولکس واگن به آمریکا ۱۵ میلیارد دلار غرامت می دهد اتاق‌شناسی با تویوتا سری ۷۰ زیباترین شاسی بلند دنیا +تصاویر حکم ۱۳۰ میلیاردی برای قاچاق ۱۳ خودرو لوکس بنزهای موجود در بازار چند قیمت خورده‌اند؟ رشد ۵۷ درصدی واردات خودرو نهایی شدن قرارداد با بنز و رنو در تابستان امسال مرسدس-بنز در جستجوی یک اسم است حکم دستگیری مقام اجرایی فولکس واگن در کره جنوبی صادر شد جدیدترین عکس ها از مرسدس میباخ مرسدس- می باخ S۶۵۰ در نمایشگاه پاریس رونمایی می شود معیار تعیین خودروهای لوکس تغییر نکرده است تحقیقات پلیس آلمان از رئیس سابق فولکس واگن آیا آئودی جایگزین پورشه در بین لوکس سواران می شود؟ احتمال توقف تولید ۴۰ مدل از خودروهای فولکس واگن مصرف سوخت و قیمت، پارامترهای درست تشخیص خودرو لوکس وارداتی است جمشید حسینی سوار نیسان می شود نیسان علیه کمپین برکسیت شکایت می‌کند بنز E یا ولوو V۹۰ ،کدام بهتر است؟ تویوتا به دنبال بهره‌گیری از هوش مصنوعی در خودروها رونمایی برنامه دیزلی ۱۰ میلیارد دلاری فولکس واگن توقف تولید بیش از ۴۰ مدل خودرو فولکس واگن ۶۰ هزار اینفینیتی Q۵۰ فراخوان می‌شوند حضور کرولا ۵۰ ساله در یک رقابت خودرویی ۲۵۰۰ مایلی فولکس واگن: دوکاتی فروشی نیست این رولزرویس مفهومی را ببینید+تصاویر مرسدس بنز قایق بادبانی می‌سازد! +تصاویر تغییر شرایط ورود خودروهای لوکس به مناطق آزاد اضافه شدن پنلهای خورشیدی به خودروی سبز تویوتا ساخت لیموزین اختصاصی پوتین در روسیه با سبک انگلیسی+ تصاویر خودروهای برقی، راه نجات فولکس‌واگن لاستیک الماس نشان نیسان خودروی هیدروژنی اتانول سوز می‌سازد تبلیغ وانت هوندا با رها کردن پاره آجر! مصائب فولکس تمامی ندارد بنتلی کانتیننتال ۲۰۱۹ کروکی شکار عکاسان شد+تصاویر تویوتا ۳۵ سال حضور کمری را در آمریکا جشن گرفت خودروهای پلاگین،هیبریدی و تمام الکتریک در خط تولید انبوه بنز داستان لوگو ۱۲ خودرو مشهور جهان +عکس شکایت تویوتا علیه استفاده از لوگو در کمپین برکسیت تجدید قوای خشمگین‌ترین گودزیلا تویوتا ارزشمند ترین برند خودرویی درجهان فولکس می خواهد جبران کند چه تعداد لکسوس وارد کشور شد؟ اینفینیتی تمام خودروهایش را خودران می‌کند آپشن جدید و جالب بنز برای کلاس سری E ماجرای هلال ماه رمضان روی آرم بنز چیست؟ تویوتا به دنبال خودروسازی در ترکیه است آغاز به کار دو شرکت خودروساز کره ای در منطقه آزاد اروند قورباغه‌هایی فقط برای اروپا جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌.ام‌.و +جدول بنز با چرم کروکودیل و طلای ۲۴ عیار رونمایی اقدامات هوندا و تویوتا در فناوریهای خودرو صدور مجوز برای تعمیر خودروهای فولکس جنسیس G۸۰ و G۸۰ اسپرت رسما رونمایی شدند نام خانواده خودروهای مسابقه ای جنسیس "N" نیست تویوتا سوپرا بازمی‌گردد سرقت از طلافروشی برای خرید خودرو لوکس قیمت چند خودرو وارداتی کاهش یافت وداع باشکوه با فَنتوم‌های دو‌درب ... اگر می‌خواهید خاص باشید! هزینه‌ای برای خرید مطمئن جذب معمار معروف خودروسازان آلمانی در اپل تویوتا ۲ شرکت رباتیک از گوگل می‌خرد هیوندای به دنبال ساخت جنسیس الکتریکی است تراک‌های برتر ۲۰۱۶ از شباهت با خیار تا عظمت فیل با مرسدس کلاسیک! تولید خودروهای برقی و هیبریدی ازسرگیری خطوط تولید تویوتا پس از انفجار کارخانه مردم دنیا عاشق این خودروها هستند کدام خودروی لوکس از واردات سهم چشمگیرتری داشت؟ هفتاد سال با مرسدس E کلاس بهترین خودروهای سال ۲۰۱۶+تصاویر درآمد فولکس واگن در سال ۲۰۱۶ کاهش یافت اولین مدل برند N هیوندای در ۲۰۱۷ می آید فولکس واگن ۱ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی می‌سازد خودرو بنز با ۲۰۳ کیلومتر سرعت در قزوین توقیف شد بنز میلیاردی در خیابان های تهران اولین تویوتا راوفور هیبردی ۲۰۱۶ در ایران عتیقه ۵ میلیاردی بنز در ایران QX۳۰، کراس اوور جدید اینفینیتی اولین ماشین های پلیس در ایران نعمت زاده به دیدار فولکسی‌ها می رود توقیف خودرو هیوندا با ۶۶ میلیون ریال خلافی درالبرز حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران گوگل شرکت رباتیک خود را به تویوتا می‌فروشد برای ورود تویوتا به ایران در حال زمینه‌سازی هستیم فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه از گارانتی جعلی تا تولید تویوتا در ایران تسلا مدل X و بنتلی بنتایگا رو در روی هم قرار گرفتند+تصاویر نیسان از GT-R جدید خود رونمایی کرد +تصاویر پژو ۳۰۰۸ رقیب سرسخت نیسان قشقایی و رنو قاچار+تصاویر افراد پولدار چه خودرویی می توانند بخرند؟ افزایش سرمایه‌گذاری تویوتا و فولکس واگن در دنیای فناوری سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری تویوتا برای کارخانه جدید لکسوس هاچبک CT را با یک کراس اور عوض می کند جواهر انگلیسی ۱.۵ میلیون دلاری شاسی بلند رولزرویس در ۲۰۱۸ بیشترین خودروهای وارداتی به ایران کدامند؟ قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۶ تویوتا، ب ام و و مرسدس بنز در میان با ارزش ترین برندهای سال ۲۰۱۶ تویوتا چگونه به چنین جایگاهی رسید؟ جهش سهم کره‌ای‌ها در بازار چین هیوندای عرضه دو الکتریکی تا ۲۰۲۰ را تایید کرد اتفاقات شرکت خودروسازی فولکس مصداق توجه به کیفیت است قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول درخواست سرمایه‌گذاران برای تحقیقات جدید از فولکس واگن از ژیان پدرم،‌ پول یک بنز را در آوردم! وعده نیسان برای دو برابر کردن عمر باتری خودروهای برقی ثبات در بازار خودروهای وارداتی مدیر سابق نیسان در میتسوبیشی غول تویوتا در ایران +تصاویر شاسی‌بلند دوست‌داشتنی تویوتا از نمای نزدیک جنگ مدیریتی در فولکس‌واگن برنامه های جنسیس لو رفت حق انتخاب لوکس سوارها متنوع تر شد جانشین هوندا S۲۰۰۰ در سال ۲۰۱۸ می آید تویوتا ۹ میلیون هیبریدی فروخت چه تعداد بنز و ب.ام.و وارد شد؟ نیسان؛ خودرو پلیس ژاپن این خودروهای عالی زیر ۳۵ هزار دلار قیمت دارند! انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران آیا کارمندن فولکس واگن از تخلف این شرکت سود بردند؟ خودروی ۴ تنی بوگاتی +عکس عصبانیت فولکس واگن از کندی روند تحقیقات آلایندگی طوفان تولید تویوتا را متوقف کرد ۱۰ نکته که باید در مورد میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ بدانید آکورا فن آوری خودران ارائه می کند عمل زیبایی خودروها؛ از مرسدس تا کیا شریک ایرانی فولکس واگن چه زمانی معرفی می شود ؟ ورود ۶ میلیون دلار لکسوس در فروردین ماه خودرو لوکس جدید BMW ۲۰۱۸ قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول پاتک از نوعی کره ای! کره جنوبی نیسان را به دستکاری آلایندگی متهم کرد + تکذیبیه نیسان نیسان سر کلاس شیمی برای ارتقای خودروهای برقی! ورود ۴۰۰ دستگاه تاکسی هیوندا و تویوتا هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تهران طراح بنتایگا به هیوندای پیوست نیسان برای آلایندگی قشقایی جریمه می‌شود شکایت صندوق سرمایه گذاری نروژ از فولکس واگن کره ای ها سانتافه اسپورت را ساختند چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ راه حل یک شرکت خودروسازی برای اصلاح سیستم آلایندگی موتورهای دیزلی تسلا یکی از مدیران کهنه کار آئودی را به خدمت گرفت تعیین تکلیف خودروهای لوکس انبارشده هاچ‌بک زیبای فولکس واگن طرح فروش عید تا عید ایرتویا آغاز شد لوکس‌ترین لکسوس سال آینده می آید "شوالیه"، خودرو لوکس و خشن کانادایی جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار قیمت انواع خودروهای وارداتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان + جدول هیوندای یک ربات پوشیدنی ساخت+تصاویر کنترل هوشمندانه خانه از داخل خودرو فولکس واگن بحران زده به کارمندانش پاداش داد نعش‌کش مست ماشین و جنازه را گم کرد فروش ۲۰ میلیون دستگاه خودرو تا ۲۰۱۸ ژاپن تنها ۳ خودروساز خواهد داشت بنتلی بنتایگا تیونینگ، شاهکاری بعدی منصوری دوراهی‌های خرید فروش خودرو Rav۴ با تحویل ۶۰ روزه توافق قریب الوقوع فولکس واگن و آمریکا نیسان، میتسوبیشی را خرید هیوندای و کیا هم SUV های ارزان می سازند گران ترین خودرو نیسان همه چیـز تمام! نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای خودرو لوکس بازیکن پرسپولیس +عکس کوچولوی جوان‌پسند تویوتا، با قیمت ۵۲ میلیون تومان! ایرتویا در آستانه ۴۴ سالگی فعالیت خود در بازار ایران کادیلاک لوکس CT۶ را ببینید ۱۰ خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس قیمت خودرو وارداتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلییون تومان +جدول فروش ویژه عید تا عید محصولات تویوتا آغاز شد ۱۰ رقیب سرسخت تویوتا پریوس کدامند؟+تصاویر خودرو واقعی آویزان از سقف رستورانی در شیراز شاسی‌بلندها موجب رشد فروش جی‌ام تویوتا اولین باتری منیزیمی را ساخت قیمت انواع خودروهای وارداتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان پدربزرگ های بنز در خیابان های تهران زیبای مخوف آلمان‌ها ام جی GS رقیبی برای کیا اسپورتیج و هیوندای توسان بزرگترین محفل فولکس های تیونینگ شده در جهان خودروهای مایوس کننده در نمایشگاه پکن+تصاویر لکسوس LX۵۷۰ ۲۰۱۶ چند؟ +تصاویر مدل کوپه هیوندای النترا به ایران آمد تلاش ژاپنی ها برای استفاده از سهم بازار امارات در اتومکانیکای دوبی هیوندای النترا ۲۰۱۷ از ۲۱ هزار و ۴۸۵ دلار قیمت خورد رونمایی پروژه‌های جدید خودروسازان بزرگ ایران و کره؛ پیکان و هیوندای ساخت خودرویی که خودش را لوس می کند ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال تویوتا GT۸۶ منحصربفرد، با اتاق شوتینگ‌بریک پاکستان برای جذب رنو و نیسان دست به کار شد نیسان بیش از ۱۰۸ هزار روگ را فراخواند تزریق خشونت بیشتر در چهره IS قیمت خودروهای دست دوم لوکس زیر ۹۰۰ میلیون تومان برخورد وانت نیسان حامل اسید و اتوبوس قرارداد ۲۶۰ میلیون دلاری هیوندای با ایران برای تولید واگن قطار داتسون و رنو بازار خودرو ارزان را می‌گیرند؟ قوی ترین بنز c کلاس ایران تصاویر جتا، نخستین خودرو فولکس‌واگن در ایران را ببینید هیوندای و کیا باید وارد حوزه مشارکت در تولید شوند فولکس‌واگن جتا برای تست‌های جاده‌ای به ایران آمد اونتادور، گاو خشمگین لامبورگینی رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین ۲۰۱۷ خودرو فوق لوکس با موتور طلا انتقاد وزیر دارایی آلمان از پاداش‌های مدیریت فولکس واگن شگفتی مدیران مرسدس بنز از کیفیت استانداردهای نمایندگی کرمان نیسان برای ۳.۵۳ میلیون خودرو فراخوان ایمنی داد لکسوس RX ۳۵۰ اف اسپورت را ببینید هیوندای یک النترا ۲۰۰ اسب بخاری رو کرد محموله فولکس‌واگن جتا در جاده‌های ایران فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد تصادف شدید خودرو لوکس آلمانی در ایران شرقی‌های بلند‌قامت مجهزترین خودروهای ارزان قیمت +تصاویر آوانته ۲۰۱ اسبی با شتاب ۸ ثانیه همه فن‌حریف قیمت انواع خودروهای خارجی بیش از یک میلیارد تومان رژه خودروهای لوکس در تهران +تصاویر پارکینگی به ارزش ۹۷ میلیارد تومان به‌ کارگیری گیاهان داخل اجزای اتومبیل توسط تویوتا برنامه منصوری برای تیونینگ رولزرویس داون گزارش تصویری از دومین روز برپایی نمایشگاه خودرو پکن کراس اور کانسپت اینفینیتی رخ نشان داد سورپرایز مازراتی پس از لوانت آیا فولکس به حیات گلف R ۴۰۰ پایان می دهد؟ خودرو محبوب شاهزاده‌های عرب در نمایشگاه گشت و گذار تصویری در اولین روز از نمایشگاه خودرو پکن لکسوس با IS جدید در پکن حاضر شد واژگونی وانت تویوتا درجاده روستایی قصرقند ۲ کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت رقابت تنگاتنگ خودروهای خودران در دو سوی دنیا افتتاح بزرگترین دفتر فروش خودروی بنتلی در دوبی نیسان برای شکست تسلا به تخریب حریف متوسل شد چین نمیخواهد فروش ما افزایش یابد فروش خودروهای هیبریدی تویوتا در چین عجیب ترین تویوتا زمین زیر چرخ نیسان آبی دهن باز کرد! اولین خودرو بنتلی فروش نقدی و اقساطی انواع لکسوس با تخفیف ویژه انتخاب شریک تجاری فولکس واگن در ایران باز هم به تعویق افتاد کاهش ۳۲ درصدی سود خالص بنز باور می کنید این اتومبیل ها روزگاری، پرفروش ترین های دوران خود بوده اند؟ نسل جدید هیوندای توسان از نگاه رسانه های غربی تویوتا در تدارک از سرگیری تولید در مناطق زلزله زده است جدیدترین شرایط فروش سانتافه اعلام شد شاسی‌بلند اقتصادی رنو یا ژاپنی فراموش‌شده؟ نرم افزار تقلب فولکس واگن را آئودی ساخته است جدیدترین شرایط فروش محصولات هیوندای اعلام شد سلام ووهو رولزرویس جدید منصوری را ببینید+تصاویر قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول تصاویری از SUV کانسپت فولکس منتشر شد فولگس واگن در ایران توقف تولید تویوتا در پی خسارات زلزله اخیر ژاپن ۴محصول ژاپنی در راه ایران خودرو فلسفه آرم تویوتا+عکس پدربزرگ و نوه کنار هم+ تصاویر مذاکره با فولکس واگن برای نوسازی ۶۵۰۰۰ کامیون فرسوده سقوط فروش فولکس واگن تویوتا بزرگترین مرکز تست خودروهای متصل را می سازد تویوتا بیش از ۵۸ هزار دستگاه کمری و آوالون را فرامی خواند همکاری تویوتا و دانشگاه میشیگان برای پیشبرد فناوری خودروهای هوشمند زیباترین رینگ‌های استاندارد برای عاشقان خودرو موافقت مدیران فولکس واگن با کاهش پاداش رولزرویس پلاک ملی در تهران +عکس بنتلی ایده دفتر کار متحرک را در سر دارد وزیر اقتصاد با مقامات ارشد شرکت فولکس واگن دیدار کرد ابداع خودروهایی با قابلیت تغییر کامل طراحی و پیکربندی لکسوس فروش یک میلیون هیبریدی را جشن گرفت فروش ۱۰۰ میلیون خودرو کیا و هیوندای فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای ماشینهای خودران به «فرشته محافظ» مجهز می‌شوند فولکس یک گلف ۴۰۰ اسب بخاری رو می کند مدیرعامل فولکس به دنبال کاهش پاداش هیئت مدیره است هیوندای به دنبال خودروهایی است که خود را تعمیر می کنند! لکسوس پیشتاز بازار SUV های لوکس آمریکا نیسان یک کراس اور و یک اسپورت الکتریکی رو می کند حرکت واردات در مسیر واقعی کراس اور چینی آکورا فروش جهانی خواهد داشت فروش انواع محصولات تویوتا با تخفیف ویژه هیوندای و دووی کره جنوبی در شیراز بیمارستان می‌سازند بنزین چند ریالی چطور ۱۰۰۰ تومان شد؟ خانواده NX لکسوس صاحب یک عضو پرقدرت می شود نیسان اسکایلاین نمادین ترین خودروی ژاپنی تمام ادوار لقب گرفت در انتخاب بین دو خودرو مانده اید؟ لکسس پیشتاز بازار لوکس آمریکا تویوتا بیش از ۱۶ هزار دستگاه RAV۴ و لکسوس را فراخواند ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار در راه است آخرین قیمت خودروهای لوکس در بازار تهران کدام مدل بنز تاکسی می شود؟ دُز سرعت بیشتر برای سریع ترین بنتلی تاریخ! تویوتا با کانسپت چوبی خود به هفته طراحی میلان می رود+تصاویر اختصاص نیم میلیارد یورو برای کامیونهای دیجیتالی توفان فولکس واگن در بازار خودرو ایران تویوتا و مایکروسافت شریک شدند نسل جدید فولکس واگن هیوندای و کیا ۲۶ مدل خودرو برقی و هیبریدی خواهند ساخت سوناتا ۲۰۱۶ به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شد تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد هیوندای سانتافه ماشین پلیس ایران می‌شود؟ قرارداد با فولکس واگن بزودی منعقد می‌شود مشخصاتی برای جدیدترین خودرو لکسوس تویوتا پریوس ۲۰۱۶ ایمن ترین خودرو شناخته شد فقط تویوتا پریوس از تست عملکرد چراغ جلو سربلند بیرون آمد خودرو لوکس ملکه انگلیس به حراج گذاشته شد + عکس مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا ۱۵۰ میلیون تومان! جولان شاهزاده سعودی با خودروهای میلیاردی در انگلیس+تصاویر خودروهای جدید هوندا به رانندگان مست سواری نمی دهند! اولین هنـدل تویوتایی که تازه وارد بازار ایران شد کدام کانسپت جنسیس جذاب تر است؟ سوپر اسپرت هوندا رونمایی شد بازگشت لینکن با شگفتی تازه لشکر شهری کره‌ای‌ها! کپی در برابر اصـل! مرسدس-بنز رقیب ب ام و X۴ را رو کرد تویوتا هایلندر جدید ۲۰۱۷ را ببینید+تصاویر جنسیس "کانسپت نیویورک" را به نیویورک برد تویوتا ۵۰ سالگی کرولا را جشن گرفت وانت بنز به تولید نزدیک شد نیسان GT-R ۲۰۱۷ بصورت رسمی معرفی شد تبلیغات جالب فولکس واگن درباره کیفیت خودرو را ببینید جایگزین پژو ۴۰۵ چیست؟ یک تیـر و چنـد نشان ۷ گانه های ســری۷۰ گران‌قیمت ترین خودرو ساخت آمریکا، ژاپنی است! بازار خودرو‌های لوکس و سوپر‌اسپرت جنسیس با یک کانسپت مرموز در نیویورک حاضر می شود از «رولز رویس» پهلوی تا جشنواره‌ی «تهران زیبا» حمله قورباغه‌ها به یک اتومبیل در تهران گشت ژاپنی هیوندای I۲۰ جدید را ببینید نقابی خشمگین‌تر برای کوپه مهیج تویوتا بنتلی برنامه های آتی خود در زمینه طراحی را فاش کرد فراخوان دیزلی فولکس واگن در آلمان به تاخیر افتاد بهترین سیویک ۵۰‌ سال اخیر در راه ایران نیسان با GT-R ۲۰۱۶ در نمایشگاه نیویورک حضور می یابد خدمات رسانی نمایندگی های منتخب ایرتویا در ایام نوروزی رنو و نیسان برای خودروساز روسی رییس انتخاب کردند کوچکترین خودرو لوکس موجود در ایران تصویر اولیه ای از تویوتا پریوس جدید منتشر شد شوروم لکسس در استانبول خودرو لوکس انگلیسی در تهران امضای قرارداد مونتاژ خودروهای جدید کره در ایران طی ماه‌های آینده تویوتا هایلندر ۲۰۱۷ رخ نشان داد تویوتا پریوس به اصفهان رسید + تصاویر نیسان ۴۷ هزار دستگاه لیف را فراخواند ورود خودروهای لوکس به ترکیه رقص رولزرویس روی یخ فولکس واگن ۳ هزار تن از کارکنانش را اخراج می کند اولین ملاقات با تویوتا پریوس ۲۰۱۶ فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۶ را ببینید طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی تویوتا رافور سافایر هیبریدی را ببینید هوندا و جنرال موتورز همکار می شوند رولزرویس کانسپت می‌سازد آخرین قیمت خودرو لوکس در بازار تهران روایت اکونومیست از رسوایی فولکس بیتل "دنیم" بیش از ۲۶ هزار دلار قیمت خورد تویوتا پوشیدنی جدیدی برای جابجایی نابینایان می سازد ایرتویا شرایط فروش پریوس را اعلام کرد جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌.ام‌.و ۱۰ شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی جنسیس اولین خودرو تست فن آوری خودران هیوندای شد به فولکس واگن اعتماد داریم هیولای شاسی بلند تویوتا تولید گرانترین SUV جهان افزایش می‌یابد آغاز فروش ویژه نوروز محصولات هوندا تویوتا ایرانی‌ها را غافلگیر خواهد کرد استفاده عجیب از شاسی بلند لوکس در کیش فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۶ فروش اقساطی خودروهای تویوتا آغاز شد مدیرعامل فولکس ۲ هفته قبل از افشای رسوایی از آن خبر داشته است هیوندای توسان با موتور ۱.۷ لیتری نیز می آید با خودرو چوبی تویوتا آشنا شوید افزایش تولید شاسی‌بلند گران جهان گران ترین خودروهای جهان را ببینید خودرو «لکسوس» نسخه‌ی هیبریدی بنتلی مولسان ۲۰۱۷ معرفی شد؛ تعریف واژه‌ Luxury افزایش همکاری رنو و نیسان برای شش میلیارد دلار صرفه‌جویی نشست سهامداران فولکس واگن به تابستان موکول شد خودرو ۸ میلیاردتومانی در گمرک خرمشهر تویوتا C-HR وارد نبردی سخت می شود قیمت خودروهای لوکس در بازار تهران +جدول هیوندای برای تویوتا پریوس رقیب آورد گسترش فراخوان تویوتا برای ایربگهای معیوب LC۵۰۰ هیبریدی لکسوس خیره کننده است فروش خودروهای ژاپنی در آمریکا رکورد زد همکاری نیسان با دو شرکت‌ خودروساز ایرانی پرستیژ از منظر «برند» یا «مدرنیته»؟ هیوندای خودرو برقی کوچک طراحی می‌کند همکاری تویوتا و ب ام و برای تولید خودرو اسپورت امیدواری فولکس واگن به توافق نهایی با آمریکا طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی ۷ خودرو گران‌ قیمت دنیا تولید کامیون بنز در ایران فولکس مینور ۱۰۰۰ را ببینید بهترین خودرو‌های سال ۲۰۱۶ نیسان باارزش‌تر می‌شود تویوتا از موزه kaikan رونمایی می کند سواری بنز ایران خودرو رونمایی شد همچون یک سفینه! مشارکت ‌«ویزا»، «هوندا» و «پارک ویز» به درون خودروها می‌آید نیسان اپلیکیشن لیف را غیرفعال کرد پرفروش ترین خودرو هیبرید دنیا در راه ایران توقف امکانات خودروی هوشمند نیسان برای جلوگیری از نفوذ هکرها فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد هدف اصلی قرارداد بنز تولید کامیون‌های سنگین و کشنده است تمرینات پرسپولیس و استقلال نمایشگاه خودرو های لوکس! نیسان شریک ششم ایران خودرو؟ جنگجوی شهری هوندا آمد خودروهای هیبریدی در قلب پروژه برقی سازی هوندا بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند تویوتا پریوس سفیر تکنولوژی کمپانی تویوتا احتمال همکاری «نیسان» با ایران خودرو فولکس واگن "آپ" خود را تغییر می‌دهد+تصاویر تویوتا یک رقیب جدی برای نیسان جوک در آستین دارد کراس اور کانسپت فولکس واگن در ژنو رونمایی خواهد شد مذاکره فولکس واگن با ۵ شرکت ایرانی معضلی به نام «دیزل‌گیت» هزینه ۴۴۵ میلیون دلاری فراخوان ایربگ یورش دادستانهای کره جنوبی به دفتر فولکس واگن عصر ادغام خودروسازان به ژاپن رسید ساخت لکسوس با ۱۷۰۰ قطعه مقوا تویوتا بیش از ۱ میلیون RAV۴ را فراخواند نیسان خواستار بررسی حضور گربه ها شد! نبرد «پرل‌هاربر» تکرار شد لوکس‌سواری فقط با ۵۰۰میلیون تومان +عکس ماشین‌بازی کاپیتان‌های تیم‌ملی فوتبال ایران +تصاویر ورود ۵۰ تویوتا کمری هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی دو محصول جدید هوندا در نمایشگاه اصفهان رونمایی شد گزارش تصویری آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان گزارش تصویری از مراسم آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز دو هزار دستگاه بنز در سال ۹۵ وارد بازار ایران می شود قرارداد ایران‌خودرو و بنز تمدید شد رونمایی از دو برند جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان کپی کردن مدل برقی پورشه توسط بنتلی کانسپت ون تویوتا U² را ببینید نیازی به فراخوان خودروهای مجهز به ایربگ تاکاتا نیست با خودرو جدید «کیا» آشنا شوید نیسان صندلی‌هایی معرفی کرد که به طور خودکار مرتب می‌شوند چالش فولکس واگن در ایران صندلی هوشمند اختراع تازه نیسان فولکس واگن ۹ میلیون دلار جریمه شد شرایط فروش تویوتا کرولا جذابتر شد! آمار ب ام و از فروش خودروهای لوکس‌ در آمریکا قلابی از آب درآمد RAV۴ رالی به بازار می‌آید+تصاویر لکسوس نسخه هیبریدی LC ۲۰۱۷ را به ژنو می‌برد تصاویر جدیدی از کراس اور جدید تویوتا منتشر شد تولید خودروهای تویوتا ازسرگرفته شد بی‌اعتنایی مدیران فولکس واگن به هشدارهای تقلب انصراف فولکس واگن از همکاری با ایران خودرو و سایپا شناسنامه آمریکایی برای نیسان پاترول پرفروش ترین خودرو های سال ۲۰۱۵ GS F پاسخ کوبنده لکسوس به آلمانی ها بنز هم به شرکای ایران اضافه شد لکسوس شاسی بلند "کادوی ولنتاین" در تهران حضور اعضای هیات‌مدیره فولکس در تهران تویوتا تولید انبوه کراس اور کوچک CH-R را تایید کرد لبخند دوباره بازار به فولکس‌واگن فروش ویژه کامیونت و مینی بوس های هیوندای نقاب کلاسیک برای ون محبوب فولکس‌واگن فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۶ تصاویری از یک خودرو عجیب را ببینید تلاش فولکس‌واگن برای تولید خودروهای دیزلی در ایران مقاومت فولکس واگن برای فراخوان ایربگهای مرگبار سانتافه ۲۰۱۷ چه مشخصاتی دارد+تصاویر خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند حضور قدرتمند تویوتا در نمایشگاه خودروی تورنتو میکرا کاپ ادیشن نسخه ای اسپرتی تر از سوپرمینی نیسان برای کانادا فروش گروه فولکس واگن به رشد بازگشت تاکوما خودرویی برای عبور از برف هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ هم آمد افزایش ۲.۵ برابری صادرات خودروهای کره‌ای به ایران در سال ۲۰۱۶ دو خودروساز بزرگ کره ای برای بازار ایران چه خواب هایی که ندیده اند چشم‌غُره نیسان به F-۱۵۰ Raptor فورد! رقیبی جذاب برای ب‌ام‌و سری ۴! جنگجویان زمستانی نیسان را ببینید+تصاویر هوندا نسخه اولیه ای از سیویک هاچ بک را رو می کند درخواست هیوندای از ایران خودرو دیزل لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ تویوتا بار دیگر عنوان بزرگترین خودروساز جهان را از آن خود کرد روح پورشه در خودرو الکتریکی بنتلی خودرویی ویژه حرکت در برف این خودرو بهترین شاسی بلند دنیا است؟ تویوتا هایلوکس جذابتر شد! جنسیس شانسی برای رقابت برابر لوکس سازان انگلیسی ندارد تبلیغ احساسی فولکس برای احیای اعتماد مشتریان وضعیت پرفروش ترین خودروساز جهان غرامت سخاوتمندانه فولکس واگن به مشتریان آمریکایی هیوندای، معجزه نظم و تفکر کره ای آخرین شرایط فروش تویوتا کرولا فروش اعتباری انواع خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۶ آب سردکن بنتلی هم قیمت یک خودرو است اعلام طرح مسابقات تویوتا GAZOO در سال ۲۰۱۶ افزایش سود تویوتا به‌رغم کندی اقتصاد جهان بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال ۲۰۱۵ صدها تیگوان و آئودی Q۵ فراخوانده شدند فروش هیوندای توسان جدید برای اولین بار در ایران کارخانه عجیب هیوندای در کره جنوبی افزایش سود خالص ۶.۵ درصدی تویوتا + جزئیات ساخت فولکس با چوب بلوط سرخاب و سفید‌آب برای کت‌‌و‌شلوارپوش‌های بازار روح لاکچری در نیسان آرمادا ۲۰۱۷+تصویر تویوتا و لکسس شاسی بلندهای خود را فراخواندند تویوتا سیون را تعطیل می‌کند هوندا تا پایان امسال یک خودروی پیل سوختی عرضه می‌کند مروری بر عملکرد فروش سال ۲۰۱۵ لکسس تویوتا لندکروزر ۲F را بهتر بشناسیم آکورا NSX ۲۰۱۷ نیامده ۱.۲ میلیون دلار فروش رفت «انفجار» تولید تویوتا را متوقف کرد فولکس کانسپت Budd-e را به تولید انبوه می رساند تجارت خودروهای سنگین را واگذار نمی کنیم جدیدترین شرایط فروش ۲ محصول هوندا در ۶ تیپ اعلام شد الانترای ۲۰۱۷، ارزان‌تر از نسل قبل! احتمال بازخرید خودروهای جنجالی فولکس‌واگن خودروی هیوندا با بیش از ۵۶ میلیون ریال خلافی توقیف شد اختلاف ۵۰ سال در ۵۰ سانت تحول خدمات پس از فروش هوندا در ایران با طرح "سرویس پلاس" فروش اقساطی خودروهای تویوتا آغاز شد فراخوان خودروهای نیسان به دلیل یک نقص عجیب تویوتا کل دایهاتسو را می خرد تولید تویوتا در ژاپن به دلیل کمبود فولاد متوقف می‌شود اتحاد تویوتا و دایهاتسو برای تولید خودروهای کوچک ون لوکس هوندا به ایران آمد هیوندای و کیا مشترکا یک وانت می سازند تویوتا بزرگترین خودروساز جهان شد لکسوس ۵ هزار دستگاه RX۳۵۰ و RX۴۵۰h ۲۰۱۶ را فراخواند حاشیه‌های ورود خودرو سلطنتی با تکذیب مسئولان به پایان رسید حذف طرح ترافیک برای خودروهای هیبرید تویوتا و لکسس هوندا اودیسه به ایران رسید + قیمت تلاش هیوندای و کیا برای بازگشت به ایران آمبولانس‌های بنز در راه ایران تویوتا ، خودروساز برتر جهان تکذیب شایعه شراکت میان تویوتا و سوزوکی خودروهای لوکس قاچاق هنوز تعیین تکلیف نشده است غول همه خودروهای لوکس در ایران قیمت اولین خودرو لوکس بعد لغو تحریم قیمت جدید انواع لکسوس در بازار فولکس فیس لیفت گلف را رونمایی می‌کند رکوردشکنی تویوتا در فروش خودرو‌های هیبریدی بهترین‌ها و بدترین‌های نمایشگاه بین‌المللی دیترویت پورشه ۴۸۰ اسب بخاری را ببینید هوندا تا پایان امسال یک خودروی پیل سوختی عرضه می‌کند تغییر قیمت رنو به علت ترس از وضعیت ایجاد شده توسط فولکس واگن افشای راز فولکس‌واگن تویوتا سیستم مخابرتی هوشمند ارائه می کند تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران بنز در ایدم سه نوع موتور می سازد همکاری جنرال موتورز و هوندا برای ساخت پیل سوختی نیسان تیتان XD بهترین وانت ۲۰۱۶ شد نیسان ماکسیمای ۲۰۱۶ را ببینید تویوتا بیش از دو میلیون خودرو در آمریکای شمالی تولید کرد پیچیده‌ و چشمگیرترین نیسان GT-R تخفیف فولکس واگن برای تعویض خودروهای فرسوده آیا G۷۰ کوپه حریف M۴ می‌شود؟ سطح کیفی تولیدات تویوتا را افزایش می دهیم کیت نیسان برای تبدیل خودرو به اسنوموبیل قیمت خودروهای لوکس در بازار تهران نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ «دیزل‌گیت»؛ نگران حفظ اشتغال تا سلامت قدیمی‌ترین شریک تجاری ایران، بازگشت تویوتا Rav۴ ۲۰۱۶ به بخشنامه جدید ایرتویا اضافه شد این نیسان طلایی دیوانه کننده را ببینید تویوتا هیبریدی انتخاب اول اروپائیان با میکروباس الکتریکی فولکس واگن بیشتر آشنا شوید ایران خودرو و بنز دو شرکت مشترک ایجاد می کنند گشتی در شهر هیوندای با توسان وبسایت نیسان هک شد تویوتا Rav۴ مدل ۲۰۱۶ بزودی وارد بازار ایران می شود طلاکاری «رولزرویس» توسط یک ایرانی ارسال ۲۵۰ تقاضانامه از ایران برای همکاری با فولکس واگن هیوندای الانترای ۲۰۱۷، ارزان‌تر از نسل قبل! لکسوس LC ۵۰۰ که در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۶ رونمایی شد جنسیس G۹۰، سوپرلوکس جدید هیوندای النترا ۲۰۱۷ اندروید و آی اُ اس دارد گرانی پیلهای سوختی ۲ خودروساز دیگر را همکار کرد محبوب‌ترین خودروهای اروپا رونمایی بنتلی و ورتو از تلفن هوشمند لوکس جدید کاهش سهم فولکس‌واگن در بازار اروپا لامبورگینی مورسیلاگو مدل ۲۰۱۶ لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان کوچ مدل کوچک هیوندای به مکزیک فروش اعتباری محصولات هیوندای و کیا آغاز شد بهترین سدان‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۵ لکسس LC ۵۰۰؛ مدعی جدید در بازار خودروهای لوکس هیوندای تولید سوناتا را کاهش و تولید سانتافه را افزایش می‌دهد هیوندای ۱۱ هزار دستگاه جنسیس را فراخواند شرایط خرید تویوتا و لکسس آسان شد مهمترین رویدادهای خودرویی سال ۲۰۱۵ فروش اقساطی محصولات تویوتا آغاز شد فولکس یک هیبریدی ۲۲۱ اسب بخاری رو کرد شکوه و تجمل محض در جنسیس G۹۰ لکسس LC ۵۰۰ رونمایی شد تویوتا S-FR را ببینید تویوتا پریوس، آسمان آبی، زمین پاک جدیدترین بنز میلیاردی با رنگ استثنایی در تهران نیسان کیکز؛ شاسی بلندی از جنس آمریکای لاتین افزایش قیمت رسمی محصولات هیوندای در ایران+جدول تویوتا با تلفیق RAV۴ و یاریس، ViRa را خلق کرد واکنش فولکس واگن به لبریز شدن صبر آمریکا تویوتا به رکورد تولید ۲ میلیون خودرو در آمریکا رسید هیوندای تصاویر و جزئیات بیشتری از یونیک را منتشر کرد خودرو مفهومی آینده‌دار تویوتا فولکس واگن شاسی بلند برقی رونمایی می‌کند پیشرفته ترین سیستم صوتی جهان در یک خودرو لوکس شاسی‌بلند کوچک هوندا با ظرفیت ۷ سرنشین ۱۰ خودرویی که کمترین افت قیمت را دارند GT۸۶ تقویت شده با تیراژی محدود به ۱۰۰ دستگاه الماس سرخ خاندان آل‌سعود! کولینان گرانترین شاسی بلند جهان خواهد شد پلتفرم رولزرویس آلومینیومی می شود بحران آلایندگی فولکس واگن عمیق‌تر شد پرفروش‌ترین‌خودروساز لوکس‌درسال۲۰۱۵ پیش‌ بینی هیوندای و کیا برای کمترین میزان رشد فروش در ۱۰ سال‌ آینده بنتلی از سنگ داشبورد ساخت وزارت دادگستری آمریکا شرکت فولکس واگن را تحت پیگرد قانونی قرار داد عرضه مدل جدید نیسان به رغم رکود بازار فولکس گوشه ای از جدیدترین مفهومی خود را نشان داد هیوندای: یونیک از تویوتا پریوس بهتر است فروش کمتر هیوندای و کیا در سال ۲۰۱۶ هیوندای مدیر اجرایی سابق لامبورگینی را استخدام کرد هوندا: به تاکاتا کمک نخواهیم کرد هیوندای و کیا از دستیابی به برنامه فروش بازماندند هوندا به قطعه ساز ژاپنی وام جدید نمی‌دهد تصاویر لو رفته از نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷ تویوتا توندرا ۲۰۱۶ را ببینید اطلاعات جدید از لکسس LF-LC رونمایی از خودرو پاک هیوندای رسوایی فولکس بازار دیزلی ها در آمریکا، چین و ژاپن را کساد می کند هوندا نهمین قربانی ایربگهای تاکاتا را تایید کرد ۱۰ خودرویی که در ۲۰۱۶ باید منتظرشان باشیم این خودرو لوکس ۳ چرخ دارد توقیف یک خودرو بنز با ۱۳ میلیون تومان جریمه! مرگ بازار خودروهای دیزلی در آمریکا موتور ۲.۰ لیتری توربو برای نسل جدید کاراوِل ژست بیشتر به خشم‌آمده پریوس ۲۰۱۶ مدل ۲۰۱۶ مینی‌ون وِرسو عرضه می شود نیسان قیمت پایه تایتان XD ۲۰۱۶ را اعلام کرد عصر جدیدی برای خودروها رقص نور آفتاب بر پیکر رولزرویس ... تزریق هیجان در سنترا با الگوی چهره ماکسیما فولکس های آلستار ادیشن، حامیان یورو ۲۰۱۶ معرفی یک نسخه تولید محدود دیگر از رولزرویس ریث هیبت بصری بیشتر برای شاسی‌بلند ۷ سرنشین اینفینیتی از درون، دگرگون شدن! طوفان تویوتا در پیست کارتینگ آزادی ساخت جت شخصی توسط یک شرکت خودروساز گشتی در بازار خودروهای کلکسیونی بالای ۱۰۰ میلیون لکسوس؛ کیفیت تمام عیار در ساخت «بنتلی ۷ رنگ» میلیاردی در ایران فولکس باگی با رنگ متفاوت در تهران «میکروباس»؛ خودرو مفهومی الکتریکی فولکس واگن شاسی‌بلند جدید ژاپنی تویوتا؛ سیون C-HR کراس اوری کوچکتر از RAV۴ را در آستین دارد‎ تویوتا روح پریوس را در کالبد نسل دوم لکسوس CT می دمد کدام خودروها در اینستاگرام محبوب‌ترند؟ +عکس تقاضای ۲۵ هزار نفری برای لوکس‌های ۲۵۰۰ سی‌سی تویوتا پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد به وضعیت هوا فکر کنید نه اصلاح خودروهای فولکس وانت نیسان تیتان XD 'tweener بیش از ۴۱ هزار دلار قیمت خورد تکنیسین‌های فنی ایرتویا در آزمونی با معیارهای جهانی تویوتا نقشه های جدید خودروهای خودران را در آستین دارد لاکچری‌های دوست‌داشتنی! لکسوس NX۲۰۰t، خشن باکلاس ژاپنی خودروهایی که در سال ۲۰۱۵ بیشترین بار در گوگل جستجو شدند تصاویر هیبریدی جدید هیوندای و رقیب تویوتا پریوس لو رفت هوندا سیویک Si توربو ۲۳۰ اسب بخار قدرت دارد تویوتا با یخ رینگ و لاستیک ساخت! یک تیـر و چنـد نشان شرایط جذاب ایرتویا برای خرید محصولات لکسس هدف فروش هیوندای محقق نمی‏شود نسل جدیدتر سوپر خودرو هوندا نیسان بدنبال جلو زدن از هوندا و کم کردن فاصله با تویوتا است فائتون ۱۳ ساله در ماه مارس به پایان عمر خود می‌رسد "به داد هوا برسید نه اصلاح خودروهای فولکس" لکسس ۱۰۰ میلیون تومانی در ۲۰ سال پیش هدف جدید نیسان در بازار آمریکا تصدی مناصب مهم در شرکت فولکس واگن چرخشی می شود این خودرو متعلق به آینده است هوندا "خط الراس" خود را مشخص کرد تصویر یک فولکس سیکلت را ببینید فولکس واگن می خواهد کمترین خسارت را بپردازد ایربگ؛ بلای جان رولزرویس! انتخابی برای بانـوان! راکت جیبی تویوتا شاسی‌بلند کوچک اینفینیتی با زیرپوش مرسدس! طراحی خودروهای خودران تویوتا شتاب می‌گیرد «لکسوس CT۲۰۰H» کم صداترین لکسوس دنیا انتشار جزئیات بیشتر درباره پیشرانه هشت سیلندر جدید نیسان اغوا‌کننده‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵ کدامند؟ خودرویی که برق مصرفی خانه شما را تامین می‌کند نیسان جزئیات موتور جدید پیکاپ تیتان را منتشر کرد بانک اروپایی زیر قول خود به فولکس واگن زد تویوتا سال آینده فروش خود را به بیش از ۱۰ میلیون دستگاه می‌رساند اعتصاب چهار ساعته کارگران هیوندای هوندا درصدد طراحی خودروی مخصوص برای هندی‌ها کوچک، دوست‌داشتنی، مقاوم، یاریس! یک گروه زیست محیطی چینی از فولکس واگن شکایت کرد چشم انداز بازار خودرو در سال آینده روشن نیست ۱۵ آپشن که فقط در خودروهای لوکس نیست! آلایندگی خودروهای فولکس واگن مجددا تست می‌شود فراخوان جنسیس کوپه هیوندای شاسی‌بلند کوپه بنتلی هم در راه است؟! دعوای هیوندای بر سر موتورهای هیبریدی خاتمه یافت اتومبیل‌های ژاپنی، برترین‌های جهان در تامین امنیت سرنشین نیسان ۳۴ هزار دستگاه Rogue را فراخواند هیوندای بیش از ۱۰ هزار جنسیس کوپه را فراخواند فیات و جنرال موتورز جریمه دادند؛ بنز به دادگاه رفت فهرست ایمن‌ترین خودروها منتشر شد بهترین خودرو های اندازه متوسط ۲۰۱۶ تویوتا جوایز ایمنی را درو کرد انتشار تصویری از محصول جدید خودروساز کره ای شاید لکسس LC ۵۰۰ به دیترویت بیاید ادعای آلایندگی خودروهای بنزینی فولکس واگن نادرست از آب درآمد اولین محصول از برند لوکس هیوندای جنرال الکتریک سهام ۴۳ درصدی خود در هیوندای را می فروشد نیسان جوک برقی می شود رکورد تویوتا در فروش خودروهای پاک رسوایی تقلب شامل تنها ۳۶ هزار خودرو است تویوتا و حمایت از محیط‌زیست هیوندای حسگر و تراشه خودروهای خودران می سازد‎ لکسس در صدر بهترین‌ها خودروسازان برای شراکت می‌آیند یا رقابت ملاقاتی با «فولکس بیتل» دوست داشتنی در تهران تویوتا به ارتقاء خودروهای سبز هندی می پیوندد طرح شکایت مشترک هزاران کره ای علیه شرکت «فولکس واگن» RAV۴ از کمری سبقت می گیرد خودرو هیوندای رکورد زد! کنجکاوی کارشناسانه در «لکسوس ES» گامی جدید در همکاری تویوتا و پژو سیتروئن فولکس واگن مذاکره با قطر را رد کرد لکسس هم می خواهد پیکاپ بسازد پویایی و زیبایی در لکسس ES مدل ۲۰۱۶ کاهش فروش فولکس در انگلستان فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد مهد تولید متنوع‌ترین خودروهای تجملی فولکس واگن به دارایی‌هایش چوب حراج می‌زند خودرویی لوکس و متمایز غولی که همچنان بهای رسوایی تقلب خود را می‌پردازد طوفانی از جنس آرامش! تویوتا مدل C-HR را ببینید معرفی تویوتا هایلوکس شش چرخ توسط وروموس افشای جزئیات جدید از تقلب آلایندگی خودروها شرایط فروش انواع محصولات تویوتا و لکسس توسط ایرتویا رقابت شرکت‌های کامیون‌ساز برای ورود به بازار ایران هوندا پایلوت ۵ ستاره گرفت گران نخرید به زودی کمری هیبرید ارزان خواهد شد تویوتا پرفروش ترین خودروساز جهان شد تویوتا محصولی که یک رده پایین تر از GT۸۶ تولید خواهد کرد پرفروش‌ترین خودروساز جهان را بشناسید تویوتا پرفروش‌ترین خودرو جهان شد بلغارها هایلوکس را ۶×۶ دوست دارند بلوغ سدان لوکس لینکلن با طراحی کُپی شده از بنتلی در هیبت یک ماکسیمای کوچک آغاز تحقیقات آلمان از فرار مالیاتی فولکس واگن خودرو جدید لکسوس را ببینید تحقیقات گسترده روی بوش درباره رسوایی فولکس واگن نیسان تمام‌برقی وارد ایران می‌شود QX۳۰، کراس اوور جدید اینفینیتی شرکت تویوتا بیش از یک میلیون خودرو را به دلیل نقص فنی فرا خواند دردسر اروپایی خودروسازان کره‌ای نیسان آبی که ما می شناسیم و نیسانی که در دنیا تولید می شود کوپه و اس یو وی بنتلی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به بازار می‌آید فولکس واگن کاهش فروش خود در پی رسوایی اخیر را رد کرد خودروهای لوکس در گمرک با چه قیمتی به بازار می آید؟ فولکس واگن به مشتریان متضرر خود در اروپا خسارت نمی‌دهد نسل بعدی نیسان GT-R تا ۲۰۲۰ نمی‌آید سوپراسپرت ۹دنده هوندا را ببینید فولکس واگن به تقلب خودروهای ۳ هزار سی سی نیز اعتراف کرد فولکس سرمایه گذاریهای خود را ۱ میلیارد یورو کاهش داد فولکس واگن تا پایان سال برای گزارش به کمیسیون اروپا فرصت دارد خودرو نویسان با ساختار فنی خودروهای هیبرید تویوتا آشنا شدند کاهش حجم سرمایه گذاری های فولکس واگن در ۲۰۱۶ میلادی خودرو لوکس بنتلی با پلاک بین المللی در پارک وی فراخوان ۳۰۵ هزار خودرو هیوندای تویوتا فورچونر با نام SW۴ به آمریکای جنوبی می‌رود فشار آمریکایی‌ها بر فولکس واگن برای بازخرید خودروهای فرسوده کمیسیون اروپا تا پایان سال به فولکس فرصت داد هیوندای ۳۰۵ هزار خودروی سوناتا را از بازار جمع می کند سیویک کوپه ۲۰۱۶ اسپورت و جادار است رازهای کثیف صنعت خودرو سازی فولکسی برای هلال احمر سرباز ژرمن‌ها به جای شیر فرانسه تحقیقات از احتمال همدستی بوش در تقلب فولکس واگن هیوندای النترا ۲۰۱۷ رونمایی شد کارت هدیه فولکس واگن به ۱۲۰ هزار آمریکایی بررسی «نیسان تیتان XD مدل ۲۰۱۶» استقبال آمریکایی‌ها از خودرو هیدروژنی تویوتا کرولا آلتیس می آید بازار اروپایی فولکس واگن کوچک شد جنسیس G۹۰ ماه آینده رونمایی می شود فولکس بیتل Dune ۲۰۱۶ رونمایی شد+تصاویر پنج «چرا»ی تویوتا برای تولید بهتر گسترش بحران آلایندگی در مدلهای بنزینی فولکس واگن یک خودرو اسطوره ای، از روزهای رویایی تا شکست نهایی MPV کوچک تویوتا با نمایی جدید این رولز رویس با طلا تزئین شده! ۵۴۰ هزار خودرو فولکس واگن ۱.۶ لیتری باید فراخوان شوند روسای فولکس و آئودی با مسئولان محیط زیست آمریکا دیدار می کنند رولزرویس در دوبی چه رو کرد این خودرو با دفترچه‌های واقعیت مجازی عرضه می‌شود نیسان "ورسانوت" را به استودیوی رنگ می برد فروش فولکس واگن ۵.۳ درصد کاهش یافت رولز رویسی فوق لوکس از جنس طلا! نمایندگی ایرتویا در استان گیلان افتتاح شد فولکس کارکنان مقصر در رسوایی را می بخشد خودرو نیسان NP۳۰۰ ناوارا را ببینید لکسوس NX، خودرویی که رکود بازار را می شکند سوناتای بنزینی-برقی، چند؟! برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت چشم بادامی محافظه کار نقابی خشمگین تر بر چهره کوپه دلفریب رولزرویس پیشکش های تازه رولزرویس برای شیخ‌نشین های عشق تجمل تولید فولکس پاسات ۲۰۱۶ متوقف شد سهام رولز رویس انگلیس ۱۸ درصد سقوط کرد تولید وانت جدید نیسان در آفریقای جنوبی فولکس واگن تا آخر نوامبر به پرسنل خود وقت داد وینترکورن از ریاست آئودی هم کنار رفت فولکس واگن به سرمایه گذاری در فناوری‌های خودران ادامه می‌دهد فولکس واگن و ده‌ها لقب هوندا سیویک کوپه ۲۰۱۶ را ببینید+تصاویر تویوتا "زرد قناری" خود را با موتور ۱.۲ لیتری به تولید انبوه می‌رساند فولکس واگن دست به جیب شد تاکنون هیچ تقلبی در دیگر برندهای فولکس واگن یافت نشده است G۹۰ اولین مدل برند لوکس هیوندای+تصاویر استقبال مشتریان از طرح پس‌خرید تویوتا تویوتا فورچونر ۲۰۱۶ را بهتر بشناسیم نیسان و تویوتا کنار گذاشتن ایربگ های تاکاتا را تایید کردند فولکس پرداخت خسارت ۱۰۰۰ دلاری به مشتریان متضرر را تایید کرد با تویوتا یاریس آشنا شوید "تویوبارو" دیگری در راه است! فشار مدیرعامل باعث شد تقلب کنیم! طراحی کدام مفهومی هیوندای بهتر است؟ مدیرعامل فولکس واگن جرات سفر به آمریکا را ندارد تویوتا کرولا خودرویی جاویدان تویوتا RAV۴ ۲۰۱۶ را ببینید+تصاویر نیسان هم به جمع تحریم کنندگان تاکاتا پیوست فولکس واگن به مشتریان فریب خورده تا ۱۲۵۰ دلار غرامت می دهد مدیر طراحی فولکس واگن استعفا داد تویوتا رانندگی را برای همه ممکن می کند فرار غولهای ژاپنی از ایربگ تاکاتا وانتی که لیموزین شد پاگُنده بی‌رحم تویوتا خودروهای لوکس فولکس واگن آلاینده از آب درآمدند سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری تویوتا در فناوری‌های هوش مصنوعی کاهش شدید فروش خودروهای فولکس واگن در ژاپن نوجوان کُره ای در برابر ژرمن میانسال! شوفر رباتی هم به بازار آمد هیوندای برند "جنسیس" را تایید کرد در انگلیس فروش خودروهای فولکس واگن ۱۰ درصد کاهش یافت وقتی تویوتا وانت لیموزین می سازد! افزایش هزینه‌های هوندا از فراخوان ایربگ‌ها هند به فولکس اخطار داد ۹۸ هزار خودرو بنزینی تحت تاثیر رسوایی فولکس هستند تویوتا ۳۱ هزار دستگاه آولون و لکسوس ES را فراخواند سوپرا، موشک زمین به زمین تویوتا میخی که خوب کوبیده شد! جزییات قطع همکاری هوندا با یکی از قطعه سازان همکار کمپین هوای سرد ایرتویا بررسی فنی و تخصصی هیوندای توسان جدید فولکس واگن از نقص غیر موجه در ۸۰۰ هزار خودرو دیگر خبر داد "جنسیس" برند لوکس هیوندای می شود هوندا CR-Z ۲۰۱۶ را رونمایی کرد فولکس تقلب در موتورهای ۳۰۰۰ سی سی را رد کرد رسوایی فولکس واگن گریبان پورشه کاین را هم گرفت فروش اقساطی خودروهای تویوتا آغاز شد تقلب فولکس‌واگن پرده از رازی خطرناک برداشت راه برای شاسی‌بلند کوچک‌تر لکسوس باز شد دردسر فولکس واگن بیشتر شد هیوندای ۶۵ هزار سوناتا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را فرا می خواند نگرانی نیسان از نفوذ بیشتر دولت فرانسه در رنو معرفی دو مدل جدید تویوتا برای مردم ژاپن اولین خودرو بدون راننده نیسان پای مرکل به رسوایی فولکس واگن باز شد فراخوان برای تعمیر ایربگ خطرناک شاسی بلند جدید شیک ترین برداشت از همزاد آمریکایی تویوتا GT۸۶ نیسان ۲۰۲۰ Vision را ببینید پژو دست و دل‌بازتر از رنو است مرگ ۵۹ آمریکایی به دلیل تقلب دیزلی فولکس واگن فولکس واگن تولید بنتلی و بوگاتی را کاهش می دهد امروز ، تویوتا وارد بازار آمریکا شد هوندا کلاریتی مدل ۲۰۱۶ را ببینید تویوتا هایلوکس ۲۰۱۶ به ایران رسید مالکان فولکس واگن غرامت می گیرند نیسان خودروهای کاملا خودران را تا ۲۰۲۰ روانه خیابانها می کند ضرر مالی فولکس واگن افشا شد نیسان گرن توریسمو جدید خود را به نمایش گذاشت بازتعریف خودروهای لوکس عذر خواهی رسمی فولکس‌واگن به روش ژاپنی‌ها خودروی برقی اتوماتیک نیسان رونمایی شد همکاری هوندا برای ساخت فناوری‌های نسل جدید لکسوس با یک هیولای مفهومی وارد میدان شد فولکس واگن ایران خودرو را دور زد تاکسی به سبک تویوتا خودروساز آلمانی بعد از ۱۵ سال زیان داد افشای نام تاجر فروش تویوتا به داعش لکسس NX وارد بازار کشور شد ۴ نشان قابل اطمینان سال ۲۰۱۵ زیبای فراموش شدنی! نیسان از یک کانسپت نیمه خودران رونمایی کرد نیسان ۴۷ هزار دستگاه ماکسیما و آلتیما را فراخواند تاکسی لوکس تویوتا به نمایشگاه توکیو می‌رود فولکس واگن مهندسان بیشتری را معلق کرد بی‌اعتنایی صنعت خودروی آلمان به رسوایی فولکس برآورد اولیه برای جبران خسارت رسوایی اخیر اشتباه بود تویوتا i-Road به جنگ ترافیک می‌رود توقف ترفیع در فولکس‌واگن لکسوس هیدروژنی در راه است تویوتا پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد تویوتا در صدر جدول رضایت مشتری در بازار آمریکا قرار گرفت مذاکرات آلمان و آمریکا درباره رسوایی فولکس واگن این گودزیلا آماده حمله است! دختر‌بچه عجیب و غریب کره‌ای فولکس واگنی برای خانواده مهندسی هوندا در گیرودار نشیب‌ و فرازهایش رونمایی تویوتا از پریوس C ۲۰۱۶ فراخوان بیش از ۶ میلیون خودرو تویوتا به دلیل نقص فنی فولکس‌واگن هویت آلمان‎ها را مخدوش کرد طلسم فولکس واگن گلف کروک برای بازار ایالت متحده شکست ایرانگردی فولکس واگن ارزش گمرکی خودروهای تویوتا مدل ۲۰۱۶ اعلام شد خودرو خودران هوندا وارد بازار می‌شود جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر ولوستر توربویی ویرانگر برای نمایش در سِماشو ۲۰۱۵ برداشت ژاپنی از هاتراد های آمریکایی پیش‌نمایشی از چهره نسل آینده Cube یک قدم نزدیکتر به خودرو هیدروژن‌سوز هوندا جنسیس جدید با امکانات بیشتر می آید فراخوان جهانی ۶.۵ میلیون خودرو تویوتا امپراطوری فولکس واگن دستخوش تغییر می‌شود؟ رقابت سه شرکت برای همکاری با فولکس تب تند «خودران‌ها» در بازارهای جهانی جدیدترین تصاویرلکسوس GS F مدل ۲۰۱۶ شکایت ۴۰ میلیارد یورویی سرمایه‌گذاران فولکس واگن فراخوان هیوندای سوناتا و النترا فولکس‌‌واگن کارکنانش را کاهش می‌دهد تویوتا متفاوت‌ترین خودرو خود را رونمایی کرد مدیرعامل سابق فولکس واگن از پورشه رفت درخواست عجیب فولکس از دایملر فولکس واگن مدیر ضدفساد استخدام کرد تصاویرخودرو لکسوس IS را ببینید تغییر روند همکاری ایران و فولکس واگن؟ مداخله ۳۰ نفر در تقلب دیزلی فولکس واگن فولکس هزینه‌هایش را کاهش می‌دهد یک خودرو ژاپنی جدید در راه ایران کاهش ۹۰ درصدی آلایندگی خودروهای تویوتا فولکس واگن به فناوری دیزلی گران‌تر متوسل می‌شود نسخه‌ای جدید از نیسان ۲۰۲۰ ویژن گرن توریسمو برترین برند خودرو لوکس جهان مشخص شد پیشنهاد جدید وزارت صنعت برای واردات خودروهای لوکس «دی کاپریو» رسوایی گروه خودروسازی فولکس واگن را فیلم می‌کند مذاکره خودرویی ایران با فیات و فولکس‌واگن وام‌های اعطایی به فولکس واگن پس گرفته می‌شود جانشین لکسس LFA نیسان مدل سال ۲۰۱۶ بنتلی اولین شاسی‌بلندش را معرفی کرد یک خودرو هاچ بک جدید از نیسان فراخوان خودروهای دیزلی فولکس واگن در چین ولوو و نیسان هم غرامت می دهند؟ سواری‌هایی که در جاده‌های ۱۲ کشور جهان می‌تازند ماشین هیدروژنی،اختراع جدید تویوتا نماینده مرکزی ایرتویا لوح تقدیر دومین کنفرانس کارآفرینی کشور را کسب کرد ارزشمندترین برند خودرو معرفی شد قراردادهای جدید ایران خودرو دیزل با بنز تا یک ماه دیگر امضا می‌شود انتشار جزئیات جدید از نسل نو هیوندای جنسیس کوپه برداشتی اسپرتی تر از نیسان پاترول برای خاورمیانه یک تویوتای کوپه، کوچکتر از جی‌تی۸۶ بیش از ۳ میلیون دستگاه خودرو فولکس واگن در اروپا نیازمند تعمیرات اساسی است ضرر مالی در انتظار برند فولکس واگن جنگ ژاپـنی درخشش الماس انگلیسی در تولد ۶۰ سالکی خودروهای تولید هیوندای روسیه به خاورمیانه می‌آیند عذرخواهی فولکس واگن از آمریکا به دلیل تقلب جی‌تی‌آربا پوششی طلایی و کربنی نیسانی که سلفی می‌گیرد تویوتا و رقیبی فانتزی برای نیسان جوک! رونمایی از خودرو مقوایی لکسوس بلوغ هوندا سیویک در ایستگاه دهُم ... تصاویرنیسان کیوب راببینید ترفندی برای جذب رانندگان فولکس واگن ورود خودروهای نیمه اتوماتیک تویوتا به بازار ترکش رسوایی فولکس واگن به اقتصاد چک اصابت کرد تصویر تاکسی بنز با پلاک اصفهان در کالیفرنیا تحقیقات برای شناسایی مغز متفکر کلاهبرداری دیزلی آیا تویوتا اف‌جی کروزر خودرویی کم هزینه است؟ پشت پرده حضور فولکس واگن در ایران چیست؟ لکسوس اسپرت کوپه را ببینید رسوایی فولکس واگن آسیب سختی به اقتصاد آلمان می‌زند خودرو لوکس جایزه تماشاگرانی که به دیدار عمان - ایران بروند تقلبی که آلمان را شرمنده کرد تست خودروهای دیزلی در ایتالیا حضور عضو هیات‌مدیره فولکس‌واگن در ایران طرح پس خرید محصولات تویوتا آغاز شد ارزش سواری هوندا مدل ۲۰۱۶ اعلام شد ضرر ۲۹ میلیون دلاری هیوندای و کیا فولکس‌واگن خواستار خودروسازی در ایران شد سود ۷ سال فولکس‌واگن دود می‌شود؟ بهترین وانت‌های فول سایز جهان فروش اقساطی خودروهای تویوتا آغاز شد غول خودروسازی اروپا در حلقه محاصره مردان قانون خودروهای مونتاژ تایلند به تهران می‌آیند ورود بزرگترین غول تویوتا به ایران بیش از یک میلیون دستگاه خودرو فولکس واگن در انگلیس درانتظار فراخوان سهام فولکس واگن در بازار بورس فرانکفورت کاهش یافت تویوتا با این مدل خودرو، همه را شگفت‌زده می‌کند سقوط یک بلندپروازی بیش ازیک میلیون دستگاه خودرو فولکس واگن در انگلیس درانتظار فراخوان فروش یک فولکس عجیب در تهران از جیب فولکس‌واگن به جیب تسلاموتورز؟ رسوایی فولکس‌واگن و آینده مبهم خودروهای دیزل سواری همدستی آئودی با فولکس‌واگن تحقیقات دادستانهای آلمان از مدیرعامل سابق فولکس واگن چرا فولکس واگن به هشدارها بی‌اعتنایی کرد؟ آخرین شاهکار لکسوس وارد بازار شد تقلب فولکس‌واگن به ویرانی صنعت موتورهای دیزل می‌انجامد؟ پس از «فولکس» نوبت «ب ام‌و» است مقایسه‌فولکس‌واگن‌قورباغه‌ای‌وبیتل‌وزغی تردد تویوتا و فولکس واگن در بانک مرکزی ممنوعیت فروش شماری از خودروهای فولکس واگن در بلژیک فولکسی‌ها به زندان می‌روند؟ واکنش خودروسازان به تخلف فولکس‌واگن مدیرعامل جدید فولکس واگن انتخاب شد ورود تویوتا هایلوکس جدید به بازار فروش برخی مدلهای جدید فولکس واگن در سوئیس متوقف شد معرفی نیسان آلتیمای جدید ابعاد جدید رسوایی فولکس واگن رازهای کثیف خودروسازان فولکس واگن تولید خودرو کروکی اسپرتش را متوقف کرد مدیر اجرایی شرکت فولکس واگن استعفا کرد گسترش رسوایی تقلب فولکس واگن به آسیا شایعه اخراج مدیرعامل فولکس واگن در پی رسوایی تقلب چرا و چطور فولکس واگن ۱۶ میلیارد یورو جریمه شد؟ کارکنان کره ای هیوندای اعتصاب می‌کنند فولکس واگن چطور تقلب کرد و رسوا شد؟ بنتلی بنتایگا با ساعت آنالوگ ۱۵۰ هزار پوندی فروش مدل‌های دیزلی فولکس واگن متوقف شد بنتلی کلاسیک زیبا در ایران بزرگ‌ترین فراخوان هند رقم خورد جریمه ۱۸ میلیارد دلاری در انتظار فولکس واگن بابت آلوده کردن هوا علت علاقه فولکس واگن و اشکودا برای ورود به ایران خیز فولکس واگن آلمان برای ورود به بازار خودرو ایران گسترش همکاری میان تویوتا و ب ام و بازخرید سهام فولکس واگن توسط سوزوکی ۵۱نفر سوارِ یک فولکس استیشن! افزایش دامنه حرکت نیسان لیف در نسل جدید شرکت خودرو سازی معروف جهان به کمک مهاجران آمد هدیه‌ای طلایی که «رولزرویس» برای شهریار فرستاد خودروهای هوشمند هوندا خیابان‌های کالیفرنیا را تسخیر کردند داون؛ کروکی ۳۰۰ هزار یورویی رولزرویس برای پولدارها شرط هیوندایی برای مونتاژ خودرو در ایران النترای ۲۰۱۶ در کره رونمایی شد نسل چهارم تویوتا پریوس معرفی شد پای خودروهای خودران هوندا به جاده‌ها باز شد توقف تولید کارخانه‌های تویوتا در ژاپن چشم‌غُره دوباره لکسوس به سری ۵ و E کلاس ... این آینده جنسیس کوپه نیست! سریع‌ترین و قدرتمندترین شاسی‌بلند بنتلی خوزستان گورستان ماشین‌های خارجی می شود تویوتا RAV۴، پرچم‌دار کراس‌اوور های جهان سریع‌ترین خودرو شاسی‌بلند جهان قیمت جدید انواع لکسوس در بازار تویوتا تولید وانت را افزایش می‌دهد ماشین تویوتا ماتریکس را ببینید «هیوندای سانتافه» به روز شد فراخوان ۳۰۰ هزار خودروی نیسان همکاری تویوتا با مراکز تحقیقاتی استنفورد و MIT هدیه هوندا به فدراسیون جهانی والیبال با نسل بعدی فولکس واگن تیگوان آشنا شوید تمدید ریاست مدیرعامل فولکس‌واگن بررسی و رونمایی از هیوندا توسان وقتی بنتلی خانه کوهستانی می سازد! پایان اختلاف چهار ساله فولکس واگن و سوزوکی ترکیب شگفت انگیز خودرو و موتورسیکلت چهره نهایی تویوتا پریوس جدید را ببینید ساخت نسل جدید خودروهای مفهومی توسط خودروساز کره ای نخستین تصاویر از نسل بعدی هیوندای النترا رزم‌جامه‌ای نو بر تن فرمانده! با مدل تویوتایی که بیش از ۸ میلیون فروخت آشنا شوید بررسی فولکس‌واگن تیگوآن R-Line مدل ۲۰۱۵ طـلا و مس آغاز تولید آزمایشی کارخانه‌های چینی تویوتا سهام تویوتا سقوط کرد معرفی خودرو جدید یک کمپانی فرانسوی ژاپنی ۵ ویژگی برجسته لکسس LX ۵۷۰ مدل ۲۰۱۶ عرضه مدل جدید فایتون به تعویق افتاد خرید میلیونی تویوتا از رقیب تاکاتا بازگردانی تعداد زیادی از محصولات فولکس واگن اولین «بنتلی» با پلاک ملی در تهران؟! اعلام قیمت نهایی تویوتا تاکوما پریوس جدید تویوتا رونمایی می‌شود مدیران هیوندای در چین برکنار شدند تعطیلی تولید تویوتا در چین طولانی‌تر شد تحقیقات از انفجار ایربگ شاسی بلند فولکس واگن فولکس‌واگن و تسلا فراخوان نکردند افزایش محدوده حرکتی نیسان لیف تویوتا چطور تویوتا شد؟ ماشین هیوندای ix۲۰ را ببینید عرضه ماکت بنتلی بنتِیگا پیش از رونمایی خودرو اصلی کالسکه روباتیک ساخته شد فیس لیفت جدید لکسس LX۵۷۰ ماشین رولز رویس فانتوم را ببینید پیش به سوی تویوتا پریوس ۳۰ روزه جهانی شوید ماشین نیسان ۳۷۰Z را ببینید فولکس بیتل قرن بیست و یکم درهای خودکاری که به روی سرنشینان باز می شوند سناریویی برای ظهور دوباره نیسان در ایران کاهش قیمت فولکس‌واگن توراِگ و تیگوان برای مدل ۲۰۱۶ سودده‌ترین خودروساز جهان بی‌اعتمادی ایران به همکاری با ژاپن در صنعت خودرو نبـرد وسوسه و اعتبار نسخه ای جدید به خط تولید اینفینیتی Q۵۰ اضافه می شود احداث مرکز مهندسی جدید فولکس در امریکا فرزند گوشه‌گیر هیـوندای سیستم حقوق جدید برای کارمندان هیوندای رکورد خودرو پیل سوختی هیوندای خشمی جذاب بر چهره سدان محبوب هوندا یک جُفت موتور جدید برای رقیب بداخم سری ۳ محبوب جهانی، پیشنهاد جهانی هوندا CR-V مدل ۲۰۱۵، راه پرفراز و نشیب تصاویر خودرویی که طراحی آن دو سال طول کشید تصاویر خودروی مفهومی هیوندای PassoCorto را ببینید تصاویر فولکس واگن پاسات ۲۰۱۶ را ببینید لکسوس خودرو جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند بدبینی تویوتا به سودآوری بازار چین ورود یک لکسوس استثنایی به تهران رکورد سود تویوتا در فصل اول تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت ماه‌عسل «لوکس‌سازان» پایان می‌یابد؟ فولکس‌واگن از تویوتا سبقت گرفت تغییرات مختصر در لکسس CT ۲۰۰h مدل ۲۰۱۶ لکسوس RC۲۰۰t رونمایی شد مجوز واردات ۷۵ تویوتا هایلوکس ۲۷۰۰ سی.سی هوندا با شاسی بلند نجات یافت محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها تصویرهوندا اودیسه تورینگ الیت را ببینید تصاویر هوندا اودیسه تورینگ الیت را ببینید فولکس واگن از رقیب ژاپنی خود پیشی گرفت نصب سیستم پیشگیری از تصادف در خودروها ماشین میباخ لاندولت را ببینید فولکس واگن اسکوتر برقی تاشو می‌سازد فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد اعمال تعمیرات به سبک نیسان آبی! بررسی بنتلی کانتیننتال GT۳-R مدل ۲۰۱۵ تویوتا فورچیونر مدل ۲۰۱۶ تویوتا برای چهارمین بار برنده جایزه vincentric شد لکسس این بار با مدل IS دلربایی می کند پیش‌نمایشی از اینفینیتی Q۳۰ هنوز برای ورود به بازار ایران زود است تویوتا و میتسوبیشی در راه تهران کاهش سود هیوندای در فصل دوم نارضایتی مالکین خودرو های پیل سوختی تویوتا مقایسه هیوندای النترا جی‌تی و سوبارو ایمپرزا لکسوسی که با ضربان قلب می‌درخشد همکاری«تویوتا» و «ب ام و» در ساخت خودروهای جدید خط تولید فولکس قورباغه‌ای را ببینید کَل‌کَل بچه‌های بالا! هیوندای روی رقیب فورد اکواسپرت کار می کند جزئیات نسخه های ویژه کمری و کرولا تبلیغ جدید تویوتا را ببینید خط تولید فولکس قورباغه‌ای جوان کُـره ای یا نـوزاد چینی؟ تولید لکسوس در چین به تعویق افتاد تولید هوندا با سوخت هیدروژن تا ۲۰۲۰ تازه‌ترین محصول اینفینیتی با نام Q۳۰ به زودی رونمایی خواهد شد فورچونر مدل ۲۰۱۶ کمپانی تویوتا پا به بازار می گذارد افتتاح شعبه تویوتا در مشهد اعتماد به‌نفس آلمانی در برابر شجاعت ژاپنی رولزرویس ریث ۲۰۱۵؛ کوپه اشرافی دو رگه خودتحریمی، مشکل اصلی نمایندگی تویوتا در ایران است رقابت مزدا ۶ تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات این خودرو ضدگلوله مجهزتر از آپارتمان لوکس است اسرار خودروسازی کره به چین درز کرد فاصله سلاطین ژاپنی با آلمانی‌ها نمایندگان مرسدس بنز و فولگس واگن به ایران آمدند آغاز پیش فروش کمری ۲۰۱۶ به مناسبت عید فطر تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید را ببینید. تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید را ببینید رکورد میزان مصرف سوخت برای هوندا سیویک تورر ثبت شد فولکس واگن Passat GTE را ببینید انگلیسی زبان رسمی شرکت هوندا می شود فراخوان تویوتا هیبریدی سری جدیدکانتیننتال GT بنتلی قدم دیگری در عرصه خودروهای لوکس فولکس گلف ۳۳۰ اسبی ویژه مسابقه ماشین فولکس واگن Passat GTE را ببینید تویوتا نسخه جدید از خودرو اسپرت GT۸۶ بارنگ زرد بدنه را عرضه کرد اولین تصاویر غیررسمی از تویوتا فورچونر یک پیش بینی از فروش جهانی خودرو کارخانه‌های خودروسازی به اشتراک گذاری اطلاعات با گوگل و اپل را محدود کردند سامورایی‌های فراموش شده سه‌چرخه برقی فولکس‌واگن محشر است ملاقات با گودزیلا فراخوان ۴.۵ میلیون خودرو دیگر هوندا در سراسر دنیا بازی تاج و تخت لوکس‌ها پروتون و هوندا همکار شدند هوندا خودروهای بیشتری را فراخوان می‌کند ماشین هولدن ولت را ببینید بازبینی هوندا در کیفیت تولید خودرو علاقمندی تویوتا در ترکیه برای فروش خودرو به ایران مدیر سابق تویوتا آزاد می‌شود تخفیف‌های هیوندای برای الانترای ۲۰۱۶ رقیبی بَد اَخم برای ۵۰۰ دوست‌‌داشتنی فیات! نسل جدید تویوتا پرویس شکار عکاسان شد خودرو xB از خط تولید کنار گذاشته می شود شاخ‌به‌شاخ صدرنشینان ژاپنی در ایران معاوضه اسب با رولز رویس رتبه دوم یزدی ها در کشور بخاطر خرید خودرو خارجی رقابت در بازار کراس‌اورها بنز، فولکس‌واگن را پشت‌سر گذاشت شکار تصویر تویوتا لندکروز رولزرویس نمونه St. James را معرفی کرد گفتگو با راننده کامیونی که ۶ لکسوس را از بین برد! نبوغ تویوتا برای مرگبارترین جاده‌های جهان «نیمه شب» در راه است برنامه های نیسان برای افزایش محبوبیت مدل لیف توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن پیش‌بینی بیشترین فروش خودرو در آمریکا فولکس واگن کالیفرنیا؛ ونی برای سفر به دور دنیا سران ورزشی‌ها چه شغلی دارند و چه ماشینی سوار می‌شوند؟ ورود لکسوس‌های هیبریدی به بازار خودرو میعادگاهِ عاشقانِ ولکس‌واگن بد‌اقبالان بـازار نورسیده‌های ‌هایبرید ایران معرفی گونه‌ای اختصاصی از بنتلی کانیننتال GT یک‌مدیر ارشد تویوتا استعفا کرد به کجا چنین شتابان! کمک خودروسازان ژاپنی به ساخت جایگاه‌های سوخت زبان هوندا تغییر می‌کند عرضه نیسان لیف جدید در ماه آگوست نسخه های بنزینی هیوندای i۲۰ محبوب تر هستند تصویر جدیدی از تویوتا فورچونر مدل ۲۰۱۶ درز کرد کرتا، کوچک‌ترین کراس‌اوور هیوندای جزئیات جدید از نسخه ویژه تویوتا آیگو X-Pure کاهش شدید تولید جهانی هوندا رونمایی‌از وحشی‌ترین مینی ون تویوتا خوردورهایی مخصوص کودکان درآمد ۸۴/ ۲ میلیونی مدیرعامل تویوتا افزایش فراخوان تویوتا و نیسان لکسوس، هاوربورد ساخت متفاوت ترین لکسوس ایران فراخوان بیش از سه میلیون خودرو تویوتا و نیسان به دلیل نقص فنی پلیس ژاپن به مقر تویوتا یورش برد افزایش تقاضا برای کمری هیبریدی آغاز ساخت کارخانه هیوندای در چین حقوق و پاداش یک میلیارد ینی برای مدیرعامل نیسان فراخوان تویوتا رکورد زد هوندا هشتمین قربانی کیسه هوا را تائید کرد کرولای هایبرید هم آمد تردد ۶۴ هزار خودرو سوپر لوکس در معابر پایتخت توقف ساخت خودرو گازسوز هوندا فراخوان ۳۹. ۱ میلیون خودرو هوندا برنامه‌های هوندا برای یک نسخه کوچکتر از NSX پیامد پدیده‌ای به نام «دور-دور» چیست؟ کاهش تولید هیوندای و کیا سرمایه‌گذاری تویوتا در میشیگان رونمایی نسل چهارم پریوس هیبریدی نزدیک شد کاهش تولید هیوندایی رولزرویس ابریشمی با طرح شکوفه های درخت! تصاویر ماشین تویوتا های لوکس ۲۰۱۶ هیوندای کمربندش را محکم می‌کند ماشین هیوندای HB۲۰ هیوندای شاسی بلند لوکس بزرگ می‌سازد برنامه جدید نیسان برای خودروهای الکتریکی افزایش صادرات تویوتا از ژاپن بنتلی انگلیسی را در تهران ببینید نقاشی عجیب هیوندای در ایران خودروهای لوکس نمایندگی مجاز ندارند همکاری تویوتا و فورد برای طراحی داشبوردهای جدید تولید هوندا پایلت ۲۰۱۶ آغاز شد خاص‌ترین نیسان موجود در ایران را ببینید لکسوس با روکش مخمل در تهران نگرانی هیوندای از موج دستگیری‌ها در فیفا آیا نیسان داتسون گزینه مناسب برای بازار خودرو ایران است؟ افزایش فراخوان هوندا نیسان پولسار ۲۰۱۵ نیسان، مدل جدید عرضه می‌کند سوناتا ۲۰۱۵ اولین خودرو اندرویدی جهان بازدید هیات سرمایه گذاری شرکت تویوتا از بندر تجاری لنگه هیوندای در انتظار چراغ سبز پیکاپ کوچک افزایش تولید توسان هیوندای تویوتا داوطلب کشف مشکل کیسه‌های هوای معیوب هیوندای توسان با مزدا CX-۵ رقابت می کند تویوتا مدلی کوچک تر از سایون FR-S تولید می کند ترکیب کیفیت و راحتی RX با خشم افسارگسیخته لکسوس‌های مدرن نسل جدید ماکسیما می خواهد یک خودرو اسپرت ۴در باشد ... نیسان ماکسیما، سریع‌ترین در نوع خود برنامه ریزی هیوندای برای ساخت کارخانه جدید رضایت نیسان از ادامه همکاری با رنو فراخوان خودروهای تویوتا و هوندا در آمریکا و هند نیسان به فناوری اتوماتیک مجهز می‌شود نسخه جدید کمری در راه است تویوتا خودرو الکتریکی خود را تست می‌کند اولین اتومبیل شاسی‌بلند بنتلی در راه است ایربگ‌های هوندا دردسرساز شد پیش‌بینی افزایش سود نیسان RAV۴ جدید با اخمی مدرن‌تر و پیشرانه‌ای‌ هایبرید ورود خودروهای هیدروژنی به جاده ها تویوتا ۱۸ میلیارد دلار سود کرد کل بنزین یک استان، در دو شب در ۶خیابان پایتخت دود می‌شود گسترش همکاری‌های تویوتا و مزدا رکورد سرعت در انگلستان شکسته شد افزایش پیش‌بینی سود تویوتا گودزیلای طلایی را ببینید هیوندای آی ایکس ۲۰ مدل ۲۰۱۶ را ببینید محبوب ترین خودروساز انگلستان با مدل جدید هوندا آشنا شوید چند می گیری دور دور کنی؟ هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶ را ببینید محصول جدید و عجیب تویوتا افت فروش جهانی خودروسازان کره‌جنوبی ورود اینفینیتی ویژن گرن توریزمو به دنیای واقعی بنز سه میلیاردی و پیکان را در یک قاب ببینید رولزرویس فانتوم لایم‌لایت کالکشن انتشار اوراق با نام نخستین خودرو تویوتا تویوتا سهام می‌فروشد سود سالانه هوندا کاهش یافت برخورد شبانه با صد خودرو لوکس پلیس راهور تهران از تشدید برخورد با "جولان خودروهای لوکس" خبر داد کاهش مجدد سود خودروساز بزرگ کره هیدورژنی تویوتا غرش یک خودروی بی صدا ماشین هوندا دی را ببینید تصاویر رایانه ای از نسخه R از هوندا سیویک کوپه حفظ برتری تویوتا در فروش جهانی خودرو تولید ماکسیمای جدید آغاز شد چالش دولت فرانسه برای شراکت رنو و نیسان منتظر چراغ سبز فولکس واگن نیسان مورانو مخصوص چین به بازار آمد هیوندای جنسیس به توربوشارژر مجهز شد، اما به چه قیمت؟ هوندا مطمئن ترین برند خودرویی انگلستان شناخته شد هیوندای به گینسی ها پیوست تویوتا به‌دنبال افزایش ایمنی کیسه هوای انفجاری یک مجروح برجای گذاشت استاندارد مشترک برای خودروسازان و تولیدکنندگان موبایل نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان ادامه کاهش تولید در تویوتا و نیسان تا ۳ماه دیگر تازه ترین مدل ولوو در شانگهای رونمایی شد رونمایی از نخستین خودرو برقی رولزرویس تخریب خودروهای تویوتا در نمایشگاه شیکاگو سوبارو BOXER Sport شکل می گیرد ورود لکسوس ۴۶۰ GX به بازار SUV Azera بزرگ می شود تازه ترین تویوتا اسپرت در ژنو همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری) لکسوس اختصاصی ساخته می شود قیمت سوناتای هیبریدی اعلام شد ورود «کمری» به تاکسیرانی پایتخت ورود Xenatec Maybach Cruiserio به چرخه تولید با سرمایه گذاری عربستان (گزارش تصویری) عرضه اولین هیوندای ۲کلاجه در آمریکا آغاز بازدید زمستانه خودروهای کیا و هیوندای اعلام جدیدترین نرخ فروش برخی خودروهای داخلی و وارداتی (۱۶ آذر) همکاری مشترک بیژن و رولزرویس (با عکس)
برگشت به بالا