اختصاصی «عصرخودرو»

رویارویی مرسدس بنز E۲۰۰ و ب‌ام‌و ۵۳۰i مدل ۲۰۱۷؛ آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش!

عصر خودرو- طی سال‌های اخیر بازار سدان‌های Executive کشور در نبود نمایندگان مرسدس بنز و آئودی(!)، رسما به جولانگاه ب‌ام‌و سری ۵ تبدیل شده بود. فرزند خلف باواریا در این مدت از فرصت استفاده کرد و توانست به آمار فروش بسیار خوبی دست یابد. اما در سال جاری با ورود چند دستگاه از نسل جدید کلاس E (کد اتاق W۲۱۳) به دست واردکنندگان متفرقه و نیز رونمایی نسل تازه سری‌۵ توسط پرشیا خودرو (کد اتاق G۳۰)، ورق برگشت!

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

رویارویی مرسدس بنز E۲۰۰ و ب‌ام‌و ۵۳۰i مدل ۲۰۱۷؛ آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش!آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش!آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش!آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش!آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش!آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش!رویارویی مرسدس بنز E200 و ب‌ام‌و 530i مدل 2017؛ آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش!آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش!آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش!

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، حالا دیگر نماینده برج استوانه‌ای هموطن اشتوتگارتی‌اش را پیشِ رو می‌بیند و راه برای تمدید موفقیت‌های گذشته‌ اندکی ناهموارتر شده است. از طرفی، نواده ستاره سه‌بَر نیز پس از چند سال غیبت آمده تا آب رفته را به جوی بازگرداند. همین موضوع بهانه‌ای شد تا سراغ این دو آلمانی شیک‌پوش برویم و جوانب مختلفشان را با یکدیگر مقایسه کنیم.

نمای بیرونی
پیرامون بحث طراحی خارجی یک نکته اساسی در هردو به چشم می‌خورد و آن شباهت بسیار زیاد به سایر هم‌‌خانواده‌هاست. سری 5 جدید عناصر موجود در سری 7 را کاملا به ارث برده و در مقابل، کلاس E تشابه نزدیکی به کلاس‌های C و S دارد!
بهره‌گیری از خطوط قدرتمند، حجم‌پردازی‌ها و تناسبات دقیق، جلوپنجره عریض و چینش زیبای چراغ‌های تمام LED جلو چهره عبوس و جذابی به E200 بخشیده‌ و در کنار طراحی خشونت‌بار سپر جلو، خروجی‌های کرومی سامانه اگزوز و کاپوتِ کشیده، قلَم توانای ستاره سه‌بَر را به نمایش می‌گذارد. در مورد سری 5 اما قضیه کمی متفاوت است. شاکله کلی خودرو استخوانی‌تر می‌نماید و استفاده از سطوح پُف‌کرده و عضلانی اصلا در اولویت نبوده است. از چراغ‌های باریک و کشیده تمام LED و سپر یکدست جلو گرفته تا نیمرخ و چراغ‌های افقی و نمای چند‌‌خطی عقب، همه و همه کاملا شسته رُفته و بدون هرگونه حجم‌پردازی اضافی شکل گرفته‌اند.
حتی نمی‌توان حرفش را به میان آورد که کدام‌یک بهتر و زیباتر است، چراکه هرکدام خط‌مشی و شخصیت خاص و متفاوتی را به نمایش می‌گذارند. کلاس E یک سدان لوکسِ با چاشنی اسپرت و چهره‌ای متشخص و مدرن است و سری 5، یک چهار‌درب اسپرتِ جذاب و البته با خصایص لوکس که شاید بیشتر به مذاق جوانان خوش بیاید.

طراحی داخلی
کابین 530i شباهت زیادی به نسل پیشین داشته و براساس همان اصول شکل گرفته است. نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان، حالت افقی و کشیده داشبورد، قرارگیری صفحه‌نمایش اطلاعات و سرگرمی در بالاترین نقطه، دسته‌دنده همیشگی و فوق‌العاده خوش‌دست و کنترل‌های موجود در کنسول میانی عناصری هستند که البته با برخی تغییرات در شکل و چینش، به این نسل هم سرایت کرده و رایحه اصالت را در فضای اتاق دمیده‌اند. بزرگ‌ترین تفاوت را می‌توان به غربیلک فرمان نسبت داد که از طرحی جذابت‌تر سود می‌برد.
با نگاهی به کابین E200 نیز پیش از هرچیز نمایشگرهای دوقلو و تغییر بنیادین سبک طراحی نظرتان را جلب می‌سازد. دورشمار و سرعت‌سنج در تریم‌های کم‌آپشن برخلاف رقیب آلمانی از نوع آنالوگ هستند (در تریم‌های بالاتر با نمایشگر دیجیتالی تعویض می‌شوند). خروجی‌های سامانه تهویه، طرح کنسول میانی و غربیلک فرمان هم به‌طورکلی از کلاس‌های S و C گرفته شده‌اند.
در مجموع کابین 530i را باید اسپرت‌تر، هیجان‌آورتر و پویاتر توصیف کرد، حال آنکه E200 لوکس‌تر و متین‌تر بوده و به نظر می‌رسد جدای از جوانان، در جذب اقشار مسن موفق‌تر از ب‌ام‌و ظاهر شود.
مشخصات فنی
زیر کاپوت سری 5 جدید نمونه به‌روزرسانی شده بلوک 4 سیلندر 1998سی‌سی توربو آرمیده که حداکثر 252 اسب بخار توان در 5200 تا 6500 دور بر دقیقه و 350 نیوتن‌متر گشتاور در 1450 تا 4800 دور بر دقیقه تحویل می‌دهد. این ارقام از گذرگاه جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار اِستپ‌ترونیک (Steptronic) به چرخ‌های عقب می‌روند تا شیک‌پوش باواریایی شتاب اولیه را طی 6.2 ثانیه به ثبت رسانده و با خیال راحت تا سقف 250 کیلومتر بر ساعت پیش برود. از طرفی برای دستیابی به این عملکرد، در 100کیلومتر ترکیبی تنها 5.5 الی 5.9 لیتر بنزین می‌سوزاند که در نوع خود قابل‌توجه است.
در مقابل، کلاس E تازه‌وارد از قلب 4 سیلندر توربو با حجم دقیق 1991سی‌سی و بیشینه قدرت و گشتاور به ترتیب 184 اسب بخار در 5500 دور بر دقیقه و 300 نیوتن‌متر در 1200 تا 4400 دور بر دقیقه نیرو می‌گیرد. در ادامه این مجموعه جعبه‌دنده 9 سرعته خودکار 9G-Tronic جدید قرار دارد و با انتقال ورودیِ خود به محور عقب ثبت شتاب اولیه در 7.7 ثانیه و دستیابی به سقف سرعت 240 کیلومتر بر ساعت را میسر می‌سازد. همه اینها نهایتا مصرف سوختی برابر با 5.9 لیتر را رقم می‌زنند که تقریبا تفاوتی با رقیب هموطنش نمی‌کند.

تجهیزات ایمنی و رفاهی
به دلیل عدم عرضه رسمی کلاس E در بازار کشور، فهرست دقیقی از امکانات آن در دسترس نیست، در نتیجه برای بررسی این مورد باید سری به بازار آزاد بزنیم. از تجهیزات اولیه موجود می‌توان سقف پانوراما، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، هدآپ دیسپلی، سامانه هشدار نقاط کور اطراف خودرو، تودوزی چرم، حسگر باران، نورپردازی داخل اتاق، سامانه حفظ خط حرکت، رهیاب، پارک خودکار، تغییر چینش نمایشگرها، پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، دوربین دید عقب، حسگر پارک جلو و عقب و قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی را نام برد. همچنین لابه‌لای نمونه‌های موجود در بازار مواردی نظیر کیت اگزوز و رینگ‌های آاِم‌گ، دوربین دید 360 درجه اطراف خودرو، پرده عقب خودکار، قابلیت دریافت فرمان صوتی، سیستم صوتی بورمِستِر (Burmester) و کروز کنترل انطباقی نیز به چشم می‌خورند. از طرفی به نظر می‌رسد بازاری‌ها بعضا از نمایشگر دیجیتال پشت فرمان بی بهره‌اند.
پرشیا خودرو برای سری 5 دو نسخه Sport Line و M Sport و سه تیپ تجهیزاتی کُلی Premier ،‌Frontier و Superior در نظر گرفته است. تهویه هوای چهار‌منطقه‌ای خودکار، فرمان‌پذیری هوشمند چرخ‌های جلو، رینگ‌های 20 اینچی Individual، نمایش فشار باد لاستیک‌ها، نورپردازی داخل اتاق، درب خودکار صندوق عقب به همراه حسگر زیر سپر، ریموت هوشمند ب‌ام‌و مجهز به نمایشگر، پرده جانبی ردیف عقب، خوشبو‌کننده اتاق با رایحه‌های متنوع، بسته آیرودینامیک اسپرت M، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، ماساژور و حافظه صندلی‌های جلو، سامانه تشخیص عابر پیاده، سامانه حفظ خط حرکت، سامانه هشدار نقاط کور اطراف خودرو، قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی، دوربین دید 360 درجه اطراف خودرو، کنترل نمایشگر داشبورد با اشاره دست، نوربالای هوشمند، سامانه ترمز و تعلیق اسپرت M، پارک خودکار، پارک از راه دور با ریموت هوشمند، رهیاب، هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی بوئِرز اند ویلکینز (Bowers & Wilkins)، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و تابلو‌خوان برخی تجهیزات موجود در تریم‌های مختلف مدل‌های شرکتی هستند. طبق بررسی‌های انجام‌شده شرایط نمونه‌های موجود در بازار هم عموما به همین منوال است؛ تنها با این تفاوت که بعضی‌شان از کیت بدنه M سود می‌برند.
قیمت و شرایط خرید
هم‌اکنون تیپ‌های مختلف ب‌ام‌و 530i مدل 2017 با قیمت 489 الی 579 میلیون تومان، شرایط نقدی و اقساطی 6 الی 24 ماهه و موعد تحویل 30 روز کاری توسط پرشیا خودرو به فروش می‌رسند. اما در بازار آزاد نمونه‌های صفرکیلومتر برچسبی برابر با 470 تا 610 میلیون تومان دارند! جالب اینجاست آنهایی که نزدیک به 600 میلیون تومان یا حتی بیشتر قیمت خورده‌اند، طبق ادعای فروشندگان از ضمانت دو‌ساله خدمات رایگان پرشیا خودرو سود می‌برند؛ در حالی که ارزان‌ترها انگار از این مورد بی‌بهره‌اند!
شرکت ستاره ایران در نمایشگاه بین‌المللی خودروی شیراز پس از رونمایی رسمی E200 جدید، از فروش مدون آن با بهای حدودا 600 میلیون تومان خبر داد. اما هنوز عرضه آن کلید نخورده و ناچارید برای داشتنش سراغ بازار آزاد بروید؛ جایی که از 720 تا 770 میلیون تومان(!) برایش می‌طلبند و تفاوت فاحشی هم از نظر تجهیزات و امکانات بین نمونه‌های مختلف به چشم نمی‌خورد. به نظر می‌رسد اگر فروش شرکتی این خودرو هرچه زودتر توسط ستاره ایران آغاز شود، قیمت‌های حبابی و غیرواقعیِ اینچنینی هم شکسته خواهند شد و بازار وضعیت متعادل‌تری به خود خواهد دید.

کلام آخِر
مرسدس بنز کلاس E و ب‌ام‌و سری 5 هردو از خودروهای محبوب جهان خودرو هستند؛ یکی سنگین، متین و با وقار و دیگری جذاب، چشم‌نواز و دلرُبا. اما در شرایط کنونی نماینده ب‌ام‌و از امتیاز عرضه مدون، قیمت پایین‌تر و خدمات پس از فروش قابل‌قبول برخوردار است؛ مواردی که متأسفانه در بازار بلبِشوی کلاس E و عدم فعالیتِ جدیِ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش مربوطه، پایین‌ترین اولویت را به خود اختصاص داده‌اند.
جدای از اینها اما فرزند اشتوتگارت هیچ چیز از رقیب خود کم ندارد و در هر زمینه‌ای می‌تواند قدرتمندانه به مصافش بتازد. تا انتخاب شما چه باشد.

نویسنده: امین قوام

برچسب ها

بنزخودرو لوکسبی ام وصنعت خودرو آلمان
مطالب مرتبط بیشتر
صاحبان خودروهای بالاتر از ۳.۵ میلیارد تومان سال آینده باید مالیات بدهند با تصویب مجلس سازمان امور مالیاتی قیمت روز خودروهای لوکس را تعیین می‌کند مالیات خودرو در سال ۱۴۰۳ تصویب شد چرا پلیس خودروهای لوکس قاچاق را آتش نمی‌زند؟ ب‌ام‌وهای برقی جدید در راه است تحویل‌های گروه فولکس‌واگن افزایش یافت آسیب بنز در فصل آخر سال توقف تولید خودروهای تسلا در کارخانه برلین به خاطر مشکلات در زنجیره عرضه رشد فروش خودروهای برقی آلمانی سرمایه گذاری جدید بنز در بازار خودروی هند پایان بهمن آخرین فرصت صاحبان خودروهای لوکس برای پرداخت مالیات وصول هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مالیات خودرو‌های لوکس در دو سال مدیران فدراسیون فوتبال هم حواله خودروی لاکچری گرفتند کدام خودروها سال آینده باید مالیات بدهند؟ خودروهای بالای ۳ میلیارد تومان مشمول مالیات سالانه می‌شوند ۶ مدل خودروی تمام الکتریکی بی‌ام‌و در راه است هواوی با خودروسازان آلمانی وارد مذاکره شد تنها ۲ هزار و ۸۰۰ مالک خودرو‌های لوکس اقدام به پرداخت مالیات کرده اند فولکس واگن‌های جدید در راهند پورشه پانامرا ۲۰۲۴ معرفی شد + تصاویر وعده واردات خودرو به دست دولت اشتباه بود انهدام باند فروش خودرو‌های لوکس با اسناد خودرو‌های تصادفی و سوخته بازار فولکس واگن داغ شد ظرفیت ب ام و تکمیل شد لوکس‌سواران همچنان فراری از مالیات جزئیات مالیات ۱۵۰ هزار خودرو لوکس افزایش فروش خودروهای تمام الکتریکی ب‌ام‌و اولتیماتوم مالیاتی به ۱۵۰ هزار مالک خودروی لوکس آخرین فرصت پرداخت مالیات خودرو‌های لوکس سود مرسدس بنز کاهش یافت نسل جدید پورشه در راه است خط تولید ام سی ۲۰ در کارخانه ای که بیشتر شبیه یک بوتیک لوکس است! + عکس فولکس واگن چشم انداز سودآوری خود را کاهش داد مرسدس جی ال سی۶۳ اس ئی پرفورمنس ؛ این ۴ سیلندر بیشتر از ۸ سیلندر ارزش دارد! +عکس اروپا و آمریکا به یاری فولکس واگن آمدند افزایش تحویل خودروهای پورشه فروش مرسدس بنز کاهش یافت فولکس‌واگن تولید خودروهای برقی را کاهش می‌دهد افزایش واردات خودرو و قطعات چینی به آلمان رونمایی فولکس واگن از یک نسخه اختصاصی برای بازار انگلیس+ عکس جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد +تصاویر بحران خودروهای رها شده در دبی ! +عکس خودروی برقی آلمانی ارزان در راه است سی ال ای مفهومی : معرفی خاص ترین بنز سال های اخیر +عکس ب ام و انتظار فروش بیشتری در بازار چین را دارد رونمایی ب ام و از شاسی بلند جدید اکس۵ برای بازار چین + تصاویر شناسایی ۱۷۰ هزار خودروی لوکس برای اعمال مالیات جدیدترین مرسدس بنز ۲۰۲۴ معرفی شد +عکس کارخانه سابق مرسدس در نزدیکی مسکو تولید را از سر می‌گیرد افزایش ۲۰۰ درصدی فروش بنز در مالزی مشکلات ادامه دار صنعت خودرو آلمان با کمبود تراشه ملاک اخذ مالیات از خودروهای لوکس چیست؟ ب ام و بازار را از آن خود کرد مرسدس‌بنز برنده شد چین مرکز فروش خودروهای الکتریکی مرسدس بنز می شود عقب‌نشینی چین به نفع برقی‌های اروپا شد ژوئن برقی بازار خودروی آلمان ماجرای خودروهای لوکسی که هفت سال خاک خوردند افزایش فروش خودروهای برقی مرسدس بنز اس ام ان۶۰۰؛ تیونینگ مرسدس اس کلاس نسل جدید با پیشرانه قدرتمند+ عکس فروش نقد و اقساطی ب‌ام‌و با شرایط ویژه قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز توسط مرسدس بنز معرفی شد +عکس تولید جدید ب ام و راهی بازارهای جهانی می‌شود برنامه جدید غول خودروسازی آلمانی خودرو‌های لوکس میلیاردی که ۱۰ سال در بندر نوشهر خاک می خورند! + تصاویر جزئیات مالیات پرداختی لوکس‌سواران+ جدول سری۵ جدید ب ام و معرفی شد +عکس افزایش ۳۹ درصدی تحویل فولکس‌واگن آئودی آر اس ئی-ترون جی تی؛ یک خودرو سطح بالای آلمانی +عکس پورشه گران شد هشدار مرسدس بنز در مورد قطع روابط اقتصادی با چین مرسدس بنز در سربالایی ب ام و زد۴ M۴۰i؛ هیولای کوچک و کم مصرف ارتش Z +عکس فولکس‌واگن بی‌خیال تجارت ضعیف چین شد فولکس‌واگن با ۱۰ مدل جدید برقی می‌آید موفقیت برای صنعت خودروسازی آلمان چالش برای بی‌ام‌و بی‌اهمیت شد مرسدس بنز سرعت گرفت اکس ام لیبل رد: قوی ترین خودروی ب ام و یک شاسی بلند است! (+عکس) رکورد صنعت خودرو در ویتنام صنعت خودرو ناجی اقتصاد شد ب ام و M۲ جدید؛ قلب قدرتمند در جسم کوچک! +عکس مالیات، ترمز لوکس‌سواران را می‌کشد مرسدس بنز سنگ تمام گذاشت خودروی ارزان قیمت فولکس‌واگن عامل موفقیت خواهد شد؟ مرسدس بنز جی ال سی کوپه ۲۰۲۴؛ این شاسی بلند دیدنی! +عکس بازار پورشه گرم شد فولکس‌واگن بیخیال چالش شد صاحبان خودروهای لوکس ۵۰۰ میلیون هم مالیات ندادند! مرسدس بنز EQS ۴۵۰؛ بالاترین امتیاز برای یک کابین راحت! +عکس فولکس‌واگن برنده می‌شود سرنوشت مالیات لوکس‌ها تغییر کرد؛ درآمد ۷۰۰۰ میلیاردی محقق می‌شود؟ منتظر آئودی ارزان نباشید شرایط نامطمئن اقتصادی سودآوری بنز را تحت تاثیر قرار داد تورم به بازار خودروهای ۴۰ ساله خارجی سرایت کرد اطلس ۲۰۲۴؛ جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن معرفی شد +عکس لوکس ترین مرسدس بنز وی-کلاس را اینجا با کلاسن ببینید! + عکس در خط تولید برمن مرسدس بنز چه خبر است؟! + عکس پرداخت مالیات خودروهای سه میلیارد تومانی از سال آینده اجرایی می‌شود ب ام و X۵ و X۶ مدل ۲۰۲۴ معرفی شدند +عکس فراری‌های جدید راهی بازار شد لوکس ترین و قدرتمندترین سدان ها در سبد محصولات ایران خودرو تویوتا دست پر آمد ۴۵۰هزار خودروی لوکس امسال باید مالیات بدهند نرخ مالیات بر خودروهای لوکس در سال آینده مشخص شد مرحله دوم فروش دوچرخه برقی ب ام و به صورت محدود توسط پرشیا خودرو آغاز شد فولکس‌واگن به اوج می‌رسد؟ طلب ۶/ ۳همتی دولت از لوکس‌سواران شناسایی اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی لوکس برای دریافت مالیات سال خوب پورشه سرمایه‌گذاری بزرگ بی‌ام‌و در مکزیک خودروهای بالای ۱.۵ میلیارد تومان باید مالیات بدهند هشدار فولکس‌واگن در مورد بی‌ثباتی سال ۲۰۲۳ تحویل ۲.۱ میلیون ب ام‌ و فروش ۲.۰۵ میلیون خودروی مرسدس بنز در سال ۲۰۲۲ ۲۰۲۳ سالی سبز برای مرسدس بنز در هند تغییر بی‌ام‌و به رنگ دلخواه ظرف چند ثانیه شرایط فروش ویژه خودروهای صفرکیلومتر و کارکرده ب ام و توسط پرشیاخودرو فروش بی‌ام‌و در سال ۲۰۲۲ پنچر بود آلپینا بی۴ گرن کوپه؛ مبارزان آلمانی در سرزمین سامورائی! +عکس فولکس‌واگن متوقف می‌شود؟ مالیات قطره‌چکانی لوکس‌ها! فولکس واگن به‌دنبال باتری‌سازی در اروپای شرقی مرسدس بنز سی۶۳ اس ئی-پرفورمنس؛ ۱۰۰ هزار دلار برای نهایت لذت از یک ۴ سیلندر! +عکس سرمایه‌گذاری هنگفت فولکس در خودروهای برقی خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در تایلند فولکس‌واگن سال ۲۰۲۳ را سخت اعلام کرد بل۰۰۱ تیون دیزاین؛ پورشه با لهجه انگلیسی! +عکس جشن پنجاه‌سالگی BMW با مدل جدید مالیات خودروهای لوکس در دست‌انداز رکورد بی‌سابقه سود خودروسازان آلمان عرضه عمده خودران‌های فولکس تا ۲۰۳۰ ب ام و ۲۰۲۳ ۳.۰ CSL؛ قویترین ب ام و با پیشرانه ۶ سیلندر معرفی شد+عکس نحوه رسیدگی به اعتراض مالیاتی مالکان خودروهای لوکس اعلام شد ب ام و بسیار خاص با چاشنی برتونه! +عکس ب ام و شتاب گرفت رونمایی از شاسی‌بلند جدید ب ام و اوپل گرندلند؛ فرمولی جالب برای یک شاسی بلند ساده، زیبا و قدرتمند +عکس پورشه پرواز کرد شاسی بلند جدید فونیکس FX روانه بازار ایران شد سریع ترین خودروی استاندارد قانونی آئودی +عکس مرسدس بنز سرعت گرفت هیولای ۱۸۰ هزار یورویی+عکس شناسایی ۵۴ هزار خودرو لوکس در کشور با تعیین ۵۰۸ میلیارد تومان مالیات مرسدس‌بنز بدون توجه به اوضاع اقتصاد می‌تازد فناوری جالب خودروهای آلمانی برای کاهش آلودگی هوا +عکس تولید آئودی در آمریکا نسل دوم ام۲ با پیشرانه پرقدرت +عکس فولکس‌واگن در مسیر موفقیت پورشه‌های ۴ سیلندر، ۶ سیلندر اعلام شده بود درخشش فروش خودروی مرسدس بنز در دنیای تیره اقتصاد فولکس واگن و خودکارسازی ۲۰ تا ۳۰ درصدی تولید ای کیو اس ۵۸۰؛ ماهی لغزان مرسدس بنز و کیفیت مثال زدنی در صنعت خودرو+عکس آئودی کیو۴ ای-ترون؛ از زیباترین محصولات روز صنعت خودروی اروپا در کلاس SUV+عکس جهش ۷۰ درصدی فروش خودروهای برقی ۳۰۰ میلیارد تومان مالیات از خودروهای لوکس وصول شد رشد فروش ب ام و با کمک برقی‌ها عرضه آئودی برقی جدید در ۲۰۲۵ عرضه پورشه در بورس آلمان آئودی آر اس۶ اونت و یک پروژه ۱۲۰۰ اسب بخاری! +عکس واردات خودرو اثری روی بازار خودروهای لوکس و پریمیوم نخواهد گذاشت مرسدس کلاس G گران شد مالیات خودروهای سواری لوکس تقسیط می‌شود ۱۵۰ میلیارد تومان مالیات از خودروهای لوکس اخذ شد پورشه‌های برقی به اندازه خودروهای احتراقی می‌شوند اتوبوس‌های دست دوم از آلمان به تهران می‌آیند ثبت‌نام ۶۸ هزار مالک خودرو لوکس در سامانه مالیاتی کاهش سفارش خودروهای لوکس اوضاع بی‌ام‌و وخیم خواهد شد؟ آلمانی‌ها در ارتقای کیفیت و توان تولید خودروسازان داخلی همکاری می‌کنند کیو۶؛ درشت ترین شاسی بلند آئودی فقط برای چینی ها! +عکس خودروی جذاب BMW و آپشن های آن مدیرعامل فولکس‌واگن پس از مدیریت پرفراز و نشیب برکنار شد فرصت ۱ ماهه برای پرداخت مالیات خودروهای میلیاردی مرسدس بنز ۱۹۵۵گران‌ترین خودروی تاریخ تولید مرسدس بنز صعودی می‌شود پورشه رونق گرفت خودروی ۳۰۰ میلیون تومانی دیگر لوکس حساب نمی‌شود اتوبوس برقی بنز در برزیل ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین +عکس آر اس۳ هالک کوچک ABT؛ خودرویی که مهار آن دشوار است! +عکس چرخ فروش مرسدس در چین کم باد شد افت ۱۳ درصدی فروش ب ام و در نیم سال اول آئودی RS۷ اکسکلوسیو؛ زیبای آلمانی فقط ۲۳ دستگاه! +عکس ب ام و M۴ کامپتیشن کانورتیبل؛ بازهم یک محصول فوق العاده از باواریا +عکس فولکس واگن آماروک جدید معرفی شد+ عکس کاهش فروش ۱۳ درصدی ب ام‌ و رقم مالیات بر خودروهای لوکس تعیین شد تست تصادف ارزانترین سدان لوکس مرسدس بنز! +فیلم امحای فنی خودروهای لوکس قاچاق ب ام و یک شاهکار دیگر معرفی کرد +عکس آخرین وضعیت مالیات از خودروهای گران قیمت سرمایه‌گذاری آئودی برای افزایش تولید موتور الکتریکی در مجارستان میلی ویه ۱: بازگشت فولکس واگن بیتل خیلی محدود، خیلی گران! +عکس کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس حقوق مدیرعامل مرسدس بنز دو برابر شد فراخوانی یک میلیون دستگاه بنز در جهان داغ ترین سدان آئودی در سال ۲۰۲۲؛ آتشین، بدون دود! +عکس مرسدس بنز و خداحافظی با پدال کلاچ برای همیشه! تابستان پررونق برای فولکس‌واگن سوداگران پس از مصوبه خودرویی مجلس ناچار به کاهش قیمت خودرو هستند بنز کلاسیک رکورد شکست ب ام و سنگ تمام گذاشت؛ معرفی یک شاهکار برای سالگرد M +عکس ب ام و با ۴۲۰۰۰ دلار چه خودرویی را در اختیار مشتری قرار می دهد؟ نمونه اولیه بی ام و XM ۲۰۲۲ به نمایش در آمد گرانترین خودروی جهان؛ یک مرسدس بنز خاص با قیمتی باورنکردنی! +عکس فولکس واگن امسال ۸۰۰ هزار خودروی تمام الکتریکی می‌سازد؟ بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای الکتریکی در جهان کیست؟ روح تاریخ در محصول جدید پورشه+ عکس مرسدس بنز و یک محصول لوکس ۷۸۰۰ دلاری! +عکس مخالفت دولت با واردات خودروهای لوکس مرسدس ۲۰۲۲ AMG CLA-Class در مقابل بی ام و سری ۸ راهکار بی‌ام‌و برای مقابله با کمبود تراشه پیش‌بینی سودآوری بوش، تامین‌کننده خودرو آلمانی مقایسه مشخصات مرسدس بنز GLA و بی ام و X۱ ۲۰۲۱ + عکس خط مونتاژ جدید فولکس در آمریکا اولین عضو AMG مرسدس بنز Cکلاس جدید+ عکس بی ام و سری ۷ ۲۰۲۳ در مقابل مرسدس بنز کلاسS آسیب جنگ گازی به مرسدس بنز نرسید کاهش ۱۰ درصدی تحویل خودرو و افزایش درآمد مرسدس بنز! توقف سفر ب‌ام‌و و آئودی با قطار از آلمان به چین پرداخت ۶۰ میلیارد تومان مالیات خودروهای لوکس مان، دوباره کامیون تولید می‌کند جراحی زشت BMW جدیدترین خودروی ب ام و مخاطبان را غافلگیر کرد+ عکس اطمینان از تامین آهنربای خاکی کمیاب در خودروهای الکتریکی مرسدس بنز و سدانی که حرکت آن پایانی ندارد!+عکس مرسدس بنز یک شاسی بلند متفاوت ۵۰ هزار دلاری را معرفی کرد+عکس ب ام و از یک شاسی بلند جدید و قدرتمند رونمایی کرد+ عکس بی ام و ۴ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز C-Class ۲۰۲۲ خودرویی بسیار ارزشمند در میدان رقابت پرچمدارها+عکس راهکار مرسدس بنز برای افزایش فروش خودروهای لوکس مرسدس بنز انتشار دی‌اکسیدکربن را به نصف کاهش می‌دهد؟ مرسدس بنز SL جدید؛ یک رودستر ۴ سیلندر بسیار سریع! +عکس ماکان T: یک پورشه آرام با مدل ۲۰۲۳ معرفی شد! +عکس ب ام و یک خودروی جدید را فقط مختص بازار چین معرفی کرد +عکس تاثیر جنگ اوکراین بر قیمت و کمبود خودرو گریکاله تروفئو چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس یک میلیون نفر لوکس‌سوار و لوکس‌نشین در تور مالیات تعویق عرضه پورشه به علت درگیری در اوکراین فقط ۲۰۰۰ نفر مالیات خودرو پرداخت کردند تعلیق تولید بی‌ام‌و در چین به خاطر کرونا صاحبان خودروهای لوکس چقدر مالیات دادند؟ پیش نمایش اولیه از نسل جدید بی ام و سری ۷ دیده شد ناشناخته ترین شاسی بلند آلمانی در چین رونمایی می شود! +عکس خاص ترین پورشه کاررا جی تی جهان که ۱۸ سال فقط ۴۳ کیلومتر حرکت داشته است! +عکس ب‌ام‌و پیش‌بینی سودش را کاهش داد قیمت‌های نجومی و شرایط اجاره خودروهای لوکس طرح مجلس برای اصلاح قانون بیمه شخص ثالث خودروهای لوکس مرسدس بنز اسپرینتر ۲۰۲۳ مجهز به توربو شد کابین بازیافتی خودروی مدل ۲۰۲۳ فولکس واگن! +عکس تولید پورشه به دلیل جنگ در اوکراین موقتا تعطیل شد سازوکار مجلس برای محاسبه مالیات خودروهای لوکس در سال آینده امحای خودرو‌های گران‌قیمت قاچاق تا پایان ۱۴۰۰ ۲ میلیارد یورو سرمایه گذاری فولکس واگن برای عقب نماندن از تسلا ۱۷۰۰ نفر مالیات خودرو لوکس دادند پورشه هم از روسیه رفت بی ام و i ۴ M ۵۰ سال ۲۰۲۲، ۵۳۶ اسب بخاری شد BMW تولید خودرو در روسیه و صادرات به این کشور را متوقف کرد درآمد مالیاتی خودروهای لوکس محقق نشد بحران اوکراین چرخ فولکس واگن را پنجر کرد نگاهی به بی ام و سری ۳ سال ۲۰۲۲ + تصاویر مالیات خودروهای لوکس در سال آینده تعیین شد برنامه مرسدس بنز برای راه‌اندازی خطوط تولید خودروی برقی فولکس واگن یک خودروی کوچک ۳۰ هزار دلاری را به خط تولید باز می گرداند +عکس فولکس واگن در انتظار آخر سال ۴۰۰۰ خودروی لوکس روی آب سوختند مقایسه تویوتا سوپرا و بی ام و Z۴: دو خودروی اسپرت بسیار متفاوت + تصاویر ثبت یک شاهکار دیگر از خودروساز آلمانی که روانه خیابان ها می شود +عکس مرسدس AMG EQE ۲۰۲۳ ارتقا یافت چراغ سبز چین به جوینت ونچر ۳.۳ میلیارد دلاری رشد ۷ درصدی بازار خودرو آلمان در سال ۲۰۲۲ مرسدس بنز می گوید در محصولات برقی جدید از قارچ استفاده می کند ۵۷۰ هزار دستگاه خودروی لوکس مشمول مالیات شدند تردد خودرو‌های لوکس از ماه آینده، مشروط به پرداخت مالیات است مایباخ به جای لندکروزر! شاسی بلند جدید "ب ام و" با کیفیت رانندگی یک سدان اسپرت! +عکس صاحبان بیش از یک خودرو بخوانند فولکس، استاندارد آلایندگی اروپا را پاس کرد صاحبان خودروهای لوکس شناسایی شدند غرامت ۳.۵ میلیون دلاری فولکس‌واگن در آمریکا به خاطر دستکاری رایانه خودروها آغاز ارسال پیامک به ۲۷۲ هزار نفر مشمول مالیات بر خودروی لوکس جشن پورشه جزئیاتی جدید از مالیات خودروهای لوکس بی ام و X۵ M فیس لیفت S رونمایی شد ملاک نرخ گذاری مالیات خودروهای لوکس، قیمت کارخانه است نه کف بازار مالیات خودرو‏‏‌های تحت تملک اشخاص مشخص شد نرخ مالیات بر خودروهای لاکچری مشخص شد نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ بروزرسانی می شود+ عکس معجون گران قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس! +عکس جداول منتشر شده درباره مالیات خودروهای لوکس فاقد اعتبار است بی ام و سری ۵ برای سال ۲۰۲۲ رونمایی شد مالکان ۵۵۰ هزار خودروی لوکس چگونه مالیات بدهند بی‌ام‌و یا تسلا، کدام پیشتاز بازار خواهد بود؟ روند اخذ مالیات از لوکس سواران با تاخیر آغاز شده است پیش‌بینی دریافت ۵هزار و ۶۰۰ میلیاردتومان مالیات از خودروهای گرانقیمت مالیات‌ستانی از ۵۵۰ هزار خودروی لوکس نوبت خودروهای میلیاردی ۵۵۰ هزار خودروی لوکس باید ۵۶۰۰ میلیارد مالیات دهند بی‌ام‌و بعد از ۷ سال از بنز سبقت گرفت! بی ام و M۵؛ سریع، لوکس و متفاوت! آمپول قدرت برای ب ام و X۶ فولکس واگن ۲ سیلندر: سریع، لوکس و متفاوت! +عکس خودرو ۹.۵ میلیارد تومانی در بازار تهران خلاقیت جالب پورشه در تولید یک خودروی جذاب که ناکام ماند! +عکس تحفه ایی کمیاب برای طرفداران ب ام و +عکس آیین‌نامه اجرایی پرداخت مالیات خودروهای بالای یک میلیاردتومان ابلاغ شد تغییر صدای ب‌ام‌و با آپدیت جدید نرم‌افزار امکان امحای خودروهای لوکس موجود در انبارهای اموال تملیکی چقدر از مالیات خودروهای لوکس به دولت می‌رسد؟ قیمت خودرو تغییر می‌کند؟ سامانه نیمه‌خودران بنز مجوز گرفت خودروهای بالای یک میلیارد تومان مشمول مالیات شدند چشم‌انداز سودآوری مرسدس بنز بی ام و M۳ مدل ۲۰۲۲ با حالت‌های مختلف رانندگی در راه است باکیفیت ترین خودروی «ب ام و» کجا ساخته می شود؟ خوش‌ آمدگویی بورس کالا به خودروهای لوکس جدیدترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس رنگ‌های جدید برای پورشه X۴ M جدیدترین شاسی بلند بی ام و برای سال ۲۰۲۲ با ۵۰۳ اسب بخار قدرت+ عکس مقایسه بی ام و M۵ Competition با پورشه پانامرا GTS صادرات موتورهای دیزلی خودروهای سنگین به آلمان کت و شلوار جدید برای سدان لوکس آئودی +عکس دستور جدید خاندوزی و زمزمه ترخیص خودروهای لوکس سفارش امارات به روسیه برای تولید خودروهای لوکس و ضد گلوله RS۶ E-Tron خودرویی کاملا الکتریکی از آئودی برای سال ۲۰۲۳ اجاره خودروهای لوکس برای مسافرت! استراتژی خودروساز آلمانی در بحران ریزتراشه لوگوی معروف بنز از کجا آمده است؟ پیش‌بینی مدیرعامل آئودی درباره ادامه بحران جهانی تراشه تا تابستان ۲۰۲۲ هورش A۸، اس کلاس مرسدس بنز را به چالش دعوت می کند! +عکس ضربه بحران ریزتراشه به فولکس اس ال(SL) جدید؛ حریفی سخت برای بزرگان صنعت خودرو+عکس با نیسان آبی بنز لاکچری را دزدیدند! ب ام و تا سال ۲۰۲۴ موتور سوخت فسیلی را از کارخانه اصلی خود حذف می‌کند هاچ بک جدید «ب ام و»؛ ترکیبی فوق العاده از زیبایی و قدرت +عکس اعلام وضعیت ۲۲۴۹ خودرو به وزارت اقتصاد تایکان ۲۰۲۲ خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه+ عکس مرسدس به تراشه‌های گران‌تر مهاجرت می‌کند تمامی خودروهای ب ام و می توانند از پرشیا خودرو خدمات دریافت کنند اعتصاب در آفریقای جنوبی، بحران در BMW دفاع آئودی از خودروهای برقی نسل جدید شاسی بلند "ب ام و" چه ویژگی هایی دارد؟+ عکس مشخصات بی ام و ix شاسی بلند ژاپنی ۴۰ هزار دلاری؛ ترکیبی فعال از زیبایی، کیفیت و ایمنی با مدل ۲۰۲۲ +عکس پورشه ماکان ۲۰۲۲ با طراحی متفاوت و پیشرانه جدید معرفی شد+ عکس مرسدس مایباخ GLS ادیشن ۱۰۰ معرفی شد+ عکس مهم ترین شاسی بلند "ّب ام و"؛ چهره ای متفاوت در خانواده X +عکس کاپیتان جدید و عجیب ب‌ام‌و اجرای قانون مالیات بر خانه و ماشین های لوکس چه شد؟ انتظار طولانی مشتریان مرسدس بنز ب ام و سری ۴ گرن کوپه مدل ۲۰۲۲ رقیبی جدی برای آئودی A۵ سریع ترین "شاسی بلند" کره زمین؛ وقتی دو آلمانی مطرح با یکدیگر هماهنگ می شوند! +عکس جتا؛ متفاوت‌ترین خودرو فولکس واگن با تغییراتی متفاوت برای سال ۲۰۲۲ نمایش یک خودرو شاسی بلند لوکس در مجتمع ایران‌مال چگونگی ارزش‌گذاری خودروهای لوکس برای اخذ مالیات ب‌ ام‌ و "آی ویژن سرکیولار"؛ خودرویی که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است! +عکس آخرین خبرها از اخذ مالیات از لوکس‌نشینان طراحی آلمانی و تولید چینی در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس دست رد خودروسازان آلمانی به فعالان محیط زیست گرند اسفیر؛ آینده "آئودی" را امروز ببینید! +عکس موتور‌های سوپر اسپرت BMW چگونه ساخته شده اند؟ مرسدس بنز و رونمایی از یک قویترین: " آ ام گ جی تی ۶۳ اس ایی پرفورمنس" +عکس امسال کدام خودرو‌ها باید مالیات بپردازند؟ بوگاتی چگونه خودرو‌های لوکس می‌سازد؟ + فیلم موافقت ب ام و با تغییر ساختار جوینت ونچر با بریلیانس فولکس واگن تا ۲۰۳۰ گیربکس دستی را به طور کامل کنار می گذارد جتا ۲۰۲۲؛ ویرایش جدید سدان محبوب فولکس واگن با امکانات جذاب +عکس اوپل راکس-ایی؛ بدون نیاز به گواهینامه و یک گزینه جذاب برای شهرهای شلوغ! +عکس لوکس‌ترین اتوبوسی که دنیا به خود دیده است+ عکس آرتئون ۲۰۲۲؛ حضور سدان پرقدرت فولکس واگن در آمریکا تایید شد+عکس اولین خودروهای تسلا در کارخانه برلین در ماه اکتبر تولید می شوند اسکای اسفیر؛ تفسیر خودروساز آلمانی از آینده با نگاهی به دهه ۳۰ میلادی! +عکس مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس جتا ۲۰۲۱؛ خودرویی کم مصرف از فولکس واگن با ۱۴۷ اسب بخار قدرت اعلام قیمت تیگوان جدید مرسدس بنز S۶۸۰ گارد مدل ۲۰۲۲؛ فرمول لوکس و فناناپذیر آلمانی برای مشتریان خاص+عکس فِراری اف ۱۲ برلینتا مبدّل به هیولای قرمز! +تصاویر EQB ۲۰۲۳؛ خودرویی فوق لوکس از مرسدس بنز لوکس‌ترین خودرو‌های برقی دنیا با قیمت مناسب را بشناسید پیش بینی بی ام و درباره ضربه بحران کمبود تراشه و افزایش قیمت مواد اولیه در نیمه دوم ۲۰۲۱ سدان زیبای آلمانی با پیشرانه سبز +عکس آیین‌نامه اجرایی قانون اخذ مالیات از خودروهای لوکس حتی ابلاغ هم نشد چرا دولت قانون اخذ مالیات از خودروهای گران قیمت را اجرا نکرد؟ ب ام و M۵۵۰i؛ ترکیبی از یک سدان لوکس و تجربه رانندگی اسپرت +عکس هشدار فولکس درباره بحران جهانی تراشه ۳‌ اشکال مالیات‌ستانی از خودرو تایگو ۲۰۲۲؛ فولکس واگن کراس اوور کوچک برزیلی خود را به اسپانیا می آورد +عکس تام کروز و حراج پورشه ۹۲۸ کوپه که همبازی او بوده است! +عکس EQS جدید؛ امضای اختصاصی مرسدس بنز برای نسل آینده خودروها+ عکس پورشه ماکان ۲۰۲۲؛ معرفی یک پرچمدار و حذف تریم توربو+عکس بهبود ویژگی های جدید خودروهای شرکت استون مارتین پیش بینی فولکس واگن چین از بهبود مشکل کمبود ریز تراشه تا ۶ ماه آینده مایباخ پولمان ۶۰۰؛ پیشنهاد ۲.۷۵ میلیون دلاری برای این مرسدس ۴۶ ساله! +عکس روس‌ها به دنبال تولید خودروی برقی در آلمان توقف تولید هیوندای ولستر استاندارد برای سال ۲۰۲۲ خودروی جدید لامبورگینی در دو مدل معرفی شد + عکس گلف R واگن ۲۰۲۱؛ ترکیبی ایده آل از یک محصول خانوادگی و اسپرت +عکس سرنوشت خودروهای لاکچری معطل در گمرک چه شد؟ ب ام و M۴ مدل ۲۰۲۱؛ ترکیب دماغه جدید با اتاق کوپه و پیشرانه توربو +عکس الکتریک برندز و معرفی خودروی ماژولار "اکس باس" مدل ۲۰۲۲ +عکس داده های ۹۰ دستگاه اجرایی در اختیار سازمان مالیاتی قرار گرفت خداحافظی با آخرین لامبورگینی آونتادور ۷۶۹ اسب بخاری اولین مدل BMW سری ۲ با یک سبک مدرن معرفی شد+ عکس اطلاعات کامل خودروهای لوکس در اختیار سازمان مالیاتی فولکس واگن پولو GTI در نسخه فیس لیفت معرفی شد+ عکس کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) پورشه خودروهای لوکس برقی خود را به دلیل مشکل نرم افزاری فراخواند هشدار "بی ام و" درباره ادامه بحران کمبود تراشه و کاهش تولید خودرو در نیمه دوم ۲۰۲۱ مرسدس AMG GLB ۳۵ چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس تاخیر ۶ ماهه آلمان برای رساندن تعداد خودروهای برقی به ۱ میلیون دستگاه فولکس واگن تولید خود را در مکزیک پس از کمبود تراشه از سر می‌گیرد مرسدس بنز ۲۰۲۱ EQC با پیشرانه ۴۰۲ اسب بخار قدرت برنامه فولکس واگن برای خرید سهام شرکت یوروپکار آئودی زمان توقف تولید موتورهای بنزین سوز را مشخص کرد رونمایی از پیکاپ فولکس واگن برای رقابت با ماوریک و سانتا کروز ب ام و V۱۲ LMR؛ از پرافتخارترین قهرمان تا اثر هنری در اپرای مونیخ +عکس فراری با مدیر عامل جدید خود پا به دنیای فناوری‌های نوین می‌گذارد با ۸۵۰ دلار دوچرخه فولکس واگن جی تی آی بخرید قایق لوکس ۲۸ میلیون دلاری در جاده! +عکس خودروهای لوکسی که قاچاقی تردد می کنند رضایت ثبت نام کنندگان مرحله دوم خودروی لوکس دیگنیتی تلاش آلمان برای تبدیل شدن به رهبر سوخت هیدروژنی در جهان ب ام و ام۴ کامپتیشن کانورتیبل اکس درایو ۲۰۲۲؛ عنوان طولانی باواریایی ها برای معرفی یک اولین +عکس ترانزیت خودروهای لوکس و آمریکایی در مناطق آزاد منتفی شد سدان جدید دانگ فنگ و ۴۰۰ کیلومتر رانندگی پاک! جدیدترین شاسی بلند لوکس ایتالیایی با سبک طراحی متفاوت جگوار F-Pace؛ خودرویی اسپرت با قدرت ۳۹۵ اسب بخار مایباخ اس۶۸۰ مدل ۲۰۲۲؛ سلطان ۱۲ سیلندر آلمانی با یک رکورد نخستین! +عکس جدیدترین ون مرسدس با فناوری جدید+ عکس پلیس بندرعباس مرسدس بنز قاچاق را توقیف کرد هنر کره ای در طراحی و برش دقیق! آغاز به کار نمایندگی فروش محصولات پرشیا خودرو کد ۱۵۰ شهر تهران (الهیه) فولکس واگن برای تولید خودروهای خودران تراشه اختصاصی می‌سازد آی دی.۴ جی تی اکس؛ نسخه قدرتمند شاسی بلند جدید فولکس واگن+ عکس هشدار فولکس واگن درباره محدودیت تولید به دلیل کمبود تراشه تائوس ۲۰۲۲ ؛ یکی از ارزانترین شاسی بلندهای فولکس واگن در بازار جهانی +عکس پیش بینی کاهش تولید فولکس واگن با کمبود جهانی تراشه بی ام و M۲ الکتریکی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟ تالاگون ۲۰۲۱؛ شاسی بلند درشت اندام فولکس واگن توسعه یافته در چین +عکس ۱۰ آپشن پرطرفدار در خودرو‌های لوکس+عکس رونمایی از پرچمدار جدید بنز نسل بعدی مرسدس کلاس E کارآمدتر و پیشرفته‌تر از قبل اخذ مالیات از خودروهای لوکس معنایی ندارد از خرداد ماه وصول مالیات خانه و خودروی لوکس آغاز می‌شود ۱۰ هزار کیلومتر از شرق تا غرب با فولکس برقی شاسی بلند جزئیاتی جدید از خودرو لوکس کرایسلر ۲۰۲۱ پورشه ۷۱۸ برای خسارت احتمالی موتور فراخوانده شد معیار اخذ مالیات از خودروها چیست؟ معذرت‌خواهی فولکس‌واگن ب ام و ۳۲۸ هامیج و متفاوت ترین کپی از آن + عکس تیگوان SEL آر-لاین ۲۰۲۱؛ پرفروش ترین شاسی بلند فولکس واگن با برچسب قیمت ۴۰ هزار دلاری +عکس انتشار تصاویر رسمی از داخل کابین مرسدس بنز ای کیو اس ۲۰۲۲ آلپینا بی۸؛ ویرایشی خاصی از سدان لوکس ب ام و با بیشینه سرعت ۳۲۳ کیلومتر برساعت +عکس بی ام و تا سال ۲۰۳۰ نیمی از تولیداتش را برقی می‌کند کابین جدید ب ام و چه ویژگی هایی دارد+ عکس اخذ مالیات از خودروهایی که لوکس نیستند متولی محاسبه مالیات بر خودروهای لوکس مشخص شد ایی-ترون جی تی کواترو مدل ۲۰۲۲؛ طراحی فوق العاده آلمانی برای یک سدان اسپرت +عکس راه فرعی کاهش سوداگری در بازار خودرو اخذ مالیات از خودروهای گران‌قیمت امکان‌پذیر است؟ فولکس واگن به برقی کردن خودروهای خود سرعت می‌دهد کمبود قطعه سراغ لاکچری سوارها هم رفت! مالیات گیری از خودروهای میلیاردی بازار آنها را کساد می کند؟ خودروهای الکتریکی باعث بیکاری کارگران خواهند شد جدیدترین آمار از تعداد خودرو‌های لاکچری در گمرکات نقطه کور مالیاتی در بازار خودرو ۴۵ جی تی آی؛ نسخه ویژه یکی از محبوب ترین محصولات فولکس واگن در ۴۵ سالگی! +عکس معیار تشخیص خودروهای لوکس؛ قیمت یا مصرف سوخت؟ معرفی ۱۰ خودروی برتر لوکس ۱۰ خودروی برتر لوکس سال ۲۰۲۰ آلمان آماده استقبال از خودران‌ها می‌شود تخفیف فولکس به هندی‌ها خروج خودروهای لوکس از یک زیان بیمه ای! پاسخ خودروساز آلمانی به انتقاد مشتریان با خودروی برقی جدید بنز آشنا شوید گام بلند دولت برای اخذ مالیات از خودروهای لوکس اخذ مالیات از خانه‌ها و خودروهای لوکس کلید خورد تصاویر جاسوسی مرسدس EQE در خیابان‌ها منتشر شد ماجرای استاندارد نبودن خودروهای بنز، بی.ام.و و پورشه در ایران بی‌ام‌و به رایانش کوانتومی روی می‌آورد آلمان در بحران کمبود تراشه دست به دامن تایوان شد چرا بنز و بی ام و استاندارد نمی‌گیرد، اما خودروهای داخلی می‌گیرند؟ ترخیص بنز تا بی‌ام‌و های دپو شده در گمرک قوت گرفت ب ام و M۳ مدل ۲۰۲۱ با چهره ای متفاوت تر از همیشه+عکس بازکردن قفل خودروی "بی‌ام‌و" بدون لمس گوشی آیفون فروش "بی ام و" در چین رکورد زد جِتا ۲۰۲۰؛ سدان اقتصادی فولکس واگن با پیشرانه توربو و کابین فناورانه +عکس خودروی برقی لوکس «نیو» با برد هزار کیلومتر اخذ مالیات از خودروهای لوکس در سال۱۴۰۰ بازی با کارت خودرو در بودجه ۱۴۰۰ ۱۰ خودروی لوکس پلیس در دنیا گام بلند بی‌ام‌و برای برقی شدن آئودی A۴ فیس‌لیفت در هند عرضه می‌شود آغاز تحقیق و تفحص از فولکس واگن بی‌ام و ۹۳۶ خودروی خود را در چین به علت نقص فنی فرا می‌خواند A۳ اسپرت بک ۴۵ TFSI؛ جدیدترین هاچ بک آئودی رونمایی شد+عکس عرضه بی‌ام‌دبلیو برقی در سه مدل خودروی ۱۸۰ هزار دلاری که نمایشگر سیستم سرگرمی روی داشبورد ندارد! +عکس هتل لوکس سری ۷ "ب ام و" در آفریقای جنوبی! +عکس غول خودروی آلمان و بحران مدیریت برگشت خوردن ۷۴۰ بی ام و از چین ب ام و از نسخه الکتریکی شاسی بلند محبوب X۳ رونمایی کرد +عکس مرسدس سیتان جدید در راه است ماجرای بنز، بی ام و و پورشه های غیراستاندارد! معرفی آئودی اس کیو۵ مدل ۲۰۲۱+عکس رونمایی از بنز کلاس s جدید سقف پرداخت بیمه شخص ثالث خودور‌های لوکس نیازمند بازنگری است سقوط ۴.۹ درصدی فروش جهانی فولکس‌واگن در ماه اکتبر افزایش قیمت محصولات آئودی در هند امید فولکس‌واگن به ریاست‌جمهوری بایدن از پیشرانه ۵.۷ لیتری تا تبلت های سرفیس مایکروسافت! +عکس کمک چین به سودآوری بی‌ام‌و جدیدترین مدل تمام الکتریکی بی ام و سری ۳ دیده شد معرفی قدرتمندترین نسخه استاندارد گلف برای طرفداران یک برند محبوب باسابقه +عکس سدان لوکس تویوتا در بازار ژاپن +عکس تخصیص هزینه سفر به خودروهای لوکس پورشه پانامرا توربو اس ایی-هیبرید ۲۰۲۱؛ سدان لوکس آلمانی قدرتمندتر از همیشه +عکس فرزند دودمان لوکس چینی رکوردشکنی فروش لوکس ‌هادر استرالیا فروش بی.ام.و بیشتر شد XF مدل ۲۰۲۱؛ سدان لوکس ۳۰۰ اسب بخاری با طراحی اختصاصی+عکس جدیدترین خودرو بی ام و رونمایی شد+عکس پیرمردها مُچ می‌اندازند! آبونمانی شدن خدمات در خودروهای لاکچری افزایش قیمت محصولات بی‌ام‌و لوکس ترین خودرو دنیا چه ویژگی هایی دارد؟ بی ام و جریمه شد تخصیص هزینه سفرها به خودروهای لوکس جزئیاتی از خودروی جدید فولکس خط تولید بی‌ام‌و سری ۴ جدید+ فیلم مالیاتهای جدید در راه است لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟ فولکس واگن برای کاهش هزینه‌های خود ۹۵۰۰ نفر را اخراج می‌کند جایگاه ویژه خودروی سدان در برنامه مرسدس بنز تبدیل مرسدس بنز اسپرینتر به خانه متحرک! +تصاویر H۹ لوکس ترین سدان چینی از هونگ چی +تصاویر فراخوان فولکس در استرالیا مرسدس بنز و انتشار جزئیات کابین جدید S کلاس+ تصاویر کوپه لوکس که فقط یک دستگاه از آن وجود دارد! اینکاس و معرفی لیموزین زرهی ۲۰۲۰ +تصاویر راه اندازی کارخانه جدید پورشه در اسلواکی پیگرد قانونی مدیران آئودی پورشه ۹۱۱ تارگا ۴؛ خودرویی که باتوجه به مکانیسم سقف نامگذاری شده است! +تصاویر آئودی آر اس۷ با طراحی خاص بدنه و تیونینگ ۹۶۲ اسب بخاری+تصاویر بزرگترین صادرکنندگان خودرو کدام کشورها هستند؟ خودروسازی آلمان در مسیر بهبود ماکان توربو ۲۰۲۰؛کراس اوور خوش ساخت آلمانی در لباس قرمز کارمین! +تصاویر نسل جدید خودروهای بی.ام.و در راهند ابتکار آئودی در برق‌رسانی به منازل شرکت خودروسازی بی ام و در چین می‌ماند عرضه ون خاص فولکس در ۲۰۲۱ ب ام و M۳۴۰i تورینگ؛ واگن قدرتمند و تولید محدود آلمانی +تصاویر دارک شَدو؛ خاص ترین شاسی بلند ۲۰۲۱ کمپانی ب ام و +تصاویر اثر درازمدت کرونا در آئودی حمایت دولت آلمان از خودروهای برقی برنامه پورشه برای دوران قرنطینه خط تولید هوشمند کارخانه پورشه ۹۱۱ را ببینید + فیلم ابر شاسی‌بلند برقی آئودی کاهش ۳۰ درصدی فروش جهانی خودروهای فولکس واگن بی‌ام‌ و با باتری سازی بزرگ سوئد قرارداد بلندمدت امضا کرد خط تولید هوشمند کارخانه BMW را ببینید + فیلم رونمایی از تصاویر مرسدس بنز کلاس اس ۲۰۲۱ آئودی R۸ V۱۰ RWD با ویژگی های جدید وارد بازار می شود آپشن‌های ماهانه بی‌ام‌و پورشه قیمت محصولاتش را کاهش داد تولید آئودی کیو ۵ هیبریدی گران ترین خودروی لوکس دنیا را بشناسید لوما دیزاین و یک بسته ۳۸ هزار یورویی برای قویترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر نسخه گرانترین آئودی RS ۷ معرفی شد احیای فروش فولکس‌واگن تا سال ۲۰۲۲ طول می‌کشد کلاس سالون و استیت با تپنده پرقدرت ۸ سیلندر+تصاویر بی‌ام‌و ۶ هزار نفر را اخراج می‌کند! خداحافظی بنز و بی‌ام‌و از هم! فیس لیفت ب‌ام‌و M۵ با ظاهری جذاب‌ به بازار آمد پورشه کاین جی تی اس ۲۰۲۱؛ کراس اوور لوکس آلمانی قیمت خورد! +تصاویر کمک دولت آلمان به خودروهای برقی ازسرگیری فروش گلف ام کا ۸ بررسی فنی ب‌ام و سری ۴ جدید + فیلم شرکت فولکس واگن هزینه های خود را کاهش می دهد رونمایی از خودروی برقی جدید آئودی تغییرات مدیریتی در فولکس تعدیل در قطعه‌ساز مشهور آلمانی تقلای بی‌ام‌و برای تعدیل کارکنان نیووس؛ کراس اوور ۱۴ هزار دلاری جدید فولکس واگن معرفی شد +تصاویر اخراج ۱۵ هزار نفری در شرکت زد اف آلمان معرفی xDrive۲۵e؛ کوچکترین پلاگین هیبرید ب ام و+تصاویر هدف دایملر برای ایام پساکرونا سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیون دلاری بنز در شرکت باطری‌سازی چینی آلپینا اکس بی۷؛ ویرایش برتر از شاسی بلند خاص ب ام و +تصاویر مرسدس بنز آ ام گ C۶۳ S مدل ۲۰۲۰ معرفی شد+ تصاویر خاص ترین مرسدس بنز اس-کلاس فقط ۱۳۰ دستگاه! +تصاویر عرضه فولکس ID۳ طبق برنامه تصاویر سری جدید ب‌ام‌ و کانسپت i۴ مرسدس- بنز چگونه برای چهارمین سال متوالی" بزرگترین سازنده خودروهای لوکس در جهان" لقب گرفت؟ تلفیق سنت و مدرنیته در ون فولکس ۸۴۰i کانورتیبل؛ بزرگ ترین کوپه "ب ام و" که برای سرعت تولید نشده است! +تصاویر نسخه جدیدی از مرسدس بنز CLS ۲۶۰ + فیلم فراخوان آئودی در استرالیا نوبرانه لوکس از چانگچون یک مرحله بالاتر برای سریع ترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر نگرانی بی‌ام‌و از تداوم وضعیت قرمز فروش خودرو در اروپا بازار خودروهای پورشه هم کساد شد! اوضاع وخیم بازار فروش خودرو همچنان ادامه دارد! بازگشایی کارخانه بی‌ام‌و در آمریکا از هفته آینده کرونا، کمر فولکس‌واگن را خم کرد ​عقب نشینی آئودی از سیستم «ترافیک جم پایلوت» خودروی ۶ متری ضد گلوله! + تصاویر افشای تصاویری از نسل جدید ب‌ام‌و سری ۲ کوپه + تصاویر معرفی آئودی A۳ سدان ۲۰۲۱ + تصاویر فیس لیفت جدید بی‌ام‌و معرفی می‌شود لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X۷ از ب ام و +تصاویر تمدید تعطیلی کارخانه فولکس‌واگن تا یک ماه دیگر اقدام آئودی در فاصله‌گذاری اجتماعی سقوط ۷۰ درصدی فروش خودروساز لوکس آلمانی دیزل‌گیت؛ فولکس واگن دست‌کم ۶۲۰ میلیون یورو به مشتریان آلمانی پرداخت ‌می‌کند پرفروش‌ترین خودروی فولکس‌واگن کدام است؟ فروش بی‌ام‌و در هند ۱۲ درصد کاهش یافت خدمت‌رسانی پورشه به کادر درمانی کانادا زیان ۸۱ درصدی فولکس‌واگن تجربه رانندگی با آئودی ۲۰۲۰ + فیلم رونمایی آنلاین محصول جدید بی‌ام‌و خودرویی که رانندگی با آن در برخی کشورها ممنوع است!+تصاویر نگاهی به آئودی RS۶ +تصاویر جی ال اس۵۸۰؛ شاسی بلند درشت اندام ۲۰۲۰ مرسدس با پیشرانه ۸ سیلندر+تصاویر نگاهی به کوپه آئودی R۸+تصاویر تمدید مرخصی کارکنان فولکس درخواست خودروسازان آلمانی از مرکل نقاط قوت و ضعف ب‌ام‌و ۸۴۰ i گرن‌کوپه مدل ۲۰۲۰ خلاقیت ایتالیایی و یکی از جذاب ترین پلتفرم های خودرویی آلمان!+تصاویر مرگ کارمند فولکس واگن درمکزیک به خاطر کرونا معرفی یک نسخه ویژه از "پورشه ۹۱۱ توربو اس" پیش از ارائه به بازار! +تصاویر بازار خودروهای پورشه در کدام کشورها داغ‌تر است؟ کاهش شدید فروش بی‌ام و در سه ماهه اول ۲۰۲۰ به خاطر کرونا فراخوان فولکس در استرالیا افت بی‌سابقه فروش خودرو در آلمان نگاهی به آئودیQ۷ +تصاویر تجربه رانندگی با آئودی A۳ جدید مدل ۲۰۲۰+ فیلم بررسی فنی کیت‌های لارته دیزاین برای کراس اوورهای X ب‌ام‌و+فیلم ​لطمه به اشتغال تیونینگ برای یک محصول ناموفق! + تصاویر فولکس‌واگن هم تجهیزات بیمارستانی تولید می‌کند! بررسی فنی مرسدس بنز اسپرینتر مدل ۲۰۲۰ + فیلم بررسی اوپل واکسهال کورسا جدید + فیلم نگاهی به مرسدس بنز A۲۲۰ +تصاویر بررسی واردات خودروهای لوکس بر قیمت چارچرخ‌ها دانستنی‌هایی درباره خالق مرسدس بنز بررسی فولکس آپ GTI مدل ۲۰۲۰ لطمه کرونا به خودروسازی آلمان تاثیر منفی تسلا بر اقتصاد آلمان آخرین مدل پانامرا معرفی شد اخذ مالیات از خودرو و مساکن لوکس گامی موثر برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی بررسی فولکس‌واگن اطلس کراس اسپرت + مشخصات لوکس‌ترین برند خودرو در سال ۲۰۱۹ ۳۰ خودروی پرفروش آلمان در سال ۲۰۱۹ ب ام و ۲.۵ میلیون دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۹ فروخت بررسی فنی آئودی S ۴ TDI + مشخصات تشریح مالیات بر خودروی لوکس خانه‌ها و خودروهای گرانقیمت مشمول مالیات می‌شوند معرفی رسمی مرسدس بنز اسپرینتر الکتریکی + مشخصات کدام خودروسازان سهم بیشتری از بازار خودروی آلمان دارند؟ رونمایی از مرسدس بنز GLA مدل ۲۰۲۱ جزئیات درخواست سفر با خودرو‌های لوکس تاکسیرانی خودروهای برقی صاحب ۲۰ درصد از فروش فولکس‌واگن می‌شوند! جهش فروش خودرو در آلمان بزرگترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند+جدول فروش چری تیگو۷ ، انتخابی مناسب برای لوکس پسندان نشان ۴S بر تن تایکان بنز ۱۵ درصد سهام کاماز روسیه را خرید آلمانی‌ها خودروهای پاک وطنی می‌خرند استراتژی جاه‌طلبانه فولکس‌واگن تعیین تکلیف دارندگان چندخودرو و خودرو‌های لوکس در اعمال سهمیه بررسی خودرو ب‌ام‌و M ۸۵۰ i دالر + مشخصات صعود بی‌ام‌و در آمریکا هیاهوی برقی پورشه اولتیماتوم فولکس‌واگن به اردوغان رشد ۱.۲ درصدی فروش مرسدس بنز در آمریکا بررسی فنی آئودی A۶ آوانت + مشخصات "اسلواکی" میزبان جدید فولکس‌واگن بی‌ام‌و ترامپ را تهدید کرد فولکس واگن در چین خودرو برقی تولید می‌کند مرسدس تولید این خودرو را متوقف می‌کند؟ مالکان کدام خودروها باید منتظر حذف یارانه باشند؟ تهدیدی به نام تسلا ! رونمایی BMW از سری ۲ گرن ۲۰۲۰ + تصاویر خودروهای لوکس توقیفی در بندر نوشهر بزودی تعیین تکلیف می‌شود افت فروش خودروهای سواری در آلمان! راز انبار سوپرلاکچری‌ها ۱۰ خودروی پرفروش آلمان کدامند؟ بی ام دبلیو وریا واقعا ۳ میلیارد است؟! استفاده از ۳ دستگاه خوروی بنز لوکس برای تشییع پیکر نام‌آوران، فرهیختگان و بزرگان کشور فراخوانی ۲۲۷ هزار پورشه و فولکس واگن به علت نقص ایربگ و کمربند دستگیری اعضای باند جعل پلاک خودروهای لوکس لاکچری‌ترین خودروهای جهان در ۲۰۱۹ بررسی فنی پورشه تایکان + مشخصات تهدید ترامپ برای اعمال تعرفه روی خودروهای آلمانی خودروهای لاکچری فوتبالیست‌های سرشناس ایران و جهان +عکس بنز، آئودی و بی.ام.و متحد شدند مرسدس بنز هیبریدی در راه است فروش موفقیت‌آمیز بنز در چین بررسی فنی آئودی TT کروک + مشخصات آخرین وضعیت امحای خودروهای لوکس آلمانی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول) تمسخر بنز و بی‌ام‌و توسط ترامپ قیمت خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول فولکس‌ واگن رکورد زد قهرمان سنگین وزن ۲۰۱۹ از "ب ام و" +تصاویر کلکسیون خودروهای میلیاردی در دبی توقیف خودروی ۵ میلیارد تومانی در جهرم کشف خودروهای لوکس خارجی از یک خانه روستایی برق این بنتلی شما را خواهد گرفت فولکس قورباغه‌ای به آخر خط رسید +عکس خودروهای میلیاردی در انتظار جوانان ثروتمند عرب مکاتبه معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره خودروهای لوکس در گمرک مانده+سند رونمایی رونالدو از خودروی یک میلیون یورویی جدیدش در لیسبون + عکس فراخوان ۳۴۰ هزار کاین و پانامرا فولکس‌واگن ۴ میلیارد یورو در تحول دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند مرسدس بنز آروکس جدید معرفی شد مرسدس بنز EQC نمادی از ایده‌های جدید تحقق رویای تاکسی‌های پرنده تا ۶سال آینده خودرو ۲۰۲۰ BMW X۱ با موتور قدرتمند الکتریکی +تصاویر فراخوان مرسدس‌بنز در استرالیا بی‌ام‌و از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرد مزایده خودرو‌های لوکس قاچاقچیان مواد مخدر در مکزیک آزمایش موفقیت‌آمیز تاکسی پرنده آلمانی یکه‌تازی فراری در بازار خودروهای لوکس کاهش فروش خودروهای لوکس در آمریکا خودرو لوکس امپراتور جدید ژاپن +تصاویر آپشن‌های خاص زیرپای لوکس‌سواران ایرانی نمی‌دانیم رهبر کره شمالی خودروهای لوکس ما را از کجا آورده پورشه چطور به جایگاه فعلی‌اش رسید؟ سرمایه‌گذاری میلیون دلاری دایملر آلمان برای کاهش قیمت خودروهای برقی امیدواری دایملر برای بازگشت به روسیه خودرو لوکس، ترفند جدید کلاهبرداران پیامکی آلمان ساخت دو میلیون خودروی دیزلی را در دستور کار خود قرار داد دست‌ به‌ یکی خودروسازان اروپایی که گران تمام می‌شود گران‌ترین قرارداد یک شرکت آلمانی با ب ام‌ و مقایسه "پروسید کیا" و "شوتینگ‌بریک" CLA بنز + تصاویر پوتین کارخانه مرسدس بنز در روسیه را افتتاح کرد بررسی کراس‌اوور برقی جدید پورشه لیموزین جنسیس G۹۰ در تقابل با مرسدس می‌باخ خودروهای جذاب آینده را ببینید ابرخودروی جدید استون‌مارتین معرفی شد ممنوعیت اجاره یا خرید خودروی لوکس جریمه چند میلیاردی فولکس واگن در هند! آیا "ب ام‌ و" ایکس۵ مدل ۲۰۱۹ بهترین خودروی کراس ‏اوور جهان است؟ کاهش فعالیت ب ام‌ و درپی برگزیت اسکوترهای عجیب و برقی فولکس واگن در نمایشگاه خودروی ژنو اپل کورسا و بی ام ۲۰۰۲ آلمان در حوزه حمل‌ونقل عمومی سرمایه‌گذاری می‌کند آلمان چند میلیارد یورو در خودروهای برقی سرمایه‌گذاری می‌کند؟ سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد یورویی خودروسازان آلمانی در تولید خودروهای خودران و الکتریکی سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد یورویی آلمان برای تولید خودروهای برقی فِراری اف ۸ تریبوتو تصاویری از لاکچری‎ترین تاکسی جهان! کامیون‌های گران‌قیمت بنز در ایران را بشناسید جزئیات حریق اتوبوس بنز با ۴۲ مسافر در استان ایلام اعلام شد لامبورگینی رکورد زد! بنز E۲۰۰ مدل ۲۰۱۶ را بشناسید کاهش سود‌آوری مرسدس‌بنز ساخت خودروهای کلاسیک بنز توسط هنرمندان اصفهانی خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول احتمال همکاری دو رقیب دیرینه آلمانی تلاش مرسدس‌بنز برای تولید خودرو در مصر سود ۲ هزار و ۲۷۲ میلیارد ریالی متخلفان از فروش خودروهای لوکس جدیدترین تصاویر از ب‌ام‌و ۲۰۲۰ سری ۷ ون منحصر به فرد مرسدس بنز به نمایش درآمد +تصاویر تاج پادشاهی لوکس‌سازان بر سر ب‌ام‌و ب ام‌ و فضایی رونمایی شد+ تصاویر در آستانه سال نو میلادی مدافع بایرن مونیخ خودروی ۶ میلیارد تومانی خرید + عکس معرفی تیونر آلمانی؛ منهارت خرید و فروش کدام یک از خودروهای لوکس وارداتی در شرایط فعلی بازار، رونق بیشتری دارد؟ شاسی بلند جدید فولکس واگن به بازار می آید + تصاویر هیولای عجیب و دو کابین بنز + تصاویر لوگوی BMW چطور طراحی شد؟! شارژ ۱۰۰ کیلومتری خودروهای برقی در ۳ دقیقه بی‌ام و ۷۳۰LI تیپ LEGACY را بشناسید فرانسه جهنم خودروهای لوکس خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروهای برقی جایگزین توقف تولید خودروهای کم فروش فولکس واگن می‌شوند؟ تقلب فولکس واگن خرید لوکس ترین شاسی بلند ب ام و برای مالکش چقدر هزینه دارد؟ افزایش تعرفه‌های گمرکی هزینه‌ گزافی بر خودروسازان تحمیل می‌کند ب‌ام‌و صفر چند؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ عرضه یک خودروی پلاگین هیبریدی دیگر توسط بی‌ام‌و لذت رانندگی با سری ۸، زیر سقف آسمان خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول رونمایی از جدید ترین محصول چری در شانگهای مرسدس بنز صفر چند؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ مرسدس دوست داشتنی معرفی نسل جدید پورشه " پانامرای جی تی اس" با قدرت ۴۵۰ اسب بخار (+عکس) احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریکایی قوت گرفت افزایش قیمت خودرو، شامل ثبت نامی های پیشین نمی شود لکسوس صفر چند؟ DS صفر چند؟ خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ گرانترین خودرو وارداتی به ایران کدام است؟ معرفی خودرو‌های بالای یک میلیارد تومان در بازار مرسدس بنز صفر چند؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول ب‌ام‌و صفر چند؟ پورشه صفر چند؟ «یگانه» چه سوار می شود؟! شادترین خواننده ایران سوار چه خودرویی می شود؟ آلمانی‌ها به دنبال باز نگهداشتن پنجره تجاری با ایران در صورت تصادف با خودروهای لوکس چه کنیم؟ مهم ترین نقاط قوت بورگوارد آلمان از نگاه متخصصان اروپایی خودرویی لوکس با قیمت ۱۹۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کلان آلمانی‌ها در صنعت خودروهای خودران و برقی قیمت جدید ب ام و سری ۵ مدل ۲۰۱۸ در ایران / مهر ۹۷ فولکس‌واگن از ایران نمی‌رود معمای بازار لوکس فروشان آزمایش موتورسیکلت خودران BMW Mercedes-AMG A۳۵ ۴MATIC؛ هیولایی در مقیاس کوچک! ب‌ام‌و صفر را چند بخریم؟ با چه بودجه ای مرسدس بنز صفر سوار شویم؟ خودروهای DS صفر در بازار چه قیمتی دارند؟ رونمایی کیا موتور از خودروی جدیدش خاموشی موتور واحدهای تجاری لوکس فروشی خودرو خودروهای لوکس بازار کدامند؟+جدول ربات موتورسیکلت بدون راننده ویراژ می دهد! خودروی لوکس بازیکن جوان پرسپولیس (عکس) بنز صفر چند؟ وقتی رفت و آمد با هلی کوپتر ارزان تر از خودرو است! خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید دولت پاکستان، خودروهای لوکس نخست وزیری را به مزایده می گذارد توقیف ۱۸ دستگاه خودروی لوکس سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری فولکس واگن در حوزه دیجیتال بنز E۲۰۰ با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ خودرو X۷ سری M، آفرودر خانوادگی ب‌ام‌و +عکس تمام خودروهای لوکس دولت به مزایده گذاشته می‌شوند جعلی‌بودن اسناد ترخیص خودروهای لوکس از وزارت اقتصاد افزایش ایستگاه‌های شارژ خودرو در آلمان خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو بی ام دبلیو و مینی توسط پرشیا خودرو صنعت خودروی آلمان تحت سلطه دفتر صدراعظم قرار دارد در راستای مبارزه با قاچاق کالا کدام خودروی لوکس "راحت‌ترین رانندگی" ارائه می دهند؟ بوش آلمان به فناوری خودروهای خودران وارد می‌شود خرید خودروی لوکس با جعل عابربانک هشدار فرانسه و آلمان به ترامپ :تعرفه‌ها لغو نشود، گفتگو نمی‌کنیم تعرفه‌های ترامپ ۶ میلیارد یورو به صنعت خودروی آلمان ضرر می‌زند دستگیری فردی که با عکس خودروهای لوکس، یک میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرد کلاهبرداری یک میلیاردی با عکس خودروهای لوکس واردات ۶۵ دستگاه خودرو لوکس در بهار ۹۱ شارژر بسیار سریع برای خودروهای برقی ساخته شد مالک آینده صنعت خودرو چه کسی است؟ برخی محصولات «ب ‌ام‌ و» به جای آمریکا در چین تولید می‌شوند معرفی خودرو ب ام و ۷۳۰LI تیپ INDIVIDUAL ملاقات و تجربه رانندگی با فولکس‌واگن گلف GTI مدل ۲۰۱۸ در تهران جزئیاتی جدید از ب‌ام‌و x۴ سال ۲۰۱۸ (+عکس) ب ام‌و ترامپ را تهدید کرد برنامه ZF برای تولید ون برقی رقیب ب ام‌و X۶ تا ۲۰۱۹ به بازار می آید احداث کارخانه بنز در لهستان بازگشت ب‌ام‌و شماره هشت خط و نشان آئودی برای ب‌ام‌و X۶ خودروسازی آلمان بامشکل مواجه شد ۱۶۲۲ خودرو لوکس کجاست؟ معرفی ۸ اتومبیل لوکس حاضر در بازار تهران خودروهای ب ام و و مینی را در باشگاه انقلاب ببینید قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول ۱۲ باور نادرست از خودروها ترامپ واردات خودروهای آلمانی را ممنوع می کند خودروهای لوکس همچنان می‌آیند رویارویی لوکس ها ترین ها نگاهی دقیق‌تر به توانایی‌های فنی ب ام و سری ۵ یک کاین پاک، با شتاب ۵ ثانیه کوچولوی تندوتیز آلمانی خاص‌ترین موتور جهان +تصاویر افتتاح شرکت پرشیان خودرو در ارس DS۸؛ پرچمدار DS برای سال ۲۰۲۰ معرفی شد +تصاویر تست خودران ب ام و در چین شرکت‌های آلمانی طرف قرارداد با ایران با تحریم‌های آمریکا چه می‌کنند؟ ۴۰ سال افسون قدرت هیوندای 'عروسک روسی' را کنار می‌گذارد پاپ لامبورگینی‌اش را می‌فروشد ارتش برقی باواریا آچار فرانسه ژرمن‌ها کُپی چینی بنز شش‌پا! نیمچه‌هیولای مونیخی پرچم‌دار فولکس‌واگن های قدکشیده آرتئون با شناسنامه چینی! بازداشت یکی از مدیران ارشد خودروسازی پورشه همیشه در اوج مانند جی کلاس معرفی نسل جدید نیسان ایکس تریل۲۰۱۸ به بازار ورود ۶هزار خودروی لوکس به روش های غیرقانونی به کشور حمایت آلمان از توسعه خودروهای پاک برقی و خودران کارنامه لوکس در ۹۶ خودروسازی آلمان به سرعت به سمت خودروهای الکتریکی پیش بروند از باربری تا لاکچری یکه‌تاز آینده بازار لوکس‌های ایران دمیدن جان تازه به روح پیرمرد مرسدس! ۹۱۱ این گونه متولد شد! پروازی لوکس همراه با تکنولوژی گرانترین SUV جهان یک خودروی چینی است! ب‌ام‌و X۵ ۲۰۱۹ ، خوش‌تیپ‌تر از همیشه +عکس ب ام و x۱ را بیشتر بشناسید قدرتمندترین C های ۲۰۱۹ مرسدس کانسپت‌های فراموش‌شده گرانترین خودروی اسپرت جهان ساخته می شود اسباب‌بازی ثروتمندان لوکس‌های پرحاشیه انواع خودروهای مسافرتی را بشناسید! رقابت پیر و بُرنا رقابت بیشتر، رضایت بالاتر قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول خاص‌ترین‌های آلمانی‌خاص مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / دی ۱۳۹۶ فراموش‌شدگان بازار لوکس ارائه خدمات امداد خودرو ایران به محصولات بنز صنعت خودرو آلمان در هنگامه‌ای چالش برانگیز نبرد قدرت، شدت می‌گیرد گزارش تصویری از حضور برند "ب ام و" در نمایشگاه ژنو گزارش تصویری از حضور مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو ژنو راه برای ممنوع شدن تردد خودروهای دیزلی در آلمان هموار شد دولت آلمان در تدارک ممنوع کردن خودروهای دیزلی موتورسیکلت خارق العاده هوش مصنوعی "ب‌ام‌و" لباس تازه پرچم‌دار ... S-کلاس فشرده، برداشت دوم! امضای قرارداد ایران‌خودرو و بنز در نیمه اسفند آکسور نسل سوم در قالب کشنده کاماز ۵۴۹۰؛ سرباز روسی با تجهیزات آلمانی ایران بزرگترین دارنده خودروهای ‌گازسوز جهان شد بی ام و X۴ ۲۰۱۹؛ نسخه دوم یک موفقیت بزرگ ارائه فیس لیفت جدید مرسدس کلاس c با فناوری های بنز S +عکس تاکسی‌های خودران بنز در راهند! رشد بازار خودروی آلمان و ایتالیا A کلاس ۲۰۱۹؛ یک CLS کلاس در ابعادی جمع‌وجور تر فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری ۷ برای مقابله با بنز کلاس S (+عکس) بررسی مشخصات و ویژگی‌های ب‌ام‌و ۲۰۰۲ در مقابل ب‌ام‌و ۳۱۸؛ تقابل دو نسل! ب‌ام‌ و ۴۲۸i گرن کوپه؛ سدان نیمه لوکس با خصوصیات یک کوپه اسپرت چینی با جسارت در میان ژاپنی های پرمدعا آلودگی هوا وزیر آلمانی را به بروکسل کشاند قطعه‌سازی آلمان و فرانسه در راه ایران مراحل همکاری با بنز برای تولید مشترک خودرو در حال طی شدن است ملاقات با فولکس‌واگن بیتل مدل ۲۰۱۳؛‌ خودرو مردم، به سبک جدید تولید بنز در ایران از اوایل سال ۹۷ قیمت‌گذاری دستوری مانع افزودن «آپشن» ارائه لوکس‌ترین نسخه پژو ۲۰۰۸ با نام آلور بررسی سیستم تشخیص فرامین اشاره ای ب‌ام‌و در سیستم های صوتی؛ چشم به فرمان! سرنوشت خودروهای لوکس توقیفی مرسدس وانت کاروان می سازد ژست یک هیولای مخوف برای X۶M ۶۵ درصد نیاز ایران به کامیونت از سوی بهمن تامین شد ب ام و ۲۰۱۹ i۸ Roadster؛ افسون i۸، بدون سقف مرسدس بنز ۲۰۱۸CLS Class ؛ CLS کلاس، برداشت سوم قیمت بالای ۴۰ هزار دلار دلیل لوکس بودن نیست نسخه جدید مرسدس؛ خط زرد روی سیاهی شب واردات خودرو دست دوم ممنوع است محصولات جدید اُپل در کشور و وضعیت آنها در بازار ایران؛ ژرمن‌های کمیاب بازار آئودی A۷ ۲۰۱۸؛ نقطه تلاقی استایل و کاربردپذیری خبر بد برای دارندگان خودروهای بالای ۱۴۰ میلیون تومان تصویر مرسدس بنز هیبریدی لو رفت بیانیه وزارت خارجه درباره انتشار تصاویر خودروهای لوکس منتسب به این وزارتخانه کمی تجمل بیشتر برای پرچمدار کراس‌اوور‌های مرسدس BMW به پرفروش‌ترین برند لوکس در چین تبدیل شد! قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول مرسدس‌بنز با CLS جدید جاده‌ها را در نوردید +عکس ابعاد تازه پرونده واردات خودروهای لوکس توسط یک پیرزن + سند تولید بنز کلاس E در مراحل نهایی است تویوتا سنچری ۲۰۱۸؛ یک تویوتا در کلاس رولزرویس و بنتلی! بررسی بازار قطعات و هزینه‌های نگهداری خودروهای لوکس در بازار کشور؛ مصائب لوکس‌سواری در ایران! گران‌ترین اتومبیل‌های جهان در سال۲۰۱۷ /تصاویر گمرک ادعای قاچاق خودروهای لوکس را تکذیب کرد قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول افزایش فروش خودروهای لاکچری در روسیه +عکس وقتی خودرو را قبل از خرید پرو می‌کنید! ۱۰ واقعیت جالب و عجیب پیرامون کمپانی مرسدس بنز که از آن بی اطلاعید پورشه از قدرتمندترین خودرو سواری لوکس جهان رونمایی کرد قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول مدل های متنوع بنز در مسیر بازار ایران خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول قیمت خودرو بنز در بازار+ جدول ب‌ام‌و i۸ رودستر در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد (+عکس) پورشه پانامرا توربو S هیبرید؛ یک استیشن ۶۸۰ اسب‌بخاری! بودجه یک میلیارد یوروییِ آلمان برای مقابله با آلودگی هوا رشد بیمه‌ بدنه در پی محدود شدن مسئولیت مردم و‌ بیمه‌ها در تصادف با خودروهای لوکس پیشتازی به سبک فولکس‌واگن دورهمی خودروسازان معتبر در نمایشگاه دبی +تصاویر لامبورگینی پاپ حراج می‌شود مروری بر تاثیر آئودی امروز، در فرآیند شکل‌گیری تست‌های تصادف؛ ایمنی به سبک آئودی یک ژست اسپرتی‌تر برای کوچولوی پاک ب‌ام‌و پیش‌مقدمه‌ای برای سدان الکتریکی ب‌ام‌و این کراس‌اوور مرسدس، هیدروژن‌سوز است بازگشت ب ام و به Le Mans بررسی آپشن‌های داخل پنل میانی پورشه پانامرا؛ تکنولوژی به زبان پورشه بررسی آپشن‌های داخل کابین بوگاتی شیرون؛ میلیونر بی‌ادعا! این S صدی ۲.۱ لیتر بنزین می‌سوزاند! Mercedes-AMG Project One؛ فرزند سرعت خودروهای خاص‌ و رویایی‌۲۰۲۰ +عکس گزارش تصویری رونمایی از محصولات بورگوارد در تهران آلمانی های باوقار به ایران آمدند با این اتوبوس برای سفر به هیچ چیز نیاز ندارید! طرح بازدید رایگان پاییزی پرشیاخودرو آغازشد+لیست نمایندگی ها ورود خودروهای لوکس در دولت روحانی رکورد شکست برخی از خودرو‌های میلیاردی در دبی فقط خاک می‌خورند! معرفی سریع‌ترین خودروی " مک‌لارن " تا چند ماه آینده صاحبان اتومبیل‌های لوکس باید سهم بیشتری از هزینه‌های شهری بپردازند وضعیت خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی به کجا رسید؟ سدان دوست‌داشتنی ب‌ام‌و، پرقدرت‌تر از همیشه به ایران بازگشت سهم مینی از استراتژی پاک ب‌ام‌و تاکید نجفی بر افزایش عوارض خودروهای لوکس ۲۰۱۸ Mercedes-Benz S-Class Coupe /Cabriolet؛ ژست تازه S‌های آدرنالین‌ساز بازگشت دوباره TVR BMW Concept X۷؛ هیبت، مبهوتِ بزرگِ X‌های ب‌ام‌و غرق کشتی حامل ۱۴۰۰ خودروی لوکس پیش از رسیدن به جده بنز، برگ برنده‌ای که دولت تدبیر و امید رو کرد دورنمای نوسانات بازار خودروی آلمان نگاهی به تاریخچه رودستر‌های ساخت ب‌ام‌و؛ رودستر‌های ب‌ام‌و از دیروز تا فردا ۱۹۹۱ Audi Avus Quattro؛ ۱۵ سال قبل از R۸ ۲۰۱۷ BMW ۵۴۰i vs ۲۰۱۷ Genesis G۸۰ Sport؛ شاخ و شانه یک کُره ای برای ب‌ام‌و سایه روشن تغییر معیار لوکس‌ها چشم‌غُره ژرمن‌ها به کپچر و تویوتا C-H R رونوشت سوم از مُنجی پورشه قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است بازنگری در تعریف لوکس ها تغییر معیار خودرو لوکس تشخیص خودروی لوکس باید بر مبنای قیمت آن باشد منطق ساده واردات خودرو بالای ۲۵۰۰ سی سی خریداران خودرو های لوکس در فضای مجازی هوشیار باشند بنز صنعت خودروی ایران را جهانی می‌کند فروش خودروهای متروکه بالای ۲۵۰۰ سی‌سی ممنوع شد آمدن مرسدس بنز دستاورد برجامی دولت است آلمان طرف خودروهای دیزلی را گرفت! حضور بنز در راستای خودروساز شدن ایران است امکان فروش برخی خودروهای لوکس توقیفی درداخل کشور فراهم شد بنز صنعت خودروی ایران را متحول می‌کند قیمت جدید انواع خودروهای گران قیمت بازار تهران + جدول قرارداد جدید "خاور" با «بنز» به روایت مدیرعامل ارتقای کیفیت خودروهای تجاری با همکاری های بین المللی سود خودروهای برقی برای مشتریان چقدر است؟ قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران + جدول هنوز سالها و دهه‌ها به موتورهای درون سوز نیاز خواهیم داشت آشنایی با اوپل کورسا ۲۰۱۷ +تصاویر شاسی‌بلند هیبریدی آلمانی در راه ایران کارخانه تولید خودرو در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود مظنه خودرو بنز در بازار+ جدول آلمان‌ها با این محصولات در نمایشگاه خودرو فرانکفورت فخر می‌فروشند شایعه توقف تولید فولکس واگن شیروکو صحت ندارد خلاقیت آئودی برای افزایش مسافت خودروهای برقی هیئت ناظر آئودی برای تغییر هیئت مدیره تشکیل جلسه می دهد مرسدس بنز S کلاس جدید به ایران می‌آید؟ سقف‌های خورشیدی برای آئودی توضیح گمرک درباره ورود غیرقانونی خودروهای لوکس مخفیگاه خودروهای میلیاردی+عکس خانه یا ماشین؟ +عکس اسناد جدید از ورود ۵۱ خودروی لوکس با ترک تشریفات و بدون ثبت سفارش پافشاری آلمان بر استفاده از خودروهای دیزلی رقیب لامبورگینی و فراری رونمایی شد آلمان خودروهای بنزینی و دیزلی را کنار می‌گذارد ون لاکچری فولکس‌واگن خروج خودروهای سدان از دایره کالاهای لوکس و کاهش مالیات آن در اندونزی رقیب انتخاباتی صدراعظم آلمان با حمله به مدیران صنعت خودرو به رقابت بازگشت لوگوی BMW: افسانه یا واقعیت؟ +عکس برخورد اتوبوس مان با کامیون بنز در قزوین استفاده مرسدس-بنز از چاپ ۳ بعدی برای قطعه سازی لوکس‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷ شاسی‌ بلند غول‌ پیکر آمریکایی در تهران شاهکار بنز به زودی معرفی می شود (+عکس) محموله جدید فولکس تیگوآن ۲۰۱۷ به ایران رسید + تصاویر توافق خودروسازان و دولت آلمان درباره کاهش آلایندگی خودروهای دیزلی دولت آلمان بروزرسانی نرم افزاری ۲ میلیون دستگاه خودرو را خواستار شد ب ام و نسخه M شاسی بلند X۴ را عرضه می‌کند وزارت محیط زیست آلمان معافیت مالیاتی خودروهای دیزلی جدید را رد کرد سرمایه‌گذاری‌‌ بیشتر آلمان در بخش تولید خودروهای برقی انتشار تصویر تبلیغاتی عضو جدید خانواده Z ب ام و سواری در حد "قالیچه پرنده"! دوئل پورشه ۹۱۱ و مرسدس AMG-GT جزئیات محدودترین نسخه پورشه ۹۱۱ اعلام شد با مرسدس بنز کلاس X آشنا شوید +تصاویر خودروهای مرسدس-بنز با تست های آلایندگی بیشتری روبرو می‌شوند نخستین نمونه خودروی جدید تسلا ساخته شد لندروور با بنتلی سرشاخ می‌شود مرسدس بنز رکورد زد دستور برخورد با کورس اتومبیل رانی توسط دادستانی بررسی ۱۰خودرو‌ لوکس جهان اولین تصاویر پورشه کاین ۲۰۱۸ لو رفت +عکس کشف ده‌ها خودروی لوکس چندصد میلیونی قاچاق در ۲ ماه ب ام و از نوعی میوه‌ تجهیزات ایمنی موتورسواری می‌سازد مرسدس اوراقی که اثر هنری است گرانترین تاکسی دنیا جنسیس، صدرنشین کیفیت در میان برندهای لوکس صادرات مجدد خودرو‌های قاچاق در دستور کار است وزارت خارجه فقط ۵۱ بنز تشریفاتی خریده است سلاطین جــاده‌های ایـــران یکی از شرکت‌های ایران‌خودرو نماینده بنز در ایران شد توضیح و تکذیب دوباره روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص خرید خودروهای لوکس قاچاق مذاکره با وزارت امور خارجه برای واگذاری خودروهای لوکس قاچاق خرید خودروهای لوکس قاچاق توسط وزارت خارجه کذب است وزارت خارجه خودروهای لوکس قاچاق را خرید خودروهای لوکس قاچاق صادر می‌شود در تصادف با خودروی‌هایِ لوکس بیمه‌ها تا چه مبلغی مسئول جبران خسارت‌اند؟ ماشین بازهای ازبک در راه استقلال اتومبیل‌های لاکچری در خیابان شریعتی دهه ۳۰ "بورگوارد" آلمان با قدرت به ایران می‌آید تصویر نسل بعدی ب ام و M۵ منتشر شد مرسدس بنز به دنبال سرمایه‌گذار آمریکایی آشنایی با شرکت خودروسازی رولز رویس آغاز عرضه ب ام و X۳ و X۴ از سوی پرشیا خودرو مرسدس ۵۰ سالگی AMG را جشن گرفت دولت دوازدهم تعریف خودروی لوکس را تغییر دهد رونق فروش خودروهای ابرلوکس در جهان برای تولید خودورهای تجاری بنز در حال مذاکره هستیم تخصیص بودجه ویژه ب ام و برای خودروهای برقی آئودی اختلافاتش را با واسطه های چینی حل کرد هدف آلمان برای برقی‌ها محقق نمی‌شود نرخ اجاره خودروهای لوکس در مناطق آزاد سرعت فروش لوکس‌ها بیشتر از جمعیت میلیاردرها تولید ۲ مدل ویژه از کلاس G مرسدس بنز (+عکس) شاسی‌بلند جدید اُپل را ببینید +تصاویر لوکس‌‌ترین‌های بازار خودرو کدام است؟ تردید مرسدس بنز برای فروش خودروهای دیزلی در آمریکا کلکسیونی از ماشین‌های گران‌قیمت رونالدو +تصاویر شکار پورشه ۹۱۱ GT۲ RS حین تست پشت فرمان آقای ستاره امضای قرارداد ایران‌خودرو دیزل و بنز تا فروردین ماه حمام آفتاب به سبک بنز خودروهای لوکس قاچاق یا صادر می‌شوند یا منهدم مرسدس-بنز از بررسی احتمالا تولید وانت کلاس X خبر داد تعرفه سنگین مالیاتی برخودروهای لوکس با هدف جبران کسری بودجه غیبت غیـرموجه! لوکس‌ترین حالت اسپـورت سواری لوکس‌ترین ماشین‌های دست‌یافتنی چند؟ یک ماشین و دو تیون! استفاده از ماشین‌های گران قیمت برای روحانیون و طلاب حرام است برچسب "ساخت آلمان" جایش را به "ساخت چین" می‌دهد! خودروهای لوکس مشتری ندارد دوئل لوکس های کلاسیک آمریکایی جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها چالش‌های تولید خودرو میلیون دلاری داماد اهوازی برای مراسم عروسی خود، یکی از گران‌ترین خودروهای جهان را به ایران آورد + عکس انعقاد قرارداد جدید همکاری با بنز آرنولد از مرسدس-بنز الکتریکی خود رونمایی کرد لوکس‌ترین خودروهای اسپورت ۲۰۱۷ +تصاویر کلکسیون ۱۱۵ میلیارد تومانی خودرو در گرانترین خانه آمریکا (+عکس) عرضه خودروهای لوکس در بورس کالا خودروهای گران‌قیمت باید بیمه بدنه بخرند بهینه‌سازی حساب بانکی با حذف ۲ سیلندر! خاندان اشتوتگارتی برای خرید پورشه چقدر باید هزینه کرد؟ +جدول چگونه عاشق یک خودرو می‌شوید؟ مرسدس-بنز مجوز تست خودروهای خودران را در جاده‌های عمومی گرفت خودرو احتمالی سال ۲۰۴۰ بنز لوکس سواری با بوی گازوئیل +تصاویر خودرهای لوکس، پیشتاز فروش در اروپا پوتین بنزش را می‌فروشد+تصاویر مزایده ۲۸ خودرو لوکس متروکه در گمرک فولکس واگن با ۸۰ هزار تن از شاکیان خود به توافق رسید با این خودروها تصادف نکنید بی ام و M۵۵۰i xDrive مدل۲۰۱۸ +تصاویر اولین تصاویر از مرسدس بنز AMG GT R مدل۲۰۱۸ ! هشدار نسبت به تعلل در تعیین تکلیف خودروهای لوکس قاچاق مدل تولید آلمانی و ساخت خودروهای برقی آلمانی‌ها چگونه به بازی بر می‌گردند؟ سهم ناچیز آلمانی‌ها از بازار الکتریکی خبر واگذاری خودروهای قاچاق به وزارت امور خارجه غیر واقعی است رونمایی از خودرو زیبای آلمانی +تصاویر جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ . ام‌ . و +جدول از عرش تا فرش مهلت ۴ ماهه برای صادرات خودروهای لوکس قاچاق پایان یافت آئودی قرارداد ۶۱ هزار تن از نیروهایش را تا ۲۰۲۰ تمدید کرد خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی همچنان می‌آیند فروش خودرو آلمان به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسید بررسی قطعات گران خودروهای لوکس چین مالیات خودروهای لوکس را افزایش می‌دهد بنز ۱۲ سیلندر S۶۵ + تصاویر آپشنها ۵ تــوصیه با کلاس! خودرو جدید و گرانقیمت جاسم کرار ۱۰ خودرو برتر سال ۲۰۱۷ + تصاویر مدل جدید خودروی برقی بی ام و در راه است شورای عالی مناطق آزاد خواستار لغو مصوبه خودرویی گمرک شد +سند ظرفیت تولید خودروهای آلمانی در ایران وجود دارد هزینه پز دادن با خودروهای لوکس چقدر تمام می‌شود؟ خودروهای لوکس قاچاق به خارج کشور صادر می شوند آبی شگفت‌انگیز برنامه جاه طلبانه آئودی برای توسعه خانواده RS لغو ممنوعیت واردات خودروهای لوکس، به زودی ایران خودروهای لوکس مصادره ای را صادر می‌کند تقلب دوباره آئودی در تست‌های آلایندگی از تقلب دوباره آئودی هیچ اطلاعی نداریم خودروهای لوکس امروز تعیین تکلیف می‌شود هشدار ب.ام.و در خصوص کاهش سوددهی آخرین وضعیت مزایده خودروهای لوکس تعیین تکلیف خودروهای لوکس قاچاق به کجا رسید؟ قیمت خودروهای شرکت مرسدس بنز در بازار + جدول رقیب خانگی پانامرا جی‌تی‌اس جدید باواریایی‌ها سهم بنز از واردات خودرو چقدر است؟ ترخیص خودروهای لوکس منتظر استاندارد استراتژی حفظ وضع موجود در معیار ارزش‌گذاری لوکس‌ها از مازراتی تا قایق تفریحی در شمال؛ اموال قاچاقچیان موادمخدر کجا می‌رود؟ اختصاص ۸۰۰ خودروی لوکس به مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان بازار داغ اجاره خودروهای لوکس کاهش فروش خودروهای لوکس در روسیه ورود برخی خودروهای خاص ممنوع شد ب.ام.و با یک M۴ ویژه قهرمانی در DTM را جشن می‌گیرد مرسدس بنز ۵ میلیاردی در تهران /عکس پولدارها خودرو می‌خرند یا جت شخصی؟ خودروهای لوکس قاچاق همچنان در دو راهی صادر شدن و امحاء آخرین وضعیت پرونده خودروهای لوکس قاچاق آخرین وضعیت ترخیص خودروهای لوکس آخرین خبر از مزایده خودروهای لوکس آئودی تولید R۸ e-tron را متوقف کرد آلمانـی‌های کم‌دردسـر تویوتا و ب ام و شریک شدند آلمان با همه خودروهای بنزینی و گازوئیلی خداحافظی می‌کند سرسلسله اسپرت‌های لوکس با مرسدس بنز AMG GLS۶۳ مدل ۲۰۱۷ آشنا شوید! +تصاویر امضای سند همکاری خودرویی میان بخش خصوصی ایران و آلمان ورود شاهکار مرسدس بنز به ایران +تصاویر بازار لوکس‌سازی در جاده رشد تولید فولکس‌واگن از سال‌ آینده در ایران سرعت رشد مصرف بنزین بعد از حذف کارت سوخت دو برابر شد+جدول ۵ نسخه برای سلامت خودروی لوکس شما رونمایی بنز از کامیون‌ الکتریکی شهری خودروی لوکس بازتعریف می‌شود؟ سازمان اموال تملیکی ۳۲۰میلیارد ریال کالای قاچاق را در پنج ماه امحا کرد خاک خوری زیبای خفته آلمانی در انبارهای اموال تملیکی بخشنامه فروش خودروهای لوکس ابلاغ نشد فولکس واگن تولید خودروهای دو درب را کنار می گذارد جنگ تعرفه‌ای دولت و واردکنندگان خودرو زمان برگزاری مزایده فروش خودروهای لوکس هنوز معلوم نیست مزایده فروش خودروهای لوکس به زودی ممنوعیت واردات خودروهای لوکس ادامه دارد معیار لوکس بودن خودروها تغییر می‌کند؟ قیمت انواع خودروهای بی ام و در بازار + جدول قیمت انواع خودروهای مرسدس بنز در بازار + جدول تعریف خودروی لوکس بر مبنای حجم موتور درست است؟ تفاهمنامه با شرکت های آلمانی در بخش خودرو به زودی اجرا شود ۱۶۵ دستگاه پورشه، بنز، ب ام و، هامر و فورد در انتظار تعیین تکلیف دایملر ۶ مدل خودروی الکتریکی معرفی می‌کند ۶ چرخ‌های بنز در برابر مدل جدید لامبورگینی مرسدس بنز CLA ۴۵ AMG با تیونینگ SR +عکس یک بنز قاچاق به خودروهای لوکس اموال تملیکی اضافه شد برای دیدن این بنز تا مرداد ۹۶ صبر کنید ۱۳۰ دستگاه خودروی لوکس از گمرک نوشهر وارد شد مهلت صادرات خودروهای لوکس قاچاق تا آذرماه ضبط ۷۰۰ دستگاه پورشه، بنز و آزارا مالکان بنز و اینفینیتی بیشترین علاقه را به فناوری خودران دارند خودروهای قاچاق عمدتا دست دوم هستند امحاء کالاهای قاچاق سرمایه‌ای مانند خودرو مدنظر دادستانی تهران نیست گران‌ترین نمایشگاه خودرو جهان +تصاویر پایان خوش مشاجره فولکس واگن با تامین کنندگان قطعه در موزه «بی‌ام‌و» چه خبر است؟ نظاره‌گر آئودی SQ٧مدل ۲۰۱۷ باشید +تصاویر سرقت برای خرید «بنز» کارمندان فولکس تحت‌تاثیر مشکلات تولید قیمت خودروهای لوکس وارداتی در بازار + جدول مقایسه جدیدترین عضو خانواده بنز و پورشه +عکس تلاش فولکس واگن برای حل اختلاف با قطعه‌سازان نسخه‌ای خاص از آئودی R۸ +عکس عرضه یک کانسپت از ب ام و برپایه مدل خاطره انگیز ۲۰۰۲ یک تکه جواهر ناب+تصاویر پس از فولکس واگن، اینک بنز و BMW زیر ذره بین مقامات کره جنوبی مرسدس بنز کوپه GLC مدل ۲۰۱۷ +تصاویر BMW با سری ۹ به جنگ میباخ می‌رود +عکس ساعت کار کارکنان اوپل کم می‌شود کاهش فعالیت ۱۰ هزار کارگر فولکس واگن در پی یک مشاجره شرایط فروش نقدی و اعتباری ب ام و X۳ مدل ۲۰۱۶ امحای ۲۲ میلیارد تومان قاچاق؛ خودروهای لوکس کشف‌شده صادر می‌شوند قرار بر صادرات پورشه‌های قاچاق است/ تعیین تکلیف خودروها پس از تدوین آیین‌نامه بنز، پورشه و شورولت‌هایی که منتظر دستور هستند، امحا یا صادرات + تصاویر ورق امحای خودروهای قاچاق برگشت تصویری از پورشه‌های قاچاق در انبار سازمان اموال تملیکی نصب پلاک یک ۴۰۵ بر روی خودروی لوکس قاچاق احتمال صادرات خودروهای قاچاق به جای انهدام کشف ۶۴ خودروی لوکس قاچاق در کشور چرا خودروهای لوکس قاچاق منهدم می‌شوند؟ احتمال برگزاری مزایده برای خودروهای لوکس به شرط صادرات چرا ورود خودروهای لوکس از گمرک امکان‌پذیر نیست؟ برترین خودروساز لوکس جهان خودروهای لوکس قاچاق، آهن قراضه می شوند امحاء خودروهای لوکس شاید وقتی دیگر؟! لغو امحای ۱۳ خودرو لوکس تکذیب شد امضای قرارداد ایران خودرو دیزل و بنز در روزهای آینده فولکس واگن برای اصلاح هزاران خودروی آلاینده مجوز گرفت خاک‌خوری خودروهای لوکس میلیاردی در پارکینگ سازمان اموال تملیکی امحای خودروهای لوکس،درس عبرتی برای قاچاقچیان می‌شود؟ قیمت خودروهای میلیاردی در بازار ایران+جدول خودروهای لوکس قاچاق در شیراز پرس می شوند آهن قراضه‌های میلیاردی واکنش رییس انجمن واردکنندگان خودرو به معدوم کردن ۱۳ بنز و پورشه قاچاق هزینه صادرات مجدد ۱۳ خودروی لوکس قاچاق از قیمت آنها بیشتر می‌شود چرا خودروهای آلمانی پرخرج و خودروهای ژاپنی کم‌هزینه‌اند؟ نهایت تجملات در بنز ۶ متری (+عکس) موتورسیکلت‌هایی گران‌تر از ویلا +عکس محبوب ترین بی ام و کدام مدل است؟ خودروهای لوکس قاچاق امحا می شود؟ خودروهای میلیاردهای عرب در لندن شاهکار منصوری روی بنتایگا رخ نشان داد+تصاویر کمبود روکش صندلی در کارخانه فولکس واگن خودرو فوق لوکس جاسم کرار(عکس) برنامه واقعیت افزوده بنز به کمک سانحه دیدگان رانندگی می‌آید چه تعداد مرسدس بنز وارد کشور شده است؟ ب ام و سری ۴ حین تست شکار دوربین عکاسان شد+تصاویر قابل اعتماد‌ترین خودروهای آلمانی (+عکس) خودرو لوکسی که ماهیگیری می کند خودرو لوکس زوج مشهور سینمای ایران رقابت جگوار با لوکس سریع آلمان‌ها طارمی با این خودرو لوکس به باشگاه رفت آپشن‌های غیرضروری و افراطی خودروهای لوکس اژدهای ۶ چرخ مرسدس بنز +تصاویر بنز برای بستن قرارداد خودرویی با شرکت های ایرانی شرط گذاشت لوکس ۲۰۰‌میلیونی یا پراید ۲۰‌میلیونی؟ لوکس سواران فوتبال ایران؛ ستاره ها چه اتومبیل هایی سوار می شوند؟ مستی راننده بنز، جان شهروند ۴۳ ساله تهران را گرفت قیمت خودروهای آلمانی در بازار ایران+جدول معرفی ۵ خودرو لوکس مقرون‌به‌صرفه مدل ۲۰۱۶ دستگیری رهبر ارکستر قلابی با بنز اجاره‌ای کاربردی‌ترین صندلی‌های عقب متعلق به کدام خودروست؟ حکم ۱۳۰ میلیاردی برای قاچاق ۱۳ خودرو لوکس بنزهای موجود در بازار چند قیمت خورده‌اند؟ رشد ۵۷ درصدی واردات خودرو نهایی شدن قرارداد با بنز و رنو در تابستان امسال مرسدس-بنز در جستجوی یک اسم است مرسدس- می باخ S۶۵۰ در نمایشگاه پاریس رونمایی می شود معیار تعیین خودروهای لوکس تغییر نکرده است آیا آئودی جایگزین پورشه در بین لوکس سواران می شود؟ احتمال توقف تولید ۴۰ مدل از خودروهای فولکس واگن مصرف سوخت و قیمت، پارامترهای درست تشخیص خودرو لوکس وارداتی است بنز E یا ولوو V۹۰ ،کدام بهتر است؟ ۶۰ هزار اینفینیتی Q۵۰ فراخوان می‌شوند این رولزرویس مفهومی را ببینید+تصاویر مرسدس بنز قایق بادبانی می‌سازد! +تصاویر تغییر شرایط ورود خودروهای لوکس به مناطق آزاد ساخت لیموزین اختصاصی پوتین در روسیه با سبک انگلیسی+ تصاویر لاستیک الماس نشان ب ام و M۶ GT۳ بوم نقاشی می شود زیبای خفته ۵۷۰ اسب بخاری! خودروهای پلاگین،هیبریدی و تمام الکتریک در خط تولید انبوه بنز آپشن جدید و جالب بنز برای کلاس سری E ماجرای هلال ماه رمضان روی آرم بنز چیست؟ جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌.ام‌.و +جدول بنز با چرم کروکودیل و طلای ۲۴ عیار سرقت از طلافروشی برای خرید خودرو لوکس هزینه‌ای برای خرید مطمئن جذب معمار معروف خودروسازان آلمانی در اپل تصاویری از فیس لیفت BMW سری ۳ از شباهت با خیار تا عظمت فیل با مرسدس کلاسیک! مردم دنیا عاشق این خودروها هستند کدام خودروی لوکس از واردات سهم چشمگیرتری داشت؟ هفتاد سال با مرسدس E کلاس بهترین خودروهای سال ۲۰۱۶+تصاویر فولکس واگن ۱ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی می‌سازد خودرو بنز با ۲۰۳ کیلومتر سرعت در قزوین توقیف شد بنز میلیاردی در خیابان های تهران عتیقه ۵ میلیاردی بنز در ایران اولین ماشین های پلیس در ایران ضیافت به سبک اشتوتگارتی لکسوس هاچبک CT را با یک کراس اور عوض می کند از ژیان پدرم،‌ پول یک بنز را در آوردم! حق انتخاب لوکس سوارها متنوع تر شد چه تعداد بنز و ب.ام.و وارد شد؟ این خودروهای عالی زیر ۳۵ هزار دلار قیمت دارند! خودروی ۴ تنی بوگاتی +عکس عمل زیبایی خودروها؛ از مرسدس تا کیا خودرو لوکس جدید BMW ۲۰۱۸ تاریخچه شگفت انگیز خودروهای الکتریکی ب ام و+تصاویر تعیین تکلیف خودروهای لوکس انبارشده لوکس‌ترین لکسوس سال آینده می آید "شوالیه"، خودرو لوکس و خشن کانادایی کنترل هوشمندانه خانه از داخل خودرو نعش‌کش مست ماشین و جنازه را گم کرد ب ام و M۴ GT را ببینید خودرو لوکس بازیکن پرسپولیس +عکس کادیلاک لوکس CT۶ را ببینید آئودی A۶ را ببینید خودرو واقعی آویزان از سقف رستورانی در شیراز شاسی‌بلندها موجب رشد فروش جی‌ام برترین‌ خودروهای گلف پدربزرگ های بنز در خیابان های تهران زیبای مخوف آلمان‌ها ساخت خودرویی که خودش را لوس می کند قیمت خودروهای دست دوم لوکس زیر ۹۰۰ میلیون تومان دور تازه همکاری های سامسونگ با خودروسازان بزرگ آلمانی قوی ترین بنز c کلاس ایران اونتادور، گاو خشمگین لامبورگینی رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین ۲۰۱۷ خودرو فوق لوکس با موتور طلا هیولای ۸۳۸ اسبی از سرزمین ژرمن ها! شگفتی مدیران مرسدس بنز از کیفیت استانداردهای نمایندگی کرمان تصادف شدید خودرو لوکس آلمانی در ایران همه فن‌حریف قیمت انواع خودروهای خارجی بیش از یک میلیارد تومان رژه خودروهای لوکس در تهران +تصاویر مرسدس بنز به تقلب متهم شد پارکینگی به ارزش ۹۷ میلیارد تومان سورپرایز مازراتی پس از لوانت افتتاح بزرگترین دفتر فروش خودروی بنتلی در دوبی فراخوان نقص فنی آئودی و پورشه کاهش ۳۲ درصدی سود خالص بنز ۴محصول ژاپنی در راه ایران خودرو نگاه مثبت اروپایی ها به بازار خودرو ایران لکسوس پیشتاز بازار SUV های لوکس آمریکا حرکت واردات در مسیر واقعی بنزین چند ریالی چطور ۱۰۰۰ تومان شد؟ در انتخاب بین دو خودرو مانده اید؟ لکسس پیشتاز بازار لوکس آمریکا ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار در راه است آخرین قیمت خودروهای لوکس در بازار تهران کدام مدل بنز تاکسی می شود؟ دُز سرعت بیشتر برای سریع ترین بنتلی تاریخ! خودرو لوکس ملکه انگلیس به حراج گذاشته شد + عکس جولان شاهزاده سعودی با خودروهای میلیاردی در انگلیس+تصاویر بازگشت لینکن با شگفتی تازه مرسدس-بنز رقیب ب ام و X۴ را رو کرد وانت بنز به تولید نزدیک شد بازار خودرو‌های لوکس و سوپر‌اسپرت کوچکترین خودرو لوکس موجود در ایران خودرو لوکس انگلیسی در تهران ورود خودروهای لوکس به ترکیه مرسدس E۴۳ در نمایشگاه نیویورک رونمایی می شود ۱۰۰ سال با ب ام و به روایت تصویر آخرین قیمت خودرو لوکس در بازار تهران جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌.ام‌.و ب ام و ۱۰۰ سال آینده صنعت خودرو را پیش بینی کرد به فولکس واگن اعتماد داریم استفاده عجیب از شاسی بلند لوکس در کیش گران ترین خودروهای جهان را ببینید خودرو ۸ میلیاردتومانی در گمرک خرمشهر قیمت خودروهای لوکس در بازار تهران +جدول نگرانی خودروسازان آلمانی از تاثیر کنترل شدید مرزها بر صنعت خودرو یک میلیون خودرو برقی در آلمان ۲۰۲۰ ۷ خودرو گران‌ قیمت دنیا تولید کامیون بنز در ایران سواری بنز ایران خودرو رونمایی شد هدف اصلی قرارداد بنز تولید کامیون‌های سنگین و کشنده است تمرینات پرسپولیس و استقلال نمایشگاه خودرو های لوکس! تصویر جدیدی از مرسدس کابریولت ۲۰۱۷ منتشر شد مشارکت «شیران دیزل موتور» با «مان» آلمانی لوکس‌سواری فقط با ۵۰۰میلیون تومان +عکس ماشین‌بازی کاپیتان‌های تیم‌ملی فوتبال ایران +تصاویر گزارش تصویری از مراسم آغاز دور جدید همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز دو هزار دستگاه بنز در سال ۹۵ وارد بازار ایران می شود قرارداد ایران‌خودرو و بنز تمدید شد آمار ب ام و از فروش خودروهای لوکس‌ در آمریکا قلابی از آب درآمد بنز هم به شرکای ایران اضافه شد سرخاب و سفید‌آب برای کت‌‌و‌شلوارپوش‌های بازار BMW هیبریدی گرانترین خودرو وارداتی طرحهایی برای ب‌ام‌و i۵ اختلاف ۵۰ سال در ۵۰ سانت حاشیه‌های ورود خودرو سلطنتی با تکذیب مسئولان به پایان رسید آمبولانس‌های بنز در راه ایران خودروهای لوکس قاچاق هنوز تعیین تکلیف نشده است غول همه خودروهای لوکس در ایران قیمت اولین خودرو لوکس بعد لغو تحریم ماشین روحانی در ایتالیا را ببینید پورشه ۴۸۰ اسب بخاری را ببینید بنز در ایدم سه نوع موتور می سازد آئودی قیمت R۸ ۲۰۱۷ را اعلام کرد آینده روابط صنایع خودرو سازی آلمان با ایران درخشان است تخفیف فولکس واگن برای تعویض خودروهای فرسوده ب ام و بهترین رستوران شهر را رزرو می‌کند آیا G۷۰ کوپه حریف M۴ می‌شود؟ قیمت خودروهای لوکس در بازار تهران قدیمی‌ترین شریک تجاری ایران، بازگشت ایران خودرو و بنز دو شرکت مشترک ایجاد می کنند لامبورگینی مورسیلاگو مدل ۲۰۱۶ ب ام و M۲ کوپه اندازه پورشه ۹۱۱ شتاب دارد جدیدترین بنز میلیاردی با رنگ استثنایی در تهران پرفروش‌ترین‌خودروساز لوکس‌درسال۲۰۱۵ ۶ شاهکار دیده نشده ب ام و ۱۰ خودرویی که در ۲۰۱۶ باید منتظرشان باشیم این خودرو لوکس ۳ چرخ دارد توقیف یک خودرو بنز با ۱۳ میلیون تومان جریمه! گشتی در بازار خودروهای کلکسیونی بالای ۱۰۰ میلیون تاچ اسکرین ب ام و با چرخاندن دست در هوا کنترل می شود کدام خودروها در اینستاگرام محبوب‌ترند؟ +عکس تقاضای ۲۵ هزار نفری برای لوکس‌های ۲۵۰۰ سی‌سی لاکچری‌های دوست‌داشتنی! ۱۵ آپشن که فقط در خودروهای لوکس نیست! فیات و جنرال موتورز جریمه دادند؛ بنز به دادگاه رفت BMW جدید اسپایدر رونمایی شد مهد تولید متنوع‌ترین خودروهای تجملی رقابت شرکت‌های کامیون‌ساز برای ورود به بازار ایران شرط سبقت خودروهای آلمانی از آمریکایی آلمان چهارمین خودروساز جهان در ۱۰ سال اخیراست ب ام و تیونینگ آلپینا ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد خودروهای لوکس در گمرک با چه قیمتی به بازار می آید؟ گسترش همکاری‌ ایران و آلمان در زمینه خودروهای برقی و هیبریدی هیات ۱۳۰ نفره اقتصادی آلمان به تهران آمد بازتعریف خودروهای لوکس برترین برند خودرو لوکس جهان مشخص شد پیشنهاد جدید وزارت صنعت برای واردات خودروهای لوکس قراردادهای جدید ایران خودرو دیزل با بنز تا یک ماه دیگر امضا می‌شود مذاکره با دو شرکت خودروساز برای سرمایه‌گذاری در ایران تصویر تاکسی بنز با پلاک اصفهان در کالیفرنیا خودرو لوکس جایزه تماشاگرانی که به دیدار عمان - ایران بروند گسترش همکاری میان تویوتا و ب ام و ورود BMW میلیاردی به تهران با هواپیما ب‌ ام‌ و به فرمول‌یک بر نمی‌گردد فعالیت جدید بی‌ام‌و در تولید خودروهای بدون راننده خوزستان گورستان ماشین‌های خارجی می شود اظهارات مدیرعامل زیمنس درمورد بازار آلمان ویلچر فوق مدرن برای پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ ساخته می شود ماه‌عسل «لوکس‌سازان» پایان می‌یابد؟ ارتقای سدان ب ام و M۳ خودروسازان آلمانی به خرید نقشه نوکیا نزدیک شدند این خودرو ضدگلوله مجهزتر از آپارتمان لوکس است فاصله سلاطین ژاپنی با آلمانی‌ها کدام غول‌های آلمانی به ایران فکر می‌کنند؟ مدلهای جدید ب ام و در راه است رتبه دوم یزدی ها در کشور بخاطر خرید خودرو خارجی نگرانی خودروسازان آلمانی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا سران ورزشی‌ها چه شغلی دارند و چه ماشینی سوار می‌شوند؟ روزهای خوب خودروساز برتر اروپا به کجا چنین شتابان! شارژ خودرو با تیر چراغ برق تردد ۶۴ هزار خودرو سوپر لوکس در معابر پایتخت پیامد پدیده‌ای به نام «دور-دور» چیست؟ شاهکار جدید بی ام و، در آینده رانندگی کنید بی ام و شاسی بلند برقی می‌سازد خودروهای لوکس نمایندگی مجاز ندارند ورود ۴ دستگاه BMW i۸ جدید به ایران رونمایی از شاهکار جدید BMW دومین BMW i۸ وارد ایران شد انتخاب مدیر جدید بی ام و با ماموریت دشوار بروزرسانی ب‌ام‌و سری ۳ در قالب مدل ۲۰۱۶ کل بنزین یک استان، در دو شب در ۶خیابان پایتخت دود می‌شود چند می گیری دور دور کنی؟ بنز سه میلیاردی و پیکان را در یک قاب ببینید برخورد شبانه با صد خودرو لوکس تجربه رانندگی با ب‌ام‌و X۴ در ایران پلیس راهور تهران از تشدید برخورد با "جولان خودروهای لوکس" خبر داد چهار خودرو معروف ژرمن ها مدل جدید بی ام و خودش پارک می کند واقعیت افزوده ب ام و در شانگهای ب ام و سری ۷ M اسپرت تست می شود بی ام و برای ۹۱ هزار خودرو معیوب خود فراخوان داد رونمایی از عینک شگفت‌انگیز BMW دوچرخه ب‌ام‌و با چاشنی تولید محدود تازه ترین مدل ولوو در شانگهای رونمایی شد
برگشت به بالا