مروری بر روند طراحی ماندگارترین پورشه؛

۹۱۱ این گونه متولد شد!

عصر خودرو- خریداران خودرو‌های امروزی بیش از هر چیز تنوع در طراحی را می‌پسندند و طراحان خودرو هم برای پاسخ به این نیاز بازار، تلاش می‌کنند در هر نسل از خودرو‌هایشان طرحی جدید را عرضه کنند. در این میان اما ۹۱۱ را می‌توان خودرویی کاملا متفاوت دانست چرا که علاقمندان این خودرو بیش از هر چیز وفاداری به طرح اولیه خودرو را می‌پسندند تا جایی که وقتی پورشه تنها اندکی تغییر در طرح چراغ جلوی ۹۱۱ داد با اعتراض گسترده هوادارانش مواجه شد.

جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷:۰۰

۹۱۱ این گونه متولد شد!خریداران خودرو‌های امروزی بیش از هر چیز تنوع در طراحی را می‌پسندند و طراحان خودرو هم برای پاسخ به ایخریداران خودرو‌های امروزی بیش از هر چیز تنوع در طراحی را می‌پسندند و طراحان خودرو هم برای پاسخ به ایخریداران خودرو‌های امروزی بیش از هر چیز تنوع در طراحی را می‌پسندند و طراحان خودرو هم برای پاسخ به ای نمونه طراحی شده توسط Albrecht Goertz. این مدل بیش از حد به خودرو‌های آمریکایی شبیه بود و طرح جلو و عقب آن از سوی پورشه رد شدخریداران خودرو‌های امروزی بیش از هر چیز تنوع در طراحی را می‌پسندند و طراحان خودرو هم برای پاسخ به ای911 این گونه متولد شد!خریداران خودرو‌های امروزی بیش از هر چیز تنوع در طراحی را می‌پسندند و طراحان خودرو هم برای پاسخ به ایخریداران خودرو‌های امروزی بیش از هر چیز تنوع در طراحی را می‌پسندند و طراحان خودرو هم برای پاسخ به ایمدل مفهومی T7 در کنار پروتوتایپ اولیه. در T7 هدف آن بود که خودرو کشیده باشد تا چهار نفر به راحتی در آن جای بگیرند هر چند طرح توسط پورشه رد شد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،‌ وفاداری به طرحی که نیم‌قرن پیش خلق شده شاید عجیب به نظر برسد اما طراحی نخستین پورشه 911 آنقدر خوب بوده که هنوز هم اصالت طراحی مهمترین خواسته مشتریان از پورشه است اما در کمال تعجب بد نیست بدانید 911‌های اولیه اصلا قرار نبود به این شکل طراحی شوند و شاید اگر سخت‌گیری‌های مدیریت پورشه در آن زمان نبود 911‌هایی که می‌شناسیم مسیری کاملا متفاوت در طراحی را طی می‌کردند.
در این بخش مروری بر روند طراحی 911 خواهیم داشت ضمن آنکه به ملاقات یکی از نخستین پروتوتایپ‌های این خودرو هم می‌رویم.

سال‌های دهه 50 میلادی سال‌های خوشایندی برای خانواده پورشه بوده به‌ویژه که در این دهه آلمان به آرامی از زیر خاکستر جنگ جهانی دوم سر بیرون می‌آورد و در این میان خانواده پورشه هم با عرضه مدل 356، خودرویی که اصالت آن به فولکس واگن بیتل باز می‌گشت شاهد اوج گرفتن کسب و کار خانوادگی خود بودند. فری پورشه، فرزند فردیناند پورشه بزرگ، قصد داشت هویت مستقلی را برای مدل 356 ایجاد کنند و به این ترتیب موتور کم توان 40 اسب‌بخاری آن در نهایت به نمونه‌های مسابقه‌ای 130اسب‌بخاری نیز رسید و در این میان شاسی نیز متناسب با افزایش توان تقویت شد. تمام این تغییرات هر‌چند لازم بود اما نمی‌توانست در مقابل موج خودرو‌های اسپرت در دهه پس از جنگ، موفقیت‌های آینده پورشه را تضمین کند و به همین دلیل خانواده پورشه در میانه‌های دهه 50 میلادی تصمیم به ساخت مدلی جایگزین برای 356 افتادند و داستان 911 از این جا آغاز می‌شود.

یک پورشه بزرگتر و دردرسر‌های طراحی
درخواست‌های خریداران از پورشه کاملا مشخص بود؛ آن‌ها خودرویی بزرگ‌‌تر، قوی‌تر و البته با طراحی مدرن‌تر می‌خواستند که راحت‌تر از 356 باشد. در ابتدا کار به طراحی به نام Erwin Komenda سپرده شد و او هم با توجه به درخواست‌هایی که از جانب مشتریان پورشه می‌رسید، خودرویی را طراحی کرد که بیش از هر چیز می‌شد آن را یک 356 چهار نفره دانست چرا که طراحی کلی آن همچون 356 بود اما ابعاد بدنه و به ویژه طول آن کشیده‌تر شده بود. طرح کشیده بدنه خودرو هر چند کاربردی بود اما مورد توجه فری پورشه قرار نگرفت (احتمالا او در آن زمان همان حسی را داشت که ما اولین بار در زمان دیدن پورشه پانامرا داشتیم!) و به همین دلیل به سراغ طراح مشهور، Albrecht Goertz رفت، طراح مشهوری که خودرو‌های بی‌نظیری چون ب‌ام‌و 503 و 507 را طراحی کرده بود. استخدام چنین طراحی می‌توانست روند طراحی خودروی جدید را به طور کامل دگرگون کند اما متاسفانه حاصل کار چندان رضایت بخش نبود. Goertz مدت‌ها در آمریکا اقامت داشت و ب‌ام‌و 507 را نیز با دیدگاه حضور در بازار آمریکا طراحی کرده بود. چنین دیدگاهی در زمان طراحی محصول جدید پورشه نیز وارد شد اما متاسفانه حاصل کار به هیچ عنوان به زیبایی ب‌ام‌و 507 نبود. طرح کلی بدنه همانی بود که بعد‌ها در 911 دیدیم اما Goertz در جلوی خودرو چهار چراغ و در عقب خودرو شش چراغ تعبیه کرده بود و بیش از هر چیز می‌شد آن را ایمپالای فست بک دانست. فری پورشه باز هم ناچار شد پروژه را از او بگیرد و گفت:" خودروی زیبایی است Goertz، اما پورشه نیست." و به این ترتیب پروژه پس از چند چرخش به یکی دیگر از اعضای خانواده پورشه رسید؛ فردیناند الکساندر پورشه مشهور به بوتزی.
فردیناند الکساندر، نوه پورشه بزرگ و فرزند فری پورشه، در سال 1957 تحصیلات خود در رشته طراحی را رها کرد تا به شرکت خانوادگی وارد شود. او بلافاصله وارد دپارتمان طراحی شد و ابتدا زیر نظر Komenda به کار پرداخت و بعدتر در زمان طراحی خودرو جدید دستیار Goertz بود و در نهایت با خروج Goertz از پورشه، توانست در آگوست 1959 عنوان طراح خودروی جدید را به دست آورد.

طرح نهایی از کجا آمد؟
بوتزی از ابتدای کار طرح یک خودروی فست بک را در ذهن داشت اما آن گونه که در منابع مختلف نوشته شده است، او در زمان طراحی خودروی نهایی از طرح خودروی Abarth 356B Carrera GTL الهام گرفته است. این خودرو توسط آبارث ایتالیا و بر اساس شاسی مدل 356 پورشه طراحی شده بود و در دهه 50 در مسابقات اتوموبیل‌رانی معتبری شرکت کرد. هر چه بود، سرانجام پس از تغییرات زیاد در طرح و البته بخش‌های فنی، طرح اولیه در دسامبر 1961 رونمایی شد و هدف آن بود که در 1963 تولید آغاز شود. از ابتدا قرار بودبرای آزمایش‌های فنی 13 پروتوتایپ از این خودرو ساخته شود که نمونه قرمز رنگ ما هم یکی از آن‌هاست.
در ماه می سال 1962 پروژه بدون آنکه طراحی آن نهایی شده باشد با نام 901 معرفی شد اما بلافاصله پژو اعلام کرد این شیوه نامگذاری در انحصار این شرکت فرانسوی است و به همین دلیل پورشه ناچار شد نام خودرو را به 911 تغییر دهد هر چند هنوز هم همه منتظر هستیم پژو مدل 901 را تولید کند!
در خلال نهایی شدن طرح، کار بر روی بخش‌های فنی خودرو نیز آغاز شده بود. در ابتدا ایده نصب موتور در جلوی خودرو، مشابه اکثر خودروهای آن دوران مطرح شد اما این ایده مورد توجه قرار نگرفت. نصب موتور در میانه خودرو هم به دلیل آنکه امکان نصب صندلی‌های عقب را می‌گرفت رد شد و در نهایت تیم مهندسی به طرح موتور عقب رسیدند، طرحی که بر روی مدل 356 هم آن را تجربه کرده بودند. ایده‌ها در مورد طول شاسی نیز مختلف بود اما سرانجام مهندسان و طراحان توانستند بر روی یک طرح به توافق نهایی برسند و به این ترتیب ساخت پروتوتایپ‌ها آغاز شد.
اولین تست در نوامبر 1962 انجام گرفت اما نتیجه نا‌امید کننده بود. بدنه ضعیف بود و بدتر از آن اینکه خودرو حتی در مسیر مستقیم هم پایداری نداشت. تیم مهندسی بلافاصله دست به کار شدند و با اصلاحاتی پروتوتایپ دوم را ساختند، نمونه ای که برای نخستین بار تصاویر آن به نشریات درز پیدا کرد. نمونه سوم در تست‌های خارج از پیست شرکت داشت و نمونه چهارم برای تست‌های ترمز و سیستم تعلیق بود و در نهایت نمونه پنجم در سال 1963 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش در آمد و به این ترتیب افسانه 911 رسما آغاز شد.

ریش قرمز!
خودروی قرمز رنگی که تصاویر آن را می‌بینید، هفتمین نمونه آزمایشی بود که برای تست‌های سیستم تعلیق ساخته شده بود و البته آزمون‌های تونل باد هم بر روی آن انجام گرفته. بسیاری از بخش‌های این خودرو به صورت دست ساز ساخته شده است و به همین دلیل بعضی از دگمه‌های آن از جنس چوب است. طراحی داخلی آن اندکی با نمونه‌های تولیدی متفاوت است و این تفاوت را می‌توان در فاصله پدال‌ها هم دید ضمن آنکه پنل‌های بدنه آن قوس کمتری نسبت به نمونه‌های تولیدی نهایی دارند. این خودرو از سوی پورشه با نام Barbarossa (به معنی ریش قرمز و لقب یکی از پادشاهان آلمان و امپراتور مقدس روم در قرن دوازدهم) نامیده شده بود که با رنگ قرمز بدنه آن در هماهنگی کامل است. این خودرو به طور کامل تحت نظارت متخصصان پورشه از سوی یک مالک شخصی بازسازی شده است و به دلیل خاص بودن ارزش بسیار زیادی دارد.

 

نویسنده: مهندس بابک وفائی

برچسب ها

پورشهپورشه ۹۱۱صنعت خودرو آلمان
مطالب مرتبط بیشتر
رشد فروش خودروهای برقی آلمانی سرمایه گذاری جدید بنز در بازار خودروی هند هواوی با خودروسازان آلمانی وارد مذاکره شد فولکس واگن‌های جدید در راهند پورشه پانامرا ۲۰۲۴ معرفی شد + تصاویر بازار فولکس واگن داغ شد ظرفیت ب ام و تکمیل شد افزایش فروش خودروهای تمام الکتریکی ب‌ام‌و سود مرسدس بنز کاهش یافت نسل جدید پورشه در راه است فولکس واگن چشم انداز سودآوری خود را کاهش داد مرسدس جی ال سی۶۳ اس ئی پرفورمنس ؛ این ۴ سیلندر بیشتر از ۸ سیلندر ارزش دارد! +عکس اروپا و آمریکا به یاری فولکس واگن آمدند افزایش تحویل خودروهای پورشه فروش مرسدس بنز کاهش یافت فولکس‌واگن تولید خودروهای برقی را کاهش می‌دهد افزایش واردات خودرو و قطعات چینی به آلمان رونمایی فولکس واگن از یک نسخه اختصاصی برای بازار انگلیس+ عکس جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد +تصاویر خودروی برقی آلمانی ارزان در راه است سی ال ای مفهومی : معرفی خاص ترین بنز سال های اخیر +عکس ب ام و انتظار فروش بیشتری در بازار چین را دارد رونمایی ب ام و از شاسی بلند جدید اکس۵ برای بازار چین + تصاویر پورشه کاین توربو ئی-هیبرید ۲۰۲۴ ؛ یک خودرو تمام عیار+ عکس جدیدترین مرسدس بنز ۲۰۲۴ معرفی شد +عکس کارخانه سابق مرسدس در نزدیکی مسکو تولید را از سر می‌گیرد افزایش ۲۰۰ درصدی فروش بنز در مالزی مشکلات ادامه دار صنعت خودرو آلمان با کمبود تراشه ب ام و بازار را از آن خود کرد مرسدس‌بنز برنده شد چین مرکز فروش خودروهای الکتریکی مرسدس بنز می شود عقب‌نشینی چین به نفع برقی‌های اروپا شد ژوئن برقی بازار خودروی آلمان افزایش فروش خودروهای برقی مرسدس بنز اس ام ان۶۰۰؛ تیونینگ مرسدس اس کلاس نسل جدید با پیشرانه قدرتمند+ عکس برابوس ۹۰۰ راکت آر ؛ این بار پای پورشه در میان است! +عکس قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز توسط مرسدس بنز معرفی شد +عکس تولید جدید ب ام و راهی بازارهای جهانی می‌شود جزئیات تازه از خودروهای لوکس وارداتی برنامه جدید غول خودروسازی آلمانی پورشه از طرح «میشن‌ایکس» سریع‌ترین ابر خودروی تمام برقی رونمایی کرد+ عکس پورشه کاین اس کوپه؛ شاید آخرین عضو خانواده با مدل ۲۰۲۴+عکس افزایش ۳۹ درصدی تحویل فولکس‌واگن آخرین پورشه ۷۱۸ با غرش تپنده بنزینی؛ زیبایی وداع با یک هیولا! +عکس آئودی آر اس ئی-ترون جی تی؛ یک خودرو سطح بالای آلمانی +عکس پورشه گران شد هشدار مرسدس بنز در مورد قطع روابط اقتصادی با چین مرسدس بنز در سربالایی فولکس‌واگن بی‌خیال تجارت ضعیف چین شد فولکس‌واگن با ۱۰ مدل جدید برقی می‌آید چین برگ برنده پورشه شد موفقیت برای صنعت خودروسازی آلمان چالش برای بی‌ام‌و بی‌اهمیت شد مرسدس بنز سرعت گرفت صنعت خودرو ناجی اقتصاد شد ب ام و M۲ جدید؛ قلب قدرتمند در جسم کوچک! +عکس پورشه کاین برقی در براتیسلاوا مرسدس بنز سنگ تمام گذاشت خودروی ارزان قیمت فولکس‌واگن عامل موفقیت خواهد شد؟ مرسدس بنز جی ال سی کوپه ۲۰۲۴؛ این شاسی بلند دیدنی! +عکس بازار پورشه گرم شد فولکس‌واگن بیخیال چالش شد مرسدس بنز EQS ۴۵۰؛ بالاترین امتیاز برای یک کابین راحت! +عکس فولکس‌واگن برنده می‌شود منتظر آئودی ارزان نباشید شرایط نامطمئن اقتصادی سودآوری بنز را تحت تاثیر قرار داد اطلس ۲۰۲۴؛ جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن معرفی شد +عکس لوکس ترین مرسدس بنز وی-کلاس را اینجا با کلاسن ببینید! + عکس در خط تولید برمن مرسدس بنز چه خبر است؟! + عکس ب ام و X۵ و X۶ مدل ۲۰۲۴ معرفی شدند +عکس فولکس‌واگن به اوج می‌رسد؟ سال خوب پورشه سرمایه‌گذاری بزرگ بی‌ام‌و در مکزیک هشدار فولکس‌واگن در مورد بی‌ثباتی سال ۲۰۲۳ تحویل ۲.۱ میلیون ب ام‌ و فروش ۲.۰۵ میلیون خودروی مرسدس بنز در سال ۲۰۲۲ ۲۰۲۳ سالی سبز برای مرسدس بنز در هند آلپینا بی۴ گرن کوپه؛ مبارزان آلمانی در سرزمین سامورائی! +عکس فولکس‌واگن متوقف می‌شود؟ فولکس واگن به‌دنبال باتری‌سازی در اروپای شرقی مرسدس بنز سی۶۳ اس ئی-پرفورمنس؛ ۱۰۰ هزار دلار برای نهایت لذت از یک ۴ سیلندر! +عکس سرمایه‌گذاری هنگفت فولکس در خودروهای برقی خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در تایلند فولکس‌واگن سال ۲۰۲۳ را سخت اعلام کرد بل۰۰۱ تیون دیزاین؛ پورشه با لهجه انگلیسی! +عکس جشن پنجاه‌سالگی BMW با مدل جدید رکورد بی‌سابقه سود خودروسازان آلمان عرضه عمده خودران‌های فولکس تا ۲۰۳۰ ب ام و ۲۰۲۳ ۳.۰ CSL؛ قویترین ب ام و با پیشرانه ۶ سیلندر معرفی شد+عکس رانندگی با پورشه در جاده‌های ناهموار ب ام و بسیار خاص با چاشنی برتونه! +عکس حاشیه جدید پورشه‌های مزایده‌ای ب ام و شتاب گرفت رونمایی از شاسی‌بلند جدید ب ام و اوپل گرندلند؛ فرمولی جالب برای یک شاسی بلند ساده، زیبا و قدرتمند +عکس پورشه پرواز کرد سریع ترین خودروی استاندارد قانونی آئودی +عکس مرسدس بنز سرعت گرفت هیولای ۱۸۰ هزار یورویی+عکس چرا قیمت خودروهای پورشه با وجود تغییر اطلاعات سیلندر تغییر نکرد؟ مرسدس‌بنز بدون توجه به اوضاع اقتصاد می‌تازد فناوری جالب خودروهای آلمانی برای کاهش آلودگی هوا +عکس تولید آئودی در آمریکا نسل دوم ام۲ با پیشرانه پرقدرت +عکس خودروهای خارجی خارج شده از مزایده در دور دوم تعیین تکلیف می‌شود فولکس‌واگن در مسیر موفقیت پورشه‌های ۴ سیلندر، ۶ سیلندر اعلام شده بود درخشش فروش خودروی مرسدس بنز در دنیای تیره اقتصاد فولکس واگن و خودکارسازی ۲۰ تا ۳۰ درصدی تولید سؤالات تازه درباره خروج عجیب پورشه‌های لوکس از مزایده ای کیو اس ۵۸۰؛ ماهی لغزان مرسدس بنز و کیفیت مثال زدنی در صنعت خودرو+عکس آئودی کیو۴ ای-ترون؛ از زیباترین محصولات روز صنعت خودروی اروپا در کلاس SUV+عکس چرا عرضه اولیه پورشه خیلی زود شکست خورد؟ رشد فروش ب ام و با کمک برقی‌ها عرضه آئودی برقی جدید در ۲۰۲۵ عرضه پورشه در بورس آلمان آئودی آر اس۶ اونت و یک پروژه ۱۲۰۰ اسب بخاری! +عکس مرسدس کلاس G گران شد پورشه‌های برقی به اندازه خودروهای احتراقی می‌شوند اتوبوس‌های دست دوم از آلمان به تهران می‌آیند خانواده های پورشه و پییش به دنبال صندلی راننده در گروه فولکس واگن تمجید هیوندایی از پورشه آلمانی‌ها در ارتقای کیفیت و توان تولید خودروسازان داخلی همکاری می‌کنند کیو۶؛ درشت ترین شاسی بلند آئودی فقط برای چینی ها! +عکس ماکان برقی جدید در راه است مدیرعامل فولکس‌واگن پس از مدیریت پرفراز و نشیب برکنار شد مرسدس بنز ۱۹۵۵گران‌ترین خودروی تاریخ تولید مرسدس بنز صعودی می‌شود پورشه رونق گرفت ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین +عکس آر اس۳ هالک کوچک ABT؛ خودرویی که مهار آن دشوار است! +عکس چرخ فروش مرسدس در چین کم باد شد افت ۱۳ درصدی فروش ب ام و در نیم سال اول آئودی RS۷ اکسکلوسیو؛ زیبای آلمانی فقط ۲۳ دستگاه! +عکس ب ام و M۴ کامپتیشن کانورتیبل؛ بازهم یک محصول فوق العاده از باواریا +عکس فولکس واگن آماروک جدید معرفی شد+ عکس کاهش فروش ۱۳ درصدی ب ام‌ و پورشه‌ها متعلق به چه کسانی است؟ تست تصادف ارزانترین سدان لوکس مرسدس بنز! +فیلم ب ام و یک شاهکار دیگر معرفی کرد +عکس سرمایه‌گذاری آئودی برای افزایش تولید موتور الکتریکی در مجارستان میلی ویه ۱: بازگشت فولکس واگن بیتل خیلی محدود، خیلی گران! +عکس کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس حقوق مدیرعامل مرسدس بنز دو برابر شد فراخوانی یک میلیون دستگاه بنز در جهان داغ ترین سدان آئودی در سال ۲۰۲۲؛ آتشین، بدون دود! +عکس مرسدس بنز و خداحافظی با پدال کلاچ برای همیشه! تابستان پررونق برای فولکس‌واگن ب ام و سنگ تمام گذاشت؛ معرفی یک شاهکار برای سالگرد M +عکس گرانترین خودروی جهان؛ یک مرسدس بنز خاص با قیمتی باورنکردنی! +عکس فولکس واگن امسال ۸۰۰ هزار خودروی تمام الکتریکی می‌سازد؟ بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای الکتریکی در جهان کیست؟ روح تاریخ در محصول جدید پورشه+ عکس مرسدس بنز و یک محصول لوکس ۷۸۰۰ دلاری! +عکس پیش‌بینی سودآوری بوش، تامین‌کننده خودرو آلمانی مقایسه مشخصات مرسدس بنز GLA و بی ام و X۱ ۲۰۲۱ + عکس خط مونتاژ جدید فولکس در آمریکا اولین عضو AMG مرسدس بنز Cکلاس جدید+ عکس کاهش ۱۰ درصدی تحویل خودرو و افزایش درآمد مرسدس بنز! توقف سفر ب‌ام‌و و آئودی با قطار از آلمان به چین مان، دوباره کامیون تولید می‌کند جراحی زشت BMW جدیدترین خودروی ب ام و مخاطبان را غافلگیر کرد+ عکس اطمینان از تامین آهنربای خاکی کمیاب در خودروهای الکتریکی مرسدس بنز و سدانی که حرکت آن پایانی ندارد!+عکس مرسدس بنز یک شاسی بلند متفاوت ۵۰ هزار دلاری را معرفی کرد+عکس خودرویی بسیار ارزشمند در میدان رقابت پرچمدارها+عکس راهکار مرسدس بنز برای افزایش فروش خودروهای لوکس مرسدس بنز انتشار دی‌اکسیدکربن را به نصف کاهش می‌دهد؟ مرسدس بنز SL جدید؛ یک رودستر ۴ سیلندر بسیار سریع! +عکس سرمایه گذاری پورشه روی سوخت پاک ماکان T: یک پورشه آرام با مدل ۲۰۲۳ معرفی شد! +عکس ب ام و یک خودروی جدید را فقط مختص بازار چین معرفی کرد +عکس تاثیر جنگ اوکراین بر قیمت و کمبود خودرو تعویق عرضه پورشه به علت درگیری در اوکراین آینده پورشه، خودروهای تمام الکتریکی خواهد بود ناشناخته ترین شاسی بلند آلمانی در چین رونمایی می شود! +عکس خاص ترین پورشه کاررا جی تی جهان که ۱۸ سال فقط ۴۳ کیلومتر حرکت داشته است! +عکس ب‌ام‌و پیش‌بینی سودش را کاهش داد کابین بازیافتی خودروی مدل ۲۰۲۳ فولکس واگن! +عکس تولید پورشه به دلیل جنگ در اوکراین موقتا تعطیل شد ۲ میلیارد یورو سرمایه گذاری فولکس واگن برای عقب نماندن از تسلا پورشه هم از روسیه رفت بحران اوکراین چرخ فولکس واگن را پنجر کرد برنامه مرسدس بنز برای راه‌اندازی خطوط تولید خودروی برقی فولکس واگن یک خودروی کوچک ۳۰ هزار دلاری را به خط تولید باز می گرداند +عکس فولکس واگن در انتظار آخر سال ثبت یک شاهکار دیگر از خودروساز آلمانی که روانه خیابان ها می شود +عکس مرسدس AMG EQE ۲۰۲۳ ارتقا یافت چراغ سبز چین به جوینت ونچر ۳.۳ میلیارد دلاری رشد ۷ درصدی بازار خودرو آلمان در سال ۲۰۲۲ مرسدس بنز می گوید در محصولات برقی جدید از قارچ استفاده می کند شاسی بلند جدید "ب ام و" با کیفیت رانندگی یک سدان اسپرت! +عکس فولکس، استاندارد آلایندگی اروپا را پاس کرد غرامت ۳.۵ میلیون دلاری فولکس‌واگن در آمریکا به خاطر دستکاری رایانه خودروها جشن پورشه نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ بروزرسانی می شود+ عکس معجون گران قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس! +عکس فروش دوبرابری پورشه تایکان در سال ۲۰۲۱ آمپول قدرت برای ب ام و X۶ فولکس واگن ۲ سیلندر: سریع، لوکس و متفاوت! +عکس خلاقیت جالب پورشه در تولید یک خودروی جذاب که ناکام ماند! +عکس خودروی خاص نخست وزیر کویت وارد حراج می شود؛ فقط ۸۸۸۸۸۸ دلار! +عکس تغییر صدای ب‌ام‌و با آپدیت جدید نرم‌افزار سامانه نیمه‌خودران بنز مجوز گرفت چشم‌انداز سودآوری مرسدس بنز باکیفیت ترین خودروی «ب ام و» کجا ساخته می شود؟ شورِ GTS برای پورشه تایکان جدیدترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس رنگ‌های جدید برای پورشه X۴ M جدیدترین شاسی بلند بی ام و برای سال ۲۰۲۲ با ۵۰۳ اسب بخار قدرت+ عکس صادرات موتورهای دیزلی خودروهای سنگین به آلمان کت و شلوار جدید برای سدان لوکس آئودی +عکس RS۶ E-Tron خودرویی کاملا الکتریکی از آئودی برای سال ۲۰۲۳ پورشه ۶۰ ساله زاگاتو با برچسب قیمت ۶۰۰ هزار دلاری! +عکس استراتژی خودروساز آلمانی در بحران ریزتراشه لوگوی معروف بنز از کجا آمده است؟ پیش‌بینی مدیرعامل آئودی درباره ادامه بحران جهانی تراشه تا تابستان ۲۰۲۲ هورش A۸، اس کلاس مرسدس بنز را به چالش دعوت می کند! +عکس ضربه بحران ریزتراشه به فولکس اس ال(SL) جدید؛ حریفی سخت برای بزرگان صنعت خودرو+عکس ب ام و تا سال ۲۰۲۴ موتور سوخت فسیلی را از کارخانه اصلی خود حذف می‌کند هاچ بک جدید «ب ام و»؛ ترکیبی فوق العاده از زیبایی و قدرت +عکس تایکان ۲۰۲۲ خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه+ عکس مرسدس به تراشه‌های گران‌تر مهاجرت می‌کند تایکان تمام برقی بیشتر از ۹۱۱ پرچمدار پورشه می فروشد اعتصاب در آفریقای جنوبی، بحران در BMW دفاع آئودی از خودروهای برقی نسل جدید شاسی بلند "ب ام و" چه ویژگی هایی دارد؟+ عکس مشخصات بی ام و ix پورشه ماکان ۲۰۲۲ با طراحی متفاوت و پیشرانه جدید معرفی شد+ عکس مرسدس مایباخ GLS ادیشن ۱۰۰ معرفی شد+ عکس کاپیتان جدید و عجیب ب‌ام‌و انتظار طولانی مشتریان مرسدس بنز سریع ترین "شاسی بلند" کره زمین؛ وقتی دو آلمانی مطرح با یکدیگر هماهنگ می شوند! +عکس جتا؛ متفاوت‌ترین خودرو فولکس واگن با تغییراتی متفاوت برای سال ۲۰۲۲ ب‌ ام‌ و "آی ویژن سرکیولار"؛ خودرویی که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است! +عکس طراحی آلمانی و تولید چینی در نمایشگاه خودروی مونیخ +عکس دست رد خودروسازان آلمانی به فعالان محیط زیست گرند اسفیر؛ آینده "آئودی" را امروز ببینید! +عکس موتور‌های سوپر اسپرت BMW چگونه ساخته شده اند؟ مرسدس بنز و رونمایی از یک قویترین: " آ ام گ جی تی ۶۳ اس ایی پرفورمنس" +عکس موافقت ب ام و با تغییر ساختار جوینت ونچر با بریلیانس فولکس واگن تا ۲۰۳۰ گیربکس دستی را به طور کامل کنار می گذارد جتا ۲۰۲۲؛ ویرایش جدید سدان محبوب فولکس واگن با امکانات جذاب +عکس اوپل راکس-ایی؛ بدون نیاز به گواهینامه و یک گزینه جذاب برای شهرهای شلوغ! +عکس لوکس‌ترین اتوبوسی که دنیا به خود دیده است+ عکس آرتئون ۲۰۲۲؛ حضور سدان پرقدرت فولکس واگن در آمریکا تایید شد+عکس اولین خودروهای تسلا در کارخانه برلین در ماه اکتبر تولید می شوند اسکای اسفیر؛ تفسیر خودروساز آلمانی از آینده با نگاهی به دهه ۳۰ میلادی! +عکس مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس جتا ۲۰۲۱؛ خودرویی کم مصرف از فولکس واگن با ۱۴۷ اسب بخار قدرت اعلام قیمت تیگوان جدید مرسدس بنز S۶۸۰ گارد مدل ۲۰۲۲؛ فرمول لوکس و فناناپذیر آلمانی برای مشتریان خاص+عکس ماجرای پورشه‌های وارداتی در نوشهر به کجا رسید؟ پیش بینی بی ام و درباره ضربه بحران کمبود تراشه و افزایش قیمت مواد اولیه در نیمه دوم ۲۰۲۱ سدان زیبای آلمانی با پیشرانه سبز +عکس ب ام و M۵۵۰i؛ ترکیبی از یک سدان لوکس و تجربه رانندگی اسپرت +عکس هشدار فولکس درباره بحران جهانی تراشه "پورشه" رقیب جدید ایلان ماسک و جف بزوس! تایگو ۲۰۲۲؛ فولکس واگن کراس اوور کوچک برزیلی خود را به اسپانیا می آورد +عکس تام کروز و حراج پورشه ۹۲۸ کوپه که همبازی او بوده است! +عکس EQS جدید؛ امضای اختصاصی مرسدس بنز برای نسل آینده خودروها+ عکس پورشه ماکان ۲۰۲۲؛ معرفی یک پرچمدار و حذف تریم توربو+عکس پیش بینی فولکس واگن چین از بهبود مشکل کمبود ریز تراشه تا ۶ ماه آینده مایباخ پولمان ۶۰۰؛ پیشنهاد ۲.۷۵ میلیون دلاری برای این مرسدس ۴۶ ساله! +عکس روس‌ها به دنبال تولید خودروی برقی در آلمان آفرود در نسل پورشه ۹۱۱ توربو اس+ عکس رونمایی رسمی از پورشه کاین توربو جی‌تی ۲۰۲۲ فراخوانی ۴۳ هزار خودروی برقی پورشه به دلیل نقص در باتری گلف R واگن ۲۰۲۱؛ ترکیبی ایده آل از یک محصول خانوادگی و اسپرت +عکس ب ام و M۴ مدل ۲۰۲۱؛ ترکیب دماغه جدید با اتاق کوپه و پیشرانه توربو +عکس الکتریک برندز و معرفی خودروی ماژولار "اکس باس" مدل ۲۰۲۲ +عکس اولین مدل BMW سری ۲ با یک سبک مدرن معرفی شد+ عکس شرکت جدید بوگاتی ریمک تاسیس شد فولکس واگن پولو GTI در نسخه فیس لیفت معرفی شد+ عکس پورشه کاین توربو GT؛ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! +عکس کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) پورشه خودروهای لوکس برقی خود را به دلیل مشکل نرم افزاری فراخواند هشدار "بی ام و" درباره ادامه بحران کمبود تراشه و کاهش تولید خودرو در نیمه دوم ۲۰۲۱ مرسدس AMG GLB ۳۵ چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس تاخیر ۶ ماهه آلمان برای رساندن تعداد خودروهای برقی به ۱ میلیون دستگاه فولکس واگن تولید خود را در مکزیک پس از کمبود تراشه از سر می‌گیرد برنامه فولکس واگن برای خرید سهام شرکت یوروپکار آئودی زمان توقف تولید موتورهای بنزین سوز را مشخص کرد پورشه به زودی در مورد آینده بوگاتی تصمیم می‌گیرد سرمایه‌گذاری مشترک پورشه و شرکت آلمانی برای ساخت باتری خودروهای برقی رونمایی از پیکاپ فولکس واگن برای رقابت با ماوریک و سانتا کروز پورشه ۹۱۱ جی تی۳ تورینگ مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد+ عکس ب ام و V۱۲ LMR؛ از پرافتخارترین قهرمان تا اثر هنری در اپرای مونیخ +عکس با ۸۵۰ دلار دوچرخه فولکس واگن جی تی آی بخرید پورشه ۲۰۲۲ ۹۱۱ GT۳ PDK یکی از قدرتمندترین خودروهای دنیا تلاش آلمان برای تبدیل شدن به رهبر سوخت هیدروژنی در جهان ب ام و ام۴ کامپتیشن کانورتیبل اکس درایو ۲۰۲۲؛ عنوان طولانی باواریایی ها برای معرفی یک اولین +عکس آغاز تحقیقات درباره افت برق پورشه مایباخ اس۶۸۰ مدل ۲۰۲۲؛ سلطان ۱۲ سیلندر آلمانی با یک رکورد نخستین! +عکس جدیدترین ون مرسدس با فناوری جدید+ عکس پورشه تمام‌برقی در راه است فولکس واگن برای تولید خودروهای خودران تراشه اختصاصی می‌سازد آی دی.۴ جی تی اکس؛ نسخه قدرتمند شاسی بلند جدید فولکس واگن+ عکس هشدار فولکس واگن درباره محدودیت تولید به دلیل کمبود تراشه تائوس ۲۰۲۲ ؛ یکی از ارزانترین شاسی بلندهای فولکس واگن در بازار جهانی +عکس پیش بینی کاهش تولید فولکس واگن با کمبود جهانی تراشه بی ام و M۲ الکتریکی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟ تالاگون ۲۰۲۱؛ شاسی بلند درشت اندام فولکس واگن توسعه یافته در چین +عکس ۱۰ هزار کیلومتر از شرق تا غرب با فولکس برقی شاسی بلند پورشه ۷۱۸ برای خسارت احتمالی موتور فراخوانده شد معذرت‌خواهی فولکس‌واگن ب ام و ۳۲۸ هامیج و متفاوت ترین کپی از آن + عکس تیگوان SEL آر-لاین ۲۰۲۱؛ پرفروش ترین شاسی بلند فولکس واگن با برچسب قیمت ۴۰ هزار دلاری +عکس انتشار تصاویر رسمی از داخل کابین مرسدس بنز ای کیو اس ۲۰۲۲ آلپینا بی۸؛ ویرایشی خاصی از سدان لوکس ب ام و با بیشینه سرعت ۳۲۳ کیلومتر برساعت +عکس بی ام و تا سال ۲۰۳۰ نیمی از تولیداتش را برقی می‌کند کابین جدید ب ام و چه ویژگی هایی دارد+ عکس ایی-ترون جی تی کواترو مدل ۲۰۲۲؛ طراحی فوق العاده آلمانی برای یک سدان اسپرت +عکس فولکس واگن به برقی کردن خودروهای خود سرعت می‌دهد ۴۵ جی تی آی؛ نسخه ویژه یکی از محبوب ترین محصولات فولکس واگن در ۴۵ سالگی! +عکس رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo ۲۰۲۲ آلمان آماده استقبال از خودران‌ها می‌شود بی‌میلی پورشه به ساخت کارخانه در چین ماجرای پورشه مارادونا از ایتالیا تا حراج در پاریس+ عکس تخفیف فولکس به هندی‌ها آشنایی با انواع خودرو های پورشه موجود در ایران پاسخ خودروساز آلمانی به انتقاد مشتریان تصاویر جاسوسی مرسدس EQE در خیابان‌ها منتشر شد بی‌ام‌و به رایانش کوانتومی روی می‌آورد آلمان در بحران کمبود تراشه دست به دامن تایوان شد ثبت سریع‌ترین رکورد سدان توسط جدیدترین محصول پورشه هر آنچه نیاز است از مدل پایه پورشه تایکان ۲۰۲۱ بدانید ب ام و M۳ مدل ۲۰۲۱ با چهره ای متفاوت تر از همیشه+عکس بازکردن قفل خودروی "بی‌ام‌و" بدون لمس گوشی آیفون فروش "بی ام و" در چین رکورد زد جِتا ۲۰۲۰؛ سدان اقتصادی فولکس واگن با پیشرانه توربو و کابین فناورانه +عکس وارثان ناموفق تاج و تخت گام بلند بی‌ام‌و برای برقی شدن آئودی A۴ فیس‌لیفت در هند عرضه می‌شود آغاز تحقیق و تفحص از فولکس واگن A۳ اسپرت بک ۴۵ TFSI؛ جدیدترین هاچ بک آئودی رونمایی شد+عکس عرضه بی‌ام‌دبلیو برقی در سه مدل خودروی ۱۸۰ هزار دلاری که نمایشگر سیستم سرگرمی روی داشبورد ندارد! +عکس هتل لوکس سری ۷ "ب ام و" در آفریقای جنوبی! +عکس غول خودروی آلمان و بحران مدیریت برگشت خوردن ۷۴۰ بی ام و از چین ب ام و از نسخه الکتریکی شاسی بلند محبوب X۳ رونمایی کرد +عکس معرفی آئودی اس کیو۵ مدل ۲۰۲۱+عکس رونمایی از بنز کلاس s جدید سقوط ۴.۹ درصدی فروش جهانی فولکس‌واگن در ماه اکتبر افزایش قیمت محصولات آئودی در هند امید فولکس‌واگن به ریاست‌جمهوری بایدن کمک چین به سودآوری بی‌ام‌و معرفی قدرتمندترین نسخه استاندارد گلف برای طرفداران یک برند محبوب باسابقه +عکس پورشه پانامرا توربو اس ایی-هیبرید ۲۰۲۱؛ سدان لوکس آلمانی قدرتمندتر از همیشه +عکس گمرک ترخیص ۱۰۴۸ دستگاه سواری پورشه را تکذیب کرد فروش بی.ام.و بیشتر شد جدیدترین خودرو بی ام و رونمایی شد+عکس آبونمانی شدن خدمات در خودروهای لاکچری افزایش قیمت محصولات بی‌ام‌و بی ام و جریمه شد واردات ۷۰۰ پورشه توسط پیرزن به دلیل نقص دولت بود سوءاستفاده از کارت بازرگانی یک پیرزن برای واردات ۷۰۰ پورشه جزئیاتی از خودروی جدید فولکس خط تولید بی‌ام‌و سری ۴ جدید+ فیلم فولکس واگن برای کاهش هزینه‌های خود ۹۵۰۰ نفر را اخراج می‌کند جایگاه ویژه خودروی سدان در برنامه مرسدس بنز تبدیل مرسدس بنز اسپرینتر به خانه متحرک! +تصاویر منهارت پرفورمنس و رونمایی از یک پورشه با ۱۰۹۰ نیوتن متر گشتاور!+ تصاویر آغاز تحقیقات داخلی در پورشه فراخوان فولکس در استرالیا مرسدس بنز و انتشار جزئیات کابین جدید S کلاس+ تصاویر راه اندازی کارخانه جدید پورشه در اسلواکی پیگرد قانونی مدیران آئودی پورشه ۹۱۱ تارگا ۴؛ خودرویی که باتوجه به مکانیسم سقف نامگذاری شده است! +تصاویر آئودی آر اس۷ با طراحی خاص بدنه و تیونینگ ۹۶۲ اسب بخاری+تصاویر بزرگترین صادرکنندگان خودرو کدام کشورها هستند؟ کورس شاسی بلندهای فولکس با هم خودروسازی آلمان در مسیر بهبود ماکان توربو ۲۰۲۰؛کراس اوور خوش ساخت آلمانی در لباس قرمز کارمین! +تصاویر نسل جدید خودروهای بی.ام.و در راهند ابتکار آئودی در برق‌رسانی به منازل شرکت خودروسازی بی ام و در چین می‌ماند عرضه ون خاص فولکس در ۲۰۲۱ ب ام و M۳۴۰i تورینگ؛ واگن قدرتمند و تولید محدود آلمانی +تصاویر دارک شَدو؛ خاص ترین شاسی بلند ۲۰۲۱ کمپانی ب ام و +تصاویر اثر درازمدت کرونا در آئودی حمایت دولت آلمان از خودروهای برقی برنامه پورشه برای دوران قرنطینه خط تولید هوشمند کارخانه پورشه ۹۱۱ را ببینید + فیلم ابر شاسی‌بلند برقی آئودی کاهش ۳۰ درصدی فروش جهانی خودروهای فولکس واگن بی‌ام‌ و با باتری سازی بزرگ سوئد قرارداد بلندمدت امضا کرد خط تولید هوشمند کارخانه BMW را ببینید + فیلم رونمایی از تصاویر مرسدس بنز کلاس اس ۲۰۲۱ آئودی R۸ V۱۰ RWD با ویژگی های جدید وارد بازار می شود آپشن‌های ماهانه بی‌ام‌و پورشه قیمت محصولاتش را کاهش داد کاهش قیمت محصولات پورشه تولید آئودی کیو ۵ هیبریدی لوما دیزاین و یک بسته ۳۸ هزار یورویی برای قویترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر نسخه گرانترین آئودی RS ۷ معرفی شد احیای فروش فولکس‌واگن تا سال ۲۰۲۲ طول می‌کشد کلاس سالون و استیت با تپنده پرقدرت ۸ سیلندر+تصاویر بی‌ام‌و ۶ هزار نفر را اخراج می‌کند! خداحافظی بنز و بی‌ام‌و از هم! فیس لیفت ب‌ام‌و M۵ با ظاهری جذاب‌ به بازار آمد پورشه کاین جی تی اس ۲۰۲۱؛ کراس اوور لوکس آلمانی قیمت خورد! +تصاویر تست پورشه ۹۱۱ در اتوبان + فیلم کمک دولت آلمان به خودروهای برقی ازسرگیری فروش گلف ام کا ۸ بررسی فنی ب‌ام و سری ۴ جدید + فیلم شرکت فولکس واگن هزینه های خود را کاهش می دهد رونمایی از خودروی برقی جدید آئودی تغییرات مدیریتی در فولکس تعدیل در قطعه‌ساز مشهور آلمانی تقلای بی‌ام‌و برای تعدیل کارکنان نیووس؛ کراس اوور ۱۴ هزار دلاری جدید فولکس واگن معرفی شد +تصاویر اخراج ۱۵ هزار نفری در شرکت زد اف آلمان معرفی xDrive۲۵e؛ کوچکترین پلاگین هیبرید ب ام و+تصاویر هدف دایملر برای ایام پساکرونا سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیون دلاری بنز در شرکت باطری‌سازی چینی معرفی خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش آلپینا اکس بی۷؛ ویرایش برتر از شاسی بلند خاص ب ام و +تصاویر مرسدس بنز آ ام گ C۶۳ S مدل ۲۰۲۰ معرفی شد+ تصاویر خاص ترین مرسدس بنز اس-کلاس فقط ۱۳۰ دستگاه! +تصاویر عرضه فولکس ID۳ طبق برنامه تصاویر سری جدید ب‌ام‌ و کانسپت i۴ تلفیق سنت و مدرنیته در ون فولکس ۸۴۰i کانورتیبل؛ بزرگ ترین کوپه "ب ام و" که برای سرعت تولید نشده است! +تصاویر نسخه جدیدی از مرسدس بنز CLS ۲۶۰ + فیلم فراخوان آئودی در استرالیا یک مرحله بالاتر برای سریع ترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر بازار خودروهای پورشه هم کساد شد! اوضاع وخیم بازار فروش خودرو همچنان ادامه دارد! بازگشایی کارخانه بی‌ام‌و در آمریکا از هفته آینده کرونا، کمر فولکس‌واگن را خم کرد ​عقب نشینی آئودی از سیستم «ترافیک جم پایلوت» خودروی ۶ متری ضد گلوله! + تصاویر افشای تصاویری از نسل جدید ب‌ام‌و سری ۲ کوپه + تصاویر معرفی آئودی A۳ سدان ۲۰۲۱ + تصاویر فیس لیفت جدید بی‌ام‌و معرفی می‌شود لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X۷ از ب ام و +تصاویر تمدید تعطیلی کارخانه فولکس‌واگن تا یک ماه دیگر اقدام آئودی در فاصله‌گذاری اجتماعی سقوط ۷۰ درصدی فروش خودروساز لوکس آلمانی جدال نفس‌گیر جگوار اف تایپ و پورشه ۹۱۱ +فیلم دیزل‌گیت؛ فولکس واگن دست‌کم ۶۲۰ میلیون یورو به مشتریان آلمانی پرداخت ‌می‌کند پرفروش‌ترین خودروی فولکس‌واگن کدام است؟ فروش بی‌ام‌و در هند ۱۲ درصد کاهش یافت افت فروش پورشه در بازارهای جهانی خدمت‌رسانی پورشه به کادر درمانی کانادا زیان ۸۱ درصدی فولکس‌واگن تجربه رانندگی با آئودی ۲۰۲۰ + فیلم بررسی فنی پورشه ۹۱۱ توربو S کوپه ۲۰۲۱ رونمایی آنلاین محصول جدید بی‌ام‌و دو جایزه برای پورشه تایکان خودرویی که رانندگی با آن در برخی کشورها ممنوع است!+تصاویر نگاهی به آئودی RS۶ +تصاویر جی ال اس۵۸۰؛ شاسی بلند درشت اندام ۲۰۲۰ مرسدس با پیشرانه ۸ سیلندر+تصاویر نگاهی به کوپه آئودی R۸+تصاویر تمدید مرخصی کارکنان فولکس درخواست خودروسازان آلمانی از مرکل نقاط قوت و ضعف ب‌ام‌و ۸۴۰ i گرن‌کوپه مدل ۲۰۲۰ خلاقیت ایتالیایی و یکی از جذاب ترین پلتفرم های خودرویی آلمان!+تصاویر مرگ کارمند فولکس واگن درمکزیک به خاطر کرونا معرفی یک نسخه ویژه از "پورشه ۹۱۱ توربو اس" پیش از ارائه به بازار! +تصاویر بازار خودروهای پورشه در کدام کشورها داغ‌تر است؟ کاهش شدید فروش بی‌ام و در سه ماهه اول ۲۰۲۰ به خاطر کرونا فراخوان فولکس در استرالیا افت بی‌سابقه فروش خودرو در آلمان نگاهی به آئودیQ۷ +تصاویر تجربه رانندگی با آئودی A۳ جدید مدل ۲۰۲۰+ فیلم بررسی فنی کیت‌های لارته دیزاین برای کراس اوورهای X ب‌ام‌و+فیلم ​لطمه به اشتغال تیونینگ برای یک محصول ناموفق! + تصاویر فولکس‌واگن هم تجهیزات بیمارستانی تولید می‌کند! بررسی فنی مرسدس بنز اسپرینتر مدل ۲۰۲۰ + فیلم بررسی اوپل واکسهال کورسا جدید + فیلم نگاهی به مرسدس بنز A۲۲۰ +تصاویر مدل جذاب و دیدنی پورشه +تصاویر دانستنی‌هایی درباره خالق مرسدس بنز بررسی فولکس آپ GTI مدل ۲۰۲۰ بررسی جدید پورشه تایکان توربو S+ مشخصات ب ام‌ و و پورشه خودروهای جدید خود را آنلاین معرفی کردند لطمه کرونا به خودروسازی آلمان پورشه و یک اثر انگشت ۸ هزار دلاری!+تصاویر تاثیر منفی تسلا بر اقتصاد آلمان آخرین مدل پانامرا معرفی شد مشخصات پورشه حراج شده ساموئل اتوئو مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۰ بررسی فولکس‌واگن اطلس کراس اسپرت + مشخصات نگاهی کوتاه به پورشه ۹۱۱ GT۳ ۳۰ خودروی پرفروش آلمان در سال ۲۰۱۹ ب ام و ۲.۵ میلیون دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۹ فروخت بررسی فنی آئودی S ۴ TDI + مشخصات مدل‌های پرفروش پورشه در آمریکا معرفی رسمی مرسدس بنز اسپرینتر الکتریکی + مشخصات کدام خودروسازان سهم بیشتری از بازار خودروی آلمان دارند؟ لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال ۹۸ + تصاویر خودروهای برقی صاحب ۲۰ درصد از فروش فولکس‌واگن می‌شوند! شاسی بلند ۴ موتوره برقی پورشه از راه می رسد جهش فروش خودرو در آلمان تسلا مشتریان خودروهای پورشه را به خود جذب کرد بزرگترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند+جدول فروش بررسی فنی پورشه ۹۱۱ اسپیدستر جدید+ مشخصات ســــی سال قبل! نشان ۴S بر تن تایکان برسی فنی پورشه ۹۱۱ توربو S جدید + مشخصات آلمانی‌ها خودروهای پاک وطنی می‌خرند استراتژی جاه‌طلبانه فولکس‌واگن بررسی خودرو ب‌ام‌و M ۸۵۰ i دالر + مشخصات بررسی فنی نسل جدید پورشه ۲۰۲۰ + مشخصات بازگشت از مرگ در کمتر از ۳۰ سال! صعود بی‌ام‌و در آمریکا هیاهوی برقی پورشه اولتیماتوم فولکس‌واگن به اردوغان رشد ۱.۲ درصدی فروش مرسدس بنز در آمریکا بررسی فنی آئودی A۶ آوانت + مشخصات "اسلواکی" میزبان جدید فولکس‌واگن فولکس واگن در چین خودرو برقی تولید می‌کند مرسدس تولید این خودرو را متوقف می‌کند؟ تهدیدی به نام تسلا ! رونمایی از خودروی برقی جدید پورشه همکاری خودرویی بوئینگ و پورشه پورشه تایکان؛ بزرگترین رقیب اروپایی تسلا مدل اس افت فروش خودروهای سواری در آلمان! ۱۰ خودروی پرفروش آلمان کدامند؟ فراخوانی ۲۲۷ هزار پورشه و فولکس واگن به علت نقص ایربگ و کمربند پورشه ۹۱۱ سودآورترین خودرو ۲۰۱۹ سودآورترین خودروی جهان را بشناسید! + عکس رقابت پورشه و تسلا بالا گرفت پورشه رکورد زد توئیت جدید ایلان ماسک در مورد پورشه جنجال آفرید! بررسی فنی پورشه تایکان + مشخصات نوه پورشه درگذشت تهدید ترامپ برای اعمال تعرفه روی خودروهای آلمانی نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ بنز، آئودی و بی.ام.و متحد شدند از برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدید بررسی فنی آئودی TT کروک + مشخصات راهکار پورشه برای کاهش آلایندگی خودروها و حفظ محیط زیست آلمانی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول) حراج خاص ترین پورشه تاریخ اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) رونمایی از خودروهای جدید پورشه کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ فولکس‌ واگن رکورد زد قهرمان سنگین وزن ۲۰۱۹ از "ب ام و" +تصاویر از پرورش اسب تا تولد پورشه معرفی جدیدترین مدل شورولت کوروت با نصف قیمت پورشه ۹۱۱ ۱۰ خودروی جذاب جیمز می خواب ناقص دهه هشتادی! فولکس قورباغه‌ای به آخر خط رسید +عکس پورشه در کدام کشورها بیشترین طرفدار را دارد؟ فراخوان ۳۴۰ هزار کاین و پانامرا تصویر پورشه از آینده خودروسازی به پورشه بزنید به پـرایـد هرگز!‏ فولکس‌واگن ۴ میلیارد یورو در تحول دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند مرسدس بنز آروکس جدید معرفی شد مرسدس بنز EQC نمادی از ایده‌های جدید متهم پورشه سوار به اتهام قتل غیر عمد بازداشت است محبوبان خلاف‌کاران! تحقق رویای تاکسی‌های پرنده تا ۶سال آینده خودرو ۲۰۲۰ BMW X۱ با موتور قدرتمند الکتریکی +تصاویر فراخوان مرسدس‌بنز در استرالیا محل عبور پورشه‌سواران! قدیمی‌ترین پورشه باقیمانده آخرین جزئیات از تصادف خبرساز خودروی «پورشه» واکنش المیرا شریفی مقدم به قربانی گرفتن تصادف دختر پورشه‌سوار دستگیری پورشه سوار فراری در اصفهان آزمایش موفقیت‌آمیز تاکسی پرنده آلمانی پورشه ۶۰۰ میلیون دلار جریمه شد نگاهی به پورشه ۹۱۱ اسپیداستار بررسی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۲۰۱۷ پورشه چطور به جایگاه فعلی‌اش رسید؟ بررسی خودرو پورشه باکستر + قیمت سرمایه‌گذاری میلیون دلاری دایملر آلمان برای کاهش قیمت خودروهای برقی امیدواری دایملر برای بازگشت به روسیه آلمان ساخت دو میلیون خودروی دیزلی را در دستور کار خود قرار داد دست‌ به‌ یکی خودروسازان اروپایی که گران تمام می‌شود گران‌ترین قرارداد یک شرکت آلمانی با ب ام‌ و مقایسه "پروسید کیا" و "شوتینگ‌بریک" CLA بنز + تصاویر پوتین کارخانه مرسدس بنز در روسیه را افتتاح کرد بررسی کراس‌اوور برقی جدید پورشه لیموزین جنسیس G۹۰ در تقابل با مرسدس می‌باخ تست جاده پورشه ۹۱۱ کاررا اس ۲۰۲۰ به قیمت ۱۱۴۲۵۰ دلار پورشه از افزایش تولید نخستین خودروی الکتریکی خود خبر داد استقبال ۲۰هزار خریدار از خودرو الکتریکی "پورشه" جریمه چند میلیاردی فولکس واگن در هند! آیا "ب ام‌ و" ایکس۵ مدل ۲۰۱۹ بهترین خودروی کراس ‏اوور جهان است؟ کاهش فعالیت ب ام‌ و درپی برگزیت اسکوترهای عجیب و برقی فولکس واگن در نمایشگاه خودروی ژنو آلمان در حوزه حمل‌ونقل عمومی سرمایه‌گذاری می‌کند آلمان چند میلیارد یورو در خودروهای برقی سرمایه‌گذاری می‌کند؟ سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد یورویی خودروسازان آلمانی در تولید خودروهای خودران و الکتریکی پورشه کیمن؛ سوسماری کوچک در لباس باکستر سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد یورویی آلمان برای تولید خودروهای برقی گشتی در بازار خودروهای‌ خارجی دست‌دوم؛ جدول نجومی نرخ‌ها بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ موزه و کارخانه پورشه به روایت تصویر برندهای معروف خودرو در اروپا کارشان کساد است پورشه ۹۱۱ قابل اعتمادترین خودرو ۲۰۱۹ بنز E۲۰۰ مدل ۲۰۱۶ را بشناسید کاهش سود‌آوری مرسدس‌بنز آلایندگی خودروهای لوکس پورشه زیر ذره بین آلمان خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول احتمال همکاری دو رقیب دیرینه آلمانی تلاش مرسدس‌بنز برای تولید خودرو در مصر جدیدترین تصاویر از ب‌ام‌و ۲۰۲۰ سری ۷ ون منحصر به فرد مرسدس بنز به نمایش درآمد +تصاویر تاج پادشاهی لوکس‌سازان بر سر ب‌ام‌و ب ام‌ و فضایی رونمایی شد+ تصاویر جرمی کلارکسون بهترین خودروهای سال ۲۰۱۸ را انتخاب کرد معرفی تیونر آلمانی؛ منهارت شاسی بلند جدید فولکس واگن به بازار می آید + تصاویر هیولای عجیب و دو کابین بنز + تصاویر لوگوی BMW چطور طراحی شد؟! شارژ ۱۰۰ کیلومتری خودروهای برقی در ۳ دقیقه بی‌ام و ۷۳۰LI تیپ LEGACY را بشناسید خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروهای برقی جایگزین توقف تولید خودروهای کم فروش فولکس واگن می‌شوند؟ تقلب فولکس واگن مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول افزایش تعرفه‌های گمرکی هزینه‌ گزافی بر خودروسازان تحمیل می‌کند ب‌ام‌و صفر چند؟ پورشه صفر چند؟ پورشه صفر چند؟ خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ لذت رانندگی با سری ۸، زیر سقف آسمان خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول فوتبالیست سابق به جرم پورشه‌دزدی دستگیر شد! پورشه صفر چند؟ ماجرای تایید و تکذیب عرضه اولیه سهام پورشه مرسدس دوست داشتنی معرفی نسل جدید پورشه " پانامرای جی تی اس" با قدرت ۴۵۰ اسب بخار (+عکس) احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریکایی قوت گرفت طرح ضربتی گروه خودروسازی پورشه برای تولید خودرو الکتریکی معرفی خودرو‌های بالای یک میلیارد تومان در بازار خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول ب‌ام‌و صفر چند؟ پورشه صفر چند؟ آلمانی‌ها به دنبال باز نگهداشتن پنجره تجاری با ایران پورشه صفر چند؟ مهم ترین نقاط قوت بورگوارد آلمان از نگاه متخصصان اروپایی سرمایه‌گذاری کلان آلمانی‌ها در صنعت خودروهای خودران و برقی پورشه تولید خودروی بنزینی را متوقف می کند فولکس‌واگن از ایران نمی‌رود پورشه صفر چند؟ آزمایش موتورسیکلت خودران BMW Mercedes-AMG A۳۵ ۴MATIC؛ هیولایی در مقیاس کوچک! ب‌ام‌و صفر را چند بخریم؟ خاموشی موتور واحدهای تجاری لوکس فروشی خودرو خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ کاروان چند میلیون دلاری بخرید، پورشه هدیه بگیرید پورشه صفر چند؟ خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری فولکس واگن در حوزه دیجیتال بنز E۲۰۰ با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ خودرو X۷ سری M، آفرودر خانوادگی ب‌ام‌و +عکس افزایش ایستگاه‌های شارژ خودرو در آلمان سرنوشت نامعلوم ۱۰ دستگاه پورشه قاچاق بعد از ۵ سال مدل ۲۰۲۰ پورشه ۹۱۱ بدون استتار در خیابان صنعت خودروی آلمان تحت سلطه دفتر صدراعظم قرار دارد بوش آلمان به فناوری خودروهای خودران وارد می‌شود هشدار فرانسه و آلمان به ترامپ :تعرفه‌ها لغو نشود، گفتگو نمی‌کنیم تعرفه‌های ترامپ ۶ میلیارد یورو به صنعت خودروی آلمان ضرر می‌زند بنز در فکر رقابت بیشتر با پورشه شارژر بسیار سریع برای خودروهای برقی ساخته شد مالک آینده صنعت خودرو چه کسی است؟ برخی محصولات «ب ‌ام‌ و» به جای آمریکا در چین تولید می‌شوند معرفی ماکان۲.۰ دومین اس یو وی پورشه معرفی خودرو ب ام و ۷۳۰LI تیپ INDIVIDUAL ملاقات و تجربه رانندگی با فولکس‌واگن گلف GTI مدل ۲۰۱۸ در تهران جزئیاتی جدید از ب‌ام‌و x۴ سال ۲۰۱۸ (+عکس) ب ام‌و ترامپ را تهدید کرد برنامه ZF برای تولید ون برقی رقیب ب ام‌و X۶ تا ۲۰۱۹ به بازار می آید احداث کارخانه بنز در لهستان بازگشت ب‌ام‌و شماره هشت خط و نشان آئودی برای ب‌ام‌و X۶ خودروسازی آلمان بامشکل مواجه شد با اکسسوری ای از خانواده پورشه آشنا شوید اولین تست جاده‌ای پورشه تیکان +عکس معرفی ۸ اتومبیل لوکس حاضر در بازار تهران هوای پاک برای قصرهای متحرک! پورشه در هفتادمین سالگرد تاسیس علاقمندان را شوکه کرد لیست خودروهای پورشه موجود در بازار + قیمت فروش محصولات پورشه در اروپا تعلیق شد ترامپ واردات خودروهای آلمانی را ممنوع می کند معرفی خودروهایی که توسط یک کمپانی طراحی اما تحت برندی دیگر معرفی شدند گران‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر ۲۰ خودروی سال ۲۰۲۰ جابجایی‌های غول آسا نگاهی دقیق‌تر به توانایی‌های فنی ب ام و سری ۵ یک کاین پاک، با شتاب ۵ ثانیه کوچولوی تندوتیز آلمانی تست جاده‌ایِ پورشه ۹۱۱ کررا تی مدل ۲۰۱۸ را ببینید شرکت‌های آلمانی طرف قرارداد با ایران با تحریم‌های آمریکا چه می‌کنند؟ جهنم سبز رانندگان پورشه خودروی هیبریدی شاسی بلند عرضه کرد ۴۰ سال افسون قدرت هیوندای 'عروسک روسی' را کنار می‌گذارد ارتش برقی باواریا آچار فرانسه ژرمن‌ها کُپی چینی بنز شش‌پا! نیمچه‌هیولای مونیخی پرچم‌دار فولکس‌واگن های قدکشیده آرتئون با شناسنامه چینی! بازداشت یکی از مدیران ارشد خودروسازی پورشه همیشه در اوج مانند جی کلاس پورشه شبکه ایستگاه های شارژ سریع می سازد حمایت آلمان از توسعه خودروهای پاک برقی و خودران خودروسازی آلمان به سرعت به سمت خودروهای الکتریکی پیش بروند دمیدن جان تازه به روح پیرمرد مرسدس! سریع ترین شاسی بلندهای جهان در ۲۰۱۸ +تصاویر کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس قدرتمندترین C های ۲۰۱۹ مرسدس لوکس‌های پرحاشیه پورشه برقی با ۱۵ دقیقه شارژ ۴۰۰ کیلومتر راه می‌رود صنعت خودرو آلمان در هنگامه‌ای چالش برانگیز نبرد قدرت، شدت می‌گیرد ۳ خودروی هیجان‌انگیز ۲۰۱۹ کدامند؟ قیمت انواع خودرو کوپه در بازار تهران؟ +جدول اسلحه تازه پورشه برای پیست داشبورد تمام الکتریکی پورشه Mission E +عکس گزارش تصویری از حضور برند "ب ام و" در نمایشگاه ژنو گزارش تصویری از حضور پورشه در موتورشو ژنو گزارش تصویری از حضور مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو ژنو پورشه هم تاکسی پرنده می سازد هواوی راننده پورشه شد راه برای ممنوع شدن تردد خودروهای دیزلی در آلمان هموار شد دولت آلمان در تدارک ممنوع کردن خودروهای دیزلی لباس تازه پرچم‌دار ... آکسور نسل سوم در قالب کشنده کاماز ۵۴۹۰؛ سرباز روسی با تجهیزات آلمانی مدیرعامل رنو پارس پیشنهاد افزایش قیمت داد بی ام و X۴ ۲۰۱۹؛ نسخه دوم یک موفقیت بزرگ ارائه فیس لیفت جدید مرسدس کلاس c با فناوری های بنز S +عکس ورود موقت پورشه، مازاراتی، بوگاتی و هامر ممنوع شد همکاری دو غول خودروسازی روی یک خودروی برقی سرمایه‌گذاری‌های پورشه در خودروهای برقی دوبرابر می‌شود سرمایه‌گذاری برقی پورشه دوبرابر شد رشد بازار خودروی آلمان و ایتالیا A کلاس ۲۰۱۹؛ یک CLS کلاس در ابعادی جمع‌وجور تر فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری ۷ برای مقابله با بنز کلاس S (+عکس) بررسی مشخصات و ویژگی‌های ب‌ام‌و ۲۰۰۲ در مقابل ب‌ام‌و ۳۱۸؛ تقابل دو نسل! ب‌ام‌ و ۴۲۸i گرن کوپه؛ سدان نیمه لوکس با خصوصیات یک کوپه اسپرت آلودگی هوا وزیر آلمانی را به بروکسل کشاند قطعه‌سازی آلمان و فرانسه در راه ایران بهترین فضای داخلی برندهای خودرویی در سال ۲۰۱۷ (+عکس) ملاقات با فولکس‌واگن بیتل مدل ۲۰۱۳؛‌ خودرو مردم، به سبک جدید بررسی سیستم تشخیص فرامین اشاره ای ب‌ام‌و در سیستم های صوتی؛ چشم به فرمان! قیمت پورشه دست دوم در بازار+ جدول قیمت ژست یک هیولای مخوف برای X۶M ب ام و ۲۰۱۹ i۸ Roadster؛ افسون i۸، بدون سقف مرسدس بنز ۲۰۱۸CLS Class ؛ CLS کلاس، برداشت سوم نسخه جدید مرسدس؛ خط زرد روی سیاهی شب پورشه از گذشته خود الهام گرفت (عکس) ۱۰ اتومبیل ممتاز از نگاه خریداران امریکایی (عکس) محصولات جدید اُپل در کشور و وضعیت آنها در بازار ایران؛ ژرمن‌های کمیاب بازار پورشه ۹۱۱ Carrera T ؛هیجان کم‌هزینه با ۹۱۱ آئودی A۷ ۲۰۱۸؛ نقطه تلاقی استایل و کاربردپذیری پورشه و جگوار هم به تولید خودروهای برقی پیوستند کمی تجمل بیشتر برای پرچمدار کراس‌اوور‌های مرسدس پورشه باکستر GTS مدل ۲۰۱۸ را ببینید +تصاویر مرسدس‌بنز با CLS جدید جاده‌ها را در نوردید +عکس احیای قدیمی‌ترین پورشه ۹۱۱ جهان (+عکس) نگاهی به موزه شرکت خودروسازی پورشه +عکس پورشه از قدرتمندترین خودرو سواری لوکس جهان رونمایی کرد خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول پورشه پانامرا توربو S هیبرید؛ یک استیشن ۶۸۰ اسب‌بخاری! بودجه یک میلیارد یوروییِ آلمان برای مقابله با آلودگی هوا آینده‌نگری به سبک پورشه تصاویر جاسوسی پورشه باکستر ۲۰۱۹ لو رفت پیشتازی به سبک فولکس‌واگن لیست قیمت Porsche های موجود در تهران مروری بر تاثیر آئودی امروز، در فرآیند شکل‌گیری تست‌های تصادف؛ ایمنی به سبک آئودی یک ژست اسپرتی‌تر برای کوچولوی پاک ب‌ام‌و پیش‌مقدمه‌ای برای سدان الکتریکی ب‌ام‌و این کراس‌اوور مرسدس، هیدروژن‌سوز است بررسی آپشن‌های داخل پنل میانی پورشه پانامرا؛ تکنولوژی به زبان پورشه این S صدی ۲.۱ لیتر بنزین می‌سوزاند! Mercedes-AMG Project One؛ فرزند سرعت حراج تراکتور پورشه (+عکس) چالش برقی‌سازی پورشه گزارش تصویری رونمایی از محصولات بورگوارد در تهران آلمانی های باوقار به ایران آمدند زیر ۴ ثانیه، صفر تا ۱۰۰ آخرین قیمت Porsche Mackan ۲۰۱۷ در بازار ایران لیست قیمت Porsche های موجود در بازار شگفتی های نسل جدید خودرو پورشه هیبریدی سهم مینی از استراتژی پاک ب‌ام‌و ۱۰خودرویی که شرکت‌های بیمه از آن‌ها فراری هستند ۲۰۱۸ Mercedes-Benz S-Class Coupe /Cabriolet؛ ژست تازه S‌های آدرنالین‌ساز BMW Concept X۷؛ هیبت، مبهوتِ بزرگِ X‌های ب‌ام‌و پورشه از آئودی طلب غرامت کرد رویارویی مرسدس بنز E۲۰۰ و ب‌ام‌و ۵۳۰i مدل ۲۰۱۷؛ آلمانی‌های کت‌وشلوار پوش! دورنمای نوسانات بازار خودروی آلمان قیمت فروش یک پورشه فول آپشن در خارج از کشور چقدر است؟ نگاهی به تاریخچه رودستر‌های ساخت ب‌ام‌و؛ رودستر‌های ب‌ام‌و از دیروز تا فردا ۱۹۹۱ Audi Avus Quattro؛ ۱۵ سال قبل از R۸ ۲۰۱۷ BMW ۵۴۰i vs ۲۰۱۷ Genesis G۸۰ Sport؛ شاخ و شانه یک کُره ای برای ب‌ام‌و خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ + جدول چشم‌غُره ژرمن‌ها به کپچر و تویوتا C-H R رونوشت سوم از مُنجی پورشه پورشه پانامرای جدید چقدر قدرتمند است؟ پورشه کشتی طراحی کرد+تصاویر محصول ۶۰ میلیارد تومانی «پورشه» + عکس آلمان طرف خودروهای دیزلی را گرفت! پورشه خودروی برقی ۸۵ هزار دلاری می‌سازد سود خودروهای برقی برای مشتریان چقدر است؟ خرید یک پورشه فول آپشن در بازارهای خارجی چند دلار تمام می شود؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول پورشه در حال بازگشت به مسابقات فرمول ۱ هنوز سالها و دهه‌ها به موتورهای درون سوز نیاز خواهیم داشت آشنایی با اوپل کورسا ۲۰۱۷ +تصاویر تغییرات دو نسل از پورشه کاین به روایت تصویر شاسی‌بلند هیبریدی آلمانی در راه ایران پورشه کاین ۲۰۱۸ فردا رسما معرفی خواهد شد لو رفتن سوپرایز بزرگ پورشه با انتشار تصاویر کاین ۲۰۱۸ (+عکس) آلمان‌ها با این محصولات در نمایشگاه خودرو فرانکفورت فخر می‌فروشند انتشار تصاویر پورشه کاین ۲۰۱۸ در آستانه رونمایی رسمی شایعه توقف تولید فولکس واگن شیروکو صحت ندارد خلاقیت آئودی برای افزایش مسافت خودروهای برقی هیئت ناظر آئودی برای تغییر هیئت مدیره تشکیل جلسه می دهد مرسدس بنز S کلاس جدید به ایران می‌آید؟ سقف‌های خورشیدی برای آئودی «پورشه» اپلیکیشن ردیابی خودرو می سازد پافشاری آلمان بر استفاده از خودروهای دیزلی آلمان خودروهای بنزینی و دیزلی را کنار می‌گذارد پورشه سواری در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ حراج پورشه ۱.۸ میلیون دلاری + عکس رنگ این پورشه به اندازه یک پورشه قیمت دارد! معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران ون لاکچری فولکس‌واگن رقیب انتخاباتی صدراعظم آلمان با حمله به مدیران صنعت خودرو به رقابت بازگشت «پورشه» و «بنز» قاچاقچیان موادمخدر به مزایده گذاشته شد علی بابا دستگاه فروش خودکار اتومبیل راه‌اندازی می‌کند محموله جدید فولکس تیگوآن ۲۰۱۷ به ایران رسید + تصاویر توافق خودروسازان و دولت آلمان درباره کاهش آلایندگی خودروهای دیزلی دولت آلمان بروزرسانی نرم افزاری ۲ میلیون دستگاه خودرو را خواستار شد روآ یکی از با کیفیت ترین خودرو های ایرانی زیر ۱۰۰میلیون ریال وزارت محیط زیست آلمان معافیت مالیاتی خودروهای دیزلی جدید را رد کرد سرمایه‌گذاری‌‌ بیشتر آلمان در بخش تولید خودروهای برقی جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) انتشار تصویر تبلیغاتی عضو جدید خانواده Z ب ام و پورشه مسابقات لومان را ترک و در فرمول E شرکت می‌کند نرخ خرید و فروش محصولات Porsche در مناطق آزاد چقدر است؟ دوئل پورشه ۹۱۱ و مرسدس AMG-GT جزئیات محدودترین نسخه پورشه ۹۱۱ اعلام شد در پایان دهه جاری درباره موتورهای دیزلی تصمیم می‌گیریم با مرسدس بنز کلاس X آشنا شوید +تصاویر خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) نسل جدید آئودی S۸ موتور پورشه پانامرا دارد نصف خودروهای پورشه تا ۲۰۲۳ الکتریکی می‌شوند اولین تصاویر پورشه کاین ۲۰۱۸ لو رفت +عکس مرسدس اوراقی که اثر هنری است پورشه ۹۱۱ GT۲ سرانجام رسما معرفی شد تزریق هیجان به فصل گرما یک تیـــر و چند نشــان پورشه دیزلی دادگاهی می‌شود رونمایی از پورشه ۹۱۱ جدید در کنفرانس خبری ایکس باکس! اشپیگل: آلایندگی خودروهای پورشه بیشتر از حد مجاز است پورشه ۹۱۱ توربو S Exclusive؛ خاص بودن به معنای واقعی کلمه با خودروهای صفرکیلومتر میلیاردی ایران آشنا شوید "بورگوارد" آلمان با قدرت به ایران می‌آید انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول با دلالانی که خودروهای ما را برای کسب سود می خرند مقابله می‌کنیم پورشه ۲۴ ساله ۲.۲۵ میلیون دلار فروش رفت+تصاویر مرسدس ۵۰ سالگی AMG را جشن گرفت تست تصادف پورشه ۹۱۱ در مقیاس LEGO+تصاویر لذت راندن اصولی یک ۹۱۱ تخصیص بودجه ویژه ب ام و برای خودروهای برقی آئودی اختلافاتش را با واسطه های چینی حل کرد هدف آلمان برای برقی‌ها محقق نمی‌شود پورشه ۹۱۱ هیبریدی نخواهد شد قیمت جهانی محصولات Porsche سدان‌های پرقدرت +تصاویر پورشه تولید SUV های GT را رد کرد ماجراجویی پورشه در"سیلیکون ولی" پورشه بیش از ۵۱ هزار دستگاه خودرو را فراخواند اولین تصاویر از پورشه ۹۱۱ GT۳مدل ۲۰۱۸ منتشر شد! قیمت پورشه قبل از ترخیص گمرک +جدول پورشه‌های قاچاق خاک می‌خورند شاسی‌بلند جدید اُپل را ببینید +تصاویر قیمت خودرو های وارداتی در بازار جهانی انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول برای خرید یک پورشه ماکان چقدر باید پول داشت؟ تردید مرسدس بنز برای فروش خودروهای دیزلی در آمریکا پورشه و آئودی همکار می شوند شکار پورشه ۹۱۱ GT۲ RS حین تست رونمایی از سوپر پورشه Missoin اسپرت! +تصاویر پشت فرمان آقای ستاره سود پورشه از فروش هر خودرو چقدر است؟ جزئیات یا دقت؟ آیا پایان دوره فردیناند پیچ در فولکس واگن فرا رسیده است؟ پورشه در خدمات فناوری سرمایه‌گذاری می‌کند هدیه به سبک خودرو رقابتی که بازنده ندارد! تست اولیه نسل بعدی پورشه ۹۱۱ توربو پورشه شاسی‌بلند برقی می‌سازد آنچه که در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید (+عکس) مرسدس-بنز از بررسی احتمالا تولید وانت کلاس X خبر داد پورشه و آئودی؛ عامل رشد سود فولکس دومین پورشه پانامرا هیبریدی هم رسید کلاس جی‌تی به همراه خانواده! مرد خوش‌شانس، ماشین جرج هریسون را مفت خرید از قدیمی ترین تا جدیدترین خودروهای پورشه (+عکس) فراری، پورشه و فولکس‌واگن برترین برندهای خودرویی جهان شدند پورشه کاررای S و S۴سال۲۰۱۷ +تصاویر داخل کارخانه پورشه پانامرا چه خبر است +تصاویر برچسب "ساخت آلمان" جایش را به "ساخت چین" می‌دهد! جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها پورشه تعدادی از خودروهایش را فراخواند شاسی بلند‌های فوق لوکس۲۰۱۷ + تصاویر پورشه برای رفع نقص ۱۶ هزار خودرو فراخوان داد رقابت شاسی‌بلندسازهای تازه‌کار +عکس اضافه شدن چند عضو جدید به خانواده سری ۹۱۱ کمپانی پورشه +تصاویر خودروی احتمالی پورشه برای آفرود (+عکس) داروی تقویتی برای ۹۱۱ خاندان اشتوتگارتی برای خرید پورشه چقدر باید هزینه کرد؟ +جدول پورشه اوراقی، ۱ میلیارد تومان +تصاویر نمونه های اولیه محصول جدید زامیاد تولید شد همه چیز درباره پورشه باکستر فولکس واگن با ۸۰ هزار تن از شاکیان خود به توافق رسید صعود به دسته نیم میلیاردی‌ها هیولای پست‌مدرن کپی پورشه گران قیمت در چین +عکس راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران بی ام و M۵۵۰i xDrive مدل۲۰۱۸ +تصاویر اولین تصاویر از مرسدس بنز AMG GT R مدل۲۰۱۸ ! راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران مدل تولید آلمانی و ساخت خودروهای برقی آلمانی‌ها چگونه به بازی بر می‌گردند؟ سهم ناچیز آلمانی‌ها از بازار الکتریکی وقتی پورشه بازی را به هم زد! مدیر ارتباطات سایپایدک، معاون مدیرعامل شد رونمایی از خودرو زیبای آلمانی +تصاویر پورشه صحیح است نه پورش! شجره‌نامه خودروسازها و برندهایشان تحقیقات نهادهای آلمانی روی پورشه ۱۵ ماه پس از رسوایی فولکس پانامــرا سواری با هزینه کمتــر! رقابت پژو با پورشه و تویوتا آئودی قرارداد ۶۱ هزار تن از نیروهایش را تا ۲۰۲۰ تمدید کرد پورشه های مدل ۲۰۱۷ قیمت‌گذاری شدند +سند فروش خودرو آلمان به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسید نبـــرد گربه‌ســان‌ها! ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه هدفگذاری پورشه برای فروش سالانه ۲۰ هزار خودروی الکتریکی ظرفیت تولید خودروهای آلمانی در ایران وجود دارد قاتل ۷۲۰ اسب‌بخاری پورشه ماجون را دیده‌اید؟ دیپلماسی نه‌چندان صلح‌آمیز اسپرت سازها افتتاح مرکز تست خودروهای پورشه در لس آنجلس+تصاویر برنامه جاه طلبانه آئودی برای توسعه خانواده RS ابرخودرو جدید پورشه +عکس تقلب دوباره آئودی در تست‌های آلایندگی از تقلب دوباره آئودی هیچ اطلاعی نداریم فولکس‌واگن پرچم‌دار بیشترین و پورشه در صدر کمترین‌ فراخوان قرار گرفت اولین پورشه ساخت آمریکا به‌فروش می‌رسد آیا این پورشه پانامرای استیشن است؟ رزم‌ناو یانکی‌ها مقابل پهپاد ژرمن‌ها ب.ام.و با یک M۴ ویژه قهرمانی در DTM را جشن می‌گیرد ۱۰ خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر جولان پورشه ۲۰۱۷ در خیابان های شهر+ جدول آئودی تولید R۸ e-tron را متوقف کرد لامبورگینی روی پلتفرم پورشه خودرو می سازد آلمانـی‌های کم‌دردسـر آلمان با همه خودروهای بنزینی و گازوئیلی خداحافظی می‌کند گزارش تصویری از غرفه برند پورشه در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ با مرسدس بنز AMG GLS۶۳ مدل ۲۰۱۷ آشنا شوید! +تصاویر امضای سند همکاری خودرویی میان بخش خصوصی ایران و آلمان پانامرایی که صدی فقط ۲.۵ لیتر بنزین می سوزاند موتور ۶ سیلندر روی یک خودروی ۱۲۰۰ کیلویی و سرانجام، یک پانامرای خوش‌چهره تولید فولکس‌واگن از سال‌ آینده در ایران معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر پورشه ساخت یک اس یو وی کوچک را در سر دارد فولکس واگن تولید خودروهای دو درب را کنار می گذارد رونمایی از نخستین مدل استیشن پورشه در سال آینده این پانامرای نسل دو، صدی ۲.۵ لیتر می سوزاند قیمت خودروهای شرکت پورشه در بازار + جدول پورشه باکسترهای جدید با چه قیمتی وارد کشور شده‌اند؟ رندری از کراس اوور کوپه پورشه (+عکس) تفاهمنامه با شرکت های آلمانی در بخش خودرو به زودی اجرا شود نگاهی به تاریخچه کارخانه پورشه ۱۰ نکته جدید درباره پورشه پانامرا ۲۰۱۷ +عکس پلت‌فرم مشترک و ویژگی‌های متفاوت در آئودی و پورشه برقی ضبط ۷۰۰ دستگاه پورشه، بنز و آزارا پورشه پانارامای جدید را ببینید +تصاویر ۱۰ خودرو شخصی کریس رونالدو (+عکس) پایان خوش مشاجره فولکس واگن با تامین کنندگان قطعه نظاره‌گر آئودی SQ٧مدل ۲۰۱۷ باشید +تصاویر کارمندان فولکس تحت‌تاثیر مشکلات تولید مقایسه جدیدترین عضو خانواده بنز و پورشه +عکس تلاش فولکس واگن برای حل اختلاف با قطعه‌سازان نسخه‌ای خاص از آئودی R۸ +عکس پس از فولکس واگن، اینک بنز و BMW زیر ذره بین مقامات کره جنوبی مرسدس بنز کوپه GLC مدل ۲۰۱۷ +تصاویر BMW با سری ۹ به جنگ میباخ می‌رود +عکس ساعت کار کارکنان اوپل کم می‌شود کاهش فعالیت ۱۰ هزار کارگر فولکس واگن در پی یک مشاجره حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران تصویری از پورشه‌های قاچاق در انبار سازمان اموال تملیکی دومین الکتریکی پورشه یک اس. یو.وی است فولکس واگن برای اصلاح هزاران خودروی آلاینده مجوز گرفت ۱۵ خودرو داغ حراجی کالیفرنیا +تصاویر پورشه نسخه ویژه ۹۱۱ تارگا ۴S را عرضه می‌کند چرا خودروهای آلمانی پرخرج و خودروهای ژاپنی کم‌هزینه‌اند؟ جدیدترین خودرو الکتریکی لوکس جهان کمبود روکش صندلی در کارخانه فولکس واگن پورشه کاین کوپه هم با بازار می‌آید+تصاویر ۷ خودرو اسپورت سرکش! باکستر جدید به ایران می‌آید با ۷۱۸ Cayman آشنا شوید همکاری کلاسیک پورشه و بنز! پورشه در نمایشگاه خودرویی دیترویت شرکت نمی‌کند پورشه ۱۷۵۰ نیرو استخدام می‌کند ب ام و سری ۴ حین تست شکار دوربین عکاسان شد+تصاویر قابل اعتماد‌ترین خودروهای آلمانی (+عکس) رقابت جگوار با لوکس سریع آلمان‌ها موتور جدید هشت سیلندر پورشه پانامرا برای آئودی و بنتلی استفاده خواهد شد واکنش بهبهانی به جنجال پورشه + جوابیه قیمت خودروهای آلمانی در بازار ایران+جدول افزایش فروش پورشه با عرضه پانامرای جدید تکامل پانامرا در ایستگاه ۲۰۱۷ بال عقب متحرک پانامرا ۲۰۱۷ را ببینید+تصاویر تصاویر پانامرا ۲۰۱۷ لو رفت آیا آئودی جایگزین پورشه در بین لوکس سواران می شود؟ احتمال توقف تولید ۴۰ مدل از خودروهای فولکس واگن برج پورشه میامی امسال افتتاح می شود زیبای خفته ۵۷۰ اسب بخاری! دهه هفتادی‌ترین پورشه تاریخ پورشه ۶۸ ساله شد (عکس) پورشه پانامرا توربو ۲۰۱۷ در آلمان برندهای لوکس به داد فولکس واگن رسیدند آیا این تصویر پانامرا ۲۰۱۷ است؟ پورشه خودروهای ۵۰ سال پیش خود را به نویگیشن مجهز می‌کند فولکس واگن ۱ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی می‌سازد ضیافت به سبک اشتوتگارتی شتاب زیر ۵‌ثانیه با مرسدس GLC کلاس انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول تصاویر جاسوسی از پورشه ۹۱۱ تارگا GTS تاریخچه شگفت انگیز خودروهای الکتریکی ب ام و+تصاویر اولین خودرو دوگانه‌سوز تاریخ چه شکلی بود؟ ب ام و به دنبال رقابت با پورشه ۹۱۱ افسانه ای است ب ام و M۴ GT را ببینید انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول ۱۰ خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس آئودی A۶ را ببینید برترین‌ خودروهای گلف رُخ تازه‌ و یک جُفت موتور ۴‌سیلندر برای کایمن ۱۰ ابرخودرو ارزان قیمت را ببینید+تصاویر دور تازه همکاری های سامسونگ با خودروسازان بزرگ آلمانی رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین ۲۰۱۷ هزینه تصادف با پورشه چقدر تمام می شود؟ هیولای ۸۳۸ اسبی از سرزمین ژرمن ها! پورشه‌ای که بیش از اندازه خوب است! همه فن‌حریف قیمت انواع خودروهای خارجی بیش از یک میلیارد تومان مرسدس بنز به تقلب متهم شد ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن شناخته شدند پورشه برادر مسقف ۷۱۸ باکستر را معرفی کرد فراخوان نقص فنی آئودی و پورشه پورشه کیلویی چند تمام می شود؟ نگاه مثبت اروپایی ها به بازار خودرو ایران زیباترین رینگ‌های استاندارد برای عاشقان خودرو تحویل پورشه ماکان به تاخیر افتاد ۱۰.۱ میلیون دلار از دارایی های راننده پورشه به دختر پل واکر رسید شاسی بلندی از پورشه که تفکرات‌تان را دگرگون می‌کند پورشه مسئولیتی در قبال مرگ همراه پل واکر ندارد حکم دادگاه به نفع پورشه در تصادف منجر به مرگ ستاره هالیوود پورشه پشت صحنه طراحی میژن E را رو کرد رزم سوپرSUV‌های لوکس واردات یک میلیون دلار پورشه به کشور قیمت خودرو از اروپا تا ایران تصویری از پورشه خاص جواد نکونام خودرو ویژه کریس رونالدو راببینید مرسدس E۴۳ در نمایشگاه نیویورک رونمایی می شود ۱۰۰ سال با ب ام و به روایت تصویر پورشه ۹۱۱ هم هیبریدی خواهد شد! سود پورشه رکورد زد فرمان پورشه اتوماتیک معرفی مدل جدید خودرو «پورشه ۹۱۱R» داستان موفقیت شرکت «پورشه» پورشه با شاراپوا قطع همکاری کرد به فولکس واگن اعتماد داریم نگرانی خودروسازان آلمانی از تاثیر کنترل شدید مرزها بر صنعت خودرو یک میلیون خودرو برقی در آلمان ۲۰۲۰ ۱۰ خودرویی که بیشترین هزینه بیمه سالانه را دارند بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند داستان نهنگ پورشه تصویر جدیدی از مرسدس کابریولت ۲۰۱۷ منتشر شد مشارکت «شیران دیزل موتور» با «مان» آلمانی پورشه آلبالویی با پلاک رند کپی کردن مدل برقی پورشه توسط بنتلی حراج پورشه‌های کلکسیونی کمدین معروف آمریکایی همه فن‌حریف چندهزار دلار صرف واردات پورشه شد؟ لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ پورشه به کم قانع شد داستان زنی که ۷۰۰ سواری پورشه وارد کرد طرحهایی برای ب‌ام‌و i۵ انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ لزوم انجام پارادایم شیفت در صنعت خودرو و قطعه‌سازی برنامه ای برای ساخت خودروی خودران نداریم تمام آنچه که یک لکسس می‌تواند باشد ... پورشه ۷۱۸ باکستر را ببینید رزم سوپرSUV‌های لوکس تاثیر مشهود نمای عقب پورشه ۹۱۱ روی نسل آتی پانامرا پورشه باکستر ۲۰۱۷ با موتور ۴ سیلندر قوی تر از قبل شد پورشه ۴۸۰ اسب بخاری را ببینید انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ آئودی قیمت R۸ ۲۰۱۷ را اعلام کرد آینده روابط صنایع خودرو سازی آلمان با ایران درخشان است تخفیف فولکس واگن برای تعویض خودروهای فرسوده اولین عکس منتشر شده از خودرو دوگانه سوز پورشه پورشه کیمن با تیونینگ تک‌آرت پورشه با ظاهری متفاوت در ایران پورشه ۹۱۱ توربو و توربو اس ۲۰۱۷ معرفی شد جریمه ۱۱ میلیارد تومانی قاچاقچی ب ام و آخرین مدل پورشه باکسترهدیه تولد ویژه رونالدو به مادرش بلک‌بری طلاکاری شده پورشه دیزان، تقریبا ۹ میلیون تومان! هیولای تیـزپا! کارگران تولید پورشه جدید را تضمین کردند با پورشه ۹۱۱ توربوی جدید آشنا شوید قیمت روز انواع "پورشه" در پایتخت رُخ مدرن تر و قدرت بیشتر برای ۹۱۱ های توربو دستور نعمت‌زاده برای تعلیق نماینده رسمی «پورشه» در ایران +سند نام پورشه باکستر و کیمن تغییر می کند خودرو جدید الکتریکی پورشه را ببینید پورشه خودرو برقی یک میلیارد یورویی می‌سازد محبوب‌ترین خودروهای تولیدی از نگاه مالکان آن‌ها پورشه های بازار چه قیمتی دارند؟ پدر پل واکر از پورشه شکایت کرد نخستین رندر از «پورشه کاین ۲۰۱۷» پدر پل واکر از پورشه شکایت کرد شرط سبقت خودروهای آلمانی از آمریکایی آلمان چهارمین خودروساز جهان در ۱۰ سال اخیراست پورشه نقش داشتن در مرگ پل واکر را رد کرد بررسی پورشه ۹۱۱ کاررا و کاررا اس ۲۰۱۷ «پل واکر» مسئول مرگ خودش بود پورشه ۲۲ هزار ماکان S و ماکان توربو را فراخواند دستفروشی با پورشه تعداد پورشه هایی که در نیمه اول سال وارد شد موشک های لوکس خیابانی ایران زیباترین مدل پورشه در ماه مارس ارائه می شود گسترش همکاری‌ ایران و آلمان در زمینه خودروهای برقی و هیبریدی هیات ۱۳۰ نفره اقتصادی آلمان به تهران آمد ماکان جی تی سی؛ شاهکار پورشه ۲۰۱۷ می آید پانامرای خشن ۶۷۱ اسبی منصوری ظاهر متفاوت یک پورشه در تهران پورشه ۹۱۱ های چهارچرخ متحرک جدید با موتور توربو آمدند مذاکره با دو شرکت خودروساز برای سرمایه‌گذاری در ایران پورشه ۹۱۱ کاررا جی‌تی‌اس با چاشنی تولید محدود تصویر کارخانه تولید پورشه،۴۵سال پیش واکنش کمپانی پورشه به شکایت دختر پل واکر پورشه و نسخه۹۱۱ کاررا GTS رن‌اسپورت ریونیون شکایت دختر بازیگر «سریع و خشمگین» از کمپانی پورشه رییس جدید پورشه انتخاب شد ست شدن عجیب خانه و پورشه نخستین ماشین ساخته شده توسط پورشه خودرو الکتریکی پورشه با قابلیت شارژ در ۱۵ دقیقه‌ را ببینید پورشه و آئودی خودروهای برقی را رونمایی کردند دوقلوهای خاص پورشه در تهران پورشه ۹۱۱ کاررا ۲۰۱۷؛ پایانی بر تنفس طبیعی پیشرانه! ماشین پورشه ۹۱۱ کاررا را ببینید پورشه کاین فیبرکربنی را ببینید پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی سریع، با‌کیفیت و یک لوکس خوش‌قیمت تولید پیشرانه‌های جدید طی همکاری پورشه و آئودی پدر و پسر پورشه در تهران اظهارات مدیرعامل زیمنس درمورد بازار آلمان ماشین پورشه ۹۱۱ توربو را ببینید قبرستان پورشه‌های باکستر راببینید اولین "پورشه" تاریخ ترافیک ۱ساعته ‎به‎خاطر شستن‎ پورشه اخراج از پورشه به دلیل آرزوی مرگ برای پناهجویان خودروسازان آلمانی به خرید نقشه نوکیا نزدیک شدند پورشه با روکش طلا را ببینید فاصله سلاطین ژاپنی با آلمانی‌ها بازدید از کارخانه مونتاژ مدلهای مختلف پورشه کدام غول‌های آلمانی به ایران فکر می‌کنند؟ تصویر برداری از پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۶ پورشه در ایران ٤/٥ برابر گران‌تر از امارات آتش تازه پورشه در جان پیست سریع‌ترین ۹۱۱ پورشه در جهنم سبز‌... نگرانی خودروسازان آلمانی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا روزهای خوب خودروساز برتر اروپا کلکسیون رنگ های پورشه در یک پارکینگ مروری‌گذرا بر تاریخچه شرکت پورشه پورشه کاین توربو را ببینید خودروهایی از جنس کربن هزینه یک خط روی بنز و پورشه چقدر است؟ خرید جدید پورشه برای بالا بردن تولید پورشه ۹۱۱ استینگررا ببینید خودرویی که نصفش پورشه است! چند پورشه و مازاراتی در خیابان های تهران راه می روند؟ کشوری که به بازار شماره یک پورشه تبدیل شد ساخت پورشه برروی پایه دوچرخه فراخوان پورشه برای یک خودرو اسپورت پورشه نامی جدید را ثبت کرد بیشترین پورشه های خاورمیانه در ایران موتورهای جدید برای باکستر و کیمن پورشه ۹۱۱ پلاگین هیبرید تولید می‌شود؟ بزرگترین سرمایه‌گذاری پورشه در خارج از آلمان را ببینید رکورد واردات پورشه در سال ۹۰ پاجون، اسب تمام‌الکتریکی پورشه کروز کنترل پیشرفته پورشه پورشه ۷۰۰ اسب بخاری، پورشه خاص قوی‌ترین و سریع‌ترین پورشه باکستر به قیمت پایه ۸۳۰۰۰ دلار چهار خودرو معروف ژرمن ها ماروسیای روس، رقیب تازه پورشه و فراری
برگشت به بالا