از برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدید

عصر خودرو - طی هفته اخیر اتفاقات مختلفی در دنیای خودرو رخ داد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مشاهده نسخه جدید پورشه پانامرا در خیابان و انتشار اخباری مبنی بر الکتریکی شدن ب‌ام‌و سری ۷ اشاره کرد.

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵:۰۰

از برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدیداز برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدیداز برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدیداز برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدیداز برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدیداز برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدیداز برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدیداز برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدید

گسترش‌نیوز: فولکس‌واگن از ون مسافری خود که کالیفرنیا نام دارد با استایلی جدید رونمایی کرد و دو نسخه دیگر از پورشه 911 مدل 2020 نیز معرفی شدند. آئودی نیز غافله جا نماند و برای حضور در بین خودروسازانی که به ساخت خودروهای الکتریکی می‌پردازند نمونه‌ ارزان‌تر از شاسی‌بلند E-TRON را معرفی کرد. در این میان لندروور نیز برای محصول مشهور خود یعنی دیفندر پکیج‌هایی برای به‌روز‌رسانی عرضه کرد و یک خبر خوش برای علاقه‌مندان خودروهای کانورتیبل و به خصوص عضلانی نیز رقم خورد. جزئیات اتفاقات هفته گذشته در دنیای خودرو را در ادامه این گزارش می‌توانید بخوانید.

ون مسافرتی فولکس‌واگن با استایل جدید

پس از این که تصاویر مختلفی از ون مسافرتی فولکس‌واگن در هفته اخیر منتشر شد این برند آلمانی از ون کالیفرنیا رونمایی کرد. تمامی نسخه‌های این ون از طراحی جدید برخوردار هستند و از جمله این موارد می‌توان به چراغ‌های LED جدید اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین تجهیزات این ون، کنترل‌پنلی است که بالای کنسول قرار دارد و با استفاده از آن می‌توان میزان ورودی نور به داخل کابین را کنترل کرد. ون کلیفرنیا در بخش فنی از سیستم فرمان الکترومکانیکال به جای هیدرولیک استفاده کرده است که می‌توان آن را نوعی پیشرفت دانست. از جمله تجهیزات ایمنی در ون کالیفرنیا نیز می‌توان به مواردی نظیر سیستم نگهداری بین خطوط و‌ سیستم دستیار پارک اشاره کرد. لازم به ذکر است که کالیفرنیا از پیشرانه 2 لیتری دیزل بهره می‌برد که استانداردهای اروپا را نیز پاس کرده است. تمامی نسخه‌ها به صورت استاندارد با سیستم محور محرک جلو عرضه می‌شوند اما امکان انتخاب سیستم چهار چرخ متحرک نیز به صورت آپشن توسط مشتریان وجود دارد.

نیسان ورسا، همچنان جزو اقتصادی‌ترین‌ها

با وجود این که نیسان ورسا ارزان‌ترین خودرو در آمریکا نیست اما همچنان این خودرو یکی از اقتصادی‌ترین محصولات در بازار خودرو محسوب می‌شود. این نکته را باید گفت که در حال حاضر شورولت اسپارک یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها با قیمت 13 هزار 220 دلار است. اما شروع قیمت نیسان ورسا از 14 هزار و 370 دلار است که با این وجود همچنان طرفداران زیادی دارد. خریداران با پرداخت مبلغ ذکر شده نسخه پایه ورسا را دریافت می‌کنند که از گیربکس دستی 5 سرعت بهره می‌برد اما با پرداخت 1670 دلار می‌توانید صاحب نسخه اتوماتیک شوید. این خودرو در گران‌ترین مدل با قیمت 18 هزار و 240 دلار به فروش می‌رسد و با این وجود همچنان یکی از گزینه‌های در دسترس برای بسیاری از اقشار است. نیسان ورسا در بخش فنی از همان پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری استفاده می‌کند که در مدل کیکس این برند نیز وجود دارد. این پیشرانه می‌تواند حداکثر توان 122 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 154 نیوتن.متر را ارائه دهد. از جمله امکانات استاندارد ورسا می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید،‌ نمایشگر روی داشبورد و شیشه‌های برقی اشاره کرد ضمن این که با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان گرمکن صندلی‌ها را نیز به این امکانات اضافه کرد. نیسان ورسا جدید به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

شکار پورشه پانامرا 2021
پورشه پانامرا یکی از سدان‌ها و محصولات خاص و پرطرفدار این برند آلمانی است که مدل 2021 آن در خیابان‌ شکار عکاسان شده است. نسل دوم پانامرا همچنان ظاهری جذاب و تازه دارد حتی زمانی که این خودرو با محصولات جدید سایر خودروسازان نظیر مرسدس‌بنز CLS و ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه مقایسه می‌شود. با این وجود پورشه قصد دارد یک سری تغییرات و به روز رسانی‌ها را بر پانامرا اعمال کند. اخیرا تصاویری از نسخه واگن پورشه پانامرا منتشر شده است که اصطلاحا به این نسخه اسپرت توریزمو گفته می‌شود و بر اساس آن می‌توان شاهد تغییرات بود. در این خودرو از رینگ‌های 21 اینچ استفاده شده همچنین ظاهر اگزوزها نیز تغییر یافته است. هنوز تصاویری از داخل خودرو منتشر نشده اما احتمال این که به روز رسانی بزرگی در داخل خودرو رخ داده باشد کم است چرا که پانامرا در حال حاضر از طراحی جدیدی در بخش داخلی بهره می‌برد. با این وجود انتظار می‌رود که پورشه پانامرا 2021 فیس‌لیفت شده پیش از پایان سال رونمایی شود همچنین این خودرو احتمالا با سیستم هیبرید عرضه خواهد شد.

معرفی نسخه پایه آئودی E-TRON

آئودی به تازگی نسخه پایه از شاسی‌بلند الکتریکی خود یعنی مدل E-TRON 50 QUATTRO‌ را معرفی کرد که پیش از مدل 55 قرار می‌گیرد. این خودرو به پکیج کوچک‌تری از باتری با ظرفیت 71 کیلووات ساعت مجهز شده که ظرفیت آن 25 درصد نسبت به نسخه 55 کمتر است. بنابراین مسافت قابل پیمایش نیز تا حدودی کاهش پیدا می‌کند. با توجه به تست‌هایی که از این خودرو گرفته شده امکان پیمایش 299 کیلومتر با یک بار شارژ باتری‌ها وجود دارد که این رقم برای مدل 55 حدود 417 کیلومتر است. با توجه به این که پکیج باتری‌ها از ظرفیت کمتری برخوردار هستند وزن خودرو نیز کاهش یافته اما همچنان مشکل کاهش مسافت پیمایش وجود دارد. این خودرو به زودی و از ماه آینده در اروپا به فروش می‌رسد. در خصوص سایر مشخصات فنی، خودروی ذکر شده می‌تواند در مدت زمان 7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر بر ساعت است.

لندروور دیفندر، آماده برای تغییرات جدید

در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان خودرو و طرفداران برند لندروور منتظر پرده‌برداری از نسخه جدید دیفندر هستند، لندروور راهی جدید برای ارتقای این آفرودر قدیمی را انتخاب کرده است. پکیج‌هایی برای ایجاد تغییرات روی دیفندر90 و 110 تولید شده از سال 1994 الی 2016 در نظر گرفته شده که بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود همچنین قیمت‌ این پکیج‌ها از 432 پوند شروع می‌شود. این نکته را باید گفت که اگر صاحب دیفندر از سال 2012 به بعد هستید پکیج‌هایی برای افزایش توان و گشتاور پیشرانه وجود دارد. قدرت پیشرانه می‌تواند با افزایش 39 اسب‌بخاری به رقم 160 اسب‌بخار دست پیدا کند. لازم به ذکر است که حداکثر سرعت این نوع دیفندرها به 170 کیلومتر در ساعت خواهد رسید که چنین سرعتی برای یک خودروی آفرود بیش از حد نیاز است. امکان سفارش پیکج‌های مختلف رینگ و لاستیک، سیستم ترمز و سیستم تعلیق برای خودروهای دیفندر وجود دارد که مشتریان می‌توانند بر اساس نیاز خود آن‌ها را انتخاب کنند. مشتریانی که از این آپشن‌های استفاده می‌کنند تاییدیه لندروور را دریافت و از تور تاسیسات لندروور کلاسیک در بریتانیا بازدید خواهند کرد.

کمال راحتی داخل کابین لینکلن AVIATOR

لینکلن از جمله برندهای مطرح آمریکایی در خودروسازی است که تکنولوژی‌های ویژه‌ای را در محصولات خود به کار می‌برد. این خودروساز در مدل اویتر ( Aviator  ) از یک سیستم تعلیق خاص استفاده کرده است. سیستم تعلیق قابل تنظیم تکنولوژی بسیار جدیدی نیست و در برخی از خودروها تاکنون استفاده شده است. اما برند لینکلن روی مدل اویتر از سیستم تعلیق کاملا هوشمند بهره برده است تا بتواند بیشترین نرمی و راحتی را برای سرنشینان فراهم آورد. این نکته را نیز باید گفت خودروهایی مانند مرسدس‌بنز کلاس اس، آئودی A8 و شاسی‌بلندهای لوکس فورد از این سیستم برخوردار هستند. در خودروی لینکلن اویتر 12 سنسور به کار رفته است که وظیفه اسکن سطح جاده را بر عهده دارند. این سنسورها پارامترهای مختلف سطح جاده و همچنین میزان تکان‌های خودرو را 500 بار در ثانیه بررسی می‌کنند. لازم به ذکر است که سنسورها تا مسافت 15 متری را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. زمانی که سطح جاده بلندی داشته باشد سطح کمک‌فنرها به گونه‌ای بالا و پایین می‌شود که کمترین ضربه کابین منتقل شود. این نکته را نیز باید گفت که سنسورها در هماهنگی با یک دوربین که در  بخش جلوی خودرو قرار دارند فعالیت می‌کنند. مسئول ساخت این سیستم تعلیق در خودروسازی لینکلن گفته است که این سنسورها و همکاری آن‌ها با کمک‌فنرها به گونه‌ای است که می‌تواند در مدت زمان یک پلک زدن جابه‌جایی و تغییر حالت در سیستم تعلیق ایجاد کنند. اطلاعاتی که توسط سنسورها دریافت و پردازش می‌شود حدود 23000 داده در ثانیه است. سیستم ذکر شده که در این خودرو قرار دارد به نام AIR GLIDE‌شناخته می‌شود و سفارش آن به صورت جداگانه است.

معرفی پورشه 911 کررار کوپه و کبریوله

هشت ماه پس از این که پورشه از نسخه 2020 محصول پرطرفدار خود یعنی مدل 911 کررا رونمایی کرد این برند نسخه‌های کررا کوپه و کررا کبریوله را معرفی کرد. این خودروها از پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر با حداکثر توان 379 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 449 نیوتن.متر بهره می‌برند. گیربکس 8 سرعت اتوماتیک دوال کلاچ برای خودروهای مورد بحث در نظر گرفته شده است و مدل‌هایی که با پسوند S تولید می‌شوند توان بیشتر 443 اسب‌بخار را ارائه می‌دهند. در نسخه مجهز به سقف مستحکم تنها مدت زمان 4 ثانیه نیاز است تا سرعت خودرو از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در صورتی که صاحب نسخه S باشید این مدت زمان به 3.8 ثانیه می‌رسد که می‌توان آن را فوق‌العاده دانست. در حال حاضر این امکان وجود دارد که مشتریان هر دو نسخه پایه کررا یعنی کوپه و کبریوله را سفارش دهند. قیمت نسخه کوپه 97 هزار و 400 دلار و قیمت نسخه کبریوله 110 هزار و 200 دلار است. باید گفت که زمان عرضه خودرو به خریداران اوایل سال آینده است و مدتی بعد از عرضه کررا به بازار نسخه چهار چرخ متحرک با نام کررا 4 نیز عرضه خواهد شد.

استینگر، اسپرت‌تر از قبل

استینگر را می‌توان یکی از محصولات خاص کیا دانست که با تولید آن توجه همگان به این برند کره‌ای جلب شد. کیا نسخه‌ای اسپرت و مخصوص مسابقه از استینگر ساخته و معرفی کرده است که با کد GT420 شناخته می‌شود. این خودروی مخصوص پیست، از یک پیشرانه‌ی تقویت‌شده استفاده می‌کند. تیم فنی کیا در بریتانیا مسئولیت تقویت پیشرانه و ساخت این خودروی مسابقه‌ای را داشتند و این خودرو در حقیقت حاصل تلاش این تیم است. حداکثر توان پیشرانه این خودرو به 422 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن به 560 نیوتن.متر رسیده است که این اعداد در نسخه پایه به ترتیب 365 اسب‌بخار و 510 نیوتن.متر است. در طراحی و ساخت این خودرو تیم فنی هیوندای که در روسلشایم آلمان مستقر است نیز حضور داشته است. از جمله تغییرات مهم در بخش فنی می‌توان به استفاده از شمع‌های جدید، فیلتر هوای K&N،‌ خروجی‌های جدید اگزوز ساخت MILLTEK، تایرهای پیرلی استرس‌بارهای مقاوم‌تر، سیستم ترمز برمبو و حذف کاتالیزور اشاره کرد. طراحان برای این که مطمئن شوند گیربکس بهترین عملکرد را در پیست مسابقه دارد از یک خنک‌کننده روغن استفاده کردند. با توجه به این که خودروی ذکر شده تنها برای استفاده در پیست مسابقات طراحی شده است تجهیزات و امکانات داخل کابین نیز تا حد امکان حذف شده‌اند. به همین دلیل یک سری از ادوات مانند صداگیرهای کابین چراغ‌های سپر عقب برداشته شدند.

ب‌ام‌و سری 7 برقی

سدان لوکس ب‌ام‌و یعنی سری 7 یکی از محصولات خاص و با پرستیژ این خودروساز آلمانی است که گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره الکتریکی شدن آن در آینده وجود دارد. با توجه به اطلاعاتی که از وبلاگ ب‌ام‌و به دست آمده نسل جدید این خودرو به زودی در یک نسخه کاملا الکتریکی عرضه خواهد شد. این اطلاعات چندین ماه بعد از انتشار خبری مبنی بر عدم استفاده ب‌ام‌و از پیشرانه 12 سیلندر منتشر شده است. این احتمال وجود دارد که سری 7 الکتریکی با عنوان i7 عرضه شود همچنین طبق اطلاعات دیگری که توسط وبلاگ ب‌ام‌و درز پیدا کرده پکیج باتری‌های نیز از 80 الی 120 کیلووات ساعت خواهد بود. با توجه به این قضیه انتظار می‌رود که این خودرو بتواند مسافتی در حدود 700 کیلومتر را با یک بار شارژ شدن بپیماید. پیشرانه‌ای که برای این خودرو در نظر گرفته می‌شود توانایی تولید حداکثر توان 650 اسب‌بخار را خواهد داشت و با این وجود می‌توان سری 7 را یکی از قدرتمندترین سدان‌های لوکس دانست. ب‌ام‌و به شدت در حال حرکت به سمت ساخت خودروهای الکتریکی است و این احتمال وجود دارد که سری 7 برقی طی سال 2021 یا اوایل سال 2022 عرضه شود.

عرضه داج چلنجر کانورتیبل در کارولینا

اگر به وب‌سایت داج مراجعه کنید شاهد 9 نسخه مختلف از مدل چلنجر خواهید بود اما هیچ‌یک از مدل‌ها کانورتیبل نیست. بسیاری از علاقه‌مندان خودرو به خصوص نمونه‌های عضلانی تمایل زیادی به خودروهای کانورتیبل دارند که جای خالی چنین نسخه‌ای در بین مدل‌های چلنجر احساس می‌شود. یکی از فروشندگان خودرو در کارولینای شمای نسخه کانورتیبل این خودرو با کیت بدنه عریض را عرضه می‌کند. فروشنده این خودرو قیمت 63 هزار و 995 دلاری برای آن در نظر گرفته است و در ارزان‌ترین حالت ممکن بدون کیت بدنه قیمت چلنجر کانورتیبل 56 هزار و 300 دلار است. خودرویی که از پیشرانه 5.7 لیتری و یا 6.4 لیتری بهره می‌برد و سقف آن قابلیت باز شدن دارد می‌تواند برای دوستداران خودرو بسیار جذاب باشد چرا که صدای گوش‌نواز پیشرانه را به صورت واضح خواهید شنید.

برچسب ها

پورشهآئودیپورشه ۹۱۱ب ام وفولکس واگنپورشه پانامراکیا استینگر
مطالب مرتبط بیشتر
ب‌ام‌وهای برقی جدید در راه است تحویل‌های گروه فولکس‌واگن افزایش یافت رشد فروش خودروهای برقی آلمانی آلپینا B۳ ؛ ب ام و فقط برای آفریقا! +تصاویر حضور مجدد فولکس واگن در خیابان های ایران تردد خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان فولکس واگن‌های جدید در راهند پورشه پانامرا ۲۰۲۴ معرفی شد + تصاویر بازار فولکس واگن داغ شد خودروی جدید فولکس‌واگن در راه آمریکا ظرفیت ب ام و تکمیل شد افزایش فروش خودروهای تمام الکتریکی ب‌ام‌و نسل جدید پورشه در راه است فولکس واگن چشم انداز سودآوری خود را کاهش داد اکس۹ ؛ مینی ون جدید از شریک چینی فولکس واگن +عکس افزایش تحویل خودروهای پورشه سرمایه‌گذاری ۱۰۶ میلیون دلاری ب ام و در حوزه باتری فولکس‌واگن تولید خودروهای برقی را کاهش می‌دهد امکان خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو BMW و MINI در سایت BMWland.ir سرمایه‌گذاری ۷۵۰ میلیون دلاری ب‌ام‌و در بریتانیا رونمایی فولکس واگن از یک نسخه اختصاصی برای بازار انگلیس+ عکس جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد +تصاویر ب ام و انتظار فروش بیشتری در بازار چین را دارد فولکس واگن ساویرو ۲۰۲۴ معرفی شد+ عکس رونمایی ب ام و از شاسی بلند جدید اکس۵ برای بازار چین + تصاویر پورشه کاین توربو ئی-هیبرید ۲۰۲۴ ؛ یک خودرو تمام عیار+ عکس مشکلات ادامه دار صنعت خودرو آلمان با کمبود تراشه ب ام و به این زودی‌ها با خودرو‌های احتراقی خداحافظی نمی‌کند ب ام و بازار را از آن خود کرد عقب‌نشینی چین به نفع برقی‌های اروپا شد محصولات اشکودا در ایران رونمایی شد + تصاویر محصولات اشکودا رونمایی شد + تصاویر برابوس ۹۰۰ راکت آر ؛ این بار پای پورشه در میان است! +عکس طرح فروش ویژه ب ام و و مینی بصورت نقد و اقساط در نمایندگی پرشیا خودرو ۱۰۲ شریعتی فولکس واگن: بیتل برنمی‌گردد طرح بازدید رایگان تابستانه شرکت ماموت خودرو تولید جدید ب ام و راهی بازارهای جهانی می‌شود جزئیات تازه از خودروهای لوکس وارداتی رونق اولین بازار خودروهای الکتریکی آسیای جنوب‌شرقی سایهِ فولکس واگن بر رویِ بازار ایران برنامه جدید غول خودروسازی آلمانی پورشه از طرح «میشن‌ایکس» سریع‌ترین ابر خودروی تمام برقی رونمایی کرد+ عکس فستیوال سراسری فروش ویژه اعتباری خودروهای ب ام و و مینی پرشیا خودرو رد پای فولکس واگن در ایران جی پاور ب ام و ام۳ تورینگ را معرفی کرد+ عکس آر ۳۳۳؛ فقط برای طرفداران گلف آلمانی! +عکس فروش اعتباری پرشیا خودرو برای خودروهای ب ام و و مینی آغاز شد پورشه کاین اس کوپه؛ شاید آخرین عضو خانواده با مدل ۲۰۲۴+عکس فولکس‌واگن به نمایندگی‌های داخلی در روسیه فروخته شد افزایش ۳۹ درصدی تحویل فولکس‌واگن آخرین پورشه ۷۱۸ با غرش تپنده بنزینی؛ زیبایی وداع با یک هیولا! +عکس منهارت پرفورمنس و معرفی یک ب ام و بسیار دیدنی با رنگ خاص+عکس فولکس‌واگن در مسیر صعود فرمان گرفت آئودی آر اس ئی-ترون جی تی؛ یک خودرو سطح بالای آلمانی +عکس اشکودا ۶ مدل خودرو برقی عرضه خواهد کرد پورشه گران شد دوچرخه برقی شهری ب ام و توسط پرشیا خودرو رونمایی شد کارگاه آموزشی ۲ روزه معرفی آپشن‌های خودرو BMW در نمایندگی ۱۳۴ دادمان پرشیا خودرو فولکس‌واگن بی‌خیال تجارت ضعیف چین شد آی۷ ام۷۰ اکس درایو؛ قدرتمندترین سدان الکتریکی ب ام و در چین می درخشد! +عکس فولکس‌واگن با ۱۰ مدل جدید برقی می‌آید چین برگ برنده پورشه شد چالش برای بی‌ام‌و بی‌اهمیت شد ب ام و M۲ جدید؛ قلب قدرتمند در جسم کوچک! +عکس پورشه کاین برقی در براتیسلاوا ۳ هزار شغل در فولکس واگن از بین می‌رود! آئودی با مدل‌های ارزان، خطر را از سر گذراند اشکودا فولکس‌واگن در حال وداع با روسیه خودروی ارزان قیمت فولکس‌واگن عامل موفقیت خواهد شد؟ فولکس‌واگن برای خودروهای الکتریکی چه کرد؟ بازار پورشه گرم شد فولکس‌واگن بیخیال چالش شد فولکس‌واگن برنده می‌شود منتظر آئودی ارزان نباشید درخواست فولکس‌واگن و مرسدس‌بنز از آلمان اطلس ۲۰۲۴؛ جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن معرفی شد +عکس ب ام و X۵ و X۶ مدل ۲۰۲۴ معرفی شدند +عکس تصادف آئودی و پرتاب یک موشک به خیابان! فولکس‌واگن به اوج می‌رسد؟ گزارش تصویری شرکت خودروسازان بم سال خوب پورشه سرمایه‌گذاری بزرگ بی‌ام‌و در مکزیک رونق به بازار خودروی جهانی باز خواهد گشت؟ جشنواره فروش ویژه ب ام و ۷۳۰ صفر با تخفیف ویژه خرید نقدی هشدار فولکس‌واگن در مورد بی‌ثباتی سال ۲۰۲۳ تحویل ۲.۱ میلیون ب ام‌ و باراموندا؛ یک خودروی عجیب با پیشرانه موتورسیکلت ب ام و+عکس آلپینا بی۴ گرن کوپه؛ مبارزان آلمانی در سرزمین سامورائی! +عکس فولکس‌واگن متوقف می‌شود؟ فولکس واگن به‌دنبال باتری‌سازی در اروپای شرقی طرح فروش ویژه رینگ، تایر و باتری با ۵ تا ۵۰ درصد تخفیف توسط پرشیا خودرو سرمایه‌گذاری هنگفت فولکس در خودروهای برقی خداحافظی یکی از برندهای فولکس واگن با چین فولکس‌واگن سال ۲۰۲۳ را سخت اعلام کرد بل۰۰۱ تیون دیزاین؛ پورشه با لهجه انگلیسی! +عکس جشن پنجاه‌سالگی BMW با مدل جدید آغاز تبلیغات واردات برند زیرمجموعه فولکس واگن گلف هم الکتریکی می‌شود فروش خودرو صفر کیلومتر ب ام و همراه با نصب کاور بدنه توسط پرشیا خودرو عرضه عمده خودران‌های فولکس تا ۲۰۳۰ ب ام و ۲۰۲۳ ۳.۰ CSL؛ قویترین ب ام و با پیشرانه ۶ سیلندر معرفی شد+عکس ماشین خاص بی‌ام‌و با قابلیتی که فقط در فیلم‌ها دیده‌ایم فروش فولکس‌واگن در چین، صعودی یا نزولی؟ رانندگی با پورشه در جاده‌های ناهموار ب ام و بسیار خاص با چاشنی برتونه! +عکس برتری فولکس واگن در اروپا حاشیه جدید پورشه‌های مزایده‌ای آئودی کیو۸ ئی-ترون؛ یک شاسی بلند پرچمدار معرفی شد+عکس ب ام و شتاب گرفت رونمایی از شاسی‌بلند جدید ب ام و آینده نامعلوم سئات جدیدترین مدل گُل در برزیل! +عکس پورشه پرواز کرد فولکس‌واگن فقط برقی! سریع ترین خودروی استاندارد قانونی آئودی +عکس هیولای ۱۸۰ هزار یورویی+عکس چرا قیمت خودروهای پورشه با وجود تغییر اطلاعات سیلندر تغییر نکرد؟ سرمایه‌گذاری ۱.۷ میلیارد دلاری بی‌ام‌و در آمریکا تسلا، فولکس‌واگن را شکست داد! فناوری جالب خودروهای آلمانی برای کاهش آلودگی هوا +عکس فروش خودروهای صفرکیلومتر ب ام و توسط پرشیا خودرو تولید آئودی در آمریکا نگاه توسعه محور، تکیه بر خرد جمعی و اعتقاد به بهبود مستمر سیستم، رمز توفیق پرشیا خودرو نسل دوم ام۲ با پیشرانه پرقدرت +عکس خودروهای خارجی خارج شده از مزایده در دور دوم تعیین تکلیف می‌شود فولکس‌واگن در مسیر موفقیت پورشه‌های ۴ سیلندر، ۶ سیلندر اعلام شده بود فولکس واگن و خودکارسازی ۲۰ تا ۳۰ درصدی تولید سؤالات تازه درباره خروج عجیب پورشه‌های لوکس از مزایده آئودی کیو۴ ای-ترون؛ از زیباترین محصولات روز صنعت خودروی اروپا در کلاس SUV+عکس چرا عرضه اولیه پورشه خیلی زود شکست خورد؟ جهش برقی ب ام و اکس ام ۲۰۲۳؛ جدیدترین و سنگین ترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس رشد فروش ب ام و با کمک برقی‌ها عرضه آئودی برقی جدید در ۲۰۲۵ عرضه پورشه در بورس آلمان آئودی آر اس۶ اونت و یک پروژه ۱۲۰۰ اسب بخاری! +عکس طرح تعویض خودروهای نو و کارکرده با محصولات ب ام و و مینی در نمایندگی پرشیا خودرو نیاوران با شرایط ویژه طرح فروش و تعویض خودروهای ب ام و و مینی ویژه روز پزشک پورشه‌های برقی به اندازه خودروهای احتراقی می‌شوند همکاری ب ام‌ و و تویوتا در تولید خودروهای هیدروژنی خانواده های پورشه و پییش به دنبال صندلی راننده در گروه فولکس واگن ببر پرنده شرکت فولکس‌واگن طرح تعویض خودروهای مولتی برند با BMW و MINI و بالعکس تمجید هیوندایی از پورشه فولکس‌واگن به دنبال خریدار برای کارخانه خودروسازی روسیه کیو۶؛ درشت ترین شاسی بلند آئودی فقط برای چینی ها! +عکس چرا فولکس مدیر عامل خود را برکنار کرد ماکان برقی جدید در راه است مدیرعامل فولکس‌واگن پس از مدیریت پرفراز و نشیب برکنار شد فرصت محدود تست درایو و خرید دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و پورشه رونق گرفت آغاز ثبت نام مرحله دوم فروش منعطف دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و توسط پرشیا خودرو ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین +عکس آر اس۳ هالک کوچک ABT؛ خودرویی که مهار آن دشوار است! +عکس افت ۱۳ درصدی فروش ب ام و در نیم سال اول آئودی RS۷ اکسکلوسیو؛ زیبای آلمانی فقط ۲۳ دستگاه! +عکس ب ام و M۴ کامپتیشن کانورتیبل؛ بازهم یک محصول فوق العاده از باواریا +عکس فولکس واگن آماروک جدید معرفی شد+ عکس کاهش فروش ۱۳ درصدی ب ام‌ و فرصت محدود تست و خرید دوچرخه های برقی هیبریدی ب ام و در رودشو پرشیا خودرو واقع در باشگاه انقلاب معرفی دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و توسط پرشیا خودرو پورشه‌ها متعلق به چه کسانی است؟ به جهت پوشش کامل نیازمندی‌های مشتریان مجموعه پرشیا خودرو و عموم، دوچرخه های ب ام و در سبد محصولات این شرکت قرار گرفت فولکس‌واگن به تسلا نزدیک شد فروش داغ تابستانی در انتظار فولکس واگن ب ام و یک شاهکار دیگر معرفی کرد +عکس سرمایه‌گذاری آئودی برای افزایش تولید موتور الکتریکی در مجارستان میلی ویه ۱: بازگشت فولکس واگن بیتل خیلی محدود، خیلی گران! +عکس باتری‌های آئودی در موتور سه‌چرخه‌های هندی تویوتا bZ۴X ۲۰۲۳ در مقابل فولکس واگن ۲۰۲۲ ID.۴ کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس داغ ترین سدان آئودی در سال ۲۰۲۲؛ آتشین، بدون دود! +عکس برنده رقابت جهانی فروش خودرو کیست؟ تابستان پررونق برای فولکس‌واگن تحریم گاز روسیه، صنعت خودروسازی را متوقف می‌کند؟ شرایط فروش منعطف پرشیا خودرو در قالب قرارداد "اجاره به شرط تملیک" و غیر قابل واگذاری ب ام و سنگ تمام گذاشت؛ معرفی یک شاهکار برای سالگرد M +عکس هشتمین گردهمایی بزرگ فولکس واگن های ایران در ۶ استان کشور فولکس واگن امسال ۸۰۰ هزار خودروی تمام الکتریکی می‌سازد؟ ضربه کمبود تراشه به ب‌ام‌و بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای الکتریکی در جهان کیست؟ روح تاریخ در محصول جدید پورشه+ عکس غول خودروسازی اروپا به استفاده از زغال سنگ ادامه می‌دهد افزایش سرمایه‌گذاری میلیاردی فولکس واگن در اسپانیا مقایسه مشخصات مرسدس بنز GLA و بی ام و X۱ ۲۰۲۱ + عکس خط مونتاژ جدید فولکس در آمریکا توقف سفر ب‌ام‌و و آئودی با قطار از آلمان به چین جراحی زشت BMW آئودی ۲۰۲۲ A۳ در مقابل مرسدس بنز A-Class جدیدترین خودروی ب ام و مخاطبان را غافلگیر کرد+ عکس خودرویی بسیار ارزشمند در میدان رقابت پرچمدارها+عکس حذف ۶۰ درصدی مدل‌های احتراقی فولکس‌واگن سرمایه گذاری پورشه روی سوخت پاک ماکان T: یک پورشه آرام با مدل ۲۰۲۳ معرفی شد! +عکس ب ام و یک خودروی جدید را فقط مختص بازار چین معرفی کرد +عکس تعویق عرضه پورشه به علت درگیری در اوکراین محدودیت‌های کرونایی فولکس‌واگن را تعطیل نکرد آینده پورشه، خودروهای تمام الکتریکی خواهد بود ۲۰۰ هزار فولکس واگن اطلس به دلیل مشکل در کیسه هوا فراخوان شدند ناشناخته ترین شاسی بلند آلمانی در چین رونمایی می شود! +عکس خاص ترین پورشه کاررا جی تی جهان که ۱۸ سال فقط ۴۳ کیلومتر حرکت داشته است! +عکس خودروسازان برقی چینی نیو و شپنگ رقبای بسیار جدی به حساب می آیند ب‌ام‌و پیش‌بینی سودش را کاهش داد جنگ اوکراین چشم‌انداز فولکس واگن را زیر سوال می‌برد سودآوری دوباره فولکس‌واگن در آمریکا آئودی S ۳، ۲۰۲۰ در مقابل ۲۰۲۱ مرسدس AMG A ۳۵ + عکس ب ام و M۲۴۰i؛ یکی از بهترین خودروهای اسپرت ۲۰۲۲ از باواریا +عکس فراخوان ۹۱۷ هزار بی‌ام‌و در آمریکا رونمایی از مدل تمام الکتریکی فولکس واگن ID Buzz در پاریس کابین بازیافتی خودروی مدل ۲۰۲۳ فولکس واگن! +عکس تولید پورشه به دلیل جنگ در اوکراین موقتا تعطیل شد ۲ میلیارد یورو سرمایه گذاری فولکس واگن برای عقب نماندن از تسلا جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری ۳ در نمایندگی ۱۰۲ پرشیا خودرو شریعتی پورشه هم از روسیه رفت جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری ایکس در نمایندگی ۱۰۹ پرشیا خودرو نیاوران خودرو به صرفه فولکس واگن ID.۲ به زودی رونمایی می شود بحران اوکراین چرخ فولکس واگن را پنجر کرد غول کوچک ب ام و+ عکس ب ام و MH۲ ۶۳۰؛ هیولای ریزنقش و درنده منهارت پرفورمنس +عکس فولکس واگن پیکاپ الکتریکی می‌سازد؟ فولکس واگن یک خودروی کوچک ۳۰ هزار دلاری را به خط تولید باز می گرداند +عکس معرفی و بررسی آئودی ۶۳۷ اسب بخاری + تصاویر فولکس واگن در انتظار آخر سال معرفی اینفینیتی QX ۵۰ سال ۲۰۲۲ با تکنولوژی بیشتر از نسل قبل + تصاویر چراغ سبز چین به جوینت ونچر ۳.۳ میلیارد دلاری فولکس‌واگن انتظار ادامه کمبود ریزتراشه‌ها را در سال جاری میلادی دارد شاسی بلند جدید "ب ام و" با کیفیت رانندگی یک سدان اسپرت! +عکس فولکس، استاندارد آلایندگی اروپا را پاس کرد غرامت ۳.۵ میلیون دلاری فولکس‌واگن در آمریکا به خاطر دستکاری رایانه خودروها جشن پورشه نسخه پلاتینیوم کاین ۲۰۲۲ بروزرسانی می شود+ عکس تداوم کمبود تراشه و پردازشگرهای نیمه هادی در سال ۲۰۲۲ بازگشت ون اسطوره‌ای فولکس فروش دوبرابری پورشه تایکان در سال ۲۰۲۱ این هیولای آبی یک "ب ام و" است+ عکس ب ام و i ۷؛ خودرو تمام الکتریکی بی ام و برای سال ۲۰۲۳ معرفی شد پارک خودکار واقعی با سیستم جدید بی‌ام و آمپول قدرت برای ب ام و X۶ فولکس واگن ۲ سیلندر: سریع، لوکس و متفاوت! +عکس خلاقیت جالب پورشه در تولید یک خودروی جذاب که ناکام ماند! +عکس خودروی خاص نخست وزیر کویت وارد حراج می شود؛ فقط ۸۸۸۸۸۸ دلار! +عکس لکسوس IS ۲۰۲۲ معرفی شد تغییر صدای ب‌ام‌و با آپدیت جدید نرم‌افزار باکیفیت ترین خودروی «ب ام و» کجا ساخته می شود؟ نمایش چهره جدید مدل‌های لوکس BMW آئودی A۶ آلرود ۲۰۲۲، خودرویی با عملکرد بالا حتی برای آفرود! شورِ GTS برای پورشه تایکان جدیدترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس رنگ‌های جدید برای پورشه X۴ M جدیدترین شاسی بلند بی ام و برای سال ۲۰۲۲ با ۵۰۳ اسب بخار قدرت+ عکس عربی ترین شاسی بلند "ب ام و" روانه امارات می شود! +عکس مقایسه بی ام و M۵ Competition با پورشه پانامرا GTS کت و شلوار جدید برای سدان لوکس آئودی +عکس قطعه سازان ایرانی به بنز و بی ام و صادرات دارند RS۶ E-Tron خودرویی کاملا الکتریکی از آئودی برای سال ۲۰۲۳ پورشه ۶۰ ساله زاگاتو با برچسب قیمت ۶۰۰ هزار دلاری! +عکس فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم پرشیا خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو کد ۱۵۰ الهیه فولکس واگن در فکر احیای فولکس باس استراتژی خودروساز آلمانی در بحران ریزتراشه رمز موفقیت ب ام و در گذار از تنگناهای صنعت پیش‌بینی مدیرعامل آئودی درباره ادامه بحران جهانی تراشه تا تابستان ۲۰۲۲ هورش A۸، اس کلاس مرسدس بنز را به چالش دعوت می کند! +عکس ضربه بحران ریزتراشه به فولکس ب ام و محصول آی۴ خود را به جنگ تسلا می فرستد ب ام و تا سال ۲۰۲۴ موتور سوخت فسیلی را از کارخانه اصلی خود حذف می‌کند هاچ بک جدید «ب ام و»؛ ترکیبی فوق العاده از زیبایی و قدرت +عکس تایکان ۲۰۲۲ خاص‌ترین خودرو الکتریکی پورشه+ عکس نتیجه تلاش آئودی برای یک محصول «میان رده» برنامه های پرشیا کلاسیک ادامه دارد خرید خودرو و خدمات ب ام و با تخفیف فوق العاده ایلان ماسک ‌میهمان نشست فولکس تایکان تمام برقی بیشتر از ۹۱۱ پرچمدار پورشه می فروشد مقایسه آئودی Q۵ با ولوو XC۶۰ دورهمی جذاب کلاسیک های ب ام و در نمایندگی پرشیا خودرو لواسان اعتصاب در آفریقای جنوبی، بحران در BMW دفاع آئودی از خودروهای برقی نسل جدید شاسی بلند "ب ام و" چه ویژگی هایی دارد؟+ عکس مشخصات بی ام و ix اکتیو تورر سری۲؛ یک هاچ بک داغ یا استیشنی خانوادگی؟ +عکس پورشه ماکان ۲۰۲۲ با طراحی متفاوت و پیشرانه جدید معرفی شد+ عکس فراخوان ۲۰۰ هزار خودروی فولکس واگن در آلمان به دلیل نقص فنی کاپیتان جدید و عجیب ب‌ام‌و جتا؛ متفاوت‌ترین خودرو فولکس واگن با تغییراتی متفاوت برای سال ۲۰۲۲ سازمان محیط زیستی آلمانی از دایملر و بی‌ام‌و شکایت کرد بریتانیا با اصلاحات غیرمجاز در خودرو برخورد می کند شاسی بلند قدرتمند "ب ام و" با قطعات ویژه و پوشش کربنی اختصاصی+عکس ب‌ ام‌ و "آی ویژن سرکیولار"؛ خودرویی که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است! +عکس طرح تعویض خودرو وارداتی هنرمندان با BMW و MINI به مناسبت روز سینما مدل لوکس آئودی نخستین رودشو شهری بی ام های کلاسیک سفارش گذاری ۲۴ میلیارد دلاری ب ام برای خرید باتری گرند اسفیر؛ آینده "آئودی" را امروز ببینید! +عکس موتور‌های سوپر اسپرت BMW چگونه ساخته شده اند؟ در خودروهای آینده گرای آئودی بعضی از دکمه ها فیزیکی می مانند موافقت ب ام و با تغییر ساختار جوینت ونچر با بریلیانس ب‌ام‌و R۱۲۵۰ R ری‌ایمجیند؛ غوغای معرفی یک محصول سفارشی!+عکس فولکس واگن تا ۲۰۳۰ گیربکس دستی را به طور کامل کنار می گذارد ارائه خدمات اختصاصی خودروهای ب ام و X۳ با شرایط و تخفیف های ویژه جتا ۲۰۲۲؛ ویرایش جدید سدان محبوب فولکس واگن با امکانات جذاب +عکس کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید+ عکس آرتئون ۲۰۲۲؛ حضور سدان پرقدرت فولکس واگن در آمریکا تایید شد+عکس اسکای اسفیر؛ تفسیر خودروساز آلمانی از آینده با نگاهی به دهه ۳۰ میلادی! +عکس آماروک ۵۸۰X؛ اولین نسخه آفرودی از فولکس واگن چالش فولکس در بازار چین جتا ۲۰۲۱؛ خودرویی کم مصرف از فولکس واگن با ۱۴۷ اسب بخار قدرت اعلام قیمت تیگوان جدید طرح های فروش خودرو ب ام و و مینی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت طرح فروش ویژه محصولات مینی ماجرای پورشه‌های وارداتی در نوشهر به کجا رسید؟ پیش بینی بی ام و درباره ضربه بحران کمبود تراشه و افزایش قیمت مواد اولیه در نیمه دوم ۲۰۲۱ سدان زیبای آلمانی با پیشرانه سبز +عکس چالش های جدید بی‌ام‌و برای تولید خودرو ب ام و M۵۵۰i؛ ترکیبی از یک سدان لوکس و تجربه رانندگی اسپرت +عکس هشدار فولکس درباره بحران جهانی تراشه "پورشه" رقیب جدید ایلان ماسک و جف بزوس! تایگو ۲۰۲۲؛ فولکس واگن کراس اوور کوچک برزیلی خود را به اسپانیا می آورد +عکس تام کروز و حراج پورشه ۹۲۸ کوپه که همبازی او بوده است! +عکس آئودی ۲۰۲۲ RS Q E-Tron کاملا الکتریکی برای آفرود رونمایی شد شرکت آئودی دست به ساخت موتوری جدید زد مدیران سابق فولکس واگن به سرمایه گذاران ۳۳۹ میلیون دلار غرامت می‌دهند پورشه ماکان ۲۰۲۲؛ معرفی یک پرچمدار و حذف تریم توربو+عکس سال ۲۰۳۵ پایان فروش خودرو‌های موتور احتراقی در اروپا توقف تولید و فروش خودروهای پاسات فولکس واگن در آمریکا پیش بینی فولکس واگن چین از بهبود مشکل کمبود ریز تراشه تا ۶ ماه آینده آفرود در نسل پورشه ۹۱۱ توربو اس+ عکس رونمایی رسمی از پورشه کاین توربو جی‌تی ۲۰۲۲ کمبود تراشه تولیدات شرکت BMW را با مشکل رو به رو کرد فراخوانی ۴۳ هزار خودروی برقی پورشه به دلیل نقص در باتری گلف R واگن ۲۰۲۱؛ ترکیبی ایده آل از یک محصول خانوادگی و اسپرت +عکس رُخ متفاوت فولکس واگن پولو جدید ب ام و M۴ مدل ۲۰۲۱؛ ترکیب دماغه جدید با اتاق کوپه و پیشرانه توربو +عکس اتحادیه اروپا فولکس واگن و بی ام و را به دلیل تبانی ۱ میلیارد دلار جریمه کرد کوپه های قدرتمند ۲۰۲۲ با نگاهی به طراحی ۲۰۰۲ افسانه ای! اولین مدل BMW سری ۲ با یک سبک مدرن معرفی شد+ عکس شرکت جدید بوگاتی ریمک تاسیس شد پورشه کاین توربو GT؛ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! +عکس معرفی و بررسی نسخه تقویت شده بی ام و M۸ ۲۰۲۲ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) پورشه خودروهای لوکس برقی خود را به دلیل مشکل نرم افزاری فراخواند هشدار "بی ام و" درباره ادامه بحران کمبود تراشه و کاهش تولید خودرو در نیمه دوم ۲۰۲۱ الگند EL۱؛ رونوشتی مدرن از یک خودروی آلمانی پس از ۳۷ سال! +عکس فولکس واگن تولید خود را در مکزیک پس از کمبود تراشه از سر می‌گیرد برنامه فولکس واگن برای خرید سهام شرکت یوروپکار آئودی زمان توقف تولید موتورهای بنزین سوز را مشخص کرد پورشه به زودی در مورد آینده بوگاتی تصمیم می‌گیرد سرمایه‌گذاری مشترک پورشه و شرکت آلمانی برای ساخت باتری خودروهای برقی رونمایی از پیکاپ فولکس واگن برای رقابت با ماوریک و سانتا کروز آغاز تست های خودروی هیدروژنی ب ام و در اروپا پورشه ۹۱۱ جی تی۳ تورینگ مدل ۲۰۲۲ رونمایی شد+ عکس ب ام و V۱۲ LMR؛ از پرافتخارترین قهرمان تا اثر هنری در اپرای مونیخ +عکس سرقت اطلاعات ۳.۳ میلیون مشتری آئودی و فولکس واگن در آمریکا با ۸۵۰ دلار دوچرخه فولکس واگن جی تی آی بخرید پورشه ۲۰۲۲ ۹۱۱ GT۳ PDK یکی از قدرتمندترین خودروهای دنیا مسیر موفقیت یک خودروساز از تولید ماهیتابه تا برند باشخصیت جهانی! ۲۰۲۲ Q۴ e-tron؛ شاسی بلند برقی از آئودی با ۲۹۵ اسب بخار قدرت ب ام و ام۴ کامپتیشن کانورتیبل اکس درایو ۲۰۲۲؛ عنوان طولانی باواریایی ها برای معرفی یک اولین +عکس آغاز تحقیقات درباره افت برق پورشه جشنواره ویژه معاوضه (خریدوفروش) خودرو ب ام و شما در سراسر کشور پورشه تمام‌برقی در راه است آی دی.۴ جی تی اکس؛ نسخه قدرتمند شاسی بلند جدید فولکس واگن+ عکس هشدار فولکس واگن درباره محدودیت تولید به دلیل کمبود تراشه فولکس واگن با عرضه ارزانترین شاسی بلند‌ کمبود تراشه به BMW رسید تائوس ۲۰۲۲ ؛ یکی از ارزانترین شاسی بلندهای فولکس واگن در بازار جهانی +عکس پیش بینی کاهش تولید فولکس واگن با کمبود جهانی تراشه بی ام و M۲ الکتریکی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟ تالاگون ۲۰۲۱؛ شاسی بلند درشت اندام فولکس واگن توسعه یافته در چین +عکس در سال ۲۰۲۲ با چه خودرو‌های برقی می‌توان رانندگی کرد؟ + تصاویر Xingyue L؛ کراس اوور جدید جیلی با نگاهی به آئودی و سطح ۲ رانندگی خودران +عکس کدام شاسی بلند‌های برقی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر جدیدترین نما و اطلاعات از بی ام و ۲۰۲۲ X۱ لایت ویت فیناله؛ ابرقدرتی کوچک از باواریا +عکس ۱۰ هزار کیلومتر از شرق تا غرب با فولکس برقی شاسی بلند پورشه ۷۱۸ برای خسارت احتمالی موتور فراخوانده شد معذرت‌خواهی فولکس‌واگن سرمایه گذاری خودرو ساز بزرگ جهان در تولید فولاد بدون دی اکسید کربن ب ام و ۳۲۸ هامیج و متفاوت ترین کپی از آن + عکس سدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکس تیگوان SEL آر-لاین ۲۰۲۱؛ پرفروش ترین شاسی بلند فولکس واگن با برچسب قیمت ۴۰ هزار دلاری +عکس فراخوان فولکس واگن برای خودروهای آئودی در آمریکا به علت نقص کیسه هوا آلپینا بی۸؛ ویرایشی خاصی از سدان لوکس ب ام و با بیشینه سرعت ۳۲۳ کیلومتر برساعت +عکس تصمیم انقلابی آئودی؛ نقطه عطف در صنعت خودروسازی آلمان ب ام و به این زودی دست از موتورهای بنزینی درون سوز نمی کشد سریع ترین خودروی کیا موتورز با مدل ۲۰۲۲ و نسخه ویژه اسکورپیون برای بازار آمریکا +عکس بی ام و تا سال ۲۰۳۰ نیمی از تولیداتش را برقی می‌کند کابین جدید ب ام و چه ویژگی هایی دارد+ عکس سامانه آی درایو ۸ ب ام و رونمایی شد کانسپت BMW Nazca C ۲ با طراحی جدید به بازار می آید پیرمردان سختکوش ! ایی-ترون جی تی کواترو مدل ۲۰۲۲؛ طراحی فوق العاده آلمانی برای یک سدان اسپرت +عکس فولکس واگن به برقی کردن خودروهای خود سرعت می‌دهد ب ام و M۳ مدل ۲۰۲۱؛ سدان سیاه پوش آلمانی با تیونینگ منهارت پرفورمنس +عکس مدل به روز شده خودرو سری ۸ شرکت BMW مشاهده شد جشنواره فروش اقساطی خودروهای کلاسیک ب ام و در پرشیا خودرو ۴۵ جی تی آی؛ نسخه ویژه یکی از محبوب ترین محصولات فولکس واگن در ۴۵ سالگی! +عکس رونمایی پورشه از خودرو Porsche Taycan Cross Turismo ۲۰۲۲ توقف تولید جنرال موتورز و فولکس واگن در پی کمبود گاز مکزیک بی‌میلی پورشه به ساخت کارخانه در چین همکاری فولکس واگن و مایکروسافت برای شکست تسلا ماجرای پورشه مارادونا از ایتالیا تا حراج در پاریس+ عکس تخفیف فولکس به هندی‌ها برترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در جهان از هیولای ۴ سیلندر ویژه پیست تا الهام بخشی برای محصولات استاندارد شهری آشنایی با انواع خودرو های پورشه موجود در ایران با محصول جدید فولکس واگن آشنا شوید شاسی بلند پرمصرف فولکس واگن! پاسخ خودروساز آلمانی به انتقاد مشتریان رئیس طراحی در ب ام و می گوید راضی کردن همه غیرممکن است طراحی متفاوت و اسپرت باواریایی ها ۲ شاسی بلند برقی جدید فولکس واگن برای سال ۲۰۲۱ بی‌ام‌و به رایانش کوانتومی روی می‌آورد ساخت نسخه‌ای خاص از موتورسیکلت ب‌ام‌و R۱۸ +فیلم وقتی ب ام و X۵ تبدیل به یک هیولای خیابانی سیاه پوش می شود! +عکس راه‌کارهای شرکت BMW برای تامین هزینه‌های توسعه EV چرا بنز و بی ام و استاندارد نمی‌گیرد، اما خودروهای داخلی می‌گیرند؟ ثبت سریع‌ترین رکورد سدان توسط جدیدترین محصول پورشه محصول کمیاب آلمانی با ریشه های ایتالیایی هر آنچه نیاز است از مدل پایه پورشه تایکان ۲۰۲۱ بدانید ب ام و M۳ مدل ۲۰۲۱ با چهره ای متفاوت تر از همیشه+عکس بازکردن قفل خودروی "بی‌ام‌و" بدون لمس گوشی آیفون فروش "بی ام و" در چین رکورد زد جِتا ۲۰۲۰؛ سدان اقتصادی فولکس واگن با پیشرانه توربو و کابین فناورانه +عکس کاهش ۱۵ درصدی فروش جهانی فولکس واگن در سال ۲۰۲۰ وارثان ناموفق تاج و تخت بهترین فرصت برای خرید پرفروش ترین خودرو ب ام و در جهان گام بلند بی‌ام‌و برای برقی شدن آئودی A۴ فیس‌لیفت در هند عرضه می‌شود آغاز تحقیق و تفحص از فولکس واگن تغییرات چشمگیر در طراحی آئودی A۴ ۲۰۲۱ از خدماتی متفاوت تا تخفیف‌ها و شرایط استثنائی در طرح یلدانه پرشیا خودرو مونتاژ ون و وانت فولکس در پاکستان تست خودروی برقی شاسی بلند ب ام و در شرایط قطبی A۳ اسپرت بک ۴۵ TFSI؛ جدیدترین هاچ بک آئودی رونمایی شد+عکس خودروهای بدون راننده تا سال ۲۰۳۰ جاده‌ها را فرا می‌گیرند عرضه بی‌ام‌دبلیو برقی در سه مدل خودروی ۱۸۰ هزار دلاری که نمایشگر سیستم سرگرمی روی داشبورد ندارد! +عکس کراس اوور الکتریکی و اقتصادی فولکس واگن وارد بازار می شود +عکس آئودی خود را برای داکار ۲۰۲۲ آماده می کند غول خودروی آلمان و بحران مدیریت شبکه گسترده فروش پرشیا خودرو در خدمت شماست برگشت خوردن ۷۴۰ بی ام و از چین ب ام و از نسخه الکتریکی شاسی بلند محبوب X۳ رونمایی کرد +عکس سودای برقی فولکس واگن لباسی از فیبرکربن و یک نسخه آتشین برای پیشرانه +عکس شریک چینی بی‌ام‌و ورشکسته شد شاسی بلند الکتریکی فولکس واگن به بازار می آید استقبال فولکس از تصمیم دولت آلمان ۱۴ میلیون تومان، هزینه ترمزگیری با BMW! اسکوتر برقی «بی ام و» برای رفت و آمد شهری معرفی آئودی اس کیو۵ مدل ۲۰۲۱+عکس سقوط ۴.۹ درصدی فروش جهانی فولکس‌واگن در ماه اکتبر افزایش قیمت محصولات آئودی در هند امید فولکس‌واگن به ریاست‌جمهوری بایدن رکوردشکنی خودروی کمپ برقی فولکس واگن کمک چین به سودآوری بی‌ام‌و توافق فولکس واگن و دولت یونان برای ساخت وسایل نقلیه عمومی برقی شاسی بلند برقی جدید بی ام و هفته آینده عرضه می‌شود افزایش سود فولکس واگن طی سه ماهه سوم ۲۰۲۰ بهبود شرایط مالی بی‌ام‌و فراخوان مدل‌های هیبریدی بی‌ام‌و پورشه پانامرا توربو اس ایی-هیبرید ۲۰۲۱؛ سدان لوکس آلمانی قدرتمندتر از همیشه +عکس تائوس؛ معرفی یکی از کوچکترین کراس اوورهای فولکس واگن برای برزیل! +عکس همکاری آئودی و فاو تائوس ۲۰۲۲؛ کوچکترین و ارزان ترین شاسی بلند فولکس واگن گمرک ترخیص ۱۰۴۸ دستگاه سواری پورشه را تکذیب کرد فروش بی.ام.و بیشتر شد جدیدترین خودرو بی ام و رونمایی شد+عکس آبونمانی شدن خدمات در خودروهای لاکچری افزایش قیمت محصولات بی‌ام‌و سرمایه‌گذاری ۳۳ میلیارد یورویی فولکس واگن در بازار خودروهای برقی سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد یورویی فولکس واگن و سه شرکت چینی در خودروهای الکتریکی فراخوان فولکس در آمریکا بی ام و جریمه شد واردات ۷۰۰ پورشه توسط پیرزن به دلیل نقص دولت بود فروش فولکس واگن برقی با سه سال شارژ رایگان در آمریکا سوءاستفاده از کارت بازرگانی یک پیرزن برای واردات ۷۰۰ پورشه بوگاتی فروخته می‌شود جزئیاتی از خودروی جدید فولکس کاهش آلایندگی با پول حاصل از جریمه فولکس خط تولید بی‌ام‌و سری ۴ جدید+ فیلم خروج تولید اشکودا از چک فولکس واگن برای کاهش هزینه‌های خود ۹۵۰۰ نفر را اخراج می‌کند تکذیب توافق تسلا و فولکس بی ام و های الکتریکی در راهند منهارت پرفورمنس و رونمایی از یک پورشه با ۱۰۹۰ نیوتن متر گشتاور!+ تصاویر ویژگی‌های شاسی‌بلند جدید فولکس تغییرات خودرو کیا استینگر در سال ۲۰۲۰+ تصاویر تعدیل ۴۰۰ نفر در بی‌ام‌و اسپید کور و رونمایی از "ب ام و" E۹ کوپه کلاسیک+تصاویر آغاز تحقیقات داخلی در پورشه فولکس واگن تولید انبوه اولین خودروی شاسی بلند تمام برقی خود را آغاز کرد فراخوان فولکس در استرالیا اعلام قیمت آئودی‌های جدید بازگشایی مجدد فروش انواع خودرو های ب‌ام‌و ، مینی و برندهای وارداتی با شرایط اقساطی ۲۴ ماهه در پرشیا خودرو راه اندازی کارخانه جدید پورشه در اسلواکی پیگرد قانونی مدیران آئودی پورشه ۹۱۱ تارگا ۴؛ خودرویی که باتوجه به مکانیسم سقف نامگذاری شده است! +تصاویر آئودی آر اس۷ با طراحی خاص بدنه و تیونینگ ۹۶۲ اسب بخاری+تصاویر ۶۶۶ میلیون یورو زیان در ب ام و کورس شاسی بلندهای فولکس با هم ماکان توربو ۲۰۲۰؛کراس اوور خوش ساخت آلمانی در لباس قرمز کارمین! +تصاویر نسل جدید خودروهای بی.ام.و در راهند ضرر ۹۴۰ میلیون دلاری فولکس واگن در نیمه اول سال ابتکار آئودی در برق‌رسانی به منازل شرکت خودروسازی بی ام و در چین می‌ماند عرضه ون خاص فولکس در ۲۰۲۱ ب ام و M۳۴۰i تورینگ؛ واگن قدرتمند و تولید محدود آلمانی +تصاویر تمجید فولکس از تسلا دارک شَدو؛ خاص ترین شاسی بلند ۲۰۲۱ کمپانی ب ام و +تصاویر اثر درازمدت کرونا در آئودی برنامه پورشه برای دوران قرنطینه احداث ۱۵۰ هزار ایستگاه شارژر عمومی در اروپا توسط فولکس واگن خط تولید هوشمند کارخانه پورشه ۹۱۱ را ببینید + فیلم ابر شاسی‌بلند برقی آئودی کاهش ۳۰ درصدی فروش جهانی خودروهای فولکس واگن بی‌ام‌ و با باتری سازی بزرگ سوئد قرارداد بلندمدت امضا کرد پیش بینی فولکس واگن برای افزایش فروش خودروهای لوکس در چین خط تولید هوشمند کارخانه BMW را ببینید + فیلم آئودی R۸ V۱۰ RWD با ویژگی های جدید وارد بازار می شود فراخوان آئودی در استرالیا آپشن‌های ماهانه بی‌ام‌و پورشه قیمت محصولاتش را کاهش داد بهترین خودرو پلاگین برقی اسپرت را بشناسید کاهش قیمت محصولات پورشه سقوط ۲۳ درصدی فروش جهانی خودروی بی‌ام‌دابلیو به‌روزرسانی پرفروش‌ترین فولکس تولید آئودی کیو ۵ هیبریدی برگی تازه از پرونده دیزل‌گیت و رسوایی فولکس‌واگن تأمین باتری از الکتریسته پاک ۱۲ خودرو آخر با رنگ های خاص لوما دیزاین و یک بسته ۳۸ هزار یورویی برای قویترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر نسخه گرانترین آئودی RS ۷ معرفی شد احیای فروش فولکس‌واگن تا سال ۲۰۲۲ طول می‌کشد ۱۰۰ کارگر کارخانه فولکس واگن در مکزیک به کرونا مبتلا شدند فولکس واگن ۱۲۲۰ خودروی وارد شده به چین را فراخواند فراخوان آئودی استرالیا بی‌ام‌و ۶ هزار نفر را اخراج می‌کند! دریافت خدمات و قطعات ارزان تر با حفظ کیفیت در برند پرشیا ساین خداحافظی بنز و بی‌ام‌و از هم! آرتئون ۲۰۲۱ در چین رویت شد+ تصاویر فیس لیفت ب‌ام‌و M۵ با ظاهری جذاب‌ به بازار آمد اخراج ۱۰ هزار نفر از کارکنان بی‌ام و به علت بحران کرونا پورشه کاین جی تی اس ۲۰۲۱؛ کراس اوور لوکس آلمانی قیمت خورد! +تصاویر بازگشایی کارخانه فولکس در مکزیک تست پورشه ۹۱۱ در اتوبان + فیلم کاهش ۳۴ درصدی فروش خودروهای فولکس واگن در جهان فولکس‌واگن و آئودی؛ همچنان پشت درهای بسته مکزیک بررسی فنی ب‌ام و سری ۴ جدید + فیلم شرکت فولکس واگن هزینه های خود را کاهش می دهد رونمایی از خودروی برقی جدید آئودی خبر خوب برای مالکان خودروهای ب.ام.و و مینی در شمال و شمال شرق تهران فولکس واگن در مکزیک کِی شروع به کار می‌کند؟ تغییرات مدیریتی در فولکس تقلای بی‌ام‌و برای تعدیل کارکنان نیووس؛ کراس اوور ۱۴ هزار دلاری جدید فولکس واگن معرفی شد +تصاویر سرمایه‌گذاری فولکس در جک بررسی کشتی لوکس آئودی، A ۸ پلاگین هیبرید ۲۰۲۰ کوچکترین پلاگین هیبرید ب ام و(+تصاویر) مخالفت با بازگشایی فولکس در مکزیک پرفروش ترین خودروی الکتریکی در نروژ کدام است؟ فولکس به دنبال عرضه اولین ون برقی معرفی خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش آغاز به کار فروشگاه آنلاین لوازم خودرو، اکسسوری و لایف استایل پرشیاخودرو طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل ۲۰۰۴ منهارت پرفورمنس و معرفی یک هیولای سیاه از باواریا! + تصاویر عرضه فولکس ID۳ طبق برنامه خداحافظی همیشگی با ب‌ام‌و M۷۶۰Li تصاویر سری جدید ب‌ام‌ و کانسپت i۴ مرسدس- بنز چگونه برای چهارمین سال متوالی" بزرگترین سازنده خودروهای لوکس در جهان" لقب گرفت؟ تلفیق سنت و مدرنیته در ون فولکس ۸۴۰i کانورتیبل؛ بزرگ ترین کوپه "ب ام و" که برای سرعت تولید نشده است! +تصاویر فراخوان آئودی در استرالیا یک مرحله بالاتر برای سریع ترین شاسی بلند تاریخ آئودی! +تصاویر افزایش فروش خودروهای فولکس واگن در چین بازار خودروهای پورشه هم کساد شد! امیدواری بی‌ام‌و به بازگشایی کارخانه آمریکا بازگشایی کارخانه بی‌ام‌و در آمریکا از هفته آینده کرونا، کمر فولکس‌واگن را خم کرد ​عقب نشینی آئودی از سیستم «ترافیک جم پایلوت» ​خروج آئودی از مسابقات تورینگ آلمان افشای تصاویری از نسل جدید ب‌ام‌و سری ۲ کوپه + تصاویر معرفی آئودی A۳ سدان ۲۰۲۱ + تصاویر فیس لیفت جدید بی‌ام‌و معرفی می‌شود لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X۷ از ب ام و +تصاویر تمدید تعطیلی کارخانه فولکس‌واگن تا یک ماه دیگر اقدام آئودی در فاصله‌گذاری اجتماعی جدال نفس‌گیر جگوار اف تایپ و پورشه ۹۱۱ +فیلم سرویس VIP خرید محصولات ب‌ام‌و و مینی دیزل‌گیت؛ فولکس واگن دست‌کم ۶۲۰ میلیون یورو به مشتریان آلمانی پرداخت ‌می‌کند سرویس ویژه فروش ب‌ام‌و و مینی از منزل پرفروش‌ترین خودروی فولکس‌واگن کدام است؟ کاهش ۹۴ درصدی فروش خودروی برقی بی‌ام‌و افت شدید فروش فولکس‌واگن در چین و آمریکا فروش بی‌ام‌و در هند ۱۲ درصد کاهش یافت افت فروش پورشه در بازارهای جهانی خدمت‌رسانی پورشه به کادر درمانی کانادا تعمیرگاه پرشیاخودرو در پارکینگ شما زیان ۸۱ درصدی فولکس‌واگن تجربه رانندگی با آئودی ۲۰۲۰ + فیلم بررسی فنی پورشه ۹۱۱ توربو S کوپه ۲۰۲۱ رونمایی آنلاین محصول جدید بی‌ام‌و کمک‌رسانی فولکس به مردم آمریکا تمدید ۲ ماهه گارانتی محصولات ب ام و و مینی توسط پرشیا خودرو دو جایزه برای پورشه تایکان خودرویی که رانندگی با آن در برخی کشورها ممنوع است!+تصاویر نگاهی به آئودی RS۶ +تصاویر حذف فولکس آمئو از بازار هند نگاهی به کوپه آئودی R۸+تصاویر تمدید مرخصی کارکنان فولکس زیلر و ارائه یک نمونه استثنایی از R nineT ب ام و! +تصاویر نقاط قوت و ضعف ب‌ام‌و ۸۴۰ i گرن‌کوپه مدل ۲۰۲۰ مرگ کارمند فولکس واگن درمکزیک به خاطر کرونا معرفی یک نسخه ویژه از "پورشه ۹۱۱ توربو اس" پیش از ارائه به بازار! +تصاویر بازار خودروهای پورشه در کدام کشورها داغ‌تر است؟ کاهش شدید فروش بی‌ام و در سه ماهه اول ۲۰۲۰ به خاطر کرونا فراخوان فولکس در استرالیا نگاهی به آئودیQ۷ +تصاویر تجربه رانندگی با آئودی A۳ جدید مدل ۲۰۲۰+ فیلم بررسی فنی کیت‌های لارته دیزاین برای کراس اوورهای X ب‌ام‌و+فیلم تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی در هاله‌ای از ابهام فولکس‌واگن هم تجهیزات بیمارستانی تولید می‌کند! کارخانه فولکس‌ واگن در مکزیک تعطیل شد بررسی خودرو‌های درگ آئودی S ۳، مرسدس CLA ۳۵ AMG و مینی کلابمن JCW + فیلم کرونا، کارخانه‌های فورد و فولکس‌واگن را هم به تعطیلی کشاند به همراه تخفیف های ویژه و ۲ ماه تمدید رایگان گارانتی مدل جذاب و دیدنی پورشه +تصاویر بررسی فولکس آپ GTI مدل ۲۰۲۰ بررسی جدید پورشه تایکان توربو S+ مشخصات تخفیف ویژه قطعات و اکسسوری با ارسال رایگان تا پایان اسفند خودروی خود را از راه دور تعمیر کنید! اولین مورد ابتلا به کرونا در کارخانه «ب ام و» ب ام‌ و و پورشه خودروهای جدید خود را آنلاین معرفی کردند کراس خاص و جذاب فولکس+تصاویر فولکس واگن به ۲۶۰ هزار شاکی آلمانی غرامت می‌دهد آزمایش‌های سخت شرکت BMW در صحرا مشخصات فنی آئودی RS ۶، ب‌ام‌و M ۵، مرسدس E ۶۳ و پانامرا توربو S تغییر ارزش بازار برترین خودروسازی‌های جهان پورشه و یک اثر انگشت ۸ هزار دلاری!+تصاویر جدیدترین خودروی فولکس واگن در سری‌های R قرار دارد ادامه فروش موفق ب ام و در سال ۲۰۲۰ خط تولید خودروی برقی آئودی متوقف شد! آئودی به فکر یک خودروی برقی جدید است فولکس واگن ۸۳۰ میلیون یورو غرامت به خریداران آلمانی پرداخت می‌کند آخرین مدل پانامرا معرفی شد مشخصات پورشه حراج شده ساموئل اتوئو مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۰ سوسیس فولکس‌واگن بیشتر از خودروهایش خریدار دارد! بررسی فولکس‌واگن اطلس کراس اسپرت + مشخصات فروش ۲۸ میلیون خودرو برقی فولکس واگن تا ۸ سال دیگر! آمار فروش ب ام‌ و در سال گذشته نگرانی فولکس از نوکیایی شدن نمایشگاه خودرویی پاریس ۲۰۲۰ بدون حضور فولکس‌واگن! نگاهی کوتاه به پورشه ۹۱۱ GT۳ رکوردزنی ب ام‌ و در آمریکا بررسی فنی خودرو یورش آئودی آئودی چقدر فروخت؟ فولکس‌واگن همچنان می‌تازد ب ام و ۲.۵ میلیون دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۹ فروخت بررسی فنی آئودی S ۴ TDI + مشخصات خودروی الکتریکی فولکس واگن در ۲۰۱۹ رکورد زد مدل‌های پرفروش پورشه در آمریکا ب ام و و مینی کلاسیک را اقساطی بخرید! توسعه روبات‌های شارژر توسط فولکس خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول ارتقای جایگاه و صیانت از خودروهای کلاسیک ب.ام.و ۳۴ مدل خودروی جدید در برنامه ۲۰۲۰ فولکس‌واگن شاهد ۱.۵ میلیون خودروی الکتریکی فولکس‌واگن خواهیم بود ربات‌های شارژری که به دنبال خودروهای برقی می‌روند عرضه ۵۰۰ هزار خودروی الکتریکی در کمتر از دو سال! جریمه ۸۶ میلیون دلاری فولکس واگن در استرالیا بررسی فنی خودرو ب‌ام‌و سری ۲ گرن کوپه جدید + مشخصات خدمات متمایز پرشیا خودرو برای مالکان خودروهای کلاسیک ب.ام.و و مینی آئودی هاچ‌بک ۲۰۲۰ چند +تصاویر خودروهای برقی فولکس واگن در قطر آزمایش می شوند لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال ۹۸ + تصاویر خودروی برقی و جدید فولکس‌واگن در آمریکا عرضه نمی‌شود بررسی فنی فولکس واگن گلف + مشخصات صف میزبانی از کارخانه فولکس آئودی برای راحتی کار کارگرانش اگزواسکلتون ساخت فولکس واگن در کانادا هم متهم شد مظنه خودروهای آلمانی موجود در ایران خودروهای برقی صاحب ۲۰ درصد از فروش فولکس‌واگن می‌شوند! شاسی بلند ۴ موتوره برقی پورشه از راه می رسد جهش فروش خودرو در آلمان تسلا مشتریان خودروهای پورشه را به خود جذب کرد بزرگترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند+جدول فروش بررسی فنی خودرو از مشخصات ب‌ ام‌ و i۴ جدید + مشخصات خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروسازان بزرگ ۸۰ هزار نفر را اخراج می‌کنند! با بزرگترین خودروسازان دنیا آشنا شوید رالی ۳ روزه BMW و MINI تهران – کاسپین ۲۰۱۹ بررسی فنی پورشه ۹۱۱ اسپیدستر جدید+ مشخصات گردهمایی خودروهای کلاسیک BMW و MINI در تهران اخراج ۹۵۰۰ نفر از کارکنان آئودی تا ۲۰۲۵ ســــی سال قبل! فولکس واگن خودروی مسابقه ای برقی تولید کرد نشان ۴S بر تن تایکان کوپه الکتریکی آئودی سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود+ تصاویر پیش‌بینی فولکس از بازار خودروی چین همکاری گریت‌وال و ب ام‌ و جریمه بنز و فولکس و ب ام و در آلمان به خاطر تبانی در قیمت‌گذاری فولاد صرفه‌جویی ۱۳ میلیارد یورویی ب ام‌ و برسی فنی پورشه ۹۱۱ توربو S جدید + مشخصات طرح اولیه از خودروی برقی با باتری ۸۲ کیلووات ساعتی آلمانی‌ها خودروهای پاک وطنی می‌خرند فروش این خودروها به ۱۰ هزار دستگاه در ماه می‌رسد استراتژی جاه‌طلبانه فولکس‌واگن پیشنهاد جگوار برای شراکت با ب ام‌ و کارخانه اختصاصی خودروهای برقی فولکس واگن در چین احتمال سرمایه‌گذاری کلان خودروسازان آلمانی در آمریکا قیمت خودرو مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول خاص ترین "ب ام و" سری۷ در جهان! (+تصاویر) بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در جهان بررسی فنی نسل جدید پورشه ۲۰۲۰ + مشخصات تصاویری از شاسی‌بلند محبوب فولکس واگن بررسی فنی فولکس واگن ID.۳ + مشخصات فروش خودروهای BMW و MINI ویژه پزشکان بازگشت از مرگ در کمتر از ۳۰ سال! هیاهوی برقی پورشه اولتیماتوم فولکس‌واگن به اردوغان بررسی فنی آئودی A۶ آوانت + مشخصات "اسلواکی" میزبان جدید فولکس‌واگن فولکس واگن در چین خودرو برقی تولید می‌کند آئودی خودروی جایگزین مدل TT را اعلام کرد تکذیب ساخت کارخانه فولکس در بالکان تصاویر محصول جدید فولکس‌واگن دل همه را برد! فرش‌ قرمز بالکانی‌ها برای فولکس قیمت انواع خودروهای فولکس‌واگن در بازار (۲۴ مهر ۹۸) + جدول تعلیق راه‌اندازی کارخانه فولکس در ترکیه فولکس واگن تصمیم‌ ساخت کارخانه در ترکیه را به تعویق انداخت رونمایی از خودروی برقی جدید پورشه همکاری خودرویی بوئینگ و پورشه دوربین عقب خودروهای ب ام‌ و مشکل دارد! پرفروش‌ترین برندهای خودرو در جهان کدامند؟ خودروی برقی که با نور با سرنشینان صحبت می کند آغاز فروش BMW مدل ۳۲۰i و ۳۳۰i توسط پرشیاخودرو بررسی فنی پورشه پانامرا LWB + مشخصات بررسی فنی فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ + مشخصات رونمایی از جدیدترین پورشه پانامرا + تصاویر کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال ۲۰۱۹ است؟ + لیست ۵۰تایی پورشه تایکان؛ بزرگترین رقیب اروپایی تسلا مدل اس قیمت ب‌ام‌و در بازار چند است؟ + جدول فولکس‌واگن رکورد زد فولکس واگن در ترکیه خط تولید خودرو تاسیس می‌کند ب ام و M۴ با فلفل تُند ۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین رؤسای فولکس واگن در آلمان به خاطر رسوایی آلایندگی دیزل متهم شدند هیأت مدیره فولکس واگن به دنبال اعلام جرم علیه مدیرعامل تولید ۳۰ آئودی برقی تا ۲۰۲۵ آیا ب ام‌ و می‌تواند جگوار لندروور را بخرد؟ بررسی فنی کانسپت ۴ + مشخصات خانه‌تکانی در ب ام‌ و فراخوانی ۲۲۷ هزار پورشه و فولکس واگن به علت نقص ایربگ و کمربند نبرد غول‌های خودروسازی در فرانکفورت رونمایی از ب ام و آلپینا B۳ استیشن + تصاویر ارباب حلقه ها و کوپه ۴ درب ۲۰۱۹ پورشه ۹۱۱ سودآورترین خودرو ۲۰۱۹ سودآورترین خودروی جهان را بشناسید! + عکس مشکی‌ترین خودروی جهان در نمایشگاه فرانکفورت سیستم‌عامل اختصاصی خودروهای هوشمند می‌آید آمار فروش بنز و ب‌ام‌و تا نیمه ۲۰۱۹ آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد خودروی تمام برقی فولکس واگن رونمایی شد رقابت پورشه و تسلا بالا گرفت پورشه رکورد زد پژو فرانسه از "مرسدس بنز" و "بی ام و" سبقت گرفت سیاه ترین خودروی جهان با فناوری نانو ساخته شد توئیت جدید ایلان ماسک در مورد پورشه جنجال آفرید! تولد ارباب حلقه‌ها مذاکره آئودی با BYD چین برای تامین قطعات رونمایی از لوگوی جدیدفولکس با گلف نخستین شعبه "پرشیاخودرو بوتیک" در تهران آغاز به کار کرد نوه پورشه درگذشت نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ اخراج ۲۰۴ کارمند خاطی فولکس‌ فراخوان فولکس‌ به‌دلیل نقص گیربکس تغییر لوگوی فولکس‌واگن در ۲۰۲۰ شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) شمشیرکشی ترامپ برای فورد بنز، آئودی و بی.ام.و متحد شدند جدیدترین شاسی‌بلند آئودی شکار عکاسان شد + تصاویر ترامپ بنز و ب ام‌ و را هم تهدید کرد! رقابت هیجان انگیز پرشیاخودرو برای وبسایت خودرو‌های کارکرده BMW و MINI حکم دادگاه آمریکایی به سود فولکس مدیرعامل جدید در ب ام‌ و محبوبان آینده قیمت انواع خودرو کوپه در بازار + جدول رشد فروش فولکس در بزرگ‌ترین بازارجهان مشخصات ب .ام.و ۲۰۲۰ پلاگین هیبریدی خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول پلت‌فرم ب ام‌ و برای جگوار جدید رونمایی از خودروی جدید فولکس واگن قیمت جدید انواع فولکس واگن در بازار تهران +جدول برند آسیایی در اروپا اول شد قیمت های بی سابقه و رقابتی پرشیاخودرو برای خودروهای نو BMW اعلام شد بررسی فنی آئودی TT کروک + مشخصات راهکار پورشه برای کاهش آلایندگی خودروها و حفظ محیط زیست آئودی به خریداران خود چه اشانتیونی می‌دهد؟ آلمانی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول) کاهش آلایندگی در خودروی ب ام و ۵۳۰e هیبریدی گام جدید ب ام‌ و در تولید مدل‌های برقی تمسخر بنز و بی‌ام‌و توسط ترامپ شاسی‌بلند آئودی برای رانندگانی که شاسی‌بلند نمی‌خواهند! +عکس انتشار اطلاعات رسمی از نسل آینده بی ام و M۳ حراج خاص ترین پورشه تاریخ شکسته شدن رکورد بهره‌وری توسط خودروی مسابقه برقی فولکس‌واگن خودروهای برقی نیمی از بازار خودرو را تسخیر می‌کنند انصراف آئودی و ب ام‌ و از نمایشگاه توکیو سلطان باواریا از کجا آمده؟! اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) رونمایی از خودروهای جدید پورشه کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ افزایش ظرفیت تولید باتری‌های ب ام‌و فولکس‌ واگن رکورد زد قهرمان سنگین وزن ۲۰۱۹ از "ب ام و" +تصاویر از پرورش اسب تا تولد پورشه ۱۰ خودروی پلاگین هیبریدی برتر ۲۰۱۹ پرشیا خودرو برای دومین سال متوالی رتبه اول ارزیابی خدمات پس از فروش را کسب کرد ضرب‌الاجل آئودی به بازیکنان بارسلونا برای پس دادن خودروهای تبلیغاتی معرفی جدیدترین مدل شورولت کوروت با نصف قیمت پورشه ۹۱۱ انتصاب رئیس جدید شرکت خودروسازی «ب ام‌ و» ۱۰ خودروی جذاب جیمز می حذف ویدئوی جنجالی اتومبیل جدید فولکس واگن از وب‌گاه رسمی این شرکت جایگزینی سیستم کنترل‌گر صدا با نمایشگرهای موجود در خودروهای آئودی خواب ناقص دهه هشتادی! فورد و فولکس واگن خودروی خودران می‌سازند میزبانی ترکیه از کارخانه جدید فولکس‌واگن همکاری مکلارن و ب‌ام‌و در پروژه آزمایشی تبادل فناوری بین فولکس واگن و فورد برای توسعه تکنولوژی جدید فولکس قورباغه‌ای به آخر خط رسید +عکس پورشه در کدام کشورها بیشترین طرفدار را دارد؟ وضعیت فروش فولکس‌واگن در کشورهای مختلف جهان پایان جنگ بنز و ب‌ام‌و و اما ب‌ام‌و وانت! فورد از پلتفرم ساخت خودروی برقی آلمانی استفاده می کند مدیرعامل «ب ام و» استعفا کرد خودروهای خودران ۲۰۲۴ راهی بزرگراه ها می شوند سبقت فروش ب ام‌ و از دایملر فولکس واگن قورباغه ای برقی می شود خودروی برقی پر فروش در آلمان پرفروش‌ترین خودروها در اروپا فروش بنز بیشتر است یا ب‌ام‌و؟ اظهارات جنجالی یکی از مدیران ب ام و جریمه سنگین در کمین خودروسازان بزرگ جهان فراخوان ۳۴۰ هزار کاین و پانامرا چالش جدید فولکس‌واگن و فیات فولکس واگن در ترکیه خودرو می‌سازد خودروی «ب ام و» چراغ قرمز را تشخیص می دهد خودروهای هیبریدی BMW در شهرهای آلوده الکتریکی می شوند مرگ پیشرانه ۱۲ سیلندر ب‌ام‌و + جزئیات خودروی هیبریدی اسپورت ب ام و از راه می رسد تولد دوباره M۸ ظرفیت تولید خودروهای برقی میلیونی می‌شود! تلفیق لوکس و اسپرت در شاسی‌بلند جدید آئودی بلندقامت ریزنقش فولکس BMW کارکرده خود را بدهید، BMW نو از پرشیا خودرو با مزایای فوق العاده تحویل بگیرید بنز با ارزش‌تر است یا ب ام‌ و؟ از گوشی خود به عنوان سوییچ خودرو استفاده کنید تصویر پورشه از آینده خودروسازی فروش ویژه محصولات ب ام و آغاز شد فاتحان قلب‌ها جهش بلند فولکس‌برای برقی‌سازی فولکس‌واگن و فورد در یک قدمی اتحاد آئودی را برق گرفت همکاری غول‌ها برای توسعه خودروهای برقی و خودران به پورشه بزنید به پـرایـد هرگز!‏ بهترین خودروهای روباز ۲۰۱۹ + قیمت به پول ایران همکاری جگوار و ب ام‌ و در توسعه برقی‌ها همزاد راست‌ دست e-tron برای بریتانیا راز خاص بودن اشنایتزر چیست؟ فولکس‌واگن ۴ میلیارد یورو در تحول دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند کیا اِستینگر GTS چه مشخصاتی دارد؟ متهم پورشه سوار به اتهام قتل غیر عمد بازداشت است ۱۰ خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید محبوبان خلاف‌کاران! تولید تاکسی‌روبات‌های فولکس‌واگن در چین معرفی ب‌ام‌و X۱ مدل ۲۰۲۰ با ظاهری خشن از قبل بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ بررسی فنی پورشه پانامرا محل عبور پورشه‌سواران! قدیمی‌ترین پورشه باقیمانده آخرین جزئیات از تصادف خبرساز خودروی «پورشه» واکنش المیرا شریفی مقدم به قربانی گرفتن تصادف دختر پورشه‌سوار تصاویر خودروی جدید ب ام و قبل از انتشار رسمی لو رفت ب‌ام‌و ایندیویژوال چیست؟ دستگیری پورشه سوار فراری در اصفهان معجزه ب‌ام‌و ؛ ۵۰ اسب‌بخار بیشتر با استفاده از آب برنامه فولکس‌واگن برای واگذاری بنتلی آئودی خود را بسازید جذابیت به سبک کراس‌اوور آئودی تکذیب تلاش ب ام‌و برای خرید سهام دایملر پورشه ۶۰۰ میلیون دلار جریمه شد نگاهی به پورشه ۹۱۱ اسپیداستار تاکید ب ام‌ و بر صادرات از چین سقوط ۷۸ درصدی سود BMW از گرانی لوازم جانبی «ب‌ام‌و» تا رونق فروش بررسی مدل‌های موجود از سری ۴ ب ام و در ایران؛ کدام مدل برای شما مناسب‌تر است؟ بررسی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۲۰۱۷ فولکس‌واگن با شاسی‌بلند جدید خود، بازار چین را هدف گرفته است اسپرت‌ترین سدان کیا را ببینید فورد هم به سرنوشت فولکس‌واگن دچار می‌شود؟ نگاهی به خودروهای برقی فوکلس واگن سری .I.D قیمت جدید انواع این خودروی آلمانی در بازار تهران پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان کاهش تولید خودروهای برقی آئودی پورشه چطور به جایگاه فعلی‌اش رسید؟ بررسی خودرو پورشه باکستر + قیمت ب ام‌ و همکاری با دایملر را رد کرد رییس سابق فولکس‌واگن متهم به کلاهبرداری شد فولکس واگن با ۳ محصول جدید در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۹ حضور ‌آئودی با تمرکز‌ بر روی خودروهای برقی آئودی جذاب ترین خودرو الکتریکی سال ۲۰۱۹ را معرفی کرد فولکس واگن شاسی بلند برقی می سازد تنفس مصنوعی به سبک ب‌ام‌و بررسی خودرو ب ام و سری یک کروک آئودی ۲۰۲۰ اس۷: خودروی فشن و پرقدرت سفره فولکس‌واگن در چین بزرگتر می‌شود رونمایی از جدیدترین مدل آئودی +عکس نتیجه همکاری غول‌های خودروسازی آمریکا و اروپا چه می‌شود؟ این خودروها در بازار تهران حداقل یک میلیارد تومان قیمت خورده اند دست‌ به‌ یکی خودروسازان اروپایی که گران تمام می‌شود گران‌ترین قرارداد یک شرکت آلمانی با ب ام‌ و بررسی کراس‌اوور برقی جدید پورشه فولکس قورباغه‌ای با موتور تقویت شده آماده مسابقه! آئودی کیو۳ اسپرت‌بک کوپه جدید از یک نیم‌شاسی بورس اوراق بهادار آمریکا از فولکس واگن شکایت کرد بنز و ب ام‌ و ارزان شدند خودرو خبرساز BMW در نمایشگاه ژنو +تصاویر تست جاده پورشه ۹۱۱ کاررا اس ۲۰۲۰ به قیمت ۱۱۴۲۵۰ دلار تعدیل هفت هزار نفری کارکنان فولکس‌واگن برنامه فولکس واگن برای تولید ۲۲ میلیون دستگاه خودروی برقی تا ده سال آینده پورشه از افزایش تولید نخستین خودروی الکتریکی خود خبر داد کدام شرکت بزرگترین صادرکننده خودرو به آمریکاست؟ استقبال ۲۰هزار خریدار از خودرو الکتریکی "پورشه" هزینه ۳.۶ میلیارد یورویی رفع مشکل آلایندگی خودروهای فولکس واگن جریمه چند میلیاردی فولکس واگن در هند! آیا "ب ام‌ و" ایکس۵ مدل ۲۰۱۹ بهترین خودروی کراس ‏اوور جهان است؟ کاهش فعالیت ب ام‌ و درپی برگزیت اسکوترهای عجیب و برقی فولکس واگن در نمایشگاه خودروی ژنو خودروی الکتریکی ۲ نفره "فولکس‌واگن" رونمایی شد سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد یورویی خودروسازان آلمانی در تولید خودروهای خودران و الکتریکی پورشه کیمن؛ سوسماری کوچک در لباس باکستر ب‌ام‌و و دایملر مشترکا خودرو خودران می‌سازند گشتی در بازار خودروهای‌ خارجی دست‌دوم؛ جدول نجومی نرخ‌ها خودروهای آینده مسیر نگاه راننده را رصد می کنند بنز با ب‌ام‌و شریک شد دادستانی مونیخ BMW را ۹.۶۵ میلیون دلار جریمه کرد بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ خودروسازان آلمانی به حمل‌ونقل هوشمند روی می‌آورند موزه و کارخانه پورشه به روایت تصویر خودروی جدید آئودی با فناوری هیبرید ملایم برندهای معروف خودرو در اروپا کارشان کساد است پورشه ۹۱۱ قابل اعتمادترین خودرو ۲۰۱۹ همکاری فولکس و فورد در پروژه ۴ میلیارد دلاری خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول سبقت مرسدس‌بنز از آئودی در چین جایزه طراحی سال خودروی آلمان به "توارگ فولکس واگن" رسید فولکس واگن از خودروی با قدرت ۲۲۸ اسب بخار رونمایی کرد اوروس، موتور محرکه لامبورگینی در ۲۰۱۸ «ب ام و» خودروی خودران یخ نورد تولید می کند آلایندگی خودروهای لوکس پورشه زیر ذره بین آلمان ردپای آهنگساز ایرانی در کمپانی مشهور خودروسازی کوچولوی گردن کلفت باواریایی! فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروساز جهان در سال ۲۰۱۸ شد تعدیل نیرو به فولکس‌واگن هم رسید آئودی کوچک می‌شود! تولید خودروهای برقی فولکس واگن متوقف شد احتمال همکاری دو رقیب دیرینه آلمانی فروش استثنایی BMW ۵۳۰ توسط پرشیا خودرو آئودی هم گرفتار رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن شد اعتصاب کارگران لهستانی کارخانه آئودی برای افزایش حقوق بنز یا ب‌ام‌و؟ هند شرکت فولکس واگن را به پرداخت ۱۴ میلیون دلار جریمه محکوم کرد فولکس واگن ۸۰۰ میلیون دلار برای ساخت خودرو برقی سرمایه گذاری می‌کند کشف ۱۱ بی‌ام‌و صفر مدل سال ۱۹۹۴ در بلغارستان +تصاویر عملکرد درخشان BMW در سال ۲۰۱۸ فولکس واگن بیش از ۱۰ میلیون خودرو فروخت جدیدترین تصاویر از ب‌ام‌و ۲۰۲۰ سری ۷ تاج پادشاهی لوکس‌سازان بر سر ب‌ام‌و ب ام‌ و فضایی رونمایی شد+ تصاویر کمپر نانویی و ضدآب آینده جمعه‌های طلایی پرشیا خودرو برای رفاه علاقه‌مندان و خریداران BMW و MINI جمعه های طلایی پرشیا خودرو نخستین ایستگاه شارژ سیار در آلمان رونمایی شد سال خودروهای الکتریکی در سال میلادی جدید +عکس ۲۰ خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل ۲۰۱۹ جرمی کلارکسون بهترین خودروهای سال ۲۰۱۸ را انتخاب کرد کره‌جنوبی BMW را ۱۰ میلیون دلار جریمه می‌کند رسوایی دیزل‌گیت برای فولکس واگن میلیاردها یورو هزینه داشت همکاری دو رقیب آلمانی ب ام و X۳ مدل ۲۸I تیپ Dynamic در بازار چند؟ آماده‌سازی آئودی برای برگزیت سخت اولین تصاویر از غول جدید فولکس‌واگن در جاده‌های دوبی نقشه عجیب شاگرد مکانیک برای فرار از پرداخت خسارت شاسی بلند جدید فولکس واگن به بازار می آید + تصاویر لوگوی BMW چطور طراحی شد؟! شارژ ۱۰۰ کیلومتری خودروهای برقی در ۳ دقیقه بی‌ام و ۷۳۰LI تیپ LEGACY را بشناسید خودروهای برقی جایگزین توقف تولید خودروهای کم فروش فولکس واگن می‌شوند؟ تقلب فولکس واگن قیمت جدید انواع مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول هاچ‌بک تمام الکتریکی آئودی رونمایی شد +تصاویر خرید لوکس ترین شاسی بلند ب ام و برای مالکش چقدر هزینه دارد؟ مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول ظرفیت تولید ۱۵ میلیون خودرو برقی را داریم قیمت خودروهای آلمانی در بازار سرمایه‌گذاری چندمیلیاردی خودروساز آلمانی در وسایل نقلیه خودران و برقی فولکس‌واگن در آمریکای شمالی کارخانه تولید خودروی برقی می‌سازد جراحان باواریا! ب‌ام‌و صفر چند؟ قیمت محصولات ب ام و در بازار اولین خودروی کارخانه BMW+عکس پورشه صفر چند؟ تجهیز مدل پلاگین هیبریدی ب ام‌و ۳۳۰e به یک فناوری جدید اینترنت ۵G به خودروهای ب ام‌و می‌آید؟ فولکس واگن بیشترین سود را از تولیدخودروهای برقی به جیب می‌زند خودروهایی که تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد بازار دنیا می شوند همکاری فولکس واگن و فورد برای خودروهای خودران و برقی کنترل خودروهای برقی با فرمان های صوتی فولکس واگن می‌تواند ۵۰ میلیون خودرو برقی بسازد پورشه صفر چند؟ پروسه ای جالب برای نامگذاری محصولات BMW فولکس‌واگن صفر چند؟ خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ سیستم مدیریت ترافیک با رایانش کوانتومی افزایش تولید خودرو در آمریکا، حربه فولکس واگن در جنگ تجاری همکاری بایدو و فولکس واگن برای تولید انبوه خودروی خودران در چین کدام کشورها به کدام برندها علاقه بیشتری دارند؟ (+ اینفوگرافی) فراخوان ۱۰ هزار خودروی ب ام‌ و در کانادا خودرو‌های آلمانی در بازار چند؟ ارزان‌ترین خودرو های سدان و شاسی‌ بلند لوکس ۲۰۱۸ (+عکس) فوتبالیست سابق به جرم پورشه‌دزدی دستگیر شد! فروش خودروهای برقی فولکس واگن نصف قیمت تسلا و با همان کیفیت! فراخوان خودروهای دیزلی ب ام‌و ب ام و، سری ۱ را بشناسید قیمت انواع خودروی ب ام‌و در بازار فولکس‌واگن صفر چند؟ چراغ های فولکس واگن با عابران پیاده حرف می زند ارزشمندترین خودروسازان جهان معرفی شدند پورشه صفر چند؟ ماجرای تایید و تکذیب عرضه اولیه سهام پورشه ب‌ام‌و صفر چند؟ معرفی نسل جدید پورشه " پانامرای جی تی اس" با قدرت ۴۵۰ اسب بخار (+عکس) احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریکایی قوت گرفت فصلی جدید در پرونده دیزل‌گیت آئودی ۸۰۰ میلیون یورو جریمه شد خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ طرح ضربتی گروه خودروسازی پورشه برای تولید خودرو الکتریکی ابراز نگرانی فولکس واگن از رشد سریع فناوری خودروهای برقی رونمایی هواوی و آئودی از نوآوری‌های مشترک در زمینه خودروهای خودران سطح ۴ هوآوی و آئودی برای توسعه خودروهای خودران همکاری می کنند خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول گرانترین خودرو وارداتی به ایران کدام است؟ معرفی خودرو‌های بالای یک میلیارد تومان در بازار طرح خودروهای کارکرده ب‌ام‌و و مینی؛ خرید مطمئن و فروش آسان با پشتیبانی پرشیا خودرو با ارزش‌ترین برند خودروسازی جهان کدام است؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ پورشه صفر چند؟ هیوندای محبوب ترین خودروی وارداتی بازار ایران جدیدترین شاسی بلند ب‌ام‌و بفروش می‌رسد +تصاویر فولکس‌واگن صفر چند؟ نسل آتی خودروها مجهز به خدمت ابر می شوند آلمانی‌ها به دنبال باز نگهداشتن پنجره تجاری با ایران ب‌ام‌و صفر چند؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول فضای داخلی لوکس‌ترین شاسی‌بلند آینده ب‌ام‌و پورشه صفر چند؟ ب ام و Active Tourer ۲۰۱۸ را بشناسید پورشه تولید خودروی بنزینی را متوقف می کند خط بطلان فولکس واگن بر شایعه خروج از ایران رونمایی از اولین خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی آئودی تیپ‌های سری ۷ چه تفاوتی دارند؟ مظنه خودرو‌های دو در چقدر است؟ فولکس‌واگن صفر چند؟ فولکس‌واگن از ایران نمی‌رود پورشه صفر چند؟ آزمایش موتورسیکلت خودران BMW ب‌ام‌و صفر را چند بخریم؟ آئودی رسماً از شاسی بلند خود رونمایی کرد +تصاویر برنامه فولکس واگن برای فروش ۱۰ میلیون دستگاه خودروی برقی سوپرایزی ب ام و با ارائه خودرویی بنام " iNEXT" تلاش شرکت های خودروساز برای وضع استانداردهای جامع محصولات خودران اعلام کاندیداهای «خودروی سال» ۲۰۱۹ فولکس واگن به‌دنبال توسعه صنعت خودروهای خودران فولکس قورباغه‌ای در ایستگاه آخر تولید فولکس قورباغه‌ای متوقف می‌شود خاموشی موتور واحدهای تجاری لوکس فروشی خودرو خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ با ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ تولید قطعات فولکس‌واگن با پرینتر سه بعدی! خودروهای ۶۰۰ میلیون تومانی بازار کدامند؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ نگاهی به ب‌ام‌و M۲۴۰i کروک +تصاویر کاروان چند میلیون دلاری بخرید، پورشه هدیه بگیرید فولکس‌واگن صفر چند؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ نگاهی به امپراطوری عظیم فولکس واگن پورشه صفر چند؟ افزایش سهم فولکس‌واگن از بازار خودروی آفریقا خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید تفاوت نسل جدید و گذشته ب‌ام‌و z۴ تیونر آلمانی گرگی در لباس میش را به جهنم سبز فرستاد عرضه خودروی برقی سه موتوره با فرمان قابل جابجایی کاروان طبیعت گردی برقی هوشمند ساخته شد سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری فولکس واگن در حوزه دیجیتال خودرو X۷ سری M، آفرودر خانوادگی ب‌ام‌و +عکس فولکس‌واگن: ون‌ها را به ترمز اضطراری هوشمند مجهز کنید بازگشت اسطوره ساخت خودرویی حبابی با الهام از نوستالژی ب‌ام‌و گورستان فولکس‌واگن‌ها در عکس روز نشنال جئوگرافیک خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول تحویل آنی خودروهای BMW بصورت پلاک شده خودروساز آلمانی تمایلی به توسعه خودروهای خودران ندارد تصاویر لورفته از ب‌ام‌و z۴ ۲۰۱۹ کوچک و چابک به سبک M ماجرای ورود ب ام و i۳ به خاک ایران چیست؟ دستِ پر تیم باواریا آئودی و اریکسون خودروهای مجهز به ۵ جی می‌سازند سرنوشت نامعلوم ۱۰ دستگاه پورشه قاچاق بعد از ۵ سال یک کراس‌اوور کوپه با برند BISU ب‌ام‌و ۲ محصول جدید را در سال آینده معرفی می‌کند خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو بی ام دبلیو و مینی توسط پرشیا خودرو اولین تصاویر واضح از بزرگترین ب‌ام‌و شاسی‌بلند مدل ۲۰۲۰ پورشه ۹۱۱ بدون استتار در خیابان معرفی انواع محصولات "ب ام و" در بازار+ قیمت آغاز فصل جدید همکاری استراتژیک هواوی و آئودی برای گسترش خودروهای هوشمند تخفیف خرید نقدی۲% در شرایط ویژه تابستانه پرشیا خودرو خودروهایی که سال ۲۰۲۱ می آیند رسوایی‌های بزرگ صنعت خودروسازی در جهان ساعت‌های هوشمند ب ام و در راهند! پرفروش‌ترین پورشه پوست‌انداخت شاسی‌بلندهای ب ام و در چین گران می‌شوند بزرگتر، مجهز تر و تنومندتر از قبل هیچ ثبت سفارش غیرقانونی نداریم / فعالیت‌های گری مارکت ارتباطی به ما ندارد معرفی پورشه ماکان ۲۰۱۹ با فناوری‌های پانامرا و استایلی تازه کدام خودروی لوکس "راحت‌ترین رانندگی" ارائه می دهند؟ آغاز فروش BMW ۵۳۰ و BMW X۱ xDrive۲۵i با شرایط استثنایی مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین تلاش فولکس‌واگن برای احیای برند خود تی- کراس فولکس‌واگن آماده رقابت با پژو ۲۰۰۸ ، رنو کپچر و نیسان جوک شرایط فروش استثنایی پرشیا خودرو ویژه تابستان با اقساط ۶ تا ۲۴ ماهه فولکس واگن دو خودروی برقی آمریکایی می‌سازد چراغ سبز چین به فولکس‌واگن و ب ام‌و خبرسازی مشکوک علیه پرشیا خودرو در چند روز گذشته بنز در فکر رقابت بیشتر با پورشه مظنه فروش ب ام و در بازار چقدر است؟ با بیت کوین خودرو ب ام و بخرید! خودروی برقی مینی از سال ۲۰۱۹ در چین تولید می‌شود شارژر بسیار سریع برای خودروهای برقی ساخته شد اینجا هوای ب ام و شما را دارند برخی محصولات «ب ‌ام‌ و» به جای آمریکا در چین تولید می‌شوند شرکت چینی در آلمان برای بنز و BMW باتری می‌سازد معرفی ماکان۲.۰ دومین اس یو وی پورشه معرفی خودرو ب ام و ۷۳۰LI تیپ INDIVIDUAL نمایشگر دیجیتال جای سرعت‌سنج را در خودروهای برقی می‌گیرد ارایه ب ام و Z۲ جدید تا دوسال آینده کابین پر از صفحه نمایش خودروهای آینده آئودی ملاقات و تجربه رانندگی با فولکس‌واگن گلف GTI مدل ۲۰۱۸ در تهران کمک ۱۵.۷۷ میلیارد دلاری ب ام و ترامپ را خجالت زده کرد نسل بعدی بیتل‌های فولکس‌واگن جزئیاتی جدید از ب‌ام‌و x۴ سال ۲۰۱۸ (+عکس) ب ام‌و ترامپ را تهدید کرد ب‌ام‌و‌هایی با طلای ۲۴ عیار ساخته شد رقیب ب ام‌و X۶ تا ۲۰۱۹ به بازار می آید پرشتاب‌ترین خودروهای هاچ‌بک‌ دنیا بازگشت ب‌ام‌و شماره هشت خط و نشان آئودی برای ب‌ام‌و X۶ خودروهای پیل سوخت هیدروژنی ب ام‌ و سال ۲۰۲۵ به بازار می‌آیند خودرو الکتریکی فولکس واگن رکورد زد تبدیل تلفن همراه به کلید خودرو آلمان در پی آزمایش تاکسی پرنده آئودی نسل دوم هاچ‌بک آئودی A۱ را ببینید با اکسسوری ای از خانواده پورشه آشنا شوید مرحله جدید فروش خودروی فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۸ در ایران رئیس شرکت آئودی دستگیر شد تست جاده‌ای ب ام و سری ۸ کوپه ۲۰۱۹ را ببینید ب‌ا‌م‌و سری ۸: تفاوت دو مدل مفهومی و تولیدی اولین تست جاده‌ای پورشه تیکان +عکس معرفی ۸ اتومبیل لوکس حاضر در بازار تهران سبز اندیشی به سبک فولکس واگن فرصتی برای جوان‌تر شدن هوای پاک برای قصرهای متحرک! ماده ای که تولید خودروهای خودران را دگرگون می کند استفاده از رایانه کوانتومی برای تولید باتری های بهتر خودروی خاص جادوگر در رشت پورشه در هفتادمین سالگرد تاسیس علاقمندان را شوکه کرد عرضه دو محصول جدید سایپا در سال ۹۱ نسل جدید ب ام و X۵ را ببینید لیست خودروهای پورشه موجود در بازار + قیمت آئودی رقیب جدی BMW X۶ را روانه بازار می‌کند رونمایی ب ام و از نسل جدید شاسی‌بلند X۵ در مدل ۲۰۱۸ اتاق مجلل ب ام و با امکاناتی که پیش از این ندیده‌اید اعلام لیست قیمت جدید BMW ۵۳۰ مدل ۲۰۱۸ در ایران لیست قیمت BMW سری ۳ مدل ۲۰۱۸ در ایران اعلام شد قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول فروش محصولات پورشه در اروپا تعلیق شد نگرانی فولکس‌واگن از تعرفه‌های آمریکایی معرفی برخی خودروهای کارکرده با بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی در بازار+جدول پنج کراس اوور گران قیمت برای ثروتمندان! افتتاح سه کارخانه جدید فولکس‌واگن برای تولید خودروهای شاسی‌بلند و برقی در چین ارزشمندترین برندهای خودرویی جهان در سال ۲۰۱۸ رویارویی لوکس ها معرفی خودروهایی که توسط یک کمپانی طراحی اما تحت برندی دیگر معرفی شدند گران‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر وسیله نقلیه الکتریکی تک نفره با ۵ چرخ ساخته شد فولکس واگن برای اپل خودروی خودران می سازد همکاری اپل با شرکت فولکس‌واگن برای توسعه خودروهای خودران ۲۰ خودروی سال ۲۰۲۰ جابجایی‌های غول آسا Audi A۶ ۲۰۱۹ به روایت تصویر نگاهی دقیق‌تر به توانایی‌های فنی ب ام و سری ۵ یک کاین پاک، با شتاب ۵ ثانیه شرایط فروش استثنایی پرشیا خودرو ویژه ب ام و ۵۳۰ و ۷۳۰ شرایط جدید فروش فولکس واگن پاسات اعلام شد تست جاده‌ایِ پورشه ۹۱۱ کررا تی مدل ۲۰۱۸ را ببینید جهنم سبز رانندگان پورشه خودروی هیبریدی شاسی بلند عرضه کرد گردهمایی فولکس‌واگن‌های قدیمی در شیراز ب ام و M۵ Competiton؛ سریع‌تر و خشمگین‌تر جریان الکتریک در کالبد X۳ نگاهی به ویژگی های فولکس واگن پاسات و تیگوان و بررسی وضعیت آنها در بازار داخلی اولین تست جاده‌ای ب ام و ایکس ۷ مدل ۲۰۱۹ تولید موتورسیکلت با چاپگر سه بعدی پرچم‌دار فولکس‌واگن های قدکشیده آرتئون با شناسنامه چینی! دورخیز فولکس‌واگن برای تسخیر چین هر آنچه در مورد ب‌ام‌و جدید x۷ نمی‌دانید هاچبک جذاب ب ام و در چالش پیست گزارش تصویری از تست درایو ب ام و سری ۱ در پیست آزادی فولکس واگن از خودروی الکتریکی مسابقه رونمایی کرد بازداشت یکی از مدیران ارشد خودروسازی پورشه آغاز فروش خودروهای BMW با اقساط بلند مدت ٣٦ ماهه آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه خودرویی قاره آسیا در روزهای آینده برلیانس در خودروهای خود از تکنولوژی ب ام و استفاده می کند برای ورودفولکس واگن به ایران رایزنی می کنیم پورشه شبکه ایستگاه های شارژ سریع می سازد حمایت آلمان از توسعه خودروهای پاک برقی و خودران کارنامه لوکس در ۹۶ شش پرچم‌دار روی دور قدرت مهمترین ابداع صنعت خودروسازی پس از کمربند ایمنی کیا استینگر، "بهترین بهترین‌ها" شد ۹۱۱ این گونه متولد شد! پیرمردهایی برای جوانان! هایلوکس مجوز ورود به کشور را گرفت ارائه خدمات پس از فروش بین‌المللی ب ام و در ایران سریع ترین شاسی بلندهای جهان در ۲۰۱۸ +تصاویر ب‌ام‌و X۵ ۲۰۱۹ ، خوش‌تیپ‌تر از همیشه +عکس ب ام و x۱ را بیشتر بشناسید بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک (+عکس) کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس اسپرت‌های پرحاشیه لوکس‌های پرحاشیه پرچم‌دار فولکس‌واگن های قدکشیده در قاره سبز اعطای مجوز نمایندگی براساس منافع ملی یا قانون دوگانه دود هنوز هم از کُنده بلند می‌شود امپراطوری جیلی نزدیک بود تا مونیخ برسد ب‌ام‌و مدل Z۴ جدید را به زودی معرفی می کند (+عکس) مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / تیر ۱۳۹۶ ب ام‌ و دیزل‌ها را پس می‌گیرد برنامه پنج‌ساله توسعه فولکس‌واگن فولکس واگن سرویس مدرسه خودران می سازد پورشه برقی با ۱۵ دقیقه شارژ ۴۰۰ کیلومتر راه می‌رود بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان آغاز جشنواره فروش ویژه پرشیاخودرو نبرد قدرت، شدت می‌گیرد ۳ خودروی هیجان‌انگیز ۲۰۱۹ کدامند؟ قیمت انواع خودرو کوپه در بازار تهران؟ +جدول اسلحه تازه پورشه برای پیست داشبورد تمام الکتریکی پورشه Mission E +عکس ب ام و X۴ ۲۰۱۹؛ نسخه دوم یک موفقیت بزرگ اولین مینی‌ون ب‌ام‌و، برداشت دوم ... طرح اولیه از خودروی خودرانی که پهپاد می شود گزارش تصویری از حضور برند "ب ام و" در نمایشگاه ژنو گزارش تصویری از حضور پورشه در موتورشو ژنو گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو خودروی بدون فرمان و صندلی راننده طراحی شد گزارش تصویری از حضور برند فولکس واگن در موتور شو ژنو ۲۰۱۸ مشخصات فنی پورشه پانامرا توربو-اس ای-هیبرید اسپرت توریسمو پورشه هم تاکسی پرنده می سازد هواوی راننده پورشه شد اَبَرخودروهای فراموش شده مینی رسما وارد بازار ایران شد استقبال خریداران از پیش فروش نوبهاری محصولات فولکس واگن پیش فروش نوبهاری تیگوان و پاسات با ۵۰ درصد پیش پرداخت کراس کانورتیبل می‌سازیم موتورسیکلت خارق العاده هوش مصنوعی "ب‌ام‌و" نسل جدید Ceed، هاچبک اروپایی کیا ؛ نیم‌نگاه کیا به جایگاه حکمرانان بهترین خودروهای برقی و الکتریکی جهان را بشناسید مدیرعامل رنو پارس پیشنهاد افزایش قیمت داد ارزان‌فروش‌های موفق در صنعت خودرو ورود موقت پورشه، مازاراتی، بوگاتی و هامر ممنوع شد آغاز فروش رسمی ب ام و و مینی در جزیره کیش همکاری دو غول خودروسازی روی یک خودروی برقی سرمایه‌گذاری‌های پورشه در خودروهای برقی دوبرابر می‌شود سرمایه‌گذاری برقی پورشه دوبرابر شد ۱۰خودروی محبوب خانم‌ها در سال۲۰۱۷ +عکس «درخت فامیلی» خودروسازان جهان فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری ۷ برای مقابله با بنز کلاس S (+عکس) ب ام و سری ۵ در صدر نظرسنجی رضایت مشتریان در ایران رنو- نیسان؛ رکورددار فروش اعتراض نسبت به استفاده از میمون و انسان در آزمایش‌های دودزایی خودرو سرپرست بازاریابی پرشیا خودرو : عرضه محصولات اسپرت ب ام و در بازار ایران گزارش تصویری از حضور پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان سریع‌ترین استیشن‌های موجود در بازارهای جهانی (+عکس) بهترین فضای داخلی برندهای خودرویی در سال ۲۰۱۷ (+عکس) سبقت فروش اتحاد فرانسوی- ژاپنی از آلمانی کهنه‌کار تولید باتری هایی که با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند ملاقات با فولکس‌واگن بیتل مدل ۲۰۱۳؛‌ خودرو مردم، به سبک جدید رونمایی مدل جدید ب ام و درنمایشگاه خودرو اصفهان خرید اپلیکیشن پارکینگ برای رفع ترافیک! رکورد فروش فولکس واگن شکسته شد ۸ شاسی‌بلند آئودی در صف انتظار فولکس واگن گلف ۲۰۲۱ چه مشخصاتی خواهد داشت پرفروش های آلمانی به ایران رسیدند قیمت دو خودرو جدید تیگوان و پاسات در ایران اعلام شد قیمت پورشه دست دوم در بازار+ جدول قیمت فولکس واگن بزرگترین تولید کننده خودرو جهان شد فروش محصولات فولکس با تحویل ۳۰ روزه تمایز در طراحی آئودی ۱۰ خودروی پرفروش اروپا در سال۲۰۱۷ +عکس آغاز فروش BMW سری ۲ کانورتیبل توسط پرشیاخودرو ۱۰ خودروی الکتریکی هیجان انگیز دنیا در سال ۲۰۱۸ (+عکس) پرفروش‌های فولکس واگن ب ام و ۲۰۱۹ i۸ Roadster؛ افسون i۸، بدون سقف فولکس به‌دنبال توسعه مدل‌های برقی تویوتا سومین خودروساز جهان شد پورشه از گذشته خود الهام گرفت (عکس) ۸ خودرویی که در سال ۲۰۱۸ تولید نخواهد شد (+عکس) برنامه فولکس‌واگن برای ۲۰۱۸ ۱۰ اتومبیل ممتاز از نگاه خریداران امریکایی (عکس) پرفروش ترین خودروهای قاره آمریکا کدامند (+عکس) پورشه ۹۱۱ Carrera T ؛هیجان کم‌هزینه با ۹۱۱ آئودی A۷ ۲۰۱۸؛ نقطه تلاقی استایل و کاربردپذیری نهایت لذت رانندگی ادامه دارد جزئیات دستورالعمل واردات خودرو پورشه و جگوار هم به تولید خودروهای برقی پیوستند ۵ خودروی سوپر لوکس برای آفرود (+عکس) مروری کوتاه بر نسل جدید ب ام و سری ۵ با کارشناس بازاریابی پرشیا خودرو رونمایی از ب ام‌و کوپه افزایش فروش خودروهای برقی «ب ام و» به ۵۰۰ هزار دستگاه احداث ۲۸۰۰ ایستگاه شارژ خودرو برقی در آمریکا تا سال ۲۰۱۹ پورشه باکستر GTS مدل ۲۰۱۸ را ببینید +تصاویر BMW به پرفروش‌ترین برند لوکس در چین تبدیل شد! خودروی الکتریکی آئودی که در سال ۲۰۲۲ می آید (+عکس) معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸ احیای قدیمی‌ترین پورشه ۹۱۱ جهان (+عکس) امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیا خودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان نگاهی به موزه شرکت خودروسازی پورشه +عکس امن‌ترین خودروهای جهان معرفی شدند ستاره پرسپولیس برای خانم بازیگر BMW خرید پورشه از قدرتمندترین خودرو سواری لوکس جهان رونمایی کرد برقی‌های فولکس‌واگن در آمریکا همکاری فولکس واگن با یک شرکت روسی خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول ب‌ام‌و i۸ رودستر در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد (+عکس) خودرو برقی پیشرفته چینی در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی خواهد شد پورشه پانامرا توربو S هیبرید؛ یک استیشن ۶۸۰ اسب‌بخاری! ۷ فینالیست برتر خودروهای سال اروپا کدامند؟ (+عکس) مدیر شبکه نمایندگی ماموت خودرو؛ فاکتور اصلی برای پیشرفت در خدمات رسانی، تغییر شاخص ارزیابی از رضایتمندی به وفاداری است خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) افتتاح کارخانه ۲۰۰ میلیون یورویی ب ام و برای تولید باتری های برقی ماموت‌خودرو، نماینده رسمی فولکس‌واگن در ایران از تیگوان رونمایی کرد سرمایه‌گذاری ب ام‌ و ‌در باتری‌سازی بازگشت غول خودروسازی جهان به ایران آینده‌نگری به سبک پورشه جاده‌های هوشمند ویژه دوچرخه و موتورسیکلت برقی ساخت ب‌ام‌و تصاویر جاسوسی پورشه باکستر ۲۰۱۹ لو رفت مدل‌های ویژه فولکس برای چین و برزیل پیشتازی به سبک فولکس‌واگن لیست قیمت Porsche های موجود در تهران گلف R سریع‌تر از همیشه مروری بر تاثیر آئودی امروز، در فرآیند شکل‌گیری تست‌های تصادف؛ ایمنی به سبک آئودی کوچک ترین هتل جهان در فولکس قدیمی ! فولکس‌ های قورباغه ایی الکتریکی می‌شوند بررسی آپشن‌های داخل پنل میانی پورشه پانامرا؛ تکنولوژی به زبان پورشه بهبود باتری خودروهای برقی با رایانه‌های کوانتومی سرمایه‌گذاری ب ام‌و در فناوری‌های نو قرارداد تولید فولکس واگن در ایران ماه آینده نهایی می‌شود رمز موفقیت آئودی در آمریکا حراج تراکتور پورشه (+عکس) چالش برقی‌سازی پورشه دومین قربانی پسابرجامی بعد از سئات در آستانه فرار از ایران زیر ۴ ثانیه، صفر تا ۱۰۰ چشم‌غره جنسیس به سری ۳ و C کلاس آئودی «ای ۷» به دیترویت می‌رود برترین ویژگی‌هایی که در خودروهای مدرن ۲۰۱۷ می‌ توان دید (+عکس) موتورسیکلت جدید ب ام‌ و +عکس خودرو ب‌ام‌و استیو جابز در حراجی +تصاویر افزایش سهم آئودی در آمریکا آخرین قیمت Porsche Mackan ۲۰۱۷ در بازار ایران BMW از مدل جدید X۲ به صورت رسمی رونمایی کرد (+عکس) بازگشت کوبل واگن تاریخ پرافتخار فولکس‌واگن را ببینید +عکس طعنه فولکس‌واگن به تسلا جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن که در ۲۰۱۸ می آید (+عکس) خودروهای مورد اعتماد‌ مشتریان داخلی‌سازی فولکس‌واگن در ایران از شروط اصلی قرارداد است این ب‌ام‌و های آنتیک از آتش نجات یافتند +عکس هجوم پلیس به دفتر مرکزی شرکت ب‌ام‌و در آلمان "فولکس واگن" سوپراسپرت برقی می‌سازد لیست قیمت Porsche های موجود در بازار چه کسانی و چگونه سئات اسپانیا را نیامده فراری دادند؟! با ۲۴ میلیون چه خودروهایی می‌توان در خارج از ایران سوار شد! +عکس شگفتی های نسل جدید خودرو پورشه هیبریدی گفت و گو با مدافع حرم BMW سوار تولید ب ام‌ و مینی در چین تبادل نظر موتورسیلکت «ب ام و» با بقیه موتورها هم‌افزایی به سبک فولکس‌واگن بهترین شاسی بلندهایی که درسال ۲۰۱۸ می‌بینیم (+عکس) پارکینگ جالب فولکس‌واگن چگونه کار می‌کند؟ +عکس ۱۰خودرویی که شرکت‌های بیمه از آن‌ها فراری هستند Audi سواری در مناطق آزاد چند صد میلیون آب می خورد؟ BMW Concept X۷؛ هیبت، مبهوتِ بزرگِ X‌های ب‌ام‌و نگاهی به سدان لوکس ۲۰۱۹ آئودی +تصاویر پورشه از آئودی طلب غرامت کرد قیمت فروش محصولات Volkswagen در بازار مناطق آزاد آئودی فناورانه ترین خودروی جهان را می سازد دورنمای نوسانات بازار خودروی آلمان قیمت فروش یک پورشه فول آپشن در خارج از کشور چقدر است؟ ۱۹۹۱ Audi Avus Quattro؛ ۱۵ سال قبل از R۸ لوگوی تازه برای نخبه‌های ب ام‌ و خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ + جدول فولکس واگن گارانتی ۶ ساله "اطلس" را به دیگر مدل‌ها نیز می‌دهد اولین تصاویر لو رفته از ب‌ام‌و X۳ M مدل ۲۰۱۸ +عکس چشم‌غُره ژرمن‌ها به کپچر و تویوتا C-H R تحول وزنی در خودروهای آئودی رونوشت سوم از مُنجی پورشه آئودی RS۷ با قدرتی بیش از ۷۰۰ اسب‌بخار پورشه پانامرای جدید چقدر قدرتمند است؟ شارژ بی سیم خودروهای برقی ممکن شد هرگز یک خودروی موتور ۴ سیلندر نخواهیم ساخت پورشه کشتی طراحی کرد+تصاویر ب ام و M۸ ۷۰۰ اسب بخاری می‌شود؟! اعلام قیمت دو مدل تازه ب ام و فولکس واگن انتصاب مدیرعامل از بیرون مجموعه را رد نکرد محصول ۶۰ میلیارد تومانی «پورشه» + عکس خودروی لوکس و مسافرتی فولکس‌واگن (+عکس) ناوگان خودران فولکس‌واگن به شهرهای جهان می رود دوچرخه ب ام و با الهام از سری M+تصاویر کیا طراح سابق ب ام و و گریت وال را به خدمت گرفت نمایندگی شماره ۱۲۵ پرشیاخودرو در تهران افتتاح شد پورشه خودروی برقی ۸۵ هزار دلاری می‌سازد کلکسیون بی‌نظیر کمدین آمریکایی از فولکس‌های قدیمی+تصاویر فولکس واگن جانشین الکتریکی "فائتون" را معرفی می‌کند دنباله رو دایملر نخواهیم بود احتمال جایگزینی اپلیکیشن موبایلی به جای سوئیچ در خودروهای ب ام و برای مصارف شهری، ب‌ام‌و X۴ بخریم یا X۳؟! ب ام و کانسپت X۷ پرفورمنس الکتریکی صف‌شکنان انتقال به جلو فولکس واگن ۸۰ مدل الکتریکی تولید خواهد کرد ب ام و در تدارک تولید یک خودروهای پیل سوختی تا سال ۲۰۲۵ آئودی با سطح ۴ و ۵ فناوری خودران در فرانکفورت حاضر می‌شود خرید یک پورشه فول آپشن در بازارهای خارجی چند دلار تمام می شود؟ ۱۰ خودروی مدرن نیمه خودران فولکس سواری در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ با توجه به مشکلات خرید خودروهای پلاک ارس، اقبال به خودروهای پلاک ملی بیشتر شده است ب ام و در فکر تولید انبوه خودروهای الکتریکی و رولزرویس الکتریکی قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول سدان دوست‌داشتنی ب ام و، پرقدرت‌تر از همیشه به ایران بازگشت پورشه در حال بازگشت به مسابقات فرمول ۱ برای نخستین بار در ایران، پرشیا خودرو ب ام و سری ۳ را به تبریز آورد نظاره‌گر پورشه پانامرا توربو ۲۰۱۷ باشید +تصاویر توصیه‌های ب ام و به خودروسازان ایرانی فولکس واگن به دنبال تسخیر بازار آمریکا تغییرات دو نسل از پورشه کاین به روایت تصویر هویت برند؛ فراتر از یک جلوپنجره نمایندگی شماره ۲۲ پرشیا خودرو در تهران افتتاح شد رئیس آئودی اسپرت، رئیس بوگاتی می‌شود نگاهی به مدل هاچ‌بک آئودی quattro مدل ۲۰۱۷ +تصاویر این، یک بحث ساختاری است طراحی خودروی جدید BMW لو رفت + تصاویر رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم فروش SUV های خود را افزایش می‌دهیم سال ۲۰۲۰ و آغاز فصل جدیدی در تاریخ فولکس واگن آئودی یک خودرو پرفورمنس فوق العاده در برنامه دارد نسل جدید ب ام و M۵ در مدل ۲۰۱۸ معرفی شد رونمایی از تازه ترین مدل خودروی برقی ب ام و مروری بر ۶ خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر پورشه کاین ۲۰۱۸ فردا رسما معرفی خواهد شد لو رفتن سوپرایز بزرگ پورشه با انتشار تصاویر کاین ۲۰۱۸ (+عکس) آلمان‌ها با این محصولات در نمایشگاه خودرو فرانکفورت فخر می‌فروشند انتشار تصاویر پورشه کاین ۲۰۱۸ در آستانه رونمایی رسمی برنامه‌های بلندمدت اشکودا برای حضور در ایران بازگشایی نمایندگی شماره ۳ شرکت پرشیا خودرو شایعه توقف تولید فولکس واگن شیروکو صحت ندارد خلاقیت آئودی برای افزایش مسافت خودروهای برقی هیئت ناظر آئودی برای تغییر هیئت مدیره تشکیل جلسه می دهد مذاکره فولکس واگن و فیات برای تولید مشترک خودرو سقف‌های خورشیدی برای آئودی «پورشه» اپلیکیشن ردیابی خودرو می سازد "رانا" با قیمت ۱۱.۵ میلیون به بازار می‌آید روبوتاکسی به بازار می آید +عکس پرشیا خودرو، حامی مسابقات درگ قهرمانی کشور جدیدترین شاهکار ب‌ام‌و رونمایی شد+تصاویر فیات- کرایسلر و ب ام و همکار شدند سامانه‌های درخواست خودرو دایملر و ب ام و ادغام می‌شوند؟ انتشار ویدئوی دیگری از نسخه تولیدی T-Roc ب ام و سقف فیبرکربنی M۵ را لو داد پورشه سواری در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ حراج پورشه ۱.۸ میلیون دلاری + عکس خودروی عجیب آئودی رنگ این پورشه به اندازه یک پورشه قیمت دارد! معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران ون لاکچری فولکس‌واگن رقیب انتخاباتی صدراعظم آلمان با حمله به مدیران صنعت خودرو به رقابت بازگشت ماشین پلیس مخصوص فولکس‌واگن برای گشت شهری (+عکس) «پورشه» و «بنز» قاچاقچیان موادمخدر به مزایده گذاشته شد لوگوی BMW: افسانه یا واقعیت؟ +عکس فولکس‌واگن شریک تجاری یوفا شد فولکس واگن هم خودرو فرسوده تعویض می‌کند! گزارش تصویری از افتتاحیه نمایندگی شماره ۲۱ پرشیاخودرو در لواسان فولکس واگن پاسات GT ۲۰۱۸ قبل از پایان سال عرضه می‌شود طبق زمانبندی، سایت رسمی فولکس واگن در ایران رونمایی شد ب ام و i۸ کانورتیبل نوامبر رونمایی می‌شود انتشار تصاویر فولکس واگن جتا ۲۰۱۸ برای اولین بار سایت رسمی فولکس واگن در ایران رونمایی می شود علی بابا دستگاه فروش خودکار اتومبیل راه‌اندازی می‌کند فولکس واگن اطلس بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد تسلا توانایی‌هایی دارد که ما در حال حاضر نداریم خرید BMW Series ۲ در دبی چند درهم آب می خورد؟ سود ب ام‌ و مدیون سری ۵ محموله جدید فولکس تیگوآن ۲۰۱۷ به ایران رسید + تصاویر نمایش اولین تصاویر رسمی از "تی- راک" فولکس‌واگن (+عکس) بازنویسی قاعده بازی شاهکار جدید BMW +عکس روآ یکی از با کیفیت ترین خودرو های ایرانی زیر ۱۰۰میلیون ریال جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) خانواده بنتون جزو خریداران اصلی دوکاتی قرار گرفت هیئت ناظر فولکس واگن با فروش دوکاتی و رِنک موافق نیست انتشار تصویر تبلیغاتی عضو جدید خانواده Z ب ام و پورشه مسابقات لومان را ترک و در فرمول E شرکت می‌کند طرح مفهومی بعدی فولکس‌ واگن یک مدل برقی است نرخ خرید و فروش محصولات Porsche در مناطق آزاد چقدر است؟ دوئل پورشه ۹۱۱ و مرسدس AMG-GT جزئیات محدودترین نسخه پورشه ۹۱۱ اعلام شد ب ام و ۴۰ سالگی سری ۷ را با یک نسخه لوکس جشن گرفت بازگشت BMW Z۵ به سقف برزنتی در پایان دهه جاری درباره موتورهای دیزلی تصمیم می‌گیریم خودرویی برای مردم؛ از اصالت تا نوگرایی در سال ۲۰۱۷ عملکرد بسیار خوبی داشتیم کوپه‌های لوکس خوش‌قیمت عینک گوگل در خط تولید فولکس واگن+تصاویر خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) فولکس واگن توارگ از ۲۰۱۸ در آمریکا عرضه نمی‌شود فارادی فیوچر یکی از مدیران سابق ب ام و را استخدام کرد آئودی سواری در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ فولکس واگن گیربکس سازی Renk را می‌فروشد آئودی A۸؛ قصر متحرک آلمانی +تصاویر جگوار E-Pace را ببینید + ویدئو قیمت تسلا مدل ٣ را ٧ هزار دلار کاهش می دهیم تغییرات مدل جدید ب ام وسری ۳ فاش شد برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! فولکس‌واگن جای بنز را در تیم ملی آلمان گرفت آپشنولوژی ب ام و سری ۵ فولکس واگن تولید "توارگ" را در آمریکا متوقف می‌کند نسل جدید آئودی S۸ موتور پورشه پانامرا دارد سرمایه‌گذاری رنا سهام ایران خودرو را می فروشد گشت و گذار در موزه BMW + عکس پیشرفته ترین خودروی خودران رونمایی شد نصف خودروهای پورشه تا ۲۰۲۳ الکتریکی می‌شوند بسترن B۳۰ محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه فروش جهانی برند فولکس واگن افزایش یافت ب ام و اسکوتر برقی ساخت+تصاویر فولکسی که کافه شد + عکس ۱۶مرداد رونمایی از محصولات فولکس در ایران همکاری فولکس واگن با یک شرکت ربات سازی آخرین مدل های محصولات فولکس را به ایران می آوریم اولین تصاویر پورشه کاین ۲۰۱۸ لو رفت +عکس قیمت انواع آئودی دست دوم در بازار+ جدول "ماموت" جدیدترین فناوری فولکس واگن را به ایران می‌آورد شاسی‌بلند کوچک فولکس‌واگن به ایران می آید تیگوان و پاسات در راه ایران تجربه سواری لذت‌بخش با ۵ سوپرسدان خاص برتر در جهان آئودی RS۵ مدل۲۰۱۸ چند؟ +تصاویر تفاوت‌ دو نسل از X۳ ب ام‌و را ببینید (+ عکس) کانسپت خیره کننده سری ۸ ب ام و را ببینید+تصاویر فولکس واگن به دنبال سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی است پورشه ۹۱۱ GT۲ سرانجام رسما معرفی شد ب ام و سری ۳ الکتریکی سپتامبر معرفی می‌شود آئودی از فناوری "توقف و استارت" والئو استفاده می‌کند انتشار ویدئویی جدید از بی‌ام‌و X۳ در مدل ۲۰۱۸ ارتقای چشم‌انداز اعتباری خودروساز آلمانی تزریق هیجان به فصل گرما کیا استینگر، سریع‌ترین سدان کیا را ببینید موافقت فولکس با پس گرفتن خودروهای دیزلی آلاینده در ۲ شهر آلمان همکاری فولکس واگن و انویدیا در زمینه هوش مصنوعی انتقاد شدید از هیئت مدیره شرکت آئودی عجیب‌ترین خودروهای مشهور جهان استراتژی فولکس واگن برای خودروهای الکتریکی لو رفت آئودی از تولید یک ابرخودرو RS الکتریکی خبر داد پرشیا خودرو در سفرهای عید سعید فطر همراه شماست گزارش تصویری از مراسم رونمایی نسل جدید ب ام و سری ۵+ویدئو نسل جدید ب ام و سری ۵ در ایران رونمایی شد+ قیمت و مشخصات آئودی در فکر یک ابرخودرو تمام الکتریکی است آئودی S۶ شکار دوربین ها شد+تصاویر تلاش فولکس واگن برای جلوگیری از انقراض سگمنت میکروباس خودروی استینگر کیا موتورز آمد استراتژی آینده ب ام و بر مبنای توسعه خودروهای سبز "پولو" برای بازار آمریکا زیادی خوب است! تصاویر لو رفته ازجدیدترین مدل BMW X۳ ب‌ام‌و سری۵ در ایستگاه هفتم همکاران باواریایی مأمور ۰۰۷! نظاره‌گر آئودی S۵ مدل ۲۰۱۸ باشید +تصاویر فولکس واگن پولو ۲۰۱۷ معرفی شد+تصاویر مدل های جدید برای ما افزایش فروش و سوددهی خواهند آورد مدل های جدید ب‌ام‌و در راه بازار ایران یک تیـــر و چند نشــان کوچــک و چــابک تهدید ب ام و از سوی بزرگترین اتحادیه کارگری انگلیس جهش ۸۱ درصدی فروش خودروهای الکتریکی ب ام و پورشه دیزلی دادگاهی می‌شود ال جی قرارداد ۶.۲ میلیون دلاری با فولکس واگن را رد کرد فولکس واگن قرارداد مدیرعامل MAN را پنج سال تمدید کرد شاسی‌بلند سواری به سبک ب‌ام‌و چه قیمتی دارد؟!+عکس و جدول قیمت رونمایی از پورشه ۹۱۱ جدید در کنفرانس خبری ایکس باکس! فولکس واگن به دنبال استخدام مدیرعامل اوپل است اشپیگل: آلایندگی خودروهای پورشه بیشتر از حد مجاز است پورشه ۹۱۱ توربو S Exclusive؛ خاص بودن به معنای واقعی کلمه احتمال نقش داشتن بوش در رسوای آلایندگی فولکس و فیات آئودی S۳ مدل ۲۰۱۷ را ببینید +تصاویر محصول جدید گروه تیونینگ ثباتی رونمایی شد فولکس واگن یکی از مدیران سابق هیوندای را استخدام کرد فروش آئودی کاهش یافت نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس با خودروهای صفرکیلومتر میلیاردی ایران آشنا شوید تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد ۹۳۰۰ نیرو آماده بازنشستگِی پیش از موعد هستند معرفی ارزشمندترین برندهای خودرویی پیرمــردهای ســـر‌به‌راه فولکس واگن از Arteon رونمایی کرد +تصاویر مقایسه ب ام‌و کوپه سری ۸ با مرسدس کوپه کلاسS (+عکس) بازگشت قدرتمند شاسی‌بلند‌های محبوب ب ام و با بهترین شرایط خرید ۱۰۰ سال بعد BMW چه شکلی است؟ +تصاویر خودرو مسابقه‌ای ب ام و رونمایی شد +تصاویر انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول قیمت خودروی BMW زیر ۱۰۰ میلیون تومان + جدول با دلالانی که خودروهای ما را برای کسب سود می خرند مقابله می‌کنیم تبریک کنایه‌آمیز ب ام و به مرسدس-بنز پورشه ۲۴ ساله ۲.۲۵ میلیون دلار فروش رفت+تصاویر امید زیادی به رفع مشکل شماره‌گذاری ب ام و X۳ و X۴ در روزهای آینده وجود دارد تست تصادف پورشه ۹۱۱ در مقیاس LEGO+تصاویر ب ام و X۴ و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری لذت راندن اصولی یک ۹۱۱ برترین خودروهای کروک در بازار جهانی (+عکس) ۱۰ قصر متحرک +تصاویر آئودی اختلافاتش را با واسطه های چینی حل کرد ویدئو بسیار خلاقانه ب ام و برای تبلیغ i۳+ تصاویر فولکس واگن UP GTI هفته آینده رونمایی می شود باواریایی‌های تکرار‌نشدنی قدرتمندترین خودروهای تولیدی جهان (+عکس) شو روم مرکزی SEAT در تهران در حال ساخت است ورود قوه قضاییه به پرونده عدم شماره‌گذاری خودروهای غیر آمریکایی ساخت آمریکا + تصویر نامه بهترین خودروهای دنیا +تصاویر پورشه ۹۱۱ هیبریدی نخواهد شد تبدیل فولکس ۱۹۷۳ به یک خودروی الکتریکی مدرن قیمت جهانی محصولات Porsche سدان‌های پرقدرت +تصاویر بهترین ساخته تاریخ آئودی سدان جدید فولکس واگن عدم هشیاری راننده را متوجه می‌شود پورشه تولید SUV های GT را رد کرد فولکس واگن تولید گیربکس اتوماتیک ۱۰ دنده را کنار گذاشت تنفس مصنوعی به سبک ب‌ام‌و ب ام و iNext رقیب جگوار I-Pace خودران خواهد بود فولکس واگن پرکارتر از همیشه+عکس آقای خاص پاریسی در برابر شاهزاده باواریایی عرضه خودروهای ارزان فولکس برای توقف زیان‌دهی ماجراجویی پورشه در"سیلیکون ولی" پورشه بیش از ۵۱ هزار دستگاه خودرو را فراخواند ب ام و به نبرد خودروهای الکتریکی می‌رود رشد سود فولکس با وجود کاهش فروش اولین تصاویر از پورشه ۹۱۱ GT۳مدل ۲۰۱۸ منتشر شد! مذاکره فولکس واگن با اکسون موبیل و گازپروم برای توسعه خودروهای گازسوز سرمایه‌گذاری میلیاردی فولکس‌واگن تنش در کارخانه آئودی در روز جهانی کارگر قوی ترین خودروی سواری دیزلی جهان (+عکس) قیمت پورشه قبل از ترخیص گمرک +جدول مدل های جدید رنو ، فولکس ، سیتروئن و فیات وارد ایران شد سرمایه‌گذاری فولکس‌واگن برای توسعه موتورهای احتراقی و برقی خودرو رونمایی از محصولات احتمالی بازار خودرو رونمایی فولکس واگن از اولین خودروی خودران ساخت این شرکت آلمانی‌ها از گاز ایران برای ساخت خودرو نمونه‌گیری کردند فولکس واگن، دوکاتی را می فروشد؟ خودرو خودران با قابلیت تغییر رنگ نظاره‌گر آئودی A۴ Allroad سال۲۰۱۷ باشید +تصاویر پورشه‌های قاچاق خاک می‌خورند فولکس واگن تا ۳ سال زیر نظر آمریکا می‌ماند M۴ CS؛ هرم پرفورمنس جدید ب ام و کانسپت های ب ام و در زمینه ابرخودروهای هیبریدی روند صعودی تولید در خودروسازان ایران ادامه می یابد خودروهای کلاسیک فولکس واگن در شیراز (عکس) قیمت خودرو های وارداتی در بازار جهانی آئودی E-tron؛ کراس اور تمام الکتریکی با شتاب ۴.۵ ثانیه انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول انتشار تصاویر آئودی E-tron قبل از نمایشگاه شانگهای سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری فولکس واگن در آمریکا بهترین قرارداد زندگی را از آن خود کنید استفاده از فلزات سبک و محکم در آئودی A۸ جدید مدیرعامل فیات-کرایسلر: مذاکره ای با فولکس واگن نداریم اطلس ۲۰۱۸، شاسی‌بلند جدید فولکس واگن برای خرید یک پورشه ماکان چقدر باید پول داشت؟ معرفی و مشخصات فنی آئودی Q۴ + تصاویر نمایش خیره‌کننده کیا استینگر در زادگاه خود تولید مدل‌های جدید شاسی‌بلند آئودی در اروپای شرقی گارانتی ۶ ساله SUV های فولکس واگن در بازار آمریکا نظاره‌گر آئودی S۵ کوپه باشید +تصاویر شاسی‌بلند جدید فولکس واگن چند؟ +تصاویر پورشه و آئودی همکار می شوند آئودی A۷ قیمت خورد آئودی ۲ مدل جدید را در مالزی معرفی کرد شکار پورشه ۹۱۱ GT۲ RS حین تست رونمایی از سوپر پورشه Missoin اسپرت! +تصاویر فولکس واگن با آمریکایی ها توافق کرد عظمت پنهان روح پانامرا در آئودی RS۴ استیشن دعوای برادران ناتنی شجره‌نامه بزرگ خاندان باواریا بلندپروازی‌های غول باواریایی سود پورشه از فروش هر خودرو چقدر است؟ جزئیات یا دقت؟ کمپانی BMW رسما به رقابت های فرمول E پیوست آشنایی با تازه واردهای بازار خودرو آیا پایان دوره فردیناند پیچ در فولکس واگن فرا رسیده است؟ مدیران فولکس واگن هدف تحقیقات دادستانی مونیخ قرار گرفتند ادغام فیات و فولکس؛ شاید در آینده پورشه در خدمات فناوری سرمایه‌گذاری می‌کند هدیه به سبک خودرو رقابتی که بازنده ندارد! تست اولیه نسل بعدی پورشه ۹۱۱ توربو عرضه خودرو تمام اتوماتیک ب ام و تا چهار سال آینده طراح مشهور ب ام و به اینفینیتی پیوست فولکس واگن اسپانیایی سودآور شد انتخاب مدیر سابق ب ام و برای هدایت تیم‌های طراحی نیسان فولکس واگن احتمال ادغام با فیات-کرایسلر را رد نکرد جواهر باواریایی در ایران جینا مدل مفهومی چشمک‌زن ب ام‌ و رشد فروش جهانی اشکودا در ماه فوریه افزایش سودآوری ب ام و در سال ۲۰۱۶ اولین کتاب جامع BMW به زبان فارسی توسط پرشیاخودرو منتشر شد فولکس واگن با تاتاموتور قرارداد همکاری امضا کرد حضور احتمالی دو برند فولکس واگن در ایران علاقمندی خودروساز اسپانیایی برای ورود به بازار ایران پورشه شاسی‌بلند برقی می‌سازد شعبه فولکس واگن اسپانیا در رویای ورود به بازار پرسود ایران میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران آئودی بهترین برند خودرویی جهان شد آئودی ۶۸۱ هزار دستگاه خودرو را فراخواند سه‌گانه مردان X باواریا در ایــران آئودی در چین اینگونه تولید می شود گزارش ویدوئی از خط تولید آئودی در کارخانه FAW چین زندگی به سبک ب ام و کراس بک DS ۷ رقابت با آئودی Q۳ و Q۵ را نشانه گرفته است +تصاویر آنچه که در نمایشگاه خودرو ژنو خواهید دید (+عکس) رشد فروش بی‌سابقه سئات در دو ماه نخست ۲۰۱۷ پورشه و آئودی؛ عامل رشد سود فولکس رونمایی از خودرو ۱.۶ میلیون دلاری ایتال دیزاین دومین پورشه پانامرا هیبریدی هم رسید آئودی هیچ برنامه ای برای برکناری مدیرعاملش ندارد حقوق مدیران فولکس واگن محدود می‌شود خرید BMW ۵۵۰i فول مدل ۲۰۱۵ در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ غیبت غیـرموجه! ب‌ام‌و کلاسیک با قلب پیوندی! کلاس جی‌تی به همراه خانواده! تخریب پورشه پانامرا برای تمرین آتش‌نشانی +عکس افزایش ۲۰ درصدی واردات خودرو به کشور شکار ب ام و Z۵ و تویوتا سوپرا حین تست مرد خوش‌شانس، ماشین جرج هریسون را مفت خرید اصلاح ۴۷۰ هزار خودروی آلاینده فولکس واگن در انگلیس ب ام و B۵ تیونینگ جدید آلپینا از قدیمی ترین تا جدیدترین خودروهای پورشه (+عکس) همکاری ب ام و و لگو در ساخت یک وسیله پرنده عجیب+تصاویر فراری، پورشه و فولکس‌واگن برترین برندهای خودرویی جهان شدند قوی‌ترین و جدیدترین ب ام و سری ۷ +تصاویر پورشه کاررای S و S۴سال۲۰۱۷ +تصاویر ارتقا دو رتبه‌ای رضایت مشتریان از خدمات ب ام و طی دو ماه فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ شروع توفانی ب ام و در ۲۰۱۷ ظرافت ایتالیایی یا مکانیک منحصر به فرد آلمانی سریع‌ترین خودروهای هاچ‌بک جهان کدامند؟ +عکس سنگین وزنان کروک را بیشتر بشناسید ب ام و طراح خودروهای آئودی و اشکودا را استخدام کرد نظاره‌گر آئودی A۷ ۳.۰Tمدل ۲۰۱۷ باشید +تصاویر قویترین خودرو هاچ بک‌ جهان (+عکس) یک ماشین و دو تیون! فولکس واگن با ۵ فینالیست در صدر قرار دارد داخل کارخانه پورشه پانامرا چه خبر است +تصاویر سرمایه‌گذاری ب ام و در صنعت چاپ سه‌بعدی فلزات سری نخست ب ام و سری ۷ به‌زودی تحویل مشتریان خواهد شد ابرسدان‌های آلمانی در مصاف یکدیگر +عکس جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها مرسدس بنز CLS ۵۵۰ یا پورشه پانامرا ۴S تیپ‌شناســی سری ۷ در ایـــران بی‌اعتنایی خودروساز آلمانی به تهدیدهای ترامپ قیمت برخی از مدل های BMW در بازار +جدول همکاری مک لارن و ب ام و در زمینه توسعه نسل آینده موتورها تویوتا بیشتر از هر خودروساز دیگری در گوگل جستجو شد فولکس واگن دوباره بزرگترین خودروساز جهان شد فولکس واگن در GTI بعدی توربوشارژر را کنار می‌گذارد جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات ۹۵ خودرو پورشه تعدادی از خودروهایش را فراخواند آئودی‌های جدید تغییر چهره می دهند (+عکس) فولکس واگن بزرگترین خودروساز جهان شد شاسی بلند‌های فوق لوکس۲۰۱۷ + تصاویر پورشه برای رفع نقص ۱۶ هزار خودرو فراخوان داد ب ام‌ و سال ۲۰۸۰ این شکلی است (+عکس) جشن تولد ب ام و سری ۲، سری ۶ و M۳ در تهران گرما در سرما و سرما در گرما با یک لایه نقره ای جادویی! آشنایی با پورشه پانامرا هیبرید فیس‌لیفت به سبک باواریایی‌ها قصر متحرک ب ام و وارد ایران شد پورشه پانامرای هیبریدی مدل ۲۰۱۸ +تصاویر همکاری بنز و ب ام و در زمینه تامین قطعه تولید محصولات فولکس واگن از پایان امسال آغاز می شود کیا استینگر با پیشرانه های مختلف عرضه می‌شود+تصاویر از آلایندگی خودروها خبر نداشتم پیش بینی فولکس از رشد ۵ درصدی بازار خودرو چین خودروهای مشترک فولکس واگن و JAC تا ۲۰۱۸ می آیند رقابت شاسی‌بلندسازهای تازه‌کار +عکس پیشروترین خودروهای ۲۰۱۷ +تصاویر استفاده از پردازنده‌ اگزینوس سامسونگ در خودروهای آئودی نهایی شدن حضور فولکس در ایران رونمایی از برنامه همکاری آئودی با سایک چینی اضافه شدن چند عضو جدید به خانواده سری ۹۱۱ کمپانی پورشه +تصاویر ب.ام.و مرعوب تهدید‌های ترامپ نشد برای تجارت آزاد مبارزه خواهم کرد خودروی احتمالی پورشه برای آفرود (+عکس) ترامپ ب ام و را هم تهدید کرد این آئودی بوگاتی ویرون را شرمنده خواهد کرد معرفی ب ام و سری ۷ در مراسم سالگرد تاسیس نمایندگی نیاوران پرشیا خودرو داروی تقویتی برای ۹۱۱ یک ام‌پاور استادانه آغاز قیمت‌گذاری اطلس فروش فولکس واگن با وجود بحران آلایندگی رکورد زد جادوی ۱۲۵۰ اسب‌بخاری پرژیران، نماینده رسمی آئودی آلمان در ایران نسل دوم فولکس واگن تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل رونمایی از نسخه اسپرت "اطلس" فولکس واگن فولکس درآستانه حل پرونده چهارمیلیاردی مینی‌بوس خودران و برقی فولکس‌واگن خاندان اشتوتگارتی بی‌اعتنایی ب ام و به تهدید ترامپ فولکس واگن و آئودی با کمک NVIDIA خودروی خودران می‌سازند برای خرید پورشه چقدر باید هزینه کرد؟ +جدول سفــــر زمان به مقـــــصد اروپا! فولکس واگن هم از "الکسا" استفاده خواهد کرد موافقت آمریکا با تعمیر خودروهای فولکس یک ب ام و ۶ ماه در یک پارکینگ گُم شد! رونمایی آئودی از ۲ کروکی A۵ و S۵+تصاویر نمایش ب ام و سری ۵ با فناوری خودران در CES ۲۰۱۷ رکوردزنی فروش سالانه خودروهای آئودی اتحاد ب ام و، اینتل و موبیلی برای تست ۴۰ خودرو خودران خودروهای BMW احساسی می شوند (+عکس) ب‌ام‌و با رنگ فراری مدرن خوش قیمت ب ام و ۶-Series مدل ۲۰۱۸ +تصاویر-Series مدل ۲۰۱۸ +تصاویر خودروهای محبوب و منفور آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۶ +عکس خودروسازان در نمایشگاه لاس‌وگاس چه خواهند کرد؟ آیا کامیون‌های الکتریکی آئودی ساخته می‌شوند؟ (+عکس) ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۱۷+تصاویر آسمان هفتم ب ام و به ایران آمد کشف یک ب ام و M۱ خاک خورده ۳۴ ساله در ایتالیا+تصاویر پورشه اوراقی، ۱ میلیارد تومان +تصاویر خداحافظی R۱۸ افسانه‌ای از لمان لوکس سواری با بوی گازوئیل +تصاویر فولکس واگن به کنیا بازگشت مرسدس-بنز یک سدان کوچک جدید را در آستین دارد نمونه های اولیه محصول جدید زامیاد تولید شد همه چیز درباره پورشه باکستر فولکس واگن با ۸۰ هزار تن از شاکیان خود به توافق رسید ۱۰ خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ ارزش گمرکی خودروهای بی ام دبلیو چقدر است؟ فولکس واگن جدیدترین کانسپت الکتریکی "میکروباس" را رو کرد+تصاویر صعود به دسته نیم میلیاردی‌ها بُعد هفتم پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر خودروهایی که در ۲۰۱۶ تولیدشان متوقف شد (+عکس) هیولای پست‌مدرن این غایبان دوست‌داشتنـــی ! استراتژی فولکس واگن برای سال ۲۰۲۵؛عرضه ۳۰ مدل خودرو الکتریکی به بازار جریمه شرکت پوشاک چینی به دلیل کپی لوگو ب ام و هولوگرام جانشین داشبورد BMW می‌شود حل و فصل۳۰۰ میلیون دلاری شکایت مالکان فولکس واگن از بوش قیمت یک جذاب آلمانی چقدر است + جدول قیمت کپی پورشه گران قیمت در چین +عکس راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران M۵ دیگر سریع ترین عضو سری ۵ نیست ۱۱۴ اسب بخار برای یک خودروی ۹۰۰ کیلویی+تصاویر طرح‌های پرشیا خودرو برای ارتقا سرویس‌های امدادی ب‌ام‌و در ایران/ گزینه اول ب ام در ایران هستیم راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران بهترین خودروهای تولید شده در سال ۲۰۱۶+عکس سفرای باواریا در چالوس ! وقتی پورشه بازی را به هم زد! مدیر ارتباطات سایپایدک، معاون مدیرعامل شد رقابت تنگاتنگ آلمانی ها برای تصاحب عنوان بزرگترین لوکس ساز شاهکار مدل مفهومی آئودی با موتور چوبی (+عکس) هزینه سنگین فولکس واگن برای تبلیغات تلویزیونی پورشه صحیح است نه پورش! سواری دلپذیر یا لذت رانندگی؟ شجره‌نامه خودروسازها و برندهایشان تحقیقات نهادهای آلمانی روی پورشه ۱۵ ماه پس از رسوایی فولکس پانامــرا سواری با هزینه کمتــر! فولکس واگن بازگشت اشکودا به بازار آمریکا را نپذیرفت ۱۰ شاسی‌بلند و پیک‌آپ برتر سال ۲۰۱۶ (+عکس) بزرگ خاندان BMW +عکس ما گزینه نهایی ب ام و آلمان در ایران هستیم چهره جدید ب ام و ۵۳۰d XDrive رونمایی شد +تصاویر صدور جریمه سنگین برای فولکس واگن خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) خودروهای خودران ب ام و در ناوگان خودروهای کرایه ای رقابت پژو با پورشه و تویوتا آئودی قرارداد ۶۱ هزار تن از نیروهایش را تا ۲۰۲۰ تمدید کرد فناوری جدید دزد خودرو را از راه دور به دام انداخت گام جدید ب ام و برای عرضه خودروهای خودران پورشه های مدل ۲۰۱۷ قیمت‌گذاری شدند +سند مدیران فولکس واگن هزینه پروازهای شخصی را پس دادند نور لیزری ب ام و و موتور جدید دایملر در بین بهترین اختراعات آلمان ۱۰ خودرو برتر کوچک ۲۰۱۶ (+عکس) موزه BMW را ببینید (عکس) نبـــرد گربه‌ســان‌ها! سرنخ‌های تازه ای از "آرتئون"؛ کوپه جدید فولکس گستامپ سهامش را عرضه عمومی می‌کند ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه شارژ خودروهای الکتریکی ب ام و هوشمند می‌شود جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و +جدول سرمایه‌گذاری فولکس واگن برای تولید خودرو در الجزایر صفر تا صد فولکس واگن هدفگذاری پورشه برای فروش سالانه ۲۰ هزار خودروی الکتریکی نسخه جدید ب ام و i۳ سال آینده عرضه می شود تندر۹۰ در بازار کمیاب و گران شد مدیر ارشد ولوو به آئودی رفت لوکس ترین شاسی بلند ب ام و در راه است Q۵؛ تنها آئودی صفرکیلومتر در بازار داخلی ب ام و سری ۵ را با اقساط ۶ تا ۲۴ ماهه بخرید فولکس واگن عرضه خودروهای دیزلی در آمریکا را متوقف کرد هدف‌گذاری فولکس واگن برای افزایش سودآوری درخواست غرامت شهردار لندن از فولکس منطقی است که یک کارخانه باتری‌سازی داشته باشیم پایان همکاری ب ام و و غول اینترنت چین در زمینه خودروهای خودران توافق فولکس واگن و اتحادیه‌های کارگری برای اخراج ۳۰ هزار نفر گزارش تصویری از حضور برند ب ام و در نمایشگاه گوانگجو فولکس به دنبال شراکت با بزرگترین سرویس کرایه خودرو چین اسپشیال، به سبک‌ ب‌ام‌و قاتل ۷۲۰ اسب‌بخاری پورشه ماجون را دیده‌اید؟ دیپلماسی نه‌چندان صلح‌آمیز اسپرت سازها ب ام‌و ۱۲ سیلندر ۷۶۰ افتتاح مرکز تست خودروهای پورشه در لس آنجلس+تصاویر فولکس کانسپت پاسات GT را معرفی می‌کند پیشرفته ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ +عکس درگیری بین دو خودروساز جهانی ابرخودرو جدید پورشه +عکس ب ام و به دنبال فروش ۱۰۰ هزار خودرو الکتریکی است شاسی‌بلند ۲۰۱۷ آئودی، با «چهار چرخ هوشمند» می‌پیچد + تصاویر A۸ پرچمدار آئودی ۲۰۱۸ می‌آید احتمال جایگزینی اشکودا به جای فولکس‌واگن در بازار آمریکا شرایط فروش آبان‌ماه محصولات ب ‌ام‌ و +قیمت آئودی و سایک موتور شریک شدند نشست مشترک فولکس واگنی ها با قطعه سازان ایرانی دوشنبه برگزار می شود کاهش رشد سود عملیاتی «ب ام و» فولکس از تثبیت روند فروش خود خبر داد پلت‌فرم‌های جدید برای خودروهای فولکس‌واگن نام مدیرعامل فولکس واگن در بین مظنونان موتور فیبرکربنی BMW (+عکس) رقابت تویوتا با فولکس واگن برای ساخت خودروهای برقی تولید مدل‌های جدید فولکس‌واگن در چین تقلب دوباره آئودی در تست‌های آلایندگی از تقلب دوباره آئودی هیچ اطلاعی نداریم رونمایی از دو کروکی جدید آئودی وزن کمتر همراه با ۴۰ درصد استحکام بیشتر ب.ام.و فروش ۱۰۰ هزار خودروی الکتریکی را جشن گرفت آمریکایی‌ها نرم افزار تقلب دیگری را در ماشین‌های آئودی یافته‌اند فولکس‌واگن پرچم‌دار بیشترین و پورشه در صدر کمترین‌ فراخوان قرار گرفت فولکس واگن برای تعمیر ۲.۶ میلیون خودرو مجوز گرفت اولین پورشه ساخت آمریکا به‌فروش می‌رسد رقیب خانگی پانامرا آیا این پورشه پانامرای استیشن است؟ رزم‌ناو یانکی‌ها مقابل پهپاد ژرمن‌ها جابه‌جایی به سبک فولکس واگن مذاکرات خصوصی با خودروسازان بزرگ فروش نقدی و اقساطی ب ام و سری ۵ با تحویل ۳۰ روزه شاسی بلندهای i۵ ب ام‌و ۲۰۲۱ وارد می‌شوند (+عکس) جدیدترین محصول «BMW» +تصاویر پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال۲۰۱۶ (+عکس) هر آنچه که باید درباره کراس اور جدید فولکس واگن بدانید+تصاویر مسی Q۷ برداشت، نیمار ۷RS حذف ۱۰ هزار شغل در سوئیچ فولکس واگن به خودروهای برقی کاهش استفاده از مواد گران قیمت در تولید خودروهای ب ام و سود فولکس واگن بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت زمان عرضه ب ام‌و سری ۸ به بازار اعلام شد +عکس ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند آئودی فرمول E را به "لومان" ترجیح داد فولکس‌واگن باید در آمریکا بیش از ۱۵ میلیارد یورو خسارت بپردازد گزارش تصویری از اصلی ترین محصول فولکس واگن برای ورود به بازار ایران مسوولان بنز و ب ام‌و به ایران می‌آیند ب ام و i۳ هیبریدی؛ گزینه‌ای مناسب برای شهر تهران + قیمت فولکس هم آمد نبرد لوکس و اقتصادی رومئو به مصاف سری ۵ ب ام‌و می‌رود رونمایی از شاهکار جدید BMW +تصاویر پروژه‌های فناوری در آئودی قربانی رسوایی آلایندگی فوق سریع،لوکس ب ام و (+عکس) شکایت یک ایالت آمریکایی از تقلب دیزلی فولکس واگن فناوری خودران محبوبیت SUV ها را از بین خواهد برد پرشیا خودرو در رده نخست رضایت مشتریان ۱۰ خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ مقایسه‌ سه خودرو بی‌نظیر آلمانی +عکس افزایش صرفه جویی فولکس واگن در پی رسوایی آلایندگی ب.ام.و در آمریکا سوم شد ۵ مدل مفهومی برتر فولکس‌واگن (+عکس) رودستر ب ام‌و i۸ ۲۰۱۸ از راه می‌رسد (+عکس) غرامت خودروساز آلمانی به وکلای آمریکایی مقایسه جدیدترین ب ام‌و سری ۵ و بنز E کلاس (+عکس) آئودی A۴ خودرویی برای تمام جاده‌ها! +تصاویر فولکس واگن ۱۷۵ میلیون دلار به وکلای آمریکایی پرداخت می‌کند وقتی گران‌ترین کوپه ب‌ام‌و در ایران تنها ۲۰۰ هزارتومان قیمت داشت! گسترش قلمرو به سبک فولکس واگن جولان پورشه ۲۰۱۷ در خیابان های شهر+ جدول آئودی تولید R۸ e-tron را متوقف کرد موتور سیکلت مفهومی ب.ام.و نیازی به کلاه ایمنی ندارد حذف حداکثر ۲۵ هزار شغل در فولکس واگن معرفی نسل جدید "ب ام و" سری ۵ (+عکس) لامبورگینی روی پلتفرم پورشه خودرو می سازد ب.ام.و بیش از ۳۳ هزار دستگاه X۳ و X۴ را فراخواند آلمانـی‌های کم‌دردسـر فولکس‌واگن شاسی بلند جدید معرفی می کند (+عکس) ب ام و ۳موتورسیکلت جدید را رونمایی کرد (+عکس) گزارش تصویری از غرفه ب ام و در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ سرمایه‌گذاری مشترک ب ام و و تویوتا برای تولید خودروهای خودران شاسی بلند جدید ۷ نفره فولکس واگن "اطلس" نام گرفت نشت سوخت در ۳۳۴ هزار آئودی و فولکس واگن فولکس‌واگن برندهای خود را نمی‌فروشد گزارش تصویری از غرفه برند آئودی در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ گزارش تصویری از غرفه برند پورشه در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ ایران پایگاه صادرات خودروساز آلمانی حضور نمایندگان فولکس در هیات تجاری آلمان آئودی در مکزیک کارخانه احداث کرد فولکس واگن به کجا می رود؟ فولکس واگن به دنبال فراموشی رسوایی خودروهای دیزلی است پاگشای نسل جدید ابرخودرو روباز آئودی عرضه مدل‌های برقی شاسی بلند "ب ام و" و "مینی" خط و نشان آئودی برای سری ۴ گرن‌کوپه ب‌ام‌و پانامرایی که صدی فقط ۲.۵ لیتر بنزین می سوزاند موتور ۶ سیلندر روی یک خودروی ۱۲۰۰ کیلویی و سرانجام، یک پانامرای خوش‌چهره افتتاح کارخانه جدید آئودی در مکزیک گلف آینده فولکس را ببینید+تصاویر لباسی منحصربفرد برای ابرخودرو دلفریب ب‌ام‌و سومین شاسی‌بلند کوپه ب‌ام‌و سوپرسدان مسابقه ای آئودی مثلث برمودا با اضلاع کوچک! کلیدهای انتخاب در بازار خودرو فولکس با کانسپت "ای‌کرافتر" به هانوفر رفت تولید فولکس‌واگن از سال‌ آینده در ایران اتحاد بی‌ام‌و،مرسدس و آئودی در مقابل گوگل مخالفت فولکس واگن و بوش با انتشار اسناد دیزلی ساقط شدن دومین مدیر آئودی در ادامه تحقیقات رسوایی دیزلی بنز، آئودی و ب ام و جای پارک خالی را پیدا می‌کنند جاذبه توریستی برج‌های شیشه‌ای فولکس واگن ایرانسل در نمایشگاه تلکام BMW Z۴ جایزه می‌دهد معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر فولکس واگن علیه مدیر آئودی مدرکی نیافت اخراج ۱۴۰۰ نفر از کارکنان MAN فولکس واگن ترکیه‌ای‌ها با ب ام و یک ربات غول‌پیکر ساختند معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: آئودی A۵ و S۵ Sportback هیچ مدرکی علیه رئیس آئودی پیدا نشد توقف تولید گلف فولکس واگن در پی مشکلات فنی تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و سری ۸؛رقیب سر سرسخت اس‌کلاس کوپه معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: قدرتمندترین TT تاریخ تعلیق مدیر تحقیق و توسعه آئودی جوانــی‌کردن با کمتریــن هزینه معیار خارجی‌ها برای احداث کارخانه خودرو تصاویر کانسپت الکتریکی فولکس در نمایشگاه پاریس منتشر شد پورشه ساخت یک اس یو وی کوچک را در سر دارد فولکس واگن تولید خودروهای دو درب را کنار می گذارد رونمایی از نخستین مدل استیشن پورشه در سال آینده آیا شیشه های بنز و ب ام و جلوی ابتلا به سرطان را می گیرند؟ معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: پاریس میزبان باواریا تولید، نه «انحلال»! اتحاد آئودی با غولهای فناوری چین انصراف ب ام و از حضور در نمایشگاه پاریس سه پیامد خودرویی برجام اعتراف یک مهندس فولکس واگن به تبانی در تقلب دیزلی این پانامرای نسل دو، صدی ۲.۵ لیتر می سوزاند احتمال تأخیر بیشتر در تولید فولکس واگن قیمت خودروهای شرکت پورشه در بازار + جدول پورشه باکسترهای جدید با چه قیمتی وارد کشور شده‌اند؟ رندری از کراس اوور کوپه پورشه (+عکس) قانون شکنی فولکس واگن در ۲۰ کشور اروپایی نگاهی به تاریخچه کارخانه پورشه ب ام‌و M۳ Competition Pakage مدل ۲۰۱۶ +تصاویر آئودی در فکر گسترش حضور در مسابقات فرمول E است ۱۰ نکته جدید درباره پورشه پانامرا ۲۰۱۷ +عکس پلت‌فرم مشترک و ویژگی‌های متفاوت در آئودی و پورشه برقی این مدلهای دوست داشتنی ب ام و را ببینید+تصاویر ب‌ام‌و سری ۷ کوپه را ببینید استرالیا از فولکس واگن شکایت کرد مقایسه دو خودرو BMW X۴ و آئودی Q۵ +جدول پیشرفت مذاکرات آئودی برای تعمیر خودروهای آلاینده آمریکایی توقف تولیدب ام و Z۴ (+عکس) انصراف فولکس واگن از شکایت علیه کره جنوبی ضبط ۷۰۰ دستگاه پورشه، بنز و آزارا نظاره‌گر آئودی TTS مدل ۲۰۱۶ باشید +تصاویر راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران پدری که آئودی دخترش را له کرد + عکس پورشه پانارامای جدید را ببینید +تصاویر تلاش فولکس واگن برای جلوگیری از کاهش ساعت کارگران آلمانی ۱۰ خودرو شخصی کریس رونالدو (+عکس) جدیدترین بیتل‌های ۲۰۱۷ فولکس واگن +عکس پایان خوش مشاجره فولکس واگن با تامین کنندگان قطعه نظاره‌گر آئودی SQ٧مدل ۲۰۱۷ باشید +تصاویر تولید شش کارخانه فولکس واگن مختل شد کارمندان فولکس تحت‌تاثیر مشکلات تولید ب ام و با Z۸ صد سالگی اش را جشن گرفت فولکس واگن روی پلتفرم وانت، اس یو وی می سازد قیمت خودروهای صفر کیلومتر آئودی در بازار + جدول مقایسه جدیدترین عضو خانواده بنز و پورشه +عکس تلاش فولکس واگن برای حل اختلاف با قطعه‌سازان نسخه‌ای خاص از آئودی R۸ +عکس عرضه یک کانسپت از ب ام و برپایه مدل خاطره انگیز ۲۰۰۲ پس از فولکس واگن، اینک بنز و BMW زیر ذره بین مقامات کره جنوبی کاهش فعالیت ۱۰ هزار کارگر فولکس واگن در پی یک مشاجره فولکس واگن هم "پوکمون گو" را ممنوع کرد رونمایی خودروی برقی فولکس واگن در پاییز جاری حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران مقایسه دو خودرو ب ام و بنز لوکس + جدول تصویری از پورشه‌های قاچاق در انبار سازمان اموال تملیکی نهایی شدن قرارداد فولکس واگن با یک خودروساز ایرانی ظرف روزهای آینده مذاکره فولکس با وزارت دادگستری آمریکا آئودی Q۷ و A۴ با سیستم اتصال به چراغ راهنمایی به بازار می‌آیند نسل جدید"توآرگ" فولکس‌واگن (+عکس) کاهش ساعت کار در کارخانه تولید پاسات فولکس واگن ب ام و سری ۸ را احیا می‌کند دومین الکتریکی پورشه یک اس. یو.وی است فولکس واگن برای اصلاح هزاران خودروی آلاینده مجوز گرفت فولکس واگن ۵ میلیون خودرو خود را بهسازی کرد همکاری ب ام و آمازون در زمینه کنترل صوتی خودرو ۱۵ خودرو داغ حراجی کالیفرنیا +تصاویر BMW X۲ در نمایشگاه پاریس رونمایی می شود (+عکس) پورشه نسخه ویژه ۹۱۱ تارگا ۴S را عرضه می‌کند نسل بعدی ب ام و i۸ تمام الکتریکی است گران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکس قفل تمام خودروهای ساخت فولکس واگن هک می شود ایمن‌ترین خودروهای خارجی در بازار ایران هفت خان آئودی برای تست خودروهایش +عکس نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) فولکس واگن جریمه شد جدیدترین خودرو الکتریکی لوکس جهان کمبود روکش صندلی در کارخانه فولکس واگن جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ . ام‌ . و +جدول رونمایی از خودرو زیبای آلمانی +عکس چپاول فولکس واگن از سوی آمریکایی‌ها پورشه کاین کوپه هم با بازار می‌آید+تصاویر اشکودا سال آینده درباره بازگشت به آمریکا تصمیم می‌گیرد جدال سه SUV مختلف، ب‌ام‌و در برابر ولوو و آئودی ۷ خودرو اسپورت سرکش! باکستر جدید به ایران می‌آید با ۷۱۸ Cayman آشنا شوید این سری ۷، صدی کمتر از ۲.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند! کره جنوبی فروش خودروهای فولکس واگن را ممنوع کرد باواریا از فولکس واگن شکایت می‌کند دو شرکت خودرو ساز جهانی رقابت می کنند دردسر جدید فولکس‌واگن فروش ۸۰ مدل فولکس واگن در کره جنوبی ممنوع شد خودروهای مسابقه‌ای ۲۰۱۸ BMW (+عکس) ولخرجی رییس آئودی از جیب شرکت جنجال آفرید ب ام و جانشین M۳ GT۴ را تعیین کرد فولکس واگن پرفروش ترین خودروساز جهان شد روبات خودروسازی با خطای کمتر از ۱۰۰ میکرومتر همکاری کلاسیک پورشه و بنز! فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد سریع‌ترین ب‌ام‌و ۶ سیلندر در بازار داخلی جگوار-لندرور از موتورهای V۸ ب.ام.و استفاده خواهد کرد پورشه در نمایشگاه خودرویی دیترویت شرکت نمی‌کند پورشه ۱۷۵۰ نیرو استخدام می‌کند لیست کامل خودروهای آتی کمپانی‌های مختلف +عکس یک باواریایی فراموش‌شده شوخی فولکس با بازار ایران ۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی برای BMW سواران آئودی ۳ خودروی الکتریکی می سازد رونمایی سه مدل خودروی برقی آئودی تا چهار سال آینده خودروهای ب ام و آنلاین تر می‌شوند توقف فروش خودروهای فولکس واگن قابل اعتماد‌ترین خودروهای آلمانی (+عکس) هرگز نگویید هرگز! آئودی R۸ LMS دویستم را تولید کرد خودروهای برقی در قلب راهبرد آئودی تصاویر آئودی A۵ کروکی ۲۰۱۸ لو رفت BMW و ۲۱ نکته‌ ای که درباره آن نمی‌ دانستید اولین نمونه SUV سوپر لوکس آئودی Q۸ +عکس شکایت سه ایالت آمریکا علیه خودروهای آلاینده ب ام و سری ۱ سدان، ویژه بازار چین معرفی شد سوپر اسپرت ۲۰۱۸ تویوتا با همکاری BMW ساخته می شود رقابت جگوار با لوکس سریع آلمان‌ها قیمت برخی خودروهای فولکس واگن در بازار BMW و ۲۱ نکته‌ ای که درباره آن نمی‌ دانستید سهم بازار فولکس واگن بدنبال رسوایی آلایندگی آب رفت موتور جدید هشت سیلندر پورشه پانامرا برای آئودی و بنتلی استفاده خواهد شد درخواست سهامداران فولکس واگن برای پس گرفتن پاداش مدیران آئودی S۴ آوانت سال ۲۰۱۶ شرط فولکس برای ایران احتمال ممنوعیت فروش خودروهای فولکس واگن در کره جنوبی قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول خودرو سفارشی شاهزاده خانم کره جنوبی فروش فولکس واگن را متوقف می کند واکنش بهبهانی به جنجال پورشه + جوابیه افزایش فروش ب ام و برقی در تخفیف ویژه با شرکت‌های خودرویی خانوادگی آلمان آشنا شوید فولگس واگن در ساخت باتری خودرو ماهر می‌شود آئودی موتورهای V۸ را کنار می گذارد جست و جوی مقر مرکزی فولکس واگن برای یافتن بمب فولکس؛ معمای خودروسازی ایران تولید ب ام و Z۴ امسال متوقف می شود کوچولوی محافظ! ب ام و ماکارونی زد! +تصاویر وقتی لوکس‌ترین محصول ب‌ام‌و در ایران فقط ۴۴ هزار تومان قیمت داشت! توسعه پولو فولکس واگن قیمت خودروهای آلمانی در بازار ایران+جدول مقاومت مدیر فولکس واگن در برابر فشار استعفا فولکس واگن از خسارت دادن به اروپایی‌ها سرباز زد خودروسازی BMW به دنبال تولید خودروی بدون راننده افزایش فروش پورشه با عرضه پانامرای جدید هزینه تصادف با بی ام و چقدر تمام می شود؟ تکامل پانامرا در ایستگاه ۲۰۱۷ فولکس واگن به آمریکا ۱۵ میلیارد دلار غرامت می دهد بال عقب متحرک پانامرا ۲۰۱۷ را ببینید+تصاویر زشت‌ترین ب ام و الهام بخش زشت‌ترین کتانی شد+تصاویر ۳۴۰ اسب‌بخار قدرت برای یک و دو باواریا تصاویر پانامرا ۲۰۱۷ لو رفت حکم دستگیری مقام اجرایی فولکس واگن در کره جنوبی صادر شد نسل جدید ب ام و X۱ به ایران آمد + قیمت و شرایط فروش تصاویر نسل جدید ب ام و X۱ را ببینید تحقیقات پلیس آلمان از رئیس سابق فولکس واگن آیا آئودی جایگزین پورشه در بین لوکس سواران می شود؟ احتمال توقف تولید ۴۰ مدل از خودروهای فولکس واگن جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و رونمایی برنامه دیزلی ۱۰ میلیارد دلاری فولکس واگن ورود اولین ب ام و X۱ مدل ۲۰۱۷ به ایران توقف تولید بیش از ۴۰ مدل خودرو فولکس واگن فولکس واگن: دوکاتی فروشی نیست کانسپت آینده نگرانه از مینی+تصاویر برج پورشه میامی امسال افتتاح می شود خودروهای برقی، راه نجات فولکس‌واگن ب ام و M۶ GT۳ بوم نقاشی می شود آئودی SQ۲ رخ نشان داد+ تصاویر خودرو تمام هوشمند ب ام‌ و مصائب فولکس تمامی ندارد رکوردشکنی BMW و مرسدس‌بنز در فروش خودرو دهه هفتادی‌ترین پورشه تاریخ ناپرهیزی از نوع انگلیسی پورشه ۶۸ ساله شد (عکس) نسخه ۳۰ سالگی M۳ گمانه‌هایی درباره ب ام و i۸ جدید! فولکس می خواهد جبران کند پلیس آمریکا ب ام و i۳ را به تسلا مدل S ترجیح داد پورشه پانامرا توربو ۲۰۱۷ در آلمان راس سوم هرم تجمل آلمانی قورباغه‌هایی فقط برای اروپا ویژگی های لاکچری ب ام و سری ۳ جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌.ام‌.و +جدول نسخه‌های خاص «BMW سری ۷» ب ام و فن آوری خودران به خانواده "i" می‌برد صدور مجوز برای تعمیر خودروهای فولکس رونمایی از آئودی A۵ سال ۲۰۱۸ +تصاویر هدیه ۵۰ سالگی مُنجی ب‌ام‌و شتاب ۳.۳ ثانیه برای سوپرهاچبک آئودی آئودی S۳ ۲۰۱۷ تولید خودروهای برقی و هیبریدی برندهای لوکس به داد فولکس واگن رسیدند آیا این تصویر پانامرا ۲۰۱۷ است؟ پورشه خودروهای ۵۰ سال پیش خود را به نویگیشن مجهز می‌کند زرد قناری ۶۰۰ اسب بخاری درآمد فولکس واگن در سال ۲۰۱۶ کاهش یافت آیا سمبل های به کار رفته در این لوگوها را می‌شناسید؟ فولکس واگن ۱ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی می‌سازد نعمت زاده به دیدار فولکسی‌ها می رود ب ام و هم گرفتار معضل تاکاتا شد آئودی Q۳، کراس‌ اوور مجلل اروپایی ب ام و ۳۰ سالگی M۳ را جشن گرفت حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران افزایش سرمایه‌گذاری تویوتا و فولکس واگن در دنیای فناوری شتاب زیر ۵‌ثانیه با مرسدس GLC کلاس تویوتا، ب ام و و مرسدس بنز در میان با ارزش ترین برندهای سال ۲۰۱۶ ب ام و یاد ۲۰۰۲ افسانه ای را زنده کرد اتفاقات شرکت خودروسازی فولکس مصداق توجه به کیفیت است درخواست سرمایه‌گذاران برای تحقیقات جدید از فولکس واگن ب ام‌ و i۸ مدل ۲۰۱۵ دیدنی است جنگ مدیریتی در فولکس‌واگن وانت ب ام و M۳ را ببینید!+تصاویر برداشتی مدرن از موتورسیکلت آنتیک ب‌ام‌و حق انتخاب لوکس سوارها متنوع تر شد چه تعداد بنز و ب.ام.و وارد شد؟ انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران آیا کارمندن فولکس واگن از تخلف این شرکت سود بردند؟ بهترین آئودی‌ های تاریخ عصبانیت فولکس واگن از کندی روند تحقیقات آلایندگی لوکس خوش‌شانس شریک ایرانی فولکس واگن چه زمانی معرفی می شود ؟ انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول تصاویر جاسوسی از پورشه ۹۱۱ تارگا GTS ب ام و تازه ترین نسل موتورهای توربو را روی سری ۲ گذاشت تلاش مرسدس-بنز برای رقابت با خانواده i ب ام و خودرو لوکس جدید BMW ۲۰۱۸ موتورسیکلت آمبولانس‌های BMW شکایت صندوق سرمایه گذاری نروژ از فولکس واگن جنگ جهانی از نوع ماسل کارهای آلمان و آمریکا راه حل یک شرکت خودروسازی برای اصلاح سیستم آلایندگی موتورهای دیزلی تسلا یکی از مدیران کهنه کار آئودی را به خدمت گرفت هاچ‌بک زیبای فولکس واگن رانندگی فن آوری خودران ما از برخی رانندگان "مودبانه تر" است! BMW از شاهکار جدید خود رونمایی کرد کنترل هوشمندانه خانه از داخل خودرو فولکس واگن بحران زده به کارمندانش پاداش داد اولین خودرو دوگانه‌سوز تاریخ چه شکلی بود؟ ب ام و به دنبال رقابت با پورشه ۹۱۱ افسانه ای است آئودی A۸ خودران ۲۰۱۷ معرفی می‌شود خبر جدید از «i Next» خودرو تمام کامپیوتری ب م و در سال ۲۰۲۱ / عکس توافق قریب الوقوع فولکس واگن و آمریکا نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای ب ام و M۴ GT را ببینید خودرو لوکس بازیکن پرسپولیس +عکس انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ +جدول ۱۰ خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس ۱۰ میلیون خودرو خودران در جهان تا سال ۲۰۲۰ در جاده‌ها جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و +جدول جدیدترین غول BMW به ایران آمد آئودی A۶ را ببینید به دام افتادن دزدانی که فرار با ب.ام.و را بلد نبودند زیبای مخوف آلمان‌ها بزرگترین محفل فولکس های تیونینگ شده در جهان خودروهای مایوس کننده در نمایشگاه پکن+تصاویر رونمایی پروژه‌های جدید خودروسازان بزرگ ب ام و صدرنشین گرانترین خودروهای وارداتی سال ۹۴ ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال رُخ تازه‌ و یک جُفت موتور ۴‌سیلندر برای کایمن لوازم جانبی که با قیمت یک خودرو برابری می کند ولخرجی کار دست ب.ام.و داد ۱۰ ابرخودرو ارزان قیمت را ببینید+تصاویر آئودی Performance RS۷ چند؟ ب ام و i۸ ۲۰۱۷ پیشرانه ۴۲۰ اسب بخاری دارد+تصاویر دور تازه همکاری های سامسونگ با خودروسازان بزرگ آلمانی تصاویر جتا، نخستین خودرو فولکس‌واگن در ایران را ببینید ب ام‌ و های میلیاردی در صف دریافت پلاک باتری جدید برای یکی از پیشرفته ترین خودروهای برقی دنیا فولکس‌واگن جتا برای تست‌های جاده‌ای به ایران آمد رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین ۲۰۱۷ خودرو فوق لوکس با موتور طلا هزینه تصادف با پورشه چقدر تمام می شود؟ هیولای ۸۳۸ اسبی از سرزمین ژرمن ها! انتقاد وزیر دارایی آلمان از پاداش‌های مدیریت فولکس واگن ب ام و M۴ F۸۳ سریع ترین خودرو روباز جهان پورشه‌ای که بیش از اندازه خوب است! محموله فولکس‌واگن جتا در جاده‌های ایران جدال شاسی بلند های های لوکس ب ام و M۴ ایمن ترین خودرو مسابقات DTM شد+تصاویر مجهزترین خودروهای ارزان قیمت +تصاویر همه فن‌حریف قیمت انواع خودروهای خارجی بیش از یک میلیارد تومان صندلی چرخدار پیشرفته برای پاراالمپیک ۲۰۱۶ پارکینگی به ارزش ۹۷ میلیارد تومان اصالت در طراحی فروش خودرو را افزایش می دهد آئودی با کوپه و رودستر TT RS به پکن رفت آیا فولکس به حیات گلف R ۴۰۰ پایان می دهد؟ ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن شناخته شدند TT های زیر ۴ ثانیه آئودی! ۲ وسیله نقلیه روی ۴ چرخ پورشه برادر مسقف ۷۱۸ باکستر را معرفی کرد حضور پرقدرت آئودی در نمایشگاه پکن + عکس رقابت تنگاتنگ خودروهای خودران در دو سوی دنیا تسلا مدل S بیشتر از ب ام و بنزینی آلاینده است! انتشار جزئیات جدید درباره نسخه ویژه ب‌ام‌و سری ۷ کاهش محسوس فروش ب ام و i۳ و i۸ انتخاب شریک تجاری فولکس واگن در ایران باز هم به تعویق افتاد فراخوان نقص فنی آئودی و پورشه کُد هفت ایکس های باواریا در راه است ب ام و i۸ صدر نشین گران‌ترین خودروهای وارداتی پورشه کیلویی چند تمام می شود؟ دوچرخه ۱۵۰۰دلاری BMW نرم افزار تقلب فولکس واگن را آئودی ساخته است مینی ۵ مدل جدید روی پلتفرم ب ام و می سازد نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید آئودی در فکر برادر کوچک R۸ است شاسی بلند پرشتاب آئودی را ببینید تصاویری از SUV کانسپت فولکس منتشر شد لیست قیمت انواع محصولات BMW در نمایندگی و بازار فولگس واگن در ایران نمایی از خودرو جدید و فوق العاده ب ام و شورلت کوروت Z۰۶ با تیونینگ BBM موتوراسپرت پدربزرگ و نوه کنار هم+ تصاویر ب ام و برای لیموزین‌های لوکس فراخوان داد مذاکره با فولکس واگن برای نوسازی ۶۵۰۰۰ کامیون فرسوده سقوط فروش فولکس واگن ب ام و فروش سری ۷ را در آمریکا متوقف کرد زیباترین رینگ‌های استاندارد برای عاشقان خودرو موافقت مدیران فولکس واگن با کاهش پاداش وزیر اقتصاد با مقامات ارشد شرکت فولکس واگن دیدار کرد آئودی بالاترین فروش تاریخ خود را در ۳ ماهه نخست ۲۰۱۶ تجربه کرد کوچکترین شاسی‌بلند آئودی خودرو ۶ متری آئودی رونمایی شد تحویل پورشه ماکان به تاخیر افتاد ۱۰.۱ میلیون دلار از دارایی های راننده پورشه به دختر پل واکر رسید ب ام و ایکس ۶ با چرخ عجیب در تهران فولکس یک گلف ۴۰۰ اسب بخاری رو می کند مدیرعامل فولکس به دنبال کاهش پاداش هیئت مدیره است ب ام و سرویس کرایه اتومبیل دایر کرد فروش اعتباری انواع محصولات ب ام و آغاز شد سرویس جدید و استثنایی کرایه اتومبیل ب ام و با اپلیکیشن مخصوص شاسی بلندی از پورشه که تفکرات‌تان را دگرگون می‌کند ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار در راه است پورشه مسئولیتی در قبال مرگ همراه پل واکر ندارد حکم دادگاه به نفع پورشه در تصادف منجر به مرگ ستاره هالیوود اختصاص نیم میلیارد یورو برای کامیونهای دیجیتالی توفان فولکس واگن در بازار خودرو ایران نسل جدید فولکس واگن تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد قرارداد با فولکس واگن بزودی منعقد می‌شود «ب ام و‌»‌ ‌قبل از تولید موتورسیکلت و خودرو چه کاری انجام می‌داده است؟ تصادف آئودی شاسی بلند با یک کانکس در جاده چالوس پورشه پشت صحنه طراحی میژن E را رو کرد رزم سوپرSUV‌های لوکس راننده آئودی پس از سقوط از طبقه چهارم جان سالم به در برد تدارک آئودی برای عرضه ۱۲ مدل خودرو جدید واردات یک میلیون دلار پورشه به کشور شاخ به شاخ دو‌نفره‌های آلمانی در بـازار داخلی آئودی R۸ اسپایدر ۲۰۱۷ +تصاویر قیمت خودرو از اروپا تا ایران تبلیغات جالب فولکس واگن درباره کیفیت خودرو را ببینید تصویری از پورشه خاص جواد نکونام پاگشای نسل جدید ابرخودرو روباز آئودی یک حرف و یک دنیا تفاوت! از ب ام و ۲۰۰میلیونی تا هیوندای ۵۴ میلیون تومانی حمله قورباغه‌ها به یک اتومبیل در تهران خودرو ویژه کریس رونالدو راببینید خط شکن آئودی در ایران ب ام و روی فن آوری خودران و الکتریکی متمرکز می شود رکورد فروش ب ام و شکسته شد فراخوان دیزلی فولکس واگن در آلمان به تاخیر افتاد آئودی A۵ اسپورت بک را هم عرضه می کند رجزخوانی جالب «بنز» و «ب .ام.و» پورشه ۹۱۱ هم هیبریدی خواهد شد! فولکس واگن ۳ هزار تن از کارکنانش را اخراج می کند آئودی بیش از ۱۲۶ هزار دستگاه خودرو فروخت با ارزش ترین ب ام و کلاسیک درایران فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۶ را ببینید گردهمایی خودروهای برند ب ام و به مناسبت ۱۰۰ سالگی تاسیس این شرکت؛در پیست آزادی تهران سود پورشه رکورد زد گردهمایی ب ام و سواران در پیست اتومبیلرانی آزادی آئودی میزبان مسابقات خودروهای خودران ماکت فرمان پورشه اتوماتیک معرفی مدل جدید خودرو «پورشه ۹۱۱R» آلپینا B۶ گرن‌کوپه چه‌جور ب ام‌ دابلیویی است؟ ب ام و پس از ۱۰۰ سالگی چه حرکتی می‌کند؟ I۵ عضو بعدی خانواده برقی ب ام و شد علت حادثه مرگ سرنشینان "ب ام و" اعلام شد روایت اکونومیست از رسوایی فولکس بیتل "دنیم" بیش از ۲۶ هزار دلار قیمت خورد داستان موفقیت شرکت «پورشه» پورشه با شاراپوا قطع همکاری کرد گزارش تصویری از مراسم یک‌صد سالگی ب ام و در ایران جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌.ام‌.و ب ام و ۱۰۰ ساله شد به فولکس واگن اعتماد داریم مدیرعامل فولکس ۲ هفته قبل از افشای رسوایی از آن خبر داشته است «ب ام و» مدعی ساخت هوشمندترین خودرو جهان در آینده نزدیک شد عرضه ۲۰ مدل جدید آئودی در ۲۰۱۶ پیشرفته ترین موتور جهان در قلب خودروی دوستدار محیط زیست نشست سهامداران فولکس واگن به تابستان موکول شد لامبورگینی و دوکاتی فروشی نیستند حکمران جدید ابرخودروها آمد BMW i۸" با رنگ قرمز سفارشی معرفی شد پرستیژ از منظر «برند» یا «مدرنیته»؟ همکاری تویوتا و ب ام و برای تولید خودرو اسپورت امیدواری فولکس واگن به توافق نهایی با آمریکا فولکس مینور ۱۰۰۰ را ببینید ۱۰ خودرویی که بیشترین هزینه بیمه سالانه را دارند بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند سری ۷ با موتور ۱۲ سیلندر؛ یک پله نزدیک‌تر به ب‌ام‌و M۷! داستان نهنگ پورشه ب‌ام‌ و ۶۴۰i مدل ۲۰۱۶ را ببینید فولکس واگن "آپ" خود را تغییر می‌دهد+تصاویر کراس اور کانسپت فولکس واگن در ژنو رونمایی خواهد شد مذاکره فولکس واگن با ۵ شرکت ایرانی معضلی به نام «دیزل‌گیت» هزینه ۴۴۵ میلیون دلاری فراخوان ایربگ افزایش نیم میلیارد تومانی قیمت BMW i۸ با پلاک ملی پورشه آلبالویی با پلاک رند یورش دادستانهای کره جنوبی به دفتر فولکس واگن معمای آمار متناقض فروش ب ام و در آمریکا حل شد نمایش نسل جدید ب ام و X۱ گزارش تصویری آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان ب.ام.و با خودروسازان ایرانی مشارکت می‌کند؟ کپی کردن مدل برقی پورشه توسط بنتلی نیازی به فراخوان خودروهای مجهز به ایربگ تاکاتا نیست چالش فولکس واگن در ایران فولکس واگن ۹ میلیون دلار جریمه شد آمار ب ام و از فروش خودروهای لوکس‌ در آمریکا قلابی از آب درآمد بی‌اعتنایی مدیران فولکس واگن به هشدارهای تقلب انصراف فولکس واگن از همکاری با ایران خودرو و سایپا حضور اعضای هیات‌مدیره فولکس در تهران مذاکرات خودروساز به نام ایرانی برای تولید ب ام و در ایران برای نخستین بار؛ «ب ام و» در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور می‌یابد لبخند دوباره بازار به فولکس‌واگن حراج پورشه‌های کلکسیونی کمدین معروف آمریکایی نقاب کلاسیک برای ون محبوب فولکس‌واگن همه فن‌حریف تصاویری از یک خودرو عجیب را ببینید تلاش فولکس‌واگن برای تولید خودروهای دیزلی در ایران ب‌ام‌و M۷۶۰i xDrive؛ تجمل با چاشنی قدرت مقاومت فولکس واگن برای فراخوان ایربگهای مرگبار قیمت پایه ۱۶۲.۹۰۰ دلاری برای آئودی R۸ V۱۰ برداشت ویرانگر ۱ Series M Coupe ب‌ام‌و ارائه ارائه شد فروش گروه فولکس واگن به رشد بازگشت چندهزار دلار صرف واردات پورشه شد؟ سری ۷ با موتور ۲.۰ لیتری مینی به ترکیه رفت! رقیبی جذاب برای ب‌ام‌و سری ۴! ۷ خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ آئودی و ب ام و از مرسدس-بنز عقب ماندند نسل جدید ب ام و آلپینا B۷ رونمایی شد پورشه به کم قانع شد ب ام و سری M هیبریدی می‌شود تبلیغ احساسی فولکس برای احیای اعتماد مشتریان غرامت سخاوتمندانه فولکس واگن به مشتریان آمریکایی داستان زنی که ۷۰۰ سواری پورشه وارد کرد مقایسه تصویری بین دو کراس‌اور اسپرت؛ مرسدس بنز GLC و ب‌ام‌و X۳ صدها تیگوان و آئودی Q۵ فراخوانده شدند کیا برای ب ام و سری ۳ رقیب می‌آورد واردات ۳ دستگاه خودرو BMW از آمریکا! ساخت فولکس با چوب بلوط انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ام‌و لزوم انجام پارادایم شیفت در صنعت خودرو و قطعه‌سازی برنامه ای برای ساخت خودروی خودران نداریم فولکس کانسپت Budd-e را به تولید انبوه می رساند تجارت خودروهای سنگین را واگذار نمی کنیم تمام آنچه که یک لکسس می‌تواند باشد ... احتمال بازخرید خودروهای جنجالی فولکس‌واگن آئودی؛ رقیبی برای تسلا پورشه ۷۱۸ باکستر را ببینید رزم سوپرSUV‌های لوکس رقیب تازه‌نفس X۱ از راه رسید G ۳۱۰R عصر جدید TVS با BMW تاثیر مشهود نمای عقب پورشه ۹۱۱ روی نسل آتی پانامرا پورشه باکستر ۲۰۱۷ با موتور ۴ سیلندر قوی تر از قبل شد تجهیز خودروهای ب ام و به سرویس‌های تحت وب IFTTT فولکس فیس لیفت گلف را رونمایی می‌کند ب ام و ۷۴۰i، لوکس ترین ماشین دنیاست آئودی نخستین شاسی بلند تمام برقی در بلژیک تولید کرد پورشه ۴۸۰ اسب بخاری را ببینید تغییر قیمت رنو به علت ترس از وضعیت ایجاد شده توسط فولکس واگن ورود شاهکار ایرانی ب ام و به ایران وقتی قیمت ب‌ام‌و ۵۱۸ از ۱۰۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان رسید! افشای راز فولکس‌واگن طرح مرموز ب ام و! انواع "پورشه" در بازار تهران چند؟ تصادف شدید ب ام و لوکس و پراید آئودی قیمت R۸ ۲۰۱۷ را اعلام کرد تخفیف فولکس واگن برای تعویض خودروهای فرسوده تولید آئودی کیو۳ در مجارستان اولین عکس منتشر شده از خودرو دوگانه سوز پورشه ب ام و I۸ کروکی تا ۲۰۱۸ عرضه نخواهد شد ب ام و سری ۷ به طور خودکار در آمریکا پارک می‌کند ایرباس، آئودی، دایملر، بیمه زوریخ، ترکسل و چند شرکت دیگر در راه بازگشت به ایران «دیزل‌گیت»؛ نگران حفظ اشتغال تا سلامت پورشه کیمن با تیونینگ تک‌آرت با میکروباس الکتریکی فولکس واگن بیشتر آشنا شوید ارسال ۲۵۰ تقاضانامه از ایران برای همکاری با فولکس واگن محبوب‌ترین خودروهای اروپا پورشه با ظاهری متفاوت در ایران لوکس بی‌حاشیه! پورشه ۹۱۱ توربو و توربو اس ۲۰۱۷ معرفی شد کاهش سهم فولکس‌واگن در بازار اروپا هزینه میلیاردی خریدار ایرانی روی هوا! بهترین سدان‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۵ مهمترین رویدادهای خودرویی سال ۲۰۱۵ رونمایی دو خودروی خاص BMW +عکس فولکس یک هیبریدی ۲۲۱ اسب بخاری رو کرد شتاب ۰ تا ۱۰۰ کانسپت برقی آئودی فقط ۷ ثانیه است ب ام و با تکنولوژی جدید می آید کدام خودرو در صدرگران‌ترین خودروهای وارداتی قرار دارد؟ جریمه ۱۱ میلیارد تومانی قاچاقچی ب ام و فن‌آوری‌های ب ام و رونمایی شد قیمت محصولات آئودی در ایران اعلام شد+جدول رونمایی از خودرویی عجیب در نمایشگاه چین خداحافظی با آینه عقب خودرو واکنش فولکس واگن به لبریز شدن صبر آمریکا فولکس واگن شاسی بلند برقی رونمایی می‌کند ۱۰ خودرویی که در دیترویت نگاهها را خیره خواهند کرد آلترناتیوی برای ب‌ام‌و X۴ بحران آلایندگی فولکس واگن عمیق‌تر شد ب .ام.و جدید اسپایدر i۸ را ببینید وزارت دادگستری آمریکا شرکت فولکس واگن را تحت پیگرد قانونی قرار داد فولکس گوشه ای از جدیدترین مفهومی خود را نشان داد نمایشگاه مرکزی آئودی افتتاح شد توضیحات رامک‌ خودرو درباره واردات محصولات آئودی آئودی ۲۱ هزار دستگاه A۶ و A۷ را فراخواند رسوایی فولکس بازار دیزلی ها در آمریکا، چین و ژاپن را کساد می کند مرگ بازار خودروهای دیزلی در آمریکا آخرین مدل پورشه باکسترهدیه تولد ویژه رونالدو به مادرش موتور ۲.۰ لیتری توربو برای نسل جدید کاراوِل کوپه ۴در توسعه یافته ب ام و برپایه سری ۷ لانگ کیت ارتقاء قدرتی تازه برای سری ۴ های شش سیلندر ساخت سری ۹ و i۶ توسط ب ام‌و عصر جدیدی برای خودروها فولکس های آلستار ادیشن، حامیان یورو ۲۰۱۶ ب ام و سری ۷ برای سال ۲۰۱۶ را ببینید آئودی با دست پر به ایران آمد تعدیل هزینه‌های آئودی در ۲۰۱۶ مدیرعامل لامبورگینی به آئودی می پیوندد رونمایی از خودروهای آئودی با مجوز قانونی فولکس باگی با رنگ متفاوت در تهران «میکروباس»؛ خودرو مفهومی الکتریکی فولکس واگن ب ام و" دو میلیارد تومانی در تهران تسری بحران آلاینده‌ها به مرسدس و ب ام‌و رژیم قدرت برای کُد چهار های شش سیلندر ب‌ام‌و «آئودی» باطری جدید می‌سازد بلک‌بری طلاکاری شده پورشه دیزان، تقریبا ۹ میلیون تومان! هیولای تیـزپا! به وضعیت هوا فکر کنید نه اصلاح خودروهای فولکس کارگران تولید پورشه جدید را تضمین کردند ۲۰۲۰ سال رقابت i۶ ب ام و و تسلا ۳ خواهد بود با پورشه ۹۱۱ توربوی جدید آشنا شوید قیمت روز انواع "پورشه" در پایتخت ب ام و ۴۰ میلیون دلار جریمه شد رونمایی از خودرو هیدروژنی آئودی فائتون ۱۳ ساله در ماه مارس به پایان عمر خود می‌رسد "به داد هوا برسید نه اصلاح خودروهای فولکس" کانسپت هیدروژنی آئودی در راه دیترویت است تصدی مناصب مهم در شرکت فولکس واگن چرخشی می شود اطلاعات جدیدی از «ب ام و X۲» منتشر شد تصویر یک فولکس سیکلت را ببینید فولکس واگن می خواهد کمترین خسارت را بپردازد سایه اسپرت ب‌ام‌و i۳ با سانروف! رُخ مدرن تر و قدرت بیشتر برای ۹۱۱ های توربو ب ام و صدرنشین گران‌ترین وارداتی‌ها ب ام و ۴۲ دستگاه M۳ و M۴ را فراخواند بانک اروپایی زیر قول خود به فولکس واگن زد یک گروه زیست محیطی چینی از فولکس واگن شکایت کرد آلایندگی خودروهای فولکس واگن مجددا تست می‌شود تصاویرب ام و i۸ اسپایدر دستور نعمت‌زاده برای تعلیق نماینده رسمی «پورشه» در ایران +سند یک M۴ منحصربفرد با برچسب قیمت ۸۶ هزار دلاری گرن‌کوپه خاص نوئِل‌موتورز نام پورشه باکستر و کیمن تغییر می کند ادعای آلایندگی خودروهای بنزینی فولکس واگن نادرست از آب درآمد آئودی همچنان به فروش ۲ میلیون خودرو امیدوار است‎ راه‌حل ساده آئودی برای اصلاح خودروهای آلاینده رسوایی تقلب شامل تنها ۳۶ هزار خودرو است روشهای ساده ای برای اصلاح خودروهای معیوب یافته ایم خودروسازان برای شراکت می‌آیند یا رقابت ملاقاتی با «فولکس بیتل» دوست داشتنی در تهران طرح شکایت مشترک هزاران کره ای علیه شرکت «فولکس واگن» فولکس واگن مذاکره با قطر را رد کرد ب‌ام‌و i۸ با نیروگاه V۸ توئین‌توربو ۸۰۰ اسب‌بخاری! کاهش فروش فولکس در انگلستان ماتیاس مولر مدیرعامل جدید آئودی شد خودرو جدید الکتریکی پورشه را ببینید پورشه خودرو برقی یک میلیارد یورویی می‌سازد فولکس واگن به دارایی‌هایش چوب حراج می‌زند غولی که همچنان بهای رسوایی تقلب خود را می‌پردازد خودرو جدید مسابقات آئودی یک ابر شاسی‌بلند باواریایی با قدرت اونتادور! محبوب‌ترین خودروهای تولیدی از نگاه مالکان آن‌ها پورشه های بازار چه قیمتی دارند؟ افشای جزئیات جدید از تقلب آلایندگی خودروها سری ۱ تقویت شده با موتوری سوبله توربو کمی هِیبت و قدرت بیشتر برای شاسی‌بلند کوپه ب‌ام‌و شرکت تیونینگ آلمانی قلب ب ام و سری ۵ را به سری ۱ پیوند زد تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی پدر پل واکر از پورشه شکایت کرد آئودی۲ مهندس را به دلیل رسوایی اخیر اخراج کرد آئودی RS۳ Sportback آلپینا B۵ BiTurbo موتورسیکلت جُفت‌چرخ‌متحرک ب‌ام‌و، ایده‌آل برای آفرود آلپینا ارتقاء پیدا کرد نخستین رندر از «پورشه کاین ۲۰۱۷» پدر پل واکر از پورشه شکایت کرد ویزای آمریکا برای رقیب ایتالیایی ب‌ام‌و M۳ Q۷ کواترو، شاسی بلند جدید آئودی آغاز تحقیقات آلمان از فرار مالیاتی فولکس واگن تحقیقات گسترده روی بوش درباره رسوایی فولکس واگن ب ام و i۳ با باتری جدید ۱۹۸ کیلومتر را طی می‌کند خودرو جدید آئودی در راه بازار هزینه ۵۰ میلیون یورویی آئودی برای تعمیر خودروهای دیزلی فولکس واگن کاهش فروش خود در پی رسوایی اخیر را رد کرد فولکس واگن به مشتریان متضرر خود در اروپا خسارت نمی‌دهد ب ام و یک مفهومی را در نمایشگاه گوانگجو رونمایی کرد پورشه نقش داشتن در مرگ پل واکر را رد کرد فولکس واگن به تقلب خودروهای ۳ هزار سی سی نیز اعتراف کرد فولکس سرمایه گذاریهای خود را ۱ میلیارد یورو کاهش داد فولکس واگن تا پایان سال برای گزارش به کمیسیون اروپا فرصت دارد کاهش حجم سرمایه گذاری های فولکس واگن در ۲۰۱۶ میلادی فشار آمریکایی‌ها بر فولکس واگن برای بازخرید خودروهای فرسوده کمیسیون اروپا تا پایان سال به فولکس فرصت داد بررسی پورشه ۹۱۱ کاررا و کاررا اس ۲۰۱۷ رازهای کثیف صنعت خودرو سازی فولکسی برای هلال احمر سرباز ژرمن‌ها به جای شیر فرانسه تحقیقات از احتمال همدستی بوش در تقلب فولکس واگن کارت هدیه فولکس واگن به ۱۲۰ هزار آمریکایی یک سری ۶ ویرانگر، الهام شده از رزمجوی جدید باواریا رژیم قدرت تازه برای هرکول جیبی آئودی برداشتی نزدیک به واقعیت از نسل آینده ب‌ام‌و سری ۵ «پل واکر» مسئول مرگ خودش بود بازار اروپایی فولکس واگن کوچک شد فولکس بیتل Dune ۲۰۱۶ رونمایی شد+تصاویر گسترش بحران آلایندگی در مدلهای بنزینی فولکس واگن ۵۴۰ هزار خودرو فولکس واگن ۱.۶ لیتری باید فراخوان شوند روسای فولکس و آئودی با مسئولان محیط زیست آمریکا دیدار می کنند پورشه ۲۲ هزار ماکان S و ماکان توربو را فراخواند فروش فولکس واگن ۵.۳ درصد کاهش یافت «آئودی» کمتر از رقبایش فروخت آسمان پرستاره در خودرویی با انواع رایحه ها سوپربایک ب‌ام‌و با آلایندگی صفر ب ام و هم خود به خود آتش می گیرد فولکس کارکنان مقصر در رسوایی را می بخشد خط تولید BMW I۸ آئودی Q۷ را گران کرد تولید فولکس پاسات ۲۰۱۶ متوقف شد فولکس واگن تا آخر نوامبر به پرسنل خود وقت داد وینترکورن از ریاست آئودی هم کنار رفت فولکس واگن به سرمایه گذاری در فناوری‌های خودران ادامه می‌دهد جذابیت تکراری فولکس واگن و ده‌ها لقب دستفروشی با پورشه فولکس واگن دست به جیب شد آئودی اسب رام نشدنی خود را در نمایشگاه لس آنجلس رو می کند‎ تاکنون هیچ تقلبی در دیگر برندهای فولکس واگن یافت نشده است فولکس پرداخت خسارت ۱۰۰۰ دلاری به مشتریان متضرر را تایید کرد فشار مدیرعامل باعث شد تقلب کنیم! تعداد پورشه هایی که در نیمه اول سال وارد شد مدیرعامل فولکس واگن جرات سفر به آمریکا را ندارد تغییر رادیکال در طراحی نسل آینده ب‌ام‌و سری ۳ فولکس واگن به مشتریان فریب خورده تا ۱۲۵۰ دلار غرامت می دهد مدیر طراحی فولکس واگن استعفا داد ملاقات با کوچک‌ترین شاسی‌بلند آئودی خودروهای لوکس فولکس واگن آلاینده از آب درآمدند کاهش شدید فروش خودروهای فولکس واگن در ژاپن نوجوان کُره ای در برابر ژرمن میانسال! آئودی R۸ پنج سیلندر توربوشارژ می آید در انگلیس فروش خودروهای فولکس واگن ۱۰ درصد کاهش یافت موشک های لوکس خیابانی ایران هند به فولکس اخطار داد ۹۸ هزار خودرو بنزینی تحت تاثیر رسوایی فولکس هستند زیباترین مدل پورشه در ماه مارس ارائه می شود فولکس واگن از نقص غیر موجه در ۸۰۰ هزار خودرو دیگر خبر داد دوئل شوالیه ها؛ ب‌ ام‌ و، بنز و کادیلاک فولکس تقلب در موتورهای ۳۰۰۰ سی سی را رد کرد رسوایی فولکس واگن گریبان پورشه کاین را هم گرفت مذ اکرات آئودی با خودروسازان ایرانی به تفاهماتی منجر شده است تقلب فولکس‌واگن پرده از رازی خطرناک برداشت دردسر فولکس واگن بیشتر شد پای مرکل به رسوایی فولکس واگن باز شد پژو دست و دل‌بازتر از رنو است مرگ ۵۹ آمریکایی به دلیل تقلب دیزلی فولکس واگن فولکس واگن تولید بنتلی و بوگاتی را کاهش می دهد مالکان فولکس واگن غرامت می گیرند ضرر مالی فولکس واگن افشا شد عذر خواهی رسمی فولکس‌واگن به روش ژاپنی‌ها فولکس واگن ایران خودرو را دور زد ماکان جی تی سی؛ شاهکار پورشه ۲۰۱۷ می آید خودروساز آلمانی بعد از ۱۵ سال زیان داد آئودی A۸ مدل ۲۰۱۶ عرضه شد فولکس واگن مهندسان بیشتری را معلق کرد بی‌اعتنایی صنعت خودروی آلمان به رسوایی فولکس برآورد اولیه برای جبران خسارت رسوایی اخیر اشتباه بود توقف ترفیع در فولکس‌واگن آئودی به استخدام ادامه می‌دهد متفاوت‌ترین BMW در ایران مذاکرات آلمان و آمریکا درباره رسوایی فولکس واگن برداشت ۴۰۰ اسبی منهارت از M۲ فولکس واگنی برای خانواده فولکس‌واگن هویت آلمان‎ها را مخدوش کرد طلسم فولکس واگن گلف کروک برای بازار ایالت متحده شکست ایرانگردی فولکس واگن چه میزان نیرو و عملکرد برای یک خودرو کافی است؟ پانامرای خشن ۶۷۱ اسبی منصوری بازی قدرت G-Power با M۶ روباز ب‌ام‌و امپراطوری فولکس واگن دستخوش تغییر می‌شود؟ رقابت سه شرکت برای همکاری با فولکس خودرو ب ام و M۲ را ببینید شکایت ۴۰ میلیارد یورویی سرمایه‌گذاران فولکس واگن فولکس‌‌واگن کارکنانش را کاهش می‌دهد شرایط واردات خودرو سواری Audi مدل Q۵ اعلام شد مدیرعامل سابق فولکس واگن از پورشه رفت درخواست عجیب فولکس از دایملر فولکس واگن مدیر ضدفساد استخدام کرد تصویری جالب از پارکینگ اتومبیل های جدید و آماده فروش آئودی تغییر روند همکاری ایران و فولکس واگن؟ مداخله ۳۰ نفر در تقلب دیزلی فولکس واگن ظاهر متفاوت یک پورشه در تهران فولکس هزینه‌هایش را کاهش می‌دهد سورپرایز پاییزی ب‌ام‌و؛ M کوچولوی ویرانگری از باواریا فولکس واگن به فناوری دیزلی گران‌تر متوسل می‌شود «دی کاپریو» رسوایی گروه خودروسازی فولکس واگن را فیلم می‌کند مذاکره خودرویی ایران با فیات و فولکس‌واگن وام‌های اعطایی به فولکس واگن پس گرفته می‌شود آئودیA۳ فراخوان خودروهای دیزلی فولکس واگن در چین سواری‌هایی که در جاده‌های ۱۲ کشور جهان می‌تازند پورشه ۹۱۱ های چهارچرخ متحرک جدید با موتور توربو آمدند بیش از ۳ میلیون دستگاه خودرو فولکس واگن در اروپا نیازمند تعمیرات اساسی است ضرر مالی در انتظار برند فولکس واگن پارکینگ شگفت انگیز شرکت ب ام و اولین ب ام و تاریخ را ببینید عذرخواهی فولکس واگن از آمریکا به دلیل تقلب ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس؛ کانسپتی که لباس واقعیت پوشید ترفندی برای جذب رانندگان فولکس واگن ترکش رسوایی فولکس واگن به اقتصاد چک اصابت کرد تحقیقات برای شناسایی مغز متفکر کلاهبرداری دیزلی پشت پرده حضور فولکس واگن در ایران چیست؟ رسوایی فولکس واگن آسیب سختی به اقتصاد آلمان می‌زند پورشه ۹۱۱ کاررا جی‌تی‌اس با چاشنی تولید محدود تقلبی که آلمان را شرمنده کرد تست خودروهای دیزلی در ایتالیا آئودی A۸ L؛ امن‌ترین خودرو آئودی تازه ترین تصاویر از خودرو ب ام و X۴ حضور عضو هیات‌مدیره فولکس‌واگن در ایران تصویر کارخانه تولید پورشه،۴۵سال پیش فولکس‌واگن خواستار خودروسازی در ایران شد سود ۷ سال فولکس‌واگن دود می‌شود؟ غول خودروسازی اروپا در حلقه محاصره مردان قانون بیش از یک میلیون دستگاه خودرو فولکس واگن در انگلیس درانتظار فراخوان سهام فولکس واگن در بازار بورس فرانکفورت کاهش یافت سقوط یک بلندپروازی واکنش کمپانی پورشه به شکایت دختر پل واکر بیش ازیک میلیون دستگاه خودرو فولکس واگن در انگلیس درانتظار فراخوان تحقیقات آمریکا دامان ب ام و را می‌گیرد؟ فروش یک فولکس عجیب در تهران از جیب فولکس‌واگن به جیب تسلاموتورز؟ رسوایی فولکس‌واگن و آینده مبهم خودروهای دیزل سواری همدستی آئودی با فولکس‌واگن تولد یک سوپراسپرت در همکاری مک‌لارن و ب‌ام‌و پورشه و نسخه۹۱۱ کاررا GTS رن‌اسپورت ریونیون تصاویر ب ام و X۱ مدل ۲۰۱۶ را ببینید شکایت دختر بازیگر «سریع و خشمگین» از کمپانی پورشه تحقیقات دادستانهای آلمان از مدیرعامل سابق فولکس واگن چرا فولکس واگن به هشدارها بی‌اعتنایی کرد؟ یک ب ام و متفاوت تقلب فولکس‌واگن به ویرانی صنعت موتورهای دیزل می‌انجامد؟ فقط ۱۰۰ دستگاه از این سری ۳ استیشن ساخته خواهد شد پس از «فولکس» نوبت «ب ام‌و» است مقایسه‌فولکس‌واگن‌قورباغه‌ای‌وبیتل‌وزغی تردد تویوتا و فولکس واگن در بانک مرکزی ممنوعیت فروش شماری از خودروهای فولکس واگن در بلژیک تصاویر مقایسه ای دو خودرو آئودی و ب ام و مدل ۲۰۱۵ رییس جدید پورشه انتخاب شد فولکسی‌ها به زندان می‌روند؟ واکنش خودروسازان به تخلف فولکس‌واگن قدرتمندترین ضربدر ۴ ب‌ام‌و هم آمد قدرتمندترین ضربدر ۴ ب‌ام‌و هم آمد مدیرعامل جدید فولکس واگن انتخاب شد فروش برخی مدلهای جدید فولکس واگن در سوئیس متوقف شد ابعاد جدید رسوایی فولکس واگن رازهای کثیف خودروسازان فولکس واگن تولید خودرو کروکی اسپرتش را متوقف کرد کاهش ارزش سهام ب ام و تاریخ‌سازان باواریا مدیر اجرایی شرکت فولکس واگن استعفا کرد ست شدن عجیب خانه و پورشه گسترش رسوایی تقلب فولکس واگن به آسیا شایعه اخراج مدیرعامل فولکس واگن در پی رسوایی تقلب آئودی S۴ ۲۰۱۷ را ببینید چرا و چطور فولکس واگن ۱۶ میلیارد یورو جریمه شد؟ فولکس واگن چطور تقلب کرد و رسوا شد؟ فروش مدل‌های دیزلی فولکس واگن متوقف شد جریمه ۱۸ میلیارد دلاری در انتظار فولکس واگن بابت آلوده کردن هوا علت علاقه فولکس واگن و اشکودا برای ورود به ایران نخستین ماشین ساخته شده توسط پورشه خیز فولکس واگن آلمان برای ورود به بازار خودرو ایران بازخرید سهام فولکس واگن توسط سوزوکی عکس های«ب ام و» دو میلیاردی که ۵ کیلومتر راه رفته ۵۱نفر سوارِ یک فولکس استیشن! عکسی از غش کردن رییس «ب ام و» را ببینید خودرو الکتریکی پورشه با قابلیت شارژ در ۱۵ دقیقه‌ را ببینید پورشه و آئودی خودروهای برقی را رونمایی کردند شرکت خودرو سازی معروف جهان به کمک مهاجران آمد رشد فروش آئودی در اوت ۶ نوآوری در خودروهای ب ام‌ و ۲۰۱۶ جدیدترین ب ام و در تهران با روکش مات آئودی A۸ L گارد را مقاوم‌سازی کرد دوقلوهای خاص پورشه در تهران نسل جدید A۴ به فروش می رسد احتمال توقف تولید ب ام و M۲۳۵i خودرویی در نمایشگاه "گوانجو" چین که عجیب بود پورشه ۹۱۱ کاررا ۲۰۱۷؛ پایانی بر تنفس طبیعی پیشرانه! ماشین پورشه ۹۱۱ کاررا را ببینید آخرین مدل ب ام و سری ۷ پورشه کاین فیبرکربنی را ببینید پورشه ۹۱۸ اسپایدر سبز اسیدی سرقت انگلـیسی با نسل بعدی فولکس واگن تیگوان آشنا شوید تمدید ریاست مدیرعامل فولکس‌واگن نسل جدید سدان لوکس ب ام و ب‌ام‌ و X۱ مدل ۲۰۱۶ را ببینید سری سه BMW با تغییرات اساسی رونمایی شد ریموت کنترل میلیونی BMW i۸ پایان اختلاف چهار ساله فولکس واگن و سوزوکی ماشین ب ام و ۷۳۰d را ببینید محصول مشترک آئودی و ایران‌خودرو گردهمایی بزرگداشت چهلمین سالگرد تولید نسل سوم افسانه ای ب ام و M۴ سخت‌جان‌تری در راه است ... ورود ب ام و i۸ به ایران ممنوع شد بررسی فولکس‌واگن تیگوآن R-Line مدل ۲۰۱۵ خودرو عجیب آئودی را ببینید سریع، با‌کیفیت و یک لوکس خوش‌قیمت تولید پیشرانه‌های جدید طی همکاری پورشه و آئودی پدر و پسر پورشه در تهران بسته تیونیگ ENLAES برای ب‌ام‌و M۶ گرن کوپه کابین ب‌ام‌و سری ۴ کانورتیبل عرضه مدل جدید فایتون به تعویق افتاد ب ام‌و خواهان سرمایه‌گذاری در ترکیه بکارگیری دانش ساخت باتری تلفن همراه در طراحی خودرو مفهومی بازگردانی تعداد زیادی از محصولات فولکس واگن آغاز فروش RS۳ Sport Back در استرالیا آئودی شاسی بلند ۱۰۰ درصد برقی معرفی می‌کند صید کوسه از دریای رودسترها تحقیقات از انفجار ایربگ شاسی بلند فولکس واگن کوپه زیبا و متفاوت هنوز هم بدون جانشین است! فولکس‌واگن و تسلا فراخوان نکردند معرفی مدل مفهومی ب‌ام‌و M۴ GTS کالسکه روباتیک ساخته شد ب ام‌و هامیج R معرفی شد مقایسه مرسدس C۶۳ AMG در برابر ب‌ام‌و M۳ فولکس بیتل قرن بیست و یکم کاهش قیمت فولکس‌واگن توراِگ و تیگوان برای مدل ۲۰۱۶ ب ام و با گوگل سرشاخ می‌شود ماشین پورشه ۹۱۱ توربو را ببینید R۸هم توربودار شد احداث مرکز مهندسی جدید فولکس در امریکا هدیه ۲۱ سالگی پرچمدار آئودی طراحی ویلچر مسابقه با استفاده از فناوری‌ خودروسازی ب ام‌و ماشین آئودی اس ۸ پلاس را ببینید قبرستان پورشه‌های باکستر راببینید ب‌ام‌و ۴۲۸i کانورتیبل را ببینید نسل جدید ب‌ام‌و ایکس‌وان برنامه متفاوت خودروساز آلمانی برای بررسی چراغ راهنمایی تصاویر فولکس واگن پاسات ۲۰۱۶ را ببینید مشاهده نسخه ویژه ای از آئودی R۸ رونمایی از خودرو فوق‌ لوکس ب‌ام‌و ب ام و مدل ۲۰۱۶ را ببینید تاثیر منفی چین بر چشم‌انداز ب ام‌ و توافق خودروسازان آلمانی برای خرید نقشه نوکیا فولکس‌واگن از تویوتا سبقت گرفت ب ام و مدل‌های برقی بیشتری رو می‌کند خودرو جدید «آئودی» در راه است اخبار تازه از همکاری ب ام و و اپل برای ساخت خودروهای هوشمند سیرتحولات خودرو BMW را ببینید اولین "پورشه" تاریخ ۱۰ ب‌ ام‌ و برتر در طول تاریخ ترافیک ۱ساعته ‎به‎خاطر شستن‎ پورشه آئودی پیش‌بینی فروش در ۲۰۱۵ را کاهش داد حداکثر امکانات با حداقل قیمت ب ام و اپلیکیشن جدیدی با عنوان EnLighten را معرفی کرد فولکس واگن از رقیب ژاپنی خود پیشی گرفت نصب سیستم پیشگیری از تصادف در خودروها فولکس واگن اسکوتر برقی تاشو می‌سازد فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد اخراج از پورشه به دلیل آرزوی مرگ برای پناهجویان سریع‌ترین خودروهای ب‌ام‌و در تمام دوران‌ها گشت و گذاری در روزگار «ب.ام.و»ها چهره وحشی ب‌ام‌و M۴ را ببینید هنوز برای ورود به بازار ایران زود است تولید خودرو هوشمند اپل با الگو گرفتن از بی ام دبلیو همکاری«تویوتا» و «ب ام و» در ساخت خودروهای جدید خط تولید فولکس قورباغه‌ای را ببینید خط تولید فولکس قورباغه‌ای پرده برداری ب‌ام‌و از نسل دوم کوچک‌ترین محصول سری X خود پورشه با روکش طلا را ببینید اعتماد به‌نفس آلمانی در برابر شجاعت ژاپنی رقابت مزدا ۶ تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات بازدید از کارخانه مونتاژ مدلهای مختلف پورشه نمایندگان مرسدس بنز و فولگس واگن به ایران آمدند ب ام و از دو خودروی مفهومی جدید رونمایی می کند تصویر برداری از پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۱۶ ورود نسخه های جدید TT به بازار استرالیا آئودی A۸ بعدی خودران می شود فولکس واگن Passat GTE را ببینید جزئیات اولیه آئودی RS۷ جدید منتشر شد Q۵ با چه مشخصاتی به ایـران می‌آید فولکس گلف ۳۳۰ اسبی ویژه مسابقه ب‌ام‌و ۷۶۰i با تیونینگ G-Power ماشین فولکس واگن Passat GTE را ببینید آئودیR۸ مجهز به موتور توربوشارژر می شود تصاویر زیبا از آئودی R۸ ۲۰۱۷ به قیمت ۵۷۰ میلیون تومان ب‌ام‌و سری ۱ هاچ‌بک کوچولوی گران‌قیمت کارخانه‌های خودروسازی به اشتراک گذاری اطلاعات با گوگل و اپل را محدود کردند سه‌چرخه برقی فولکس‌واگن محشر است پدر بزرگ ب ام و I۸ در ایران ورود کامیون‌های برقی ۴۰ تنی به اروپا آئودی در نیمه اول سال رکورد زد تبلیغ جالب برای خرید ب ام و i۸ در تهران پورشه در ایران ٤/٥ برابر گران‌تر از امارات قیمت واقعی ب ام‌ و i۸ چقدر است؟ آئودی رکورد فروش تاریخ خودرا شکست چراغ ترمزی برای محافظت از موتورسواران آتش تازه پورشه در جان پیست مهندس آلمانی در برابر ژنرال آمریکایی! رقابت ۱۸۴ اسب بخاری ژرمن‌ها در ایران سریع‌ترین ۹۱۱ پورشه در جهنم سبز‌... تصاویر آئودی Q۵ جدید وارداتی که تازه مجوز گرفت تکنولوژی تزریق مستقیم آب در ب‌ام‌و سری ۱ بنز، فولکس‌واگن را پشت‌سر گذاشت جیوجیارتو مدیریت آئودی را ترک کرد توربوشارژر الکتریکی و جایگزینی توربوهای مکانیکی از ب ام و i۸ تازه وارد جنجالی چه خبر؟ فولکس واگن کالیفرنیا؛ ونی برای سفر به دور دنیا ابهام در خدمات پس‌از فروش هیبریدی‌ها کاراکتر اسپرت شهری برای شیک‌کوچولوی آئودی تکذیب خبر واژگونی و مرگ راننده «ب ام و i۸» در شهران میعادگاهِ عاشقانِ ولکس‌واگن چهـل سال با ۳ ماشین آئودی A۴ راببینید تقابل جاده‌ای آشیل و هرکول صفحه کیلومترشمار و داشبورد شاسی‌بلند Q۷ و آئودی تی تی ۲۰۱۶ راببینید کلکسیون رنگ های پورشه در یک پارکینگ آئودی به فتح کره ماه می اندیشد! سریع ترین خودروهای شرکت آئودی در جهان مروری‌گذرا بر تاریخچه شرکت پورشه تیونینگ آئودی RS۶ Avant پورشه کاین توربو را ببینید خودروهایی از جنس کربن هزینه یک خط روی بنز و پورشه چقدر است؟ خرید جدید پورشه برای بالا بردن تولید آئودی S۱ مدل ۲۰۱۵ را ببینید ب ام و تیر چراغ برق می‌سازد این سوپراستیشن آفرودی، صدی ۲.۴ لیتر می سوزاند! پورشه ۹۱۱ استینگررا ببینید مقایسه جگوار XE در برابر ب‌ام‌و سری ۳ تولید رودستر Z۲ لغو شد ب‌ام‌و با Path ۲۲ به موج سواری می رود! مقایسه‌ای پهلو به پهلو بین دو نسل از سری ۷ ب‌ام‌و معرفی پرچمدار جدید ب ام و ؛ خودرو لوکس آینده خودرویی که نصفش پورشه است! همکاری موتور جستجوی چینی با بی ام و برای ساخت خودروهای هوشمند چند پورشه و مازاراتی در خیابان های تهران راه می روند؟ ماشین بی ام و سری ۷ را ببینید طراح ایرانی و خلق جدیدترین محصول بی‌ام و رشد فروش بی‌ام‌و در ماه مه ۶ «ب ام و» جنجالی به فروش گذاشته شد نگاهی به آرشیو طراحی ب‌ام‌و بُمب ۶۰۰ اسب‌بخاری آئودی! مدل جدید بی ام دابلیو از راه می رسد نسل جدید ب‌ام‌و X۳ ؛ هیبریدی خودروهای هنری ب‌ام‌و در جشن ۴۰ سالگی تولید ایکس ۴ در روسیه از کیت‌های آمریکایی خودرو ۳ میلیاردی چگونه وارد ایران شد؟ اما و اگرهای پیشرفته ترین خودرو جهان که وارد بازار ایران شده است کشوری که به بازار شماره یک پورشه تبدیل شد اعلام جزئیات قیمت گذاری آئودی A۱ و Q۳ ارزش گمرکی ب ام و چقدر است؟ آئودی «آر۸» برقی هم رسید عرضه مدلهای جدید شاسی بلند آئودی رونمایی از BMW ۴۳۵i ساخت پورشه برروی پایه دوچرخه تولید بنزین مصنوعی بی نیاز از نفت توسط آئودی فراخوان پورشه برای یک خودرو اسپورت پورشه نامی جدید را ثبت کرد بیشترین پورشه های خاورمیانه در ایران موتورهای جدید برای باکستر و کیمن ای‌سی اشنایتزر ب‌ام‌و i۸ را ببینید آئودی به فرمول یک فکر نمی‌کند مدل جدید «آی ۸» از راه رسید تغییرات قیمت و مدل‌های ۲۰۱۶ آئودی پورشه ۹۱۱ پلاگین هیبرید تولید می‌شود؟ ماشین بی ام و M۴ کوپه را ببینید آئودی و اصرار بر جعبه دنده دستی معرفی طرح مفهومی خودرو جدید «بی ام و» آئودی R۸ تمام الکتریکی با صفر تا صد زیر ۴ ثانیه بزرگترین سرمایه‌گذاری پورشه در خارج از آلمان را ببینید پرفروش‌ترین خودروساز لوکس جهان «بی ام و» هیبریدی هم از راه رسید موتور گازوئیلی کم مصرف آئودی تولید شد عرضه چهار مدل جدید بی‌ام‌و رکورد واردات پورشه در سال ۹۰ ب ام و I۸ مدل ۲۰۱۵ در ایران رشد فروش مرسدس و آئودی پاجون، اسب تمام‌الکتریکی پورشه اکس۵ عامل رشد سود بی‌ام‌و کروز کنترل پیشرفته پورشه افزایش سود آئودی ب‌ام‌و X۳ درمقابل لکسس NX آئودی پرولوگ آل‌رود را ببینید آب در باک خودرو جدید آئودی! اجداد آئودی در ایران پورشه ۷۰۰ اسب بخاری، پورشه خاص شاسی بلند تمام برقی آئودی قوی‌ترین و سریع‌ترین پورشه باکستر به قیمت پایه ۸۳۰۰۰ دلار سبک‌تر، قدرتمندتر و سریع‌تر از گذشته ... آئودی به جمع خودروهای هیبریدی پیوست قیمت مدل های ۲۰۱۶ آئودی از همین حالا بی‌ام‌و نسل جدید ایکس‌۱ را می‌سازد دفاع بی ام و از برترین برند لوکس جهان استاندارد مشترک برای خودروسازان و تولیدکنندگان موبایل رقابت خودرو سازان آلمانی در شانگهای نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان آیا بی. ام. دبلیو M۱ رقیب M۳ است؟ ماروسیای روس، رقیب تازه پورشه و فراری ب ام و محبوب ترین خودرو وارداتی کره نام گرفت
برگشت به بالا