معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران

عصر خودرو: سریع‌ترین خودروی ایران نام دارد و بدون شک یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان نیز هست.

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲:۰۰

معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران1معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران1

به گزارش پایگاه خبری»عصرخودرو» به نقل از هفت صبح، زمانی که این خودروی زرد رنگ آلمانی لازم دارد تا به سرعت 100 کیلومتر در ثانیه برسد دقیقا 2.6 ثانیه است در حالی که این کوپه 192 هزار دلاری که زمان ساخت آن به انتهای 2014 برمی‌گردد قادر است تا بیش از 330 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و به یکی از پرسرعت‌ترین خودروهای جهان تبدیل شود.

جالب است که بدانید، وب‌سایت آمریکایی «کار اند درایو» زمان رسیدن به سرعت 160 کیلومتر در ساعت را برای مدل 911 توربو اس کمتر از 6.5 ثانیه اعلام کرده که واقعا اعجاب انگیز است. با این تفاسیر این خودرو در کنار بوگاتی ویرون، لامبورگینی هوراکان و تسلا مدل اس-پی‌دی90 در شمار سومین خودروی پرشتاب جهان قرار دارد. این خودرو بنا بر اعلام چند منبع مختلف و معتبر خودرویی توانسته در یک شتاب‌گیری رسمی در زمان 2.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد و بالاتر از محصولاتی نظیر مک‌لارن پی‌1، لامبورگینی آونتادور و نیسان جی‌تی‌-آر در جمع سه خودروی سریع جهان جای گیرد. تنها خودروهایی که بالاتر از این مدل قرار دارند شامل فراری لافراری، دوج دمون 2018 و بوگاتی شیرون و تسلا مدل اس‌-پی‌دی‌100 با 2.35 ثانیه، و نیز پورشه 918 با 2.2 ثانیه بوده است.

911 توربو اس

اما 911 توربو اس چه مشخصاتی دارد و چطور توانسته به این حد از توانمندی برسد؟ توربو اس بالاترین رده در میان تمامی تریم‌های مدل 911 است که برخلاف مدل‌های پایه از موتور دو توربو استفاده می‌کند. مهندسان پورشه ضمن استفاده از یک موتور 6 سیلندر 3.8 لیتری تخت، آب خنک و دو توربو که 560 اسب بخار نیرو تولید می‌کند، کوپه وحشی تولید اشتوتگارت را به یک گیربکس اس-تیپ‌ترونیک 7 دنده و دوکلاچه وصل کرده‌اند، درحالی‌که تا توانسته‌اند از وزن آن تا رسیدن به میزان 1627 کیلوگرم کاسته و بر پایداری آن افزوده‌اند.

خبرها خیلی زود می‌پیچد. از همان اول که وارد گمرک شد و عکسش کنار یک ب.ام.و آی8 آبی رنگ درز کرد تا همین حال که در گالری آرمانی واقع در پاسداران جا خوش کرده هیچ گاه از تیررس عشق ماشین‌ها خارج نشده بود. از مخفی شدن این خودرو حدود سه ماهی می‌گذرد اما دیروز این کوپه سریع‌السیر آلمانی با انتشار عکسی دوباره خبرساز شد و مشخص گشت در یکی از گالری‌های بسیار خاص شمال پایتخت جاخوش کرده است.

طی گفتگوی ما با مالک این خودرو، خبر از قیمت حدود 5 میلیارد تومان برای این کوپه سریع‌السیر و زیبای آلمانی دارد. این کوپه آلمانی که با رنگ زرد قناری، بدنه تخم‌مرغی و چراغ‌های دوار خود در بین عشاق اتومبیل مشهور است، نخستین بار در سال 1963 روی خط تولید رفته و تا هم اکنون تنها با اصلاحاتی در بدنه و موتور در خط تولید بوده و همیشه در فهرست پرفروش ترین خودروهای اسپورت جهان قرار داشته است.

برچسب ها

پورشه ۹۱۱
مطالب مرتبط بیشتر
بررسی فنی پورشه ۹۱۱ توربو S کوپه ۲۰۲۱ معرفی یک نسخه ویژه از "پورشه ۹۱۱ توربو اس" پیش از ارائه به بازار! +تصاویر نگاهی کوتاه به پورشه ۹۱۱ GT۳ بررسی فنی پورشه ۹۱۱ اسپیدستر جدید+ مشخصات برسی فنی پورشه ۹۱۱ توربو S جدید + مشخصات پورشه ۹۱۱ سودآورترین خودرو ۲۰۱۹ سودآورترین خودروی جهان را بشناسید! + عکس از برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدید رونمایی از خودروهای جدید پورشه محبوبان خلاف‌کاران! نگاهی به پورشه ۹۱۱ اسپیداستار بررسی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۲۰۱۷ تست جاده پورشه ۹۱۱ کاررا اس ۲۰۲۰ به قیمت ۱۱۴۲۵۰ دلار پورشه ۹۱۱ قابل اعتمادترین خودرو ۲۰۱۹ جرمی کلارکسون بهترین خودروهای سال ۲۰۱۸ را انتخاب کرد خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید مدل ۲۰۲۰ پورشه ۹۱۱ بدون استتار در خیابان معرفی ۸ اتومبیل لوکس حاضر در بازار تهران پورشه در هفتادمین سالگرد تاسیس علاقمندان را شوکه کرد تست جاده‌ایِ پورشه ۹۱۱ کررا تی مدل ۲۰۱۸ را ببینید ۹۱۱ این گونه متولد شد! ۳ خودروی هیجان‌انگیز ۲۰۱۹ کدامند؟ قیمت انواع خودرو کوپه در بازار تهران؟ +جدول پورشه از گذشته خود الهام گرفت (عکس) ۱۰ اتومبیل ممتاز از نگاه خریداران امریکایی (عکس) پورشه ۹۱۱ Carrera T ؛هیجان کم‌هزینه با ۹۱۱ احیای قدیمی‌ترین پورشه ۹۱۱ جهان (+عکس) آخرین قیمت Porsche Mackan ۲۰۱۷ در بازار ایران شگفتی های نسل جدید خودرو پورشه هیبریدی خرید یک پورشه فول آپشن در بازارهای خارجی چند دلار تمام می شود؟ جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) نرخ خرید و فروش محصولات Porsche در مناطق آزاد چقدر است؟ دوئل پورشه ۹۱۱ و مرسدس AMG-GT جزئیات محدودترین نسخه پورشه ۹۱۱ اعلام شد پورشه ۹۱۱ GT۲ سرانجام رسما معرفی شد رونمایی از پورشه ۹۱۱ جدید در کنفرانس خبری ایکس باکس! پورشه ۲۴ ساله ۲.۲۵ میلیون دلار فروش رفت+تصاویر تست تصادف پورشه ۹۱۱ در مقیاس LEGO+تصاویر لذت راندن اصولی یک ۹۱۱ پورشه ۹۱۱ هیبریدی نخواهد شد اولین تصاویر از پورشه ۹۱۱ GT۳مدل ۲۰۱۸ منتشر شد! شکار پورشه ۹۱۱ GT۲ RS حین تست جزئیات یا دقت؟ تست اولیه نسل بعدی پورشه ۹۱۱ توربو اضافه شدن چند عضو جدید به خانواده سری ۹۱۱ کمپانی پورشه +تصاویر نمونه های اولیه محصول جدید زامیاد تولید شد تصاویر جاسوسی از پورشه ۹۱۱ تارگا GTS ب ام و به دنبال رقابت با پورشه ۹۱۱ افسانه ای است هزینه تصادف با پورشه چقدر تمام می شود؟ پورشه ۹۱۱ هم هیبریدی خواهد شد! با پورشه ۹۱۱ توربوی جدید آشنا شوید پورشه ۹۱۱ کاررا ۲۰۱۷؛ پایانی بر تنفس طبیعی پیشرانه! ماشین پورشه ۹۱۱ توربو را ببینید پورشه با روکش طلا را ببینید پورشه ۹۱۱ استینگررا ببینید
برگشت به بالا