بهترین سدان‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۵

عصر خودرو: دستور ساخت خودروهای سدان خانوادگی سال‌ها است که تغییر نکرده است و راحتی، مقرون به صرفه بودن، کیفیت مناسب و ظاهر کاربر پسند پایه‌های اصلی آن به شمار می‌روند.

پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

بهترین سدان‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۵فولکس واگن پاساتکیا اپتیماهیوندای سوناتافورد فیوژننیسان آلتیماشورولت مالیبوتویوتا کمریسوبارو لگاسیکرایسلر 200بهترین سدان‌های خانوادگی در سال 2015

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، خرید خودرو مناسب خانوادگی یکی از دغدغه‌ی اصلی خانواده‌ها است. محصولات متنوع بازار نیز به پیچیده شدن این موضوع کمک می‌کنند. اگر علاقه دارید با بهترین خودروهای این کلاس آشنا شوید، با ما همراه باشید.

بهترین سدان‌های خانوادگی در سال 2015

دستور ساخت خودروهای سدان خانوادگی سال‌ها است که تغییر نکرده است و راحتی، مقرون به صرفه بودن، کیفیت مناسب و ظاهر کاربر پسند پایه‌های اصلی آن به شمار می‌روند. مساله‌ای که به تازگی تغییر کرده است، نحوه‌ی تجاری سازی و تولید ارزان تکنولوژی‌های نوین برای استفاده در این کلاس از خودروها است. خودروهای سدان خانوادگی همواره از رقابت بالایی برخوردا بودند و محصولات متنوعی همه ساله به بازار عرضه می‌شوند.

در ادامه شما را به مشاهده‌ی بهترین خودروهای سدان خانوادگی دعوت می‌کنیم.

11- کرایسلر 200

200 ، محصول ابتدایی کرایسلر برای رقابت در یکی از فشرده‌ترین کلاس‌های خودرویی است. کرایسلر 200 را می‌توان نمونه‌ی ارتقا داده شده‌ی دوج دارت دانست. این خودرو به طور استاندارد از پیشرانه‌ی 2.4 لیتری چهار سیلندر استاندارد بهره برده و پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری نیز قابل سفارش است. هم‌چنین امکان سفارش سیستم چهارچرخ محرک در نمونه‌ی 6 سیلندر وجود دارد. جعبه دنده‌ی پیشرفته‌ی 9 سرعته نیز وظیفه‌ی انتقال قدرت را بر عهده دارد. بدنه‌ی کرایسلر 200 جذاب‌تر از چیزی بود که پیش از معرفی آن در ذهن کارشناسان وجود داشت. با این که 200 از ظاهر و کابین زیبایی بهره می‌برد، اما کمبود امکانات و سیستم‌های پیشرفته‌ی کنترلی نسبت به رقبا باعث شده است تا در این جایگاه قرار بگیرد. وزن زیاد و فرمان نه چندان دقیق از مهم‌ترین نقاط ضعف کرایسلر 200 به شمار می‌رود.

10- سوبارو لگاسی

سوبارو با ارایه‌ی سیستم چهارچرخ محرک به صورا استاندارد برای لگاسی، آن را از سایر محصولات این کلاس خودرویی متمایز کرده است. پیشرانه‌ی تخت 2.5 لیتری 175 اسب بخاری به همراه جعبه دنده‌ی خودکار ضریب متغیر در لگاسی به کار گرفته شده‌اند. البته پیشرانه‌ی تخت 3.6 لیتری به توان 256 اسب بخار نیز قابل سفارش است. با این که لگاسی در بسیار از جنبه‌ها عملکرد ایده‌آلی دارد، اما در بخش تجهیزات کابین و کیفیت قادر نیست با بهترین‌‌های این کلاس رقابت کند. سوبارو می‌تواند با ارایه‌ی جعبه‌دنده‌های بهتر، امید‌ها را برای افزایش فروش لگاسی زنده نگه دارد.

9- تویوتا کمری

پرفروش‌ترین خودروی بازار ایالات متحده در زمینه‌‌های متعددی اعم از شاسی، طراحی بدنه و کابین پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبلی خود داشته است. اما این تغییرات برای راضی کردن مشتریان نسل قبلی کمری به خرید نسل جدید آن، کافی نیست. طبق سنت همیشگی تویوتا، پیشرانه‌های 4 سیلندر 2.5 لیتری و 6 سیلندر 3.5 لیتری در دسترس هستند. جعبه دنده‌ی 6 سرعته‌ی دستی تنها نمونه‌ی موجود در نسل جدید کمری است. نمونه‌ی هیبریدی کمری نیز در کنار سایر انواع به بازار عرضه شده است. علی رغم کمبود‌های کمری، این خودرو هم‌چنان نماد کیفیت، قیمت مقرون به صرفه و امکانات مناسب در کلاس خود است. با این حال ممکن است تعدادی از علاقه مندان به این خودرو نتوانند با زبان طراحی آن ارتباط برقرار کنند. مدیر عامل تویوتا در خصوص طراحی محصولات خود قول پیشرفت چشمگیر در آینده‌‌ای نزدیک را داده است. یقینا کمری رانندگی بهتری را نسبت به نسل قبل خود ارایه می‌دهد اما رقبای آن در این رده پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

8- شورولت مالیبو

نسل جدید مالیبو به هر مشخصه‌ای برای رقابت در این کلاس خودرویی مجهز شده است؛ بدنه‌‌ای زیبا، تکنولوژی پیشرفته و عرضه‌ی نمونه‌ی هیبریدی. پیشرانه‌های به کار رفته در مالیبو نمونه‌های توربوی 1.5 و 2 لیتری به توان‌های 160 و 250 اسب بخار است که جعبه دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار نیز وظیفه‌ انتقال قدرت را بر عهده دارد. نمونه‌ی هیبریدی این خودرو نیز از پیشرانه‌ی 1.8 لیتری در کنار دو موتور الکتریکی بهره می‌برد. سیستم‌های ایمنی پیشرفته، نمایشگر لمسی بزرگ در کنار طراحی عضلانی مالیبو را به رقیب قدرتمندی تبدیل کرده است. زبان طراحی کودو از مالیبو خودرویی زیبا ساخته است در حالی که ظاهر نسل قبلی آن ناامید کننده بود و سران جنرال موتورز را وادار به فیس لیفت خودرو تنها 18 ماه پس از عرضه به بازار کرد.

7- نیسان آلتیما
نیسان در آلتیما برای جذابیت بیشتر از المان‌های طراحی اینفینیتی بهره برده است. هم‌چنان می‌توان هندلینگ عالی را نقطه قوت آلتیما به شمار آورد در حالی که بزرگترین نقطه ضعف آن جعبه دنده‌ی ضریب متغیر آن است. استفاده از پیشرانه‌ی تنفس طبیعی 6 سیلندر 270 اسب بخاری دوست داشتنی است، اما متاسفانه تنها جعبه دنده‌ی موجود نمونه‌ی خودکار ضریب متغیر است که حس رانندگی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. نیسان در نسل جدید خودروهای خود از صندلی‌های با نام جاذبه‌ی صفر (Zero Gravity) بهره برده که مراحل توسعه‌ی آن به کمک ناسا برای راحتی سرنشینان در مسافت‌های طولانی، انجام شده است.

6- فورد فیوژن

طراحی جذاب فورد در کنار فرمان پذیری خوب و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، فیوژن را به گزینه‌ای مناسب در این کلاس تبدیل کرده است. پیشرانه‌ی چهار سیلندر 2.5 لیتری 175 اسب بخاری در کنار نمونه‌های 1.5 و 2 لیتری توربوی 181 و 240 اسب بخاری، امکان انتخاب گسترده‌ای را به خریداران می‌دهد. تمامی پیشرانه‌های مذکور با جعبه دنده‌ی 6 سرعته‌ی خودکار و محور جلوی محرک همراه شده‌اند. البته لازم به ذکر است که سیستم چهارچرخ محرک در نمونه‌ی 2 لیتری قابل سفارش است. هم‌چنین نمونه‌ی هیبریدی که از پیشرانه‌ی 2 لیتری به همراه 4 موتور الکتریکی در آن به کار رفته، نیز در دسترس است. اگر چند سال گذشته کسی می‌گفت فورد محصولی زیبا قابلیت‌های فراوان ارایه خواهد کرد، همه به آن می‌خندیدند. اما فیوژن ثابت کرد فورد توانایی تغییر را دارد.

5- هیوندای سوناتا
سوناتا از زبان طراحی جدید هیوندای که پیش‌تر در جنسیس به کار رفته بود، بهره می‌برد. این زبان طراحی باعث شده است تا سوناتا به خودرویی جذاب و زیبا در این کلاس تبدیل شود. هیوندای برای قوای حرکتی نسل جدید سدان پرفروش خود از پیشرانه‌های 2.4 لیتری به صورت استاندارد و نمونه‌های 1.6 لیتری اکو و 2 لیتری توربو بهره برده است. سوناتا در نسل جدید خود ارتقای محسوسی در سیستم تعلیق و فرمان تجربه کرده است. امکانات رفاهی نیز در این خودرو در بالاترین سطح قرار دارد. سوناتا به طور خلاصه خودرویی بسیار خوب است و نقطه‌ی ضعف بزرگی به همراه ندارد.

4- کیا اپتیما

طراحی زیبا، کابین پیشرو در این کلاس و شاسی پیشرفته اپتیما را به خودرویی بسیار بهتر از یک نمونه‌ی سدان معمولی تبدیل کرده است. به صورت استاندارد این خودرو به پیشرانه‌ی 2.5 لیتری 185 اسب بخاری مجهز است؛ اما نمونه‌های1.6 لیتری و 2 لیتری توربو به توان‌های خروجی 178 و 274 اسب بخار نیز قابل سفارش هستند. جعبه دنده‌های 7 سرعته‌ی دوکلاچه و 6 سرعته‌ی خودکار نیز در دسترس خریداران هستند. اپتیما به صورت استاندارد دارای کروز منترل، رادیوی ماهواره‌ای و بلوتوث است که بدین وسیله خود را از سایر خودروهای این کلاس متمایز می‌کند. مدل 2016 این خودرو با بهینه‌سازی‌های جزیی در بخش‌های ظاهری و فنی آماده‌ی فروش است.

3- فولکس واگن پاسات
پاسات با بدنه‌ای بلند‌تر و عریض‌تر برای رقابت با رقبای آسیایی وارد بازار شده است. این خودرو با تجهیز به پیشرانه‌های 1.8 لیتری توربو و 3.6 لیتری، قابلیت‌های حرکتی بالا را در کنار فضای داخلی راحت آرام را برای سرنشینان به ارمغان خواهد آورد. با این حال طراحی بدنه‌ی پاسات را می‌توان نسبت به رقبای کره‌ای تا حدودی محافظ کارانه دانست. به تازگی فولکس واگن اقدام به عرضه‌ی مدل 2016 این خودرو کرده است.

2- مزدا 6

به جرات می‌توان زبان طراحی کودو را جز بهترین‌های حال حاضر دانست. بدنه‌ی زیبای مزدا 6 گواه این مدعی است. طراحی زیبا و جذاب مزدا 6 در کنار کابین دل‌نشین آن را به یکی از بهترین‌ سدان‌های حال حاضر تبدیل کرده است. مزدا در این خودرو از به صورت استاندار از پیشرانه‌ی 2.5 لیتری 184 اسب بخاری بهره برده است که جعبه دنده‌ی 6 سرعته‌ی دستی یا خودکار وظیفه‌ی انتقال قدرت را بر عهده دارند. مزدا 6 خودرویی کم مصرف است اما شتاب آن نسبت به رقبای خود برتری خاصی ندارد. مزدا 6 جز معدود خودروهای این رده است که پس از نشستن پشت فرمان، خنده بر لب راننده خواهد نشست. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این خودرو بهترین سدان خانوادگی سال 2015 است.

1- هوندا آکورد

با وجود رقبای بسیار سرسخت، لقب بهترین سدان خانوادگی سال 2015 برازنده‌ی آکورد است. قابلیت‌های حرکتی بالا در کنار فضای جادار و راحت باعث شده است تا این خودرو نیاز‌های هر قشری را پوشش دهد. آکورد از پیشرانه‌های 2.4 لیتری و 3.5 لیتری به توان‌های 185 و 278 اسب بخار بهره می‌برد. نکته‌ی مثبت در خصوص این خودرو امکان انتخاب جعبه دنده‌ی 6 سرعته‌ی خودکار به جای نمونه‌ی ضریب متغیر است. آکورد هم‌چنان در زمینه‌هایی اعم از قیمت، راحتی و فضای سرنشین بهترین این کلاس به شمار می‌رود. ترکیب این موارد باعث شده است تا آکورد به بهترین سدان خانوادگی تبدیل شود که در بازار وجود دارد.

برچسب ها

کیا اپتیماسوباروهیوندایکرایسلرفولکس واگنسدان
مطالب مرتبط بیشتر
نوادگان فولکس واگن در اتواکسپو تهران رهبر جدید سدان‌های بازار ایران تحویل‌های گروه فولکس‌واگن افزایش یافت تاکسی هوایی هیوندای چه زمانی روانه بازار می‌شود؟ کراس اوور وارداتی هیوندای قیمت خورد فنگوین A۸ ؛ خودرو جدید ۱۶ هزار دلار چری در بازار +تصاویر نخستین وارداتی های GAC با چاشنی اسپرت حضور مجدد فولکس واگن در خیابان های ایران نسل جدید اپتیما در ایران جییو ۰۲ ؛ سدان جدید جیلی رونمایی شد +تصاویر سدان وارداتی سوزوکی به ایران را بشناسید فولکس واگن‌های جدید در راهند ژیجی ال اس۶ ؛ یک چینی ارزنده در معادله امکانات و قیمت+ عکس بازار فولکس واگن داغ شد آمازون هیوندای هم می‌فروشد خودروی برقی جدید هیوندای در راه است هیوندای به تویوتا و هوندا پیوست شاسی بلند جنسیس در راه است دایون یوان هانگ Y۶ ؛ سدان گران قیمت چینی وارد میدان می شود! +عکس خودروی جدید فولکس‌واگن در راه آمریکا سدان Qiyuan A۰۷؛ پرچمدار ارزان قیمت چانگان +عکس سهند، بازیگر جدید بازار سدان های کشور سدان جدید وولینگ وارد بازار می شود +عکس اپتیما چه بود و چه شد! +عکس فولکس واگن چشم انداز سودآوری خود را کاهش داد اکس۹ ؛ مینی ون جدید از شریک چینی فولکس واگن +عکس کاهش فروش خودروهای برقی فولکس واگن در اروپا سوبارو دبلیو آر اکس TR ؛ یک ژاپنی ارزشمند و بی نقص +عکس کیا و هیوندای فراخوان دادند فولکس‌واگن تولید خودروهای برقی را کاهش می‌دهد نبرد سدان های اتوماتیک اقتصادی بازار ایران رونمایی فولکس واگن از یک نسخه اختصاصی برای بازار انگلیس+ عکس آغاز فروش اقساطی سدان اتوماتیک J۴ + جدول اکسید استرا ئی اس؛ چری با یک سدان جدید و لوکس آمد! +عکس هیوندای کِرِتا و اِلنترا با کرمان موتور می‌آیند سرمایه‌گذاری میلیاردی هیوندای و ال‌جی برای باتری‌سازی فولکس واگن ساویرو ۲۰۲۴ معرفی شد+ عکس خودروساز آمریکایی از هند خارج شد گاک امپاو ؛ سدان تمام اسپرت چینی +عکس سانتافه ۲۰۲۴ : جدیدترین اطلاعات و یک تریم آفرودی جذاب +عکس هیوندای و کیا فراخوان دادند ۷ خودرو جدید سوبارو در راه است جی۹۰ ؛ پرچمدار هیوندای به آلمان و سوئیس می رود+عکس محصولات اشکودا در ایران رونمایی شد + تصاویر محصولات اشکودا رونمایی شد + تصاویر فولکس واگن: بیتل برنمی‌گردد طرح بازدید رایگان تابستانه شرکت ماموت خودرو رونق اولین بازار خودروهای الکتریکی آسیای جنوب‌شرقی پای شرکت هیوندای به دانشگاه باز شد سایهِ فولکس واگن بر رویِ بازار ایران هیوندای دست و دلباز شد رونمایی از خودرو جدید ایتالیایی+ عکس برنامه جدید غول خودروسازی آلمانی رد پای فولکس واگن در ایران آر ۳۳۳؛ فقط برای طرفداران گلف آلمانی! +عکس طرح باتری‌سازی آمریکا به ثمر نشست جنسیس جدید معرفی شد+عکس فولکس‌واگن به نمایندگی‌های داخلی در روسیه فروخته شد هیوندای کنا؛ این شاسی بلند زیبا، جدید و بسیار خوش قیمت! +عکس افزایش ۳۹ درصدی تحویل فولکس‌واگن هونگ چی اچ۶؛ با ۲۸ هزار دلار از کیفیت ماشین چینی لذت ببرید! +عکس هیوندای اکستر؛ شاسی بلند ۷ هزار دلاری هندی+ عکس فولکس‌واگن در مسیر صعود فرمان گرفت اشکودا ۶ مدل خودرو برقی عرضه خواهد کرد تحولی دلچسب از اپتیما تا K۵ فولکس‌واگن بی‌خیال تجارت ضعیف چین شد یک هیوندای قدرتمند جدید وارد میدان شد فولکس‌واگن با ۱۰ مدل جدید برقی می‌آید موفاسا شاسی بلند جدید هیوندای+ عکس غوغای هیوندای موتور در کره جنوبی جنسیس جی وی۸۰ کوپه؛ نمایش یک شاسی بلند ماگمایی از برند کره ای! +عکس هیوندای ورنا جدید؛ ارزان اما باکیفیت و فناورانه +عکس سوناتا فیس لیفت ۲۰۲۴ معرفی شد+عکس ۳ هزار شغل در فولکس واگن از بین می‌رود! اشکودا فولکس‌واگن در حال وداع با روسیه خودروی ارزان قیمت فولکس‌واگن عامل موفقیت خواهد شد؟ فولکس‌واگن برای خودروهای الکتریکی چه کرد؟ چانگان Yida؛ سدان اقتصادی چینی با امکانات روز در بازار +عکس فولکس‌واگن بیخیال چالش شد خداحافظی هیوندای با روسیه ام جی۷؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان جدید چینی! +عکس فولکس‌واگن برنده می‌شود هیوندای ورنا (اکسنت) جدید وارد بازار می شود+عکس درخواست فولکس‌واگن و مرسدس‌بنز از آلمان بی وای دی سیل؛ سدان چینی با امکانات کامل و قیمت یک میان رده +عکس الانترا کوپه فیس لیفت؛ چاشنی اسپرت برای جذابیت کره ای! +عکس اطلس ۲۰۲۴؛ جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن معرفی شد +عکس هایکان A۰۶؛ سدان چینی که حتما باید دید! +عکس فولکس‌واگن به اوج می‌رسد؟ رشد فروش خودروهای الکتریکی هیوندای جهشی می‌شود کلینیک خدمات زمستانه هیوندای تا ۶ بهمن تمدید شد گزارش تصویری شرکت خودروسازان بم کاپیتان سدان های وارداتی کیا در ایران رونق به بازار خودروی جهانی باز خواهد گشت؟ هشدار فولکس‌واگن در مورد بی‌ثباتی سال ۲۰۲۳ سال ۲۰۲۳، سال خوش برای شرکت‌های خودروسازی است؟ نقشه برقی هیوندایی در نروژ هیوندای الانترا جدید با ظاهری متفاوت! +عکس سدان خوشتیپ و اقتصادی سایپا چه ویژگی هایی دارد؟ فولکس‌واگن متوقف می‌شود؟ عرضه لوکس‌ترین مدل هیوندای نسل جدید هیوندای کنا معرفی شد+عکس اخراج کارکنان کارخانه هیوندای روسیه فولکس واگن به‌دنبال باتری‌سازی در اروپای شرقی سرمایه‌گذاری هنگفت فولکس در خودروهای برقی خداحافظی یکی از برندهای فولکس واگن با چین فولکس‌واگن سال ۲۰۲۳ را سخت اعلام کرد آغاز تبلیغات واردات برند زیرمجموعه فولکس واگن گلف هم الکتریکی می‌شود هیوندای در آمریکا باتری‌سازی می‌کند عرضه عمده خودران‌های فولکس تا ۲۰۳۰ فروش فولکس‌واگن در چین، صعودی یا نزولی؟ برتری فولکس واگن در اروپا سوبارو رکس: ژاپنی ۱۳ هزار دلاری معرفی شد+عکس مقایسه دو خودروی اروپایی و آسیایی جذاب در آستانه واردات به ایران آینده نامعلوم سئات جدیدترین مدل گُل در برزیل! +عکس ارتقا شبکه نمایندگی رسمی هیوندای در ایران فولکس‌واگن فقط برقی! کارخانه جدید خودروهای برقی آمریکا سالی ۵۰۰ هزار خودرو می‌سازد خودروی برقی فورد و هیوندای در راه اندونزی هیوندای موتور افول کرد سانتافه ۲۰۲۴ کاملا متفاوت با قبلی ها! عکس ۳ خودروساز مشهور آسیایی آماده ورود به بازار ایران هیوندای آزرا جدید؛ خیلی جسور، خیلی متفاوت! +عکس تسلا، فولکس‌واگن را شکست داد! هیوندای برای ۵۳ هزار خودرو دارای نقص فنی فراخوان داد فولکس‌واگن در مسیر موفقیت فولکس واگن و خودکارسازی ۲۰ تا ۳۰ درصدی تولید آیونیک ۶؛ وقتی خبری از محصولات هیوندای که عادت داشتیم، نیست! (+عکس) فراخوان هزاران خودروی هیوندای در استرالیا به دلیل احتمال آتش سوزی پایانی بر یک خودروی باشکوه! +عکس اعلام قیمت و زمان عرضه ریسپکت چالش تیک‌تاکی عامل افزایش سرقت خودرو در آمریکا ژیجی ال۷؛ برند جوان با سدان پرچمدار قدرتمند ظاهر می شود+عکس ازسرگیری روابط هیوندای و کرمان موتور بازگشت هیوندای به ایران با آغاز واردات هیوندای عامل ترقی در تولید خودروهای برقی آمریکا خواهد شد؟ افزایش عرضه جنسیس برقی خانواده های پورشه و پییش به دنبال صندلی راننده در گروه فولکس واگن ببر پرنده شرکت فولکس‌واگن جنسیس G۹۰ ۲۰۲۳ رقیب سر سخت مرسدس S کلاس+ عکس فونیکس آریزو۶ پرو به بازار عرضه شد چری آریزو ۸؛ آیا با زیباترین سدان چینی ملاقات می کنید؟! +عکس تمجید هیوندایی از پورشه فولکس‌واگن به دنبال خریدار برای کارخانه خودروسازی روسیه چرا فولکس مدیر عامل خود را برکنار کرد هیوندای خودروی برقی ۲۰ هزار دلاری عرضه می‌کند استفاده از کودکان کار در شرکت هیوندای در آلابامای آمریکا مدیرعامل فولکس‌واگن پس از مدیریت پرفراز و نشیب برکنار شد هیوندای موتور رکورد ۸ ساله سود را شکست استارگیزر؛ جدیدترین محصول هیوندای معرفی شد+عکس انصراف برخی خودروسازان از نمایشگاه لاس‌وگاس ۱۰ سال با ۱۰ خودروی مهم هیوندای+عکس سدان J۴ با امکانات جدید به بازار می آید کیا کارناوال ۲۰۲۲ در مقابل کرایسلر پاسیفیکا ۲۰۲۱ رقیب جدید تسلا آمد فراخوان خودروساز کره‌ای از بیم حریق ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین +عکس راه اندازی اولین کارخانه خودروهای برقی هیوندای در کره هیوندای موتور برقی به کره‌جنوبی رسید فولکس واگن آماروک جدید معرفی شد+ عکس نسل بعدی کرایسلر ۳۰۰ در سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود آینده به سبک هیوندای ایونیک ۶: وقتی هیوندای برای "تسلا" خط و نشان می کشد! +عکس فولکس‌واگن به تسلا نزدیک شد فروش داغ تابستانی در انتظار فولکس واگن تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ در مقابل سوبارو کراس ترک ۲۰۲۲ نسخه جایگزین خارجی ها در صنعت خودرو به سبک سایپا هیوندای توسان ۲۰۲۲ در تست تصادف و امتیاز ۸۶ کیا سلتوس ۲۰۲۲ در مقابل سوبارو کراس‌ترک ۲۰۲۲ میلی ویه ۱: بازگشت فولکس واگن بیتل خیلی محدود، خیلی گران! +عکس بزرگترین سوبارو تغییر چهره داد دیزایر ۱۰ هزار دلاری؛ یک خودروی ارزان قیمت با طراحی و امکانات ضعیف! +عکس خودروی جدید جیلی: زیبا، ارزان و فناورانه! +عکس تویوتا bZ۴X ۲۰۲۳ در مقابل فولکس واگن ۲۰۲۲ ID.۴ هیوندای و شهر ۳۴ هزار نفری با همه امکانات؛ از کارخانه تا بیمارستان+ عکس داغ ترین سدان آئودی در سال ۲۰۲۲؛ آتشین، بدون دود! +عکس برنده رقابت جهانی فروش خودرو کیست؟ تابستان پررونق برای فولکس‌واگن خداحافظ سوناتا ۳۶ هزاردلار برای خودروی جدید و زیبای ژاپنی +عکس سرمایه‌گذاری هیوندای موتور در امریکا ۵ میلیارد دلار افزایش یافت هشتمین گردهمایی بزرگ فولکس واگن های ایران در ۶ استان کشور مدیر بازاریابی فرداموتورز خبر داد: سدان جدید فرداموتورز تا شش ماه آینده معرفی خواهد شد تولید سالانه ۱.۴۴ میلیون دستگاه خودروی الکتریکی در کره جنوبی خاص ترین خودروی هیوندای در کالیفرنیا پیتزا تحویل می دهد! +عکس ریسپکت سدان جدید از بهمن موتور فولکس واگن امسال ۸۰۰ هزار خودروی تمام الکتریکی می‌سازد؟ خبرهای خوب از هیوندای اکستیر و سامیا در راه است بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای الکتریکی در جهان کیست؟ هیوندای غیرقابل توقف‌ترین وسیله نقلیه را می‌سازد+ عکس غول خودروسازی اروپا به استفاده از زغال سنگ ادامه می‌دهد افزایش سرمایه‌گذاری میلیاردی فولکس واگن در اسپانیا جدیدترین آی۳۰ هیوندای محدود به ۸۰۰ دستگاه! (+عکس) بی آر زد؛ اسپرت زیبا و تنبل ژاپنی! +عکس خط مونتاژ جدید فولکس در آمریکا مهمترین نکاتی که شاهین را متمایز می کند یونی-وی، زیباترین خودروی این روزهای بازار چین+عکس نرخ ارز به داد هیوندای رسید! آرایش تازه شرقی فراخوان هیوندای برای هیدروژنی ها هیوندای آیونیک ۵ رقبای خود را شکست داد مرسدس بنز و سدانی که حرکت آن پایانی ندارد!+عکس تولید اولین خودروی الکتریکی هیوندای در آمریکا سدان زیبای چینی با نگاهی به محصولات روز صنعت خودرو +عکس حذف ۶۰ درصدی مدل‌های احتراقی فولکس‌واگن محدودیت‌های کرونایی فولکس‌واگن را تعطیل نکرد گرند کرتا؛ شاسی بلند معمولی از هیوندای! +عکس ۲۰۰ هزار فولکس واگن اطلس به دلیل مشکل در کیسه هوا فراخوان شدند خودروسازان برقی چینی نیو و شپنگ رقبای بسیار جدی به حساب می آیند افتتاح اولین کارخانه تولید خودروی الکتریکی در اندونزی جنگ اوکراین چشم‌انداز فولکس واگن را زیر سوال می‌برد سودآوری دوباره فولکس‌واگن در آمریکا قیمت مرسدس بنز C ۲۰۲۲ اعلام شد رونمایی از مدل تمام الکتریکی فولکس واگن ID Buzz در پاریس کابین بازیافتی خودروی مدل ۲۰۲۳ فولکس واگن! +عکس ۲ میلیارد یورو سرمایه گذاری فولکس واگن برای عقب نماندن از تسلا خودرو به صرفه فولکس واگن ID.۲ به زودی رونمایی می شود بحران اوکراین چرخ فولکس واگن را پنجر کرد فولکس واگن پیکاپ الکتریکی می‌سازد؟ فولکس واگن یک خودروی کوچک ۳۰ هزار دلاری را به خط تولید باز می گرداند +عکس فولکس واگن در انتظار آخر سال تولیدکننده محصولات بنز و هیوندای در چین را بشناسید فیس لیفت هیوندای پالیسید ۲۰۲۳ به نمایش در آمد سوبارو ایمپرزا ۲۰۲۲؛ سدانی مقرون به صرفه با تجهیزات روز دنیا + تصاویر شاسی بلند جدید هیوندای؛ یک بسته جمع و جور و کامل! +عکس فولکس‌واگن انتظار ادامه کمبود ریزتراشه‌ها را در سال جاری میلادی دارد کوچکترین شاسی بلند هیوندای زیر ۱۲ هزار دلار +عکس فولکس، استاندارد آلایندگی اروپا را پاس کرد غرامت ۳.۵ میلیون دلاری فولکس‌واگن در آمریکا به خاطر دستکاری رایانه خودروها سرویس کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای تمدید شد کیا ریو برای سال ۲۰۲۲ با امکاناتی جدید معرفی شد هیوندای آیونیک ۶ بالاخره رویت شد+عکس کرایسلر تا سال ۲۰۲۸ سه خودروی الکتریکی تولید می‌کند تداوم کمبود تراشه و پردازشگرهای نیمه هادی در سال ۲۰۲۲ ارائه ۴ روانکار جدید در سال ۱۴۰۱ بازگشت ون اسطوره‌ای فولکس سدان شیک پوش انگلیسی؛ یکی از برترین های خودروهای بازار جهانی+عکس «سهند» نام سدان جدید سایپا زمین بازی جدید بازار خودرو ۱۴۰۱ گزینه‌ای متفاوت از سدان‌های تولید داخل در بازار آغاز طرح سرویس کلینیک زمستانی خودروهای هیوندای جزئیات بیشتر از لگاسی، سدانی مناسب جاده تراکتوری که مانند سدان اسپرت راه می رود! +عکس فولکس واگن ۲ سیلندر: سریع، لوکس و متفاوت! +عکس شروع تحقیقات در آمریکا به دلیل آتش گرفتن خودرو‌های هیوندای و کیا سوناتا و کی۵ را هزاران تکه کنید! هیوندای توسان در مسیر صفر ستاره ایمنی سدان آکورا RDX خودرویی برای سال ۲۰۲۲ با ۲۷۲ اسب بخار قدرت کت و شلوار جدید برای سدان لوکس آئودی +عکس متفاوت ترین شاسی بلند هیوندای وارد آمریکا شد!+عکس سوبارو اولین کراس اوور تمام برقی خود را معرفی کرد+عکس سدان آمریکایی که اختصاصی برای چین تولید خواهد شد+عکس فولکس واگن در فکر احیای فولکس باس باتری هیوندای و باتری کیا را از کدام مرکز معتبری تهیه نماییم؟ ضربه بحران ریزتراشه به فولکس شاسی بلند آفرودی ژاپنی؛ مجموعه ای از کیفیت، فنی قابل اعتماد و برچسب قیمت رقابتی+عکس سدان فاکس ترون؛ ضعیف در طراحی خارجی و موفق در ارائه یک کابین آینده نگر+عکس ایلان ماسک ‌میهمان نشست فولکس کرایسلر ۳۰۰ شیک‌ترین خودرویی که در سال ۲۰۲۲ به بازار می‌آید فراخوان ۲۰۰ هزار خودروی فولکس واگن در آلمان به دلیل نقص فنی هیوندای جدید ۲۰۲۲ و ابتکار شرکت کره ای برای شکست تویوتا +عکس جتا؛ متفاوت‌ترین خودرو فولکس واگن با تغییراتی متفاوت برای سال ۲۰۲۲ متفاوت ترین محصول هیوندای در استرالیا عرضه می شود + عکس خاص ترین سدان اسپرت کادیلاک چه ویژگی هایی دارد؟ سامورایی برگزیده ۲۰۲۲؛ بهانه ای برای ملاقات با سدان خاص ژاپنی+عکس برنامه برقی هیوندای در اروپا پیش بینی هیوندای از کاربردهای هیدروژن تا ۲۰ سال آینده همه مدل‌های هیوندای جنسیس تا سال ۲۰۳۰ برقی می‌شود فولکس واگن تا ۲۰۳۰ گیربکس دستی را به طور کامل کنار می گذارد جتا ۲۰۲۲؛ ویرایش جدید سدان محبوب فولکس واگن با امکانات جذاب +عکس نخستین شاسی‌بلند تمام‌برقی جنسیس به بازار می‌آید+ عکس کپی چینی فولکس قورباغه‌ای به بازار می‌آید+ عکس آرتئون ۲۰۲۲؛ حضور سدان پرقدرت فولکس واگن در آمریکا تایید شد+عکس آماروک ۵۸۰X؛ اولین نسخه آفرودی از فولکس واگن چالش فولکس در بازار چین جتا ۲۰۲۱؛ خودرویی کم مصرف از فولکس واگن با ۱۴۷ اسب بخار قدرت اعلام قیمت تیگوان جدید مرسدس بنز S۶۸۰ گارد مدل ۲۰۲۲؛ فرمول لوکس و فناناپذیر آلمانی برای مشتریان خاص+عکس عرضه جنسیس جدید آیون S؛ معرفی سدان چینی گاک با مجموعه کاملی از امکانات روز+عکس ب ام و M۵۵۰i؛ ترکیبی از یک سدان لوکس و تجربه رانندگی اسپرت +عکس هشدار فولکس درباره بحران جهانی تراشه تایگو ۲۰۲۲؛ فولکس واگن کراس اوور کوچک برزیلی خود را به اسپانیا می آورد +عکس مدیران سابق فولکس واگن به سرمایه گذاران ۳۳۹ میلیون دلار غرامت می‌دهند سال ۲۰۳۵ پایان فروش خودرو‌های موتور احتراقی در اروپا توقف تولید و فروش خودروهای پاسات فولکس واگن در آمریکا پیش بینی فولکس واگن چین از بهبود مشکل کمبود ریز تراشه تا ۶ ماه آینده الانترا N لاین ۲۰۲۲؛ اسپرت همراه با ویژگی های فنی اختصاصی هیوندای (+عکس) النترا ۲۰۲۲ جدید معرفی شد +عکس گلف R واگن ۲۰۲۱؛ ترکیبی ایده آل از یک محصول خانوادگی و اسپرت +عکس رُخ متفاوت فولکس واگن پولو جدید اتحادیه اروپا فولکس واگن و بی ام و را به دلیل تبانی ۱ میلیارد دلار جریمه کرد جنسیس G۸۰ اسپرت ۲۰۲۲؛ سدان لوکس با پیشرانه توربودوقلو +عکس سدان با کیفیت و به‌روز بازار ایران شرایط فروش جدید دو محصول فرداموتور اعلام شد هونگ چی E-QM۵؛ سدان متفاوت از برند لوکس چینی+ عکس فولکس واگن تولید خود را در مکزیک پس از کمبود تراشه از سر می‌گیرد برنامه فولکس واگن برای خرید سهام شرکت یوروپکار پورشه به زودی در مورد آینده بوگاتی تصمیم می‌گیرد سدان اتوماتیک جدید بازار ایران روی خط تولید رفت رونمایی از پیکاپ فولکس واگن برای رقابت با ماوریک و سانتا کروز شاهین‌سواران در مورد این خودرو چه می گویند؟ کارما GSe-۶ مدل ۲۰۲۱؛ ترکیبی از یک سدان مجلل و تمام الکتریکی سوبارو فورستر ۲۰۲۲؛ فیس لیفت جدید کراس اوور ژاپنی رونمایی شد+عکس تصمیم جدی هیوندای و جنرال موتورز برای ساخت خودروهای پرنده سرقت اطلاعات ۳.۳ میلیون مشتری آئودی و فولکس واگن در آمریکا آغاز طرح تابستانی "خدمات مطمئن هیوندای با "KTL خودرو لوکس تمام برقی جنسیس رونمایی شد+ عکس با ۸۵۰ دلار دوچرخه فولکس واگن جی تی آی بخرید آلتیما ۲۰۲۱؛ جذاب‌ترین سدان خانوادگی نیسان با سرویس کلینیک KTL آماده تابستان ۱۴۰۰ شوید هیوندای موتور یکی از کارخانه های خود در پکن را می‌فروشد سنووا EU۵؛ سدان باکیفیت چینی از "بایک" در کانال ۲۰ هزار دلار +عکس پلیس دوبی به دنبال خودروهای لوکس اکورا TLX Type S؛ طراحی موفق یک سدان سطح بالا و باکیفیت +عکس گزارش تصویری از نخستین سدان فرداموتورز+کاتالوگ فوری - نخستین سدان «فردا موتورز» اول خرداد رونمایی می شود سدان کیا K۹ با فیس‌لیفت جدید رونمایی شد معرفی اولین خودروی تمام برقی سوبارو فراخوان ۲۷۷ هزار خودروی هیوندای برای احتمال خطر آتش سوزی آی دی.۴ جی تی اکس؛ نسخه قدرتمند شاسی بلند جدید فولکس واگن+ عکس هشدار فولکس واگن درباره محدودیت تولید به دلیل کمبود تراشه گزینه جذاب بازار سدان های ایران فولکس واگن با عرضه ارزانترین شاسی بلند‌ تائوس ۲۰۲۲ ؛ یکی از ارزانترین شاسی بلندهای فولکس واگن در بازار جهانی +عکس پیش بینی کاهش تولید فولکس واگن با کمبود جهانی تراشه تالاگون ۲۰۲۱؛ شاسی بلند درشت اندام فولکس واگن توسعه یافته در چین +عکس جیلی پریفیس؛ سدان میان سایز و باکیفیت چینی با قیمت پایه ۱۷ هزار دلار +عکس در سال ۲۰۲۲ با چه خودرو‌های برقی می‌توان رانندگی کرد؟ + تصاویر انتخاب یک سدان قدرتمند با بودجه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان محصول جدید با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی +عکس کدام شاسی بلند‌های برقی در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شوند؟ + تصاویر سانتا کروز ۲۰۲۲؛ پیکاپ مطرح هیوندای و جزئیات تایید شده نمونه تولید انبوه +عکس سدان خوشتیپ ایران‌خودرو اوج می گیرد بازگشتی به یک محصول دهه ۷۰ که هیوندای بدان افتخار می کند!+ عکس آلکازار ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید هیوندای ویژه بازارهای اقتصادی معرفی شد +عکس ۱۰ هزار کیلومتر از شرق تا غرب با فولکس برقی شاسی بلند ساوایست A۵؛ سدان ارزان قیمت چینی با طراحی اسپرت و پیشرانه تنفس طبیعی +عکس نبرد موفق سدان خانوادگی ایران خودرو در بازار معذرت‌خواهی فولکس‌واگن سدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکس نگاهی به سدان آئولوس، خودرو جدید تولیدی در کشور تیگوان SEL آر-لاین ۲۰۲۱؛ پرفروش ترین شاسی بلند فولکس واگن با برچسب قیمت ۴۰ هزار دلاری +عکس توقف تولید هیوندای در پی کمبود تراشه فراخوان فولکس واگن برای خودروهای آئودی در آمریکا به علت نقص کیسه هوا مشخصات هیوندای i۲۰ جدید استاریا؛ اولین تصاویر از مینی ون جدید هیوندای با طراحی مینیمال +عکس پیرمردان سختکوش ! هیوندای از سانتافه ۲۰۲۱ رونمایی کرد+ عکس فولکس واگن به برقی کردن خودروهای خود سرعت می‌دهد بایون ۲۰۲۱ جدیدترین کراس اوور هیوندای معرفی شد+ عکس "آیونیک ۵"خودروی مهم هیوندای وارد بازار خواهد شد هیوندای کونا ۱.۶ T-GDi هیبرید ۲۰۲۱ با ظاهری متفاوت سنووا U۷؛ سدان چینی نیمه لوکس اما اقتصادی از بایک +عکس هیوندای میسترا ۲۰۲۱؛ سدان ویژه بازار چین با طراحی جدید+ عکس ۴۵ جی تی آی؛ نسخه ویژه یکی از محبوب ترین محصولات فولکس واگن در ۴۵ سالگی! +عکس هزینه ۹۰۰ میلیون دلاری تعویض باتری خودرو برای هیوندای RC-۶؛ سدان چینی اسپرت با طراحی ترکیبی متفاوت! +عکس توقف تولید جنرال موتورز و فولکس واگن در پی کمبود گاز مکزیک همکاری فولکس واگن و مایکروسافت برای شکست تسلا آتش گرفتن خودروهای برقی، چالش جدید "هیوندای موتور" تخفیف فولکس به هندی‌ها برترین تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی در جهان قهرمانی از سرزمین‌های شرقی با محصول جدید فولکس واگن آشنا شوید شاسی بلند پرمصرف فولکس واگن! حدس و گمان ها در مورد شراکت اَپل و هیوندایی ۲ شاسی بلند برقی جدید فولکس واگن برای سال ۲۰۲۱ جزئیاتی جدید از سوبارو اوت بک ۲۰۲۲ همکاری هیوندای و اپل برای تولید خودروهای الکتریکی کلید خورد مقایسه هیوندای آزرا گرنجور و هیوندای جنسیس سدان ۶۵۲ هزار توسان فراخوانده شد جِتا ۲۰۲۰؛ سدان اقتصادی فولکس واگن با پیشرانه توربو و کابین فناورانه +عکس کاهش ۱۵ درصدی فروش جهانی فولکس واگن در سال ۲۰۲۰ توافق اپل و هیوندای برای ساخت خودرو خودروهای برقی هیوندایی برای ۲۰۲۱ سوبارو اتومبیل مسابقه‌ای جدید خود را معرفی کرد آغاز تحقیق و تفحص از فولکس واگن اولین کاربرد کوچکترین خودروی برقی دنیا دانگ فنگ ال۶۰؛ سدان جمع و جور با مجموعه ای از امکانات سرگرمی و ایمنی+عکس مونتاژ ون و وانت فولکس در پاکستان هیوندای خودروهای برقی مدل کونا را به خاطر مشکل ترمز فرا می‌خواند خودروهای بدون راننده تا سال ۲۰۳۰ جاده‌ها را فرا می‌گیرند فراخوان هیوندای برای ۱۲۹ هزار خودرو به دلیل نقص فنی در موتور کراس اوور الکتریکی و اقتصادی فولکس واگن وارد بازار می شود +عکس غول خودروی آلمان و بحران مدیریت هیوندایی-کیا ۲۱۰ میلیون دلار جریمه ایمنی خودرو را پذیرفتند نمایش هیوندای جدید در چین سودای برقی فولکس واگن رونمایی از هیوندای میسترا ۲۰۲۱ با طراحی متمایز+عکس شاسی بلند الکتریکی فولکس واگن به بازار می آید استقبال فولکس از تصمیم دولت آلمان نسخه آتشین یک سدان محبوب کره ای +عکس سقوط ۴.۹ درصدی فروش جهانی فولکس‌واگن در ماه اکتبر هیوندای کرتا؛ کراس اوور جدید کره ای با مجموعه ای از امکانات روز و برچسب قیمت کاملا رقابتی! +عکس امید فولکس‌واگن به ریاست‌جمهوری بایدن خدمات تخصصی صافکاری و رنگ خودرو ویژه کلیه محصولات هیوندای رکوردشکنی خودروی کمپ برقی فولکس واگن تغییر پیش‌بینی سود سوبارو توافق فولکس واگن و دولت یونان برای ساخت وسایل نقلیه عمومی برقی سدان لوکس تویوتا در بازار ژاپن +عکس افزایش سود فولکس واگن طی سه ماهه سوم ۲۰۲۰ ثبت دادخواست علیه سوبارو السوین وی۵؛ شباهت کامل سدان چانگان به مزدا ۳ موجود در بازار ایران! +عکس تائوس؛ معرفی یکی از کوچکترین کراس اوورهای فولکس واگن برای برزیل! +عکس تائوس ۲۰۲۲؛ کوچکترین و ارزان ترین شاسی بلند فولکس واگن مقایسه هیوندای جنسیس با کیا کادنزا + مشخصات فنی «پاییز پاک» هیوندای از شنبه آغاز می شود کرولا Apex ادیشن؛ سدان اسپرت و کم مصرف تویوتا با مدل ۲۰۲۱ +عکس هیوندای آی۲۰ مدل ۲۰۲۱ در تریم N لاین معرفی شد+عکس هیوندای توسان ۲۰۲۱ چه ویژگی هایی دارد؟ سرمایه‌گذاری ۳۳ میلیارد یورویی فولکس واگن در بازار خودروهای برقی هیوندای خودروی "ترانسفورماتور" تولید می‌کند! سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد یورویی فولکس واگن و سه شرکت چینی در خودروهای الکتریکی برتری‌های ماندگار هیوندای آوانته فراخوان فولکس در آمریکا هیوندای i۳۰ جدید در تریم N لاین معرفی شد+عکس فروش فولکس واگن برقی با سه سال شارژ رایگان در آمریکا مسدود شدن دستمزدها در هیوندای بوگاتی فروخته می‌شود کاهش فروش هیوندای در آمریکا شباهت سانتاکروز و توسان جزئیاتی از خودروی جدید فولکس کاهش آلایندگی با پول حاصل از جریمه فولکس فراخوان مجدد کره‌ای‌ها در آمریکا توسان ۲۰۲۲؛ شاسی بلند محبوب هیوندای با ویژگی های جدید+تصاویر عرضه هیوندای قسطی با بهره صفر خروج تولید اشکودا از چک فولکس واگن برای کاهش هزینه‌های خود ۹۵۰۰ نفر را اخراج می‌کند امگرند GT مدل ۲۰۲۰؛ سدان خانوادگی جیلی با ویژگی های اسپرت+تصاویر تکذیب توافق تسلا و فولکس جایگاه ویژه خودروی سدان در برنامه مرسدس بنز ویژگی‌های شاسی‌بلند جدید فولکس کرایسلر پاسیفیکا فیس لیفت ۲۰۲۱؛ یک ون خانوادگی با موتور ۲۸۷ اسب بخاری +تصاویر فراخوان هزاران هیوندای و کیا کراس اوور کوچک و قدرتمند هیوندای رونمایی شد+تصاویر رشد فروش هیوندایی در هند چگونه لوازم یدکی اصل و تقلبی هیوندای و کیا را تشخیص دهیم؟ بازگشت پرقدرت هیوندای به چین H۹ لوکس ترین سدان چینی از هونگ چی +تصاویر لِورگ؛ معجون کامل سوبارو برای ۲۰۲۱؛ اسپرت، مناسب برای سفر و قدرتمند! +تصاویر فولکس واگن تولید انبوه اولین خودروی شاسی بلند تمام برقی خود را آغاز کرد فراخوان فولکس در استرالیا هیوندای النترا N مدل ۲۰۲۱+ تصاویر تولید هیوندای برقی در سنگاپور سدان R ER۶؛ اولین خودروی تمام الکتریکی برند چینی "رووی" معرفی شد+تصاویر تعهد تویوتا به تولید سدان‌ها دورخیز هیوندای با خانواده آیونیک کیا k۵ جدید ۲۰۲۱ را بیشتر بشناسید+تصاویر ضرر ۹۴۰ میلیون دلاری فولکس واگن در نیمه اول سال سانتافه N؛ لباس اسپرت برای شاسی بلند محبوب کره ای! +تصاویر عرضه ون خاص فولکس در ۲۰۲۱ قدرتمندترین خودرو آفرودی چه ویژگی خاصی دارد؟ هیوندای و معرفی نایت ادیشن از کُنا +تصاویر تمجید فولکس از تسلا تمایل خریداران به هیوندای برقی احداث ۱۵۰ هزار ایستگاه شارژر عمومی در اروپا توسط فولکس واگن کاهش ۳۰ درصدی فروش جهانی خودروهای فولکس واگن پیش بینی فولکس واگن برای افزایش فروش خودروهای لوکس در چین به‌روزرسانی پرفروش‌ترین فولکس برگی تازه از پرونده دیزل‌گیت و رسوایی فولکس‌واگن آریزو ۶ مدیران خودرو، خودرویی با تکنولوژی روز احیای فروش فولکس‌واگن تا سال ۲۰۲۲ طول می‌کشد ۱۰۰ کارگر کارخانه فولکس واگن در مکزیک به کرونا مبتلا شدند فولکس واگن ۱۲۲۰ خودروی وارد شده به چین را فراخواند آرتئون ۲۰۲۱ در چین رویت شد+ تصاویر از تغییرات ظاهری تا پیش بینی هایی برای گزینه های متنوع پیشرانه+تصاویر هیوندای از خودرو جدید خود رونمایی کرد+ تصاویر بازگشایی کارخانه فولکس در مکزیک نرخ رشد فروش خودروهای برقی کیا و هیوندای مثبت شد ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی در ایران به درخواست هیوندای آغاز شده است کاهش ۳۴ درصدی فروش خودروهای فولکس واگن در جهان فولکس‌واگن و آئودی؛ همچنان پشت درهای بسته مکزیک رونمایی از خانواده برقی هیوندای نگاهی به سانتافه مدل ۲۰۲۱ شرکت فولکس واگن هزینه های خود را کاهش می دهد طرح ویژه بازدید تابستانی محصولات هیوندای در سراسر کشور فولکس واگن در مکزیک کِی شروع به کار می‌کند؟ تغییرات مدیریتی در فولکس سقوط سنگین فروش هیوندای به خاطر کرونا خودروتان را برای تابستان گرم ۹۹ آماده کنید کشف ۹۹۶ دستگاه اپتیما و سانتافه از پارکینگ یک مرکز تجاری نیووس؛ کراس اوور ۱۴ هزار دلاری جدید فولکس واگن معرفی شد +تصاویر اولین تصاویر انتشار یافته از سانتافه ۲۰۲۱ + فیلم سرمایه‌گذاری فولکس در جک مخالفت با بازگشایی فولکس در مکزیک نگاهی به سوناتای هیبریدی ۲۰۲۰ فولکس به دنبال عرضه اولین ون برقی کیا ​اُپتیما تغییر نام می دهد معرفی خودروهای الکتریکی با بیشترین توان پیمایش پرفروش‌ترین خودرو هیوندای معرفی شد+فیلم سوددهی خودروساز ژاپنی در بحران پاندمی کرونا ۱۰ سدان لوکس راحت با قیمتی در حدود ۱۰ هزار دلار هیوندای توسان رکورد زد! احتمال آتش سوزی در هیوندای سانتافه و النترا! عرضه فولکس ID۳ طبق برنامه فراخوان سانتافه در آمریکا تلفیق سنت و مدرنیته در ون فولکس موتور قرار گرفته در اتومبیل Veloster N مشخص شد افزایش فروش خودروهای فولکس واگن در چین ضربه مهلک کرونا به فروش خودروهای هیوندای افت ۳۹ درصدی فروش هیوندای موتورز در آمریکا رونمایی از اولین پیکاپ هیوندای ۲۰۲۱ + تصاویر چند دقیقه رانندگی با هیوندای سوناتا SEL پلاس جدید + فیلم کرونا، کمر فولکس‌واگن را خم کرد معرفی آئودی A۳ سدان ۲۰۲۱ + تصاویر تمدید تعطیلی کارخانه فولکس‌واگن تا یک ماه دیگر مشخصات فنی النترا ۲۰۲۱+ فیلم کرونا، هیوندای موتورز را از پا انداخت هیوندای ولوستر N مدل ۲۰۲۰ معرفی شد +تصاویر خودروهای هیوندای در بنادر آمریکا منتظر خریدار هستند دیزل‌گیت؛ فولکس واگن دست‌کم ۶۲۰ میلیون یورو به مشتریان آلمانی پرداخت ‌می‌کند پرفروش‌ترین خودروی فولکس‌واگن کدام است؟ فراخوان هیوندایی برای سوناتا ۲۰۲۰ افت شدید فروش فولکس‌واگن در چین و آمریکا فراخوان هیوندای در آمریکا زیان ۸۱ درصدی فولکس‌واگن تمدید تعطیلی کارخانه سوبارو در آمریکا کمک‌رسانی فولکس به مردم آمریکا نگاهی به دراکو GTE +تصاویر بررسی فنی نسل جدید هیوندای i ۳۰ + فیلم حذف فولکس آمئو از بازار هند تمدید مرخصی کارکنان فولکس بررسی نسل جدید هیوندای i ۱۰ تلاش هیوندای برای آرامش مشتریان مرگ کارمند فولکس واگن درمکزیک به خاطر کرونا فراخوان فولکس در استرالیا لگاسی اکس تی ۲۰۲۰؛ بررسی یکی از بهترین سدان های اقتصادی بازار جهانی+تصاویر مشخصات فنی هیوندا i ۲۰ + فیلم تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی در هاله‌ای از ابهام فولکس‌واگن هم تجهیزات بیمارستانی تولید می‌کند! کارخانه فولکس‌ واگن در مکزیک تعطیل شد هیوندای النترا ۲۰۲۱؛ متفاوت ترین نسل یک محصول پرفروش جهانی+تصاویر کرونا، کارخانه‌های فورد و فولکس‌واگن را هم به تعطیلی کشاند بررسی نسل‌های جدید اپتیما و سوناتا + فیلم ضربه مهلک کرونا به کیا و هیوندای نگرانی از هک گسترده خودروهای تویوتا، هیوندای و کیا بررسی فولکس آپ GTI مدل ۲۰۲۰ طرح اولیه خودرویی که به جای فرمان با جوی استیک کنترل می شود از اپل تا هیوندای؛ کارخانه‌ها با کرونا چه می‌کنند؟ ابتلای کارکنان هیوندای به کرونا فراخوان ۱۴۰ هزار اپتیما هیوندای‌موتورز؛ از نخستین قربانیان کرونا در کره جنوبی کراس خاص و جذاب فولکس+تصاویر فولکس واگن به ۲۶۰ هزار شاکی آلمانی غرامت می‌دهد درباره شاسی بلند محبوب سوبارو پیش از معرفی رسمی مدل۲۰۲۱ کرونا یک کارخانه هیوندای را تعطیل کرد جدیدترین خودروی فولکس واگن در سری‌های R قرار دارد همکاری هیوندای و کیا برای ایجاد سامانه تغییر دنده! ​پایان دوره پدرسالار ۸۰ ساله فروش هیوندای کم شد؛ خودروهای برقی کمتر! فولکس واگن ۸۳۰ میلیون یورو غرامت به خریداران آلمانی پرداخت می‌کند حمله کرونا به هیوندای و کیا غایبان شرقی نقشه هیوندای برای بازار اروپا مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۰ سوسیس فولکس‌واگن بیشتر از خودروهایش خریدار دارد! بررسی فنی جنسیس GV۹۰ +مشخصات ثبت رکورد گینس برای خودروی برقی هیوندای دعوا بر سر دو سیلندر! بررسی فولکس‌واگن اطلس کراس اسپرت + مشخصات فروش ۲۸ میلیون خودرو برقی فولکس واگن تا ۸ سال دیگر! سوبارو تا سال ۲۰۳۵ تولید خودروهای بنزینی را متوقف می‌کند نگرانی فولکس از نوکیایی شدن معرفی وانت جدید هیوندای با پیشرانه توربودیزل سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید برقی‌ها نمایشگاه خودرویی پاریس ۲۰۲۰ بدون حضور فولکس‌واگن! فولکس‌واگن همچنان می‌تازد بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی تاکسی‌ پرنده هیوندای در ۲۰۲۸ خودروی الکتریکی فولکس واگن در ۲۰۱۹ رکورد زد تخت‌گاز هیوندای برای برقی‌سازی قیمت خودرو کره‌ای در بازار تهران + جدول توسعه روبات‌های شارژر توسط فولکس خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول برگزاری هفتمین دوره المپیاد فنی شرکت آسان موتور ۳۴ مدل خودروی جدید در برنامه ۲۰۲۰ فولکس‌واگن قیمت خودرو کیا در بازار تهران+ جدول اروپایی‌ها طعم کیا اپتیما ۲۰۲۰ را نخواهند چشید شاهد ۱.۵ میلیون خودروی الکتریکی فولکس‌واگن خواهیم بود ربات‌های شارژری که به دنبال خودروهای برقی می‌روند اینجا حال هیوندای ها خوب است! جریمه ۸۶ میلیون دلاری فولکس واگن در استرالیا سرویس کلینیک آغاز زمستان برای محصولات هیوندای تا ۶دی ادامه دارد خودروهای برقی فولکس واگن در قطر آزمایش می شوند خودروی برقی و جدید فولکس‌واگن در آمریکا عرضه نمی‌شود بررسی فنی فولکس واگن گلف + مشخصات صف میزبانی از کارخانه فولکس هیوندای خود را برای فصل سرما آماده کنید فولکس واگن در کانادا هم متهم شد خودروهای برقی صاحب ۲۰ درصد از فروش فولکس‌واگن می‌شوند! قیمت خودرو کیا در بازار تهران+ جدول بزرگترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند+جدول فروش بررسی فنی خودرو کراس‌اوور جنسیس GV۸۰ +مشخصات خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول با بزرگترین خودروسازان دنیا آشنا شوید حرکت هیوندای به سوی خودران‌ها فولکس واگن خودروی مسابقه ای برقی تولید کرد پیش‌بینی فولکس از بازار خودروی چین جریمه بنز و فولکس و ب ام و در آلمان به خاطر تبانی در قیمت‌گذاری فولاد طرح اولیه از خودروی برقی با باتری ۸۲ کیلووات ساعتی فروش این خودروها به ۱۰ هزار دستگاه در ماه می‌رسد استراتژی جاه‌طلبانه فولکس‌واگن مظنه انواع خودروی کره‌ای در بازار + جدول بررسی نسل جدید کیا اپتیما مدل ۲۰۲۱ + مشخصات نگاهی به نسل جدید کیا اپتیما ۲۰۲۰ کارخانه اختصاصی خودروهای برقی فولکس واگن در چین احتمال سرمایه‌گذاری کلان خودروسازان آلمانی در آمریکا همه چیز درباره کیا اپتیما ۲۰۲۰ + تصاویر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در جهان تصاویری از شاسی‌بلند محبوب فولکس واگن بررسی فنی فولکس واگن ID.۳ + مشخصات رونمایی از هیوندای توسان چینی! اولتیماتوم فولکس‌واگن به اردوغان قیمت انواع خودروهای هیوندای در بازار ۱۱ آبان ۹۸ "اسلواکی" میزبان جدید فولکس‌واگن فولکس واگن در چین خودرو برقی تولید می‌کند "سوبارو" سوار بر بازار خودروهای استیشن آمریکا سوبارو در یک قدمی رونمایی از خودروی اسپرت تکذیب ساخت کارخانه فولکس در بالکان تصاویر محصول جدید فولکس‌واگن دل همه را برد! فرش‌ قرمز بالکانی‌ها برای فولکس قیمت انواع خودروهای فولکس‌واگن در بازار (۲۴ مهر ۹۸) + جدول تعلیق راه‌اندازی کارخانه فولکس در ترکیه فولکس واگن تصمیم‌ ساخت کارخانه در ترکیه را به تعویق انداخت خدمات و تخفیف‌های ویژه برای مالکین هیوندای و کیا در سراسر کشور کاهش ۹.۴ درصدی فروش خودروسازی ژاپنی در آمریکا پرفروش‌ترین برندهای خودرو در جهان کدامند؟ خودروی برقی که با نور با سرنشینان صحبت می کند بررسی فنی فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ + مشخصات کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال ۲۰۱۹ است؟ + لیست ۵۰تایی هیوندای خودروی پرنده می سازد فولکس‌واگن رکورد زد فولکس واگن در ترکیه خط تولید خودرو تاسیس می‌کند ۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین همکاری تویوتا و سوبارو برای توسعه خودروهای هیبریدی رؤسای فولکس واگن در آلمان به خاطر رسوایی آلایندگی دیزل متهم شدند هیأت مدیره فولکس واگن به دنبال اعلام جرم علیه مدیرعامل سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری برای توسعه نرم افزار تاکسی‌های رباتیک فراخوانی ۲۲۷ هزار پورشه و فولکس واگن به علت نقص ایربگ و کمربند سیستم‌عامل اختصاصی خودروهای هوشمند می‌آید هیوندای خودروی برقی مفهومی جدید تولید کرد خودروی تمام برقی فولکس واگن رونمایی شد شکل و شمایل احتمالی نسل جدید هیوندای توسان رونمایی از لوگوی جدیدفولکس با گلف گریز هیوندای از بحران نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ اخراج ۲۰۴ کارمند خاطی فولکس‌ فراخوان فولکس‌ به‌دلیل نقص گیربکس انتشار تیزری از هیوندای برقی آینده تغییر لوگوی فولکس‌واگن در ۲۰۲۰ شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) شمشیرکشی ترامپ برای فورد حکم دادگاه آمریکایی به سود فولکس محبوبان آینده رشد فروش فولکس در بزرگ‌ترین بازارجهان خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول رونمایی از خودروی جدید فولکس واگن قیمت جدید انواع فولکس واگن در بازار تهران +جدول برند آسیایی در اروپا اول شد قیمت خودروهای کره‌ای در بازار تهران + جدول از برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدید صنعت خودرو، تخت‌گاز به سمت فناوری آلمانی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول) نخستین خودروی خورشیدی هیوندای معرفی شد آخرین مهلت استفاده از شرایط فروش اقساطی هیوندای آزرا قیمت خودرو کیا دست دوم + جدول شکسته شدن رکورد بهره‌وری توسط خودروی مسابقه برقی فولکس‌واگن خودروهای برقی نیمی از بازار خودرو را تسخیر می‌کنند نرخ خودروهای کره‌ای در بازار + جدول اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۹ کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ فولکس‌ واگن رکورد زد آغاز تولید خودروهای برقی در اندونزی از سال ۲۰۲۲ خداحافظی با پدر ماستنگ و ناجی کرایسلر حذف ویدئوی جنجالی اتومبیل جدید فولکس واگن از وب‌گاه رسمی این شرکت مدل‌های پرفروش خودروهای کیاموتورز در آمریکا رونمایی از اولین خودروی تمام برقی هیوندای هیوندای و بلندپروازی برای ساختن خودروی کوپه فورد و فولکس واگن خودروی خودران می‌سازند میزبانی ترکیه از کارخانه جدید فولکس‌واگن مزایای و معایب هیوندای کوپه + قیمت در سایت دیوار تبادل فناوری بین فولکس واگن و فورد برای توسعه تکنولوژی جدید فولکس قورباغه‌ای به آخر خط رسید +عکس وضعیت فروش فولکس‌واگن در کشورهای مختلف جهان فورد از پلتفرم ساخت خودروی برقی آلمانی استفاده می کند فولکس واگن قورباغه ای برقی می شود خودروی برقی پر فروش در آلمان پرفروش‌ترین خودروها در اروپا جریمه سنگین در کمین خودروسازان بزرگ جهان چالش جدید فولکس‌واگن و فیات فولکس واگن در ترکیه خودرو می‌سازد استرالیا سکوی پرش خودروهای برقی هیوندای می‌شود ظرفیت تولید خودروهای برقی میلیونی می‌شود! بلندقامت ریزنقش فولکس بزرگ‌ترین کراس‌اوور هیوندای را ببینید وضعیت بازار خودروهای وارداتی در اولین روز تیرماه جهش بلند فولکس‌برای برقی‌سازی فولکس‌واگن و فورد در یک قدمی اتحاد همکاری غول‌ها برای توسعه خودروهای برقی و خودران جزئیاتی از هیوندای پالیسید، رقیب ارزان فورد اکسپلورر + تصاویر تقویت همکاری تویوتا و سوبارو ارتقای خودروهای برقی هیوندای با همکاری Rimac فولکس‌واگن ۴ میلیارد یورو در تحول دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند ۱۰ خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید محبوبان خلاف‌کاران! وضعیت بازار خودروهای وارداتی تولید تاکسی‌روبات‌های فولکس‌واگن در چین رونمایی هیوندای از اولین اتوبوس تمام الکتریکی و دو طبقه رونمایی هیوندای از اولین اتوبوس تمام الکتریکی و دو طبقه لژیونر کره‌ای بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ هویتی ویژه و طراحی قوی در نسل جدید کیا اپتیما نام جدید؛ هویت تکراری بررسی فنی هیوندای اکسنت برنامه فولکس‌واگن برای واگذاری بنتلی ۱۰خودرو برتر کوپه جهان را بشناسید خودروهای کره‌ای در بازار تهران چند؟ + جدول قیمت انواع خودرو هیوندای در بازار تهران + جدول فولکس‌واگن با شاسی‌بلند جدید خود، بازار چین را هدف گرفته است قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول ونوی خودروی جدید هیوندای در خط تولید سری N فورد هم به سرنوشت فولکس‌واگن دچار می‌شود؟ نگاهی به خودروهای برقی فوکلس واگن سری .I.D قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار قیمت جدید انواع این خودروی آلمانی در بازار تهران سودآوری هیوندای موتورز مرهونِ کدام بازار است؟ افزایش فروش هیوندای اپتیما و سوناتای ۲۰۲۰، "آل‌ویل‌درایو "(محرک تمام چرخ ) می‌شوند رییس سابق فولکس‌واگن متهم به کلاهبرداری شد فولکس واگن با ۳ محصول جدید در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۹ هیوندای با سانتافه جدید آمد فولکس واگن شاسی بلند برقی می سازد ۱۰ خودروی استیشن برتر سال ۲۰۱۹ (+عکس) سفره فولکس‌واگن در چین بزرگتر می‌شود روند پیشرفت خودروسازی هیوندای از ابتدا تا کنون نتیجه همکاری غول‌های خودروسازی آمریکا و اروپا چه می‌شود؟ شاسی‌بلندهای کره‌ای در آمریکا خوش درخشیدند دست‌ به‌ یکی خودروسازان اروپایی که گران تمام می‌شود جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! نسل هشتم هیوندای سوناتا در نمایشگاه خودروی سئول رونمایی شد فولکس قورباغه‌ای با موتور تقویت شده آماده مسابقه! بورس اوراق بهادار آمریکا از فولکس واگن شکایت کرد تعدیل هفت هزار نفری کارکنان فولکس‌واگن برنامه فولکس واگن برای تولید ۲۲ میلیون دستگاه خودروی برقی تا ده سال آینده هزینه ۳.۶ میلیارد یورویی رفع مشکل آلایندگی خودروهای فولکس واگن جریمه چند میلیاردی فولکس واگن در هند! اسکوترهای عجیب و برقی فولکس واگن در نمایشگاه خودروی ژنو کارخانه هیوندای موتور در چین تعطیل می‌شود جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر خودروی الکتریکی ۲ نفره "فولکس‌واگن" رونمایی شد بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ قیمت خودروهای وارداتی در بازار برندهای معروف خودرو در اروپا کارشان کساد است همکاری فولکس و فورد در پروژه ۴ میلیارد دلاری جایزه طراحی سال خودروی آلمان به "توارگ فولکس واگن" رسید فولکس واگن از خودروی با قدرت ۲۲۸ اسب بخار رونمایی کرد هیوندای سوناتا را بشناسید اوروس، موتور محرکه لامبورگینی در ۲۰۱۸ فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروساز جهان در سال ۲۰۱۸ شد شاسی بلند جدید هیوندای چند؟ +تصاویر تعدیل نیرو به فولکس‌واگن هم رسید تولید خودروهای برقی فولکس واگن متوقف شد هیوندای النترا ۲۰۱۸ را بشناسید + تصاویر آئودی هم گرفتار رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن شد هند شرکت فولکس واگن را به پرداخت ۱۴ میلیون دلار جریمه محکوم کرد فناوری کمکی هیوندای برای رانندگانی بااختلالات شنوایی فولکس واگن ۸۰۰ میلیون دلار برای ساخت خودرو برقی سرمایه گذاری می‌کند انواع سواری کیا دست دوم چند؟ + جدول فولکس واگن بیش از ۱۰ میلیون خودرو فروخت شیشه خودرو به نمایشگر دیجیتال تبدیل می‌شود خودروهای برقی را به صورت بی‌سیم شارژ کنید فروش ۲ خودروی هیوندای توسط کرمان موتور از شنبه ۲۲ دی ماه + جزئیات این خودرو می تواند قدم بزند هیوندای از خودرویی چهارپا رونمایی کرد کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ "هیوندای" از خودروی الکتریکی چهارپای خود رونمایی می‌کند نخستین ایستگاه شارژ سیار در آلمان رونمایی شد جایگزینی سوییچ خودرو با حسگر اثر انگشت ۲۰ خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل ۲۰۱۹ شاسی بلند جدید سوبارو در راه بازار قیمت برخی از خودروهای خارجی در بازار رسوایی دیزل‌گیت برای فولکس واگن میلیاردها یورو هزینه داشت احداث کارخانه در اندونزی برای توسعه خودروهای برقی هیوندای به‌دنبال استقلال از بازار چین خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها اولین تصاویر از غول جدید فولکس‌واگن در جاده‌های دوبی استارت خودرو تنها با اثر انگشت! شاسی بلند جدید فولکس واگن به بازار می آید + تصاویر پیشی گرفتن کنای الکتریکی ۲۰۱۹ از رقبا + تصاویر سرمایه‌گذاری هیوندای در تولید پیل خودروهای برقی جایگزین توقف تولید خودروهای کم فروش فولکس واگن می‌شوند؟ هیوندای سوناتا LF فول بنزینی ۲۰۱۷ را بشناسید تقلب فولکس واگن سرمایه‌گذاری چندمیلیارد دلاری هیوندای در خودروهای پاک دو مدیر ارشد خودروسازی هیوندای استعفا می‌کنند ظرفیت تولید ۱۵ میلیون خودرو برقی را داریم قیمت خودروهای وارداتی در بازار فولکس‌واگن در آمریکای شمالی کارخانه تولید خودروی برقی می‌سازد هیوندای آزرا ۲۰۱۸ را بشناسید انقلاب جنسیس در رونمایی از G۹۰ های ۲۰۲۰ معرفی خودروی جدید هیوندای با الهام از" آی۲۰" هیوندای صفر چند؟ محصولات صفر کرمان موتور چند؟ هیوندای صفر چند؟ قیمت انواع سواری کیاموتورز در بازار تهران + جدول هیوندا توسان را بشناسید فولکس واگن بیشترین سود را از تولیدخودروهای برقی به جیب می‌زند خودروهایی که تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد بازار دنیا می شوند هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را بشناسید همکاری فولکس واگن و فورد برای خودروهای خودران و برقی کنترل خودروهای برقی با فرمان های صوتی فولکس واگن می‌تواند ۵۰ میلیون خودرو برقی بسازد هیوندای صفر چند؟ فولکس‌واگن صفر چند؟ هیوندای، برترین برند سال ۲۰۱۸ سازمان حمایت قیمت های جدید را اعلام می کند سیستم مدیریت ترافیک با رایانش کوانتومی افزایش تولید خودرو در آمریکا، حربه فولکس واگن در جنگ تجاری همکاری بایدو و فولکس واگن برای تولید انبوه خودروی خودران در چین کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد هیوندای صفر چند؟ توانایی‌های آفرود؛ به بیراهه بزن! پنل های خورشیدی سقفی باتری خودرو را شارژ می کنند کیا اپتیما JF فول GT را بشناسید تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار خودروهای کره ای در بازار چند؟ خودرو‌های آلمانی در بازار چند؟ روبات‌های پوشیدنی در خودروسازی کره فروش خودروهای برقی فولکس واگن نصف قیمت تسلا و با همان کیفیت! کاهش قیمت ۳۰۰ میلیون تومانی هیوندای آزرا ۲۰۱۸ در بازار فولکس‌واگن صفر چند؟ برای خرید خودروی کیا در بازار چقدر باید هزینه کرد+ جدول چراغ های فولکس واگن با عابران پیاده حرف می زند استقبال از نخستین خودرو برقی هیوندای خودرویی که خستگی راننده را تشخیص داده و برایش مناسب سازی می کند احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریکایی قوت گرفت خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ ابراز نگرانی فولکس واگن از رشد سریع فناوری خودروهای برقی هیوندای صفر چند؟ قیمت انواع سواری کیاموتورز در بازار تهران + جدول کیا صفر چند؟ فراخوان گسترده سازمان ایمنی خودرو برای دو کمپانی مشهور خودروسازی خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول چهارشنبه‌های آموزشی کرمان موتور را بیشتر بشناسیم بررسی کشنده هیوندای Xcient، سفیر سنگین وزن کره ای ها هیوندای محبوب ترین خودروی وارداتی بازار ایران هیوندا آزرا ۲۰۱۸ را بشناسید فولکس‌واگن صفر چند؟ اذعان سوبارو به دروغ‌ پردازی نسل آتی خودروها مجهز به خدمت ابر می شوند سومین N هیوندای هم آمد آلمانی‌ها به دنبال باز نگهداشتن پنجره تجاری با ایران قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول هیوندای صفر چند؟ خط بطلان فولکس واگن بر شایعه خروج از ایران فولکس‌واگن صفر چند؟ فولکس‌واگن از ایران نمی‌رود طعم تلخ نوستالژی! کیا صفر چند؟ معرفی خودرو هیوندای النترا خودروی فضایی کرایسلر وارد خط تولید می‌شود برنامه فولکس واگن برای فروش ۱۰ میلیون دستگاه خودروی برقی "اسنت" سوبارو، داغ‌ترین شاسی‌بلند این روزهای جهان با چه بودجه ای هیوندای صفر بخریم؟ کِشنده هیوندای با فناوری سلول‌سوختی سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود تلاش شرکت های خودروساز برای وضع استانداردهای جامع محصولات خودران فولکس واگن به‌دنبال توسعه صنعت خودروهای خودران فولکس قورباغه‌ای در ایستگاه آخر تولید فولکس قورباغه‌ای متوقف می‌شود با ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ تولید قطعات فولکس‌واگن با پرینتر سه بعدی! کره جنوبی بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو به ایران با ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ اسنتیا، گرانترین جنسیس جهان که در تعداد محدود ساخته می شود کیا صفر چند؟ هیوندای صفر چند؟ فولکس‌واگن صفر چند؟ نگاهی به امپراطوری عظیم فولکس واگن خودروهای ۵۰۰میلیونی تا ۱میلیاردی بازار تهران +جدول خرید خودروهای هیوندای چقدر خرج دارد؟ با چه بودجه ای کیا سواری کنیم؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد افزایش سهم فولکس‌واگن از بازار خودروی آفریقا کیا صفر چند؟ هیوندای صفر چند؟ سوبارو ژاپن در آمریکا مرکز تحقیق و توسعه می‌سازد هاچ بک کره ای وارد لیگ بزرگان می شود مدل ۲۰۱۹ هیوندای النترا در راه است +عکس وانت سانتاکروز هیوندای هم می‌آید +عکس سرمایه گذاری ۴ میلیارد دلاری فولکس واگن در حوزه دیجیتال فولکس‌واگن: ون‌ها را به ترمز اضطراری هوشمند مجهز کنید گورستان فولکس‌واگن‌ها در عکس روز نشنال جئوگرافیک فناوری جادویی جدا کننده صدا هیوندای خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول تزریق احساس به آینده هیوندای شرکت هیوندای،دستمزدکی‌‍روش برای سرمربیگری کره رابرعهده گرفت رسوایی‌های بزرگ صنعت خودروسازی در جهان هیوندای توسان ۲۰۱۷-فول را بشناسید معرفی خودرو هیوندای النترا ۲.۰ اطلاعیه " آسان موتور" در زمینه انتشار لیست ثبت سفارش ها و واردات غیر قانونی خودرو تلاش فولکس‌واگن برای احیای برند خود تی- کراس فولکس‌واگن آماده رقابت با پژو ۲۰۰۸ ، رنو کپچر و نیسان جوک فولکس واگن دو خودروی برقی آمریکایی می‌سازد چراغ سبز چین به فولکس‌واگن و ب ام‌و لوکس کره‌ای؛ قاتل ژرمن‌ها لیفان ۸۲۰ را بیشتر بشناسید النترا جدید با طراحی جسورانه (+عکس) ملاقات و تجربه رانندگی با فولکس‌واگن گلف GTI مدل ۲۰۱۸ در تهران نسل بعدی بیتل‌های فولکس‌واگن شاسی‌بلند محبوب هیوندای آماده فروش در بازار آمریکا هشدار هیوندای موتور درباره تاثیر تعرفه‌های آمریکا بر پیمان امنیتی سئول و واشنگتن هیوندای موتورز درصدد تصاحب فیات کرایسلر است خودرو الکتریکی فولکس واگن رکورد زد مرحله جدید فروش خودروی فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۸ در ایران خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول بدعهدی شرکت کره جنوبی مانع از عمل به تعهدات شد ۵۳۰ خودروی هیوندای در جام جهانی فوتبال ترامپ خودروسازان بین‌المللی را هدف قرار داده است سبز اندیشی به سبک فولکس واگن استفاده از رایانه کوانتومی برای تولید باتری های بهتر کانسپت HDC-۲؛ جانشین خلف وراکروز برکناری مدیرعامل خودروساز ژاپنی بعلت تقلب در آلایندگی خودروها طرح بازدید رایگان تابستانی شرکت پاکرو در راستای همراهی با مشتریان خود نگرانی فولکس‌واگن از تعرفه‌های آمریکایی معرفی برخی خودروهای کارکرده با بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی در بازار+جدول افتتاح سه کارخانه جدید فولکس‌واگن برای تولید خودروهای شاسی‌بلند و برقی در چین خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول راه اندازی شبکه امدادی کرمان موتور برای محصولات جک، لیفان و هیوندای فولکس واگن برای اپل خودروی خودران می سازد همکاری اپل با شرکت فولکس‌واگن برای توسعه خودروهای خودران ۲۰ خودروی سال ۲۰۲۰ جابجایی‌های غول آسا رشد هاچ‌بک دوست‌داشتنی هیوندای سهم مشتری‌های ماه رمضان در طرح برکت مجموعه خسروانی ۵ ستاره ایمنی برای جنسیس ۲۰۱۸ شرایط جدید فروش فولکس واگن پاسات اعلام شد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ۷ دهه، ۷‌خودرو گردهمایی فولکس‌واگن‌های قدیمی در شیراز بازگشت تحریم‌ها تاثیری در حضور هیوندای نخواهد داشت هیوندای 'عروسک روسی' را کنار می‌گذارد چهاردرب‌ها به صف نگاهی به ویژگی های فولکس واگن پاسات و تیگوان و بررسی وضعیت آنها در بازار داخلی بر سر یک دو راهی متفاوت! هیوندای لافستا، هجوم هیوندای به بازار سدان های چین برترین فضاهای داخلی در خودروهای ۲۰۱۸ +تصاویر پرچم‌دار فولکس‌واگن های قدکشیده آرتئون با شناسنامه چینی! دورخیز فولکس‌واگن برای تسخیر چین شرایط فروش کامیونت هیوندای HD۶۵ اعلام شد فولکس واگن از خودروی الکتریکی مسابقه رونمایی کرد مدعی کره‌ای تولید بیش از ۷ هزارخودروی هیوندایی در سال گذشته در ایران (+عکس) با ۵۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول برای ورودفولکس واگن به ایران رایزنی می کنیم حمایت آلمان از توسعه خودروهای پاک برقی و خودران AWD بر روی اپتیما، سدونا و نیرو شش پرچم‌دار روی دور قدرت آزرا/گرنجور، از ابتدا تا دیروز رسوایی‌های بزرگ شرکت‌های خودروسازی سبک طراحی هیوندای به‌زودی متحول می‌شود پیرمردهایی برای جوانان! خیال آسوده هیوندای سواران در سفرهای نوروزی هایلوکس مجوز ورود به کشور را گرفت جایزه طراحی به کیا و هیوندای رسید شرایط ویژه فروش عید تا عید هیوندای توسان اعلام شد کم‌مصرف‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۸ بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک (+عکس) مذاکره برای دو قرارداد جدید سرمایه گذاری با شرکت‌های جک و هیوندای پرچم‌دار فولکس‌واگن های قدکشیده در قاره سبز شیک‌پوشان اقتصادی یا گران‌قیمت‌های بازار آغاز شرایط فروش ویژه فروردین ماه هیوندای اکسنت رونمایی از خودرو بدون سقف خاک و آبی هیوندای +عکس کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / تیر ۱۳۹۶ برنامه پنج‌ساله توسعه فولکس‌واگن ۱۱۰پایگاه امداد جاده‌ای کرمان موتور در خدمت مسافران نوروزی فولکس واگن سرویس مدرسه خودران می سازد آرامش در سفر با ون هیوندای سروش دیزل مبنا ۸ مدل کراس اور هیوندای در راه است بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان هیوندای آوانته دنده‌ای دست‌دوم بخریم یا دنا پلاس صفر کیلومتر؟ نبرد در مرز‌ ۵۰ حتی استیشن ها هم می توانند آدرنالین‌ساز باشند سانتافه هایی با قلب پاک در راهند ... گزارش تصویری از حضور برند هیوندای در نمایشگاه خودرو ژنو شرایط فروش نوروزی سروش دیزل اعلام شد گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو خودروی بدون فرمان و صندلی راننده طراحی شد گزارش تصویری از حضور برند فولکس واگن در موتور شو ژنو ۲۰۱۸ دیروز، امروز و فردای هیوندای رُخ تازه اُپتیما برای اروپایی ها آغاز فروش مدل ۲۰۱۸ محصولات کیا از سوی اطلس خودرو سود جیپ و هیوندای در فرانسه در دوره ۶ ساله صورت گرفت؛ تغییر ذائقه خریداران خودروهای وارداتی اطلس خودرو فروش کیا اپتیما هیبرید را آغاز کرد + قیمت استقبال خریداران از پیش فروش نوبهاری محصولات فولکس واگن معرفی ۶ خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت پیش فروش نوبهاری تیگوان و پاسات با ۵۰ درصد پیش پرداخت کراس کانورتیبل می‌سازیم نتایج نظرسنجی مصرف‌کنندگان خودرو اعلام شد نسل جدید Ceed، هاچبک اروپایی کیا ؛ نیم‌نگاه کیا به جایگاه حکمرانان روند شکل‌گیری کونا، کوچک‌ترین کراس‌اوور هیوندای؛ یک کُره‌ای با روح آمریکایی! بهترین خودروهای برقی و الکتریکی جهان را بشناسید ارزان‌فروش‌های موفق در صنعت خودرو سلاح جدید هیوندای علیه تسلا روی مدار ۱۰۰ افتتاحیه نمایندگی مرکزی شماره ۲ سروش دیزل مبنا سروش دیزل در حال تحویل اچ ۳۵۰ ب‌ام‌ و ۴۲۸i گرن کوپه؛ سدان نیمه لوکس با خصوصیات یک کوپه اسپرت رنو- نیسان؛ رکورددار فروش اطلس خودرو مجاز به پیش فروش اپتیما ،سراتو، سورنتو و اسپورتیج شد اعتراض نسبت به استفاده از میمون و انسان در آزمایش‌های دودزایی خودرو هیوندای اولین تیزر چهارمین نسل سانتافه را منتشر کرد رونمایی ازهیوندای آزرا جدید تا پایان بهمن‌ماه خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول گزارش تصویری از برپایی اولین دوره جشنواره عکس و کارتون خودرونما هیوندای نکسو ۲۰۱۹؛ کراس‌اوور هیدروژنی هیوندای گزارش تصویری از محصولات هیوندای در غرفه کرمان موتور گزارش تصویری از حضور کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای سانتافه+جدول کرایسلر هم شاسی‌بلند می‌سازد ایمن‌ترین خودروها معرفی شدند سبقت فروش اتحاد فرانسوی- ژاپنی از آلمانی کهنه‌کار قیمت قطعی هیوندای النترا تولید داخل اعلام شد ملاقات با فولکس‌واگن بیتل مدل ۲۰۱۳؛‌ خودرو مردم، به سبک جدید بررسی و مقایسه جامع هیوندای سوناتا YF و کیا اپتیما TF در بازار دست دوم؛ کره‌ای‌های خوش‌خط‌و‌خال خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول ۲۰۱۹ Hyundai Veloster یک خودرو رالی برای شهر! تکذیب شایعه جدایی فیات کرایسلر قیمت جدید محصولات کیا در ایران اعلام شد رکورد فروش فولکس واگن شکسته شد آسان‌موتور قیمت جدید محصولات هیوندای در ایران را اعلام کرد اتمامی بر شایعات افزایش قیمت های نجومی هیوندای فولکس واگن گلف ۲۰۲۱ چه مشخصاتی خواهد داشت هیوندای برادر ۲ قلوی توسان از نوع الکتریکی را معرفی کرد (+عکس) با ۱۲۰میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ پرفروش های آلمانی به ایران رسیدند هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید نیوفیس وارد بازار ایران شد قیمت دو خودرو جدید تیگوان و پاسات در ایران اعلام شد فولکس واگن بزرگترین تولید کننده خودرو جهان شد فروش محصولات فولکس با تحویل ۳۰ روزه ۱۰ خودروی پرفروش اروپا در سال۲۰۱۷ +عکس ون لوکس هیوندای را ببینید +عکس بررسی بلندمدت کیا ریو LS در بازار دست دوم؛ کره‌ای کوچک و بی‌آزار خودرو کیا دست دوم،چند؟ پرفروش‌های فولکس واگن گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها هدف‌گذاری فروش هیوندای در ۲۰۱۸ فولکس به‌دنبال توسعه مدل‌های برقی تویوتا سومین خودروساز جهان شد ۸ خودرویی که در سال ۲۰۱۸ تولید نخواهد شد (+عکس) کیسه هوای هیوندای برای سقف‌های پانوراما برنامه فولکس‌واگن برای ۲۰۱۸ تعویض خودرو معیوب مشتری با خودرو نو از سوی اتوخسروانی خودروهای الکتریکی کیا و هیوندای در راه بازار گزارش تصویری غرفه محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو کرمان ۱۰ برند محبوب خودرو در بازار آمریکا با باز شدن ثبت سفارش التهاب بازار گرفته خواهد شد افتتاح خط تولید کامیونت‌های هیوندای در ایران خودرو دیزل احداث ۲۸۰۰ ایستگاه شارژ خودرو برقی در آمریکا تا سال ۲۰۱۹ سدان محبوب کیا با شرایط اقساطی و تحویل فوری برنامه هیوندای برای تولید خودروهای برقی صفر تا صد کمپین زمستانی آسان موتور حباب خودروهای وارداتی بزرگتر شد! لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان برگزاری سرویس کلینیک پاییزه آسان موتور در آذر ماه ۹۶ چشم‌انداز تازه هیوندای آغاز فروش اقساطی ۳ خودروی هیوندای در ایران (+جدول و جزئیات) شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا اپتیما با تحویل فوری اعلام شد برقی‌های فولکس‌واگن در آمریکا همکاری فولکس واگن با یک شرکت روسی رونمایی هیوندایی کنا ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی آمریکا شاسی بلند ۲۰۱۹ سوبارو +تصاویر مدیر شبکه نمایندگی ماموت خودرو؛ فاکتور اصلی برای پیشرفت در خدمات رسانی، تغییر شاخص ارزیابی از رضایتمندی به وفاداری است اعتصاب کارکنان کارخانه خودروسازی در کره جنوبی خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) گزارش تصویری از حضور خودروهای هیبریدی هیوندای در دومین نمایشگاه خودرو تهران ماموت‌خودرو، نماینده رسمی فولکس‌واگن در ایران از تیگوان رونمایی کرد قیمت خودرو کیا در بازار بازگشت غول خودروسازی جهان به ایران خودروهای ممنوعه ولی دوست‌داشتنی نزد ایرانیان افزایش قیمت چند خودروی وارداتی شاسی‌بلندهای جدید هیوندای مدل‌های ویژه فولکس برای چین و برزیل پیشتازی به سبک فولکس‌واگن خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول گلف R سریع‌تر از همیشه کوچک ترین هتل جهان در فولکس قدیمی ! پیش‌مقدمه‌ای برای سدان الکتریکی ب‌ام‌و فولکس‌ های قورباغه ایی الکتریکی می‌شوند برنامه هیوندای برای تولید شاسی‌بلند در آمریکا بهبود باتری خودروهای برقی با رایانه‌های کوانتومی قرارداد تولید فولکس واگن در ایران ماه آینده نهایی می‌شود دومین قربانی پسابرجامی بعد از سئات در آستانه فرار از ایران آزادسازی قیمت خودرو ‌در آینده نزدیک خودروهای ارزان‌ کارکرده و بی‌دردسر بازار ایران شرایط فروش هیوندای توسان با تحویل فوری ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش سوم: صافی بنزین اعتراف سوبارو کسب مقام سوم المپیاد فنی جهانی سال ۲۰۱۷ هیوندای توسط آسان‌موتور خودروساز ژاپنی تغییر رویه داد بازگشت کوبل واگن آخرین قیمت محصولات Hyundai ۲۰۱۷ در دبی امضای قرار داد جدید ایران خودرو و هیوندای بهترین شرایط خرید هیوندای از راه رسید+جدول تاریخ پرافتخار فولکس‌واگن را ببینید +عکس طعنه فولکس‌واگن به تسلا جدیدترین شاسی بلند فولکس واگن که در ۲۰۱۸ می آید (+عکس) داخلی‌سازی فولکس‌واگن در ایران از شروط اصلی قرارداد است "فولکس واگن" سوپراسپرت برقی می‌سازد برای خرید اپتیما چقدر باید هزینه کرد؟ چه کسانی و چگونه سئات اسپانیا را نیامده فراری دادند؟! هیوندای برای اولین بار در جهان در سان روف ایربگ می گذارد رونمایی هیوندایی از النترا BTR (+عکس) با ۲۴ میلیون چه خودروهایی می‌توان در خارج از ایران سوار شد! +عکس هیوندای کُنا را بیشتر بشناسید خاطرات خودرو محبوب دهه ۹۰ هیوندای پیش نمایش سیستم هشدار وجود سرنشین در صندلی عقب را معرفی کرد هم‌افزایی به سبک فولکس‌واگن پارکینگ جالب فولکس‌واگن چگونه کار می‌کند؟ +عکس فروش نقدی هیوندای توسان ۲۰۱۷ با تخفیف ویژه ادامه دارد قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول مغز متفکر و اعجوبه کمپانی "هیوندای - کیا" را بشناسید مقایسه اجمالی بین تویوتا پریوس ‌هیبریدی، هیوندای النترا ۲۰۰۰ و کیا سراتو ۲۰۰۰ ؛ نبرد فاتحان بازار کامپکت قیمت فروش محصولات Volkswagen در بازار مناطق آزاد فروش اقساطی کیا اپتیما با ۹۰ میلیون تومان پیش پرداخت حفظ جایگاه هیوندای در میان برترین برندهای جهانی ۲۰۰۳ Subaru B۹ Scrambler؛ فانتزی و متفاوت مقایسه فنی Kia Optima TF و Hyundai Sonata YF مدل ۲۰۱۴ در بازار دست دوم؛ رقابت در مرز ۱۴۰ میلیون فولکس واگن گارانتی ۶ ساله "اطلس" را به دیگر مدل‌ها نیز می‌دهد چشم‌غُره ژرمن‌ها به کپچر و تویوتا C-H R هیوندای توسان ۲۰۱۷ را با تخفیف ویژه بخرید ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید رونمایی هیوندای از نسل بعدی پیشرانه هایش در نمایشگاه خودروی فرانکفورت فولکس واگن انتصاب مدیرعامل از بیرون مجموعه را رد نکرد آیا هیوندای، فیات-کرایسلر را می‌خرد؟ رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! برای خرید یک اتومبیل با قابلیت اتوپارک چقدر باید هزینه کرد؟ خودروی لوکس و مسافرتی فولکس‌واگن (+عکس) ناوگان خودران فولکس‌واگن به شهرهای جهان می رود کلکسیون بی‌نظیر کمدین آمریکایی از فولکس‌های قدیمی+تصاویر فولکس واگن جانشین الکتریکی "فائتون" را معرفی می‌کند به‌عنوان یک سدان متوسط شهری در مناطق آزاد، مزدا ۶ بهتر است یا کیا اُپتیما؟! دنباله رو دایملر نخواهیم بود صف‌شکنان انتقال به جلو فولکس واگن ۸۰ مدل الکتریکی تولید خواهد کرد توقف فعالیت هیوندای و کیا در آمریکا به دلیل طوفان "ایرما" شیر فرانسوی، پنجه در پنجه چشم‌بادامی‌ها هیوندای اکسنت را با تخفیف ویژه بخرید فولکس سواری در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ هیوندای به همکاری با بایک موتور ادامه می‌دهد دست پُر پاکرو در تبریز سدان دوست‌داشتنی ب ام و، پرقدرت‌تر از همیشه به ایران بازگشت گزارش تصویری از حضور پاکرو در نمایشگاه خودرو تبریز هیوندای از توقف مجدد تولید در یکی از کارخانه هایش در چین خبر داد هلدینگ ترکیه ای سومین مدل هیوندای را تولید می‌کند بازدید نماینده مجلس و فرماندار تبریز از غرفه پاکرو سبز قشم، نماینده هیوندای هیبرید کره هیوندای اکسنت را بیشتر بشناسید فولکس واگن به دنبال تسخیر بازار آمریکا رئیس هیوندای در چین تغییر کرد هویت برند؛ فراتر از یک جلوپنجره ون تجاری هیوندای H۳۵۰ این، یک بحث ساختاری است توانایی‌های نسخه‌ی فول آپشن هیوندای توسان در امریکا فروش SUV های خود را افزایش می‌دهیم هیوندای تولید خودرو در چین را از سر گرفت سال ۲۰۲۰ و آغاز فصل جدیدی در تاریخ فولکس واگن مروری بر ۶ خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر معرفی ۵ خودروی سدان وسوسه انگیز زیر ۲۰۰ میلیون در بازار هیوندای سوناتا هیبرید آسان موتور در راه سلفچگان برنامه‌های بلندمدت اشکودا برای حضور در ایران وانت هیوندا می آید شایعه توقف تولید فولکس واگن شیروکو صحت ندارد سوبارو پیش بینی سود سالانه اش را کاهش داد مذاکره فولکس واگن و فیات برای تولید مشترک خودرو رویکرد تازه هیوندای در بازار آمریکا "رانا" با قیمت ۱۱.۵ میلیون به بازار می‌آید جدال زیبا رویان پر ادعا +عکس تولد دوباره سوناتا ثبات در بازار خودروهای وارداتی انتشار ویدئوی دیگری از نسخه تولیدی T-Roc تغییر استراتژی هیوندای از خودروهای پیل سوختی به الکتریکی خودروی هیدروژنی قدرتمند به بازار می آید گزارش تصویری از ورود توسان به پارکینگ تهران کرمان موتور الانترای کرمان موتور را بیشتر بشناسید هیوندای توسان فول ۲۰۱۷ را با اقساط ۱۲ ماهه بخرید ون لاکچری فولکس‌واگن خروج خودروهای سدان از دایره کالاهای لوکس و کاهش مالیات آن در اندونزی با ۲۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ رقیب انتخاباتی صدراعظم آلمان با حمله به مدیران صنعت خودرو به رقابت بازگشت ماشین پلیس مخصوص فولکس‌واگن برای گشت شهری (+عکس) مظنه قیمت Hyundai Sonata مدل ۲۰۱۷ در بازار دبی چقدر است؟ خودرو های هیبریدی هیوندای در ایران مورد استقبال قرار گرفته اند فولکس‌واگن شریک تجاری یوفا شد فولکس واگن هم خودرو فرسوده تعویض می‌کند! فولکس واگن پاسات GT ۲۰۱۸ قبل از پایان سال عرضه می‌شود رونمایی از تیزر تبلیغاتی ایرانی خودرو هیبریدی هیوندای در نمایشگاه خودرو مشهد طبق زمانبندی، سایت رسمی فولکس واگن در ایران رونمایی شد انتشار تصاویر فولکس واگن جتا ۲۰۱۸ برای اولین بار تسلا ظرف چند ساعت ۶۰۰ میلیون دلار جذب کرد سایت رسمی فولکس واگن در ایران رونمایی می شود مبارز شهری هیوندای انتشار تصاویر سوبارو فورستر ۲۰۱۹ برای اولین بار فولکس واگن اطلس بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد تسلا توانایی‌هایی دارد که ما در حال حاضر نداریم سروش دیزل مبنا بیشترین امتیاز تلفیقی رضایتمندی مشتریان را کسب کرد لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش محموله جدید فولکس تیگوآن ۲۰۱۷ به ایران رسید + تصاویر نمایش اولین تصاویر رسمی از "تی- راک" فولکس‌واگن (+عکس) آکورد در ایستگاه دهُم امضای قرارداد آغاز مجدد همکاری ایران خودرو دیزل و هیوندای خودرویی با شخصیتی از آینده خانواده بنتون جزو خریداران اصلی دوکاتی قرار گرفت هیئت ناظر فولکس واگن با فروش دوکاتی و رِنک موافق نیست طرح مفهومی بعدی فولکس‌ واگن یک مدل برقی است با پیش پرداخت ۳۰ میلیونی توسان بخرید نظاره‌گر شورلت SS سدان باشید +تصاویر خودرویی برای مردم؛ از اصالت تا نوگرایی در سال ۲۰۱۷ عملکرد بسیار خوبی داشتیم سریع‌ترین و قوی‌ترین خودرو جگوار را بشناسید جک S۳ رکورد S۵ را تکرار خواهد کرد عینک گوگل در خط تولید فولکس واگن+تصاویر هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد هیوندای پنجمین کارخانه اش را در چین راه اندازی می‌کند هیوندای می تازد! فولکس واگن توارگ از ۲۰۱۸ در آمریکا عرضه نمی‌شود این سیستم از تصادف خودروها جلوگیری می کند فولکس واگن گیربکس سازی Renk را می‌فروشد سمینار جهانی نوآوری در زمینه رضایت‌مندی مشتریان هیوندای هیوندای فست‌بک سری N نگاهتان به هیوندای را تغییر می‌دهد (+عکس) استقبال گسترده از " بازدید رایگان تابستانه " شرکت آسان موتور قیمت تسلا مدل ٣ را ٧ هزار دلار کاهش می دهیم فولکس‌واگن جای بنز را در تیم ملی آلمان گرفت جزئیات فرار دیوانه‌وار خودرو اپتیما از دست پلیس تهران فولکس واگن تولید "توارگ" را در آمریکا متوقف می‌کند جنسیس از نوع فیس لیفت ۲۰۱۸ با پیش پرداخت ۳۰ میلیون تومانی سوناتا ۲۰۱۷ بخرید ۱۰ دلیل برای خرید قطعات اصلی هیوندای / بخش اول: فیلتر هوا بسترن B۳۰ محصول جدید بهمن موتور در یک نگاه امید تویوتا به بازار با "هیولای زیبا" فروش جهانی برند فولکس واگن افزایش یافت هیوندای در فکر رقیبی برای فورد فیستا و فولکس پولو است فولکسی که کافه شد + عکس ۱۶مرداد رونمایی از محصولات فولکس در ایران همکاری فولکس واگن با یک شرکت ربات سازی گوساله‌ گمشده «هیوندای» را با مادرش اشتباه گرفت آخرین مدل های محصولات فولکس را به ایران می آوریم هیوندای آزرا در آمریکا بازنشسته شد گزارش تصویری از حضور آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز هیوندای i۲۰ سری N رقیب فورد فیستا (+عکس) قطعات یدکی تمامی خودروهای وارداتی هیوندای را تامین می‌کنیم تخفیف ویژه خرید محصولات هیوندای آسان موتور در نمایشگاه خودرو البرز "ماموت" جدیدترین فناوری فولکس واگن را به ایران می‌آورد شاسی‌بلند کوچک فولکس‌واگن به ایران می آید پرفروش ترین خودرو میدسایز اروپا در راه ایران تیگوان و پاسات در راه ایران حضور قدرتمند آسان موتور با محصولات هیوندای در نمایشگاه خودرو البرز فولکس واگن به دنبال سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی است شرایط فروش نقد و اقساط هیوندای سوناتا ۲۰۱۷ ارتقای چشم‌انداز اعتباری خودروساز آلمانی هیوندای توسان فول را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید کرایسلر تولید پاسفیکا را از سر گرفت موافقت فولکس با پس گرفتن خودروهای دیزلی آلاینده در ۲ شهر آلمان همکاری فولکس واگن و انویدیا در زمینه هوش مصنوعی ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان استراتژی فولکس واگن برای خودروهای الکتریکی لو رفت سوبارو با نسل بعدی WRX و WRX STI چند سال فاصله دارد سانتافه‌های جدید شبیه کنا می‌شوند تلاش فولکس واگن برای جلوگیری از انقراض سگمنت میکروباس ۷خودروی مردم ‌پسند دنیا خودروهای هیوندای وارداتی کرمان‌موتور به ایران رسید "پولو" برای بازار آمریکا زیادی خوب است! اقتدار نسل جدید النترا ؛ بازگشت موفق هیوندای فولکس واگن پولو ۲۰۱۷ معرفی شد+تصاویر مدل های جدید برای ما افزایش فروش و سوددهی خواهند آورد سرباز کوچک کره‌ای ال جی قرارداد ۶.۲ میلیون دلاری با فولکس واگن را رد کرد هیوندای تولید "آیونیک" را ۵۰ درصد افزایش می‌دهد بخت و اقبال در منطقه آزاد فولکس واگن قرارداد مدیرعامل MAN را پنج سال تمدید کرد فولکس واگن به دنبال استخدام مدیرعامل اوپل است مدلی از هیوندای الانترا که ایرانی‌ها خواهند پسندید سال تغییر موازنه قدرت هیوندای Kona الکتریکی در راه است احتمال نقش داشتن بوش در رسوای آلایندگی فولکس و فیات قیمت گذاری الانترا ۱۱ میلیون زیر قیمت بازار فولکس واگن یکی از مدیران سابق هیوندای را استخدام کرد Cadenza ۳.۵ در بازارهای جهانی چقدر می ارزد؟ ۹۳۰۰ نیرو آماده بازنشستگِی پیش از موعد هستند فولکس واگن از Arteon رونمایی کرد +تصاویر پیشکش‌های چهارچرخه! مغلوبان تنش‌های داخلی نمایش اتوبوس‌های برقی هیوندایی +عکس کسب حداکثر امتیاز ممکن توسط کیا اپتیما در تست تصادف IIHS تصاویر لو رفته از برادر کوچکتر هیوندای توسان +عکس رشد فروش خودروهای سبز هیوندای تولید خودروهای کره‌ای در ایران کلید خورد هیوندای خواستار جذب رضایت حداکثری مشتریان ایرانی است محبوب اما گاهی نه چندان موفق! شیاطین سرعت خودروهای توسان، سانتافه، النترا و سوناتا ۲۰۱۷ در راه ایران اولین خودروی الکتریکی سوبارو قبل از ۲۰۲۱ می‌آید فروش نقدی و اعتباری انواع خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۷ احتمال عرضه کرایسلر ۳۰۰ SRT در بازارهای خاورمیانه+تصاویر چراغ سبز هیوندای هیبریدی به تاکسی‌های فرسوده فولکس واگن UP GTI هفته آینده رونمایی می شود سوناتا هیبریدی ۲۰۱۷، رانندگی در سکوت بازگشت سدان خوش تراش هیوندای به لیست فروش آسان موتور هیوندای kona در پرتغال دیده شد ساخت بزرگ‌ترین شهرک خودرویی جهان غایبان سرشناس هیوندای و کیا در صدر صادرکنندگان خودرو به ایران شو روم مرکزی SEAT در تهران در حال ساخت است تبدیل فولکس ۱۹۷۳ به یک خودروی الکتریکی مدرن سدان‌های پرقدرت +تصاویر سانتافه ۲۰۱۷ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید سدان جدید فولکس واگن عدم هشیاری راننده را متوجه می‌شود پیش‌فروش سری نخست هیوندای الانترا جدید متوقف شد رکود سه ساله سود عملیاتی سوبارو فولکس واگن تولید گیربکس اتوماتیک ۱۰ دنده را کنار گذاشت فولکس واگن پرکارتر از همیشه+عکس آقای خاص پاریسی در برابر شاهزاده باواریایی عرضه خودروهای ارزان فولکس برای توقف زیان‌دهی اپتیما GT LINE را اقساطی بخرید رشد سود فولکس با وجود کاهش فروش مذاکره فولکس واگن با اکسون موبیل و گازپروم برای توسعه خودروهای گازسوز سرمایه‌گذاری میلیاردی فولکس‌واگن کانسپت مرسدس GT هیبریدی به زودی تولید می شود +تصاویر لکسوس: خودروهای سدان احتمالا دوام نخواهند آورد سدان جدید محبوب هیوندای دست پر به بازار ایران می‌آید مدل های جدید رنو ، فولکس ، سیتروئن و فیات وارد ایران شد سرمایه‌گذاری فولکس‌واگن برای توسعه موتورهای احتراقی و برقی خودرو رونمایی از محصولات احتمالی بازار خودرو رونمایی فولکس واگن از اولین خودروی خودران ساخت این شرکت آلمانی‌ها از گاز ایران برای ساخت خودرو نمونه‌گیری کردند فولکس واگن، دوکاتی را می فروشد؟ خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای ۲۰۱۷ جهان رونمایی از جنسیس G۸۰ اسپرت۲۰۱۸ +تصاویر اولین اتوبوس الکتریکی هیوندای فولکس واگن تا ۳ سال زیر نظر آمریکا می‌ماند خودروهای کلاسیک فولکس واگن در شیراز (عکس) قدرت نمایی هیوندای سانتافه در قطب جنوب+تصاویر آغاز ثبت‌نام نسل جدید هیوندای الانترا از هفته آینده سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری فولکس واگن در آمریکا مدیرعامل فیات-کرایسلر: مذاکره ای با فولکس واگن نداریم اطلس ۲۰۱۸، شاسی‌بلند جدید فولکس واگن برترین‌های نمایشگاه خودرو نیویورک هدف کره‌ای‌ها در چین محقق نمی‌شود اولین عضو خانواده شاسی بلندهای جنسیس خودرو ۷ نفره غول پیکر رونمایی شد رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک هیوندای تصاویر سوناتای ۲۰۱۸ را منتشر کرد پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ در بازار ایران را بهتر بشناسید گارانتی ۶ ساله SUV های فولکس واگن در بازار آمریکا شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری هیوندای توسان +جدول تمرکز سوبارو روی زیبایی و ظرافت خودروهایش شاسی‌بلند جدید فولکس واگن چند؟ +تصاویر انتشار تصاویر جاسوسی از هیوندای Kona پیروزی سه گانه برای طراحی خودروهای کیا پورشه و آئودی همکار می شوند فرمان آینده خودروسازی در دست کیست؟ فروش نقدی و اقساطی محصولات کیا آغاز شد هیدروژنی هیوندای سال آینده و هیدروژنی کیا ۲۰۲۰ می‌آیند تاثیر تنش‌های سیاسی روی فعالیت خودروسازان کره ای در چین هیوندای Kona با طعم سواحل هاوایی قیمت انواع‌ سواری کوپه در ایران +جدول فولکس واگن با آمریکایی ها توافق کرد کارخانه خودروسازی هیوندای در چین تعطیل شد بر مدار ۸۵ درجه فراخوان هیوندای مربوط به خودروهای بازار ایران نیست مدیران فولکس واگن هدف تحقیقات دادستانی مونیخ قرار گرفتند ادغام فیات و فولکس؛ شاید در آینده فولکس واگن اسپانیایی سودآور شد رقابت حداقلی لوکس‌ها فولکس واگن احتمال ادغام با فیات-کرایسلر را رد نکرد رشد فروش جهانی اشکودا در ماه فوریه قرارداد تولید خودرو النترا در کرمان امضا شد کیا اپتیما ۲۰۱۷ را با اقساط ۶ الی ۱۲ ماهه بخرید فولکس واگن با تاتاموتور قرارداد همکاری امضا کرد حضور احتمالی دو برند فولکس واگن در ایران خبر خوب برای هیوندای‌بازها علاقمندی خودروساز اسپانیایی برای ورود به بازار ایران شعبه فولکس واگن اسپانیا در رویای ورود به بازار پرسود ایران میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ را ببینید+تصاویر محصولات Hyundai با چه قیمتی در دبی معامله می شوند؟ گزارش ویدوئی از خط تولید آئودی در کارخانه FAW چین پیش‌نمایشی از هیوندای سوناتای جدید منتشر شد رشد فروش بی‌سابقه سئات در دو ماه نخست ۲۰۱۷ سانتافه با یک موتور ۲۴۰ اسب بخاری جدید به میدان آمد خط و نشان هیوندای النترا جدید برای تویوتا کرولا در ایران عرضه ۸ مدل جدید هیوندای در هند پورشه و آئودی؛ عامل رشد سود فولکس آئودی هیچ برنامه ای برای برکناری مدیرعاملش ندارد حقوق مدیران فولکس واگن محدود می‌شود اکسنت جدید؛ بزرگ‌تر و سریع‌تر اصلاح ۴۷۰ هزار خودروی آلاینده فولکس واگن در انگلیس کرایسلری با طعم اسپانیایی رویای شیـــرین سوخت جایگزین فراری، پورشه و فولکس‌واگن برترین برندهای خودرویی جهان شدند درخواست خودروسازان از ترامپ برای تغییر قوانین آلایندگی دوران اوباما ظرافت ایتالیایی یا مکانیک منحصر به فرد آلمانی سوبارو مجوز تست فناوری خودران در کالیفرنیا را گرفت خرید خودرو صفرکیلومتر در محدوده ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان مجوز سوبارو برای تست خودروهای خودران در کالیفرنیا رونمایی از سوبارو لگاسی ۲۰۱۸+تصاویر کیا اپتیما ۲۰۱۷ را با چه شرایطی بخریم حمایت ایتالیا از فیات کرایسلر درباره اتهامات آلایندگی فولکس واگن با ۵ فینالیست در صدر قرار دارد گواهی فعالیت آسان موتور تمدید شد هیوندای در پاکستان خودرو می‌سازد وقتی هاچ‌بک‌ها صندوق‌دار می‎شوند! امسال، ۳ محصول هیوندای در ایران تولید و عرضه می شود تویوتا بیشتر از هر خودروساز دیگری در گوگل جستجو شد فولکس واگن دوباره بزرگترین خودروساز جهان شد فولکس واگن در GTI بعدی توربوشارژر را کنار می‌گذارد جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات ۹۵ خودرو فولکس واگن بزرگترین خودروساز جهان شد فروش هیوندای النترا ۲۰۱۷ با اقساط ۶ و ۱۲ ماهه گرما در سرما و سرما در گرما با یک لایه نقره ای جادویی! هاچ‌بک جذاب کره‌ای با لهجه کرمانی تولید محصولات فولکس واگن از پایان امسال آغاز می شود بزرگ‌ترین مرکز آپشن کشور افتتاح شد سوبارو BRZ اسپرت ۲۰۱۷ چند؟ +تصاویر شرایط فروش متنوع نقدی و اعتباری نسل جدید کیا اپتیما خودروهای برتر تولیدی در سال ۲۰۱۷ از آلایندگی خودروها خبر نداشتم پیش بینی فولکس از رشد ۵ درصدی بازار خودرو چین خودروهای مشترک فولکس واگن و JAC تا ۲۰۱۸ می آیند نهایی شدن حضور فولکس در ایران رونمایی از برنامه همکاری آئودی با سایک چینی وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند ام‌جی۳؛‌ هاچ‌بک ایده‌آل بهینه‌سازی حساب بانکی با حذف ۲ سیلندر! جدال در دسته سبک‌وزن‌های شرقی هیوندای کرتا پیکاپ سال ۲۰۱۸ به بازار می‌آید+تصاویر مقایسه G۹۰ و G۸۰؛ دو پرچمدار برند جدید جنسیس آغاز قیمت‌گذاری اطلس فروش فولکس واگن با وجود بحران آلایندگی رکورد زد قیمت محصولات هوندا در مناطق آزاد+جدول نسل دوم فولکس واگن تیگوان؛ مجهزتر و زیباتر از قبل سوبارو WRX و WRX STI بروز شدند+تصاویر رونمایی از نسخه اسپرت "اطلس" فولکس واگن ترکیبی از گذشته و آینده فولکس درآستانه حل پرونده چهارمیلیاردی تست خودروهای خودران کرایسلر و وایمو در کالیفرنیا و آریزونا مینی‌بوس خودران و برقی فولکس‌واگن ایده انقلابی هیوندای درباره خودروهای آینده فولکس واگن و آئودی با کمک NVIDIA خودروی خودران می‌سازند فولکس واگن هم از "الکسا" استفاده خواهد کرد موافقت آمریکا با تعمیر خودروهای فولکس قیمت انواع خودروی هیوندای در بازار +جدول قیمت گمرکی خودروهای سوبارو اعلام شد این کابین خودرو استرس راننده را مدیریت می‌کند(+عکس) الانتـــرا نامه خودروسازان در نمایشگاه لاس‌وگاس چه خواهند کرد؟ هدفگذاری هیوندای برای فروش ۵.۰۸ میلیون خودرو ایمن ترین خودروهای سال ۲۰۱۷+تصاویر تست درایو محصولات هیوندای سبقت هیوندای یونیک از تویوتا پریوس در میزان مصرف سوخت فولکس واگن به کنیا بازگشت هیوندای به نمایشگاه خودرو کرمان جان داد چشم انتظاری بازار برای مدل‌های جدید فولکس واگن با ۸۰ هزار تن از شاکیان خود به توافق رسید هیوندای های هیبرید قیمت خورد فولکس واگن جدیدترین کانسپت الکتریکی "میکروباس" را رو کرد+تصاویر شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری کیا اپتیما GT Line مدیر هیوندای در آمریکا استعفا کرد استراتژی فولکس واگن برای سال ۲۰۲۵؛عرضه ۳۰ مدل خودرو الکتریکی به بازار حل و فصل۳۰۰ میلیون دلاری شکایت مالکان فولکس واگن از بوش انواع خودروهای وارداتی را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید ۱۱۴ اسب بخار برای یک خودروی ۹۰۰ کیلویی+تصاویر بهترین خودروهای تولید شده در سال ۲۰۱۶+عکس قیمت برخی محصولات هیوندای در بازار +جدول لوکس خاص یا لوکس اسپرت؟ فروش نقدی و اقساطی خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۷ هزینه سنگین فولکس واگن برای تبلیغات تلویزیونی سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ بهترین خودرو سال ژاپن شد نبـرد روی خط ۲۰۰! تحقیقات نهادهای آلمانی روی پورشه ۱۵ ماه پس از رسوایی فولکس انتخاب طبقه متوسط افزایش فروش جهانی کیاموتورز در ماه نوامبر کرایسلر نمایشگاه CES را به دیترویت ترجیح داد فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندای با تحویل فوری قیمت انواع خودروی هیوندای فولکس واگن بازگشت اشکودا به بازار آمریکا را نپذیرفت صدور جریمه سنگین برای فولکس واگن فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) هیوندای بیشتر از همه شاسی بلند می‌فروشد مدیران فولکس واگن هزینه پروازهای شخصی را پس دادند انتشار تصویر و جزئیات سدان جدید کیا+عکس هیوندای "ارزش" سری اکسنت را بیشتر کرد هیوندای دوباره مدال گرفت ۱۰ خودرو برتر کوچک ۲۰۱۶ (+عکس) سرنخ‌های تازه ای از "آرتئون"؛ کوپه جدید فولکس گستامپ سهامش را عرضه عمومی می‌کند رونمایی رسمی از هیوندای آزرا ۲۰۱۷ نمایش سدان اسپورت کیا با محرک چرخ‌های عقب (+عکس) سرمایه‌گذاری فولکس واگن برای تولید خودرو در الجزایر صفر تا صد فولکس واگن هیوندای به مشارکت با خودروساز خارجی تن نداد ۴ رمز کلیدی خودروسازی هیوندای هیوندای سهامش را در شرکت هواپیماسازی KAI فروخت هیوندای یونیک؛ کاراترین سدان الکتریکی موجود در بازار مقایسه دو خودرو هیوندای النترا و کیا اپتیما ۲۰۱۶ +جدول رونمایی از کرایسلر هیبریدی Pacificaمدل۲۰۱۷ +تصاویر فولکس واگن عرضه خودروهای دیزلی در آمریکا را متوقف کرد هدف‌گذاری فولکس واگن برای افزایش سودآوری درخواست غرامت شهردار لندن از فولکس هیوندای به دنبال فروش ۱۰۰ هزار آزرا در کره جنوبی است هیوندای خانواده کراس اور های خود را گسترش می‌دهد جدیدترین اتومبیل سوبارو را ببینید +تصاویر منطقی است که یک کارخانه باتری‌سازی داشته باشیم قدرت‌نمایی هیوندای با کانسپت خودران "یونیک" توافق فولکس واگن و اتحادیه‌های کارگری برای اخراج ۳۰ هزار نفر هیوندای و حضور پر رنگ خودرو های هیبریدی فولکس به دنبال شراکت با بزرگترین سرویس کرایه خودرو چین هیوندای ۱۴ مدل خودروی سبز تولید خواهد کرد فولکس کانسپت پاسات GT را معرفی می‌کند درگیری بین دو خودروساز جهانی هیوندای "یونیک" بازیگر بی سر و صدای دنیای الکتریکی‌ها هیوندای از دومین وانت کانسپت خود رونمایی کرد بازجویی از رییس هیوندای در پرونده رسوایی فساد احتمال جایگزینی اشکودا به جای فولکس‌واگن در بازار آمریکا نشست مشترک فولکس واگنی ها با قطعه سازان ایرانی دوشنبه برگزار می شود فولکس از تثبیت روند فروش خود خبر داد پلت‌فرم‌های جدید برای خودروهای فولکس‌واگن نام مدیرعامل فولکس واگن در بین مظنونان هیوندای، توسان و کرتا را در برزیل تولید می‌کند رقابت تویوتا با فولکس واگن برای ساخت خودروهای برقی تولید مدل‌های جدید فولکس‌واگن در چین آیا رکورد سرعت هیوندایی بیشتر می‌شود؟ فولکس‌واگن پرچم‌دار بیشترین و پورشه در صدر کمترین‌ فراخوان قرار گرفت قیمت جهانی فروش هیوندای الانترا اسپرت ۲۰۱۷ سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ ؛ طراحی جدیدتر، قیمت بالاتر فولکس واگن برای تعمیر ۲.۶ میلیون خودرو مجوز گرفت شیشه‌های خورشیدی در سدان تسلا (+عکس) جابه‌جایی به سبک فولکس واگن تاوان فیات به خاطر کرایسلر مذاکرات خصوصی با خودروسازان بزرگ فروش بی‌سابقه هیوندای در ماه اکتبر سوئیچ‌های مشترک و سرقت تصادفی یک خودرو در آمریکا هیوندای سانتافه با قدرت باورنکردنی ۱۰۴۰ اسب بخار مینی‌بوس‌های هیوندای بر صدر بازار هر آنچه که باید درباره کراس اور جدید فولکس واگن بدانید+تصاویر ۵ خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه حذف ۱۰ هزار شغل در سوئیچ فولکس واگن به خودروهای برقی سود فولکس واگن بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند کاهش ۲۹ درصدی سود هیوندای در پی اعتصاب کارکنان فولکس‌واگن باید در آمریکا بیش از ۱۵ میلیارد یورو خسارت بپردازد گزارش تصویری از اصلی ترین محصول فولکس واگن برای ورود به بازار ایران رونمایی از خودروی زیبای ژاپنی کاهش ۱۰ درصدی حقوق مدیران هیوندای خودروی جدید هیوندای معرفی شد (+عکس) چطور اپتیمای قسطی بخریم؟ فولکس هم آمد جوان جویای نام در میان بازی بزرگان افزایش تولید خودروهای چینی هیوندای شکایت یک ایالت آمریکایی از تقلب دیزلی فولکس واگن فناوری خودران محبوبیت SUV ها را از بین خواهد برد ۱۰ خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر افزایش صرفه جویی فولکس واگن در پی رسوایی آلایندگی فروش اقساطی محصولات هیوندای؛ ۱۲ ماهه بدون کارمزد ۵ مدل مفهومی برتر فولکس‌واگن (+عکس) غرامت خودروساز آلمانی به وکلای آمریکایی فولکس واگن ۱۷۵ میلیون دلار به وکلای آمریکایی پرداخت می‌کند گسترش قلمرو به سبک فولکس واگن هیوندای نسخه تیونینگ ولوستر را رو کرد حذف حداکثر ۲۵ هزار شغل در فولکس واگن نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران فولکس‌واگن شاسی بلند جدید معرفی می کند (+عکس) شاسی بلند جدید ۷ نفره فولکس واگن "اطلس" نام گرفت نشت سوخت در ۳۳۴ هزار آئودی و فولکس واگن فولکس‌واگن برندهای خود را نمی‌فروشد فروش اقساطی خودرو اپتیما و سورنتو آغاز شد ایران پایگاه صادرات خودروساز آلمانی حضور نمایندگان فولکس در هیات تجاری آلمان قاره کوچک ایران در تسخیر اپتیما JF فولکس واگن به کجا می رود؟ فولکس واگن به دنبال فراموشی رسوایی خودروهای دیزلی است برگ برنده هیوندای در دنیای ریس رو شد رُخ فانتزی‌تر i کوچولوی هیوندای نسل جدید هیوندای i۳۰ رونمایی شد گلف آینده فولکس را ببینید+تصاویر عرضه سوناتا هیبرید با قیمت ۱۷۵ تا ۱۹۰ میلیون تومان ۱۵هزار هیوندای سوناتا هیبرید را به کشور وارد خواهیم کرد فولکس با کانسپت "ای‌کرافتر" به هانوفر رفت تولید فولکس‌واگن از سال‌ آینده در ایران مخالفت فولکس واگن و بوش با انتشار اسناد دیزلی جاذبه توریستی برج‌های شیشه‌ای فولکس واگن معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر فولکس واگن علیه مدیر آئودی مدرکی نیافت اخراج ۱۴۰۰ نفر از کارکنان MAN فولکس واگن فراخوان هیوندای برای آزرا ۲۰۰۷-۲۰۰۸ هیچ مدرکی علیه رئیس آئودی پیدا نشد توقف تولید گلف فولکس واگن در پی مشکلات فنی برترین سدان رنو به ایران آمد+ مشخصات فنی+ تصاویر جوانــی‌کردن با کمتریــن هزینه معیار خارجی‌ها برای احداث کارخانه خودرو تصاویر کانسپت الکتریکی فولکس در نمایشگاه پاریس منتشر شد تولید خودروهای هیوندای در کرمان فولکس واگن تولید خودروهای دو درب را کنار می گذارد تولید، نه «انحلال»! I۱۰ به زودی رونمایی می شود فروش اقساطی خودرو اپتیما فول با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه شرایط فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات اطلس خودرو سه پیامد خودرویی برجام اعتراف یک مهندس فولکس واگن به تبانی در تقلب دیزلی احتمال تأخیر بیشتر در تولید فولکس واگن قیمت خودروهای هیوندای در بازار+جدول چشم‌غُره i۳۰ به گُلف و فوکوس و آسترا قیمت خودروهای شرکت هیوندای در بازار + جدول قانون شکنی فولکس واگن در ۲۰ کشور اروپایی معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: هیوندای i۳۰ فروش اقساطی توسان با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه استرالیا از فولکس واگن شکایت کرد فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه برتری لکسوس در بازار خودروهای لوکس رونمایی از خودروی هیبریدی کیا اوپتیما PHEV +تصاویر فروش کیا اپتیما JF تیپ GT LINE آغاز شد انصراف فولکس واگن از شکایت علیه کره جنوبی راز شتاب حیرت آور سدان جدید تسلا چیست؟ تلاش فولکس واگن برای جلوگیری از کاهش ساعت کارگران آلمانی جدیدترین بیتل‌های ۲۰۱۷ فولکس واگن +عکس پایان خوش مشاجره فولکس واگن با تامین کنندگان قطعه رانندگی آزمایشی خودرو از طریق سفارش به سایت آمازون تولید شش کارخانه فولکس واگن مختل شد سوبارو قربانی رکود روسیه کارمندان فولکس تحت‌تاثیر مشکلات تولید فولکس واگن روی پلتفرم وانت، اس یو وی می سازد تلاش فولکس واگن برای حل اختلاف با قطعه‌سازان پس از فولکس واگن، اینک بنز و BMW زیر ذره بین مقامات کره جنوبی کاهش فعالیت ۱۰ هزار کارگر فولکس واگن در پی یک مشاجره فولکس واگن هم "پوکمون گو" را ممنوع کرد هیوندای و گوگل همکار می‌شوند رونمایی خودروی برقی فولکس واگن در پاییز جاری ۱۰ فرمانروای آفرود ۲۰۱۶ را بشناسید نهایی شدن قرارداد فولکس واگن با یک خودروساز ایرانی ظرف روزهای آینده مذاکره فولکس با وزارت دادگستری آمریکا نسل جدید"توآرگ" فولکس‌واگن (+عکس) کاهش ساعت کار در کارخانه تولید پاسات فولکس واگن فولکس واگن برای اصلاح هزاران خودروی آلاینده مجوز گرفت فولکس واگن ۵ میلیون خودرو خود را بهسازی کرد سوبارو ۳۶۰ در فهرست میراث فرهنگی ژاپن قرار گرفت قفل تمام خودروهای ساخت فولکس واگن هک می شود نمایش رسمی هیوندایی i۳۰ جدید (+عکس) هیوندای اندروید اتو و اپل کارپلی را برای خودروهای بیشتری بروزرسانی کرد فولکس واگن جریمه شد کمبود روکش صندلی در کارخانه فولکس واگن هیوندای سانتافه بالاترین نمره ایمنی تصادفات را دریافت کرد جدیدترین قیمت انواع هیوندای در ایران +جدول چپاول فولکس واگن از سوی آمریکایی‌ها اشکودا سال آینده درباره بازگشت به آمریکا تصمیم می‌گیرد هیوندای توقف فروش جنسیس کوپه را تایید کرد فروش اقساطی خودرو اپتیما فول با شرایط ۶و ۱۲ ماهه کره جنوبی فروش خودروهای فولکس واگن را ممنوع کرد باواریا از فولکس واگن شکایت می‌کند مقایسه سوناتا و اپتیما، دوقلوهای ناهمسان + جدول دردسر جدید فولکس‌واگن G۸۰ در اصل جانشین هیوندای جنسیس است هجوم شاسی‌بلندهای جدیدکیا و هیوندای در۲۰۱۷ (+عکس) فروش ۸۰ مدل فولکس واگن در کره جنوبی ممنوع شد فولکس واگن پرفروش ترین خودروساز جهان شد ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید فروش نقدی انواع محصولات هیوندای فروش اقساطی هیوندای اکسنت با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه خودروهای جدید هیوندای مجهز به کارپلی فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد در محدوده ۱۰۰ میلیون تومان نیسان تینا یا هیوندای آزرا ؟ سود هیوندای کاهش یافت شوخی فولکس با بازار ایران رونمایی نسل جدید خودرو هیدروژنی هیوندای هیوندای به دنبال رسیدن به برد ۴۰۰ کیلومتری است توقف فروش خودروهای فولکس واگن شاهکار جدید خودروساز کُره‌ای قیمت خودروهای هیوندایی در بازار این خودرو باید ساخته شود! +عکس شکایت سه ایالت آمریکا علیه خودروهای آلاینده تصاویر هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ لو رفت معرفی مرسدس بنز نسخه پایانی CLS قیمت برخی خودروهای فولکس واگن در بازار سهم بازار فولکس واگن بدنبال رسوایی آلایندگی آب رفت درخواست سهامداران فولکس واگن برای پس گرفتن پاداش مدیران شرط فولکس برای ایران احتمال ممنوعیت فروش خودروهای فولکس واگن در کره جنوبی قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول کره جنوبی فروش فولکس واگن را متوقف می کند معرفی خودرو هیبریدی هیوندای رقیب اصلی تویوتا (+عکس) فراتر از لاکچری نوسازی ناوگان اروند با ۲۰۰۰ تاکسی تویوتا و هیوندای + عکس با شرکت‌های خودرویی خانوادگی آلمان آشنا شوید فولگس واگن در ساخت باتری خودرو ماهر می‌شود جست و جوی مقر مرکزی فولکس واگن برای یافتن بمب فولکس؛ معمای خودروسازی ایران خودروهای روسای جمهور آمریکا از گذشته تاکنون+تصاویر توسعه پولو فولکس واگن قیمت انواع محصولات هیوندای در نمایندگی و بازار جدیدترین قیمت انواع هیوندای در ایران +جدول مقاومت مدیر فولکس واگن در برابر فشار استعفا فولکس واگن از خسارت دادن به اروپایی‌ها سرباز زد دومین فراخوان شرکت هیوندایی انقلابی‌ها! رونمایی از خودرو جدید سوبارو +تصاویر فولکس واگن به آمریکا ۱۵ میلیارد دلار غرامت می دهد بررسی ۵ سدان کوچک جدید +عکس حکم دستگیری مقام اجرایی فولکس واگن در کره جنوبی صادر شد تحقیقات پلیس آلمان از رئیس سابق فولکس واگن احتمال توقف تولید ۴۰ مدل از خودروهای فولکس واگن آیا آلفارومئو به حکمرانی مرسدس و ب ام و پایان می دهد؟ رونمایی برنامه دیزلی ۱۰ میلیارد دلاری فولکس واگن توقف تولید بیش از ۴۰ مدل خودرو فولکس واگن فولکس واگن: دوکاتی فروشی نیست خودروهای برقی، راه نجات فولکس‌واگن تن‌پوشی نو بر تن جوان شرقی مصائب فولکس تمامی ندارد سوبارو زبان طراحی جدیدش را رو می‌کند جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی فولکس می خواهد جبران کند آغاز به کار دو شرکت خودروساز کره ای در منطقه آزاد اروند قورباغه‌هایی فقط برای اروپا صدور مجوز برای تعمیر خودروهای فولکس نام خانواده خودروهای مسابقه ای جنسیس "N" نیست ۴ راه در مـرز ۱۰۰ قیمت چند خودرو وارداتی کاهش یافت پیش‌نمایش کوچک‌ترین سری ساخته های ولوو هیوندای به دنبال ساخت جنسیس الکتریکی است تولید خودروهای برقی و هیبریدی هفتاد سال با مرسدس E کلاس درآمد فولکس واگن در سال ۲۰۱۶ کاهش یافت پوست انداختن سدان لوکس کره ای اولین مدل برند N هیوندای در ۲۰۱۷ می آید فولکس واگن ۱ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی می‌سازد نعمت زاده به دیدار فولکسی‌ها می رود توقیف خودرو هیوندا با ۶۶ میلیون ریال خلافی درالبرز فروش اقساطی اپتیما فول با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه فروش اقساطی سانتافه با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه افزایش سرمایه‌گذاری تویوتا و فولکس واگن در دنیای فناوری آرایشی برای چهره پیر موهاوی قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۶ بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور جهش سهم کره‌ای‌ها در بازار چین هیوندای عرضه دو الکتریکی تا ۲۰۲۰ را تایید کرد اتفاقات شرکت خودروسازی فولکس مصداق توجه به کیفیت است درخواست سرمایه‌گذاران برای تحقیقات جدید از فولکس واگن ثبات در بازار خودروهای وارداتی جنگ مدیریتی در فولکس‌واگن برنامه های جنسیس لو رفت انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران آیا کارمندن فولکس واگن از تخلف این شرکت سود بردند؟ عصبانیت فولکس واگن از کندی روند تحقیقات آلایندگی ۱۰ نکته که باید در مورد میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ بدانید لوکس خوش‌شانس آلفا رومئو جولیا خودران می شود شریک ایرانی فولکس واگن چه زمانی معرفی می شود ؟ پاتک از نوعی کره ای! ورود ۴۰۰ دستگاه تاکسی هیوندا و تویوتا هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی تهران طراح بنتایگا به هیوندای پیوست شکایت صندوق سرمایه گذاری نروژ از فولکس واگن کره ای ها سانتافه اسپورت را ساختند انتشار تصاویر اولیه ای از سوبارو لوورگ STI راه حل یک شرکت خودروسازی برای اصلاح سیستم آلایندگی موتورهای دیزلی تسلا یکی از مدیران کهنه کار آئودی را به خدمت گرفت هاچ‌بک زیبای فولکس واگن جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار صنایع سنگین فوجی به سوبارو تغییر نام می‌دهد قیمت انواع خودروهای وارداتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان + جدول هیوندای یک ربات پوشیدنی ساخت+تصاویر فولکس واگن بحران زده به کارمندانش پاداش داد ژاپن تنها ۳ خودروساز خواهد داشت دوراهی‌های خرید توافق قریب الوقوع فولکس واگن و آمریکا هیوندای و کیا هم SUV های ارزان می سازند فروش اعتباری خودروهای وارداتی ۲۰۱۶ قیمت انواع خودرو در مناطق آزاد + جدول همه چیـز تمام! نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای خودرو لوکس بازیکن پرسپولیس +عکس سوبارو Forester را ببینید قیمت انواع خودروهای وارداتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ام جی GS رقیبی برای کیا اسپورتیج و هیوندای توسان بزرگترین محفل فولکس های تیونینگ شده در جهان خودروهای مایوس کننده در نمایشگاه پکن+تصاویر مدل کوپه هیوندای النترا به ایران آمد هیوندای النترا ۲۰۱۷ از ۲۱ هزار و ۴۸۵ دلار قیمت خورد رونمایی پروژه‌های جدید خودروسازان بزرگ ایران و کره؛ پیکان و هیوندای ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال آئودی Performance RS۷ چند؟ قرارداد ۲۶۰ میلیون دلاری هیوندای با ایران برای تولید واگن قطار فروش اقساطی خودروهای اپتیما و پیکانتو ۲۰۱۶ آغاز شد خودروهای اشرافی ارزان قیمت تصاویر جتا، نخستین خودرو فولکس‌واگن در ایران را ببینید هیوندای و کیا باید وارد حوزه مشارکت در تولید شوند فولکس‌واگن جتا برای تست‌های جاده‌ای به ایران آمد انتقاد وزیر دارایی آلمان از پاداش‌های مدیریت فولکس واگن فروش اقساطی انواع خودروهای کیا آغاز شد هیوندای یک النترا ۲۰۰ اسب بخاری رو کرد محموله فولکس‌واگن جتا در جاده‌های ایران آلفابت الفبای فن آوری خودران را به فیات می آموزد فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد شرقی‌های بلند‌قامت مجهزترین خودروهای ارزان قیمت +تصاویر آوانته ۲۰۱ اسبی با شتاب ۸ ثانیه آیا فولکس به حیات گلف R ۴۰۰ پایان می دهد؟ نسل جدید پژو ۳۰۸ سدان رونمایی کیا از یک خودروکم‌مصرف جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی انتخاب شریک تجاری فولکس واگن در ایران باز هم به تعویق افتاد نسل جدید هیوندای توسان از نگاه رسانه های غربی جدیدترین شرایط فروش سانتافه اعلام شد نرم افزار تقلب فولکس واگن را آئودی ساخته است نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید جدیدترین شرایط فروش محصولات هیوندای اعلام شد شاسی‌بلند جدید ژاپنی تصاویری از SUV کانسپت فولکس منتشر شد فولگس واگن در ایران سوبارو نسخه ویژه کراس ترک ۲۰۱۶ را رو کرد پدربزرگ و نوه کنار هم+ تصاویر مذاکره با فولکس واگن برای نوسازی ۶۵۰۰۰ کامیون فرسوده سقوط فروش فولکس واگن موافقت مدیران فولکس واگن با کاهش پاداش قیمت انواع خودرو در مناطق آزاد + جدول وزیر اقتصاد با مقامات ارشد شرکت فولکس واگن دیدار کرد فروش ۱۰۰ میلیون خودرو کیا و هیوندای فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای فولکس یک گلف ۴۰۰ اسب بخاری رو می کند مدیرعامل فولکس به دنبال کاهش پاداش هیئت مدیره است هیوندای به دنبال خودروهایی است که خود را تعمیر می کنند! کراس اور چینی آکورا فروش جهانی خواهد داشت هیوندای و دووی کره جنوبی در شیراز بیمارستان می‌سازند اختصاص نیم میلیارد یورو برای کامیونهای دیجیتالی توفان فولکس واگن در بازار خودرو ایران نسل جدید فولکس واگن کیا K۹۰۰ صاحب یک سیستم لوکس UVO می شود هیوندای و کیا ۲۶ مدل خودرو برقی و هیبریدی خواهند ساخت سوناتا ۲۰۱۶ به اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شد تکلیف شریک تجاری فولکس واگن در ایران تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد هیوندای سانتافه ماشین پلیس ایران می‌شود؟ قرارداد با فولکس واگن بزودی منعقد می‌شود مداد‌رنگی‌های بازار صفر تا ۱۵۰ میلیون تومان! کدام کانسپت جنسیس جذاب تر است؟ لشکر شهری کره‌ای‌ها! اتومبیل دنده اتوماتیک بخریم یا دستی؟! تبلیغات جالب فولکس واگن درباره کیفیت خودرو را ببینید حمله قورباغه‌ها به یک اتومبیل در تهران هیوندای I۲۰ جدید را ببینید فراخوان دیزلی فولکس واگن در آلمان به تاخیر افتاد امضای قرارداد مونتاژ خودروهای جدید کره در ایران طی ماه‌های آینده BRZ؛ کوپه هیبریدی که سوبارو در آستین دارد فولکس واگن ۳ هزار تن از کارکنانش را اخراج می کند فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۶ را ببینید طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی اولین تصویر از سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ منتشر شد روایت اکونومیست از رسوایی فولکس بیتل "دنیم" بیش از ۲۶ هزار دلار قیمت خورد سوبارو یک پلتفرم جدید رو کرد جنسیس اولین خودرو تست فن آوری خودران هیوندای شد به فولکس واگن اعتماد داریم فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۶ مدیرعامل فولکس ۲ هفته قبل از افشای رسوایی از آن خبر داشته است هیوندای توسان با موتور ۱.۷ لیتری نیز می آید نشست سهامداران فولکس واگن به تابستان موکول شد کیا اپتیما استیشن را به اروپا می برد هیوندای برای تویوتا پریوس رقیب آورد پرستیژ از منظر «برند» یا «مدرنیته»؟ هیوندای خودرو برقی کوچک طراحی می‌کند امیدواری فولکس واگن به توافق نهایی با آمریکا طرح ویژه فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی فولکس مینور ۱۰۰۰ را ببینید بهترین خودرو‌های سال ۲۰۱۶ فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند فولکس واگن "آپ" خود را تغییر می‌دهد+تصاویر کراس اور کانسپت فولکس واگن در ژنو رونمایی خواهد شد مذاکره فولکس واگن با ۵ شرکت ایرانی معضلی به نام «دیزل‌گیت» هزینه ۴۴۵ میلیون دلاری فراخوان ایربگ فروش اقساطی خودروهای کیا آغاز شد یورش دادستانهای کره جنوبی به دفتر فولکس واگن کیا نسخه استیشن اپتیما را هم رو کرد+تصاویر کیا از اپتیما هیبریدی plug-in ۲۰۱۷ رونمایی کرد کپی کردن مدل برقی پورشه توسط بنتلی نیازی به فراخوان خودروهای مجهز به ایربگ تاکاتا نیست چالش فولکس واگن در ایران فولکس واگن ۹ میلیون دلار جریمه شد بی‌اعتنایی مدیران فولکس واگن به هشدارهای تقلب انصراف فولکس واگن از همکاری با ایران خودرو و سایپا یک شروع دوباره برای ون های آمریکایی پرفروش ترین خودرو های سال ۲۰۱۵ حضور اعضای هیات‌مدیره فولکس در تهران لبخند دوباره بازار به فولکس‌واگن فروش ویژه کامیونت و مینی بوس های هیوندای نقاب کلاسیک برای ون محبوب فولکس‌واگن فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای و کیا مدل ۲۰۱۶ تصاویری از یک خودرو عجیب را ببینید تلاش فولکس‌واگن برای تولید خودروهای دیزلی در ایران مقاومت فولکس واگن برای فراخوان ایربگهای مرگبار کیا اپتیما هیبریدی رونمایی شد سانتافه ۲۰۱۷ چه مشخصاتی دارد+تصاویر فروش گروه فولکس واگن به رشد بازگشت هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ هم آمد افزایش ۲.۵ برابری صادرات خودروهای کره‌ای به ایران در سال ۲۰۱۶ دو خودروساز بزرگ کره ای برای بازار ایران چه خواب هایی که ندیده اند درخواست هیوندای از ایران خودرو دیزل لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ «کیا اپتیما» جدید به ایران رسید سوبارو تصویری از کانسپت آتی خود منتشر کرد تبلیغ احساسی فولکس برای احیای اعتماد مشتریان غرامت سخاوتمندانه فولکس واگن به مشتریان آمریکایی هیوندای، معجزه نظم و تفکر کره ای فروش اعتباری انواع خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۶ بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال ۲۰۱۵ صدها تیگوان و آئودی Q۵ فراخوانده شدند فروش هیوندای توسان جدید برای اولین بار در ایران کارخانه عجیب هیوندای در کره جنوبی ساخت فولکس با چوب بلوط تبلیغ رسمی اپتیما ۲۰۱۶ رونمایی شد سوبارو برای ربودن دل خریداران از سگ استفاده کرد فولکس کانسپت Budd-e را به تولید انبوه می رساند تجارت خودروهای سنگین را واگذار نمی کنیم الانترای ۲۰۱۷، ارزان‌تر از نسل قبل! احتمال بازخرید خودروهای جنجالی فولکس‌واگن خودروی هیوندا با بیش از ۵۶ میلیون ریال خلافی توقیف شد هیوندای و کیا مشترکا یک وانت می سازند تلاش هیوندای و کیا برای بازگشت به ایران فولکس فیس لیفت گلف را رونمایی می‌کند تغییر قیمت رنو به علت ترس از وضعیت ایجاد شده توسط فولکس واگن ورود یک خودرو جدید ژاپنی به ایران افشای راز فولکس‌واگن تخفیف فولکس واگن برای تعویض خودروهای فرسوده آیا G۷۰ کوپه حریف M۴ می‌شود؟ «دیزل‌گیت»؛ نگران حفظ اشتغال تا سلامت با میکروباس الکتریکی فولکس واگن بیشتر آشنا شوید گشتی در شهر هیوندای با توسان ارسال ۲۵۰ تقاضانامه از ایران برای همکاری با فولکس واگن هیوندای الانترای ۲۰۱۷، ارزان‌تر از نسل قبل! جنسیس G۹۰، سوپرلوکس جدید هیوندای النترا ۲۰۱۷ اندروید و آی اُ اس دارد محبوب‌ترین خودروهای اروپا کاهش سهم فولکس‌واگن در بازار اروپا کوچ مدل کوچک هیوندای به مکزیک فروش اعتباری محصولات هیوندای و کیا آغاز شد هیوندای تولید سوناتا را کاهش و تولید سانتافه را افزایش می‌دهد هیوندای ۱۱ هزار دستگاه جنسیس را فراخواند مهمترین رویدادهای خودرویی سال ۲۰۱۵ فولکس یک هیبریدی ۲۲۱ اسب بخاری رو کرد شکوه و تجمل محض در جنسیس G۹۰ دلبری مینی‌ون جدید کرایسلر با ظاهر جدید و فناوری روز دنیا افزایش قیمت رسمی محصولات هیوندای در ایران+جدول اپتیما JF در لیست ثبت سفارش گمرک واکنش فولکس واگن به لبریز شدن صبر آمریکا هیوندای تصاویر و جزئیات بیشتری از یونیک را منتشر کرد فولکس واگن شاسی بلند برقی رونمایی می‌کند ۱۰ خودرویی که در دیترویت نگاهها را خیره خواهند کرد بحران آلایندگی فولکس واگن عمیق‌تر شد پیش‌ بینی هیوندای و کیا برای کمترین میزان رشد فروش در ۱۰ سال‌ آینده کیا اپتیما ۲۰۱۶ را ببینید وزارت دادگستری آمریکا شرکت فولکس واگن را تحت پیگرد قانونی قرار داد فولکس گوشه ای از جدیدترین مفهومی خود را نشان داد هیوندای: یونیک از تویوتا پریوس بهتر است فروش کمتر هیوندای و کیا در سال ۲۰۱۶ هیوندای مدیر اجرایی سابق لامبورگینی را استخدام کرد هیوندای و کیا از دستیابی به برنامه فروش بازماندند رونمایی از خودرو پاک هیوندای رسوایی فولکس بازار دیزلی ها در آمریکا، چین و ژاپن را کساد می کند مرگ بازار خودروهای دیزلی در آمریکا موتور ۲.۰ لیتری توربو برای نسل جدید کاراوِل عصر جدیدی برای خودروها فولکس های آلستار ادیشن، حامیان یورو ۲۰۱۶ سوبارو ۳ کانسپت اسپرت به نمایشگاه تیونینگ کاران توکیو می‌برد فولکس باگی با رنگ متفاوت در تهران «میکروباس»؛ خودرو مفهومی الکتریکی فولکس واگن به وضعیت هوا فکر کنید نه اصلاح خودروهای فولکس خودروهایی که در سال ۲۰۱۵ بیشترین بار در گوگل جستجو شدند تصاویر هیبریدی جدید هیوندای و رقیب تویوتا پریوس لو رفت هدف فروش هیوندای محقق نمی‏شود سوبارو زودتر از برنامه به هدف فروش می‏رسد فائتون ۱۳ ساله در ماه مارس به پایان عمر خود می‌رسد "به داد هوا برسید نه اصلاح خودروهای فولکس" تصدی مناصب مهم در شرکت فولکس واگن چرخشی می شود این خودرو متعلق به آینده است تصویر یک فولکس سیکلت را ببینید فولکس واگن می خواهد کمترین خسارت را بپردازد اُپتیمای ۲۰۱۶ در بریتانیا ۳۲۵۱ دستگاه سوبارو لگاسی و اوتبک ۲۰۱۶ فراخوان شدند بانک اروپایی زیر قول خود به فولکس واگن زد اعتصاب چهار ساعته کارگران هیوندای یک گروه زیست محیطی چینی از فولکس واگن شکایت کرد چشم انداز بازار خودرو در سال آینده روشن نیست آلایندگی خودروهای فولکس واگن مجددا تست می‌شود فراخوان جنسیس کوپه هیوندای دعوای هیوندای بر سر موتورهای هیبریدی خاتمه یافت هیوندای بیش از ۱۰ هزار جنسیس کوپه را فراخواند فهرست ایمن‌ترین خودروها منتشر شد بهترین خودرو های اندازه متوسط ۲۰۱۶ انتشار تصویری از محصول جدید خودروساز کره ای ادعای آلایندگی خودروهای بنزینی فولکس واگن نادرست از آب درآمد اولین محصول از برند لوکس هیوندای جنرال الکتریک سهام ۴۳ درصدی خود در هیوندای را می فروشد رسوایی تقلب شامل تنها ۳۶ هزار خودرو است هیوندای حسگر و تراشه خودروهای خودران می سازد‎ خودروسازان برای شراکت می‌آیند یا رقابت ملاقاتی با «فولکس بیتل» دوست داشتنی در تهران طرح شکایت مشترک هزاران کره ای علیه شرکت «فولکس واگن» خودرو هیوندای رکورد زد! شرایط فروش سوناتا و اپتیما به‌صورت نقدی و اعتباری فولکس واگن مذاکره با قطر را رد کرد کاهش فروش فولکس در انگلستان فروش اقساطی محصولات هیوندای آغاز شد فولکس واگن به دارایی‌هایش چوب حراج می‌زند غولی که همچنان بهای رسوایی تقلب خود را می‌پردازد اُپتیمای ۲۰۱۶ برای بریتانیایی ها قیمت خورد افشای جزئیات جدید از تقلب آلایندگی خودروها فروش لیزینگی محصولات کیا ۲۰۱۵ آغاز شد آغاز تحقیقات آلمان از فرار مالیاتی فولکس واگن تحقیقات گسترده روی بوش درباره رسوایی فولکس واگن رونمایی از مدل مفهومی سوبارو ایمپرزا دردسر اروپایی خودروسازان کره‌ای فولکس واگن کاهش فروش خود در پی رسوایی اخیر را رد کرد فولکس واگن به مشتریان متضرر خود در اروپا خسارت نمی‌دهد فولکس واگن به تقلب خودروهای ۳ هزار سی سی نیز اعتراف کرد فولکس سرمایه گذاریهای خود را ۱ میلیارد یورو کاهش داد فولکس واگن تا پایان سال برای گزارش به کمیسیون اروپا فرصت دارد کاهش حجم سرمایه گذاری های فولکس واگن در ۲۰۱۶ میلادی فراخوان ۳۰۵ هزار خودرو هیوندای فشار آمریکایی‌ها بر فولکس واگن برای بازخرید خودروهای فرسوده کمیسیون اروپا تا پایان سال به فولکس فرصت داد هیوندای ۳۰۵ هزار خودروی سوناتا را از بازار جمع می کند رازهای کثیف صنعت خودرو سازی فولکسی برای هلال احمر سرباز ژرمن‌ها به جای شیر فرانسه تحقیقات از احتمال همدستی بوش در تقلب فولکس واگن هیوندای النترا ۲۰۱۷ رونمایی شد کارت هدیه فولکس واگن به ۱۲۰ هزار آمریکایی بازار اروپایی فولکس واگن کوچک شد جنسیس G۹۰ ماه آینده رونمایی می شود فولکس بیتل Dune ۲۰۱۶ رونمایی شد+تصاویر گسترش بحران آلایندگی در مدلهای بنزینی فولکس واگن ۵۴۰ هزار خودرو فولکس واگن ۱.۶ لیتری باید فراخوان شوند روسای فولکس و آئودی با مسئولان محیط زیست آمریکا دیدار می کنند این خودرو با دفترچه‌های واقعیت مجازی عرضه می‌شود فروش فولکس واگن ۵.۳ درصد کاهش یافت فولکس کارکنان مقصر در رسوایی را می بخشد سوناتای بنزینی-برقی، چند؟! برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت چشم بادامی محافظه کار تولید فولکس پاسات ۲۰۱۶ متوقف شد فولکس واگن تا آخر نوامبر به پرسنل خود وقت داد وینترکورن از ریاست آئودی هم کنار رفت فولکس واگن به سرمایه گذاری در فناوری‌های خودران ادامه می‌دهد فولکس واگن و ده‌ها لقب فولکس واگن دست به جیب شد تاکنون هیچ تقلبی در دیگر برندهای فولکس واگن یافت نشده است سوبارو یک کراس اور با سه ردیف صندلی در آمریکا تولید می کند G۹۰ اولین مدل برند لوکس هیوندای+تصاویر فولکس پرداخت خسارت ۱۰۰۰ دلاری به مشتریان متضرر را تایید کرد "تویوبارو" دیگری در راه است! فشار مدیرعامل باعث شد تقلب کنیم! طراحی کدام مفهومی هیوندای بهتر است؟ مدیرعامل فولکس واگن جرات سفر به آمریکا را ندارد فولکس واگن به مشتریان فریب خورده تا ۱۲۵۰ دلار غرامت می دهد مدیر طراحی فولکس واگن استعفا داد خودروهای لوکس فولکس واگن آلاینده از آب درآمدند کاهش شدید فروش خودروهای فولکس واگن در ژاپن نوجوان کُره ای در برابر ژرمن میانسال! هیوندای برند "جنسیس" را تایید کرد در انگلیس فروش خودروهای فولکس واگن ۱۰ درصد کاهش یافت هند به فولکس اخطار داد ۹۸ هزار خودرو بنزینی تحت تاثیر رسوایی فولکس هستند میخی که خوب کوبیده شد! بررسی فنی و تخصصی هیوندای توسان جدید فولکس واگن از نقص غیر موجه در ۸۰۰ هزار خودرو دیگر خبر داد "جنسیس" برند لوکس هیوندای می شود سوبارو کوپه BRZ را توربوشارژ نمی کند فولکس تقلب در موتورهای ۳۰۰۰ سی سی را رد کرد رسوایی فولکس واگن گریبان پورشه کاین را هم گرفت خودرو سوبارو لگاسی راببینید تقلب فولکس‌واگن پرده از رازی خطرناک برداشت دردسر فولکس واگن بیشتر شد هیوندای ۶۵ هزار سوناتا ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را فرا می خواند پای مرکل به رسوایی فولکس واگن باز شد پژو دست و دل‌بازتر از رنو است مرگ ۵۹ آمریکایی به دلیل تقلب دیزلی فولکس واگن اپتیمای ۲۰۱۶ کروکی را ببینید فولکس واگن تولید بنتلی و بوگاتی را کاهش می دهد مالکان فولکس واگن غرامت می گیرند ضرر مالی فولکس واگن افشا شد عذر خواهی رسمی فولکس‌واگن به روش ژاپنی‌ها فولکس واگن ایران خودرو را دور زد خودروساز آلمانی بعد از ۱۵ سال زیان داد کیا اپتیما ۲۰۱۶ را ببینید ۴ نشان قابل اطمینان سال ۲۰۱۵ زیبای فراموش شدنی! فولکس واگن مهندسان بیشتری را معلق کرد بی‌اعتنایی صنعت خودروی آلمان به رسوایی فولکس برآورد اولیه برای جبران خسارت رسوایی اخیر اشتباه بود توقف ترفیع در فولکس‌واگن مذاکرات آلمان و آمریکا درباره رسوایی فولکس واگن دختر‌بچه عجیب و غریب کره‌ای فولکس واگنی برای خانواده فولکس‌واگن هویت آلمان‎ها را مخدوش کرد طلسم فولکس واگن گلف کروک برای بازار ایالت متحده شکست ایرانگردی فولکس واگن ولوستر توربویی ویرانگر برای نمایش در سِماشو ۲۰۱۵ جنسیس جدید با امکانات بیشتر می آید امپراطوری فولکس واگن دستخوش تغییر می‌شود؟ رقابت سه شرکت برای همکاری با فولکس شکایت ۴۰ میلیارد یورویی سرمایه‌گذاران فولکس واگن فراخوان هیوندای سوناتا و النترا فولکس‌‌واگن کارکنانش را کاهش می‌دهد مدیرعامل سابق فولکس واگن از پورشه رفت درخواست عجیب فولکس از دایملر فولکس واگن مدیر ضدفساد استخدام کرد تغییر روند همکاری ایران و فولکس واگن؟ مداخله ۳۰ نفر در تقلب دیزلی فولکس واگن فولکس هزینه‌هایش را کاهش می‌دهد فولکس واگن به فناوری دیزلی گران‌تر متوسل می‌شود «دی کاپریو» رسوایی گروه خودروسازی فولکس واگن را فیلم می‌کند مذاکره خودرویی ایران با فیات و فولکس‌واگن وام‌های اعطایی به فولکس واگن پس گرفته می‌شود فراخوان خودروهای دیزلی فولکس واگن در چین سواری‌هایی که در جاده‌های ۱۲ کشور جهان می‌تازند انتشار جزئیات جدید از نسل نو هیوندای جنسیس کوپه بیش از ۳ میلیون دستگاه خودرو فولکس واگن در اروپا نیازمند تعمیرات اساسی است ضرر مالی در انتظار برند فولکس واگن خودرو سوبارو ویزیو را ببینید خودروهای تولید هیوندای روسیه به خاورمیانه می‌آیند عذرخواهی فولکس واگن از آمریکا به دلیل تقلب ترفندی برای جذب رانندگان فولکس واگن ترکش رسوایی فولکس واگن به اقتصاد چک اصابت کرد تحقیقات برای شناسایی مغز متفکر کلاهبرداری دیزلی پشت پرده حضور فولکس واگن در ایران چیست؟ رسوایی فولکس واگن آسیب سختی به اقتصاد آلمان می‌زند تقلبی که آلمان را شرمنده کرد تست خودروهای دیزلی در ایتالیا حضور عضو هیات‌مدیره فولکس‌واگن در ایران ضرر ۲۹ میلیون دلاری هیوندای و کیا فولکس‌واگن خواستار خودروسازی در ایران شد سود ۷ سال فولکس‌واگن دود می‌شود؟ غول خودروسازی اروپا در حلقه محاصره مردان قانون بیش از یک میلیون دستگاه خودرو فولکس واگن در انگلیس درانتظار فراخوان سهام فولکس واگن در بازار بورس فرانکفورت کاهش یافت سقوط یک بلندپروازی بیش ازیک میلیون دستگاه خودرو فولکس واگن در انگلیس درانتظار فراخوان فروش یک فولکس عجیب در تهران از جیب فولکس‌واگن به جیب تسلاموتورز؟ رسوایی فولکس‌واگن و آینده مبهم خودروهای دیزل سواری همدستی آئودی با فولکس‌واگن تحقیقات دادستانهای آلمان از مدیرعامل سابق فولکس واگن چرا فولکس واگن به هشدارها بی‌اعتنایی کرد؟ تقلب فولکس‌واگن به ویرانی صنعت موتورهای دیزل می‌انجامد؟ پس از «فولکس» نوبت «ب ام‌و» است مقایسه‌فولکس‌واگن‌قورباغه‌ای‌وبیتل‌وزغی تردد تویوتا و فولکس واگن در بانک مرکزی ممنوعیت فروش شماری از خودروهای فولکس واگن در بلژیک فولکسی‌ها به زندان می‌روند؟ واکنش خودروسازان به تخلف فولکس‌واگن مدیرعامل جدید فولکس واگن انتخاب شد فروش برخی مدلهای جدید فولکس واگن در سوئیس متوقف شد ابعاد جدید رسوایی فولکس واگن رازهای کثیف خودروسازان فولکس واگن تولید خودرو کروکی اسپرتش را متوقف کرد مدیر اجرایی شرکت فولکس واگن استعفا کرد گسترش رسوایی تقلب فولکس واگن به آسیا شایعه اخراج مدیرعامل فولکس واگن در پی رسوایی تقلب چرا و چطور فولکس واگن ۱۶ میلیارد یورو جریمه شد؟ کارکنان کره ای هیوندای اعتصاب می‌کنند فولکس واگن چطور تقلب کرد و رسوا شد؟ فروش مدل‌های دیزلی فولکس واگن متوقف شد بزرگ‌ترین فراخوان هند رقم خورد جریمه ۱۸ میلیارد دلاری در انتظار فولکس واگن بابت آلوده کردن هوا علت علاقه فولکس واگن و اشکودا برای ورود به ایران خیز فولکس واگن آلمان برای ورود به بازار خودرو ایران بازخرید سهام فولکس واگن توسط سوزوکی ۵۱نفر سوارِ یک فولکس استیشن! شرکت خودرو سازی معروف جهان به کمک مهاجران آمد شرط هیوندایی برای مونتاژ خودرو در ایران النترای ۲۰۱۶ در کره رونمایی شد این آینده جنسیس کوپه نیست! «هیوندای سانتافه» به روز شد با نسل بعدی فولکس واگن تیگوان آشنا شوید تمدید ریاست مدیرعامل فولکس‌واگن بررسی و رونمایی از هیوندا توسان نسخه اروپایی کیا اپتیمای ۲۰۱۶ را ببینید پایان اختلاف چهار ساله فولکس واگن و سوزوکی کوچ سوبارو از تیانجین ساخت نسل جدید خودروهای مفهومی توسط خودروساز کره ای نخستین تصاویر از نسل بعدی هیوندای النترا بررسی فولکس‌واگن تیگوآن R-Line مدل ۲۰۱۵ طـلا و مس عرضه مدل جدید فایتون به تعویق افتاد بازگردانی تعداد زیادی از محصولات فولکس واگن فراخوان سه خودرو کرایسلر ۲۰۰ مدیران هیوندای در چین برکنار شدند تحقیقات از انفجار ایربگ شاسی بلند فولکس واگن فولکس‌واگن و تسلا فراخوان نکردند ماشین هیوندای ix۲۰ را ببینید کالسکه روباتیک ساخته شد فولکس بیتل قرن بیست و یکم درهای خودکاری که به روی سرنشینان باز می شوند کاهش قیمت فولکس‌واگن توراِگ و تیگوان برای مدل ۲۰۱۶ نبـرد وسوسه و اعتبار احداث مرکز مهندسی جدید فولکس در امریکا فرزند گوشه‌گیر هیـوندای سیستم حقوق جدید برای کارمندان هیوندای رکورد خودرو پیل سوختی هیوندای تصاویر خودروی مفهومی هیوندای PassoCorto را ببینید تصاویر فولکس واگن پاسات ۲۰۱۶ را ببینید تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت فراخوان ۳۲۲ هزار خودرو به دلیل مشکل کیسه هوا ماشین سوبارو ۳۶۰ را ببینید فولکس‌واگن از تویوتا سبقت گرفت راز موفقیت سوبارو محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها کمبود مدلهای جدید گروه کرایسلر تصویر کرایسلر ۳۰۰S را ببینید تصاویر کرایسلر ۳۰۰S را ببینید فولکس واگن از رقیب ژاپنی خود پیشی گرفت نصب سیستم پیشگیری از تصادف در خودروها فولکس واگن اسکوتر برقی تاشو می‌سازد فولکس واگن پرفروش‌ترین خودروساز جهان شد هنوز برای ورود به بازار ایران زود است کاهش سود هیوندای در فصل دوم مقایسه هیوندای النترا جی‌تی و سوبارو ایمپرزا خط تولید فولکس قورباغه‌ای را ببینید هیوندای روی رقیب فورد اکواسپرت کار می کند تصاویر سوبارو XV Crosstrek را ببینید تصاویر سوبارو XV Crosstrek را ببینید خط تولید فولکس قورباغه‌ای جوان کُـره ای یا نـوزاد چینی؟ رقابت مزدا ۶ تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات اسرار خودروسازی کره به چین درز کرد نمایندگان مرسدس بنز و فولگس واگن به ایران آمدند تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید را ببینید. تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید را ببینید فولکس واگن Passat GTE را ببینید فولکس گلف ۳۳۰ اسبی ویژه مسابقه ماشین فولکس واگن Passat GTE را ببینید یک پیش بینی از فروش جهانی خودرو کارخانه‌های خودروسازی به اشتراک گذاری اطلاعات با گوگل و اپل را محدود کردند سه‌چرخه برقی فولکس‌واگن محشر است تخفیف‌های هیوندای برای الانترای ۲۰۱۶ بنز، فولکس‌واگن را پشت‌سر گذاشت فولکس واگن کالیفرنیا؛ ونی برای سفر به دور دنیا میعادگاهِ عاشقانِ ولکس‌واگن بد‌اقبالان بـازار نسخه های بنزینی هیوندای i۲۰ محبوب تر هستند کرتا، کوچک‌ترین کراس‌اوور هیوندای آغاز ساخت کارخانه هیوندای در چین پرچمدار عضلانی‌های لوکس کاهش تولید هیوندای و کیا کاهش تولید هیوندایی هیوندای کمربندش را محکم می‌کند ماشین هیوندای HB۲۰ هیوندای شاسی بلند لوکس بزرگ می‌سازد نقاشی عجیب هیوندای در ایران نگرانی هیوندای از موج دستگیری‌ها در فیفا سوناتا ۲۰۱۵ اولین خودرو اندرویدی جهان هیوندای در انتظار چراغ سبز پیکاپ کوچک افزایش تولید توسان هیوندای هیوندای توسان با مزدا CX-۵ رقابت می کند برنامه ریزی هیوندای برای ساخت کارخانه جدید افزایش زودتر از موعد ظرفیت سوبارو در امریکا هیوندای آی ایکس ۲۰ مدل ۲۰۱۶ را ببینید افت فروش جهانی خودروسازان کره‌جنوبی کیا اپتیمای واگن در محاق کاهش مجدد سود خودروساز بزرگ کره هیوندای جنسیس به توربوشارژر مجهز شد، اما به چه قیمت؟ هیوندای به گینسی ها پیوست استاندارد مشترک برای خودروسازان و تولیدکنندگان موبایل نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان مدل مفهومی سوبارو در شانگهای کرایسلر یک مدل جدید یعنی Sebring را که با نام ۲۰۰ شناخته می شود به محصولات خود اضافه می کند. سوبارو BOXER Sport شکل می گیرد جیپ Grand Cherokee به دنبال بازار ژاپن Azera بزرگ می شود دوج و کرایسلر ایمن ترین خودروهای دنیا سوبارو با دو مدل تازه به ژنو می رود (گزارش تصویری) قیمت سوناتای هیبریدی اعلام شد نخستین عکس ها از کرایسلر کروکی ۲۰۰ عرضه اولین هیوندای ۲کلاجه در آمریکا آغاز بازدید زمستانه خودروهای کیا و هیوندای اعلام جدیدترین نرخ فروش برخی خودروهای داخلی و وارداتی (۱۶ آذر)
برگشت به بالا