گران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکس

عصر خودرو: مقررات محدود کننده آلودگی و مصرف سوخت باعث می‌شوند که روز به روز از تعداد موتورهای ۱۰ و ۱۲ سیلندر در دنیای اتومبیل کاسته شود. در مقابل، این چهار سیلندرها هستند که این اواخر رشد زیادی پیدا کرده‌اند

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

گران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکسگران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکسگران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکسگران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکسگران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکسگران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، پیشرفت‌ها در زمینه القای اجباری و تکنولوژی‌های الکتریکی‌سازی موجب شده‌اند که عملکرد و قیمت برخی خودروهای چهار سیلندر به سطحی برسد که قبلاً کمتر در این صنعت دیده شده است. بر این اساس، دست‌اندرکاران مجله Car and Driver بر آن شده‌اند تا دور نمای صنعت اتومبیل را بررسی کرده و حداکثر قیمت مدل‌های چهار سیلندر موجود را پیدا کنند. آنچه در ادامه می‌آید، مجموعه‌ای از گران‌ترین خودروهای جدید است که برای پیشرانه از موتورهای چهار سیلندر، چه با کمک توربوشارژر، سوپرشارژر و یا موتورهای الکتریکی، استفاده می‌کنند. با اینکه به هیچکدام از خودروهای موجود در این لیست، قیمت آپشن‌ یا پکیج تجهیزات اضافی افزوده نشده است، ولی سعی شده تا گران‌ترین سطح تریم هر مدل انتخاب شود.
مرسدس‌بنز E300 فورماتیک مدل 2017؛ قیمت: 55575 دلار

با درنظر گرفتن اینکه تقریباً تمام رقبای E300 یک ارتقای پیشرانه شش سیلندر به مشتریان ارائه می‌دهند، مرسدس‌بنز در این میان اندکی خطر کرده و مدل جدید سدان کلاس E خود را به یک موتور چهار سیلندر در ایالات متحده محدود کرده است. مدل استاندارد E300 با دو سیستم دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک فورماتیک در دسترس قرار می‌گیرد و با یک موتور توربوی 2 لیتری چهار سیلندر همراه است؛ موتوری که برایش قدرتی به میزان 241 اسب‌بخار و 370 نیوتن‌متر تولید می‌کند.گران‌ترین خودروهای جدید چهار سیلندر +عکس
البته نسخه‌های شش و هشت سیلندر نیز در بین مدل‌های کلاس E مرسدس‌بنز حضور دارند، ولی باید توجه داشت که استفاده از این موتورها مستلزم انتخاب تریم‌های تهاجمی AMG، یعنی E43 با موتور V-6 و E63 با موتور V-8 است. در همین حال، برای مشتریان امریکایی که به دنبال تعداد بیشتر سیلندر در کلاس‌ E غیر AMG خود هستند، مدل E400 استیشن واگن با یک موتور 3 لیتری V-6 و قدرت 329 اسب‌بخار درنظر گرفته شده است.

ب‌ام‌و 528i ایکس‌درایو M اسپورت مدل 2016؛ قیمت: 56745 دلار

528i با وجود قدرت نسبتاً متعادل 240 اسب‌بخاری که دارد، عملکرد قابل‌توجهی دارد. این خودرو قادر است تا در عرض 5/9 ثانیه به سرعت 96/6 کیلومتر بر ساعت برسد. سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک ایکس‌درایو ب‌ام‌و یک آپشن 2300 دلاری است. همچنین در اینجا پکیج M اسپورت سری 5 با توجه به طراح متفاوت بدنه و چرخ‌ها و تایرهای پرفورمنسی که اضافه می‌کند، به عنوان یک سطح تریم جداگانه درنظر گرفته شده است.

ولوو S90 T6 AWD اینسکریپشن مدل 2017؛ قیمت 57245 دلار

«ولووی گذشته» نسبت به استفاده از موتورهای چهار سیلندر حساسیت زیادی داشت و به جای آنها، در محصولاتش از موتورهای 5 و 6 سیلندر استفاده می‌کرد. ولی «ولووی جدید» که تحت مالکیت کمپانی چینی «جیلی» در آمده، رویکرد متفاوتی برگزیده است و در حال حاضر، تقریباً در تمام خط تولیدش از موتورهای چهار سیلندر 2 لیتری استفاده می‌کند. در مدل زیبا و جدید S90 سدان، 2 آپشن برای تنظیمات این موتور 4 سیلندر ارائه شده است؛ یک نسخه T5 با توربوشارژر و قدرت 250 اسب‌بخار و نسخه قدرتمند سوپرشارژر و توربوشارژر T6 با قدرت 310 اسب‌بخار.

این در حالی است که یک نسخه پلاگین هیبرید از S90 با استفاده از همین موتور 2 لیتری در کنار موتورهای الکتریکی، ظرف چند ماه آینده از راه خواهد رسید. البته شاید خیلی‌ها در امریکا منتظر آمدن V90 واگن باشند؛ مدلی که سال آینده در این بازار ارائه می‌شود و در زمینه پلتفرم، طراحی داخلی و پیشرانه با S90 مشترک است و در عین حال، فضای بیشتری در داخل کابین و یک بدنه زیبا با سقف کشیده دارد.
کادیلاک CT6 2.0T لاکچری مدل 2017؛ قیمت 59390 دلار

کادیلاک خودش اعلام کرده که با مدل جدید CT6 سدان، قطعاً‌ قصد ندارد که با پرچم‌داران کنونی دنیای اتومبیل‌های لوکس (از جمله مرسدس‌بنز کلاس S) رقابت کند؛ موضوعی که در پیشرانه پایه CT6 نیز مورد تأیید قرار می‌گیرد و این خودروی بزرگ با یک موتور نسبتاً کوچک 2 لیتری چهار سیلندر با توربوشارژر همراه می‌گردد. البته سبکی و وزن فوق‌العاده کادیلاک، سطح مناسبی از عملکرد را فراهم کرده است. CT6 با استفاده از این موتور می‌تواند در عرض 6/1 ثانیه به سرعت 96/6 کیلومتر بر ساعت برسد.

«ساختار سبک‌وزن» این اعتماد به نفس برای کادیلاک ایجاد کرده که حداقل در وهله کنونی، یک آپشن V-8 برای CT6 درنظر نگیرد. گزینه‌های دیگر پیشرانه در این مدل شامل یک موتور تنفس طبیعی 3/6 لیتری V-6 و یک موتور دو توربوشارژر 3 لیتری V-6 هستند. هر دوی این موتورهای شش سیلندر صرفاُ با سیستم دیفرانسیل تما‌م‌چرخ متحرک در دسترس قرار می‌گیرند و این در حالی است که مدل چهار سیلندر منحصراُ به صورت دیفرانسیل عقب است. همچنین یک نسخه تولید محدود پلاگین هیبرید از این مدل که احتمالاً قیمتش به سطحی بالاتر از 2.0T می‌رسد، قرار است که به‌زودی در ایالات متحده به فروش برسد.

لندروور رنج‌روور اووک اتوبیوگرافی مدل 2017؛ قیمت 63495 دلار

کوچکترین محصول لندروور، مدل زیبای رنج‌روور اووک از لوکس‌ترین سطح تریم خودروساز، یعنی «اتوبیوگرافی» بهره می‌برد؛ چرم بسیار با کیفیت، یک سیستم صوتی Meridian و الگوهایی که در مدل‌های بزرگتر و با پرستیژ بالاتر لندروور نیز دیده می‌شوند. امّا این پکیج لوکس، بر روی پیشرانه استاندارد اووک تأثیری نگذاشته است و این خودرو همچنان از یک موتور 2 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر به همراه یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک بهره خواهد برد.

مدل «اتوبیوگرافی» منحصراً با یک موتور چهار سیلندر عرضه می‌شود، ولی یک نسخه 2 درب از رنج‌روور اووک نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. برای مدل 2017، یک ورژن کانورتیبل نیز وجود خواهد داشت که احتمالاً جای مدل عجیب و غریب نیسان مورانو کراس‌کابریولت را خواهد گرفت.

آلفا رومئو 4C اسپایدر مدل 2016؛ قیمت: 67495 دلار

مدل اسپورت شاخص آلفا رومئو برای داشتن یک وزن کمتر، تا حدودی از روش‌های لوتوس الهام گرفته است؛ یک ساختار فیبرکربنی با طراحی مختصر در داخل کابین و کمترین تجهیزات ممکن تا در نهایت پایین‌ترین سطح وزنی برای خودرو ایجاد شود (1136 کیلوگرم). به خاطر همین وزن اندک، هر نوع موتوری که برای پیشرانه استفاده شود، می‌تواند سطح عملکرد بالایی را برای خودرو فراهم کند. موتور 1/8 لیتری توروبوشارژر چهار سیلندر با قدرت 240 اسب‌بخار، شاید قدرت عضلانی سطح بالایی به نظر نرسد، ولی برای رساندن سرعت 4C در عرض 4/2 ثانیه به 96/6 کیلومتر بر ساعت کافی است.

سقف جمع‌شونده 4C اسپایدر نیز یکی دیگر از نشانه‌های رعایت سادگی در این خودرو است. این سقف در واقع یک پنل پارچه‌ای جداشدنی است که می‌تواند به شکلی ساده و ابتدایی از روی خودرو برداشته شود. کاری که ممکن است اندکی ابتدایی و وقت‌گیر به نظر برسد، ولی برای رانندگی سقف‌باز با این خودروی اسپورت منحصر به فرد ایتالیایی ارزشش دارد.

ب‌ام‌و X5 ایکس‌درایو 40e M اسپورت مدل 2016؛ قیمت: 68895 دلار

ب‌ام‌و برنامه دارد تا از همه محصولاتش، یک نسخه پلاگین هیبرید ارائه کند و به‌تازگی این موضوع را اعلام کرده است. اولین مدل پلاگین شاخص ب‌ام‌و پس از مدل اسپورت هیبرید i8، مدل X5 40e خواهد بود که در آن  موتورهای استاندارد شش و هشت سیلندر در X5، با یک موتور توربوی 2 لیتری چهار سیلندر جایگزین می‌شوند و یک موتور الکتریکی 111 اسب‌بخار نیز سیستم پیشرانه را همراهی می‌کند. این در حالی است که  برای داشتن مدل 40e، مشتریان باید نسبت به  مدل معمولی‌تر شش سیلندر ایکس‌درایو 35i، به اندازه 5 هزار دلار بیشتر پرداخت کنند.خروجی کلی پیشرانه به 308 اسب‌بخار می‌رسد؛ پیشرانه‌ای که برای حرکت X5 با وزن 2396 کیلوگرم به کار گرفته می‌شود. اگر راننده‌ای بخواهد صرفاُ با الکترسیسته به حرکت خود ادامه دهد، تنها حدود 22/5 کیلومتر مسافت پیش رو خواهد داشت. ولی وقتی این منبع انرژی را تمام کند، X5 به عنوان یک هیبرید معمولی عمل خواهد کرد و قدرت را بین موتور الکتریکی و موتور بنزینی تغییر می‌دهد. برآورد سازمان حفاظت محیط زیست امریکا از مصرف سوخت معادل این هیبرید برابر 9/8 لیتر در هر 100 کیلومتر، در حالت ترکیبی است؛ یعنی 2 لیتر کمتر از مدل 35i. البته مصرف ناامید کننده 11/2 لیتر در هر 100 کیلومتر را که در تست مشاهده شده، نباید از یاد برد.

پورشه 718 باکستر S مدل 2017؛ قیمت: 69450 دلار

سال‌ها از زمانی که پورشه به موتورهای با شکوه شش سیلندر تخت خود مشهور بوده، می‌گذرد و در حال حاضر این خودروساز به حیطه پیشرانه‌های چهار سیلندر وارد شده است. جدیدترین نسخه‌های مدل‌های اسپورت باکستر و کیمن که اینک از پیشوند 718 استفاده می‌کنند، منحصراُ با موتورهای توربوی چهار سیلندر در دسترس قرار می‌گیرند؛ یک موتور 2 لیتری در مدل‌های استاندارد و یک موتور 2/5 لیتری در مدل‌های سریعتر و تیزتر S. البته این موتورهای جدید چهار سیلندر تخت، عملکرد قابل‌توجهی دارند و خروجی باکستر S به 350 اسب‌بخار و 419 نیوتن‌متر می‌رسد. درنظر بگیرید که گشتاور این موتور به اندازه 58 نیوتن‌متر بالاتر از موتور شش سیلندر تنفس طبیعی است که قبلاُ در باکستر و کیمن ارائه شده است.

البته همین‌حالا هم پس از راندن یک 718، هنوز هم احتمالاً راننده احساس می‌کند که چیزی در این میان گمشده است؛ شاید مهمتر از صدا و قدرتی است که به صورت خطی از موتورهای افسانه‌ای شش سیلندر تخت در اختیار علاقه‌مندان واقعی پورشه قرار می‌گرفت.

ب‌ام‌و 740e ایکس‌درایو مدل 2017؛ قیمت: 90095 دلار

به نظر می‌رسد که برنامه پلاگین هیبرید ب‌ام‌و از پایین به بالا انجام می‌شود؛ جایی که این نوع پیشرانه ابتدا در مدل اسپورت پرچم‌دار i8 رؤیت شد و سپس به X5 شاسی‌بلند رسید. حالا هم مدل جدید سری 7 سدان در سال جدید صاحب یک نسخه هیبرید به نام 740e شده است. این خودرو از فرمولی کمابیش مشابه X5 استفاده می‌کند.

یک موتور توربوشارژر چهار سیلندر، اولین موتور با این تعداد سیلندر است که در یک سری 7 نصب می‌شود و با همراهی یک موتور الکتریکی، قدرتی به میزان 326 اسب‌بخار تولید می‌کند و گشتاور خروجی پیشرانه نیز به 500 نیوتن‌متر می‌رسد. البته مطابق گزارش ب‌ام‌و، دامنه مسافت الکتریکی اندکی بیشتر از X5 پلاگین هیبرید است و به 37 کیلومتر افزایش می‌یابد. همچنین حداکثر سرعت در حالت تمام‌الکتریکی برابر 120 کیلومتر بر ساعت است. 740e اولین مدل پلاگین هیبرید خواهد بود که از عنوان جدید "iPerformance” استفاده می‌کند؛ عنوانی که این خودرو را با برند زیرشاخه i پیوند می‌دهد.

ولوو XC90 T8 پلاگین هیبرید اکسلنس مدل 2017؛ قیمت 105895 دلار

یک شاسی‌بلند الترا لوکس، دو دیفرانسیل و وزن بیش از 2250 کیلوگرم، شاید آخرین گزینه برای استفاده از یک پیشرانه چهار سیلندر باشد، ولی یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر که در مدل سطح بالای ولوو XC90 اکسلنس به کار گرفته شده، کاملاً این پیش‌فرض را بر هم می‌زند. این موتور نه‌تنها از توربوشارژر و سوپرشارژر بهره می‌برد، بلکه در قالب یک سیستم پیشرانه پیشرفته هیبریدی با دو موتور الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد که روی هم رفته، خروجی‌ای برابر 400 اسب‌بخار و 640 نیوتن‌متر تولید می‌کنند.

در همین حال، تریم «اکسلنس»، XC90 را به یک سطح بسیار لوکس ارتقا می‌دهد. یک تریم ویژه طراحی داخلی، طرح 4 صندلی به جای گزینه‌های 5 یا 7 صندلی در حالت استاندارد، صندلی‌های عقب مجلل با میزهای مخصوص، قابلیت پیام‌نگاری، نمایشگرهای سرگرمی برای هر کدام از سرنشینان و حتی یک یخچال برای خنک‌ نگه داشتن نوشیدنی‌ها، از جمله ویژگی‌های این کراس‌اور پر زرق و برق هستند.

برچسب ها

آلفارمئوکادیلاکمرسدس بنزب ام ودنیای اتومبیل
مطالب مرتبط بیشتر
خودرو آلمانی ۱۳ میلیون دلاری +عکس کشف خودوری ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در تهران ظرفیت ب ام و تکمیل شد افزایش فروش خودروهای تمام الکتریکی ب‌ام‌و سود مرسدس بنز کاهش یافت مرسدس جی ال سی۶۳ اس ئی پرفورمنس ؛ این ۴ سیلندر بیشتر از ۸ سیلندر ارزش دارد! +عکس فروش مرسدس بنز کاهش یافت بازگشت جنرال موتورز به بازارهای اروپایی با کادیلاک برقی مرسدس GT۶۳ S E Performance ؛ این یک سدان خانوادگی است یا یک درنده وحشی؟! +عکس سرمایه‌گذاری ۱۰۶ میلیون دلاری ب ام و در حوزه باتری اعتصاب به مرسدس بنز رسید امکان خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو BMW و MINI در سایت BMWland.ir سرمایه‌گذاری ۷۵۰ میلیون دلاری ب‌ام‌و در بریتانیا سی ال ای مفهومی : معرفی خاص ترین بنز سال های اخیر +عکس هزینه خودروهای برقی همچنان بالا می‌ماند ب ام و انتظار فروش بیشتری در بازار چین را دارد رونمایی ب ام و از شاسی بلند جدید اکس۵ برای بازار چین + تصاویر جدیدترین مرسدس بنز ۲۰۲۴ معرفی شد +عکس کارخانه سابق مرسدس در نزدیکی مسکو تولید را از سر می‌گیرد افزایش ۲۰۰ درصدی فروش بنز در مالزی ب ام و به این زودی‌ها با خودرو‌های احتراقی خداحافظی نمی‌کند ب ام و بازار را از آن خود کرد مرسدس‌بنز برنده شد چین مرکز فروش خودروهای الکتریکی مرسدس بنز می شود عقب‌نشینی چین به نفع برقی‌های اروپا شد کامیون‌های خودران دایملر وارد فاز تجاری می‌شوند افزایش فروش خودروهای برقی مرسدس بنز اس ام ان۶۰۰؛ تیونینگ مرسدس اس کلاس نسل جدید با پیشرانه قدرتمند+ عکس بنز از فناوری شارژ تسلا استفاده خواهد کرد طرح فروش ویژه ب ام و و مینی بصورت نقد و اقساط در نمایندگی پرشیا خودرو ۱۰۲ شریعتی قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز توسط مرسدس بنز معرفی شد +عکس تولید جدید ب ام و راهی بازارهای جهانی می‌شود مرسدس بنز و فرمولی برای جذب همه مشتریان+عکس ویژن ۱۱-۱؛ بازگشت مرسدس به دهه ۷۰ و تولد آینده ای نارنجی! +عکس فستیوال سراسری فروش ویژه اعتباری خودروهای ب ام و و مینی پرشیا خودرو کادیلاک اسکالید منصوری با رینگ‌های ۲۶ اینچی، یک غول بی شاخ و دم است + عکس جی پاور ب ام و ام۳ تورینگ را معرفی کرد+ عکس فروش اعتباری پرشیا خودرو برای خودروهای ب ام و و مینی آغاز شد منهارت پرفورمنس و معرفی یک ب ام و بسیار دیدنی با رنگ خاص+عکس دوچرخه برقی شهری ب ام و توسط پرشیا خودرو رونمایی شد مرسدس بنز منصوری پی۹۰۰؛ شاهزاده صحرا با قلب آتشین! +عکس کارگاه آموزشی ۲ روزه معرفی آپشن‌های خودرو BMW در نمایندگی ۱۳۴ دادمان پرشیا خودرو هشدار مرسدس بنز در مورد قطع روابط اقتصادی با چین مرسدس بنز در سربالایی مرسدس بنز خیز برداشت آی۷ ام۷۰ اکس درایو؛ قدرتمندترین سدان الکتریکی ب ام و در چین می درخشد! +عکس چالش برای بی‌ام‌و بی‌اهمیت شد مرسدس بنز سرعت گرفت ب ام و M۲ جدید؛ قلب قدرتمند در جسم کوچک! +عکس مرسدس بنز سنگ تمام گذاشت مرسدس بنز جی ال سی کوپه ۲۰۲۴؛ این شاسی بلند دیدنی! +عکس مرسدس بنز جی تی۶۳ اس ئی پرفورمنس با چاشنی منصوری! +عکس مرسدس بنز EQS ۴۵۰؛ بالاترین امتیاز برای یک کابین راحت! +عکس کراس اوور ۳۷ هزار دلاری کادیلاک رونمایی شد+ عکس درخواست فولکس‌واگن و مرسدس‌بنز از آلمان شرایط نامطمئن اقتصادی سودآوری بنز را تحت تاثیر قرار داد لوکس ترین مرسدس بنز وی-کلاس را اینجا با کلاسن ببینید! + عکس در خط تولید برمن مرسدس بنز چه خبر است؟! + عکس ب ام و X۵ و X۶ مدل ۲۰۲۴ معرفی شدند +عکس مرسدس GLE و معرفی جدیدترین های این کلاس +عکس سرمایه‌گذاری بزرگ بی‌ام‌و در مکزیک جشنواره فروش ویژه ب ام و ۷۳۰ صفر با تخفیف ویژه خرید نقدی تحویل ۲.۱ میلیون ب ام‌ و فروش ۲.۰۵ میلیون خودروی مرسدس بنز در سال ۲۰۲۲ ۲۰۲۳ سالی سبز برای مرسدس بنز در هند شارژ سریع کامیون‌ها در لس‌آنجلس باراموندا؛ یک خودروی عجیب با پیشرانه موتورسیکلت ب ام و+عکس آلپینا بی۴ گرن کوپه؛ مبارزان آلمانی در سرزمین سامورائی! +عکس طرح فروش ویژه رینگ، تایر و باتری با ۵ تا ۵۰ درصد تخفیف توسط پرشیا خودرو مرسدس بنز سی۶۳ اس ئی-پرفورمنس؛ ۱۰۰ هزار دلار برای نهایت لذت از یک ۴ سیلندر! +عکس خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در تایلند جشن پنجاه‌سالگی BMW با مدل جدید رکورد بی‌سابقه سود خودروسازان آلمان فروش خودرو صفر کیلومتر ب ام و همراه با نصب کاور بدنه توسط پرشیا خودرو ب ام و ۲۰۲۳ ۳.۰ CSL؛ قویترین ب ام و با پیشرانه ۶ سیلندر معرفی شد+عکس ماشین خاص بی‌ام‌و با قابلیتی که فقط در فیلم‌ها دیده‌ایم ب ام و بسیار خاص با چاشنی برتونه! +عکس کاهش قیمت بنز در چین مرسدس بنز رکورد زد؛ ابرخودروی ۱۰۰ میلیارد تومانی چه شکلی است؟ ب ام و شتاب گرفت رونمایی از شاسی‌بلند جدید ب ام و خداحافظی مرسدس بنز با روسیه مرسدس بنز سرعت گرفت هیولای ۱۸۰ هزار یورویی+عکس سرمایه‌گذاری ۱.۷ میلیارد دلاری بی‌ام‌و در آمریکا سلستیک؛ پرچمدار صنعت خودروی آمریکا چرا ۳۰۰ هزار دلار قیمت دارد؟! +عکس مرسدس‌بنز بدون توجه به اوضاع اقتصاد می‌تازد فروش خودروهای صفرکیلومتر ب ام و توسط پرشیا خودرو نگاه توسعه محور، تکیه بر خرد جمعی و اعتقاد به بهبود مستمر سیستم، رمز توفیق پرشیا خودرو نسل دوم ام۲ با پیشرانه پرقدرت +عکس درخشش فروش خودروی مرسدس بنز در دنیای تیره اقتصاد تصاویر خیره کننده از شاهکارهای ۲۰۲۳ مرسدس بنز ! ای کیو اس ۵۸۰؛ ماهی لغزان مرسدس بنز و کیفیت مثال زدنی در صنعت خودرو+عکس توقف فروش اولین خودروی برقی کادیلاک جهش برقی ب ام و اکس ام ۲۰۲۳؛ جدیدترین و سنگین ترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس رشد فروش ب ام و با کمک برقی‌ها از این مرسدس بنز خاص، فقط ۱۰ دستگاه تولید می شود +عکس شروع تولید کامیون‌های مرسدس بنز در چین مرسدس بنز ۳۶۰۰ کارگر را در برزیل اخراج می‌کند طرح تعویض خودروهای نو و کارکرده با محصولات ب ام و و مینی در نمایندگی پرشیا خودرو نیاوران با شرایط ویژه مرسدس کلاس G گران شد مرسدس بنز در هند از تسلا جلو می‌زند طرح فروش و تعویض خودروهای ب ام و و مینی ویژه روز پزشک تصاویر کابین شاسی بلند مرموز مرسدس بنز منتشر شد! همکاری ب ام‌ و و تویوتا در تولید خودروهای هیدروژنی طرح تعویض خودروهای مولتی برند با BMW و MINI و بالعکس کادیلاک با خاص ترین خود به جنگ رولز-رویس می رود! +عکس مرسدس بنز ۱۹۵۵گران‌ترین خودروی تاریخ فرصت محدود تست درایو و خرید دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و تولید مرسدس بنز صعودی می‌شود آغاز ثبت نام مرحله دوم فروش منعطف دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و توسط پرشیا خودرو چرخ فروش مرسدس در چین کم باد شد افت ۱۳ درصدی فروش ب ام و در نیم سال اول ب ام و M۴ کامپتیشن کانورتیبل؛ بازهم یک محصول فوق العاده از باواریا +عکس کاهش فروش ۱۳ درصدی ب ام‌ و ارزشمندترین خودروهای کلاسیک تاریخ کدام‌اند؟ فرصت محدود تست و خرید دوچرخه های برقی هیبریدی ب ام و در رودشو پرشیا خودرو واقع در باشگاه انقلاب معرفی دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و توسط پرشیا خودرو تست تصادف ارزانترین سدان لوکس مرسدس بنز! +فیلم به جهت پوشش کامل نیازمندی‌های مشتریان مجموعه پرشیا خودرو و عموم، دوچرخه های ب ام و در سبد محصولات این شرکت قرار گرفت آتش گرفتن «بنز» در بزرگراه + عکس خودروهای برقی لوکس مرسدس بنز در راه است ب ام و یک شاهکار دیگر معرفی کرد +عکس اسکالید-V مدل ۲۰۲۳؛ غول زیبای کادیلاک با قلب آتشین! +عکس کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس حقوق مدیرعامل مرسدس بنز دو برابر شد فراخوانی یک میلیون دستگاه بنز در جهان مرسدس بنز و خداحافظی با پدال کلاچ برای همیشه! جزئیات موتور مرسدس AMG C۶۳ ۲۰۲۳ اعلام شد عرضه اولین مدل الکتریکی AMG به بازار تحریم گاز روسیه، صنعت خودروسازی را متوقف می‌کند؟ شرایط فروش منعطف پرشیا خودرو در قالب قرارداد "اجاره به شرط تملیک" و غیر قابل واگذاری ب ام و سنگ تمام گذاشت؛ معرفی یک شاهکار برای سالگرد M +عکس گرانترین خودروی جهان؛ یک مرسدس بنز خاص با قیمتی باورنکردنی! +عکس تولید بنز در ایران دوباره آغاز خواهد شد آخرین جزئیات از کادیلاک Escalade-V سال ۲۰۲۳ اعلام شد ضربه کمبود تراشه به ب‌ام‌و مرسدس بنز و یک محصول لوکس ۷۸۰۰ دلاری! +عکس مرسدس ۲۰۲۲ AMG CLA-Class در مقابل بی ام و سری ۸ مقایسه مرسدس S۴۵۰ با لکسوس LS ۵۰۰ ۲۰۲۲ + فیلم مقایسه مشخصات مرسدس بنز GLA و بی ام و X۱ ۲۰۲۱ + عکس اولین عضو AMG مرسدس بنز Cکلاس جدید+ عکس خط تولید فوق پیشرفته مرسدس بنز در آمریکا بی ام و سری ۷ ۲۰۲۳ در مقابل مرسدس بنز کلاسS آسیب جنگ گازی به مرسدس بنز نرسید کاهش ۱۰ درصدی تحویل خودرو و افزایش درآمد مرسدس بنز! توقف سفر ب‌ام‌و و آئودی با قطار از آلمان به چین جراحی زشت BMW آئودی ۲۰۲۲ A۳ در مقابل مرسدس بنز A-Class جدیدترین خودروی ب ام و مخاطبان را غافلگیر کرد+ عکس دومین شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز در راه است مرسدس بنز و سدانی که حرکت آن پایانی ندارد!+عکس مرسدس بنز یک شاسی بلند متفاوت ۵۰ هزار دلاری را معرفی کرد+عکس بی ام و ۴ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز C-Class ۲۰۲۲ پیروز میدان خودروهای الکتریکی کم‌مصرف کیست؟ راهکار مرسدس بنز برای افزایش فروش خودروهای لوکس مرسدس بنز انتشار دی‌اکسیدکربن را به نصف کاهش می‌دهد؟ مرسدس بنز SL جدید؛ یک رودستر ۴ سیلندر بسیار سریع! +عکس مرسدس AMG SL۴۳ با یک موتور توربو چهار سیلندر رونمایی شد جدیدترین مایباخ اس۶۸۰ مرسدس بنز با همکاری یک طراح مد! +عکس کمبود تراشه کارکنان مرسدس بنز را به تعطیلات می‌فرستد! ب ام و یک خودروی جدید را فقط مختص بازار چین معرفی کرد +عکس مرسدس GLC ۲۰۲۳ به زودی معرفی می‌شود + مشخصات فنی آغاز عرضه خودروی برقی جنرال موتورز مرسدس AMG G۶۳ Edition ۵۵ معرفی شد چرا مرسدس بنز ساعات کار در کارخانه را کاهش داد؟ ب‌ام‌و پیش‌بینی سودش را کاهش داد شاسی بلند مرسدس ۲۰۲۳ EQE بدون استتار جاسوسی شد آئودی S ۳، ۲۰۲۰ در مقابل ۲۰۲۱ مرسدس AMG A ۳۵ + عکس ب ام و M۲۴۰i؛ یکی از بهترین خودروهای اسپرت ۲۰۲۲ از باواریا +عکس تهدید روسیه به ملی کردن دارایی های کمپانی های خارجی برای بنز ۲.۲ میلیارد زیان به بار می آورد فراخوان ۹۱۷ هزار بی‌ام‌و در آمریکا جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری ۳ در نمایندگی ۱۰۲ پرشیا خودرو شریعتی مرسدس بنز G-Class Edition ۵۵۰ معرفی شد جشنواره خرید و فروش خودروهای BMW سری ایکس در نمایندگی ۱۰۹ پرشیا خودرو نیاوران غول کوچک ب ام و+ عکس ب ام و MH۲ ۶۳۰؛ هیولای ریزنقش و درنده منهارت پرفورمنس +عکس برنامه مرسدس بنز برای راه‌اندازی خطوط تولید خودروی برقی خیز بلند الکتریکی بنز با دو محصول جدید تولیدکننده محصولات بنز و هیوندای در چین را بشناسید ثبت یک شاهکار دیگر از خودروساز آلمانی که روانه خیابان ها می شود +عکس مرسدس AMG EQE ۲۰۲۳ ارتقا یافت SL ۸۰۰ R؛ این مرسدس متفاوت و غیر قابل کنترل! +عکس آلفارومئو توناله ۲۰۲۳ وارد بازار شد صفر تا صد مشخصات کادیلاک XT۵ سال ۲۰۲۲ + تصاویر رقابت دایملر با تسلا کره جنوبی مرسدس بنز را ۱۷ میلیون دلار جریمه کرد مرسدس بنز می گوید در محصولات برقی جدید از قارچ استفاده می کند دایملر ای.جی آلمان به طور رسمی به مرسدس بنز تغییر نام داد شاسی بلند جدید "ب ام و" با کیفیت رانندگی یک سدان اسپرت! +عکس مرسدس E-class، خودرویی به روزشده برای سال ۲۰۲۲ با ۲۵۵ اسب بخار قدرت همکاری دو هم وطن و خلق یک هیولای سیاه پوش! +عکس توقف عرضه محصولات استیشن بنز معجون گران قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس! +عکس مرسدس EQS ۵۳؛ اولین خودروی تمام الکتریکی AMG با قدرت ۶۴۹ اسب بخار این هیولای آبی یک "ب ام و" است+ عکس وقتی همه چیز شایسته نام و شهرت یک برند باشد! +عکس بی‌ام‌و بعد از ۷ سال از بنز سبقت گرفت! ب ام و i ۷؛ خودرو تمام الکتریکی بی ام و برای سال ۲۰۲۳ معرفی شد پارک خودکار واقعی با سیستم جدید بی‌ام و آمپول قدرت برای ب ام و X۶ بررسی جزئیات مرسدس AMG C۴۳ سال ۲۰۲۲ با ۳۸۵ اسب بخار قدرت تغییر صدای ب‌ام‌و با آپدیت جدید نرم‌افزار خودروی جدید کره ای، حریفی جدی برای اس-کلاس مرسدس بنز! +عکس سامانه نیمه‌خودران بنز مجوز گرفت چشم‌انداز سودآوری مرسدس بنز باکیفیت ترین خودروی «ب ام و» کجا ساخته می شود؟ کانسپت شرکت مایباخ "مرسدس" از "تسلا" سبقت گرفت! نمایش چهره جدید مدل‌های لوکس BMW جدیدترین شاسی بلند "ب ام و" معرفی شد+عکس رونمایی مرسدس بنز از کارآمدترین محصولش X۴ M جدیدترین شاسی بلند بی ام و برای سال ۲۰۲۲ با ۵۰۳ اسب بخار قدرت+ عکس عربی ترین شاسی بلند "ب ام و" روانه امارات می شود! +عکس پیش فروش کراس اوور جدید کادیلاک با ۱۶۵ یورو در چین قطعه سازان ایرانی به بنز و بی ام و صادرات دارند مرسدس AMG E۵۳ ۲۰۲۲ خودرویی متفاوت با ۴۲۹ اسب بخار+ عکس کاهش ۴۰ درصدی در شبکه نمایندگی های برند کادیلاک فستیوال خانوادگی تجربه پرمیوم پرشیا خودرو در نمایندگی پرشیا خودرو کد ۱۵۰ الهیه هر آنچه نیاز است از مرسدس بنز ۲۰۲۱ E-Class واگن بدانید استراتژی خودروساز آلمانی در بحران ریزتراشه لوگوی معروف بنز از کجا آمده است؟ رمز موفقیت ب ام و در گذار از تنگناهای صنعت با مرسدس ۲۰۲۲ AMG CLA-Class بیشتر آشنا شوید اس ال(SL) جدید؛ حریفی سخت برای بزرگان صنعت خودرو+عکس جدیدترین محصول شرکت مرسدس بنز با ۲۶۸ اسب بخار قدرت به بازار می آید تحویل کالا به همراه پاکسازی هوا با ون الکتریکی "مرسدس" ب ام و محصول آی۴ خود را به جنگ تسلا می فرستد سرقت بنز با استفاده از جرثقیل نیسان ب ام و تا سال ۲۰۲۴ موتور سوخت فسیلی را از کارخانه اصلی خود حذف می‌کند هاچ بک جدید «ب ام و»؛ ترکیبی فوق العاده از زیبایی و قدرت +عکس مرسدس به تراشه‌های گران‌تر مهاجرت می‌کند مقایسه کادیلاک اسکالاد ۲۰۲۱ با GMC یوکان برنامه های پرشیا کلاسیک ادامه دارد خرید خودرو و خدمات ب ام و با تخفیف فوق العاده دورهمی جذاب کلاسیک های ب ام و در نمایندگی پرشیا خودرو لواسان اعتصاب در آفریقای جنوبی، بحران در BMW نسل جدید شاسی بلند "ب ام و" چه ویژگی هایی دارد؟+ عکس مشخصات بی ام و ix هر آنچه نیاز است از EQS ۲۰۲۲، جدیدترین و سریع‌ترین خودرو مرسدس بنز بدانید! اکتیو تورر سری۲؛ یک هاچ بک داغ یا استیشنی خانوادگی؟ +عکس مرسدس مایباخ GLS ادیشن ۱۰۰ معرفی شد+ عکس مهم ترین شاسی بلند مرسدس بنز معرفی شد+ عکس کاپیتان جدید و عجیب ب‌ام‌و انتظار طولانی مشتریان مرسدس بنز سازمان محیط زیستی آلمانی از دایملر و بی‌ام‌و شکایت کرد خاص ترین سدان اسپرت کادیلاک چه ویژگی هایی دارد؟ بریتانیا با اصلاحات غیرمجاز در خودرو برخورد می کند خانه‌تکانی خودرویی پس از کرونا مگلوب تاییدیه بنز آلمان را گرفت شاسی بلند قدرتمند "ب ام و" با قطعات ویژه و پوشش کربنی اختصاصی+عکس ب‌ ام‌ و "آی ویژن سرکیولار"؛ خودرویی که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است! +عکس طرح تعویض خودرو وارداتی هنرمندان با BMW و MINI به مناسبت روز سینما نخستین رودشو شهری بی ام های کلاسیک مرسدس بنز دست ساز و برچسب قیمت ۷۵ هزار دلاری!+عکس سفارش گذاری ۲۴ میلیارد دلاری ب ام برای خرید باتری موتور‌های سوپر اسپرت BMW چگونه ساخته شده اند؟ پیش‌بینی دایملر از ضربه سخت بحران جهانی تراشه به فروش خودروهای مرسدس مرسدس بنز و رونمایی از یک قویترین: " آ ام گ جی تی ۶۳ اس ایی پرفورمنس" +عکس موافقت ب ام و با تغییر ساختار جوینت ونچر با بریلیانس ب‌ام‌و R۱۲۵۰ R ری‌ایمجیند؛ غوغای معرفی یک محصول سفارشی!+عکس ارائه خدمات اختصاصی خودروهای ب ام و X۳ با شرایط و تخفیف های ویژه تونال ۲۰۲۲؛ شاسی بلند آلفارومئو با ویژگی هایی شگفت انگیز! مرسدس G کلاس هم برقی شد؛ شاسی بلندی کلاسیک، اما کاملا مدرن! مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس طرح های فروش خودرو ب ام و و مینی با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت مرسدس بنز S۶۸۰ گارد مدل ۲۰۲۲؛ فرمول لوکس و فناناپذیر آلمانی برای مشتریان خاص+عکس طرح فروش ویژه محصولات مینی کادیلاک CT۴-V بلک وینگ؛ قدرتمندترین سدان کامپکت اسپرت ۲۰۲۲ آمریکا +عکس EQB ۲۰۲۳؛ خودرویی فوق لوکس از مرسدس بنز قدرتمندترین سدان کامپکت اسپرت ۲۰۲۲ آمریکا پیش بینی بی ام و درباره ضربه بحران کمبود تراشه و افزایش قیمت مواد اولیه در نیمه دوم ۲۰۲۱ چالش های جدید بی‌ام‌و برای تولید خودرو ب ام و M۵۵۰i؛ ترکیبی از یک سدان لوکس و تجربه رانندگی اسپرت +عکس سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد یورویی بنز برای رقابت با تسلا برترین خودروهای ۲۰۲۱ EQS جدید؛ امضای اختصاصی مرسدس بنز برای نسل آینده خودروها+ عکس مرسدس بنز تمام برقی می شود! طراحی غیررسمی مرسدس GLE فیس لیفت با چراغ‌های کلاس S مایباخ پولمان ۶۰۰؛ پیشنهاد ۲.۷۵ میلیون دلاری برای این مرسدس ۴۶ ساله! +عکس کمبود تراشه تولیدات شرکت BMW را با مشکل رو به رو کرد ب ام و M۴ مدل ۲۰۲۱؛ ترکیب دماغه جدید با اتاق کوپه و پیشرانه توربو +عکس اتحادیه اروپا فولکس واگن و بی ام و را به دلیل تبانی ۱ میلیارد دلار جریمه کرد کوپه های قدرتمند ۲۰۲۲ با نگاهی به طراحی ۲۰۰۲ افسانه ای! اولین مدل BMW سری ۲ با یک سبک مدرن معرفی شد+ عکس معرفی و بررسی نسخه تقویت شده بی ام و M۸ ۲۰۲۲ کامیون برقی بنز به بازار آمد هشدار "بی ام و" درباره ادامه بحران کمبود تراشه و کاهش تولید خودرو در نیمه دوم ۲۰۲۱ مرسدس AMG GLB ۳۵ چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس منصوری G۶۳؛ رونوشت ۸۵۰ اسب بخاری تیونر برجسته از شاسی بلند اشرافی مرسدس بنز +عکس برابوس راکت ۹۰۰؛ فرمول آتشین تیونر آلمانی برای مرسدس بنزی که غیر قابل کنترل است! +عکس آغاز تست های خودروی هیدروژنی ب ام و در اروپا ب ام و V۱۲ LMR؛ از پرافتخارترین قهرمان تا اثر هنری در اپرای مونیخ +عکس مرسدس بنز نمایشگاه های خود را در اروپا می فروشد شاسی بلند درشت اندام با ۲ متر ارتفاع و ۳۸.۳ اینچ نمایشگر مقابل راننده +عکس مرسدس AMG E۶۳ S با قدرت ۹۴۰ اسب بخار رونمایی شد مسیر موفقیت یک خودروساز از تولید ماهیتابه تا برند باشخصیت جهانی! ب ام و ام۴ کامپتیشن کانورتیبل اکس درایو ۲۰۲۲؛ عنوان طولانی باواریایی ها برای معرفی یک اولین +عکس جشنواره ویژه معاوضه (خریدوفروش) خودرو ب ام و شما در سراسر کشور جدیدترین ون مرسدس با فناوری جدید+ عکس انتشار عکس های جدید از مرسدس مایباخ S-V۸۰ -۶ S۶۸۰ پایان تولید جذاب‌ترین خودرو ایتالیایی + تصاویر کمبود تراشه به BMW رسید بی ام و M۲ الکتریکی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟ اولین خودرو الکتریکی کادیلاک را بشناسید دگردیسی از بنزینی به برقی و جایگاه مرسدس بنز جدیدترین نما و اطلاعات از بی ام و ۲۰۲۲ X۱ رونمایی از پرچمدار جدید بنز نسل بعدی مرسدس کلاس E کارآمدتر و پیشرفته‌تر از قبل لایت ویت فیناله؛ ابرقدرتی کوچک از باواریا +عکس باتری مرسدس بنز ای ام جی هیبریدی، با نیروی حاصل از دریفت دوباره شارژ می شود اولین مرسدس بنز ۲۰۲۲ CLS با ظاهر و فرمان جدید+ عکس سرمایه گذاری خودرو ساز بزرگ جهان در تولید فولاد بدون دی اکسید کربن ب ام و ۳۲۸ هامیج و متفاوت ترین کپی از آن + عکس سدان تمام برقی BMW باظاهری متفاوت معرفی شد+ عکس انتشار تصاویر رسمی از داخل کابین مرسدس بنز ای کیو اس ۲۰۲۲ آلپینا بی۸؛ ویرایشی خاصی از سدان لوکس ب ام و با بیشینه سرعت ۳۲۳ کیلومتر برساعت +عکس وولف: ماشین جدید مرسدس مشکل دارد ب ام و به این زودی دست از موتورهای بنزینی درون سوز نمی کشد بی ام و تا سال ۲۰۳۰ نیمی از تولیداتش را برقی می‌کند کابین جدید ب ام و چه ویژگی هایی دارد+ عکس سامانه آی درایو ۸ ب ام و رونمایی شد کانسپت BMW Nazca C ۲ با طراحی جدید به بازار می آید ب ام و M۳ مدل ۲۰۲۱؛ سدان سیاه پوش آلمانی با تیونینگ منهارت پرفورمنس +عکس مدل به روز شده خودرو سری ۸ شرکت BMW مشاهده شد مرسدس AMG GT چهار درب هیبریدی تأیید می‌شود جشنواره فروش اقساطی خودروهای کلاسیک ب ام و در پرشیا خودرو خدمات ویژه ایران‌خودرو به دارندگان مرسدس بنز شرکت خودروسازی دایملر-بنز ۱.۲۹ میلیون خودرو را فرا می‌خواند بنزی که ۲۵ سال پیش قیمتش طی یک سال ۴برابر شد قدرتمندترین کادیلاک سال ۲۰۲۲ معرفی شد پاسخ خودروساز آلمانی به انتقاد مشتریان رئیس طراحی در ب ام و می گوید راضی کردن همه غیرممکن است تیونینگ منصوری برای مرسدس- آ ام گ جی۶۳ مدل ۲۰۲۱+عکس طراحی متفاوت و اسپرت باواریایی ها مایباخ Xenatec؛ حراج نسخه اختصاصی قذافی از یک محصول فوق کمیاب+عکس تصاویر جاسوسی مرسدس EQE در خیابان‌ها منتشر شد ماجرای استاندارد نبودن خودروهای بنز، بی.ام.و و پورشه در ایران بی‌ام‌و به رایانش کوانتومی روی می‌آورد ساخت نسخه‌ای خاص از موتورسیکلت ب‌ام‌و R۱۸ +فیلم وقتی ب ام و X۵ تبدیل به یک هیولای خیابانی سیاه پوش می شود! +عکس ترکیبی از همه ویژگی های برتر مرسدس بنز در یک استیشن راه‌کارهای شرکت BMW برای تامین هزینه‌های توسعه EV چرا بنز و بی ام و استاندارد نمی‌گیرد، اما خودروهای داخلی می‌گیرند؟ محصول کمیاب آلمانی با ریشه های ایتالیایی ب ام و M۳ مدل ۲۰۲۱ با چهره ای متفاوت تر از همیشه+عکس بازکردن قفل خودروی "بی‌ام‌و" بدون لمس گوشی آیفون فروش "بی ام و" در چین رکورد زد وارثان ناموفق تاج و تخت بهترین فرصت برای خرید پرفروش ترین خودرو ب ام و در جهان گام بلند بی‌ام‌و برای برقی شدن ایزدرا کومندتوره ۱۱۲ آی؛ یکی از کمیاب ترین خودروهای جهان با قلب مرسدس بنز! +عکس از خدماتی متفاوت تا تخفیف‌ها و شرایط استثنائی در طرح یلدانه پرشیا خودرو تست خودروی برقی شاسی بلند ب ام و در شرایط قطبی هوفله دیزاین و تغییراتی برای شاسی بلند لوکس مرسدس بنز+عکس عرضه بی‌ام‌دبلیو برقی در سه مدل پاداش کرونایی دایملر به کارکنان آلمانی هتل لوکس سری ۷ "ب ام و" در آفریقای جنوبی! +عکس شبکه گسترده فروش پرشیا خودرو در خدمت شماست برگشت خوردن ۷۴۰ بی ام و از چین ب ام و از نسخه الکتریکی شاسی بلند محبوب X۳ رونمایی کرد +عکس یک کابین فوق لوکس و چالشی اساسی برای رولز-رویس و بنتلی +عکس شریک چینی بی‌ام‌و ورشکسته شد مرسدس سیتان جدید در راه است ۱۴ میلیون تومان، هزینه ترمزگیری با BMW! اسکوتر برقی «بی ام و» برای رفت و آمد شهری رونمایی از بنز کلاس s جدید فراخوان مرسدس بنز E کمک چین به سودآوری بی‌ام‌و شاسی بلند برقی جدید بی ام و هفته آینده عرضه می‌شود امید آستون‌مارتین به مرسدس سریعترین خودرو کادیلاک چه امکاناتی دارد؟ ابرخودروی شرکت هلندی دانکروورت معرفی شد شرایط فروش منعطف جدید پرشیا خودرو برای خودروهای ب ام‌ و و مینی و برندهای وارداتی همکاری دو غول بزرگ در صنعت ۸۰۰ میلیارد دلاری بنز بزرگترین سهامدار برند انگلیسی آستون مارتین می شود راکت ۹۰۰؛ مرسدس بنز ۵۱۵ هزار دلاری فقط ۱۰ دستگاه! + عکس بهبود شرایط مالی بی‌ام‌و فراخوان مدل‌های هیبریدی بی‌ام‌و کادیلاک CT۴ ۲۰۲۱ با ظاهری متفاوت به بازار آمد+عکس فروش بی.ام.و بیشتر شد مرسدس ۶خودروی برقی جدید تولید می‌کند خداحافظی بنز با خودروهای دنده ای جدیدترین خودرو بی ام و رونمایی شد+عکس پیرمردها مُچ می‌اندازند! افزایش قیمت محصولات بی‌ام‌و نفوذ در دل کودکان به روش مرسدس بنز گرانقیمت‌ترین ماشین کلاسیک جهان چه و کجاست؟ اسپرت مشکی پوش با توربو دوقلوی ۸ سیلندر بی ام و جریمه شد خط تولید بی‌ام‌و سری ۴ جدید+ فیلم لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟ جریمه ۲.۲ میلیارد دلاری به خاطر کلاهبرداری در آلایندگی خودروها جایگاه ویژه خودروی سدان در برنامه مرسدس بنز تبدیل مرسدس بنز اسپرینتر به خانه متحرک! +تصاویر بی ام و های الکتریکی در راهند صفر تا صد ساخت مرسدس بنز کلاس A رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز خط تولید مرسدس بنز را ببینید + فیلم تعدیل ۴۰۰ نفر در بی‌ام‌و اسپید کور و رونمایی از "ب ام و" E۹ کوپه کلاسیک+تصاویر ورود ۱۸۰۰ مرسدس بنز برقی به ناوگان آمازون بهترین خودرو مرسدس بنز چه قابلیت هایی دارد؟ فروش مرسدس بنز ۱۲ سیلندر مایکل جردن+ تصاویر فراخوان ۳۰ هزار مرسدس‌بنز مرسدس بنز و انتشار جزئیات کابین جدید S کلاس+ تصاویر بازگشایی مجدد فروش انواع خودرو های ب‌ام‌و ، مینی و برندهای وارداتی با شرایط اقساطی ۲۴ ماهه در پرشیا خودرو ۶۶۶ میلیون یورو زیان در ب ام و نسل جدید خودروهای بی.ام.و در راهند شرکت خودروسازی بی ام و در چین می‌ماند ایمنی فوق پیشرفته در بنز کلاس اس ب ام و M۳۴۰i تورینگ؛ واگن قدرتمند و تولید محدود آلمانی +تصاویر دارک شَدو؛ خاص ترین شاسی بلند ۲۰۲۱ کمپانی ب ام و +تصاویر بی‌ام‌ و با باتری سازی بزرگ سوئد قرارداد بلندمدت امضا کرد خط تولید هوشمند کارخانه BMW را ببینید + فیلم رونمایی از تصاویر مرسدس بنز کلاس اس ۲۰۲۱ هیولای قدرتمند و یک رکورد در کمپانی آلمانی! لافورزا اسپایدر؛ خودروی دست ساز با قلب کادیلاک! +تصاویر آپشن‌های ماهانه بی‌ام‌و بهترین خودرو پلاگین برقی اسپرت را بشناسید سقوط ۲۳ درصدی فروش جهانی خودروی بی‌ام‌دابلیو تأمین باتری از الکتریسته پاک ۱۲ خودرو آخر با رنگ های خاص مرسدس و انویدیا سیستم خودران خودرو می سازند کلاس سالون و استیت با تپنده پرقدرت ۸ سیلندر+تصاویر بی‌ام‌و ۶ هزار نفر را اخراج می‌کند! دریافت خدمات و قطعات ارزان تر با حفظ کیفیت در برند پرشیا ساین خداحافظی بنز و بی‌ام‌و از هم! فیس لیفت ب‌ام‌و M۵ با ظاهری جذاب‌ به بازار آمد اخراج ۱۰ هزار نفر از کارکنان بی‌ام و به علت بحران کرونا توقیف بنز ۱۰۰ میلیاردی در پایتخت سرمایه‌گذاری مرسدس در هوش مصنوعی بررسی فنی ب‌ام و سری ۴ جدید + فیلم خبر خوب برای مالکان خودروهای ب.ام.و و مینی در شمال و شمال شرق تهران تقلای بی‌ام‌و برای تعدیل کارکنان کوچکترین پلاگین هیبرید ب ام و(+تصاویر) فروش "ون برقی مرسدس بنز" آغاز شد! سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیون دلاری بنز در شرکت باطری‌سازی چینی معرفی خودرو c۲۰۰ بنز مرسدس بنز آ ام گ C۶۳ S مدل ۲۰۲۰ معرفی شد+ تصاویر آغاز به کار فروشگاه آنلاین لوازم خودرو، اکسسوری و لایف استایل پرشیاخودرو طرح ویژه فروش بسته سرویس های دوره‌ای BSI به خودروهای بالای مدل ۲۰۰۴ خاص ترین مرسدس بنز اس-کلاس فقط ۱۳۰ دستگاه! +تصاویر منهارت پرفورمنس و معرفی یک هیولای سیاه از باواریا! + تصاویر تداوم تعطیلی کارخانه مرسدس بنز در آمریکا خداحافظی همیشگی با ب‌ام‌و M۷۶۰Li تصاویر سری جدید ب‌ام‌ و کانسپت i۴ مرسدس- بنز چگونه برای چهارمین سال متوالی" بزرگترین سازنده خودروهای لوکس در جهان" لقب گرفت؟ ۸۴۰i کانورتیبل؛ بزرگ ترین کوپه "ب ام و" که برای سرعت تولید نشده است! +تصاویر نسخه جدیدی از مرسدس بنز CLS ۲۶۰ + فیلم طراحی خودرو بعد از کرونا متحول می شود مرسدس اوراقی با یک میلیون دلار حراج شد! امیدواری بی‌ام‌و به بازگشایی کارخانه آمریکا بازگشایی کارخانه بی‌ام‌و در آمریکا از هفته آینده افشای تصاویری از نسل جدید ب‌ام‌و سری ۲ کوپه + تصاویر ‌بازار چین در حال جان گرفتن است فیس لیفت جدید بی‌ام‌و معرفی می‌شود لوما دیزاین و معرفی شاسی بلند CLR X۷ از ب ام و +تصاویر سرویس VIP خرید محصولات ب‌ام‌و و مینی کادیلاک پلاتینیوم یک اسب وحشی +تصاویر سرویس ویژه فروش ب‌ام‌و و مینی از منزل کادیلاک XLR؛ یکی از متفاوت ترین کوپه های جهان با موتور نورث استار+تصاویر کاهش ۹۴ درصدی فروش خودروی برقی بی‌ام‌و فروش بی‌ام‌و در هند ۱۲ درصد کاهش یافت تعمیرگاه پرشیاخودرو در پارکینگ شما رونمایی آنلاین محصول جدید بی‌ام‌و تمدید ۲ ماهه گارانتی محصولات ب ام و و مینی توسط پرشیا خودرو خودرویی که رانندگی با آن در برخی کشورها ممنوع است!+تصاویر جی ال اس۵۸۰؛ شاسی بلند درشت اندام ۲۰۲۰ مرسدس با پیشرانه ۸ سیلندر+تصاویر زیلر و ارائه یک نمونه استثنایی از R nineT ب ام و! +تصاویر نقاط قوت و ضعف ب‌ام‌و ۸۴۰ i گرن‌کوپه مدل ۲۰۲۰ بازگشایی کارخانه‌های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا! خلاقیت ایتالیایی و یکی از جذاب ترین پلتفرم های خودرویی آلمان!+تصاویر کاهش شدید فروش بی‌ام و در سه ماهه اول ۲۰۲۰ به خاطر کرونا کارلِکس دیزاین؛ از شاسی بلند G تا قایق لوکس مرسدس بنز! +تصاویر بررسی فنی کیت‌های لارته دیزاین برای کراس اوورهای X ب‌ام‌و+فیلم قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان تیونینگ برای یک محصول ناموفق! + تصاویر بررسی فنی مرسدس بنز اسپرینتر مدل ۲۰۲۰ + فیلم فراخوان مرسدس بنز در استرالیا نگاهی به مرسدس بنز A۲۲۰ +تصاویر اولین تجربه رانندگی با مرسدس-ای ام جی GLS ۶۳+ فیلم معرفی اسپرینتر ۲۰۲۰؛ خودروی همه کاره مرسدس بنز به همراه تخفیف های ویژه و ۲ ماه تمدید رایگان گارانتی وقتی ایی-کلاس مرسدس بنز تبدیل به وانت می شود! دانستنی‌هایی درباره خالق مرسدس بنز تخفیف ویژه قطعات و اکسسوری با ارسال رایگان تا پایان اسفند خودروی خود را از راه دور تعمیر کنید! اولین مورد ابتلا به کرونا در کارخانه «ب ام و» معرفی سه مرسدس هیبریدی ب ام‌ و و پورشه خودروهای جدید خود را آنلاین معرفی کردند آزمایش‌های سخت شرکت BMW در صحرا مشخصات فنی آئودی RS ۶، ب‌ام‌و M ۵، مرسدس E ۶۳ و پانامرا توربو S تغییر ارزش بازار برترین خودروسازی‌های جهان ادامه فروش موفق ب ام و در سال ۲۰۲۰ منتظر نخستین خودروی برقی کادیلاک باشید تولید کادیلاک با نمایشگر خمیده و خدمات واقعیت افزوده تولید پیکاپ مرسدس‌بنز متوقف می‌شود بررسی فنی طراحی فیس‌لیفت مرسدس E کلاس به همراه تصاویر آمار فروش ب ام‌ و در سال گذشته لوکس‌ترین برند خودرو در سال ۲۰۱۹ رکوردزنی ب ام‌ و در آمریکا ب ام و ۲.۵ میلیون دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۹ فروخت خودروی جدید مرسدس با الهام از فیلم آواتار فراخوان برای ۷۴۴ هزار خودروی بنز در آمریکا اعلام شد ب ام و و مینی کلاسیک را اقساطی بخرید! خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول ارتقای جایگاه و صیانت از خودروهای کلاسیک ب.ام.و معرفی رسمی مرسدس بنز اسپرینتر الکتریکی + مشخصات عرضه ۵۰۰ هزار خودروی الکتریکی در کمتر از دو سال! محکومیت مرسدس به پرداخت غرامت بررسی فنی خودرو ب‌ام‌و سری ۲ گرن کوپه جدید + مشخصات رونمایی کادیلاک از شاسی بلند تمام الکتریکی خود +تصاویر خدمات متمایز پرشیا خودرو برای مالکان خودروهای کلاسیک ب.ام.و و مینی لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال ۹۸ + تصاویر مرسدس بنز جی‌ال‌ای ۲۰۲۰ رونمایی از مرسدس بنز GLA مدل ۲۰۲۱ آغاز آزمایش فناوری خودران مرسدس بنز و بوش مظنه خودروهای آلمانی موجود در ایران مرسدس بنز ۲۰۲۰ چند؟ +تصاویر بررسی فنی خودرو از مشخصات ب‌ ام‌ و i۴ جدید + مشخصات خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول با بزرگترین خودروسازان دنیا آشنا شوید رالی ۳ روزه BMW و MINI تهران – کاسپین ۲۰۱۹ بررسی فنی خودروی لوکس مرسدس بنز+ مشخصات رشد فروش مرسدس‌بنز در بازارهای جهانی دورخیز بنز برای اخراج ۱۰ هزار نفر از کارکنان گردهمایی خودروهای کلاسیک BMW و MINI در تهران ســــی سال قبل! یک اتاق رؤیایی همکاری گریت‌وال و ب ام‌ و جریمه بنز و فولکس و ب ام و در آلمان به خاطر تبانی در قیمت‌گذاری فولاد صرفه‌جویی ۱۳ میلیارد یورویی ب ام‌ و مرسدس بنز پلاگین هیبریدی + تصاویر آلمانی‌ها خودروهای پاک وطنی می‌خرند پیشنهاد جگوار برای شراکت با ب ام‌ و قیمت خودرو مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول مرسدس‌بنز ساخته شده از طلای سفید + عکس خاص ترین "ب ام و" سری۷ در جهان! (+تصاویر) نسخه برقی خودروی مرسدس بنز ساخته می شود فروش خودروهای BMW و MINI ویژه پزشکان رشد ۱.۲ درصدی فروش مرسدس بنز در آمریکا معرفی حیرت‌انگیزترین محصولات کادیلاک خودروهای EQ نقلی قیمت انواع مرسدس بنز در بازار + جدول اپلیکیشن مرسدس بنز اطلاعات کاربرانش را فاش کرد مرسدس تولید این خودرو را متوقف می‌کند؟ بررسی فنی کادیلاک XT۴ با پیشرانهٔ دیزلی + مشخصات نگاهی به مرسدس کوپه ۲۰۲۰ +تصاویر صدها هزار خودروی بنز برای کنترل فراخوانده شدند ستارهای پرفروغ، جواهری بی‌بدیل دوربین عقب خودروهای ب ام‌ و مشکل دارد! بررسی فنی مرسدس بنز G کلاس + مشخصات آغاز فروش BMW مدل ۳۲۰i و ۳۳۰i توسط پرشیاخودرو قیمت ب‌ام‌و در بازار چند است؟ + جدول ب ام و M۴ با فلفل تُند مرسدس GLB زیر تیغ AMG ۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین وانت بنز زیر تیغ جراحی + عکس آیا ب ام‌ و می‌تواند جگوار لندروور را بخرد؟ بررسی فنی کانسپت ۴ + مشخصات خانه‌تکانی در ب ام‌ و نبرد غول‌های خودروسازی در فرانکفورت رونمایی از ب ام و آلپینا B۳ استیشن + تصاویر حمل بار با خودروی مسابقه‌ای بنز + عکس مشکی‌ترین خودروی جهان در نمایشگاه فرانکفورت خودروی تولید ۱۹۰۱ مرسدس با فناوریهای جدید احیا شد بررسی فنی کادیلاک CT۵ + مشخصات آمار فروش بنز و ب‌ام‌و تا نیمه ۲۰۱۹ رونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز ۲۰۲۰ در نمایشگاه فرانکفورت پژو فرانسه از "مرسدس بنز" و "بی ام و" سبقت گرفت سیاه ترین خودروی جهان با فناوری نانو ساخته شد نخستین شعبه "پرشیاخودرو بوتیک" در تهران آغاز به کار کرد نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ قیمت خودرو مرسدس بنز در بازار +جدول جی تی-اس؛ موشک خیابانی مرسدس بنز! (+تصاویر) بنز اس۶۰۰ زیر پای سفیر آلمان در تهران! شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) ون ۳۰۰ هزار دلاری برقی، محیط زیست را آلوده نمی‌کند بنز، آئودی و بی.ام.و متحد شدند مرسدس بنز هیبریدی در راه است ترامپ بنز و ب ام‌ و را هم تهدید کرد! فروش موفقیت‌آمیز بنز در چین رقابت هیجان انگیز پرشیاخودرو برای وبسایت خودرو‌های کارکرده BMW و MINI مدیرعامل جدید در ب ام‌ و قیمت انواع خودرو کوپه در بازار + جدول سبقت مرسدس از ب ام‌ و و آئودی به چین مشخصات ب .ام.و ۲۰۲۰ پلاگین هیبریدی خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول پلت‌فرم ب ام‌ و برای جگوار جدید کریستال آبی؛ یک کادیلاک کلکسیونی! مرسدس خودروی ۱۹۳۲ خود را بازسازی کرد جریمه هنگفت برای مرسدس‌‌بنز برند آسیایی در اروپا اول شد قیمت های بی سابقه و رقابتی پرشیاخودرو برای خودروهای نو BMW اعلام شد از برقی شدن سدان لوکس ب‌ام‌و تا شکار پورشه پانامرا جدید مرسدس بنز ۷ رنگ در تهران! + عکس انتشار عکس‌های جاسوسی از خودروی قدرتمند مرسدس بنز آلمانی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول) کاهش آلایندگی در خودروی ب ام و ۵۳۰e هیبریدی گام جدید ب ام‌ و در تولید مدل‌های برقی تمسخر بنز و بی‌ام‌و توسط ترامپ انتشار اطلاعات رسمی از نسل آینده بی ام و M۳ فراخوان مرسدس‌‌بنز به‌دلیل قفل فرمان انصراف آئودی و ب ام‌ و از نمایشگاه توکیو سلطان باواریا از کجا آمده؟! تولید این خودروها در سال ۲۰۱۹ متوقف شد! اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ افزایش ظرفیت تولید باتری‌های ب ام‌و قهرمان سنگین وزن ۲۰۱۹ از "ب ام و" +تصاویر ۱۰ خودروی پلاگین هیبریدی برتر ۲۰۱۹ پرشیا خودرو برای دومین سال متوالی رتبه اول ارزیابی خدمات پس از فروش را کسب کرد دلسرد از خودروسازان داخلی در پی فروش اختراع به مرسدس بنز انتصاب رئیس جدید شرکت خودروسازی «ب ام‌ و» ۱۰ خودروی جذاب جیمز می ماجرای انتقال دو بنز لوکس به پیونگ‌یانگ (+عکس) جدیدترین هاچ‌بک مرسدس‌بنز را ببینید همکاری مکلارن و ب‌ام‌و در پروژه آزمایشی پایان جنگ بنز و ب‌ام‌و و اما ب‌ام‌و وانت! مدیرعامل «ب ام و» استعفا کرد خودروهای خودران ۲۰۲۴ راهی بزرگراه ها می شوند سبقت فروش ب ام‌ و از دایملر کلاسِ G در ابعاد کوچک‌تر فروش بنز بیشتر است یا ب‌ام‌و؟ اظهارات جنجالی یکی از مدیران ب ام و خودروی «ب ام و» چراغ قرمز را تشخیص می دهد سقوط سهام بنز پس از رسوایی آلایندگی خودروهای هیبریدی BMW در شهرهای آلوده الکتریکی می شوند مرگ پیشرانه ۱۲ سیلندر ب‌ام‌و + جزئیات خودروی هیبریدی اسپورت ب ام و از راه می رسد تولد دوباره M۸ BMW کارکرده خود را بدهید، BMW نو از پرشیا خودرو با مزایای فوق العاده تحویل بگیرید بنز با ارزش‌تر است یا ب ام‌ و؟ فروش ویژه محصولات ب ام و آغاز شد فاتحان قلب‌ها رقابت خانه به خانه مرسدس AMG GT R با تیونر G-Power، جذاب‌تر و قدرتمندتر از گذشته می‌شود مرسدس AMG GT۶۳S؛ محصول جدید برابوس بهترین خودروهای روباز ۲۰۱۹ + قیمت به پول ایران شاسی بلند جدید مرسدس بنز از راه رسید داستان ستاره اشتوتگارت همکاری جگوار و ب ام‌ و در توسعه برقی‌ها خودروی پلاگین هیبریدی بنز در راه است راز خاص بودن اشنایتزر چیست؟ مرسدس بنز آروکس جدید معرفی شد مرسدس بنز EQC نمادی از ایده‌های جدید فراخوان مرسدس‌بنز در استرالیا معرفی ب‌ام‌و X۱ مدل ۲۰۲۰ با ظاهری خشن از قبل مرسدس-آاِم‌گ CLA۳۵ را بشناسید خودروهای الکتریکی از ۲۰۰ سال پیش وجود داشتند! تصاویر خودروی جدید ب ام و قبل از انتشار رسمی لو رفت ب‌ام‌و ایندیویژوال چیست؟ نخستین کراس اوور برقی مرسدس بنز را بشناسید معجزه ب‌ام‌و ؛ ۵۰ اسب‌بخار بیشتر با استفاده از آب احتمال توقف فروش مرسدس سی در آمریکا آشنایی با سیستم تعلیق جادویی بنز تکذیب تلاش ب ام‌و برای خرید سهام دایملر بهترین خودروهای هاچ‌بک‌ با قابلیت حرکت ۴ چرخ (آ‌ویل‌درایو ) ۲۰۱۹ در بازار تاکید ب ام‌ و بر صادرات از چین سقوط ۷۸ درصدی سود BMW از گرانی لوازم جانبی «ب‌ام‌و» تا رونق فروش بررسی مدل‌های موجود از سری ۴ ب ام و در ایران؛ کدام مدل برای شما مناسب‌تر است؟ توقف تولید مرسدس هوشمند در آمریکا آپشن‌های خاص زیرپای لوکس‌سواران ایرانی تثبیت حضور کادیلاک در چین انتقاد از تصمیم شرکت بنز برای قطع کمک مالی به احزاب رونمایی از شاهکار تازه مرسدس بنز +عکس اهدای «مرسدس بنز» یک عربستانی به سیل زدگان ایرانی پرشیا خودرو پیشتاز در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان ب ام‌ و همکاری با دایملر را رد کرد معرفی شاسی‌ بلند مفهومی مرسدس بنز تنفس مصنوعی به سبک ب‌ام‌و بررسی خودرو ب ام و سری یک کروک جدیدترین سدان اسپرت بنز را ببینید این خودروها در بازار تهران حداقل یک میلیارد تومان قیمت خورده اند دست‌ به‌ یکی خودروسازان اروپایی که گران تمام می‌شود جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! گران‌ترین قرارداد یک شرکت آلمانی با ب ام‌ و مقایسه "پروسید کیا" و "شوتینگ‌بریک" CLA بنز + تصاویر پوتین کارخانه مرسدس بنز در روسیه را افتتاح کرد نگاهی به مرسدس AMG S۶۳ «منصوری» لیموزین جنسیس G۹۰ در تقابل با مرسدس می‌باخ شکایت یکی از مشتریان مرسدس‌بنز به دریافت غرامت ختم شد بنز و ب ام‌ و ارزان شدند کشتی لوکس مرسدس‌بنز را ببینید خودرو خبرساز BMW در نمایشگاه ژنو +تصاویر جریمه ۷ میلیاردی قاچاقچی خودروی بنز کانسپت وَن الکتریکی مرسدس بنز رونمایی شد +تصاویر کدام شرکت بزرگترین صادرکننده خودرو به آمریکاست؟ آیا "ب ام‌ و" ایکس۵ مدل ۲۰۱۹ بهترین خودروی کراس ‏اوور جهان است؟ کاهش فعالیت ب ام‌ و درپی برگزیت رونمایی از خودروهای پرسرعت الکتریکی مرسدس بنز ون برقی تولید کرد ماجرای ورود بنز لاکچری به کشور چیست+تصویر مرسدس بنزی که فقط ۷۵۰ دستگاه از آن ساخته می شود سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد یورویی خودروسازان آلمانی در تولید خودروهای خودران و الکتریکی مسابقات خودرو الکتریک ژنو میزبان غول خودروسازی آلمان می شود؟ ب‌ام‌و و دایملر مشترکا خودرو خودران می‌سازند یک روز با اولین خودروی برقی مرسدس بنز مردانه‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر مرسدس بنز ای‌ام‌جی جی‌تی ۴ در طلایی دیده بودید؟ خودروهای آینده مسیر نگاه راننده را رصد می کنند بنز با ب‌ام‌و شریک شد دادستانی مونیخ BMW را ۹.۶۵ میلیون دلار جریمه کرد بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ خودروسازان آلمانی به حمل‌ونقل هوشمند روی می‌آورند خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول سبقت مرسدس‌بنز از آئودی در چین پیش‌بینی مرسدس بنز از رشد بیشتر خودروهای متفاوت در دهه آینده بنیان‌گذار گروه صنعتی آمیکو درگذشت بنز E۲۰۰ مدل ۲۰۱۶ را بشناسید کاهش سود‌آوری مرسدس‌بنز «ب ام و» خودروی خودران یخ نورد تولید می کند ردپای آهنگساز ایرانی در کمپانی مشهور خودروسازی تصادف با این بنز محال است کوچولوی گردن کلفت باواریایی! ظاهر سرد و عملکرد گرم بنز GBL ۲۰۲۰ مدیرعامل بنز آلمان سالانه ۱.۵۶ میلیون یورو مستمری بازنشستگی می‌گیرد احتمال همکاری دو رقیب دیرینه آلمانی تلاش مرسدس‌بنز برای تولید خودرو در مصر لهستان، میزبان تولید باتری‌ مرسدس بنزهای برقی فروش استثنایی BMW ۵۳۰ توسط پرشیا خودرو شرکت مرسدس بنز در مصر کارخانه مونتاژ احداث می‌کند بنز یا ب‌ام‌و؟ کشف ۱۱ بی‌ام‌و صفر مدل سال ۱۹۹۴ در بلغارستان +تصاویر اولین تصاویر کادیلاک برقی منتشر شد عملکرد درخشان BMW در سال ۲۰۱۸ تمام مدل های جدید کادیلاک برقی می شوند جدیدترین تصاویر از ب‌ام‌و ۲۰۲۰ سری ۷ ون منحصر به فرد مرسدس بنز به نمایش درآمد +تصاویر همکاری مرسدس و انویدیا برای توسعه نسل بعدی خودروهای هوشمند تاج پادشاهی لوکس‌سازان بر سر ب‌ام‌و ب ام‌ و فضایی رونمایی شد+ تصاویر کمپر نانویی و ضدآب آینده جمعه‌های طلایی پرشیا خودرو برای رفاه علاقه‌مندان و خریداران BMW و MINI طرح مفهومی جدیدترین خودرو الکتریکی خودران مرسدس بنز رونمایی شد مرسدس بنز می‌باخ "لاکچری ویژن"، خودروی مفهومی درهم و برهم سال ۲۰۱۸ جمعه های طلایی پرشیا خودرو سال خودروهای الکتریکی در سال میلادی جدید +عکس ۲۰ خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل ۲۰۱۹ جذابیت به سبک مرسدس E کلاس مکلارن F۱ در طراحی و ساخت کدام خودروها نقش بسزایی داشته است؟ خودروهایی که تولیدشان در سال ۲۰۱۹ متوقف می‌شود + تصاویر کره‌جنوبی BMW را ۱۰ میلیون دلار جریمه می‌کند همکاری دو رقیب آلمانی طراحی فضای لوکس یک ون مرسدس بنز ب ام و X۳ مدل ۲۸I تیپ Dynamic در بازار چند؟ نقشه عجیب شاگرد مکانیک برای فرار از پرداخت خسارت هیولای عجیب و دو کابین بنز + تصاویر لوگوی BMW چطور طراحی شد؟! بی‌ام و ۷۳۰LI تیپ LEGACY را بشناسید قیمت جدید انواع مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول دورخیز ۲۳ میلیارد دلاری بنز برای گسترش خط تولید خودروهای الکتریکی خرید لوکس ترین شاسی بلند ب ام و برای مالکش چقدر هزینه دارد؟ مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول مرسدس بنز، از جدیدترین شاسی بلند سری G رونمایی کرد +تصاویر قیمت خودروهای آلمانی در بازار جراحان باواریا! ب‌ام‌و صفر چند؟ مرسدس بنز صفر چند؟ قیمت محصولات ب ام و در بازار آشنایی با نحوه طراحی و شکل گیری لوگوی مرسدس بنز اولین خودروی کارخانه BMW+عکس مرسدس بنز مدرن‌ترین سالن تولید خودرو در جهان را راه اندازی می کند تجهیز مدل پلاگین هیبریدی ب ام‌و ۳۳۰e به یک فناوری جدید اینترنت ۵G به خودروهای ب ام‌و می‌آید؟ مرسدس بنز صفر چند؟ خودروهایی که تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد بازار دنیا می شوند پروسه ای جالب برای نامگذاری محصولات BMW مرسدس بنز صفر چند؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ کدام کشورها به کدام برندها علاقه بیشتری دارند؟ (+ اینفوگرافی) فراخوان ۱۰ هزار خودروی ب ام‌ و در کانادا خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول خودرو‌های آلمانی در بازار چند؟ ارزان‌ترین خودرو های سدان و شاسی‌ بلند لوکس ۲۰۱۸ (+عکس) فراخوان خودروهای دیزلی ب ام‌و مرسدس بنز اس ال ۶۴ ساله زمان نمی‌شناسد ب ام و، سری ۱ را بشناسید سود ۳۳۹ دلاری مرسدس بنز در هر ثانیه قیمت انواع خودروی ب ام‌و در بازار مرسدس بنز صفر چند؟ هشدار درباره افت شدید سودآوری مرسدس بنز ارزشمندترین خودروسازان جهان معرفی شدند ب‌ام‌و صفر چند؟ مرسدس دوست داشتنی تفاوت کلاس های مختلف بنز در چیست؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول معرفی خودرو‌های بالای یک میلیارد تومان در بازار جزئیاتی از جدیدترین خودروی مرسدس بنز به مناسبت رونمایی در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ مرسدس بنز صفر چند؟ طرح اولیه خودروی آینده نگرانه مرسدس بنز طرح خودروهای کارکرده ب‌ام‌و و مینی؛ خرید مطمئن و فروش آسان با پشتیبانی پرشیا خودرو با ارزش‌ترین برند خودروسازی جهان کدام است؟ خودروی پسر آجری! ب‌ام‌و صفر چند؟ «یگانه» چه سوار می شود؟! شادترین خواننده ایران سوار چه خودرویی می شود؟ جدیدترین شاسی بلند ب‌ام‌و بفروش می‌رسد +تصاویر ب‌ام‌و صفر چند؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول مرسدس بنز صفر چند؟ آکتروس جدید در IAA۲۰۱۸ فضای داخلی لوکس‌ترین شاسی‌بلند آینده ب‌ام‌و هند؛ مقصد صادراتی جدید خودروسازان ب ام و Active Tourer ۲۰۱۸ را بشناسید تیپ‌های سری ۷ چه تفاوتی دارند؟ مظنه خودرو‌های دو در چقدر است؟ ورزشکارانی از دوران جهش! آزمایش موتورسیکلت خودران BMW Mercedes-AMG A۳۵ ۴MATIC؛ هیولایی در مقیاس کوچک! ب‌ام‌و صفر را چند بخریم؟ با چه بودجه ای مرسدس بنز صفر سوار شویم؟ خودروهای دیزلی‌ کادیلاک می‌روند، برقی‌ها می‌آیند پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند جدیدترین مدل مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه پاریس سوپرایزی ب ام و با ارائه خودرویی بنام " iNEXT" نگاهی به خودروی لوکس مرسدس بنز ۲۰۲۰ +تصاویر بنز E۲۰۰ نیوفیس ۲۰۱۷ را بشناسید خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ با ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ بنز آینده حمل و نقل شهری را به نمایش گذاشت خودروهای ۶۰۰ میلیون تومانی بازار کدامند؟ ب‌ام‌و صفر چند؟ مرسدس بنز صفر چند؟ نگاهی به ب‌ام‌و M۲۴۰i کروک +تصاویر قیمت های جالب بنز در ایران! ب‌ام‌و صفر چند؟ بنز صفر چند؟ خودروهای الکتریکی میدان رقابت مرسدس و تسلا نقطه عطف سنگین‌ها کراس‌اوور تمام برقی مرسدس بنز معرفی شد مرسدس کلاس A، قیمت و ویژگی‌های اساسی با ۷۰ میلیون تومان بنز بخرید خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید غول خودروسازی آلمان به کمک فرمول یک آمد بنز E۲۰۰ با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ تفاوت نسل جدید و گذشته ب‌ام‌و z۴ تیونر آلمانی گرگی در لباس میش را به جهنم سبز فرستاد "سیلور ارو"، پیکان نقره‌ای مرسدس بنز مرسدس بنز خودروی تمام برقی مسابقه ای عرضه کرد کاروان طبیعت گردی برقی هوشمند ساخته شد بنز E۲۰۰ با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ خودرو X۷ سری M، آفرودر خانوادگی ب‌ام‌و +عکس چراغ‌های جدید مرسدس بنز که به جای راننده صحبت می‌کنند بازگشت اسطوره ساخت خودرویی حبابی با الهام از نوستالژی ب‌ام‌و خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول تحویل آنی خودروهای BMW بصورت پلاک شده خودروساز آلمانی تمایلی به توسعه خودروهای خودران ندارد تصاویر لورفته از ب‌ام‌و z۴ ۲۰۱۹ کوچک و چابک به سبک M خودروی مسافری بنز ماجرای ورود ب ام و i۳ به خاک ایران چیست؟ دستِ پر تیم باواریا یک کراس‌اوور کوپه با برند BISU ب‌ام‌و ۲ محصول جدید را در سال آینده معرفی می‌کند خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو بی ام دبلیو و مینی توسط پرشیا خودرو این بنز لیموزین ضدگلوله ۱.۱۶ میلیون دلار قیمت دارد اولین تصاویر واضح از بزرگترین ب‌ام‌و شاسی‌بلند معرفی انواع محصولات "ب ام و" در بازار+ قیمت صادرات دو خودروی بنز قاچاق بنز CLA۴۵ فول ۲۰۱۷ را بشناسید تخفیف خرید نقدی۲% در شرایط ویژه تابستانه پرشیا خودرو خودروهایی که سال ۲۰۲۱ می آیند کلاس تازه مرسدس ... ساعت‌های هوشمند ب ام و در راهند! فراخوان کلاس G بنز به دلیل سرعت بالا در حرکات رو به عقب شاسی‌بلندهای ب ام و در چین گران می‌شوند مرسدس کلاس A ۲۰۱۹: ترفند بنز برای جذب جوانان هیچ ثبت سفارش غیرقانونی نداریم / فعالیت‌های گری مارکت ارتباطی به ما ندارد کدام خودروی لوکس "راحت‌ترین رانندگی" ارائه می دهند؟ آغاز فروش BMW ۵۳۰ و BMW X۱ xDrive۲۵i با شرایط استثنایی مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین پیش‌بینی استقبال بی‌نظیر از اتوبوس برقی مرسدس بنز این گردهم‌آیی عاشقان مرسدس بنز است دورهمی ستاره‌های اشتوتگارت در تهران شرایط فروش استثنایی پرشیا خودرو ویژه تابستان با اقساط ۶ تا ۲۴ ماهه کدام برندها خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ چراغ سبز چین به فولکس‌واگن و ب ام‌و گردهمایی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز در تهران خبرسازی مشکوک علیه پرشیا خودرو در چند روز گذشته مظنه فروش ب ام و در بازار چقدر است؟ با بیت کوین خودرو ب ام و بخرید! دنیای تاریخی مرسدس بنز خودروی برقی مینی از سال ۲۰۱۹ در چین تولید می‌شود ئی‌سیتارو، اتوبوس الکتریکی بنز اینجا هوای ب ام و شما را دارند برخی محصولات «ب ‌ام‌ و» به جای آمریکا در چین تولید می‌شوند معرفی ۸ خودرو عضلانی برتر دهه ۱۹۸۰ میلادی شرکت چینی در آلمان برای بنز و BMW باتری می‌سازد معرفی خودرو ب ام و ۷۳۰LI تیپ INDIVIDUAL ارایه ب ام و Z۲ جدید تا دوسال آینده کمک ۱۵.۷۷ میلیارد دلاری ب ام و ترامپ را خجالت زده کرد جزئیاتی جدید از ب‌ام‌و x۴ سال ۲۰۱۸ (+عکس) ب ام‌و ترامپ را تهدید کرد ب‌ام‌و‌هایی با طلای ۲۴ عیار ساخته شد رقیب ب ام‌و X۶ تا ۲۰۱۹ به بازار می آید احداث کارخانه بنز در لهستان پرشتاب‌ترین خودروهای هاچ‌بک‌ دنیا بازگشت ب‌ام‌و شماره هشت خط و نشان آئودی برای ب‌ام‌و X۶ معرفی برترین برابوس های ۴ دهه اخیر خودروهای پیل سوخت هیدروژنی ب ام‌ و سال ۲۰۲۵ به بازار می‌آیند تبدیل تلفن همراه به کلید خودرو تست جاده‌ای ب ام و سری ۸ کوپه ۲۰۱۹ را ببینید ب‌ا‌م‌و سری ۸: تفاوت دو مدل مفهومی و تولیدی دلایل کاهش شدید تولید خودرو تشریح شد معرفی ۸ اتومبیل لوکس حاضر در بازار تهران فرصتی برای جوان‌تر شدن هوای پاک برای قصرهای متحرک! ماده ای که تولید خودروهای خودران را دگرگون می کند خودروی خاص جادوگر در رشت عرضه دو محصول جدید سایپا در سال ۹۱ نسل جدید ب ام و X۵ را ببینید رونمایی ب ام و از نسل جدید شاسی‌بلند X۵ در مدل ۲۰۱۸ اتاق مجلل ب ام و با امکاناتی که پیش از این ندیده‌اید عجیب‌ ترین رنگ در بنز کلاس S اعلام لیست قیمت جدید BMW ۵۳۰ مدل ۲۰۱۸ در ایران لیست قیمت BMW سری ۳ مدل ۲۰۱۸ در ایران اعلام شد قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول معرفی برخی خودروهای کارکرده با بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی در بازار+جدول پنج کراس اوور گران قیمت برای ثروتمندان! ارزشمندترین برندهای خودرویی جهان در سال ۲۰۱۸ مرسدس ۶ چرخ در تقابل با شامان روسی رویارویی لوکس ها معرفی خودروی جدید مرسدس بنز در آمریکا آخرین قیمت محصولات بنز در بازار اعلام شد+ جدول گران‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر وسیله نقلیه الکتریکی تک نفره با ۵ چرخ ساخته شد ۲۰ خودروی سال ۲۰۲۰ نگاهی دقیق‌تر به توانایی‌های فنی ب ام و سری ۵ شرایط فروش استثنایی پرشیا خودرو ویژه ب ام و ۵۳۰ و ۷۳۰ ۴۰ سال افسون قدرت ب ام و M۵ Competiton؛ سریع‌تر و خشمگین‌تر خودروی۴ درب ادیشن وان مرسدس +عکس جریان الکتریک در کالبد X۳ اولین تست جاده‌ای ب ام و ایکس ۷ مدل ۲۰۱۹ آچار فرانسه ژرمن‌ها تولید موتورسیکلت با چاپگر سه بعدی کُپی چینی بنز شش‌پا! هر آنچه در مورد ب‌ام‌و جدید x۷ نمی‌دانید سدان شاسی‌بلند مرسدس-مایباخ! هاچبک جذاب ب ام و در چالش پیست گزارش تصویری از تست درایو ب ام و سری ۱ در پیست آزادی همیشه در اوج مانند جی کلاس آغاز فروش خودروهای BMW با اقساط بلند مدت ٣٦ ماهه آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه خودرویی قاره آسیا در روزهای آینده همه چیز درباره خودروی لوکس مرسدس بنز برلیانس در خودروهای خود از تکنولوژی ب ام و استفاده می کند کارنامه لوکس در ۹۶ شش پرچم‌دار روی دور قدرت دمیدن جان تازه به روح پیرمرد مرسدس! هیولا‌های واقعی دنیای خودرو ارائه خدمات پس از فروش بین‌المللی ب ام و در ایران سریع ترین شاسی بلندهای جهان در ۲۰۱۸ +تصاویر ب‌ام‌و X۵ ۲۰۱۹ ، خوش‌تیپ‌تر از همیشه +عکس ب ام و x۱ را بیشتر بشناسید کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس قدرتمندترین C های ۲۰۱۹ مرسدس کانسپت‌های فراموش‌شده اسپرت‌های پرحاشیه لوکس‌های پرحاشیه اعطای مجوز نمایندگی براساس منافع ملی یا قانون دوگانه دود هنوز هم از کُنده بلند می‌شود خاص‌ترین‌های آلمانی‌خاص نیمکت ذخیره‌های مرسدس‌بنز امپراطوری جیلی نزدیک بود تا مونیخ برسد ب‌ام‌و مدل Z۴ جدید را به زودی معرفی می کند (+عکس) مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / شهریور ۱۳۹۶ ب ام‌ و دیزل‌ها را پس می‌گیرد بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان آغاز جشنواره فروش ویژه پرشیاخودرو قیمت انواع خودرو کوپه در بازار تهران؟ +جدول لباس تازه پرچم‌دار ... هیولای جعبه ای ژرمن ها Cکلاس ۲۰۱۹؛ برداشت دوم از یک Sکلاس فشرده ب ام و X۴ ۲۰۱۹؛ نسخه دوم یک موفقیت بزرگ اولین مینی‌ون ب‌ام‌و، برداشت دوم ... آغاز عرضه نسل جدید مرسدس-بنز A کلاس گزارش تصویری از حضور برند "ب ام و" در نمایشگاه ژنو مرسدس بنز چراغ جلو با یک میلیون پیکسل ساخت! گزارش تصویری از حضور مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو ژنو گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو اَبَرخودروهای فراموش شده مینی رسما وارد بازار ایران شد موتورسیکلت خارق العاده هوش مصنوعی "ب‌ام‌و" لباس تازه پرچم‌دار ... S-کلاس فشرده، برداشت دوم! امضای قرارداد ایران‌خودرو و بنز در نیمه اسفند رونمایی از مدل AMG G۶۳ مرسدس بنز +تصاویر ارائه فیس لیفت جدید مرسدس کلاس c با فناوری های بنز S +عکس آغاز فروش رسمی ب ام و و مینی در جزیره کیش پاداش ۵۴۰۰ یورویی مرسدس بنز به کارمندان خود در آلمان A کلاس ۲۰۱۹؛ یک CLS کلاس در ابعادی جمع‌وجور تر «درخت فامیلی» خودروسازان جهان پیرمردهای دوست داشتنی در بازار خودرو ایران فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری ۷ برای مقابله با بنز کلاس S (+عکس) بالاخره مرسدس بنز هم به جمع خودروهای برقی پیوست! نوآوری‌های آمریکایی ب ام و سری ۵ در صدر نظرسنجی رضایت مشتریان در ایران اعتراض نسبت به استفاده از میمون و انسان در آزمایش‌های دودزایی خودرو سرپرست بازاریابی پرشیا خودرو : عرضه محصولات اسپرت ب ام و در بازار ایران گزارش تصویری از حضور پرشیا خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان سریع‌ترین استیشن‌های موجود در بازارهای جهانی (+عکس) چگونه بنز اجاره کنیم بنز S به سطح برتر خودرانی انتقال می‌یابد کارمندان و کارگران کمپانی مرسدس بنز در سال۱۸۹۷ +عکس تولید بنز در ایران از اوایل سال ۹۷ ۲۰۱۹ Mercedes-AMG E۵۳/CLS۵۳ ؛ یک مرز جدید بین روزمرگی و هیجان رونمایی مدل جدید ب ام و درنمایشگاه خودرو اصفهان اعتصابات آلمانی‌ها به شرکت دایملر رسید ۲۰۱۹ Mercedes-Benz G-Class؛ ژنرال، ۴۰ سال بعد ... خرید اپلیکیشن پارکینگ برای رفع ترافیک! تازه‌ترین محصول مشترک مرسدس‌ بنز و «AMG» +عکس با این خودرو کلاس A مرسدس دوستانه صحبت کنید آغاز فروش BMW سری ۲ کانورتیبل توسط پرشیاخودرو لیست قیمت محصولات Mercedes Benz موجود در بازار ۱۰ خودروی الکتریکی هیجان انگیز دنیا در سال ۲۰۱۸ (+عکس) ب ام و ۲۰۱۹ i۸ Roadster؛ افسون i۸، بدون سقف مرسدس بنز ۲۰۱۸CLS Class ؛ CLS کلاس، برداشت سوم نسخه جدید مرسدس؛ خط زرد روی سیاهی شب پرفروش ترین خودروهای قاره آمریکا کدامند (+عکس) تصویر مرسدس بنز هیبریدی لو رفت نهایت لذت رانندگی ادامه دارد جزئیات دستورالعمل واردات خودرو ۵ خودروی سوپر لوکس برای آفرود (+عکس) نگاهی به غرفه ستاره ایران و خانواده مرسدس بنزهای Eکلاس با حضور نسل جدید این خودرو مروری کوتاه بر نسل جدید ب ام و سری ۵ با کارشناس بازاریابی پرشیا خودرو گزارش تصویری از حضور ستاره ایران در نمایشگاه خودرو ساری رونمایی از ب ام‌و کوپه افزایش فروش خودروهای برقی «ب ام و» به ۵۰۰ هزار دستگاه کمی تجمل بیشتر برای پرچمدار کراس‌اوور‌های مرسدس تولید نسخه کلاس A مرسدس بنز تائید شد (+عکس) BMW به پرفروش‌ترین برند لوکس در چین تبدیل شد! جیلی سهامدار بنز خواهد شد پارک عجیب راننده مست مرسدس زیر یک خانه+تصاویر مرسدس‌بنز با CLS جدید جاده‌ها را در نوردید +عکس تولید بنز کلاس E در مراحل نهایی است معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸ رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل ۲۰۱۹ (+عکس) امضاء تفاهم‌نامه همکاری پرشیا خودرو و اتاق بازرگانی ایران و آلمان پیشرانه‌ مشترک رنو و مرسدس بنز رونمایی شد ایمن‌ترین خودروهای جهان برای سال ۲۰۱۸ را بشناسید ایمنی کلاس S و حال و هوای اسپورت کلاس E در جدیدترین CLS بنز (+عکس) امن‌ترین خودروهای جهان معرفی شدند اتوبوس تمام الکتریکی مرسدس‌بنز سیتارو +عکس بررسی تاریخچه کمپانی کادیلاک؛ یانکی اشرافی میراث ماندگار برای یک پیروزی بزرگ مرسدس هیبریدی جدید ستاره پرسپولیس برای خانم بازیگر BMW خرید ۱۰ واقعیت جالب و عجیب پیرامون کمپانی مرسدس بنز که از آن بی اطلاعید نسل جدید مرسدس بنز CLS در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رونمایی شد مدل های متنوع بنز در مسیر بازار ایران قیمت خودرو بنز در بازار+ جدول ب‌ام‌و i۸ رودستر در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد (+عکس) خودرو برقی پیشرفته چینی در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی خواهد شد ۷ فینالیست برتر خودروهای سال اروپا کدامند؟ (+عکس) خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) افتتاح کارخانه ۲۰۰ میلیون یورویی ب ام و برای تولید باتری های برقی آغاز تولید اتوبوس های درون شهری برقی بنز بررسی مشخصات و ویژگی های نسل فعلی مرسدس بنز E۲۰۰ سدان ؛ بازار در انتظار سدان لوکس پر طرفدار گزارش تصویری از حضور ستاره ایران با محصولات مرسدس بنز سرمایه‌گذاری ب ام‌ و ‌در باتری‌سازی شاسی بلندهایی که سریع تر از یک فراری شتاب دارند رونمایی بنز از کابین جدید کلاس A جاده‌های هوشمند ویژه دوچرخه و موتورسیکلت برقی ساخت ب‌ام‌و ساخت فضای داخلی لوکس‌ترین هواپیمایی جهان با الهام از کلاس S بنز (+عکس) ضیافتی برای E-Class ها سریع ترین خودروهای ادوار تاریخ پس از جنگ جهانی اول حکم استرداد بنز S۵۰۰ و یک میلیارد هدیه عروسی برای همدستان بابک زنجانی این کراس‌اوور مرسدس، هیدروژن‌سوز است بازگشت ب ام و به Le Mans سرمایه‌گذاری ب ام‌و در فناوری‌های نو ظهور دوباره وانت‌ها در بازار اروپا این S صدی ۲.۱ لیتر بنزین می‌سوزاند! Mercedes-AMG Project One؛ فرزند سرعت چشم‌غره جنسیس به سری ۳ و C کلاس حراج اولین خودروی تولید شده توسط آلفا رومئو (+عکس) برترین ویژگی‌هایی که در خودروهای مدرن ۲۰۱۷ می‌ توان دید (+عکس) موتورسیکلت جدید ب ام‌ و +عکس ستاره ایران با مدل های جدید بنز در شهر آفتاب کادیلاک با پیشرانه‌ی اتمی، در حال ساخت است خودرو ب‌ام‌و استیو جابز در حراجی +تصاویر ملاقات با کادیلاک دِ ویل کوپ ۱۹۷۱؛ رویای آمریکایی! لیست قیمت جدیدترین Mercedes Benzهای موجود در بازار کشور BMW از مدل جدید X۲ به صورت رسمی رونمایی کرد (+عکس) خودروهای مورد اعتماد‌ مشتریان این ب‌ام‌و های آنتیک از آتش نجات یافتند +عکس ۱۰ خودروی غیرقابل اعتماد جهان (+عکس) هجوم پلیس به دفتر مرکزی شرکت ب‌ام‌و در آلمان کاهش تولید آلفا رومئو و مازراتی دیملر آلمان برای ۱ میلیون خودرو به دلیل نقض فنی فراخوان داد گفت و گو با مدافع حرم BMW سوار مرسدس‌بنز پیشتاز رقابت خودروسازان لوکس در جهان تولید ب ام‌ و مینی در چین طراحی صندلی‌های فوق‌العاده برای مرسدس‌بنز مرسدس بنز ۳۵۰ هزار خودرو در چین را فراخوان می‌کند تبادل نظر موتورسیلکت «ب ام و» با بقیه موتورها بهترین شاسی بلندهایی که درسال ۲۰۱۸ می‌بینیم (+عکس) ۱۰خودرویی که شرکت‌های بیمه از آن‌ها فراری هستند ۲۰۱۸ Mercedes-Benz S-Class Coupe /Cabriolet؛ ژست تازه S‌های آدرنالین‌ساز BMW Concept X۷؛ هیبت، مبهوتِ بزرگِ X‌های ب‌ام‌و رونمایی از اتوبوس رویایی تیم ملی آلمان دورنمای نوسانات بازار خودروی آلمان لوگوی تازه برای نخبه‌های ب ام‌ و خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ + جدول اولین تصاویر لو رفته از ب‌ام‌و X۳ M مدل ۲۰۱۸ +عکس مرسدس‌بنز برای عرضه‌ی نسل جدید اسپرینتر آماده می‌شود شارژ بی سیم خودروهای برقی ممکن شد حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است هرگز یک خودروی موتور ۴ سیلندر نخواهیم ساخت کراس اوور الکتریکی مرسدس EQ در آلاباما آمریکا تولید خواهد شد ب ام و M۸ ۷۰۰ اسب بخاری می‌شود؟! اعلام قیمت دو مدل تازه ب ام و سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بنز در آمریکا آمدن مرسدس بنز دستاورد برجامی دولت است دوچرخه ب ام و با الهام از سری M+تصاویر کیا طراح سابق ب ام و و گریت وال را به خدمت گرفت حضور بنز در راستای خودروساز شدن ایران است نمایندگی شماره ۱۲۵ پرشیاخودرو در تهران افتتاح شد بنز صنعت خودروی ایران را متحول می‌کند فراخوان بنز برای ۸ هزار خودرو در روسیه به دلیل نقص فنی احتمال جایگزینی اپلیکیشن موبایلی به جای سوئیچ در خودروهای ب ام و برای مصارف شهری، ب‌ام‌و X۴ بخریم یا X۳؟! جذاب ترین خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ب ام و کانسپت X۷ پرفورمنس الکتریکی کانسپت الکتریکی مرسدس-بنز با توان پیمایش ۴۰۰ کیلومتر صاحبان این خودروها نگران خراب شدن قطعات نیستند +تصویر امضای قرارداد ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک مرسدس-بنز معادل الکتریکی تمام سواری‌های خود را عرضه می‌کند ب ام و در تدارک تولید یک خودروهای پیل سوختی تا سال ۲۰۲۵ بررسی مرسدس‌بنز C۲۰۰ +تصاویر ۱۰ خودروی مدرن نیمه خودران جذاب‌ترین مرسدس بنز دنیا+تصاویر آیا مرسدس بنز بهترین ورزشگاه جهان را ساخته؟ با توجه به مشکلات خرید خودروهای پلاک ارس، اقبال به خودروهای پلاک ملی بیشتر شده است ب ام و در فکر تولید انبوه خودروهای الکتریکی و رولزرویس الکتریکی سدان دوست‌داشتنی ب ام و، پرقدرت‌تر از همیشه به ایران بازگشت مرسدس بنز خودروی برقی- هیدروژنی تولید می کند برای نخستین بار در ایران، پرشیا خودرو ب ام و سری ۳ را به تبریز آورد امضای جدید مرسدس-بنز در زمینه چراغ خودرو+تصاویر شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی سه تفنگدار مرسدس‌بنز+تصاویر توصیه‌های ب ام و به خودروسازان ایرانی انتشار تصویری از کانسپت جدید مرسدس-بنز هویت برند؛ فراتر از یک جلوپنجره نمایندگی شماره ۲۲ پرشیا خودرو در تهران افتتاح شد فراخوان شاسی بلندهای مرسدس-بنز به دلیل خاموش شدن ناگهانی پروژه ۱۰۰۰ اسب بخاری مرسدس-بنز با حضور همیلتون پروژه ۱ مرسدس AMG در اواخر ماه جاری معرفی می‌‌شود طراحی خودروی جدید BMW لو رفت + تصاویر رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم قیمت برخی از خودروهای مرسدس بنز در مناطق آزاد بنز کلاسیک ۶۴ ساله در ایران (عکس) نسل جدید ب ام و M۵ در مدل ۲۰۱۸ معرفی شد رونمایی از تازه ترین مدل خودروی برقی ب ام و مروری بر ۶ خودروی مفهومی مدرن سالهای اخیر ویدئوی تبلیغاتی مرسدس-بنز از کوپه و کانورتیبل کلاس S ۲۰۱۸ مظنه خودرو بنز در بازار+ جدول آلمان‌ها با این محصولات در نمایشگاه خودرو فرانکفورت فخر می‌فروشند افزایش قیمت ۱۵۰۰ دلاری آلفارومئو جولیا ۲۰۱۸ بازگشایی نمایندگی شماره ۳ شرکت پرشیا خودرو مرسدس بنز S کلاس جدید به ایران می‌آید؟ روبوتاکسی به بازار می آید +عکس پرشیا خودرو، حامی مسابقات درگ قهرمانی کشور جدیدترین شاهکار ب‌ام‌و رونمایی شد+تصاویر ۹ خودروساز در نمایشگاه فرانکفورت حضور نخواهند داشت فیات- کرایسلر و ب ام و همکار شدند محبوب‌ترین بنز اسپرت کدام است؟ (+عکس) مرسدس-بنز شایعه تولید یک شاسی بلند کانورتیبل را رد کرد سامانه‌های درخواست خودرو دایملر و ب ام و ادغام می‌شوند؟ ب ام و سقف فیبرکربنی M۵ را لو داد خواص «بنز» که تا بحال نشنیده‌اید خودروهایی که حرکت آنها روی جاده‌های جهان شوک انگیز است (+عکس) نظاره‌گر کادیلاک CTS ۲۰۱۷ باشید +تصاویر «پورشه» و «بنز» قاچاقچیان موادمخدر به مزایده گذاشته شد لوگوی BMW: افسانه یا واقعیت؟ +عکس گزارش تصویری از افتتاحیه نمایندگی شماره ۲۱ پرشیاخودرو در لواسان مرسدس-بنز نیز در حال کار روی ایربگ عابرپیاده است ب ام و i۸ کانورتیبل نوامبر رونمایی می‌شود مرسدس-بنز تصویری از "سورپرایز" خود را منتشر کرد گزارش تصویری از خط تولید بنز در ایران شاسی‌ بلند غول‌ پیکر آمریکایی در تهران ۴۰۰ کیلومتر با نواده SAIC Motor شاهکار بنز به زودی معرفی می شود (+عکس) لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش خرید BMW Series ۲ در دبی چند درهم آب می خورد؟ سود ب ام‌ و مدیون سری ۵ دایملر هم به جمع توسعه دهندگان خودروی هوایی پیوست شاهکار جدید BMW +عکس مهندسان مرسدس-بنز از یک کلاس E یک غول آفرود ساختند+تصاویر تولید مرسدس-بنز الکتریکی کلاس B متوقف می‌شود خودروهای محبوب بازیکنان لیگ برتر انگلستان انتشار تصویر تبلیغاتی عضو جدید خانواده Z ب ام و وقتی خودرو بدون راننده پارک می‌کند مرسدس بنز به مسابقات فرمول E می‌پیوندد در این خودرو دست‌اندازها احساس نمی‌شود ب ام و ۴۰ سالگی سری ۷ را با یک نسخه لوکس جشن گرفت بازگشت BMW Z۵ به سقف برزنتی نمایش پارکینگ خودران بنز در آلمان گروه مهندسی مرسدس بنز، تولید واگن های غول پیکر را آغاز کرد مرسدس سواری در دبی چقدر تمام می شود؟ با جدیدترین شاسی‌بلند آفرودی مرسدس بنز آشنا شوید +عکس با مرسدس بنز کلاس X آشنا شوید +تصاویر کوپه‌های لوکس خوش‌قیمت مرسدس بنز E۲۰۰ نیوفیس در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد سرمایه گذاری ۲۵۵ میلیون دلاری مرسدس-بنز برای احیای خودروهای دیزلی خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) فارادی فیوچر یکی از مدیران سابق ب ام و را استخدام کرد جگوار E-Pace را ببینید + ویدئو اشـــراف‌زاده تمدید قرارداد پتروناس و تیم فرمول ۱ مرسدس-بنز خودروهای مرسدس-بنز با تست های آلایندگی بیشتری روبرو می‌شوند تغییرات مدل جدید ب ام وسری ۳ فاش شد برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! آپشنولوژی ب ام و سری ۵ گشت و گذار در موزه BMW + عکس دریافت پنجمین نشان سبز رنو توسط پارس خودرو بنز پرفروش‌ترین برند لوکس خودرو در جهان معرفی شد ب ام و اسکوتر برقی ساخت+تصاویر مرسدس بنز رکورد زد روزی که از «بنز» رونمایی شد +عکس تجربه سواری لذت‌بخش با ۵ سوپرسدان خاص برتر در جهان مرسدس اوراقی که اثر هنری است مرسدس اهدایی هیتلر به رضاشاه/ عکس برای خرید انواع بنز دست دوم چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت تفاوت‌ دو نسل از X۳ ب ام‌و را ببینید (+ عکس) کانسپت خیره کننده سری ۸ ب ام و را ببینید+تصاویر نسل بعدی کامپکت‌های مرسدس-AMG ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد مرسدس- می باخ S۶۵۰ موتور V۱۲ ساخت AMG دارد ب ام و سری ۳ الکتریکی سپتامبر معرفی می‌شود انتشار ویدئویی جدید از بی‌ام‌و X۳ در مدل ۲۰۱۸ خودرو DB۱۱ اولین استون مارتین با قلب تپنده مرسدس-AMG + تصاویر خودرو ۱۰ میلیون دلاری به طول ۱۵ متر و ظرقیت ۲۳ نفر تزریق هیجان به فصل گرما برترین ساخته‌های تاریخ مرسدس بنز سایپا ۴۰ هزار دستگاه خودرو به عراق صادر می کند عجیب‌ترین خودروهای مشهور جهان پرشیا خودرو در سفرهای عید سعید فطر همراه شماست گزارش تصویری از مراسم رونمایی نسل جدید ب ام و سری ۵+ویدئو نسل جدید ب ام و سری ۵ در ایران رونمایی شد+ قیمت و مشخصات مرسدس-بنز کلاس A سال آینده در آمریکا استراتژی آینده ب ام و بر مبنای توسعه خودروهای سبز تصاویر لو رفته ازجدیدترین مدل BMW X۳ ب‌ام‌و سری۵ در ایستگاه هفتم همکاران باواریایی مأمور ۰۰۷! مدل های جدید ب‌ام‌و در راه بازار ایران یک تیـــر و چند نشــان کوچــک و چــابک تهدید ب ام و از سوی بزرگترین اتحادیه کارگری انگلیس جهش ۸۱ درصدی فروش خودروهای الکتریکی ب ام و یکی از شرکت‌های ایران‌خودرو نماینده بنز در ایران شد تصاویر لو رفته از بنز کلاس A جدید با فناوری خودران (+عکس) شاسی‌بلند سواری به سبک ب‌ام‌و چه قیمتی دارد؟!+عکس و جدول قیمت قیمت انواع محصولات مرسدس بنز در بازار محصول جدید گروه تیونینگ ثباتی رونمایی شد نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس با خودروهای صفرکیلومتر میلیاردی ایران آشنا شوید تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد معرفی ارزشمندترین برندهای خودرویی پیرمــردهای ســـر‌به‌راه مقایسه ب ام‌و کوپه سری ۸ با مرسدس کوپه کلاسS (+عکس) بازگشت قدرتمند شاسی‌بلند‌های محبوب ب ام و با بهترین شرایط خرید ۱۰۰ سال بعد BMW چه شکلی است؟ +تصاویر مرسدس بنز به دنبال سرمایه‌گذار آمریکایی خودرو مسابقه‌ای ب ام و رونمایی شد +تصاویر قیمت خودروی BMW زیر ۱۰۰ میلیون تومان + جدول تجملاتی‌ترین خودرو مرسدس بنز +تصاویر تبریک کنایه‌آمیز ب ام و به مرسدس-بنز این خودرو ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت دارد مظنه قیمت مرسدس بنز در مناطق آزاد مرسدس ۵۰ سالگی AMG را جشن گرفت حمله تیونر ژاپنی به مرسدس آلمانی+تصاویر معرفی محصولات آلفارومئو در ایران امید زیادی به رفع مشکل شماره‌گذاری ب ام و X۳ و X۴ در روزهای آینده وجود دارد EQ A دومین عضو خانواده الکتریکی EQ ب ام و X۴ و هوندا CR_V در یک‌قدمی شماره‌گذاری طراحی ویژه‌ای از بنز کلاس G (+عکس) مرسدس-بنز مظنون بعدی آلایندگی خودروهای دیزلی یکی از قدرتمندترین هاچبک‌های موجود در بازار+تصاویر ۱۰ قصر متحرک +تصاویر خانه‌ای مجلل درون بنز (+عکس) ویدئو بسیار خلاقانه ب ام و برای تبلیغ i۳+ تصاویر باواریایی‌های تکرار‌نشدنی قدرتمندترین خودروهای تولیدی جهان (+عکس) ورود قوه قضاییه به پرونده عدم شماره‌گذاری خودروهای غیر آمریکایی ساخت آمریکا + تصویر نامه بهترین خودروهای دنیا +تصاویر سدان‌های پرقدرت +تصاویر تنفس مصنوعی به سبک ب‌ام‌و ب ام و iNext رقیب جگوار I-Pace خودران خواهد بود آقای خاص پاریسی در برابر شاهزاده باواریایی ب ام و به نبرد خودروهای الکتریکی می‌رود تولید ۲ مدل ویژه از کلاس G مرسدس بنز (+عکس) چرا فناوری خودران مرسدس بهتر از تسلا است؟ وقتی ون بنز لوکس می‌شود خرید مرسدس بنز در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ زیباترین خودرو تاریخ را ببینید! قوی ترین خودروی سواری دیزلی جهان (+عکس) چهل سال تحول در یک طرح بنز خودرو خودران با قابلیت تغییر رنگ هاچ‌بک‌ ۴۰۰ اسب‌بخاری مرسدس بنز پک باتری مرسدس-بنز با مصرف خانگی تفاوت فیس‌لیفت بنز S ۲۰۱۸ در برابر مدل های ۲۰۱۷ M۴ CS؛ هرم پرفورمنس جدید ب ام و کانسپت های ب ام و در زمینه ابرخودروهای هیبریدی گفت‌وگوی راننده با خودروی بنز ممکن شد مرسدس سدان A؛ آغازگر دوره جدیدی از طراحی خودرو قیمت خودرو های کادیلاک در مناطق آزاد بهترین قرارداد زندگی را از آن خود کنید تردید مرسدس بنز برای فروش خودروهای دیزلی در آمریکا مرسدس بنز AMG GLA۴۵فورماتیک چند؟ +تصاویر دنیای مخوف فناوری در کلاس S بنز ۲۰۱۷ ورود اولین مرسدس AMG GT به ایران +عکس زیباترین بنز کلاسیک جهان مرسدس بنز در مناطق آزاد با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟ مرسدس کلاس S یک گام به فناوری خودران نزدیک تر شد مرسدس بنز قیمت خودروهای سری GT را اعلام کرد مرسدس-بنز و بوش به طور مشترک خودروی خودران می سازند رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز هیبریدی! +تصاویر تصاویر جاسوسی از نسل جدید مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸ قیمت انواع‌ سواری کوپه در ایران +جدول عظمت پنهان دعوای برادران ناتنی شجره‌نامه بزرگ خاندان باواریا پشت فرمان آقای ستاره بلندپروازی‌های غول باواریایی کمپانی BMW رسما به رقابت های فرمول E پیوست ون مجهز به تلویزیون ۴۰ اینچی را ببینید آشنایی با تازه واردهای بازار خودرو رقابتی که بازنده ندارد! عرضه خودرو تمام اتوماتیک ب ام و تا چهار سال آینده طراح مشهور ب ام و به اینفینیتی پیوست انتخاب مدیر سابق ب ام و برای هدایت تیم‌های طراحی نیسان جواهر باواریایی در ایران جینا مدل مفهومی چشمک‌زن ب ام‌ و خرید مرسدس بنز C۳۵۰ چقدر آب می خورد؟ افزایش سودآوری ب ام و در سال ۲۰۱۶ اولین کتاب جامع BMW به زبان فارسی توسط پرشیاخودرو منتشر شد میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران برترین و بدترین خودروهای سال۲۰۱۷ (+عکس) انتشار تصویری از عضو جدید خانواده GT مرسدس ۱ میلیون دستگاه مرسدس-بنز فراخوان می شوند سه‌گانه مردان X باواریا در ایــران قیمت مرسدس بنز های آلمانی در کشور زندگی به سبک ب ام و اگر بنز، لامبورگینی یا مک‌لارن ابرپیکاپ بسازند (+عکس) مرسدس-بنز از بررسی احتمالا تولید وانت کلاس X خبر داد معرفی نسخه کروک کلاس E توسط مرسدس بنز(+عکس) مرسدس-بنز با کروکی کلاس E در ژنو سواری‌های مرسدس-بنز در روسیه تولید می‌شود خرید BMW ۵۵۰i فول مدل ۲۰۱۵ در مناطق آزاد چقدر آب می خورد؟ غیبت غیـرموجه! آشنایی طراحان صنعتی کشور با فرآیند طراحی استایل محصولات مرسدس بنز مرسدس بنز دریاها ب‌ام‌و کلاسیک با قلب پیوندی! کلاس جی‌تی به همراه خانواده! افزایش ۲۰ درصدی واردات خودرو به کشور مرسدس-AMG رقیب پورشه پانامرا را رو می‌کند رونمایی از سه گانه بنز در تولد AMG بنز (+عکس) آغاز تولید خودروهای مرسدس بنز در روسیه شکار ب ام و Z۵ و تویوتا سوپرا حین تست ب ام و B۵ تیونینگ جدید آلپینا همکاری ب ام و و لگو در ساخت یک وسیله پرنده عجیب+تصاویر قایق ۳۱۰۰ اسب‌بخاری و فیبرکربنی مرسدس بنز (+عکس) قوی‌ترین و جدیدترین ب ام و سری ۷ +تصاویر مرسدس بنز هم در مسکو کارخانه می‌سازد ارتقا دو رتبه‌ای رضایت مشتریان از خدمات ب ام و طی دو ماه فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ شروع توفانی ب ام و در ۲۰۱۷ سریع‌ترین خودروهای هاچ‌بک جهان کدامند؟ +عکس آشنایی با این بنز نفس را بند می‌آورد +تصاویر سنگین وزنان کروک را بیشتر بشناسید ب ام و طراح خودروهای آئودی و اشکودا را استخدام کرد یک ماشین و دو تیون! سرمایه‌گذاری ب ام و در صنعت چاپ سه‌بعدی فلزات فروش بیش از ۲۵۰ دستگاه بنز کارکرده به نام «صفر» طراحی جدید این دو بنز چشمانتان را خواهد گرفت (+عکس) سری نخست ب ام و سری ۷ به‌زودی تحویل مشتریان خواهد شد ابرسدان‌های آلمانی در مصاف یکدیگر +عکس جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها مرسدس بنز CLS ۵۵۰ یا پورشه پانامرا ۴S بنز سریع‌ترین استیشن ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد (+عکس) تیپ‌شناســی سری ۷ در ایـــران بی‌اعتنایی خودروساز آلمانی به تهدیدهای ترامپ قیمت برخی از مدل های BMW در بازار +جدول همکاری مک لارن و ب ام و در زمینه توسعه نسل آینده موتورها تویوتا بیشتر از هر خودروساز دیگری در گوگل جستجو شد مرسدس AMG سراغ پیشرانه های هیبریدی و الکتریکی می‌رود جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات ۹۵ خودرو وقتی چکش حراج روی مرسدس بنز ترامپ فرود می آید+عکس بهشت برین ماشین دوستان ب ام‌ و سال ۲۰۸۰ این شکلی است (+عکس) جشن تولد ب ام و سری ۲، سری ۶ و M۳ در تهران ماکت‌های مرسدس-بنز دست این شرکت را رو می‌کنند؟+تصاویر فیس‌لیفت به سبک باواریایی‌ها آغاز فروش استِلویو آرنولد از مرسدس-بنز الکتریکی خود رونمایی کرد چین بزرگترین بازار کادیلاک می‌شود قصر متحرک ب ام و وارد ایران شد جنگ ستـــــارگان شاسی‌بلند مرسدس-می‌باخ ۲۰۱۹ می آید(+عکس) همکاری بنز و ب ام و در زمینه تامین قطعه از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های ۲۰۱۶ در آلمان پیشروترین خودروهای ۲۰۱۷ +تصاویر ب.ام.و مرعوب تهدید‌های ترامپ نشد برای تجارت آزاد مبارزه خواهم کرد طراح ایرانی معروفترین خودرو مرسدس بنز کیست؟ +تصاویر بهینه‌سازی حساب بانکی با حذف ۲ سیلندر! زمزمه قرارداد جدید ایران با "بنز" یک سال پس از برجام ترامپ ب ام و را هم تهدید کرد ابرخودرو ۱۰۰۰ اسب بخاری مرسدس ۴.۵ میلیون دلار قیمت دارد معرفی ب ام و سری ۷ در مراسم سالگرد تاسیس نمایندگی نیاوران پرشیا خودرو یک ام‌پاور استادانه قیمت انواع مرسدس بنز در بازار +جدول مرسدس-بنز بزرگترین لوکس ساز جهان شد بی‌اعتنایی ب ام و به تهدید ترامپ سفــــر زمان به مقـــــصد اروپا! یک ب ام و ۶ ماه در یک پارکینگ گُم شد! نمایش ب ام و سری ۵ با فناوری خودران در CES ۲۰۱۷ این کابین بنز تناسب بدنی شما را حفظ می‌کند اتحاد ب ام و، اینتل و موبیلی برای تست ۴۰ خودرو خودران از توسان هیدروژنی تا سرنوشت مبهم مازراتی در یک هفته خودرویی (+عکس) تحقق پیش بینی زتچه در مورد جایگاه مرسدس بنز در بازار خودروهای BMW احساسی می شوند (+عکس) سریع‌ترین خودروهای استاندارد جهان شورش در شهر با آرامش چگونه عاشق یک خودرو می‌شوید؟ ب‌ام‌و با رنگ فراری مدرن خوش قیمت ب ام و ۶-Series مدل ۲۰۱۸ +تصاویر-Series مدل ۲۰۱۸ +تصاویر بوتاس جانشین احتمالی رُزبرگ است ماشین‌های جادویی خودروهای محبوب و منفور آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۶ +عکس خودروسازان در نمایشگاه لاس‌وگاس چه خواهند کرد؟ آسمان هفتم ب ام و به ایران آمد مرسدس-بنز مجوز تست خودروهای خودران را در جاده‌های عمومی گرفت کشف یک ب ام و M۱ خاک خورده ۳۴ ساله در ایتالیا+تصاویر خودرو احتمالی سال ۲۰۴۰ بنز با چرخ‌های ۲۳ اینچی لوکس سواری با بوی گازوئیل +تصاویر تصویری از خودرو جدید رونالدو مرسدس-بنز یک سدان کوچک جدید را در آستین دارد داغ ترین خودروهایی که در ۲۰۱۷ می بینید (+عکس) ۱۰ خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ معرفی عجیب ترین خودروهای سال کامیون های عجیب بنز در آینده (+عکس) اتفاقات جذاب دنیای خودرو در سال ۲۰۱۶ (به روایت تصویر) ارزش گمرکی خودروهای بی ام دبلیو چقدر است؟ ناهار با مرسدس بنز! از نمایش مینی‌ون‌های هوندا تا تخریب لامبورگینی قاچاق خودرو متفاوت بنز +عکس بُعد هفتم پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر بازیکن فیکس تیم مرسدس بنز +عکس خودروهایی که در ۲۰۱۶ تولیدشان متوقف شد (+عکس) جریمه شرکت پوشاک چینی به دلیل کپی لوگو ب ام و هولوگرام جانشین داشبورد BMW می‌شود قیمت یک جذاب آلمانی چقدر است + جدول قیمت M۵ دیگر سریع ترین عضو سری ۵ نیست AMG رودستر لوکس مرسدس بنز را تیونینگ می‌کنند اولین لیموزین دونالد ترامپ +تصاویر فضای درونی خودران‌های آینده بنز اولین تصاویر از مرسدس بنز AMG GT R مدل۲۰۱۸ ! طرح‌های پرشیا خودرو برای ارتقا سرویس‌های امدادی ب‌ام‌و در ایران/ گزینه اول ب ام در ایران هستیم راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران کنترل پاسپورت و بار مسافر با مینی ون مرسدس-بنز "نسخه شب" کوپه کلاس S را رو کرد+تصاویر سفرای باواریا در چالوس ! رقابت تنگاتنگ آلمانی ها برای تصاحب عنوان بزرگترین لوکس ساز افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارگران مرسدس-بنز در مجارستان تاج لوکس‌ساز ۲۰۱۶، بر سر مرسدس قرار گرفت ۱۳ خودروی اعجاب‌آور تا ۲۰۲۰ + تصاویر اطلاعات مرسدس کلاس E کوپه به بیرون درز کرد سواری دلپذیر یا لذت رانندگی؟ مرسدس برند لوکس ۲۰۱۶ می‌شود ۱۰ شاسی‌بلند و پیک‌آپ برتر سال ۲۰۱۶ (+عکس) بزرگ خاندان BMW +عکس بزرگ‌ترین کادیلاک این روزها +عکس ما گزینه نهایی ب ام و آلمان در ایران هستیم چهره جدید ب ام و ۵۳۰d XDrive رونمایی شد +تصاویر این مدل، کمپانی بنز را نجات داد (+عکس) خودرویی با امکانات یک هتل (+عکس) خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) خودروهای خودران ب ام و در ناوگان خودروهای کرایه ای مرسدس بنز از برنامه گسترده خود برای تولید خودروهای الکتریکی خبر داد بنزهایی که تاکنون ندیده اید (عکس) فناوری جدید دزد خودرو را از راه دور به دام انداخت گام جدید ب ام و برای عرضه خودروهای خودران مرسدس-بنز یک سیستم چراغ جلو مفهومی رونمایی کرد نور لیزری ب ام و و موتور جدید دایملر در بین بهترین اختراعات آلمان موزه BMW را ببینید (عکس) بنز ۱۲ سیلندر S۶۵ + تصاویر آپشنها مرد هـزار‌چهره! مرسدس-بنز در حال کار روی ۲ جانشین CLS ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه شارژ خودروهای الکتریکی ب ام و هوشمند می‌شود جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و +جدول ابرخودرو لوکس کادیلاک را ببینید نسخه جدید ب ام و i۳ سال آینده عرضه می شود کمپر جدید بنز (+عکس) لوکس ترین شاسی بلند ب ام و در راه است قلـدر ژرمـــن‌ها ب ام و سری ۵ را با اقساط ۶ تا ۲۴ ماهه بخرید طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی بنز می‌باخ (+عکس) ۱۰خودرویی که قدرتمندترین مردان جهان راندند (+عکس) پیشتازی مرسدس بنز در حمل‌ونقل کالا هایپر اسپرت مرسدس-ای ام جی با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار +تصاویر رونمایی از کانسپت جدید کادیلاک (+عکس) خودروهای خودران، پایان عصر اتومبیل‌های سنتی را رقم می‌زنند پایان همکاری ب ام و و غول اینترنت چین در زمینه خودروهای خودران گزارش تصویری از حضور جنرال موتورز در نمایشگاه گوانگجو مرز میان روزمرگی و هیجان گزارش تصویری از حضور برند ب ام و در نمایشگاه گوانگجو گزارش تصویری از حضور مرسدس بنز در نمایشگاه گوانگجو کروکی ۶۳۰ اسب بخاری مرسدس- می باخ+تصاویر اسپشیال، به سبک‌ ب‌ام‌و آبی شگفت‌انگیز ب ام‌و ۱۲ سیلندر ۷۶۰ تونل ماشین‌های قدیمی در عمق ۳۰ متری زمین! +تصاویر حضور مرسدس-می‌باخ در نمایشگاه لس‌آنجلس با یک کروکی بسیار لوکس پیشرفته ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ +عکس ب ام و به دنبال فروش ۱۰۰ هزار خودرو الکتریکی است شرایط فروش آبان‌ماه محصولات ب ‌ام‌ و +قیمت کاهش رشد سود عملیاتی «ب ام و» بنز ۱۲ سیلندر، «S۶۰۰ مای‌باخ» + تصاویر نسل قدیم وانت بنز جایگاه مرسدس بنز چگونه در بازار خودروهای لوکس ارتقا یافت خودرو عجیب مرسدس بنز F۷۰۰ (+عکس) موتور فیبرکربنی BMW (+عکس) ترکیه بنز می‌سازد حضور مرسدس-بنز در ذخیره‌سازی انرژی پیکاپ‌های رنو و بنز، در مصاف یکدیگر +عکس معرفی محصولات جدید مرسدس بنز و اسمارت در ایران ۷ خودروی لگویی شگفت انگیز! + تصاویر ساخت سریع‌ترین سوپراستیشن‌های جهان توسط بنز (+عکس) مرسدس برای خودروهای سری E ۲۰۱۷ فراخوان داد ب.ام.و فروش ۱۰۰ هزار خودروی الکتریکی را جشن گرفت این خودرو همه خلافکاران را گیر می‌اندازد +تصاویر جدیدترین شاسی‌بلند مرسدس بنز رونمایی شد خاص ترین ماشین دنیا به حراج گذاشته شد + تصاویر لیست جالب قابل اعتمادترین خودروهای جهان منتشر شد فروش نقدی و اقساطی ب ام و سری ۵ با تحویل ۳۰ روزه شاسی بلندهای i۵ ب ام‌و ۲۰۲۱ وارد می‌شوند (+عکس) جدیدترین محصول «BMW» +تصاویر پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال۲۰۱۶ (+عکس) مرسدس، ایمن‌ترین خودروی اروپا فروش ویژه جولیتا با تحویل ۱۰ روزه برمن، خانه خودروهای الکتریکی مرسدس-بنز می‌شود جدیدهای آلفارومئو، مزدا و بنز در نمایشگاه خودرویی (+عکس) طرح مرسدس بنز برای عرضه سریع ون خارق‌العاده سپر صورتی مرسدس-بنز برای حفاظت از گوش رانندگان کاهش استفاده از مواد گران قیمت در تولید خودروهای ب ام و زمان عرضه ب ام‌و سری ۸ به بازار اعلام شد +عکس ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند وانت جنجالی مرسدس-بنز رونمایی شد+تصاویر انتشار ۱ ویدئو جدید از وانت مرسدس-بنز تصاویر جالب از خلاقیت‌ در تزئین خودرو مرسدس بنز ۵ میلیاردی در تهران /عکس مسوولان بنز و ب ام‌و به ایران می‌آیند ب ام و i۳ هیبریدی؛ گزینه‌ای مناسب برای شهر تهران + قیمت نبرد لوکس و اقتصادی مرسدس بنز ۸.۲ میلیون یورویی!+عکس رومئو به مصاف سری ۵ ب ام‌و می‌رود رونمایی از شاهکار جدید BMW +تصاویر وانت مشترک مرسدس-بنز و نیسان هفته آینده رونمایی می شود فوق سریع،لوکس ب ام و (+عکس) پرشیا خودرو در رده نخست رضایت مشتریان مقرون‌ به صرفه‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ مقایسه‌ سه خودرو بی‌نظیر آلمانی +عکس ب.ام.و در آمریکا سوم شد رودستر ب ام‌و i۸ ۲۰۱۸ از راه می‌رسد (+عکس) مرسدس بنز سایت اجاره خودرو راه اندازی می‌کند تسلا مدل S پرفروش ترین سدان لوکس در آمریکا شد مقایسه جدیدترین ب ام‌و سری ۵ و بنز E کلاس (+عکس) لوکس‌ترین مینی بوس مرسدس بنز! +عکس ازبدترین و بهترین‌‌ خودروهای پلیس تا بهترین خودروهای سال وقتی گران‌ترین کوپه ب‌ام‌و در ایران تنها ۲۰۰ هزارتومان قیمت داشت! آخرین نماینده SLK در ایران نمادین بودن خطاطی و هنری نبودن آن روی خودروها موتور سیکلت مفهومی ب.ام.و نیازی به کلاه ایمنی ندارد معرفی نسل جدید "ب ام و" سری ۵ (+عکس) ب.ام.و بیش از ۳۳ هزار دستگاه X۳ و X۴ را فراخواند آلمانـی‌های کم‌دردسـر قیمت برخی خودروهای شرکت مرسدس بنز در بازار + جدول گزارش تصویری غرفه مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ ب ام و ۳موتورسیکلت جدید را رونمایی کرد (+عکس) مرسدس بنز C۳۰۰ ۴MATIC کوپه۲۰۱۷ +تصاویر گزارش تصویری از غرفه ب ام و در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ رقیب ارزان قیمت مرسدس بنز ۶X۶ معرفی شد +عکس سرمایه‌گذاری مشترک ب ام و و تویوتا برای تولید خودروهای خودران مرسدس-AMG در تدارک ساخت خودروهای الکتریکی است مرسدس-بنز کلاس C ۲۰۱۶ بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد با مرسدس بنز AMG GLS۶۳ مدل ۲۰۱۷ آشنا شوید! +تصاویر آتش‌گرفتن خودروی راننده مرسدس بنز در مسابقات فرمول یک عرضه مدل‌های برقی شاسی بلند "ب ام و" و "مینی" ورود شاهکار مرسدس بنز به ایران +تصاویر مرسدس E کلاس استیشن، با ژست یک شاسی‌بلند سورپرایز آشنای مرسدس برای پاریس مرسدس- بنز از یک کانسپت الکتریکی رونمایی کرد لباسی منحصربفرد برای ابرخودرو دلفریب ب‌ام‌و سومین شاسی‌بلند کوپه ب‌ام‌و مثلث برمودا با اضلاع کوچک! بازار لوکس‌سازی در جاده رشد کلیدهای انتخاب در بازار خودرو رونمایی از مرسدس بنز E۳۰۰ ۴Matic +تصاویر اتحاد بی‌ام‌و،مرسدس و آئودی در مقابل گوگل بنز، آئودی و ب ام و جای پارک خالی را پیدا می‌کنند ایرانسل در نمایشگاه تلکام BMW Z۴ جایزه می‌دهد معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر ترکیه‌ای‌ها با ب ام و یک ربات غول‌پیکر ساختند تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و سری ۸؛رقیب سر سرسخت اس‌کلاس کوپه مرسدس با ۴ رودستر در نمایشگاه پاریس حاضر می‌شود با زشت‌ترین خودروهای جهان آشنا شوید+تصاویر مرسدس بنز E۴۳ MATIC را ببینید آیا شیشه های بنز و ب ام و جلوی ابتلا به سرطان را می گیرند؟ معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: پاریس میزبان باواریا استادیوم مرسدس-بنز را ببینید+تصاویر انصراف ب ام و از حضور در نمایشگاه پاریس مرسدس-بنز از یک ون مفهومی آینده نگرانه رونمایی کرد قیمت انواع خودروهای مرسدس بنز در بازار + جدول آگوست رویایی مرسدس مرسدس بنز ۵ میلیاردی در تهران +عکس همکاری مرسدس و مایکروسافت در زمینه دفتر کار خودرویی ب ام‌و M۳ Competition Pakage مدل ۲۰۱۶ +تصاویر خودرو ۱۱۹ ساله ای که مانند بنز لوکس قیمت دارد (+عکس) ایمن ترین ماشین های دنیا در سال ۲۰۱۶ +تصاویر خودروهای مرسدس بنز پارک یاب سیار می‌شوند تغییرات جالب خودروها از یک قرن پیش تاکنون+ تصاویر این مدلهای دوست داشتنی ب ام و را ببینید+تصاویر کوچک دوست داشتنی ب‌ام‌و سری ۷ کوپه را ببینید مرسدس بنز CLA ۴۵ AMG با تیونینگ SR +عکس مقایسه دو خودرو BMW X۴ و آئودی Q۵ +جدول برای دیدن این بنز تا مرداد ۹۶ صبر کنید تبدیل فلزات اوراقی به ابر خودروهایی با اندازه واقعی (+عکس) توقف تولیدب ام و Z۴ (+عکس) خودروهایی از طلا و نقره +تصاویر راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران ۱۰ خودرو شخصی کریس رونالدو (+عکس) فخرفروشی فدرر با مرسدس احتمال کاهش فروش مرسدس در چین ب ام و با Z۸ صد سالگی اش را جشن گرفت رونمایی از کانسپت کادیلاک Escala مدل ۲۰۱۷ +تصاویر مقایسه جدیدترین عضو خانواده بنز و پورشه +عکس عرضه یک کانسپت از ب ام و برپایه مدل خاطره انگیز ۲۰۰۲ یک تکه جواهر ناب+تصاویر مرسدس بنز کوپه GLC مدل ۲۰۱۷ +تصاویر آستون مارتین DB ۱۱ و هفت رقیب سرسخت‌اش کوپه ۶ متری مُجلل مرسدس-مایباخ مقایسه دو خودرو ب ام و بنز لوکس + جدول خاص‌ترین خودروهای کوچک جهان اتومبیل! +تصاویر محصول مشترک کادیلاک و ال جی این هفته رونمایی می‌شود تصویر مبهمی از کانسپت مرسدس،می باخ منتشر شد پرفروش‌ترین خودرو جهان کدام است؟ ب ام و سری ۸ را احیا می‌کند همکاری ب ام و آمازون در زمینه کنترل صوتی خودرو ورود بنز E کلاس جدید در منطقه آزاد انزلی +عکس BMW X۲ در نمایشگاه پاریس رونمایی می شود (+عکس) نسل بعدی ب ام و i۸ تمام الکتریکی است ایمن‌ترین خودروهای خارجی در بازار ایران نهایت تجملات در بنز ۶ متری (+عکس) نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ . ام‌ . و +جدول خاص‌ترین درهای خودرو در جهان (+عکس) خودرو فوق پیشرفته مسابقه‌ای بنز (+عکس) جدال سه SUV مختلف، ب‌ام‌و در برابر ولوو و آئودی این سری ۷، صدی کمتر از ۲.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند! بُرد مرسدس بنز با یک راهبرد غیرمعمول از آرم بنز ۴۵۰ هزار تومانی تا کمک فنر ۹ میلیونی! + جدول دو شرکت خودرو ساز جهانی رقابت می کنند از رنو تا مرسدس بنز خودروهای مسابقه‌ای ۲۰۱۸ BMW (+عکس) ب ام و جانشین M۳ GT۴ را تعیین کرد مرسدس-بنز تبلیغات کلاس E را متوقف کرد روبات خودروسازی با خطای کمتر از ۱۰۰ میکرومتر خودروهایی که رستوران شده‌اند همکاری کلاسیک پورشه و بنز! شتاب زیر ۴ ثانیه برای نسل آینده هاچبک داغ مرسدس سریع‌ترین ب‌ام‌و ۶ سیلندر در بازار داخلی نسل‌های جدید و قدیم خودروها جگوار-لندرور از موتورهای V۸ ب.ام.و استفاده خواهد کرد لیست کامل خودروهای آتی کمپانی‌های مختلف +عکس مرسدس-AMG GT کروکی در شرف تولید است کادیلاک XT۵ مدل۲۰۱۷ چند؟ +تصاویر یک باواریایی فراموش‌شده قدرتمندترین روباز ۴سرنشین جهان حراج خودروهای رویایی + تصاویر ۳۶۵ روز پشتیبانی طلایی برای BMW سواران ابرخودرو بنز با ۱۳۰۰ اسب بخار قدرت (+عکس) کم مصرف ترین خودرو جهان ساخته شد خودروهایی که با قهوه، آب نمک و جلبک کار می‌کنند+تصاویر خودروهای ب ام و آنلاین تر می‌شوند قابل اعتماد‌ترین خودروهای آلمانی (+عکس) هرگز نگویید هرگز! بنز از کروک زیبای خودش رونمایی کرد +عکس BMW و ۲۱ نکته‌ ای که درباره آن نمی‌ دانستید ب ام و سری ۱ سدان، ویژه بازار چین معرفی شد رونمایی از اولین اتوبوس خودران مرسدس-بنز+تصاویر تصاویر سریعترین خودرو دنیا را ببینید قیمت برخی خودروهای صفر کیلومتر بنز در بازار معرفی مرسدس بنز نسخه پایانی CLS سوپر اسپرت ۲۰۱۸ تویوتا با همکاری BMW ساخته می شود بنز جنجالی در ایران پلاک شد +عکس BMW و ۲۱ نکته‌ ای که درباره آن نمی‌ دانستید نسخه جدید بنز CLS وارد بازار می‌شود (+عکس) رکوردزنی درآمد از فروش مرسدس بنز «بنز» در ایران سواری می‌سازد پیشرفته ترین خودرو زمین گلف ساخته شد قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول خودرو سفارشی شاهزاده خانم مرسدس بنز مفهومی - برقی از راه می‌رسد افزایش فروش ب ام و برقی در تخفیف ویژه این خودرو دزد می‌گیرد با شرکت‌های خودرویی خانوادگی آلمان آشنا شوید جذاب‌ترین خبرهای دنیای خودرو در هفته‌ای که گذشت (+عکس) تولید ب ام و Z۴ امسال متوقف می شود کوچولوی محافظ! ب ام و ماکارونی زد! +تصاویر وقتی لوکس‌ترین محصول ب‌ام‌و در ایران فقط ۴۴ هزار تومان قیمت داشت! رودستر ۱.۶ میلیون دلاری پاگانی با قلب تپنده مرسدس-AMG کلید مجازی روی تلفن همراه قیمت خودروهای آلمانی در بازار ایران+جدول رِنِتک کیت ارتقاء قدرتی را برای Mercedes-AMG S۶۳ Coupe ارائه کرد E۶۳ با شتاب ۲.۸ ثانیه؛ قدرتمندترین مرسدس تاریخ؟ خودروسازی BMW به دنبال تولید خودروی بدون راننده فیس‌لیفت کادیلاک CTS و ATS هزینه تصادف با بی ام و چقدر تمام می شود؟ لوئیز همیلتون و مرسدس-بنز با هم یک ابرخودرو می سازند زشت‌ترین ب ام و الهام بخش زشت‌ترین کتانی شد+تصاویر ۳۴۰ اسب‌بخار قدرت برای یک و دو باواریا بنزهای موجود در بازار چند قیمت خورده‌اند؟ سریع‌ترین خودرو روباز جهان +عکس مرسدس-بنز در جستجوی یک اسم است مرسدس-بنز از پرقدرت ترین AMG رونمایی کرد بهترین خودروهای کلاس خانواده در آخرین آزمایش مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟ جدیدترین عکس ها از مرسدس میباخ مرسدس- می باخ S۶۵۰ در نمایشگاه پاریس رونمایی می شود نسل جدید ب ام و X۱ به ایران آمد + قیمت و شرایط فروش تصاویر نسل جدید ب ام و X۱ را ببینید جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و آیا آلفارومئو به حکمرانی مرسدس و ب ام و پایان می دهد؟ برابوس قوی ترین کروکی جهان را عرضه کرد+ تصاویر ورود اولین ب ام و X۱ مدل ۲۰۱۷ به ایران مرسدس بنز از سال ۲۰۱۸وارد روسیه می شود راننده آلمانی قهرمان رقابت‌های فرمول یک باکو شد+عکس کانسپت آینده نگرانه از مینی+تصاویر ۷۰ سال مرسدس E‌ کلاس نسخه ویژه کادیلاک ATS برای ژاپن +عکس ب ام و M۶ GT۳ بوم نقاشی می شود زیبای خفته ۵۷۰ اسب بخاری! خودرو تمام هوشمند ب ام‌ و مرسدس الکتریکی با برد ۵۰۰ کیلومتر معرفی می‌شود رکوردشکنی BMW و مرسدس‌بنز در فروش خودرو جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی یک آفرود تمام عیار قیمت انواع مرسدس بنز در نمایندگی و بازار رونمایی از محصول الکتریکی غول خودروسازی آلمان ناپرهیزی از نوع انگلیسی داستان لوگو ۱۲ خودرو مشهور جهان +عکس نسخه ۳۰ سالگی M۳ گمانه‌هایی درباره ب ام و i۸ جدید! پلیس آمریکا ب ام و i۳ را به تسلا مدل S ترجیح داد نسل آتی اس یو وی الکتریکی مرسدس به زودی معرفی می‌شود ساخت آرم بنز با خودروی بنز در جشن تولد ۲۰ سالگی کادیلاک نمایشگاه خودرو مجازی می‌سازد ویژگی های لاکچری ب ام و سری ۳ جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌.ام‌.و +جدول نسخه‌های خاص «BMW سری ۷» ب ام و فن آوری خودران به خانواده "i" می‌برد تمرین کدیلاک برای رویارویی با S کلاس و سری ۷ مرسدس‌بنز فنلاندی هدیه ۵۰ سالگی مُنجی ب‌ام‌و تکراری ها هفتاد سال با مرسدس E کلاس اهدای مرسدس بنز به یک معلم زرد قناری ۶۰۰ اسب بخاری آیا سمبل های به کار رفته در این لوگوها را می‌شناسید؟ «۵۰۰»؛ نام یک خودرو متعلق به آینده خودروهای پرفروش سال ۲۰۱۶ را ببینید بنز میلیاردی در خیابان های تهران ب ام و هم گرفتار معضل تاکاتا شد ب ام و ۳۰ سالگی M۳ را جشن گرفت حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران ضیافت به سبک اشتوتگارتی شاسی بلند جدید مرسدس بنز را ببینید شتاب زیر ۵‌ثانیه با مرسدس GLC کلاس بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور تویوتا، ب ام و و مرسدس بنز در میان با ارزش ترین برندهای سال ۲۰۱۶ ب ام و یاد ۲۰۰۲ افسانه ای را زنده کرد زیباترین استادیوم جهان را مرسدس بنز می‌سازد مرسدس-بنز خانواده الکتریکی های خود را گسترش می‌دهد ب ام‌ و i۸ مدل ۲۰۱۵ دیدنی است وانت ب ام و M۳ را ببینید!+تصاویر برداشتی مدرن از موتورسیکلت آنتیک ب‌ام‌و سِیر و سفر در جهان با ماشینک های کنجکاو چه تعداد بنز و ب.ام.و وارد شد؟ انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران لوکس خوش‌شانس ب ام و تازه ترین نسل موتورهای توربو را روی سری ۲ گذاشت تلاش مرسدس-بنز برای رقابت با خانواده i ب ام و خودرو لوکس جدید BMW ۲۰۱۸ موتورسیکلت آمبولانس‌های BMW جنگ جهانی از نوع ماسل کارهای آلمان و آمریکا تجربه‌رانندگی با کادیلاکXT۵ Platinum کادیلاک کافی‌شاپ می‌زند! BMW از شاهکار جدید خود رونمایی کرد کنترل هوشمندانه خانه از داخل خودرو ب ام و به دنبال رقابت با پورشه ۹۱۱ افسانه ای است خبر جدید از «i Next» خودرو تمام کامپیوتری ب م و در سال ۲۰۲۱ / عکس ارزانترین و گرانترین بنز در سال گذشته + جدول نبرد بلندقامتان تازه نفس کره ای ماشین شهرداری تهران در دهه ۲۰ ب ام و M۴ GT را ببینید کادیلاک لوکس CT۶ را ببینید ۱۰ خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس قیمت خودرو وارداتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلییون تومان +جدول ۱۰ میلیون خودرو خودران در جهان تا سال ۲۰۲۰ در جاده‌ها جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و +جدول جدیدترین غول BMW به ایران آمد به دام افتادن دزدانی که فرار با ب.ام.و را بلد نبودند زیبای مخوف آلمان‌ها خاص‌ترین رنگ مرسدس در تهران رونمایی پروژه‌های جدید خودروسازان بزرگ ب ام و صدرنشین گرانترین خودروهای وارداتی سال ۹۴ ستاره‌های بنز با لباس MEC در راه ایران آلفارومئو جدید معرفی شد لوازم جانبی که با قیمت یک خودرو برابری می کند ولخرجی کار دست ب.ام.و داد ب ام و i۸ ۲۰۱۷ پیشرانه ۴۲۰ اسب بخاری دارد+تصاویر دور تازه همکاری های سامسونگ با خودروسازان بزرگ آلمانی ب ام‌ و های میلیاردی در صف دریافت پلاک باتری جدید برای یکی از پیشرفته ترین خودروهای برقی دنیا خودرو فوق لوکس با موتور طلا شگفتی مدیران مرسدس بنز از کیفیت استانداردهای نمایندگی کرمان بالگرد ایرباس H۱۴۵ مرسدس بنز استایل ب ام و M۴ F۸۳ سریع ترین خودرو روباز جهان جدال شاسی بلند های های لوکس ب ام و M۴ ایمن ترین خودرو مسابقات DTM شد+تصاویر صندلی چرخدار پیشرفته برای پاراالمپیک ۲۰۱۶ مرسدس بنز به تقلب متهم شد پارکینگی به ارزش ۹۷ میلیارد تومان مجلل ترین اتاق خودرو جهان طراحی شد اصالت در طراحی فروش خودرو را افزایش می دهد ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن شناخته شدند ماشین عروس در افغانستان دعوای برندها به سبک بنز در نمایشگاه + عکس رقابت تنگاتنگ خودروهای خودران در دو سوی دنیا تسلا مدل S بیشتر از ب ام و بنزینی آلاینده است! بهترین مینی ون های ۲۰۱۶ +عکس انتشار جزئیات جدید درباره نسخه ویژه ب‌ام‌و سری ۷ کاهش محسوس فروش ب ام و i۳ و i۸ آرزوی این ۱۳ خودرو بر جوانان عیب نیست کُد هفت ایکس های باواریا در راه است کاهش ۳۲ درصدی سود خالص بنز ب ام و i۸ صدر نشین گران‌ترین خودروهای وارداتی دوچرخه ۱۵۰۰دلاری BMW مینی ۵ مدل جدید روی پلتفرم ب ام و می سازد نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید لیست قیمت انواع محصولات BMW در نمایندگی و بازار نمایی از خودرو جدید و فوق العاده ب ام و شورلت کوروت Z۰۶ با تیونینگ BBM موتوراسپرت ب ام و برای لیموزین‌های لوکس فراخوان داد ب ام و فروش سری ۷ را در آمریکا متوقف کرد زیباترین رینگ‌های استاندارد برای عاشقان خودرو گورستان مرسدس بنز اجاره ۵۰۰ خودرو مرسدس بنز در ترکیه برای شاه سعودی ب ام و ایکس ۶ با چرخ عجیب در تهران ب ام و سرویس کرایه اتومبیل دایر کرد ارزانترین خودروهای مدرن دنیا+ تصویر فروش اعتباری انواع محصولات ب ام و آغاز شد سرویس جدید و استثنایی کرایه اتومبیل ب ام و با اپلیکیشن مخصوص بنز «کلاس وی» وارد ناوگان تاکسیرانی ایران می شود ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار در راه است این مرسدس های دلربا را ببینید دو هزار مرسدس بنز امسال وارد کشور می شود «ب ام و‌»‌ ‌قبل از تولید موتورسیکلت و خودرو چه کاری انجام می‌داده است؟ مرسدسAMG ده مدل جدید عرضه می کند رزم سوپرSUV‌های لوکس مرسدس- بنز موتورسیکلت ساز می شود! نسل جدید اتوبوس های دو طبقه از راه می رسد شاخ به شاخ دو‌نفره‌های آلمانی در بـازار داخلی قیمت خودرو از اروپا تا ایران ظرافت جوان‌پسند مرسدس-بنز رقیب ب ام و X۴ را رو کرد دومین شاسی‌بلند کوپه مرسدس، این بار کابوس BMW X۴ یک حرف و یک دنیا تفاوت! قدرتمندترین و سریع‌ترین E-کلاس نسل پنج سریع‌ترین ابر خودروهای جهان +تصاویر از ب ام و ۲۰۰میلیونی تا هیوندای ۵۴ میلیون تومانی رونمایی از بزرگ‌ ترین ماشین چوبی ایران در گچساران تردیدی از جنس متریال! ماشین عروس دهه ۷۰ میلادی "فعلا" بزرگ خانواده کراس‌اوور های کامپکت مرسدس ب ام و روی فن آوری خودران و الکتریکی متمرکز می شود مرسدس-بنز CLA ۴۵ را برای ۲۰۱۷ نونوار کرد رکورد فروش ب ام و شکسته شد رجزخوانی جالب «بنز» و «ب .ام.و» معرفی مرسدس ای‌ام‌جی E۴۳ مرسدس E۴۳ در نمایشگاه نیویورک رونمایی می شود شاسی بلند جدید کادیلاک +تصاویر قرارداد تجاری و سواری با بنز ‌نیمه نخست سال۹۵ امضا می شود خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا با ارزش ترین ب ام و کلاسیک درایران گردهمایی خودروهای برند ب ام و به مناسبت ۱۰۰ سالگی تاسیس این شرکت؛در پیست آزادی تهران گردهمایی ب ام و سواران در پیست اتومبیلرانی آزادی تازه‌ترین مرسدس بنز اس‌ال را ببینید آلپینا B۶ گرن‌کوپه چه‌جور ب ام‌ دابلیویی است؟ خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا ب ام و پس از ۱۰۰ سالگی چه حرکتی می‌کند؟ I۵ عضو بعدی خانواده برقی ب ام و شد علت حادثه مرگ سرنشینان "ب ام و" اعلام شد اجاره روزانه S۵۰۰، یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان! ماشینی مخصوص تحویل پیتزا گزارش تصویری از مراسم یک‌صد سالگی ب ام و در ایران خودروهای آینده را ببینید امن‌ترین خودرو جهان جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌.ام‌.و ب ام و ۱۰۰ ساله شد «ب ام و» مدعی ساخت هوشمندترین خودرو جهان در آینده نزدیک شد واکنش ها به خودرو میلیونی یک گدا ارزان‌ترین مرسدس‌بنز صفرکیلومتر در بازار داخلی حکمران جدید ابرخودروها آمد ایدم موتورهای جدید مرسدس بنز را به نمایش گذاشت BMW i۸" با رنگ قرمز سفارشی معرفی شد پرستیژ از منظر «برند» یا «مدرنیته»؟ می‌خواهیم برای همیشه در ایران بمانیم همکاری تویوتا و ب ام و برای تولید خودرو اسپورت بهترین خودرو‌های سال ۲۰۱۶ اولین مرسدس کلاس E ۲۰۱۷ از خط تولید بیرون آمد ۱۰ خودرویی که بیشترین هزینه بیمه سالانه را دارند تبلیغ خلاقانه کدیلاک در چین؛ نمایش CT۶ در تنگ ماهی! مرسدس-بنز روباتهای خط تولید خود را به نیروی انسانی بازگرداند بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند کادیلاک CT۶ به آینه عقب الکترونیکی مجهز می شود سری ۷ با موتور ۱۲ سیلندر؛ یک پله نزدیک‌تر به ب‌ام‌و M۷! استرلینگ؛ آمریکایی ناشناخته‌ جهش ۱۰‌ساله مرسدس بنز کلاسیک مرسدس-AMG کوپه C۴۳ ۲۰۱۷ رسما به خانواده بنز اضافه شد ب‌ام‌ و ۶۴۰i مدل ۲۰۱۶ را ببینید با لوکس‌ترین خودروی کادیلاک آشنا شوید تصویر جدیدی از مرسدس کابریولت ۲۰۱۷ منتشر شد تصاویری از زشت‌ترین خودروهای دنیا تجمل روی چهار چرخ! کارناوال عجیب و غریب‌ترین ماشین‌ها افزایش نیم میلیارد تومانی قیمت BMW i۸ با پلاک ملی ۱۰ خودرو پرسرعت جهان گران‌ترین خودروهایی که سال ۲۰۱۵ فروخته شدند معمای آمار متناقض فروش ب ام و در آمریکا حل شد نمایش نسل جدید ب ام و X۱ گزارش تصویری آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان ب.ام.و با خودروسازان ایرانی مشارکت می‌کند؟ مرسدس نسل جدید موتورهای دیزلی آلومینیومی خود را معرفی کرد+تصاویر بهترین خودروهای خانوادگی برای سال ۲۰۱۶ را ببینید آمار ب ام و از فروش خودروهای لوکس‌ در آمریکا قلابی از آب درآمد گران‌ترین اتومبیل‌های فروخته شده در مهم‌ترین مزایده آمریکا را ببینید پرفروش ترین خودرو های سال ۲۰۱۵ مذاکرات خودروساز به نام ایرانی برای تولید ب ام و در ایران دایملر ۳ میلیارد دلار روی موتورهای دیزلی پاک سرمایه گذاری می کند ون ۸۴ هزار یورویی مرسدس بنز را ببینید+تصاویر طرح اولیه مرسدس کابریولت ۲۰۱۶ منتشر شد برای نخستین بار؛ «ب ام و» در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور می‌یابد ب‌ام‌و M۷۶۰i xDrive؛ تجمل با چاشنی قدرت خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند برداشت ویرانگر ۱ Series M Coupe ب‌ام‌و ارائه ارائه شد یک کامیون کمپرسی جدید رونمایی شد این خودرو همه جا می‌تواند برود سری ۷ با موتور ۲.۰ لیتری مینی به ترکیه رفت! رقیبی جذاب برای ب‌ام‌و سری ۴! کوچکترین خودرو دوزیست ساخته شد مرسدس بنز دانشجوی ۴۰ ساله شد ۷ خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان سندروم تاکاتا مرسدس- بنز را هم گرفتار کرد لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ آئودی و ب ام و از مرسدس-بنز عقب ماندند شروع طوفانی «مرسدس» در ۲۰۱۶ +تصاویر خودرویی ویژه حرکت در برف نسل جدید ب ام و آلپینا B۷ رونمایی شد ب ام و سری M هیبریدی می‌شود سوار بر سریع ترین الوار دنیا+عکس بهترین خودروهای کامپکت جهان در سال ۲۰۱۵ مقایسه تصویری بین دو کراس‌اور اسپرت؛ مرسدس بنز GLC و ب‌ام‌و X۳ فیات- کرایسلر مشکل در تست تصادف آلفارومئو جولیا را رد کرد کیا برای ب ام و سری ۳ رقیب می‌آورد واردات ۳ دستگاه خودرو BMW از آمریکا! فروش ویژه مرسدس بنز E۲۰۰ به مناسبت دهه مبارک فجر ساخت فولکس با چوب بلوط گران‎قیمت ترین خودرو تاریخ حراج مرسدس ۵۴۰K با قیمتی باور نکردنی مرسدس-AMG بر جاذبه غلبه می کند معرفی برابوس مرسدس بنز C ۴۵۰ AMG اسپرت ۱۰ خودرویی که بیشترین وفادار را دارند+تصاویر جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ام‌و لزوم انجام پارادایم شیفت در صنعت خودرو و قطعه‌سازی لوکس‌ترین خودروی کادیلاک تمام آنچه که یک لکسس می‌تواند باشد ... رزم سوپرSUV‌های لوکس رقیب تازه‌نفس X۱ از راه رسید G ۳۱۰R عصر جدید TVS با BMW قیمت انواع مرسدس بنز لوکس در مناطق آزاد تجهیز خودروهای ب ام و به سرویس‌های تحت وب IFTTT ماشین روحانی در ایتالیا را ببینید اولین مدل بنز از یک کلاس لوکس در ایران ب ام و ۷۴۰i، لوکس ترین ماشین دنیاست ۱۰ مدل دنده برگزیده خودرو های خارجی اینجاکارخانه مرسدس بنز است مرسدس بنز همیشه دل تان را می برد! خودروی زرهی مرسدس بنز را ببینید+تصاویر ورود شاهکار ایرانی ب ام و به ایران وقتی قیمت ب‌ام‌و ۵۱۸ از ۱۰۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان رسید! خداحافظی مرسدس با نشان AMG اولین خودرو ضد مرگ در راه است طرح مرموز ب ام و! تصادف شدید ب ام و لوکس و پراید بهترین خودرو‌های شاسی بلند کامپکت سال ۲۰۱۵ فرانسه فورد و مرسدس را هم زیر میکروسکوپ گذاشت استفاده همزمان اطلاعات و سرگرمی در خودرو ب ام و I۸ کروکی تا ۲۰۱۸ عرضه نخواهد شد مرسدس-بنز GLC هیدروژنی سال آینده می آید مرسدس- بنز یک واگن-کراس اور را به جنگ آئودی Allroad می‌فرستد ب ام و سری ۷ به طور خودکار در آمریکا پارک می‌کند مرسدس بنز خودرو هیدروژنی خود را سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد بنز جدید هاشمی رفسنجانی+تصویر ماشین های عجیب و غریب + تصاویر رویایی ترین ماشین عروس جهان امکانات رویایی در مرسدس کلاس E محبوب‌ترین خودروهای اروپا لوکس بی‌حاشیه! شیر پاریسی یا جنتلمن آلمانی خودروهای عجیب سفارشی در نمایشگاه ژاپن هزینه میلیاردی خریدار ایرانی روی هوا! رونمایی دو خودروی خاص BMW +عکس مرسدس-AMG ویرایش ۱۳۰ اس ۶۳ را عرضه کرد رودستر کوچک مرسدس وارد می شود بنز E کلاس ۲۰۱۷ را ببینید ب ام و با تکنولوژی جدید می آید کدام خودرو در صدرگران‌ترین خودروهای وارداتی قرار دارد؟ جریمه ۱۱ میلیارد تومانی قاچاقچی ب ام و فن‌آوری‌های ب ام و رونمایی شد رونمایی از خودرویی عجیب در نمایشگاه چین خداحافظی با آینه عقب خودرو رکورد جدید فروش کارخانه بنز در سال ۲۰۱۵ مدل جدید بنز در سرعت بالا تغییر شکل می‌دهد رشد قابل‌ توجه فروش مرسدس بنز در سال ۲۰۱۵ ۱۰ خودرویی که در دیترویت نگاهها را خیره خواهند کرد آلترناتیوی برای ب‌ام‌و X۴ رونمایی از خودرو الکتریکی ۱۰۰۰ اسب بخاری ماشین هایی که دانشجوها با آنها به دانشگاه می آیند ب .ام.و جدید اسپایدر i۸ را ببینید اورلیو؛ ابرخودرویی به سبک فیلیپینی! شاید این خودرو ساخته شود بهترین تکنولوژی‌های خودرویی در سال ۲۰۱۵ بهترین خودروهای سایز کوچک در سال ۲۰۱۵ خودرو محبوب هیتلر ۷۰ ساله شد کوپه ۴در توسعه یافته ب ام و برپایه سری ۷ لانگ استیشن مرسدس-آاِم‌گ با سرعت با ۳۴۳ کیلومتر در ساعت کیت ارتقاء قدرتی تازه برای سری ۴ های شش سیلندر آشنایی با همه محصولات فناورانه که در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ خواهید دید ساخت سری ۹ و i۶ توسط ب ام‌و ۲ پیکان متفاوت هنرنمایی روی شیشه کثیف ماشینها ب ام و سری ۷ برای سال ۲۰۱۶ را ببینید ۱۳ خودرویی که خیلی گران‌تر از قیمتشان به نظر می‌رسند عجیب‌ترین فراخوانی‌های خودرو در سال ۲۰۱۵ عجیب‌ترین خودروها را کدام بازیکن‌ها دارند؟ مهمترین اخبار دنیای خودرو در سال ۲۰۱۵ مرسدس GLE۶۳ S کوپه ۲۰۱۶؛ هرآنچه که از AMGانتظار دارید اولین کادیلاک ۲۰۱۷ XT۵ لوکس شاسی پر قدرت خودروهای چرخ باز ساخته شد ب ام و" دو میلیارد تومانی در تهران تسری بحران آلاینده‌ها به مرسدس و ب ام‌و رژیم قدرت برای کُد چهار های شش سیلندر ب‌ام‌و «بنز» به آب‌وآتش نمی‌زند! زره‌پوش مجلل پوتین! هیولای تیـزپا! این کوپه کمیاب مرسدس، حداقل ۲۰۰ هزار دلار می ارزد مرسدس-بنز هیبریدی‌های S۵۵۰ و E۳۵۰ را فراخواند ۲۰۲۰ سال رقابت i۶ ب ام و و تسلا ۳ خواهد بود برگزیده ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ ماشین‌های سیمی! خودروهایی که در سال ۲۰۱۵ بیشترین بار در گوگل جستجو شدند ب ام و ۴۰ میلیون دلار جریمه شد این ماشین‌های جمع‌وجور شگفت‌انگیز خودرو هایی با حجم موتور بالا را ببینید GLA ۲۰۱۷؛ بدنه و موتور قبلی با طراحی داخلی جدید نامزدهای زیباترین خودروهای سال دفن مادر در ماشین هامر به همراه ۱۰۰۰۰دلار وجه نقد اطلاعات جدیدی از «ب ام و X۲» منتشر شد بهترین خودروهای لاکچری سال را ببینید قیمت باورنکردنی ۱.۹ میلیون دلار برای یک مرسدس ۱۹۵۴ نمایشگاهی شگفت‌انگیز از خودروهای نایاب سایه اسپرت ب‌ام‌و i۳ با سانروف! اغوا‌کننده‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵ کدامند؟ ب ام و صدرنشین گران‌ترین وارداتی‌ها پوست انداختن روداستر کوچک مرسدس ب ام و ۴۲ دستگاه M۳ و M۴ را فراخواند آخرین شاهکار۳۳۳۰۰۰دلاری مرسدس بنز تصاویرب ام و i۸ اسپایدر موزه مرسدس بنز در آلمان بهترین خودرو های اندازه متوسط ۲۰۱۶ یک M۴ منحصربفرد با برچسب قیمت ۸۶ هزار دلاری گرن‌کوپه خاص نوئِل‌موتورز تیون زشت‌چهره لورینسر اتحادیه اروپا بنز را به دادگاه کشاند خودرو مرسدس بنز IAA را ببینید اولین تصاویر رسمی از کابین نسل جدید E کلاس رژیم قدرت برای سوپرسدان سالخورده آ اِم گ کفِ S کلاس های کوپه مرسدس شاهکار طراحی داخلی در مرسدس E کلاس ۲۰۱۷ آشنایی با مدرن‌ترین خودرو بنز اسپرت کردن خودرو با مقوا حمل و نقل زمینی با سرعت صوت خودروهای با سواری لذت‌بخش ۲۵ هزار دلاری تبلیغ یک خودرو ساخت مراکش در ایران خلاقیت انسانها در نشان دادن علاقه به خودرو مرسدس رکورد فروش ماهانه ثبت کرد برترین خودروهای اسپرت سال ۲۰۱۵ ۱۵ میلیون تومان خرج «سرخاب و سفیداب» یک پیکان ابرخودرو اینفرنو دوزخ مکزیکی ب‌ام‌و i۸ با نیروگاه V۸ توئین‌توربو ۸۰۰ اسب‌بخاری! گاوصندوقی برای نگهداری از اتومبیل! این خودرو احتمالا به مریخ می رود خودروهایی که با هیزم حرکت می‌کنند! داستان مرسدس‌های گران‌قیمت کورسی در ایران خودرویی از جنس چوب با قدرت حیرت آور ۱۰ ویژگی سوال‌برانگیز در خودروها یک ابر شاسی‌بلند باواریایی با قدرت اونتادور! محبوب‌ترین خودروهای تولیدی از نگاه مالکان آن‌ها سری ۱ تقویت شده با موتوری سوبله توربو کمی هِیبت و قدرت بیشتر برای شاسی‌بلند کوپه ب‌ام‌و مرسدس SLR یک میلیون یورویی چراغ سبز گرفت شرکت تیونینگ آلمانی قلب ب ام و سری ۵ را به سری ۱ پیوند زد تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی لورینسر تیون جدیدی برپایه G۵۰۰ معرفی کرد آلپینا B۵ BiTurbo در خارج با ماشین های قدیمی چه می کنند؟ محصولی خاص به مناسبت دَبِل مرسدس در فورمولاوان ۲۰۱۵ موتورسیکلت جُفت‌چرخ‌متحرک ب‌ام‌و، ایده‌آل برای آفرود آلپینا ارتقاء پیدا کرد ویزای آمریکا برای رقیب ایتالیایی ب‌ام‌و M۳ زَهرِ چشمِ کدیلاک از ژرمن های پُرادعا خودرو استریم‌لاینر با سرعت بالای ۴۸۲ کیلومتر بر ساعت ب ام و i۳ با باتری جدید ۱۹۸ کیلومتر را طی می‌کند ۲خودرو نوستالژیک در ایران را ببینید ۱۰ خودرو قدرتمند بازارجهانی را ببینید مرسدس پیل سوختی هیدروژنی را به کلاس GLC می دهد مرسدس بنز مدل بیومه‎ را ببینید ماشینی که تبدیل به مقبره شد ب ام و یک مفهومی را در نمایشگاه گوانگجو رونمایی کرد خودروسازان به دنبال استعدادهای طراحی خودروهای برگزیده موتورترند برای ۲۰۱۶ سفر به جذاب ترین گورستان خودرو های کلاسیک ، بلژیک من بیماری «جمع‌کردن ماشین» دارم! مرسدس به هیبت و قیمت تانک خرید خودرو به سادگی خرید یک بطری نوشابه! اسکیت پدالی؛ یک قرن قبل آلفارومئو جولیا ۲۰۱۷ را ببینید+تصاویر یک سری ۶ ویرانگر، الهام شده از رزمجوی جدید باواریا برداشتی نزدیک به واقعیت از نسل آینده ب‌ام‌و سری ۵ «فلوید می‌ودر» برای پسرش بنز ۱۸۲ هزار پوندی خرید ۱۰ پیشرانه برتر ۲۰۱۵ از نگاه وب سایت واردز اتو اروپایی ها با وام ۲۵ میلیونی چه خودرویی می خرند؟ حضور دو خودرو متفاوت و عجیب در تهران اوباما اتومبیلش را هم به ترکیه برد خودرو دوزیست وارد بندر دبی شد! آسمان پرستاره در خودرویی با انواع رایحه ها سوپربایک ب‌ام‌و با آلایندگی صفر تصاویر رسمی مرسدس اس ال ۲۰۱۷ منتشر شد ب ام و هم خود به خود آتش می گیرد خط تولید BMW I۸ پوست انداختن روداستر لوکس مرسدس جذابیت تکراری داستان قیمت یک سوپراسپرت در ایران خودرو جدید مرسدس بنز سی کلاس کوپه را ببینید تصویر لو رفته از مرسدس اس ال ۲۰۱۷ قبل از نمایشگاه لس آنجلس کادیلاک اکس‌تی۵ را ببینید ماشین‌های میلیون دلاری اوباما تصاویر سریع‌ترین خودرو اسپرت جهان مرسدس کلاس جی ال اس را با گیربکس ۹ سرعته جانشین GL می کند خودرو پی جی او Echo را ببینید تغییر رادیکال در طراحی نسل آینده ب‌ام‌و سری ۳ مرسدس SLCبا موتور ۳ لیتری V۶ بهار امسال روانه بازار می شود رقیب M۴ متولد می شود اولین خودرو نباتی را ببینید نوجوان کُره ای در برابر ژرمن میانسال! کوچک‌مردان مرسدس‌بنز موشک های لوکس خیابانی ایران رستورانی برای عشق ماشین ها مرسدس GLS جدید خود را رسما رونمایی کرد تولید اتومبیل ۵۳ هزار دلاری با استفاده از چاپگر سه بعدی دوئل شوالیه ها؛ ب‌ ام‌ و، بنز و کادیلاک مرسدس جای پایش را در بازار سوپر اسپورت ها محکم تر می کند حراج مرسدس بیست و نیم میلیاردی واردات خودرو با تعرفه صفر درصد! بنیان‌های ماندگار در صنعت جهانی خودرو تصاویر GLS جدید مرسدس قبل از نمایشگاه لس آنجلس لو رفت مجموعه ای از ماشین های اسباب بازی خودرو شخصی حاکم دبی خودرو خاص یک آمریکایی با آپشن قلیان خودرویی که هفت سال زیر آب بود بدترین رانندهای جهان در کدام کشورها حضور دارند؟ مرسدس با یک ون مفهومی به نمایشگاه توکیو می رود رونمایی از قیمت خودرو پرسرعت هندی عرضه اولین خودرو مجهز به سیستم تهویه دی اکسید کربن معرفی ۱۰ موتور خودرو برترسال ۲۰۱۵ متفاوت‌ترین BMW در ایران تصاویری از یک خودرو انگلیسی را ببینید برداشت ۴۰۰ اسبی منهارت از M۲ خودرویی از جنس آیینه، بدون چرخ و موتور! ۱۰ شرکت خودروسازی معتبر دنیا پوست اندازی E Class چه میزان نیرو و عملکرد برای یک خودرو کافی است؟ زندگی مرسدس بنز در «فریزر» ۴ خودرویی که جهان قدرشان را ندانست انواع و اقسام پهپادها را ببینید بازی قدرت G-Power با M۶ روباز ب‌ام‌و با متفاوت ترین خودرو اسپرت جهان آشنا شوید ۱۰ اشتباه رایج در نگهداری خودرو تب تند «خودران‌ها» در بازارهای جهانی خودرو ب ام و M۲ را ببینید ۱۰ نشان لوکس فراموش‌شده ۸نکته خواندنی درباره ثبت رکورد سریعترین خودرو جهان شاسی‌بلند زیر شش ثانیه مرسدس؛ مرز بین روزمرگی و هیجان جزئیات بیش‌تر از مرسدس بنز C-کلاس کوپه ۲۰۱۷ سورپرایز پاییزی ب‌ام‌و؛ M کوچولوی ویرانگری از باواریا رکوردشکنی در پرش با کامیون این خودرو باند فرود پهپاد دارد ۴خودرو اسپرت محبوب دنیا این خودروهای جمع و جور را ببینید برترین برند خودرو لوکس جهان مشخص شد قدبلندهای کوچک یا لوکس سلاطین اور آسیایی از "بنتلی" پاریس هیلتون تا "آئودی" جاستین سواری‌هایی که در جاده‌های ۱۲ کشور جهان می‌تازند به روز شدن کدیلاک مخصوص بازار چین این خودروها در ۱۰ سال اخیر پیشرفت کرده اند پارکینگ شگفت انگیز شرکت ب ام و اولین ب ام و تاریخ را ببینید برترین خودروهای جمع و جور خودرو کادیلاک XT۵ را ببینید ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس؛ کانسپتی که لباس واقعیت پوشید ۱۰ خودرو ارزان با قدرت بیش از ۴۰۰ اسب بخار تازه ترین تصاویر از خودرو ب ام و X۴ با نوابغ طراحی خودرو آشنا شوید رونمایی از مرسدس بنز جدید کلاسc ماجرای کاهش قیمت کدیلاک ایران اژدهـای ژرمـن‌ها تحقیقات آمریکا دامان ب ام و را می‌گیرد؟ بهترین خودروهای خانوادگی برای سفر ۱۰+۱ شاهکار مرسدس بنز در طول تاریخ تولد یک سوپراسپرت در همکاری مک‌لارن و ب‌ام‌و فروش بنز ۲.۹ میلیارد تومانی تصاویر ب ام و X۱ مدل ۲۰۱۶ را ببینید یک ب ام و متفاوت فقط ۱۰۰ دستگاه از این سری ۳ استیشن ساخته خواهد شد تصاویر مقایسه ای دو خودرو آئودی و ب ام و مدل ۲۰۱۵ مرسدس‌بنز SL۴۰۰ را ببینید قدرتمندترین ضربدر ۴ ب‌ام‌و هم آمد قدرتمندترین ضربدر ۴ ب‌ام‌و هم آمد خودروهای خاص و سریع ژرمن ها کاهش ارزش سهام ب ام و بازگشت به صحنه تاریخ‌سازان باواریا ساخت خودرو شیشه ای در آلمان ساخت غول آساترین درشکه خورشیدی جهان زیباترین خودروهای قرن ۲۱ مرسدس بنز کلاس جی را ببینید سرمایه‌گذاری مرسدس بنز برای توسعه تولید شاسی بلند ورود ۲ مدل خودرو جدید اروپایی به ایران عکس های«ب ام و» دو میلیاردی که ۵ کیلومتر راه رفته آیا مرسدس بنز اس ۵۰۰، دو میلیارد تومان تکنولوژی در خود دارد؟ گران قیمت ترین خودرو های فروش رفته در مزایده ۲۰۱۵ ۱۰ ماشینی که بیشتر دزدیده می‌شوند! بیست‌وچهارمین ماه رشد فروش در اروپا رقم خورد عکسی از غش کردن رییس «ب ام و» را ببینید چگونه از کروز کنترل استفاده کنیم؟ همکاری ۱۰ خودروساز برای تدوین استاندارد ترمز اضطراری جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت موفق‌ترین خودروسازان چینی ۶ نوآوری در خودروهای ب ام‌ و ۲۰۱۶ جدیدترین ب ام و در تهران با روکش مات پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۵ در ۱۲ کشور جهان ماشین های تیونینگ شده را ببینید خودروهای جدید به ترمز اتوماتیک مجهز می‌شوند مدل‌های لوکس، ویترین غول‌های خودروساز چگونه اتومبیلی که سیزده سال بی رقیب بود کنار رفت؟ دیـوِ دِلـبر! احتمال توقف تولید ب ام و M۲۳۵i خودرویی در نمایشگاه "گوانجو" چین که عجیب بود تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی این ماشین عروس با چوب ساخته شده خودروهای پرفروش امریکایی قدرتمندترین سوپرماشین بدون گیربکس فروش خودرو انگلیسی عجیب در تهران به مبلغ ۲۴۰میلیون تومان سواری با چشمان الماس، نخستین ابرخودرو اسپورت عربـی آخرین مدل ب ام و سری ۷ رشد فروش مرسدس در چین پرفروش‌ترین وسایل نقلیه ماه آگوست ۲۰۱۵ در آمریکا سرقت انگلـیسی نگاهی به ۹ دستگاه از بهترین خودرو‌های ۱۰ سیلندر نسل جدید سدان لوکس ب ام و ب‌ام‌ و X۱ مدل ۲۰۱۶ را ببینید مدل های عجیب و غریب و خاص خودروها ماشین کادیلاک SRX را ببینید مرسدس بنز از جنس شمشیر سری سه BMW با تغییرات اساسی رونمایی شد ریموت کنترل میلیونی BMW i۸ برترین خودروهای ۲۰۱۶ را ببینید شاسی بلند زیبای بنز در جاده ها تبدیل تخیل به واقعیت با ماشین کنترلی در اندازه واقعی ۱۰+۱ شاهکار برتر مرسدس بنز در طول تاریخ اتومبیل های طراحی شده سال ۲۰۵۶ ماشین ب ام و ۷۳۰d را ببینید ۱۰ خودرو برتر گردهمایی وودوارد دریم کروز ۲۰۱۵ ده نمونه از عجیب‌ترین موتورهای دنیای خودرو ۱۴۴ خودرو لوکس در انباری مخوف! گردهمایی بزرگداشت چهلمین سالگرد تولید نسل سوم افسانه ای ب ام و وقتی خودرو صدای فضاپیما تولید می‌کند M۴ سخت‌جان‌تری در راه است ... نسل جدید C کلاس کوپه الهام شده از کوپه دلفریب S کلاس ... ورود ب ام و i۸ به ایران ممنوع شد حراج خودورهای ستاره هالیوود بنز مدل ۲۰۱۷ را ببینید ماشین غول پیکر آمریکایی به قیمت یک میلیون دلار تجهیزات گران‌قیمت برای خودروهای گران‌قیمت خودرو الماس نشان شاهزاده عربستانی تصویری از پدربزرگ پراید بسته تیونیگ ENLAES برای ب‌ام‌و M۶ گرن کوپه وقتی مترو ماشین عروس شد کابین ب‌ام‌و سری ۴ کانورتیبل این خودرو اسپرت تنها ۶۹۵ کیلوگرم وزن دارد گران‌ترین ماشین عروس ایران خودرو استثنایی دست ساز در ایران بهترین ماشین هایی که ژاپن تولید کرده است ۱۰خودرو خاطره‌انگیز را ببینید خودرو جدید بنز در راه است ب ام‌و خواهان سرمایه‌گذاری در ترکیه با ۱۰ خودرو اسپرت قدرتمند آشنا شوید! تولد خروس‌جنگی مرسدس AMG C۶۳ کوپه ده خودرو گران‌قیمت‌جهان را ببینید اسپرت ترین مدل بنز ۲۰۱۷ رونمایی شد صید کوسه از دریای رودسترها کمیاب‌ترین بنز جهان در معرض فروش خودرویی که واژگون نمی شود کوپه زیبا و متفاوت هنوز هم بدون جانشین است! کترر کانتیننتال؛ خانه‌ای که حرکت می کند! یکی از کمیاب‌ترین مرسدس‌های جهان در معرض فروش سیستم امنیتی کدام خودروهای خارجی به راحتی هک می‌شود معرفی مدل مفهومی ب‌ام‌و M۴ GTS علی واکسیما و ماشین عجیب‌اش ۵ نکته کلیدی برای خرید خودرو ۰ کیلومتر ب ام‌و هامیج R معرفی شد مقایسه مرسدس C۶۳ AMG در برابر ب‌ام‌و M۳ معرفی نسل جدید مرسدس بنز C کلاس کوپه مقایسه مزدا ۳، هیوندای الانترا GT و فولکس‌واگن گلف بررسی مرسدس مایباخ S۶۰۰ با تیونینگ برابوس پرفروش ترین خودروهای تابستان ۲۰۱۵ C کلاس خاص مرسدس برای ژاپنی‌ها نمایشگاه اتومبیل های لوکس داعش ملاقات با ملکه S با لوکس ترین خودروهای جهان آشنا شوید حراج گران ترین خودروهای کلاسیک در نیویورک فروش جهانی کادیلاک دو برابر می‌شود ب ام و با گوگل سرشاخ می‌شود ابرخودرو ۲.۲ میلیون دلاری با ۲ هزار اسب بخار قدرت Skyranger، خودرو همه فن حریف! محبوب‌ترین خودروها در بین خانم‌ها مرسدس بنز G کلاس مدل ۲۰۱۶ را ببینید طراحی ویلچر مسابقه با استفاده از فناوری‌ خودروسازی ب ام‌و ب‌ام‌و ۴۲۸i کانورتیبل را ببینید خودروهای افسانه ای که رکورد جهانی فروش زدند نسل جدید ب‌ام‌و ایکس‌وان بررسی کامل کادیلاک CTS-V جدید برنامه متفاوت خودروساز آلمانی برای بررسی چراغ راهنمایی ماشین نانوفلچل کونت را ببینید خودرو عنکبوتی با قدرت عبور از شیب‌های تند مرسدس بنز G کلاس ۲۰۱۶ را ببینید ورود یک بنز منحصربفرد به ایران مرسدس، سومین لوکس‌ساز جهان ۱۰ خودرو قدیمی مرد پسند رونمایی از خودرو فوق‌ لوکس ب‌ام‌و پرفروش‌ترین خودروهای جهانی اسکار و تمشک طلایی برای این کانسپت‌ها اولین اتومبیل در ایران را ببینید ب ام و مدل ۲۰۱۶ را ببینید «ایران کبیر» باعث وحشت پلیس انگلیس شد تاثیر منفی چین بر چشم‌انداز ب ام‌ و معرفی پرمصرف‌ترین خودروها مروری بر انتخاب نام برخی خودروهای محبوب ۴ تن سکه برای خرید یک خودرو توافق خودروسازان آلمانی برای خرید نقشه نوکیا اولین بنز «ترون لاین» در ایران ب ام و مدل‌های برقی بیشتری رو می‌کند مرسدس‌بنز GLC مدل ۲۰۱۶ را ببینید وقتی توربوشارژها نفس می‌کشند حراج کادیلاک معروف سریال Mad Men آ ام گ اولین و مشهورترین تیونر رسمی محصولات مرسدس بنز از غول جدید کلاس C پرده برداشت لطفا مرا نشویید اخبار تازه از همکاری ب ام و و اپل برای ساخت خودروهای هوشمند واکنش لندنی‌ ها به خودرو عرب‌ها ممنوعیت تردد "توک-توک"‌ها در قاهره سیرتحولات خودرو BMW را ببینید ماشین کادیلاک CTS-V را ببینید وقتی قلب هیولاها می‌تپد خودرو درون‌تان چه رنگی است؟ ۱۰ ب‌ ام‌ و برتر در طول تاریخ جوانان ۴ دهه گذشته با چه خودرویی روزگار گذراندند حرکت اتومبیل‌های «کاروان» در مسیر تاریخ حداکثر امکانات با حداقل قیمت ب ام و اپلیکیشن جدیدی با عنوان EnLighten را معرفی کرد این ۵ خودرو ،آینده را تسخیر‌خواهند کرد افسانه‌های امریکایی باراباس ۸۰۰ کوبه ۲۰۱۲ را ببینید خودرو پاشنه بلند در خیابان‌های تهران اینها سکه‌های بازار خودرو جهان هستند عجیب ترین وسایل نقلیه سبز در دنیا گزارش تصویری از ۱۵ خودرو هیجان‌انگیز در دنیای فانتزی سریع‌ترین خودروهای ب‌ام‌و در تمام دوران‌ها گشت و گذاری در روزگار «ب.ام.و»ها اروپایی‌ها هنوز عاشق این خودروها هستند ۱۰ موتور برتر در خودروهای امروزی مردم اینجا از خودروهای خود تقدیر می‌کنند! مرسدس بنز آماده بازگشت به بازار ایران است ۷ پل خیره کننده‌ جهان رستورانی برای عشق ماشین ها وقتی ماشین‌بازها عاشق خودرو داخلی می‌شوند اتومبیل پرنده ۹۰۰ میلیون تومانی چهره وحشی ب‌ام‌و M۴ را ببینید تولید خودرو هوشمند اپل با الگو گرفتن از بی ام دبلیو سمفونی اسپرت‌ها همکاری«تویوتا» و «ب ام و» در ساخت خودروهای جدید جدال قاره‌ای خودروها کَل‌کَل بچه‌های بالا! تصاویر محصول متفاوت خودروساز آلمانی بنز کریستالی ۲۵۰هزار دلاری! مرسدس بنز ۲۸۰SL ملقب به پاگودا مدل ۱۹۷۰ در مزایده اوایل سال جاری RM به فروش رفت پرده برداری ب‌ام‌و از نسل دوم کوچک‌ترین محصول سری X خود طراحی شهر اختصاصی برای خودروهای بدون راننده احتمال سرمایه‌گذاری فیات و بنز در منطقه آزاد ماکو عوامل کاهش‌دهنده قدرت خودرو ماشینک‌ها؛ رویاهای کودکانه رانندگی تصاویر مخفیانه مرسدس AMG S۶۳ کابریولت ۲۰۱۷ صف‌آرایی شاسی‌بلندهای لوکس در مقابل هم ماشین مرسدس بنز GLC را ببینید ماشین های میلیونی برای یک شب نمایندگان مرسدس بنز و فولگس واگن به ایران آمدند خودروهایی برای «وسواس‌های ایمنی» دفتر مرسدس بنز دوباره در ایران بازگشایی می‌شود؟ ب ام و از دو خودروی مفهومی جدید رونمایی می کند مرسدس GLS شکار عکاسان شد ب‌ام‌و ۷۶۰i با تیونینگ G-Power عجیب ترین و جالب ترین ماشین ها ۱۵ مدل خودرو با باله‌های عقب دیوانه‌وار عزیز میلیون دلاری آثار برتر استودیوی «برتونه» رونمایی از مدل Legacy Edition مرسدس C۶۳ AMG Coupe ب‌ام‌و سری ۱ هاچ‌بک کوچولوی گران‌قیمت دوردور با روبازها چقدر آب می‌خورد؟ خودروهای امروز در برابر پدر بزرگانشان رقیب مستقیم ب‌ام‌و X۳ می‌خواهد حکمران باشد ... پدر بزرگ ب ام و I۸ در ایران ورود کامیون‌های برقی ۴۰ تنی به اروپا یک کوپه سوپر‌لوکس برای سلیقه‌های خیلی خاص! تبلیغ جالب برای خرید ب ام و i۸ در تهران بازی تاج و تخت لوکس‌ها نخستین ابرخودرو چاپی سه‌بعدی جهان رونمایی از مرسدس بنز GLE کوپه قیمت واقعی ب ام‌ و i۸ چقدر است؟ چراغ ترمزی برای محافظت از موتورسواران عضلات آهنیـن نبرد ژرمن‌های قدکشیده کلاسیک‌های آینده مرسدس در تدارک سدان AMG GT۴ رقابت ۱۸۴ اسب بخاری ژرمن‌ها در ایران بوفوری، کلاسیکی مدرن از سرزمین کانگوروها چهار نوآوری در خودرو بدون راننده ی F ۰۱۵ مرسدس بنز خودروهایی که به آینده چشم دوخته‌اند! آخرین خودرو کلاس S مرسدس ۱۰مرسدس بنز پرسرعت تاریخ افزایش اشتیاق چینی ها به مرسدس نامزد‌های خودرو سال اروپا سئات Alhambra مدل ۲۰۱۶ را ببینید روش عجیب برای جلوگیری از سرقت خودرو تکنولوژی تزریق مستقیم آب در ب‌ام‌و سری ۱ بنز، فولکس‌واگن را پشت‌سر گذاشت خودروهایی که به‌ندرت آن‌ها را در خیابان‌ها دیده‌اید ۱۰خودرو برتر آمریکایی در طول تاریخ مرسدس بنز AMG GT مارشال را ببینید خودرو بدون راننده CTS کادیلاک خودروهای پلیس در دهه ۳۰ و ۵۰ را ببینید هویت متناقض از ب ام و i۸ تازه وارد جنجالی چه خبر؟ سیر تحول بنز از ابتدا تا به امروز را ببینید ۱۰خودرو برتر اسپرت اروپایی دهه ۸۰ رونمایی از یک خودرو خورشیدی خانوادگی ماشین کادیلاک آلانت را ببینید ابهام در خدمات پس‌از فروش هیبریدی‌ها قطارهای خصوصی هوشمند؛ تولید جدید غول ماشین سازی تکذیب خبر واژگونی و مرگ راننده «ب ام و i۸» در شهران چهـل سال با ۳ شگفت‌انگیزترین خودروهای طراحی شده در جهان ماراتن بیش‌فعال‌ها روی پیست خیس عشق «مینی‌ماینر»، ... عشق مستر بین ماشین های دستکاری شده غیر قابل باور عشق «مرسدس» این خودروها بالاترین آمار مرگ‌ومیر جاده‌ای را داشته‌اند وقتی خودروها بوم نقاشی می‌شوند شاهکار مرسدسAMG مدل ۲۰۱۶ تقابل جاده‌ای آشیل و هرکول تولید و عرضه موتور بتمن در لهستان با سوپراسپرتهای ابرقهرمان آشنا شوید ۱۰ فناوری نوآورانه در جدیدترین خودروها رد پای خودرو بر تاریخ ایران ویژگی‌های فراموش شده خودروهای قدیمی رونمایی از زیباترین خودرو مینی کلاب‌من ماشین دست‌ساز یک بچه تهرانی این خودرو رکورد شتاب جهانی را شکست بنز ML۳۵۰، شاسی بلند زیبا خودرویی که آسفالت شد! با GLE کوپه مرسدس به جنگ ب ام و می‌رود پرشتاب‌ترین خودروهای مجاز در جاده ها از طوقه دوچرخه... تا «رینگ» های اسپرت ورود خودرو به این شهرها ممنوع است بهترین خودروها برای افراد بسیار ثروتمند بازگشت افسانه خودرو TVR رقابت سخت مرسدس بنز در چین طراحی خودرویی از جنس طلا ب ام و تیر چراغ برق می‌سازد نبرد ژرمن‌های قدکشیده C کلاس و نِصفی! مقایسه جگوار XE در برابر ب‌ام‌و سری ۳ کمک‌فنرهای سومریان و کالسکه‌های جنگی خودروهای عالی که کسی آنها را نمی‌خرد رضوانی بیست؛ ابرخودرویی بر پایه آریل اتم این خودروها را نمی‌توان خرید گزینه‌های مناسب خرید خودرو دست دوم تولید رودستر Z۲ لغو شد دست کاری های عجیب طراحی خودرو ب‌ام‌و با Path ۲۲ به موج سواری می رود! سرمایه گذاری شرکت مرسدس در هند غول‌های ارزان‌قیمت ماشین آلفا رومئو ۴C اسپایدر را ببینید مقایسه‌ای پهلو به پهلو بین دو نسل از سری ۷ ب‌ام‌و معرفی پرچمدار جدید ب ام و ؛ خودرو لوکس آینده روانشناسی شخصیت با رنگ و نوع خودرو! همکاری موتور جستجوی چینی با بی ام و برای ساخت خودروهای هوشمند خودروهای روز دنیا با قیمت ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان امن‌ترین «لی‌لی‌پوتی»ها محصولی قدرتمند از خودروسازی جدید ماشین بی ام و سری ۷ را ببینید طراح ایرانی و خلق جدیدترین محصول بی‌ام و تلاش مرسدس برای رشدفروش در هند رشد فروش بی‌ام‌و در ماه مه زیر و بم بنـز دلربا دیفندر ۶×۶ خان، رقیب G۶۳ AMG ۶x۶ مرسدس! مرسدس بنز هم باتری‌های خانگی تولید می‌کند دوئل اروپایی‌ها و امریکایی‌ها بنز خاص در ایران که فروشی‌ نیست مرسدس بنز هم باتری‌های خانگی تولید می‌کند خودروهایی که شکست خوردند گزارش CBS از خودروهای کلاسیک آمریکایی در ایران ۶ «ب ام و» جنجالی به فروش گذاشته شد نگاهی به آرشیو طراحی ب‌ام‌و بازگشت خودروساز لوکس پس از ۵۴ سال نگاهی به ادبیات رایج بر بدنه اتومبیل‌ها کوانتوم GP۷۰۰، سریع‌ترین خودرو کیت جهان خودروها برای سواری دادن صف نمی‌کشند ۱۰ خودرو اروپایی محبوب در آمریکا هیوندای سانتافه، خودرو جدید پاپ سیت ایبیزا مدل ۲۰۱۶ را ببینید خرید خودرو با ۴ هزار کیلو سکه! فروش خودرو پاپ ژان پل دوم ماشین عروس فولکس در ایران مردم تصور می‌کنند ماشین‌های آخرین مدل با رانت خریداری شده این خودرو ساخته نمی شود درشت‌هیکل‌های صنعت خودرو مدل جدید بی ام دابلیو از راه می رسد نسل جدید ب‌ام‌و X۳ ؛ هیبریدی خودروهای هنری ب‌ام‌و در جشن ۴۰ سالگی تست و بررسی مرسدس GLA۲۵۰ فورماتیک تاریخچه‌ای مختصر از ماهیندرا ۱۰ تکنولوژی قدیمی که از دنیای اتومبیل حذف شدند طراحی اولیه غیر رسمی از آلفا رومئو جیولیا مدل ۲۰۱۶ منتشر شد بدشانس ترین رانندگان زمین! شکارگران‌ترین بنز موجود در ایران تولید ایکس ۴ در روسیه از کیت‌های آمریکایی خودروهای نحس تاریخ را بشناسید! این خودرو تا ۱۰۰ سال نیاز به سوخت ندارد خودرو ۳ میلیاردی چگونه وارد ایران شد؟ ژاپنی‌ها صدرنشین،آمریکایی‌ها قعرنشین! زنانی که باعث موفقیت بنز شدند بنز با رنگ خاص و پلاک خاص اما و اگرهای پیشرفته ترین خودرو جهان که وارد بازار ایران شده است ممنوعیت رانندگی زنان در انگلیس ۵۰ سال بنز در ۵۰ سانت خودروهای کلاسیک در پاکستان و ۱۰ هزار علاقه‌مند زاگاتو موسترو؛ هیولایی با قلب تپنده مازراتی ارزش‌ گمرکی بنز‌های وارداتی طراحی داخلی لوکس مرسدس بنز برای جت لوفت‌هانزا فرمان خودرو آلوده تر از توالت قوی ترین خودرو الکتریکی جهان را ببینید خودروهای پرنده به روایت تاریخ ارزش گمرکی ب ام و چقدر است؟ تصویر نخستین اتومبیل وارد شده به ایران ،۱۱۴سال قبل بهترین خودروهای مسافرتی در دنیا را ببینید ساتن ویو مدل ۲۰۰۸ را ببینید ماشین‌هایی که دنده هوایی دارند! بنز منحصربفرد یک اصفهانی را ببینید جذاب‌ترین کوپه‌های ۴ سیلندر دیفرانسیل عقب خودروهای زیبا در رویداد خودرو و قهوه ایتالیا سریع‌ترین خودروهای ۸۰ سال گذشته مرسدس بــــنز،جت می سازد رونمایی از BMW ۴۳۵i ارزان ترین خودرو جهان معرفی شد تانکی که با یک دکمه به پرواز درمی‌آید شاسی بلند جدید آلفا رومئو برای اولین بار دیده شد ارتقا C۶۳AMG توسط شرکتی گمنام ای‌سی اشنایتزر ب‌ام‌و i۸ را ببینید خودرو ساین iM را ببینید نقاشی روی قطار مترو اپل به کمک مرسدس بنز می‌آید مدل جدید «آی ۸» از راه رسید جلوه‌گری رنگ‌ها در خودروهای پاکستانی ماشین بی ام و M۴ کوپه را ببینید سدان لوکس ۲۰۱۶ کادیلاک معرفی طرح مفهومی خودرو جدید «بی ام و» بررسی ارزان‌ترین خودروها با موتور V۸ نسل جدید مرسدس کلاس E در راه است کاهش قیمت شورولت و کادیلاک «بی ام و» هیبریدی هم از راه رسید مذاکره برای تولید محصولات بنز در ایران اتومبیل بازیگر بریتانیایی ۱.۵ میلیون پوند فروخته شد عرضه چهار مدل جدید بی‌ام‌و ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۵ را ببینید ب ام و I۸ مدل ۲۰۱۵ در ایران عجیب‌ترین خودروهای جهان راببینید طراحی خودرو هوشمند با قدرت تغییر ابعاد برای پیدا کردن جای پارک مناسب هواپیمایی که خود را تا می‌زند رشد فروش مرسدس و آئودی چشمه‌ای دیگر از دریای هنر "منصوری" اعلام زمان پیش بینی فروش فیس لیفت مرسدس SL با سریع ترین خودروهای دنیا آشنا شوید شاهکار جدید مرسدس در راه بازار اکس۵ عامل رشد سود بی‌ام‌و SLS وحشی در انتظار جاده مرتفع ترین پل خاورمیانه را ببینید موتورسیکلت‌هایی با طراحی عجیب گران‌ترین تور رانندگی جهان با اسپرت‌های میلیون دلاری! راننده‌ای که با مسافران سلفی می‌گیرد بررسی مرسدس‌بنز C۳۵۰e پلاگین هیبرید ب‌ام‌و X۳ درمقابل لکسس NX خودرو جدید کادیلاک هیبریدی پلاگین می‌شود تیونینگ ۲۰۰ میلیون تومانی یک بچه پولدار رزم‌جامه تازه M کلاس مرسدس برای پیکار با X۵ و کاین ۵۰ سال «خودرو سال» قیمت مدل جدید کادیلاک مشخص شد ده غول شتاب ۷خودرو لوکس با دنده‌ غیراتوماتیک کادیلاک ای ال آر مدل ۲۰۱۶ تصاویر یک خودرو کلاسیک این تانک را سوئدی‌ها با الهام از خودروهای مسابقات فرمول ۱ ساخته‌اند تصاویر ون تبدیل شده مرسدس به جت شخصی فوق مدرن تصویر اولین ماشین پلیس در ایران جنگجوی تازه‌نفس مرسدس ... ماجراجویی بانوی ایرانی موتورسوار جریمه سنگین مرسدس بنز بابت دستکاری در قیمت‌ خودروها مرسدس GLC کانسپت و رقابت با حریفان مرسدس بنز وانت می سازد بی‌ام‌و نسل جدید ایکس‌۱ را می‌سازد پرشتاب‌ترین اتومبیل‌های سدان دفاع بی ام و از برترین برند لوکس جهان بهترین خودروهای سال ۲۰۱۶ را ببینید رقابت خودرو سازان آلمانی در شانگهای نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان مرسدس جذاب تر از قبل بازگشت کادیلاک به مسابقات جهانی آیا بی. ام. دبلیو M۱ رقیب M۳ است؟ ب ام و محبوب ترین خودرو وارداتی کره نام گرفت
برگشت به بالا