خودروهایی که تولیدشان در سال ۲۰۱۹ متوقف می‌شود + تصاویر

عصر خودرو -تولید پانزده مدل خودرو از شرکت‌های تویوتا، شورولت، فورد، لینکن، آلفارومئو، کادیلاک، نیسان و فولکس‌واگن در سال ۲۰۱۹ متوقف خواهد شد.

چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴:۰۰

خودروهایی که تولیدشان در سال ۲۰۱۹ متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویرخودروهایی که تولیدشان در سال 2019 متوقف می‌شود + تصاویر

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از زومیت ، بسته به نوع کلاس، برخی خودروها عمر کوتاهی دارند. برخی از شرکت‌های تولیدکننده هستند که خودرویی را تا پنج سال بدون تغییر در خط تولید نگه می‌دارند؛ اما این بستگی دارد که عملکرد این خودرو در بازار فروش چگونه باشد.

اگر خودرویی حتی پس از به‌روزرسانی نیز فروش درخورتوجهی نداشته باشد، سازنده ناچار خواهد بود این مدل را از خط تولید خود حذف کند. درادامه‌ی این مطلب، پانزده خودرو از کلاس‌های مختلف سواری و وانت و شاسی‌بلند را معرفی می‌کنیم که دیگر تولید آن‌ها ازنظر سازنده سودآور نیست و تا سال 2019 از خط تولید حذف خواهند شد. این خودروها از سازندگان مختلفی از فورد و کادیلاک گرفته تا فولکس‌واگن را شامل می‌شوند. برخی خودروهای این فهرست اتفاقا محصولاتی محبوب و دوست‌داشتنی هستند؛ اما بسیاری دیگر کم‌طرفدارند و نبودشان با بودنشان خیلی فرق ندارد.
آلفارومئو 4C کوپه

آلفارومئو 4C وقتی به بازار ایالات متحده‌ی آمریکا معرفی شد، به‌دلیل طراحی زیبا و توانایی‌های حرکتی شبیه به خودروهای کارتینگ توجه زیادی را توانست به خود جلب کند. زیر کاپوت 4C پیشرانه‌ی چهارسیلندر توربو با قدرت 237 اسب‌بخار قرار دارد که با‌توجه‌به وزن بسیار کم 1200کیلوگرمی 4C، آن را در 4.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتربرساعت می‌رساند. باوجوداین، متأسفانه همه‌چیز بر وفق مراد نیست و آلفا قصد دارد تولید مدل کوپه را متوقف کند. البته آلفارومئو خبر خوبی هم برای طرفداران 4C دارد و آن ادامه‌ی تولید مدل اسپایدر این خودرو برای چند سال دیگر است. درضمن، بهینه‌سازی‌هایی هم روی مدل اسپایدر در آینده انجام خواهد شد.
کادیلاک ATS سدان

باتوجه‌به تغییراتی که در کارخانه‌ی جنرال موتورز داده می‌شود و اینکه خط تولید این شرکت در وارن میشیگان نیز دردست نوسازی قرار دارد، تولید کادیلاک ATS سدان پس از پایان تولید مدل‌های 2018 این خودرو متوقف خواهد شد. جنرال موتورز تأکید کرده فقط تولید مدل سدان ATS متوقف خواهد شد و تولید مدل کوپه‌ی آن همچنان ادامه خواهد یافت و مشتریان می‌توانند از بین سه نوع قوای فنی مختلف، یکی را برای خودرو خود انتخاب کنند. این پیشرانه‌ها شامل پیشرانه‌ی 2لیتری توربو با 272 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتون‌متر گشتاور و پیشرانه‌ی 3.6لیتری V6 با قدرت 335 اسب‌بخار و گشتاور 386 نیوتون‌متر و پیشرانه‌ی 3.6لیتری تویین‌توربو V6 با قدرت 464 اسب‌بخار و گشتاور 600 نیوتون‌متری متعلق به مدل ATS-V هستند.
شورولت City Express

تیرماه گذشته بود که جنرال موتورز اعلام کرد تولید خودرو ون شهری شورولت سیتی‌اکسپرس را متوقف خواهد کرد. ازآنجایی‌که این خودرو ون از سال 2014 به بازار معرفی شده بود، خیلی پرطرفدار نیست و کسی بابت توقف تولید آن ناراحت نخواهد شد. شورولت سیتی‌اکسپرس از پلتفرمی یکسان با نیسان NV200 استفاده می‌کند؛ اما در بازار فروش نتوانسته به پای رقیب ژاپنی‌اش برسد و فروش آن از زمان رونمایی تاکنون، حتی به سی‌هزار دستگاه هم نرسیده است.

شورولت کروز

شورولت پس از دَه سال قصد دارد تولید پرفروش‌ترین محصولش، یعنی کروز را متوقف کند. شورولت کروز یکی از رقیبان هوندا سیویک محسوب می‌شود و از سال 2015 تاکنون، بیش از 3.5میلیون دستگاه از آن فروخته است. اخیرا و با افزایش تمایل خریداران به خودروهای کراس‌اوور و اس‌یووی، فروش این خودرو نیز کاهش پیدا کرده؛ به‌همین‌دلیل، شورولت قصد دارد تولید کروز را متوقف کند.

شورولت ولت

همانند شورولت کروز، شورولت ولت هم از زمان ورود به بازار در سال 2010 عملکرد خوبی در بازار داشت. شورولت ولت یکی از اولین خودروهای هیبریدی در کلاس خود بود و در سال‌های اول، فروش بسیار خوبی داشت. نسل بعدی این خودرو هم که در سال 2016 معرفی شد، به فروش یک‌صدهزاردستگاهی در همان سال دست یافت. بااین‌حال پس‌ازآن، فروش ولت کاهش یافت و حال جنرال موتورز قصد دارد فروش این خودرو را متوقف کند.
فورد C-Max هیبرید

فورد C-Max اولین‌بار در سال 2003 برای بازار اروپا و آمریکا معرفی شد. برخلاف انتظارات، فورد مدل هیبریدی C-Max هیچ‌وقت نتوانست فروش چشمگیری تجربه کند. پس از گذشت شش سال، فروش این خودرو در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا به‌زحمت از 6هزار و 600 دستگاه عبور کرد و همین دلیل خوبی برای توقف تولید این مدل بود.
فورد فیستا

فیستا نیز همانند فوکوس قربانی تصمیمات جنجالی فورد در ایالات متحده‌ی آمریکا می‌شود. نسل فعلی فیستا که از سال 2011 در بازار حضور دارد، با استقبال درخورتوجهی روبه‌رو شد. در سال 2013 نیز فورد مدل اسپرت ST را روانه بازار کرد. حالا پس از هفت سال، فورد به تولید فیستا در بازار آمریکا خاتمه خواهد داد. البته، خریداران اروپایی همچنان می‌توانند به فیستا دسترسی داشته باشند.
فورد فوکوس

به‌نظر می‌رسد فورد قصد دارد تولید تمامی مدل‌هایش به‌جز موستانگ را متوقف کند و فوکوس به‌عنوان پرفروش‌ترین خودرو فورد نیز نمی‌تواند از چنین تصمیمی جان سالم به‌در ببرد. پس از سال 2018، فورد هر دو مدل چهاردر و پنج‌در فوکوس را فقط در بازار اروپا خواهد فروخت و دیگر در آمریکا عرضه نخواهد کرد.

فورد تاروس

تاروس یکی از خودروهای مشهور فورد به‌شمار می‌رود. پس از سی سال و پنج نسل از این سدان موفق، دیگر وقت آن رسیده تاروس زیبا و دوست‌داشتنی بازنشسته شود. در چهار سال اخیر، فروش فورد تاروس با کاهش روبه‌رو بوده و فقط 38هزار دستگاه از آن در بازار آمریکا فروخته شده؛ به‌همین‌دلیل، فورد تولید تاروس را از سال آینده متوقف خواهد کرد.
لینکلن MKT

لینکلن هم در‌حال‌خانه‌تکانی اساسی در خط تولیدش بوده و مدل‌های جدیدی به بازار معرفی کرده است. در زمینه‌ی همین تغییرات، مدل MKT دیگر از سال 2018 تولید نخواهد شد. این مدل نخستین‌بار در سال 2010 معرفی شد و روی پلتفرمی مشترک با فورد تاروس و Flex ساخته شده و حالا پس از هشت سال حضور در سبد محصولات لینکلن، با مدل جدید Aviator جایگزین خواهد شد.
لینکلن MKX

لینکلن MKX درحقیقت از خط تولید حذف نمی‌شود؛ بلکه با طرحی جدید و البته نامی جدید به بازار خواهد آمد. مدل قدیمی MKX جایش را به نسل جدیدی از این خودرو با نام Nautilus خواهد داد که طراحی بسیار مدرن با جلوپنجره‌ی جدید لینکلن دارد و از سال 2019 با طیف وسیعی از پیشرانه‌های منتخب وارد بازار خواهد شد.
نیسان جوک

به‌نظر می‌رسد نیسان جوک هم دیگر رنگ‌وبوی قدیمی به‌خود گرفته است. حداقل این مسئله در بازار آمریکا صادق است و جوک جایش را به مدل کیکس خواهد داد. بااین‌حال، عرضه‌ی جوک در بازار اروپا ادامه خواهد داشت و حتی شایعاتی هم از احتمال رونمایی نسل دوم این خودرو وجود دارد. نیسان جوک در سال 2011 رونمایی شد و برای شش سال در بازار آمریکا حضور داشت.
تویوتا کرولا iM

تویوتا کرولا iM نیز مانند تویوتا iA در ابتدا با برند سایون (Scion) فروخته می‌شد و از چندی قبل و با حذف برند سایون، با نشان تویوتا و به‌عنوان مدلی جوان‌پسند‌تر از کرولا فروخته می‌شود. تویوتا کرولا iM براساس تویوتا آوریس ساخته شده و پس از رونمایی در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس در سال 2014، برای مدت چهار سال در بازار حضور داشت.
تویوتا یاریس iA

این مدل نیز کاملا از خط تولید حرف نخواهد شد؛ بلکه تویوتا، مدل iA را که براساس مزدا 2 طراحی شده، با نام جدید یاریس سدان و درکنار مدل هاچ‌بک یاریس به بازار عرضه خواهد کرد.
فولکس واگن توارگ

فولکس واگن به‌منظور استفاده از پلتفرم جدید MQB تغییرات گسترده‌ای در خط تولیدش ایجاد می‌کند. به‌همین‌منظور، شاسی‌بلند هفت‌نفره‌ی توارگ هم که از سال 2002 در بازار آمریکا حضور دارد و توانسته شانزده سال در این بازار رقابتی پابرجا بماند، باید با خط تولید این شرکت خداحافظی کند. نسل جدید توارگ در بازار اروپا عرضه خواهد شد؛ اما در بازار آمریکا مدل بزرگ‌تر از تیگوان جایگزین توارگ می‌شود.

برچسب ها

آلفارمئوفوردشورولتلینکلنتویوتا کرولا
مطالب مرتبط بیشتر
فورد بالاترین فروش خودرو در ایالات‌متحده را از سال ۲۰۲۰ به ثبت رساند تحویل زودتر از موعد دومین سری تویوتا کرولا وارداتی افزایش فروش خودروهای برقی فورد کمتر از یک ماه تا تحویل نخستین سری تویوتا کرولا وارداتی کاهش فروش فورد در آمریکا درآمد سه ماهه فورد کاهش یافت شورولت بلیزر الکتریکی ۲۰۲۴ و اطلاعاتی که به روز شد +عکس کوروت ئی-ری ؛ فرمول ارزان شورولت برای یک شروع آتشین! +عکس ادامه تولید شورولت در کانادا فورد آمریکا ساخت کارخانه ۳.۵ میلیارد دلاری باتری خودروهای برقی را متوقف کرد فورد کوتاه آمد!؟ رنجر پلاگین ؛ پرفروش ترین محصول فورد در اروپا با تغییرات فنی جدید +عکس فورد تولید پیکاپ هیبریدی F-۱۵۰ را دو برابر می‌کند فراخوان جدید فورد ۲۷۰ میلیون دلار آب می‌خورد موستانگ خودروسازان را به چالش‌ می‌کشد فورد تولید یک کامیون برقی را ۳ برابر می‌کند فورد ۸۷۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان کرد فورد هم به جنگ تسلا رفت! درآمد سه میلیارد دلاری تسلا از شراکت با فورد و جنرال موتورز پیشنهاد ۱۲ هزار دلاری فورد برای مالکان پیکاپ اف-۱۵۰ +عکس فراخوان فورد برای بیش از ۱۲۵ هزار خودرو شورولت کلرادو بایسن؛ داغ ترین بیراهه نورد آمریکایی+عکس شورولت سابربن؛ خودرویی که تمام نمی شود! +عکس فورد متحول شد فورد در چین چه می‌کند؟ دومینوی ارزانی تسلا به فورد رسید اولین شلبی ماستنگ الکتریکی؛ شروعی متفاوت با مک-ئی+عکس چالش جدید خودروسازان در چین ناتیلوس؛ هر آنچه که از خودرو انتظار دارید! +عکس کرولا کراس هیبرید XSE؛ ۳۵ هزار دلار برای خودرو جدید تویوتا +عکس فروش خودرو در آمریکا صعودی شد فورد Edge L چین؛ یک باک بنزین و ۱۱۸۰ کیلومتر رانندگی! +عکس شرکت فورد از هر ۹ شغل در اروپا یک شغل را حذف می‌کند ماستنگ دارک هورس؛ خاص ترین فورد این روزها! +عکس ریزش قیمت از تسلا به فورد رسید برنامه فورد و جی‌ام برای کاهش هزینه جنرال‌موتورز و فورد به رکود می‌رسند؟ ریزش شغل در فورد فورد باز هم گران شد شورولت آویو ۲۰۲۴؛ محصول فوق العاده اقتصادی جنرال موتورز معرفی شد+عکس رشد فروش برقی‌ها در آمریکا شورولت مونتانا؛ وانت ۳ سیلندر برزیلی! +عکس فراخوان ۶۳۴ هزار خودرو فورد در سراسر جهان به دلیل خطر آتش سوزی فورد آمریکا روسیه را به طور کامل ترک کرد شورولت سیلورادو: وقتی وانت زیبا و قدرتمند باشد! +عکس خودروی برقی فورد و هیوندای در راه اندونزی کرولا هیبرید ۲۰۲۳؛ نمونه یک خرید خوب! +عکس افزایش قیمت دوباره در فورد فورد از فوران تقاضا برای خودروهای جدید خبر داد ساخت بزرگ‌ترین کارخانه فورد ماستنگ ۲۰۲۴ معرفی شد+عکس شورولت ایکوناکس ۲۰۲۴؛ کراس اوور جدید آمریکایی با پیشرانه پاک+عکس ۱۹۸ هزار خودروی فورد درخطر آتش‌سوزی! فراخوان فورد برای ۱۹۸ هزار خودروی آمریکایی به‌خاطر خطر آتش‌سوزی یک خودروی آمریکایی دیگر ویژه بازار چین فقط! (+عکس) زفیر؛ میوه ممنوعه آمریکایی برای آمریکا! + عکس ۳ هزار نیروی کار اداری در فورد اخراج می شوند شورلت بولت جدید؛ ترکیبی باکیفیت برای رانندگی پاک+عکس فورد F۱۵۰ گران شد؟! فورد برای کاهش آلایندگی دست به کار شد سیکر؛ شورلت کاملا چینی ۴ سیلندر +عکس بازگشت قلب ۸ سیلندر به غول فورد در بین خودروهای عضلانی، دوج چالنجر پرفروش تر از فورد موستانگ و شورولت کامارو فورد آمریکا یک چهارم از نیروهای خود را اخراج می‌کند خودروی برقی فورد عامل از بین رفتن ۸۰۰۰ شغل می‌شود؟ انصراف برخی خودروسازان از نمایشگاه لاس‌وگاس فراخوان ۱۰۰ هزار خودروی هیبریدی جدید فورد در آمریکا ارزشمندترین خودروهای کلاسیک تاریخ کدام‌اند؟ تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ در مقابل سوبارو کراس ترک ۲۰۲۲ اولین فراخوان برای وانت برقی فورد محصول "خوب" ۲۰۲۲ تویوتا در تست تصادف! +فیلم افزایش قیمت خودروهای برقی تسلا، فورد و جنرال موتورز سیاستگذاری جدید فورد در جهت بازیافت بهتر باتری خودرو فراخوان نزدیک به ۳ میلیون خودروی فورد برای رفع نقص تقاضای خودرو در ایالات‌متحده همچنان قوی است کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی دیگر نیازی به ترمز کردن نیست! فورد آمریکا ۳۹ هزار خودروی شاسی بلند خود را به علت مشکل آتش‌سوزی فراخواند شورولت تاهو و سابربن ۲۰۲۳ مجهز به فناوری بدون راننده شدند رام ۱۵۰۰ در مقابل شورلت سیلورادو ۲۰۲۲ قوجاایلی ترکیه میزبان محصول جدید ۲۰۲۳ کمپانی "فورد" +عکس تولید در کارخانه فورد میشیگان متوقف می‌شود تولید در کارخانه فورد میشیگان متوقف می‌شود پیش نمایش نمونه کانسپت لینکلن استار فراخوان فورد برای بیش از ۶۵۰ هزار خودرو به علت نقص فنی آغاز تولید مدل تمام الکتریک فورد اتوسان در ترکیه تویوتا کرولا GR سال ۲۰۲۳ با ۳۰۰ اسب بخار معرفی شد فورد اکنون از ربات ها برای چاپ سه بعدی قطعات استفاده می کند فورد به زودی از دو کراس اوور الکتریکی رونمایی می‌کند تولید خودرو در ترکیه به پایین ترین حد خود در ۸ سال گذشته رسید فورد برای حضور بهتر در اروپا در ترکیه کارخانه باتری بنا می کند بازسازی حرفه ایی فورد ۱۹۷۸: ترکیبی جذاب از ریشه های کلاسیک و رویکردهای مدرن +عکس جدیدترین شاسی بلند آمریکایی بر پایه یک وانت +عکس فورد اورست ۲۰۲۳ با قدرت دیزلی V۶ معرفی شد فورد فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد تولید فورد F-۱۵۰ برای دومین بار در یک ماه متوقف می‌شود اولین اطلاعیه از شورولت کوروت Z۰ اعلام شد باربَر عبوس فورد توقف یک هفته‌ای تولید فورد پایان دوران لاستیک خودرو نزدیک است؟ فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر هیچ برنامه ای برای جدا شدن خودروهای برقی از برند اصلی وجود ندارد فورد GT ۲۰۲۲ معرفی شد + تصاویر هزاران فورد برانکو زیر برف و باران منتظر ریزتراشه فورد تولید خود را به علت ادامه بحران جهانی تراشه باز هم کاهش می‌دهد گیربکس دستی مدرن فورد شاسی بلند جدید شورولت: زیبا و فناورانه اما دور از سابقه کلاسیک خود! +عکس مقایسه خودرو؛ مقایسه تویوتا کرولا و هوندا سیویک هاچ بک ۲۰۱۹ + تصاویر آلفارومئو توناله ۲۰۲۳ وارد بازار شد برنامه فورد برای کاهش تولید خودرو در کارخانه‌های آمریکا، مکزیک و کانادا توقف و کاهش تولید در ۸ کارخانه فورد به دلیل کمبود ریزتراشه برنامه فورد برای عقب نماندن از تسلا چیست؟ تأمین برق منزل از وانت فورد در مواقع قطع شدن برق سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری فورد برای تولید خودروهای الکتریکی تولید و فروش فورد سری اف از ۴۰ میلیون دستگاه گذشت مشخصات کوروت Z۰۶ سال ۲۰۲۳ توسط شورلت فاش شد+ عکس فورد از ون الکتریکی ۲۶۶ اسب بخاری رونمایی کرد+ عکس فورد موندئو ۲۰۲۲ رونمایی شد+ عکس عزم جزم فورد برای برقی شدن باربر برقی شورولت+ عکس جایزه بهترین وانت و بهترین شاسی بلند سال را فورد به خانه برد جدیدترین محصول شورولت مخاطبان را غافلگیر کرد+ عکس زمان ورود نسل جدید فورد موستانگ جشن تولد ۶۰ سالگی فورد موستانگ شلبی مقایسه خودرو؛ مقایسه شورولت تراورس با جی ام سی آکادیا تولید موستانگ برقی ۲ ساله ۳ برابر می‌شود فورد تولید خودروی موستانگ برقی را تا ۲۰۲۳ سه برابر می‌کند پرفروش‌ترین پیکاپ در بازار آمریکا فورد رنجر جدید بزودی در بازار فورد اکویتر، کراس اوور توربو و خوش ساخت که فقط در یک بازار آسیایی عرضه می شود! +عکس افزایش قیمت فورد F-۱۵۰ شورولت کوروت Z۰۶ با ۶۷۰ اسب بخار قدرت رونمایی شد فورد ۳ سیلندر آتشین با طراحی اسپرت و نمایشگر ۱۳ اینچی در کابین +عکس شرکت آمریکایی در انگلیس خودروهای برقی می‌سازد التیس نوربورگ از تایلند می آید! +عکس حرکت سریع فورد به سمت برقی‌شدن جنگ برقی فورد و جنرال موتورز خودروسازان آمریکایی به دلیل کمبود تراشه به کاهش تولید ادامه می‌دهند ناکامی فورد مک-ایی موستانگ برقی در تست گوزن اعتراض صدها کارگر خودروسازی فورد در هند به بسته شدن کارخانه فیستا ۲۰۲۲ با تغییرات جدید و پیشرانه کوچک!+عکس باز هم یک شورولت بولت پارک شده در فضای بسته آتش گرفت کرولا کراس ۲۰۲۲؛ محصول عجیب تویوتا وارد بازار جهانی می شود! +عکس فورد تولید خودرو در هندوستان را متوقف می کند سقوط سنگین ۳۳ درصدی نرخ فروش فوردموتور آمریکا سبقت موستانگ از رقبای وطنی تویوتا ۵۰ میلیون دستگاه کرولا فروخت عبور فروش تویوتا کرولا از رقم ۵۰ میلیون دستگاه ظرف ۵۵ سال بولت EV مدل ۲۰۲۲؛ گزینه برتر شورولت برای رانندگی پاک در شهر +عکس تونال ۲۰۲۲؛ شاسی بلند آلفارومئو با ویژگی هایی شگفت انگیز! خودروساز آمریکایی تولید را در روسیه به مدت ۲ هفته متوقف می‌کند برنامه شرکت خودروسازی فورد برای اخراج ۱۰۰۰ نفر آغاز ساخت و تولید بر اساس سفارش اینترنتی در فورد شرکت‌های جنرال موتورز و کروز از فورد شکایت کردند ویژگی‌های جدید خودروی GT فورد ۸ فورد رنجر XL استریت؛ پیکاپ اسپرت با پیشرانه توربو دیزل در تایلند معرفی شد +عکس فراخوان فورد آمریکا برای ۷۷۵ هزار خودروی شاسی بلند به دلیل نقص فنی پایان بحران تراشه در فورد راه اندازی مجدد تولید سری F فورد بعد از تولید تراشه‌ها فورد برخی از کارخانه های خود را در آمریکای شمالی تعطیل می‌کند فورد به خدمات مالی خود در آرژانتین و برزیل پایان می‌دهد روحتان هم خبر ندارد که شما به این وانت بار نیاز دارید فورد ماوریک ۲۰۲۲؛ بازگشت متفاوت یک دهه هفتادی در کلاسی جدید+عکس فورد با جنرال موتورز چه فرقی دارد؟ دست بالای فورد موستانگ ارزش سهام ۷ درصد جهش کرد بازدید بایدن از فورد پژوهش فورد درباره استفاده از هدفون حین رانندگی بحران جهانی در زنجیره تامین خودرو فراخوان فورد برای ۶۶۱ هزار خودرو در آمریکای شمالی به علت نقص فنی ده خودروی اول از لحاظ بهترین رانندگی و کمترین خلافی پایان تولید جذاب‌ترین خودرو ایتالیایی + تصاویر کاهش تولید شرکت خودروسازی فورد آمریکا به نصف به دلیل کمبود ریزتراشه فورد پیکاپی تمام‌عیار برای آفرودسواران طراحی کرده است تاج‌گذاری موستانگ در ۵۷سالگی عرضه شورولت برقی جدید سدان ویژه بازار چین با دو نمایشگر دیجیتال در کابین به سبک مرسدس بنز +عکس وقفه در تولید پرفروش ترین وانت آمریکا خودروی جدید فورد برای پلیس مدل کار هیبریدی/ ادامه دورکاری در فورد خودروی جدید فورد برای پلیس فراخوان شرکت خودروسازی فورد برای ۲.۹ میلیون خودرو به دلیل نقص فنی فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۲؛ پیکاپ درشت اندام با ۱۴۲۳ نیوتن متر گشتاور! +عکس دو مدل جدید از یک محصول باسابقه منصوری و معرفی فورد ۲.۱۷ میلیون دلاری+ عکس پایان همکاری برقی فورد با زوتی در ادامه ی یارگیری عرصه فناوری و صنعت خودرو/ همکاری گوگل با فورد مک-ایی؛ تیونینگ خودروی شاخص فورد با موشن آر دیزان و کوانتوم۴۴ +عکس شرکت فورد، ۳ میلیون خودرو را فراخوانی می‌کند وارثان ناموفق تاج و تخت تولید کامارو تا دو سال دیگر تمدید شد ارزان‌ترین خودرو در ایالات‌متحده عرضه فورد برونکو تا تابستان ۲۰۲۱ به تاخیر افتاد فورد اف-۱۵۰ نسخه Tremor مدل ۲۰۲۱؛ ماجراجوی جان سخت با موتور ۶ سیلندر+عکس فورد در آلمان خودروی الکتریکی می‌سازد شورولت ترکس ۲۰۲۱؛ شاسی بلند ریز نقش ۲۱ هزار دلاری! +عکس معرفی ۱۰ خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی تلاش فورد برای فروش دست دوم‌ها ناتیلوس ۲۰۲۱؛ بروز رسانی یک اتاق لوکس به سبک لینکلن +عکس باتری‌های فورد برای خودروهای برقی فراخوان جنرال موتورز سبد محصولات سواری فورد در آمریکا را بشناسید فورد اکواسپرت اکتیو ۲۰۲۱؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی از کرواسی!+عکس فورد ون های تمام الکتریکی می سازد خط‌و نشان فورد برای تسلا فروش کارخانه فورد در برزیل خودران شدن اتومبیل‌های فورد با پرداخت ۱۵۹۵ دلار از سرگیری تولید کوروت لغو تولید فورد اسکیپ ادامه بهبود فروش در فورد کرولا Apex ادیشن؛ سدان اسپرت و کم مصرف تویوتا با مدل ۲۰۲۱ +عکس وعده رئیس جدید فورد پوما ST مدل ۲۰۲۱؛ کراس اوور کوچک با طراحی موفق و پیشرانه قدرتمند+عکس درخواست کمک فورد از ژرمن‌ها پرفروش ترین وانت فورد دو سال دیگر برقی می شود ساخت مجهزترین کارخانه فورد داستان شورولت ۵۴ هزار تومانی تولید ۱۰۰ میلیون ماسک در فورد تعدیل هزار نفر از کارکنان فورد خودرو لینکلن Aviator ۲۰۲۰ چه امکاناتی دارد؟ سرنوشت ونتیلاتورهای فورد و جی‌ام کارخانه جدید فورد در میشیگان فراخوان نیم میلیون فورد اهدای ۵/ ۱ میلیون ماسک توسط فورد کورس ایر ۲۰۲۰؛ استانداردهای لینکلن در مجموعه ای کوچک! +تصاویر ساخت فورد موستانگ تمام الکتریکی بر پایه تسلا روح تازه در بدن فورد فورد ترانزیت XLT مدل ۲۰۲۰؛ ون ۳۱۰ اسب بخاری با امکانات روز +تصاویر فورد جدید موستانگ چه ویژگی های جدیدی ارائه می دهد؟ سگ های رباتیک در فورد مشغول به کار شدند همکاری فورد با اینتل برای توسعه فناور‌ی‌های جلوگیری از تصادف معرفی نسخه ۸۰۰ اسب بخاری از شورولت سیلورادو +تصاویر تولید پیکاپ تراک الکتریکی تولید وانت تمام برقی شورولت با شارژ ۶۴۰ کیلومتر کرولا ۲۰۲۱ در یک نسخه ویژه+ تصاویر برترین آفرود ۲۰۲۱ معرفی شد+ فیلم فورد برانکو اسپرت ۲۰۲۱+تصاویر کراس اوور کوچک شورولت با برچسب ۱۹ هزار دلاری +تصاویر معرفی موستانگ شاسی‌بلند سبقت شورولت از رم افزایش فروش خودروهای فورد در چین تعدیل کارکنان فورد در رومانی فورد ۱۰ میلیون دلاری تبلیغ در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ممنوع سرویس رایگان فورد برای مشتریان پرفروش‌ترین برندهای خودرو در بریتانیا کارکنان فورد تا پایان سال می‌توانند دورکاری کنند همکاری فورد و فولکس در ساخت ون های تجاری فراخوان ۱/ ۲ میلیون خودروی فورد عرضه نخستین فیستا برقی عرضه کراس‌اوور پلاگین‌ هیبریدی فورد در تابستان بررسی فنی ون فورد ترانزیت + فیلم رونمایی شورلت از نسل جدید اس‌یووی‌های فول سایز تاهو و سابربن + فیلم ضدعفونی خودروهای پلیس فورد با گرمای خود اتومبیل بازگشایی کارخانه فورد در مکزیک فورد اِج اس تی ۲۰۲۰؛ ترکیبی فعال از طراحی و پیشرانه اسپرت! +تصاویر کرونا دوباره کارخانه‌های فورد آمریکا را به تعطیلی کشاند! آزمایش جالب فورد با فضولات پرندگان شورولت بولت الکتریکی ۲۰۲۰ +تصاویر ادامه دردسر رنجر برای فورد ملاقات دو نسل از محبوب ترین های شورولت! +تصاویر آمادگی فورد برای بازگشایی کارخانه‌ها تغییرات ظاهری تمامی مدل های این لینکِلن محبوب + تصاویر بازگشایی کارخانه‌های فورد در اروپا بجز انگلستان تولید ۲۶ دستگاه فورد در یک ماه نگاهی به آفرود جذاب فورد +تصاویر مذاکره فورد برای ازسرگیری تولید پیش‌بینی زیان هنگفت فورد پیش‌بینی ضرر ۵ میلیارد دلاری فورد در سه ماهه دوم سال کوروت سی۶ در سفر معکوس زمان+ تصاویر فورد موستانگ پرفروش‌ترین خودرو اسپرت در ۲۰۱۹ استفاده کارگران از دستبندهای الکترونیک فاصله گذاری در کارخانه فورد ضرر ۲ میلیارد دلاری خودروسازی فورد آمریکا به خاطر کرونا فراخوان خودروی جدید تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۰ ! زیان فورد از کرونا رشد فروش شاسی‌بلند فورد در اوج بحران کرونا! قیمت و مشخصات شورولت سابربن ۲۰۲۱ مشخص شد ادامه تعلیق تولید فورد در اروپا تلاش خودروساز آمریکایی برای مقابله با کرونا صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات تویوتا کرولا مقایسه خودرو رنو کپچر با تویوتا کرولا کرونا، کارخانه‌های فورد و فولکس‌واگن را هم به تعطیلی کشاند تمهیدات فورد و جی‌ام برای مهار کرونا بررسی نسل جدید لینکلن نویگیتور مدل ۲۰۲۰ + تصاویر نخستین خودروی برقی شورولت در راه بازار چین تویوتا کرولا GR اسپورت جدید +مشخصات نگاهی به شورولت کامارو ۲۰۲۰ + تصاویر استفاده از روغن گیاهی به عنوان سوخت در برخی خودروهای تولیدی فورد معرفی ۱۰ خودروی پرفروش در کانادا+عکس مشخصات شورولت برای تاهو ۲۰۲۰ کرولا ۲۰۲۰ معرفی شد/ بررسی یکی از محبوب ترین خودروهای جهان فورد بالغ بر ۱۷ میلیون خودرو فروخت نبرد سرسخت خودروسازان آمریکایی و ژاپنی ۹ خودرویی که در ۲۰۲۰ از بازار حذف می‌شوند گُنده، به سبک آمریکایی فراخوان فورد برای ۵۴۷ هزار وانت سوپر دیوتی به دلیل نقص فنی بررسی فنی خودرو غول‌های شورلت تاهو و سابربن +مشخصات معرفی و بررسی فنی شورولت تریل بلیزر مدل ۲۰۲۱ + مشخصات پاپیونِ اهلِ فلینت نگاهی به فورد موستانگ الکتریکی+ تصاویر فراخوان فورد به‌علت ریسک آتش‌سوزی تخفیف فورد به مشتریان تخفیف ۵۰۰۰ دلاری برای مشتریان! فورد Expedition با توشه جدید بررسی فنی خودرو کراس اوور‌های جدید شورولت+ مشخصات رونمایی از وانت برقی قدرتمند چوبی نخستین شورولت برقی در چین بررسی فنی مینی‌ون‌های اروپایی فورد و S-Max + مشخصات فورد هزاران خودرو را فراخوان داد فورد آمریکا ۴۵۰ کارگر خود در کانادا را اخراج می‌کند بهترین خودروهای هاچ‌بک ۲۰۱۹ پرفروش‌ترین برندهای خودرو در جهان کدامند؟ کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال ۲۰۱۹ است؟ + لیست ۵۰تایی بررسی فنی تویوتا کرولا ۲۰۲۰ + مشخصات بررسی فنی فورد فوکوس ST ۲۰۱۹ + مشخصات لباس جادوی جدید فورد رِنجر قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند محبوبان آینده معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر ۲۰۱۹ جنرال موتورز و فورد برای رکود احتمالی اقتصادی آماده می شوند تولید این خودروها در سال ۲۰۱۹ متوقف شد! قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران+جدول این خودرو ۵۰۰ بار در ثانیه جاده را اسکن می‌کند + تصاویر مینی‌خودروها قربانی تحولات خودروسازی قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۹ خودرویی که سرعتش را با شناسایی چاله‌ها و سرعت گیرها تنظیم می‌کند ۱۰ خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر خودروهای محبوب انگلیسی‌ها کدامند؟ فورد ۲۰۰ کارگر را در کانادا از کار برکنار می‌کند آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن رسوایی جدید فورد فورد و فولکس واگن خودروی خودران می‌سازند یک شاسی‌بلند جایگزین تویوتا کرولا می‌شود تبادل فناوری بین فولکس واگن و فورد برای توسعه تکنولوژی جدید فراخوان مجدد ۵۸ هزار فورد فوکوس فورد از پلتفرم ساخت خودروی برقی آلمانی استفاده می کند پرفروش‌ترین خودروهای برقی در آمریکا شرکت خودروسازی فورد ۱۲ هزار نیروی کار خود را در اروپا اخراج می‌کند آفتاب لب بام! پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا در سال ۲۰۱۹ همکاری فورد و ماهیندرا در تولید شاسی‌بلندها بطری های پلاستیکی کف پوش خودروهای «فورد» می شوند فولکس‌واگن و فورد در یک قدمی اتحاد همکاری غول‌ها برای توسعه خودروهای برقی و خودران فورد بزرگترین کارخانه خود در انگلیس را تعطیل می‌کند محبوبان خلاف‌کاران! بررسی کراس اوورهای جدید فورد در دو سال آینده؛ آینده بلندبالای فورد بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ روبات دو پای فورد برای حمل و نقل پستی (+عکس) نسل نو فورد اِسکِیپ چه مشخصاتی دارد؟ بیکاری ۷ هزار کارمند در صنایع خودروسازی آمریکا ! انقلاب در ساختار فورد فورد آمریکا، ۷ هزار کارمند خود را اخراج می‌کند معرفی فورد رنجر نسخه Wildtrakبا امکاناتی جدید تعدیل کارکنان فورد در بریتانیا و آلمان صرفه جویی در وقت کارمندان با ربات کارخانه فورد پایان تنش در کارخانه فورد برزیل محصول جدید شورولت رونمایی شد فورد ساخته شده از طلا، نقره و الماس افتتاح پرونده کیفری علیه فورد فورد هم به سرنوشت فولکس‌واگن دچار می‌شود؟ چرخ دستی فروشگاه‌ها مجهز به ترمز هوشمند شد خودرویی معقول و البته خودمانی‌تر از قبل سرمایه‌گذاری نیم میلیارد دلاری فورد در تولید خودروی برقی سرمایه‌گذاری فورد در اروپا برای هیبریدی‌ها نقص فنی در وانت‌های سری F فورد سبب جمع‌آوری دوباره آن‌ها شد سود فورد ۱ میلیارد دلار رشد خواهد کرد شرکت فورد از پرطرفدارترین موستانگ خود رونمایی کرد +تصاویر کاهش فروش فورد و نیسان در اروپا تقویت همکاری فورد و چانگان نتیجه همکاری غول‌های خودروسازی آمریکا و اروپا چه می‌شود؟ تولید ۳۰ مدل جدید فورد در چین جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! همکاری غول‌های خودروسازی برای تدوین استانداردهای ایمنی خودروهای خودران خودروی برقی تازه فورد با یک بار شارژ ۵۰۰ کیلومتر طی می‌کند فورد آمریکا ۵ هزار نفر را تعدیل نیرو می‌کند قدرت کوروت جدید ۲۰۲۰ بیش از حد زیاد است! فورد؛ مردی که خودرو را مردمی کرد بزرگترین خودروی پیکاپ جهان مردم انگلیس طرفدار چه خودروهایی هستند؟ تعطیلی دو کارخانه فورد در روسیه کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر جدال بین کرولا، النترا و کمری کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟ همکاری فولکس و فورد در پروژه ۴ میلیارد دلاری گران‌ترین فورد جهان با نرخ ۲.۵ میلیارد تومانی آماده‌سازی فورد برای خروج از بریتانیا تویوتا دست دوم چند؟ +جدول شکایت مهندسان MIT از کمپانی فورد یک شرکت خودروسازی تختخواب هوشمند ساخت شورولتی که ۱۵.۸ تن بار حمل می‌کند +عکس طراحی خودرو با فناوری واقعیت مجازی ضرر یک میلیارد دلاری فورد از بریگزیت بدون توافق بکسل ۲۰ کاروان با وانت قدرتمند و جدید فورد خودروی لگویی شورلت رونمایی شد رونمایی از شاسی بلند جدید فورد با ۷ حالت رانندگی خودروی پلیس۲۰۲۰ فورد چشم ها را خیره کرد فراخوان فورد برای ۸۷۴ هزار دستگاه خودرو ساخت خود به دلیل نقص فنی خودرویی زیبا با درهای دیدنی نگاهی به وانت ZR۲ شورلت +تصاویر تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس) چینی ها از بوی خودروی نو متنفرند افسار صنعت خودروهای خودران در دستان فورد خودروهایی که تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد بازار دنیا می شوند همکاری فولکس واگن و فورد برای خودروهای خودران و برقی با ۱۰ مدل از بهترین نمونه های شورولت کوروت آشنا شوید خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ فورد ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو را فراخوان داد تعطیلی موقت کارخانه فورد در اسپانیا شرکت لیفت آینده جهان خودرو را تغییر می دهد آزمایش خودروهای خودران فورد در واشنگتن کلید می‌خورد فورد در صدد حذف چراغ‌های راهنمایی از خیابان‌ها احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریکایی قوت گرفت فروش فورد در چین ۴۳ درصد کاهش یافت ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ زیان یک میلیارد دلاری فورد از جنگ تجاری فورد تازه وارد و کامیون سال ۲۰۱۹ اروپا "اف ویژن" آینده‌ای برای کامیون‌های فورد سرچشمه موستانگ طعم تلخ نوستالژی! گروه خودروسازی فورد ۵۵۵ خودرو را فراخواند شرکت فورد پیشنهاد ترامپ برای انتقال تولید به داخل آمریکا را رد کرد فراخوان ۲ میلیون فورد پیکاپ عرضه خودروی آفرودی جان سخت شورولت فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد نقص در سیم‌های شارژ خودروهای فورد اعتراض ۸ شرکت خودروسازی به تعرفه‌های وارداتی ترامپ پرفروش‌ترین خودرو و برندهای جهان در نیمه اول ۲۰۱۸ سرعت و فناوری بیشتر در خودروهای پلیس فورد مردان نیمه آهنی در کارخانه خودرو سازی رسوایی‌های بزرگ صنعت خودروسازی در جهان معرفی خودروهای آمریکایی که با وجود نامی نوستالژیک، سنت‌شکنی کرده‌اند کدام برندها خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ نصب نقاشی هنرمند ایرانی در شرکت فورد امریکا معرفی ۸ خودرو عضلانی برتر دهه ۱۹۸۰ میلادی شاسی بلند تیتانیومی فورد رونمایی شد +تصاویر نگاهی به مدل ۲۰۱۸ خودروی فورد موستانگ زهر کُشنده تر برای شاه‌مار شلبی بررسی خودروهایی که در نسل‌های اخیر، مشتریان متفاوتی را جلب کرده‌اند پیشنهاد ویژه تویوتا به جوانان فناوری فورد برای جاده‌های پردست‌انداز ماشین پلیس هیبریدی فورد کم مصرف و قدرتمندتر از همیشه ساخت خودروی دوچرخ چینی با الهام از فورد ۱۹۶۱ رویارویی لوکس ها هاچ‌بکِ پرفروش‌ترین خودروی دنیا تا ۲ ماه آینده می آید (+عکس) قهرمان طبقه متوسط! تحولی در تاریخ پیکاپ‌ها معرفی خودروهایی که قرار بود برای همیشه بروند، اما ماندنی شدند عضلات خسته دهه نودی! تولید مدل محبوب خودروسازی فورد متوقف شد شورولت اتومبیل سابربن RST را معرفی کرد +تصاویر اتومبیل بتمن در «شوالیه تاریکی» طراحی شد برترین فضاهای داخلی در خودروهای ۲۰۱۸ +تصاویر پنجره هوشمندی که مناظر بیرونی خودرو را به نابینایان نشان می‌دهد! پاگنده زرد پیکاپ با چاشنی هیجان خداحافظی فورد با محصولات ارزان ۵ عدد مهم هفته آخر فروردین در جهان خودرو راه اندازی خودروهای خودران در سطح وسیعی از خیابان‌های آمریکا فصلی تازه برای یک نبرد ابدی! رسوایی‌های بزرگ شرکت‌های خودروسازی رقابت شورلت با تویوتا در کلاس پیک آپ‌های آفرودی (+عکس) رونمایی ۵۰ فورد جدید در چین تا ۲۰۲۵ پروازی لوکس همراه با تکنولوژی رُخ وحشی تر کامارو سریع ترین شاسی بلندهای جهان در ۲۰۱۸ +تصاویر علی بابا دستگاه فروش خودرو را در چین افتتاح کرد فروشگاه تمام هوشمند فورد در چین افتتاح شد شناسنامه آمریکایی برای آئوریس ۲۰۱۹ بارکش‌های محبوب شرکت فورد بیش ازیک میلیون خودرو را ازبازار جمع آوری می کند معرفی ۳ خودرو قوی‌تر از ۵۰۰ اسب بخار و ارزان‌تر از ۱۰۰ هزار دلار آرایش تازه برای ارزان‌ترین فورد تجربه رانندگی با شورولت کامارو Z۲۸ ۱۹۷۸؛ شکارچی آمریکایی! آزمایش خودروی خودران فورد در خیابان‌های میامی معرفی ۶ خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت بهترین خودروهای برقی و الکتریکی جهان را بشناسید معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی فورد برای خودروهای باری‌ خود فراخوان «رانندگی ممنوع» صادر کرد با یکی از بهترین پیک‌آپ‌‌های ۲۰۱۸ آشنا شوید خودرویی که بالاترین سرعت را به خود اختصاص داد + تصاویر نیم میلیون خودروی فورد در بازار چین مشکل ترمز پیدا کرد «درخت فامیلی» خودروسازان جهان نگاهی به پرفروش‌ترین خودروی سال ۲۰۱۷ جهان تلاش خودروسازان جهان برای خلوت کردن خیابان‌ها خودروی خودران پلیس رانندگان خاطی را ردیابی می کند فورد زیر فشار فراخوان قمار برقی فورد آن روی اسپرتی‌تر Edge افزایش سرمایه‌گذاری‌ فورد برای تولید خودروهای برقی رونمایی از فورد رنجر آمریکایی کیسه هوای معیوب در خودروهای فورد جان ۲ نفر را گرفت نسل جدید تویوتا کرولا برای سال ۲۰۲۰ ملاقات با فورد ماستنگ شلبی GT۳۵۰ مدل ۱۹۶۹؛ نیش کبرا شورلت Traverse، شاسی بلند جدید جاده‌ها! +تصاویر ۱۰ خودروی پرفروش اروپا در سال۲۰۱۷ +عکس نقاب و نام تازه برای کراس‌اوور لوکس آمریکایی ۶ خودروی عضلانی و جذاب تاریخ امریکا +عکس هیوندای اکسنت صفر کیلومتر کرمان‌خودرو در برابر تویوتا کرولا کارکرده ؛ آقای محبوب در برابر فرزند جدید کرمانی‌ها سدان‌های فورد، چینی می‌شوند تفسیر غول‌پیکر فورد از مفهوم خودروهای تجاری و کار؛ کــرگــدن! لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان پیوند «فورد» و «علی بابا» برای ساخت خودروهای هوشمند معرفی جایگزین لینکلن MKX با جلو پنجره و نامگذاری جدید ابر کروکی شورولت معرفی شد (+عکس) کامارو ۲۹۰ هزار دلاری! فورد خودروی هیبریدی پلیس تولید کرد پیکاپ شش چرخ فورد وارد جاده‌ها شد +عکس تجهیز تکنسین "فورد" به اسکلت خارجی ظهور دوباره وانت‌ها در بازار اروپا حراج اولین خودروی تولید شده توسط آلفا رومئو (+عکس) قصر متحرک جاده ها را بشناسید +عکس نقص فرمان‌های فورد غول شش‌چرخ جدید فورد +عکس فوکوس استیشن ۲۰۱۸ لو رفت خودروهای مورد اعتماد‌ مشتریان ۱۰ خودروی غیرقابل اعتماد جهان (+عکس) کاهش تولید آلفا رومئو و مازراتی فرمول اینتل برای امنیت خودروهای خودران فورد در مسیر ساخت خودران‌ها لیست قیمت برخی از محصولات Toyota در مناطق آزاد حرکت آهسته فورد در چین آن روی خشن‌تر کوچک‌ترین کراس‌اوور فورد اقتصادی‌ترین خودروهای خانوادگی جهان آشنایی با فورد ماستنگ باس۴۲۹؛ رئیس بزرگ فورد ۱۴ میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌کند معرفی ۲۵ مدل از بهترین شورلت‌های تاریخ + تصاویر لینکلن کانتیننتال؛ هوشمند، زیبا، بااصالت +تصاویر همکاری فورد و مایکروسافت در طراحی خودرو تحویل پیتزا با خودروی خودران+عکس بازگشت اسطوره‌ها تقریبا نیمی از مردم علاقه ای به خودروهای کاملا خودران ندارند افزایش قیمت ۱۵۰۰ دلاری آلفارومئو جولیا ۲۰۱۸ ۶ دهه بلوغ و تغییر همکاری فورد با چین برای تولید خودروهای برقی فناوری خودران بیش از حد بزرگ نمایی شده است ۹ خودروساز در نمایشگاه فرانکفورت حضور نخواهند داشت مظنه قیمت Chevrolet در بازار مناطق آزاد چقدر است؟ فورد زیر وانت جدیدش را هم استتار کرد! جنرال موتورز ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو را فرامی‌خواند فورد موستانگ کانورتیبل در تهران لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش فروش خودرو برای پنجمین ماه متوالی در آمریکا کاهش یافت یک قرن پیک آپ‌سازی فورد جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) فورد SUV‌های معیوب پلیس آمریکا را تعمیر می‌کند نظاره‌گر شورلت SS سدان باشید +تصاویر خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) تویوتا محبوب ترین است نظاره‌گر شورلت Equinox مدل ۲۰۱۸ باشید +تصاویر نگاهی به شورلت کامارو ZL۱ ۱LE مدل ۲۰۱۸ +تصاویر نسل بعدی فورد فوکوس در چین تولید می شود فورد نسخه آفرود بزرگ‌‌ترین اس.‌یو‌.وی‌ اش را تولید می‌‌کند سیستمی که وجود آمبولانس را اعلام می کند! شاسی‌بلندها محبوب‌ترین ماشین‌پلیس‌های جهان (+عکس) قیمت خودروهای شورولت در مناطق آزاد +جدول ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال ۲۰۱۷ (+عکس) تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد راهکار فورد برای مهار کاهش فروش پیرمــردهای ســـر‌به‌راه شورولت SS رسما توقف تولید شد+تصاویر معرفی محصولات آلفارومئو در ایران تاریخی‌های موزه هنری فورد +تصاویر شاسی بلند جدید شورولت +تصاویر مدیرعامل فورد اخراج شد مدیرعامل فورد تغییر می‌کند سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری فورد روی گیربکس های جدید خودروهای فورد هوشمند شدند فورد کارکنان رسمی را تعدیل می‌کند نظاره‌گر فورد Mustang RTR مدل۲۰۱۷ باشید +تصاویر هیوندای در حال کار روی یک وانت جدید است بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر بازار داغ شاسی بلندهای فورد در چین محبوب‌ترین خودروهای مردم در جهان مدیرعامل فیسبوک در خط تولید فورد Chevrolet با چه قیمتی در مناطق آزاد بفروش می رسد؟ شورولت FNR-X عازم بازار چین است بیوک Velite ۵؛ نسخه چینی شورولت بولت فورد یک دوچرخه بادشدنی ساخت! جدیدترین اسپرت شورلت چند؟+تصاویر حضور برند شورولت در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷ صندلی خودرو « اس یو وی» با ۳۰ حالت تنظیم رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک پیش‌بینی فورد از آینده خودروهای شاسی‌بلند فورد سریع ترین خودروی هیبریدی پلیس را ساخت+تصاویر شاسی بلند جدید شورولت +عکس فورد بدنبال حضور موستانگ در مسابقات لومان بود فورد دو مدل سبز به بازار چین عرضه می‌کند ارزش بازار تسلا از فورد پیشی گرفت استخدام ۴۰۰ مهندس بلک بری در فورد سرمایه‌گذاری ۱.۲ میلیارد دلاری فورد در کارخانه‌های آمریکایی هزینه ۲۹۵ میلیون دلاری فورد برای فراخوانهای ایمنی خودروسازان چینی جای فورد را می‌گیرند تولید شاسی بلندهای لوکس لینکلن در چین نگرانی انگلیسی‌ها نسبت به وضعیت کارگران کارخانه فورد ترسیم آینده حمل و نقل بار و کالا توسط فورد+تصاویر وزن کمتر و فیبرکربن بیشتر در فورد GT سری مسابقه+تصاویر خودروها به یک دستیار ماهر، همراه سفر و شنونده‌ دلسوز تبدیل می‌شوند نگاهی به فورد کامیونت Raptor مدل۲۰۱۷ +تصاویر ZL۱؛ سریع‌ترین کامارو ساخته شده تا به امروز شناخته شد مهندسان فورد از عملکرد ماشین‌های بدون راننده راضی نیستند جنگ سالاران ریزاندام تفاوت در طی گذر زمان +تصاویر درخواست خودروسازان از ترامپ برای تغییر قوانین آلایندگی دوران اوباما سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری فورد در یک شرکت فناوری خودران اولین تصاویر از فورد Expedition مدل۲۰۱۸ +تصاویر انزجار خودروسازان از سیاست مهاجرتی ترامپ CERVE I؛ روح جاودان کوروت فورد هم از ممنوعیت مهاجرتی ترامپ انتقاد کرد فورد فناوری‌های جدید را برای خودروهای قدیمی اش فراهم می‌کند با مقررات کنونی مصرف سوخت ۱ میلیون شغل از بین می‌رود سکوت فورد و جنرال موتورز در برابر ممنوعیت مهاجرت رونمایی از خودرو تمام الکتریکی شورلت Bolt EV +تصاویر هشدار فورد درباره ریسک مقررات اقتصاد سوخت آغاز فروش استِلویو مشخصات فنی سریع‌ترین خودروی فورد معلوم شد بهترین پیک‌آپ‌‌های آفرودی (+عکس) فورد برند فروش قطعات خودرو ایجاد می‌کند گسترش فراخوان فورد برای ایربگهای تاکاتا افسانه سیمرغ به حقیقت پیوست بلوغ زودرس تراورس در انتظار وانت‌ غول‌آسای فورد سودآوری فورد در سال ۲۰۱۷ کمتر می‌شود ایده هایی از دیترویت دونالد ترامپ فورد و فیات-کرایسلر را تحسین کرد شکوه کلاسیک ارواح ســـرگردان دیتـــرویت سلطان بی تاج و تخت وانت‌ها شورش در شهر با آرامش فورد قراردادش بامکزیک را لغو کرد خودروسازان در نمایشگاه لاس‌وگاس چه خواهند کرد؟ فرزند توفان، ساخت میشیگان خودروهای خودران فورد ۳ برابر می‌شود آغاز تحقیقات ایمنی از خودرو محبوب فورد ۱۰ خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ تعلیق تولید فورد در ونزوئلا توقف یک هفته ای فعالیت فورد در آمریکا رونمایی و آغاز تست شورولت بولت خودران در میشیگان+تصاویر بهترین خودروهای تولید شده در سال ۲۰۱۶+عکس ابداع جدید فورد برای دنده "پارک"+عکس طرح‌های اضطراری فورد برای سورپرایز مالیاتی چین چین مقصد جدید پیکاپ های فورد و جنرال موتورز رونمایی از غول جدید شورولت +تصاویر فورد ۶۸۰ هزار دستگاه خودرو را فرامی‌خواند رونمایی فورد از فیستاهای۲۰۱۷ +عکس عرضه نسل جدید مدل پرفروش فورد در اروپا اونتاریو میزبان تست ۳ خودروی خودران می‌شود فورد ۶۴ میلیون دلار به برزیل غرامت می‌دهد استفاده پلیس آلمان از خودروی فورد موستانگ «کامارو»؛ از نوستالژی دهه ۶۰ تا ساخت قدرتمندترین کاماروی تاریخ +عکس برنده رقابت‌های خودرو سبز اعلام شد گزارش تصویری از حضور جنرال موتورز در نمایشگاه گوانگجو رونمایی فورد از یک کراس اور اسپرت اقتصادی+تصاویر فورد شما را می‌پاید! فورد غول‌آسای برزیلی کاماروهایی که تمام نمی‌شوند فورد اکواسپورت جدید خود را رو کرد+تصاویر پیشرفته ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ +عکس پیش‌بینی فورد از فروش شاسی‌بلندها سرمایه‌گذاری ۱۹۵ میلیون دلاری فورد در هند بررسی خودرو تنومند شورلت کامارو مدل ۲۰۱۷ خودرو غول‌پیکر پلیس" فورد "در نمایشگاه سما (+عکس) رزم‌ناو یانکی‌ها مقابل پهپاد ژرمن‌ها شاسی‌بلند جدید فورد +تصاویر نگاهی به لینکلن Continental AWD مدل۲۰۱۷ +تصاویر بلک بری مهمان خودروهای فورد می‌شود شورولت ۲ کامارو جدید را در نمایشگاه SEMA رو کرد+تصاویر بهترین مفهومی‌های تاریخ فورد (+عکس) فروش ویژه جولیتا با تحویل ۱۰ روزه ۵ خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند نگاهی به لینکلن Continental Reserve مدل۲۰۱۷ +تصاویر احتمال عدم تولید یکی از خودروهای مطرح فورد فورد: از این به بعد فقط خودروهای بزرگ می سازیم شورلت Camaro V-۶ مدل۲۰۱۶ را ببینید +تصاویر این خودرو چراغ قرمز را رد نمی‌کند! +عکس تست خودروهای متصل توسط جگوار-لندروو و فورد نگاهی به ون جدید فورد Transit مدل ٢۰١٦ +تصاویر توقف فعالیت چهار کارخانه فورد در پی فروش راکد ۱۰ خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران پایان ۹۱ سال فعالیت فورد در استرالیا آغاز تحقیقات آمریکا از ۶۴۲ هزار شاسی بلند و سواری وانت شورولت سیلورادو رکورددار گینس شد رازهای آقای تی ! فورد طرح یک خودروی تا شونده را ارائه داد+تصاویر انتقاد شدید مدیرعامل فورد از دونالد ترامپ تولید آب آشامیدنی توسط کولر خودروهای فورد+تصاویر فورد خودروهای خودرانش را از سال ۲۰۲۵ می فروشد فیس لیفت هولدن تریل بلیزر ۲۰۱۷ را ببینید طرح فورد برای جایگزین کردن سانروف‌ها با نمایشگر فورد یک سقف مجازی طراحی کرد انصراف فورد از تولید خودروهای کامپکت جدید فورد Focus RS مدل ۲۰۱۶ +تصاویر اسپانسرینگ خودروسازی شرکت آمریکایی برای چین فروش خودرو در آمریکا سال آینده کاهش می یابد شاسی‌بلند جدید شورولت را ببینید فورد Shelby GT۳۵۰ مدل ۲۰۱۶ +تصاویر سرقت رینگ و تایر ۴۸ دستگاه شورولت از نمایندگی وقتی یک خودرو لوکس آمریکایی در ایران فقط ۳۰۰ هزار تومان قیمت داشت! لینکلن در صدر شاخص رضایت مشتری ورود فورد به رقابت با تسلا موتورز ۱۰ فرمانروای آفرود ۲۰۱۶ را بشناسید فورد خودروی خودران اشتراکی طراحی می‌کند ساخت خودرویی بدون فرمان و ترمز! شورولت به جنگ تسلا می‌رود گران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکس پرکارترین خودروها کدامها هستند؟ آغاز فروش فورد ژاپنی در بازارهای جهانی خودرو آمریکایی گذر موقت در خیابان‌های تهران ۱۰ برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک یک وانت‌بار ویرانگر برای جاده و خارج از آن مشخصات شورولت کامارو ۲۰۱۷ اعلام شد+تصاویر ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید احتمال تعطیلی کارخانه‌های فورد در انگلیس و اروپا پرفروش ترین خودروها در نیمه اول ۲۰۱۶+تصاویر لیست کامل خودروهای آتی کمپانی‌های مختلف +عکس رقابت با نیمی از اصالت! شورولت کامارو ۲۰۱۶ کروکی را ببینید+تصاویر فورد ۴۰ سالگی فیستا را جشن گرفت وانتی که ۱۴ تن بار را جابجا می کند قیمت‌ خودروهای کارکرده آمریکایی در بازار ایران سرمایه‌گذاری جدید فورد در فناوری خودروهای خودران کاهش فروش فورد در بریتانیا فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد قیمت خودروهای شورولت موجود در بازار+جدول همه‌چیز درباره نسل جدید شورلت کوروت +عکس همکاری جنرال موتورز و فورد در پروژه مشترک تحقیقات آمریکا از نشت دود اگزوز فورد اکسپلورر شورولت Commodor SSسال۲۰۱۶را ببینید +تصاویر نگاهی به فورد اج سال ۲۰۱۷ +تصاویر ۵۰ سال با فورد، در مسابقات ۲۴ساعته «لمانز» آیا آلفارومئو به حکمرانی مرسدس و ب ام و پایان می دهد؟ وقتی سدان لوکس اپل در ایران تنها ۴۶ هزار تومان قیمت داشت! فورد از صداهای مصنوعی استفاده می‌کند فورد کا‌پلاس جدید رونمایی شد داستان لوگو ۱۲ خودرو مشهور جهان +عکس تولیدخودروی سازگار با محیط زیست +عکس این سدان خانوادگی فورد، صدی زیر ۶ لیتر بنزین می سوزاند تصاویر شورولت اسپارک ۲۰۱۶ را ببینید نگاهی به فورد Fusion سال ۲۰۱۷ +تصاویر FNR، شبح جدید جنرال موتورز ماجرای شورولت ۵۲ هزار تومانی! چرخ فیبر کربنی برای ابرخودروها لوکس ترین شاسی بلند فورد "شوالیه"، خودرو لوکس و خشن کانادایی خواستگاران فراوان سوپراسپورت دلربای آمریکایی! ثبت‌نام ۶.۵۰۶ نفر برای نسل جدید فورد GT فروش ۲۰ میلیون دستگاه خودرو تا ۲۰۱۸ شورلت از فیس لیفت تریل بلیزر ۲۰۱۶ رونمایی کرد تلاش فورد برای کاهش مصرف سوخت موتورهایش با ایجاد سروصدا! فورد Escape را ببینید ساخت خودرویی که خودش را لوس می کند آلفارومئو جدید معرفی شد تخلف زیست محیطی فورد یک میلیون دلار آب خورد مجوز واردات خودروهای آمریکایی لغو شد تلفیق تخیل و واقعیت در شورولت کروز ۲۰۱۶+تصاویر فورد F-۱۵۰ سوپرکرو در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد علاقه ای به ادغام با فیات-کرایسلر نداریم باور می کنید این اتومبیل ها روزگاری، پرفروش ترین های دوران خود بوده اند؟ فورد موستانگ پرفروش ترین خودرو اسپورت کوپه در جهان شد فورد بیش از ۳۷ هزار دستگاه ون را فراخواند آزمایش موفق اتومبیل خودران چینی در مسیر ۱۹۰۰ کیلومتری شاسی‌بلند جدید آمریکایی را ببینید ساختمان‌های مرکزی فورد موتور مدرنیزه می‌شوند وانت فورد F-۱۵۰ بالاترین امتیاز ایمنی را گرفت فورد موستانگ؛ محبوب‌ترین خودرو اسپرت آلمان آژیر نامحسوس فورد برای خودروهای پلیس+تصاویر تولید خودرو «فورد جی‌تی» در کانادا شورولت کامارو ZL۱ در برابر دوج چلنجر SRT هلکت نقاب تازه برای نیمچه شاسی‌بلند آمریکایی سرمایه گذاری ۲۲۴ میلیون دلاری فورد در رومانی برای تولید اس یو وی رُخ تازه برای شورولت پنجاه میلیون تومانی سفر به دور دنیا با فورد ۱۰۰ ساله+تصاویر حقوق مدیرعامل فورد جهش کرد معرفی خودرو جدید فورد ساخت نسل جدیدی از خودروهای ضدگلوله نوآوری جدید فورد برای پلیس ابداع فناوری جدید برای تبدیل خودروها به سالن نمایش فیلم سینمایی کاهش فروش جی‌ام و فورد در چین ماشینی مخصوص تحویل پیتزا شورولت برای تولید ۵۰ سالگی کامارو هدیه داد نبرد «پرل‌هاربر» تکرار شد پرفروش ترین خودرو های سال ۲۰۱۵ سیستم استاپ/استارت فورد بای کاهش مصرف سوخت فورد در اندیشه تبدیل شدن به یک شرکت موبیلیتی فورد پیشرانه B-MAX را به Colour Edition اضافه کرد کابینی جادار تر برای هیولای آفرود فورد چشم‌غُره نیسان به F-۱۵۰ Raptor فورد! بازگشت باشکوه پرچم‌دار لینکلن ۷ خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان فورد در نمایشگاه خودرویی پاریس شرکت نمی‌کند فیات- کرایسلر مشکل در تست تصادف آلفارومئو جولیا را رد کرد لزوم انجام پارادایم شیفت در صنعت خودرو و قطعه‌سازی وانت‌سازی به سبک پراید‌! قیمت خودروهای گذرموقت از لامبورگینی تا شورولت شورولت کلاسیک خاص در شیراز را ببینید وانت فورد رپتور محبوب ترین خودرو بین کاربران توئیتر شد فورد برای موستانگ صندلی کودک عرضه کرد فرانسه فورد و مرسدس را هم زیر میکروسکوپ گذاشت شاسی‌بلند دیزلی فورد در هند فورد اف ۱۵۰ راپتور سوپرکرو ۲۰۱۷ معرفی شد ارزان‌قیمت ترین خودرو کانادا، فقط ۲۵ میلیون تومان! کارخانه جدید فورد در مکزیک آیا اولین محصول شورولت در گرد ‌و‌خاک رنو می‌تواند نفس بکشد‌؟ شورولت کروز هاچ بک رونمایی شد خودرو شورولت کروز را ببینید چراغ سبز ورود شورلت به کشور + سند آرایش تازه سدان برزیلی شورولت نقشه جدید فورد برای ادغام خانه هوشمند و خودرو هوشمند شما در CES ۲۰۱۶ افزایش خودروهای خودران آزمایشی فورد شمارش معکوس برای معرفی نسل جدید شورولت نیوا پیکاپ تنومند شورولت در هیبت یک نظامی! فورد موستانگ پلیس را ببینید فورد RS را هدیه می‌دهد بازگشت شورولت به ایران فراخوان خودروهای فراری و فورد برای نشت سوخت فورد ۳۱۲ هزار دستگاه کراون و مرکوری را فراخواند فورد رنجر، پرفروش‌ترین وانت اروپا غول بچه خواستنی شورولت در راه است چراغ جلو، فورد را وادار به فراخوان کرد برگزیده ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ خودروهایی که در سال ۲۰۱۵ بیشترین بار در گوگل جستجو شدند ورود بچه غول آمریکایی به ایران کاشف فورد که چاشنی انفجاری از آب درآمد! ورود خودروهای خودران فورد به جاده‌های کالیفرنیا استفاده از پرهای شترمرغ در کارخانه فوق‌مدرن فورد اسب‌وحشی فورد در لباس دی‌تی‌اِم بهترین خودرو های اندازه متوسط ۲۰۱۶ این سدان آمریکایی صدی زیر ۵ لیتر می‌سوزاند فورد ۴.۵ میلیارد دلار صرف هیبریدی‌ها می‌کند فی‌یستا با قدرت موتور ارتقاء داده شده فرارِ بزرگِ فورد به جلو! نسل جدید سوپرکامارو های مخصوص درگ فورد به دنبال کاهش زیان در روسیه فراخوان فورد برای تعمیر ۴۵۲ هزار خودرو فورد موستانگ ۲۰۱۶ در استرالیا نایاب شد آن روی اسپرتی تر فوکوس برای ژرمن ها مدل جدید فورد F سوپر فورد آمریکا در ایران نماینده فروش نگرفته است تصاویرفیس لیفت جدید فورد اسکیپ ۲۰۱۷ بلوغ سدان لوکس لینکلن با طراحی کُپی شده از بنتلی احتمال نشت سوخت از باک خودروهای فورد فورد ۴۵۰ هزار خودرو را فراخواند فورد هم ایربگ‌های تاکاتا را تحریم کرد خودروسازی آمریکایی «فورد» هم رسما و چراغ خاموش وارد ایران شد +سند «ولت» خودرو سبز سال شد آلفارومئو جولیا ۲۰۱۷ را ببینید+تصاویر فورد خانواده اس یو وی خود را گسترش می‌دهد پرفروش‌ترین مدل لینکلن صاحب چهره جدید شد نیمی از بازار خودرو در قبضه شاسی بلندها فورد سیستم ناوبری خودکار خودروهای هوشمند را در شهرک های شبیه سازی شده می آزماید شاهکار جدید طراحان اتومبیل فورد مشت‌های محکم بوکسورهای آمریکایی بر صورت سامورایی ژاپنی یورِش کامارو های نسل شش به شهر گُناه فورد ۱۳۱ هزار خودرو را فراخوان می کند کمی هیجان بصری بیشتر برای مَلیبوی جدید شورولت این گرگ محجوب ... شورولت کامارو ۲۰۱۶ رونمایی شد فراخوان فورد برای ۲۲۰ هزار شاسی بلند کوگا تصاویر خودرو فورد جی تی را ببینید فورد اکسپلورر لیمیتد با موتور اکوبوست را ببینید سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری فورد برای تحقیقات و توسعه سواری‌هایی که در جاده‌های ۱۲ کشور جهان می‌تازند تبدیل کوروت به پتک مخوف کالاوی نسل جدید وانت‌بار‌های سنگین فورد، سبک‌تر از گذشته! فراخوان بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه فورد بهترین وانت‌های فول سایز جهان فورد به اعتصاب تهدید شد فورد سری‌-اف هیولای خوش خط‌ و خال آمریکایی تصاویری از شورلت سیلورادو مدل ۲۰۱۶ کودک چموش لینکلن تصویری از پدربزرگ پراید ایربگ‌های جدید فورد را ببینید شورلت کوروت خاص و کلاسیک در ایران راش فورد F-۱۵۰ مدل ۲۰۱۵ را ببینید ماشین لینکلن MKX را ببینید برنامه تست منحصر به فرد فورد برای آب‌وهوای سرد تحقیقات آمریکا و آلمان از رشوه‌های فورد ماشین فورد کوگا را ببینید تحقیق درمود نقص چراغ فورد خودروسازان امریکایی بازار وانت جهان را قبضه کردند با لباسی به رنگ تاریکی نیمه شب‌... کاهش فروش در بزرگترین بازار خودرو جهان چلنجر نخرید، از فورد تخفیف بگیرید فورد خودرو ارزان قیمت عرضه می‌کند آماده‌سازی فورد GT مسابقه‌ای برای مسابقات پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین F-۱۵۰ تاریخ فورد! صندلی‌های لینکلن کانتیننتال با قابلیت تنظیم در ۳۰ جهت تست تصادف فورد F-۱۵۰ با نتایج دوگانه چاره‌اندیشی برای فروش بیشتر اف ۱۵۰ معرفی دو نسخه جدید از خودروهای کلورادو و سیلورادو شاسی بلند لینکلن آپدیت شد اسطوره جاودان بررسی فورد ترانزیت ۳۵۰ XLT مدل ۲۰۱۵ فیستا پرفروش‌ترین سوپرمینی اروپا راهکارهای فورد برای رانندگی در گرم‌ترین روزهای سال محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها ایمنی خودرو فورد F۱۵۰ برحسب نوع اتاق آن متغیر است چراغ‌های خودرو که خاطرات جاده را به یاد می‌آورند! تریم لوکس فورد F-۱۵۰ ماشین فورد F-۱۵۰ را ببینید دیتوماسو منگوستا یک ابرخودرو اگزاتیک ایتالیایی فورد جدیدترین وانت سری F۱۵۰ را رونمایی کرد ماشین اف پی وی GT را ببینید رونمایی از وانت لوکس فورد رقابت مزدا ۶ تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات تازه‌ترین فناوری هشدار برای چراغ‌های جلو اتومبیل عرضه شد مینی ون S-MAX وارد بازار شد انقلاب فورد در سیستم روشنایی تست بیابان گردی فورد F-۱۵۰ رپتور ۲۰۱۷ ورود فیس لیفت اکو اسپرت به بازار بریتانیا چشم امید فورد به برون‌سپاری فورد F-۱۵۰ رپتور مدل ۲۰۱۷ و تست بیابان‌گردی خلاقیت جالب و عجیب در چسباندن لوگو فورد بر روی خودرو فوتون رونمایی از غول جدید خودروهای اسپرت کارخانه‌های خودروسازی به اشتراک گذاری اطلاعات با گوگل و اپل را محدود کردند شورولت مونتی‌کارلو تولید نخستین رینگ‌های فیبر کربنی تولید انبوه توسط فورد تبعید خودروهای کوچک فورد فورد تغییر مسیر می دهد فورد رینگ‌های فیبر کربن عرضه می کند این ماستنگ از لامبورگینی اونتادور قوی‌تر است ! هفت‌تیر پُر کابوی زخم‌خورده ! تشنه به خونِ ماستنگ ... مهندس آلمانی در برابر ژنرال آمریکایی! پنجـاه سال با کپـریس کامارو از بازیگر خسته تا تانک مسابقه آرامش زیر نقاب خشم‌آلود تحقیق درباره نقص ترمز فورد اف‌۱۵۰ دوچرخه محشری از فورد را ببینید شورولت کروز جدید بزرگ‌تر و سبک‌تر می‌شود دوربین جدید برای دیدن زوایا و گوشه‌های خیابان شورولت کامارو ۲۰۱۶ مجهز به سقف هوشمند را ببینید ترکیب دو خودرو میلیاردی در تهران طراحی خودروهای خودران فورد سرعت گرفت قیمت نسل دوم لینکلن MKX کاهش یافت ۲۰ تایی‌های «فورد» کاراکتر لوکس‌تر بزرگ‌ترین سدان فورد هیولای یک میلیون دلاری مدل جدید فورد رنجر از راه رسید ماشین آلفا رومئو ۴C اسپایدر را ببینید عاشق این خودرو خواهید شد تجدید میثاق با ژنرال میراث طراحی کامارو احتمال ورود خودروهای ساخت هند به آمریکا افسار تازه برای اسب وحشی فورد باتری به باتری پیکان و فورد شاسی بلند فورد به دزدی متهم شد ارائه جزئیات جدید از قدرتمندترین پیشرانه فورد تعطیلات تابستانی فورد کوتاه شد طراحی اولیه غیر رسمی از آلفا رومئو جیولیا مدل ۲۰۱۶ منتشر شد شورولت‌های اندرویدی و آی.اُ.اس ۲۰۱۶ وارد بازار می‌شوند تخفیف قابل توجه مدل های قدیمی شورولت کامارو تولید فورد در ترکیه متوقف شد افزایش فعالیت فورد در شمال آفریقا فورد کوگا فیس لیفت شد شاسی بلند جدید آلفا رومئو برای اولین بار دیده شد کاهش تولید چینی فورد نسل ششم شورولت کامارو از راه رسید خداحافظی کوبا با شورولت های قدیمی فراخوان هزاران خودرو با فرمان معیوب تقلُب بی‌شرمانه لینکلن از روی دست بنتلی! سفری به مایورکا با فورد C-MAX فروش خودروهای فورد به دلار مجوزی برای واردات خودروهای شورلت صادر نشده است بررسی شورولت Trax مدل ۲۰۱۵ تقاضای خودروهای گازسوز در آمریکا بیشتر شد فراخوان ۵۹۱ هزار خودرو فورد ادامه همکاری پژو با فورد در زمینه موتور دیزلی هیولای شاسی‌بلند، ماشین پلیس اتوبان کارگران فورد قربانی پایین آمدن قیمت بنزین شدند فورد جی تی ۴۰ (GT۴۰) تصاویر کانسپت فضایی شورولت FNR فورد هم وارد بازی شد کاهش قیمت خودرو الکتریکی شورولت اسپارک سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد دلاری فورد در مکزیک رقابت برای به دست آوردن بازار چین رونمایی شورولت مالیبو ۲۰۱۳ در شانگهای آغاز فروش شورولت Camaro کروکی فصل تازه Camaro کروکی ۲۰۱۱ تصاویری از موج بعدی خودروهای سبز کاهش سود خالص فورد Falcon GT-H باز طراحی شده استخدام ۱۸۰۰ کارگر در فورد برای ساخت خودرو جدید
برگشت به بالا