تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)

عصر خودرو- برخی از خودروسازها اثبات کرده‌اند که در باتلاق زمان نیفتاده و همچنان در طول مدت‌ها جاودان باقی می‌مانند. آنها در دهه‌های متمادی بینشی جذاب از طراحی و تحول خودرو ارائه داده و همیشه پرفروش بوده‌اند.

جمعه ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸:۰۰

تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)تفاوت کرولای جدید با مدل قبل از خود (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران  ، کرولا در توصیف نمی‌گنجد و به زودی نسلی جدید از این خودرو آماده ورود به بازار می‌شود. خودرویی که با نسل‌ قبل‌تر خود متفاوت است و تمایزهایش جذاب به نظر می‌رسند.

این خودرو روی پلت‌فرمی جدید سوار است که پیشتر در مدل‌هایی مانند آلوالن نیز دیده شده است. ساختار جدید باعث می‌شود ما با خودروهای بزرگتری از نظر ابعاد مواجه شویم، اما کرولاهای جدید در قالب یک خودروی جمع و جور و کوچک ارائه می‌شوند که فاصله بین محوری آنها تغییری نسبت به مدل‌های قبل از خود نشان نمی‌دهد. با این وجود تحول در طراحی دو نسل بسیار مشهود است.

طراحی جدید خودروی جدید یکسانی بیشتری را نشان می‌دهد و جذاب‌تر از مدل‌های قبلی به نظر می‌رسد.  این همان نقطه ضعفی است که کارشناسان همواره در خصوص کرولا به آن اشاره می‌کنند و تویوتا تلاش کرده‌ تا در نسل دوازدهم سر و سامانی به آن بدهد. با این وجود پلت‌فرم بخش پائینی جلوپنجره همان ظاهر همیشگی خود را حفظ کرده است.

با تمامی این اوصاف شما هنوز هم یک کرولا را در ماهیت خودروی جدید تشخیص می‌دهید. اما خطوط بدنه جلویی کمی گردتر از قبل شده و نمایی تهاجمی‌ و مدرن‌تر از قبل را شاهد هستیم.

در نمای جانبی شباهت‌های بیشتری بین دو خودرو وجود دارد و بخش عقبی و صندوق نیز در هر دو خودرو شبیه هم از آب درآمده‌اند. اما درها و ستون عقب نیز تغییراتی را نسبت به قبل نشان می‌دهند که به دلیل طراحی ماژولار آن است.
محسوس‌ترین تمایز در بخش انتهایی خودرو دیده می شود و جایگاه پلاک نیز در این خودرو تغییر کرده است.

طراحی درونی خودرو نیز تغییر کرده و سادگی و فضای مینیمالی در آن دیده می‌شود. فضایی که با حذف دکمه‌های فراوان از شلوغی بیشتر آن کاسته و آرامش بصری را به برای سرنشینان فراهم می‌آورد. صندلی‌ها نیز ارگونومیک‌تر به نظر رسیده و فضای درونی کاربردی جلوه می کند.

برچسب ها

تویوتا کرولا
مطالب مرتبط بیشتر
کرولا کراس ۲۰۲۲؛ محصول عجیب تویوتا وارد بازار جهانی می شود! +عکس تویوتا ۵۰ میلیون دستگاه کرولا فروخت عبور فروش تویوتا کرولا از رقم ۵۰ میلیون دستگاه ظرف ۵۵ سال کرولا Apex ادیشن؛ سدان اسپرت و کم مصرف تویوتا با مدل ۲۰۲۱ +عکس کرولا ۲۰۲۱ در یک نسخه ویژه+ تصاویر فراخوان خودروی جدید تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۰ ! صفر تا صد مشخصات فنی و تجهیزات تویوتا کرولا مقایسه خودرو رنو کپچر با تویوتا کرولا تویوتا کرولا GR اسپورت جدید +مشخصات کرولا ۲۰۲۰ معرفی شد/ بررسی یکی از محبوب ترین خودروهای جهان بهترین خودروهای هاچ‌بک ۲۰۱۹ بررسی فنی تویوتا کرولا ۲۰۲۰ + مشخصات قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران+جدول یک شاسی‌بلند جایگزین تویوتا کرولا می‌شود خودرویی معقول و البته خودمانی‌تر از قبل جدال بین کرولا، النترا و کمری تویوتا دست دوم چند؟ +جدول خودروهایی که تولیدشان در سال ۲۰۱۹ متوقف می‌شود + تصاویر خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ پرفروش‌ترین خودرو و برندهای جهان در نیمه اول ۲۰۱۸ پیشنهاد ویژه تویوتا به جوانان هاچ‌بکِ پرفروش‌ترین خودروی دنیا تا ۲ ماه آینده می آید (+عکس) شناسنامه آمریکایی برای آئوریس ۲۰۱۹ معرفی ۶ خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت نگاهی به پرفروش‌ترین خودروی سال ۲۰۱۷ جهان نسل جدید تویوتا کرولا برای سال ۲۰۲۰ هیوندای اکسنت صفر کیلومتر کرمان‌خودرو در برابر تویوتا کرولا کارکرده ؛ آقای محبوب در برابر فرزند جدید کرمانی‌ها خودروهای مورد اعتماد‌ مشتریان لیست قیمت برخی از محصولات Toyota در مناطق آزاد اقتصادی‌ترین خودروهای خانوادگی جهان
برگشت به بالا