قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند

عصر خودرو- در این مطلب می‌خواهیم به معرفی ۲۰ خودروی موجود در بازار امریکا و اروپا بپردازیم که سال‌ها است با تکیه بر نسل فعلی خود، روی خط تولید قرار دارند.

شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴:۰۰

قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از زومیت ،  متوسط عمر پلتفرم یک کراس‌اور در بازار امروز 5 سال است، پس از آن فناوری و مهندسی به گونه‌ای پیش می‌رود که لازم است مدل جدیدی از یک خودرو عرضه شود. همچنین سایر عوامل مثل، استانداردهای زیست محیطی نیز خودروسازان را مجبور به طراحی و ساخت پیشرانه‌هایی کم مصرف‌تر و با راندمان بهتر می‌کنند. خریداران نیز ترجیح می‌دهند خودرویی جدید و مدرن داشته باشند. در سمت دیگر ماجرا، محصولاتی هم در بازار هستند که چندان جدید و مدرن به حساب نمی‌آیند؛ اما با وجود قدیمی بودن همچنان جایگاه خود را در بازار حفظ کرده‌اند.

در اینجا می‌خواهیم 20 خودروی قدیمی را که همچنان در بازار به فروش می‌رسند معرفی کنیم که برخی از آن‌ها از نظر فناوری، قدیمی و از رده خارج محسوب می‌شوند. بعضی از این مدل‌ها تا 15 سال قدمت دارند؛ ولی همچنان امکان خرید مدل صفر کیلومتر 2019 آن‌ها در بازار آمریکا یا کشورهای اروپایی وجود دارد.
استون مارتین رپید
عرضه از سال 2010

استون مارتین تولید خودروی چهار در رپید را در سال 2010 آغاز کرد. این محصول پس از گذشت 9 سال تغییر عمده‌ای نکرده است و همچنان مانند روز اول به تولید می‌رسد. استون مارتین رپید هنوز هم روی پلتفرم VH Gen III تولید می‌شود که در سال 2010 معرفی شده بود. پیشرانه‌ی این خودرو در مدل AMR می‌تواند 580 اسب‌بخار قدرت تولید کند و توانسته جذابیت و هیجان زیادی را به این سدان کهنه‌کار تزریق کند. استون مارتین نسخه‌ی الکتریکی رپید با نام رپید E را هم با استفاده از پلت‌فرم قدیمی به تازگی معرفی کرده است.
فورد تاروس
عرضه از سال 2010

فورد تاروس قرار است به‌طور رسمی، سال 2020 از سبد محصولاتی فورد کنار گذاشته شود. تاروس، قربانی سیاست فورد برای جایگزین کردن سدان‌ها با شاسی‌بلندها و کراس‌اورها است. سدان خانوادگی فورد همچنان در مدل 2019 خود از پلتفرمی که در نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2009 معرفی شده بود استفاده می‌کند. فورد در طی این سال‌ها تنها یک به‌روزرسانی جزئی در سال 2013 روی تاروس انجام داد. آخرین دستگاه فورد تاروس در اول ماه می سال 2019 از خط تولید خارج شد؛ ولی نمایندگی‌های فورد همچنان نسخه‌های صفر کیلومتر این خودرو را در اختیار دارند.
لکسوس GX
عرضه از سال 2010

لکسوس GX فروش بالایی ندارد و به همین خاطر نمی‌توانیم لکسوس را به خاطر عدم سرمایه‌گذاری روی تغییر پلتفرم آن سرزنش کنیم. فروش GX در سال 2018 تنها 26 هزار دستگاه بود و احتمالا اصلا ارزش به‌روزرسانی را نداشته است. البته لکسوس برای سال 2020 این اس‌یووی را فیس‌لیفت کرد. لکسوس GX در کنار برادر بزرگ‌تر و لوکس‌تر خود، LX جزو معدود شاسی بلندهای بازار هستند که با یک برند؛ از شاسی و بدنه‌ی جداگانه استفاده می‌کنند.
لوتوس Evora
عرضه از سال 2010

لوتوس Evora در سال 2010 به‌عنوان نسخه‌ای بزرگ‌تر و جادارتر از الیز و اگزیج به بازار معرفی شد. نسخه‌های اولیه‌ی لوتوس Evora از پیشرانه‌ی 3.5 لیتری V6 ساخت تویوتا (مشابه با تویوتا آریون و لکسوس RX350) استفاده می‌کردند که 276 اسب‌بخار قدرت داشت. لوتوس بعدها مدل GT430 را معرفی کرد که با اضافه شدن یک سوپر شارژر به پیشرانه‌ی آن قدرت موتور را به 430 اسب‌بخار افزایش می‌داد. لوتوس همچنان تلاش می‌کند تا با ارتقا دادن Evora، این مدل را روی خط تولید حفظ کند. خودروساز اصیل انگلیسی در آخرین اقدام نسخه‌ای از Evora را با نام GT در بازار کانادا و آمریکا معرفی کرده است که 416 اسب‌بخار قدرت دارد.
رولزرویس گوست
عرضه از سال 2010

بسیاری از تصمیم رولزرویس مبنی بر ساخت این خودروی فوق لوکس و گران‌قیمت روی پلتفرم سال 2010 را انتقاد کرده‌اند. نسل فعلی رولزرویس گوست در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال 2009 رونمایی شد و از آن زمان تاکنون هیچ تغییر عمده‌ای به خود ندیده است. رولزرویس در سال 2011 نسخه‌ی دارای فاصله‌ی محوری بیشتر را برای گوست رونمایی کرد و در سال 2014 نیز یک فیس‌لیفت بسیار جزیی روی این خودرو انجام داد. با وجود این تغییرات همچنان گوست نسبت به نسخه‌ی اولیه‌ی خود تغییر زیادی نکرده است.
تویوتا 4Runner
عرضه از سال 2010

امروزه تویوتا 4Runner در نسل پنجم خود قرار دارد که از سال 2010 عرضه می‌شود. نسل فعلی 4Runner در سال 2009 در نمایشگاه ایالتی تگزاس رونمایی شد و از آن زمان به بعد تغییر عمده‌ای تجربه نکرد. در سال 2013 تویوتا چهره‌ی 4Runner را فیس‌لیفت و در سال 2014 نیز نسخه‌ی TRD Pro این خودرو با تمرکز روی توانایی‌های آفرود معرفی کرد. تویوتا 4Runner با وجود قدمت 10 ساله‌ی خود همچنان یکی از تواناترین خودروهای دنیا برای سفرهای خارج جاده است.
دوج Journey
عرضه از سال 2009

دوج سابقه‌ی زیادی در حفظ خودروهای قدیمی روی خط تولید دارد و مدل جورنی، یکی از محصولات این برند در فهرست ما است. این کراس‌اور قدیمی در سال 2007 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد؛ ولی تا سال 2009 به بازار آمریکا راه پیدا نکرد. دوج جورنی گرچه در سال 2011 یک فیس‌لیفت جزئی در بخش جلوپنجره تجربه کرد و دوج سیستم فرمان و تعلیق آن را نیز ارتقا داد؛ ولی تغییرات آن گسترده نبود و همچنان مثل روز اول به نظر می‌رسد. دوج در مدل فیس‌لیفت این خودرو یک تیپ جدید به نام Crossroad Plus را هم اضافه کرد. بااین‌وجود، دوج جورنی امروزی تفاوت چندانی با خودرویی که در سال 2007 رونمایی شد ندارد.
فورد Flex
عرضه از سال 2009

محصولات شاسی‌بلند و کراس‌اور فورد اکثرا جدید هستند؛ ولی مدل فلکس در این بین یک استثنا است. فورد فلکس در نمایشگاه خودروی نیویورک سال 2007 رونمایی شد. این کراس‌اور 7 نفره اولین خودرویی بود که روی پلتفرم D4 فورد ساخته شد که بعدا در فورد تاروس و آخرین نسل فورد اکسپلورر نیز مورد استفاده قرار گرفت. فورد سعی کرده است تا در این سال‌ها همچنان تازگی فلکس را حفظ کند و به همین منظور در سال 2014 یک فیس‌لیفت اساسی روی این خودرو انجام داد.
نیسان 370Z
عرضه از سال 2009

نیسان پیش از معرفی مدل 370Z در سال 2009 برای مدت 5 سال هم 350Z را روی خط تولید داشت. اما تقدیر بر این بود که 370Z دو برابر مدل قبلی خود عمر کند. به نظر می‌رسد که نیسان 370Z نیز به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود چون نیسان به‌طور رسمی اعلام کرده که از سال 2020 تولید نسخه‌ی رودستر این خودرو را متوقف خواهد کرد. مدل کوپه فعلا روی خط تولید باقی خواهد ماند و حتی نیسان در سال 2019 مدل ویژه‌ی 50 سالگی سری Z را هم رونمایی کرد. با توجه به اینکه نیسان 370Z کم‌ترین تغییرات را تجربه کرده است بعید نیست این خودرو هم پنجاه سالگی خود را ببیند.
نیسان GT-R
عرضه از سال 2009

باور این موضوع که یک دهه از ورود به بازار نیسان GT-R می‌گذرد دشوار است. سوپر اسپرت مشهور و دوست داشتنی نیسان هنوز نیز به روزهای نخست خود شباهت دارد. البته نیسان در طی این سال‌ها چند بار GT-R را ارتقا داده ولی همچنان نسل جدیدی از این خودرو معرفی نشده است. نیسان برای سال 2020 قدرت موتور GT-R را به 565 اسب‌بخار افزایش داد که در مقایسه با مدل سال 2009 حدود 85 اسب‌بخار قوی‌تر است. نسخه‌های سریع‌تر GT-R هم با نام نیسمو و Track Edition با قدرت 600 اسب بخاری معرفی شده‌اند.

با وجود این بهینه‌سازی‌ها و نسخه‌های متعدد همچنان بخش‌های کلیدی GT-R مثل شاسی، جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته‌ی دوبل کلاچ و پیشرانه‌ی V6 تویین توربوی 3.8 لیتری این خودرو دست نخورده باقی مانده‌اند. از نظر قیمتی نیز GT-R مدل 2020 با قیمت پایه‌ی 113 هزار دلاری خود 43 هزار دلار گران‌تر از نسخه‌ی پایه‌ی این خودرو در سال 2009 است.

دوج چلنجر
عرضه از سال 2008

همان‌طور که گفتیم دوج یکی از خودروسازانی است که به پلتفرم‌های قدیمی علاقه دارد. نسل فعلی دوج چلنجر نیز از سال 2008 در بازار است. دوج چلنجر همچنان روی پلتفرم قدیمی کرایسلر با نام شاسی LX ساخته می‌شود. با وجود قدیمی بودن، محبوبیت چلنجر آنقدر بالا است که دوج در سال 2018 توانست بیش از 66 هزار دستگاه از آن را به فروش برساند. این آمار در مقایسه با سال قبل، دو هزار دستگاه بیشتر بود. معرفی نسخه‌ی قوی‌تر این خودرو به نام هلکت با موتور 707 اسب بخاری و مدل دیمون با موتور 840 اسب بخاری تأثیر مثبتی روی فروش چلنجر گذاشت.
تویوتا لندکروزر
عرضه از سال 2008

تویوتا لندکروزر هم با شاسی و بدنه‌ی مخصوص به خود، با لکسوس GX و LX برادر است. نسل فعلی لندکروز با نام J200 در سال 2007 معرفی شد و از آن زمان تاکنون روی خط تولید باقی مانده است. در حال حاضر لندکروزر قدیمی‌ترین شاسی‌بلند تویوتا محسوب می‌شود. 
تویوتا سکویا
عرضه از سال 2008

خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اور در بازار امروز محبوبیت بالایی دارند ولی  عجیب است که تویوتا، شاسی‌بلند بزرگ خود، سکویا را از سال 2008 تا حالا بدون تغییر روی خط تولید حفظ کرده است. حتی ظاهر سکویا نیز با روز اول فرقی ندارد و تنها تغییرات کوچکی در آن اعمال شده است تا بروز نگه داشته شود. تویوتا اخیرا نسخه‌ی اسپرت سکویا با نام TRD Pro را معرفی کرد که مجهز به جلو پنجره‌ی جدید، سینی محافظ زیر خودرو، باربند، رینگ‌های جدید و سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر است.
دوج گرند کاروان
عرضه از سال 2008

گرند کاروان نیز مانند چلنجر همچنان روی پلتفرم متعلق به سال 2007 ساخته می‌شود. دوج گرند کاروان در نمایشگاه خودروی دیترویت در سال 2007 رونمایی شد و در سال 2011 نیز سازنده یک فیس‌لیفت جزیی را روی ظاهر آن انجام داد. دوج همچنین در مدل فیس‌لیفت از پیشرانه‌ی 3.6 لیتری V6 جدیدی از سری Pentastar به همراه یک جعبه‌دنده‌ی 6 سرعته‌ی جدید روی گرند کاروان نصب کرد. دوج تا سال 2020 به تولید مدل گرند کاروان ادامه خواهد داد.
تویوتا توندرا
عرضه از سال 2007

تویوتا مدل فعلی توندرا را تا سال 2021 روی خط تولید حفظ خواهد کرد. نسل فعلی توندرا در سال 2006 در نمایشگاه خودروی شیکاگو رونمایی شد و در سال 2007 به بازار رسید. تویوتا در این مدت به‌روزرسانی‌هایی انجام داده است؛ برای مثال از سال 2010 پیشرانه‌ی جدید 4.6 لیتری V8 روی توندرا نصب شد. همچنین تویوتا مدل آفرود توندرا را با نام TRD Pro و یک نسخه‌ی ویژه را هم با نام 1794 ادیشن معرفی کرد.

لکسوس LX
عرضه از سال 2007

 لکسوس LX نیز مانند لکسوس GX یک دایناسور قدیمی در دنیای خودرو محسوب می‌شود. نسل فعلی این شاسی‌بلند فول سایز لوکس در سال 2007 وارد بازار شد و سومین نسل از این خودرو به شمار می‌رود. لکسوس این مدل را در نمایشگاه خودروی شیکاگو رونمایی کرده بود. لکسوس به‌تازگی LX را فیس‌لیفت کرده است و به همین دلیل انتظار نداریم که به این زودی‌ها نسل جدیدی از این خودرو معرفی کند.

مازراتی گرن توریسمو
عرضه از سال 2007
 

 

مازراتی از سال 2007 به بعد دیگر خودروی اسپرت جدیدی رونمایی نکرد. مازراتی گرن توریسمو اولین‌بار در سال 2007 در نمایشگاه خودروی ژنو با موتور 4.2 لیتری V8 به قدرت 400 اسب‌بخار معرفی شد. امروز با گذشت 10 سال، گرن توریسمو ظاهری اسپرت‌تر از روزهای اول دارد و پیشرانه‌ی آن نیز با یک نمونه‌ی 4.7 لیتری به قدرت 454 اسب‌بخار جایگزین شده است. این خودرو همچنان روی پلتفرم سال 2007 ساخته می‌شود.
نیسان Frontier
عرضه از سال 2005

نیسان فرانتیر یکی از قدیمی‌ترین خودروهایی است که همچنان به‌صورت صفر کیلومتر می‌توانید آن را در آمریکا خریداری کنید. نسل فعلی این خودرو در نمایشگاه خودروی دیترویت در سال 2005 رونمایی شد. گرچه نیسان در طی این سال‌ها ظاهر جدیدی را به فرانتیر بخشیده ولی با این وجود فرانتیر همچنان یک خودروی قدیمی با فناوری 15 سال پیش است. خوشبختانه به‌زودی مدل جدید این وانت معرفی خواهد شد.
شورولت Express
عرضه از سال 1995

نسل کنونی شورولت اکسپرس از سال 1995 روی خط تولید قرار دارد و بیشتر به‌عنوان یک خودروی کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ون باری در طی 25 سال عمر خود کم‌ترین تغییرات را تجربه کرده است. تنها در سال 2003 بود که شورولت کمی ظاهر آن را به‌روزرسانی کرد. گویا فلسفه‌ی شورولت در مورد اکسپرس این بوده که وقتی چیزی درست کار می‌کند نیازی نیست به آن دست بزنیم.
فورد سری E
عرضه از سال 1992

فورد سری E امروز به آن شکلی که در سال 1992 معرفی شده فروخته نمی‌شود و تولید مدل اکولاین آن در سال 2014 متوقف شد؛ اما این خودرو همچنان روی پلتفرم سال 1992 تولید می‌شود. فورد سری E، محصولی مناسب کارهای ساختمانی و حمل‌ونقل تجاری است. در حال حاضر مدل پایه‌ی این خودرو 31 هزار و 385 دلار قیمت دارد.

برچسب ها

نیسانلکسوسفوردشورولت
مطالب مرتبط بیشتر
برتری پیکاپ‌های جی‌ام بر فورد و نیسان فورد تولید پیکاپ لایتنینگ F-۱۵۰ خود را کاهش می دهد روش جالب فورد آمریکا برای تولید قطعات از ضایعات درخت زیتون + عکس فراخوان ۱۰۰ هزار خودروی معیوب فورد فورد بالاترین فروش خودرو در ایالات‌متحده را از سال ۲۰۲۰ به ثبت رساند شرکت رنو پارت با برند و سازماندهی جدید نیسان خودروهای الکتریکی ساخت چین را به بازارهای جهانی صادر می‌کند معرفی دو محصول جدید BMCARS چرا ونوسیا D۶۰ EV Plus بخریم؟ افزایش فروش خودروهای برقی فورد سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری نیسان در بریتانیا نمایش سه مدل وارداتی نیسان ۴ خودرو انرژی نو نیسان در راه است کاهش فروش فورد در آمریکا ۴ محصول وارداتی نیسان به‌زودی رونمایی خواهد شد درآمد سه ماهه فورد کاهش یافت فروش فوری اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال شورولت بلیزر الکتریکی ۲۰۲۴ و اطلاعاتی که به روز شد +عکس کوروت ئی-ری ؛ فرمول ارزان شورولت برای یک شروع آتشین! +عکس ادامه تولید شورولت در کانادا فورد آمریکا ساخت کارخانه ۳.۵ میلیارد دلاری باتری خودروهای برقی را متوقف کرد ۱۹ مدل نیسان برقی جدید در راه است فورد کوتاه آمد!؟ لکسوس هم می‌خواهد پیکاپ بسازد رنجر پلاگین ؛ پرفروش ترین محصول فورد در اروپا با تغییرات فنی جدید +عکس نیسان پث فایندر ۲۰۲۴ ویژه چین + عکس نسل جدید نیسان مورانو رونمایی می شود+ عکس فورد تولید پیکاپ هیبریدی F-۱۵۰ را دو برابر می‌کند فراخوان جدید فورد ۲۷۰ میلیون دلار آب می‌خورد رونمایی از کانسپت لوکس اینفینیتی عرضه ۱۹ نیسان جدید تا ۲۰۳۰ موستانگ خودروسازان را به چالش‌ می‌کشد فورد تولید یک کامیون برقی را ۳ برابر می‌کند نیسان از ضعف ین سود برد فورد ۸۷۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان کرد فورد هم به جنگ تسلا رفت! ردپای میلیونی نیسان در خودروهای برقی‌ رنو نیسان آبی به آفریقا رسید! درآمد سه میلیارد دلاری تسلا از شراکت با فورد و جنرال موتورز پیشنهاد ۱۲ هزار دلاری فورد برای مالکان پیکاپ اف-۱۵۰ +عکس فراخوان فورد برای بیش از ۱۲۵ هزار خودرو شورولت کلرادو بایسن؛ داغ ترین بیراهه نورد آمریکایی+عکس شورولت سابربن؛ خودرویی که تمام نمی شود! +عکس فورد متحول شد فورد در چین چه می‌کند؟ جهش بزرگ از آن نیسان شد دومینوی ارزانی تسلا به فورد رسید اولین شلبی ماستنگ الکتریکی؛ شروعی متفاوت با مک-ئی+عکس چالش جدید خودروسازان در چین رونمایی از خودروی الکتریکی جدید نیسان وعده جدید نیسان محقق می‌شود؟ فروش خودرو در آمریکا صعودی شد نیسان رکوردار می‌شود؟ فورد Edge L چین؛ یک باک بنزین و ۱۱۸۰ کیلومتر رانندگی! +عکس از نیسان ترا تا Leo MX۸ شرایط پیش فروش نیسان دوگانه و تک سوز شرکت زامیاد ویژه اسفند ۱۴۰۱ شرکت فورد از هر ۹ شغل در اروپا یک شغل را حذف می‌کند لکسوس آر اکس ۳۵۰ اچ؛ معرفی یک شاسی بلند کاردرست! +عکس سرمایه‌گذاری میلیونی نیسان و رنو در هند نیسان پیروز شد ماستنگ دارک هورس؛ خاص ترین فورد این روزها! +عکس ریزش قیمت از تسلا به فورد رسید برنامه فورد و جی‌ام برای کاهش هزینه جنرال‌موتورز و فورد به رکود می‌رسند؟ ریزش شغل در فورد فورد باز هم گران شد شورولت آویو ۲۰۲۴؛ محصول فوق العاده اقتصادی جنرال موتورز معرفی شد+عکس رشد فروش برقی‌ها در آمریکا شورولت مونتانا؛ وانت ۳ سیلندر برزیلی! +عکس فراخوان ۶۳۴ هزار خودرو فورد در سراسر جهان به دلیل خطر آتش سوزی نیسان صاحب ۱۵ درصد از سهام رنو می‌شود فورد آمریکا روسیه را به طور کامل ترک کرد شورولت سیلورادو: وقتی وانت زیبا و قدرتمند باشد! +عکس خودروی برقی فورد و هیوندای در راه اندونزی سهام رنو در نیسان سقوط می‌کند؟ افزایش قیمت دوباره در فورد فورد از فوران تقاضا برای خودروهای جدید خبر داد ساخت بزرگ‌ترین کارخانه فورد ماستنگ ۲۰۲۴ معرفی شد+عکس شورولت ایکوناکس ۲۰۲۴؛ کراس اوور جدید آمریکایی با پیشرانه پاک+عکس تعلیق نیسان در روسیه ادامه‌دار شد ۱۹۸ هزار خودروی فورد درخطر آتش‌سوزی! فراخوان فورد برای ۱۹۸ هزار خودروی آمریکایی به‌خاطر خطر آتش‌سوزی یک خودروی آمریکایی دیگر ویژه بازار چین فقط! (+عکس) ۳ هزار نیروی کار اداری در فورد اخراج می شوند شورلت بولت جدید؛ ترکیبی باکیفیت برای رانندگی پاک+عکس فورد F۱۵۰ گران شد؟! فورد برای کاهش آلایندگی دست به کار شد سیکر؛ شورلت کاملا چینی ۴ سیلندر +عکس نیسان امیدوار به رفع محدودیت نیمه‌هادی‌ها بازگشت قلب ۸ سیلندر به غول فورد در بین خودروهای عضلانی، دوج چالنجر پرفروش تر از فورد موستانگ و شورولت کامارو فورد آمریکا یک چهارم از نیروهای خود را اخراج می‌کند خودروی برقی فورد عامل از بین رفتن ۸۰۰۰ شغل می‌شود؟ انصراف برخی خودروسازان از نمایشگاه لاس‌وگاس ملاقات با نیسان جامانده از بازار ایران در آمریکا فراخوان ۱۰۰ هزار خودروی هیبریدی جدید فورد در آمریکا ارزشمندترین خودروهای کلاسیک تاریخ کدام‌اند؟ دانگ فنگ اس۵۰: نسخه چینی نیسان سیلفی با قلب الکتریکی +عکس «نیسان» تولید خودرو در روسیه را متوقف کرد اولین فراخوان برای وانت برقی فورد افزایش قیمت خودروهای برقی تسلا، فورد و جنرال موتورز سیاستگذاری جدید فورد در جهت بازیافت بهتر باتری خودرو فراخوان نزدیک به ۳ میلیون خودروی فورد برای رفع نقص تقاضای خودرو در ایالات‌متحده همچنان قوی است فناوری جدید خودروساز ژاپنی فقط به احترام دوچرخه سواران! + عکس کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی خودروی کوچک و مشترک نیسان و میتسوبیشی دیگر نیازی به ترمز کردن نیست! آکورا MDX ۲۰۲۲ در مقابل لکسوس RX ۲۰۲۱ ساکورا؛ نیسان یک خودروی جدید ۱۴ هزار دلاری معرفی کرد +عکس فورد آمریکا ۳۹ هزار خودروی شاسی بلند خود را به علت مشکل آتش‌سوزی فراخواند خودروهای برقی نیسان و میتسوبیشی در راه ژاپن شورولت تاهو و سابربن ۲۰۲۳ مجهز به فناوری بدون راننده شدند رام ۱۵۰۰ در مقابل شورلت سیلورادو ۲۰۲۲ مدل ۲۰۲۳ نیسان زی ۵۱ هزار دلار نیسانِ ژاپن فعالیت خود را در روسیه و اوکراین متوقف کرد قوجاایلی ترکیه میزبان محصول جدید ۲۰۲۳ کمپانی "فورد" +عکس مقایسه مرسدس S۴۵۰ با لکسوس LS ۵۰۰ ۲۰۲۲ + فیلم تولید در کارخانه فورد میشیگان متوقف می‌شود تولید در کارخانه فورد میشیگان متوقف می‌شود خودروی جدید نیسان؛ از عمل به وعده ۹ ماه پیش در قیمت گذاری تا فرمول زیبای ژاپنی +عکس نیسان به تولید خودروهای برند داتسون پایان داد افت ۴ درصدی ارزش سهام نیسان با انتشار خبر تصمیم رنو فراخوان فورد برای بیش از ۶۵۰ هزار خودرو به علت نقص فنی لکسوس RZ جدید معرفی خواهد شد آغاز تولید مدل تمام الکتریک فورد اتوسان در ترکیه فورد اکنون از ربات ها برای چاپ سه بعدی قطعات استفاده می کند فورد به زودی از دو کراس اوور الکتریکی رونمایی می‌کند تولید خودرو در ترکیه به پایین ترین حد خود در ۸ سال گذشته رسید فورد برای حضور بهتر در اروپا در ترکیه کارخانه باتری بنا می کند لکسوس CT۲۰۰h در ژاپن از خط تولید خارج می‌شود بازسازی حرفه ایی فورد ۱۹۷۸: ترکیبی جذاب از ریشه های کلاسیک و رویکردهای مدرن +عکس توقف فعالیت کارخانه نیسان در روسیه شاسی بلند جدید نیسان قشقایی e-Power هیبریدی می‌شود جدیدترین شاسی بلند آمریکایی بر پایه یک وانت +عکس فورد اورست ۲۰۲۳ با قدرت دیزلی V۶ معرفی شد فورد فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد تولید فورد F-۱۵۰ برای دومین بار در یک ماه متوقف می‌شود اولین اطلاعیه از شورولت کوروت Z۰ اعلام شد نسل جدید لکسوس RC در کنار خودروی مسابقه‌ای GT ۳ توسعه خواهد یافت باربَر عبوس فورد توقف یک هفته‌ای تولید فورد پایان دوران لاستیک خودرو نزدیک است؟ نیسان لیف ۲۰۲۲ با ظاهری تازه و دو گزینه باتری در اروپا معرفی شد فورد اج در مقابل فورد اسکیپ+ تصاویر هیچ برنامه ای برای جدا شدن خودروهای برقی از برند اصلی وجود ندارد فورد GT ۲۰۲۲ معرفی شد + تصاویر هزاران فورد برانکو زیر برف و باران منتظر ریزتراشه جدیدترین و جذاب ترین تریم "فرانتیر" چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس اولین لکسوس الکتریکی فورد تولید خود را به علت ادامه بحران جهانی تراشه باز هم کاهش می‌دهد گیربکس دستی مدرن فورد شاسی بلند جدید شورولت: زیبا و فناورانه اما دور از سابقه کلاسیک خود! +عکس برنامه فورد برای کاهش تولید خودرو در کارخانه‌های آمریکا، مکزیک و کانادا توقف و کاهش تولید در ۸ کارخانه فورد به دلیل کمبود ریزتراشه برنامه فورد برای عقب نماندن از تسلا چیست؟ تأمین برق منزل از وانت فورد در مواقع قطع شدن برق سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری فورد برای تولید خودروهای الکتریکی تولید و فروش فورد سری اف از ۴۰ میلیون دستگاه گذشت برنامه مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی برای ساخت خودروهای برقی معرفی و بررسی فاکتور های مهم بهترین تعمیرگاه های تویوتا در دنده معکوس لکسوس ال اکس ۶۰۰ مدل ۲۰۲۲؛ شاسی بلند واقعی ژاپنی!+ عکس مشخصات کوروت Z۰۶ سال ۲۰۲۳ توسط شورلت فاش شد+ عکس فورد از ون الکتریکی ۲۶۶ اسب بخاری رونمایی کرد+ عکس فورد موندئو ۲۰۲۲ رونمایی شد+ عکس عزم جزم فورد برای برقی شدن باربر برقی شورولت+ عکس جایزه بهترین وانت و بهترین شاسی بلند سال را فورد به خانه برد جدیدترین محصول شورولت مخاطبان را غافلگیر کرد+ عکس نیسان روگ اسپرت، خودرویی به روز شده با ۱۴۱ اسب بخار قدرت رونمایی از خودرو جدید لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت زمان ورود نسل جدید فورد موستانگ جشن تولد ۶۰ سالگی فورد موستانگ شلبی مقایسه خودرو؛ مقایسه شورولت تراورس با جی ام سی آکادیا شرایط فروش فوق العاده محصولات زامیاد اعلام شد تولید موستانگ برقی ۲ ساله ۳ برابر می‌شود فورد تولید خودروی موستانگ برقی را تا ۲۰۲۳ سه برابر می‌کند پرفروش‌ترین پیکاپ در بازار آمریکا خاص‌ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد فورد رنجر جدید بزودی در بازار فورد اکویتر، کراس اوور توربو و خوش ساخت که فقط در یک بازار آسیایی عرضه می شود! +عکس روگ ۲۰۲۲؛ پیشرانه ۳ سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی+عکس نیسان آریا چقدر قیمت دارد؟ اتفاقی عجیب در نسخه به روز نیسان لیف؛ مدل سال ۲۰۲۲ ارزان تر از ۲۰۲۱ شد! افزایش قیمت فورد F-۱۵۰ با نیسان آبی بنز لاکچری را دزدیدند! شورولت کوروت Z۰۶ با ۶۷۰ اسب بخار قدرت رونمایی شد مقایسه آکورا MDX با لکسوس RX: کدام کراس اوور لوکس ژاپنی مناسب است؟ فورد ۳ سیلندر آتشین با طراحی اسپرت و نمایشگر ۱۳ اینچی در کابین +عکس شرکت آمریکایی در انگلیس خودروهای برقی می‌سازد لکسوس ۲۰۲۲ LX ۶۰۰ به عنوان نسخه لوکس لندکروز جدید معرفی شد شاسی بلند ژاپنی ۴۰ هزار دلاری؛ ترکیبی فعال از زیبایی، کیفیت و ایمنی با مدل ۲۰۲۲ +عکس کارخانه هوشمند "نیسان" به دست ربات‌ها می‌چرخد حرکت سریع فورد به سمت برقی‌شدن جنگ برقی فورد و جنرال موتورز مذاکره مقامات اسپانیا برای تصاحب کارخانه‌های نیسان ژاپن جدیدترین خودرو لکسوس با تحول در فضای داخلی معرفی شد+ عکس خودروسازان آمریکایی به دلیل کمبود تراشه به کاهش تولید ادامه می‌دهند ناکامی فورد مک-ایی موستانگ برقی در تست گوزن کرولا کراس ۲۰۲۲؛ کراس اووری ۱۶۹ اسب بخاری رقیبی برای نیسان روگ اعتراض صدها کارگر خودروسازی فورد در هند به بسته شدن کارخانه فیستا ۲۰۲۲ با تغییرات جدید و پیشرانه کوچک!+عکس باز هم یک شورولت بولت پارک شده در فضای بسته آتش گرفت مقایسه تویوتا کمری سولارا با لکسوس GS۲۵۰ + مشخصات فنی اصیل ژاپنی؛ افتخار کمپانی نیسان و یک تریم اختصاصی محدود به ۱۰۰ دستگاه + عکس سامورایی برگزیده ۲۰۲۲؛ بهانه ای برای ملاقات با سدان خاص ژاپنی+عکس اعلام قیمت نیسان آریا کیکس؛ خودرویی کاملا متفاوت از نیسان با ۱۲۲ اسب بخار قدرت+ عکس فورد تولید خودرو در هندوستان را متوقف می کند سقوط سنگین ۳۳ درصدی نرخ فروش فوردموتور آمریکا سبقت موستانگ از رقبای وطنی بولت EV مدل ۲۰۲۲؛ گزینه برتر شورولت برای رانندگی پاک در شهر +عکس نیسان ۳۷۰Z مدل ۲۰۲۳؛ غافلگیری طرفداران خانواده Z با یک تحفه اقتصادی! +عکس خودروساز آمریکایی تولید را در روسیه به مدت ۲ هفته متوقف می‌کند لکسوس GX بلک لاین ۲۰۲۲؛ بروزرسانی مهم برای کابین قدیمی این ژاپنی! +عکس برنامه شرکت خودروسازی فورد برای اخراج ۱۰۰۰ نفر آغاز ساخت و تولید بر اساس سفارش اینترنتی در فورد درگ کویری بین ۳ شاسی بلند آفرودی غول پیکر شرکت‌های جنرال موتورز و کروز از فورد شکایت کردند توقف تولید نیسان آبی بعد از نیم قرن نیسان تیتان ۲۰۲۱، پیکاپی قدرتمند برای کسانی که می‌خواهند هیجان را تجربه کنند! ویژگی‌های جدید خودروی GT فورد ۸ فورد رنجر XL استریت؛ پیکاپ اسپرت با پیشرانه توربو دیزل در تایلند معرفی شد +عکس فراخوان فورد آمریکا برای ۷۷۵ هزار خودروی شاسی بلند به دلیل نقص فنی جدیدترین خودرو الکتریکی لکسوس رونمایی شد پایان بحران تراشه در فورد راه اندازی مجدد تولید سری F فورد بعد از تولید تراشه‌ها محبوب‌ترین نیسان مورانو در بازار ایران همه آنچه پیش از خرید درباره لکسوس RX۲۰۰T باید بدانید فورد برخی از کارخانه های خود را در آمریکای شمالی تعطیل می‌کند فورد به خدمات مالی خود در آرژانتین و برزیل پایان می‌دهد لکسوس UC مجهز به نسخه هیبریدی Toyota GR۸۶ شد ادای احترام نیسان جوک Rally Tribute به برنده رالی ۲۴۰Z نگاهی به تریم پلاتینوم از محصول جدید نیسان روحتان هم خبر ندارد که شما به این وانت بار نیاز دارید رونمایی از محصول جدید لکسوس فورد ماوریک ۲۰۲۲؛ بازگشت متفاوت یک دهه هفتادی در کلاسی جدید+عکس لکسوس ۲۰۲۲ NX به زودی رونمایی خواهد شد آلتیما ۲۰۲۱؛ جذاب‌ترین سدان خانوادگی نیسان فورد با جنرال موتورز چه فرقی دارد؟ سرمایه‌گذاری ۱.۸ میلیارد دلاری شرکت نیسان در تولید باتری‌های الکتریکی دومین نیسان با نام ایرانی دست بالای فورد موستانگ ارزش سهام ۷ درصد جهش کرد عبور از رقم بزرگ و دهان پُرکن ۲ میلیون دستگاه بازدید بایدن از فورد پژوهش فورد درباره استفاده از هدفون حین رانندگی سهام خودروسازی نیسان ۱۲ درصد سقوط کرد بحران جهانی در زنجیره تامین خودرو فراخوان فورد برای ۶۶۱ هزار خودرو در آمریکای شمالی به علت نقص فنی ده خودروی اول از لحاظ بهترین رانندگی و کمترین خلافی نیسان تمام سهم خود در دایملر را می فروشد مقایسه کیا اپیروس با نیسان تینا + مشخصات فنی لکسوسی که فروخته نمی‌شود اصلاحات قیمتی در نیسان کاهش تولید شرکت خودروسازی فورد آمریکا به نصف به دلیل کمبود ریزتراشه نیسان روگ ۲۰۲۱: ساده و فناورانه با قیمت رقابتی! +عکس فورد پیکاپی تمام‌عیار برای آفرودسواران طراحی کرده است تاج‌گذاری موستانگ در ۵۷سالگی عرضه شورولت برقی جدید سدان ویژه بازار چین با دو نمایشگر دیجیتال در کابین به سبک مرسدس بنز +عکس افزایش ۷۰ درصدی فروش نیسان در ژاپن وقفه در تولید پرفروش ترین وانت آمریکا نسخه خاص پاترول نیسمو ۲۰۲۲ رونمایی شد+ عکس خودروی جدید فورد برای پلیس خودرو نیسان ۴۰۰Z برای سال ۲۰۲۲ تولید می شود مدل کار هیبریدی/ ادامه دورکاری در فورد خودروی جدید فورد برای پلیس نیسان روگ ۲۰۲۱ مجهز به موتور توربو ۱.۵لیتری سه سیلندر می‌شود فراخوان شرکت خودروسازی فورد برای ۲.۹ میلیون خودرو به دلیل نقص فنی فورد سوپر دیوتی ۲۰۲۲؛ پیکاپ درشت اندام با ۱۴۲۳ نیوتن متر گشتاور! +عکس نماینده برتر خدمات پس از فروش نیسان کمپین نوروزی نیسان در ایران آغاز شد قشقایی ۲۰۲۱؛ رویکرد جدید نیسان در طراحی و فناورانه های یک محصول باسابقه +عکس ساخت خودروی مناسب کار توسط نیسان دو مدل جدید از یک محصول باسابقه منصوری و معرفی فورد ۲.۱۷ میلیون دلاری+ عکس پایان همکاری برقی فورد با زوتی پث فایندر ۲۰۲۲؛ نماینده قدرتمند و جدی نیسان در بازار شاسی بلندها +عکس در ادامه ی یارگیری عرصه فناوری و صنعت خودرو/ همکاری گوگل با فورد نیسان خودروهای تولیدی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را فرا می‌خواند مک-ایی؛ تیونینگ خودروی شاخص فورد با موشن آر دیزان و کوانتوم۴۴ +عکس شرکت فورد، ۳ میلیون خودرو را فراخوانی می‌کند وارثان ناموفق تاج و تخت کمرنگ شدن حضور نیسان در اروپا تولید کامارو تا دو سال دیگر تمدید شد فراخوان برای نیسان جوک ۲۰۲۰ ارزان‌ترین خودرو در ایالات‌متحده نیسان لیف ده‌ساله شد مورانو ۲۰۲۱؛ شاسی بلند نیسان با امکانات ایمنی بیشتر در مدل پایه +عکس عرضه فورد برونکو تا تابستان ۲۰۲۱ به تاخیر افتاد فورد اف-۱۵۰ نسخه Tremor مدل ۲۰۲۱؛ ماجراجوی جان سخت با موتور ۶ سیلندر+عکس خودروسازان پشت ترامپ را خالی کردند فورد در آلمان خودروی الکتریکی می‌سازد شمارش معکوس برای خداحافظی با نیسان آبی وام دولت ژاپن به نیسان نوت ۲۰۲۱؛ خودروی اقتصادی نیسان با طراحی جدید با پیشرانه هیبریدی+عکس شورولت ترکس ۲۰۲۱؛ شاسی بلند ریز نقش ۲۱ هزار دلاری! +عکس اکس-ترا ویژه خاورمیانه با جذابیت هایی به سبک پاترول! +عکس معرفی ۱۰ خودروی محبوب از لحاظ قیمت، پیمایش و ایمنی تلاش فورد برای فروش دست دوم‌ها نیسان سهام خود در میتسوبیشی را واگذار می‌کند نیسان میکرا؛ یکی از ارزانترین های بازار جهانی با امکانات روز +عکس باتری‌های فورد برای خودروهای برقی فراخوان جنرال موتورز نوآوری نیسان در فروش سبد محصولات سواری فورد در آمریکا را بشناسید فورد اکواسپرت اکتیو ۲۰۲۱؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی از کرواسی!+عکس نیسان ناوارا ۲۰۲۱؛ فیس لیفتی از آفرودر جان سخت ژاپنی+عکس فورد ون های تمام الکتریکی می سازد خط‌و نشان فورد برای تسلا فروش کارخانه فورد در برزیل خودران شدن اتومبیل‌های فورد با پرداخت ۱۵۹۵ دلار نیسان جوک نیسمو را بیشتر بشناسیم از سرگیری تولید کوروت اینفینیتی کیو اکس۵۰ مدل ۲۰۲۱؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس لغو تولید فورد اسکیپ آلتیما ۲۰۲۱؛ سدان اقتصادی نیسان و ۶ نسل حضور در بازار جهانی +عکس سدان اقتصادی نیسان و ۶ نسل حضور در بازار جهانی درخواست خودروسازان ژاپنی از بریتانیا پاترول نیسمو؛ خودرویی ۴ ساله که همچنان رقبا را به چالش می کشاند! +عکس ادامه بهبود فروش در فورد وعده رئیس جدید فورد پوما ST مدل ۲۰۲۱؛ کراس اوور کوچک با طراحی موفق و پیشرانه قدرتمند+عکس درخواست کمک فورد از ژرمن‌ها عرضه ۹ محصول جدید در ۵ سال آینده ماکسیما ۲۰۲۱ و معرفی یک نسخه ویژه+عکس پرفروش ترین وانت فورد دو سال دیگر برقی می شود آخرین سنگر نیسان در چین ساخت مجهزترین کارخانه فورد بنیانگذار لکسوس را بشناسید صدور اوراق بدهی نیسان داستان شورولت ۵۴ هزار تومانی رکوردی تازه برای نیسان لیف تولید ۱۰۰ میلیون ماسک در فورد تولید نیسان قشقایی به تعویق افتاد ابتکار انقلابی در نیسان تعدیل هزار نفر از کارکنان فورد سرنوشت ونتیلاتورهای فورد و جی‌ام کارخانه جدید فورد در میشیگان فراخوان نیم میلیون فورد نیسان و هوندا ادغام می شوند اهدای ۵/ ۱ میلیون ماسک توسط فورد ساخت فورد موستانگ تمام الکتریکی بر پایه تسلا روح تازه در بدن فورد فورد ترانزیت XLT مدل ۲۰۲۰؛ ون ۳۱۰ اسب بخاری با امکانات روز +تصاویر LC ۵۰۰؛ زیباترین کانورتیبل ژاپنی ۲۰۲۱+تصاویر فورد جدید موستانگ چه ویژگی های جدیدی ارائه می دهد؟ بزرگ‌ترین زیان نیسان از ۱۹۷۷ سگ های رباتیک در فورد مشغول به کار شدند بهبود عملکرد مالی نیسان مدل جدید لکسوس NX برای اولین بار دیده شد سنترا ۲۰۲۰؛ سدان اقتصادی با ویژگی های برتر از نیسان +تصاویر همکاری فورد با اینتل برای توسعه فناور‌ی‌های جلوگیری از تصادف معرفی نسخه ۸۰۰ اسب بخاری از شورولت سیلورادو +تصاویر کاهش تولید در نیسان تولید پیکاپ تراک الکتریکی تولید وانت تمام برقی شورولت با شارژ ۶۴۰ کیلومتر لوگو جدید نیسان را ببینید برترین آفرود ۲۰۲۱ معرفی شد+ فیلم معرفی شاسی بلندی که ۳۰۰ مایل برد دارد خودروی الکتریکی نیسان با نام «آریا» رونمایی شد فورد برانکو اسپرت ۲۰۲۱+تصاویر کراس اوور کوچک شورولت با برچسب ۱۹ هزار دلاری +تصاویر معرفی موستانگ شاسی‌بلند سبقت شورولت از رم افزایش فروش خودروهای فورد در چین تعدیل کارکنان فورد در رومانی رشد فروش نیسان در چین فورد ۱۰ میلیون دلاری ژاپن دست‌ از سر مدیرعامل سابق نیسان برنمی‌دارد تبلیغ در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ممنوع امید نیسان به بازار استرالیا سرویس رایگان فورد برای مشتریان پرفروش‌ترین برندهای خودرو در بریتانیا امید نیسان به بازار خودروی ژاپن اس سی ال گلوبال و معرفی دو کیت بدنه گوئمون و کوتارو+ تصاویر یک رسوایی دیگر برای خودروهای رنو و نیسان! کاهش تولید نیسان کارکنان فورد تا پایان سال می‌توانند دورکاری کنند همکاری فورد و فولکس در ساخت ون های تجاری فراخوان ۱/ ۲ میلیون خودروی فورد عرضه نخستین فیستا برقی بازگشایی نیسان در بریتانیا عرضه کراس‌اوور پلاگین‌ هیبریدی فورد در تابستان بررسی فنی ون فورد ترانزیت + فیلم فراخوان میلیونی نیسان به علت نقص صندوق عقب ۸ پیشرانه برتر نیسان؛ از مهندسی ژاپنی تا انتخابی برتر برای حرفه ای ها +تصاویر رونمایی شورلت از نسل جدید اس‌یووی‌های فول سایز تاهو و سابربن + فیلم ضدعفونی خودروهای پلیس فورد با گرمای خود اتومبیل کرونا ۶.۲ میلیارد دلار به شرکت نیسان ژاپن ضرر زد نیسان از اسپانیا می‌رود! ادغام مجدد رنو و نیسان برای فرار از بحران کرونا اولین خودرو مینی‌ون لکسوس + تصاویر بازگشایی کارخانه فورد در مکزیک فورد اِج اس تی ۲۰۲۰؛ ترکیبی فعال از طراحی و پیشرانه اسپرت! +تصاویر شرکت ژاپنی نیسان ۲۰ هزار نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند کرونا دوباره کارخانه‌های فورد آمریکا را به تعطیلی کشاند! آزمایش جالب فورد با فضولات پرندگان شورولت بولت الکتریکی ۲۰۲۰ +تصاویر نیسان کیکس ایی-پاور ۲۰۲۱ معرفی شد+تصاویر لکسس آتش به مالش زد نیسان ۲.۸ میلیارد دلار هزینه های خود را کاهش می دهد شاسی بلند ۱۸ هزار دلاری نیسان با امکانات کامل ایمنی+تصاویر فراخوان ۲/ ۳ میلیون تویوتا و لکسوس ادامه دردسر رنجر برای فورد ملاقات دو نسل از محبوب ترین های شورولت! +تصاویر آمادگی فورد برای بازگشایی کارخانه‌ها بازگشایی کارخانه‌های فورد در اروپا بجز انگلستان تولید ۲۶ دستگاه فورد در یک ماه نگاهی به آفرود جذاب فورد +تصاویر برنامه نیسان برای خروج از اروپا و تمرکز بر آمریکا، چین و ژاپن مذاکره فورد برای ازسرگیری تولید تغییرات عظیم در لکسس LS فیس لیفت +تصاویر پیش‌بینی زیان هنگفت فورد پیش‌بینی ضرر ۵ میلیارد دلاری فورد در سه ماهه دوم سال کوروت سی۶ در سفر معکوس زمان+ تصاویر خودروسازی نیسان دفاتر مرکزی خود در سراسر جهان را تعطیل می‌کند آغاز به‌کار محدود کارخانه‌های نیسان‌موتورز در ژاپن فورد موستانگ پرفروش‌ترین خودرو اسپرت در ۲۰۱۹ استفاده کارگران از دستبندهای الکترونیک فاصله گذاری در کارخانه فورد ضرر ۲ میلیارد دلاری خودروسازی فورد آمریکا به خاطر کرونا تعویق عرضه فیس‌لیفت نیسان Kicks زیان فورد از کرونا چالش‌های بی‌پایان نیسان رشد فروش شاسی‌بلند فورد در اوج بحران کرونا! معرفی لکسوس LC کوپه ۲۰۲۱ + فیلم فراخوان لکسوس در استرالیا موج بیکاری کارگران در صنعت خودروسازی سقوط ۴۵ درصدی فروش نیسان ژاپن در چین قیمت و مشخصات شورولت سابربن ۲۰۲۱ مشخص شد ادامه تعطیلی نیسان در بریتانیا ادامه تعلیق تولید فورد در اروپا تلاش خودروساز آمریکایی برای مقابله با کرونا کرونا، کارخانه‌های فورد و فولکس‌واگن را هم به تعطیلی کشاند تمهیدات فورد و جی‌ام برای مهار کرونا مقایسه خودرو لکسوس NX ۳۰۰ و ۳۵۰ RX آسیب نیسان از شیوع کرونا نخستین خودروی برقی شورولت در راه بازار چین ادامه تعلیق فعالیت نیسان و هوندا خودروی پهن پیکر لکسوس LX۵۷۰ ۲۰۲۰ وارد بازار شد ماموریت غیر ممکن در نیسان حراج یک نمونه کلکسیونی از نیسان سقوط بی‌سابقه سهام نیسان نگاهی به شورولت کامارو ۲۰۲۰ + تصاویر لالایی مخصوص پخش در خودروهای برقی ساخته شد استفاده از روغن گیاهی به عنوان سوخت در برخی خودروهای تولیدی فورد تویوتای لوکس مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۰ معرفی ۱۰ خودروی پرفروش در کانادا+عکس این بازیگران بزرگ! مشخصات شورولت برای تاهو ۲۰۲۰ همه آنچه از لکسوس؛ شرکت خودروسازی ژاپنی و علل موفقیت‌هایش نمی‌دانید! فورد بالغ بر ۱۷ میلیون خودرو فروخت مقایسه لکسوس LS با تویوتا کرولا معرفی ۲۰ خودروی برتری که در سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آیند ۲۰۱۹ سال خوبی برای نیسان در آمریکا نبود نبرد سرسخت خودروسازان آمریکایی و ژاپنی آیا ژاپنی‌ها خودشان کارلوس گون را فراری داده‌اند؟ رئیس سابق نیسان از ژاپن به لبنان گریخت جشنواره فروش زمستانه ۴مدل نیسان در خوزستان+جدول برگ برنده نیسان در اروپا گُنده، به سبک آمریکایی لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال ۹۸ + تصاویر فراخوان فورد برای ۵۴۷ هزار وانت سوپر دیوتی به دلیل نقص فنی بررسی فنی خودرو غول‌های شورلت تاهو و سابربن +مشخصات رندرهای ابرخودرو نیسان GT-R منتشر شد وعده جانسون در حمایت از نیسان معرفی و بررسی فنی شورولت تریل بلیزر مدل ۲۰۲۱ + مشخصات قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول نگاهی به محصول جدید نیسان " آریا " برگ برنده نیسان در اروپا توافق نیسان، رنو و میتسوبیشی ژاپن برای تشکیل یک واحد تحقیق و توسعه مشترک بررسی فنی نیسان سنترا + مشخصات پاپیونِ اهلِ فلینت قهر نخستین خودروی الکتریکی لکسوس با آمریکا لکسوس نسخه کروکی مدل جذاب LC ۵۰۰ را معرفی کرد خودروی ۲۰۲۰ Sentra، اتومبیل زیبا و پیشرفته نیسان نگاهی به فورد موستانگ الکتریکی+ تصاویر نیسان به عرضه خودروهای پیکاپ برقی می‌اندیشد فراخوان فورد به‌علت ریسک آتش‌سوزی فراخوان نیسان برای ۳۹۴ هزار خودرو در آمریکا به دلیل نقص فنی افزایش مشروط ۱۰۰ هزار تومانی قیمت لاستیک نیسان و وانت‌بار رونمایی از نخستین خودروی برقی لکسوس تخفیف فورد به مشتریان تخفیف ۵۰۰۰ دلاری برای مشتریان! توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! فورد Expedition با توشه جدید بررسی فنی خودرو کراس اوور‌های جدید شورولت+ مشخصات رونمایی از وانت برقی قدرتمند چوبی لکسوس رشد کرد؛ تویوتا ضعیف شد نخستین شورولت برقی در چین بررسی فنی مینی‌ون‌های اروپایی فورد و S-Max + مشخصات سامورایی آمریکایی بازگشت از مرگ در کمتر از ۳۰ سال! چشم امید رنو به نیسان بررسی خودرو نیسان پاترول ۲۰۲۰ با تغییرات ظاهری گسترده + مشخصات فورد هزاران خودرو را فراخوان داد فورد آمریکا ۴۵۰ کارگر خود در کانادا را اخراج می‌کند قیمت خودروهای نیسان در بازار (۳ آبان ۹۸) + جدول مدل ۲۰۲۰ خودروی نیسان Titan XD قدرتمند از گذشته + تصاویر لکسوس هم به جمع خودروسازان الکتریکی می‌پیوندد پرفروش‌ترین برندهای خودرو در جهان کدامند؟ قیمت خودرو نیسان در بازار تهران +جدول ارزان‌ترین لکسوس در بازار چند است؟ (۱۶ مهر ۹۸) + جدول قیمت خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا آغاز شد کدام خودروساز صدرنشین فروش در سال ۲۰۱۹ است؟ + لیست ۵۰تایی بررسی فنی لکسوس مدل ۲۰۲۰ + مشخصات رونمایی از نیسان پاترول ۲۰۲۰ کذیب خروج نیسان از کره‌جنوبی ۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین برخورد کامیون با نیسان در جاده نهاوند دو کشته داشت نمایی از قایق ۳/۵ میلیون دلاری لکسوس + تصاویر شرایط فروش جدید اقساطی خودروهای سایپا اعلام شد بررسی فنی فورد فوکوس ST ۲۰۱۹ + مشخصات خودروی شاسی‌بلند برقی جدید در راه است! معرفی کراس‌اوور الکتریکی نیسان با شتاب صفر تا صد کمتر از ۵ ثانیه طرح اولیه نیسان از صندلی خودرو مخصوص بازی های رایانه ای قربانی جدید فساد در نیسان معاون نیسان استعفا می‌کند خروج نیسان از کره سربازآن‌کهنه‌کار لباس جادوی جدید فورد رِنجر مروری بر بهترین مدل خودروهای نیسان موتورز نیسان توپ گلف خودران ساخت شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) محبوبان آینده معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر ۲۰۱۹ آقای سامورایی، بعد از باشگاه! جنرال موتورز و فورد برای رکود احتمالی اقتصادی آماده می شوند فروش فوری کامیونت نیسان آغاز می شود برند آسیایی در اروپا اول شد تولید این خودروها در سال ۲۰۱۹ متوقف شد! مینی‌خودروها قربانی تحولات خودروسازی قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۹ حرکت نیسان در جاده بحران نیسان ۱۲۵۰۰ کارگر خود را در سراسر جهان اخراج می‌کند بررسی لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید ۲۰۱۷ + مشخصات خودرویی که سرعتش را با شناسایی چاله‌ها و سرعت گیرها تنظیم می‌کند نیسان ژاپن ۱۰ هزار نیروی کار خود را اخراج می‌کند ۱۰ خودروی پرفروش آسیا را بشناسید + تصاویر GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس) خودروهای محبوب انگلیسی‌ها کدامند؟ فورد ۲۰۰ کارگر را در کانادا از کار برکنار می‌کند رسوایی جدید فورد خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند فورد و فولکس واگن خودروی خودران می‌سازند تبادل فناوری بین فولکس واگن و فورد برای توسعه تکنولوژی جدید فراخوان مجدد ۵۸ هزار فورد فوکوس فورد از پلتفرم ساخت خودروی برقی آلمانی استفاده می کند پرفروش‌ترین خودروهای برقی در آمریکا شرکت خودروسازی فورد ۱۲ هزار نیروی کار خود را در اروپا اخراج می‌کند تاکید مکرون بر تقویت اتحاد رنو-نیسان آفتاب لب بام! پرفروش‌ترین خودروهای آمریکا در سال ۲۰۱۹ معرفی نیسان مورانو جدید ۲۰۱۹ همکاری فورد و ماهیندرا در تولید شاسی‌بلندها بطری های پلاستیکی کف پوش خودروهای «فورد» می شوند وضعیت بازار خودروهای وارداتی در اولین روز تیرماه جدیدترین شاسی‌بلند لکسوس فولکس‌واگن و فورد در یک قدمی اتحاد همکاری غول‌ها برای توسعه خودروهای برقی و خودران فناوری جدید نیسان رانندگی را بهتر می کند فرانسه آماده کاهش سهام دولتی برای افزایش همکاری رنو با نیسان است فورد بزرگترین کارخانه خود در انگلیس را تعطیل می‌کند ۱۰ خودرو کم مصرف برتر جهان را بشناسید محبوبان خلاف‌کاران! ۵۰سال با گودزیلا بررسی کراس اوورهای جدید فورد در دو سال آینده؛ آینده بلندبالای فورد بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو جهان کدام هستند؟ نسل کاملاً جدید نیسان وِرسا معرفی شد ادغام رنو فرانسه با دو شرکت ژاپنی خودروهای الکتریکی از ۲۰۰ سال پیش وجود داشتند! روبات دو پای فورد برای حمل و نقل پستی (+عکس) نسل نو فورد اِسکِیپ چه مشخصاتی دارد؟ بیکاری ۷ هزار کارمند در صنایع خودروسازی آمریکا ! انقلاب در ساختار فورد فورد آمریکا، ۷ هزار کارمند خود را اخراج می‌کند معرفی فورد رنجر نسخه Wildtrakبا امکاناتی جدید بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو فناوری خودران نیسان آپدیت می شود سواری لکسوس ۲۴ میلیاردی به مقصد نرسید تعدیل کارکنان فورد در بریتانیا و آلمان پنجاه سال با فرزند آفتاب تداوم بحران در نیسان صرفه جویی در وقت کارمندان با ربات کارخانه فورد پایان تنش در کارخانه فورد برزیل محصول جدید شورولت رونمایی شد فورد ساخته شده از طلا، نقره و الماس افتتاح پرونده کیفری علیه فورد فورد هم به سرنوشت فولکس‌واگن دچار می‌شود؟ چرخ دستی فروشگاه‌ها مجهز به ترمز هوشمند شد سرمایه‌گذاری نیم میلیارد دلاری فورد در تولید خودروی برقی کاهش پیش‌بینی سوددهی نیسان طراحی لوکس لکسوس مدل RC F +تصاویر تولید نخستین لکسوس برقی برای چین سرمایه‌گذاری فورد در اروپا برای هیبریدی‌ها همکاری دایملر و رنو-نیسان در پایان راه نقص فنی در وانت‌های سری F فورد سبب جمع‌آوری دوباره آن‌ها شد سود فورد ۱ میلیارد دلار رشد خواهد کرد شرکت فورد از پرطرفدارترین موستانگ خود رونمایی کرد +تصاویر کاهش فروش فورد و نیسان در اروپا نقص فنی سیستم ترمز خودکار نیسان برطرف می‌شود تقویت همکاری فورد و چانگان لکسوس با ون لوکس به شانگهای آمد رای سهامداران نیسان به اخراج گون نتیجه همکاری غول‌های خودروسازی آمریکا و اروپا چه می‌شود؟ تولید ۳۰ مدل جدید فورد در چین جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! لکسوس LC با تغییراتی عظیم در راه است همکاری غول‌های خودروسازی برای تدوین استانداردهای ایمنی خودروهای خودران خودروی برقی تازه فورد با یک بار شارژ ۵۰۰ کیلومتر طی می‌کند رکورد فروش ۴۰۰ هزار دستگاه به کدام خودروی برقی رسید؟ ۱۲ مصدوم حاصل واژگونی نیسان در هندیجان فورد آمریکا ۵ هزار نفر را تعدیل نیرو می‌کند قدرت کوروت جدید ۲۰۲۰ بیش از حد زیاد است! فورد؛ مردی که خودرو را مردمی کرد بزرگترین خودروی پیکاپ جهان "آی ام کیو" خودروی جدید نیسان مردم انگلیس طرفدار چه خودروهایی هستند؟ تعطیلی دو کارخانه فورد در روسیه کدام خودرو‌ها در جهان، بیشترین آمار مرگ و میر را دارند؟ +تصاویر نیسان لیف E پلاس در CES ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد کدام خودروها بیشترین سرچ گوگل در دنیا دارند؟ بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ فراخوان ۸۶ هزار نیسان مورانو احیای باتری خودروهای برقی با محصول جدید نیسان همکاری فولکس و فورد در پروژه ۴ میلیارد دلاری نیسان تخمین سود سالانه فروش محصولاتش را کاهش داد شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید گران‌ترین فورد جهان با نرخ ۲.۵ میلیارد تومانی آماده‌سازی فورد برای خروج از بریتانیا شکایت مهندسان MIT از کمپانی فورد یک شرکت خودروسازی تختخواب هوشمند ساخت شورولتی که ۱۵.۸ تن بار حمل می‌کند +عکس پث‌فایندر ۲۰۱۹ مدل سفارشی نیسان +عکس خودروهای ویژه" لکسوس" به ژنو می‌روند بریگزیت بر تولید خودروهای نیسان موتورز هم تاثیر گذاشت خودروساز ژاپنی طرح جدید تولید در انگلیس را لغو کرد تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار لکسوس ۲۰۲۰ چند؟ +تصاویر واکنش مشاور روحانی به لکسوس‌سواری رفیق‌دوست گون مدیران نیسان را به توطئه متهم کرد طراحی خودرو با فناوری واقعیت مجازی تداوم صدرنشینی فولکس در فروش ضرر یک میلیارد دلاری فورد از بریگزیت بدون توافق بکسل ۲۰ کاروان با وانت قدرتمند و جدید فورد خودروی لگویی شورلت رونمایی شد خودروهای یک میلیاردی بازار را بشناسید خودروی مرموز IMs نیسان رونمایی از شاسی بلند جدید فورد با ۷ حالت رانندگی بحران مدیریتی نیسان وارد فاز جدید شد خط‌ و نشان نیسان در بازار برقی‌ها رئیس سابق نیسان در اولین جلسه دادگاه خود را بیگناه دانست کدام خودروهای آسیایی در آمریکا محبوبند؟ خودروی پلیس۲۰۲۰ فورد چشم ها را خیره کرد تولید جهانی خودرو در سراشیبی سقوط پای عربستان به پرونده موسوم به نیسان باز شد خودروهایی که تولیدشان در سال ۲۰۱۹ متوقف می‌شود + تصاویر قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول تست دوام رنگ در محفظه خورشیدی نیسان فراخوان فورد برای ۸۷۴ هزار دستگاه خودرو ساخت خود به دلیل نقص فنی دیدار روسای نیسان و رنو در بحران موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها نگاهی به وانت ZR۲ شورلت +تصاویر نیسان به‌دنبال جایگزین گون معرفی اولین شاسی‌بلند تمام‌برقی "اینفینیتی" در سال نو میلادی نیسان خودرویی با ارزش ۱.۱ میلیون دلار تولید می‌کند +تصاویر بازار وام ۷ میلیونی خرید خودرو راکد شد همکاری نیسان و رنو در پرونده گون رییس پیشین شرکت نیسان دوباره بازداشت شد ۲۴مجروح در واژگونی نیسان مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول فراخوان هزاران خودروی نیسان در ژاپن نیسان با رسوایی تازه‌ای روبرو شد قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار درس عبرت ژاپن از مدیریت نیسان درگیری ژاپن و فرانسه بر سر شرکت خودروسازی رنو_نیسان ۱۰ خودروی قابل اعتماد ۲۰۱۸ +تصاویر نیسان صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ عکس های لو رفته از نیسان مورانو ۲۰۱۹ تصادف نیسان با اتوبوس در محور کرج-قزوین قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول رییس نیسان برکنار شد افول ابرقهرمان صنعت خودرو نیسان صفر چند؟ چینی ها از بوی خودروی نو متنفرند رنو نیسان در آستانه فروپاشی! هوش مصنوعی برای یک کمپانی خودروسازی آگهی تلویزیونی ساخت کارلوس گون اخراج و دستگیر شد افسار صنعت خودروهای خودران در دستان فورد خودروهایی که تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد بازار دنیا می شوند همکاری فولکس واگن و فورد برای خودروهای خودران و برقی لکسوس صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول نیسان صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد مدل ۵ سال قبل این خودروی ژاپنی در ایران،۳ میلیارد تومان با ۱۰ مدل از بهترین نمونه های شورولت کوروت آشنا شوید خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ لکسوس مطمئن‌ترین خودرو شد لکسوس صفر چند؟ فورد ۱.۵ میلیون دستگاه خودرو را فراخوان داد نیسان صفر چند؟ تعطیلی موقت کارخانه فورد در اسپانیا جدیدترین پاترول‌های نیسان به غرب آسیا می آید شرکت لیفت آینده جهان خودرو را تغییر می دهد آزمایش خودروهای خودران فورد در واشنگتن کلید می‌خورد فورد در صدد حذف چراغ‌های راهنمایی از خیابان‌ها احتمال ادغام دو خودروساز آلمانی و آمریکایی قوت گرفت لکسوس صفر چند؟ خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ تقابل کوچولوهای بلندقامت شرقی فروش فورد در چین ۴۳ درصد کاهش یافت نیسان صفر چند؟ ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ خودروی پسر آجری! قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول نیسان صفر چند؟ خودروی جدید نیسان عابران را می بیند و ترمز می کند نیسان صفر چند؟ جدیدترین محصول نیسان زیان یک میلیارد دلاری فورد از جنگ تجاری لکسوس صفر را چند بخریم؟ فورد تازه وارد و کامیون سال ۲۰۱۹ اروپا نیسان در آمریکا فراخوان داد نیسان صفر چند؟ "اف ویژن" آینده‌ای برای کامیون‌های فورد اندرویدی شدن خودروهای نیسان و رنو سرچشمه موستانگ طعم تلخ نوستالژی! رصدخانه سیار طراحی شد تجهیز خودروهای گروه رنو- نیسان به سیستم‌عامل اندروید قیمت خودروهای نیسان صفر در بازار چند؟ گروه خودروسازی فورد ۵۵۵ خودرو را فراخواند نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند با ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ لکسوس صفر چند؟ خودروهای ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی بازار را بشناسید شرکت فورد پیشنهاد ترامپ برای انتقال تولید به داخل آمریکا را رد کرد فراخوان ۲ میلیون فورد پیکاپ نیسان صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ عرضه خودروی آفرودی جان سخت شورولت شرایط آزادسازی قیمت خودرو هنوز فراهم نیست فورد فروش خودروهای ساخت چینِ خود را در آمریکا متوقف کرد خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان نقص در سیم‌های شارژ خودروهای فورد قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول اعتراض ۸ شرکت خودروسازی به تعرفه‌های وارداتی ترامپ لکسوس RX۲۰۰T با چه قیمتی در بازار تهران معامله می‌شود؟ پرفروش‌ترین خودرو و برندهای جهان در نیمه اول ۲۰۱۸ سرعت و فناوری بیشتر در خودروهای پلیس فورد معرفی ۳ خودرو‌ دهه نودی که برای دریفت مناسب هستند مردان نیمه آهنی در کارخانه خودرو سازی رقیب ژاپنی E-کلاس، چند؟ رسوایی‌های بزرگ صنعت خودروسازی در جهان نیسان ایکس-تریل ۲۰۱۸ را بشناسید استقبال تایلند از خودروهای برقی مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین معرفی خودروهای آمریکایی که با وجود نامی نوستالژیک، سنت‌شکنی کرده‌اند کدام برندها خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ ورود نیسان جوک به باشگاه میلیونی‌ها نصب نقاشی هنرمند ایرانی در شرکت فورد امریکا خودرو نیسان مخصوص مسافرت معرفی ۸ خودرو عضلانی برتر دهه ۱۹۸۰ میلادی کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ شاسی بلند تیتانیومی فورد رونمایی شد +تصاویر لکسوس آرایکس ۴۵۰ اچ ال؛ خودروی ۷ سرنشینِ فوق لوکس نگاهی به مدل ۲۰۱۸ خودروی فورد موستانگ شاهکار جدید نیسان در طراحی خودرو زهر کُشنده تر برای شاه‌مار شلبی بررسی خودروهایی که در نسل‌های اخیر، مشتریان متفاوتی را جلب کرده‌اند فناوری فورد برای جاده‌های پردست‌انداز تکذیب فروش نیسان به رنو شعبه جدید نیسان در سعادت آباد افتتاح شد ماشین پلیس هیبریدی فورد کم مصرف و قدرتمندتر از همیشه هوای پاک برای قصرهای متحرک! ساخت خودروی دوچرخ چینی با الهام از فورد ۱۹۶۱ رنو ، نیسان و میتسوبیشی باهم ادغام نمی‌شوند قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول رویارویی لوکس ها کاهش میزان تولیدات شرکت خودروسازی نیسان در آمریکا قهرمان طبقه متوسط! تحولی در تاریخ پیکاپ‌ها جابجایی‌های غول آسا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران،رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد معرفی خودروهایی که قرار بود برای همیشه بروند، اما ماندنی شدند قیمت جدید انواع خودرو نیسان در بازار تهران +جدول عضلات خسته دهه نودی! تولید مدل محبوب خودروسازی فورد متوقف شد شرایط فروش نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ با قیمت قطعی اعلام شد شورولت اتومبیل سابربن RST را معرفی کرد +تصاویر پارس خودرو نماینده انحصاری محصولات نیسان در ایران است گزارش تصویری مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل نیو فیس ۲۰۱۸ شرایط فروش اقساطی تسهیل شده برای خودروهای نیسان در راه است ایکس‌تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمندتر از قبل آمد به دنبال تولید خودروهای نیسان با همکاری پارس خودرو هستیم نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ رونمایی شد + امکانات و مشخصات فنی با نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ هوشمند برانید اتومبیل بتمن در «شوالیه تاریکی» طراحی شد برترین فضاهای داخلی در خودروهای ۲۰۱۸ +تصاویر پنجره هوشمندی که مناظر بیرونی خودرو را به نابینایان نشان می‌دهد! پاگنده زرد پیکاپ با چاشنی هیجان نسل جدید لکسوس ES معرفی شد خداحافظی فورد با محصولات ارزان نیسان ایکس تریل فیس لیفت را با تسهیلات ۱۴۴ میلیون تومانی بخرید خودروی نیسان جوک، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان یک نیسان الکتریکی برای چینی ها قیمت رسمی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در ایران اعلام شد بررسی تفاوت های شاسی بلند نیسان، ایکس-تریل فیس لیفت و مدل قبلی آن در آستانه ورود این مدل به بازار لکسوس ۲۰۱۹ ES ، نگرش شما به لوکس‌های آلمانی را تغییر می‌دهد ۵ عدد مهم هفته آخر فروردین در جهان خودرو راه اندازی خودروهای خودران در سطح وسیعی از خیابان‌های آمریکا فصلی تازه برای یک نبرد ابدی! رسوایی‌های بزرگ شرکت‌های خودروسازی رقابت شورلت با تویوتا در کلاس پیک آپ‌های آفرودی (+عکس) رونمایی ۵۰ فورد جدید در چین تا ۲۰۲۵ فروش بهاری خودروهای نیسان آغاز شد رُخ وحشی تر کامارو ویترین برقی نیسان در پکن قیمت جدید نیسان ایکس تریل در ایران اعلام شد جوایز موسسه Vincentric به تویوتا و لکسوس رسید قیمت جدید نیسان جوک در ایران اعلام شد علی بابا دستگاه فروش خودرو را در چین افتتاح کرد کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس هشدار برای کمری و آکورد فروشگاه تمام هوشمند فورد در چین افتتاح شد ۵ خودرو شاسی بلند ۲۰۱۹ که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر لکسوس NX بارکش‌های محبوب خودروی برقی شاسی بلند با برد ۶۰۰ کیلومتر +عکس ارائه خدمات نوروزی شرکت جهان نوین آریا تولید خودروی برقی شاسی بلند با برد ۶۰۰ کیلومتر شرکت فورد بیش ازیک میلیون خودرو را ازبازار جمع آوری می کند تولید نیسان در ایران از سر گرفته می‌شود ۱۵ حقیقتی که احتمالا در مورد لکسوس نمی‌دانستید؛ لکسوس‌شناسی پیشرفته! نیسان در بین ۳ برند اول واردات به کشور معرفی ۳ خودرو قوی‌تر از ۵۰۰ اسب بخار و ارزان‌تر از ۱۰۰ هزار دلار آرایش تازه برای ارزان‌ترین فورد پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده قیمت خودرو لکسوس در بازار+ جدول ملاقات با تایوانی های هوشمند بررسی تفاوت های پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان، ایکس-تریل ۲۰۱۸ و مدل قبلی آن لوکس های ژاپنی غرفه لکسوس گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو تکامل پرفروش ترین EV دنیا کسب گواهینامه و تندیس پنجمین دوره رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران توسط نماینده رسمی نیسان در ایران بعنوان تنها شرکت در صنعت خودرو بالاخره شاسی‌بلند کوچک لکسوس هم آمد کسب رتبه نخست رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش خودرو توسط نماینده رسمی نیسان در ایران برای دومین بار متوالی رونمایی از نسخه خاص لکسوس RC در ژنو تجربه رانندگی با شورولت کامارو Z۲۸ ۱۹۷۸؛ شکارچی آمریکایی! آزمایش خودروی خودران فورد در خیابان‌های میامی نگاهی به تغیرات ظاهری نسل جدید پرچمدار فروش شاسی بلندهای نیسان در دنیا معرفی ۶ خودروی محبوب مردم دنیا در سالی که گذشت ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار بهترین خودروهای برقی و الکتریکی جهان را بشناسید عرضه مدل فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل ۲۰۱۸ به‌زودی در ایران + قیمت معرفی بهترین شاسی‌بلند‌های سال ۲۰۱۸ با ۳ ردیف صندلی نیسان ایکس‌تریل، رتبه نخست کیفیت را از آن خود کرد فورد برای خودروهای باری‌ خود فراخوان «رانندگی ممنوع» صادر کرد جهان نوین آریا، به استقبال طرح کاهش تعرفه خودرو رفت هشدار خودروسازان ژاپنی‌ در باره برگزیت با یکی از بهترین پیک‌آپ‌‌های ۲۰۱۸ آشنا شوید خودرویی که بالاترین سرعت را به خود اختصاص داد + تصاویر عرضه نسخه سفارشی لکسوس به مناسبت ۱۰ سالگی سری F چهار نیسان برقی در راه کسب رتبه اول رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی نیسان در ایران نیم میلیون خودروی فورد در بازار چین مشکل ترمز پیدا کرد «درخت فامیلی» خودروسازان جهان سامورایی‌های قد بلند به گلستان رسیدند رنو-نیسان-میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد رنو- نیسان؛ رکورددار فروش تلاش خودروسازان جهان برای خلوت کردن خیابان‌ها خودروی خودران پلیس رانندگان خاطی را ردیابی می کند فورد زیر فشار فراخوان نگاهی به خودروی کوپه لکسوس LC۵۰۰ +تصاویر ۱۵ سال طراحی نیسان در اروپا سبقت فروش اتحاد فرانسوی- ژاپنی از آلمانی کهنه‌کار لکسوس LS قیمت گذاری شد قمار برقی فورد رونمایی از خودروی مفهومی نیسان (+عکس) خودروی آینده اینفینیتی را ببینید خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول آن روی اسپرتی‌تر Edge Lexus LF-۱ Limitless Concept ؛پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده تولید انبوه نیسان‌های خودران تا ۲۰۲۱ افزایش سرمایه‌گذاری‌ فورد برای تولید خودروهای برقی رونمایی از فورد رنجر آمریکایی فرق بین خودروهای بنزینی و هیبریدی کیسه هوای معیوب در خودروهای فورد جان ۲ نفر را گرفت آغاز کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان برداشت ۵ سرنشین از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند لکسوس نیسان لیف؛ پر فروش ترین خودروی تمام برقی در جهان نیسان ۲۰۱۸ Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز خودروهای تویوتا و لکسوس به الکسای آمازون مجهز می‌شوند ملاقات با فورد ماستنگ شلبی GT۳۵۰ مدل ۱۹۶۹؛ نیش کبرا شورلت Traverse، شاسی بلند جدید جاده‌ها! +تصاویر شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش اعلام شد سرمایه‌گذاری رنو-نیسان-میتسوبیشی در استارت‌آپ‌ها معرفی نسل جدید خودروهای خودران تویوتا داستان طراحی مبتکرانه نیسان جوک ۱۰ خودروی پرفروش اروپا در سال۲۰۱۷ +عکس خودروها در آینده ذهن راننده را می‌خوانند جشنواره فروش زمستانی نیسان جوک با تسهیلات ویژه و تحویل فوری ۶ خودروی عضلانی و جذاب تاریخ امریکا +عکس پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ ۱۰ برند محبوب خودرو در بازار آمریکا ارزان‌قیمت‌ترین پیکاپ آمریکا، در ایستگاه ۲۰۱۸ نمایی از لکسوس جدید اولین تاکسی رباتی نیسان در راه است سدان‌های فورد، چینی می‌شوند با ۶۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟+جدول تفسیر غول‌پیکر فورد از مفهوم خودروهای تجاری و کار؛ کــرگــدن! بهمن قیمتی خودرو شاسی بلند جدید لکسوس در راه است لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان پیوند «فورد» و «علی بابا» برای ساخت خودروهای هوشمند اینفینیتی از مدل مفهومی Prototype ۹ رونمایی کرد +تصاویر واگذاری ۲۶ دستگاه خودروی حمل بار به مددجویان کمیته امداد لکسوس با LX۵۷۰ به نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس آمد لکسوس RX با اتاق بزرگتر به بازار می آید تصادف مینی بوس با خودرو نیسان ۲۳ مصدوم در پی داشت پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، اکنون نوبت به نسل جدید RX رسیده است؛ برگ برنده بلندقامت لکسوس معرفی کراس‌اوور مفهومی لکسوس در لس‌آنجلس (+عکس) ابر کروکی شورولت معرفی شد (+عکس) کامارو ۲۹۰ هزار دلاری! برداشتی دلفریب از یک گذشته خیالی! برندگان رقابت آکادمی مهندسی اینفینیتی در سال ۲۰۱۷ شغل رویایی خود را آغاز می‌کنند نمایندگی برتر فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا معرفی شد گزارش تصویری از حضور محصولات تویوتا و لکسوس در نمایشگاه خودرو تهران چراغ‌سبز نیسان به بنزین‌سوزها فورد خودروی هیبریدی پلیس تولید کرد نیسان مورانوهای جدید ۲۰۱۸ پرآپشن می‌شوند (+عکس) معرفی ۷ خودروی جان‌سخت در ایران سرمایه‌گذاری تازه نیسان در چین لکسوس جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس نخستین خودرو تمام خودران نیسان در سال ۲۰۲۰ معرفی می شود پیکاپ شش چرخ فورد وارد جاده‌ها شد +عکس رنو برنده رویکرد برقی بازار تجهیز تکنسین "فورد" به اسکلت خارجی امکان تست درایو محصولات نیسان در نمایندگی های تهران فراهم شد خودروهای «تویوتا» و «لکسوس» هم به نمایشگاه خودرو تهران می آید کمی تازگی برای Z سالخورده نیسان برای تست درایو نیسان ایکس تریل ثبت نام کنید ظهور دوباره وانت‌ها در بازار اروپا ژاپنی‌ها برنده رشد بازار فرانسه با تسهیلات ۱۲۰ میلیونی نیسان ایکس تریل سوار شوید خوش‌بینی «نیسان» به بازارهای اروپا نصب فناوری پروپایلوت بر روی نیسان روگ ۲۰۱۸ تست خودروی خودران نیسان موفقیت‌آمیز بود حل مشکل بی‌صدایی برقی‌ها نقص فرمان‌های فورد غول شش‌چرخ جدید فورد +عکس خودروی مفهومی IMX +تصاویر بررسی نیسان جوک ۱۶۰۰ توربو توسط نشریه YourFleet فوکوس استیشن ۲۰۱۸ لو رفت برای خرید نیسان قشقایی چقدر باید هزینه کرد؟ ۱۰ خودروی غیرقابل اعتماد جهان (+عکس) عکس خودروی خودران اپل منتشر شد فرمول اینتل برای امنیت خودروهای خودران فورد در مسیر ساخت خودران‌ها بازی گرن توریسمو با نیسان GT-R در دنیای واقعی +ویدئو خرید یک خودروی محبوب ژاپنی چند صد میلیون آب می خورد؟ حرکت آهسته فورد در چین آن روی خشن‌تر کوچک‌ترین کراس‌اوور فورد ۲۰۱۸ Nissan Leaf؛ تکامل پرفروش‌ترین EV دنیا قیمت جدید محصولات نیسان در ایران اعلام شد رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی آشنایی با فورد ماستنگ باس۴۲۹؛ رئیس بزرگ نیسان خودرو برقی اسپرت ساخت فورد ۱۴ میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌کند "دویود ادجای" به عنوان یکی از داوران مسابقه طراحی لکسوس معرفی شد معرفی ۲۵ مدل از بهترین شورلت‌های تاریخ + تصاویر لکسوس دنباله‌رو آلمانی‌ها نخواهد بود خودرویی که زمان نوشیدن آب را به راننده هشدار می دهد خودروی هیبریدی با موتور ۴۱۶ اسب بخاری ساخته شد ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید همکاری فورد و مایکروسافت در طراحی خودرو خرید یکی از محصولات فول آپشن Lexus در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ لکسوس RC F کمی افزایش قدرت خواهد داشت+تصاویر ۱۰ خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر آیا لکسوس از نسخه جدید LS رونمایی خواهد کرد؟ آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در جاده مخصوص کرج صرفه جویی ۱۰ میلیارد یورویی رنو نیسان ‌۳خودروساز بزرگ جهان متحد شدند خودروی مزدا۳ در جمع شش خودروی مطمئن از دیدگاه موسسه JD Power ایران خودرو در پی تولیدات ارزان قیمت با همکاری نیسان ۱۰ خودروی مدرن نیمه خودران "نیسمو"، نسل دوم لیف را تیونینگ می‌کند؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول نیسان از "لیف" جدید رونمایی کرد+تصاویر لیف به عضو مهمی در خانواده نیسان تبدیل خواهد شد گزارش تصویری از حضور نیسان در نمایشگاه خودرو تبریز شرکت نیسان از رقابتی‌ترین خودروی برقی خود رونمایی کرد تحویل پیتزا با خودروی خودران+عکس بازگشت اسطوره‌ها جهان نوین آریا با شرایط فروش ویژه محصولات نیسان به تبریز می رود نیسان جزئیات آینه عقب دوربین دار آرمادا ۲۰۱۸ را اعلام کرد خودرویی که مانع سیلی خوردن رانندگان می‌شود لکسوس RX مدل ۲۰۱۸؛ پر از زیبایی و قدرت تقریبا نیمی از مردم علاقه ای به خودروهای کاملا خودران ندارند جهان نیسان در مجله آنلاین «نیسان نوین» معرفی نسخه ویژه نیسان تایتان لکسوس NX را با شرایط استثنایی بخرید ۶ دهه بلوغ و تغییر همکاری فورد با چین برای تولید خودروهای برقی فناوری خودران بیش از حد بزرگ نمایی شده است مظنه قیمت Chevrolet در بازار مناطق آزاد چقدر است؟ خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول راننده نیسان به علت اختلاف حساب،یک نفر را در بوانات زیرگرفت و کشت استفاده از خودران‌ها در فناورانه‌ترین المپیک تابستانی جهان با ۲۵ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ درآمدزایی مالکان خودروهای الکتریکی نیسان در ساعات اوج مصرف فورد زیر وانت جدیدش را هم استتار کرد! با ۲۰ میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ گروه بهمن مذاکره با شرکت نیسان را تکذیب کرد سامانه‌ای برای ممانعت از جاگذاشتن کودکان در خودرو ترافیک سنگین در جاده های زنجان شرکت های بزرگ خودروسازی در نمایشگاه مشهد رقابت دارند انتشار جزئیات نیسان لیف ۲۰۱۸ در آستانه رونمایی رسمی آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه جنرال موتورز ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو را فرامی‌خواند فورد موستانگ کانورتیبل در تهران لیموزین‌های تشریفاتی در جزیره کیش افتتاح شوروم مرکزی رامک خودرو در اندرزگو کوچ‌نشین شهری فروش خودرو برای پنجمین ماه متوالی در آمریکا کاهش یافت برخورد ۲ خودرو در جاده رضی ، اردبیل سه کشته برجای گذاشت نسل جدید نیسان "لیف" بدون استتار دیده شد فروش ویژه لکسوس NX۳۰۰ با تحویل ۹۰ روزه یک قرن پیک آپ‌سازی فورد جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) نیسان نتایج مالی اولین دوره سه ماهه سال مالی ۲۰۱۷ را اعلام کرد فورد SUV‌های معیوب پلیس آمریکا را تعمیر می‌کند اتحاد رنو-نیسان، بزرگترین خودروساز جهان شد رنو در فروش و سوددهی رکورد زد نظاره‌گر شورلت SS سدان باشید +تصاویر لکسوس دست از تولید ساب کامپکت ES برنمی دارد طرح تحویل ناب نیسان در نمایشگاه خودرو شیراز برگزار شد استقبال گسترده مردم شیراز از شاسی بلندهای نیسان هیولای ژاپنی نمایشگاه خودرو شیراز را بشناسید شیک ترین و زیباترین دفتر کاری که تا بحال دیده اید! +تصاویر تویوتا محبوب ترین است شرایط جدید فروش تویوتا و لکسوس برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! فراخوان سه خودروساز در آمریکا جولان اژدها های ژاپنی در تهران + عکس ۲۰ درصد خودروهای ما تا ۲۰۲۰ فاقد آلایندگی خواهند شد جشنواره فروش تابستانی نیسان، با بهترین تسهیلات و پیشنهادهای ویژه آغاز شد نظاره‌گر شورلت Equinox مدل ۲۰۱۸ باشید +تصاویر برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید گزارش تصویری از غرفه جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو البرز عرضه شاسی‌بلند‌های نیسان با تخفیف ویژه فروش نقدی و اقساطی لکسوس NX با تحویل فوری ارائه نسخه ۷ صندلی از لکسوس RX بهترین خودروهایی که در ۲۰۱۸ خواهید دید (+عکس) شرایط فروش ویژه نیسان در نمایشگاه خودرو البرز نیسان تصویر جدیدی از نسل بعدی لیف منتشر کرد کراس اوور ۷ نفره لکسوس در راه است لکسوس ۱۷۶۰ سدان ES۳۵۰ را فرامی‌خواند نگاهی به شورلت کامارو ZL۱ ۱LE مدل ۲۰۱۸ +تصاویر نسل بعدی فورد فوکوس در چین تولید می شود ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان زمان عرضه ساندرو و داستر مشخص نیست نسل بعدی نیسان لیف دستیار ویژه رانندگی خودران دارد فورد نسخه آفرود بزرگ‌‌ترین اس.‌یو‌.وی‌ اش را تولید می‌‌کند سیستمی که وجود آمبولانس را اعلام می کند! شاسی‌بلندها محبوب‌ترین ماشین‌پلیس‌های جهان (+عکس) ۷خودروی مردم ‌پسند دنیا پیمان کارگر این‌بار به عنوان نماینده نیسان وارد ایران شد متولد چین بزرگ شده ایــــران قیمت خودروهای شورولت در مناطق آزاد +جدول دلایلی برای خرید نیسان ایکس‌تریل، شاسی‌بلند قدرتمند نیسان ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) ارزشمندترین برندهای دنیای خودرو در سال ۲۰۱۷ (+عکس) پوست اندازی باربر چینی سال تغییر موازنه قدرت رونمایی از جدیدترین پیکاپ نیسان (+عکس) نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد راهکار فورد برای مهار کاهش فروش پیرمــردهای ســـر‌به‌راه شورولت SS رسما توقف تولید شد+تصاویر تاریخی‌های موزه هنری فورد +تصاویر شاسی بلند جدید شورولت +تصاویر مدیرعامل فورد اخراج شد فروش نیسان جوک پلاتینیوم با تسهیلات ویژه و به تعداد محدود مدیرعامل فورد تغییر می‌کند بازار در قُرُق یک ژاپنی! سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری فورد روی گیربکس های جدید خودروهای فورد هوشمند شدند انتشار اولین تصویر از نیسان لیف جدید لکسوس RX۲۰۰t به‌زودی در خیابان‌های ایران فورد کارکنان رسمی را تعدیل می‌کند نظاره‌گر فورد Mustang RTR مدل۲۰۱۷ باشید +تصاویر فروش نقدی و اقساطی لکسس NX با تحویل فوری و مدل ۲۰۱۷+جدول فروش و تولید جهانی شرکت نیسان از ماه آوریل ۲۰۱۶ تا مارس ۲۰۱۷ رکورد ثبت کرد برای نیسان سواری چقدر باید هزینه کرد + جدول قیمت هیوندای در حال کار روی یک وانت جدید است بادوام ترین خودروها در بازار آمریکا+تصاویر راه حل جالب نیسان برای کنار گذاشتن گوشی در حین رانندگی بازار داغ شاسی بلندهای فورد در چین محبوب‌ترین خودروهای مردم در جهان لکسوس: خودروهای سدان احتمالا دوام نخواهند آورد مدیرعامل فیسبوک در خط تولید فورد Chevrolet با چه قیمتی در مناطق آزاد بفروش می رسد؟ نیسان پا جای پای رنو می گذارد خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! شورولت FNR-X عازم بازار چین است بیوک Velite ۵؛ نسخه چینی شورولت بولت فورد یک دوچرخه بادشدنی ساخت! جدیدترین اسپرت شورلت چند؟+تصاویر مدل D۹۰ جدیدترین محصول مکسوس در راه ایران فیس لیفت لکسوس ۲۰۱۸ NX معرفی شد +عکس حضور برند شورولت در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷ نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر لکسوس LS ۵۰۰ F؛ اسپرت تر از همیشه خودرویی با تایرهای عجیب برای شن نوردی خودروهای الکتریکی و بهره گیری از میتسوبیشی پیش‌بینی فورد از آینده خودروهای شاسی‌بلند فورد سریع ترین خودروی هیبریدی پلیس را ساخت+تصاویر حضور نیسان با یک "روگ" شبه نظامی در نمایشگاه نیویورک+تصاویر عدم حضور فیات، نیسان و پژو در نمایشگاه فرانکفورت شاسی بلند جدید شورولت +عکس ایران یازدهمین سواری‌ ساز بزرگ دنیا شد رنج‌روور اسپورت انگلیسی یا لکسوس GX ۴۶۰ ژاپنی؟ بازی برای خودروسازان تمام شد خودرو پلیس تحسین برانگیز ساخت نیسان+تصاویر فورد بدنبال حضور موستانگ در مسابقات لومان بود فورد دو مدل سبز به بازار چین عرضه می‌کند فروش برند لوکس نیسان ۱۸ درصد رشد کرد ارزش بازار تسلا از فورد پیشی گرفت انتشار تصویری از SUV مرموز اینفینیتی استخدام ۴۰۰ مهندس بلک بری در فورد سرمایه‌گذاری ۱.۲ میلیارد دلاری فورد در کارخانه‌های آمریکایی هزینه ۲۹۵ میلیون دلاری فورد برای فراخوانهای ایمنی خودروسازان چینی جای فورد را می‌گیرند لکسوس CT ۲۰۰H را بیشتر بشناسید جوک جدی آشنای ژاپنی پاترول و پاجرو فرزندخوانده‌های جدید نیسان و میتسوبیشی می‌شوند لکسوس GS احتمالا توقف تولید می‌شود تشکیل واحد ال‌سی‌وی از سوی رنو-نیسان رقابت حداقلی لوکس‌ها پیمان کارگر از رنو پارس رفت / جانشینان کارگر را بشناسید انتخاب مدیر سابق ب ام و برای هدایت تیم‌های طراحی نیسان استفاده از واحد "شتر بخار" به جای اسب بخار! حمله به مسابقات جی‌تی یک کراس اوور خاص میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران مطمئن ترین خودروهای جهان در تسخیر برندهای تویوتا و لکسوس خودرو خودران لکسوس با گذشت زمان هوشمند تر می‌شود رستگاری در ۸ثانیه رونمایی دیجیتالی از رقیب کره ای نیسان جوک+عکس نگرانی انگلیسی‌ها نسبت به وضعیت کارگران کارخانه فورد لکسوس در تدارک ساخت LC F ۶۰۰ اسب بخاری بازگشت لکسوس محبوب به ایران خرید LX ۵.۷ در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ ترسیم آینده حمل و نقل بار و کالا توسط فورد+تصاویر تست اولین خودروی خودران نیسان در اروپا وزن کمتر و فیبرکربن بیشتر در فورد GT سری مسابقه+تصاویر غیبت غیـرموجه! بازگشت لکسوس به بازی کارلوس گون از مدیرعاملی نیسان کناره گیری کرد خودروها به یک دستیار ماهر، همراه سفر و شنونده‌ دلسوز تبدیل می‌شوند نگاهی به فورد کامیونت Raptor مدل۲۰۱۷ +تصاویر ZL۱؛ سریع‌ترین کامارو ساخته شده تا به امروز شناخته شد جشنواره فروش نوروزی ایرتویا آغاز شد مهندسان فورد از عملکرد ماشین‌های بدون راننده راضی نیستند جنگ سالاران ریزاندام تفاوت در طی گذر زمان +تصاویر پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، پرفروش‌ترین لکسوس به ایران آمد با چند میلیون می توان یکی از محصولات لکسوس را خرید؟ فیس‌لیفت دنا در غرفه ایران خودرو؛خوب،بد یا زشت؟ درخواست خودروسازان از ترامپ برای تغییر قوانین آلایندگی دوران اوباما سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری فورد در یک شرکت فناوری خودران عملکرد خوب رنو-نیسان در ۲۰۱۶ اولین تصاویر از فورد Expedition مدل۲۰۱۸ +تصاویر جذاب‌ترین خودرو لکسوس زیباتر خواهد شد+تصاویر بازبینی همکاری دایملر با نیسان در مکزیک سهم ۷۵ درصدی ایرتویا از بازار تویوتا و لکسوس در ایران جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها انزجار خودروسازان از سیاست مهاجرتی ترامپ CERVE I؛ روح جاودان کوروت فورد هم از ممنوعیت مهاجرتی ترامپ انتقاد کرد فورد فناوری‌های جدید را برای خودروهای قدیمی اش فراهم می‌کند با مقررات کنونی مصرف سوخت ۱ میلیون شغل از بین می‌رود معرفی ۱۰ برند برتر سال ۲۰۱۶ در صنعت خودروسازی جهان سکوت فورد و جنرال موتورز در برابر ممنوعیت مهاجرت معرفی ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران رونمایی از خودرو تمام الکتریکی شورلت Bolt EV +تصاویر الکتریکی دیگری از نیسان: جوک! هشدار فورد درباره ریسک مقررات اقتصاد سوخت نیسان روگ هیبریدی ارزان تر از RAV۴ هیبریدی قیمت خورد نیسان Z در نمایشگاه توکیو رونمایی می شود مشخصات فنی سریع‌ترین خودروی فورد معلوم شد بهترین پیک‌آپ‌‌های آفرودی (+عکس) میتسوبیشی رقیبی برای نیسان قشقایی رو کرد "گازو" از لکسوس RC F GT۳ رونمایی کرد فورد برند فروش قطعات خودرو ایجاد می‌کند از خودروخاص نیسان تا پرفروش ترین های ۲۰۱۶ در آلمان قیمت محصولات لکسوس در بازار+ جدول قیمت لکسوس LC۵۰۰ و LC۵۰۰h اعلام شد لکسوس در تدارک حمله به بازار شاسی‌بلند ها و کراس اوورها جدیدترین قیمت و شرایط فروش ۳ مدل وارداتی نیسان در ایران تست خودروهای خودران نیسان در خیابانهای لندن گسترش فراخوان فورد برای ایربگهای تاکاتا افسانه سیمرغ به حقیقت پیوست بلوغ زودرس تراورس در انتظار وانت‌ غول‌آسای فورد سودآوری فورد در سال ۲۰۱۷ کمتر می‌شود لکسوس LS۲۰۱۸؛ اسب رام نشدنی ژاپنی ایده هایی از دیترویت مــرگ زاپاتا همه این پیرمردان! دونالد ترامپ فورد و فیات-کرایسلر را تحسین کرد شکوه کلاسیک آغاز طرح فروش استثنایی وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات ویژه ارواح ســـرگردان دیتـــرویت توقف پروژه طراحی مشترک خودروهای لوکس نیسان و دایملر ترامپ تویوتا را تهدید کرد اما نیسان با خطر بیشتری مواجه است "قشقایی و مایکرا دو محصول آینده نزدیک نیسان در ایران" فروش ۲۳۰ هزار دستگاه برند لوکس نیسان نیسان اکس-تریل با قیمت ۲۴۸میلیون تومان رونمایی شد رونمایی از کراس اوور جدید نیسان در ایران سلطان بی تاج و تخت وانت‌ها شورش در شهر با آرامش نبرد فیل و فنجان! فورد قراردادش بامکزیک را لغو کرد ۶ خودرویی که مشتریان از خرید آن پشیمان هستند خودروسازان در نمایشگاه لاس‌وگاس چه خواهند کرد؟ چرخش ۱۸۰ درجه‌ای نیسان در زمینه خودروهای هیبریدی فرزند توفان، ساخت میشیگان حراج اینترنتی سامورایی ۹۵۰ اسب‌بخاری خودروهای خودران فورد ۳ برابر می‌شود آغاز تحقیقات ایمنی از خودرو محبوب فورد بررسی سیستم صوتی پیشرفته مارک لوینسون در لکسوس LX ۱۰ خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ بازگشت گوزیلای نیسان به ایران+عکس ایکس‌تریل؛ معنای جدیدی از سواری ایمن و خانوادگی نیم‌نگاهی به نسل دوم لکسوس RX۳۵۰ در بازار دست دوم پلیس‌های اسپرت سوار +تصاویر تعلیق تولید فورد در ونزوئلا صندلی‌های UX لکسوس، از ابتکارات برتر سال ۲۰۱۶ (+عکس) توقف یک هفته ای فعالیت فورد در آمریکا رونمایی و آغاز تست شورولت بولت خودران در میشیگان+تصاویر پلتفرم خودروهای الکتریکی رنو، میتسوبیشی و نیسان یکی خواهد شد بهترین خودروهای تولید شده در سال ۲۰۱۶+عکس فراخوان بیش از ۶۶ هزار دستگاه لکسوس در چین ظاهر خشن، باطن نسبتا آرام! سرانجام میکرا نیسمو کارلوس گون رییس هیات مدیره میتسوبیشی شد مدیر ارتباطات سایپایدک، معاون مدیرعامل شد آشنایان ما در غرب شاهکار جدید خودروساز ژاپنی +تصاویر ابداع جدید فورد برای دنده "پارک"+عکس سواری دلپذیر یا لذت رانندگی؟ طرح‌های اضطراری فورد برای سورپرایز مالیاتی چین بدنه تمام ال.ای.دی خودروی جدید لکسوس+تصاویر عبور فروش جهانی برند لوکس نیسان از رکورد ۲۰۱۵ چین مقصد جدید پیکاپ های فورد و جنرال موتورز باتری خودروهای الکتریکی نیسان به خانه‌ها می‌رود رونمایی از غول جدید شورولت +تصاویر فورد ۶۸۰ هزار دستگاه خودرو را فرامی‌خواند نظاره گر شاسی بلند لکسوس GX۴۶۰ مدل٢۰۱۶ باشید +تصاویر دوئل سنگین‌وزن‌های شرقی رونمایی فورد از فیستاهای۲۰۱۷ +عکس عرضه نسل جدید مدل پرفروش فورد در اروپا فورد ۶۴ میلیون دلار به برزیل غرامت می‌دهد ممنوعیت فروش نیسان، ب ام و و پورشه تسخیر بازار خودرو توسط چشم بادامی ها+جزییات استفاده پلیس آلمان از خودروی فورد موستانگ نیسان اواخر امسال یا ابتدای سال آینده تعیین تکلیف می شود «کامارو»؛ از نوستالژی دهه ۶۰ تا ساخت قدرتمندترین کاماروی تاریخ +عکس پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت عدم نگرانی اتحادیه اروپا نسبت به امتیازهای انگلیس به نیسان نیسان ۴۱ درصد سهامش در قطعه‌سازی "کالسونیک" را می‌فروشد برنده رقابت‌های خودرو سبز اعلام شد گزارش تصویری از حضور جنرال موتورز در نمایشگاه گوانگجو نیسان سنترا نیسمو ۲۰۱۷ به بازار می آید مقایسه دو خودرو تویوتا لندکروزر GXR و لکسوس RX۳۵۰ + جدول رونمایی فورد از یک کراس اور اسپرت اقتصادی+تصاویر لکسوس به فضا می‌رود! فورد شما را می‌پاید! فورد غول‌آسای برزیلی فقط ۱۰۰۰ دستگاه کاماروهایی که تمام نمی‌شوند مونا سپهری مدیر ایرانی موفق در نیسان فورد اکواسپورت جدید خود را رو کرد+تصاویر کراس اوور محبوب لکسوس را اقساطی بخرید نیسان سرویس کرایه خودرو راه اندازی می‌کند پیش‌بینی فورد از فروش شاسی‌بلندها لکسوس فضاپیما ساخت از آینده خودروهای خودران هیجان زده هستم سرمایه‌گذاری ۱۹۵ میلیون دلاری فورد در هند پیش‌بینی نیسان از کاهش رشد فروش خود اتحادیه اروپا از انگلیس درباره تضمین به نیسان توضیح خواست بررسی خودرو تنومند شورلت کامارو مدل ۲۰۱۷ خودروهای رکورددار بیشترین جریمه سرعت غیرمجاز در آمریکا فروش اقساطی لکسوس ۳۰۰h با ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات نیسان اولین دفتر کار سیار جهان را ساخت+تصاویر کیفیت پراید و وانت نیسان افزایش یافته است خودرو غول‌پیکر پلیس" فورد "در نمایشگاه سما (+عکس) آغاز فروش نیسان بی‌رحم رزم‌ناو یانکی‌ها مقابل پهپاد ژرمن‌ها شاسی‌بلند جدید فورد +تصاویر مذاکرات خصوصی با خودروسازان بزرگ درب تویوتا و لکسوس با گوشی موبایل باز می‌شود بلک بری مهمان خودروهای فورد می‌شود شورولت ۲ کامارو جدید را در نمایشگاه SEMA رو کرد+تصاویر نیسان NISMO در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می‌شود بهترین مفهومی‌های تاریخ فورد (+عکس) امتیاز دولت انگلیس به نیسان به زعم اسکاتلندی‌ها ۵ خودرو برتر که هنوز با گیربکس‌های دستی ارائه می‌شوند (+عکس) موافقت شرکت خودروسازی نیسان با سرمایه گذاری جدید در انگلیس به رغم برگزیت ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند تویوتا و لکسوس در صدر قابل اعتمادترین برندهای خودرویی نیسان گاوشیرده خود را سر می‌بُرد احتمال عدم تولید یکی از خودروهای مطرح فورد فورد: از این به بعد فقط خودروهای بزرگ می سازیم سرنوشت پیک آپ مشترک نیسان- میتسوبیشی چه می‌شود؟ شورلت Camaro V-۶ مدل۲۰۱۶ را ببینید +تصاویر این خودرو چراغ قرمز را رد نمی‌کند! +عکس تست خودروهای متصل توسط جگوار-لندروو و فورد سمت مدیریتی جدید مدیرعامل نیسان در میتسوبیشی فروش اقساطی خودرو لکسوس NX۲۰۰ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه نیسان روگ ۲۰۱۷ از ۲۴ هزار دلار قیمت خورد نگاهی به ون جدید فورد Transit مدل ٢۰١٦ +تصاویر توقف فعالیت چهار کارخانه فورد در پی فروش راکد نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است ۱۰ خودرویی که یکباره متحول شدند +تصاویر نیسان از دولت انگلیس تضمین گرفت نبرد آزاد ژاپن‌‌، کره و آمریکا در خاک ایران پایان ۹۱ سال فعالیت فورد در استرالیا تولید ۸ نیسان جدید در هند تا ۲۰۲۱ موافقت کمیسیون اروپا با خرید سهام میتسوبیشی توسط نیسان گزارش تصویری از غرفه برند نیسان در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ آغاز تحقیقات آمریکا از ۶۴۲ هزار شاسی بلند و سواری وانت شورولت سیلورادو رکورددار گینس شد نیسان مورانو ۲۰۱۷ از ۳۰ هزار و ۶۴۰ دلار قیمت خورد نیسان سرمایه گذاری های جدیدش را در انگلیس به دلیل برگزیت تعلیق کرد یوایکس، شاسی‌بلندی کوچکتر از اِن‌ایکس رازهای آقای تی ! با این صندلی خودران از ایستادن در صف لذت ببرید انتشار تصویر جدیدی از کانسپت آینده نگرانه لکسوس واردات لکسوس‌ به کشور چقدر آب خورد؟ خروس های رام در مقابل آدم فضایی ژاپنی خودروی پیشرفته امداد و نجات نیسان +عکس رقابت سامورایـــی‌های کوچک فورد طرح یک خودروی تا شونده را ارائه داد+تصاویر انتقاد شدید مدیرعامل فورد از دونالد ترامپ قیمت انواع خودروهای لکسوس در بازار + جدول فروش اعتباری خودرو لکسوس NX۲۰۰ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه تولید آب آشامیدنی توسط کولر خودروهای فورد+تصاویر فورد خودروهای خودرانش را از سال ۲۰۲۵ می فروشد معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: مفهومی نیسان Sway، تجلی نسل بعدی نیسان میکرا فیس لیفت هولدن تریل بلیزر ۲۰۱۷ را ببینید نیسان روگ ۲۰۱۷ رونمایی شد طرح فورد برای جایگزین کردن سانروف‌ها با نمایشگر فورد یک سقف مجازی طراحی کرد جریمه شش میلیون یورویی نیسان و فروشندگانش در اسپانیا انصراف فورد از تولید خودروهای کامپکت جدید فورد Focus RS مدل ۲۰۱۶ +تصاویر اسپانسرینگ خودروسازی شرکت آمریکایی برای چین فروش خودرو در آمریکا سال آینده کاهش می یابد ماکت نیسان قشقایی با ۱۴ کیلومتر نخ ساخته شد+تصاویر شاسی‌بلند جدید شورولت را ببینید برتری لکسوس در بازار خودروهای لوکس LC۵۰۰ خوش رخ ترین خودروی مسابقه ای لکسوس+تصاویر راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران فورد Shelby GT۳۵۰ مدل ۲۰۱۶ +تصاویر سرقت رینگ و تایر ۴۸ دستگاه شورولت از نمایندگی لینکلن در صدر شاخص رضایت مشتری ورود فورد به رقابت با تسلا موتورز آستون مارتین DB ۱۱ و هفت رقیب سرسخت‌اش ۱۰ فرمانروای آفرود ۲۰۱۶ را بشناسید فورد خودروی خودران اشتراکی طراحی می‌کند افزایش تولید شاسی بلند پرفروش نیسان ساخت خودرویی بدون فرمان و ترمز! موتور جدید رنو-نیسان، دیزل را از رده خارج می‌کند ایرتویا و شرایط فروش جدید محصولات تویوتا و لکسوس شورولت به جنگ تسلا می‌رود تویوتا ۳۳۷ هزار دستگاه RAV۴ و لکسوس را برای سومین بار فرامی‌خواند پرکارترین خودروها کدامها هستند؟ واردات ۵۴ میلیون دلاری لکسوس آغاز فروش فورد ژاپنی در بازارهای جهانی موشک برقی نیسان در المپیک ریو +تصاویر نیسان پسفایندر ۲۰۱۷ پنج ستاره گرفت خودرو آمریکایی گذر موقت در خیابان‌های تهران ۱۰ برندی که اقتصادی‌ترین خودروها را تولید می‌کنند +اینفوگرافیک قیمت انواع خودرو وارداتی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان + جدول نقش کدام خودروها در بازی‌های المپیک پررنگ‌تر است؟ (+عکس) نیسان بدنبال فروش سهام شرکت باتری سازی خود است کاهش فعالیت نیسان در تولید باتری خودروی برقی خودرو عجیب و پیشرفته نیسان (+عکس) یک وانت‌بار ویرانگر برای جاده و خارج از آن مشخصات شورولت کامارو ۲۰۱۷ اعلام شد+تصاویر ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید احتمال تعطیلی کارخانه‌های فورد در انگلیس و اروپا در محدوده ۱۰۰ میلیون تومان نیسان تینا یا هیوندای آزرا ؟ پرفروش ترین خودروها در نیمه اول ۲۰۱۶+تصاویر نیسان به قهرمانان المپیکی لیف طلایی اهدا می‌کند+تصاویر رقابت با نیمی از اصالت! شورولت کامارو ۲۰۱۶ کروکی را ببینید+تصاویر لکسوس LC ۵۰۰ خودروی نسل جوان (+عکس) فورد ۴۰ سالگی فیستا را جشن گرفت وانتی که ۱۴ تن بار را جابجا می کند قیمت‌ خودروهای کارکرده آمریکایی در بازار ایران سرمایه‌گذاری جدید فورد در فناوری خودروهای خودران کاهش فروش فورد در بریتانیا فورد هم به جمع سازندگان خودروهای هوشمند می‌پیوندد قیمت خودروهای شورولت موجود در بازار+جدول نیسان اولین خودروی خودران ژاپنی شد پت‌فایندر جوان آماده رقابت با هوندا پایلوت فروش اعتباری خودرو لکسوس NX۲۰۰ نیسان مورانو هیبریدی ۲۰۱۶ را ببینید+تصاویر واردات خودروهای ژاپنی سر به فلک کشید + جدول همه‌چیز درباره نسل جدید شورلت کوروت +عکس همکاری جنرال موتورز و فورد در پروژه مشترک تحقیقات آمریکا از نشت دود اگزوز فورد اکسپلورر شورولت Commodor SSسال۲۰۱۶را ببینید +تصاویر نگاهی به فورد اج سال ۲۰۱۷ +تصاویر ۵۰ سال با فورد، در مسابقات ۲۴ساعته «لمانز» جمشید حسینی سوار نیسان می شود نیسان علیه کمپین برکسیت شکایت می‌کند ۶۰ هزار اینفینیتی Q۵۰ فراخوان می‌شوند وقتی سدان لوکس اپل در ایران تنها ۴۶ هزار تومان قیمت داشت! نیسان خودروی هیدروژنی اتانول سوز می‌سازد فورد از صداهای مصنوعی استفاده می‌کند فورد کا‌پلاس جدید رونمایی شد داستان لوگو ۱۲ خودرو مشهور جهان +عکس تولیدخودروی سازگار با محیط زیست +عکس تجدید قوای خشمگین‌ترین گودزیلا چه تعداد لکسوس وارد کشور شد؟ تراک‌های برتر ۲۰۱۶ حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران نیسان از GT-R جدید خود رونمایی کرد +تصاویر پژو ۳۰۰۸ رقیب سرسخت نیسان قشقایی و رنو قاچار+تصاویر این سدان خانوادگی فورد، صدی زیر ۶ لیتر بنزین می سوزاند لکسوس هاچبک CT را با یک کراس اور عوض می کند قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۶ تصاویر شورولت اسپارک ۲۰۱۶ را ببینید قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول وعده نیسان برای دو برابر کردن عمر باتری خودروهای برقی مدیر سابق نیسان در میتسوبیشی نیسان؛ خودرو پلیس ژاپن نگاهی به فورد Fusion سال ۲۰۱۷ +تصاویر FNR، شبح جدید جنرال موتورز ماجرای شورولت ۵۲ هزار تومانی! چرخ فیبر کربنی برای ابرخودروها ورود ۶ میلیون دلار لکسوس در فروردین ماه قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول کره جنوبی نیسان را به دستکاری آلایندگی متهم کرد + تکذیبیه نیسان نیسان سر کلاس شیمی برای ارتقای خودروهای برقی! لوکس ترین شاسی بلند فورد نیسان برای آلایندگی قشقایی جریمه می‌شود چرا نیسان میتسوبیشی را خرید؟ لوکس‌ترین لکسوس سال آینده می آید "شوالیه"، خودرو لوکس و خشن کانادایی خواستگاران فراوان سوپراسپورت دلربای آمریکایی! ثبت‌نام ۶.۵۰۶ نفر برای نسل جدید فورد GT فروش ۲۰ میلیون دستگاه خودرو تا ۲۰۱۸ ژاپن تنها ۳ خودروساز خواهد داشت شورلت از فیس لیفت تریل بلیزر ۲۰۱۶ رونمایی کرد نیسان، میتسوبیشی را خرید گران ترین خودرو نیسان تلاش فورد برای کاهش مصرف سوخت موتورهایش با ایجاد سروصدا! فورد Escape را ببینید ۱۰ خودرویی که زنان هرگز نمی خرند +عکس قیمت خودرو وارداتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلییون تومان +جدول قیمت انواع خودروهای وارداتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان لکسوس LX۵۷۰ ۲۰۱۶ چند؟ +تصاویر ساخت خودرویی که خودش را لوس می کند پاکستان برای جذب رنو و نیسان دست به کار شد نیسان بیش از ۱۰۸ هزار روگ را فراخواند تزریق خشونت بیشتر در چهره IS برخورد وانت نیسان حامل اسید و اتوبوس تخلف زیست محیطی فورد یک میلیون دلار آب خورد داتسون و رنو بازار خودرو ارزان را می‌گیرند؟ مجوز واردات خودروهای آمریکایی لغو شد نیسان برای ۳.۵۳ میلیون خودرو فراخوان ایمنی داد لکسوس RX ۳۵۰ اف اسپورت را ببینید تلفیق تخیل و واقعیت در شورولت کروز ۲۰۱۶+تصاویر شرقی‌های بلند‌قامت فورد F-۱۵۰ سوپرکرو در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد لکسوس با IS جدید در پکن حاضر شد نیسان برای شکست تسلا به تخریب حریف متوسل شد علاقه ای به ادغام با فیات-کرایسلر نداریم زمین زیر چرخ نیسان آبی دهن باز کرد! فروش نقدی و اقساطی انواع لکسوس با تخفیف ویژه باور می کنید این اتومبیل ها روزگاری، پرفروش ترین های دوران خود بوده اند؟ فورد موستانگ پرفروش ترین خودرو اسپورت کوپه در جهان شد شاسی‌بلند اقتصادی رنو یا ژاپنی فراموش‌شده؟ قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول فورد بیش از ۳۷ هزار دستگاه ون را فراخواند آزمایش موفق اتومبیل خودران چینی در مسیر ۱۹۰۰ کیلومتری شاسی‌بلند جدید آمریکایی را ببینید ساختمان‌های مرکزی فورد موتور مدرنیزه می‌شوند لکسوس فروش یک میلیون هیبریدی را جشن گرفت وانت فورد F-۱۵۰ بالاترین امتیاز ایمنی را گرفت فورد موستانگ؛ محبوب‌ترین خودرو اسپرت آلمان آژیر نامحسوس فورد برای خودروهای پلیس+تصاویر لکسوس پیشتاز بازار SUV های لوکس آمریکا نیسان یک کراس اور و یک اسپورت الکتریکی رو می کند فروش انواع محصولات تویوتا با تخفیف ویژه خانواده NX لکسوس صاحب یک عضو پرقدرت می شود نیسان اسکایلاین نمادین ترین خودروی ژاپنی تمام ادوار لقب گرفت لکسس پیشتاز بازار لوکس آمریکا تویوتا بیش از ۱۶ هزار دستگاه RAV۴ و لکسوس را فراخواند مشخصاتی برای جدیدترین خودرو لکسوس تولید خودرو «فورد جی‌تی» در کانادا شورولت کامارو ZL۱ در برابر دوج چلنجر SRT هلکت نقاب تازه برای نیمچه شاسی‌بلند آمریکایی نیسان GT-R ۲۰۱۷ بصورت رسمی معرفی شد سرمایه گذاری ۲۲۴ میلیون دلاری فورد در رومانی برای تولید اس یو وی جایگزین پژو ۴۰۵ چیست؟ رُخ تازه برای شورولت پنجاه میلیون تومانی سفر به دور دنیا با فورد ۱۰۰ ساله+تصاویر حقوق مدیرعامل فورد جهش کرد گشت ژاپنی نیسان با GT-R ۲۰۱۶ در نمایشگاه نیویورک حضور می یابد رنو و نیسان برای خودروساز روسی رییس انتخاب کردند معرفی خودرو جدید فورد شوروم لکسس در استانبول نیسان ۴۷ هزار دستگاه لیف را فراخواند ساخت نسل جدیدی از خودروهای ضدگلوله نوآوری جدید فورد برای پلیس ابداع فناوری جدید برای تبدیل خودروها به سالن نمایش فیلم سینمایی کاهش فروش جی‌ام و فورد در چین ماشینی مخصوص تحویل پیتزا شورولت برای تولید ۵۰ سالگی کامارو هدیه داد ۱۰ شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی خودرو «لکسوس» نسخه‌ی هیبریدی افزایش همکاری رنو و نیسان برای شش میلیارد دلار صرفه‌جویی LC۵۰۰ هیبریدی لکسوس خیره کننده است فروش خودروهای ژاپنی در آمریکا رکورد زد همکاری نیسان با دو شرکت‌ خودروساز ایرانی نیسان باارزش‌تر می‌شود نیسان اپلیکیشن لیف را غیرفعال کرد توقف امکانات خودروی هوشمند نیسان برای جلوگیری از نفوذ هکرها نیسان شریک ششم ایران خودرو؟ بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند احتمال همکاری «نیسان» با ایران خودرو تویوتا یک رقیب جدی برای نیسان جوک در آستین دارد عصر ادغام خودروسازان به ژاپن رسید ساخت لکسوس با ۱۷۰۰ قطعه مقوا نیسان خواستار بررسی حضور گربه ها شد! نبرد «پرل‌هاربر» تکرار شد نیسان صندلی‌هایی معرفی کرد که به طور خودکار مرتب می‌شوند صندلی هوشمند اختراع تازه نیسان لکسوس نسخه هیبریدی LC ۲۰۱۷ را به ژنو می‌برد شناسنامه آمریکایی برای نیسان پاترول پرفروش ترین خودرو های سال ۲۰۱۵ GS F پاسخ کوبنده لکسوس به آلمانی ها لکسوس شاسی بلند "کادوی ولنتاین" در تهران خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند سیستم استاپ/استارت فورد بای کاهش مصرف سوخت فورد در اندیشه تبدیل شدن به یک شرکت موبیلیتی فورد پیشرانه B-MAX را به Colour Edition اضافه کرد میکرا کاپ ادیشن نسخه ای اسپرتی تر از سوپرمینی نیسان برای کانادا کابینی جادار تر برای هیولای آفرود فورد چشم‌غُره نیسان به F-۱۵۰ Raptor فورد! ۷ خودرو افسانه ای تاریخ رالی قهرمانی جهان جنگجویان زمستانی نیسان را ببینید+تصاویر خودرویی ویژه حرکت در برف فورد در نمایشگاه خودرویی پاریس شرکت نمی‌کند روح لاکچری در نیسان آرمادا ۲۰۱۷+تصویر مروری بر عملکرد فروش سال ۲۰۱۵ لکسس لزوم انجام پارادایم شیفت در صنعت خودرو و قطعه‌سازی فراخوان خودروهای نیسان به دلیل یک نقص عجیب لکسوس ۵ هزار دستگاه RX۳۵۰ و RX۴۵۰h ۲۰۱۶ را فراخواند حذف طرح ترافیک برای خودروهای هیبرید تویوتا و لکسس وانت‌سازی به سبک پراید‌! قیمت جدید انواع لکسوس در بازار بهترین‌ها و بدترین‌های نمایشگاه بین‌المللی دیترویت قیمت خودروهای گذرموقت از لامبورگینی تا شورولت شورولت کلاسیک خاص در شیراز را ببینید تویوتا، نیسان، مزدا و ایسوزو در راه ایران نیسان تیتان XD بهترین وانت ۲۰۱۶ شد وانت فورد رپتور محبوب ترین خودرو بین کاربران توئیتر شد فورد برای موستانگ صندلی کودک عرضه کرد نیسان ماکسیمای ۲۰۱۶ را ببینید فرانسه فورد و مرسدس را هم زیر میکروسکوپ گذاشت پیچیده‌ و چشمگیرترین نیسان GT-R شاسی‌بلند دیزلی فورد در هند کیت نیسان برای تبدیل خودرو به اسنوموبیل فورد اف ۱۵۰ راپتور سوپرکرو ۲۰۱۷ معرفی شد نیسان، تویوتا، مزدا و رنو با خوردوهای کارکرده چه می کنند؟ این نیسان طلایی دیوانه کننده را ببینید وبسایت نیسان هک شد ارزان‌قیمت ترین خودرو کانادا، فقط ۲۵ میلیون تومان! لکسوس LC ۵۰۰ که در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۶ رونمایی شد کارخانه جدید فورد در مکزیک آیا اولین محصول شورولت در گرد ‌و‌خاک رنو می‌تواند نفس بکشد‌؟ لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان لکسس LC ۵۰۰؛ مدعی جدید در بازار خودروهای لوکس شرایط خرید تویوتا و لکسس آسان شد لکسس LC ۵۰۰ رونمایی شد شورولت کروز هاچ بک رونمایی شد نیسان کیکز؛ شاسی بلندی از جنس آمریکای لاتین خودرو شورولت کروز را ببینید چراغ سبز ورود شورلت به کشور + سند آرایش تازه سدان برزیلی شورولت نقشه جدید فورد برای ادغام خانه هوشمند و خودرو هوشمند شما در CES ۲۰۱۶ عرضه مدل جدید نیسان به رغم رکود بازار افزایش خودروهای خودران آزمایشی فورد تصاویر لو رفته از نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷ اطلاعات جدید از لکسس LF-LC شمارش معکوس برای معرفی نسل جدید شورولت نیوا نیسان قیمت پایه تایتان XD ۲۰۱۶ را اعلام کرد پیکاپ تنومند شورولت در هیبت یک نظامی! تزریق هیجان در سنترا با الگوی چهره ماکسیما فورد موستانگ پلیس را ببینید لکسوس؛ کیفیت تمام عیار در ساخت فورد RS را هدیه می‌دهد تویوتا روح پریوس را در کالبد نسل دوم لکسوس CT می دمد بازگشت شورولت به ایران فراخوان خودروهای فراری و فورد برای نشت سوخت فورد ۳۱۲ هزار دستگاه کراون و مرکوری را فراخواند فورد رنجر، پرفروش‌ترین وانت اروپا غول بچه خواستنی شورولت در راه است چراغ جلو، فورد را وادار به فراخوان کرد وانت نیسان تیتان XD 'tweener بیش از ۴۱ هزار دلار قیمت خورد برگزیده ترین خودروهای سال ۲۰۱۶ لکسوس NX۲۰۰t، خشن باکلاس ژاپنی خودروهایی که در سال ۲۰۱۵ بیشترین بار در گوگل جستجو شدند شرایط جذاب ایرتویا برای خرید محصولات لکسس نیسان بدنبال جلو زدن از هوندا و کم کردن فاصله با تویوتا است ورود بچه غول آمریکایی به ایران لکسس ۱۰۰ میلیون تومانی در ۲۰ سال پیش هدف جدید نیسان در بازار آمریکا «لکسوس CT۲۰۰H» کم صداترین لکسوس دنیا کاشف فورد که چاشنی انفجاری از آب درآمد! انتشار جزئیات بیشتر درباره پیشرانه هشت سیلندر جدید نیسان خودرویی که برق مصرفی خانه شما را تامین می‌کند ورود خودروهای خودران فورد به جاده‌های کالیفرنیا نیسان جزئیات موتور جدید پیکاپ تیتان را منتشر کرد استفاده از پرهای شترمرغ در کارخانه فوق‌مدرن فورد اسب‌وحشی فورد در لباس دی‌تی‌اِم نیسان ۳۴ هزار دستگاه Rogue را فراخواند بهترین خودرو های اندازه متوسط ۲۰۱۶ این سدان آمریکایی صدی زیر ۵ لیتر می‌سوزاند فورد ۴.۵ میلیارد دلار صرف هیبریدی‌ها می‌کند فی‌یستا با قدرت موتور ارتقاء داده شده فرارِ بزرگِ فورد به جلو! نسل جدید سوپرکامارو های مخصوص درگ نیسان جوک برقی می شود فورد به دنبال کاهش زیان در روسیه لکسس در صدر بهترین‌ها کنجکاوی کارشناسانه در «لکسوس ES» لکسس هم می خواهد پیکاپ بسازد پویایی و زیبایی در لکسس ES مدل ۲۰۱۶ فراخوان فورد برای تعمیر ۴۵۲ هزار خودرو فورد موستانگ ۲۰۱۶ در استرالیا نایاب شد آن روی اسپرتی تر فوکوس برای ژرمن ها مدل جدید فورد F سوپر فورد آمریکا در ایران نماینده فروش نگرفته است تصاویرفیس لیفت جدید فورد اسکیپ ۲۰۱۷ در هیبت یک ماکسیمای کوچک خودرو جدید لکسوس را ببینید احتمال نشت سوخت از باک خودروهای فورد نیسان تمام‌برقی وارد ایران می‌شود فورد ۴۵۰ هزار خودرو را فراخواند نیسان آبی که ما می شناسیم و نیسانی که در دنیا تولید می شود فورد هم ایربگ‌های تاکاتا را تحریم کرد نسل بعدی نیسان GT-R تا ۲۰۲۰ نمی‌آید خودروسازی آمریکایی «فورد» هم رسما و چراغ خاموش وارد ایران شد +سند «ولت» خودرو سبز سال شد بررسی «نیسان تیتان XD مدل ۲۰۱۶» فورد خانواده اس یو وی خود را گسترش می‌دهد نیمی از بازار خودرو در قبضه شاسی بلندها نیسان "ورسانوت" را به استودیوی رنگ می برد فورد سیستم ناوبری خودکار خودروهای هوشمند را در شهرک های شبیه سازی شده می آزماید خودرو نیسان NP۳۰۰ ناوارا را ببینید لکسوس NX، خودرویی که رکود بازار را می شکند برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت تولید وانت جدید نیسان در آفریقای جنوبی شاهکار جدید طراحان اتومبیل فورد نیسان و تویوتا کنار گذاشتن ایربگ های تاکاتا را تایید کردند مشت‌های محکم بوکسورهای آمریکایی بر صورت سامورایی ژاپنی فرار غولهای ژاپنی از ایربگ تاکاتا راه برای شاسی‌بلند کوچک‌تر لکسوس باز شد یورِش کامارو های نسل شش به شهر گُناه نگرانی نیسان از نفوذ بیشتر دولت فرانسه در رنو اولین خودرو بدون راننده نیسان نیسان ۲۰۲۰ Vision را ببینید نیسان خودروهای کاملا خودران را تا ۲۰۲۰ روانه خیابانها می کند نیسان گرن توریسمو جدید خود را به نمایش گذاشت فورد ۱۳۱ هزار خودرو را فراخوان می کند خودروی برقی اتوماتیک نیسان رونمایی شد لکسوس با یک هیولای مفهومی وارد میدان شد لکسس NX وارد بازار کشور شد نیسان از یک کانسپت نیمه خودران رونمایی کرد نیسان ۴۷ هزار دستگاه ماکسیما و آلتیما را فراخواند لکسوس هیدروژنی در راه است این گودزیلا آماده حمله است! کمی هیجان بصری بیشتر برای مَلیبوی جدید شورولت این گرگ محجوب ... جزییات سرمایه‌گذاری رنو برای تولید داستر پیش‌نمایشی از چهره نسل آینده Cube شورولت کامارو ۲۰۱۶ رونمایی شد جدیدترین تصاویرلکسوس GS F مدل ۲۰۱۶ تصاویرخودرو لکسوس IS را ببینید فراخوان فورد برای ۲۲۰ هزار شاسی بلند کوگا تصاویر خودرو فورد جی تی را ببینید نسخه‌ای جدید از نیسان ۲۰۲۰ ویژن گرن توریسمو فورد اکسپلورر لیمیتد با موتور اکوبوست را ببینید سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری فورد برای تحقیقات و توسعه جانشین لکسس LFA نیسان مدل سال ۲۰۱۶ یک خودرو هاچ بک جدید از نیسان ولوو و نیسان هم غرامت می دهند؟ سواری‌هایی که در جاده‌های ۱۲ کشور جهان می‌تازند برداشتی اسپرتی تر از نیسان پاترول برای خاورمیانه تبدیل کوروت به پتک مخوف کالاوی جی‌تی‌آربا پوششی طلایی و کربنی نیسانی که سلفی می‌گیرد تویوتا و رقیبی فانتزی برای نیسان جوک! رونمایی از خودرو مقوایی لکسوس نسل جدید وانت‌بار‌های سنگین فورد، سبک‌تر از گذشته! تصاویرنیسان کیوب راببینید لکسوس اسپرت کوپه را ببینید فراخوان بیش از ۳۵۰ هزار دستگاه فورد بهترین وانت‌های فول سایز جهان فورد به اعتصاب تهدید شد فورد سری‌-اف هیولای خوش خط‌ و خال آمریکایی آخرین شاهکار لکسوس وارد بازار شد تصاویری از شورلت سیلورادو مدل ۲۰۱۶ معرفی نیسان آلتیمای جدید افزایش دامنه حرکت نیسان لیف در نسل جدید چشم‌غُره دوباره لکسوس به سری ۵ و E کلاس ... قیمت جدید انواع لکسوس در بازار فراخوان ۳۰۰ هزار خودروی نیسان رزم‌جامه‌ای نو بر تن فرمانده! تصویری از پدربزرگ پراید ایربگ‌های جدید فورد را ببینید شورلت کوروت خاص و کلاسیک در ایران ۵ ویژگی برجسته لکسس LX ۵۷۰ مدل ۲۰۱۶ راش فورد F-۱۵۰ مدل ۲۰۱۵ را ببینید برنامه تست منحصر به فرد فورد برای آب‌وهوای سرد تحقیقات آمریکا و آلمان از رشوه‌های فورد ماشین فورد کوگا را ببینید تحقیق درمود نقص چراغ فورد افزایش محدوده حرکتی نیسان لیف فیس لیفت جدید لکسس LX۵۷۰ خودروسازان امریکایی بازار وانت جهان را قبضه کردند ماشین نیسان ۳۷۰Z را ببینید با لباسی به رنگ تاریکی نیمه شب‌... کاهش فروش در بزرگترین بازار خودرو جهان سناریویی برای ظهور دوباره نیسان در ایران چلنجر نخرید، از فورد تخفیف بگیرید فورد خودرو ارزان قیمت عرضه می‌کند آماده‌سازی فورد GT مسابقه‌ای برای مسابقات پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین F-۱۵۰ تاریخ فورد! یک جُفت موتور جدید برای رقیب بداخم سری ۳ تست تصادف فورد F-۱۵۰ با نتایج دوگانه چاره‌اندیشی برای فروش بیشتر اف ۱۵۰ معرفی دو نسخه جدید از خودروهای کلورادو و سیلورادو لکسوس خودرو جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند اسطوره جاودان بررسی فورد ترانزیت ۳۵۰ XLT مدل ۲۰۱۵ ورود یک لکسوس استثنایی به تهران تغییرات مختصر در لکسس CT ۲۰۰h مدل ۲۰۱۶ فیستا پرفروش‌ترین سوپرمینی اروپا لکسوس RC۲۰۰t رونمایی شد راهکارهای فورد برای رانندگی در گرم‌ترین روزهای سال محاصره نماینده امریکا توسط آسیایی‌ها ایمنی خودرو فورد F۱۵۰ برحسب نوع اتاق آن متغیر است چراغ‌های خودرو که خاطرات جاده را به یاد می‌آورند! اعمال تعمیرات به سبک نیسان آبی! تریم لوکس فورد F-۱۵۰ لکسس این بار با مدل IS دلربایی می کند لکسوسی که با ضربان قلب می‌درخشد ماشین فورد F-۱۵۰ را ببینید تولید لکسوس در چین به تعویق افتاد دیتوماسو منگوستا یک ابرخودرو اگزاتیک ایتالیایی فورد جدیدترین وانت سری F۱۵۰ را رونمایی کرد ماشین اف پی وی GT را ببینید اعتماد به‌نفس آلمانی در برابر شجاعت ژاپنی رونمایی از وانت لوکس فورد رقابت مزدا ۶ تورر و فورد موندئو استیت با فولکس پاسات تازه‌ترین فناوری هشدار برای چراغ‌های جلو اتومبیل عرضه شد مینی ون S-MAX وارد بازار شد انقلاب فورد در سیستم روشنایی تست بیابان گردی فورد F-۱۵۰ رپتور ۲۰۱۷ ورود فیس لیفت اکو اسپرت به بازار بریتانیا چشم امید فورد به برون‌سپاری فورد F-۱۵۰ رپتور مدل ۲۰۱۷ و تست بیابان‌گردی خلاقیت جالب و عجیب در چسباندن لوگو فورد بر روی خودرو فوتون رونمایی از غول جدید خودروهای اسپرت کارخانه‌های خودروسازی به اشتراک گذاری اطلاعات با گوگل و اپل را محدود کردند شورولت مونتی‌کارلو سامورایی‌های فراموش شده تولید نخستین رینگ‌های فیبر کربنی تولید انبوه توسط فورد ملاقات با گودزیلا تبعید خودروهای کوچک فورد فورد تغییر مسیر می دهد فورد رینگ‌های فیبر کربن عرضه می کند ماشین هولدن ولت را ببینید این ماستنگ از لامبورگینی اونتادور قوی‌تر است ! هفت‌تیر پُر کابوی زخم‌خورده ! تشنه به خونِ ماستنگ ... مهندس آلمانی در برابر ژنرال آمریکایی! پنجـاه سال با کپـریس رقیبی بَد اَخم برای ۵۰۰ دوست‌‌داشتنی فیات! رقابت در بازار کراس‌اورها کامارو از بازیگر خسته تا تانک مسابقه گفتگو با راننده کامیونی که ۶ لکسوس را از بین برد! «نیمه شب» در راه است برنامه های نیسان برای افزایش محبوبیت مدل لیف توافق مشترک تویوتا، نیسان و هوندا برای توسعه ایستگاه های هیدروژن آرامش زیر نقاب خشم‌آلود ورود لکسوس‌های هیبریدی به بازار خودرو کمک خودروسازان ژاپنی به ساخت جایگاه‌های سوخت عرضه نیسان لیف جدید در ماه آگوست تحقیق درباره نقص ترمز فورد اف‌۱۵۰ دوچرخه محشری از فورد را ببینید شورولت کروز جدید بزرگ‌تر و سبک‌تر می‌شود دوربین جدید برای دیدن زوایا و گوشه‌های خیابان افزایش فراخوان تویوتا و نیسان لکسوس، هاوربورد ساخت متفاوت ترین لکسوس ایران شورولت کامارو ۲۰۱۶ مجهز به سقف هوشمند را ببینید فراخوان بیش از سه میلیون خودرو تویوتا و نیسان به دلیل نقص فنی ترکیب دو خودرو میلیاردی در تهران طراحی خودروهای خودران فورد سرعت گرفت ۲۰ تایی‌های «فورد» حقوق و پاداش یک میلیارد ینی برای مدیرعامل نیسان کاراکتر لوکس‌تر بزرگ‌ترین سدان فورد هیولای یک میلیون دلاری مدل جدید فورد رنجر از راه رسید عاشق این خودرو خواهید شد تجدید میثاق با ژنرال میراث طراحی کامارو احتمال ورود خودروهای ساخت هند به آمریکا افسار تازه برای اسب وحشی فورد باتری به باتری پیکان و فورد شاسی بلند برنامه جدید نیسان برای خودروهای الکتریکی فورد به دزدی متهم شد ارائه جزئیات جدید از قدرتمندترین پیشرانه فورد تعطیلات تابستانی فورد کوتاه شد خاص‌ترین نیسان موجود در ایران را ببینید لکسوس با روکش مخمل در تهران آیا نیسان داتسون گزینه مناسب برای بازار خودرو ایران است؟ شورولت‌های اندرویدی و آی.اُ.اس ۲۰۱۶ وارد بازار می‌شوند تخفیف قابل توجه مدل های قدیمی شورولت کامارو نیسان پولسار ۲۰۱۵ تولید فورد در ترکیه متوقف شد افزایش فعالیت فورد در شمال آفریقا نیسان، مدل جدید عرضه می‌کند فورد کوگا فیس لیفت شد کاهش تولید چینی فورد ترکیب کیفیت و راحتی RX با خشم افسارگسیخته لکسوس‌های مدرن نسل جدید ماکسیما می خواهد یک خودرو اسپرت ۴در باشد ... نیسان ماکسیما، سریع‌ترین در نوع خود رضایت نیسان از ادامه همکاری با رنو نیسان به فناوری اتوماتیک مجهز می‌شود نسل ششم شورولت کامارو از راه رسید خداحافظی کوبا با شورولت های قدیمی پیش‌بینی افزایش سود نیسان فراخوان هزاران خودرو با فرمان معیوب سفری به مایورکا با فورد C-MAX فروش خودروهای فورد به دلار گودزیلای طلایی را ببینید مجوزی برای واردات خودروهای شورلت صادر نشده است محبوب ترین خودروساز انگلستان بررسی شورولت Trax مدل ۲۰۱۵ تقاضای خودروهای گازسوز در آمریکا بیشتر شد فراخوان ۵۹۱ هزار خودرو فورد ادامه همکاری پژو با فورد در زمینه موتور دیزلی هیولای شاسی‌بلند، ماشین پلیس اتوبان کارگران فورد قربانی پایین آمدن قیمت بنزین شدند فورد جی تی ۴۰ (GT۴۰) تولید ماکسیمای جدید آغاز شد چالش دولت فرانسه برای شراکت رنو و نیسان تصاویر کانسپت فضایی شورولت FNR فورد هم وارد بازی شد نیسان مورانو مخصوص چین به بازار آمد کاهش قیمت خودرو الکتریکی شورولت اسپارک سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد دلاری فورد در مکزیک رقابت برای به دست آوردن بازار چین نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان ادامه کاهش تولید در تویوتا و نیسان تا ۳ماه دیگر رونمایی شورولت مالیبو ۲۰۱۳ در شانگهای تخریب خودروهای تویوتا در نمایشگاه شیکاگو ورود لکسوس ۴۶۰ GX به بازار SUV آغاز فروش شورولت Camaro کروکی فصل تازه Camaro کروکی ۲۰۱۱ تصاویری از موج بعدی خودروهای سبز همکاری تازه مزدا و نیسان (گزارش تصویری) لکسوس اختصاصی ساخته می شود کاهش سود خالص فورد Falcon GT-H باز طراحی شده استخدام ۱۸۰۰ کارگر در فورد برای ساخت خودرو جدید
برگشت به بالا