۷خودروی مردم ‌پسند دنیا

عصر خودرو- در وبگاه‌های جهانی نظرسنجی درباره بهترین خودروهای بازار، هزاران خریدار شرکت کرده‌اند و نظرشان را در مورد اعتمادپذیری و عملکرد خودروهایشان ارائه دادند. هر سال این نظرسنجی‌ها برای علاقه‌مندانی منتشر می‌‌شود که قصد خرید خودرو دارند اما در انتخاب خودروی مناسب مردد هستند.

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

۷خودروی مردم ‌پسند دنیا

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از جام جم ،پایگاه درایو پاور (Drive Power) یکی از این وبگاه‌های نظرسنجی است. شما هم می‌توانید وارد این وبگاه شوید و نظر خود را درباره خودرویی که خریده‌اید بدهید.این وبگاه امسال سوال‌های بیشتری مطرح کرده‌ است تا بتواند به انتخاب دقیقی از خودروهای مناسب دست یابد. در نظرسنجی‌ها مشخص شد هفت خودروی زیر با اقبال عمومی‌ روبه‌رو شده‌اند و خریداران از آنها راضی هستند. بنابراین بیایید ویژگی‌های این خودروها و رموز موفقیت‌شان در جلب نظر مصرف‌کنندگان را با هم مرور می‌‌کنیم.

لکسوس آر ایکس ام‌کی‌4 Lexus RX MK4

 لکسوس آر ایکس در رده بهترین مدل‌های تولید شده لکسوس قرار گرفته و نزدیک به دو دهه است میان خودروهای کراس‌اور و شاسی‌بلند لوکس، پرفروش‌ترین است. فضای داخلی بسیار شیک و همچنین فوق‌العاده آرام، درست آرامش یک جزیره ساکن در وسط اقیانوس را برای سرنشینانش به ارمغان می‌‌آورد. صندلی‌های استاندارد این خودرو، فضای نشستن راحت و مناسبی برای پنج مسافر خود فراهم می‌‌کند. بویژه این که صندلی‌های جلو به لطف ستون نگهدارنده سقف(A-pillars) باریک بوده و به‌واسطه داشبورد کوتاه، بسیار جادارتر از خودروهای دیگر است. ساختار و بدنه لکسوس آر ایکس بسیار محکم و ظاهر اوریگامی‌ شکل آن، جلوه زیبایی به آن داده است. قدرت پیشران این لکسوس 295 اسب‌بخار (220 کیلووات) تولید شده از موتور شش‌سیلندری با حجم 5/3 لیتر است. جعبه‌دنده خودکار هشت سرعته آن بسیار روان است و با آن می‌‌توان سواری راحت و آرامی‌ را تجربه کرد. از دیگر امکانات این خودرو که آن را نزد خریداران محبوب کرده است می‌‌توان به برف‌پاک‌کن حساس به بارش، سیستم ایمنی لکسوس، سیستم هشدار پیش از برخورد، تشخیص عابرپیاده، ترمز اضطراری خودکار، کنترل سرعت وفقی، هشدار انحراف از خطوط جاده، نور بالای خودکار و دستیار حفظ خودرو میان دو خط اشاره کرد. در نظرسنجی‌ها خریداران روان بودن و شتاب عالی این خودرو را بسیار پسندیده‌اند.

سوبارو فورستر ام‌کی 4 Subaru Forester MK4

زندگی شهری واقعا شما را پرمشغله نگه‌ می‌‌دارد و مشکلات لحظه‌ای رهایتان نمی‌‌کند. اما مناظر و چشم‌اندازهای خارج شهر بی‌نظیرند و دیدن آنها می‌‌تواند حال روحی‌تان را خوب کند. فورستر، نسل چهارم سوبارو، خودروی شاسی‌بلند چهار چرخ متحرک می‌‌تواند سفری دلپذیر برایتان فراهم کند. با این خودرو می‌توانید به هرجا که دوست دارید، سفر کنید و از دیدنی‌های طبیعت لذت ببرید. این خودروی برون‌جاده‌ای (آفرود) می‌تواند در باران، روی یخ و برف و زمین سنگلاخی بدون هیچ مشکلی حرکت کند. سوبارو فورستر با حمل بار اضافی (2000 کیلوگرم) مشکلی ندارد. در واقع به‌گونه‌ای طراحی شده که بتواند نقش یک یدک‌کش را هم ایفا کند. موتور چهار سیلندری تخت 5/2 لیتری سوبارو قدرتی معادل 250اسب‌بخار با گشتاور 236 نیوتن برمتر تولید می‌‌کند و جعبه‌دنده آن شش‌سرعته استاندارد است. این خودرو بنا به راندن در شهر یا بزرگراه‌ها، به ترتیب در هر 26 تا 32 کیلومتر، یک لیتر بنزین مصرف می‌‌کند.

کیا سید ام‌کی2 Kia Cee'd MK2

مهندسان شرکت سازنده خودروی کیا با علاقه و اشتیاق فراوان هاچ‌بک سید را که می‌‌تواند از فورد فوکوس، واکسول و فولکس‌واگن گلف عبور کند، وارد بازارکرده‌اند. کیا سید خودروی بسیار راحتی است و می‌‌توان از رانندگی با آن بسیار لذت برد. ظاهر این خودرو بسیار جذاب و محبوب است و کیفیتی دارد که به راننده احساس خوبی از نشستن پشت رل آن می‌‌دهد. رضایت از کیفیت فضای داخلی کیا سید نیز با وجود فضای کافی مسافر صندلی عقب و صندلی‌های راحت، بسیار عالی است. همچنین کابین خودرو، کودک‌پسند است و فضای کافی برای نگهداری وسایل کودک دارد. از برخی امکانات این خودرو می‌‌توان به سیستم‌های کنترل آب و هوا و سرگرمی‌ با صفحه نمایش 7 اینچی، نوربالای خودکار، چراغ‌های ال‌ای‌دی روز روشن و آینه‌های قابل تنظیم الکتریکی اشاره کرد. خریداران این خودرو از تجربه‌ای عالی در رانندگی از جمله واکنش سریع موتور، ترمز به‌موقع و عملکرد هندلینگ خوب خبر می‌‌دهند. موتور کیا سید از نوع جدید چهار سیلندری 6/1 لیتری و سیستم انتقال توان آن شش‌سرعته است. شتاب صفر تا صد این خودرو 5/12 ثانیه و حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر در ساعت است. در هر صد کیلومتر حدود پنج لیتر بنزین مصرف می‌‌کند. انتشار دی‌اکسیدکربن این خودرو نیز فقط 139 گرم در هر کیلومتر است.

تویوتا راو4 Toyota RAV4

خودروی شاسی‌بلند تویوتا راو4، خودرویی برای همه و بویژه علاقه‌مندان به خودروهای سبز و هیبریدی است. فضای داخلی خودرو بسیارجادار است و صندلی‌های راننده و مسافر جلو به سیستم گرمایشی و خنک‌کننده به منظور کنترل دمای داخل کابین، مجهز است.

همچنین سکوت و بی‌لرزش‌بودن خودرو شرایط راحتی برای سرنشینان فراهم می‌کند. سیستم انتقال قدرت هیبریدی تویوتا راو4 چنان ابتکاری و پیشرفته است که می‌‌تواند راننده را در هر سفر ماجراجویانه‌ای همراهی کند. سیستم تعبیه شده AWD-i انعطاف‌پذیری زیادی در توزیع قدرت بین چرخ‌های جلو و عقب فراهم می‌‌کند. این سیستم با استفاده از یک موتور الکتریکی به محض نیاز به کشش بیشتر، بلافاصله به چرخ‌های عقب خودرو نیرو وارد می‌‌کند. تویوتا راو4 امکانات دیگری همچون سیستم هشدار انحراف از خطوط جاده، سیستم تشخیص عابر، ترمز اضطراری خودکار و همچنین سیستم خودکار کنترل سرعت دارد. سیستم کنترل سرعت، سرعت خودرو را در شرایط مناسب نگه‌ می‌‌دارد و حتی با فناوری حسگرهای راداری رو به جلو می‌‌تواند به‌طور خودکار سرعت وسیله نقلیه را طوری تنظیم کند که احتمال برخورد به خودروی جلویی به حداقل برسد. سیستم تعلیق راو4، رانندگی بسیار روانی را فراهم می‌‌کند و البته افرادی که عاشق ماجراجویی هستند، می‌‌توانند این سیستم را روی حالت اسپرت قرار داده و رانندگی جذاب‌تری تجربه کنند. موتور این خودرو چهار سیلندر بوده و 176 اسب‌بخار (131کیلووات) قدرت است.

سوزوکی ویتارا ام‌کی2 Suzuki Vitara MK2

سوزوکی ویتارا یک خودروی شاسی‌بلند خوش‌استیل با قیمتی مناسب است که چند سالی است در ایران نیز مونتاژ می‌‌شود. این خودرو با سه نوع موتور، از موتور پرسروصدای توربوشارژ بنزینی گرفته تا موتور دیزل توربو بهینه، در بازار عرضه می‌‌شود. همچنین دو نسخه از سوزوکی ویتارا با چرخ‌های جلومتحرک یا چهار چرخ متحرک نیز وجود دارد. از امکانات موجود در این خودرو می‌‌توان به اتصال بلوتوث به تلفن‌همراه، سیستم صوتی با ورودی آی‌پاد و یواس‌بی و کنترل خودکار سرعت اشاره کرد. دوربین معکوس، مسیریاب ماهواره‌ای به همراه نقشه روی صفحه‌ نمایش لمسی و رنگی هفت اینچی که با برنامه Apple CarPlay کار می‌‌کند، از دیگر تسهیلات این خودرو است. این خودرو به هفت کیسه هوایی مجهز است. موتور دیزل توربوی سوزوکی از موتورهای دیگر این خودرو کم‌مصرف‌تر است و در آزمایش‌های انجام‌شده روی آن، در هر صد کیلومتر 9/4 لیتر بنزین مصرف شد، اما مصرف آن در شرایط واقعی حدود شش لیتر در صد کیلومتر است. گیربکس‌های پنج سرعته دستی یا شش سرعته خودکار در نسخه‌های مختلف این خودرو وجود دارد. صندلی عقب این سوزوکی برای دو بزرگسال و یک کودک و همچنین نگهداری وسایل کودک جا دارد. ضمانت این خودرو سه ساله (یا صدهزار کیلومتر کارکرد) است. این خودرو محبوب بسیاری از خریداران در جهان است اما در نظرسنجی‌ها مشخص شده که برخی خریداران با سیستم برق این خودرو مشکل دارند.

پژو 2008 Peugeot 2008

پژو 2008 یک خودروی شاسی‌بلند کوچک است که به‌عنوان جایگزینی برای 208SW تولید شد. این خودرو قرار است بزودی در ایران‌خودرو مونتاژ و راهی خیابان‌های کشورمان شود. مصرف سوخت بهینه پژو2008، آن را مناسب محیط شهری، که بسیار کاربرد دارد، کرده است. موتور بنزینی سه سیلندری این خودرو با هزینه بسیار کم، رانندگی خوب و لذت‌بخشی ارائه می‌‌کند.

جعبه‌دنده خودکار شش‌سرعته‌ خودکار آن، تعویض دنده را بسرعت انجام می‌دهد. آلایندگی این خودرو بسیار کم است و هر کیلومتر فقط 97 گرم دی‌اکسید کربن منتشر می‌‌کند. پیشرانه کم وزن پژو 2008 سادگی و واکنش سریع را با هم ترکیب کرده و رانندگی توام با آرامش را تضمین می‌‌کند. کنترل پایداری الکترونیکی، دستیار اضطراری ترمز، سیستم ترمز قفل ضد چرخ و توزیع نیروی ترمز الکترونیکی از ویژگی‌های ایمنی این خودرو هستند.

ب‌ام‌و سری 4 BMW 4 Series

این خودرو جزو خودروهای کوچک لوکس بوده که رانندگی با آن بسیار جذاب است.. در واقع این خودرو نسخه کوپه دو در سری3، البته با کمی‌ تغییر است. موتور این خودرو توربوی دوقلوی چهار سیلندر با حجم دو لیتر است و نیرویی معادل 320 اسب‌بخار تولید می‌‌کند. شتاب صفر تا صد این خودرو 6/4 ثانیه است. ویژگی هواساز پشت قوس چرخ‌های جلو، به کاهش کشش خودرو کمک کرده و در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌‌کند. هندلینگ و توزیع وزن 50/50 در این خودرو بسیار عالی است و رانندگی بسیار دلپذیری را موجب می‌‌شود. از دیگر امکانات ب‌ام‌و سری4 می‌‌توان به مسیریابی هوشمندانه آن با استفاده از ایستگاه رادیویی مقصدتان را پیدا کرده و بهترین مسیر را پیشنهاد می‌‌دهد، هشدار احتمال برخورد و کنترل سرعت اشاره کرد که تمام آنها مستقیما روی شیشه جلوی خودرو نمایان می‌شوند. تلفن هوشمندتان را نیز می‌‌توانید با سیستم شارژ بی‌سیم تعبیه شده در خودرو شارژ کنید. همچنین امکانات وای‌فای این خودرو به مسافران همراه‌تان اجازه می‌‌دهد از فضای اینترنت به‌راحتی استفاده کنند. یک ردیف از چهار حسگر نیز فاصله خودرو با هر مانعی را کنترل می‌‌کند و هشدارهای لازم را می‌‌دهد. در ضمن با استفاده از راهنماهای بصری و صوتی راننده را در پارک خودرو کمک می‌‌کند.

برچسب ها

لکسوسسوباروتویوتا RAV۴
مطالب مرتبط بیشتر
آکورا MDX ۲۰۲۲ در مقابل لکسوس RX ۲۰۲۱ مقایسه مرسدس S۴۵۰ با لکسوس LS ۵۰۰ ۲۰۲۲ + فیلم بی آر زد؛ اسپرت زیبا و تنبل ژاپنی! +عکس لکسوس RZ جدید معرفی خواهد شد لکسوس CT۲۰۰h در ژاپن از خط تولید خارج می‌شود نسل جدید لکسوس RC در کنار خودروی مسابقه‌ای GT ۳ توسعه خواهد یافت اولین لکسوس الکتریکی سوبارو ایمپرزا ۲۰۲۲؛ سدانی مقرون به صرفه با تجهیزات روز دنیا + تصاویر معرفی و بررسی فاکتور های مهم بهترین تعمیرگاه های تویوتا در دنده معکوس لکسوس ال اکس ۶۰۰ مدل ۲۰۲۲؛ شاسی بلند واقعی ژاپنی!+ عکس رونمایی از خودرو جدید لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت سوبارو اولین کراس اوور تمام برقی خود را معرفی کرد+عکس مقایسه آکورا MDX با لکسوس RX: کدام کراس اوور لوکس ژاپنی مناسب است؟ شاسی بلند آفرودی ژاپنی؛ مجموعه ای از کیفیت، فنی قابل اعتماد و برچسب قیمت رقابتی+عکس لکسوس ۲۰۲۲ LX ۶۰۰ به عنوان نسخه لوکس لندکروز جدید معرفی شد شاسی بلند ژاپنی ۴۰ هزار دلاری؛ ترکیبی فعال از زیبایی، کیفیت و ایمنی با مدل ۲۰۲۲ +عکس جدیدترین خودرو لکسوس با تحول در فضای داخلی معرفی شد+ عکس تست تصادف تویوتا راو۴ مدل ۲۰۲۱ و نمرات اختصاصی این کراس اوور پرطرفدار مقایسه تویوتا کمری سولارا با لکسوس GS۲۵۰ + مشخصات فنی سامورایی برگزیده ۲۰۲۲؛ بهانه ای برای ملاقات با سدان خاص ژاپنی+عکس ویژگی های تویوتا راو فور جدید لکسوس GX بلک لاین ۲۰۲۲؛ بروزرسانی مهم برای کابین قدیمی این ژاپنی! +عکس جدیدترین خودرو الکتریکی لکسوس رونمایی شد همه آنچه پیش از خرید درباره لکسوس RX۲۰۰T باید بدانید لکسوس UC مجهز به نسخه هیبریدی Toyota GR۸۶ شد سوبارو فورستر ۲۰۲۲؛ فیس لیفت جدید کراس اوور ژاپنی رونمایی شد+عکس رونمایی از محصول جدید لکسوس لکسوس ۲۰۲۲ NX به زودی رونمایی خواهد شد عبور از رقم بزرگ و دهان پُرکن ۲ میلیون دستگاه معرفی اولین خودروی تمام برقی سوبارو لکسوسی که فروخته نمی‌شود تویوتا راوفور پرفروش ترین خودروی هیبریدی ماه مارس آمریکا در مورد آتش‌سوزی موتور ۱.۹میلیون خودرو تویوتا تحقیق می‌کند جزئیاتی جدید از سوبارو اوت بک ۲۰۲۲ سوبارو اتومبیل مسابقه‌ای جدید خود را معرفی کرد تغییر پیش‌بینی سود سوبارو ثبت دادخواست علیه سوبارو بنیانگذار لکسوس را بشناسید لِورگ؛ معجون کامل سوبارو برای ۲۰۲۱؛ اسپرت، مناسب برای سفر و قدرتمند! +تصاویر پیشتازی راو۴ در استرالیا LC ۵۰۰؛ زیباترین کانورتیبل ژاپنی ۲۰۲۱+تصاویر قدرتمندترین خودرو آفرودی چه ویژگی خاصی دارد؟ مدل جدید لکسوس NX برای اولین بار دیده شد اس سی ال گلوبال و معرفی دو کیت بدنه گوئمون و کوتارو+ تصاویر راو۴ پرایم ۲۰۲۱ معرفی شد+ تصاویر اولین خودرو مینی‌ون لکسوس + تصاویر آیا تویوتا RAV۴، فروش کمری و کرولا را خواهد شکست؟ فراخوان تویوتا راو۴ بعلت نقص ایمنی سوددهی خودروساز ژاپنی در بحران پاندمی کرونا لکسس آتش به مالش زد فراخوان ۲/ ۳ میلیون تویوتا و لکسوس نگاهی به خودرو آفرود RAV۴ شرکت تویوتا آلبرمو؛ شاسی بلند ژاپنی با استایل ایتالیایی! تصاویر تغییرات عظیم در لکسس LS فیس لیفت +تصاویر فروش تویوتا RAV۴ به ۱۰ میلیون دستگاه رسید تمدید تعطیلی کارخانه سوبارو در آمریکا معرفی لکسوس LC کوپه ۲۰۲۱ + فیلم فراخوان لکسوس در استرالیا لگاسی اکس تی ۲۰۲۰؛ بررسی یکی از بهترین سدان های اقتصادی بازار جهانی+تصاویر مقایسه خودرو لکسوس NX ۳۰۰ و ۳۵۰ RX درباره شاسی بلند محبوب سوبارو پیش از معرفی رسمی مدل۲۰۲۱ خودروی پهن پیکر لکسوس LX۵۷۰ ۲۰۲۰ وارد بازار شد تویوتا دست دوم چند؟ + جدول تویوتای لوکس مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۰ سوبارو تا سال ۲۰۳۵ تولید خودروهای بنزینی را متوقف می‌کند همه آنچه از لکسوس؛ شرکت خودروسازی ژاپنی و علل موفقیت‌هایش نمی‌دانید! بازار خودرو ژاپن تحت سلطه برندهای ژاپنی مقایسه لکسوس LS با تویوتا کرولا معرفی ۲۰ خودروی برتری که در سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آیند لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال ۹۸ + تصاویر تویوتا RAV۴ با کفش های کتانی با جدیدترین خودروی ناوگان پلیس آشنا شوید؛ «تویوتا راو ۴» قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول قهر نخستین خودروی الکتریکی لکسوس با آمریکا لکسوس نسخه کروکی مدل جذاب LC ۵۰۰ را معرفی کرد رونمایی از نخستین خودروی برقی لکسوس توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! لکسوس رشد کرد؛ تویوتا ضعیف شد "سوبارو" سوار بر بازار خودروهای استیشن آمریکا سوبارو در یک قدمی رونمایی از خودروی اسپرت لکسوس هم به جمع خودروسازان الکتریکی می‌پیوندد کاهش ۹.۴ درصدی فروش خودروسازی ژاپنی در آمریکا ارزان‌ترین لکسوس در بازار چند است؟ (۱۶ مهر ۹۸) + جدول قیمت خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول بررسی فنی لکسوس مدل ۲۰۲۰ + مشخصات بررسی فنی تیپ‌های مختلف تویوتا راوفور + مشخصات همکاری تویوتا و سوبارو برای توسعه خودروهای هیبریدی نمایی از قایق ۳/۵ میلیون دلاری لکسوس + تصاویر جدیدترین قیمت خودروهای ژاپنی کارکرده در بازار (۱ مهر ۹۸) + جدول قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول قیمت روز انواع خودروی «تویوتا» + جدول قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند قیمت خودرو تویوتا در بازار تهران+جدول قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۹ بررسی لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید ۲۰۱۷ + مشخصات GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس) وضعیت بازار خودروهای وارداتی در اولین روز تیرماه جدیدترین شاسی‌بلند لکسوس تقویت همکاری تویوتا و سوبارو وضعیت بازار خودروهای وارداتی سواری لکسوس ۲۴ میلیاردی به مقصد نرسید ۱۰خودرو برتر کوپه جهان را بشناسید بررسی تویوتا راو۴ مدل ۲۰۲۰ تفاوت‌های دو نسل متفاوت از راو۴ طراحی لوکس لکسوس مدل RC F +تصاویر تولید نخستین لکسوس برقی برای چین لکسوس با ون لوکس به شانگهای آمد ۱۰ خودروی استیشن برتر سال ۲۰۱۹ (+عکس) قیمت جدید انواع خودرو تویوتا + جدول جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! لکسوس LC با تغییراتی عظیم در راه است تویوتا راوفور(rav۴) شاسی بلند جسور و جذاب بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ قیمت خودروهای وارداتی در بازار تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید تویوتا دست دوم چند؟ +جدول خودروهای ویژه" لکسوس" به ژنو می‌روند تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار لکسوس ۲۰۲۰ چند؟ +تصاویر واکنش مشاور روحانی به لکسوس‌سواری رفیق‌دوست قیمت روز انواع خودروهای ژاپنی در بازار جدیدترین قیمت محصولات تویوتا در بازار خودروهای یک میلیاردی بازار را بشناسید ۲۰ خودروی شاسی‌بلند ایمن مدل ۲۰۱۹ شاسی بلند جدید سوبارو در راه بازار قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول موتورهای ژاپنی در لیست باکیفیت‌ترین‌ها مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار ۱۰ خودروی قابل اعتماد ۲۰۱۸ +تصاویر تویوتا صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ هوش مصنوعی برای یک کمپانی خودروسازی آگهی تلویزیونی ساخت خودروهایی که تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد بازار دنیا می شوند لکسوس صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول لکسوس صفر چند؟ کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد مدل ۵ سال قبل این خودروی ژاپنی در ایران،۳ میلیارد تومان خودروهای ژاپنی در بازار چند؟ لکسوس مطمئن‌ترین خودرو شد لکسوس صفر چند؟ خودرویی که خستگی راننده را تشخیص داده و برایش مناسب سازی می کند لکسوس صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروی ژاپنی کدام است؟ خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروی پسر آجری! قیمت جدید انواع خودرو تویوتا در بازار تهران +جدول اذعان سوبارو به دروغ‌ پردازی لکسوس صفر را چند بخریم؟ "اسنت" سوبارو، داغ‌ترین شاسی‌بلند این روزهای جهان نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند با ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ لکسوس صفر چند؟ خودروهای ۶۰۰ میلیون تومانی بازار کدامند؟ خودروهای ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی بازار را بشناسید خودروهای ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیونی بازار کدامند؟ تویوتا صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ شرایط آزادسازی قیمت خودرو هنوز فراهم نیست تویوتا صفر چند؟ خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید سوبارو ژاپن در آمریکا مرکز تحقیق و توسعه می‌سازد قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول لکسوس RX۲۰۰T با چه قیمتی در بازار تهران معامله می‌شود؟ رقیب ژاپنی E-کلاس، چند؟ آخرین قیمت خودروهای وارداتی در بازار کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ لکسوس آرایکس ۴۵۰ اچ ال؛ خودروی ۷ سرنشینِ فوق لوکس هوای پاک برای قصرهای متحرک! برکناری مدیرعامل خودروساز ژاپنی بعلت تقلب در آلایندگی خودروها قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول رویارویی لوکس ها برترین فضاهای داخلی در خودروهای ۲۰۱۸ +تصاویر نسل جدید لکسوس ES معرفی شد لکسوس ۲۰۱۹ ES ، نگرش شما به لوکس‌های آلمانی را تغییر می‌دهد جوایز موسسه Vincentric به تویوتا و لکسوس رسید تویوتا راوفور، ۵ نفره یا ۷ نفره؟ کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس تویوتا RAV۴ ۲۰۱۹، جسورتر و پیشرفته‌تر از قبل ۵ خودرو شاسی بلند ۲۰۱۹ که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر تویوتا RAV۴ نسخه ۲۰۱۹ به بازار می آید + تصاویر لکسوس NX کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ ۱۵ حقیقتی که احتمالا در مورد لکسوس نمی‌دانستید؛ لکسوس‌شناسی پیشرفته! تنها چند روز به پایان جشنواره خرید طلایی ایرتویا باقی مانده پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده حتی استیشن ها هم می توانند آدرنالین‌ساز باشند قیمت خودرو لکسوس در بازار+ جدول لوکس های ژاپنی غرفه لکسوس بالاخره شاسی‌بلند کوچک لکسوس هم آمد رونمایی از نسخه خاص لکسوس RC در ژنو نتایج نظرسنجی مصرف‌کنندگان خودرو اعلام شد مورد اعتمادترین برند خودرویی معرفی شد جشنواره خرید طلایی ایرتویا آغاز شد آغاز جشنواره فروش نوروزی خودروهای تویوتا عرضه نسخه سفارشی لکسوس به مناسبت ۱۰ سالگی سری F شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا RAV۴ با تخفیف ویژه و اقساط بدون بهره تویوتا راوفور پرفروش ترین شاسی بلند دنیا شد نگاهی به خودروی کوپه لکسوس LC۵۰۰ +تصاویر لکسوس LS قیمت گذاری شد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول Lexus LF-۱ Limitless Concept ؛پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده آغاز فروش راوفور ۲۰۱۸ فرق بین خودروهای بنزینی و هیبریدی برداشت ۵ سرنشین از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند لکسوس بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز خودروهای تویوتا و لکسوس به الکسای آمازون مجهز می‌شوند حباب قیمتی RAV۴ در بازار ترکید معرفی نسل جدید خودروهای خودران تویوتا گسترش اتحاد برقی ژاپنی‌ها پرفروش‌ترین خودروهای ۲۰۱۷ ۱۰ برند محبوب خودرو در بازار آمریکا نمایی از لکسوس جدید تویوتا RAV۴ را با پیش‌پرداخت چندمرحله‌ای و تخفیف ویژه بخرید شاسی بلند جدید لکسوس در راه است لکسوس با LX۵۷۰ به نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس آمد لکسوس RX با اتاق بزرگتر به بازار می آید شاسی بلند ۲۰۱۹ سوبارو +تصاویر پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، اکنون نوبت به نسل جدید RX رسیده است؛ برگ برنده بلندقامت لکسوس معرفی کراس‌اوور مفهومی لکسوس در لس‌آنجلس (+عکس) نگاهی کوتاه به تویوتا Rav۴ هیبرید به مناسبت رونمایی آن از سوی ایرتویا؛ شاسی‌بلند تویوتا در لباس هیبرید گزارش تصویری از حضور محصولات تویوتا و لکسوس در نمایشگاه خودرو تهران خودروهای ممنوعه ولی دوست‌داشتنی نزد ایرانیان لکسوس جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس خودروهای «تویوتا» و «لکسوس» هم به نمایشگاه خودرو تهران می آید اعتراف سوبارو خودروساز ژاپنی تغییر رویه داد عکس خودروی خودران اپل منتشر شد خرید یک خودروی محبوب ژاپنی چند صد میلیون آب می خورد؟ لیست قیمت برخی از محصولات Toyota در مناطق آزاد ۲۰۰۳ Subaru B۹ Scrambler؛ فانتزی و متفاوت "دویود ادجای" به عنوان یکی از داوران مسابقه طراحی لکسوس معرفی شد لکسوس دنباله‌رو آلمانی‌ها نخواهد بود خودروی هیبریدی با موتور ۴۱۶ اسب بخاری ساخته شد ایمن‌ترین شاسی‌بلندهای جهان را بشناسید خرید یکی از محصولات فول آپشن Lexus در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ لکسوس RC F کمی افزایش قدرت خواهد داشت+تصاویر آیا لکسوس از نسخه جدید LS رونمایی خواهد کرد؟ شرایط فروش متنوع تویوتا راوفور خودروی مزدا۳ در جمع شش خودروی مطمئن از دیدگاه موسسه JD Power ۱۰ خودروی مدرن نیمه خودران قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول ۴ ماجراجوی دوست‌داشتنی لکسوس RX مدل ۲۰۱۸؛ پر از زیبایی و قدرت لکسوس NX را با شرایط استثنایی بخرید سوبارو پیش بینی سود سالانه اش را کاهش داد خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول استفاده از خودران‌ها در فناورانه‌ترین المپیک تابستانی جهان انتشار تصاویر سوبارو فورستر ۲۰۱۹ برای اولین بار تویوتا ۵ درصد سهام مزدا را می‌خرد فروش ویژه لکسوس NX۳۰۰ با تحویل ۹۰ روزه تویوتا در فکر تولید خودروی الکتریکی با قابلیت شارژ چند دقیقه ای لکسوس دست از تولید ساب کامپکت ES برنمی دارد شرایط جدید فروش تویوتا و لکسوس تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۷ را اقساطی بخرید فروش نقدی و اقساطی لکسوس NX با تحویل فوری ارائه نسخه ۷ صندلی از لکسوس RX بهترین خودروهایی که در ۲۰۱۸ خواهید دید (+عکس) کراس اوور ۷ نفره لکسوس در راه است لکسوس ۱۷۶۰ سدان ES۳۵۰ را فرامی‌خواند ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان معرفی شاسی‌بلندهایی که ایرانیان پسندیدند سوبارو با نسل بعدی WRX و WRX STI چند سال فاصله دارد شرایط فروش فوری تویوتا RAV۴ اعلام شد سال تغییر موازنه قدرت اولین خودروی الکتریکی سوبارو قبل از ۲۰۲۱ می‌آید بازار در قُرُق یک ژاپنی! لکسوس RX۲۰۰t به‌زودی در خیابان‌های ایران فروش نقدی و اقساطی لکسس NX با تحویل فوری و مدل ۲۰۱۷+جدول تویوتا RAV۴ ۲۰۱۷ در بازار آمریکا ارزان شد تویوتا RAV۴ و پریوس ۲۰۱۷ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید رکود سه ساله سود عملیاتی سوبارو لکسوس: خودروهای سدان احتمالا دوام نخواهند آورد شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری محصولات تویوتا با تحویل فوری مدل D۹۰ جدیدترین محصول مکسوس در راه ایران فیس لیفت لکسوس ۲۰۱۸ NX معرفی شد +عکس شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا RAV۴ برترین‌های نمایشگاه خودرو نیویورک لکسوس LS ۵۰۰ F؛ اسپرت تر از همیشه خودرو ۷ نفره غول پیکر رونمایی شد رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک رنج‌روور اسپورت انگلیسی یا لکسوس GX ۴۶۰ ژاپنی؟ تمرکز سوبارو روی زیبایی و ظرافت خودروهایش لکسوس CT ۲۰۰H را بیشتر بشناسید لکسوس GS احتمالا توقف تولید می‌شود رقابت حداقلی لوکس‌ها حمله به مسابقات جی‌تی میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران مطمئن ترین خودروهای جهان در تسخیر برندهای تویوتا و لکسوس خودرو خودران لکسوس با گذشت زمان هوشمند تر می‌شود لکسوس در تدارک ساخت LC F ۶۰۰ اسب بخاری بازگشت لکسوس محبوب به ایران خرید LX ۵.۷ در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ بهترین شرایط فروش تویوتا پریوس و RAV۴ از سوی ایرتویا اعلام شد غیبت غیـرموجه! بازگشت لکسوس به بازی جشنواره فروش نوروزی ایرتویا آغاز شد پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، پرفروش‌ترین لکسوس به ایران آمد با چند میلیون می توان یکی از محصولات لکسوس را خرید؟ سوبارو مجوز تست فناوری خودران در کالیفرنیا را گرفت مجوز سوبارو برای تست خودروهای خودران در کالیفرنیا رونمایی از سوبارو لگاسی ۲۰۱۸+تصاویر قدرت‌نمایی تویوتا با ۳ فیس‌لیفت ویژه جذاب‌ترین خودرو لکسوس زیباتر خواهد شد+تصاویر سهم ۷۵ درصدی ایرتویا از بازار تویوتا و لکسوس در ایران بهترین شرایط خرید شاسی‌بلند محبوب تویوتا آغاز شد جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها معرفی ۱۰ برند برتر سال ۲۰۱۶ در صنعت خودروسازی جهان نیسان روگ هیبریدی ارزان تر از RAV۴ هیبریدی قیمت خورد "گازو" از لکسوس RC F GT۳ رونمایی کرد سوبارو BRZ اسپرت ۲۰۱۷ چند؟ +تصاویر شرایط فروش نقدی و اعتباری RAV۴، شاسی‌بلند محبوب تویوتا با تحویل فوری خودروهای برتر تولیدی در سال ۲۰۱۷ قیمت محصولات لکسوس در بازار+ جدول قیمت لکسوس LC۵۰۰ و LC۵۰۰h اعلام شد لکسوس در تدارک حمله به بازار شاسی‌بلند ها و کراس اوورها سوبارو WRX و WRX STI بروز شدند+تصاویر لکسوس LS۲۰۱۸؛ اسب رام نشدنی ژاپنی شرایط فروش نقدی و اعتباری RAV۴، شاسی‌بلند محبوب تویوتا با تحویل فوری قیمت گمرکی خودروهای سوبارو اعلام شد شورش در شهر با آرامش فروش ویژه RAV۴ مدل ۲۰۱۷ به صورت تحویل فوری بررسی سیستم صوتی پیشرفته مارک لوینسون در لکسوس LX ۱۰ خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ نیم‌نگاهی به نسل دوم لکسوس RX۳۵۰ در بازار دست دوم صندلی‌های UX لکسوس، از ابتکارات برتر سال ۲۰۱۶ (+عکس) فراخوان بیش از ۶۶ هزار دستگاه لکسوس در چین ظاهر خشن، باطن نسبتا آرام! مدیر ارتباطات سایپایدک، معاون مدیرعامل شد سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ بهترین خودرو سال ژاپن شد شاهکار جدید خودروساز ژاپنی +تصاویر سواری دلپذیر یا لذت رانندگی؟ بدنه تمام ال.ای.دی خودروی جدید لکسوس+تصاویر نظاره گر شاسی بلند لکسوس GX۴۶۰ مدل٢۰۱۶ باشید +تصاویر تسخیر بازار خودرو توسط چشم بادامی ها+جزییات پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت جدیدترین اتومبیل سوبارو را ببینید +تصاویر مقایسه دو خودرو تویوتا لندکروزر GXR و لکسوس RX۳۵۰ + جدول لکسوس به فضا می‌رود! کراس اوور محبوب لکسوس را اقساطی بخرید لکسوس فضاپیما ساخت معرفی پرفروش‌ترین خودروها در ایالات متحده خودروهای رکورددار بیشترین جریمه سرعت غیرمجاز در آمریکا سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ ؛ طراحی جدیدتر، قیمت بالاتر فروش اقساطی لکسوس ۳۰۰h با ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات درب تویوتا و لکسوس با گوشی موبایل باز می‌شود سوئیچ‌های مشترک و سرقت تصادفی یک خودرو در آمریکا فروش اقساطی تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۶ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه تویوتا و لکسوس در صدر قابل اعتمادترین برندهای خودرویی رونمایی از خودروی زیبای ژاپنی فروش اقساطی خودرو لکسوس NX۲۰۰ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه فروش اقساطی تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۶ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه یوایکس، شاسی‌بلندی کوچکتر از اِن‌ایکس انتشار تصویر جدیدی از کانسپت آینده نگرانه لکسوس واردات لکسوس‌ به کشور چقدر آب خورد؟ فروش اقساطی تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۶ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه قیمت انواع خودروهای لکسوس در بازار + جدول فروش اعتباری خودرو لکسوس NX۲۰۰ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه در هر کلاس خودرویی چی بخریم؟ برتری لکسوس در بازار خودروهای لوکس LC۵۰۰ خوش رخ ترین خودروی مسابقه ای لکسوس+تصاویر راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران سوبارو قربانی رکود روسیه آستون مارتین DB ۱۱ و هفت رقیب سرسخت‌اش فروش اقساطی تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۶ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه ۱۰ فرمانروای آفرود ۲۰۱۶ را بشناسید ایرتویا و شرایط فروش جدید محصولات تویوتا و لکسوس تویوتا ۳۳۷ هزار دستگاه RAV۴ و لکسوس را برای سومین بار فرامی‌خواند سوبارو ۳۶۰ در فهرست میراث فرهنگی ژاپن قرار گرفت واردات ۵۴ میلیون دلاری لکسوس قیمت انواع خودرو وارداتی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان + جدول ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید لکسوس LC ۵۰۰ خودروی نسل جوان (+عکس) فروش نقدی خودرو تویوتا رافور مدل ۲۰۱۶ آغاز شد فروش اعتباری خودرو لکسوس NX۲۰۰ واردات خودروهای ژاپنی سر به فلک کشید + جدول تویوتا RAV۴ را در لباس رالی ببینید رونمایی از خودرو جدید سوبارو +تصاویر سوبارو زبان طراحی جدیدش را رو می‌کند چه تعداد لکسوس وارد کشور شد؟ حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران لکسوس هاچبک CT را با یک کراس اور عوض می کند قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۶ قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول شاسی‌بلند دوست‌داشتنی تویوتا از نمای نزدیک ورود ۶ میلیون دلار لکسوس در فروردین ماه قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول انتشار تصاویر اولیه ای از سوبارو لوورگ STI لوکس‌ترین لکسوس سال آینده می آید صنایع سنگین فوجی به سوبارو تغییر نام می‌دهد ژاپن تنها ۳ خودروساز خواهد داشت قیمت خودرو وارداتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلییون تومان +جدول سوبارو Forester را ببینید قیمت انواع خودروهای وارداتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان لکسوس LX۵۷۰ ۲۰۱۶ چند؟ +تصاویر تزریق خشونت بیشتر در چهره IS لکسوس RX ۳۵۰ اف اسپورت را ببینید مجهزترین خودروهای ارزان قیمت +تصاویر لکسوس با IS جدید در پکن حاضر شد فروش نقدی و اقساطی انواع لکسوس با تخفیف ویژه قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول شاسی‌بلند جدید ژاپنی سوبارو نسخه ویژه کراس ترک ۲۰۱۶ را رو کرد لکسوس فروش یک میلیون هیبریدی را جشن گرفت لکسوس پیشتاز بازار SUV های لوکس آمریکا فروش انواع محصولات تویوتا با تخفیف ویژه خانواده NX لکسوس صاحب یک عضو پرقدرت می شود لکسس پیشتاز بازار لوکس آمریکا تویوتا بیش از ۱۶ هزار دستگاه RAV۴ و لکسوس را فراخواند مشخصاتی برای جدیدترین خودرو لکسوس شوروم لکسس در استانبول BRZ؛ کوپه هیبریدی که سوبارو در آستین دارد اولین تصویر از سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۷ منتشر شد سوبارو یک پلتفرم جدید رو کرد ۱۰ شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی خودرو «لکسوس» نسخه‌ی هیبریدی LC۵۰۰ هیبریدی لکسوس خیره کننده است بهترین خودرو‌های سال ۲۰۱۶ بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند ساخت لکسوس با ۱۷۰۰ قطعه مقوا لکسوس نسخه هیبریدی LC ۲۰۱۷ را به ژنو می‌برد GS F پاسخ کوبنده لکسوس به آلمانی ها لکسوس شاسی بلند "کادوی ولنتاین" در تهران خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند سوبارو تصویری از کانسپت آتی خود منتشر کرد مروری بر عملکرد فروش سال ۲۰۱۵ لکسس سوبارو برای ربودن دل خریداران از سگ استفاده کرد لکسوس ۵ هزار دستگاه RX۳۵۰ و RX۴۵۰h ۲۰۱۶ را فراخواند حذف طرح ترافیک برای خودروهای هیبرید تویوتا و لکسس قیمت جدید انواع لکسوس در بازار بهترین‌ها و بدترین‌های نمایشگاه بین‌المللی دیترویت ورود یک خودرو جدید ژاپنی به ایران لکسوس LC ۵۰۰ که در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۶ رونمایی شد بهترین سدان‌های خانوادگی در سال ۲۰۱۵ لکسس LC ۵۰۰؛ مدعی جدید در بازار خودروهای لوکس شرایط خرید تویوتا و لکسس آسان شد لکسس LC ۵۰۰ رونمایی شد اطلاعات جدید از لکسس LF-LC لکسوس؛ کیفیت تمام عیار در ساخت سوبارو ۳ کانسپت اسپرت به نمایشگاه تیونینگ کاران توکیو می‌برد تویوتا روح پریوس را در کالبد نسل دوم لکسوس CT می دمد لکسوس NX۲۰۰t، خشن باکلاس ژاپنی شرایط جذاب ایرتویا برای خرید محصولات لکسس سوبارو زودتر از برنامه به هدف فروش می‏رسد لکسس ۱۰۰ میلیون تومانی در ۲۰ سال پیش «لکسوس CT۲۰۰H» کم صداترین لکسوس دنیا ۳۲۵۱ دستگاه سوبارو لگاسی و اوتبک ۲۰۱۶ فراخوان شدند لکسس در صدر بهترین‌ها کنجکاوی کارشناسانه در «لکسوس ES» لکسس هم می خواهد پیکاپ بسازد پویایی و زیبایی در لکسس ES مدل ۲۰۱۶ خودرو جدید لکسوس را ببینید رونمایی از مدل مفهومی سوبارو ایمپرزا لکسوس NX، خودرویی که رکود بازار را می شکند سوبارو یک کراس اور با سه ردیف صندلی در آمریکا تولید می کند "تویوبارو" دیگری در راه است! سوبارو کوپه BRZ را توربوشارژ نمی کند خودرو سوبارو لگاسی راببینید راه برای شاسی‌بلند کوچک‌تر لکسوس باز شد لکسوس با یک هیولای مفهومی وارد میدان شد لکسس NX وارد بازار کشور شد لکسوس هیدروژنی در راه است جدیدترین تصاویرلکسوس GS F مدل ۲۰۱۶ تصاویرخودرو لکسوس IS را ببینید جانشین لکسس LFA خودرو سوبارو ویزیو را ببینید رونمایی از خودرو مقوایی لکسوس لکسوس اسپرت کوپه را ببینید آخرین شاهکار لکسوس وارد بازار شد چشم‌غُره دوباره لکسوس به سری ۵ و E کلاس ... قیمت جدید انواع لکسوس در بازار کوچ سوبارو از تیانجین رزم‌جامه‌ای نو بر تن فرمانده! ۵ ویژگی برجسته لکسس LX ۵۷۰ مدل ۲۰۱۶ فیس لیفت جدید لکسس LX۵۷۰ یک جُفت موتور جدید برای رقیب بداخم سری ۳ لکسوس خودرو جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند ورود یک لکسوس استثنایی به تهران ماشین سوبارو ۳۶۰ را ببینید تغییرات مختصر در لکسس CT ۲۰۰h مدل ۲۰۱۶ لکسوس RC۲۰۰t رونمایی شد راز موفقیت سوبارو لکسس این بار با مدل IS دلربایی می کند مقایسه هیوندای النترا جی‌تی و سوبارو ایمپرزا لکسوسی که با ضربان قلب می‌درخشد تصاویر سوبارو XV Crosstrek را ببینید تصاویر سوبارو XV Crosstrek را ببینید تولید لکسوس در چین به تعویق افتاد رقیبی بَد اَخم برای ۵۰۰ دوست‌‌داشتنی فیات! گفتگو با راننده کامیونی که ۶ لکسوس را از بین برد! ورود لکسوس‌های هیبریدی به بازار خودرو لکسوس، هاوربورد ساخت متفاوت ترین لکسوس ایران لکسوس با روکش مخمل در تهران ترکیب کیفیت و راحتی RX با خشم افسارگسیخته لکسوس‌های مدرن افزایش زودتر از موعد ظرفیت سوبارو در امریکا محبوب ترین خودروساز انگلستان نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان مدل مفهومی سوبارو در شانگهای تخریب خودروهای تویوتا در نمایشگاه شیکاگو سوبارو BOXER Sport شکل می گیرد ورود لکسوس ۴۶۰ GX به بازار SUV لکسوس اختصاصی ساخته می شود سوبارو با دو مدل تازه به ژنو می رود (گزارش تصویری)
برگشت به بالا