لوکس‌ترین کراس‌اوورهای آمریکا، ژاپن و آلمان

شورش در شهر با آرامش

عصر خودرو- چقدر سخت است رقابت در بازاری که همه در آن سرشناس هستند و انبوهی از افتخار و محبوبیت را به دنبال خود می‌کشند. حضور در چنین کارزاری یعنی پذیرفتن ریسک مرگبار از دست رفتن اعتبار یا پوچ شدن صدها میلیون دلار سرمایه‌گذاری.

پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰:۰۰

شورش در شهر با آرامش

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، در این بازی اشتباه جایی ندارد. همین‌که موفق نباشی یعنی به‌راحتی از میدان بیرون رفته‌ای. این همان بحبوحه‌ای است که مرسدس‌بنز، لکسوس و لینکلن در آن می‌جنگند. شاسی‌بلندهای سایز متوسطی که هم خواص تجمل‌گرایی‌شان زبانزد است و هم ویژگی‌های خیابانی‌‌شان. می‌دانید این سه آلمانی، ژاپنی و آمریکایی از چه برندهایی عبور کرده‌اند؟ ولوو XC60‌ سوئدی، اینفینیتی QX60، آکورا RDX و تویوتا هایلندر ژاپنی، لندروور دیسکاوری انگلیسی و فورد آج آمریکایی. این سه کراس‌اوور بی‌دلیل در بازارهای جهانی مشهور نشده‌اند. آنها فقط به این خاطر که زیبا هستند یا اینکه زرق و برق چشمگیر دارند، خریداری نمی‌شوند. لکسوس آر.ایکس، مرسدس‌بنز جی.آل. سی و لینکلن ام.کی.ایکس چیزی را به مردم می‌دهند که بقیه از اعطای آن عاجزند؛ احترام و اعتماد. در یک روی سکه چنان آرام و سر به زیر هستند که گویی داریم با برقی‌های نسل اول سر و کله می‌زنیم؛ اما در روی دیگر سکه چنان استادانه فناوری توربو را به خدمت خود درآورده‌اند که انگار خود مخترع آن بوده‌اند. از سال 2015 به این‌سو علاوه بر آنکه مرسدس یک تحول عظیم در طراحی‌هایش اعمال کرد، به موازات آن یک تغییر عجیب و غریب در نحوه نام‌گذاری تولیداتش نیز ایجاد کرد. بر این اساس دیگر کلاس GLK در بین تولیدات شرکت وجود نخواهد داشت و جای آن را کلاس GLC گرفته است. این یعنی جی‌ال‌سی نسل جدید جی‌ال‌کی نیست، بلکه جانشین آن معرفی شده است.

لکسوس RX؛ بهانه‌ای برای سرکشی

با اینکه فقط 20 سال عمر دارد ولی ببینید چطور توانسته طی 4 نسل یک دنیا را به دنبال خود بکشد. وقتی نمونه اولیه‌اش در سال 2015 و نمایشگاه نیویورک رونمایی شد، خیلی‌ها در مواجهه با چهره اخمالویش شوکه شدند. تصور می‌شد آر.ایکس جدید یک کانسپت باشد. ولی این خودرو یک کراس‌اوور واقعیِ واقعی بود. یکی از دلایل موفقیت این خودرو، پلت‌فرم حساب‌شده‌ای بود که برای آن در نظر گرفته شده است؛ یعنی تویوتا (مالک برند لکسوس) با استفاده از پلت‌فرم K خود دست به یک شاهکار زد. این هم ساختاری است که پیش‌تر سدان پرفروغ ژاپنی‌ها یعنی ES نیز روی آن طراحی شده بود. احتمالا به همین خاطر است که آر.ایکس از پایداری قابل قبولی برخوردار شده است. درست مانند کاری که AMG با بنز و M پاور با ب‌ام‌و می‌کند، بخش F Sport شرکت نیز برای تقویت و بهینه‌سازی این مدل به خدمت گرفته شد. حاصل کار مدلی شده اسپورت‌تر و خاص‌تر. مثلا تنها در این سری است که می‌توان از سیستم تعلیق سازگار هوشمند یا همان AVS استفاده کرد. سیستمی که برخلاف اغلب رقبایش، دارای رول‌بارهای قابل حرکت در طرفین است. این برایش آزادی عمل در مسیرهای ناهموار و حرکت با سرعت بالا در پیچ‌های تند را به ارمغان می‌آورد. لکسوس RX یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای تاریخ شرکت است که تا‌کنون بیش از 2 میلیون و 100 هزار دستگاه از آن در سراسر دنیا فروخته شده است. عجیب آن است که بخش اعظمی از فروش این محصول را تولیدات هیبریدی به خود اختصاص داده‌اند.

 

مرسدس‌بنز GLC فرزند خلف GLK

از سال 2015 به این‌سو علاوه بر آنکه مرسدس یک تحول عظیم در طراحی‌هایش اعمال کرد، به موازات آن یک تغییر عجیب و غریب در نحوه نام‌گذاری تولیداتش نیز ایجاد کرد. بر این اساس دیگر کلاس GLK در بین تولیدات شرکت وجود نخواهد داشت و جای آن را کلاس GLC گرفته است. این یعنی جی‌ال‌سی نسل جدید جی‌ال‌کی نیست بلکه جانشین آن معرفی شده است. کلیت کار یکی است؛ یعنی مرسدس در نسخه‌های جدید همچنان همان کراس‌اوور سایز متوسط خانوادگی را راهی بازار کرده است. این یکی از اولین تولیدات شرکت است که علاوه بر آلمان در هند، اندونزی و فنلاند نیز ساخته می‌شود. مرسدس نخستین لذت استفاده از جعبه‌دنده‌های 9 سرعته اتوماتیک را با این خودرو تجربه کرد. برخلاف تصور GLC300‌ قوی‌ترین ویرایش این خانواده نیست. شرکت همان اوایل عرضه نسخه AMG43‌ آن را با یک قلب 3 لیتری دو توربو 362 اسب‌بخاری راهی خیابان کرد. البته در بازارهای اروپایی، فروش نسخه‌های دیزلی و هیبریدی‌اش کمی بهتر است. مرسدس‌بنز جی‌ال‌کی که تاج و تخت را به جی‌ال‌سی واگذار کرده بود، در سال 2008 رسما برای رقابت با آئودی Q5 تولید شده بود. این شاسی‌بلند کوچک‌ترین عضو خانواده G‌های بنز بود. بهترین آمار فروش این خودرو در سال 2012 بود که رکوردی 110 هزار دستگاهی را ثبت کرده است. یکی از دلایل اقبال نسبت به این خودرو در زمان گذشته و جانشین آن در زمان جدید، ایمنی فوق‌العاده‌اش بوده است. به‌طوری‌که توانسته در کلیه آیتم‌های تست تصادف موسسه IIHS که به سختگیری بیش از حد معروف است، بالاترین نمرات را کسب کند.

 

رو‌در‌روی هم

اجازه بدهید پیش از هرچیز، توضیح دهیم که این سه خودرو دقیقا کدام مدل‌ها هستند. ژاپنی‌ها برای این مبارزه لکسوس RX350 نسخه F Sport را آماده کرده‌اند. آمریکایی‌ها نیز لینکلن MKX سری EcoBoost را آورده‌اند. در نهایت آلمان‌ها نیز سراغ مرسدس‌بنز GLC مدل 300 4Matic رفته‌اند. این یعنی قوی‌ترین نسخه‌های بنزینی موجود. هر سه خودرو با ساختار موتورجلو و انتقال قدرت AWD (همه چرخ‌های متحرک) طراحی شده‌اند. لکسوس مانند همیشه از یک پیشرانه 5/ 3 لیتری شش سیلندر V شکل توربو با زاویه 60 درجه استفاده کرده است. لینکلن نیز به توصیه فورد از یک پیشرانه 7/ 2 لیتری شش سیلندر V شکل دو توربو با همان زاویه مرکزی 60 درجه بهره برده است؛ اما مرسدس با اطمینان خاطر تمام از یک قلب ساده 2 لیتری تک توربوشارژ استفاده کرده است. آر.ایکس می‌تواند 295 اسب‌بخار نیرو را در 6300 دور در دقیقه و 362 نیوتن‌متر گشتاور را در 4700 دور در دقیقه تولید کند. در مقابل ام.کی.ایکس با حجم موتور کمتر ولی استفاده از سیستم پرخوران توانسته 335 اسب‌بخار نیرو را در 5500 دور در دقیقه و 515 نیوتن‌متر گشتاور را در 3 هزار دور در دقیقه فراهم کند. جای تعجبی ندارد جی.ال.‌سی قدرت 241 اسب‌بخار در 5500 دور در دقیقه‌ای و گشتاور 370 نیوتن‌متر در 1300 دور در دقیقه‌ای داشته باشد.

کراس‌اوور ژاپنی‌ها با ضریب تراکم 8/ 11 بر یک می‌تواند دور موتور نهایی 6500 دور در دقیقه را نیز تحمل کند. این در حالی است که محصول آمریکایی‌ها با ضریب تراکم 10 بر یک توان تحمل بیش از 6 هزار دور در دقیقه را ندارد. جالب آنکه قوای محرکه کوچک شاسی‌بلند آلمان‌ها با ضریب تراکم 8/ 9 بر یک، تا مرز 6300 دور در دقیقه را نیز تجربه کرده است. ژرمن‌ها بهترین جعبه‌دنده گروه را تدارک دیده‌اند. آنها از یک گیربکس 9 سرعته استفاده کرده‌اند. رتبه دوم در اختیار چشم بادامی‌ها با در اختیار گرفتن یک گیربکس 8 سرعته است. دست آخر یانکی سنتی را می‌بینیم که همچنان دل به گیربکس 6 سرعته کلاسیکش خوش کرده است. ساختار سیستم تعلیق در این خودروها تقریبا شبیه به هم است. تنها تفاوت بارز آنها نوع چیدمان ادوات تعلیق و نحوه بازخورد آنها است. این یعنی هر سه کراس‌اوور دارای فنر لول، فنر شمش مانند، کپسول کمک فنر بادی-روغنی، بازوهای کنترلی و رول‌های ضد ضربه هستند. حتی با اینکه لکسوس فوق از سری اف اسپورت است ولی متاسفانه شاهدیم که از دیسک ترمزهای 327 و 337 میلی‌متری در چرخ‌های عقب و جلوی خود استفاده کرده است. این همان سایزی است که روی نسخه استاندارد هم دیده می‌شود. لینکلن از دیسک‌های بهتر 345 و 314 میلی‌متری استفاده کرده تا خود را کمی از مرسدس‌بنزی که از دیسک‌های 343 و 320 میلی‌متری بهره برده، پیش بیندازد. آمریکایی‌ها نشان دادند که روی چرخ متخصص‌تر هستند. چراکه تایرهای استفاده شده از سوی ام.کشی.ایکس به اندازه 40/ 265 میلی‌متری 21 اینچی هستند.

این لاستیک‌ها از شرکت میشلین مدل «اسکورپیون M+S» تهیه شده است. آلمان‌ها نباید در این زمینه کم بیاورند. به همین خاطر آنها نیز سراغ تایرهای 45/ 255 میلی‌متری 20 اینچی از شرکت بریجستون مدل «دولر H/ P» رفته‌اند. دست آخر عضو ژاپنی گروه را می‌بینیم که همچنان با تمرکز روی کاربردهای شهری از تایرهای 55/ 235 میلی‌متری 20 اینچی میشلین مدل «پریمیر LTX» استفاده کرده است. در حقیقت آر.ایکس 350 با طول، عرض و ارتفاع 4890، 1895 و 1720 میلی‌متر به کفش‌هایی از این بزرگ‌تر هم نیاز نداشته است. ام.کی.ایکس اکوبوست با ابعاد 4826، 1932 و 1682 آن‌طور که نشان می‌دهد هم خیلی بزرگ و تنومند نیست. به نظر می‌رسد کوچک‌ترین ابعاد را جی.ال.‌سی 300 با طول، عرض و ارتفاع 4656، 1890 و 1683 میلی‌متر پیدا کرده است. البته همین جثه کوچک، کمترین وزن را نیز برایش به ارمغان آورده است. چراکه وزن کراس‌اوور بنزی‌ها 1852 کیلوگرم شده است. وزن میانی در اختیار لکسوس با جرم 2056 کیلوگرم است. لینکلن هم مطابق با تمام تولیدات سال‌های اخیرش اصلا علاقه‌ای به رژیم ندارد و همچنان با وزن 2104 کیلوگرمی سیر می‌کند. برای خیلی‌ها هنوز برتری در قسمت شتاب مزیت اصلی به شمار می‌رود.

جایی‌که بر خلاف تمام پیش‌بینی‌ها مرسدس‌بنز با ثبت رکورد 3/ 6 ثانیه‌ای در قسمت شتاب صفر تا صد، مقام اول را به خود اختصاص داده است. لینکلن با اختلافی جزئی و رکورد 4/ 6 ثانیه‌ای مقام دوم و لکسوس با رکورد 8/ 6 ثانیه‌ای در مقام سوم جای گرفته است. حجم کوچک پیشرانه جی.ال.‌سی در سرعت‌های بالاتر کار دستش داد. چراکه شتاب صفر تا 160 آن به مرز 8/ 18 ثانیه رسیده ولی ام.کی.ایکس زمان 1/ 17 و آر.ایکس زمان 8/ 17 ثانیه‌ای را کسب کرده‌اند. در انتها بیایید نگاهی به قیمت این محصولات بیندازیم. لکسوس RX350 F Sport در بازارهای جهانی به قیمت 59 هزار و 985 دلار خرید و فروش می‌شود. لینکلن MKX EcoBoost قیمتی 63 هزار و 695 دلاری دارد. شاید برای اولین‌بار باشد که یکی از محصولات مرسدس‌بنز از بقیه ارزان‌تر از آب درآمده است. به‌طوری‌که GLC300 قیمتی معادل 59 هزار و 980 دلار پیدا کرده است.

 

لینکلن MKX  کراس‌اوور با طعم کانادا

سال 2006 فورد شاسی‌بلند جدیدی را به لیست فروشش اضافه کرد؛ Edge. این خودرو برای فورد فقط یک محصول تازه‌وارد بود و نه چیز بیشتر. در حالی که آمریکایی‌ها واقعا به خاص بودنش نیاز داشتند. آنها به دلیل مسائل مالی نمی‌توانستند چندان روی آپشن‌هایش مایه بگذارند. بنا‌بر‌این ترجیح دادند سمبه را به سمت زیرمجموعه لوکس‌سازشان یعنی لینکلن ببرند. ماحصل این تغییر رویکرد خودرویی شد به اسم MKX. حالا دیگر می‌شد نام آن را یک کراس‌اوور خاص گذاشت. یکی از نکات جالب درباره این خودرو آن است که فورد هیچ‌گاه آن را در داخل خاک آمریکا تولید نکرد؛ یعنی تا این روز ام‌کی‌ایکس فقط در کانادا تولید می‌شود. 10 سالی که از تولید نسل اول گذشت با به دست آوردن بازار افراد متمول و ثروتمند سپری شد؛ اما نکته‌ای که درباره لینکلن گفته می‌شود آن است که معمولا عادت ندارد در نسل‌های جدید، تغییرات عمیقی در طراحی خودروهایش اعمال کند. نسل دوم ام‌کی‌ایکس نیز دقیقا با همین فلسفه تولید شد. همان میک‌آپ ملایم نیز برای زیباتر شدن چهره‌اش کافی بود. یکی از متفاوت‌ترین شاسی‌بلندهای سایز متوسط دنیا. خودرویی که شرکت مادر فورد، برایش سنگ تمام گذاشته است. آمار نشان می‌دهد تقریبا از زمان عرضه اولین نسخه این خودرو، هر سال حدود 1000 دستگاه به فروش آن افزوده شده است. البته بعید به نظر می‌رسد که شرکت بتواند موفقیت سال 2007 و فروش ناگهانی 37 هزار و 953 دستگاهی‌اش را بار دیگر تکرار کند. خریداران این خودرو در بازار آمریکا اغلب بازیگران، هنرمندان و ورزشکارانی هستند که می‌خواهند در حین حضور در خیابان، هم خودشان دیده شوند هم ماشینشان.

 

نظر نهایی

پیش‌بینی‌اش کار سختی نیست؛ در بین این گروه سه نفره، غیرعادی‌تری عضو همان لکسوس است؛ اما واقعیت آن است که چهره فضایی و نامتعارف شاسی‌بلند ژاپنی‌ها چیزی است که مدیران شرکت به آن نیاز دارند. لکسوس تخصص اصلی‌اش تنها در ساخت سدان‌های لوکس، پرآپشن و با قیمتی مقرون به صرفه برای بازارهای غربی است. بنا براین تعجبی ندارد که در حوزه غیرتخصصی‌اش دست به چنین اقدامات پرزرق و برقی بزند. او آنقدرها که نشان می‌دهد جسور و چالاک نیست. حداقل روی کاغذ که این‌طور نشان می‌داد. شاید انتقاد اصلی به مرسدس‌بنز وارد باشد. خودروساز بنامی که چند سالی است خود را درگیر یک زبان طراحی آینده‌نگر کرده است. انتظار می‌رفت آلمان‌ها برای این کلاس از تولیداتشان کمی مایه اسپورت و جوان‌گرایی را بیشتر می‌کردند. با این وجود باید اعتراف کرد که چهره‌اش آنقدرها هم توی ذوق نمی‌زند. هرچه باشد قابلیت‌های فنی‌اش واقعا غافلگیرکننده بود. ‌طوری‌که کاملا حواس را از روی طراحی‌اش پرت کرده است. لینکلن عادی‌ترین و در واقع صادق‌ترین عضو گروه است. همیشه خود را از جنجال‌های مربوط به طراحی‌های چالش‌برانگیز دور کرده و خود را به‌عنوان یکی از معدود لوکس‌سازان آمریکای شمالی به دیگران تحمیل کرده است.

 

برچسب ها

لکسوسمرسدس بنزلینکلنکراس اوور
مطالب مرتبط بیشتر
نخستین شرایط فروش کراس اوور جدید کرمان موتور+جدول کراس اوور جدید KMC X۵ کرمان موتور آماده ورود به بازار شد + قیمت شهر بی کران و آفرود نا محدود با کراس اوور JAECOO خودرو آلمانی ۱۳ میلیون دلاری +عکس کشف خودوری ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در تهران نخستین نمایش عمومی دو محصول برند اکستریم سود مرسدس بنز کاهش یافت مرسدس جی ال سی۶۳ اس ئی پرفورمنس ؛ این ۴ سیلندر بیشتر از ۸ سیلندر ارزش دارد! +عکس فروش مرسدس بنز کاهش یافت مرسدس GT۶۳ S E Performance ؛ این یک سدان خانوادگی است یا یک درنده وحشی؟! +عکس لکسوس هم می‌خواهد پیکاپ بسازد اعتصاب به مرسدس بنز رسید سی ال ای مفهومی : معرفی خاص ترین بنز سال های اخیر +عکس هزینه خودروهای برقی همچنان بالا می‌ماند کراس‌اوور ۲۲۰ اسب بخاری جدید بازار ایران شرکت نبکا کراس اوور برقی ET۵ را به نمایش گذاشت+ تصاویر جدیدترین مرسدس بنز ۲۰۲۴ معرفی شد +عکس کارخانه سابق مرسدس در نزدیکی مسکو تولید را از سر می‌گیرد افزایش ۲۰۰ درصدی فروش بنز در مالزی گلکسی ال۷ ؛ نسل جدید کراس اوور باکیفیت جیلی وارد بازار می شود +عکس مرسدس‌بنز برنده شد چین مرکز فروش خودروهای الکتریکی مرسدس بنز می شود آرکانا فیس لیفت ؛ جدیدترین کراس اوور رنو راهی بازار می شود +عکس کامیون‌های خودران دایملر وارد فاز تجاری می‌شوند افزایش فروش خودروهای برقی مرسدس بنز اس ام ان۶۰۰؛ تیونینگ مرسدس اس کلاس نسل جدید با پیشرانه قدرتمند+ عکس بنز از فناوری شارژ تسلا استفاده خواهد کرد خودروسازی ایلیا برند جدید VGV را به بازار عرضه می کند بازگشت فیات سیچنتو بعد از ۱۳ سال+عکس کراس اوور جدید کرمان موتور آمد قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز توسط مرسدس بنز معرفی شد +عکس کراس اور جدید پارس خودرو در آستانه رونمایی رونمایی تویوتا از کراس اوور سی-اچ آر جدید+ عکس اولین محصول برند VGV در خیابان های تهران رویت شد مرسدس بنز و فرمولی برای جذب همه مشتریان+عکس ویژن ۱۱-۱؛ بازگشت مرسدس به دهه ۷۰ و تولد آینده ای نارنجی! +عکس آیا پرچمدار ام‌وی‌ام محبوب ترین کراس اور بازار ایران است؟ رونمایی از جدیدترین کراس اوور هوندا در هند+ عکس کراس اوور پرشتاب VGV به ایران رسید کراس اوور جدید ۸ ثانیه ای وارداتی برای بازار ایران مرسدس بنز منصوری پی۹۰۰؛ شاهزاده صحرا با قلب آتشین! +عکس بازگشت ام‌وی‌ام X۳۳ با هویتی تازه هشدار مرسدس بنز در مورد قطع روابط اقتصادی با چین مرسدس بنز در سربالایی مرسدس بنز خیز برداشت ناتیلوس؛ هر آنچه که از خودرو انتظار دارید! +عکس پولستار ۴ با قیمت ۶۰ هزار دلار معرفی شد +عکس مرسدس بنز سرعت گرفت زیکر اکس؛ جیلی خوش قیمت در اندیشه فتح بازار اروپا +عکس بیگ داگ هاوال: این پلاگین هیبرید یک خودرو چینی جذاب است! +عکس کرولا کراس هیبرید XSE؛ ۳۵ هزار دلار برای خودرو جدید تویوتا +عکس سی هاو آیپاو؛ خودرویی که رانندگی با آن لایک دارد! +عکس مرسدس بنز سنگ تمام گذاشت مرسدس بنز جی ال سی کوپه ۲۰۲۴؛ این شاسی بلند دیدنی! +عکس مرسدس بنز جی تی۶۳ اس ئی پرفورمنس با چاشنی منصوری! +عکس مرسدس بنز EQS ۴۵۰؛ بالاترین امتیاز برای یک کابین راحت! +عکس کراس اوور ۳۷ هزار دلاری کادیلاک رونمایی شد+ عکس درخواست فولکس‌واگن و مرسدس‌بنز از آلمان شرایط نامطمئن اقتصادی سودآوری بنز را تحت تاثیر قرار داد لکسوس آر اکس ۳۵۰ اچ؛ معرفی یک شاسی بلند کاردرست! +عکس لوکس ترین مرسدس بنز وی-کلاس را اینجا با کلاسن ببینید! + عکس در خط تولید برمن مرسدس بنز چه خبر است؟! + عکس مرسدس GLE و معرفی جدیدترین های این کلاس +عکس کنا ۲۰۲۴؛ کراس اوور نسل جدید هیوندای +عکس تنها کراس اوور AWD صفرکیلومتر بازار ایران با برند فونیکس جیلی امگرند اس؛ کراس اوور کوچک، ارزان و باکیفیت+عکس فروش ۲.۰۵ میلیون خودروی مرسدس بنز در سال ۲۰۲۲ ۲۰۲۳ سالی سبز برای مرسدس بنز در هند کراس‌اوور جدید «خودروسازان بم» اردیبهشت ماه وارد بازار می‌شود شارژ سریع کامیون‌ها در لس‌آنجلس مرسدس بنز سی۶۳ اس ئی-پرفورمنس؛ ۱۰۰ هزار دلار برای نهایت لذت از یک ۴ سیلندر! +عکس نخستین ملاقات از نزدیک با چانگان UNI-T خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در تایلند آیا جایگزینی پیکاپ با کراس‌اوور ممکن است؟ رکورد بی‌سابقه سود خودروسازان آلمان نمایش کراس اووری که به زودی فروشش آغاز می شود تیارا چقدر قیمت می‌خورد؟ کاهش قیمت بنز در چین رقابت هفت‌نفره‌های بازار مرسدس بنز رکورد زد؛ ابرخودروی ۱۰۰ میلیارد تومانی چه شکلی است؟ هنر متحرک فونیکس بررسی ویدیویی جدیدترین کراس اوور ۷ نفره بازار ایران تیارا؛ بازیگر جدید بازار کراس‌اوورها لوتوس الترا چه ویژگی های دارد؟ +عکس اوپل گرندلند؛ فرمولی جالب برای یک شاسی بلند ساده، زیبا و قدرتمند +عکس خداحافظی مرسدس بنز با روسیه مرسدس بنز سرعت گرفت اشکودای کراس اوور برقی می‌آید سی آر-وی؛ کراس اوور زیبای هوندا در تریم جدید معرفی شد+عکس مرسدس‌بنز بدون توجه به اوضاع اقتصاد می‌تازد پولستار ۳؛ یک خودروی جدید به باکیفیت ترین های کلاس شاسی بلند در جهان اضافه شد! +عکس درخشش فروش خودروی مرسدس بنز در دنیای تیره اقتصاد کیا نیرو هیبرید ۲۰۲۳؛ کراس اوور نسل دوم کره ای با کروز کنترل هوشمند+عکس تصاویر خیره کننده از شاهکارهای ۲۰۲۳ مرسدس بنز ! ای کیو اس ۵۸۰؛ ماهی لغزان مرسدس بنز و کیفیت مثال زدنی در صنعت خودرو+عکس از این مرسدس بنز خاص، فقط ۱۰ دستگاه تولید می شود +عکس شروع تولید کامیون‌های مرسدس بنز در چین شاسی بلند جدید هاوال کول داگ از ۱۸ هزار دلار +عکس پکن روبیک؛ اولین خودروی فسیلی مبتنی بر هارمونی هواوی! +عکس مرسدس بنز ۳۶۰۰ کارگر را در برزیل اخراج می‌کند مرسدس کلاس G گران شد ۱۹۸ هزار خودروی فورد درخطر آتش‌سوزی! مرسدس بنز در هند از تسلا جلو می‌زند زفیر؛ میوه ممنوعه آمریکایی برای آمریکا! + عکس ایران‌خودرو سال آینده دو کراس اوور جدید وارد بازار می کند منتظر نسل جدید خودروهای هفت نفره در بازار ایران باشید ماکت ایمنی بدنه کراس اوور ایران خودرو رویت شد تصاویر کابین شاسی بلند مرموز مرسدس بنز منتشر شد! اکسپندر کراس؛ خودروی جدید میتسوبیشی فقط ویژه خانواده! +عکس مرسدس بنز ۱۹۵۵گران‌ترین خودروی تاریخ تولید مرسدس بنز صعودی می‌شود ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین +عکس چرخ فروش مرسدس در چین کم باد شد ارزشمندترین خودروهای کلاسیک تاریخ کدام‌اند؟ تست تصادف ارزانترین سدان لوکس مرسدس بنز! +فیلم آتش گرفتن «بنز» در بزرگراه + عکس خودروهای برقی لوکس مرسدس بنز در راه است مشخصات فنی و تیپ‌بندی «ری‌را» آغاز اقدامات موثر برای افزایش کیفیت صنعت خودرو کراس اوور ملی ایران‌خودرو معرفی شد فناوری جدید خودروساز ژاپنی فقط به احترام دوچرخه سواران! + عکس کراس اوور جدید "ب ام و" مقداری رشد کرده است! +عکس حقوق مدیرعامل مرسدس بنز دو برابر شد فراخوانی یک میلیون دستگاه بنز در جهان مرسدس بنز و خداحافظی با پدال کلاچ برای همیشه! نِتا U؛ تلاشی برای فاصله گرفتن از مفهوم "ماشین چینی" +عکس یو۶؛ شاسی بلند جدید و متفاوت چینی از یک برند ۵ ساله! +عکس جزئیات موتور مرسدس AMG C۶۳ ۲۰۲۳ اعلام شد آکورا MDX ۲۰۲۲ در مقابل لکسوس RX ۲۰۲۱ عرضه اولین مدل الکتریکی AMG به بازار مکث موتور از کراس اوور تیارا رونمایی کرد+گزارش تصویری گرانترین خودروی جهان؛ یک مرسدس بنز خاص با قیمتی باورنکردنی! +عکس تولید بنز در ایران دوباره آغاز خواهد شد مرسدس بنز و یک محصول لوکس ۷۸۰۰ دلاری! +عکس مرسدس ۲۰۲۲ AMG CLA-Class در مقابل بی ام و سری ۸ مقایسه مرسدس S۴۵۰ با لکسوس LS ۵۰۰ ۲۰۲۲ + فیلم مقایسه مشخصات مرسدس بنز GLA و بی ام و X۱ ۲۰۲۱ + عکس اولین عضو AMG مرسدس بنز Cکلاس جدید+ عکس خط تولید فوق پیشرفته مرسدس بنز در آمریکا بی ام و سری ۷ ۲۰۲۳ در مقابل مرسدس بنز کلاسS آسیب جنگ گازی به مرسدس بنز نرسید کاهش ۱۰ درصدی تحویل خودرو و افزایش درآمد مرسدس بنز! مزداMX-۳۰؛ کراس اوور کوچک ژاپنی که جذابیت های بالایی دارد+ عکس پیش نمایش نمونه کانسپت لینکلن استار فصل تازه کراس‌اوور آرام مدیران خودرو تصویری از لامبورگینی جدید به نمایش در آمد مزدا MX-۳۰ PHEV معرفی می شود آئودی ۲۰۲۲ A۳ در مقابل مرسدس بنز A-Class دومین شاسی بلند تمام الکتریکی مرسدس بنز در راه است لکسوس RZ جدید معرفی خواهد شد مرسدس بنز و سدانی که حرکت آن پایانی ندارد!+عکس آیتو ام۵ چگونه خودرویی است؟ +عکس مرسدس بنز یک شاسی بلند متفاوت ۵۰ هزار دلاری را معرفی کرد+عکس بی ام و ۴ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز C-Class ۲۰۲۲ پیروز میدان خودروهای الکتریکی کم‌مصرف کیست؟ راهکار مرسدس بنز برای افزایش فروش خودروهای لوکس ام جی ۱؛ کراس اوور جدید چینی با طراحی کاملا اسپرت +عکس مرسدس بنز انتشار دی‌اکسیدکربن را به نصف کاهش می‌دهد؟ جدیدترین خودرو اسمارت، به عنوان کراس اوور الکتریکی معرفی شد مرسدس بنز SL جدید؛ یک رودستر ۴ سیلندر بسیار سریع! +عکس جدیدترین کراس اوور اروپا و خودرویی که متفاوت طراحی شده است +عکس مرسدس AMG SL۴۳ با یک موتور توربو چهار سیلندر رونمایی شد جدیدترین مایباخ اس۶۸۰ مرسدس بنز با همکاری یک طراح مد! +عکس ماکان T: یک پورشه آرام با مدل ۲۰۲۳ معرفی شد! +عکس کمبود تراشه کارکنان مرسدس بنز را به تعطیلات می‌فرستد! گریکاله تروفئو چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس مرسدس GLC ۲۰۲۳ به زودی معرفی می‌شود + مشخصات فنی گرند کرتا؛ شاسی بلند معمولی از هیوندای! +عکس مرسدس AMG G۶۳ Edition ۵۵ معرفی شد چرا مرسدس بنز ساعات کار در کارخانه را کاهش داد؟ برندی با حضور جک و شرکای آلمانی، اسپانیایی +عکس فورد به زودی از دو کراس اوور الکتریکی رونمایی می‌کند شاسی بلند مرسدس ۲۰۲۳ EQE بدون استتار جاسوسی شد آئودی S ۳، ۲۰۲۰ در مقابل ۲۰۲۱ مرسدس AMG A ۳۵ + عکس کراس اوور جدید مزدا تهدید روسیه به ملی کردن دارایی های کمپانی های خارجی برای بنز ۲.۲ میلیارد زیان به بار می آورد کراس اوور مدرن کرمان موتور با طراحی ایتالیایی لکسوس CT۲۰۰h در ژاپن از خط تولید خارج می‌شود چری و معرفی یک کراس اوور جدید از برند کووین+ عکس مرسدس بنز G-Class Edition ۵۵۰ معرفی شد نسل جدید لکسوس RC در کنار خودروی مسابقه‌ای GT ۳ توسعه خواهد یافت بی۷۰اس چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس برنامه مرسدس بنز برای راه‌اندازی خطوط تولید خودروی برقی خیز بلند الکتریکی بنز با دو محصول جدید تولیدکننده محصولات بنز و هیوندای در چین را بشناسید ثبت یک شاهکار دیگر از خودروساز آلمانی که روانه خیابان ها می شود +عکس مرسدس AMG EQE ۲۰۲۳ ارتقا یافت اولین لکسوس الکتریکی SL ۸۰۰ R؛ این مرسدس متفاوت و غیر قابل کنترل! +عکس کراس اوور جدید آلفارومئو را بشناسید+ عکس رقابت دایملر با تسلا کره جنوبی مرسدس بنز را ۱۷ میلیون دلار جریمه کرد تعریف متفاوت استانداردها در یک ساختار باکیفیت +عکس مرسدس بنز می گوید در محصولات برقی جدید از قارچ استفاده می کند لاماری ایما رونمایی شد+کاتالوگ و زمان عرضه انیاک؛ معرفی یکی از مدرن ترین و زیباترین کراس اوورهای اروپایی+عکس دایملر ای.جی آلمان به طور رسمی به مرسدس بنز تغییر نام داد شاسی بلند جدید "ب ام و" با کیفیت رانندگی یک سدان اسپرت! +عکس مرسدس E-class، خودرویی به روزشده برای سال ۲۰۲۲ با ۲۵۵ اسب بخار قدرت آلفارومئو، عکسی جدید از توناله منتشر کرد همکاری دو هم وطن و خلق یک هیولای سیاه پوش! +عکس دانگ فنگ E۳؛ فناورانه، ساده در یک مجموعه جمع و جور! +عکس معرفی و بررسی فاکتور های مهم بهترین تعمیرگاه های تویوتا در دنده معکوس شرایط فروش اقساطی FMC SX۵ تمدید شد مجموعه کاملی از آپشن های روز در یک قیمت رقابتی+عکس لکسوس ال اکس ۶۰۰ مدل ۲۰۲۲؛ شاسی بلند واقعی ژاپنی!+ عکس توقف عرضه محصولات استیشن بنز معجون گران قیمت آلمانی؛ سریع، زیبا و لوکس! +عکس کراس اوور جدید سیتروئن معرفی شد آکورا RDX در مقابل MDX: این ۲ کراس اوور چه تفاوتی با هم دارند؟ مرسدس EQS ۵۳؛ اولین خودروی تمام الکتریکی AMG با قدرت ۶۴۹ اسب بخار وقتی همه چیز شایسته نام و شهرت یک برند باشد! +عکس بی‌ام‌و بعد از ۷ سال از بنز سبقت گرفت! تویوتا راو ۴ در مقابل سوبارو فارستر: کدام کراس اوور مناسب است؟ رونمایی از خودرو جدید لکسوس LQ با ۴۱۶ اسب بخار قدرت کراس اوور باکیفیت چانگان چگونه تولید می شود؟ برگ های برنده هایما S۵ در بازار کراس اوورهای ایران بررسی جزئیات مرسدس AMG C۴۳ سال ۲۰۲۲ با ۳۸۵ اسب بخار قدرت هایما S۵ چالاک‌تر از گذشته آمد شاسی بلند جدید ژاپنی معرفی شد خودروی جدید کره ای، حریفی جدی برای اس-کلاس مرسدس بنز! +عکس سامانه نیمه‌خودران بنز مجوز گرفت چشم‌انداز سودآوری مرسدس بنز کانسپت شرکت مایباخ "مرسدس" از "تسلا" سبقت گرفت! زیر و ‌بم نخستین کراس‌اوور ایرانی کیا موتورز یک مفهوم را به واقعیت نزدیک کرد! +عکس رونمایی مرسدس بنز از کارآمدترین محصولش پیش فروش کراس اوور جدید کادیلاک با ۱۶۵ یورو در چین حمله چینی ها با کراس اوور الکتریکی جدید به اروپا کراس اوور جدید سوزوکی معرفی شد+عکس قطعه سازان ایرانی به بنز و بی ام و صادرات دارند مرسدس AMG E۵۳ ۲۰۲۲ خودرویی متفاوت با ۴۲۹ اسب بخار+ عکس یک آفرودر جمع و جور، زیبا و تا حدودی سرسخت! سوبارو اولین کراس اوور تمام برقی خود را معرفی کرد+عکس آیگو اکس ۲۰۲۲؛ کوچک اما کاربردی و کم مصرف! +عکس هر آنچه نیاز است از مرسدس بنز ۲۰۲۱ E-Class واگن بدانید لوگوی معروف بنز از کجا آمده است؟ کراس اوور جدید از دانگ فنگ و انتخاب پیشرانه سنتی چینی برای آن! +عکس تکنولوژی در لباس مد روز معرفی تیگو ۷ پرو، کراس اووری جذاب و موفق با مرسدس ۲۰۲۲ AMG CLA-Class بیشتر آشنا شوید معرفی دو کراس اوور، یک ون و سدان جدید بهمن موتور طی ۶ماه آینده کراس اوور جدید تویوتا؛ حذف سیستم سنتی فرمان و یک باتری شگفت انگیز! +عکس برقی سازی کراس اوور ایران خودرو در دستور کار اس ال(SL) جدید؛ حریفی سخت برای بزرگان صنعت خودرو+عکس جدیدترین محصول شرکت مرسدس بنز با ۲۶۸ اسب بخار قدرت به بازار می آید مقایسه آکورا MDX با لکسوس RX: کدام کراس اوور لوکس ژاپنی مناسب است؟ تحویل کالا به همراه پاکسازی هوا با ون الکتریکی "مرسدس" سرقت بنز با استفاده از جرثقیل نیسان هر آنچه در مورد تیگو۸ پرو باید بدانید زیر و بم تغییرات X۲۲ جدید مرسدس به تراشه‌های گران‌تر مهاجرت می‌کند معرفی اولین کرولای کراس اور در جشن عبور از رقم تولید پنجاه میلیون کرولا لکسوس ۲۰۲۲ LX ۶۰۰ به عنوان نسخه لوکس لندکروز جدید معرفی شد ماکیاتو؛ نگاهی به یکی از زیباترین و خوش قیمت ترین کراس اوورهای چینی +عکس هر آنچه نیاز است از EQS ۲۰۲۲، جدیدترین و سریع‌ترین خودرو مرسدس بنز بدانید! شاسی بلند ژاپنی ۴۰ هزار دلاری؛ ترکیبی فعال از زیبایی، کیفیت و ایمنی با مدل ۲۰۲۲ +عکس مرسدس مایباخ GLS ادیشن ۱۰۰ معرفی شد+ عکس کراس اوور ایران‌خودرو برای تحول می‌آید جدیدترین خودرو لکسوس با تحول در فضای داخلی معرفی شد+ عکس مقایسه هوندا ۲۰۲۱ HR-V با ۲۰۲۱ CR-V+ عکس مهم ترین شاسی بلند مرسدس بنز معرفی شد+ عکس انتظار طولانی مشتریان مرسدس بنز مقایسه تویوتا کمری سولارا با لکسوس GS۲۵۰ + مشخصات فنی خانه‌تکانی خودرویی پس از کرونا سامورایی برگزیده ۲۰۲۲؛ بهانه ای برای ملاقات با سدان خاص ژاپنی+عکس مگلوب تاییدیه بنز آلمان را گرفت کرولا کراس ۲۰۲۲؛ محصول عجیب تویوتا وارد بازار جهانی می شود! +عکس مرسدس بنز دست ساز و برچسب قیمت ۷۵ هزار دلاری!+عکس سهم ۵۳ درصدی ایران خودرو در بازار خودروهای سواری پیش‌بینی دایملر از ضربه سخت بحران جهانی تراشه به فروش خودروهای مرسدس مرسدس بنز و رونمایی از یک قویترین: " آ ام گ جی تی ۶۳ اس ایی پرفورمنس" +عکس سیمینگ XN-V؛ کراس اوور چینی بر پایه یکی از محصولات کمپانی هوندا +عکس تولید کراس‌اوور ایران خودرو با سطح بالای داخلی‌سازی سیمینگ M-NV؛ کراس اوور جدید چینی با ردپایی از دانگ فنگ +عکس جنسیس GV۶۰؛ کراس اوور جدید کره ای با طراحی متفاوت و لوکس +عکس مرسدس G کلاس هم برقی شد؛ شاسی بلندی کلاسیک، اما کاملا مدرن! مرسدس کلاس GLB، شاسی بلندی کاملا جدید از بنز با قابلیت آفرود+ عکس لکسوس GX بلک لاین ۲۰۲۲؛ بروزرسانی مهم برای کابین قدیمی این ژاپنی! +عکس مرسدس بنز S۶۸۰ گارد مدل ۲۰۲۲؛ فرمول لوکس و فناناپذیر آلمانی برای مشتریان خاص+عکس EQB ۲۰۲۳؛ خودرویی فوق لوکس از مرسدس بنز تایگو ۲۰۲۲؛ فولکس واگن کراس اوور کوچک برزیلی خود را به اسپانیا می آورد +عکس گاک GS۳؛ کراس اوور کوچک چینی توربو از خانواده ترامپچی +عکس سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد یورویی بنز برای رقابت با تسلا برترین خودروهای ۲۰۲۱ EQS جدید؛ امضای اختصاصی مرسدس بنز برای نسل آینده خودروها+ عکس مرسدس بنز تمام برقی می شود! طراحی غیررسمی مرسدس GLE فیس لیفت با چراغ‌های کلاس S مایباخ پولمان ۶۰۰؛ پیشنهاد ۲.۷۵ میلیون دلاری برای این مرسدس ۴۶ ساله! +عکس مشخصات فنی و امکانات کراس اوور جدید کرمان موتور منتشر شد + کاتالوگ هاوال جولیون؛ کراس اوور خوش سیمای چینی اما با یک پیشرانه تکراری! جدیدترین خودرو الکتریکی لکسوس رونمایی شد قدرتمندترین خودروهای کراس اوور سال ۲۰۲۱ کراس اوور پرقدرت آلمانی حریفان را به چالش دعوت می کند! (+عکس) همه آنچه پیش از خرید درباره لکسوس RX۲۰۰T باید بدانید اسکای ول ایی تی۵؛ اولین کراس اوور الکتریکی چینی در بازار آمریکا+ عکس کامیون برقی بنز به بازار آمد مرسدس AMG GLB ۳۵ چه ویژگی هایی دارد؟ +عکس شرایط فروش جدید دو محصول فرداموتور اعلام شد ایوروسVE-۱؛ کراس اوور الکتریکی جوان چینی با ردپایی از هوندا +عکس هایما ۶پی(۶P)؛ کراس اوور هیبریدی چینی با طراحی اسپرت و برچسب ۲۵ هزار دلاری+عکس لکسوس UC مجهز به نسخه هیبریدی Toyota GR۸۶ شد جیلی امگرند GSe؛ کراس اوور الکتریکی خالص و یک گزینه اقتصادی با امکانات روز +عکس منصوری G۶۳؛ رونوشت ۸۵۰ اسب بخاری تیونر برجسته از شاسی بلند اشرافی مرسدس بنز +عکس برابوس راکت ۹۰۰؛ فرمول آتشین تیونر آلمانی برای مرسدس بنزی که غیر قابل کنترل است! +عکس رونمایی از محصول جدید لکسوس مرسدس بنز نمایشگاه های خود را در اروپا می فروشد لکسوس ۲۰۲۲ NX به زودی رونمایی خواهد شد مرسدس AMG E۶۳ S با قدرت ۹۴۰ اسب بخار رونمایی شد تائوس ۲۰۲۲؛ شاسی بلندی ارزان برای بازارهای جهانی نخستین ملاقات با سوئیست DX۳؛ محصول جدید دیارخودرو کاتالوگ "اسکیلاس" ؛ کراس اوور جدید بازار ایران یودو Pi ۳؛ کراس اوور کوچک با چمدانی بزرگ از آپشن و پیشرانه الکتریکی +عکس یودو Pi۱؛ کراس اوور الکتریکی کوچک از کمپانی جوان چینی +عکس رووی RX۵ پلاس؛ کراس اوور لوکس چینی ۱۵ هزار دلاری! +عکس عبور از رقم بزرگ و دهان پُرکن ۲ میلیون دستگاه جدیدترین ون مرسدس با فناوری جدید+ عکس نِتا V؛ کراس اوور کوچک چینی ارزان قیمت با برد حرکتی ۴۰۰ کیلومتر+عکس آغاز تولید تارا اتوماتیک از تیرماه امسال بنتایگا منصوری؛ سطح بالاتری از یک کراس اوور اشرافی! +عکس انتشار عکس های جدید از مرسدس مایباخ S-V۸۰ -۶ S۶۸۰ جدیدترین کراس اوور ایران در راه است ولتمایستر EX۵-Z؛ کراس اوور فناورانه با کابین جذاب و مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس گزارش تصویری آغاز تولید کراس اوور جدید دیار خودرو عصر جدید دیار خودرو آغاز شد وِیچای U۷۰؛ کراس اوور چینی از یک کمپانی قدیمی+ عکس هان تنگ X۵؛ کراس اوور چینی با کابین طرح چوب +عکس لی شانگ ONE؛ کراس اوور فناورانه چینی با قیمت پایه ۵۰ هزار دلار +عکس آریا برای تحول می‌آید لکسوسی که فروخته نمی‌شود اصلاحات قیمتی در نیسان دورسن G۶۰S؛ کراس اوور چینی با نمایشگرهای دیجیتال یکپارچه و پیشرانه توربو+عکس دورسن G۷۰S؛ شاسی بلند چینی با پیشرانه توربو و امکانات کامل کابین +عکس آیا کراس اوور جدیدی در راه بازار ایران است؟+مشخصات فنی و امکانات احتمالی لئوپارد ماتو؛ شاسی بلند لوکس ۱۷ هزار دلاری و نشانه هایی از پورشه و بنز! +عکس کراس اوور X۶ جیلی با طراحی متفاوت چراغ های عقب و پیشرانه ۴ سیلندر +عکس bZ۴X؛ کراس اوور جدید تویوتا و یک طراحی خلاقانه در کابین+عکس دگردیسی از بنزینی به برقی و جایگاه مرسدس بنز رونمایی از پرچمدار جدید بنز نسل بعدی مرسدس کلاس E کارآمدتر و پیشرفته‌تر از قبل ونوشا E۳۰؛ کراس اوور بسیار کوچک و ارزان الکتریکی چینی+عکس والیس کار و معرفی یک کراس اوور ۱۳ هزار دلاری تونسی به نام آیرس +عکس باتری مرسدس بنز ای ام جی هیبریدی، با نیروی حاصل از دریفت دوباره شارژ می شود جک S۵ جدید کم مصرفتر و پاکتر از گذشته آمد تولید ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو بیشتر از سال گذشته میتسوبیشی با قیمت گذاری "اوتلندر ۲۰۲۲" پاسخ منتقدان کراس اوور جدیدش را داد! +عکس اولین مرسدس بنز ۲۰۲۲ CLS با ظاهر و فرمان جدید+ عکس DX۵؛ عضویی دیگر از کراس اوورهای کمپانی ساوایست چین+عکس ساوایست DX۳؛ کراس اوور کوچک چینی و یادآوری ون سبز رنگ دلیکا+عکس جیلی SX۱۱؛ کراس اور کوچک چینی با ۳ گزینه متفاوت در بخش پیشرانه! +عکس انتشار تصاویر رسمی از داخل کابین مرسدس بنز ای کیو اس ۲۰۲۲ وولف: ماشین جدید مرسدس مشکل دارد اکس۸۰؛ کاملترین شاسی بلند ۷نفره لیفان با پیشرانه توربو +عکس آیون ویی؛ کراس اوور چینی با کروز کنترل تطبیقی و نمایشگرهای دیجیتال در کابین +عکس مرسدس AMG GT چهار درب هیبریدی تأیید می‌شود بایون ۲۰۲۱ جدیدترین کراس اوور هیوندای معرفی شد+ عکس رونمایی رسمی از اولین مدل ولوو ۲۰۲۲ خدمات ویژه ایران‌خودرو به دارندگان مرسدس بنز کوپرا VZ۵؛ ترکیبی از زیبایی و قدرت در یک کراس اوور با ریشه های آلمانی! +عکس " اچ آر-وی" مدل ۲۰۲۲ و معرفی جدیدترین محصول در نسل سوم کراس هوندا +عکس جتور X۷۰S؛ کراس اوور چینی با احتمال حضور در بازار ایران +عکس شرکت خودروسازی دایملر-بنز ۱.۲۹ میلیون خودرو را فرا می‌خواند بنزی که ۲۵ سال پیش قیمتش طی یک سال ۴برابر شد کوروس ۷؛ کراس اوور باکیفیت و فناورانه چینی با برچسب قیمت رقابتی و ردپایی از کمپانی چری! +عکس جک اس۴؛ کراس اوور اقتصادی با پیشرانه توربو و مجموعه ای از امکانات ایمنی+عکس تیونینگ منصوری برای مرسدس- آ ام گ جی۶۳ مدل ۲۰۲۱+عکس مایباخ Xenatec؛ حراج نسخه اختصاصی قذافی از یک محصول فوق کمیاب+عکس تصاویر جاسوسی مرسدس EQE در خیابان‌ها منتشر شد ماجرای استاندارد نبودن خودروهای بنز، بی.ام.و و پورشه در ایران ترکیبی از همه ویژگی های برتر مرسدس بنز در یک استیشن کراس اوور ارزان قیمت چینی مدل ۲۰۲۰ کراس اوور ارزان قیمت دانگ فنگ با طراحی و امکانات روز آغاز فروش جدیدترین کراس اوور کرمان موتور+شرایط انویژن ۲۰۲۱؛ کراس اوور متحول شده بیوک با پیشرانه ۴ سیلندر +عکس بی جی۳۰؛ کراس اوور چینی "بایک" و مجموعه ای از محبوب ترین آپشن های روز+عکس بررسی شاسی بلندهای نوظهور تویوتا دانگ فنگ AX۴؛ کراس اوور کوچک چینی با مجموعه ای از امکانات ایمنی +عکس یکی از بهترین کراس اوورهای اقتصادی در بازار جهانی (+عکس) جک iEV۷S؛ کراس اوور الکتریکی چینی با برد حرکتی ۴۰۲ کیلومتر +عکس چانگان CS۱۵؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی با پیشرانه تنفس طبیعی +عکس وارثان ناموفق تاج و تخت لوکسژن U۶؛ کراس اووری با امکانات روز و پیشرانه توربو+عکس Yema با برند مادر به ایران آمد اگر به دنبال خرید کراس اوور جک هستید این مطلب را از دست ندهید لئوپارد سی اس۱۰؛ کراس اوور چینی از برند ناشناخته چانگ فنگ+عکس ایزدرا کومندتوره ۱۱۲ آی؛ یکی از کمیاب ترین خودروهای جهان با قلب مرسدس بنز! +عکس معرفی کامل فردا SX۵؛ کراس‌اوور جدید بازار ایران معرفی متفاوتی از کراس اوور کوچک مینی! +عکس هوفله دیزاین و تغییراتی برای شاسی بلند لوکس مرسدس بنز+عکس پاداش کرونایی دایملر به کارکنان آلمانی فرزندی غریبه از خاندانی آشنا کراس اوور الکتریکی و اقتصادی فولکس واگن وارد بازار می شود +عکس هتل لوکس سری ۷ "ب ام و" در آفریقای جنوبی! +عکس یک کابین فوق لوکس و چالشی اساسی برای رولز-رویس و بنتلی +عکس ناتیلوس ۲۰۲۱؛ بروز رسانی یک اتاق لوکس به سبک لینکلن +عکس مرسدس سیتان جدید در راه است رتبه نخست تیگو ۷ از نظر میزان ارزش نگهداری رونمایی از بنز کلاس s جدید گلوری ۵۸۰؛ مهمان آینده بازار ایران آریا با دست پُر می‌آید هیوندای کرتا؛ کراس اوور جدید کره ای با مجموعه ای از امکانات روز و برچسب قیمت کاملا رقابتی! +عکس فراخوان مرسدس بنز E فورد اکواسپرت اکتیو ۲۰۲۱؛ کراس اوور کوچک و اقتصادی از کرواسی!+عکس امید آستون‌مارتین به مرسدس مواظب کراس اوورهای کوچک چینی باشید! شرایط فروش منعطف جدید پرشیا خودرو برای خودروهای ب ام‌ و و مینی و برندهای وارداتی همکاری دو غول بزرگ در صنعت ۸۰۰ میلیارد دلاری بنز بزرگترین سهامدار برند انگلیسی آستون مارتین می شود جتور اکس۹۰؛ شاسی بلند ۱۵ هزار دلاری کمپانی چری +عکس راکت ۹۰۰؛ مرسدس بنز ۵۱۵ هزار دلاری فقط ۱۰ دستگاه! + عکس تائوس؛ معرفی یکی از کوچکترین کراس اوورهای فولکس واگن برای برزیل! +عکس چانگان CS۹۵ جدید؛ کراس اوور ۲۰۲۰ چینی با طراحی و امکانات روز +عکس اینفینیتی کیو اکس۵۰ مدل ۲۰۲۱؛ شاسی بلند اسپرت با یک کابین لوکس +عکس مرسدس ۶خودروی برقی جدید تولید می‌کند خداحافظی بنز با خودروهای دنده ای پیرمردها مُچ می‌اندازند! نفوذ در دل کودکان به روش مرسدس بنز گرانقیمت‌ترین ماشین کلاسیک جهان چه و کجاست؟ اینویت ME۷؛ کراس اوور چینی جدید با طراحی متفاوت کابین و ۵ نمایشگر دیجیتال+عکس اسپرت مشکی پوش با توربو دوقلوی ۸ سیلندر پوما ST مدل ۲۰۲۱؛ کراس اوور کوچک با طراحی موفق و پیشرانه قدرتمند+عکس آرکانا؛ اولین کراس اوور کوپه رنو با پیشرانه هیبریدی و ۱۵۰ سند ثبت اختراع! +عکس رونمایی از خودرو جدید و لوکس شرکت چری رنو آرکانا/ اولین کراس اور کوپه اروپا مارول اکس؛ کراس اوور لوکس چینی با آخرین فناوری های صنعت خودرو +عکس بنیانگذار لکسوس را بشناسید اف-پیس ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید جگوار با کابین فوق لوکس +تصاویر لوکس‌ترین خودروی مرسدس بنز چگونه ساخته می‌شود؟ جریمه ۲.۲ میلیارد دلاری به خاطر کلاهبرداری در آلایندگی خودروها جایگاه ویژه خودروی سدان در برنامه مرسدس بنز تبدیل مرسدس بنز اسپرینتر به خانه متحرک! +تصاویر صفر تا صد ساخت مرسدس بنز کلاس A کراس اوور کوچک و قدرتمند هیوندای رونمایی شد+تصاویر رونمایی از پیشرفته ترین خودروی بنز یاریس کراس GR؛ شاسی بلند جدید تویوتا با جزئیات گازو ریسینگ +تصاویر خط تولید مرسدس بنز را ببینید + فیلم تی۵؛ کراس اوور جدید دانگ فنگ +تصاویر ورود ۱۸۰۰ مرسدس بنز برقی به ناوگان آمازون بهترین خودرو مرسدس بنز چه قابلیت هایی دارد؟ خودرو لینکلن Aviator ۲۰۲۰ چه امکاناتی دارد؟ فروش مرسدس بنز ۱۲ سیلندر مایکل جردن+ تصاویر فراخوان ۳۰ هزار مرسدس‌بنز مرسدس بنز و انتشار جزئیات کابین جدید S کلاس+ تصاویر کورس ایر ۲۰۲۰؛ استانداردهای لینکلن در مجموعه ای کوچک! +تصاویر کراس اوور جدید سایپا رونمایی شد+تصاویر LC ۵۰۰؛ زیباترین کانورتیبل ژاپنی ۲۰۲۱+تصاویر ایمنی فوق پیشرفته در بنز کلاس اس مدل جدید لکسوس NX برای اولین بار دیده شد رونمایی از تصاویر مرسدس بنز کلاس اس ۲۰۲۱ هیولای قدرتمند و یک رکورد در کمپانی آلمانی! کراس اوور کوچک شورولت با برچسب ۱۹ هزار دلاری +تصاویر میپل ۳۰اکس و جزئیات جدید درباره آن +تصاویر پیشرانه تمام الکتریکی و طراحی آینده نگر از یک خودروساز ۶ ساله! تجربه رانندگی با اولین مزدا الکترونیکی + تصاویر اوپل موکا-ایی ۲۰۲۱؛ کراس اوور جدید با ویژگی هایی نزدیک به پژو ۲۰۰۸ +تصاویر اس سی ال گلوبال و معرفی دو کیت بدنه گوئمون و کوتارو+ تصاویر مرسدس و انویدیا سیستم خودران خودرو می سازند کلاس سالون و استیت با تپنده پرقدرت ۸ سیلندر+تصاویر خداحافظی بنز و بی‌ام‌و از هم! توقیف بنز ۱۰۰ میلیاردی در پایتخت سرمایه‌گذاری مرسدس در هوش مصنوعی عرضه کراس‌اوور پلاگین‌ هیبریدی فورد در تابستان نیووس؛ کراس اوور ۱۴ هزار دلاری جدید فولکس واگن معرفی شد +تصاویر فروش "ون برقی مرسدس بنز" آغاز شد! اولین خودرو مینی‌ون لکسوس + تصاویر سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیون دلاری بنز در شرکت باطری‌سازی چینی معرفی خودرو c۲۰۰ بنز مرسدس بنز آ ام گ C۶۳ S مدل ۲۰۲۰ معرفی شد+ تصاویر خاص ترین مرسدس بنز اس-کلاس فقط ۱۳۰ دستگاه! +تصاویر لکسس آتش به مالش زد تداوم تعطیلی کارخانه مرسدس بنز در آمریکا مرسدس- بنز چگونه برای چهارمین سال متوالی" بزرگترین سازنده خودروهای لوکس در جهان" لقب گرفت؟ فراخوان ۲/ ۳ میلیون تویوتا و لکسوس نسخه جدیدی از مرسدس بنز CLS ۲۶۰ + فیلم طراحی خودرو بعد از کرونا متحول می شود تغییرات ظاهری تمامی مدل های این لینکِلن محبوب + تصاویر مرسدس اوراقی با یک میلیون دلار حراج شد! تغییرات عظیم در لکسس LS فیس لیفت +تصاویر ‌بازار چین در حال جان گرفتن است صفر تا صد H۳۰ کراس جی ال اس۵۸۰؛ شاسی بلند درشت اندام ۲۰۲۰ مرسدس با پیشرانه ۸ سیلندر+تصاویر همه چیز درباره خودروی جدید بازار ایران در سال ۹۹ معرفی لکسوس LC کوپه ۲۰۲۱ + فیلم فراخوان لکسوس در استرالیا بازگشایی کارخانه‌های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا! خلاقیت ایتالیایی و یکی از جذاب ترین پلتفرم های خودرویی آلمان!+تصاویر کارلِکس دیزاین؛ از شاسی بلند G تا قایق لوکس مرسدس بنز! +تصاویر بررسی فنی کیت‌های لارته دیزاین برای کراس اوورهای X ب‌ام‌و+فیلم جدیدترین تصاویر نخستین کراس اوور بومی ایران خودرو قدیمی‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان تیونینگ برای یک محصول ناموفق! + تصاویر بررسی فنی مرسدس بنز اسپرینتر مدل ۲۰۲۰ + فیلم فراخوان مرسدس بنز در استرالیا مقایسه خودرو لکسوس NX ۳۰۰ و ۳۵۰ RX نگاهی به مرسدس بنز A۲۲۰ +تصاویر اولین تجربه رانندگی با مرسدس-ای ام جی GLS ۶۳+ فیلم معرفی اسپرینتر ۲۰۲۰؛ خودروی همه کاره مرسدس بنز وقتی ایی-کلاس مرسدس بنز تبدیل به وانت می شود! دانستنی‌هایی درباره خالق مرسدس بنز بررسی نسل جدید لینکلن نویگیتور مدل ۲۰۲۰ + تصاویر معرفی سه مرسدس هیبریدی مشخصات فنی آئودی RS ۶، ب‌ام‌و M ۵، مرسدس E ۶۳ و پانامرا توربو S کراس اووری به نام اقوام شمال آفریقا+تصاویر خودروی پهن پیکر لکسوس LX۵۷۰ ۲۰۲۰ وارد بازار شد مینی کراس جذاب ام‌وی‌ام با ۳ سال گارانتی تولید پیکاپ مرسدس‌بنز متوقف می‌شود تویوتای لوکس مورداعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۲۰ بررسی فنی طراحی فیس‌لیفت مرسدس E کلاس به همراه تصاویر بررسی فنی کراس‌اوور جنسیس GV۸۰ +مشخصات همه آنچه از لکسوس؛ شرکت خودروسازی ژاپنی و علل موفقیت‌هایش نمی‌دانید! لوکس‌ترین برند خودرو در سال ۲۰۱۹ مقایسه لکسوس LS با تویوتا کرولا معرفی ۲۰ خودروی برتری که در سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آیند خودروی جدید مرسدس با الهام از فیلم آواتار فراخوان برای ۷۴۴ هزار خودروی بنز در آمریکا اعلام شد خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول معرفی رسمی مرسدس بنز اسپرینتر الکتریکی + مشخصات محکومیت مرسدس به پرداخت غرامت ۹ خودرویی که در ۲۰۲۰ از بازار حذف می‌شوند لاکچری‌ترین خودروهای بازار ایران در سال ۹۸ + تصاویر مرسدس بنز جی‌ال‌ای ۲۰۲۰ رونمایی از مرسدس بنز GLA مدل ۲۰۲۱ کراس اوور جدید ام وی ام را بشناسید (+تصاویر ) آغاز آزمایش فناوری خودران مرسدس بنز و بوش مرسدس بنز ۲۰۲۰ چند؟ +تصاویر بررسی فنی خودرو کراس‌اوور جنسیس GV۸۰ +مشخصات خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول با بزرگترین خودروسازان دنیا آشنا شوید بررسی فنی خودروی لوکس مرسدس بنز+ مشخصات رشد فروش مرسدس‌بنز در بازارهای جهانی دورخیز بنز برای اخراج ۱۰ هزار نفر از کارکنان ســــی سال قبل! یک اتاق رؤیایی قهر نخستین خودروی الکتریکی لکسوس با آمریکا جریمه بنز و فولکس و ب ام و در آلمان به خاطر تبانی در قیمت‌گذاری فولاد مرسدس بنز پلاگین هیبریدی + تصاویر لکسوس نسخه کروکی مدل جذاب LC ۵۰۰ را معرفی کرد رونمایی از نخستین خودروی برقی لکسوس قیمت خودرو مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول توکیو-تهران بیست‌وهشت سال پیش! مرسدس‌بنز ساخته شده از طلای سفید + عکس نسخه برقی خودروی مرسدس بنز ساخته می شود لکسوس رشد کرد؛ تویوتا ضعیف شد رشد ۱.۲ درصدی فروش مرسدس بنز در آمریکا رقابت نفس‌گیر کراس‌اوورهای بازار لکسوس هم به جمع خودروسازان الکتریکی می‌پیوندد خودروهای EQ نقلی قیمت انواع مرسدس بنز در بازار + جدول اپلیکیشن مرسدس بنز اطلاعات کاربرانش را فاش کرد مرسدس تولید این خودرو را متوقف می‌کند؟ نگاهی به مرسدس کوپه ۲۰۲۰ +تصاویر صدها هزار خودروی بنز برای کنترل فراخوانده شدند ستارهای پرفروغ، جواهری بی‌بدیل بررسی فنی مرسدس بنز G کلاس + مشخصات ارزان‌ترین لکسوس در بازار چند است؟ (۱۶ مهر ۹۸) + جدول قیمت خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول بررسی فنی لکسوس مدل ۲۰۲۰ + مشخصات مرسدس GLB زیر تیغ AMG ۱۰۰ خودروی برتر ۲۰۱۹ در بازار چین نمایی از قایق ۳/۵ میلیون دلاری لکسوس + تصاویر وانت بنز زیر تیغ جراحی + عکس نبرد غول‌های خودروسازی در فرانکفورت حمل بار با خودروی مسابقه‌ای بنز + عکس خودروی تولید ۱۹۰۱ مرسدس با فناوریهای جدید احیا شد آمار فروش بنز و ب‌ام‌و تا نیمه ۲۰۱۹ رونمایی از مدل هیبریدی مرسدس بنز ۲۰۲۰ در نمایشگاه فرانکفورت کراس اوور هیبریدی ۳۳ هزار دلاری از تویوتا (+تصاویر) پژو فرانسه از "مرسدس بنز" و "بی ام و" سبقت گرفت نشان‌های شرکت های خودروسازی جهان چه می‌گویند؟ قیمت خودرو مرسدس بنز در بازار +جدول جی تی-اس؛ موشک خیابانی مرسدس بنز! (+تصاویر) بنز اس۶۰۰ زیر پای سفیر آلمان در تهران! قدیمی‌ترین خودروهای مدرنی که همچنان تولید می‌شوند شاسی بلندهای پرفروش در بازار چین (+تصاویر) ون ۳۰۰ هزار دلاری برقی، محیط زیست را آلوده نمی‌کند بنز، آئودی و بی.ام.و متحد شدند مرسدس بنز هیبریدی در راه است ترامپ بنز و ب ام‌ و را هم تهدید کرد! فروش موفقیت‌آمیز بنز در چین قیمت انواع خودرو کوپه در بازار + جدول سبقت مرسدس از ب ام‌ و و آئودی به چین معرفی محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اووِر ۲۰۱۹ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول مرسدس خودروی ۱۹۳۲ خود را بازسازی کرد جریمه هنگفت برای مرسدس‌‌بنز مرسدس بنز ۷ رنگ در تهران! + عکس انتشار عکس‌های جاسوسی از خودروی قدرتمند مرسدس بنز آلمانی ها چه خودروهایی سوار می شوند؟! (+جدول) تمسخر بنز و بی‌ام‌و توسط ترامپ فراخوان مرسدس‌‌بنز به‌دلیل قفل فرمان تولید این خودروها در سال ۲۰۱۹ متوقف شد! اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) این خودرو ۵۰۰ بار در ثانیه جاده را اسکن می‌کند + تصاویر قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۹ کدام برندها خودروی برقی و هیبریدی تولید کرده‌اند؟ بررسی لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید ۲۰۱۷ + مشخصات دلسرد از خودروسازان داخلی در پی فروش اختراع به مرسدس بنز GXOR، لکسوس لوکس آف‌رود (+عکس) ماجرای انتقال دو بنز لوکس به پیونگ‌یانگ (+عکس) آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن جدیدترین هاچ‌بک مرسدس‌بنز را ببینید پایان جنگ بنز و ب‌ام‌و خودروهای خودران ۲۰۲۴ راهی بزرگراه ها می شوند سبقت فروش ب ام‌ و از دایملر کلاسِ G در ابعاد کوچک‌تر فروش بنز بیشتر است یا ب‌ام‌و؟ سقوط سهام بنز پس از رسوایی آلایندگی بزرگ‌ترین کراس‌اوور هیوندای را ببینید وضعیت بازار خودروهای وارداتی در اولین روز تیرماه بنز با ارزش‌تر است یا ب ام‌ و؟ جدیدترین شاسی‌بلند لکسوس رقابت خانه به خانه مرسدس AMG GT R با تیونر G-Power، جذاب‌تر و قدرتمندتر از گذشته می‌شود مرسدس AMG GT۶۳S؛ محصول جدید برابوس بهترین خودروهای روباز ۲۰۱۹ + قیمت به پول ایران شاسی بلند جدید مرسدس بنز از راه رسید داستان ستاره اشتوتگارت خودروی پلاگین هیبریدی بنز در راه است مرسدس بنز آروکس جدید معرفی شد مرسدس بنز EQC نمادی از ایده‌های جدید فراخوان مرسدس‌بنز در استرالیا بررسی کراس اوورهای جدید فورد در دو سال آینده؛ آینده بلندبالای فورد مرسدس-آاِم‌گ CLA۳۵ را بشناسید خودروهای الکتریکی از ۲۰۰ سال پیش وجود داشتند! نخستین کراس اوور برقی مرسدس بنز را بشناسید سواری لکسوس ۲۴ میلیاردی به مقصد نرسید احتمال توقف فروش مرسدس سی در آمریکا رندر کراس اوور جدید کیا پیش از رونمایی آشنایی با سیستم تعلیق جادویی بنز بهترین خودروهای هاچ‌بک‌ با قابلیت حرکت ۴ چرخ (آ‌ویل‌درایو ) ۲۰۱۹ در بازار توقف تولید مرسدس هوشمند در آمریکا آپشن‌های خاص زیرپای لوکس‌سواران ایرانی انتقاد از تصمیم شرکت بنز برای قطع کمک مالی به احزاب رونمایی از شاهکار تازه مرسدس بنز +عکس اهدای «مرسدس بنز» یک عربستانی به سیل زدگان ایرانی طراحی لوکس لکسوس مدل RC F +تصاویر تولید نخستین لکسوس برقی برای چین شاسی بلند توانمند چری، جذاب و مدرن معرفی شاسی‌ بلند مفهومی مرسدس بنز لکسوس با ون لوکس به شانگهای آمد جدیدترین سدان اسپرت بنز را ببینید این خودروها در بازار تهران حداقل یک میلیارد تومان قیمت خورده اند جاسوس مخفی خودروسازان در اختیار والدین! مقایسه "پروسید کیا" و "شوتینگ‌بریک" CLA بنز + تصاویر پوتین کارخانه مرسدس بنز در روسیه را افتتاح کرد لکسوس LC با تغییراتی عظیم در راه است بررسی کراس‌اوور برقی جدید پورشه نگاهی به مرسدس AMG S۶۳ «منصوری» لیموزین جنسیس G۹۰ در تقابل با مرسدس می‌باخ جدیدترین هیوندای توسان را ببینید شکایت یکی از مشتریان مرسدس‌بنز به دریافت غرامت ختم شد بنز و ب ام‌ و ارزان شدند کشتی لوکس مرسدس‌بنز را ببینید جریمه ۷ میلیاردی قاچاقچی خودروی بنز کانسپت وَن الکتریکی مرسدس بنز رونمایی شد +تصاویر آیا "ب ام‌ و" ایکس۵ مدل ۲۰۱۹ بهترین خودروی کراس ‏اوور جهان است؟ رونمایی از خودروهای پرسرعت الکتریکی مرسدس بنز ون برقی تولید کرد ماجرای ورود بنز لاکچری به کشور چیست+تصویر مرسدس بنزی که فقط ۷۵۰ دستگاه از آن ساخته می شود سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد یورویی خودروسازان آلمانی در تولید خودروهای خودران و الکتریکی مسابقات خودرو الکتریک ژنو میزبان غول خودروسازی آلمان می شود؟ یک روز با اولین خودروی برقی مرسدس بنز مردانه‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر مرسدس بنز ای‌ام‌جی جی‌تی ۴ در طلایی دیده بودید؟ بنز با ب‌ام‌و شریک شد بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟ خودروسازان آلمانی به حمل‌ونقل هوشمند روی می‌آورند شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید سبقت مرسدس‌بنز از آئودی در چین پیش‌بینی مرسدس بنز از رشد بیشتر خودروهای متفاوت در دهه آینده بنیان‌گذار گروه صنعتی آمیکو درگذشت بنز E۲۰۰ مدل ۲۰۱۶ را بشناسید کاهش سود‌آوری مرسدس‌بنز خودروهای ویژه" لکسوس" به ژنو می‌روند ۵ خودروی کراس‌اوور کمتر از ۴۵ هزار دلار ۲۰۱۹ تازه ترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار لکسوس ۲۰۲۰ چند؟ +تصاویر تصادف با این بنز محال است واکنش مشاور روحانی به لکسوس‌سواری رفیق‌دوست ظاهر سرد و عملکرد گرم بنز GBL ۲۰۲۰ مدیرعامل بنز آلمان سالانه ۱.۵۶ میلیون یورو مستمری بازنشستگی می‌گیرد احتمال همکاری دو رقیب دیرینه آلمانی تلاش مرسدس‌بنز برای تولید خودرو در مصر لهستان، میزبان تولید باتری‌ مرسدس بنزهای برقی شرکت مرسدس بنز در مصر کارخانه مونتاژ احداث می‌کند خودروهای یک میلیاردی بازار را بشناسید بنز یا ب‌ام‌و؟ ون منحصر به فرد مرسدس بنز به نمایش درآمد +تصاویر همکاری مرسدس و انویدیا برای توسعه نسل بعدی خودروهای هوشمند دلایلی برای خرید جک S۳ میتسوبیشی ASX ۲۰۱۷ را بشناسید طرح مفهومی جدیدترین خودرو الکتریکی خودران مرسدس بنز رونمایی شد مرسدس بنز می‌باخ "لاکچری ویژن"، خودروی مفهومی درهم و برهم سال ۲۰۱۸ سال خودروهای الکتریکی در سال میلادی جدید +عکس جذابیت به سبک مرسدس E کلاس مکلارن F۱ در طراحی و ساخت کدام خودروها نقش بسزایی داشته است؟ خودروهایی که تولیدشان در سال ۲۰۱۹ متوقف می‌شود + تصاویر قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول طراحی فضای لوکس یک ون مرسدس بنز خودرویی زیبا با درهای دیدنی شاسی بلند جدید فولکس واگن به بازار می آید + تصاویر هیولای عجیب و دو کابین بنز + تصاویر قیمت جدید انواع مرسدس بنز و ب.ام.و در بازار +جدول دورخیز ۲۳ میلیارد دلاری بنز برای گسترش خط تولید خودروهای الکتریکی مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران؟ +جدول مرسدس بنز، از جدیدترین شاسی بلند سری G رونمایی کرد +تصاویر قیمت برخی خودروهای وارداتی در بازار ۱۰ خودروی قابل اعتماد ۲۰۱۸ +تصاویر مرسدس بنز صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ آشنایی با نحوه طراحی و شکل گیری لوگوی مرسدس بنز هوش مصنوعی برای یک کمپانی خودروسازی آگهی تلویزیونی ساخت مرسدس بنز مدرن‌ترین سالن تولید خودرو در جهان را راه اندازی می کند مرسدس بنز صفر چند؟ خودروهایی که تا پایان سال ۲۰۱۸ وارد بازار دنیا می شوند لکسوس صفر چند؟ قیمت جدید انواع خودرو لکسوس در بازار تهران +جدول مرسدس بنز صفر چند؟ لکسوس صفر چند؟ کانسیومر ریپورتز باکیفیت‌ترین خودروهای جهان را معرفی کرد خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول مدل ۵ سال قبل این خودروی ژاپنی در ایران،۳ میلیارد تومان خودرو‌های آلمانی در بازار چند؟ لکسوس مطمئن‌ترین خودرو شد ارزان‌ترین خودرو های سدان و شاسی‌ بلند لوکس ۲۰۱۸ (+عکس) لکسوس صفر چند؟ مرسدس بنز اس ال ۶۴ ساله زمان نمی‌شناسد سود ۳۳۹ دلاری مرسدس بنز در هر ثانیه مرسدس بنز صفر چند؟ هشدار درباره افت شدید سودآوری مرسدس بنز ارزشمندترین خودروسازان جهان معرفی شدند مرسدس دوست داشتنی لکسوس صفر چند؟ خودروهای لوکس کمپانی های بزرگ کدامند؟ تفاوت کلاس های مختلف بنز در چیست؟ خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول جزئیاتی از جدیدترین خودروی مرسدس بنز به مناسبت رونمایی در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ مرسدس بنز صفر چند؟ طرح اولیه خودروی آینده نگرانه مرسدس بنز با ارزش‌ترین برند خودروسازی جهان کدام است؟ خودروی پسر آجری! «یگانه» چه سوار می شود؟! شادترین خواننده ایران سوار چه خودرویی می شود؟ سئات با آرونای دوگانه‌سوز به فرانسه می‌رود! خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول مرسدس بنز صفر چند؟ آکتروس جدید در IAA۲۰۱۸ لکسوس صفر را چند بخریم؟ هند؛ مقصد صادراتی جدید خودروسازان کراس‌اوور برقی کیاموتورز ۴۸۰ کیلومتر را می‌پیماید ورزشکارانی از دوران جهش! تاراکو، بزرگترین سئات شاسی‌بلند Mercedes-AMG A۳۵ ۴MATIC؛ هیولایی در مقیاس کوچک! با چه بودجه ای مرسدس بنز صفر سوار شویم؟ پارکینگی که بدون نیاز به راننده، خودروی شما را پارک می‌کند جدیدترین مدل مرسدس بنز برای حضور در نمایشگاه پاریس نگاهی به خودروی لوکس مرسدس بنز ۲۰۲۰ +تصاویر بنز E۲۰۰ نیوفیس ۲۰۱۷ را بشناسید کراس‌اوور‌های ارزان قیمت بازار کدامند؟ نسل جدید خودروهای تویوتا با آینه های دیجیتال در راهند با ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟ با ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ لکسوس صفر چند؟ بنز آینده حمل و نقل شهری را به نمایش گذاشت خودروهای ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی بازار را بشناسید مرسدس بنز صفر چند؟ قیمت های جالب بنز در ایران! لکسوس صفر چند؟ شرایط آزادسازی قیمت خودرو هنوز فراهم نیست بنز صفر چند؟ خودروهای الکتریکی میدان رقابت مرسدس و تسلا نقطه عطف سنگین‌ها کراس‌اوور تمام برقی مرسدس بنز معرفی شد مرسدس کلاس A، قیمت و ویژگی‌های اساسی با ۷۰ میلیون تومان بنز بخرید جک S۱ کوچکترین کراس‌اوور جهان خودروهای میلیاردی بازار را بشناسید غول خودروسازی آلمان به کمک فرمول یک آمد بنز E۲۰۰ با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ "سیلور ارو"، پیکان نقره‌ای مرسدس بنز مرسدس بنز خودروی تمام برقی مسابقه ای عرضه کرد بنز E۲۰۰ با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ قیمت انواع خودرو هیبریدی در بازار تهران؟ +جدول لکسوس RX۲۰۰T با چه قیمتی در بازار تهران معامله می‌شود؟ چراغ‌های جدید مرسدس بنز که به جای راننده صحبت می‌کنند خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ +جدول خودروی مسافری بنز یک کراس‌اوور کوپه با برند BISU رقیب ژاپنی E-کلاس، چند؟ این بنز لیموزین ضدگلوله ۱.۱۶ میلیون دلار قیمت دارد صادرات دو خودروی بنز قاچاق بنز CLA۴۵ فول ۲۰۱۷ را بشناسید کلاس تازه مرسدس ... فراخوان کلاس G بنز به دلیل سرعت بالا در حرکات رو به عقب مرسدس کلاس A ۲۰۱۹: ترفند بنز برای جذب جوانان کدام خودروی لوکس "راحت‌ترین رانندگی" ارائه می دهند؟ مروری بر بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در چین کراس اوور جذاب ، این روزها در بازار خود نمایی میکند پیش‌بینی استقبال بی‌نظیر از اتوبوس برقی مرسدس بنز این گردهم‌آیی عاشقان مرسدس بنز است دورهمی ستاره‌های اشتوتگارت در تهران کدام برندها خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ گردهمایی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز در تهران شمارش معکوس برای ورود کراس‌اوور جدید سایپا در شیراز دنیای تاریخی مرسدس بنز ئی‌سیتارو، اتوبوس الکتریکی بنز کدام خودروهای مفهومی پس از تولید جذاب‌تر شدند؟ لکسوس آرایکس ۴۵۰ اچ ال؛ خودروی ۷ سرنشینِ فوق لوکس ۵ تغییر اساسی که باعث شده در دهه جاری، بازار خودرو شبیه به هیچ زمانی نباشد! احداث کارخانه بنز در لهستان پرشتاب‌ترین خودروهای هاچ‌بک‌ دنیا معرفی برترین برابوس های ۴ دهه اخیر چهره جذاب تر برای کراس اوور پرفروش رنو نگاهی به ۱۰ کراس‌اوور و کراس چینی محبوب و پرفروش در بازار ایران دلایل کاهش شدید تولید خودرو تشریح شد پژو مدل۱۰۰۸ را روانه بازار می‌کند +عکس معرفی ۸ اتومبیل لوکس حاضر در بازار تهران هوای پاک برای قصرهای متحرک! عجیب‌ ترین رنگ در بنز کلاس S قیمت انواع خودرو لوکس در بازار تهران +جدول پنج کراس اوور گران قیمت برای ثروتمندان! ارزشمندترین برندهای خودرویی جهان در سال ۲۰۱۸ مرسدس ۶ چرخ در تقابل با شامان روسی رویارویی لوکس ها معرفی خودروی جدید مرسدس بنز در آمریکا آخرین قیمت محصولات بنز در بازار اعلام شد+ جدول گران‌ترین خودروهای دنیا +تصاویر ۲۰ خودروی سال ۲۰۲۰ ۴۰ سال افسون قدرت خودروی۴ درب ادیشن وان مرسدس +عکس جزئیاتی در مورد شاسی بلند ۲۰۱۹ جگوار برترین فضاهای داخلی در خودروهای ۲۰۱۸ +تصاویر آچار فرانسه ژرمن‌ها نسل جدید لکسوس ES معرفی شد کُپی چینی بنز شش‌پا! هیجان تازه در بازار کراس اوورها یک برداشت جذاب از لندکروزر پیش‌نمایش کراس‌اوور برقی بیوک سدان شاسی‌بلند مرسدس-مایباخ! ۷ سال با بلندقامت چینی همیشه در اوج مانند جی کلاس گزینه‌های بلندقامت روی میز! آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه خودرویی قاره آسیا در روزهای آینده همه چیز درباره خودروی لوکس مرسدس بنز لکسوس ۲۰۱۹ ES ، نگرش شما به لوکس‌های آلمانی را تغییر می‌دهد فلفل تیز و قد کشیده کیا شش پرچم‌دار روی دور قدرت دمیدن جان تازه به روح پیرمرد مرسدس! پروازی لوکس همراه با تکنولوژی جوایز موسسه Vincentric به تویوتا و لکسوس رسید سریع ترین شاسی بلندهای جهان در ۲۰۱۸ +تصاویر SF موتورز چین در آمریکا از دو خودروی برقی رونمایی کرد کدام خودروسازان بهترین خودروها را می‌سازند؟ +عکس قدرتمندترین C های ۲۰۱۹ مرسدس کانسپت‌های فراموش‌شده ۵ خودرو شاسی بلند ۲۰۱۹ که ارزش صبر کردن برای خرید را دارند+ تصاویر لکسوس NX کوچولوهای بلندقامت خاص‌ترین‌های آلمانی‌خاص نیمکت ذخیره‌های مرسدس‌بنز مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو / شهریور ۱۳۹۶ ۸ مدل کراس اور هیوندای در راه است بنز ارزشمندترین برند خودرویی جهان ۱۵ حقیقتی که احتمالا در مورد لکسوس نمی‌دانستید؛ لکسوس‌شناسی پیشرفته! لباس تازه پرچم‌دار ... پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده هیولای جعبه ای ژرمن ها Cکلاس ۲۰۱۹؛ برداشت دوم از یک Sکلاس فشرده قیمت خودرو لکسوس در بازار+ جدول آغاز عرضه نسل جدید مرسدس-بنز A کلاس ملاقات با تایوانی های هوشمند مرسدس بنز چراغ جلو با یک میلیون پیکسل ساخت! لوکس های ژاپنی غرفه لکسوس گزارش تصویری از حضور مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو ژنو گزارش تصویری از اولین روز فعالیت نمایشگاه خودرو ژنو بالاخره شاسی‌بلند کوچک لکسوس هم آمد رونمایی از نسخه خاص لکسوس RC در ژنو اَبَرخودروهای فراموش شده ژاپنی مقتدر، صدر نشین بازار لباس تازه پرچم‌دار ... S-کلاس فشرده، برداشت دوم! امضای قرارداد ایران‌خودرو و بنز در نیمه اسفند رونمایی از مدل AMG G۶۳ مرسدس بنز +تصاویر ارائه فیس لیفت جدید مرسدس کلاس c با فناوری های بنز S +عکس متفاوت ترین شاسی بلند بازار ایران رونمایی شد+قیمت و شرایط فروش پاداش ۵۴۰۰ یورویی مرسدس بنز به کارمندان خود در آلمان زمان، مانع کراس‌اوورها عرضه نسخه سفارشی لکسوس به مناسبت ۱۰ سالگی سری F A کلاس ۲۰۱۹؛ یک CLS کلاس در ابعادی جمع‌وجور تر «درخت فامیلی» خودروسازان جهان پیرمردهای دوست داشتنی در بازار خودرو ایران بالاخره مرسدس بنز هم به جمع خودروهای برقی پیوست! هیوندای نکسو ۲۰۱۹؛ کراس‌اوور هیدروژنی هیوندای سریع‌ترین استیشن‌های موجود در بازارهای جهانی (+عکس) نگاهی به خودروی کوپه لکسوس LC۵۰۰ +تصاویر چگونه بنز اجاره کنیم بنز S به سطح برتر خودرانی انتقال می‌یابد کارمندان و کارگران کمپانی مرسدس بنز در سال۱۸۹۷ +عکس لکسوس LS قیمت گذاری شد خودروهای‌ خارجی دست‌دوم چند؟ +جدول تولید بنز در ایران از اوایل سال ۹۷ ۲۰۱۹ Mercedes-AMG E۵۳/CLS۵۳ ؛ یک مرز جدید بین روزمرگی و هیجان Lexus LF-۱ Limitless Concept ؛پیش‌نمایشی از پرچم‌دار لکسوس های قدکشیده اعتصابات آلمانی‌ها به شرکت دایملر رسید ۲۰۱۹ Mercedes-Benz G-Class؛ ژنرال، ۴۰ سال بعد ... تازه‌ترین محصول مشترک مرسدس‌ بنز و «AMG» +عکس تور بین المللی چری، از تهران تا باکو تور خودرویی چری تیگو۷ در آستانه ورود به کشور آذربایجان با این خودرو کلاس A مرسدس دوستانه صحبت کنید فرق بین خودروهای بنزینی و هیبریدی برداشت ۵ سرنشین از بزرگ‌ترین شاسی‌بلند لکسوس نیسان ۲۰۱۸ Kicks؛ ماجراجوی تازه نیسان بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز خودروهای تویوتا و لکسوس به الکسای آمازون مجهز می‌شوند معرفی نسل جدید خودروهای خودران تویوتا لیست قیمت محصولات Mercedes Benz موجود در بازار نقاب و نام تازه برای کراس‌اوور لوکس آمریکایی ۱۰ خودروی الکتریکی هیجان انگیز دنیا در سال ۲۰۱۸ (+عکس) مرسدس بنز ۲۰۱۸CLS Class ؛ CLS کلاس، برداشت سوم نسخه جدید مرسدس؛ خط زرد روی سیاهی شب پرفروش ترین خودروهای قاره آمریکا کدامند (+عکس) تصویر مرسدس بنز هیبریدی لو رفت جزئیات دستورالعمل واردات خودرو ۵ خودروی سوپر لوکس برای آفرود (+عکس) نگاهی به غرفه ستاره ایران و خانواده مرسدس بنزهای Eکلاس با حضور نسل جدید این خودرو گزارش تصویری از حضور ستاره ایران در نمایشگاه خودرو ساری ۱۰ برند محبوب خودرو در بازار آمریکا کمی تجمل بیشتر برای پرچمدار کراس‌اوور‌های مرسدس به‌روز‌رسانی جزئی برای کراس‌اوور کوچک فیات نمایی از لکسوس جدید کراس اوور جذاب کره‌ای را به صورت نقدی خریداری کنید طرح ویژه فروش رامک خودرو برای کراس اوور محبوب سانگ یانگ تولید نسخه کلاس A مرسدس بنز تائید شد (+عکس) جیلی سهامدار بنز خواهد شد پارک عجیب راننده مست مرسدس زیر یک خانه+تصاویر مرسدس‌بنز با CLS جدید جاده‌ها را در نوردید +عکس تولید بنز کلاس E در مراحل نهایی است معرفی خودروهای جدید; مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸ تحلیل بازار خودروهای کراس‌اوور شهری ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان؛ بلندقامتان از دیار شرق و غرب رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل ۲۰۱۹ (+عکس) پیشرانه‌ مشترک رنو و مرسدس بنز رونمایی شد ایمنی کلاس S و حال و هوای اسپورت کلاس E در جدیدترین CLS بنز (+عکس) شاسی بلند جدید لکسوس در راه است اتوبوس تمام الکتریکی مرسدس‌بنز سیتارو +عکس دوئل کراس‌اوور‌های کوچک اروپایی مرسدس هیبریدی جدید ۱۰ واقعیت جالب و عجیب پیرامون کمپانی مرسدس بنز که از آن بی اطلاعید نسل جدید مرسدس بنز CLS در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس رونمایی شد لکسوس با LX۵۷۰ به نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس آمد مدل های متنوع بنز در مسیر بازار ایران لکسوس RX با اتاق بزرگتر به بازار می آید معرفی جایگزین لینکلن MKX با جلو پنجره و نامگذاری جدید قیمت خودرو بنز در بازار+ جدول پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، اکنون نوبت به نسل جدید RX رسیده است؛ برگ برنده بلندقامت لکسوس معرفی کراس‌اوور مفهومی لکسوس در لس‌آنجلس (+عکس) خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) آغاز تولید اتوبوس های درون شهری برقی بنز بررسی مشخصات و ویژگی های نسل فعلی مرسدس بنز E۲۰۰ سدان ؛ بازار در انتظار سدان لوکس پر طرفدار بررسی S۷، کراس‌اوور جدید کارمانیا؛ کاپیتان BYD گزارش تصویری از حضور ستاره ایران با محصولات مرسدس بنز گزارش تصویری از حضور محصولات تویوتا و لکسوس در نمایشگاه خودرو تهران شاسی بلندهایی که سریع تر از یک فراری شتاب دارند رونمایی بنز از کابین جدید کلاس A لکسوس جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس ساخت فضای داخلی لوکس‌ترین هواپیمایی جهان با الهام از کلاس S بنز (+عکس) ضیافتی برای E-Class ها سریع ترین خودروهای ادوار تاریخ پس از جنگ جهانی اول بررسی کراس‌اوور کامپکت جدید ایران‌خودرو؛ معجون قدرت و آپشن حکم استرداد بنز S۵۰۰ و یک میلیارد هدیه عروسی برای همدستان بابک زنجانی این کراس‌اوور مرسدس، هیدروژن‌سوز است آینده پاک و هوشمند کراس‌اوور‌ها خودروهای «تویوتا» و «لکسوس» هم به نمایشگاه خودرو تهران می آید جَنگ امکانات در بازار کراس‌اوورهای خانوادگی ظهور دوباره وانت‌ها در بازار اروپا این S صدی ۲.۱ لیتر بنزین می‌سوزاند! Mercedes-AMG Project One؛ فرزند سرعت چشم‌غره جنسیس به سری ۳ و C کلاس برترین ویژگی‌هایی که در خودروهای مدرن ۲۰۱۷ می‌ توان دید (+عکس) ستاره ایران با مدل های جدید بنز در شهر آفتاب قصر متحرک جاده ها را بشناسید +عکس لیست قیمت جدیدترین Mercedes Benzهای موجود در بازار کشور عکس خودروی خودران اپل منتشر شد افزایش سهم شرکت ایران‌خودرو از کراس‌اوورهای بازار دیملر آلمان برای ۱ میلیون خودرو به دلیل نقض فنی فراخوان داد مرسدس‌بنز پیشتاز رقابت خودروسازان لوکس در جهان طراحی صندلی‌های فوق‌العاده برای مرسدس‌بنز خرید یک خودروی محبوب ژاپنی چند صد میلیون آب می خورد؟ مرسدس بنز ۳۵۰ هزار خودرو در چین را فراخوان می‌کند ۱۰خودرویی که شرکت‌های بیمه از آن‌ها فراری هستند ۲۰۱۸ Mercedes-Benz S-Class Coupe /Cabriolet؛ ژست تازه S‌های آدرنالین‌ساز آن روی خشن‌تر کوچک‌ترین کراس‌اوور فورد رونمایی از اتوبوس رویایی تیم ملی آلمان ۲۰۰۳ Subaru B۹ Scrambler؛ فانتزی و متفاوت "دویود ادجای" به عنوان یکی از داوران مسابقه طراحی لکسوس معرفی شد لکسوس دنباله‌رو آلمانی‌ها نخواهد بود خودروهای آلمانی در بازار تهران چند؟ + جدول خودروی هیبریدی با موتور ۴۱۶ اسب بخاری ساخته شد مرسدس‌بنز برای عرضه‌ی نسل جدید اسپرینتر آماده می‌شود حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است لینکلن کانتیننتال؛ هوشمند، زیبا، بااصالت +تصاویر کراس اوور الکتریکی مرسدس EQ در آلاباما آمریکا تولید خواهد شد خرید یکی از محصولات فول آپشن Lexus در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ لکسوس RC F کمی افزایش قدرت خواهد داشت+تصاویر آیا لکسوس از نسخه جدید LS رونمایی خواهد کرد؟ سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری بنز در آمریکا آمدن مرسدس بنز دستاورد برجامی دولت است حضور بنز در راستای خودروساز شدن ایران است بنز صنعت خودروی ایران را متحول می‌کند فراخوان بنز برای ۸ هزار خودرو در روسیه به دلیل نقص فنی جذاب ترین خودروهای مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خودروی مزدا۳ در جمع شش خودروی مطمئن از دیدگاه موسسه JD Power کانسپت الکتریکی مرسدس-بنز با توان پیمایش ۴۰۰ کیلومتر صاحبان این خودروها نگران خراب شدن قطعات نیستند +تصویر امضای قرارداد ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک مرسدس-بنز معادل الکتریکی تمام سواری‌های خود را عرضه می‌کند بررسی مرسدس‌بنز C۲۰۰ +تصاویر ۱۰ خودروی مدرن نیمه خودران جذاب‌ترین مرسدس بنز دنیا+تصاویر آیا مرسدس بنز بهترین ورزشگاه جهان را ساخته؟ قیمت انواع سواری‌های شاسی بلند در بازار تهران + جدول مرسدس بنز خودروی برقی- هیدروژنی تولید می کند امضای جدید مرسدس-بنز در زمینه چراغ خودرو+تصاویر شاهکار دست‌ساز تیونر آلمانی سه تفنگدار مرسدس‌بنز+تصاویر انتشار تصویری از کانسپت جدید مرسدس-بنز یک هیکل ورزشکارانه! فراخوان شاسی بلندهای مرسدس-بنز به دلیل خاموش شدن ناگهانی پروژه ۱۰۰۰ اسب بخاری مرسدس-بنز با حضور همیلتون پروژه ۱ مرسدس AMG در اواخر ماه جاری معرفی می‌‌شود رقابت پنج هاچ بک مشهور دنیا در مسیر مستقیم قیمت برخی از خودروهای مرسدس بنز در مناطق آزاد بنز کلاسیک ۶۴ ساله در ایران (عکس) لکسوس RX مدل ۲۰۱۸؛ پر از زیبایی و قدرت ویدئوی تبلیغاتی مرسدس-بنز از کوپه و کانورتیبل کلاس S ۲۰۱۸ مظنه خودرو بنز در بازار+ جدول لکسوس NX را با شرایط استثنایی بخرید مرسدس بنز S کلاس جدید به ایران می‌آید؟ هاوال به دنبال خرید جیپ محبوب‌ترین بنز اسپرت کدام است؟ (+عکس) مرسدس-بنز شایعه تولید یک شاسی بلند کانورتیبل را رد کرد پاشنه‌بلنـــد‌پوشان خودروهای ژاپنی در بازار تهران چند؟ +جدول کوچک‌شهری ایده‌آل خواص «بنز» که تا بحال نشنیده‌اید استفاده از خودران‌ها در فناورانه‌ترین المپیک تابستانی جهان خودروهایی که حرکت آنها روی جاده‌های جهان شوک انگیز است (+عکس) رونمایی از یک نسخه ارتقا یافته رنو کوئید+تصاویر «پورشه» و «بنز» قاچاقچیان موادمخدر به مزایده گذاشته شد مرسدس-بنز نیز در حال کار روی ایربگ عابرپیاده است مرسدس-بنز تصویری از "سورپرایز" خود را منتشر کرد همکاریهای استراتژیک تویوتا و مزدا گسترش می یابد گزارش تصویری از خط تولید بنز در ایران ۴۰۰ کیلومتر با نواده SAIC Motor شاهکار بنز به زودی معرفی می شود (+عکس) دایملر هم به جمع توسعه دهندگان خودروی هوایی پیوست مهندسان مرسدس-بنز از یک کلاس E یک غول آفرود ساختند+تصاویر فروش ویژه لکسوس NX۳۰۰ با تحویل ۹۰ روزه تولید مرسدس-بنز الکتریکی کلاس B متوقف می‌شود جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) خودروهای محبوب بازیکنان لیگ برتر انگلستان نمایش جدیدترین کراس‌اوور مزدا در ژاپن (+عکس) وقتی خودرو بدون راننده پارک می‌کند مرسدس بنز به مسابقات فرمول E می‌پیوندد در این خودرو دست‌اندازها احساس نمی‌شود نمایش پارکینگ خودران بنز در آلمان گروه مهندسی مرسدس بنز، تولید واگن های غول پیکر را آغاز کرد لکسوس دست از تولید ساب کامپکت ES برنمی دارد مرسدس سواری در دبی چقدر تمام می شود؟ با جدیدترین شاسی‌بلند آفرودی مرسدس بنز آشنا شوید +عکس روی خوش بازار به خودروهای کراس اوور با مرسدس بنز کلاس X آشنا شوید +تصاویر کوپه‌های لوکس خوش‌قیمت مرسدس بنز E۲۰۰ نیوفیس در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد سرمایه گذاری ۲۵۵ میلیون دلاری مرسدس-بنز برای احیای خودروهای دیزلی هیوندای، ماسک دیگری بر روی کراس‌اوورهای خود می‌گذارد خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) جگوار E-Pace را ببینید + ویدئو جگوار E-Pace معرفی شد توقف فروش رنو کولئوس ۲۰۱۸ توسط نگین خودرو تمدید قرارداد پتروناس و تیم فرمول ۱ مرسدس-بنز استقبال جگوار از تولید خودروهای کوچک تر خودروهای مرسدس-بنز با تست های آلایندگی بیشتری روبرو می‌شوند شرایط جدید فروش تویوتا و لکسوس برخورد صلح‌آمیز شرق و غرب! دریافت پنجمین نشان سبز رنو توسط پارس خودرو بنز پرفروش‌ترین برند لوکس خودرو در جهان معرفی شد اس۳ در شیراز رونمایی و پیش فروش می شود مرسدس بنز رکورد زد برای تست رانندگی نیسان ایکس‌تریل ثبت‌نام کنید روزی که از «بنز» رونمایی شد +عکس تجربه سواری لذت‌بخش با ۵ سوپرسدان خاص برتر در جهان فروش نقدی و اقساطی لکسوس NX با تحویل فوری مرسدس اوراقی که اثر هنری است مرسدس اهدایی هیتلر به رضاشاه/ عکس پر فروش ترین خودروهای جهان در ایران برای خرید انواع بنز دست دوم چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت ارائه نسخه ۷ صندلی از لکسوس RX بهترین خودروهایی که در ۲۰۱۸ خواهید دید (+عکس) نسل بعدی کامپکت‌های مرسدس-AMG ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد مرسدس- می باخ S۶۵۰ موتور V۱۲ ساخت AMG دارد کراس اوور ۷ نفره لکسوس در راه است لکسوس ۱۷۶۰ سدان ES۳۵۰ را فرامی‌خواند موسسه کوثر، دیار خودرو را می فروشد خودرو DB۱۱ اولین استون مارتین با قلب تپنده مرسدس-AMG + تصاویر تزریق هیجان به فصل گرما برترین ساخته‌های تاریخ مرسدس بنز ضیافت بـــزرگ بلنـــد قامتـــان سایپا ۴۰ هزار دستگاه خودرو به عراق صادر می کند مرسدس-بنز کلاس A سال آینده در آمریکا ۷خودروی مردم ‌پسند دنیا متولد چین بزرگ شده ایــــران یک تیـــر و چند نشــان یکی از شرکت‌های ایران‌خودرو نماینده بنز در ایران شد فروش کراس اوور پرمیوم فرانسوی با اقساط ۱۸ ماهه بدون بهره بخت و اقبال در منطقه آزاد تصاویر لو رفته از بنز کلاس A جدید با فناوری خودران (+عکس) قیمت انواع محصولات مرسدس بنز در بازار ملاقات با نیسان جوک اسپرت ( + ویدیو) سال تغییر موازنه قدرت محصول جدید گروه تیونینگ ثباتی رونمایی شد نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس با خودروهای صفرکیلومتر میلیاردی ایران آشنا شوید تویوتا باارزش ترین برند خودرویی جهان شد انتشار اولین تیزر از کراس اوور تسلا مدل Y معرفی ارزشمندترین برندهای خودرویی پیرمــردهای ســـر‌به‌راه مقایسه ب ام‌و کوپه سری ۸ با مرسدس کوپه کلاسS (+عکس) راز قد کشیدن چهارچرخه‌ها مرسدس بنز به دنبال سرمایه‌گذار آمریکایی تجملاتی‌ترین خودرو مرسدس بنز +تصاویر تبریک کنایه‌آمیز ب ام و به مرسدس-بنز این خودرو ۱۰۲۰ اسب بخار قدرت دارد مظنه قیمت مرسدس بنز در مناطق آزاد مرسدس ۵۰ سالگی AMG را جشن گرفت حمله تیونر ژاپنی به مرسدس آلمانی+تصاویر EQ A دومین عضو خانواده الکتریکی EQ طراحی ویژه‌ای از بنز کلاس G (+عکس) مرسدس-بنز مظنون بعدی آلایندگی خودروهای دیزلی یکی از قدرتمندترین هاچبک‌های موجود در بازار+تصاویر ۱۰ قصر متحرک +تصاویر خانه‌ای مجلل درون بنز (+عکس) بازار در قُرُق یک ژاپنی! لکسوس RX۲۰۰t به‌زودی در خیابان‌های ایران بهترین خودروهای دنیا +تصاویر فروش نقدی و اقساطی لکسس NX با تحویل فوری و مدل ۲۰۱۷+جدول سدان‌های پرقدرت +تصاویر آقای خاص پاریسی در برابر شاهزاده باواریایی تولید ۲ مدل ویژه از کلاس G مرسدس بنز (+عکس) چرا فناوری خودران مرسدس بهتر از تسلا است؟ وقتی ون بنز لوکس می‌شود خرید مرسدس بنز در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ لکسوس: خودروهای سدان احتمالا دوام نخواهند آورد چهل سال تحول در یک طرح بنز بچه شیر سرانجام به دام افتاد! هاچ‌بک‌ ۴۰۰ اسب‌بخاری مرسدس بنز پک باتری مرسدس-بنز با مصرف خانگی تفاوت فیس‌لیفت بنز S ۲۰۱۸ در برابر مدل های ۲۰۱۷ گفت‌وگوی راننده با خودروی بنز ممکن شد مدل D۹۰ جدیدترین محصول مکسوس در راه ایران جیپ یونتو؛ یک کراس اور هیبریدی تند و تیز فیس لیفت لکسوس ۲۰۱۸ NX معرفی شد +عکس مرسدس سدان A؛ آغازگر دوره جدیدی از طراحی خودرو انتشار اولین تصویر رسمی از سئات آرونا پروژه "مبارز تریل" نیسان+تصاویر لکسوس LS ۵۰۰ F؛ اسپرت تر از همیشه صندلی خودرو « اس یو وی» با ۳۰ حالت تنظیم تردید مرسدس بنز برای فروش خودروهای دیزلی در آمریکا رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک مرسدس بنز AMG GLA۴۵فورماتیک چند؟ +تصاویر دنیای مخوف فناوری در کلاس S بنز ۲۰۱۷ ورود اولین مرسدس AMG GT به ایران +عکس زیباترین بنز کلاسیک جهان مرسدس بنز در مناطق آزاد با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟ رنج‌روور اسپورت انگلیسی یا لکسوس GX ۴۶۰ ژاپنی؟ مرسدس کلاس S یک گام به فناوری خودران نزدیک تر شد مرسدس بنز قیمت خودروهای سری GT را اعلام کرد مرسدس-بنز و بوش به طور مشترک خودروی خودران می سازند رونمایی از نسل جدید مرسدس بنز هیبریدی! +تصاویر تصاویر جاسوسی از نسل جدید مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸ قیمت انواع‌ سواری کوپه در ایران +جدول لکسوس CT ۲۰۰H را بیشتر بشناسید پشت فرمان آقای ستاره ون مجهز به تلویزیون ۴۰ اینچی را ببینید رقابتی که بازنده ندارد! لکسوس GS احتمالا توقف تولید می‌شود رقابت حداقلی لوکس‌ها خرید مرسدس بنز C۳۵۰ چقدر آب می خورد؟ تولید شاسی بلندهای لوکس لینکلن در چین سوبارو XV؛ نسخه شاسی بلند ایمپرزا هاچ بک حمله به مسابقات جی‌تی یک کراس اوور خاص میتسوبیشی اکلیپس کراس، مهمان سال آینده بازار کراس‌اوور‌های ایران مطمئن ترین خودروهای جهان در تسخیر برندهای تویوتا و لکسوس خودرو خودران لکسوس با گذشت زمان هوشمند تر می‌شود انتشار تصویری از عضو جدید خانواده GT مرسدس ۱ میلیون دستگاه مرسدس-بنز فراخوان می شوند قیمت مرسدس بنز های آلمانی در کشور Eclipse Cross کراس اوور متفاوت میتسوبیشی پس از پوست‌اندازی لکسوس در تدارک ساخت LC F ۶۰۰ اسب بخاری بازگشت لکسوس محبوب به ایران اگر بنز، لامبورگینی یا مک‌لارن ابرپیکاپ بسازند (+عکس) خرید LX ۵.۷ در خارج از کشور چند دلار آب می خورد؟ مرسدس-بنز از بررسی احتمالا تولید وانت کلاس X خبر داد معرفی نسخه کروک کلاس E توسط مرسدس بنز(+عکس) مرسدس-بنز با کروکی کلاس E در ژنو سواری‌های مرسدس-بنز در روسیه تولید می‌شود غیبت غیـرموجه! آشنایی طراحان صنعتی کشور با فرآیند طراحی استایل محصولات مرسدس بنز مرسدس بنز دریاها بازگشت لکسوس به بازی کلاس جی‌تی به همراه خانواده! مرسدس-AMG رقیب پورشه پانامرا را رو می‌کند رونمایی از سه گانه بنز در تولد AMG بنز (+عکس) آغاز تولید خودروهای مرسدس بنز در روسیه جشنواره فروش نوروزی ایرتویا آغاز شد قایق ۳۱۰۰ اسب‌بخاری و فیبرکربنی مرسدس بنز (+عکس) مرسدس بنز هم در مسکو کارخانه می‌سازد پس از استقبال چشمگیر بازار از NX، پرفروش‌ترین لکسوس به ایران آمد با چند میلیون می توان یکی از محصولات لکسوس را خرید؟ سریع‌ترین خودروهای هاچ‌بک جهان کدامند؟ +عکس آشنایی با این بنز نفس را بند می‌آورد +تصاویر سنگین وزنان کروک را بیشتر بشناسید یک ماشین و دو تیون! فروش بیش از ۲۵۰ دستگاه بنز کارکرده به نام «صفر» طراحی جدید این دو بنز چشمانتان را خواهد گرفت (+عکس) ابرسدان‌های آلمانی در مصاف یکدیگر +عکس جذاب‌ترین خودرو لکسوس زیباتر خواهد شد+تصاویر سهم ۷۵ درصدی ایرتویا از بازار تویوتا و لکسوس در ایران جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها مرسدس بنز CLS ۵۵۰ یا پورشه پانامرا ۴S بنز سریع‌ترین استیشن ۲۰۱۷ خود را معرفی کرد (+عکس) کراس‌اوور جدید کیا حین تست شکار دوربین‌ها شد+تصاویر جدیدترین کراس اوور کیا احتمالا نسخه تمام الکتریکی خواهد داشت مرسدس AMG سراغ پیشرانه های هیبریدی و الکتریکی می‌رود معرفی ۱۰ برند برتر سال ۲۰۱۶ در صنعت خودروسازی جهان وقتی چکش حراج روی مرسدس بنز ترامپ فرود می آید+عکس ماکت‌های مرسدس-بنز دست این شرکت را رو می‌کنند؟+تصاویر آرنولد از مرسدس-بنز الکتریکی خود رونمایی کرد کیا "نیرو" هیبریدی ۲۳ هزار دلار قیمت خورد کراس‌اوور، عامل کاهش فروش پژو سیتروئن "گازو" از لکسوس RC F GT۳ رونمایی کرد جنگ ستـــــارگان شاسی‌بلند مرسدس-می‌باخ ۲۰۱۹ می آید(+عکس) همکاری بنز و ب ام و در زمینه تامین قطعه قیمت محصولات لکسوس در بازار+ جدول وقتی بانوان مالک خیابان‌ها می‌شوند طراح ایرانی معروفترین خودرو مرسدس بنز کیست؟ +تصاویر بهینه‌سازی حساب بانکی با حذف ۲ سیلندر! زمزمه قرارداد جدید ایران با "بنز" یک سال پس از برجام قیمت لکسوس LC۵۰۰ و LC۵۰۰h اعلام شد لکسوس در تدارک حمله به بازار شاسی‌بلند ها و کراس اوورها ابرخودرو ۱۰۰۰ اسب بخاری مرسدس ۴.۵ میلیون دلار قیمت دارد لکسوس LS۲۰۱۸؛ اسب رام نشدنی ژاپنی رونمایی از نسخه اسپرت "اطلس" فولکس واگن قیمت انواع مرسدس بنز در بازار +جدول مرسدس-بنز بزرگترین لوکس ساز جهان شد سفــــر زمان به مقـــــصد اروپا! این کابین بنز تناسب بدنی شما را حفظ می‌کند تحقق پیش بینی زتچه در مورد جایگاه مرسدس بنز در بازار سریع‌ترین خودروهای استاندارد جهان بوتاس جانشین احتمالی رُزبرگ است خودروهای محبوب و منفور آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۶ +عکس مرسدس-بنز مجوز تست خودروهای خودران را در جاده‌های عمومی گرفت خودرو احتمالی سال ۲۰۴۰ بنز خودروهای کراس اوور با SUV چه تفاوت‌هایی دارند؟ اینفینیتی یک کراس اور مفهومی لوکس رو می کند با چرخ‌های ۲۳ اینچی تصویری از خودرو جدید رونالدو مرسدس-بنز یک سدان کوچک جدید را در آستین دارد بررسی سیستم صوتی پیشرفته مارک لوینسون در لکسوس LX تویوتا کراس‌اوور تازه واردش را با لباس TRD عرضه خواهد کرد ۱۰ خودرو برتر ثروتمندان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ کامیون های عجیب بنز در آینده (+عکس) ناهار با مرسدس بنز! ترجمه‌ای از کیفیت به زبان چینی نیم‌نگاهی به نسل دوم لکسوس RX۳۵۰ در بازار دست دوم خودرو متفاوت بنز +عکس بازیکن فیکس تیم مرسدس بنز +عکس صندلی‌های UX لکسوس، از ابتکارات برتر سال ۲۰۱۶ (+عکس) این غایبان دوست‌داشتنـــی ! AMG رودستر لوکس مرسدس بنز را تیونینگ می‌کنند فضای درونی خودران‌های آینده بنز اولین تصاویر از مرسدس بنز AMG GT R مدل۲۰۱۸ ! راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران مرسدس-بنز "نسخه شب" کوپه کلاس S را رو کرد+تصاویر فراخوان بیش از ۶۶ هزار دستگاه لکسوس در چین ظاهر خشن، باطن نسبتا آرام! کراس‌اوور یعنی این! مدیر ارتباطات سایپایدک، معاون مدیرعامل شد رقابت تنگاتنگ آلمانی ها برای تصاحب عنوان بزرگترین لوکس ساز افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارگران مرسدس-بنز در مجارستان تاج لوکس‌ساز ۲۰۱۶، بر سر مرسدس قرار گرفت شاهکار جدید خودروساز ژاپنی +تصاویر اطلاعات مرسدس کلاس E کوپه به بیرون درز کرد سواری دلپذیر یا لذت رانندگی؟ مرسدس برند لوکس ۲۰۱۶ می‌شود بدنه تمام ال.ای.دی خودروی جدید لکسوس+تصاویر این مدل، کمپانی بنز را نجات داد (+عکس) خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) مرسدس بنز از برنامه گسترده خود برای تولید خودروهای الکتریکی خبر داد بنزهایی که تاکنون ندیده اید (عکس) نظاره گر شاسی بلند لکسوس GX۴۶۰ مدل٢۰۱۶ باشید +تصاویر مرسدس-بنز یک سیستم چراغ جلو مفهومی رونمایی کرد بنز ۱۲ سیلندر S۶۵ + تصاویر آپشنها مرد هـزار‌چهره! مرسدس-بنز در حال کار روی ۲ جانشین CLS اونتاریو میزبان تست ۳ خودروی خودران می‌شود تسخیر بازار خودرو توسط چشم بادامی ها+جزییات جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و +جدول کمپر جدید بنز (+عکس) قلـدر ژرمـــن‌ها پهـــــن ‌پیکــرهای گران‌قیمت شکوه کـــره‌ای‌های بلندقامت ژنرال بلندقامت رنو طرح احتمالی شاسی‌بلندهای آتی بنز می‌باخ (+عکس) هیوندای خانواده کراس اور های خود را گسترش می‌دهد پیشتازی مرسدس بنز در حمل‌ونقل کالا هایپر اسپرت مرسدس-ای ام جی با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار +تصاویر مرز میان روزمرگی و هیجان گزارش تصویری از حضور مرسدس بنز در نمایشگاه گوانگجو کروکی ۶۳۰ اسب بخاری مرسدس- می باخ+تصاویر مقایسه دو خودرو تویوتا لندکروزر GXR و لکسوس RX۳۵۰ + جدول لکسوس به فضا می‌رود! آبی شگفت‌انگیز حضور مرسدس-می‌باخ در نمایشگاه لس‌آنجلس با یک کروکی بسیار لوکس کراس اوور محبوب لکسوس را اقساطی بخرید پیشرفته ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ +عکس لکسوس فضاپیما ساخت بنز ۱۲ سیلندر، «S۶۰۰ مای‌باخ» + تصاویر نسل قدیم وانت بنز جایگاه مرسدس بنز چگونه در بازار خودروهای لوکس ارتقا یافت خودرو عجیب مرسدس بنز F۷۰۰ (+عکس) ترکیه بنز می‌سازد حضور مرسدس-بنز در ذخیره‌سازی انرژی پیکاپ‌های رنو و بنز، در مصاف یکدیگر +عکس معرفی محصولات جدید مرسدس بنز و اسمارت در ایران ساخت سریع‌ترین سوپراستیشن‌های جهان توسط بنز (+عکس) مرسدس برای خودروهای سری E ۲۰۱۷ فراخوان داد جدیدترین شاسی‌بلند مرسدس بنز رونمایی شد خودروهای رکورددار بیشترین جریمه سرعت غیرمجاز در آمریکا فروش اقساطی لکسوس ۳۰۰h با ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات درب تویوتا و لکسوس با گوشی موبایل باز می‌شود نگاهی به لینکلن Continental AWD مدل۲۰۱۷ +تصاویر پیک‌آپ‌های منتخب تاپ‌گیر درسال۲۰۱۶ (+عکس) مرسدس، ایمن‌ترین خودروی اروپا برمن، خانه خودروهای الکتریکی مرسدس-بنز می‌شود جدیدهای آلفارومئو، مزدا و بنز در نمایشگاه خودرویی (+عکس) طرح مرسدس بنز برای عرضه سریع ون خارق‌العاده سپر صورتی مرسدس-بنز برای حفاظت از گوش رانندگان ماشین‌هایی که برای ما ایرانیها به‌یادماندنی‌اند تویوتا و لکسوس در صدر قابل اعتمادترین برندهای خودرویی نگاهی به لینکلن Continental Reserve مدل۲۰۱۷ +تصاویر وانت جنجالی مرسدس-بنز رونمایی شد+تصاویر انتشار ۱ ویدئو جدید از وانت مرسدس-بنز مرسدس بنز ۵ میلیاردی در تهران /عکس مسوولان بنز و ب ام‌و به ایران می‌آیند مرسدس بنز ۸.۲ میلیون یورویی!+عکس فروش اقساطی خودرو لکسوس NX۲۰۰ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه وانت مشترک مرسدس-بنز و نیسان هفته آینده رونمایی می شود نیسان در حال بررسی تولید یک کراس اوور با نشان Z است مقایسه‌ سه خودرو بی‌نظیر آلمانی +عکس مرسدس بنز سایت اجاره خودرو راه اندازی می‌کند تسلا مدل S پرفروش ترین سدان لوکس در آمریکا شد مقایسه جدیدترین ب ام‌و سری ۵ و بنز E کلاس (+عکس) لوکس‌ترین مینی بوس مرسدس بنز! +عکس آخرین نماینده SLK در ایران آلمانـی‌های کم‌دردسـر قیمت برخی خودروهای شرکت مرسدس بنز در بازار + جدول گزارش تصویری غرفه مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مرسدس بنز C۳۰۰ ۴MATIC کوپه۲۰۱۷ +تصاویر رقیب ارزان قیمت مرسدس بنز ۶X۶ معرفی شد +عکس مرسدس-AMG در تدارک ساخت خودروهای الکتریکی است مرسدس-بنز کلاس C ۲۰۱۶ بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد کیا نسخه الکتریکی کراس اور "نیرو" را تولید می کند با مرسدس بنز AMG GLS۶۳ مدل ۲۰۱۷ آشنا شوید! +تصاویر آتش‌گرفتن خودروی راننده مرسدس بنز در مسابقات فرمول یک ورود شاهکار مرسدس بنز به ایران +تصاویر مرسدس E کلاس استیشن، با ژست یک شاسی‌بلند سورپرایز آشنای مرسدس برای پاریس مرسدس- بنز از یک کانسپت الکتریکی رونمایی کرد یوایکس، شاسی‌بلندی کوچکتر از اِن‌ایکس مثلث برمودا با اضلاع کوچک! بازار لوکس‌سازی در جاده رشد رونمایی از مرسدس بنز E۳۰۰ ۴Matic +تصاویر اتحاد بی‌ام‌و،مرسدس و آئودی در مقابل گوگل بنز، آئودی و ب ام و جای پارک خالی را پیدا می‌کنند معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان و معنی آنها +تصاویر انتشار تصویر جدیدی از کانسپت آینده نگرانه لکسوس واردات لکسوس‌ به کشور چقدر آب خورد؟ رقابت سامورایـــی‌های کوچک مرسدس با ۴ رودستر در نمایشگاه پاریس حاضر می‌شود قیمت انواع خودروهای لکسوس در بازار + جدول فروش اعتباری خودرو لکسوس NX۲۰۰ با شرایط ۶ و ۱۲ ماهه مرسدس بنز E۴۳ MATIC را ببینید آیا شیشه های بنز و ب ام و جلوی ابتلا به سرطان را می گیرند؟ استادیوم مرسدس-بنز را ببینید+تصاویر مرسدس-بنز از یک ون مفهومی آینده نگرانه رونمایی کرد قیمت انواع خودروهای مرسدس بنز در بازار + جدول آگوست رویایی مرسدس مرسدس بنز ۵ میلیاردی در تهران +عکس همکاری مرسدس و مایکروسافت در زمینه دفتر کار خودرویی خودرو ۱۱۹ ساله ای که مانند بنز لوکس قیمت دارد (+عکس) خودروهای مرسدس بنز پارک یاب سیار می‌شوند کوچک دوست داشتنی مرسدس بنز CLA ۴۵ AMG با تیونینگ SR +عکس برای دیدن این بنز تا مرداد ۹۶ صبر کنید برتری لکسوس در بازار خودروهای لوکس LC۵۰۰ خوش رخ ترین خودروی مسابقه ای لکسوس+تصاویر راهنمای خرید خودرو صفر در بازار ایران ۱۰ خودرو شخصی کریس رونالدو (+عکس) وقتی یک خودرو لوکس آمریکایی در ایران فقط ۳۰۰ هزار تومان قیمت داشت! فخرفروشی فدرر با مرسدس احتمال کاهش فروش مرسدس در چین لینکلن در صدر شاخص رضایت مشتری رنو ساندرو استپ‌وی در خیابان‌های تهران ستاره کراس‌اوور‌های اروپایی در ایران داستر، پرفروش‌ترین کراس‌اوور اقتصادی در اروپا مقایسه جدیدترین عضو خانواده بنز و پورشه +عکس یک تکه جواهر ناب+تصاویر مرسدس بنز کوپه GLC مدل ۲۰۱۷ +تصاویر آستون مارتین DB ۱۱ و هفت رقیب سرسخت‌اش کوپه ۶ متری مُجلل مرسدس-مایباخ مقایسه دو خودرو ب ام و بنز لوکس + جدول تصویر مبهمی از کانسپت مرسدس،می باخ منتشر شد ایرتویا و شرایط فروش جدید محصولات تویوتا و لکسوس ورود بنز E کلاس جدید در منطقه آزاد انزلی +عکس تویوتا ۳۳۷ هزار دستگاه RAV۴ و لکسوس را برای سومین بار فرامی‌خواند گران‌ترین‌خودروهای جدید چهار سیلندر+عکس ایمن‌ترین خودروهای خارجی در بازار ایران واردات ۵۴ میلیون دلاری لکسوس نهایت تجملات در بنز ۶ متری (+عکس) قیمت انواع خودرو وارداتی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان + جدول جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ . ام‌ . و +جدول خاص‌ترین درهای خودرو در جهان (+عکس) خودرو فوق پیشرفته مسابقه‌ای بنز (+عکس) بُرد مرسدس بنز با یک راهبرد غیرمعمول از آرم بنز ۴۵۰ هزار تومانی تا کمک فنر ۹ میلیونی! + جدول دو شرکت خودرو ساز جهانی رقابت می کنند از رنو تا مرسدس بنز مرسدس-بنز تبلیغات کلاس E را متوقف کرد ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید همکاری کلاسیک پورشه و بنز! شتاب زیر ۴ ثانیه برای نسل آینده هاچبک داغ مرسدس مرسدس-AMG GT کروکی در شرف تولید است قدرتمندترین روباز ۴سرنشین جهان ابرخودرو بنز با ۱۳۰۰ اسب بخار قدرت (+عکس) لکسوس LC ۵۰۰ خودروی نسل جوان (+عکس) قابل اعتماد‌ترین خودروهای آلمانی (+عکس) بنز از کروک زیبای خودش رونمایی کرد +عکس رونمایی از اولین اتوبوس خودران مرسدس-بنز+تصاویر قیمت برخی خودروهای صفر کیلومتر بنز در بازار معرفی مرسدس بنز نسخه پایانی CLS بنز جنجالی در ایران پلاک شد +عکس نسخه جدید بنز CLS وارد بازار می‌شود (+عکس) رکوردزنی درآمد از فروش مرسدس بنز «بنز» در ایران سواری می‌سازد پیشرفته ترین خودرو زمین گلف ساخته شد شاسی‌بلندها عامل رشد فروش در چین فروش اعتباری خودرو لکسوس NX۲۰۰ مرسدس بنز مفهومی - برقی از راه می‌رسد بهترین کلاس خودرو چیست؟ واردات خودروهای ژاپنی سر به فلک کشید + جدول رودستر ۱.۶ میلیون دلاری پاگانی با قلب تپنده مرسدس-AMG کلید مجازی روی تلفن همراه قیمت خودروهای آلمانی در بازار ایران+جدول رِنِتک کیت ارتقاء قدرتی را برای Mercedes-AMG S۶۳ Coupe ارائه کرد E۶۳ با شتاب ۲.۸ ثانیه؛ قدرتمندترین مرسدس تاریخ؟ کاربردی‌ترین صندلی‌های عقب متعلق به کدام خودروست؟ لوئیز همیلتون و مرسدس-بنز با هم یک ابرخودرو می سازند بنزهای موجود در بازار چند قیمت خورده‌اند؟ سریع‌ترین خودرو روباز جهان +عکس مرسدس-بنز در جستجوی یک اسم است مرسدس-بنز از پرقدرت ترین AMG رونمایی کرد بهترین خودروهای کلاس خانواده در آخرین آزمایش مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟ جدیدترین عکس ها از مرسدس میباخ مرسدس- می باخ S۶۵۰ در نمایشگاه پاریس رونمایی می شود جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و برابوس قوی ترین کروکی جهان را عرضه کرد+ تصاویر مرسدس بنز از سال ۲۰۱۸وارد روسیه می شود راننده آلمانی قهرمان رقابت‌های فرمول یک باکو شد+عکس ۷۰ سال مرسدس E‌ کلاس کیا در فکر رقابت با مزدا CX-۳ است زیبای خفته ۵۷۰ اسب بخاری! مرسدس الکتریکی با برد ۵۰۰ کیلومتر معرفی می‌شود رکوردشکنی BMW و مرسدس‌بنز در فروش خودرو جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی یک آفرود تمام عیار قیمت انواع مرسدس بنز در نمایندگی و بازار رونمایی از محصول الکتریکی غول خودروسازی آلمان داستان لوگو ۱۲ خودرو مشهور جهان +عکس چه تعداد لکسوس وارد کشور شد؟ نسل آتی اس یو وی الکتریکی مرسدس به زودی معرفی می‌شود ساخت آرم بنز با خودروی بنز در جشن تولد ۲۰ سالگی جانشین کوتوله یک SUV بلندقد مرسدس‌بنز فنلاندی چشم‌غره پژو به نیسان قشقایی پیش‌نمایش کوچک‌ترین سری ساخته های ولوو تکراری ها هفتاد سال با مرسدس E کلاس اهدای مرسدس بنز به یک معلم کیا اسپورتیج ۲۰۱۷ را ببینید +تصاویر بنز میلیاردی در خیابان های تهران QX۳۰، کراس اوور جدید اینفینیتی حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران ضیافت به سبک اشتوتگارتی تسلا مدل X و بنتلی بنتایگا رو در روی هم قرار گرفتند+تصاویر تفاوت کراس‌اور و شاسی‌بلند در چیست؟ لکسوس هاچبک CT را با یک کراس اور عوض می کند شاسی بلند جدید مرسدس بنز را ببینید شتاب زیر ۵‌ثانیه با مرسدس GLC کلاس قابل اعتمادترین و غیرقابل اعتمادترین خودروسازان جهان در سال ۲۰۱۶ بررسی محصولات تاتا موتورز به بهانه خبر ورود این شرکت به بازار خودرو کشور تویوتا، ب ام و و مرسدس بنز در میان با ارزش ترین برندهای سال ۲۰۱۶ زیباترین استادیوم جهان را مرسدس بنز می‌سازد قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول مرسدس-بنز خانواده الکتریکی های خود را گسترش می‌دهد انتخابی در میان خودروهای کار‌کرده‌ در بازار ایران بزرگـمرد کوچک ورود ۶ میلیون دلار لکسوس در فروردین ماه تلاش مرسدس-بنز برای رقابت با خانواده i ب ام و قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول لوکس‌ترین لکسوس سال آینده می آید انتشار تصویر مبهمی از کراس اور جدید ولوو+عکس ارزانترین و گرانترین بنز در سال گذشته + جدول قیمت خودرو وارداتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلییون تومان +جدول ۱۰ میلیون خودرو خودران در جهان تا سال ۲۰۲۰ در جاده‌ها جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و +جدول قیمت انواع خودروهای وارداتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان لکسوس LX۵۷۰ ۲۰۱۶ چند؟ +تصاویر خاص‌ترین رنگ مرسدس در تهران رونمایی پروژه‌های جدید خودروسازان بزرگ پرفروش ترین خودروهای کامپکت و ارزان قیمت ستاره‌های بنز با لباس MEC در راه ایران تزریق خشونت بیشتر در چهره IS مزدا هم کراس‌اوور کوپه می‌سازد ... رونمایی پورشه از نسخه پلاتینوم کاین ۲۰۱۷ شگفتی مدیران مرسدس بنز از کیفیت استانداردهای نمایندگی کرمان بالگرد ایرباس H۱۴۵ مرسدس بنز استایل لکسوس RX ۳۵۰ اف اسپورت را ببینید مرسدس بنز به تقلب متهم شد کراس اور کانسپت اینفینیتی رخ نشان داد ستارگان نمایشگاه بین المللی خودروی پکن شناخته شدند لکسوس با IS جدید در پکن حاضر شد دعوای برندها به سبک بنز در نمایشگاه + عکس ۵ کراس اور با توانایی های آفرود فراتر از انتظار+تصاویر پیش فروش ارزانترین خودرو اتومات از امروز آغاز شد! فروش نقدی و اقساطی انواع لکسوس با تخفیف ویژه کاهش ۳۲ درصدی سود خالص بنز جگوار دیگر استیشن نمی سازد قیمت جدید انواع لکسوس در بازار +جدول لکسوس فروش یک میلیون هیبریدی را جشن گرفت کوچکترین شاسی‌بلند آئودی مسابقات موتور کوهستان قهرمانی در قزوین برگزار می‌شود گورستان مرسدس بنز اجاره ۵۰۰ خودرو مرسدس بنز در ترکیه برای شاه سعودی لکسوس پیشتاز بازار SUV های لوکس آمریکا کراس اور چینی آکورا فروش جهانی خواهد داشت فروش انواع محصولات تویوتا با تخفیف ویژه بنز «کلاس وی» وارد ناوگان تاکسیرانی ایران می شود خانواده NX لکسوس صاحب یک عضو پرقدرت می شود لکسس پیشتاز بازار لوکس آمریکا تویوتا بیش از ۱۶ هزار دستگاه RAV۴ و لکسوس را فراخواند این مرسدس های دلربا را ببینید دو هزار مرسدس بنز امسال وارد کشور می شود مشخصاتی برای جدیدترین خودرو لکسوس مرسدسAMG ده مدل جدید عرضه می کند مرسدس- بنز موتورسیکلت ساز می شود! کراس اور تمام الکتریکی جگوار تا ۲۰۱۸ روانه بازار می شود ظرافت جوان‌پسند مرسدس-بنز رقیب ب ام و X۴ را رو کرد کراس‌اوور کوچک ۵۰ میلیون تومانی بهمن‌موتور در راه است دومین شاسی‌بلند کوپه مرسدس، این بار کابوس BMW X۴ قدرتمندترین و سریع‌ترین E-کلاس نسل پنج "فعلا" بزرگ خانواده کراس‌اوور های کامپکت مرسدس مرسدس-بنز CLA ۴۵ را برای ۲۰۱۷ نونوار کرد شوروم لکسس در استانبول رجزخوانی جالب «بنز» و «ب .ام.و» معرفی مرسدس ای‌ام‌جی E۴۳ مرسدس E۴۳ در نمایشگاه نیویورک رونمایی می شود قرارداد تجاری و سواری با بنز ‌نیمه نخست سال۹۵ امضا می شود تازه‌ترین مرسدس بنز اس‌ال را ببینید اجاره روزانه S۵۰۰، یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان! امن‌ترین خودرو جهان ۱۰ شاسی‌بلند ایمن برای تعطیلات نوروزی خودرو «لکسوس» نسخه‌ی هیبریدی ارزان‌ترین مرسدس‌بنز صفرکیلومتر در بازار داخلی اروپایی ها کدام کراس‌اوورها را می پسندند؟ LC۵۰۰ هیبریدی لکسوس خیره کننده است حکمران جدید ابرخودروها آمد ایدم موتورهای جدید مرسدس بنز را به نمایش گذاشت می‌خواهیم برای همیشه در ایران بمانیم اولین مرسدس کلاس E ۲۰۱۷ از خط تولید بیرون آمد ۱۰ خودرویی که بیشترین هزینه بیمه سالانه را دارند مرسدس-بنز روباتهای خط تولید خود را به نیروی انسانی بازگرداند بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند ۶ ماه با کوچک‌ترین کراس‌اوور رنو در ایران استرلینگ؛ آمریکایی ناشناخته‌ جهش ۱۰‌ساله مرسدس بنز کلاسیک مرسدس-AMG کوپه C۴۳ ۲۰۱۷ رسما به خانواده بنز اضافه شد کراس اور کانسپت فولکس واگن در ژنو رونمایی خواهد شد تصویر جدیدی از مرسدس کابریولت ۲۰۱۷ منتشر شد تجمل روی چهار چرخ! ساخت لکسوس با ۱۷۰۰ قطعه مقوا آیا ایران نیز چهره جدید کراس اوور پژو را می بیند؟ مرسدس نسل جدید موتورهای دیزلی آلومینیومی خود را معرفی کرد+تصاویر لکسوس نسخه هیبریدی LC ۲۰۱۷ را به ژنو می‌برد گران‌ترین اتومبیل‌های فروخته شده در مهم‌ترین مزایده آمریکا را ببینید GS F پاسخ کوبنده لکسوس به آلمانی ها مزدا تولید کراس اوور CX-۹ ۲۰۱۶ را شروع کرد لکسوس شاسی بلند "کادوی ولنتاین" در تهران دایملر ۳ میلیارد دلار روی موتورهای دیزلی پاک سرمایه گذاری می کند ون ۸۴ هزار یورویی مرسدس بنز را ببینید+تصاویر طرح اولیه مرسدس کابریولت ۲۰۱۶ منتشر شد خودروهایی که کمترین هزینه را برای صاحبانشان دارند یک کامیون کمپرسی جدید رونمایی شد مرسدس بنز دانشجوی ۴۰ ساله شد قُلدُری در قلمرو کوچکتر ها! بازگشت باشکوه پرچم‌دار لینکلن سندروم تاکاتا مرسدس- بنز را هم گرفتار کرد لوکس‌ترین خودروهای هیبریدی جهان کدام‌اند؟ آئودی و ب ام و از مرسدس-بنز عقب ماندند شروع طوفانی «مرسدس» در ۲۰۱۶ +تصاویر مقایسه تصویری بین دو کراس‌اور اسپرت؛ مرسدس بنز GLC و ب‌ام‌و X۳ فروش ویژه مرسدس بنز E۲۰۰ به مناسبت دهه مبارک فجر حراج مرسدس ۵۴۰K با قیمتی باور نکردنی مرسدس-AMG بر جاذبه غلبه می کند معرفی برابوس مرسدس بنز C ۴۵۰ AMG اسپرت مروری بر عملکرد فروش سال ۲۰۱۵ لکسس جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ام‌و لزوم انجام پارادایم شیفت در صنعت خودرو و قطعه‌سازی لکسوس ۵ هزار دستگاه RX۳۵۰ و RX۴۵۰h ۲۰۱۶ را فراخواند حذف طرح ترافیک برای خودروهای هیبرید تویوتا و لکسس قیمت انواع مرسدس بنز لوکس در مناطق آزاد قیمت جدید انواع لکسوس در بازار اولین مدل بنز از یک کلاس لوکس در ایران قیمت خودروهای کراس اوور در بازار اینجاکارخانه مرسدس بنز است بهترین‌ها و بدترین‌های نمایشگاه بین‌المللی دیترویت مرسدس بنز همیشه دل تان را می برد! خودروی زرهی مرسدس بنز را ببینید+تصاویر خداحافظی مرسدس با نشان AMG فرانسه فورد و مرسدس را هم زیر میکروسکوپ گذاشت مرسدس-بنز GLC هیدروژنی سال آینده می آید مرسدس- بنز یک واگن-کراس اور را به جنگ آئودی Allroad می‌فرستد مرسدس بنز خودرو هیدروژنی خود را سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد بنز جدید هاشمی رفسنجانی+تصویر لکسوس LC ۵۰۰ که در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۶ رونمایی شد امکانات رویایی در مرسدس کلاس E محبوب‌ترین خودروهای اروپا لوکس بی‌حاشیه! شیر پاریسی یا جنتلمن آلمانی لمس آسمان در اقیانوس آبی نیسان لکسس LC ۵۰۰؛ مدعی جدید در بازار خودروهای لوکس شرایط خرید تویوتا و لکسس آسان شد مرسدس-AMG ویرایش ۱۳۰ اس ۶۳ را عرضه کرد لکسس LC ۵۰۰ رونمایی شد رودستر کوچک مرسدس وارد می شود بنز E کلاس ۲۰۱۷ را ببینید رکورد جدید فروش کارخانه بنز در سال ۲۰۱۵ مدل جدید بنز در سرعت بالا تغییر شکل می‌دهد رشد قابل‌ توجه فروش مرسدس بنز در سال ۲۰۱۵ نسل جدید کراس‌اوور کامپکت جیلی KUV۱۰۰، شاسی بلند کوچک هندی اطلاعات جدید از لکسس LF-LC استیشن مرسدس-آاِم‌گ با سرعت با ۳۴۳ کیلومتر در ساعت مرسدس GLE۶۳ S کوپه ۲۰۱۶؛ هرآنچه که از AMGانتظار دارید لکسوس؛ کیفیت تمام عیار در ساخت تویوتا روح پریوس را در کالبد نسل دوم لکسوس CT می دمد تسری بحران آلاینده‌ها به مرسدس و ب ام‌و «بنز» به آب‌وآتش نمی‌زند! زره‌پوش مجلل پوتین! هیولای تیـزپا! این کوپه کمیاب مرسدس، حداقل ۲۰۰ هزار دلار می ارزد مرسدس-بنز هیبریدی‌های S۵۵۰ و E۳۵۰ را فراخواند لکسوس NX۲۰۰t، خشن باکلاس ژاپنی شرایط جذاب ایرتویا برای خرید محصولات لکسس GLA ۲۰۱۷؛ بدنه و موتور قبلی با طراحی داخلی جدید لکسس ۱۰۰ میلیون تومانی در ۲۰ سال پیش قیمت باورنکردنی ۱.۹ میلیون دلار برای یک مرسدس ۱۹۵۴ «لکسوس CT۲۰۰H» کم صداترین لکسوس دنیا پوست انداختن روداستر کوچک مرسدس آخرین شاهکار۳۳۳۰۰۰دلاری مرسدس بنز موزه مرسدس بنز در آلمان تیون زشت‌چهره لورینسر اتحادیه اروپا بنز را به دادگاه کشاند خودرو مرسدس بنز IAA را ببینید اولین تصاویر رسمی از کابین نسل جدید E کلاس رژیم قدرت برای سوپرسدان سالخورده آ اِم گ کفِ S کلاس های کوپه مرسدس شاهکار طراحی داخلی در مرسدس E کلاس ۲۰۱۷ آشنایی با مدرن‌ترین خودرو بنز لکسس در صدر بهترین‌ها مرسدس رکورد فروش ماهانه ثبت کرد کنجکاوی کارشناسانه در «لکسوس ES» لکسس هم می خواهد پیکاپ بسازد پویایی و زیبایی در لکسس ES مدل ۲۰۱۶ داستان مرسدس‌های گران‌قیمت کورسی در ایران مرسدس SLR یک میلیون یورویی چراغ سبز گرفت لورینسر تیون جدیدی برپایه G۵۰۰ معرفی کرد محصولی خاص به مناسبت دَبِل مرسدس در فورمولاوان ۲۰۱۵ بلوغ سدان لوکس لینکلن با طراحی کُپی شده از بنتلی خودرو جدید لکسوس را ببینید مرسدس پیل سوختی هیدروژنی را به کلاس GLC می دهد مرسدس بنز مدل بیومه‎ را ببینید مرسدس به هیبت و قیمت تانک اینفینیتی کراس اور لوکس QX۳۰ را رونمایی کرد «فلوید می‌ودر» برای پسرش بنز ۱۸۲ هزار پوندی خرید پرفروش‌ترین مدل لینکلن صاحب چهره جدید شد تصاویر رسمی مرسدس اس ال ۲۰۱۷ منتشر شد لکسوس NX، خودرویی که رکود بازار را می شکند پوست انداختن روداستر لوکس مرسدس خودرو جدید مرسدس بنز سی کلاس کوپه را ببینید تصویر لو رفته از مرسدس اس ال ۲۰۱۷ قبل از نمایشگاه لس آنجلس مرسدس کلاس جی ال اس را با گیربکس ۹ سرعته جانشین GL می کند مرسدس SLCبا موتور ۳ لیتری V۶ بهار امسال روانه بازار می شود رقیب M۴ متولد می شود اولین خودرو نباتی را ببینید کوچک‌مردان مرسدس‌بنز موشک های لوکس خیابانی ایران مرسدس GLS جدید خود را رسما رونمایی کرد دوئل شوالیه ها؛ ب‌ ام‌ و، بنز و کادیلاک مرسدس جای پایش را در بازار سوپر اسپورت ها محکم تر می کند راه برای شاسی‌بلند کوچک‌تر لکسوس باز شد حراج مرسدس بیست و نیم میلیاردی تصاویر GLS جدید مرسدس قبل از نمایشگاه لس آنجلس لو رفت لکسوس با یک هیولای مفهومی وارد میدان شد خودرو شخصی حاکم دبی لکسس NX وارد بازار کشور شد مرسدس با یک ون مفهومی به نمایشگاه توکیو می رود لکسوس هیدروژنی در راه است عرضه اولین خودرو مجهز به سیستم تهویه دی اکسید کربن پوست اندازی E Class زندگی مرسدس بنز در «فریزر» تب تند «خودران‌ها» در بازارهای جهانی جدیدترین تصاویرلکسوس GS F مدل ۲۰۱۶ تصاویرخودرو لکسوس IS را ببینید شاسی‌بلند زیر شش ثانیه مرسدس؛ مرز بین روزمرگی و هیجان جزئیات بیش‌تر از مرسدس بنز C-کلاس کوپه ۲۰۱۷ برترین برند خودرو لوکس جهان مشخص شد جانشین لکسس LFA رونمایی از خودرو مقوایی لکسوس لکسوس اسپرت کوپه را ببینید رونمایی از مرسدس بنز جدید کلاسc اژدهـای ژرمـن‌ها فروش بنز ۲.۹ میلیارد تومانی آخرین شاهکار لکسوس وارد بازار شد مرسدس‌بنز SL۴۰۰ را ببینید مرسدس بنز کلاس جی را ببینید سرمایه‌گذاری مرسدس بنز برای توسعه تولید شاسی بلند آیا مرسدس بنز اس ۵۰۰، دو میلیارد تومان تکنولوژی در خود دارد؟ بیست‌وچهارمین ماه رشد فروش در اروپا رقم خورد چشم‌غُره دوباره لکسوس به سری ۵ و E کلاس ... دیـوِ دِلـبر! تصاویر محصول جدید خودروساز آلمانی قیمت جدید انواع لکسوس در بازار رشد فروش مرسدس در چین کودک چموش لینکلن مرسدس بنز از جنس شمشیر شاسی بلند زیبای بنز در جاده ها ۱۰+۱ شاهکار برتر مرسدس بنز در طول تاریخ رزم‌جامه‌ای نو بر تن فرمانده! نسل جدید C کلاس کوپه الهام شده از کوپه دلفریب S کلاس ... بنز مدل ۲۰۱۷ را ببینید خودرو الماس نشان شاهزاده عربستانی ۵ ویژگی برجسته لکسس LX ۵۷۰ مدل ۲۰۱۶ ماشین لینکلن MKX را ببینید خودرو جدید بنز در راه است تولد خروس‌جنگی مرسدس AMG C۶۳ کوپه اسپرت ترین مدل بنز ۲۰۱۷ رونمایی شد کمیاب‌ترین بنز جهان در معرض فروش یکی از کمیاب‌ترین مرسدس‌های جهان در معرض فروش فیس لیفت جدید لکسس LX۵۷۰ مقایسه مرسدس C۶۳ AMG در برابر ب‌ام‌و M۳ معرفی نسل جدید مرسدس بنز C کلاس کوپه بررسی مرسدس مایباخ S۶۰۰ با تیونینگ برابوس C کلاس خاص مرسدس برای ژاپنی‌ها ملاقات با ملکه S یک جُفت موتور جدید برای رقیب بداخم سری ۳ صندلی‌های لینکلن کانتیننتال با قابلیت تنظیم در ۳۰ جهت مرسدس بنز G کلاس مدل ۲۰۱۶ را ببینید مرسدس بنز G کلاس ۲۰۱۶ را ببینید لکسوس خودرو جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند ورود یک بنز منحصربفرد به ایران مرسدس، سومین لوکس‌ساز جهان شاسی بلند لینکلن آپدیت شد ورود یک لکسوس استثنایی به تهران اولین بنز «ترون لاین» در ایران تغییرات مختصر در لکسس CT ۲۰۰h مدل ۲۰۱۶ مرسدس‌بنز GLC مدل ۲۰۱۶ را ببینید لکسوس RC۲۰۰t رونمایی شد آ ام گ اولین و مشهورترین تیونر رسمی محصولات مرسدس بنز از غول جدید کلاس C پرده برداشت باراباس ۸۰۰ کوبه ۲۰۱۲ را ببینید مرسدس بنز آماده بازگشت به بازار ایران است لکسس این بار با مدل IS دلربایی می کند لکسوسی که با ضربان قلب می‌درخشد کَل‌کَل بچه‌های بالا! تصاویر محصول متفاوت خودروساز آلمانی بنز کریستالی ۲۵۰هزار دلاری! تولید لکسوس در چین به تعویق افتاد مرسدس بنز ۲۸۰SL ملقب به پاگودا مدل ۱۹۷۰ در مزایده اوایل سال جاری RM به فروش رفت احتمال سرمایه‌گذاری فیات و بنز در منطقه آزاد ماکو تصاویر مخفیانه مرسدس AMG S۶۳ کابریولت ۲۰۱۷ ماشین مرسدس بنز GLC را ببینید نمایندگان مرسدس بنز و فولگس واگن به ایران آمدند دفتر مرسدس بنز دوباره در ایران بازگشایی می‌شود؟ مرسدس GLS شکار عکاسان شد رونمایی از مدل Legacy Edition مرسدس C۶۳ AMG Coupe رقیب مستقیم ب‌ام‌و X۳ می‌خواهد حکمران باشد ... یک کوپه سوپر‌لوکس برای سلیقه‌های خیلی خاص! بازی تاج و تخت لوکس‌ها رونمایی از مرسدس بنز GLE کوپه مرسدس در تدارک سدان AMG GT۴ رقابت ۱۸۴ اسب بخاری ژرمن‌ها در ایران رقیبی بَد اَخم برای ۵۰۰ دوست‌‌داشتنی فیات! چهار نوآوری در خودرو بدون راننده ی F ۰۱۵ مرسدس بنز آخرین خودرو کلاس S مرسدس ۱۰مرسدس بنز پرسرعت تاریخ افزایش اشتیاق چینی ها به مرسدس بنز، فولکس‌واگن را پشت‌سر گذاشت مرسدس بنز AMG GT مارشال را ببینید گفتگو با راننده کامیونی که ۶ لکسوس را از بین برد! سیر تحول بنز از ابتدا تا به امروز را ببینید ورود لکسوس‌های هیبریدی به بازار خودرو قطارهای خصوصی هوشمند؛ تولید جدید غول ماشین سازی عشق «مرسدس» شاهکار مرسدسAMG مدل ۲۰۱۶ تاج پیروزی بر سر کراس‌اوور اشتوتگارتی لکسوس، هاوربورد ساخت متفاوت ترین لکسوس ایران بنز ML۳۵۰، شاسی بلند زیبا قیمت نسل دوم لینکلن MKX کاهش یافت با GLE کوپه مرسدس به جنگ ب ام و می‌رود رقابت سخت مرسدس بنز در چین C کلاس و نِصفی! سرمایه گذاری شرکت مرسدس در هند تلاش مرسدس برای رشدفروش در هند زیر و بم بنـز دلربا دیفندر ۶×۶ خان، رقیب G۶۳ AMG ۶x۶ مرسدس! مرسدس بنز هم باتری‌های خانگی تولید می‌کند بنز خاص در ایران که فروشی‌ نیست مرسدس بنز هم باتری‌های خانگی تولید می‌کند تست و بررسی مرسدس GLA۲۵۰ فورماتیک شکارگران‌ترین بنز موجود در ایران زنانی که باعث موفقیت بنز شدند بنز با رنگ خاص و پلاک خاص کراس‌اُورهای ارزان‌قیمت برگزیده را ببینید لکسوس با روکش مخمل در تهران ۵۰ سال بنز در ۵۰ سانت ارزش‌ گمرکی بنز‌های وارداتی طراحی داخلی لوکس مرسدس بنز برای جت لوفت‌هانزا بنز منحصربفرد یک اصفهانی را ببینید مرسدس بــــنز،جت می سازد ارتقا C۶۳AMG توسط شرکتی گمنام ترکیب کیفیت و راحتی RX با خشم افسارگسیخته لکسوس‌های مدرن اپل به کمک مرسدس بنز می‌آید نسل جدید مرسدس کلاس E در راه است تقلُب بی‌شرمانه لینکلن از روی دست بنتلی! مذاکره برای تولید محصولات بنز در ایران طراحی خودرو هوشمند با قدرت تغییر ابعاد برای پیدا کردن جای پارک مناسب رشد فروش مرسدس و آئودی چشمه‌ای دیگر از دریای هنر "منصوری" اعلام زمان پیش بینی فروش فیس لیفت مرسدس SL شاهکار جدید مرسدس در راه بازار محبوب ترین خودروساز انگلستان SLS وحشی در انتظار جاده بررسی مرسدس‌بنز C۳۵۰e پلاگین هیبرید تیونینگ ۲۰۰ میلیون تومانی یک بچه پولدار رزم‌جامه تازه M کلاس مرسدس برای پیکار با X۵ و کاین تصاویر ون تبدیل شده مرسدس به جت شخصی فوق مدرن جنگجوی تازه‌نفس مرسدس ... جریمه سنگین مرسدس بنز بابت دستکاری در قیمت‌ خودروها مرسدس GLC کانسپت و رقابت با حریفان مرسدس بنز وانت می سازد رقابت خودرو سازان آلمانی در شانگهای نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان تخریب خودروهای تویوتا در نمایشگاه شیکاگو ورود لکسوس ۴۶۰ GX به بازار SUV مرسدس جذاب تر از قبل لکسوس اختصاصی ساخته می شود
برگشت به بالا