صندلی خودرو « اس یو وی» با ۳۰ حالت تنظیم

عصر خودرو- خودروساز قدیمی آمریکایی SUV قدرتمندی در نمایشگاه خودرو نیویورک عرضه کرده که صندلی های آن در ۳۰ حالت مختلف تنظیم می شود.

جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸:۰۰

صندلی خودرو « اس یو وی» با ۳۰ حالت تنظیم

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر ، در نمایشگاه خودرو نیویورک 2017 برندهای قدیمی خودروسازی آمریکایی حضور پررنگی داشتند. در همین راستا شرکت  لینکولن که برندی درحال بازسازی موقعیت خود در بازار است نیز با یک SUV غول پیکر ظاهر شد.

این خودروساز هم مانند فورد سعی دارد تا در بازار خودروهای لوکس برای خود جایی بیابد و  مانند «کانتیننتال» طرفداران اتومبیل های لوکس را به خود جذب کند.

یکی از نکات جالب توجه این خودروی غول پیکر، تمرکز زیاد روی طراحی صندلی ها است. به طوری که می توان صندلی های آن  در 30 حالت مختلف تنظیم کرد. 

    

برچسب ها

لینکلننمایشگاه خودرو نیویورک
مطالب مرتبط بیشتر
بررسی نسل جدید لینکلن نویگیتور مدل ۲۰۲۰ + تصاویر ۹ خودرویی که در ۲۰۲۰ از بازار حذف می‌شوند این خودرو ۵۰۰ بار در ثانیه جاده را اسکن می‌کند + تصاویر قابل‌اعتمادترین برندهای خودرو در سال ۲۰۱۹ آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن اسپرت‌ترین سدان کیا را ببینید غول‌های خودروسازی جهان در نمایشگاه خودروی نیویورک جذاب‌ترین خودروها در تاریخ برگزاری نمایشگاه نیویورک+تصاویر خودروهایی که تولیدشان در سال ۲۰۱۹ متوقف می‌شود + تصاویر خودرویی زیبا با درهای دیدنی خودروی الکتریکی هوندا به بازار می آید رویارویی لوکس ها پروازی لوکس همراه با تکنولوژی چرا "ولار" رنج‌روور زیباترین خودروی جهان است؟ (+عکس) بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک (+عکس) در ۲۰۲۱ منتظر این جنسیس ویژه باشید نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۸ +تصاویر نقاب و نام تازه برای کراس‌اوور لوکس آمریکایی معرفی جایگزین لینکلن MKX با جلو پنجره و نامگذاری جدید قصر متحرک جاده ها را بشناسید +عکس لینکلن کانتیننتال؛ هوشمند، زیبا، بااصالت +تصاویر جذاب‌ترین خودروهای سال جهان در یک نگاه (+عکس) خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات) نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۷ یک ترکیب قدیمی و جدید در خودرو قدرتمند نمایشگاه نیویورک نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم ولوو S۹۰ مدل ۲۰۱۸ را ببینید سنت شکنی در خودرو جدید جگوار یک خودرو سنتی به جدیدترین فناوریها مجهز شد برترین‌های نمایشگاه خودرو نیویورک اولین عضو خانواده شاسی بلندهای جنسیس کیا ریو ۲۰۱۸؛ سواری بهتر و فضای بیشتر کابین لکسوس LS ۵۰۰ F؛ اسپرت تر از همیشه گزارش تصویری نمایشگاه بزرگ خودرو نیویورک خودرو مجهز ویژه ورزشکاران از راه رسید نمایشگاه بزرگ خودرو نیویورک آغاز به کار کرد خودرو ۷ نفره غول پیکر رونمایی شد رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی جنسیس از شاسی بلند جدیدش شاسی بلند جدید تویوتا رونمایی شد نمایشگاه خودرو نیویورک از فردا آغاز به کار می کند هیوندای تصاویر سوناتای ۲۰۱۸ را منتشر کرد معرفی شاسی‌بلند جنسیس در نیویورک خودروهای جدیدی که در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهند شد مونوگراف QX۸۰ اینفینیتی، رقیب جدیدی برای رنج‌روور هرآنچه در نمایشگاه خودرو نیویورک خواهید دید تولید شاسی بلندهای لوکس لینکلن در چین شورش در شهر با آرامش اونتاریو میزبان تست ۳ خودروی خودران می‌شود پیشرفته ترین خودروهای سال ۲۰۱۷ +عکس نگاهی به لینکلن Continental AWD مدل۲۰۱۷ +تصاویر نگاهی به لینکلن Continental Reserve مدل۲۰۱۷ +تصاویر وقتی یک خودرو لوکس آمریکایی در ایران فقط ۳۰۰ هزار تومان قیمت داشت! لینکلن در صدر شاخص رضایت مشتری بازگشت باشکوه پرچم‌دار لینکلن بلوغ سدان لوکس لینکلن با طراحی کُپی شده از بنتلی پرفروش‌ترین مدل لینکلن صاحب چهره جدید شد کودک چموش لینکلن ماشین لینکلن MKX را ببینید صندلی‌های لینکلن کانتیننتال با قابلیت تنظیم در ۳۰ جهت شاسی بلند لینکلن آپدیت شد قیمت نسل دوم لینکلن MKX کاهش یافت تقلُب بی‌شرمانه لینکلن از روی دست بنتلی! نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان مدل مفهومی سوبارو در شانگهای کرایسلر یک مدل جدید یعنی Sebring را که با نام ۲۰۰ شناخته می شود به محصولات خود اضافه می کند.
برگشت به بالا