یک خودرو سنتی به جدیدترین فناوریها مجهز شد

عصر خودرو- در نمایشگاه اتومبیل نیویورک از خودرو «بیوک انکلیو» رونمایی شده که برخلاف ظاهر سنتی اش، جدیدترین فناوری های خودرو در آن وجود دارد.

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۰۰

یک خودرو سنتی به جدیدترین فناوریها مجهز شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  در هفته جاری  شرکت بیوک، خودروی 2018 Buick Enclave را در نمایشگاه اتومبیل نیویورک رونمایی کرد. این خودرو در مقایسه با مدل های قبلی کمی سنتی تر است و طراحی  آن شبیه MPV های قدیمی همین خودروساز است. اما در کنار این ظاهر سنتی سیستم های اطلاع رسانی و دستیار هوشمند راننده به این اتومبیل اضافه شده اند.

به عنوان مثال سیستم اطلاع رسانی 8 اینچ با سیستم « Apple CarPlay» و «اندروید آئوتو» همخوانی دارد. علاوه بر آن این خودرو مجهز یک وای فای هات اسپات 4G، در صندوق عقب پران، سیستم هشدار خودروهای پشت سر (این سیستم  درباره خودروهایی که پشت سر قرار دارند و نمی توانند چراغ های راهنمایی را مشاهده کنند، به راننده هشدار می دهد)، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم کمک به حفظ خودرو میان خطوط و سیستم دوربین محیطی است.

خودروی Enclave  همچنین سه ردیف صندلی دارد  و به گفته شرکت سازنده فضای داخلی آن نسبت به خودروهای قبلی 10 درصد بزرگتر است.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو نیویورکبیوک انکلیو
مطالب مرتبط بیشتر
نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۸ +تصاویر نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۷ یک ترکیب قدیمی و جدید در خودرو قدرتمند نمایشگاه نیویورک نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم ولوو S۹۰ مدل ۲۰۱۸ را ببینید سنت شکنی در خودرو جدید جگوار برترین‌های نمایشگاه خودرو نیویورک اولین عضو خانواده شاسی بلندهای جنسیس کیا ریو ۲۰۱۸؛ سواری بهتر و فضای بیشتر کابین لکسوس LS ۵۰۰ F؛ اسپرت تر از همیشه گزارش تصویری نمایشگاه بزرگ خودرو نیویورک صندلی خودرو « اس یو وی» با ۳۰ حالت تنظیم خودرو مجهز ویژه ورزشکاران از راه رسید نمایشگاه بزرگ خودرو نیویورک آغاز به کار کرد خودرو ۷ نفره غول پیکر رونمایی شد رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی جنسیس از شاسی بلند جدیدش شاسی بلند جدید تویوتا رونمایی شد نمایشگاه خودرو نیویورک از فردا آغاز به کار می کند هیوندای تصاویر سوناتای ۲۰۱۸ را منتشر کرد معرفی شاسی‌بلند جنسیس در نیویورک خودروهای جدیدی که در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهند شد مونوگراف QX۸۰ اینفینیتی، رقیب جدیدی برای رنج‌روور هرآنچه در نمایشگاه خودرو نیویورک خواهید دید نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان مدل مفهومی سوبارو در شانگهای کرایسلر یک مدل جدید یعنی Sebring را که با نام ۲۰۰ شناخته می شود به محصولات خود اضافه می کند.
برگشت به بالا