یک ترکیب قدیمی و جدید در خودرو قدرتمند نمایشگاه نیویورک

عصر خودرو- یک خودروساز آمریکایی با ترکیب ظاهر اتومبیلی از دهه ۱۹۷۰ و موتوری با ۱۰۰۰ اسب بخار ، خودرویی ساخته که از قدرتمندترین اتومبیل های نمایشگاه نیویورک است.

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

یک ترکیب قدیمی و جدید در خودرو قدرتمند نمایشگاه نیویورک

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، شاید تصور همه بر این باشد که داج دیمن با موتور قدرتمند 840 اسب بخار قدرتمندترین خودروی نمایشگاه اتومبیل نیویورک باشد. اما رقیبی برای این خودرو وجود دارد.

شرکت آمریکایی Trans Am Worldwide پروژه عظیمی را رونمایی کرده که در آن خودروهای آلفا از شرکت جنرال موتورز را ترکیب کرده است. در این پروژه ظاهر پونتیاک فایربندترانس دهه 1970 میلادی، با موتور 8 سیلندر  وقدرت 1000 اسب بخار ترکیب شده است.

اتومبیل حاصل که Trans Am 455 Super Duty نام گرفته  برای طرفداران مدل قدیمی پونتیاک بسیار جذاب خواهد بود.

جنس بدنه خودروی Super Duty که با الهام از پونتیاک ساخته شده، فیبر کربنی است. سپر، گلگیر، در کاپوت و اسپویلر عقبی این اتومبیل همه از جنس فیبر کربنی هستند. موتور 8 سیلندر  این خودرو  ظرفیت 7.5 لیتر دارد.

برچسب ها

پونتیاکنمایشگاه خودرو نیویورک
مطالب مرتبط بیشتر
بهترین، بدترین و عجیب‌ترین خودروهای نمایشگاه نیویورک (+عکس) در ۲۰۲۱ منتظر این جنسیس ویژه باشید نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۸ +تصاویر بازماندگان دوران انقراض نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۷ نیسان: هیچ مشکلی با افزایش فروش به ناوگان‌ها نداریم ولوو S۹۰ مدل ۲۰۱۸ را ببینید سنت شکنی در خودرو جدید جگوار یک خودرو سنتی به جدیدترین فناوریها مجهز شد برترین‌های نمایشگاه خودرو نیویورک اولین عضو خانواده شاسی بلندهای جنسیس کیا ریو ۲۰۱۸؛ سواری بهتر و فضای بیشتر کابین لکسوس LS ۵۰۰ F؛ اسپرت تر از همیشه گزارش تصویری نمایشگاه بزرگ خودرو نیویورک صندلی خودرو « اس یو وی» با ۳۰ حالت تنظیم خودرو مجهز ویژه ورزشکاران از راه رسید نمایشگاه بزرگ خودرو نیویورک آغاز به کار کرد خودرو ۷ نفره غول پیکر رونمایی شد رونمایی شاسی‌بلندهای جدید در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی جنسیس از شاسی بلند جدیدش شاسی بلند جدید تویوتا رونمایی شد نمایشگاه خودرو نیویورک از فردا آغاز به کار می کند هیوندای تصاویر سوناتای ۲۰۱۸ را منتشر کرد معرفی شاسی‌بلند جنسیس در نیویورک خودروهای جدیدی که در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهند شد مونوگراف QX۸۰ اینفینیتی، رقیب جدیدی برای رنج‌روور هرآنچه در نمایشگاه خودرو نیویورک خواهید دید انبار پونتیاک! بندیت نیم میلیون دلاری! پونتیاک ترنس‌ ام مدل ۲۰۱۶ معرفی شد ماشین پونتیاک مونتانا پونتیاک ۳.۷ میلیون‌ دلاری یک ایرانی نمایشگاه نیویورک میزبان جدیدترین خودروهای جهان مدل مفهومی سوبارو در شانگهای کرایسلر یک مدل جدید یعنی Sebring را که با نام ۲۰۰ شناخته می شود به محصولات خود اضافه می کند.
برگشت به بالا